18 ledna, 2025

VW zvažuje prodej evropských fabrik čínským automobilkám. Soudruzi, tak to se vám povedlo. Gratulky a posíláme víte co

Jako mě skutečně fascinuje ta umanutost zeleného eurosoudruha se zlikvidovat až do posledního Němce a poslední fungující fabriky.

A jestli to někomu mám za zlé, tak jsou to právě všichni ti průmyslníci a akcionáři, kteří neřekli stop, je to nesmysl, do toho nejdeme. Protože to, že bruselský úředník je pošahaný, zdegenerovaný a zcela „mimo mísu“ ,víme už docela dlouho. Ale že poslední zbytky sebezáchovy ztratí i šéfové největší evropské ekonomiky, to je, vážení, neuvěřitelné.

A nejen že s tou likvidací na počátku nic neudělali, nevymezili se proti tomu, oni v ní zdárně pokračují! A místo toho, aby se tedy kolektivně sebrali, řekli té bruselské sebrance dost, my už na vás kašleme, my kašleme na vaše zákazy, příkazy, a na hranici fyzikálních zákonů a ekonomické demence nařízení, my začneme zase dělat auta, ve kterých jsme dobří, tak radši své fabriky prodají Číňanům. No to mě podrž.

Čínské firmy se totiž podle informací agentury Reuters zajímají o fabriky německého koncernu Volkswagen. Číně by továrny mohly otevřít cestu k prosazení se na německém trhu, který se řadí mezi kolébky automobilového průmyslu. A místo toho, aby vedení VW a jeho odborů začalo řvát jako šílení, že tohle ne, oni s čínskými investicemi prý NEMAJÍ PROBLÉM. Ty kráso, tady stál asi někdo dlouho u výfuku, nebo si to neumím představit. Číňan je samozřejmě nadšen, luxusně se tak vyhne clům, které na něj EU hodlá uvalit, a ještě si přivlastní prestižní značky.

Ono totiž chápejte jednu věc, jakmile někam Číňan strčí svůj čínský ekonomický prst, znamená to pro vás konec. Na jednu stranu to těm soudruhům přeju, konec konců teď ochutnají „kolonizaci“ z opačné strany, ale bohužel nás naše předchozí vlády navázaliy na Německo tak, že se z toho radovat nelze. Je to totiž úplně stejné, jako jít spáchat rituální seppuku bez rituálu. Jakmile to jednou vezme do ruky soudruh čínský, bude konec soudruhu evropskému. Převálcují nás levnými součástkami, levnou pracovní silou, levnými surovinami, levným úplně vším. A taky úplně jiným pracovním nasazením.

Inu jedeme plnou parou do zdi. Mimochodem, čínské podniky totiž už nyní drží důležité podíly v mnoha průmyslových odvětvích, a to včetně telekomunikací či robotiky. Tak jim darujme i automotive a garantuju vám, že vlastní náklady osekáte do nuly. Protože už nebude vaše ani rolička toaletního papíru na fluidně duhových záchodech.

25 thoughts on “VW zvažuje prodej evropských fabrik čínským automobilkám. Soudruzi, tak to se vám povedlo. Gratulky a posíláme víte co

  1. Tak páni odboráři nemají s Číňanama problém ?
    Mají v čínských fabrikách odbory ?
    V jakých podmínkách se v nich pracuje, a za kolik ?
    A proč by to mělo v německých fabrikách, patřících Číňanům být jinak ?

  2. Tady: Arnstadt u Erfurt: fabrika CATL: cca 300 lidí,99% Číňani, bydlí v kontejnerech u fabriky…a takhle dopadne VW, Němci se půjdou pást

    1. Němci se půjdou pást???
      Škodovka je VW. My se půjdeme pást.

      Dokud jim někdo důrazně neřekne, „zařízněte úúděl“ tak se půjdeme pást všichni.

  3. Kdo ví? Třeba budou nakonec v Mladé Boleslavi vyrábět auta 損害
    A možná budou ze méně peněz než dnes.

  4. Před mnoha lety se u VW stala tato příhoda: Auta určená na export lodí stojí v přístavu na velkém parkovišti za plotem a jsou v nich klíče a pracovníci nakládky s nimi podle potřeby jezdí. Zelení aktivisté tam vnikli a u stovek aut sebrali klíče. Zablokovali tím nakládku. Škody v milionech. A nejvyšší vedení VW místo aby na ně poslalo právníky a policii tak za nimi jeho někam do hor a u tajícího ledovce slíbili že ukončují vývoj spalovacích motorů a zelení jim ty ukradené klíče vrátili když tak pěkně poprosili.

    U takových průmyslníků nelze čekat že by se tomu postavili.

  5. Evropské automobilky šly nedobrovolně do zeleného šílenství proto, že by jinak měly problémy s bankami. Nedostaly by se k úvěrům nebo k drahým. I ředitel automobilky je malý pán proti majitelům bank.

  6. Číňan mě nevadí. Ale je to vskutku Číňan, kdo bude podle koš.er agentury Reuters majetníkem VW ?

    Poučka:
    🍥„bruselský úředník je pošahaný,“
    ale úpadek neřídí, jen kolaboruje s těmi nadlidmi, kteří skutečně řídí a vlastní obří průmyslové podniky a táhnou je pod propagandou Green Deal k NWO.

  7. Než aby to koupili Američané za dva dolary a úplně z zavřeli,tak to Němci raději prodají Číně za x mld.a auta se budou dělat.
    Jenže, při další inflaci,pri dalším zvyšování daní, poklesne prodej aut možná na polovinu.

      1. Ohó! Čínsky sice neumím, ale když jsem se teď podíval víc na ten úplně první, neznamená náhodou vládce? To by pak napovídalo, že celé to zní velmi velký koň. p.

  8. Paní autorka se plete. V dnešní době jde úplně v klidu vyrobit auto bez blbostí a se spotřebou 4l na sto, v ceně 100 000 Kč plus zisk. Proto od automobilek souhlasné mručení co vše bude v autech povinné. Tak teď ať si to pěkně vyžerou. Z plného srdce jim to přeji. Aspoň ti vclci z toho lesa vyběhnou dřív.

  9. Pokud se někam, kamkliv na vedoucí funkci dostane vůl, nutně potřebuje, aby v jeho týmu fungovali samí volové. Chytrého mezi sebou nemohou potřebovat. A takto dnes funguje vše, do čeho zasahují vlády, tedy státy, či EU. Všude, kam se podíváme, sedí samí volové, ověnčení tituly a řády. Přesto neschopní cokoliv kloudného vymyslet. Proto to všude v EU vypadá tak, jak to vypadá. A u nás doma navíc, většina národa nechce pracovat, tak i proto to právě u nás vypadá jak to vypadá. Ono se to zlepší. V pondělí to začne. Máme štěstí. Zase jako obvykle to musí odstartovat někdo cizí, někde jinde, ale když nebude jiné cesty, tak i my doma se přiživíme. Nikdo zatím neřeší a nevyřešil, co s těmi voly. A že jich je…

  10. Třeba Mercedes už bere a bude brát motory z Číny.
    https://www.autoforum.cz/technika/potvrzeno-nejnovejsi-mercedes-skutecne-dostal-jen-motory-z-ciny-zadne-jine-a-dalsi-novinky-na-tom-budou-stejne

    Pokud je otázka zda koncern WW padne a nebude vyrábět, či se odstěhuje celá továrna do USA (levné energie, nebo ho budou v Německu vyrábět číňani, je odpověď jasná.
    Lepší vyrábět s Čínou, než vůbec.

    Škodovka v MB vyrábí nejlevnější auto Škoda Kylaq v Indii pro Indii.
    Stojí v přepočtu na naše 220.000,-Kč a v Evropě nejde koupit.
    https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2024-11-07-zcela-nova-skoda-kylaq-nova-era-znacky-skoda-v-oblibenem-indickem-segmentu-vozu-suv-s-delkou-do-4-metru

    Pokud ty nesmyslné ekologické omezení (spolu s EU) padnou, třeba se Kylaq bude prodávat i u nás.

    1. Klidně si koupím Audi, bude-li čínské a nebude-li elektrické. Za stejných podmínek bych si koupil ostatně třeba i škodovku, pokud začne Škoda v čínském držení dělat zase pěkná auta.

      Žasnu, čeho jsme se dožili.

      1. Kamarád bydlí v Holandsku . Jezdí 2x ročně do Čech . Prodal pasata , koupil teslu a jezdí od nabíječky k nabíječce . Po staru to vzal na jeden vrz… Dobře mu tak .

        1. Re: hj

          Hmm…, váš kámoš má zálibu v bydlení na státních hranicích?
          Pokud si jakž takž pamatuju, z Venla na Rozvadov to je něco málo přes 630 km. Nejkratší je to do Herleenu, tam to bylo asi 605 km. Při padesátilitrové ojro-nádrži to je docela pakárna zajet to na jeden zátah…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *