28 dubna, 2024

Pokračování covidu jinými prostředky

Takhle to bylo, ne? Přišel covid, odneslo to čtyřicet tisíc převážně starších a oslabených lidí, zavřelo to nejen republiku, ale celý svět a poprvé jsme slyšeli takové věci, jako že v té nejlepší, nejdokonalejší, úžasné, globální kapitalistické ekonomice, která nemá alternativu, chybí čipy do aut. Dodnes se to vlastně nenapravilo. Jen toho začalo chybět pořád víc. Babišovi ministři zdravotnictví tenkrát chystali jednu vyhlášku za druhou o tom, jak správně nosit roušky, dvě roušky, respirátor, jak držet odstup v MHD, jak mít skla u pokladen… pak různě „ladili“, kdo s jakým očkováním může do bazénu, jak se bude jezdit do zahraničí, kolik PCR testů k tomu bude zapotřebí, jak dlouho to bude platit, atd, atd.

Prakticky vůbec to nefungovalo… Jednak se to moc nedodržovalo a jednak se lidi nejčastěji nakazili tam, kde z podstaty roušky nenosili, tedy doma. Stejně tak nefungovalo testování, protože nebyl žádný problém opatřit si PCR certifikát bez jakékoliv návštěvy testovacího centra. Očkování nejprve bylo stoprocentní a stačily dvě dávky. Pak že postačí tři dávky, teď se chodí na čtvrtou… a i komplet očkovaní bez problémů na covid umírali a komplet neočkovaní se z toho celkem v pohodě vykřesali.

Vy, co mě čtete dlouhodobě, tak víte, že jsem covid nikdy nebagatelizoval, ale také jsem si nikdy nedělal iluze o všech vládních opatřeních. Nekritizoval jsem Andreje za to, že se snaží něco dělat, ale kritizoval jsem ho, že to dělá blbě. Ať tam byl Vojtěch, Arenberger, Blatný nebo Prymula, ať přitvrzovali nebo změkčovali, bylo to úplně jedno. Podle mě to bylo právě tehdy, když poprvé vyhřezla odtrženost našich elit od reality. A také se ukázalo, jak to chtějí řešit – potíráním dezinformací. To byl jediný univerzální recept na všechny problémy.

Všimněte si, že teď vůbec nekomentuji činnost tehdejší formující se opoziční pětikolky. A ano, házeli klacky pod nohy kde mohli, na všem hledali hnidy, zpochybňovali každé slovo, každou větu, každou vyhlášku, podávali podněty k soudům, apod, apod. Většina vyhlášek pak také před soudy neuspěla.

Od té doby jsem přestal věřit ve společnou sílu Alternativy, i když po ní stále volám. Sice se stále snažím mluvit o sjednocení, ale vidím to spíš jako formu zázraku, než trend, ke kterému postupně přes překážky směřujeme. A pokud se mýlím, třetího září se to ukáže.

Pamatujete, jak tehdy Fiala hřímal, že nerozumí opatřením přijatým na konci srpna? Že to nemá žádnou logiku? Inu, tak přesně tohle se mu dneska děje, když mluví o potřebě šetřit teplem.

Všimněte si, jak moc se to podobá. Přišel plynový průser, nejprve to byla fáma, nikoho se to nedotkne, pak to byl trochu problém, ale jen trochu a domácností se to nedotkne, teď už se říká, že plyn se nechá pro průmysl a vsaďte se, že až to nastane, tak zjistíme, že leckterý nezbytný průmysl plyn nemá a jiný zbytný průmysl plyn má. Nebude to mít žádnou logiku, protože svět je složitý. A stejně jako tehdy Blatný, dnes to bude Síkela, který je naprosto odtržený od reality a do poslední chvíle nebude chápat v čem je problém, když on svoji úlohu splnil a sepsal tak pěknou vyhlášku, na které dělali odborníci ministerstva…

Dodnes jsem v debatě o kontrolách vytápění nenašel to základní – jak se bude teplota v místnosti měřit? U stropu? U podlahy? U radiátoru? V nejstudenějším koutě? V běžně vytápěné místnosti totiž mohu snadno naměřit teplotu 16°C i 40°C. Stačí jen pohnout s teploměrem na jiné místo. Ano, právě za takový kreténismus jsem před rokem a něco kritizoval vyhlášky ministra zdravotnictví.

Jak vidno, nejde vůbec o to, kdo je u moci. Dokonce nejde ani o to, jestli nám vládne oligarcha nebo bytostný líbodémo demokrat. Odtrženost ministrů i jejich úředníků od běžného člověka je už dokonalá. Kdo ty teplotní vyhlášky u Síkely píše? Nebo to prostě hodí na nějakého asistenta, vedoucí mu to zadá, protože mu to také zadal nějaký vedoucí, jemu to zadal náměstek a náměstkovi Síkela. Všichni to odkládají a nakonec se něco zplichtí za půl hodiny, aby to pan ministr měl připravené „na vládu,“ a podle toho to také vypadá.

Teď jsem si tak vzpomněl… já si za covidu nechal píchnout ty první dvě dávky… a vlastně jsem měl být už dávno mrtvej. Prorokovali mi to čtenáři, kteří k tomu ještě přidali obvinění ze zrady národa a vlasti. Do půl roku jsem měl být ovládnutý od Billa Gatese, iluminátů, amerického deep state a měl jsem umřít na následky očkování… Zatím jsem teda zdravý jak rybička, ale možná umřu už za dalšího půl roku a se mnou šedesát procent obyvatel, co si taky nechali dát pigáro.

Ale nechat do sebe píchat opakovaně další dávky, které stejně nezabrání tomu, abych se nakazil, to mi přišlo poněkud… přiblblé.

Jediná výhoda dnešní situace je v tom, že o teple doma se snad nebude říkat, že neexistuje, že není fyzikálně potvrzené a mrazu bude úplně jedno, jaké kdo zastává stanovisko. Pokud plyn nebude, bude to zatraceně fyzický pocit. A pokud bude, bude to zase zatraceně viditelný průvan v peněžence.

Ale jinak nečekám nic jiného, než co před rokem. Budou vyhlášky, které se nedají vynutit a zřejmě je soudy zruší. Pokud se něco vyhlásí, bude se to vzápětí různě předělávat a opravovat. Vláda si zkusí, jaké to je, když přijde krize a vy nemáte ani pravomoci, ani možnosti. Fiala zjistí, co to znamená, když jsou lidi většinově proti a opozice si přihřívá polívčičku. Lidový hněv vynese vzhůru nové tváře, ministři se budou ztrapňovat a nebudou chápat, proč jim jejich opatření nefungují… a nakonec zcela rezignují a nechají věcem volný průběh. Spousta přátel se rozkmotří, protože nebude shoda na ničem.

Stejně jako se před rokem neshodli ani doktoři na tom, co je správné a co dělat, protože každý měl svoje zájmy a přihříval si svou polívčičku, stejně tak se teď neshodnou průmyslníci ani jiní odborníci přes hospodářství. Inu, mají v tom nastrkané peníze. Ostatně, co si budeme povídat – už dlouho tu nebyl takový C.K. státní úkol. Máme nějak zařídit ekonomický kolaps Ruska, což je země, na které jsme tady všichni v EU ekonomicky závislí… Že to jde proti sobě? Nebojte, na ministerstvu zahraničí v tom žádný rozpor nevidí.

Jen… ta zima bude tentokrát platit pro všechny. Covid ohrožoval víceméně „jen“ staré lidi. Zima bude ohrožovat všechny bez rozdílu. Covid byl prostě nemoc. Nedostatek plynu bude vyhřezávat v mnoha rovinách. Může se projevit nejen studeným odchovem doma, ale také nezaměstnaností, nedostatkem potravin a chybějícími potřebami běžného života. Nejspíš vším dohromady, což (stejně jako za covidu) bude ještě zhoršeno všeobecnou nasraností a neochotou k jednotnému postupu.

Jedna nevyžádaná rada od Vidláka pro politiky všeho druhu i stavu: Covid už fakt nebude téma do voleb. Fakt se to už nebude dělat, jako před rokem. Máme tu pokračování covidu jinými prostředky – virus už není zapotřebí, když všechno ostatní zůstalo stejné. Kdo pochopí, že půjde o energie, jejich nedostatek a jejich ceny, ten půjde nahoru. Kdo zase nadělá kupu bilbórdů s virem, ten dopadne zcela po zásluze…

Proč to zase na opozici chápe jen ten Babiš… ?

415 thoughts on “Pokračování covidu jinými prostředky

  1. Mám známé, co se nechali napíchat jednou ač třikrát, ale zatím nikoho, kdo by se chystal na čtvrtou.

    Z lidí, co se jim nechtělo, někoho ukecala rodina, někoho doktor, někoho „donutily“ jiné okolnosti.

    Další šli automaticky, protože uvěřili, jiní z pohodlnosti či „protože se to má“ – stát „poručí“, tak jdu.

    Pokud se objevily nepříjemné zdravotní komplikace, tak skončili u první či druhé dávky.

    Každopádně kvůli očkování jsme se s nikým nerozhádali, v tom máme štěstí na tolerantní lidi. 🙂 Pravda je, že tam kde jsou kontakty povrchní, tak se každý v zásadě stará sám o sebe a svou rodinu, jedna známá sice měla starost, ale když bylo jasné, že u nás vakcíně pšenka nepokvete, přestali jsme to řešit.

    Tipoval bych, že rozdělení alternativy na očkaře a neočkaře je spíše otázkou přebujelého ega některých jedinců. 🙂 Takže jde do značné míry o rozdělení fiktivní či aspoň oproti realitě výrazně zveličené.

    Ti ostatní se mezi sebou v klidu dohovoří nezávisle na tom, jestli jsou, či nejsou. 🙂

    A na závěr přidávám ještě odkaz na thajskou studii následků očkování u adolescentů:

    https://stevekirsch.substack.com/p/thailand-study-of-young-adults-post

    a původní zdroj:
    https://www.preprints.org/manuscript/202208.0151/v1

    Není peer reviewed, což ale nic nemění na dost velkém výskytu kardiovaskulárních potíží – téměř 30%.

    Každopádně informací o neblahých účincích vakcín už je tolik, že to nevidí jen ten, kdo to vidět nechce.

  2. No, pokud vláda sáhne k vymražování obyvatelstva, škol, průmyslu i úřadů a lidé navíc budou mrznout a jinak strádat ještě z důvodu drahoty, bude mít NEJEN covid hotové žně.
    V UK každoročně umírá kolem 20 000 důchodců zimou v bytě a/nebo na podvýživu. Letos se „jen“ přidají mladší generace vč. dětí.

    „Nastuzení“ způsobuje fajn záněty kloubů, ledvin a močových cest, zápal a zánět plic a další „radosti“. Organismus oslabený chladem a eventuálně i nedostatkem kvalitní stravy je pak rájem pro virózy. A „očkování“ tomu nijak nezabrání.

  3. Teplý bonz.

    Jdu s dálkovým teploměrem.
    Jsem to svině! Se záměrem.
    Mám i termokameru,
    já se s lidma neseru.
    Támhle Franta nějak září!
    Buď se doma pořád páří
    nebo příliš topí.
    Kolik plynu asi stopí?
    Píšu si ho do tabulky,
    Síkela mu dá přes kulky,
    má pokutu dvěstě litrů!
    A ještě ho udám vnitru.

  4. Pane Vidláku,
    v čs. armádě existoval Polní řád, ve kterém bylo vtěleno jednoduché pravidlo – velitel se musí vždy rozhodnout (pro hnidopichy, ano, vím těch řádů bylo více, viz http://www.csla.cz/armada/prirucky/prirucky_vsevojsk.htm). Má sice štáb, který mu poskytuje podklady atd., ale pouze on se rozhoduje a za svě rozhodnutí zodpovídá. Přitom ale snad nikdy nemá dost informací, sil ani prostředků.
    Ve stejné situaci byl Andrej Babiš.. Objevil se covid a nikdo na světě netušil, co z toho vyleze. Takže co měl AB dělat? Nic? Nebo zvážit aktuální poznatky a rozhodnout? Myslím, že je to jednoduché. No pokud se ukázala nová fakta, pak bylo třeba rozhodnutí náležitě modifikovat, což se dělo. Když si ovšem vzpomenu, jak fialovci řvali, sabotovali, co se dalo – brrr.
    Covid se nakonec podařilo jakžtakž zvládnout, jak hygienickými opatřeními, tak i očkováním. Pro mého kamaráda a pár známých to bohužel neplatilo :-(.

    1. Takže všecky ty hovadiny, co udělal estébák, byly vlastně dobře a je kritizován neprávem ???
      Všechen ten mikromenagement a čtyři ministry zdravotnictví? Včetně naprosto nepoužitelných lidí typu Vojtěcha? Proč se o Vojtěchovi zcela přestalo psát? Protože má na triku výkon rozhodnutí svého páníčka?

    2. Tak to vezměme popořádku. Je konec ledna 2020, půlka února, konec února, březen … co podle vás měl dělat?

      Já si pamatuju, že tvrdil, že kovid neexistuje a kdyby přece, tak žere jen komunisty v Číně a i tak všeho máme víc než dost, a je jedno jestli ve skladu nebo ve smlouvě. V té chvíli jsem věděl, že si musím pořídit ochranné prostředky, protože bude zle.

      Tak do toho.. je leden 2023 a v Číně je další pandemie, tentokrát to vypadá na opravdového sekáče … co uděláte jako premiér po třech letech zkušeností s kovidem?

    3. To je právě ten velký omyl , který se zde stále vyskytuje.
      Vláda, potažmo Babiš vůbec nedbal aktuálních poznatků a stále vedl svou a lobystickými zájmy protlačovanou lež.
      Dávno se už vědělo, že vakcína nebrání infekci ani reinfekci, dávno se už vědělo, že i očkovaný může zemřít, ale nic z toho vláda neaplikovala do nějakého kloudného postupu v boji s kovidem.
      Proč proboha dávala očkovat malé děti, když se vědělo, že jim tím může akorát tak ublížit?
      Dnes už se ví spousta věcí, ale ty se už věděli i dříve. Skuteční odborníci, upozotňuji skuteční odborníci jako je pan profesor Beran byli vysmíváni, dehonestováni a místo nich dostávali prostor v tomto oboro nýmandi jako byl profesor Flégr a Hořejší. Proto jsme tam kde jsme, za vakcíny jme utratili a stále utrácíme neskutečné peníze.Kde končí? No nejen u výrobců , že.
      Léky a podpora imunity pomocí Isoprinosínu a dalších byly potlačovány a nesmělo se o nich ani jen mluvit.
      Co se podařilo zvládnout hygienickými opatřeními? Jako mluvíte o špinavých rouškách, které mnozí nejen nevyměňovali ba ani neukládali tak jak by se mělo v případě možné kontaminace ukládat? Děti, které byli vytrženy zbytečně ze společnosti ostatních dětí a tím podpořen značný nárůst psychických problémů.
      Snižování imunity a následné respirační potíže, tím dnes trpí většina dětí takto nesmyslně ničených. Odborníci na toto všechno upozorńovali, ale prachy jsou prachy a tak se očkovalo ostošest.
      Nezlobte se, ale Babiš to musel vědět, a když nevěděl, tak tam neměl co dělat. Ministr a předseda vlády se musí obklopovat odborníky a ne zločinci. Když tak nečiní, tak jsou sami zločinci.
      Když píšete, že někdo házel klacky pod nohy, tak co se týče ODS, tak to byla jasně účelovka, ale co se týče právníků, kteří právě na základě rad odborníků dávali podněty k soudu a ten jim ve více jak 40 případech dal za pravdu a nařízení zrušil, nařízení která neměla oporu v zákoně a byla protiústavní. Ministři klidně sami do televize sdělili, že vědí, že jsou protizákonná, ale stejně je provedli . Nic z toho nejen, že nepomohlo, ale navíc nás uvrhlo do sraček ve kterých jsme uvízli až po krk a dokud si toto vše nepřiznáme, tak se z toho nevyhrabem.

      1. Já to vidím takhle:
        1. fáze
        Nezájem, žere to jen Číňany, nic z toho nekouká, desinformátoři nosí roušky, ale nemá cenu je zavírat jak v Německu.
        2. fáze Je to v Itáílii, pořád z toho nekouká kšeft, jen je potřeba potírat putinovské desinformátory, že to v Itálii zabíjí. WHO odmítla roušky, musíme bojovat proti desinformátorům, kteří je nosí.
        3. fáze. Vypadá to na bysnys s rouškama a hlavně na možnost to hodit do nouzového stavu a nakrást si. Je potřeba to domluvit a rozdělit kořist a oblasti. Opozici zadupat, furt se blbě ptají…
        4. Oni fakt ti lidi asi chcípou … tak přizveme nějakého doktora, nejlíp co už s náma dělal kšefty
        5. Tak co … půjdem na to rituálně – když přikážeme a zakážeme dost věcí, lidi budou trpět, budou mít pocit, že trpí pro dobro a budou se hádat mezi sebou s těmi, kdo bude poukazovat, že námi předepsané utrpení nemá příčinnou souvislost s nemocí.
        .. a pak byl bysnys s Pfizerem, který teda vyfoukla Uršula, ale asi nechala smočit i nižší levely, takže třetí a čtvrtá dávka jsou pořád strašně potřebné

        Bylo to v podstatě čisté mafinánsko-kriminální schema, akorát na motivy nemoci.
        V tomto ohledu Vidlák v článku uhodil hřebík přesně.

    4. „Ve stejné situaci byl Andrej Babiš.. Objevil se covid a nikdo na světě netušil, co z toho vyleze. Takže co měl AB dělat?“

      Přesně tak!

      Nikdo nevěděl. A Babiš taky ne, udělal to, co mu poradili lidé z oboru. Až do masového šíření v Itálii z toho byla sranda. Pak to začalo v Praze (taxikář) a všem zatuhlo.
      Hodnotit to, je být po bitvě generálem. Kromě teda vakcín. Tam tekly prachy a tam byla na místě od lidí předběžná opatrnost.

      Netýká se to jen Babiše, týká se to všech na rozhodujícím postu, kteří jsou postaveni před nový, neznámý, potencionálně závažný problém. Musí jednat, nejednat, radí se, někdy přestřelí, někdy podstřelí, za obojí dostanou sodu. Že se někdo trefí do černého, je výjimečná náhod.

      1. Hodnotit to je nutné – a vyvozovat závěry o vině a selhání taky, a to na základě toho, co měl kdo v popisu práce, jaké měl nástroje, jaká mohl mít data a jaká dělal rozhodnutí.
        A čistě psychologicky si to může každý zkusit srovnat s tím, co by dělal on tehdy s tehdejším rozumem a co by dělat tehdy s dnešním rozumem.
        A co by dělal za půl roku, kdyby se to zopakovalo.
        Protože kdo si neprovede tu analýzu a nepromyslí budoucí postup, bude opakovat průsery pořád dokola – ovšem pro řadu lidí to byla velmi lukrativní doba. To je také třeba vzít v potaz, tihle by to zopakovali stejně nebo ještě líp- pro sebe, na náš úkor.

        1. Hodnotit – OK. Analýza – OK.

          V tom případě musí být předkládány informace, které v té chvíli byly pro rozhodnutí dostupné.

          Stále platí: Musí jednat, nejednat, radí se, někdy přestřelí, někdy podstřelí, za obojí dostanou sodu. Že se někdo trefí do černého, je výjimečná shoda náhod.

          1. Nejen které byly dostupné všem, ale které byly dostupné jim a které měli v popisu práce si zajistit.
            V řadě případů se zjistí, že zodpovědný člověk neměl a nemohl mít data. Pak není vinen a pro příště je co zlepšovat.

            Babišovsko-Vojtěchovská banda je ale docela jiný případ bych řekl. A sahá to samozřejmě mnohem hlouběji – nemá cenu věšet Babiše za viny Klause nebo Zemana.
            Ale je dobré rozebrat, co je špatně, kdy a jak to vzniklo a kdo byl u toho.

  5. Prinasim doplneni toho, kdy, kde a jak merit teplotu z dokumentu, ktery je nyni v pripominkovem rizeni.

    (2) Průměrná teplota vnitřního vzduchu ve vytápěných obývacích místnostech a ostatních prostorách se měří teploměrem odstíněným vůči sálání okolních ploch a vlivu oslunění a činí jednu čtvrtinu součtu teplot vnitřního vzduchu naměřených uprostřed půdorysu místnosti ve výši 1m nad nášlapnou vrstvou podlahy v 8.00, 12.00, 16.00 a 21.00 hod.

    (3) V průběhu vytápění je podle odstavce 1 v obývacích místnostech a ostatních prostorách s obdobným využíváním vybavených otopným tělesem odpovídající průměrná teplota vnitřního vzduchu naměřená teploměrem odstíněným vůči sálání okolních ploch a vlivu oslunění oproti průměrným hodnotám podle přílohy k této vyhlášce

    a) vyšší o 1 °C v místnosti s jednou venkovní stěnou, nebo
    b) vyšší o 1,5 °C v místnosti s dvěma venkovními stěnami, nebo
    c) vyšší o 2 °C v místnosti s třemi nebo více venkovními stěnami, nebo
    d) navíc vyšší o 1 °C v místnosti v případech, kdy plocha průsvitné výplně vnějších otvorů přesahuje polovinu celkové plochy vnějších stěn a střechy (stropu), je-li v ní otvor.

    https://apps.odok.cz/veklep-detail?pid=ALBSCGYD4PK6

    Predpokladam, ze na dodani jedineho spravne certifikovaneho teplomeru s automatickym upozornenim „je ti teplo, devce?“ budou vypsany dotace, pricemz je na trh bude dodavat za pratelskou cenu nekdo ze STANu.

    K dokonalosti chybi rozsireni opravneni pro kdejakyho hejhulu z ouradu k naruseni domovni svobody (kdyz uz je to mozne treba kvuli kontrolam kotlu…).

    (Ostatne, duvodova zprava je taky celkem zabavna, doporucuji.)

      1. Proboha, to tady fakt existuje ourad pro dohled nad tim, jestli clovek nema vysokou spotrebu s moznosti to pokutovat?
        A neni to snad jeho vec, kdyz si za tu spotrebu muze (ok, prava – donedavna mohl) dovolit zaplatit?

        To je marny… 🙁

    1. Mívám čelo mokré potem.
      A to nejsem Blériotem
      abysem se potil strachy.
      Už jsem zažil větší krachy.
      Život není žádná nuda!
      Teď se bojím, že mě udá
      kokot s tajným teploměrem
      že se octnu nad průměrem
      povolené hodnoty.
      Hoří mi tu 2 knoty
      tyvole a už jsem stíhán,
      převlíkán a stříhán!

      1. Víte co je příznačné pro tuto vládu? Že jsme se zatím nedozvěděli, o kolik stupňů míň se bude topit v kriminále a že se vězni budou sprchovat ve studene vodě. Je to pochopitelné, protože do školky, ve kterých to přesně definovali, už zřejmě chodit nebudou…

    2. Tak (níže uvedené) odůvodnění je podle mne nepřesné. Spíše mohli uvést že důvodem je především
      z důvodu vyhlášení/nevyhlášení války RF, to by spíše vystihovalo nastávající situaci, problém .

      „Důvodem předložení návrhu vyhlášky je reálný nedostatek zemního plynu a následně dalších fosilních paliv vzhledem k vojenské agresi Ruské federace, jakožto hlavního vnějšího dodavatele zemního plynu, vůči Ukrajině. “

      Tak

      1. Smarja, prece byste nechtel, aby v duvodove zprave stalo neco, co by se mohlo priblizovat realite?!

        Treba:
        Jelikoz nejsme s to zajistit dlouhodoby kontrakt na plyn (kupr. skrze trubku pres UA, SK a CZ do Nemecka), a jelikoz jsme sankcemi omezili fungovani NS1, a jelikoz odmitame spusteni NS2, hrozi fyzicky nedostatek plynu. Navzdory veskerym snaham o naplneni zasobniku jsme zapomneli zminit, ze plyn v zasobnicich nepatri statu, nybrz (zahranicnim) obchodnikum.
        Zadame proto o schovivavost a dodrzovani nasledujicich zasad, diky kterym budete mrznout sice jen trochu a dlouhodobe, namisto poradne a … vlastne taky dlouhodobe.

        Takhle nejak?

        1. A hlavně pamatujte, že nesmíte topit uhlím, protože to by mentálně retardovaná Greta plakala.
          Budou chodit kontráši a pokutovat. Kdo topí dřevem, nesmí topit nad 15 stupňů.

          a to všechno proto, že jsme kolonie, kde s potkávají agenti Německa a USA a oni nemají stejné zájmy kromě likvidace naší země.

            1. Svata prostoto… tak vam zdani kamna a budete mit prdeli. Nedelam si srandu, tyhle napady se objevuji prubezne a nejn tady.

              1. Už dnes mají právo vstoupit do obydlí za účelem kontroly topeniště.
                Jiná věc je, jestli by vstoupili a odešli živí, ale režim si na to vymyslel jak zákon, tak vykonavatele.

                1. Vstoupit – a to jako 4x v jednom dni … z toho jednou i docela dost pozdě = v 9 hodin večer ? :-O
                  A ještě otázečka : Nevíte někdo náhodou, jestli ti kontroloři nebudou chodit v dlouhých kožených kabátech? 😉

                  1. Budou mít na sobě dva svetry a v rukách teploměr (tím budou odhalovat putinovce, kteří topením podporují jeho režim) a indikátor ruského plynu, kterým budou odhalovat ruské šváby, kteří se k ruskému plynu přece jen nějak dostali.

                    1. Chápu, tolerován bude pouze střevní plyn získaný konzumací fazolí, vypěstovaných v EU… 😀
                      Poručík Mazurek by to kometoval : Tak je to spravne, soudruzi, tak to má byť.

                    2. Pouze prozatim, pak bude s prebytecnymi producenty nalozeno jako s holandskymi kravami.

                2. Pokud mne skleroza neklame, tak se to tyka akorat kotlu, nikoliv kamen/krbovek do urciteho vykonu.

                  Proti kamnum a krbovkam uz samozrejme probihala palebna priprava na klimakteristickych seznam zpravach o tom, ze kamna skodi vam, vasemu okoli i planete…

  6. Hm když už, tak mám dotaz. Co si myslíte, jak by dopadlo to očkování/neočkování, kdyby minzdrav jen tak jako v jiných případech vydalo jednoduché prohlášení že očkování proti breberce začne tehdy a tehdy u u obvoďáků, bez jakéhokoliv vysvětlování, přesvědčování a zdůvodňování hlavně šílícími umělci a presstituty, a podobnými rychlokvašnými zmetky. ?

  7. My řešíme ustupující téma Covid 19, aktuální téma cena plynu, ale neřešíme téma cen elektřiny, které spustí inflaci a krachy podniků. Cena elektřiny trhá rekordy a nyní je zhruba 7x vyšší než loni.
    Tak vysoká cena zlikviduje hospodářství, výrobci ji neunesou.

