23 října, 2024

Zákon padajícího komouše

Znáte zákon padajícího lejna, že? To nadřízený seřve podřízeného, ten je samozřejmě naštvaný, tak seřve bezdůvodně zase svého podřízeného, ten si zchladí žáhu zase na někom, kdo je o stupínek níž, ten pak doma seřve manželku, ta seřve děti a ty nakopnou psa. U psa se to zpravidla zastaví, protože ten jediný v celém řetězci nebývá pomstychtivý.

Když teď sleduji proces jmenování ústavních soudců, tak jsem na základě této analogie došel k tomu, že se v přímém přenosu díváme na zákon padajícího komouše. Podotýkám, že nemluvím o padajícím komunistovi, ale prostě o padajícím komoušovi, což není totéž.

Krátce shrnu situaci. Petr Pavel navrhl do ústavního soudu soudce Fremra, který měl tak kontroverzní předlistopadovou minulost, že se to eklovalo i Johnu Bockovi, který sice dlouho varoval před komunisty v řízení státu (když šlo o Babiše), aby pak nadšeně a v jednom šiku s libtardy zvolil na Hrad člověka, který se „z mladické nerozvážnosti“ školil na rozvědčíka, kde se učil, jak takovým Kunderům, Havlům, Hučínům, Mašínům a Bokům, zakroutit krkem.

Rozvědčík samozřejmě provedl ukázkové překabátění a stal se stejně nadšeným služebníkem nového režimu, který využil jeho morální přizpůsobivosti do mrtě.. Prezident v předvolební kampani o své minulosti zdatně mlžil, dělal ze sebe etalon pravdy a poctivosti a sotva se na Hradě rozhlédl, navrhl jako ústavního soudce Josefa Fremra, který měl prsty v jednom z posledních justičních zločinů v zemi, ale vykecal se z toho, že nevěděl, že tehdejší STB manipulovala s důkazy.

Hádejte, co udělala většina pravdomluvných novinářů a hlídacích psů demokracie. Ano, správně. Neudělali nic a spokojili se s jeho vysvětlením, protože co generál dělá, dobře dělá. Pak Fremr nastoupil před naší pojistku demokracie, senát, který jeho nominaci potvrdil. Co myslíte, řešili senátoři Fremrovu minulost? Ve většině neřešili. Jeho nominace prošla. Také se spokojili s jeho mladickou nerozvážností, koneckonců jeden komoušký precedent už tady máme.

A když byla celá demokratická procedura hotová, byly to sociální sítě, které nahradily pravdomluvná média, pravdomluvné senátory a vůbec všechny pojistky demokracie a přinesly další zajímavé informace. Jako že Fremr vstoupil do strany snad v říjnu 89, aby se za to o měsíc později už styděl… a že prý nemá prsty jen v jednom justičním zločinu, ale v celé řadě, protože odsuzoval emigranty za pokus o opuštění republiky. Parlamentní listy dostály svému poslání a ostatní alternativní noviny také… ale majnstrým se probral až tehdy, když bylo mlčení naprosto neudržitelné.

Stonásobná mladická nerozvážnost… To jsme tu ještě neměli. Zjistit to, bylo snadné, archivář to prý měl v kupě za hodinku.

Ano, tyhle informace rozšířili na celou republiku především dezoláti. Respekti, Reflexy, Sémantické vize, Cempeři a ti další ukázkoví demograté se na tom prakticky vůbec nepodíleli a zřejmě si na redakčních poradách ladili notičky, aby národu vysvětlili, že existuje dohoda, že na Ústavním soudu budou nejvýš dva komouši. Kysela říkal… Úplně si představuju ten guláš v libtardích hlavách. Bojují proti komunismu, zvolí si rozvědčíka za prezidenta a pak musejí koukat, jak si komouš jmenuje do vrcholné funkce dalšího komouše. A dvojnásobný zmatek všech těch poslušných novinářských pejsků, kteří to teď mají nějak vyargumentovat.

Jestli z toho zmatek v hlavě nemají, je to neklamným důkazem, že jejich hlava musí být cimrmanovsky jasná a prázdná.

Co na to řekl náš stosedmičkový prezident? Přesně to, co byste od stosedmičky čekali. Že s kýmkoliv mluvil, každý mu Fremra doporučoval. Nevím, s kým mluvil, ale když mu doporučili Fremra, tak o charakteru prezidentových poradců víme všechno. Všichni mu ho doporučovali…. Já bych prezidentovi doporučil, aby se s těmito lidmi přestal bavit a naopak se začal bavit s těmi, kteří ho nedoporučovali. Ti zřejmě ještě nemají v hlavě vymaštěno. Pak ještě na Fremrovu obranu dodal, že před rokem 89 soudil podle práva. Já myslel, že máme Ústav pro studium totalitních režimů, který se už celá léta snaží dokázat, že předlistopadový režim neměl s právem nic společného. Nebo už je to jinak, když máme na hradě Flanel? Odteď už Havla také odsoudili podle práva? Já jen, abych měl jasno…

Já vím, ušpinit se v předchozím režimu, nebylo nic těžkého, ale ne každý si vybral kariéru rozvědčíka nebo soudce. Ne každý si vybral kariéru, ve které měl moc nad druhými. Kdyby Pavel a Fremr dělali architekty… tedy pardon, podle IQ spíš soustružníky… , nebylo by jim co vyčítat. Soustružníci zpravidla nedostávali lidi do kriminálu a neučili se je zabíjet.

Myslím, že v senátu se o Fremrově nominaci hlasovalo tajně, že? Toho jediného lituju. Nikdy se nedozvím, kterých třicet devět senátorů není žádnou pojistkou demokracie, protože si o nominantech nic nezjistili a nechali projít skutečně ukázkového komouše. Ne komunistu. Komouše.

Petr Pavel včera řekl, že si Fremrovo jmenování ještě rozmyslí. Pozdě, PePo. Už všichni víme, že jsi buďto nevěděl, což je dost blbý na to, že jsi v nejvyšší funkci a máš tým lidí, jejichž povinnost je vědět. A nebo jsi věděl a raději ani nebudu říkat, co to znamená. I senátoři buďto nevěděli a tak nemají ve funkcích co dělat a nebo věděli a opět nebudu říkat, co to znamená. O novinářích se ani nezmiňuju. Pro ně by měl být smysl existence, tohle zjišťovat. Přišli s těmito informacemi pravdomluvní maijnstrýmoví novináři? Nepřišli. Potřebujeme takové novináře? Nepotřebujeme. Vyhodit televizi z okna a odhlásit poplatky. Taková veřejná služba je i zadarmo drahá.

Takhle prosím vypadá zákon padajícího komouše. Jakmile zvolíte jednoho, začnou tam napadávat další. Jde to odshora dolů. Obzvlášť dobře to funguje, když si ho zvolíte do nejvyšší ústavní funkce. Ještě pořádně ani nezačal a už mohl být na ústavním soudu jeho podobně uvědomělý a podobně mladicky nerozvážný bývalý stranický soudruh. Dalšího bývalého soudruha máme jako nejvyššího státního zástupce a svými výroky už také ukázal, že tehdejší VUML se uměl vrýt hluboko do mozkové kůry. Dost možná bychom zjistili, že pár dalších podobných už dělá pod ním.

O Skálovi říkají, že je stalinista. Ale proti těmhle je ukázkový demokrat. Babišovu minulost probírají horem dolem i když všechny soudy řekly něco jiného. Já vím, že ho leckdo nemáte rádi, ale tohle by si nikdy nedovolil. Pamatujete jak libtardi chodili demonstrovat proti Marii Benešové? Odteď bude stačit říct slovo Fremr. Okamura je prý antisystémový a chce tu zavést dikaturu…. che, che, jaké to je milí libtardi, když zjistíte, že za demokracii tu bojují ti, které byste nejraději viděli v (demokratickém a humanitárním) gulagu?

Takže si pamatujme – zákon padajícího komouše – Bývalý rozvědčík z mladické nerozvážnosti dokazuje, že se změnil, tím, že nominuje na ústavní soud člověka zapleteného do justičních zločinů, který z mladické nerozvážnosti vstoupil do Strany na podzim 1989 a podle práva soudil emigranty…. Pojistka demokracie Senát to jaksi nepojistil), hlídací psi demokracie si vzali volno a nebýt nezávislých influencerů na sociálních sítích, kteří mají větší dosah než pravdomluvná média a nebýt alternativních médií s Parlamentkami v čele, tak bychom ho tam nejspíš fakt měli.

Až budu jednou navrhovat zrušení televizních a rozhlasových poplatků, tak přesně tohle budu dávat za příklad. Zákon padajícího komouše. Jakmile někam jednoho dosadíte, začnou se další objevovat i pod ním a pojistky demokracie jsou poněkud nefunkční nebo alespoň zpozdilé. Sociální sítě se ukazují mnohem lepším hlídacím psem, než jsme si mysleli a byli jsme svědky dalšího pokusu o majnstrýmové vymlčování Ještě před pár lety by jim to vyšlo. Teď už ne. Jejich boj proti dezinformacím udělal přesný opak.

Až včera se nám pravdomluvní intervjuci rozjeli a aby dokázali svojí užitečnost, začali lustrovat i ostatní ústavní soudce. Údajně už zjistili, že nový předseda ÚS Baxa také soudil za nelegální překročení hranic… Tak nevím, jestli Kysela nebude muset hledat dva nové komouše, aby naplnil kvótu… Aneb, jak zničit Ústavní soud v méně než sedmi dnech… Tohle prostě nevymyslíš… Navíc nám prezident řekl, že odsoudit někoho za útěk z totality, bylo naprosto v pořádku. Koláři! Nenechte ho mluvit, protože jinak se prokecne dřív, než nás do té války zaženete. Jestli to totiž takhle půjde dál, tak tu novou demonstraci Jindra snad ani nestihne svolat…

Hele, myslíte, že by Putin dokázal vymyslet lepší hybridní operaci na destabilizaci naší země a zesměšnění současných elit?

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350 Kč, může si na oplátku vyžádat moji knihu.

405 thoughts on “Zákon padajícího komouše

  1. U toho Fremla není pochyb o tom, jestli vstoupil do strany z blbosti, přesvědčení, nebo prospěchu.
    Tento lakmusovy papírek za pár let už k dispozici nebude.

    1. Jojo, říkalo se, že při prověrkách odevzdávali soudruzi vzorek krve a moči.
      Aby se ukázalo, jestli to mají v krvi nebo jsou tak vyčůraní ..

