Trošku delší demonstrační úvodník:
Samozřejmě nepřestávám sledovat, jak se vyvíjí roztržka mezi svolávateli demonstrace Vrábelem a Havlem. Během včerejška jsem si pohovořil s celou řadou lidí, kteří se kolem zmíněných pánů pohybují, popovídal jsem si i s těmi, kteří na demonstracích vystupují, vyslechl jsem si jejich verze příběhů a trošku jsem zaapeloval na jejich jednotu, protože jsem si tak nějak matně pamatoval, že všichni bez rozdílu skandovali… jak to jenom bylo… aha, už si vzpomínám: Česká republika na prvním místě. Kvůli tomu se nosily henty přeložené trikolóry na srdci, ne?
Zdá se, že jsem neházel úplně hrách na zeď… Havel napřáhnul směrem k Vrábelovi ruku ke smíru. Bude stisknuta? Nevím. Podle tónu bych si na to nevsadil. Na výsledek čekají se zatajeným dechem jak Středula tak Okamura, kteří ze začátku příležitost prováhali a teď by rádi dohnali a předehnali. Poptávka je veliká a ještě poroste.
Nicméně přátelé, dovolte mi nevyžádanou vidláckou radu, která nebude jen pro Vrábela s Havlem, ale vlastně úplně pro všechny, kteří kolem těch demonstrací běhali a řečnili z pódia. Všichni jste tam plamenně hovořili, jak máte v srdci naší zemi, jak si jí teď Češi vezmou zpátky, Česká republika na prvním místě (což už před časem říkala i SPD). Mluvili jste o tom, jak se máme semknout, jak musíme držet spolu, protože máme vládu plnou pitomců, kteří ale dobrovolně svoje fleky nepustí.
Stačilo trochu zahulákat a vláda se vyděsila k akci. Zastropovali ceny energií. Samozřejmě to udělali blbě a chtěli nám tím jen zavřít hubu… ale báli se. Měli tak stažené půlky, že by mohli řitěmi štípat roxory. A víte, čeho se báli? Té jedničky na hrudích. Té jednoty. Republika na prvním místě. To byla korouhev skoro jak od husitů. Z toho šel strach. Co kdyby to ti burani opravdu dokázali a zjistilo se, že vláda je k ničemu.
Pánové, když to s námi všemi myslíte tak dobře a máte republiku v srdci, co kdybyste si prostě zvolili nového hejtmana? Co kdybyste dali své síly k dispozici těm, kteří měli na pódiu největší odezvu? Dobře víte, na koho lidé čekali. Dobře víte, komu tleskali. Matně si vybavuju, že senátní volby sice moc nedopadly, ale přesto se dostaly dvě „dezinformátorky“ ze kterých měli hlídači pravdy a morálky takový vztek, že z toho týden nespali a dodnes ponoukají policii, aby je rovnou zatkla. Co takhle ony? Teď mají hentu imunitu, což by se mohlo hodit, zároveň jsou JUDry, takže se vyznají v právních kličkách… Jedna už tam na pódiu byla, ne? Co takhle oslovit i tu druhou? Když jsou obě právničky, to se nejspíš budou znát… V senátu teď moc prostoru nemají, ale mohly by se tam vyskytovat mnohem autoritativněji, kdyby vešlo do podvědomí, že za nimi stojí plný Václavák. Autorita Vrábela a Havla je v troskách, o to jste se kluci postarali navzájem. Ale naštěstí jste na pódiu nestáli sami.
Mimochodem… když jsem včera zjišťoval reakce všech, na které mám kontakt, tak nejrozumněji to řekl Rajchl: „Mohli se rozejít po dobrém, mohli klidně dělat dva projekty vedle sebe, mohli se vypořádat s penězi… a místo toho se s jedním nedá domluvit a druhý je pučista…“
Ten, který měl na pódiu na obou demonstracích zdaleka největší odezvu, protože tu nejvíc makal na propagaci, chce raději stát mimo váš spor… asi má Českou republiku na prvním místě… a nebo minimálně chápe nějaké taktické, strategické a politické poučky…
Takže kluci… zvolte si nového šéfa. Předejte oba všechno co máte novému kapitánovi, udělejte to dobrovolně a rádi, vstupte do jeho služeb, uznávejte jeho autoritu a ukažte, že i ve vašich srdcích je Česká republika na prvním místě. Ano, je to veliká oběť. Ale jde tu o vlast že? To by měly jít všechny osobní věci stranou. Zároveň tím zavřete huby všem vašim kritikům, že jste nastrčení a že myslíte jen na sebe.
A teď už dnešní krátký text:
Tož se nám v Práglu sjelo na čtyřicet pomazaných hlav. Evropský summit plus další hosté. Nějaké to jednáníčko, pak společná večeře a dneska večer si ještě pokecají lídři osmadvacítky o tom, co se dozvěděli. Televize kolem toho dělá patřičné haló, vláda také, protože to je pro Blyštivého Péťu další velká příležitost, se zaskvět. Zároveň to má ukázat hentu jednotu proti Putinovi a jeho říši zla.
Já jsem jen obyčejný Vidlák a nerozumím tomu, ale tak nějak tuším, že ona velkolepá jednota dneska dostane velkou, velikou ránu. V posledních dnech totiž sleduju stále více zpráv, že naše slavná EU už vlastně ani neexistuje. Němci si jedou svůj záchranný program pro průmysl, Erdogan má také poněkud jiné představy o budoucnosti, než Charles Michel a katarský vládce včera odletěl domů, protože zjistil, že ho tam nepustí, jižní křídlo EU říká, že energetická solidarita nebude, Itálie má poněkud jinou vládu než před měsícem, Řekové se div nechystají na turecký vpád, plyn může proudit pouze zakázaným potrubím Nordstrýmu 2, ale zatím neproudí ani náhodou, unijní šíbři si nechtějí nechat vzít grýndýlovou hračku, Zelenský se má připojit videohovorem a bude chtít zbraně a prachy… Jo a pochybuju, že by katarský emír podepsal před svým odletem nějakou smysluplnou smlouvu na LNG.
Prostě je to průser za průserem. A za všechno může Péťa, který sice nemá žádnou možnost s tím něco udělat, ale chtěl být předseda a všechno to bude na něj.
Já se na derniéra dneska hrozně těším. Nejprve dával na svůj fejsbůk moc pěkné fotečky, jak se vítá s papaláši, jak patří mězi ně a jaká je to pocta pro Českou republiku, že právě ON tomu velí. A pak začali jednat a on pěkně poslouchal, jak se všechno drolí a každý si jede podle hesla „zachraň se, kdo můžeš“. Nejspíš si vyslechl, jak to bude s německým plynem v českých zásobnících, určitě ho zase řádně seřvali, že nedělá, co se mu nařídí… Dneska si navíc ještě vyslechne nové rozkazy ohledně našich elektráren a zjistí to, co my tady už několik měsíců meldujeme.
A tak chci vidět, jak bude vypadat, až vystoupí na tiskovce a bude tohle všechno prezentovat jako úspěch českého předsednictví. Blekotat si může, co chce, ale na jeho řeč těla jsem zvědavý, jako už dlouho ne. Nejspíš bude mluvit o nerozborné jednotě, kterou nic nezlomí, ale tvářit se bude asi o dost jinak.
Tož si to dneska pojďme trochu užít. V poslední době máme málo důvodů k radosti. Pojďme si dneska vychutnat pohled na našeho Péťu, jak zachraňuje nezachranitelné, manévruje v žumpě a snaží se to vydávat za cukrovou vatu.
Jediné štěstí má v tom, že jde o summit neformální, kdy se papaláši přijeli nažrat za naše prachy… společná deklarace nebude. Ale ono je to vlastně logické. Už nikdy nebude žádná společná deklarace. Fiala to brzy zjistí.
Společné jednání česko-ukrajinské vlády v Kyjevě, půl na půl.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vlada-cesko-ukrajina-valka-rusko-jednani-zahranicni-cesta-fiala-lipavsky.A221007_125500_domaci_ihal#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=domaci&utm_content=main
To je tragedie, do čeho nás ta „naše“ debilní vláda zatahuje …
Ty vyšinuté blázny zastaví a zpacifikují už jenom Rusové ….
Mimo téma:
V jedné chytré knížce jsem se dočetl, že mezi motivací a manipulací není co do technik provedení naprosto žádný rozdíl.
Přestože je to zcela očividné, dělalo mi problém si to připustit.
Autor trdí, že o motivaci mluvíme tehdy, když někoho ovlivňujeme v JEHO prospěch.
O manipulaci tehdy, když jej ovlivňujeme ve SVŮJ prospěch.
—
Problém nastane tehdy, když nedokážeme nebo nechceme poznat, nakolik jednáme ve prospěch svůj a kdy ve prospěch motivovaného…
Koneckonců – svatá inkvizice přece dlouhým motivačním mučením, následným přiznáním a upálením kacíře přece jednala výhradně ve prospěch obviněného – snažila se vyrvat jej ze spárů pekla….a poskytnout mu naději na Boží odpuštění a život věčný. Těch pár dnů pobytu na mučidlech a těch pár minut pobytu na planoucí hranici je přece proti věčnosti zanedbatelná prkotina!
Jistě by se nikdo tehdy neodvážil proti tomu něco namítat. Dnes se mnohých z nás zmocňují drobné pochybnosti.
inkvizice upalovala jen ty zatvrzelé co se nepřiznali, viz Hus, nebo nedejbože přiznání odvolali
nej byla zkouška vodou, kdo se utopil, byl nevinný
Dobrý návod pro testy současné vlády.
Ano, popravit jako popravit, chápete, totiž opravit, poopravit
Co takhle jen drobně poopopravit, Anonyme?
Drobně nafurt
Já nevím, ale vy neříkáte popravit? Na moravě se říká „poprav to tam, prosím“ třeba ve smyslu „narovnej tam ten rožek ubrusu, prosím“… Neříkáme poopoprav to
Na Moravě se také říká podělat nějakou práci. Čech je z toho zmatený, udělat práce co nejvíce, podělat práce co nejméně.
Vidláku, něco jsem dopsal níže – v 16:07, nechci to sem tapetovat.
Dovoz ropy z Ruska zvýšila Indie ca 25x.
Indie pokrývá 85% své energetiké spotřeby dovozem.
—————
Držme palce těm stáům Evropy, které dosud mají vládu, vládnoucí v rámci omezených možností ve prospěch vlastního obyvatelstva:
Snad budou (po zvýšení množství dovozu ruské ropy do Indie 100x) smět dovážet ropu z Indie…. 🙁
Pozor na přání, mohla by se vyplnit. Kupříkladu Skopčácká vláda konající ve prospěch vlastních obyvatel, vždy znamenala jejich botu v naších prdelích.
Odposlechuto na PLUSu :
Třetina Němců si myslí, že ohledně energetické bezpečnosti udělala mama Merkel hrubou chybu.
🙄
Tak tedy, dvě třetiny Němců si myslí, že Nordstream 2. byl rozumný projekt?
🤔
Ale něco důležitého musel Američan mama Merkel říct, když se až do odstavení nezvladatelně klepala.
Zaskočená Evropa se bouří proti Němcům, spokojený Fiala s nimi podepisuje už tři měsíce podepsanou „dohodu“.
https://nazory.aktualne.cz/komentare/evropa-se-bouri-proti-nemcum-cesku-ale-jejich-navrhy-sedi/r~c6c55616463611edba63ac1f6b220ee8/
Dovolím si malý OT, nicméně svým významem asi mnohem větší, než aktuální počiny chlapců a děvčat z vády. Vidím zde opravdu tvrdou debilizaci dětí v našem základním školství. Vidím snižování kvality výuky neuvěřitelným tempem. A poslední dva roky to dostalo opravdové grády. Já si kladu otázku, jaké mohou mít takové děti uplatnění a především, zda nás může taková generace posunout kupředu. Vidím, že to, co stačilo za mého mládí na tříletý učební obor, teď dostačuje i na gymnázium. Žiji v nějaké bublině, nebo pozorujete něco podobného ?
toto lze pozorovat již od 89 – a je to zároveň důležitá a nezbytná součást dnešního sofistikovaně totalitního systému (stejně jako ovládání médií) – tupé stádo je třeba si vychovat a tak se na tom pracuje, nutno podotknout, že velmi zdařile + s EU se nepočítá jako s ekonomicky silným blokem
Ono je to ale dáno i tím, že dnes vůbec není zjevné, čím se dá v této zemi vlastně živit a jaké vzdělání by tedy žák měl dostat, aby mu to k uživení bylo co platné. Ono být privátním lékařem či advokátem, na to má mentálně jen málokdo. A na ostatní zaměstnání v podstatě žádné ve škole nabyté znalosti k ničemu nejsou, to si musíme přiznat. Všechno se člověk naučí až v praxi a jsou to úplně jiné znalosti a dovednosti než co se učil ve škole, snad s výjimkou násobilky a provopisu.
Jenže, aby se člověk orientoval v životě a chápal se toho, co svět poskytuje, měl by si rozšířit obzor obecně, nadoborově. Tedy mělo by mu to být poskytnuto. Ne obzor cvičené opice. Jenže jak vytvořit osnovy na nejlepší rozšiřování obzorů a tvoření úsudku, nechat mládí nahlédnout do tajů logiky… to by musel vytvořit vysoce, tedy vysoce kritický člověk. Asi nějaký mimozemšťan
Jak není zjevné čím se živit? Politologie, genderová studia nebo tak něco podobného. Důležité je potom získat zaměstnání (záměrně nepíšu práci) v nějaké neziskovce placené pokud možno US Embassy nebo Norwegian Funds. Eventuálně je možné zabývat se presstitucí (záměrně nepíšu žurnalistikou). Má to výhodu v tom, že vlastně žádné znalosti nepotřebujete, naopak nejsou abi žádoucí.
souhlas, je to vidět např. na úrovni článků (natož gramatiky!) na webu idnes.cz
Tady se chystá další hřebík do rakve českého školství:
https://hradec.rozhlas.cz/ukrajinske-ucitelky-se-u-nas-zacaly-intenzivne-ucit-cesky-aby-mohly-zacit-znovu-8835240?fbclid=IwAR3-_zKGQoM2gq_enlrqUquL1nVOTxZESUkT6tz9lUOe3OF4Tz55nNb_–k
Co budou učit? Dějepis? Zeměpis? Nebo že by snad češtinu? OK. Matematika nebo chemie je stejná na celém světě. Nicméně, připomnělo mi to jednu ukrajinskou učitelku před nějakými 20 lety. Vdala se sem a na jednom gymnáziu učila angličtinu. Jednou přišla moje tchýně domů a pochechtávala se: „Víš co jsem zaslechla v autobuse? Gymnaziáni se bavili o své angličtinářce a popsali ji slovy: „Učí nás anglicky, mluví na nás rusky a ten její rukopis, to bude asi čínština.““ Tím chci říct, že za rok se skutečně člověk nenaučí jazyk do té míry, aby mohl jít učit (to se týká především základní školy). Je to o přízvuku, znalostech a i rukopisu.
budou učit dějepis, ten správný od soudruha Koudelky
My jsme dostali ve čtvrté třídě na ruský jazyk Jugoslávce.
Měl propálený svetr, páchl a neuměl česky, skoro vůbec.
Snadno vybouchl. Když někdo něco neuměl, tak křičel :” Vy góvno! To já desať let malčik a užé sdélal na fašísta ta ta ta ta. “
Když vidím ty práce ne netu, tak by to stačilo nmohdy i na bc.
Příspěvek Petra Hampla na facebooku mě přiměl podívat se na moje plány do budoucna z nového úhlu pohledu. Současná Fialova bída není výkyv, který je třeba do jara překonat, ale nový normál. Zkuste se na to podívat tak, že za našeho života už to lepší nebude. Už nikdy nebudeme žít tak jako v roce 2018, alespoň ne tady, v Čechách. A kdo nechce emigrovat někam do civilizace, což by jistě řešením bylo, ať se připravuje. Ať se připravuje na život odpovídajícím standardům asi tak roku 1950. Začínám tím, že si nechám vyčistit studnu. Už vím, kam v obýváku postavím sporák na dřevo s plotnou na vaření, kdyby bylo třeba, kopín s víčkem tam přece pořád je. Pořád mám na pozemku žumpu, kam mohu nechat zpátky přepojit odpad. V zahradní pumpě mohu nechat vyměnit vnitřek za nerez, aby i při jen občasném používání netekla rezavá voda. Dá se toho dělat hodně a uvidíme, kam až bude třeba v tom civilizačním pokroku zacouvat než se propad zastaví. Jde o to, využí teď čas, kdy ještě všechno víceméně funguje a člověk má i peníze k tomu, aby bylo kam couvat. Aby to byl ústup do předpřipravených pozic, asi jako když si v nevyhovujícím zaměstnání jako pořád pracujete, ale už si tiše hledáte jiné místo. Ale nechystáme se na jednu zimu. Chystáme se na následujících deset let.
komín s víčkem tam je 🙂
Uz jsem vam podekoval minule, ale zapadlo to, tak zopakuji: diky za tip na radio na dynamo, jiz mam nakoupeno 🙂
Přidávám se. Také děkuji za odkaz na to rádio.
myslite tenhle ?
Nenechte si nalhat, že pokud přežijeme nastávající zimu, věci se zlepší. Stihne někdo postavit do další zimy nové produktovody? Budou objevena nová ložiska? Zlevní výrazně zkapalněný plyn? Objeví se tu nové elektrárny? Dojde k oživení těch tisíců podniků, které zkrachovaly a ještě zkrachují? Zmizí neziskovky, které prosazují klimatické šílenství? Ne, nic z toho se nestane. Naopak musíme počítat s tím, že vládě dojdou peníze, takže už nebude schopna financovat „zastropování“ cen energií.
To, co zažijeme letos v zimě, už budeme zažívat každou zimu, nebo to bude ještě horší. Tak dlouho, dokud se nezhroutí celý politicko-ekonomický systém, ve kterém žijeme. Fialova bída není výkyv, ale nový normál.
Stihnout by se dala spousta věcí. Ale muselo by se chtít.
A z té japonské rodiny SE jich tu noc nezbylo.
Vypadá, že tu zůstal jen Posere Se To.
vetva pise
———-
Smutne navraty do zmrtvěleho Česka
Kura, to zme to dopracovali, že Kryla hraju častěji v polskem radyju, bo v českem maju strach…
Kusek od Gleiwitz sem nabral liter naturalu za 31,5 Kč, liter LPG za 15,-, kupil sem pakel cigar 75,-Kč za krabicu, jakesik mrtve ryby z komina, dembove mocne za 14 kaček a vplul sem do republiky česke.
Za čaru chtěli za ten samy benzin štyrycet, LPG za osumnact, cigara o padesat procent dražši a lahvače tež. To přece nemože ekonomika dluho vydržet…
Přeladil sem na česke radyjo. Harrachovska sklarna, založena před 300 rokama, zastavila vyrobu a propusti všecky zaměstnance. Německo je připravene přesunut otrokařsku vyrobu z montoven v Protektoratu kajsik pryč. Osmdesat procent českych pivovaru uvažuje o zastaveni vyroby. Veškere česke pivo je vařene na plynu a slad s chmelem se na plynu suši tež…
Kura, sama depresa. Se nedivim, že su lidi taci nervozni. Na palubě se ještě tancuje, vlada fialoveho hnusu se tvaři, že ma všecko pod kontrolu a přitem pod palubu už se všecko borti a lidem teče do bot. Procesy, kere nastartovali zločinci, už su praktycky nezastavitelne. Je zvlaštni, že lidi furt drži hubu a krok. Asi fakt musime padnut na držku, abyzme pochopili, v jakem zme pruseru a vyhazali ty kurvy z oken.
https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=792659
Paw, který píše velmi špatně čitelné texty, napsal dole příspěvek, který Vidlák odmítl komentovat. Já na jeho místě bych to udělal také, ale nejsem na místě Vidláka, který (na rozdíl od starého berana) má určitou zodpovědnost za výchovu svých oveček. Pawův text jsem s velkými obtížemi přeložil do češtiny (a omlouvám se mu, pokud jsem něco významově zkomolil) a je zde:
https://ostravak2222.blogspot.com/2022/10/paw.html
Homere neblbni, nebo si butu myslet že Bart je chytřejší …
Velmi dobré hodnocení, asi dětinštím (a je to každý den horší).
Ale co to má dělat pawovým příspěvkem?
Opět, jako včera je tu hradba ticha, tentokrát proto, že ten příspěvek Vidláka nechválí.
Ten závan pravdy vidím ve těchto věcech:
a) Vidlák se cítí polichocen přízní špiček opozice (a už je jimi korumpován, viz přislíbený zítřejšímu článku o brněnské kandidátce za stranu PRO)
b) nejen Vidlák, ale celá řada z nás je ráda, že na ty podvodníky (Havla a Vrábela) došlo
c) Vidlák hledá jen chyby vládnoucí elity (proč hledat, jsou na dlani), ale odchýlil se od svého pravidla: pojmenovat problém a hledat řešení. Aby mohl hledat řešení, musí existovat cíl, pro nějž je potřebné.
Včera jsem se ty cíle pokusil pojmenovat, abychom věděli, co po té organizované opozici chtít. Nikdo z těch 220 čtenářů se pro ty cíle nevyslovil a pouze 3 se k tomu vyjádřili spíše negativně. Za to k mému bití bylo stanovisek dvakrát tolik. Dobře, beru.
Tento nezájem respektuji a jak říká Starý Kocour, nebudu tlačit na pilu.
To, že paw vidí to mlácení prázdné slámy, jej zřejmě také odsoudilo k odložení za hradbu mlčení. (A to pawa vůbec nemám rád, párkrát mě zhanil mé články způsobem, že jsem pochyboval, jestli je vůbec četl).
P.S. Několikrát jsem tu dal odkaz a vždy se zastavil tak kolem 250 čtenářů. To něco říká o velikosti čtenářské obce. Je to moc nebo málo?
Většina lidí nechtějí přemýšlet. To bolí.
Dnes je zrychlená doba. Prolétnout Fakingbůk, dát lajk, a hned zase dál.
Většina lidí chce být pasívně bavena, vše jak ve zrychleném filmu až domů ke gauči v obýváku.
Válka. To je daleko.
Zdražování. Se mne netýká, (zatím) vydělávám dost.
Elektřina. Je přece v každé zásuvce.
Teplo. Stačí pootočit ventil topení.
Číst nějaké odkazy? Bože, to je na dlouho. A musel bych se nad tím zamyslet.
A třeba by mne napadlo něco, na co nechci ani pomyslet.
Homere, to beru …., i k „vyvrhelovi“ Pawovi jsi už méně „kritický“ …
chtěl jsem to dát pod pawa, ale dám to sem
paw:
„Neco jako sympatie a soucit k obetem rezimu ,neco takoveho je nejen nezname ,ale vzdalene na hony..Ani na mysl neco takoveho nikdy neprijde..
Az z toho mrazi .
Neco positivniho , neco udelat ,solidarita s jinymi ,nikdy jim neprijde na mysl..
Napr. je zde moznost a prilezitost ,sdruzit ty postizene s vysokymi ucty , ktere neni mozne a neni v lidskych silach splatit..
Pozadovat pro ne na vlade ucinna opatreni a pomoc..
Nic takovyho..Vubec nic. Ani stopa lidskosti.
Vyroky jako z pavlace ,destruktivniho posmechu , potmesila prani kazdemu to nejhorsi ,se opakuji do nekonecna..“
Kolik lidí je exekuci? A kolik dalších přibude?
Kolik živoří na ubytovnách?
Chodí k volbám?
Chcete dělat změnu bez nich?
Nebo jen návrat? Kam? Před covid?
Jistě chápete, že i oni mají rodiny.
Stala se z toho jen intelektuální onanie.
Vy nejste cesta. Bohužel.
pro houmra:
trikolora, Rajch a další, to není opozice, jen část systému, co není u koryt
a pokud se s nimi bude Vidlák spojovat, jen se ušpiní…
Luboši, Trikolora prošla od svého založení nějakým vývojem, kdy vypoklonkovala Raichla, který si založil svojí stranu PRO …, a Trikolora začala spolupracovat s SPD …., tak uvidíme jak to bude dál …
Maxime, i Trikolora, i SPD mají programy skoro identické s pětikolkou.
Jen v nich mají trošku vlastenectví, ale to je vše. NEjsou ani alternativou, ani opozicí.
Říkám to tu furt kolem dokola, ale narážím jen na stěnu mlčení.
Program „alternativy“? Tabu.
Kdepak program. Jen si tak jenom povykládáme a půjdeme zase do peřin. Já už jsem to odpískal. Ale Starý Kocour se mně dneska snažil naučit jeden trik: jak dostat pod slovo odkaz, tak to chci vyzkoušet ještě před těma peřinama. Ta zkouška je zde.
Skvělé, funguje to, díky Starý Kocoure!
samozřejmě, že jsou součástí systému – přímo či nepřímo jsme každý z nás, svou drobnou či větší měrou, součástí tohoto sofistikovaně-zločinného systému
z toho vyplývá, že to chce změnu systému? ale pokud tedy (nejspíš oprávněně) pomineme možnou změnu skrze politickou opozici, tak nám zbyde jen střelba (a výsledkem je naše prohra, to asi tušíme) či probuzení tupého stáda (to stádo je mnohem rezignovanější, tupější, pohodlnější a mimo realitu), což je ještě méně reálné (snad zatím, generál zima se blíží a možná něco ovlivní)
Ale nechápu, co s čeká ode mě… Na co mám vlastně reagovat?
Mám nějak vyvracet, že se necítím být polichocen kandidáty opozice? Nebo že nemám radost z toho, že se Havel s Vrábelem pohádali? Nebo že cíle vidím někde úplně jinde než jak je definoval Homer Simpson?
Jsem schopen odpovídat na otázky a pokud se mě v komentářích někdo na něco zeptá, zpravidla na to reaguju. Pokud se nikdo neptá, jen říká, co si o mě myslí, nechávám to prostě tak. Nemám zapotřebí se obhajovat pokaždé, když o někom napíšu něco hezkého. Před pár lety se spekulovalo, že jsem Babišův marketingový produkt… proč? Protože jsem ho nekritizoval tolik jako ostatní a viděl jsem na něm i pozitiva. Teď se spekuluje, že mě Rajchl koupil, protože jsem na něj odmítl dopředu plivat. Spekulovalo se tu, co mi dala Klára Samková, že jsem ji hned nevyobcoval jako čarodějnici.
Mně je to prostě jedno. Nikdy jsem se nesnažil zjišťovat, kdo je hodný a kdo je zlý. Snažil jsem se zjistit, kdo vyhraje a kdo prohraje. Ani Fialu ani Pekarovou nepovažuju za vtělení démonů. Prostě jen konstatuji, že jsou hloupí a doplatí na to. Nenaskakuju na to, že všechny politiky řídí Aspen, Bilderberg a Soros a odmítám dělat absolutní soudy.
Tohle všechno zase skončí. Jednou udělá Rajchl něco, co budu považovat za chybu. Napíšu o tom a hromada lidí mě bude plácat po ramenou, že jsem konečně pochopil, jaká je to svině. Ne, nepochopil. Prostě jen udělal chybu na kterou politicky doplatil. Pořád ale si budu pamatovat jeho manželku, která ho má ráda. Stejné to bylo s Babišem, covidem, stejné to bude s Putinem i Zelenským. Já neříkám pravdu, jen názor.
Pořád dělám to stejné, co jsem dělal na začátku – kydám. Uklízím. Vynáším špínu. A vím, že výsledkem nebude čisto, jen méně hoven. Nečekám od lidí božskost. Ale také nebudu ztrácet čas debatou s někým, kdo ví mnohem lépe než já, co vlastně dělám a přitom mi nikdy nepoložil jedinou otázku.
Vy Homere Simpsone, vy si budete muset ještě mnohonásobně odpracovat svoje názory. To není tak, že něco řeknete a všichni vám hned padnou kolem krku. To se musí psát dlouho, za názory je třeba opakovaně bojovat, argumentovat, prohrávat, dávat tomu čas i duši. A pak se to teprve prolomí. Čtenáři vás budou mít rádi, až se osvědčíte a to prostě trvá. Ano, čtenáři mě hájí, protože za těch pět let každodenního čtení už tak nějak vědí, jaký jsem. Dejte tomu pět let a budete na tom stejně.
Stačí zadat do vyhledávače Fiala a Posselt, a to je rok 1990.
Fiala je prostě projekt, žádná náhoda. a musí pryč. Nesmí se to nechat vyhnít, jako obvykle.
Ta změna image za poslední roky, ty jeho gesta, až to připomíná manchurianského kandidáta:)))
Vidláku, čtenáři pravděpodobně od Tebe „blogera“ očekávají politickou publicistiku, analýzu politické situace, zkrátka jak se říká být nad věcí ….
A celé Literate bude nad věcí, když bude mít pestřejší nabídku článků více autorů …, to ale něco stojí …
svojí osobní účastí se proměnil z blogera na aktivistu, proto asi ta očekávání…
nemyslím aktivistu typu Minář, i to slovo „aktivista“ už ve budí negativní asociace, ale rozumíme si
Vidláku,
stále tě respektuji, obdivuji a závidím ti schopnost …individuálního kreativního analytického brainstormingu, který nazýváš „prokydávání“.
Podle mého názoru se tato schopnost nyní zákonitě čelně střetla s tvou politickou angažovaností.
Jsi zajímavý, nadprůměrně inteligentní „veřejný intelektuál“ s výbornou formulační schopností, širokým rozhledem a kontaktem s každodenní realitou.
Problém podle mého názoru spočívíá v tom, že intelektuál by měl v maximální možné míře odhalovat a mluvit pravdu.
A politik musí v maximální možné míře tutlat pravdy nepohodlné, zveličovat pravdy prospěšné, konstruovat uvěřitelné lži a obratně manipulovat davy pomocí slibů, které jsou nesplnitelné.
Koukolík tvrdí, že nemá cenu hledat pravdomluvného politika. Lžou všichni, ptejme se jen na to, V ČÍ PROSPĚCH LŽOU a volme toho, kdo lže v NÁŠ prospěch.
