Dnes budeme pokračovat ve výčtu událostí, které jsem v posledních čtrnácti dnech neměl čas komentovat, ale které budou mít na naši Kotlinku větší dopad, než politika naší Pětikolky i prezidenta. Běh dějin se jaksi odmítá zastavit a realita bere stále menší ohled na přání našich pravdomluvných mééédií i našich ještě pravdomluvnějších elit, za které se konečně nemusíme stydět. Koneckonců, inflace klesla, už je třikrát menší, než ji měl Babiš, takže všechno je v pořádku a na těch předchozích třicet procent zapomeňte. Kdo by řešil, že jsme byli okradeni o třetinu úspor, že? Správný liberál má stejně hlavně dluhy.
Začnu ještě událostmi, které souvisejí s ukrajinskou frontou. Včera jsem zmínil, že Petr Pavel na Mnichovské konferenci přišel s tím, že Česká republika vytipovala ve světě ještě milion kusů dělostřelecké munice, která by se dala dodat na Ukrajinu, pokud to někdo zaplatí. Konkrétně mělo jít o munici z Jihoafrické republiky, Turecka a Ekvádoru. Všechny tři země to vzápětí dementovaly. Ekvádor o tom zřejmě skutečně uvažoval, ale Rusko vzápětí zakázalo dovoz ekvádorských banánů a tak z granátů nebude nic, protože rubly za banány jsou pro Ekvádor důležitější.
Přemýšlím, jestli jsou naši vládní a prezdentští činitelé tak blbí a nebo to prostě říct museli, podobně jako Vondra musel přijít se svým ubohým komprem na Jandejska.
Jemenští Hútiové si dál střílejí na vybrané lodě v Rudém moři. Akorát už nikdo neděla henty tvrdé a důrazné odvety americkými stíhačkami. Asi se zjistilo, že důrazné údery rozmetaly tři chýše z vepřovic, deset výcvikových prolejzaček a dvě otřískané toyoty Hillux, které navíc zůstaly i po útoku použitelné a někdo spočítal, že to jaksi postrádá smysl. V Jemenu je víc raket než obyvatel, jeskyní a skrýší také a lidí je v Jemenu jako sra… fakt hodně, Kefalín.
Izraelci stále vedou svoji nejdelší válku v dějinách proti pásmu Gazy a Hamásu. Konec je stále v nedohlednu a řešení tamních problémů rovněž. Velká válka z toho asi nebude, ale takhle se to dneska už vlastně nedělá. Zdá se, že účinnější je pomalé erodování. Ani v Izraeli nevidíte žádný geniální vojenský manévr, protože zdá se, ani není možný. Současné hraní na vojáčky je přehlídkou přímočarého střílení ve velkém, dokud se tam něco hýbe. Pěšák je opět nejlacinějším frontovým materiálem. Bez něj to nejde, ale je určen v podstatě k zachytávání střel, šrapnelů a dronů.
Když si představím, že v roce 2001 si Američané troufali na dvě války současně v Iráku a Afghanistánu, plus plnění spojeneckých závazků v Evropě i na Taiwanu a teď jsou nuceni si vybírat mezi Ukrajinou a Izraelem, navíc za cenu oslabení své přítomnosti jinde ve světě, tak si říkám, že už jim opravdu nezbývá nic jiného, než si stáhnout ze zbytku světa svoje investice domů a probudit v sobě zase izolacionalismus. Írán klidně zabavuje tankery, chudičký Jemen zařídil pokles vytíženosti Suezského průplavu asi o 70%, mluví se o stažení amerických sil ze Sýrie… sákryš, jak jsme se posunuli za blbých dvacet let.
Pamatujete, jak prezident Zeman vyzval armádu, aby přemýšlela o dronech? Jak se mu rádoby odborníci posmívali? Starý ještěr z Hradu věděl o armádě víc než Řehka i Petr Pavel dohromady… Ale uznávám, vyniknout nad těmito dvěma pány není zase tak obtížné.
Pojďme dál…
Arménský premiér Pašinjan na jedné straně ukončuje vazby na Rusko a na druhé straně mluví o tom, že Azerbajdžán už brzy Arménii napadne, protože to, co Azerové dělají, není nic jiného než příprava na konečné řešení arménské otázky. Markéta Pekarová Adamová to navíc Azerbajdžánu odsouhlasila, takže už nic nebrání tomu, aby se za výmluvného mlčení Západu (i Ruska – to má teď poněkud jiné starosti) dokončilo to, co nezvládli Turci za první světové války.
Z Náhorního Karabachu uprchlo do Arménie několik set tisíc lidí… Zájem světa? Nula. Malá a chudá Arménie má na svém území v přepočtu víc uprchlíků než Německo, ale CNN nevysílá prakticky nic o jejich osudu. Být Pašinjanem, už to by mě varovalo, že to se mnou Západ nemyslí moc dobře, když ani není ochoten poslat tu svoji soft power aby budila lítost nad zkroušeným národem, aby se po světě alespoň udělaly nějaké humanitární sbírky na rozkradení…
Ale Lipavský teď jede na jakousi zahraniční cestu po Asii… tak to určitě zachrání a dobude nám tam uznání, aby se nám za čas nestalo totéž, co Arménům. Vlastně jsem skoro rád, že jsme to uhlí pod Ostravou už vytěžili, tamní ocelářství jsme přivedli ke krachu a prodali ho Indům, kteří si teď za evropské peníze staví nové provozy ve Španělsku a chceme tam americkou základnu. Poláci už nemají důvod pošilhávat po „svém historickém území,“ protože už je vyrabované. Kde nic není, ani čert nebere.
Až budete sledovat záběry ze včerejší demonstrace hodných zemědělců a jejich protestu proti… ničemu (protože nejdůležitější je, aby to nikdo nezneužil, viď Martine Pýcho), vzpomeňte si, co se děje všude okolo. To víte, správná demonstrace se pozná tak, že není ani protiunijní, ani protivládní, ani proruská ani protiukrajinská. Doufám, že jste kolegům Polákům dali nějaký pěkný prezent za to, že vás doopravdy brání před ukrajinským dovozem, což je samozřejmě proruské.
Už předevčírem totiž v Bruseli schválili prodloužení bezcelního dovozu z Ukrajiny. Jako políček protestujícím zemědělcům. Schváleno vyslanci z Itálie, Francie a Německa. Ještě to musí schválit europarlament. Nejprve zemědělský výbor a pak plénum. Do konce funkčního období už není moc času a myslím, že před ojrobudovami zase budou uličky hanby, aby europoslanci věděli, jak mají hlasovat.
Včerejší zemědělská družba s bojovnějšími kolegy ze sousedních zemí rozhodně dodá sílu ministru Výbornému, aby se na Evropské radě ministrů postavil proti grýndýlu a bezcelnímu dovozu z Ukrajiny. Tak pěkně si liboval, že protesty Agrární komory bere jako podporu pro jednání v Bruseli. Ale důležité bude ne to, s čím tam jede, ale s čím se vrátí zpátky…
Díky, Zdeňku Jandejsku, Adame Láde a ostatní, že jste si troufli to v Praze alespoň zkusit a riskovali jste pokuty i mediální hnojomety. Až se Výborný vrátí z Brusele s dokonalou kapitulací, jako obvykle, všichni zjistí, kolik uhodilo. Stejně jako to teď zjišťují starostové, kteří mají propustit kuchařky a uklízečky ze škol, díky předem připodělanému Dobšíkovi a stávkokazce Mazancové.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Vidláku, od úterý čtu zdejší příspěvky a jsem z některých docela znechucená. Zajímavé je, že ty dehonestující píší většinou lidé, kteří se nezúčastnili pondělních akcí (ani jako podporující demonstrace) ale kritiky mají plno. Buď jsou to invalidé, nebo byli zrovna nemocní, nebo nemohli atd.
Já si naopak Vás a všech co to organizovali, co se zúčastnili ať jakkoliv, nesmírně vážím. Jste Vy, a všichni co se na tom protestu podíleli, skvělí, děkuji vám.
Děkuji Kočko… 🙂
Já také vím, že jsme nadělali chyby. Třeba to, že jsme rozdělili místo konání na ministerstvo zemědělství a Malostranské náměstí. Měli jsme to udělat celé před ministerstvem. Stejně tak jsme neměli dopustit dlouhé roztažené kolony, kde vzadu nevěděli, co se děje vpředu. Neměli jsme mít pět seřadišť, ale jedno finální a z něj vyjet naráz… apod, apod.
Ale chybami se člověk učí, příště to bude lepší. 🙂
👍👍👍👍👍
Chyby se dělají, ale snahu vám všem nikdo upřít nemůže, ještě jednou děkuji. I kdyby jste podobnou akci už z jakýchkoliv důvodů neudělali, jak píši, každý kamínek je dobrý a rozumní lidé by Vám a ostatním za to měli být vděční.
Ano, souhlasím.
Vděčnost mezi lidmi nehledejte, a v politice už vůbec ne.
Je snad dnes někdo vděčný těm, co se v minulosti jako politici či pol. aktivisté snažili o NErozbití Československa, o NErozkradení národního bohatství, o NEvtažení ČR do válečného spolku NATO, či o NEvstup do novodobého vězení národů zvaného EU?!
Ne, nikdo si dnes ani nevzpomene, natož aby projevil alespoň uznání. Přitom, kdyby se nic z výše toho uvedeného nestalo, tak bychom dnes žili relativně svobodně, jako třeba Srbové. Nebohatí, ale relativně svobodní.
Národ, který vyměnil svou samostatnost za vidinu blahobytu, nakonec nebude mít nic. Ani tu samostatnost ani ten blahobyt. Stane se cizincem a otrokem ve své původní zemi.
To říkal tehdy Štěpán, když ho vypískali z ČKD. „Budete otroky ve své vlastní zemi.“
A ještě, že jsou děti. Což je dle mé interpretace myšleno nejen fyzicky, ale i mentálně (naivita). Oba jeho výroky platí.
Kdo chtěl, mohl chápat už tehdá.
Opravdu Západu záleželo na tom, jak si žijete, jakou máte svobodu a prosperitu, když zároveň vraždili v koloniích atd.?
Jediné co zajímá západ je shodné se zájmy hytlermarketů – obsah Vaší peněženky.
Štěpán měl v ČKD na mysli študáky. Že patnáctileté děti (trochu se minul jejich věkem) by neměly rozhodovat o tom, kdo má přijít, kdo má odejít a kdo jím má být.
Ten projev bude k dohledání na YT, možná. Stejně, jako Červený hrádek.
Ani jeden z těch chlapů se moc nemýlil. Jakeš, ve své prostomyslnosti a přímočarosti to nejspíš řekl, jak to cítí on.
Řekl například, že „umělci“ si furt na něco stěžují. A přitom Hanka…Jandové a jiní…vykazují statisícové příjmy v době, kdy byly platy fyzicky těžce pracujících dělníků ve fabrikách okolo 2.800 – 3.000,-Kčs.
Měl pravdu, nebo neměl? Měl pravdu s těmi hospůdkami ve vesnicích?
Kolik lidí z tohoto zapleveleného webu je ochotno přiznat, že až na drobnosti se Jakeš skoro v ničem nemýlil?
Všechny ty zásadní projevy, které tehdy natáčela a vysílala ČST, mám shodou okolností natočeny.
Měl jsem tehdy možnost, půjčit si z kulturáku ještě jeden rekordér Avex VM6571 (stejný jsem měl doma) a tak je všechno už nějakou dobu přeneseno na kvalitní DVD, protože videokazety se časem prokopírují k nepoužití, pokud je pravidelně nepřetáčíte, jako to dělaly archivy.
Kdybyste hledali toho Štěpána a nenašli, tak to na YT nahraju.
Mám i celý Červený hrádek, kopii primárního záznamu z Betamaxu, co má přes tři hodiny, získanou přes kamaráda z Kavek, který ji přinesl od archiváře. Není to jen ten prostřih „nejzajímavějších pasáží“, co se šířily mezi prostým lidem a ze kterého si všichni dělali srandu.
Ten začátek je možná zajímavější, než zbytek, protože Jakeš tam spatra mluví o ekonomických datech a národním důchodu, jak se tehdy říkalo dnešnímu HDP. Mám i dva docela zásadní Adamcovy projevy a tři od toho zerzavého potkána. Původně to bylo na čtyř dvouhodinových, BM-120 kazetách..
Nikoli, Štěpán tehdy řekl, není citace ale jak si to pamatuji, že o dění ve státě nemohou rozhodovat děti, čímž myslel studenty spouštící převrat. Dělníci ČKD už jej skandováním nejsme děti nepustili ke slovu.
a taky není marné vědět, s kýmže ta odborářská věrchuška bude hrát až půjde do tuhého a zda se s ná dá počítat a zda to není vyhazování peněz si ji pěstovat. Prostě zkouška se vydařila, bych řekla.
