Pamatujete, jak jsme tady takřka před každými volbami řešili, že všichni politici jsou stejní? To byl jeden z nejčastějších argumentů, ne? Ať jsem řekl jakékoliv jméno, vždycky se pod ním sešlo obrovské množství diskusních příspěvků, které milého politika svlékly z kůže a ukázaly, že je kolaborant, člen Aspenu, má podivné financování, byl viděn na americké ambasádě… a nebo je to alespoň gauner a lidský odpad. Vždycky se také našel někdo, kdo mě konečně odhalil, v koho žoldu pracuju a za koho kopu… a pokud se to neodhalilo, tak ještě hůř, Vidlák je podezřelý, protože se neví, proč vlastně píše.
Proto jsem vlastně začal dělat henty zabijačky… podezření ohledně své osoby jsem nejsnáze rozptýlil, když jsem si onoho pochybujícího pozval domů a nechal ho celý víkend koukat na mě a mojí rodinu. Ale to jen tak na okraj.
Když jsem poukázal na nějakého politika, nikdy jsem neřešil, kdo je hodný a kdo je zlý. Vždycky jsem na něj poukázal kvůli některým jeho vlastnostem, díky kterým se mi zdálo, že by mohl být úspěšný. Od začátku existence Kydů upozorňuji na lidi, kteří mají potenciál vyhrát, protože jsou třeba pracovití, umějí mluvit, mají peníze… a ve své politické praxi se potřebují opřít o naše hlasy. Jsem apoštolem menšího zla, rozhodně nejsem prorokem dobra. Jsem propagátorem politické strategie a pragmatismu. Nezaměřuju se na politiky Pětikolky, protože ti se o voliče opřít nepotřebují. Ti se opírají o orgány EU a jednotnou frontu velkých médií a politických neziskovek.
V době, kdy jsem byl ještě malý bloger a měl jsem víc času se věnovat diskusím, často jsem argumentoval tím, že ano, ani jeden z politických soupeřů nechce odejít z EU, ale zatímco Babiš se bude snažit ten nadšený eurohujerský vlak směrem k bezemisní budoucnosti brzdit, tak Fiala ho naopak bude popohánět, aby uháněl ještě rychleji. Zhruba takto vypadaly diskuse loni před parlamentními volbami.
Hele… ono už je to docela i vidět, ne? Já myslím, že ten rozdíl mezi unijním vlakem Andreje Babiše a Petra Fialy začíná být fakt markantní. Ten fofr směrem k utopii, pro to už nepotřebujete ani číst zprávy… už je to ve společnosti přímo cítit. Nemusíte řešit, co přesně se teď na vládě projednává, nemusíte denně sledovat zprávy. Výsledky jsou vidět na každé cenovce, jsou vidět na pořadnících na nové auto, jsou znát v každé výplatě… Jsou znát i na řečech, co se mezi lidmi vedou.
Teď jsem se dal v Brně do řeči s jedním bezdomovcem, co potřeboval pár korun na čůčo… ale než je ze mě vysomroval, ukázalo se, že má až neuvěřitelný přehled, co se v našem státě děje. Svěřil se mi, že se bojí války… chápete to? Bezdomovec se bojí, že se válka na Ukrajině přelije do celé Evropy. Stejně tak věděl dost o Fialovi i Jurečkovi. Jako by měl ve svém doupěti televizi a koukal na CNN Prima News. Když už i bezdomovci začínají řešit politiku…
Lidí možná nechápou, co přesně se děje, nevědí, kdo kde tahá v pozadí za nitky, netuší, kdo s kým a co upekl. Ale cítí, že ten náš vlak uhání strašně rychle a začíná se v zatáčkách nebezpečně naklánět. Uvnitř padají z polic kufry a leckdo už se břinkl o nějaký výčnělek.
Navenek to ještě pořád vypadá, že se nic neděje. Velká média mají stále více práce, aby to nějak zakamuflovala. Dokonce museli Wolnera přijmout k Šafrovi do jeho obskurního plátku. (Mimochodem, nic mi neudělalo větší radost – Wolner u Šafra, to je jako udělat z modelky hajzlbábu). Navenek je všechno v pořádku, ale dejte se skoro s kýmkoliv mimo Prahu do řeči…
Když byl strojvedoucím Babiš, to měl unijní vlak pořád nějaké problémy. Ano, jel po kolejích, které nastavili velcí výhybkáři v Berlíně, Paříži a Bruseli, ale Babiš měl pořád nějaké požadavky, pořád chtěl nějaké peníze, sice podepsal, ale nechal ve smlouvě vymazat časové milníky… A kamarádil s Orbánem. Jelo to sice stále směrem k zelené budoucnosti, ale neochotně a za úplatu.
Teď vidíte, jak to vypadá, když se pořádně zatopí pod kotlem, vše se odbrzdí a strojvůdce se snaží ze všech sil, aby ještě zrychlil. Důchodci nikdy nedostali víc, pochlubil se Blyštivý Péťa nedávno. Změnili názor na daň z nemovitosti, změnili názor na valorizace důchodů, bojují s dezinformacemi pomocí kriminálů, bez podmínek podepsali zákaz spalovacích motorů po roce 2035, rozšířili emisní povolenky i pro domácnosti… prý je to příležitost… pro ně určitě. Ale pro nás katastrofa.
Teď jedeme v čele. A když se podíváte na libovolné ekonomické ukazatele a srovnáte Česko s ostatními unijními zeměmi, tak zjistíte, že jedeme v čele pokroku. Zřejmě to tedy budeme my, kdo první narazí do zdi, nebo se zřítíme v některé ze zatáček.
Proto mluvím o menším zlu. Proto mluvím o tom, že je třeba hledat politiky, kteří se o nás potřebují opřít a hlavním kritériem nejsou dokonalé ideje, ale praktické vlastnosti, které se hodí k výkonu funkce. Proto vám ukazuju ty, které vám ukazuju. Ne pro jejich hluboké pojetí politické morálky, ale prostě proto, že by to evropské spřežení spíš brzdili než rozjížděli. Když se totiž podíváte na počínání našeho Derniéra, tak zjistíte, že při téhle rychlosti se nejenom nedá zabrzdit, ale ani vyskočit.
Telegram:
„Velice dobře to popisuje zde Šarij, včetně toho k čemu povede pokračování obilního koridou z UA – ekonomicky to likviduje zemědělce v EU, kteří nejsou schopni cenově konkurovat překupníkům, co vykupují z velké většiny toto obilí z UA hodně pod cenou a zaplavují jím trh EU s extrémním ziskem na rozdílu cen pro sebe, tedy EU ušetří v globálu něco na ceně obilí z UA, ale o to více bude muset dotovat vlastní zemědělce, kterým tento byznys likviduje jejich podnikání a pokládá je to na lopatky.“
Nová kometa na naší politické scéně, Paroubek se vrací do politiky Jsou zde jeho příznivci, tak mohou bouchnout nějaké to šampaňské. ZDE https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/jiri-paroubek-navrat-pollitika-nespokojeni-volby.A230223_115331_domaci_bro#anketa-progress-A20230223_bro_640
Vidlák, když nám tu představuje ty osobnosti, maně vspomínám na „mladého“ baťu ze Sslušovic, tož by si nový mladý neotřelý politik Paroubek zasloužip představit i zde.
Na levici je pusto, myslím si, že má šanci.
Akorát musí dát bacha na vítání připrchlíků, levice dojela především na ně. V EU je vítaly především socdem strany
To nebyla žádná skutečná levice. Skutečná levice chápe dění kolem současné migrační krize jako provázanost byznysu a organizovaného zločinu se státní mocí, plus jako pokračování kolonialismu jinou cestou. Místo toho, aby západní vlády pomohly oněm státům s rozvojem infrastruktury a dopomohly k dosažení suverenity těchto zemí, dělají vše proto, aby tyto země dále vysávaly ekonomicky, demograficky a finančně. Skutečná levice by podporovala lidi z těch zemí u nich doma, snažila se jim pomoct se vzdělávat a kvalifikovat, učila je budovat své země a bránit se proti vykořisťování západem.
Souhlasím!
To je schůdné řešení. Věřím, že Paroubek se vyzná.
Pokud jste si přečetl odkaz, muselo vám dojít, že motivem jsou eurovolby. Usoudil, že zde má šanci. Malá účast, najít trošku příhodný obvod, trošku se tam zavděčit a bede z něj europoslanec. Pokud bych měl politické ambice, budu ze všech sil usilovat právě o EU parlament. Nulová zodpovědnost, slušná gáže, královské zázemí.
Kde jste četl, že jde o levici, tedy zastupovat pracující. Ani Paroubek není tak blbej.
Paroubek jako eurokomisař nebo kdo že se to volí do parlamentu zní jako velmi dobrý plán. Ten člověk vyzrál jako víno, ví co má říkat a umí to napsat.Jestli to umí i říkat, o tom se jistě v brzké době na nějaké akci přesvědčíme. Dle mého názoru může být na alternativní straně užitečný ať už se bude snažit o cokoliv.
Že by come back:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/jiri-paroubek-navrat-pollitika-nespokojeni-volby.A230223_115331_domaci_bro
Ach bože. Paroubek nemá sexappeal, což je v politice podmínka nutná (nikoli postačující), takže opět předem odsouzeno k neúspěchu a jen to roztříští opozici, protože za Paroubka se budou stydět a proto ho nebudou volit i ti, jejichž zájmy by jinak zastupoval.
Já bych to tak špatně neviděl. Má to v hlavě srovnané, má zkušenost….. a jednou už pozvedl socany…
A fijala to s tím sexappealem moc nedává, tedy i Raichl nic moc …
Jste neslyšeli, jak to tady v openspace zahučelo, když si někdo všiml toho titulku v novinách. Paroubka prostě volej jenom ti, kdož sami vypadají jako Paroubek 🙂
A dokud bude fungovat tahle ovcovitost, lepsi to tu nebude.
Váš požadavek se dá konkretizovat, dokud bude fungovat ČT (ve stávající podobě) a Bakala. Být Izrael, tak ho MOSAD již dávno nacpal uspaného do letadla, dovezl do vlasti před soud a hezkých pár let už by bručel na doživotí někde na Mírově.
S Plutem souhlasim, ze sexappeal Fialy nebo Rajchla nic moc.
S Kadlasem souhlasim, ze Paroubek sexappeal nema, takze to jenom rozsiri rady nacelniku, pricemz Indianu nepribyde.
Ale ja nejsem ten pravy na posuzovani sexappealu, mozna se vyjadri mistni damy.
Ted jsem si uvedomil, ze to o sexappealu mozna neni, i kdyz je to urcite velmi cenna pridana hodnota. Lide to tam napriklad sborove hazou ODS.
Takze si jich par pripomeneme:
Vondra, Reporyjec, Benda, Stanjura, Vystrcil…
Sexappeal se da vydupat ze zeme prostrednictvim medii. Nebo vam snad prijde obcan Schwarzenberg sexy? A jak po nem jely pubertacky bez ohledu na vek…
Souhlas, nelze ale předpokládat, že se náš mainstrém bude pro Paroubka angažovat.
Spíš naopak – bradavice se vrací.
Schwarzenberg je velmi, velmi sexy.
Nezapomente, ze nejsilnejsi afrodiziakum jsou penize.
V tom pripade o nejvice sexy politikovi tady nemuze byt pochyb…
Asi že tak ,, roztomile“ žvatlal česky. Jinak mohl a může hrát s úspěchem v Addamsovic rodině
Není to velký elegán, stejně už má svůj věk, ale má zkušenosti. Nebyl jsem dřív jeho příznivcem, ale nutno uznat, že po odchodu z politiky hodněkrát v komentářích psaných k současnému dění během posledních několika let projevil bystrý rozum. Překvapil.
Paroubek má, myslím, jednu vlastnost. Dokáže spojovat, vybalancovat různé proudy. to by mohl být přínos.
Tak proto mu rikali „buldozer“…
Já to vnímám úplně stejně. Na nějakého náčelníka už přece jen nemá, je snadný cíl pro média. Ale mohl by pomocí s nutným krokem, nějakým spojením levice. Mně ve vládě nijak neurazil, udělal chybu s těmi technaři ale jinak vcelku ok.
Chybu s technaři? Zastal se obyčejných, normálních lidí.
Ti obyčejní lidé museli stát na zavřené dálnici na slunci několik hodin, bez jakékoliv pomoci. Mohl za to tenkrát hlavně zločinec Bublan ale Paroubek byl jeho šéf a ani se za něho neomluvil.
Njn, chudáčci zfetovaní, co jsou schopní čtyři dny v kuse pouštět techno do širokého okolí tak, že se nedá nikam utéct. A jo, já zapomněl, voni vlastně bijou ty naše „děti“.
Ach bože. Zatímco taková Pekarová Dvojsvetrová, ta má sexappealu na rozdávání. To by stačilo, prosím.
Dvojsvetrová funguje skvěle jako negativní reklama.
Tím doplňuje a stmeluje reklamní celek slepence.
Lepší negativní reklamu by i reklamní profík těžko vymyslel.
Pekari má krásné velké tý …no, jak se to napíše spisobně…
A možná je má i větší než mozek.
Jedná se o voči, samozřejmě.
Vždyť je poulí jako když kocour sere do řezanky!
Náhodou, Kapybara od Pirátů je má větší a ještě má k tomu krásné hlodáky 😀
🤣🤣🤣
Chlapci, jestli se chcete rozněžňovat, běžte do skutečné zoologické zahrady. Šelmy o kterých se zmiňujete opravdu nejsou vhodné na hraní , koušou a vůbec mají pokřivené charaktery.
Paroubek zažil nepopiratelný úspěch v politice, z titulu této úspěšnosti se úspěšně rozvedl a oženil, neboť jeho druhá žena zjistila, že má seximozek. Pravděpodobně provedla trepanaci, nebo tak něco.
No a z politiky odešel v situaci, kdy vlastně vůbec odcházet nemusel.
Dnes se zřejmě už uklidnil, dospěl, dostal druhou mízu anebo zchudl a hodlá se do toho vrhnout rovnýma nohama.
Za sebe pravím jen do toho. Ten Paroubek má mozečný, je to typ, který může udělat v politice hodně dobré práce. Na rozdíl od toho hnusu slepenýho. Doufám, že ve prospěch nás všech. Nikdy to nebyl můj kůň, ale klidně by se jím mohl stát.
Takže Paroubku, jdi na věc bez bázně a hany.
S tímto hodnocením naprosto souhlasím.
Ale na druhou stranu by si měl uvědomit, že jeho obličej je v politice profláknutý a spíš se by se měl pokoušet zaujmout nějakou pozici kardinála Richelieu nebo pátera Josefa.
Místo toho založí 387. opoziční stranu.
Hlavní ale je, že bude zase v médiích…
Má sexy mozek. To stačí 🙂
https://www.idnes.cz/onadnes/vztahy/paroubkova-partnerka-na-muzi-je-nejvic-sexy-mozek.A070706_201217_ona_vztahy_klu
Mělo to být úplně jinde. Ach jo, IT 🙂
Vidláku, když zůstaneme u onoho příměru s vlakem. Když budu chtít zajet z Olomouce do Žiliny, tak nebudu rozlišovat mezi Fialovým rychlíkem do Prahy nebo Babišovým osobákem týmž směrem a chlácholit se, že je to menší zlo, že za hodinu budu mnohem dál od Žiliny.
Tak zdržovací taktika má smysl v tom, že když nepojdeme první, vydrží tady snesitelné podmínky co nejdéle a do té zdi nabourá první někdo jiný. Někdo větší, kdo skutečně rozhoduje o směřování Evropy, a tím i této nesvéprávné kolonie. Ten první pak posbírá trosky a nastaví nový kurz. A my pak jen otočíme volantem aniž bychom ten tvrdý náraz museli sami inkasovat. Alternativou je se šprajcnout, otočit tím volentem dřív proti všem a vytvořit něco jako svojí malou Severní Koreu tady uprostřed EU. A zatím tady furt není tak zle, aby v té šprajclé Severni Korei bylo pro většinu lépe. Prostě je to pořád ještě víc o osobní nechopnosti konkrétních jedinců než o celkovém úpadku. Většina lidí se má i za stávající situace pořád ještě hodně dobře. Pořád ještě nemá potřebu chovat vlastní prasata a mít elektrocentrálu. To, že se má stát špatně ještě nutně neznamená, že se musím mít špatně i já. Hnusné, co? Ale tak to je.
Orbán tohle ví už dávno. Čeká. Chystá si půdu pro budoucnost. Je realista. Lepší maďarská cesta postupné přípravy a případně Hungaroexitu až někdy za pár let než britská cesta, kdy spěchali na okázale politické gesto v podobě Brexitu. Ano dokázali ho udělat, ale potom zjistili, že nemají žádnou vizi, jak dál ani schopné kádry něco dělat. Většinu škodlivých procesů jim tam dál dělají jejich vlastní lidi. To si jen předtím vysnili, že za všecko může Brusel a oddělením se od něho si zajistí ráj. To ještě přitom měli snazší, že Británie měla předpoklady, aby to vydržela s ekonomikou, když má přístup k moři, vazby na USA a další anglicky mluvící země a až do téhle současně války byla i významným centrem finančnictví. To až teď se jim bohatí cizí bankéři a investoři stěhují do Dubaje.
PROČ U NÁS MÁME NEJVYŠŠÍ INFLACI V EVROPĚ ???
A proč se musí brát důchodcům a dětem???
Potažmo, proč elektřinu vyrábíme nejlevněji v Evropě a prodáváme vlastním občanům nejdráže???
__________
S blížícím se prvním rokem od vpádu ruských vojsk na Ukrajinu odtajnil premiér Petr Fiala (ODS) prostřednictvím svého facebooku, jaká byla naše souhrnná vojenská pomoc Ukrajině. Vyšplhala se do desítek miliard. „Svým příkladem jsme ostatním ukázali, že to je možné,“ uvedl spokojeně ministerský předseda.
NECHME VYPRÁVĚT FIALU:
„Když začala ruská invaze na Ukrajinu, od prvního momentu – možná i díky vlastní historické zkušenosti – jsme jasně věděli, že se za Ukrajinu musíme postavit. A udělala to nejen vláda, ale celá země, a na to jsem skutečně hrdý,“ píše úvodem Petr Fiala.
Už před ruskou invazí jsme jako první stát poskytli Ukrajině munici a od prvních hodin po agresivním vpádu ruských jednotek na Ukrajinu jsme hledali cesty, jak statečným obráncům rychle a dobře pomoci, připomíná předseda vlády.
„Byli jsme vůbec první, kdo dodal Ukrajině helikoptéry, tanky, houfnice, raketomety a bojová vozidla pěchoty. První námi organizovaná dodávka těžké techniky na Ukrajinu dorazila čtrnáct dnů po začátku invaze. Svým příkladem jsme ostatním ukázali, že to je možné,“ pokračuje Petr Fiala.
Ve spolupráci státních a komerčních subjektů bylo poté v průběhu prvního roku války z Česka na Ukrajinu dodáno „89 tanků, 226 bojových a obrněných vozidel nebo 38 houfnic“. „Zhruba třetina této techniky pochází z armádních skladů, ze kterých bylo odesláno i šest protiletadlových systémů, čtyři bojové vrtulníky a 900 metrů mostních konstrukcí,“ dodává.
„Český obranný průmysl v koordinaci s českým státem dále na Ukrajinu dodal také například 33 salvových raketometů a na základě požadavků ukrajinské strany pak Česko zorganizovalo dodávky více než milionu a půl kusů munice, z toho přes šedesát tisíc raket,“ uzavírá premiér.
Pozn.
A to se „zapomněl“ zmínit, že naše ministerstvo zdravotnictví uzavřelo s UA „dohodu“ o bezplatném (!) léčení a rehabilitaci UA vojáků na území ČR, kdy se dohoda začala projednávat ROK A PŮL PŘED (!) konfliktem.
Fiala také nezmínil nejméně 600 000 Ukrajinců na území ČR, s bezplatnou plnou penzí.
____________________
Tato vláda s Fialem v čele, si vede svou soukromou válku, kope za zámořské zbrojní koncerny. Ovšem, je silně diskutabilní, jestli tato válka je v zájmu ČR a jejich občanů. Alespoň na toto téma veřejná, naprosto svobodnat a otevřená diskuze, nikdy neproběhla.
Ty obrovské finanční prostředky musí někdo splatit. Fiala a jeho suita, to nebude. Své platy si pravidelně zvyšují, bez ohledu na reálné výsledky. Na ně napojení rodinní příslušníci a komerční subjekty, to také nebudou. Bude to dolních 10 milionů. Tedy my.
Zatím se jedná o důchodech. Druhý krok, plné zpoplatnění školství a plné zpoplatnění zdravotnictví, nepochybně čekají v řadě. Zde jsou ještě peníze. Privatizace se zúčastní i US investoři, stejně, jako naší jaderné energetiky…
PS:
Je zde ještě jedna věc. Všichni, kdo patří v EU mezi „vyvolené“, věděli, že Majdan na UA financovaly USA a využily k tomu fašistickou banderovskou ideologii, obdobně, jako při destabilizaci jiných států využívají agresivní islám.
Všichni věděli, že Minské dohody I. a po jejím nesplnění II., neměly cenu ani papíru, na kterém byly napsány. Majdan byl plánován, od počátku směřoval k tomu, aby se v sousedství Ruska etablovala útočná násilná ideologie a aby se s Ruskem střetla. Za účelem oslabení Ruska, válka v zastoupení. Proto to, až nepochopitelné, mediální krytí násilných excesů Ukronácků, včetně jejich příchodu k moci. O terorizování neukrajinců nebo nesouhlasících s násilným, protiústavním a protidemokratickým převratem, ani nemluvě. A o denním porušování Minských dohod, ostřelováním civilistů na Donbase.
Fiala uvádí, že jsme posílali na UA vojenský materiál PŘED konfliktem. A Fialová vláda se dohodla s UA ministerstvem zdravotnictví také PŘED konfliktem.
Co z toho vyplývá??
Že Fialová vláda, stejně jako vláda UA, předem věděla, co se stane!!!
Stejně, jak to věděla Merkelová a Hollande. Kteří garantovali Minské dohody a věděli předem, že jsou jen časem na vyzbrojení UA. Že konflikt bude vyvolán. Represemi ruskojazyčné menšiny na UA a ostřelováním Donbasu. Jak sami dnes přiznávají.
To vše zpětně zase potvrzuje zpráva Rand Corporation, že USA plánují, za využití UA, zástupnou válku s Ruskem. A jsme zase u USA a na začátku. Kruh se uzavřel.
Takže co z toho vyplývá pro ČR? :
Fiala &company jsou vědomí SPOLUVINÍCI dnešního válečného konfliktu na UA.
1. Plnili s předstihem plány na konflikt.
2. Po jeho vypuknutí, vláda ČR (aniž se zeptala na názor svých občanů!), PRVNÍ POSÍLALA NA UA TĚŽKÉ ZBRANĚ, aby, už na počátku, došlo k eskalaci konfliktu.
Vláda posílala prostě zbraně na Ukrajinu už během bojů na Donbase, ty začaly v únoru 2014…
Jojo. Poturčenci horší Turka.
Poslali jsme taky naše, tehdy zrovna modernizované tanky, Grady a vlak střeliva, do Gruzie, diktátoru Saakashvilimu.
.ale tohle je o Fialove vládě.
Proč máme i flaci a proč lidem bude brát a proč rekordně zadlužuje.
Nase nejmodernejsi tanky T72 jsou porad v Cesku, v techto tancich, co agregat, to jiny vyrobce, takze v bojovych podminkach je tank neopravitelny.
Na pojíždění demonstrantů to bude stačit.
Ještě k té Ukrajinské patálii kopíruji o Vlka rozhovor s Hynkem, předsedou svazu obran. prům.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/02/23/evropa-nema-naboje-ani-na-tricet-dni-ukrajine-uz-tezko-vic-pomuzeme/#more-996378
„představa, že by Evropa najednou zdvojnásobila výrobu munice, to je utopie. Nejsou suroviny, nejsou materiály. Ve výrobě munice jede Evropa na maximum svých kapacit.
To se týká i Česka?
V Evropě jsou jenom tři výrobci nitrocelulózy. Což je základní surovina k tomu, abyste mohl vyrábět munici. Jeden výrobce je ve Francii, a ten je momentálně mimo provoz, protože tam došlo k havárii. Jeden je v Česku, Synthesia v Pardubicích, a jeden je v Srbsku. Jiný významný výrobce nitrocelulózy v Evropě není.
Takže Evropa je na horní hranici svých kapacit, jak zbrojně pomoci Ukrajině?
Třicet let se evropské orgány a evropské vlády snaží poškodit svůj vlastní zbrojní průmysl. Protože si myslí, že bude mír. Snížily jeho výrobní kapacity, vyhánějí výrobce základních surovin mimo Evropskou unii. Najednou říkají, že by bylo potřeba zvýšit výrobu. A říká se, jak dlouho se něco ničí, tak dlouho se to napravuje. Neumím si představit, jak by se nyní mohla zvýšit třeba výroba základních surovin nutných pro výrobu střelného prachu, pro výrobu tanků nebo houfnic. A nikdo dosud nezměnil pravidla. Ještě před třemi roky by vám trvalo deset let, než byste vyřídili všechna povolení pro výstavbu továrny na munici.“
Asi tak, soudruzi. Laenové, Timmermansové, Borellové, Jourové a ti před nimi se v čele EU činili a teď mávají prapory – hurá na Moskvu.
Opakuji: „Ukazuje se, že EU, chudáček, za to nemůže. Je mentálně nedostatečný, V centrále je paralýza, nevidí skrz zelený zákal, každý si do něj může podle chuti kopnout (útoky na nordstrýmy). BOŽE! Kam jsme to zase vlezli! Do čeho jsme to zase šlápli!“
S těmi blby v čele by jsme měli jít umírat za ideály a hodnoty EU?
Nasrat.
Jestli nás Putin zbaví téhle pakáže, tak ho půjdu vítat šeříky.
Díky. Zajímavý vstup.
Ovšem, obávám se, že s USA, Kanadou, Austrálií atd., se zdroje přinejmenším vyrovnávají.
Proc by nas mel Putin cehokoliv zbavovat? Spolu chyceni, spolu poveseni. Jedeme v tom vsichni.
Ostatně máme, co jsme si zvolili. To je přece ta demogracie, ne?
Jo.
U Vlka jsem dneska jeste nebyl, ale nejaky rozhovor s Hynkem jsem uz pred casem cetl.
Mejte na pameti, ze on zastupuje zbrojare.
On je pro valku jeste vice, nez Cernochova s Lipankem dohromady. Je za to totiz placeny.
On sice nadava na Timmermanse a Lejnovou, ale jenom proto, ze kvuli nim nemuze vyrabet vice zbrani.
Pokud by bylo po jeho, tak uz vi Cesi davno pujcili u nejvetsich vydriduchu, ale ne pro lidi, on by si pujcil aby mohl poradne rozjet valecnou vyrobu.
To jste četl ten samý.
Už to tu bylo.
Putin nás nebude ničeho zbavovat. Z jeho hlediska, dokud Zeman držel jakž takž neutrální pozici, dalo se uvažovat, že by třeba bylo s kým výhledově jednat.
Ale pětikolka je na úrovni esesáka s Azova a Babiš jim vyhlásil válku ještě dva roky před začátkem SVO. Na celé politické scéně není jediný partner – u Okamury je taky otázka, jestli vůbec má nějakou zahraniční politiku. Ale dejme tomu .. jenže ten má 10 procent a čelí nenávisti zejména od těch, co si říkají alternativa.
ČR bude sloužit nejspíš jako fackovací panák až se budou kluci domlouvat.
Opoziční politici pro něho nepředstavují protějšek k jednání, když v příštích letech nebudou mít většinu, aby něco mohli dohodnout. Okamura pravděpodobně nebude premiérem, když se proti němu spojí víc stran. Le Penová nebude prezidentkou, když proti ní se spojí většina v druhém kole přímé volby. Subjektem mezinárodních vztahů je jen někdo, kdo to většinu má jak Orbán.
Budeme muset vyměnit kompletní reprezentaci , to bude trvat minimálně dva a půl roku než budeme moci zase navázat nějaké normální vztahy s Ruskem. Jistě , Pávek se bude snažit do toho házet vidle, ale to už bohužel ke konci dělal i Zeman. Snad se to podaří, a snad bude okolo pár rozumných států .. Rakousko, Maďarsko, Itálie a další , které to nebudou chtít hrotit ad absurdum .. Toto všechno samozřejmě platí jen pokud ten Rusko Americký konflikt zamrzne .. ale on zřejmě zamrzne, pokud to rusové nebou chtít rozlousknout rychleji ..
Češi v moderní historii politicky nikdy nepřišli s něčím novým. Vždy jen dodatečně zavedli to, co už bylo všude kolem. A problém dneška je, že všude kolem se to sere, takže chybí vzory k napodobování. Dobře to snad dělá jenom Maďarsko a Srbsko. Jsou to vzory hodné napodobení? Je vůbec reálné být „ostrůvkem pozitivní deviace“?
Prisli s novym terminem: tunel.
A po celou dobu neprotestovali, protoze tajne doufali, ze se dostane i na ne.
Nedelejme si iluze, soucasna vlada je vysledkem 30-ti lete usilovne prace vetsinoveho volice.
A nedelejme si dalsi iluze, ze prohledne, nebo tak neco. Ne, bude dale volit tunelovaci garnituru, opet v nadeji, ze i on jednou prijde k lizu. Sice bude nadavat, ale neblahy stav republiky si se svoji volbou spojit nedokaze.
Volic volil vzdy dobre a kdyby nebylo Putina, Ukrajincu, Brusele, komunistu, Babise atd. (nehodici se skrtnete) bylo by vsechno v pohode. Basta 20% byl temer klasicky priklad tehle volby: neni koho volit, musim to dat Babisovi. V parlamentkach je to to same, sice je na vyber z 30 stran a hnuti, ale presto nemam koho volit, tak to hodim Petikolce.
S mladezi je to to same: sice na ni vetsina nadava, ale je to prave ta vetsina, ktera ji vychovala.
Zmar, svrab a nestovice jsou oproti ceskemu vetsinovemu volici rajska zahrada.
–
Zas budou mlcet jak mlceli minule
Trasti se strachem a tise si krast
Optimisticky můžeme dodat , jestliže
,,Sto černých let nám svítí hvězdou jedovatou“,
tak polovinu už máme odkroucenou. Bohužel , na pětikoliku volby neplatí, zákon byl pozměněn v její prospěch na poslední chvíli. Demokracie v zemi, kde všechno rozprodali do zahraničí a část rozkradli ,je mimo hru.
Pětikolka začíná zavádět i retroaktivitu.
To by se jí mohlo šeredně vrátit.
Naši moderní historii neznáte.
Před 200 lety jsme skoro nebyli. Vydupali jsme se ze země a po roce 1945 jsme se zbavili i Němců, co tu žili po staletí.
Pak to teprve šlo do k čertu.
Nejak vam to nestymuje.
Nejvice pronemecka vlada v novodobe historii tvrdi, ze Cesi se maji dobre, jako nikdy pred tim.
Potvrzuji to i ekonomove.
Nemci kteri zili v Ceskych zemich po staleti, si pred valkou temer jednomyslne zvolili, ze chteji do Rise. Bylo jim to tedy umozneno.
(slabomyslni at si vyhledaji volebni vysledny Henleinovcu pred valkou. budou se divit)
Dr.Eva Hahnová napsala o česko -německých vztazích několik knih, pokud vás neodradí tloušťka knihy (700 stran) , máte překlady německých názorů na uspořádání Böhmen (und Mähren ) s názvem Od Palackého k Benešovi. Roztržka nezačala Henleinem.
Urcite netvrdim, ze Cesko-nemecka roztrzka zacala Henleinem, mame tu tisic let Cesko-nemeckych valek.
Ale rekneme, ze Henlein tomu dodal grady, a zaroven to je vzpominka posledni, a tedy nejcerstvejsi.
Kniha od Palackeho k Benesovi muze byt zajmava, ale 700 stran momentalne urcite nedam.
Krome toho bych chtel rici, ze jsem se u podobnych modernich publikaci uz nekolikrat zklamal. Vyrojilo se tolik „historiku“, a protoze je psani tehto knih nevydelecne, tak autori pisi, jak sponzori zadaji.
Na parlamentkach treba publikuje nejaky Kryslik. Ten ma taky „moderni“ a pohled na Cesko-nemeckou historii.
Tim nerikam, ze Dr. Hanova je ze stejneho testa.
V USA je to podobne. Kazda nova publikace snizi pocet pobitych Indianu o nekolik milionu. Podle tech poslednich to vypada, ze v Americe bylo liduprazdno – to by ovsem bylo v prikrem kontrasu s celym zbytkem sveta 🙂
Ale co, Amerika je zeme mnoha moznosti.
A zaroven jak se snizuji pocty zabitych Indianu, tak se zvysuji pocty obeti ve Stalinovo gulazich. Jeste chvili, a bude jich vic, nez vsech Rusu dohromady, i Rusko je zeme siroka 🙂
Sakura: až do roku 1848 byly národnostní spory vedlejší. Šlo nejdřív o víru a války mezi feudály. Potom o společnou touhu Čechů a Němců po zrušení roboty , za zavedení ústavy a parlamentu k omezení absolutismu císaře. Spory primárně národnostní se rozšířily až potom, když se začalo jednat v novém parlamentu. Rozšiřovalo se volební právo pro masy. Zvyšovala se gramotnost. Vycházelo víc novin a časopisů. Najednou skoro všichni dělali politiku. Na naše Němce navíc silně působilo, že Německo se sjednotilo do císařství a modernizovali se rychleji než rozhádana monarchie Habsburků s mnoha národy a jazyky. Bylo to pro německý mluvící lákavě přidat se k tomu bohatšímu a silnějšímu císařství. Problém byl, že na rozdíl od Švýcarů jsme nenašli žádnou ideu, která by spojovala Čechy i Němce tady v Bohemii. Možná to ani nešlo. Protože co by mělo takovou sílu, aby české Němce přitáhlo víc k Čechům než k Němcům v německých zemích? Přitažlivá magnetická síla německého císařství, které tenkrát s výjimkou koloniálních výbojů ještě žilo v miru, před rokem 1914 byla ohromná. Druhá největší ekonomika po USA, kde sbírali Nobelovy cenu jednu za druhou. Moc tomu nevěřím, že by šlo takovou ideu nalézt. Rakousko Uhersko záviselo jen na císaři a bez něho ani ekonomické vazby nestačily k udržení jednoty. Německé země kromě císaře spojoval i jazyk a kultura. Jen ti Švýcaři na to vyhráli, když zůstali jednotní i za světových válek. Německy a francouzsky mluvící Švýcaři se pořád všichni považovali za Švýcary místo, aby se jedni přidali k Německu, druzí k Francii a začali proti sobě bojovat.
Tuším, že Krystlík už publikuje v pekle.
Hele, to tady ctu uz asi podesate. Nejakej odkaz by nebyl?
Sakuro, tvor jménem Krystlík a dr. Eva Hahnová rozhodně nejsou ze stejného těsta. Ta zmíněná kniha Evy H. je vlastně soubor originálních dokumentů, každý se stručným komentářem – ten ale nic nevysvětluje, jen uvádí historickou souvislost. Podstatný je OBSAH těch dokumentů, jde o německé názory na Čechy. Nemusíte to všechno číst slovo od slova, abyste si udělal obrázek o dlouhodobém postoji našich sousedů a drahých krajanů k nám.
Tahle kniha by se měla probírat ve škole, od šesté třídy až do maturity.
Ferdinand Seibt stál v čele instituce, zřízené bavorským státem Collegium Carolinum . Napsal například knihu Německo a Češi (stáhnul jsem si z Ulozto.cz), kde píše, že když nějaká hranice trvá 1000 let, asi platí, že obě strany se navzájem respektují. V této instituci pracovala i Eva Hahnová, přičemž došlo mezi oběma k názorovému sporu a Eva Hahnová byla na hodinu propuštěna. Protestovaly proti tomu desítky historiků (z ČSSR nikdo), ale soud prohlásil propuštění za neplatné.
Knihu lze číst po částech i na přeskáčku, protože český čtenář o problematice (obvykle) něco ví. Jádrem knihy jsou překlady německých textů. A pro zajímavost: jedním z těch , kdo věřili v pravost Rukopisů, byl i J.W.Goethe. Dějiny se skládají i z omylů.
Dějiny se skládají z omylů, to je pravda. Pravost Rukopisů nebyla nikdy vyvrácena, pouze je opakovaně a vytrvale popírána.
Tragedie kolem Rukopisu je ta, ze lidi chteli mit od zacatku jistotu. Bud ano, ci ne, a hrrr na ty druhe! Misto aby studovali obe moznosti, a pidili se po dalsich a dalsich datech. Ale holt nekteri lidi musi mit tu Pravdu jedinou a nejlepsi, a nic jineho neznaji.
Copak mi tam neštymuje?
Vy jste tady možná nebyl, asi vás vydupali ze země, ale zbytek populace tu byl stejně, jako ti vaši Němci.
A žili jsme tady déle, než oni.
K čertu to šlo v okamžiku, kdy ti Němci chytili skupinovou psychozu a bohužel ji chytili nedávno znovu.
Musí se doslova vysvětlovat každej přenesenej výraz?
Nebyli jsme tu jako normální národ s vlastní ekonomikou, jazykem, územím, státem, dějinami.
Přežívali jsme ve formě zbytků vesnické populace.
Nebrali jste ve škole obrození?
Tak očividně to závisí na tom, co požadujete od národa za atributy. Čechy jsou poměrně dobře definované jak územně, tak i státně – království bylo součástí monarchie jako celek. I Morava je definovaná poměrně dobře a dějiny sahají až před rok 1000.
Jazyk a národ se uchoval, jen nebyl representován tím, čemu se říkalo šlechta .
Po nástupu průmyslové revoluce se české země poměrně rychle rozvinuly, včetně národního uvědomění – samozrejmě se to neobešlo bez aktivismu a z dnešního pohledu naivního národovectví. Tím, že nositelem jazyka zůstaly spodní vrstvy, chyběly v něm výdobytky posledních staletí a musel se obnovovat.
Ale tím si prošli všichni, i ti Němci, když se sjednocovali. Není v tom nic specificky českého.
Co naopak vidím jako typicky české, je tahle forma sraní do vlastního hnízda. Mnohem častěji to ale ani není do vlastního. Kdy řečnické MY znamená VY.
Milí přispěvovatelé ,
čestní ,pravdomluvní,s jedním nickem, moc nám přeji splnění očekávání ,které od 11.3.2023 máme.
Nakonec se říká ,nečekej nic a budeš spokojený s málem proto šupec nečekejme .Reakce budou když, tak vlažné.
K zamyšlení : ,,nebylo by vhodné zvonit klíči jak jsme to dělali MY?“
Turovití na demonstraci ,pokud tam budou, mohou bučet,ti klíče nepotřebují.
Nebo mohou turovití přispěvovat, vzory by byly…
máte pravdu romane ,tak začněte ,vy můžete býti velkým vzorem.
Nene, pavle, já se přidám, až nahodíte melodii.
Já nezpívám romane,zkuste turovitého fejka švejka váš přívěsek …))
Třeba zpívat začnete až vám přinde dopis do schránky,když jste na ni tak vázán.
Jen jestli vy nejste s tím švejkem něco jako inspektoři Rey s Massardem, pavle, ti taky rádi přispěvovali a nakukovali do schránek, jestli tam pro ně něco nepřistálo něco od Achilla…
http://www.jizacek.cz/ukazky-humor.html
obsahují stať Bajka volební. Něco vám jistě připomene.
omluva
http://www.jirizacek.cz/ukazky-humor.html
Píše se,že Putin Západ s pozastavením smlouvy START III pěkně rozhodil,byli zkoprnělí v úžasu USA ,Anglie ,NATO .
Státní Duma RF navrhne novou smlouvu, již ne jen s USA ale s NATO a do smlouvy zahrne Anglii a Francii ,které stály se svou jadernou výzbrojí mimo START III.
Doufám ,že turovitý fejk švejk a jeho překrucovací přívěsky zůstanou v klidu.
USA za poslednich 20 let odstoupily, ci neprodlouzily celou radu smluv o omezeni zbrojeni. Zaclo to u Bushe mladsiho.
Ted se najednou vsichni divi.
A Izraele se na atomovky porad nikdo nepta. Inspektori tam taky nejezdi.
Nadlidi jsou proste nadlidi.
U Izraele se hraje na nejistotu.
Jaderné zbraně má už i Saudská.
O Saudech nevim, ale Jizni Korea to tom, ze je chce taky mluvi kazdych 14 dni. Oficialne, zadne pokoutni balonky.
Tak se informujte, kdo všechno má jaderné zbraně.
Sakura: Izrael ale nepodepsal Smlouvu o nešíření jaderných zbraní. Ani Indie a Pákistán. KlDR ji vypověděla. Írán ji podepsal.
V dnešní době smlouvy o kontrole a omezené i zbraní musejí podepsat všechny velmoci nebo žádná. Dřív to bylo jednodušší, že se dohodly USA a SSSR. Dnes kdyby se dohodly, že zruší nějaký druh raket. Co se stane? Jen USA a Rusko by se oslabily a všichni ostatní by mohli rakety vyrábět ve stále vyšším tempu. Čína by za pár let mohla se svou čím dál pokročilejší technickou úrovní vyrábět skoro libovolné množství takových raket třeba těch zakázaných středního doletu. Stručně řečeno bez Číny nemají cenu takové dohody.
Bude mít vůbec podpis jakéhokoliv člena NATO na té smlouvě pro Rusko význam po zkušenostech s Minskem I a II?
Časem pochopí i oni, že když jim pan Putin něco navrhne je třeba s tím okamžitě souhlasit. Jinak každý další návrh bude výrazně horší.
A není lepší narazit do té zdi? Posbírat zbytky, pochovat cestující v první třídě a začít od znova?
Vy takhle řídíte automobil, když jedete s rodinou?
Dobré by bylo, kdyby šlo odpojit Fialovu lokomotivu s pár vagony kolaborantů a sami aktivovat brzdu, Ale na tom oni právě 30 let pracovali, aby to nešlo a konec konců, nikdo to ani nechtěl. Aspoň já mám za tu dobu tuto zkušenost – drtivá většina jásavě podporovala likvidační kroky a námitky a zejmína jejich nositele, potlačovali. Nechěli to ani slyšet. Teď předstírají údiv a že to nikdo nemohl tušit. Sktuečně až do takové míry mnozí zvládají umění sebeklamu.
Navíc cestující jsou ve vlaku záměrně rozmístěni tak, aby první třída vyvázla maximálně s pár šrámy, zatímco v nižších třídách (které to ovšem vesměs netuší) to bude pořádný masakr. Na tom se taky těch 30 let usilovně pracovalo.
Takže po tom nižšími třídami netrpělivě vyhlíženém nárazu ti z první třídy vystoupí, opráší si obleky, posbírají majetek, co zbyl po mrtvých z nižších tříd, zavolají si aerotaxi a odletí někam do Karibiku nebo do jiné vysněné destinace…
Opatrně s těmi třídami romane nebo ještě budete veden jako třídně uvědomělý.
Časy jsou zlé ,Kamile.
Pravda, tak pro jistotu dodávám, že neusiluji o zavedení beztřídních vlaků. Úplně by mi stačil strojvůdce, který je při smyslech.
Obávám se, že jedeme ve vlaku jak z filmu Přejezd Kassandra. Tam to někteří vzali do vlastních rukou a zachránili se, zbytek v předních vozech zahynul.
Byl kdysi takový drsný vtip. Manželé se báli jezdit vlakem. Proto když museli, že si nesednou ani dopředu, ani odzadu, kvůli srážkám, Takže doprostřed , tam že je to nejbezpečnější. A z mostu na prostředek spadlo auto. Jo jo, člověk si nevybere, stane se co má…
Já naštěstí nejedu z kopce s nefunkčními brzdami.
ALE jak jinak chcete tento systém obrodit? Písní na rtech a odznáčkem to nepůjde.
Patřím ke optimistickému „stádu“ doufající v dobrý konec i když rozum mi říká, že to dobře skončit prakticky nelze. Není to úplný sebeklam, umím si spočítat pět a pět ale stále tam někde vzadu v mozku slyším hlásek – „zatím je to dobrý….zatím je to dobrý“
Cempbell rozpitvává Putinův projev. Pro ty, pro které byl celý projev nadmíru obšírný je to docela dobré shrnutí.
https://vasevec.info/komentare/jan-campbell-putinuv-vzkaz
Co z projevu lze dovodit. Za mně. Jsme na hraně. Těžko si z informací obou stran udělat obrázek o skutečné situaci, o tom, co je póza pro plebs a co je daný směr vývoje.
Jsou dvě možnosti, jedna, že se jde tvrdě na střet „na život a na smrt“, druhá, že se vylepšují vstupní podmínky pro vyjednávání, že se hledá CESTA.
Tady je také na zvážení, co by bylo, kdyby bylo. Takový Trump.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nulandova-a-dalsi-podporovali-povstani-na-Ukrajine-Trump-to-rekl-naplno-730060
Mnozí řeknou – mluvka. Hodně namluvil, málo udělal. S odstupem a v provnání s dneškem to ale zas tak málo není.
Ti, pro které celý projev byl příliš obšírný než aby se jím zabývali, natož ho adekvátně interpretovali, jsou jeho kondenzování a interpretace házení perel sviním. Nehledě na to, že ty perly mohou být nahnilé.
Svět je uprostřed schodů až někam k jaderné válce. Část schodů za námi a část před námi. O tajných jednáních nic nevíme, jak probíhají. Jen odhadujeme. Trump by asi se pokusil uzavřít dohodu kombinací hrozeb eskalací a nabídkou ústupků, ale těžko říct. Možná nebude zvolen. Možná mu dohodu nedovolí uzavřít kongres. Nový prezident USA začne ve funkci až za téměř dva roky. To je hodně času, když se toho může stát mnoho jen ta jeden rok. V RF taky budou prezidentské volby.
Lulina k prezentaci Putinova projevu u nás.
http://nonserviam.cz/putinuv-projev-zdravime-rozanka/
Mainstrém nás jsou v podstatě jen rozmazávači hoven. Od toho je ale těžké se neumazat.
Jsou dvě možnosti
Mám vážně obavy, že možnost, díky USA NATO, je jen jedna a to: že se jde tvrdě na střet „na život a na smrt“, nakonec Putin to nekolikrát i zmiňuje. Se západem není možná dohoda, jen utrpět další podraz z její strany.
Tvrdím od začátku speciálky, k naší škodě, západ utrpí porážku. Ne vojenskou, ale daleko horší, ekonomickou.
Ještě drobnost, zmíněnou v projevu, dostáváme se (ČR) do oblasti první hranice zásahu.Je převeliká škoda, že není možné Prahu přemístit na hranice se Slovenskem.
Co vam proboha Slovensko provedlo?
věštec napsal:
23 února, 2023 (11:41)
Já bych to tak černě neviděl.
Všechny strany sporu si uvědomují, že Rusko má za zády „většího brášku“ –Čínu, který však nebude zbytečně riskovat, ale který si uvědomuje, že po porážce „menšího brášky“, bude na řadě on.
Všichni si uvědomují, že vítěze sporu Západ – Východ převálcuje Čína.
Účel světí prostředky.
Pak Čína nebude mít konkurenci.
Jestliže bude kriticky zle, v čele odporu se zjeví jiní lidé než Rajchl.
Vy zřejmě pod vlivem ahistoricky interpretovaných dějin očekáváte příchod mesiáše, vykupitele nebo rovnou prince, který se zjeví a zachrání nás.
Myslím, že většinou se tihle nezjevují a příslušná populace zaniká při tom čekání.
Je to jak v tom vtipu – chlap při potopě zahnal loďku se záchranáři, protože pánbůh ho přece zachrání. U nebeské brány se strašně divil, když mu svatý Petr prozradil ty způsoby boží záchrany – první šanci dostals ze zpráv od meteorologů, druhou z hlášení místního rozhlasu o evakuaci a potřetí jsme ti poslali ty záchranáře.
Takže na jedné staně si taky nemyslím, že se Rajchl změnil natolik, aby hrál takto podstatnou pozitivní roli v boji o budoucnost ČR, ale na druhé straně, čekat na Bajaju je ještě nesmyslnější.
„Takže na jedné staně si taky nemyslím, že se Rajchl změnil natolik, aby hrál takto podstatnou pozitivní roli v boji o budoucnost ČR, ale na druhé straně, čekat na Bajaju je ještě nesmyslnější.“
To samé to je s Babišem, Trumpem.
Nehladáme svatého, Bajaju. V porovnání s pětikolkaři je přijatelný kde kdo.
Já bych to řekl takto – je třeba NĚCO dělat, ale neznamená to, že stačí slepě dělat COKOLIV.
V porovnání s pěti/šesti-kolkou je nejspíš přijatelný kde kdo, pokud by se tam rukou boží dostal.
Jenže svatý Petr nám ho tam nedosadí, on nám nechal 30 let svobodné volby, abychom se zachránili sami.
A my (čímž myslím voliče v ČR jako masu) jsme místo volení svých zástupců volili ty, o kterých nám gauneři řekli, že odpovídají svatým hodnotám někoho z Berlína, Brusele nebo USA.
Teď, když budeme reálně chtít tu situaci změnit, bude to vyžadovat nejen poměrně velké úsilí, ale i kus dovednosti a cílevědomosti. Změnu si nevyskáčeme ani nevyboucháme hlavou o vrata.
Ten, kdo má klíč, nemusí být tím, kdo nejsilněji bije vaší hlavou o vrata.
Neočekávám. Právě proto, že znám dějiny. Obávám se. Naštěstí či nasmůlu,jak se to vezme, záleží na vnějšku. Míra onoho závisí na velikosti, vnitřní konzistenci, geografické poloze. V případě Česka velmi. Jak dříve, tak nyní, tak v budoucnu.
RE Schumacher :
Praotec Čech nám vybral blbé místo k životu. Zlákalo ho mléko a srdí, nepochopil, že umístit domovinu na rozhraní dvou kultur pořádně zavání, přímo smrdí , malérem. A taky že jo. ☹️
Na rozhraní jenom dvou kultur? Na křižovatku Evropy, přes kterou táhly všechny armády. Ale zase máme díky tomu rozmanitej genovej fond, to jo.
Text pod obrázkem americké hory charakteristického tvaru ( Dikobraz 1968)
Praotec : ,,No tak když se vám ten kopec tolik líbí, tak tady zůstaneme, ale upozorňuju, že támhle jsou Lipany a támhle Bílá hora!“
Schumachere, přesněji : Kriticky zle už je. Jenom to lidem zatím nedocvaklo. Zatím nechápou, že to kolektivní Západ myslí s tou válkou vážně.
Je úsměvné ,jak je zde poukazováno na politiky v jakém rozporu jsou dopady jejich rozhodnutí s mediálními zprávami jimiž jsme krmeni.
Ale to samé se děje zde na skle.
Proto platí :,,lid má takovou vládu jakou si zaslouží.
Mohu-li žádat,pak tedy ať na mne nereagují namistrovaní překrucovači .
Životní podmínky a kvalita života se bude zhoršovat zastropováním cen energetických nosičů,například rusofobní, pokrytecké Česko zvýšilo odběr LNG z Belgie kam se do zásobníků dodává ruský LNG.
Myslím, že je v tom pohledu i kus vlastní projekce a sebeklamu.
Lze na to pohlížet i tak, že zatímco na Fialu je enormní tlak v důsledku toho, že USA rozpoutaly válku a hrnou to silou, Babiš tu válku rozpoutal ještě v době hlubokého míru – a udělal to aktivně.
Vtip je právě v tom, že pro pořádné posouzení by to chtělo víc dat a ty lidi si poslechnout, za předpokladu, že se budou normálně bavit a nebude to jen snůška keců a lží.
Nevím, jestli si u zabijačky otevřel srdíčko Fiala nebo Babiš, ale to, co se tady objevilo z toho setkání s Babišem, bylo z tohoto pohledu bezcenné. Chápu, že ne všechno bylo řečeno ve veřejném modu.
Já se těším na to, až po všem tom bratříčkování s „Jindrou“ tady vyjde jednoho krásného dne článek o tom, že srdíčko fajn, ale Rajchl by měl rozpustit stranu a přidat se k Babišovi.
Jestli je na Fialu enormní tlak, tak je potřeba ještě masivně přidat, až se zlomí, zhroutí a uteče.
Rajchl či kdokoli jiný by měl mít mezitím připravený akční program.
Zatím to vypadá, že na to ani nepomyslel.
Fiala není z matérie, která by se lámala, to leda při -30 stupních. Za normálních teplot, když do ní šlápnete, se rozjede do stran, ulpí a páchne.
Ona taky poměrně ostře stojí otázka, kterou jsem připomínal už po posledních volbách – budou ještě nějaké normální volby? Současný režim agentů a kolaborantů je odhodlaný ČR nejen zlikvidovat, ale také si zajistit dlouhé vládnutí změnou volebního systému tak, aby měli jejich páni všechno v rukách, samozřejmě u toho předpokládají, že vykonavatelé budou právě oni – a nestačí jim hledět na příklady svých předchůdců.
Je to onuce. Samoyřejmě, že se zlomí.
Tohle není o volbách.
Orbán se dostal k moci přes volby.
Ha ha.
Protože se veřejně provalily průsery předchozí vlády.
Kdyby byly v TV jejich skutečné názory, tak Fiala není premiérem a Pavel prezidentem.
—
Dne 17. září 2006 v odpoledních hodinách odvysílal Maďarský rozhlas úplný záznam z neveřejného povolebního projevu Ference Gyurcsánye k poslancům své strany, na níž emotivně a vulgárně přiznává, že v zájmu volebního úspěchu lhal o skutečném stavu ekonomiky, a že se Maďarsko podařilo udržet nad vodou jen díky boží prozřetelnosti, spoustě peněz ve světovém hospodářství a stovkám podvodů. Okamžitou reakcí se staly stotisícové protivládní demonstrace po celé zemi. Všichni požadovali Gyurcsányho rezignaci. Ten však ve své funkci zůstal. Jeho vláda se okamžitě stala značně nepopulární a preference MSZP začaly prudce klesat.
To já si pamatuju tu aféru.
Copak Fiala s Černochovou a Pekarovou nějak konspirují? Já mám pocit, že říkají docela otevřeně, co chtějí. Piráti to dokonce měli odvahu říkat i před volbami ještě otevřeněji – a vyhráli to.
A mají očividně velkou podporu i dnes.
Ale pomyslel. To jen vy víte kulový a hloupě tlacháte
Když víte holubec tak mlčte.
Jo tak pomyslel.
To je moc dobře, jsem to ale hlupák.
Tak proč ho tají a proč to všichni nevíme? Proč to vládě neotlouká o hlavu ráno, v poledne a večer? Proč to sem nepíše Vidlák? – Já na webu PRO našel jen povšechný kecy, které může použít v podstatě každá strana.
Jaktože se po každý demonstraci nezvyšuje nátlak a všechno, co se tu čte je „přijďte demonstrovat, přijďte demonstrovat, přijďte demonstrovat“.
Kde jsou nějaká ta hesla jako byly kdysi Volnost, rovnost, bratrství, Všechnu moc sovětům nebo Žádné zdanění bez zastoupení?
Hoďte odkazy.
Ono totiž cílem demonstací jsou právě ty demonstrace.
Však uvidíme. Vidlák se tváří, že vidí Rajchlovi do kuchyně a tvrdí, jak se tam maká a jak daleko se posunuli od září.
Tak třeba se pletu já, byl by radši.
A to je racionalni uvaha, protoze Babis ma oproti Rajchlovi nesoumerne vetsi sanci byt zvolen.
Volbou Rajchla neprimo volime petikolku.
No jasně, Rajchl je přece na ty mezivolební lunaparky, ale jakmile budou volby, nebude to žádný Rajchl 20, ale Babíš 96.
A dokonce už předem víme, kdo může za nezdar 🙂
USA rozpoutaly válku? Nesjpíš proto Rusáci napadli Ukrajinu.
Ano, taková je kauzalita. A navíc to debilně nejen začali, ale debilně v tom i pokračují. To je asi ta největší bída dnešní doby.
NE „RUSÁCI“. VÁLKU ROZPOUTAL PŘEVRAT NA MAJDANU V ROCE 2014!!!
Jde dohledat,kdo tam přicmrdoval. Jeden od TOP09 byl nezapomenutelný.
Trump už řekl naplno a veřejně, že Majdan udělaly USA.
USA rozpoutaly válku?
Jo Anonyme. A kdyby jenom jednu…
Nikdy se nevrátí pohádka mládí
vláda ti na hlavu zvysoka kadí
papež ti hlásá orvi et urvi
předseda vlády se s čertem kurví.
V budoucnu nebude už nikdy lépe
ví o tom Federer i šutér Pepe
nakonec zašijí i tvoje kapsy
vteřiňák kápnou na synapsi.
Žrádlo si vytáhnu z ručního mixeru
když mi to nekouše, hrozně se poseru;
karton a lino mívám za peřinu
zpravidla usínám hned první vteřinu.
Dovolim si přispět do diskuze myšlenkou, ze funkční a nadějná opozice musí zamířit na mladší generaci. Jak, to nevím, ale je to důležité, až my, staří volové pojdem.
Oni to dělají a velmi důsledně- reformy školství v podobe plánované pologramotnosti, člověk v tísni na školách, prohlášení ministra Balase, ze děti musí pomáhat rodičům s kritickým myšlením. …
Posouvání odchodu do důchodu se zásadně týká ročníků mladších 1980. Tedy jsem se zeptala několika mladych a šokovalo mne, ze oni o tom vůbec neví!!!
Mají tak vymyté palice, sleduji jen prvoplanové pokyny typu Volte sexy jenerala a jinak nezájem.
Sledujeme a ztrácíme se v miliardě balastnich informaci, ze existuje x pohlaví a podobné blbiny, které odvádí pozornost od toho podstatného. A mladi jsou v tomhle ztraceni zcela …
Nestěžujte si.
Mládež je taková, jak to dovolíte.
To je lez. Zrejme nemate deti.
Deti jsou takove, jak to dovolite.
S mladezi toho uz moc nenadelate.
Tohle je jedna z největších moudrostí, jakou jsem za poslední dobu styšel nebo četl.
Tak to soustrast.
Můžete dělat co chcete, ale i z velmi dobře vychovávaných dětí se v pubertě mohou stát nesmesitelní parchanti. Tak to prostě je. Můžete si nalhávat, že to je jinak, ale tím se na pravdivosti toho tvrzení nic nezmění.
A opírat se o případnou vlastní skutečnost je to samé, jako když Fiala namyšleně tvrdí, že zvládl energetickou krizi…
Stane, ze všech normálních dětí se v pubertě stanou nevycválaní parchanti.
Většinou to zase přejde, chce to jen zatnout zuby a vydržet.
Teď ale vidím okolo sebe podivný jev. Že i čtyřicetiletí se chovají jako nevycválaní smradi a nějak z toho né a né vyrůst.
To to u vás muselo vypadat.
Právě proto, že s nima později už moc nenaděláte, tak je vychováváte jako děti.
To, ze vychovavate mladez, jako by to byly deti, jste tu napsal vy.
Takze dalsi anonymni lez a dalsi anonymni blaboly.
Ne, to jsem nenapsal.
Napsal jsem, že se mládež vychovává v době, kdy to jsou ještě děti.
Takže 4 letý dítě vychováváte tak, aby vám za 10-12 let nezačalo fetovat, krást, prostituovat se, měnit si pohlaví nebo třeba manifestovat za klima.
Ano, ale stejně ani taková výchova nezaručuje, že se to nestane. To je nesmysl. Ale samozřejmě si pak můžete říct, že jste udělal(a) maximum možného.
Anonyme, to je naprostá blbost!!!
Většina dětí má v pubertě naléhavou potřebu vymezit se proti těm zaprděným rodičům a dělat odvážné věci.
I to nejlíp vychované dítě se může dát na fet. Stačí jen v jedné špatné chvilce potkat partičku špatných kamarádů. Nebo sličnou dívku, která zobe.
@Sakura – OT
Dobrý den, Sakuro. Rád bych se Vás na něco zeptal, s webem, blogem a jejich obsahem to nesouvisí.
Pokud by Vám to nevadilo – mohl byste mi, prosím, napsat? xuesheng@volny.cz, předem díky.
Důvěru ve školní spravedlnost zbourala soužka hned v první třídě, když mne potrestala za výrok, který jsem nepronesl. (byla již lehce senilní)
Veřejně jsem se pak musel omluvit a slíbit, že už to vícekrát neudělám. Silné zážitky z tohoto věku si nesete celým životem a dáváte si pozor, abyste se nedostali do podobné situace.
Přesně tyhle věci myslím.
Marie P napsal:23 února, 2023 (7:00)
Máte pravdu, my staří musíme mladým položit jednoduché, ale zásadní otázky, ať mají nad čím přemýšlet.
Například, naše elity řeší valorizace důchodů, věk odchodu do důchodu, atd.
abychom neprojídali BUDOUCNOST naším dětem a vnukům.
Proč neřeší to, aby naše děti a vnuci měli vůbec nějakou BUDOUCNOST?
Josef původní napsal:23 února, 2023 (9:05)
Kolik lidí na Ukrajině již nemá žádnou Budoucnost?
Marie Rottrová-Řekni kde ty Kytky Jsou
https://www.youtube.com/watch?v=hgZcyrllL8A
Jedná se pouze o metaforické vyjádření.
Originál: https://cs.wikipedia.org/wiki/Where_Have_All_the_Flowers_Gone%3F
Je to podobné jako o něco výše s výchovou dětí. Chyby udělali dávno předávno.
Viděl jste zemětřesení v Turecku? Skoro 50 000 obětí. V jednom městě nic nespadlo. Starosta se nedal uplatit a stavební předpisy se musely dodržovat. – Když se ty domy stavěly. Ne před měsícem.
Tohle je to samé. Když jim kdysi nepřišlo divný, že se jejich rusky mluvící spoluobčané na východě mají najednou podřídit a mluvit ukrajinsky, tak ať se teď ničemu nediví.
Není potřeba fňukat nad každým idiotem, který se konečně dočkal toho, o co si říkal.
Pokud by zemětřesení nebylo, starosta by vešel do dějin jako tyran, který lidi utlačoval, že si nemohli stavět domy, jak chtěli. Tohle je nepopulární úkol, dohlížet na lidi, i když se to starosta snažil dělat v souladu se zákonem a svým rozumem, protože ti to svému dohlížiteli neodpustí, když se nic nestane a opatření se bude zdát zbytečné. Covid do toho tahat nebudu, ale platí to i u dost jiných věcí. Jiní starostové si mohli myslet, že za jejich vlády pravděpodobně se nic nestane a proto by se jim trvání na předpisech nemuselo vyplatit, když by nedosáhli znovuzvolení. Nechtěli být za ty přísné nepopulární. Další možnost je poslechnout návrhy anaechikapitalisticke, ať si každý staví co chce v jaké kvalitě chce. S tím, že každý si může aspoň teoreticky vybrat, kde si koupí nebo pro pronajme bydlení. Otevíráte tím vlastně velkou debatu svoboda vs. zodpovědnost.
Ty domy se tak musely stavět spoustu let, protože jinak by popadaly staré domy a zůstaly jen ty nové.
Starostu lidi zjevně volili pořád dokola.
Jestli se nenechal zkorumpovat ve stavebnictví, tak byl takovej ve všem.
Pletete si svobodu s prohnilostí.
Ok. Potom to ale vyžaduje dostatečně moudré voliče myslící na budoucnost.
Tak tady se starosta taky docela snažil a jak pak dopadl, ve třech volbách po sobě. Asi by to zemětřesení muselo být řádově větší…
Píseň najdete ještě na yt pod interpretem
Judita Čeřovská
Marlene Dietrich
Omyl, posouvání odchodu do důchodu se bude týkat již ročníku 1966 (alespoň to tvrdil jediný zveřejněný návrh, co se zatím profláknul). Je to sice jen o měsíc až dva, ale je to tak.
Mladí o tom ví, jenže ve 40 je do důchodu ještě daleko, kdo by se o to staral.
Na druhou stranu, nevykradly se tady v devadesátkách důchodové fondy?
Jak to je na Ukrajině s důchodama? Jak to mají důchodci v USA, kterým zkrachuje důchodový fond?
Když vidím v TV dávat ekonomy rady jak se zajistit na důchod, tak na všechno mám protipříklad a oni je musí znát.
Nebyl žádný odděleny důchodový fond. Byl a je průběžný systém. Důchody se platí že státního rozpočtu. Je to výhodnější rychlé přerozdělování než spoření v soukromých fondech, které můžou zkrachovat nebo být ukradeny ať soukromníky nebo státem během revoluce nebo měnové reformy. Problém průběžného systému je zvyšující se délka dožití. Lidé stráví v důchodu víc let, ale současně části už nemají zdraví na těžkou práci. Nemůže mít každý lehčí práci jako politik. Ještě větší vliv má nízká porodnost. Co dělat s poklesem počtu pracujících v budoucnu? Pozvat imigranty z Asie na práci, zvyšovat produktivitu práce robotizaci nebo něco jiného? Za současné inflace si těžko lidí můžou na důchod naspořit. Který fond má trvalé vyšší zhodnocení než inflace?!
Ne.
Byl důchodový účet oddělený od státního rozpočtu (a bylo tam hodně peněz), ze kterého se průběžně proplácely důchody.
Tuším, že to byl Klaus, kdo „si vypůjčil“ všechny ty peníze, které tam byly, aby mu opticky vyšlo to „hospodaření s vyrovnaným rozpočtem“, které mu reálně nevycházelo (někdy v 90. letech?… nevzpomínám si přesně).
Ty peníze nebyly nikdy vráceny nazpět.
Doplňte mě, kdo máte lepší paměť.
Už jsem to napsal a někam to zmizelo, takže znova.
Společnost fungovala jinak, stát byl současně správcem důchodového fondu a jediný akcionář všech firem, takže s penězma dělal úplně to samé jako normální důchodové fondy všude po světě – investoval je do ekonomiky.
Když Klaus oddělil od státu firmy, tak měl současně vzniknout i důchodový fond, protože virtuálně existoval. Klaus to doopravdy ukradl.
Doopravdy průběžný fond znamená, že kdyby se vybralo letos hodně, tak se rozdá hodně, když se vybere méně, tak se rozdá méně. Takže by důchody meziročně stoupaly a klesaly.
To je potom jen teoretické virtuální pojetí toho účtu. Státní plánovaná ekonomika funguje jinak než kapitalistická. Důchody patří mezi mandatorní výdaje, takže stát na ně musí nalézt prostředky. Při hubeném rozpočtu musí ušetřit v jiných resortech nebo si někde půjčit. Pokud jsme u těch metafor, problém je že stát připomíná běžce, který už bere energii ne že svačinu ale ze zásob svého tuku. Začíná se vyčerpávat kvůli nízké porodnosti. Finance by šlo získávat kacířskou myšlenkou většího zdanění dividend vyvážených do zahraničí a omezením daňových rájů. Většina daní by se měla platit v místě umístění výrobních prostředků místo v místě adresy firmy. To je problém už většiny vyspělých zemí nejen Západu. Co Jižní Korea a Japonsko? Z vyspělých zemí si velkou porodnost udržuje jen Izrael a možná Island. V USA to dorovnávají imigrací hlavně z Mexika.
Důchodové plány jsou jako mrkev visící před oslem. Čím víc se k důchodu blížíme, tím víc se vzdaluje a ještě ke všemu i snižuje.
jj, to si pamatuju. Kdyz jsem nastoupil, mel jsem do za „42“. Po cca deseti letech prace tusim za „36“. Ted, po dalsich dvaceti to vypada na „20“ 🙂
Milion lidí nemá zubaře,píší na idnes. A bude to tak s dalšími odbornostmi,takže ta doba dožití jako je dnes tu taky nebude navěky.
Co s tím má Rajchl v plánu udělat ?
Stejně to nic nemění na tom, že fotbalový Rajchl je zákeřný podrazák.
Že jste ho výslovně nejmenoval na věci nic nemění, neb to kam míříte a k čemu směřujete je z vašeho článku cítit na sto honů…
To, že je zákeřný podrazák je ještě to vedlejší.
Je k hovnu.
Kolikátá to je je demonstrace? Čtvrtá?
To tak bude pořád dokola? Není schopen vymyslet něco novýho každejch pár tejdnů či měsíců?
Otázka ohledně Rajchla je, jestli chce svrhnout Fialovu vládu nebo se jen dostat do senátu.
První má smysl podporovat, druhý ať si strčí za klobouk.
Anonyme, moc vás prosím, co tedy vymyslíte vy? Poraďte prosím, potřebujeme vás.
Vždyt to tady pořád tvrdím, kritizovat umí každý blb, ale řešení, ano to už je těžší a zatím jsem od těchto lidí nečetla ani jedno. Bez ohledu na to jaký je Babiš, Rajchl a kdokoliv.
Tak se projevte močko líbo abychom viděli ,že vy nejste žádný blb když tak častujete jiné.
omluva za překlep ve jménu kočko šklíbo ,ach jo ,ti blbci.
Já, na rozdíl od anonyma, nekritizuji jestli jste si nevšiml/a. Já tu netvrdím, že demonstrace jsou na nic. Podle mého všechno co ukáže, že lidé jsou nespokojení, že tahle pětidemolice je úplná zkáza pro národ jako takový, je dobré. Takže to jiné, a samozřejmě lepší řešení je na takových jako je anonym a zřejmě i vy. Takže ještě jednou, obraťte se na anonyma s těmito otázkami, nebo na jiné, lehce je najdete, kritizují ale nic nenavrhnou.
Je to v jiným postu bábo hádavá.
Baba hadava si na rozdil od zvadlyho dedka umi vyplnit nick.
Anonymu je tu cela rada, a docela dost si protireci.
Tim chci rict, ze anonymni odkazovani na jiny anonymni prispevek je debilni.
I kdyby ten prispevek byl sebezajimavejsi.
: D aha to jste vy ten anonym, co umí jen kritizovat? Tak vidím, že jsem se nespletla když jsem napsala : kritizovat umí každý blb. Není lepší příklad než jak jste se tady anonyme vyblil. Jinak anonymy přeskakuji, já četla příspěvek Petra a následně jsem si přečetla hloupý příspěvek anonyma, tedy zřejmě váš.
Napsal jsem vám, že to tam máte.
Ani se na to nepodíváte.
Ani o tom nebudete přemýšlet.
Přesně tohle je důvod, proč lidi nechodí na vaše demonstrace a radši volí to, co jim naservíruje televize.
Koho zajímá se hádat s lidma jako vy? Nikoho.
Chcípejte si hlady z vašich snižujících se důchodů a platů, když vás ani nezajímá, jak věci fungují.
Dělejte si svoje hlouposti, co nikam nevedou. Dělejte si Rajchlovi komparz, když vás to baví. Donekonečna se divte, co si ten Fiala všechno nedovolí a ovce vás ani neposlouchaj.
Hlavně, že si vyhádáte, že víte všechno správně a nic se nedá dělat líp. To je totiž ve vaší situaci to nejdůležitější.
Čmoude, proč se nehlásíte ke svému starému nicku? Takhle sice vypadáte jinak, ale vůbec jste se nezměnil. I’m looking through you (The Beatles), ale naruby.
Každý vás pozná.
@kočka šklíba
Dovolím si malou odbočku od tématu. – Před časem jste na tomto fóru položila dotaz, k němuž jsem se připojil, taky mě zajímala odpověď. Ale dotaz zodpovězen nebyl – nebo mi něco uniklo?
Já si také myslím, že nebyl, Tecočamp a Admirál ho buď přehlédli nebo neví jak odpovědět. Tak třeba se ozvou zde a sdělí nám jak se svými úžasnými schopnostmi poznali ze 7 řádků že Targus nepsal ten pomýlený (to minimálně) příspěvek.
to jsem byla já kočka šklíba
Kdybyste nedělal chytrýho a nebyl ironickej, to by taky nebylo od věci.
Učte se dělat věci pořádně. Ve vašem věku jste dávno měl začít.
Demostrace smysl MÁ.
Že se okamžitě nic nezmění, se dá očekávat.
Ti, proti nimž se demonstrace koná, budou vědět, že jsme tu.
Ti, co jsou ve skrytu na naší straně, nebo váhají, budou vědět, že jsme tu.
Ano, zejména ta čtvrtá věta platí a má nesmírný význam. Lidi jsou zahnaní do kouta, zastrašováni a šikanováni, musí pocítit, že za nimi stojí nějaká síla.
Oni to od podzimu neví? Nebo s nimi máte dohodu, že se jim budete připomínat jednou za kvartál?
A od toho podzimu se něco stalo, nebo je půl roku málo? Nepočítám tedy to hrůzostrašné zastropování, ke kterému se přihlásil Vidlák a za což by všichni zúčastnění měli být denně bičovaní.
Ano, při rychlosti jakou se věci měni je času nazbyt a nikam se nespěchá.
Když vám hoří dům, taky napřed v klidu neposnídáte a než jdete z domu?
Jinak upozorňuji, že to, že „jste tady“ vědí už z té první demonstrace. – Vyřešili to tak, že řekli „proruští desoláti“ a tedy nebylo třeba to brát vážně. Nebrali vás vážně a vy s ničím novým nepřišli.
To jste jim (a nám všem) potvrdili, tím, že to není potřeba a na druhou demonstraci přišlo míň lidí.
Když Desenský vychovává psa, tak učí lidi, že mají dát povel jen JEDNOU, protože jinak psovi potvrdí, že to napoprvé fakt neplatilo.
JEDNOU, ne 500x a ne 1000x.
Když to nestačí jednou, tak to musí vynutit jinak.
Lidi nejsou komplikovanější než psi.
Musíte si uvědomit, že na vás každej kašle. Nikdo vás nebude 20 let převychovávat, abyste se učili se trochu namáhat ve vašem vlastním zájmu.
Šlo by stávkovat? Proc to ve Francii nebo Itálii jde?
Protože mají odbory, které si plní svou úlohu. Co byste mohl tak čekat od těch našich?
Když ještě vládl komunista
bývala řeka Bečva čistá
žili v ní pstruzi a lipani
z břehů se neslo pípání.
Nad řekou létali kolibříci
co jsi chtěl, tos mohl říci
(sice jen potichu doma)
viděl jsi pracovat Roma,
do důchodu v padesáti pěti
a co teprv, když byly děti!
Zubaře nemá milion lidí
čí ruka to tady proboha řídí?
Nejspíš to bude pařáta trhu,
ta klidně urve i arniku prhu,
postaví dálnici v rezervaci,
zanesla by sem radiaci.
Milion lidí jsou dezoláti,
za svoje zuby hovno platí,
nestarají se o svůj chrup,
jsou společenský rub.
Je třeba poslat na ně Válka.
Nebo je napraví válka.
Neměli by bezdomovci dostávat dávku za snižování obsahu popelnic? Kdo popelnice plní, ten přece platí poplatek za odvoz a skládku. Viděl bych to na 1000 Kč měsíčně, rodina s dětmi násobená koeficientem 1,5.
Mohli by ji dostávat v krabičáku.
Majitelem obsahu popelnice je mesto/obec. Jejim vybiranim se dopoustite kradeze, takze bezdomovci muzou byt radi, ze je za to nepostihujou.
Pro zvidave… neni to ironie, to je fakt.
V Kalifornii to tak dělají.
Obsah popelnic je majetkem města (někde jediným). Všichni, kdož vybírají popelnice, se dopouštějí krádeže. Například já bych neměl mít doma otáčivou židli.
Když mám 2 fungující datové schránky na svoje jméno, budu mít i 2 volební hlasy, až se bude volebně klikat? A nemůže mít někdo třeba 20 000 hlasů? A co mrtví? Co čerpačka peněz z kapes druhých? Tento stát je zkurvená prasárna.
V roce 1990 na živnostenském: “Máte stejné IČO, jako někdo jiný. My vám ho změníme”. Já: “V žádném případě, mám hotová razítka”. IČO mi zůstalo dodnes a nevím, kolik takových existuje.
Z zivnostniku z roku 1990 zbyl uz jen ladik, zbytek to kvuli datovkam (puvodne IT tunel) zabalil
ICO maji i ruzne spolky a ty vetsinou porad funguji.
Ja mel dublovane rodne cislo, ktere nebylo delitelne cislem 11.
Pro pocitacove systemy statni spravy neprekonatelny problem 😀
Až se bude klikat, tak bude jedno kdo má kolik hlasů. O korespodnenčních hlasech v počítači bude rozhodovat úzká skupina lidí pod vedením Rakušana, kterou z principu nejde nijak zkontrolovat.
Když se spolčí v nějaké okrskové komisi ti co sčítají hlasy a udělají podfuk, tak ovlivní maximálně tisíc hlasů. To volby nerozhodne.
U korespondenční volby může pár jednotlivců (co jsou zaměstnanci vlády) ovlivnit desítky či stovky tisíc hlasů (záleží komu to klikání povolí).
Korespondenční volby je o tom, zda věříte vládě, že nefixluje i když fixlovat může a nedá se na to přijít. Někdo jim věřit bude, někdo ne. Ale nic jiného než víra v tom být z principu nemůže.
A co jste si zvolili, to máte a nestěžujte si.
Je potreba videt u vseho to pozitivni. Napriklad pri zavedeni korespondencni volby mi zmizi obvykle dilema… koho volit?
Proč by to jinak zaváděli? Je mi už víc jak 70 a rozhodla jsem se, že pokud zavedou korespondenční hlasování, už k volbám chodit přestanu. Nebudu se podílet takové šaškárně.
K poslední větě: Ano.
Ale stát je něco nehmotného a bez vlastní vůle. Stát tvoří lidé. Nahoře i dole. A ti dole jsou většinou ovce, líné a proto poslušné. Nenadávejte na stát. Nadávejte na voliče.
Pravdivé. Dost politiků i politologů tomu nevěří. Jenže záleží na kvalitě politiků, stavu společnosti, politické kultuře. Jsou státy, kde okopírovali ústavu jiného státu a nefungovalo to. Okopírování většinou americké ústavy do jiné společnosti vedlo jen k problémům, protože to mohla být kultura, kde by jim víc vyhovovala monarchie se silnou roli monarchy. U imigrace se to taky často říkalo, že se budou muset přizpůsobit. Jenže oni taky budou tvořit stát. Časem budou mít občanství a budou hlasovat. Takto ve Francii někteří imámové nabízejí hlasy svých oveček francouzským politikům výměnou za nepochybně jen drobný ústupek vůči islámu. Takových 100 drobných ústupků už společnost a stát znění. Stokrát nic osla co? Odpovězte si. Štěstí že Vietnamci takový nátlak třeba na šíření buddhismu nedělají.
Kazdy tyden vyjde na parlamentkach rozhovor s nejakym uspesnym podnikatelem, ktery neuveritelne nadava na Fialu.
Samozrejme, ze volil ODS, protoze je pravicak (hahaha), a podlikatele prece voli pravici ODS.
Jednim dechem vsichni rikaji, ze prece nemuzou volit Babise, protoze: estebak, zlodej, leze do zadku Bruselu, zpackal covid, neumi poradne Cesky, dela podradne/drahe potraviny a tak dale…
Jako bonbonek taky dodavaji, ze momentalne jsou na tom ekonomicky hur, nez za corony (to jak to Babis zpackal), kdy to jakz takz prezili.
Ty rozhovory jsou jako pres kopirak. Hloupi ti lide nejsou, vybudovali uspesne firmy…
Jsou tedy slepi? Nebo krome podnikani nemaji cas si precist zpravy?
Do jednoho priznavaji ze volili ODS, jako VZDYCKY!
Ale ten Fiala je pry zdradil… Pry odsouhlasil zakaz benzinovych aut!
A tihle zhrzeni volici ODS si jeste hledaji obezlicky, ze ta tuhle destuktivni politiku muze top09 a Pirati, a ze by se jich Fiala pry mel co nejdrive zbavit…
To mi pripomina diagnozu „snezna slepota“.
Ja si pamatuji vlady ODS:
Klaus – ekonomicky to skoncilo strasnym pruserem, i pres obrovske prijmy z privatizace predstavil sve balicky, vytunelovane banky hodil CSSD a klidil se. Jo a taky vykrad duchody.
Necas – jeho ekonomicny plan skoncil sitovkou (na balicky uz byli lidi alergicti) a pakoval se predcasne
Topolanek – opet vykrad duchody, mala domu se zmenila na velkou. Rebicek si zadaval zakazky sam sobe. Riman uvrtal CEZ do Lipska. S Bursikem rozjeli solarni tunel za stovky miliard na leta dopredu.
Jo, a abych nezapomel na Pandury z preklizky…
Samozrejme si nepamatuju uplne vsechno, neni tam treba Vondra Promopro a mnoho dalsiho, ale vyse uvedene prece MUSI STACIT, abych uz nikdy, NIKDY tuhle sebranku nevolil.
Vymlouvat se, ze ODS je stana plna kvalitnich lidi, jenom ted Fiala tam vadi, je lhani si sobe do kapsy. Tecka.
Je to zlodejska strana, a vzdycky byla. Jestli je tam kvalitnich lidi par jednotek procent, tak to bylo v NSDAP taky.
(ted jsem si vzpomel na Reporyjce haha)
Babise rad nemam, ale vzdycky jsem rozumel Vidlakovi a jeho mensimu zlu. Neni mi 20 abych byl dostatecne naivni a volil nekoho s 3-4 % procenty doufajic, ze neco zmeni.
Hloupí jsou, ani se nesnaží přemýšlet o politice tak moc, jako o jejich podnikání.
Co je pro vás důležité? Jejich myšlení o politice nebo jejich myšlení v businessu?
Myšlení o politice.
Tak je hodnoťte podle toho.
Co vám je po tom, že nadělali prachy v businessu. Maximálně mohou sami rádi přispět finančně na odstranění Fialy. Samozřejmě více, než přispívali ODS.
Naprosto přesně, není co dodat kromě spousty rozkrádaček na triku ODS a samozřejmě dalších stran z pětidemolice, případně tzv. Zelených za Bursíka, VV, Unie Svobody. Ale ani já si je nepamatuji všechny. Jen bych dodala restituční tunel církvím.
Já bych jen k tomu dodal, že na tom jejich posledním sjezdu všichni ti kvalitní lidé podpořili Fialu JEDNOMYSLNĚ!
To je jedno, jak to bylo formálně.
Přece mi nebudete říkat, že to fungovalo tak, že se každej rok podívali na to, kolik se vybralo a to pak milejm důchodcům všechno rozdali? Ani náhodou.
Udělali s tím přesně to, co dělají důchodové fondy, do něčeho to investovali.
Jen důchodové fondy to investujou do akcií, kdežto stát, který byl současně správcem důchodového fondu a jediným akcionářem všech firem tam investoval formálně jinou cestou, ale podstatou stejně.
Takže se měl ten vurtuální důchodový fond hned oddělit a spravovat samostatně. To Klaus neudělal, takže ho doopravdy vykradl.
Jinak všechny ty ověřovači faktů jsou jedním či druhým způsobem pod Sorosem.
Groupthinking. Je těžké jít proti hodnotám své společenské třídy, i když ty hodnoty můžou té třídě škodit. Kolik studentů podporovalo strany jako TOPku, i když jim chtěla všecko zdražit a zpoplatnit. Šla proti zájmům většiny z nichž ale současně její podpora byla módní. Měli přece nejmladšího poslance, který tvrdil, že mládeží rozumí. Ekonomické problémy by musely být mnohem delší a silnější, aby ti podnikatele změnili názor.
Kdo půjde, tak půjde a kdo ne, tak bude dřepět doma. Na lavírování není čas. Když lidé půjdou, vyřvou se a upustí páru. Když už nic jiného. A matláci budou vědět, že lidi FAKT nejsou spokojeni. Lidé budou cítit, že v tom srabu nejsou sami. Není dne, aby ti matláci nevypustili nějakou jobovku. Jeden den jeden pičmunda vyhlásí, že skrouhne důchody a hned druhý den blištivý pičmunda odrecituje, co všechno zase navalil do modrožluté jámy. To už je na pos@rání, anebo na cvokhaus.
Matláci budou vědět, že jste spokojený a jen se potřebujete vyřvat a upustit páru.
Není nic lepšího, co múžete pro vládu udělat, než svolávat takovýhle jalový demonstrace.
Když chcete někoho k něčemu donutit, musíte dělat věci, které ho serou, musíte dělat věci, které ho bolí, musíte dělat věci, které ho zesměšňujou, které ho stojí peníze.
MUSÍTE MU UBLIŽOVAT.
Jste na to připraveni? Jste připraveni jít až do konce?
Apoň si vemte na tu blbou manifestaci ukrajinské vlajky a veřejně je spalte. Hned budete vypadat, že se vám to utrácení za Ukrajinu nelíbí, jeho posranou válku platit nechcete a Fiala bude vypadat jako ten, komu se to doma hroutí.
(Děti taky začnou rodičům týrat preferovanýho benjamínka.)
Nebo si tam spalte fotky Bandery a Šukevyče nebo tý prezidentský gumy, ať chápe „nasrat“ jako odpověď na ty jeho řeči o sjednocování.
Nebo tam mějte naopak fotky volyňských masakrů. Ženský s rozřezanými břichy nebo děti pověšený jak hrozny na stromech. – Ve smyslu, že jste proti.
Buďte ovšem připravení se porvat s Ukrajincema, co si tam na vás natahá pětikolka.
Nebo si vymyslete cokoliv jinýho. Děvky z Femen ukazujou počmáraný prsa. Taky to funguje.
Hlavní je, že musí být vidět, že jste ochotní jít do konfliktu, konflikt vyvolávat, natahovat, nikdy neustupovat.
Jestli připraveni nejste, tak se ani nesnažte. Nač někoho zlobit, když ho nechcete dostat na kolena a přinejmenším vyhnat od koryta, když už ne postavit před soud.
To si pak raději najděte doma nějakej studenej kout a tam si žužlejte svůj rohlík na den.
Nejste vy náhodou provokatér?
Tyhle „vyřvávací“ definice nechte mozkovému kartelu, sdružujícímu skutečné multidisciplinární vědomostní kapacity. Mnohem pregnantněji a sofistikovaněji to dokáží analyzovat. Ponechávají tím za sebou kulturní a duševní dědictví této země.
Uvědomil jsem si, že se svými Čtrnácti tezemi českými jsem se dopustil jen pouhého nemastně neslaného plagiátorství. Každá z nich je ve skutečnosti mnohem propracovanější, exaktně strukturalizuje meritum celé té pochybné záležitosti. Hluboce propracovaná esenciální témata této filozofické školy mají robustní konstrukci, základními pilíři jsou
a) byl u fotbalistů,
b) je to vůbec divnej pabouk,
c) neměl to dělat von,
d) vůbec to nemělo bejt.
Tyto pilíře jsou pak v jemnějších konturách dokreslovány a cizelovány. „To je jasný, že je to celý zas ňákej podvod“. Nebo taky „a já vám povidám, že se to mělo dělat jindy a jinak, stačilo přijít a zeptat se mě, jak to kdyžtak celý má bejt“. Byť jen střípky z celé rozsáhlé knihovny, nicméně i tyto do detailu propracované, ty jsou nejen na tomto fóru již legendami.
Asi to tak je. Totiž, že je příslušný okruh lidí, kteří sice pro slovo nejdou daleko, pro čin ale nejdou vůbec nikam. Což není ani výtka, ani odsudek, není to ale ani apel. Prostě to jen tak je.
Nikoho nejde nutit do něčeho, čemu buď rovnou nedůvěřuje, nebo v sobě nemá dostatek rozhodnosti, nebo rezignoval. Pokud nedůvěřuje, měl by k tomu mít nějaký racionální zdůvodnění. Slovem racionální je v aktuální situaci naší země skutečně míněno racionální. Zdůvodnění, proč to nedělat, což v tý naší situaci je nevyhnutelně to stejný, jako zdůvodnění, proč nedělat nic. Co se druhých dvou možností týče, řešení není k dispozici.
Samostatná kapitola jsou lidé, kteří kromě osobní pasivity taky vše ihned kritizují a vyzývají jiné, aby taky nic nedělali. Vyzývají vědomě či i nevědomě, kdy ovšem to nevědění je v tom vyzýváni obtížně přetnutelně zacykleno.
Nepíšu a ani to prvoplánově nemyslím adresně, pokud by se ale někdo v tom našel nebo měl potřebu dál kritizovat i to málo dostupného, co se v tuto chvíli proti katastrofickému konání vlády dá dělat (nebyl jsem to já, kdo to takto nastavil, taková situace je naneštěstí realitou našeho bytí), měl by aspoň jedinkrát ke svý kritice a odrazování dodat, co konkrétně by se tím děláním pokazilo. Co by na tom bylo horšího v porovnání s nicneděláním.
Někdo se spokojí s tím, že to podle něj „stejně k ničemu není“. Ok, to je jeho věc. I když to ale k tomu ničemu nakonec přece jen bude (nebude, tady je hezký, že se to dá říct tak i tak), tak co na tom bude horší? Proč to pak je nutno kritizovat? Když je něco k ničemu, samotný nic v tom slově říká, že to sice nebude k lepšímu, ale ani k horšímu. Bude to k tomu ničemu.
Ke všemu tomu ale je taky nutno dodat, že nikdo, slovy nikdo neví, že to skutečně k ničemu nebude. K horšímu jistě ne, nemá jak. Ale odkud pochází jistota, že tutově stoprocentně to nebude ani úplně málo k lepšímu? Betonová jistota? Natolik betonová, že to stojí za přesně nula úsilí? Ten beton totiž pak jaksi jakoby směřoval k tomu Zahorskému, když setřásá kouzelníka Arnošta…
Zbývá tedy zanalyzovat čím se liší nárazy do zdi při rychlostech řekněme 110 km/h a 100 km/h.
Vzhledem k tomu, že kinetická energie při nárazu roste se čtvercem rychlosti, na každém kilometru za hodinu záleží. A tady se nebavíme o rozdílech v procentech ani desítkách procent, ale v podstatně vyšších řádech, jak můžeme v reálném čase sledovat…
Tak trefný komentář už tady dlouho nebyl.
a ejhle turovitý fejk přidal rychlosti v km a Roman mu přizvukuje ,to je dvojka panečku,palec nahoru
Rozdíl je značný, ale při obou rychlostech se spolehlivě zabijete. Proto nepotřebujeme menší zlo Babiše, ale pořádnou brzdu Rajchla.
To byl vtip, že 😁, a povedený … Pokud se za pořádnou brzdu považuje plachta na tyči …
Pokud ty nárazy jsou hlavou, tak se rozhodně neliší neliší výsledkem. 😎
Jo, bylo to hlavou, bylo to zezadu přes sedadlo Octavie . Jedoucí těleso byl kamion Mercedes , rychost dle tachografu 60 km/h, to by prý mělo být smrtelné. Vědomí jsem podržel na úrovni , že jsem vystoupil z auta a mluvil s policisty, původce(nějak zapomněl brzdit) se chechtal, protože na hlavě jsem měl hematom velikosti slepičího vejce a on byl firmou pojištěn. Hematom mi vyléčili a když se zahojil, případ měl skončit. Jen přesluhující chirurg pojal na základě mých stížností (specifická bolest hlavy, světloplachost) podezření, že situace , ačkoli stehy po hematomu jsou výborně zhojeny, směřuje nejspíš ke smrti v epileptických kotrmelcích a poslal mne na CT (bylo v nemocnici a vypnuté, to není obvyklé) a pak mi navrtávali lebku a odsávali sraženiny. Bohužel, snímky mozku byly skartovány, chtěl jsem působivé obrazy a řezy mozkem používat namísto dokladů o kvalifikaci.
Ale při stovce si nedělám iluze. Klasická modřina sahala od lýtek přes celá záda a i klasicky bolela . Mimochodem, za tu bylo bolestné ,,nula bodov“. Následky jsou zřejmé z příspěvků.
Sice poněkud defétistické – ale ano!
Nicméně – budeme se muset pochlapit a vyskočit. Třeba si zlámeme nohy a ruce – ale když nevyskočíme, dopadne to daleko hůř!
Já nechci být vpředu toho, co se valí a narazí do zdi. A zahání mě to pocitově na druhou stranu.
Neboli – když se na něco příliš tlačí, působí to opačně.
Ale – je to jen můj ´“starokocoří“ pocit.
Vy si myslete, co je vám libo
Vlastenecká píseň. To Rusové umí.
My ne. Myslím že poslední která zdvihla lidi byla „Ktož sú boží bojovníci a zákona jeho!“
Naozaj, Rusi to vedia. A povedal by som, že táto môže chytiť za srdce aj toho, kto nie je Rus:
https://www.youtube.com/watch?v=r29k_T_o9To
Nevím, jestli to sem můžu dát, abych neudělala víc škody než užitku.
Kdo chce, na trubce je z mítinku v Lužnikách, předčasem, jak „Путин поет гимн России“. Lužniky jsou narvané a zpívají všichni, je to neskutečná atmosféra, v žádném jiném státě to není k vidění, tohle nemohli nařídit ani jinak zrežírovat. To jsou prostě rusové, národ, který všichni západní myslitelé nejsou schopni pochopit. Hmm
Dívala jsem se na dnešní koncert v Lužnikách u příležitosti oslav Svátku ochránce vlasti. Byl věnován pochopitelně celý vojákům bojujícím na Donbase. Nejdojemnější moment byl, když na pódium přišly mariupolské děti spolu se svým zachráncem. A před koncem přišel i prezident Putin s pozdravem a poděkováním. Lužniky byly plné mladých lidí, i před stadionem byl ohromný dav lidí co sledovali koncert na obrazovkách. Záviděla jsem ten pocit sounáležitosti a hrdosti na jejich vlast – já bohužel už něco takového k našemu národu cítit delší dobu nemohu.
Kde se to dá najít? Může dát někdo odkaz, děkuji.
V trochu jiném stylu na YT Helene Fischer Ja rodilas v Sibiri
Na některých koncertech počet diváků (Německo) převyšuje počet vojáků České armády.
dejte prosím
https://www.youtube.com/watch?v=qE566Skk6go&list=LL&index=68
Já chtěl dát ještě video umom Rossiju neponjat, ale na youtubu je to nedostupné
https://youtu.be/LNx1H_Fc0Cg
Narazil jsem na to před několika lety, to děvče mělo v tu chvíli tuším dvanáct let. Začíná to trochu rockově, ale kdo to nemá rád, nelekat
https://youtu.be/3t7pR02PNn0
I tato druhá ukazuje, s jakou láskou se dívají na svou zemi.
https://youtu.be/fuPX8mjeb-E
Ta je dost silná…
Vlastenecke pisne jsou duvodem priklonu mladych Rusu k liberalismu, cemuz se lze tezko divit.
Ano, někteří to tak vidí.
Mají raději hard rock, hiphop a podobné žánry. A nejsou si jistí svým pohlavím.
Několik procent jich tam najdete. Desítky to nebudou.,
Dokonce i státní hymny mají rockovou verzi. Existují i rapové texty oslavující historii nějaké země a její hrdiny. Žánr zcela nedefinuje politický a životní názor.
Ale je fakt, že některé jsou prostě hloupé.
Ale i v hloupé písni najdete správnou myšlenku, třeba, že hlavním údělem muže je obrana jeho rodiny, domu, vlasti. Už od starověku – a možná i dřív.
Tohle je pro „mlamoje“ špatně. On sám chce být hýčkán, protože je výjimečný, neopakovatelný a nejchytřejší na světě.
U nás jich se taky spousta. Kdyby nás někdo napadl (nepředpokládám), tak by asi do války nešli, ani by se nepostavili ke strojům místo těch, kteří by do války šli.
Vlastenecke pisne jsou o obeti a svym zpusobem aktivuji kult smrti.
Opodstatneni to jiste ma, ale z technickeho hlediska takova mobilizace nevydrzi dlouho, odhadem treba 5 let. Pak zevsedni a unavi. A mladi zacnou mit chut sahnout po necem zivotnejsim.
Rusko proslo tezkym stoletim od valky, revoluce, obcanske valky, pres druhou valku, studenou valku a jelcinismus. Po tech 100 let byla od ruskeho cloveka vyzadovana obet.
A kdyz se Rusko s Putinem nadechlo, zacli si mladi prat zit normalne.
Ale ne, uz je zase ceka obet a na dvere klepe smrt- vlast opet vola, coz nutne prinese konflikt.
Neposuzujme jejich situaci z relativne stabilni spolecnosti, zmitane turbulencemi jednou za cas. My jsme liberalismem presyceni, pro Rusy jde o vzacne zbozi.
Hlavně logicky nedává smysl lidi masakrovat posíláním na zteč opevněných bunkrů, operace dělat tak, že v podstatě maximalizují vlastní ztráty a nepřinášejí žádný strategický zisk a k tomu pateticky žvanit o plnění SVO a hrdinství vojáků.
To hrdinství já u většiny nepopírám, ale nejlíp by se na ty Lužniki hodilo Krylovo „Nasrat, jo, nasrat“
Dokud nebude válka vedena s nějakou základní gramotností a cílem nebude vítězství, tak leda padnou ti nejmotivovanější a zbytek maximálně uspořádá převrat, jen aby to šílenství skončilo. Samozřejmě za vydatné pomoci západu … jako v roce 1917.
To je dalsi vec. Vlastenecke pisne propagovat musi, nebot bezduchost SVO muze velmi rychle sklouznout do malovernosti az marasmu. Kremlu se podarilo temer zlikvidovat donbasskou muzskou populaci a zadny Reichstag nevidet, vojaci a jejich rodiny netusi kam jdou a ceho dosahuji.
A je jasne, ze SVO je pouhym obrazem smerovani Kremlu- odnikud nikam, hlavne, ze se sypou babki.
Vcera jsem shledl dokument o praci CEKA na mandzuskem pohranici- tam vylidnili vesnice, z jejichz obyvatel nadelali agenty a poslali je do gulagu, za coz byli velitele odmeneni metaly a zavrenyma ocima nad pasovanim.
No a vcera povysil Pitin narkobarona Dikeho do generalskeho stavu- nic noveho pod sluncem.
Pánové, nestačím ty vaše myšlenky sledovat. Můj svět je více při zemi, potkávat se s lidmi a tak.
TV dokumenty – ano znám. No a? Udělat dokument o tom, že židé si za všechno mohou sami (a sudetští Češi taky) není zas takový problém.
V archivu se nějaké vhodné obrázky najdou a vždycky se nejde nějaký chytrouš, který to rád za pár tisícovek odvypráví do kamery. A ještě bude týden slavný.
Neberu vám váš názor, pánové, klidně vám ho ponechám.
Muj tata by rekl: Jses blbej jak troky
Kdepak! Chytrej jak rádio!
Israel je motivovanej pořád, protože nebezpečí stále hrozí.
Vojáci tam přísahají věrnost v Masadě, kde se před skoro dvěma tisíci lety necelá tisícovka židů radši zabila, než by se vzdala.
Tak jsem si nedávno uvědomil,že téměř rok jsem neslyšel v žádném rádiu a už vůbec v televizi písničku od Karla Kryla. Že by zákaz demokratůrních zrůd? Podle mne jsou pro ně příliš pobuřující. Namátkou: Karavana mraků,Veličenstvo kat.
Kryl a do rádia, bláznil jste se? Jediná povolená je Bratříčku, zavírej vrátka a to ještě jen kolem 21. srpna.
A vy byste chtěl Karavanu mraků nebo Veličenstvo kat. To byste taky mohl chtít Demokracii nebo Anděla, nebo nedej bůh dokonce snad i Píseň neznámého vojína.
Víte, co je nejpodivnější? Že tohle Karel Kryl věděl už v devadesátých. Byl atmosférou u nás velmi znechucený. A podařilo se mu mi otevřít oči. I když až s několikaletým odstupem. Došlo mi to, až když umřel a začaly tahanice o jeho dědictví. To nehmotné. Kdekdo si jeho odkaz chtěl přivlastnit. Postupně zjišťovali, že by se museli sami změnit a to není možné.
Z prasete holubičku neuděláš.
Na Blaníku občas jo.
Anděla či Karavanu mraků občas slyším.
Ale raději si ho pustím z LP, tam mám jistotu že do písně nevskočí moderátor.
“ Jak podpořit ekonomiku”
– zdemolovat autobusovou zastávku.
Středeční glosa Ivana Hoffmana na ČRo PLUS.
❤️🌷🌾🌻🌿
Fialově ksichtu se teď říká autobusová zastávka?
to je strasne, to co pise Hofmann, teda myslim ten ucitel ekonomie, o ktorom pise, asi nikdy necital Bastiata a jeho esej o vyrobcoch sviecok
Hofmanov komentar je trefny a presny
Přesně tak. On ani ten Orbán nejde úplně hlavou proti zdi, není totiž na hlavu padlý. Úplně mu stačí ty klacky, které mu hážou pod nohy už teď, když mírně rebeluje v mezích toho, co je v realitě bruselské Evropy schůdné. Podobně to dělal i Babiš, možná ne tak razantně, bo byl přes AGF zranitelnější.
No tak teď máme, co nám věční hledači neposkvrněného početí a nesmiřitelní hrdinní bojovníci proti „covidové totalitě“ (projevující se takovými neslýchanými krutostmi jako několikaměsíční státem placená dovolená s možností přivydělávat si bokem nebo pár hodinami denně s respirátorem na obličeji) vytrucovali. Teď to asi bude podle nich lepší…
Stan: prestane s tou covidistickou propagandou.
To jsou ty utkvělé myšlenky. Někteří se jich zbaví až v krematoriu. Co s tím?
Jak u blbejch. 🙂
V tom s vámi zcela souhlasím. Výsledky jejich práce vidíme kolem sebe. Škoda, že do toho spadli i ti ostatní.
Nevím, kde ji spatřujete. Ani netuším, co má jsko slovo „covidistická“ znamenat. Existuje taky třena „neštovitická propaganda“ nebo „černokašlovistická“ či dokonce „tuberistická“ prpaganda?
Bohužel realita je taková, že kdyby třeba ten pablb Volný nestáhl do hajzlu pár procent hlasů SPD, nikdy by vláda pětikoalice nevznikla. A to byl jeden z prominentních bojovníků proti „totalitě“ protiepidemických opatření proti nové a neznámé nemoci.
Ale co už, nakonec všichni možná (zase) poznáme, co je opravdová totalita…
Opravdu chcete, aby se to tu cele do sebe pustilo, a byla z toho rvacka k pohledani, i s ukousnutymi nosy? Nechcete-li, prestante rypat.
Ok. Nechci. Už je to skončená (a prohraná) válka.
Cerutti, mate pravdu. Debil Volny nadelal ohromnou skodu a jeho ovecky, pac jejich pojmovy obzor zustal stejny, ho dodnes lituji.
Nejhorší na tom je, že sami sobě odmítají ten zásadní podíl na zlomení třetí pečetě přiznat…
někdy mluvíš i rozumně turovitý švejku.
Když jste u Volného: Nebyla to Okamurova chyba jej vyhnat z té jeho party?
Je docela zajímavé, že v té straně vždy před volbami se něco podobného děje.
Neodešel sám Volný? Okamura ho pomohl vytáhnout nahoru a potom se udělal pro sebe. Říkal že bude mít 20 % s vlastní stranou, protože bojuje proti covidismu. Monotematické zaměření na covid s podporou konspiračních teoretiků jen pomohlo k výhře a utvoření tzv. Fialové koalice. Biska musela být z jeho působení nadšená, jak s takovým nadšením část opozice odvedl ke covidu. Vždyť se nedokázal ani spojit svůj blok s hnutím Otevřeme Česko, které chtělo to stejné. Společně by dosáhli na státní peníze za 1,5 % hlasů, místo toho nezískali nic.
Terminologická poznámka:
V odborné škole nás učili, že na dráze (kolejích) nikdy není zatáčka, nýbrž jedině oblouk.
A k možná přehlédnutému minulému:
https://web.litterate.cz/to-je-spechu/comment-page-1/#comment-117862
Krom toho na kolejích nejsou semafory, nýbrž návěstidla 😉
Taky tam nejsou autobusové zastávky, ale nádraží. 🙂
A nejsou tam svodidla.
A vlaky nezatáčej, nýbrž obloukujou.
Opravdu nezatáčejí, jedou obloukem.
Převzato z Wikipedie:
Přechodnice je křivka proměnné křivosti umožňující plynulý přechod mezi úseky trasy s různou křivostí. Nejčastěji mezi přímým úsekem, jehož křivost je nulová, a obloukem, jehož křivost je rovna převrácené hodnotě jeho poloměru, ale i mezi oblouky různých poloměrů.
Přechodnice se využívá v dopravním stavitelství na pozemních komunikacích a železničních (tramvajových) tratích. Přechodnice zajišťuje plynulý přechod vozidla z přímého směru do oblouku.
Ve světě se jako přechodnice používá řada křivek. V ČR se používá na železnicích kubická parabola a podle nové normy klotoida.
To mě vždycky zajímalo, jakým způsobem ohýbají ty koleje, aby to fungovalo a byly ty dvě šíny komplementární.
Rozšíření rozchodu koleje v oblouku
https://www.fce.vutbr.cz/zel/plasek.o/studium/5_zeleznice_uvod.pdf
Oprava odkazu:
https://www.fce.vutbr.cz/zel/plasek.o/studium/1_rozchod_a_rozsireni_rozchodu.pdf
Jsme v čele, o tom nebudiž pochyb. Spolu s Poláky, ti jsou ještě o chlup víc v čele.
Jsme zásadoví, vzhlíží k nám celá Evropa. Není to nic divného, neb ti na západ od nás strašlivý útlak ze strany SSSR nezažili.
Proto jedině osvobozená střední Evropa je nejlepší přítel osvíceného amerického lidu. Nás nikdo neošálí.
***
Zlatá studená válka!
Mocnosti se držely vzájemně za koule a byl klid.
Problém nastal, když se zjistilo, že jedna strana koule nemá.
No a teď jich zas má až moc.
Co má černochová?
Asi koule, ale větší jak Fiala, nesmíte Ladiku zapomenout, že dneska se to určuje „pocitem“, ne tím co člověk má naděleno mezi….
Má piču.
Ona je celá pí.ča.
JE
Fuj.
Chodící moudí by stačilo, ne?
Ne nestačilo.
A zmíněná (cenzurováno) je orgán důležitý pro rozmnožování, i jako centrum slasti. Tohle u zmíněné (cenzurovámo) naprosto postrádám.
Nejsme v cele za Poláky, před námi jsou země jako Lotyšsko, Litva a nepřekvapivě Slovensko, kde už odvádí Ukrajince přímo od práce policie a už se neukáží, asi byli zdraví a fronta potřebuje doplnit…