S trochou nadsázky (ale jen opravdu trochou) vznikla Evropská unie tak, že francouzští zemědělci dostali nějaké procento zisků z německého průmyslu a zachovali si tak své rodinné farmičky, zatímco všude kolem rostla agrární velkovýroba. Začalo se tomu říkat „Společná zemědělská politika,“ vtělili si to Smlouvy o fungování Evropské unie a od té doby to tak mají. Tato věc žere cca 30% unijního rozpočtu.
Společná zemědělská politika nemá nic společného s nějakou jednotou. Prostě jen zabetonovává pozici, kdy nejvíc zemědělských dotací dostávají francouzští zemědělci, kteří na tom budou vždycky lépe, než kdokoliv jiný, protože takhle je to prostě vymyšleno a dáno. Cílem této společné zemědělské politiky je nepřipustit, aby francouzské zemědělce někdo konkurenčně předběhl.
V praxi tato politika znamená, že musíte splňovat velmi vysoké standardy, překonat uměle vytvořené překážky (ochrana spotřebitele) a bariéry, mít vysoké náklady na produkci… a všechny tyto překážky EU dotačně kompenzuje především Francouzům, pak Němcům, pak ostatním zakládajícím zemím EU a těm novým už se dává podstatně méně, protože to by tak hrálo, aby šajse Čechen konkurovali Francouzům.
Se stejnou maličkou nadsázkou EU vznikla, aby setřela hranice. Aby zmizely bariéry mezi národy, aby umožnila volný pohyb osob, zboží, služeb a kapitálu. Samozřejmě to proběhlo tak, že nové země otevřely bezvýhradně svůj trh a volný pohyb osob, zboží služeb a kapitálu šel směrem z Německa sem. Nikoliv naopak. Tam dodnes existuje celá řada překážek. Většinou netarifních. Když veze německý kamion maso do české prodejny Kauflandu, nikdo ho nezastaví. Když jede český kamion s masem do Rakouska, je odstaven na parkoviště, odebrán vzorek a pak se čeká na výsledky testů. Několik dní… Při dnešních cenách, maržích a čekacích tarifech mrazírenského kamionu je po kšeftu.
Ano, je hrozně krásné, že člověk sedne do auta a že přejel hranice, zjistí jen podle toho, že se trochu změnily značky a někdy i kvalita asfaltu. Ale není to zadarmo. Nemít hranice, to je draze zaplaceno. Třeba tím migračním paktem, co podepsal Rakušan a který vůbec a ani trochu neobsahuje kvóty. Ale také třeba tím, že půdu v pohraničí kupují zahraniční firmy… Tím, že v Praze před Hlavním nádražím večer není bezpečno. Tím, že nikdo neví, co se přes hranice převáží. Tím, že si sem Kauflandy dovážejí svoje značky potravin a potlačují ty naše. Nikdo totiž nemá právo jim v tom bránit… jednosměrně… když to vozí z Německa sem. Obráceně už to moc nefunguje.
Do třetice EU vznikla, aby smazala národy. Je nadnárodní a slovo „národ“ v jejich dokumentech postupně ubývá. Evropská unie je protinárodní. Nechce mít Čechy, Němce, Maďary… chce mít Evropany. Nechce žádnou subsidiaritu. Nechce, aby se věci rozhodovaly tam, kde se řeší. Chce o nich rozhodovat sama a proto si postupně vyrobila obrovského úřednického molocha, který je jak středověká katolická církev. Zasahuje všude, všude má své lidi i zájmy, rozhoduje o stále více věcech a o stále více věcech rozhodovat chce. Společná zemědělská politika, společná energetická politika, společná zahraniční politika… i společná válečná politika. Záměrně neříkám obranná.
Ve všech případech to funguje stejně jako s tou společnou zemědělskou politikou. My, zakládající země, máme vše, vy ostatní držte hubu a krok. My vás sjednotíme! Dělají to na principu, že všechny košile budou mít číslo 42 a vy lidi se do nich nějak musíte vejít i když jste různí. Ano, můžete si vybrat sto pohlaví, ale s košilí se pěkně přizpůsobíte. Můžete mít manželství pro všechny, ale nebudete mít pod kontrolou vaše elektrárny ani vodu. Zemědělství i průmysl jsou přece stejné ve Španělsku i Litvě. A pokud nejsou, dotace na novou ocelárnu zařídíme v Německu. Rozhodně ne na Slovensku.
Dokonce i náboženství už ta kurie má. Grýndýl… Ještě nedávno jsme se měli všichni obětovat ve jménu volného a ještě volnějšího trhu, abychom nedopadli jako Řecko, ale to už je minulost… Teď už se máme všichni obětovat ve jménu planety. Člověk, natož jednotlivec, už není ve středu dění. Už se vše nedělá kvůli zákazníkovi ani kvůli občanovi. Už neplatí náš zákazník – náš pán. Předmětem zbožštění je planeta. Tu musíme zachránit, v jejím jménu snížíme životní úroveň a vychováme si ty nové euroobčany. Ve jménu grýndýlu obětujeme české zemědělství a nejen to české. Ve jménu evropských hodnot obětujeme český průmysl a nejen ten český. Ve jménu společné evropské myšlenky obětujeme svobodu projevu a nejen projevu, viď Věro Jourová.
A kdyby to náhodou nestačilo, můžeme se ještě všichni obětovat ve jménu evropských hodnot někde na Donbase… Minulé pondělí o tom mluvil jen Macron, v úterý už další papaláši, ve středu už existovaly dva plány, kam se ty evropské jednotky na Ukrajině rozmístí, pak to Scholz trochu zazdil prozrazením veřejného tajemství o zahraničních expertech na odpalování raket a pak do toho hodili vidle Rusové zveřejněním německé konverzace o útocích na Krymský most…
Kdo je prounijní, je automaticky protičeský. Tečka.
Kdo chce EU, ten chce, aby se Česká republika vytratila z dějin a český národ zapomněl na své kořeny. Kdo chce EU, ten chce, aby zmizel český průmysl i české zemědělství. Kdo je podporovatelem EU, ten z principu chce, abychom neměli právo veta, ale aby o nás opravdu rozhodovala nějaká šestá podsekce bruselských úřadů. Kdo chce EU, ten chce, abychom neměli ministerstvo zahraničí ani ministerstvo obrany a aby český premiér byl něco jako hejtman Karlovarského kraje. Může panu ministrovi vysvětlit, že tu dálnici fakt potřebuje, ale rozhodne se to někde jinde a budou to usměrňovat jiné zájmy.
Nedělejme si iluze, že odchod z EU je nějak jednoduchý. Zatím jsme nedokázali ani postavit ten blbý Temelín, když do toho házejí v Bruseli vidle. Nedokázali jsme omezit emisní normy, nedokázali jsme se vyvázat z emisních povolenek… i když to Fiala sliboval. Nečekejte, že vynutit si odchod bude jednodušší, než si vynutit dostavbu jaderné elektrárny.
Výborný samozřejmě jede unijní zemědělskou agendu a tedy protičeskou. Dokud to zemědělci kolem Doležala a Pýchy nepochopí, tak budou pěkně jezdit po Praze, ale nestane se vůbec nic, protože sympatie k politice EU jsou automaticky antipatie k naší zemi a našemu národu. Není možné mluvit o společné zemědělské politice a zároveň o záchraně českého zemědělství. To jde proti sobě. Je jedno, jak se to okecává.
Musí to tak být. Je to přímo zapsané v základních smlouvách EU.
Ano, přesně proto nevidíte na demonstracích Milionu chvilek českou vlajku. Protože Česká země a český národ mají zmizet z povrchu zemského. Místo Čechů, Moravanů a Slezanů tady mají být Evropané a ještě takoví, kteří budou pěkně „maul halten und weiter dienen.“
Být prounijní, to ve všech ohledech znamená, být protičeský. Vlajka EU se nesnese s českou vlajkou (což vidíme na každém kroku) a evropanství je opak vlastenectví. Kdo se cítí být Evropanem, ten z principu fungování EU chce, aby český národ zmizel z dějin. Takhle jednoduché to je.
Kdo je prounijní, je protičeský.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Se všemi jednotlivostmi se dá souhlasit. Jenže fabriky včetně vodáren prodány a ošetřeny mezinárodními smlouvami. Gryndýl a mezinárodní dohody podepsány, pravidla v EU ukotvena a podepsána. Z toho se již reálně nedá vyplatit. A taky, jak by přežila ČR bez EU, která by z ní nejspíš udělala odstrašující případ.
Reálně v EU jsou nečleny Švýcarsko (neutrální stát, který si chce své banky nechat výlučně ve své jurisdikci ) bohaté Norsko (jakožto vývozce surovin, držitel megabalíku akcií, který by byl brutálním plátcem v EU) a nově GB (koloniální mocnost). Přesto i tito plní Grýndýl včetně dalších Euro-kokotin.
Zatímco ČR je vybrakovaný subdodavatel. A takový byl Plán. To jako když propijete s děvkama barák a všechny prachy a pořád mluvíte, jak to chcete zpět. Kecat můžete, ale je to marný.
Silně mi připomínáte toho zde nedávno vzpomínaného vědce, který koncem devatenáctého století podle jeho názoru matematicky dokázal, že předmět težší vzduchu nemůže létat. Kdybyste měl nějaké znalosti historie, vzpomněl byste pár historických změn, které dělají z vašich traktátů jak nic nejde jen změť slov.
Ale tomu maníkovi nikdo ten dům a prachy stejně nevrátí. A může naříkat do konce života.
Pokud ho prochlastal tak ne, protože vaše přirovnání jsou zásadně mimo mísu. Z těch smluv budou bezcenné cáry papíru a něco mi říká, že relativně brzy.
Jako každé přirovnání, trochu kulhá. Ale v tomto případě, to částečně sedí doslovně: Prachy jsou rozfofrovány a někteří je propili s kur..ma.
Ze smluv mohou být cáry papíru, jen když to bude vyhovovat tomu silnějšímu. A i tak se majetky navracet nebudou. Takto svět nefunguje.
https://youtu.be/VI73aF6li18?t=4833
Zvlášť doporučuji tu pasáž o dole, který nikomu nemůžou sebrat…
A kdo byl v tu chvíli silnější a kdo slabší?
V kterou? V tu, kdy se odehrava dej, nebo v tu, kterou bylo videt po rozhicovani pece?
V tu, kdy se zabavovalo.
nás nenasereš
Tony 👍
Ano, je k smíchu
Dokonce i to právo Veta je jaksi již logický nesmysl. Pokud by existovalo, třeba v paneláku, tak se nikdy nic nedohodne. Vždy by se objevil někdo, kdo by jej zneužil k vydírání typu „Smažte mi dluh a budu souhlasit se zateplením“ a poté by i někdo jiný „Chci udělat od baráku novou koupelnu a i já budu souhlasit“.
Nepište o věcech, kterým nerozumíte, prosím.
Píši o právu Veta, které jsem zažil na schůzích SVJ, několikrát. Kdy dnes platí ohledně prodeje či pronájmu společných prostor (a v případě jeho rozšíření i na další hlasování by nastal kolaps SVJ).
Ano, ale píšete to do diskuse o EU, to je něco úplně jiného, chápete ?
Orbán (a to jsem jeho příznivec) to již částečně aplikoval. A nedělám si iluze, jak by se zachovalo třeba takové Kosovo či Albánie, až se bude nutně potřebovat jejich souhlas, zda si jej nenechají zaplatit, a to opakovaně.
Eto, vaše přirovnání EU k paneláku s jednotlivými byty poněkud kulhá, ale dejme tomu. Pak je ovšem potřeba se vší silou zasadit o to, aby se z těch panelákových bytů opět staly jednotlivé rodinné domky v jedné městské čtvrti. Třeba i s tzv komisí městské části. Chápete kam mířím?
Ale vždyt Vy máte právo veta o tom, co a kdo bude ve Vašem bytě.
A o tom, že o společných prostorách rozhoduje většina jste také věděl, když jste do družstva vstupoval.
Mícháte jablka s hruškami.
Neucte orla litat. O společných prostorách nerozduje většina, ale plati právo veta. Většinou bohužel.
Eto, vidíte to sám, co znamenají smlouvy. Tady na „západě“.
Dodržují se jen, když se to hodí a hodí se to vždy jen nějakou tu dobu.
Pak se zmačká a jako by nebyla. Páč se hodit přestala.
Ale ono to klidně může platit obousměrně.
Takový je způsob zdejší.
Tak se i vy hoďte do klidu a vraťte se na zem.
👍 přesně
Mačkat a vyhazovat může jen ten silnější, slabší nikdy.
V přírodě to funguje tak, že dravec si vždycky vybírá tu nejslabší možnou kořist. Je to navýsost logické chování, protože číím slabší kořist, tím menší šance, že útočícímu dravci způsobí nějaké zranění, které se – třeba kvůli infekci – může ukázat jako fatální.
Takže abyste přežil, nemusíte být nutně silnější než dravec. Stačí, abyste měl nějakou schopnost způsobit mu takovou újmu, aby si útok na vás rozmyslel. Nebo aspoň nebýt nejslabší kus ze stáda.
My třeba můžeme Německo velmi lehce poslat to blackoutu.
Přesně tak, mít na Hradě našeho Orbána nebo Fica, prostě někoho zgulama, tak žijeme za jiných podmínek. Je to tu jako most, každý si tu chce pochodit, ale ani to chození nesmí být zadarmo. Naopak, musí si každý rozmyslet, co ho to bude stát.
S tím materiálem nahoře je to ale k uzoufání. To jsou hrozné kecy, jak nic nemůžeme, jsme malí a slabí. Dostáváme do držky, protože si o to doslova prosíme. Preventivní, předdveřová předposranost. Tak to vidím.
Spíše podplacenost.
Prožidovský a proruský nacista vzpomíná, jak to měli napsáno ti Francouzi, na tom traktorovém transparentu?
Putine, udělej v Evropě pořádek?
Z toho mají lidi, jako je Eta, velké větry.
Že přijde větší pes, co se nebude ohlížet na „zabetonované smlouvy“.
S Carlsonem – kolikrát VVP řekl, že Rusy Západ podrazil, nebo obelhal?
Čtyřikrát, nebo pětkrát – a stále v tom chtějí pokračovat?
Nácek nedávno četl nějaké komentáře na ČSFD, ohledně jednoho ruského filmu. Russian Fury se to jmenuje v originálu.
Mimo několika střízlivých a věcných komentářů – skoro všechen ten zbytek komentářů, je pohrdání Rusy a Ruskem, pošklebování a dokonce i relativizace výsledků poslední války.
Apropos – ty komentáře byly z roku 2014-2015, takže ono se to táhne celou tu dobu, kdy jako členové NATO a EU, ale i jako Češi, rypáky nahoře.
Neoprávněně.
Poláci, ne Francouzi.
Podle to také místní plebs tentokráte dopadne – opičí se po hyenách v čele. Do jisté míry jsou jejich obavy oprávněné, protože co by asi dělo v momentě vstupu vojsk RF během válečného konfliktu na dobyté území zpupného nepřítele, jak by bylo naloženo s personami a pol.kruhy, které je chtěly, a podporovaly jejich vyraždění co by méně cenné… Provokatéři, zbabělí a srabáčtí političtí provokatéři za sebe nastrkují jimi zfanatizované tupouny, kteří si potencionálně ( zatím ) , a v jimi vyprovokovat reálu naživo užijí co to znamená …
Dravec si vybírá nejznáze dosažitelnou- ta nejslabší může být právě nositelem něčeho i pro dravce fatálního, a paradoxně nemusí být nejsnáze dosažitelná. Nebo-li dravec si vybírá kořist i vzhledem ke své kondici a stavu, kořist pokud možno kvalitní a nejsnáze dosažitelnou. Takovou je mnohdy zvěř zesláblá, spíše však neobezřetná, a na nejslabší či nemocné, atd.se specializují určité druhy zvěře.
Navíc je rozdíl v lovu samotářů, solitérů, a smeček, dravců žijících ve smečce a podléhající jisté sociální hierarchii…
Eto, ten silnější má ve skutečnosti jen silnější hubu. Když přijde na skutečné lámání chleba, vždycky sklapne páč má co ztratit.
Dokud si to ten, dle vás slabší nezapíše za uši, bude furt a stále slabším ve skutečnosti předposraným.
👍
Jakože staci par stavek a naši zemědělci budou mit větší dotace než francouzští? Neverim.
Hrušky s jabkama umíte míchat dobře.
Pak se však nelze divit, kde se vám v hlavě bere ten guláš.
Re: Eta napsal:5 března, 2024 (12:08)
Eto, záleží také na tom, kdo ten barák s těma děvkama vlastně propil. Já bych nechtěl být v jeho kůži.
Každopádně by se hodil plošný audit veškerého majetku za posledních 35 let. Kolik si kdo za tu dobu nahrabal a za jakou cenu. A začít se musí u politiků – čím delší dobu byli ve funkcích, tím je prověřovat důkladněji.
Porovnat vzrůst jejich veškerého majetku za tu dobu se součtem jejich legálních příjmů. Co je nad to, zabavit.
Oni ten výprodej (likvidaci) národního bohatství nedělali nezištně. Prověřit, jestli jejich konání nehraničí s vlastizradou. Potom se též podívat na exponenty státní správy, vyšší úřednictvo, soudce, atd. Určitě by tam bylo leccos k vidění, bo v tomto režimu je korupce základním kamenem.
Co ta genialni investice nadrazaka Grosse? Zabavit či ne?
A hlavně jste vyautoval všechny kompetenti, včetně Vidlakovych oblibencu od Babise, pres PRO, az po Jandouska. To by se nelíbilo.
Takže lidove tribunaly?
A mně by se také zabavovalo, když jsem si za ferove vyděláte prachy nekoupil Ferari a neprochlastal s devkama, ale nakoupil byty?
A z pohledu prožidovského a proruského nacisty se teď bojíš, že bys mohl přijít nejen o ty nasyslené byty, co po převratu chyběly jinde, ale hlavně státní cecek s doplatky na bydlení, energie a údržbu.
To přijde. Dřív či později, ale přijde. Rusové a tuším i Bělorusové tyhle špekulanty už vymetli. netrvalo to ani jednu bývalou pětiletku 😀
V osmačtyřicátém už lidi moc dobře věděli (po zkušenostech z první republiky – i moji rodiče), že aby se několik stovek hrabivých kapitalistů, co chodili s rypáky nahoře i do kostela mělo dobře, tak několik stovek tisíců lidí, se musí mít zatraceně špatně, jinak by neposlouchali, vyskakovali si o spravedlivější mzdy, nedejbože se vypracovali do pozice jejich konkurence – a to by z hlediska kapitalistů vůbec nefungovalo.
Nacista férově přiznává, že znárodnění tehdy neproběhlo úplně dobře, třebaže byl jeho výsledkem např. národní podnik Tesla, sakra užitečný.
Hlavy vekslu, pašeráci všeho a všeho druhu, autíčkáři. Ano, ti všichni si mysleli, že si ty milióny vydělali férově.
Na čempak jste si „férově vydělal prachy“ ? Na dotacích na byty nepřizpůsobivým? Pokud ano, tak to tedy nejsou „férově vydělané prachy“ ale jste přisátý na státní peníze.
„Bývalý důstojník Armády České republiky, vojenský lékař Marek Obrtel
[…]
Obrtel vystoupil z Armády ČR kvůli nesouhlasu s politikou NATO a Spojených států. „Já jsem se v rámci NATO vždy snažil pociťovat ty dobré věci, ten systém obrany a pravidla, například v mé profesi vojenského lékaře. Jenže v té politicko-vojenské rovině byla ta realita jiná, tam jsem zjistil, že NATO je o něčem jiném, a bylo to pro mě velké zklamání. __Je to potřeba lidem říkat, čemu to vlastně sloužíme a proč děláme užitečné idioty organizaci, která páchá válečné zločiny,“ uvedl bývalý vojenský lékař, který sloužil i v Afghánistánu.__“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zastiraci-manevr-Fiala-tvrdi-ze-vojaky-na-Ukrajinu-neposle-Muz-zkuseny-valkou-tusi-neco-jineho-751715
OT
Dejte vysvědčení rozvědčíkovi po roce vlády!
https://www.idnes.cz/zpravy/vysvedceni-petra-pavla-po-roce-v-urade.Sz762
Lze opakovat…
Pardon!
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/prezident-pavel-hodnoceni-roku-ve-funkci-vysvedceni-od-ctenaru-idnes-cz.A240303_062110_domaci_kop
Ovšem na druhou stranu….
Dokud velkovidláctvu v boji o jeho zájmy, nezačalo jít tlusté do tenkých, dokud byla ničena ostatní hospodářská základna, průmysl, Český národ mu byl ganz egal. Nyní každý mobilisační argument je dobrý.
Nerozumím jedné věci na podobných článcích, ale i zvoláních obecně, nikde jsem nečetl, že se nad touto samozřejmou pravdou nezamýšlí autoři, když by podle mě měli. Jak se chcete vypořádat s tím, že většina elit dle vzdělání, příjmů, moci to tak prostě necítí? I kdybyste nakrásně dosáhli svého, k čemu by Vám bylo budování národa bez vzdělaných lidí? Nedává to smysl, po čem voláte.
Evropa.
To jako myslíte, vzdělaný s tituly z Plzeňských práv?
Kolik je podobně uděleno titulů, na dalších VŠ?
Píše o vzdělání, ne papíru.
Evropo, co/kdo jsou dle vás ony elity?
Máte jasno v tom, co pojem elita vlastně znamená?
Také by mě to zajímalo, snad tím není myšlen ten spolek, co je nyní u vlády včetně generála Zrady. To je spíš sbírka blbu, neumětelů a zrádců.
kočka skliba.
Maji na to přece papír, že jsou vzdělaní.
Mají papír o absolvování nějaké školy, navíc ti co studovali nebo spíše „studovali“ něco podobného jako plzeňská práva nebo za Nerudové na té škole, kde dělala rektorkou, a nebo ty různé soukromé vysoké školy maji ty papíry jen proto, že si to buď zaplatili nebo byli součástí spolku gaunerů.
kočka skliba.
Přesně.
Jen bych dodal,hlavně se držet státního ceciku.
Tady u těch nejvyšších „elit“ ojroelit (koneckonců i současných našich) jsou nejspíše důležité dva ukazatele. Původ, schopnost orientace ve vlezdoprdelizmu. IQ pokud možno v nižší úrovni.
A samozřejmě být dobře oblečen..
Pokud vím, CIA, Mosad, FSB ….taková osvědčení nevydávají.
2. 5. 2016 Jožo Ráž
Kapitalismus je cesta do pekla, komunismus byl lepší, ale lidi jsou blbí, tvrdí Jožo Ráž
https://video.aktualne.cz/dvtv/kapitalismus-je-cesta-do-pekla-komunismus-byl-lepsi-ale-lidi/r~90cbebac0d7011e69d46002590604f2e/
Kapitalismus není nic pro lidi, říkávala zas moje babička, která v něm žila do 50 let
Socialismus jste odmítli, kapitalismus nechcete. K výběru zbývá málo.
Musíme žít v nějakých ismech? Nemůže se žít pro blaho člověka ?
Problémem je to, že blaho jednoho jde často proti blahu jiného.
Proto je třeba hledat rozumnou střední (třetí) cestu. Tak jak bylo navrhováno těsně po listopadu ’89. Jenomže to voliči tenkrát odmítli, v Česku je tradicí jít ode zdi ke zdi.
To se mi nezdá, nepamatuji si, že by někdo třetí cestu voličům nabízel, ihned bych jej volil. O třetí cestě, tedy spíše její údajné neexistenci, jsme se dozvídali leda z hysterického řvaní papatunela.
Ne, problémem je nenažranost. Přesně proto je idea komunismu utopií.
co socialismus s lidskou tváří ? 🙂
Ten pokus byl poněkud násilně zastaven.
Prožidovský a proruský nacista říká, že to není tak složité.
Z každého systému vybrat to dobré – pro obyčejné lidi, kterých je naprostá většina.
To se ale elitám, kterých je proklatě zanedbatelné množství, nehodí.
Proto budou tuhle kombinaci, tento výběr nejlepšího pro lidi, budou blokovat, dokud budou žít.
Nacista si myslí, že v tom to celé vězí a proto je zapotřebí, po nacisticku ty elity rozvěšet po lampách.
Nebo ještě lépe – posbírat a odvézt někam, kde budou užiteční, jako pracovní síla.
Schumacher.
Mne napadá, ze se nám vnucuje s každého něco.
Ti nahoře socialismus,všechno naše, ti dole kapitalismus,makat,platit daně a mlčet.
Krásné časy bez starosti.
ELÁN – Netrpezliví (Official Video)
https://www.youtube.com/watch?v=xHUW_nNnqEY
Souvislosti – Den o kterém se nesmí mluvit
https://www.arfa.cz/masakr-o-kterem-se-nesmi-mluvit-701-mrtvych-prazanu-americka-letadla-zurive-pustosi-prahu-14-unor-1945-den-kdy-zemrela-dcera-josefa-lady-lzi-s-navigaci-a-hodinkami-byla-to-pomsta/
to já
Děkuji, kdysi byl o tom pořad u Čáslavského a velmi rychle zmizel.
Jen ti volové, které si zvolili volové, ne a ne zmizet.
Kam by mizeli, když se tu mají dobře.
Mn ě jen taak napadlo, copak asi by říkal ten pseudo histerik – je-li jím vůbec, kdyby v té době žil .
Historikové snad mají psát pravdu. Nebo ne? Kdo víUff
Nikolivěk (ale hovno).
Tohle video (pět a půl minuty) z roku 2020 doporučuji, pokud umíte anglicky – Nigel Farage’s final speech to European Parliament cut short after he waves flag
https://youtu.be/RBMvZRf9Scs
Je tam pěkně vidět, jak EU nenávidí národní vlajky, jak nenávidí naše národy…
Na té vlajce EU je zajímavé, co tam není … Není tam žádná velká centrální hvězda, které by ty malé hvězdy reprezentující národy ovládala…! To vyjadřuje vlajka EU, ale bohužel to neodpovídá realitě… Dnes tam v realitě je spíš velký srp a kladivo, neokomunistická nadvláda nikým nevolených byrokratů nad všemi národy, které se snaží zničit a rozpustit…
πα½
A neni tam spis kruzitko ve stredu ?
nebo měšec s penězi?
CZ titulky
Nigel Farage byl odpojen od mikrofonu při rozlučce v EU parlamentu, protože vytáhl vlaječku své země!
https://vimeo.com/388075622
Co tam JE, s tím se netají autor návrhu Arsene Heitz. 12 hvězd symbolizuje 12 izraelských kmenů a 12 apoštolů.
(Že si to Židé desinterpretují po svém je možné…)
Ve skutečnosti těch dvanáct hvězd pochází z Habsburských Mariánských sloupů, protože původně je mělo hnutí Paneuropa, které vedl Otto Habsburský a hrabě Kalergi, ti potom de-facto založili EU a zřejmě ji následník Habsburků z pozadí vede dosud (oficiálně vede jen rakouskou pobočku hnutí Paneuropa)…
Na ty Mariánské sloupy se to dostalo desinterpretací Zj12 o ženě s 12 hvězdami, která tam ovšem popisuje ve skutečnosti Evropu… Takže se to kruhem samo naplnilo…
(a tedy na Mariánských sloupech mají ve skutečnosti „svatou“ Evropu a modloslužebně se jí klaní…)
A ovšem kolem Evropy je dokola 12 větších ostrovů, od Kréty až po Novou Zemi, a nad hlavou má dvanáct malých ostrůvků v Atlantiku, Azores a Maledivy… Ty ostatní malé ostrůvky v Atlantiku jsou až za rohem u Afriky…
https://pi-alpha.org/Mix_Europe_Woman_ver210425.jpg (dvě mapy)
Ale něco ta vlajka symbolizuje v řeči symbolů – malé stejně velké hvězdy jako rovnoprávné národy, bez velké hvězdy uprostřed, která by je ovládala…
πα½
Vidět na vlajce EU srp a kladivo vyžaduje opravdu mohutnou fantazii. Zhruba jakou měl Hermes Trismegistos. Asi budete také třikrát přemohutný?
To máte takový problém porozumět jednoduchému psanému textu ?
To aby vyjadřovala, kam to skutečně dospělo místo toho, co to původně symbolizovalo a na co nás tam nalákali…
(nechápat, že z EU se na nás valí Bolševický útlak nevolených Byrokratů, vyžaduje notnou dávku optimistické zaslepenosti…)
πα½
Prožidovský a proruský nacista, v ruce s nataženým závěrem klávesnice, se ptá diskutéra s nickem P.A.Semi :
Přišel jste exhibovat rádoby intelektuálskými špalky, poučovat, ukazovat prostým vidlákům, jak mají myslet a tím zasírat diskusi, která je o něčem zcela jiném?
Na můj nacistický nick moc nečumte.
Je neobvyklý asi tak, jako je na celém českém internetu neobvyklý například výskyt podobně moudrých a sečtělých lidí, jako je Alef. A tohle myslí nácek naprosto vážně.
Ten nick mi „přidělil“ ostatně Alef a mně nevadí. Stejně jde jen o spolehlivou identifikaci a ověření, že jde opravdu o mne a nikoho jiného, což ostatně Alef podle stálé IP i vidí.
Nemám pak ani já, ani Alef starosti s přetahováním – s asi osmi Josefy, čtyřmi Jiřími a asi 58 anonymy.
Ve skutečnosti je to akronym „Ten, co čte a málokdy píše“. Což nácek uznává, že na nácka je takový nick zbytečně dlouhý, nacisti jsou se vším hotovi raz-dva-pal, víte?
A už prosím nezasírejte, nemáte-li co k tématu.
Česká republika není politickým útvarem Českého národa. Ten, jako entita etnicko-kulturní, pokud jí masově a ve veškerých vrstvách sociálních kdy byl, přestává existovat. Jako entita politická již neexistuje. Nemá svou politickou reprezentaci. Je tu a tam, pro politický účel je zmíněn politickou oposicí. Nynější vláda, pokud mluví o českých národních zájmech, nemyslí tím zájmy Českého národa, nýbrž zájem českého státu, zkráceně již zvaného Česko, úředně Česká republika, kterou si přisvojují. Pro své krátkodobé zájmy, které ní byly naočkovány, z příčiny indoktrinace, které jak se projevuje při volbách, podléhá většina českého obyvatelstva, je ochotna obětovat obyvatelstvo a spolu s ním to co z Českého národa zbývá, jak nyní pozorujeme, i na poli válečném. Cizí zájmy, které tak jako k jejich podpoře šířenou ideologii v celé její anticivilizační obludnosti multikulturality, stejno a mnohopohlavnosti, zeleného ßíle ství, přijala za vlastní, nadřazuje nad prosté přežití Českého národa. O kterém, nebude-li v důsledku toho existovat fyzicky, nelze o něm mluvit ve smyslu politickém. To platí o veškerém „českém“ obyvatelstvu, které hypoteticky (protože, jak pozorujeme, chybí mu všednodenní spojující kultura a potřebná vůle) mohlo by tvořit Českou republiku v pravém smyslu res-publica. Jenže ta se proměňuje ve vyprázdněný a rozpouštějící se útvar.
Přesto je naděje, že něco z Českého národa přetrvá. Pro ten případ, pokud tomu tak je a bude, mohl, měl by a snad zatím ještě smí, mít vlastní politickou organizaci a politickou reprezentaci. O kterých mluvit, bez jeho fyzické existence, bylo by zbytečné.
A kdo tedy hájí zájmy českého národa? Slovák Babiš? Nebo polojaponec Okamura?
To jsou paradoxy…
NIKDO, tak jednoduché to je, pokud se ptáte. Kolega výše vše specifikoval, co je nejasné …
Existuje tedy český národ, když nemá svou reprezentaci? … jasně, kolega to už specifikoval …
Evropská uhnije vznikla jako memoriál zmizelého strýčka Adolfa díky těm, kterým jiný strýček-Sam pomáhal uniknout před svými zločiny z druhé SV.
Jasná slova.
Dokud máme vlastní měnu, ještě je možno dosáhnout samostatnosti, bez vlastní centrální banky (i když je pevně v rukou parazita) je to skoro nemožné. Tak nějak kdysi odpověděl jeden anglický politik Skotům, kteří regulerně přicházejí s nápadem se oddělit: „Jak chcete být samostatní, když nemáte vlastní centrální banku a měnu?“
Vypadá to jako konečná. Lehkou nadějí naplňují Slováci, protože bratia mají vyvinutý šestý smysl pro větroduj. SNP také v pravý čas zorganizovali, aby se postavili mezi vítěze. Že to zaplatilo životem tolik sovětů, a že to byla politická akce je věc druhá.
Vymahatelná zodpovědnost. Každý český politik (i uchazeč o politický post) by měl být povinen předložit lustrační osvědčení o tom, že není členem žádné zahraniční agentury (že není agentem), že nepracuje pro jiné než české zájmy. Žádní turisti, zedníci nebo zaměstnanci „prestižních emerických právních kanceláří“ apod. Otázkou je, kdo jim to v současné situaci vůbec může vydat, ale to už jsou technikálie, to už bude dobře, až toto budeme řešit.
Majkl
S tím odsudkem našich bratrů bych byl více než opatrný – tady byl ouplný klid, fabriky jely na plné obrátky, točily se filmy, které sledujete dodnes, a stejně jako v současnosti Moravec &spol. velebili Říši, likvidovali Rusa, bolševika, komunistu, tehdy Žida ( dnes spíše naopak ), vlastence – stejné, jako dnes.
Dokonce bych řekl, že tehdejší vládní činitelé nedosahovali v míře zparchantělosti, kolaborace, lokajství a vlastizrady zdaleka úrovně dnešních deprivantů jak z řad politiků, tak velké části obyvatelstva.
Dnes tu máme fašouny, nácky, kolaboranty, vlastizrádce, gaunery, atd. DOMÁCÍ, DOBROVOLNÉ, AKTIVISTICKÉ, ze všech vrstev společnosti, kteří se nemohou vymlouvat na možné represe ( naopak jsou jejich původci ), což je těžce přitěžující skutečnost.
Centrální banka se díky krokům EU pomalu stává pouhou technikálií, kterou sami domácí v první fázi zmrzačí , a v druhé obětují.
Ani soupeř není tydýt, a zatím brzdí, zatím. Je otázkou, kdy sundá masku a rukavičky. Minulá pravidla, světe div se, mohou být během chvíle opravdu Minulá.
Kdo je vlastně z dnešních politiků ČESKÝ, kdo splňuje tuto definici, a co by pro její naplnění splňovat měl, nemluvě o tom, co si pod tím pojmem představuje dnešní společnost…
Já takového politika nevidím, ba ani zárodek něčeho podobného , ale třeba se v případě toho zárodku pletu …
V míře národního vykořenění, odnárodnění, v míře ztráty vlastní identity a jakékoliv schopnosti ji bránit, hájit, vyžadovat její respekt, jsme bezpochyby nejen celoevropská špička.
A co je děsivé, DOBROVOLNÁ, NEVYNUCENÁ, což je UNIKUM.
Vést diskuze o tom, zda obyvatelstvo v tomto státním útvaru splňuje či nesplňuje , naplňuje či nenaplňuje význam slova NÁROD je vzhledem k realitě tristní …
PO OVOCI POZNATI JSME…
O jaké ovoce jde, si odpovězte každý sám…
Pokud vím, CIA, Mosad, FSB ….taková osvědčení nevydávají.
Ok, takže bojkotovat 5k v eurovolbách není téma.
Europarlamentu máme ignorovat, protože je protočeský. Hmm.
Prosím vás, kde jste to tam vyčetl?
Aniž bych chtěl nějak zpochybňovat důležitost a kvalitu článku, navazuji na předchozí příspěvek.
V rámci rozšíření dosahu tohoto prostoru jsem uveřejnil blog na zde neoblíbených stránkách:
https://jurcak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=813821
I s odkazem na „myzemědělci“. Včera se točila(nejen) ČT24 hodně dlouho na určitě všem známé informaci, jak si Výborný s uznávanými asociacemi „vytřel“ a jak na to dotyční zareagovali čtvrtečními protesty. Jejichž forma je samozřejmě opět typicky česky opět „sametová“. Asociace soukromých zemědělců se distancovala. Ale co „myzemědělci“?! Kdo to vlastně je? Pro mne byl garantem Vidlák. Ovšem jak vidím, že má na starosti důležitější věci. Tedy ne že by „národnostní otázka“ nebyla důležitá, ale alespoň nějaký výstup, když už ne tady, tak alespoň na těch stránkách, bych určitě uvítal.
Mj. jdu zítra do hospody a když už jsem tam ty protesty naposledy obhajoval, nerad bych tam byl úplně za blba. Protože než vyplním tu tabulku na konci „vászemědělců“, rád bych věděl co se děje.
Dejte tomu trochu času… Bohužel vidím do zákulisí a vím, co se tam teď odehrává. Nedělám ty prostesty kvůli zábavě veřejnosti, ale snažím se o výsledek.
Děkuji za odpověď. Bůh ví proč, ale i po všech svých zkušenostech, vám pořád věřím.
Nicméně, ty stránky… No, snad víte, co děláte. Přeji hodně štěstí a hlavně sil.
U některých jejích pořadů – alespoň dle ozvěny, neb je nevidím, mám takový dojem, že jsou naschvál… Tak kdo ví, ale novou bednu kvůli tomu kupovat nebudu. To tedy nee, škoda peněz.
V tom evropském koncentráku
vaří němec na sporáku.
Už to není tabu:
vaří v hrnci žábu.
Že nevaří sama, chápu.
Na práci má vládu kápů.
Fialových černochů,
na hubách maj punčochu.
Žábě se tam dobře daří
v teplíčku se ráda páří
kolem samí pulci
v takovém tom sulci.
Že teplota stále stoupá
nepoznává žába hloupá;
muziko, ty hraj
hit Arbeit macht frei
5. řádek:
Že nevaří sám, to, chápu.
Nó, já bych tady spíš očekával a přivítal postoj jednoho z organizátorů k situaci, která nastala mezi Výborným a těmi „hodnými zemědělci“ a zda se ti „správní“ zemědělci postaví k ohlášeným protestům těch „hodných“. Když už bychom to tu mohli mít tzv. „z první ruky“. Informační hodnota stránek „myzemedelci.cz“ jedna velká nula. Ale možná je to jen geniální taktika, po které přijde nějaký velký třesk? Asi tomu opravdu nerozumím…
Máte zajímavé pojetí velké nuly, já tam vidím
https://i0.wp.com/myzemedelci.cz/wp-content/uploads/2024/02/pROSTEST-HLAVNI3.jpg
a
To je teda Výborný
Upřímně – myslel jsem si, že výstup bude až během pátku, ale jak vidno, dočkali jsme se dřív. Agrární komora vydala prohlášení, ve kterém konstatuje, že je ministr Výborný nepřesvědčil, protože nic nevyjednal a nebyl schopen prosadit požadavky na záchranu českého zemědělství. Agrární komorník vyzval české zemědělce, ať začnou připravovat protest dne 7. března, který bude podle jejich vlastního prohlášení zaměřený…. chvíle napětí…. ano, bude zaměřený PROTI VLÁDĚ
Když ti odvážnější zemědělci protestovali za šílených mediálních manipulací 19.2. proti vládě, tak to ještě Doležal s Pýchou lezli Výbornému hluboko do rekta a mají lví podíl na ministerské aroganci se kterou Velebovi ani ruku nepodal a nechal v pondělní úřední den zavřenou podatelnu. A co Doležal s Pýchou říkali ještě během jejich vlastní protestní jízdy? Že protestují na podporu vládě, protest je jen symbolický a sám Výborný si pochvaloval, že má od Agrární komory mandát.
Budou jednat, říkali. Moc pěkně to vyjednali. Moc pěkně.
Tak co, teď jste hoši spokojení? Jaké to bylo, být zaraženi až po paty v ministerské řiti? Jaká byla ta studená sprcha, když vám oznamoval, že on samozřejmě za nic nemůže, protože nesehnal koaliční podporu, mocinky se snažil, ale prostě to nešlo, kluci. Fakt nešlo, nezlobte se.
Máte ze sebe radost? Jste spokojení, že jste se distancovali od pondělního protestu a tím jste ho pomáhali rozbít? Už víte, proč jsme měli v požadavcích STOP této nekompetentní vládě? Už víte, proč jsme tam měli grýndýl, proč jsme tam měli vyděračské praktiky obchodníků? Už víte, proč jsme mluvili o levných energiích? Už víte, proč jsme tam měli STOP posilování evropských kompetencí na úkor těch národních?
Už před naším protestem schválila rada velvyslanců při EU prodloužení bezcelního dovozu zemědělských produktů z Ukrajiny. Ano, to je ten přebytek komodit na trhu, jak jste to devótně pojmenovali ve vašich prioritách. My jsme to řekli natvrdo a neslovíčkařili jsme. Proto se taky Nora Fridrichová tak pustila do Jandejska, že je proruský. Proto Vondra vytáhl ten svůj pamflet. Proto Fiala lhal až se mu od huby prášilo a ani se nezačervenal.
Teď voláte, aby se zemědělci spojili a podpořili vás.
Kde jste byli, když intervjuci a politici plivali na vaše statečnější kolegy? Kde jste byli, když novináři říkali nehorázné lži o Jandejskových dotacích? Kde jste byli, když vaši kolegové stáli na magistrále a před ministerstvem? Leštili jste kliku panu ministrovi a měli jste radost ze stávkokaza, že? Pěkně jste Výbornému přikyvovali a on si pak mnul ruce, že se to vládním spin doktorům zase povedlo, takže mohou pokračovat ve své rozvracečské politice, protože má dva hejly ve vysokých funkcích, kteří mu uvěřili lidovecké řečičky… přitom už bylo dávno rozhodnuto o tom, že se nic měnit nebude. Odkývali jste mu dopředu, že se nebude měnit redistributivní platba a dali jste mu bianko šek, aby nemusel nic dělat.
A co vy, zemědělci? Jaké to bylo, symbolicky protestovat na podporu vládě, která si s vámi vytřela zadek? Akorát mezi tím uběhlo čtrnáct cenných dní a jarní práce se zase přiblížily.
Myslíte, že tentokrát to bude jiné? Agrární komorník i zemědělský svazák už řekli, že když bude ministr jednat, tak ten protest zase odvolají. Jen vyhlásili protest, už se zase namazali lubrikantem od hlavy až k patě. Nic se nezměnilo. I poprvé by nic neorganizovali, nebýt těch „zlých“ zemědělců, kteří si o Fialovi i Výborném od začátku nedělali žádné iluze.
Jasně, že Výborný bude jednat. Posune to zase o čtrnáct dní a ti dva ho budou zase devótně podporovat a zase si zalezou do toho jeho smrádku a teplíčka a pak budou mít protažené obličeje jako včera, když museli oznámit, že ministr nic nevyřešil. Ale, to už bude skoro pozdě na protestování, že?
Copak nevidíte, že to je záměr? Párkrát se ještě projedete s traktory a pak už budete muset na pole. Pokaždé se dozvíte, že ministr nesehnal dostatečnou podporu a tak holt přijdete o živobytí, protože to tak EU chtěla. Už samozřejmě nikdo nedodá, že právě lidovečtí europoslanci a vládní zmocněnci hlasovali v EU pro všechna ta zvěrstva, která se vám dějí. Doležal i Pýcha neslouží českému zemědělství, ale slouží eurohodnotné vládě, která se ani netají tím, že vás chce zničit.
Viděli jste v praxi, jak to celé funguje. Viděli jste na vlastní obrazovku, jaké kurvy pracují v České televizi a čeho se Blyštivý Péťa alespoň na chvíli bál. Viděli jste v přímém přenosu, jak s vámi zacházejí a že se neštítí čehokoliv, jenom aby svoje záměry dotáhli do konce. Už víte, že bezcelní dovoz ukrajinské pšenice bude pokračovat. Už víte, že vám nedají ani tolik, kolik dávali v uplynulých rocích. Už víte, že grýndýl se teprve rozjíždí.
A také už víte, že Doležal s Pýchou se k ministrovi lísají, místo aby štěkali a občas ho třeba i kousli…
Dumejte, dumejte. Přemýšlejte, kdo to s vámi myslel opravdu dobře, kdo se nebál postavit se mediální masírce, kdo doopravdy šel s kůží na trh a obhajoval proti přesile skutečná zemědělská stanoviska. Přemýšlejte, kdo za vás opravdu bojoval a kdo ve stejné době dělal ministerské lokaje.
Jak to říkal Jan Veleba? Tohle je teprve začátek…
Dumejte, dumejte.
#myzemedelci
a
ZAPOJTE SE DO PROTESTU
Informace od vás potřebujeme pro plánování a koordinaci protestů.
Víte, asi na to nevypadám, ale ty stránky si rozkliknout umím. Ovšem od té doby, co to tam visí se situace poněkud posunula.
Mne by třeba zajímalo, co na TO Veleba, co Jandejsek, ale hlavně, co Vidlák? Ale asi všechno funguje, jak má a o nějaký konkrétní výsledek zas až tak moc nejde.
Jura Tomšů napsal:
5 března, 2024 (2:40)
Mne by to taky zajímalo.
To je teda Výborný
Tento styl vyhovuje B5.
Rozděl a panuj.
Josef původní napsal:5 března, 2024 (4:31)
Možná by se nám hodily i informace pana Dufka z Brusele, které slíbil.
Tápeme v nejistotě, a hledáme jasný signál.
Kromě pana Rajchle, ticho po pěšině.
Josef původní napsal:5 března, 2024 (4:51)
Po akci
https://www.facebook.com/ktvlive.zpravodajstvi/videos/1619344378808786
Oprava
pana Rajchla.
Přidávám se k dotazu. Co dál? Poslední Vidlákovy články jsou plné skepse. Jakoby už měly být další protesty pasé…
Prožidovský a proruský nacista je doslova narvaný skepsí – od konce roku 2020.
Nacista viděl a nechtěl uvěřit, co všechno český národ sežral, nechal se sebou provádět – a nic.
Ticho po pěšině, zatímco doposud objektivně zdraví lidi, okolo šedesátky až pětašedesátky, nevysvětlitelně a náhle umírají.
Tohle náckovi nevyvrátíte, protože to vidí okolo sebe, umřelo mu už několik mladších přátel, o jejichž původním zdravotním stavu věděl skoro všecko.
Sám nacista se očkovat nenechal, ani za cenu jakýchsi „omezení“, která ve skutečnosti nebyla omezením, ale pouhou sprostou buzerací.
Náckové jsou na buzerace celkem zvyklí, víte? Jenže ti mladší kamarádi se nechtěli nechat buzerovat, proto se naočkovali – a teď jsou dočista mrtví. Už čtyři.
Nacista říká :
Myslete si o tom výše uvedeném, co chcete, jemu je to u prdele.
Ale nevyvrátíte mu žádnou metodou, ani žádnými „odbornými studiemi“, že prostým občanům rovným nacistovi, dva roky chcali na hlavy, nechali zbytečně umřít, nebo invalidizovat kvanta lidí – a nikdo za to není odpovědný.
Nacista Vám všem řekne, co bude následovat :
Bude následovat černá labuť v podobě něčeho podobného, jako byl covid.
Proč si to nacista myslí?
Protože oni už to mají od té doby nazkoušeno. Maká se na tom, jsou vyvinuty softwary, metody a postupy, jak kompletně zotročit obyvatelstvo až tak, aby vymaštění občani ještě přišli vrchnost prosit o odpuštění.
A pak, pak bude možné opravdu všecko. Nějaké zemědělství nebude nikoho zajímat.
To, co momentálně nacista sleduje, je lehce přihlouplý lobbing takzvaných živitelů národa, kteří se ale ve skutečnosti, na té výživě národa, nepodílejí ani deseti procenty.
Lobbing chytráků, co lobbují za svůj cecek.
Nacista říká, že budeme mít mnohem větší a horší starosti, nežli fingované protesty pár pitomců. Pitomců, kteří se od fízlů nechají upokutovat k smrti dřív, než se s traktorem přiblížili k Praze a stačili něco efektivně zablokovat tak, aby to někdo opravdu ucítil.
Že je nacista skeptik?
No je. A čím dál větší, jak se situace zhoršuje, čím častěji špatné zprávy střídají horší.
Přesně tak, jak nám beztrestně nachcali a nasrali na hlavy za covidu, tak to udělají i příště, ale mnohem hůř a víc, protože vědí, že se jim nic nestane.
A teď nácka bijte, hlava nehlava, ukažte se.
Víte. já su větší „tecočamp“ než vy, ale jako rasista, nacionalista, xenofob a alkoholik vám jenom krátce odpovím slovy mojého taty, kerý ve škole ještě zažil „Zachovej nám Hospodine…“:
„Nejak bylo, nejak bude. Dycky bylo, aby nejak bylo a nigdy nebylo, aby nijak nebylo“.
Při všeckých tych sračkách kolem i s ohledem na to, co všecko mosél můj tata aj s mamů prožit, mosím řéct, že se furt máme kurevsky dobře. Ale to neznamená, že to tak bude navěky a že by to nemohlo byt lepší. My s tým nenaděláme nic, na to sme malí páni. Tož si, pokáď to eště ide, užijme toho nastávajícího jara a každého dňa, který nám tu eště zbývá.
Zkusím to po třetí (dvakrát mne brzo ráno systém odignoroval – ban?)
Osobně si myslím, že ta taktika „nejprve nechat vládu, ať okázale poruší co slíbila a zalže“ a teprve pak přistoupit k případným politickým požadavkům je v pořádku.
Otázkou bude, co dál. Budou se hodní zemědělci a zlí zemědělci (čtvrtečníci s pondělníkama) navzájem lustrovat, kádrovat a urážet? Jestli ano, dopadneme jako vždycky. Pro vlastní ješitnost.
Prožidovský a proruský nacista soudí, že nelze odpovídat na příspěvky lidí zablokovaných, jejichž příspěvky nebyly smazány z diskuse – ale byly ponechány, aby vydaly svědectví o příčině zablokování.
Asi opravdu ne!
Tak mi to, třeba na Tribuně vysvětlete. Ať to tady nezaplevelujeme když se tu řeší ty důležité věci.
Už ani nečtou v novinách, co se píše o knihách.
Brouzdají v „digitálních mělčinách“, jak to nazval Bělohradský.
Imbecilita na postupu, napříč národy a kontinenty.
Pardon, to patřilo někam níže, hledat už to nebudu.
Přesně 👍
Nechápu tu zdejší hádku o „češství. Jsou tam používány polopravdy i „čtvrtpravdy“ a takhle se nedá diskutovat. Umožňuje to lhát v jedné větě, která je zdánlivě pravdivá. Třeba co je to národ. Je to množina lidí, kteří žijí na nějakém území a považují ho za svůj domov. Bez ohledu na svůj národní či etnický původ.
Jsem z 50% Polák, z 25% Slezan a z 25% Němec. Ale přesto se považuji za Čecha. Kdybych žil v Polsku (měl polské školy, jak říkala moje maminka) považoval bych se asi za Poláka. I moje milovaná babča, 100% Polka, se považovala za polsky mluvící Češku. Takže říkat že neexistuje český národ je nepravdivé tvrzení.
Ona ale celá ta národnostní otázka je vlastně podvod. Kdo má pocit, že žije v cizí zemi by udělal nejlépe kdyby se odstěhoval di té „své země“. Začínám uvažovat, že bych se odstěhoval do Ruska. Tam je součástí ruského národa třeba Inguš nebo Tatar. A klidně může mít šikmé oči a nažloutlou pleť. Ale cítí sounáležitost k Ruské Federaci. Škoda, že jsem na stěhování příliš starý a ani v Polsku ani v Rusku bych už neměl z čeho žít. Na penzi jsem si „odkládal“ tady a to, co jsem si odložil by mi stačilo jen na určitou dobu. Rozhodně ne do mé smrti.
Nemusíme tomu říkat národ. Říkejme třeba „lid“. Nebo obyvatelstvo. Žijí tady Poláci, Rusové, Slováci a bůhví kolik národnostních menšin. Ale jsou čeští občané!
V drtivé většině s Vámi souhlasím, jn si myslím, že trochu mícháte národnost a státní příslušnost. Minimálně v tom Rusku.
Ono by to mělo tak trochu splynout. Ta státní příslušnost je úřední termín, pod čí jurisdikci spadám.
Ne s kým soucítím, s kým jsem na jedné lodi.
Domnívám se, že jste uvěřil propagandě, že Němec, Vietnamec, cikán nebo žid žijící na českém území je Čech.
Píše i o tom mít zde domov.
Napsal to šálivým způsobem, bratr Nula.
Těžko se to rozporuje.
Snad jen taková malá otázka : Při mobilizaci v září 1938 narukovalo i 40 % zdejších Germánů (navzdory příkazům Henleina) , anebo českých Němců, chcete-li. Takže 60 % nepovažovalo zdejší území za svůj domov, nechtěli bránit zdejší národ (y), zdejší zem. Co teď ?
Kafka byl Čech ?
😀
(a už kličkujeme a fabulujeme)
Nevím, jak to děláte, ale když vy mě oslovíte jako „bratra“, lezou po mně slimáci. To bude nejspíš tím, že vy to slovo užíváte po libosti, jak se vám právě hodí, i jako nadávku – asi jako když jiný psychopat oslovuje své spoludiskutující „SSoudruhu“. Před chvílí jste jako bratra oslovil i stridora; to je ten, jemuž jsem jako odpověď na jeho štěknutí po českém národu odepsal – hovno. Používáte to slovo k označení těch, kteří se k národu chovají hanebně. To, že s vámi shodou nešťastných okolností sdílím tento prostor, zdaleka neznamená, že bych se k vaší společnosti chtěl připojit.
Pokud jste se stridorem nebo obmyšlenými politiky jedna rodina, častujte se vzájemně slovy, jak vám libo.
Pro mě slovo „bratr“ označuje jednoho jediného člověka na světě. Jistě chápete, že nemám na mysli vás. S vámi tento vztah nesdílím a o vaše ulepené bratříčkování nestojím, a proto vás prosím, abyste se toho do budoucna v mém případě zdržel.
Věřím, že mé prosbě vyhovíte, protože podruhé vás prosit nebudu.
Dobře, bratře.
Rozhodl jste o sobě sám.
Vy jste, Pane Alefe, věru roztomilý člověk. Až neuvěřitelně mimořádných kvalit. Aby ne, když už cosi vlastníte, že?
Já nevím, ale podle mne to Alef napsal jasně, čitelně a na konci o cosi zdvořile požádal. Odpovědí mu bylo virtuální plivnutí do tváře. Co se vám jako na reakci Alefa nezdá? Jak byste se zachoval(a) vy v podobné situaci v reálném světě?
Naprosto přesně Stane Borowitzi. Divím se, že to anonymovi 02 nenapsal někdo dřív. Také by po mně lezli slimáci, naštěstí se tento anonym soustředí na pány.
Stan Borowitz – 👍👍👍👍👍
Asociace: https://www.youtube.com/watch?v=-cFQQ7mBby0&ab_channel=FandaMr%C3%A1zek-Topic
Ohledně definice rodiny a bratří, můžeme se třeba z dávné historie inspirovat z místa, kde se dnes za našeho českého mlčení vraždí tisíce žen a dětí:
„Kdo je má matka a kdo jsou moji bratři? Ukázal na své učedníky a řekl: Hle, moje matka a moji bratři.“
http://www.biblenet.cz/b/Matt/12#v48
Opravuji, desetitisíce.
St. Borowitzi, to není reakce jen na tuto jedinou, ultimativní reakci Pana (páně) Alefa. Zastávám názor, že se sluší sám sobě měřit stejně, jako všem ostatním. Osobně se považuji za „tefloňáka“, který je raději tím nejhloupějším mezi chytrými, než nejchytřejším mezi hlupáky. Z takové pozice pozlobit, řekněme neurvalce, jen a jen potěší. S použitou interpunkcí si samozřejmě nejsem nijak jist.
Anonymovi 02 a z těch čs. občanů německé národnosti , kteří v té době narukovali část rychle i se zbraní a znalostí čs. zázemí i složky armády, dezertovala. Táta, mobilizovaný k jednotce SOS vyprávěl a případy znal po jménech …
Ne propagandě. Vlastním očím a uším. Vidím a slyším. S tím nemůžete hnout.
Srovnavani nasi republiky s Ruskem , kdo zije u nas a kdo v Rusku
je urcite za vsecky prachy.
Pribehne ze zahranici kdo chce a za 5 minut je taky Cech,jo..
To je Váš případ?
Ti, kteří žijí třeba v Německu, Británii nebo USA mají možná český původ, ale nemohou cítit tu sounáležitost. Malí jiné starosti, jiné pocity, jiné uvažování. A tudíž nemusí vůbec reflektovat mínění „lidu českého“. I kdyby chtěli. Tedy by neměli mít právo volit politiky, kteří „vládnou“ tady. (Někdy (dost často) se mi zdá, že to nejsou naši občané, ale loutky jiných států.)
Vy ste K. musel dlouho studovat na ty v zahranici, ze ted urcite vite a nejlip ,
co mohou a nemohou.
Kolik ste jich uz videl a s kolika ste mluvil vo vsem a kolik jich znate.
S kolika ste resil tu sounalezitost..
Re:_Anonnym
Tak povídej jak vidíš sounaležitost s námi, obyčejnými občany, kteří tady žijí, protože z tvého slovosledu je jednoznačně vidět, že Čech nejsi.
Starý Kocour: V ruštině se to rozlišuje Rus a Rosijánin. V češtině je Čech a neodlišuje se to. Kdysi za Rakoska byli příslušnici českého národa Češi, ale obyvatelé českých zemí byli Bémáci počeštěle. Němčina to odlišuje do dnes Böhmisch oder Tschechisch.
Klidně rozlišujte. Ale ten základ, kým se cítím je podstatný. Zde už nějaký čas žijící Rusové a Ukrajinci sice fandí vlasti, zemi svého původu, ale už se třeba nijak nesnaží tam volit. Je to „daleko“.
Volební právo je ale jednoznačně vázáno na státní příslušnost, ne na národnost.
Státní příslušnost může být dvojí.
Ale asi si nerozumíme. Mě opravdu nejde o nějaké „úřední řešení.“
Já tomu rozumím, ale kapku mícháte národ, tam s Vámi hodně souhlasím, se státní příslušností, která je ze své podstaty úřední.
Právo volit je něco jiného než povinnost volit. Tak to mají naši Rusové. A to se domů jedou podívat a nasát otčinu nejméně jednou za dva roky – a vozili tam i své děti a vnuky, aby si uvědomili, odkud pocházejí. I když vnuci už jsou „míchanina“.
Mě takhle protáhla babča Polskem a táta zase Německem. Užitečná věc.
Re: Sk
Pokud byste si byl schopen vybírat penzi kartou z bankomatu, nevidím důvod, proč byste neměl trávit podzim života třeba v Soči.
Anebo u Bajkalu.
Ivani mají platy asi dvoutřetinové až poloviční vůči našim, ale od jejich platů se odvíjejí i životní náklady.
Např. benál tam stál loni v létě cca 13 – 14 Kč.
Jistě, v Rusku platím kartou. Rublíky jsem měl jenom pro bezďáky, děcka a ty, kteří nemají terminál. V Pítěru ho mají i pouliční malíři.
Ale víte, kdy tady někomu rupne v bedně a tu penzi mi přestane dávat? Sankce nějakého Hřiba nebo Koláře??
Re: Sk Penzi vám přestane dávat, i když budete třeba v Halyvůůůdu.
Ale jestli se bojíte, přeposílejte si ji třeba přes švýcarský účet. Tamtudy se na vás nadplukovník Koudelka nedostane.
V Rusku zapadni karty nefunguji. Jedine, ze byste mel ucet v jejich bance, coz, nejste-li firma, ci nemate-li trvaly pobyt, nevidim dobre.
A zaridit si trvaly pobyt je obrovsky problem, Rusove uprchliky ze Zapadu prilis nevitaji.
Žvaníte, pane. Mám odzkoušeno. Až na ten trvalý pobyt. Ten jsem opravdu nezkoušel.
Co sankce? SWIFT? Od rijna 2022 zapadni karty v Rusku nefunguji.
Byl jste tam loni? Na jakou kartu jste si tam mohl vybrat penize?
https://www.mesec.cz/clanky/visa-a-mastercard-v-rusku-koci-pro-vetsinu-rusu-se-ale-nic-nezmeni/
„Dopady odpojení Ruska od platební sítě Mastercard a Visa pocítí dvě skupiny zákazníků. Ani jedna v dalších dnech již platebními kartami nezaplatí.
– Karty vydané ruskými bankami nebudou fungovat v zahraničí (tj. mimo Rusko).
– Karty vydané zahraničními bankami nebudou fungovat v Rusku“
tiez si myslim ze miesate tzv „politicky narod“ cize obciansky pohlad a „etnicky narod“ cize kulturno spolocensky pohlad
Jeden muj dedecek byl udajne polsky zid z osady Mazepka. Pokud je to pravda, tak jsem z 1/4 zid. Moje byvala pravoplatna majitelka, kdyz se se mnou hadala o penize, rikavala ze ta zminena ctvrtina ze mne přeráží na povrch 😀
Nemyslím, že je to chyba.
Opravdu, pane Starý Kocoure, sousedé toho Čukči o něm mluví mezi sebou jako o „tom Rusovi z prvního patra“?
Lepsi bylo , kdyz ty jeho vlky z bidy hnal hlad..Z lesa..Takovej vlk je slusivy zvire..
SK no idú aj takto na vás ……. https://manipulatori.cz/cesi-nejsou-prilis-slovane-ukazuje-mapa-ma-vsak-sve-limity/ …. citujem: Asi každý narazil v diskuzích na narativ, že Češi jsou Slované a jako Slované bychom měli držet spolu. Dost často tím argumentují příznivci Ruska, tedy země, která napadla jinou slovanskou zemi. ….. a máte v tom hneď Putina a Rusko 🙂
Ich problém.
Nikomu nevnucuji svůj názor – ale od nikoho si nenechám vnutit ten jeho. Mohu ho přijmout ale nemusím.
Zatím co tady je to často hotový „festival samorostů“. Kdysi mi to vadilo. Ale už dlouho nevadí. Neodpovídám. Ať si tluče do klávesnice co se mu líbí.
Špatně jste pochopili pana Dvořáka. On to myslel od začátku dobře. Chtěl stranu – eh, čo to hovorím- vládu rozložit jaksi zevnitř.
Ještě jeden čerstvý odkaz:
Americký plán na „porcelánovou obranu“ (severní hranice UA s Běloruskem) je scénář k zahájení IIIWW.
https://aeronet.news/je-cas-vyslat-na-ukrajinu-sily-eu-mocny-americky-think-tank-z-washingtonu-vyzval-k-vytvoreni-naraznikoveho-pasma-vojsk-eu-na-ukrajinsko-beloruske-hranici-coz-by-uvolnilo-20-ukrajinskych-brigad/
Česko má být samozřejmě účastno také. Černoška s Řepkou to jasně prohlašují – viz vložené video.
Nevíte někdo, jaký je postih za přelepení té šaškárny na SPZce naší vlajkou ? Já už o tom dlouho přemýšlím, dnešní skvělý Vidlákův článek mi to zase připomněl, ale zase se mi nechce je zbytečně navíc sponsorovat.
Re:Tymák..
Je to na úrovni pozměňování a padělání veřejné listiny. To je jedna možnost sankce. Druhá možnost pro poliše je jízda bez RZ. Důležité je, jak by se k tomu postavili soudruzi ve správním řízení a kolik peněz byste byl ochoten investovat do služeb právníka při případném soudním řízení, coby odvolání proti rozhodnutí krajského úřadu.
Jinak můj synek běžně jezdí s obrázkem vlajky EU na RZ přelepeným žlutou a čenou izolepou, coby barvami Slezska. Jackové na něj prdí, Čehůni si ho asi ještě nevšimli, nechlubí se mi.
Do čeho bych si troufl jít i já – jednoduše znak EU škrtnout fixem a tvrdit, že mi to někdo udělal na parkáči u suproše.
Naprosto nenapadnutelný postup, jak nasrat soudruhy, je nechat si vyrobit TŘETÍ RZ k „dekoračním účelům“ a adekvátně vyzdobenou si ji dát na zadní okno auta nebo vedle klasické RZ s nezakrytým znakem EU.
Tady k tomu máte pokec a študujte si sám.
https://viprz.cz/
Targusi díky moc !
Pokud jste neprogresívní, tak stačí mít na starém autě starou značku s příslušenstvím k okresu. Tam žádné kolečko ze žlutých hvězdiček není.
Z dnešní (ranní) Gargamelovy analýzy je jasné, co čeká české zemědělce, setrvá-li ČR v EU:
https://www.michalapetr.com/map-1928-z-bruselu-vcera-unikl-tajny-dokument-putin-plus-8-fiala-minus-11-proc-je-fialu-treba-okamzite-vymenit-je-tak-dokonale-jasne/
@Vidlák
—
Vidláku, s tímto Tvým článkem natolik souzním, že jsem si dovolil do něj bez Tvého svolení zasáhnout a typograficky zvýraznit něco z toho nejpodstatnějšího.
Snad se nezlobíš.
Kdybys chtěl, napiš a já to vrátím do původní podoby.
Příznaky úpadku ,úpadek jako šance
Úpadek nastává ,když používáme nástroje a zařízení ,které uměli vyrobit naši předchůdci ,ale my už to dnes nedokážeme .Prikladem jsou naše stávající atomky postavené před 30 a více lety .Úpadek se týká nejen ČR ,ale i EU a hegemonie USA například v kosmickém Lunárním programu a dalších imperiálních znacích -ekonomie,armáda ,vzdělání ,sociální otázky
Přijde tedy asi nejpozději do 10 let ten den ,něco jako 28.10.1918 nebo 17.11.1989, kdy se opět budeme moci vydat svoji cestou.Musime být na tu situaci připraveni ,ale rozhodne asi lépe ,než disidenti v cele s Václavem Havlem ,kteří tu tíhu bohužel neunesli.Lépe se historických šancí v Československém prostoru ujali ti naši vůdcové ,kteří to pojali jako úkoly národní a až pak další -inspiraci hledejme v lidech ,kteří byli tvůrci prosperity jak po roce 1918,tak i po letech 1948 a vyvarujme se chybných řešení po roku 1989
Havel s dizidentama že tu tíhu neunesli? Jakýpak neunesli. Havel dostal moc a majetky a dizidenti taky. Neštítili se i přikrást si. Nevím, proč bych měla omlouvat někoho, kdo si to špatně spočítal a v r. tuším 1970 se přidal ke špatné grupě komunistů. Líto mi může být prostých neprivilegovaných, co nedostávali prachy ze Západu a komu se zajejich názory a postoje soudruzi mstili.
No neunesli , stali se chamtivejma votrokama penez a majetku a este se plazili jako hladovy zmije pred cizakama a nemeli nikdy dost..
Vozrala klasicky vi , jak unest tihu plny flasky , akorat. A kde najde dalsi.
Jak víte, že takoví nebyli už dřív, jenom neměli možnost se projevit? Víte, jak to napsal Karel Čapek (nechce se mi hledat, tak jen přibližně), že lidé se se změnou doby nemění? Kdo je úplatný, byl úplatný vždycky. Atd.
Naprosto přesně zhodnoceno…kdo je prounijní je protičeský …šmitec
proto SPD jasná volba …ostatně si myslím, že to nebudeme to my kdo do ty hydry EU hodí vidle…my se jen, jako vždy svezeme, protože jsme nedůvěryhodný zmrdi….a je taky možný že nám bude lajnovat hřiště zase ruský mužík…
Vidle si ponechte a nikam je neházejte. Možná se budou hodit. Na pokecu se mi dostalo informace, že nejlepší jsou ty s dvěma hrotama, tzv podávky.
Zdá se mi, že mizí i Vietnamci. Asi už se doma mají lépe.
Nebo je už prostě nebaví žít mezi blbci.
Tak hadry už nejdou! Poznali, že zlaté časy jsou pryč.
Tady u nás mají tři obchody se smíšeným zbožím, jeden hadry a jeden drogerii s papírnictvím.
Pepa
O ty hadry šlo možná kdysi. Dnes všechno možné, jen ty „tradiční hadry“ jsou spíše zástěrka. Dealují chlapci v drogové branži, dnes téměř beztrestně ( Vítek nemá na prkotiny při honu na dezoláty čas ) , plus lehké holky, atd… Sapa sice jede, ovšem jaký je „skutečný“ sortiment…
Prožidovský a proruský nacista si především myslí, že něco jako Sapa, tady nikdy nemělo vzniknout.
Rakušáci to pochopili už o dost dřív.
A víte, že tu už žijí „čeští Vietnamci“? A míšenci? To smísení ras vede u žen ke kráse.
Dlouhonohá Čechovietmanka s krásnou pletí a bohatými vlasy.
Znáte ten vtip, jak nějaká ženská balila Einsteina, aby si představil, jak úžasné budou jejich děti, chytré po něm a krásné po ní ?
Znám. Ale u těch Čechovietnamek to fakt ve velké většině vychází hodně dobře.
😀
a ako dopadol ten vtip?
nepoznam ho totiz
Einstein odmítl s vysvětlením „Představte si tu hrůzu, kdyby to dopedlo naopak.“
Einstein odmítl s vysvětlením „Představte si tu hrůzu, kdyby to dopedlo naopak.“
Syn chodil na základku s míšenkou a holčina je po rozkypané babičce. Akorát vlasy má černé, ale děti má s Čechem hezké.
Vietnam ekonomicky jede nahoru, už se tam jezdí na dovolenou a co jsem viděla videa, je to tam hezké, ten jih samozřejmě.
Jeden žalář národů už tu byl.
To byl jen žalář, toto je koncentrák osvětimského typu.
Ten Rakousko mělo také, Thalehorf se to jmenovalo. Oni to Němci nevymysleli všechno sami. Vídeň je také zmijí město.
Tak on to hlavně vymyslel Rakušák Hitler ve Vídni. V Německu se to jen uchytilo.
Přesně tak. EU není jen protinárodní, ale přímo protilidská.
Však novodobí císařpáni se poučili a podruhé stejné chyby neudělají. Kulturní stránku rozhodně nepodceňují.
Zadny cesky narod stejne neexistuje, Cesi jsou etnikum bez atributu naroda.
Z tohoto chybneho ohodnoceni vznika hodne nedorozumeni a nakonec se ceka uz jen na to, az bude nejhur.
Ze snad pak -mozna- az budou vsichni na kolenou, se jim rozjasni a zacnou tahnout za spolecny provaz.
Lec spolecny narodni provaz byl uz davno rozpleten na lokalni provazky. Kdo nekrade, okrada rodinu. O narodu ani slovo.
Hovno.
👍👍👍
Podle průzkumu by asi jen čtvrtina občanů byla ochotna v případě napadení České republiky pomoci armádě bojovat s nepřítelem.
https://www.lidovky.cz/domov/armade-by-v-pripade-napadeni-ceska-pomohlo-v-boji-24-procent-cechu-tvrdi-pruzkum.A220503_094312_ln_domov_vag
Pomoci armádě. Ne umírat.
Tak co chcete. Pomáhat voleným zástupcům českého národa? Možná si pak na tuto otázku deziluzně odpovíte vaším zvýrazněným slovem.
Je otázka, co by člověk, který by se tom angažoval, vlastně chránil: národ? zemi? režim?
To by takový průzkum měl přesněji specifikovat.
Když dnes Černochová říká „bránit vlast“, myslí tím „bránit nás – režim, který vám vládne“.
A ano, na takovou výzvu já odpovídám tím zdůrazněným slovem.
On ten režim, který nám vládne, sem dosadil nějaký jiný národ? A proč to neudělal i v Maďarsku třeba?
Prostě se v té stvůře, která na vás ze zrcadla kouká, nechcete poznávat.
To je jemna zalezitost, proto tak hrube reakce.
Ale podstata veci neni tragicka, Cesi svoji evolucni technologii ospravedlnili vice jak tisiciletou historii, setrvavajice vicemene na jednom miste.
Potud je to v poradku.
Problem nastane v mylnem vyhodnoceni stavajici situace a uchopeni chybneho nastroje: naroda.
Jak pisi vyse, pote jim zbyva uz jen plan B, cekani na ryti hubou v zemi.
Coz neni mnoho a o rafinovanem planu se neda mluvit.
Nekteri chteji vstoupit dvakrat do teze reky a zrejme si hodlaji otevriti Krameriovu Expedici 2.0
Dalsi sazi na moralni kyc a jsou rozhorleni vyloucenim z rodiny narodu.
Pritom na tom nic neni, dobra diagnostika je polovinou uspechu opravy auta.
Avsak vetsina se tomu vzpira, nechteji vedet, co se deje. Ale o to vice trvaji na tom, ze vi, kudy z toho ven.
Dobra diagnostika je polovinou úspěchu opravy auta, což ale vůbec neznamená, že to nic není. Protože žádná dobrá autoopravna neexistuje. Resp. jsou tam hrozný svině.
Prostě už to auto nepojede. Budem muset pěšky.
Německý kecy.
Svým způsobem máte pravdu. Porovnejte třeba zemědělské protesty v Německu a u nás.
A pak typicky ublíženecké kecy českých anonymů třeba.
„Prostě se v té stvůře, která na vás ze zrcadla kouká, nechcete poznávat.“
Ctím a respektuji vaši osobní zkušenost.
—
Ale já jsem s tím člověkem, kterého vídám občas při holení, docela spokojen. Uměl bych mu i leccos vytknout, to je pravda, ale to je mezi mnou a jím. Jiným do toho nic není.
Jsme spolu už dlouho a mám ho docela rád.
„Jiným do toho nic není.“
Ale je, je to totiž naše tvář, nikoli jen vaše. 🙂
A když se s ní člověk přestane ztotožňovat, tak může pak i připustit, že to není zrovna Sněhurka, co na něj ze zrcadla civí. A pak třeba i přestat posílat jako ona Zlá královna otrávená jablíčka. 🙂
Příteli, mluvíte o věcech, do nichž máte vhled menší než malý. Nebudu vás obtěžovat teorií množin, na to tady není místo a dostatek času, ale místo toho vás rozveselím příběhem ze života Antonína Novotného.
Vypráví se, že soudruh Antonín Novotný, již ve funkci prezidenta, dospěl v debatě o sofistikovaných aspektech vedoucí úlohy dělnické třídy ke sporu s jiným soudruhem, ne tak mocným a vysoce postaveným. A tento spor náš dělnický prezident vyřešil s elegancí sobě vlastní:
„Tak tady soudruh něco říká, a já něco říkám. Kdo z nás dvou má pravdu? Když se na to objektivně podívám, tak vidím, že pravdu mám já.“
Jaké z toho plyne pro vás poučení? Je to jednoduché: vy si můžete myslet, říkat a psát, co chcete, a mně to může být úplně šumák. Stručně: do mého sebehodnocení je každému jinému člověku úplné … jistě mi rozumíte.
A kdyby ne, příležitostně vám to jinými slovy objasním znovu – bude-li se mi chtít.
Tak vidíte, že Češi se neberou zas tak vážně, kolikrát už ani neplatí.
Smutné.
👍
Muze bejt hovno cerny, nebo cerna??
Narod ve volbach vygeneroval sve predstavitele: Fialu, PePu107, Pekarovou, Vystrcila a vudce opozice Babise, abych vyjmenoval ty hlavni.
Ovsem s kym se bavite, ten vam rekne, ze to nejsou jeho predstavitele.
Zrejme se tam tedy dostali nejakym omylem, alebo spadli s oblakov.
Lze skupinu, volici si do sveho cela nekoho, koho nechce, povazovat jeste za svepravnou?
Jasně, národ.
Kolář placenej z ciziny to náhodou nebyl?
Pro Zdeněk pozdě jdoucí napsal:5 března, 2024 (0:45):
Přijde mi, že je něco shnilého kolem celého toho průzkumu. Tak např. to, že průzkum si nechala udělat „nezávislá“ ČTK „nezávislou“ agenturou. Jestlipak on ten průzkum blíže specifikoval okolnosti, za kterých by nás onen nepřítel napadl (tedy důvody toho napadení). Z dalších řádků onoho článku v Lidovkách doslova teče účelovost tohoto průzkumu – tj. něco ve smyslu: „Koukejte, nejste ochotní jít bojovat a umírat, tak holt vám musíme vytahat peníze z kapes na armádu a na flintičky. Ale hlavně na vyšší výdaje do rozpočtu NATO“. A taky je tam takový nenápadný apel – že vstoupit do aktivní zálohy může každý český občan. Takže použití Alefůva expresního výrazu by se mi jevilo jako zcela odpovídající reakce na ten manipulativní blábol z Lidovek.
Probírat nezávislé průzkumy mi přijde stejné, jako rozebírat historická a státnická prohlášení hradní gumy, nebo signální nutely.
Bohužel, příliš nerozumím vašemu komentáři, Josefe Švejku. Reagovala jsem na pozdě jdoucího Zdeňka šermujícího výsledky jakéhosi nicnevypovýdajícího průzkumu.
oprava: nicnevypovídajícího
(Ach, ten češtin..)
Chtěl jsem říci:
Sofistikovaně rozebírat průzkumy našich agentur je doménou Paroubka. Pro ostatní jde veskrze o mletí hoven (jak je zde často provozováno), neboť výstupem agentur ani nic jiného není.
Otázka zněla: Byli byste ochotni se v případě napadení země přihlásit k obraně vlasti?
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/domaci/do-armady-by-se-v-pripade-napadeni-prihlasila-ctvrtina-cechu-ukazuje-pruzkum-21292
Na té otázce samé není nic shnilého. Můžete agenturu napadnout z falšování hlasování a můžete mít pravdu. Ono ani i když má člověk paranoiu ještě přeci není důkazem, že po něm nejdou.
Je otázka, kým bychom byli napadeni.
Mimochodem, takhle se konstruuje nepřítel, podstrčí se „ten správný“.
Ta čtvrtina našich by se hlásila i tehdy, pokud by otázka zněla „Hlásili byste se do armády v případě útoku vojsk Ruské federace, tedy Slovanů, jako jsme my??
Co odpovíte zasranému náckovi teď?
S tímhle podsouváním běžte Vy i ČT, do prdele a udělejte si tam místo. Budete ho potřebovat.
👍
Já se považuji za Češku a myslím, že nejsem zdaleka sama. Vaše vyjádření „Zadny cesky narod stejne neexistuje, Cesi jsou etnikum bez atributu naroda.“ mě docela uráží. A můžete si tady honit triko tisícem argumentů podporujících vaše urážlivé tvrzení stridore (embéčko). Vy asi se Čechem už necítíte, žijete jinde, nevím přesně, ale zřejmě v německy mluvící zemi. Tak se k tomu, zda existuje český národ snad ani nevyjadřujte.
👍👍👍👍👍
Mě zas uráží, pokud bych se měl identifikovat s diskutujícími na mainstreamových médiích. Nebo s českými politiky.
Mluvím česky ale Čechem se být necítím. A žiju tady, co mi zbývá.
Možná je to jako z dřevěnou židlí někde v Amazonii. Která sice navenek vypadá jako židle, ale zevnitř je už úplně vyžraná termity.
A vy byste na ní chtěla s Vidlákem sedět.
Hele, kdyby jsi odjel do ciziny, tak budeš vědět hned, že jsi Čech.
Spíše obráceně. Typického Čecha na dovolené cosi výstižně charakterizuje. A radost to není. 🙂
Ono to chce vydržet prvních pár měsíců. Pak si člověk zvykne. A pak i obráceně, po návratu. Na tu typickou, lokajskou, zapšklou, nedásenicdělat kyseloxichtí atmosféru.
O dovolené se tu nebavíme. To je úplně mimo mísu milý Zdeňku pozdě jdoucí.
Myslím si, že ano, že Čechům toto území patří. A když se někdo necítí být Čechem, může žít kdekoliv a pokud žije tady, tak se nemusí identifikovat s tím zradcovskym póvlem (petikolkou a debilnimi diskutéry na mainstreamu), což vy vlastně v důsledku děláte. Navíc používáte dost expresivní výrazy (busit se do prsou, sedět na na židli vyzrané termity atd.) a nezapomenete zmínit Vidláka, což o vás docela dost vypovídá, protože o Vidlákovi jsem nenapsala nic. Asi vám svým textem slapl na kuří oko co?
S negramotama je to tezky nacpali do nich a ted umej abecedu ,ale nikdy se nedozvi, co pisou , to nejde.
Napr. co vytvori ze skupiny lidi narod ..
Vsude si to muzou precist..
Jenze,potom to by nemohli potom psat ty jejich ,
negramovitosti.
Tak diskutujeme pod Vidlákovým článkem na Vidlákově fóru, je vhodné si uvědomit určitý kontext.
Je vhodné si uvědomit i určitý životní kontext, ke komu chodíte nakupovat, pracovat, komu dlužíte za vodu, u koho se zadlužíte za nákup F35, elektráren. Komu slouží vaši politici, vy poroučíte vaší armádě?
A Mars vám taky patří? Nic proti, myslet si to můžete. Ale je to trošku pošetilé. Pošetilí lidé se nachají okrádat, manipulovat. Podobně jako národy.
To kš:
Nicky ZPJ a stridor, si mohou podat ruce.
Druhý včera podal slušný důkaz o tom, jak smradlavý skunk to je.
Četla jste, že ani Steibeckovi „Vokláči“ v Hroznech hněvu, v čase největšího hladu, skunky nelovili, ač pušky a pasti měli. Skunkové jsou lidmi nepoživatelní, ba dokonce myslím z části jedovatí. 😀
To je vaše věc jak vy se cítíte. Dnes máte možnost se odstěhovat, udělejte to. Já jsem Češka a tak to vždy bude a jsem ráda, že nás není málo.
A ti co diskutují na mainstreamovych médiích jsou mně ukradení, navíc si myslím, že ti se právě Čechy necítí stejně jako vláda petidemolice. To jsou lokajové právě Bruselu a nejradši by byli tzv. Evropané.
Proč bych se měl stěhovat do ciziny. Vy si myslíte, že vám, cítícím se Čechům, to tu patří?
Respektive, čím více se budete bušit do prsou, tím více vám to tu bude patřit?
To je prostě směšné. Máme společné jen ty geny. Pokud mohu parafrázovat Ježíše Nazaretského, Kdo je můj národ a kdo jsou moji bratři? (Matouš 12:48)
Pokud se s Vidlákem hrdě bušíte do svých (v jeho případě navíc poločeských) genů, no tak se bušte. Mě to nebudí, nota bene když mě ještě navíc posíláte do zahraničí. A jistě nejsem sám. Proto to sem píšu. Abyste se probudili vy.
Ze skupina nema svuj vlastni projekt se pozna podle toho, ze argumentuje uspechy svych predchudcu.
To plati vzdy a bez vyjimky, jak u hasicu, tak u naroda.
Pak ale neni zadny problem.
Cesi, coby sebevedomy narod si na Bruseli vydobudou svepravne postaveni a kdyz to nepujde, z EU vystoupi. Vznikle obstrukce sice s potizemi, ale svorne prekonaji.
Semknou se, zabojuji a je to. Jako za bratra Zizky.
Jako Madaroni: mohla by byt mylka v tom, ze Orban je dar bozi, ale je to naopak, Orban je produktem naroda, coz Madari jsou.
Ale prdlajz, úspěchama svých předchůdců se argumentuje, aby se vědělo, na co se navazuje.
Židé, šlechta, bojové jednotky atd.
Jaro narodu je podezrele spjato s vzestupem industrializace a vznikem korporaci.
Bojujeme proti korporacim a zaroven obhajujeme jejich hlavni politicky nastroj.
Svuj k svemu.
jděte do háje
Zase dalsi a zase ma neco a zase na tom rajtuje .
A este bojuje proti korporacim /se honem zaclenil do toho my ,ale zatah nas ,ze obhajujeme ty politicky nastroje /, to bych rad vedel jak.
Klickuje este s industrializaci..Aby nebyl dostizenej..
Zacne vo narodu…Kam az to zase dorajtuje.
Národ = jazyk + pohádky a pověsti + znalost vlastní historie.
Sice 30 let boje proti národu udělalo své, ale stále nezvítězilo.
A víte proč ? Páč ti, o které se vlastně jedná, jsou ve své podstatě schopni se v drtivé většině přizpůsobit čemukoliv, komukoliv a kdykoliv. Minoritní a malou množinu, pro níž pojmy národ, hrdost, tradice, historie, etc. je postupně eliminována jak novým prediktorem, tak především domácí majoritou, jenž se chce klasicky zavděčit a získat podíl na zisku.
stridor napsal:4 března, 2024 (22:08)
omlouvám se všem nepoužívám to……..Vy jste blb