Re: Vidlák
Jj, kdybych nepsal, že bez spojení není velení. Aspoň ta telefonní čísla kdybyste si vyměnili a centrála kdyby měla spojení na každý desátý traktor…
To už nemluvím o možnosti konferenčních hovorů v dnešní době…
… anebo využít „vocap“, „fejsbůk“, „tvítr“ a já nevím,jak se to všecko jmenuje…
No, nemusíte si nic vyčítet. Jsem fanynka Poirota a Masona – takže – bych řekla že – každé zlo je na něco dobré.- Jen to kapku rozebrat. A popřemýšlet. Třeba -kdo přišel s tím rozdělením místa konání? Ty kolony- hmm v době debilů a neinfrmovanost A-Z, poněkud podivné, stejně ta seřadiště. MOžná toho bylo víc. ale píšete že chybami…. . Ale hlavně si projít /zkontrolovat – ty plánovatele či rádce— kdo s těmi jednotlivostmi přišel, kdo radil – jak vidno asi nějací sanotéři, tvářící se jako…. Na to je třenba si začít dávat pozor.
Myslíte že německé a jiné akce si svolávali a sddělovat netem? taky divné.
Popřemýášlejte taky nad zdejšími Novými ?přispívateli? kam a kudy jejich směřování vede.
To jen tak
Ale je to jen začátek, to co se tu leta kazilo nenapravíte za jednu či dvě sešlosti. Vydržať
Taky je treba focus, zamerit se , soustredit a koncentrovat na nejdulezitejsi.
Potom to prosazovat. Kazda vyhra se pocita a vede k dalsim vyhram.
Vedet co chcete , seskupit se za tim ,je casto velmi obtizny , hledat a najit neslabsi
cast opevneni ..
Napr. vojak bojuje , dobyva a nasleduje vlajku, symbol a duvod jeho aktivity ,
ktera vede /kazdy ji vidi/, k vitezstvi. .Tu potom vztyci nad dobytym uzemim.
Komunikace vede k uspesnymu zajisteni organizace , koordinace behem akce.
Tedy zaujmout pozici ,misto a stred vedeni cele akce /hlavni stan/ a kam kazdy muze prijit pro instrukce , pro vselijake informace a jak reagovat na vyvoj situace , atd.
/ Vedeni kazdy akce ma struktury. Vod zhora dolu/.
I na to je cas vzdycky a predem.
Ze na organizaci je treba talent , dale smysl pro prakticky rozhodovani na miste , reakce na udalosti , opreny a zalozeny na zkusenostechz praxe , sem zjistil taky.
/Obzvlaste prace s lidmi/. Kdo ma talent se uci ,/nebo ne/,na pochodu..
Primo na miste.
Nemuze delat kazdej.
Asi by nebylo od věci poohlížet se po nějaké komůrce v blázinci. Věřím, že tam by člověk přečkával v daleko rozumnější společnosti, než mezi šílenci, kteří pobíhají venku.
Vláda, které sama organizuje protesty, to je bizár jak sFiňa. To tady opravdu ještě nebylo.
Bavíme se tu o potravinách . Dokázat zakázané látky v potravinách nebo nepřiznanou geneticky modifikovanou potravinu by neměl být v roce 2024 zásadní problém a dokonce už to ani není nad finanční možnosti soukromé sféry. Pokud takový důkaz máte a jedná se o distribuovanou potravinu, pak je to jednoznačně obecné ohrožení a musí se okamžitě konat. Proto moc nechápu, že se k nám může vozit pochybné obilí a další komodity a pořád slyšíme, že je vše OK. Obojí platit nemůže.
Druhá věc jsou dotace. Přiznám se, že moc nerozumím struktuře dotací pro zemědělce, ale nechce se mi věřit tomu, že nejde dělat rostlinnou a živočišnou výrobu bez dotací. Našel by se někdo, kdo dokáže vyčíslit kolik je např. průměrná dotace na 1 kg potravinářské pšenice, 1 kg brambor a např. na 1 kg vepřové plece a 1 kg kuřecích čtvrtek ? Dokáže někdo dát čísla, kolik procent výrobních nákladů pokrývá při současných hladinách výkupních cen dotace na výše uvedené komodity?
„nechce se mi věřit tomu, že nejde dělat rostlinnou a živočišnou výrobu bez dotací“ – nejde jen o výrobu, jde hlavně o konkurenceschopnost při prodeji.
Samozřejmě, tak snad všichni, kdo tu píší, že dotace jsou špatné, vytvářejí možnosti korupce atd. (nejsem proti) si ale také uvědomují, že by se musely zrušit dotace v celé, minimálně, EU. I tak čeští zemědělci dostávají mnohem nižší dotace ( o tom už se tu psalo mnohokrát) než zemědělci například ve Francii, Holandsku, Německu, vlastně ve všech zemích na západ o nás. Uvědomují si to? To je otázka.
Nejsem si tím u Pepíka jist, proto jsem to napsal.
Můj dotaz směřuje k tomu, kolik ta dotace dělá u výrobní ceny a jak to koreluje s prodejní cenou a proto jsem tam uvedl jen 4 komodity. Já rozumím tomu, že jde vždy o nejnižší prodejní cenu a že je jasné, už jenom kvůli nákladům na pracovní sílu, že na západ od našich hranic musí být dotace vyšší, pokud mají mít nižší cenu než naši zemědělci.
Prostě mě zajímá, zda kilo vepřové plece má výrobní dotaci v Kotlině např. 5 korun, aby ho zemědělec mohl prodat do výkupu třeba za 40, aby ho mohl Kaufland dát do akce za 100 Kč nebo je to tak pokřivené, že Śpaněl nebo Němec dostane dotaci třeba 80 Kč aby to mohl Kaufland vykoupit od nich ještě levněji třeba za 35 a pak opět nabídnout za těch 100 Kč v akci ?
Kam až ty dotace dokázali zajít? Zda to není takový dotační koloběh peněz,kdy oligopol hypermarketů živí dotační hydru, která za odměnu sype do koryta západním zemědělcům aby moc neřvali a zákazníci mejdan platí. A mám podezření, že hydra zjistila, že zemědělci chtějí už víc než je ochotná dávat a tak skrze GD má vymyšlený outsourcing zemědělství do rozvojových zemí , kde to bude vycházet pro ni lépe. Což je osvědčené globalizační schéma.
Zemědělci nechtějí víc, ale přibyla jim administrativa, musí staále něco vyplňovat a mají limity, kdy se mají problém trefit do kolonek, které vymýšlejí lidé od Zelených. Pokud se netrefí do kolonek, musí snižovat produkci. Tak to vysvětloval jeden český traktorista v Praze.
Náš soukromník také má nový traktor New Holand, 33 let jezdil na starém Zetoru.
reply to Pepik 23 února, 2024 (17:31):
Bavíme se tu o potravinách . Dokázat zakázané látky v potravinách nebo nepřiznanou geneticky modifikovanou potravinu by neměl být v roce 2024 zásadní problém a dokonce už to ani není nad finanční možnosti soukromé sféry.
Bohužel, prokázat třeba rezidua pesticidů, antibiotik nebo GM je poměrně složitý proces, zdlouhavý a finančně náročný. A ne každá laboratoř na to má potřebné vybavení a odbornost.
Pracovat s hmotnostním nebo plynovým spektrografem nebo AAS nemůže každý inženýr z Afriky.
Mohou si to dlouhodobě dovolit jen poměrně velké podniky.
Nejde udělat jen jednu analýzu, musí se jich dělat vždy víc. A provádět to z každé šarže.
A když nevyjde jeden vzorek, musí se analýza opakovat z rezervních vzorků ze stejné šarže.
A když nevyjde ani to, musí se to znovu navzorkovat a provést další analýzy.
No a vzhledem k delšímu trvání analýz se může stát, že už není z čeho brát další vzorek, protože zboží je „sežrané“.
Věříte tomu, že Belgičané, Španělé nebo vedle Němci dokáží vychovat prase levněji než naší chovatelé, kteří mají třetinové platy?
Španěl v zimě může mít levnější chov, ale v letních vedrech nevěřím, že dokáže konkurovat. Prase má poměrně velkou tukovou vrstvu, která ho chrání a nemá potní žlázy. Ochlazuje se otevřením tlamy a zrychleným dýcháním jako pes, akorát nevyplazuje jazyk.
Belgičan má výhodu od Španěla, že tam není vedro a prasata mají pohodu. Němec je na tom co se týče počasí stejně, na severu u moře nemrzne, v Bavorsku jo.
Takže jediné co je jiné jsou dotace, kterým naši zemědělci nejsou schopni konkurovat.
Do roku 96 jsem byla v kravíně, litr mléka kupovala mlékárna za 6 korun, dnes je za 9 korun.
Článek z roku 2009 : „Výkupní cena litru mléka už se dostala pod hranici šesti korun a přitom náklady na produkci jsou osm korun na litr. Na takové úrovni byla výkupní cena mléka naposledy v roce 1995 Situace je tak dramatická, že pokud se v horizontu dvou měsíců něco nestane, octne se Česká republika na prahu vybíjení stád,“ varoval prezident agrární komory Jan Veleba.
V říjnu 2023 se od prvovýrobců nakupovalo kravské mléko třídy Q. za 9,98 Kč/l, což je o 0,07 Kč/l (0,7 %) více než v září. https://www.agropress.cz/cenovka-mleko-srpen-2023/
https://www.youtube.com/watch?v=lXyjxVF7aQs
Michal Svatoš o geneticky modifikovaných potravinách diskutuje s Josefem Skálou.
Americká vládní agentura USDA varovala před ilegální produkcí nelegálními geny modifikovaných ukrajinských potravin, které se dovážejí do EU. Podle Agentury USDA je 3 až 5% ukrajinských plodin zamořeno na černo geneticky modifikovanými plodinami.
Tyto plodiny jsou modifikovány dokonce neregistrovanými a zakázanými geny! Z každého hektaru těmito zakázanými rostlinami osetých polí je generován dodatečný zisk 70 USD! Jde prý o obrovský kšeft, proti kterému ukrajinská vláda není schopná zasáhnout. I při odhalení pěstitelů a dodavatelů je podle Ukrajinských zákonů nemožné pachatele pokutovat a trestat! Ke kontaminaci při dovozu do EU dochází v procesu přepravy, kdy se tyto plodiny “samovolně smíchají” s geneticky neupravenými. (V originále zprávy – “inadvertent commingling”.) Zejména je takto modifikována řepka, kukuřice a sója! Podle ukrajinských zákonů nemusí být geneticky modifikovaná potravina označena, pokud je podíl genetických úprav 0.9% plodin obsažených v potravině. Ukrajinská levná řepka se nyní masivně dováží do EU, a zde se hlavně lisuje na olej. Ceny evropské řepky, která nesmí být geneticky upravována jsou nyní 447 USD za tunu, kdežto ukrajinská řepka, která podle USDA může být geneticky upravená se prodává jen za 345 USD za tunu. Po ukrajinském obilí, kuřatech a dalších nekvalitních potravinách jako jsou toxické medy, tak evropské zemědělce ničí další nekvalitní ukrajinské produkty – řepka, kukuřice a sója!
https://apps.fas.usda.gov/newgainapi/api/Report/DownloadReportByFileName?fileName=Biotechnology%20and%20Other%20New%20Production%20Technologies%20Annual_Kyiv_Ukraine_UP2023-0041.pdf
Ministr zemědělství Maďarska před pár dny oznámil, že byla odhalena zásilka 40 tun geneticky modifikované kukuřice, jejíž dovoz a pěstování je v EU striktně zakázané! Podle maďarských médií už dnes znečištění genetickými modifikacemi může prakticky ovlivnit celé ukrajinské zemědělství, a pouze největším zemědělským společnostem se podařilo udržet kontrolu na vlastních územích a ve svých výrobních a logistických zařízeních, aby se vyloučila geneticky modifikovaná produkce, a to čistě z obchodních důvodů. Za vším prý stojí USA, které se snaží prolomit blokádu EU před geneticky modifikovanými potravinami!
A celková situce na bojištích a v Rusku je zde https://www.michalapetr.com/
Navrhují panu Vidlakovi,založit novou organizací, náš zemědělskou venkov.
Docela hodně zemědělců, se zapojilo do jejich zorganizované demonstrace a tito potřebují, aby se jich někdo zastal.Jsou vládou ponižování ,zatracovani, přítom není rozdíl v jejich pracovní činnosti,jako ti co je vláda chválí.
Milý zemědělče,
Vidlák už založil Institut českého venkova.
Mnohokrát tu psal, že nemá politické ambice.
Pokud cítíte potřebu založení dalšího zemědělského spolku, neváhejte a pusťte vše do toho.
Stojí to jen spoustu času peněz, jinak to jde prakticky samo…
Spolek bez příjmů státních peněz není neziskovka.
USA padají a budou se snažit udělat to, co je výhodné pro ně – kolonie, které jim zůstanou připoutají pevněji a budou je vytěžovat drsněji.
A protože vládci třetího světa vidí, co je západ zač, zbývá prakticky jen Evropa.
Je možné, že kořist západu po vyhrané studené válce – východní Evropa – se částečně vymaní. Ale radši se neptejme, jaké šance vymanit se má Česko s ohledem na nastavení populace, kvalitu politické reprezentace a dějiny v porovnání třeba s Maďarskem nebo Srbskem.
Prostředků k utužení režimu je dost. Nejhorší svoloc jsou vojáci, kteří prohráli válku. Takových bude mít Evropa k dispozici brzy statisíce.
A teď formulujte vize pro Českou republiku…
O tom kdo z Evropy kam padne rozhodne, podobně jko Jalta, jednání o míru na Ukrajině. Naši vládní slouhové si tam dojedou pro notičky, jak jsou ostatně zvyklí.
Obávám se, že Rusko bude mít zájem jen o ty oblasti, jejichž obyvatelstvo cedilo krev kvůli tomu, aby mohlo nebýt v zóně Západu…
Myslím, že budou mít zájem i o nějakou nárazníkovou zónu.
Chtějí denacifikaci Ukrajiny, demilitarizace se jim daří dobře, my už nemáme žádný protlietadlový systém. PePa 107 shání granáty po celém světě, akorát nepostřehl, což u rozvědčíka je dost problém, že tyto granáty má Globální jih a ten je s Ruskem zadobře.
Takže zbývá pochytat nácky a jak vyplynulo z rozhovoru s Carlsnem, klidně toto území by asi nechal Polsku, Maďarsku a Rumunům. S poťouchlým úsměvem, ať si užijí.
Nárazníkové pásmo, pokud se Evropa posune do roku 1997, budeme my, můžeme mít €, klidně nás může dál vysávat Eurosojuz, nebo budeme v NATO. Jen nesmíme mít na svém území americké základny a zbraně s dlouhým doletem, jaderné zbraně a podobně.
Tohle Putin navrhoval na podzim 2021.
Tak to je pro nás jeden z nejhorších možných scénářů.
Kdo si hraje se sirkama ……
…u toho to muze drive ci pozdeji mit vliv na funkci.
„Prostředků k utužení režimu je dost. Nejhorší svoloc jsou vojáci, kteří prohráli válku. Takových bude mít Evropa k dispozici brzy statisíce.“
Obávám, že tolik jich vážně nezůstane. Respektive nebude západem dovoleno, aby jich zůstalo takové množství.
Není jim pomoci. Jsou zajatci své víry.
Mucha – Ježíš
https://www.youtube.com/watch?v=goQtQb-U7OI
mucha je zajatcem svý víry? notak jistě. stejně jako vy, kupříkladu.
líbí se mi na tom to neokázalý hrdinství: nebojácně, tváří v tvář se postavit těm magorům, co jim mrdá v hlavě – když máš jistotu, že tě neseberou fízli za hanobení a hlavně, že ti nikdo nepřijde v noci uříznout hlavu.
Něco tak neskutečně odporného jsem snad ještě neviděl.
Já bych dotace zase tak neodsuzoval. Bez dotací a regulací se prosadí vždycky to řešení, které vede nejlevněji k dosažení největšího zisku, tedy naprostá nadvláda peněz – bez ohledu na cokoliv. Regulace a dotace jsou nutné, chceme-li i něco jiného než jen neomezené bohatnutí těch s nejostřejšímni lokty na úkor všech ostatních. Problém je jen v tom, že se ty regulace a dotace dělají blbě. Mysleme na to.
Dle mého názoru může být dobrá a špatná regulace, ale dotace může být jen špatná. Pokud se reguluje např. množství pesticidů v potravinách je to příklad dobré regulace, pokud se reguluje zahnutí banánů je to příklad špatné regulace. Regulace může zvyšovat náklady a většinou je i zvyšuje, ale týká se všech v oboru bez rozdílu, pokud není prolobovaná na míru, což je ukázkový příklad nekalé soutěže. Základním předpokladem je, že regulace navrhují a realizují lidé, kteří oboru rozumí, chápou důsledky a cenu navrhované regulace a a nejsou hmotně nebo ideologicky na této regulaci zainteresovaní.
Dotace pak v sobě nesou jednoznačně korupční potenciál, protože buď je to dotace pro všechny a pak není normální něco dotovat všem, jelikož je to pouze účetní operace přes státní aparát. Nebo je určená těm, kdo „dotace umí“ a pak je to opět nekalá soutěž za peníze daňových poplatníků. Úplně ukázkový příklad je zatravnění zemědělské půdy a sekání trávy podle dotačního kalendáře. A to se nebavím o tom, že primárním znakem dotace je především byrokracie a kontroly.
Trochu z jiného soudku. Umím číst, paní Sommerová by mně pochválila. Umím snad i myslet, ale za to by již pochvala nebyla. Nemyslím správně podle paní Sommerové.
A tak čtu a nestačím se divit, náš pan president bude mít dva mluvčí. Jednoho muže a jednu ženu. Pro každé pohlaví. A co pro ty, jsou mimo tyto dvě opuštěné kategorie? Jasně, chápu, to přijde salámovou metodou.
Možná by bylo lepší mít dva presidenty. Jednoho na sluníčko a druhého do nepohody. A k tomu jen jednoho mluvčího, aby je korigoval. Bylo by to o fous dražší, ale kdo by koukal na mamon, že?
To uz tady udajne bylo v dobe starych Slovanu.
Vladyka, vladce v dobe miru
Vojvoda, vladce v dobe valky
A protoze my se ted nachazime v obdobi nemiru, tak by se mohl hodit nejaky dvojjedinny p-rezident 😉
když tak pozoruju tu naši gumu, tak mně by úplně stačil nepresident.
Nemůžeme počítat grošíky. A paní dokumentaristka Sommerová je ryzí demokrat, taková elita národa.
byl bych se zeptal, jestli pí s. sama sebe počítá mezi ty nevědomé nevbo mezi ty vědomé, jejichž hlas by měl mít větší váhu … ale to je taková zlá otázka, řekl bych, putinovská …
Mě by stačil jeden prezident, ale opravdový. Ne ta loutka PePa, kterou řídí agent CIA Kolář, který plní rozkazy amerického Deep State. Zeman měl chyby, ale byl to náš poslední opravdový Prezident.
Minimálně měl názor, i když to často podivně prezentoval. Ale chytrý člověk rozhodně. Teď máme hrdinu z amerického komiksu.
👍
Majkl, tak to je trefa do černého. Pobavil jsi!
Je otázkou, čí agent Kolář ve skutečnosti je. Na AE News měli zajímavou spekulaci, že PePa svými aktivitami nahrává Rusku, protože chce definitivně odzbrojit Evropu tou svou snahou o zorganizování sbírky na dělostřeleckou munici. Je logické, že agent Kremlu by se obklopoval svými. A Kolář měl jednoznačně vazby na Rusko. A je přece známá věc, že nejlepší utajení agenti byli často jako součást krytí největšími exponenty režimu, proti němuž ve skutečnosti pracovali.
V této logice se veze celá ojrovláda, o České nemluvě. Pokud by bylo cílem východu nás zlikvidovat ekonomicky, není lepších pomocníků. Jednají jako zaplacení.
Jako že se velmoci domluvily udělat z menších zemí kolonie otroků a nepřátelství jen předstírají ?
Je to reálná pracovní varianta.
Kolář není jediný, známý je Štětina, generál Pavel a další.
A nejvíc mě §ere jak to najednou vůbec nikoho ne§sere. Jeden si říká, to už musí být to dno, ale kdepák, ještě je tam furt prostor.
Jak tak sleduji úpornou snahu EU o likvidaci zemědělství v Evropě, tak mě napadá jen jeden možný důvod, otevřením volného dovozu chybějících zemědělských komodit ze třetích zemí, ze zemí tzv. jihu, se pokusit zajistit jejich odtržení od BRICK a přetažení na stranu západu. Poslední zoufalý pokus. Proč by se sem jinak vozily mléčné výrobky z Indie? Tady krávy jedovatě prdí, ale v Indii to nevadí?
Re: Hora
Prdění krav f Yndyji nevadí a vy jste „blbééj Hora“. Úplně ganc.
Termín jste
„blbééj Hora“
není nadávka, to jsem vám pouze prakticky osvětlil princip fungování myšlenkových pochodů libtardích soudruhů.
Neboli všichni, kteří nejsou v zákrytu, jsou blbí, protože o zjeveném dogmatu NEJvyšší pravdy se NEpochybuje.
Stupňující se pokusy o ekonomický rozval Ojropy, potažmo Čtvrté Říše, která se hrdobí zástavou s tuctem hvězdiček mají vícero příčin. Zajímavý je ovšem jejich časový souběh:
1/ pokus brzdit pád podobné Říše, která má ovšem těch hvězdiček o pár kousků více, asi tak o osmatřicet.
2/ pokus nabýt nové kolonie = ekonomicky i politicky podřízená území, která odvádějí různé formy tributu.
3/ pokus vytvořit z poloostrova Ojropa vojenské předmostí k dalšímu postupu do méně vyrabovaných oblastí a zároveň v nové kolonii nastavit takové ekonomické podmínky, aby se vojenská služba zdála většině obyvatelstva býti mnohem lukrativnější, než obyč civilní živoření. Viz Ukraruina.
4/ pokus rozvrátit nebo alespoň brzdit vznik nových hospodářských, politických a vojenských struktur na mezistátní úrovni.
Atd., atd. …
nejsem v tomhle protřelá, ale v Indii krávy moc nepěstují, jednak z důvodů náboženských, maso z krav nekonzumují, mléčné výrobky tam podléhají v teple rychlé zkáze.
Naopak se do Indie vozí z Evropy sušené mléko, lteré nemají problém skladovat a lépe se transportuje.
Dodávky zatím probíhají opačným směrem.
Hlavně ta ekologie dostává na řiť tím, že se mají potraviny přetahovat přes půl světa.
Ikdyby ta kráva v Indiii, Jižní Americe, bůhvíkde, ani jednou za život neprdla, převoz jejích produktů a ostatků je neekologický.
Re: Máňa
Kravy se nepěstují, krávy se chovají.
A vozit krávy z jiných končin je nutnost, protože se zabíjejí na lodích a ty jsou na širém moři mimo jakoukoli jurisdikci.
vím o jatečných lodích, kde v Jižní Americe nalodí krávy a během cesty do Evropy je porazí a zpracují posádky z Filipín, zbytky lijou do moře a podmínky při porážce a zpracování se blíží texaskému masakru motorovou pilou.
když tahle loď přistane, je to kvůli smradu zralé na vyklizení přístavu.
Evropan zaplatí 500-700 korun za uleželý jihoamerický stejk
Jo, už zfermentovaný, ale blbýma bakteriema:-)
Mě tak napadá, klasika žánru. Námi placení aktyvysty nám tady chtějí počítat klece pro slepice a zajímá je wellbeing krav, což je samo o sobě fajn, zvířátka mám rád.
Ale, že by někdy někdo z těch nových svatých opravdu bodnul do vosího hnízda a zajímal se o ty chudáky krávy na těch lodích, ani slovo. Asi ty lodě patří správnému majiteli – podnikateli-filantropovi. Který je filantropicky platí.
Jako na Ukrajině, jaká je asi uhlíková stopa jedné vypálené rakety – od vytěžení nerostu po likvidaci škod na majetku a zdraví? To bude asi demouhlík.
Ale to je přece ten správný uhlík… Zcela demokratický. Dokonce liberálně demokratický.
Do Indie se bude stěhovat Kalamity Jane Afročeška a Pekarová i s Adamovou.
Je to země, kde se uctívají staré krávy.
Jestli se něco nezměnilo, tak obě jsou to jalovice.
Indie produkuje ročně 111 milionů tun mléka, tedy asi tolik, kolik USA nebo kolik činí dvě třetiny produkce EU. Co se týče obchodu, Indie vyváží asi pětkrát více mléka a mléčných výrobků než dováží.
(eAgri – Situační a výhledová zpráva, Mléko, 2022.)
JInak: V Indii ani nikde jinde na světě se krávy nepěstují.
Ba ano, pěstují. V českém parlamentu.
Kdo by taky ty krávy choval, že?
Ach tak, proto se tyto neumí chovat…
Jste na omylu Marie, krav tam mají více než dost a jediný rozdíl je oproti nám, že je nejí a nezabíjejí. Prostě je vyhodí a čekají až chcípne. Dělají to i s telaty, svážou jim tlamy aby nemohly pít a příroda se postará.
Dnes tam mají i vysoce produkční holštýnky, které mají poněkud jinak postavené uši, které jsou navíc delší než má původní americké plemeno, jinak tvarovanou hlavu, takže z toho usuzuji, že vznikly překřížením původního zebu, kterého je taky několik plemen. Jelikož mě to zajímá, tak mi facebook furt tato krátká videa servíruje.
Bedlivě to sledujte i nadále a čas od času nám napište podrobnosti.
Nevím jestli si děláte pr.del, ale podobně postupuje i Brazilie, náš skot je už dlouhodobě prošlechtěn, ale nemá rád příliš velké vedro. Kdežto ten indický je uzpůsoben horku, ale zase má nižší kvalitu masa a proto se kříží s evropskými a americkými plemeny.
Brahmousin (Brahman x Limousin)
Brahorn (Brahman x Shorthorn)
Brangus (Brahman x Angus) https://en.wikipedia.org/wiki/Brangus Výzkum křížení plemen Angus a Brahman byl zahájen asi v roce 1932. Křížení brahmanského a shorthornského skotu vykazovalo dobré výsledky.
Hodně podobně vypadají i ty indické kříženky https://www.comprerural.com/girolando-rusticidade-e-produtividade-na-pecuaria-leiteira/
Jde o tropický dojný skot (5/8 hol + 3/8 gir – Bi Mestiço)5/8 krve holštýna a 3/8 brahmána.
A ten brahmán se také šlechtí a vypadá ta kráva takto https://www.comprerural.com/conheca-a-grande-campea-do-gir-leiteiro-durante-a-megaleite-2022/
A nejsem přihlášená 🙁
A tady je názorný obrázek jak se dostane výsledné křížení 5/8 holštýny a 3/8 brahmána (gir)https://www.researchgate.net/figure/Figura-3-Estrategia-de-cruzamento-para-obtencao-de-animais-PS-utilizando-nas-tres_fig3_320686254
Nevím, píšete krávy – ale co dělají s voly? Ty baštěj či co
Máte pravdu, v Indii krávy moc nepěstují… To zasadíte tele do záhonku a než z něj vypěstujete krávu, tak to tele shnije… To samý s bejkem… To je na hovno, takováhle práce…
To Hora: podívejte se na to očima Bruselských …
Oni vědí, že krávy prdí stejně v EU jako kdekoliv jinde. Jenže se nabízejí varianty:
1. EU podpoří místní zemědělce – to znamená, že nebude žádný dovoz nebo bude velmi snížen. Problémem je, že menší cla a daně z dovozu znamenají menší příjem do bruselského rozpočtu (část daní a poplatků z dovozu jde jako příjem Bruselu), budou tedy, při vzrůstající potřebě aparátu EU, potřebovat více tlačit na členské země, aby zvýšili financování Bruselu. Dále, máme zde lidi jako A. Vondra (alias PROMOPO Vondra), kteří hýkají nadšením, že už je na vesnicích klid, nerachotí žádné traktory, nesmrdí hnůj a nekdákaj slepice – zkrátka, že je všude konečně pěkně vše zatravněno a uklizeno. Ve výčtu by se dalo pokračovat. A tyto lidi by byli nespokojeni, kdyby na vesnicích rachotili a smrděli zemědělci … a na těchto lidech reálná moc Bruselu stojí …
2. varianta je, že zaříznete zemědělce – tím si zvyšujete příjem do svého rozpočtu a v podstatě uplácíte lidi typu PROMOPO Vondra …
Takže otázka zní? … kterou variantu byste jako člen bruselského vedení preferoval?
Proto je u zastupitelské demokracie to důležité přídavné jméno, které je dnes plíživě nahrazováno termínem liberální. Už nezastupují, jen svobodně kradou na úkor vlastních národů.
Obávám se, že dovoz zemědělských komodit z třetích zemí zatím bruselští proklamují jako otevřený trh, tedy minimálně zatížený dovoznímy cly. Něco jako Ukravína.
Možná potřebují zatravnit všechna pole také proto, aby na nich nastavěli slunečníky a energii mohli vyvážet do rajchu a draze kupovat zpět….. .
Za těmi pletichami jsou vždy jen peníze a smysl to nedává proto, že nemáme všechny informace, protože je mít nemáme, abychom se necukali. Musí se žába řádně dovařit.
OT
A na vojne na rikali: „Myslet znamena hov*o vedet!“
„“Je zřejmé, že Ukrajina zaostává,“ domnívá se Politico.
Další výzvou pro Ukrajinu je udržet si víru ve své vítězství. Nálada mezi spojenci je „pochmurná“, jak ukázala mnichovská konference, „kde loňský lehkovážný optimismus ohledně úspěšné protiofenzívy vystřídal kyselý pesimismus“.
Ben Hodges, bývalý velitel americké armády v Evropě, nabádá k optimismu a tvrdí, že se objevilo „příliš mnoho defétismu“.
„Myslím, že Rusko je ve skutečnosti v horší pozici, než si myslíme,“ řekl Hodges.“
Myslewt neznamená vědět-. Myslet si můž ledacos, ale vědět – tu musím znát ověřená fakta.
Nejak si nemuzu vzpomenout, ze by Prazsky hrad nekdy prijal navstevu treba vietnamskych uprchliku, kteri se uspesne zapojili ….
pisou na novinkach:
„Prezident Petr Pavel v pátek přijal na Pražském hradě uprchlíky z Ukrajiny, kteří se úspěšně zapojili do života v České republice.“
Úlohou zelené gumáky je důstojné vystupování a moudré tváření. Jiné smysluplnější chování při IQ 107 nemůžete očekávat.
Re: JŠ
Tak ještě může vyluzovat všelijaké zvuky, jimž budou soudruzi říkati „moudra“ a Švejkové s různými Targusy budou lháti o mletí hoven.
Zvuky mohou vyluzovat jeho dva noví mluvčí – čím víc mluvčích, tím víc prezident.
Re: pd
V takovém případě musejí být mluvčí tři.
Adidas má tři proužky a do mariáše musejí být také tři kusy.
Tak to vidíte, jak jsem chytréééj a krááásnéééj…
Proto taky PePa107 nepozval návštěvu vietnamských uprchlíků.
Protože „Čím víc proužků, tím víc Adidas“
No a na další mluvčí už mu Markéta Dvousvetrová jako předsedkyně parlamentu nechce dát peníze.
Do kamene tesat!
https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/protest-doktor-traktor-prisel-lecit-klimafanatiky.A240222_165203_p_politika_nef
…Ano, dotace pokřivují trh, způsobují chybnou alokaci zdrojů, jsou projevem násilného přerozdělování a živí gigantickou byrokracii. Pryč s nimi. Ale pokud jsou významnou částí podnikatelů brány jako náhrada za škody, které jim působí unijní a státní regulace, pak lze chápat, že se jich zemědělci nechtějí vzdát.
Umožněte zemědělcům normálně hospodařit, normálně podnikat, normálně obchodovat. Až pak jim můžete sahat na dotace. Né obráceně, né obráceně! To je poselství protestujících zemědělců. Ano vládní propagandisté to překládají jako heslo ve stylu „dejte nám více peněz daňových poplatníků“. Ale to je lež, která má proti zemědělcům poštvat ostatní veřejnost. Tuto lež popírá i fakt, že hlavním terčem odporu protestujících je nikoli náhodou balík unijních opatření s názvem Green Deal.
Nechte nás žít a pracovat, volají zemědělci ze svých traktorů. A my nebudeme potřebovat žádné dotace, protože umíme vyrábět kvalitně a levně, kdyby nám to stát dovolil….
Ten stát, ten mi taky pije krev, jak se osamostatnil.
Chyba, štát sa neosamostatnil, štát bol ukradnutý. Informujte sa u najväčších bánk a korporácií sveta.
Jo, byl nám ukradenej vždycky, někdo se ho musel chopit. Kdo jako sestává ze státu?
Zdroj, paní Mileno? Dík.
Zdroje došli. Zeptejte se v příštím kvartálu.
Omlouvám se, ono je naznačeno, že jde o citace …
Mám tam přece odkaz.
Jo, ale jste Milena, na to nezapomínejte
Nějak mi v tom dnešním blábolu chybělo faktické zhodnocení té pondělní takydemonstrace: „Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky!“. Takže jste uspořádali přehlídku zemědělské techniky a místo toho, abyste tu Prahu aspoň trochu efektivně zablokovali, byla Praha průjezdnější než jiné všední dny. (koukal jsem na různé kamery a tak volnou Legerku už jsem dlouho neviděl.) No a pak jste si udělali piknik na Malostranském náměstí. Tak z takovéhle demonstrace se ta pětikolka určitě posere strachy.
Já jen doufám, že vás za to aspoň slušně platěj a že jste tu povedenou taškařici nefinancovali ze svýho.
Je vám jasný, že jste týhle vládě akorát názorně ukázali, že se nemá čeho bát? No a taky se nebojí. Takže likvidace ekonomiky, průmyslu, zemědělství, škoství, zdravotnictví a nakonec samotné státnosti bude pokračovat dál dle plánů Aspen institutu a k realizaci těch plánů jste přispěli jako užiteční idioti. Fakt byste za tuhle službu měli být dobře placeni.
Já už tu snad dlouho nebudu, ale vaše děti v tomhle svrabu budou muset žít. To vás tak serou, že jim budujete tu nejhorší možnou budoucnost? I když třeba budou s vymytými mozky hledat každodenně svou genderovou identitu a na nějakou rozumnou činnost nebudou mít čas. A budou žrát dotovaný ukrajinský jedy a budou šťastni.
A ještě bych to doplnil citací J. Dědečka – Nechte samet sametem, pánové a dámy. Buďto s nima zametem, nebo oni s námi!
Už zametají, Jirko, už zametají!
A co jste proti vládě udělal Vy ???
A co jste proti vládě udělal Vy ???
Ano a když mu v hospodě daj přesolenou polívku, tak se nesmí ozvat, protože sám žádnou neuvařil.
Uvědomujete si vůbec, že kdyby něco dělat chtěl, tak by musel s Vidlákem, Dufkem a Jandejskem svést boj o vedení protestů?
Takže by musel bojovat proti vládě a vedení protestů současně. Navíc tu byl ten s 200 traktory, kterej měl bejt jen podvod ODS a příště se rovnou vyžene každej, kdo u protestování bude chtít něco měnit.
Děláte politiku. Do toho patří taky poslouchat lidi a někdy uznat chybu a upravit strategii. Je to lepší, než ztratit kontakt s realitou a přijít o podporovatele.
Toho, že to vyznělo slabě je plnej net a i Vidlák někde napsal, že se příště bude blokovat. Tak proč to PeS nemůže ani říct?
Jestli se Vidlák bude chovat jako Fiala, tak skončí jako Fiala.
Je jedno jestli utloukací argument bude „jsi proruský“ nebo „co jsi proti vládě udělal ty“.
Děkuji…
A ano, příště už budeme důraznější! Příště… A kdyby ne, tak přespříště už docela určitě. A úplný vrchol by byl, kdyby si dle vzoru Cimrmana nedali po obědě doutníček! Neplačte, sami jste si to zavinili! Tím by tu vládu dokonale znemožnili…
Je velký rozdíl mezi kritikou a výsměchem. Z Vašich příspěvků většina cítí to druhé. Možná to není úmysl, možná si to neuvědomujete, ale můžete se nad tím zamyslet, pokud chcete.
Nemluvte za většinu
Popsal jste to velice přesně. Z pochodu ČEZka směr kouřící hovno neuhneme ani o píď.
Zatímco my jsme se snažili, vy jste fandil doma z gauče, že?
Já jsem invalida, závislej na autě. Takže když jsem se přímo od Vás dozvěděl, že Praha bude zablokovaná, zústal jsem pracovat doma na HO. No a žádná blokáda se nekonala. A tak tedy nějak nevím, o co jste se snažili. Pokud tím cílem bylo ukázat vládě, že vám (a dalším), může dál v klidu srát na hlavu, uspěli jste na 100%. Blahopřeju.
A další podobné hodnocení si můžete přečíst pod článkem paní Markové…
I v dalších článcích. Např.:
https://pravyprostor.net/svejk-ma-plno-nastupcu/
nebo
https://protiproud.info/politika/7759-traktory-v-praze-poklidnych-protestu-se-vlada-ani-brusel-neboji-proc-zemedelci-nezasypali-vladni-budovy-hnojem-smrtici-green-deal-podporovany-fialou-a-zavadeny-eu-klimaticti-lhari-ukazou-zemedelci-silu-u-volebnich-uren.htm
Holt snažili se, snažili, ale dopadlo to jako vždycky. A říci si nedají.
„Grýndýl kohout na obzoru roztahuje spáry, žene větrem naši zkázu chátra zelená,
věřili jsme na pokoru u popravčí káry, zlatá doba nenastává, bude kamenná…
… bude kamenná … bude zelená…“
(volně podle Karla Kryla)
Opravdová genialita, stejně jako opravdová kvalita a skutečná krása je nestárnoucí, protože vyhmátne jádro věci, podstatu.
A Karel Kryl geniální prostě byl.
Už jsem někde vícekrát zmiňoval, že by bylo vhodné a pro reputaci ČR lepší přejmenovat letiště v Ruzyni na letiště Karla Gotta. Vyjímal by se tam jistě dobře i Kryl, ale toho venku moc lidí nezná.
Ano, být invalida závislý na autě, to je přesně ta správná kvalifikace, abyste se poškleboval těm, kteří se pokusili něco udělat.
Všechno (skoro) je také řemeslo, které je třeba se učit a drilovat. Udělali jste maximum v dané chvíli možného. Život jde dál a výzev – práce bude přibývat. Zapracujete poznatky a posunete se. Je čas na komentáře k věci, ne na pošklebky.
Jo, takže kritika je pošklebování. Jak za Lenina – kritika ano, ale jen ta konstruktivní. Za jinou kritiku kriminál, že?
A že jste se pokusili něco udělat – a smím vědět co konkrétně? Zatím jsem se dozvěděl, že jediné, co jste udělali byla putovní výstava zemědělské techniky mezi Wilzoňákem a Těšnovem a pak takový hezký piknik na Malostranském náměstí… Doufám, že taliány chutnaly a portské se vydařilo. Ničeho dalšího jen trochu významného jsem si nevšimnul. Ale asi jsem špatně sledoval. No pravda, osobně jsem tam nebyl, fyzicky bych to nezvládnul. A vám přeju, ať sám nepoznáte co je to invalidita typu, že jste rád, když o berlích po rovině ujdete 100 metrů. A stačí k tomu jedinej blbej úraz.
Víte co? Mlčte už, víme, že jste invalida, že jste se nijak neúčastnil, tak už buďte zticha, už jste otravný. Místo abyste uznal alespoň snahu, protože každý kamínek je dobrý k tomu, aby se tahle banda gaunerů z pětidemolice cítila ohrožená, alespoň na chvilku, tak tu neustále kritizujete. Pusťte se do toho jinak, když máte tolik výhrad. Ale to asi nepustíte, že? Tak už držte ústa.
👍
Dovolím si vstoupit do Vašeho dialogu s oponenty. – Předesílám, že k demonstraci se nevyjadřuju, poněvadž demonstrace obecně považuju za svého druhu politické manévry a ty jdou mimo můj duševní obzor. Jsou to věci, pro které nemám buňky a vůbec bych je neuměl organizovat.
Nicméně jsem přečetl Váš příspěvek do proběhnuvší polemiky, je to tento zde:
https://web.litterate.cz/stalo-se-toho-jeste-vic/comment-page-1/#comment-252334
Odpusťe upřímnost.
Tento Vidlákův článek není primárně o demonstraci, nýbrž je vcelku věcným a faktograficky správným výčtem některých událostí poslední doby.
Když nějakou, byť dobře míněnou kritiku demonstrace zahájíte slovy (přesněji: výpadem) o tom, že předmětný článek je blábol (což není), nemůžete očekávat z druhé strany vstřícný přístup. A vy u toho nezůstáváte, nýbrž pokračujete ve stejném duchu hodnotícím jazykem: takydemonstrace, Černomyrdinův citát, pikninik na Malostranském, povedená taškařice… vlastně bych mohl opsat celý Váš příspěvek. To, zlobte se nebo ne, opravdu má do věcné kritiky docela daleko a ke zmíněnému „vyšklebování“ má to mnohem blíž.
Kromě toho, patrně nikdo z účastníků diskuse o Vaší invaliditě nevěděl a vědět nemohl. Takže operovat tímto argumentem je z Vaší strany tak trochu podpásovka. Jistě chápete, že nikdo z přítomných Vám úraz a jeho následky nepřeje, naopak.
Chápu Vaše rozladění z demonstrace, která neproběhla podle Vašich představ, neupírám Vám právo na kritiku (abych poznal, že kape kohoutek, nemusím být instalatér), ale forma, kterou jste ke kritice zvolil, byla nešťastná, a zrcadlovou reakci Vidláka a dalších jste si přivodil sám.
Jakmile zacne nekdo vydavat fiasko za uspech a nasleduji vzajemne gratulace a uvahy o zapalene svicce proti tme, tak rychle pryc od toho!
No, já nevím jak Vy, PeS-e, ale jestli to ti Vámi kritizovaní zemědělci nemají tak, jako jsme to měli my v těch našich klukovských partách, když jsme chtěli druhé partě dát přes držku.
Úplně nejdříve ze všeho jsme si tu partu pořádně prohlídli a proklepali, abychom věděli, do čeho jdeme. A to i v případě, že jsme soupeře moc dobře znali. Bylo nutné zjistit, jestli třeba u nich nepřibyl nějaký nám neznámý ranař, což se běžně stávalo u přespolních part, jestli třeba nemají od poslední rvačky praky s lepšími gumami než my, jestli nezapracovali na svých opevněních, jestli mají lepší jíl do svědít než my, jestli si třeba nekoupili pevnější bičišťě a .. a jestli…no, prostě toho bylo hodně, co my kluci museli vědět o té druhé partě, pokud jsme jim chtěli rozbít držky … třeba jen proto, že chodili z naší školy přes naše území a naše holky tahali za copy a … a vůbec = byli drzí a přes držku museli zkrátka dostat, to tehdy jinak ani nešlo!
Proto jsme třeba už v naší škole, která byla spádová, s nimi nenápadně navazovali řeč, na hajzlech cvičně nakopávali jednotlivé články jejich party a sledovali jejich reakce …
Prostě toho bylo hodně, co jsme už jako malý kluci museli vědět o konkurenčních partách, jestli jsme chtěli vyhrát!
A co teprve, když jsme šli do nějakých bojů poprvé, to chtělo prostě strategii, plán, zkušenosti, které jsme sbírali i z naoko bezvýznamných šarvátek … prostě udržovat napětí, aby se protivník co nejvíce odkryl. Poučení z jiných rvaček jsme dávno věděli, že kdybychom šli jako troubové do rvaček nepřipraveni bez toho, abychom znali taktiku a nejslabší články protistrany, tak bychom, milejzlatej PeS-e, dostali akorát tak na budky, protože, a teď dávejte pozor, za blbost se platí/platilo a platit vždycky bude a taky, znáte to: „Amat victoria curam“.
Tuto oťukávací fázi znal a ctil každý malý kluk v naší partě, protože věděl, že ta fáze je nesmírně důležitá, prostě nevynechatelná, pokud tedy chtěl uspět a nebyl hlupák, který jde do každé rvačky akorát tak s … gumovou hlavou … pak bych to Vaše: „Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky!“ skoro chápal a … a možná napsal taky!
malí kluci
Já nějak nerozumím řeči vašeho kmene… IMHO stačilo splnit to, čím bylo vyhrožováno, tedy zablokovat Prahu. Aspoň na půl dne. Aby si ta vláda uvědomila, že to myslej vážně. Jako to myslej vážně v Beneluxu a ve Francii. Ale to ne, my jsme ti hodní, vstřícní, obětaví a poslušní. My si rádi necháme srát na hlavu.
Může mi někdo vysvětlit, proč se ta akce vůbec konala, když se nezmohli ani na pasivní blokádu?
Pravý důvod magistrály byl ten, aby bolševici mohli rychle dostat pohotovostní pluk z Benešova na Václavák. To už neplatí, ale situace, že stačí zablokovat magistrálu u Spořilova a v centru doprava zkolabuje. A z toho by ta vláda mohla dostat strach.
Ale takhle? Pro srandu králíkům.
A k tomu oťukávání nanečisto si přečtěte komentář pod paní Markovou – Přemysl, 22.2., 20:33… Zvláště ta Bastila nanečisto mě dojala… Že by tam uspořádali piknik?
no nic, každý den se neurodí … alespoň sem to zkusil
👍
Vidlák:
Děláte záslužnou činnost a pokaždé to nedopadne tak jak si člověk představuje. Bohužel to všechno ztroskotává na rozhádané opozici. Dnes už je jasné, že všichni z opozice musí něco slevit na svých požadavcích a tady je kámen úrazu. Babišovo ANO je silné, ale bez podpory SPD nezmůže nic a to platí i pro SPD, které taky není schopné nic slevit ze svých požadavků. Ostatní opoziční strany doposud nepochopili, že jejich volební programy mají váhu toaletního papíru a místo aby uzavřeli aspoň pětileté spojenectví a šli do koalice s ANO a SPD, tak jenom šaškují a Pětidemolice si mne ruce.
Nedivím se, že na hodně našich občanů padá beznaděj, ale co čekat od našich občanů, když dodnes nezaujali pevné stanovisko ke Covidu a dnešní inflaci, která jim sežrala značnou část úspor. A to jsem nezmínil tu prokletou válku na Ukrajině, která není naší válkou a kterou podporuje min. polovina našich obyvatel i s tou zátěží, kterou to pro nás obnáší.
Zelený úděl a krachy zemědělců Prahu moc nezaujaly, tak co s tím???
Je to tvrdé, ale vyhrávají vždy realisti a promyšlené strategie. Podívejte se třeba na postup Rusů na Ukrajině. Zpočátku se jim někteří smáli, jiní je nechápali, ale čas jim dává zapravdu. Prostě musíte vybudovat základy a potom na nich stavět. Dokud máme u nás vysoko nadpoloviční součet libtardů a manipulovatelných lidí, nemůžeme nic změnit, nečekejte zázraky. Realismus velí pracovat na těchto počtech. Třeba konečně přestat s covidem, jen se tím škodí. Lidé, kteří se nechali z různých důvodů, většinou nesouvisejících se zdravím, teď litují a neustálé připomínání „my jste měli pravdu“ fakt nepomůže dostat je na naši stranu. Psal jsem, že jsem sám byl trochu zklamán tím, co jsem v Praze v pondělí zažil, ale určitě nepovažuji za ideální sem přijít a rozčilovat se. Já věřím, že je plán a že se udělalo v pondělí maximum možné. Demonstrace vedli lidé, kteří dělali co umí, to snad nikdo nerozporuje. Máme dvě možnosti. Následovat a podporovat nebo vyměnit. Resignaci neberu jako možnost. Pokud někdo chce měnit, hodně štěstí s hledáním nových. Podívejte se do historie, jak dlouho podobná srovnatelná hnutí trvala. Není to radostné, ale podle mého lepší než si něco nalhávat. A za mne, jednota je to nejdůležitější, drobení pomáhá jen těm druhým. Nejsmutnější je, když pro naše drobení nemusejí ani moc dělat.
Jen můj názor.
A ke včerejší putovní výstavce zemědělské techniky nic?
Jo vlastně ne, ona to de facto pořádala vlády zaštítěná AK ČR a dalšími dvěma kolaborantskými organizacemi.
Švanda je, že Vámi kritizované akci, na níž se podílel Vidlák, se podařilo dát dohromady VÍC traktorů než Doležalovi&spol. a ještě je dostat do Prahy.
Provládní „demonstranti“ bez zájmu veřejnosti projeli pár okreskami a hrstka se jich ukázala na dvou hraničních přechodech.
Dosáhli něčeho? Ne. A – vlastně jo; miistr je ochválil, jak pěkně předstírali „protest“.
Takže – srovnejte OBĚ akce.
A vzal tedy ministr na vědomí víc požadavky pondělní nebo čtvrteční?
Nebyli někteří účastníci na obou akcích ( třeba lidé bod Jandejska)? Atd…
Nevím, proč bych měl komentovat akci pořádanou vládou. To ať si komentují vládní hujeři. Já jsem komentoval akci, OFICIÁLNĚ namířenou proti vládě, která té vládě dokázala akorát to, že tzv. protestující zemědělci se na nic nezmůžou a že si s jejich požadavky může vytřít. Toť vše.
Kdyby ta Praha byla opravdu zablokovaná aspoň na půl dne, mohli ukázat, že to myslej vážně. (a stačí zablokovat 3 – 4 důležité křižovatky a ta doprava zkolabuje sama…) Ale z obrázku je jasně patrno, že jediným cílem byl piknik na Malostranském a vzájemně se ujistit, jak jsou umírnění a vstřícní. Dobro došli!
Re PeS, já chápu, že jste z nevalného efektu pondělní demonstrace rozmrzen. Nechápu ovšem, kde berete tu drzost zhulákat ty, kteří do zorganizování a uskutečnění věci vložili co uměli a mohli. Zatím co Vy, nic. Ať už jste mohl, nebo ne. Frajere
👍
K tomu není co dodat👍.
👍🍀
dodal jsem pro štěstí ☺
On nikoho nezhulákal. Jen napsal svůj názor, na kterej má právo jako každej jinej.
To vy reagujete jak sekta, který se sáhlo na zlatý tele.
Taky jste mohli říct „asi jo, Vidlák chce přístě blokovat víc“ a je po debatě.
Nebo mohl říct nějaký rozumný důvody, proč to nakonec rozhodli takhle, i když se to mezitím ukázalo jako špatný rozhodnutí.
Kdyby jenom na pomyslné zlaté tele. Zkuste jim sáhnout třeba např…. na soudružku Konečnou. A uvidíte.
Máte pravdu, je to sekta. Spojuje je jejich víra (světonázor). Zatímco jejich protivníky propojuje moc a síla finančního kapitálu. Kapitálu, který plně ovládají a podle potřeby i vytvářejí – dřív na to museli mít rotačky, papír a barvu, dnes jim stačí stisk klávesnice bankovního počítače.
Proto sekta nikdy nemůže vyhrát, protože stále používá ony prostředky, které dnes plně ovládá protivník. Kdežto oligarchický deep state víru sekty nesdílí, on si vystačí se svou vírou ve zlaté tele.
To nebylo fér, že to sám víte ?
To jsem mu psal a se zlou jsem se potázal. Podobně blbíš.
“ …kde berete tu drzost zhulákat ty, kteří do zorganizování a uskutečnění věci vložili co uměli a mohli.“
To není moc šťastné vyjádření, protože by bylo možné je použít k obraně bohulibých počinů předmětné vlády … 😉
PS: … i k obraně …
udělali to blbě jako vždycky, čímž zprznili budoucnost dětem, a já na to hledím z gauče a kritizuju.
BTW – mnoho lidí si dnes klade otázku, do jakých absurdních konců se dostala politika a společnost.
Já Kafku zrovna nemám v oblibě, ale nestačím zírat, co v současné době projde, co se děje, co lidi akceptují jako pravdu, co pravdu.. NARATIV.
K té stávce: Pavel mlčel, Fiala to zatípl bez důkazů v zárodku, že to jsou proruské živly. Žádná reakce.
Fiala má prachy v pochybné kampeličce – žádná reakce. Dozimetr – nic.
Vondra předkládá nečitelný důkaz proti Jandejskovi v televizi – NIC
Žíje Langšádlová?
Takových kauz jsou mraky, neděje se nic.
A ve světě – dědu Bidena nechá soud přezkoumat ohledně duševní kondice, aby naznal, že má sklerozu jak čepici a nemůže tedy čelit trestnímu řízení . Ale je dostatečně způsobilý, aby byl představitelem nejsilnější země světa?
závěrem: systém se chová předvídatelně nepředvídatelně, morální kodexy, nbo jen prostou zodpovědnost a slušnost vůbec nehledejte. Co víc, vědí, že lidi již sežerou naprostou a totální debilitu.
Clánek na idnes: Nejteplejší rok za poslední 125 tisíc let. Kdo to měřil a čím? Helena Vondráčková?
Nejidálnější metodou vládnutí je VYMLČENÍ /event. okamžitá dehonestace druhé strany obviněním z ruské kolaborace – důkazem může být i starý jídelní lístek z GUMU, pokud je rychlost pohybu před kamerou dostatečná/.
Západní demokracie jde do kytek, teď už definitivně. Nejlepší léta byly do konce 80. let a pak nabrala západní demokracie velmi nehezké tvary.
Politiku ovlivňují nevolení magoři Soros, nějaký Schwab, nedostudovaný asi autista Gates. Volení politici jsou odhalování jako pedofilové, dokonce i některé královské rodiny se v tomto odporném bahně tetelí.
Nakonec budeme čekat na Putina či Číňana Si, aby tu udělali pořádek.
Dle nápisů na polských traktorech již někteří čekají dnes.
Hm, porad lepsi byt „uzitecnym idiotem“ nez idiotem, ze PeS?
Abych pravdu řekla, ono ještě mnohým je třeba otevřít oči. Fičák který nastane mnhým je otevře. Už jen ten rambajs s vojnou ledacosd ukazuje.
Ale mnohými nepohne ☻
PeS 23 února, 2024 (10:40)
Neviděl bych to tak černě. Spíše jako jakýsi průzkum bojem. Důležité bude, co bude následovat. Budou-li zemědělci své protesty dále stupňovat a postupně přitvrzovat, tak bude naopak dobře, že ten první byl jen takový decentní.
Pokud však v případě zdviženého vládního prostředníčku nebude následovat adekvátní protiakce, tak pak to byl zbytečný teátr.
👍
Obávám se, že B je správně.
To se Ecuadorské vládě nebude trpět. Porušování lidských práv, svobody a demokracie. Už aby tam United Fruit Co společně s nějakými opozičními důstojníky udělala pořádek pod duhou z pruhů a hvězd.
To je ruská propaganda. Naopak. Západ je na tom skvěle, sankce fungují, Rusko je hospodářsky na dně. Došly tanky, náhradní díly, munice, letadla, rakety. Došlo všechno. Ruské obyvatelstvo živiří v bídě, hladu a zimě. Putin je těžce nemocný, má rakovinu, parkinsona a další choroby. Je nahrazován dvojníky. Naproti tomu podpora Ukrajiny Západem je úspěšná. Ukrajina záhy v ofenzivě proti Rusům vyzbrojeným polními lopatkami dobude zpět své území včetně Krymu a obnoví na něm svobodu, demokracii, vládu práva a dřívější prosperitu. Toto je pravda, mám to ze spolehlivých pravdivých veřejnoprávních zdrojů. Zhruba více než před rokem. Jaký to rozdíl oproti „dezolátským“ zdrojům prolezlých russáckou putinovskou propagandou, plivajícím na vítězící Ukrajinu v jejím spravedlivém boji proti pohrobkům ruských židobolševických uchvatitelů, podporovanou vyspělým, demokratickým, svobodným a prosperujícím Západem v čele s nejvyspělejší světovou demokracií, Spojenými státy. Stůjme pevně za naší historický nejlepší a nejúspěšnější vládou, jakou jsme kdy měli. Bojujeme proti lžím putinovské totalitní propagandy šířené vidláckými dezinfomátory a přisluhovači.
V nerozborné jednotě Evropské Unie vstříc světlým zítřkům! Se Spojenými státy na věčné časy a nikdy jinak!
Sláva Ukrajině!
A kadet Biegler Lipavský shání nové plavky na dovolenou na Krymu, který bude mít pracovní název : „po stopách Babiše juniora“.
Re: Šumi
Putin už má i trojníky, čtverníky a pětníky.
A možná že už cvičí šestáky.
Akorát fčilek nevím, jesli se říkávalo falešnej pětník nebo falešnej šesták.
Ale ono to vyjde skoro na stejno.
Falešnej pětník. A ač to vypadá nelogicky, šesták se používal jako označení úplně zanedbatelné částky, jako se dnes říká, že něco stálo pár šupů nebo pár babek.
Re: kata…
Šesták byl dvacetník.
A fčilek jste fpééérdeli úplně ganc.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0est%C3%A1k
A nikdy jinam, ne jinak.🤣
Pořád se něcop děje – viz:
Výzva matky Navalného k manželce zesnulého syna:
“Milá Julio Borisovno Abrosimovová (dívčí jméno Julie Navalné), nyní se chci obrátit na vás. Mého syna jste naposledy viděla v únoru 2022. Nemáte zákaz vstupu do Ruska, nebylo proti vám zahájeno žádné trestní řízení, ale za dva roky jste ho ani jednou nepřijela navštívit. Fakticky jste od jara 2021 nežila s mým synem v manželství a objevujete se na veřejnosti s jinými muži (např. po filmových Oskarech s milencem Čičvarkinem). Byla jste to právě vy, kdo ho přinutil přijet do Ruska, když se právě probral z kómatu a mohl špatně oceňovat situaci. Vy jste přinutila Alexeje, aby na vás přepsal celý svůj majetek. Dokonce jsi vydědila vlastního syna, a proto s vámi nemluví. Svou dceru jste poštvala proti svému synovi. Bylo mi divné, když jsem vás pár hodin po Alexejově smrti viděla v Mnichově s úsměvem mluvit jeho jménem. Jak si přisvojujete jeho mínění po jeho smrti. Vy jste si ani kvůli slušností nedala pauzu, nedodržela smutek. Běžela jste prodávat jeho smrt. Jste podlý a nízký člověk. Pohrdám vámi a zakazuji vám kšeftařit se jménem mého syna, mého dítěte.”
https://t.me/apwagner/20406
„Konkrétně mělo jít o munici z Jihoafrické republiky, Turecka a Ekvádoru. Všechny tři země to vzápětí dementovaly. Ekvádor o tom zřejmě skutečně uvažoval, ale Rusko vzápětí zakázalo dovoz ekvádorských banánů a tak z granátů nebude nic, protože rubly za banány jsou pro Ekvádor důležitější. “
To není pravda. V případě Ekvádoru a zákazu dovozu banánů do ruska nešlo o dělostřelecké granáty zmíněné prezidentem Pavlem.
„Ekvádorský prezident Daniel Noboa vysvětlil své odmítnutí předat sovětské zbraně USA tím, že by mohly skončit na Ukrajině.
„K našemu překvapení Spojené státy veřejně prohlásily, že tyto zbraně budou použity v ozbrojeném konfliktu na Ukrajině, a my nechceme být jeho součástí,“ řekl Noboa španělsky mluvící CNN.
Hlava státu poznamenala, že Rusko má pravdu ohledně dalšího osudu vojenské techniky, a zdůraznila, že Rusko je třetím nejdůležitějším obchodním partnerem Ekvádoru, jehož orgány nechtějí porušovat mezinárodní smlouvy.“
Ten prezident byl tak „prekvapenej“, ze uplne zapomel na banany 🙂
Jestli on, na rozdíl od Agenta PePy a BcPiráta Lipavského, Noboa nebude tak trochu diplomat.
Skutečný diplomat například nikdy neřekne, že lžete. Všechno lze podat vybranou mluvou a proto řekne něco jako „O pravdivosti vašich informací by se dalo s úspěchem pochybovat.“ 🙂
Přečtěte si znovu na co reagujete.
Dobré ráno do rádia Dvojka,
poslouchám rádio a tam nám hovoří pan Kasal za Agrární komoru ČR, pochvaloval si, jak dobře dopadl protest. Ano zaskočilo mně při snídani.
To je ten pán zemědělec, který prodává ORNOU PŮDU ČEZu.
Firma ČEZ obnovitelné zdroje, s.r.o., IČ: 259 38 924, Křižíkova 708/2, 500 03 Hradec Králové, která zastupuje na základě plné moci ze dne 26.5.2022 vlastníka pozemku Ing. Ivana Kasala, bytem 790 84 Mikulovice, Mlýnská 158 požádala opětovně dne 29.5.2023 jménem vlastníka o rozhodnutí zastupitelstva obce Mikulovice ve věci projednání a schválení pořízení změny územního plnu Mikulovice zkráceným postupem. Změna ÚP Mikulovice se týká pozemku p.č. 4614 o celkové výměře 102644 m2 orná půda v k.ú. Mikulovice u Jeseníka, který je ve vlastnictví Ing. Ivana Kasala.
Prodal krásnou ornou půdu u hranic s Polskem. Je to ještě zemědělec?
Na druhé straně hranice, na straně Polska máte každý m2 obdělané půdy a všude se něco pěstuje. Všude! Nikde žádná fotovoltaická elektrárna.
A tak to tady máme v té naší zemičce. Hlavně, že nám protest zemědělců asi těch hodných dobře dopadly. Vláda je spokojena a zemědělci jsou taky spokojeni. Nějaký ten drobek na nich zbude.
Je jeho. Prodal by ji i vám, kdybyste za ni zaplatil.
A třeba by prodal i vlastní babičku do bordelu, kdyby o ní byl zájem…
Tak si kupte i babičku, když chcete.
Nicméně vidíte vaše pokrytectví. Vy na to svý peníze nedáte, abyste z nich pak nic neměl. Chcete to po jinejch.
A soláry se mohou přestat dotovat. Tam bojujte. To se vám ovšem taky nechce.
Půda se neprodává, půda se dědí.
To je staré sedlácké pravidlo, které se vždycky v minulosti osvědčilo. Jenom v absurdistánu česko s.r.o. má půda větší cenu zakrytá předotovanýma solárama, než kdyby se na ní něco užitečného pěstovalo.
Jsem zvědav, jakou cenu bude mít ten křemík na 50. rovnoběžce s.š., až padnou dotace OZE solárním baronům. To se to žije, když nám to ostatní musí platit, že!
Půda se taky prodává a kupuje, co svět světem stojí.
Taky se o ni bojuje a původní majitelé se zabíjejí nebo vyhánějí (Izrael, USA, Rakousko). Taky se půda znárodňuje, združstevňuje a privatizuje (padesátá a devadesátá léta). Také se pronajímá.
Nehlásejte, co není pravda.
Já bych dotace zrušil, ale vůbec mi nevadí, že někdo prodává svoji půdu.
Kasal prodal svoji půdu zájemci, co zaplatil. Ostatní mu neplatili nic. Ani vy ne.
Když vám někdo ukradne peněženku, taky se nesoudíte s restaurací, kde mu prodali oběd.
Držte se svého pravidla „Nehlásejte, co není pravda.“ a ještě jedno přidám „Neztrapňujte se komentáři k věcem, kterým nerozumíte.“
Je to zemědělská půda, tedy půda vhodná na získávání potravin. Pokud o sobě někdo tvrdí, že je zemědělec, nebo dokonce nedej Bože, chce za zemědělce mluvit, tak tu půdu nemůže zničit soláry. To z něj dělá jen prodejného kšeftmana. To není nic nedovoleného, ať si je co chce, ale nemůže potom mluvit za zemědělce, jestliže zemědělství škodí.
Ten výblitek s peněženkou měl znamenat co ?
Hochu, hochu.
Většina měst, průmyslových stavěb a třeba silnic je postavená na kdysi zemědělské půdě. Půda se dá ze z půdního fondu taky vyjmout. Vidíme to dnes a denně, když se staví třeba dálnice.
To ví každej, ať je zemědělec nebo ne.
Jak říkám. Kup si tu půdu a pak na ni hospodař.
Jak víš, že zemědělství škodí? Třeba s těma prachama bude pak dotovat další své zemědělské podnikání.
To s tou peněženkou je přirovnání, to neprokoukneš. Dotyčnej ty pozemky jen prodá ČEZu. Když se tam s kamarádama přilepíš k ornici, tak tam třeba ČEZ žádný soláry nepostaví.
Jako vy přemýšlí třeba Piráti, co by nejraději brali důchodcům nadměrné byty a dávali je mladým, i když většinu starých lidí vytrhnutí ze známého postředí zabije. Taky Madeleine Albrightová měla pocit, že Rusko má nespravedlivě moc surovin a mělo by se podělit s USA. Schwab vidí v zabavení veškerého majetku všem cestu k obecnému štěstí.
„Jako vy přemýšlí třeba Piráti“ nech si ty urážky, jsi buď debil nebo lhář. Nemá cenu se bavit ani s jedním. Nikdy jsem nepsal, že na to nemá právo, jen že tímto chováním dokazuje, že není zemědělec a tudíž nemůže stát v jejich čele.
Zemědělce definuje podnikání v zemědělství, takže zemědělcem je.
Přestaňte vymejšlet, kdo má co dělat se svým majetkem a nebude se vám připomínat, že to Piráti dělají taky.
Nakupte si půdu a dělejte to lépe.
Přestaň rozkazovat když nerozumíš textu demente.
Piráti nepřemýšlí (nemají čím), jen fetují.
S tím, že se půda dědí neprodává souhlas, ale plete se ohledně dotací.
Pokud ČEZ nemá predjednano něco, o čem se neví, tak se jedná o komerční záležitost bez dotací. Dnes již žádné dotace na odkup elektřiny z fotovoltaiky nejsou. Samozřejmě, že staré instalace do r. 2010 ano, ale nové nikoli.
To se už nebudou dotovat ani ebonitové tyče a liščí ohony?
To máte samozřejmě pravdu, ale pořád je to v rámci ničení naší potravinové soběstačnosti.
To jistě ano. Pouze jsem chtěl uvést na pravou míru tu část sdělení, která byla v rozporu s realitou.
@Charon
Dík. Rozumíme si. A ten příběh s Kasalem má pokračování.
No jistě anonyme. Když jde o kšeft, není důvod na všechno ostatní se vys.at. O Vás, s takovým charakterem, bych ani kolo neopřel …
Ale JiH, když si někdo koupí nějaké pozemky, pak si ještě musí vyžádat stavební povolení a musí to být v souladu s územním plánem.
Tam se starají o to, aby se na všechno ostatní nesralo. Prodejce pozemků o tom přeci vůbec nerozhoduje.
A proč ne? Má přeci zemi a něco s ní dělá..
Kdyby tam ČEZ postavil „větrnou farmu“, mohl by si Kasal hned začít říkat „farmář“. 😉
Už jste viděli čmeláčí film Petra Vachlera?
Tajemství a smysl života
Láska je nejvyšší harmonie
Je čas opustit konflikt a žít v harmonii.
https://medium.seznam.cz/clanek/krystof-havel-pryc-s-komunistickym-pausalnim-svozem-odpadu-47724?utm_campaign=abtest244_hpdop_comments_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=
další inovace fungujícího
Klasické libtardí tupoň. Zaprvé co se mu nelíbí ihned nálepkuj komunistickým. Zadruhé jeho debilní nápad by jen zvýšil počet lidí odhazujících odpadky kdekoli, kde je nikdo zrovna nevidí.
Mezi kontejnery máme naskládány na hromádce dlaždice zámkové dlažby. Nevíte někdo, kterak se budou recyklovat?
Re: idio
Stavební dvůr.
Měl by tam být drtič betonového odpadu, rozemele to a roztřídí na frakci určité zrnitosti.
Jinak dlažba se taky dá prodat na stavebním bazaru.
Bazoš cé zet.
Ta eurobába, ta stála za to. Člověk by se i zasmál, ale nejde to. Podrazy. v tom jsou machři. Mají všechno důležité pod palcem a my jen čučíme, jak vyorané myši. A proto věřím, i když je velká část občanů nenávidí, že ti křiváci dají repete druhé čtyřletky.
Doba šílená, to píšu furt.
PePa107 je vedle ní raketový inženýr, dobře soudruzi vybrali.
Ekvador je zajimavy, protoze s USA ma 10x vetsi obchodni obrat, nezli s Ruskem.
Pokud tedy Rusove pohrozili 1x banany, mohly Spojene staty pohrozit 10x tolik banany.
Coz neudelaly.
Otazka je proc. Ovsem je skoro jiste, ze za zpateckou Ekvadoru bude stat neco jineho, nezli ruske banany.
Zajimavy je i Jemen, nebot blokada poskodi nejvice Asii, coz Americanum moc nevadi, naopak.
Naoko tam neco ostrelovat musi, ale zrejme se snazi, aby zasahli jen ty prazdne chatrce.
A cim mene se o tom mluvi, tim lepe- viz mlcici mainstream.
stridore, stridore…abyste nedopadl jako k42
Máte nějaký zdroj pro své tvrzení o 10x větším obratu obchodu Ekvádoru s USA nežli s Ruskem?
Protože co se týká těch banánů konkrétně, tak je to mírně opačně. Přesná aktuální data nemám, ale jestli snese komentář alespoň dva odkazy, tak v roce 2020 to bylo v dolarech 673M do Ruska vs. 595M do USA:
https://www.statista.com/statistics/1054614/exports-banana-value-ecuador-country-destination/
a o rok později v roce 2021 už 704M do Ruska vs. jen 506M do USA
https://oec.world/en/profile/bilateral-product/bananas/reporter/ecu
– čili nůžky se rozevírají, za ty další dva roky to může být ještě více pro-ruské.
Osobně si tedy myslím, že za zpátečkou Ekvádoru stojí přesně ty banány.
Ano, Chiquito, máte pravdu, z Ekvádoru se vyváží víc banánů do Ruska než do USA.
Vyjádřeno „v bednách“: množství banánů exportovaných z Ekvádoru do Ruska bylo přibližně 2,3krát větší než do USA
Export banánů z Ekvádoru za období od ledna do října 2023:
29 % do Evropské unie
21 % do Ruska
15 % na Střední východ
9 % do USA
zbytek viz: (EU banana imports from Ecuador increased by 20.44%
Ecuador exported a total of 300.89 million boxes of bananas from January to October 2023, i.e. 7.09% more than in the same period of 2022.
29.12% of the total was sent to the European Union, which was the main market for Ecuadorian fruit; 21.09% to Russia; 14.99% to the Middle East; 9.15% to the United States, 6.84% to the Southern Cone; 6.15% to East Asia; 5.44% to Africa; 2.99% to Central Asia; 1.48% to Eastern Europe; 1.37% to the United Kingdom; 0.94% to Oceania (New Zealand); 0.41% to EFTA (Norway); 0.003% to Canada; and 0.03% to other markets. https://www.freshplaza.com/latin-america/article/9581639/eu-banana-imports-from-ecuador-increased-by-20-44
Hrozba bananem je metaforicke vyjadreni, Harfytone.
Ekvador nema vlastni menu, plati se dolarem a USA jsou nejvetsim obchodnim partnerem s polovinou veskereho obratu.
Rekl bych, ze tech metaforickych bananu, jak na Ekvador zatlacit a pretlacit Rusko by se tam naslo opravdu hodne.
Panama importuje z Ekvádoru víc jak Rusko. Z Ruska Ekvádor více dováží, ale je to o celý řád méně , než činí export Ekvádoru do Panamy.
https://oec.world/en/profile/country/ecu?deltaTimeSelector1=deltaTime10
Jde o to, zda zodpovědní v Ekvádoru neplánují na delší časový horisont než ti naši pitomci a zda se tam také neprojevuje nastavení jejich sousedů.
Hrozba bananem…to je takove metaforicke vyjadreni.
*
Zde strojovy preklad:
„Hrála otázka banánů velkou roli v tom, že Quito odmítlo washingtonskou nabídku na výměnu? Ekvádor vydělá zhruba 1,5 miliardy dolarů ročně z vývozu veškerého zboží do Ruska a 10,4 miliardy dolarů ročně z vývozu zboží do Spojených států.
Je zřejmé, že pokud se Washington rozhodne vyvinout ekonomický tlak na Quito v odvetě, Ekvádor výrazně ztratí . A navzdory tomu Quito odmítlo „vyměnit“ vybavení, což naznačuje, že v logice jednání ekvádorských úřadů není pouze „banánový faktor“. “
https://t.me/swaneconomy/1992
Uz je to skoro tyden, co jsem to cetl, takze 10,4 neni 14, 0 jak jsem si blbe zapamatoval a taktez obrat neni vyvoz.
Ale uplna hausnumera jsem si nevymyslel a podstata zustava- v bananech to neni.
S K42 me nestraste, tak nechci skoncit. Byt ustvan tim zpusobem, ze se mnou nekdo nesouhlasi, to straslivy konec diskutera.
Jste hnusná čykita, která kope do báboviček. Je to FUJ!
A vy jste zly chlapecek z piskoviste, Targusi. To vas na prvy pohled nenapadlo, ze na uvaze o zruseni zbrojni dohody se svym nejvetsim obchodnim (exportnim) partnerem, a to vymenou za par bananu do Ruska, neco nesedi?
Labutak navic pise, ze behem dohadovani s Ruskem si mozny exportni vypadek uz stacil pro sebe rezervovat Cinan- Ekvador by ruskym embargem ekonomicky moc netratil.
hovori sa, ze v tych bananoch boli drogy exportovane do Europy (neviem ci sa niekde v Europe prekladaju alebo ako, z Ruska by asi nesli naspat, hoci teoreticky je to mozne, pokial viem na tranzity potravin sankcie nie su). Mozno to znie blbo, ale zasa niekto na prezidenta poriadne zatlacil, tak mozno drogovi magnati. Alebo blizsia kosela ako kabat, tie banany pre Cinu boli mozno len taky chyr (aj ja som ho pocula) a boli z plantazi otca prezidenta, takze ten si povedal, co budem mat z ineho dovozu do USA, ked ten moj pojde do kytek
Re: Janka
Posílám vám fotku, jak to dnes NEvypadá.
https://www.europeana.eu/de/item/437/item_MFRQNP47SXXT4X5AV4WBTFQSF3DZXI4H
Ve většině přístavů existuje Bananenschuppen, česky banánová šupna, neboli molo – kotviště určené pro vykládku banánů. Tyto šupny se dají poznat podle vysoké ocelové konstrukce, která nese dlóóóuuhýýý dopravníkový pás.
Praxe byla taková, že na molo najely většinou tři kamiony naráz, do jejich nákladových prostorů najely zezadu pomocí hydrauliky dopravníkové pásy, po kterých jely krabice s banány. U pásu byli dva až tři roboši, kteří ty krabice pěkně ukládali. Čas nakládky jednoho auta (24 tun) byli schopni zbouchat hluboko pod hodinu.
Tyto dopravníkové pásy se sbíhaly v jeden pás, který šel až na lodní palubu.
Jak to funguje na lodi, to nevím, nebyl jsem vpuštěn. Řekl bych, že úplně stejně, jako na utech. Tzn. několik pásů a několik silných a blbých lopat, které růčo nahazují bedny na pás, desítky tun za šichtu.
Pašovat v nich můžete, co se vám zamane. Není šance zkontrolovat všecky bedny.
Re: šelest
Ano, jsem zlej a hnusnej na fšecko kolem dokola.
A banány vod Čykity mám u zádele.
Ukraruinu nespasí ani ten „až jeden milióóón“ kusů munice, co jim nasliboval PePa107, gumák zelená.
On sám ví nejlíp, že je vymalováno a vše ostatní už je jen čekání na zázrak, chcete-li „na Godota“.
Ne, Godot nepřijde, přijde jen dalšího půl mega Vasilů ke konečné granulaci a možná i nějaký ten milionek mamlasů ze Čtvrté Říše. Ale čím později se jatka na Donbassu zastaví, tím hlubší bude propadák KoZa-tajů.
hmm export do ruska činí 21% produkce banánů, takže USA vozí 200% ekvádorské produkce?
Dle zpráv z internetu se v Jižní Americe hodně angažuje Čína. I v Peru, které má s Ekvádorem dosti napjaté vztahy a už jednou sebralo Ekvádoru polovinu území za souhlasu Velké Británie. Je to část na východ Ekvádoru, Amazonie. Klidně mohl zatlačit čínský přítel na pomoc ruskému tlaku.
“ Koneckonců, inflace klesla, už je třikrát menší, než ji měl Babiš, takže všechno je v pořádku a na těch předchozích třicet procent zapomeňte. Kdo by řešil, že jsme byli okradeni o třetinu úspor, že? Správný liberál má stejně hlavně dluhy. “
Tohoto fenoménu by se mohli chytit místní yntelektuální veletoci. Dělat a nic nemít. To je inflace myšlení.
DRUHÉ UPŘESNĚNÍ
Možná, žes to v diskuzi nečetl.
V Gorolistánu vydal soudruh šiditel ÚSTNÍ nařízení, že třídy si mají uklízet soušky pančelky v rámci pracovní výchovy spolu s dětmi.
A za tímto bohulibým účelem jim prý koupí širší smetáky, aby to šlo rychleji.
Ne, fakt si z vás nedělám prdel ani p*ču, nemám na to náladu.
Své Jahodě jsem pouze poradil, aby tvrdě trvala na písemném příkazu, protože pracovní úraz, nákaza infekční nemocí, škoda vzniklá při výkonu pracovní činnosti. A pokud na to nemá koule, nechť mi namísto odbojných keců objedná desetiminutové slyšení u soudruha šiditele a on ať si zavolá ochranku nebo rovnou soudruhy Pomahače a chrániče.
Na základce (ještě za Husáka) jsme jednou dostali jako žáci košťata a systematicky v řadě v útvaru s mírnými odstupy jsme v pracovní výchově zametli školní dvůr. Ale dostali jsme to i s výkladem a bylo to jenom jednou.
Re: adx
Jedna věc je zamést dvůr, druhá věc je denně vytírat podlahu souběžně s dozorem dvacítky rozežraných hajzlů.
Nikoliv souběžně, ale po jejich odchodu. A ne učitelky, ale sám ředitel školy – možná se sekretářkou.
Potvrzení poučky o padajícím exkrementu.
Že by uklízení bylo tak nebezpečnou a zdraví ohrožující činností? Snacha uklízí ve škole a nic se jí nikdy nestalo. A jestli soudružky učitelky nebudou vytírat podlahu, nebo čistit záchody, pak nepotřebují ani rukavice ani jinou pracovní ochrannou pomůcku. Učitelstvo dostalo mohutně přidáno na mzdách, tož to zametení třídy, nebo chodby nic neznamená…
a kto bude tie zachody ci podlahu cistit, ak nie ucitelky?? nejak som nepochopila:-)
Nu, s výukou zápasí čím dál hůř, možná jim ten úklid půjde lépe a radostněji.
Re: VČ
Přečtěte si platné směrnice, pak mudrujte.
Děti by určitě ve škole pomáhat s úklidem neměly. Jak uhlídáte dvacet prvňáků, nebo dokonce „nulťáků“ (nulté ročníky jsou od 5 let), aby si neolízli špinavé ruce?
Olizování špinavých rukou není třeba hlídat. Jde o kvalitnější očkování než od Pfizera. Žáci budou zdravější a co se práce týče – co se v mládí naučí mohou použít v pozdějším věku.
Re: JŠ
Ano, lízací slečny jsou v kurzu.
Vaši poučku bych lehce upravil a změnilv dogma:
OLIZOVÁNÍ ŠPINAVÝCH RUKOU SE NESMÍ HLÍDAT.
Mˇo, směrnice není problém změnit. A za mých mladých školních let, měl tohle všechno pod kontrolou školník, existuje-li ještě tato funkce. Po nástupou žactva školu zamknul a věnoval se úklidu či něčemu podobnému a potřebnému. Píše se že jdeme kupředu zpátky, tak proč ne. Nebyly kuchařky a kuchyně, cestou do školy půllitrovka mlíka a tři rohlíky nám stačily, nebo namazané krajíce chleba z domu a voda z vodovodu na zapití. Doby social. vymožeností jsou dávno pryč. Vždyť to bylo tak špatné tak co.
Ono těch změn
https://www.prozeny.cz/clanek/velikonoce-velikonoce-pravopis-velke-pismeno-93980#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=prozeny.sznhp.
co je v těch školáích učí
nebo
taky přežité
https://www.prozeny.cz/clanek/zdravi-a-zivotni-styl-pojizdne-prodejny-zasobovaly-za-socialismu-lidi-na-vesnicich-pamatujete-zbozi-z-jednoty-do-kazde-samoty-93987#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=prozeny.sznhp.box&source=
Jak mnozí dodávají, Brusel je jen prodloužená páka Washingtonu tak to prodloužení bezcelniho dovozu z Ukrajiny. bude schváleno i kdyby se zemědělci tomu tvrde stavěli.Výborný po návratu to ještě bude chválit jako výhodu. Ono to není jen bezcelní dovoz,ale i celková cena Ukrajinské pšenice,která je likvidační pro naše pěstitele.
V pondělí už zmetek Výborný tvrdil zemědělcům u ministerstva, že obilí z Ukruiny je zcela nezávadné, že ho kontrolují. Zbývá nám pouze naděje, že neprojde přes státy s Ukruinou sousedící.
Bylo bohužel dosti jasné, že jestli se má Marek Výborný postavit proti Bruselu nebo proti vlastním zemědělcům, vybere si to druhé. Volba byla jasná, Bruselu se bojí víc než zemědělců. Skoro by stálo za úvahu udělat stávku a nechat rok pole ladem. Hned by se vidělo, jak skvěle plánujeme dovozy z ciziny. A nějaké potraviny by nebyly ani dostupné, protože není dost kamionů, řidičů, kapacity dálnic, aby všichni dovezli potraviny z ciziny.
Přečetl jsem si komentář Klause k Vondrovi. Podle mého názoru za úbytkem Vondrových duševních sil nemůže dětinskost, nýbrž přílišná náklonnost ke zlatavému moku, kterou je proslaven.
I lačnost po mamonu někdy zatemňuje bystrozrak hochštaplera.
Spolupůsovení více faktorů mívá synergický účinek.
Re: AN
Jo,jo,
synergije
sou bestyje…
Beestie chlastu upyje..
Pyvo a bestye, rovna synergie..
Neenii detektivem ,
adijeee..A honem.
Zlatavy mok , vpred ani krok.
Lacnost je faktor.
Na Maly strane, bude zas ,
tuze velkej traktor.
Psenyce nepatri ukrovi,
ale kdo to vi. Kdo to vi.
Dal a vpred, bez Rohliku,
skoncis, bidnej kapitalisto,
nemas kliku
a najisto
na klinice ti najdou ,
misto..
A jak to byva ,lecktery
cesky jmeno lecos
skryva…
Brusel je paka ,
porad neco kvaka…
Na navsi kejha ,
hejno hus,
neprojedou …
trambuuus ani targuus..
Prometehus prines vohen,
ted chatra ,
kapitalista ,
sezral mu jatra.
Na synergii
expert je Sysifos ,
a s balvanem ,s tou bestii ,
nikdy nema dost.
PRVNÍ UPŘESNĚNÍ.
Vosrááávjejeuhladostcype.
Skutečnost, že se uhlí na Ostravsku přestalo těžit, vůbec neznamená, že tam není.
Třeba takový důl Lazy – bývalý Zápotocký – (Orlová) Češi ho ofiko nahoře zavřeli, jede tam už jen závoz propadlin elektrárenským popílkem.
A najednou SIM SALA BIM – a člověk se dozví, že uhlí zpod Lazů rabují soudruzi Pšonci. Nu ano, prokopali se tam z Pšonkostánu a v pšonkostánu ho tahají ze „svojí“ šachty…
… to by NIKOHO ani nenapadlo…
Kde ještě zbylo uhlí?
Nevytěžené rozfárávky zůstaly na dole Staříč. Zbylo tam uhlí nachystané pro těžbu na dalších dvacet let.
Na uhlí stojí celá dnešní Karviná.
A taky celý Frenštát…
A ČEZko stojí na klystýru.
Já jednou jel tramvají do Orlové (když ještě jezdila) a jakýsi mladík se ptal průvodčí (to ještě byly) , jaká bude další zastávka.
Průvodčí – Orlová Lazy
Mladík : polubte mne v řiť na tři razy.
Re: berkowitz
Tak to byl docela vychovaný mladík…
Jakože vykal staršímu a užíval výhradně spisovných slov.
(-:
V Orlové Lazy jsem ještě byl (coby študák na průmce) na exkurzi v místní koksovně, tam se koksoval černouhelný dehet, byl z toho uhlík pro výrobu elektrod bez popela.
Co si pamatuji – byl tam strašný smrad.
Re: berkowitz
Bejvávalo.
Smrad tram byl, protože místní uhlí bylo dosti sirnaté. Proto tam byl smrad po zkažených vejcích. Známe z Třince a z Ostravy.
A propos koks z dehtu – já jsem vozil z Rumunska koks vyrobený z ropných zbytků. V podstatě tentýž hampejz.
Chtěl jsem s tím topit v garáži, ale nechytlo mi to, ani když jsem to střihnul s naftou.
Nás vzal otec jednoho spolužáka do porubu v šachtě, místy jsme se tam plazili po kolenou. Sjeli jsme jako havíři tou rychlou klecí a bylo nám asi 12 nebo tak nějak.
Pravda je, že ti sprostí havíři tam nebyli.
Těžko tomu bude dnes někdo věřit,ale opravdu nekecám.
Asi chtěli získat nadšence pro práci pod zemí.
Re: Dc., berkowitz
Povídá předák svým chlapům – pardon – svému týmu.
“ Chlapi už to tak dál nejde, vy jste sprostí, že už i samotný soudruh Mamula si stěžoval, když nám tady byl minule gratulovat k rekordu! Že to tu je samá ku*va, samá pi*a! No co vám budu povídat – dostal jsem stranický úkol, abych to tu změnil! Takže od teďka nechcu slyšet v porubu ani jednu ku*vu, ani jednu pi*u! je vám to jasné?
Zeptá se naražeč: „A co teda máme robiť, jak se nědaři a chceme si uleviť?“
„Vymysli se nějake inši slovo! Třeba misto ku*vy řekni ŽABA!“
Havíři se rozejdou na své orty a rozjede se těžba. Najednou se zakouří z motoru a zastaví se dopravníkový pás. Strojník okamžitě zařve do ticha:“ŽABA!!!“
A předák odpoví: „Ku*va, kaj se tu zebrala?“
Vidlák komentuje všechno možné, ale už ne to, proč všechny traktory opustily Prahu už v pondělí, i když bylo dohodnuto, že tam zůstanou minimálně do úterka. A taky nekomentuje podrobněji závěrečnou tiskovku a výsledek demonstrace. Věnoval tomu tolik úsilí a teď takový nezájem?
Okomentoval jsem to dvěma články a budu v zemědělském tématu ještě pokračovat. Ale alespoň musím dohnat, co jsem zameškal.
Proc nikde neni clanek co organizátoři stávky cetli na Malostranské ?
Ani žádné video s Dufkem, Jandejsek s Váma z toho pódia. Bylo to tam vůbec nebo ste se vykašlali? Nikde žáden přenost po cely den
Stačí se podívat na KTV, Raptor a nebo TV Bureš
Ale clanek je dneska zajimavej.
Mnagu,valky ani spolecenske, se casto nebojuji „celnim utokem“ , zejmena kdyz jses takticky slabsi. Predstavme si pozadavky Obcanskeho fora v takovem 1985 za Cernenka. To byl SSSR jeste silny, byť na jasne sestupne krivce. Stacila posadka z Milovic na Vaclavaku a bylo by po nepokojich. Za 4 roky uz Gorbacov videl bezvychodnou situaci sveho rezimu, zejmena hospodarskou tak silne, ze si netroufl. I ted je zcela jasny vyvoj na Ukrajine – i kdyz pan Safr ma asi jiny nazor 🙂 – a ten americky Černenko taky muze byt zahy nahrazen. je treba zatnout zuby a vyckat. A delat ideologickou diverzi 🙂 O tomto vsem je dnesni clanek. Neumis cist mezi radky 🙂
Re: Hulvát
Gorbi šel k veslu v r. 85.
A že je Sojuz fpéérdeli, bylo jasné už předtím, než nastoupil.
Takže kdyby někdo formuloval požadavky OF už v roce 85, nestalo by se VŮBEC NIC, páč Gorbi hned po svém nástupu poměrně lakonicky sdělil svým satelitům, že éra ekonomického vydržování a vojenské držby území je nenávratně u konce.
Až teprve později tomu začal říkat „pěrestrojka“.
To už bylo ostatně jasné, když SSSR odmítl ekonomicky pomáhat v letech 80 – 81 Polsku.
SSSR už měl totiž dost svých problémů a jednoduše NESTÍHAL financovat celý socprc tábor.
Gorbačov byl agentem globalistické bestie, podobně jako významní soudruzi v GRU a KGB.
O tom, co se děje ve světě, víme že zpráv.
U Vidláka očekávám hodnocení pondělní akce a náznak postupu, co bude dál.
Když už do toho investoval tolik energie, určitě to nevzdá. Pokud tedy v rámci akce nedostal nabídku, která se neodmítá.
Mimochodem: v Pákistánu vyhrál volby Imram Chám, který vedl kampaň pomocí virtuálního obrazu vytvořeného umělou inteligencí, protože zrovna sedí ve vězení.
To je inspirace i pro naši politiku …:o)
Tož to vězení určitě!
🙋♂️
Courage!
Kopf hoch, wir leben noch.
Sieg Heil!? Nebo jak tomu rozumět?
Anciana sorprende y brinda en nombre de Hitler
https://www.youtube.com/watch?v=0AFxchwHPKA
Jak si to tak překládám svými skrovnými španělskými slovíčky – teda jestli to je španělsky – tak jako že:
„Áda pobryndal starou Anču“,
to jako u „toho“, jo?
Vy jste ale prasááák, takhle na večer…
Re: berkowitz
Tomuhle budete rozumět.
Szexrabszolga
Svými skrovnými zbytky znalostí bych to přeložil jako sexovací Olga.
https://www.youtube.com/watch?v=bCQHt6Kpcq8&ab_channel=ThePokolgepfan
Ale nejsou tam žádné nahaté obrázky, což je samozřejmě závažný nedostatek. Tedy pokud vám nestačí vlk s nahatým čumákem.
Já zase nerozumím, co říkají vrazi z Volstrýtu (copyright Jasánek) a taky žiji!
„Hlavu vzhůru, ještě jsme naživu“, řekl bych. S. kocoure