    2. To platí pro všechny, který tam vlezli po roce 1968. Byli to všechno prospěcháři, který se přidali do partaje masových vrahů, aby z toho měli nějaké materiální výhody a usnadnili si životy stylem „za poukaz do Jugošky a pár bonů prodám svojí babičku.“

      1. Prospěcháři kariéristi ctižádostivci plus pár pragmatiků, co pochopili, že členství ve straně potřebují jako pracovní povolení a vynesení doložku na západ

          1. V tom bych viděla zásadní rozdíl! To měl kvalitní odborník opustit svoji profesi jen proto, aby se zachoval morálně???
            Čemu by to pomohlo? Na jeho místo by přišel méně schopný soudruch. Pro republiku, jako celek, by to žádná výhra nebyla. Snad chápete, jak to myslím.

            1. Můj otec jako vědecký pracovník citovaný i v zahraničí si udržel tvář a odmítl vstoupit. Sice ho sesadili z vedoucího místa, práce si mohl psát leda do šuplíku, ale za tu rovnou páteř mu to stálo.

                1. Bohužel před šesti lety zemřel. Letos by oslavil stovku.

                  Jeho postoj obdivuji, zejména proto, že si pamatuji, jak zapálený pro své výzkumy byl. Ale jsou hranice, které se prostě nedají překročit, akorát je má každý jinde.

                  1. To je mi líto, ale požehnaný věk.
                    Je to vždy složité rozhodování s mnoha vlivy. Hanba režimům, které své občany před taková dilemata stavěly a staví. Tím neomlouvám ničí rozhodnutí.

        1. Někteří ale proto, že zažili bídu – třeba jako děti , že nebylo na nové boty, výživné a zdravé jídlo….kam pak na studium.
          Komoušský neřád jim to dal. Jiné ale vzal.

    3. Celé to není o komunistech. Je to o kariéristech, kteří vlezou do jakékoli strany, která je v jejich době u moci.
      Všichni, kteří rozhodovali dříve, tam byli.
      Někteří měli smůlu a v boji o koryta a prohráli ( potom je třeba pověsili), jiní po změně stáli v čele nové garnitury.
      Fremr zřejmě odsuzoval emigranty, jenže ne jako člen strany. Je to blb, který chtěl ještě výše, než odejde zcela.
      Jaký je rozdíl mezi Fremrem,který vstoupil do strany měsíc před převratem a celoživotním komunistou Rychetským?
      Kolik emigrantů odsoudil Baxa? A mohli dělat něco jiného?

        1. Každý, kdo šel za vlády komunistů studovat práva, věděl do čeho jde. Spousta lidí, kteří by měli buňky na studium práv, šla radši na techniku, medicínu, farmácii, přírodní vědy a podobně. Aby nemuseli sloužit .
          To platí také pro ty, kteří šli v té době studovat žurnalistiku. Věděli, že budou muset sloužit.

          1. Co je zajimavy , ze snazeni „cyklistu“, / nahoru se hrbi a dolu slapou/ ,
            jejich vyber studii , v usili ochotne slouzit i zlociny a bezpravim se zavdecit komunistum , se ne vzdy setkalo s ocekavanymi odmenami ,
            nebo to komunisti nestihli , nebo je predbeh nekdo
            s vetsi tlacenkou a mensim usilim…
            Zajimavy je, ze sou odmenovani a prave ted !!!
            Beda nekomunistama a antikomunistama a stedre ,
            prave ted , od 89 !!!
            Klaus a cela rada napr. Rady jinych , kteri za sve zlociny ve sluzbach komunistickych vrahu , na antikomunistech dostavaji odmeny , funkce , prachy, vyhody ,nedotknutelnost a uznani jejich usili ,
            v pronasledovani nekomunistu a jejich rodin , zavirani nevinnych ,kruta muceni , tech odsouzenych do gulagu….atd.
            Prave dnes.
            A jak je treba dulezitej ustav akademiku, pro vysetrovani zlocinu komunismu /a femru/….
            Zrejme jeste slavnej ustav nenasel zadnyho komunistu,
            co spachal aspon jeden zlocin. A nenajde.
            Je jisty a jednoduchy , ze v takovych pripadech /femru a spol/ ,vzdy rozhoduje pouze ochota , spachat cokoliv.
            Tak se porucnikum vytecne hodi ,
            jsou vitani v kazdym rezimu vod nacistu k demokratum.

      1. Add. Jak asi bude za čas hodnocen soudce( soudkyně), který odsoudil Čermáka na 5,5 roku za pobuřování a propagaci terorismu.
        Až třeba bude ten Čermák bojovník 4.odboje.

      2. Je to o partajnické moci.
        Ta je skoro vždy tak trochu mafianská….(komouši dokonce měli de facto své ozbrojené složky).

    4. Vytýkat Fremrovi, že soudil emigranty, může jen ten, kdo má o té době jen zkreslené a zprostředkované představy. V tomto směru je i Vidlák obětí mainstreamové manipulace a dělá jim tímto článkem užitečného idiota. Prostě takový zákon tady byl, všichni včetně emigrantů to věděli, a žádný soudce nemohl než soudit podle tohoto zákona. Že to byl zákon špatný, nebyla vina jednoho soudce. Jisté ale je, že kdyby se jím kterýkoliv soudce neřídil, tak by na to sám dojel. To už by mohl rovnou podepsat Chartu77. Kdo byl tehdy tak odvážný, že se dokázal vzepřít komunistickým zákonům? Možná hrstka odvážných disidentů a pak ti, kterým se povedlo zdrhnout za kopečky, čímž se ovšem vyhnuli trestu. Kdo ale zdrhnout nechtěl, ani nechtěl vystavit sebe i svoji rodinu postihu, ten prostě držel hubu a krok.

      Takových soudců už se přece i u Ústavního soudu vystřídala hezká řádka, kteří se stali soudci už za minulého režimu (a soudili za toho režimu mnohem déle, že Fremr, i v KSČ byli mnohem déle, než on) a určitě rovněž soudili i emigranty. Nebo mohli někoho odsoudit na základě důkazů, které připravila/zfalšovala StB. Vědomě či nevědomě? Není totiž jisté, zda to z toho spisu, který jim dodal prokurátor, bylo vůbec možné poznat. Nikdo se ale v jejich polistopadové kariéře v jejich předlistopadových rozsudcích nešťoural, nikomu to doposud nevadilo.

      Proč se tak děje až teď najednou zrovna u Fremra? Já se domnívám, že u něj vadí právě to, že chtěl jak USA, tak Izraeli měřit stejným metrem jako jiným, pokud jde o válečné zločiny.
      Viz:
      …..Robert Fremr byl místopředsedou Mezinárodního trestního soudu v Haagu, který otevřel vyšetřování možných válečných zločinů spáchaných Izraelem na palestinských územích a k zahraniční politice Izraele i Spojených států se opakovaně veřejně vyjadřoval kriticky. Naznačil například, že ze strany Izraele nebo USA mohlo dojít k páchání zločinů na Blízkém východě…. https://echo24.cz/a/HXFxT/zpravy-domaci-ustavni-soudce-robert-fremr-izrael-vztahy-velvyslankyne-smigolova-jmenovani-prezident-pavel

      Navíc není pravda, že by „hon na Fremra“ byla akce „dezolátů“, jak si to maluje Vidlák. Ti v tom hrají jen roli užitečných idiotů. V čele toho honu totiž stojí slouha amerických zájmů a zneuznaný prezidentský kandidát, senátor Pavel Fischer.

      1. Vy mate velky zkreslenosti o dobe zkreslenosti.
        Odsoudit nekoho , kdo ani nebyl na miste cinu a nemoh nic udelat, to je fakt dodnes. Soudce velmi touzil se zavdecit.

        1. Vy jste u toho snad byl, četl jste spis a viděl jste soudci do hlavy? Na základě čeho ho soudíte? Na základě toho, co Vám dnes podstrkují novináři? Pak jste stejný jako (dle Vás) on.

          Já si jen kladu otázku, proč až teď, po 35 letech, a proč se stejným způsobem nečmuchalo u ostatních soudců (minulých i současných) Ústavního soudu.

              1. V tomto směru je i Vidlák obětí mainstreamové manipulace a dělá jim tímto článkem užitečného idiota….

                za mne souhlas

          1. Dílem důsledek generační obměny.
            Nová generace chodí v jiných botách.
            Říká „jak jste mohli…“
            Jenže byla by stejná.
            Další generace bude to samé říkat o nynější.

          2. Vy jste mila feministko prvni na rade vysvetlovat.
            To vase hnusny a debilni NEVYTYKANI. Femrum.
            Ochotne jste uznala zakony vydany komunistickejma vrahama
            a zlocincema , aby mohli vrazdit ,loupit a nicit.
            V jejich zajmu.Jste s nima, souhlasite.
            A Femrove se pak ochotne snazili..Jako vy ted.

            1. Paní napsala na rozdíl od vás názor logicky, kultivovaně a bez urážek. Vy psát bez urážek snad ani neumíte.
              Dává podle mého logické otázky. Vás neučili se ( alespoň ) k dámě chovat slušně ? Divné odpudivé způsoby.

        2. Pokud si dnes někdo objedná vraždu, bude odsouzen ač nebyl na místě činu. To je zcela irelevantní argument, co píšete.

        1. Blbost irelevantne vladne.
          Kazde obvineni , vcetne vasich pitomych objednavek vrazd ,
          musi soud dokazat..Tedy shromazdit skutecny fakta.
          Soud nesmi vynest rozsudek na zaklade jedna nespokojena pani,
          neco nekde povidala.
          Tezky pochopit…

          1. Nejste schopen logicky argumentovat, jen uboze urážíte. Zkuste si to přečíst pořádně a pochopit myšlenku.

      2. Ovšem na druhou stranu, nebyla povinnost být soudcem, prokurátorem či jiným služebníkem.
        Tak jako nyní. Každý kdo je v takové pozici či o ni usiluje, je srozuměn s tím, že je součástí systému a podléhá jeho pravidlům a rituálům.

        Tak jako dřívější systém neznamenal, že všechny jeho zákony byly špatné, nynější systém neznamená, že všechny jeho zákony jsou dobré.

        Demokracie je jen formou vlády. Kvalita jejího obsahu je podmíněna kvalitou vládnoucích.
        Je chybou demokracii apriori asociovat s nějakou kvalitu obsahu.

      3. Nemáte pravdu. Kdo byl za totality u komousu , má u mě černý puntík. Kromě té ostudy, která se nedá vysvětlit.
        Je to stejné jako kdyby v rodině byly esesaci.

  2. Myslím, že je to součást přeformátování pětikolky.
    Na veřejnost to vynesl Zahradil řečmi o koalici s ANO.
    To nemohl vypustit bez přípravy a bez souhlasu některejch lidí v ODS, jinak by dopadl jako mladej Klaus.
    To samý bude aféra toho pirátskýho debila se dvěma ženskejma.
    Stalo se to na ubytovně ministerstva vnitra, bez něčího souhlasu by se to zní nevyneslo.
    Tohle nejsou naše války, ale můžou nám přinést prospěch.
    Jak říká k42 – kafe a brambůrky…

    1. Tak tak. Jejich loutkovodiči nejsou idioti, vědí že bez nějakého přesypání by byly příští volby problém.

  3. U nas zase trochu „pošahany“ bloger Daňo prichytil liberalnu sudkynu Zalesku (ktora sudi na politicku objednavku progresivnych politikov a medii) a Moniku Todovu redaktorku dennika N v jednom tatranskom hoteli na spolocnej izbe. Mainstream o tom samozrejme mlčí, ale v slovenskej alternative je to obrovska bomba. Je to dokaz, ze Zalezka vynašala veci zo živých spisov a davali ich svojej milenke Todovej, ktora o tom pisala v denniku N. A tiez naopak, koho libtardi chceli zniciť, tak toho očiernila Todhova a ostatne libtardske župmy, Lipšic cez specialnu prokuraturu ho nasledne začal trestne stihat a cele do završila Zaleska odsudením na 20 rokov…. Takto funguje liberalna mafia, pardon demokracia.

      1. Fuj to je hnusné nečeské slovo, které jsem poprvá slyšel od blba Sobotky.

        Ona není jen kandidátka Ústavního soudu, ona je rovnou kandidátka na místopředsedkyni.

        1. Žádná „nominantka“ a ani „kandidátka“,
          už 4.8.2023 došlo rovnou na jmenování soudkyní
          a pak také hned předsedy, tak i místopředsedkyně ÚS.

          https://www.hrad.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/aktualni-tiskove-zpravy/prezident-republiky-jmenoval-predsedu-a-mistopredsedkyni-ustavniho-soudu-17280

          Dne ještě prezident jmenoval soudkyní JUDr. Veroniku Křesťanovou.
          https://www.hrad.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/aktualni-tiskove-zpravy/prezident-republiky-jmenoval-soudce-ustavniho-soudu-17283

  4. Asi mi je třicetidenní komunista Fremr stejně u řiti jako rozvědčík Pepa, bureš Babiš, udavač z těšína, antisvěrák a podobní. Hnedle po tych fajnových letošních volbách jsem si v duchu říkal „Komunista na hradě, no… aspoň se konečně přestanou hádat vo tom, kdo před moc rokama ve straně vařil kafe, kdo vstoupil v lednu, kdo vystoupil v březnu, kdo kdy koho napráskal, u koho bylo silné socialistické cítění, přestanou se nááááhodně z análu tahat spisy s myšincovým štemplem, a pojedeme dál“. Bóže já byl ale vůl… Ne – bude furt důležité že komunista, že estébák, že nepodepsal, že podepsal. A až všichni kovaní vymřou, tak se vytáhne syn estébáka, syn komunisty, vnučka vychovávaná v duchu a bude se to furt točit a točit.

      1. Dovolila bych si připodotknout, že je nebetyčný rozdíl mezi komunistou a byl u komunistů. Za totality se bez průkazu nedala dělat kariéra třeba i ve fakultních nemocnicích, bez prukazky nebylo možné získat primariát, i kdybyste ooeroval jako buh, tudíž ctižádostiví a karieristé, často i premianti, kteří byli nerozhodnuti nebo i byli přimo proti,neb věřili ve věčné časy , byli někým přesvědčení a z pragmatismu vstoupili. Takže dnes bývalí komunisti je názorově nesourodá skupina, spojuje je spíš povahová vlastnost- ctižádostivost a kariérusmus.
        A ze svého okolí, ze zdravotnictví, znám dokonce 2 případy porevoluční ostrakizace bývalých strážníků, jedna vrchní sestra hned po 89 vyhozena a pracuje v oboru jako řadová jen díky profesní kvalitě a tomu, že sester začalo být hned po revoluci hodně málo a dále doktor ve fakultce, po 89 asi třicet, ale nepustili ho na žádnou stáž či kongres na západ, čímž zakrněl a nedobral se žádné akademické kariéry, neb ho brzy preskočili i méně nadaní, kteří však mohli říci, byl jsem v Americe na stáží.

            1. To je hodně logické, zřejmě ve spoustě případů pravda. Proto těm samým lidem nevadí rozkrádání a jiné špatnosti „pravicových“ stran, protože se k nim počítají.

    1. No ono to má význam. Ti lidé jsou pořád jedna parta a ovládají celou republiku. Myslíte, že je náhoda, že Scholzův dědeček byl na výletu s Wermachtem u Stalingradu, Lejnové dědeček náhaněl židy u Kyjeva a Schwabův děda byl jedním z nevýznamějších H. mužů? To ce se děje není náhoda, to je naplánovaný proces, který běží od 1. sv. války a tohle jsou jeho koně.

  5. doba poturčenská… bývalí komouši a sluhové aparátu si staví mocenské molochy a pak na sebe ukazujou prstem, kdo je horší svině, nejzapřísáhlejší odpůrce Rusů ve sportu má za sebou leta účinkování v Rusku, naši skvělí a citliví umělci, kteří před pár lety s komouši nemluvili, teď slaví na Hradě jejich instalaci…
    Taťku, co pěstoval pro nemocnou dceru marihuanu policajti lustrovali jako dealera, dneska nevadí fotka politika s kokainem.
    Nějak lidi zapomínají a ještě před nedávnem nepřekročitelné hranice zmizely.
    Já se tomu nepřestávám divit.

    1. a takhle postupně přestává platit „společenská smlouva“. Vytrácí se slušnost a poctivost nahrazována vulgární pokleslostí a zločinem. S potleskem.
      Z špiček ledovce provařených ex-komančů je pevnina justičně-korporátní mafie, kde korporát zastupují převážně masmédia (a big tech firmy).

    2. …bývalí komouši a sluhové aparátu….

      podotknout, že sluhové aparátu za totality museli být komouši či aspoň u komoušů. Takže bývalí sluhové aparátu jsou bývalí sluhové aparátu opět. A když hodlají dělat do 80, vidím to ještě na dalších 30let.

      1. Není to pravda.
        Komouši některé žadatele o členství přesměrovávali do jiných stran Národní Fronty. Aby tam špiclovali a donášeli.
        Info z první ruky.

      2. jen tak dotaz – jaký je rozdíl mezi komouši a u komoušů? Co je víc – co je míň. Já mám takové vzpomínky že ti co byli u nich ,byli horší. Nejednou mne právě souzi upozorňovali ..mlč, nebo dej si pozor co říkáš? hmm……

  6. Tak nějak nám doma přijde, že hodili návnadu v podobě Flemra, na kterou jim všichni skočili, spustil se řev a v tichosti prošla Ronovská – coby napojení na sponzora pepovy kampaně, dokonce už snad je místopředsedkyní…

    1. Přesně tak. A kdo ví co je ještě za tím kouřem dále schováno.
      Bohužel je to ale asi historicky první případ, kdy i alternativní média slouží jako užiteční idioti.

  7. Celá kauza Fremr nám ukázala:

    – že pravdomluvná média a novináři, kteří mají být hlídacími psi demokracie, nějak nehlídají

    – že Senát odůvodňovaný jako pojistka demokracie žádnou pojistkou není, a stal se jen předraženým odkladištěm kamarádů, na které se nedostala koryta

    – že IQ107 na prezidenta nestačí, i když se celý život učil poslouchat rozkazy

    – že PePa 107 buď nedával ve škole rozvědčíků pozor nebo úroveň školení na rozvědčíka odpovídala jen jeho intelektuálnímu rozhledu. Protože to, co předvádí, opravdu dobrý výkon není.

    – že došlo k rehabilitaci Andreje Babiše a úplně všech, kdo kdy vstoupili do strany KSČ. Na vysvětlenou, členem strany se stávali jen ti, kdo byli napřed 2 roky čekatelem a měli doporučení 2 členů KSČ, kteří je měli ideově vést. Pokud by si kandidát členství na poslední chvíli rozmyslel, odnesli by to oba členové KSČ, kteří jej doporučili. Obvykle to byli jeho kamarádi. Také kandidát absolvoval rok či dva školení, kde mu patřičně vymyli mozek, aby držel stranickou linii. Tudíž Fremr musel uvažovat o vstupu do strany dávno předtím než v říjnu 1989. Také platilo pravidlo, že potenciálnímu kandidátovi nabídli členství ve straně třikrát. Pokud ani potřetí nepřijal, následovalo odvolání z funkce.

    – že se nám loutkovodiči kolem Pavla Koláře ani nesnaží předstírat, že by padal déšť, když nám močí na hlavy.

    – že to vše je kvůli tomu, aby další volby probíhaly elektronicky, tedy byly snadno ovlivnitelné těmi, kdo hlasy sčítají.

    Nejsmutnější není, že to libtardí fronta zkusila s Fremrem, ale že jim to u značné části voličů prošlo!
    Prezidentské období Petra Pavla je úpadkem demokracie. Petr Pavel se vlastně moc neliší od Gustáva Husáka kromě toho, že Gustáv Husák byl mnohem chytřejší a měl i chytřejší poradce.

    1. Budte k panu prezidentovi shovivavy. On tam neni kvuli tomu, aby cokoliv o sve ujme delal. On je jen vesak na mundury a prevodnik rozkazu. Plati znama IT poucka – GIGO.

      1. Shovívavý jsme k němu byl dost dlouho, jeho doba hájení již skončila. Ale to ještě není poslední prezidentův majstrštyk. Nezapomeňme na jeho pravomoc amnestie. A k té dojde.

        1. Az k ni dostane pokyn.

          Ale jinak, nesnazte se byt bykem utocicim na hadr. Zamerte se na toho, kdo s tim hadrem mava.

          1. Bez prezidentských pravomocí je ten, kdo prezidentem mává, nyní jen tím, kdo mává hadrem. Co se týká budoucí amnestie, domnívám se, že má přikrýt zločiny, které teprve budou ještě spáchány.

        2. Souhlasím s panem Jemelíkem níže,
          také nemám ráda „fanatiky“ jakéhokoliv druhu
          a už vůbec „štvanici“ JEN nyní a všichni NA jednoho
          za „hlasitého“ mlčení nedávno jeho prý podporovatelů…
          ***************************
          PePa dostal na soudce Fremra údajně doporučení od právních autorit napříč ČR,
          proč doporučující nyní „odvrací zrak i ústa“?
          Bojí se (vnímám to trošku zbaběle), aby je „štvanice“ také nesemlela….?
          (to v této atmosféře snad i chápu)
          **********************************
          Kláro,
          psala jste tady, a jistě vnímáte, že žádné „odpuštění“ nenastalo:
          „JUDr. Fremr se veřejně omluvil a projevil veřejně svou lítost.
          Je nutno připomínat, KDO VŠECHNO NEUDĚLAL ani toto?
          Je nutno připomínat, že z kandidátů (a dnešních dosavadních soudců Ústavního soudu)
          to neudělal NIKDO? (A že by tedy bylo zatraceně za co se omlouvat a zatraceně za co projevit lítost…) Kromě toho svého dnešního postoje dle mého názoru „napravil“ JUDr. Fremr své mladické „zaprodání se“ (na rozdíl od jiných, raději nejmenovaných, kdo nevěděli, kdo to je JUDr. Vaš, že…) svou další prací.
          Stál totiž na té straně, na které stát měl. Práva a obecné spravedlnosti. “
          **************************************************konec citace Kláry Samkové****

          Tedy až nyní se (někteří opět) stali z voličů (PePy prezidentem)
          „bijci proti komunistům“ na soudech?