    1. Minuly tyden mi prisel do rukou zaver jednani se zamestnavatelem ohledne zvyseni platu podle dohody (inflacni dolozka).

      Prelozeno z korporatniho ptydepe rozsahu A4 do slusnocestiny:

      Vy jste se asi posrali, ne? Nikdo netusi, za kolik budou suroviny, energie, jaky dopad to bude mit na odbyt. My vubec doufame, ze to ustojime.

    2. Zrovna vcera jsem nad tim premyslel

      Zda mam zacit pripravovat havarijni plany pro pripad nedostatku energie v dalsich mesicich ve firme.

      Jak naplanovat vypinani energeticky narocnych zarizeni v kancelari, kolik vypnout serveru, kolik pristupovych switchu, jak prejit na wifi a jestli bude lepsi pracovat z domu, nebo se ohrat v kancelari ?
      Kdy to firma zavre v evrope a pojede jen amerika ?

      1. Nakupte psací stroje, mechanické kalkulátory, pevnou telefonní linku, průklepák, vlněné fusekle a filcové bačkory. Jo, a bezprstové rukavice. Svetry si zaměstnanci budou nosit svoje.
        Pak teprve můžete začít uvažovat o tom, co energeticky náročného zachováte.
        A takňák si ani moc nedělám legraci.

        1. To je pro it firmu scenar na nic

          Uz jsme meli obdobi vypadku elektriny, kdy kvuli problemum jednou za tyden vypadla elektrins od 1 minuty do 30 minut

          Predpokladam ze management to zacne resit po celodennim vypadku, tolik nafty asi nemame

          1. Nechci bejt vošklivej, ale pokud se to opravdu podělá tak, že nebude dost elektřiny ani na svícení, topení, výrobu a dopravu, že nebude plyn+uhlí+jádro na výrobu té elektřiny, že budou klekat celá průmyslová odvětví, pak IT firmy nikdo potřebovat nebude.

            1. To si myslite ze to nevim ?

              Psaci stroj je vam nanic, kdyz nemate cyklostyl
              I kdyz volnych pisaru bude hodne, jen sehnat nejakou vladni zakazku a 300 psacich stroju

    3. Uz jsem to tu rikal, ale opakovani je matka moudrosti:

      problem alternativy spociva mimojine v tom, ze se shlukuje na facebooku a twitteru.
      Takze pokud se covid stane tematem c. 1 pred nadchazejicimi volbami, tak si muzete byt jisti, ze je to prave diky temhle socialnim sitim.
      To ony podsouvaji temata, upozaduji nepohodlne, a tlaci do popredi agendu v souladu se zajmy loutkovodicu.

        1. zábavné je, že ak chcete toto zdielať šerif FB to považuje za porušovanie pravidiel komunity … pobavilo, ako nás“ochraňujú“

  8. Jako největší škodu (samozřejmě mimo zemřelé pacienty) hodnotím to, co Covid napáchal na alternativní scéně a v myslích lidí . Předtím byla alternativa zcela jednotná, ale pak se začala štěpit, jakmile se všichni (bohužel hlavně starší, kteří do té doby zasluhovali úctu a klid) začali honit za COVIDem a diskreditovat, čímž poskytli munici sluníčkům k tomu, aby tvrdili, že alternativa je primitivní a plná starců (ovšemže to tak není) . To bylo To, co přivedli Fialu k moci……rozdělený nepřítel. V podstatě bych to teď mohl rozdělit na primitivní alternativu, která se poflakuje na Aeronetu a okolo (stěží si už vzpomenu na jméno…) Lubomíra Volného a na kulturní alternativu, která se sdružuje převážně na Kose, zde nebo na zahraničních serverech a je schopná vést diskuzi na úrovni o geopolitice a jiných záležitostech. Tohoto rozkmotření je, každopádně, škoda, protože ani rytíři nemohou bojovat bez pěchoty a jiných „trash units.“ Jako pozitivní naopak hodnotím to, co píše Vidlák, a sice, že se demaskovaly veškeré nedostatky našich „VLADAŘŮ.“
    Až bude zima, tak se budu smát, jak se král signálů a Lord Protektor Fiala vypořádá s přerozdělováním plynu a jak to bude vysvětlovat. Také se těším na sluníčka a liberální bombarďáky, jak budou klepat kosu a stravovat to, že průmysl má přednost před jejich blahobytem, neboť jak opět Vidlák předložil. : Když byl Covid, tak kosil zejména slabé, ale zima s nedostatkem budou kosit všechny.
    Zkrátka sledujeme demontáž systému, který pak sníží svou komplexitu, aby se dostal na nějakou únosnou úroveň funkčnosti.

    1. Přiznám se, že Vám vůbec nerozumím. O jaké alternativě, notabene jednotné, to píšete?
      Že lidé mohou mít různé názory považuji za přirozené, byť samozřejmě nikoliv v oblasti exaktních disciplín, ale jednotnost?
      Fialu k moci přivedly k moci Česká televize, Český rozhlas, Seznam a tzv. neziskové a nevládní organizace, loutkovodiči placené, pod jednotnou (!) vlajkou s jednoduchým heslem: „Babiš krade“. No technicky to umožnil na téže vlnu naladěný ústavní soud, když mu nevadil neskutečný podraz zvaný předvolební koalice. Tìmto vyjadřuji svůj názor.

      1. Vás názor respektuji. Vysvětlím vám, jak jsem mínil svůj příspěvek výše: Samozřejmě, že
        alternativa nikdy nebyla jednotná, tak jako je mainstream. Nešlo prostě o tak monolitní a koordinovanou strukturu. Ale vždycky se shodla na tom, kdo je společný nepřítel, témata si byla podobná a vektory směřovaly víceméně stejným směrem .. Jako tomu byla např. při volbě prezidenta.

        S příchodem Covidu se ale přibližně stejné směřování rozpadlo a vektory se točily tu na jednu, tu na druhou stranu, zatímco mainstream byl stále monolit.

        Na názory měli někteří alternativci zcela nepochybně právo, ale bohužel šlo o názory a analýzy z IV. cenové, které posloužily jako potrava pro novinářské supy.

  9. Myslím, že ke změně je jediná cesta…
    vytvoření platformy jako je Milion chvilek, která dokáže nahnat lidi na náměstí.
    Platforma co bude politiku ovlivňovat nepřímo a ne jako politická strana se kterou se nikdo nebude bavit.
    Platforma se širokým záběrem, která bude chránit naše práva, svobodu a vytvářet tlak na politiky. Nebude hlásat alternativu, protože pro svobodu žádná alternativa není. Na alternativě se pohybuje spousta vzdělaných lidí, kteří ale třeba nechtějí být vázáni na politickou stranu. Ať se tam střídají mluvčí, at jde elita alternativy vidět. To je přeci šance. Nepolitická politika jak hlásal Havel, to je přesně ono, tak to měli v plánu jak jim to vyšlo. Tak to přeci dnes funguje, dnes politiku dělají neziskovky, tlakem na politiky. To je jejich zbraň, obraťme ji proti nim. Všechny jejich zbraně. Akcentujme svobodu, ztrátu soukromí, větší kontrolu státu. Ukazujme, že jsou nazí, že nám lžou. Např. takto https://www.youtube.com/watch?v=CtV-1lb_1a4, kdy paní Zwyrtek Hamplová vyzívá Pekarovou, ať ukáže jak zná ústavu. Sdílejme to a zkusme Pekarovou natlačit do takovéto debaty. Ptejme se ji na soc sitích, proč se nechce účastnit atd. At se to dostane mezi lidi.
    Taková platforma má šanci, ne strany s lidmi, kteří mají nebo měli tak extrémní výstupy, že je opozice na tom vždy uvaří, nebo takový lidé, kterým voliči systémových stran ani nedají šanci si je vyslechnout.
    Tlačme svobodu, spolupráci atd. Vynechme covid jako nemoc, upozorňujme na následky vládních rozhodnutí kvůli Covidu. Hledejme témata co se týkají všech, očkovaných i neočkovaných. Oni rozděluji, očkovaní/neočkovaní, ukrajina/rusofilové, my spojujme. Nic nezískáme, když budeme více rozdělovat.

    1. Je fakt, že taková platforma má asi větší schopnost „odsunout na později“ případná štěpná témata.

      Ale úplně nejvíc by pomohlo, kdyby zainteresované skupiny dokázaly tuto občanskou platformu nahradit minimálně deklarovanou volební koalicí po vzoru pětikolky.

      1. A az by teoreticky vyhraly, rozpory by vybublaly a sledovali bysme to same, co sledujeme ted, jen v jinem obsazeni.

        1. To je přirozený běh věcí, podívejte se do historie.
          Ano, teď je důležité se spojit a předpokládám, že to brzy nastane, protože sjednocující téma – vysoká cena elektřina, která se celkem jednoduše dá vyřešit – se dere na první příčku témat, která hýbou společností.

          1. Vyřešit .. je možné pochválit a podpořit toho, kdo účast na tom Lipském podvodu ukončí, ale měl by být odměněn také ten/ti, kteří tu účast a podmínky zavedli.
            Jestli to někdo sledoval podrobně a má data, byl by to moc pěkný článek a možná i materiál k tribunálu.

    2. Ano, taky se mně zdá, že to je cesta, spíše než mítinky nějaké nové strany. Ale ať už v případě Raichla (další ministrany) nebo hnutí Milión naštvaných to bude mít úspěch jen dobrou organizací a pokrytí republiky aktivisty alternativy. To že Milión chvilek mělo úspěch, bylo dáno tím, že v téměř každé Hornídolní měli tykadlo, které burcovalo k nasednutí do autobusu na výlet do Prahy a jinde, kde budu moci seřvat Babiše.
      Máme nějakého svého studenta bohosloví, který by se toho ujmul? Může to být Reichl, ale to by si musel uvědomit, že do Prahy za ním za přijede jen pár stovek příznivců, pokud, a to je třeba okopírovat od MCh, lidem neřekneme, že tehdy a tehdy je připraven spoj do Prahy, v Praze se na Letné vybouříme a pak půjdeme nakoupit.

      1. Pokud se ukáže, že alternativa nejsou jen lidé se třemi zuby a tričku Ortel a že alternativní téma není jen covid a imigranti, protože zatím je tak alternativa vnímána, jako vysoká škola života ale že jsou to i úspěšní lidé, lékaři, podnikatelé, právníci, kteří třeba do přímé politiky nechtějí ale není jim lhostejné, kam se společnost ubírá, tak se lidé přidají. Už se nebudou stydět přiznat, sympatizují s alternativou. Protože šance jaká je teď, se asi nebude dlouho opakovat. Cestou je vyzývat politiky k debatám, ukazovat odlišný pohled na věc a případně je odhalit jako hloupé, jako se to povedlo s paní „biomasou“.
        Tlačit je do těch debat např. o Ústavě jak to navrhla Judr. Zwyrtek Hamplová. Aktivně tlačit, vyzívat je přes sociální sítě atd. Na sítích zveřejnovat , že se debatě vyhýbají atd.
        Dostat je pod tlak, zveřejnovat výzvy, pokud odmítnou, ptát se jich proč se bojí, trvat na tom, že je to jejich povinnost vůči občanům. Tisková zpráva, Pekarová Adamová opět odmítla účast v diskusi s našim spolkem ABC, copak ji nezaleží na tom co si o tom občané myslí? Dostat to do podvědomí lidí a ona pak bude muset reagovat.
        Politici si odvykli na nepříjemné otázky, otázky pod tlakem, tam se může ukázat, že jsou nazí.

  10. Vidláku,
    Já mám dokonce 3 čipy. Takže jsem nepochybně víc mrtvý než živý, podle IgG protilátek jsem navíc COVID prodělal 2x (!) zcela bezpříznakově. Tak to asi mělo být, nyní mám sady protilátek i paměťových imunitního buněk na zbylé (nejen S-protein, ale cca 27 dalších proteinů co virion tvoří), a neměl bych mít potíže ani u žádných dalších mutací.
    Co mě ale zaskočilo, je kolik lidí z alternativy se odemě kvůli tomu odvrátilo navzdory tomu jak je očkování osobní rozhodnutí. Překvapilo mě jak špatně to nesla i část rodiny (později kovidem pěkně zmlácená), ALE co mě překvapilo nejvíc byli kolegové z páce (víte kde pracuji!!), jejich reakce byla až histericky iracionální. Byť by měli minimálně tušit, že pro různé věkové skupiny bude různý poměr přínosu ku riziku (ve školce nesmysl, v důchodáku dost žádoucí). Přitom tito kolegové jsou jedni z nejnadanějších, žádná “B-éčka”. 🙁
    Tolik k rozdělení společnosti.

      1. 😀 no jo, ale zase ten lepší příjem WiFi a 5G zato stojí, takhle si stáhnu aktualizace od Bila Gatese a jsem naprogramovaný tak, abych to ani nepoznal 😀

      2. Nedostatek čipů automobilky řeší tím, že vykupují staré pračky se sběrných dvorů. V nich je takových čipů dost a použít se ještě dají. Jistě by byly lepší čipy nové, ale lepší staré čipy než nic. Auta už brzy brutálně podraží, a elektroauta taky.

        1. To, že by se integrované obvody ze starých praček daly použít v automobilovém průmyslu, je hodně vzdálené realitě. Nešly by použít ani do nových praček.

          1. Ale psát se o tom dá bez omezení, vždyť význam slova ,,čip“ je v češtině stejně
            přesný jako ,,nerozborná jednota strany a lidu“.

      1. Bylo to jen moje rozhodnutí. Dokonce jsem “předběhl” ve své věkové třídě. A ne proto, že bych byl zuřivý vakcinátor, ale proto, že jsem “pár” pacientů v těžkém stavu viděl a řadu dalších jsem mohl mít na svědomí.

        – Rektor Zima (hlasitý antivax) si v tu dobu užíval 14 dní kovidového bezvědomí na ventilátoru (myslím, že dokonce ECMO) a řada děkanů jej vyzývala k vrácení lékařského diplomu.
        No, nakonec i tenhle pán ohlásil kandidaturu na Hrad, s Markem Hilšerem jsou ovšem ze stejného ranku vítačů a sluníčkářů. Zima je navíc kovaný svazák, papaláš jak se patří – jistě si Univerzita Karlova současný propad v hodnocení může spojit s jeho úřadováním…

        1. Jane, rád bych se zeptal, jestli jste se zajímal a zamýšlel jaký byl osud pacientů v tom těžkém stavu (předpokládám, že na JIP nebo ekvivalentním pracovišti) předtím, než se do toho těžkého stavu dostali. Jaký byl jejich přístup k efektivní léčbě. Mnohdy k vůbec nějaké léčbě… Jestli by naopak neměli vrátit diplom ty zástupy „lékařů“, kteří řešili své pacienty jen na dálku bez fyzického vyšetření, jejichž doporučení zahrnovalo „dejte si Paralen / Brufen, zalezte do postele a když se to zhorší tak si zavolejte záchranku…“. S tímto přístupem je potenciálem nemalé části onemocnění dostat se do těžkého stavu. A covid má tento potenciál závažného průběhu při prošvihnutí ideálního „okna“ pro nasazení léčby opravdu vysoký. Přitom léčba je dostupná (jen dehonestovaná a nesnadná)… vyzkoušeno osobně i v okolí na „pár“ pacientech s plejádou rizikových faktorů…

          Mimochodem, vakcinace není léčbou onemocnění (tedy krom konkrétních specifických indikací), vakcinace je prevencí. A funguje tato covid vakcinace jako prevence onemocnění covid?

            1. Těžké otázky, mnoho odpovědí. Předně bych zdůraznil, že nejsem “doktor přes lidi”. Ale s lékařským pracovištěm mám úzkou spolupráci, tedy pohyboval jsem se především v lékařském kolektivu.
              Nikdo z těch doktorů co znám to nebral na lehkou váhu, jenže to jsou doktoři co ty pacienty skutečně ošetřují – a vyšší úmrtnost těch lidí pociťovali tísnivě .
              Osud těch prvních pacientů, kdy se pořádně ani nevědělo co s nimi byl pochopitelně o něco pesimističtější. Jistě, Ti co byli už před tím jednou nohou v penálu (staří, tlustí, “ti co se zadýchají i po 2 schodech”) to spíše nezvládali, ale sem tam to zabilo nebo zinvalidizovalo i mladé, zdravé.
              S používáním kortikoidů pro zvládnutí cytokinové bouře,monoklonálních protilátek úmrtnost docela poklesla. On i vir se trochu “vyšlechtil”, kdy sice zlepšil svou infekčnost, ale také přestal tolik ničit své šiřitele bo to pro něj není výhodné.

              Jinak co lidský doktor to svéráz, někteří – snad většina jsou mimořádní a obětaví lidé, jiní (naprostá menšina) diplom snad ani neměli dostat byť zkoušky složili, jen jsou prostě povýšení nad druhé, či prostě lidská hovada. Asi jako všude se najde nějaký blbec, jen blbec s razítkem je pohroma…

              Ad. očkování, dle mě smysl má od nějakého věku, podle mého odhadu to bude podle kondice(!!!) konkrétní osoby kolem 40ti let věku – plusmínus autobus.
              Jistě jak každý lék má nežádoucí účinky, tak i očkování. Neznám ale osobně nikoho, koho by očkování vyřídilo jako kovid (ano, ruka mě bolela a měl jsem zvýšenou teplotu = imunita si všimla nepřítele). Jistě ale tací lidé budou, ano, očkování i proti jiným chorobám může způsobit ba i smrt.
              Neznám nikoho po očkování, koho by kovid zabil (ač jistě mezi staršími lidmi tací budou, ale zase jiná).

    1. Problém je, že mašíblové jsou všude. Ti známí mašíblové typu Peterkový, nebo Černohorskýho nejsou policejní provokatéři, kteří mají za úkol rozvrátit hnutí odporu. Fízlové působěj daleko víc distingovaně a nenápadně a naopak jsou to oni, kdo se těch mašíblů v rámci demokracie a spolupráce zastávaj, protože vědi, že ti mašíblové tu práci odvedou za ně a jsou neprůstřelní… Uvidíte 3.9. co se vám bude pohybovat na náměstí za individua a dejte si pozor na ty, co budou argumentovat, že tihle lidi tam patřej a že není dobré je vzít za flígr a vyhodit.

    2. Přesně tohle mě totálně rozhořčilo u některých jinak chytrých lidí. Byli schopní člověka vyškrtnout jen proto, že se naockovat a v podstatě tak dávali najevo nenávist, jakou vládnou snad jen nejtvrdší Antifáci nebo Shit-slamisté.

      1. A naopak .. veterinář, co se holedbal znalostmi zcela seriozně zastával názor neléčit neopíchané (přičemž neléčit na nic, nejen kovid).

    3. Podstata je, že jste „zrádce“ a zrádce je vždycky horší, než normální nepřítel. Vy si myslíte, že jde o nějaký soukromý akt, ale to jste na omylu! Vy tady legitimizujete covidfašisty a dáváte jim do rukou falešný argument!
      (Doufám, že chápete, že ironizuji.)

      1. Chápu.
        Co jsem nechápal bylo to rezolutní odmítnutí mRNA vakcíny u lidí, kteří vědí co mRNA je (že je to informace opsaná z DNA v každé lidské buňce pro výrobu každého proteinu a její životnost je krátká, zvlášť mimo buňku). Přitom v téhle technologii vidím velkou budoucnost v léčbě i jiných nemocí.

        1. On je s mRNA problém v tom, že produkuje toxin (ten S-protein). A další potíž je v tom, že proces může probíhat jinak a jinde, než si myslíte.
          Mělo se vyrobit v buňkách svalu trochu toho spike, na ten se mělo tělo natrénovat a finito.
          Jestli se vám ale rozlezou ty lipidové kapsule po těla, třeba do buněk, které žijí dlouho nebo to tam je citlivé na toxiny, tak můžete mít docela kritický a vlastně neřešitelný problém.
          Je to proces hodně náhodný v hodně dimenzích. Zpolitizovalo se to tak, že se asi moc nedá věřit skoro žádné studii, resp. její interpretaci. Málokdo si to přebírá vlastní hlavou, většinou po sobě pořvávají slova a věty, jejichž významu nerozumějí.

          To opíchání vás přitom nechrání ani před chycením nemoci, ani nechrání ty ostatní před přenosem ze strany opíchaného. Takže pokud to před něčím vůbec chrání, byl by to těžký průběh u samotného opíchaného a nic jiného.

          Takže zpět – pro koho má význam si tohle nasadit do těla? Já myslím, že pokud vůbec pro někoho živého, tak jsou to ti, u kterých je vysoká šance na tragický průběh nemoci. U těch ostatních je to riziko z opíchání prostě neadekvátní.

          A kdo nutí k opíchání tímhle děti a mladé lidi, měl by za to pykat.

          1. Eh, tohle je silně nad rámec téhle diskuse. Biodistribuce intramuskulárně podaných vysokomolekulárních sloučenin a nanočástic je obvykle jen úzce lokální (ve svalu vydrží dlouhé hodiny až týdny – něco i déle ba i měsíce, záleží pochopitelně na konstruktu), kdy fragmenty těchto nosičů nejčastěji odcházejí hepatobiliární cestou, menší část renální cestou (fragmenty pod 40 kDa, či asi pod 5 nanometrů). Třeba do mozku neproleze nic, ten navíc chrání hematoencefalická bariéra. Volná mRNA je eliminována v krvi prakticky ihned.
            S-protein navíc nemá úplně charakter toxinu, je to klíč pro vstup do buňky. Při infekci virem toho S-proteinu dostanete také dost, k tomu dalších skoro 30 proteinů s neznámými vlastnostmi a vlastní imunitní systém Vás navrch pocuchá až hrůza.
            Problém byl u vektorových (adenovirových) vakcín, kdy nejspíš docházelo k postranslační modifikaci S-proteinu, což zřejmě působilo vyšší výskyt nežádoucích účinků (Astra Zeneca, Sputnik5 – o kterém se ale tuná nic neví).

            1. Uváděli možnost přenosu lymfatickým systémem nebo krevním řečištěm. To druhé typicky po vadné aplikaci. Pak je to hrubě mimo kontrolu, ty kapsule vydrží poměrně dlouho, nevím, jak stabilita mRNA v nich (venku samozřejmě nepřežijí)

              Ještě mi prozraďte, jak se při správné aplikaci dostanou partikule S- proteinu ven ze svalové buňky. Vím, že viry typicky tu buňku zahubí protože tam nebývají cesty, jak se dostat mimo buňku nedestruktivně. (a dovnitř neleze partikule viru, nýbrž jen RNA).
              Takže když dostanete injekci od Pfizera proti kovidu správným způsobem do svalu na ruce, kapsule se naváží na buňku, vypustí do ní mRNA a podle ní se začne (asi v ribosomech) tvořit mRNA kodovaný S-protein.
              Jak se pak dostane ven?

              Důvod dotazu: Jak dlouho jej může buňka produkovat. Tedy je možné, aby nějaká tělní buňka toto provozovala v řádu dní, týdnů, měsíců?

              1. Toho úniku bych se nebál ani jednou cestou, ono připravit skutečně biokompatibilní částici s přiměřeně dlouhou dobou cirkulace v krevním oběhu je spíš výzva. A ne malá. To umí spíše některé vodorozpustné polymery (HPMA) než systémy (micely, emulse) s rovnovážnými stavy v dynamickém prostředí organismu. Pak enzymy v krvi RNA ničí už v rámci imunity prostě tak pro jistotu. Jak je řešeno uvolnění S-proteinu ze buňky jsem nestudoval. Jen hádám, že dojde ke smrti buňky s uvolněním obsahu, apoptoze a S-protein musí umět přežít řádění enzymů (kaspazy aj.). Každopádně, nějak to funguje.

                1. To, že ty struktury v krvi mohou cirkulovat dlouho, přičemž neznámo jak, je asi fakt. Míněno dost dlouho na to, aby v krvi dosáhly do celého těla, statisticky.

                  Ten mechanismus opuštění by mě zajímal, jestli někdy budete vědět, napište. Taky tak nějak implicitně předpokládám, že je stejný jako u virů – destrukce buňky, což by bylo v tomto případě dobře. Pak by to znamenalo, že může být napadeno jen tolik buněk, kolik je mRNA, zhruba řečeno. Sice produkce proteinu není předem moc odhadnutelná, ale v našem případě by byla aspoň shora ohraničená a nepokračovala by chronicky dlouhodobě.

  11. Zájmy, zájmy a jenom zájmy, a to platí i u organizovaných sjednotitelů a spasitelů. Před sedmi lety jsme vedli na Kose diskusi k příkladu rozdělení výplat třech společníků s různými podíly jejich příspěvku na výkonu firmy. Je to klasický příklad z teorie her, který dokládá, že existuje primární tendence k tomu, aby dohody mezi sebou uzavírali nejméně schopní s průměrnými. Kchodl tehdy učinil trefný závěr: Vyplývá to z toho, že kdo nejvíce dělá, má nejméně času a energie bojovat o rozdělení. Než se naštve a odejde, chvíli to trvá, pak to ti zbývající zkusí zahrát na nového pracovitého. Tak to obvykle probíhá.

    1. Svařování oceli v primárních okruzích JE je docela věda, špička v této oblasti byla katedra svařování na VŠB v 80. letech. Jezdili sem i chytrolíni ze západu. Pak to zničili a dnes po těchto znalostech neštěkne ani pes. Hlavně kvákat anglicky a poslouchat pánička. Dobře jim tak, sviním zkurveným.

      1. Me hlavne zarazilo tohle:

        Od druhé poloviny roku 2022 plánuje EDF provádět kontroly potrubí pomocí nového, nedestruktivního ultrazvukového procesu. Ten vyvinula s cílem poskytnout spolehlivou detekci trhlin způsobených napěťovou korozí.

        Ja mel za to ze kontroly ultrazvukem jsou bezne uz davno, parkrat jsem uz pro defektoskopii delal nejake podklady prave kvuli takovym kontrolam.

        1. Kontrola trhlin ultrazvukem je pěkně stará metoda. A taky účinná. Jen EDF potřebovala uklidnit politiky, tak je předložila, že bude provádět kontroly novou metodou ultrazvukem. Až tak je obyvatelstvo Francie nevzdělané a francouzští politici hloupí, že na tak primitivní trik vůbec skočili. Prostě jen nazvali již dávno používanou metodu novou a moderní. Hezky to ale zní, že?

            1. Dnes je v každé větě obsažena formulka „NĚJAKÝM ZPŮSOBEM“. Prodlužuje to větu a vypadá to odborně až záhadně, působí to dojmem, že autor výroku ví něco víc, než jiní nebo že má něco za lubem, že je chytrý šibal.
              A zatím taková slova může vyslovit jen blb na entou, který ví naprosté hovno, jen má zájem být dloho na kameře nebo v rozhlase či na videu.

    2. Napěťová koroze, tedy spíše koroze pod napětím. Je to zpropadená potvora, často se vyskytující v heterogenních svarech potrubí JE. Detekce defektů je v průběhu provozních kontrol standardně realizovaná zejména ultrazvukovými metodami. Problém u frantíků je pravděpodobně v poněkud slabé odolnosti použitých „západních“ ocelí proti tomutu poškozování. Máme docela štěstí, že naše veverky projektovali „východní barbaři“, tento problém se u „našich ocelí“ také vyskytuje, ale v daleko omezenější míře.

  12. Podle Vidlaka byla vláda Babiše za Covidu partou neschopných blbců, odtržených od reality, kterou Vidlák už tehdy jasnozřivě kritizoval. On přeci z domečku od svých prasátek dobře věděl jak na to.
    Jen bych Vás Vidláku skromně upozornil, že by bylo dobré nám nevědomým říct, kdo na světě konal lépe, než ti Babišovy blbouni. Třeba, kdo doporučoval v EU i Trumpovi, že by bylo dobré začít nosit roušky.

    1. Když si všichni strkají lžíce do prdele místo do pusy, tak můžu v klidu říct, že nedělají dobře a nemusím hledat někoho u nich, kdo to dělá jinak.

      Byla to kombinace hlouposti, gaunerismu a mafiánství. Dnes vidíme kromě toho i převládající vlastizrádství agentů, kteří se dostali k moci.

      1. Švédi 1.837 testů na 1 milion populace. Ti ani nevěděli, že nějaký Covid existuje. Navíc jaký je jich průměr obyvatel na km2 území?

        1. No, oni se pak hlavně veřejně omlouvali pozůstalým za čistku, kterou jim COVID udělal v důchoďácích. Ale zase mají vyřešenou penzijní reformu, že…

          1. Nojo, jenze jim to v tech par duchodacich bouchlo uplne na zacatku v dusledku omylu. Soucasne to byly asi jedine vetsi pripady, ktere tam za cely ten cas byly.

            Cas jednoznacne ukazal, ze se jim to podarilo zvladnout uplne nejlepe, nejen stran celkovych poctu, ale i vedlejsich skod, ktere u nas byly absolutne brutalne mimo.

    2. Laco, však víte, co jsem tehdy psal. Například to, že se Babiš upíná na chytrou karanténu, která vytipovávala pacienty asi stokrát pomaleji, než je covid vyráběl. První jsem kritizoval, že Babiš nedělá opatření v době, kdy bylo nakažených málo a mělo smysl něco dělat.
      Blatný měl svoje průpovídky o tom, jak se očkovaný nemůže nakazit a nemůže nakazit ani nikoho jiného…

      Mně osobně nejvíc vadilo to, že hoši něco zavedli a když to nefungovalo, tak si vůbec neuměli vyhodnotit, co nefunguje. Takhle se to prostě dělat nedá a je úplně jedno, že Babiše považuju za nejschopnějšího z celého současného politického obludária.
      Možná ani neměl na výběr, možná prostě udělal to, co šlo a celu dobu to bylo maximum možného. Ale to nic nemění na tom, že to bylo málo.

      1. A já si zase pamatuji, jak Babiš nijak nevynucoval ta vládní omezení. Bál se? Od té chvíle se to celé posralo.
        Měl vydávat jen ta omezení, která byl ochoten vymoci.

        1. Šlo preci hlavně o to, aby se nezahltily nemocnice. I ta opatření
          která se nedají plošně prosadit a fungují jen třeba na 80%, nebo která
          nějaký soud později zrušil, i taková měla svou účinnost. Navíc nelze
          ignorovat psychologické dopady.

          Myslím si, že prostě nemá smysl se v tom zpětně hrabat. (Výjimka –
          kriminální obohacování) Ani to „po bitvě je každý generálem“ tady totiž
          neplatí, spíš „ani po bitvě není nikdo generálem“. 😉 Na to by se to
          muselo z výchozích identických podmínek a s úplně „čerstvým“
          ebecenstvem projít opakovaně.

  13. Řešením bude SS – Surikatí Svetr. Bude chránit nejen proti chladu, ale i proti svatému kovidu, pokud ovšem bude certifikovaný. Do listopadu ho dostanou všichni zadarmo (a zaplatíme za to 10 000 Kč za kus sestřenici Pekarové) a od ledna bude povinná posilovací dávka svetru. Budete prostě mít na sobě dva.

    A někteří budou pořádat velkolepé demošky proti svetrům. Takhle nějak bych to viděl…

      1. Je zajímavé, že i když si člověk myslí, že vymyslel sebevětší blbost, vždycky se najde někdo, koho to nejen napadlo, ale dotáhl to i dál.

    1. Jojo. Mne covid hysterie donutila čas od času se prohrabávat s pomocí překladače maďarským seznamem úmrtí na covid a udělat si na koleně vlastní statistiku.
      Od věku 70 let výše bylo onemocnění covidem v souběhu s další chronickou nemocí loterií, ale v tomhle věku to platí i pro neléčené nachlazení.
      Do 70 let věku jste kromě covidu musel mít souběh dalších 2 nemocí ze čtveřice morbidní obezita, vysoký tlak, cukrovka, nemoci srdce, abyste se objevil na seznamu.
      Osoby do 70 let se souběhem jiných chorob nebo jenom jedné byly zastoupeny cca 10%, z toho asi třetina trpěla různými formami rakoviny, další velká skupina se léčila s nemocemi ledvin.
      Osob do 70 let zemřelých bez souběhu, tj. pouze na covid, bylo 1%.
      A k mému překvapení se tohle rozčlenění v čase neměnilo. Žádný vliv opatření nebo očkování se neprojevil.
      Z toho maďarského seznamu úmrtí bylo po 3 měsících sběru dat naprosto jasné, kdo je ohrožená skupina. Místo toho, aby se profylaxe zaměřila na ně, tak se ranná stádia covidu přestala léčit úplně. Ano, existovalo pár doktorů, kteří se snažili, ale obecně použitý způsob „máte covid, seďte doma v karanténě a až se budete dusit, tak si zavolejte rychlou“ mě běsí ještě dnes.

      1. Na celém tom procesu s kovidem nebylo špatné to, že třeba moji maminku ve starobinci naočkovali aniž by se jí nějak moc ptali, stejně už by to byla bývala nepochopila.
        Jako děsnou vidím tu skutečnost, že ten sajrajt bodli každému někde na nádraží bez znalosti jeho zdravotního stavu a fyzických dispozic.
        Já i moje Labuť máme nějaké to kilo navíc, já navíc i trochu cukru, Labuť po borelióze. Nu a žádnou šmakuládu jsme si bodnout nedali, i když oscilujeme kolem té vámi uvedené sedmdesátky – a jsme O.K.
        Věrchuška ovšem chtěla lidi k tomu „očkování“ donutit, skoro i násilím, jejím dobrým úmyslům nevěřím ani náhodou.
        Následky té šmakulády lze těžko odhadnout. Třeba kamarád, 70+, zdravý jako řípa, sportovec, nekuřák, váha v pořádku. Hnal se do všech těch dávek jako zběsilý a najednou leukemie. Že by ztráta imunity? Čerti vědí, ale podezření tu je. Jistota nikoliv, to dá rozum.

        Nabytá zkušenost mi říká, že se podobných atrakcí nezúčastním ani v budoucnu.

        1. 2 měsíce před startem kovidu jsem si uhnal autoimunitní anémii a na poslední chvíli mi vyměnili krev. Před 1. očkováním jsem se ptal na hematologii, kde mě léčili, zda je pro mě očkování žádoucí nebo nevhodné. Pro jistotu 2 doktorů. Jeden řekl „očkovat v žádném případě“ a druhý „každopádně očkovat“. Tzn., že ani erudovaní lékaři hematologové nevěděli a jistě neví, jaké jsou účinky „očkovací“ látky. Vakcína to v žádném případě není. Vakcína má jiné účinky.

  14. vcera na podobne tema psal Greer, selhani elit, ktere konci vetsinou dost tragicky a nasilne

    ————prekladac
    Moji pravidelní čtenáři nebudou překvapeni, když uslyší, že existují historické paralely pro situaci, ve které se nacházíme, v níž je složitá společnost řízena kastou privilegovaných intelektuálů přesvědčených, že jejich mistrovství v abstraktních představách je činí jedinečně způsobilými řídit svět. . To je běžný stav věcí v určitém bodě historie civilizací.

    Naše moderní duchovenstvo má proti tomu dva údery, které většina duchovních minulých civilizací neměla. Za prvé, většina duchovních v historii byla svou povahou náboženská, nikoli sekulární, a věnovala mnoho svého času a úsilí tomu, aby se zalíbila bohům a dosáhla spásy, spíše než mikrořízení politických a ekonomických záležitostí.
    Naše duchovenstvo takové štěstí nemá; tvrdí, že je schopen řídit věci zde na hmotné úrovni,

    Vychováni v přesvědčení, že svět jde kupředu a že minulost je proto nemá co učit, nevyhnutelně upadají do jedné příliš známé chyby za druhou, protože si myslí, že jsou příliš moudří na to, aby se obtěžovali učit se zřejmým lekcím historie.

    Když počátkem roku 2020 vyšel z Číny další nový koronavirus, politický establishment a korporátní média po celém západním průmyslovém světě jedním hlasem trvaly na tom, že je to strašná hrozba, která nás všechny jistě zabije, pokud se nezastaví zázraky moderní medicíny. to. Když farmaceutický průmysl dobrovolně přišel se sérií vakcín – no, ve skutečnosti to byly experimentální genetické terapie nesouvisející s klasickými vakcínami, ale to necháme projít – politický establishment a korporátní média po celém západním světě trvali na jediném hlas, že vakcíny jsou bezpečné a účinné.

    Jak se ukázalo, Covid-19 nepředstavoval pro většinu lidí vážnou hrozbu. Má 99,6% míru přežití, přibližně jako průměrná špatná chřipka, a téměř každý, kdo na ni zemřel, byl buď velmi starý, nebo s oslabenou imunitou – třídy lidí, kteří jsou obvykle nejvíce ohroženi novým respiračním virem.

    https://www-ecosophia-net.translate.goog/the-great-rehash-part-three-unsafe-and-ineffective/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

  15. Očekávám v diskuzi sjezd těch co při čtení posledních řádků zavřeli oči. A potvrzení toho že stačí béčková reklamní agentura a pár článků o kovidu v novinách a jakýkoliv pokus o alternativu okamžitě a neslavně skončí. Bohužel.

  16. Doporučuji.

    Tohle si uložit do paměti, i přídavné, a v zimě připomínat:
    Maximálně 30 % příjmů. Zbytek doplatíme. Fiala ujišťoval a rozdával
    17.8.2022 6:13 odp.

    Premiér Petr Fiala (ODS) na tiskové konferenci po jednání vlády znovu zopakoval, že vláda do konce srpna představí konkrétní parametry úsporného tarifu.

    A také, že veškeré náklady domácností za bydlení nad 30 % a v Praze nad 35 % je stát připraven doplatit v rámci příspěvku na bydlení.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Maximalne-30-prijmu-Zbytek-doplatime-Fiala-ujistoval-a-rozdaval-711596

    Není to dezinformace.

    Domácnosti nezaplatí za bydlení a zálohy víc než 30 procent příjmů, v Praze 35, garantuje vláda

    Včera 16:45 • Aktualizováno Včera 16:58
    Dominika Jeřábková, Novinky

    Premiér Petr Fiala (ODS) po středečním jednání vlády prohlásil, že domácnosti nezaplatí za bydlení víc než 30 procent příjmů, v hlavním městě o pět procent více.

    Pokud budou náklady vyšší, stát prostředky proplatí prostřednictvím příspěvku na bydlení.

    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/domacnosti-nezaplati-za-bydleni-vic-jak-30-procent-prijmu-v-praze-35-garantuje-vlada-40406048

    1. Už je to tady.

      Co to je?! Kvůli tomu jsem vás nevolil. Fiala si to za sliby slíznul. A je tu podezření
      17.8.2022 8:40 odp. | Ze sítí

      Premiér Petra Fiala (ODS) dnes po jednání vlády na tiskovce oznámil, že stát lidem proplatí náklady nad 30 % příjmů.
      Vlna kritiky na sebe nenechala dlouho čekat.

      Vládě je vyčítán populismus a socialismus, zaznívají připomínky pádu Topolánkovy vlády.

      Ovšem objevily se i zásadní pochybnosti, podle nichž to s vládní pomocí ve výsledku nebude tak horké.

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Co-to-je-Kvuli-tomu-jsem-vas-nevolil-Fiala-si-to-za-sliby-sliznul-A-je-tu-podezreni-711605

  17. Vidlaku, jo musel jste do toho vosiho hnizda pichnout, ze jo. To, ze lidi umiraji na vakcinu a maji ponicene zdravi, to nesledujete? Je to statisticka pravdepodobnost, pochopitelne, ale rekla bych, ze takove vase hec hec neni moc pekne vuci tem, co nemeli to vase stesti a je to postihlo.

    Dlouhodobe nasledky vakcin se teprve projevi. Ted se prave ukazalo, ze odtajnene dokumenty od Fajzra dokumentuji, ze 44% of pregnant women participating in Pfizer’s mRNA COVID vaccine trial suffered miscarriages, 44% tehotnych zen v covidovem trialu potratily. A doktori po celem svete radily tehotnym zenam, aby se oockovaly. A to je jen jeden maly detail obrovske tragedie. Nebo obrovskeho zlocinu.

    1. O dlouhodobych nasledcich nic nevim, jen, ze na to vsichni umrou.
      Doufejme, ze Rajchl je profesional a ze mu dojde, ze antikovid je mor alternativy.

        1. Gogo: „Morem alternativy je povrchnost a hopsalství.“

          Ale ne-e…

          Problém alternativy je v tom, že je pouze alternativní – vymezuje se pouze „proti“, ale neumí sestavit něco „pro“.

          Příkladem může být aktuální vláda – docela jí šlo se vymezovat jako „anti-babiš“, když došlo na situaci, že má cokoli navrhnout sama, vůbec netuší, co s tím. A pokud nezafunguje ani „za to může předchozí vláda (Babiš)“ anebo „tohle jsme podědili od předchozí vlády (Babiše)“, nejsou se schopni ani dohodnout tak, aby se navenek tvářili alespoň trošku jednotně.

          Alternativa je na tom ještě o kousilínek hůře – její „frakce“ spolu ani nemluví…

          1. Aktuální vláda má jiné úkoly – zhruba likvidaci ČR – a to jí jde dobře. Co dělat, vědět nepotřebuje nad rámec schopnosti se udržet. Úkoly dostává a plní.

            Babiš měl jen trochu jiný mix a byl to takový politický OSVČ i s vlastními ekonomickými zájmy.

            Alternativa – jestli je to jen spolek hopsalů, pak máte pravdu. Ale být by to tak nemělo. Měli by tam být lidí schopni fungovat v parlamentu a vládě. Účastnit se řízení a rozhodování. Lidé by tu schopnost měli mít, trénovat a prokazovat předtím, že se tam dostanou. Aspoň tím, že budou mentálně schopni domýšlet a rozpracovávat témata. Aspoň je chápat, když už ne nabízet řešení.

              1. Já jsem tím trávil poměrně dost debat.
                Na začátku února 2020 jsem tvrdil, že je potřeba izolovat Čínu. Od půlky února jsem tvrdil, že je treba zavřít hranice ČR a poslat lékaře dobrovolníky do Itálie, aby tam zjistili, jak to vypadá.
                Chtěl jsem izolovat ČR DOKUD to tady nebylo, přirozeně v ČR by bylo vše bez podstatných omezení.
                Hranice zavřené do doby než bude jasno jak to medicínsky a epidemiologicky zvládat.
                Pak se to postupně vyvíjelo.. ale to nemá tady cenu rozepisovat.

                Vždycky se ptám lidí – cos říkal v únoru 2020, že by se mělo dělat a co bys dělal s dnešními znalostmi. A bys dělal, kdyby se situace zopakovala s tím, že opět nevíme, jestli je to chřipečka nebo mor.
                Myslím, že klíčové je to poslední – rozumný člověk by si měl na základě zkušeností umět promyslet strategii na příště. A já myslím, že to bude potřeba, zdá se, že laboratoře svítí i v noci.

                1. Teď se dívám, že to téma bylo obecné, ne specificky kovidové. No tak to berte jako příklad, ono by stejně byl problém odpovědět nějak obecně.

                  1. Vidíte, a já si myslím, že to není až tak složité.

                    V prvé řadě je potřeba určit, jak jsme na tom se státností České republiky, protože realita se může dost lišit od mediálních proklamací. A po zjištění skutečné formy samostatnosti, svéprávnosti a následně i státnosti – pokud by to ti zjištující přežili – začít dělat kroky, které tu státnost zajistí.

                    Bez tohoto kroku jsou všechny ostatní možnosti „co dělat“ lehce nesmyslné.

                    1. Ano, s tím naprosto souhlasím, ale po asi 15 letech diskusí jsem zjistil, že začínat takhle od principu můžu jen s jedním ze sta.
                      A následuje neproduktivní diskuse o EU, Německu, USA, neziskovkách, NATO … a lidi se začnou hádat o svoje chiméry a špatně definované termíny.

                      Tak já proto volím spíš variantu – pokusme se probrat k podstatě problému a jeho řešení, jak by mělo vypadat. Bez ohledu na „NEJDE“. A pak se podívat, kolik z těch NEJDE je způsobeno nějakým nesmyslem nebo prostě koloniálně-protektorátním postavením naší země.

                      Na dost lidí toto funguje líp, když vidí, jakou cenu platí za život v protektorátu a co by mohlo být jinak v případě trochu větší míry suverenity a demokracie.

                    2. Zajímavý závěr.

                      Mám jiný – buď se naučíme domluvit v jakékoli konstelaci, anebo prostě nebudeme.

                    3. To já se s vám nehádám, ale je třeba se domlouvat na něčem konkrétním. Třeba že prosadíme dostatek elektřiny za normální cenu.
                      Takže – Lipsko, Německo, EU, rozvodné sítě, ČEPS, dále CO2 odpustky, uhlí, uran .. Vrbětice, USA.

                      Bude se to nabalovat podle toho, na co bude který logický a potřebný krok narážet. Budeme slyšet NEJDE, NEEXISTUJE.
                      Ale třeba dojdeme k tomu, co je potřeba udělat, abychom mohli vyrábět, distribuovat a spotřebovávat svoji elektřinu za normální ceny udržitelným způsobem.
                      A na seznamu bude, které nepřátelské entity tomu brání a v jaké míře narušují naši suverenutu a chovají se kriminálně.

                      Anebo se může za elektřinu zahopsat na náměstí.

                  2. Vidíte to jen úzkým časovým oknem, a možná i jen v zajímavých detailech.

                    Vše se dá „dohodnout“, problém je v tom, že dohoda většinou platí jen omezený čas. A pokud nemáte za zády svébytnou státnost, po ukončení dohody může nastat situace, že to, co jste „uhádal“ v jednom případě, navýší „cenu“ za další dohodu násobně.

                    Stejné je to i s tou alternativou – všichni chtějí měnit jen věci, které je takříkajíc „tlačí“ a raději se ani nezajímají o jejich konsekvence a časovou osu. Proto ta alternativa neumí hledat společnou řeč a proto slyšíte ono „nejde“. Na vině je z části diletantství nápadu „měnit detaily“, z části naivita, že „silou masy“ se to dá uhrát, neochota zabývat se kontextem jak té konkrétní změny, tak i dopadu té konkrétní změny v čase – a hlavně, je znatelná velká nekompetentnost v argumentaci a neochota se zabývat celou komplexitou a tak se i něčemu „naučit“…

                    Ve zkratce celá alternativa (ale nejen ta) padá na limitu – proč bych něco měl na sobě měnit já, když se může přeci změnit ten druhý. A znovu, zcela ukázkovým příkladem je aktuální vláda. A nejen protože Fiala stále ještě tvrdí, že Rakušan je integrálním prvkem této vlády.

                    1. Alternativa, jak jsem ji zatím mohl sledovat, se nikdy pracovně nezabývala vůbec ničím, co by mohlo být zahrnuto pro pojem „správa země, řešení problému“.
                      Zatím vždycky to bylo spíš v režimu naskočit na nějaké jedno téma nebo heslo a za půl roku dostat jednoho, dva lidi ke korytu.
                      Akcent na reklamky, PR firmy, FB a případně koncert a samozřejmě balonky a propisky na náměstích.

                  3. Ten váš popis kupodivu sedí i na aktuální vládu, takže to nebude jen tou alternativou, ale bude to ukazovat na celospolečenský problém…

                    Jediná možnost je vystavení vlastního příkladu – schopnosti porozumění komplexitě problémů a jejich souvztažností. A k tomu je potřeba – slovy jednoho – makat a makat (hlavně na sobě). A k tomu je potřeba systematická a trpělivá práce, většinou i bez nějakých krátkodobých veleúspěchů.

                    A u nás vidím, že na tento způsob „skutečně makat a makat“ je nám stále ještě hodně moc dobře. Hádáme se o jakési spotřební energii místo toho, abychom dětem dávali do budoucna použitelný příklad vlastním životem.

                    Takže není vůbec k divení, že ač „jsme narazili na dno, ono se s námi propadlo…“ Je to všechno v pohodlnosti lidí, alternativu nevyjímaje.

                2. Izolovat stat dnes NEJDE (pokud nejde o nejakou nevyznamnou dzamahiriji stranou globalizace). Pokud byste to udelal a nejakym zazrakem a plosnym nasazenim ozbrojenych sil (haha) se vam to povedlo, rozstrelite ekonomiku toho daneho statu a statu na jeho ekonomiku navazanych na leta dopredu takovym stylem, ze dnesni cipieskova dieta autoprumyslu by byla jen pohadkou pred spanim.

                  1. To mi taky říkali, a pak se divili, když je zastavila policie na hranicích nikoliv státu, nýbrž obce nebo okresu.

                    Izolovat Čínu šlo velmi snadno, Čína sama by i spolupracovala. Zamezit proudění lidí přes naše hranice by šlo také poměrně snadno a relativně levně oproti tomu, co následovalo.

                    To NEJDE slyším od 9 z 10. Přitom je problém jen v jejich mentálním nastavení. NEJDE neposlouchat Německo, nejde neimplementovat euronesmysl, nejde nezdražovat elektřinu v Lipsku apod… nejde…

                    1. Obce/okresy nikdy nebyly izolovany. Jen byl omezeny pohyb kdo smel a kdo nesmel (a ve velkem se to ojebavalo).

                    2. Vsechno jde, kdyz se chce.
                      Putin prikazal uzavrit hranice s Cinou velmi rychle.Cina nijak neprotestovala.
                      Pak taky poslal tym vojenskych lekaru a personalu do Italie jak rychle to slo.
                      Jedine, na co se zmohli u nas, bylo plivani, ze pry tam ti „radoby doktori“ budou provadet nejakou diverzi, nebo minimalne spionaz.
                      A i kdyby ne, tak pry Putin zneuzival covidu ke svym mocenskym zajmum.
                      Dobre si na to pamatuju, nemoh jsem tomu verit. Jak vystrizene z tydeniku z 50. let.

                    3. Přesně tak, nechtěl jsem toho Putina jmenovat, mám už strach. Jednou jsem jmenoval Strelkova a tady to vzbudilo úplné gejzíry skoro až nenávisti.

                      Prostě základní princip předběžné opatrnosti říká – izolovat a zkoumat, co to je. Dokud není jistota, že to není bezpečné nebo léčitelné, tak za žádnou cenu nevpouštět.

                    4. Ja jsem ri rikal, kdy gogo aspon zkusi nacpat toho vsevedouciho Strelkova na naprosto nesouvisejici tema…
                      Neni nad poradne zapleveleni diskuze nesouvisejicimy blaboly.
                      Bravo.

                3. Na začátku února už to tu bylo a – kupodivu – hlavně mezi dětmi a -náctiletými.
                  Akorát nikdo netušil wocogou, takže se u dětí léčil, zápal a zánět plic a chřipka.
                  Já jsem to chytl od kolegyně, jejíž dcery 11 a 13 let absolvovaly začátkem února lyžařský zájezd a přivezly si „nachlazení“. Jenže za dva dny už měly 40ky horečky a blbě dejchaly. V nemocnici to vyhodnotili jako začínající zápal plic, nasadili antibiotika a… a nic. Trochu zabral až nějaký koktejl podávaný kapačkou. To už měla kolegyně „rýmu“, po dvou dnech i s manželem vysoké horečky a mazali za dcerkami do nemocnice. Mezitím už jsem měl „rýmu“ i já s další kolegyní.
                  Za dva dny horečky, šílený suchý kašel 24 hodin durch, slabost, nechutenství, ztráta čichu i chuti, potíže s dýcháním. Neschopenka, antibiotika. Ona měsíc, já šest týdnů. To už byl poplach a průser po celé Evropě.
                  Vykřesali jsme se všichni tři, ale další rok jsme byli jak kus hadru. A to ta první kolegyně-roznašečka byla aktivní sportovkyně, 42 let.

                  NIKDO nás NIKDY neotestoval. Ani na covid, ani na protilátky. Ani při nemoci, ani v rekonvalescenci, ani potom.
                  Celá první vlna byla testována jen nahodile a jsem toho názoru, že kvůli tomu zbytečně utekla kvanta informací, jež se mohly později sakra hodit.
                  A děti dodnes nikdo nesleduje, ačkoli už na jaře 2020 britští lékaři upozornili na divné průběhy u dětí, na těžké multiorgánové záněty u dětí, na možnou vysokou infekčnost dětí.
                  Dodnes jsem toho názoru, že právě děti jsou „autobuskové“, roznášející infekci, aniž samy onemocněly nebo měly vážný průběh. A že právě ten lehčí průběh akutní fáze má u nich za následek vážné postcovidové komplikace.

        2. V Cesku je dobrovolne ockovano 70% obyvatel, pokud na ne vytahnete, ze jsou blbci, co se nechavaji z vlastni vule zabit, prijdete, coby alternativa, o 7 z 10 priznivcu.

          1. Ale taky se jim dá ukázat, jak to s těmi preparáty je, se schvalováním, se vedlejšími účinky a říct jim, že tu trojku, čtyřku a další ještě víc posilovací dávky do nich nebudeme prát pod tlakem. A že my nebudeme lhát a podřizovat se Blbé Uršule a jejím kšeftům.
            Ta věc je komplexnější, než „dvě nohy špatné“ a normální lidi mají problém nahradit debilní „rouška-bůhj“ ještě debilnějším „rouška-satan“.

      1. Siri to tym, ktery je spojeny s Naomi Wolf. Intenzivne studuji Faijzerovy dokumenty, jak se postupne dostavaji na verejnost.

    2. Vevčo, musím s Vámi souhlasit, a Vidlákovi popřát aby mu to tak zůstalo. Jak velmi dobře rozumí zemědělství v širším slova smyslu včetně ekonomiky a vztahů, jak má velmi podnětné a dlší přemýšlení podněcující názory v ostatních oblastech i v případě že si o nich myslím, že jsou nesprávné / neúplné / nedokonalé, tak v medicíně – covidu – je úplně mimo.

      Bohužel netuší jaká je hloubka této operace. Nepřipouští si nebo nevidí kolik těch nežádoucích účinků je a jak širokou škálu můžou mít – že lékaři za posledních rok viděli deset případů onemocnění, kterých za předchozích deset let viděli maximálně jednotky případů, že se objevují atypické průběhy onemocnění, u atypických skupin a/nebo v atypickém vyšším množství (např. mladších, infarkty a cévní onemocnění u premenopauzálních žen,…).

      Podle dostupných údajů, které při logické analýze uspějí, je zhruba 1/3 injekcí očkování byla placebo – i Mengele když dělal pokusy, tak preferoval / požadoval kontrolní skupinu. I pokud byla primárním cílem depopulace a poškození, pak obecně potenciál mRNA injekcí a vezikul je nesoucích je podstatně širší – a odmítnout při takto rozsáhlém pokusu kontrolní srovnávací skupinu může jen naprostý debil. A z tohoto pachatele nepodezírám: jsou to hajzli, psychopati a egoisti, ale ne nutně debilové.

      Zpět k té 1/3. I když Vidlák dostal 2 dávky, má stále cca 11% pravděpodobnost, že dostal placebo a nemusí se naprosto ničeho obávat. A i v případě, že je v těch ~89% s účinnou látkou (jakou? v jakém množství? v jaké kvalitě? – i mezi šaržemi docházelo k významným změnám ve složení), jen si mění statistiku dalšího průběhu – nikoliv jistotu… A prozřetelnost se může postarat aby cesta probíhala tak jak má i navzdory všem statistikám.

      Navíc je to ještě komplikovanější. I neočkovaný může mít obtíže jako následek onemocnění covidem, buď chyběním adekvátní (a včasné) léčby, nebo prostě jen proto, že má smůlu (prozřetelnost?). Za poškození / nežádoucí účinky je v obou případech (očko i neočko) odpovědný převážně nebo velmi významně právě spike protein.

      Takže Vidláku, pokud tento můj komentář budeš číst, poprosil bych Tě: raději si odpusť toto popichování (heč heč) a souzení. Buď za sebe a své okolí rád, že to dopadlo tak jak to dopadlo a doufej, že to tak bude i dále. A měj oči i duši otevřené, dívej se okolo sebe a dávej si střípky do skládačky. Samozřejmě k tomu můžeš klást otázky… netvrdím, že musíš dojít ke stejnému závěru jako já, ale nesuď…

      1. Absolutní souhlas . V krizi se pozná kvalita člověka. Skočit do rizika nevyzkoušené vakcíny a pak se ohánět kvalitou svého rozhodnutí, tak to chce určitý předpoklad.

      2. Milý poutníku, jsem naočkovaný já i celá moje rodina. V různou dobu, u různých doktorů, dokonce různými vakcínami. Jsme v různém věku… Je nás dohromady asi dvacet. Jaká je pravděpodobnost, že jsme všichni dostali to placebo, když u jednoho jde o 11% šanci? Prakticky nulová.
        A vidíte, všichni jsme zdraví.
        A z těch šesti milionů očkovaných nám tu také nezůstala jen jedna třetina s placebem.

        Už se to všechno mělo stát a držíte se zuby nehty něčeho, co se samo ukázalo jako nevěrohodné.

        1. Vidláku, važ si toho a buď rád že můžeš stále takto mluvit. Ze srdce Ti to přeji.

          Ale bohužel nemáš pravdu. Neumíš se dívat, nevíš přesně co máš hledat a navíc vzhledem k Tvému (z mé strany předpokládanému) „obzoru okolních osob a zájmů“ se Ti asi nebudou na potkání svěřovat se zdravotní tématikou. Nebo alespoň ne většina. Já spolu s mou paní toto štěstí nemáme, dostáváme tyto informace i „nevyžádaně“, nebo nepřímo v souvislosti se svou činností.

          A nemysli si, mnohem raději bych řekl „mýlil jsem se, měli jste pravdu“ (a věř mi, umím říct a přiznat že se mýlím, byť je to i nepříjemné). Bylo by to lepší než se vyrovnat s tím, kolik lidí v mém okolí – které mám rád, kterých si vážím, jejichž společnost je mi milá – jsou také těmi možnými čekateli. Nikoliv na jistotu (všichni jednou na něco umřeme) ale na pravděpodobnost (jaká ta naše cesta ještě bude a kudy povede?).

          Nejsem si jist, že chápu co vyjadřuje: „už se to všechno mělo stát…“. Co se mělo stát? Měli všichni po injekci okamžitě pomřít jako zkameněla Lotova žena? (Možná se budeš divit, ale i takoví jednotlivci jsou. I tady.) Ne, ty procesy v tom těle probíhají pomaleji – většinou. K tomu by mohlo patřit toto: pokud některé nemilé (mým záměrům škodící) informace nemůžu popřít / potřít, přestřelím je ad absurdum a zesměšním… Proto např. tolikrát zdůrazňovaná teorie placaté Země ve spojení „to jsou taky konspirační teorie“…

          Já Tě ale nechci o své pravdě přesvědčovat (jak je to o tom zvířeti, napajedle a napití se? 😉 ). Chtěl jsem Tě jen požádat, abys omezil břitkost svých odsouzení a vlastně i „nálepkování“.

          1. Diky, poutniku. Vzdycky mam radost se setkat s clovekem, ktery to peclive sleduje. Vidlak ale zrejme nema na to, aby si vsimnul, ze kritika byla kvuli „hec hec“ a ne kvuli tomu, ze se rodina nechala opichat.

            Kdyby to vse bylo, jak normalne a ne jak za totality, dobrovolne, nebylo by to vyvolalo tolik zasti mezi lidmi. Ovsem, zast mezi lidmi je jelitami oblibena.

  18. Toto je motto jednoho člověka z „Aktuálních konfliktů“:
    COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
    Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
    V podstatě jsem s tím souzněl, i když jsem to našel později.
    Na Kydech jsem byl Vidlákovou opozicí „z vlastního rozumu“ a jeden ze tří, co se očkovat nenechali ve škole, ačkoliv jsem byl zvýhodněn jak povoláním, tak věkově.
    Já myslel, že už tohle číst nebudu! Z WHO se stala organizace vládnutí nad masami, viz Pandemický zákon, okolo kterého byl ve sněmovně takový taneček. SPD s Okamurou se snažili získat čas a hlasy proti schválení. On má být totiž nadřazen Ústavám členských států, kterých je cca 180. S tím souvisí vyhlášení nouzového stavu a ev. další pandemie bez parametrů pandemie. K udržování sloužily PCR testy, o kterých sám výrobce prohlásil, že nejsou pro diagnostiku, ale pro výzkumné účely. To jen tak na okraj! WHO se jeví stejně pro lidstvo důležitá jako OSN a OBSE např.
    Tzv. vakcina, byla pěnězosvod, o kterém jsem se na Kydech taky zmínil. Nehledě na její definici:
    Vakcína je medikament, který zabrání očkovanému jedinci znovu onemocnět.
    Zabraňuje další šíření epidemie mezi populací.
    Ani jedno se nestalo a divadlo v Babišově režii na MZ bylo jen potvrzením starého rčení že“pořádná epidemie je vlhkým snem mocichtivých paranoiků“. TEČKA.
    Podvod na nemyslící ovce je Ukrajina a ten Kovid se jeví ve světle toho motta jako předehra a test. Kdo panikařil tehdy, panikaří dál. Komu vládne TV božstvo, s tím ani nemá cenu mluvit. Vzdělání nerozhoduje, rozhoduje přehled a vlastní svědomí a vědomí.
    Jelikož jsem se zařekl po zkušenostech z minulých dvou let, do nikoho se nenavážet, nenavezu se ani do autora článku. I když bych ohledně Kovidu s přehledem mohl. Ale nic tím pro sebe nezískám!
    Pravda o tom, komu ku prospěchu válka na Ukraruině je daná. Jen ubozí rusofobové se živí nenávistí a ta jim zasírá mozek,. Stejně jako byla stavěna proti sobě skupina neočkovaných vs očkovaní, ačkoliv existují články Ústavy hovořící o volbě jedince ohledně vlastního zdraví. Chtělo by to článek i ohledně svědomí! I z tohoto důvodu se hovoru o vakcinaci vyhýbám.
    Energetické nosiče? Těm s médii vymytou hlavou dojde asi v zimě, že závislák nemůže vydírat dealera! Možná. Nejdřív se zavřely hranice před Kovidem, teď se zavírají kohouty, před zimou. A Pekari způsobí totální výprodej pletacích jehlic a syntetické vlny, která se vyrábí z čeho? Holandští farmáři nám přírodní nedodají, třetí svět na nás sere a ohledně vlny jsme těžko soběstační. Prý konopí nahrazuje lecos, no to nám Pětikolka před krajskými řekne. Hlavně ti Nezávislí závislí, jestli už všechno nevyhulili, za co bych moc nedal. Jako se neposlouchali odborníci za Kovidu, nedává se prostor odborníkům přes energie a ekonomiku! Nestačí Lipsko, Bavoři nám prý dodají plyn – řekl Fiala.
    Jsme ale krok před Ukraruinou, zdá se. Tam se to teprve rozjíždí válka neválka. No a co, když za všechno může Putin? Statistika jsou jen čísla, rakety HIMARS jsou dobré na zabití vlastních zajatců, co by mohli vypovídat a než se ze země stane konkrétní ruina, je třeba vše prodat nebo zprivatizovat, což se jak my víme nevylučuje! Putin bude odpovědný za majetky „Greenmana“ a jeho suity. Těm chodí i „zombie honoráře“ ze Zámoří, za tu celoevropskou šou, slovy hudebníka vv „šňůru.
    https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2022/08/guancha-kdo-si-koupi-zbytky-ukrajiny.html#more

    1. Chtějí zvláštní poplatek za plyn a jako bonus uvažují i o tom, že jej ještě zdaní spotřební daní (DPH)!
      To nevymyslíš!

  19. Letos bude kovidem zima. Taková obyčejná zima. A ta nás rozloží. Chudé kraje od Sokolova po Ústí stojí na uhlí a topí, jak jinak, uhlím. Mohly by vytápět jako jindy. Pěkně do pohody. Ale přijde SOLIDARITA a tak budou mrznout jako plynové princezny. Přece se nějaké mostecké pako nemůže mít někdy lépe než pražský tahoun.

    Zajímavé bude pozorovat Ukrajince, jak budou válečně naladění při jejich mrazech. V zimě zamrznou i kvéry.

    Přicházející zima bude jednou legendární. Hlavně aby byly banány.

    1. Videla som nejaky titulok, ze ukrajinci rozmyslaju nad cismsi ako mobilnymi teplarnami … ale jaksi nebolo casu rozkliknut, a zmizlo to z prehladu … cosik ako seznam, novinky? bohhovie

      1. To byla skrytá reklama českého výrobce mobilních tepláren, aby česká vláda ještě ke zbraním zafinancovala dodávku jeho výrobků na Ukrajinu.
        Ukrajina se především musí starat sama.

  20. Prekvapuje me, ze to jeste vubec funguje, kdyz je vse rizeno jenom jako a jeste k tomu chaoticky a to uz par peknych let. Zrejme to budou *dojezdy pro hvezdy*, nez se vuz zastavi, pomalu dodychava setrvacnosti.
    Andrej sice manageroval o sto sest, ale nizsi ministersky management nebyl jeho, ten si nevybral, nybrz mu byl pridelen vysledkem voleb a tlakem z ruznych organizaci a taky v tom pekne plaval. Kdo mohl mu hazel klacky pod nohy, vcetne vlastnich lidi, a to jak z blbosti, tak zamerne.
    Ted je u moci uz jen parta neschopnych, proto bych nevylucoval naplneni porekadla, ze cim hloupejsi sedlak, tim vetsi brambory. Oproti Andrejovi maji tu vyhodu, ze zatimco on bouril a prokazoval svoji agilnost, tihle budou mensi a mensi, dokud nebudou nejmensim mrtvym broukem na celem svete- a obcan ani nebude vedet, na koho ma byt napruzeny, kdyz jedinym ukolem vlady je delat, ze zadna neni, protoze Babis.
    Tedy moznost, ze to nejak uhrajou, bych nevylucoval. Prusvihy sice budou, ale ne uplne hrozne a vinik bude navic neviditelny. Na jare pak ze sebe vlada udela hrdiny a lidi zacnou grilovat a bude teplo a ptaci zacnou zpivat a vsechno bude zas jen jako, takze uspokojive a svet bude plny nadeje, ze ceny elektriny jednou klesnout musi.

    1. Je to sice daleké zahraničí, ale v Žiaru nad Hronom už tu elektriku vzdali a zavřeli krám. Hliník z Ruska a z Číny má volno.

      1. Re: idiotromic

        Hliník ze Žiaru jsem taky vyvážel.
        A včera jsem slyšel, že to zavřeli, jak se dalo čekat.

        Ano včera začal BIG BANG.
        Slovalco nebylo zas tak malou firmičkou, aby to nerozjelo pořádnou lavinu. Držme si klobouky, začíná to fičet pěkně z kopečka.

      2. Ne že bych měl z toho radost, ale mít tak na Slovensku moc a odvahu se postavit neobolševikům, tak bych chvilku počkal, pak hlinikárnu koupil do státního vlastnictví a pak obnovil normální energetiku – nejlíp spolu s ČR, kde by taky byla normální vláda.
        Já vím, nereálný sen, ale tak to dřív bývalo – hliníkárnu i elektráry postavil stát a z provozu měl zisk, který reinvestoval a energie byly i pro občany.

        1. Třeba to udělá – koupi Orbán. Ten bauxit, že kterého se hliník v Žiaru nad Hronom vyráběl, se těží v Maďarsku. Vyráběl se pomocí elektrolýzy, takže opravdu, opravdu potřebovali hodně elektriky. Nebo si Maďaři postaví něco doma, to zpracování bauxitu na Slovensku byl pozůstatek RVHP, aby v chudém kraji byl nějaký průmysl.
          Nebo kombinace – Orbán koupi a zařízení vyveze do Maďarska, postavit budovy není problém.

          1. Doplněk. Nebo Maďaři na svůj bauxit najdou nějakého vhodného odběratele třeba v Číně. Jinak mohou doly zavřít, což asi nebudou chtít.

    2. jo, tohle presne jse tenkrat rikal… ze kdyz se vymeni se vlada, nebude to lepsi. Protoze ta prakticka stranka, to je ta seda masa z ministrestev a ta je tam porad a je jedno, kdo je ve vlade.

  21. A proč si Vidláku myslíte, že jen Babiš to za opozici chápe jako jedinný?
    Když budu brát tu parlamentní tak zajisté to chápe i Okamura, ten navíc chápe , že Brusel je příčinou většiny potíží. To se zajisté o Babišovi říci nedá.
    Nu a co ta mimoparlamentní opozice? Tak komunisty nesleduju, stejně tak i ČSSD. Tyto strany nebudou totiž již nikdy (tedy víceméně v blízské budoucnosti) hrát nějakou významnou úlohu.
    Trikolóra, Svobodní, Zelení, Přísaha? Tak ty se již vyčerpaly a pomalu končí. Ale ani zde nevidím nějakou přehnanou rétoriku ohledně kovidu.
    No a jsme u té mé plívčičky kterou zde přihřívám. Strana PRO, tak ani zde již není nosným tématem kovid. Samozřejmě že nevymizel . Nemohl, vždyt 900miliónů které stále měsíčně platíme fajzru je mrhání prostředky. To, že mnozí naši spoluobčané mají nějaké následky po vakcinaci je také pravdou a tak nelze jen mávnout proutkem a říci, co bylo to bylo a teď už jen o energiích, ale ty jsou samozřejmě momentálně v popředí. Jsou a budou a toho si je strana PRO vědoma . Nebo snad máte pocit, že to s kovidem přehánějí a tím si škodí? Já to tak nevidím, tak kdo má toho pověstného peška?

    1. Stranu PRO reprezentují pouze „chřipečkáři“.
      Rajchl už v červenci vyrazil s novým kolem žalob na jakákoli protiepidemická opatření.

    2. Když už je tu opět reklama na stranu PRO …
      Zkusím si tipnout : 3.9.2022 na „Venclplacu“ bude na demonstraci podle mého osobního mínění něco okolo 5 tisíc duší…
      X X X
      Zajímalo by mě, jak to vidí ostatní ctění návštěvníci tohoto blogu s tou účastí na této demonstraci – zkusíte si taky tipnout? 😉
      PS: I u nás na vesnici (záp. Čechy) jsem tenhle týden našel v poštovní schránce malý letáček s pozvánkou na tuhle akci, ale pochybuju o tom, že se tam sejde alespoň tolik lidí, kolik jich v současný době „lajkuje“ páně Rajchlovy příspěvky na „ksichtoknize“.

      1. Pokud tam bude 5000 duší, tak jsme o Rajchlovi slyšeli naposledy a je úplně jedno, kolik covidových žalob ještě podá. Dopadne jak Lubošek Volný.

        1. Souhlas – taky to tak vidím.
          PS: A nikdo jinej si počet účastníků demonstrace netipnul – nu což, nepotěšili jste mě … 🙂

          1. Tak jsem se vrátil po debatě až sem a ejhle. Takže vy tipujete 5000, tak já 50 000 a to se držím zpátky, protože do typovačky je blbost dávat to co si přeji. Víte v době covidu nás na demonstraci která vycházela z Václaváku bylo dobrých dvacet tisíc. Byl jsem tam,
            filmoval a počítal . Takže dnes bych řekl, že by mělo býti desetkrát víc, protože nasranost lidí již není jen na opatření vlády ohledně covidu, ale především na šílené zdražování.

            Jo mrzí mě vyjádření Vidláka, asi jsem se v něm zmýlil , předpokládal jsem totiž ,že zburcuje zemědělce. No a na základě takového jednání nám sdělí, že jen co on ví, tak zemědělci a že jich je hodně příjdou a sami zaplní horní část Václavského náměstí. No nestalo se, zřejmě volí Babiše .

    3. Drobná poznámka.
      Píšete:
      „Když budu brát tu parlamentní tak zajisté to chápe i Okamura, ten navíc chápe , že Brusel je příčinou většiny potíží. To se zajisté o Babišovi říci nedá.“

      Ale on to Babiš chápe, není to úplný blbec. Rozdíl je jen v tom, že Okamůra si může dovolit říkat to nahlas. Babiš nikoliv, protože sleduje své zájmy, které by s takovým veřejným tvrzením kolidovaly.

      1. Babiš má většinu zájmů společných s eurobolševiky a neváhá protlačit cokoliv od nich, jen aby si mohl na nás přikrást. Na rozdíl od pětikolaborantů ale nebyl tak aktivní v oblastech, které škodily a on z toho neměl zisk. Ty nechával v klidu, nebránil tomu sice, ale taky je většinou nepodporoval .. samozřejmě byly i takové, například dostavba Temelína a akce CIA Vrbětice. Ale to si zase chránil vlastní srst a určitě dostal taky slíbeno.
        Co jeho Jourová … už píše žalobu a rovnou i rozsudek proti ČR?

    4. Já mám trochu jiné informace. Nedávno jsem měl návštěvu od SPD (nesmí říct koho, aby se šéf nezlobil) a ten jel covid zcela naplno.
      U Rajchla to vidím spíš jako snahu o voliče, ale sám mi nijak chřipečkářský nepřišel.

      Prostě vidím kolem sebe ještě příliš covidu a mám pocit, že jediný kdo se od tohoto tématu úplně oprostil, je Babiš.

  22. Já jsem někde četl, tak vše jsou jen testy. Covid byl test zdravotní gramotnosti (většina neprošla), následoval test z geopolitiky (většina neprošla) a nyní bude následovat test materializmu.

    1. Tak celý život je sám z principu nikdy nekončící sérií testů…
      S životem to máte jako s hernou. Chvíli máte třeba štěstí. Jste za frajera. Jezdíte kabrioletem s nahýma holkama, vtíráte si koks kamkoliv – a nakonec tam stejně necháte vše, protože z tohohle kasina se odejít jednoduše nedá.

      1. Odejít se dá a dokonce musí. Kam až paměť sahá, odešli všichni. My půjdeme také, a také všichni.
        Jak známo, těsně před tím odchodem lidé zpravidla litují spíše toho, co neudělali, než toho, co udělali. Včetně toho kabrioletu s nahýma holkama.
        🙂

        1. No, ten odchod jsem mínil tak, že se nedá odejít s plnými kapsami. Vlastně – s jakýmikoliv kapsami. Jinak samozřejmě souhlas.

  23. Dneska se policajt na motorce smykl a klouzal se na boku az pred ostruvek tramvaje. Jeden duchodce to komentoval : „Zda se ze bude tuha zima. Motorkari litaj nizko. “ Hloucek cumilu civel na neboheho organa priklopeneho masinou, a polda se zacal jedovat : „No co, co, pokracujte v chuzi !“

    1. Tady se odehravaji clanky a prispevky,nepochybne v tvrde soutezi s slavnymi trumpovymi,Fake medii.
      Obyvajici taky tu trumpovu bazinu spolu s dalsimi..
      Udesny vykriky a vylevy otresnych kritik, horsi tech pavlacovych taky , ovladaji prostor, bez opodstatneni.
      S podminkou ,udelat pred psanim neco uzitecnyho , ticha prazdnota by zavladla..
      Taky neni mozny si aspon neceho trochu povsimnout. /Kvuli sobe a svejm velkejm vedomostem ,neni mozny videt nic ,vubec nic , to nejde, je asi pravidlem/..
      Tak se zakrejva s opravdu velkym ramusem ,nedavne ,nenapadne zruseni sankci a uprava dulezitych pojistek pro lodi tyhle veci prevazejici, ohledne vyvozu ruskych zemedelskych produktu ..
      Ubohy,ponizujici ,infantilni utoky na vladu na Fialu , treba maji prednost.
      Nebo sokujici clanky votom , jak sou narody nevedomi a proto sou z toho sociopati.
      Opravdu ze dna akademickych ubohosti , dosud nevidanych..
      Sankcema do ty doby zakazanych, prisne. Zkratka. /Zradlo ted de, kam rus chce/.
      Rusove sou zabavny lidi , nejradsi by porad uzavirali smlouvy a dohody a hodne radi veri a tesi se v jejich vyplnovani i pres stalete tragicke zkusenosti ,ze je to uplne naopak.
      Takovy smlouvy behem kratky doby maji svuj osud ,kdyz po uzavreni maji vysledky jako ,kdyz se o nich nekdo zmini , odpoved je vetsinou diveni a udivy , jaky smlouvy ,nikdo vo zadnych nic nevi , to je zase urcite nejakej vymysl…
      Zahada je taky kdyz smlouvy uzavrou , jak dlouho potom rusove vydrzi detinsky verit, v jejich platnost..
      /Na rozdil vod jinech uvedu aspon jeden priklad/.
      V 41 a kdyz Stalin veril , teda pravda, rus nebyl. Co se vodehralo .
      Staline ty vole, prece nebudes verit tomu, ze ti Wehrmacht napad SSSR , kdyz ja ti rikam /a je tady ta nase uzavrena smlouva /, ze je to hnusna lez. Tvuj Dolf.
      Ale zakon schvalnosti si tady taky pride na svy a lidi nekde si zacnou myslet, kdyz de vo rozhodovani ,asi takhle .
      Kdyz uz uzavirat smlouvy, tak radsi s tim carem , kterej na ne veri a proti vsemu ocekavani je porad chce dodrzovat , s jinejma je to zbytecny..
      Inflace , krizova a nevidana taky nemusi bejt jen do ty ,ekonomic..

      1. Prispevek mate dost zvlastni … ale k tomu Stalinovi … on neveril on vedel ze bude napaden … ale potreboval nutny odklad !!! Cas mel cenu zlata a to vedel … takze asi tak pokud o tom chcete neco vedet prectete si Boha Synergie…

        1. Aby to S. nevedel ,kdyz vo tom zpivali i vrabci na strese ,uz vod Versailsky Dohody..
          Az k ty Mnichovsky..
          To vedel a vod zacatku, kde kdo /i kdyz se predstira neco jinyho/,i nase vlada a mela povoleny neco pisteni ,ale prisnej zakaz , se kvuli obrane nejakejch Cechu ,zpatlavat s nekym a s Rusem uz vubec..
          Masaryk /risskej pohlavar z Vidne/ doporucil Benese a svyho syna, aby se postarali..
          V Rusku se vylodilo asi 10 statu v 1918, aby Rusko zachranili , potom s Ruskem povereny miliardari obchodovali, aby Rusko zachranili /i treba traktorama , lokomotivama atd./,jako poradnyho nepritele.
          Vo kteryho se musi taky poradne pecovat, aby vydrzel..
          Nez to na nej spusti.
          /Kdyz bolsevik opravdu delal co moh, aby Rusko znicil, dodal veskery bohatstvi zapadu, nic nezbylo a miliony tun surovin ,hlavne pro Nemecko. Mezitim jeste poradal velky hladomory, taky hodne svy populace vyhlazoval/.
          Nikdo si nedovede predstavit, jaky bohatstvi prinese ten uplne spravnej nepritel. Ten je za tisic let kseftovani..
          A este 27 milionu nebo vic, rusu ubylo.
          Predtim to zase byla okupace Ciny ,za ucelem kseftu s opiem, ten stal vopravdu za vsecko cinsky bohatstvi..Potom zase J.Afrika.
          Vlada , muzeme rict sveta, se mezitim presunula do vetsiho bezpeci ,za ocean.
          De vo ten moment ,kdy na hranicich stalo okolo 3.7 milionu Stalinem ignorovanych vojaku../S nim je taky potiz , pac Stalin byl vsecko , vseho moc a najednou, se neda v tom vyznat anebo vubec nejak uspokojive vysvetlit , v tom mel Ch. pravdu../.
          Jak vyhral valku ,uz vubec ne. Vysvetlovani vo tom ,nefunguje.
          Kdy Stalinovi znicili za chviku asi tisic letadel na letisti. Pak za chvilku 600 tisic zajatcu v Kyjeve.
          Cela prumyslova cast Ruska, okupovana. Stalingrad.
          Nic uz se asi nezjisti …
          Neco podobnyho zvopakoval v mensim ,Mc Arthur na Filipinach ,ale z jinyho duvodu..
          Este je zajimavy jak posledni car zakazal vodku a byl zmizenej a to samy zvopakoval zase pro velkej uspech ,Gorbacev.
          Ja nepotrebuju nic cist, dik za radu, ale ja si se svoji vlastni blbosti pomerne slusne vystacim..

          1. On měl Stalin docela dost práce s tím, co zůstalo po těch dvou neziskovkářích a těmi, kdo tam na Rusy pořádali genocidu a docela často opakoval, že má tak max. 20 let na budování, než se do nich zase pustí. Taky je zajímavá postava Lazara Mojsejeviče Kaganoviče.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *