23 listopadu, 2024

Zatáhne nás vláda do války s Ruskem?

Poslechněte si pozorně prohlášení premiéra slovenské vlády Roberta Fica, který jasně odmítl účast slovenských vojáků v bojích na Ukrajině. Toto prohlášení učinil po setkání bezpečnostní rady Slovenska.

Jednotlivé státy EU a NATO sjednávají dvoustranné dohody o vojenské pomoci a vyslání vojenských jednotek s Ukrajinou. Namátkou vím o Německu, Francii a Itálii. Dnes se papaláši NATO a EU mají setkat v Paříži a budou plédovat za pokračování umírání na Ukrajině.

Co udělá naše vláda? Bude mít bezdětná slečna Černochová problém s tím, poslat naše vojáky na Ukrajinu? Nepochybuji, že ani nejmenší. Prezident Pavel chce registrovat bojeschopné muže. Mám dva syny v tomto věku. Říkala jsem jim před volbami, že i takhle to může dopadnout. Přípravou na mobilizaci a obětováním dalších životů v masomlýnku na Ukrajině.

Po vzoru Fica říkám Řehkovi, Černochové, Fialovi a dalším krvelačným psům a fenám: „Vezměte si samopal a jděte tam! Svoje děti vám nedám.“

226 thoughts on “Zatáhne nás vláda do války s Ruskem?

  1. Vyjádření Petra Fialy před odletem na večerní summit do Paříže:

    1)Česko se nechystá vysílat vojáky na Ukrajinu.

    2)Na summitu v Paříži se bude jednat nejen o dodávkách munice a techniky, ale i o budování dlouhodobých výrobních kapacit zbrojního průmyslu v Evropě i na Ukrajině a také o pomoci s výcvikem ukrajinských vojáků.

    Ad.2 Signalista neříká úplnou pravdu a záměrně mlží…

    Leitmotivem pařížských jednání bude donutit jednotlivé členské země Severoatlantické aliance k podpisu bileterálních smluv (dohod) se Zelenským o vojenské pomoci. Pak už nic a nikdo nezabrání tomu, aby státy KoZa vyslaly vojenské kontingenty na ukrajinské bojiště. Skupinová hloupost západních lídrů vrcholí…Je naivní si myslet, že Putin podlehne tlaku těchto psychopatů. Přítomnost vojsk NATO přileje olej do ohně a vyeskaluje konflikt…To, co se zdálo ještě nedávno býti utopií – přímý vojenský střet Aliance s RA – nabývá reálných kontur a svět se o krok přiblížil jadernému konfliktu…

    1. Tím by se v principu, alespoň z ruské strany, mnoho nezměnilo – tedy, alespoň zůstane-li základní formát konfliktu beze změny.

      Nyní:
      – KoZa dodává zbraně, UA lidi a RF udržuje víceméně stabilní válečnou vatru, kde všechny ty dodávky shoří.

      Až Ukrajině dojdou lidi:
      – KoZa dodá zbraně i lidi a RF bude dále udržovat stabilní válečnou vatru, kde všechny ty dodávky opět shoří. I s těmi vojáky ze Západu.

      Tohle přece nikdo na Západě nemůže myslet vážně. To v Německu, ve Francii, v Itálii, ve Španělsku neprojde. Ani v Polsku ne. Jakmile přijde k prvním padlým (ze západních kontingentů), ty země budou vzhůru nohama a věřím, že i tady by bylo zle. Umím si představit i hořící Strakovku a visící politiky.

      1. AN:
        S prominutím, můžou to myslet vážně.
        Dle mého názoru, minimálně 80 % lidí buď nechápe, co se děje, nebo mají úplně vymleté palice.
        Výsledek je stejný: volba pětidemolice. Je to přece nejlepší vláda, za posledních asi 150 let.
        A nedělejme si iluze, že příští volby dopadnou jinak (ANOšéfe je druhá strana stejné mince).
        Na untermensh Slovanech lidech absolutně nezáleží.
        Mnoho ze zdejších obyvatel české kotliny bude (alespoň ze začátku) radostně hýkat blahem, jak to těm Russákům nandáme, dokud se nezačnou v množství větším než malém vracet pytle s mrtvolami.
        Až zdejší osazenstvo začne trochu mručet, už jim to nebude nic platné.
        Stejně jako v nejvýchodnější evropské demokracii, kde se prý bojuje za Prahu.

        1. To by – myslím – bylo v reálném čase možné jen u profesionálních vojáků, tam by to mohlo jít rychle, že by lidi nestačili reagovat: dostaneš rozkaz a jedeš. Ale vojáků je málo, podstav.
          Jak začnou povolávat a posílat „brance“, bude zle. Lidi (rodiče, matky, sourozenci, manželky) zpozorní, budou ve střehu. Dezoláti a „desinformační proruská média“ budou pracovat. To bude trvat relativně dlouho, nepůjde to ututlat, už teď má Fialenko sotva pětinovou podporu.

          Tolik můj názor.

          1. Re: AN

            Počítejte, že ztrátovost je cca 1 000 kusů denně.

            My máme údajně schopné boje pouhé 2 brigády.
            To je i s týlaři na osm dnů práce pro Ivana…

            Dobře, ať nežeru, dva týdny…

        2. Těch 80% jste hodně přestřelil a počkejte jak to padne do propasti pokud by začaly chodit povolávací rozkazy, obzvláště pokud se tu budou ukří hoši v nejlepších letech prohánět ve svých fárech.

          1. Re: Tymák…

            Ano přestřelil.
            Ale dolů.
            Jásajících idiotů je min. 90 %…
            A min. 90% povolanců se z UA vůbec nevrátí. Ani v těch pytlích…
            … granulace…

      2. Žádní padlí ze zúčastněných kolonií nebudou. Nevíte, že 2 roky konfliktu nestály Ukrajinu ani 10 tisíc vojáků? Tam přece bylo humanitárně zlikvidováno jen 20 miliónů rusů.

    2. Mě ta utopie nepřešla. Bilaterální smlouva členského státu NATO s kýmkoli, zde s Ukrajinou o tom, že jí pošle svá vojska do bojového nasazení, je zapojení členského státu NATO do ozbrojeného střetu s Ruskem. A nezáleží, jak tomu kdo bude říkat, ale jak k tomu přistoupí právě Rusko. A tuším přímo Putin už dávno prohlásil, že k tomu přistoupí se vší vážnosti a budou to brát ne jako střet s tím státem, ale jako střet s NATO.
      O krok k fatálnímu střetu sice blíž jsme, ale ta čára nebude překročena. Rovnalo by to hromadné sebevraždě, což je všem jasné. Bylo by úplně jedno, jestli by tam někoho chtěl poslat i ten náš magor, protože konvenční by ten střet byl možná první minuty…

      1. Pro mě je na té „bilaterální politice“ zajímavá především skutečnost, že zde jednotlivé státy NATO samy hledají cestu, jak vypnout ten oslavovaný článek 5. Aby v případné následné válce s Ruskem mohli pokrčet rameny a říct „proč bychom měli rozpoutávat kataklyzma, když jste si tam proti Rusku poslali svou armádu sami?“ (Jasně, zdůvodní to „absentující jednotou uvnitř NATO – Maďarsko, či právě obavami z jaderného kataklyzmatu). A nejvíc na to tlačí samozřejmě ti, jimž to zlé Rusko hrozí fyzicky nejméně.

        Ne, že by tedy ten článek 5 představoval automatickou pomoc, jak se nám věrchuška snaží nakukat. On také může znamenat i poplácání po zádech se slovy „fandíme vám, buďte hrdinové“.

      2. Ale prožidovský a proruský nacista připomíná, že UA ještě v NATO není.
        Myslí si, že ani dlouho nebude. Proč?
        Protože to by si KoZa nasadil takovou úpornou veš do kožichu, že by se jí už nestřepal.
        Jen si to srovnejte s tím, jak se obyčejní UA chovají tady.
        Jako otravné a namyšlené vši, kterým se každý bojí říci NE. Jen požadují, neprosí, ale požadují. Stále.
        On KoZa bude UA jen mazat med kolem huby, bude slibovat jako teď, ale plné členství nedá!

  2. Tak nám ti nejchytřejší a nejuvědomělejší z nás říkali, že Ukrajina má milion vojáků a to bohatě stačí mužiky s polními lopatkami zadupat do země. Dobře.
    Teď nám nejlepší světový president, hrdina od Kyjeva znalec hraní vlastním pyjem na klavír říká, že Ukrajinců padlo 31 000. A spolu s raněnými vyřazenými z boje je ztráta, asi 100 000 kusů. Dobře.
    A ukrajinští generálové tvrdí, že je potřeby dalších 500 000 vojáků. Taky dobře.
    A tak se ptám k čemu bude dobrých dalších 500 000 vojáků, tedy zvýšení stavů o více než 50%. Vždyť Ukrajina má v poli 900 000 zkušených vítězných vojáků.
    Asi se někde stala chyba.
    A tak se ptám KDE?

    1. Ve válečném stavu se situace mění každou hodinu.
      Vyspělé ozbrojené síly Ukrajiny s pomocí západního vyspělého vybavení zničily hordy barbarů, které na ně zaútočily. Ale nyní z nějakého důvodu ozbrojené síly Ukrajiny opět nemají žádné vybavení a barbaři vyhrávají. (Jan Campbell)

      1. Mobil bezmocně volající základnu je výborný naváděč raket. Nebude třeba měsíců postačí pár minut.

  3. Dovolím si tvrdit, že dobrovolníci se u nás najdou a nebude jich rota, ale celý pluk. Půjdou tam jako humanitární pracovníci.

    1. Jsou jich desetitisíce Ladiku!!! Už odevzdali info z občanky, jen je pozbírat. Jsou to diskutující z diskuzí pod články na mainstreamu. 🙂 🙂 👍

      1. Už jsem to psal do minulé diskuse. Již nyní se formují minimálně tři vojenské „české“ prapory: Der Prager Liberal Stürmer, Žít Brno a Batalion Romalia.

          1. Nebo ten Marhoul, včera se chlubil v TV, že absolvoval výcvik dobrovolných záloh a bránit vlast bere jako občanskou povinnost

  4. Američané si neustále myslí, že cokoli se děje v Evropě, se jich osobně nijak nedotkne.
    Já jsem jen obyčejný vesnický dezolát, prostý jako lidová píseň nebo výšivka z Brd, ale skutečně bych nechtěl zažít, jak zareaguje sopečná kaldera v Yellowstone na nějaké dva-tři zásahy ruskou hypersonickou raketou Kindžál, nebo něčím ještě silnějším

    1. Problém s Yellowstone je v tom, že to by v USA zničilo ty celkem fajn konzervativce uprostřed, kdežto šmejdi lžiberálové na obou pobřežích by to přežili… Tedy asi jako my tady, po několika letech zimy a globální neúrody by to snad i někdo přežil…

      Tam by to ale spíš chtělo nějakou pěknou Tsunami, aby tam smyla pobřeží…

      πα½

      1. Úvahy, které jsem četl, směrovaly spíše k tomu, že exploze Yellowstonské kaldery by učinila
        – severoamerický subkontinent po uplynutí cca 90 -120 dní prakticky neobyvatelným, s výjimku relativně úzkého pásu při pobřeží, kde by dočasně přežívaly zbytky populace
        – podle toho, jak moc by se kalderu podařilo excitovat, okruh o poloměru 500, 1.000 nebo možná i 2.000 km od výbuchu má šanci být pokryt žhavým popelem do výše nějakých 2-3 metrů
        – do ovzduší se má šanci dostat něco mezi 2-3 a 15-20 kilometry krychlovými (!!!)prachových částic, které zamoří atmosféru na 30-40 let dopředu, čímž způsobí nejen celosvětový pokles průměrných teplot o cca 5 a nebo také 15°C, ale také opakovaný a mnohočetný orgasmus slečně Thunbergové
        – atd atd atd

        Řečeno stručně – pokud by se Yellowstone podařilo probudit a aktivovat celý, šlo by o katastrofu biblických rozměrů, která by v průběhu pěti generací (100 let) vybila 90-95% světové populace a zbytek lidstva by vrhla zpět do předindustriální barbarské doby

        Hoďte si do vyhledávače „Výbuch kaldery Yellowstone“ nebo „výbuch supervulkánu Toba“ a můžete si začít číst

        IMHO tohle je skutečně zbraň Posledního Soudu, protože má šanci lidstvo jako významný činitel na celé planetě téměř zcela vyhladit

  5. OT:
    Dostal jsem k narozkám litr laku na rakve (starší už vědí, pro mladší je to Ferda, nebo Drsoň).
    Ale to není důvod to sem psát.
    Důvod je ten, že to dnes s ženou v množství větším než malém potrestám.
    I když ani potrestat havel (pozor: přesmyčka) Fernetu by asi také nebyl důvod se tady chlubit.
    Důvod je ten, že dnes natáhl brka baron Jacob Rothschild.
    Tož uspořádejme malý kar. Kar je smuteční hostina podle křížovek.
    https://necenzurovanapravda.cz/2024/02/hlava-rothschildu-baron-jacob-rothschild-zemrel-ve-veku-87-let/

      1. Aby ty oslavy nebyly předčasné. Král je mrtev! Ať žije král!
        Nezapomeňte, že je to boj proti KoZa – kolektivnímu západu! Zbytek této organizace (a chtivý peněz) je jako devítihlavá saň – usekneš ji jednu hlavu tak narostou dvě další.
        Vy jste v dětství neposlouchali pohádky? [;>))

    1. Jen pro zajímavost: „In November 2010, an entity affiliated with Rothschild purchased a 5% equity interest in Genie Energy, a subsidiary of IDT Corporation, for $10 million. In 2013, Israel granted Genie Energy exclusive oil and gas exploration rights to a 153-square mile (396 km2) area in the southern part of the Israeli-occupied Golan Heights.“ (zdroj – wiki)

      Protože alkohol takřka nekonzumuji, dal jsem si alespoň hlt whiskey. A pak jsem v ledničce objevil hromadu vepřových miniklobásek (9 druhů). I odtrhl jsem z každého svazku jednu nožičku, smutečně je obložil černými olivami a s chutí konzumuji.

        1. Čekáte nějakou další decimaci Rotchildů nebo bude tlustý z devíti miniklobásek ? Já jen abych věeěl, kolik sýra si mám schovat.

          1. Jednou jsem s ním viděl zatápět v kamnech.
            Za normálních okolností to můžete krájet, sekat sekyrou, bouchat do toho kladivem.
            Ale od sirky to chytá pěkně.

  6. Co já vím tak pro mladé je game – válka Ctrl + Z. Můžeme se vrátit o krok zpět a nebo život (health) si někde opravím.

  7. V televizních zprávách. Ať je to někdo z ODS, KDU nebo jiné pětidemoliční strany, oni jsou jako šílení. S krvní podlitýma očima poženou Čechy do války za Blackrock a Vanguard.

            1. On mě tu Alef jako „varování“ zablokoval, a když jsem to zjistil, otevřel jsem si stránku s kontaktem, že půjdu psát stížnost Vidlákovi, ale když si Alef všiml, že už píšu jinam (sem), tak mě zase odblokoval… Ale než bych tu stížnost psal, tak jsem si to ověřil, to byl ten příspěvek „je tu Cenzura?“, jenže ten … už to mezitím odblokoval, na což jsem tedy dopsal, že „asi … dočasný výpadek“… (tohle usuzuji z toho, jak to probíhalo, a nakolik znám WordPress, že to nebyl náhodný „výpadek“…)

              Mě nezajímá, kdo to tu kdysi zakládal, podstatné je, kdo tomu tady šéfuje, a kdo by měl z té Cenzury ostudu, o kterou nestojíme, ani Vidlák ani já… Prostě Cenzura je nefér svinstvo – je dobře, že tu není…

              πα½

              1. Protože v tomhle Informačním Feudalismu, který tu nyní je, kromě velko-baronů jako ČT, na jejichž zámky „plebs“ nesmí, tak je tu tahle drobná šlechta Bloggerů, kteří ale mají svůj prostor nahoře v Článku, a tady dole je to náš prostor, obyčejného „plebsu“ diskutujících, Commentariat se jako třída nazýváme… A zvyšujeme jim tím čtenost, dáváme tím jejich psaní smysl… Tak by se tu ale neměl Alef velko-pansky roztahovat a určovat, kdo kde smí a nesmí diskutovat, zejména pokud jsem slušný a nikoho neurážím…
                Což máme proto, že jsme kolektivně nezvolili psát do Demokratických Fór, kde jsou si všichni rovni, což je škoda, ale je to prozatím tak…
                πα½

                1. Je to chudák. Tak se neberte tak vážně a dopřejte mu ten pocit moci, když asi nic jiného na světě nemá, jinak po něm pořád někdo něco chce a on má strach, že selže. Tak pak přijde sem, někoho zabaňuje a je mu dobře.

  8. Deník SME: …Ficův ideologický registr k ruské agresi je kompletní a vyčerpávající přehlídkou veškerého kretenismu…
    K tomu je potřeba ovšem dodat, že v deníku SME pracoval v letech 1999–2006 na pozici šéfredaktora otec Michala Šimečky Martin a deník SME je podílníkem akce Progresívne Slovensko.
    Šimečkové k tomu mají dobrý ideový základ – dědeček Michala Šimečka byl vysokoškolským učitelem marxismu-leninismu.
    Podílníkem ve vydavateli deníku SME (Petit Press) je nevládní organizace Media Delopment Investment Fund. Peníze potřebné k založení Media Development Investment Fund, 0,5 mil. USD věnoval v roce 1995 George Soros. V Media Development Investment Fund je stále podílníkem Open Society Foundations.

    1. Stačí napsat jen název typu „Media Development Investment Fund“ a je úplně jasné, odkud vítr fouká. Oni snad mají na tyhle názvy nějaký třicet let starý počítačový generátor.

  9. Re: Autorka

    „Svoje děti vám nedám.“

    Otázkou ovšem je, jestli se vás soudruzi budou ptát.

    Máte vy osobně nějakou představu, co uděláte, když zjistíte, že některý z vašich potomků je nezvěstný, případně zavlečený do výcvikového střediska?

    ??? CO UDĚLÁTE ???

    1. A co udělá ten potomek? Co spolu udělají všichni ti „zavlečení“? Nebo tam budou na samotkách?
      Nezbývá než se oběsit, abychom to nemuseli zažít, že?
      PŘEDPOSRANOST! Běžte do háje, sýčci.

      1. Re: Sk

        Co dělali všichni ti zavlečení na Ukradině?
        Jak to že ANI JEDEN nezdrhnul z výcvikového střediska ve VVP Libavá?
        To tam byli celé dva měsíce na samotce?

        Vysvětlení je jednoduché. Procentuální možnost přežití v zákopu na Donbassu se jeví pořád o maličko vyšší, než možnost úspěšného útěku z lágru hlídaného partičkou přicmrdávačů s noční výbavou na honění lovné zvěře a s kvéry naládovanými ostrou municí.

        Už vidím, jak zdrháte pěšky 300 km lesem z nějaké švédské prdele do finské prdele, abyste byl za pomyslnou čárou.

        Abyste měl alespoň minimální šanci na úspěch, musíte mít někoho „venku“, musíte eliminovat CELOU SMĚNU a musíte mít alespoň minimální náskok.
        Jinak se můžete OPRAVDU jen oběsit.

        1. Máte pravdu, Targusi. Je to tak. Navíc ta hrozba zastřelením při útěku je aktuální, zatímco fronta je zatím nejasná. Dokud není pozdě. Každý si říká, třeba se něco stane, třeba to bude jinak.
          Kdyby to bylo jinak, řada válek by se vůbec nekonala.

          Aby se chování lídrů změnilo, bylo by třeba nějak vystrašit lídry. Oni se pořád nebojí. Oni si myslí, že k jaderné válce nedojde (anebo že se pro ně v nejhorším najde místo v krytu) a jim cesta do zákopů nehrozí.
          Netuším ovšem, jak to udělat. Stádo mají ochočené.

          1. Vymahatelná zodpovědnost musí dostoupat až k pracovním stolům (ne)volených podepisovačů. Pak se rozhostí mír a klid. A sám od sebe.

    2. Otázka zní, CO UDĚLÁME, abychom své blízké před krvelačnými stvůrami uchránili. Mohou pomoci masové protesty v případě vyhlášení mobilizace v ČR? Pokud existuje sebemenší naděje, že podobné kroky budou účinné, je nutné se zapojit.

      1. Nie.

        Kočky už si tahaj do zákopů, aby lovily myši a krysy, co jim všechno ožírají. A psi ve válce též nejsou novinkou. Budou se muset prohlásit za něco, co se tam nedá použít.

  10. To bude všechno jen fáma.
    Za minulého režimu se říkalo, že rozdíl mezi fámou a skutečností bývá tak čtrnáct dní.
    Jak to bude teď? Kdy se dezinformace stane informací?
    Když Fiala něco tvrdí, je třeba změnit znaménko plus na mínus (a obráceně) a blížíme se pravdě.
    Lhali před volbami, lhali při volbách, lhali po volbách…. proč si myslet, že teď nelžou?
    Symboly prolhanosti jsou pro mne Neutela a IQ 107.

    1. Aby nedošlo skutečně k nějaké fámě, nevím teď jakou myslíte vy, ale jestli myslíte tu, co já, tak opravdu je dobře, že se nevyšlou vojska NATO na jisté válečné území nějak záměněčně, ale oficiálně dobrovolně a ostatní evropa bude muset umět celou situaci ustát a rusko bude muset dodržet, co bude muset, stále s přihlédnutím ke všem dohodám, psaným i nepsaným.

      1. Ja su klidný, mírová síla NATO nezasáhne!
        Smlouva NATO

        Článek 1
        „Smluvní strany se zavazují, jak je uvedeno v Chartě OSN, urovnávat veškeré mezinárodní spory, v nichž mohou být účastny, mírovými prostředky tak, aby nebyl ohrožen mezinárodní mír, bezpečnost a spravedlnost, a zdržet se ve svých mezinárodních vztazích hrozby silou nebo použití síly jakýmkoli způsobem neslučitelným s cíli OSN.

    1. Macron měl prohlásit cosi jako: „Mám strach z traktorů a naštvaných zemědělců. Bojíme se tu všichni o křesla a nesmíme ohrozit postavení nadnárodního kapitálu ve Francii. A proto je třeba zničit Rusko stůj co stůj!“

    1. Uvědomte si, že se vás nikdo na nic ptát nebude. Stejný scénář jako na ukradině-vytáhnou z domu, zbraně jim nedají ani náhodou, nacpou do střeženého vlaku a vyklopí do zákopu na ukradině-doba životnosti cca 4 hodiny. Uvědomte si, že pro západ nejsme NIC, NIC, NIC, ani smradlavý, plesnivý hadr na podlahu, ani ten nejposlednější Palestinec v Gaze. A že se někdo nechá zavřít? Do té basy nikoho nedovezou-rovnou do vlaku směr ukr. Uvědomte si, že pro ně nejsme lidi, nejsme pro ně N I C. A podle toho s námi zacházejí-brutální okrádání, rozkrádání, kompletní rozvrat ČR – to zapadá. A čím víc toho rozvrátí a zničí, tím lépe se jim budou v tom chaosu lidi cpát do vlaků smrti.

        1. Myslíte, že tu nejsou žádní, kteří by vzali mobiláčka za flígr a nacpali ho kamkoli? A myslíte, že se nenechají? Vždyť ti mlaďoši ještě nikdy nezažili opravdovou bolest, na bolavý zoubek prášeček, když bolí v krčku, zůstanou v postýlce. ONI VŮBEC NETUŠÍ, CO JE TO OPRAVDOVÁ BOLEST!! Oni netuší vůbec nic! Bohužel.

            1. To byste se divil, kolik vzdělaných lidí ve více než středním věku zcela vážně kolem mě vykřikuje, že putler musí viset. A není s nimi naprosto žádná řeč. Už jsou ve stavu zfanatizovaných davů, hajlujících. A čtou, moooc čtou, Novinky, Aktuálně, Seznam…. .

              1. Proto říkám, a nejsem sám, že potřebujeme vlastní silná, nezávislá a dobře udělaná média. – Dobře udělaná proto, aby lidi měli chuť je číst.
                Proto ječí Jourová a spol., že média, která ona označí za dezinformační, je třeba „vyhladovět“.

                1. Zcela jistě. I s články pro babičky a křížovkou ke kávě. Ti kolem mě naprosto upřímně věří tomu, co hovinka a jiní napíšou. Jsou udržování v představě, že rus se nemůže dočkat, až bude zase jeho „kupředu levá….“, to cituji. Odpověď, že tam socik není už 30 let a v jejich kapitalismu by žít fakt nechtěl….tupá zeď. Napadli? Napadli. Za chvíli jsou u nás. Fertik. Říkám, kdyby jim tam němec neposlal Lenina, nebyl by stalin, áda a další = nebyl by sovět až v NDR. Nic. Prázdno. A to, pozor, lidé s VŠ. Oni umí svou pravdu a ty jsi dezolát. Toho označení a jen přiblížení se k němu..toho se bojí neskutečně. Ono to nálepkování funguje výborně na tu pohodlnou většinu. Je to perfektně zmáknutá demagogie, gébels by byl na pokračovatele pyšný. Teď mi pán před důchodem říkal to samé o postpubertálním vnukovi. Russák je zlo a nic kolem. Říkal, to je už ale fašismus – mladý si to nedal vysvětlit. Takže, dostávají společnost do stavu, že bude stačit startovní výstřel a dost lidí půjde pro gvér. O tom, že to stojí peníze – i to oželí. Propaganda funguje výborně, pokud je dobře udělaná, a ta naše je. Jakmile začne člověk číst ty hovinka, je prostě ztracen. 100x opakovaná lež se mu v hlavně zabetonuje a stane pravdou – přece není blby, aby nepoznal lež, že. Takže sám se neodsoudí.
                  Myslím si, že situace je horší, než bychom chtěli vidět.
                  Dále, nepomůže jen proti zlu bojovat, ale asi i budovat nově – znovu. Výchova k rodičovství, rodinná výchova. technické kroužky, opravdový skauting a ne ten ročildovský, vzory opravdových můžu a žen – ne ty měňavky. A jsme u základů, náboženství. Tady pozor, klasické církve, bohužel, jedou agendu podobnou oficiální. Nikdo nic nekritizuje, v kursu jsou ekumenické modlitby, citlivé témata se moc nediskutují. Volí se lidovci.

                    1. Slavoj Žižek se kdysi objevoval v A2, což o mnohém vypovídá. Byl to pohříchu levicový plátek. Byť, nutno přiznat, velmi dobře vedený.
                      Trochu od tématu, ale ne zase tak zcela.
                      Kdysi si postesknul Miroslav Pavel (který tak dlouho dotoval Literární noviny, až začaly konečně vydělávat a…. přišel kovidismus. A konec.), že A2 nemá problém s dotacemi ( a bylo to na něm vidět), zatímco jeho Literárky stále něco nesplňovaly a dotace nedostávaly. Po smrti Terezy Spencerové to propíchnul: byl mu nabídnut obchod – on vyhodí Terezu, oni udělí dotace. Jo, udělat rozhovor s Asadem v době, kdy byl v horké opale se nevyplácí. A to Tereza byla přešitý kluk, což je dnes vstupenka do tohoto světa. A to se jistě nezměnilo, spíše naopak.
                      Tedy, vlastní medium bude věc zpropadeně potřebná a …drahá. Bez vstupu nějakého alternativního nebo již ohroženého vlastníka většího než nutného množství statků pozemských to bude dílo přetěžké. Možná nějak zfůzovat s Deníkem TO?

                2. Proto říkám, a nejsem sám, že potřebujeme vlastní silná, nezávislá a dobře udělaná média.

                  Tohle je těžká věc… A zároveň ovšem klíčová.

                  Když se na to dívám zvenčí (a jinak než zvenčí nemohu), bera si za typického alternativce typického zdejšího přispěvatele (a přihlížeje k tomu, že existují lidé, jež znám osobně, kteří nikdy do diskusí, do redakcí, na FB či na internet vůbec nic v životě nenapsali, a přitom smýšlejí zhruba stejně), stabilně nejmíň od covidu pozoruji jednu věc:

                  Kdykoliv si, i pro touž informaci, alternativec může vybrat mezi zdrojem serióznějším, anebo méně seriózním, vždy sáhne po tom druhém. Proč je tomu tak, nebudu teď spekulovat.

                  Obávám se však, že v situaci, kdy celkový vývoj medií posledních 30 let jednoznačně směřuje od relativní solidnosti k totální bulvárnosti (viz např. Pavel Šafr v LN a zejména v MF DNES), efekt, který jsem popsal o odstavec výše, sám o sobě zcela stačí k tomu, že zde takováto media hned tak brzy nebudou.

                  Či spíše, řečeno méně diplomaticky, nebudou zde nikdy. Je mi líto.

                  1. Dvě věci:
                    1. „Alternativec“ je nesmysl. Nikdo takový reálně neexistuje. Zahrnovat lidi, nesouhlasící s vládní politikou, pod jeden pojem, to je jedna z největších lží dneška. Pojem „alternativa“ v tom smyslu, jak je dnes tady i jinde užíván, je naprostý omyl. Kdo tomu nevěří, ať si vezme tužku a papír a nakreslí si to. Vennovy diagamy napoví. Ve vlastním zájmu i v zájmu budoucnosti téhle země by bylo dobré tento omyl nahlédnout a co nejdříve opustit.

                    2. Proč si lidé často radši vyberou ten „méně seriózní zdroj“, je nasnadě, netřeba spekulovat: „seriózní“ zdroje byly až příliš často přistiženy při mlžení, polopravdách a lžích; čím „serióznější“, tím hůř a častěji.

                    1. 1. No, já o něco výše psal „alternativec“ tak trochu tongue-in-cheek. Kdybych ale chtěl obsáhnout ty lidi, o nichž píšete Vy, byl bych prostě napsal „oposice“. „Alternativou“ jsem myslel zhruba to, co Petr Hampl v nějakém svém krátkém textu před pár týdny (který se teď v rychlosti, leč marně snažím znovu najít).

                      2. Prosím pozor, úmyslně jsem nepsal o „seriózních“ zdrojích, nýbrž doslova o serióznějších, anebo naopak méně seriózních. Mám na mysli přibližně tohle (příkladmo): Parlamentní listy parafrázují nějaký text třeba z Echa 24 nebo z Rádia Universum, dole často uvedou i klikací odkaz, a nahoře naopak okoření nějakým barvitým titulkem, v němž typicky bývá i cosi jako: Záměr — Je to zlé — Expert hovoří — Šokoval — Zajímavé — Bylo vymalováno — Už se to hasí — Padl na hubu — Zlé podrobnosti — Zuří — Má jasno — Zasvěcený promluvil (atd. atd. atd.).

                      Nuže, to mne občas může upozornit na nějaký pěkný článek; chci-li naň sdílet odkaz, samozřejmě nedám ten na PL, nýbrž jdu proti proudu alespoň ten jeden krok k trochu původnějšímu zdroji. Alternativec postupuje opačně.

                      Zkrátka, do stadia, v němž budou solidní pročeská media vysílat své vlastní zahraniční (akreditované) zpravodaje, máme ještě poměrně daleko…

                    2. Ad 2: a také číst seriózní zdroj znamená u toho přemýšlet, a to bolí. Pohodlnější je sníst informační polotovar. Potvrdit si vlastní pravdu. A jedním klikem se přenést do úplného bulváru, kde si potvrdí, že ten či onen je opravdový vůl = čtenář na tom není tak zle. Takže, akce není potřeba.

              2. jj, zazil jsem ted nedavno.

                Russaci musi zmizet ze vsech sportu.
                Proc?
                Protoze invaze.
                A proc az ted, proc ne ty drivejsi invaze?
                Protoze to ohrozuje nas.
                No a ty drivejsi invaze nikoho neohrozovaly?
                To neni moje starost.
                No a ted to neni jejich starost.

                Chvile ticha a jelo to znova. Clovek inteligentni, ve veku rekneme predduchodovem, takze uz neco zazil, ale naprosto v drazce dane propagandou. Ochota k zamysleni nula.

        2. Re: Sk

          Bude to stejný scénář, jako na UA. Cpát je tam budou ti, kteří získají podmíněný odklad odjezdu.
          Nakonec půjdou do zákopu oni sami, ale nejdříve proředí jatečné ročníky.

          1. Nechci se hádat, ale naše a ukrajinská letora, nebo spíš pohled na svět je trochu jiný.
            A pokud se opravdu nechají mileniálové do toho dobytčáku někým nacpat, tak si nic jiného nezaslouží. Jsou nepoužitelní.

            1. Kocoure, jestli jste opravdu starý, tak jste zanedbal studium dějepisu.
              Myslíte, že za první světové války to bylo jinak?
              Četl jste Švejka? A představil si na základě humorné předlohy realitu? Asi ne.

              1. To je možné. Ale můj táta byl v koncentráku. Německém. A přežil. Vyprávěl o tom hodně nerad.
                Židi před transportem do KL taky utekli, někteří. Ti ostatní z 95% „dostali mýdlo“. To značí – snažit se nebýt žábou v hrnci, kde se začíná vařit voda. Možná to nevyjde – ale možná ano.
                Těžko kdo určí, kde je pravděpodobnost přežití větší.

      1. tak hlavne treba vidiet tie veci, ako sa tie veci pohnu. Najprv musia zaviest povinnu vojensku sluzbu a este teoreticky, predtym pod nu spadali 20-22 rocni (tusim). To, ze by hned tam chceli nahnat vsetkych je naozaj malo pravdepodobne (ako sa hovori zaba sa musi varit pomaly), ale casom ano. Potom aj ti starsi atd. Otazka teda je mat pripraveny pas a plan, koniec koncov aj ruski emigranti co utiekli pred mobilizaciou by vedeli rozpravat

    2. Teď jsem přišla na litterate, abych zde připomenula tohle silné video …. no a kocour mě předběhl.

      Je to jednoznačná odpověď všem deviantním válkychtivým osobám, které si realitu ztotožňují s nějakou svou soukromou počítačovou hrou.

    1. Tak není zcela jisté že vítěz bude, ale pokud ano je jen jeden kandidát. Na něm záleží, zda si nás pod křídla vezme.

          1. No, to nebudou přímo oni. To budou jejich bratranci, tetičky a tak. Prý jsou familie, které už to tak táhnou sto let.

  11. Po vzoru Fica říkám Řehkovi, Černochové, Fialovi a dalším krvelačným psům a fenám: „Vezměte si samopal a jděte tam! Svoje děti vám nedám.“
    Přidávám se ke zvolání !

  12. Verfassung des Freistaates Sachsen :
    Artikel 6
    (1) Die im Land lebenden Bürger sorbischer Volkszugehörigkeit sind gleichberechtigter Teil des Staatsvolkes. Das Land gewährleistet und schützt das Recht auf Bewahrung ihrer Identität sowie auf Pflege und Entwicklung ihrer angestammten Sprache, Kultur und Überlieferung, insbesondere durch Schulen, vorschulische und kulturelle Einrichtungen.
    (2) In der Landes- und Kommunalplanung sind die Lebensbedürfnisse des sorbischen Volkes zu berücksichtigen. Der deutsch-sorbische Charakter des Siedlungsgebietes der sorbischen Volksgruppe ist zu erhalten.
    (3) Die landesübergreifende Zusammenarbeit der Sorben, insbesondere in der Ober- und Niederlausitz, liegt im Interesse des Landes.

    Chytrému napověz, do hloupého nekopej – bylo by to naprosto zbytečné.

  13. Mám malé děti a strach z války.
    Nechápu své známe taky s malými dětmi, krerým toto nevadí a schvalují válečnou propagandu. To jsou všichni opravdu tak pomýlení ? Fakt neví, co je to VÁLKA ? Vychovávahí své děti proč? Pro VÁLKU ? Pro smrt? Pro zmrzačení?
    Možná jsou zmrzačení už teď, ale duševně.
    Mně je zle :-((

    1. Oni opravdu NEVÍ co je to válka! Skoro 3 generace tu válka nebyla, nebyla ani v bezprostřední blízkosti. Nejblíže bylo napadení Jugoslávie NATEM. Kdo měl v té oblasti známé, nemohl uvěřit!! Skoro 3 generace nikdo nezažil kruté válečné zranění, omračující bolest, vykrvácení, roztrhání vnitřností zbraněmi, dívat se na své děti roztrhané na kusy. Proto se chovají jako blbci. Oni si vůbec nepřipouští, že by se něco takového mohlo stát jim nebo jejich dětem. Skoro 3 generace tu nikdo z lékařů neléčil devastující válečná zranění, nikdo z nich nic takového neviděl-to je totiž něco jiného, než mrtvoly na pitevně. Proto také tato západem dosazená vláda lije hektolitry oleje do válečného ohně. Vovce půjdou na porážku dobrovolně, nevědomě.

      1. Re: Helena

        To roztrhání na kusy je vlastně taková výhra v čase a místě. Klesne krevní tlak a nastává ztráta vědomí.

      2. ale ved nemusim fyzicky zazit vojnu….staci ked ju prezijem vo filme ci knihe……a aj to mi staci na to, aby som vedela, ze podporovat vojnu, do ktorej nas niekto cielavedome taha, je na hlavu

  14. Pan Fico si dovolil říct pravdu o Ukrajině, a váleční štváči a neonacisti se na něho vrhli jak besní psy.
    Titulky bulváru:

    Fico už naplno převzal Putinovu propagandu. Blábolil o tom, že válku rozpoutalo běsnění ukrajinských neonacistů

    „Přehlídka veškerého kretenismu.“ Fico sklízí kritiku za slova o Ukrajině

    Zralý na odstavení v Unii? Fico šokoval české politiky

    1. Slyšel jsem teď v rozhlase Fialu. Že se Fico pominul. Nikdo (žádný stát NATO) nic takového, jako poslat své vojáky na Ukrajinu, nechystá. A kdyby se i chystal, tak ČR to nikdy neudělá. Nemusíte se ničeho bát.

      Bylo by dobré to někde najít a archivovat.

      1. Před volbami 2021 sliboval, že nebude zvyšovat daně, teď slibuje, že nebude vysílat vojáky.
        Ve skutečnosti rozhoduje někdo jiný než Fiala.

      2. Vytiskněte si jeho slova na papír a ten si nalepte na dveře záchodu. Budete tak moci pravidelně studovat jeho moudra.

        1. Pokud se sedě díváte na ty dveře, pak zvraceje k nim budete zády a moc si toho nepřečtete. Zatavte do fólie a přilepte na dekl zespoda.

    2. Pan Fico říkal pravdu. Proto swině prodejné tak šíleně běsní. Největší nebezpečí Ficových slov je v tom, že vovce by mohla začít přemýšlet a mohla by ztratit chuť jít chcípnout do válčení za západní zisky .

  15. Jak o tom tak dnes pořád přemýšlím, vojenské špičky vědí, že Rusy neporazí. Nemůže to tedy být další způsob vyvolávávání hrůzy a paniky v obyvatelstvu za účelem zlomení vůle, pokračování covidových aktivit ?

      1. Jde bezesporu o vyvolávání strachu a hrůzy. Jsem více než přesvědčen, že i SK se na to dívá podobnýma, ne-li stejnýma očima. Lidé vystrašení a bez vůle jsou ohební, poddajní a snázeji ovladatelní. Právě tohle pětisračka potřebuje, zvláště před důležitými volbami !!

        1. Naopak. Jde o to, aby vovce co nejvíc nenáviděla Rusy a neměla strach a hrůzu jít do boje za západní zisky. Proto taková panika z Ficových slov!! Oni nepotřebují vystrašit vovčany, ale uvrtat je do neochvějné nenávisti – a hlavně o té nenávisti nepřemýšlet !!!

          1. Ale neznají naši mentalitu. Jak tady zařídit milovat Ukrajince a nenávidět Rusy, když pro našince je to stejná verbež.

        2. okrem toho by sa presmerovala pozornost od polnohospodarov. Ale ja si aj tak neviem predstavit, ako by to tie krajiny realizovali. Zbrani sa v znacnej miere zbavili a municie maju pre seba na par tyzdnov, vlastnu armadu maju na minime a musia vediet, hlavne zapadna Europa, ze ak aj tu odlifruju na vychodny front (v pripade, ze nenastane jadrova vojna), tak sa im kludne moze stat, ze islamisti zdvihnu hlavu. Riziko likvidacie Pariza za cenu likvidacie protestujucich polnohospodarov ci Zltych vies sa mi zda neprimerane. Ale robia to, takze nieco naozaj chcu dosiahnut. A to, ze by obsadili niekde ovlast Lvovu, im podla mna prilis vela neprinesie……tak okrem takych tych relativne malych ziskov preco?? Ci to maju byt len reci?

      1. Ale kdež, eurovolby si cinknou jak se jim bude chtít. Nějaké volby je absolutně nezajímají. USA CIA a Británie MI6 Makronkovi šlápli na krk – buď rozpoutá pořádnou válku, nebo ho hodí traktoristům. A koho k tomu Makronek zneužije a použije – no čecháčky a ti si tu svou smrt ještě i zaplatí.

    1. Re: Tymák

      Nejdůležitější je

      VÝROBA DLUHŮ!!!

      I na ty rakve na zasílání masa z UA do Čechistánu si budeme muset půjčit.

  16. Soupisy případných intervenčních vojsk ČR se už dělají. „Sepsaní“ ale o tom ještě nevědí.
    „Medvědi nevědí, že túristi nemaj zbraně
    až se to dozvědí, počkaj si na ně!“ zpívá Mladek.
    Bál bych se takovým mlaďochům dát do rukou něco nebezpečnějšího než škrabku na brambory.

      1. Paní Jano mám taky kluka teď 17, politicky se na něj snažím působit ale obávám se že většina takovýhle mlaďochů bude dál volit pětizmrdskou zběř, piráty zvlášťe.

  17. A tak já si myslím (možná naivně), že v případě nějaké mobilizace pro Ukrajinu se projeví druhá strana mince skutečnosti, na kterou mnozí žehrají. Dovedete si představit mladíka ve věku 20 let, který sedí do 2 ráno u kompu a paří Assassin´s Creed, že bude někde šaškovat s BRENem v zákopu? Generace Y by v tomto případě prchala na západ, až by se jim od pat prášilo.
    Kdo by to „tej vojny“ šel? Dobrovolně možná pár tisíc šašků z twitteru, kteří pokračují v odkazu Emanuela Moravce (minimálně v přesvědčení o „vyšší rase“ a „bolševickém moru“) nějací NAFáci a ti, co si vybrat nemůžou, protože se upsali.
    Zbytek uteče, „zatají se“ nebo půjde dobrovolně do krimu (viz Muhammad Ali), než se celá ta blbost přežene. Nevěřím totiž tomu, že by vláda v případě odvodů sáhla k násilí, protože to by byl její konec hned na druhý den. Tak, jak jsme holubičí povaha, že nestříkáme močůvku na sídlo vlády, tak se ani nepohrneme do války, která nemlich není naše. A může si Seznam a ČT troubit propagandu třeba 24/7. A dokud na hranicích nebude stát 1. gardová tanková armáda, tak ani ti nejlblbější neuvěří narativu o tom, že nás chce někdo napadnout a my se tak musíme „preventivně“ umírat, tedy ehm „bránit se“. Zkrátka, ukázala by se dobrá stránka toho, co se zatím považovalo za překážku.

        1. No předpokladů máme fůry. Teď ještě ty zbraně, munici, uniformy, vybavení, zajištění v týlu, finance, odhodlání, bojeschopnost, výcvik…

            1. No to nedovezou. Číňan je všechno, jen ne blázen. Uniformy možná, ale asi bude potřeba nějaké s hodně velkými čepicemi, ať je ty Rusy případně čím umlátit.

          1. Pořád nechápete, že žádné vybavení a zajištění v týlu NEBUDE, ani žádné zbraně?! Oni tam nepojedou bojovat, ale prachsprostě chcípnout !! Cílem celé této komedie je vylidnění býv. vých. bloku, totální rozvrat, pak to všechno NĚKDO za hubičku schramstne. K tomu to jede od 89 roku. Přemýšlejte s odstupem času 30ti let.

            1. Tak pod tohle se klidně podepíšu.
              Říkal jsem potomčatům:
              „Já už jsem starej, ale vy si ještě zastřílíte.“
              Jenže nejsou schopni ani natáhnout závěr u zbraně (ani fyzicky, ani technicky, aniž by se pozabíjeli nebo zmrzačili).
              Mladí pochcípají na východě a obrana tohohle zbytku rozkradené, vytunelované, vyplundrované a spálené země zase bude na nás dědcích, co přísahali věrnost lidu Československé socialistické republiky. Pokud se tak dlouho dožijem.

            2. a co s tym uzemim urobi?? obsadi Arabmi ci cernochmi?? a ti mu vybuduju nieco na tom, ked to doma nedokazali?? aj ked to niekto za hubicku zhltne, tak najprv to musi obnovit (kym cim), potom tam musi zacat produkovat a potom to potrebuje niekomu predavat……co by tym ziskal nad ramec toho, co uz mal, aby to malo pre neho vyznam??
              pritom Zapad si uvedomuje, ze jeho hlavnym ekonomickym superom je Cina….ze by jej pripravoval volne priestory?? pretoze ti jedini by na tom mohli profitovat a kolonizovat prazdne uzemia…….ale zasa nepredpokladam, ze v tejto vojne bude Rusko na strane porazenych……a ti by urcite nesuhlasili s realizaciou prestav tychto, aj keby Cina suhlasila

          2. Re: tdx

            Kopii AK-74 uděláte v trochu lépe vybavené garáži.
            Ukři fasují 10 nábojů na týden, přilby, balistické vesty a mundůry mají svoje.
            Kromě toho dostanem to na půjčku, nebojte se.
            V čem vidíte problém?

            1. Každý nemá garáž.
              Zejména ne v rozkradené, vytunelované, zničené a spálené zemi bez surovin a energetických zdrojů.
              Zanedlouho nám budou půjčky na exkrement, protože za bezcené žabí kůže nám nikdo nic nedá a peníze se žrát nedají.

      1. No máte pravdu v tom, že nevěřili, ale také je mnoho těch, co nečekali na povolávák a jsou uklizeni v celé EU. Jen naivka může věřit tomu, že jsou tu samé ženy, děti a starci.
        Také si nedovedu představit, že by někoho zde nutili násilím, i když gauneři jsou to velcí. Na druhou stranu, měli by co volili (velká většina), určitě většina volila pětidemolici a toho křiváka na Hradě. Tak ať si to vyžerou. Fakt je, že mám dcery, takže mohu být trochu škodolibá, omlouvám se předem.

              1. Odpověď na: Stařenka Oggová 26 února, 2024 (18:36)

                Putin řídil strategický bombardér a nepotřeboval z něj skákat. ☺

              1. Jako letci sloužili oba Bushové, starší i mladší, reportér nám dal vybrat.
                Důležité je, že to byli A m e r i č a n é.
                Jen škoda, že padák, co se nad PP rozvinul, neměl tu správnou barvu. Měl by skok opakovat ještě jednou.

        1. Dnes jsem četla výrok afročechové, že na ženy se branná povinnost vztahuje taky, když už máme tu rovnoprávnost. Neradujte se předčasně.

          1. Myslím, že na ženy nedojde vzhledem k šílenství KoZy. Dříve tu budeme mít jadernou válku, bohužel. Kromě toho jedna z dcer je dlouhodobě na Novém Zélandu. I když kdoví jak tohle šílenství skončí.

    1. Re: Mory…

      Šeredně se mýlíte.
      Oni se vás prostě nebudou ptát.
      Přijede anton, rota zmrdů v zeleném a ve městě nezbyde nic.

      A kdo se schová, tomu třeba zablokují kreditku deset dnů od vypršení lhůty k vyzvednutí povolávacího rozkazu.

      MÁME PROBLÉM!!!

      1. To je rozumné, minimálně se něco dozvíme ze Slovenska.
        Mne děsí účel těch vojáků. Fico jasně řekl, že to nemůže prozradit, ale jeho informace v projevu po časech 7:28 a 8:40 jsou dosti děsivé.

  18. Putin prý bude umírat jako Stalin. Píše přední britský znalec Kremlu Mark Galeotti.

    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/putin-bude-umirat-jako-stalin-rika-mark-galeotti/r~53d164cad22a11ee9d3d0cc47ab5f122/

    Kromě toho píše nějaké hamotiny o novičoku (Navalného, jehož tělo už bylo zničené novičokem). Z logiky britský odborník – bellingcat – novičok.

    A vůbec neví, že Putin už je dávno mrtvý. Ten britský odborník.

    1. Selektivni specialiste – umi diagnostikovat na co umrel Vanalny a kdo ho zabil za polarnim kruhem, ale zaboha nejsou schopni zjistit, kdo jim vyhodil do luftu NS1-2 primo pod nosem

  19. Výborný článek a ve vhodnou dobu.
    Jen bych řekl,že vlády NATO,to dostali včas na projednání,různé hlášky Řehky,Černochové,už to naznačovali.
    Právě to Fico ,takto řekl,protože se ve Francii,bude už jen dolaďovat projednané.Počká se ne lepší počasí a hurá na Rusa.První signál bude,zneškodnění Ruských satelitů a pozorovacích letadel,pak rakety,letadla a vojsko už jen na začištění.Naplánované to mají dobře,ale jako pokaždé,dopadne to špatně.
    Jinak mám obavu o život Fica.

    1. „První signál bude,zneškodnění Ruských satelitů“

      Tak naplánovat se dá ledacos, klidně i cesta kolem světa prstem na mapě. Nicméně tohle by nebyl první krok, ale poslední. Dál už by bylo jen asi tak posledních dvacet minut světa, jak jej známe. V blízkosti pobřeží USA by se vynořilo větší množství neviditelných ruských ponorek a odpálilo několik desítek hypersonických raket s jadernými hlavicemi. Dál už těžko říct.

    2. Proto Orbán do Paříže ani nejel. Názor má stejný jako Fico, ale nemá zapotřebí být v titulcích jako odstrašující případ.

      1. Mně tady zdola se jeví jako prozíravé tam jet – Fico se dozví zatepla, co tam válečníci upečou. – Je možné, že Orbán ví něco, co my nevíme: kdyby tam chystali další vlnu sankcí, tak je opravdu škoda cesty.

    3. No pokud to chtějí spustit, tak musí před tím přece jeste proběhnout nějaký obzvláště odporný ruský zločin, který není možné ponechat bez odezvy.
      Spíš mi přijde že zase v KoZa medvěda hecují jako před unorem 2022 aby udělal jako první on krok, co ve skutečnosti chtějí udelat oni sami.

      1. No ale jaký ? Oni jsou v pohodě, mají takové východoevropské safari. Čekají co jim KoZa předhodí ke střelbě. Proč by to teď měnili ?

        Mít KoZa lepší zbraně než Rusko, chápal bych že předhodí pár vojáků z různých zemí na Ukrajinu, Rusové je odstřelí, KoZa začne strašně řvát a vezme to jako Gliwice. Ale to nejde, protože by dopadli velmi špatně daleko rychleji než jejich předchůdce.

        1. No snad máte pravdu. Jen přítomnost vojenských cvičení podél hranic s Ruskem a hustá atmosféra mi nějak období ledna 2022 připomněla. Ale taky jde možná jen o harašení zbraněmi k zakrytí kolapsu fronty. Nějaká logika by mi říkala, že před volbami v USA nespustí další fázi války, když tu stávající prohrávají, ale to může být zrovna naopak. Taky může jít o předehru řízeného převratu na UA. No laicky se mohu domýšlet všelico. Ztra snad bude víc informací.

          1. Zbraněmi haraší odedávna, když si urovnáme vzpomínky, tak harašili už za studené války. Myslejí si, že ji tím vyhráli, proto haraší čím dále tím vice. Znáte jedno z Vidlákových pravidel – nepomáhá harašení, harašme více. Toho bych se nebál.

            Také věřím, že USA toho má teď dost, než aby zahájilo další válku.

            Řízený převrat na UA ? Khakiman je pořád obklopen MI6 a v tamním stavu se převrat provede jedním telefonátem.

            Já se teď opravdu bojím, aby tam nechtěli nahánět naše nedobrovolníky.

  20. Slovy velkeho klasika:
    „Kolik vám platějí za tenhle nápad?
    Táhněte raději s děvkama chrápat!
    Co mi to říkáte? Že šel bych zas? Rád?
    Odpověď čekáte? Nasrat, jo, nasrat!“

      1. On jim to vysvětloval, ale poslali ho do (pryč). Jinak se blíží výročí jeho úmrtí a jsem zvědav kde na něho zařadí alespoň nějakou vzpomínku.

  21. Jen se divím,že ti naši krvelačni papaláši se nebojí reakce,pokud to fakt chtějí spustit ,navzdory rozumu a odmítání lidí,kteří si nepřejí nesmyslné umírání.Kde jsou jejich úřady až tak nikoho nezajímají. Kde mají svá sídla se ví.

    1. A ceho se maji bat – demonstrace, ktera ale nebude politicka ani namirena proti vlade?!? Ktera zlepsi prujezdnost Praglu?

  22. Tvl – ked si predstavim, ze vsetci uprchlici z UA, co su v CR a nebojachtivi obcania CR sa racia vyskytnut na SK (bo i do HU sa da ist, ale tam je jazykova bariera jak bejk) tak to v SK bude tesno.

    Inak – rusi nedavno davali klip ako ich inzinieri skumali moznosti rychlej obnovy pristavacich drah na prifrontovych letiskach. Takze rataju s tym, ze nejake fcelicky im tam doletia. Takze svetovy kapital este nepovedal posledne slovo… a rusi s tym rataju.

    1. odpověď na: Zvedavec, 26 února, 2024 (15:37)

      Byl jsem na dovolené na jihu HU.
      Naučil jsem se asi 15 maďarských slov (z toho jsem hned 10 hned zapomněl), nejdůležitější byly dvě:
      „Kete déci“.
      Když jsem to řekl u hladového okna jakési chlastny, obslujující mi povídá:
      „Bílé, nebo červené?“

      Když jsem potřeboval jet třeba k památníku bitvy u Moháče, opsal jsem si to z překladače na lístek papíru a ukázal řidiči autobusu.
      Dostal jsem se všude, kam jsem chtěl.
      Starší barák se dá pořídit už za dvě kila.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *