Otakar Foltýn vzal tu svoji strategickou komunikaci pěkně zostra. Vysvětlil zkoprnělému národu, že Kolumbijec, který chtěl zapálit autobusy je rozhodně v ruském žoldu, protože kdybychom u nás viděli požár garáží pražské MHD, znejistěli bychom a naše důvěra ve státní instituce by klesla. A všechny nás vyzval k důvěře ve stranu a vládu.
Pominu to, že důvěra se nedá ani nařídit ani k ní vyzývat, ta se musí postupně budovat, to zelený mozek vskutku nemusí chápat, ale dovolil bych si panu Foltýnovi položit několik otázek:
Ty gumo zelená! Když v Liberty šest tisíc lidí nedostalo výplatu, všichni táhnou na pracák a nějací místní Modroptáci jim ještě nadávají, že se mají starat sami o sebe, to nepodrývá důvěru ve stát? Na to nebudeme plýtvat vzácným časem strategického komunikátora. To je marginálie, že?
Stejně tak nijak nepodrývá důvěru ve stát, že se řeporyjské prase dále producíruje po ulici a jeho prdel je tváří ODS, že? Že Čermák s Tušlem sedí za nevymáchanou hubu, která byla proti Pavlíkovi Novotnému ještě umírněná, to také nijak nesnižuje důvěru ve státní instituce, že ne? To naopak důvěru v našeho premiéra zvyšuje. Že policie stíhá ty, kteří jen pípnou nevhodně o Ukrajině, ale nekoná v případě těch, co si libují v atentátu na Fica, to je také v pořádku, že? To také nestojí za vládní strategickou komunikaci.
Stejně tak jsem tě ještě neslyšel strategicky komunikovat rozdíl v předvolebních slibech Blyštivého Péťi a jejich konfrontaci s realitou. Nebudeme zvyšovat daně, daň z nemovitosti je nemorální… Naprosto v pořádku je také to, že lidé přišli v uplynulých dvou letech minimálně o třetinu úspor. To je daň za demokracii a nijak to neovlivnilo podporu naší pětidemolice. K tomu není zapotřebí se nijak vyjadřovat.
Že se zdvojnásobily ceny energií i jídla, to také nestojí za komunikaci. To také nijak nesnižuje bojovný zápal tohoto národa. Ani šílený deficit státního rozpočtu není problém.
Samozřejmě, důvěru v Rakušana nijak nesnižují ani jeho kecy o bezchybném zásahu policie při střelbě Dejvyho Kozyho, které za půl roku ukázaly jako naprosto dokonalá lež. A když pak při veřejném projednávání maminka jedné oběti Rakušana obvinila, tak najednou měla ČT24 technické problémy a nemohla to odvysílat. Pět mrtvých Dozimetrů také důvěru v Rakušana nesnižuje, že ne? A mrtvola ve Fialově kampeličce je také v klidu, že?
Ale že jeden jihoameričan zkusí zapálit autobus, protože ho někdo naverboval přes telegram a on ani neví kdo, to je jasná ruská stopa, která stála za vládní tiskovku i za namachrované foltýnovské plácání hubou. Protože takový požár… to by mohlo lidi přesvědčit, aby měli rádi Putina. Jestliže nevíme, kdo milého Kolumbijce najal, tak to úplně klidně také mohl být náš čučkař Koudelka, že? Potřeboval nějakého Rusáka s narativem, ale protože je ze stejného těsta jako Foltýn, nic lepšího nesehnal.
Přemýšlím, jestli je ten Foltýn opravdu takhle blbej. Ale asi je. Stejně tak přemýšlím, jestli jsou stejně blbí i ostatní naši plukovníci. A úplně nejvíc přemýšlím, jak blbí musejí být ti, kteří z tohoto zeleného mozku udělají strategického komunikátora. Když promluví, tak z něj přímo stříká sebevědomá imbecilita, protože jen IQ houpacího koně by přišlo s tím, že požár prázdného autobusu je pro demokracii v této zemi nebezpečnější než pád největších železáren, krachy stovek malých podniků, ukončování provozů hospod, drahé energie, nedostatek léků i zubařů, mrtvoly kolem ministra vnitra a korespondenční volba prosazená na sílu.
A vy, libtardi, kteří Foltýnovi tuhle strategickou hovadinu žerete, vy si nic jiného než frontu u Bachmutu nezasloužíte. Ne proto, že jste liberálové, máte rádi Evropu, jste zelení a teplí…. Prostě proto, že jste kreténi. Tohle se prostě jinak nazvat nedá.
Pokud tyto otázky nedokázal Foltýnovi položit žádný majnstrýmový novinář, tak žádná majnstrýmová média nepotřebujeme. Pokud se k takovému IQ padající traverzy tulí Nora Fridrichová, tak ji také k ničemu nepotřebujeme. Naopak, potřebujeme Českou televizi ukončit, zavřít, zničit, vykastrovat… Že má i sekce, které archivují, dělají pohádky a dokumentární filmy? Myslím, že tuto oběť si naše republika může dovolit. Ale nemůžeme si dovolit takové blbštajny v úřadech. To fakt ne.
Abych neskončil tak příkře… jednu pozitivní věc musím Foltýnovi uznat. Nastavil geniálně jednoduché měřítko. Věříte Foltýnovi? Jste blb, je zbytečné se s vámi dohadovat, skutečně žádný národ nepotřebujete a vaše rozpuštění ve velké evropské rodině je přímo žádoucí. Nevěříte Foltýnovi? Vítám vás s otevřenou náručí, je jedno, jakého jste smýšlení či vyznání.
A Fialovi gratuluju. Takovou medvědí službu mu ještě nikdo neudělal. Opravuji svou předpověď. Po příštích volbách bude mít Pětikolka dohromady sotva čtyřicet poslanců. A ani korespondenční volba jim nepomůže.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
jaště něco odjinud
https://www.youtube.com/watch?v=-oDQ2cRygF8
Rozhovor s maminkou zavražděné Elišky
https://www.youtube.com/watch?v=MA75zDn29SY
Cesko fandi Sasinovi!
Hele jako Sasin sice pise neprijemne veci ale k veci. O zadne troleni nebo zasirani diskuse nejde ani zdaleka a jestli h oVidlaku bloknes, tak ti garantuju ze ti ukazu co je to troleni pomoci skriptu a to takovy ze tu budes muset mit pravidla jak na Idnesu 🙂
Co to s vama je, nebudte jako oni, nikoho nemazte, kdyz nechete cist s cim nesouhlastite tak to nectete.
Ale tu je veřejný prostor.
Ne, není.
Je to soukromý prostor, jehož majitelem je Vidlák.
Vidlák z vlastního rozhodnutí tento prostor zpřístupnil veřejnosti.
To je dobré mít na paměti.
jo to na Idnesu a Novnkach rikali taky kdyz banovali a mazali 🙂
Když host vyhazuje vrchního, většinou to skončí špatně – pro hosta.
na netu? to pochybuju 🙂 moje moznosti jsou limitovane jen mymi znalostmi a ty jsou znacne 🙂 ale o to tu nejde, mazani je bida, zoufalstvi a prohra pro mazajiciho, vzdycky.
tak ti garantuju ze ti ukazu co je to troleni
hele, a takhle úplně normálně sám od sebe bys do prdele jít nechtěl?
asi ne
vždyt‘ neovládáte ani gramatiku… :))
Gramatika se v pomocných školách neprobírala.
Ano, mohli bychom se v něm chovat jako na veřejnosti. Totiž, odvážnější frí diskutéři jej považují za vlastní obývák, že se to ani přečíst nedá, no ani tím o co přijít nelze.
Vážně lidi, čte to zde různá veřejnost a při konzultaci s ní se jeden červená a hledí do země, mnohdy.
cozezeco? ze ma nekdo mindraky z toho ze se tu neohanime moralkou a slusnosti zatimco sacujeme obetem co na to skoci penezenku? 🙂
Asi tak nepřímo úměrně oháňce komplexu vícecennosti.
@Vidlák
Vidláku, já nemám rád, když se mým přátelům vyhrožuje. Kdybys potřeboval čističe do nádvorní čety k úklidu, vsegda gotov.
Stačí říct.
mema hole v ruce 🙂 jo to tu zavedte, tvrdou cenzuru jinych nazoru, to bude priiima 🙂 ja to buleni kolem Sasina vubec nechapu , to jako nezvladnete trochu kritiky a jineho pohledu? Vite vubec vco to je skutecne troleni a rozesirani diskuse? Chcete to poznat? 🙂
Přestaň vyhrožovat, hňupe.
Ani psát neumíš, jako bílý Čech a chceš kohosi kritizovat.
Nauc se kde si pise carka apak prijd 🙂
Grammar Nazi, najdi si to na wikipedie, osle 🙂
Kdo ví odkud píše.
z Prahy. Volil jsem Stacilo! 🙂
To je hned poznat. Ty seš ten truhlík, co na Zelňáku pije z kašny.
z Foltýnova kanclíku…
Tak to končí často. Svobodná diskuse na Neviditelném psu, pak u Kovanice. Tady to směřuje stejně.
Sasina čtu rád jako každého inspirativního.
Jenže dávat pravidla je svobodou pana domácího. Komu se to nelíbí, ať si opatří svůj blog.
až na to, že to není z Vaší strany diskuze, ale regulérní vydírání. Jste někdo, jako Sluchátko, osina v zadku…
Nevím jestli někdo vzpoměl
https://www.prvnizpravy.cz/sloupky/22-6-1941-napadlo-120-nemeckych-divizi-sssr/
https://zemavek.sk/storocne-snahy-zapadu-rozclenit-a-znicit-rusko-a-genocida-slovanov-2-cast/
https://zemavek.sk/storocne-snahy-zapadu-rozclenit-a-znicit-rusko-a-genocida-slovanov-1-cast/
dík za odkaz
a jste tady první
Krátkou zmínku mají jen
https://pravdive.eu/news/74027/cesta-na-vychod-22-cervna-1941
jinak úplné ticho po pěšině.
Sivódňa, s trjoch časóv útra, germánskaja fašístskaja ármija napála na nášu ródinu….
K43 je nový adept na scallopovu (gogovu, Bernardovu) cenu.
😂😂😂👍🏻👍🏻
K43 to ma v hlave poradne pomotane, ale ne jeste az tak, vidim u nej moznost zachrany. Ale chtelo by to od nej hodne sebereflexe a nevim zda je toho schopen.
tvůj druhý profil? :))
SSoudruh žid Harari & Chucpe Co.
Strategický vymývač mozků otroků: „Naučíme se, jak zkonstruovat těla, mozky, mysli. To bude hlavní produkt ekonomiky 21. století.“
O budoucnosti budou rozhodovat banksteři – majitelé Serešů, kteří ovládají data, penězokazectví, poblitiky, nátlakovky NGO, mají patenty na lži a podvrhy.
https://necenzurovanapravda.cz/2024/06/transhumanismus-konec-lidstva-video/
OTAKAR FOLTÝN: Válka opravdu hrozí, jsme v nejhorší situaci. Je třeba mluvit i o možné mobilizaci
https://youtu.be/aZAqJldVZns?feature=shared
Vládní strategický debilizátor si kdysi notoval i s agentem Ďábla Františkem Vrabelem, S BlackRock až …tam.
V diskusi byl překřtěn na „válečného Flégra“.
A jak je veřejná ČT propojena s panem Foltýnem?
https://i.postimg.cc/G3YfrGcX/Folt-n.jpg
Foceno na zahradě britského velvyslanectví – oslava narozenin krále.
Zleva Nora Fridrichová, bojovník s desinformacemi, Kačka Biomasa Bursíková z vlivné rodiny Pojarů…
vzadu vlevo Bursík…
Tam novičok nenašli.
Asi tam opravdu nebyl. To ruSSko je vážně neschopné. Taková příležitost vyšla v niveč!
Z rodiny Pajerů.
To spolu ale NIJAK NESOUVISÍ!:-)
Nora, náhodou, dobrý. Rezavá střecha- mokrý…. . Mi se líbí.
Není lepší suchý? A vůbec, co se Vám ještě líbí?
Nechtějte ani vědět:-)
Celá strategická komunikace mi přijde jako blbost a Foltýn vypadá, jako by ho někde koupili v akci, ale to přece neznamená, že budeme blbnout všichni.
1) Krach firmy, ještě k tomu vlastněné nějakým Indem, nemá s vládou společného zhola nic.
2) Čermák s Tušlem sedí za nebezpečné vyhrožování a vydírání. Sprosťák Novotný dostal podmínku. Každopádně to opět nemá společného s vládou zhola nic, nejsme banánová republika, aby se vlády pletly do soudnictví.
3) Strategicky komunikovat to, že „sliby nebyly zasazeny do reálného rámce a neobstojí v konfrontaci s reailtou“, vulgo tedy, že vláda lhala, nelze. Vláda to může svádět na své předchůdce a jako každá předchozí bude mít zčásti pravdu, ale tohle se prostě okecat nedá.
4) neužívat agresivního šílence k protivládnímu boji je stejně nízké a nedůstojné jako ho zneužívat k přitvrzení zbraňové legislativy.
A konečně, nadávat opozičním voličům do zelených a teplých kreténů, je asi tak stejně chytré jako Foltýnovy řeči.
Tentokrát s neúctou.
Tak s neúctou jdi do prdele a máš to ty kokotí hlavo. Přečti si novinky, tam dementi tvého formátu patří. Bez úcty taktéž.
Hrubost plodí hrubost. To je přesně to, o čem jsem se pokusil psát.
Taky mi to přijde, jako okopírované z hovinek a iděsu. Ziegler či Kroupa osobně?
Ziegler na Idnesu se úplně pomátl…
To bez diskuse.
S tím Kroupou jsem to úplně nevychytal.
Šel jsem trochu proti proudu a vypadá to, že největšího komunistobijce na planetě, pana Kroupu, patrně nedostali sami komunisti, ale dostaly ho vedlejší účinky poctivě boosterovaného očkování. To musí nasrat..
Ten byl pomatenej vzdycky.
A za co bylo odsouzeno X desítek dalších příznivců opačného pohledu na svět, než vláda a spol, to víte rovněž?
Za všechny například skalní komunista Josef Skála..
Skála byl odsouzen k podmíněnému trestu za popírání genocidy v Katyňském masakru.
Doporučuju si přečíst třeba tuhle bakalářku a pak se nad tím ještě zamyslet.
https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/120714/130292857.pdf
Osobně jsem proti „popíračským paragrafům“, jsou kontraproduktivní.
I ty jedna bakalářko…
Celý konstrukt trestání za „zpochybňování“ nebo „popírání“ je jen nástroj pro přechod k totalitnímu státu. Je uplatňován jen selektivně, jak se to hodí. Karel Svoboda, který veřejně obhajoval zločiny banderovců nebyl stíhán, stejně jako nebyl stíhán Zeigler za totéž. Už vůbec to je špatné u historických událostí, na které je ostatně rozdílný pohled. Byla genocida Arménů genocidou? Ve Francii a v několika dalších státech si to odhlasovali? Byl genocida původních obyvatel Severní Ameriky genocidou? Byla genocida Filipínců generálem Pershingem genocidou?
To jsou utázky pro historiky, nikoliv pro prokurátory. Dle mého názoru by měl být příslušný paragraf trestního zákoníku zrušen bez náhrady. Nelze lidem zakázat pochybnosti zákonem – to jde proti podstatě lidské duše. Velice to připomíná zákony proti rouhání!
Ono to bylo původně motivováno tím, aby přeživší oběti velkých konfliktů (např. holocaustu) a jejich příbuzní nemuseli být konfrontováni s lháři a oslavným omlouváním svých katanů a vrahů. Fakt je, že to dochází do absurdity, kdy v SRN měli problémy i letečtí modeláři se svastikou na modelech a minimálně jeden opravdový historik, kterému vyšlo trochu jiné číslo obětí.
Souhlasím s Vámi, jednak jsme dál, jednak se to dá lehce zneužít.
Smutné je, že jakýkoliv počin na ochranu někhoho/něčeho se může stát „bičem“ na lidi, kteří s daným problémem vlastně nic nemají. Nebo obvyklou buzerací populace.
Viz GDPR.
Před cílenoun reklamou vás nedokáže ochránit (přeprodej všelikých databází), ale zato sebeochranu (kamera namířená na „veřejné prostranství“) ztížit až znemožnit. Uveřejnit záběry, jak zloděj krade v prodejně nelze, protože „ochrana osobnosti“.
Já jsem čtvrtý.
V čem konkrétně „jsme dál“?
V letopočtu určitě a ty absurdity, ty z NSR plynule přešly sem.
Tak v čem jsme se posunuli a kam? Lický práva?
Plácáš jenom hňupiny a vatu, jednu přes druhou.
K43: To se dalo udelat tak, zakazat Mein Kampf a kecy o holokaustu na jednu generaci — dvace let. Nebo tricet. Udelat zakon, ktery automaticky za urcitou dobu skonci. Jinak je to pruser na veky veku, ktery je pak zneuzit.
My to víme, ale vysvětlujte tyhle věci pravdoláskařům…
Oni asi mají starost, aby tyhle věci někdo špatně nepochopil, nebo mají takové starosti o naše duševní zdraví.
Tak nám preventivně, raději zakázali o tom mluvit i psát, zatímco knihy a úvahy o vysloveně genocidních systémech, se tu vydávaly o 106.
MeinKampf byl ještě v roce tuším 2005 v češtině zakázaný. Vyšel po soudních tahanicích, s úplně debilními vysvětlovacími dodatky o dost později.
V Ruské federaci, kde jsem byl v r. 2005 naposledy, byl MK v ruštině a volně k dostání už deset let. Čuměli jsme na prodavačku knih, jako vyorané myši.
Vzpomínám. Snaha oflastrovat Michala Zítka skončila fiaskem. Naposledy Základy Tauhídu. Také jsem četl. Jako jiné „zakázané“. Bláboly „znalců“ a v obžalobě a v odsuzujícím rozsudku jsou příkladným projevem idiocie.
„Libri prohibiti“ jsou pro mě doporučenou literaturou. Už jen, že bývalá ministryně spravedlnosti Marie Benešová připustila, že trestné by mohlo být šíření Marxova Kapitálu mě velmi znepokojilo. Považoval jsem ji za rozumnou a vzdělanou. Co se týče Skály, mělo to skončit konstatováním, že se v něm stále projevuje převaha ideologie nad rozumem. Konečné se divím, že s ním spolupracuje. Jenže při znalosti dějin a mentality „Strany“, nic k divení se. Poznámka..mezi pozorovateli vyšetřování masakru v Katyni, za Slovenský štát byl Gustáv Husák…
popirani placatosti yeme bylo take trestne. svoboda slova je nediletelna, bud je a nebo neni. jak jsou zakony na cokoli co nesmis rikat tak svoboda slova neni.
Zohan: Taky si to myslim. Nekdy to ale zadrhava v praxi i v rukou tech, co to mini se svobodou slova dobre.
„Točení se “ . Galileovy a Koperníkovy spisy byly v katolické „Libri prohibiti“ ještě poté co jejich teorie byla ověřena a uznána jako vědecký fakt.
Ačkoli….oynačit ty, kteří jsou přesvědčeni o opaku, za blby, by mohlo koledovat o flastr, protože hanobení skupiny osob pro jejich přesvědčení…
expert n. banality? Proč mi intuice říká, Vám nevěřím…
Přečtěte si nejprve definici a skutkové podstaty genocidy a pak zkuste zjistit, kolik skutkových podstat naplnil masakr v Katyni. Ovšem předem Vás upozorňuji, že budete hořce zklamán.
že se s kokotem bavíte…
Záleží na definujícím, na zájmu, kterým je ovládán. Příkladmo „Bible“ je plná genocidy.
Mimochodem, nedovedu si představit žádný stát, který by neingeroval do rozhodování soudů v případech „státního zájmu“.
Oddělení moci výkonné a soudní je základní princip demokracie. To je úplně mimo diskusi.
Já jsem nerozporoval ústavní principy. Jen jsem konstatoval, že krach Liberty je pro frustraci obyvatelstva asi stokrát významnější, než hořící autobus. A že to stojí za strategickou komunikaci. Třeba tak, že vláda za to nemůže… ale to by se Foltýnovi stejně nepovedlo, protože v tomto případě za to vláda může. Stejně jako Rakušan může za migrační pakt.
Zmatečné rozhodování soudů, kdy jedni jsou beztrestní a druzí drakonicky trestáni, to také podrývá důvěru v instituce. Já neříkám, že za to může vláda, ale říkám, že to stojí za strategickou komunikaci.
A Foltýn je tupá guma, která jen nadělá škodu. To i ten Rakušan svými debatami bez cenzury dělal lepší strategickou komunikaci než celý Foltýn
Ale to by Vám K 43 muselo jí t o něco jiného, než o vyřizování si účtů se mnou. Také Vám ta strategická komunikace moc nejde.
Neberte to nijak zle a osobně.
Krach firmy (jakékoli) nemá s vládou co dělat a vláda by se k němu neměla vyjadřovat. Za migrační pakt samozřejmě moc výkonná (vláda, ne nutně Rakušan jako ministr vnitra) zodpovídá; bylo by fér uvést, že se ČR hlasování zdržela, přičemž dalších 23 států hlasovalo pro, tudíž ani více negativní postoj by nic nezměnil.
Jakékoli vyjadřování se vlády (nebo najatého agenta Foltýna, to je totéž) k rozhodování soudů by byl těžký faul a jsem rád, že se ho vláda nedopouští. Strategicky komunikovat by snad mohli vedoucí soudci nebo Libor Vávra jako president Soudcovské unie, ale ti naštěstí mají rozum a strategicky komunikovat se nepokouší (konečně komentovat konkrétní rozhodnutí nesmí ani oni).
O kvalitě vyjádření páně Foltýna jsem nepsal a možná byhom se shodli.
Soudci nejsou bozi a je na místě diskutovat o jejich rozhodnutích, zejména, když jsou pošlapávány základní principy právního státu. Krach této konkrétní firmy má samozřejmě s vládou co dělat. Už jen z toho důvodu, že náklady poneseme my všichni – daňoví poplatníci. Je to typická privatizace zisků a socializace ztrát. A to samozřejmě souvisí s vládní politikou velkou měrou. Tohle je totiž chování, které nesmí stát trpět.
Vidlák má pravdu, že ve světle těchto událostí jsou Foltýnovy výjevy trapné. Ale, jak jsem psal, nepochybuji o tom, že Foltýn je Fialův chlap na špinavou práci, takový Reinzinger (později známý pro jménem Reicin).
O rozhodnutí soudů můžou nezávazně diskutovat báby na trhu nebo chlapi v hospodě (i virtuální), závazně jen odvolací soudy nebo soud Ústavní.
Vláda o rozhodnutí soudů diskutovat – natož je hodnotit – NESMÍ. Překročila by tím svou kompetenci.
ministr Blažek tlačí novelu zákona o možnosti snížení trestu u někt. trest. činů
na veřejně prospěšné práce, mezi kt. schoval trest za zneužívání dětí. Přitom tvrdí, že je to na soudcích, a že ani nepočítá s tím, že tato novela projde a bude schválena proti odporu soud. znalců z oboru psychiatrie a pod. Manipulace s veřejností v podání ministra spravedlnosti této vlády, kt. tuší, co mu u veřejnosti
zatím neprojde…
Co to s tím má společného? Vláda tvoří návrhy zákonů, které schvaluje parlament. Do toho zase nemohou mluvit soudy.
Za špatné návrhy je samozřejmě oprávněné lát vládě; nicméně v tomto případě jsem spíš pro – v počtu vězněných/obyv. hraje ČR prim a spousta bagatelní kriminality by se dala řešit jinými tresty.
to jste jen zrovna nevytáhl z klobouku zneužívání dětí, asi ho tam Blažek dobře schoval… :))
Komu překážely ocelárny v ČR?
Třineckým….ty to v tom mají prsty.
Stejně jako boj s dezinformacemi je jen jiný název pro cenzuru, je „strategická komunikace“ jen jiný název pro koordinaci lži.
Strategická komunikace je výchova obyvatelstva, totiž občanstva.
Strategická komunikace – může to být jen nový, nekonfliktní a newspeakový název pro naši starou známou dámu- cenzuru?
Ne, je to jen nové označení pro tulákovo hovno v příkopu.
Ne, tak bych to přímo neřekl, spíš jako klíčové kompetence myšlení, kterými bude disponovat obyvatelstvo po strategické převýchově. Cenzura umožňuje příliš svobody.
Základním ústavním principem je, že klíče má pan primář.
Principy jsou na papíře bezchybné.
Dokonce vás ani nepodezřívám z naivity.
Ovšem souhlasit s vámi nemohu.
To já se zase ke kusu naivity přihlásím. Naivně si myslím, že člověk má dodržovat základní pravidla i tehdy, když kritizuje svého oponenta.
Hlavně proto, že je to správné.
A také proto, že umanutě ňafající a zesměšňující kritik své věci neprospěje, ba naopak.
Nevím kterého umanutě ňafajícího kritika máte na mysli, ale historie je plná soudních „přehmatů“ co soudy nezávisle soudí. Všichni to ví, oni to ví, my to víme. Nezávislost soudů je v principu směšná. Žádný soudce, kterého si (já stát) platím, nezávislý není a být nemůže. Zejména když dojde na lámání chleba.
Tak potom tu nemáme demokraci..Jak prosté, Watsone K43
Přesně.
Všechny indicie odpovídají tomu, že tady nebyla a není žádná demokracie, ale zdivočelý oligarchický kapík. Vydírání lidí lidmi.
Ad 1) „Indickou“ firmu dotovala vláda pod určitým příslibem. Přislib nebyl dodržen, prašule zmizely. Byly odvezeny technologie. Vláda má obrovský podíl na zdražení a nedostatku vstupů (energií, surovin,..) V podstatě krach padá na vladu.
Ad 2) Co si představujete pod pojmem „nebezpečné vyhrožování a vydírání“?!! Názory?!! Mně je nějaký Novotný u prdele a vůbec bych se tímto primitivem nezabýval, nesouhlasím s jeho trestem. Za názory, ani stupidní, nemá být trest. Pouze nezájem nebo výsměch. Pokud je tomu jinak a za ty názory je ať trestán, či veleben, je chyba ve společnosti.
S těmi dotacemi se prosím obracejte na jinou vládu. 🙂 Pokud to bylo míněno jako argument proti dotacím, naprosto souhlasím.
https://www.hlidacstatu.cz/subjekt/Dotace/45193258
Ad 2) nečetl jsem rozsudky a už vůbec nedovedu posoudit pravdivost, jen uvádím to, co proběhlo médii Další den Tušl přišel incident řešit do budovy městské policie a strážníkovi vzkázal, že ho rozseká a rozšlape mu hlavu. Tohle už v pořádku není.
(nešlo o Rusko ani o vládu, ale o nějaké covidové patálie)
Ad 3) Ano, to že vláda lhala a lže nelze obkecat, ať mají strategií jakoukoliv. Lež je zůstane lží, přez všechny strategie a taktiky.
Ad 4) Zneužití je vždy špatné.
Pokud nám jde o krk a budoucnost našich dětí, pak veškeré Woke kecy jdou stranou! Nejste vy také jeden z nich? My „dezoláti, kremloboti, chcimírove,…“ s jsme už hodně otrkaní a máme toho všeho plné zuby. Zvykejte si, že bude hůř a za nedlouho půjde veškerá slušnost stranou…
🙂 Sorry, ale na „tvrdou pěst jakékoliv třídy“ a „kdo nejde s námi, jde proti nám“ jsem trochu dost starý a trochu málo hloupý.
Raději bych, aby bylo líp (to nemá nic společného s ANO) a slušně.
Slušně už to s těmi, co jste si tam navolili, nepůjde.
Půjdete do prdele i s nimi, počítejte s tím. Ale hlavně slušně.
Nemáte nějaký nápad, jak slušně sdělit paní Šimůnkové, že fízlové jsou celkově v prdeli, neschopní to objasnit, ale nemohou to přiznat nahlas?
Šetřete těmi zadnicemi.
Co chcete objasňovat? Šílenec se ozbrojí a střílí, policie s typickým policejním šlendriánem předpokládá, že jde spáchat sebevraždu a zběžně prohlédne část budovy.
Ať je mi obětí a pozůstalých jakkoli líto, těmhle tragédiím se zabránit nedá a jestli kvůli po-bitvě-je-každý-generálem přístupu odstoupí šéf pražské policie nebo ministr vnitra, nic nezmění. V případě druhého jmenovaného by zřejmě nevznikla žádná škoda.
Motiv, člověče nešťastná, motiv!
Vážně jste tak tupý a musíte sem nasázet tolik vaty, aby se vás musel někdo, takhle přímo zeptat na věc, která se nad celým případem vznáší?
Vy se nehodláte těch fízlů zeptat, PROČ to dotyčný udělal?
Vy prostě jen konstatujete, že mu jeblo, že se tomu nedalo zabránit a že po bitvě je každý generálem.
Přesně tohle dělají i fízlové a evidentně je to špatně, protože těch 14 rodin se začíná ptát.
A nejen po motivu.
Vrah je mrtvý, motiv zjistit nelze. Vše budou jen různé – zbytečné – dohady.
jenže této tragédii se zabránit dalo celkem snadno. Omlouváte tu jakýsi chybný předpoklad o plánované sebevraždě, což je nesmysl, protože policie už věděla, že zabil otce a do Prahy jede s celým arsenálem zbraní, stejně jako opuštění budovy, aniž hlídky budovu prohlédli. Píšete nesmysly! Podsouváte nám je tu stejně, jako je Rakušan veřejnosti… Kdo jste?
Krach firmy má stoprocentně co dělat s činností vlády, pokud vláda není schopna zajistit rovné konkurenční podmínky a aktivně sabotuje možnost odbytu výrobků dané firmy na tzv. volném (ha ha ha) trhu.
K té Liberty třeba viz Gargamelovy analýzy:
https://www.michalapetr.com/map-1833-ostravska-hut-zavrena-kvuli-levnemu-dovozu-oceli-z-ukrajiny-americka-velvyslankyne-v-kyjeve-se-chvastala-jak-ukrajinci-dobehli-putina-uplynul-jediny-den-a-ukazalo-se-ze-putin-dobehl-ukra/
https://www.michalapetr.com/map-1866-brusel-na-zachranu-ocelarny-v-bohate-cr-ani-euro-na-zachranu-ocelarny-v-chude-italii-20-miliard-proc-to-zadnemu-ceskemu-politikovi-nevadi/
A jen na okraj – původní NHKG patřila a jakž takž fungovala jako součást koncertu ArcelorMittal až do roku 2018/2019 kdy se Mittal (největší světový ocelář) rozežral i v EU (koupí hutě v Itálii) natolik, že mu slavná EU (=politici, tedy i vláda) rozkázali, že musí něco jiného (Ostravskou huť) odprodat. Takže skončila tak, jak skončila. Kdyby se do toho politici nesrali, nemusela takhle dopadnout.
Já to tedy vidím tak, že k tomu krachu vláda a EU docela dost přispěli.
S neúctou bych také rád podotkl, že pokud voliči volí zelenou a teplou politiku, tak jejich označení za zelené a teplé kretény je mnohem chytřejší než Foltýnovy i vaše řeči.
Jdětě se radši projít, třeba vám čerstvý vzduch osvěží mozek (jestli nějaký máte).
K43
Proč by se měl stát zajímat o krachující firmy,protože všechny důsledky kolem toho,jdou na účet státu a nejhůř pak dopadnou nezaměstnaní.
Jistěže. Privatizace zisku, socializace ztrát.
Všem na druhou stranu, proč ne, jestliže stát kecá do privátna.
Žádný agresivní šílenec.
Sami fízlové přiznali, že žádnou psychickou poruchou netrpěl, byl to výborný student, nikdo ho nešikanoval, holky se mu neposmívaly, v rodině problémy nebyly.
A výsledek :
14 mrtvých a sebevražda.
Jak to vypadá z vaší strany, K43? Jak pravděpodobně vám to zní?
Tenhle vtip se vám povedl:
„nejsme banánová republika, aby se vlády pletly do soudnictví.“
S úctou oloupený důchodce.
👍
K bodu 1 bych jen připodotkl, že krach firmy má s vládou společného velice mnoho, dokonce bych řekl, že byl vládní politikou zapříčiněn. Namátkou emisní povolenky, exploze cen energií, embargo na ruský plyn, úpadek strojírenství jako hlavního odběratele produkce Liberty, nesmyslné emisní normy a s tím související problémy evropského autoprůmyslu atd. atd. Pomíjím ztížený přístup k úvěrům a naprostou debilitu zvanou ESG. Vše tohle je pro hutní provoz smrtící.
Liberty je vidět, protože je (byla) velká, ale firem v obrovských problémech vzhledem k vyše uvedenému je daleko víc.
Evropa páchá ekonomickou sebevraždu a naše vláda, místo aby to alespoň brzdila jako třeba Maďaři nebo Poláci, naopak všechny ty šílenosti nadšeně podporuje.
zneužívat de facto policejní asistence, s kt. střelci vyklidila pole, aby měl klid na práci proti Rakušanovi?
Přidal jste se k mase nemyslících spoluobčanů, na jejichž tupost Rakušan sází? TADY BLBOST KVETE
JAKO NIC JINÉHO… A TAK SE S NÍ KŠEFTUJE :))
Poněkud OT, a nevím, jestli to tu už neproběhlo. Jde o ty slavně české granáty
Nejenže se údajně zapojily pouze 4 země (Kanada. Dánsko, Portugalsko a Nizemsko), ale kvalita dodaného nic moc. Píše ukrajinský, ovšem ne- vládní web strana.news (před zásahem censora strana.ua) s odkazem na Financial Times.
https://strana.news/news/465676-polovina-zakuplennykh-chekhiej-dlja-ukrainy-snarjadov-ne-sootvetstvujut-kachestvu.html
O tom už psal Vlk na Kose.
Typický šméčko – podivný režimy se vzdají zastaralé munice za přepálené ceny a ta bude potom cestou zašantročená.
Ukrajinci nemají peníze, proto to za ně zaplatí češi. Důchodci už přispěli, teď se připraví svobodný matky a vozíčkáři.
Do zákopů nepřijde, zaplaťpánbůh, nic.
Tohle by mě taky extrémně zajímalo, zda vůbec někdy dorazí na Ukrajinu jediný použitelný granát.
Ten zmiňovaný článek Strany se odkazuje na původní zprávu z rozhovoru Financial Times se Strnadem, který asi po zveřejnění zpanikařil (nebo byl z vyšších míst zpanikařen) a snažil se to „uvést na pravou míru“:
https://www.czdefence.cz/clanek/munice-pro-ukrajinu-problemy-s-kvalitou-nema
Za citaci myslím stojí ukázková formulace zmrdispíku:
„…Zmíněný milion kusů je pak třeba vnímat jako předběžně identifikovanou celkovou množinu, o níž hovořil prezident Petr Pavel, v jejímž rámci je třeba velmi usilovnou diplomatickou a koordinační činností vytvořit reálnou příležitost a promítnout ji do realizované dodávky ukrajinským ozbrojeným silám….“
Nějaký investigativní novinář (existuje-li ještě vůbec u nás někdo takový) by měl celou tu šarádu řádně zmapovat a zvěřejnit – pokud si pamatuji, jak šel čas, tak někdy v únoru PePa107 slavně ohlásil, že našel po světě nejméně 800 000 nábojů pro Ukrajinu, stačí sebrat peníze a do pár dnů je doručí. Pak to tak nějak utichlo, příležitostně nějaká naše Afroameričanka nebo jiný zelený bezmozek oznámil, kdo všechno přislíbil, že přispěje (takových bylo hodně – ale prachy na dřevo nedal skoro nikdo), občas někdo krotil nadšení zmínkou o nízké kvalitě a vysoké ceně, ale ke konci května (asi jak se blížil ten neslavný „piss summit“ ve Švajcu) už zase začali slibovat, že aspoň nějakých 180 000 (později už raději jen 50 000) prvních granátu do června/v červnu dorazí…
No a teď je myslím nejčerstvější info od pověřeného podržtašky (kterého asi ukrajinci na ukrajině přimáčkli ke zdi stylem známým od ukrajinských výběřčích desátků i u nás) – že prý už jsou na cestě:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-kopecny-desitky-tisic-granatu-jsou-uz-v-behu-musime-ukazat-partnerum-ze-to-funguje-40476597
Předpokládám, že na začátku července se dozvíme, že vše probíhá v nejvyšším utajení, takže je zbytečné se na cokoliv ptát…
Sakra, to ani ty chviválky nezajímá (jako je nezajímaly ztracené finance pro Ukrajinu ve Fialove kampeličce – však milony eur sem, miliony eur tam, tohle bude fičák za miliardy) kde končí peníze pro heroje a kde jsou jejich snarjady?
tímhle stylem (citace) by o tom mohl autor napsat i disertační práci :))
Nějak furt nepobírám, čemu se všichni diví, a proč se diví. K tomu plačky na konto, že prý ta demokracie, a že prý „nás“ ( kdo to je ta tajemná množina „nás“ ) mají za „nic“ ( to jediné je fakt ).
Kde a v čem divící se celou dobu žijí – pokud cokoliv komentují divím se tentokráte já jejich divení , a pokud vezmu v potaz obyvatelstvo jako celek, je nutné si položit otázku, zda jsou příčetní, zda disponují schopností hodnotit, třídit a zpracovávat informace, vnější podněty, nalézat a odvozovat souvislosti, plus především si brát ponaučení, vštípit si zkušenost- samozřejmě se zřetelem jak k vlastním zájmům, tak celospolečenským, státním, národním.
Odpověď zobrazená, potvrzená realitou zní: NE. Jediná oblast, která je plebsem zohledněna a brána na milost u kohokoliv je osobní, individuální profit.
Znovu, korespondenční volba,mimo jisté části opozice a alternativy, prostě bude bez protestů veřejností přijata, tečka.
Ve státě, kde ani rodiče obětí fakultních střelce nejsou schopni a ochotni vyvíjet tlak na MV a PČR, kdy ani skon jejich děti je nepřinutí k čemukoliv odhodlanému, ve státě s takovým elektorátem – vlastně stádem, je vládnutí vlhkým snem pro psychopaty, defraudanty, deprivanty, idioty a fanatiky všeho druhu ( některým se to splnilo ).
Demolice si dovolí pouze to, co je jí dovoleno, tolerováno, nic víc.
Že má demolice pod palcem celý politický i státní aparát je výsledek toho, že vědí co chtějí, jak toho dosáhnout, a schopnost, ochota přinést profit pro sympatizanty včetně přivření oka nebo pardonu v případě lapálií, včetně využití „přirozené sympatie médií“ .
Postupná destrukce tohoto státního útvaru jde také jak za opozicí, tak alternativou. Copak „opozice“, obzvláště ta ofiko politická ( jiné balení téhož, co vládne ), ovšem alternativa, to je kapitola sama pro sebe.
Nejenom, že dojede na neschopnost krátce, úderně říci co a jak vlastně chce, na atomizaci ( je teď jedno, jestli přirozenou, nebo řízenou ), na společné pliváni ve shodě s demolicí na vlastní historii, plus další lapsy, ale především na aplikaci Havlovské nepolitické politiky ve formě žvanění na téma milionkráte zprofanované demokracie, na zhovadilou představu, že salónní styl, „vykastrovaná slušnost za každo cenu“, prsení se čestným přístupem a jalovou férovostí , neschopností adekvátně reagovat na nejen na glosy a odsudky demolice, neschopnost pojmenovat věci skutečným jménem, atd., jinak řečeno dojede na bezpohlavnost.
Nemluvě o vlastním děsu i jen z pomyšlení na fakt, že situace spěje k historickému repeté , kdy existence s minulostí stejných fenoménů nejen nabízí, ale ukazuje, že k jejich řešení bude nutné použít stejných, či velmi podobných metod, přičemž ti samí v drtivé většině dobrovolně plnili covidová omezení a mnohdy běželi před Kaufland pro dávku nezranitelnosti a statut odpovědného občana .
Když buď dekády mlčíte, nebo praktikujete v balíku ony sebevražedné recepty, okořeněné mnohdy škodnými ve vlastních řadách, co kdo čeká, obzvláště od tak specifického elektorátu.
Namátkou si vzpomenu na plamenné a odsuzující příspěvky některých diskutérů tady nebo u Vidláka, jež dštily síru a oheň na „na nezodpovědné provokatéry se znáčkem Z na batohu a provokatéry co se rvou u Muzea na schodech s policajtama“ v momentě demonstrací jistého Rajchla, co lkali nad nezodpovědností těch provokatérů, neb to přece diskreditovalo Jindru, jeho akce a „vlastence“ , a bonzování ze strany top vedení PRO na vlastní sympatizanty srdnatě obhajovali…
To jen pro úplnost…
Demolici si tato společnost pěstovala přes 3 dekády, a dnes se divit v momentě, kdy o sobě prohlašuji, že jsem svéprávný, příčetný, nedej bože oponent, zavání ( velice diplomaticky řečeno ) pokrytectvím ( zkušenost mnoha let, vývoj, logický předpoklad, souvislosti, atd. nelze popřít ).
Nikdo nehasil, co ho nepálilo, a hasit nebude, prostě to bylo, je a bude fuk.
Ti, co upozorňovali byli mnohdy i tou alternativou vysmáti, dehonestováni, osočeni, marginalizováni – tedy máme pouze to, co jsme si sami vypěstovat, a roky poctivě hnojili.
Jinak samozřejmě karavana protáhne dál, a další demoliční akce budou následovat – zatím je možné se „vykecat“ , zatím…
Zbytečně dlouhé, ale souhlasim.
Už jsme líní i ty kosti z hostiny hodit pod stůl.
Naprostý souhlas!
Takže jsme si to opět shrnuli. Týdeník. A nezapomněli na zrádce národa. A národ byl buď ten, jenž z něj povstal nebo ten, kdo jím proplul (s nášivkou, samozřejmě). Který z nich byl víc očkovaný a který míň?
Možná, když neumíme si stanovit cíle, mohli bychom ujednotit strategii nebo si vymyslet, jací jsne a kdo je náš vzor. Například, zda je naším životem nárokování na někoho nebo na sebe. Atd.
Úplně postačí vědět co chci a podle toho jednat, podporovat shodná či podobná stanoviska. Anebo všechno relativizovat, a rozbřednout vše do tisíce louží, a mít radost, že objevím další, nebo-li cesta do pekel v momentě střetu s protivníkem, který má v minimálně zakladních věcech a směrech jasno. Existenciální statě v momentě, kdy mám nastoupit do boxerského ringu s protřelým soupeřem ještě body a vítězství nikomu nepřinesli. Je to jako by tenista floutek, nebo ping ponkář vlezl do klece MMA a vyhrožoval vypnutím profíkovi. Ovšem proti gustu… Klidně tam vlezte, a můžete tvrdit, že jste gentleman, a ocekáváte to samé od soupeře – hodně štěstí.
Při soustředěnosti k určité strategii nemůžu ztrácet ze zřetele jiné protivníkovy vlivy, ne k rozmělnění taktiky, ale k adekvátnímu úderu.
Idioti, co se rvou s policajtama u Muzea, ve skutečnosti žádní sympatizanti nejsou, byli to placení provokatéři, aby zdiskretovali pokojnou demonstraci. Stejně jako ten s tou nášivkou, nějaký Jakub Jašek, v České Lípě vyhlášená firma, moc rozumu nepobral, ale nabídku na slušně placený výlet do Prahy neodmítne.
Špatně – těmi idioty u muzea jsem myslel ty, co napadli policajti, včetně jistého vyučujícího z VŠ. A i když JEDNA figurka ( z udajných 100 ticek ) na batohu to písmeno má, ptám se: no a ? Kolik hajzlu z druhé strany bez skrupulí mává naci symboly za ochrany PČR a politické sebranky ? A je normální, aby pořadatel byl protestní demonstrace dbal o ideovou čistotu více než naci režim, a podal sám kvalifikované trestní oznámení ve věci podpory genocidy a terorismu ? Za koho boxujete, o co vám vlastně jde ? Kdyby stejně jednalo sefstvo ODS, a práskalo na své členy plus sympatizanty, tak by museli policajti sebrat minimálně půl sálu včetně předsednictva na jejich sjezdu! Ale vy budete operovat s nějakým Frantou Omáčkou z Horní, co rozum nepobral, a že stotisícoveho davu jediný měl nášivku… To nevymyslíš… Fakt. Otázka zní: o co vám ve skutečnosti jde, co ve skutečnosti obhajujete, presentujete. Skutečně si myslíte, že váš recept kamkoliv ( mimo propast ) povede ? Od vás bych to nečekal, ale holt se stalo …
Přesně tak.
Lidem už je všechno u prdele, prostě dneska se můžu nažrat, pustit si Netflix a za týden Chorvatsko.
Ostatní je nezajímá. Že budou možná muset mašírovat? Tomu nevěří. Pokud se to stane, vymyjou jim mozky a tak půjdou a zhebnou s písní na rtech.
Nejsou to lidé, jsou to bioroboti. Dokonalí otroci.
Ti předchozí komunisti, ti žádné strategické komunikátory nepotřebovali.
My občani jsme věděli, že když budeme dělat moc hlasitý bordel, viditelně a citelně krást ze státního, nebo nedejbože, přímo okrádat konkrétní lidi, tak s námi bude vláda komunikovat jen pomocí obušků a nepodmíněných trestů.
Dneska se tu dělá jó hlasitý bordel, viditelně a citelně se krade ze státního, rovnou po stovkách miliard.
Okrádají se konkrétní lidi, nebo skupiny lidí – jmenovitě důchodci. Po čtyřiceti a více letech práce pro tento stát. A ten stát, to prý jsme my.
A je to tak prý v pořádku, okrádat celé skupiny konkrétních lidí je dovoleno. Státem.
Je?
A co to má potom společného s „demokracií“?
Tak.
Ta karikatura na lidskou bytost je obyčejná svině, která z eráru chrochtá a ještě se vyžívá ve své sociopatické sadistické roli.
Nic víc v tom není. Je stejný jako Petr Pavel a ostatní. Fiala taky kritizoval green deal a teď ho velebí.
Když tu zítra přistanou ufouni z planety Taťky Šmouly, tak se všichni jmenovaní obarví na modro, vystrčí zadnice a nabídnou kondomy s borůvkovou příchutí.
Nic nového pod sluncem.
Pravda. Tihle lidé jsou stále stejní. Vlastně ne – jsou stále horší a horší. Byli za Habsburků, byli za Hitlera, byli za Bolševika, a jsou dnes.
Za bolševika byly u koryta dvě sorty lidí, soupeřících mezi sebou o moc. Slušní komunisté (ano byli tací, i když je to neuvěřitelné) a tzv. Ukomunisté. Ukomunistům byl nějaký marxismus u prdele, šlo jim o majetek a o moc. Kvůli tomu byli ochotní vlézt do zadku Moskvě uplně stejně jako ti dnešní Udemokrati lezou do zadku USA a do Brusele.
Toníčku, ono za těch komunistů o ten majetek spolu s osobní, společenskou kariérou, až tak jít nemohlo. Majetku, samozřejmě v rámci tehdejších limitů, se snadněji domáhali zelináři, benzinopumpaři, veksláci, meloucháři a tak. Ta oficiální kariéra byla spíš věcí ctižádosti, touhy po moci, reprezentativnosti společenského postavení…, sebeuplatnění i talentu. To beru za rozdíl ve prospěch minulého režimu.
Mně patnáct roků, i přes jeho důchod šéfoval origoš komunista, ne ukomunista.
Byl to chlap, co si pamatoval kapitalismus první republiky, válku a věřil tomu, že když budeme dělat svou práci každý, jak nejlíp umíme, tak si všichni vyděláme a všichni se budeme mít líp. A když ne my, tak naše děcka určitě. Fungovalo to bezvadně.
Byl to jeden z mála komunistů, se kterými jsem dobře vycházel.
Přímo přátelit se, se šéfem celého podniku, to už tehdy dost dobře nešlo.
Ne bez nařčení – to funguje stejně tak i dneska. Lidi jsou jenom lidi, podezíravost i závist fungovaly tehdy stejně, jako dneska.
Po něm přišel typický aparátčík „ukomunista“, který neměl ani ponětí o naší práci, nebyl z oboru a ani se o něj nezajímal. Dnešním jazykem typický „manager“.
Následně úplatně podnik bez výčitek položil, ačkoli nemusel – prosperoval.
Nabízelo se tehdy i několik alternativ, jak vydělávající státní podnik, s necelými padesáti zaměstnanci a většina s dlouhou praxí, úspěšně provozovat dál.
Nesmělo to jít dál, protože na stejný obor práce, dostal chuť nějaký havlistický „demokrat“.
Dva roky to pak zkoušeli, s lidmi o generaci mladšími, posbíranými z příbuzných oborů téhož, potáceli se v červených číslech i přes velkorysý provozní úvěr.
Nakonec někdo z nich prohlásil, že naše původní sestava, prý musela vydělávat jen papírově…
A splacení toho provozního úvěru, nakonec podvodem hodili na toho největšího chudáka – nákupčího, který to na sebe nevědomky vzal a jehož podpisy, byly na většině zbylých dokumentů.
Osmnáct tehdejších miliónů korun československých. Ani nevím, jak vlastně skončil.
Šlachta je dobrý politický obchodník, Okamura by se měl začít víc snažit :D.
Systém vyjebal (mimo jiné) se Šimůnkovou (matkou té zabité studentky na FFUK) a tak se jí ozval Šlachta jakožto hodný fízl.
https://x.com/RobertSlachta/status/1804120174624149773
Ale no tak, pane martine, nebuďte jako oni…
Hodný fízl se neozval, zoufalá matka, se kterou se nikdo jiný nebaví, se sama ozvala hodnému fízlovi (protože ti zlí, včetně Rakušana, s ní už dávno vyjebali – nikoliv systém, ale konkrétní osoby).
„Lenka Šimůnková úvodem sdělila, že Roberta Šlachtu oslovila sama a není to tak, že by šéf hnutí Přísaha zneužíval její situace ke svému zviditelnění.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Nemaji-svedomi-Facka-Rakusanovi-Matka-obeti-z-FF-UK-rekla-Slachtovi-vse-757334
Něco mi říká, že zmrdy budou z paní Šimůnkové ještě pěkně bolet hlavy…
Chtěl bych věřit tomu, že se jí podaří, zmrdy sestřelit.
Šlachta by mohl vědět, jak na to.
jen sv. martin musí plivnout služební slinu ☻
A tak to já si určitě nemyslím, že je ten člověk blbý. Tohle je spíš taková snaha typicky po česku napodobit ruského Medvěděva nebo čínského Hu Xijin. On prostě vynáší nepopulární témata a předhazuje je do veřejného prostoru místo oficiálních vládních představitelů a zároveň je dost odolný k tomu aby ustál případnou kritiku vzteklé alternativy. Proto voják. A až příště bude do veřejného prostoru vhodné opět vynést téma přijetí Eura (například), z hradu už to na první dobrou nebude. A stejně tak nebude (zaúkolován) mít potřebu komentovat okolnosti omezování těžkého průmyslu na Ostravsku.
asi máte pravdu, že byl vybrán pro specifické úkoly, nicméně nemám pocit, že by inteligencí převyšoval houpací koně ….
Už to tady někdo napsal.
Přeplacené fízlácké hovado na špinavou práci, kterou by jiný člověk nechtěl dělat za žádné peníze.
Fízl, to je charakter, životní filosofie i styl života, civilisty málokdy chápaný.
Foltýn je skoro typický, marketérský tah – aby hajzl přežil ten průser s fakultou až do voleb, odvede se od něj pozornost, nejlépe na jiného, opticky většího hajzla.
Sleduju tyhle postupy, je to čím dál častější.
Bylo to krásně vidět u estébákova Prcala, ten se s tím nemazal.
Vždycky, když se začalo schylovat k maléru, přetloukl to malérem někoho jiného.
Estébák musel Prcalovi platit sakra zasloužené peníze – jeho práci, ještě k tomu s estébákovým charakterem, to by nikdo normální dělat nechtěl.
Minimálně od chvíle, kdy se už i na ČT vysílal film Vrtěti psem musí i ti méně bystří chápat tuto hru.
Ten jsem nikdy nedokoukal do konce. Tak brutalne skutecne to je…
Budu muset startnout auto, abych dobil mobil.
A proč? v cigaretové zásuvce je 12V i bez nastartování, a když není zásuvka, jsou svorky na baterii. Startovánim se jen vybíjí baterie, na stav před startem se dobije tak hodinou jizdy.
Myslel bych si, že pro takové hračkové účely, ale i pro strejdu Příhodu, máš na střeše/dvoře pár sklíček 😀
Conrad prodává takové skládací „kempové“, měl jsem to ze zvědavosti půjčené.
Kámoš to má na svícení a pařby na chatě, během týdne tím nabíjí velkou staniční Vartu, tuším i 100Ah a na víkendové akce to mívá vždycky nabité. Dá se to rozložit úplně kdekoliv. Je to prý hodně oblíbené mezi cestovateli.
Conrad to má s přirážkou na tradici a reputaci – myslím, že někde na Alíku, nebo u menší firmy, by to bylo za méně, než polovic.
I když je jakoby „pod mrakem“, ale jakžtakž natočené, tak dává ta skládací dvojice při výstupu 12V asi 1A, ovšem při plném slunečním svitu až 10A.
Dá se k tomu připojit i obyčejný olověný 12V auto-akumulátor, či gelový, na extra konektor.
Regulátor má v menu předvolby nabíjení i pro další typy aku, včetně Li-Ion sestav, olovo snad až do 150Ah.
Telefon by z toho určitě nabít šel, se slušnou autonabíječkou.
Mám z Alika tu turistickou verzi, ale má to drobnou vadu. Když je plné slunce, napětí je moc velké a mobil se odmitne nabíjet. Musel jsem přidat step-down měnič. Ale v nouzi stačí pár članků zakrýt novinami ….
Ale to je potom ta lacinější verze, bez regulátoru.
Ta rozkládací verze od Conrada, s regulátorem přilepeným v rohu jedné půlky, má pod bílou odsouvací krytkou zelený 16×4 displej.
Na boku jsou zapuštěné dva dvoupólové konektory IP65, akumulátor a výstup. Vypadají, jako okopírovaný a zmenšený, dvoupólový Neutrik-Speakon s přidanou gumičkou.
V roce 2017, jako 150Wp kempovací model s regulátorem, to u Conrada stálo 5.990,-, ale dnes už bude stejná výbava i levnější.
Zajímavé na tom je, že to až doteď bezporuchově funguje. To už dnes není samozřejmé 😀
Podívám se po něčem, ale už jsem startnul. Bude to za chvíli. Bez proudu je i hospoda, čili nic….
Viktor Orbán včera v rádiu Kossuth:
„V Evropské unii vznikla proválečná, protiekonomická a promigrační koalice.“
„Ve skutečnosti chtějí Evropu přivést do války zrychlujícím se tempem.“
„Viktor Orbán připomněl, že György Soros již v roce 2015 napsal, že do Evropy by měl být každý rok přivezen jeden milion migrantů, a na jejich financování rád půjčí Evropanům.“
https://www.youtube.com/watch?v=CuMna95lgw4
Strojově přeložené titulky:
http://e.pc.cd/yfmy6alK
Celý rozhovor:
https://www.youtube.com/watch?v=nKvUpFV_EcQ
Západní svět chce porazit Rusko.
Chce porazit Rusko, aniž by s ním vedl přímou válku,
Strojově přeložené titulky:
http://e.pc.cd/BWmy6alK
Hodím sem do placu jednu úvahu, a nebudu proti, pokud mně ji někdo roztrhá argumentačně. Možná plkovníkovi Foltýnovi, strategickému komunikátorovi vlády, křivdíme, a chování dostal rozkazem.
Zatímco ODS si ponechala ve svých řadách Pavla Novotného z Řeporyjí, aby svými hloupými projevy šíleného klauna maskoval hloupé chování vládních politiků z ODS (prostě větší blbost kryje blbost menší), může být Foltýn obětovaným plkovníkem, který má zakrýt komunikační chyby vlády vlastní obětí. A protože vláda Petra Fialy nadělala chyb hodně, od Österreicha po Afročechovou, od Lila květu po dredatého piráta = napříč politickovládním spektrem, nestíhají už ani komické vložky úrovně V. cenové z Řeporyjí překrýt všechny chyby, bylo zapotřebí krycí tým posílit dalším tvorem, který ze sebe ochotně udělá blba a hromosvod hněvu národa. My vidíme jen výstup několika připravených prohlášení. A nemohu uvěřit, že by si nedokázal spočítat dopad takových prohlášení. Že by jejich účelem bylo pochytat potrefené husy podle kejhání? Další možností je funkce politruka na školení kanonefutteru k ochotné smrti na východě Ukrajiny.
Bude stačit sledovat další vývoj a indicie otce Furata, abychom uhodli jeho skutečné cíle. Zatím víme příliš málo, a i to málo je zatím děsivé.
Gerd:
Takto libtardi neuvažují. Ti idioti tam nejsou jako kamufláž, oni tomu skutečně věří, nic nezakrývají, jsou to prostě idioti odtržení od reality. Nic víc a nic méně.
Někdy je fakt, že nevím jestli je Fiala tak geniální (to by bylo na medaily) , nebo je to fakt takový idiot. Možná je fialův kreténismus nefalšovaný a sám kretén věří těm kreténismům co říká? V každém případě (až se to tady posere) ho každý soud osvobodí pro nepříčetnost.
Pro Foltýna platí to samé.
Obávám se, že oba jmenovaní jsou tím, čemu Němci říkají fachidiot. Velice úzké zaměření jen v jedné části života a ve zbylých zcela nepoužitelní.
Ne, oni jsou nepoužitelní v žádné části života. Fiala se z učitele češtiny a dějepisu dohrabal na místo rektora ze dvou důvodů. Jednak dělal, jak katolík a nekomunista, fíkový list komunistům na univerzitě. Takových případů byla hromada ve všech vysokých školách, kde následkem tzv. politiky vedoucí úlohy (komunistické) strany byla naprostá většina učitelů aktivními členy KSČ (na jedné konkrétní fakultě UK, kterou nebudu jmenovat, to bylo 96 %), jednak byl podporován sudetským Landsmanschaftem (legendární je fotka mladého Fialy s mladým Posseltem, na které nese Fiala aktovku – otázkou je, jestli byla jeho nebo Posseltova?) formou tzv. Panevropské Unie.
Je hodně vysoká pravděpodobnost, že aktovka byla Posseltova.
Ne. Oni se spoléhají na to. že lid má žaludek. Na těchto i si schladí žáhu a oni se opět postaví do čela. Věky osvědčený posup.
Takže pokud nebude moci být odsouzen za vlastizradu, dožije svůj bídný život v klecovém lůžku.
To si nemyslím.
Vůbec bych nepodceňoval jeho inteligenci; spíš bych se jí obával. A možná je dobře, že z armády vysmahl. Protože sociopatem asi bude a jako takový by byl smrtelným nebezpečím. Neboť sociopaté neberou ohled na nic a nemívají pud sebezáchovy, kteroužto kombinací mají potenciál napáchat nesmírné škody.
Ad prohlášení – to je problém se sociopaty, že jsou nevyzpytatelní. Nemusí mít totiž vůbec žádné cíle; prostě mu to v danou chvíli připadá jako zajímavý problém a tak se v něm porýpe, aby zjistil, co to udělá.
On ani nemusí tušit, že byl vybrán k obětování. Dostal k dispozici téma, které ho zaujalo, a to mu stačí. Teď se jím zaobírá a zatím ho to baví. Potíž může nastat, pokud ho to přestane bavit předčasně a někdo ho bude nutit, aby pokračoval.
Kapík prohraje…
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Schumpeterovo_pojet%C3%AD_demokracie
Jakmile typický občan vstoupí do politické oblasti, propadne se na nižší úroveň mentálního výkonu. Argumentuje a analyzuje způsobem, který by ve sféře svých skutečných zájmů ochotně uznal za dětinský. Stává se opět primitivem. “
— Joseph A. Schumpeter Capitalism, Socialism and Democracy. (s. 262)
V prostředí plném různých strategií se argumentace koriguje samovolně.
Prostředí, ve kterém jeden jediný člověk, ošklivě vymrdává s dalšími deseti proto, aby se měl lépe, musí časem zdegenerovat a těch 10 se prostě nasere. A nejde přitom o závist – jen o prostou lidskou důstojnost ve všech myslitelných směrech, třeba mzdou počínaje.
Sociální smír a solidní míra sociálního státu, začaly být sprostými souslovími před zhruba 33 lety.
Od toho momentu to jede už jenom setrvačností a dolů.
Čím dál tím rychleji, jak lidi chudnou a přestávají být schopni tvořit rezervy.
Jak přibývá daní za úplně samozřejmé věci a činnosti, jak ultrabohatá desetitisícina „spoluobčanů“ rozprodává cizákům to, co pro své bližní vybudovaly předchozí generace.
Tu setrvačnost zajišťují jen ty předchozí generace.
Lidi kolem čtyřicítky a mladší, se k nim začínají chovat i vyjadřovat naprosto nechutně.
Nemůže to skončit dobře, to vymrdávání člověka s člověkem.
Někdy je to až výsměšné, jak to ostatně prosakuje i do sociálních sítí.
Objasnění střelby na Filozofické fakultě se zúžilo jen na trestní stíhání zemřelého pachatele. Největší pochybení ale s tím nesouvisí. Je jím chaotická činnost zásahových jednotek a jednotek IZS po zásahu, kdy se poslední zranění dostali do nemocnice až hodinu a čtyřicet minut po střelbě. Představte si, že jste zranění, cítite, jak z vás život vyprchává, ale ležíte někde ve třídě, kde na vás parta zásahových policistů nacvičuje tiráž, tedy třídění zraněných. Záchranáře k vám nepustí a když vás konečně snesou na nafukovačkách ven, tak na vás znovu aplikují tiráž, tedy třídění. Přitom je venku 19 sanitek a nejbližší nemocnice, jak je Všeobecná fakultní nemocnice na Karlově náměstí, Nemocnice Na Františku nebo nemocnic Pod Petřínem jsou od vás jen minuty jízdy. Proč nebyli záchranáři, třeba pod ochranou zásahovky, ke zraněným vpuštěni? Proč nikdo nevzal ze sanitek nosítka a netransportovali zraněné na standardních nosítkách? Proč nenaložili zraněné tak, jak je vynesli a netransportovali ihned do nemocnice (při těch vzdálenostech by se mohly sanitky otočit několikrát, kdyby bylo potřeba)?
Podle mne spackalo velení Policie od samého začátku až do konce. Prostě pochůzkář z Hronova na funkci policejního ředitele nestačí!
Mimochodem, zdá se, jak se všechno špatné v republice točí kolem Masarykovy univerzity v Brně. Policejní ředitele Vondrášek je absolventem tamního oboru sociální pedagogika.
Pokud je policejním presidentem „sociální pedagog“ (což je sama o sobě pavěda) a „policejní manager“ (on má ještě bakoše z Policejní akademie), pak to nemůže s policií vypadat a dopadat jinak než vypadá a dopadá.
Soudit dnesni aktivity ,ukoly ,instrukce ,akce a jednani na verejnosti treba verejne policie nelze porovnavat je dle vcerejsich ,treba komunisticke verejne policie ,
nebo ty za prvni republiky, neni nejlepsi.
Dnes to vedou jiny a s jinymi prikazy ..
Soucinnost policie ,koordinace treba s personalem prvni pomoci a okamzite zachranovani zivotu to viditelne neni. Maji zrejme jiny povinnosti ,jiny prikazany aktivity a nikoliv zodpovednosti k obcanum.
Nemusi jit o zpackani…Treba ke kozakum..
Lecos se zmenilo , ale ty co se vydavaji za novinare to nezajima.
Kdyz se neptaji a sedi v kancelarich , tak verejnost nevi.
Policie ma za nejvetsi ukol zlocinu predchazet..
To uz je medialne nevdecny, bez hysterie ,kde by policie byla na miste zlocinu.
Na cockach mnoha kamer , se mohla predvadet ..
Treba , kdyz kozakove navstivi lekarskou pomoc , uz maji experti vyhodnotit miru nebezpeci a po pripade zacit se starat…
Psychiatr napr. posle pacienta k jinemu ,nebo ke dvema dalsim , aby byla shodna jistota a zodpovednost za nejlepsi posouzeni stavu pacienta .
Pisemna ,podrobna diagnoza s informaci leku a jak pacient na leky reaguje , ,pacientovi predepsanych ,na ucinnou therapii , od vsech tri nejmene , je samzorejmost.. !!!!!!…
Musi se ptat vsichni tri pacienta , informovat neprodlene ,co experti policie musi vedet a nejvic.
/Zajmy napr. pacienta ,zamyslene aktivity , jestli si zakoupil nedavno sekeru a nebo pulmetrovej nuz, maji svoji dulezitost/.
A taky s tim zadnej psychiatr , nesmi, nesmi , nesmi delat pred policii tajnosti..
Spolupracovat s bezpecnostnima tak na bezpeci populace. Deti v materskych skolkach atd..
Svejka napriklad posuzovala cela komise expertu.
Ted jeden psychiatr a jeste tajnustkar , je rovnou spoluprace a spolucast na zlocinu …
A nic jinyho.
Probuh , kdyz jde o bezpeci verejnosti, rodin zen a deti , uz davno ma pracovat ,ale jako podrztaska poulicniho metare , nanejvejs.
Spolu s davem dalsich ,kteri takovy system „leceni „,zavedli.
Pacient a kazdej ma pravo ,aby osetrujici doktor zdravotni stav pacienta nesiril.
Se zapalem plic pacient neni nikomu nebezpecny.
Ted je tady psychiatr , „ja nic ja muzikant , ja za nic nemuzu“ a nikoho nezajima!!!!!
Teroristicka akce silence a 14 zivotu mladych lidi zakerne ubitych. A.
Ja nic ja jenom muzikant/dochtor .Vystudovanej s diplomem.
Aspon aby to von a dalsi dochtori , po kozakovi aspon neopakovali…Neopakovali.
Se zmenou systemu spoluprace …
Dá se pochopit, že je systém špatně nastavený. Ostatně kolik lidí muselo zemřít. než se v letadlech dotáhla nouzová evakuace. Nicméně co se pochopit nedá, je že se vyšetřování interpretuje nebo ještě lépe zaměřuje na obhajobu špatného systému. A jediné vysvětlení je to, že vedoucí pracovníci nechápou smysl a účel vyšetřování nebo v horším případě ani kvůli své intelektuální kapacitě ho nemohou pochopit.
Nebojte přátelé až bude velká válka proti russku, tak naže IZS budou fungovat luxusně. Tohle byla náročná věc, velká válka bude pohodička. Levou zadní, zpátky ni krok.
Triáž. Tiráž je úplně něco jinýho, najdete ji na konci článků nebo knížek a je to soupis technických a vydavatelských informací. Pokud policajti nacvičovali tiráž, jsou ještě větší paka, než se obecně soudí.
Ale jinak s váma souhlasím.
Přitom to má přesnou českou podobu – výběr.
Nebo poněkud zlověstnější selekce.
Tak triáž bude nejspíš odborný termín. Bez těch se neobejdete. My taky třeba říkáme hypotyreóza místo snížená činnost štítné žlázy. Každý obor má svou terminologii. Já jsem psychiatr ve výslužbě, ale z mého oboru mne momentálně nic nenapadá.
Re: kata…
Takže něco z Občanova oboru:
!!! KLÍČOVÉ KOMPETENCE !!!
Kurva, tohle když slyším, tak podskakuju půl metru!
Btw. taky velmi dobrý
!!! REZORT !!! ,
co by areál, určený k rekreaci, či oddechové činnosti.
Kdyby jedna vyskakovala v každým případě, kdy slyší nebo čte nějakej odpornej termín, tak by ji hodně bolely nožičky.
Že je Foltýn poněkud jednoduchý, to bylo jasné už v době, kdy velel vojenské policii. Chlupatá guma, na to je potřeba nízké IQ, protože normální člověk by to nedělal. Určitě tam není proto, aby vedl nějakou strategickou komunikaci. Je to Fialův člověk na špinavou práci. Takový český Tomás de Torquemada. Pro vysvětlení, Tomás de Torquemada byl první španělský inkvizitor, který zavedl mučení a upalování u kůlu pro všechny, kteří zpochybňovali panování Katolické církve. Oficiálně byla ovšem posláním Svaté inkvizice „podpora katolické náboženské čistoty“. Torquemada nejvíce pronásledoval Židy, přitom byl ale sám potomek židovských konvertitů. Prostě Poturčenec horší Turka!
No, tak on i Hitler měl židovskou babičku. Zjistil to Heydrich a proto musel umřít. A Hitler mu na Bulovku poslal svého osobního lékaře.
Od noci nejde v naši oblasti elektřina, na čas vypadli i všichni mobilní operátoři (krom polského Plus).. jediné, co funguje, je plyn z Ruska. Bude vařený oběd. Voda ze studánky.
Je to jasné: myškin a čepiga, jinak to nebude.
Přijel Čuk i Gek,
vykřikli svůj štěk,
sebrali časy i topánky,
Ládik pije ze studánky.
Sebrali i uzený,
oběd bude vařený.
Příště přijde svatá Gréta,
ta to Ládikovi spočítá,
moc vypustil sodovkového plynu,
Ládik se dopusil zločinu
proti klimatu
a školitelům Cermatu,
i absolventům Aspenu.
Nebude vařit na plynu!
Tam, kde Ládik bydlí,
nastane zvýšená spotřeba vidlí.
Tam Targus, Ládik chodí pít
pod ořechový kmen,
to Targus za dne bílého,
však Ládik v noci jen.
Pak přesunou se k rybízu
pro zdravý vitamín;
a ještě ouzo z anýzu.
Tak zažene se splín.
Díky za rozezmátí.
Pod ořechovým kmenem
neperou se džemem
z rybízu
s příchutí anýzu.
Když dají si přestávku,
spustí ochutnávku,
kdy podle Švejka
každý z nich žvejká
studený
uzený,
a dí:
Rum, kontušovka,
čert, c est la vie,
jeřabinka,
ořechovka,
višňovka
a vanilková,
to se do bříška krásně schová.
Nakonec pak na mezi
na slunci se prochází,
než jim rybíz a požitý mok
razantně zrychlí krok!
Trošičku OT:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-inside-talks-co-se-v-mladi-naucis-ti-bude-k-staru-k-nicemu-expert-o-zmenach-v-praci-254294#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
To takhle přijde „expert“ z Linetu a já se hned cítím na třicet 😀
Pětašedesátníci mu připadají jako mladíci/ce, firmy se o zaměstnance 60+ doslova rvou a naše maminky prý chodily do penze v padesáti (emotikon tlukoucí hlavou o stůl/zeď)
Mladší a mladí mu to sežerou i s navijákem, protože si nic neověřují a protože to řekl „expert, a budou šířit nenávistné narativy vůči starším a starým.
Takže ono to vlastně ani OT není ani trochu, protože na šíření nenávistných názorů a výkladů (narativů) tu máme Otíka, co se nezakecá, plus celý mainstream.
Souhlasím. Mám 66, slušný důchod jako hlavní příjem a bokem si přivydělám jeho násobky. Když potřebuju, když chci a když zdravotně můžu. Tyto 3 podmínky musí být splněny najednou.
re: Ládik!!!
Já mám o pět let méně a:
– jsem strhaný z práce, jak borůvkový keř po nájezdu polských hřebenářů,
– vypočtený důchod by nebyl až tak špatný, kdyby mi ho soudruzi v případě požádání o výplatu o třetinu nekrátili,
– pracovat za prachy nepotřebuju, nechci a zdravotně to těžce nedávám.
Přesto se musím přetvařovat, že mne to baví, že jsem chytrý, mladý a krásný a že není nádhernější kratochvíle, než odmakat měsíc so měsíc 300 – slovy tři stovky – hodin měsíčně.
S nostalgií pak vzpomínám na otrokářský řád. Tam otrok musel makat 10 hodin denně, ale pokud trefil na normálního vlastníka, dostal bezplatně najíst a mohl se vyspat v suchu, občas dokonce i v teple.
Kurva fix, do 3,14-če!!!
Vedle je Eda67, do 1990 dělal náboráře na šachtu, pak chvíli vexloval a teď 30 let nedělá nic a bere dávky, v klídku žije na baráčku s 5 hektary a důchod nemá.
Má.
Po nabytí důchodového věku se mu dávka „příspěvek na živobytí“ překlopila do starobního důchodu. Je to sice málo (pro 2024: 4 860.- Kč/měs.), ale je to sichr. A pokud má i příspěvek na bydlení, tak může mít víc, než leckterý důchodce, který celý život hákoval.
Díky, nemám v tom přehled.
Re: Ládik!!!
bystrý člověk, kterému se dostalo poměrně rozumné výchovy. Od mládí věděl, že chytání hadů je nejlepší provádět cizíma rukama.
Já jsem odpadla mrtvicí v 54 letech. Sice jsem se za nějakých pět let vrátila, ale jen na čtvrt úvazku. Naštěstí je moje kvalifikace velice žádaná, tak to šlo.
Ten článek mne taky nasral; přečetla jsem si nějaký z těch více než dvou tisíc reakcí a nasraný byly skoro všechny.
Targusi, přeju hodně sil, bez vás by to tu bylo takový smutnější a míň záživný. A taky míváte dobrý informace, pokud teda můžu soudit, protože v těch oborech se nevyznám.
Člověk je v dnešním světě spotřební zboží. Vysát do mrtě a vyčerpaného vykopnout. Jinde to není jiné. I výměnkáři v 19. století chodili na výměnek zhruba v 45 – 50 letech věku. Nechcete-li získat těžkou depresi, nečtěte povídku Konec života od K.V.Raise, ač velmi přesně vystihuje dnešní sociální politiku české vlády. Nebo jeho povídku Pes.
Ano, dnešní člověk je jen [ ID číslo ]
Tech veci je vic , jedna z hlavnich se nazejva, objektivizace ..
To je metoda na vodlidsteni vas vsech /ale abyste si nevsimli/,
pomoci pedagogu na deti , silny propagandy na ziskani vetsiny ,
ktery se radi se na tom zucastni a siri radi dal , na jiny..
Ty zase vobdivujou jejich YQILEGENCY…/Vokolo – v minusu 101 bodu/.
Dnes este vic nenapadne rozsireny a kolem nas vsude..
Nejvic zasluh na tom maji nadseny prukopnici toho ,
komunisti/socialisti/akademici , marxvedci , fanatici ,nacisti taky a vseho druhu,
Konecny se ale neptejte, je to zbytecny..
Ani tech co ji nevolili, taky zbytecny..
Trochu slozity na pisemny vysvetleni i kdyz zajimavy ,aktualni
a potreba hodne myslet u toho…
Snad jindy..
Musela se poridit demokratama obcanska valka, aby se otrok nesedrel k smrti , utrhavanim chomacku bavlny na poli.
Otrokar otroky ubytoval ,zivil rodiny , lecil kdyz treba a platil penzi ,atd.
Pac otrok stal hodne penez ..
Potom po skonceni valky 700 tisic mrtvych a otrok mel svobodu….
Najit praci kdyz nebyla… si vybrat ,
aby pracoval v dolech ,v hutich , na stavbach , v prumyslu , aby nechcip hlady ,
okolo 100 tisic mrtvych delniku v prumeru rocne.
Dalsi mrtvy v dalsich valkach.. Si polepsil..
Vzdycky byla potreba dalsich emigrantu..
Firma LINET Slaný je velmi úspěšná inspirativní česká firma. Osobně jsem ji několikrát navštívil na konci devadesátých let a už tehdy se jim velmi dařilo. A byli oproti ostatním firmám v té době o parník napřed. Proto bych nad tím, co říká jejich ředitel, přemýšlel. Určitě to není žádný blbec. Srovnávat to s Hradní Gumou a nebo strategickým Obuchem Foltýnem nelze.
Je to sice odkaz na Seznam, ale i tak bych doporučil si ten rozhovor pustit celý. a ne jen přečíst krátké citace vytržené z kontextu.
Re: pK
Samozřejmě, že to, co jste napsal, není pravdou.
Citát z wikiny:
Spolu se třemi dceřinými společnostmi získala firma 94 dotací v celkové hodnotě 347 408 410 Kč.
K tomu není co dodat. Nejslušnější pojmenování – dotační byznys. Dál k tomu nemám co napsat, leda to, že firma je majetkem holandské matky.
https://cs.wikipedia.org/wiki/LINET
Se pak přestávám divit, že pičus, který je představitelem takové firmy, vypouští hovna o tom, jak je bílý otrok v pětašedesáti krásný, mladý a chytrý.
Zjevně vůbec netušíte o čem píšete. Jistě lze s ledasčím nesouhlasit, ale zpochybňovat hospodářské výsledky této firmy může jen člověk, který buďto neví, která bije a nebo manipulativní lhář.
Linet totiž točí obrat v miliardách a jeho výkonnost mu umožňuje meziročně až zdvojnásobovat svou výrobní kapacitu. To že je schopen využívat také dotací na věci nic nemění. Nemluvě o tom, že toto je kumulativní částka za celo dobu fungování společnosti.
Jinak převedení sídla společnosti do zahraničí pan Frolík někde již vysvětloval a zdůvodňoval to tak, že po nějakých retroaktivních avantýrách našich zákonodárců se docela vyděsil nad tím, co je u nás možné a tak hledal způsob jak se posichrovat a případné analogii vůči jeho firmě být schopen se bránit.
Kdyby to byla pravda, sídlil by v Rakousku nebo v Německu.
Ale protože sídlí v Holandsku a na Kypru, je to jen o oje.ávání daní. Tečka, puntik, finito; přes tohle vláček fakt neprotlačíte 😀
Ti Kolemjdoucí se tak snaží, běhají denně kolem a… zase to nevyšlo. Jedovaté semínko se neujalo.
Nějaký věcný argument ba tam od Vás paní Aleno Z. nebyl?
Já vím, nebyl…
Věcný argument?
Každá dotace, notabene 347 miliónů, je hrabání v kapsách jiných firem a lidí.
To se pak točí obraty v miliardách!
Náš estébák na to má v podniku extra odbor.
Víte, mě jsou dotace pro domácí firmy mnohem milejší než třebas takové investiční pobídky pro zahraniční korporace, které zde fungují jen po dobu těch pobídek, čerpají u toho servis našeho státu a pak zvednou kotvy a jdou o dům dál.
Přičemž vás mohu ujistit, že dotace pro LINET jsou jen malým přilepšením. Gro jejich úspěchu představuje vývoj a výroba kvalitních produktů. Jinými slovy reálná produkce postavená na šikovnosti a práci našich lidí.
To si nemyslím.
Má nějakou starší zkušenost s firmou, která se ale za dvacet let hodně změnila. A může být těžké to akceptovat.
Ale Vy, Aleno Z., sejete jedovatá semínka dost často. Nějak si nevybavuji Vaše věcné příspěvky ke článkům či k diskusi. Vždy to je jen peskování či rovnou útok na některého z přispěvatelů.
Firma , ktera nema zisky a neumi si je vydelat, je zase jenom dalsi parasit.
Parasit zavislej na podpore v milionech , nema nikdy dost.
Udela za to vsecko. I za penize , ktery nepotrebuje.
Je ovladanej a poslusnej , vykonava ochotne prikazy, instrukce a plany , svych stedrych pro ty ucely ,porucniku..
A jak jste přišel na to, že LINET nemá žádné zisky?! To že čerpá také dotace na vývoj a inovace z všeobecných dotačních ministerských programů, nevypovídá vůbec nic o jejich hospodářském výsledku.
Klicovy slova jsou tady “ firma ziskala“ , ta ale ziska vzdycky ,akorat hovno..
Priklad destruktivni anti informace.. A nejen jazyka.
Který z Linetů? Holding, Invest, eseróčko? Nebo třeba ENERN Sprout II s.r.o. (ABH Financial Limited
1066 Nicosia, Themistokli Dervi 5, Elenion Building, 2. patro, Kyperská republika, Reg. číslo: HE 284510), která pro Linet zajišťuje skladové a balicí služby? Či „Frolík nemovitostní, s.r.o.“?
Linet zpřed dvaceti let byl o dost jinou společností než je současný korporát sídlící v Holandsku (LINET Group SE, 3316KA Dordrecht, Keerweer 42, Nizozemsko, Registrační číslo: 53149629).
Zbynďa „diversifikuje“, až ze zaměstnanců cucky lítají.
A jeho „experti“ plkají, že se jeden nestačí divit.
Re: Občan
Jste zcela hnusnéééj Občan, kterej čumí, kam nemá.
Prostě Linet je ze Slaného a šmytec, protože proto!
Targus, čemu si furt taky cyp?
Když si berete do huby Frolíkovy zaměstnance, zkuste se nejprve zajímat o jejich názor na něj…
Jeho podnikatelské krédo totiž zní „Být předmětem touhy a ne volby.“
Zkuste nad obsahem této věty chvíli přemýšlet…
Já si neberu do huby Frolíkovy zaměstnance, ale Frolíka a jeho korporát 🙂
Kdy jste se řadovými zaměstnanci mluvil Vy?
Na „kréda“ nehraju. „Kréd“ měl plnou tlamu např. Baťa a přitom to byl jen moderní otrokář a podnikavec pevně přisátý ke státním zakázkám.
Zisk jde mít jen na úkor druhých, to je celé. Že je demokracie a svoboda v protikladu ke kapitalismu, to se zatím tutlá.
A kdypak jste s těmi zaměstnanci hovořil Vy?!
Prostě se jen navážíte do věcí, o kterých víte kulový a prezentujete zde výplody své fantazie.
Já jsem se do této debaty zapojil jen proto, že si otíráte ústa o firmu se kterou mám své osobní zkušenosti a které jsou v přímém rozporu s vašimi tvrzeními.
Víte ona poznaná zkušenost vydá za mraky prázdných plků.
Ale no tak…
Vše, co jsem uvedl, jsou údaje z Obchodního rejstříku, z Ministerstvem financí provozovaného ARES.gov. a ze článku na Seznam Zprávy. Fantazie v tom není ani zblo; vše suchá fakta.
Vaše dávné zkušenosti jsou s momentální skutečností také v rozporu. Co s tím uděláme?
20-25 let totiž opravdu dlouhá doba; zejména v dnešním překotně se měnícím světě. To, že Vám tehdy ta firma připadala úžasná, platilo jen a pouze pro konec 90. let. Od té doby se zásadně změnila firma i lidé v ní a jistě není snadné se s tím smířit.
Pán si nevšiml, že jsme vběhli do korporátního globalistického systému. Proto asi původní. Doba se hooodně pohnula.
Všude Ukrajinec, nedomluvis se s nima, kdo dělá nábor tak mu to přijde vtipný, že musí mluvit rukama-nohama. Ten, kdo zaučuje, už takovou srandu z toho nemá.
Výhody – Včasná výplata
Nevýhody – Všude Ivan Saša nebo Nataša…. Každý rok vyšší cíle… Pomalu se neplní ani ti předešlé
Jestli máme ve světové konkurenci obstát vyrábět, prodávat koncovým zákazníkům celé výrobky a nebýt jen výrobcem komponentů s nízkou přidanou hodnotou, pak potřebujeme co nejvíc schopných českých firem typu LINET. Je proto na místě se úspěchem těchto lidí inspirovat a ne do nich kopat.
Vysvetlete co je nejvic schopna ceska firma.
Jak takova vznikne a prosperuje v praxi..
Kazdej je dneska teoretik samouk.
Kdyz mate ty potreby ,poucte .
Vo inspiraci vyrobcu paratek na zuby,/nebyt jen vyrobce komponentu/, vod uspesnych vyrobcu aut.
Neco co je treba , je podmineny , ze nektery neco umi.
A kde takovy brat , kdyz je kradou jiny.
Anonym napsal: 22 června, 2024 (16:36)
Tak názorný příklad máte právě v tom LINETu. Seznamte se s tím, jak to dokázal právě pan Frolík.
Že je to náročné, tak o tom nepochybuji, ale tady máte příklad toho, jak to lze dokázat.
Linet si může podat ruku s Jablotronem a Frolík s tím skřetem Dědkem.
Výrobcem těch komponentů a nejvyšším příjemcem přidané hodnoty je čína. My to tady jen kreslíme a pak skládáme, jako humanoidní roboti.
A co kdyz nekdo touzi ho krisnout ,necim po palici , dyz je rad predmetem…
Muze to bejt dokonce dav , tech ,ktery vyhodil z prace bez duvodne.
Svůj příspěvek na který reagujete jsem zakončil větou: „Zkuste nad obsahem této věty chvíli přemýšlet…“
To, že se Vám to nedaří, nemusíte hned vytrubovat do světa.
A pak že, Občane, nemám pravdu? „Jedovatá vlákýnka“ – to jste mě pobavil!
K čemu toto nekonečné vlákno o firmě Linus a o Frolíkovi bylo dobré?
Jen to tu zaplevelilo diskusi k tématu Foltýn.
Kolemjdoucího fakty nepřesvědčíte.
Dobře to shrnul Targus!
Kdo celé dny sedí u kompu, má čas na sáhodlouhé debaty. Já přes den řídím, pracuji na zahradě, hlídám děti a k PC se dostanu večer, na chvilku, tak to tu mám psát nějaké výlevy?
Možná Vám, Aleno Z., uniklo, ale vlákno do nějž jsem se zde zapojil, jsem vůbec nezakládal já, ale nic Občan.
Že jsem pak reagoval na své oponenty, je, myslím, celkem přirozené. Že v tom vidíte něco, co v tom není, je pak spíše na vyhledání odborné pomoci ze strany paní Catango či jiného specialisty jejího oboru.
Opakuji cosemřek. Problém není (jen) v tom, že lidé přestávají pracovat příliš brzy, ale (i) v tom, že začínají pracovat příliš pozdě. Za časů, kdy se do penze chodilo v šedesáti a méně, se taky do práce chodilo v osmnácti – ne ve třiceti.
To se ovšem týká jen malé skupinky věčných studentů VŠ, kteří jsou schopni si své studium zaplatit nebo mají solventní rodiče ochotné to platit za ně. Protože pokud nedostudujete do 26ti let, nebo pokud přetáhnete řádnou dobu studia (4 roky + max. 1 rok přerušení nebo opakování ročníku, nebo 5 let + max. 1 rok přerušení nebo opakování ročníku, přičemž zahraniční studium či stáž se započítávají k tíži studenta), vyfikne Vám veřejná vysoká škola školné od 13 000.- Kč/semestr a výše. Za studium v „nultém“ ročníku veřejné VŠ pak zaplatíte kolem 60 000.- Kč.
Například medicína je na šest let řádného studia.
Ale takovou medicínu lze zas obvykle praktikovat bez vážných zdravotních omezení do poměrně vysokého věku.
To rozhodně ne. Stárnutím se snižuje výkonnost tělesná i duševní. U některých oborů převažuje fyzická náročnost, třeba takové operativní obory. U jiných převažuje psychická náročnost, třeba v mém (psychiatrie, psychoterapie). To, že někteří lékaři pracují „přes čas“, není moc pozitivní ani pro jejich pacienty, ani pro ně.
Já jsem zemřít v ordinaci nikdy neplánovala, ovšem mrtvici v 54 letech (zčásti související s náročností oboru) taky ne.
I kdybych byla pro medicínu zapálená až na hranici sebezničení, pro české zdravotnictví bych se opravdu nepřetrhla.
Myslím, že v porovnání s takovým svářečem, slévačem, havířem, dělníkem u pásu, prodavačkou v obchodě či zdravotní sestrou na lůžkovém oddělení zcela určitě ano.
Navíc u doktorů se více než kde jinde na kvalitě jejich práce projevují léta praxe a zkušeností.
Osobně se domnívám, že spravedlivé by bylo, aby pro odchod do důchodu nebyl určující věk, ale odpracované roky.
Že když takový slévač nastoupí do práce v 17-ti letech, tak že by měl mít nárok na penzi v šedesáti a takový doktor, který nastoupí do zaměstnání v 25-ti by analogicky měl mít nárok na penzi v 68 létech.
Ano, ale zkušenosti jsou jedna věc a mentální výkonnost věc druhá. Jedno nelze bez druhého. Mimoto jsme povinni celý profesní život se vzdělávat a to taky ve vyšším věku jde daleko hůř.
Zapomněl jste v případě lékařů připočítat služby. Ne každý lékař celý svůj profesní život slouží, ale pokud ano, dost se prodlužuje doba, po kterou pracujde, po přepočítání to jsou roky. K tomu si přičtěte probdělé noci bez možnosti to dospat další den, nepravidelnou stravu a podobně. Zkuste si představit, že do práce přijdete v pátek ráno a odejdete v pondělí odpoledne. V noci se vůbec vyspat nemusíte; i kdyby vás neotravovali, už jen s možností, že budou, se nedá dobře spát. A když máte smůlu, tak se prostě nezastavíte ani v noci. A strhanej jste, jako byste skládal metráky uhlí.
Vidíte a přesto takové zdravotní setry či řidiči sanitek se na náročnost lékařské profese a speciálně jejich nepřetržitých služeb dívají hóóódně jinak, než to tady popisujete Vy.
Melete hovna. Jednu takovou sedmdesatiletou schopnou doktorku mam pro sve deti a resim co s tim.
jozka napsal: 22 června, 2024 (21:18)
To ale patrně nebude věkem té doktorky, ale něčím jiným. Nebo se domníváte, že před deseti léty to byla skvělá lékařka, ale ten věk z ní udělal problém?!
Aniž bych ji znal osobně, tak tomu nevěřím. Spíš bych řekl, že platí onen Werichův bonmot. A hádejte, který mám na mysli?
Jinak děkuji za Váš „decentní“ slovník.
Za deset let se z normalni zenske stal zpomaleny biorobot, ke kteremu privedu decko, co kasle tak, ze z toho blije a dozvim se, ze mu mam dat neco proti kasli a ze ona tam jinak nic nevidi a neslysi. A loni behem zimy se tohle opakovalo petkrat.
Pokud vas irituje muj slovnik, mate smulu, nejsem absolvent nedelni skoly a pokud mne neco sere, pak mne to opravdu sere, obzvlast pokud jde o moje deti.
jozka napsal: 22 června, 2024 (21:37)
Omlouvám se, ale fakt vám to nevěřím. Sory jako.
Jak jozka napsal:22 června, 2024 (21:18)
Melete hovna.
Josef Švejk napsal: 22 června, 2024 (22:03)
Ale to stejné si mohu myslet o Vás s Jozkou.
Neverit je vase pravo. Nicmene pak se naskyta otazka, proc tu ztracite cas.
jozka napsal: 23 června, 2024 (12:38)
Ale úplně stejně lze postavit tu otázku vůči vám. Proč tedy s mými komentáři ztrácíte čas, když jste přesvědčen o tom, že jen, cituji, „melu hovna“?
Preji vam operaci vod 80 let krepkeho neurochirurga.
Nebo ,pilota 79 let, staricka s praxi , na dalkovym letu do Patagonie ..
Nahluchlyho a bez budiku..
Předně jsem psal o odchodu do penze 68 a ne 80-ti!
A i v těch 67 si dovedu představit, že takový neurochirurg buďto vede primariát, případně zaškoluje mladé nasupivší kolegy a nebo předává své zkušenosti na medicíně medikům a pod. Nevidím v tom žádný problém. analogicky podobně i u těch pilotů.
Jak myslíte, že bude předávat zkušenosti??? Bude operovat a ostatní na to budou vejrat. Medicína je věda, umění i řemeslo v jednom. V každém jejím oboru je poměr trochu jiný a v chirurgii obecně to řemeslo převažuje. Jak sakra má mistr učit následníky, když ne příkladem?
Tak příkladně když já jsem studoval, tak u nás na škole kromě kmenových kantorů bylo na odborné předměty také několik externistů bez pedagogického vzdělání, kteří zde učili na částečný úvazek kromě svých zaměstnání ve firmách a mohu Vám sdělit, že jsme jejich přínos pro naše pozdější zapojení vnímali velmi pozitivně, přestože nám nepředváděli to co ve svých kmenových zaměstnáních činí, ale tím, že při teoretické výuce dokázali vše naroubovat na reálné příklady a požadavky z praxe. A nevěřím tomu, že u doktorů to takto fungovat nemůže. Třebas zrovna to vámi celoživotní vzdělávání je vysloveně parketa pro zkušené matadory vyššího věku. A můžu vás ujistit v tom, že znám řadu lékařů, kteří i přes svůj pokročilý věk pracují i na penzi a to rozhodně ne protože by potřebovali peníze.
Příkladně takový Rajko Doleček provozoval svou lékařskou praxi do 92 let!!!
viz.:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Rajko_Dole%C4%8Dek
Z výjimek nemůete dělat pravidlo.
A medicína je skutečně jiná. To, co popisujete, by možná šlo v teoretických oborech. V klinických oborech to prostě člověk musí vidět – práci na pacientovi a s pacientem – a pak to zkusit sám.
Proč furt žvaníte o něčem, čemu nerozumíte?
katango napsal: 22 června, 2024 (22:54)
Třeba proto, že jsem přesvědčen o tom, že tu žvaní někdo jiný.
Na tom veřejně známém příkladu Rajko Dolečka jsem Vám jasně doložil, že nemluvíte pravdu, že medicínu skutečně lze provozovat do vyššího věku nežli dělnické profese a jiné. Osobně znám řadu dalších doktorů, kteří tak činí i ve věku, kdy by mohli být na penzi. A to včetně zubařů, což je lékařská profese, která zapadá přesně do té kategorie, kterou jste popisovala Vy.
Navíc si moc dobře pamatuji, jak na konci loňského roku si Vaše profesní skupina velmi nevybíravě vynucovala značný růst již tak vysokých mezd a to hrubě nad rámec inflace v čase, kdy celá společnost měla masivní propad reálných mezd a kdy jste to do roztrhání těla obhajovala.
Jinými slovy si velmi dobře pamatuji, že ve vlastní věci nejste schopná odstupu a objektivního posouzení.
Jo, pardon, na tu jsem zapomněl.
Takže dodávám ještě 6 let + 1 rok přerušení nebo opakování ročníku či studijní pobyt v zahraničí.
Občane, nesouhlasím s Vámi. Je to bohužel velmi časté a je to způsobeno špatným systémem financování vysokých škol. Těm se vyplatí držet si špatné studenty co nejdéle a pak je vyhodit těsně před ukončením. Dotyční to pak prostě zkusí na jiném oboru nebo jiné škole.
Tento systém je špatný a bude nutné jej změnit. Platil bych školám zálohově a pokud nepřipraví řádně studenty, tak by musely platby vracet. Samozřejmě by to mohlo vést ke snížení úrovně vysokých škol, ale tomu by měl předejít dobrý systém státních zkoušek.
Dále vůbec nedává žádný smysl, abychom měli tolik absolventů bakalářského stupně humanitních oborů. Na mnoho míst, kde pracují, by bohatě stačilo absolvování kvalitní střední školy.
Abych to shrnul – opravdu je třeba věnovat pozornost nejen ukončení pracovní aktivity, ale i začátku!
Neřeším ani tak školu či „školu“, ale to, kdy člověk začne dělat něco užitečného.
Usmevne mi to pripomina ked v USA po 6. januari co bol udajny pokus o puc tak uchvatny ze jedine obete boli na strane „pucistov“ nemecky prezident sa vyjadril na Twitteri ze suciti s USA lebo Nemecko prezilo podobnu udalost pri poziari Reichstagu, a dodnes neviem ci bol ten clovek natolko tupy alebo natolko genialny ze to takto sformuloval.
Přemýšlím, kolik lidí-voličů, kteří volí Libtardy je na jejich vládnutí přímo existenčně závislá? Protože zde se nejedná pouze o politiky Pětidemolice, ale i o jejich rodinné příslušníky a jejich kamarádíčky, kteří díky jejich podpoře sosají z vládního cicíku. Tady se jedná opravdu o voliče, kteří díky této anti-lidské politice dokázali zbohatnout a náramně jim vyhovuje jídašský groš za který si je Pětidemolice podplácí a vydržuje.
A tak přemýšlím, jestli tam taky patří vojáci, policisté, lékaři a další preferované a nepostradatelné povolání, které si fijalový hnus podplácí?
Je vůbec možné tuhle nafijalovělou hydru v rámci politického boje porazit???
Není možné pětihnus porazit. U nás v práci si 90 % osazenstva nedokáže představit vládu bez pětihnusu. Podle mně se jedná o Stockoholmský syndrom. Mají vsugerovanou představu, že jsou něco lepšího když volí pětihnus. Mozky po lobotomii. Nějaký zdražování a zhoršování životních podmínek jim vůbec nevadí. Jediný co by připustili, tak vládu kompletně předat do Brusle.
Taky bych to tak nazvala. Způsobuje to politická negramotnost, páč se nezajímají a pak nikoho jiného nevidí. A v kombinaci s nevolnickou povahou, která je zde v genech silně zastoupena, to pak tak vypadá.
No fuj! Jenže….je to tak.
Je to docela odporné, Bazalko. Bohužel nemohu s tebou nesouhlasit. Gauč, pitomý seriál v bedně, 100x reprízovaný, kola a balíky popcornu !!
Podle mne tam taky hraje roli touha patřit mezi „lepší“ lidi.
Rozhodně je za tím jejich touha patřit mezi lepší lidi, protože volí odpovědně pravicově, i když už žádná pravice v bruselském socialismu není. Jenže je za tím ještě něco více, poznání jejich omezených schopností, kdy moc dobře vědí, že by se v nové době sami neuživili. Navíc byrokratická složitost sama klade další překážky nápravě situace.
Jako lékařka jsem pětihnus rozhodně nevolila. Za kolegy mluvit nemůžu.
Vojáky a policisty si rozhodně nepodplácí. Kdyby tomu tak bylo, měli by trochu jiné pravomoci, platy, sociální zabezpečení a náplně práce.
Lékaře pouze částečně a učitele jen díky tomu, že velký kus práce za ně dělají za směšný „plat“ asistentky (a ojedinělí asistenti) pedagoga.
Zato si podplácí jak domácí, tak zahraniční korporát i menší a malé podnikatele (vyjma světlých výjimek) širokým spektrem dotací a daňových, sociálních či pracovněprávních úlev.