          A proč jen jednoho?

          K tomu se přidávat nehodlám a hájím stále myšlenku, když nyní – tak každý, nebo žádný.
          ******************
          Fakt nevadí v kontextu, že i nový předseda Baxa, o kterého moc stál právě Rychetský,
          byl také od 1988 kandidát KSČ?
          Možná jen proto, že je údajně ročník až 1959, už nestihl to, co Fremr (ročník údajně 1957).
          Ten byl o rok dříve ( od 1987) prý kandidát KSČ a stihl tak „nabídku, která se neodmítala“,
          jak Gerde i Vy píšete…. Já to nezažila, tak nevím.
          *******************
          https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Zdenek-Jemelik-Povinnost-sebezniceni-740823
          Odtud :
          „Již při jeho odsuzování za údajné prohřešky v kauze „Olšanské hřbitovy“ se uplatnily námitky, které prozrazují neznalost „soudcovského řemesla“ jeho odpůrci.
          Obecně se soudce vypořádává s OBŽALOBOU, nikoli s policejním spisem.
          Nejinak to asi bylo i v tomto případě.
          Nepřístojnosti, jichž se dopouštěla StB, dostal soudce na stůl ve filtrované podobě obžaloby,
          v které nezákonnosti byly pečlivě zastřeny.
          Nevybíral si svědky, ale vyslýchal ty, které mu navrhl prokurátor nebo obhájce.“
          *********************
          MAJKA – postrádám tedy pak nyní „štvanici“
          také na tehdejšího prokurátora, soudní znalce.., Stbáky- výrobce nezákonných důkazů, spoluvězně – údajně mučící Ereta….“

          Dále uvádí pan Jemelík i vysvětlení v odkazu k souzení emigrantů
          (i Baxa připustil opatrně, že možná i on odsoudil…)

          A máme dámy a pánové v ČR trestní soudce,
          kteří odmítli soudit emigranta a NIC se za minulém režimu nestalo, soudili dál?
          A kdo další z dřívějších a současných soudců ÚS, kteří zahájili kariéru před 1989,
          také odsoudil emigranty, u nich furt dobrý….?

          Pokračuji z odkazu slovy pana Jemelíka:
          „Odesilatelé dopisu vlastně říkají, že soudce Robert Fremr měl mravní povinnost emigranty neodsuzovat, tím se připravit o talár a vystavit se následkům rozhodnutí.
          Osobně si ale myslím , že v krajních případech nelze sebezničení nikomu vnucovat.
          Vyslovení takového extrémního požadavku senátorkou Hanou (z Arku) Kordovou-Marvanovou, známou pro svou až extrémní zásadovost (proto „z Arku“), mě tolik nepobuřuje, protože na vlastní kůži zkusila, co odpor proti protiprávnímu režimu může přinést.
          Ale od mladého senátora Marka Hilšera, který s protiprávním režimem NEMÁ vlastní zkušenost, bych očekával důkaz, že na místě soudce Roberta Fremra by emigranty neodsuzoval a raději by si zničil kariéru a vystavil by se pronásledování. Pokud důkaz nepodá, nezbývá, než se ho ptát, kde byl, když hřmělo…
          Více by se mi líbilo, kdyby oba „hrdinové“ vyzvali prezidenta republiky, aby se pokusil napravit křivdu, kdysi spáchanou na prof. Aleši Gerlochovi a navrhl jej znova Senátu na funkci ústavního soudce. V tomto případě fanatici soud skutečně ochudili.“
          ************************konec citace pana Jemelíka z odkazu*************

          Stojím jako obyčejná (nikdy komunistka) MAJKA
          za Fremrem nikoliv pro minulost (neznám ho),
          ale pro to, co se děje u něj a JEN u něj právě v současnosti.

          1. Majko,
            o tom vstupu do KSČ vím od těch, kterým byl vstup takto důrazně a zcela bez nátlaku doporučen. Dvakrát odmítli, potřetí už bylo varování dost drsné s tím, že dotyčný nebude moci vykonávat funkci.
            Ale jestliže se celá naše demokratická scéna tak ohání polistopadovým bojem proti komunistům, což jim najednou přestalo vadit u Pepy 107, tak najednou se ukazuje, že to až tak v pořádku není.
            Dochází ke změně režimu a těch 30 let po listopadu 1989 je nahrazováno něčím novým.

            1. Osobně dosvědčuji.
              Po odmítnutí členství následovaly šikany a později odchod do dělnického stavu.
              Možná to zkombinovali s mou neúčastí u “ voleb“ a tím, že jsem zarazil jednu periodickou rozkrádačku (vagony s cementem záhadně mizely…..cement pak končil u papalášů, na stavbách jejich soukromých domků, chat atd – opět Monthy Python : “ komunista“ a krade z cizího, respektive z pseudospolečného a dává to do soukromého).

    2. Srovnávat G. Husáka a PePu je tedy hodně velký přešlap!!! Než začnete psát zapněte si prosím mozek!!! G. Husák prošel těžkým žalářem a mučením pro svoje přesvědčení! Celý život těžce pracoval pro Československo! Myslíte, že Husákovi Děti nám byly darovány z USA? Myslet si, že nás mohl dostat z vlivu SSSR je naivní.

        1. Tak. Husák měl něco za sebou, nenosil oproti Dubčekovi růžové brýle.

          Husák po Dubčekovi musel pragmaticky řešit, čemu se Dubček měl za každou cenu vyhnout.

    3. dobrý postřeh je ta „rehabilitace“ A. Babiše.
      Nebo máme dělení komoušů, aparátčíků a agentů na dobré a špatné?
      Budeme také nacisty dělit na hodné a zlé? To už vlastně máme – viz Ukrajina.

      A kdo o tom rozhoduje? Někým placený pisálek – zdravíme Respekt, Seznam, aj.

      1. To jsme viděli již při prezidentské volbě, kdy Andrej Babiš, komunista a agent StB nebyl podporován novináři oproti adorovanému Petr Pavlovi, komunistovi a agentovi rozvědky. Prý si Petr Pavel vše odpracoval v demokratických strukturách NATO.
        Hlavně by mě zajímalo, kolikrát a komu Petr Pavel přísahal?

          1. Přísahal nejméně 3x, pokaždé na něco jiného. Nebo přísahal už jednou tajně jako první, a vše ostatní je pak bráno jako nutné zlo naoko?

    1. Pozvolný náckovatění východní evropy je nepřehlédnutelný.
      Pochodňový průvody na oslavu SS divizí u pribaltiků a ukrajinců, pomníky vlasovcům u nás a banderovcům na ukrajině, jednoznačnej přepálenej protiruskej rasismus, „čechům se za války nic hroznýho nestalo“ (Válková)
      Naštěstí se nedožiju toho, že opravdu vyhrajou, ani toho že opravdu prohrajou.
      Obojí budou provázet hrozný věci.

    2. Šmankot, kde vytáhli tohohle historika/ hysterika Davida Svobodu?
      Za jeho slovník by se nemusel stydět ani Kléma, ten člověk by věšel nepřátele té jediné správně ydejologyje, až by brečel.
      Banderovci = sice pěkní vrahouni, ale naši.
      😜

  8. Som len zvedavy, com teda mate v CR Ustav pre studium totalitnych rezimov s referentami a znalcami na agentov STB a cinovnikov KSC, ktori kovovou cizmou drvili demokraticke zmyslanie pospoliteho ludu, ked na najvyssich miestach mate kovanych komunistov, ktori a svete div se, ozaj maju za nechtami.

    Vobec sa nedivim, ze sucasna KSCM ma u zadele cokolvek robit v politike, ked jej poter dosiahol na najvyssie miesta 🙂 Tomu sa hovori maximalny uspech za minimalne peniaze 🙂

    1. Pavel říká, že Fremr prostě jen soudil podle tehdejších zákonů.
      Koneckonců i Václav Havel byl odsouzen podle tehdejších zákonů…

  9. Pokud by šlo o opravdu názornou ilustraci rvačky v psinci, pak doporučuji nastudovat „život a dílo“ Karla Vaše.

    A jako ilustraci ilustrace potom to, že ho soudruh Rychetský považuje za politického vězně ..

    1. Pokud vím, Vaš dožil blahobytně v nóbl Domově důvhodců. Zavřeli jenom babku Brožovou/ Polednovou.
      Že je to pro oběti řádění těchhle psychopatů trpké, to chápu. Ale sama se přikláním k tlusté čáře za minulostí. Proč roztáčet kolo kŕivd, nedává to žádný smysl. Spíš naopak.

      1. Tlustá čára by byla dobrá, ale je nereálná.
        Vždycky se najde někdo kdo bude účelově lovit v minulosti, koneckonců – máme na to ÚSTR, pro kterej je to živnost a tu si už nikdy nenechají vzít.
        A na druhou stranu jsou tady zombie, který se budou vynořovat z minulosti, třeba ten Eret – kriminálník, ktrerýho teď používají k odstřelu Fremra.

        1. Někde to dokázali. Třeba v Kambodži , v Argentině…
          Kdyby měli v Kambodži stíhat všechny co byli u Rudých Khmérů, tak by se museli vzájemně vyvraždit.

          1. Nevím, co napíše Pithart,
            ale jak jsem kde co sama pročítala od zahájení „štvanice“ jen na jednoho kandidáta
            s komunistickou minulostí (možná za celé trvání Ústavního soudu a že tam byli i další),
            tak dnes už údajně nic.

            Z „klukoviny“ prý jen dával jako údajně plnoletý taky cosi osobně na koleje vlaků
            a určitě to nemohlo způsobit nic, ani vykolejení.
            Balda už se klukovinou v důchodu ohánět nemohl, to dá rozum….a proto je odsouzeným teroristou nebo co.

            Údajně pod mučením se Eret doznal k čemusi dnes považovanému za sexuální či pohlavní zneužívání cca 10 leté sestry, kde co prý i napovídal soudním znalcům,
            ale to bylo pod nátlakem
            a údajně měl dle spolužáků (a důkazy prý zmizely) tehdy trestně propagovat fašismus..,
            ale byly to prý jen nevinné výstřižky z časopisů, či zabavené tiskoviny s tímto trestným činem nijak nesouvisí a ani ta helma nebyla „nacistická“
            a sympatie Ereta k nacistickému hnutí, předměty, či oblečení z této doby, údajně zabavené při domovní prohlídce, jsou určitě jen výmysl doktora Fremra….

            Protokoly se prý už taky nedochovaly, důkazy proti Eretovy se teda taky nedochovaly,
            ale STBácké věci ty někdo pro dnešek zachránil, tak hurá….!

  10. Tady se odstartoval hon na minulé „komouše“. Pravdaaláska se hrabe v kontejneru na sračky z minulého století a přitom jim a veřejnosti uniká, že tu běhají a vesele se činí celé houfy bolševíků všech odstínů rudo zelené a duhové vlajky, že tu máme pod těmi zástavami houfy svazáků s údernými hesly, co si brousí zuby na naše svobody.
    Ty bojovníky minulých bitev vůbec nenapadne podívat se do Brusele, kdo že sedí v EP a EK a prolustrovat, zda odtamtud neřídí naše směřování bolševíci.

    Ano. Bojovat minulé bitvy je pohodlnější. Nevyžaduje to zapojit mozek.

    1. Pravdaláska se hrabe v kontejneru PRÁVĚ PROTO, ABY veřejnosti unikalo to, o čem píšete…

  11. Hm, co takhle pojmout to komplexněji/poctivěji a za myslet se nad tím, že Svaz československo-sovětského přátelství (SČSP) měl v roce 1989 zhruba 2,5 milionu členů?

      1. Během “ prověrek” rozdány určitým zaměstnancům průkazky s nápisem SČSP. ( 1969-70)
        Šlo m. j. o profese, které nějak souvisely s obranou státu. Budete žasnout, ale ono je těch profesí docela dost.
        Nikdo to nebral vážně, strčil to do šuplíku a měl klid.

    1. No a taky že udržování vojenských památníků tak nějak plyne z mezinárodních smluv… I dnes.

      Smutné na Fremrovi je, že během třiceti let lustrační štvanice jsem ho neslyšel říct půl slova výtky k lustračnímu paskvilu…

      Ještě smutnější je, že i dnes si justice a bezpečnostní složky vytírají právem prdel… Ať jde o exemplární výši trestů tam, kde je společenská poptávka, nebo o krytí jasného zla, jako třeba blokování webů nebo vrbětická lež.

  12. Tož pravda, soudil tehdy soudruh soudce podle platného práva a tím je to v pořádku? Pak proč by měl být nějaký humbuk nad hitlerovskými soudci, kteří také soudili podle tehdejšího práva. On ani sám losinský Bublik, či jak se jmenoval, nesoudil ty čarodějnice jinak, než podle práva. K čemu někoho rehabilitovat, když byl odsouzen podle práva.

    1. Pravo zlocincu , fanatiku na pomstu , proti narodu a vytvorene zakony prave pro tyhle ucely , trestat nevinne , je u vas Pane Cech co?

  13. Liberasti vyhrali a tesinska jablicka „poziraji se mezi sebou“ chutnaji kysele.
    Fremr s PePou to vzdaji kvuli vnitro-liberasticke konkurenci a nikoliv kvuli hlasu lidu.
    Liberasti vyhrali a chovaji se jako vitezove, jez nemusi na nikoho a na nic brat ohledy.
    Proc?
    Protoze vyhrali a muzou si to dovolit.
    Ze se zerou mezi sebou a ze jejich vlada jednou skonci je sebeutesovanim se malovernych.

  14. A zatímco se na hladině kalných vod společnosti objevila špička domnělého ledovce v podobě pár zjevných a kovaných (pozor – dřívějších) komunistů, tak pod hladinou zůstává většina domnělého ledovce. Ale ono nejde o ledovec, ono jde o vrcholek nového ostrova, který je pevně spjat s pevninou. Pod kalnými vodami 30 ve stínu kapitalismu rostla společnost, která si nezadá s diktaturou, není vidět až na občasné střípky (kdy se oligarchové nebo aparátčíci střetnou), a jak Sauronův prsten vládne všem. Zatím jen měkce.
    Má také své věrné temné služebníky, jen ten Mordor leží na Západě a jen za nepřítele označuje Východ. I skřeti se množí, dostává se jim veřejné pozornosti jako hrdinů – a označují se za Elfy, a příprava na Válku je v plném proudu.

      1. Svartálfheim.
        Jen jsme si říkal, že severská mytologie (Edda) tu nebude úplně nejznámější. Ačkoliv Tolkienův svět z ní dost čerpá.
        Wiki:
        Svartálfheim je v severské mytologii podzemní říše temných álfů a trpaslíků. Je jedním z devíti světů Yggdrasilu. Představuje opak Ljósálfheimu, obývají jej bytosti, které se vyznačují vlastnostmi jako proradnost, závist, lakomost a chtivost – ale také vysoká umělecká zručnost.

        1. A symbolem je zlé rudé oko bez víčka v černém poli. A nikdo neví, kdo je Sauron. Dědoušek Biden to asi nebude… Možná grupa Sauronů někde v Morodoru, kterému se dneska říká dýpstejt.

          1. A K42 s jeho oblíbeným Götterdammerung alias Ragnarökem budou jen oslavným ohňostrojem na cestě do Hellu.

        2. Nepřijde vám ten Tolkien trochu rasistický? Nebo aspoň sáhibovsky povýšený?

          Ne že bych ho chtěl přepisovat, jen mne udivuje, proč je tak pozitivně příjimaný mladými lidmi…
          A jestli a kdy na něj dojde…

          Myslím, že ho necancelují právě proto, že jeho svět je obrazem anglo-amerického světa…

          1. A což teprve ty rasistycký modrý potvory: Šmoulové – chudák starý a sociálně vyloučený Gargamel! 😀

              1. Co? To je dnes maturitní četba? Pak by tam ale neměl chybět ani Rumcajs, a ani ty Šmoulové.
                Ještě, že to už zfilmované, to by bylo propadlíků…

                1. maturitní četba proto, že jednou řekl Havel, že to četl a líbilo se. Teď se to setrvačností potáhne dalších 40 let, než to nahradí třeba ukrajinští autoři.

                  1. třeba Tolkiena Ukrajinci zmodernizují.
                    Senilní Bidengalf se společenstvem poskoků to nandá Putinsauronovi!

          2. No bat… kohopak asi dnes zcela bez obalu oznacuji za Mordor?

            Proste PSM musi bejt a pak uz se na ty sablony jen navlikne konkretni situace.

          3. Mně připadal dost machistický. Údělem ženy je podle něj sedět doma, když muži bojují a maximálně se svými dívkami vyšívat prapor.

  15. Hradním loutkovodičům, se to nějak vymyká z rukou. Takovou práci jim dalo z rozvědčíka vytvarovat modlu a správňáka. Stačilo pár měsíců a a to pozlátko z něj opadává takovou rychlostí, že se nestačíme divit. Někteří jeho voliči už musí být zmateni, jako lesní včela nad pasekou.
    Správně Vidláku, nechte ho mluvit. Každé jeho vystoupení před mikrofonem dokazuje, že je to fakt 107.

    1. IQ s věkem klesá. Pokud měl dejme tomu v 25letech PePa IQ 107, tak je otázkou, jak je na tom dnes. Nutno ale podtknout, že mezi tím vystudoval několik prestižních škol v USA a VB, což nekoresponduje s tím naměřeným IQ. Buď je náročnost těch škol nízká a prestiž je dána jinými faktory nebo bylo IQ špatně naměřeno….. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

        1. Kurník, to ještě tak 20 let stárnout abych v iQ Herr píár-residenta dohnal. No nevím, možná tomu pomůžu slivovicí, ale zase jezdím s helmou – poslední držkopád byl takový +/- jestli vstanu tak se nic nestalo, jestli nezvednnu ani mobil, tak at’mě radši přejede sanitka do absolutněmrtva…
          Tam sem vstal, komu by se také chtělo čůrat do vlastních trenek, když vedle zrajou ostružiny a malinko dál taky točí Svijany a jiné léčivé skoro nealko…

          1. Ono se to ale dá i trénovat a přibrzdit. Neflákat se a používat vše co dosud, číst, hledat novoty a nové postupy, nepřebírat jiné, ale zapojit logiku a analytiku. . Prostě nenechat mozek zahálet, protože rychle zleniví.. Vyššího než původně sice nedosáhnete, ale udržet nebo vrátit k původním hodnotám lze. Četla jsem k tomu kdysi docela dlouhou studii. Byloto v devadesátkách, když se s tím začalo.

  16. Mně naopak vadí, že Fremr nad osudem Ereta vyslovil lítost. Eret dostal zasloužený flastr. Proto nebyl omilostněn ani rehabilitován.

        1. Nevysvetluje to nic.
          A ani slovo o te pani Eretove, kterou taky poradne skripli… cela vec smrdi hur, jak lekla ryba na slunku.

          1. Jo, na konci je link ke clanku, ktery o cele afere napsal Eret, tehda asi jeste ve vezeni. Nanestesti je to za paywall. Ma nekdo pristup?

    1. Dnes jsou na programu poucujici prednasky ,Femr, Kolar, Pavel , Cemper ..
      Fiala ,Rakusan , Rajchl ,pro zajemce , az zase jindy.
      Zakrucovani krku masinum bych taky schvalil a dalsim agentum a teroristum ,
      krvelacnym sluhum zaroven zapadu i vychodu.

  17. K dnešnímu Vidlákovu textu by měli pouštět Krylův „Pochod Gustapa“ nebo něco podobně šťavnatého. Libtardí gang se dere bez nože, velmi pěkné! Co na to jiného říci. Jako správní jakobíni; už došlo na řezání hlav, tedy zatím jen v bitvě o koryta. Vidlákův „zákon padajícího komouše“ je společný všem zločinným spolčením, i když se tak nejmenují. Nezáleží na tom, jak je skupina vymezená: společnými zločiny, ambicemi, původem… vždy je to soběpodobné.

    Vznikající „spolčení hlupců“ – jak z Tooleova výsměšného dílka – často eliminuje své nejméně zločinné a vlastně nejcharakternější členy jako první, to je další téměř pravidlo. Zmíněný soudce Fremr asi musel provést i něco dobrého a záslužného, jinak by po něm takovým zběsilým způsobem nevyjeli. Který ze soudců nedělal ohledně souzení disidentů a emigrantů mnohem horší věci, mnohem častěji a mnohem déle? Ti vychcanější si na to našli koncem 80. let nějakého toho ambiciózního novice, aby sami neměli máslo na hlavě. Je to jedna pakáž, kus co kus.

    Že se proti němu postavily „sociální sítě“ – ne hlavní libtardí žumby – neznamená, že šlo o něco spontánního, právě naopak, ukazuje to jen skutečné mechanismy, jakým loutkáři tahají za špagátky, aniž by tím pošpinili své hlavní loutky v hlavních systémových žumpách. Jakými mechanismy postupuje dehonestace a hon na čarodějnice v těchto sociálních sítích netřeba příliš vysvětlovat: znalému je to jasné, neznalému to vysvětlovat je házením hrachu na zeď.

    Že „kde je jeden komouš“, bude jich zítra hafo; no to je podobné třeba s Indy v amíckém korporátu: stačí tam mít jednoho a během pár let jich tam naleze stovka, přičemž neumí nic: jsou to „spolužáci“ ze stejné falešné výšky, certifikovaní stejnou falešnou „head hunters“ agenturou a ve finále se ukáže, že všichni platí část mzdy nějaké indické mafii. Přičemž korporát jde pak ke dnu.

    Přitom v Indech jako takových to není: např. většina TCP/IP protokolů v internetu pochází od jistého Djiskry, který je navrhl a implementoval, úplně sám. Bez něj bychom internet neměli. Ono to není ani v těch komouších.

    Že byl Guma IQ107 komouš mi realisticky vadí nejméně: protože všichni v určité profesi tam „být museli“. Třeba vojáci na pomezí tajné služby nebo piloti. Režim byl takový, jaký byl – všichni nemohli ušlechtile topit v kotelnách a smolit přitom protivládní pamflety.

    „Jakobínské“ běsnění je obvykle známkou blížící se finální katarze. Další příznak nastupující změny. Hodně popcornu a pohodlné gaučování!

    1. Obohacujici indove geniove se mnozi v miliardach a zaplavuji v milionech rocne ..
      Indie se rozpadla na tradicnim zaklade rozsireni nenavisti, nasili a ochoty k mega masakrum, v 48 treba , proto jsou jsou vsude na zapade, na nas
      a na pomoc , jako posily , proti predbihajici Cine…
      /Snadna drivejsi kolonizace narodu , imperialisty , je dnes zarucenej
      dukaz jejich dnesni geniality, /miliardy obohacuji , donedavna ty cinske /,
      dnes opacne probihajici znicujici kolonizace nas/.
      Posledni bitva …
      Uskutecnovani je treba zamaskovat , treba opakovanymi lekcemi s detaily
      ze zivota rozvedcika, ministra a nejakyho urednika, F skemra..
      .Lapa se co napisou, co reknou ,co zalzou.
      Detailni poucky a jejich vyucovani ,vladnou jako ve skole.
      Zatim , se nevi a neni povolene vedet a prozradit , kdo hazel ty atomovy bomby na Hirosimu a Nagasaki na civilni neozbrojenou a nevalcici populaci ,
      taky v Hamburku a Drazdanech..Vsude a po celou valku.
      Akorat , se vi ,ze to nebyl ani Hitler ani Stalin , ty zdaleka nejhorsi z nejhorsich..
      Predseda OSN v projevu nevedel, japonec taky ne , akorat vi , ze zase nejhorsi Putin ,okupuje ty Kurily a zase nikdo nevi proc..Zahady sedmi almar.

    2. Mně hlavně vrtá hlavou, že Fremr je vlastně ideálním typem pro současný „mechanismus jakým loutkáři tahají za špagátky“. Má máslo na hlavě je tudíž vydíratelný a bude poslouchat.
      Rozjelo se to celé hlavně poté co Marvanová a Hilšer zaslali PePovi osobní dopis a upozornili na na Fremrovu minulost.
      https://twitter.com/HanaMarvanova/status/1688504773920575488
      Jsem velmi ráda, že prezident se vážně zabývá novými zásadními informacemi, které jsme mu s
      @MarekHilser zaslali osobním dopisem. Přes sto rozsudků za opuštění republiky, které vynesl dr. Fremr v letech 1983-85, je podle mě diskvalifikující pro soudce ÚS‼️

      Do té doby mechanismy fungovaly jako dobře namazaný stroj. Prezident. Senát. Vše OK.
      Copak se pokazilo? Ukázalo se snad, že s předpoklady to nakonec nebude až tak jisté?

      1. Však jsem to napsal: že Fremr musí loutkářům něčím ležet v žaludku. Případně je mezi těmi hovady nejméně zhovadilý, takže ho eliminují sami od sebe.

        A vida, je to přesně tak. Coby místopředseda mezinárodního soudu v Haagu pronášel ideozločinecké hlemzy, že by se měli soudit Izraelci a Amíci za válečné zločiny…

        Všechno se hodí, i 30+ let staré hříchy, po kterých u jiných ani nevzdechnou.

      1. Dle internetu se Pavel Rychetský narodil 17. srpna 1943. Takže je mu 79, za pár dní těch 80 let. Myslíte, že tedy letos škodit přestane? Nebo až příští rok? 🙂
        Členem KSČ byl 1966 – 1969.

        1. Letos.
          Bere to po něm Baxa.
          Už proti němu roztáčejí vohně, taky prý soudil politický případy před listopadem.
          Mimochodem, pokud soudce před listopadem soudil politický případy, mohl být nestraník?
          (Edit: „Roku 1988 se stal kandidátem členství KSČ, do strany však již nevstoupil“) Hehe – stejnej případ jako Fremr 😀

          Tohle není náš boj, to se jen ty největší kurvy začínají žrát mezi sebou.

          1. Aneb jak vlk citoval svého otce, nový bordel se se starými prostitutkami neotevírá. A naše libodemokratické skupiny to zkusily. Otevřely nový bordel a natahaly do něj směs starých i nových prostitutek. Prostě samá kur.. nebo její pasák.

  18. V čase kdy jsem studoval techniku v první polovině 60 let, se studium práva považovalo za podřadné. Ani ne kvůli politice, ale možnosti uplatnění, podnikoví právníci, notáři, malí advokáti atd. Na soudce či prokurátora se dostal málokdo. Obecně titul JUDr. neměl velkou váhu. Vše se změnilo po roce 1989. To si i netitulovaní JUDra přivlastňovali. Ze služky se stal job snů. A je jím dodnes.
    Hodnotit se mají kvality člověka, ne jeho politické přesvědčení. I když vstup do KSČ v roce 1989 je velmi zvláštní a svědčí o mnohém. Ve velké firmě, ve které jsem pracoval, komunisté leckterého prospěcháře – netýkalo se to dělníků – nevzali pro evidentní charakterové vady. Ti si po roce 1989 na tom postavili kariéru. Přemnozí pak na své vady dojeli, ale před tím nadělali velké škody. Hodnoťme nové soudce objektivně podle činů z celé doby jejich kariéry.
    Na příklad Fremr byl soudce a soudil, podívejme se, zda to bylo podle zákona, tehdy i nyní.
    Petr Pavel je něco jiného, ten nesoudil, ale připravoval se na aktivní obranu režimu. To je něco zcela jiného. Ten se z politické funkce vyloučil sám.
    Samozřejmě je pochopitelné, že se tématu Fremr chytla opozice, od toho tu je. Buďme za to rádi. Tak to má v demokracii chodit.
    Kdo vysvětlí, proč Bok horuje pro aktivního komunistického bojovníka a zatracuje soudce, který soudil podle práva a u byl dva měsíce u komunistů. Zdá se, že máme více loutkovodičů a to je malér, který státu a společnosti přinese mnoho škod.

    1. Kdo chtěl mít vážnost za totality, šel na medicínu. Doktorů bylo tak dost. Po revoluci se vážnost začala pojit s prachama, tak každý chtěl na práva. Kdo šel na práva za totality, musel ten režim tak nějak podvědomě žrát.

      1. Ti studentíci práv za mých časů byla většinově děvčata a panovalo obecné mínění, že si tím vylepšují svoji cenu na trhu nevěst. Buď se uchytily před promocí nebo až po ní. Ale o tom už vím málo. Z mně vlastních důvodů jsem se příliš ambiciózním děvám vyhýbal. Jsem poprvé ženatý již 54 let a tak deset let by to ještě mohlo vydržet.

    2. V 1929 se nam strana zase rozstepila na dve strany a zvitezilo Gottwaldovo kridlo.
      /Rolety spojte se a srolujte se ,pitharti a spol/.
      Bylo to o zakrouceni krku demokratum . Zintenzivneni terorismu.
      Pred tim se nam strana stepila v 1921.
      /Vod zacatku marxismu mame tady kuriozni nekonecnou tradicni posedlost a zavislost, na vzajemen nenavistne stepeni a rozpolcovani…
      /Cirkev plna fanatiku nebyla na tom lip/.
      Nebudeme daleko od predstavy , ze strana je neco jako spalek , na rozstipnuti pro nekoho , kdo zrovna drzi sekeru a chce rozstipavat stranu/spalek.
      Nebo strana taky muze zobrazovat atom, pro spolecensky vedce na rozbiti..
      Nic proti tomu /krouceni krku/, demokrat je jen jiny slovo pro vyraz, fasista.
      Komunista, bolsevik, marxista je zase jen vice zfanatizovany a tak aktivnejsi
      v terorista… Fasismu na obou stranach.
      Velky Metar u nas , Mc Carthy u nich..
      /Fasismu soukromniku , proti statnimu fasismu , spravna jmena na nezbytne predstirani, poucky a odliseni pro masy ,poskytne akademik/.
      Jde vzdy v podstate o vyvoj do nejvyssi nenavisti, nasili ,koncentraky masakry a valky..Smrtonosnej silenec taky nechodi a nekrici nejdriv ,,ze skonci svet..
      Ma ty identicky ideologie rozliseny a dodany prechytralejma na ty ucely..
      Teror a jejich od let 1850 v Rusku. Je vzdy stejnej .
      Elity realizovaly zhorsujici se aversi kasparku komunistu a demokratu /antikomunistu/ ,aby svet ovladla , co nejhorsi vzajemna nenavist..
      Hlavni duvod, aby zavladlo a vyvijelo se vzajemne nepratelstvi ,
      v dusledku strachu zbrojeni , potom zbrojeni na valky.
      V 1989 se nam strana zase rozstepila zase na dve .
      Bez povsimu dominujicich ,poucujicich akademickych chytroyntel,
      s diplomy a hlavne bez povoleni si povsimnout si probihajici realizace , coz vyhravajici komunisti nepovolili….
      Ale zaroven drzeli klicove pozice a dosazovali sve ale pro hlavloidni,
      nove soudruhy…
      Husakovo dosavadni kridlo se vyznacovalo velkou aktivitou kazdymu komunismus zhnusit. Aby loutkovy svetci dostali pridel persekuci dulezitych , aby se zalibili a zpopularizovali narodu.
      Aby se nikdo neptal ,ze jsou zoldaci fasismu.
      Mega akce PR , to je oblast „public relations“ v tom smeru byl srpen 68.
      Svetovyho vyznamu..Pohreb staryho marx leninismus se zdaril a konec pokusu o sockom ..Na zase dalsi stepeni..
      Nikdo od 68 mimo vyjimek, uz nemohl verit na vladu proletaru ,
      masy ztratily viru uz to dal neslo.Lidice zase byly PR na nacisty.
      Elity se otocily do antifasistu.
      Od te doby srpna 68 , se jen hromadili zlociny starych komunistu ,
      aby novy zapadni zavladli.
      „S touhle vladou si rad zavladnu „, pravil jindy, J.Masaryk. Vedel.
      S vladou fasistickyho teroru Velkyho Metare..
      Zadnej akademik ,nedovoli informaci a zadny nedovoleny fakta z historie..
      Dnes jde o tanecky pstrosu , ktery musi drzet hlavu v pisku ,ctenim
      psavcu akademiku o pomerech ve vladach.
      Akademik a samozrejme predevsim demokrat, /demokracii si vzit nedame/ ,
      dalsi , by vlad lepsi. Az do nejhorsiho.
      Ale nerekne. Pstrosove se chlubi , tim, ze roluji a roluji , az sou z nich rolety ..
      Srolovany rolety. Ktery uz ze skoly maji nauceny se uzkostlive drzet
      a dodrzovat strikce a prikazy soudruhu a ted nesoudruhu ucitelu.

      1. Zajimavy je dosazeni podobnych vysledku na lidstvo ..
        Stepenim atomu a nebo stepenim komunistickych stran..Napr.
        Nejmin 1o milionu zbesile masakrovanych v obcanske valce ,
        silene nacisticko bolsevicke nasili fanatiku , zbidaceni ,hladomory ,
        nekonecny teror a totalni zniceni velke rise , bolseviky..
        Lepsi , urcite , nez by poridila atomovka.
        Maidan a Ukrajina..
        Fision and even fusion.

    3. Víte, strejdo, mě pan soudce Fremr připadá poněkud nesoudný.
      Zatímco prezident IQ 107 je výsledkem skvělé marketingové práce jeho přítele na telefonu Kováře a loutkovodičů zpoza Atlantiku (lidé jim to prostě sežrali), u soudce Fremra taková příprava neproběhla. Je to trochu uchvátené ve snaze obsadit významné funkce co nejdříve a co nejpevněji – týká se to jistě i jiných, už schválených soudců ÚS.
      Jistá soudcova nesoudnost se mi vnucuje i jeho vstupem do KSČ v říjnu 1989 a vstoupení z téhož spolku hned měsíc na to.
      Teď mi přijde nesoudný snahou o další kariéru bez ohledu na minulost. Kdopak mu to asi nakukal….?
      Nejde o to, že by se nemohl živit jako právník, ale se svou minulostí by mi nevadil třeba jako advokát či tak nějak. Ale soudný člověk se soudní minulostí ála soudce Fremr by se měl hned po převratu vyvarovat veřejných funkcí.
      Vydíratelný?

      1. Soudní lidé nebývají soudci, tak to prostě chodí. Protože každý režim má své „chybičky“ a soudce je vždy převodová páka režimu. Vyčítat Fremrovi – coby soudci za bolševika – nesoudnost mi přijde jako vyčítat praseti, že neumí létat.

        Jinak se udělalo hezky, lesy vypadají tady po ránu zapařeně, tak by houbaření dnes mohlo být celkem úspěšné.

        1. Soudce Fremer , nebo jinej Freisler a spol , by jiste odsoudili psa ,
          za to ze ma ctyri nohy , dle urcene stranicke linie..
          Masovej vrah se taky dobre hodi na soudce. Za politika .
          To jsou pak chybicky. Rozsafne porozumeni tech chybicek.
          Pro ty preochotny paky. Pro jejich ochotu stat se snazivou
          pakou zlocinu.
          Zavdecovat se porad zasluhami , otrockou poslusnosti dokazovat ,
          svoji vernost a prislusnost k rezimnim zlocincum..
          Prokazovat schopnosti ,pripravenost , ostrazitost udelat vse pro ne.
          Pro sve porucniky, otrokare a se psi oddanosti doufat,
          ze odmena a pamlsek , je nemine.
          Trestat vzdy a vsechny , dle rozhodnuti ,vsemocnych stranickych otrokaru..
          To proste tak chodi..Vycitat ochotne zotrocenym zlocincum v talarech , masovym vrahum , ochotnym sluhum , kdyz to proste tak chodi..???.
          Vetsina , k42 , proste schvali a souhlasi se vsim.
          Ochotne ,s podminkou ,ze na ne jeste nedoslo.
          A veri ,ze nedojde ,nez na ne taky dojde a pak vzdy souhlasi ,
          se zlociny na jine , se zlociny justicnimi , zadnej problem.
          Jejich bezpaterni svedomi souhlasi vzdy ,se vsim.
          Jde vo ty jiny..Vsechno v suchu.

      2. Neřekla bych nesoudný. Prostě nalítnul. Otázka je kdo v tom má pracky. a proč. Vzhledem k tomu jak dlouho byl mimo kotlinu mnohé se k němu nedostalo a pokračoval v tom co dělal doposud. Nevěříte – vezměte nestranně – sebe, před 20ti lety a včil. 🙂 Jeto rozdíl, že. Asi byste s dnešními zkušenostmi mnohé dělal úplně jinak

    4. Strejda: Bok je rodina s Kolářem (přes mladé), to může tu podporu vysvětlovat.
      Vidlák: Fremr je Robert, ne Josef.

  19. „Koláři! Nenechte ho mluvit, protože jinak se prokecne dřív, než nás do té války zaženete…“
    Vidláku, jak vy dovedete v jedné větě shrnout naši tragickou situaci!

  20. Kolem senátního hlasování o soudcích jsem zaregistroval detail na v reportáž na CNN Prima, kde se rozebíralo, že u schvalování Pepových soudců v senátu bylo mezi senátory neobvykle mnoho absencí. A že u takové důležité pravomoci senátu by to nemělo být. Třeba někteří senátoři dobře věděli o co jde. A tak se aspoň hodili marod nebo odjeli na dovolenou.

        1. Tak pro bratrstvo Pravdy a Lásky je to doopravdy účinná pojistka. Do parlamentu se může vloudit škodná, ale ty senátní volby jim jdou vzorně. ( I když i tam se jim vloudí sem tam neposlucha, jen vzácně, toho ale hladce eliminují. ) Jistí to Ústavní soud.

    1. Nu jistě, známá taktika. Někdy je důležité u rozhodování být, jindy zase je lepší nebýt.
      „Já nic, já muzikant….“

  21. Tak teď nevím, ale pokud si dobře vzpomínám, tak vaše kámoška Samková ho tady nedávno velice obhajovala?!

      1. Nemyslím si.
        Kdo je horší ? Ronovská ( https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/-Po-Zemanovi-by-sli-umelci-z-CT-Petr-Pavel-v-novem-prusvihu-740528 ) o níž se díky kouřové cloně Fremr vůbec nemluví nebo Fremr ? Pokud Fremr soudil podle tehdy platného práva emigranty škodil jim skutečně ? Když odcházeli, věděli že zde nechaný majetek je ztracen a tresty jim, pokud se vrátili většinou stejně odpustili. Navíc jsem přesvědčen, že toto soudili všichni tehdejší soudci. Já bych se více bál Ronovské, která díky věku nestihla do strany vstoupit, ale teď je řízena úplně stejnými loutkovodiči jako Pepa107.

        1. Kdo je horsi? Haha.

          Ja bych brala Fremra, pokud by prestal veci okecavat a sebe-omlouvat. Zatim, co jsem videla, tak je to neuprimny clovek, ktery se vykrucuje, a jenom dela litostive zvuky, kdyz ho k tomu situace prinutila.

          A pry rekl, ze do partaje nesel, protoze je karierista, jen „nechtel mit problemy.“ Aha. Tak to je uplne jine, ze jo? 😉

          Je z nich nejkvalifikovanejsi. Ale skripnete ho za ty hrichy. Mala platba za tu skodu, co lidem delal podle „rudeho prava.“

          1. Jste normální? Každý, kdo šel za totality na práva, věděl, podle jakého práva bude soudit musel mít kádrový profil, již 2x prosetý, jinak by se nedostal ani na gympl. Práva byla výběrová škola, právníků bylo málo, ne jak dnes. I ten Baxa moc dobře věděl, co soudil, ne že ne a teď dělá blbého.

            1. Přesně, nezastávám se Fremra, jen tvrdím že nikdo z nich není o moc lepší než on a mnozí daleko horší. A že humbukem okolo něj se snaží zastírat větší problémy jiných.

                1. Možná že díky Rwandě a jiným mezinárodním věcem nebude tak dobře manipulovatelný ?
                  Každopádně v tomto nesdílím Vidlákovo nadšení, spíše se obávám, zda alternativa neplnila úlohu užitečného idiota.

                  1. Tak.
                    Zejména pokud na Fremla dští síru senátor Fischer,
                    Kundra z ricinu
                    a Vondra má jasno, že kdo se otírá o klíčové spojence a připouští
                    i jejich zločiny, ten prý nemá na Ústavním soudu co pohledávat.

                    A Klára se opájela nad vnímáním aktu údajně odpuštění od těch,
                    kteří spíše touží po „rituální oběti“ a konečně revanši (mým pohledem), to vše by mělo rozsvítit spíše červené kontrolky
                    a brzdit…

                    A já tedy zírám na text Vidláka a dalších,
                    jak dokonce vnímají zásluhy
                    a radostně přilévají oleje do ohně,
                    či by nosili polínka…

                    A kdo je nakonec skutečný advocatus diaboli?

                    A zda nyní nejde o ukázkovou manipulaci davů spíše,
                    než o „padajícího komouše“…

                    1. Lidi proberte se Ustavni soud je zase dalsi ,fermovy divadylko na vasi zabavu.
                      Skudci zavedli taskarici a dalsi v ni ucinkuji.
                      A na odvedeni pozornosti.
                      Vodkdy a na co musi bejt soucast ustavy, nejakej dalsi soud.
                      Kde sou nejaky nepratele nasi Ustavy?
                      Aby byli chyceny a souzeny dalsim ,ale jinym soudem.
                      Jako by jich nebylo dost ..
                      Zase dalsi mnozici se koryta pro dalsi masy rozmnozujicich se parasitu…
                      Spechaji aby nas skoncili co nejdriv.

                2. Pořád dělají reformy důchodů, ale tohle měli komunisti lépe vymyšlené. Dosáhl jsi důchodového věku, jdi do penze. A když nechceš, dobře, pracuj dál, ale máš plat , důchod nepotřebuješ. A ne jak dnes, že se může brát obojí. Ti soudci už jsou důchodového věku, stejně Rychetský Křeček, gerontokracie a sosají ze státního 2x. Takhle staří dědci načichlí minulostí sedí na pohodlných státních seslích a mladí na pracáku. A změna žádná, protože starého dědka novým kouskům nenaučíš.

                  1. Drive jsme pracovali , abychom si jeste predplatili a dostali duchod.
                    Dnes pracujici pracuji , aby si zaplatili z dani duchod , kterej nedostanou.
                    Ani peci vo zdravi nedostanou .
                    Ale dane /a dane prodejem /, ktere si kazdy plati na duchod a na zdravotni peci se nesnizuji , ale naopak , se jeste vice zvysuji..
                    Co dostanou sou megadluhy , kdyz se to vsecko nerozpadne predtim.
                    Ministerstvo duch. zabezpeceni a urady jsou jen kulisa , aby si vsichni mysleli , ze duchody dostanou i kdyz ted, ted uz na ne nezbyva..
                    Jeste vlady musi zaplatit vsecko co chteji a potrebuji ukrove a dalsi ,co maji prednost.
                    Ale takovy nikdy nic neplati, ani nam , ani dane , ani dane a cokoliv, ve svych statech..
                    Vladne jenom.
                    Vseobecna zavislost na ziscich a na vydirani jich ,
                    vsude..
                    Ale zisky v dolarech uz nemaji zadnou hodnotu a cenu.
                    A jsou jen imaginarni cisla , grafy atd. , kterym uz nikdo neveri , ale kazdej slouzi..
                    Zatim si muze kazdej docasne poridit nejaky mizerny sluzby , bydleni , mizernejsi vyrobky a chemicky potraviny..

            2. Jasne, ze vedel. A to prave mi na tomto Fremrakovi vadi… „ja jsem byl tak naivni“!!! Jo, to urcite. Skripnout ho. Je schopen pokani? Je li, at jde dal.

              Ale si myslim, ze ho gumak stejne kopne nahoru. Ruda krava k rude krave seda, rovny rovneho si hleda.

              1. Všichni to věděli. Lže i Baxa, že si nepamatuje nebo maximálně jednou. Všichni jsou stejní. A budou se tam držet do 80 jako Rychetský. A Fremr blekotá, čímž je trapný.

              2. Ono to může být docela jinak> procházejíc si diskuze ke kde čemu, obecně se dá říct – Ús – zbytečný, Senát – zbytečný, – možná pětikolce vadí ta všeobecná nas….. na to co se děje. Jak to rozptýlit? Docela jednoduše , předhodit kost. Stačí se jenom kouknout kdopak se nám k tomu „maléru“ vyslovuje. Zbytek disidentů a havlistů, ju a taky těch co se potřebují taknějak schovat. Nepotřebují aby byl klid , ale rozhádaný národ. Takovému se nejlíp vládne. No a po úspěšné volbě rozvědčíka je docela možné, že na nabídku toho kdo se na něj obrátil nalítl.
                Teď jen zjistit kdo to byl.

              3. Vevčo, Framr vadí svým postojem ke konfliktu Palestinci/ Izraelci. Dopustil se myšlenky , že by se mělo dbát i na práva domorodců. To je ganz nepřípustná myšlénka. Tu bandu teroristů je nutné zpacifikovat a šmytec.
                Jinak, Framr soudil standardně, podle tehdejších zákonů. Jako každý. Někdo prostě musí dělat soudce, bez soudců se neobejde žádný režim. Kádrovat někoho po tolika letech , hrabat se v jeho minulosti, mi přijde zbytečné a hloupé.

                1. Hrabat se v minulosti a hledat dukazy na neni kadrovani ,ale cesta k pravde.
                  Hlupaci to jako zbytecnost odmitaji..Kdyz.
                  Zlocinec a jeho zlociny jsou pro ne minulosti..

            3. Opět první ruka.
              Na práva se dostali i trojkaři i trojkařky. Pokud měli ten správný kádrový profil.
              Což samozřejmě mělo pozdější vliv na kvalitu justice…(obdobně MuDři a MuDrcky)
              Mně řekl ředitel (celkem dobračisko, skoro se omlouval) , že ať na to zapomenu, byť jsem měl na maturu jedničky a jednu dvojku, vysvědčení s vyznamenáním.

      2. ále nesekla. To poznáte, až ti jediní spravedliví/disidenti a někteří senátores / vyrukují s náhradníkem. Ikdyž taky je možné, když jde šéf ÚS do důchodu, že se zjistí, že ÚS není třeba, že jeto jen vyhazování peněz.

  22. Danieli, máš za 1*!!! Ale kdy spadnou klapky z očí divákům ČT a začnou si relevantní informace hledat sami, se asi tipnout nedá. Nikdy? Bohužel.

  23. Advocat Diaboli

    Opusteni republiky byl tehdy trestny cin (takova byla tehdy legislativa) – byly na to paragrafy s patricnyma sazbama – soudce soudil podle tech pargrafu, takze ty lidi MUSEL odsoudit – evidentne se toho tehdy trestneho cinu dopustili, jinak by uz nebyl soudce.

    Mimochodem – kolipak bylo a je stale na Ustavim Soudu soudcu, kteri byli soudci uz pred listopadem roku 1989? Vsichni soudili dle tehdy platne legislativy. >>>> Takze se taky „zaprodali“ 🙂

    Ale taky zapominame na to, co dokazal p. Fremr jako soudce Mezinarodniho soudu pro Rwandu. Viz. https://web.litterate.cz/co-mame-povinnost-vedet/ od pi. Samkove

    Navic se divim, ze liptardi nervou pro jeho snahu soudit USA a Izrael .

      1. Prominte, ale kde pisu neco o tom, jestli spavedlive, nebo ne. Nikde jsem to ve svem txtu nenasel. 😛

      2. Dobrej postreh , rozmnozujici se zakony zlocincu oduvodnuji ,postihuji a trestaji „zlociny“ nevinnych .
        To maji za ukol stada specialnich sluhu , soudcu, prokuratoru , pravniku.
        Meni ty zakony jako smradlavy ponozky, pridavaji tisice novych ,
        stary nezrusi ,aby zavladl chaoss tak dulezitej na postih vsech..
        Za svoje vyroky by Havel a spol dostali flastr i dnes.

    1. K poslední větě, hmm a co když je to právě kvůlui tomu. A taky mohl s tou Rwandou někomu šlápnout na kuří oko. Ono je to s tou juropskou věrchuškou docela dost propojený.

    2. Zakony zlocincu, zakon proti napr. Opusteni republiky, kazdej idiot ochotne schvaluje . Nacisticky zakony u nas byly taky jen paragrafy?
      Takova byla tehdy legislativa. 350 tisic mrtvych Cechu.
      Tyhle 6666 ,schvali uplne vsechno..

  24. Jsem ze všeho zmaten, jako postřelený jelen. Fremr soudil podle tehdy platných zákonů (tvůrci oněch zákonů jsou čistí, jako lilium, nebo milion od strýčka Vika). To snad měl říci oněm vandalům na Olšanském hřbitově – posečkejte nějakou dobu, pak dostanete za onen vandalizmus medaili,. opravdickou, ne, jako strýček Brady.
    Pozn.: pořád čekám, že na PePa 107 někdo vytáhne vázací akt ke GRU, jinak by se na tu rozvědčiskou školu nedostal. Asi ještě nenastala vhodná doba.

    1. No tak jasně že měli začít u Lorence. Ale oni ne. Tak zbyli pěšáci.
      No a A. Čepička žil ještě v roce 1990……..vlastně ho potrestali jeho spolustraníci, v době “ tání“.

      1. A pověstná „plechová skříň“ s kompromateriály?
        Taky jsem se dočetl, že Pravdoláska (starý Veškrna) byl v r. 1967 členem „partaje“. Je o tom zmínka v US knihovnách, u nás bylo vše vyzmizíkováno.

        1. Tož už Tano Cariddi a spol. považovali „Ramontův archiv“ za svou nejlepší a největší mafianskou zbraň. A práci na dalších takových archivech. Vybrané osoby tak nemuseli likvidovat, stačilo dát jim na vědomí, že na ně mají to či ono.*
          https://www.youtube.com/watch?v=7RvTbntRtU0
          (Tano Cariddi představuje svou vizi globálního kapitalismu)

          *Obdobně Goebbels a spol. použili materiály usvědčující Hindenburga (který předtím tvrdil, že českého kaprála Schicklgrubera NIKDY nejmenuje kancléřem) ze zneužívání a manipulací s dotacemi jeho statkářských majetků—-

        2. Nemusel bejt , nektery byli vic provereny nez komunisti.
          Tak Havel odcestoval na filmovy festival do Italie v 62 , kdyz
          filmem se nezabyval, cestou navstivil stryce a ilegalne utecenyho ,
          Milose , potom toho Schwarz
          a ten mu daroval starej svetr a Havel mu potom zase daroval velkou
          cast Cesky republiky , majetky nas vsech , vo ktery sme
          se starali a udrzovali . Vladni funkce atd.
          Mimo nekolika komunistu ,zadnej ani nesnil o vycestovani na zapad..
          Stoji za povsim zmeny v SSSR od 1953..

  25. Ha, ha , ha….:-D 😀
    Prostě Monthy Python hadra.

    Apropo – vzpomínáte na bigjirku ?
    Ten chtěl komouše věšet na kandelábrech…..a nakonec se ukázalo, že byl členem předlistopadové KSČ.
    Taky Monthy Python, ale s haknkrojcem na rukávu.

    1. Bigjirka (sexymozek) byl předlistopadový šlen České socialistické strany, a ta byla včleněna do Národní fronty, tak jako Bartoníčkovi Lidovci.

      1. Ne bigjirka byl diskutér z aktuálně od Stejskala. Hrozný pokrytec a idiot, protože to že byl v KSČ před listopadem nějak na sebe vykecal sám a přitom jak píše Tenco by všechny komunisty pověsil na kandelábry. No ale teď má vzor v PePovi s přezdívkou generál Zrada, to je stejný podvraťák a k tomu blb.

      1. A brigady pedagogu aktivistu , ktery od malicka zackum ve skolach
        urcuji ,co smi vedet ,ucit se pouze urcene a prikazane,
        se zakazem nemyslet .
        Naucit se nazpamet jako je hlavni mesto Habese a druhou nervovou soustavu zizal a spoustu informaci na zahlceni vedomi a mysli , zniceni lidskosti.
        aby se nestarali vo nic jinyho , jinak propadnou..
        A nebudou pracovat ani jako proletari otroci v tovarnach .
        Kdo se protivil byl potrestan clenstvim statu vladnouci tridy delniku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *