Opět jsem sáhla ke Caitlin Johnstoneové, která je mi blízká nejen svým humanismem, ale také pohledem na svobodu slova. Dnes ji šokovalo to samé, co mě:
„Izraelský ministr obrany Yoav Gallant v reakci na sobotní útok Hamásu oznámil „úplné obležení“ celé Gazy a odůvodnil záměrné zaměřování se na civilisty pomocí obléhací války tvrzením, že Izrael je ve válce s „lidskými zvířaty“.
„Nařídil jsem úplné obléhání pásma Gazy.“ Nebude tam žádná elektřina, žádné jídlo, žádné palivo, všechno je zavřené,“ řekl v pondělí Gallant a dodal: „Bojujeme s lidskými zvířaty a podle toho se chováme.“
Takže tady to máte, lidi: útočí na civilisty, což je v pořádku, protože ve skutečnosti neútočí na lidské bytosti.
Je to tady. Pravá tvář Izraele, nahá a nepřikrášlená v chladném denním světle. Maska spadla.
Apologeti Izraele se na mě zlobí za to, že si dovolím kritizovat Izrael, přičemž izraelští představitelé svými vlastními ústy říkají mnohem horší věci o tom, co Izrael je, než jsem kdy řekla já.
Objevilo se mnoho důkazů, které zpochybňují tvrzení Wall Street Journal, že Írán koordinoval útok Hamasu spolu s Hizballáhem. Izrael také uvedl, že nemá žádné důkazy o tom, že by byl Írán zapojen.
Podezření, že sobotní útok byl „připuštěn“, posílila zpráva agentury Associated Press, která cituje anonymního egyptského zpravodajského úředníka, který řekl, že Egypt varoval Izrael, že se připravuje „něco velkého“.
„Varovali jsme je před výbuchem situace, a to velmi brzy, a bude to velké.“ Ale podcenili taková varování,“ řekl egyptský zpravodajec.
Několik amerických představitelů smazalo tweety vyzývající k jednání o příměří k ukončení konfliktu. Ministr zahraničí Tony Blinken a twitterový účet amerického Úřadu pro palestinské záležitosti – oba odstranili příspěvky z platformy, přičemž první z nich vyzýval ke zprostředkování příměří Tureckem a druhý naléhal na „všechny strany, aby se zdržely násilí a odvetných útoků“. Přesné důvody pro vymazání nejsou známy, ale obecné důvody jsou politicky zřejmé.
Prominentní osobnosti označují sobotní útoky za „izraelské 11. září“, což by mělo okamžitě spustit poplach v hlavě každého, kdo je slyší. Nejvýznamnější věcí, která se stala 11. září 2001, nebyly tři tisíce mrtvých při samotných útocích, ale úsvit nového věku západního intervencionismu a vojenské rozpínavosti, které zabily řádově více lidí, než zemřelo 9. 11.
Na to byste měli myslet, když lidé začnou srovnávat novou událost s 11. zářím – ne s událostí samotnou, ale s horami nemoudrých rozhodnutí mnohem větších důsledků, která byla učiněna po ní. To by měla být automatická asociace v našich myslích. Měli bychom se stát skeptičtějšími vůči agendě válečného štvaní americké vlády a jejích spojenců, a být v jasné opozici, když slyšíme srovnání s 11. zářím, o nic menšího nejde.
Je k smíchu, že je rok 2023 a lidé si stále myslí, že když vás budou nazývat obráncem teroristů a antisemitou, zabrání vám to kritizovat chování národa, který nyní všechny přední lidskoprávní organizace označily za stát apartheidu.
Postavil jsem si nový dům. Tam, kde jsem to chtěl postavit, žili lidé, tak jsem to prostě začal stavět na nich. Snažili se mě zastavit, takže jsem je musel zabít, protože jsou teroristé. Pokud nesouhlasíte s mými činy, jste v podstatě nacista. Mám právo bránit svůj dům.
Národ, který nemůže existovat bez nepřetržité války, není vůbec národem – je to probíhající vojenská operace.
Národ, který nemůže existovat bez nepřetržité války, je jako dům, který nemůže stát bez nepřetržité výstavby. Kdybych žila v domě, který byl neustále plný stavebních dělníků a zvuků stavebních zařízení, protože kdyby na něm přestali pracovat, zhroutil by se, nakonec bych si řekla, že musím buď (A) změnit druh domu, který se snažím postavit, nebo (B) postavit ho někde jinde.“
Tolik Caitlin, kterou, jak ji znám z jejích statí, trápí smrt každého. A vidí tu asymetrii stejně jako já . Terorismus nespadne nikdy z nebe. Má dlouhou předhistorii.
Ještě k Turecku, které tak vehementně chce zprostředkovat jednání o míru mezi Izraelem a Palestinci. Turecko má také své teroristy, pečlivě vypěstované. A ne, nejsou to džihádisté, ti bojují v jeho řadách. Turecko podporovalo Islámský stát dodávkami zbraní a překupováním ropy, léčilo ve svých nemocnicích jeho bojovníky. Turečtí „teroristé“ nejsou džihádisté, které vždy podporovalo, ale Kurdové, kteří proti ISIS bojovali až do roku 2019. Za tradičně naprostého nezájmu světa se nyní Turecko snaží zlikvidovat jakýkoli pokus o odpor národa, který už sto let žije bez vlastního státu, když nepočítáme turecký protektorát zvaný Autonomní Kurdistán na severu Iráku.
Al Monitor píše:
„Turecký prezident Recep Tayyip Erdogan v pondělí řekl, že jeho země uzavřela první fázi svých operací v severní Sýrii a severním Iráku, přičemž trval na tom, že Ankara nezapomene na sestřelení svého dronu Washingtonem během operace minulý týden. (Američané se pokorně omluvili)
Turecko minulý týden útočilo na základny kurdských bojovníků v severním Iráku a na oblasti ovládané Syrskými demokratickými silami, které jsou spojenci USA, v severní Sýrii.
„První fáze naší operace, ve které jsme se zaměřovali pouze na členy teroristické organizace, zařízení používaná teroristy, zdroje příjmů a schopnosti terorismu, byla úspěšně dokončena,“ řekl Erdogan s tím, že celkem bylo zničeno 194 cílů. součástí tureckých náletů a dělostřelecké palby.
Také slíbil, že operace proti skupinám, které považuje za teroristické, budou pokračovat stále větší silou.
Zatímco Ankara tvrdí, že se zaměřovala pouze na teroristy a jejich zdroje příjmů, SDF uvedla, že kromě bezpečnostních stanovišť patřících jejím silám patří mezi cíle Turecka četné zemědělské oblasti, elektřina, vodárny a školy.
Velitel SDF Mazloum Kobane v neděli obvinil Ankaru z pokusu narušit civilní život v regionu. „Během posledních 72 hodin se Turecko zaměřilo na více než 145 míst v našem regionu, včetně elektráren, vodních a energetických zařízení, nemocnic a škol,“ napsal Kobane v neděli na sociálních sítích.
„Jde o útok na mezinárodní úsilí a práci organizací a institucí občanské společnosti, které pracují na zajištění stability a slouží místnímu obyvatelstvu po porážce Islámského státu,“ dodal.
Turecká ofenzíva se týkala oblasti více než 450 kilometrů (280 mil) táhnoucí se od Deriku poblíž iráckých hranic na severovýchodě Sýrie po Manbidž, který leží na západ od řeky Eufrat. Kobani – malé město s kurdskou většinou, které se stalo symbolem boje Kurdů proti Islámskému státu, a také severosyrská města Ain Issa, Amouda a Qamishli.
Turecko usiluje o vytvoření nárazníkové zóny 30 kilometrů hluboko uvnitř Sýrie podél její 909 kilometrů dlouhé hranice, aby vyčistilo oblast od dominantních syrských kurdských skupin.“
Spojenectví s Američany v severní Sýrii Kurdům nepomůže. Nepomohlo jim ani spojenectví s Rusy v provincii Afrín. Rusové se před tureckým útokem na Afrín v lednu 2018 stáhli a nechali Kurdy svému osudu. Dnes je Afrín symbolem genocidy kurdského národa, Kurdové, kteří neutekli do uprchlických táborů na hranicích provincie, jsou denně vystaveni teroru pod nadvládou tureckých spojenců – džihádistů.
Poslední útok, při kterém Američani poslušně stáhli ocas před svým spojencem v NATO, jen dokazuje, že je více národů, které jsou „naprosto postradatelné“ a vlastně to asi ani nejsou lidé.
Mír je nejlepší z toho, co je člověku poznat dáno (Pax optima rerum, quas homini novisse datum est ).
Která strana je ve válce tou správnou a která špatnou ? Od druhé světové je to dost jednoduché. Za kterou stranou stojí, podporuji ji ať veřejně nebo skrytě anglosasové ( a zde především američané ) je ta „správná“ a ta druhá strana ta „špatná“. Tak si každý může vybat tu správnou dle svých preferencí. Navíc je blbost považovat válečné strany za správné a špatné, protože obě bojují spravedlivý boj, ale válka je obecně špatná.
Jenom mír má smysl.
Navíc především anglosasové nepovažovali původní obyvatelstvo v koloniích a „novém světě“ za lidi, ale za něco ještě méně a tak v USA vyvraždili v miliony „indiánů“ a naplnily zcela hrůzný smysl slova GENOCIDA !
O realitě a realitě skutečné – jen pár momentek:
Izraelské vojačky, nalíčené, načesané, ve slušivých přiléhavých uniformách twerkují před kamerami Tik-Toku. Tak tohle je ta skutečně neporazitelná židovská armáda! Takže internet – hlavně sociální sítě – jsou jakýmisi (spolu)viníky současného krajně nedobrého stavu světa.
Nicméně – gayové a transky v armádě USA dělají totéž, ba i ve vysokých pozicích. Generál v dámských šatech. Poradce pro jadernou bezpečnost, který krade na letištích kufry s ženským oblečením. Jenže USA zatím po 11. září nikdo nenapadl. Ukrajinští gayové v uniformách dělají něco podobného – a též to vyvěšují se na sociální sítě.
V Paříži a Berlíně demonstrují palestinské menšiny, tančí v ulicích a rozdávají sladké pečivo na oslavu „vítězství Hamásu“. Když se nedočkají oficiální TV, natáčí se sami na mobily a vyvěšují to na sociální sítě, hned vedle záběrů, kde bojovníci Hamásu vláčí živého izraelského vojáka přivázaného za silnou motorkou. Velmi surová smrt. Okolní „civilní“ palestinské obecenstvo jásá.
V Izraeli protestují „na síti“ pejzatí ortodoxní Židé v kloboucích „proti válce a pro podporu Palestiny“ bez ohledu na to, že kdyby se dostali palestinským radikálům do rukou, skončili by svou pozemskou pouť nejspíš velmi mučednickým způsobem. Možná taky skončí přivázaní za džípem. Taktéž budou v tom případě vyvěšeni na síť. (Ortodoxní odmítají vojenskou službu.)
Mediální obraz je to nejdůležitější, na faktech tak moc nesejde.
A my tu diskutujeme, zda lze nebo nelze někoho nazvat „zvířaty“ – a koho vlastně…
Uvědomuje si tu někdo to zoufalé vakuum – snad „morálky“? Máme se asi příliš dobře.
A neoponujte mi, že se to děje a dělo ve všech válkách. Nebyl ale Tik-Tok.
P.S.: Přes polovinu dětí v devátých třídách trpí „depresemi“.
Možná, že by je z těch depresí vyléčil hlad. Postní den dvakrát týdně.
P.S.: Mimo jiné: Ten kouř na fotce v článku je přikreslený ve Photoshopu. Drama musí být!
No prostě shocking!
Tak se to pěkně hádejte, vážení. Já mám práci.
1 ***************************
Vidíte ten Izrael ? Dívejte se.
Protože až někdo z politiků v západní Evropě jenom cekne, tak to tam budou mít taky.
A radím, abyste si nastudovali, jak na to naši milí Palestinci při Intifadě šli, protože podobné to bude i u nás v Evropě.
Zcela v tomto souzním s Hamplem a cítím povinnost , dát sem jeho myšlenky.
„Proč je v Izraeli zase válka? V první řadě proto, že islámské svaté spisy jsou plné výzev k zabíjení Židů. Každý pravověrný muslim by měl vyhledávat Židy a zabíjet či prodávat do otroctví. Tak je to zapsáno naprosto jednoznačně a na mnoha místech islámských svatých spisů. Tak tomu rozumí všechny muslimské autority. A to připomínám, že islám nemá výraz odpovídající našemu “člověk.” Zná jenom muslimy a potom nižší bytosti, jejichž životy nemají žádnou hodnotu.
V rámci západní civilizace máme tendenci pěstovat mýty o ušlechtilém divochovi a dobromyslném muslimovi a dokonce o tolerantní muslimské vládě. Jsou to krásné mýty, ale jsou to jenom mýty.
Muslimský svět se vrací ke svým kořenům a židovská krev teče všude, kde jsou muslimové a Židé na stejném území. Ve Velké Británii, ve Francii, v Německu, Švédsku… a samozřejmě v Izraeli.
Tím neříkám, že souhlasím se vším, co Židé nebo Izraelci dělají. Třeba podpora Azerbájdžánu při útoku na Arménii je odporná a zavrženíhodná. Někdo říká, že Izrael neměl stavět sídliště na sporných územích. Ale o všech těch případech platí, že i kdyby se Izrael zachoval úplně jinak, válku by to neodvrátilo.“
…………………………………………………………………………………..
„Když jsem vydal Prolomení hradeb dvojku, mnozí se tvářili rozpačitě. Islamizace je přece záležitost minulosti. Ta už nikoho nezajímá. A za tím naděje, že se islám tak nějak sám od sebe uklidnil. Tak se podívejte do médií, jak se uklidnil. A muslimové žijící v Evropě nijak nezastírají, přesně to stejné by provedli Francouzům, Němců a Čechům, kdyby měli dost sil.
Všímáte si, co dělají tzv. umírnění muslimové? Věřím, že mnozí z toho nemají žádnou radost, ale podporují Hammás. Tak je tomu pokaždé. Nemám z toho radost, ale islamizace Západu je aktuální téma Až příliš aktuální.“
Už se těším, až zase paní „ema“ řekne, že jsem placený troll nebo , že Hampl je taky troll. 😀
Mňa desí tiež to ukrajinské: zabíjanie Rusov je v pohode…. Tá nenávisť nás úplne zožerie 😒
Ty nejsi troll, ty jsi libtard®.
Košer pravdolásku mohl i dement Hampl pozorovat za koronafašismu, ale choval se jako uvědomělý straník, jako zločinec Rastislav Maďar nebo ten zrzavý blb Flégr.
Ze starých textů lze připomenout Tóru (Bibli, Starý zákon), Talmud, Korán. Z novějších třeba Protokoly sionských mudrců.
Pokud ti žid Jéžíšek nosí 24. prosince dárky, tak ti gratuluji!
Pokud židovský neviditelný a nepoznatelný Jahve JHVH, Jehova, Adonaj, Alláh, Hospodin, a Jéžíš, všemu velí, a co řídí dobře řídí, k čemu si platíme takové lešolidi jako je SSoudruh soudce Rychetský nebo Aspen agentka pražská vrchní státní zástupkyně SSoudružka Lenka Bradáčová? Ta spolu s pablbem Šlachtou (nyní Přísaha) rozvrátila vládu také jarmulkáře (čili souvěrce!) Nečase. Ten se dopustil neodpustitelného hříchu! uvažoval totiž, že umožní svobodnou soutěž na dostavbu jaderné elektrárny. To je ta košer ideologie! Literatury o zločinech jakoby vyvoleného národa jsou stohy. Jen postiženci typu Šestidemolice hajlují za toto koncentrované zlo {abych připomněl i jiné maskoty; Pavel Žáček (ODS) nebo Lubomír Metnar (ANOfert)}. Hajlují za ukrofašismus, za odplatu na Hamásu (spáchaného však kdysi lepšolidmi) i za pašování islamistů do Evropy. I za ty úchylnosti jako jsou LGBTQ gender (debilizace a kastrace dětí), podvod Green deal, a Great reset!
Současný masakr lidí, na obou stranách, je další díl organizovaného zločinu!
Kámo, kdybych byl libtard, tak nechodím na Litterate, ale jsem u Čulíka na Britských listech nebo s morálními masturbanty na Twitteru u Dana Pribáně. 😒
Takže klídek….
Ukrajina nám nějak nevítězí, srbové rovněž do toho nešlapovu v Kosovu podle našich představ. Máme něco dalšího k rozjebání? Izrael a palestinu. Ti do toho půjdou s nadšením. Důvod obvyklý, provedení dle nejnovějších taktických modelů včetně nepochopitelného selhání obrany v prvních hodinách. Je potřeba ukázat světu, že jsme nic nezapoměli a nic se nenaučili a to i v roli světového četníka. Oběti na středním východě čekají v zástupech. Řízení dobrovolně nepustíme.
Jo, jsou to chudáci. Na fejsu běhala tabulka s miliardami dolarů pomoci, která je Palestincům posílána z Eu, USA a okolních arabských států, přesto to v Gaze vypadá jak na sídlišti Luník. Izrael jim před časem odstoupil nějaká území, kde bylo vybudováno několik poměrně nových osad – oni to zdevastovali. Libanon je pustil na své území, zničili ho.
Naši levičáci papouškují západní levičáky v jejich licoměrné lítosti nad nimi, která vede k tomu, že svá území zamořují tímto islamistickým morem, viz Německo, Švédsko, Anglie. O tom, jak se chovají, ke svým ženám ani muk.
Před intifádou mohli volně, bez jakýchkoliv propustek přejíždět na území Izraele do práce, nakupovat, bavit se na diskotékách . Sami si zvolili intifádu, terorismus a nenávist.
No, západní levičáci nebo pravičáci předeším nasáčkoval Židy tam, kde je nikdo nechtěl ještě víc, než sami západní levičáci nebo pravičáci.
Z toho si nic nedělejte.
Vloni jsme byli v Chorvatsku a tam to jako na sídlišti Lumík vypadalo hned vedle drahého hotelu. Na jaře jsme byli v Řecku, kde to jako v Lumíkově vypadalo dvě ulice od turistického centra …
A teď v září jsme projeli pořádný kus Turecka, kde Turci makali jako fretky (pokud zrovna nepili ten svůj čaj), všude byli uklizeno, hromady parků, květin … pokud se člověk oprostil od obtěžování prodejců na trzích a hulákání „meluzína“ tak nádherná voňavá země, proti které si tady lze připadat jako v „Rumunsku“… Doma je doma, ale s těmi odsudky bych byl opatrný…
Konečně příspěvek, který mi mluví z duše.
Adoraci Palestinců a jejich obhajování považuji za vedlejší produkt pseudoliberálního levičáckého moru.
A bombera, okovaný boty a krk masitej jako kus prorostlé krkovice taky máte??!?!
Vidláku, tuhle jste mi psal, že jste se stal politicky aktivní a mluví s Vámi kdekdo …
Vím, že místní dopis Putinovi dopadl dost katastrofálně ale neměl byste mezi těmi, co s Vámi mluví někoho, kdo by dokázal uspořádat rychlou sbírku a humanitární pomoc těm, kteří mají zemřít hlady a žízní??? V tomto případě by mi nevadili ani bukanýři nebo člověk v plísni…. protože smrt hlady a žízní patří mezi ty nejstrašnější a z velké části postihne ty, co chtějí normálně žít své každodenní životy a s celým pruserem nemají nic společného, jen se narodili ve špatnou dobu na špatném místě??
Nebo to aspoň dostaňte do veřejné diskuze ….
Obávám se, že smrt hlady žízní bude menší problém, až tam vypukne pozemní operace. Upřímně… docela bych teď raději dělal sbírku na vybavení pro budoucí české pohraničníky.
Navíc… EU bude peníze posílat dál, takže naše peníze jsou už poněkud zbytečné…
Tak. Profesionální, dobře vycvičení a placení.
Ženy, které oslavují své hrdiny, ženy které rodí nové hrdiny. Problém je ve „vyvolenosti“ – kdekoho.
Tipuji, že nyní je rozhodující postoj Číny, která přes výčitky Izraele/USA odmítla tvrději odsoudit Hamas a volá po příměří (a dokonce před nedávnem volala po vzniku Palestinského státu). Což je proti zájmům Izraele (potažmo jeho vazala USA) a jeho aktuální snaze vyřešit palestinskou (a vnitrostátní) otázku starozákonně („Toto praví Hospodin zástupů: Mám v patrnosti, co učinil Amálek Izraeli; položil se mu do cesty, když vystupoval z Egypta. Nyní jdi a pobij Amáleka; jako klaté zničíte vše, co mu patří. Nebudeš ho šetřit, ale usmrtíš muže i ženu, pachole i kojence, býka i ovci, velblouda i osla!“ 1. Samuelova 15, 2-3).
Čína tak geopoliticky k sobě táhne arabský svět a jeho ropu čili BRICS. Který přijde s novou měnou/zúčtováním, čili koncem žití nad poměry KoZy. Už nebudou US penízky na 800 voj. základen a na neziskovky.
A to bude konec světa jak jej známe, protože demokracie (čili v novodobém smyslu ochlokracie) v konfrontaci s čínským císařem a ruským carem už zkrátka prohrála, jakkoli se jistě ještě válčit bude.
Souhlas 👍.
Čína jede oficiální linii OSN. Kdo by to byl řekl?
„Když lidé s kudrlinkami v chrámu pálí izraelskou vlajku, vyvolává to na první pohled zmatek.
Zajímavost: Ve skutečnosti však chasidé (ti na videu) často vůbec nepodporují chod státu Izrael. Domnívají se, že poškozuje pověst Židů.
Mnozí z nich navíc podporují také Palestinu.“
***
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/94136
Čtu tady několikrát odsouzení kolektivního trestání Gazy, které není nic hezkého a které už Pallywood médiím prodává. Zmíní někdo, co si myslí o tom, že velitelství Hamásu, kde řídí střílení raket na města, jsou obvykle umístěna v podzemí pod školami nebo nemocnicí? Je to cynismus, jak se ti politici z Hamásu ohánějí zájmy svého lidu, ale politiku vedou takovým způsobem, aby to civilistům co nejvíc zhoršili. Teď je pravděpodobné jejich cílem co nejdelší a nejrozsáhlejší pozemní boj ve městech. To může být peklo jako při ročním obléhání Mosulu v letech 2016-2017 a taková bitva vyvolá chaos v půlce světa. Budou demonstrace pro a proti. Dá se čekat velký nárůst cen ropy a z toho další chaos.
https://t.me/neCT24/42869
***
„Pro srovnání: Počty zraněných a obětí palestinsko-izraelského konfliktu od roku 2008 do roku 2020“
díky, uloženo
Ačkoliv články paní Kunštekové obvykle přeskakuji tak tentokrát i já zvednu hlas na její podporu a pod článek se podepíšu.
Za normálních okolností je mi otázka Palestiny a Izraele úplně ukradená ( tedy mimo občasné myšlenky jak to zejména okolo 2WW bylo, ale o tom je zákony zakázáno říct jediné slovo). Je mi vcelku ukradená i otázka migrace, jako vesničan to ovlivním stejně jako erupce na slunci, a spousta dalších věcí, ale tohle je přes čáru…..
Tohle ne!!!!!!
Izraelská slova o podlidech jako státní / náboženský systémový přístup jsou pro mně horší než ten ohavný palestinský masakr. Je mi líto všech obětí a mám strach o to, co prožijí rukojmí, ale odveta formou plošného bombardování, odejmutí přístupu k nejzákladnějším lidským potřebám jako je voda a jídlo je pro mně něco, přes co nejede vlak. Odsouzení statisíců lidí ke krutému umírání jako uplatnění kolektivní viny …. to fakt ne…. !!!!! A můžete si o tom myslet co chcete, argumentovat jak chcete…
Mimochodem Rusové na svých fórech, kde je častá kritika stávajícího způsobu vedení války, v souvislosti s probíhajícími událostmi otočili a jsou hrdí na to, že je válka vedena pokud možno s respektem k civilistům i za cenu vlastních ztrát….
Nechci tu šlapat do řídkého bláta, ale když vidím tisícihlavé nadšené davy jásat, jak to Hamás těm Židům zase natřel, tak mi označení sprostých vrahů jako „podlidi“ přijde ještě dost mírné. V této souvislosti mi nějaká brutálnější odveta žíly netrhá, krev nevinných jde na konto těch pitomců …
Mimochodem, měl jsem známé, kteří byli takoví Jasonové. Před pár lety jeli do Izraele na dovolenou (na rozdíl ode mě je ta země nějak přitahovala). Po návratu – k mému značnému údivu – úplně obrátili. Začali silně stranit Palestincům a pro Izraelce pěkného slova už neměli.
Zkrátka – není nad osobní zkušenost. Mainstream dokáže s Jasonama divy.
Ale já osobní zkušenost nemám.
Asi po nich chtěli Židé zaplatit. To oni dělají.
Ano, musí to být špatní nebo hloupí lidé.
🙂
Především to chce trochu znát historii Izraele. Když víte, co byl třebe Irgun (a jeho šéf Menachem Begin, později vícenásobný premiér), nebo atentát v hotelu King David, atd. začnete být opatrnější s výrazem terorista.
Bohužel politiku Izraele v průběhu času stále víc představuje Likud a celé se to posunuje k fašizujícím postojům, vycházejícím z rasy. Ne že by na to v izraelské politice nikdo nevěděl.
Tady třeba expremiér Olmert vyčítá Netanajahuovi, jaké extrémistické „šamany“ si to přibral do vlády. Izraelská vnitřní politika je složitá a jsou tam neuvěřitelné malé partaje
https://blisty.cz/art/115577-ehud-olmert-za-to-co-se-stalo-muze-arogance-a-neschopnost-netanjahua-a-jeho-teroristu-ve-vlade.html
Vyjádřil se už nějak Lipánek? Zastává i nadále Pirátskou podporu Palestincům nebo už přešel do tábora protektora?
Lipanek prekvapil …
🇨🇿🇮🇱Přesun české ambasády do Jeruzaléma nebude. Podle Lipavského to není na pořadu dne.
Pro přestěhování ambasády v Izraeli z Tel Avivu do Jeruzaléma nejsou v tuto chvíli splněny základní podmínky, odmítl v úterý ministr zahraničí Jan Lipavský. Ten je za tuto otázku odpovědný. Šéfové stran, které jsou ve Sněmovně, po takovém kroku přitom většinově volají.
Podle ministra zahraničí by byl přesun českého zastoupení v rozporu s mezinárodním právem a rezolucemi Rady bezpečnosti OSN. Dále poukázal na to, že by takový krok nebyl v souladu s jednotným postojem Evropské unie.
V nynější bezpečnostně rozbouřené době navíc Lipavský nepovažuje za rozumné, aby na sebe Česko přitáhlo pozornost mezinárodního společenství razantním krokem v otázce izraelsko-palestinského konfliktu.
„Za takové situace bych nedovedl garantovat bezpečnost českých zastupitelských úřadů, jejich zaměstnanců, rodinných příslušníků či jiných českých občanů pobývajících v zemích s obyvatelstvem radikálně odmítajícím tuto myšlenku,“ zdůraznil ministr.
Proč by překvapil? On sleduje kurz EU a tam přesun většinou není populární.
A dělá pochopitelně správně, Jeruzalém není jenom metropole judaismu. A není ani hlavním městem Izraele
Lipánek je levicový bukanýr, nepřekvapil. Dělá jen to, co jeho strana žádá.
Jo, až tady zase bude někdo mlít exkrementy o tom, jak muslimové militarizují své děti, tak tady má pár sionistických kousků:
https://onlineresize.club/2021-club.html
https://onlineresize.club/2021-club.html
https: // muslimskeptic . com / 2023/04/07/while-israel-prepares-its-children-for-war-muslims-are/
Už se těším na Vaši spadenou čelist, až se zradikalizuje Váš oblíbený kebabář. To bude něco jako : „Ježíšmarjáá mámo, voni ty nože maj i na něco jinýho než na kebab !! „
Málo se to ví, ale kebabáři jsou obvykle Kurdové ( ne vždy) Nábožensky vlažný národ, ať už jsou jakékoli víry – muslimské, alevitské, křesťanské nebo dokonce i židovské.
Než tady dostanu totální čočku za to, že jsem Sionista a Židomil, tak si pojďme říct, co z toho teda vlastně budeme jako ČR mít, když Palestinci zabijí co nejvíce Izraelců, dosáhnou svého cíle a Izrael se rozpadne?
Mě totiž moc zajímá, jakou motivaci mají lidé, kteří tak vehementně háji teroristy (pardon Palestice)?
Začnu tím proč bych byl na straně Izraele. Jednodušše proto, protože je mi kulturně rozhodně bližší než islám. Dále říkám, že nejde vůbec o Palestincem samotné, ale o to, co reprezentují a jaké podpoře se těší od evropských muslimů. Když dostanou to, co chtějí… Tak vám garantuji, že muslimům v EU značně naroste hřebínek. A to je potřeb asi uvědomit, a proto si přejí, aby to Izrael promptně vyřešil.
Jasone, Jasone, … , musíš začít od prvotní příčiny proč ti uprchlíci přišli do Evropy …
Za dob SSSR byl Blízký Východ v pohodě, Izrael byl držen na řetězu, to co následovalo na Blízkém východě s vlnami uprchlíků bylo v důsledku utržení ze řetězu USA, Izraele a celého Západu …
Izrael, Západ i USA dostanou to co ci zasloužili, …
Jestli jsi chytrý, měl by jsi změnit stranu které fandíš…, kdo dříve prozře z blbosti může doufat že se mu podaří vyhnout zásluhám pramenícím z jeho a všeobecné společenské blbosti …
Dobře, je to názor. Respekt. Jsem , ale nucen opakovat otázku : „Co z toho jako ČR budeme mít ? “
Jsme nyní součást kolektivního Západu, přičemž za členství tomto „Klubu gentlemanů“ platíme devastací našeho průmyslu a hrbením zad. Teď se k tomu ještě přidá penalizace za výběr „Špatné strany“ v Blízkovýchodním konfliktu ? Budou nás tady za odměnu terorizovat zdivočelé bojůvky německých a rakouských muslimů ?
Maxim: Za studené války se bojovalo skoro pořád na Blízkém východě. Roky 1948-49, 1956, 1967, opotřebovávací válka 1968-70, 1973 a 1975-1990 občanská válka v Libanonu se syrskou a izraelskou účasti. Do toho válka Irák proti Íránu skoro celá 80. léta. Souvisí to s politickým probouzením islámského světa, kde si někdy v 70. letech uvědomili, že panarabský socialismus selhal a že můžou začít dělat vlastní politiku bez toho, by byli klienty USA nebo SSSR. Ropná krize a ohromné zisky pro šejky. Saúdská Arábie začala platit radikální kazatele a učitele od Alžírska přes Pákistán po Indonésii. Islámská revoluce v Íránu a její vliv na okolní státy. Válka v Afghánistánu, kde boj proti SSSR a a afghánské komunistické straně nábožensky probouzel muslimy v mnoha zemích. Začaly se tvořit jejich mezinárodní jednotky dobrovolníků s pomocí speciálních jednotek z Pákistánu, peněz z Arábie a zbraní i peněz USA. Nějaká pomoc šla i z Číny jako tehdejší naschvál Pekingu Moskvě. Tam v podstatě vnikl novodobý mezinárodní džihád a uvědomil si svou sílu a vliv, kdy může využít jedné velmoci proti druhé a potom zase druhé
proti první. Evropa stárne a většina islámských zemí má mladší obyvatelstvo. Už to vede k nutkání k šíření vlivu. Poukazovat na Izrael se hodí různým režimům, aby odvrátili pozornost od vlastních problémů. Jako teď jsou ohromné demonstrace v Jemenu za Palestinu. Chudí Jemenci v zemi zničené občanskou válkou teď můžou mít pocit, že se účastní něčeho velkého a světového, co je spojuje navzájem a i s jinými muslimskými zeměmi. To je rozdíl ještě oproti době 2. světové války, kdy sice boje probíhaly v severní Africe a kratší dobu i v Sýrii, ale mezi evropskými armádami. Arabské obyvatelstvo je ještě tolik neovlivnilo. Velký nárůst počtu obyvatel, nárůst těžby ropy a industrializace přišly až později. Je dost předpovědí, že vliv islámské civilizace poroste nejméně do roku 2050. Co bude potom se už těžko odhaduje.
Hezká pohádka ve stylu Jak Honza k CIA šel a ke štěstí přišel.
je to provokatér – kam vítr tam plášť- rolovat
já si spíš kladu otázku, co dosáhnou Izraelci izolací 2,3 milionu Palestinců – bez energií a vody.
Protože to není ukázka síly, ale za mě blbosti. Je mi jasné, že v dnešním newspeaku je kolektivní vina poplatná jenom tam, kde se to hodí, ale nějak nevidím, čeho tím chtějí dosáhnout.
Nedosáhnou ničeho. Je to příprava na asanaci. Je, ale dost blbé, že to dokonale demaskuje dvojí metr KoZa v návaznosti na to se frustrované Arabské státy a jejich obyvatelé žijící v Evropě obrátí na vše, co je Izraeli a jeho spojencům – tedy i Evropě a USA, nepřátelské. Jelikož my patříme do Evropy, tak se s tím pěkně hezky svezeme. Zbytečně ……
Proč se upejpáte?
To je genocida přesně podle právní definice.
To si nedovolili dokonce ani nacisté, protože i ti pouštěli židům v ghettech a koncentrácích alespoň trochu elektřiny a vody.
Dosáhnou toho, že Hamás bude mít dalších 100 tisíc bojovníků.
Právě proto by pro nás bylo výhodnější kdyby vyhráli Palestinci. Protože stěhovat se bude kdo prohraje. Kam že se bude stěhovat? Správně.
Jenomže, poměr sil vypadá „mým nejoblíbenějším jídlem je odjakživa kebab“.
Jistěže nejen z toho pohledu za ideální považuji mír.
Izraelci ukradli Palestincům jejich zemi.
Obávám se že podobné řeči o sionistech spláchnou do WC veškeré snahy a naděje pana Vidláka o to, aby měla alternativa reálnou politickou reprezentaci. Ze dne na den.
Fialovi bude stačit pár ukázek z podobných textů a bude na 10 let vymalováno. Game over. Tohle jeho mediální agentury umí dobře.
Jako by nestačilo, že se tím znemožňuje Brusel, který se takto definitivně posouvá do role neoblíbeného protektora.
Přesně tak. Jakmile se řekne Sionista, tak je konec. Diskuze dostane konspirační nádech a končí racionalita….. Jako za Covidu.
Ale no tak… že by řeči několika diskutérů měly váhu pro celé směřování státu, to je poněkud nadnesené. Kromě toho, tyto argumenty by se použily, i kdyby tady na Litterate vládla dokonalá jednota. Řekl by je někdo jiný někde jinde. Hoši, zase si o sobě tolik nemyslete. Jason i Občan.
Česká republika není pupek světa a v poslední době mám dokonce pocit, že na nás žádná velmoc nebude plýtvat časem ani ohledně propagandy… jsme pod rozlišovací schopnost.
Berte to tak, že vedle vás žijí lidé s jiným názorem. Jestli budete miliatantní, tak se přes štěkání na internetu dostanete k házení kamení, pak ke střílení a nakonec k podřezávání.
Adx, Jason, je rozdíl mezi opatrností a připosraností, u vás se jedná o to druhé …
Myslíte ten stejný Fiala, který visí bruselským na unijních rtech a rukou společnou nerozdílnou posílá miliony eur do Palestiny?
Sionističtí nacisté používají stejnou jak doktrinu, tak rétoriku jako nacisté němečtí.
Takže děli lidi na árijce – nadlidi (židy) a neárijce – podlidi (gojim).
Gojim podle doktriny existují proto, aby židům sloužili. Pokud nechtějí nebo nemohou, musí zemřít – opět naprostá shoda s německými nacisty.
Za tím účelem jsou podlidé odlidštěni (dehumanizováni), vykreslováni jako zvířata, zrůdy a pod. – úplná shoda.
Ano, paní Kunšteková – takto vypadá nacismus bez masky. A je úplně jedno jestli jsou jeho protagonisty Němci, nebo židé.
Jo, a ten útok byl vyprovokovaný sionisty.
Asi tři dny před jeho zahájením vnikla asi 400členná nacistická bojůvka složená z „osadníků“ a rabínů do mešity Al-Aqsá, zmlátila duchovní, posprejovala vnitřek a poničila jej. Pak spokojeně odešla. Sionistická policie a armáda dohlížela pouze na to, aby nacistům nikdo nezkřivil ani vlásek.
https://www.aljazeera.com/news/2023/10/4/israeli-settlers-storm-al-aqsa-mosque-complex-on-fifth-day-of-sukkot
https://www.middleeastmonitor.com/20231005-hundreds-of-illegal-israel-settlers-storm-al-aqsa-complex-on-5th-day-of-sukkot-holiday/
U nás o tom nenajdete ve sdělovadlech ani písmenko.
Stejně jako o vypalování a hanobení křesťanských svatostánků sionistickými nacisty.
Dovede si představit ten ryk, kdyby někdo vypálil synagogu nebo ji přepadl v průběhu bohoslužeb?
Kecy o sionistech si strčte za klobouk a jděte s nimi strašit na Aeronet, kde VK dělí židy na Židy a židy s malým „Ž“.
Tady akorát zaplevelujete jinak normální diskuzi.
Já mám normálně pocit, že řadě z místních diskutujících (a taky paní Kunštekové) asi chybí za zády bič osmanského otrokáře, vystřílený noční klub nebo bomby ve vlacích metra… Pak by mluvili jinak. 😒
Nezapleveluje, a myslím, že by se tady měly objevovat názory z obou stran. Pokud se vám tady nelíbí, měl byste odejít vy, ne Občan.
To se mi teda rozhodně nelíbí a taky to dávám patřičně najevo, protože si myslím, že nemají pravdu. Dávám tím totiž najevu svůj názor z druhé strany spektra. A jestli se nelíbí Vám, že to dávám najevo, tak hurá do nějakého levičáckého doupěte, kde se nelibostinepřipouští a všechno je zalité Sluncem.
Ale vy posíláte svým způsobem Občana pryč, ne já. Já si přečtu i vaše názory a nikam vás neposílám, netvrdím, že zaplevelujete. Chápete?
Zatím jste, Jasoni, nepoužil žádný argument.
Co s tím konečně začít?
ROLOVAT A NENECHAT SE VYTÁČEK Iq TYKVE,
Že byste ten bič uchopil vy? A četl jste vůbec celý článek? Tězko, načlověka vašeho typu moc písmenek.
Vaše články jsem četl (čtu rád). Ale na poslední dva už jen čumím s otevřenou pusou.😧😧 Co jste vyplodila za dva dny.. To je síla 🤦♂️🙏…. Tady se opravdu zásadně neshodneme… Ale jen pište… Máte na to právo a to je třeba respektovat.
Jenom si prosím uvědomte, že každý kec o Sionistech a všrmocném židovstvu diskredituje alternativne uvažující lidi.
Jasone, pokud se Vám nelíbí, co Občan říká, je lepší to ignorovat, než na tom rajtovat. Jen tím zařídíte, že si toho všimne víc lidí a víc se pohádají. Kdybych měl dělat vědu ze všeho, z čeho tady obviní mě, tak bych se na to dávno musel vykašlat.
Dobře. Už jsem se uklidnil a odteď mlčím jako hrob👍
Nemusíte mlčet. Řekněte svůj názor vedle toho Občanova. Lidi si sami rozhodnou, který je hodnotnější.
Tady na Litterate není žádná pravda. Jen názor. Názory spolu nebojují, ale koexistují. Navíc – jen asi 1% čtenářů diskutuje. Nemyslete si, že je tu zase tolik lidí, které zajímáte.
Tahle slova vůbec nepoužívám, protože vím, jak snadno se jich chytají lidé, kteří pak zbytek vůbec nečtou, zato se radují, že mají na čem rajtovat. Já, už dokonale otrávená obhajobou svých názorů, které prakticky nikdy nezapadnou do požadovaného narativu, málokdy píšu vysloveně své články. Většinou jen překládám. Ale, jak se zdá, podle mnohých i tady dělám něco špatně. Inu, kdo nic nedělá, nic nezkazí. Či, jak pravil Karel Čapek: Kritk je člověk, který vám řekne, jak by to napsal, kdyby to uměl.
Paní Kunšteková, já s Vaším článkem souhlasím.
Co si pamatuji, tak Občan je zde doma. Hodně dlouhodobě a ten, kdo ho chce vyhazovat, by měl raději zvážit svůj vlastní odchod.
Občan: Řádění radikálních osadníků je problém, před pár dny uráželi i křesťanské poutníky z Filipín v ulicích Jeruzaléma, ale Hamás svůj teroristický plán musel chystat mnohem déle. Minimálně rok. Tohle nikdo nepřipraví za tři dny. Takovým terorismem velitelé Hamásu nedosáhnou vyjednání míru ale co největšího vyhrocení situace a hodně civilistů v Gaze na to už doplácí. Tohle si pravděpodobně objednal někdo mocný a bohatý ze zahraničí. Arabové sami Izrael neporazí, ale ortodoxní osadníci ho můžou postupně rozložit zevnitř a to na úkor liberálnějších Židů, kteří už z věčného zvýhodňování nových osad jsou nešťastní.
Odbojové skupiny za WWII své akce také plánovaly dlouho dopředu a v hlubokém utajení.
Ty, co jednaly zbrkle a průhledně, velmi rychle a velmi špatně skončily.
A ano – nacisté je také nazývali teroristy, vrahy, bandity, podlidmi a pod.
Šmarjá, nechte už těch keců o „vyjednání míru“! Mír na BV je přesně to poslední, co by si přáli jak sionisté, tak anglosasové. Palestinci už navíc dávno vědí, že ať udělají cokoli a ať ustoupí jakkoli, situace se pro ně nezlepší ani o mikrometr. Takže docela dobře možné, že to vzdali a odteď se budou soustřeďovat už jen na to, jak židům uškodit.
Občan: Srovnáváte to s odbojem za 2. světové, který byl zaměřen především proti vojákům? Co udělali na hudebním festivalu je terorismus.
Kde jste byl když před pár lety upálili v Gaze na 1700 lidí fosforovými bombami? Vč. mimin, těhotných žen a dalších civilistů.
Paní Kunšteková se buď snaží o objektivitu a vyváženost názorů nebo náleží k levičácké svoloči, která už hezkých pár let infiltruje USA, EU a další struktury, a jejímž podivným zájmem je obhajoba různých subkultur typu LGBT, uprchlíci, militantní vegani a v závěsu za nimi a hodně na dně potom palestinští teroristé. Jinak si nedokážu vysvětlit, proč byla většinu svého času tady na Litterate zticha a psala dost sporadicky a najednou chrlí jeden článek za druhým obhajujíc její „muslimská teroristická nebožátka. “
Je jaksi nabíledninse se zeptat : „Co to do Vás sakra vjelo?!“
Jako byste zapomněla na „kulturní obohacení“ uprchlíků a na přirozenou násilnost islámu……
Možná už magoříte z konspiračních teorií, kde za všechno můžou Židé… Jinak si totiž nedokážu vysvětlit až misionářský zápal, se kterým chrlíte vaše teroristy hájící články…
P. S. : když vedle sebe postavíte Žida a Slimáka, tak si vždycky vyberu Žida. 🖕 Ten by mi totiž kvůli názoru jen tak nesťal hlavu a neznásilnil manželku😒.
Tak tohle byl hodně hloupě vyjádřený názor. Váš příspěvek se dá shrnout do dvou úderných hesel: „Kdo nejde s námi, jde proti nám!“ a „Není člověk, není problém.“
Takže řešením je podle vás co – vyvraždit dva miliony lidí, včetně dětí, žen, nemohoucích a starých? A jak to bude ideálně? Hladomor, kobercové bombardování bílým fosforem nebo tam rovnou hodit atomovku? Budete pak dostatečně uspokojený?
Ne vše, co s Vámi nesouhlasí je hloupé….
Neptáme se na to, co je podle mě. Řešíme, proč se paní Kunšteková zbláznila a stala se z ní podporovatelka islámských teroristů a hlavořezů, kteří jsou naprosto neslučitelní s naší kulturou. A nesnažte se hrát na city s bombardováním… Vaši oblíbenci z Hammásu a Palestiny se právě vmanévrovali do situace „Zabít nebo být zabit“, takže situace je taková, že jeden musí prohrát. Už to nemá žádné normální řešení… Asi jako Ukrajina.
To je otázka, to nevíte. Možná pokud byste mu byl nějakým způsobem prospěšný, ale je fakt, že Židé (samozřejmě že ne všichni) rozdělují lidi na své (vyvolené) a na ty ostatní, a to hodně připomíná nacismus. Je fakt, že muslimové (také ne všichni) to mají podobně.
„EU cpe neustále peníze do islámských zemí s tím, že tak údajně zadrží invazi – v reálu jsou však nakonec tyto peníze naopak využity k vyslání džihádistů do Evropy. Zdá se, že právě to je cílem.
Příkladem je Tunisko, Maroko, Libye či Turecko. Ze všech uvedených zemí soustavně proudí džihádisté do Evropy i přesto, že jejich vlády dostaly značnou finanční injekci na to, aby invazní proud zastavily.
Také v případě Palestinců mnozí argumentují tím, že jde o to, aby se nevydali do Evropy. Jenže to peníze z EU neovlivní, případně budou využity právě na to, aby se mohli skutečně vydat na cestu.
Jakékoli platby do islámských zemí či islámským organizacím působícím v Evropě jen podporují urychlení islamizace Evropy.
Stejně tak ovšem invazi podpoří ničivé sankce, jaké jsou nyní namířeny například na Sýrii. Tedy řešením je nechat islámské země ať si žijí jak umí a nijak se do nich nevměšovat,“ Necenzurovanapravda.
Já na stávajícím konfliktu vidím vidím jako nejhorší, že se na velmi nízkou úroveň dostaly obě strany. Izrael se teď bude snažit vyhladovět vč. zastavení dodávek vody přes 2 mio obyvatel.
Celý svět bude srovnávat přístup Ruska a Izraele (který má podporu západu). To srovnání se zkrátka nabízí.
Je naprosto zřejmé, že celosvětově je u kormidla velmi chabá kvalita politiků, zejména v těch ekonomicky (zatím) silnějších státech. Také míra cynismu dosahuje nevídaných hodnot a dehumanizace protivníka se blíží sitauci před WWII.
Pokud to Izrael pustil, jeho vedení udělalo kolosální chybu z dlouhodobého hlediska. Možná to pomůže stávající vládě, nakrátko sjednotí stát, ale dlouhodobě klesnou na společenskou úroveň Palestinců – likvidace dětí, žen, civilů, způsobování humanitární katastrofy…
Skoro mi přijde, že na té WWIII se usilovně pracuje.
Paní Kunšteková,
viděla jste, jak utahali za motorkou živého palestinského vojáka? Jak tloukli prknem zraněnou zkrvavenou civilistku? A ani není patrné, jestli to byla Izraelka nebo někdo úplně jiný? Jak stříleli zblízka po mladých lidech, kteří si tam v poušti udělali diskotéku a nic netušili?
Jistě, střelba po městské zástavbě v Gaze s ženami a dětmi uvnitř ze strany Izraele není o nic lepší. Ale jak zastavit útočníka který vypaluje tisíce neřízených raket proti civilům v izraelských městech?? Zvířeckost proti zvířeckosti. Máte nějaké řešení? Dokážete nějak zastavit útočící muslimy? Líbí se vám oslavy a jásot nad každým ubitým židem v ulicích německých měst, protože momentálně vyhrává Hisboláh? Kdo za to všechno může? A co s tím?
Mimo jiné…
Kocoure, máš víc emocí než autorka článku …, a s uměle vytvořenými a falešnými emocemi vždy šmejdi a zmetci manipulují davem (někdo to pohrdavě nazývá jako manipulaci stádem ovcí) ….
Starý kocour by už ve své moudrosti mohl uvedené „moudro“ dobře znát …
Ta bezelstná radost nad vražděním civilistů by nás měla varovat!!!
Nesnažme se to omlouvat – je to vražda. Nic víc, nic míň.
Nebo je pro vás už normální, že vezmete kladivo a rozmlátíte sousedovi hlavu, protože vás sere?
Myslíte tuhle radost?
https://www.jpost.com/israel/online-controversy-over-graffiti-by-israeli-kids-29338
Nebo tuhle?
https://revisionistreview.blogspot.com/2006/07/
Jestli si myslíte, že jsou sionisté v něčem lidštější než muslimové, tak to ani omylem nejsou
Ne, nejde to omluvit psaníčky na bomby. Prostě ti lidé byli prachsprostě zavražděni.
Bez možnosti obrany. Znásilněny. Umučeny. Jen tak pro radost.
Nic není omluva.
To jako jak? Falešné záběry? Nebo co?!
Píšu, že jsou to jen momentky, ale jsou z celé dnešní situace a z celého světa.
Na zhodnocování situace a prognózy jsou tu jiní experti.
P.S.: Koho myslíte, že preferuji? A koho vy?
Paní Kunšteková zmutovala v levicovou woke trošku, která bude asi od zítra nosit dredy a tričko s nápisem Intifada.
Nevěřím, nze někdo může být takhle blbý a troufám s tvrdit, že paní Kunšteková nyní působí tak trochu jako aktivní troll, který svými promuslimskými vývržky takzvaně kálí vodu v naší diskuzi.
Neurážejte, prostě má jiný názor, než vy, to se nesmí? Jděte ted diskutovat na třeba na novinky, tam se můžete vyřádit se sobě podobnými ……hlupáky (vy jste si začal).
Jason – Na to, abych Vás i s Vašimi výplody zcela mimo mísu poslala do prdele, jsem příliš dáma.
Opakuji to, co výše. Čtu Vás normálně rád, ale tady se těžce neshodneme…..jakože fakt těžce. Ale to je normální, nejsou lidi, kteří si rozumí ve všem.
S vědomím, že nyní již diskuzi plevelím spíše já, se tedy stahují zpátky.
Kazda valka ma sva pravidla , v tomto konflitu tyto pravidla obe strany krute porusuji.
Guwno, Homere : gen.Sherman : „Válka je krutost a nemůžete ji vylepšit“.
V Izraeli nejsou ve věku 17 – 60 let žádní civilisté.
S výjimkou ne-židů a ultras, kteří do armády nesmějí.
Všichni ostatní – ženy i muži – jsou vojáci. V aktivní službě, nebo v záloze, ale vojáci; protože tam nelze nejít na několikaletou vojnu a stát se civilistou po jejím odkroucení.
Sorry, ale sionisté jen sklízejí, co sami zaseli a desítky let kultivovali svou nacistickou politikou v Palestině a státním terorismem vůči všem svým sousedům a dokonce i proti nesousedům.
Slované ochotní položit za záchranu žida život svůj i své rodiny definitivně došli.
To nerozporuji, ale strilet po neozbrojenych, v civilu oblecenych ucastnicich hudebniho koncertu je stejne „chucpe“ jak zastavit dodavky vody do pasma Gazy.
Vyjádřil se už nějak Lipánek? Zastává i nadále Pirátskou podporu Palestincům nebo už přešel do tábora protektora?
Mezi v článku zmíněnou palestinskou a kurdskou otázkou je velký rozdíl ….
Kurdové jsou turkité a přidali se na stranu USA a Západu proti jim nepřátelskému nacionalistickému Turecku …, to je jejich velká neodpustitelná chyba …
Palestinci jsou arabové a mají zastání u nekolaborujících s USA a se Západem arabských států ..
Zpočátku byli Palestinci rozdělení bojem mezi sebou na umírněný Arafatův FATAH a militantní HAMAS (údajně vytvořený s pomocí Mosadu), který i zpočátku bojoval na straně agresorů v Sýrii (Izraele, USA, a jimi vytvořeného ISIS) …
V poslední době se situace změnila, HAMAS přešel na arabskou stranu, spolupracuje s Hizballahem, o to pro Izrael nedopadne dobře ..
Kurdové jsou Indoevropané stejně jako my. To zaprvé. Zadruhé – jejich spojenectví s USA je logické, i když to těžko chápeme. V určitou dobu byli jediní, kdo jim byl ochoten pomoci – až ta ochota zmizí, bude genocida kurdského národa pokračovat.
Kurdové jsou perského původu,jako Íránci, Afghánci Tádžikové atd.Turkickeho původu jsou Azeři,Turkmeni, Uzbekové, Kazaši, Kyrgyzové atd.
Hmm, my jsme Árijci, Ariové, stejně jako Peršané. Nebo ne? Nechám se poučit, k čemu dospěla nová věda…
Turečtí turci nazývají kurdy horskými turky, z toho jsem vycházel .,… Chyb kurdské politické reprezentace je souviská řada, v minulosti po 1.sv.válce kdy se formovaly nové státy po rozpadu Turecké říše se kurdská politická reprezentace (pokud existovala) vůbec nezúčastnila poválečných konferencí …, asi se doopravdy považovali, nobo byli považováni, za horské turky ..
Po pádu Osmanské říše se ke slovu dostali Frantíci a Angláni, kteří rozparcelovali Osmanii pomocí pravítka a ostré tužky (viz rovné hranice na mapách) a Kurdi dopadli tak, že jsou ve čtyřech státech, nemaje svého.
Ohledně Kurdů, o kteréžto problematice něco vím – viz mé člányk pro Pl a Literární noviny – se prostě neshodneme. Mluvit o Kurdech z tureckého hlediska – ano, nazývali je horskými Turky, aby je donutili k asimilaci, většinou po zlém – je jako mluvit o Židech na základě čtení „Stürmera“. Není snadné proniknout do složité historie tohoto národa. O tom, jak Západ po 1. světové válce zradil, doporučuju si něco přečíst. Smlouva ze Sévres versus smlouva z Lausanne.
Za vším co se nám jeví jako samozřejmé bývá i něco konspirativního …
Problém s Kurdy v sunitských arabských zemích konspirativně přivedl k životu ve 20.stol. šítský „perský“ Irán z jemu prospěšných důvodů …
A k ilustraci jak je to s národy a etniky složité náš příklad …
U nás máme stejně spící jako byli kurdové moravské valachy, kteří nejsou slovanského původu, ale jsou „moravany“ v českém státě … Valašské království krále Bolka Polívky by jsme asi měli brát vážně …
Ale největší debilitou s manipulovanou etnicitou, národností a náboženstvím je sionistické židovství …
Ano,Turci je nazývají horskými Turky, ale je to stejná blbost jeko kdyby Kurdi Turkům říkali nížinní Kurdové.😄
Maxim: Ve Versailles v roce 1919 všichni nezávislost nedostali. Korejskou delegaci tam snad ani nepustili. Británie a Francie neměly v tu dobu sílu ani zájem nutit Japonsko k opuštění Koreje. Kurdové i Arméni doplatili na to, že Turci byli jediní z vládnoucích poražených národů Trojspolku, kteří dokázali zrevidovat pro ně nevýhodné mírové podmínky uložené jim vítězi. Vedli po 1. světové svou válku za nezávislost. Porazili Řecko, které chtělo pobřeží Malé Asie s tehdy řeckým osídlením. Vynutili si, že smlouva ze Sévres se neuplatní a místo ní podepsali výhodnější smlouvu v Lausanne.
A kde je dnes umírněný FATAH ?
Ať mi nikdo neříká, že to nebylo vyprovokováno a pečlivě připravceno.
https://www.denik.cz/regiony/izrael-univerzita-palackeho-olomouc.html
a
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/zazni-sireny-izrael-hamas-valka-masarykova-univerzita-akademicka-brno-herzlija.html
Řekla bych že nastává další expanze, akorát to nechceme vidět.
Nerozumim k cemu je tento clanek. Na ci strane vlastne jste ? Nakeho „univerzalniho humanismu“ ? Odsuzujete pak treba i bombardovani nemeckych mest za valky ?
Vždy jsem na straně těch, kteří to odnesou nejvíc – těch nejslabších a nejzranutelnějších. A ano, bombardování za války – například Drážďan, ale i Prahy, bylo podle mého válečný zločin.
Už aby to slabší v tomhle konfliktu byli pryč… 🖕
To myslíte jak? Pryč? To by mělo znamenat, že souhlasíte s tím, že 2 miliony lidí v pásmu Gaza nebude mít nejen elektřinu ale hlavně vodu? Takže pomřou, krom jiného, i na šílené podmínky hygienické a možná žízní? Jestli ano, tak jste zrůda.
Nácek.
Lidé a podlidé. Eliminace podlidí.
Stále stejná rétorika, stále stejná doktrina. Není rozdílu.
Ale odkopávají se rychle a množí se tu snad ještě rychleji.
No pro jistotu neodpověděl že? 😀 Ani se nedivím, asi si uvědomil, že, pokud to tak myslel, a mě nenapadá jak to jinak mohl myslet, tak že s ním něco není v pořádku.
To je zajímavé. Normálně se s místňáky shodnu na všem, ale jakmile se jednou neshodneme o Izraeli, tak hned „nácek“ , „vyhlazovač“ , „zrůda“ atd. Říkám znovu- Situace je taková, že někdo tady prostě musí prohrát….a budou to ti slabší.
No, nechtel jsem se moc do diskuse vymesovat, ale tady vas opravim. Nejste oznacen za nacka a vyhlazovace, protoze mate jiny nazor. Je to proto, ze problem stavite jako nacek a vyhlazovac. Nadlide a podlide. No a co dela nacek s podlidmi?
😀 😀 😀 : D Prej zrůda !!!! 😀 😀 😀 Tak to je dobrý ! Čím se liší správňácká kočka šklíba od libtardích es a twitterové letky v čele s Danem Přibáněm, když někoho, kdo si myslí něco jiného než ona, nazývá zrůdou. Kočko…. dejte se dohromady zajděte si někam na hummus, kebab, zapalte si cigaretku s velbloudem a dlouze přemýšlejte o tom koho to vlastně hájíte a jak nadáváte svým spoludiskutujícím.
Jděte a popřemýšlejte- prospěje Vám to.
Nevysvětlil jste jak jste myslel toto: „Už aby to slabší v tomhle konfliktu byli pryč… 🖕“. Nenapsal jste totiž, že slabší musí prohrát ale úplně něco jiného. Ovšem urážení vám jde, to jo. A ano byl byste zrůda pokud tím PRYČ myslíte, aby nebyli, to znamená zemřeli.
Já jsem vám nenadávala, Jen jsem zhodnotila jak se mně jevíte s těmi vašimi názory. Kde je urážka? Citujte.
Válka samotná je zločin.
Já myslel, že dobrý novinář se pozná podle toho, že z článku nepoznáte, komu vlastně straní.
Kurňa, Hulvathe, Kydy a Littterate nejsou žádný fanklub ani Izraele ani Palestiny ani Ruska ani Ukrajiny. Nejblíž máme k fandění českým zájmům, ale i tady umíme vidět protiklady a nezavíráme oči ani před věcmi, které se nehodí do krámu.
V normálním světě se tomu říká „širší souvislosti“
Jestli chcete skupinu, která je na něčí straně, běžte do nějaké politické strany. Bez problémů si vyberete.
Vidlák predbehol ste ma 👍🏻👍🏻👍🏻
To je bolševická mentalita, buď seš pro něco nebo proti něčemu, není třetí cesty.To jen naši morální majáci mají potřebu neustálé konfrontace.
Ano viz výše nick Jason.
Je prdel, že mě „kočka šklíba“ má za bolševika. Já se se zdejšími shodnu téměř ve všem. V názoru na vládu, geopolitiku atd. Ale v tomhle se jednou jedinkrát neshodnu ohledně Izraele a najednou jsem bolševik 😀 😀 😀 tak to mě teda podržte ! Bolševik 😀 😀 😀 😀 nic není dál od pravdy.
Děcka… klid… Izraeli i Palestincům jsou naše názory naprosto ukradené. Buďte si srdcem na čí straně chcete, ale hlavně pracujme na tom, abychom se co nejdřív zařídili tady.
Tahle válka nastaví úplně nová měřítka krutosti.
Dyt i vy sam ted mate za sveho Guru Rajchla 🙂 Nelze niceho dosahnout v neutralnim postaveni, nebo jeste hure vybrat si spatnou stranu. Ada udelal tu samou chybu – chtel se spojit se slimaky, ti Afrikakorps nadsene vitali. Kdyby se misto toho spojil se zidy, tak by valku asi vyhral. Byt nad veci znamena, ze budete casem obtizny, nebo alespon zbytecny kazdemu.
Já mám také svůj osobní názor. Ale umím od něj i odhlédnout. Proč bych nemohl mít rád Rajchla? Mám rád i spoustu Izraelců. Rodinu mám na Ukrajině i v Rusku. Umím je mít rád a chápat jejich motivace, ale nejsem nekritický.
Umím mít rád český fotbalový národní tým, ale nejsem fanoušek, abych neviděl chyby, které při hře dělají.
Ale gol bud daji nebo nedaji. O tom je valka. Ne krasobrusleni, kde porota hodnoti „umelecky dojem“. Ale tvrda hra kde sa hraje – treba v prodlouzeni – dokud neni jednoznacny vitez ktery bere body a to v plne vysi, nikdo porazenemu neprizna ctvrt bodiku za hezky dojem z jeho hry 🙂 Zide to moc dobre vedi. Proto jejich predci kdyz prohravali, tak vrhali na nepritele sve deti, ze i otrli rimsti vojaci byli sokovani… To jen euševici jsou tak degenerovani ze doufaji ze uplacenim slimaku si koupi mir, aby se nam sem nehrnuli. Cechy a Slovaky chrani jen a pouze jejich chudoba. Docasne, nez vedle nevznikne chalifat chtivy uzemi jako takoveho. Ja znam prislovi ze Zid ti jen koukne na mesec a uz ho mas prazdny 🙂 a chapu averzi ktera z teto uspesne vycurane mentality nejednou vznikla a vznika vuci Zidum. Ale kdyz si musim vybrat stranu a ve valce neni jina moznost – beru zidy a ne slimaky !
Spominate na tu scenku z 30 pripadu majora Zemana, jak Brzobohaty – nadporucik Blaha dostane zpravu ze se v rajonu pohybuje neznamy clovek a zkoprnelemu Zemanovi : „No tak to tady mate. POPLACH !!“ Hamás vyzval na pátek ke „generální mobilizaci“ muslimů po celém světě. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-on-line-izrael-pokracuje-v-odvetnem-ostrelovani-pasma-gazy-40446303#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest198_novy_panel_sluzeb_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz