Přátelé, trvalo to, ale nakonec se to podařilo. Sbírka na onu znásilněnou slečnu z Plzně je tu.
Příprava dala zabrat. Tohle totiž není běžný případ, se kterým se Donio potýká. Běžně se vybírá kvůli nemoci, nebo úrazu a není žádný problém udělat fotku, udat jméno i příjmení a přidat podrobnosti případu. Tentokrát to tak samozřejmě udělat nešlo. Právní zástupci dívčiny nehleděli právě přívětivě na zveřejňování jakýchkoliv osobních údajů, ale zároveň bylo zapotřebí vše udělat podle pravidel i zákonů. A tak to netrvalo běžných 48 hodin, ale prakticky přesně dva týdny.
Na prvním místě chci připomenout všechny sabotéry typu Cemper, kteří se hned od první minuty angažovali tím nejhorším možným způsobem a otravovali studně, jen aby Rajchl s Rédovou neuspěli, protože to by nešlo, aby vrchní dezolát a vrchní dezinformátorka udělali něco, co mohl udělat každý, ale nikdo to neudělal. Od Petry Rédové jsem si vyslechl podrobnosti a věřte mi, už dlouho se mi tak neotevírala kudla v kapse… a to jsem už z naší líbodémo scény řádně otrlý.
Právě kvůli těmto strážcům pseudopravdy a pseudomorálky vše trvalo tak dlouho a hodně se konzultovalo mezi právníky, aby to Cempeři a jim podobní hned nezkusili zničit. Závist N – 1 (když má soused kozu, tak já nechci taky jednu, ale chci, aby mu chcípla) je mezi faktčekery poměrně hodně rozšířená. Už při psaní mého minulého článku na toto téma, jsem měl pro tyhle traviče jen nejhlubší pohrdání, ale poté, co jsem se seznámil s podrobnostmi, zjistil jsem, že jsem je vlastně ještě miloval. Doufám, že se spolu se Sorosem odstěhují někam do Spojených států, myslím, že naše země žádnou ztrátu neutrpí.
Na druhém místě chci říct, že jsem měl možnost si přečíst celou řadu diskusí a komentářů u nás na alternativě, kde se rozebíralo, že Rajchl určitě lže a že ho to konečně zničí…. a Vidláka to taky konečně zničí… a Rédovou a Černohorského jakbysmet… Viděl jsem hodně tetelení se blahem, které s časem narůstalo a tu a tam už vybuchovalo do nefalšované a upřímné radosti, že bude českému Trumpovi co otlouct o hlavu.
Mám pro ně smutnou zprávu… Smůla, nic z toho nebude! Byla to podobně předčasná radost, jako když Chvilkaři přivezli před soud s Babišem klec a těšili se na rozsudek, který nepřišel.
Budu si ta jména pamatovat a zařadím je do stejné škatulky k Cemperovi. K člověku, který miluje EU i Joea Bidena, mohu cítit úctu, či mohu slušně a věcně polemizovat s těmi, kteří vidí v Rusku agresora a nic jiného předtím nebylo, ale k těm, kdo to potřebují dokazovat „blokováním průjezdu záchranky“ k těm mohu cítit jen pohrdání. Stejně tak nehodlám věnovat ani pohled mrchožroutům, kteří čtrnáct dní kroužili a těšili se, až Rajchl neuspěje s pomocí znásilněné holce. Internet si pamatuje, nikdy už to ze sebe nesmyjete.
Ale na druhé straně chci poděkovat všem těm, kteří mi psali, zajímali se, jak celá věc pokračuje, mámili ze mě číslo účtu, které jsem ještě nevěděl, nabízeli se s pomocí, snažili se dávat dobré rady, či prostě chtěli poslat peníze jen tak… hlavně aby to bylo. Musím říci, že těchto nositelů pozitivní energie bylo mnohonásobně víc. Věřím, že se právě touto sbírkou ukáží, že nastávají nové časy, ve kterých škarohlídi zůstanou daleko vzadu a nastává čas lidí, kteří to ještě nevzdali, jsou připraveni si plivnout do dlaní a udělat pro tuhle krásnou zemičku všechno, co půjde.
Za první den se vybralo víc než 100 tisíc korun…
Kdybyste věděli, co všechno se muselo zařídit a jak komplikované to bylo… a všechno jen kvůli potenciálním udavačům, kteří se neštítí použít cokoliv… proti Jindrovi nebo klidně i proti právníkům té dívky. Tenhle neziskovskářský mor musí být vylit z vaničky i s dítětem, když to jinak nepůjde… Přeji Matoušovi Bulířovi a Radkovi Suchému hodně úspěchů se žalobou na Manipulátory. Kluci, pokud vám soud dá za pravdu, máte u mě prasátko. Na gril nebo na zabijačku, jak bude libo. Rozeberte mu to na cimpr cempr. Ne, nemohu psát dál, nebo bych brzy řekl něco trestného. To je dneska hned.
Dnes žádné číslo účtu pro mě. Dnes žádná podpora Vidlákovi. Dnes prosím přispějte té holce, ať všichni v této zemi vidí, že dezoláti drží při sobě, že jich je opravdu hodně a že mají srdce otevřená. Dneska žádné jiné kauzy, dneska žádná geopolitika, dneska žádná válka. Dnešek je den pomoci té holčině a celé její rodině. Děkuji vám všem.
Ten odkaz by chtělo šoupnout někam na viditelné místo mimo blog. Blog sjede a odkaz s ním.
Možná také na sešlosti pod koněm připomenout a požádat lidi.
Také bych byl pro uvedení platebních údajů někde viditelně na hlavní stránce. Platbu kartou mi to, nevím z jakého důvodu odmítlo, tak jsem musel převodem.
Vsadil jste hodně vysoko,
ale sestoupil hodně hluboko. – Zatím váš rekord.
Dejte si přes hubu 🙁
Ten Ukrajinec tu pobývá již několik let, takže s holčinou, z níž svými slovy děláte prostitutku, nejspíš chodil do školy. Znají se již dlouho jako kamarádi. Těžko tedy mohla předpokládat, že hošan má „speciální potřeby“ a že sebou na couračku se starou kámoškou vezme nůž, izolepu, pytel na odpadky a hořlavinu. Protože ten dobytek se na svůj čin pečlivě připravil.
A teď si dejte přes hubu znovu; i v případě, že jste to snad myslel jako „vtip“ či „ironii“.
Já bych ho vyhodil. Když tu nebude, žádná škoda.
Je čas… Věštče, tady jste skončil.
Osobně se Alefe domnívám,
že každý, kdo i neúmyslně nyní hází nějak odpovědnost (za to, co se stalo)
na málem zavražděné děvče, by se měl minimálně hodně zamyslet……
I dobře vychované děvče bývá ve vztahu k druhému pohlaví velice naivní
a často důvěřivé
a část (bližších) násilníků se umí nějakou dobu fest přetvařovat….
NIKDO však nemá právo NE brát jakkoliv jinak, či si prosadit svou násilím,
protože není ani tak podstatné,
že tu hrůzu jí provedl kluk nějaké národnosti,
jako že si hrál údajně na kamaráda,
a zejména pro oběť je pak tragická skutečnost,
že „dobří“ lidé ještě vše relativizují
a v podstatě tak sekundárně týrají znovu a znovu oběť,
i celou její rodinu a všechny další s podobnou zkušeností.
Mírné tresty pak násilnickým pachatelům bohužel „dávají křídla“…..
a časem se jejich přirozenost zase někde vyvalí
a jen po nich zbude více zničených lidských osudů, někdy i vražd, či sebevražd….
Nepřála bych nikomu z kritiků dívenky a rodiny ani hodinu pekla a bezmoci,
které zažívá rodič oběti nějakého násilí,
nemluvě o pocitech samotné oběti takového šíleného násilí od osoby, které dokonce věřila.
Moc se všemi soucítím a přeji hodně sil!
Je to totiž peklo na doživotí – pro oběti vždy ,
i systém svede spíše přidat sekundárně trápení.
A snadný lék zde není ani čas, stačí málo a je zase duši i tělu oběti i po čase zle….
„Peklo“ by správně mělo nastat zejména pro prokazatelného pachatele a jeho rodinu.
Ti v naší zemi bohužel dokonce někdy vyjdou s dohodou o vině a trestu….
A oběť má být prý ráda, že si údajně ušetří to tahání po soudech,
ale po přiznání (i prokázání) viny
by měl trest dávat smysl i všem obětem a jejich rodinám a pachatele odrazovat
a ne být další fackou obětem – od systému.
A tak vy kritici dívenky,
buďte rádi, že nejste „v botách“ ani její rodiny a rodin dalších podobných,
politujte i oběť a nebo prosím raději pro budoucno veřejně pomlčte.
Neškodit a netrápit je nyní totiž stejně důležité, jako skutečně pomáhat!
Za délku i překlepy se všem omlouvám.
Je, tohle je úplné dno.
Protože odkaz na článek Petra Saka „Likvidační komando české státnosti a českého národa“ (uveřejněný na Nové republice) mi zde před chvílí nebyl uveřejněn, jsem nucen alespoň část tohoto článku „natapetovat“ nyní:
Otřesnou vizitku nasadil straně PRO místopředseda Petr Vacek[7], který na tiskové konferenci prohlásil: „Nejsme obdivovatelé ničeho, co přichází z východu, protože to vždy znamenalo utrpení, bídu, drancování a ponižování českého národa. Odvoláváme se na nejlepší demokratické prvky první republiky a zakladatele naší republiky Tomáše Garrigue Masaryka.“
Proklamace místopředsedy strany PRO JUDr. Petra Vacka jsou pro mne naprosto nepřijatelné a v podstatě se neliší od toho nejhoršího, co mohu slyšet od politiků pětikoalice.
Na rozdíl od něho obdivuji východní spiritualitu, především buddhizmus, taoizmus a advaitu. Také obdivuji dílo L. N. Tolstého, F. M. Dostojevského a vlastně celou ruskou literaturu, která tvoří podstatnou část světové literatury, stejně jako ruská hudba je podstatnou částí světové hudby. Kulturu v USA ve významné míře tvořili Rusové. Také mi není jasné proč P. Vacek odmítá Mendělejevovu tabulku prvků a veškeré výsledky ruské vědy. P. Vacek si evidentně plete světové strany. Pane Vacku, nacismus a plán vyhlazení českého národa nepřišel z východu, ale ze západu a Hitler Mnichovskou smlouvou získal podporu ještě západnějšího Západu; Francie a Velké Británie a velvyslance USA ve Velké Británii J. Kennedyho. A vůbec nebylo samozřejmé, že Československo bude po válce existovat. První, kdo uznal za 2. světové války svrchovanost Československa byl Sovětský svaz, který také porazil nacismus, osvobodil Československo a zabránil vyhlazení Čechů a Slováků. Z odvolávání se na T. G. Masaryka mám pocit, že P. Vacek neví, o čem mluví. T. G. Masaryk byl zasvěceným kritikem K. Marxe, ale vůči Sovětskému svazu vedl korektní politiku, i když současně se Československo chovalo velmi vstřícně vůči ruským emigrantům. Jako jeden z mála tehdejších politiků vyžadoval neutrální přístup českých legií v občanské válce probíhající Rusku.
A pokud bychom chtěli zůstat u těch světových stran, tak Čechové měli problémy od západu již z dob, kdy Přemyslovci teprve zakládali českou identitu a českou státnost. Ze západu byla česká státnost a identita neustále ohrožována po celou svou historii. Vyvrcholení hrozby ze západu přišlo ve dvacátém století, kdy náš západní soused usiloval o likvidaci československé státnosti, identity a slovanské populace. Zatímco jsme byli v počátcích existence české státnosti ze západu ohrožováni germánskými kmeny, z východu přišla východní křesťanská spiritualita v osobách Cyrila a Metoděje. Co P. Vacek proti nim má?
Jen primitiv je schopen se odříznout podle nějakého formálního kritéria od částí světové kultury a lidské civilizace. Osobnost takového člověka je omezená a chudá. Naopak moderní vývoj lidské civilizace je poznamenán rozšiřováním životního, sociálního a mentálního pole. Inteligentní a vzdělaný člověk se seznamuje a potýká i s tím, s čím nesouhlasí a toto potýkání je jedním ze zdrojů rodící se moudrosti. Strana, která hlásá tak primitivní tezi jako Petr Vacek, je pro národ nebezpečná a je třeba se jí vyvarovat.
Pomýlený je i názor zakladatele a ředitele Společnosti na obranu svobody projevu Vlastimila Veselého: „Ten listopad 89 jako návrat k demokracii a západním hodnotám bych jako základ politického systému bral“. [8]
Západní hodnoty jsou často používanou frází. Jaké jsou však ty západní hodnoty? Hodnoty mohou být deklarovány subjektem, entitou (např. Evropskou komisí) nebo je můžeme odvozovat z jednání subjektu, protože hodnoty se podílejí na formování jednání, a proto je můžeme z jednání zpětně odvodit. Deklarované hodnoty mohou být pouhá iluze, zatímco z jednání odhalené hodnoty jsou reálné.
Pan Vacek se tedy hlásí k hodnotám, které jsou spojené s genocidou původního obyvatelstva Ameriky, otrokářstvím, kolonializmem a neokolonializmem, ideologií nacizmu, který nebyl omezen pouze na Německo, včetně holocaustu. USA za 247 let své existence pouze 17 let nevedla agresivní války. Vietnam nečelil pouze americké agresi, ale jen několik let před americkou vietnamskou válkou musel o svou svobodu bojovat ve francouzské vietnamské válce. Francie ve snaze udržet koloniální nadvládu zabila v šedesátých letech v Alžírsku 135 tisíc lidí a v mučení nezaostala ani za gestapem, včetně pouštění elektrického proudu ženám do genitálií. Za klasickým vojenským pučem v Chile stála americká CIA. Na prezidentský palác demokraticky zvoleného prezidenta zaútočila letadla a pučisté se proslavili vyhazováním politických odpůrců z letadel. Pane Vacku, na takovéto hodnoty musí být hodně silný žaludek. Nedávno, vzápětí po tom, co Kaddáfí financoval prezidentskou volební kampaň Sarkozymu, Francie spustila proti Libyi vojenskou agresi, do které se zapojily i ostatní státy Západu. Kaddáfiho usmrtili vražením kůlu do konečníku k velké potěše tehdejší ministryně zahraničí USA Hilary Clintonové a realizaci západních hodnot.
Na japonském ostrově Okinawa se dopustil v letech 1972-2009 americký vojenský personál sloužící na základně 5 634 zločinů, včetně 25 vražd, 385 loupeží, 25 žhářství, 127 znásilnění, 306 útoků a 2 827 krádeží. Také v duchu západních hodnot. Budou se u nás američtí vojáci chovat jinak?
Humanitární bombardování bývalé Jugoslávie a podpora kosovské organizace, předtím vyhlášené za teroristickou, která rozprodávala orgány srbských zajatců, za což je v současnosti trestně stíhán bývalý kosovský prezident, je také ukázkou západních hodnot. Ale i to, že vychvalovaný a do prezidentské funkce dosazený H. Thaci je po splnění úkolu odepsán, tak jako mnozí jiní před ním (Noriega, Saakašvili) je hodnota Západu. Mouřenín splnil svůj úkol, tak může jít. Zajímavý bude osud V. Zelenského a jeho miliardových nemovitostí.
V padesátých letech byli v Československu diskriminováni lidé na základě tzv. třídního původu, což je oprávněně do dneška kritizováno. Ve stejné době a i později, kdy v Československu třídní diskriminace již nebyla, v USA daleko větší podíl populace a ve větší míře, byl diskriminován na základě barvy kůže. V šedesátých letech, když dvě černá děvčátka chtěla přijít do školy, tak to bylo za asistence armády, připomínající manévry. Ovšem zatímco Československo si vysloužilo nálepku totalitní diktatura, USA mělo označení největší a nejskvělejší demokracie světa.
Možná má pan Vacek na mysli hodnotu „svoboda slova“, jištěnou 1. dodatkem americké ústavy. Nic tak nevypovídá o svobodě slova v USA, jako skutečnost, že ve volební noci byl úřadující prezident během projevu náhle cenzurován všemi médii ovládanými deep state. Vypovídá to nejen o svobodě slova, ale i o skutečné, ne o té deklarované demokracii. Když je cenzurován prezident, jakou svobodu slova má běžný občan.
Finanční kapitál se přestává spokojovat skrytým působením a začíná vstupovat do společenských procesů přímo. Nově se zapojily do cenzury banky a klientům s názorem, který není ten „správný“, ruší účty (Farage). Rakouská Česká spořitelna chce rozhodovat o vedoucích funkcích akademických institucí. Preferenční aktivitou Evropské komise je všemi prostředky zajistit absolutní cenzuru, samozřejmě pod hlavičkou ochrany svobody slova, podobně jako P. Fiala v orwellovském newspeaku tvrdí, že občan má právo na korigované informace (rozuměj cenzurované).
Ve skutečnosti jedinou reálnou skutečnou hodnotou Západu je „zlaté tele“ (zisk, majetek, osobní prospěch) A tuto hodnotu jsme po listopadu jako společnost převzali dokonale (špinavé peníze neexistují, o peníze jde až v první řadě) a nyní jsme konzumně hedonistickou společností bez transcendentního přesahu A pokud se pan Vacek ztotožňuje s těmito hodnotami, tak normální člověk se nemůže ztotožnit s ním.
Pan Vacek bere listopad 1989 jako návrat k demokracii. O tom, o jaké procesy šlo, píši na jiném místě. Pokud kognitivní schopnosti pana Vacka jsou na úrovni, že není schopen rozpoznat za zmanipulovanými demonstracemi rukopis zpravodajských služeb, tak je zcela nedůvěryhodný. Nebo, že by byl součástí projektu?
Úplně dokonalé, děkuji, i když tam jistě spousta těch „skvělých“ činů Západu není. To by bylo nejméně na 10 A4. Ale i tohle stačí. Vacek a tedy i Rajchl tímto u mě skončili nadobro. Takovou stranu s takovými lidmi nikdy volit nemohu, minimálně proto, že jsou hloupí. Kdyby nebyli, Vacek to z úst nevypustí, mlčí. Jestli máme takovéto diplomaty tak se nedivím jaký máme stát.
https://www.prvnizpravy.cz/sloupky/likvidacni-komando-ceske-statnosti-a-ceskeho-naroda/
„Petr Sak“ je – jako obvykle – dlouhý, ale stojí za to přečíst si to celé.
Shodit vládu je třeba, volit Vacka (nebo PRO) není třeba. Toť můj osobní pohled na věc.
Ano já vím, že to takhle Vy myslíte. Nic proti tomu. Zajímalo by mě, jak Vy se díváte na to co Vacek vypustil z úst.
nejsem sice Vidlák, ale zkusím odpovědět
já to PRO hodím, byť mě jako velkého odpůrce západního zla Vackova slova neskutečně naštvala a znechutila, protože Rajchl už roky bojuje se zločiným systémem – covid protesty, informování lidí, zdarma hájí před soudy spoustu lidí atd.
Rajchl třeba zklame, ale doteď se dost obětoval, a pokud, my voliči, mu to „neoplatíme“, tak to bych si nechtěl vzít na triko – vím, zní to blbě, ale víte, co tím chci říct
dlouhé roky volím SPD a několik blízkých lidí jsem „donutil“ jít k volbám i když nechodí – ale prostě, to co „dělá“ ANO a SPD stačilo do roku 2019; od roku 2020 to už bohužel nebude stačit
Osobně jsem řekl Jindrovi Rajchlovi, že ještě jeden takový výrok a je s nimi konec…
Děkuji za odpověď.
Zbytečné. Chytrý by takový výrok nevypustil, připomínat blbému je marno.
Ale, na druhou stranu i tací mohou být za nějaké situace užiteční, například při průlomu fronty.
Nebo pro odvedení pozornosti od připravovaného vylodění.
Děkuji, přesně můj názor.
Vidláku, ví někdo něco o tom Vackovi? O PRO se nezajímám, ale napadlo mě, jestli toho Vacka Rakušan do PRO nenasadil. A teď ho schválně nepřiměl k tak stupidnímu prohlášení.
Pokud by měl zájem o odrazení části voličstva od chystané demonstrace, byl by to dobrý nápad.
Pokud tam někdo chce jít, neměl by se nechat nějakým blbečkam Vackem odradit.
Anarchisti meli ideu , vlady a staty , jsou nejvetsi zlo a chteli je
nahradit vetsimi nezavislymi a svobodnymi spolecnostmi lidi.
Na vladu u nas zrejme nejsou lidi. Ani jinde.
Jenom premnozeny slouzici jako na zamku.
Masaryk , Benes a Stefanik a jiny slouzici , nam zase poridili
a bez nas, Ceskoslovensky stat a samostatnost a vodnekud
nas zase nejak osvobodili. Po nasem osvobozeni v rijnu 1918.
Co nam tihle nadelili?
Kdyz Cesi si sami pro sebe vybojovali svobodu ,samostatnost a nezavislost..,svrzenim nadvlady germanu,v roce 1918.
Brzy jsme zacali ,vadit ,s vladou a statem, narodem agresoru ,ktery
chce agresivne svetovou valku.
Kdyz se nepodridime Hitlerovym , nacistickym diktatum
ktere prijali ochotne za svoje hlavni demokrati a zaroven
antidemokrati , najednou nenavidici demokracii u nas , Evropy, se souhlasem usaka garanta naseho statu , zdalky.
Faktem zustava , ze Cechu s nemecko slovenskym masarykem ,
nas bylo jen pod 50%..
Ze vlady slouzicich osvoboditelu , byly jen past na nas ,
od samyho zacatku.
Ktery se starali a dreli na dalsi..Vyjma germanu ,kteri meli velke
moznosti a trhy v Nemecku a v cele Evrope , byl stat neco jako
docasny zaopatrovaci ustav pro chude..Jakmile byla prilezitost ,
hned nam vse oplatili i s uroky.
Takze kdyz prislo k obrane takoveho statu , plany zahranicnich
zakladatelu a jejich sluhu u nas prisli na povrch. Neselhaly.
Mene nez 50% nas Cechu zbylo na obranu celeho statu a demokracie.
Po valce zase , benes a spol jeste nemeli a nesmeli mit dost
a poridili pro nas zaostale zase Slovensko , aby sme se postarali ,
zpravy o bide na Slovensku se zase velmi a hystericky mnozili ,
aby nemeli bidu , kdy se oni sami nejsou schopny vo sebe postarat a potrebujou nas ,/ted maji EU /, a vysledky prevratu v 67, pomoci Goldstuckera a jeho smecky /podobne sametoveho/,
a nastoleni diktatu jejich vlady se brzy a zase a zase ,dostavily..
Zpravy co se deje na Slovensku jsou u nas zase casto rozmnozene
poctem ,dulezitejsi zprav nasich. Pro hltajici vetsinu ,prijemne ..
Gottwald po valce ziskal popularitu vyhnanim germanu..
A jejich silene vlady narodnostniho rasismu ,tuposti /schwainerai/
a bezpravi.
Co ma na mysli Vacek nevim..Osvedcenej rezim pred valkou?
Ale ,ze by diktaty pres noc zmizely ..Kdyz na ty, mame EU a dalsi.
Vzdycky nejak bylo ,aby nebylo..
Kde to můžu podepsat?
“ Ze západu byla česká státnost a identita neustále ohrožována po celou svou historii.“
Blábol na entou.
Autore, zpátky do škamen a studovat dějiny říše římské.
Je vidět, jak málo jsi chodil do školy.
Je to vymaštěnej, novodobej svazák.
„Východ:“ Tataři, Huni, Avaři, Mongolové, Maďaři, Turci… (Zvláštní, že Rusové tu byli párkrát za i za jiným účelem než je dobývání)
„Západ:“Frankové, Sasové, Prusové, Rakušané, Švédové, Francouzi…
Skoro to vypadá, že sem nedošli jen ti co byli za Atlantikem…
Jen malý přípodotek.
Za “ východ“ je často brána i Levanta. To znamená mj. i judaismus a křesťanství (z části i antika). Což jsou ale i slovy, nejenom pana kardinála Duky, „kořeny naší civilizace“.
Takže z kořenů naší civilizace nikdy nepřišlo nic dobrého ? Třeba náš Pán Ježíš Kristus ?
Mluviti stříbro, mlčeti zlato (i “ zlaté pravidlo“ bylo, a snad i je, evropskou hodnotou).
Rusko vpadlo na Ukrajinu, SSSR se svými mnohými satelity vpadl r. 1968 k nám. Ale neházejme vše na jednu hromadu, takovým vpravdě primitivním odsudkem.
(Ještě jedna jednotlivost : Co Vespasianovo a Titovo vojenské angažmá v Judaei ? Zničení Chrámu, nucený odchod, včetně prodeje do otroctví, statisíců tamních lidí, jen proto že věřili v jednoho Boha a ne v pohanské „božské panoptikum“ …..odkud to přišlo ?!?)
Kristus zanedbany dite , utajovanym otcem, asi rimskym , Panterou..A televize nebyla. A.
Uz tenkrat media a recnici z katakomb, na podiich , pozdeji v kostelich nezahaleli..Zboznovani, oslavovani kleceni v jednom kuse a pozdvihovani oci k nebesum ,podivana ,cirkusovych sasku,
fanatiku a jiny jejich kejkle ..
Nebrali koncu..Povysili se na vsevedouci experty na vsechno,
co tam nahore , ty neviditelny chteji ,co porouceji a co vsechno musi knezi experti ,dostat..Po dobrym nebo…
A dopadlo to bajecne ..Rim skoncili..
Zalozil jim ,predtim to cisar ,imperator Konstantin, lstive imperialisticky povercivej , ve svym zajmu a
spraskal je dohromady ,rvali se mezi sebou ,jako psi
a do smecky sjednoceni v 313 Nicaea…
Dalsi reprisa pro velkej uspech .
Ovladli zase podobny a postupne ,podiovy recnici ,
s tou jejich opravenou a vylepsenou ideologii ,
/mezi nami pekne slabomyslnou, plnou pitomych nesmyslu
a vylhanou , tenkrat ten manipulacni system na ovladani,
mas byl taky v plenkach,ale vylepsovali pilne / na svet ,
kdyz vono mezi nami , nic lepsiho na nase zotroceni , tenkrat ani nebylo..Pomahala taky lidska predstavivost ,
videt za kazdym rohem neco, co tam nebylo a neni..
A zabavy z toho a potravy pro vselijaky fantasmagorie..
Na obou stranach , kejkliri jeste neuveritelne z ty zabavy zbohatli..
To pochazi z toho,
ze co clovek nema ,si aspon vyfantaziruje ,uveri a je trochu z toho spokojenej..A ma lepsi naladu…Zadna veda ..zase.
A stoji jeste za pozornost jak nam sel dobrotivy ,za tri dny rychle ,buh Kristus prikladem ,cela staleti ,
kdyz zadnyho z jeho bestialnich
vrahu nejen ze nepotrestal ani trochu ,ale vsechny miloval
a dobrej a dlouhej zivot popral..
Jeste spicatym ostepem do nej bodali ,kdyz umiral
a houby s voctem podly sadisti jemu nabizeli…A..
Hovna budou zase nespokojeny..
Neni bez zajimavosti , ze zapad spolupracoval na zniceni stredni ,severni a jizni Evropy ,za sve zajmy.
Bylo to hlavne postupnym znicenim Vychodni rise ,kterym otevreli
netusene moznosti fanatikum nemocnym vzteklinou a napadajicim vse od 645, nejdrive dnesni Spanelsko , cast Francie ,srbove padli do otroctvi , potom madari ,potom oblehani Vidne , zapad nepomoh,
polaci to nekolikrat zachranili.
Potom dokonce i Zizka zase proti germanum Teutonum ,zapadu
a spol ,na severu.
Ze sme tady dodnes nejak , je asi vinou Vyssi moci.
Jiny vysvetleni asi neni..
Vobrozeni nejak neprobihalo jak si akademici prali a prejou doted v jejich ucebnicich , velky spousty Cechu se vobrozovali predevsim houfnym stehovanim za obzivou do Vidne,
az potom kazdej ctvrtej tam byl Cech a snazive cinorodej , mimo to tam ,pribyvali jine narodnosti..
Dolfovi ,kterej tam zrovna zdegenerovane a necinorode zivoril,
se to hrube nelibilo..Nemoh ani na praci sahnout.
Ale nejak mu poradili, ze se mu nesmi zamlouvat vubec nic.
Ani von sam sobe..Revolucionar za svrhavani demokracii prevazne valkami a okupacemi , mel veskerou podporu demokratu sveta ,
ktery postupne ubejvali ,kdyz je vojensky prepadaval.
At zije vseho schopna demokracie.
A madarsky nejvic agresivni ze vsech ,grofove dokonce ve
Vidni vladli, tem shnilym degenere..
A byli za tim 1914 ultimatem srbum..
/Akademikum se tohle taky nelibi/.
Valka se svedla ne, aby german unik , sebrali jim Versajlove,
dve tretiny uzemi a dali to rumunovi..
Za nacistu jsme prezili ,byli sme potreba , diky planum ,
ze nebudeme zniceny valkou
a budeme drit pro jejich valky, /jako predtim ve Vidni, zkusenosti byly s nami ,i pro tu prvni /, pac jsme se nejak modernizovali a taky diky zahranicnimu kapitalu vod zhruba 1860..
Aby taky nacista si docasne taky ukrad vse co potreboval.
Aby potom moh porazit Mnichov schvalujici demokracie ..
A bylo jich skutku hodne ,vsechny mimo Svedy a Svajsy na ktery nedostal povoleni..
Vod zhruba poloviny dolu ,blabol.
Trolové chodí do školy?
Ale jejdanánečku, realita zase jednou není v souladu s Bobovými lepíky! No tím hůř pro realitu!
(Prodejný vořech zvládl aport a bude mistrovat profesory na Sorbonně 😀 )
Jistě. Kdyby to nebyl, jak správně a laskavě (!) píšete – vořech, stačilo uvést pár kontrapříkladů a bylo by vymalováno. Ale ono se to západní dobrodiní, zejména to nezištné, hledá poměrně obtížně.
Re: Jan
Když už jsme u těch blábolů, Česká republika jaksi není ekvivalentem či pokračovatelem Říše římské. Stejně jako není staroslověnština totožná s latinou.
Presne.
Moc bych si přál (a nejspíš nebudu sám), aby tento příspěvek Vidlák náležitě okomentoval …
Kdyby mu to stálo za samostatný článek, tím lépe …
P.S.: Na jeho místě bych se o to pokusil. Samozřejmě seriózně, ne úhořovitě …
Naprosto skvělé!
Přiznej se Vacku! Že ty jsi v hodinách dějepisu četl pod lavicí nějaké rodokapsy!
😻
Otázka „Nebo, že by byl součástí projektu?“, kterou E. Halák klade, jeho příspěvek skvěle korunuje. Zásah, přesně na komoru! Nebo mezi oči? Dík.
Off topic: Litterate by možná prospělo podiskutovat o moderaci diskuze. Mám pocit, že blíží se křižovatka.
To jste špatně přečetl (pochopil), ta slova jsou slovy Petra Saka.
Na jeho místě bych je však vyslovil (napsal) také.
Když nejprve napíšu, že se nezastávám Vacka, tak to skutečně znamená, že ne. Není to zaklínadlo „že ve skutečnosti ano“. Spíš mě tak trochu jakoby oslovila (v uvozovkách) ta argumentace. Napadlo mě u ní, že by se měla odvíjet co nejlépe, paralelně či sériové na sebe navazovat. Neměla by naopak býti kotoulovitá.
Ty věty Vacek řekl, jak je řekl. Je to černé na bílém, existuje i zvukový záznam. Každý si z nich vezme své, což je naprosto v pořádku. Třeba, jako v tomto případě, to pojmout jako až smrtelnou výstrahu postojově čisté (a jak z postoje plyne, stojící) alternativě. Možná dokonce celé zemi, aby si uvědomila, že než s takovými, raději tam tu vládu nechejme.
Tohle je tak dlouhý rozbor těch jeho 3(?) vět, že jak píšu dlouze, tohle bych asi nedal. Umím se tedy rozjet, ale na první dobrou z toho odhalit plivání na taoismus, Přemyslovce, taky, že není jasné, proč odmítá Mendělejeva… (zbytek nebudu opisovat), to bych neuměl. To všechno teda těmi větami oznámil? Kdy osobně skutečně nedokážu posoudit, zda v té chvíli tušil či netušil, co vše ze svého nitra tím vědomě/nevědomě odhaluje a co bude místopřísežně nalezeno? Třeba, že odhaluje právě i tu nenávist k taoismu? Ještě jednou, skutečně nemám potřebu se toho Vacka zastávat, protože sám nerozumím tomu, proč to tak formuloval. Viditelně jsou ale jiní, kdo to rozklíčovali.
Zaujal mě kromě všech těch věcí například oblouk (či argumentační kotoul? 🙂 ), že proč tam Vacek dal toho Masaryka, když ten přitom kritizoval Marxe (velmi specifický argument) a vedl korektní politiku vůči SSSR. To jako nevědomky popletl, když se na něj odvolával?
Další chybu měl v tom, že si neuvědomil, že velkou část americké kultury vytvořili Rusové. Když se to ale vezme – jako, že musí, nechce-li se učiniti kotoul vzad – podle tvaru, ve kterém je uveden právě argument Masaryk, nemělo by to pak znamenat, že Vacek (sice pro její východní původ omylem 🙂 ) tu západní kulturu ve skutečnosti obdivuje správně?? Mělo…
Stačí ten začátek, raději to nebudu rozebírat dál. Sice podobně „konsistentních“ hitů (ve smyslu hit – úder, nikoliv hit – hudební šlágr) tam ještě „pár“ je, ale to už bych byl ještě větší svině, než obvykle 🙂 . Jen tedy přídavek odjinud. Totiž, že jsem zaslechl Kollera, právě byl asi taky ve své hvězdné minutě, když provedl analýzu, že Vacek mluvil o České republice, nikoliv o Československu. Z čehož tvrdě plyne, že při té kritice východu a obdivu k západu měl na mysli jen události od počátku r. 1993. Vzhledem k téměř axiomu v jeho případě, totiž jakémusi spontánnímu předpokladu jeho inteligence, by se to „presumptivně“ mělo asi považovat spíš za bonmot. Ten axiom/presumpci sice nerozporuju, nicméně po setkání s ním mi zůstaly značné rozpaky, a to pohříchu velmi oprávněné (psal jsem už o tom, nebudu se proto opakovat). Zmiňuji jej tedy ale, a to proto, že v tom rozboru, pod který to píšu, jsou sice i výtky dosti oprávněné, ovšem spolu s některými jinými to vytváří cosi jako cocktail, do které by se ten Kolleruv 93. klidně mohl přimíchat. I když tedy, teď jsem si uvědomil, že vlastně ne. Muselo by jít o jiný cocktail (viz cock – kohout a tail – ocas, u nás nazýván koktejl), protože v tomto by pak byl Mendělejev rušivý, natožpak Přemyslovci…
Jaké je ale vlastně poselství tohoto pečlivého rozboru tři vět, co do své explozivnosti mimořádně explozivních? Zní – vyvarovat se strany s takto primitivními tezemi! To jsou citovaná slova z toho textu. Ok, proti tomu nemám a ani nemůžu nic mít. Kdo se vyvaruje, je to jeho rozhodnutí. Ve volbách, které by byly v případě úspěchu protivládních akcí, je pouze a jen na něm, koho se v nich bude varovat a naopak nevarovat.
Dovoluji si nesměle připomenout, že ty akce jsou skutečně protivládní. Jejich cílem není, to je nutno opravdu zdůraznit, není mimovolební nastolení absolutistické krutovlády protivýchodně prozápadního Vacka po boku samozvaného spektakulárního fotbalisty… Ehm, stejně jako u toho cocktailu, i tady si teď uvědomuji, že to má háček. U té odhalené temnoty nejen Vacka by si přece vlastně neposkvrněný alternativec a po něm i lid měli uvědomit, že to vyvarování se nesmí odfláknout. Musí se to vzít z gruntu, takže nějaké mé připomínání a zdůrazňování, že se přece má svrhávat ta vláda, to je jen zbytečná lyrika. S takovejma?? Kam mě vede slepá vášeň…!
Milej piccolomini, takovejch filipik se, při dostatku znalostí a talentu, dá napsat … To Vaše dílko zní docela dobře, nemám, co bych mu vytýkal. Snad jen to, že o to v podstatě nejde.
Off topic: O moderaci diskuze by bylo dobře podiskutovat. Tuším, že s tou se Litterate blíží ke křižovatce
Říkejte tomu filipka. Mně ale ani tak nejde o stylistické zařazení textu, jako spíš o kvalitu argumentace, zde konkrétně v tom textu od P. Saka. Který je navíc ve svém důsledku přímo zaníceně provládní. Nehraju si na arbitra, jen si to poměřuju podle svých nároků. A ve výsledku napíšu, co si o tom myslím. Tak, jako koneckonců všichni ostatní do diskusí píší, jaký na co mají pohled.
Mohl bych psát i o nemálo výrocích Rajchla, když to podle těch mých nároků nedal. Ano, i v mých očích to čas od času vymňoukne, chtělo by se mi u toho nadávat. Může vypadat, že je ale naopak můj nedotknutelný idol, protože tu ode mě není ani čárečka v jeho neprospěch.
Mám ale důvod, kterým je tato vláda. Mojí prioritou, kterou jsem si pro sebe co nejzodpovědněji vyhodnotil, je její odstranění, a to jediným způsobem, který je k dispozici – donucením k rezignaci. Není pro mě nemožné a nejmíň tisíckrát ne zbytečné udělat všechno pro to, aby šla k čertu. Je to pro mě proto taky nesrovnatelně podstatnější, než se „alternativně“ nimrat ve všem, v čem se nimrat dá. A skutečně mě zaráží, když je pro tolik lidí důležitější nimrat se právě v dlouhodobě jediném nástroji, který má aspoň nějakou šanci tu vládu tam odeslat. Nutno dodat, že jde kupodivu, ano, kupodivu, právě o ty, jejichž téměř jediným „vedlejším“ tématem je právě velmi tvrdá kritika té vlády a právě touha ji k tomu čertu nějak dostat.
Pokud se vůbec někdo odhodlá něco mi napsat, bývá tam vícekrát, než jen náhodně, něco ve smyslu – že se se mnou vlastně dá souhlasit. Že sice jo, ale… Co si o tom mám myslet? Mně ale nejde o to, abych všem ukázal, že Má Urozenost Já První mám pravdu. Mnohem raději bych byl, kdyby si lidé uspořádali své priority.
Jestli mají na prvním místě to odstranění vlády, aby vůbec mohl vzniknout nějaký prostor pro cokoli jiného. Což (to odstranění) mmch přinejmenším podle jejich opakovaných slov tak i vypadá.
Nebo jestli sice jo, je u toho však to „ale…“, konkrétně to, že mají výhrady vůči PRO.
Nebo jestli to odstranění vlády pro ně prioritou není.
V prvním případě, zda si uvědomují, že pak by byly ty volby, ve kterých to PRO ve skutečnosti vůbec nemusí volit. Opravdu ne.
Ve druhém případě, zda si uvědomují, že tím ta vláda nejen, že přestala být prioritou, ale o jakémkoli jejím odstranění fakticky přestala být řeč.
Ṕokud pro někoho to odstranění prioritou není, neumím to komentovat.
Neveden sebestředností, z těch beztak zřídkavých odpovědí na mé komentáře si však vyvozuji A) jsem tak neskutečně protivnej, že se nikomu nechce se mnou bavit, nebo B) mám pravdu. Varianta B) by pro mě vzhledem k naléhavosti situace byla mnohonásobně krutější, protože by znamenala, že nejen, že si tím pádem tady ta vláda bude vesele bačovat dál, ale ke všemu z tolik iracionálních důvodů…
P.S. S tou moderací, nezbývá mi, než doufat, že to nemyslíte tak, jak mi z těch vícekrát zde zmíněných slovech o ní připadá…
piccolomini
Mně připadáte jakobyste se včera probudil, něco něgde je jako špatně, nebo něco smrdí a máte deset let na to abyste se to s blboňama prodiskutoval. Sloh ujde, jiní sou ftipnější.
Víte, lidi nejsou v podstatě zlí, páč oni ani nejsou lidi, je to domestikovanej dobytek, kerej táhne tam gde se sypá potrava, výhody a ideologie a zabije, zpronevěří, olže a ukradne co je vrchností dovoleno. Klasickej blboň jen kopíruje obsah internetu a mění přísudky.
Ostatní smazáno
Zní velmi neuctivě, psát neuctivě o někom, kdo si to pak přečte. Ale už jsem si stejně rozlil mlíko dávno, dnes jsem přidal plnou konev, když pod řadu pochvalných komentářů připíšu a o to neuctivěji (protože srozumitelně) vysvětlím, že nejen není co chválit, ale je to naopak značně argumentačně kotoulovité, dokonce kotrmelcovité. A k dovršení všeho znovu připíšu to zdaleka nejnepříjemnější, a to údiv nad tolika ústy opakovaně vykřiknutou větou, začínající – tato vláda je mým nejhorším nepřítelem – a pokračující – ale nechám ji ze všech svých sil dovládnout – . Kdy ihned po ní, při bezpečném vědění, že to zakřičela, rozhořčeně ta ústa pravdouže a to přece doloženouže, že nikdy nic takového nevykřiklaže. A že kdo praví, že vždyť přece vykřikla, vrdlouže a je to pes, který se tím do pekla hrabouže.
Budu proto v tom tázání pokračovat, i když jsem „neslyšen“. Chci jednou přece jen přijít na kloub tomu, co lidi motivuje ke křičení takových vět. To cosi vevnitř, které je umlčí samy před sebou, aby nemuseli žít s nepříjemným věděním podivnosti té věty. A které je naopak pro potlačení té nepříjemnosti přinutí uvěřit samým sobě, že to opravdu, a to dokonce ještě víc opravdu, než jen opravdu v tom obyčejném a běžném slova smyslu, stejně nejde. Jako, ta vytoužená expedice vlády. A nejde ještě víc kvůli tomu, že by u toho totiž jezdil čert Rajchl na koze Vackovi, eventuálně čert Vacek na koze Rajchlovi. Že to tím pádem nejde tak tuplovaně, že víc nejít to ani nejde.
Tolik k mému probuzení. Neuctivému.
Nepricetny zpackanosti vodopadu nezregulovatelnych sracek
grafomanie s Premyslema ,Mendelejevem zaroven..
Vozy,kozy. Objevujem dalsi svety ,drive nevidany..
Nestesti s nasledky uvalene na lidskou mysl , vzdelanosti,
se nedaji potlacit..
Idiot neceho takovyho neni schopen.
Ani po deseti letech ve skole. Ani vzdelavanim dalsim.
Nemilé, avšak (spíše: protože) pravdivé:
https://www.novarepublika.cz/2023/08/likvidacni-komando-ceske-statnosti-a-ceskeho-naroda
.
Jejda, už SE to odblokovalo …
V hospodě bylo rušno, neboť Toncek Vejvarů prý vytáhnul zatracenou duši z pekla.
„Dobře to ten Tonda udělal!“ pravil kmotr Pepků a napil se piva „Drapnoput první na ráně a tradá pryč!“
„První? Ty seš vůl kmotře Pepků!“ prohlásil sedlák Jůra „Viděls vůbec koho drapnul? Mladou, hezkou, no bodejď by ji nedrapnul!“
„Přesně!“ přitakal hned Míra Pájů „bejt ten první na ráně chlap, tak vsadím boty že se trošku porozhlédne.“
„Jasně že by se porozhlédl bejt to nějaká stará bába!“ notoval mu Pája Mírů.
„A vůbec, víš ty kmotře Pepků že byla na tý ráně první? Byls tam vůbec?“
„No…“ prohrábnul si kmotr Pepků vousy „Říkal to ten jeho synek.“
„Přesně! Byl tam jenom on!“ buchnul Jůra vítězně štuckem o stůl „Co my víme! mohl klidně vytáhnou i dva, tři…“
„Co je to vůbec za holku?“ otázal se Pája Mírů.
„Prej cizačka“ osvětlil mu Jůra „česky prý nekvákne ani Šternberk.“
„Vidíš kmotře Pepků! To se mu taky hodí!“ zachechtal se Míra Pájů. „No beztak si už balí kufry, že s ní zdrhne za kopečky!“
Kmotr Pepků se mračil a srknul si piva „Možná máte pravdu kluci. Toncek Vejvarů byl vždycky takovej…“
V hospodě se řeči vedly do rána. Padla slova silná i slabá, moudrá i hloupá, staré křivdy nahradila čerstvá zášť. Ale vše se nakonec uklidnilo, když kmotr Pepků přišel o dva zuby a před pekelnou bránou vítr rozfoukal popel Toncka Vejvarů.
Pivo se nesrka..
Proč nejdou odesílat komenty s odkazem na článek?
Zkusím…
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/65-258-350-Kc-za-vymenu-kobercu-u-Bartose-A-uz-se-to-hybe-742003
Čtvrtý pokus:
Odeslal jsem koment s odkazem a on někam zmizel.
Tak znovu:
O.T.:
Údajný hoax o částce na útržku poukázky na socdávky (Ostrava) NENÍ hoax. Příjemkyně má v péči devět dětí, jejichž rodiče jsou ve výkonu trestu, a „…normálně dostává jen kolem 40 000 Kč…“.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-pecuji-o-devet-deti-haji-se-zena-jejiz-davky-okamura-zesmesnoval-236139
Jak Vacek mluvi vo Masarykovi tak je to jasny ,chce bejt novej president
Kdyby mluvil vo Fialovi ,tak zase by chtel jeho flek,
ale ten uz ma zamluvenej Rajchl.
Ale nevylučuji, že to mělo být naopak a že jsem to špatně pochopila. 😉
Ani na čtvrtý pokus nic.
Tak to zkusím jinak:
O.T.:
Údajný hoax o částce na útržku poukázky na socdávky (Ostrava) NENÍ hoax. Příjemkyně má v péči devět dětí, jejichž rodiče jsou ve výkonu trestu, a „…normálně dostává jen kolem 40 000 Kč…“.
„SEZNAM – Pečuji o devět dětí, hájí se žena, jejíž dávky Okamura zesměšňoval“
a nemělo to být spíše toto? https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/96-419-Kc-Vybuch-Rakusana-i-medii-Okamura-mel-pravdu-a-nici-soupere-742108
To je ten samý případ.
Přečtěte si oba články, protože jsou v nich vzájemně se doplňující informace.
Příjemkyně skutečně dostala částku přesahující 90 000 Kč, protože to byla výplata za dva měsíce a na 9 dětí. Měsíční částka je poloviční.
Nejprve ten útržek začal běhat po netu, po pár dnech ho pověsil Okamura na svůj FB (nebo kam) a pak začala běsnit „sluníčka“. Mno, a teď se ukázalo, že částka na útržku je reálná.
Osobně z praxe vím o „pěstounských karuselech“, kdy mají v rámci klanu různé ženy v pěstounské péči děti svých příbuzných, takže ve finále (skoro) všechny pobírají dávky pěstounské péče a přídavky na děti. A na rozdíl od bílých po nich nikdo nechce vzdělání a kdovíjaké morální vlastnosti, protože do pěstounské péče dostávají děti i zcela negramotné osoby.
Hlavně ať mi nikdo netvrdí, že jedna pěstounka může zvládnout devět dětí.
A už vúbec ne devět nějakým způsobem zanedbaných dětí. Pokud se jedná o děti rodičů ve výkonu trestu, těžko u nich předpokládat zdravý vývoj.
Otřesný byl případ pětileté holčička, kterou vlastní babička / pěstounka nějak ztratila.
To všechno za potlesku aktivistických dam z neziskovky Dobrá rodina. Paní od Dobré rodiny si jenom dělala čárky, za kontrolu tří dětí v péči té Ježibaby.
A nestalo se vůbec nic, baba zatlouká, nikdo s ní nehne a ticho po pěšině. Neziskovka maká na plné koule dál. Zodpovědnost = nula, prachy patrně dostačující. Tak co.
Tady u nás mají jedni „pěstouni“ těch dětí jenom šest, z toho dvě cikáňata.
Přiznám se, že se v této problematice neorientuju, ale zarazila mě jedna věc.
Jednak mají všechna ta děcka (nejmladšímu je tuším devět) vlastní smartphony, protože je vidím na lavičce před barákem „šmatlat“, do jednoho všechny a uvědomuju si, že jednak ty telefony a jednak ta data a kredity pro šest šušňů, musí něco stát.
Tři ta starší děcka (asi mezi 12-15 lety) mají i elektrokoloběžky.
No budiž, třeba jim to platí nějaká z těch vysokých stovek charitativních organizací, dotovaných tajemnými miliardáři..Snad tím donátorem není stát a není použita část mých daní, které se na tyhle účely používají!
Aby prý s nimi mohli jezdit na společné výlety a vozit je do školy, tak přes nějakou další organizaci, pěstouni loni obdrželi fungl novou, nejspíš nějak prodlouženou „osobní“ dodávku, takový jakoby rodinný autobus Peugeot Rifter, se třemi řadami sedáků.
Netuším, kolik takové „auto na výlety“ stojí, nebo zda, či jak a kým je to dotováno, ale dostali to nové – už podle vzhledu i podle převozových spz.
Nikomu proboha nic nezávidím, tím méně péči o šest smradů, o jejichž genech pěstouni zřejmě nic netuší.
Ale každopádně si myslím, že stát to s touhle obecnou dotační politikou (telefony, data, počítače kvůli škole, ty elektrokoloběžky…) už dost přehání.
Hoaxizace neuspela.
Česko – země s nepředvídatelnou minulostí
https://imgway.cz/v/diW1.jpg
😀
A připojí se dodatečně i k té akci v pravoslavném chrámu sv. Cyrila a Metoděje v Resslově ulici?
leda jako divák v černém…
On půjde do party s Čurdou, jako obvykle
Naprosto přesné 😀 .
Připojí, ale se svým týmem poradců ještě intenzivně zvažuje, na které straně. Musí si to zase nechat přiměřeně věku vysvětlit.