(Můj osobní bonmot zní, že lež je pro politika tím, čím jsou pro fotbalistu nohy).
Prostě se domnívám, že původní Vidlák – intelektuál je neslučitelný s Vidlákem- politikem, což spoustu lidí mate.
Dobrý boxer se nemůže k protivníkovi chovat něžně, dobrý vojevůdce musí vědomě posílat pomocí optimistických slibů a klamů třeba i na jistou smrt své vojáky,( respektive i ty vojáky, kteří nejsou vycvičeni jakovědomí kamikadze.)
Měli by mu bezmezně věřit a být mu věrni do hrdel a statků.
(Vyžaduje to ovšem mít ovšem onu zásobu hrdel a zásobu statků, ale to bych tak nezdůrazňoval).
—–
Co se týče dotazů – v tomto okamžiku nemám, resp. nekladu žádný.
Možná ti nějaký položím, ale prosil bych, abys mi pak sdělil, zda v tom okamžiku odpovídáš jako Vidlák -lidový intelektuál nebo Vidlák- politik. 🙂
————
Mimochodem – co Klára Samková? Stýská se mi po ní.
Víte Holube, já jsem měl pohodový blogerský život. V klidu jsem si kritizoval, co mě napadlo, dával jsem panské rady za které jsem nenesl odpovědnost, radil jsem, napovídal jsem… byl jsem silný na hubě…. jo to mi šlo. Ale víte, právě proto jsme se na alternativě nikdy nikam nepohnuli. Protože všichni byli silní jen na hubě. Všichni jen kritizovali, všichni věděli, jak to udělat, ale nikdo to neudělal.
A já byl ten blbec, který nechtěl jen kritizovat, ale chtěl doopravdy něco udělat. A tak jsem si vytyčil cestu, jak toho dosáhnout. Vstoupil jsem mezi politiky a začal s nimi mluvit. Naživo. Jasně, dělám teď stejné chyby, jaké jsem dělal na začátku své blogerské dráhy při psaní. Ale…stejně jak tenkrát, jsou to malé chyby. Učím se na věcech, které nemohu příliš zkazit.
A nejhorší na tom je, že čím víc vidím na ty politiky a čím víc poslouchám o sobě, jak jsem se nechal koupit, tak už vlastně rozumím, proč se česká politika dělí vlastně jen na ty, kteří se vykašlali na voliče a šli si vydělat a ty, kteří skončili zhrzení. Protože nic jiného není možné.
Naštěstí jsem také zjistil, že jsem obklopen lidmi, kteří mě chápou a jdou do toho se mnou. A je jich víc, než jsem si myslel.
Prostě jsem se nechtěl spokojit s tím, že bych jen mlátil prázdnou slámu a šel jsem do toho po vidlácku říznout. Soudit mě bude budoucnost.
Vidláku,
v žádném případě se nedomnívám, že byste se nechal koupit!
To píšu pro druhé, ne pro vás, vám je to doufám jasné.
—
(Omlouvám se za předchozí tykání, ale krátkou dobu jsme si vzájemně tykali )
Omlouvám se… To je reflex. V diskusích většinou vykám a tak mi občas nedojde, že už jsme si potykali.
Fajn, budu ti napříště zase tykat!
Ber mě jako sparingpartnera – klidně do mě argumentačně řež, na šediny nehleď! 🙂
Klára mi teď pomáhá zaregistrovat Vidlákovy kydy jako ochrannou známku.
škoda že jste neuvažoval o změně názvu, oddělit původní od nového zaměření
Když jsem mluvil o tom, že je zapotřebí do toho říznout, tak byli všichni pro. Nějak si nepamatuju, že by mě někdo odrazoval a říkal, že mám dál jen kritizovat a nic nedělat.
Akorát se brzy ukázalo, že to budu dělat jinak než by to dělali ostatní, kdyby se do toho pustili….
Jen takový příklad… Když jsem začal bubnovat na první demonstraci, dostal jsem asi sto mailů, jak je to zbytečné, jak tam nikdo nepřijde. A když tam pak lidi přišli, ti stejní mi začali radit, co mám dělat dál.
Ne, prostě jsem ten krok udělal a teď ho prostě dokumentuju. Nebudu plakat nad rozlitým mlíkem. Prostě jsem se dal na vojnu, tak budu bojovat.
já to chápu, jen popřemyšlet, právě proto, že to má budoucnost…
Ja uz opravdu nevim, co si o sobe nekteri mistni diskutujici mysli.
Vidlak si precetl prispevek, ze ktereho kazdeho rozboli oci, a nepovazoval za nutne reagovat. Co si to dovolil!!!
Reagovat prece musi!
Pobavil me taky ten, ktery tvrdi, ze tohle nejsou Kydy ale Litterate, takze „kritika muze byt ostrejsi“.
Uz jsem tu nekolikrat psal, ze nechapu, kde na to Vidlak bere cas.
Denne novy clanek, analyzy, neotrele pohledy a napady. K tomu je treba prehled.
Protoze sve clanky mysli vazne, tak jenom netlacha, ale taky se angazuje, coz bere cas.
To se ale velmi nelibi mistni komunite tlachalu, podle kterych to dela blbe, spolcuje se s temi spatnymi a jeste nereaguje na prispevky, ac je k tomu vyzvan…
Abych nebyl jenom negativni, musim ocenit par ctenaru, kteri to tu casto kritizovali, a proto byli vyzvani, aby si tedy zalozili vlastni blog a tam predvedli, jak se to dela.
Bohuzel tihle „statecni“ sem dal chodi a postuji tu linky na sve nove blogy, kam asi moc lidi nechodi…
Ne, takhle si navstevnost nevybudujete.
Jeste nez se Vidlak zacal angazovat, tak tu obcas zaznelo, ze jenom tlacha, ale ze delat to doopravky a usilovat o zmeny je neco jineho. To by pak pry psal jinak.
No, a ted kdyz se Vidlak angazuje osobne, tak je to zase blbe. Pry od te doby, co se do toho vlozil osobne, tak se smer blogu zmenil, a uz to neni co byvalo…
Zvlastni kategorie jsou pak nekteri schizofrenici, kteri se Vidlakovy nazory neboji oznacit za „mimozni“ a mimo realitu, ale presto sem chodi denne a vyprodukuji nekolik desitek prispevku.
Zaroven tvrdi, ze je tu zajimaji nejvice clanky o domacim hospodareni, ale kazdou diskuzi o Ukrajine kompletne potapetuji…
Nepridavaji v Cechach ted neco do vody?
Nebo je tohle jajickovstvi pro alternativu typicke? To se pak nedivim, ze milion hlasu propadne a nikdo se z toho nepouci.
S tím plakátovačem je to ouvej. Jestli mu nedáte stopku, tak si zakládáte na problém. Bohužel mluvím ze zkušenosti. Dřív jsme takovým říkávali provokatéří a soudný člověk se debatami s nimi vyhýbal. jak čert křížu. Kdo ne, tak mu bylo ouvej. Zamaskovaný mix napůl pravda a napůl záměr. Mohl byste si toho všimnout porovnáním jeho prvních příspěvků s dnešními, které jsou už téměř na hraně.
Takže jestli si to nerozmyslíte a budete dál doufat že jej s ním diskutující napraví , nebo, že to by přece neudělal, musíte si zařídit vykazování všech jeho příspěvků a pečlivě a okamžitě je kontrolovat, jinak máte zaděláno na malér, který nebude jen tak. On tu hranu překročí a obávám se že už poměrně brzy. Sorry, takoví lidé byli/50tá léta/ jsou a asi i budou… kdoví.
Je to bohužel na |Vás.
To chce klid. Ono je velkou pomocí nám všem, moci si prodebatovat bez kárání, či postihů ledasjaká témata, která se nám v souvislosti se zkušenostmi a a momentálním děním vyvrbí.
Navíc různé odkazy ze světa, která nemá jednotlivec , přes velikou snahu zjistit a udělat si vlastní názor. To že nám dáváte tento prostor, navíc témata, která se Vám jeví jako ?průšvihová? společnou řečí rozpitváme a ….
Bacha jsou tu dvě >ema> a myslím, že jedna je zralá na výmaz
No my jsme říkávali „bacha na Karla Vlacha“ čert ví proč . A copak se Vám nová pětko nelíbí, napište, docela mne to zajímá, co se Vám nelíbí. .
To jako že lžu… bohužel životní zkušenosti, a že jsou náhodou dva za sebou … no stává se
OT a možná upozornění pro další.
Přišel mi mail. Jistě jste zaznamenali tu tupou sluníčkářskou „legraci“ jak Češi si přejí připojit Královec a jaká ta řachanda měla celosvětový úspěch. Nechápu, proč zrovna Královec a ne Zakarpatskou Ukradinu, aha, to by nešlo, tu nám anektovali Ukradinci, schovaní v tu dobu za značkou SSSR.
Ale o co mi jde. V emailu mě mile poprosili, abych kliknul na uvedený odkaz a tím potvrdil, že jsem to opravdu já, kdo podepsal petici k té bžundě a byl uvedený můj email, který používám pouze při styku s úřady a nejbližšími rodinnými příslušníky. Samozřejmě jsem to já NEBYL, ale jaxi chyběla možnost kliknout na „Ne, nejsem to já, prosím o vymazání podvodného podpisu.“ Adresa odesílatele byla nějaká ta ePetice.cz Sice logicky vyplývá, že pokud na tu kravinu nekliknu, „můj“ podpis je neplatný, ale nemyslím si, že euronáckové si s takovou malicherností budou dělat hlavu a vyzmizíkují můj kdovíkde ukradený email.
Tak jenom pro ilustraci, jak se vyrábějí petice nebo různé podpisy pro volbu prezidenta a tak. A abyste (pokud NECHCETE) na odkaz automaticky neklikli.
Eduard Chmelár o tom píše na FB : vyberám: Začiatkom marca minulého roka vtedajší premiér Igor Matovič pobúril Kyjev, keď počas diskusnej relácie v Rádiu Expres na otázku moderátora, čo sľúbil Rusku za vakcínu Sputnik V, zareagoval, že Zakarpatskú Ukrajinu. A hoci sa Matovič pokúsil vysvetliť, že išlo len o vtip, ukrajinské ministerstvo zahraničných vecí pobúrene zverejnilo protestnú nótu, predvolalo slovenského chargé d’affaires Matúša Korbu a vyzvalo Matoviča, aby sa oficiálne ospravedlnil za nevhodné slová. Za premiérov výrok sa ukrajinskej strane oficiálne ospravedlnil šéf slovenskej diplomacie Ivan Korčok, Matoviča kritizovala aj prezidentka a dnešný predseda Progresívneho Slovenska Michal Šimečka sa vyjadril, že mu tie slová „neprídu ani trochu vtipné“. Kde sa zrazu podel zmysel pre humor našich „liberálov“? ……. Aj naša tzv. prezidentka sa dobre bavila na tom vtipe o Královci …….. začína to hustnúť 🙂
Asi je v tom rozdíl mezi vámi – Slovenskem a námi, ČR. U nás mají humoru kupu. A omlouvat se rozhodně nemusí. Ale mám takový nepříjemný pocit, že jen pokud je směrován na RF.
Jinak jsem tu bouři ve sklenici vody u vás nezaregistroval a moc se mi líbí.
Takový pravzor podobných žertů najdeme třeba už v Sienkiewiczově Potopě, když pan Zagloba (ústy Soběpána Zamojského) nabízí švédskému králi, obléhajícímu Zamostie, jako dar Nizozemsko.
A s tou zakarpatskou ukrajinou je to hezký příměr. Nemám k ní žádný vztah a stala se, myslím si, součástí ČSR z rozhodnutí velmocí jen proto, aby ji nedostal někdo jiný (Polsko, Maďarsko, Rumunsko), ale jako nástroj k provokaci teď pro nás dobrý.
Ale proč Podkarpatskou Rus (to je totiž oficiální název Zakarpatské Ukradiny v době Republiky Československé (opět oficiální název první republiky, RČS nikoli ČSR I). Je tam bída s nouzí. Leda, že bychom chtěli vlky a medvědy
Já jsem pro anexi Rakouska, okolí Terstu a části Istrijského poloostrova, které k českému království za Přemysla Otakara II (na rozdíl od Královce) skutečně patřily. Myslím, že by si Lipavský měl předvolat velvyslance Rakouska, Itálie a Slovinska a seznámit je s našimi požadavky.
Za al bych Slezskem, na které máme OPRAVDU historický nárok, neb pruská anexe byla protiprávní a Lužicemi.
V Lužicích byl oficiální panovník až do roku 1918, český král. Pokud je republika nástupce království, pak máme nárok i na Lužice.
Fialovým Podpindosníkům, jen z této myšlenky, že by nám mělo Německo něco vracet nebo zaplatit za okupaci a uzmuté prostředky, jistě vstávají hrůzou vlasy na hlavě!
Lužici snad ani ne, o tu jsme přišli už 1635, jako zástavu, trvale po vídeňském kongresu. A pokud chcete dráždit hada bosou nohou, jedině Kladsko:)
Zástava byla, ale formální hlavou Lužice zůstával český král.
Za škody, páchané za protektorátu, by se dalo zastavit Lužic několik…
Stejně tak Slezsko. První jsme tam byli, jako stát, my. Pak nadešla krize. Dále,
Slezsko tíhlo Čechám od Přemysla I., Václav II. připojil některá knížectví, zbytek Karel IV.
A, co je důležité- za Slezsko Karel Polákům zaplatil!!
A Pomořansko, část získal věnem od Alžběty Pomořanské…
Takže Slezsko a Pomořany byly s Polskem na „věčné časy“, vyřešeny…
Víte někdo, kde ten nápad vznikl? Já jsem ho poprve zaznamenal v polských zdrojích.
Přišlo mi to z polské strany vtipné a na Poláky vlastně překvapivě dobrý vtip a taky potěšilo, že myslí ve svých imperiálních plánech na nás.
Tak hlavně aby soudruzi oceňovali analogické vtipy z druhé strany. Jak už tady bylo uvedeno, žert o Podkarpatí se z nějakého důvodu s pochopením nesetkal.
A uvidíme, jestli se vyskytnou vtipy na polské území v souvislosti s polskými požadavky na reparace a otevření otázky poválečných hranic.
Jojo, v Polsku se budou smíchy za břicho popadat, až přijdou o všechny baltské přístavy kromě Gdyně a o třetinu území, převážně o tu průmyslovější. Taky by mě zajímalo, kde budou čerpat ten LNG z amerických tankerů, když nebudou mít Svinoústí.
Já být Poláky, raději držím hubu a krok, aby se to náhodou neobrátilo proti nim.
tak nevím, ale
https://www.aljazeera.com/news/2022/10/6/us-democrats-rally-against-saudi-arabia-uae-after-oil-cuts
uff
divné je že o práglu zatím ani Ťuk. Když oni jbávají vždycky o krok napřed… hmm
Vrátím se k diskuzi níže o Tlapičkovi -Pawovi ….
Je zřejmé že Paw je vyjimečný, jeho názory a jejich prezentace vyčnívají z šedé konformity diskuze ….
Reakce v diskuzi na jeho „házení perel“ je ale pro mne problematická, tak nereaguje normální kolektiv, ale promiňte mi to …, tak reagují členové jednonázorové semknuté sekty za nějakým guru …
spolubojovník ?
Emo, Maxim (já) a Paw, by se po marxisticku pojmenovali jako konstruktivní kritici ..
Bojovníci, spolubojovníci, to je militantní slovník tupého neoliberalismu, tupých liberálních mas svobodných otroků, které spolu bojují za blaho parazitů, jejich páníčků …
Největšími otroky jsou lidé, kteří uvěří že jsou svobodní … J.W.Goethe
J.W.Goethe byl umělec ale také zednář, a tímto citátem odhalil nejniternější smysl bludného podvodu liberální ideologie, která stále vládne myšlením pomatených lidí ..
Emo. my se tady snažíme mluvit, ne bojovat. Jak jsem psal výše, nemám pawa vůbec důvod mít rád. Ale vždycky zpozorním, když někdo (Vidlák) odmítne komentář, i když je k tomu vyzván. Takže jsem si dal tu práci a přeložil a přečetl si jej (viz výše). Nejsem jeho spolubojovník, ale v tomto případě budu maximovou konstruktivní opozicí.
Já, Starý beran Homer Simpson, když někde cítím síru, ohlížím se po čertovi.
tak pardon, já budu příště používat třeba – spolumluvník – stačí?
Souzi ve Strakovce zašli na Litterate a přečetli si odkaz posledního velkého předlistopadového souha, Gustáva H. A urobili niečo. Zastropovali.
Samozřejmě to nepomůže. Stejně jako nepomůže ucpání díry v lodi, která se řítí plnou parou na ledovec.
Musím se přiznat, že bych nechtěla být v jejich kůži. Ať udělají cokoli, mohou si jenom přikoupit pár dní relativního klidu v teplé sesli. Nebo v elektrickém křesle ?
Jsme malá země , a přesto jsme si nechali nakukat, že pod vedením souhů z Bílého domu musíme i my řídit chod světa.
A zvonkajšku to tak i vypadá a nejenom vypadá, ono to tak asi i je !
Protože kdybychom se odmítli podílet na “ mírových preventivních operacích “ , které vymýšlejí pomazané hlavy někde v Pentagónu, tak šmik…
Bruselští nám seberou dotace, hospodářsky nás budou systematicky ničit.
Vzhledem k tomu, že snad polovina národa v zásadě proti našemu angažmá v EU a v NATO nic nemá, tak nějak zatím nevidím ani světýlko na konci tunelu.
Zastropování je bezva, křenová placka na tuberu v posledním stádiu také přinese jistou úlevu. Na chvilinku.
Sluší se pogratulovat VVP k 70. narozeninám a připít mu na zdraví.
všechno nej
Slušelo by se, aby Vidlák nebo zakladatel udělal samostatnou stránku/blog, gratulanti gratulovali v diskuzi a na RF ambasádu se odeslal odkaz …
A nejlepší by bylo, kdyby kromě gratulací přidali i nějaké tvrzení na téma, co Vladimír Vladimirovič skutečně chce a jak ho v tom podporují. Jako před rokem.
Třeba si ten předroční dopis přečetl. Chtěla bych, aby jo. Želám mu dobré
Gogo, nikoliv a Vy to víte – jen zdvořilé přání k narozeninám a zdraví.
Mimochodem – Vidlák tenkrát dal úvahu s dopisem, já jsem jako první dal koncept a myslím si, že být to podle mého konceptu, tak jsme ho mohli i dnes připomenout. Ale lidi jsou jací jsou, jiní k dispozici nejsou … a Vidlák to viděl jinak. Takže je nutno pracovat s tím, jak jsme si karty sami rozdali ..
Ano, trochu jsem tím provokoval, váš návrh mi tu minulou akci připomněl.
Já běžně papalášům k narozeninám negratuluji, tak se nebudu přemáhat ani dnes. S Putinem bych si moc rád popovídal, ale to se mi nesplní.
To se už nesplní…
Taky bych si s ním popovídal.
Jenže on nemá čas. Řeší jinačí věci, mezinárodní i vnitrostátní a když zrovna neřeší, tak sportuje nebo odpočívá. A chce být se svými blízkými.
Ale stejně. Je to jen fantazie, ale pokec s Putinem si představuji nějak takhle:
Jsme na lodi na Leně nebo ještě líp, jejím přítoku, Aldanu. Tam je větší divočina. Putin má přes satelit spojení se světem a jsou tam jeho pobočníci. Věnuje se svým obvyklým věcem. Ale pár hoděk relaxu si vyšetří.
Loďka ⛵ buď kotví nebo se líně šine na hladině řeky. A já z loďky, už hoďku nebo dvě, rybařím a zkouším, co se chytne na muchu nebo napodobeninu rybky nebo myši 🐁. Lipan, síh, nelma nebo tajmen? Jeseter asi ne,ale lenok, jelec, štika nebo okoun, téměř jistě. V tu chvíli nemám o světě, ani samotném Putinovi, šajn. Kontroluju jenom prut, proudy ve vodě, co ryby momentálně sbírají a vedení návnady.
Pak přijde Putin. Pozdravine se a on se že zdvořilosti zeptá, jak to dneska jde. Říkám, docela dobře, měl jsem pár záběrů, ale o ty ryby ani nejde. Obdivuji čistou vodu, vzduch a neporušenou přírodu kolem. Je to monumentální, zvláště, když si člověk uvědomí, že je zde osídleno velmi řídké a příroda „nemá konec“.
Putin si vezme taky prut, naváže nástrahu a šup s tím do vody. Pak si dá nějaký chlebíček a něco na pití. V klidu. Ještě v duchu probírá dnešní jednání a plány na příští dny. Popřeju mu, aby mu dnes šly ryby a každý chytáme na svým. Ale vidíme se a občas prohodíme větu, případně zažertujeme.
Hoďka, dvě, pryč a je čas na svačinu. Při aktivní rybařině vyhládne. Osmahnu na pánvi pár okounů nebo lipanů. V druhém případě jen na oleji se solí a jediné koření se sestává z pár špetek tymiánu, na zvýraznění charakteristické, lipové vůně a chuti, lipana. Za chvíli je hotovo. Vladimír učiní nápodobně, ideálně se síhem, a nabídne mi, abych si naložil na talíř a já nabídnu jemu. Za „hanáckých“ zdvořilostních rituálů. Naše krajové zvyklosti a tradice Vladimírovi průběžně vysvětluji, aby se nedivil. Při jídle chválíme chuť ryb z čisté vody. Chválím slabé březové místní víno, k jemné chuti ryby, jak dělané.
Pak si sedne s Vladimírem ke krytému stolku na palubě. Jsme po jídle, emoce zůstaly v lovu. Nejlepší čas k nevážně – vážnému hovoru.
K němu jsem si nachystal 2 roky starou láhev aroniovky.
Malvičky, macerované ve vínovici. S cukrem a slabým výluhem z bylin, jako kozlík, máta, lékořice apod. Chuť obdobná jako likerové víno. Barva jako Cabernet Sauvignon. Sladší chlebovinka v dozvuku. Tříslo mírně drhne na jazyku a tím lépe se povídá. Pokud je Vladimír abstinent, mám připravenou nealkoholickou verzi téhož.
Téma vzájemné, mezilidské komunikace, bylo nakousnuto a od něj se odpíchneme. Právě na toto, v počátku nabalíme své postřehy a myšlenky. Neboť tohle téma, souvisí se vším.
A o čem to bude?
Už to mám dávno namyšlené, mám osnovu. Na něco bych se chtěl zeptat, něco bych chtěl říci já.
Co to je? Slibuji, až s Putinem pokecáme, dám vám vědět! 😉😎👍
Já jsem to úplně viděl.. v lepších detailech než na plátně amerického filmu.
Dík, je to jen fantazie. 😄 Hlavně teď 🙄
Vycházím z reálií. Putin víc času, než 2 -3 hoďky, když dobře, mít nebude.
Měl by to být takový relax, kde mu nepolitik, anýbrž konzument, něco sdělit o skutečných náladách v ČR a okolních zemích. Jak to vidí ten, na kterého cílí US propaganda. A jak na nás působí ta ruská.
Myslím, že pro něj a hlavně pro některé jeho poradce, by to mohlo byt zajímavé. Třeba bychom si pak více naslouchali.
K tomu je zapotřebí atmosféra. Dávám přednost neformální atmosféře na řece, než formální v diplomatickém paláci.
Děkuji za připomínku.
Tak to dnes nebude slivovice, ale vodka. Ruská. Mám schováno pár lahví Ruského standardu.
Tak „Za zdarovje!“
Spíš na kousek toho pokakaného štěstíčka. Ti na Titaniku byli všichni zdraví.
🌊⚡️🔥
Já jsem před pár dny obdržel taky Standard, dokonce edici PLATINUM. Divil jsem se, že je ještě k mání. Doufám, že má původ v Makru a ne na ambasádě RF.
Nemáte edici Novičok?
No, u mne si to Putin dost posral….
Už jsem to tu před časem psal – to, že se z jeho strany jednalo podle MÉHO názoru o debilní reakci na dlouhodobé chování imbecilních psychopatů s nároky na vlastnictví planety, nikterak nemění fakt, že jeho reakce byly – debilní….
Americký „hluboký stát“ musí jásat a řvát smíchy.
Teď jede na dvou šavlozubých tygrech současně , každou nohu má na jednom…
Což není pohodlná pozice pro sedmdesátníka.
Nejhorší je, že si znepřátelil a vnitřně rozvrátil a rozeštval promíšené a vzájemně rodinnými vazbami propojené rusko/ukrajinské obyvatelstvo Ukrajiny.
Nemám ani trochu potěšení ze „zničené živé síly nepřítele“, ať už na kterékoli straně a v kterémkoli masomlýnku.
Také jsem věřila do poslední minuty, že tu provokaci ze strany USA dokáže Putin nějak ustát.
Asi to nešlo. Podle mne by vítězství Západu na Ukrajině jen podnítilo chuť uspořádat další Majdan někde třeba na Kavkaze. Který má z obranných důvodů pro Rusko zásadní význam.
Připustit základny NATO na Kavkaze, to by asi Kremelští těžko obhájili před veřejností.
To už by mohli rovnou říct : Račte dál, západní poradci, naše nerosty jsou vám k dispozici. Jenom mocinky prosíme, nechte nám aspoň trochu.
A vy víte, co to bylo za provokaci?
Já dodnes nevím, co přesně byla ta kapka, která způsobila rozhodnutí o invazi a jaký byl kontext.
Jestli případně ty falešné informace o stavu armády a stavu Ukrajiny byly čistě dány interní kvalitou sytému Putinova režimu, nebo to byla práce partnerů.
Kyjevští se nepokrytě přihlásili k odkazu Adolfa Hitlera.
Ostrakizování ruskojazyčného obyvatelstva, potrhlý jazykový zákon a jeho neustálé pilování.
Upálení nečistokrevné verbeže v Oděse také asi nevzbudilo u občanů s ruskými kořeny zrovna nadšení.
Asi nikdo nepochybuje o tom, že Majdan organizoval a zaplatil Západ. Nullandová dokonce někde vyčíslila částku. Kterou vrhla hodná administrativa Bílého domu do demokratizace Ukrajiny.
( Proti ranci oběživa , které zařvalo během demokratizace Afghánistánu , Iráku, Sýrie a dalších despocií, to vlastně bylo jenom pár šušňů. )
To všechno proběhlo do roku 2016.
Nic z toho není odpovědí na otázku, proč to spustii 24.2.2022 a ne rok předtím, dva.. nebo rovnou v roce 2014, kdy by to bylo nejlogičtější.
V létě 2021 Rusko omezilo dodávky plynu zhruba na dlouhodobé kontrakty. Na podzim zveřejnili to zoufalé a v podstatě nerealistické ultimatum, pak jim USA určovaly data invaze a oni to spustili na konci února.
Evidentně na to nebyli připraveni ani silami ani naplánováním ani znalostmi reality.
Toto všecko by si zasloužilo osvětlit.
Já nevím proč, co bylo cílem, co bylo spouštěčem a do jaké míry kdo znal realitu, do velké míry zjevnou všem a do jaké míry byli v bublině chimér a jak k tomu došlo.
Co když se na to už nemohli dívat? Neptejte se mě na co. A co když, krz to plánování… říše lží, prosim. Ale říše takového hnusu, to jednoho zaskočí a zachvěje se i charakter, který počítá se vším, ale s tímhle teda ne
Vzhledem k tomu jak amíci řvali, když jim pobourali ty jejich „laboratoře“ a vlastně tím všechno přiznali, kdo ví…. Že rusové mají informace o tom žádná a jestli věděli co chystají, tak se tomu datuu nijak nedivím. Kdo ví kdy chtěli vypustit ten sajrajt do vzduchu, a asi by bylo mnohem hůř.
https://vlnovagenetika.cz/bio-laboratore-na-ukrajine-genove-inzenyrstvi-lidi/
Ano, priznanim nekalych umyslu je to, kdyz kricite pri bourani vlastniho baraku.
Vy byste mohla delat z fleku poradkyni Evropskym hodnotam.
Vy byste raděj aby to co tam bylo vypustili a patrně věříte že nám se to vyhne. Mno, já pamatuji jak to bylo při bouchnutí Černobylu. Žádná sranda, rakušácí furt hlášení, všichni v pohotovosti. to jen vzpomínka…
až teprve nedávno jsem se dočetla, že tam byla v lihu ukrajinská obsluha.. hmm
Já bych se nerad dostal do pozice Colina Powela 🙂
Možné je všechno, ale představa, že USA vyrobí na Ukrajině infekci, co napadá výhradně etnické Rusy – to je trochu divoké a docela přeceňuje možnosti, Nevylučuju, že něco podobného nezkoumají. Nakonec bude válka s Čínou, jejich populace je mnohem homogennější a hodilo by se tim to. A co by tomu řekli soudruzi z BLM?
Jen se vžijte do takového Chochla, který sice Rusy nenávidí, ale jestli nemá v hlavě úplně vymaštěno, musí mu být jasné, že ho to sejme taky.
Projev Zelenského v Mnichově na bezpečnostní konferenci 21.2.2022?
Když už cvičili u svých hranic… Já nevím, jak jinak dál. Vemte si tuhle dobu a ty, co vládnou. Nálepkují, uráží… Pokud takhle vyjednávali, jednali s ním jako s námi… Prostě pan prezident narážel na zeď… Proč právě únor… Už cvičil i u hranic, normálně by to i mohlo stačit. Normálně- z toho svět jaksi vypadl, byl-li kdy taký
Takhle cvičili i loni a předloni.
Nebylo to tak, že by se Rusko dobře nachystalo a pak to spustilo. Byli přistiženi nepřipravní a prosrali i to, co mohli v pohodě vyhrát. Přitom hranice překročili oni. Muselo to vyvolat něco, do považovali za akutní hrozbu a poslední možnost tomu zabránit. Přitom jednali v úplném odtržení od reality, nejen při invazi, ale vytrvali v tom přes půl roku. Podle všeho se zdá, že vojákům bylo systematicky znemožňováno vyhrávat a tytéž síly jako by měly v plánu ruskou armádu zlikvidovat. Příklady a indicie jsem tady uváděl od počátku.
Tak by mě zajímalo, co je přimělo válku začít, kdo to tak dobře vedl a proč.
Notak, krom toho, že prý se k nim dostalo echo, že se chystá napadení opačně… Ale to jste zaregistroval určitě taky… Jinak nevím, někdy mi přijde, že v tom jedou všichni spolu, ale zase logické by bylo, kdyby chtěl skutečně někdo pomstít kadáfího, potažmo vymanit se, zachovat hodnoty… tak nevím, jestli vypátráme, jak to je… Snad ano. Můžem přemýšlet
O tom útoku jsem slyšel, i v roce 21, 20 … to byl každoroční evergreen, a proto jsem se k tomu stavěl s mírným sarkasmem i letos.
Ale je možné, že v roce 21 od toho upustili v poslední moment. Nevím kteří …
Ale vždycky jsem předpokládal, že útok by byl veden na LDNR a Krym. Že by napadli na Belgorod nebo Kursk mi nepřišlo moc logické.
No bylo toho víc. Laboratoře na vývoj biologických zbraní s dopadem na Slovany. Shromažďování plutonia v AE. Příprava invaze na Donbas za přímé účasti USA (pouze dobrovolníků a komandantů) a vzápětí vybudování základny USA na území Ukrajiny.
To vše na přelomu roku 21 a 22.
O invazi mluvili, ale o tom zbytku se spíš spekulovalo až v průběhu. Že to hledají v Černobylu (a hned, že ČB byl právě hlavním cílem Kyjevského tažení). Pak že ne, že to hledají v ZAE a že to předvedou inspektorům.
V Charkově zase ty biologické zbraně .. a už to chytá takový trochu Irácký šmrnc.
nesmíte novinářům tak věřit. Lepší je ověřovat ve světě. Oni se tak rádi vytahují…
Tak přece se už na to nemohli dívat, to bude tak, jen si nevím rady s tou vojenskou steánkou, jak říká gogo a já mu věřím, jen potíž je, že my nejsme na frontě a prezident se zas účastní různých sammitů, takže fronta je povážlivě široká
Prostě pochopili, že Kyjevští chtějí jedině válku. Odmítli o čemkoli vyjednávat.
Minských dohodami si ostentativně vytírali půlky. Naděje na nějakou diplomacii na ruské straně vymizela. Kyjevští něco takového ani nepředstírali.
Prostě Krym vrátit a postavit na něm základnu NATO. A šmytec.
Ale to, opět, takhle běželo od samotného počátku.
Rusko to nespustilo podle svého plánu v době, kdy by byli perfektně připravení na válku.
Vrhli se do toho po určité eskalaci, kteá vypadala jako ta klasická zimní minulé roky. A pustili se do toho nepřipravení, dokonce jako by bylo účelem prohrát.
Tak by mě zajímalo, kdo nebo co je přimělo a jaký byl kontext toho rozhodnutí.
Lukašenko tehdy říkal, že měli hlášení o raketách na palpostech na Ukrajině. S podtextem, že ty rakety by udělaly nestandardní bordel. Očividně žvanil, protože by určitě nezvládli trefit všechny a za toho půl roku by Ukrajina měla možnost to provést, dokonce už s morálně ospravedlnitelným krytím.
Moskva dlouho váhala. Vlítnout tam a vsadit všechno na jednu kartu, se jim muselo jevit jako silně riskantní. A také bylo.
Ukrajinské obyvatelstvo nedostalo rozum, ale naopak. Ještě zatvrzeleji pobíjí Rusy.
( Anebo to tak aspoň vypadá. Netuším co si myslí normální Ukrajinec. )
***
Blíží se zima. Rusku už dvakrát výrazně pomohla berla mrazilka. Tak se uvidí. Jestli umí mrazit nejenom v Rusku, ale i v Evropě.
( Šťastná z toho nejsem. Jsme znovu na té blbé straně železné opony. )
Normální Ukrajinec neexistuje. Ono záleží kde bydlí, historie rodiny a nakonec indoktrinace.
Jsme pořád u toho, proč letos v únoru, proč tak narychlo, proč tak sebelikvidačně a proč tak dlouho v sebelikvidaci setrvali. Tím „sebe“ samozejmě nemyslím, že by třeba Čubajs nebo Šojgu likvidoval sám sebe.
Je ti teplo, Evropo?
Blázníš dědku!? Ruce i nohy mi mrznou!
🤧
Helanov: To jim to pochopeni trvalo 7 let?
Tak dlouho se totiz opakuje stejny scenar, a to kazdorocne.
Lonske zcela nerealisticke ultimatum smerem k NATO bylo pichnutim do vosiho hnizda. Ovsem bez pripravy na vosi aktivaci.
Kdyz uz do toho stouchli, proc se nepripravili?
Tohle jsou velmi jednoduche a zjevne otazky, ktere by si snad mel klast kazdy, kdo situaci alespon trochu sleduje.
Odpovedi, odkazujici na udalosti jiz letiteho procesu nejsou uspokojive.
Stejne jako americti generalove v Azovstalu, laboratore s bilogickymi zbranemi, ci pripravovane atomove bomby.
Zde alternativa ocekavala velka odhaleni, ovsem zatim jedine uspokojive vysvetleni je to, ze Kreml se se svym setrenim nebude chlubit na verejnosti a vsechno jde podle planu.
A ti, kteri tohle hlasali jiz za faktograficky neunosne situace, se ani nezastydi a naopak tvrdi, ze tohle nikdy nerikali.
Dostaneme se tak často k typově stejné skupině lidí – jedni dodnes věří v ZHN v Iráku a jejich neukázání má hluboký význam, jiní věří v biologické zbraně vyladěně na Slovany (nebo dokonce specifidky Rusy) jako příčině invaze Ruska.
Jsou tam ovšem rozdíly – tu záminku ZHN USA řekly otevřeně, kdežto ty tajuplné spekulace o protislovanských zbraních chodí spíš od lidí milujících tajuplné příběhy a chodí tak nějak ex post, jako vysvětlovadlo něčeho, na co logickou odpověď nemáme.
Já si teda myslím, že ta odpověď nebude ani logická ani racionální, jako většina průběhu té operace. Ale porozumět tomu a znát realitu by se nám mohlo hodit.
Myslím, že té realitě rozumím. Nejde o nic menšího, než zajistit , aby Spojené státy zůstaly ředitelem Zeměkoule. S tím úplně nejdelším klackem na případné neposluchy.
Určitá skupina podivných lidí to totiž považuje za jedinou záruku svojí prosperity a přežití. A v Americe to mají důkladně ošéfované.
GOGO:
A co když je to i jinak a nejde jen i o válku na Ukrajině, ale RF zjistila, že přišlo časové okno ve, kterém musí urychlit shození Západního systému. Parazit, který je životně ohrožuje a není to jen Ukrajina. Nabourat se jim ho podařilo. Jen si vezmi, jak vyburcovali Německo, aby rozbili okovy od Američanů. Však jsme slyšeli tento týden co řekla Angele. Parafrázuji „Evropa přežije s Ruskem“ Samozřejmě to byl vzkaz od Německých elit, které zastupuje.
Sami vidíme co vše se přihodilo v celém světě. Co všechno speciální operace způsobila a ještě způsobí. Co všechno se ve světě pohnulo. Vždyť je to šoková terapie co nemá obdoby. Je to i rozbití grean dealu. Chyby určitě udělali, ale RF se osvobozuje z okovů od Američanů, které jim přikovali od roku 1991. Jen si vezmi, jak inteligentně nabourali petrodolar. Energonosiče už jen za ruble. Velké spojení se Saudskou Arábií. SVO jim odkryla ve všech sektorech státu kdo je aktivní pátou kolonou, kterou potřebují vyčistit. RF hraje o své přežití. Kdo z koho. Další indicie. OPEC+, Rusko a Saudi se domluvili o snížení těžby -2 mil. barelů denně a to už je opravdu citelné snížení, které bude mít důsledky i pro parazita. Ale, jak k tomu došlo? Pamatuješ, měsíc nazpět Rusové přistupují na propuštění zajatců po dohodě se Saudi? Opět všichni nadávali co to dělají. Možná se nám zdá, že na frontě jim to nejde, ale my nevidíme jinou frontu. Já vidím, že jde o jiný vyšší princip.
Těch procesů, které se spustily je hodně a už je jen tak někdo nezastaví. Ne ne Rusko vyvolalo procesy, které mi nevidíme, my vidíme speciální vojenskou operaci.
Putina postavila Duma před hotovou věc. Putina Duma poslala do boje. Musel.
Připravme se. Doporučuji používat VPN pro komunikaci. Můžete mít přímo jako doplněk v prohlížeči (Firefox, Brave a jiné).
Starlink začal na Ukrajině selhávat a brání ukrajinským ozbrojeným silám v „osvobozování“ území. Informoval o tom list Financial Time (https://www.ft.com/content/9a7b922b-243 … c9a6dc8397) s odvoláním na vysoce postavené ukrajinské představitele.
Kdo za to může?
Oslepili to Rusové lasery? Nebo Musk couvl a vypnul?
Musk tajně navštěvuje jisté nejmenované weby a poučil se, jak se to dělá, když host vyhazuje vrchního. Chtěl mír a ukrajinská věrchuška si na něho otevřela fekál. Prostě jim to vypnul – a dobře udělal.
to: Archandel_Michael 7 října, 2022 (20:17)
dostal jste se k textu? obsah na FT je za prachy; jediné co lze odvodit, že ukři mají problém se Starlink
na Kyiv independent je volně jenom tento text:
„Ukrajinské jednotky se na frontě setkaly s problémy s komunikačním zařízením Starlink, což vedlo ke „katastrofální“ ztrátě spojení, píše Financial Times s odvoláním na nejmenované ukrajinské představitele. Výpadky byly hlášeny na východě a jihu Ukrajiny, zejména v částech okupovaných Ruskem, kde Kyjev vede protiofenzívu.“
Jo, Putin rekne gogovi o co mu vlastne jde a predlozi mu detailni plan, ze ktereho nesmi uhnout, ani ho prizpusobit.
Jinak to tu gogo potapetuje Strelkovovymi vzlyky o velezrade.
Presne takhle se prece vyhrava: verejne vytroubite predem, co mate v planu. Bravo.
Casto tu ctu ze Fiala se uplne zblaznil, odstrihnout Cechy od ruskych emergii, ale Fiala v tom neni zdaleka sam.
Přeju mu všecno nejlepší.
Vladimíre Vladimíroviči, přeji Vám pevné zdraví fyzické i duševní na mnohá příští léta. Potřebujeme Vás nejen my.
Jo.
Zdraví, docela velkou hromadu štěstí a hlavně lidi, na které je spoleh.
Nevíte, kdy ten náš Šášula bude tu tiskovku mít? Nerad bych ji prošvihl.
Před chvílí mluvil na Primě ( rozhovor) a do toho někdo skandoval před branami. Fialka dělal, že se nic neděje a vysílal dál signály
Katarský biftek nebude a tatarský princ nepřijede. Nuda v Brně.
Dekla Race? Honba za deklem. Kdo zakryje tu díru v suchém hajzlu.
Ne jináč, že jste vykecal něco z volebního programu ODS.
Bidet řekl “žádný Katar!
Fialláhu, nejsi tatar?
Evropa je celá naše,
kukuřičná bude kaše
kterou budeš žrát,
a buď hodně rád!”
A Fialláh jenom smekl
emír mrštil aportdekl
někam hodně v dál.
“No to jsem si dal!”
Teď tu bude Dekla Race
speciální operace
kdo zacpe tu díru smradu
po mejdanu kamarádů.
To jsme si měli prosadit! Po odletu emíra Kataru bouře sílí
„Diplomacie je o pružnosti. V okamžiku, kdy druhá strana vznese nečekaný požadavek, je zapotřebí alespoň vyvinout prokazatelné úsilí k jeho zajištění. V situaci, kdy pozvete autokratického monarchu na summit hlav států a dáte mu nižší status, než osmanskému sultánovi Erdoganovi, či jakémusi hadrníkovi z Ukrajiny, nemůžete očekávat, že bude pokorně čekat v předsálí, až si ostatní povypráví svoje příběhy,“ píše Markvart.
„Strakovka i Černínský palác přivykli příliš práci ‚od-do‘ a ‚podejte si písemnou žádost‘. Pokud něco od někoho chcete (třeba plyn za slušnou cenu), snažte se zase vyhovět jeho přáním. Pokud to rovnou odmítnete s odkazem, že vám to Brusel nedovolil a nechováte se jako hrdá hostitelská země neformálního summitu EU plus, pak se nedivte, že se na vás příště všichni vykašlou,“ varuje Markvart, který nechápe, že Charles Michel rozhoduje o účasti emíra na neformálním setkání, které je v gesci České republiky.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-jsme-si-meli-prosadit-Po-odletu-emira-Kataru-boure-sili-716543
Otrok hostil panstvo ve svém domě, pozval si hosta a předstíral, že je partnerem panstva. Host projevil zájem se přidat k panské hostině, otrok řekl, že on doma o ničem nerozhoduje, host poznal, že se bavil s otrokem, umyl si ruce a odjel.
S otrokem by nemělo smysl ani uzavírat dohody, otrok není způsobilý, dohody se uzavírají s pány.
Status ČR a mentální otroctví nejvyšších státních představitelů je všeobecně známo a je spíš překvapivé, že host měl zájem to prozkoumat na místě. Možná ho zmátla ta formální funkce přesednictví.
Naprosto přesný popis situace.
Popis hosta jako tupyho idiota , slepyho a hluchyho navic ,kterej nevi kam jede , nevi poradne s kym se setka a co bude na programu navstevy a cekal /az do setkani /, co mu udajny otrok povi.
Az teprve potom ,ze nejak poznal zjevenou skutecnost.
Snuska nepravdepodobnosti ..Neprilis dobre vylicenych..
Otrok se nahle udajne vyznal z toho, ze je skutecnej a uplne opravdovej otrok , kdyz se mu darilo predstirat a nabulikovat vsem ,do posledni chvile a lstive klamat hosta..
/A proc by to asi otrok delal , to si zacal najednou myslet, ze je u svaty zpovedi??/.
Ze navsteva byla uz od zacatku zbytecna , az teprve otrok a jeste taky a nepochybne uplnej idiot /zrejme to setkani byla pouze nejaka soutez , kdo bude vetsi idiot dle vyliceni v prispevku/,zjevil uplnou pravdu.
Zmaten udajne host udajne odejel.
Fantasirovani ,jako obvykle..O schuzce otroka idiota s idiotem..
Navzdory skutecnosti, ze otrokar nejezdi pres pul sveta navstevovat otroky i ty zdarile zakukleny a klamavy az beda do posledni chvile ..
Navstevy na takove urovni nejsou, jak si predstavuje Pepicek z treti B, ale jsou vyjednavany predem do vsech podrobnosti , od vystoupeni hosta z letadla , ubytovani , zradlo, plan setkani a hlavne program ,co se bude projednavat /a co ne/..Tedy nejde o zadne zpovedi…Vyznani, priznavani atd..
Kazda minuta je do vsech detailu naplanovana a zorganizovana..Napr.
Vysledkem byva dohoda , uz predem pripravena , nektere detaily se domlouvaji a miste a navstevnik navstevuje proto ,ze ma hlavni zajem neco dohodnout s vladou se kterou se setkava !!..
Zrejme navstevnik uz je davno zavazan smlouvami s jinymi vladami ,ohledne surovin. ..
Na to se musi brat ohled , jestlize jednani bylo o dodavkach plynu..Napriklad..
Navsteva napriklad otroka Scholtze /predtim Bidy/,za ucelem vyzebrani neco plynu se odehrala do Stredniho Vychodu.
Z Emiratu si vyzebral jeden tanker plynu jako vysledek..Nic vic.
Biden nedostal nic , ani uvitani..
Dockali se oba nestesti ,snizeni produkce o 2 milony barrelu denne.
Protoze kde nic ,ani cert nebere , vymrstilo se nahle velke revolucni porozumeni pro presidenta Madura /z V. a kde je co vzit/,do te chvile snad jeste nejhorsiho nedemokratickyho diktatora vsi a kazdodeni spatnosti .
Vrati se lidem Venezuely /lid jest tez veskrze spatny ,kdyz opakovane spatne voli /ukradeny zlato a penize ,aby mohla ropa opet proudit do Usa /kde maji prave na tuhle ropu rafinerie ,na kazdej druh ropy je jina rafinerie/ a vse odpusteno bez napravy diktatora , kdyz strategicke zasoby v Usa jsou po delsim plundrovani,
taky u dna../A co neni/.
Obliba nepravdepodobnych a neskutecnych vymyslu na ukor normalni reality u nekterych ctenaru a dokonce zavery zalozene na takovy fantasiich /a dokonce ocenen jako precizni, v jednom pripade/ ,upozornuji, cemu davaji prednost pred skutecnosti…
To je ten lepší případ. Mnohem horší případ je, pokud to katarský emír bude brát jako urážku své cti. A to se klidně může stát.
Česká diplomacie se moc nepředvedla a ČR si znepřátelila Katar.
Urazit čest může jen někdo v postavení partnera. Může to být úmyslný akt, nešikovnost nebo nedorozumění, případně z obou stran. Jsou i pravidla, jaká satisfakce je obvyklá, když strany chtějí vztrahy normalizovat.
Ale s otrokem se toto neřeší. Otrok není partner – ani vlastní ani otrok cizí. Safisfakce se případně dohodne s jeho pánem a otrok bude potrestán jím. Málokdy si partner vyžádá otroka k vlastnoručnímu zbičování. Se špínou se nikdo matlat nebude, jen by se snižoval na jeho úroveň.
Katar, ale ani kdokoliv jiný z tohoto kulturního okruhu, nebude s otrokem Fialou a nejspíš ani nikým jiným z ČR o ničem jednat, a nejspíš budou s maximální mírou zdvořilé a přezíravé netečnosti předstírat, že tohle na ně nemluví a vlastně neexistuje.
Maximálně se optají pána, jestli by si nemohl otroka zahnat zpátky ke hnoji, aby nesmrděl a nerušil.
Ale toto je dlouhodobá pozice většiny ústavních činitelů ČR. Není to nic nového. Kromě mentálního otroka Fialy a spol. jsme měli ještě jeden typ ministra. To byl zase člověk v roli protektora podlidí. Sám se mezi ně přirozeně nepočítal, vyjadřoval se podle toho (typu já bych jim rozdělil 50 000 migrantů do rodin) a svoji roli viděl v tom, aby těm svým zajistil plnění požadavků těmi podlidmi, kterým dělal ministra.
Tento člověk, kdyby si pozval hosta, by jej podobné situaci nevystavil. Měl by to buď vyjednané se svými partnery, nebo by ho vzal na hostinu v rámci své role hostitele a oni by to prostě akceptovali, protože on sám jejich otrokem nebyl. On ty otroky jen zastupoval.
Gogo, vy dnes perlíte. Jen čtu a nedutám. Ať se daří dále. I když by bylo lepší, kdyby nebyl důvod ta moudra psát…
„Otrok hostil panstvo ve svém domě“ – opravdu ve svém?
RE : Gogo
Precizní popis situace.
1* podtržka
kde je pravda nikdo neví, ale jest to prezentováno, že emír byl na návštěvě u prezidenta, neb se jednalo o dodávkách plynu pro ČR, jednání proběhla +-, ceny LNG z kataru údajně vysoké, podmíněné smlouvou na 20 let a s opožděným zahájením dodávek, protože slabá přepravní struktura a protože Katar může zvýšit těžbu jen pomalým navyšováním.
Takže dohoda s Katarem se nejeví jako záchrana na tuto zimu, spíše na další období, za cenu, která nebyla zveřejněna, ale údajně je vysoká a se závazkem na 20 let.
Chtělo by se napsat zlatý ruský plyn, ale nebylo by to korektní, že.
Taky se chce napsat, že pranýřovaná závislost na Ruském levném plynu bude nahrazena sluvně ošetřenou dlouhodobou závislostí na plynu arabském.
Scholz a Macron se na přítomnost Katarce tvářili odmítavě, takže ke stolu již dále připuštěn nebyl, údajně ani původně neměl být účastníkem summitu.
Těžko vydýchávali už Erdogana, ale toho bylo třeba zpracovávat, ať do Evropy přestane vypouštět uprchlíky. Co si za to řekl, to se nedozvíme, ale Fiala se prý s výsledkem chlubil.
Ono to bude asi vícevrstevnaté. Já v tom cítím Zemanovinu. On si pozve Emila na zabijačku a něco s ním chce dojednat. Reálně je jasné, že na tuto zimu to vliv mít nemůže, na příští jen kdyby tam provedli rozšíření těžby a tady kdyby se podařilo natahat plynovody k nám. Z toho Holandska totiž stejně fyzicky žádný plyn do ČR nikdy nedojde. Ale dal by se „náš“ plyn v tankeru vyměnit za „náš“ plyn v německých rukách v „našich“ zásobnících.
Že ho pozval zrovinka v době, kdy se tam sjeli papaláši, asi nebude náhoda. Emil se chtěl blýsknout, Zeman chtěl ukázat, jaký je filuta, jestli to měl domluvené s pětikolaboranty a do jaké míry, je otázka.
Zeman sám není úplným mentálním otrokem. Jeho silná ješitnost a ego jsou v řadě oblastí silnější, než věrnost EU. Ale jsou zase věrnosti k jiným skupinám, které jsou ještě silnější.
Proto si myslím, že jestli Emil pocítil hořkost a pocit, že ho někdo tak trochu ojebal, tak to bude vůči tomu, kdo ho pozval a vytvořil dojem, že je jedním z panstva. Jestli to byl Zeman, možná pak Emil doma řekne, že stařec měl záchvat státnickosti v prostředí nevolníků a hrubě přecenil svoji pozici. Jeho činy bude již brzy posuzovat Alláh, nechť je mu milostiv.
No já bych, že eman je posledním „velícím“ se kterým se dalo jednat a rozumně vyjednat. S celou situací, zase ukázal na co má a co slouhům chybí. Hmm jejich výhra, naše smůla. A taky stará generace, která ví, jak se s takovými hosty má a dá jednat. Namyšlení humpoláci vždycky dopadnou špatně.
Emo, emír tady nebyl kvůli plynu. To může sedět doma a přijímat postupně žebrající evropské potentáty. ( Potentátky samozřejmě v burkách. )
😀
Chce někde zainvestovat. A v ČR jsou prima příležitosti a za hubičku. Mezi monarchy ze Zálivu máme v tomhle ohledu dobrou pověst.
Jen se teda zeptám, když ČR na prvním místě měl původně Okamura, je to jediná opozice v parlamentu a jestli teda hlásáte tu jednotu, proč všichni nepředáte všechno jemu a nedáte mu velení?
Musíte se zeptat všech a počkat, až vám všichni odpovědí.
Nemusejí odpovídat gogovi, stačí, když poctivě odpovědí sami sobě. Ono to s tím prvním místem u spousty lidí nebude zase až tak žhavé…
To je skvělá otázka.
Samozřejmě jen řečnická, ale někomu může nastavit zrcadlo, jiný ji pochopí tak, že se chci vyptávat stovek lidí.
Je to podobné, jako když sluníčkáři neuznávali Zemana za presidenta proto, že rozděluje. Jelikož vyhrál tak, že pro něj hlasovala většina, pokud by sluníčkáři opravdu považovali jednotu za nejvyšší hodnotu, prostě by se přidali k většině. Když to neudělali, těžko můžou ostatní (většinu) kritizovat za rozdělování.
Většinou prostě tihle lidé vymýšlejí na ostatní nějaké morální imperativy, které ale sami na sebe nikdy neaplikují.
Současná doba bohužel produkuje příliš mnoho individualistů, ale strašně málo osobností.
To si kupodivu lépe uvědomují globalisté (bodejť by taky ne, když ten model cíleně vytvářejí), takže se pod heslem zničit krtka dokázali disciplinovaně sjednotit v nové Národní frontě (dokonce ten komunistický model vylepšili na velkou a malou NF).
Proto oni vyhrávají a my prohráváme.
Sjednocování pětikolaborantů ale nese úplně jiný charakter.
Vezmete pět čoklů, které držíte v kotci a nakšírujete je do saní. Čoklů máte třeba 10 a oni ještě panáčkují, aby dostali klackem (pro jistotu) a byli vybraní. Samozřejmě, u žrádla se tu a tam kousnou a udělají si nějakou vnitřní hierarchii, pokud to vy jako pán dovolíte.
Něco jiného je ale postavit smečku z cizích vlků. Normální smečka založená na příbuznosti funguje, tady tihle to nemají v hlavách jako funkční vzor. Půlka nechápe, proč by se měli omezovat a zdechnou hladem. Druhá půlka taky nechápe, ale snaží se kopírovat vnější atributy. A to buď funkční smečky (začnou si dávat tituly a provádět rituály funkční smečky) anebo toho spřežení.
Jen málo pochopí, co je potřeba udělat buď pro úspěšný lov nebo pro efektivní pohyb saní.
Naprosto s vámi souhlasím, „zničit krtka“ bylo vlastně jen signální slovo pro dav, aby přepřažení formálně schválil. Krtek chtěl ty saně tahat sám, a to by do mrazivé pustiny, kde stejně všichni zmrznou, nejely tak rychle, jak ti s klackem v ruce očekávají.
Nás může trochu těšit (a čokly děsit), že když dojdou zásoby, sežerou se nejdřív tažní psi.
Ale opravdu jen trochu, protože nedlouho poté se sežereme navzájem. Poslední, kdo přežije, možná sepíše deník, nad kterým se budou po čase dojímat ti, kdo se na nesmyslnou a předem ztracenou výpravu nevydali. Třeba Maďaři, na to je třeba myslet při volbě jazyka deníku…
Ja si ho pisu uz od roku 2016. Rucne a cesky, madarsky neumim, bohuzel :-). Moc pekne cteni po letech to neni…
Ach gogo, Vám ta přezdívka sedí jak zadel na noční vázu. No rolování bude zdraví prospěšné.
No vidíte, a mně zase připadá, že jeho příspěvky mají hlavu a patu. A samozřejmě respektuji, že jiný to může cítit naopak :). Tak to má byť, tak je to spravne (npor. Mazurek – ČB).
Taky si říkám, že rolovat je základní a nezcizitelné lidské právo. Částo ho sám uplatňuji.
njn ale to plakátování, a poučování je na mne kapku moc. Podívejte se jak nás tu „školí“ uff, Navíc otřepané fráze furt dokola. Náš souh z občanky byl némlich to samé… kde asi je a jak dopadl.
Díky za to kolečko na myši.
Pokud byl váš soudruh z občanky tak bystrého ducha, kladl vám podobné otázky a byl schopen tak silné a logické argumentace, jako tady gogo, tak vám to štěstí na kantor docela závidím.
To je otázka úplně pitomá.
Což se vzájemně nevylučuje a mnohdy patří nerozlučně k sobě.
Protože jesti dotyčný staví na první místo jednotu, vyzývá k podřízení se ve jménu jednoty, a myslí to vážně, je ta otázka na místě. Měl by to udělat, jít příkladem, když k tomu vyzývá ostatní.
Pokud je motivace jiná – tedy dejme tomu má zájem na předání moci sobě a používá k tomu manipulaci typu povinnosti sjednotit se v zájmu vyššího dobra. tak samozřejmě z jeho pohledu je ta otázka pitomá a absurdní, protože jeho podřízení se nevede je jeho cíli. Tomu skutečnému.
Tedy ta otázka, pokud je položena, nebude nikdy zodpovězena nahlas a pokud ano, tak jen způsobem, jaký předvádíte vy. Ale ta otázka v těch vnímavějších vzbudí jinou otázku – když teda nejde primárně o jednotu, oč potom ve skutečnosti jde?
A ti ještě bystřejší si vzpomenou na nějaké ty seznamy různých manipulativních praktik a diskustních figur.
Otazky nemohou byt pitome, pouze odpovedi.
Ovsem tahle otazka je tak dobre polozena, ze na ni musi prijit pouze pitoma odpoved.
Ta otázka je dobrá – na to, aby vygenerovala bezobsažnou vatu v diskusi.
Já bych neřekl. Dala by se přeformulovat takto:
Nemůžeme nejdřív vypráskat škůdce a dohadovat se až potom? Opravdu si všichni myslíte, že máme tolik času na to, abychom to dělali obráceně?
Pořád vám to zni tak bezobsažně? Třeba ve stínu snah o urychlené zavedení korespondenčního hlasování a uzavření „smlouvy o stabilizaci politické situace“ s USA?
Ještě bych upřesnil – „smlouvy o stabilizaci politické situace pod dohledem americké armády“ – podobně jako mají na Slovensku.
Víte jak to říkal Forest Gump …
Jednoty jsou dva druhy.
1) Jednota hierarchická = jednota orchestru. Jeden šéf, který velí. Nejlepších výsedků se dosahuje tím, že všichni se snaží co nejlépe realizovat jeho záměr, i když ten záměr jim všem není docela vlastní.
2) Jednota konsensu = jednota smyčcového kvarteta. Splečně tříbí společný záměr, který pak realizují.
Jednota alternativy v prvním slova smyslu je nemožná. Jednota v druhém je možná, ale velmi obtížná. Ne každá čtveřice hráčů může dát dohromady kvarteto.
PS: A je nejasné, po které z jednot kdo volá.
Ještě jste neviděl/neslyšel orchestr, který vedl mizerného dirigenta a ten musel mávat tak, jak orchestr hrál?
Já ano. Hranice nejsou tak ostré.
Já jsem dokonce viděl člověka, který vyhrál 10 milionů ve Sportce.
Jinak řečeno, kolik jste viděl orchestrů prvního, a kolik druhého typu?
Skočil jste doprostřed – ti vaši muzikanti hrají stejnou skladbu.
Ta tzv. alternativa se má „sjednotit“ a přitom jeden chce privatizovat všechno za každou cenu a zlikvidovat stát a ten vedle něj stojící chce zase znárodňovat. Jeden chce suverenitu, další věří EU a tak dále.
Všichni chtějí „to nejlepší“.
Není z jakéhosi důvodu vůbec snaha o věcnou diskusi, co tedy by se mělo dělat, protože „to rozděluje“. Co je spojuje? Antifiala. Předtím Antibabiš.
Nebo jinak .. spojovala je jen touha se objevit na podiu a to bylo něco, za co byli ochotni zaplatit tu cenu, že tam budou i další, se kterými „se spojili“.
To ale není žádné spojení pro něco pozitivního.
Opět tleskám. Možná bych ještě doplnil, že všichni si myslí, že ta skladba, kterou hrají, je národní hymna, a že ji hrají líp než ostatní.
Myslí si to dokonce i ta hudební tělesa, která mají dirigenta z Bruselu nebo Washingtonu, DC. Případně z Moskvy, abychom byli zcela objektivní.
Tento dotaz je opravdu na místě! Celá opozice by se měla spojit, protože protivník je společný. SPD má nejméně 10% hlasů. Logicky by měli jit za Okamurou a domluvit se, ne štěpit síly.
Abych vysvětlil svoji řečnickou otázku – já tím ve skutečnosti nevyzývám k tomu, aby všichni naklusali k Okamurovi, vstoupili do jeho strany a předali mu klíčky od kamionu se zvukotechnikou.
Já jsem chtěl tou otázkou poukázat na určité falešné noty, které zaznívají prakticky vždy v takových případech a chtěl jsem, aby se nad tím lidé zamysleli.
Z věcné stránky není realistické, aby splynuli, je to vlastně i absurdní. Spojit by se mohli jak proti něčemu, tak i pro něco, ale to by museli poměrně detailně probrat, což se mi nezdá, že by se dělo.
Ta radost z tzv. „zastropování“ mě už potom úplně děsí. Jednak proto, že mi to trochu připomíná syndrom kohouta, tak hlavně proto, že to zastropování je svou podstatou ještě větší šílenost a likvidace než situace bez něj.
Já jsem prostě chtěl upozornit na faleš a cargokultický charakter, nastavit zrcadlo.
Měl zas pravdu, pan domácí. Cituji:
„Ta otázka je dobrá – na to, aby vygenerovala bezobsažnou vatu v diskusi.“
Startovní výstřel pro exhibicionisty. Cituji:
„Já jsem chtěl tou otázkou poukázat na určité falešné noty, které zaznívají prakticky vždy v takových případech a chtěl jsem, aby se nad tím lidé zamysleli.
Z věcné stránky není realistické, aby splynuli, je to vlastně i absurdní. Spojit by se mohli jak proti něčemu, tak i pro něco, ale to by museli poměrně detailně probrat, což se mi nezdá, že by se dělo.
Ta radost z tzv. „zastropování“ mě už potom úplně děsí. Jednak proto, že mi to trochu připomíná syndrom kohouta, tak hlavně proto, že to zastropování je svou podstatou ještě větší šílenost a likvidace než situace bez něj.
Já jsem prostě chtěl upozornit na faleš a cargokultický charakter, nastavit zrcadlo.“
Asi bych to „vygenerované“ nazval jinak. Někdo tomu říká třeba ranní pokládání káblů.
Zrovna před chvílí, jsem jeden kvalitní položil.
Tady je výkop kábly tak zaplněn, že se nevejde už ani výstražná fólie – obrazně řečeno.
František Novosad majitel sklárny v Harrachově :
„Musím si pomoci sám. Takže lidi půjdou na pracák. Mám tak korektní zaměstnance, že mi všichni podepíšou dohodu. Já jim současně dám podepsat smlouvu od 1. ledna, odkdy mám laciný plyn. Je za výbornou cenu, nikdo jiný ji nemá. Neptejte se mě, kde jsem ji sehnal,“ nechtěl prozradit Novosad. „Je mi úplně jedno, odkud ten plyn je. Jen aby ho byl dostatek a za rozumnou cenu, abych mohl dál zaměstnávat lidi,“ dodal.
…
Pustil se ještě do ministrů vlády ČR. „Vůbec nevědí, jak funguje společnost, jak fungují firmy. Pan ministr průmyslu a obchodu je špatný bankéř. Ale podle mě už moc dlouho nevydrží. Ten kluk zkolabuje. Pozoroval jsem ho v televizi – rozklepaný, rozkoktaný. Pro něj by to bylo vysvobození, kdyby šel do prdele. A dát tam nějakého normálního podnikatele. Ale je to v takových sračkách, že už nevím, kdo to dá dohromady,“ sdělil jadrný podnikatel.
Kuky:
převzato z článku od Vlka…a ten převzal z liberecké drbny.
Jó pan Novosad to by byl panečku člen vlády ,pokud by na takovou činnost měl čas a chuť.
Von der Leyenová potvrzuje nepřipravenost plánů na záchranu EU
Projev předsedkyně Evropské komise Ursuly von der Leyenové potvrzuje svěřenectví zemí Evropské unie Spojeným státům. Konflikt na Ukrajině umožňuje předat klíče od evropských zemí Washingtonu.
7. října 2022 – 06:20
Ale především političtí vůdci EU potvrzují všeobecné zbídačování obyvatel pro válku s Ruskem, především přiznávají nedostatek prostředků k uskutečnění svých plánů a hrozí, že pádem EU vysílají evropské civilisty do záhuby a bídy.
Obecné ochuzení přiznané. Ursula von der Leyenová potvrzuje ve svém projevu, že „konflikt na Ukrajině způsobuje hospodářské a sociální potíže a těžce zatěžuje naše občany a naši ekonomiku na našem jednotném trhu“. Upřesňuje, že „zejména zvýšení nákladů na energie vede ke snížení kupní síly občanů a ke ztrátě konkurenceschopnosti společností“. S plným vědomím faktů tedy EU dohnala všechny evropské občany do chudoby a energetických omezení. Evropští občané – můžeme-li stále používat slovo „občan“, protože občan hlasuje, aby rozhodl o politice, kterou bude následovat – se stali rukojmími politiky, kterou si přeje západní elita. Ursula von der Leyenová jimi zvolena nebyla. “ (PL)
Velmi přesně se k těm sklárnám vyjádřil Rajchl…
https://dfens-cz.com/33888-2/
Nóó, k věci samotné pro mne neřekl nic podstatného, naopak s jeho tvrzením, že větší problémem než cena energií bude nedostatek pracovníků, bych tak docela nesouhlasil. JoKdyž pominu nějakou deklarovanou dohodu mezi vedením a zaměstnanci, tak srovnání mezi číšníkem a sklářem pokulhává nejméně na tři nohy a dle zdejších predikcí bude v nejbližším období taková nezaměstnanost, že bude spíš nouze o práci než o zaměstnance. Většina textu je pak snaha o docela silně patetickou, politickou agitku, hrající na city a emoce.
JUDr. František Novosad se se svým synem Petrem pohyboval velmi blízko kolem privatizace a vytunelování společnosti Crystalex Nový Bor.
Opravdu byste něco takového chtěl ve vládě?
Franta Novosad byl svého času sice velký soudruh (mimochodem ten titul získal za socialismu), ale pokud vím, kolem Crystalexu se motal, jen když od nich kupoval pobočný závod v Harrachově, ve kterém podniká. Za vytunelování Crystalexu a jeho krach v roce 2008 je odpovědný Radovan Květ, JUDr. Jan Souček a Ing. Antonín Charouz a jejich společná firma BCT.
Já bych tak moc nejásala. Víme přece že privatizátoři co budovali fóristy a potom modroftáky jsou zvláštní sorta, proti které nikdo nic nezmůže.
Nebo víte o někom z nich, že b y se jich někdo dovolil jen zeptat jak k tomu přišli… chi chodí okolo nich v předklonu . Akorát bába s nimi netáhl za jeden špagát, tak bylo vše dovoleno. ¨
Akorát že zapoměli, že příklady táhnou … tož uvidíme
Pro aktuálního Vidláka mnoha tváří, variabilních názorů i osobností vřele doporučuji přečíst/ přeluštit si v mnohém nespravedlivý (a částečně bohužel politováníhodně pravdivý) Pawův text.
paw napsal:
7 října, 2022 (2:45)
Přečetl jsem… ale za komentář mi to nestojí.
Dík, ono se to dá komentovat dost těžko.
Je to velmi křivé a velmi pocákané zrcadlo…. ale přece jen zrcadlo….
PAW mě usvědčuje z toho, že kdyby psal on, psal by úplně jinak…
No, neděs mě, představil jsem si, že bys začal psát jeho stylem a jazykem! 🙂 🙁
—————
Aby to nebylo tak, že PAW je automatický „generátor textu“ a Asfaltový holub jeho obsluha. 🤔
Ale fuj, vy lichometníku!
Jednak jsem počítačový analfabet.
Druhak – pokud jste se v poslední době setkal s výsledky automaticky generovaných textů (třeba povídkami či divadelní hrou), přesvědčil byste se, že jejich literární úroveň je překvapivě vysoká. Rozhodně bez stylistických chyb a neobratností Pawova formátu! Přijde mi to až šílené a hrozivé.
Ale je zajímavé, proč, když mu to zde nevyhovuje, neudělá si svoje stránky se svými názory. A proč opruzuje tady.
Ted jsem to chtel napsat.
Je tu nekolik grafomanu, podle kterych Vidlak dela vicemene vsechno spatne.
Nekteri nenapisou, jak by to delat mel, nekteri ano.
Ale oni maji spolecnou jednu vec, pro zmenu toho moc nedelaji, krome tlachani tady.
Vidlak na to mozna nejde uplne dokonale, ale aspon neco dela.
A to je o hrozne moc vic, nez naprosta vetsina tlachalu tady.
Cest tem, kteri si aspon zkazili vikend a jel na demonstraci.
Nebyl jste, Holube, v minulém životě Popelka? To by vysvětlovalo Vaši zvláštní zálibu přehrabovat popel a písek a nacházet ojedinělá zrnka hrachu.
Nikoli, Zakladateli!
Já byl šéfem těch holubů , co to přebírání za popelku oddřeli!
Proč je vždycky popelka ženského rodu? A holubice míru taky?
Protože holub je tady od toho, aby makal za Popelku, případně bojoval za holubici a holoubata, nemá čas jen tak si poletovat s ratolestí v hubě…
Protože žádný chlap nedokáže pořádně vygruntovat.
Ha ha.
Chlapi negruntují … chlapi čistí!
Jak to bylo?? Cizinec dovolí …. cizinec promine 🙂
Jako třeba „Viktor čistič“
Já byl kdysi na Aktuálněm Asfaltová holubice (rozuměj kříženec holubice míru a asfaltového střeleckého terče).
Ale furt jsem dělala při psaní chyby v rodě – prostě internetový transsexuál mi neseděl.
Proto jsem se machisticky rozhodl bojovat za genderová práva holubů míru být ostřelován.
Už jste někdy viděl, jak se rvou holubice?
Zdolat dnešní text pawa je mohutný čtenářský úkol, skoro jako číst toho mého Prousta (ten je ale fakt delší), tak jsem to zkusil/dokázal.
Velmi kritický… ano, zrcadlo sice pokřivené a pocákané, ale přece jen zrcadlo – souhlasím.
Zde docházím k jednomu poznání.
Pokud publikoval Vidlák na svých kydech, byla odpověď jednoduchá – když se ti tu nelíbí, jdi jinam, kde se ti líbit bude (s touto premisou souhlasím naprosto).
Jenže tady nejsme na Kydech, leč na litterate, a tak si myslím, že tady výše zmíněná premisa tak docela neplatí. Vidlák je tu publikujícím hostem, nikoliv pan domácí. Řekl bych, že jeho případná kritika tu má jiné (volnější) hranice, než u něj doma.
Mýlím se?
Fiala vysílá první signály a ty na nějaké zklamání moc nevypadají.
Hrozby (vč. pravděpodobné ztráty katarského zdroje uhlovodíků) prostě a jednoduše odignoroval a je celý blažený z toho, že byl na chvilku středem „světové“ pozornosti.
Hampl opět podnětný – nabízí u nás nepublikovatelnou úvahu u vývoji na Ukrajině a v Rusku blogera ze západu.
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/petr-hampl-tazeni-na-vychod-strategie-a-byrokracie/
Bloger Big Serge:
Rusko bude v nadcházejících týdnech pravděpodobně pokračovat ve stahování, stahovat neporušené jednotky pod svým dělostřeleckým a leteckým deštníkem, drtit ukrajinské zásoby těžké techniky a vyčerpávat jejich živou sílu. Mezitím se v Belgorodu, Záporoží a na Krymu nadále shromažďuje nová technika. Mé očekávání zůstává stejné: epizodické ruské stahování až do stabilizace fronty zhruba na konci října, následované operační pauzou do zamrznutí půdy, po níž bude následovat eskalace a zimní ofenziva Ruska, jakmile dokončí shromažďování dostatečného počtu jednotek.
Z Kremlu vyzařuje podivný klid. Mobilizace probíhá – 200 000 mužů v současné době podstupuje zdokonalovací výcvik na střelnicích po celém Rusku. Přes Kerčský most nadále proudí vlaky s vojenskou technikou, ale ukrajinská ofenziva pokračuje bez ruských posil na frontě. Nesoulad mezi stoickým postojem Kremlu a zhoršující se situací na frontě je zarážející. Možná jsou Putin a celý ruský generální štáb opravdu trestuhodně neschopní – možná jsou ruské zálohy opravdu jen banda opilců. Možná neexistuje žádný plán.
V podstatě to koreluje s obsahem diskusí, které probíhají zde na Litterate. V mohutném přílivu ukrajinské válečné propagandy nepřetržitě na max. volume se linoucí ze všech mediálních tlampačů mainstrému je to osvěžující závan.
Pokud se ukáže časem, že tento pohled je ten správný, že události dají podobným úvahám zapravdu, Bude to pro propagandisty z mainstrému těžká rána.
Jo, vždycky mě donutí se zamyslet, mnohé přehodnotit a něco úplně obrátit naruby.
Na PZ je ještě jeden výborný článek …
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/doubrava-proc-neni-dulezite-zda-dokument-vytvorily-zmije-z-rand/
S tím katarským potentátem to potentovali, a přitom stačilo tak málo – vzít do ruky mou příručku
Podání ruky dle Guth-Jarkovského (druhé, doplněné vydání)
Takhle se podává ruka, když máš ropu a zemní plyn
https://www.youtube.com/watch?v=PRAAwTCojRY
Takhle, když nemáš
https://img.welt.de/img/satire/mobile237670195/8071350027-ci16x9-w1200/Bundeswirtschaftsminister-Habeck-in-Katar.jpg
🙂
Jo, jo, jo. 🙂 🙂 🙂
V tom druhém případě je to trvalá pozice našeho Péti. 😁😁
Nene, ten je na fotce taky, akorát není z tohoto úhlu vidět.
To by se muselo fotit zpoza Habecka a ten by musel mít stažené kalhoty…
Bezva postreh. To nema chybu.
🤣
To, ze ceske predsednictvi bude pruser, jsem cekal.
Zvlaste po te, co pri tom minlem padla vlada, a take pak vyplavalo, ze zatucneny chartista z ods Vondra ukradl stovky milionu, ktere „nejdou vystopovat“, i kdyz vsechny transfery probihaji elektronicky.
Ale ten vycet „uspechu“ v dvuhem odstavci je opravdu impozantni.
Takhle to dopadne, kdyz ze nekdo vecpe na misto, na ktere nema.
Žvaňte klidně dál…
O diskutérech. Pokud má někdo zájem….
Jo, dík!
Podnětné, pravdivé, leč – jako každá popis – neúplné.
Sám sebe bych tu a tam zařadil pod minimálně polovinu popsaných druhů diskutérů.
Ostatně – před více než deseti lety jsem se – pod několika různými nicky – občas zapojoval na Aktuálně.cz do diskuzí i zuřivých hádek sám se sebou, podpaloval vyhaslé diskuze a tlumil působení trollů.
Ne pro zábavu,prostě jsem se chtěl experimentálně poučit , jak internetové diskuze fungují.
—-
Já bych se tam zase nenašel. Nebo jenom někdy a pokaždé jinak.
Jediné co nám ve vší té bídě zbývá, je trocha té legrace. Většinou má sice dost trpkou příchuť, ale co už. Signalista zjistil, že turecký sultán Erdogan, může významně pomoct Evropě s migrací. To fakt nevymyslíš. On nám je tu lifruje a může nám s tím pomoct. 🙂 A ten náš kretén, s tím svým přiblblým úsměvem si fakt myslí, že mu to sežerem i s navijákem. Takže kolik nás to Fialo bude zase stát, aby nám tu Turek nelifroval chudáky sirotky, inženýry a dichtory? Řekni kolik?
… a proč by nepomohl, když mu přes blyštivýho Péťu pošleme zase nějakou miliardu? … jen netuším, jestli Erdogan bere koruny
Tak určitě to nebudeme posílat za ČR a v korunách. Skoro bych si tipl, že se Recep ještě nevzdal své myšlenky na EU.
No, nevím… možná té příští…
Kovářová, Hamplová, dvě fest nasrané baby (baby, v tom nejlepším slova smyslu. Opravdu s úctou k oběma. Sebevědomé Dámy, které se nebojí ani čerta). Jako dvě vůdkyně. To by mohlo krásně klapnout za předpokladu, že jedna z nich přijme roli „dvojky“. To nemůže klapnout.
tak jó, sem, proste, zvědavej na tu Vaši nasranost Hamplový, až zasedne v senátním klubu s ODS.
:—))))))))))))
Nemyslím si, že by JUDr. Daniela Kovářová byla nějak extrémně nasraná. Určitě ne více, než kdokoliv z nás. Protože je nermální, jak tvrdí (a já si to myslím také).
No já bych paní Kovářovou viděla jako ideálního prezidentského kandidáta…ale nevím, jestli ona by chtěla.
Myslím, že by byla hodně dobrá.
Vidlák umí vždy přijít s neotřelou, zajímavou myšlenkou. Líbí se mi to, stojí to za úvahu. Hamplová není úplně můj šálek kávy, ale Kovářová to už je jiná. Vzdělaná, chytrá, noblesní, přitom, ale silná…to je baba podle mého gusta. Ta myšlenka je vlastně geniální – nezávislá senátorka, za kterou stojí dvěstětisíc nasraných vidláků z ulice. Tomu říkám mandát.
Pes kterej steka , nejen ze ,nekouse.
Tak se Vidlak presentuje jako obycejnej Vidlak ,ale kritizuje s intensivnim potesenim totalniho negativisty ,neobycejne a vsecko, nic nevynecha ,aniz by navrhl cokoliv jineho , positivniho..
Protoze to je nesnadny a obtizny..
Steka jako kulomet a na vsechny strany v milionech opakujicich slov vysokeho /dehumanizovaneho/ individualistickeho pohrdani .
Miliony slov bez vyznamu ,za chvilku a kazdy den.
Ani pro sve ctenare nema nic ,zadne porozumeni ,nic nez vylevy vidin a snu spatnosti.
Lezi mu na srdci a ma z toho rozdavat nizke poteseni /Rajchl taky/,ze se organizatori neshodli o tom pise velmi podrobne ..
Jsou sami ,prochazeji velmi tezkymi zivotni chvilemi …Jeden ma soud. Jako kazdej ,kdo neco udela i Babis. A dostava se jim „patricne odmeny“…
Neco jako sympatie a soucit k obetem rezimu ,neco takoveho je nejen nezname ,ale vzdalene na hony..Ani na mysl neco takoveho nikdy neprijde..
Az z toho mrazi .
Neco positivniho , neco udelat ,solidarita s jinymi ,nikdy jim neprijde na mysl..
Napr. je zde moznost a prilezitost ,sdruzit ty postizene s vysokymi ucty , ktere neni mozne a neni v lidskych silach splatit..
Pozadovat pro ne na vlade ucinna opatreni a pomoc..
Nic takovyho..Vubec nic. Ani stopa lidskosti.
Vyroky jako z pavlace ,destruktivniho posmechu , potmesila prani kazdemu to nejhorsi ,se opakuji do nekonecna..
S tajnym pranim ,s postvavanim ostatnich ,sleduji pouze sve umysly , ze to nejhorsi /a jak se na tohle tesi/ ,az prijde, je vynese nahoru jako novou vrchnost.
Existuje vubec neco , k cemu maji /tihle kritici/,ve svem okoli normalni lidsky vztah??
Neni videt nic ,vubec nic, jen koncentrovana ,isolovana notoricka zast..
Uplna shoda s dnesni vrchnosti vseobecneho niceni ,ktere vidime denne …
Tak tady to mame. Cerny na bilym..
…“Samozrejme Neprestavam Sledovat….
„Behem vcerejska jsem si POHOVORIL s radou lidi“….
„>Zda se ,ze jsem Nehazel hrach na stenu“…
…“nicmene pratele , Dovolte mi vidlackou radu“…
‚..stacilo zahulakat“…
…“co kdyby jste si zvolili proste noveho hejtmana“….
..“mimochodem ,vcera jsem Zjistoval“…
…“ autorita pan Vrabela je v troskach“…
..“a nebo minimalne chape nejake strategicke a takticke poucky“….
….mohli se rozejit v dobrem…/Rajchl/.
..“nejak Tusim,ze..“jednota dostane ranu“…
…“a Chci videt“….
..“ja se na derniera hrozne Tesim“….
…“proste je to pruser za pruserem“…
„ja Chci videt“..
„Toz se na to hrozne Tesim“….
„Toz Pojdme so trochu uzit“…
„Pojdme si vychutnat“….
Pes kterej bezmocne steka ,nejen nekouse , ale nic neumi…
A nekteri v tom dokonce najdou .
Neotrele zajimave myslenky a prani ,zrejme velmi popularni jako vysledek .
O tom jak je nekdo v zumpe..
Soutez a nepochybna ,tech ,co se snazi vselijak vynikat ,s nemohouci neschopnosti /mimo projevy na tribunach a papirovych spisku , ktere /ty projevy a spisky/neprojevi nikdy nic aspon trochu normalniho ,nic dobryho , nic pro nikoho z nas ,jen snahy kdo vic rozvrati vse kolem sebe ,v teoretickych ,stvavych vylevech vsi spatnosti , nepricetne hledani v detailech, co pouzit za kazdou cenu proti vlade, nehledaji smir ,dohody ,aby postvali ostatni ,ale prisne oddeleni s tim ,ze vy delejte a my z tech nasich kecu ,my vam budeme , musime vam vladnout …./Nic jinyho vam ani nezbyde/.
Oncoming events cast their shadows….
Jeden nemusi bejt zrovna Sybyla…Aby videl…
Ztratil jsem se mezi Postoloprty a Louny.
Vůči Vidlákovi jako osobnosti v mnohém nespravedlivé.
Přesněji – vůči „multividlákovi“ a některým z jeho “ paralelních osobností“ nespravedlivé.
Napsáno jako obvykle tak, že to osmdesát procent zdejších čtenářů přeroluje a z těch zbývajících dvaceti to značná část odmítne dočíst, resp.doluštit.
Já si tu opráci dal.
Rozhodně by si text zasloužil , aby si ho přelouskala alespoň jena osoba:
Vidlák!
Mezi slovní makulaturou jsou rozhodně myšlenky, nad kterými by se patřilo zamyslet.
Vidlák si to přečetl… ale za komentář mu to nestojí.
Ale houby! Paw sam sebe usvědčuje ze lži hned první větou „aniž by navrhoval cokoliv jiného, pozitivního (zcela záměrně vynechávám autorovo s- positivní, které má vzbudit ve čtenáři, jakousi starosvětskou, archaickou moudrost).
Vidlák vidí, pochválí, nebo zkritizuje a navrhne řešení. V tomto případě dvě nové senátorky.
Znam jedno heslo: „Minimum slov, maximum informaci“, tento prispevek vypada na pravy opak
Ale ano, informace je zapotřebí hledat , vyrejžovat, propláchnout a pak si jít umýt ruce.
Většina je informační hlušinou. Je to psáno hrozným jazykem , metodou automatického psaní , bez korektur a agresivně.
Nicméně – jsou tam postřehy, které by – formulovány diplomatickým jazykem – mohly být podnětem k zamyšlení. K diskuzi asi ne, mně alespoň brání loajalita k Vidlákovi, resp. k nejlepším větvím jeho košaté osobnosti.
Mimochodem – byl by z něj výborný advokát.
Já si, jak už po mnohokráte, cením vašich myšlenek, ačkoliv formou jsou skutečně těžší. Ale baví mne je luštit, neboť zvím, že mi to vždycky brnkne na jakous strunu.
Pohled na tragickou alternativu neschopnou kapky soucitnosti (nebo přinejmenším dvou kapek), tolerance, nadhledu, moudrosti a rozumění zákoutností lidskosti, je bolestivý.
Ale Vidlák, pochopte, nemůže učinit rozřešení, může jen řešit…. Ať už se myšlenkově dotýká čehokoliv. Nemějme na kohokoliv nároky přehnané.
Nicméně příspěvek je na místě.
Děkuji
Kujou pikle a předsedá tomu Trussová. Britům se rozpadlo impérium, v Unii nechtěli platit,tak kujou nové pikle nový kolonialismus. Albánie Černá hora Česká republika,to ještě neměli.
Moc bych jim přál, aby se trhli Skoti k Únii a Irové k republice. Ne, že bych fandil EU, ale za tu prdel by to stálo. To by teprv byli protáhlé anglické kxichty 🙂
ti Iri su jasni to uz malo byt davno, ale Skoti maju s nimi jeden ostrov, to sa blbo trha …
No jo. Oni Skoti mají sice hentú demograciu, ale Angláni, mají zase ty dlouhé luky … Díky nim porazili Frantíky, pak si na loďky namontovali děla a dodnes je to všechno v prdeli.
Dvě věci k úvodníku:
1) Podle mě do toho ta „druhá dezinformátorka“ nepůjde. Přece jen na ni zatím mají jenom její tvrzení, že chlap je chlap a ženská je ženská (to si dovolila ale strašně moc, že jo?) No a pak je samozřejmě sere, že porazila prověřeného kandidáta národní fronty. A ona byla ministryní a ještě (jim) není tak zle, aby se postavila do čela těch, kdo volají po rozumu už teď. Ještě ne.
2) Středula doufám nabere vítr brzo a dost rychle. Protože i když Aspen, tak je to pro druhý kolo zdaleka nejlepší průchodná varianta. Andrejko je v druhém kole neprůchodný (to by tam fakt musel být Kalousek osobně) a všechno ostatní je čistá katastrofa. A Babiš si doufám (po výsledcích voleb zejména) nechá poradit, ať prezidenta nechá zavčas být a soustředí se na další sněmovní volby (není důvod, aby ODS porušila tradici všech svých vlád za posledních 26 let – nedokončí ji), takže zas tak dlouho čekat nebude. Jinak Středula to druhé kolo nebude mít jisté a můžeme se taky dočkat souboje mezi stranicky uvědomělým generálem a českou verzí progresívneho Slovenska se vším, co k tomu patří.
„Protože i když Aspen, tak je to pro druhý kolo zdaleka nejlepší průchodná varianta……“
A když se podívám na ty kandidáty, tak oni sou v tom Apsenu úplně všichni a naše lujjza mi kdysi zprostředkovala poznání, že i ten Babiš je u nich, akorát už ho dneska neuváděj veřejně. Takže asi v pořádku, něco jako spolek bodrejch zahrádkářů, žejo?
Vono nestačí, že všichni ti členové toho zahrádkářskýho spolku to tady kurvěj, kam se podíváš, voni už maj pomalu vobšancovaný i autobusový zastávky v poslední HorníDolní, ale co, když je to pro „druhý kolo ZDALEKAnejlepší průchodná varianta.“
Uniká mi něco?
Vítejte v blázinci!
Aspenu
Čemu nerozumíte na spojení „průchodná varianta“? Ve světle posledních voleb, pokud vidíte nějakou lepší variantu, pak rovněž vítejte.
… prej ve „světle posledních voleb“, to ste jako momentálně spadl z vesmíru? A nemůže to bejt třeba, čistě náhodou, taky tak, že co je pro jednoho průchodný, pro druhýho to může bejt fest vzpříčený? Co je na tom k neporozumění?
… ale abychom se vzájemně tady nemistrovali, vykašlete se na průchodnost ve volbách a pokuste se o Vaše představení Středuly, abych pochopil v čem vidíte tu jeho průchodnost?
Průchodnost Středuly může býti myšlena směrem k zámoří, ke svým kolegům z Aspenu a že jich je – vlk vlka nepokouše.
Výraz ,,vobšancované autobusové zastávky“ padne republice jako zadnice na hrnec.
Já vidím průchodnost Středuly v tom, že onen pán nemá potíže se stolicí: Předula to předžvýká, Středula stráví, no a Zadula…
Středula.
Moc vychytralý,ale chytrý moc není.
Proč se nepřipojil k demonstraci už při svolávání,ale až když zjistil její úspěch.
Za jeho panování,odbory jsou v ilegalitě.
To jako bachor, kniha a cepec ? Dyt by prezvykal ! Abych z vas neudelal nezamestnaneho…
To nemůžete. Já jsem nezaměstnaný od cca 1995.
Zakladateli … „Předula to předžvýká, Středula stráví, no a Zadula…“
Lehce upozorňuji, že o Zadulovi nevím, ale máme Závětrníka … v nouzi by snad šel použít 🙂
prpost.
Vůbec do těch dvou bab nevkládám naději,zatím to v jednání neprojevily a na sliby nevěřím už vůbec.
Průchodnost či neprůchodnost je možno testovat. Stačí si počkat. Potom prostě jedna varianta (průchodná) prošla a neprůchodná neprošla.
A ona je Antoinetta Nerudová nějak neprůchodná?
No, Nerudová je celkem fajn, teda jak pro koho.
Např. prohlásila, že by Mašíny vyznamenala.
Taky o těch energiích .. prostě kvalitní aspenovský kádr.
Nahoře v diskusi byl vyzdvihovaný Středula jako dobrý kandidát, protože je průchodný. Tak jsem reagoval, že Nerudová je snad průchodná neméně.
Ovšem z takového druhu průchodnosti a priorit mi naskakuje husí kůže.
to nestihne,
zařídí Milošek
Tradicí vlád ODS za posledních 30 let je končit vládu hospodářským poklesem. Už by to mohl být bod jejich volebního programu: Budete se mít po skončení naší vlády hůře než předtím.