27 července, 2024

Viribus unitis

Dnešní text bych mohl mít jako projev na Václaváku… ale já si na pódium napsal jiný, tak tento dávám do placu:

Když se spojí voliči, spojí se i politici. Nikdy to není naopak. Pětikolka se spojila díky tomu, že její voliči přestali řešit rozdíly mezi nimi. Fiala se stal premiérem díky tomu, že nevadil voličům TOPky, i když šel do voleb s úplně jinými sliby, než co pak začal dělat. Rakušan se stal ministrem vnitra, protože nevadil ani těm voličům Pirátů, které hladce ojebal hned ve volbách. Pětikolka drží pohromadě, protože Dozimetr vadí nám dezolátům, ale žádnému voliči Pětikolky to nezvedá krevní tlak.

Dnes na Václaváku děláme krok k tomu, aby mohla spolupracovat i opozice. Na Václaváku dnes nebudou jen voliči PRO, ale také voliči SPD, ANO a dalších stran. Voliči ANO musejí svým lídrům umožnit, aby mohli udělat koalici s SPD a s PRO. Voliči SPD musejí umožnit, aby Okamura mohl udělat koalici s PRO a ANO. A voliči PRO musejí umožnit koalici s ANO a SPD. Pokud to voličům nebude vadit a naopak si to budou přát, nakonec si to budou přát i předsedové stran. Chtějí uspět ve volbách.

To my, voliči, musíme překonat rozdíly, které mezi těmi stranami jsou. My tam na náměstí musíme překonat rozdíly, které jsou mezi jednotlivými lídry i řečníky. My musíme unést, že politika je umění možného a kompromis. Voliči Pětikolky nepíší Fialovi, ať okamžitě vyhodí Rakušana… I my se musíme vyrovnat s tím, že nikdy nebude úplně dokonale po našem a pokud chceme otočit kormidlo vývoje, budeme muset vydržet hodně dlouho, zkousnout kdejaké nepříjemnosti a tlačit a tlačit a tlačit.

Dnes na Václaváku děláme krok k budoucí spolupráci těch, kteří Fialovu vládu považují za nejhorší katastrofu od roku 89 (a možná i od roku 1918). Jednota zdola. Jednota, díky které bude možná spolupráce mezi těmi, kteří si ji dnes z mnoha důvodů ještě nedovedou představit. Jednota zdola, která může otupit hroty, zahladit staré spory, udělat čáru za minulostí. Jednota těch, kteří mají o budoucnosti různé představy, ale vládu hodnotí naprosto shodně.

Václavák je jednota aktivních. Těch, kteří ve jménu budoucnosti sáhli do vrecka pro peníze, zrušili rodinné oslavy a raději jeli do Prahy demonstrovat. Od doby, co jezdím na demonstrace, mnohem méně diskutuju na internetu a mnohem méně vážně beru ty, kteří radí z gauče. Ale o to víc si vážím těch, kteří se mnou přijdou diskutovat tam pod pódium. To jsou ti, kteří se ptají, co by mohli ještě udělat pro svoji zemi a nedávají podmínky, co se nejprve musí stát, aby také přišli. Nedávají ultimáta, co si kdo musí myslet, jak musí myslet a kde přesně musí stát. V zákopu se člověk neptá, kdo stojí vedle něj. Stačí, že střílí stejným směrem. To jsou ti, se kterými chci dnes být, poslouchat jejich názory, vyslechnout si jejich rady a přemýšlet, jak z toho udělat realitu.

Nevím, jak dnešní demonstrace dopadne. Ale vím, že dnes budu mezi svými. Ať už budou pro svoji budoucnost volit kohokoliv. Dnes budu s těmi, kteří o své volbě budou přemýšlet, protože jim to ještě není všechno jedno.

Od jedenácti hodin mě najdete u pódia. Rád si tam s vámi podám ruku.

Jo… abych nezapomněl…. Zítřejší článek určitě vyjde se zpožděním… mám to z Prahy přece jen daleko

Váš Vidlák

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihu (nebo knihy) z nabídky.  

359 thoughts on “Viribus unitis

    1. Hezčeji vypadá 200 000. Je to fuk. Venclplac nic moc, věci veřejné byly totéž co pronatující prousa a pravicující Raichel. Cloumá mnou pesimismus.

      1. A proč? Inu protože se všechna masová, lidová shromáždění úplně změnila, tedy pokud se jejich hybatelé dostali v parlament, tak byli zakoupení odessmany, jejich béčky (ostatními pravicujícími partajemi)resp. těmi co mají nakradeno. Nebo snad nějaké hnutí zdola dopadlo od 89 jinak? Ne, optimistou nejsem.

  1. Ovce za ohradou harpagondechujckého koncentráku, mají v hlavách vypálené eště z 89.tého , že pré stačí zadupat a harpagondechuj fšeho nechá, sedne si za stůl s umělcama, barikádníkama a důchodcama a bude vyjednávat o převzetí moči.

    Výsledkem je jen to, že sete pod rozlišovací schopností parazitů. Voni už mají smlouvy. Na vaše ofčí ména.
    Oni berou, vy platíte. Hotové

  2. Jak tak sleduji cvrkot na sítích, po dnešní demonstraci, tak mi to nedá, se ptát.
    Když je slepenina všeho schopna a neštítí se, za naše peníze, realizovat kampaně na zlepšení její image, to je prokazatelné. Tak mě napadá kolikpak má ještě placených farmiček, možná ziskovkářů, kteří řádí na diskusích a dehonestují všechno protivládní.
    A k těm, co tu rypáčkují. Někdo vynaložil svůj čas a prachy, zorganizoval akci. Co jste udělali vy? Kromě toho, že mlátíte do klávesnice. Nebo také nějaká ta farmička?

    1. Dneska jsem četl, že vláda utratila 16 milionů jenom za tu poslední kampaň proti důchodcům. Kolik důchodců by za těch 16 milionů žilo celé léta? Docela dost. Jsou to svině.

      1. Bilion, páč důchodci sou nazýváni jen sprostým eufemizmem vlastníků této země. Nó.
        Oni pak mají předávat podíly potomkům, na půdě, rozpočtu a rozhodování o zemi, tak sámo , „co sme my, budete i vy“.

        Oni mají psát svý potřeby a za každej den, týden, měsíc, rok, se vykrystalizuje TO, co lidi potřebují.
        Vše ostatní je mamon, kurvaharpagondechujština, zlodějina a podvody.

          1. No, potěším vás, sledoval sem vidláka, a von aniž by chtěl dlouho vykládat právnické názory, musel říct nějaké potřeby, o kerých si myslí, že změní , něcdo. Byl snad jediný. Sláva

    2. Já vím, bába jedovatá, ale napadlo mne co tak asi budou muset udělat příštěaby lidí ubylo. Přece sem nebudou lítat naťáci a dělat odpolední mecheche vždycky, když bude mýt nejaká lidská sešlost.
      Jak vlastně dopadlo to jejich odpůldne.? Nebví někdo

  3. Myslím, že Vidlák samotný má větší význam, než organizovaná demonstrace.
    Něco jiného by byla živelná demoška s neznámým koncem.

    1. Jo.
      V podstatě si myslím to samý. Kdyby se organizace demonstrace dokázala vymknout ze scénáře Koudelkovců a dokázali ji převzít lidi formátu Lorence, asi by byla šance na změnu.
      Takhle se jen upustí napětí…

    1. Tak dneska václavák nejvíc naprd ze všech. Účast je bohužel stále slabší (podle srovnávacích metod max 50 tis.) Ze zdravotních důvodů se nemohu tísnit pod koněm, takže na úrovni hotelu Evropa nebylo slyšet už prakticky nic. Za Vrábela měli u Melantrichu velkou obrazovku a bedny, teď bohužel nic.

      Vidláku, ptám se? Kde zůstaly ty objednané autobusy, kde je ta skvělá organizační práce – ani jeden bilboard, ani jeden plakát. Proč tam nepřišli s Bohumírem ty odboráři? Kde jsou ty Jindrovy prachy abysme i my, mrzáci slyšeli a viděli co se na pódiu děje?

      Vůbec se však nedivím, na dnešek se mi podařilo přesvědčit už jenom jednoho člověka, ostatní mi řekli, že se stejně nic nezmění. A mají pravdu. Vidláku ptám se? Kde je to blokování vládních budov a další slibované nátlakové akce? Proč nikdo neblokuje dálnici? Když to může dělat pár pomatenců z poslední generace a soud jim dá za pravdu, tak proč my ne?

      Lidi prostě vidí, že je to bozzubé a liché. Jenom kecy v kleci. Byl jsem na všech václavákách, ale tohle byla ta největší bída. Buď něco fakt rozjedem, nebo bude příští václavák jenom trapná ostuda o pár zoufalcích.

      1. Nemají to sečtený, neví gdo a proč by to dělal, gdo s něma chce podíly na půdě, rozpočtu a rozhodovat o tem, a doopravdy, a nevědí co si myslí o nich „“zaměstnavatel““, otrokář na nebe vzatej, kvůli temu nemá cenu přijít o tu poslední šanci na pojebanou harpagondechujckou „práci“.

      2. Samkova mela projev jo , vubec ji nevadilo , ze k muzum , kdyz si zakazala,
        si je zamestnavat ve sve kancelari..Splhat ke korytum je ale neco jineho ..
        Smazavani a lstivy a zakerny bez varovani , /bez odvolani anonymnich zlodeju/, prispevku i mych , asi neprobirali mezi temi 50ti tisicemi ,
        ucastniku , ve stotisicich..
        Pruvody jako v 89 sou zakazany ovsem , shromazdeni jinde ,by
        nezarucilo presnou registraci vsech zucastnenych ke spokojenosti
        vlady , nepisu ktery vlady..
        Samkova uz by zavirala , ale mela by jmenovat koho a za co presne.
        Ale to demagogie , zavdecit se davu a strach nedovoluji.
        Snazila se snaziva , dohnat veci z podia ke konfliktu.
        Tady sme si ji proprali ,tak se prodira jinudy a co asi umi,mimo kecy…
        A nemuze bejt s temahle lip..
        Bezmoci a neschopnosti vyvazujou milony kecu , bez konkretniho vyznamu…

  4. PL: Samková:„Nesouhlasím, já žádám, aby byli odvedeni, do vyšetřovací vazby a před soud.
    Hm…. Prosím právní konstrukci…..

    1. Paní Samková Vám jistě vyhoví. Má to být v tvrdé vazbě, nebo stačí měkká? Stužka ovíjející konstrukci by měla být v jaké barvě? A zaslat na adresu jakou?

    2. Samkova byla nejslabsi z cele demosky. Co tim sledovali ze ji tam nechali zajikave, rozrusene, indisponovane blabolit, to fakt nevim…

      1. BANdito, vy nemáte zkušenost s pocitem, že naživo mluvíte k desetitisícům lidí.
        To často, nejvíc při live-přenosech, znervózní i leckterého profesionála.
        Je to pocit zodpovědnosti, který vám stahuje a vysušuje hrdlo, mění hlas a gumuje paměť.

        Každému z nás tady, postavit nás na takové pódium, před tolik lidí, co čekají na každé vaše slovo, by hovno pískalo v poslední zatáčce, sucho v krku a prázdno v hlavě.
        Někde si to sami vyzkoušejte, mluvit třeba jen ke stovce lidí v kulturáku. Schválně, kolikrát se překecnete, seknete, nebo kolik vám toho vypadne z hlavy.

        1. Jenže má dlouholetý trénink ze soudních jednání a před obecenstvem nemluví poprvé. I profi politici se předem připravují. Přinejmenším mají rámcovou osnovu. I kdo má přirozený talent, musí cvičit. To platí ve všem. Projev před tak velkým publikem musí být připravený. Musí mít pointu a gradaci. A, co si může dovolit laik, nemůže si dovolit odborník ve svém oboru. Když to přeženu, jako by astronom prohlásil, že Země je placatá. Chápu působení „atmosféry“, jak obtížné je mluvit k publiku v počtu desetitisíců. Jenže účelem projevu je ono publikum ovládnout, ne se jím nechat ovládnout. Je dostatek archivního materiálu pro učení se od mistrů. Třebaže nakonec dopadli špatně. Ale nebylo to z příčiny chabých řečnických výkonů.
          Kdyby Fialu z něčeho obvinila, co by alespoň na první poslech mělo hlavu a patu, jenže místo toho začít takhle zprostředka, do vazby a před soud? Bez obvinění? Za co? Rozsudek mu přečteme před popravou? Případně.
          Pak, jako bych to slyšel, „Tohle je opoziční představa právního státu?“
          Připouštím, že z něčího pohledu ano.
          Z mého pohledu ne.
          Padni komu padni.

        2. Tecočampe, pokud to byla JUDr. Klára Samková, tak ta je a) advokátka, zvyklá mluvit před soudy, b) velmi zkušená politička (ROI, ODS, TOP9, Úsvit a Apači) a c) protimuslimská aktivistka.
          Za d) mám z jejích článků zde dojem, že sebevědomí má víc než dost.

        3. Kdyz nekdo neco neumi tak to nema delat.
          Kterej ten i nervozni , leckterej profesional , zadnej priklad ,
          leckteryho prispevkare samozrejme neni…

    3. Pokud jsem dobře vnímal (po dni stráveném na „slavnosti zelí“) tak mi to všechno připadá tak nějak „přes sklo“.
      ===
      Kachna s Otickým zelím byla vynikající, kapely hrály nahlas, naštěstí docela rytmicky, sbory zpívaly, starosta žvatlal a spokojeně se usmíval. Z Mošnova sem nic nedoléhalo a z Prahy už vůbec ne. Lidi mají jiné starosti.

  5. Na demonstraci reagoval i premiér Petr Fiala (ODS). „Shromáždění jsem zaznamenal jen okrajově. Den jsem strávil na Dnech NATO v Mošnově, které navštívilo zhruba 100 tisíc lidí,“ uvedl pro CNN Prima NEWS předseda vlády. Vedle toho ministr Vít Rakušan konstatoval, že protivládní protest vnímá jako legitimní projev nespokojenosti části lidí. Za nepřijatelné má využívání nespokojenosti k podněcování nenávisti.

    1. Od nadšeně zvoleného psychopata nemůžete očekávat nic lepšího. Nejvyšší čas vyměnit mávátka a třepetalky za něco onačejšího.

        1. SSoudruh Schumacher je milec ž.dovstva, tedy i toho Fialového hnusu. I když ANOfert s ž.dy Babišem a Jourovou jsou na podobné ničivé úrovni. Viz koronafašismus podle not mezinárodních satanistů.
          https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Prulom-Odskodneni-za-covid-Vlada-bude-vzdorovat-ale-Pravnik-Nielsen-radi-co-delat-742954

          Šmejdy trestat za zločinné spolčení! Za účast na genocidě! Za podporu genocidy! Za rozkrádání státního majetku, SSoudruhu Schumachere, ševče!

          1. Tak to sepište a vystavte před zdejší porotou ke zhodnocení brilance Vašich úvah skutkových a právních. To je jenom řečnická výzva. Protože na to nemáte.

            Milec židovstva, ssoudruh, ale také fašista, nacista…..Co se tady člověk o sobě nedoví. To zní stejně dobře jako schvalování, podněcování, popírání… všechno naráz.

            Ale, jestliže, no proč ne. Židy mám rád. Ne všechny. Tak jako ne všechny lidi, to dá rozum.
            Proč je mám rád? Mám rád chytré lidi. Přinejmenším se s nimi príma kecá.
            Vás bych si nedovolil z něčeho takového podezírat. Ostatně jste gój. Sám se tak nazýváte. Příhodně. V onom významu, ve kterém chytří Židé to pojmenování užívají.
            Milec židovstva? Od Vás to beru jako poklonu. Anebo, spíš, závist.

            1. To mě těší, že se odhalil košer SSoudruh. 🕎
              Jaká je ideologie židovstva?

              24) Náš lid věrně uchovává náboženské zvyky svých praotců.
              25) Náš zájem vyžaduje, abychom ukazovali porozumění pro sociální otázky, zejména pro takové, které by směřovaly ke zlepšení poměrů pracujících tříd. Ve skutečnosti ovšem musíme usilovat o to, abychom se zmocnili této stránky veřejného mínění a udávali její směr. 26) Zaslepenost davu a jeho sklon k tomu, aby se nechával klamat patetickými frázemi, nám umožní snadno se jej zmocnit. Dopomůže nám k tomu popularita a důvěra v jistých kruzích. Mezi našimi lidmi snadno najdeme takové, kteří dokáží své vyumělkované city zahalit do takové výřečnosti, jako upřímný křesťan své skutečné přesvědčení. 27) Je nutné, aby proletář byl Židům nakloněn a podřízen těm, kdo mají peníze. My jej potom budeme podněcovat k revolucím a převratům. Každá taková katastrofa nás ve svém snažení přivede blíž k cíli, k onomu cíli, jímž je panování nad celým světem, jak bylo prorokováno našemu otci Abrahámovi. (Přetisk z brožury V židovských chapadlech.)

              1. „Protokoly“ jsem také četl. Na Slovensku vyšly pod názvem Kniežata zloby.
                Za novodobé vydání tohoto podvrhu snad padl nějaký trest. Mně se text líbí. Zajímavé myšlenky, mimo jiné inspirované Machiavelliho „Vladařem“ (Knieža). A tehdejšími socialisty. Podvrh namířený i proti nim.
                Inspirativní. I na hnoji mohou vyrůst růže.
                A samozřejmě znát Bibli. Stará smlouva. Pátá kniha Mojžíšova, Ezechiel. Popis genocidy. Za citace jsem si kdysi vysloužil nazvání antisemitou. Ostatně jako Semity by byli jen Židé…

                Lecos co citujete je zobecnitelné a použitelné pro vlastní program.
                „Česká otázka.“ U Židů je náboženství neoddělitelným základem jejich národní identity. Spojovatelem na celém světě. Umožnilo jim jako národu přežít po tisíciletí. I bez vlastního státu. Jeho základ mají v sobě. To nejcennější si nosí v hlavě. Jako nehmotné bohatství kdekoli přemění v hmotné. Z jediného zrna časem získají lán. Zatím co „gój“, vídáváme to čím dál častěji, své i pětileté dítě vozí v kočárku, židovské se učí číst z Tóry. Je to příklad jednoho z úspěšných konceptů. Jiným je například základ kultury čínské, do kterého patří učení Konfuciovo.

                Stejně mladší vyvíjející se Islám, s dílčím základem v „Knize“ , jejíž je prakticky lokalizací, a křesťanství. Obsahující praktická pravidla pro přežití, použitelná jako základ civilizace.

                Celé dějiny člověka jsou dějinami náboženství. Civilizační úpadek je spojen s úpadkem náboženství jako nositele základních hodnot.
                Náboženství včetně kultických rituálů sloužící jako spojovatel i nástroj ovládání. Mnohé v základu racionální.

                Toho si byli vědomi příkladmo komunisté a němečtí nacisté. Ne náhodou Mein Kampf ne nazýván Biblí nacismu. Národ vyvolený, země zaslíbená, národy klaté určené dílem k vyhubení dílem k zotročení. „Neboť já jsem váš Bůh, žárlivě milující. Dál jsem vám tuto zemi…“
                Já jsem váš Vůdce….prozřetelnost…Das Deutsches Volk!….

                Jenže, co o tomhle a nejen tomhle „gój“ může tušit natož vědět. Mumlá svoje „krleš, krleš“.

                Hnutí politická mají, v různé míře rysy náboženské. Je to, jak víme, přirozené. Včetně zbožšťování vůdců.

                Tak i nyní zde. Václavský kargokult, „Svědkové Rajchlovi“, „Prorok Vidlák“, svatá Klára….

                Na obzoru…“Camelot!“ (nadšeně).
                Schumacher: Vždyť jsou to jenom kulisy.

                Nic ve zlém, vy ostatní přemýšlející. Mnohé co nyní máte za jedinečné, výrobců jiné podobě už bylo, a ne jednou. Vhodné si z toho vzít poučení co a jak….

                To samozřejmě neplatí pro „góje“ prskajícího svoje „krleš krleš“. A pro jemu podobné.

  6. Tak nevím, všichni na té demošce jsou neplatičí pravdatelevize? Já jen, kde byli nějací reportéři kavčího hnízda?

    Není to na po§rání? Na straně jedné adorování vojenského šrotu, který vraždí lidi. Na straně druhé demonstrace na§raných lidí, kterým vládní parchanti tahají jejich peníze právě na ten vojenský šrot. Šrot, který je pro nás totálně na houno, jen pár zelených gum jej má jako hračky.

    Je šílené, kam se naše společnost dostala. Nechá se manipulovat paznechty, kteří mají v palicích vymeteno.
    Najde někdo jednoho jediného z vlády, který to má v palici srovnané? Najde někdo jednoho jediného v bruselském molochu, kterému by uznale poklepal na rameno?
    Náš „spojenec“ jehož představitelem je senilní stařec si nás omotává kolem prstu a my ještě vesele hýkáme.
    Zmar, zmar, zmar.

    A ještě sem přihodím jednoho SKRČÁLKA, který se aktivně podílel na dehonestaci Větvičky. Už si našel jiný objekt https://trcalek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=806388
    By mě zajímalo, jestli toho paznechta někdo osobně zná a jestli je to stejný chrchel, jak jeho výtvory.

      1. Tento kretén „publikoval“ už na Lidovkách, dokud tam byly blogy. I tehdy se projevoval podobně slabomyslně.

        Nevím o nikom, kdo by ho osobně znal, ale nepátral jsem, nemyslím, že je o co stát.

        V redakci iDěsu jeho identitu Benga jistě zná.

        1. Jen málokdy jsem dřív četl blogy toho kreténa Trčálka, to když ještě „kariéru“ přímo nestavěl na tomto vykrádání hrobek.
          Málokdy proto, že opravdu jen málokdy, dávaly jeho vlastní texty nějaký smysl, měly – li vůbec nějaký mít.
          Myslím, že tohle psychopatické vykrádání hrobek, bude mít i nějaké přiřazené číslo diagnosy.
          Ideální by možná bylo, aby se při nějaké další krádeži, dopustil až takového přešlapu, za který by jej šlo přímo stíhat, ne jen odstřelit z blogu.
          Všiml jsem si už, že to není jen slovíčkaření, jako na začátcích, ale už brutal překrucování významů a celkového vyznění textu.
          Není to blbec, blbec neumí s PC, obecně s pohybem na netu a nedokázal by si na to ani vydělat, ani udělat čas.
          Je to vážně nemocný člověk a jeho nebezpečnost tkví imho v tom, že je schopen kandidovat např. do zastupitelstva města a tam uspět…

          1. Proč hned tak vulgárně…
            On může psát (pokud nevyzývá k násilí) a Vy ho nemusíte číst. A už vůbec mu nemusíte dělat reklamu. Kdy i negativní reklama je reklamou.
            Já znám jiného pana Trčálka, hraje kytaru v kapele Marxova tchýně. Hodný člověk, dobře se s nim povídá.

            Když už jsme u té hudby, tak jsem poslouchal toho baletního mistra, nebo čím je. Dneska na Václaváku. Příliš mnoho slov (srovnej s výrokem Johna Cage , proneseném na adresu Philipa Glasse : „Philipe, příliš mnoho not, příliš mnoho not, příliš mnoho not.“) 😀

            1. Co tím chcete říct? Ten váš Trčálek je správňák, tak tohle šméčko stejného příjmení musí být charakter, protože se jmenuje stejně?

          2. Já si myslím, že je to zlomyslný člověk, který dobře ví, co dělá. Sám jsem s ním měl, což asi nepřekvapí, konflikt.

            Pozoruhodné je, že Větvu z blogů vykopli a Trčálka, ač by ho podle vlastních regulí mohli a měli zrušit za každý jeho článek několikrát, si tam nechávají; svědčí to o čemsi.

          3. Nemocný ne. Nepsychiatrizujte.

            Kdysi několik lékařů včetně primářky oddělení v psych. léčebně hluboce analyzovalo jednoho pacienta a nakonec vynesla paní primářka verdikt: je to jen takovej prdlouš.

            Trčálek je prdlouš.

      2. iděs blog už je jenom pozoruhodná sbírka ideově nezávadných, nebo přímo přitakávačů.
        Těch pár, co se ještě dají číst, brzy zmizí také. Snítilý, Štoflová, Irein..
        Víte, že původně na blogu iděsu začínal třeba i režisér Rudolf Havlík? Pamatuju si ho, byl to absolutně nekorektní nářez, za který by jej dneska už asi zavřeli, ani by se to nedostalo na web.
        Jenže to ještě u cenzorů neseděl privilegovaný angažovaný cigán a bylo tam i pár dalších, normálních adminů, co ale postupem času vyházeli.
        U Větvičky to tak snadno nešlo. Záminka i člověk, který by jej takto smázl, to všecko se hledalo dlouho, protože smáznout blogera s takovou popularitou, to už chce mimořádného blboňa. Ale našli ho…

        1. On totiž Větva nebyl zdaleka první. Ta ideologická čistka probíhá už dlouho. Postupně tak vyhnali všechny normální lidi a zůstali tam jenom retardi, kterým to politicky myslí.

  7. Skládám poklonu účastníkům. Nečekal jsem, že účast bude taková. Docela se bavím, jak režimní plátky píšou o jednotkách tisíců. Když se podívám na ty fotky shora, tak to bylo skoro plný.

    1. Bylo, p. polo, bylo. A to jsou snímky skutečné účasti ještě malinko zkreslené tím, že bylo hodně horko a lidi se snažili co nejvíce nacpat ze středu plochy do zastíněné strany Václaváku a na chodníky pod stromy, takže tam nebylo k projití, ale na fotkách shora pak nejsou tak dobře vidět.

      1. Ano, teto Karlo! Prošla jsem si celý Václavák a až mě to zaskočilo, kolik lidí se tlačilo u domů, u výloh obchodů, pod stromy – byl strašný pařák. Já sama také vyhledávala stín.
        Zkoušela jsem odhadnout počet lidí, co se dnes účastnili demonstrace, myslím si, že to mohlo být 90 tisíc, plus mínus autobus.

  8. Můžu se mýlit, protože tam osobně nemůžu být. Ale minimálně mně připadá, že když teď koukám na Letnou, je tam víc mladých tváří. Připadne mi, znovu, můžu se mýlit, ale jako by to o pár let tam omládlo. Což by byl zaznamenáníhodný ukazatel. Jistě ti, kdo osobně jsou tam, si takových věcí všímají a můj pohled buď potvrdí, nebo opraví.

    1. Sledovala jsem to na Václaváku z různých live přenosů (nebyla jsem tam osobně, jsem dlouhodobě nemocná a nedala bych to) a máte pravdu – i podle mne tam byli převážně lidé kolem stř. věku a docela dost úplně mladých , rozhodně tam bylo mnohem méně hůř se pohybujících starších lidí, než při minulých demonstracích. Ona taky vyhlídka na 3 hodiny stání, nebo na takovou štreku na Letnou, asi spoustu lidí odradila.

      Nevím, jestli jste to někdo sledoval na Raptoru, neměli jste pocit, že to Raptor sabotoval?
      Rozhodně proti přenosu na YT vynechával proslovy, natáčel místo toho rozhovory s lidmi, a jeho záběry byly do prázdnějších míst, o komentářích radši nemluvím. Naštěstí nebyli jediní, dalo se vyhledat jinde.

      Vidlák byl skvělý jako vždycky, podle mne měl nejlepší obsah řeči a moc se mi líbil Foldyna. Oba nebyli moc dlouzí, prostě krátce, rázně a výstižně.

      Ještě k účasti – PRO má na stránkách výpočet podle nějaké agentury asi 101 tisíc.
      Mě jen baví křeče médií, jak mluví o jednotkách tisíc, přitom to dnes řídlo až za Vodičkovou a když tam před rokem byli chvilkaři k Opletalce, psali o vyšších desetitisících. Ti museli trpět, teď budou tři dny vymýšlet, jak co překroutit. Strašně podceňují lidi.

      Vždycky je mi líto, že tam nejsem, ale pomalu se smiřuji s tím, že taky holt nemůžu mít všechno.

      1. Účast:
        podle této fotky https://i3.cn.cz/1694867943_P2023091603071.jpg
        to nemohlo být víc než 40 tisíc.
        Ve spodní části náměstí („od kolejí dolů“) demonstranti nejsou.
        Plocha horní části náměstí „od koně“ „po tramvajové koleje“ je asi 20000 m2. Při průměrně 2 osobách na m2 (lidé jsou namačkáni pod pódiem, ale směrem dolů to výrazně řídne) to vychází 40 tisíc.

        To, co uvádí PRO na svých stránkách https://stranapro.cz/wp-content/uploads/2023/09/Bez-nazvu-3-1024×444.jpg
        , počítá i spodní část náměstí, plochu 22845 m2 a „hustotu davu“ 4,45 osoby na m2. Což je nesmysl.

            1. Milý Zborcený Harfytone, byly tam ofce, a ten počet je ve skutečnosti nepodstatný. Gdyby chtěli něco změnit, pošlou ze svého stanoviště na Vyšehradě na hrad depeši, že do setmění ať se fšichni kolaboranti s cizí mocí vystěhujou. Jenže tam pré bydlí žlutej špendlík. Takže by to museli poslat asi odjinud. Nebo nevím odkaď.

    2. Ano, mladých lidí tam zatím ze všech demošek bylo asi nejvíc. Je to fajn. Věřím, že k tomu přispívá docela dost i mladý Gregor, který se snaží jednoduše a docela vtipně podávat informace stylem, který by mohl tuhle generaci oslovit. Chtělo by to více takových Gregorů.

  9. Covid….. Prymulova „cesta do Moskvy pro Sputnik…“
    Nynější vláda je zatím posledním článkem řetězu průserů po sobě jdoucích.
    Zatím posledním.

      1. Kyselá p….
        Nebyl jste tam, ale hned jste přispěchal s kritikou. Prý Rajchl přečetl program PRO… no, tak asi se ten program neliší od požadavků českých občanů, ne?

        1. Schumacherovi v příspěvku z 19:27 jen vypadlo sloveso „jsem“.

          Ale vy Aleno, vy svou denní dávku pičování někde vypustit musíte, že ano?

          1. Ano, ale nevypadl. Vynechal. Kontext. Úspornost. Kdo jiný než pisatel neuveden-li jiný?
            Nerozumím kterak do toho zamontovala Rajchla. Mozkové pochody. Projekce. Ženské „myšlení“?

  10. Je nepochybné, že předvolební shromáždění bylo úspěšné. Všichni mohou být spokojeni. Staré osvědčené kádry, Rajchl, Vacek a Balvín postupují vpřed. Slib věrnosti atlantické obludě a jejím hodnotám zvládli tak nějak po česku. Budoucí koalice ANO+ODS+PRO je zase o něco reálnější.

    Teď by se hodil Vlk. Kdo jiný by se piplal s počítáním možných budoucích koalic. KDU-ČSL se vždy hnusila a pořád hnusí všem, zejména brněnské ODS. STAN se dnes hnusí zejména starostům v obcích. TOP09, to je co? Piráti mají potenciál. Dostáli svému jménu, na rozdíl od kdysi SOCDEM břídilů dokázali krást hned druhý den po dosazení do funkcí. Dředařova DIA usilovně pracuje na prosazení atlantisty protlačovaného digitálního koncentráku.

    Buď jak buď, dnešní Václavák znamenal předěl. Kdokoliv to bude tvrdit, bude mít pravdu. Každý jej ale bude chápat ze své perspektivy a svých očekávání.

  11. Vrábelům přišlo pár lidí, Rajchlovi přišlo fakt dost – z Václaváku spousta lidí jela rovnou domů a ti lidi, co šli pochodem, tak teď ještě pořád přicházejí a zaplňují Letnou, kde se demonstrace bude ukončovat. Tím je rozhodnuto – budu PRO volit. Když se zbaví Vacka budu rád, ale nebudu štěpit.

  12. Byl jsem tam na začátek demonstrace, ve 14 h.
    Plno bylo až po Štěpánskou, pak to řídlo až po Jindřišskou, kde jezdí tramvaje.
    Jak to bylo později nevím.
    Rajchl, co se účasti týče, narazil na strop.
    Milion chvilek na rozdíl od Rajchla dokázal přitáhnout na Letnou mnohem více lidí a s Babišem to stejně nehlo. A na Letné jsem nepotkal žádného opilce, zatímco dneska ano.

    1. To se nedá srovnávat. Michprd byl obden v televizi, ten zrzavej kripl Minář měl předpalcený místo ve všech režimních sračkometech a mli neomezený rozpočet daný podporou Sorosových ziskovek a americkw´ ambasády. Dnešní akce je proti tomu malej podnik.

      1. Protože se to nestalo, nevíme, jak by se vláda chovala, pokud by nebyly ani tyto demonstrace. „Stejně by jí to bylo jedno, stejně by…“- pořád jsou to spekulace, nelze proto říct – nebyla nátlakem. Nebylo totiž to „by“.
        Nehledám můstek ke zdůvodnění demonstrace, nicméně, že by vláda ale uměla ještě přitvrdit, to nám ukazuje sama. Navíc, je jedno, jestli skutečný počet je 80.000 nebo 100.000, podstatné je, že se nesnížil. On tam není teď národ. Jen část z něj, zbytek národa to jen sleduje. Ten počet je jak barometr. Neklesá, což je skutečně důležitý jev. Bylo mnoho důvodů očekávat, že už jich bude míň, protože už je to přes rok a je to pro mnohé zdlouhavé. Ale ne, pravidelně plný Václavák „oznamuje“ ostatním, že mají k čemu se přidat.

        Dnešek je další krok, není to finále, podle kterého by se mohlo hodnotit to pro mnohé vytoužené – k ničemu . Jak tam zaznělo, zase to vládě ubralo z délky mandátu. Že to není vidět neznamená, že to není vůbec. Jsem přesvědčen, že za měsíc se pokračuje. A jestli bude potřeba, zase a zase. Každý den, ubraný vládě, je dobrý den.

        1. Z mého pohledu je významnější , že rostou rozpory v pětikoalici. Někteří více než jiní zjišťují, že přihořívá, a že by mohli dopadnout jako „spolu chyceni, spolu oběšeni“. Že tenhle projekt se jim nelíbí, rádi by vystoupili, jenže jsou jako opice s prackou v láhvi, nechtějí se pusti moci. Každý den dobrý. Jenže na druhou stranu, ledovec před přídí se blíží, v podpalubí hoří v uhelném bunkru. Na palubě se tančí, ale někteří jsou ve střehu a starají se aby urvali místo v záchranném člunu. Někteří mají i člun vlastní.

    2. A co po michprdech vlastně zbylo? Stejně velké nevábně páchnoucí hnědé nic jako v dobách jejich největší „slávy“.

      1. Nevidím důvod, proč tam být déle, vždyť se tam pořád opakuje to samé…je to jako figurky na orloji. Co uslyšíte na ČT nevím, já nic, protože bednu nemám.

    3. milion chvilek má spoustu veřejných peněz z ČR i ze západní centrály + mají všechna větší média……..a dlouholetě pěstovanou nenávist vůči babišovi

      to je jako porovnávat FC barcelonu a FK kamenná lhota

      1. Tak fakt je, že vnadná Čvančarka ani režimní Andula se tentokrát nedostavily. Dokonce ani Svěrač , a ten vleze všude.
        😀

      1. Od koně k Jidřišské 10000? Řekl bych o něco víc než minule.Samozřejmě že více než 10 000.
        Odpálil jsem dříve než dopsal.

  13. Nevím, kdo to tam teď (15:19) mluví, ale s covidem ať jde do hajzlu. Stejně tak s chlubením se, jak za covidu spojili své síly a sabotovali vládní opatření 🙁
    Takový subjekt nebudu volit už jen proto, že si podobnou sabotáž klidně střihnou znovu. Běda koaličnímu partnerovi něčeho takového.

    Náměstí je plné, což je super.
    Ale ti co mluví, si spíš dělají předvolební kampaň.

    Hm, a 15:22 další covidový „revolucionář“ – nějaký Vrána.
    Takže nazdar, tohle fakt ne.

    1. Kvůli odvaze vzepřít se té hnusné covidové diktatuře (naprosto bezprecendentní omezení občanských práv s tichým souhlasem části dnešní 5K !!!, jinak by to Babiš neudržel) jsem pana Dostála nebo Nielsena právě začal sledovat a „vzal na milost“. Kdyby si to nepokazili protizápadním postojem…

      1. Ti co se nechali vyděsit, zarouškovat i ve vlastním autě a mají v sobě pět mRnna teček, nikdy nebudou mít rádi ty druhé, kteří narozdíl od nich dali najevo odvahu.

    2. „ale s covidem ať jde do hajzlu“
      Jak vás rád čtu, tak v tomhle jste poněkud mimo. Covid by měl být naopak monstrtéma pořád. Covid je zářným příkladem toho, co umí korporátní fašismus v plné parádě. A jen pro vysvětlení. Nejsem žádný antivaxer. Očkování bylo super, dokud jsme se nedostali do spárů západních korporací, které se zmocnily všeho kolem vakcín a jejich jediným cílem je pohádkové zbohatnutí vlastníků a akcionářů za každou cenu. Jsou falšovány výsledky výzkumů, brutálně umlčován jakýkoli kritický hlas a nikdo ve skutečnosti nemá kontrolu nad tím, co a jak korporace vlastně vyrábějí a prodávají. A v důsledku vyšachování státu ze hry a monoplizaci trhu si jednoduše pár domněle vyvolených hraje na nedotknutelné bohy.

      „Srdeční zástavy, paralýza, „náhlá úmrtí“, dokonce výskyt Alzheimerovy choroby u dětí. Nemocnice se plní těžce nemocnými lidmi s hrozivými příznaky. Podle mnohých vědců se jedná o následky koronavirové vakcíny. A co na to ošetřující lékaři? Pacienty, kterým se začalo hroutit zdraví krátce po očkování, prý ignorují, jejich problémy bagatelizují či je dokonce označují za psychicky narušené. Whistleblowerka, která promluvila o zfalšovaných klinických studiích Pfizeru, do šesti hodin přišla o práci. Nový dokument Neviditelná krize přináší šokující odhalení a děsivé příběhy konkrétních lidí. Média už mezitím chystají společnost na novou vlnu covidu. A s ní i na další dávku.“

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Falsovani-dat-podvod-Byla-u-vyzkumu-vakciny-Vse-odhalila-Sokujici-material-ke-covidu-742936

      A v článku zmiňovaný dokument:
      https://www.epochtimes.cz/videogalerie/neviditelna-krize-pribehy-o-ockovani-ktere-byly-zamlceny-dokumentarni-film

      1. COVID je téma spolehlivě rozesírající alternativu.

        Fialenko si určitě pochvaluje, jen ať se mezi sebou kvůli covidu perou!

        1. Jen v případě, že se někdo drží přiblblého schématu vaxeři vs. antivaxeři. O tohle ale vůbec nejde. Jde o to, že jsme se stali rukojmími nadnárodních korporátů a státy pod vedením libtardů z nejrůznějších stran se totálně vzdaly jakékoli kontroly. Uvědomění si tohoto stavu by naopak mohlo být hodně stmelující, protože za mě je skutečný nepřítel celkem jasný. Nadnárodní banky, korporáty a několik málo zemí, které se považují za nadřazené všem ostatním.

          1. re tdx:

            Vakcinační teror vám nevadil? Mě teda jo! A mrtvé téma to není a nikdy nebude, pouze ovce jdou na porážku dobrovolně.

        2. re SaturniN :

          No , já si myslím, že napálení jsou i fialenkovci a všechny ovce, které se nechali vakcinovat, bez ohledu kdo koho volil.

          1. Hranice názorů vaxeři x antivaxeři jde rozhodně jinudy než alternativa x pětidemolice. Kazdá z obou skupin je hluboce přesvědčena o své tzv. pravdě.

            A proto téma covid alternativu vždycky spolehlivě rozesere.

            Viděl jsem to na Václaváku na odmítavých reakcích řady demonstrantů, když to někdo na tribuně vytáhl.

            PS: K tomu velmi dobře přispějí řeči o vakcinovaných ovcích.

            1. Az priste prijde opravdu vazna epidemie, ktera nezacne zcela nepopiratelnym zpusobem (mrtvoly na ulicich) , tak nez se budou moct delat ucinna opatreni, tak chcipneme. Pac se to nebude dat udusit uz v zarodku. Ale patri nam to, Vesmir zaridil ze tento druh ma takovy pocet blbcu, ze kdyz oni primo mohou zasahnout do deje (treba tim ze nedelaji nic), tak je konec.

          2. Napálení a nejvíc nasraní sami na sebe, mohou být leda tak ti voliči, kterým nebylo ani trošku podezřelé, že vláda nechává občany „očkovat“ na nádražích, hypermarketech i jinde.
            A vůbec jim to nebylo divné, tehdy. A nebýt křiku těch maličko chytřejších, nedošlo by jim to dodneška, čeho se tehdejší vláda na občanech dopustila.
            Proto tohle téma nesmí být zapomenuto, naopak. Musí to zůstat jako memento sviňáren, jaké je schopna česká vláda páchat na svých vlastních občanech.
            Tehdy jsem si myslel, že to je fáma a bouda, někým účelově šířená – dokud jsem to neuviděl na vlastní oči. Takzvané „vakcinační stanoviště“ v jednom velkém hypermarketu, hlídané dvěma ozbrojenými státními fízly. Dva z jejich kolegů, mne vzápětí vyprovodili ven, protože jsem neměl povinný náhubek – před nákupem, podotýkám.
            Vzpomenu pak ještě regulérní násilí na občanech, jak publikované, tak hlavně to nepublikované zaklekávání občanů do prachu chodníku. Jen proto, že se odvážili vzít svůj zdravotní osud do svých rukou a neměli povinný náhubek.
            Nesmí se na to zapomenout – na ostudné chování SSHR, fízlů, zdravotnictví i celé vlády, držení basy naprosté většiny lékařů s prolhanou vládou, krádeže zásilek zdravotního materiálu. I naše ponižování a vydírání těmi stejnými žlutými bestiemi, které to nejspíš celé spáchaly a ještě se na tom napakovaly.

            1. A v jistém období povolen vstup do restaurací očkovaným, bez nutnosti předložit test o negativitě a zákaz vstupu neočkovaným, i když ti test o negativitě , několik hodin starý, měli. Ti mohli pouze zírat přes okna či dveře, jak při segregaci, apartheidu.
              Ještě jeden poznatek, na Stodolní ulici otevřeli v jedné covidové době naplno restaurace a bary – stovky lidí, namačkaných na sebe, komunikujících hlasitě (aby přehlušili “ hudbu“) a tedy různě na sebe prskajících. Očekával jsem tedy , pod vlivem informací z masmedií, že do několika týdnů naroste v Ostravě obrovsky počet nakažených….a ejhle, nic takového se nestalo.

              Ono totiž ta politická odpovědnost je pouze o tom, že v dalších volbách nebudou dotyčný, dotyčná zvoleni. Jde tedy de facto i de iure o odpovědnost imaginární.
              —————————
              Dnes setkání se s paní, na zastávce, pracuje jako sociální pracovnice v Ostravě, je ale z Českého Těšína. Dojíždí tedy do práce několik desítek km , v Českém Těšíně prý profese sociálního pracovníka – pečovatele, jsou obsazena lidmi z Ukrajiny. Nic proti tomu, pokud dotyční vykonávají svou práci kompetentně a pracovitě…..ale kdysi měli v Germánii *, té Západní, pravidlo, že imigrant dostal pracovní místo až poté, co bylo (nevím jak, to bych lhal) zjištěno, že o dané pracovní místo neměli zájem domorodci.

              * Snažím se používat názvy Germáni nebo germánský, výraz Němci či německý je vlastně “ Němce“ dehonestující (Němec, německý…lidé, kterým není rozumět, tedy něco jako v starověkém Řecku “ barbaři“ ).

    3. no, další nová verze je na cestě. u amíků něco vynesli, a je tam docela veselo. Četla jsem to ráno a na přehledech, jsou-li pravdivé, taky šmajdá , ta nová verze. Aspň říkají tož uvidíme.-
      Něco mezi lidi pustit museliu když mají tolik vakcíny vyrobené. Recyklovat na něco jiného nejde

    4. re Občan :

      Nejste první občan, který nerad slyší, že se nechal napálit jako ovce. Kolik těch sajrajtů jste absolvoval, aby jste nezemřel?

      1. Státní zaměstnanci to měli sice nepsaně (jako mnoho dalšího), ale fakticky povinně.
        Je na každém a na míře jeho osobní odvahy, nechat do sebe, notabene pod nikdy nevyslovenými hrozbami napíchat cosi, o čem nikdo nic nevěděl a co nebylo testováno ani na opicích, bo pry nebyl čas pyčo. Času bylo dost – jak na přípravu sviňárny, tak na údajné vakcíny.
        Proč se tolik zamlčuje například skutečnost, že jen velmi málo Rusů se nechalo napíchat tím jejich Sputnikem?
        Proč v tom fufuj Rusku, nikdo nikoho k údajnému „očkování“ nenutil, ani nikdo nikomu nevyhrožoval následky? Proč ta země nebyla paralyzována ani zdaleka tolik, co střední Evropa a fakticky normálně fungovala? Včetně školství, zdravotnictví a výroby čehokoliv?
        Až mi někdo tohle přehledně vysvětlí, tak možná začnu systematicky uvažovat nad tím, čeho jsem byl u nás doma svědkem.
        Zatím ale vidím, že za dost podezřelých okolností, umírají nejenom známí lidé, kteří tady např. ještě desítku let mohli být, ale častěji umírají i podstatně mladší lidé, u kterých záhadně propukají „krátké těžké nemoci“. Nejsem zase z tak malého Prdelákova, abych se nedokázal rozhlédnout kolem sebe.

      2. Dva, protože nebylo vyhnutí.
        A protože mi po obou bylo zle, tak jsem se zařekl, že už ani mikrogram.
        S rouškami jsem neměl a nemám problém, protože už jako sociální pracovník jsem si navykl ji nosit jak při mé rýmě, tak při chřipkových vlnách. Ve škole je taky nosíme, když jsme nachcípaný a ještě to není na ulehnutí.
        Ohledně protiepidemických opatření – furt lepší nepříjemná omezení, než nemocná půlka národa a desetitisíce (nebo statisíce) mrtvých.

    5. Vrána je ( byl) ředitelem ZŠ v Troubkách, v době covidové proslul odporem a bojkotem vládních nařízení. Ředitelé okolních škol mu to měli( a možná ještě mají) za zlé.

    6. Občan napsal:16 září, 2023 (15:23)
      …nějaký Vávra…“

      No tak jo, vyblinkal jste se na první dobrou. Zkusím tedy přidat nějakou informaci, i když to ve vašem případě bude asi houby platné. P. Vrána je ředitelem školy, který byl v době plandemie velmi perzekvován proto, že upozorňoval na problémy ve vývoji a vzdělávání dětí, pokud se bude dít pouze distančním způsobem. Hlavním sdělením p. Vávry na demošce však nebyla až tak situace kolem covidu, ale současná tristní situace ve školství. Nebo máte pocit, že ve školství a ve výuce našich dětí šlape všechno OK a ten, kdo to chce změnit je trotl, na kterého je třeba naplivat? Z vás je mi, pane Občane, často hodně smutno..

  14. Idnes:
    “Odhadem stovky až tisíce lidí se v sobotu odpoledne scházejí na Václavském náměstí v Praze na protestu proti vládě, který pořádá neparlamentní strana PRO (Právo Respekt Odbornost). Demonstrace začala ve 14:00. Předseda uskupení Jindřich Rajchl akci svolal pod heslem „Česko proti vládě“. Dorazili i odpůrci demonstrace, ti mají v horní části náměstí petiční stánky.”

        1. Vidláka jsem teď slyšel na netu a můžu říct jenom tolik: Dobrý, vy, Vidlák, dobrý!

          Zanášení Covidu do diskuze je marná snaha „rorozesíračů“. Pokud je tohle pro někoho celoživotní téma, tak budiž. Ale jak waxeři tak antiwaxeři nemají tvrdá data. Ta ekonomická a mezinárodně-právní data k dispozici jsou.

          1. K covidu: já si myslím, že je účelné ho připomínat, jde jen o to, jak.

            Je potřeba podržet v paměti, kdo, jak a proč tehdy celému národu lhal. To je na covidu dnes to nejdůležitější.

            Protože kdo účelově lhal a měřil dvojím metrem tenkrát, stoprocentně a zaručeně bude lhát a manipulovat i kdykoli v jakékoli věci příště.

            Lidem, kteří podlehli tlaku, a že to byl tlak, nátlak enormní, to za zlé nemám a nepovažuji za dobré jim to vyčítat. Ale ty profesionální lháře a obchodníky s morálkou a lidským zdravím, ty si pamatujme.

            Pro toto je dobré občas covid připomenout: aby se nezapomnělo.

            1. Připomínat? Jistě. Ale to směšování témat vede jedině jejich rozmělnění rozmělnění.
              A bavme se o skutečných datech. Pak bude možno posoudit, kdo měl „větší pravdu“.

              Že věc (C-19) byla bystře využita farmaceutickou mafií se mi zdá víc než pravděpodobné. Obchodníci vždy využijí jakéhokoliv hromadného jevu k tomu, aby si zvedli zisk. Ale že by celosvětová pandemie neexistovala? Ti mrtví se vykazovali jen papírově? Od Číny přes Austrálii až po Ameriku? Nepravděpodobné až nemožné.

              Další oddělenou otázkou je, zda je vakcína účinná. A která. To myslím nejde objektivně zjistit, nemáme dva soubory dat na porovnání. Je možné, že dokonce zaúřadoval placebo efekt. A spousta samozvaných „odborníků“ a dokonce i „fandů“ toho nebo onoho směru. Davová hysterie/psychóza. Sparta nebo Baník?

              Byl jsem z celého kolektivu jediný očkovaný a zůstal jsem z celého kolektivu jediný zdravý. Kolega s jednou dávkou onemocněl jenom velmi lehce. Beru-li to tak polopaticky, vakcína funguje. Jenže – jednak já málokdy onemocním virózou. Naposledy jsem měl chřipku roku 1998. Nezúčastňuji se alko-večírků po premiérách. Takže vlivů, proč byla situace taková jako byla mohlo být víc.

              1. Vůbec tomu nerozumíte a jen hloupě plácáte. Přečtěte si nejprve názory např. (spolu)vynálezce mRNA metody (která byla podstatou západních covid vakcín) Roberta Maloneho. Nebo co o té vakcíně říká nositel Nobelovy ceny za objev viru HIV Luc Montagnier. Nebo svědectví našeho Jaroslava Turánka, který se přímo na vývoji vykcín podílí.
                A porovnejte to s protiargumenty. A budete se stydět.

              1. Obsahově to měl Vidlák dobrý, ale mnohem lépší rétor byl i ten mladý Gregor před ním!
                A slyšeli jste Rédovou na Letné, výborný! Tleskám!

          2. re Starý kocour :

            Divné je, že nejsou ta tvrdá data, že? Co se týká ekonomických dat, tak ty taky nejsou k dispozici, nebo jsou zkreslená.
            Nemocným a starým lidem nelze nic vyčítat, ale mě je 67 let a na vakcínu jsem taky nešel a znám i starší (75 let) . Pokud se nebude připomínat Covidový zločin, projde jim úplně všechno, třeba posílání zbraní do válečného konfliktu, vystavovat pytle s mrtvolou Putina a eskalovat konflikt aníž bychom měli armádu, nakupovat letadla, které nepotřebujeme a je toho více, ale vakcínace byl zločin a měl na svědomí lidské životy.

              1. Nejsou, pardon StK, že Vám do toho hodím čtverky vidle.
                Obsah těch smluv je tajný a nikdo ze státních zaměstnanců si nelajsne, vynést je na světlo.
                I všichni ti „whistlebloweři“ to mají nastaveno „vocamcaď-pocamcaď“, aby z to jejich hvízdání nesmrdělo kriminálem.

        1. Ha,ha, ha, kde jsou ty nižší nebo vyšší desetitísíce , nebo jenom pár tisíc lidí, no ne? Podle Seznamu to vypadá, že se lidé klepou na válku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *