23 listopadu, 2024

Až budou henty předčasné volby…

…aneb malá úvaha o taktice.

Jak vidíte, přátelé, snažím se, seč mi klávesnice dovolí, aby z pětikolky nezůstal kámen na kameni. Naše výzva, abychom je teď v komunálkách a senátních volbách nevolili, nikdy a za žádnou cenu, tu si přečetla nejen půlka národa, ale spolehlivě i každý poslanec. A jak se tak dívám po fejsbůkových kampaních, tak o ní ví téměř každý místní modropták, pirát, starosta i lidovec. Jediná TOPka je zřejmě ještě nad věcí, protože Markéta teď intenzívně plete svetry a v Praze se internetoví svazáci snaží cenzurovat, co jim Cukrberg dovolí, aby žádný jiný názor nenarušil posvátný boj za ojrohodnoty. Jinde se TOPka moc nevyskytuje.

Tak co Modroptáci? Těšíte se těšíte? Půjdete od válu a místo vás to vezme někdo úplně jiný…. To proto, že jste si zvolili kreténské předsedy a nechali jste je bačovat. Včera už jsem zaregistroval první fejsbůkové kampaně, kterými se snažíte vymezit vůči derniérovi. Nebude vám to nic platné.

Mimochodem… podívejte se na senátní obvod Olomouc. Nasadili tam proti Majerové samé těžké váhy. Samý Prof, MuDr, MBA, PhD. Šedesát titulů před jménem, třicet za jménem, úctyhodné ksichty… Ještě se k tomu tento týden dostaneme – já vám nechci radit, jak máte volit, protože tam u vás nebydlím a tak nějak si myslím, že když jste schopni přečíst moje texty, tak jste schopni také myslet a sami víte nejlíp, jak to u vás v obvodě vypadá. Jde o to nevolit pětikolku a nenechat propadnout hlas. Jak to udělat, to víte lépe než já. Já si ohlídám Vidlákov. Ale kdybych bydlel v Olomouci, hodně bych si přál vidět ty „kvalitní pětikoaliční kandidáty,“ s těmi tituly před i za, jak volají Fialovi, že tituly nestačily a senátorkou je Majerová… jediná bez titulu… Burani jí to hodili a to všechno jenom proto, že předseda je debil… Takže milí Hanáci, co čtete Vidlákovy kydy… dejte si tam s volbou záležet. Nevolit modroptáky, nevolit STAN, nevolit KDU, ani toho Piráta a hlavně nenechat propadnout hlas…

Já ale dneska chci mluvit o úplně jiných volbách.

Jak vidíte, přátelé, celá ta ojrohodnotná vláda se nám jaksi hroutí. Z Fialy už mají srandu úplně všichni a sledujte jeho kolegy, jak se tváří, když stojí před kamerou a chválí šéfův projev, jak byl úžasný. Je jim hodně trapně. Hodně moc. On Signál I. je stejný nejen k nám na veřejnosti, ale i ke svým stranickým kolegům. Také jim vysílá ty stejné signály a oni jsou na něj stejně naštvaní, jako my. Ale ty koryta a prebendy… těch je škoda. Takže se ještě drží.

Příští týden už budou v totální panice a budou mít Václavák plný lidí, kteří tam budou vyhlašovat hento právo na odpor a Bůh sám ví, co si pod tím představují. A jak řekl Don Pablo, jestli se ty demonstrace utrhnou, tak půjde do prdele úplně všechno a oni půjdu první. A hned za nimi ti minoritní akcionáři ČEZu, pak další všichni ti kecálci z ministerstev, do toho bída, mor, neštovice, cholera, hlad, zima… Po pár měsících totálního rozvratu pak zazní virbl… a vchází Putin, celý v bílém. Oni vědí, že to tak bude, pokud něco neudělají.

Teď o víkendu jim ukážeme, že se u nás politici vyměňují volbami a ukážeme jim, jak moc to myslíme vážně. A ve středu jim na Václaváku řekneme, že nebudeme čekat dlouho. Ukážeme jim, že nemusíme jen řvát „demisi, demisi,“ ukážeme jim, že to může být podstatně horší.

Ale ono jim to dojde. Nejpozději teď po víkendu. Tohle neorganizuje Česká televize a americká ambasáda. Tohle jde zdola a mééédií už netřeba. Na tohle ještě nemají manuály. Ba nemají ani ty těžkooděnce, protože ti také doma zvolna přimrzají. Kevlarem nezatopíš.

Já bych proto čekal, že ty předčasné volby přijdou. Ne hned. Oni se pokusí nejprve o nějakou vládu národní jednoty. Budou rozdávat mnohem lepší žebračenky, budou se snažit prosit i hrozit, prostě udělají všechno pro to, aby se ty demonstrace neutrhly. Obětní kozel už je připraven a řezníci sbírají odvahu. Teď záleží jen na nich, jak dlouho nechají tlakovat tento papiňák. Ale už vědí nade vší pochybnost, že čím déle to nechají, tím spíš je to zničí všechny. Čas běží… kluci, čas běží. Jestli budete ještě měsíc váhat, tak už vám zřejmě ani sestřelení Fialy nepomůže.

Zatím totiž nikdo nevolal po diktatuře. Ani jeden řečník nezpochybnil demokratické principy. Ani jeden požadavek nešel proti ústavě. Všichni zatím předpokládají, že tato krize nebude vyřešena střelbou, ale parlamentními volbami. Samozřejmě záleží na Vítkovi Rakušanovi, jestli nebude blbej a nezkusí nějakou operaci tajných policajtů a gumové projektily. Nedoporučoval bych mu to. Protesty by se fakt mohly utrhnout. Zatím se pěkně pokojně volá po demisi vlády národní katastrofy. Ani jedno sklo neprasklo, ani jedno auto nehořelo. U nás se dělá Pražské jaro pokojně. Zatím… stačí jeden pendrek, jedna kulka… a nikdo to už nezastaví.

Existuje hodně scénářů, jak to půjde za sebou a jak budou tam ve sněmovně zachraňovat nezachranitelné, ale podle mě za relativně krátkou dobu půjdeme k předčasným volbám. A tady začíná henta úvaha o taktice…

Představte si sami sebe jako zhrzeného a značně vymrzlého voliče ODS, TOPky, či Starostů… vláda padla, derniéra zařízli vlastní členové… Myslíte, že byste byli natolik zhrzení, že najednou půjdete a hodíte to Okamurovi? Myslíte, že člověk, který ODS volil třeba kvůli Zahradilovi a zjistil teď s hrůzou, co vlastně zvolil, tak jako úplně přepne svůj život a poběží za Foldynou, aby ho šťastně miloval až do smrti?

Často se setkávám s tím, že jedině SPD je ta správná strana, protože je tu už dlouho, je autentická, drží svůj program a nikdy neuhnula. Jo, je to pravda. Já bych k tomu ještě dodal, že třicet procent lidí si myslí, že správná strana je ANO, bo jejich šéf už si nepotřebuje nakrást, tvrdě pracuje, rozumí bysnysu a všechna ta novinářská špína je jen kampáááň. To je úplně stejná pravda, jako že SPD by teď rozhodně na volbách neprodělala.

Přátelé, vzpomeňme si, že minule propadlo milion hlasů, které SPD ani ANO nedostaly. Nedostaly je, i když jsme poměrně jasně říkali, že ostatní strany se do sněmovny nejspíš nedostanou a hlasy nejspíš propadnou. Nepomohlo to. Milion lidí mělo k SPD výhrady a Andrejkovi to také nehodili. Ti nikam nezmizeli. Někdo možná SPD (a ANO) zvolí, protože menší zlo, ale všichni určitě ne.

A teď si vezměte, že tady budou statisíce hlasů lidí, kteří byli od pětikolky podvedeni. Ti se teď budou rozhlížet, komu dát svůj hlas po modroptáckém hyperdebaklu… a co uvidí? Veľký Bocián, proti kterému bojovali od první minuty, SPD o které by si nikdy kolo neopřeli… Foldyna s Nočními vlky… Jako vážně myslíte, že provedou takový coming out a budou je šťastně volit? To si spíš dovedu představit, že se otřepou z porážky a řeknou si, že Fiala byl sice děsněj kretén, ale teď už tomu velí Blažek nebo Kuba a i když jsou to taky volové, tak jsou vlastně přijatelní, protože není komu jinému. A tak to modroptákům zase hodí, protože teď už jsou euroskeptičtí… A budeme tam, kde jsme byli.

Podobné to může být u Starostů, Lidovců i Pirátů.

Není lepší, když tihle voliči budou volit Trikoloru, která se teď učí tábořit s SPD a mají společné kandidátky? Protože když mají společné kandidátky, tak je i nějaká šance, že se domluví i do jiných voleb. Trikolóra je taková národnější a ještě více euroskeptičtější ODS a s Okamurou se evidentně umějí domluvit… Nebo je lepší, abychom tu dál měli tragédy z ODS?

Není lepší, když bývalí voliči Starostů budou volit PRO, jehož předseda také čte Vidlákovy kydy? Není to lepší, než aby si obnovili Gazdíkostranu i s Lufthonzou, protože nebudou mít na výběr? I kdybychom se udemonstrovali, ti lidé, co zvolili pětidemoliční vládu, ti nikam nezmizí. Sice budou vyhrožovat, jak se odstěhují, ale stejně tu zůstanou. Otřesou se, někteří odpadnou, ale ti další potřebují mít nějaký zlatý most, po kterém by odešli. Stejně tak žádná demonstrace nezmění to, že Babiš má republiku objetou svojí kampaní, má všude místní organizace a může si zaplatit nejlepší pí ár.

No, jestli někdo čeká, že hentu vlasteneckou frontu zachráníme sjednocením na jednom jediném spasiteli, tak se obávám, že těžko. Nemohu uvěřit, že to říkám, ale pokud nechceme mít za chvíli pětikolku opět v plné síle a ještě více vyfutrovanou penězi z USA, tak je musíme pustit k těm novým mladým sekáčům, co teď volají po plynu z Ruska.

Já se tento týden budu snažit spojovat. Budu o mých hostech mluvit hezky. Nebudu je svlékat z kůže, nehodlám je nachytat na švestkách, nebudu vítězoslavně odhalovat nějakou dávnou špínu. Nejsem Witowská nebo Moravec. Nebudu z nich dělat debily pro sledovanost. Nebudu je stavět proti sobě. Budu se jich ptát, jak to vidí s budoucím koalováním a domlouváním do voleb. A ujistím se, že opravdu vědí, co hlásají a jsou připraveni za to nést odpovědnost.

Potřebujeme se spojovat. Potřebujeme, aby Trikolóra našla co nejlepší společnou řeč s SPD. Potřebujeme, aby si navzájem mohli věřit, aby překonali dávné i nedávné chyby… ano, i podrazy. Potřebujeme, aby zhrzení voliči ODS volili raději Rajchla než Ptákostranu. Potřebujeme se Rajchla zeptat, jak to on myslí se svým novým pravicovým programem. Potřebujeme všem hentým národním pravičákům vysvětlit, že český volič tu nikdy nebude chtít Texas. Potřebujeme, aby všichni tito lídři byli ve spojení s námi, aby od nás dostávali lepší zpětnou vazbu než přes stranické aparáty a pětiminutové rozhovory v kampani. Potřebujeme být skutečná občanská společnost. Potřebujeme být sjednoceni zdola, potřebujeme táhnout za jeden provaz, jinak to dopadne jako obvykle.

Já to teď nezkazím. Pokud nebudu moci říct něco dobrého, nebudu raději říkat nic. Teď v pátek a v sobotu odstraňujeme pětidemolici. Ale brzy budou volby, kde už Pětikolka nebude. Už nebude stačit, proti čemu jsme. Bude důležité, pro co jsme. Pořád tu budou pražští líbodémo, pořád tu bude ANO a jeho voliči a pořád tu budou lidé, kteří to nehodí ani ANO, ani SPD.

Už se s tím fakt opakuju… dumejte, dumejte. Za nedlouhý čas to bude důležité. Abychom se pomocí demonstrování a občanského neklidu nedopracovali od Fialy k tomu stejnému v bledě modrém.

460 thoughts on “Až budou henty předčasné volby…

  1. Mocnáři se vskutku baví
    jako děti malé
    v Česku vláda s pompou slaví
    Kazisvěta krále.

    Proč se tohle děje
    zvědavě se ptám
    komu to prospěje
    když z občana je kmán.

    Už se blíží volby
    no to je věc jistá
    čtyři roky na hovno
    komunál nám chystá.

    Přemýšlejte koho zvolit
    klidně celou šichtu
    neberte však Fialu,
    ani jeho pětišlichtu!

    Ten kdo přitom nejvíce
    o korupci křičí,
    tak sám bere úplatky
    a svůj STAN i zem nám ničí?

    Pokud volíš pravici
    tak se musíš ptát,
    chceš-li větší svobodu,
    či zhulenej stát.

    Nemáme tu žádné moře
    ani žádné poklady
    Piráti jen nabízejí
    levičácké úklady.

    To už rovnou můžete
    podporovat Rudý
    nemůžete závidět
    když jsou všichni chudý

    A co takhle pekařku
    prý nám další rady dodá.
    Když se stane premiérkou
    na západ nás zmrzlé prodá.

    Snad namísto programů
    probíráme Putina
    prej že v Rusku špatně vládne,
    koaliční rutina.

    O SPD vůbec nemám
    žádný velký iluze
    poctivého čekatele
    sejme stranická antiinkluze.

    Já vlastně sám nevím
    koho zvolit mám
    jednou se vám naseru
    a kandiduju sám!

  2. Targusi, Kraliku, prosim o souhrn toho, co se od 10. zari deje na vychodni Ukrajine. Nechtela jsem tomu verit, ale vypada to opravdu na poradny debakl Rusu, a vrazdy pro-ruskeho obyvatelstva kolem Izyumu a na vychod od Charkova pry uz zacaly.
    Mnoho lidi prchlo na vychod, ale ti, co zustali, jsou v pasti, zvlast maji li rusky pas.
    Prosila bych o strizlivy popis bez spinu a bez snahy to licit v positivnim svetle. Zatim jsem nic takoveho nenasla.

    1. Kdyby byl Internet uz v roce 1940… Jak by komentovali lide bombardovani Coventry ? Asi ze Anglie prohrava, nema uz kapacity protivzdusne obrany, Nemci je za chvili znici… A nikdo by nevedel ze ta obet stala za zachovani tajemstvi Enigmy. Nevime ted dost na to aby jsme smysluplne uvazovali…

    2. Spíše je otázka, co bude dál; podle mne Rusko bude muset částečně mobilizovat (a říkám to už dlouho). O úspěchu při vedení bojové činnosti rozhodují v zásadě dvě věci, počty a o kvalita – týká se jak živé síly, tak techniky. Pokud nejsou diametrální rozdíly v kvalitě, rozhodují počty. Ukrajina má zřejmě násobnou početní převahu v lidech, ze Západu dostává kvalitní techniku a čas pracuje pro ni. Byť by měla větší ztráty (?), pořád jí bude zbývat více prostředků než Rusku.

      1. Rusko nepotrebuje a nechce vyhrat, proto nepotrebuje ani mobilizaci, to je vetsinovy nazor zde na foru.
        Dejte si pozor na to, co rikate, jinak tu z vas udelaji agenta- rozvracece.

      1. Zajimava prognoza z cervence:
        „Nedávno mobilizovaní záložníci jsou vrháni na bojiště, aby se zachovala kádrová ukrajinská armáda, která je převážně na západě, kde je přezbrojována západními zbraněmi a přeškolována. A to za účelem přípravy protiofenzívy na přelomu srpna a září, poté, co bude ruská armáda v krvavých bojích značně vyčerpána. Pak dojde k jednomu nebo dvěma protiútokům ukrajinské armády, vybavené nejnovějšími západními zbraňovými systémy a podporované západními PMC.
        Druhou vojenskou otázkou je, zda NATO vybaví ukrajinskou armádu výkonnějšími zbraňovými systémy, zda se objeví nové systémy schopné zasáhnout až 300 kilometrů? To by znamenalo, že by AFU mohla zasáhnout Krymský most, Simferopol, Sevastopol, Rostov na Donu, Kursk a řadu dalších měst.
        Třetí otázkou je, zda se ruská armáda bude nadále soustředit na boje v Donbasu, nebo zda zahájí masivní údery na rozhodovací centra Ukrajiny.“

  3. Pryč je doba medová
    přišla doba ledová.
    Budou zase mamuti?
    Vláda mě balamutí
    že jde teplo z Nizozemí;
    já se stáhl do přízemí
    prohlížím si suterén,
    sníh už padá na terén.
    Na nebi se čerti žení
    všechny srny v ohrožení
    lesy plné pastí,
    pes mi pánev mastí.
    Jsme v stadiu kapíku
    kdy sídliště v Luníku
    je žádanou rezidencí;
    nejde už o dekadenci?

  4. Pozor, toto je velice důležité a nejspíše změní vše .

    Putin připravuje naléhavou výzvu k národu – zdroje
    20.09.2022 – 17:21
    Putin připravuje naléhavou výzvu k národu – zdroje | ruské jaro
    Mnoho seriózních zdrojů informuje o večerním projevu ruského prezidenta Vladimira Putina k národu.

    Předpokládá se, že bude spojena s konáním referend na Donbasu, v Chersonu a Záporoží a také se změnou strategie konání NWO.

    Přibližná doba ošetření: 18-19 hodin moskevského času.

    Objevují se také zprávy, že večer k občanům Ruska promluví nejen Vladimir Putin, ale také ministr obrany Sergej Šojgu.

    Čtěte také: BLESK: Vyhlášeny termíny referend v LPR a DPR

    1. Asi nekdo nekomu slapnul na kuri oko:
      Americké ministerstvo spravedlnosti v reakci na oznámená „referenda“ požádalo Kongres, aby legalizoval převod zmrazených ruských aktiv Ukrajině.

      1. Nevypadá, ale hlavně pro Ukrajince, kteří jen za včerejšek zavraždily při ostřelování celkem 16 lidí z toho dvě děti a to na autobusových zastávkách a všude tam kde se shromažďuje větší počet obyvatel tohoto města .
        Předpokládá se, že uznáním Donbasu za Ruský dojde ke změně strategie, protože již nepůjde o ostřelování dvou spřátelených republik, ale Ruské federace. Červená čára na kterou ruské vedení v čele s Putinem neustále upozorňovalo a nikdo na ní nebral zřetel se konečně změní na zeď.

        Tak jsem dnes vyzval na rychlé vystoupení z NATO a EU, včera bylo pozdě.
        Konec srandy , demonstrace musí ukončit vládu zmetků. Není nač čekat.

    2. 1. referenda (již zmíněno)
      2. Moskevská burza konec dne -7%. Největší pokles od 24.2.
      3. Několik Tureckých bank včera přestalo pracovat s kartou МИР. US tlak na Turecko na úplný zákaz používání karet МИР na uzemí Turecka.
      4. Kazachstán dnes zastavil kamionovou dopravu se zbožím, které je určeno pro RU trh. Např. značkové oblečení a elektronika (obcházení sankcí).
      МИРУ МИР!

    3. Nový termín referenda v DNR a LNR 23.9. – 27.9.2022

      Hlava LNR Leonid Pasečnik již podepsal zákon „O referendu Luhanské lidové republiky o připojení k Ruské federaci jako subjektu Ruské federace“.
      Dokument dnes schválili poslanci Lidové rady LNR.
      …..
      Vůdce DNR Denis Pušilin požádal ruského prezidenta Vladimira Putina, aby se republika co nejdříve stala součástí Ruské federace.
      „Žádám vás, abyste v případě kladného rozhodnutí o výsledcích referenda, o nichž nepochybujeme, co nejdříve zvážili připojení Doněcké lidové republiky k Ruské federaci.
      Zdroj Rusvesna

      1. Marie, já je znám a můžu vám sdělit, že jsou totožné s mými a také s drtivou většinou zde kydajících. Vyjímku nejspíše budou tvořit ti z nás, kteří ještě stále věří na očkování jako neškodnou spásu lidstva před covidem.
        Upozorňuji, že mám naprosto odmítavý a kritický názor na očkování, pan profesor Jaroslav Turánek jako jeden ze skutečných odborníků mimo zájmové skupiny vydělávající na očkování a člověk který ví jaká bije je samozřejmě ve shodě se mnou. Ne kecám, já jsem ve shodě s ním i on mě ovlivnil v mém názoru a já mu dodatečně ještě jednou tímto děkuji neb mě uhájil od nesmyslné tečky.

        Díky pane profesore Turánku a já vám tímto chci vyjádřit naprostou podporu a velice rád vás podpořím ve vaší kandidatuře. Jste slušný a pracovitý člověk který to s naší zemí myslí upřímně a je ochoten pro ní taky něco udělat, což jste dokázal v době covidové diktatury i přes vaší ostrakizaci. Tato republika by si takového presidenta opravdu zaloužila.

        1. Aha, tedy díky za osvětu.
          Zaznamenala jsem jméno v době covidismu, nevěděla jsem vůbec o politickém angažmá a kandidatuře.
          Veškerá doporučení, která dostanu od zdejších diskutérů, beru velmi vážně , neboť si jich vážím 🙂

      2. Prof. RNDr. Turánek je dobrý člověk a dobrý Čech. Prokázal to během čbch, prokázal schopnost nebát se říci všechno to, co mnozí nechtěli slyšet a ustál i útoky mainstreamových hygieniků na jeho osobu.
        Je to vzdělaný člověk s výborným rozhledem, nejen ve svém oboru.
        Za presidenta okamžitě, za ministra zdravotnictví taktéž.
        A jeho případná apolitičnost může být jen výhodou, nikoli handicapem.

        1. Kandidát na prezidenta musí mít alespoň teoretickou šanci dostat se do druhého kola.
          Jméno pana profesora Turánka vidím poprvé v životě. Přitom prakticky nečtu mejnstrýmové sračky.
          Jakou má šanci se dostat do druhého kola? Předpokládám, že podobně neinformovaných, jako já, bude velká přehršel.

          1. Já taky slyšel jméno Nerudová nebo Pavel poprvé a nechápal jsem, kde to vytáhli, kdo to může volit a jakou to může mít šanci. Proto si říkám, že pokud někdo dokáže sehnat ty podpisy, dejme mu šanci. Mluvme o jeho názorech a postojích, to u mnoho jeho protivníků nevidím. Tam vidím jen úsměvy a naučené fráze.

            1. No já o Nerudové četla poprvé při tom skandálu s kupovanými tituly pro rakouské stjůdents za dobu jejího vedení hnojárny. Ty , co je rakušani odmítají uznávat… Čertví jak to bylo

    1. To jako fakt, to opravdu myslíte vážně?

      … no to já zase znám docela schopnýho políra, svoje řemeslo umí, na stavbě má pořádek, domluví se třema jazykama, nepije, nechodí za ženskejma, je v cechu štukatérů a navíc je docela na lidi hodnej, co říkáte Pražáku, třeba za takového prezidenta bych se stydět nemusel, žejo?

      A Hnidopichu, jednou mě na staveništi zachytil, když sem uklouzl a já bych mu tímto chtěl vyjádřit naprostou podporu a velice rád bych ho podpořil v jeho kandidatuře…

      Kurtedy, panové, tohle je tak neskutečně jeblý, že mi to příde jako to vošahávání vod bláznů v tom blázinci, když sem tam dělal stavební průzkum.

      1. Tak srovnat políra s člověkem, který je schopen organizovat a pořádat mezinárodní konference je samozřejmě možné. Stejně tak je možné srovnávat zachycení při uklouznutí s jasným postojem v ne zrovna lehké době kovidové. Každý může posoudit, zda to srovnávání úplně sedí.

    2. Nemůžou.

      Dokud bude Praha stát ve státě, s odlišnou mentalitou, odlišnými mzdami, tolerancí ke zločinu, bude prznit češtinu a bude se i voličsky chovat jinak, než zbytek republiky, tak žádné slitování ( natož spolupráce a spojování ) nepřipadá v úvahu.

      1. Já vůbec nejsem nadšený jako rodilý Pražák z toho, že většina Prahy je naplavenina, nebo z toho že většina Pražanů podle bydliště dělá Praze spíš ostudu. Můžeme začít od primátora a pokračovat hodně dlouho. Ale je potřeba si uvědomit, že i v Praze bude i těch 10% lidí, co to vidí jinak. Prohlásit, že nestojíte o to s nimi spolupracovat a spojit se je mírně řečeno neprozíravé. Prof. Turánek rozhodně s Prahou nemá mnoho společného, stačí se podívat do životopisu.

        1. Souhlasím. Praha je plná náplav, to nejhorší sem přichází z Moravy. Taky je tu plno VŠ studentů z celé ČR. Vyříděj si voličskej průkaz a volí tady. A jak volí, to se pak hází na Pražany.

  5. Kvalitní porno má být podle mladých socialistů ve veřejnoprávní televizi

    FEMINISTICKÁ PORNOGRAFIE
    Kvalitní porno má být podle mladých socialistů ve veřejnoprávní televizi
    Mladí socialisté nejsou spokojeni s nynější podobou porno filmů. Foto: Shutterstock
    nkz
    19. září 2022

    Zatímco zaprdění Čecháčci řeší tak primitivní a přízemní záležitosti – jak nezmrznout a nemít hlad – mladí socialisté u ýbrmenšů hledí směle vpřed a nesexisticky mezi nohy!
    Ti nový život chcou na zemi, v němž nesmí býti žádných běd!

    FEMINISTICKÁ PORNOGRAFIE
    Kvalitní porno má být podle mladých socialistů ve veřejnoprávní televizi
    Mladí socialisté nejsou spokojeni s nynější podobou porno filmů. Foto: Shutterstock

    19. září 2022

    Mladí socialisté (Jusos) z Berlína-Mitte požadují kvalitní porno ve veřejnoprávním vysílání, uvedl německý deník Berliner Zeitung. Vadí jim „časté sexistické a rasistické stereotypy“ v sexuálních filmech.

    Členové Jusos z Berlína-Mitte chtějí etickou feministickou pornografii ve veřejnoprávní televizi. Na krajské konferenci zazněl příspěvek s názvem Vzhůru do nové éry porna!. „Pornografické filmy nejčastěji ukazují sexistické a rasistické stereotypy. „

    1. Třeba nenápadně naznačují, že mladí (a podle pana Targuse krásní) by se měli zahřívat třením a nespoléhat na topení třeba plynem.

    2. Walter Tevis – Zpěv drozda.
      Výborný román o poměrně reálné budoucnosti. Mimo jiné – nikdo neumí číst a psát, ve školách se promítá porno…

  6. Kam jsme to došli?
    Málem jsme pošli.
    Za pár týdnů už to bude
    exekutor, skopčák všude
    kapík na svém vrcholu.
    Zatím hordy chocholů
    jásají si v tratolišti
    vlkodlaci štěstím piští
    helmut barví kolíky,
    v ruce má jen žolíky.

    1. Hurá, bude superúřad, řeší se priority, na nějaké přízemní teplo, jídlo nebo bydlení!

      Tady se pořád řeší osud nějakého prý původního, ale neperspektivního obyvatelstva, zatímco Vláda a Nadvláda řeší budoucnost naší Velké Ukrajiny!!
      ……………

      19.09.2022 22:04

      „Energetická krize není jediným důsledkem ruské agrese na Ukrajině. V souvislosti s obratem ve válce je stále více aktuální také poválečná rekonstrukce měst a území, která se ocitla pod palbou či přímo okupací Ruska, na níž se bude podílet i Česká republika.
      Česko už plánuje svůj podíl na rekonstrukci Ukrajiny. Připravuje na to úřad

      Zakázky na rekonstrukci Ukrajiny se mají týkat i českých firem. Češi při poválečné obnově by měli mít „na starost“ Dněpropetrovskou oblast. Ministerstvo zahraničí chce proto v milionovém průmyslovém Dnipru otevřít nový zastupitelský úřad. Česko má v současnosti velvyslanectví v Kyjevě a generální konzulát na západě země ve Lvově. „V souvislosti s poválečnou rekonstrukcí Ukrajiny má Ministerstvo zahraničních věcí zájem o rozšíření diplomatické přítomnosti v této zemi,“ potvrdil Seznam Zprávám ministr zahraničí Jan Lipavský.

      Ministr zahraničí také uvedl, že úřadování českých diplomatů v pronajaté budově nevyhovuje blízkým vztahům obou zemí.. Návrhy formy a dalších parametrů diplomatického zastoupení na východě Ukrajiny se v současnosti připravují,“ upřesnil Lipavský.

      Bavíme se o tom. Otevřít generální konzulát v Dnipru dává smysl jak kvůli poválečné rekonstrukci země, tak i s ohledem na to, že v oblasti už před válkou působila řada českých firem,“ řekl Seznam Zprávám Tomáš Prouza, poradce ministra průmyslu a obchodu Jozefa Síkely (za STAN) s tím, že jednou z klíčových oblastí, na kterou se česká rekonstrukční účast zaměří, je energetika. Zhruba sto kilometrů od Dnipra stojí Záporožská jaderná elektrárna, kterou Rusové okupují.

      Česko nyní Ukrajinu podporuje zejména dodávkami vojenského materiálu a také politicky – Česko coby předsednická země Evropské unie moderuje debaty o pomoci Ukrajině, dopadech války zejména v energetice a možnostech řešení konfliktu i na evropské úrovni.“
      ………………
      Sláva Ukrajině, sláva Lipavskému, sláva Fialině!

      1. Nevím o jakém obratu ve válce mluví, ale dnes je spíše aktuální příprava Donbasu na připojení k RF. Ale proč ne, obnova je fajn a když to půjde z našich kapes tak s tím Rusové nebudou mít určitě žádný problém 😄

      2. To je chvályhodné. Utáhneme si opasky. My toho už moc nepotřebujeme. Česko je plně vyrekonstruované. Železnice, silnice, ostatní infrastruktura, školství, sociální péče, celá infrastruktura, energetika, voda jak křišťál, výkonný průmysl, soběstačné zemědělství…
        Abych to shrnul, zemský ráj to na pohled.

        Kdežto příkladmo Dnipropetrovsk má zásadní nedostatek cyklostezek a údolních rozhleden….

        Ne, že bych tomu všemu rozuměl. Ale ne, že bych tomu všemu nerozuměl…
        Tak to ne, holenkové. S takovými nápady u mě neuspějete.
        Do přechodové komory číslo tři a vyrazit ven z lodi. Poválečná rekonstrukce Ukrajiny…
        Smrt je pro ně až moc dobrá…

        1. Co kdybychom na vztek Rusku postavili v Dněpropetrovsku ještě mnohem větší, ale fotovoltaickou elektrárnu, větší než to Záporožské atomové NIC ? Vytřeli bychom Rusku zrak !

      3. V tomto pripade bych za slovo „rekonstrukce“ dosadil slovo „reparace“
        Vedouci pracovni cety v Dnipru by mohla byt nase nynejsi minstryne valky.
        Mohla by odstranovat skody zpusobene nasimi demokratickymi zbranemi.

  7. Ještě jednou pokorná žádost o osvětu:
    Která politická strana, chtějící koalovat s SPD by byla ochotna zkousnout hlavní bod programu SPD, tedy tu přímou demokracii?
    Třeba jako cíl, přes několik postupných kroků, nebo tak něco…
    Je SPD ochotna koalovat s některou stranou politickou za tu cenu, že se zřekne svého hlavního cíle?

    1. Už jsem to tu psal, že s tou odvolatelností politiků si SPD zároveň plete smyčku a kope jámu současně. Její program ústavní reformy ve stručnosti: Zrušit sněmovnu a Senát rozšířit na 200 mít (kdo nevěří, ať tam běží). Ehm, kolik že má dnes SPD senátorů, zejména v porovnání s počtem poslanců? Že by to vytrhly okrsky zmenšený na dvě pětiny? No nevím nevím. Že by byl Tomio až tak tupej, že by tohle myslel vážně, je nejspíš vyloučený. Že by ale byl tak … neprozíravej, aby si myslel, že si volič bude myslet, že to myslí vážně, o tom by se seriózní debata dala vést.

        1. Senat bych klidne zachoval, senator by byla neplacena funkce, senat by se svolaval v pripade ustavni krize, kdy by senat svolavalo x-tisic obcanu, nebo 51% parlamentu nebo prezident.
          Po dobu zasedani senatu by senatorum nalezel plat.

      1. Já bych to brala v případě, že by se tomu nadále říkalo parlament, ale volby by probíhaly jako do senátu. Volil by se jeden člověk za určitý obvod.

        1. Vztah zákazníka, který od nás kupuje 70% (?) produkce a který nám dodává plyn, o kterém vůbec není jisté, že by nám ho prodalo Rusko napřímo, i kdybychom před ním zatančili kožáčka ověšeni matrioškami. A taky vztah se zemí, pro kterou je určitý životní standard normou, na kterou můžeme dotahovat.

          1. Moji rodiče měli 2 děti, byli oba obyčejní úředníci v národním podniku, s podprůměrnými platy. Bydleli v nájemním bytě v centru města. Ve 35 letech si našetřili na auto (za hotové) a zděný domek, 100km daleko v horách, a každý týden tam jezdili a zvelebovali ho.
            Je takový standard dnes v německé kolonii?

              1. Přesně tyto věci doslova mlátí s mým údajným pravicovým smýšlením. V devadesátkách jsem si říkal, že časem to bude lepší, jenže teď vidím, že naopak horší a horší.

          2. Naše “produkce” jsou subdodávky protektorovi, pracné nebo energeticky náročné, za nejnižší možnou cenu (zisk pouze na prostou reprodukci), ne za tržní, světovou.
            Subdodávky”za babku” pak skopčák střelí za světovou cenu. I ve své kolonii. Takhle se ždímá otrok.

            1. Tak on nám asi nikdo nebrání to prodávat i jinam než do Německa. Ale když on to nikdo jinej od nás nechce. Když přijdeme o ten odbyt v Německu, tak už budeme úplně v prdeli. Bohužel, to, že to je teď špatné nevylučuje, že to nemůže být ještě mnohem horší.

              1. “1Slova Kazatele, syna Davidova, krále v Jeruzalémě.
                Všechno je marnost
                2Marnost nad marnost! řekl Kazatel. Marnost nad marnost, všechno je marnost! 3K čemu je člověku všechno to pachtění, kterým se pachtí pod sluncem?
                4Jedno pokolení odchází a jiné přichází,
                země však nehnutě trvá navěky.
                5Slunce vychází a znovu zapadá,
                aby chvátalo tam, odkud vyjít má.”

              2. Mám dotaz:
                Kdo jiný by tak asi chtěl ty naše subdodávky?
                Právě proto, že jsou to subdodávky.
                V tom je ono kouzlo provázanosti kolonie a kolonizátora.

            2. Asi tak. Trošku jiný případ, jak to dělá korporace.
              Oplatky Opavia. Vlastníci v USA, českou firmu přímo vlastní Mondeles v CH, který ji řídí přes odštěpný závod.
              Suroviny nakupuje Švýcar po celé Evropě za nejnižší ceny, vozí je do Opavy, kde upečou nějaké „oplatky“ . Po celou dobu zůstávají suroviny ve vlastnictví Švýcara, má ve vlastnictví i hotové výrobky. Tzn. že veškerý zisk jde za ním, v Česku zůstávají jen mzdy českých pekařů a daně z mezd ….. tzn. pár šušňů … s jasným dopadem na naši republiku…

                1. Kaj Fidor. Ten starý ještě v Opavě, když rozpékali, tak voněla celá Opava. Pak to prodali, za Opavou postavili nový. Nejprve tuším Orion, nyní Mondeles.

                  1. Znám to z dětství – 2 roky jsem pobýval v internátě naproti, bylo mi 9-10 let… A rodiště mám Zámecký okruh, když pod okny tekl náhon.

                2. Starej Fidor za Fidorku by měl dostat nobelovku. Kdyby ho ale už tenkrát napadlo co mě, že bych o trochu víc zvětšil tu kulatou formičku, do který vkládal tu opatku před jejím zalitím hořkou čokoládou, tak ode mě by starej Fidor dostal ihned nobelovky dvě. Prostě aby Fidorka měla kolem sebe o trochu větší pneumatiku z hořký čokolády, která, když je studená a kousne se do ní, křupne jak odblokovanej obratel v krku, rozumíte-li mi trochu.

          3. Ale zapomeňte na takové hlouposti, Rus nám rád prodá vše co potřebujeme. Dnes samozřejmě za rubl a snad by i dal bonus za ukončení dodávek zbraní na Ukrajinu. Vždyť gazprom nikomu nic neodmítl. To jen my jsme nechtěli.

            1. Ještě je tam jeden háček. Příčina konfliktu je v novém dělení zeměkoule na část ovládanou USA a na část ovládanou Ruskem+Čínou. Rus s Číňanem si vcelku logicky řekli, že když oni mají energie a suroviny, proč by je měli levně cpát do zóny USA, když ti mají holou prdel a nezaslouženě machrují jen s know-how a nekrytým dolarem. Extrapolovali si stávající vývoj a došli k závěru, že když nic neudělají, budou stále slabší a ohroženější a že mají všechny předpokldy pro to být první a ne věčně druzí. Tak vyvolali válku na Ukrajině a tím uvedli do činnosti očekávané (a v podstatě chtěné) sankce, které odhalily nahou prdel Západu v plné parádě. Teď se ukáže, jestli si bez těch amerických a evropských firem a technologií dokážou všechno udělat sami anebo jsou to vážně jen hloupí opilí mužici, co umí jen vytěžit suroviny a jejichž paničky se perou o zboží západních značek. Ovšem jejich soupeřem není ČR ani Německo, ale USA – to mějme na paměti. A tím, kdo zaujme vůči USA asertivní stanovisko, budou právě Němci, protože to je jejich jediná šance na záchranu. A nevím, jestli se dokážeme my postavit USA na zadní bez podpory právě silného Německa. Tedy vymezovat se proti Německu je střelba do vlastních řad – při pohledu z dostatečné výšky. Je třeba kooperovat s Ruskem i Německem dohromady.

              1. „Je třeba kooperovat s Ruskem i Německem dohromady.“
                V ekonomicke zone Lisabon – Vladivostok, jak jiz bylo navrhovano tim, jehoz jmeno se nesmi ani vyslovit.

      1. Zdeněk Zbořil: Winterhilfe opět aktuální? (PL)

        „Kdo by dnes pochyboval, že energetická situace za německého Protektorátu Čechy a Morava byla něčím neobvyklým a u nás neznámým, měl by si dobře prohlédnout plakát oznamující, že elektrickou energií by se mělo šetřit, a že se tím pomůže dosáhnout konečného vítězství.“

        (Smí se se zdvořile zdravit HeilFiala – nebo je to něco proti něčemu? Abych nenarazil.)

        1. Snad raději Zdar Fiala ! Nebo Zdar vítězství. Tedy spíše Vítězství zdar ! Když už může být nevinný pozdrav: Heroin sláva !

      1. Pane Vidláku, článek pěkný, burcujete zdatně.
        Jen mne zajímá, až přijde zase k situaci, že půjde tlusté do tenkých, jestli se zase poserete, jako na jaře.
        Nerad Vám to připomínám, ale musím, přičemž Vás rozhodně nechci urazit.
        Jen jsem zvyklý psát věci tak, jak jsou a pokud možno přímo, nerad chodím okolo horké kaše. Jsem si vědom toho, že každý tuhle přímost nemusí zkousnout.
        Takže :
        Pokud by Vám -čistě hypoteticky- zaklepali na dveře Koudelkovic hóšové a chtěli si promluvit u nich v kanceláři – tak jak?
        Zase zajedete na tři měsíce do díry a budete dělat, že nejste – anebo ještě přitlačíte?
        Osobně si myslím, že až tak daleko Váš, ani Zakladatelův mediální vliv nesahá, aby se o Vás Koudelkovic hóšové vůbec zajímali. Ti budou mít úplně jiné starosti.
        Ale kdyby přece jen, kdyby ty statisíce čtenosti a tedy i mediálního vlivu byly pravda, tak jak se k tomu postavíte? Zase jako na jaře?

  8. S tím vystoupením z Lipské burzy je to marný, je to marný.
    Němci si již tuto nemožnost dávno zajistili.
    Nebo je někdo ochoten podojit stát o vyšší stovky miliard?

    1. Já jsem ochoten „podojit“ Skopčáka. Nějaké jejich smlouvy mě vůbec nezajímají. Chceš naši českou elektřinu? Na tu máš ty německá svině na přímo a za mojí cenu. Nechceš? Rakušák vezme rád. Nelíbí se ti to? Co uděláš? Přijedeš na mě s tankem? Doufám, že tvé tankisty mají dost těhotenských uniforem. Pokud budeme stále uvažovat v kontextu celého toho mafiánského, burzovního kapitalismu, nikam se nehneme. Chce to více odvahy.

        1. Myslím, že si tuto situaci brzy vyzkoušíme nanečisto. Že Němci dělají všechno pro to, aby nás zničili i za poslušnost. Takže tak či onak, bude zima, bude bída… a pak možná zjistíme, že to Skopčákovi fakt dávat nemusíme, protože nám už stejně nemá co udělat.

          1. Tuto zimu nějak překlepem. V zásobnících něco je, něco se ušetří brutálními opatřeními a v lednu média spustí kampaň, že se hledá řešení a už je skoro i nalezeno … enem vydržať. V březnu řeknou, že už je jaro a bude teplé léto, takže zachráněni. Ty zkrachovalé firmy, resp. nezaměstnanost zalepí dalším tiskem ničím nekrytých peněz … to ještě projde. Ta pravá pohroma by mohla přijít vod 10/2023.
            Začít příští zimu bez plynu a firem … to bude jiný level.

            1. Vidím to stejně. Akorát je otázka, jestli bude zkraje zimy 23 větší nasranost mezi lidem nebo kvalita přípravy vykulencových jednotek „na obranu demokracie“.

            2. Mě už je to trapné pořád reagovat, ale to co jste napsal fakt jako myslíte vážně? Víte kolik dnes stojí plyn i po zastropování? Víte, že někdo platí již o 700% více? Dovedete si představit, že to někdo krom pár milionářů ustojí? Navíc ten plyn nám nejspíše ani nepatří a zásobníky nejsou naše krom jednoho? Cena půjde nahoru a tak i kdyby nasnadě byl, takto prostě nikdo nezaplatí. 10/23? Vy si fakt tohle všechno myslíte? Chápete co nás čeká po 5.listopadu? To jen ,aby jste byl v obraze, začnou platit sankce na ruskou ropu. Hrozí, že bude benzín za 90 kaček a možná i na příděl.Inflace je s námi stále a lidem už dávno došla trpělivost a vy zde stále plácate svá moudra.

            3. Pane Dvořáku,
              co poradíte lidem, kteří měli měsíční zálohy na plyn např. 3.000,-Kč a dneska jim přišel nový předpis záloh, zvýšený na 12.500,-Kč?
              Nechat zálohy jen mírně zvýšené (např. na 4.000,-Kč) a rozhodně nedotovat dodavatele bezúročnými penězi?
              Připomíná mi to přesně tohle – dodavatel zkouší, kolik se odběratelé nechají podojit a až podle výsledku pak upraví ceny při vyúčtování?
              Zajímalo by mne, jak to řeší ostatní. Díky.

        1. … akorát mi není zcela jasná symbióza stávající sněmovny, resp. šéfů stran, s případnou úřednickou vládou …

      1. Ano. Souhlas. Tvrdší odpor je nutno vyvinout také směrem k EU. Upřednostňovat národní zájmy nad debilnimi narizenimi z Brusele.
        Jaká je aktuálně finanční bilance?
        V tomto spolupracovat s orbanem.

    2. milé eto, zanechte těch marných pokusů nás přesvědčit, že to, co fijalenko/čez činí, dobře činí. já bych dal možnost lidem, co říkají, že to jde, ať to tedy zkusí. pokud by se jim to podařilo, víc než tzv. zastropování spolu se škodami českých domácností a průmyslu by to určitě nestálo. spíše předpokládám, že by se nám to (minimálně ve střednědobém horizontu) vyplatilo. a pokud by to opravdu nešlo, ti, co to propagují, by se znemožnili a to by pro vás muselo být zadostiučinění („druhé vánoce“).

  9. Bez změny ústavy a bez změny volebního práva se nezmění nic. „Demogracie“ je tak dobře napsána, se všemi těmi pojistkami, senáty, ústavními soudy a směšným volebním systémem, že dává lidem iluzi svobodné volby, přitom zachovává staus quo a vlastně nepřipouští žádnou změnu. „Demogracie“ tu není od toho, aby si vládli lidé, ale , aby chránila zájmy mocných. Labouristé-konzervativci, demokraté-republikáni, Sociálové- Odeesáci…to je jen hra. Jestli budou daně 13, nebo 15% to je přece jen hra. Jestli budeme platit u lékaře 15, 50, nebo nic…to je přece jen hra. Jestli se půjde do důchodu v 63, 65…hra. Lidem se hodí kost a ti se o ní můžou servat, jak psi a ještě jsme tak hloupí, jak jim to ve volbách nandáme. Přitom nám naprosto uniká, že za jakékoliv vlády, kdekoliv, ať už byli u vesla sociálové, liberálové, konzervativci se celý Západní svět stále posouval do globálního, fašistického pekla se všemi důsledky. Že mocní a bohatí se stali ještě mocnějšími a ještě bohatšími. Že zatímco jsme připustili nad sebou bič perzekuce za každé vykročení z řady, mocní mohou naprosto beztrestně krást za bílého dne miliardy a vraždit ve válkách po desítkách tisíc a místo toho, aby viseli na špagátu jsou oslavováni jako filantropové a mírotvorci.
    Volby nezmění vůbec nic. Volby nezmění tento totalitní systém pseudodemokracie. Volby nezmění to, že politik má být především služebník, zaměstnanec lidu, s plnou trestněprávní odpovědností za své kroky.
    Ano v prvé řadě je potřeba pokusit se zastavit to inflační a energetické šílenství. To samozřejmě může zkusit úřednická vláda- vystoupit z Lipské burzy, pokusit se s Putinem domluvit přímý odběr.
    V druhé fázi je třeba, aby nová vláda měla od lidu „jen mandát“ na změnu systému (ústavy). Nadefinovat nový systém, není samozřejmě jednoduchá věc do diskuze. Jak, kdo, proč , kam? Nejsem si jistý, jestli to lze udělat demokratickou domluvou. Tohle se dělá revolucemi a Češi nejsou revoluční typ. A revoluce jsou sloni v porcelánu. Takže jsme zase na začátku- jak, kdo, proč, kam?

    1. Na stolech úředních služebníků lidu musí být stohy potřeb k vykonání, vzešlých z voleb potřeb, a né hlasy, kerých se lidi vzdali.
      Potřebujeme jen správce země, né ideology a politické představitele. Áááá, to sem zase napsal něco co se nesmí….

    1. Nějaká hranice pro vstup do PS by asi být měla, přičemž by neměla být násobena počtem koalujících. Tedy – jednotlivé strany třeba 5%, koalice 6%.
      Princip by byl v tom, že ta hranice v podstatě nutí ty malé strany ke kompromisu. Pokud nebude, tak se do PS dostane mnoho náčelníků, kteří nebudou mít důvod dělat kompromisy – jsou tam, peníze do korýtka tečou, ostatní je mi fuk… O něco málo zvýšená hranice pro vstup koalic do PS (např. jen těch 6%) pak nutí ty menší strany uzavírat kompromisy ještě před volbami – což by v podstatě byl takový „vstupní filtr“, který by oddělil ty, kteří kompromis neumí nebo nechtějí. A do PS by se měli dostávat jen ti, kteří si nutnost kompromisu uvědomují.

      1. Doteď se to nestalo. Nestane se to ani posléze.
        To co předvedla pětikolka byla jasná účelovka, někde na vyšším řízení globálních struktur doporučená. Proto to zapojení Rychetského a dalších.
        Proč by menší strany s jedním nebo dvěma procenty nemohli zasednout v parlamentu? Určitě by to bylo lepší než doteď. Nebo vám to snad vyhovuje? Jaká je změna v případě, že se utvoří účelová koalice před volbami, aby pak v parlamentu měla každá nakonec svůj klub? Nechápu, ale rád se nechám poučit.

      2. A co tak uvést v skutečnost myšlenku jednoho z ranních diskutujících. Máme 7 mio voličů, k volbám přišlo 5 mio. 1 mio propadl, tedy vládu zvolilo 4 miliony voličů, parlament bude mít 114 poslanců třeba v poměrném zastoupení včetně koalic dle výsledků voleb a zbytek se múže jít klouzat. I to je cesta k úsporám.

      1. Tak je jasné, že tam to zas tak moc nefunguje ohledně vlády. Nicméně stát funguje dobře a to je podstatné.
        Ale jak už jsem psal dříve, o tom jaká hranice má být navržena by měla být vedena diskuze, možná i ta hranice vyšší než je současná by mohla dávat smysl. Strany by byly nuceny se domlouvat, ale základem je pád vlády, neporcujme medvěda když ten náš v podobě pětilepry stále ještě běhá po lese.

        1. Myslím že to psal někde Robejšek, tvorba zákonů musí být pomalá a složitá, kontrola musí být naopak rychlá a jednoduchá.

      2. Slovensko má tuto mez 3% (snad), ale něco jednoduchého z toho neplyne. Snad jen to, že Fico musel odstoupit jako důsledek mohutných demonstrací , vyvolaných dvojnásobnou vraždou, kterou určitě neorganizovala jeho strana.

  10. Nepovažuji za rozumné usilovat o předčasné volby.
    1. Není nyní ani perspektivně silná svorná konstruktivní opozice. Ichyly nepočítám.
    2. Znamenalo by to nést odpovědnost za důsledky nynější ale i předešlých vlád.
    3. Zatím nejsou vnitřní ani vnější objektivní podmínky. Nejsme v izolaci. Vnitřní poměry jsou silně závislé na zahraničních. Rozhodující je vývoj na východní frontě, politika velmocí a světový hospodářský vývoj.
    4. Zásadní vnitřní překážkou akceschopné vlády je systém poměrného zastoupení. Odstranění pětiprocentní hranice považuji za škodlivé. Protože „rozděl a vládni“ slouží kryptokracie. Naopak, když už zachovat poměrně zastoupení, hranici naopak zvýšit, alespoň na deset procent. Lépe na dvacet. Protože „mnoho stran, voličova smrt“. Zvýšená hranice vede k nutnosti dohadování o programu uvnitř stran, omezuje plýtvání časem v parlamentu. Vede k nutnosti obecného programu, ne zájmového. Pro takový jsou spolky.

    1. O předčasné volby je třeba usilovat a to co nejrázněji. Sice si to nová vláda tzv. „vyžere“ až do dna, protože bude muset čelit problémům, které udělal Signalista, ale není zbytí.
      Jinak se už z toho svrabu taky nemusíme vyhrabat. Hrozí krach zemědělství (ten už probíhá), krach energeticky náročného průmyslu, atd.
      Nová vláda bude muset dělat nepopulární kroky a bude ztrácet oblibu, ale to je daň za předchozí omyly a naši pasivitu. Budoucnost ji ocení.

      1. Ne, předčasné volby v nejbližší době nejsou pro nás výhodné. Vznikla by skupina – dosti velká skupina, která by hlásala … kdyby jste nás to nechali dokončit, tak vás z krize vyvedeme lépe … atd.
        Ano, bude to stát krachy, možná celých odvětví, ale čím více krachů nebo krachů celých odvětví, tím déle si lidé budou pamatovat co to způsobilo a ustanou řeči, že kdyby jste nás neodstavili, tak to dopadlo lépe. Zkrátka, naším cílem by mělo být je nechat tu destrukci dokončit.
        Tohle je klasická ukázka dlouhodobé taktiky – lepší pozici do hodně dlouhé budoucnosti nám dává situace, kdy teď to bude bolet … hodně bolet. Kdo usiluje o předčasné volby v podstatě říká, že krátkodobý prospěch mění za dlouhodobý neúspěch.
        Ve hře jsou dvě věci – přeformátovat nadšení lidí z této verze kapitalismu a ztráta hmotných statků. Tvrdím, že hmotné statky vybudujeme znova rychleji než přesvědčit lidi a názorně jim ukázat, kam jsme až došli – v případě předčasných voleb by se to změnilo na vágní „kam jsme mohli dojít“ … nikdo by opět nevěřil. Je třeba si na tu rozpálenou pec sáhnout a popálit se.
        Naší taktikou by mělo být je v tom pěkně a hlavně hlasitě vymáchat a lidem ukazovat na faktech a logice, kde je pravda, proč to tak je, proč jsme tak dopadli.
        V ideálním případě by demonstrace měly být bez výzvy k demisi, hlasitě by tam mělo zaznívat, kde lidi najdou jiné názory, jiné návrhy řešení šlamastyky, do které se dostáváme. Na Václaváku a jindemělo a má zaznívat, že existují Kydy, že existují PL, PZ, NR, kanály „Očems e mlčí“ … atd. kde se dozví více. Hlasitě by mělo zaznívat, že je necháme realizovat jejich demolici a predikovat ten špatný vývoj, s tím že naše řešení je jiné.
        Každý autista by vám potvrdil, Fiala pracuje pro nás – to on a jeho melody boys nahání desetitisíce lidí k našim reproduktorům …

        1. Nesouhlasím.
          Černochová se chystá v říjnu podepsat s USA smlouvu o nákupu F 35 a o vybudování dvou amerických vojenských základen.
          Já to považuji za překročení Rubikonu.
          BTW – pamatujete, že o radaru v Brdech se pořádalo všelidové referendum??

            1. I kdyby do listopadu padla, tak poslední den vše podepíšou. V Mošnově bude USA základna – tohle se už asi nedá změnit. Zrušení veta v EU – tohle taky asi odsouhlasí než odejdou.
              K F-35 … jim ani nevadí, že je zde nabídka současných Gripenů zdarma, nevadí jim, že F-35 jsou útočné, extrémně drahé a jsou ve hře jen proto, že mohou nést jaderné hlavice … tohle vše se veřejně probírá a přesto se neuvažuje kontrakt nepodepsat …
              Nedělám si iluze.

          1. To bylo mistni referendum, to by se dalo pouzit znovu!!! V cr je pravne upraveno jen mistni a krajske referendum! V katastru ktere obce maji byt ty zakladny??? Je treba s tim neco zacit delat; dalsi dulezite tema pro vidlaka, ktery ma medialni dosah.

        2. Tak si zmrzněte spolu s Fialou.
          Vy si fakt myslíte , že půjdou lidi na Václavák a budou skandovat vládo vydrž, my už se těšíme až padneme na držku. Copak vám nedochází, že už se to ani teď nedá tak úplně zastavit a stejně spousta lidí přijde o práci, zastaví se i tak velké procento firem a lidi si budou brát životy, protože nebudou schopni zaplatit zálohy za energie?
          Ne pane Dvořáku, už toho bylo dost, když zmizí tato vláda a vedení televize a lidi dostanou pravdivé informace, tak budete překvapen, jak rychle se bude měnit ten (mezi námi hnusný výraz) narativ.
          Jdu na Václavák protože chci demisi a ukončení této hrůzovlády a protože nechci válku.
          Dochází vám to? Já mám pocit, že žijete v nějakém jiném světě než je ten zdejší.

            1. Vybíráte mezi dílčí nezastavitelnou prohrou a hanbou, dostanete prohru a dav lidí, kteří si budou myslet, že jste „reformami“ nenechali dokončit realizaci úžasné myšlenky … které měla na cestě realizace jenom nějaké dílčí neúspěchy. Zkrátka, kdyby jste do toho „nehodili vidle“ , tak stačilo jenom trošku poštelovat …

        3. David Dvořák napsal:
          20 září, 2022 (13:17)

          Pane Dvořáku, na demonstraci se sejdou desítky tisíc lidí, aby slyšeli, že existují Kydy, PL, PZ, NR, kanály „O čem se mlčí“ … ?

          Slušně řečeno jste asi naivní člověk, který viděl průmysl v ČT.

          Když krachnou podniky, případně celá odvětví, zakázky převezme s radostí konkurence.

          Nechci teoretizovat, ale k výrobě potřebujete lidi se znalostmi, stroje, kapitál a odbyt zboží.

          Viz https://region.rozhlas.cz/sklarska-pec-nesmi-nikdy-vychladnout-popraskala-v-ni-vyzdivka-8701956
          Když odejdou lidé, nová pec nepomůže.

          Když si projedete Kydy pana Vidláka, tak zjistíte, že ten kdo zrušil chov hospodářských zvířat, ten ho již neobnovil.

          Logické je škodám předcházet.

          Odpovědnost za škodu | Obecná prevenční povinnost
          https://www.businessinfo.cz/navody/odpovednost-za-skodu-ppbi/2/

          1. Myslíte, že až budou energie levnější, tak se sportovci vrátí zpět, a pojedou dál, jako by se nechumelilo?

            Led je drahý, klub končí. Sfouknou možná i haly na volejbal
            JOSEF MAČÍ
            Hokejové stadiony, sokolovny nebo haly na beachvolejbal. Postupně zavírají nebo jim ukončení činnosti hrozí. Z průzkumu České unie sportu vychází, že 17 procent klubů může skončit ještě letos.

            Článek
            Klubový hokej se ve Šternberku hrál už v roce 1933.
            Letos ale skončí.
            Místní tělovýchovná jednota nemá na náklady spojené s výrobou ledu, a tak se rozpouští dvě místní dětská družstva, která hrála soutěže, i přípravka pro nejmenší hokejisty.
            Nebudou se také konat veřejná bruslení nebo bruslení pro školy.

            https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-led-je-drahy-klub-konci-sfouknou-mozna-i-haly-na-volejbal-sport-zada-pomoc-214733#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

            1. Nejsem naivní. Tohle se už stejně nedá zastavit.Myslíte si, že existuje cesta, jak dostat cenu energií na (např.) předloňskou úroveň? I kdyby hned zítra nastoupili fachmami na Rusko a rozjeli se tam … myslíte, že Putin dá souhlas s obnovením dodávek do Česka? Jakože … Koněv byl málo, Vrbětice byly málo, vyhnání diplomatů taky nestačilo …? … a proto nám vnutí svoje levné energie?
              Můj názor je, že tohle se už nedá zastavit a je proto nevýhodné převzít v tuto chvíli odpovědnost.
              Naopak – burcovat k účasti na demonstracích, tam posilovat naši pozici a fakty získávat lidi na naší stranu. Budete s edivt, ale hodně lidí neví o existenci PL, NR, PR … kanálech „O čem se mlčí“ atd. Fiala nám ty lidi nahání, tak jim to tam říkat a vysvětlovat.
              Odpovězte upřímně – myslíte si, že se ty stadiony dají zachránit? … a když ano, pak řekněte konkrétně jak.

              1. Podle me existuje jedina cesta k navraceni energii na predlonskou uroven.
                A tou je porazka Ruska. Nejen na Ukrajine.

                Cokoliv jineho energie nezajisti a uz vubec ne nezlevni.
                Jak tu nekdo navrhoval, i kdyby tam nekdo od nas jel a zatancil kozacka, a uplne stastnou nahodou mu Rusove plyn prodali, tak proc by to melo byt za predlonske ceny?
                Nas spojenec nejvetsi taky nedodava za predlonske ceny, Norsko take ne, a o nove nalezenych spolehlivych dodavetelich z Arabie nemusim psat.
                Nemec taky dodava s 500% prirazkou, a to jsou nasi udajne nejvetsi pratele.

                Jak spravne pisete, po hnoji jmenem Vrbetice, Konelovi a dalsim ma Rus 100+1 duvod nam plyn proste nedodat.
                V masmediich sice tvrdi, ze Putin musi dodat, jinak z nej bude „nespolehlivy dodavatel“, nebo ze pouziva plyn jako zbran (po vsech tech nasich sankcich), ale zakladni pravo prodavajiciho je, ze nemusi prodat kazdemu.
                Na to ti liberalni ekonomove pri svem zaklinani se vsemocnym trhem najednou zapomeli.

                A ty stadiony pujdou jako prvni.
                V tesnem sledu budou zbytne prostory narocne na vytapeni. Treba divadla.
                Tesim se na hnisave plivani Hrusinskeho ml.

                Mozna se pletu, ale neumim si predstavit „fachmany“, kteri by zajistili levny plyn.

                1. Řekla bych že porážka ruska by byl začátek konce. To si vážně m yslíte, že by byl návrat cen …. zlatý voči. Naopak to by teprve začal rachot.

                  1. Precte si muj prispevek jeste jednou, a taky na co reaguji.

                    Konkretne:
                    „Myslíte si, že existuje cesta, jak dostat cenu energií na (např.) předloňskou úroveň?“

                    Ja si to osobne nemyslim, ale pokud ano, tak jedine po porazce Ruska. Jestli by k zlevneni skutecne doslo je otazka.
                    Pokud ale Rusy neporazi, tak energie urcite nezlevni.
                    Vcera Leynova horovala pro „zeleny“ vodik.

                    1. Vy Sakura mate rad ten hnis , kdyz neni tak se tesite ,to o vas mluvi jasne..

                  1. Bulhaři se plácali po ramenou… a za pár dní – po návštěvě jakéhosi EU/USA demokrata (už si nevzpomínám, je to snad měsíc nebo tak nějak) – cukli opět do výchozí pozice.

                    Takže ruský nedemokratický levný plyn už zase ne-e.

                2. Jednoho takového fachmana mají v Maďarsku.
                  Ten se vůbec neohlížel na to, jaké mají Rusové šance, nebo jak si v konfliktu stojí.
                  Jel tam vyjednat laciný plyn a vyjednal ho.
                  Samozřejmě, že do toho patří i to, že Maďaři zbytečně neokopávají Rusovi kotníky, ale také mu nelezou do prdele.
                  Obchodují.
                  My chceme taky. Jenže pár zkurvysynů, které jsme nevolili, nám posrali vztahy s Rusem na současnou úroveň. To je úroveň, která tady nebyla ani za studené války, v našem vztahu k Západu.
                  Pořádek si musíme udělat nejprve doma, s těmi zkurvysyny.
                  Teprve potom, až se prakticky všechno vrátí na úroveň „před Vrběticemi“, včetně nezbytné omluvy minimálně na diplomatické úrovni, tak teprve potom můžeme vybírat fachmana, který poletí do Moskvy.
                  Do té doby nemá žádný smysl s VVP, nebo kýmkoli jiným z RF jednat.
                  Až VVP uvidí, že jsme se s těmi zkurvysyny vypořádali, bude s námi snad i jinak jednat.
                  S Orbánem jednal VVP prokazatelně přívětivě i přesto, že se Maďarsko formálně připojilo k sankcím EU a že ke kravínu symbolicky dodal i nějaký směšný materiál. 170USD/1000m3 je podle mne přívětivost.
                  VVP ze sebe nikdy nenechal, ani nenechá dělat pitomce.
                  Rusové mají prostředky i lidi k tomu, aby si zjistili skutečný stav věcí.

                  1. Vetsinou s vami souhlasim, tentokrat to mate ale derave:

                    „Jenže pár zkurvysynů, které jsme nevolili“
                    Nemyslim, ze jich je par. Je jich hrozne moc a volila je obrovska spousta lidi a volili by je jeste dneska.
                    Obrovska spousta lidi taky jasa nad kazdym mrtvym Rusem. Nejenom vojakem. Vzpominate na Duginu?

                    Jak se chcete omlouvat za Vrbetice? Ctu to tady docela casto…
                    To jako chcete s vaznou tvari vratit Koneva na misto?

                    Madarsky fachman nejenze neokopaval a neokopava Rusku kotniky, ale on jel domlouvat dlouhodobe dodavky plynu jeste kdyz byl levny.
                    Dokonce dlouho pred tim, nez nekolik nasich celnych predstavitelu opakovane prohlasilo, ze rusky plyn nepotrebujeme.

                    Dale pak jsou Cesi na vedoucich prickach v dodavkach zbrani Kyjevu (prepocteno na populaci/hdp). Tzn mame na rukou ruskou krev.
                    To si myslite, ze Rusove nevedi? Za to se chcete taky omluvit?

                    A jak se chcete s temi „zkurvysyny vyporadat“?
                    Poslat je do lapaku? Povesit je? Nechat je 10x napsat, ze lhat se nema?
                    Nebo bude stacit, ze je porazime u voleb a Rusovi bude stacit, ze nejsou u koryta?

                    Jinak vite, ze CEZ podepsal novou smlovu na dodavky paliva s Westinhouse a trochu zbylo i na Averu? S Rosatomem smlouvu neprodlouzli.

                    Muzu klidne v te tapete pokracovat… Ale snad to staci, aby kazdy vedel, ze levne energie jsou nenavratne pryc a muzeme si za to sami.
                    Drahe energie tu jsou naporad. Pokud tedy Rusko neprohraje.

                    ps. levna vyroba ceske elektriny bude brzy minulosti. Tyce Westinghouse jsou nejenom podstatne drazsi, ale krouti drive nez ty Ruske, takze je budou vytahovat drive. To vyrobu o jeste neco zdrazi. A taky budou pak v tom ulozisti zarit o neco vice.
                    Ale rika se, ze za blbost se plati.

              2. 2. David Dvořák napsal:
                20 září, 2022 (14:57)

                Typický diskutér.

                Vypíchne nepodstatný detail, a v něm se nimrá.

                Stadiony jsem uvedl jako příklad, který nastane v případě krachů podniků.

                Obecně.

                Vláda, kterou nechcete odvolat, odmítla přímé dodávky elektrické energie výrobců, kteří nechtěli na burzu.

                Oni by měli zajištěný stabilní odběr.

                Nemuseli by skládat zálohy, aby mohli obchodovat na burze, jako špičkový zdroj, když nefouká, a nesvítí Slunce, ani Měsíc.

                My by jsme měli levnější elektřinu i pro stadiony.

                Nenabízel Vládě energetický expert, že zajistí dodávku levného plynu?

                Myslíte, že by riskoval ostudu?

                Já se nedivím, ale hodně lidí neví o existenci PL, NR, PR … kanálech „O čem se mlčí“ atd..

                Víte proč?

                Protože ti, kteří mají hluboko do kapsy, nemají internet.

                Jak myslíte, že se rozhodnu při volbě, zda si koupím chléb, nebo zaplatím poplatek za internet.?

                V mládí jsem nechápal, že v knize Lassie se vrací, se staroušci rozhodují mezi teplem a jídlem.

                Dnes to chápu.

                1. Přemrštěné ceny energií a velká inflace mohou připravit lidi o domy a byty, protože je vláda nakonec ještě zatíží novými daněmi

                  „…..Takže tady se skutečně pořád točíme kolem té ceny 100 eur za megawatthodinu. Ministr Blažek dokonce říkal, že já jsem člen jeho týmu.
                  Dobře… pozval mě na poradu, kde přednesl ve dvou variantách svůj návrh na těch v podstatě sto eur – on taky –, a vyšlo mu z toho, že uznal ty výrobní náklady a 400 % procent zisku ČEZu.
                  Takže to je tak obrovské číslo a ČEZ by si při tom čísle 100 eur nejen kryl svoje, ale ještě by vyplatil dividendu mezi čtyřiceti a padesáti korunami jako dosud.
                  Například v roce ’21 stoupl oproti roku ’20 zisk ČEZu o 100 % a dividenda se snížila. Tak jakou má vazbu toto navýšení dividendy? Ten ČEZ je černá skříňka, tam ty peníze mizí. Já si nedělám iluze o tom, co se v ČEZu děje.

                  Takže pořád se k tomu vracíme, všude – i na té demonstraci –,

                  pana Fialy se písemně zeptáme,

                  proč to nezastropoval na té ceně maximálně sto eur.

                  To vyhovuje všem – i průmyslu, i domácnostem… všichni mají zisk, všichni jsou spokojeni.

                  Martina: A neznamenalo by to navyšování našeho dluhu?

                  Vladimír Štěpán: Ne, nula. Abychom si udělali představu – kdybychom tam dali tu daň z nadměrného zisku (to je ta slovenská cesta), tak odčerpáme tímto z ČEZu jenom z jaderných elektráren sto miliard korun za rok. To je nadměrný zisk jaderných elektráren.

                  Martina: Není to ten důvod…?

                  Vladimír Štěpán: Teď nerozumím…

                  Martina: No, že jde o to mít co největší zisk.

                  Vladimír Štěpán: No ale ten ČEZ ho nemá, ten vždycky někde zmizí.

                  Tam je tenhle zisk, a kam zmizí?

                  Když si vezmu, že kromě z těch jaderných elektráren má ještě z uhelných elektráren výrobní cenu cca korunu padesát včetně povolenek, a tady to je těch šest korun, co vláda zastropovala, tak to je ještě 4x víc i u uhelných.
                  Takže ČEZ má zisk, tady by se mu zdanilo jenom to jádro za těch 0,20 za korunu a těch 1,50 Kč uhlí proti těm šesti korunám, tam by ještě vydělával 4,50 na každé a tady taky; ten zisk by byl obrovský – i z těch ostatních zdrojů. Takže tam skutečně není žádný důvod pro to, aby se toto neprovedlo.
                  Protože když se to neudělalo, tak to znamená, že my máme nejvyšší ceny elektřiny v Evropě – ne Slovensko, ale my – a nejvyšší na světě, když vezmeme v úvahu paritu kupní síly neboli naše platy, co si za ně koupíme…..

                  ……Vladimír Štěpán: No tak jak říkají mnozí lidé – mráz už nepřichází z Východu, ale ze Západu.

                  Protože tady je evidentní, když bychom se dostali k tomu plynu – tady byl ruský plyn za deset korun.

                  Tuto zimu, co bude, koupil pan Síkela plyn přes tři miliardy v plovoucím terminálu v Holandsku, tři a půl miliardy je v našich zásobnících, a když to sečtu, tak je to skoro sedm miliard kubíků.

                  Ano, to stačí pro pokrytí našich zimních potřeb od října do března, ale místo deseti korun ruského plynu zaplatíme šedesát až osmdesát.

                  Tak si spočtěte třeba padesát nebo šedesát korun krát těch sedm miliard kubíků a zjistíte, že zaplatíme tuto zimu o tři sta padesát až čtyři sta miliard víc, než bychom platili, kdybychom tady měli ten ruský plyn.

                  A my ho vlastně bereme ze Západu, od Číny a Ameriky a dalších států – a říká se tomu americké LNG.
                  Američané zázračně ze dne na den zvýšili svoji kapacitu o padesát procent – neboli zajeli si do Ruska… Takže žádný idealismus…

                  …..Martina: Proč jsme ze sebe udělali takovou kavku vhodnou k oškubání?

                  Kdo rozhodl, že Česká republika bude ten morální etalon a ohňostroj mravnosti, který na sebe vezme všechny hříchy světa?

                  Vladimír Štěpán: Tak v elektřině to je ČEZ, který vlastně zneužil ceny na burze – třeba těch pět set eur – tím způsobem, že on sice vyveze deset patnáct terawatthodin do ciziny, to je v pořádku, ale potom na té burze jsou ceny pět set šest set, ale on, ačkoli to neprodal na burze, tuto cenu uplatňuje na domácí odběratele, jako že to je tržní cena.
                  Takže tady máte jasného viníka: ČEZ.
                  A komu patří ČEZ?

                  Sedmdesát procent státu, takže to řídí stát.

                  To jsme u elektřiny.

                  U plynu je to to samé.

                  Já říkám – tak nám, pane Fialo, zdůvodněte, proč vy nechcete ten ruský plyn, když celá Evropa ho bere; buď dlouhodobými kontrakty, nebo jiným způsobem přes překupníky.

                  Ale vy jste udělali to, že říkáte, že to je americké LNG nebo nigerijské nebo nějaké… ale on to je převážně zase ruský plyn, jenom dodaný ze Západu a za takové ceny, že zaplatíme ročně o čtyři sta miliard korun víc…….

                  …..Vladimír Štěpán: Vy víte, že už asi před rokem jsme poslali dopis, který jsem sestavoval já na Andreje Babiše, který vyřizoval pan Havlíček: „Pozor, ceny na burze raketově porostou! Musíme rychle sehnat ruský plyn, protože jiný není levný, já zajedu v lednu tohoto roku do Ruska a přivezu ho.

                  Dejte mi papíry, já ho přivezu. Teď je ještě za šest korun.“

                  To se neudělalo, takže vina u vlády Andreje Babiše je taky.

                  Ale od té doby jsme napsali několikrát na vládu Petra Fialy a výsledek je stejný.

                  Havlíček napsal: „Co si to vymýšlíte?

                  Vždyť přece cena z burzy a cena jako z dlouhodobého kontraktu je stejná.“

                  Tam jsou lidi, kteří tomu vůbec nerozumí, a tihle lidé řídí stát.

                  A je jedno, že se změnil ministr, protože stejní lidé tam jsou pořád. Stejně jako na regulačním úřadě…..“

                  https://www.radiouniversum.cz/stepan-vladimir-1d-jsme-nejlevnejsi-vyrobci-elektriny-na-svete-ale-ceny-mame-nejvyssi/

                  1. Takze Havlicek je stejne jelito jako Lipavsky.
                    Nechape rozdil mezi dlouhodobym kontraktem a spotovou cenou na burze…
                    Jinak bych doplnil, ze nejenom Fiala ale i Babis odmitl kopit zpet od RWE zasobniky…

                    To jenom tem 30%, kteri ho chteji zpatky.

                    Zisky Cezu jsou jina kapitola. Kdo vi, co vsechno se z toho plati. Ony ty neziskovky stoji neuveritelne penize. Nekdo taky musi tu Beloruskou opozici zivit. 7 let nekdo cvicil Ukrajince. A mnoho dalsiho.
                    Nemci chteji vsechno zelene. Ale to taky nekdo musi zaplatit…

                    Nedivim se USA, ze nas chteji taky podojit. Kdyz vidi jake obrovske penize, ktere rozdavame vlastne vsude kolem a zaroven rikame vlastnim lidem, ze si zili nad pomery a je cas se uskrovnit, nebo ze nemusine varit na tak vysokou teplotu…
                    To by museli byt hloupi, kdyby si taky neprisli s kbelikem pro svuj dil.

        4. … kdyby jste nás to nechali dokončit, tak vás z krize vyvedeme lépe … atd.
          Tohle jsem už slyšel v roce 1989-90. Pak nabídnou své odborníky „kteří se v tom maglazu vyznaj“.

  11. Lidovecký hejtman JČ kraje si libuje, že situace je nadmíru výborná.
    Erďa sice uvolnil stavidla , přes pole a luka putují davy, ale jejích cílem není Jižní Morava.
    Takhle si kdysi v Praze liboval jeden primátor. A další den byl Karlín pod vodou.
    Když ona ta voda, stejně jako i záplava migrantů, se chová jak chce. Až bude u dojčů plno, nejeden poutník vezme zavděk i Jižní Moravou. Konec konců, mešitu už by v Brně měli, takže nouprobléma.
    Kontrolní otázka : Sestra Šojdrová má parcelu kde?

  12. Možná to tu už zaznělo, ale opáčkem snad nic nepokazím:

    Pětikolka začala ústy Válka burcovat, aby lidé nešli k volbám.
    Výzva se týká voličů „s příznaky covidu“, což je vše od lehké rýmy po těžký zápal či zánět plic. Bez testu samozřejmě člověk neví, zda je nakažen, takže by dle Válka měli zůstat doma všichni od lehké rýmy výše.

    Šikovná taktika…

  13. Proč jsem přesvědčen , že je nutná vláda odborníků.

    Zaprvé, takový je plán. Je to nejjednodušší možnost jak ukončit tuto vládu prodejných kurev.
    Vláda odborníků musí slíbit, že zastaví dodávky zbraní na Ukrajinu a zasadí se o mír co jí síly budou stačit.
    Reforma volebního systému( asi není podstatné, zda bude jedno nebo dvě procenta nejnižší hranice pro vstup do poslanecké sněmovny), nechme to na diskusi.
    Okamžitá změna vedení ČT a rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Nedovedu si jinak představit jak by mohli lidé prozřít, když se jim dnes a denně, místo pravdy říká propaganda ve všech oblastech.
    Okamžité jednání s RF o přímých dodávkách ropy a plynu, jinak zmrzneme a podniky se zhroutí.
    Ukončení našeho angažmá na lipské burze. Když bude elektrická energie za dostupné ceny, bude se nám mnohem lépe diskutovat než v mrazech prochladlých bytech. Navíc hrozí blackout. To by jsme nerozdýchali. Odborníci musí začít pracovat na zabezpečení naší přenosové soustavy
    Ukončení emisních povolenek.
    Ukončení blázince s agendou nazvanou greendeal.
    Mohlo by toho být i více, ale toto je asi to nejnutnější co nás dnes trápí.

    Co je ale nejdůležitější je čas. Bláznivý Němci nás slovy ministryně zahraničí Německa tlačí do války“ Jsme ve válce“. pronesla Annalena Burbock 19.9. v politickém pořadu německé televize a současně s tím zařizuje odeslání 28 tanků ze Slovinska a čtyř samohybných děl z Německa. Za tanky na Slovinsko pošle jako náhradu kamiony a cisterny.
    Chcete válku? Asi ne, ale otálením ji můžeme přivolat. Víte, že když se válka opravdu rozběhne je složité ji ukončit bez následků, proto ten spěch.

    Parlamentní předčasné volby by mohli být nejdříve za nějaké měsíce, při rozhádanosti našich vůdců , spíše za rok. Nevěřím, že by se dohodli nějak rychle.
    Podpořme vládu odborníků, odborníci se znají, mají svoje diskusní fóra , baví se o možnostech a vyberou si mezi sebou.

    1. Daleko snazší než změnit vedení ČT, je vynést placku ke kontejnerům či co sběrného dvora, odhlásit a přestat platit. Uvidíte jak vám přibude času.

      1. Jenže „mlčící většina“ to neudělá. Potřebuje své seriály a k tomu dostane nádavkem i politické školení. A část té většiny půjde k volbám. Neexistence TVP neřeší nic, kromě vlastního klidu a úspory času. (Praktikuji…)

        1. Mlčící většina musí být donucena si šáhnout na ta rozpálená kamna, která roztápí pětidemolice. To popálení je z letargie vytrhne, buďte bez obav. jenom je třeba pohlídat, aby se neujal narativ „za vše může Putin“. K tomu jsou ideální ty demonstrace – naservírovat stručná fakta, aby nemohla být překroucena. Zatím se daří jedno – všichni snad vědí, že elektřiny vyrábíme více než spotřebujeme, vyrábíme za nízkou cenu a na ten desetinásobek nám to nezdvihá Putin, ale soudruzi kamarádi Němci a burzovní spekulanti.
          Na řadě by mělo být něco podobného s plynem – všude by mělo zaznívat, že sankce na NS-2 uvalily už v r. 2017 USA, Rusko přes všechny naházené klacky pod nohy NS-2 dokončilo a natlakovalo a přesto ho Němci nehodlají pustit … stačí otočit kohoutem. Místo toho bereme ten samý ruský plyn jako LNG přes Čínu.

      2. „Okamžitá změna vedení ČT a rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Nedovedu si jinak představit jak by mohli lidé prozřít, když se jim dnes a denně, místo pravdy říká propaganda ve všech oblastech.“ Nejde o Vás Schumachere, přečtěte si to ještě jednou.

        1. A co takhle lidi na náměstí navést aby hromadně přestali platit TV poplatky – jako veřejný odpor = nesouhlas s prací TV. Právníci by mohli něco (ukutit) a lidem poradit co udělat! Nebo zahltit stížnostmi Radu TV, mediální výbor sněmovny.

    2. Vláda odborníků musí slíbit, že zastaví dodávky zbraní na Ukrajinu a zasadí se o mír co jí síly budou stačit.
      A další věci.
      Komu slíbit? Kdo bude kontrolovat? A co když sliby nedodrží?

      1. Dodávky zbraní zastaví naše neschopnost je operativně v patřičném množství vyrábět. A nemyslím si, že pokud zakázku na ně zadáme do Číny, tak je Čína vyrobí a dodá … to snad určitě ne.

      2. Byla by to dočasná vláda s omezeným mandátem a slib by provedla na Václavském náměstí před 250 000 lidmi když se tedy zadaří a dalšími ve velkých městech republiky, kteří se demonstrace zúčastní a slib by viděli v přímém přenosu. Takže dejme tomu před půl milionem . Myslíte, že by neudělala to co bychom chtěli? Pak bych jí nazval vládou mrtvou(spíše vládou mrtvol). Ale to si opravdu nemyslím.

    3. Pane Hnidopich.
      Pokud víme,jak se skládá vláda odborníku,tak to něco jako kočkopes.
      Náhodou je volný Rusnok,to co předváděla jeho vládo to snad nechceme.
      Jinak,předčasné volby by teď nejvíc vyhovovaly ANO.

      1. To nebyla Rusnokova vláda, to byla vláda milců Ovara Ovaroviče. Rusnok posloužil jen jako užitečný idiot. Přítel Čuba byl už na premiéra přecijen kapku z formy.
        ( To není nic proti Čubovi, ve své době to byl borec. Ale to už je dávno. )

      2. Nerozumím na co se mě ptáte pane zemedelec. Na premiéra, když mluvíte o Rusnokovi? Jestli ano a myslel jste to vážně, o čemž pochybuji, spíše v tom vidím něco jiného, ale nechci vás urazit . Ale budiž, vláda odborníků si zvolí mezi sebou někoho kdo bude premiérem, těžko jej bude někdo dosazovat mimo nás. Samozřejmě, že jej nakonec bude muset jmenovat prezident.
        Jinak vám nerozumím ani s tím kočkopsem. Výraz pro něco co nemá soudržnost a je víceméně protichůdné zde nenachází opodstatnění. Nevím proč si to myslíte? Zadání bude jasné a úkolů se ujmou odborníci pod patronací premiéra, kde vidíte nějakého kočkopsa?

        1. Ještě je zde jedna možnost, že premiér bude už na Václaváku jmenován přímo a potvrzen námi všemi. To by také přicházelo v úvahu, ale nevím, neznám plán dopodrobna. V tomto a to se přiznám mám určité pochybnosti jak by to bylo provedeno, aniž by to vzbudilo nějakou nevoli.

  14. Asi OT:
    Nevím, jestli se mi to jen nezdá (oficiální sračkomety příliš nečtu), ale při náhodném projetí Databáze je několik článků, které hází hovna na Schillerovou.
    Jen tak namátkově (abych nedostal banána):
    https://www.stream.cz/dvorana-slamy/ceska-ministryne-ostudy-ztrapnila-nas-ve-svete-tak-jak-se-to-dlouho-nikomu-nepovedlo-64438977
    https://neovlivni.cz/databaze-lzi-schillerova-a-fialova-drahota/

    Že by duševní příprava na kandidaturu AS na prezidentku?

    1. Zaregistroval jsem, pokud po ní takhle intenzivně jdou, je určitě dobrá, kvalitní, kandidátka na prezidenta. I kdybych nevěděl proč, oni to ví a já na ně dám.

      1. No jestli bude Šilerka kandidovat na prezidentku, to pro mně asi jako Zeman nejmíň ve čtvrté mocnině. Já ji nemůžu ani vidět. Ale než bych to dal generálu-zrádci, Nerudo-čaputové, nevím komu ještě… pane bože, to radši teda ta šilerka.

        A pak flaška zázvorového likéru na dobré zažívání.

        1. Asi tak.

          pokud po ní takhle jdou, bude na ní něco dobrého, co jí favorizuje ve volbě proti řeské pí Čaputové a generálovi. co je na ní tak dobrého, ví oni MNOHEM lépe, než já.

  15. Řeknu to takhle než mě zase smažou. Všechny návrhy o zvyšování mezd a o zastropovování a o zvyšování úrovní různých sociálních nebo nesociálníchh tříd vede do pekel, páč jednosuše se vychází z představ, že tím bude líp, komu čemu.

    Podstatné musí být snižování nákladů, režií a vracení cenových hladin zpětně, čili snižování byrokracie, odstraňování eu-nesmyslných dotací a odstraňování všech nesmyslností, keré navyšují zisky darebákům a zbytečným podnikatelským záměrům. Pak se můžeme těšit, že nám úspory nevyluxují pitomé ideály a lidem by pak mohl zbýt nějaký čas na vzdělávání aby pochopili, že peníze doufám „z užitečné práce“, kterou si ušetřili na stará kolena jim nesežerou a že za ně v plné výši dožijí v relativně slušných životních podmínkách. To je jediná cesta. Všechno ostatní je papulizmus nejhrubšího zrna.

      1. A takto to může taky vypadat?

        Lituji všechny naše pomílené našince, keří se domnívají že trh, tržíček a svobodná výměna otroků, kapitálu a volný pohyb všeho všude je to nejlepší čeho sme se mohli dožít. Toto libido, ideologický onanismus nás přivedl do situace, ve které sme už více než 30 let a jak to vypadá není příli odvážných na politické scéně, keří by reflektovali tento stav do svých mozkových závitů. O tom, zda tento stav bude pokračovat prozatím nigdo příliš nepřemýšlí, natož aby o tom diskutoval nějakým koksovatelným způsobem. Takže moje predikce by zněla takto. Jestli se to velmi rychle nebude měnit, tak budeme za pár let jen skanzenem lidového umění a lastminute čekoland pro západní turisty.

        Podle všeho to vypadá tak, že k situaci v zemi se povětšinou vyjadřují spokojenci a lidi, keří na to mají, čili lidé, kerým tento svět jak je, víceméně vyhovuje. Vyjadřují se vesměs pomalu a bezobsažně a sledují místo obsahu hlavně to jak to na venek vypadá.

        Gdo si neumí představit jak může vypadat kapitalistickoimperialistické hospodaření, zkuste si najít starší videa Azovstalu, gdy eště vyráběl a videa ze současnosti.

            1. Pravopisně správně, dle předělaného jazyka, se smí psát cokoliv. Po našemu jak komu zobák narostl a jak se mu líbí se mohou psát jen politické pamflety pro propagované knadidáty. Jenže mne nenapadá nigdy co bych mohl jim pochválit. Jen nadávky…

            2. Vás se to netýká. nisas výše, dříve Sasin (na Kydech) dobře ví, o co jde. Jde o efekt rozbitého okna.

              Běžná, obecná čeština, jakou tady v diskusi běžně vídáme, je v pořádku. Pokud si chcete, Kocoure, udělat obrázek, o co jde, zajděte si na Kydy do nějaké ještě otevřené diskuse a zkuste si vyhledat přispěvatele Sasina. On tamní diskusi zásoboval skřeky, které se +- vyrovnaly tomu, co produkuje troll „ANNA z KSH“.

              Ať se nikdo nezlobí, ale tohle já na svém webu pěstovat nebudu. Komu se to nelíbí, může odejít. Pokud Sasin/nisas přijme ve vyjadřování obecný standard, je vítán.

              1. De o obsah, forma je systémová floskule, kerou se lidi museli naučit aby za svoji dřinu dostali nažrat. A proti tomu já budu dycky. Umím psát krásně jalově jen pohledět, ale doba je zparchantělá, vyšinutá, imbecilní a protinárodní. Ikdyž vím, že národa u nás, v této zemi zbylo opravdu, ale opravdu málo. Vzletné žvásty o pravopisném ničem, třeba že jako volbama nějakých ukecaných darmožráčů, se dobereme k nějakému smysluplnému životu, rodinám, budoucnosti, kterou můžeme bez plivnutí do držky odevzdat dál, něvidno.
                Gde nic není ani čert nebere, jen zmrdi a fašistickoimperialističtí kapitalisti, keří nigdy nehnuli vlastní brvou, páč na to měli dycky jen najaté naše blboňe, keří za pár shnilých švestek od cizáka prodali svoje rodiče.
                Je mi líto, že to tak, je, já sem to nevymyslel. Hotové

                1. Vase nisas tupa uzvanena babska bezmocnost je prikladna ,zbabele se schovavate se za klavesnici, koupete se v hnusu , nebo v hnisu ,nejste sam..

      1. I tak je to mocná žena. Ze Svazu bojovníků za svobodu vypudila i poslední dvě přeživší lidické ženy.
        Jeden čas Bobo mocně tlačili na Pravém prostoru , což mi vhánělo slzy do očí.
        Tahle dáma by kandidovala i na Luciperku, kdyby ji nominovalo pár čertů.
        👹

  16. Hele, jak se stavíte k tomu, když je v komunálkách u osoby napsané: NESTRANÍK, navržena TOP09/ODS a pod. Zakroužkovat jen ty, kde nic o tom, že je navrhla pětikolka není? To bude pak u nás kralovat na úřadě výběr blbců a neschopáků. Potěš koště. Ale revoluce je revoluce, když se kácí les, lítají třísky?

      1. Vždyť to mají přímo v názvu.
        Starostové A Nezávislí.
        Ve skutečnosti je to banda parchantů, které velí Rakušan.
        Už to psal pan Vidlák a já to zopakuju : Co se jen ochomejtlo okolo STANu, byť by to byl člověk, kterého z města znáte – nebrat.
        Pamatujete?
        Slíbeného je vždycky největší hromada – a nikdo Vám nemůže dát tolik, kolik mu STAN slíbí.

      1. Spolehlivě vím, že cesta nevede přes Pětikolku a Babiše od návštěvy Langley. Šel bych do Svobodných, ale to je opět propadlý hlas. Takže SPD, nebo risknout Trikolóru.

    1. Majerové bych to do Senátu určitě hodila. Opozice volby do senátu vůbec neumí. Tohle by byla první vlaštovka. A nabitá energií jako atomový reaktor.

    1. Já, prosím pěkně, hlásím, že jsem na samotě, kam nenatáhli ani trubky s vodou ani trubky s plynem. Vodu jsem vyřešil vlastní studní, na plynovej vrt nemám (zatím) vybavení.
      Proč to píšu – průměrná spotřeba teda musí být větší … 🙂

  17. Vidle, suvenýr z Prahy 2022.

    Čeho se nejvíc bojí…
    Pane Vidláku, proč něco tisknout, upravovat, když to jde zakoupit.

    Proč utrácet peníze za zbytné věci, když můžu mít užitečný suvenýr z Prahy.

    Klasické vidle, hodit se budou zejména na podzim
    „…Začněme klasickými vidlemi.
    Ty najdou svoje uplatnění téměř na každé zahrádce.
    Jsou totiž užitečné při nejrozmanitějších zahradních pracích.
    Hodit se budou zejména na podzim, protože s jejich pomocí snadno odklidíte listí nebo jiný zahradní odpad.

    Pokud jste chovateli hospodářských zvířat, bez kvalitních vidlí se patrně neobejdete.

    Čištění chlévů nebo stájí totiž patří ke každodenním povinnostem každého hospodáře.

    S klasickými vidlemi můžete velmi jednoduše přehazovat hnůj i čistit podestýlku….“

    https://www.covybrat.cz/nejlepsi-vidle/

    Když budu mít účet o zakoupení z pražského obchodu, jednám nezákonně?
    Inspirace:
    Masakr: Zardoušené ovce a vidle v rukou. Chovatelé mají vlčích útoků plné zuby
    Zdroj: https://nachodsky.denik.cz/zpravy_region/masakr-zardousene-ovce-a-vidle-v-rukou-chovatele-maji-vlcich-utoku-plne-zuby-202.html

    Asi čtou Kydy.

    Viděli jste, jak policisté měli uctivý odstup?

      1. 1. Může mi někdo odebrat řádně zakoupenou věc, která není zbraní?

        2. Těžkooděnci jsou jako středověcí rytíři, špatně se pohybují, a musí být ve formaci.

        3. Nabádal jsem někoho k něčemu nezákonnému?

        Raději, kdyby Rakušan sám dodržoval zákony, a umožnil ústavou dané právo volit i lidem s podezřením na covid.
        Viz Tribuna.

        1. Zbraní může být každý předmět, který činí útok důraznější. Nejen vidle. I vařečka, i čajový šálek nebo vějíř.

          O brnění „těžkooděnců“ máte zkreslené představy, název je zavádějící. Moderní brnění sice tvarově připomíná středověké těžkooděnce, tím ale podobnost končí. Je lehké (speciální plasty) a v pohybu omezuje jen minimálně. Protože je lehké a tudíž má minimální setrvačnost, nezpomaluje pohyb. Pusťte si nějaké video, kde jsou tzv. těžkooděnci v akci.

          1. Ale na druhé straně:
            I policisté mívají rodiny a někdy i kamarády. To, co dělají je práce, která je nemusí zrovna bavit. (Párkrát jsem s policisty při různých demoškách mluvil.) Snad jen 20% svoji činnost považuje za „poslání“.

            1. Tomu rád věřím. Peníze potřebuje každý. – Mě by to nebavilo, proto dělám něco jiného – a mohl jsem dělat i toto. Jako mladík jsem dostal několik nabídek.

              Ale naštěstí jsem ještě ve věku, kdy jsem byl opravdovým divočákem, zkusil dělat pořadatele na diskotékách, které pořádalo naše gymnázium. Přitom jsem naznal, že říkat jiným, co mají dělat a usměrňovat lidi vůbec není má životní parketa. Na vojně jsem pochopil, že to byl velmi moudrý odhad vlastních osobnostních předpokladů.

              Takže když jsem dostal pozvánku k náboru do sboru, šla opakovaně – nejen z toho důvodu – do kamen.

          2. Někteří fízlové -když se jim to hodí- považují za zbraň i mobilní telefon.
            Zpravidla v situacích, kdy dělají něco hodně problematického a lidi je při tom natáčejí.
            Takže buďte si jisti, že v určitých momentech bude považována za zbraň i zkrácená, čtyřhrotá vidlička, přimontovaná na bundě.

        2. Vidle:
          Pokud stojí v koutě, jsou součástí dekorace (odpovídá jevištní mistr)
          Pokud s nimi někdo něco dělá jsou rekvizita (odpovídá rekvizitář)
          Pokud s nimi někdo bojuje nebo bojovat chce jsou zbraň (odpovídá zbrojíř)
          To je přece každému jasné, ne?

          1. Chi, napřed vypadalo, že píšeš o těžkooděnci…, ne o vidlích.
            Na něj to pasuje také.

            Účinné nasazení těžkooděnců je podmíněno taktickou situací. Typicky proti srocení. Ale i tam záleží na poměru počtů. V praxi mají především psychický účinek. Demonstrace síly.
            Fungují pod jednotným velením obdobně jako taktika vojska v sevřených řadách. Jenže například George Washington do toho hodil vidle. Pak například Pruská armáda. V návaznosti na technický vývoj. Avšak dávno před tím například Husiti.
            Většina se chová jako většina, využívá osvědčené postupy. Dokud jim do toho někdo nehodí Vidle.
            Dříve nebyly jiné možnosti než „tábory lidu“. Shromáždění či srocení proti kterým bylo nasazeno četnictvo. Jiné možnosti nebyly. Než vylepšovat cedule, rozdávat letáky… Tak i v době „socialistické“. Lidé se jinak nemohli domluvit. Jenže technika pokročila. Sice stále je vhodné „nechat se vidět“ jenže stává se to více symbolickým. Účinné hýbatelné prostředky jsou jiné. Ty, bez kterých by nebylo „Arabské jaro“, migrační vlny… Ale i veškeré světové dění, včetně Greendeal, ukrajinská válka…
            Prostředky využívané všemi stranami. Jak to například mezi sebou zkoušejí Piráti. Tak by mohlo být, v závislosti na objektivní situaci, třeba “České jaro“…
            Přes aplikaci… či třeba Vidle?

    1. Zapomněl jste (kromě Vámi zmiňovaných) vidlí na seno a vidlí na hnůj ještě rycí vidle, vidle na štěrk a vidle na brambory.

      Vidle na štěrk (ocení každý, kdo se někdy pokoušel nabírat štěrk lopatou) jsem nesehnal. Nahradil jsem je vidlemi na brambory, kterým jsem uřezal ty kuličky. Při vší snaze nevypěstuji brambor tolik, abych na ně potřeboval vidle.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *