Přátelé, dovolte mi dneska první analýzu pro eurovolby. Ještě nám nezazněl startovní výstřel z pistole, ale na startovní čáře už se nám rozcvičují jednotlivé kandidátky. Už známe většinu jmen, většinu koučů a v některých případech i loutkovodiče v zákulisí. Kolem dálnic se začínají vynořovat bilbórdy, agentury dávají první průzkumy, politologové dávají první vyjádření. Tož já se k nim také přidám.
Začnu Babišem. Ten totiž hraje úplně jinou ligu než všichni ostatní. Je na prvním místě ve všech průzkumech, těm druhým ujíždí o parník, na kampaň má vyčleněno víc než dost peněz a nepochybuji o tom, že vše bude manažersky dokonale zvládnuto. Na druhou stranu je na první pohled vidět, že eurovolební preference se nepotkávají s preferencemi voleb do poslanecké sněmovny.
Hnutí ANO má totiž před sebou tři překážky. Jourovou, Charanzovou a Maxovou. Tyhle tři Babišovi berou hlasy, protože to byl on, kdo je vyzdvihl do vysokých funkcí a jim se moc zalíbila. Obzvlášť Jourové. Za poslední europoslanecké období se navíc veřejné mínění značně proměnilo. Když jsme je do europarlamentu volili naposledy, nikdo nevěděl ani o covidu ani o válce na Ukrajině. Nikdo také ještě neřešil dezinformace a mluvilo se především o muslimské migraci a dobrovolné solidaritě.
To je všechno dávno pryč, jen ty tři grácie zůstaly a „může za to Babiš.“ Dobré časy plné pozitiv a sociálních jistot skončily, z Jourové se stala vrchní cenzorka, všichni jsme zchudli, EU rozjíždí grýndýl i válku a Charanzová s Maxovou jsou nadšeně pro.
Osobně bych čekal, že alespoň část kampaně bude zaměřena právě na to, aby se ANO co nejvíc oddělilo od těchto tří.
Na druhém místě je (zatím) SPOLUkoalice. A myslím, že toho už teď všichni litují. Vondra, Niedermayer a Zdechovský. Tři vzájemné koule na noze. Lidovci jsou dávno pod pětiprocentní hranicí díky Jurečkovi a Výbornému a Zdechovský s tím těžko něco udělá. Už neobhajuje paní Michalákovou ani kamioňáky ve Francii, teď se svléká do půl těla a kupuje Tomíkovi vzduchovku, aby ukázal připravenost boje proti Rusku.
Niedermayer někam zmizel. Párkrát jsem viděl nějaká hesla o tom, jak je v Evropě dobře, ale asi to moc nefunguje, tak udělali alespoň gerilový marketing. Vondra má na plakátech napsáno, že patří mezi TOP 100 europoslanců.
Samotný Saša Vondra ze sebe udělal debila svým pafletem proti Jandejskovi, který byl tak ubohý, že mu to nesežrali ani liberálové, ani Terezie Tománková. Navíc, jeho šarm elektrického úhoře je někde pryč. Na první pohled je vidět, že Vondra musel v zákulisí hodně bojovat proti společné koalici, ale nepovedlo se mu to. A tak jde do voleb tak nějak bez espritu.
Zato STAN s Rakušanem jsou na koni. Udělali si dobrou kampaň jako přípravu. Rakušan si objel republiku, ukázal, že se nebojí dezolátů…. sice na to potřeboval placený kompars a ochranku jak americký prezident… ale přinese mu to body mezi městskými zdegenerovanými liberály, pro které je Vítek najednou hrdina. Tak velký hrdina, že se do něj pouští i Ivan Bartoš, protože Piráti a STAN se přetahují o stejné voliče z Prahy, Brna a dalších velkých měst. Těmto voličům v principu nevadí ani Danuše Nerudová, naopak je přitahuje… zřejmě proto, že je na to inteligenčně stejně jako oni.
Osobně si ale myslím, že Vítkova dobře vedená kampaň vezme zasvé, jakmile Prezidentuše promluví. Málokdy vidíte něco tak podprůměrného. Proto bych doporučil Pirátům, aby se zaměřili na ty chytřejší liberály a ty blbější nechali STANu… aha, už vím, v čem je chyba této úvahy. Těch chytrých moc nebude… naposledy to stačilo na čtyři poslance…
U SPD na mou duši váhám. Okamura udělal koalici s Trikolorou a jako lídra kandidátky dal Petra Macha, který už europoslancem byl za Svobodné a nechal toho v půlce mandátu, že nemá cenu se o něco pokoušet. Lídrem se nestal Ivan David, který v zemědělském ojrovýboru odvedl dost práce, k tomu založil informační server Nová republika a byl mezi lidmi známý. Podle všeho, co o české politice vím, je to prostě chyba, podobně jako s Baštou v prezidentských volbách.
Jeden průzkum preferencí by mi dával za pravdu – SPD v něm má kousek přes 7%. Což by odpovídalo typické české politické matematice, že desetiprocentní SPD plus tříprocentní Trikolora mají dohromady sedm procent. Ano, přesně tohle mluví proti spojování. Upečete koalici a víc voličů ztratíte než získáte.
Ale jiný průzkum zase ukazuje, že SPD je na svých číslech a kampaň ještě nezačala. Osobně ale budu velmi zvědavý, jak půjdou dohromady Mach a Majerová s převážně levicovými voliči SPD. Ne, že by to nešlo, ale Mach bude muset hodně ubrat na svých libertariánských tezích a Majerová bude muset začít podporovat referenda o vystoupení z EU či NATO. Oba se navíc budou muset odnaučit slova jako placené zdravotnictví a školné. Pokud se neudrží, bude to průšvih.
SOC-DEM nemíním komentovat. To je ztráta času i kdyby tam měli deset Zaorálků. Dokud budou mít v čele Šmardu a mezi členy lidi, kteří ho volí, tak mohou jít jedině dolů. Šmarda je jeden z těch, co se nezapomněl vymezit proti zlému dezinformátorovi Vidlákovi, jak mě nazvala Mazancová, kterou za to teď vyšetřuje policie. Kdo by volil SOC-DEM, když to může hodit Bartošovi nebo Rakušanovi? SOC-DEM má na podzim volební sjezd a já se nemohu ubránit dojmu, že pracují na tom, aby do té doby defintivně zmizeli z dějin a nebylo už co reformovat.
Další, nad kým váhám, jsou Motoristé s Přísahou. S Petrem Macinkou jsem se osobně potkal a Institut Václava Klause z něj čiší na sto honů, takže si na svoje pravicové voliče sáhne. Motoristé umějí být radikálně uměření, rádi si je zvou do televize, jejich názory na válku na Ukrajině či NATO jsou stejné jako názory starého Klause. Kdybych byl zhrzelý volič ODS, který vzpomíná na dávnou slávu, Macinka by mě asi hodně přitahoval.
Ale neumím číst Šlachtu. Vůbec. On to má jako bývalý elitní policajt tak trochu v popisu práce, ale nedokážu k němu říct vůbec nic. Prozatím se přikláním k tezi blogera D-Fense, který říká, že řidič a policajt nejdou dohromady. Opět nejsem sám, kdo váhá. Jeden průzkum jim připisuje skoro pět procent, druhý jim připisuje kousek přes dvě procenta. Prostě záleží, jakých lidí se zrovna zeptáte… Pokud bych jim mohl něco doporučit, tak zapracovat právě na tom, aby Šlachta nebyl jako tajemný hrad v Karpatech.
Svobodní mají silnou kandidátku. Šichtařová a Gregor, to jsou dobrá jména a nejen oni. V jejich případě hodlám počkat na nějaký další průzkum, než se k nim vyjádřím. Na to, kolik politické práce odvedli, jsou jejich preference docela nízké.
Generál Blaško podle mě nemá šanci. Protože Vandas, protože Adam B. Bartoš, bez ohledu na Rozumné Petra Haniga i bez ohledu na Vítovou. Věřím, že si tam všichni asi docela rozumějí, ale jsou předsudky, které voliči nepřekousnou. Osobně bych se hodně divil, kdyby překročili jedno procento.
Na závěr jsem si nechal to, co se mě tak nějak dotýká i osobně. Oheň a vodu. PRO a STAČILO! Rajchla a Konečnou.
PRO si loni na svém volebním sněmu odhlasovalo, že nepůjde cestou aktivistů Rédové, Březiny, Moose a tak trochu cestou mou. Naopak půjde cestou Vacka, Drbohlava, Turkové, Viktorína a Haška. Výsledek se brzy dostavil a viděli jsme ho na sobotní demonstraci. Osobně nevěřím v žádný zázračný zvrat. Jestliže od září ubyly dvě třetiny aktivních příznivců, kteří běžně na demonstrace jezdí, ale tentokrát nepřijeli, ačkoliv o termínu věděli už od podzimu, tak to má vážný důvod. Navíc, začít ostrou část kampaně v podstatě neúspěšnou demonstrací… to je hendikep jak sviňa. Omlouvám se všem příznivcům strany PRO, ale od podzimního sjezdu strany už to není ta stejná strana jako v létě a všichni to hlasování nohama na Václaváku viděli.
PRO se prostě zaměřilo na hlasy zhrzených pravicových voličů ODS a zařadilo se do stejné fronty, jako víceméně všichni ostatní. I SPD má Macha, aby pro ně lovil právě v těchto vodách. Chcimíry odradil Vacek, čestné vesnické Moraváky odradil Hašek, aktivisty odradil Viktorín… A jestli to tak není, proč bylo na Václaváku tak málo lidí?
Kateřina Konečná naopak šla cestou, kterou PRO odmítlo. Udělala koaliční kandidátku, dala jí marketingově velmi dobrý název a udělala to, co po čem se dva roky volalo. Spojila se přesně s těmi, které PRO odmítalo. Vzala na kandidátku chcimíry a pracovité aktivisty. Ty, kteří se angažovali v organizování demonstrací, mírových pochodech a kteří jsou schopni dělat marketing s velkým dosah. Zároveň si Kačka dokázala dát pozor, aby si tam nevzala nějakého jájínka nebo narcise, který by jim to rozvracel zevnitř. Takže ani Vrábel, ani Paroubek… STAČILO! se zaměřilo na propadlé hlasy z minulých voleb a postaralo se, aby k nim mělo informační kanály.
Drze řeknu, že Kateřina Konečná četla můj blog obzvláště pozorně… Součástí její koalice jsou (zatím) tři strany a nominované nezávislé osobnosti… Lidi ze Svatopluku, Národní rady obnovy, aktivisté z demonstrací…
Zároveň došlo k situaci, která se u nás asi ještě nestala. Nalevo je úplně prázdno. S výjimkou Babiše, který hraje svoji vlastní hru s vlastními problémy, všichni ostatní krouží kolem politické zdechliny ODS a řadí se do fronty na její preference. Klasický levicový pracující volič se tentokrát vlastně nemá mezi kým se rozhodovat. Buď to hodí STAČILO! nebo bude hodně skřípat zuby. Když je někde tlačenice, jinde je zase pěkně volno. Někdy se budu muset zeptat, jestli to takhle plánovali a nebo to prostě tak pěkně vyšlo.
Výsledek se také brzy dostavil. Ani majnstrým se netají tím, že Konečná jde nahoru. Vítězná strategie se uprostřed zápasu nemění, takže bych očekával, že do definitivního uzavření kandidátek ještě klidně nějaké výrazné jméno přibude. A kromě oficiální kampaně uvidíme ještě i spoustu marketingových počinů jednotlivých kandidátů, protože to tak dělali i předtím.
Do voleb se toho ještě hodně stane. Dějiny se nebudou ohlížet, že tady v Kotlince volíme. Ještě přiletí nějaké černé labutě, tedy události, které nikdo nepředvídá a ty mohou všechny volební strategie postavit na hlavu. Ale teď, chvíli před startem, bych viděl karty rozdané takto.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Program SPD ve zkratce:
https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=814922
Pardon, nikoli SPD, Šichtařová kandiduje za Svobodné.
Aleš:
Šichtařová má pravdu, ale nemá na politických místech žádné posluchače. Otázkou taky je, jak by Šichtařová prosazovala svůj recept, kdyby se případně dostala do vedení státu, které je zkorumpované skrz-nazkrz.
Jenže Šichtařka nekandiduje do vedení státu, ale do europarlamentu. Když bude ve správné euroskeptické frakci, může pomoci prosadit mnohé.
Nezapomeňte, že nasraných eurovoličů přibývá každou pitomostí z Brusele.
Nikoli.
Dožraní euroobčané se stále rychleji stávají NEvoliči, protože ať zvolí koho chtějí, vždy se to obrátí proti nim. „Levicové“ voliče zradily partaje původně usilující o slušnou životní úroveň pro neprivilegované, protože se začaly věnovat progresivismu. A „pravicové“ voliče postihlo totéž – i jejich partaje se víc věnují progresivismu než blahu privilegovaných; byť v trochu menším rozsahu.
Šichtařová nejdřív radila Tlustému s jeho síťovkou, pak mladému Klausovi v Trikoloře a teď zjistila, že je vlastně libertariánka. Nevěřím jí ani tečku za větou.
Hlavni myslenky Sichtarove jsou:
hlavne nezvysovat platy – staneme se nekonkurence schopnymi
je treba dovezt par set tisic delniku jinak se ceska ekonomika prehreje. z Ukrajiny, Filipin, Mogolska…
Tohle najdete prakticky ve vsech jejich radach. lidi jako ona, Sedlacek a podobni jsou z velke casti vinni za ekonomicky marast v Cechach.
Před chvílí jsem omylem shlédl tiskovku ANO, kde Havlíček na plnou hubu mj. prohlásil, že ANO je samozřejmě pro další vojenskou pomoc Ukrajině proti agresorovi, kterou ANO plně podporuje, ale chce po Nutelovi, aby sdělil, kolik Kč činí její vládou schválené navýšení …
Jinými slovy: Zahraniční politika ANO je silně protiruská a proválečná!
To pak je fuk, jakou další Jourovou hnutí ANO do EU parlamentu vygeneruje.
Co je na tom divnýho – Havlíček je přece Aspen, tj. z podstaty věci protinárodní, globalistický, prozápadní…
No ač nevolič ANO bych to četl odlišně. Havlíček řekl povinný nic praktického neznamenající blábol a poté se zeptal na informaci, kolik to bude stát, tedy na něco, co vláda úzkostlivě tají.
No ač nevolič ANO bych to četl odlišně. Havlíček řekl povinný nic praktického neznamenající blábol a poté se zeptal na informaci, kolik to bude stát, tedy na něco, co vláda úzkostlivě tají.
To vypadá pravděpodobně.
Úlitba „bohům“ je nutná v každém případě – dokonce i ve formě mlčení – protože všichni , Bůh i „bohové“ víru v sebe přímo přikazují pod trestem likvidace „nepodvoleného“, v tomto případě likvidace politické.
A mají k tomu dostatek kléru = elektorátu, patřičně ideologicky zpracovaného.
A taky souhlasili s tou jednostrannou smlouvou o pobytu cizího vojska na našem území. Asi se taky našich lidí bojí…
Podle Vidlaka voli ANO klasicky levicovy volic a to ve sve vetsine.
Ano, volí… Protože klasický středolevý volič má v mnoha případech mindrák, protože jsme se v roce 68 nebránili… Tak to dohání zpozdilou statečností teď.
Vase moralni prisma chapu, Vidlaku, ale…
Prožidovský a proruský nacista se domnívá, že všichni „středoleví voliči“ se zbytky mozkové tkáně, museli i s velkým odstupem času uznat, že československé bránění se okupaci, by skončilo masakrem ještě větším, než byl ten maďarský v roce 1956.
Podle nacisty by Sověti rozhodně už neopakovali chybu, kterou tehdy udělali – a pokud by měli povědomí o aktivaci ČSLA, udeřili by v roce 1968 plnou dostupnou silou.
Ne tak ostudně a nadvakrát, jako v Maďarsku, aby povstalci mezitím stihli pověšet polovinu osazenstva tajné služby, stovky význačných stalinistů a ještě i pobořit sochy sovětských činitelů.
Dodnes není přesně známo, kolik obětí Maďaři položili v roce 1956. V letech následujících, se totiž každý Maďar bál o té události jen promluvit, natož tak něco psát, nebo uchovávat.
Nacista si myslí, že všecky dochované fotky z tohoto maďarského krveprolití, byly sakra draze vykoupeny, neskutečným hrdinstvím těch, kteří ty fotky nejen pořídili, ale nebáli se je uchovat pro příští pokolení.
Nacista sám, byl v roce 1968 nasraný jako senkrovna a neskrývá to.
S odstupem času, vývojem politické situace, ale i prostým porovnáním „tehdy – dnes“, hodnotí nacista události roku 1968 naprosto odlišně.
Taky si na to vzpomínám a taky dnes hodnotím jinak.
Přesto mám na „osmašedesátý“ krásné vzpomínky.
Co by za to asi nejen dnešní, ale i všechny pohadrákové vlády daly, kdyby si na nárožích mohly přečíst názory a výzvy ručně psané LUT (lidovou uměleckou tvořivostí – žádne profi-propagační materiály!).
A nikdo se neohlížel, jestli někdo neposlouchá, nebo dokonce nešpehuje a nedonáší. Taky nebylo kam ani komu.
Např. poté, co byla vláda odvezena do Moskvy „k jednání“:
„Brežněve, jsme prý národ muzikantů! Vrať nám kapelníka a první housle“ *)
nebo vzkaz čs. vládě do Moskvy:
„Jsme s vámi, buďte s námi“.
Pro mladé a možná neznalé:
*) Kapelník = prezident Svoboda,
První housle = 1. tajemník KSČ Dubček.
Tak pokud se mohly psát takové nápisy tak to byla legrace a ne okupace jak se nám tu snaží vtloukat do hlavy. O skutečné okupaci se mlčí a zakecává se to příkořími na spoluobčanech při odsunu.
Pro info:
Šlachta dnes od 21:00 na Xaver live.
https://www.youtube.com/@XaverLive/search?query=Hork%C3%A1%20linka
„stridor napsal: 28 března, 2024 (8:32)
Belgowie jsou Belgicane?
Pokud ano, pak ti maji volby povinne a neucast muze byt trestana (coz se zatim nepraktikuje).“
Při trvalé adoraci Masarykovy První republiky se mlčí o tom, že i v jeho ČSR byla účast na volbách povinná, neúčast byla sankcionována.
Proč se o tom mlčí? – „Bo lická práva, vole!“.
„Lická“ práva jsou jenom hloupá zástěrka. Každý vládnoucí establišment důsledně dbá, aby k volbám přišli ti „správní“ voliči. Tedy – jejich voliči, správně motivovaní, co je tímto dosadí do mocenských křesel. Těmto voličům je potom zpětně nasypáno (je-li ovšem vůbec z čeho).
U těch ostatních – antisystémových – voličů je naopak velmi žádoucí, aby zůstali u voleb doma. Tihle jsou k tomu všelijakými způsoby nabádáni a demotivováni. Proto není povinná volební účast, ani minimální procento účasti pro platnost voleb. Bylo by to ke škodě vládnoucímu establišmentu. Přikryje se to tzv. lidskými právy. Tím se vlk nažere a koza zůstane celá.
Nabadani a demotivovani….
Hlavne jim je to jedno. Minimalni volebni kvorum je o tom samem: kdo neprijde k volbam, tomu je jedno, ze o jeho zivote rozhoduji druzi. Ani nelze rici, ze je sam vinen, protoze to jako ustrk nevnima, je mu to lhostejne.
Přesně. Povinné, jednodenní volby pro ty, kteří mají trvalý pobyt tady. Udělat volební den dnem volna. Nikomu nebrání nic vhodit do urny neplatný lístek, ale přijdeš a vhodíš. A pak budou mít kandidující subjekty opravdu silný mandát
Stále jen nechápu, když se byla 5kolka schopna 5kolka na jediný program Antibabiš, proč se opozice není schopna spojit na Antifiala 🤔
Protože Babiš není opozice a SPD je stínová opozice.
To jo, ale aspoň všechny ty pidistrany
Nepodceňujte nezměrné EGO každého předsedy a místopředsedy těch „pidistran“. Všichni chtějí být náčelníci, nikdo z nich nechce být obyčejný indián. Než aby se podřídili někomu mocnějšímu a byli tak ve velkém houfu, raději budou šéfovat malé bezvýznamné skupince. Většinou se tihle minináčelníci nejsou schopni dohodnou ani navzájem mezi sebou. Že se o to protentokrát alespoň (konečně!) pokusili, budiž jim připsáno ke cti. Bohužel příliš pozdě.
Ovšem, tento problém má i svou odvrácenou stranu a příčinu. Vezměme si každou jen trochu větší opoziční partaj – všechny fungují na vůdcovském principu. Vůdce je kápo de tutti kapi, obklopený úzkým kruhem svých podržtašků a lemurů. A všichni z těchto vůdců si přejí, aby to tak i navždy zůstalo.
Nikdo z řadových členů uvnitř takovéto strany pak nemá šanci dosáhnout vrcholu ve stranické hiearchii – maximálně jen po určitou, jasně vymezenou hranici. Ne výše! V takovém případě je každý jedinec při pokusu o překročení tohoto vymezeného mantinelu nekompromisně „odejděn“, případně odejde raději sám. Ti schopnější a ambicióznější z odejděných si pak zakládají strany „vlastní“. Ti méně ambiciózní (či majetní) pak rezignují na nějakou politickou emancipaci či politiku vůbec.
Tento princip se jasně ukázal už v devadesátých letech u opoziční národovecké SPR-RSČ, kdy post předsedy M.Sládka byl v podstatě posvátný a nedotknutelný. Ovšem stejně tak je to nyní nastaveno např. u SPD (která roli Sládkovy SPR v podstatě nahradila), kde duo T.Okamura – R.Fiala funguje stejně jako kdysi duo M.Sládek – J.Vik u republikánů.
Nepochybuji o tom, že podobné to bude i u Babišů a Rajchlů, či jiných významnějších partají, vyfutrovaných navíc finančním kapitálem svých lídrů.
Resumé: Propojení národní opozice v parlamentních volbách je v podstatě utopií. Z výše popsaných důvodů. Žádný její lídr zatím není dostatečně přitažlivý pro rozhodující opoziční většinu, aby jej akceptovala a překousla jeho nedostatky. A doposud žádná vnější globalistická hrozba nebyla dostatečně silná k tomu, aby tento tlak zvenčí překonal odstředivé tendence v národoveckém hnutí.
Ano, to řikal už Menšíkův strýc Klaudius Picmaus: Pak se nedivme, že se támhle nodomluví cizí státník s cizím státníkem, když se tady nedomluví prostej Čech s Čechem.
… A hodil to hovínko sousedovi do růží!! 😁
K tomu Okamurovi. Nezapomeňte, že on již jeden puč ve straně zažil. Úsvit mu tehdy v podstatě ukradli a jeho vyloučili. Vzpomene si dneska někdo na jméno Marek Černoch ?
(Já si to pamatuju jen proto, že to je syn baviče a zpěváka Karla Černocha.)
A už je prý v ODS
„Úsvit mu tehdy v podstatě ukradli…“
Ale to je přece zásadně špatně!! Tedy to, co jste napsal.
Politická strana přece nemá být jakýmsi majetkem jejího předsedy, ani jeho soukromým fetišem! Špatně, špatně a ještě jednou špatně!
Takovým pokřiveným způsobem to kdysi chápal i Sládek. Já-já-já, jenom já. Ten považoval za jakýsi svůj majetek i jednotlivé členy strany. Okamura jde, zdá se, plně v jeho stopách.
Politická strana má být pouze NÁSTROJEM k prosazování tezí a programu stejně smýšlejících lidí. Kdo je jejím předsedou, není až tak důležité, i když by to měl být momentálně ten nejschopnější a nejobětavější. Proto strany, kde se na předsednickém postu střídají různé osoby mají mnohem větší životnost i důvěryhodnost.
Z toho je vidět, že opozici jde o koryta a ne o blaho státu a národa.
To jste popsal velmi přesně, Charone.
1/ 5kolka má stejné loutkovodiče.
2/ PENÍZE
jiná.
Stejně divadlo,jako v USA,že vlastně není moc rozdílů ,mezi republikáni, nebo demokrati. Podobně to bude u nás,mezi ODS,nebo ANO,je rétorické cvičení.
Protože opozice je o sobě a pětikolka pro sebe
Asi právě v tomhle bude ten pes zakopán…
1*** !
Protože by se potom ve vládě na ničem neshodli a byl by to stejný průšvih. Navíc by asi hodně lidí, já určitě, takový program nevolilo.
Protože nejsme špiny a máme něco jako hrdost.
To je rozdil mezi dobrem a zlem.
Bohužel zlo nyní vyhrává.
A čo si predstavujetě Kefalín pod takým slovom Antifiala?
Hm, až budu velké, možná se dočkám teho, že té alternatývě konečně docvakne, že když se mluví vo dnešku, tak furt mlet o pravici či levici je na dvě věci, páč majó k……y rozmatlaný kontůry. A tak nějak cétím, že to docela natuty vede na zcestí …
Proč furt používat tyhle skratky a donekonečna na tem trvat? Bez nich by to mohlo bét vo moc lepčí – jasnňéší, průhledňéší a poctivjéší. Nezmiňuju se vo tem prvýkrát. A néspíš nebudu sám … Co ta sebereflekse? Je vůbec něčemu tá zpětná vazba? Fakt funguje, nebo je to kapku úplně ináč?
Tož asi tak. To si myslím já, kluk bez humanitárního vzdělání a k temu eště z lontu – z brněnskéch křovin …
Uznávám, že v tom nejsem objektivní, ale mně se zdá, že pravičáci mají stále potřebu se vymezovat proti levici. Podle mého náš největší problém jsou progresivisté a liberálové, proti nim bychom měli jít nejdříve v jednom šiku. Pravolevost se potom vyřeší lehčeji.
Ale něco podobného jsem nahoře napsala a proti tomu jste se vymezil. Prostě se prozatím jen spojit, aby šli od válu.
Rozumím Vám. Určitě jsem to nahoře blbě napsal a možná proti svému zvyku reagoval iracionálně. Já jsem pořád pro spojování, na tom Vašem mi červeně zasvítilo to „jako 5kolka“, což ja srdcově přeložil jako „abychom se dostali k moci“. Omlouvám se.
Vidláku, co Vy na tohle:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bojovnici-proti-Green-Dealu-jdou-do-akce-Prazske-jednani-za-zavrenymi-dvermi-752926
Stavět přízeň stranám kandidujícím do EP na pravo-levém dělení je blbost. Na tmhle poli nikdo nic v EP neuhraje.
Ale ve vztahu úúdělu se podle mého dá udělat hodně a pokud se podaří jim do toho hodit widle, sesypou se jim i jiné věci.
Docela bych byl rád, kdyby jste okomentoval vztah jednotlivých stran alternativy k úúdělu.
S A. souhlasím. Pravolevé vidění dnes nikdo ve světě neřeší. Je třeba se posunout a pojmenovat problémy k řešení.
Jak to tak čtu, už chybí jenom povel „Rozdejte jim nože!“
Opozice? Proti komu? Opozice si, jak vidno, stačí sama, nenáviděnou věrchušku nepotřebuje.
Pokud použijete termínu „alternativa“. mělo by to být jedině v množném čísle, je to milion alternativ.
(Vlci z lesa nevyběhnou, jsou totiž zaměstnáni vzájemným poštěkáváním.)
Jakože některé strany či uskupení uspějí v Eurovolbách, jejich osobnosti odejdou do Brusele a ony půjdou do Parlamentních voleb s B-týmy?
Je to dobrá strategie?
Strategie je to výborná! I B-tým musí být z něčeho živ.
OK. Pravda. Ale já to myslel k těm Vidlákovým úvahám. Tam mi to nějak hapruje.
Souhlas. Taková Kačka Konečná by daleko více měla být v PSP než v Brusele. Jakkoliv tam může být užitečná, taková osobnost by měla být doma !!
Zaprvé si nemyslím, že máte pravdu, protože stále více, zvláště s touto vládou, se o nás rozhoduje v Bruseli. Zadruhé Váš výrok implikuje nevolit ji, potom bychom ji neměli nikde. Nechal bych rozhodnutí na ní a podpořil ji.
Vážně uvažujete tak, že Vám připadá zrovna ta Konečná užitečnější v Bruseli, než potom ve volebním klání v Parlamentních volbách a ještě potom 4 roky v Parlamentu? Filala Vám posílá poděkování.
Nevidím sebemenší důvod, proč by nemohla vystupovat v předvolebním klání do Parlamentu i když bude europoslankyně. Ale vidím důvody, proč chce být europoslankyně a souhlasím s nimi.
Hmm, takže zas agitace k eurovolbám… Také vzpomínám na jedny – ty první, co se jim říkalo referendum. Už tehdá jsem tušil, jaký průser se na nás chystá, že se máme stát nesvéprávnou kolonií a tak jsem volil proti. proč? Protože jsem už předtím Brusel navštívil a viděl, jaká je realita. A tím pádem mám čisté svědomí. Ale dost by mě zajímalo, zda a jak volil tehdá vidlák. Ona ta pravidla byla nastavená tak, že kdo byl proti musel jít a sám volit proti – nestačilo se nezúčastnit. No a tím pádem přišlo volit 41,73% oprávněných voličů a z nich hlasovalo pro kolonii 77,33%, což znamená, že pro vstup bylo celých 32,27% oprávněných voličů, tedy necelá třetina. Tento výsledek dle pravidel hry rozhodl, že jsme se stali nesvéprávnou kolonií, zatímco s takovým výsledkem by se na vesnici ani nepostavily veřejné záchodky. No a veškeré další tzv. eurovolby pak ztrácejí smysl a z principu nemohou nic ovlivnit a jejich význam se rovná prdu. Jediný smysl tam je, že úspěšný kandidát si přilepí europarlamentní židli pod prdel a má zajištěnu doživotní rentu (za to namáhavé zvedání ruky).
Marnost nad marnost…A Vidlakova analyza taky k nicemu, zameruje se na domaci zalezitosti a tvare. Bezte volit prosim. EP rozhoduje spoustu veci. Pokud chcete nasypat pisek do soukoli, tak na to je frakce Identita a demokracie, kam patri SPD. Pokud chcete mit kompetentniho zastupce, tak je to nepochybne Konecna, ktera je ve frakci Levice, tahle frakce je nejmensi a umoznuje vlastni hlasovani, ostatni politicke skupiny vyzaduji jednotu. Volit nekoho u koho nevite, kam bude politicky patrit a jestli se tam vubec dostane je ztrata hlasu. To se bohuzel tyka vsech pidistran a uskupeni nehlede na osobni kvality jejich kandidatu (ktere si netrofam hodnotit)
Otázka je, kolik toho v EP „pidipartička“ Čechů v mocné Bruseli zmůže.
Tady bych se spíš klonila k názoru, že lepší je být 4 roky v našem Parlamentu, kde může zapracovat na tom, abychom – to přinejmenším – nebyli tak totálně poslušni Bruselu.
V EU je práce Konečené, byť sebelepší, totálně vyhozená na smetiště. Vždycky ji/je ta eurounijní horda hladce přehlasuje. Tedy pokud ji vůbec vezme na vědoní.
Ptát se jak volil Vidlák není moc relevantní. V referendu se totiž rozhodovalo o vstupu do významně jiné EU, než jaká se z ní stala po podvodně prosazené Euroústavě překabátěné na Lisabon, která významným způsobem přeorala pravidla rozhodování.
Jo. 👍
Dobré připomínat.
a právě proto by mě to zajímalo. ale asi se to nedovím-…
Je úžasné kolik tu máme odborníků na „potencionál“ a to už hned na startovní čáře. Jen mám trošku pochybnosti jestli s tímhle materiálem máme nějakou šanci až vyběhneme.
Rozhodující bude účast. Ta bývá u Eurovoleb mizerná a Alternativa pohoří.
Letos není vyloučena víc než dvojnásobně velká účast oproti trojím minulým volbám. A ti, kteří nevylučují svou účast, by se při volbě rozhodovali hlavně podle osobností
https://web.litterate.cz/startovni-cara/comment-page-1/#comment-266837
Dostaví-li se vyšší počet euronasraných, mohou uspět euroškodiči. Si myslím.
A ze zrovna letos?
Pokud se nekdo mobilizuje, pak to budou liberasti.
Vzhledem k tomu, jak slabá byla odezva na dnešní článek, tak si spíš myslím, že účast bude rekordně nízká a budou z ní těžit ti, kteří svoje voliče k urnám dostanou.
A Vy si moc přejete, aby třeba STAČILO teď pořádně zabodovalo a osobnosti (včetně KK) odešly do Brusele (na vyšší místa, za vyšší plat) a potom v Parlamentkách bojoval již jen B-tým? Pozor, může se Vám to splnit.
A jak jinak byste vychoval z B-týmu A-tým? Klábosením, nebo praxí?
Klid, to je pan „nic nejde, všechno je marné, nic nedělejte, hlavně ať se nic nezmění“.
Zase špatně. Každá větší změna sebou přináší nové příležitosti a výzvy, a to já rád. Teda s výjimkou nekoordinovaného vystoupení z EU a zkrachování státu, to bych nechtěl podstoupit.
Už jsem to tu psal dříve.
Ohledně Blaška (Aliance za nezávislost ČR) , který podle Vás nemá šanci:
47 505 skalních příznivců Hynka Blaška (býv. SPD)
25 368 skalních příznivců Dělnické strany sociální spravedlnosti
24 724 skalních příznivců Rozumných
18 715 skalních příznivců Národní demokracie
22 500 (součet skalních příznivců Aliance národních sil + Sdružení pro republiku – Republikánská strana Československa + Hnutí PES + Bezpečné ulice + Čistý kraj)
26 188 „ostatní“
Úhrnem minimálně 165 tisíc hlasů.
Komunisté minule 165 tisíc hlasů.
SPD minule 217 tisíc, po odečtení preferenčních hlasů Blaška 169 tisíc hlasů [měla by jim přidat Trikolora, ale to se zatím neprojevilo].
Takto to na té startovní čáře vychází mně. 169-165-165– v podstatě stejné výchozí šance pro SPD, Stačilo i Alianci za nezávislost.
Jistěže potom bude záležet na tom, kolik kdo „zmobilizuje“ a jaká bude celková účast. Stačilo je vidět, Alianci vidět není, jasně.
Nebudu tu za Alianci bojovat, zase tolik nehořím, navíc se někdo z nich může dopustit nějakých superblbých výroků a tím je znemožnit … atp.
Jen jsem chtěl upozornit, že až tak nuloví zase nejsou. Na startu.
Platí-li, že je u nás ca 8,3 mil. voličů, tak pokud bude celková účast 30%, znamená to 2,5 mil. voličů. Pokud by byla účast 100% těch, které udáváte, jejich výsledek by byl 6,6%. Což v hrubém počtu znamená něco kolem 1,4 mandátu [6,6 : (100 : 21)]
Ano, správně jste vytučnil to „výchozí“, zároveň to ovšem znamená, že aby se to promítlo do reality, všichni „skalní“ musí volit. Mají-li železnou kázeň a přijde jich 70-80%, pořád by to na ten jeden mandát vyšlo. Jestli ji mají pouze měděnou, musel by v Blaškův prospěch zakročit libovolnej nadpozemskej entita.
Nechtějte však, aby se lidi zbláznili a přišlo tentokrát 40%. Tam už je supertenký led, protože to znamená 3,32 mil. voličů. Ocelová kázeň 170 tisíc voličů je těsně nad 5%, všechno ostatní už je špatně.
Tedy, Blaško rozhodně šanci má, ovšem musím mu ji takto zotazníkovat, protože tuhle jste měl otazníky kolem mý stechiometrie! Má hrdost amatérského vědce tím utrpěla, já nezapomínám! 👽 😊
Zcela v pořádku, stechiometrii oceňuji !! To je základ !!
A dokonce s Vámi souhlasím.
Mohu jen dodat, že se očekává rekordní účast. Celoevropský průměr 58 %, u nás 41 %
https://web.litterate.cz/neco-o-kuratech/comment-page-1/#comment-267324
Však naši zástupci, ať už národní nebo evropští, jsou s vývojem také velmi nespokojeni. Proto také systematicky a intenzivně pracují na výměně nás voličů!
Len tak mimochodom poslal som konddolenciu na Ruské veľvyslanectvo v Bratislave a normálne som dostal oddpoveď. „Ďakujeme…
S úctou,
Veľvyslanectvo Ruska na Slovensku“ ……. poťešilo ma to, že odpovedali …..
OT
Dezinformátor Daniel Sterzik, který před časem proslul zejména vylhanou zprávou o elektrikáři z ČEZ, frustrovaném z odpojování elektroměrů na jižní Moravě (v oblasti, kde ČEZ v tomto směru nepůsobí), si vymyslel další historku. Tentokrát tvrdil, že na něj Jiří X. Doležal, který o něm nedávno kriticky psal, poslal z Reflexu další dva reportéry. Sterzik ale přehlédl, že Doležal odešel z Reflexu už v roce 2019.
Jedním z obecnějších znaků dezinformátorů je to, že si příliš nelámou hlavu s detaily, které by činily vylhané zprávy věrohodnější. Spoléhají se na to, že síla jimi vymyšleného příběhu pohltí příjemce natolik, že nebudou chtít zkoumat, zda se to, co jim je předkládáno, opravdu událo a mohlo udát tak, jak jim to dezinformátor podává. Do značné míry to platí i o příspěvcích Daniela Sterzika, autora dezinformačního blogu Vidlákovy Kydy a aktivního uživatele sociálních sítí X a Facebook, kde vystupuje pod jménem svého blogu.
https://www.denik.cz/z_domova/denik-proti-fake-news-dezinformator-daniel-sterzik-lzi-reflex-jiri-x-dolezal.html
Takže se Deníku povedla cemperovská klasika, kdy napíšou “fact checking” ze kterého vyleze, že ta dezinformace byla vlastně pravda.
Již první odstavec je úplná hovadina (dál jsem to nedal), protože i kdyby Vidlák řekl, že JXD za ním poslal ty dva z toho časopisku, tak to neznamená, že neví, že tam již JXD nepracuje.
líbí se mi jejich grafika „Deník fake proti news“ =)
a drobounký nápis „fake zdroj: Deník“ podtím je už jenom třešnička =D
Obsahem sdělení nebylo pracovní zařazení feťáka.
Homer napsal:
28 března, 2024 (7:51)
Tohle není dezinfo.
Poslanec za Slovenskou národní stranu Roman Michelko mám to vysvětlí
Nářek nad ČT. „Jako na Slovensku nebo v Maďarsku.“ Přitom je to prý jen začátek
27.03.2024 20:10 | Monitoring
…Právník Ondřej Dostál se domnívá, že s rezignací panelu by se mohlo blýskat na lepší časy,
Česká televize podle něj stojí na křižovatce dobrého či špatného rozhodnutí. „Blýská se na lepší časy?
Etický panel ČT rezignoval pro spory s ředitelem Součkem.
Předmět sporu: stížnosti na Moravce, kterého se etický panel zastal; kauza reportéra Hynka a IKEM.
Česká televize má na vybranou: buď se uzdraví, nebo hromady hnoje a pak osud jako na Slovensku,“ reagoval na platformě X….
Pro a proti
Zákon o RTVS nezůstane u ledu, říká poslanec SNS. Odložili ho, aby uklidnili veřejnost, míní právník……
……. Potřebuje RTVS velký otřes, nebo se slovenská vláda snaží umlčet kritická média? V Pro a proti diskutují poslanec za Slovenskou národní stranu Roman Michelko a právník a novinář Tomáš Němeček.
Jan Bumba….
27. března 2024, 09:34
https://www.mujrozhlas.cz/pro-proti/zakon-o-rtvs-nezustane-u-ledu-rika-poslanec-sns-odlozili-ho-aby-uklidnili-verejnost-mini
Josef původní napsal:28 března, 2024 (9:25)
To v Deníku není
Kupka hnoje a sláma před ČT má větší ohlas, než si dovedou v Deníku uvědomit.
Nebo nechtějí?
Josef původní napsal:28 března, 2024 (9:25)
Možná to víte, ale pro jistotu
https://hearthis.at/slobodnyvysielac/
https://slobodnyvysielac.sk/
Já mám za to, že Daniel nikdy nepsal o odpojování elektroměrů na jižní Moravě, ale o odpojování elektroměrů obecně. Na jižní Moravě pouze bydlí. A hoši z líbodemo si to tak nějak spojili sami. Ale možná se mýlím, už je to přeci jen delší doba.
jednoduché – přečtěte si sám:
https://www.vidlakovykydy.cz/index.php/clanky/branibori-v-cechach
Je to tam jednoznačně napsané? Eeehmmm… nóóó…. jednoznačně… definujte „jednoznačně“, žejo…
Smajl.
Jdeno-značně znamená, že se to dá vyložit pouze v jednom významu slova. Což není tento případ ani omylem.
„Nejhorší jsou prý ty brečící matky, které ho prosí, aby ještě deset minut počkal, že ještě rychle alespoň dovaří poslední oběd. Nebo babičky, které se ho ptají, co mají dál dělat… Na jižní Moravě žijeme všichni ve větších či menších vesnicích. I Brno je jen řada dědin, propojená šalinou. Máme tu více domů a méně sídlišť. A on teď jezdí a odpojuje a odpojuje . Tu někoho, tam někoho.“
Europolitiku ovlivní naše eurovolby jen minimálně – máme 21 poslanců ze 705.
Cílem alternativy v eurovolbách je vzít vítr z plachet šestikoalici. Špidla odstoupil, když jeho ČSSD dostala v eurovolbách 2004 výprask 8,78%.
Když budeme důsledně volit proti 6k, nebo aspoň proti 5k, třeba to bude pro Fialu signál, že má odejít.
Možná po něm nastoupí Kuba nebo Kupka, ale aspoň dílčí změna to bude.
ad „Když budeme důsledně volit proti 6k, nebo aspoň proti 5k, třeba to bude pro Fialu signál, že má odejít.“ už vidím, jakým signálem na to odpoví on… A ještě tu o Sněhurce…
☺🤣
Fiala je vysílač signálů, nikoliv přijímač a vyšle jakýkoliv signál, který přijme od nadřízené instance. Pokud se chcete Fialy zbavit, tož s chutí do toho a bude hotovo. Tak jednoduché to je a vysílání signálů si strčte … (ano přesně tam)!
Tedy Fjála je opakovač :).
Poslouchejte Švejku, už nějakou dobu mám pocit, že od doby, co jste povýšil z pucfleka na ordonanci , tak jste nějakej přechytralej. Jestli někdo vysílá signály, které přijal od loutkovodiče, tak přeci krom vysílače musí být i přijímačem. Jinak se tomu řiká retranslátor . Nově i opakovač, či repeater.
Kvůli utajení loutkovodič žádné signály nevysílá. Signály dodává je jeho agent s koženou brašnou ústně. Vy asi nevíte, že NSA odposlouchává všechny světově důležité vůdce, žeano?
Světové důležité vůdce možná ano. Ale tady je řeč o Fialovi.
Teď jsem si objednal z CZC.CZ repeater za čtyři kila, nevychází ten Fiala přece jen o něco dráž?
Začnu od Konečné – proč ta osoba lpí na názvu strany Komunistická?? Vždyť je to renonc jako prase, hlásit se ke zločinecké organizaci. Mohla by oslovit i středové voliče, ale takhle?
Rajchl je velkou neznámou, myslím že právě evropské volby odhalí skutečný stav jeho možností a i pro mě to bude lakmusový papírek pro parlamentní volby.
Piráti si bohužel své kreténské dementy plně obhájí a tipuji, že i pár přidají.
Koalice SPOLU spláče na výdělkem, STAN předpokládám obhájí.
Osobně držím palce Svobodným, to je můj šálek kávy a taktéž jako Vidlák nechápu, proč nemají dvouciferná čísla, vždyť konzervativní voliči ODS by měli jít hlavně k nim.
Okamura to taky dá jako obvykle.
Z mého pohledu by bylo skvělé, kdyby se dostala většina euroskeptiků napříč kandidátkami, ale obávám se, že status quo zůstane zachováno a všechno půjde dál do prdele.
Začnu od Konečné – i kdyby se přejmenovali, tak se o nich stále bude říkat – To jsou ti přejmenovaní komunisti.
Rajchl má svého Vacka – pokud to není naopak.
Okamura to přece tak dělá vždy – pokud se mu v partaji objeví nějaká výraznější osobnost, tak asi jeho sponzoři protlačí dopředu někoho úplně jiného. Jemu asi těch 10% v opozici úplně stačí. Škoda.
Komunisty rozhodně nevolte, to bychom pak přišli o fialy a co bychom si pak na světě počali????
Absolutně přesně (v souvislosti s přejmenováním KSČM). Navíc, jako demokratická strana, měli členské referendum, kde drtivá většina přejmenování odmítla. I kdyby se nakrásně přejmenovali třeba na „Strana zářných zítřků“, v médiích jim budou furt připomínat „komunistickou minulost“, vinit je za Horákovou atd. Navíc by se spustil kolovrátek č.
2, že přejmenováním se chtějí jen vlísat do přízně pod jinou značkou, a proto jsou dvojnásob nebezpeční. Přejmenování nic neřeší, ale vznik názvu a koalice Stačilo! byl mistrovský marketingový tah.
Stranu zářných zítřků rozhodně odmítnout. Jednou jsme se dali na pochod směr kouřící hovno, tak vytrváme děj se co děj!
Konečná /KSČM realizuje Kalouskovu doktrínu (2010, Jsme tu pro své voliče. Tehdy explicitně sděleno.) Což byla Mimochodem negace doktríny občanského Fóra Jsme tu pro všechny. Nu, a nemaje/íce sílu zdroje a možnosti realizovat negaci této negace tedy Andrejovu doktrínu Jsme tu zase pro všechny, její/ch strategie je racionální.
Re: M. z Pivovaru
Komunisti jsou zločinci, to rozhodně.
Oni vlastně za všecko můžou.
Kdyby toho tolik nepostavili, už dávno by bylo všecko úplně rozkradené. Nebylo by z čeho krást a šestikolka by se k moci necpala, protože její podpora by částečně přebarvila, částečně emigrovala, částečně pomřela hlady. U moci by byl nějaký bývalý herec, něco jako Zelenský (adeprtů máme celou řadu!), který by zbytek národa přesvědčil, že je třeba zaútočit na Rusa. Bavili bychom se pochodňovými průvody a mrskáním zrádců, připoutaným ke sloupům. Nehledě na to, jak bychom zatočili s obezitou populace.
Už dávno jsme mohli pomáhat Ukrajincům v zákopech, protože žádný jiný užitek bychom potom pro KoZu mít nemohli.
Takhle je všechno o pár roků opožděné, kvůli těm komunistickým parchantům.
Skvělé 👍
👍👍👍👍👍
Hluboce se skláním, ač to díky záchvatům smíchu jde dost blbě.
A zkusil jste si někdy porovnat „zločinecké organizaci“ KSČM třeba s katolickou církví? Položku po položce.
Kolik bude účast? 15%? Co těch 85%?
Účast byla 28 % v roce 2009, 18 % v roce 2014 a 29 % v roce 2019.
Letos se dle průzkumu https://ipsos-share.com/s/tT8tt9LG8YdRrjT (strana 8) zúčastní:
„rozhodně ano“ 35 % a „spíše ano“ 30 %.
Což je zajímavé potud, že není vyloučena víc než dvojnásobně velká účast oproti trojím minulým volbám.
Ti, kteří nevylučují svou účast, by se při volbě rozhodovali hlavně podle osobností (strana 14 tamtéž).
Belgowie mají účast 88%, pro ně to je dobrý kšeft.
Belgowie jsou Belgicane?
Pokud ano, pak ti maji volby povinne a neucast muze byt trestana (coz se zatim nepraktikuje).
Já bych všechny europosrance z brusele stáhl a nové už tam nikdy nevolil. Tento systém nepodporuji. Chcípající kobyla potřebuje ránu z milosti, ne umělé dýchání.
Ona ovšem vládne EK! Tu je třeba také eliminovat. Prostě s celou podělanou EU na věčnost a bude dobře v Evropě. Jenže nejít k volbám je stejné, jako strčit hlavu do písku a předstírat, že se na vás nevalí lavina.
Funguje to stejně jako v prledlkstopadové ČSSR. O všem rozhodoval ÚV KSČ a ve federálním shromáždění pro to automaticky zvedali ruce panáci ve špatně padnoucích kvádrech se zarudlými ksichty od alkoholu.
A jeden takový seřval Fiallaha. Panoptikum kreatur a zrůd.
Panoptikum je to v tom, že premiér předsedající země se od řadového europoslance seřvat nechal a ještě se přitom tvářil jako blb.
Křivdíte mu. On se tvářil jako obvykle a zcela přirozeně.
Vidlák promine, ale máme tu aktualitu.
Bývalý plukovník Koudelka přišel s objevnou myšlenkou, že současná bezpečnostní situace je nejhorší od 2. světové války. Domnívám se, že náčelník čučkařů by měl zůstat v utajení, to v první řadě. Jeho místo není vydávat tiskové zprávy, nýbrž podávat prezidentu a vládě objektivní (a tudíž pravdivé a nezkreslené), vysoce kvalifikované zpravodajské informace.
O čemž je možno pochybovat, neboť vzdělání páně Koudelky zjevně není valné. Jinak by věděl, že když americká flotila zastavila sovětské lodě, vezoucí rakety na Kubu, byly sovětské lodě doprovázeny ponorkami s torpédy s atomovými hlavicemi. Kdyby neměl sovětský námořník, poručík Vasilij Archipov rozum, a choval by se jako američtí velitelé, tak už jsme tady nebyli. Dále jsme na kraji armagedonu stály v roce 1983, kdy si Kolektivní Západ hrál na atomový úder na Sovětský svaz v rámci štábního cvičení Able Archer ’83. Bohužel, byli dost přesvědčiví, a Sovětský svaz byl na prahu spuštění preventivního strategického jaderného úderu. Říká se, že když Reagan pochopil situaci, přišel s odzbrojovacími iniciativami.
Druhý nesmysl, kterým nás krmí bývalý plukovník Koudelka, je trestný čin „zpochybňování obranyschopnosti Ukrajiny“. To už nás staví do situace totalitního státu. V demokratickém státě je normální a žádoucí, aby veřejnost zpochybňovala úplně všechno a je na politicích, které si velmi dobře platíme, aby dokázali přesvědčit veřejnost o opaku.
Kdyby si alespoň při té tiskovce s tím prezidentem
nestoupal před ten znak kontrarozvědčíků s hrdou latinskou hláškou
„naslouchej, dívej se a mlč..“
Ale co se divit,
když sám šéf CIA Burns (je dokonce členem vlády Bidena)
navíc napíše cca 30.1.2024 veřejně do magazínu Foreign Affairs esej,
jak nyní nepromarní šanci náboru špionů v Rusku…
Vypadá to tak, že také u nás dříve takto „nepromarnili“ ….
a nyní je třeba a údajně vidět výsledek.
Metafora!
P.S.
Nakonec vždyť na té „nejhorší situaci od 2 sv. války“ i KoZa usilovně maká
a ten vojenský spolek podivných „mírových prostředků“ také moc neuklidňuje….
Slimo, k___a, snad -stáli-.
EP se skládá z frakcí. Ty se dají dohledat na wiki. Ráda bych odkázala na Necenzurovanou pravdu, kde Slovanka přináší podrobné informace o hlasování našich i slovenských politiků. Na úvod tolik:
ANO – 6 europoslanců – Charanzová, Dlabajová, Kovařík, Hlaváček, Knotek, Maxová (ta později přešla do ČSSD a do socanské frakce). ANO je v silně probruselské liberální frakci Renew Europe založené Macronem, jehož strana tam dominuje.
ODS – 4 europoslanci – Tošenovský, Vrecionová, Vondra, Zahradil. Frakce reformistů a konzervativců – ECR již příliš reálné politice ODS v českém parlamentu neodpovídá.
TOP09/STAN – 3 europoslanci (obě strany šly do voleb na jedné kandidátce) – Polčák, Niedermayer, Pospíšil jsou v lidovecké frakci, která je aktuálně nejsilnější, vede ji německá CDU.
Piráti – 3 europoslanci – Gregorová, Kolaja, Peksa. Nachází se ve frakci Zelených, což je asi nejhorší ze všech frakcí, protože až fanaticky podporuje jak politiku zeleného údělu, tak výměnu evropských obyvatel.
SPD – 2 europoslanci – Blaško, David – frakce ID (identita a demokracie). Jde o jedinou frakci, která se vymezuje proti EU, některé strany frakce se netají záměrem EU zevnitř rozvrátit. Ostatní frakce proti ní vytvořily tzv. „cordon sanitaire“ – členové ID nesmí být v žádných vedoucích funkcích v rámci EP.
KDU – 2 europoslanci – Šojdrová, Zdechovský – jsou spolu s TOP09/STAN v lidovecké frakci. Ve volbách 2024 zřejmě půjdou společně ve stejném šíleném uskupení v jakém jsou v naší PS – SPOLU. ODS tak zřejmě přejde k nim do lidovecké frakce.
KSČM – 1 europoslanec – Konečná – frakce Sjednocené levice. Jde o nejmenší frakci v EP.
O hlasování: https://necenzurovanapravda.cz/2023/06/eurovolby-2024-seznam-vybranych-hlasovani-nasich-europoslancu-2021-2023-2-dil/
Bohužel momentálně čelí problémům se stránkou, no, kdo z alternativy ne, že?!, tak se to pomalu načítá.
Cenný/vhodný příspěvek …
Díky.
Děkuji, to je důležité vědět, takže pro mě to znamená volit spd, jen mi tam vadí ten Mach :/
Mně taky. Šanci měl a svou práci neodvedl. pan doktor David je jiné kafe. Já myslím, že lze vykroužkovat.
Třeba k tomu mají své důvody, do kterých pro nás není snadné vidět …
Lepší Mach , než Niedermayer nebo Zdechovský.
Tak o tom žádná, to je jasné.
Proc se Rajchl rozhodl jit napravo, kde je pretlakovano, to vi jenom on sam.
Muj osobni nazor je, ze je tam vic penez. At uz od sponzoru, nebo lobbystu.
Na levici je podstane vic volnych volicu, Babis je luxuje svym obelhavanim, oni to vedi, ale nemaji kam jit.
Oni ti levicovi volici totiz nemaji, krom svych hlasu, politikum co nabidnout. A jelikoz soucasna generace jde do politiky predevsim kvuli penezum, tak je pravice jasna volba. Velci podnikatele a korporace maji cele fondy vyclenene na korupci.
Proto taky ten pretlak a na druhe strane Smarda…
Vsak i tradicni vyspa levice – odbory, a jejich staronovy sef – jsou dalsim dukazem toho, ze hlasy pracujicich smrdi, zato penize ne.
Skoda, ze Konecka/komunisti se nedokazali odpoutat od toho debilniho nazvu a prejmenovat se. To vsechno kvuli par starym volicum, kteri drzeli slizouny jako Grebencik a Filip k koryta.
Sesup Rajchla byl ocekavan, protoze on proste jenom vyluxoval volne hlasy. A tech napravo moc nebylo.
Osobně si myslím, že Rajchla pase Babiš. Proto jedná tak, aby mu nepřekážel, ale naopak nahrával do karet.
Tak na to mohu s jistotou odpovědět, že to tak není. 🙂
Existuje k tomu i video. Jen najít ten čas abych jej dohledat…
Pardon, to jsem přiřadil pod špatný komentář. To ty mobily…
Jinak když jste si jist, že Rajchla nepase Babiš, tak to znamená, že víte, kdo to je. Protože Rajchl se vyjádřil jednoznačně, že je pásem a proto nemůže do holportu s KSČM.
Kdo tedy je ten Rajchlův bača?
Vacek. Otázka spíše je, kdo pase Vacka.
I mě by to zajímalo. Nemůžu se zbavit vtíravého dojmu, že ve skutečném vedení PRO je především Vacek & syn; Rajchl plní funkci „tváře strany“.
Kdyby tomu tak nebylo a Rajchl ve své straně skutečně měl vedoucí slovo, musel by Vacka už dávno vyhodit. – Můj názor.
Máme totožný názor.
Nešlo by to vypozorovat v Perlovce?
Šmarda není levičák, jen si po libtardovsku na levici hraje. Podle mého Bartův zájem o ČSSD je asi trochu odebrat hlasy jiným a hlavně hodně nakrást z nemovitostí ČSSD.
Ale nechcete potencionální voliče unudit k smrti, že ne?
Cipísek – „potencionál“ neexistuje !!!
… podobně jako metry v sekundě, …
(Omlouvám se, ale já to nevydržel – tak mě to s… 🙁 )
…a co centimetry v nanosekundě?
(pardon, taky jsem to nemohl vydržet)
Neexistuje, ale mohli bychom ho zavést. Potencionál by mohl vyjadřovat potenciál k lezení do análu, taková veličina by dnes v politologii sociologii určitě nalezla uplatnění.
Chybí jen stanovit fyzikální rozměr, jednotku a zařadit do soustavy SI.
Vynikající nápad !
A jako vyjádření míry úpornosti bych tam snesl třeba jednotku Watt (W) … 🙂
kg/m2/s Množství hmotnosti protlačené průřezem v čase, tření zanedbejte. Jednotkou je jeden šafr (milý pane Babiši, přesná definice je poněkud složitější a vstupuje do něj např. stanovená hladina C2H5OH) , pomocné jednotky jeden PePa (0,374 šafru) a zastaralá jednotka jeden komárek (cca 0,176 šafru).
Podobně jako u jednotek elektrické kapacity se i zde v běžném životě používají spíše mili a mikrošafry.
Výborně, tomu říkám odborná podpora! Dávám na zváženou, zda z praktických důvodů nezavést i veličinu impotencionál Ř jako převrácenou hodnotu potencionálu Š, tedy Ř = 1/Š, „Ř“ jako řeporyjec.
A co jednotka fiala?
Pardon, byla jste rychlejší, ale já si toho opravdu nevšiml.
Ale Vy jste to lépe rozvedl 😀
😀 Děkuji.
No je to hovado, feťák, provokatér, ale zrovna u něj bych já spíše viděl snahu exhibovat. Ta jednotka by měla být dostatečně slizská, aby dobře a nepozorovaně vklouzla. Za mne fakt Fiala, jen se lehce zablýskne a už je tam.
Jeden Fiala ? Ale pak si promrskejte předpony jako mikro, nano, piko.
Potencionalni je stejne spisovne, jako potencialni.
Kulový …
Správně. Ještě chvilku a budeme konečně u potence.
Potencionalni je ve slovniku Akademie ved. Slovo existuje, sice je nedoporucovane, ale jeho pouziti neni prohreskem.
Docela věřím. Proč jen mě to nepřekvapuje?
Odhaduji (nepůjdu tam), že slovo „potencionál“ tam však nebude …
To nerozporuji.
Potencionalni je chybne utvorene adjektivum, ktere se ale vzilo natolik, ze bylo zarazeno do akademickeho slovniku.
Což je pernamentně bizardní.
A ještě k tomu flustrující😁
Naštěstí jsme okamžitě vytvořili odbornou komisi (členové – zatím Alef Nula a Martin V.) a celou problematiku potencionálu jsme vědecky podchytili.
Od nynějška není použití výrazu potencionál a jeho odvozenin (impotencionál) chybou – jde o nově stanovenou fyzikální veličinu se zcela specifickým významem.
Potencionál se skloňuje podle vzoru kancionál.
Kancionál je obecní kanec.
No …povinnost velí volit SPD…ANO ani náhodou neb jsou falešný…Konečnou bych moc nepodceňoval ta může hodně překvapit, umí mluvit a ovládat se …marnej vůbec není Filip Turek, který vyzval Blbuši do duelu a tu evidentně chytla závrať… a Svobodní ?…no asi dobrá volba …kandidátka slušná …dneska asi jediná pravicová strana…
Nevěřím, že by šlo o závrať, ona je tak blbá, že by šla. Mdloby útočily spíše na její loutkovodiče.
Pravda to spíš…ona sama je tak blbá, že by fakt asi šla…ten Turek by byl silným soupeřem pro kohokoliv
K účasti na demonstraci, určitě jsme tam s kamarádem nebyli zdaleka jediní, kteří PRO volit nebudou a přišli jen kvůli protestu proti vládě.
Tím hůř pro PRO
Přesně tak, to jsme říkali hned tam, že jde PRo hodně dolů.
Toto je z hlsné trouby Tomáše Lukavce, který žije v cizíně.
Nemáme autority, protože nemohou vyrůst v prostředí které je maže na každém, kroku. Jakýkoli nelibý názor, rada, řešení se nelíbí stávajícím zachráncům žvatlání o ničem. Není možné nic řešit, protože jakékoli řešení vyžaduje soustředění a myšlení. To je v této zemi zakázáno a poctivě potíráno nejen v hlavních ohlupovadlech, ale především v těm malých ohlupovadlech.
Jindřich Rajchl: 💥 DEMONSTRACE: fiasko nebo NADĚJE? 💥…reakční SPECIÁL
https://www.youtube.com/watch?v=qVF549H5POY
Díky, Lukavce poslouchám rád. Nevím zda dám dvě hodiny Rajchla, ale pokusím se.
nešlo to déle jak hodinu, Rajchl vypráví pořád to samé, minimálně rok co jej slyším.
Ad. ymákovan: U mne je to stejný, byl jsem na demonstraci a nejspíš stranu PRO volit nebudu. Demonstrace byla podle mne příležitost se vládě postavit, malá účast mne mrzí.
Naše skoroprezidentka Danuše :
https://sun6-22.userapi.com/impg/2u-K_sK_B3XPgiW-FF-JLFffr6Pq4sVFyHiUxA/jKNJ8z-rnjI.jpg?size=1009×715&quality=96&sign=0c4212ec8fe226b639d41dae9814c7b0&c_uniq_tag=E0CgiXcnBEXFJZd5XkjETjjVWe6UNLYh2fKApFO_EAg&type=album
😀
Mladá, pohledná, chytrá, neúplatná, z Brna.
(sorry Brňáci)
Startovní čára.
Pamatuju si, že na startu nikdo nikomu nepodtrhával nohy. Poběžíte sám, protože ostatním, kteří už to vzdali, běžet s vámi, sem psát, nebo vřískat sympatie, už to podtrhávání vadilo.
Tak to začal i Klaus, že konečně poběžíme z jedné lajny. Že to bude jedna tlustá čára pro všechny. Nikdy to nebyla pravda a ani nebude.
Snaha tvořit tlak současně s borcením základny je prostě dětinská snaha udělat hrad z písku, který vydrží déle než do prvního deště.
Objevil se tu výraz „Prezidentuše“
Já bych navrhoval ke zvážení i výraz Prázdnuše.
Na © si nároky nekladu. ☺
Prezidentuše je dobře. Obsahuje i prázdný tuřín, jak všichni chápeme. Soudím.
Ano, je to dobrý výraz, sám o sobě nahradí několik rozvitých vět. Myslím prezidentuše.
Prezidentuše prázdnuše.
Ne, od dob postřižen se vše zkracuje (nejen Váš příjem).
Dane, že Ty se neumíš povznést jako nestranný pozorovatel? Jsem pracující levicový volič, ale Stačilo volit nebudu, protože P. R. je, dle mého názoru, rozzlobené dítě, které nechtěli dát na první místo kandidátky na bruselské korýtko, a proto hned ode zdi ke zdi. Jo, abych nezapomněl PRO také volit nebudu.
Kdo je P.R.?
Petra Redova?
Děkuji Vám i Tymákovanu. Tak já jí moc nesledovala, protože PRO, když tam ještě byla, už pro mě byla nevolitelná poté co jsem zjistila co je zač Vacek a že Rajchl za tímhle člověkem stojí.
Nicméně jak to s ní bylo tady snad Vidlák už vysvětloval a nezdálo se, že je Rédlová jako rozzlobené dítě. Ale třeba má Fanda S. nějaké bližší informace a rád nám je sdělí. Když kritizuje, měl by tu kritiku upřesnit.
Nemáte vůbec zač. Také jsem na ty informace zvědavý.
Petra Rédová, ale je to nesmysl, ta si to fakt odpracovala a PRO vyhodilo jí, ne naopak.
Že by Petra Rédová?
Asi Petra Rédová
V pohodě… volte si koho chcete. Já Vám jen zkouším ukazovat nějaké pohledy na jednotlivé kandidáty.
Ano, správně. „Proti gustu, žádný disputát“, jak říkával pan otec.
Fanda S. napsal:27 března, 2024 (22:22)
Tak ono se dá i volit tak, že to hodíte vybrané partaji a své preferenční hlasy dáte ostatním kro mě té osoby, se kterou máte problém.
Jde-li konkrétně o Rédovou, tak si pamatuji, jak se na jednom z mítingů na nějaké vesnici vymezovala speciálně proti Kateřině Konečné. O to víc mě překvapilo, že pak přijala místo zrovna na její kandidátce. Což na jedné straně svědčí o velkorysosti KT a o skutečném charakteru PR.
@ původní Kolemjdoucí napsal: 28 března, 2024 (6:00)
Tak ono se dá i volit tak, že to hodíte vybrané partaji a své preferenční hlasy dáte ostatním kro mě té osoby, se kterou máte problém.
Do EP má každý volič pouze dva preferenční hlasy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Volby_do_Evropsk%C3%A9ho_parlamentu_v_%C4%8Cesku_2024
No jo Fando S. , tak nám prozraďte, koho volit. Když už jste nám prozradil, koho nevolit.
Nejlepsi muzete udelat , kdyz zvolite svoje svedomi..
Aspon nebudete za volavolice.
„Klasický levicový pracující volič se tentokrát vlastně nemá mezi kým se rozhodovat.“
Klasickych levicovych volicu budou tak 2%-3%, tudiz chybejici nabidka neni nahodna.
Jinak se mi zda, ze Vidlak volice precenuje a predpoklada u nich zajem o politiku. Takhle se trapi tak 10% volicu, zbytek sazi na zjev a vystupovani (serioznost x smesnost) a je mu uplne jedno, co dotycny rika.
Sledujte ksichty, nikoliv huby.
„Vidlak volice precenuje a predpoklada u nich zajem o politiku.“ Velmi spravny postreh. S tim je treba pracovat a pak bude zcela jasne, jak se dostal na Hrad ten fesak 🙂
Cilem voleb je, abychom se po nich nemuseli stydet.
Tady pres ten ^blek^ si prefiltrujte kandidujici ksichty a hned budete vedet, kdo prohraje.
Vůl je vykleštěný býk.
Hňup je vykleštěný kozel.
Kapoun je vykleštěný kohout.
A fešák je vykleštěný pes.
A Pospíšila nebylo třeba kleštit.
Vepř je vykleštěný kanec.
Pokud bude těch normálních voličů jen 2% – 3%, tak si voliči v kotlince mohou balit velkou polní.
Klasických levicových pracujících voličů je asi 30%. Většina z nich je u Babiše, ale ne všichni. A ti, co nemusejí Babiše, ti buď musejí volit doprava a nebo to hodit Konečné.
Lidé se rodí vždy jako levičáci. Teprve když povyrostou, tak mnozí zblbnou.
To se vždy říkévalo, ale obávám se, že to již neplatí. Podle mého na tu levicovost měla vliv výchova včetně dětské literatury a filmu. Dnes jsou děti často vychovávány k sobectví nebo alespoň individualismu.
Bravo. Zblbnou = dostanou rozum.
Ocituji z https://www.stoplusjednicka.cz/fenomen-falesnych-citatu-neni-pravda-ale-mohla-byt:
Churchillovi se přisuzuje i citát „Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce, kdo není ve čtyřiceti pravičák, nemá rozum“, a to v mnoha variantách (komunista/socialista“ versus „konzervativec“ apod).
Jak se zdá, ani tento výrok není zaznamenán v žádném jeho spise či projevu. Kořeny vedou až do 19. století k republikánovi Françoisi Guizotovi, který skutečně něco podobného tvrdil. Francouzský politik Georges Clemenceau zas o svém potomkovi pronesl: „Můj syn má dvaadvacet let. Pokud by se ve dvaadvaceti nestal komunistou, zapřel bych ho. Pokud jím bude ve třiceti, udělám to.“
Ano. Viděl jsem teď batole a mělo typicky levicové pohyby.
Klasicky levicovy volic, volici velkokapitalistu v cele sveho vlastniho oportunniho hnuti, navic s asocialni Jourovou, coby bruselskym emisarem?
To ne…
Stale si myslim, ze je to naopak: klasicke levicove strany nevznikaji, nebot po nich neni poptavka (= neexistuje levicove smyslejici volic v takovem mnozstvi, aby uzivil jednu jedinou stranu).
Tzv. levicaci, volici Babise, jsou stejne oportunni, jako Babis sam a jde jim jen o aktualni prilepseni si a to za kazdou cenu. Vymeni narod, stat, cest, svobodu, hrdost, minulost za lacinejsi benzin do auta.
Tim nechci rici, ze vyse vyjmenovane hodnoty jsou pouze levicove. Ale jde o mravni zaklad, spolecny pravici i levici a co se u nich lisi, jsou vychodiska jejich uchopeni a metody aplikace.
Tedy ne, neustoupim, zadnych 30%, nybrz 3% 🤷
Určitě, takže v posledních volbách KSČM a ČSSD dohromady získaly 8.25%. Takže téměř dvě třetiny voličů těchto dvou stran byli podle vás pravicoví voliči. A teď ještě tu o Sněhurce prosím.
A kdo by mel byt tim princem, co prijede zachranit Snehurku na klasickem levicovem koni?
Sobotka, Hamacek, anebo Smarda?
Mohu zacit vypravet?
Ptáte se nesmyslně, Tymakovan vám jen sdělil, že vaše 3 procenta nesedí.
kočka šklíba – Opět děkuji, napsala jste to za mne, šlo o to naprosto nesmyslné tvrzení o 3%.
Pokud jsou podle vas Smardovsti socani klasicti levicaci, pak je vse v poradku a chapu i nepochopitelne.
A kde psal Tymákovan, že socani jsou klasičtí levičáci? Vyjadřoval se jen k procentům Vámi uvedených. Další takový, co pořádně nečte.
Pokud Tymakovan nereaguje na moji poznamku, ze klasickych levicovych volicu neni 30%, ale 3%, pak reaguje na co?
8,5% získaných (přepočtených?) hlasů z (50% ?) voličů co volili, je mnohem méně než 3% všech obyvatel ČR.
Stařenka Oggová – I Vám děkuji za zastání, napsala jste to velmi pěkně. Jde o zaměření voličů. Navíc pokud se bavíme o minulých volbách, je nějaký Šmarda zcela irelevantní, stejně jako Barta. Jde o voliče a pro ty byla tehdy ČSSD jasně levicovou. Úmyslně jsem vybral jen tyto dvě strany, o jejichž levicovosti nešlo pochybovat, ale opět se ukazuje, že i zde lidé manipulují a nakládají s fakty úplně stejně jako libtardi. Pokud chtějí dále snít, že je u nás 97% pravičáků, jjich volba. Ale stejně mohou snít že vyhrají první v loterii i bez losu.
Čím se Šmarda liší od Fialy?
Falešní jsou oba.
Ten Šmarda alespoň přičuchnul ke komunální politice.
( Nové Město na Mor.)
Fiala šel z university rovnou do vlády ( ministr školství za Nečase)
Netahejte do toho Snehurku , nebo ji taky zvoli do toho neskutecnyho a pohadkovy Bruslantu. Aby s volicema taky vybruslila.
Re: stridor
A za co vyměnili národ, stát, cest, svobodu, hrdost, minulost údajní pravičáci (5 koalice)?
Jak chybí levicoví voliči, vždyť všichni voliči 5kolky volí neomarxisty z Bruselu.