Jako mě skutečně fascinuje ta umanutost zeleného eurosoudruha se zlikvidovat až do posledního Němce a poslední fungující fabriky.
A jestli to někomu mám za zlé, tak jsou to právě všichni ti průmyslníci a akcionáři, kteří neřekli stop, je to nesmysl, do toho nejdeme. Protože to, že bruselský úředník je pošahaný, zdegenerovaný a zcela „mimo mísu“ ,víme už docela dlouho. Ale že poslední zbytky sebezáchovy ztratí i šéfové největší evropské ekonomiky, to je, vážení, neuvěřitelné.
A nejen že s tou likvidací na počátku nic neudělali, nevymezili se proti tomu, oni v ní zdárně pokračují! A místo toho, aby se tedy kolektivně sebrali, řekli té bruselské sebrance dost, my už na vás kašleme, my kašleme na vaše zákazy, příkazy, a na hranici fyzikálních zákonů a ekonomické demence nařízení, my začneme zase dělat auta, ve kterých jsme dobří, tak radši své fabriky prodají Číňanům. No to mě podrž.
Čínské firmy se totiž podle informací agentury Reuters zajímají o fabriky německého koncernu Volkswagen. Číně by továrny mohly otevřít cestu k prosazení se na německém trhu, který se řadí mezi kolébky automobilového průmyslu. A místo toho, aby vedení VW a jeho odborů začalo řvát jako šílení, že tohle ne, oni s čínskými investicemi prý NEMAJÍ PROBLÉM. Ty kráso, tady stál asi někdo dlouho u výfuku, nebo si to neumím představit. Číňan je samozřejmě nadšen, luxusně se tak vyhne clům, které na něj EU hodlá uvalit, a ještě si přivlastní prestižní značky.
Ono totiž chápejte jednu věc, jakmile někam Číňan strčí svůj čínský ekonomický prst, znamená to pro vás konec. Na jednu stranu to těm soudruhům přeju, konec konců teď ochutnají „kolonizaci“ z opačné strany, ale bohužel nás naše předchozí vlády navázaliy na Německo tak, že se z toho radovat nelze. Je to totiž úplně stejné, jako jít spáchat rituální seppuku bez rituálu. Jakmile to jednou vezme do ruky soudruh čínský, bude konec soudruhu evropskému. Převálcují nás levnými součástkami, levnou pracovní silou, levnými surovinami, levným úplně vším. A taky úplně jiným pracovním nasazením.
Inu jedeme plnou parou do zdi. Mimochodem, čínské podniky totiž už nyní drží důležité podíly v mnoha průmyslových odvětvích, a to včetně telekomunikací či robotiky. Tak jim darujme i automotive a garantuju vám, že vlastní náklady osekáte do nuly. Protože už nebude vaše ani rolička toaletního papíru na fluidně duhových záchodech.
všichni lidí, kteří chtějí bojovat co to jen jde s globálním oteplováním, by se měli přiznat, t=at víme, komu máme rozbít hubu
Jestli on to nebyl celou dobu plán. Zneschopnit evropské výrobce a pak to prostě těm Číňanům prodat. Pro vlastníky akcií i pro Čínu win-win situace. Na ostatní kašle pes.
„Ale že poslední zbytky sebezáchovy ztratí i šéfové největší evropské ekonomiky, to je, vážení, neuvěřitelné.“
To je ale fakt.. snad pomůže výklad.. závodí pomalý s rychlým.. kdo bude v cíli první? No a jestli má ve vedení „trenéra“ idiota, je to jasné..a s ideologií je v řiti .. politika nebo ekonomie..
Konečně trocha gramatiky do Markové článků
Ta oprava pravopisu „červeným inkoustem“, jako ve škole, mě upřímně pobavila a také u mě navedla uspokojující pocit. Děkuji vám, Alefe. 😀 (Předpokládám, že jste to byl vy.)
V inkludované škole by to bylo tak 1-.
☺
No, Volvo je čínské už poměrně dlouho a od té doby se mu celkem daří. I v Čechách máme čínské firmy v automotive, které se sem dostaly skrze v Německu koupené „matky“ a celkem se jim daří. Jediné po čem management šel byly náklady. Co šlo dovézt z Číny, tak dovezli….od montérek, přes nářadí až po měřidla.
JAk jsem na Tribuně dával odkaz ohledně vysokého ukrajinského politika, který musel zdrhat ze své země, tři roky se o něm nevědělo, jestli přežil dobrodiní současného EX prezidenta a jeho klaky, tak se vyloupnul v Číně. Býval myjitelem několika továren a vystudovaný ekonom.
Tak v onom videu říká (jestli kecá, není to na mně), že Čína drží několik rekordů ve světě v rychlosti výstavby. Prý jeden případ, na prázdném pozemku za 24 h dokázali postavit pětipodlažní budovu s byty komplet a podobný rekord – 2x 24h. Jeden den se rozebral most přes řeku (tipuji, že asi nic podobného Nežárce ani Sázavě) a druhý den už stál nový.
No jo, když jich je tolik. To si nepamatujete ze školy ty příklady na nepřímou úměru? Jeden dělník postaví zeď za týden, za jaký čas postaví zeď 7 dělníků?
Re: Auto
Obdobné rekordy lze v pohodě sekat, pokud:
1/ rezignujete na originalitu stavby a stavbu samotnou degradujete na skládání stavebnice Lego,
2/ netrváte na dodávce vody a elektřiny (údajně prázdný pozemek!)
Ohledně mostu platí totéž.
Pokud to je systém Lego a máte v meziskladu Dostatečně velký počet dílů, které jsou navíc i očíslovány, nic není problém. Pouze je nutno sehnat dostatečný počet silných a blbých, kteří umějí číst ve výkresech.
Jen jestli mají dost zubaři, když je jich miliarda
Už více než deset let neznám žádnou evropskou automobilku, která vyrábí auto, které stojí za nákup. Proto se evropská auta prodávají stále méně. Pokud se evropské automobilky nezmění a budou v tom co vyrábějí pokračovat, tak nebude chybou, když zkrachují. Ti zákazníci co evropská auta mají rádi zkráceni nijak nebudou. Na odstavných plochách je neprodaných kousků zásoba na spoustu let.
A v čem, je to zlé nebo dobré. Fabrika bude ta samá. Zaměstnanci budou ti samí. Green Deal budou Číňani dodržovat, emisní povolenky a drahé energie platit, časem budou nejspíš i podobní akcionáři (od německých fondů po americké banky), …
Jen Vám bude vadit, že se to bude jmenovat jinak?
Milá Cesto kam půjdou dividendy? Věrným soudruhům do bratrské Číny.
Ňákej rozdíl pro nás?
Dost možná že až Číňani dosáhnou významného podílu v ekonomice EU si prolobují zrušení či omezení (případně výjimky) ze Zeleného úderu a emisních povolenek. Protože proč by si tady měli takovýmito regulacemi které zničily jejich konkurenci ztrpčovat život, když v lobokracii závisí na tom co si prolobujete.
Protože jak to sleduji je v Bruseli pro prosazení návrhu důležité jak a kdo za něj lobuje. Proto bych to tam nazval lobokracií, to jest společenským zřízením kde je důležitý lobismus
V čem? V tom, že se v těchto prodaných fabrikách nebudou vyrábět německá auta, ale čínská auta s činskými díly a činskými rukami za čínské ceny. Čiňami sice zaplatí povolenky ale za to nebudou platit cla.
Takže win/win. A německý automobilový průmysl zmizí přesně tak jako anglický.
Ale vše je samozřejmě v pořádku.
Tak páni odboráři nemají s Číňanama problém ?
Mají v čínských fabrikách odbory ?
V jakých podmínkách se v nich pracuje, a za kolik ?
A proč by to mělo v německých fabrikách, patřících Číňanům být jinak ?
Panu Alefovi jsem kdesi dole napsal tohle: „Pane Alefe, pravděpodobně nemáte tušení, co obnáší být řadovým zaměstnancem čínské firmy. Kdysi jsem o tom cosi napsal jako ten, kdo z managementu takové firmy odešel do důchodu, když přesluhoval nějaký ten rok, nemusel, ale už neměl na to žaludek. Pro Vás, pokud pamatuji, byly důležitější než věc sama, přechodníky. Čím to, vlastně nevím. Snad Vám nekřivdím.“ Doteď (Pan Alef) nereagoval.
Tady: Arnstadt u Erfurt: fabrika CATL: cca 300 lidí,99% Číňani, bydlí v kontejnerech u fabriky…a takhle dopadne VW, Němci se půjdou pást
Němci se půjdou pást???
Škodovka je VW. My se půjdeme pást.
Dokud jim někdo důrazně neřekne, „zařízněte úúděl“ tak se půjdeme pást všichni.
Němci se půjdou pást, jako se my už paseme. Pro nás se nezmění nic, pro Němce všechno
Kdo ví? Třeba budou nakonec v Mladé Boleslavi vyrábět auta 損害
A možná budou ze méně peněz než dnes.
Před mnoha lety se u VW stala tato příhoda: Auta určená na export lodí stojí v přístavu na velkém parkovišti za plotem a jsou v nich klíče a pracovníci nakládky s nimi podle potřeby jezdí. Zelení aktivisté tam vnikli a u stovek aut sebrali klíče. Zablokovali tím nakládku. Škody v milionech. A nejvyšší vedení VW místo aby na ně poslalo právníky a policii tak za nimi jeho někam do hor a u tajícího ledovce slíbili že ukončují vývoj spalovacích motorů a zelení jim ty ukradené klíče vrátili když tak pěkně poprosili.
U takových průmyslníků nelze čekat že by se tomu postavili.
To nebyli průmyslníci, ale jenom loutky nadlidí, tak jako ti zelení zblblíci.
VW má, co si jejich velení zvolilo.
Evropské automobilky šly nedobrovolně do zeleného šílenství proto, že by jinak měly problémy s bankami. Nedostaly by se k úvěrům nebo k drahým. I ředitel automobilky je malý pán proti majitelům bank.
Automobilky vlastní banksteři, pachatelé Zeleného teroru, krimigrace nebo LGBTNSDAP+.
To vypadá že se z Volkswagenu stane funuswagen. Pohřební vůz evropského automobilového průmyslu.
Číňan mě nevadí. Ale je to vskutku Číňan, kdo bude podle koš.er agentury Reuters majetníkem VW ?
Poučka:
🍥„bruselský úředník je pošahaný,“
ale úpadek neřídí, jen kolaboruje s těmi nadlidmi, kteří skutečně řídí a vlastní obří průmyslové podniky a táhnou je pod propagandou Green Deal k NWO.
Než aby to koupili Američané za dva dolary a úplně z zavřeli,tak to Němci raději prodají Číně za x mld.a auta se budou dělat.
Jenže, při další inflaci,pri dalším zvyšování daní, poklesne prodej aut možná na polovinu.
太好了! 你们做得非常好!
Nejsou před tím prvním vykřičníkem znaky, znamenající v čínštině koňský penis?
Ohó! Čínsky sice neumím, ale když jsem se teď podíval víc na ten úplně první, neznamená náhodou vládce? To by pak napovídalo, že celé to zní velmi velký koň. p.
co existuje deepl, nemusíte se ptát ; )
To není ono. Lepší je sám na to přijít. Psal jsem tu o tom kameni poblíž Velehradu, zvaném Králův stůl. A na něm je vyryt čínský znak pro vládce. Vypadá jako pajduláček s rozpaženýma rukama, to se mi hezky pamatuje.
Jestli je to ten stejný jako tu, přišel jsem na to. Ještě znát výslovnost, abych pak místo vládce třeba neřek netopýří steak.
Zkuste pohledat na internetu, jak se čínsky řekne „král“ a „císař“. Většinou u odpovědí na takové dotazy bývají i příslušné znaky…
Zkusil jsem. Vy jste teda dobrej, kromě znaku „wang“ mi to ukázalo ještě několik. Jeden například vypadá jak anténa. To by se taky hezky pamatovalo, ale byl tam kdesi i ten pajdulák. Sice s čímsi hned vedle, ale byl.
Protože taky nemám důvod nevěřit interpretaci toho znaku na kameni, tak mi vychází, že znak vládce – král – císař může vypadat jako pajdulák a taky jako anténa.
Nebo odvedli jste skvělou práci?
Pro úplnost dodejme, že za určitých okolností i koňský penis může odvést skvělou práci 🙂
Jsem chráněný boží prozřetelností nebo Alefem?
Aha, takže boží. Tak dobrá tedy.
Panebože, jak to vlastně teď vypadá. Totiž, něco jsem psal, odeslal a jak to tak neprošlo, tak jsem myslel.. že nakonec je to dobře..
Paní autorka se plete. V dnešní době jde úplně v klidu vyrobit auto bez blbostí a se spotřebou 4l na sto, v ceně 100 000 Kč plus zisk. Proto od automobilek souhlasné mručení co vše bude v autech povinné. Tak teď ať si to pěkně vyžerou. Z plného srdce jim to přeji. Aspoň ti vclci z toho lesa vyběhnou dřív.
Pokud se někam, kamkliv na vedoucí funkci dostane vůl, nutně potřebuje, aby v jeho týmu fungovali samí volové. Chytrého mezi sebou nemohou potřebovat. A takto dnes funguje vše, do čeho zasahují vlády, tedy státy, či EU. Všude, kam se podíváme, sedí samí volové, ověnčení tituly a řády. Přesto neschopní cokoliv kloudného vymyslet. Proto to všude v EU vypadá tak, jak to vypadá. A u nás doma navíc, většina národa nechce pracovat, tak i proto to právě u nás vypadá jak to vypadá. Ono se to zlepší. V pondělí to začne. Máme štěstí. Zase jako obvykle to musí odstartovat někdo cizí, někde jinde, ale když nebude jiné cesty, tak i my doma se přiživíme. Nikdo zatím neřeší a nevyřešil, co s těmi voly. A že jich je…
Sněmovna, Strakovka, Hrad, Senát, Ústavní soud a mnozí další, plně potvrzují Vaše slova.
Třeba Mercedes už bere a bude brát motory z Číny.
https://www.autoforum.cz/technika/potvrzeno-nejnovejsi-mercedes-skutecne-dostal-jen-motory-z-ciny-zadne-jine-a-dalsi-novinky-na-tom-budou-stejne
Pokud je otázka zda koncern WW padne a nebude vyrábět, či se odstěhuje celá továrna do USA (levné energie, nebo ho budou v Německu vyrábět číňani, je odpověď jasná.
Lepší vyrábět s Čínou, než vůbec.
Škodovka v MB vyrábí nejlevnější auto Škoda Kylaq v Indii pro Indii.
Stojí v přepočtu na naše 220.000,-Kč a v Evropě nejde koupit.
https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2024-11-07-zcela-nova-skoda-kylaq-nova-era-znacky-skoda-v-oblibenem-indickem-segmentu-vozu-suv-s-delkou-do-4-metru
Pokud ty nesmyslné ekologické omezení (spolu s EU) padnou, třeba se Kylaq bude prodávat i u nás.
Bude, za 600 000.
Klidně si koupím Audi, bude-li čínské a nebude-li elektrické. Za stejných podmínek bych si koupil ostatně třeba i škodovku, pokud začne Škoda v čínském držení dělat zase pěkná auta.
Žasnu, čeho jsme se dožili.
Kamarád bydlí v Holandsku . Jezdí 2x ročně do Čech . Prodal pasata , koupil teslu a jezdí od nabíječky k nabíječce . Po staru to vzal na jeden vrz… Dobře mu tak .
Re: hj
Hmm…, váš kámoš má zálibu v bydlení na státních hranicích?
Pokud si jakž takž pamatuju, z Venla na Rozvadov to je něco málo přes 630 km. Nejkratší je to do Herleenu, tam to bylo asi 605 km. Při padesátilitrové ojro-nádrži to je docela pakárna zajet to na jeden zátah…
Groningen , narazil si tam babu , když vozil do čech čerstvé ryby . 1x týdně , ale na to měl lidi .
Pane Alefe, pravděpodobně nemáte tušení, co obnáší být řadovým zaměstnancem čínské firmy. Kdysi jsem o tom cosi napsal jako ten, kdo z managementu takové firmy odešel do důchodu, když přesluhoval nějaký ten rok, nemusel, ale už neměl na to žaludek. Pro Vás, pokud pamatuji, byly důležitější než věc sama, přechodníky. Čím to, vlastně nevím. Snad Vám nekřivdím.