24 listopadu, 2024

Smočí si Pšonci?

Krátký loučící úvodník:

Přitvrzuje se. Včera přestaly fungovat další weby. Mimo jiné i časopis Argument a také Lu Lina a jeho Non Serviam. Je jen otázkou času, kdy si najdou i tuto výspu svobody. Proto mi dovolte se s vámi všemi pro jistotou rozloučit. Už nám zbudou jen maily a brzy nejspíš ani to ne. Je dost možné, že se budeme muset zase rozloučit.

Přeju vám všem, abyste budoucnost nějak zvládli a zůstali u toho lidmi. Přeju vám, abyste měli kolem sebe spolehlivé přátele, abyste ve vnitřní emigraci neskončili úplně sami.

Přeju nám to letos už podruhé a to je teprve březen: „Na shledanou v lepších časech.“

Ale dokud nás nevypnou, budu psát. Můj virtuální dvorek už je bohužel minulostí, ale ten skutečný stále existuje a vy – moji čtenáři do něj máte dveře otevřené. Nebudu už ani naznačovat, ale můj mail si snad ještě pamatujete. Pokud se ohlásíte, rád vás poznám naživo. Dokud to ještě jde.

A teď už dnešní text:

Dnes si trochu probereme imperiální ambice našich severních sousedů Poláků, kteří opět naskakují na tradiční dějinnou vábničku polské velikosti od Baltu až po Černé moře, živené vzpomínkami na dobu, kdy byl Smolensk vnitrozemské polské město, na moskevském trůně seděl polský Lžidymitrij a Bohdan Chmelnickyj se ještě nespojoval s krymským chanátem proti „Lachům“. Poláci mají nějak v sobě se vždycky spojit s jednou velmocí proti druhé velmoci a pak zjistit, že se velmoci vždycky domluví mezi sebou a o Polsko se podělí.

V posledních dnech jste jistě zaznamenali, že Varšava poměrně tvrdošíjně prosazuje „mírovou misi“ NATO na Ukrajině. Samozřejmě výlučně v zájmu ochrany tamního obyvatelstva před krvežíznivými hordami z východu. Žádné jiné ambice v tom nemáme hledat, protože my tady na Západě jsme všichni poctiví, demokratičtí a nikdy nelžeme. Jen podle potřeby buďto dáváme důraz na nedotknutelnost hranic a nebo na právo národů na sebeurčení. Podle toho, co se nám zrovna hodí. Mezinárodní právo je obojí a jak víme od Karla Čapka, podle práva je to vždycky tak, aby to buď nám prospívalo a nebo druhým škodilo.

Včera jsem si s velkým zájmem přečetl kulantní diplomatickou zprávu z USA, že Spojené státy na Ukrajině nezasáhnou, ale nebudou bránit ostatním členům NATO ve vlastní iniciativě…

Na mě to dělá dojem, že do Varšavy už na začátku války přišla navýsost zajímavá, ale neoficiální zpráva přes nějakého třetího i čtvrtého prostředníka, že kdyby si Polsko chtělo vzít nějaká svoje dávná území na Ukrajině, že by Rus neměl námitek. Podobná zpráva zřejmě došla i do nejvyšších amerických kruhů, možná dokonce i s mapkou vymezující budou demarkační linii, aby se Rusko i NATO vyhnuly politováníhodným omylům. Když se pak dívám na současnou polskou vládu, tak vábení této Sirény zřejmě zabralo… minimálně alespoň u části svobodně zvolené demokratické polské vlády… Když může Rus dělat speciální vojenskou operaci, tak by Polák mohl udělat mírovou misi ne?

Vlastně budou všichni spokojení. Poláci budou mít spoustu starostí udělat si na svých nových územích pořádek, hranice NATO a Ruska budou pevně dané, pro naše transatlantické demokratické bratry bude určitě lepší, když místo nespolehlivé Ukrajiny bude východní baštou spolehlivé Polsko, Putin nebude muset řešit žádné Banderovce, ty bude řešit Varšava… a všichni vlastně budou rádi. Takže si to tam té Varšavě pěkně rozmyslete, není žádné kvalt…

Na východní Ukrajině to začíná vypadat jako syrský scénář. Pomalu, krok za krokem dosahovat cílů, válka se vede pomalu a relativně lacino, rychlejší tempo ze začátku už zřejmě dosáhlo jednoho důležitého cíle – zavřit ukrajinské síly do kotlů ve kterých teď už budou jen ničeny. Ukrajina je už odstřižena od světových moří a pokud mohu soudit, nejrychlejší ruský postup jde teď od jihu po západní straně Dněpru. Prostě odříznout Ukrajinu od západní pomoci… a zprostředkovat Pšonkům historickou šanci získat Lvov, Halič,  Volyň a další oblasti, protože to přece vždycky chtěli.

Na začátku to bude mírová mise, které Ukrajinci zatleskají, protože už začínají mlít z posledního, ale za nějakou dobu zjistí, že bylo snadné Poláka pozvat, ale je mnohem těžší se ho zbavit. Že sice existuje nějaká ukrajinská vláda, ale ta vládne z bezpečí ve Varšavě a chvílemi to vypadá, že vládne zpoza mříží. A že se s tím nedá nic dělat, protože Ukrajina nemá peníze, má jen uprchlíky a dluhy.

Putin se teď velmi výkonně stará, aby mu na východní Ukrajině nezůstalo nic proukrajinského. Aby tamodtud zdrhli všichni, kdo nemají Rusa rádi. Aby tam zůstali jen ti, kteří se přizpůsobí a i když o tom dnes nemluví nahlas, tak se s Putinem srovnají. Škody se opraví, energetika zůstala, na nějaký Azovstal sere pes, protože oceláren mají v Čeljabinsku dost a konkurenci nepotřebují. Černozem bude, dněperská kaskáda bude, atomové elektrárny budou, po ukrajinském exodu zbude dost domů jako náhrada válečných ztrát pro místní, zároveň jim budou odpuštěny dluhy vůči Ukrajině a dostanou ruské důchody… Hotovo, vyřízeno.

Nikde jsem nenašel, co na polskou mírovou misi říkají třeba Rumuni. Také se nechají zlákat? Nebo mají rozum? Orbán mi zatím připadá, že se chce držet stranou a nehodlá se zaplést do budoucího průseru. Ale kdyby prohrál volby, může se i v Maďarsku stát ledacos.

Jak víme z našich vlastních dějin, demokratické vlády se docela v pohodě umějí dohodnout s diktátorem, když se to dá zúčtovat z cizích kapes… Jo, dočkáme se ještě mnoha překvapení.

130 thoughts on “Smočí si Pšonci?

  1. Smočí si Pšonci?

    Toť otázka. Bude to podle toho, jak se to celé vyvine. Jestli Rus dospěje do pozice, že pro něj bude proveditelné oddělit, přivtělit ať už jakýmkoli způsobem část Ukrajiny, Bude to pro ostatní v okolí povel TRHEJ a menší ralíci ZAVĚTŘÍ.

    Pšonkové jsou natěšení na Lvov jen aby jim pak nelezli krkem banderovští červi, kterými je prolezlý.

    Maďary bych tipoval jako zdrženlivější, kdyby ale měl v oblasti při hranicích osídlené maďarskou menšinou převládnout banderovský narativ, tak bych věřil, že by asi taky neodolali.

    Rumuni? záleží, kam až Rusové dojdou a co na ně zbude. V úvahu připadá cíp Ukrajiny přiléhající k Dunaji.

  2. Slava Ukrajine, Herojam slava …

    Chléb může stát i 60 korun. Pekaři chtějí omezení vývozu pšenice
    Česká republika by měla podle Svazu pekařů a cukrářů omezit vývoz pšenice, její cena je kvůli bojům na Ukrajině meziročně zhruba dvojnásobná. Běžný chléb by tak letos mohl stát i 60 korun. Prudké zdražení pšenice prohlubuje problémy pekařů, kteří se potýkají s rostoucími cenami energií nebo pohonných hmot. Mnozí kvůli tomu čelí existenčním problémům.
    Pšenice se v současné době podle Svazu pekařů a cukrářů prodává za rekordních 10 500 až 11 500 korun za tunu, loni v březnu stála tuna 5500 korun.
    Kilogram konzumního kmínového chleba stál minulý týden v průměru podle dat spotřebitelských cen Českého statistického úřadu 56,40 koruny.

    1. Re: Homér

      Jak jste měl příležitost zjistit, brečíte na nesprávném hrobě.
      Pokud jste nepochopil debilní kecy soudružky ministryně útoku, potažmo soudruha prvního ministra – pardon – soudruha Prvního Kyjevského Průzkumníka, máte možnost složit reparát u soudruha Prvého Naozajstného Pilčíka.
      Takže koukejte složit nějaký fajn epos o Vladimírkovi – pardon hrdinský epos o soudruhu Volodymyrkovi a neotravujte tu furt porád.
      Možná, že když to pak odrecitujete před obchodem s potravinami, někdo vám dá kousnout, aby vám zacpal hubu a vás už dál nemusel poslouchat.
      A když naserete dostatečný počet zákazníků, chleba se najíte prakticky zadáčo.

      Problém vaší výživy je vyřešen.
      A za dobrou radu mi dlužíte jeden tisíc Ká čé. Anebo raději ne. Dlužíte mi jeden kousanec do výběrového bochníku chleba.

      1. Problem jsem vyresil uz davno tim, ze chleba nekupuju, pecu si chleba doma.
        Zadny kousanec do vyberoveho bochniku nebude, sam mam malo … 😀

        1. Re: Homér
          Tak to jste mne ale nasral. Já myslel, ýe zaujmu taktické místo po vaší pravici a budu se tvářit, že podržuju kalamář s inkoustem, až budete spisovat třetí a čtvrtý díl svého maxi-eposu – Valadijas a Volodea. A mezitím budu maloučko přikrádat z vyžebraných darů…
          … třeba nějaký sladký koláček – mňam!

          1. To je dobré řešení,ještě lepší nez jíst koláče. Drahý salám,udělám si svůj,drahé oblečení,ušiju si,vše bude zdarma.

      1. Re: Králík

        Hovno mráz. Po zádech vám běhám já a snažím se vám šlohnout váš králičí kožich, protože kdo je připraven, není překvapen.
        A ono hovno. Kožich vám zatím drží, jak sviňa. Musím posečkat.

  3. Šándor si také nemyslí, že hysterické opakování ukrajinské propagandy by mohlo vést k něčemu dobrému.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jak-jsme-mohli-tak-naskocit-USA-Sandor-obraci-kauzu-Ukrajina-696651

    „Spojené státy na této krizi nemohou nic prodělat a následky a břemena ponese Evropa. Já jsem byl překvapen, jak Evropa naskočila na tenhle narativ Spojených států, jak rychle akceptovala tento tlak a nedomyslela, že ty následky poneseme my,“

    1. Protože peníze.
      Podívejte se kdo je placen kým a přestanete se divit.
      Přišel příkaz a už se jede.
      A kdo se vzpírá, na toho už se něco najde.

  4. Poslední šanon, poslední daň
    do chřtánu státu, seru naň.
    Sbohem přidaná hodnoto
    sbohem úřední holoto!
    Sbohem zdrávko a berňáku
    sbohem zvednutý frňáku
    z kontrolního oddělení!
    Toto je pěkné nadělení!
    Jenom kešáky čistá ruka
    volají hory, moře, vonná luka
    volá mě horský maraton
    do uší mi zní rajský tón
    zlatého Jarka Nohavici,
    po pravici mám slivovici.

  5. Váš muž je veden ve spisech StB jako agent „Kytarista“. Jak se tam dostal?
    Dozvěděl se to až z Cibulkových seznamů. Vzal s sebou kamaráda jako svědka a vydali se za estébákem, který měl jeho spis na starosti, zeptat se, jak to je možné. Tehdy v Mladém světě totiž vyšla jejich jména spolu s adresami. Estébáci brali manžela na výslechy, byl vězněný, takže samozřejmě, že s nimi mluvil, stejně jako Vašek Havel a další pronásledovaní.

    A co se od „svého“ estébáka dozvěděl?
    Že jen plnil rozkazy. Z mého pohledu bylo uveřejnění Cibulkových seznamů hnusný a zlý. Byly to estébácké seznamy a estébáci v nich „vykazovali činnost“. Že tam je uvedený i Mejla, tím se pořád trápím. I jeho to trápilo. Nejvíce ho ranilo, že tomu věřili i někteří přátelé. Nedokázal to unést. Říkal mi: „Já si umřu, ale co vy tady.“ Syn i dcera říkají, že se tím nezabývají, ale mě to stále bolí. Když měla StB za úkol člověka zničit, tak to udělala.

    Jana Hlavsová (1951)
    Zdroj: https://www.denik.cz/spolecnost/mejla-hlavsa-manzelka-jana-dana-nemcova-dcera-ivan-magor-jirous-plastic-people.html

  6. Hele, vy místní Kremlofilové. Víte co mě nejvíc baví. Jak vy musíte být uvnitř děsně nasraní z toho, jak to tam na východě rusákovi moc nejde.
    Á Sergej jede v penálu domů, Ivan hned za ním. Voloďka je v poho, ten se v penálu nevrací, tomu to utrhlo jenom haxny, tak sláva. Dostane doma pár rubliků jako invalidní důchod. Ale pár rubliků mu bude stačit, stejně je nebude mít za chvíli za co utratit.Jedině že by si pustil ruský plyn. Toho bude dost. Jako vlastenec dostane slevu.

      1. Re: Admirál

        Beznadějný případ. Toho by nepřesvědčila ani osobní zkušenost, takový roční pobyt bez nároku na zahraniční dotaci.
        Připomíná mi jednu ortodoxní 3,14-ču, povoláním bývalou učitelku, která tak dlouho tvrdila, jak je to príma žít v demošce, až umřela na podchlazení a následný zápal plic, protože jednoduše nestíhala platit složenky, zdravotní stav jí už nedovolil tahat dřevo z lesa a příbuzní (její děti) dělaly „kariéru“ v Kanadě a v USA. Bydlela asi 2 km od mého bydliště a byla to největší kámoška mé tchýně, taky učitelky, ale ne tak moc postižené.
        Odříkaného (správně by mělo být zříkaného, nebo spíš zřeknutého) chleba největší krajíc, že jo…

        1. Já jsem totiž indoktrinován mainstrýmovými médii.
          Dokonce, když jsem několikrát navštívil Rusko a viděl, že je vše při starém, že co se dá omrdat, tak se omrdá, tak tento názor jsem si vytvořil, jelikož už jsem byl nakažen doktrínou, vytvořenou americkými, židovskými a imperialistickými ideology, možná jim tam pár vět přidali i ukrajinští nacisté.
          Když nad tím tak přemýšlím, já jsem vlastně ztracený případ.

            1. Dobrej nápad, Targusi. Až nebudu moci večer usnout, tak já, Žid, si budu listovat v této knize. A kdybych snad trpěl nespavostí, tak bych si pak mohl ještě pustit film Der Ewige Jude, to pak budu chrnět, jak když mě do plynové komory hodí.

          1. AD: berrnard
            Ty jsi hlavně asi píčus od narození, berrnard, ty jsi tady chyběl.
            Kua – zrovna jsem si říkal, že se tu žádní anonymové nevyskytujou (nebo že by je zdejší domácí pán mazal daleko důkladněji a střelhbitěji než kdysi Vidlák?).
            No a on se objeví „lesní exot“ berrnard.
            Doufám, že ti bude chlapečku brzy zatnut tipec jak nějakýmu scallopovi.
            Jo a … zkontroluj si, jestli ti z klopy nespadla ta modrožlutá fanglička, blbe.

            1. „píčus“, „chlapečku“, „tipec“, „blbe“.
              Dóóóbrýýý. Se hned vidí sofistikovaný argumentačně podložený text.

              1. Co takhle začít u sebe? „Hej kremloboti“. Jo vlastně to nejde, tohle chtít, to by byl jasnej antisemitííízmus, jak už taky bylo naznačeno.

    1. Vás už práce v lese neuspokojuje, že jste se dal na trollení?

      Marně přemýšlím, co se to v člověku musí dít, aby přišel do nějakého blogu se trapně a smutně pošklebovat jak nějaký blbeček ze základky.

      Válka je vůl a v „penálu“ z ní jezdí domů vojáci obou stran.

      Dávejte si zde bacha na duté útoky bez argumentů. Zdejší Zakladatel je hrůzostrašný krakonoš, který blbečky maže, zde to není jak na blahé paměti široce demokratickém vidláckém blogu plném škraloupů.

      1. V lese mě to furt baví, jenomže můj obvoďák šel do důchodu a převzal mě nějakej mladej aktivní doktor.
        Takže ten mě hned zjebal, že už jsem tam čtyři roky nebyl a že mám dokvačit na prohlídku. Tak ráno žádný kavčo, žádný cígo, akorát nachcat do skleničky a na sedmou tam. Tam mě bodly jehlou do ruky, pak mě škrtili pravou paži gumama s budíkem, pak jsem musel k foťákovi, ale fotil mi prsa nablízko a nakonec urologie, kde jsem čekal jak blbec a když na mě konečně přišla řada, tak mi doktor strčil prst do prdele, že prej kontroluje prostatu. Takže už nejsem panna.
        Tak se nedivte, že dnes nejsem zrovna v moc dobrém rozpoložení.

        1. … jenom k obvoďákovi máte nakvačit, berrnarde? Se tedy divím a … a sestřička u obvoďáka, kromě těch standardních úkonů, taky nic? Třeba abyste namaloval klečko, hodiny se za deset minut tři a pamatoval si alespoň něco ze tří slov, jako: „židle, panel, banány“? Ne? Tak to máte dobrý, to jste na rozdíl ode mě v úplný normě, holt většinová nadějná populace, nejen do lesa v úplný pohodě!.
          P.S.
          … kurva, já věděl, že jsem zase něco zapomněl koupit, když jsem se dneska vracel z tý psychiatrie = banány (já byl totiž navyklej je kupovat jenom na Mikuláše a Vánoce). V tom ambulantním blázinci bylo doslova narváno, některý sebou měli i doprovod, cvokař se ale s náma moc nepáral, třeba mě se jenom zeptal, jestli mi chutná, jestli jsem očkovanej a jestli se ještě zajímám o dění kolem sebe, třeba jestli koukám na televizi, nebo poslouchám rádio a ták podobně. Tak jsem mu řekl, co řekl, on jenom pokejval hlavou, hned napsal prášky a zařval na sestru „další. Jo a taky jsem tam musel jít na WC, protože se mi zas chtělo, vejdu a slyším nad jedním pisoárem hekání a naříkání a prej …“kurva, mě se snad ty koule vrazily do mozku, já se nevychčiju a nevychčiju“… a tak si říkám, berrnarde, jestli ten Váš mladej aktivní doktor tím prstem taky nehledal marně ty Vaše koule!

    1. Bylo o tom i na Novinkách. Dvacet uvědomělých lístky vrátilo, v dodatečném prodeji se po nich zaprášilo. Žádný primitiv nehulákal, žádné Zděšeně se zrovna uprostřed písničky nezačalo chtít nezadržitelně chcát. Před vchodem profízlováno prokamerováno, mikrofony až do krku, lidé důstojně přišli, užili si kulturní zážitek a na závěr aplaudovali vestoje. Ještě to Rakušani a osstříží oka nebudou mít úplně jednoduchý.

      1. Udavač z Těšína, koncert mu začíná
        vtíravým hlasem svým bude nám zpívat
        v sále se zhasíná, dám si sklenku vína
        s publikem budu se na něj též dívat
        ……
        Na cestě do Vídně zachoval se bídně
        písničkáře Kryla jidášsky objal
        Klíče mu věnoval, pak ho fízlům udal
        zatlouká zatlouká a tím mě dojal

        Ale jó, ta Kometa se mi taky líbí. Ale kdybych měl někdy fakt nepřítele, tak ten má jednu jistotu. Klíďo by se ke mě mohl otočit zády a nemusel by se bát, že ho bodnu nožem do zad. Vždy bych se mu předtím díval zepředu do očí a férově bych ho bodl do břicha. K panu Nohavicovi bych se já obrátit zády bál.

        1. Tak co si myslí berrnard o panu Nohavicovi už víme. A teď, co si asi tak myslí pan Nohavica o berrnarrdovi?
          Já bych řek, že nic. Vůbec nic.
          Jo a mimochodem, Hutka, jo? Málo úderný. Příště rovnou Kníže má k lidu blíže. Nebo Dobvý den, vadaue. To jsou ty pravé perly anagažované tvorby.

          1. Netuším, co si pan Nohavica myslí o panu berrnardovi. Asi nic, jelikož se neznají.
            Pokud byste se ale kdysi zeptal dnes už bohužel nebožtíka Mejly Hlavsy, nebo doposud žijícího Vráťi Brabence, tak byste patrně slyšel mnohé pikantní příběhy, ale vsadím se, že ani v jedné by pan berrnard nevystupoval jako křivý udavač.
            A když jsme u toho Hutky, tak toho nakonec museli vyemigrovat, jelikož on hřbet před nimi nesehnul. Já nevyčítám panu Nohavicovi, že ho zlomili, oni na to měli metody, mě se nelíbí, že se potom k tomu na férovku nepřiznal a neposypal si krapet popel na hlavu. Kdyby udělal tehdá takovou sebereflexi, tak já mu to odpustím. Kurva, jsme lidi, ne? Ale on zatloukal a zatloukal, až už to pak nešlo, tak to nenápadně s okecávačkami přiznal. To si vážně mám vážit někoho takového? I když umí hezky drnkat na kytaru a skládá hezké písničky? To já ale neumím.

            1. Nasrat na berrnardy, kéž bych se já uměl takhle přiznat:

              https://www.youtube.com/watch?v=ewUTR20EWts

              a uměl se z toho navíc i vyzpívat!

              Že se Nohavica neobhajoval/nepřiznal HNED po jeho nařčení? Tak helejte se, Vy jeden hrdino, tak to u některej lidí, co uměj pracovat se slovem, holt bejvá, musí to v nich uzrát, musí se s tím především oni sami vyrovnat, musí … co zrovna Vy o tom můžete vědět? Je mi smutno z takovejch jako jste Vy, co furt a furt musej každýmu cpát tu svoji rovnou páteř z těch úplně nejrovnějších, přitom třeba ve vosumašedesátým tahali leda kačera a jejich rodiče akorát tak převklíkali honem kabáty. Po bitvě bejvá každej berrnardem!

              Kolik jste obvinil/li Vy/vy hrdino/ové lidí, který skutečně byli fízly, zločinci, křiváci, prostě ten největší póvl mezi náma? Úplně mně stačilo, jak dopadl Třešňákův STBák u našich spravedlivejch soudů a jak si Lorenz dožívá život v pohodě a luxusu, aniž by jeden jediný hrdinný berrnard se odvážil byť jen zaslintat u jeho prahu!

              Děte do prdele, Vy rovnej z nás nejrovnějších, co neumí ani vlastní ženě vysvětlit, že mu/nám svou nedostatečností znovu navolila stejnej ksindl, kterej kdysi zlomil Nohavicu. Děte do prdele vy všichni berrnardi, co přesně víte, co měli a maj dělat ti druzí!

              1. Ale ne, blbíši. Já nejsem nejspravedlivější mezi spravedlivými.
                Mě akorát většinou vychovávala babička a kladla mi na srdce: „Můžeš udělat jakoukoli lumpárnu, všechno se dá vysvětlit, nad něčím se dá oko přimhouřit, za něco holt bude následovat trest. Ale pak zase budeme kamarádi. Ale nikdy mi nelži! Jestli tě načapu, že jsi mi lhal, tak ti tu prdel rozsekám na kaši“.
                Dvakrát mě načapala při lži a dvakrát jsem pak měl pár dní problém se seděním. A od tý doby to mám tak nějak zafixovaný.
                A Nohavica zpočátku prostě lhal a vymlouval se, až pak, když nebylo zbytí, tak to přiznal. Od mojí babičky by Nohavica dostal na prdel vařečkou.

                1. Je to vůbec možný, že někdo může bejt tak hloupej = s tím ani babičina vařečka nemůže nic nadělat!

                  Pochopíte konečně, že vůbec nejde a nikdy nešlo o nějakýho Nohavicu (fíkovej list pro berrnardy), o ten naprosto bezvýznamnej článeček toho svinskýho řetězu, kterej nám jednou za dvacet let ti nikdy nepotrestaní fízlové mezi náma vážou kolem krtku jen proto, že si chtěj užít tý svý chvilky moci, neb dobře věděj, že nemáme v povaze věšení, ale mlčení! Je to furt a furt ten stejnej póvl, viditelnej a páchnoucí už z dálky, přesto tupci mezi náma nejsou schopni je rozpoznat a zas a zase je volí a ti ještě větší tupci mezi náma nám zas nadávají do těch Vašich debilních Kremlofilů, když se snažíme na základě našich prožitých zkušeností ukazovat.

          2. Nedivte se že je iostrej, to on jenom čeká, kdy mu nafurt nakvartýrujou ty oné nebo byty zaberou – jak plánují pirátes… a on nebude moci vydělávat… Berrnard je Berrnard

        2. Re: berrnard
          Soudruh Hutka by mne mohl překvapit pouze v případě, kyž by přebásnil svůj jediný megahit “ Stůj břízo zelená“ na „Stůj, péro zelený“.
          Jinak to je, co se týká charakteru, zjeb mimořádných kvalit.

          A co se týká umělecké stránky, Nohavicovi nesahá ani po ty příslovečné kotníky.
          Stran Nohavicova bonzování, to co dotyčný ŮDAJNĚ prováděl, byla naprosto bežná činnost kohokoli, kdo vyjel za bolšána na tzv. západ. Neboli každý jeden musel „ke zpovědi.

          Konkrétně my měli v někdejším ČSAD spešl kancl s mřížemi v oknech i ve dveřích a do něj chodli „TIR-áci“ zpívat po každém výjezdu. A nějak jsem si nevšiml, že by z toho někdo vyvozoval závěry.

          Takže běžte se svými názory hezky do prdele.

          1. Milý Targusi, pokud bych šel se svými názory do prdele, tak byste se nemohl rozčílit, jaký jsem kokot, takže bych vám vlastně chyběl. A to vám přeci nemohu udělat.
            Tak si připravte prášky na tlak, jelikož až mě zase něco napadne a občas se to stává, hned vám to sdělím.

            1. Re: berrnard

              Absolutně nepobírám, kde jste přišel na to, že jsem se rozčílil.
              Jak pravil můj nebožtík tchán – TAKICH MY UŽ VIDŽELI SRAČ…
              Myslím, že překlad nepotřebujete.
              A klidně si tu melte hovna dál, když vám to dělá dobře a rád děláte normálním lidem kašpara…

            2. Dodatek.
              Kdysi, na jednom bittorent trackeru, po tom, co Hutka nazpíval tu písničku, jsem tam založil vlákno a ptal se tam, co si lidi myslí o tématu. A jelikož muzika se každému líbí jiná, jasně jsem avizoval, že toto vlákno se muziky ani okrajově netýká, že mě prostě zajímá, co si myslej o tom lidském postoji obou pánů.
              A hned prvních několik postů psali patrně nějací debilové, kteří si neuměli přečíst informaci, že mě jejich pohled na hudbu nezajímá a napsali něco jako vy. Že mu hudebně nedosahuje po kotníky. Mě se např. líbí Litvínov víc než Kometa. Ale toto jsem tam já nehodlal řešit.
              Ale je to marný, je to marný, je to marný.

              1. Vypadá to na dosti vysoký zbytkáč, takže navrhuji, abyste se z toho vyspal.
                A jestli to nepřejde, obraťte se na psychiatra. Mlít hovna o tom, co se týká tvorby obou pánů a co se jí netýká, je naprosto zbytečné.
                Na Mistra Hutku mám svůj názor.
                Na pana Nohavicu mám taky svůj názor.

                Ale své názory nikomu nevnucuju.

        3. Nohavica se k věci vyjádřil. Někomu stačilo, někomu ne. Pro někoho ztratil věrohodnost, pro někoho ne.

          Co však zůstává naprosto jednoznačné, Nohavica je NEJVĚTŠÍ ČESKÝ ŽIJÍC BÁSNÍK. Dej mu Pán Bůh tvůrčí sílu ještě na 100 let. S tím nenadělá nic ani deset průměrných jako Hudka. Je to takové ochcávání sochy ratlíkem.

          1. Re: Admirál

            TVL, Hutka je průměrnej?
            Tak to jste urazil minimálně čtvrtinu české i slovenské populace, páč škodil ve společném státě.

  7. Ked sa tak nad tym zamyslim, ze o Kindzaloch mluvi uz i Biden, zjavne ich ucinnost na pozorovatelov zaposobila.

    Podoliak spominal, ze Kindzalom znicili nejaky vojensky sklad co mal odolat jadrovemu vybuchu – 60m pod zemou, o tom nakupnom centre nema zmysel hovorit, to bola supa.

    Takze ak budeme predpokladat, ze rusi sa i podla videa vedia trafit kurvazepresne a nejaka PVO im nerobi vrasky, to znamena, ze ak podobne hracky su na ponorkach, ktore nevieme kde su a rusi len tak pohodili videjko o vynoreni sa ponorky pri juesej – to znamena, ze v zone +-1000km od kazdej lietadlovej lode americkej vyroby moze byt jedna ponorka s jednym Kindzalom a do 10 minut je po lietadlovej lodi.

    Tych lietadlovych lodi je 10.

    Nedivim sa Bidenovi, ze sa do konfliktu nemiesa. uz teraz ma starosti doma, viac ako mu staci mentalnych sil….
    https://www.youtube.com/watch?v=iyLkOnCQEos

    1. Jmenuji se Soros, George Soros.
      Já a mí velcí kamarádi, co se spolu bavíme, máme své soukromé úkryty 50m pod zemí, kde se cítíme v bezpečí.
      Kde jsme se cítili v bezpečí ….

  8. Vkládám sem text od Paroubka.

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/cesta-ke-svetove-valce

    Paroubek připodobňuje dění okolo Ukrajiny situaci těsně před I. sv.v. Hysterická nálada elit a veřejnosti neumožňovala učinit kompromisy a zabránit tak tragédii.

    Také komentuje snahu Pšonků přiložit pod kotel.

    „Polské vedení státu přichází v této situaci s naprosto nerealistickými a nebezpečnými nápady. Uplatnění myšlenky „mírové mise“ armád NATO na ukrajinském území by vlastně znamenalo jít do přímého střetu těchto armád s ruskou armádou. To je vlastně to, čemu se v odborné literatuře říká casus belli (důvod války). Takový přímý střet mezi ruskými vojsky a vojsky NATO by znamenal během několik hodin či dní jaderný konflikt. To jistě není v zájmu nikoho a nejméně pak občanů České republiky.“

    Podepisuji jeho poslední větu:

    „Prodlužování válečného konfliktu na Ukrajině není v našem národním zájmu. Povede k velké drahotě a k utrpení lidí. Těch, kdo utekli z Ukrajiny před válkou i našich občanů.“

    Slyší ti současní ze Strakovky? Jsou schopni reflexe? Čí zájmy hájí?

    Vzkaz pro ně (těm ze Strakovky):

    Moje včerejší zkušenost s lidmi, kteří ještě před týdnem volali sláva Ukrajině: Dost lidí okolo mně začalo celou tu situaci okolo války na Ukrajině a okolo nastolené cenzury vnímat stejně nebo podobně jako já. Tzn. ala analýza Klause, vyjádření Paoubka aj. A zajímá je hlavně, jak to celé co nejrychleji ukončit a aby skončila ta do nebe volající hysterie.

      1. Souhlas. S chutí bych ho volil.

        Druhá věc je, zda by měl reálnou šanci.

        Škoda, že není šéfem soc. dem. Mohlo to celé vypadat jinak.

        1. To, že není šéfem ČSSD bych nyní viděl jako výhodu – může poukazovat na rozdíl, když byl manažerem on a když lepšolidé.
          Problém s volbou prezidenta je ten, že to nemůže získat někdo bez politické minulosti, protože otázka, které vyřadí kandidáta u přemýšlivých už konec konců zazněla… prezidentský úřad je nejvyšší politická meta, proč chcete začínat na nejvyšší funkce?? … nebo tak nějak to znělo.
          Já na straně tábora, který nechce Sorošova lepšočlověka na Hradě, prostě vhodnou osobnost nevidím.
          Chtělo by to pár článků na způsob … Paroubku, budeš mít podporu lidí, když se veřejně vymezíš … a nebo taky potom mít nebudeš :-).

    1. Re: Oldo

      To je jednoduché.
      Příklad: já jsem pro vás „OSTRÁÁÁVAKCYPE“, anebo „KAJKAJAK“, i když už tyto výrazy v Ostravě prakticky neuslyšíte, já bydlím od Ostravy dost daleko a mluvím úplně jinak, než kdysi ostraváci.

      Stejným způsobem jsou Poláci nazýváni „Pšonky“.

      Pojmenování pochází z kletby „psia krew“, čte se to „pša krev“ s měkkým „š“, doslovný překlad „psí krev“.

