Krátký dezinformační úvodník:
Když už nám mééédia udělala tak pěknou službu a všichni redaktoři ze všech novin a televizí teď každé ráno čtou Kydy, aby mě hned mohli chytnout za slovíčko, co kdybyste mi s těmi dezinformacemi pomohli? Pokud znáte nějakou babičku nebo samoživitelku, která neví, z jaké lichvářské půjčky příště zaplatí za energie, zajděte za ní a řekněte jí o mě. Přijedu, dáme řeč, uděláme pár foteček…
Nejsem sám, kdo se na to tetelí… Už se mi ozvala celá řada kolegů blogerů i televizníků, že by si také rádi popovídali s potřebnými… Můj vidlácký mail: vidlakovykydy@gmail.com Zároveň chci poprosit všechny, kteří mi tam posílají různé odkazy a zajímavosti, aby tak nečinili, abych neprošvihl žádný lidský příběh. Pokud víte ve svém okolí o někom, kdo překoná svůj stud, že se nezaviněně dostává do bídy, dejte mi vědět. Už dlouho tam nahoře byli v klidu a příliš dlouho nenechali nikoho padnout…
A teď už dnešní text:
Začnu aktuálními informacemi… Rohanová byla odejíta a přijít byl naopak Diviš, kterému soud uznal nějaké hlasy a tím se dostal přes padesát tisíc podpisů. Pokud jsem si mohl přečíst jeho charakteristiku, tak říká víceméně to, co by asi v této zemi řekl každý podnikatel. EU je sice na nic, ale odejít se z byznysových důvodů nedá, být v NATO je super, ale máme myslet hlavně na vlastní obranu, pomáhat Ukrajině proti agresorovi samozřejmě, ale myslet i na vlastní lidi… Nemá názor na euro, což nemá nikdo, dokud není ve funkci. Pak se zpravidla do zavedení eura zamiluje…
Divišovi trochu pomůže ten humbuk kolem jeho připuštění. Nějakou službu mu tím média udělají.
Překvapuje mě, proč to rovnou vzdal Březina. On na tom nebyl nijak hůř než Diviš. Podnět pro přezkum nedal, že prý by mu v kampani chyběl ten ztracený čas při čekání na soudní rozhodnutí. Upřímně, moc tomu nerozumím, protože co mu reálně bránilo dál si objíždět své podniky a mluvit tam o úsvitu březinovském nacionalismu? Co mu bránilo pokračovat dál v kampani, dělat ze sebe oběť Vítka Rakušana a jeho úředníků a trpělivě čekat na přezkum? Nebo tím někomu umetl cestičku?
Takže Březinu si škrtáme… šlus, konec, zbytečná pozornost.
Denisa Rohanová má už asi také splněno. O asociaci povinných víme všichni. Rád paní Rohanovou uvítám u sebe doma. Myslím, že si v situaci vysokých cen energií a zhoršující se situace chudších obyvatel, budeme mít o čem povídat. To budou článečky jak víno. Chápeme, jo? Asociace povinných – opak exekutorského spolku. Ti, kteří se vás třeba zastanou, až zjistíte, že nemáte na henten proud ani na splátky a doma vám nějaký pyknik olepuje vaše poslední věci. Rohanová a Vidlák, to teď celkem patří k sobě.
Dále se nám náš jenenerál ve výslužbě a prezidentský kandidát, agent Pávek dal na gerilový marketing. Řekl, že kdyby se nedostal do druhého kola, tak by MOŽNÁ nepodpořil Danuši. Blbě si to hoši zkoordinovali, než nám mééédia vysvětlila, že je to taktika, ozvalo se několik potrefených hus, takže celému záměru jaksi ubrali na efektu a Vidláka tím vysloveně zklamali. Já už myslel, jak se tu rozepíšu o souboji mezi sorošovou holkou a chráněncem CIA a ono nic… Prostě se nám Pavel pokusil rozkročit směrem k Andreji Babišovi.
Někdo by mu měl vysvětlit železný zákon libtardů. Jakmile někdo od pravdy a lásky jen naznačí nějaký mikroústupeček voličům od Andreje nebo SPD, tak to okamžitě u svých schytá tak, že se musí s hanbou odplazit pryč z bojiště. Měli co dělat, aby to zaretušovali. Tohle prostě nepůjde.
Mimochodem… všimli jste si? Veľký Bocian mluvil o MÍRU. A ne jednou. Také si zaletěl na setkání s maďarskou prezidentkou, nasdílel si spoustu dezinformací o tom, jak máme nedostatek léků pro děti… a vůbec mi v poslední době vysloveně fušuje do řemesla a mluví o důchodcích, samoživitelkách a chudině všeobecně. Jako kdyby si to snad přečetl tady na Kydech…
Jaroslav Bašta je jako obvykle zcela vymlčen. Ale jeho fejsbůk funguje dobře, snaží se být vidět alespoň v našich alternativních médiích a říká tam přesně to, co bychom od něj očekávali. Úplně přesně se nám opakuje situace z loňských parlamentních voleb. Babiš se rozkračuje směrem k SPD a zdá se, že začíná uvažovat o těch patnácti procentech propadlých hlasů… a SPD se k Andrejovi rozkročit nemůže, protože by voliči přestali volit kováříčka a začali volit kováře.
Pořád si myslím, že nám hrozí kompletní opáčko loňských parlamentních voleb, kdy jsme sami svou nedisciplinovaností umožnili, aby si Pětikolka vzala půlku našich propadlých hlasů a druhou půlku si vzal Babiš, ačkoliv jsme ani jednoho nechtěli volit. Pořád si myslím, že na Andreje ještě nastoupí naše mééédia a bude se jim prášit od huby, jak mají zase zaručené Pandora papers a jak je to velká věc, Juniora si už snad odpustí, Šott si vzpomene, že by se mu termín voleb strašně hodil pro soudní stání a dalších důkazů netřeba… A výsledkem bude mladá a krásná Nerudová, která pak podepíše obměnu ústavního soudu, aby konečně vyhráli ti jediní správní a zkompletovali převzetí celé republiky od parlamentu přes senát, prezidenta i ústavní soud.
Panečku, to se pak bude vládnout… korespondenční volba, elektronická volba, volební právo od patnácti let… bidenovské křivky součtů, ústavní právo vykládané na míru… Co si přát víc?
Takže si to shrneme. V těchto prezidentských volbách jde na prvním, druhém, třetím, i desátém místě o to, jestli pětikolka vezme v tomto státě úplně všechno. Jde o to, jestli vůbec bude mít ještě smysl, bavit se o nějakém menším zlu. Až daleko za tím pak jsou nějaké ideje či představy o budoucnosti. Pokud se do druhého kola probojují Pavel a Nerudová, tak nemusíme řešit vůbec nic, všechno bude rozhodnuto na jednom místě, všichni budou rukou společnou a nerozbornou makat na naší grýndýlové budoucnosti, jakékoliv přání z Berlína či Washingtonu bude předem splněno a kdyby si náhodou tato přání navzájem odporovala, tak vyhraje Washington. Pokud dojde na válku mezi Ruskem a NATO, tak v ní fakt budeme od první minuty, ba dokonce i o něco dřív, protože dnes už víme, že jakákoliv operace pod falešnou vlajkou bude přijata s jásotem.
Už teď to tak máme, ale pak to budeme dělat ještě lépe a radostněji, protože jak Ústavní soud, tak prezident budou komplet na jedné vlně. Nedělám si iluze, že by se kterýkoliv pražský kavárník ozval a řešil, že je v demokracii lepší, když existuje nějaká různorodost. To platí jen tehdy, když má sněmovnu a senát někdo jiný.
A jak bude vypadat budoucnost, až Danuše vyhraje ty volbuše? Podívejte se na Slovensko. Tam dneska padla vláda Igora (magora) Matoviče… ano premiérem byl Heger, ale kdo je to Heger, že? Kdo má teď hlavní slovo? Blondýna z Pezinku. Dívejte se dobře. Takhle nějak to už brzy může vypadat i u nás.
PS.
Stále pokračuje možnost si předplatit mojí knihu o zemědělství, která půjde do tisku kolem 15. ledna a hotová bude na konci února. Od března zahájím distribuci. Máte možnost mi pomoci tím, že si teď předplatíte knihu i s mým podpisem i s mým úsměvem, až vám ji budu vydávat při osobním setkání ve vašem kraji. Kdo nestojíte o přidanou hodnotu mého úsměvu ani o můj podpis na knize ani o podporu Vidlákovi, vy si nic nepředplácejte. Kniha bude k mání i v běžné distribuci. Cena knihy bude 350,- Kč
Číslo účtu: 164 883 276 / 0300. IBAN: CZ61 0300 0000 0001 6488 3276
Pro snazší distribuci prosím napište do zprávy příjemci váš e-mail. Děkuji všem.
P. Hampl se zamýšlí, proč nejsou lidi, proč to nejde.
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/petr-hampl-proc-tak-tezko/
Zjednodušeně dochází zlatá generace…
Vidlák nás sebemrskačstvím vede k pocitu, že když bude na stolci ČR nějaký progresivista, svět se alespoň u nás zboří. Ujišťuji každého, že nezboří, možná je to daleko lepší, než jiné varianty.
Demokracie VŽDY přešla v nějakou formu demokratury s tím, že ona demokratura, nebo spíš její představitelé, nejlépe ví jak řídit i ekonomiku, což je taková dost podstatná součást našich životů. Ví, jak to zařídit pro sebe, což se nakonec dnes děje. No a teď přichází ten okamžik, že Vidlák předpokládá, že onen zbytek společnosti zůstane stát s otevřenou pusou a bude se divit, jak je to možné, jak jsme to mohli dopustit. Pusa zůstane zavřená a každý bude mít snahu se postarat sám o sebe, případně v kolektivu stejně postižených půjdou na loupeživé progresivisty. Progresivistická revoluce pozře sama sebe.
Vidlák asi těžce nese, že nemůže záhumenkařit, tak nás každodenně straší zkázou. Probůh nechme toho politikaření, již to přesahuje únosnou míru.
„Demokracie VŽDY přešla v nějakou formu demokratury“
To je mozna pravda, sam jsem tedy jineho nazoru, ale autorovi jeho pohled neberu.
Na co ale zapomina, jsou miliony stradajicich, ci miliony mrtvych, nez se veci nejak ustalily.
Navic je tu jeste skutecnost, ze vubec nejde o demokracii u nas. My jsme jenom papir, ktery se po pouziti vyhazuje. Staci sledovat Ukrajinu a jeji ztencujici se populaci.
Vysledek, a osud Ukrajincu muzeme predvidat pri pohledu na Kurdy. Jeste nedavno ultra statecne bojovniky po boku USA.
Kolik nadeji do nich Stropnicky s Babisem vkladali, kolik „nepotrebnych“ zbrani jim poslali…
Nemusí dojít k diktatuře, problém jsou pouze lidé, kteří mají moc a sami nejsou demokraté. Což jsou Anglosasové, jsou to tyrani, kteří se museli skrývat za demokracii.
Já bych se připravil na nejhorší. Preventivně.
Neboť lidé zblblí jsou dosti zhusta.
na slovensku se rozjizdi majdan a cz k nemu smeruje take. ale vam nestaci se jen sjednocovat. identifikujte nejslabsi clanek petikolky, najdete si vhodny klin a ten mezi ne vrazte. oddelte od nich nejslabsi kus a ten prinutte ke spolupraci aby prisli o parlamentni vetsinu. pak konejte co uznate za vhodne. drzim palce.
Tak tady je odpověď na otázku, kdo je ten nejslabší článek, jednoduchá. A byla vlastně skoro vždycky v novodobé historii.
Dokonce to můžou snadno navlíknout na nesouhlas s „manželstvím pro všechny“ a zachovat si tvář před svými voliči.
Jdu si pro BAN :), ono mě to tady stejně už moc nebaví a tak se zeptám: Ten kámoš elektrikář, kterej celý dny odpojuje ty babičky na ně kontakty nemá? Oni ho tam asi dovezou se zavázanýma očima, jen odpojí dráty a vezou ho zas jinam.. 🙂
GDPR
I když pomineme GDPR, není pak těžké zpětně dohledat, kdo těm lidem ze seznamu odpojoval elektroměry. A to je to, čemu chce Vidlák zabránit i za cenu, že s tím sám bude mít problémy. Lepší je sesbírat případy napříč republikou a od všech dodavatelů.
A to je to, čemu chce Vidlák zabránit i za cenu, že s tím sám bude mít problémy.
Probůh proč by Vidlák měl mít jakékoli problémy. Advokátka Samková jasně nastínila, jak je to s tím ČEZ, tak proč stahovat trencle když není na blízku žádná řeka.
No, z druhé strany, jen zcela nepříčetný soudce by mohl tak chabou obhajobu přijat jako vážně vznesenou. Ale jak se praví, i tonoucí se stébla chytá.
Z další druhé strany, Vidlák obhajobu asi potřebovat nebude hned ze tří příčin.
-ČEZ si v současnosti nedovolí jakoukoli pozornost veřejnosti,
-ČEZ to bezesporu dělá odpojování elektroměrů,
-ČEZ k odpojování elektroměrů nemá právní důvod.
Podtrženo sečteno, advokátka Samková je hodna své pověsti.
Pane Zahradníku.
Zkuste uvažovat dál. Jestliže je potřeba chránit identitu elektrikáře (a zřejmě taky potřebuje mzdu na obživu rodiny), pak by zveřejnění této sestavy bylo celkem rychlou zkratkou k němu.
Bohužel, místo aby si ČEZ nasypalo popel na hlavu a vydalo prohlášení ve stylu: „omlouváme se za vzniklé potíže, budeme řešit prominutí prosincové zálohy, protože na to máme … apod.“, tak raději lynčují toho, kdo si dovolí na jejich „rychlé řešení“ upozornit.
Aspoň že neodpojují Ukrajince! Je potřeba, aby v České republice aspoň někdo tu zimu přežil.
Nám zvednou ceny po novém roce.
Myslíte, že když nebudeme platit, že nás neodpojí?
Výňatek z úvahy /viz odkaz níže / k zamyšlení nás ,,voličů:“
Je proto celkem jedno, kdo zvolen nastoupí po volbách na posty po odstraněných loutkách. Protektoři se postarají o to, aby tam opět byly jejich loutky. Ty mají totožný úkol: dostat své země do digitálního otroctví, které se již nezadržitelně blíží.
Po zrušení hotovosti, zavedení povinných EU ID a plošném zavedení digitální měny (a na ni navázaných sociálních kreditů) již nebude cesty zpět. To bude konec dosud jen předstírané hry na demokracii, která zde reálně nikdy nebyla, neboť fakt, že se můžete dostavit k volbám a hodit lístek do urny, ještě nic o demokracii nevypovídá.
Pokud by se nakonec stalo, že kdekoli zvolí potřebných více než 50% lidí někoho, kdo není loutkou (což je pravděpodobné asi tak, jako že vám dnes před domem přistanou Marťani), pak se podobná země stane terčem těch, kdo již dlouhé roky vyvolávají barevné revoluce po celém světě.
Je třeba si uvědomit, že země pod kuratelou EU již o ničem samostatně nerozhodují. Dnes jsou asi 3/4 všech nových nařízení, norem, zákonů a regulací odhlasovány v Bruselu a oddané loutky v parlamentech pak slouží jen k tomu, aby tyto bruselské direktivy schválily, což také oddaně celé dlouhé roky dělají.
Nové volby kdekoli tak budou jen o tom, jaké loutky vymění ty předcházející. A stejné to bude i s volbou prezidenta u nás, neboť Aspen nám prostřednictvím „svých“ médií již měsíce představuje svoje kandidáty. Jim je totiž úplně jedno, koho z nich si zvolíte – vše jsou to jen oddané loutky, které půjdou i nadále vstříc budoucí digitální diktatuře.
Pády vlád tak mnoho nezmění, dokud se nezmění i myšlení lidí, kteří se začnou spíš než na ústní proklamace kandidátů dívat na to, zda za „jejich“ kandidátem či politickou stranou nestojí někdo, kdo v pozadí tahá za provázky.
https://necenzurovanapravda.cz/2022/12/padla-slovenska-vlada-nekolik-dalsich-evropskych-vlad-je-nad-propasti-muze-se-po-jejich-padu-neco-zmenit/
P.S. Vláda jen za letošní rok zvýšila dluh ČR o cca 425 miliard korun ,také podpisem údajně stvrdila,že je garantem půjček Ukrajiny,spolu se Slovenskem.
Vláda v příštích letech zvažuje kroky ,které mohou zvednout státní dluh na 2,8 biliónu korun.
To by se lidé museli mít konceptuální vzdělání, vědět fungování supersystémů, šest priorit řízení, co je vlastně stát (rozdíl mezi historickým státem a uměle zkonstruovaným) atd. To je na spoustu náročného čtení. To se nikomu nechce, takže vzhůru do digitálního otroctví 🙂
Kdysi jsem napsal překlad EUstavy z češtiny do češtiny aneb vyvoslení… Dodnes na tom textu nemusím nic měnit, jen snad tam napsat Lisabonskou smlouvu… Na internetu to zlidovělo, uvedl jsem to tehdá na Nev. Psu…
Prosím neplánujte si digitální otroctví.
Dávejte trochu pozor na Vaše přání…
tihle už nějaké kontakty mají https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Z-2600-cena-12-000-Vypla-plyn-sbira-drivi-Duchodkyne-spi-v-mnoha-svetrech-723578?utm_campaign=abtest179_tlacitka_u_boxiku_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Tak jsem to precet.
Je to priserne, kam se CR po 30 letech demokracie dostala.
Denne je v medich aspon jeden clanek jako tenhle pres kopirak, a presto se najsou debilove, kteri hladaji snitko na Vidlakovo elektrikari.
Tem za budou premnozeni a zdivoceli banderovci znasilnovat zeny/dcery, tak se budou utesovat, ze takovi nejsou vsichni.
(jako to delal Obama)
U techhle lidí Vidlákův (neexistující) elektrikář taky nejspíš nikdy nebyl:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-denne-nam-volaji-zoufale-rodiny-na-azylove-domy-se-obraci-nova-klientela-220573
Neboli nenechme se zatáhnout do toho, abychom hráli jejich hru. Být Vidlákem, tak na dotazy po identitě elektrikáře odpovídám, že se jmenuje Martin Šmíd.
Ale k tomu by musel napsat kdo byl onen Šmíd.
Mě kdesi blokli, když jsem popsala, co se dělo po Národní, hodně lidí si ani nepamatuje, že tam nějaká mrtvola byla a že to vykecal Uhl. I se Šabatovou hráli hnusnou hru.
Možná, že mě blokli po jméně toho aktivisty Uhla.
Jednou trockistická kurva, navždy trockistická kurva!
A co Bašta?
„… Hnutí revoluční mládeže (HRM) vzniklo 2. prosince 1968. Založila jej radikálnější část studentů, podle kterých byly dosavadní protestní akce příliš klidné a jejich faktický dopad byl malý. Hnutí se inspirovalo metodami západních levicových radikálů a ve svém manifestu vyhlásilo program rozbití byrokratického systému, zavedení samosprávné demokracie do všech oblastí a v konečném důsledku pak zrušení států.
V roce 1970 byl Bašta spolu s Petrem Uhlem či Petruškou Šustrovou zatčen. Při následném ostře sledovaném soudním procesu bylo pro podvracení republiky odsouzeno 16 mladých lidí. Bašta dostal dva a půl roku. Po roce byl však propuštěn.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pred-40-lety-zacal-proces-s-hnutim-revolucni-mladeze.A110302_101817_domaci_jj
OT dotaz na Ládik!!!:
Mrzne jen pár dní, a už zase začínají praskat potrubí. Potrubí je v nezámrzné hloubce, pokud jsou fotky z havárie tak je to skoro vždy díra jak hrom jak hluboko musí kopat, aktuální teplota v hloubce 1m je 6,5C, níž je ještě tepleji.
Tuší Ládik!!! čím to je?
Dutiny, vymleté třeba spodní vodou (nezhutněný zásyp). Vodivé vrstvy. Jinak nevím.
Možná, že někde už nebyla dilatační rezerva při chladnutí.
Novinky mají temné obavy.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-po-padu-vlady-muze-slovensko-cekat-orbanovska-cesta-40417634#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
A my radostná očekáváni.
Musím jemně upozornit, že to radostné očekávání může dost hatit úporná snaha US Army o ty letecké základny na Sliači a v Malackách… Když jim nevadilo to protlačit přes „případ“ Kuciaka, neumím ani domyslet, čeho všeho by byli schopni v okamžiku, když už tam teď mají i peníze a představu o odpalištích Patriotů…
To musí mít pí Čaputová kyselou ústa.
😀😀😀
A co potom kvalifikační orgán…
😆🤣
Taky to tak vidím. Svět je na US mapách rozdělený na Dům Demokracie a Dům války.
To by v okolí bylo koňských obličejů…
Admirál „proti vetru sa šťať nedá“ …… čaputica ešte zamieša karty. Žijem v „Orbánove“ a platím elektrinu cca 25€ mesačne (čo spálim, nahlasujem každý mesiac spotrebu) a plyn teraz cca 65 – 80€ po nahlásení stavu spotreby, v lete mám platby za plyn cca 5-7€. Uvidíme ako bude nový rok …..
Koukám, že se máte opravdu velmi špatně, jak nám tady tvrdí ty „demokratická“ médya. 🙂
Jsou to 3 tydny, co se Zdechovasky (kdu) vysmival Madarsku, ze je Putin napalil, a ze maji Madari drazsi plyn, nez zbytek EU LNG.
Bylo to ve spouste medii, i Vlk tomu venoval clanek.
Najednou Cemper mlci.
Vsadim se, ze Vidlakuv clanek zachranil dost lidi pred odpojenim.
Vlk mal pravdu ohľadne Maďarov a to ešte Orbán podpísal výrazné zvýšenie dôchodkov pre Maďarov 🙂 proste populista 🙂
😳🙄 No Vrábel měl také videiko z Maďarska, ukazoval jak Maďaři nemohou tankovat u stojanu 🤣, asi tam pouštěli vzduch. Dělal si srandu, na iDěsu to hned blokli v diskuzi. Tam řadí ten cigan Banga.
OT – něco pro zasmání, i když je to spíš černý humor
Na Novinkách měli článek: „Na velitelství polské policie vybuchl dar z Ukrajiny“
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-na-velitelstvi-polske-policie-vybuchl-dar-z-ukrajiny-40417599
Najednou se titulek článku i text kapku změnil, teď zní: „Polský generál si hrál s darovaným granátometem, zbořil celé velitelství“
Pod článkem se zatím rozjela klasická seznamovská „diskuse“, už měli našlápnuto na bombu ruských agentů, zuřivě by zahájili vyšetřování, ale ono nic.
Polský policajt si hrál s granátometem, a zbořil si WC.
„….incident se odehrál v pracovně, ve které byl velitel a jeho spolupracovníci a prohlíželi si zbraň. Szymczyk vzal granátomet do rukou a namířil jej na dveře sociálního zařízení u své pracovny. Podle všeho náhodně vystřelil ze zbraně, o níž si myslel, že není nabitá. Granát prorazil podlahu na sociálním zařízení vedle pracovny. V důsledku toho se o patro níže zřítil strop v místnosti ostrahy…“
My, střelci, víme, že jedna z populárních „posledních vět před smrtí“ zní:
„Neboj, není nabitá….“
😀
Coz je jen podmnozina te nejcastejsi… „Pustte mne k tomu, ja tomu rozumim“.
Já to znám jako axióm traumatologa: 40% úrazů vzniká po slovech Koukni co umím, 60% – Děláš to blbě, takhle se to musí
My, elektrikáři: „Ne, napětí v tom určitě není.“😀
A co shoří, neshnije …
Z čehož plyne ponaučení – nedávejte naší Afroameričance do ruky nic čím by mohla zbourat naše ministerstvo války, nebo nedej bože vystřelit si vlastní mozek či co to tam má.
A nebo naopak? 😉
Naopak… Dát revolver a vysvětlit pravidla Ruské rulety… Ale pro sichr nabít všechny komory…
Jí můžete dát pistoli, ona nepozná ten rozdíl
Ona pozná. Náhodou Marfuša se v ODS angažovala právě v oblasti zbrojních předpisů a ohledně civilních zbraní dostala nalejvárnu, aby věděla, která bije.
V této oblasti musím říct, že i sehrála kladnou roli ve prospěch ČR.
Znal jsem ji ze střelnice.
Presne, Afroamericanova vlastni zbrojni prukaz, takze rozdil pozna ….
Ale fuj, taková podlost! Jednu bych nechal prázdnou.
Proč nemohla? Konečně by mě potěšila.
To mi připomnělo astrologa Antona Baudyše/ Ostrostřelce.
Jako ministr obrany prostřelil trup letadla, když cestoval s delegací do Švédska.
Dobře to dopadlo, asi je jako správný lidovec před letem řádně pomodlil.
😃
Počkají až se probudí Biden a on už jim řekne, co si mají myslet…
Kdyz jsem to cetl, tak jsem nevedel, jestli se smat nebo plakat. A taky komu. Idiotovi, co daruje nabity granatomet nebo idiotovi, co s nim zachazi, aniz by neco umel.
Třeba si dárce myslel, že darovat nenabitý granátomet je jako darovat prázdnou láhev od vína…
Mě taky zaujalo ,jak to, že Ukrajinci mohou rozdávat zbraně jako dárky, když zelenej furt kvíli, že se mu zbraní nedostává. Tak já bych prosila taky nějaký ten kulomet či co.
Co Zelený, ale šéf armády Zalužný se rozjel. V jakémsi rozhovoru, se ho zeptali na možnost dobytí Melitopolu. Odpovědět prý nemůže, protože ke správné odpovědi potřebuje dodávku 300 tanků, 500 houfnic, číslo obrněných vozidel si nepamatuji, ale bylo to také ve stovkách.
Tak se mi vybavil starý fór: Partyzán si odskočí z hor na chvíli domů na salaš, pochlubit se rodičům jaký je geroj. Koukej máti, jak jsme bili Němcov: Vezme granát, hodí ho na kadibudku, granát bouchne, budka vyletí do vzduchu. Matka povídá: „Janko, ty jsi taký silný, mocný, jen škoda, že to otecko neviděl“. „A kde je vlastně otecko?“, ptá se Janko. „No když on byl zrovna v tý budce.“
Já nevím o čem se tu bavíme.
ČEZ – tarif D02d – 3775Kč za MWh, po německé úpravě 12016Kč za MWh – nárůst 318% – oficiální ceník, který lze dohledat na stránkách ČEZu.
Ano, je to nezastropovaný ceník, ale rozdíl ČEZu budu platit JÁ, formou MÝCH odvedených daní!!!!!!
A jak dlouho bude moct vláda stropovat a dotovat 200% lichvy domácnostem?
Na každého to kladivo jednou spadne.
čím nižší strop, tím míň se bude šetřit a tím víc poleze velkobchodní cena nahoru.
ČEZu není třeba se divit. Proč by prodával levněji, když to může venku za tuhle cenu prodat.
Ano.
Ve světle toho, co se děje nám, obyčejným lidem a s cenami energií, je volba presidenta této vyžrané, vykradené a vytunelované země, prakticky druhořadou záležitostí.
Je totiž skoro jedno, kdo na tom Hradě bude sedět. Jestli to bude křivopřísežný generál, sluníčková protiruská blondýna, nebo estébák.
Na kvalitě života nás, prachoobyčejných lidí, se 168 odpracovanými hodinami měsíčně, se nezmění nic, stále vysolíme za energie a základní životní potřeby skoro všechny vydělané peníze.
Nezmění se také nic na kvalitě zbytku života našich udřených stařečků, s nedůstojnými důchody, co ve svém mládí za pár šušňů budovali sídliště, přehrady, elektrárny a kulturáky v půlce republiky.
Všechno, co oni ve svých nejlepších letech nabudovali pro nás a naše děti, už nám nepatří, anebo zisky z těch staveb odtékají mimo stát. Ten stát, který mj. i z těchto zisků, měl těm stařečkům vyplácet spravedlivé důchody.
Namísto nich, těch udřených stařečků, berou „spravedlivé“ důchody bývalí esenbáci, estébáci a armádní důstojníci ve výslužbě. A ty „důstojníky“, ty já si pamatuju. Takový pplk. Dvořák, NŠ VÚ9117 v bývalých Žižkových kasárnách v ČB. Tenkrát, ve svých 43 letech a kvůli svému obřímu bachoru, neudělal ani jediný klik a na WC si neviděl na ptáka. Takových důstojníků tenkrát živila ČSLA mraky, jen v dotyčném VÚ jich bylo takových nejmíň šest. To jsou ti, co se dnes těší dobrému zdraví a dostávají od státu, z našich daní, ty „spravedlivé“ důchody.
Ono by se totiž nezměnilo vůbec nic, i kdyby na Hradě seděl pan Vidlák sám.
Politicky neprůchodné by bylo, zkusit odstřelit svinskou vládu, vyměnit vlastizrádce v bruseli za lidi, co se budou brát za české zájmy. Nebo s pomocí spravedlivých a neúplatných ministrů spravedlnosti, vnitra a všech OČTŘ pozavírat ty největší výtečníky, co mají na triku největší díly toho současného svinstva.
Případně jim dodatečně „seštelovat“ životy a se všemi starostmi aspoň tak, jako ho máme od současné vlády naštelovaný my, obyčejní nosiči vody a pobíječi much.
Ono nejde o to, že by nějaký president mohl něco zlepšit. Jde o to, aby další zhoršování probíhalo co nejpomaleji.
…nárůst 218% – nemýlím-li se …
Pokud Fiala a 4 spoluloupežníci vzemou v ČR úplně všechny úřady, budou na tom jako KSČ před 1989. Sice měla absolutní moc přikrytou jendou za čas demonstrativní volbou, ale taky všechny průšvihy šly na účet jí. Stejně na tom bude Fiala, už se nebude mít na koho vymlouvat. i když to zkusí, lid jeho vyvsvětlení nepřijme. Může vyslat jasný a zřetelný signál, že utrpěl Pyrrhovo vítězství. Příležitostí nám globální krize přináší dostatek.
Jenže KSČ vydržela 40 let.
Víceméně za ní byl ekonomický růst a situace lidí se zlepšovala. Po roce 89 bylo co rozkrádat!
Fyjalová hrůza, zemi rekordně zadlužila za pouhý rok. Každý další rok s ní, se bude situace jen zhoršovat. I kdyby válka na UA nebyla, všechny zdroje republiky, vysají do mrtě. Budou lézt do p*dele všem „akcionářům“. Po občanech budou šlapat.
Garantuji vám, že teď, za rok, dva, půjdou po školství, zdravotnictví a důchodovém systému, protože tam jsou ještě prachy. Za Kalouskova ministrování, se o to pokusili! Jen šťastnou náhodou, vláda tehdy, kvůli US základně (ty zde budeme mít za nich taky) padla. Plné zpoplatnění zdravotnictví – což bude průser jak mraky. Kdo si to nedovede představit stáhněte si film Michaela Moora, Sicko.
A jestli spadneme ekonomicky ještě hlouběji, nikdy se z toho už nedostaneme. Protože pro ty úspěšnější bude výhodné, držet nás v zaostalosti.
My prostě těch 40 let nemáme!!!!
Gerde, nesouhlasím.
Globální krize teprvá přijde – tohle je prd.
Většina prostého lidu obecného, má stále jakousi placenou práci, má stále co jíst a kde bydlet, třebaže za draho a třebaže do další výplaty neušetří bokem ani kačku, jako ušetřil ještě v roce 2019.
Na tento rok Gerde, budeme vzpomínat, jako na poslední normální rok 21. století. Smrtelně vážně.
Ještě stále je možné, v rejžáckém eshopu si objednat nějaký suprdupr kablíček, jako příslušenství k Vašemu luxusnímu smrtphonu za 30 tisíc, půlmetrový trendy kablíček doporučovaný trendy youtuberem, s mramorovaným vzorečkem na jeho plášti – a třeba jen za dva dolary.
A ten rejžák, ho nechá dopravit ještě stále zadarmo, až k Vašim bezpečnostním dveřím za sto tisíc.
A když se Vám ten mramorový vzoreček pláště kablíku náhodou nebude líbit, tak ho ještě pořád můžete reklamovat. Nebo otevřete spor s prodejcem, že ten mramorový vzoreček na plášti kablíku, neodpovídá fotkám z webu a že chcete přesně stejný z fotky.
A ten rejžák Vám pořád ještě ty dvě babky buď vrátí, anebo spíš pošle nový kablík a k němu jako omluvu za pokaženou náladu ještě jeden, s podobným vzorečkem. A ještě stále nebude požadovat zaslání zpět toho prvního, dopravně zadarmo dodaného.
Divil byste se, jaké množství českých vychcánků v českých „eshopech s elektronikou“, docela slušně vydělává na tomhle, doslovném a přímém překupování šuntu. Samozřejmě bez toho, že by vykázali byť jen jedinou korunu zisku ke zdanění. Znám takových „eshopů“ několik, všecky jako přes uhlový papír.
Nene Gerde, všecko ještě funguje a nějakou chvíli i fungovat bude.
I za toho stavu, že ten rejžák začne požadovat poštovné v hodnotě toho kablíčku.
Dokud mají lidi peníze na vyložené ptákoviny – a pod stromeček si mlamoji nechají od rodičů nadělovat velké powerbanky /aby se prý v budoucnu neocitli na suchu s energií pro telefony/, tak je to pořád dobré.
Dokud má ještě tolik lidí a tolik peněz na to, aby se složili na nákup tanku, tak není žádná krize, Gerde.
„už se nebude mít na koho vymlouvat“
Cha! Pane Gerde, vy jste s prominutím naivní. Vždycky, vždycky se budou mít na co vymlouvat. Na komunisty se vymlouvali přes čtvrt století, pak jim z nebe přistál Babiš, ten může za všechno včetně povodní a náledí. Zeman „rozděloval společnost“ (jak se pak asi dají klasifikovat slovíčka Zděšeny nebo Markéty Protektorátové-Dvousvetrové?), použitelný je pochopitelně i Putin, už to zkoušejí i Orbánem, brzo přijde na řadu Fico. No a pak samozřejmě všichni ti zlovolní dezinformátoři, jim uvěřivší dezoláti, kteří trvdošíjně odmítají vypnout mozkovou buňku neodbytně tvrdící, že se staly i jiné věci, než o kterých nadšeně referuje jejich, tedy nečeská televize (placená ovšem těmi dezoláty), dále pak déšť, vítr, sníh, sucho v létě, zima v zimě a v neposlední řadě samozřejmě „starší s nižším vzděláním“, zejména pak důchodci.
KAZDA vlada ODS skoncila pruserem. Sitovky, balicky, kantynske…
Presto je lidi voli dal, a hlavne podnikatele. Je to vubec mozne, takova demence?
Ta dnesni pakaz bude opakovat Rusko, Rusko az do uplneho zblbnuti.
Vejde se tam 3 biliony dluh, mrtvi cesti vojaci na Ukrajine, vypalne USA (snad si tu nikdo nemysli, ze USA u nas bude udezovat zakladny zadarmo), nekolikanasobne zdrazeni energii, potravin…
Proste uplne vsechno. I neuroda, otepleni/ochlazeni, proste cokoliv.
Media taky podpori cokoliv a kruh je ozavreny.
Doporučuji dnešní článek prof. Štyse na Vlkovi. „Chřipková sezona aneb…“.
Jsou lidé kteří píší mnohem ostřeji než Vidlák.
Milan V
Napíšu ještě ostřeji. Článek „Chřipková sezona aneb…“ jsem si přečetl a kromě toho, že i s dalšími myšlenkami autora až tak úplně nesouhlasím, tak nechápu, jak tak chytrý a vzdělaný člověk mohl dopustit naočkování svých nejbližších. Já, tupec a sklerotik, jsem dokázal přesvědčit všechny své nejbližší, včetně televizní masáží vystrašených rodičů, aby zůstali čistokrevnými. Za moudrého sám sebe nepovažuji, ale úžasně vzdělaný a uznávaný pan prof. RNDr. Dalibor Štys, CSc. mi tak nějak potvrzuje to, že vzdělání a chytrost s moudrostí nemají nic společného. U nás na dědině se občas říká: On je inženýr? No to bude zas debil…
Proto se s tím, že mám někde schovaný diplom, raději vůbec nechlubím.
To máte těžké….
Pro nás, důchodce, byla volba celkem jednoduchá – prostě se nenecháme očkovat, jezdit se nám už nikam ani moc nechce, těch pár chvil v obchodě s náhubkem vydržíme, bez kina a divadla se nějak obejdeme…aneb – vyližte nám s očkováním prdel.
Oba synové to měli také relativně snadné – pracují v malých, více méně rodinných firmách, takže režim velmi liberální. Žádné povinné očkování, nic. Oba si trochu zašvindlovali s testy, jeden chorobou celkem lehce prošel. Takže podobný/identický postoj jako my, staříci.
Nejtěžší to měli vnuci – studenti, protože prostě studavat chtěli…. takže povinnost. Navíc pod vlivem vyděšených (a ne moc v tomto směru chytrých) matek.
Nebylo to tak jednoduché rozhodování pro každého, říci prostě NE.
Ale máte pravdu, ohledně očkování s tím článkem u Vlka také celkem souzním, jinak ne tak docela úplně/spíše ne.
V korporatech to bylo jasne: ockovani, nebo padaka.
Vsichni maji rodinu, hypoteku, leasing…
My jsme zase všichni naočkovaní, 2 doktorky v rodině samozřejmě taky,
očkování (samozřejmě, standardně vyzkoušené to bude až za 10 let, to už tu nebudu a bude mi to platné jak mrtvému zimník),
očkování má své výhody i nevýhody, jako naprosto vše v medicíně,
zázraky v medicíně dělá jen víra (tvá tě uzdravila) a životní styl.
Ale toho Štykse jsem uvedl kvůli jeho hodnocení války na Ukrajině a vzpomínky na „rusáky z 68“, že to vlastně nebyli převážně současní občané Ruské federace….
Vy znáte výhody něčeho co bude odzkoušené až za 10 let? Pozoruhodné.
V klidu, to je pan Vanecek. Ten napriklad neustale tvrdi, ze DNESNI energeticka politika je v poradku, protoze ZA DVACET let budou lepsi prostredky pro jeji realizaci.
Proste vek si nevybira…
ad Jozka: já naopak tvrdím, že dnešní energetická politika (Německa a Francie) je špatná,
a spolu s našimi všehoschopnými nás zavedla k současným vysokým cenám.
Ceny elektřiny zastropované jsou u nás a v Německu stejné, ale platy a důchody máme v průměru 3x nižší. Co si mohou dovolit platit bohatí lidé na západě (ne ti chudí) tak si nemůže dovolit střední třída u nás.
Fanatizmus německých rudozelených a neschopnost Francouzů mít v pořádku jaderné elektrárny plus spekulace na burze=vysoké ceny elektřiny, které máme v ČR nadbytek
a přece naši šíbři nám ji prodávají tak draho, jako by jsme jí měli nedostatek (třeba jako ho mají teď ve Francii).
Ale to nic nemění, že v Číně, USA, Japonsku, Korei, Indii, …. staví větrné a fotovoltaické elektrárny na plný plyn, ale nejsou tací fanatičtí debilové jako v EU, aby si likvidovali ty staré tepelné elektrárny. Staví ty nové NAVÍC, aby měli z nich doplňkovou levnou elektřinu, když zrovna příroda jim dám sluníčko, či vítr, či dostatek vody.
Nejsou to fanatici.
Přemýšlejte taky, nebuďte hloupí, debilů tu máme dost.
Tak to mozna tvrdite posledni pulrok kdyz se projevilo to, co vam ostatmni rikali. Do te doby byli vzor a pokroku futral.
Já vždy tvrdil, že Němci si svoji Energiewende prosadí a zrealizují. A vidíte, už jsou skoro na 50% a na těch 80% z větru, slunce, vody a biomasy to za 10 let dotáhnou.
O ostatní se nestarají, oni to dokážou. U nás hlupáci tvrdili a tvrdí, že ne, a přitom jim v tom pomáhají (viz naše vláda).
A cely svět realizuje energetický přechod, ale pomalu a rozumně. Technický pokrok vítězí protože je lepší (čistá výroba, levnější) a vydělává se na tom, a ne proto, že to někdo uzákoní….
No vidite, ze to z vas nakonec vyleze. Nemci se o ostatni nestaraji tak dukladne, ze koukaji od koho by kde sosli.
A tu vasi levnejsi vyrobu maji na svych fakturach nejen Nemci, ale dnes uz i jejich okoli. Kdyby se to nevynucovalo zakonem, zmizi to jak para nad hrncem.
A hned potom, co to dokážou, se vrhnou na perpetuum mobile… Přece se hrdinný übermansch nenechá omezovat nějakými fyzikálními zákony, že? A na Ježíška taky věříte?
Na Ježíška taky
RNDr. Milan V. CSc.: „Sluneční články jsou lepší než perpetum mobile. Fungují, „palivo“ je zadarmo a bude ještě mnoho tisíc let…“.
Má pravdu. I táborák z mokrého javorového dřeva je lepší než perpetuum mobile:
– perpetuum mobile 1. řádu je nesmysl, podle dosavadních přírodovědných poznatků vyrobit energii z ničeho nelze
– perpetuum mobile 2. řádu je sice teoreticky možné, ale prakticky téměř *) k ničemu: vložená energie se nanejvýš neztratí, ale rozhodně jí nepřibude
—
*) PM 2. řádu by se dalo (snad) využít jako zásobník ke skladování energie. Nějaký technologický demonstrátor PM 2. řádu by jistě byl využitelný k ukazování lidu za penize a k prodávání návodu k jeho sestrojení. V těchto dvou případech by mohl být ekonomickým přínosem…
PM1 porušuje zákon zachování energie
PM2 naráží na termodynamiku, nelze sestrojit. (nejbližší je tomu ten skleněný ptáček, co se nekonečně kývá a pije vodu)
Omezuje formy energie, ze kterých lze získat mechanickou práci přmo a způsoby, jak toho dosáhnout.
Příkladem prvního je auto na vodu a příkladem druhého je gumová kulička, která přeměňuje teplo na skákání.
Slunce tady bude tisíce, miliony let. A fotovoltaika nám pomocí slunečního záření, bez jakýchkoliv pohyblivých mechanizmů stále generuje elektromotorickou sílu. Teď už se dělají fotovoltaické panely se zárukou na 40 let fungování, ale mohlo by to být i mnohem více let.
Gravitační síla Země zde bude navždy, v každém okamžiku. A právě ta gravitační síla nám pohání vodní elektrárny pro výrobu elektřiny či akumulaci.
Větrné či vodní proudy jsou už více náhodné, ale též jsou odvozeny od (nerovnoněrného) slunečního osvitu země.
Perpetum mobile už není třeba, stačí obnovitelné zdroje energie.
Ale ještě tak 30 či 60 let budeme stále potřebovat i klasické či jaderné tepelné zdroje průmyslové revoluce, která začala před cca 250 lety.
Ještě když se naučíte v zimě hibernovat, bude to i fungovat. Lidi ale zatím do zimního spánku neupadají, takže tyhle chiméry zatím nemůžeme realizovat bez rizika kolapsu a zkázy.
Prostě potebujete mít pokrytou celou spotřebu v každém okamžiku skutečnými zdroji a ty občasné můžete mít jako odlehčovací na období, kdy vyrábějí. A řízení toho celého technicky zvládnuté.
Nebyl bych ani v zásadě odpůrcem dotací pro ty občasné typu slunečníky, protože je jasné, že každý ušetřený kilogram uranu, uhlí nebo vody, je úspora suroviny, což je víc, než peníze.
„Staví ty nové NAVÍC, aby měli z nich doplňkovou levnou elektřinu“
Proti takovemu pristupu se neda nic namitat, jenom to slovo „doplňkovou “ bych taky zduraznil … pro jistotu …. 😉
„Číně, USA, Japonsku, Korei, Indii, …. staví větrné a fotovoltaické elektrárny na plný plyn,“
Tak o tom neco vim. A to neco je, ze oni stavi vetrniky tam, kde FOUKA VITR. HODNE.
Solary tam, kde nic neni, a slunce tam sviti skoro PORAD.
To jsou ale v EU nepodstatne detaily. Plan se plnit musi, a na muze s kozenou brasnou sere pes.
Veci, jako ze Nemci tu Energiewende nakonec dotahnou, nejsou hodne diskuze.
Oni to dotahnou na nas ucet.
Burza v Lipsku/Holandsku nic jineho, nez pupovani energie do Nemec. Protoze pro nasince je moc draha. A tak dale a tak dale.
Na tomhle principu bych hrave vyrobil i to perpetum mobile.
Proste by tam vevnitr na kole slapal soused, a to se vlastne jeno vlozena energie nepocita.
Němci se historicky vyznačují řadou fobií.
Fobii z Židů řešili tak, že Židy průmyslově pálili v pecích. Fobii ze Slovanů zkusili vyřešit obsazením jejich území a likvidací domorodců. Fobii z jaderných elektráren (vybudovaných na základě „židovské pavědy“ jaderné fyziky) řeší tak, že tyto elektrárny zavírají. Fobii z kysličníku uhličitého chtějí vyřešit zákazem aut na spalovací motor a uhelných elektráren. Fobii ze svých fobií řeší masovou imigrací jiných kultur.
A vždycky to provádějí s velkým zaujetím, bezohlednstí a panickou fobií z toho, že by se někdo zeptal proč.
Jj, hledají svůj pangermánský smysl existence a nechtějí, aby jim do toho někdo kecal 😉
… a bude jisté, že za 10 let to bude odzkoušené?
Pokud to očkování splní zadání, poslední vzorky očkovaných by měly zmizet mnohem dříve.
Odskusane to bude, otazkou ostava, ci to dnesne predpoklady potvrdi, alebo vyvrati 😛
Segra je letuska … v Taliansku … mala na vyber, zaockovat sa, alebo vypoved …
to je ta blbá politika, ten politický nátlak. Medicina je o něčem jiném: o možnosti, ne o hysterii.
Taky jsem měl na výběr – nechat se testovat špejlí do nosu nebo výpověď. Druhý den jsem si šel pro výpověď. Kdyby mě chtěli očkovat museli by mě svázat.
Taky jsem měla na výběr: testovat nebo o 30% nižší plat.
Přišla bych o bydlení, protože bych nezvládla hypotéku.
Dceru by vyhodili ze školy, kdyby se nedala naočkovat, protože by nesplnila laboratoře a tudíž by neměla splněný ročník.
Ten výběr byl/je dost drsný…
Všichni zapomínáte na třetí možnost – šikovné IT prstíky.
No, jde o preference. Většina lidí se nevzdá luxusního způsobu života. Já jsem naopak zvolil výpověď a a život pod oficiální hranicí chudoby. Postupně se soukromě rekvalifikuji na zedníka a dělám fušky, ze kterých mám dobrý pocit, že neživím žádné příživníky.
Milan V : Ten Štys nepíše „ostřeji“, jen hloupěji.
A stojí vůbec za to, číst články, kde se používá označení „Rusák“ ?
Souhlas. Sice se pochválil, jakej je vědec, ale vzápětí se tímto způsobem ohromně shodil.
Liberecký soud projednával, jestli má dodavatel právo odpojit zákazníka v případě, že za elektřinu nezaplatil.
Zdroj: https://www.denik.cz/z_domova/rozsudek_cez_kradeny_proud20090603.html
Právník Miloš Slabý, který muže z Bělkovic-Lašťan zastupuje, uvedl, že liberecký soud potvrdil povinnost ČEZu zavést zákazníka zpět do sítě, i když dluh ještě nevyrovnal.
Podobný verdikt o tom, že ČEZ neměl právo odstřihnout jednoho obyvatele ze Štarnova kvůli dluhu, padl vloni v létě. Rozsudek nařídil společnosti obnovit dodávky proudu Jaromíru Volfovi, který byl bez elektřiny půl roku. Dluh mu kontroloři stanovili na 430 tisíc korun.
Soudy v obou případech stanovily, že firma musí vymáhat dluhy na lidech právní cestou, ne tím, že je odpojí od elektrické sítě.
Možná by to byla cesta.
Ale pravda je, že rozsudky jsou z roku 2009 a od té doby demokracie u nás ušla pořádný kus cesty…
A ještě: seznam odpojených za neplacení dodávek nebo distribuce elektřiny by měl být k dispozici v „systému CDS“
Ví někdo z vás co to je?
Má někdo z vás do toho systému přístup?
https://www.ote-cr.cz/en/documentation/electricity-documentation/dokumentace-elektrina-1/Postup_pri_odpojovani.pdf
Hele, abychom zase nevylévali s vaničkou i dítě.. Tady šlo, jestli jsem dobře pochopil, o dluh vzešlý z černého odběru. A soud říká, že má ČEZ povinnost dotyčnému přesto umožnit normální oficiální placené připojení. Nešlo (minimálně v prvním případě) o dluh z nezaplacení záloh či nedoplaceného vyúčtování. Tedy z nesplnění povinnosti danné právním vztahem mezi tím, kdo službu nabízí as tím, kdo ji odebírá.
Napadá mě příměr snad jen – když vás chytí na zpoplatněné dálnici bez dálniční známky, nezakládá to správci té dálnice (výběru poplatků) právo vám tu známku neprodat a nepustit ho na dálnicí s ní.
Ale to já docela chápu, a příměrů vymyslím taky dost a možná i lepších.
Jde mi o to, že by ČEZ (jo, já vím) nemusel ty starý báby teď na zimu odpojovat, ale odbejt to nějakejma srážkama z důchodu někdy na jaře a v létě.
Jasně … A možná takto postižení lidé pak prozřou a u příležitosti dalších voleb budou více používat vlastní hlavu … 😉
Nerozumím?
Měl jsem na mysli to, co tady bylo dost skloňováno … tedy že lidem snad ledasco docvakne, když ten prů..r na ně dopadne. Takže když se to bude brzdit či oddalovat, může to být v tomto směru poněkud kontraproduktivní. Ale samozřejmě soucítím …
Pro starý lidi odpojení od elektriky znamená smrt na zápal plic, protože k pohonu kotlů a radiátorů potřebuješ proud.
Pro samoživitelky s dětma teď v zimě odpojení od elektriky znamená – ani vlastně nevím co, nevěděl bych vůbec, co si mám s malejma dětma teď počít.
Tak daleko moje ideologická zaťatost nejde, mám radši lidi než ideologickou čistotu.
Jestli náhodou jeden z důvodů, proč voliči na alternativu serou, není i tenhle způsob myšlení?
Ještě chybí antibiotika a vyhlazení lidí je nato tata
Of topic Telegram:
„Německý parlament schválil regulaci cen zemního plynu a elektřiny pro domácnosti, firmy i velké průmyslové podniky. Německo k tomu zřídilo fond v objemu až 200 miliard eur (4,9 bilionu Kč), opatření potrvá až do konce dubna 2024.
Stát bude domácnostem dotovat spotřebu do výše 80% podle jejich průměru z loňského roku, velkým firmám pak 70%. Úlev se dočkají také ti, kteří topí peletami, topným olejem či zkapalněným plynem.
Domácnosti a také malé a střední podniky dostanou od dodavatelů 80% loňské průměrné roční spotřeby zemního plynu a tepla za 12 centů (2,90 Kč), respektive za 9,50 centu (2,30 Kč) za kwh. Průmysloví zákazníci budou mít nárok na 70% předchozí spotřeby zemního plynu a tepla za sedm centů (1,70 Kč), respektive 7,50 centu (1,80 Kč) za kwh.
Za elektřinu budou domácnosti a podniky platit 40 centů (9,70 Kč), a to až do výše 80% jejich ročního průměru spotřeby z loňského roku. Pro průmyslové zákazníky je stanovena cena 13 centů (3,20 Kč), do 70% loňské spotřeby.“
Tak to jsem zvědavý, co na to náš Signál Gestikulovič první s tou jednotnou solidární Evropou. 🙂
Bude se snažit to vymlčet, média hlavního proudu také.
My to budem financovat.
A mimochodem, naplňuje se moje dávné proroctví o tom, že režim bude formou znásobení nutných výdajů a „dotací“ likvidovat nepohodlné. Čekal jsem, že paralelně zavedou i sociální kretit a že to naběhne tak po roce 2025.
Němci jsou ale rychlější..
Ja jsem cekal, ze zacnou lidi likvidovat pomoci zvysenych urokovych sazeb.
Drazsi hypoteky, drazsi provozni uvery ….
Na likvidacni ceny zivotne dulezitych energii jsem nemel dostatecne bujnou fantazii.
Já jsem to tehdy zahrnoval do vize, že tím budou regulovat přístup ke službám (od internetu po vodu) a dotacemi vyčíslenými nějakým automatickým mechanismem pak ladit míru tlaku na občany.
Kdysi třeba 10 brigádnických hodin v akci Z mohlo přinést pár bodů v pořadníku na telefon.
Dnes může být tržní cena elektřiny měsíčně 50 000 a dotace 0- 49 000, podle parametrů od příjmu po účast v Prague Pride – prostě hodnota sociálního kreditu.
Časem i na daně z nemovitosti. Když budete bydlet v domě sobecky, tak 10 procent hodnoty ročně. Když ubytujete Syřana nebo Ukrajince, budete mít nárok na zastropování.
Lidi se mi tehdy moc smáli – a je fakt, že jsem to popisoval trochu dystopicky, dnešní realita mě opět předstihla.
I třeba v tom, když dezoláti uspořádají hopsárnu a chlubí se pak, že to likvidační opatření vláda zavedla na jejich popud. To je fakt moc kouzelné, takové kretény si každá vláda musí pěstovat.
To nemuze byt pravda, Fiala a Sikela rikali, ze to Nemci neudelaji.
Pry ze s nimi mluvili, kdyz meli to predsednictvi.
Dnes jsem poněkud rozpačitý a napadá mě, zda se zde poněkud neujíždí někam k marginálnu. Zda naši pozornost jaksi neředíme …
A dovolím si drze poznamenat/připomenout (když už padlo slovo o menším zlu), že v případě volby pana Bašty by se rozhodně nejednalo o volbu menšího zla, ale o uznání, že se jedná o vlastence s konzistentními postoji, jemuž lze věřit.
(A teď do mě, neb jsme přece mistry v umění spolehlivě a včas vygenerovat důvody, proč něco nejde, proč něco nemá smysl …)
Je to marný, je to marný, je to marný… Co kdybyste zkusil zamyslet se nad tím, čeho volbou Bašty dosáhnete…
A mimochodem: opravdu si myslíte, že co se děje kolem Vidláka, je marginální?!? No potěš koště…
Kdo volí Baštu, volí Nerudovou.
Volí katastrofu pro ČR.
Chce to jen myslet.
Ale je to marný, marný, marný.
Kdož máš dlouhý vlas, nechoď mezi nás 🙂
Kdo volí Baštu, volí pětikoalici.
Volí, že v republice ovládnou úplně všechno. Volí zmar české republiky.
Chce to jen myslet.
Ale je to marný, marný, marný.
A jaká je správná volba podle Vás?
Babiš, třebas se s křípěním zubů. V prvním kole. Pro jistotu.
Matika není všechno …
Zkuste si Vy představit, co by se mohlo stát, kdyby se té funkce ujal skutečný vlastenec. Myslím, že moc bychom to teď potřebovali. Ne (možná mylně předpokládané) nejmenší zlo …
Zruší před převzetím funkce. Zdravotní problémy v jeho věku a pracovní zatížení „si vybere svou daň“.
No jo, ale třeba by něco (zásadního) dobrého stihl učinit …
Jo a kdybych si myslel, že Litterate či Kydy jsou na dvě věci, tak bych bez prodlení nepřispěl …
Moc hezky a kratce zpracovany clanak na dnesni tema, ktere jste pripomel.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Radsi-tisic-Babisu-nez-jeden-Fiala-Odpoved-tem-co-nechteji-lidra-ANO-723586
Pan Bašta je prakticky nevolitelný a nezvolitelný, vypadne hned v 1. kole. Není nikde vidět, nikdo ho nezná, když promluví, tak se mladí kuckají smíchy (i kdyby říkal jaká budou tažená čísla Sportky). Bohužel. A na rovinu si ho nedokážu představit jako prezidenta.
je hlavně fajn, že ty ostatní si představit dovedete
Já vám povím tajemství – kdyby Baštu volili všichni ti, co nechtějí Čapuši s Pávkem, tak by to vyhrál. Ale já vím, dostane pár procent, protože všichni ti odpůrci Čapuše s Pávkem vědí, že je nevolitelný.
Jistě, protože tady jsme se to tak učili. Že by třeba Vidlák v tomto smyslu poopravil svůj (vůdcovský) postoj, asi nehrozí …
My nevíme, jaké priority, cíle nebo instrukce Vidlák má.
Řekl bych, že od fáze „Kydy jsou to jediné – udělejme kydy velké“ je jeho prioritou vlastní PR s vidinou monetizace.
Na tom není nic ani trestného ani neobvyklého, ale do zákopu bych s ním nešel.
Stimmt!
+ ovšem souhlas ohledně divných method („a odpojuje a odpojuje“)
s tím co o nich napsali zlokot: „Takto sa to proste nerobi. Ked mam strach z atomovej vojny, tak nenapisem vymysleny clanok, ze uz buchli prve atomovky na obidvoch stranach, len preto aby som jej predisiel.“ https://web.litterate.cz/ten-souboj-je-cim-dal-zajimavejsi/comment-page-1/#comment-90159
a také jistý gogo: https://web.litterate.cz/pomozte-mi-se-nebat/comment-page-2/#comment-89322
🙂
A Gogo, to tajemství by chtělo někam hodně hluboko vytesat, aby někdy posléze ti archeologové z vesmíru měli důvod myslet si, že aspoň pár lidem z té modré planety to pálilo …
https://e-republika.cz/item13397
„Na odpojení od elektřiny stačí dvakrát nezaplatit. Domácnostem bude brzy hůř“
Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/odpojeni-elektriny-elektrina-plyn-neplatic-dluh-dluznik-energie-dodavatel-cez-odberne-misto-zalohy-p.A221206_185640_ln_ekonomika_vag
Článek na lidovkách je placený, takže se tam nedostanu.
Potvrzuji.
Tady se s Vidlákem v názoru rozcházím: mě ten „souboj“ přestává zajímat. Je pravda, že některé z hodně pravděpodobných variant jsou lepší než jiné, ale rozdíl v kvalitě je nanejvýš v malých jednotkách procent.
Je mi něco málo přes jednadvacet let (už potřetí) a píše se rok 1979. Do změny režimu zbývá ještě deset let.
Mám to podobně. V ruce lopatu a 15cm nového na 35cm staršího sněhu. Pojedu do lekárny. Danuše mi nehelfne.
Pak napište,co neměli
Podle mě to hlavní přijde po novém roce. Já chtěl dneska jen upozornit na toho Diviše in a Rohanovou out.
Stále si myslím, že už je „vybráno“ (jistěže bez nás), a tohle je jen plánované divadýlko pro zmatení a případně i pro rozkrytí „nálad“. Všímám si třeba takových maličkostí, jako je režie „sledu událostí“ ne nepodobná režii sitkomu – a diváci netrpělivě hltají další a další díly.
Taky si myslím, , my včil akorát můžeme probírat různé varianty ale „scénář“ vykoukne – ten první až po vánocích a ten druhý po volbách… njn
ono tech kotrmelců kdekoho se ještě projeví docela dost a určitě se bude spousta lidí divit, že to by od toho či toho nečekali.
Vidím to spíš na analogii s rokem 1942. Naše hrdinná vojska vítězně vzdorují židobolševikovi ve Stalingradu.
Tak trnavsky Igiot ide konecne do a s nim aj ušatá Cikuľa, plešatá opica a ostatni čuraci. Ten najlepsi vianocny darcek, aky mohli slovakom dat. Pozeral som stavkove kancelarie, ci nedali nejaky kurz nato, že Igiot na rozlucku podpali urad vlady, zatial nic.
zlokot bude ešte dusno, kto je ušatá cikula? 🙂
Cikulec -minister vnutra
kdeže nové volby jsou
eště zasmraděj !!
Tak mi z toho také vychází Babiš, jako jediná možnost. Tak mu to tam hodí celá naše rodina. Včera jsme to rozebírali. A došli jsme k závěru, že bude lepší než rozvědčík a tetuše
Krátký a trefný postřeh o nás od Petra Hampla:
O zvůli a neschopnosti (15. 12. 2022)
Z vyjádření Jana Kellera k nedávné vlně protivládních demonstrací: „Vláda získala dojem, že proti ní stojí houf neschopných chaotů. Ta drastická opatření, která chtěla původně rozložit v čase, na nás vychrlí co nejdříve a v kondenzované podobě.”
K tomu se dá doplnit jen to, že dojem vlády je správný. Já osobně bych vedle chaotů doplnil drobné podvodníčky, ale to není rozhodující. Rozhodně jsem toho názoru, že mizerné opoziční aktivity posilují vládnoucí moc. Vlastně tím vzniká jakási symbióza. Vláda si dělá, co chce a a opozičníci – matlalové zabírají prostor na druhé straně, aby nemohla vyrůst taková opozice, která by byla chytrá a akceschopná. Všichni jsou spokojení. Vláda je ráda, že nemá problémy a může realizovat svoje záměry. Účastníci opozičních aktivit se cítí skvěle, že „udělali aspoň něco”. Noví vůdcové opozice si užívají přízeň davu a finanční dary. Není to skvělé?
Volba prezidenta je jednou z mála šancí, jak to chrlení aspoň přibrzdit. Nebo taky urychlit. Rozum, nebo srdce…
Cítím neodolatelnou potřebu parafrázovat jistého nejmenovaného Josefa Švejka: to se nám to mudruje, když odpovědnost nesou jiní!
Pan Keller má pravdu.
Svou pravdu má i pan Hampl.
Vláda se opravdu nemusí bát a půjde proti občanům ČR.
Jenže je tu malý, nepříjemný problémek! Který páně Hamplovu teorii tak trochu, no , řekněme, nepodporuje.
Jestliže existuje „horší “ nebo „lepší “ opozice, tak kde je, ksakru, ta „lepší“? 😳
Pospává v hoře Blaník?
Napsal to naprosto přesně, ovšem ex post.
Když jsem to v podstatně konstruktivnějším duchu psal ZAVČAS, ratlíci tady po mně chňapali … tak si říkám, jestli aspoň teď u někoho došlo k nějaké minimální sebereflexi.
Je to marné, je to marné, je to marné.
Vzpomeňte si na parlamentní volby a naději, že se dostane někdo z alternativy do parlamentu – výsledek milion propadlých hlasů a pětikolka v čele
Vzpomeňte si na senátní volby a naději, že se dostane někdo z alternativy do senátu – výsledek totální propad
A v čem si myslíte, že budou prezidentské volby jiné???? Nebudou. Danuše for prezident – bohužel.
Dostala se tam paní Zwyrtek-Hamplová a paní Kovářová. Za dané konstelace a dostupných finančních a lidských zdrojů je to fantastický úspěch.
No, mně to celé připomíná dávný článek od DFENSe…
https://dfens-cz.com/obongo-dokwub/
Danuše to nevyhraje, do voleb je daleko a kazí si to každým dnem. Stále víc lidí poznává, že je to trubka. Ty jejich průzkumy jsou tak o 50% mimo.
Koho doporučujete v prezidentských volbách?
V prvním kole Baštu, místo druhého se půjdu ožrat. I když bych rád viděl ty protáhlé ksichty, když vyhraje Babiš, ale já osobně Babiše fakt prezidenta nechci. Pro mě to je stejné zlo jako lampasák a vyzobaná slunečnice.
Nejste sám …
Pro Jarek (14:09):
Tak tak. Jen se občas kojím tajnou nadějí, že třeba Babiš bude chtít „vrátit“ pětikolce ten program „antibabiš“. (Ale kdo ví – „dneska kamarád, zítra nepřítel, pak zase kamarád“ – podle toho, jak se to zrovna hodí…)
Ano, tak ho vnímám já. Neměl jsem s ním do doby covidu problém. Zrušil superhrubou mzdu, tím mi přidal peněz, držel rozpočet v plusu, přidal důchodcům, učitelům, zdravotníkům, neřešil centuru, nechal nás žít – vše OK.
Ale pak covid a stal se z neho zmrd. Proč? Až mi někdo rozumně vysvětlí proč otočil o 180°, tak ho budu volit. Zatím je pro mě stejné zlo, jako další kandidáti pětikolky.
A z kterého politika v odpovědné funkci se nestal během covidu „zmrd“. I Trump, Putin, Orbán, Si a další se stali „zmrdy“. Jenom pár samozvaných chytrolínů přesně ví, jak se to mělo dělat. Jak správně píše Petr Hampl: Covidu se měl nechat úplně volný průběh. Místo jednoho milionu mrtvých měly být tři miliony a vyšlo by to levněji. Já dodávám, a zbylo by víc peněz na zbraně pro Zelenského a všichni bysme byli šťastnější…
Čapuši. Je to s ní jako s covidem: žádné preventivní očkování nepomůže, je třeba plošně promořit populaci, nechat ji prodělat infekci a získat protilátky. I fanoušci pětikolky postupně poznají, co je to mít za prezidentku chodící MP3 přehrávač.
Pokud by vyhrál Babiš nebo — jakkoliv je to nereálné — Bašta, dostala by pětikolka do ruky fackovacího panáka umožňujícího odvádět pozornost od vlastních kiksů.
Jinak Bašta byl sice za komančů zavřený, ale za to, že byl v letech 1968-71 členem Hnutí revoluční mládeže společně s Petrem Uhlem, Petruškou Šustrovou atd., kteří kritizovali KSČ — zleva!
Pro Stan Bor. 7:59
No, od pana Hampla jsem četla více „trefných“ postřehů, ale vždycky mně to přišlo: „všechno zkritizuji, ale sám se o nic konkrétního nepokusím“. Sorry, ale nejsem si jistá, zda jeho komentáře pomáhají rozzářit světlo na konci tunelu.
Myslím, že pan Hampl byl poměrně aktivní v době první migrační vlny a docela konkrétně společně s panem Konvičkou a dalšími pozdržel islamizaci země. Už má svým způsobem odpracováno.
Odvolej Vidláku Branibory
nebo zakusíš Mírov, Bory
na všechny máme páky
a na tebe taky.
Stavíme po městech lavičky
neodpojujm babičky
a už vůbec svobodné matky.
Nabízíme jim sňatky.
Odvolej Vidláku, odvolej
nebo tě hodíme na olej
do kotle v teple pekla.
Kůžička by se ti spekla.
Nedštíme na tebe síru
domluvíme se v míru.
Jenom to proboha odvolej.
Běžím do lídlu pro olej.
Až úpálí Vidláka
na hranici slámy
diváky to přiláká
užije si slávy.
Do posledního okamžiku
jeho slova byly
bude to i na pomníku:
A přece odpojili!
Teda děcka, vy mi dneska dáváte… 🙂
Nevydá Ládik taky knihu svých veršů?
Nevydá. Tolik papíru není.
Hoří sláma u kravína
k nebí letí duše.
Fiallah si lokl vína
poznamenal suše:
To se nám to dobře daří
když se Vidlák v slámě škvaří!
Ládiku!!!, vy se vymykáte všem kategoriím a hodnocením.
Jste ve své podstatě zajímavý přírodní úkaz, na který laici a experti zírají s otevřenými ústy.
Ládiku, já se teď asi budu muset živit vydavatelstvím… takže pak spácháme knihu vašich básní. 🙂
Sila už netáhnou nebo co se stalo?
Nenene. Ted jeste ne.
Na to je jeste hodne casu.
https://cnn.iprima.cz/nemela-na-zalohy-tak-ji-odpojily-plyn-pani-jirina-se-musela-ze-sveho-domu-odstehovat-195682?fbclid=IwAR0PhH29NiAAZRe_L-_ozg5xoLpMFvwjBTrK_61nd-zG4BNVqaDjFsnEzlk
Neměla na zálohy, tak jí odpojili plyn. Paní Jiřina se musela ze svého domu odstěhovat
Umíte si představit, že byste opustili svůj domov? Do takové situace se dostává čím dál víc seniorů. Kvůli vysokým zálohám za plyn musejí opustit místo, kde žili celý svůj život, a hledají útočiště, kde se dá
Ale není to přece na Jižní Moravě a nebyl u toho elektrikář z ČEZu, takže to je úplně jiná situace a nic to nedokazuje. A pokud to používáte v této souvislosti, jste demagog a šíříte dezinformace.
S přáním hezkého dne
Vaše vláda a její média
ŠED
Špinavá energie dneška
je kladivo vlády.
Taková domácí veška.
Nikdo neumře hlady.
Ale co je navíc
to jde proti Rusku;
na nálož do hlavic.
Obleč tenkou blůzku.
Svetry, co sis pletl
ty pošleš na frontu.
Dávno, co sis četl
čísílka na kontu.
Hoďte to Jarkovi – natočí další Vizuálku ☺
To fakt přijalo OSN tu rezoluci Ruska o zákazu glorifikace toho, no víte čeho a hanebení tamtoho, kdy 120 států bylo pro, 50 proti? To, co ta Čaputica teď s tím na tom Slovensku… ty noci bezesné… Ten jejich slavný památník. Kdyby bylo lidem, voličům, aspoň trošičku nápadné, jak se může do tak těžkého úřadu vůbec někdo hlásit dobrovolně…
Jak naznačil Rakušan v procesu předvýběru kandidátů, nebudou se štítit ničeho. Pošuk Janeček spočítal, že jejich metoda na kontroly podpisů náhodnými vzorky měla 37 procentní šanci, že ho vyřadili neprávem (nebo tak něco). První semestr statistiky, žádná raketová věda. Už se těším na soud, kde se budou dokazovat matematické věty a kontrovat jejich předpoklady 🙂
Pokud se někdo z vás vypraví do volební komise, tak by bylo fajn si na konci vyfotit / opsat výsledky, které váš okrsek pošle ke sčítání. A pak je doma zkontrolovat na stránce výsledků volby.cz (dá se tam proklikat na jednotlivé volební okrsky). A starostové / zastupitelé měst a obcí by se mohli podívat, zda jim ve výsledcích za jejich obec náhodou nepřibyl nějaký okrsek, o kterém neví.
Prosím odborníky na „vidláckou komunikaci zezdola“, aby tuhle výzvu zkusili šířit. Masovost je důležitá. Čím více okrsků by se povedlo takto namátkově zkontrolovat, tím je větší šance, že se nefixlovalo.
Uplne stejne jako minule. Neni podstatne, co o tom rika matematicka logika. Podstatna je ta pravnicka.
Ja jen doplnim, ze presne do te chvile, nez se vice hodi ta druha, pak bude mit navrch ta druha. A to si predstavte, ze jsou u nas lide, kteri jeste veri ze jsme pravnim statem.
Netahejte k soudu logiku, ta se tam nevejde.
Zajímavé. Na Kydech jsem býval na Vidláka ostrý, ale diskuze běžela dál.
Na fb jsem neslušného slova nepoužil, a nejenže zabanován, ba přímo napráskán Cukrberkovi 🙂
Asi se diskusní klub mění v jednotnou frontu, kde čůrání proti větru zapovězeno jest.
Inu co, to se vytříbří 😀
Vy jste asi neposlouchal derniéra Fialu.
Jsme ve válce… sice občanské a (zatím) studené, ale nikdo netuší, jak blízko nebo daleko je ta horká fáze, takže nervozita vede někdy až k přehnané touze po ideové čistotě. Podívějte se na druhou stranu, tam je to vidět mnohem víc.
jj jak jsem rejpavej a málo úslužnej, zabanovali mě i v Pražský kavárně :-)))
Vy to budete mít v horké fázi složitý…
Naopak. Velice jednoduchy. A kratky…
Koho maj zastřelit, toho nepověsej
To je osud solitérův.
Vědí Carslosi… oni nesměj bejt zlej úplně na fšecky… Musejí alespoň na někoho bejt hodnej, aby se jich někdo taky zastal.
Zlej snad, hrubián ne.
Ani hajzl 😉 Já nacionále neproflákl 😀
Ale dělal jste všechno pro to, aby si lidi všimli, jak jsem psal za covidu = dělal jste všechno pro to, aby se ukázalo, jaký jsem hajzl.
Proč?
Ač to nikdy nenapíšeš naplno, jsi babišovec. S výhradami a myšlenkami okolo, ale babišovec. Akorát to tam těm lidem naplno neřekneš. To není fér. Opájíš je řečma o Alternativě, a přitom je jen pod zdáním pragmatičnosti přivádíš k podpoře AB.
Za covidu jsi psal od srdce. Mohl jsem se hádat, ale bylo to na rovinu. Teď hraješ politiku.
P.S. a nezblbni ze slávy. Pamatuju vlka, televize, zakládání vlastního blogu (co měl být mnohem širší, ale holt je to starší pán). Sledování čtenosti, vlivu, citací odjinud. Až narazil na strop a zahořkl. Jasně, jdeš na to jinak … ale stejně.
A i kdyby, tak co, Carlosi?
Vidlák píše na svůj blog své názory, vy máte stejnou možnost. Kritizovat je snadné, můžete navíc svobodně fňukat, jak jsou na vás ostatní zlí. Nést kůži na trh je těžší.
Už jsem se rozhodl. Budu volit Babiše.
Ne, že bych myslel, že bude nějak skvělý či dobrý.
Ale proto, že kdyby vyhrál, budou jistí lidé strašně nasraní. A budou nasraní ti, o kterých se domnívám, že by bylo dobře, kdyby byli nasraní, že jim jejich záměry nevyšly.
Ostatně ze stejného důvodu jsem minule volil Zemana. Nic dobrého sice neudělal, ale titíž byli nasraní, protože jim jejich záměry nevyšly.
Babiše jedině, pokud udělá nějaký uvěřitelný úkrok směrem k nám.
Upřímně řečeno, stačilo by mi, kdyby pravdivě okomentoval ty Vrbětice.
Svatá prostoto! Babiš nám o Vrběticích řekne pravdu až Rusáci vybombardují Anglii. Nebo alespoň Londýn. Zatím čekejte. Já také čekám …
Tak mi řekněte, proč jej volit, když jej ohnou, kdy si vzpomenou?
Myslím si, že Babiš je o něco lepší volba než Pavel / Danuše, protože klade trochu odpor … Na tom brífingu o Vrběticích to bylo vidět. Já tedy asi voliť nepůjdu. Ale nemusíte si ze mě bráť vzor.
Ano, že je Babiš o chlup lepší, v tom s Vámi souhlasím. Má tu firmy, o ně bude bojovat.
Ale nejít volit, to raději protestní hlas.
To je můj názor.
Pro me je Babis neco jako prace, kterou delat nechci, ale neco delat musim, sef mi lze do oci, a na konci mesice mi daji 25k.
Zbyli kandidati jsou taky jako prace, kterou delat nechci, ale musim se u toho jeste usmivat, nechat si chcat na hlavu, a na konci mesice dostanu 15k.
Jo a zalohy na proud jsou 20k.
Souhlas, zase vidět ty ksichty na obrazovkách jako po zvolení Trumpa 🙂
Ano, to je hlavní důvod pro hlas Babišovi. Jsem na tom stejně.
Můj též.
To jsme se tenkrát popás.
Ráno v šest jsem snídal a pustil jsem si rádio – Radiožurnál. Oni tam dělali celonoční studio – on line US volby. Pozvali si hosty, ti komentovali vývoj.
Okolo 6:00 našeho času už bylo jasné, že to bude Trump a néé Clintonová, kdo bude sedět v Bílé chýši.
Podle tonu a podbarvení hlasů komentátorů a pozvaných hostu tona Radiožurnálu vypadalo, že někdo umřel.
Bylo to to nejlepší, co jsem na Radiožurnálu kdy slyšel. Celý den jsem pak měl dobrou náladu.
Rád bych takovou pěknou estrádu zažil znovu.
Je to tak jasné, až mi připadá nepochopitelné, že to spousta lidí „z naší strany barikády“ pořád nechápe. Třeba gogo, který jinak umí brilantně analyzovat, má v tomto směru jakýsi blok a věří na nějaké zázračné (a z taktických důvodů asi dosud dobře utajované) vlastnosti pana Bašty, které se bůhvíproč sice zatím neprojevily, ale zaručeně se projeví v posledním měsíci před volbami a zvednou mu voličské preference minimálně na desetinásobek… Podívejme se realitě do očí, Babiš je opravdu v této volbě naše jediná šance. Navíc poté, co zhrzelý generál naznačil, že když ho pravda a láska hází přes palubu, on může taky klidně nakonec vy*ebat s nimi…
A ještě poznámka k tomu slavnému článku o elektrikáži z ČEZu. Podle mne ta hysterická reakce protistrany znamená jediné, že jste jim, Danieli, sáhl na peníze. Oni sice třeba ještě masivně odpojovat nezačali, ale narůstá jim počet neplatičů blížících se k „horizontu událostí“. Logicky to tak musí být i podle jejich tvrzení, že celý proces od nezaplacení první zálohy do odpojení trvá cca 3 měsíce. No a co jste způsobil vy? Oni to nebudou moct udělat a budou muset těm lidem dodávat elektřinu zadarmo s rizikem, že o ty peníze příjdou. Takže jste spoustě maminek dal čas dovařit ještě pár obědů a večeří pro jejich děti a naději, že se do té doby, než ten povyk kolem elektrikáře utichne, něco zásadního stane. Třeba že ta Fialova soldateska lidojedů skončí a nastoupí někdo, kdo začně věci dávat do pořádku.
A naděje je velký dar…
Nejlepší na tom je, že se nedozvěděli kdo a odkud to prokecl. Vždyť celý ten humbuk byl jen o tom dopátrat se toho člověka. Tentokrát jim zatím ta naše zvyklost, postihovat toho kdo nemlčí místo toho kdo neplechu páchá zatím nevyšel. njn, nemaj holt každej den svítek. Ač jim v tom pomáhaj různí ti oní…. postih ne prevítů .
A stejně by mě zajímalo co vlastně měli za lubem.. no čas ukáže
Jasně. Přece se nebude psát, zda je to s odpojováním elektroměrů pravda, ne? Musí se řešit, kdo to řekl!
bašta má voliče SPD jisté plus něco od stran které se nedostaly tzn dohromady 13-14
preferencím a průzkumům může věřit jen debil
Nemyslím, že má Bašta voliče SPD jisté.
Voliči SPD volívají často tento spolek jako vyjádření nesouhlasu, s vědomím, že jejich hlas nepropadne. V tomto případě je to jinak, Bašta šance na postup do II.kola prostě (podle mě) nemá.
Tvrdím jako (občas) volič SPD z nouze.
Kéž byste měl pravdu, ale povíme si po volbách, kdo je debil, ok? Velice rád prohraju a uznám, že já, pokud pan Bašta projde aspoň do druhého kola (s Babišem).
A to navzdory skutečnosti, že já ani tak moc nevěřím průzkumům, jako spíš tomu, že pana Baštu mimo SPD skoro nikdo nezná, a ani mezi voliči SPD není někdo, na koho by si vzpoměnli na první dobrou. Ověřeno v mém širším okolí. A to se těžko dohání měsíc před volbama.
Podle mne měla SPD nominovat Foldynu. Ale on by to asi dělat nechtěl.
Co berete jako měřítko úspěchu? Volit toho, kdo nakonec vyhraje?
To bych musel volit Nerudovou, a to si jistě nemyslíte, že bych kdy udělal.
Co považuji v momentálním rozložení sil za úspěch? Zabránit nejhoršímu, a to je pro mne z těch, kdo mají reálnou šanci se tam dostat, Nerudová. Hned za ní Pavel. Takže za úspěch budu považovat to, když nevyhraje ani jeden z nich. Je to nepravděpodobné, ale ne nemožné, ale znamená to slevit z idealistických představ. To plně beru na vědomí. V situaci značně připomínající bitvu u Waterloo jsem ochoten uvěřit historicky nepříliš horlivému a trochu ukecanému důstojnikovi obléhajících armád, že nás zachrání před zmasakrováním, vytvoří nám ústupový koridor a nechá nás zformovat nové hnutí odporu, když nenecháme do čela nepřátelských sil postavit někoho, kdo se určitě nezakecá…
Víte co je zajímavé? Zatím jsem ten Janečkův systém voleb s více hlasy považoval za pitomost, ale zrovna v téhle situaci by nám docela helfnul. Naštěstí já i ve stávajícím systému disponuji dvěma hlasy, takže u mne ani pan Bašta nevyjde zkrátka…
Já budu za úspěch považovat to, když si dva miliony lidí řeknou, že by uvítali nějakou skutečnou opozici a dají to nějak najevo těm, kteří do toho váhají jít, protože to není pro koho dělat – voliči volí Aspen ve všech volbách, tedy ho očividně chtějí.
Já bych chtěl, aby zazněl signál, že existuje nějaký milion hlasů, pro které by stálo za to riskovat založení strany.
To je ten problém života v bublinách. Troufám si tvrdit, že 80 % voličů vůbec netuší, co to je Aspen, některým se možná vybaví to luxusní lyžařské středisko v USA.
Při posledních parlamentních volbách si řeklo poměně dost voličů, že by uvítali nějakou skutečnou opozici, a prokázali to poměrně impozantním a nepřehlédnutelným způsobem – milionem propadlých hlasů s následným nástupem hrůzpvlády lidojedů z Pětikoalice. Takže ono nejde jen o to volit protestně, ale taky volit s rozumem. A samozřejmě taky kandidovat s rozumem, což bohužel spojováním do předvolebních koalic prokázala protistrana…
Souhlas, ale soudě podle mého okolí, si myslím, že Vámi uvedených 80% vyjadřuje kusanec optimismu …
Pravdu máte v obojím.
Proto mě neskutečně štve způsob, jakým se mrhá časem a pálí zdroje a energie na možné budování opozice.
‚nějaký milion hlasů, pro které by stálo za to riskovat založení strany.‘
Na založení stačí tříčlenný přípravný výbor a 1 000 podpisů.
To ano, ale nemá smysl to dělat, když vidíte ve volbách, že všichni volí Aspen a v diskusích před nimi, že ho volit chtějí a i ti, co se považují za opoziční voliče, jej aktivně propagují.
Že vás a priori volit nebudou, protože oni hážou lístek tomu, o kom jim někdo řekne, že vyhraje nebo se dostane.
Když budou všechny hlasy na třetiny mezi Čapuši, Pávka a Bureše, tak asi stranu zakládat nebudete. Jestli bude milion hlasů pro outsidera Baštu, který je objektivně z mediálního hlediska antikandidát, tak si můžete říct, že lidi už jsou ochotni volit i nevítěze a že se objevily volné protestní hlasy.
Ano, přesně tak.
Já bych ještě dodal, že volných protestních hlasů je k dispozici spousta, ale není kdo by s nimi uměl pořádně pracovat. Proto jich spousta končí u Babiše jako „menšího zla“ a ještě víc zůstává rezignovaně doma.
Problém je v tom, že tyhle protestní hlasy to chtějí mít bez práce a na 120 procent jistoty napoprve.
Vzniká tak poptávka po hochštaplerech nebo oligarchátu.
Přirozený růst typu – založím stranu, mám 2 procenta, za 4 roky 4 a za další 4 roky 12, kdy v mezidobí strana roste jak členstvím, tak obborně, takový scénář je vyloučený.
Buď si zaplatíte media aby do voličů namlátili, že to máte jisté – což znamená, že buď jste ve stáji Aspenu, máte vlastní miliardy, nebo oboje … anebo prostě po prvních volbách se 2 procenty se vám vysmějí, že jste loser a nikdy vás volit nebudou. Protože místní volič nevolí toho, kdo by zastupoval jeho skutečné zájmy, ale toho, kdo se mu jeví prestižní, nebo kdo podle něj vyhraje, aby byl volič ve vítězném týmu fanoušků .. jak na fotbale.
Ti největší tvrďáci pak volí tak, aby nasrali fanoušky, které nemají rádi.
Berou to jako hru .. z hlediska ovládání takových lidí to pak máte úplně jednoduché a zadarmo. Oni si vlastní zkázu zařídí sami a vás ani nebudou z toho obviňovat.
No, to bude výhra, gogo. Jako u parlamentních voleb. Pětikolka tak dostane na talíři komplet vše.
Sestikolka
Jsem volič SPD, ale jenom proto, že jiná opozice, která by stála za řeč, neexistuje. Nebudu volit Baštu.
Podpořil prý vstup Švédska a Finska do NATO. Prý se každá země může rozhodnout svobodně. Asi jako ČR. Já jsem se vstupem nikdy nesouhlasil – kdepak je ta svoboda?
Takové názory můžu mít v patnácti, dvaceti, a možná třiceti letech věku. Ale v důchodu? To už by měl mít rozum.
Pro mě je to blbec.
Ať si i nadále pokračuje v „sametové“ revoluci, ale doma na záchodě.
A navíc je to kamarád Uhla a Petrušky Šustrové (úsloví: spolu kradli, spolu viseli…).
Zatímco na Zemana se nalepilo, že byl komunista, i když do KSČ jako mladý vstoupil v 69. (pamětníci chápou) a v 71. vystoupil, což bylo v té době hrdinství.
Bašta byl členem Hnutí revoluční mládeže. To vzniklo v roce 1968.
„…Založila jej radikálnější část studentů, podle kterých byly dosavadní protestní akce příliš klidné a jejich faktický dopad byl malý. Hnutí se inspirovalo metodami západních levicových radikálů a ve svém manifestu vyhlásilo program rozbití byrokratického systému, zavedení samosprávné demokracie do všech oblastí a v konečném důsledku pak ZRUŠENÍ STÁTŮ!
V roce 1970 byl Bašta spolu s Petrem Uhlem či Petruškou Šustrovou zatčen. Při následném ostře sledovaném soudním procesu bylo pro podvracení republiky odsouzeno 16 mladých lidí. Bašta dostal dva a půl roku. Po roce byl však propuštěn….“
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pred-40-lety-zacal-proces-s-hnutim-revolucni-mladeze.A110302_101817_domaci_jj
„No a co jste způsobil vy? Oni to nebudou moct udělat a budou muset těm lidem dodávat elektřinu zadarmo s rizikem, že o ty peníze příjdou. Takže jste spoustě maminek dal čas dovařit ještě pár obědů a večeří pro jejich děti a naději, že se do té doby, než ten povyk kolem elektrikáře utichne, něco zásadního stane.“
Už jsem to tu psal.
Vidlák udělal tím článkem pro ty, co nedosáhnou na placení účtů za elektřinu víc, než kdokoli jiný. Dostalo se to na světlo, nepůjde to jen tak zamést pod stůl, přemlčet.
Jinak – tohle dávat do pořádku, to je práce pro Jasoně. Pobít dračí setbu, uspat draka, a pak vypláchnout ten Augiášův chlív zahnojený všemi vládami, co jich tu od 89. bylo. Žádná sranda, jde VELKÉ, VELKÉ peníze.
A tích, ktorí ho doteraz brali vazne, bez hanby osral vymyslenym clankom. U kazdeho cloveka, ktory nie je vygumovanym fanatikom, stratil všetku doveru. A to nehovorim o tom, ze maistreamu nabil vrchovato srackomety. Teraz budu (a pravom) pisat, ze alternativa siri len same hoaxy.
Takto sa to proste nerobi. Ked mam strach z atomovej vojny, tak nenapisem vymysleny clanok, ze uz buchli prve atomovky na obidvoch stranach, len preto aby som jej predisiel. To je chore uvazovanie.
Dřepněte si, kokote, a pozorně čtěte.
Sračkomety samozřejmě jedou naplno a nejbližší sračkomet je ten váš. Teď například jste nabil ostrýma vy mně.
Kritizujte si Vidláka a koho chcete po libosti, ale sračkomet nechejte vypnutý, nebo vypnu já vás.
Toto je varování, dávám jen jedno.
Mne je to jedno, kludne ma vypnite, a nasledujuci den moze vidlak napisat srdcervuci clanok ako tu EU zavadza cenzuru na nepohodlne nazory.
Zlokote, ale mrtvý student Martin Šmíd byl taky obrovská lež a dezinformace, přesto spustil lavinu, kterou už nešlo zastavit…
Pište si názory, jaké chcete. Jistě to zvládnete i bez sračkometu, spoléhám na vaši vrozenou inteligenci. Určitě dokážete rozpoznat rozdíl mezi názorem jako takovým – na straně jedné, a hulvátstvím a urážkami – na straně druhé.
Vyhazuje se za to druhé.
Pokud se vám to nelíbí, registrujte se na iDěsu u Bangy, jistě vám tam kromě pšenky pokvete i řepka.
Z celého mainstreamu tečou lži, sračky a manipulace v hektolitrech, tak jestli budete v debatě o desinformacích, tak je seřaďte podle závažnosti a dosahu a Vidálkův elektrikář skončí někde na stopadesátém místě.
Jiná věc je, jestli jste jeden z těch, co hledá svatého, kazatele, neomylného, kdo se identifikuje s lídrem a modlí se k němu. Pak máte velký problém, protože Slovo boží zasmrdělo a oni na to budou ukazovat, sami po krk v žumpě.
Atheisti náboženští i političtí, co mají vlastní hlavy, si ale prostě v pohodě upravili kalibrace a jedou dál. Detail, běžná věc.
To neznamena, že alternativa ma pouzivat rovnake klamstva a manipulacie ako mainstream, v com je potom ina??? Nehladam ziadneho neomylneho kazatela, ale je rozdiel sa mylit alebo v dobrej viere citovat mylne zdroje a umyselne si vymyslat.
to netvrdím, že má. A možná jste si všiml, že jsem tady pokládal prostou otázku k tomu, abych si udělal jasno v tomto ohledu.
Já říkám, že je dobré být realista, neidealizovat si ani nepřátele ani spojence a prostě jim všem měřit stejným metrem.
Pak se člověk nemusí cítit jak hňup a dělat kotrmelce od zbožňování po zhrzenost.
A budete velmi málo zranitelný v důsledku konání jiných.
Pro Zlokot 8:30
A ako sa to dle Vás „robi“? Blitím na hlavu někomu, kdo je hlasem za ty, co se nemůžou nebo neumí bránit? Nejste schopen „pobrat“, že je jedno, zda je to přesně a „do puntíku“ exaktně popsaný děj, čí zda je to něco jako například „alegorie“ či obdobný literární útvar? Co Vás, proboha, v těch hodinách českého jazyku (pardon, asi slovenského) učili? Jaký je rozdíl mezi skutečně „odstřiženou elektřinou“ a tím, že někdo musí odejít ze svého bytu (který byl spoustu let jeho domovem) kvůli zvýšenému nájmu (za energie), který už není schopen hradit? Mají ti lidé (byť jim „reálně“ odstřiženy dráty nebyly) jít pod most? Víte Vy, co základního Vám chybí? Sociální cítění a empatie. Z takových lidí je mi špatně a takovým přeji, aby se jim to vrátilo zpět, neboť boží mlýny možná melou pomalu, ale doufám, že jistě.
Tak to není pane Borowitzi, já jen říkám, že Babiš je pod stejnou vlajkou jako Fiala, je to v podstatě šestikoalice. Dokonce bych zašel kousek dál a řekl, že Babiš podepisoval analog toho nedávného splácení dluhu poskytnutého třetí straně už předloni (https://nautilus2.wordpress.com/2020/07/22/andreji-babisi-budiz-proklet/), kdy byl tlak nesrovnatelně menší. Vrbětice totéž. Já vím, že Fialovi nemusejí vyhrožovat, aby nás likvidoval, ale to nemuseli ani Babišovi. Myslím si, že on mohl za těch 10 let tu a tam předejít katastrofě a k tomu si normálně přikrádat, ale on to vědomě zhoršoval a likvidoval pokusy o zmírnění těch nejhorších věcí. Jak on sám, tak jeho lidi na jeho příkaz.
Dovedu lidsky pochopit ty, kteří si nechtějí připustit stav věcí a urputně hlásají, že musí existovat nebolestivé řešení, někdo, kdo se tomu přece postaví, třeba jen proto, aby si ochránil svůj majetek. Bohužel, tahle fáze je pryč. Stébla jsou za těch 20 let vytrhaná.
Pro mě výsledek presidentských voleb je daný – bude to Aspen v některé inkarnaci se všemi důsledky.
Bašta dostane nějakých 5 procent od lidí, kteří chtějí vyslat signál o tom, že jsou tady, že nepodporují šestikolku a že by rádi, aby nějaká politická opozice vznikla, v nejhorším aby aspoň uživila SPD.
Ten signál je pro mě v této chvíli maximální možný výtěžek z voleb. A vím, že nemá cenu přesvědčovat babišovce nebo ty koledníky jestlitonehoditebabišovivolitečapuši, kteří takhle úspěšně blokují normální politickou scénu prakticky celou dobu.
Co dělat, jsem tady psal mockrát, nemá cenu se opakovat.
Nejste Danuše???
Jak to poznám?
Zatím jsem odhodlán volit Baštu.
Nevíte někdo, hlasovalo se v Parlamentu o výcviku UA vojáků v Česku? A jak případně hlasoval Babiš a ANO?
Kdo volí Baštu, volí 5 koalici.
ANO to podporuje jednomyslně. Proti jen SPD.
gogo……dobrá i kdyby jste měl ve všem pravdu….co tedy volbou Babiše jim aspon hodite trochu vidle do jejich soukolí……..žadná jiná volba není,nechápu co je na tom nepochopitelné
Babiš je pro mě pochopitelný až v druhém kole, pro ty, kteří chyběli posledních 10 let.
Mám stejný názor.
A spřátelený elektrikář, co odpojuje ty elektroměry (nebo jeho kolegové) by nějakou adresu nepustil ?
To by nemuselo být při menším seznamu adres všech odpojených úplně rozumné, dal by se vystopovat. Stačilo by, kdyby tam třeba v seznamu padesáti adres figurovaly tři, které odpojovali titíž lidé.
Podle mne spřátelený elektrikář svou historickou úlohu už splnil na víc než 100 %. Jednak zajistil Vidlákovi a hnutí odporu takovou publicitu, která by jinak stála milionyn (které nemáme), a jako bonus minimálně dočasně zachránil spousty důchodců a maminek vařících obědy pro své děti před odpojením elektřiny. Teď si to nějakou dobu nikdo netroufne udělat a možná, že i některým už odpojeným elektroměr s omluvou zase zapojí.
Ten elektrikář má potenciál stát se studentem Martinem Šmídem další velké společenské změny…
Presne tak, tiez to vnimam ako marketing na jeho knihu. A mozno mu to poradila samotna Hamplova, ktora ako prva sirila ten jeho hoax.
„Podle mne spřátelený elektrikář svou historickou úlohu už splnil …“
Taky to tak vidím. Jsem přesvědčen, že je skutečný. A že se od něho Vidlák dozvěděl ještě nějaké horší věci než napsal do článku. Některé věci jsou tak špatné, že to člověk ani nemůže napsat, protože by mu lidi nevěřili …
Zkokot se opomněl zeptat: „Máte elektrikáře? A mohl bych ho vidět?“ 🙂
Což je naprosto zásadní a legitimní otázka bez ohledu na to, jde-li o Cempera, Vidláka, Zelenského, Fialu nebo Leyenovou.
Nene, podli mistnich hnidopichu zadni elecktrikari neexistuji.
Také jsem mluvil s elektikářem co mi plomboval sloupek a ten říkal, že se to děje běžně, ale že je to ještě nic proti tomu, co nastane po novém roce až spoustě lidem doběhnou smlouvy…
To, ze CEZ lze jsem vedel ve chvili, kdy rekli, ze neodpojuji.
Zazil jsem to na vlasnim (pronajimanem) byte. Zadny strachy s tim nedelali, proste prisli a odpojili.
Jak moc je situaze zavazna ted, nebo jako bude v lednu nevim, ale na parlamentkach visi nekolikrat v tydnu clanek s ofocenymi novymi zalohami.
Mistni neverici Tomasove to budou dal oznacovat za studenty Smidy a hoaxy, ale s tim se neda nic delat.
Nekteri Nemci vitezili jeste na konci dubna ’45.
Spřátelný elektrikář nepustí ani jednu adresku… hned by ho měli.