😀
Tak to se povedlo 🤣
OT
Vidlák 5. díl: Potravinářství ovládnou velcí hráči, kteří nás budou přes jídlo ovládat
https://youtu.be/u6mczxsWA5k
Dnešní článek profesora Hořejšího na Argumentu mě inspiroval k zajímavému závěru. On to tam teda nepíše, ale mě to z toho vychází. Jaký můžou mít západní mocenské skupiny zájem na pokračování konfliktu na Ukrajině mimo oslabování Ruska prostřednictvím ukrajinských vojáků? Může to paradoxně naopak být dobytí zdrojů Ukrajiny prostřednictvím ruských vojáků. Výsledkem války bude totálně rozmlácená Ukrajina, kde to nebude k žití. Východní Ukrajinu si zabere Rusko, ale co se stane s tou západní? Ukrajina nebude mít na opravu své infrastruktury vlastní prostředky po několik set let. Dojde tedy k totální privatizaci všeho potenciálně hodnotného na Ukrajinském území zahraničním vlastníkům. Ukrajina možná formálně zůstane jako stát, ale bude to prázdná skořákpa, kde vnitřek budou 100% vlastnit cizáci, co tam nainvestují své „virtuální“ peníze (které jinak není do čeho reálného investovat) a pak budou donekonečna pobírat rentu. Vojenská ochrana Ukrajiny pak fakticky bude ochrana těchto investic. Ukrajina už tak nikdy nebude suverénní a svobodná země, kvůli čemuž oficiálně celá válka probíhá, ale bude to jen plně závislé teritorium vlastněné a vytěžované ze zahraničí.
Před pár dny o tom bylo pár článků na TG. Mosado skupuje půdu, ale co je důležité, že si obzvlášť brousí zuby na semenářské stanice…. Co umí jeho GMO osivo je známé např z Indie …. Kup pro každé setí naše osivo, z nových klasů ale další úroda už nevzejde a tak se zemědělec stane nevolníkem prodejce osiva…… V Indii to vedlo k likvidaci drobných zemědělců …
V průmyslu dojde k výkupu všeho co má cenu a bude to vydáváno za investiční pomoc při obnově země….
Monsanto – agent orange
Profesor ,teoretik samouk , ma zase fantasmagorie tentokrate,
prorocky ,spekulacne skorapkovity ,
pracne z mysli vydolovany…
Postihujici ty akademiky v jednom kuse.
Ale jak ma na sebe upozornit , kdyz se lisi jen spoustami ucebnicovitych nabiflovanosti, vod nas..Pravej a nefalsovanej vysledek se objevi na konci.
Prubeh skoncovani s valkou ,taky lecos napovi. Zadna valka, ale zadnej vejvar.
Vetsi valka ,ale vetsi vejvar..
Myslet si ze oligarchove v Rusku sou rusove a jinde zase jiny narodnosti ,
znaci a prozrazuji mezery ve vzdelani a profesorskou neochotu ,nechapavost ,
ke vzdelani ,ktere neni osnovami pripustne..
Je to divné
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-valka-na-ukrajine/751594/sef-wagnerovcu-prigozin-si-zil-v-luxusu-miliony-v-bankovkach-tezba-zlata-a-ropy-a-honosny-palac.html
Nevypadá to s tímhle národem ještě tak zle. Za dva dny se pro uzdravení nevinné holky vybralo víc než na zabíjení za dnů 14. A hlavně – je tam neporovnatelně větší počet přispěvatelů.
A ještě dvě věci:
1) Jelikož je jedním z „partnerů“ Donia i jejich televize, dá se říci, že se za posledních 23 let podílela, byť velmi nepřímo, i na jedné dobré věci.
2) Cempeři, scallopi, grcálci a jiná protičeská vlastizrádná svoloči: třeba se poserte.
Nechápu jak lidi, kteří nezvládnou něco tak primitivního, jako je ta jednoduchá stránka Donio, vůbec zvládají složitější úkoly, jako zapnout pračku nebo utřít si zadnici.
Re: Polo
Kvalitně si vytřít zadnici zvládám naprosto v pohodě.
Akorát si k této činnosti občas zapomenu vzít papír…
… to víte, mladééj, chytrééj a hlavně krááásnej…
Jo. Není problém, že si občas nezapnu poklopec .
Horší je, že si ho občas zapomenu rozepnout…
Re: Aleš
To se mi nedávno stalo dvakrát za sebou!!!
Re: Polo Holt budete asi kapku natvrdlý
Co je za poklopcem, je taky za celem..Nerozepina se , je to zbytecny..
Inu, k platformě Donio a její vojenské podpoře ukrajiny – trošku to rozepíšu, tak doufám že máte kdyžtak fungující kolečko:
Z 212 sbírek celkových jsem teda vyflirtoval 33 řekněme „diskutabilních sbírek“ a tedy z vybraných 64,2 mega bylo v rámci bratrské pomoci nevlastnímu ukrajinskému bráchovi vyvedeno celých 11,6 mega. Možná jsme něco málo přehlídnul, ale spíš ne, bo jsme samozřejmě skvělý, chytrý, skromný a téměř bezchybnatý.
Z těch 33 diskutabilních bylo celkem 14 uspěšných, takže ukrácký Vasil dostal drona, český vasil boty, a nějaká ta korunka na patronu s určením „humanitární“ taky zbyla (Ale spíš než patrony si koupili nějaké ty antidepresiva a půl hoďky s Naďou bo čutora už jim lezl krkem)
No, a zde prosím soupis oněch diskutabilních sbírek Donia:
nesehnáno / téměř sehnáno:
– Vojenské vesty a oblečení – vybráno 0táců – chtěli 150
– Drony pro ukrajinu – vybrán celý 1 tisíc korun
– Elektrocentrály – vybrány celé 3 tácy z požadovaných 69
– Maskovací sítě – vybrány celé 3tácy a chtěli 45
– Specijélní broukové guláše pro frontové nadlidi – celých 25 táců – chtěli 20 mega
– Specijélní guláše „jako od mamušky“ – celých 19 táců – chtěli 2,5mega
– Specijélní neguláše ale rovnou jídlo – vybrány 2,25mega – chtěli 3mega
– Plíny a jiné termopládlo pro frontoviky – vybráno 171táců a chtěli 1,5mega
– Autogumy pro gumy – 37 táců z požadovaných 150
– Čištění kvéru pro celou četu nadlidí – vybráno 44táců a chtěli 88 (HH? No debilové…)
– Hadříky, kapsičky, šminky a suchozipové pičičinky pro frontové čechy – 100 táců z požadovaných 150
– Další noktovizory – tentokrát pro auta – 45táců chtěli 50, musí se spokojit s notkovizorama z alika
– Rádijo pro bachmuťácké myslivce – 15táců – chtěli 168, dostanou gramofón
– 2 sejmudronpušky pro české pičusy co chcou osvobozovat Krym – zatím vybrán 1,15mega z 1,3
– Sejmudronpušky a pračka pro legionáře – zatím vybráno 70 táců na pračku
– Saša a jeho ruský zajatec zatím místo 4×4 Toyoty za 150tisíc dostane bitevní fabii za 22
– Pyrotechnici zatím dostanou místo protistřepinovky za 3 mega svařené pekáče a hrnce za 93táců
– Cizinečtí blbouni si zatím vybrali 265táců na noktovizory za 450
– A herman dostane místo levé pracky za 630táců koňskou haxnu za 202
A teď ty „úspěšné“ – pro vojenskoprůmyslově ukrajinský komplex češi na Doniu vybrali:
– Hadry vysílačky a šminky pro ukrájené hrdiny – Vybráno celých 50táců
– Boty a termokameru pro vosum českých karbanátků za 70táců
– Daší termokukadlo pro hopmagora padákového za 100 táců
– Bitevní SUV pro české řízky frontové – vybráno 861táců z požadovaných 450
– Zaručeně humanitární dron pro mediky – 310táců z požadovaných 310 (vybrali i kilo k tomu na placatku)
– Průzkumný nehumanitární dron za 73 táců zn. Terč
– Ukrajinští mariňáci dostanou 211 táců na kajak
– Další SUV (tentokrát ojeté) pro frontové mleté za 250táců
– Ještě jedno termokukadlo pro snajpra za 223táců
– Jedno celé Iveco za 2 mega pro průzkumné české kotlety
– Maskovací sítě ukři nakonec dostanou – za 65táců
– Na zvlášntí vybavení pro zvláštně mechanizované ukry zatím vybráno 450táců
– A Míša Minářů úspěšně získal pro ukrajinské velvyslanectví v ČR 2,25mega (což je z výše sepsaného asi to nejhnusnější co se na Domiu podařilo zaplatit)
Můžete napsat rovnou, Cempere, že přispět nechcete, a že naopak do toho chcete hodit vidle!
Donio je platforma pro výběr darů, neurčuje, na co se má vybírat.
eh… ?
– Nejsem kempr, jsem smajlík. teda ☺. Byl bych rád, kdybyste mne oslovovala mým smyšleným jménem, paní Zuzano A.
– Komu, na co, kolik, jakým způsobem a estli vůbec přispěju rozhoduju já, chlubit se nehodlám, a ostatním je do toho kulové. Je to moje věc.
– Stejně tak je mi chuja po tom, estli ste zrovna vy přispěla, komu, kolik, na co, dneska, včera, zítra a jestli pravidelně nebo jednorázově. Tuto informaci od Vás nežádám. Je to Vaše věc.
– A ano – Donio je platforma pro výběr darů, neurčuje, na co se má vybírat. Nevím, proč to tu někteří ráno řešili, a estli mají/nemají přispět. To je zase pro změnu jejich věc.
Ale proč? Vždyt docela hezky vyzobal. To rozhodně není Cemper.
Ale snahu o to, aby lidé nepřispívali, projevil důkladně.
To jste si špatně vyložila. Podle mě tím jen chtěl dokázat, že zvolená platforma pro sbírky není tak všivá, neboť většina sbírek organizovaných nevhodným směrem na Čechy nějak nezapůsobila. Záměr podle mě byl spíš lidem ukázat, že nemají zatracovat pomoc, když je organizována na této platformě.
Dal si práci získat a předat objektivní informace o diskutovaném tématu. To je presentace faktů, většinou tuto činnost napadají libtardi, když jim nevyhovují výsledky. Tady bych to nečekal a nelíbí se mi to, jakkoli paní Alenu chápu, když to pochopila jak to pochopila.
Chybi akorat naklady na cestovni zkraslovaci salon a jeho vybaveni ,
pro fenky bohacu a pro fenu Burbock.
Jinak domio komplet. Uspokojeni fantasmagorii ,Alenky,
jako obvykle v risi divu,
ze divuplny domio, vubec nic neurcuje!!!
Dabel ani trochu nedivuplnej vodnekud skuhra..
Urci jiny.
Děkuji, okamžitě přebírám do repertoáru. 🙂
Technická:
U sbírky je uvedena doba do ukončení 58 dní. To ty peníze dostane až za 2 měsíce? Není to trochu pozdě?
nezapokínejme na režiia platy
Poslal jsem. Jako ID víceméně symbolickou částku ať je těch dárců co nejvíc. Jako vyjádření postoje, když už nedolezu pod žokeje.
Ten úchyl se jmenuje Viktor Vesselskyy, není uprchlík, žije u nás už několik let.
Sbírka je záslužná věc, nevím proč někomu vadí, že je to Donio.
Od Rajchla je záslužné, že ji vypsal, ale není třeba být naivní.
Je to politik, který se chce zviditelnit a nahnat body. Kdyby to provedl nějaký Čech, tak žádnou sbírku organizovat nebude.
Kdyby seděl, stejně by nepustil. A kdyby ryby byly v poli … Něco bránilo konat libtardům? Kdyby to nebyla Češka, už by byla pozvaná na Hrad …
Uprchlik a neni sam ma ty potreby se nam odvdecit..
Vypada to, ze by dneska mohla padnout hranice „pul mega“ 😉
Padlo před chvílí….
Tak, něco jsem poslal. A co ta paní z Hostivaře? Přežila to vůbec?
Libtardi kontrují zablokováním internetového bankovnictví několika bank…
Na to jsou moc blbí.
Hezký, takže čárku Rajchl přece jenom dostane. Eviduju tedy 3 PRO a 4 Proti (a to že kvůli němu ze sebe kempr ještě udělal volské prase je příjemný bonus). Nemá v plánu helfnout ješte te paní z Hostyvařte? Ať je to jakože vyrovnané.
A co kdyby jste se toho ujal sám?
Ale.. to bych mu potom nemohl napsat čárku…
Klidně mu tu čárku napište. V přímém vysílání vyzval paní a její přátele a známé, jestli se mu ozve, že jí pomůže jak to půjde.
Mno jo vím, slyšel jsem teda spíš četl… ale ono k té čárce se bude přece jenom lépe hodit popisek „pomohl té paní s vysazenou mixnou“ než „chtěl pomoct té paní s vysazenou mixnou“… Nevím, nějak mi to tam sedí víc, tak holt asi s tou čárkou ještě počkám.
Tak to jste Rajchla vytrestal, asi si nedá po obědě moučník!
Vlada ma za ukol taky spolupracovat a pomahat Pro , nevynecha jednu prilezitost ,
aby kazdej vedel , kdyz prijde ten stranicky, demokraticky, volebni spravnej cas..
Driv zirali verici na nebe ,ted zase na podia.
Přispěl jsem, ale mám velmi špatný pocit, když příspěvek jde přes jakési Donio, které pořádá ve velkém sbírky pro Ukrajinu mimo jiné i na zbraně ?! No naletěl jsem. Takové organizaci bych totiž nikdy nepřispěl.
To kolik jim necháte procent je jen na Vás… A dělají i jiné, užitečné sbírky, tu Ukrajinu bych jim nevyčítal.
Je to kouzlo nechteneho. Dělají sbírky pro Ukrajince a teď sbírka kvůli Ukrajinci.
Zajimavej je ten proces vyberu ,zvoleni a rozhodnuti..
Dovime se o tom?
Kdyz se jednoduse muze otevrit ucet v bance a
shromazdene penize rovnou prevest na ucet obdarovane..
Bez ztraty poplatku ,zauctovanych za svou drinu ,
snazivou a velmi , zvolenou dobrocinnou organizaci..
Je dárcovská platforma. Pokud někdo chce přispět na Ukrajinu na zbraně, aby bylo víc mrtvých asi mu to těžko zakážou. Dovedu si představit co by se dělo kdyby to zkusili. Tohle je na pomoc člověku. Nemám s tím problém.
Nebylo by dobré sbírku rozšířit víc mezi lidi? A co ji strčit také pod šňupáček poslancům do sněmovny. Možná by jako pošťák byl dobrý Nacher (tomu věřím)
A vtipné by bylo, otevřeným dopisem oslovit Dědka z Jablotronu, na tanky a železo na zabíjení mu sbírky dělat jde..
Možná by se mohla pochlapit i hradní guma za to vydražené pééro.
Nechci být aktivní blb, klidně tomu Nacherovi napíšu, ale jediný kontakt je do sněmovny nacherp@psp.cz tam není jistota, že se to k němu vůbec dostane.
Face, po druhém vykopnutí ignoruji a Twitter, nyní X, nemám a ani nevím, jestli je tam aktivní.
Naprosto Vidláka chápu o čem píše ohledně peněžní sbírky. Já se jednou chtěl v rámci svých finančních možností drobně odvděčit jednomu zdravotnímu ústavu. Tedy oficiálně, ne obálkou panu primáři. To byste nevěřili, co to bylo za lapálii. Než chudáci zdravotníci vůbec zjistili tu cestu, na koho se obrátit (a dočkat se ho), kde je jaké konto, podepsat asi čtyři lejstra…Bylo to snad na půlden. A to nebyl konec. Oni za to koupili nějaké pomůcky, kdy příště mi přinesli soupis onoho nákupu a já to snad i podepisoval.
Když jsem se o něco podobného snažil nedávno v lokální nemocnici, tak mi rovnou taktně naznačili, ať se na to raději vys…
Samozřejmě, kdyby to byly statisíce, asi by mi to nerozmlouvali.
No jo no, to jsou ty naše protikorupční zákony, škoda jen že se i s nimi blížíme spíše mafiánům u kravína.
Nejde o zákony.
Podívejte se jenom, kolik nenávisti vygeneruje jedna sbírka. Mimo jiné – na další sbírky jsem se podíval až po přispění a litoval jsem, že jsem do toho šel. „Donio“ už nikdy. Nechci přispívat přes organizaci, která sbírkami podporuje válku na Ukrajině.
A to já naopak přispěl rád. Ať je tam vidět, že se nevybírá jenom na SS division Galizien, ale i na slušný věci.
Vidláku, díky! Udělali jste kus záslužné práce, přes to, že jste se cestou museli brodit ve stoce. A vy jste cestou nahlédl na dno lidské malosti, viďte.
Ono se to objevilo i tady, takové potměšilé radování, když jste hned druhý den! nezveřejnil číslo účtu. 🙂 Jakože, to zase mluví, co udělá, a kde nic, tu nic… my jsme to hned věděli… je to tak ubohé.
Nevím, co to v některých lidech je, oni snad ani nežijí ve skutečnosti. Asi za ně vše řeší maminka nebo manželka. Představují si to jako Hurvínek válku.
Peníze posílám.
A teď je v Doniu vybráno už 200 tisíc. Zítra to bude určitě daleko víc. Může to slečně usnadnit návrat do běžného života, i když to nebude jednoduché.
Za hodinu pribylo 40 000 ! Cemperove budou besnit 🙂
Hezky to tam naskakuje, až budu doma pošlu znovu. Hádám, že chciválkové by ty peníze radši dali na nějaký ten tank nebo raketomet..
Noo, ta smršť po 22. hodině je hooodně vypovídající.
Ještě ten odkaz na tento článek pošlu emailem, doporučil bych totéž i ostatním. Ne každý zná tyto stránky.
Ať cemper a ty ostatní sv1ně puknou vzteky.
Dneska se mi bude dobře usínat 🙂
Když vyšel článek a díval jsem se tam, tak tam bylo cca 41 přispěvovatelů. Teď je tam (0:32) 235 přispěvovatelů …
Dobrý večer Danieli, děkuji a určitě přispěji a Sáře přeji, aby byla co nejdříve, i když to bude velice těžké, v pořádku. Aby se jí povedlo to zlé překonat. Mám dceru stejného věku a nedovedu si představit, co bych dělala, kdyby se jí stalo něco podobného!
Mám otázku, trochu OT, před pár měsíci se tu uvažovalo o sbírce na děti Mandaladana, nevíte, jak to dopadlo?
Mám takový pocit, že jsem někde četl, že to paní odmítla. Třeba se pletu.
Ne, jedna právnička Rajchlovi zkraje napsala, aby se do toho nikdo nepletl, že si to rodina nepřeje.
Ale když si přečtete Vidlákův článek, pochopíte, že se to změnilo, a že lze přispívat přes Donio.
To se týká sbírky na děti Mandaladana ?
Aha, pardon, špatně jsem to pochopila. Ne, můj příspěvek se netýkal možné sbírky na rodinu M.
Re Auto
Díky!
Trochu agresivně.
Kamarádila s Ukrajincem.
Za chyby se platí.
(To bude řevu, zacpu si uši)
Re: Godot
Ano, za chyby se platí.
A život je krutý a nespravedlivý.
Toto moudro mi říkávali můj staříček. Tedy u nás se říkávalo starek, žádný děda.
Časem jsem přišel na to, že staříček neměli pravdu.
Život je VELMI krutý a VELMI nespravedlivý.
Nekolik strucnych /prehlednutelne ignorovanych/, poznamek na okraj predcasne zpozdenych dejin, bez historika..
Trochu este konkretne nepochopitelnych..
Nejdrive a predtim ,nebylo nic. Ani tuhle ani tamhle, ani v truhle , nic.
To melo a ma vyhodu. Nic nemuze bejt nikdy horsi.
Vo to lepsi neni nikdy nic ,vo co stat,
jenom se to vzdycky zhorsi a je hur, nez kdyz bylo/nebylo, to nic.
Vlad klid a mir spokojenosti..
Pak se vobjevili nejaky dva , ty dva nevi co sou ,
nikdo nevi co byli zac, kde se vzali , sou ty nejhorsi , neptaji se
a hned ze bude a musi bejt porod.
Ten nic vo tom spiknuti nevi , ty dva co nevi co sou a sou vetsinou vozraly a
nevi co delaji..
Co je pro kazdej porod to nejhorsi, je nasili a nacpavani nekam ,
kam nechce a kazdej se presile brani zuby nehty…
Porodit se nechce a dela potize..Dela co muze..
Jeci ze soku musi bejt vomejvanej..Potom se kolem nej srocuju davy
tech, co mu nic dobryho neprejou..Uz porod zacina horce litovat ..
Me napr. vomejvaji porad a doted.A budou..
Kazdou vterinu lituje , ze se narodil, nic dobryho mu nikdo neudela,
kazdej predstira ,radi a donucuje..
Nevi vo co de, pajtlujou s nim vode zdi ke zdi a potom chudaka ,
jeste nauci cist, aby se dovedel , jak je vsecko kolem blby
a ze je rovnou uprostred vselijakych nestesti ,krutosti pribejvaji
a krici na nej, ze ma bejt normalni a inteligent,kdyz neni….
Este se dovi ,ze je blbej , ze se narodil mezi lotry, co nechteji nic jinyho ,
aby co nejdrive zase nebyl ..
A proc to chteji , aby nedostal duchod a dalsi ,kterej predtim museli zavest a kvuli tomu, ze se jim nelibi pocasi .
Muze bejt neco blbejsiho?
A dva zloduchove ,co ho narodili, se tvari , ze je vsecko v poradku..
Laska je porad, akorat ta pravda, bez berli vravora do pangejtu…
Vsichni pritom s velkou snahou usiluji vo to , aby zase bylo to nic..
Jako predtim. Vsecky zmeny v zivote a ve svete , sou vyhradne absolutne
proto, aby se nic nezmenilo.
Proletari, porodove vsech zemi , zdemonstrujte se.
Tohle tlacim do deti od malicka. Obzvlast dcerenka… „to neni feeer“. Zvykej si. Zivot neni fer.
Godote, to vás není hodno.
Asi z vás mluví alkohol…
Asi to myslel ironicky, ne?
Eeee, Godote, cenu holka uz zaplatila. Trochu penez pomuze, aby to nebylo jeste horsi.
Ve Francii se pry formuji party chlapu, kteri hlidaji poradek na ulicich.
Za co holka zaplatila? Vždyť nic špatného neprovedla.
V šestnácti má míň rozumu než desetiletá, protože desetiletá není v pubertě, necloumá s ní hormon a tudíž by v noci na procházku s takovým individuum patrně nešla.
Národnost úchyla tady vůbec nehraje roli. Byl to loser, který si neuměl opatřit sex normálním způsobem.
Prostě je to riskantní chování.
Stejně jako lítat na motorce nedovolenou rychlostí a bez přilby – to zase dělají puberťáci. Nebo zkoušet drogy. Nebo….
Je spousta příhod, za které si můžeme sami. Neměly by se stávat, ale stávají se. Někdo je opatrnější, někdo riskuje. Tak to chodí.
A HelaNov má samozřejmě pravdu. Na národnosti nezáleží. To mohl být Eritrejec, Němec, Rus nebo Američan. Nezdrženlivost a hormony.
Re: Sk
Jste zdrženlivý.
Ještě tam jsou jiné vzorce chování a pokus z „druhé“ strany, co všechno tady projde.
Jsem si jistý, že mladý pán byl „inspirován“.
Já taky. Dovedu si představit průběh. Napřed to bylo úplně normální. Pak sáhl, kam neměl. Byl odmítnut, holka začala křičet. Kluk dostal strach. Začal se dobývat násilím. No a holka se nakonec stavěla mrtvou – což ji zachránilo život – v takovém rozpoložení neuvažoval kluk rozumně, měl strach. Tady je jenom imigrant. „Na odstřel.“
Nebyl jsem u ničeho takového, ale myslím, že nejsem moc daleko od skutečnosti. Holka bude mít dlouho trauma a bude se bát chlapů. Všech nejen Ukrajinců. Podobných příhod se musí stát několik do roka. Ne všechny se dostanou na veřejnost.
von si nemoh pomoct. von byl k tomu nucenej.
a ještě: samozřejmě to MY jsme ho k tomu donutili.
Vy jste ho donutil? Nebo vy se nepočítáte k „MY“?
Kocoure, pojal jste to romanticky, vcítil jste se do duše odmítnutého nápadníka, cizince, dojemné. Mohl byste pomáhat českým soudcům… Takže když jde holka s klukem na rande do lesíčka (cizinec necizinec), má počítat s možností, že chlapec má sebou lepicí pásku na ucpání úst a pytel na mrtvoly?
https://i.postimg.cc/MHsN4cG9/les1.jpg
Alena Z Ano, psali, a to na mainstreamu, že už to měl s sebou. Takovej se nechtěl muckat pod modřínem, ten už měl plán hotovej.
Pokud je taková partička, mohou být i takové „zkoušky dospělosti“.
Nevím, v žádném případě nevylučuji…
Ona skupinová IQ bývá často nižší, než nejnižší IQ kteréhokoliv člena. [;>))
Nic romantického. Obvyklý průběh. Ostatně Targus naznačil, že mohou být i jiné scénáře. Ale ty pomůcky – to je policejní snímek? Ty vypadají obvykle jinak. Tak aby se nedaly Photoshopem moc upravovat. Tenhle je „photoshopový“. Main stream.
Bestie se nenazyva kluk.
Re: Sk
Já si zase dovedu představit takový průběh, že „mladý pán“ se chtěl dostat do partičky, dostal „bojový úkol“, a pokud by jej zdařile dokonal, byl by přijat.
Tenhle tzv. rituál je skoro v každé partičce. Liší se pouze „hrdinskostí“ vykonaného činu, o kterém se pak pořád dokola žvanívá u táborových ohňů.
Pokud je taková partička, mohou být i takové „zkoušky dospělosti“.
Nevím, nevylučuji…
Ona skupinová IQ bývá často nižší, než nejnižší IQ kteréhokoliv člena. [;>))
Prostě šel na rande připraven zabíjet, a to nemůže žádná slečna předpokládat. Debaty, zda páska na fotce je ta inkriminovaná, si nechte od cesty, je to jen černý humor a ne obrázek z policejního archivu.
tak.
klasickej internetovej mem. ironie. STFG: „meme“.
ne, fakt to není policejní snímek. ani se o to nepokouší. nikdo se nikoho nepouší zmanipulovat nějakejma fejkama. přestaňte vyšilovat.
Re: Helanov, Alena
Znovu vám odpovím za Godota
Život je krutý a nespravedlivý.
Btw. Bydlíte tak jako Godot v Plzni? Bych řekl, že ani moc ne.
Račte se seznámit s plzeňskými reáliemi a pak blbě žvaňte.
Když to jenom trošku přeženu, starousedlíci tam jsou v menšině.
A o akcích typu Bandera-párty jste snad už slyšely.
Takže si běžte vykloktat.
pán Targus, áno Plzeň je pekné mesto, bol som na vojne 1974-1976 bolo super …… veľmi sa musela zmeniť nakoniec starý Vlk je z Plzne a tiež sa mu nejaký falus vyhráža ……. https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/08/31/mail-na-tento-den/ …. doba ľudských exkrementov naberá v týchto smradľavých močiaroch aj u nás 🙁
prepáčte za nedodržanie čiarok 🙂
Re: tzr
Na čárky se víte co, hlavně že je to srzumitelné!
Já jsem byl v Plzni zhruba o deset let později – kasárna Slovany.
Dnes byste se tam ztratil deset metrů za nádražím.
V poslední době se mi několikrát podařilo naplánovat trasu skrz město.
Neměl jsem to dělat…
… a to jsem nevylezl z auta…
Ja sem byl zase za mlada U Salzmanu ,celej den.
Targusi, Godot není idiot a určitě ví, že šestnáctiletá holka je bezmozek a podlehne každému fešakovi, který umí okecávat taková písklata.
A současně určitě ví i to, že úchylové se vyskytují ve všech národech. Že to nemá nic společného s národností, ani s rasou.
Na kauze Hilsner se udělal TGM. Rozpoznal, že ten kretén byl sice žid, ale jeho skutek, ( tu slečnu patrně opravdu zamordoval on ), vůbec nesouvisel s náboženstvím. Prostě mu nedala, tak se lekl že bude žalovat a ve zkratu jí zabil. Oděv od krve schoval v synagoze, kterou považoval za bezpečný úkryt.
Považuji za stupidní točit se na tom, že ten lidský plevel byl Ukrajinec.
Jenže na tom se točí Rajchl, nechápete? Kdyby to nebyl Ukrajinec, tak tahle diskuse a článek nebude. Vítejte v politice.
A kdyby… a kdyby … libtardům dochází dech. Bránil jim někdo, aby záslužný čin udělali oni? Kdyby to nebyla Češka, už by měla pozvání na Hrad. Hm?
Normálně s vámi nesouhlasím v ničem ale tady ano.
ne, ani tady.
Je to politika, na tom nic nemění ani to, že ta dívka skutečně potřebuje pomoc. Ono totiž tuto nebo podobnou pomoc potřebuje mnoho jiných dívek ale nebyly znásilněny Ukrajincem a tak Rajchl nevyhlašuje sbírky. Je to úplně stejné jako naopak s tou ukrajinskou holčičkou a generálem Zradou, je plno dětí šikanovaných ale je tuhle tenhle zrádce pozval na Hrad. Proč asi? No protože politika.
Re: Helanov
Vy považujete za stupiditu točení na původním bydlišti pachatele.
Jsem nucen vám napsat, že víte úplné hovno o tom, co s lidmi udělá propaganda a následná válka, která fakticky na UA probíhá od r. 2014, nikoli od r. 2022.
A rovněž víte hovno, v jakých podmínkách lidi na UA žili dlouho před touto válkou.
Kdybyste to věděla, nepovažovala byste to za stupiditu.
Pokud nechápete, zamyslete se nad termínem „měřítko hodnot“.
A ještě jinak – ve státě Ukrajina byli již dlouhou dobu před r. 2014 lidé z Donbassu prezentováni jako odpad a spodina, která může pouze kopat uhlí a makat na čtyři šichty v koksovnách a hutích.
Totéž platí o podlidech ze Zakarpatí.
Tento přístup NEMŮŽE nezanechat stopy v kterémkoli člověku, ať na jedné či druhé straně oné pomyslné barikády.
Nahodím příklad.
„V Užhorodu na rodičovském sdružení dostali rodiče prvňáčků za úkol naučit své děti takovou říkanku:
Deset Moskalů (hanlivé označení Rusů)
šlo přes Polesí
snědli houby –
A zbylo jich osm…
Osm Moskalů
mluvilo ve Lvově
Přeci je to Lvov –
A zbyli dva…
Dva Moskalové
jdou stepí,
potkali kozáky
az Moskalů nezbylo nic. “
https://t.me/neCT24/40102
Pak mně ale vysvětlete proč pan Rajchl nepořádá sbírku na každou náctiletou dívku, která, Vašimi slovy “ je bezmozek a podlehne každému fešakovi, který umí okecávat taková písklata.“ Protože tohle určitě není jediný případ takového zvrhlého jednání oné mužské stvůry. Pořádá jí jen pro tuto.
Mě by zajímalo spíše jak je na tom ta druhá žena po napadení jiným Ukrajincem. A zda bude sbírka i pro ni. Protože ta určitě nebyla kamarádka s onou stvůrou.
Já se do toho, s dovolením, trochu vložím.
Šestnáctiletá holka nemusí být nutně „bezmozek“. Tato vlastnost není tak úplně dána věkem, bohužel ji vykazují i dospělé ženy (například v postavení hereček nebo političek), a co hůře, i dámy ve věku důchodkyň, které rychleji píšou, než přemýšlejí – například v roli přispěvatelek do internetových diskusí. Raději se do toho, jestli dovolíte, nebudu více zabrušovat.
Šestnáctiletá holka ale nutně je nezkušená, a může se stát, že v situacích, jimiž ještě neprošla, nebude se umět správně orientovat, nebude umět rozpoznat ty klíčové signály, které nesou info o blížícím se nebezpečí. – Ale ani tady není věk rozhodující faktor, zase jde především o zkušenost a nebo předběžný trenink. O tom by mohla vypovědět například nejedna důchodkyně, okradená u bankomatu; princip je to stejný, a ani tady není příhodné říct o oběti, že je „bezmozek“.
Mně v těchto případech jako skutečný bezmozek vychází spíše útočník.
Byl jste rychlejší – jinak souhlas …
Rev uz nastal, od starych znamych firem.
Pripomenu:
– je nebezpecne jezdit bez prilby
– je nebezpecne v hospode U Spartana nahlas rikat, ze Slavie je nejlepsi
– ano je nebezpecne randit s Eritrejcem (kdyz uz toto narodnost nektera z predrecnic zminila)
– ano je nebezpecne randit s Ukrajincem, protoze hranice byly otevrene z proslo uplne vsechno, a protoze Ukrajna byla slusne prolezla zlocinem, i ruznymi nemocemi
– v devadesatych letech bylo nebezpecne randit s uprchliky z Jugoslavie, protoze to byli vesmes mafiani
– take je nebezpecne skakat do vody nekde, dne to neznam, i kdyz je voda sebemodrejsi
a mohl bych pokracovat.
ale damy si rict nedaji, a budou tu jecet o hormonech a hloupsti a touze po „exotice“…
Presto te holce preju jenom to nejlepsi, a kdyby to slo, tak to nejak vymazat. At se aspon na ten ucet neco vybere.
Co všechno Vy v tom Japonsku nevíte…
To asi musíte půl dne sedět u českých internetů a nasávat informace, abyste takhle zasvěceně mohl komentovat dění v České republice, že ano? Zbývá Vám nějaký čas na práci? A to radši ani nezmiňuju případný časový posun mezi JP a CZ, když se dívám na časy Vašich komentů.
Nechcete už toho Vašeho vysněného Japonska nechat? Už to začíná být trapný.
Hmmm, takze misto abyste psala k veci, tak se obouvate k memu pobytu v Japonsku, o kterem jsem nanapsal ani pismenko.
To ukazuje na vas nizky intelekt a nedostatek argumentu, pripadne jeste sklony k podlostem.
Podobne se chova napr. Cempr a jeho elfove.
Blahopreji, pekne jste se nasla.
Možná to píšete mně, Sakuro, ale já se neskrývám za cizím nickem. Asi si těch nesrovnalostí povšiml i někdo jiný…
O Japonsku jsem vám já psala předevčírem, když jste hlásil, že na demonstraci 16. nepůjdete. 🙂
„když jste hlásil, že na demonstraci 16. nepůjdete. 🙂“
Lzete.
A psal jsem to tak, jak je to razeno ve vlakne.
Lharum, jako vy, nevenuji pozornost.
a že jich takových je, stovky denně. a nám vadí nějakej chudák ukrajinec.
a je to naše vina. kdyby se nemusel bát naší rasistický reakce, tak by se nemusel pokoušet po sobě uklidit svědka.
ti drajcéni jsou fakt naprostý hovada, by mě zajímalo, jaký je tam u nich procento úspěšnosti na přijímacím pohovoru, jestli jsou selektovaný na *tohle*.
uklidit .. nebo to byl ten druhej?
Ano. Vykoledoval sis. Tak jako v jiných případech když se neúčastníš obřadu společného vytí na Měsíc. I opozice má svůj „groupthink“.
Obecně, opozičnost názoru není důkazem jeho „správnosti“. Může být jen jinak špatný.
Proud lumíků běžících k útesu a vrhajících se do moře se potkává s proudem lumíků běžících opačným směrem a vrhajících se do moře s jiného útesu. Mezitím se lumíci z obou proudů hádají a rvou ve sporu, který z obou směrů je správný.
Není zjeven celý příběh, a …kolik je takových nezjevených případů i bez jakékoli „spoluúčasti“ oběti.
Tohle je jen jeden z mnoha případů, vystupující proto, že je medializovaný, že obětí je děvče že pachatel je Ukrajinec, a že politická situace jaká je. Na jinou oběť, v „politicky neprivilegovaném případě“ sbírka není. Neřku-li na starou bábu domlácenou tuzemským recidivistou, ani na takový podobný případ, a že jich je, jen nejsou medializované.
Toto je ilustrativní případ jak i lidé zde pokládající se za více kriticky myslící než jsou ti, které prohlašují za zmanipulované vládou ovládanými „veřejnoprávními médii“, se nechávají zmanipulovat. Ve skutečnosti, pravým smyslem není pomoc, nýbrž politická manifestace. Podle toho jak je zjeveno i v rozporu s vůlí rodiny a zastupujících právníků. Je to politická manipulace. Zneužití kriminálního případu k politickému účelu. Podobně jako BLM. Vzpomínáte?
To, že to má i politický rozměr, neznamená, že nemůžeme pomoci. Ano, chceme dát najevo politikům, že se mají zabývat riziky, které imigranti přinášejí. Je zjevné, že imigranti přicházejí z jiných civilizací, které mají jiné zvyklosti a jiná civilizační měřítka. To se týká imigrantů ze Sahelu, stejně jako imigrantů z Ukrajiny.
Chceme dát najevo PePovi, že se nemá starat jen o holčičky z Ukrajiny, ale i o dívky z Čechy. Chceme dát najevo Ihorovičovi, že nemá být jen nejlepším předsedou vlády, jakého Ukrajina měla, ale že má něco dělat i pro nás, kteří jej platíme.
Mimochodem, jak víte, že nepomáháme i „obyčejným“ Čechům. Je to od vás nebetyčná drzost, když si dovolíte něco takového tvrdit!
Ano, za chyby se platí. Na tom, že někdo kamarádí s Ukrajincem, Vietnamcem nebo Papuáncem není nic špatného a není možné to označovat za chybu. V mladém věku není ani chyba, že nepoznala, že to je úchyl. Úchylové umí svojí úchylku dobře maskovat.
Chyba je, že vůbec musíme nějakou sbírku dělat. Chybou je, že se Ihorovič nestará a nezajíma, chybou je, že se PePa nestará a nezajímá. Chybou je, že tato společnost se oběti trestných činů nestará a nezajímá.
Rodiče oběti budou potřebovat peníze, a to hodně. Na léčení, které plně nepokryje zdravotní pojišťovna, na léky, které plně nepokraje zdravotní pojišťovna, na rehabilitační programy na zmírnění újmy na těla i na duši, které vůbec nepokryje zdravotní pojišťovna. V neposlední řadě na právníky, protože předem upozorňuji rodiče, že právnící pachatele (kdo ví, kdo je bude platit? ) nepochybně budou hledat na oběti to nejhorší, aby na ni hodili vinu, když ne právní, tak alespoň morální. Vinu budou hledat i na rodičích, na to se musí připravit. Budou možná potřebovat právníky i na žaloby na novináře, kteří budou chtít případ manipulovat.
Je to naše chyba, že se ta oběť narodila do společnosti, která nedělá dostatečné opatření na prevenci násilných trestných činů a která je vůči obětem trestných činů nepřívětivá.
Protože to je naše chyba, můžeme ji zmírnit tím, že rodičům oběti pomůžeme.
Jak, ze se PePa nestara? Kdyz poplivali tu malou holku, jak se hned staral… musite rozlisovat co je dulezite a co ne.
Souhlasím až po to místo, kde píšete o „naší vině“.
—
S vaší tezí o „naší vině“ příkře nesouhlasím.
Vy v tomto bodě fakticky uplatňujete kolektivní vinu, tentokrát proti vlastnímu národu/společnosti/sociální skupině. – To je opět škodlivý extrém, jen s opačným znaménkem.
Co je horšího: vy dobře míněné pomoci, směřované k oběti toho strašného činu, tím dáváte štempl jakéhosi odpustku za dědičný hřích. Uvědomujete si, takto můžete i řadu lidí, kteří pomoct chtěli, od pomoci odradit?
Ano, máte pravdu. Všechno to sbírání víček na postižené děti mě nesmírně zlobí, protože jejich léčení mají platit zdravotní pojišťovny a ne lidé v rámci charity.
Neuplatňuji kolektivní vinu, nýbrž kolektivní odpovědnost. Za neschopnost Pětikolky jsme odpovědní, protože jsme si ji, jako společnost, zvolili (já jsme je osobně nevolil, ale to nic nemění).
Pokud někoho odradím, je to jeho boj, ne můj. Myslím, že normální člověk se nenechá v pomoci odradit tím, že někdo jiný má na věc jiný názor.
Musím také zdůraznit, že jsme reagoval na názor, že dívka má svůj díl viny, s čímž nesouhlasím.
Shodujeme se ve všem – až na tu kolektivní vinu/odpovědnost. Vina totiž není nic jiného, než odpovědnost za neblahý stav věcí (pokud je stav věcí příznivý, odpovědnost za to také někdo nese, ale to není tak vděčný námět).
Kolektivní odpovědnost tak v principu není nic jiného než kolektivní vina.
—
Tady se totiž mluvčí, věřím, že v případě pana Slámy bez zlého úmyslu, dopouští dvojí chyby:
1. Vlastnost, objektivně zjištěnou u několika jedinců nějaké skupiny, induktivně (a nesprávně) rozšíří se na celou skupinu.
2. Z okolnosti, že předmětná vlastnost charakterizuje na základě předchozího kroku celou skupinu, odvodí se, že (bez výjimky) každý člen oné skupiny je této vlastnosti nositelem.
Příklad?
Před dvěma tisíci let (někteří) Židé ukřižovali Krista Pána ==> Židé ukřižovali Krista Pána ==> Jsi Žid? Pak jsi vinen ukžižováním Krista Pána.
Dneska (doufám) si před takto postaveným stylem úvah většinou s útrpným pohledem klepeme na čelo, ale nebylo tomu vždycky tak; a méně okatých a profláknutých případech je tomu tak dodnes. Já radím – toho se nedopouštějme.
godote, je nutno konstatovat: máte pravdu!
Bohužel není tam odkaz pro ty, co nemají bankovní účet. Ráda bych přispěla i na paní z Hostivaře.
Re: SO
Pokud nemáte vlastní účet, máte Českou poštu a složenky.
A pokud nevíte co s penězi, já rád propíjím cizí prachy a udílím placené rady. Zeptejte se tady, koho chcete.
Stařenko Oggová, rozklikněte si odkaz na Donio v první větě dnešního článku.
Vyberte částku, kterou chcete přispět.
Zaklikněte kolečko u způsobu platby – bankovní převod.
Pak vyplňte mail, podle mne to může být i fiktivní adresa.
Dále jsem zaškrtla, že nechci posílat newsletter, že nechci zveřejnění mého jména.
A v bodě, kdy Donio žádá o příspěvek, jsem naklikala 5 % z částky.
Nakonec vám vyběhne číslo účtu a váš variabilní symbol.
Vše zaplatím v internetovém bankovnictví, ale lze to určitě poslat i složenkou z pošty.
Aleno, vždyť tam nikde není napsané číslo účtu! To je pro mne dost podstatný údaj.
Jak to že ne. Když provedete mnou popsanou proceduru, ukáže se vám číslo účtu i variabilní symbol.
Já sem číslo účtu dávat nebudu, je jistě důvod, proč se to řeší takto, přes Donio.
Můžete popsat proceduru, prosím ? Asi dělám něco špatně, ale po mně to chce údaje na email, k vygenerování čísla účtu a variabilního znaku se nemohu dostat.
Pardon, jsem slepý, jdu na to.
Já to právě uhradila.
V dnešní době je dobré mít účty u dvou i více bank, např. Spořka jde, ale Komerčka, Air bank stále on-line nejdou. Asi pořád řeší ranní hackerský zásah.
To se dnes bojovníci proti hotovosti, co mají u postižených bank účet, zapotili, nemohli odmávnout mobilem platby a museli se šacovat, zda mají na kafe a na lístek do MHD.
Ts. ts.
Platím kartou od AirBank. Všechny platby proběhly bez problémů. Ale nejsem bojovník proti hotovosti, jenom jsem líný.
A ti, co platí bankovkami si je stejně vybírají v bankomatech, takže co…
(V 6:00 už šel i internetbanking.)
Já píšu o internetovém bankovnictví, ne o platbách kartou.
(V 6:00 už šel i internet banking.)
Vy jste, Kocour, úporný. Prostě včera to nešlo
https://i.postimg.cc/4dJM1dZL/banky.jpg
Kdepak. Já jsem úspěšně platil bankovním převodem.
Realita, ne novinová zpráva. Netvrdím, že to někde nešlo.
2801756480/2010
var. symbol 293665
Díky Vidlákovi a Rajchlovi a paní Rédové ….,
i že to nevzdali a nakonec šlo sbírku uskutečnit
a prostě všem pomáhajícím,
určitě bude ta rodina vděčná i za dobrého psychologa HNED!
Starý kocoure, myslel jste to určitě dobře,
ale ani Vidlák nezveřejnil rovnou jen účet
a nějaký ten OBECNÝ variabilní symbol na sbírku z dobrého důvodu,
protože ON obecný var. symbol NENÍ!
Všem zde prosím:
Na DONIO to prostě funguje tak,
že je VARIABILNÍ symbol vygenerován vždy pod konkrétní sbírkou,
každému individuálnímu daru a tedy i DÁRCI,
který chce, či potřebuje platit třeba jinak, než ihned (převodem…)
A je pak z dobrých důvodů vhodné si vygenerovat
svůj variabilní symbol KAŽDÝ sám,
viz odkaz v článku Vidláka,
aby případně potvrzení o daru,
(kdo chce potvrzení) – došlo na mail správnému a ne jinému dárci….
Kdo Vás následoval, platí pak v systému dar „Vašim jménem“,
ale nemusí se bát,
dojde i tak – kam má, jen dárcem v systému bude – kocour.
Účet není také individuální pro každou jednu sbírku,
tak systém pro fungování takového množství sbírek nastaven není,
nestačili by zakládat a rušit účty…..
*****
Dám ještě dle mne přiléhavě (dole) odkaz pro ty dobré duše,
které by mohly a chtěly ještě přispět pro „více“
obětí sexuálního, či domácího násilí
a kde skutečně sama vím,
že obdarovaná organizace pomoci (a rychle) i umí, na rozdíl bohužel
od přístupu systému….
Škoda jen, že jich není mnohem víc a nejsou nafukovací,
ale dámy zde neodmítly zadarmo a hlavně rychle pomoci i osobě mimo Prahu… (osobně znám) a to není v ČR bohužel moc běžné.
A možná by neškodilo dát na ně nějak kontakt i té další paní z Hostivaře….
Jak, netuším. Možná alespoň větší a plošnou propagací všech takových pomáhajících organizací, zde za mne třeba:
„proFem“ – centrum pro oběti domácího a sexuálního násilí“
Sbírají na dobrou věc, která by sloužila dokonce více, než jen jedné oběti:
https://www.donio.cz/port
Že vás chlap chce na rande zabít, to nemohou předpokládat ani děvčata v Plzni, Targusi. Dnes jste nějak moc krásný!
Proto jsem sem číslo účtu a variabilní symbol nedala, to si musí každý vyřídit sám, anebo bude Kocour prostě dárcem statisíců…nechá si vystavit doklad a odečte si to z daní. 🙂
paní Aleno, děkuji
Rozhodně slečně přispěji, i když zlé vzpomínky to nevymaže, snad ji to pomůže jinak.
A jména těch “dobrodějů” by nebyla? Přidal bych si je na seznam…
Jak dlouho volám po rubrice Zasloužil se o vlast, tak nyní by tihle “charakteři” byli krásnou ukázkou, a také by se přes různé ty ARESy a JUSTICE ukázaly další vazby. Hned by se třeba vidělo, s jakou stranou je ta chamraď spojená.
Třeba jako Jiří Jiřina Pospíšil, hošan od Medy Mládkové převzal nadaci za nějakou miliardičku (starou paní šoupnul dožít k Boromejkám), a teď se ukazují jeho kamarádšovty s Redlem z Dozimetru (a Vít Rakušan s tím také nesouvisí, ani kdyby se potkali u Kolína 😀 )
Taky jsem se bavila, jak se na ni nalepil. No, mít jeden z bytů ve Werichově vile, to není špatné, že?
Ten ví, na které straně je chleba namazaný.
Teď na něj prasklo, že má taky šifrovaný telefon. To europoslanci a radní běžně používají, ne?
tak ona ta nadace je vůbec v “dobrých rukou” aneb dozorčí rada:
Alexandra Udženija, Hana Kordová Marvanová a Jan Dobrovský
A odhad jmění, pokud mě paměť neklame, cca 2 miliardy Kč. V tom už se nějaký byteček ztratí. A ty telefony? No, co dodat. Komické je, že s nimi zprvu neuměli, a pak je zjevně používali nesprávně, jinak by se o nich nevědělo.
A že se k nadaci M. Mládkové ještě vracím, koukněte jaký je ten Fremr šikulka:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Museum_Kampa_%E2%80%93_Nadace_Jana_a_Medy_Ml%C3%A1dkov%C3%BDch
…jak prasata u koryta. Kdyby si někdo dělal iluze, tak chobotnice obsadila opravdu vše. Tohle žádné volby nespraví.
A kde je číslo jejího uctu
Odkaz je na začátku článku. V prvním odstavci.
Re: Anonym
Mně se ten odkaz ukazuje v jiné barvě na tom místě, které popsal Vidlák.
https://www.donio.cz/nadeje-pro-saru?fbclid=IwAR0FHJmpZyOI1RY4D-ZkF3sMRoTLaIYBQJEgOfW0ELNTzqW0bTVHI2QFITw
Re: berkowitz
Kuwa a kde je Naděje pro chudáčka Targusíčka? Vždyť se dobře podívejte, jak moc tu trpím!
Pošlu. Určitě nebudu sama.
Ale dneska se Vidlák dotknul smutné věci. Že mezi lidmi stoupá určitý fanatismus a sklon vidět v člověku, který se chová jinak, má na věc opačný názor, nepřítele. Nepřítele, kterého je nutné potřít, nebo aspoň pořádně zdeptat. Nandat mu to.
Patrně jsou dneska lidé tak nedůvěřiví, že kdyby vláda zakázala skákat bez padáku z desátého patra, některé by si just šli skočit. Automatická negace všeho , z toho nekouká nic dobrého.
Nepošlu nic. Nenašla jsem totiž číslo účtu. Tímto zvláštním způsobem neumím posílat peníze. Netuším, jak se to dělá. Zřejmě mohou posílat jenom ti, kteří mají internetové bankovnictví.
Já to řeším tak, že dám hotovost sousedovi a ten odešle částku z jeho účtu na Airbank. Mně vytiskne potvrzení.
Su zvědavej až nebudete mít co jíst a nebudete mít peníze na teplo, jak vám k tomu pomůžou vaše názory.
Pak nám přece pomůžete vy, Sasine, muheeee. Hotové!
Vlada zatim zakazala duchody , na padaky a jejich zakaz taky dojde..
Mezitim dalsi zakazy vseho druhu nas neminou..
Na ty neduverive fanatiky , urcite stoupave ..Predevsim..
STARÝ KOCOUR 06:16 (asi půl metru textu nahoru)