      Podle toho, co jsem kdysi načetl (pro vás třeba Gogolův Taras Bulba a teď mne v češtině nic dalšího nenapadá), byli polští nepřátelé samotnými Poláky označováni za lidi nižší hodnoty (neurozené), tedy lidi psí krve, tedy polodivokých psů ve významu potulných a zákeřných zvířat, živících se převážně odpadky a mršinami.
      Samozřejmě to souvisí se skutečností, že v Polsku byl zhruba každý desátý, až dvanáctý kus „urozeným“, tedy člověkem, který měl alespoň titul zemana, vladyky, rytíře, barona, nebo jak se tomu všelijak nadávalo, i když třeba v praxi musel orat a sekat louku, protože vlastnil jen další dvě chalupy „z chłopami“ (se sedláky).
      Prostě „człowiek honorowy“.
      Na rozdíl od zbytku Evropy, kde tolik panstva nebylo, ale to je trochu jiná kapitolka.

      A termín „psia krew“ se z potupného označení nepřátel polského království stal hanlivým označením čehokoli, co bylo „pod úrovní“ mluvčího a následně postupem doby jakýmisi vyslovenými úvozovkami v mluvené řeči. Asi tak, jak se na Ostravsku používalo ještě nedávno slovo „kurva“ (na počátku nebo na konci každé věty).

      1. díky, pán šofér, myslel som si, že to bude mať jednoduchšiu príčinu.
        Oraváci tu nevedeli nič, Poliaci tiež nie.

      2. Slovo “kurva” se používá nejen na začátku a konci každé ostravské věty, ale i uprostřed. Poslouchal jsem o víkendu omladinu 15-18 a čuměl jsem, jak puk. Staré zvyky se vrací; mluví tak nejen kluci.

  9. Jojo, o trojim deleni Ukrajiny uz se hovorilo.

    Jen jestli z Kyjeva bratrum Polakum neprijde oficialni pozvani, tak se nase p.t. liberalni media budou muset vyporadat s paralelou zacatku druhe svetove…

  10. Tak Renault obnovuje výrobu
    https://www.theguardian.com/business/2022/mar/21/renault-moscow-russia-nestle
    Peníze nesmrdí a prý má podporu francouzské vlády. Minimálně tichý souhlas, protože francouzská vláda vlastní slušný balík akcií.
    Je to ta první vlaštovka?
    Předpokládám, že ano. Vždyť německé firmy během vyhlášených sankcí proti Rusku mohutně investovaly, přece o to nepřijdou. Možná se chvíli počká na kroky USA, ale pak si firmy porovnají, co znamená ztráta ruského verzus amerického trhu, a pojedou dál.

    1. Ta skareda Pelosi vraj vypustila, ze ziadne statne nariadenie pre sukromne spolocnosti vycuvat z ruskeho trhu nem bolo.

      Slo vraj o ich sukromne rozhodnutie a obciansky postoj.

      Z toho mi vyplyva, ze ozaj su vo vedeni kroporatov kadejaki lizalovia a anal aplinisti a vlastneho rozumu to moc nepobralo.

      Zapadni manazeri to budu mat v Rusku tazke. Nielenze tam pojdu peso. Ale byt tam bez FB, to uz musi byt narez :))

    2. Mno, přece si nenechají slepici snášející zlatá vajíčka přeprivatizovat. O peníze vždycky šlo až v první řadě, Navíc, určitě nebudou mít potíže s čipy a otevřený trh /rusko, čína, Indie a další/ po výpadku škodovky…
      njn kdo zaváhá nepapá

  11. Poliaci si vzdy mysleli aka su europska velmoc. A cil s amikmi za chrbtom si predpokladam mysli, ze su este o maly chlp lepsi.

    Luky to hore ale skvelo robi – vyskladnil BY army z kasin, namalovali cervene stvorce – len tak medzi nami, uz som videl kruh, V, Z, stvorec, kedy pride cas na kosostvorec?? :)) – a tak nejak rotuju plus minus pri hraniciach. A vobec sa tym netaja.

    Strelkov tiez vyklada, ze sice on ziadnu infosku nema, ale ze BY army sa chysta zobrat Luck.
    Zapadni analytici z toho musia byt na prasky. Tu v EU nikto nic nevie a nik nic negarantuje. Psonci len musia ratat s tym, ze maju hafo insiderov z UA.

    Cize psoncisa citia ze na to maju. Orbi by musel vysvetlovat narodu, ze sa musi uskromnit , pac treba zivit najchudobnejsiu cast byvalej UA. A to mu huni velmi zrat nebudu. Rumuni utru usta, pac si myslim, ze ich army je na urovni SK army a teda ze to tam maju na okrasu.

    3.5M ludi vraj zdrhlo do EU z UA To uz je celkom sila.

    A co ma pobavilo – plyn z Ruska bezpecne prudi do EU cez UA. Tranzit garantuje Neftohaz a neocakava vypadky. Ta schiza na UA musi byt riadna.

    Zelensky si stale mysli ze bude rokovat s Putinom.. Ten zostane komikom az do konca….

    1. Přidejte ruské síly v Brestu. Občas problikne na netu, že v oblasti Brestu se shromažďují ruské vojenské síly.
      Odtud doplivnete do Polsko a jedním krokem jste na Ukrajině.

    1. A jeden by si myslel, že jedna názorná ukázka bude stačit. Bez rozpaků 20km od polských hranic (bylo lze se tedy dočíst i 15, 12 i na samotných hranicích. Dvacet kilometrů bylo pro čulíkovské rusožrouty málo úderných.)

      1. Z polské Korczowy to je do Javoriva po dálnici cca 22 km, ale ten tábor byl bokem městečka.
        Problém je, že Javoriv je něco jako naše „obec s rozšířenou působností“ a sahá až na polské hranice a psací dementi něco jako český „malý okres“, či polská „gmina“, v případě ukrajinštiny „municipalnyj rajon“, nejsou schopni rozlišit, tím méně správně přeložit.

  12. Mohu-li ješětě něco plknout, Ivan vyslal další varování.
    Ke zničenému obchoďáku tohle video:

    https://t.me/swodki/47419

    A následný „príhovor“, že Kinžál může nést jadernou hlavici.
    Víc toho už asi pro nás udělat nemůže.

    Zůstává to jen na magorech v Práglu.

    Stran těch polských mírových jednotek.
    Absolutně se nechytám na mechanismus jejich aktivace a fungování, nicméně pokud je nutný souhlas Rady OSN, nemá šanci to projít do finální fáze v klasické podobě.
    A pokud se Pšonci pokusí poslat kanonnenfutter v modrých přilbách pod hlavičkou NATO, bude tento zlikvidován bez toho, že by se UŠÁ-ci zvedli z kanape, pokud bude mít Ivan dost rozumu na to, aby likvidoval jen kusy na ukráckém území před jejich ostrým nástupem na místo boje.
    Že Ivan něco takového umí, předvedl už třikrát. Nemyslím si, že zveřejněné záznamy zvýší chuť soudruhů z Pšonkostánu na něco takového. Otázkou ovšem je, zda případná nechuť nebude přebita tlakem UŠA-tých soudruhů.

    1. Opět … hledá se jen mechanismus vyprovokování, resp. záminky k „legálnímu“ zapojení NATO do konfliktu. Ono NATO už reálně zapojeno je – dodávají zbraně, instruktory a poskytují zpravodajskou logistiku, ale je to komplikované, proto ta snaha … to aby to bylo legálně (před vlastním obyvatelstvem) a v plné síle.
      Mechanismus je stejný, jako použití transparentů s anglickým textem při demonstracích v zahraničí – cílem nebývá ovlivnit tamější obyvatelstvo, ale „rozhajcovat“ obyvatelstvo na ušlechtilém Západě. K čemu by bylo, kdyby západní TV zabíraly demonstrace např. v RF, kde byly ruské nápisy na transparentech??, ha…? K ničemu, bo rusky na Západě neumí skoro nikdo.
      Stejný mechanismus se hledá i zde – narafičit to tak, aby obyvatelstvo Západu bylo morálně na straně zemí, které zaútočí na RF. Myšlenka s „mírovými sbory“ je fakt dost dobrá vychytávka a proto by se mohla i povést. Putin může vysílat vzkazů kolik chce, tohle nehraje nyní roli. V USA je holt skupina, která si myslí, že z jaderného konfliktu (v Evropě!!!) může vyjít vítězně a díky tomu pokračovat ve světovládě.
      A mechanismus okolo akcí OSN? Beru jako polehčující okolnost, že jste to psal brzo ráno … Cožpak USA někdy ke svým prasárnám potřebovaly dodržet regule OSN?
      A ideální konfigurace? Napadení nějakého evropského státu, člena NATO … a je úplně jedno pod jakou vynucenou záminkou. Následně mediální vlna, že existuje přece článek 5 … a protože je to v Evropě, tak USA jako spojenec bude dodávat zbraně, logistiku a materiál (na úvěr) a evropští členové NATO se budou kolektivně bránit. Tak to mají očividně vymyšleno, jinak by např. ty polské MIGy dodaly USA osobně z té své německé základny …

  13. Nestahujte kalhoty, kdyz brod je jeste daleko.
    Od vcerejsiho vecera do dnesniho rana mela server hostingova firma Wedos technicke problemy.
    Proto ty nedostupne servery ….

    Zpomalení diskových operací u webhostingu, VPS ON a WEDOS Cloud

    Vážení zákazníci, omlouváme se za vzniklé komplikace. Aktuálně evidujeme problém u webhostingů a části VPS. Jedná se s největší pravděpodobností o problém na interní síti. Na řešení usilovně pracujeme.

    19:57 – Postupně nahazujeme jednotlivé problémové služby.

    20:27 – Technici hlásí, že služby prozatím nejsou dostupné (část nabíhá pomalu). Pracuje na tom každý kdo může.

    21:50 – Podařilo se nám najít a vyřešit další problém. Služby už nabíhají…

    22:16 – Aktuálně stále řešíme problém na interní síti. Několik serverů s webhostingy už je spuštěno, ale jsou pomalejší kvůli zvýšené zátěži. Další postupně spouštíme. VPS ON by měla také nabíhat. Od cca 21:17 nám to někdo večer okořenil silnějším DDoS útokem. Provoz ze zahraničí tak může být dočasně omezen.

    22:35 – První websevery už se stabilizují, a vypadá to že jedou dobře. Další postupně spouštíme. DDoS asi bude na delší dobu. Ze zahraničí tak může být horší dostupnost.

    23:00 – Velká část webhostinů už je funkčních anebo nabíhá (čekáme na potvrzení z WEDOS OnLine, že všechny jsou dostupné a nejsou zpomalené). Část je ještě ve frontě.

    23:55 – Služby VPS ON a WEDOS Cloud by již měly být funkční. Poslední naběhla v 22:30. Pokud evidujete nějaký problém, kontaktujte prosím zákaznickou podporu. Webhostingy postupně nabíhají.

    22.03.2022

    01:00 – Celkem chybí ještě spustit zhruba 20 webhostingových serverů. Po spuštění potřebují pár minut na rozjezd (mohou být zpomalené).

    02:00 – Aktuálně již téměř vše běží. Situaci monitorujeme. Pravděpodobně zítra pošleme všem zákazníkům, kterých se problém dotkl e-mail s popisem celé události.

    Za komplikace se omlouváme.

    vyřešeno – od: 21.03.2022 16:59, do: 22.03.2022 01:02 UT
    https://status.wedos.hosting/cs/

  14. Ozvěna z Ozvěn.

    Fafnír v mírové misi
    granule v kotlíku mísí
    je velitel roty
    kdopak mu čistí boty?
    Poslechne povel k útoku?
    Utíká s pytlem u boku
    nachází obchod zlatníka
    a potmě domů uniká.

  15. V ukrajinském net prostoru se strhla velká obviňovací bitva – „Kdo je ten blbec, který svým postem upozornil Rusy na to, že v zavřeném obchodním centru je schovaná vojenská technika a sklady“.
    Díky tomu se opakovaně objevilo více než 5 různých snímků, které potvrzují ruské tvrzení, že skutečně OC a jeho přístavby fungovaly jako sklad+garáže+zbrojnice.
    Kupodivu ten hon na tu první čarodějnici nezastavilo ani Rusy zveřejněné video z dronu, který sledoval příslušný objekt od výstřelu po celé cestě až do příslušného obchodního centra.

  16. Tahle prognoza uz se objevila nekolikrat, i pred valkou.
    Jestli se to opravdu stane, tak to znamena, ze byli od zacatku domluveny…
    To jenom k te hre na demokracii, a jak vsude pekne vladnou lidi.

    Jinak k tomu vypinani webu, domena .cz bude v Chechach vzdycky zranitelna, Koudelka proste zavola NIC and bude to.
    Jine domeny jako treba .org .info nejsou nezranitelne, ale v porovnani s .cz (kde poruseni ustavy je ciste zalezitost odvahy @fiala) jsou stabilni.
    Ted jsem ty proruske weby zkusil, jede skoro vsechno, ale to neznamena, ze to nezkusi. Nevim, co se delo ted, a asi pravdu nikdo ani nezverejni, mozna to byla generalka.
    Zalozil bych nejaky webhosting klidne hned, ale posledni dobou jsem rad, ze to tu stiham cist.
    Asi abych nemohl porporovat proruske nalady, tak me tu zavalili praci.

    Brambory uz jsou nejaky cas v zemi, tentokrat jenom 2-3cm, letos poprve zkousim pestovat je pod cernym igelitem. Mistni mi rekli, ze se pak nemusi skoro vubec kopat.
    Kukurice je zaseta, sazenice paprik, rajcat, nasu, okury, ruznych melounu a okurek pekne rostou ve skleniku a z kravina mam dalsi tunu hnoje.
    Kartacek a pyzamo jeste pripravene nemam.

    Mistni zpravodajsvi je dost jednostrane, napr proste ukazou rozmlacenou ulici, zenska breci, ze nevi, pro to ti Rusaci udelali. Celkove tu ukazuji i dost brutalni zabery, aniz by bylo jasne, kdo to ma na svedomi. Nekde taky ukazovali vybuch Tocky1 v Donecku, ktery byl prezentovan jako utok ruske armady.
    Proste brutalni vyplach hlav, skoro jako pripravy na neco dalsiho, tentokrat s vyuzitim mistnich, jako beranidla.
    Dofam, ze mistni papalasi budou mit vic rozumu, nez ten uzitecny idiot v Kyjeve, ale taky vic nez ty jelita, ktera sedi v Praze.

    Pred par dny jsem ale velmi zajimavou zaregistroval vyjimku, a to hned po te, co Saudove oznamili, ze zvazuji prodavat Cinanum ropu za juany.
    Do te doby tady totiz moc lidi o valce v Yemenu nevedelo. Ne ze by to v novinach nebylo, ale nekde na pate strane vlevo dole…
    Pracujici lidi se tak daleko vubec nedostanou. (moje zena treba do predvcerejska nemela o nejake valce v Yemenu ani tuseni)
    Takze hned po brutalnim bloku z Ukrajiny v hlavnich zpravach nastoupil Yemen. Rozmlacena ulice, a to poradne, zadnej ukrajinskej solich. A reporter vyklada o hladoveni, nemocech, spouste mrtvych…
    Nechci konspirovat, mozna si nekdo stezoval, ze valka na Ukrajine je vsude, pritom v Yemenu je to nesrovnatelne horsi, ale nacasovani je proste do oci bijici.

    1. I vy jeden Třešňáku,
      válet se v závětří někde v Tramtárii, strašit Jemenem a pod hlavou nové pyžamo, na to vás užije.
      Tak to ne, holečku! Pyžamo vrátit Alíkem a hezky pořádné tepláky! Čím tlustější, tím lepší!!!

    2. Sakuro … máme hen ten pravicový systém, takže nepohodlné zprávy nejsou na páté straně vlevo dole, ale na páté straně VPRAVO dole!! To je zásadní věc. Asociováním doleva vytváříte nebezpečný levicový narativ, který by nepřátelé ušlechtilých myšlenek lepšolidí mohli zneužít i k tvrzení, že levicově orientovaný společenský systém vždy tíhne k totalitě, která se projevuje hlavně tím, že je zaměřena proti našim hodnotám … jako třeba svoboda slova a projevu …

  17. Kedmi laškoval s myšlenkou Lvova pro Polsko a zdůvodnil to tím, že Poláci jistě budou chtít restituovat své majetky ve Lvově a přilehlém okolí. Jestlipak se toho budou chtít současní majitelé vzdát?
    Moje poznámky.
    1) Zabráním Haliče+Volyně+Zakarpatí Poláci popřou dohody o uspořádání po 2.světové válce a tím spustí lavinu. Co když Němci budou chtít zpět to své předválečné území?
    2) Pomalým postupem na západ až k polské hranice ruská armáda donutí pravověrné Ukrajince k úprku do EU => problémy EU s uprchlíky v sociální sféře + problémy vypjatým ukrajinským nacionalismem načichnutým nacismem v politice + vzestup kriminality díky ukrajinskou mafii, která si bude potřebovat svá žírná pole dobýt na nových územích a zbraní má dost
    3) Ruské vojenské hledisko – první rozumná obrana linie je opravdu až Dněpr, tak ten prostor před ním by měl být dostatečně velký. Ale to se dívám na válku očima současné taktiky a strategie, budoucí může být jiná.
    4) Pokud bude střet nevyhnutelný, co udělá Putin se svou zkušeností z petrohradských rvaček?

  18. Poláci rukují do mise
    v praze zasedá komise
    jaké dostanou minomety
    cenzor vypíná internety.
    Mír už je jenom hybridní
    někde se něco vylidní
    na poli budou larvy
    na mapě nové barvy.

      1. Zajímavé ovšem je, jaké části se ten výpadek týkal – testoval jste někdo v té době dostupnost „nezávadných“ webů? Pokud tyto všechny šly, viděl bych spíš na DOS útok, nebo test na budoucí totální vypnutí (nedejbože níže zmíněná příprava na válku – zapojení ČR do konfliktu).

        1. To může být také tím, že ta společnost poskytující hosting, bude jedna z mála, která si u nás tu alternativu hostit u sebe dovolí.

  19. Non serviam jde, teď jsem stránku otevřela. Poslední článek Lu Lina je výborný:
    „Diverzant v rádiu
    Hlas Ameriky omylem požádal o rozhovor k situaci na Ukrajině řádně neprověřeného analytika a způsobil tím značný rozruch. Protože analytik do éteru pohovořil v duchu, který působil jako zjevení. Shodou okolností jsem byl v době vysílání na příjmu. Propaganda od rána jede na plné pecky a najednou si uvědomíte, že něco je jinak. Tok schválených „narativů“ narušila zjevná disonance a vy s rostoucím úžasem posloucháte z rádia něco, co jste z něj léta neslyšeli. Odlišný názor. Redaktorka to nakonec nerozdýchala, kremlobota odpojila a rádio se veřejně omluvilo, že průnikem ruského diverzanta a vysíláním jeho dezinformací do éteru neomluvitelně narušilo naší nerozbornou jednotu, protože dezinformace mohou jeho prostřednictvím šířit pouze prověření analytici. Budeme se smát až do Vánoc…“

    Jinak dost webů se přestěhovalo na bezpečnější adresy, musí se hledat.

  20. No dělení Polska je taková pravidelná velmocenská zábava.
    V minulosti se osvědčila už 3x, tak třeba to zkusí po 4.
    A zajímavá varianta by také byla, pokud ,,mírové sbory“ Polska, Česka a Slovenska vstoupily na Ukrainu.
    Naše ministryně války by si to jistě představit a odůvodnit dovedla.
    Pak by se ten bídák Putin možná zastavil až na Šumavě a na Polsko – Německé hranici. (o Pobaltí nemluvě)
    Vyřešil by tím návrat NATO před r. 1997.
    Jen nevím, který jeden okres po dobu jednoho týdne by naše armáda chtěla hájit. Tipuji Cheb, nebo Aš.
    Ještě mám trochu starost, jestli nám ještě zbyly nějaké zbraně a munice, nebo zda jsme již vše deponovali na Ukrajině?
    Možná bych si neměl dělat starosti, ona to naše moudrá vláda jistě nějak dobře zařídí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *