Tuto stať chci věnovat všem obětem nacismu – který pokládám za nejzrůdnější systém v dějinách lidstva (spolu s fašismem). Nezapomínejme, na jakých základech se tento systém zrodil. Jisté kruhy nepřipustily vznik republik rad s Rosou Luxemburgovou a Karlem Liebknechtem (kteří byli oba zavražděni), zato pak vše vsadily na Adolfa Hitlera a NSDAP. Dnešní výklad dějin záměrně zamlčuje, že za Adolfem Hitlerem stál velkokapitál, například: Hugo Boss, Porsche, Volkswagen, Bayer (IG Farben), Coca-Cola, Ford, IBM, Coco Chanel, Schneider-Creusot a mnohé další firmy.
Nepřejme si dějiny opakovat. Nepřejme si, aby evropské automobilky, například Volkswagen, opět přecházely na válečnou výrobu, jako tomu bylo na sklonku 30. let 20. století (Kübelwagen, Schwimmwagen atd.). Nepodporujme federalizovanou Evropu směřující k militarismu. Té si již minulé generace užily více než dost – a dnes bychom měli slavit 81. výročí porážky takového projektu.
Nedopusťme přepisování dějin a zpochybňování výsledků druhé světové války. Učme se znát svou historii. To mimo jiné znamená nezapomínat na zločiny, které vedly k rozbití Československa a k zabíjení jeho inteligence. Nedopusťme rehabilitaci zločineckých skupin. Hajme odkaz prezidenta Edvarda Beneše, který v exilu dělal vše pro to, aby se Československo opět na mapě Evropy objevilo. Učme naše děti, co měl pro náš národ znamenat projekt zvaný: Endlösung der tschechischen Frage, tedy konečné řešení české otázky.
Připomeňme si rovněž roli médií (například der Stürmer, Árijský boj ad.), která doslova přes noc dokázala z části rovnoprávných občanů učinit občany horší kategorie, bezprávné, „svině“ určené na porážku. Občany onálepkované a dehonestované, do nichž si „ti lepší“ smějí kopnout.
Těch mrtvých bylo tolik, že si nezaslouží naše mlčení, naši lhostejnost a naši nevědomost. Važme si jich. Važme si statečných lidí, k nimž se řadí například Marie Kudeříková. Tito lidé měli jasnou vizi – a bránili skutečné hodnoty. Dokonce za ně položili svůj život.
Nenechme si mazat dějiny – nenechme si vzít historickou paměť. Ta je totiž zásadní při formování naší budoucnosti, o čemž pojednává i má přiložená báseň.
Přemýšlejte o ní…
Devátý květen voněl ratolestí:
Dnes nám z té vůně zvláštní zápach zbývá,
zápach, v němž čtete, jakou barvu pěstí.
Zem bude dunět, jak se bortí zdiva.
Pomníky padnou, dračí zuby raší,
zuby, jež měly být již vytrhané.
Klesáme na dno v černohnědé kaši.
Uhnilo jmelí – šeřík suchem vzplane.
Vděk je dnes smytý krutou demolicí.
Ty, kteří padli – nikdo nevelebí.
Šíří se mýty, aniž smí se říci,
že je květ zvadlý – ten, co žehnal nebi.
Opět hřmí velmi – odkud dříve hřmělo.
Nohy jsou v šicích – ústa stejně křivá.
Na hlavách helmy nocí potemnělou
nutí se zříci zraku, jenž se dívá.
V médiích ostny místo něhy rostou.
Streicherův duch v stokách z mrtvých rázně vstává:
Má pohled zlostný – a řeč zrůdně prostou.
Kdekdo zášť loká – zbaven snů i práva.
Devátý květen den je, který voní.
Snad opět brzy vůně se nám vrátí.
Kamkoli jdete – přemýšlejte o ní:
Zemi, jež slzí do falešných statí…
Tento můj komentář poněkud v této diskusi zanikl, tak ho sem vracím:
Nevím, zda ve sporu o účast v Ankaře dojde na kompetenční žalobu. Co je ale zřejmé, je, že Petr Pavel prosazuje zcela jinou zahraničně politickou koncepci, než kterou hájí Babišova vláda. Pavel chce eurofederalismus, který stávající kabinet odmítá. Rovněž veřejně podporuje dalajlámu, čímž pro Čínu přestal existovat. Zahraniční politiku formuje vláda. Ta za dané situace nemůže připustit, aby jí do ní Petr Pavel jakkoli mluvil. A k tomu musí dospět i Ústavní soud: Prezident republiky nemá právo na svou vlastní zahraniční politiku…
Je 81 let po válce. Je to vše už dávno za námi. Není nutné s tím do nekonečna lidi otravovat, jak to dělali každoročně komunisti před rokem 1989.
Nacismus byla německá podoba italského fašismu. Neodlišuje se od něho svou podstatou. Byl reakcí na příliš kruté podmínky kapitulace Německa po 1. světové válce, nadiktované vítěznými mocnostmi Dohody.
Byla to stejně vypjatá forma buržoasního nacionalismu resp. šovinismu jakým je dnes např. sionismus, oficiální aparheidní genocidální politika Israele vůči palestinským muslimům od r.1948.
Není mi známo, že by se Řezanka těmito bestiálními zločiny kdy vážněji zabýval, zřejmě mu to tak zrůdné nepřipadá. Opravte mě, pokud se mýlím.
Místo toho nám nabídl nefalšovanou agitku, jak vystřiženou z Rudého Práva plus přiblblou básničku, ve které chybějí už jen ti vrazi z Wall Streetu. Ti mu však zřejmě taky nevadí.
Mýlíte se ve všem. Genocidu v Gaze jsem tu odsoudil mnohokrát. Vaše rétorika k československým dějinám mi silně připomíná rétoriku Henleinovu. Už pište kdyžtak jen dolů diskusí. Ne jako úvodník zdejší diskuse. Čtenáři se s Vašimi názory již měli tu čest seznámit. Pokud opět nadřadíte této diskusi svůj pamflet, smažu ho. Za mě je to k Vaší osobě vše.
něčí bratr 10 května, 2026 (17:12):
Vy myslíte, že například křesťanský sionismus je důsledkem toho Pavlova přívěsku k Ježíšovým slovům? A jeho opakování jako mantry (nebo zaklínadla) davy křesťanů po 2000 let na bohoslužbách? To se mi zdá poněkud přehnaná hypotéza…
To, že si křesťané většinově nejspíš myslí, že jsou účastníky té Abrahámovy smlouvy a tedy jakým si početnějším „béčkem“ židů, by mělo svou logiku. A pak, v důsledku toho se domnívají, že jsou zavázání jednat v zájmu židovské věci i když tou „věcí “ je třeba genocida nebo zřízení „Velkého Izraele“. Takové názory a vize je podporující (např. představy „Nebe“ a hierarchie v něm) určitě v církvi existují. Že je to důsledek mj. Pavlovy činnosti je dost pravděpodobné.
Přesto si myslím, že v tom – tedy v bezvýhradné podpoře politiky Izraele – nejede celá církev, ani celá její katolická část. Například postoje současného papeže k válce kolem Íránu a Izraele a také předchozího papeže ke genocidě v Gaze to dosvědčují. Že by lidé jako Vy nebo já dokázali pohnout postojem takového kolosu, jako je katolická církev a ovlivnit třeba liturgii je naprostá iluze. Podle mne nezbývá než poodstoupit stranou a nechat ty lidi být.
Já nepohnula ani názorem na Abraháma ve svém křesťanském okolí – člověka slyšícího „hlas“ který ho nabádá, aby své dítě podřízl jako ovci a pak se naštěstí ukáže, že to ten „hlas“ nemyslel úplně vážně (nebo si to rozmyslel Abrahám a prezentoval to tak, nebo „hlasu“ Abrahám dobře nerozuměl). Tohle je podáváno jako následování hodný příklad hluboké víry. Že to je nekonzistentní s pozdějším obrazem milujícího Boha, který například vraždu odsuzuje – to nevadí prakticky nikomu. Dnes by Abrahám po právu zakotvil na psychiatrickém oddělení nebo ve vězení. Můj vztah k Bohu na takové blbé báchorce, která se nejspíš nikdy nestala, stát nemůže. Ani na celé Bibli ne, není o nic důvěryhodnější, než tahle část…
Omlouvám se, že jsem svůj koment vložila na tuto pozici – bylo to omylem. Správně patří pod pod příspěvek nicku „něčí bratr“ v 17:12.
Nevadí. V pohodě.
Wednesday:
Bible je opravdu Kniha knih, pokud ji ovšem nebereme doslovně. Je to, kromě nepřesných popisů skutečných událostí a podobenství také mravní kodex. Doba se změnila.
Já ji nikomu neberu, k zamyšlení je Bible fajn, některá místa mě inspirují – třeba to, kde se Bůh zjevuje Mojžíšovi v hořícím keři a představuje se jako „Jsem“. To je zároveň sdělení, které říká každá věc svou existencí.
Ale těžko můžu pominout, že na mnoha místech je Bůh představen jako nemoudrá a psychopatická osobnost, taková, že každý lidský táta, neřku-li moudrý člověk nebo duchovní mistr, jsou nekonečněkrát lepší. Takový Boží obraz můj respekt mít nemůže. Nikdy.
Chápu, že si ten obraz vytvořili lidé, podle toho, jací sami byli a jak Bohu rozuměli. Aby ospravedlnili svoje špatné skutky. Ale skutečný Bůh to není – a taoistický filozof Lao-c´ to dobře vysvětluje. Když říká, že „Tao, o němž lze hovořit, není věčné Tao“. To mi dává odvahu tenhle biblický obraz opustit a držet se toho, jak Boha znám sama ze svého života.
Měla jsem na výběr ze dvou možností – žít v neustálém strachu ze všeho možného (i z Boha), nebo ty hlouposti opustit a mít Boha ráda takového, jaký je, bez podmínek. A když jsem si to uvědomila, má volba byla lehká a snadná, prostě se stala.
Myslím, že ten přístup je dost podobný mému.
Proto já nevnímá Boha jako nějakou osobu, ale systém a říkám mu Příroda.
Jsem bezvěrec, ovšem ne ateista. Vím, že někdo Boha (víru) potřebuje, hlavně proto, aby jím vysvětlil a zdůvodnil vlastní, i špatná rozhodnutí.
„Bůh to tak chtěl…“
Vím , nedostanu se do ráje ani do pekla. Co se dá dělat…
Stejně neexistují.
😎😺
Děkuji za sdílení Vaší představy. Já si myslím, že Bůh, Tao a Univerzální vědomí jsou označení pro totéž. A zřejmě i Vesmír nebo Příroda. Protože některé věci jsou těžko uchopitelné (jak říká Lao-c´) lidé si vytvářejí (náboženské) mýty, aby o těch věcech mohli uvažovat a navzájem si je sdělovat. Ty mýty jsou (podle) mého jako různé nádoby, slouží k tomu, aby se mohli lidé „napít“ obsahu, který je ale stále stejný. Ten boj mezi náboženstvími je vlastně zbytečný…
To mě jednou napadlo, když jsem viděla takový, moc hezký film, Mlhy Avalonu. Hlavní hrdinka je Morgana, čarodějka a kněžka pohanské bohyně. Je to o boji staré pohanské víry a křesťanství, které (i různými intrikami) nakonec vítězí. Ale dobro i zlo je někde v prostoru mezi těmi lidmi a nedá se říct, že by někteří lidé byly lepší než jiní.
Má představa je, že kdesi mimo fyzikální vesmír, jak ho známe, existuje nějaká vyšší verze nás všech a my jsme její „instance“. A zároveň hračky, pomocí kterých poznává sama sebe a to co vytvořila ze sebe. Něco jako když si malá filmová Wednesday hraje s panenkami a svojí parní gilotinou 🙂 . Parní gilotina představuje smrt. Po smrti se znovu spojím s tou malou vesmírnou holkou, která si hraje. To je můj soukromý mýtus a význam mé oblíbené mantry „Så-ham“.
Já mám totiž svůj ráj vyřešený.
Na zvýšeném břehu řeky Zapomnění, ke kterém mě hustou mlhou přiveze (asi krásná) štíhlá převoznice v černém hedvábném plášti s kapucí – už jednou jsem se s ní setkal, ale nechtěla mě tam vzít, to odmítavé gesto štíhlé bílé ruky si pamatuji víc než deset let – pod modrou oblohou s malými bílými mráčky se rozprostírá zelený palouk a na měm mě čekají všichni moji kocouři. Zdraví, s lesklou srstí a zářícíma očima. A potom si tam budeme do nekonečna hrát.
Myslím, že tam nebudou žádní lidé.
To je moc pěkná vize ráje, přeji Vám ji, ať se splní 🙂
Až se já setkám s tou bytostí, jíž jsem instance (Vesmírnou Wednesday 🙂 ), než s ní splynu, ukáže mi různá místa ve Vesmíru a řešení záhad, na které jsem sama nedokázala přijít. Pak splyneme a budeme navštěvovat bytosti, které budou o to stát. A budeme jim pomáhat, aby dosáhly vysvobození. Setřeme slzu z každé tváře a dáme do pořádku všechno, co se při stvoření nepovedlo.
Napadá mě, že všechna ta náboženství jsou vlastně jazyky lidské duše. Ale jelikož nikdy nevystihnou dokonale předmět svého zájmu, jejich vzájemné hádky jsou malicherné a zbytečné. Jako by se dva lidé hádali, jestli tím pravým lidským jazykem je ruština nebo angličtina. Nebo čeština, samozřejmě. Lepší je se jazyky naučit a rozumět v nich významu slov.
Z čeho je mi velmi smutno:
1) Nedokážeme jako národ jednohlasně odsoudit nacismus a oslavit jeho porážku.
2) Nevážíme si odkazu těch, kteří za nás umírali.
3) Někteří tu podporují nástupnické organizace po Henleinovi a podobném odpadu.
4) Někteří by se snad přidali k Wehrmachtu…
5) Někteří by zničili naše zdravotnictví i náš sociální systém, jen aby mohli dát více na flintičky….
Ty vycty a seznamy , jenom poucne negativniho a plactive smutnyho obvinovani ,na adresu vsech ctenaru a vsech Cechu /nema autor prispevku zajem uvest nekoho a neco konkretniho, vsichni sme odsouzeny,z klavesnice nekoho kdo nezna nic , nez negativni stiznosti na pomery a na nas vsechny a celej narod a musi je ventilovat vsude a porad ..
Jak sme spatny a co vsechno delame spatne. Hraje tak ,p.Rezanka , rovnou do rukou vsech nasich nepratel.
Beze spetky zodpovednosti a moznosti si uvedomit aspon , nynejsi situaci..
Jednohlasnost je nebezpečný syndrom stádnosti. Stádnost a svoboda myšlení se vzájkemně vylučují.
Takže jen tiše podotýkám, že ne všichni takto uvažují, tím méně konají.
No pokud to dovedeme do extrému, tak odsuzování pedofilie je stádnost, protože ho zatím, chvála Bohu, odsuzují všichni ?
Ale fuj. Argumentační faul.
Ale přesto: pedofilii neodsuzují úplně všichni, třeba sami pedofilové a někteří duchovní ne. Ale je to styl debaty, která se tady občas pěstuje a která se mi zajídá. Mlácení prázdné slámy a následné sebeuspokojení nad sebou, jak jsem to oponentovi „natřel“.
Nechci Vám to natřít, to mne snad už znáte. Chci Vás upozornit, že jste ujel. Odsoudit nacismus by snad měli všichni Ten výrok o jednostranném odsouzení se týkal právě a jen nacismu, proto to podle mne není stádnost.
Nechci mít „poslední slovo“ ale: Nacismus je nacionální socialismus. Národní socialismus. Kde je hranice toho, kdy se z národního socialismu stane nacismus?
Ale o tom by se dalo diskutovat prakticky do nekonečna. Asi víte, že jsem zastáncem existence pozvolných až neznatelných přechodů od jednoho jevu k druhému, ne k přeskokům.
Málokdy jsem narazil na čistého komunistu nebo jednoznačného nacistu. Nehledě na to, že obě ideologie mají některá společná východiska i závěry. A tak je to třeba mezi demokracií a tuhou autokracií. To je asi ten problém.
V RF se t.č. diskutuje o cenzuře Telegramu. Stále tam probíhá nábor protivládních „agentů“, většinou velmi mladých, na základě finančních slibů. Bývají často odhaleni, než stačí udělat větší škodu nebo zabít vícelidí a končí na desetiletí na Sibiři.
Musí se přijímat pomocná organizační opatření, závazná pro banky, aby podvodníci tak snadno nemohli podvést (обманывать) staré lidi, kteří se bojí o své celoživotní úspory – ona inflace je v RF opravdu dost vysoká. To se děje i telefonicky.
To jsou ovšem zásahy proti svobodě nakládání se svým majetkem.
Ano nebo ne? A do jaké míry je ten zásah státní moci oprávněný?
Tak tu to máte. Hranice mezi reálným životem a anarchií.
Hezky napsáno. Málo co v životě je jednoznačné a sama nemám ráda přehnaně kategorické závěry, tzv. „zásadovost“. Dost často to jiným ubližuje – to měření všem jak podle pravítka.
Konkrétně, národní socialismus se podle mne stává špatným tam, kde zasahuje do práv jiných národů a začíná jim škodit. To už pak není „vlastenectví“, ale nacismus.
Mimochodem, četla jsem vaši diskuzi s Alefem o hranicích na webu Literator. A také o čase. Bylo to zajímavé.
Pane Řezanko, když čtu váš text, je mi na zvracení.
Vznášíte se na populistické vlně vypjatého českého šovinismu. Jste stejný jako potomci Henleinovců. Opomíjíte tisíciletou historii českého království . Tuto zemi jsme vytvářeli po staletí společně s našimi Němci.
Proč zaniklo Předlitavsko? Proč bylo v roce 1918 našim Němcům upřeno právo na sebeurčení? Proč byli násilím včleněni do uměle vytvořeného slepence 1.republiky, ač o to nestáli? Ukřivdění a frustrovaní žili v chudých pohraničních oblastech. Čeští četníci stříleli tehdy během nepokojů do hladových německých dělníků. Není divu, že sedli při nejlepší příležitost na lep Hitlerovi. Je pravda, že mnozí z nich se za války dopouštěli válečných zločinů, ale ne všichni. Právě proto byl kolektivní poválený odsun, jen další nespravedlností v dějinách naší společné vlasti.
My Češi, opojeni vítězstvím nad fašismem, jsme vyhnali přes 1/3 našich spoluobčanů a rozkradli jejich majetek. Rádi zapomínáme, že to byla i jejich vlast, kterou poctivě po staletí s námi budovali.
Je to hanba a nesmazatelná skvrna na našich společných dějinách, ze které se Česko a zejména naše pohraničí dodnes nevzpamatovalo. Okres Jeseník je opuštěný a zapomenutý kraj bez tradic. Vím to, protože jsem se tam narodil.
Polovina mého příbuzenstva z matčiny strany pochází z Modřic u Brna. Přišli o všechno, co po generace vytvářeli. Po válce je vyhnali z domova, jako dobytek. Přitom to byli jen obyčejní rolníci. Ničím se neprovinili. Jen tím, že mluvili svým rodným německým jazykem.
Do dneška nás za to nenávidí a nejsou sami. A jakmile bude příležitost, tak se nám pomstí. Na to vemte jed!
Druhou světovou válku rozpoutalo Československo? Je neuvěřitelné, jak překrucujete dějiny. Nacistické Německo bylo poraženo, a odsun byl nutností. To lidé se podíleli na rozbití našeho státu.
A z čeho zvracíte? Že připomínám památku těch, kteří za nás padli a odsuzují nacismus? Tím jen vypovídáte o sobě samém…
Pane Řezanko, co jsem překroutil?
Připomínám tisíciletou společnou historii naší vlasti, kterou vy a vám podobní zamlčujete. Zde není podstatné, kdo rozpoutal a vedl imperialistické války v 20.stol., nýbrž to, co tomu předcházelo dříve. Kolektivní odsun všech našich Němců je neospravedlnitelný zločin proti lidskosti. Odsun v takovém měřítku, rozhodně nebyl nutný a trvale nás to natrvalo všechny poškozuje. Existuje dostatek historických pramenů o tom, že o odsunu Němců rozhodli sami Češi už během války. Spojenci to pak v Postupimi už jenom posvětili.
Ano, byla to naše sladká pomsta vítězů.
Proč byli odsunuti Němci nejen z Československa, ale i z jiných států? Proč?
Máte ale pravdu, že to byl zločin. Za své činy měli pohraniční Němci jít před popravčí čety nebo dostat provaz či gilotinu. Odsun byl příliš spravedlivý, a dobrota vůči svinským sudetským Němcům se Čechům a dalším národům evidentně nevyplácí. Poučení pro příště.
SdP získala 1 116 726 z 1 297 248 německých hlasů. Celkem tak získala 89,87 % německých hlasů. Takže naprosta podpora strany, která chtěla rozbit Československo. Hitlerem zřízenou sudetskou medaili za rozbití Československá dostalo 1 162 617 osob. To jestli Češi rozhodli o odsunu už během války sice nevim, ale je to naprosto logické řešení, co s lidma, kteří nejsou loajální, vuči zemi ve které žijí.
Sladká pomsta, by byl odsun na Sibiř do koncentráku, přesně tak jak to plánoval Hitler na Čechy.
Tak dejte ty historické prameny, tohle je jen takový štěk. Ale i kdyby, sudeťáci přispívali ke genocidě národů, odsun byl jen amnestií pro ty co vraždili nebo k tomu přispívali svými činy. Buďte rád, že byli jenom odsunuti, mnoho z nich si zasloužilo smrt nebo dlouholeté vězení. Navíc to kolektivní odsun ani náhodou nebyl, vy tady bezostyšně lžete.
Když už chcete nějaký historický rychlokurs, tak tedy:
Německy mluvicí obyvatelstvo přišlo na české území na pozvání Přemysla Otakara I. Měli pomocí osídlit pohraničí.
Již po smrti Přemysla Otakara II. tu máme Branibory a období zmaru. Dostali se dokonce do Smetanovy opery.
Nu, pak tu máme rok 1620, porážku na Bílé hoře a následné vybití české šlechty. A 300 let temna a silného poněmčení. Naštěstí jsme prošli národním obrozením.
Víte, takové ty řeči, jak tu bylo Němcům ubližováno, to je rétorika Hitlera a Henleina. Potřebovali chudáčci Lebensraum. Na tyhle řeči jsem alergický, a to silně.
A to se ještě ptáte, co překrucujete? Úplně vše, tedy příčinu a následek…
Pane Řezanko, máte pravdu, jen ten pán by si musel pořádně nastudovat historii.
Marku, když už tady agent provokatér píše o „tisícileté spolupráci“ bych rád připomněl Dekret kutnohorský Václava IV.
Historický rychlokurs potřebujete zřejmě vy Řezanko
1. Ostsiedlung byla středověká německá kolonizace střední a východní Evropy probíhající převážně v 9. až 14. století. Šířila se přirozenou migrací obyvatel z relativně přelidněných oblastí převážně západní Evropy, resp. Svaté říše římské a umožnila tak zúrodnit relativně pusté oblasti Čech, Moravy a Slezska. Její příčinou rozhodně tedy nebylo jakési „pozvání“ Přemyslovců. To je účelový mýtus Palackého, který tu obrozenci neustále nadšeně papouškují, stejně jako další tradované nesmysly pocházející z pera Aloise Jiráska.
2. Vzestup nacismu a WW II zapříčinila poválečná chudoba v Německu díky reparacím a dalším hospodářským sankcím uvalených Versaillskou smlouvou. Dalším důvodem k radikalizaci obyvatelstva byla velká ekonomická krize 30.let, která u nás nejsilněji postihla násilnou čechizací zanedbané a chudé pohraniční oblasti po staletí osídlené Němci.
důvodem k radikalizaci obyvatelstva byla velká ekonomická krize 30.let, která u nás nejsilněji postihla násilnou čechizací zanedbané a chudé pohraniční oblasti po staletí osídlené Němci.
Jo jo, ta cechizace je totalne zradikalizovala uz v roce 1919. Tak strasna ta chechizace byla!
Nezvedá se vám samovolně pravačka, Seehirte?
Nechce se vám z vašeho nacistického pohledu na svět zvracet, Seehirte?
Vy jste esesák a nacista tělem i duší! Vy jste psychopat!
Sudetští Němci se přidali k Hitlerovi, zradili národ. Jejich vinou tu byli Lidice, Ležáky, Terezín, pražská sekyrárna, heydrichiáda… Jejich vinou zde zahynulo 360 tisíc Čechů a další 150 tisíc hrdinných vojákůl Rudé armády – aby nás osvobodili přes německým svinstvem Třetí říše a Adolfa Hitlera.
Pane Ponkráci,
čeští Němci, se stali v roce 1918 proti své vůli menšinou ve státě, který nikdy za svůj nepřijali. Proto nelze z jejich pohledu hovořit o zradě.
Jen si zvolili špatnou stranu a za to byli, po „zásluze“ potrestáni i za všechna další údajná příkoří, která kdy našemu vznešenému národu způsobili.
Vy mluvíte za všechny pohraniční Němce? Vy jste si koukám, vy sebestředný egoisto přisvojil zvláštní způsoby! Vy jste koukám pěkně ulhaný zmetrek, není liž pravda? A pěkně pyšný, egoistý, sebestředný, a mluvící za miliony lidí? Oni si vás, pěkně prosím, zvolili za vašeho mluvčího? Ne, jste jen sebestředný lhář.
Tak až já nebudu souhlasit s vámi, tak vás vyvraždím po vzoru Němců a sudetských Němců – ideálně s celými rodinami a jako národ – protože to vůbec nejlepší vyjádření nesouhlasu – genocida a vraždy milionů lidí.
Vy, psychopaté to nemáte v hlavě v pořádku.
Seehirte, Von ten von Auen, vynálezce německého nacismu a zakladatel toho, z čeho pak vznikla NDSAP, byl taky českej Němec.
Tolik k vaší demagogii.
A pročpak byli odsunuti Němci i z jiných států než je Československo? Pročpak byli odsunuti z Polska a dalších států?
No, protože ti sudetští Němci pracovali pro nacismus, pro zkázu Evropy a světa ve 2. světové válce. Protože rozsévali smrt pro nacismus, pro Třetí říši, pro Adolfa Hitlera.
Přesně tak. Heim ins Reich. Kolem 90 procent jich to v plebiscitech chtělo. Sami často své antinacistické soukmenovce vraždili. Těžko pak hledat těch pár nevinných. Byli, ne že ne. Ale v drtivé menšině. A pár jich tu i zůstalo. Ale většina z nich byla prosáklá nacismem a nacistická zvěrstva podporovala.
Mně se líbí, jak ti náckové neřeknou ani slovo o Konečném řešení české otázky.
Ani slovo o Lidicích, Ležácích, o Terezíně, o pražské sekyrárně, o každodenním seznamu popravených Čechů těmi skvělými Němci. Nepřipomenou třeba Vančuru a jeho osud.
Ani slovo o 70 milionech lidí zabitých Němci, za které nesou spoluvinu i ti sudetští Němci.
Jak překrucují historii podle svého nacistického vzoru říšského ministra propagandy a vzdělávání Josepha Goebbelse. Lhát se jim nepříčí.
Je to šílené. Já jsem schválně zmínil ty plebiscity, které se nakonec nerealizovaly. Chtěl jsem být na ně hodný. Protože výsledek 97 procent pro NSDAP opravňuje k aplikaci kolektivní viny.
Podle mého by to v těch plebiscitech bylo cca těch 90 procent. Taky žádná sláva…
Je zvláštní, že Němci včetně těch sudetských se kolektivní viny neštítili, že? Třeba vůči židům se jim kolektivní vina nijak nezajídala, že? To ti náckové nepřipomínají.
Konečné řešení české otázky (Endlösung der Tschechische frage), které mělo zlikvidovat Čechy jako celek – je také ze strany Němců včetně sudetských – kolektivní vina jak vyšitá.
Vůbec jsou ti náckové takoví přecitlivělí, ale v Osvětimi a jinde ten jemnocit jaksi neměli.
Vidím to stejně. Jsou zkratka věci, které omluvit nelze.
Pane Řezanko, budiž vám útěchou, že obyčejní čeští Němci za svůj nevděk vůči nám, doslova krvavě zaplatili. Veškeré naděje, které vkládali v lepší budoucnost v Říši, se jim rychle rozplynuly. Mnozí z nich byli první, kdo se ocitli na východní frontě. A po válce si vypili jejich pozůstalí kalich hořkosti až do dna. A nebyli to pouze oni, kdo páchali ta četná nacistická zvěrstva v Protektorátě.
Volker Zimmermann _ Sudetští Němci v nacistickém státě 1938–1945: Politika a nálady obyvatel říšské župy Sudety.
První prvni kdo platil za ten nevděk byli Češi.
Ale že ten nacismus a nenávist k celému lidstvu je ve vás pořádně zažrané, co?
Seehirte, vy máte nějaké pověření mluvit za Němce, miliony lidí, nebo jste jen sebestředné velikášské hovado.
Vkládáte do milionů Němců své vlastní nacistické ideologie, vaše vlastní přání.
Mluvte, laskavě pouze za sebe! Neberte si do huby miliony lidí, Němců! Nemáte jejich pověření!
Se tak udavackej kolaborante ,seehirte , nedri s tou lzi . ZRADCE NEMA VLAST.
A tydle taky honem nacisti az po 33, si prave jejich pravou vlast sami sobe ,ochotne znicili… A pak za odmenu bezeli na SSSR a potom zase utikali zpatky a vetsinou neprezili….
Tady ma ctenar priklad taktiky , co se nazyva „narrative management“..
Tedy snahy ovladnout a manipulovat s lidmi a jejich vedomim , opakovanym usilim, vo zmenu reality .
Tydle vi ,ze se na jejich kalny a spinavy lzi a uchylny polopravdy, nekdo vzdycky nachyta ..
Opakuju , zadnej zradce nema vlast.
Do dneška nás za to nenávidí a nejsou sami. A jakmile bude příležitost, tak se nám pomstí. Na to vemte jed! – Moc vám děkuji, že jste zde napsal pravdu o úmyslech Posselta a jeho bandy sudeťáckých nacistů.
Z toho je vidět skutečný a hluboký smysl odpuštění. Odpuštění ovšem nelze dosíci stylem „Já se k vám teď nakvartýruju a vy mně odpustíte.“
Takhle to opravdu nefunguje.
👍 🎯
nejsi náhodou nácek ty zm…?
chudáčci němci, nacistán je proti jejich vůli ovládl a my jim mocinky ublížili
„Našimi“ Němci. Němci se nikdy necítili naši. Za Rakouska, později Rakouska- Uherska byli vždy privilegovaná vrstva. Do Čech se dostali prakticky až po konci Třicetileté války . Takže volání, že chtějí zpět do Říše jim bylo umožněno. A zdaleka ne všem. Jsem také z tzv Sudet a pamatuji, že tak do poloviny 70. let se v obci běžně mluvilo německy. V obchodech, na poště, na vsi… a nikomu to nepřišlo divné, nikdo se z toho nehroutil. A byli tam občané, kteří vůbec neuměli česky. Takže žádný kolektivní odsun a žádné, že je „vyhnali“ Češi! A na lep Hitlerovi rozhodně nesedli! Více jak 90% obyvatel? Ale jděte! A pokud jde o pomstu, neměli bychom se spíše mstít my? Apropos, jsem z jižních „Sudet“ a co vím od německy mluvících obyvatel, tak se necítili jako „Sudeťáci“ a označení „Sudečtí Němci“ se dost bránili, protože oni nebyli Němci, ale Rakušané.
Nevím, zda ve sporu o účast v Ankaře dojde na kompetenční žalobu. Co je ale zřejmé, je, že Petr Pavel prosazuje zcela jinou zahraničně politickou koncepci, než kterou hájí Babišova vláda. Pavel chce eurofederalismus, který stávající kabinet odmítá. Rovněž veřejně podporuje dalajlámu, čímž pro Čínu přestal existovat. Zahraniční politiku formuje vláda. Ta za dané situace nemůže připustit, aby jí do ní Petr Pavel jakkoli mluvil. A k tomu musí dospět i Ústavní soud: Prezident republiky nemá právo na svou vlastní zahraniční politiku…
👍
Za komunistama v Rusku stál taky velkokapitál.
Ten byl dobrej!
Také jsem se zasmál. Jeden z hlavních rozdílů mezi komunismem a fašismem je právě fakt, že velkokapitál stojí vždy na straně fašismu jako krajní formy kapitalismu proti komunismu.
Ale anonym nelže. Tady jsou jedny z důvodu. Americká společnost Standard Oil, která patřila rodině Rockefellerů, a Royal Dutch Shell, jejímiž hlavními akcionáři byla rodina Rothschildů, měly podíly na bohatých ruských ropných polích. Tato ropná pole však patřila caru Mikuláši II.
Poslední tři ruští carové (Alexandr II., Alexandr III. a Mikuláš II.) se vždy stavěli proti vytvoření centrální banky v Rusku, kterou by vlastnili mezinárodní bankéři.
Car Mikuláš II. nejenže překážel mezinárodním bankéřům v otázce ruských ropných polí a centrální banky, ale byl si také dobře vědom bankéřova spiknutí s cílem ovládnout svět. Bolševici nezabili jen cara Mikuláše II., ale také všechny členy ruské královské rodiny, včetně žen a dětí. Stalin jim do toho částečně hodil vidle.
Vyvraždit carskou rodinu slíbili Rotschildové ruskému carovi už na Vídeňském kongresu po Napoleonských válkách.
Ruský car naplno řekl přede všemi lídry Evropy, o co se Rotschildové na Vídeňském kongresu snaží – totiž převzít moc nad celou Evropou. Za to mu Rotschild slíbil, že jeho rodinu jeho potomci vyvraždí.
Vsak jo. Od té doby dělali vše pro to aby škodili Rusku. Mezi jiným je známo financováni Japonska ve válce proti Rusku, kdy Japonsko bylo podpořeno půjčkami od Jacoba Schiffa, , který na Wall Street umístil dluhopisy s výnosem 200 milionů dolarů, což bylo zhruba polovina japonských výdajů na válku.
… Lenin se na cestu do Ruska vydal díky podpoře Německa ….
… Alexandr Parvus, rozený Izrail Gelfand …
… z Německa přišlo do pokladny bolševiků v roce 1917 50 milionů říšských marek, což odpovídalo asi 10 tunám zlata. Proto mohli mít bolševici v červenci 1917 v Rusku 41 vlastních deníků a stovky placených agitátorů, rudogardistů a profesionálních revolucionářů …
https://nazory.aktualne.cz/pred-100-lety-vyjel-ze-svycarska-vlak-s-bolseviky
První převod pěti milionů marek z německého ministerstva zahraničí bolševikům na „revoluční propagandu“ se uskutečnil 7. června 1915 ….
…. Z amerických vlivných kruhů financovali bolševiky John Pierpointem Morgan Jr., Jacob a Mortimer Schiffové, Felix Warburg, Otto H. Kahn, Max Warburg, Jerome J. Hanauer, Alfred Milner a rodina Guggenheimů – Lenin a Parvus obdrželi celkem šest milionů dolarů ve zlatě ….
https://archive.org/details/UnderTheSignOfTheScorpion/page/n179/mode/2up
Je hezké, že nám tu sdělujete, že Lenin byl německý agent, který dostal miliony marek, aby zničil Rusko. Málem se to povedlo.
Podobný zmetek Trockij byl zase americký agent.
Oba použili německý produkt německý židů Marxe a Engelse („Das Kapital“, „Manifest der Kommunistischen Partei“) k likvidaci Ruska.
Rusko bylo pod stejnou barevnou revolucí jako třeba Ukrajina v roce 2014. Západní pokus rozvrátit stát.
Kdyby nepřišel Stalin, a nezastavil západní rozvracení Sovětského svazu, Rusko by dnes neexistovalo. Až Stalin zastavil západní barevnou revoluci německého a amerického produktu.
Kdo byl autorem marxismu? Němec a žid.
Trockij ten snad byl nejhorsi , po revoluci ihned bezel do hlavni banky ukrad vsecko zlato a ceny papiry a poslal do Ameriky svym porucnikum. Zrejme jim to slibil , za miliony, ktery dostal na prevrat.
Ale nejdriv si situaci na prevrat pripravil car , s tim, jak to bejva u konce imperii ,co udelal bylo vsecko spatne a navic to vubec nemel delat..Tim si krvelacny bestie na sebe pozval a nalakal.
Napr. prohlasil se za vrchniho velitele ruskych a prohravajicich armad. Tim vsichni vsecko mohli a hazeli na nej..
Nejen ze byl hloupej ,ale nemel zadny vedomosti ,vzdelani ,teroeticky a prakticky znalosti , ktery ma mit kvalifikovanej vojak z povolani..
Převrat v Rusku, byl připravován dávno před první světovou válkou.
Klidne se smejte pane R., dal kdyz komunismus je a byl fasismus, s jinym nazvem.
Napr. vudci, Lenin , Sverdlov a Trockij , zaplaceny stedre aby prosazovali zajmy bohacu ,na permanentni revoluce a valky az do zniceni sveta.
Byli vcas odstranenej.Komunistickej trockismus je porad dulezita ideologie zapadu.
Zrejme byli horsi Hitlera .Skoda slov..
Jednou provždy si libtardi kurva zapamatujte, že za každým válečným tažením stojí velkokapitál, ať už to byl ten německý, který stál za Hitlerem, tak i ten, který poslal Johnsona za Zelenským s naslibovanými miliardami dolarů, ať žádnou mírovou dohodu nepodepisuje.
Velkokapitál jsou samozřejmě z velké části petrochemici, oceláři, ale hlavně zbrojaři – a jejich obchodníci se smrtí, kteří vyzbrojují NATO. Stejní byli ti, kteří vyráběli pro Hitlera a financovali jeho mašinérii.
Všechno za jedním jediným účelem :
Rozjebat a rozkrást bývalý Sovětský svaz, nebo dnešní RF. Nebýt VVP, málem se jim to povedlo…
Sověti německému velkokapitálu nakopali prdele, přesunem výroby všeho potřebného za Ural a pak samozřejmě nesmírnou obětavostí národů SSSR.
A Rusové teď spolehlivě nakopali prdele velkokapitálu, podporujícímu NATO. Přesně to NATO, které ostatně vždycky bylo a zůstává papírovým tygrem, jak ostatně přiznal sám president USA.
Momentálně je NATO dobré a schopné akorát tak toho, aby někde někomu lokálně podesíralo, případně ke sledování letu Santa Clause o Vánocích…
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-putin-konflikt-na-ukrajine-se-chyli-ke-konci-40577338
Ano, souhlasím – pamatuju Gerharda Schrödera ve funkci.
Byl to poslední pragmatický a rozumný německý kancléř, ze všech těch poválečných, kteří se tam točili jako svatí na orloji.
Rozumím proto tomu, že právě s ním chce VVP mluvit o situaci a pozici Německa.
Ten Schroder je vyjimecne normalni german. A mozna , ze jenom jeden.
A kdyz se german da este do holportu s britem, skoda slov.
Akademik to zapira , ze valka je drahej kseft pro bohace /bankere..
Ale astronomicky zisky sou zaruceny pro ne vladou i kdyz stat a narod prohraje. Ale vojakum padlym uz nikdo zivot nevrati..To jim jaksi nevadi.
Obrovsky zne miliard ,se odehravaji pro bankere a jejich monopolni konglomeraty i dnes. Prave i prodluzovanim valky na Iran.
Ta stoji az 2 miliardy denne. Vlada je vetsinou odevzda korporacim , aby vyrabeli a poskytovaly vsecko pro valku.
Napr. Usa maji konecne prvni hypersonickou raketu ,jedna stoji 41 milionu.
Lita s bidou 5 machu.
Kdyz 10 machu a vic je bezny. Letadla cena vod 80 milionu nahoru a plus udrzba.
B2 za 2 miliardy vyleti a potom ma udrzbu za 100 milionu. Obrany rakety /intercept/, Patriot ,stoji vokolo milionu jedna.
Aby sestrelila dron za 5 tisic..
Drony maji taky ,ale specialni , za 200 milionu jeden. Iranci uz dva zbouchli.
Letadlovy lode v prumeru za 13 miliard jedna. A maji jich myslim, 12.
Ted lode ,Lincoln a Ford odjizdeji zpatky do Usa z valky.
Vostatni se nepriblizi k Iranu..
Americani se vopravdu nadrou , aby si z dani na vsecko , poridili takovy drahy zabavy..
Hitler nemel lecos , predevsim ropu a produkty z ropy a zakazem a sankcema na ropu a blokadou Hormuzu si EUNato ropu taky zablokovali.
Snad aby skoro zadnou nemeli , jako vrchni velitel Wehrmachtu a vojevudce , zacatecnik, amater , Hitler, taky nemel.
Umelej benzin zamrzaval v nadrzich tanku a aut , v Rusku.Teprve az potom se veleni Wehrmachtu dozvedelo a zjistilo ,ze je v Rusku zima.
Von si kazdej dneska mysli ze pathologicka tupost a vomezenost byla vymyslena ,teprve s EU..Jo , to neznate germany.
Zase mertzove netusi ,kam se zenou , ze je v Rusku furt zima a ze tam nemaji lezt..
Zautocit na Grozny a Baku , to Dolfa napadlo,ale az pozde..Kdo vi.
Von byl vod maminky hodne rozmazlovanej , do sadomasochismu.
Ale masochisti ve skutecnosti , nechteji nikdy vyhrat. Lejno ma vyjimecny znalosti , ze rus bojuje s lopatkam a s cipama z pracek.
A na dalsi valku se proto chystaji.
A Trump , co si uz na sebe vydelal vysmechu, sarkasmu , obvineni ze je nemoznej a horsi ,ale porad nema toho dost.
Je pravda a skutecnost ,ze slouzi a vyvadi,jako magor ,ze je taky rosti,
na zakrejvani dalsiho vyvoje do dalsiho stupne demokracie , zvanyho „technokrautismu“..
Protoze uz taky zjistili ,ze kapitalismu a jeho vyvojovy modifikace porad konci
do snazivyho /i tvurciho /, sebeznicovani ,na celej svet.
Ja vim ,ze sem general po valce , ale furt lepsi , nez nic.
Se mi to zase rozpatlalo,chtel sem zase napsat dneska jenom jeden vodstavec.
Rusum a Rusku se nakonec muze ta valka nevyplatit. Protoze jejich bohaci taky bohatnou a tak samozrejme ziskavaji v Rusku navrch .
Az Putin skonci , muzou pro Rusko a halvne pro ne rozhodnout, ze chteji neco lepsiho ,napriklad , co maji a co chystaji na zapade ..
To Marek Ř.:
Víte, co mě dneska potěšilo? Že komik-pyjanista, který dělá Ukrajinců „presidenta“ nedotáhl vyhrůžky zbombardováním slavnostní přehlídky na Rudém náměsí v Moskvě.
Nechat si vybombardovat střed Kyjeva Oriešniky jako odpověď na tuhle akci, která by měla hlavně propagandistický význam pro KoZa, byla asi příliš velká cena. Mluvčí MZ RF Maria Zacharová to řekla naprosto pregnantně. Když Když >> Tak.
A hodně Kyjevanů jí asi uvěřilo – včera jich odjelo „na daču“ nebývalé množtví. Násobné. Výpadovky ucpané.
Takže pro tentokrát vyhrál zdravý rozum, podpořený strachem o život.
Ale měl by vyhrávat častěji.
A ještě něco:
Ukrajinský intenet byl dneska přetížený na 600 -800%. Ukrajinci prostě chtěli vidět přehlídku v Moskvě.
Mńo. přehlídka se mi moc a moc líbila. Proč, jednak ty odhodlané tváře, ať pochodující nebo mávající. Taknějak jsem četla to odhodlání bránit svoje. U nás věc nevídaná. No a potom – ta absence těžké vojenské tecniky. žádné na výrobu a materiál nákladné tanky a pod. Drony … ten film o nich mne úplně zpacifikoval. Ideální zbraň, rychlé lehce měnící směr, nezasažitelné jako těžké b ombařrdéry a pod. zastaralá zařízení. Pak prý njn… líbio se mi to, líbilo.
A takhle v nevědomosti si tady žijeme:
Finský prezident Stubb ve Španělském sále vyzval publikum, ať si připomene, jak pozitivně EU změnila jejich život za posledních 30 let.
V roce 1996 měla EU 15 členů a 28 % světového HDP. Dnes má 27 členů, a 15 % globálního HDP. Miluju čísla.
Před 20 lety měla EU všechny ekonomický ukazatele na úrovni USA. Po lisabonskym diktátu to vzalo takovej sešup, že dneska už z americkýho vlaku není vidět ani koncový světla. O Asii nemluvě.
Za vyzvama , nezapominejme , jiste kruhy nepripustily a vse vsadily na Adolfa, to se clovek dozvi veci, ze naky anonymni kurvy, pardon,kruhy .
Dnesni vyklad dejin..
Kdo to vyklada. Asi ten nakej vyklad se vyklada, sam sebe.
Za vyjmenovanyma a kseftovacima korporacema, a poucovanim , ale je treba videt skutecny puvodce vseho zla, zapadni a nejbohatsi bankere., ktery vladnou vladam doposud.
Treba zminka aspon , vo existenci Daves a Young financnich planu a injekci obrovskyho kapitalu , kvuli velkym starostem, jenom pro a vo Nemecko..Nic.
Neprejme si opakovat. A kdo ze sou a maji bejt ,ty opakovaci neprejmove.
Sou vyzyvany ,ze si nemaji prat ,ale co.
Na cokoliv konkretniho , si nekery vezmou velkou zehlicku a co se jim nehodi , nebo nevi a vedet nechteji , texty si poradne a paradne tou zehlickou vyzehli,
aby se libily , jako se chce svihak a flutek libit a udelat povrchni dojem na ty vokolo a na zensky, svym paradnim vohozem….
Aby texty nezatezovaly a nevobtezovaly nikoho skutecnostmi , skutecnymi fakty s dukazy.
Po neprejme si a nedopustme, /zase vyzva nakym nedopustencum , co maji za povinnosti nedopoustet, ktery nikdo nezna /prijdou na radu ,rady ucme se se znat..
Takze dostavaji ctenari poradny naklady povinnosti ,co vsechno maji na hrbu a co vecko maji vykonavat dle poucek. Este vsecko nezapominat.
Na mezky se furt naklada, co nejvic.. Maji povinnosti vsechy naklady nosit a i v pameti furt . Na nic jinyho mezkarum nejsou…
Za maji mezkove povinnost se starat vo svoje deti a treba rodice ,zadnyho pouckare nezajima..Nebo sehnat neco k jidlu. Ucme a pripomenme ,taky maji za povinnost.
Naky mrtvi ,kdovi ktery ,muze to bejt treba nas terorem masakrujici slansky a nebo zapotocky s vymenou nasich penez za zebrotu na nas …
Kdo nevi ,se v clanku nic nedozvi.. Si ty naky mrtvoly nezaslouzi nase mlceni ,kdo to je , ze mlci a ma mluvit , nasi lhostejnost a nasi nevedomost.
Tady uz sme rovnou nejen poucovany ,ale obvinovany, co vsechno sme schopny spachat a pachame , vsichni ..Tezky se z toho vyvlict , neco se stane a maji to na zodpovednost. ..Hajme odkaz a ucme nase deti..Pripomenme a nenechme si mazat dejiny..Nehajili, nepripominali , nepoucovali deti a ted to maji ,sou v pruseru.
Takze , to aby jeden den mel asi 150 hodin , aby to jeden vsecko stihnul..
Navic vsecko je ztizeny totalnim zabstraktizovani , nejednoduchosti poucek. Napr. hajme . Kdyz vse jde vyjadrit proste a vystizne a s uvedenim Konkretnich prikladu
na ilustraci.
Ted jak ma nekdo, kdo vsechno , to hajme ,provadet .Kde a kdy a jak a proc.
A komu a s kym..A jak vedet vocode.
A kdo porad hodne mluvi a pise ,v absolutnich neurcitostech , v literarni grafomanii ,v zaplavach mnohomluvnosti a tsunami inflace slov , neovlada remeslo sdelovani a casto zakrejva ,ze sam nic nechce udelat , protoze este , taky nic neumi..
Děkuji autorovi.
Jak za „říkanku“, tak i za připomenutí 9. května…
Pro ty co nechodí k Vlkovi
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2026/05/09/39-pragov-eh-omluva-39-cestnym-ceskym-sudetakum-a-specialne-panu-jirimu-suchemu-aneb-kdyz-uz-nestaci-ani-to-co-do-kamene-vytesano-jest/
Ten výše uvedený seznam zřejmě čestných sudetoněmeckých soukmenovců by mne normálně k napsání čehokoli nevyprovokoval. Jména jako Halík, Pithart, Rychetský, Sommerová,Jan Urban, rodina Uhlova a Šabatových, Kroupů a dalších samozvaných a sebejmenovaných „morálních majáků“ a věčných petentů, ovšem s velmi pokřiveným pohledem na svět a morálku vůbec, mne ani nepřekvapuje ani nezaskočila. Stejně jako podpis věčně v rauši Kurvahošigutentaga nebo lehkoživkových expertů typu Matěje Hollana nebo Jeřábka.
Už jsem posla panu Suchému do Semaforu z jejich webu link na tento otevřený dopis, tak jsem zvědav, jak se k tomu postaví . . .
Re: pK
Nijak. Mamlas z Vidlákovny je pod Mistrovu rozlišovací úroveň.
Z mé strany „mamlase“ je podstatné, že „mistr“ je o existenci článku vyrozuměn a bude vědět o tom, že existují lidé, kteří si jej sice doposud vážili, ale v jejichž očích hluboko klesl po podpisu pamfletu Pragováků. A jestli využije příležitosti se obhájit a nebo bude dělat mrtvého brouka, už není podstatné. Důležité je, že obdržel zpětnou vazbu.
Targusi, já Suchého dlouholetou uměleckou produkci mám moc rád, a že se podepsal pod něco takového… No, já se těch jeho 94 let nedožiju. A jestli, buch ví, co ze mě vypadne za výrok…
Sem Suchyho znaval , dokonce sem ho varoval , ze bude zakazanej ,
aby moh vcas neco udelat proti tomu a mimo to , ze chtel tvrde prosazovat a ovladat svoje okoli , nebyl precteni..
Vzdycky byl velmi chytrej a vyznal se..
Na stary kolena nema zapotrebi se spinit. Muze bejt uz senilni..
Mozna, ze se tyhle lidi nevyznaji ani sami v sobe.
Každý udělá občas chybu, ani Jiří Suchý není výjimka. Jednou z největších chyb jeho kariéry je, že vás neangažoval a nezapojil do svých komických výstupů. Kde už jste dneska mohl být!
A tak vás máme tady.
Vlk opět výborný!
Je v Brně naplánována během sjezdu nějaká demonstrace?
Pokud si dobře pamatuji, tak jsem zaznamenal něco o 24.5., ale berte to s rezervou mé sklerózy.
Věřím, že to někdo tady na stránkách upřesní! Určitě pojedu!
Děkuji
https://www.brno-stred.cz/kalendar-akci/pochod-obrana-naroda-2~cal29453
o akci na 23.5. najdete více na webu – náboj pravdy.
Jinak o akcích v Brně proti SdL píše tady i na Kose pan Řezníček.
Děkuji
Nase protesty u nas , sou v Nemecku svobodne zakazovany, informovat a uverejnovat ..
Pan Řezníček tady psal:
„Pokud se chcete střetnout se Sudeťáky face to face, tak v pátek 22. 5. mají na Moravském náměstí Slavnost dlouhých stolů a tam budou předvádět svoji kulturu. Tam my budeme také, abychom jim to zpříjemnili. V sobotu 23.5 na ně budeme čekat na ulici Vídeňská, kde jim zablokujeme jejich pochod smíření, kdy jdou z Pohořelic do Brna. Ta nedělní demonstrace se sudeťáků vůbec nedotkne, protože budou zalezlí na výstavišti v pavilonu P. To bude jen show politiků, ale barikády budou jinde….
Proto je potřeba se neorientovat jen na nedělní demonstraci, tam se budou předvádět politici…
Na KOSE to podrobně rozepíši, aby si lidé nemysleli, že je jen jedna demonstrace 24.5. To už bude spíše jen show politiků, ale „barikády“ proběhnou pátek + sobota tzn. 22,23, května.“
https://web.litterate.cz/pokud-tohle-nestaci/comment-page-1/#comment-622685
Bývalý poslanec Jiří Kobza situaci na místě popsal se slovy, že jde o neúctu. „Musím říct, že ten nerespekt vůči tomu, proč jsme se tady sešli – abychom uctili památku padlých –, je do nebe volající a ukazuje to dost o těch lidech, co nás tu provokují a pokřikují,“ shrnul.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bitva-u-Olsan-Nocni-vlci-proti-Havloids-A-v-jejich-bunde-reporter-CT-791047
a co to vypovídá o vládě !!
Připomínám že v tom Havloid klubu je například Matásek
Von si asi potřebuje odpracovat angažmá v Orlíku či jak se ta skupina jmenovala.
Landa se za Orlík nestydí, nepotřebuje si nic „odpracovat“ – a přesto od časů Orlíku stojí rovně.
Okruh svých fandů má mnohem větší, nežli herec Matásek a jeho neotřelá produkce je zpravidla ihned vyprodaná, stejně jako zřídkavé koncerty.
A na těch koncertech se běžně hraje Bílý jezdec, nebo Dvojí metr. Obě stále platné.
A Anička Malinová – to je taková poklona paragánům a jejich holkám, jaké nebyl žádný jiný český „umělec“ schopen.
O Landovi přece nepíšu, píšu o Matáskovi.
Děkuji za potřebný článek i báseň.
Moc rádo se stalo, Ládíku… Zdravím.
Děkuji.
Kdo si vzpomene na bitvu u Tours, 732?
Dříve než bude pozdě.
Už JE pozdě.
Mír a mírový život jede už jen setrvačností. Vesměs danou pracovitostí lidí, kteří stále věří, že jejich práce bude v budoucnu užitečná.
Zlomí se to během jednoho jediného týdne, kaskádovým kolapsem služeb, pak financí a pak už to nebude řídit vůbec nikdo.
Vzpomeňte si na úvod Malevilu.
NIKDO v celé Francii, si týden před událostí ani omylem nepřipustil, že by se něco takového mohlo stát.
Život obyčejných lidí běžel setrvačností, danou historickým i přírodním rytmem.
Politici se hašteřili, jako ostatně i jindy – a pak někomu jeblo. Konec civilizace během 5 minut.
Myslím, že podobně skončíme i my.
Spíš postupný úpadek. Naproti tomu už je znát vliv zpětné vazby. Příkladmo „Stop Temelin“ je, doufám minulostí. Roste poptávka v technických oborech.
Většina nejmladší generace má dřívější doznívajíci „ismy“ u zadele.
To možná má – mluvím často s mladými.
Těm normálním (ne různým aktivistům v čemkoli) jsou ty -ismy sice u prdele, ale dojíždějí na úpadek školství, deformovaného aktivisty z řad učitelů.
Už jsem to tu psal:
Co si má firma počít s „průmyslovákem“, kterého škola absolutně nepřipravila na běžnou praxi?
Oni do nich sice nějak natlučou Arduino – jenže to je hračka, která je ve fabrice nanic..
Škola jim na obrázcích ukáže kdeco, ale fyzicky nemají možnosti to vidět. Vědí, že v pohonech existují takový a makový motory, ale nikdo z žáků ho fyzicky neviděl, natož tak v provozu.
A tak by se dalo pokračovat, nehledě na obrovské deficity v teorii.
Teď doučuji počty středoškoláka, v prváku propadá. Covid, potom smůla na učitelku matematiky, která na ně kašlala + rodiče, kterým je vzdělání potomka volné. Tak doháníme, co se dá – sčítání přes desítku, násobilku, zlomky, množiny. Dotyčný se chce na škole udržet, tak maká. Hlavu na počty má lepší než průměrnou; škoda, ztracený jedinec – s dobrou ZŠ mohl mířit na vysokou školu, takhle s odřenýma ušima maturita v učebním oboru.
Re: K´62
Neházejte kulomet do čiroku! Když už, tak aspoň předovku do prosa. Možná to klučina dotáhne aspoň na hen toho oného bakalistu.
Mohu-li něco plknout, neznám lepšího pocitu zadostiučinění, než když doučujete člověka, který CHCE!
Targus (19:10)“Neznám lepšího pocitu zadostiučinění, než když doučujete člověka, který CHCE!“
Naprostý souhlas. Říkávalo se tomu postoji „hlava otevřená“…
IQ v tom skoro nehraje roli. Je to postoj „poctivého hladu po hledání příčin“.
Tací dojdou daleko…
A nemusí jít zdaleka jen o doučování. I obyčejné učení lidí, kteří to opravdu chtějí a mají o látku zájem, je fajn 🙂 .
Nauc nekoho nejdrive myslet a potom uz zadny doucovani do smrti ,nepotrebuje.
To je dobrá myšlenka. Myslím si, že matika a fyzika jsou právě takové obory (nebo předměty…), kde se lidé myslet učí.
Moc pěkné, ta báseň chytá za srdce. Máte talent 🙂 .
A je to moc potřeba, v dnešní lhostejné době…
Děkuji. Lhostejnost pokládám za mor svého druhu…
Máte pravdu, lhostejnost je horší, než další dvě špatné vlastnosti: zbabělost a hloupost.
„Stalo se modou sezony , do nepravosti radne tepat. Kaiser rock tyhle
sezony mi, ale vubec nepad“. /Suchy/.
Lhostejnost.
Kdyz je cim , tak se jeden muze zamyslet , jo treba zamyslet , nad vyrazem a vyznamem slova lhostejnost. A odsuzovanim ,prave ty lhostejnosti…
A hned zjistime , ze sou vic druhu./Nebudu rozpatlavat/.
Ze nemuzou pro svoje uspokojovani z poucek na prostej lid hazenych ,jak se to jim hodi a pri kazdy prilezitosti.
Hop na kravu lhostejnosti a nebo na dalsi kravy , jako je vzdelani a vychova na mentalni a psychicky zvotroceni do smrti pro zacky a studenty..
Adolf ,sam spatnej zacek ,besnil s kazni a disciplinou na germany , na zivot a na smrt. Vedel co je vzdelani s pouckama a vychova , ze je donuceni zotrocovat masy silenou ideologii .
Jak nacisti tak i komunisti. Nejdrive je pedagogove nauci cist a rozumet ,pred donucovanim otrocit jejich ideologii ,az do smrti.
Kazda ideologie konci vzdycky silenstvim. Jako ideologie nasilnyho vzdelavani mas pro zajmy vlad. Vysledky vzdelavani politiku vedcu , judru ,pro sudetskych zradcu , treba , at si kazdej najde v dnesnim deni.
A pak zbejva jako ve skolach , ucitele uz si na nich a na zackach zarajtujou s poucovanimi.
Bez konce. Pak sou vzdelany ,ze vedi kolik se nakope v Cine tun uhi za rok.
Nejvic hlavni ukol ucitelu , je zbavit je individualniho mysleni , protoze to skodi vsem rezimum.
.Kazdej potom vodsouhlasi , ze tahle abstrakce/lhostejnost / je spatna a jina zase doporucena pedagogy je moc dobra , napr. se SSSR na vecny casy a nikdy jinak. Dneska je to zase s EU…A to je jina forma lhostejnosti, z mnoha …Souhlasici lhostejnost..
Ale vse vypada jinak , staci se zamyslet..
Děkuji za reakci, ale myslím si, že učitelům křivdíte. Aspoň některým.Někteří jsou rádi, když žáci nebo studenti samostatně myslí, je to jejich cíl.
Myslím si, že jsem s „poučováním“ na nikom nikdy nerajtovala. I když to slovo samotné vyvolává zábavné představy. Na studentech ne 🙂 .
Všichni jsou mrtví, Dejve.
Jako ti od Lipan, od Thermopyl.
I Kočanská.
Díky, pane Marku. Ano, 9. květen bychom měli slavit jako den vítězství nad hitlerovským Německem! A snažit se, aby to i dnes dopadlo dopadlo dobře…
Někteří by holt rádi slavili po boku Hitlera. V zájmu každé společnosti je, aby takových bylo co nejméně…
V jistém smyslu bychom měli v duchu poděkovat dr. Morellovi.
Byl to on, kdo prostřednictvím drog zbavil Hitlera posledních zbytků zdravého rozumu.
Čert ví, jak by to bývalo dopadlo, kdyby z něj neudělal takovou trosku…
Imho, trvalo by to dlhšie a stalo viac zivotov. Ale Rusi by podla mna do toho Berlina dosli
Pro dnesek je velice dulezity a aktualni vedet a kdyz uz tak pripominat ,
ze kveten 1945 ,byl osvobozenim a vitezstvim prave i nad vsemi sudetskymi nacisty.
Voni komunisti nas uz tenkrat varovali a vopakovali vo tech revansistech ,ale my sme mysleli za fasismus je mrtvej a ze to je jen komunisticka propaganda.
Ted na nas nastoupili, vod 89, nacistum zehnajici vatikanisti , pronemecka slechta s tim schwarz hovadem v parlamentu i na presidenta kandidoval..
Takhle si mysli , ze uz nas maji naklepany jako rizky, ted na usmazeni.
Třeba to zas dopadne dobře. I nějaký Slánský k oběšení se najde.
Znáte Operaci CIA Splinter Factor? Doporučuji googlit…
Výbušnina: Od 80 do 200 Kč.
Re: idi…
Docela čtivě napsáno.
Ano. Iniciativní blbec horší třídního nepřítele.
Z mnohých událostí však víme, že soudruzi k tomuto mají jak z hráze do rybníka. Příkladmo v době Francouzské revoluce CIA nebyla.
Ale bankéři ano.
Máme tady opevnění- některé si koupili soukromníci, opravují je a dělají tam různé akce. Dnes jsem se vedle takového ocitnul. U bunkru dobová německá technika- budiž, ale obléct se do dobových uniforem mně přijde tak nemístné, jako bych na pohřbu zpíval. Dnes má být nějaká vzpomínková akce na staromáku a oganesjanovci se tam už prý chystají. Jsem zvědavý, jestli bude znát, že máme jiného ministra a ten dá pokyn svým podřízeným zabránit případné narušení akce.
Tak SS-Oganesjan-Porno-Gruppe by měla stát dávno mimo zákon. Fašistické bojůvky jsou netolerovatelné…
Ještě nevíme, jaký mají program.
Kdyby chtěl Mikeš pro pobavení obecenstva sehrát například závěrečnou scénu z Hitlerova bunkru, přispěl bych mu na spacák z kartónu.
Češi jsou přece smějící se bestie!
S tím bych počítal. Zásadní věci obvykle předělají na specifický pacifistický humor.
Tu poradu v bukru jsem už dvakrát předabovával. A pokaždé to byla docela sranda…
Dnes jsem se v Dejvicích zastavil a poklonil u několika pomníčků padlým v Pražském povstání. Téměř všichni ti hrdinové zemřeli v boji proti Němcům dne 9. května 1945.
Bylo mi smutno a v duchu jsem se jim omluvil za tu druhou polovinu našich taky z občanů, která je už ve svém světě nechce.
Marku, dík za vzpomínku.
Též se jim za ty tupce omlouvám. Děkuji za vzpomínku…
Nad kulatakem je malej pomnicek stabniho kapitana Moravka..
Re: paw
Jj, chodíval jsem tamtudy za jednou – ehm – dobře se na to vzpomíná…
Targus .
„Verim v boha a svoje pistole“. Rikaval. My to zaciname potrebovat taky .
A barikady, navic.
Děkuji Vám.
Já básnické střevo nemám, tak jsem byla dneska ráno položit kytici šeříků k pomníku neznámého vojína.
Já děkuji za ty šeříky…
na fasbuku sa rozpadol fekálny voz s príspevkami relativizujúcimi oslobodenie Sovietskym zväzom a adorujúcimi nacistickú (zatiaľ iba) techniku.
Je to koordinovaný útok.
Je z toho člověku smutno. Bohužel, fašismus stále ještě poražen není. Stále je zde systém, který ho produkuje…
Třeba Tripartita.
Třeba programovací jazyk Páté Mojžíšovy 15:6:
„Vždyť JHVH, tvůj Bůh, ti požehná, tak jak ti řekl. Budeš půjčovat mnohým národům, ale sám si nebudeš půjčovat, budeš vládnout nad mnohými národy, ale ony nad tebou nebudou vládnout.“
Vycítili svou příležitost. Mluvím o tom prakticky celý život, že se naše společnost fašizuje a že Němci nejsou žádní kamarádi. Vždycky se tomu každý jen vysmíval. No tak to tu máme znovu. Na rozdíl od nás jedou svou agendu programově, mají peníze, podporu a čekají a čekají na každou naši sebemenší chybu. A že jich za posledních sedmatřicet let bylo požehnaně.
Ale ten jejich pocit nadřazenosti germánské rasy je stále v nich, jako v koze bobky.
Neopustil je ani těsně po válce, kdy by každý jiný národ -a po takové strašlivé porážce- alespoň na pár let, v takto rozbombardované a hladové zemi pocítil něco, jako vinu a potřebu pokory.
Ne tak ovšem Germáni…
Stále pro ně budou jiné rasy untermensch a tak s nimi bude i jednat.
Germán bude v čemkoli, v čem sebeméně uspěje, hledat potvrzení :
Nikoli svého dobrého vzdělání, technického talentu – ale té své árijské nadřazenosti!
K tomu je navíc, celá ta léta od války, pohání touha po odplatě – za tu potupnou porážku a navíc ještě od podřadných ras!
Nikdy by to nahlas nepřiznali, často ani ožralí – anebo jen někteří.
Zažil jsem na Ibize i na Mallorce něco, co by si ani rodilý Němec doma v Německu nikdy nedovolil :
Tam, daleko od své země, vyřvávaly hordy silně ožralých, ostentativně hajlujících „západních“ Němců, po ulicích si prozpěvující Horsta Wessela, kteří např. se servírkami a číšníky, jednali jako s nejposlednějšími děvečkami a pacholky ze statku.
Bylo to nechutné.
I celkem flegmatičtí, taky věčně ožralí Britové, nad tím chováním kroutili hlavami – a občas dali skopčákům přes držky.
Co nedokázali Němci tvrdou agresí a vojenskou brutalitou během Třetí říše, tak s Marshallovým plánem za zády, dolarem a vytvořením faktické Čtvrté říše, zvané nejprv EHS a později EU, to dokázali později hospodářsko-finančně. Výsledky vidíme :
Skoupili a minimálně finančně, spolu s Francií, ovládají celou Evropu.
Půjde-li Německo do kopru (jakože půjde), půjdeme do kopru i my s nimi.
V Čechách už nám nic nepatří, rozhlédněte se.
Vodu nám prodávají Francouzi, Škodovky a třeba výrobu ABB, nebo převážnou většinu jídla v obchodech, nám prodávají Němci.
Byli by se po válce schopni spojit i se samotným Satanem, aby to ponížení Slovanům oplatili.
Nás to ve škole učili jako revanšismus a revizionismus.
Od Germánů nebude klid a pokoj nikdy, nikdy, nikdy.
Skutečná denacifikace, v myslích lidí, je totiž neoddělitelně spojená s doslovnými potoky krve – a to v současné „humanistické“ Evropě přece nejde…!
Myslím, že i takový VVP už pochopil, jak těžký úkol si s denacifikaci UA uložil.
Znamená to vybít všechny, kdo už mají nacismus a fašismus usazen v hlavách…
Děkuju, Marku!
Rádo se stalo, Jano. Děsí mě, jak se Evropa opět fašizuje a militarizuje. Tehdy je třeba zvednout hlas…
Co třeba…. Alláhu Akbar!
Na druhou stranu možná právě tento faktor zabrání obnovení vůdčí síly Wehrmachtu. Už nyní mají problém německé školy. S armádou to nebude jiné…
Já mám strach z banderovské armády…nemůžu se zbavit dojmu, že by si ji vedení EU rádo vypiplalo a pak použilo…proti nám! Máme to blbé, ze západu chalífát, z východu banderastán…obé hnus fialový.
Já bych se bála toho, že až bude Ukrajina konečně poražená, tihle ozbrojení banderovci nebudou mít co na práci a budou se potulovat po Evropě. Budou se živit organizovaným zločinem, vydírat malé státy, možná je budou chtít ovládnout. Je jich hodně a nebude, kdo by se jim postavil. Něco jak banda z filmu Sedm statečných, ale ve velkém. Naplnění karmy, že jsme Ukrajině pomáhali…
No…vláda už by měla pracovat na skutečné obraně naší země, né na vykrmování zbrojovek nákupem zbytečných astronomicky předražených nepoužitelných hraček.
Zdaleka nejhorsi na svete je cinnost nekterych mezinarodnich bank.Uz od 19.stol.
To vostatni sou nasledky..
Krátké, ale výstižné. Bravo, pane Paw.
To Wednesday:
Ten myšlenkový a slovní „kvas“ je v lidstvu pořád, od nepaměti.
Myslím, že byl dokonce i ve starověkém Egyptě. Třeba exodus Židů..?
Jediná obrana myslím je, zachovat si odstup, čistou hlavu a nepřidávat se k žádnému „proudu“. Nikdo totiž předem neví, kam ten proud zamíří.
paw (16:44) „Zdaleka nejhorsi na svete je cinnost nekterych mezinarodnich bank. Uz od 19.stol. To vostatni sou nasledky…“
Pokud bychom se bavili o „PŘÍČINÁCH PŘÍČIN“, tak vlastníci Vámi zmíněných bank, „pánové měn“, jsou programováni krvavou smlouvou obřízky.
Říká se tomu Abrahamova smlouva a je to dodnes PRÁVNĚ VALIDNÍ smlouva o zotročení a vyhubení všech, kdo se nepodřídí Vládci tohoto světa, řečenému JHVH.
V primárním textu popisu Abrahamova smlouvy se sice hovoří pouze o výčtu deseti tehdejších národů mezi řekami Nil (či „Egyptským potokem“) a Eufratem.
Další prováděcí předpisy a výklady (tj. Mojžíšovy knihy a dnešní výklad Talmudu) rozšířily ono „zaslíbení“ na všechny pohrobky Římské říše a později až na všechny národy světa…
Slovani, jako první z (antinábožensky) nepodvolených jsou na čelních místech seznamu. Slave (anglicky otrok), nevznikl jako pojem náhodou…
Klíčová věta prováděcího předpisu Dt 15:6: „Vždyť Hospodin, tvůj Bůh, ti požehná, tak jak ti řekl. Budeš půjčovat mnohým národům, ale sám si nebudeš půjčovat, budeš vládnout nad mnohými národy, ale ony nad tebou nebudou vládnout.
Důsledky?
Pouhý podvědomý souhlas, že Ježíšův Otec je TOTOŽNÝ s bohem Abrahamovy smlouvy, z kohokoliv souhlasícího dělá legitimní materiál naplnění Abrahamovy smlouvy v jejích aktuálních výkladech.
Naopak naším jediným právně NADŘAZENÝM nástrojem zneplatnění Abrahamova smlouvy pro život jednotlivce je Ježíšův právně validní výrok: J 14:23: „Kdo mě miluje, bude zachovávat MÉ slovo, a MŮJ Otec ho bude milovat; přijdeme k němu a učiníme si u něho příbytek.“
Pozor ovšem na Pavlovy dezinterpretace v „Dopisech apoštolů“!
Pavel je všemi mastmi mazaný právník farizejské školy. Dokázal nejen odsunout Ježíšova slova mimo oblast právní validity podsunutím svých interpretací, ale dokonce rozšířil validitu Abrahamovy smlouvy nad rámec původního znění tím, že Ježíšův klíčový výrok (původně Ježíšem výslovně vztažený na Židy) zfalšoval, dezinterpretoval a rozšířil do praxe VŠECH věřících. Prostě pustil do oběhu svůj výrok namísto Ježíšova originálu. A tímto Pavlovým výrokem namísto Ježíšova je definováno křesťanství jako trojský kůň Abrahamovy smlouvy.
Pro zájemce – Ježíšův výrok: https://www.obohu.cz/bible/index.php?styl=CSP&k=L&kap=22&v=20&najit=tento+kalich#v20
Křivé zrcadlo Pavlovy „rádoby“ citace: https://www.obohu.cz/bible/index.php?styl=CSP&k=1K&kap=11&v=25&najit=tento+kalich#v25
Budu drsně upřímná, až se to mnohým možná líbit nebude. Abrahámova smlouva je mi u… (mám svou vlastní) a apoštola Pavla moc ráda nemám (psala jsem jinde, co mi na něm vadí). Ale na tom jeho dodatku „… to čiňte na mou památku“ neshledávám nic špatného, je to i součást liturgie, tzv. mše sv., je to připomínání si Ježíše. Zavazuje mě to do jen té míry, kolik si sama připustím… Takže vůbec 🙂 .
Kromě toho, že mám Ježíše ráda, ale na nějakých textech to nezávisí.
ad Wedne:
Chápu Váš autentický postoj a v lidské rovině „já-ty“ s Vámi bezvýhradně souhlasím. Není to tak dávno, co jsem tuto tématiku vnímal naprosto stejně. 😉
Mluvím ale o rovině „oni-já“ (oni-my). Tzn. dle kvantové informatiky, jak tomu pojmu rozumím (fyzická realita jako superpoziční součty vědomí přítomnosti všech vědomých bytostí + role chápání sémanticky vrcholového pojmu „Bůh“ a „Bůh Otec“) běh tohoto lidmi řízeného světa neurčují postoje jednotlivců někde na okraji Gaussovy křivky (Vy a já, například), ale právní názor věřících středu.
Což jsou: A/aktivní (= krvavě obřízkou zasmluvnění) účastníci AS. (Abrahamovi smlouvy) Ti rámcují duchovní právní realitu tohoto světa, dle většinově akceptovaného narativu „Stvoření světa“ vládcem Smlouvy“ a tudíž „Smlouva“ právně platí: Což Ježíš kvituje výrokem: „Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon…dokud se všechno nestane“ (dle Ježíšových slov https://www.obohu.cz/bible/index.php?hledat=dokud+se+v%C5%A1echno+nestane&k=Mt&styl=CSP&kap=5&kde=1)
Neboli jinými slovy: Váš (i můj soukromý) postoj je zcela v pořádku. Ale skrze tento postoj pouze taháme za kratší (právní) konec řetězu příčin a důsledků.
Realizátoři AS mají totiž na své straně právní sílu Zákona i výkonnou Moc vládců měn v tomto světě tento Zákon naplnit. A tuto výkonnou i právní moc Pavel svým právním trikem (= sémantickým podvodem) výše argumentované záměny Ježíšova výroku za Pavlův) celosvětově umožnil. Právě skrze uvěřivší Pavlovi namísto Ježíšovi. Neboli křesťany. „Cokoliv svážete na zemi, bude svázáno i v nebi…“
Chtělo by se ve zkratce shrnout: „Ježíš o svém voze, liturgie o Pavlově koze…“ Rozumějte: Na té liturgické logice „… to čiňte na mou památku“, v kontextu Pavlových slov by nebylo nic špatného, pokud:
A/ Pokud by neexistoval originální Ježíšův výrok, který celou Ježíšovou vahou říká něco jiného…
B/ Pokud by se tím jasně neukazovalo, že Pavlův výrok (v lepším případě) prokazuje Pavlovu neznalost Ježíšova výroku, v horším případě vědomý podvod…
C/ Pokud by se body A/ + B/ jasně neukazovalo, že prakticky nikoho z křesťanů po dva tisíce let Ježíšova slova a Jeho kontexty nezajímají, protože všichni „frčí“ na Pavlovi a jeho kontextech.
Praktický výsledek? Naprostá podřízenost světa i křesťanů mocnostem zla, válek, zotročování a genocid po celé dva tisíce let až podnes…
Viz: „Zaklínám vás Ježíšem, kterého hlásá Pavel.“ To činilo sedm synů nějakého Skévy, židovského velekněze. Zlý duch jim však odpověděl: „Ježíše znám a o Pavlovi vím, ale kdo jste vy?“ A ten člověk, v němž byl zlý duch, se na ně vrhl, ovládl dva z nich a přemohl je, takže nazí a zranění utekli z toho domu.“ (Sk 19:13-16)
Re: Bazi…
Piplat samozřejmě může, otázkou je:
1/ kdo to bude platit
2/ čím se to bude vyzbrojovat
Takže přechod do zločineckých struktur. Anebo legionářské = žoldnéřské jednotky. Regulérní vojenské struktury ztuha.
Máte pravdu.