24 listopadu, 2024

Stržené masky

V pondělí bylo v Praze asi osm set traktorů. Nedošlo k žádným škodám na majetku, nestrhly se žádné troleje, nikdo se nezašprajcoval pod most, každá sanitka mohla bez problémů projet, nedošlo k žádné fatální dopravní nehodě za účasti zemědělské techniky. Na Malostranském náměstí se na podporu zemědělců sešlo několik tisíc lidí. Za účasti kamer (a policie) přišli provokatéři, ale kromě bombastických titulků na Novinkách se nic nestalo. Nikdo nebyl zatčen ani předveden. Přes hlavy policie přelétla z obou stran jen trocha křiku.

Uvěříte mi, že mediální kampaň, web a sociální sítě připravovali tři lidé? Dva ajťáci a grafik. Čtrnáct dní skoro nespali, ale poprvé se nezpochybnitelně podařilo, že majnstrým zemědělské téma nemohl vymlčet. V politice nám sjednocování a spojování ještě docela hapruje, ale spolupráce alternativních médií, fejsbůkových influencerů a dalších osobností byla naprosto dokonalá, takže naše veřejnoprávní televize nemohla jinak a se skřípajícími zuby musela medializovat, že grýndýl je zlo.

V posledních čtrnácti dnech mě hřálo u srdce, že všechny ty moje zabijačky, ovocné knedlíky, ochutnávky vína a další akce, kam jsem zval každého, kdo se angažuje ve veřejném prostoru, k něčemu byly. Lidé se nespojují přes politické názory, o těch se mohou jedině pohádat. Lidé se spojují přes bůček a pohostinnost a zřejmě se dřív spojí mediálně než politicky. Prosím všimněte si, že zemědělský protest měl podporu zleva i zprava. Lidé, kteří se ve volební kampani budou do krve bít za svoje postoje a vymezovat se od druhých, tady zcela svorně podpořili zemědělce.

Když se to podařilo jednou, podaří se to znovu. Alternativní média mají stále větší dosah a jsem rád, že mají na sebe kontakty a chuť spolupracovat.

Zklamaní jsou hlavně ti, kteří se těšili na pražský kolaps dopravy, paniku ve vládních kruzích a její rychlý a potupný konec. Ale na to má majnstrým i vláda ještě příliš mnoho munice na skladě. Minule měli Mazancovou a Dobšíka, tentokrát měli modroptáckého stávkokaza Malého. Ovšem, museli nasadit značné strategické i taktické zálohy. Většina mediální a dehonestační munice je jen na jeden nebo několik málo výstřelů. Byla to bitva, kterou sice pravda a láska neprohrála, ale utrpěla v ní spoustu hlubokých šrámů.

Včera jsem zmiňoval Sašu Vondru, který ze sebe musel v přímém přenosu udělat úplného pitomce máváním dávno vyvráceného hoaxu proti Zdeňku Jandejskovi. Říct v přímém přenosu, že neumí rusky, neumí azbuku, neví, co je v dopise napsáno, ale je to jasný důkaz, že Jandejsek je kolaborant, to bylo tak debilní, že to nepřevzal na svoje FOR RUM 24 ani Šafr. Jo, čelit za to těsně před volbami žalobě a vědět, že alternativní média z toho udělají téma… nechtěl bych být ve Vondrově kůži.

Blyštivý Péťa i teologministr Marek Výborný se také vyznamenali horečnou snahou o dehonestování a nálepkování, které bylo tak okaté a hloupé, že si toho všimli i lidé, kteří se o politiku běžně nezajímají. Jejich arogance z obrazovek vysloveně stříkala. Někteří zemědělci možná ještě věří Agrární komoře, ale pochybuju, že by někdo chtěl volit Lidovce, protože je Marek Výborný dobrým ministrem zemědělství. A to nemluvím o tom, jak v přímém přenosu řekl, že si posvítí na Jandejskovo hospodaření a vůbec se za to nestyděl.

Navíc jako teolog říct, že organizátoři protestu nevědí, co je pole… Svatá prostoto! Jandejsek v Rabbitu asi vyrábí jaderné reaktory…

Zdechovský zase jasně věděl, že traktory jsou vypůjčené a že za protesty stojí Andrej Babiš.

Jan Schneider ve svém komentáři velmi jízlivě poznamenal, že vláda se odkazu Charty 77 vzdala zcela právem a většina opozičních politiků má pro veřejné debaty nabito na hodně dlouho.

Nejuměřeněji se k zemědělskému protestu vyjadřoval (a nebo skoro nevyjadřoval) Vítek Rakušan. Zdá se, že mu Řepa dobře radí a Vítek dobře naslouchá.

Firma Rohlík vyřadila výrobky Rabbitu z nabídky a leckdo vyřadil Rohlík ze svých preferencí a začal přemýšlet, že totalitní praktiky jsou zpět. Že si zrovna firma Rohlík hraje na mravnost, to je chucpe samo o sobě. Kádrováci Kladno si mohou s Čurdou, totiž s Čuprem podat ruku a sdílet společný osud.

Zdeněk Hřib se odkopal rozdílným vnímáním protestů ekoaktivistů a traktorů. To už ve veřejném prostoru také zůstane.

Strhlo se hodně masek a otevřely se další třinácté komnaty. To, co z nich vybaflo, bylo tak hnusné, že protestující udělali krok zpět, ale všichni to viděli a ať bude příští protest dělat kdokoliv, poučí se z toho, co se stalo teď v pondělí. Navíc nevěřím tomu, že po Vondrovi ještě bude fungovat strašení Ruskem a poukazování na dezinformace už také nějak nemá šťávu. Nota bene, když největší dezinformace vypouští jednička na modroptácké kandidátce do europarlamentu a ještě to dělá tak stupidně, že nad tím zvrací i největší žurnalistická žumpa.

Je to stejné i na ukrajinské frontě – dnešní války se nevyhrávají nějakým geniálním manévrem ještě geniálnějšího vojevůdce, který se zlomkem sil a s malým úsilím zvítězí pomocí vojenské lsti. Vyhrává se zaťatými zuby, mobilizací celého potenciálu a o výsledku rozhodne, komu dřív dojde munice. Nejprve je třeba zničit všechny síly nepřítele a pak teprve je možné postupovat vpřed. A i oslabený soupeř se opírá o rozsáhlé struktury, které zdědil a které hrají velkou roli.

Jsme na tom stejně. Pětikolka musí nejprve vystřílet veškerou munici a pokud se nám podaří někde průlom, musíme počítat s tím, že na něj navedou veškerou dostupnou palbu a klidně pro evropské hodnoty obětují i Vondru, který jim v jejich agendě vlastně stejně jen překážel. Nejprve musí všechno to strašení Ruskem a dezinformacemi vyčichnout, musí se strhnout veškeré masky a ukázat vše v pravé nahotě. Ještě pořád mají ve skladech dost hnusáren, které mohou použít.

Je zapotřebí jim dál strhávat masky, odhalovat jejich licoměrnost a nutit je chodit do bitev, do kterých se jim nechce, protože to příliš ukazuje jejich slabiny a hlouposti. Je třeba na sebe nechat střílet, protože to je jediný způsob, jak je donutit, aby všechno vystříleli.

Je třeba zatnout zuby a bouřit se.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

171 thoughts on “Stržené masky

  1. Pane Sterziku založte nějakou agrární platformu. Máte myšlenky, kontakty, energii. V budoucnu stranu se zdravým rozumem, něco volitelného. Snížit parlamenty, platy navázat na životní minimum – nějak spravedlivě. Omezit pijavice neziskovky. Účinně bojovat s korupcí. Když se bude chtít, půjde to. Neutralitu. Co je to za program v Evropě, chtít zabíjet rusky mluvící lidi na Ukrajině. Vždyť to posloužilo jen k bohatnutí zbrojařů na obou stranách a k zastření podvodu s patogenem.

    1. Nová strana v současné době je bez šance. Zkuste spíše podpořit konsolidační snahy nedávno znovaustanovené ČSSD bez Špidlů, Šmardů a Zaorálků. Místo pro Vidlákovu případnou Zemědělskou platformu by se určitě nějaké našlo.

    1. „Fiala a Výborný jak kdyby vyšli z ideologického školení starého režimu.“

      Nemusel se Koudelka /ne ten z STS Chvojkovice-Brod, ani ten dlouholetý plukovník s řádem z Langley/ zmiňovat jen o těch dvou.
      Je ještě jeden, co sídlí na takovém kopci nad Prahou, u kterého mohl Koudel ta slova „jak kdyby“ klidně vynechat.
      L.

  2. A ještě něco, co i tady většina diskutujících opomíjí:

    Ano, je to ten vakcinační teror, na který přistoupila většina naší společnosti. Naše většinová předposranost dokázala Pětidemoliční sebrance + ANO , že si necháme dost dlouho kálet na hlavu, tak proč by to ti zmetci nyní ve Strakovce nevyužili?

    1. Uvažuji jinak.. ve stylu ševce a jeho kopyta.. (ševci už moc nejsou)..
      blbce bych nenechal radit, rozhodovat, vládnout.. problém je i s inteligentními hajzly..

      Konkrétně.. zdravotnictví by měli řešit zdravotníci
      Volby.. mají být věcí výhradně dobře informovaných svéprávných voličů a né jinak..

  3. K čemu bylo to divadlo s traktory, když jste neměli v plánu zablokovat Prahu po vzoru Francie, Belgie, Německa…?? Připadá mi to, že jste sami sebe vodili za nos.
    Uvědomte si, že s každou prohrou protestujících, a to prohra byla, posiluje protivník – vláda. A těch proher už bylo několik.

    1. imho, to je jeden zorny uhol……druhy je, ze vlada a mnohi jej propagatori sa odhaluju a aj ti, ktori predtym boli ochotni im to hodit, uz nie su a to povedomie o tom, aki su, sa prehlbuje a rozsiruje. Mozno podobne ako u Rusov, tam tiez vsetci cakali, ze ich cielom bude za 3 tyzdne dobyt Kyjev a celu UA a ked to neurobili, tak su luzri. Ale oni nicili zivu silu UA a to sa im dari v miere vacsej ako sa dari UA nicit zivu silu RF. A to bude mat svoje dopady ine, ako sa cakali a ako sa pocitalo predtym. Tak aj tu sa moze stat, ze proste tie dopady budu inde a ine ale vo svojej podstate nicivejsie ako cela ta snaha, kde by mozno vlada odstupila, vymenila sa za inu obdobnu a o nejaky cas sa vratili naspat. Pri troche stastia si za dva roky vela ludi pri pojme Fiala, Vondra co ODS odpluje, nech by sa tvarili akokolvek

    2. Holt se podařilo zlikvidovat levici a to nemyslím ČSSD ,ale opravdové revolucionáře a tak si žijeme v zaprděné kotlince .Díky alespoň za demonstraci traktory a Václaváky ,alespoň někdo se snaží vyvětrat to 30ti leté dusno.

      1. Pražáci by měli demonstrovat tak dlouho, dokud nepadne vlastizrádná vláda, a ne zemědělci z venkova.
        To bychom ale chtěli po nich moc, že. Ti umí demonstrovat akorát na povel aktivistů, sluníčkářů Milion chvilek nebo na pokyn bulváru tvářícího se jako seriózní média.

    3. Chcimíre.. hlavní prohra byla v posledních volbách.. a asi v možnosti vzniku koalicí.. (stačí se zeptat, proč se to stalo)

      1. Já vím proč se to stalo. To je sestupný vývoj od listopadu 89 zapříčiněný ideologickými fanatiky.

        V r.1998 se konaly předčasné volby po tragických vládách Klause a jeho ODS.
        A kdopak je v Praze vyhrál? No přece ODS jako vždy.

        V r.2002 opět v Praze vyhrává ODS. “Uvědomělým” “zodpovědným” “inteligentním” voličům mafiánské ODS nevadí ani to, že je Klaus podvedl a uzavřel s fuj ČSSD opoziční smlouvu, proti které každé volby mobilizoval a strašil jaká katastrofa by ČR postihla kdyby ČSSD vládla.

        V r.2006 opět v Praze vyhrává ODS, jak jinak že? Takže opět mohla řádit mafiánská ODS pod vedením Topolánka.

        Ve volbách v r.2010 konečně už i těm “inteligentním” “vzdělaným” Pražákům došlo co je ODS zač takže už nezvítězila, ale přesto získala nejvíc hlasů v Praze.

        Bohužel pověstná inteligence Pražáků nestačila na to aby si uvědomili, že když pro změnu volí uměle vytvořený projekt TOP09 s Kalouskem schovaným za zády knížete, tak stejně bude vládnout ODS v koalici s TOP09. Tak se i stalo, takže následovala ještě tragičtější vláda Nečase. Nastal nečas trvající tři roky.

        V r.2013 v Praze opět vítězí TOP 09 kde získá dokonce 23%. Druhé pořadí měl Liberecký kraj s 15%. Smutné, že. Už jen ten rozdíl je nepochopitelný a ukazuje naprosté odtržení Pražáků od reality.

        V r.2017 sice vítězí i v Praze ANO, ale druzí jsou Piráti.

        A hádejte kde získalo SPOLU nejvíc hlasů. No přece v Praze plné “vzdělaných” lidí.
        A hádejte kde získala hradní ostuda a kolaborant PePa nejvíc hlasů. Taky v Praze.

        To by stálo za vědecký výzkum Proč Pražáci volí jako zfetovaní komedianti
        https://www.petrhampl.com/praha-voli/

        1. Asi máme stejný názor na úroveň voličů.. a jsou i tací papaláši, kteří by chtěli snížit věk voličů.. mě docela stačí, co vyvádějí některé koaliční dámy..
          Je to všechno monopol moci.. svět nějak zblbnul..

  4. Pondělní „traktůrkové“ defilé, tedy pardon, protest byl akorát trapnou přehlídkou zemědělské techniky a poníženosti. Mělo to jediný efekt, odšpuntoval i ty poslední zbytky bezskrupulóznosti Fialovy fašounské loutové bandy. Pouze se jim potvrdilo, že si tady mohou beztrestně provádět doslova vše co je, Brusel, nebo Američany napadne. Mělo-li to vyznít jako účinný protest, vyznělo to naopak jako trapná fraška, posilující pozice těch paňáců ve Strakovce. Ale důležité je, že to bylo ve slušných a nenásilných intencích. Bravo…

    1. Hold velebnosti prominou, že se nechováme jako zvěř. To by se vám hodilo do krámku, co? To by jste mohli pěkně rozpitvat v méééédiích. To by vám ty sračky, tekly až z uší.
      No, nic. Tak snad příště se nějaká ta provokace povede.
      Práci čest soudruhu.

      1. Michal

        Nikdo nechce soudruhu Michale krev a násilí, ale tenhle pochodak míru a lásky s fialovou hnilobou taky nepohne.

          1. Například tak, že by ucpali všechny klíčové dopravní tepny pomalou jízdou ve všech pruzích a ne tak, že se na tříproudovce postaví pár traktorů za sebe do jednoho pruhu, aby je ve dvou vedlejších pruzích mohla ostatní auta nerušeně objíždět. Bylo úsměvné sledovat ty mladé lidi na Pavláku, jak si to fotili na mobil … jako atrakci. Nic víc. Bylo to opravdu pro smích. Tedy naší vládě určitě.

      2. Michal: Zato nyní jste s výsledkem velmi spokojeni, že? Teď už si s českým zemědělcem každý bruselský panák akorát tak vytře řiť. A to oslovení soudruhu, to si strčte do traktoru, troubo..

    2. Píšeš o nenásilných intencích – copak ty sám si vzal zbraň a šel proti zlu? Asi ne, viď – když píšeš od počítače. Tak o co jsi lepší, ty mudrlante.

  5. Naše Pětidemoliční vláda má velké plány a s požehnáním Brusele. Poklidný protest zcela odkryl , kam nás pětidemoliční banda + naše opoziční ANO zatahuje. Samozřejmě je dobře, že se bouříme proti „Zelenému údělu“ a našim servilním vlezdoprdelnímeuhniniji politikům, ale jim je to naprosto u kaďáku a nic s nimi nehne. Nevím, co těm našim říťolezcům ta banda z Brusele slíbila, ale zadarmo to ti naši zrádci zcela jistě nedělají. Demolice naší vlasti začala vstupem do EU-prdele a my se teprve teď začínáme probouzet. Oni už mají připravené další zákusky. Pak příjde na řadu Euro-eintopf a to bude většina z nás už tak zesr..á, že se na nic nezmůžeme.
    Tady je jeden z dalších zákusků:
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-vlada-ma-velky-plan-jak-spojit-obce-nemocnice-i-skoly-246112

    1. V případě Vondrova „dopisu“ je zajímavá otázka, kterou „naše“ mééédia nikdy nepoloží:
      Jak se europoslanec dostane do policejního vyšetřovacího spisu, ze kterého ten dopis pochází? Mohla by Rakušanova policie podobně posloužit i mně? Mám eminentní zájem o lejstra z policejního vyšetřovacího spisu, který policie jistě vede v případě Fialovy kampeličky.

  6. K ochotě lidí se připojit k (jakýmkoliv) protestům je daná jejich finančním postavením. Pokud se najde dost lidí, kteří si zajedou zalyžovat tihle protestovat nebudou. Viz ceny v restauracích:
    Svíčková na smetaně za 295, smažený sýr s přílohou za 239 Kč, belgické hranolky za 95 korun. Kdo se chce „rozšoupnout“, může si dát například kančí hřbet s přílohou za 495 korun. Vyjeli jsme do Lipna nad Vltavou a zjišťovali, za kolik tady můžete dát za jídlo a kolik vás vyjde skipas na vleku. Navštívili jsme i vyhlášenou cukrárnu. Zaujala nás čokoládová šiška za 135 korun, v nabídce byl například i indiánek za 75 Kč. „Tlačenka za 135 korun, to musím říct chlapům v hospodě,“ žasl turista. Zážitková restaurace zase nabízí zážitek za 1900 Kč na osobu.
    Pro Pražáky asi žádný problém. Rozeštvat Pražáky a vidláky není tak těžké.

    …a vlky z lesů žene hlad…
    Jaký hlad, prosím pěkně?

    P.S.: Napíše mi někdo, co je to „nepolitická demonstrace?“

    1. Tohle vše je pravda SK. Jenže i tady začíná být větší a větší skupina lidí, kteří do takových cen prostě nepůjde a raději to bude řešit jinak a ty to bude štvát a postupně se přidají k protestům. Nebo je alespoň budou vnímat pozitivně. Všechno chce svůj čas.

      1. nehovoriac o tom, ze ti podnikatelia so zazitkami mozno budu mat stale mensi pocet zakaznikov a tak sa casom aj sami ozvu, kedze zistia, ze voda stupa a aj ked si v clne, to neznamena, ze si za vodou

    2. V Praze nežijou jen bohatí. Bohatá je jen určitá vrstva, kam většinový Pražan podle mne nepatří.

      Vám vodjinud ta Praha ale hejbá žlučí. Račte si laskavě uvědomit, že se sem stahujou šíbři (a plno prosťáčků) z celý republiky, hodně jich je tu z Moravy, ba co nejhůř, z Brna. Každej buran, co se sem nasáčkuje, se rázem stane nafoukanej a namyšlenej. Vždyť on je přece z PRAHY! Bez ohledu na to, že žije třeba na sídlišti v 1+0+00 a pracuje jako obecní počišťovač! Ale v PRAZE!

  7. Informace Agrární komory a Zemědělského svazu za Olomoucký kraj k protestní jízdě
    zemědělské techniky 22.2.2024

    Určeno pro města, Městskou policii, Policii ČR a tisk

    Agrární komora a Zemědělský svaz Olomouckého kraje projednali mimořádně špatnou
    situaci v českém i evropském agrárním sektoru.
    Výsledkem je zorganizování protestní jízdy zemědělců v Olomouckém kraji dne
    22.2.2024 zhruba mezi 10.00 až 12.00 hod. s cílem zpomalit dopravu a upozornit veřejnost
    na naši skutečnou situaci – zapojení všech okresů v Olomouckém kraji.
    Neplánujeme extrémní projevy odporu jako naši kolegové v Paříži či Bruselu v podobě
    zapalování pneumatik, vypouštění močůvky či kydání hnoje na veřejná prostranství nebo
    úřední budovy.
    Naše stroje s transparenty se budou pohybovat s největší pravděpodobností na hlavních
    úsecích měst Olomouc, Prostějov, Šumperk a Přerov, v případě okresu Jeseník jde o podporu
    akce na hraničním přechodě Bílý Potok (spolupráce s PL). Stroje budou v řádném technickém
    stavu, všichni plně způsobilí řidiči budou koordinováni a budou respektovat volný průjezd
    vozidel záchranných složek!
    Základním záměrem je vyjádření protestu prostřednictvím zpomalení dopravy v době,
    kdy většina žáků, studentů, úředníků a pracovníků ve výrobě je na svých místech.
    Věříme, že občané naši akci pochopí, uvěří našim argumentům a že se s tím srovnají i
    ostatní řidiči
    Plánovaný poklidný průběh by neměl být důvodem k zásahu nebo dokonce pokutování
    od dopravních policistů, nebylo tomu tak nikde v Evropě.
    Pravděpodobně se připojí i několik soukromých zemědělců a osobní vozidla podporovatelů z
    řad obchodních partnerů nebo veřejnosti.

    Olomouc – vozidla přijedou ze 4 směrů – 1 trasa – ze směru od Hněvotína Olomouc a zpět (sraz ZD
    Hněvotín – areál družstva 8.30 hod.). 2 trasa – ze směru od Příkaz – Olomouc hl.n. a zpět (sraz Příkazy
    nádraží – 8.30 hod.). 3 trasa – ze směru Šternberk – Olomouc hl.n. a zpět (sraz Dolany – Hanácká
    zemědělská a.s. – areál družstva 8.30 hod.). 4 trasa – ze směru Velký Týnec – Olomouc hl.n. a zpět –
    (sraz AGRA Velký Týnec – areál družstva 8.30 hod.). Hlavními koordinátory akce jsou Ing. Milada
    Rašková Měsícová a Bc. Michaela Navrátilová.

    Prostějov – vozidla přijedou ze 3-4 směrů (ul. Brněnská, Kostelecká, Plumlovská, příp. Kojetínská).
    Hlavními koordinátory akce jsou Ing. Miroslav Kolečkář (ZD Klenovice na Hané), Ing. Zdeněk Vykydal
    (UNIAGRIS Pěnčín) a Ing. Josef Cetkovský (HD Určice).

    Šumperk – sraz techniky: 10,00 hod – parkoviště u hřbitova na Zábřežské ulici v Šumperku.
    Předpokládaná trasa 1: okruh Šumperk – ulice Jesenická, Lidická, Vítězná, J. z Poděbrad, Langrova,
    Zábřežská. Předpokládaná trasa 2: Šumperk – Bludov, Postřelmov, Zábřeh. Hlavními koordinátory
    akce jsou Ing. Irena Bencová a Ing. Jiří Milek.

    Přerov – Seřadiště – středisko Moravské zemědělské a.s. v Prosenicích. Sraz zemědělské techniky:
    8,30 – 9,30 h. Odjezd ze seřadiště v 9,45 h. Mluvčí a koordinátor – Petr Kubík.

    Jeseník – Sraz křižovatka silnic I/60 a I/44 v 8 hod odjezd po trase ul. Šumperská – 28.Října-
    Lipovská- J. Ježka- Denisova- Za Podjezdem – dále po I/60 směr hr. přechod Bílý Potok – Paczkow,
    kde od 10 do 12 hod spol. akce s PL. Mluvčí a koordinátor Ivo Kasal

    Proti čemu oprávněně protestujeme?
    * proti nadměrné a stupňující se byrokracii, jejíž plnění a kontroly zatěžují naše provozy
    * proti nekontrolovaným dovozům zemědělských komodit do EU, které zahltily trh
    * proti tzv. Green Dealu, který omezuje a výrazně komplikuje zemědělskou prvovýrobu zcela
    nepřiměřeně ke skutečnému dopadu zemědělství na životní prostředí – sami nejlépe víme,
    jak máme s půdou nakládat a jak k okolnímu prostředí přistupovat pro zachování našim
    potomkům
    * proti naší vládě, která zavádí pro české zemědělce ještě přísnější pravidla, než jsou v EU
    * proti pokračujícímu poklesu domácí produkce a potravinové soběstačnosti
    * proti redistributivní platbě a nesplnění slibu Mariana Jurečky alespoň částečně
    kompenzovat tuto platbu „podporou zaměstnanosti na venkově“ se slevou na sociálním
    pojištění
    * proti zvýšení daně z nemovitostí, která zatíží všechny zemědělce bez rozdílu formy
    hospodaření, jde o hrubé porušení předvolebního slibu vládnoucích stran

    1. Mně to zní rozumně. Nebo je něco špatně na požadavcích?
      A ve finále i ta forma protestu je stejná, jako ta „pondělní“, dokonce bych řekl, že si jí všimne více Olomoučáků. Najdi pět rozdílů.

      1. Schází tam požadavek na odstoupení od zeleného úúdělu.

        Bez toho to ztrácí smysl. To Poláci směřují ostří přesněji.

        1. „* proti tzv. Green Dealu, který omezuje a výrazně komplikuje zemědělskou prvovýrobu zcela
          nepřiměřeně ke skutečnému dopadu zemědělství na životní prostředí – sami nejlépe víme,.“

          No, já jsem byl doposud přesvědčen, že „green deal“ je něco jako „zelený úděl“.
          Ale pravda, nejsem ani bruselský úředník, ani sedlák ani námořník…
          L.

  8. První bod volebního programu:
    https://youtu.be/imS2jpc7bi8?t=2589

    Všimněte si prosím, jaké ubohé torzo z nás všech deseti milionů se dokáže otevřeně postavit za ty nejdůležitější ideje.

    Srovnejte s programy jako chceme levnější energie, levnější potraviny, dotovanější zemědělce…

    1. Já vám, ale řeknu dohledat informace k protest je detektivní práce. Má někdo informační odkaz?

  9. Děkuji za shrnutí. Omlouvám se, že se ptám za všechny, ale:
    CO BUDE DÁL?
    Zhlédl jsem včerejší tiskovku a kromě toho, co jsem slyšel už 5x předtím jsem nezaznamenal žádné informace o dalším postupu. I když tam na to téma k závěru zazněla otázka z publika, Dufek to nějak zamluvil.
    Takže jak? Platí stále oněch cca 10 dnů do ostrého protestu, pokud ministr nepřijme podmínky uvedené v předaném dopisu?

    1. O co jde, kdo je protivnikem a jake jsou metody se vi jiz zhruba 5 let, od protestu Zlutych vest.
      Zde je Vondrovi vycitano, ze musi umet rusky, pritom diskuter Medved na Tribune sklidil velke ovace za to, ze denne prelozil jednu stranku z rustiny. Od lidi, kteri se rustinu ucili stejne dlouho, jako Vondra.
      Tedy co bude dal, na to je zbytecne se ptat, pokud nejste troll.
      Proste jede se dal!

      1. Je to jeden balíček.Nemůžete po někom chtít aby si s jistotou zapamatoval ruštinu i po 35letech ale proč to troubil dokopy s tím , že dopis je v ruštině,kolaboruje s ruskem, možná ani není pravej ale já ho zveřejním aby lidi viděli co Jandejsek zač páč mám imunitu a já tedy beztrestně můžu. Nelze se divit , že je tedy připomínáno jeho studium ruštiny a pokud z ní nic neví tak je legitimní se ptát co dalšího zapomněl od dob školních. Odpověd je nasnadě DOBRE VYCHOVANI, morálku, čest.

        1. Re: stridor, dols

          Doplním.
          Kdyby Štětináč řekl: „domnívám se, že na tomto papíru je text psaný v ruštině“, asi by nebyl takový rambajz.
          ZÁSADNÍ problém. Azbuce podobnými písmy píše spousta jiných národů. Za všechny vzpomenu jen bulharský alfavit, ukrajiněkou abětku a srbskou cyrilici.

          Ovšem vylézt na „stejč“ a žvanit o tom, že mám udavačský dopis pro Putina v ruštině a zároveň tvrdit, že neumím rusky, to je FAKT hodně silné kafe. To můžou sežrat buď jen soudruzi s IQ šumící trávy, anebo dnešní mladí studenti s vyfetovanými zbytky rozumu, které jim omylem zbyly po nájezdech Čolka v plísni.

      2. Re: stridor

        A pro vás je lehčí a jednodušší si přečíst překlad ruského textu v češtině, anebo se lopotit se slangovou ruštinou, nedbalou výslovností a odbornými výrazy v nějakém záznamu na YT?
        Já se dobrovolně přiznávám, že sáhnu po překladu, přestože si mne rodilí mluvčí v Ruské federaci většinou pletli s Ukrajincem kvůli nezvládnutému akcentu. Ovšem ruský pokec s Ivanem o tom, jak jde život, je něco jiného, než čtení či poslech zpráv v cizím jazyce, v němž jsou obsaženy odborné či slangové výrazy.

  10. Já bych i v dnešní prolhané době měl strach mávat nějakým Jandejskovým dopisem, i pokud by byl pravý.
    To jako listovní tajenství už nefunguje, pokud jde o ruskou ambasádu? Nebo se zpravodajské informace sdílí v rámci ODS mezi Fialou a „civilem“ Vondrou jen proto, že ten jde zrovna do televize? A ten papír se vyndá ze složky „Tajné“ a Vondra to druhý den vrátí do schránky na BISce?

    I když pokud by mne platilo DUTKO, tak možná mával…

    1. Vondrou prezentovaný dopis je naprosto zoufalý pokus někoho, komu teče do řitě.
      Kdyby to byl opravdu hodnověrný důkaz, byl dnes ve všech mediích.
      je až s podivem, co se dá vytáhnout a použít.

      1. Přesně.

        Vondra mi tím připoměl Colina Powella, mávajícího důkazem, že v Iráku jsou zbraně hromadného ničení.

        Nebo Chamberlaina mávajícího Anglo-Německou námořní smlouvou, že jako v Mnichově zajistil mír.

    1. Proč se divíte? Kolik je u nás mlaďochů s úplně jiným pojetím života než rodičů. Že se ?zatím? neválčí je vedlejší. Kdyby k něčemu došlo i u nás, divili bychom se i ušima, protože mladí by brali celoživotní vydobytky rodičů jako beznámahový bonus.
      Takovej Morozova … hmm a nebyl jedinej

  11. Z té válečné rétoriky v článku a diskuzi je mi smutno.
    Občanská Válka se zdá být nevyhnutelná.
    Elge
    PS: esencí Každé války je rozpor!!!

    1. Válečná rétorika je zcela v pořádku. Nic vám nebrání zůstat stranou nebo si vybrat stranu. Ani druhá strana nezahálí. Včera večer si slovutná moderátorka CNN 360 pozvala „vyvážené“ hosty – Kolaju, Charanzovou a Pospíšila. Téma? Pondělí a Praha plná dezolátů a proruských kolaborantů.

      Mainstream je zakopaný na frontové linii a čeká, co bude.

      Vláda je sebranka najatých poskoků.

      Generalita v závětří, neviditelná a nevolená, má obavy z jediného – aby se poddaní nerozhodli přestat pokorně poslouchat.

  12. Jen vás Vidláku doplním. K tomu, aby protivník vystřílel veškeré svoje náboje je potřeba velkou osobní statečnost, ne všichni ji mají.
    Vy ano,ale vzpomínáte na období kdy i vás trápilo zda to radši nezabalit.
    Tenkrát jsme vás podpořili a vy nám to vracíte a za to děkujeme.
    Jinak při dobývání nějaké oblasti i moment překvapení hraje svoji roli krom toho, že necháte protivníka vydat se že všeho. V Avdějevce se vojáci RF proplazili 3km dlouhou a 80 centimetrů širokou rourou a vpadli obráncům do zad a pozice drželi až do příchodu posil. Mezitím na hlavy obránců pršelo každý den více jak 200 tun granátů. Poučte se, nečekejte až pětikolka vykrvácí, napadněte Vondru a udělejte z toho něco víc než jen, že je to pětikoaliční blb. Není, je to hajzl a lidi to vidí a budou vás podporovat.

    1. Vondra byl vždycky kurva a už jí zůstane.
      To je jeho práce, že se mezi lidi dostal záznam Červeného hrádku, resp. přes Uhla se dostal až do RFE.
      Původně to vynesl, na Betacam kazetě, technik přenosáku, který to nahrával na dva rekordéry současně, druhému zakryl displej, aby nebylo vidět, že výrazně červeně svítí záznam. Redaktorovi odevzdal pouze jeden záznam, který následně šel do střižny. Druhý záznam poslal přes dalšího, na Kavkách známého, zaměstnaného a v Hrádku přítomného havlistu Kubáta, havlistovi Vondrovi.
      Už tehdy měl kurvisko Vondra takové známosti, že dokázal přinutit jednoho z techniků na Kavkách, aby si jeden portable Betacam, pod záminkou natočení čísi svatby, na dvě hodiny půjčil domů. To byl ten, který poprvé, na Vondrovu žádost, překopíroval zvuk z té druhé kazety na několik klasických kazet C90.
      Jen tak mimochodem, vše potřebné bylo vypůjčeno/ukradeno z Kavek.
      To bylo skoro přesně to, co se objevilo v tragikomické sérii Vyprávěj – jak důchodkyně a havlistka Divíšková, kopírovala jako zběsilá Červený hrádek – na tehdy v Elektru běžně prodávaném, ale dost mizerném dvojčeti Sharp QT-77 (stálo okolo osmi tisíc Kčs) na kazety, skoupené v širokém okolí.
      Mimochodem (pro techniky): Z tohoto modelu Sharp se následně, čínským reverzním inženýringem, vyvinulo v miliónech vyráběné, tržnicové radiodvojče, známé a prodávané pod názvem International AK-27. Mazání permanentním magnetem, ale výborně citlivá FM tunerová část.
      Tehdy už se nějakou dobu pracovalo na diskreditaci vedení KSČ a tohle pro ně byla atomovka, to nešťastné, ale fakticky pravdivé vyjádření Jakeše.
      Nebýt Vondry, tak se to nikdy nedostalo do RFE, která už nebyla rušená.
      Vondra je odjakživa líná, zlodějská kurva, která už tehdy byla, na doporučení toho zrzavého potkána, placená Američany.

      1. Sharp má jednu mechaniku přehrávací, druhou u nahrávací, s mazací hlavou. Ovšem za ty peníze tehdy, předražená spařka. Proti tomu, sice s jednou mechanikou, Condor byl jak Rolls Royce. Ceněný dodnes.

      2. Hlavně se Vondra v posteli pusinkoval s Havlem, jak to popisoval jeden další disident.

        StB by si už ohlídala, aby se ten projev dostal ven i bez Vondry.

      3. Dodnes nevím co bylo tak vtipné nebo špatné co soudruh Jakeš řekl na Červeném Hrádku. Já s ním celkem souhlasím.

        1. Samozřejmě, kdo z těch, kteří z něho dělají vola, si poslechl ten projev celý?
          Kdo zná víc, než – „A proto je tak důležitá ta podpora… aby sme mohli říct, ne my, ten lid si to žádá … a ne, abychom tu stáli jako kůl v plotě“, nebo „Hanka, hodná holka, ale…“ a „milion, dva miliony berou, Jandové a další…“? Jenže on nastiňoval politické a ekonomické přístupy a řešení, které dosud nikdo nevyzkoušel a čtyřicet let byla tabu /vyjma 1968/.
          Přitom ten projev nebyl vůbec snadný v tehdejších podmínkách a vyžadoval i kus odvahy.

          Ano, Jakeš byl neobratný řečník, ale jsem přesvědčen, že jeho IQ bylo mnohem vyšší, než některých současných „obratných řečníků“.
          Jaký přínos ovšem mají ty současné „obratné“ řeči pro Českou republiku, a především pro lid té země?
          Jakeš na Červeném Hrádku ta „dvířka pootvíral“, ten současný nad zemí sklapuje dekl.

          Myslím, že každý projev je třeba hodnotit optikou doby, ve které je pronášen.
          L.

          1. Já ho tehdy slyšel celý, svůj dojem jsem již napsal, navíc neslyšel jsem Jakeše mluvit jen ten jeden projev. Ale Vaše srovnání s dnešními řečníky je naprosto pravdivé.

            1. Berete v úvahu, že šlo o „vnitrostranické“ jednání? O přednes ke „svým“, ne k veřejnosti? Že šlo o jistou formu „ptydepe“?
              Opravdu si myslíte, že roli vlastně nejmocnějšího člověka v zemi mohl hrát hlupák, kterými se to ovšem dnes jen hemží? Jenže to nejsou „nejmocnější“ xichty, to jsou tajtrlíci proti Jakešovi, který „nebyl rétor“.

              Viz Tony níže.
              L.

  13. Mohl bych snad trošku sumarizovat: To, co se událo v pondělí by vojáci nazvali „průzkum bojem“. Věrchuška a její přisluhovači odhalili svá palebná postavení i druh zbraní, které mají k dispozici. Příště už bude „dezolátstvo“ vědět, odkud se bude střílet a čím. A dá se i odhadnout, kolik mají nepřátelské „palposty“ munice. Tu a tam si hrábli na dno své munice.
    P. S.: Média jemně pootočila kormidlem: Sankce nefungují, naopak přiměly Rusko k větší soběstačnosti.

    Pěkné shrnutí, Dane!

    1. Praha je úplně jiný svět. Shrnu co jsem v pondělí zažil já, Do Prahy jsem dorazil vlakem okolo desáté ráno. Vlaky vůbec nebyly plné skupin lidí s vlajkama, tak, jako to bylo když jsme tam mířili na václavák. Na magistrále jsem viděl konvoj techniky, a vypadalo to nadějně. Takže první návštěva staromáku byla před polednem. rád jsem Vidlákovi potřásl pravicí- a jeho stisk byl opravdu pevný a upřímný. Po několika minutách jsme ale odjeli někam na periferii poobědvat a když jsme dojeli před čtrnáctou už to vypadalo nadějněji. Jen, traktory nikde. Musím říct, že i když nemůžeme paní z tribuny vytknout upřímnost, tak méně někdy znamená více a podle mně mluvila jako kolovrátek furt dokola. Bohužel můj brašule tam začal glosovat že lidi nikdo nenutí podporovat české zemědělce a kupovat právě jejich výrobky. Jaksi neslyšel to, jak je to s dotacema apod.
      Z politiků jsem před akcí potkal Foldynu. Na akci se přišel vyfotit Okamura, a Vrábel.No a taky bylo moc zajímavé s technikou tam natáčel i Jirka Havel, který když z akce odcházel, tak několik minut po něm z této strany doslova naběhli, ano jako na povel 4 lidi s eu vlajkami, jeden s ukrajinskou a jeden s transparentem mimo mísu, resp vyloženě provokačním. Právě na to podle mně měli policisté reagovat a poslat provokatéra dost daleko, aby se předešlo konfliktům. Oni ne. Oni pobaveně stáli a čekali až si lidi všimnou co se to za nima vyrojilo.Byl jsem přímo u toho provokatéři byli za mnou a ještě tam najednou byli minimálně 2 fotografové připraveni zdokumentovat naplánovanou scénku. Jakmile se lid proti těm kreaturám postavil, najednou byly otevřené i okna budov od Vltavy a z pater se mohutně dokumentovalo.
      Za mně dokázalo 5 lidí rozvrátit stávku.Odešel jsem výš k pódiu- zaregistroval těžkooděnce jak šli kamsi do kopce- asi tam je us embassy. Ještě před tím, než vystoupili odboráři jsem usoudil, že ta akce nevypadá dobře a odešel na Smíchov na pivo. A tam další důkaz toho, že pražáci jsou podobně jako poláci úplně posedlí rosofobové. Hned vedle u stolu svedli fundovanou historickou debatu dva pánové. Téma protiruské, jak to jen mohli fašisti spolu se spojenci nakonec tomu rusku nandat. Po třech kouscích jsme se rozhodli dát ještě demošce šanci, protože avizovaný program byl snad do osmi večer. Dojeli jsme ještě před setměním. Pódium bylo složené, Vidlák diskutoval v malé skupince, na náměstí žalostné hloučky převážně naštvaných lidí, několik televizních štábů a nějací mlaďoši s úplně psycho hesly na košťatech. To mně teda šokovalo co se mohlo stát, a ani z lidí s našimi vlajkami jsem kloudnou informaci co se stalo nedostal.
      Můžete mně kamenovat ale měl jsem z toho pondělka strašně rozpačité pocity. Strašně se tam dával důraz, že nejsme proruští, že jsme apolitičtí, ale s obojím se neztotožňuju protože skrz politiku se řídí chod státu a to kam se bude ubírat.
      A taky po přečtení několika článků mám prostě pocit, že po dobrém to nepůjde nikde. Že víra v to, že by se nenásilnou cestou mohlo dojít ke změně je otřesená.

      1. Prožidovský a proruský nácek to tady píše už dlouho.
        Pokud se má v dnešní době, v době internetu a rychlých médií odehrát něco opravdu zásadního, tak to bez násilí, popř. krve nepůjde.
        Sám nácek, jakkoli je to prožidovská a proruská svině, ten by samozřejmě byl nejraději, kdyby se to bez té krve mohlo obejít.
        Jenomže po všech těch předchozích akcích, kdy bylo naprosto všechno vymlčeno, vysezeno a přelháno – tentýž nácek se obává, že bez dlouhého biče a důrazných ran, po kterých budou z ministra odlítávat kusy kvádra a kůže, už to nepůjde.
        Oni ničemu jinému, než hrubé síle, už rozumět nebudou.
        Je zbytečné, okecávat to křesťanskou pokorou, slušností, humanitou, slušným jednáním.
        Oni s námi jednají jak? Slušně, nebo jinak?
        Kdo je platí a zač?
        Nejsme to náhodou my všichni?
        A platíme jim docela dost za to, že budou spravovat stát ??

        Vždycky a všechno buď vysedí, vymlčí, zesměšní, překroutí, podstrčí dezinformace, protože k tomu mají velká média.

        Prožidovský a proruský nácek znova připomíná komunikační prostředek, který v ČR a hlavně v Praze téměř nikdo nepoužívá – Telegram.
        Chce-li alternativa být alespoň trochu úspěšná, tak doprdele _musí_ použít i alternativní médium, protože ta současná mainstreamová, jsou doslova prolezlá udavači, havlisty, švamberky, kechlibary a příznivci pětikolky – je zbytečné si namlouvat, že to tak není.

        Podívejte se na blogery iDěsu, co předvádějí.
        Nebo – víc si všímejte např. toho švamberka, co a jak píše :
        To je až neskutečná kolaborantská svině, píšící své rádoby „komentáře“ do nejčtenějšího média v zemi – do Seznamu/Novinek.
        Píše přesně tak, aby úplně celá Praha a okolní střední Čechy kývaly, jako nemocní osli.
        Doslova – těmi komentáři ovlivňuje politické myšlení několika miliónů dospělých lidí.
        Vidláctvo je naproti tomu uzavřeno, ve „své bublině“ Facebooku, nebo tohoto webu – a už nevnímá, co se děje v jiných bublinách. Přesný opak toho, oč se snaží a co dělá pan domácí, nebo alternativa obecně.

        Vypadněte z těch sítí a dostaňte informace k lidem alternativně – tak, aby si toho mainstream nemohl všimnout.
        A když už si toho MS všimne, tak aby o tom vůbec nemohl psát, protože je to ruský !!

        Oni mají spousty lidí, času i peněz, připravit se na cokoliv a zrealizovat jakoukoli kampaň.
        Nelíbí se mi to růžové lakování, které tu předvádí pan domácí.
        Lhát si do kapsy je to poslední, co potřebujete, pane.
        Pohledy odjinud, dávají o hodně odlišný obrázek.
        Není hanba přiznat si, že tentokrát se to posralo, protože jste to připravovali dlouho dopředu, veřejně a navíc na FB/X, což je dle názoru prožidovského, proruského nácka úplně špatně.
        Nácek znovu opakuje :
        Jestli někdo systematicky šmejdí po FB/X, tak jsou to právě libtardi a státní správa – v pracovní době! Takže tam, na FB/X, fakt nemůžete psát o tom, že za měsíc připravujete to, či ono proti vládě !!!
        Kdy Vám to, doprdeleuž, konečně dojde?
        Pardon…

      2. Takže jsi si jen zajel na výlet poobědvat a pak na pivčo a teď budeš rozumovat se svými naivními představami a papouškovat mainstream jak všechno krachlo. Mno…něco mi říká, že jsi tu asi služebně co;)

          1. Místo manifestace šel chlastat.

            Plete si Staromák s Malostranským náměstím.

            Sedí vedle dvou Pražáků a už je zná všechny. Že naše rusofobní vláda nejsou samí Pražáci asi taky nezaregistroval.

            1. Máš to pomatené pomatenče. Vzal jsem tisícovku kterou jsem mohl utratit i jinak , zvedl prdel a do Prahy dojel. To že si pletu náměstíčka, no to se tak někdy stává. Ale na to , kde jsme měli podpořit protestující zemědělce jsem dorazil hňupe. A to, že si mezi akcí avizovanou od12ti do 20ti hodin i někam odskočím, abych se i zase vrátil, to už je tak nějak moje věc. Že vnímám hodně pražáků jako z jiné reality a jako příklad uvedu rozhovor dvou z nich za tím si stojím, příkladů je opravdu více. A to, že moje pocity byly jaké byly, a že zrovna tobě se to nehodí, s tím taky nic nenaděláš.
              Koho máš v plánu nasírat dnes?

  14. Všechny kroky 5koaliční vlády jednoznačně směřují k depopulaci českého národa, což je dlouhodobým zájmem sousední cizí mocnosti. Je to čistá vlastizrada.

    1. Opakem depopulace českého národa je jeho populační růst, a to nekonečný, což nevidím jako ideál. To již raději tu depopulaci, dobrovolnou. Zrušit dotace i v této oblasti, tak jako ve většině světa. Zrušit státní podporu ve formě odpočtu daní na dítě, porodné a mateřské, podporu školek, bezplatné školství, bezplatnou lékařskou péči dětí, …
      Ale zároveň dodávám, se všemi důsledky pro bezdětné. Od části důchodu, po zaopatření v případu nemohoucnosti, placených částečně i z odvodů svých potomků, tak jako ve většině světa.
      Tedy zohlednění faktu, že vstupujeme do další společensko-ekonomické éry doby AI, kdy již není třeba tolik pracujících. Vyřešilo by se i dost navazujících problémů (od nedostatku bytů, přes úsporu energií a potravin, až po ekologické problémy).

        1. Pro většinu lidí na světě to normální je. A jsou se stavem spokojeni a nechápou, proč to měnit. Proč má někdo (stát) některým lidem brát obrovské peníze a jiným je rozdávat, přičemž se polovina peněz někde ztratí (nebo se z nich platí systém přerozdělování). Proč se z mých peněz platí Barmské ženy?

              1. Ovšem pokud mu stát údajně platí nájemné za jeho nájemníky, není to rozhodně pravičák. To by byl, kdyby z tohoto obchodu s chudobou vystoupil. Na druhou stranu tím zase naplňuje obraz zarytého pravičáka, co zpeněží cokoli.

                S tím nájemným to prodávám, jak jsem koupila, tedy tady a opakovaně. Pravý stav věci neznám, ale snad mne Eta opraví, pokud tomu tak není.

                1. Je tomu tak, psal to sám. Je krystalickou ukázkou toho, co se kritisuje na pravici. Sobec, který se považuje za elitu, všechny chce mistrovat, ale pro něj pravidla neplatí.

                  Pro jistotu dodávám, že taková je jen část pravičáků, stejně jako jen část levičáků žije s neustále nataženou rukou.

                2. Pláčeš jen na jednom hrobě.
                  Eta prodává nezbytný statek – bydlení. Nu a má tržby zčásti zadotované státem.
                  Zemědělci taktéž prodávají nezbytné statky. Opět trží částečně i z dotací.
                  V případech jako je zateplení domu , pořízení fotovoltaiky nebo tepelného čerpadla….to už až tak nezbytné statky nejsou. Nu ale dotace tudy také chodí.

                  Dotují se někdy i naprosté kraviny : různé obskurní spolky, pseudokulturní akce……………
                  Takže co ?
                  Takže nic. Eta trošku bere z dotačního světa.

                  1. Mícháte hrušky s jablky. Doplatek dotacemi není nezbytný statek, ale levicový systém, který tady Eta neustále napadá. Chtěl by zrušit veškeré dotace, jen ty co pobírá on ne. To neokecáte.

                    1. Nejhorší jeho argument je, jak jinde na světě to i ono. Tedy podle jeho teze, když má průměrný negr 30 cm péro, tak já si ho mám deset cm uříznout?

                    2. Ne, máte si v tomto případě uříznout 35cm, abyste neměl více jak on, černoši jej nezajímají.

          1. Proč se z našich peněz platí Etovi za cikány/nepřizpůsobivé, obývající byty v jeho činžácích?

            … se o tom v tom svém výčtu, jaké státní podpory a dotace by zrušil, nějak zapomněl zmínit nebo co…

            1. Přesně, nějak pozapomněl 😉. Zrušte všechny dotace ale platte hlavně cikánům a podobným bydlení aby si Eta a jemu podobní mohli dopřávat třeba to argentinské hovězí(stejně nejspíš není zrovna moc kvalitní).

          2. depopulacia bude mat nasledky……teda ze firmy nebudu mat ludi a budu si ich dovazat z inych krajin so vsetkymi dosledkami na bezpecnost a charakter krajiny. Ak mate pocit, ze Nemecko ukazalo perspektivnu buducnost so svojim dovozom migrantov ako nahrady za deti, ktore sa nenarodili, tak ste asi fakt nie normalny…..nehovoriac o tom, ze ak migracia nebude, tak Vase nehnutelnosti budu stracat na hodnote, kedze nebude casom dopyt ani po prenajme ani po predaji. Jedine teda ze su v skutocne specialnych lokalitach

  15. Radiožurnál dopoledne v den protestu informoval o demonstraci výhradně jako o „protestu časti zemědělců“. Vytrvalé opakování tohoto slovního spojení bylo do uší bijící. Taky jeli podle not…

  16. Nějaký ten správný zemědělec, co bude ve čtvrtek demonstrovat na hranicích za EUjednotu povídal, že oni není jsou proti vládě, protože vláda bojuje v Bruselu za nás ! Tak takhle je to, lidičky !
    Sláva EUkrajině!

    1. Vláda je manipulována stejnými korporacemi jako Evropská komise.
      Chlápek je zblblý prolhanou propagandou.
      Grýndýl je organizovaný zločin.

    2. Na hranicích s Polskem společně s těmi zlými zemědělci, co vysypávají hodné ukrajinské obilí do kolejí a blokují ukrajinskou hranici? Aby si tak nepošpinil kádrový profil…

  17. To nemáte nic lepšího na práci než stále dokola mlet o štětináči a jeho ruštině? Co Vás na tom blbovi natolik fascinuje?

    1. Řekl bych, že je to analogická taktika té jejich. Když nemůžete porazit nepřítele přímo (a tím nemyslím válečného), soustředíte se nejprve na suitu, která jej obklopuje. Vondra si tím, co provedl, znechutil dost lidí. Konečně i jeho celkem nedávní ještě příznivci vidí, co je skutečně zač. (Pozorný člověk si toho všiml už kdysi, když se Vondra v politice objevil.) A mohlo by mu to dost nepomoct (a tím celé pětikoalici) při volbách do EP.

  18. No tak samozřejmě, hloupí lidi se už naučili demonstrovat správně, aby se nic neponičilo, aby mohli zbohatlíci v klidu jezdit autem na své haciendy, aby se nezastavilo píchání injekcí chorob a vůbec aby byl klid na ulicích a mír v pracovních koloniích. Zapracování demonstrujících nováčků proběhne podle osvědčených pravidel. Investice už jsou připraveny.

    Manažerské příležitosti ve financích v roce 2024
    https://www.youtube.com/watch?v=1I-Lvf0kdrU

  19. Děkuji všem organizátorům za to, že i přes očekávaný příval pravdy a lásky dokázali takovou akci uspořádat a provést.

  20. Pane Vidlaku,
    pan Vondra sproste lhal, ze neumi rusky. Rustinu se musel ucit 14 let – 5 na ZS, 4 na SS a dalsich 5 na VS. Pricemz take musel z rustiny odmaturovat a manic na VS slozit minimalne 2 zkousky – ukoncil ji v roce 1984. Byt politickym protivnikem, tak z nej udelam ceskeho dedecka Bidena a zacnu zpochybnovat jeho psychicke zdravi 🙂

    K firme Rohlik asi tolik – nejprve bojkotovali zidovske obchody, potom prisla Kristalova noc a Norimberske zakony, ovsem byt vudcem Rohliku, tak si delam celkem starosti (od ted musi dokazovat svou oddanost libodemo dnes a denne), pac taky bylo neco, co se nazyva Noc dlouhych nozu.

    1. Technická poznámka – ne na všech vysokých školách byla ruština celou školu. My měli jen rok. Na zmíněné pravdě to číslo ale nic nemění.

      1. To sice nebyla, ale vzhledem k tomu, že maturita z ruštiny byla povinná, očekávalo se, že posluchač zvládá jazyk na běžné komunikační úrovni a je třeba jej pouze seznámit s odbornou ruštinou týkající se daného studovaného oboru. U nás ruština končila po dvou semestrech zápočtem, který jsme dostali proti přeloženému odbornému článku.

        1. To my po dvou semestrech měli zkoušku, ale jinak máte pravdu. Každý maturant měl znát po těch letech ruštinu tak aby si za ty dva semestry doplnil odborné termíny. Takže i Vondra.

        2. Ale blbost. Já jsem z ruštiny maturoval, ale nechali mě prolézt. Na vejšce jsem to taky nějak prolezl a pak jsem to okamžitě pustil z hlavy a všechno zapomněl. Měl jsem k tomu odpor. Byl to jazyk okupantů.

          Mluvené ruštině napůl rozumím, protože se to podobá češtině. Ruskej text nějak pomalu přeslabikuju, ale dopis na stránku bych překládal nejmíň půl hodiny, protože je spousta slov, který jsem nikdy neviděl.

          Vyvozovat z toho, že Vondra má z ruštiny maturitu, tak ji přeci musí znát, to je předpokládat, že jste tu všichni samí jedničkáři ze tříd jedničkářů a nikdy jste neviděli někoho, co v nějakým předmětu plave.

          Na což teda vůbec nevypadáte.

          1. Výron čistého alibismu. Absolvoval, tedy splnil veškeré náležitosti pro konání činnosti v daném oboru a to i s použitím ruštiny včetně. Teorie o plovoucích posluchačích, maturantech apod. popírá příčetnost Vondry, protože na veřejnost vylezl s něčím, co měl být schopen věrohodně obhájit.

            1. Jakej alibismus? Já bych nemával papírem, kterej si neumím přečíst, ale že někdo neumí rusky, i když to před 40 lety měl ve škole mi přijde úplně normální.

              Podle vaší logiky byste trval na operování svého dítěte doktorem, kterej na to má papír, i když to 40 let nedělal.

              1. Naprostý alibismus. Než vylezu s něčím do TV, tak si to ověřím, na to co je v dopisu i dávná ruština stačí. Ale daleko důležitější je tu otázka, jak se dostal křivohub k dopisu z policejního spisu. Navíc fakt, že dopisem protiprávně získaným veřejně mává, vědom si své nepotrestatelnosti. A nezkoušejte imunitu, být to někdo z oposice, tak ho imunity ihned zbaví.

              2. Já spatřuji hlavní chybu v tom, že nejsme schopni se přiznat k tomu proruskýmu.
                Když jsem poslouchal tu úterní tiskovou a vyjádření Dufka jak odsuzoval RF za válku na Ukrajině aniž by zmínil kdo začal, tak věřte Vidláku,že není možné tento boj vyhrát. Nemůžeme bojovat za pravdu a změnu a současně podporovat lež a nácky na Ukrarujně.

    2. Tak nějak to dává odpověď na otázku, proč banksterská mafie ze všech těch lidí poskytla ty mamutí úvěry zrovna jemu. Aby tím svým bordelem na kolečkách zvlikvidoval malé krámky a družstva. Proto se s tím taky rozmáchli hned do několika států.

    3. Což je samozřejmě blbost. Ruština se sice učila 6 let na ZDŠ a 4 roky na SŠ, ale na VŠ se z ní dělala zkouška na konci prváku, čímž její výuka nadobro skončila. Ve druháku se pak skládala zkouška z dalšího cizího jazyka (většinou měli studenti na výběr A, N, F, Š).

      1. Jsou ty příspěvky do diskuze k něčemu?
        Řešíme tu jenom, zda Vondra měl nebo mohl umět rusky. Naprosto okrajová věc.
        Lidi, kteří mají za úkol šířit beznaděj tady zato pilně pracují. Pro mě to znamená jedno: Neztrácet čas čtením diskuze. Je o ničem.

    4. antihavlista :
      Kdekdo se tím Aspenem ohání, ale žádný oficiální absolvent tady není.
      To je něco, jako zednářská lóže, křížená s mafií, zbrojaři a bankéři?
      Mohl byste mi prosím, ve zkratce vysvětlit, co přesně ten institut učí ?

      1. Učí tomu, k čemu například ty, bratře, vyzýváš zdejší komentátorstvo.
        Jednotě. V jednotě (neplést s někdejším družstvem !!!) je síla. Síla znamená moc. Moc znamená ještě větší sílu.

        Mafie kdysi dokonce spolupracovala se státní mocí. V SSA – pomáhala odhalovat proněmecké špiony. Později pomohla s vyloděním vojsk na Sicílii.
        Na Kubě prakticky vládla, za Batisty.
        Zbrojaře úvěrují bankéři. Ti pak například působí v IMF nebo WB.
        Také zajišťují to, aby lobbyisté nestrádali hlady….a s nimi, sekundárně, jejich loutky.

      2. Zkuste si dohledat informace o jejich psychotestech, kdy v jedné místnosti má testovaný ovládání elektrošoků a ze druhé se ozývá úpění toho, kdo je dostává. Testuje se samozřejmě poslušnost, slepá.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *