18 února, 2025

Kdy už rodiče konečně řeknou dost

  Stop degradaci školství! 

Naše školství patřilo do r. 1989 k těm kvalitním, české a slovenské školy opouštěli všestranně vzdělaní lidé, společensky uplatnitelní a s vysokým tvůrčím, novátorským i badatelským potenciálem, což se promítalo do výsledků národního hospodářství, které se od 50. let stabilně umísťovalo v první desítce NEJROZVINUTĚJŠÍCH zemí světa. Zcela unikátní pak byl široký záběr našeho průmyslu i zemědělství. Traduje se, že v průmyslu jsme vyráběli co do různorodosti nejvíc výrobků na světě (od špendlíků či sirek přes parní lokomotivy až po jaderné reaktory, a to nedělali ani v SSSR, natož v USA) a potravinově jsme byli zcela soběstační (pěstovali jsme takřka všechno až na banány a pomeranče).

Po r. 1989 byl pod hesly „Od centralismu k demokratické pluralitě vzdělávání“ opuštěn koncept jednotného základního školství, tedy vzdělávání všech žáků podle jednotných osnov a učebních programů a nastoupila éra „plurality“ ve školství. Ředitelům škol i učitelům spadlo z nebe ze dne na den víc svobody, než možná očekávali a chtěli, a výsledek se dostavil. Sice ne záhy, ale zato zákonitě.

Cca 50% dětí z našich škol DNES vychází částečně či zcela negramotných v jednom, nebo i ve více předmětech! Podle Výroční zprávy České školní inspekce 2022/23 minimální nebo nedostatečnou úroveň znalostí v jednotlivých ročnících základních škol vykazuje:

– U čtenářské gramotnosti v 5. ročníku 55 % žáků;
– U čtenářské gramotnosti v 9. ročníku 46 % žáků;

Podobné je to v dějepise, fyzice, chemii, přírodopise i zeměpise. Matematiku buď nikdo nezkoumal nebo výsledky tutlá. Anebo počítat už umět nemusíme, protože jsme vyzbrojeni těmi skvělými kalkulačkami, mobily či počítači?!

Co se to stalo? CO bude s našimi dětmi? Je vůbec možné, že národ M. Jana Husa, J. A. Komenského, K. Čapka, B. Němcové, A.Dvořáka, B. Smetany a řady dalších osobností  dopustil, aby 50% jeho dětí opouštělo školy NEGRAMOTNÝCH???

Nejen že je to možné. Ono to tak prostě JE. A protože někdo záměrně už víc než 30 let pracuje na likvidaci budoucnosti našeho národa, přidává se k této pohromě pohroma další, ještě zákeřnější a mladého člověka (natož sotva opeřené kuře – dospívajícího človíčka) do morku kostí devastující.

Ta morová rána má své jméno. To jméno zní: SEXUÁLNÍ VÝCHOVA.

Pod rouškou „zdraví“ a „ochrany dětí před zneužíváním“ budou naše děti předčasně sexualizovány, což spolehlivě zajistí jejich totální mravní devastaci a ruku v ruce s tím jdoucí intelektuální degradaci. Cílem je „vychovat“ debilní, poslušné, a mnohostranně závislé otroky nejnižších pudů, o jejichž existenci a použití, bytí a 

nebytí budou rozhodovat samozvané elity typu propagátora „Velkého resetu“ Klause Schwaba.

Téma degradace školství a obecně likvidace našeho národa je obšírné a vyžaduje mnohem více pozornosti, než se mu aktuálně dostává. Proto se mu budeme věnovat i v dalších článcích. Nejprve si připomeneme kroky, kterými byl náš vzdělávací systém postupně demontován, a potom si posvítíme na tzv. sexuální výchovu. Světla reflektorů bývají nemilosrdná. Takže se máme, na co „těšit“. Jestli ten rozjetý vlak nezastavíme, bude to katastrofa. Ještě zbývá trochu času – necelý rok. Tak příště.

69 thoughts on “Kdy už rodiče konečně řeknou dost

  1. Ovšem na druhou stranu….
    V mnoha pohádkách naší kultury je poučení, že hrdina dosáhl cíle po překonání překážek. Prokázal zdatnost v rozumu, učenlivosti, dobrotě, zdrženlivosti, aktivitě. Podle toho jak v jaké situaci je potřebné. Tak jak je to v reálném životě.

    Zdatnosti se lze naučit v míře založené na zděděných vlohách. Sociální prostředí je sice významný činitel, jenže rozdílné případy že stejného prostředí prokazují zděděnou podmíněnost.

    Kombinace zděděných vloh a sociálního prostředí ovlivňuje pohlavní výběr a tím reprodukci vloh a jejich přenos do sociálního prostředí další generace.
    Těm, kteří úspěšně procházejí takovými zkouškami patří svět.

    Při zkoumání a vyhodnocování je chybou zaměřit se na jednotlivosti, na případy „prokazující“ to co „má být prokázáno“. Nejen pavědecké, ale zločinné v případě zkoumání vedeného k prokázání dopředu stanoveného výsledku. Tak jako pomocí účelově vybraných jednotlivostí prokazovat obecné.

  2. Přečtěte si Aldouxe Huxleyho, Konec civilizace (Brave new world). Ne nadarmo je ve společnosti otázka sexuality řešena naprosto jasným pravidlem, neustálou výměnou sexuálních partnerů. Tedy totální promiskuitou a rozbitím rodinného vztahu.
    Pak člověk nemá pro co žít a je poslušným kolečkem v soukolí systému. Každý je v systému předurčen je své roli jako bio robot a vůbec ho nenapadne jakýkoli životní cíl, lidskost nebo duchovní rozměr.

  3. Přečtěte si ten článek pečlivě.
    Mám z toho popisu divný pocit. Hyperaktivita je dneska u každého čtvrtého děcka.
    Bláznivá učitelka má z toho popisu ještě divnější pocit.
    Zajímavé je, že se začne takhle prudce vztekat vždy, když maminka na něco řekne „ne“.

    Přispějte a modlete se, aby se s něčím takovým, nepotkalo třeba vaše vnouče v normální škole.
    https://www.denik.cz/zdravi/anezka-aba-terapie.html

    1. Nezvládnutá výchova, hyperprotektivní matka, která přitom exhibuje i s dcerou na internetu (čímž jí ohromně „prospívá“), otec patrně úspěšný podnikatel, avšak doma buď submisivní nebo mu to je buřt.
      Holčička nemá nastavené žádné mantinely, matka jí ve všem ustoupí a vyhoví a ostatní členové rodiny rezignovali před matčiným agresivním ochranářstvím.

      Po přečtení matčiných blábolů pravím, že matka patří k psychiatrovi, který by ji srovnal do latě a dostal do reality. To, co napáchala, žádná terapie pro dítě nespraví, dokud se nezačne léčit matka. Každá koruna, kterou jí lidé pošlou, jsou vyhozené peníze. Matka navíc opravdu nevypadá, že by potřebovala sbírku.

      Upřímně lituji učitelky a děti, mezi nimiž „to“ přistane. Máme takové žáky v prvních a druhých třídách čtyři a je to VELMI náročné. Pokud to jde, řešíme to individuální výukou v oddělené místnosti. Jenže to to nelze trvale a ani nestojíme o to, aby byli vyloučení z kolektivu.

      1. Ale je fakt, že lidé ochotně přispívají, v tom množství případů vybere se na každého , jeden jsem sledovala, chtěli 400 tisíc a za 3 dny měli 700 tisíc.
        Taky vybírali na nějakého hošíčka, prý taky psycho a dali dokonce videjko, jak si hraje, byl to moc hezký hošík a přišlo mi, že si hraje úplně normálně. Ale jak v Bibli: Nesuďte, abyste nebyli souzeni.

    1. No nevím, já už přes 10let neučím, ale moje zkušenost,že když někdo opravdu uměl dobře anglicky, tak víc,než 2 roky ve školství nevydržel a utekl někde do korporátu nebo aspoň jazykový, kde se učí za prachy na dřevo, takže odpadá vydávání energie na motivaci.

  4. (…)
    Od doby, kdy se žák postavil jako loupežník do cesty Učiteli, žádaje na něm to nejcennější, totiž vědění, dospěli jsme k dnešku, kdy se učitel staví do cesty žákům, prchajícím z učebny, v marné snaze předat jim své znalosti. A někdy při tom bývá ztlučen, někdy i zastřelen nebo zabit mačetou.
    (…)
    https://www.litterator.cz/ucitel-a-zak/

  5. V školstve, tak ako aj v iných oblastiach nášho života, platí hlavne pravidlo, že ryba smrdí od hlavy. Keď sa pozrieme na slovenských ministrov školstva za ostatných dvadsať rokov, tak je to až na malé výnimky (Mikolaj, Draxler) súvislý rad nekompetentných nešťastníkov. Zlatou čerešničkou na tejto torte zúfalstva bol istý Branislav Groling, toho času slávny to predseda opozičnej strany slovenských sociopatov, zvanej Saska. Keby ste sa pokúsili dať dohromady všetky charakteristiky, ktoré by nemal mal mať minister školstva, tak u tohto tvora sa všetky zišli. Tento slovenský pedagogický velikán absolvoval strednú obuvnícku školu a následne podnikal v kaderníckych službách. Jeho pokus o vysokoškolský titul skončil usvedčením z plagiátorstva. Navyše je to deviant ako remeň a nie hocaký – je nevestou svojho predsedníckeho predchodcu v stane SaS (teraz Saska). Za tri roky svojej vysoko odbornej činnosti znivočil slovenské školstvo viac, ako všetci predchodcovia pred ním. Na ministerstvo vtrhli potkany z mimovládok a vyprodukovali absolútne deštruktívnu inkluzívnu reformu, ktorá zo sčasti debilizovanej mládeže spraví totálnych debilov. Ak si myslíte, že toto sa nástupom Ficovej vlády rázne skončilo, tak sa veľmi mýlite. Na ministerstvo nastúpil ďalší titán ducha, istý svetový „manager“ Drucker zo strany Hlas, ktorý sa perfektne vyzná v kšeftovaní s pozemkami a v lobovaní pre zdravotníckych supov z Penty, ale v školstve sa orientuje ako saharská ťava v ľadoborcoch. Reforma veselo pokračuje ďalej napriek brblaniu zvyšných strán koalície. Fico má teraz iné starosti, tak že výhľadovo pod Tatrami budeme mať okrem Slovenského raja a veľký raj mentálne spomalených Slováčikov.
    Ako však čítam v českej tlači, nemáte nám veľmi čo závidieť, lebo ten váš muzikológ Bek zjavne odpísal svoju reformu od nášho trtka Grolinga.

    1. Zhruba jednou třetinou, resp. je to jeden ze TOP3 faktorů…
      Kromě toho je tu odstranění selekce na místa ve vyšších stupních škol…
      A odstranění mezipředmětové provázanosti a návaznosti…

  6. Konečné řešení vzdělávání dětí ve školách :
    1) děti se musí naučit za který konec se drží krompáč
    2) děti se musí naučit, do které kolonky se musí podepsat při žádosti o půjčku,
    namátkově třeba u Kredithome

    1. To je dalsi negativni hysterie, behat po internetu s klavesni a vydavat plamenne vyzvy a nicemu nepomuze.
      Musi napsat jak skolstvi reformovat , co je dulezity na zacatek diskuse,
      A zejtra zacne kricet vo necem jinym..Kdo moc mluvi a nadava nic neumi a nechce nic
      delat a neumi myslet. Zaclani vsemu..

      1. Reforma? Na základce první stupeň stačí trivium. Druhý stupeň, lučba, dějeprava, silozpyt, zemězpyt, rostlino a životapis.

  7. Budu mluvit za sebe a své děti, které jsou stále ještě ve vzdělávaím procesu, pak:

    1. Většině rodičů je zcela jedno, co se jejich děti učí, pokud dítě nenosí domů špatné známky.
    2. Pokud dítě nosí domů špatné známky, pak to většina rodičů vnímá jako chybu školy
    3. Většina rodičů si přeje, aby jejich dítě neřešilo školu mimo školu, tedy zásadně jsou např. proti domácím úkolům
    4. Veěšina rodičů při každé příležitosti tvrdí, že jsou na děti vysoké nároky a je potřeba z nich ustoupit

    Většina = nadpoloviční množsví rodičů, které poekáte ve škole na třídních schůzkách bez těch, které to nazajímá tak, že ani nepřijsou.

    Z toho plyne, toto:

    1. Pokud jako rodič chci, aby moje dítě nebylo hloupé, musím pro to udělat víc, než ho poslat do školy. Např. se s ním učit, motivovat ho k samostudiu ,vést a podporovat ho atd.
    2. Zejména pak nestačí pouze zaplatit peníze, jelikož ani placené školství nic nezaručuje
    3. Je to vizitka rodiče, pokud je jeho potomek negramotný z jiných, než zdravotních důvodů. Primárním důvodem je téměř vždy nezájem.
    4. Pokud jako rodič nejsem schopen vysvětltit svému potomkovi závislost vzdělání, znalostí a dovedností a budoucího uplatnění na pracovním trhu, tak to není chyba školy nebo systému.

    1. „Pokud jako rodič chci, aby moje dítě nebylo hloupé, musím pro to udělat víc, než ho poslat do školy. Např. se s ním učit, motivovat ho k samostudiu ,vést a podporovat ho atd.“

      Vytesat do mramoru!

      1. Kdysi na průčelích školních budov stálo: „Uč se, dítě, moudrým býti!“
        To už neplatí?

        Rodič zatím, nebo alespoň donedávna, vcelku oprávněně předpokládal, že škola je od toho, aby děti něco (užitečného) naučila, a že pedagogičtí pracovníci – učitelé – jsou profesionálové k tomu účelu vyškolení a vytrénovaní.

        Zřejmě se blížíme do bodu, kdy bude pro rodiče – alespoň pro ty, kteří si to budou moci dovolit – neposílat děti do školy a učit je doma. Což, bohužel, má k ideálu setsakra daleko.

        Všeobecný úpadek.

        1. To opravnene predpokladani ale nikdy moc neplatilo. Nasi mne cepovali i doma, a snazili se celit bolsevickym blbostem. Ale hlavne mi poskytovali zajimave knizky (ktere casto schovali, abych na ne prisla jako prekvapko, coz fungovalo velice dobre) a odpovidali na moje nekonecne otazky.

          Skola je jen instituce, a na tu spolehat (jako samotnou) je dost nemoudre.

        2. Současná škola má udržet haranty naživu a pokud možno nezmrzačené po dobu, co jsou rodičové v háku (moje žena Božena 17 let ve školství). Jestli se něco naučí, je vlastně bonus navíc.
          Stačí 2-3 „inkludovaní“ žáci (UAjinci, morgoši, propadlíci, nemluvě o všech těch ADHD, DIS- apod) a rozvrátí to celou třídu.
          Dám sem citaci FB příspěvku jednoho mého kamaráda, snad mi promine, že jsem se ho neptal na dovolení:
          Jebnutá inkluze v 7. ročníku ZŠ v praxi. Ačkoliv češtinářka žactvu už 2 roky slibuje, že veškeré úlevy končí, není tomu tak. Aktuálně jsme po pololetní písemce z ČJ, z níž syn dostal za 2 a nikdo ze třídy neměl za 1. Úlevy mají žáci z Vietnamu (2) a Ukrajiny (4) a 1 Čech.
          Nicméně, písemka se týkala větných rozborů (podmět, přísudek, příslovečné určení, přívlastek, předmět, doplněk) a určování vět jednočlenných, dvoučlenných, ekvivalentů anebo malování grafů skladebních dvojic…
          Inkluzivní úlevy se projevily v bodovém ohodnocení takto:
          Verze bez úlev měla maximální počet bodů 40. V nejtěžší verzi mohl žák získat za 1 za 38-40 bodů.
          Verze s největšími úlevami (zadání písemky identické) měla maximální počet bodů též 40, ale 1 byla už za 20 bodů a výš.
          Pro ilustraci žák, který psal těžší verzi a získal 12 bodů, dostal za 5; ovšem žák, který spadal do „inkludovaného hodnocení“ a získal 12 bodů, dostal za 3.
          A pak mi někdo namlouvejte, že ta inkluze je tu od toho, aby se stíraly ty rozdíly, aby se ty děti měly všechny rády apod… jedno velký hovno!

          1. Malování grafů skladebných dvojic je co? Bez toho nelze umět česky? Příprava na FFUK?

            Býval jsem dobrý slohař. Dokud jsem nenarazil na „akademično“. Jednou jsem se tak nas…, že jsem opsal uznávaného spisovatele. A zase za pět. Ne, že jsem opsal. To nebylo rozpoznáno. Ale za kvalitu slohové práce. Kdežto výtvory „školním“ kostrbatým stylem byly hodnoceny výborně.
            Do slohové práce o výstavě, která mě nadchla, dal jsem všechno. Výsledek za tři. S poznámkou „To není z Tvé hlavy.“ Diskuse nepřipuštěna. Náladu jsem měl na kanystr benzínu …

            1. Měřit dětem dvojím metrem vždy vyvolávalo zášť a pocit nespravedlnosti. Taky vycházel klasifikační řád, aby se hodnotilo jednotně od Aše ke Košicím. No dnes je hóóódně jiná doba. Ale v tomto případě tvrdím, že nedobrá. A to malování grafu, zní hodně učeně, aleucilo se vždy. Podmět podtrhnout rovně přísudek vlnovkou , závislé členy spojit skobou. Důležité pro psaní íýček.

              1. No a teď si zkouším představit, že takto DEI nadržovaný žák vystuduje na doktora a pak vám při operaci ufikne třeba zdravou ledvinu.
                No, koneckonců dvě veselé příhody z natáčení před měsícem:
                „Kterou ledvinu máme operovat?“
                Je to asi v deseti papírech, které jsem při nástupu odevzdával.
                „Pane doktore, (ukrajinec) já do sebe až tak moc nevidím, ale v papírech (a na všech snímcích, dodávám teď) je levá ledvina.“
                Pak vezme zelenou fixu a udělá mi křížek na levé straně břicha.
                Když už ležím na pokoji, přijde sestra, že mi do břicha dá injekci proti srážení krve.
                Vezme desinfekci a rázně mne vydesinfikuje na místě, kde mám zelený křížek. Samozřejmě, že ho smazala.
                Ve všech těch vstupních papírech je uvedeno, že mám alergii na mléko.
                Druhý den po operaci jsem dostal k obědu půllitr mléka v originál krabici z Lidlu (a nic jiného).

                1. To je i v Americe bezne. Kdyz jsem mela raka a jine problemy, byla jsem chycena v tom systemu roky. Furt jsem dokola opakovala, ze jsem alergicka na sulfa. Furt, nekolika lidem. Pak nakonec zacli i davat naramky, kde to bylo napsane. A presto mi sulfu (ten medikament co existuje uz z dob pred antibiotiky) predepsali. Kdybych si to sama nehlidala, nevim. Proste jedou jako by clovek byl kus masa na bezicim pasu.

      2. Pokud chceš aby Tvé dítě nebylo hloupé, především musíš vybrat s kým ho mít. Teprve pak je na řadě výchova a vzdělání.

  8. Nezlobte se ale sexuální výchova nemá nic společného s debilizací vzdělání a mládeže neb trend debilizace je staršího data a započala podstatně dříve než LGBDTEFgeháchá+ mánie…

    Měl jsem zato, že tento web má nějakou úroveň…

    Jinak je možné se pokochat zde https://international-iq-test.com/cs/test/IQ_by_country . V roce 2006 jsme byli na 9 místě, v roce 2021 na 23. Za zmínku stojí UA mezi africkými zeměmi…

    1. A jak chápeš text: „… A protože někdo záměrně už víc než 30 let pracuje na likvidaci budoucnosti našeho národa, přidává se k této pohromě pohroma další, ještě zákeřnější. Sexuální výchova. „?
      Sexuální výchova v té podobě, jak je připravována, bude jen další hřebíček do rakve.

        1. Sorry jako, od tlustých písmenek, přes Dvořáka,a Smetanu k morové ráně sexuální výchovy. ….
          V očích oheň, ve slovech zloba …
          Ten vlak zastavíme, na tu západní zběř si posvitíme …..
          Ty reflektory budou nemilosrdné (jak jinak), protože MY s tím zatočíme …a zhoubu Vlasti zastavíme..

          Kurnik, dojděte si do skříně pro froté ručníky …

    2. Sexuální výchova je úplně v pořádku, ovšem ke každému typu vzdělávání je třeba nejdříve dozrát – mentálně i fyzicky.
      Aniž bych se chtěl někoho dotknout, tělocvikáři údajně nepatří mezi nejostřejší tužky v penálech učitelských sborů, přesto i oni tuto okolnost celkem chápou a nenutí žactvo provádět přemety vzad na kladině.
      Sexuální vychovatelé to podle všeho nechápou, přičemž stojí před úkolem mnohem delikátnějším než tělocvikáři; na rozdíl od tělocviku podléhají záležitosti kolem sexu spoustě kulturních omezení, které nezralí jedinci (= děti) ještě nemhou v dostatečném rozsahu chápat a mít zažité. Pak nepochybně nadělají hodně škody a žádný užitek.

      1. Sexuální výchova, tak jak je v současnosti koncipována, je jen zástěrka, pod kterou chtějí do škol natlačit transgender výchovu.
        Navíc, na stránkách Ministerstva školství je příručka sexuální výchovy, kde se najde např. metodika výuky ve formě hry Kompot, kdy si děti vyměňují místo, pokud se jich týká :
        – Vymění si místa všechny ty, které už měly menstruaci
        – Vymění si místa ti, kteří už někdy onanovali
        – Vymění si místa ti, kteří už někdy viděli porno (na internetu, v časopise, na DVD…)
        – Vymění si místa ti, kteří si myslí, že „poprvé“ určitě použijí kondom
        -Vymění si místa ti, kteří dostali nabídku zakouřit si marihuanu
        – Vymění si místa ti, kteří odmítli „špeka „ (nabízenou marihuanovou cigaretu)
        – Vymění si místa ti, kterým roste ochlupení …
        https://msmt.gov.cz/uploads/soubory/Tiskovy_odbor/Sexualni_vychova_vybrana_temata.pdf
        (str.57)
        Tohle má být „odborná sexuální výchova“? Podle mě ne.

        1. To, co popisujete, není vůbec žádná sexuální výchova.
          Pokud jsem ve svém předchozím příspěvku psal o zralosti, pak autor takové (skoro se ostýchám to slovo použít) „metodiky“ sám vykazuje její kritický deficit.
          Jsem šťasten, že mých dětí se tohle šílenství už netýká, jinak by to asi nekončilo dobře.

      2. Ja to sleduju v Americe uz hodne dlouho, a sexualni vychova je propaganda pro degeneraci.
        Ted jim to uz cpou i ve skolce. Pockejte, vsak to prijde i k vam, nebudete-li se branit.

    3. Ale kuš, nebuďte akurátní. Z toho vašeho článku mně chytly saze a nepřesně jsem formuloval. Téma je to sice citlivé ale ….
      Sexualita je ze své přirozenosti divoká. Někdo má rád vdolky a někdo holky. A někdo svalnaté chlapské zadečky. Někdo biče, někdo oblečení druhého pohlaví. Někdo rád trápí, někdo je rád trápen. Někdo se narodil v blbém těle, třeba jako bývalý kolega, který se narodil jako Monika a nebo Terezka Spencerová, která byla mužem. A oba byli po změně spokojení…

      Je trošku problém lejt to do hlavy malým dětem ale na druhou stranu jsem si i já osobně prožil muka než přišel internet a já jsem zjistil, že moje potřeba sexuální submisivity je „normální“ a začal si to užívat….

      Jediný problém této výchovy je neměnnost přešití před dospělostí. V průběhu puberty jsme měli všichni spoustu nejistot se svojí sexualitou a ta se časem vyřešila. Tak či onak.
      Takže jak už jsem psal, problém se s nevratnými změnami za puberty.

      Nicméně je to problém současných rodičů, kteří si k tomu musí najít svůj postoj a postavit se proti nevhodným zásahům do sexuální výchovy. Já, jako osoba vyššího věku bych si mohl vyčítat špatnou výchovu svých dětí, dnešních rodičů ale u nás je svět aspoň částečně v pořádku, byť mladá se vzhledla v „respektující“ výchově a teď zakouší její důsledky. Její boj …. U nás mladej seká dobrotu.

      Vzhledem ke všemu výše uvedenému jako šedovlasý muž fakt necítím potřebu bojovat se systémem. Je to věc našich mladých….

      1. „Terezka Spencerová, která byla mužem. A oba byli po změně spokojení…“

        Nedelejte tady propagandu pro trans. Spencerova zemerela „necekane a nahle“, celkem jeste mlada, jako ostatni trans, kteri maji po presiti nekonecne zdravotni problemy.

        1. A všecko to začalo tak nevinně.
          Bezbřehou tolerancí, někdy až přecházející do přepísklé propagace buzerantů.
          Na všech úchylkách a poruchách se dá vydělat.
          Nezapomínejme na to, v čem žijeme.
          Je to kapitalismus a jsou to prachy, co tady určují morálku ve smyslu toho, co je ještě přijatelné a co už není. Na čem se dá vytřískat, to se prohlásí za „normální“ a basta.
          Ano, kapitalismus a demokracie se vzájemně vylučují.

  9. Křik duše by si měl nejprve ujasnit pojmy, než začne křičet.

    Čtenářská gramotnost a gramotnost není jedno a totéž.

    1. Když si rozklikneš Výroční zprávu školní inspekce, tak tam uvidíš čísla i za další předměty jako chemie, fyzika, dějepis, přírodopis,.. Ta čísla jsou dost podobná jako u čtenářské gramotnosti.

  10. Je pravda, že absolventi dnešních škol si často nejsou ani schopni spočítat, kolik jim mají vrátit u kasy, natož, aby jim něco říkala trojčlenka. A podle toho, jak to nastavuje Bek, bude ještě hůř.

    1. To já taky (skoro) nejsem. Ale umím to naprogramovat.
      Sumu, která mně má být u kasy vrácena, odhaduju „analogově“, pro kontrolu to stačí. Kalkulačku v hlavě nemám, kupecké počty mně nikdy nešly.

      Algebra mě zachránila. Její zásluhou jsem reparátu z matiky úspěšně vyhnul 😀

  11. Prosím statistická data o zdařilém zmanipulování zdravých standardně pohlavně a genderově orientovaných. Aby mělo smysl se tím zabývat.

      1. Vtom případě zkoumejme co z možiny vystavené působení, u podmnožiny dožadující se změny pohlaví, je toho příčinou.
        Pak je na zvážení zda a v jakých případech tomu bránit, anebo ponechat na rozhodnutí jejich a zákonných zástupců na jejich nákladech, anebo je v tom podporovat a hradit to ze státního rozpočtu, a proč.

        1. To mate tezke. V soucasne Americe je trans u woke rodicu velice v mode, a chlubi se trans detmi na sitich. Ma je spolecnost jen tak lazo plazo nechat svym detem urezat zdrave kusy tela, aby mohli polechtat sve ego?

            1. Ano. To je přirozené. Jenže dožadují se toho, aby „společnost“ jim to na své náklady nějak zařídila. Privilegií. Přiznání výjimečnosti. Žádoucnosti. Standardu a nadstandardu. Vyvolenosti. Protože mají „právo“. Jinými podporováno, protože pro ně je to příležitost k výdělku.
              Chápu, že je průser narodit se v nevhodném těle. Souhlasím s tím, v rámci solidarity poskytnout pomoc. Jenže tak jako u lecčeho, je to na škále. Nevidím rozumný důvod pro solidaritu s magory podléhajícími módním vlivům. Memům, nákaze, kterou si uhnali na „sociálních sítích“.

              1. A není jen a pouze ono neustálé rozesírání společnosti?
                Mám takový dojem, že většina o onu pozornost nestojí.
                A exibicionisté, ti jsou všude.
                Není Vám divné, že Pragpride je podporován americkou ambasádou?

            2. Konečně to někdo řekl.
              To světýlko je výstražné.
              Rovnovážná plodnost je 2,11 dítěte na jednu ženu. (napsal kdysi -Ivan David)

          1. Společnost? Která? Děti patří společnosti? Které? Židé, muslimové, část protestantů, mrzačí kluky, a je kvůli tomu randál, stěžuje si někdo? Obřízka děvčat afromuslimské kultury, také kvúli tomu není celosvětový randál. Naopak je to považováno za součást příslušné kultury, a kdo se proto tomu ozve je mu nadáno do rasistů, antisemitů, fašistů a jiných hajzlů.
            Jestliže nějaké kultuře je takové nejen tolerováno, ale i je uznáváno jako součást a projev její svébytnosti, tak proč ne u kterékoli jiné? Jenom podle toho rozlišení jak mnoho je to kde rozšířené?

            1. Ja jsem i proti obrizkam. Kdyz jsem byla mladsi, tak se feminismus proti tomu stavel.

              Ale i s obrizkami mohou lide vetsinou fungovat relativne normalne. S trans operacemi maji utrum.

              1. Mně to nevadí. Jestliže mi to přirozeně nevadí. Nepídím po tom proti čemu bych mohl být.
                Dobře napsal Godot v dolním článku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *