Kdy začalo ANO svou kampaň do eurovoleb? Předevčírem? Prvního května ve Zlíně představili vizuál, logo a heslo „Česko, pro tebe všecko,“ udělali kolem toho tiskovku, vypustili na sociální sítě plakátky a den ještě neskončil a už se o tom mluvilo v celé republice. Ve čtvrtek už byly Andreje plné noviny a do večera se objevil snad úplně všude. Navíc ho to nestálo ani korunu.
To ODS si vymyslela antikampaň. Předělali heslo na „Rusko, pro tebe všecko,“ předělali českou trikoloru na tu ruskou a připsali pod to, že bude lepší volit SPOLU… Prý jim to přišlo whatsappem, ale jaksi zapomněli u své předělávky odstranit metadata, takže každému ajťákovi trvalo pár vteřin, aby zjistil, že v ODS mají na antikampaně celou sekci. Dokonce i prezidentovi se top eklovalo.
Nic lepšího si Andrej nemohl přát. Já jsem už delší dobu přemýšlel, kde jsou se svojí kampaní. Všichni ostatní už dávno olepují republiku a hnutí ANO pořád nic. Babiš si může dovolit dát na kampaň libovolné peníze, takže je jasné, že se postará, aby jeho kampaň byla vidět, nemusí začínat zbytečně brzy, ale že se mu to podaří ovládnout situaci během jediného dne takhle dokonale, to bych tedy nečekal.
On si snad ty modroptácké hejtry platí sám…
Zahájit kampaň a mít během čtyřiadvaceti hodin plnou publicitu… nejen mezi svými fanoušky, ale i mezi svými odpůrci i mezi těmi, kteří se o politiku vůbec nezajímají… kdo z vás to má?
Jak vidno, pozitivní kampaň SPOLU o silné Evropě a bezpečnějším Česku moc nefunguje. Navzdory návštěvě Uršulky Leyenové. Navzdory tričkům s granáty. SPOLU je totiž u vlády a za dva roky dojebali, na co přišli. Nepodařilo se jim vůbec nic, konsolidační balíček, snížení důchodů a nedostatek léků je toho důkazem. Dělat kampaň o tom, že budou pro blaho voličů dělat dál to, co dělali doteď, to není kampaň, ale vyhrožování.
A tak, když svou kampaní své voliče spíše straší, tak přitvrdili a začali strašit i ty Andrejovy voliče. Z pozitivní kampaně je opět mobilizace voličů proti Babišovi, strašení válkou a kvílení, že když to voliči hodí někomu jinému než ODS, tak se asi propadneme do horoucích pekel. Ti, na které tohle strašení funguje, ti v uplynulých dvou letech přešli k Pirátům a ti křivější k Vítkovi Rakušanovi.
ODSce se podařilo jediné – úplně vymazat Vondru, který je prý čtyřicet let na straně svobody (ale ve skutečnosti je jen čtyřicet let ve správném rektu), podařilo se jim vyzmizíkovat řeči o tom, jak jsou modroptáčtí europoslanci mezi TOP stovkou, podařilo se jim úplně zrušit Zdechovského a chudáci Nýdrmajer s Kolářem se sice nebojí postavit Rusku (2000 kilometrů od fronty), ale bohužel, od včerejška už všichni mluví jen o Babišovi. Sorry jako.
Jan Zahradil už k tomu řekl, že ODS dělá totéž, co dělala SPD, jen s opačným znaménkem. ODS už umí jen jedno jediné. Onálepkovat všechny jako agenty Ruska. Ale na to u nás stačí jedna strana. Je zbytečné, aby jich bylo pět. STAN už se o to rve s Piráty, protože voličů, kteří se každý večer podívají pod postel, jestli tam není Putin, těch zase není tak moc.
Andrej je teď na koni. Může cokoliv. Celou dobu se snažil, aby byl pro voliče ODS snesitelnou alternativou. Dva roky se těmto voličům pokoušel ukázat, že by dělal zhruba totéž co Fiala, jen by to dělal mnohem lépe, efektivněji, kvalifikovaněji, nenechal by o cenách energií rozhodovat Křetínského a nenechal by na ministerstvu financí elektrikáře. Myslel jsem si, že to není moc účinné, ale teď už si to nemyslím.
Fiala mu tyto voliče teď sám strká na stříbrném podnose v dárkovém balení.
A to všechno zadarmo, přátelé, zadarmo!
Jak napsal Dan Vávra, kdyby teď Andrej chtěl, klidně by mohl dělat bilbórdy na kterých Fiala vyčnívá ze Sorosovy řiti, nebo na Prahu kvůli Fialovi padá atomovka. Po modroptáckém hejtování by to už nic neznamenalo. Ale myslím, že Babiš nic podobného neudělá. Možná podá na ODS trestní oznámení nebo bude požadovat omluvu, protož udržet tuto vlnu popularity zdarma, to se prostě vyplatí, ale jinak si pojedou svoje. Jeho marketéři nejspíš tajně doufají, že se najde ještě nějaký pětikoaliční blbec, který spustí něco podobného, protože i kdyby udělali všechno nejlépe, jak by mohli, takový efekt by z toho neměli.
Do včerejška jsem si myslel, že SPOLU by dohromady mohla mít tak čtyři europoslance. Teď už si myslím, že budou jen dva. Zdechovský a Nýdrmajer… Oba si totiž umějí zařídit preferenční hlasy. Za Zdechyho budou týden před volbami orodovat ve všech kostelích a Nýdrmajer měl minule nejvíc preferenčních hlasů vůbec. Vondra s Vrecionovou si pomalu mohou balit kufry.
Hnutí ANO si od ODS právě vzalo dva mandáty. Antikampaň nefunguje, chce to víc antikampaně. Řeporyjec udělal něco podobného pro Kateřinu Konečnou svým tweetem o rakovině Aničky Slováčkové, takže zřejmě ještě uvidíme zajímavé věci. Eurovolby letos rozhodně nebudou nudné.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Zaujali mě „voliči, kteří se každý večer podívají pod postel, jestli tam není Putin“.
Opravdu jich asi moc nebude. Ale voličů, kteří se několikrát denně rozhodují, jestli to co udělají (nebo jen řeknou) je v duchu toho jediného správného názoru, je hodně. Stejně jako to bylo za Císaře Pána, za Protektorátu a za bolševika. Neb předposranost je matka úspěchu ….
… a za zlých časů umožňuje přežít …
Samozrejme , ze ma kliku a volici mu s ni este a radi poradne zatoci.
Aby se mel dobre a este lip.
toníček:
Lůza jako např. JÁ v tom má jasno. Pokud bych byl řěditelem nějaké nadnárodní společnosti se sídlem v Česku, už bych si tak jistý nebyl. Apropó, jaké máte zaměstnání?
Důchodce 🙂
Mám to za pár 🙂
Ale neřikám že to je špatně nebo dobře – jen konstatuji, že lidí kteří daji před „hrdinskou smrtí“ přednost smrádečku ale teploučku je naprostá většina. A výsledek je vidět.
Vyslyší SPD výzvu na transparentnost ohledně údajné podpory migrační neziskovky před svými voliči? Nebo pro dobro voličů maká jen hubou, tzn. jako ostatní?
https://www.facebook.com/ktvlive.zpravodajstvi/posts/pfbid02HYehznAeaz4WNbNb6VgNJCSjGwZti2ixEjWLtEfhT7r2yRLk1GcsH2dHDYkzPtbQl
Ukrajina vítězí, Moskva je nadosah, rusácké sklady munice hoří! Sláva! Nebo je to naopak? Jsem z toho volaký zmetený.
https://www.facebook.com/100091729913124/videos/na-ukrajin%C4%9B-na-v%C3%BDro%C4%8D%C3%AD-masakru-v-od%C4%9Bse-ho%C5%99ely-sklady-munice-ho%C5%99ela-tedy-pr%C3%BD-po%C5%A1ta/734000635482435/
Američan Vondra mimo EU? No, vzhledem k tomu, že nikdy nekopal za ČR, tak bych mu to přál.
Tady ve Vidlákovo diskuzích máte rádi ty pravičáky. Tak včera byl pokec 3 autentických pravičáků, který stojí za zkouknutí.
https://www.youtube.com/watch?v=bb47yYRyc7E
Myslím, že koalice ODS + ANO je docela logickým vyústěním současného vývoje. Jejich koalice „loupeživých rytířů, které dohromady spojuje strach o jejich pochybně nabytý majetek“, koalice oligarchů, tunelářů a korupčníků. Nad tím vším ukrajinská vlajka bude slušet a už se můžeme fakt přejmenovat na ČUR. Jen ukrajinci z toho viděli východisko v tom, že vstoupí do té bájné země zaslíbené – EU a rázem u nich nastane blahobyt. My už jsme vystřízlivěli i z této iluze.
https://moravskytroll.cz/wp-content/uploads/2022/04/1648543953846.jpg
Tady je
Lidé často kritizují Rusko, jak tam vládne mafie, jak lidé vypadávají z oken. Je to opravdu ještě rozdíl?
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-amerika-nahla-kratka-infekce-zemrel-uz-druhy-whistleblower-z-boeingu-40470242
Americké vypadlé z oken ani nepočítaje (to není možné ani kvantifikovat). Tak i jen v ČR už jsou myslím 4 mrtví okolo kauzy STANu Dozimetr. Noviny o tom nepíšou. Být to Babiš či KSČM tak to na čt24 jede non-stop.
No co se pamatuji, tak svědkové „popravy“ JFK, kapali jak při pandemii … a bylo jich víc jak stovka … a byli to náhlá „dopravní nehoda“ – vytlačení ze silnice, „nehoda“ při lovu, přepadení neznámým pachatelem, náhle vzniklá rakovina, a i ten „pád z okna“ by se tam našel … ale střílel jen ten Osvald !!!
Alespoň vidíte, jak zapeklité to může být, když je Osvaldů víc jak stovka!
Jako realista si dovolím vůči všem politickým komentátorům níže položit tři základní otázky:
1. Dosahovala Česká republika v době po převratu ´89 někdy lepších hospodářských a fiskálních výsledků, než za první dva roky /než „přišel“ covid/ vlády ANO, kdy docházelo k procentuálnímu a pak i reálnému
/číselnému vyjádření/ snižování výše zadlužení státu?
2. Byla v České republice v době po převratu ´89 materiální situace většiny občanů země někdy lepší, než v době prvních dvou roků vlády ANO /než „přišel“ covid/?
3. Existuje v současné době s výhledem do příštích voleb do Poslanecké sněmovny P ČR jakýkoliv jiný politický subjekt /strana, koalice stran, hnutí/, který by byl s to „vypudit“ od moci zlořád „pětidemolice“, než hnutí ANO /pravděpodobně s potřebou asi jen jednoho koaličního partnera/?
L.
PS
Vůbec mi nejde o to, jaké má kdo politické preference či koho bude sám případně volit /opakovaně přiznávám, že já jsem hrátky na „volby“ už dost dávno vzdal a je mi na sklonku mých let v podstatě jedno, kdo to tady kurví a bude kurvit, mj. proto, že viz. R. Michels v komentu „Člověka“ https://web.litterate.cz/volebni-hesla-po-vidlacku/#comment-280409
a zejména Michelsův „Železný zákon oligarchie“ https://encyklopedie.soc.cas.cz/w/%E2%80%9E%C5%BEelezn%C3%BD_z%C3%A1kon_oligarchie%E2%80%9C
Mé otázky mají za cíl aspoň trochu se přiblížit psychologii zdejších politických komentátorů.
Máte pravdu, ale covid nepustí. On ho sice Babiš nevymyslel, ale zavřel lidi doma, podnikatelé dostali nějaké odškodné, aby vzápětí volili pětidemolici, která je oškubala.
A že to bylo v některých státech horší, třeba Austrálie, nechtějí někteří slyšet. Že USA nepustili nikoho dovnitř, pokud nebyl otečkován, pro ilegály to ale neplatilo.
Prostě to tu bylo špatné.
Celou dobu jsem chodila do práce s hadrem na pysku i v létě, bo to vyžadoval majitel s Taiwanu, ti se tu dva roky neukázali a když přijeli, hadr s huby nesundali.
Kdybych byl hulvát, tak bych napsal, abyste se šla s „covidem a Babišem“ vycpat. Babiš není epidemiolog /jako skoro nikdo v civilizovaném světě, kdo v té době byl ve státech držitelem politické moci/ a odborné řízení proticovidových opatření nechal na specialistech a nekecal jim do toho. Jeho parketa bylo vedení státu a ekonomika – která ovšem z důvodu „rozhazování peněz z helikoptér pro podnikatele“, do kterého ho dokopala tehdejší opozice, šla „do kopru“.
Ovšem jak ta „proticovidová opatření“, tak to „rozhazování peněz z helikoptér pro podnikatele“ byl tak devátý odvar z peček proti tomu, jak to dělala „civilizovaná Evropa“ a vlastně celý KoZa, a také „Východ“. Ta naše opatření patřila k nejmírnějším.
Ale protože hulvát nejsem, tak jen konstatuji, že každý má na svůj názor nárok. Důležité je umět si ho relevantními argumenty obhájit když přijde na „lámání chleba“.
Protože jinak jsou to jen kecy starého zbrojnoše.
Po válce každý frajtr generálem /a desátník maršálem/.
Rád bych viděl kohokoliv z nynějších kritiků na tehdejší pozici předsedy vlády, ministrů zdravotnictví, financí, zemědělství, průmyslu a obchodu etc. . Chytrolínů jako když nase/../je.
Opakuji – opatření u nás patřila k nejmírnějším.
Apropos, nerozumím tomu Vašemu, že „mám pravdu, ale“, protože já jsem položil tři otázky a Vaše reakce není odpovědí na žádnou z nich a odpověď na OTÁZKU nemůže být, že má otázka pravdu.
Naproti tomu Vašim stížnostem na omezování lidských práv v době covidu /zejména ze strany zaměstnavatelů/ rozumím, protože v řadě skupin zaměstnanců /chtěl jsem použít termín „pracujících“, ale to by se týkalo jen podmnožiny ze „zaměstnanců“/ šlo o celkem brutální omezení. Hadr na xichtu byl jistě obtížný, ale mrzačení zdraví vakcinacemi pro celé skupiny ekonomicky aktivních lidí, to bylo skutečně dílo.
Jak snadné je – „Bo Babiš!“
L.
Vaše 3 otázky Lexi, jsou vůči poznámce Evix naprosto irelevantní.
Dokonce bych řekl, že mají potenciál, odvést téma a řeč jinam.
Evix -pokud se pletu, tak mne jistě opraví- chtěla naznačit odpovědnost estébáka za průběh covidu. Nejen politickou, ale hlavně ekonomickou. A nejhlavněji, estébák nese plnou odpovědnost za průběh a následky očkování. Byl premiérem a ministr zdravotnictví a vládní epidemiolog spadal do estébákovy „jurisdikce“ stejně, jako člověk, odpovědný za stav SSHR.
Na tohle odvádění tématu a řeči jinam, jsem smrtelně alergický, ale to už asi víte.
Asi bych měl chápat, že jako údajný právník (nejspíš takový, jako jsem já vysokoškolák – můj diplom také nikdo odsud neviděl), máte tohle asi v „popisu práce“.
Budiž. Každý jsme nějaký.
Tady ale nesedíte v kanclu, určeném pro oblbování dalších lidí, vymýšlení sviňáren a odvádění tématu jinam, víte?
Ale Evix odpovídala Lexovi, ne naopak. Takže to jste trochu mimo mísu.
Podotýkám, že nejsem očkovaná, že se mně rovněž nelíbila opatření co zde byla zavedena. Nicméně je fakt, že ta opatření byla, oproti jiným státům, opravdu mírnější. Mám srovnání s Novým Zélandem a tam to bylo hrozné a Austrálie ani nemluvím, tam se dá mluvit vlastně o koncentračních táborech
A co se týká peněz podnikatelům, alespoň by mohlo ANO vidět, že, ať jim dá jakékoliv částky, stejně mnoho z nich bude volit zloděje a gaunery z petidemolice. Dobře jim oběma tak.
Mírnější opatření? Ano, máte pravdu, po první covidové vlně propadl Babiš neodůvodněnému optimismu a místo aby dbal na varování, rozvolnil zdravotní opatření. Důsledkem bylo, že když přišla další vlna covidu, tak to odnesly tisíce mrtvých.
Vše lze dohledat.
Babiš je masový vrah, finito.
Kdopak to tenkrát dělal po té první vlně tu veselici na Karlově mostě?
Ne.
Masovými vrahy jsou především Rajchl s Dostálem, kteří veleli sabotážní advokátské bojůvce. Plus zbytek galerky sabotující veškerá protiepidemická opatření.
Můžete si žvanit co chcete, skákat při tom po hlavě a odrážet se ušima, ale realitu nezměníte a vinu z nich nesejmete.
Jakou realitu Občane? Konkrétně, ne kecy.
Trpíte ztrátou paměti?
To je smutné.
Netrpím ztrátou paměti, z čeho tak soudíte? A znovu jakou realitu máte na mysli?
Soudím tak z toho, že si „nepamatujete“, jak tihle dva vejlupkové spolu s dalšími vedli žalobní kampaň proti absolutně všemu, co se Babišova vláda snažila dělat proti covidu a pro lidi postižené výpadky a uzávěrami. A jak lidi v rámci „Akce Antibabiš“ naváděli, jak obcházet a porušovat i to málo, co bylo v ČR uplatňováno.
Je pravda, že tito dva, jak Vy říkáte, informovali občany o jednání vlády, které bylo sprostým a někdy i protiprávním nátlakem na lidi. Nátlakem, který měl za cíl očkovat každého klinicky dostatečně neproverenymi sajrajty. A za to jim já jsem vděčná. Ne každý se jako ovce choval během tzv. epidemie covidu. Já chápu, že v některých zamestnanich se vyhnout ockovani bylo obtizne, ale nazývat lidí, kteří se tomu bránili a snažili se pomoci i ostatním, masovými vrahy, je hodno zakomplexovaného chudáka.
Školníku, nesnaž se obhájit vlastní selhání tím, že budeš poukazovat na „sabotážní advokátskou bojůvku“.
Ta jediná totiž měla koule, zkusit bránit sortýrování Čechů na občany nižších a vyšších kategorií. Jestli ti tohle není dost, tak ti není pomoci.
Chtěls být občanem vyšší kategorie, ale holt to nevyšlo a sračky už máš v těle.
Tímhle kopáním se jich už nezbavíš.
Teco, přibrzděte.
Jen ho nechte, nácka, ať se vybarví.
lujjza:
Proč bych měl přibrzdit v momentu, kdy se jiní ve vedlejším pruhu, řítí plnou rychlostí?
A současně na mne, opatrně brzdícího, dělají výsměšná či urážlivá gesta?
Zkuste mi to přibrzďování dovysvětlit, třeba to pochopím.
A jste si jistý, že všichni zemřeli na covid? Nebo bylo jako příčina smrti uváděno pouze covid?
Samozřejmě, že si nejsou jistí. Jak by také mohli, nejsou to odborníci a ani odborníci se neshodnou. Jen neomaleně obviňují. Jsou to svým způsobem chudinky.
Buďme upřímní – KDO – KDYŽ VYPUKLA BREBERKA VĚDĚL O CO JDE A CO PROTI TOMU , AŤ U NÁS NEBO VE SVĚTĚ. U nás docela slušně zafungovala lidová paměť a fofrem se u nás začaly šít ty „opovrhované náhubky: A´T se to komu líbí nebo ne – zafungovalo to si myslím. Je n taková drobnost – proč to u nás není jak v Japonsku či v asii – kdo má rýmu či prská automatiucky nasadí náhubek. A nepovažuje to za újmu ale ohleduplnost ke spoluobčanům. Proč je to u nás problém a furt dokola.
Teda leda by to bylo proto, že úbytek lidstva nebyl tím pádem tak velký, jak se čekalo.
Už jste tím trapní. Naše báby na začátku století to za potupu nepovažovaly.
Ten muž co zemřel na covid + 40 bodných ran nožem, měl v úmrtním listě:
Zemřel na covid a další zdravotní komplikace.
Zemřeli na to, co covid způsobuje – zánět plic, zánět srdce, multiorgánové selhání a další „ňamky“. A další zemřeli na NÁSLEDKY covidu.
martin napsal:
3 května, 2024 (16:35)
Asi chcete Migrační pakt a Green Deal
„Masový vrah“ má 32% .
MEDIAN: Volby by v březnu vyhrálo ANO. Levice stojí na prahu Sněmovny, TOP 09 a lidovci by propadli
Sněmovní volby by v březnu vyhrálo hnutí ANO s 32 procenty hlasů, druhá ODS by měla 14 procent a třetí Piráty by volilo 10,5 procenta lidí. Do Sněmovny by prošly ještě SPD se sedmi procenty a hnutí STAN se šesti procenty. Vyplývá to z volebního modelu, který ve středu zveřejnila agentura Median.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/median-pruzkum-snemovna-brezen-2024-ano-ods-pirati_2404240824_ako
Ještě máme šanci
Když budeme dobře volit v EU volbách, máme naději.
Nevolit Migrační pakt, Green Deal a tyto lidi:
Von der Leyenová se v Praze sešla s politiky i se zástupci obranného průmyslu
Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová se dnes v Praze sešla s některými politiky zejména z TOP 09 a z KDU-ČSL. …
..Později odpoledne přijmou von der Leyenovou prezident Petr Pavel a premiér Petr Fiala (ODS)….
Jednodenní, několikahodinová návštěva Prahy souvisí s předvolební …kampaní Evropské lidové strany (EPP), za kterou chce von der Leyenová obhájit svůj mandát v čele unijní exekutivy. ….
….Z českých politických subjektů jsou jejími členy KDU-ČSL, TOP 09 a hnutí STAN.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-eurovolby-von-der-leyenova-se-v-praze-sesla-s-politiky-i-se-zastupci-obranneho-prumyslu-250962
Nechci bagatelizovat „tisíce mrtvých“, ale v případě přijetí Migračního paktu jich může být řádově více.
Estébákova vláda, jeho tři ministři zdravotnictví, tři hlavní hygienici, ten co měl přijít, nakonec nepřišel a k tomu dva estébákovi věštci vyděsili lidi do takové míry, že do sebe a někteří i do dětí, nechali napíchat neprověřené, netestované sračky.
Už teď se projevují vedlejší účinky a nechci to vidět za další 2-3 roky.
Za toto je odpovědný estébák.
V TV celému vyděšenému národu řekl, že za to přijímá plnou politickou odpovědnost.
Tomu národu, co ještě chvíli předtím šil náhubky z naprosto nevhodných materiálů (a televizáci nosili i designové, aby jim šly k oblečení). Ty náhubky pak vyděšení občani používali třeba týden, protože jich byl katastofický nedostatek, díky vládou řízené SSHR.
Covid a všechny jeho následky jdou za estébákem.
ach bože Teco – copak to máte v makovici ?
i když se divím, a pohoršuji, když jste tak dobře věděl co a jak dělat, proč jstwe nám to nenapsal? hmm povíte
Pravdu
emo, mám v makovici zbytky mozku.
Kdybych tam měl nasráno tolik, co vy – tak už tady pravděpodobně nejsem. Byl bych součástí nějaké pofidérní postcovidové statistiky úmrtí. Při mém věku, víte?
Já jsem moc rád, že tu za covidu byl ještě Babiš a ne ta dnešní sběř. Myslím si, že všichni neočkovaní by měli být rádi. Jak vidím ty současné idioty, tak jsem přesvědčený, že by nás byli oočkovali všechny, třeba násilím po přivlečení policií.
Pro jistotu dodám, že Babiše jsem volil jedinkrát a to ve druhém kole prsidentských voleb.
👍
Ale ano, estébákův bordel, bezmoc a amatérský mikromanagement, byly asi prd proti tomu, kdyby se do toho vložili lidi, jako je třeba Lipavský.
Můžeme se jenom modlit, aby nějaká podobná morová rána, nepřišla během volebního období 5K. Schválně nepíšu vládnutí, páč to není příčetná vláda.
Však oni neočkovaní jsou rádi, že si zachovali zdravý rozum.
Ale sere je, že se někdo pokusil, udělat z nich občany 2. kategorie a nebyl za to potrestán.
Příště si dovolí co?
Neočkovaným bloknout data, vypnout smart elektroměr, postih ze strany zdravotní pojišťovny?
My už vám to naše dobro, do těla nějak dostaneme?
Ad zdravotní pojišťovny. Netýká se to tak úplně obsahu vašeho příspěvku, ale trochu ano.
Kdyby se rozhodlo, že neočkovaní budou platit vyšší zdravotní daň, nepřesně tu nazývanou pojištění, jak to bude u nás, co za ně tu daň platí stát?
Pak by stát snížil své platby a státní pojištěnci by si připlatili za léčbu, léky,… Za ušetřené peníze by stát mohl nakoupit více granátů pro Ukrajinu a lépe tak bránit Prahu.
Na léky si připlácí všichni. A na péči brzo budou. Taky všichni.
Teco napsal:
3 května, 2024 (15:19)
Poslechněte si prosím následující, a pak zvažte priority pro přežití
Je divné, že před EU volbami nikdo nezdvihl téma Migračního paktu
Mají máslo na hlavě?
Jsme v Bruseli až po uši, viz.
Dnes Hodina vlka na Slobodnom vysielači
Publikováno 3 května, 2024 | Autor: vlkp
Hodina vlka 312 – 2024-05-03
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/05/03/dnes-hodina-vlka-na-slobodnom-vysielaci-24/
Já to mám „za pár“, ale vy se z toho …..
Vůbec nesleduji zprávy. Stačí mi, když mi yútubka nabídne Radižurnál s pitomou Tachecí a je mi zle.
Okamžitě vypnu a okamžitě mi to hned po přehrání videa opět naskočí.
Já sleduji teď Petr Bureš TV a i když je mi Konečná z duše protivná, asi tím písklavým hláskem, který mi zní jako obtížný komár, musím ji dát za pravdu. Tož teď to hodím Stačilo a koužek bude mít Bureš a tuším právník Dostál.
ANO jsem volila v minulých volbách do parlamentu, opět jako menší zlo, jen aby nevyhrála pětidemolice.
Vyhrála.
Do €sojuzu bych ANO nikdy nevilila. Jourová a spol. se tam ocitly právě díky ANO. A byly nominovány i podruhé, to jsem zakroužkovala Ivana Davida a generála Blaška.
Paní Evix.
Souhlasim.
Jen mil názor, finanční krizi USA bank i přes z různé škrty Evropa zvládla.
Znova se rozjela výroba v cele Evropě,rostl HDP ve všech státech, ČR také,
Dobré hospodaření si připsal Babiš a na Sobotka,co pokračovalo i za vlády Babise.
Podle některých odborníků, se uvádělo, že se dobré výsledky zastavují a za Covidu uzz byl pokles.I když vyhraje ANO,moc s tím nehne,Evropa v poklesu drahé energie a narůstá nezaměstnanost
Mirka Němcová je z Babiše ZDĚŠENÁ! Nemůže mlčet, jaké je Babiš zlo. Všechno by OHROZIL!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Miroslava-Nemcova-nemuze-mlcet-jake-je-Babis-zlo-Prezident-totiz-odsoudil-kampan-SPOLU-754697
A přizvukuje jí vlasovec Mitrofanov.
Tak. PePa řekl, že za odesáckou všivárnu může Babiš, ale to je špatně! Může za ni totiž jenom Babiš! Takže tytyty …
A vysvětlíte mi, jak je možné, že za to nemůže Putin?
Že on si ten plakát nakonec vyrobila sám a schválně to narafičil na spolu. To je teda hlava.
OT
„Od počátku SVO se výroba rozšířila, většina podniků pracuje na tři směny, téměř 80 % zbraní používaných v zóně SVO vyrobil Rostech, poznamenal šéf korporace Sergej Čemezov na setkání s ruským premiérem Michailem Mišustinem.
Ruská armáda v roce 2023 dostala: bojová letadla, vrtulníky, tanky, dělostřeleckou výzbroj. Byly vytvořeny nové vzorky: těžké plamenometné systémy, ženijní dálkový minový systém, řízené střely, letecké řízené střely pro bezpilotní letouny.
Ve srovnání s rokem 2022 se objem výroby zvýšil: tanky – 3,5 krát, lehká obrněná vozidla – 3 krát, munice pro tanky a bojová vozidla pěchoty – téměř 9 krát, granáty pro hlavňové dělostřelectvo – 6 krát, rakety pro MLRS – 8 krát, neřízené raketové střely pro těžké plamenometné systémy – 3 krát, samohybné dělostřelectvo – 10 krát, tažené – 14 krát, minomety – 20 krát, MLRS – 2 krát.
https://t.me/bbbreaking/180884„
No jestli je pravda, že se vrátí Surovikin z Afriky, kde hezky dostává Francie s USA na frak, tak pak bude i asi něco na tom, že USA hodlají poslat na frontu vojáky. Bo Ukrajina už mele s posledního.
https://cz24.news/navrat-generala-surovikina-do-zony-specialni-vojenske-operace/
https://cz24.news/supertajny-nemecky-vojnovy-plan-vojaci-usa-nasadeni-do-prednych-linii-v-boji-proti-rusku/
To není možné z mnoha důvodů. Hlavně si žádný americký politik neobhájí před voliči, aby američtí vojáci padali za Ukrajinu. Dále by to strašně eskalovalo konflikt, i Rusové by přizpůsobili svou taktiku, při současném vedení bojů by ani neudělali žádný rozdíl, ruský šrapnel pasy nezkoumá.
Válka v Sýrii byla také americká a bojovali jiní.
Když slyším Danuši Nerudovou, jak jsou války přínosem pro civilizaci, tak se děsím. Ona v parlamentu není, ale jsou tam jiní, kteří ji nastrčili.
Chudák Bandera https://www.youtube.com/watch?v=3kez8Gzc7_E
JInej lek na takovy neni ,nez ze se zazenou na frontu do valky.
Na delsi dobu.Nic jinyho nepomuze.
Potom odebrat ,uloupit i nasilim nepricetnym politikum /a kandidatum/,politiku. Zahnat k poctivy praci.
Nemusejí je posílat na Ukrajinu. Rusové jim zabrali jejich základnu v Nigeru, tak si to mohou vyzkoušet tam.
Tak stahuju sa na pobrezie slonoviny….az do okamihu, kedy tam bude puc. Sa im cudujem, keby nenechali islamistov vyvadzat, mozno by sa to tak kahk9 neprevracalo. Ale ked bojujes proti nim desiatky rokov a je to horsie a horsie a ked krajiny vidia, ze kde prisli wagnerovci, je to lepsie, tak nech sa necuduju
Nedávno byla v KoZe zveřejněná informace, že závodu Uralvagonmaš, který je jedním z výrobců tanků, bylo v r. 2023 dodáno 1500 motorů typu, který se používá pouze pro tanky. Odhadují, že Armat bylo vyrobeno v loňském roce jen 300 kusů.
Proruský Babiš vyhostil v roce 2021 osmnáct pracovníků ruského velvyslanectví.
Protiruský Fiala v roce 2024 dováží 60% ruského plynu.
Jj, čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.
V hodnotové politice jsou kecy víc než činy. Hlavně správně onálepkovat.
Ale Babišovi to přeju a jsem zvědavý na budoucí koalici ANO a ODS.Hahahaha
správně
musí se to komunikovat
kouknou dlouhosádlová, žé
Po čase pan Pokorný, opět výborně:
https://blog.idnes.cz/ladislavpokorny/gen-6-pavel-novotny-trochu-prostoreky-ale-nas-predstavuje-nase-hodnoty.Bg24050077
Havlérka zřejmě ladí notičky, sudeťák a zatím ani notorička se tam zatím neodvážili …
Nepodařilo se mi dešifrovat zda je článek myšlen vážně, nebo se jedná o ironii. Autora neznám.
Pavel Novotný je hlavně profesionál co dělal v bulvární novinařině první ligu a zná dobře reálie místních celebrit a šoubyznysu. Je například jedním z těch co pro peníze uštvali Ivetu Bartošovou.
Dobře ví co dělá a jaké vzbuzuje emoce u davu a jak s nimi pracovat.
Reagovat na něj a nebo s ním zkoušet mediálně bojovat je zbytečné a je to jen hraní jeho hry. (když už tak leda v nějaké nadějné kauze na něj poslat dobrého a dobře zaplaceného právníka aby z něj vyrazil miliony, když by udělal chybu).
Jediná strategie co by mohla fungovat je ho ignorovat. On pak bude více tlačit na pilu a je šance, že to přežene a pak ho zaříznou / opustí jeho protektoři.
Viz Feri. Takový pán to byl. Ale když šel kníže do důchodu, tak se už jen hodil jako exemplární případ do kampaně na zákon o redefinici znásilnění.
Presne tak…vyborny prispevek 👍
Nepodařilo se mi dešifrovat zda je článek myšlen vážně, nebo se jedná o ironii.
To je smutný vysvědčení režimu, když už to skoro nejde poznat. Pravda je, že p. Pokorný je výborný v tom, že v jeho textech napsaných někde jinde (třeba na Šafrum24) a někým jiným by se nemuselo měnit ani písmenko a havlérka by mu tomu nadšeně tleskala.
Taky se směju! Pan Pokorný píše satiru už dlouho, stačí se kouknout na pár článků pana Pokorného a každý to snadno dešifruje.
Nejlepší na tom je, že admini nemohou Pokorného vyloučit tak snadno, jako to udělali s Větvičkou a jinými. A ani Trčálek si neškrtne!
Na iDěsu musí být ironie hodně zabalená, protože by autor dlouho nevydržel a byl by smazán, zabanován. Naštěstí ještě nejsou koncentráky pro nepohodlné.
Řeporyjec, i kdyby udělal tu největší sviňárnu, tak bude chráněný druh. Ten totiž má na každého nějaké kompro a kdo by si ho dovolil na§rat, tak by to pěkně odskákal. Je to něco podobného, proč si Nutellka tak hýčká dredaře, ty si postavit proti sobě = sebevražda. Si vzpomeňte, jak se tumlovali při likvidaci Babiše.
Jo a ten Řeporyjec, to je kapitola sama o sobě. Někde na KTV bylo ke koukání video co za prasárny v té řepí díře provádí. Pro koho pořádá grilovačky a žranice, kdo všechno se tam slejzá a budete mít jasno.
O. Dostál: Pavel Novotný překročil hranice svobody slova. K jeho kyberšikaně se přidala i Danuše
https://www.youtube.com/watch?v=JUaMBuZyhzQ
Bomba, celý článek. Ale myslím že větu „Právě vláda Petra Fialy potvrdila vizionářská slova Pavla Novotného, že zdaleka není samozřejmostí tekoucí teplá voda a dostatek léků“ hned tak něco nepřekoná, ta se povedla i nad vysoký standart pana Pokorného.
ANO je coby součást (skoro) všech našich současných problémů nevolitelné.
ANO nedělá kampaň pro váhavce mezi SPD, Stačilo a Rajchlem. ANO dělá kampaň jednak pro svůj vlastní vlažný obal pevného voličského jádra a dvak nabízí odpouštějící náruč těm, kteří se hloupě spolehli, že se můžou spolehnout, a nyní jsou po zásluze zklamaní.
ODS umí jen špinavou, pomlouvačnou kampaň! Hlavní média má na své straně, která ji v tom ohlupování lidí podporují a ochotně šíří lži mýty a polopravdy.
Stačí si vzpomenout jak podporovaly odeesáckou lež, jak nás ČSSD za vlády Paroubka šíleně zadlužuje a jak po vteřinách roste dluh. Pak to vzal do svých pazour Kalousek, dluh byl dvojnásobný ale to už nevadilo.
Nebo špinavost všech špinavostí – Kubiceho zpráva.
ODS byla od samého počátku své existence takto koncipovaná otcem zakladatelem, největším ekonomem přilehlé galaxie.
Je to strana podvodníků, zlodějů a podnikavců.
To je ta jejich „hodnotová politika“.
A Fialenko ještě mlaská blahem, jak se mu to povedlo.
Nicméně doufám, že voliči jsou na svou vládu náležitě hrdí.
Pokud by si Vondra s konkubinou sbalili kufry, bylo by to velmi mile…
Myslím si, že balit kufry není třeba. Stačí kartáček na zuby. Popř. seznam nutných léků.
Ve spravedlivém světě ještě vlastní lepidlo na papírové pytlíky. V ideálním světě vlastní helmu do kamenolomu.
Prd. Vlastní lano.
Je to chyba ANO, že si ten slogan nezaregistrovalo? Výborně, tak ODS klesla na úroveň násilníka, který tvrdí: „Říkala si o to, všecky si o to říkaj. Nemá chodit oblečená jako kurva“
Nevím, zda to byl tedy záměr ANO, údajně si nezaregistrovat klíčové heslo kampaně…
a nyní mají tu (dle Vidláka) kliku, že mediálně všichni „mluví jen o nich“,
ale jak se ANO vehementně brání, nemyslím si, že to zrovna tak chtěli….
Očividně se však SPOLU bojí přetahování svých voličů k Babišovi a protože NIC jiného,
než strašení Babišem a Ruskem SPOLU nemají, tak „ruská“ antikampaň je výsledek….
Obávám se ale, že na tuto kartu zbylí voliči tříkolky stále velmi slyší,
proto také opětovné načasování řečí o Vrběticích, ačkoliv myslícímu by mělo odložení spíše hodně vadit.
Jenomže podstatné bude, kteří voliči vůbec v červnu volit přijdou…,
„soudruzi“ napříč spektrem SE nakonec dle „rychetských“ zákonů zvolí pro jistotu klidně i sami,
pro údajnou legálnost a legitimnost voleb v červnu také netřeba ani nadpoloviční účasti..
Stejně mi přijde i na náš blázinec celkem srandovní,
jak se ruské nálepce přední politici ANO brání a skutečně protiválečná Konečná,
či protiváleční politici SPD….. by to měli myslím rozmazávat úplně všude.
Namátkou:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-vlada-se-boji-miru-a-konce-valky-hrmi-schillerova-40470177
Odtud Schillerová:
„ANO podle Schillerové není proruské hnutí.
Připomněla,
že za vlády Andreje Babiše (ANO) bylo Česko vedle USA označeno Ruskem za „nepřátelskou zemi“
a po zjištění informací o útoku ve Vrběticích vyhostilo celou řadu ruských diplomatů.
ANO také nikdy nezpochybnilo pomoc Ukrajině.
Té poslalo hnutí peníze prý i z vlastního rozpočtu.
Slova Schillerové podpořil první místopředseda ANO Karel Havlíček.“
*********************
https://www.newstream.cz/politika/babis-s-ruskou-vlajkou-na-tvari-pobouril-ano-hybridni-utok-ze-strany-petikoalice-uvedla-schillerova
Odtud:
Připomněla, že za vlády hnutí ANO vydalo Česko do Spojených států ruského hackera Jevgenije Nikulina…
*******************
MAJKA
Takže ANO, i ANO má prsty v kde čem, to se jim teda musí nechat!
A tohle jsou ty nejpodstatnější věci pro rozhodování.
Nějak jste zapoměla, že Bába nic moc nezasahoval do práce ostatních členů, nechal je ať se projeví a ukáží co v nich je. A kdo byl v tíé době na Zamini?
Když už (i zde) se dařilo „zasklít“ 1. květen …
Vzpomeňme aspoň na „požár“ 2. května 2014 v Oděse …
( třeba za pomoci wikiny či dnes Lenky Procházkové na NR )
S konkrétním linkem na NR jsem ani na Tribuně, ani tu neuspěl …
Nevím jestli myslíte toto…
https://www.novarepublika.cz/2024/05/oleg-muzyka-jak-nas-zabijeli-na-kulikove-poli-2-kvetna-2014
Ale není to L. Procházková, je to převzato.
Rozhovor s Olegem Muzykou vedl v roce 2022 redaktor serveru UKRAJINA.ru
Ještě jsem to nečetla celé, ale nedávno byl někde byl článek (u Bavora?), že mají konkrétní jména těch, kteří to zorganizovali. Jednou budou trestat.
Nejspíš myslí tohle
https://www.novarepublika.cz/2024/05/kdo-chce-mir-nepatri-do-evropy
Ano – odpověděl jsem s identickým odkazem, ale opět bez úspěchu …
Díky
Alef kdysi psal, že na Tribuně jsou velké problémy hlavně s odkazy. Já jsem testováním, poté co jsem narazil, v normální diskusi zde zjistil, že musíte k odkazu přidat i text, pokud možno více než pár slov, jinak to má také tendenci neprojít.
Nemuzete uspet, diskuteri cti rusky pristup a vysvetlit ho verejne se odvazi malokdo.
Jde o ukvapenost predcasneho zavazku a nastoleni precedentu, ktery se casem muze ukazat jako neudrzitelny, tedy jako slabost.
Troufnul si historik a publicista Dimitrij Olsansky (s vlastnim poradem na Sputniku), ktereho z nizke miry loajality k rezimu asi podezirat nelze:
–
„Tragédie 2. května – jako památné datum – je pro náš stát krajně nepohodlná ze dvou důvodů, z nichž jeden je praktický a druhý ideologický.
Za prvé, politický a emocionální důraz na 2. květen nevyhnutelně implikuje, že Rusko se zavazuje osvobodit Oděsu, vrátit ji Rusku a chytit a potrestat zločince. Vždyť stát je povinen nastolit spravedlivý pořádek, kdyby se stalo něco hrozného, ne?
Bez ohledu na to, co si vedení o tomto cílu myslí, chápe, že dosažení bude velmi obtížné. Ale systém ve skutečnosti nechce přebírat tak těžké závazky. Co když se někde na půli cesty objeví děda Trump a nabídne výnosný mír?
A druhý, také významný.
Kdo jsou tito lidé, kteří zemřeli v Oděse před deseti lety?
Ukrajinci? Antifašisté? Jen náhodné oběti pogromu?
Takže, víte, ve světě se dějí nejrůznější druhy zla a Rusko není vždy symbolickou obětí.
A kdo jsou tito mrtví lidé a proč mají přímý vztah k nám?
Protože jsou Rusové?
To znamená, že se ukazuje, že Rusové v Ruské federaci jsou titulárním národem, státotvorným lidem, a jejich smrt kdekoli ve vnějším světě je zónou bezpodmínečné odpovědnosti státu, jako má Izrael s Židy?
Ach, pobuřující řeči!
Tak se ukazuje, že Oděsa 2. května je údajně o nás všech, o Rusku, ale zdá se, že ne ve skutečnosti.“
–
Olsansky je statnimi medii protezovany prokremelsky patriot.
Na mistni diskuzi si muzete hezky ozrejmit vyznam smyslu porekadla „poturcenec horsi Turka“.
Olsansky je idiot a ja jsem troll.
Coz nevadi, ale jde o dalsi indicii k promysleni problemu a k moznostem extrapolace soucasnych trendu do budoucnosti.
Čta, nelze se ubránit povzdechu. že třeba se někdy v ČR dočkáme alespoň z poloviny takové míry svobody projevu, jakou mají … jinde.
Publicista, podobne jako politik, se opira o spolecenskou poptavku. A ta je v rusku siroka, pestra a premysliva. Tedy i radikalni, ci vzhledem k oficialnimu diskurzu kontroverzni nazor si sve posluchace najde. Nehlede na inspiracni prinos, umoznujici dals pohled k promysleni z noveho necekaneho smeru.
Na rozdil od Ceska, kde je to ode zdi ke zdi. Rusko ma naboje na tri dny a uz ted prohralo. Rusko vsechny prevalcovalo a uz davno vyhralo.
Hlavne at nekam schovaji Marketu Sv 2Sv!
Jinak neco rekne a Spolu prijde o EP uplne.
👍🤣
Nenápadná diskuze, která by asi zapadla. To by však byla chyba, rozhodně doporučuju ke zhlédnutí!
https://www.youtube.com/watch?v=Up_Uoci7qeM
Ten Dan Vávra je opravdu nebezpečný
Vávra je havlista a pravdoláskař. Takovým lidem je třeba se vyhýbat obloukem.
Všechno proto že zájemců je mnoho, voleb málo. Pak jsou všichni frustrovaní. Nedaří se – Více voleb 🙂
Na volbach si nektery dost narejzujou.
Babiš je jenom druhá strana stejně odporné mince jako pětikoalice.
Nikdo Vám to nebere, nicméně to nikomu, ani Vidlákovi nemůže bránit aby hodnotil jednotlivé dějství probíhající předvolební kampaně.
Souhlasím. Je to jasně vidět vždycky, když se hlasuje opravdu o extrémních sviňárnách jako byly lockdowny, pandemická smlouva, „obranná smlouva“ s USA, přitvrzení dopravního fašismu proti řidičům atd. Hlasuje vláda spolu s opozicí v jednom šiku.
Nejde v první řadě o prachy, ale o moc a vliv. Proto ODS estébákovi nemůže přijít na jméno, jsou si vědomi toho, že až to tady půjde do prdele, tak ten zmetek shrábne všechno – moc i peníze.
Až budou lidi okradení tak, že budou muset šetřit na jídle, tak co udělá estébák?
Jeho Agrofert vrhne na trh „levné potraviny“ a bude za spasitele…
Když odhlédneme od té hrůzy, do které se řítíme – kdy naposled tu byly u moci takové svině, co si dají do čela maskota, jako je Fiala?
My potřebujeme jít do kolen, jako celek, jako země potřebujeme, aby se to tady zhroutilo.
Lidi, ovládaní strachem, jsou schopni naprosto všeho.
Pak se teprv ukáže, kdo je kdo.
SPD ve Znojmě, kde čelí obvinění z podpory migrační neziskovky, uspořádalo veřejnou akci, na kterou se nedostali lidé, kteří se chtěli oprávněně dotazovat na výše uvedený problém – bylo jim sděleno, že veřejná akce je pouze pro zvané
přijde Vám to OK? mě jakožto voliči SPD nikoliv
prosím šiřte – nepotřebujeme dalšího Babiše v podobně Okamury
https://www.facebook.com/ktvlive.zpravodajstvi/videos/veden%C3%AD-spd-ve-znojm%C4%9B-se-boj%C3%AD-ob%C4%8Dan%C5%AF/800560092002107/?locale=cs_CZ
Do EP ale volíme pana Davida, takže babišismus nehrozí.
Brzy budeme mít republiku bez průmyslu, bez vlastní výroby klíčových záležitostí a energie budou tak drahé, že padne i ten zbytek, co dnes ještě funguje.
K čemu nám je v takové situaci pan David v europarlamentu?
Ke kývání hlavou, popřípadě konstatování „já vám to říkal, ale neposlouchali jste“?
Máme jako 10M země vůbec na něco v orgánech EU vliv?
Umí pan David ovlivnit chod věcí tak, aby z toho měla ČR vyslovený užitek, prospěch?
Jestliže ne, tak proč tam je?
Máme ponětí, co všechno zavinila Jourová a ty ostatní kurvy přes digitalizaci?
Vám nikomu nevadí, že kvůli občance po Vás chtějí otisky prstů, jako od zločince?
Serete mě takovými kecy o „panu Davidovi“ až tak, že brzy začnu dávat za pravdu Sasinovi.
Vyborne a ktori poslanci v EP zabezpecia riesenia problemov lepsie? Prosim konkretne mena, ktore maju aj aspon teoreticku nadej
Dotaz na youtube Kačenka a strašidla (1992)
https://www.youtube.com/shorts/J86ww9Bfdn0?feature=share
Andrej je klikař, obehrál obranáře, nahodil patičku přihrávka a klepačka do branky, góól.
To je vidlákova politika. Ten má v řiti nějaké potřeby lidí, potřebuje ten humbuk, divadlo kolem okrádání a nějaké všimné za komparz.
Muhehe, Sasine, zase jste zapomněl na muhehe.
Bez muheeeee, jste mi chtěl říci, že už začínáte rozumět, že komentovat lapálie darmozlodějů nemá smysl, že je potřeba vytáhnout na světlo jako Žižka naše potřeby? Ale vy ani nevíte za koho, kolik čeho, nemáte sepsaný základní potřeby, základní plán tažení. Jen štěkáte na hrad a jejich kuběny. A tomu říkáte nějaká „práce“?
Petikolka vsechno pokazila a opozici dela reklamu zadarmo. A tak stale a tak dokola.
A ma patkoaliciu chvalit? Ci co vlastne chcete? Dalsiu kopu prepadnutych hlasov? Fakt mate pocit, ze volba mensieho zla je vyrazne horsia ako volba idealov, ktori sa ale nikam ani nedostanu a nasledne vitazstvo vacsieho zlo? Fakt na SK by bolo lepšie mať Progresivcov ci Korcoka, lebo Fico je umazany a nepusti sa do priameho boja so vsetkymi
No, a, ještě považte. Oslovujete mne jménem, které zde nesmím používat. Není to signifikantní?
Použivat se může, ale každý si u toho odplivne.
Každý ne.
Každý rozumný
Jako ty?
Česko, pro tebe všecko i migranti.
I když si myslím, že Babiš je pro ruský,jako Orbán pro Americký.
Navsteva Babise u kralovny brutu pred casem …Potom uz nic dalsiho neni potreba vedet.
zemědělče, měl jste si počkat na reakci šilerové, pak by vás pitomost „I když si myslím, že Babiš je pro ruský“ nikdy nemohla napadnout
zkus si to přečíst ☻
https://www.anobudelip.cz/file/edee/2017/o-cem-snim-kdyz-nahodou-spim.pdf
OT, ale rád bych připomněl, že dnes je to deset let od upálení desítek lidí v Oděse. Doufám, že příští rok už bude připomenuto i ve veřejném prostoru.
Obávám se, že to nikoho nezajímá. Ani „alternativu“ 🙁
https://www.novarepublika.cz/2024/05/kdo-chce-mir-nepatri-do-evropy
odtud Lenka Procházková:
„Když se neuvěřitelné stane skutkem,
ale skutkovou podstatou zločinu (masové vraždy) se Rada bezpečnosti OSN
po dlouhých deset let odmítá zabývat,
vytrácí se víra v mezinárodní právo a ve spravedlnost,
jejímž garantem se po konci druhé světové války OSN stala.
Nevyšetřovaný masakr téměř padesáti civilistů (z ruské menšiny v Oděse), kteří odmítli protiústavní státní převrat, který za podpory USA svrhl ukrajinskou vládu a zavedl diskriminaci etnických Rusů, jejich jazyka a tisku, otevřel dveře k zabíjení civilistů ruského etnika na Donbasu.
Za osm let jich bylo nacistickými pluky (posléze začleněnými do ukrajinské armády) zavražděno 14 tisíc, z toho tři sta dětí.
Minské dohody se staly jen cárem papíru.
Bývalá kancléřka Merkelová později vysvětlila, že smyslem dohod byla hra o čas,
který Ukrajina získala na vyzbrojení.
Herec Volodymyr Zelenský BYL zvolen prezidentem především proto,
že SLÍBIL občanskou válku na východě Ukrajiny UKONČIT…..“
*****************************************
MAJKA
Ale SLIBY CHYBY – a je jim mrtvých málo
a tak přemýšlí jak zařídit, aby z uprchlíků před válkou s právem na azyl
mohli udělat další maso do mlýnků, kterým ještě pilně dodáváme munici….
MÍR je přitom jediné slovo, které mělo dávno a všude znít,
ne válkám,
ne umírání pro zájmy vojenskoprůmyslových lobby a šílených politiků,
my ženy ty děti v bolestech nerodíme, aby je nemocní mocní zabíjeli!
Kdo žvaní o potřebě, nutnosti války, dalších nyní zbraní a boje a „masa“,
měl by IHNED odejít, být odejit do čela front, sám a osobně a to i ty divné převlečené ženy a tečka.
„“Nevyšetřovaný masakr téměř padesáti civilistů (z ruské menšiny v Oděse), …““
ale to byli jen „přiznané oběti“ … kolik jich bylo ve skutečnosti, to tu nikdo neví !!! menšinový odhad byl kolem 100 !!!
Té noci došlo k potyčkám i požárům na dalších místech. Jsou svědectví lidí, dokonce záznamy o výjezdu požárníků, fotky míst požáru, ale nejsou videa. A těch lidí, kteří se té noci ztratili neznámo kde, je několik set.
Majko, dobře jste to napsala!
Dovolím si k tomu připojit jednu větu vyslovenou herečkou p. Macháčkovou: „Mír je nejen o tom, že nechceme, aby na frontě zemřeli naši blízcí, ale ani blízcí těch na druhé straně“.
Je to věta z rozhovoru Tomáše Koloce „Rozhovor s (jedinou) herečkou, která podepsala petici Mír a spravedlnost“.
Zde odkaz na celý rozhovor https://www.disput.blog/rozhovor-s-jedinou-hereckou-ktera-podepsala-petici-mir-a-spravedlnost/
(omluva, pokud to už sem někdo dával)
Nakonec to dopadne tak, že naše proukrajinská vláda bude nahánět bojeschopné Ukrajince a posílat je Zelenskému a příznivci proruského Babiše budou dezertéry schovávat doma v komoře , aby nemuseli na frontu …
Estébák je proruský? Odkdy?
Slíbili mu Rusové něco?
Ta tiskovka s Hamáčkem, kde obvinili Rusy z Vrbětic, to bylo jakože televizní potvrzení Rusům, že jejich nabídku přijímá – a nic víc to neznamenalo?
Něco, jako vysílala za války BBC – kódy jako „židle stojí proti dveřím“, nebo „v sobotu přijede teta Emily“?
Terminologie je jen metaforická, mainstreamová… Jsme ve válce :o)
Kateřina Macháčková,Felix Slováček
hrdinové dneška ….
Machackova ,ze nechceme …Voni na ty jedny strane porad valcit chteji..
Machackova nechceme.
Zadna vira nakych prochazkovych po klavesnici neni mozna.
Dohody a smlouvy so vodjakziva vyhradne na voklamani obeti.
„Bez konce sou lesy Markyze Gera“…a proc si myslite plakala potom ,ta Marycka Magdonova…..
Tymákovane, nesmazali vás v diskusi u Markové o Válkovi? Mám pocit, že jste tam Markovou kritizoval, ale nemohu to najít.
Nesmazali, já už na paní Markovou nečtu, neklikám, nepíši pod ní. Možná máte na mysli mou otázku na Vidláka, tu nikdo nesmazal, pořád je zde : https://web.litterate.cz/kult-boha-vitezstvi/comment-page-1/#comment-279887
jo, splet jsem to.
Vidim, ze s podobnym pristupem nejsem sam.
To určitě ne. Zaprvé ten článek je už skoro celý v nadpisu. Zadruhé na rozdíl od všech ostatních zde publikujících tam nikdy nebyla žádná fakta, jen nějaký názor podaný se zahlcující dávkou emocí. Prostě mi to nic nepřinášelo a to rozbíjení statistiky posledních příspěvků mne opravdu štve.
MOSKVA (Sputnik) „Ľudia zodpovední za tragédiu z 2. mája 2014 v Odese, keď stovky ľudí boli úmyselne uväznení v horiacom Dome odborov, by mali byť potrestaní, pretože takéto zločiny nie sú premlčané, uviedol vo štvrtok hovorca Kremľa Dmitrij Peskov.“
Je to deset let, co v tomhle smeru udelalo Rusko? Vydalo prohlaseni, ze by meli byt zlocinci potrestani.
A co mají asi dělat ? To by bylo řevu v mééééédiích, kdyby někoho z nich potrestali. Ale on ten čas přijde.
Obcas si nejsem jist, jestli si ze me delate legraci, anebo to myslite vazne.
Tymákovan Vám odpověděl naprosto věcně, takže nechápu Vaši reakci. U mezinárodního soudu Rusko nepochodí, trestnou výpravu pro viníky na Ukrajinu poslat nemůže, v mediích je jakýkoliv argument Ruska i kdyby byl sebepravdidější, zesměšňován. Takže jak by ste to řešil? Povídejte, ať se poučíme.
Přesně, tak snad Vám stridor odpoví, on asi ví, co má Rusko udělat a v této věci nedělá.
Obvykle drivi do lesa nenosim, ale dnes udelam vyjimku:
Prubeh Anti-majdanu je detailne zpracovan, vinici a jejich ciny znami.
Situace je tedy stejna, jako pri ostrelovani Donbasu a u civilnich obeti, ktere tehdy jeste nebyly ruskymi obcany.
Tam prokuratura zahajila vysetrovani a soud nasledne odsoudil viniky v nepritomnosti.
Proc se tak nestalo v tomto pripadu a proc Peskov plka neco o „melo by se“, je take pomerne jasne. „Vecna“ vymluva, ze se velmoc zalekla revu v meeediich je tak absurdni, ze je az silena, ovsem dobre popisuje stav politickeho bezvedomi diskuteru.
Re: šelest
A vy prostě máte potřebu hrát roli největšího mamlase na litterate.
Víte, jakou průpovídku mám rád?
Pomsta chutná nejlíp za studena.
Ano, ruští vojáci to mají trochu jinak a občas se pochlubí, že sejmuli aktivní soudruhy, kteří trýznili jejich zajaté spolubojovníky. Ale ofiko linie RF jede striktně podle zákonů.
A propos, když jsme u těch zákonů, co vám říká pojem „jurisdikce“? Oděssa se nachází na území RF? Nějak jsem si nevšiml…
Pokud se stane magaprůser a Ivan si toto město přivlastní, pak to bude pochopitelně o něčem jiném…
V souvislosti s upálením civilistů v Oděse je tu jedna hádanka:
„Ve hře tu jsou principy, lidská práva, kterým je přisouzena priorita i vzhledem k suverenitě států“
Kdopak to řekl? Služební broučci můžou odpovídat první 😀
Vy svoji roli zvladate bravurne, Targusi.
Pomsta za studena- vzhledem k tomu, ze nekteri pachatele jsou uz mrtvi, zni vase poznamka dost morbidne.
Jurisdikce- stavajici donbassky tribunal soudi zlociny spachane na ukrajinskem uzemi a na ukrajinskych obcanech. Prideleni obcanstvi mrtvemi a rozsah sfery jurisdikce antidatovat nelze.
Prubehem Anti-majdanu se detailne zabyva historik Jevgenij Norin, vcetne uvedeni jmen pachatelu, jejich konkretni cinnosti pri udalostech a jejich nasledneho osudu.
Nemate sanci, Targusi, vzdejte to, nic se vam nestane.
Buďte si jist, že všichni pachatelé jsou živí až moc. Někteří jsou nakýblovaní tady u nás, v ČR a už mají pasy jiného státu. Protože jen takto, na ně nikdo nedosáhne.
Co je morbidního na studené pomstě?
Je to typicky ruský způsob, velmi efektivní a s potenciálem vyděsit zbylé zločince tak, že začnou vršit jednu chybu na druhou.
Je Targus nekrofilní pedofil, protože má v oblibě studenou dvanáctku?
Uz mnozi nezijou rus po nich pase a de, ted sou v ty oblasti nejen prorusky partyzani , /vyhodili do vzduchu vlak s potrebama vod Nato/,ale spenati s ukolama a proc si myslite ,ze je Zelinar daleko vic zelenej a hlidanej stadem vod brutu. Vlastnim verit nemuze..
By se nedozil zejtrka..
Jo, daleko horší je mít každej den celej den strach, že mě sejmou, než tomít provždycky za sebou. Čekání na trest je součást trestu.
Zdá se že fšecko chce čas
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/v-kyjeve-byl-odhalen-plan-eu-o-utoku-na-zelenskeho/
ale zdá se že …..
Nechápu, Oděsa je na Ukrajině. Co udělalo Česko po otřesném rozsudku v Británii, kdy byla vražda Čecha, byl umlácen řetězy, nepotrestaná. Soud vrahy osvobodil.
Asi krome dva roky masakrovani nacku a zabor 23% 404, vubec nic.
Dnes byl při zatýkání zabit jeden z organizátorů útoku v Crocus City Hall, agent ukrajinské rozvědky( GUR). Vypadá to, že ten, který jim dodal zbraně.
Takže, žádný strach, boží mlýny atd.
Na Libavé je tajně USarmy. Prý cvičení.
Vůbec jsem nepochopil „vysvětlení“ k tomu podivnému manévru s vojenskou technikou z Německa do ČR.
Wehrmacht snad má svá vojenská cvičišťata. To se amíci bojí pozvat Čechy a Slováky na cvičení do Německa? Pucflekovat by mohli i tam.
Jako bych cítil síru a slyšel pleskot false flag ve větru…
Soudruzi tu nejsou na ÝÝbungu ani poprvé, ani naposledy. Spíše bych řekl, že se tu střídají v docela slušném tempu.
Důvody:
1/ pořizovací cena takového cvičení,
2/ odlišný terén, než na jaký jsou zvyklí z Bundesu.
Jak bych vám to jen vysvětlil. Okruhové závody na čemkoli jste určitě nikdy nejezdil. Nejlepší je přirovnání k motokrosovému závodu.
Neustálým kroužením po nezpevněné trati terén jednoduše načtete, takže vás mohou překvapit „jenom“ soupeři, nikoli trať samotná. Ale třikrát běda, když vám tu „jedině vaši“ trať seberou, to jste prostě „fpéérdeli“.
Proto se jezdí cvičit jinam, kde to soudruzi nemají zmáknuté a kde se nemohou splehnout na stereotypy a poznatky z cvičení minulých.
Už na několika místech jsou k nalezení výpovědi bývalých příslušníku armády USA, kteří si zastříleli na ukrajinské frontě. Téměř vždy se tam objevují komentáře, že jejich výcvik jim byl k ničemu nebo téměř k ničemu. Nejvíce si stěžují, že chybí jakýkoliv výcvik boje v zákopech při neustálé dělostřelecké kanonádě.
Objevila se i tvrzení, že chování ukrajinských jednotek dle amerického výcviku vede k fatálním ztrátám.
To, potvrzuje výpovědi Ukrajinců z loňského roku, že zahodili americké příručky a vrátili se k sovětským.
Staré Čínské přísloví:
https://static.wixstatic.com/media/75257c_51c37cbb2eee4bee8f58c557ae111796~mv2.jpg/v1/fill/w_704,h_960,al_c,q_85,enc_auto/75257c_51c37cbb2eee4bee8f58c557ae111796~mv2.jpg
Švejku, Švejku … tak to sečtem, ne??
Tak to máme …
– nepěkná slovíčka o našem UA premiérovi = rok s podmínkou na dva
– nepěkná slovíčka o našem UA premiérovi zveřejněná v médiu s dosahem větším než malém = 2 roky bez podmínky
– vyzrazení pravdivé zprávy o našem UA premiérovi = 5 let bez podmínky a bez možnosti předčasného propuštění
🙂
Propagace kultury s nesprávnými názory = rok navíc
Zavádějící až dezinformační vizuální i slovní spojování stáří s moudrostí, s ohledem na ne zcela veřejně komunikované části připravované důchodové reformy = dva roky navíc
Martin:
No páni! Tomu říkám ohromující znalost ptydepe. Musela jsem si to přečíst několikrát, abych zjistila, je-li tam obsah – a jaký. Velice mě to pobavilo, dík.
„Takže po sečtení, podle nové MATEMATIKY to bude: 5+2+2+1+2 (ty poslední dvě cifry podle příspěvku níže !!) = 12 let na tvrdo, bez možnosti propuštění !!“ Stálo ti to za to ?!
Já bych již emigroval, jen nevím kam …
U nas se tresty nescitaji.
Myšlenka dobrá, provedení blbé až trapné.
Na obrázku není Číňan, nýbrž Japonec, a není to Japonec ledajaký. Je to pan Morihei Uešiba, zakladatel aikidó.
Rád bych pochválil, ale při nejlepší vůli nemohu.
Tak technicky i skladník ve šroubárně si může čísti Vergilia v originále – a i starý pan Uešiba, jakkoli rodilý Japonec, může citovat čínské přísloví 😀
V každém případě Pokud by takové moudro vypadlo z Morihei Uešiba, zvětšilo by to jeho slávu a aikidó by se stalo slavnější.
Re: L. A.
Na to, kdo je ve skutečnosti na obrázku, tak nějak kadí Bílej Tesák. Podstatné je sdělení, nikoli jeho obal.
Švejku, Švejku, buď rád, že tu chybí Alef, ten by tě za tu záměnu Japonce za Číňana nakopal.
A navíc to je přísloví africké, nikoli asijské.
Oni mají v Africe taky Fialu?
Re: KD
Nikoli. Maj tam rejžáky. Bez rozlišení kmene.
Občan.
No tím lépe, ne? Číňan je Japonec, mudrc mlátí holí a mluví africké řeči – svět je zkrátka nedělitelně propojen.
Re: Luboš
Číňan má zakázáno vypadat jako Japonec?
To je úplně stejné, jako byste chtěl zakazovat komukoli z Českého království oblíknout moravský nebo slezský kroj a naopak.