Prezidentská kampaň jde do finále, na propagandistické frontě se vytahují poslední zázračné zbraně, předvolební průzkumy už se nesmějí zveřejňovat, ještě nás čekají dvě debaty z nichž jen ta zítřejší na Nově by měla být plně obsazená všemi osmi kandidáty. Zároveň se postupně odhazují rukavice, protože začíná přetahovaná o nerozhodné voliče nikoliv od politických oponentů, ale od politických soudruhů. Odteď už politické bomby nemají patřičný dopad, protože už se nestihnou mediálně zužitkovat. Prostě bitva je už v závěru, všechny prostředky i zálohy byly nasazeny, všechny lsti a klamy se už projevily a zbylé manévrování už bude viditelné.
Poslední velké události, které ještě mohou zamíchat výsledkem, je odstoupení slabších kandidátů ze hry ve prospěch těch silnějších. Tedy… nesmí jít o Středulu, Diviše nebo Zimu, protože nula od nuly pojde. Odstoupení některých kandidátů nám může dát poslední střípky pro celkový obraz, především tedy na pětikoaliční straně, protože považuji za zcela vyloučené, aby Bašta odstupoval ve prospěch Babiše, nebo naopak.
Poslední týden jednoznačně ovládl Babiš svým osvobozujícím rozsudkem a cestou za Macronem. Jak jsem psal včera, měl nervy jak špagáty a načasování rozsudku v podstatě zabránilo jeho protivníkům, aby se z této těžké rány vzpamatovali a nějak to zahráli do autu. Navíc mu ještě skočili na druhý lep – cestu do Francie. Místo aby jí vymlčeli, tak byli zděšeni z toho že řadového poslance přijme sám francouzský prezident.
Jen tak mimochodem – Francie tradičně nemá ráda anglosasy. Francie dokonce svého času „vystoupila z NATO“ a mocinky moc by si přála, aby se Evropa točila podle Paříže a ne podle Bidena. Macron si navíc každou chvíli telefonuje s Putinem a strašně rád by hrál v budoucím poválečném uspořádání s Ruskem první housle. To jen, abychom věděli, kam Babiš vlastně jel.
Babiš zároveň jako jediný už rok dělá soustavnou volební kampaň. Koupil si henten karavan a republiku fakt objížděl jako kdysi ČSSD se Zemákem. Tohle se špatně odhaduje, protože to je ta kapka ke kapce, co nakonec rozhlodá skálu. Vlastně by mě zajímalo, kolik svých knih Babiš rozdal a v kolika domácnostech je takto nasáčkovaný. Zároveň média dělala celou dobu Babišovi reklamu, leckde se mu různí místní libtardi snažili zabránit v jeho agitaci, což mu muselo ohromně pomoci.
Já ale zároveň nevěřím v Babišovu vizi strany pro všechny, která by volby vyhrála skoro sama… Třicet procent hlasů se u nás překročí málokdy. Prezidentskou volbu tak považuju trochu za referendum nejen o Babišovi, ale také o hnutí ANO.
Jediný, kdo v předvolební práci drží s Babišem alespoň trochu krok, je generál Pavel. Ten rovněž objíždí republiku už od jara. Má také takové ty pozitivní fotky se stařenkami i koťátky. Zároveň jsem ale nezaznamenal skoro žádné fotky, které by dokumentovaly nějaké plné náměstí či narvaný sál. Babiš jezdí ven a pak to dává na fejsbůk, Pavel jezdí ven, aby měl co dát na fejsbůk. Takhle to na mě působí. Ale mohu se samozřejmě mýlit, Pavel k nám do Vidlákova nepřijel, takže to nedokážu zhodnotit.
V debatách si Pavel vedl dobře – moc nemluvil, ale působil klidně a stabilně. Byl pozitivní. Ale zároveň je třeba říci, že se ho nikdo zatím nepokusil vyvést z míry a vyprovokovat ho.
Petr Pavel je zároveň chráněnec diplomata Koláře, což je u nás hlas Ameriky. Zatímco Babiš peče s tou nejmenší velmocí – Francií, tak Pavel naopak peče s tou největší a nejbezohlednější. I na to myslete, až půjdete volit.
Nerudová podle mě bude propadák letošních voleb. Tam naopak udělali chybu, že jí pustili mezi lidi a občas ji ztratili z propagandistického dohledu. Vlastně na mě dneska dělá dojem, že prezidentskou kandidaturu dostala jako dárek, aby se měla čím bavit. Danuše měla jedinou šanci – mlčet a usmívat se. Kdykoliv promluvila, špatně to dopadlo. Nejlepší byla, když natáčela videa s dobře udělaným scénářem. Nic bych za to nedal, kdyby ji ještě předběhli Bašta i Fischer. Pokud naopak potvrdí svou pozici mezi třemi nejlepšími, tak začnu počítat s tím, že se EU rozpadne ještě dřív než v roce 2030.
Na Nerudové se zároveň ukazuje bída Německa, které je sice pořád nejvyspělejším státem Evropy, ale v poslední době ztrácejí drajv a dělají jednu blbost za druhou. Když se podívám na zoufale prázdnou Prezidentuši, tak přesně takhle si představuju grýndýl. Tupý, prázdný, nereálný, ale sebevědomý až na půdu. Jen ta sudetská otázka tam pořád visí ve vzduchu, protože o to by nás bratři Němci ještě mohli obrat.
Dlouhodobě konzistentní výkon podává Pavel Fischer. Já ho tedy osobně nemám rád a považuju ho za nejnebezpečnějšího kandidáta. Ale v tom, co dělá, je dobrý. Vlastě jediná chyba, kterou udělal, byla předčasná radost z Babišova odsouzení. Jinak to má vyžehlené u médií, mluví uměřeně a opatrně, opravdu si dobře rozmýšlí, co řekne a kdyby nebyl takový havloid a rusobijec, tak by podle mě konkuroval Petru Pavlovi. Ale on prostě nemá širší záběr a funguje jako Cató naší politiky. Ostatně soudím, že Rusko musí být zničeno… Všechny rozhovory nakonec dojdou právě do tohoto bodu. Volič z toho ale cítí, že pro tento cíl udělá Fischer cokoliv… je prostě příliš fanatický. Jasně, běžný kavárník s Fischerem souhlasí, ale nechce se mu dát své statky a hrdlo, aby senátor pravdy a lásky dosáhl svého životního cíle. Fischer by ale podle mě mohl klidně zase skončit třetí… tedy pokud neodstoupí ve prospěch generála.
Fischer je druhé americké želízko v ohni. Ví, komu slouží a ví proč.
Jaroslav Bašta je pro mě nejpříjemnějším překvapením těchto voleb. Ještě minulý týden to byl on, kdo ovládl celé klání svým heslem, že odvolá vládu. Ovládl debatu na Primě a i v České televizi se dokázal odlišit. Nebýt osvobozujícího rozsudku nad Babišem, tak by to až do tohoto čtvrtka vypadalo jako jeden Bašta a sedm Havlů. Nechybělo moc a tyto volby byly o Baštovi. Buď pro něj, nebo proti němu, ale o Baštovi.
Euforie kolem Bašty je na alternativě tak velká, že stále častěji slyším úvahy o tom, že by druhé kolo mohlo být Babiš vs. kandidát SPD. Každopádně se Bašta stal černým koněm voleb a bude to on, který zřejmě nejvíce zamíchá preferencemi. Bašta je překvapením, ale snadno se může stát i hromosvodem, byť teď po událostech z pondělka si myslím, že Bašta přestal mít v rukou Babišovy preference a naopak je to Babiš, kdo má v rukou Baštovy preference. Docela mě bude zajímat, jestli se Andrejko třeba ještě nevyjádří ve prospěch míru a jednání s Ruskem, protože takhle čtu jeho poslední kroky.
Bašta představuje českou kartu (a jeho angažmá v Rusku a na Ukrajině je takovou hezkou tečkou za jeho případem), tak trochu husitskou – proti všem. Baštovi to hodí ti, kteří si myslí, že to proti Evropě dokážeme vybojovat sami. Nepřátel se nelekejte, na množství nehleďte. Podle mě je Bašta Fischerův protipól a bude s ním soupeřit o pozici. Troufám si tvrdit, že jeho výsledek minimálně potvrdí postavení SPD na politické scéně. A také si troufám tvrdit, že Okamura to pak pohnojí, protože vyzve Baštovy voliče, aby v druhém kole volili jenerála. Oni to takhle dělají…
Hilšer podle mě odstoupí. K ničemu jinému není. Podle mě je jedinou nadějí naší prezidentuše, aby zůstala ve hře o druhé kolo. Jeho vlastní kandidatura je plýtvání voličem. Druhé německé želízko, stejně mizerné, jako to první. V minulých volbách ještě měl Hilšer jakousi jiskru a dokázal si postavit image morálního a hezkého kandidáta, který mluví tak moudře a k věci. Bohužel o morálku přišel založením své vlastní strany na kterou čerpá peníze, v senátu se naprosto ztratil a nejenže letos nemluvil moudře ani k věci, letos nemluvil prakticky vůbec. Viděl jsem s ním dvě debaty, ale nedokážu si vybavit jedinou jeho větu. U Danuše si alespoň pamatuju tu dutou prázdnotu, ale u Hilšera vůbec nic.
Zima, Diviš a odstoupivší Středula byli od začátku stafáž. Středula všem ukázal, proč je ČSSD nevolitelná – navíc zřejmě ani nepochopil, v čem udělal chybu. Diviš se ukázal jako hysterka – hodně křiku a málo informací. Od Zimy jsem čekal víc, když je henten rektor Karlovy univerzity. Všichni tři podle mě udělali chybu, že do voleb šli. Všichni tři si v podstatě jen zkazili pověst a ničeho nedosáhli.
Podle mě má druhé kolo prakticky jisté Petr Pavel. Neudělal žádnou výraznou chybu, média ho vychvalují, v předvolebních debatách spíše mlčel a tvářil se sexy. Jeho komunistická minulost už byla proprána a pokud proti němu ještě bude použita, tak až ve druhém kole.
Nerudová podle mě výrazně propadne a jestli ne, tak si jako národ nic jiného než grýndýl nezasloužíme.
Babiš a Bašta se podle mě stále přetahují o stejného voliče a pořád hrozí, že se navzájem vyruší. Kdyby byl Babiš odsouzen, tak bych řekl, že o něm rozhodne Bašta. Vzhledem k tomu, že byl osvobozen, tak o sobě Andrejko rozhodne sám… podle toho, jak moc bude nebo nebude mluvit o míru a o covidových chybách. Bašta představuje husitství. Je teď radikální až na půdu. Babiš je zase tak trochu za panskou jednotu – nelze zvítězit bez spojenců, nelze dělat ostrov uprostřed Evropy.
Takhle jsou podle mě rozdané karty.
Oni je snad vyrábějí v nějaké fabrice, nebo spíš tisknou na nějaké 3d tiskárně. Vždyť ty jejich podivně sražené ksichty vypadají všechny stejně: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-vladnim-zmocnencem-pro-rekonstrukci-ukrajiny-bude-kopecny-40419745
Najděte deset rozdílů mezí tímhle a takovým Lipavským. Já našel jen jeden, vousy, které má zřejmě tohle nalepené.
Fakt že jo. Krom těch dvou ještě třeba Jákob, Michálek, mladej Kolář, … jak podle šablony.
Obávám se, že nám už není pomoci a prezidentské volby přinesou jen další nemilé rozčarování a zprávu o stavu společnosti. Aktuálně z demonstrace Vrábela v Jihlavě: na 50tis město účast asi 50lidí, buď skalní příznivci + pár kolemjdoucích zvědavců, někdo si myslel, že je to akce milionu chvilek, další paní se ptala, co je to za šílence, od nedaleké kašny se ozval pokřik „sláva Ukrajině!“ Několik vyrušení provokatéry, ke konci se k mikrofonu vetřel nějaký student, který Vrábela obelhal, že chce na mikrofon říct, proč volí Baštu… skončilo to vulgaritou proti Baštovi… McDonald poblíž měl pravděpodobně vyšší účast, zájem kolemjdoucích dá se říct nulový, všichni mají prostě jiné starosti.
OT – AK dnes v 19 hodin:
Jevgenij Prigožin o situaci v Soledaru
„Ještě jednou bych rád potvrdil úplné osvobození a vyklizení Soledaru od jednotek ukrajinské armády. Civilisté byli staženi, ukrajinské jednotky, které se nechtěly vzdát, byly zničeny. Bylo zabito přibližně 500 lidí. Celé město je poseto mrtvolami ukrajinských vojáků. Žádný humanitární koridor nepřipadá v úvahu. Pokračujeme v začištování dolů.“
„My jsme se k němu nehlásili jako poradci.
On nás zavolal – ‚přijďte‘!
Máte se na co těšit. Vejce, 10 Kč za jedno. Odborníci, kteří stojí za Baštou
11.01.2023 18:18 | Reportáž
„…Štěpán připomenul, že v Praze byly největší demonstrace v Evropě, hlavně 3. září, přišlo 120 tisíc lidí, a co se stalo.
„Dva dny před demonstrací klesly ceny elektřiny na burze na 50 %, a když přišlo 120 tisíc demonstrantů, klesly o dalších 30 %.
Pak už lidi zůstali sedět doma… – a druhý den Fiala vítězoslavně řekl, že ceny zůstávají zastropované na nejvyšší částce v Evropě,“ připomněl Šrěpán. …
…..Jandejsek upozornil, co se stane, pokud Bašta nebude prezidentem: „Pokud se to nepovede, musíme dostat lidi ‚ven‘…“
Lidé se ptali i na to, co by se stalo, pokud by Jaroslav Bašta nedodržel sliby, jestliže by se skutečně stal prezidentem.
„My jsme se k němu nehlásili jako poradci. On nás zavolal – ‚přijďte‘!
Řekl, že náš program bude plnit. Bylo by skvělé, kdyby lidé měli někoho svého jako prezidenta,“ pronesl Štěpán.
Diskutující se zajímali, proč pana Baštu nepodporuje Jindřich Rajchl nebo senátorka Jana Zwyrtek Hamplová. Ta podle Noveského Baštu ale podporuje.
Mezi diskutujícími zazněly obavy, že Jaroslav Bašta nemá celonárodní podporu.
„Lidé se ještě neprobudili.“ „Nikdy nevíte.
Nikdy jsem nebyl v žádný partaji, ale SPD má snad 15 % hlasů.
Teď si vezměte, kolik lidí je nespokojených.
Tragédie je, že si často myslí, že prezidentka musí být hezká. Já si nemyslím, že tohle je kvalifikace na prezidenta.
Když se nebudeme snažit, předem jsme to prohráli.
Pokud nic neuděláme, jsme v háji,“ vyjádřil se Noveský.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Mate-se-na-co-tesit-Vejce-10-Kc-za-jedno-Odbornici-kteri-stoji-za-Bastou-725784
Kde udělali Babišovi poradci chybu?
Nebudou tyhle hlasy chybět?
„… A tak si ve volbách můžeme vybrat Petra Pavla jakožto císaře Zikmunda, který je stoupencem té nejmocnější vojenské organizace, můžeme si vybrat Danuši Nerudovou, jakožto představitelku zelené církve, která zná grýdnýlové písmo svaté asi tak stejně málo jako tehdy Zbyněk Biskup Abeceda, ale o to vehementněji to prosazuje. Dále tu máme Jaroslava Baštu jakožto Prokopa Holého s programem proti všem a heslem, že se nemáme bát nepřátel a na množství nehledět. A konečně je tu Andrej Babiš, který by mohl představovat Jiříka z Poděbrad. Ten byl také jeden z nejbohatších pánů v zemi a také ho nikdo neměl rád, protože byl šlechticem a raději vyjednával na všechny strany, než aby byl se všemi ve válečném stavu. A když byl zemským správcem, bylo u nás dobře a lacino.
Dějiny ukázaly, že Jiříkova cesta byla nakonec dostatečně česká a vlastenecká a netekly při ní potoky krve. Jakožto sedlák stojím o to, aby byla za groš ovce, stojím o dobré obchodní vztahy a Francie je ze všech velmocí okolo nás ta nejmenší, což mi také vyhovuje. Takže to hodím Veľkému Bocianovi. …“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Jezte-ohryzky-Lidl-a-dalsi-Toto-prijde-Volic-Babise-z-venkova-725723
Výborně, Vidláku!
A víte o tom, že už máme 21. století?
Snad nebudou dva protilehlé tábory Bašty a Babiše svědky projevu jenerála z Hradu.
pro zájemce
Jaroslav Bašta, Petr Bohuš a hosté v předvolební diskusi
https://www.youtube.com/watch?v=ddMiTcso_w0&ab_channel=PetrBure%C5%A1
https://necenzurovanapravda.cz/2023/01/maji-covidove-lzi-o-udajnych-hromadnych-umrtich-v-cine-vyvolat-dalsi-vlnu-hysterie-videa/
https://pravyprostor.net/?p=154713
Státní kasa bobtná mankem
Fiallah se laská s tankem.
V hlavě mu to haraší:
„Ty můj tanku Tomáši!
Požehnám ti, Buch to vidí,
zabij co nejvíce lidí
proč jich tam furt tolik běhá!
Z kulometu zastřel zběha,
podrť domky mezi pásy!
Toť poselství mojí rasy.“
Na papír,rozmnožit a házet jako letáky z letadla
S dovolením berkowitze sem dám jeden z okamžiků onoho laskání:
https://postlmg.cc/nCLSvHZg
Co to na tu hlaveň maluje? Není možná, já určitě špatně vidím, když vidím to co vidím.
Vidíte dobře.
Možná pokus o autoportrét?
Pro ty, co postrádají smysl pro humor, Fiala ve skutečnosti napsal:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-fiala-napsal-vzkaz-na-tank-pro-obrance-ukrajiny-40419544
Ach jo….
Dezinformace! Fiala ve skutečnosti napsal:
https://postlmg.cc/nCLSvHZg
Děkuji za uvedení na pravou míru.
Máš-li něco na duši, svěř se tetě Danuši…
Volebně prezidentská vidlácká halekačka z Pošumaví:
Tetka klonem čapuše – píčejdý (PhD.) bez duše.
Dvojpřísežný voják, další loutka – dvoják.
Oligarcha = hrůza hrůz…libo-demo křičí: Hnus!
Za trojici kandidátů křoví. Kde černý kůň je…kdo ví?
. . . . . . . . . . .
Žádný vraník, bělouš, ani Šemík není k mání; nejsou na skladě.
Možná, že grafoman typu hogo-fogo zdejšímu čtenářstvu nějakého houpacího koníka vyčaruje. Ale pozor na iluzionisty fachidioty, odrůda F1 (vysílač signálů).
Vidláctvo ví, že PhD. hláskujeme „pí-ejč-dý,“ ne píčejdý (= koupený PhD.).
Možná až budu velký, pochopím, proč se to speluje …
No přece „abysme byli světoví“.
Přátelé,
neska ráno byla u nás duha!
V tuto roční dobu jsem ji nikdy předtím neviděl.
Což beru jako důrazné připomenutí mého osobního mandátu NEBES – tj klenout duhu míru a porozumění mezi nesmiřitelné tábory.
Všichni – (někteří nahlas, jiní tiše či naopak s hlasitým popíráním ) se shodneme na tom, že v současné chvíli je hlas Baštovi v prvním kole hlasem, odsouzeným pouze k oslabení Babišovy pravděpodobnosti dostat se do druhého kola.
O tom, že by byl Bašta reálně zvolen neuvažuje bez uzardění ani zamilovaná dementní lyska, tím méně on sám. (Podotýkám, že mne to mrzí, o jeho morálce nepochybuji a navíc se ukazuje, že má specifický smysl pro politický humor).
Na druhé straně považuji za zcela legitimní, že lidé morálně čistší než asfaltoví holubi považují za věc své cti to Baštovi prostě hodit a tím,-tiše- za plentou – tajně a nikým nepozorováni – ukojit své morální libido.
Existuje však mnohem lepší varianta, smiřující cynické racio (a zbytky pudu sebezáchovy) s morálním sebeuspokojením:
Najděte si nějakou hezkou krabici, polepte ji papírem v našich národních barvách, ozdobte fotkou tatíčka Masaryka staženou z internetu (v případě, že věříte, že rozpad Rakouska-Uherska byla chyba, poslouží k témuž i fotka Františka Josefa, já jsem tolerantní a pánbu taky).
Do víka prořízněte dírku a úderem hodiny H vhoďte do důstojné domácí volební urničky volebí lístek s Baštovým jménem.
Pak si opláchněte orosený zrak a zaběhněte do volební místnosti vhodit do volební hodit lístek Babišovi!
Tím beze zbytku ukojíte jak touhu volit srdcem, tak touhu tu a tam provětrat zahálející IQ!
——————————
(A duha míru se rozklene nad těžce zaguánovanými Kydy!)
Asfaltový holube díky za úžasný nápad s domácími volebními urnami. Je to velmi povedené i praktické a Svědkům Baštovým to zanechá důstojnou tvář. To bude bašta, jestli to vyjde. 🙂
Já používám místo domácí volební krabice litinová kamna Morso.
To vám potom vznikne popel, který můžete využít při popeleční středě 22. února 2023. Na Popeleční středu se věřícím na čelo uděluje znamení kříže popelem (= popelec) s formulí: „Pamatuj, že prach jsi a v prach se obrátíš (navrátíš).“
Přijetí popelce je znamením pomíjivosti člověka a odhodlání zříci se zlého jednání (hříchu).
Tento symbol je převzatý z biblické tradice. Symbolicky se tak naznačuje stav člověka, který vyznává před Bohem svůj mnohdy špatný život, své nepravosti, své zlé jednání (hřích) a vyjadřuje vůli vnitřně se obrátit s nadějí, že mu Bůh odpustí.
To jenom kdybyste spálil ty dobré lístky.
Kdybys místo pobíhání po kopcích chránil Planetu, zaběhneš do volební místnosti a volební lístky necháš tam.
Zde je jistota, že si je zanedlouho nemalý peníz budeš moci koupit ve formě role rerecyklovaného toaletního papíru.
Do volební místnosti jedu autem jen s jedním lístkem, předem vybraným (kdyby mi na poslední chvíli jeblo). Počkej na reportaš, až mi přijde Doxtor – to budu pobíhat jen jednou nohou a můj pozdrav bude znít „Trhni si nohou!“
https://www.sport.cz/clanek/behani-trhni-si-nohou-uslysite-od-nadupanych-maniku-je-to-jejich-pozdrav-799360
Z volebních lístků toaletní papír? No nevím, jestli bych si některého z odmítnutých kandidátů chtěl přikládat na anál. To mi připadá, jako ten lidovecký pornomasáž skandál.
Volební urna
pixla je chmurná,
polepená státní vlajkou.
Kdys komise s balalajkou
dnes komise v plné polní,
jako kdysi, monopolní.
Ať tam hodíš, co tam hodíš
tak ty už to nerozchodíš;
to až zase tvoji vnuci.
Snímají mě kurva, kruci!
Dobrýýýý !
Hanba mě fackuje, ale raději volby s balalajkou než se samohybnou houfnicí Dana.
Ti činovníci před listopadem byli také škodliví a marní, ale aspoň nás nehnali do války. Ten kdo sklopil uši a šlapal brázdu měl klid. Dneska ne.
Nebyl vlastně ten Jakeš uvážlivý konzervativní politik?
🤪
Ale máme banány i když už za 50
… a co takhle, Asfalťáku?
Já sem už manželku varoval, že na to v pátek vlítnu s lahví rumu, nemám ho totiž rád = minimálně jako Babiše, navíc sladký nemůžu = minimálně jako Babiše a pracně sehnaná litrovka je u mě zárukou, že se z toho zaručeně pobleju = minimálně jako z Babiše. Takže ten Váš nápad s tou bednou a tatíčkem Masarykem nebudu hádám ani potřebovat. Už jen z pomyšlení na tu hnusárnu se mi dělá špatně = jako z Babiše, takže účel bude hádám dokonán! Tak jakejpak orosenej zrak či ukájený srdce(!!!) … když z toho všeho budu akorát tak polomrtvej?
… říkal sem to s tím mým rumem u nás v hospodě a místní opilec ten můj rum přebil geniální fintou:
1) doma prej dá do jedný obálky Babiše a zalepí ji
2) do druhý stejný obálky dá Baštu a zalepí ho taky
3) ve volební místnosti prej zřetelně a hlasitě pozdraví a spořádaně vleze za oponu
4) za oponou hodí prej ty dvě doma zalepený obálky za hlavu a nechá je bez koukání dopadnout na podlahu
5) zvedne jednu z nich a dá do oficiální obálky
6) oficiální obálku hodí do oficiální urny
7) druhou nerozlepenou obálku zahodí bez rozlepení do tam přichystanýho koše
8) u dveří volební místnosti se prej zase nahlas rozloučí zvoláním: „Děj se vůle Boží“
P.S.
tak si myslím, Asfalťáku, že tomu se taky nezarosí zrak ani nemusí ukájet srdce. Na rozdíl od mýho rumu to však přežije určitě ve zdraví.
P.P.S.
a když sem odcházel z tý hospody, tak se ke mně přitočil a aby to nikdo neslyšel, ptal se mi na ten můj rum, že by si to se mnou klidně vyměnil
P.P.P.S.
tak váhám
Je to jen otázka rumu. Pijte Legado.
proč?
de přece o Babiše = tam i tuzemák Božkov je až až
Jde o vaše játra
Při úvodním pozdravu musí ještě říct:
“ Přišel jsem pohřbít svůj hlas – kde máte urnu?“
Prosím o zařazení jako heslo dne na pátek, prosím 😂
Já se přidávám.
jednak to není špatné heslo, druhak bych rád potěšil Lišku, po které se mi v Noře stýská.
Jenom odborná informace – v místě, kde začíná duha, je zakopán poklad. Žes na to nemyslel a vznášel ses na idealistickém cloudu? Já jednou vzal krumpáč a šel to vykopat. Dostal jsem se tak 2-3 metry pod začátek duhy a pak se mi ztratila, tak jsem zas musel jít robit něco jiného.
Slyšel jsem opakovaně dvě konkurenční teorie:
Podle té první je na konci duhy zakopán poklad, podle druhé každý konec duhy vychází z mraveniště.
Protože mám ekologické cítění a mravenců si vážím, NIKDY bych je nyní v zimě nerušil, aby nezmrzli jak čechoukrajinský důchodce-samoživitel.
Navíc dneska ráno před osmou byl jeden konec duhy zapíchnutý někde uprostřed města, druhý na sídlišti.
Kdybych tam začal kopat, vlítne na mne městská policie a od rozhovoru s psychiatry by mě zachránilo jen to, že jsou na rok dopředu beznadějně přetíženi a nestíhají ani bránit vážně míněným pokusům o sebevraždu.
Ekologické cítění odkoukávám od žluny. Ta jede po mravencích jak slepice po flusu.
Duha je kruh ,jednou jsem to viděla v letadle
Který konec duhy je začátek?
Ten na začátku. Konec je na konci.
Komplikovaná otázka, petře 2!
Slyšel jsem, že některé duhy mají dva začátky, jiné dokonce dva konce .
Chtělo by to udělat předběžně inventuru všech mravenišť, abychom byli připraveni až duha udeří a vyrazili najisto.
(Pro jistotu bych s sebou vzal i pevnou igelitku na případný poklad, tím nic nezkazíme)
Pro jistotu vezměte i jitrnici, i dvě. Jitrnice má, na rozdíl od duhy, konců o dost víc (až sedm); budete-li kopáním unaveni, jitrnice by vás mohla zachránit. Rovněž je na uváženou, není-li lepší jitrnice v hrsti než duha v mraveništi nebo na střeše.
Jsem přízemní, já vím.
Zakladateli, nejste přízemní – naopak!
Důkazem je, že jste přispěl svou troškou do mraveniště a tím obohatil myšlenkově nejpodstatnější vlákno dešní diskuze o volbách!
Nic proti morálním imperativům. Bez sarkasmu. Ani nechci připomínat stokrát omletý poměr mezi morálkou a politikou.
V poslední době jsem sem začal psát víc, než jen nahodile, a to právě v souvislosti s volbami. Z Bašty se v nich stala právě morální ikona, z Babiše bazilišek či dokonce satan, známý svým pokoušením. Koho tedy? Ti nejmenování dva mají svý jistý u jiné voličské skupiny, ale co ti jmenování dva?
Je to situace, která je mimochodem naprosto signifikantní pro mimovládní alternativu (pro tuto situaci ji takto nazvu). A ta situace spočívá v absolutní (absolutní prakticky náboženského významu) nemožnosti nalézt nějaký styčný bod.
Jen Baštu.
Protože všechny ostatní jsme si podrobně a na příkladech vysvětlili jako nepřijatelné. Jakoukoli racionalitu co do jeho reálného potenciálu nebereme v úvahu, a když už to jinak nejde, o to víc nebereme. Ani ji nepotřebujeme, protože jde o ten morální imperativ. Ten nám, bez ohledu na cokoliv, jinou volbu prostě neumožňuje. Racionalitu jsme odmítli, s tím, že to pro nás ani stejně racionalita není, jde naopak o morální poklesek. Vracíme se tím na začátek – jen Baštu.
Bašta by byl ok, kdyby..
To je druhá verze, která racionalitu v úvahu bere. Dokonce ji potřebuje a za racionalitu ji považuje. Ve prospěch Babiše mnoho argumentů nemá, přesto je hledá. A nachází. Sice je to velmi a velmi na vodě, ale nějaký by byly. Pevní se jim sice vysmívají nebo nad nimi ušklebují. Morálně jimi pohrdají. Ta druhá verze ale, i když většinou sice nerada, tu ideovost opustila. Dává jim smysl zkusit to. Velmi nezaručeně, ale důvody, proč by nemusel být tak urputný euro- či amerikanohujet , k dispozici jsou. Okleštěny sice zejména všudypřítomným americkým bičem a evropskou tupostí, ale jakési prvky by se u něj našly, třeba i jen prováděné natruc našim libtardům.
Nevím, co si od Babiše slibujete. Cenzuru neodsoudil, válku na Ukrajině podpořil, s lídry HounoJunije si notuje a Grýndýl podporuje.
Mezi Splachovacím komoušem, Vychytralým Estébákem a Krásnou, ale Nechytrou Danuší vidím jen kosmetický rozdíl.
Když už prohrát, tak se ctí a s Baštou !
TOTÁLNÍ SKANDÁL !
Jana Peterková s Norbertem Naxerou podali trestní oznámení na Rakušanovo ministerstvo a žádají NSS o okamžité zastavení voleb:
https://www.facebook.com/RaptorTV.cz/videos/645646387362454
O co jde vysvětluje i Ing. Ivana Turková Ph.D., MBA
https://www.youtube.com/watch?v=2_FsL0J5CuY
Kdo se chce pobavit, může to slyšet humornou formou v předvčerejším večerníčku od odmítnutého
kandidáta Pavla Zítka:
https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezidentem/videos/91-ve%C4%8Dern%C3%AD%C4%8Dek-1907kdopak-n%C3%A1m-to-po%C4%8D%C3%ADt%C3%A1-peti%C4%8Dn%C3%AD-archyfirma-s-majetkovou-strukturo/909568697158526
Francie sice tradičně nerada Anglosasy, ale na druhou stranu Macronek je od Rottschildů. Silně pochybuji, že by nepodporoval strýčka Sama.( Který se udatně bije za zájmy bratrstva kočičí pracky. )
Jen umí obratně předstírat, že kope za Francii.
Z tohoto důvodu je pro mne schůzka s Babišem spíš špatná zpráva. ( Jenom můj úhel pohledu. )
Dnes nám přistála ve schránce babišsmlouva s občany ČR. Píše, že pro něj bude prioritou podpora Armády ČR. Jinými slovy: my ty americký bombardéry koupíme a ty vaše kluky vám zmobilizujeme.
Re: TK
Já to zahodil bez rozbalení.
Moje chyba.
A o důvod víc, abych do domácí urničky vhodil kohokoli, kromě Bašty.
A až budu po volbách čumět jak puk na výsledky spočítané jedině chytrými kompjůtry, zašeptám si pod svým řídkým vousem – aspoň jsem to zkusil…
Jinak smlouva s občany je starý frk. S tím to už na postižené (postižený byl kdokoli, kdo mu to hodil) vyrukoval Topolfýrer.
NR: Babiš je zdatný odborník …
https://www.novarepublika.online/2023/01/babis-je-zdatny-obchodnik-proda-vas-se-ziskem
pardon: odborník=obchodník
Tak mě napadá, nechtěli se kavárenští libtardi hromadně stěhovat ze země, kde vládne Babiš?
Bambuše je evidentně v koncích, už nepokrytě loví mezi spodinou
https://www.novinky.cz/clanek/volby-prezidenta-nerudova-by-vyznamenala-bratry-masiny-40417592
A Péráková-Alláhová zase prokázala, že jednak nežere maso = nechápe vtip, dvak je jasnější, proč tolik tlačí bambuši – vrána k vráně sedá, dutá si dutou hledá. A svazákům z webu oligarchy Lukačoviče začínají taky kapalnět nervíky, když vtípek (pro blbečky jasně označen i smajlíkem) nazvali „lživou kampaní“. Zdá se, že se z pondělí vůbec nepoučili :-))
Vyznamenat Mašíny chce celá 5 koalice s ODS a TOP v čele.
„Tito lidé bojovali proti režimu, který ve vykonstruovaných procesech popravoval lidi, ženy.“
Něčím mě ta věta sere… ono technicky je to asi správně… že já se tu češtinu neučil líp…
Asi to tak nechtěla říct, ale vyznívá to tak, že ženy jsou něco jiného než lidi.
🙂
Veleba v rozhovoru pro PL:
“ Co říci na nedávná slova T. Okamury, že Babiš nemá v druhém kole voleb šanci a že by měl odstoupit a podpořit právě Baštu?
Na to se dá těžko co říct. Uvažujte se mnou. Andrej Babiš šel před jedenácti lety do politiky, založil hnutí ANO, zastával funkci premiéra, byl dlouhé roky dehonestován a vláčen po soudech až nyní pouhé 4 dny před zahájením prezidentských voleb osvobozen, respektive shledán nevinným. Investoval tisíce hodin na cesty za občany po celé České republice. A tak bych mohl pokračovat ve výčtu jeho aktivit ještě dlouho. Určitě to všechno nedělal proto, aby to všechno zahodil a vzdal jenom proto, že si to pan Okamura přeje. Jsem si vědom, že jsem ostrý, ale já a moji kolegové z SPO jsme Tomia Okamuru a jeho způsoby poznali na společné a úspěšné volební kampani do krajských voleb na podzim 2016. Nemám důvod se k tomu vracet, jenom zopakuji, co jsem už několikrát veřejně řekl – Tomio Okamura je nespolehlivý politik a hraje jenom na sebe. V případě jeho výroků, výzev, aby Andrej Babiš odstoupil a podpořil tím Baštu, musím doplnit, že je navíc nedočkavý politik se ztrátou schopnosti racionální politické analýzy. Naopak, Andrej Babiš se stává favoritem číslo jedna a Tomio Okamura táhne SPD tam, kde je nyní ČSSD. Inu kdo chce moc, nemá nic, praví stará lidová moudrost….“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Ja-ho-zazil-a-nechci-se-k-tomu-vracet-Veleba-rozsekl-Babise-a-Bastu-725725
—-
Jinak v rozhovoru mluví o zoufalé situaci v českém zemědělství ve stejném tónu, jako zde již mnohokrát Vidlák…
Mě na tom spíš zaráží ta demonstrace neochoty a neschopnost najít win-win strategie.
Pořád se mi zdá, že Babiš není typ presidentský, nýbrž premiérský. Jeho stylem je mikromanagement a exekutiva. Mně by přišlo nejlogičtější, kdyby skutečně šlo o to se zbavit pětikoalice, aby Babiš přesunul své voliče na Baštu a s ním se dohodl, že společně shodí vládu, vypíšou volby, tam očekávatelně Babiš vyhraje a Bašta mu umete cestičku do premiérského křesla.
Takhle mám dojem, že Babiš se toho, co Bašta hlásá, bojí stejně jako pětikolaboranti a Okamura se zase nejspíš polekal toho, že by Bašta mohl skutečně zabodovat.
Babiš si s Okamurou nevěří a oba mají dobré důvody. A jejich věrní to ještě zesilují.
Babiše rozhodně považuju spíš za část šestikoalice než opozici a Okamuru zase za velkohubou pseudoopozici, která se bojí odpovědnosti a nad 10 procent hlasů by byl po volbách problém. Takže u voleb to taky není tak jednoznačné.
Momentálně se mi to jeví tak, že jak Babiš tak Okamura v podstatě dost předstírají a hrají si svoje hry. U Bašty mám dojem, že v zásadě myslí vážně, co deklaruje, navíc to chce kus odvahy, protože říká věci v mainstreamu zapovězené.
Kdyby vyhrál, byl by v šoku jak Babiš, tak Okamura už jen proto, že by spolu museli začít komunikovat.
Gogo okamžitě na startovní čáře, měla jsem se vsadit. 🙂
„U Bašty mám dojem, že v zásadě myslí vážně, co deklaruje, navíc to chce kus odvahy, protože říká věci v mainstreamu zapovězené.“
Gogo, vy máte fantazii!
Aleno,
některé fóry, které zde prezentuje Gogo, jsou osvěžující, zvláště pro zvrhlíky mého typu.
Jindy s ním docela souhlasím.
(Pokud někdo,někdy a někde před volbami byli kandidáti, pro které nepllatí/ilo, že „dost předstírají a hrají si své hry, pak dejte vědět.
Bude ji asi tolik jako fotbalistů, kteří při zápase nekopou do drahého míče.)
Já jsem, Holube, taky cynik, tak se nedivte, že to Baštovi nevěřím…
Rozhodně je myslí víc vážně, než většina celebrit na podiu zde tolik propagovaných demonstrací.
No, gogo, máte pravdu, ale nemusel jste tím srovnáním nasazovat Baštovi laťku zas až tak nízko.
Důležité je ovšem to slovo VĚTŠINA.
Někteří to evidentně vážně mysleli a mluvili docela rozumně.
Byli jen bohužel v MENŠINĚ.
jo, myslím, že Bašta to bere podobně jako ti co to na podiu mysleli seriozně.
A pokládám za tragedii, že se tyhle skupiny nejspíš nepropojily a nepracují společně.
„Tak hele, Pavel, osobně mi doneseš tu standartu společně s gratulací, nebo ide oznámení na trestní čin hanobenie státního symbolu.“ — Andrej Babiš po inauguraci na prezidenta ČR
Pavel kryje pachatele trestného činu.
A Stohouna budou chystet na komín Hradu namísto standarty hnízdo…to bude zase tááák vtipné. Možná si na to založí ziskovku…
No trošku koukám …. Nicméně obava Zahradila z generála asi nebude jen tak.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02qvFTCXGeNKX4s1jCYbodgTmS2FM1UfpWCuw5HQREiJikVkJUnpyqaBVVycvY7KgMl&id=400970967000022&sfnsn=mo
Jinak se fakt těším až bude po volbách. Už se to tady nedá číst …..
Zahradil také musí překousnout své názory a volit Barbuši a ne generála.
Jako my musíme volit pragmaticky Babiše, a ne srdcem Baštu.
Celá volba srdcem je absolutní nesmysl. Bylo by to možné pouze v situaci, kdy bychom měli 3 vhodné kandidáty. Pokud jsou ale dva kandidáti zlo, jeden to nemůže nikdy vyhrát a jeden problematický ale s šancí tak to je o rozumu ….
Tady furt čtu spekulace zdejších myslitelů. Za sebe říkám že se mi za Babiše žilo dobře, nikdo mi nechtěl zpoplatnit zdravotnictví, nikdo mě nechtěl obrat o úspory.
Za mě jeho vláda dobrý, a těch pár nepříjemnosti spojených s Covidem jsou už na námi … U Vrbětic se posral ale pod americkým tlakem se posrali jinačí kanci …
Navíc mě na něm baví, že má jako miliardář docela slušné sociální cítění …
Takže za mě Babiš úplně bez zaváhání …
Jen tak: Jsou děje, které se projeví až časem …
A některé, co se projeví hned.
Máte plnou pravdu.
Rozhovor Babiš
https://m.youtube.com/watch?v=Le-v0pZfdo8&t=1421s
Karolina Stonjeková stream,
50:35 názor posluchače na Baštu a odpověď Stonjekové
https://m.youtube.com/watch?v=Zfd1EXEcLMQ&t=149s
Ta Karolína Stonjeková má na BAŠTU a Okamuru naprosto stejný názor.
A ještě žertovnou zprávičku OT
Jak se dělá propaganda a vydělává se na hypošky.
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-ukrajinsky-chirurg-vyoperoval-vojakovi-z-hrudi-nevybuchly-granat-40419637
Autor Michael Mlynář.
To, co můžete shlédnout na snímcích, je ZAPALOVAČ onoho „nevybuchlého“ granátu, nikoli granát
samotný. Pochopitelně zdemontovaný z munice, anebo spíše coby pozůstatek vybuchlého granátu.
https://cs.wikipedia.org/wiki/AGS-17
A ještě odkud jsem to sebral.
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&start=15600
No uznejte, není ten svět krásný?
Já bych to nezlehčoval.
Podle mého názoru zachytil obětavý voják granát vlastní hrudí úmyslně, takže po opláchnutí může být vystřelen zpět na nepřítele.
Stačilo pár kapek kolaloky …
Rány, šoky, kuří oka – vše vyléčí Kolaloka!
Prezidentský kandidát.
Ukrajina může vyhrát válku.
https://m.youtube.com/watch?v=MlMOwz-N3nA
Proč pravice Babiše tak nenávidí?
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Proc-pravice-Babise-tak-nenavidi-Miliardar-mluvi-za-ty-dole-to-se-neodpousti-rika-ekonom-Sulc-725670
Inflaci nezpůsobila válka na Ukrajině
https://m.youtube.com/watch?v=G-SW2Z6F89c&pp=QAFIAQ%3D%3D
Mimořádný lidský hnus. Cíl Babiš. V akci řada „demokratů“ a novinářů. Co kdyby šlo o Vaše dítě?
https://m.youtube.com/watch?v=1G8sbPRKQIU
Tak musím uznat, že aspoň umí mluvit. To bohužel ani jeden kandidát alternativy neumí.
Babiš taky mluvit…
Umí
Při očekávatelném průběhu války nevidím problém v tom, že vyhraje Ukrajina nebo že vyhraje Rusko.
Problém vidím v tom, že ani na jedné (tím méně na naší) straněnakonec nezbyde nikdo, kdo by zjistil, kdo vyhrál.
Což do jisté míry opodstatňuje, že vítěz je vyhlášen předem.
Re: dexx
Když to řekl Flanel, tak je to pravda.
Akorát soudruh zapomněl oznámit, kterou válku má zrovna na mysli.
Dnes mne zaujalo:
Vondrák z ANO nechce Babiše prezidentem. OK. Je konzistentní. Překvapivě to jeho práci v ANO neohrožuje. Ale zaujalo mě jeho vysvětlení – že je Babiš člověk z byznysu, spíše exekutivec a od prezidenta očekává, že je spíš mediátor a navíc má (cit.:): „Prezidentská funkce má mít víc filozofický rozměr.“
A koho tedy bude volit? Jene by řekl rektora Zimu. Nebo historika a diplomata Baštu…
Ne, bude volit přeci vojáka – generála Pavla, protože má Vondrák (cit.) „rád věcné uvažování a vyjadřování.“
https://www.novinky.cz/clanek/volby-prezidenta-babise-na-hrad-volit-nebudu-lidi-jako-ja-je-v-ano-hodne-rekl-mistopredseda-hnuti-vondrak-40419676
Tak nevím – jsem jedinej, kdo cítí z těch slov rozpor, když už to nezarazilo redaktora, jenž se ptal?
Jako – ať si Vondrák volí koho chce, máme demokracii – a v ANO se svou preferenci zjevně nemusí bát přiznat, pokud jsou za ním výsledky (zajímala by mě opačná varianta, kdy by třeba poslanec TOP09 veřejně podporoval Babiše…). Jen mne tam prostě zaráží ten rozpor.
To ale není nic neobvyklého. Má vybráno a na toho, koho mu vnucují prostě plácne nějakou hovadinu, ale už se nezajímá, jestli to sedí i na toho vybraného.
To je spíš typické bych řekl.
Lidé si musí udržovat mluvidla v provozuschopném stavu pro případ, že by někdy měli říct něco opravdu důležitého…
A neznám moc politiků, kteří by si dávali dvakrát pozor, jestli nemluví nesmysly. Představte si, kdyby intervieci i interviewovani v TV přemýšleli stejně dlouho, jako mluví.
Vondrák se svým Kolderovským a Bilakovským sklonem by chtěl americké okupanty v Mošnově.
Takže jist bude volit pana jenerála Laudona.
https://www.novarepublika.online/2023/01/muj-zivot-s-babisem
VERY OT:
z diskuze na iDnesu:
„Vláda by mohla v tom případě mohla nařízením rozhodnout, že k prodloužení dočasné ochrany by stačila jen elektronická registrace.“
By mě zajímalo, kolik lidí si vybírá české dávky z bankomatu ve Lvově.
Ještě jich tam zbylo 50 miliónů
Možná dávek, ale Ukrajinců sotva 30.
I to je dost.Nás je jen 10.
Tak podívejte, pane redaktore. Není to tak dlouho, slabých 200 let, kdy jeden šikovný český dělník nebo rolník uživil manželku a deset dvanáct dětí. Jelikož dnes mají české rodiny v průměru sotva dvě děti a pracuje i manželka, i takový blbec jako vy si snadno spočte, že průměrná česká rodina v klidu uživí, ať nežeru, dalších dvacet Ukrajinců.
Nehledě na to, že to tak nějak v reálu už je, byť ne přímo.
Nebuďte škudlil, Martine!
Kdo tvrdí, že by si měl každý Ukrajinec vybírat jen JEDNU dávku?
Dávku musí dostat tam, protože u nás může civil jen jednotlivě.
Dávku z kulometu?
Re: katango
Ne, ze samopalu. Pistolové střelivo je levnější a méně škodí planetě. Pravila to soudružka Gréta.
SONDA DO DUŠE LIBTARDA:
Tak jsem dneska vedl diskuzi se svými vysokoškolsky vzdělanými a převážně sluníčkově zaměřenými kolegy . Patří mezi ně opravdoví intelektuálové, ale také ti, kteří si na ně sice jen hrají, ale rádi se tak vidí.
Bavili jsme se, jak jinak, o volbách.
Danuši moc nevěří. Také v jejich očích se zdiskreditovala, když zjistili, že je „úplně blbá.“
Ostatní kandidáty berou jen jako komparz. Baštu vůbec nereflektují a bohorovně se domnívají, že dostane tak pod 10 %.
Jediný, komu věří je generál. Někteří z nich dokonce zapomněli na to, že ještě před půl rokem jim nebyla po chuti jeho komunistická minulost a vzývali Danuši podobně, jako se vzývá bohyně Khaali v Indiana Jonesovi. Ke generálovi se teď naprosto upli a věří v jeho vítězství (Ne , že by na to statisticky neměl nabito).
Někteří k volbám přistupují čistě uživatelsky a nejeví známky radikality. Pak je tu, ale ona zmíněná frakce, která si na intelektuály jen hraje; třeba proto, že poslali svoje děti do baletu nebo jezdit na koních nebo proto, že se považují za zcestovalé a „viděli přece hodně ze světa.“ Budu jim říkat „intelektuální herci.“
No a právě tato frakce „intelektuálních herců“ vykazuje fakt velké známky radikality.
Od té doby, co soud osvobodil Babiše, tak hledají jakoukoliv skulinku ,která by vysvětlila, jak se to mohlo stát. Ujišťují se ,že je to přece jen anomálie. Další to zase vysvětlují „Totálním úpadkem společnosti“. Jiní zase říkají, že to podmázl a jimi neustále omílaná nezávislá justica najednou podle nich není dost nezávislá. Zkrátka „jsou zděšeni“, podobně jako Miroslava Němcová. Podotýkám, že není náhoda, že „intelektuální herci“ ji mají jako oblíbenou političku a ještě před rokem vykřikovali, že by měla kandidovat na prezidentku (později se upli na Danuši, teď, samozřejmě, na generála).
Ti pragmatičtější z VŠ sluníček, se kterými pracuji se od nás tady na alternativě ve způsobu uvažování zas tolik neliší. Jak říkám, berou to dost uživatelsky. Takže „Anomálii osvobození Babiše“, vysvětlují tím, že : Měl dobré obhájce / Obžaloba byla mizerná / Šlo o dokonalý podvod.
Co si, ale nedokážou vysvětlit je to, proč byl Babiš pozván Macronem a cítí z toho velké nebezpečí pro své favority, protože nedokážou vyhodnoti, jakou to bude mít váhu a co to znamená. Myslím si ,že je to tím, že se jedná o konzumenty mainstreamu, který v těchto lidech ujařmil nebo zcela vymýtil přirozenou hloubavost, takže se nepídí po tom, proč to tak je a odmítají si přiznat některé geopolitické reálie- např. fakt, že Francie není člen NATO a od doby, kdy Austrálie odmítla nákup jejich ponorek a vstoupila do anglosaského paktu, má galský kohout GB+USA+Austr. co vracet.
Takže tolik sonda do sluníčkářské duše, jak to vidím já. Jsou velmi, velmi, VELMI znepokojení….znejistělí a ti jednodušší z nich úplně TEČOU. Přestávají chápat, protože jejich média jim najednou nedokážou vysvětlit, co se to stalo a mozek, zmučený propagandou vymýšlí cokoliv, jen aby nemusel přijmout pravdu.
Je, ale potřeba si dát pozor, protože to je právě to , co některé z nich zmobilizuje k tomu, aby přišli a hodili to generálovi.
A jaké zkušonosti mátě s lidmi opačného názoru vy ostatní tady v diskuzi ??
Francie je členskou zemí Severoatlantické aliance a je jedním ze zakládajících členů Evropské unie a Organizace spojených národů. Je jedním z pěti stálých členů …
Jerome měl zřejmě na mysli neúčast Francie ve vojenských strukturách NATO mezi roky 1966 a 2009. Je otázkou, zda Francouzi svého návratu teď nelitují…
nejsou tam nadlouho, teď co si USA udělaly svoji grupu, kdy Francie ostrouhala s ponorkama, tak to zase jiskří. Ještě začnou obchodovat bez dolaru a bude to jak deja vu
Tou grupou je Aukus.
Stan Borowitz.
Francie nemůže litovat návratu do paktu NATO.Na samostatnou obranou činnost nesmí ani pomyslet,je na tom podobně jak Německo.Napadlo někoho,co by to znamenalo,kdyby jel do Německa?.Takhle je to úplně stejné,důvod je EU a poslouchat.O nějakém úmyslu jednat o míru na Ukrajině,bez požehnání USA,ať zapomenou,je ale možné,že Macron je lepší loutka,než Scholz.
Zkušenost se sluníčkovým okolím podobná. Tak se jim do toho s úsměvem snažím hodit vidle, poukazuji na Danuši a jejích 200 mega ,které vyinkasovali na studentech- dobře to řekl Zima, universita obdržela 25% a agentura 75%- to jako fakt ?? Zdá se že to bylo podobně jako u lékových studií, ofiko něco a zbytek na smlouvu vedle. No a kdo asi inkasoval ?? Otázka za 10 bodů. A připomenu, že z Babiše se vyvraceli kvůli 50 mega, které on ještě ke všemu vrátil. U generála připomenu, že bude v hledáčku dvou tajných služeb, jistě CIA a velmi pravděpodobně GRU nebo jak se teď jmenuje. Pokud měl studovat na vojenského špiona, jistě ho měli tehdy ještě Sověti v merku. Což by nakonec nemuselo být špatné, protože, kdyby chtěl vyhlásit Rusku válku, tak by ho mohla jedna strana přidržet. Tak alespoň dosáhnu překvapených obličejů, když nic jiného.
Jo a k Vidlákovo článku-dle mého Hilšer dobrovolně neodstoupí, neb prachy pro jeho ministranu, už si to vyzkoušel a funguje to. To by ho musel někdo přimáčknout- a pozor slyšela jsem ,že prý ho chtějí volit medici- svatá prostoto, ale já už se ničemu nedivím.
A ještě k Vidlákovi, moc hezký jeho dnešní rozhovor na PL, zejména závěr jsem si užívala převelice.
A povedal si kolegom, že Pavel je taká česká obdoba Putina ??
Ptali jste se na řetězáky.
Zrovna mi jeden takový přišel.
Předmět: PROSÍM, OPRAVDU POŠLI DÁL!
DOTAZ pro všechna média, redaktory a ČT:
„Kam se vytratily grilovací
metody redaktorů ČT?“
Kdy se ČT zeptá Fialy na protiústavní poslanecké kluby koaličních slepenců?
Kdy se ho zeptá na milionové dotace, které tekly do jeho
neziskovky za plky o Barmě a na teplé místečko
pro svého synáčka v této špinavé díře?
Proč se ho nezeptá na jeho stranického kámoše Novotného z Řeporyjí, který zastává funkci starosty, přestože je několikrát trestně stíhaný a dvakrát odsouzený?
Kdy se ho zeptá na dalšího stranického kolegu Langa, který zůstává rovněž ve funkci starosty, přestože veřejně vybízí k podřezání prezidenta Zemana?
Proč si ČT nepozve ministra spravedlnosti, profláknutého vrchního mafiána don Pabla Blažka, a nezeptá se ho na jeho trestní stíhání v řadě kauz, které justiční mafie ani nestačila zametat pod koberec?
Bude se ČT ptát Jurečky na jeho obří střet zájmů, když žádal a přijímal dotace jako ministr zemědělství pro svoji firmu, kterou pak na honem rychle jakože přepsal na svoji ženu?
Proč si nepozve Stanjuru, který se svým technickým vzděláním zcela mimo svůj obor zastává post ministra financí a nezeptá se ho, jak to bylo, když v roli primátora Opavy získával dotace pro firmu Eskon,
v níž měl třetinový podíl? A jak je to – podobně jako u Jurečky – s jeho náhlým převedením na svou ženu?
Dalších otázek, na které by měli občané naší země znát odpověď, je na tisíc. A je ticho po pěšině.
Proč ČT tak tiše a trapně našlapuje okolo skutečných grázlů a proč se naopak snaží udělat grázly ze slušných zákonodárců?
A kdy začne ČT a její špiclové pátrat, zda nastupující vládní činitelé mají vůbec vzdělání, jakým se honosí, a jak je to s jejich diplomovou prací?
Kam se poděla ta hysterie a jakože spravedlivý ryk redaktorů ČT za bezúhonnost všech, kteří mají usednout do vládních křesel?
Nezlobte se na mne, ale pokud je snad stále ještě někdo z občanů naší země přesvědčený o vyváženém férovém a nezávislém zpravodajství naší veřejnoprávní televize,
měl by vyhledat lékaře.
Miroslav Franc 604 228 540
— http://klikni0.tiscali.cz
Díky Targusi! Tohle je vůbec první řetězový email, který se mi dostal do ruky. Čestné pionýrské. Už jsem myslel, že zemřu a ani neuvidím, jak vypadají. Je to asi tím, že já skoro s nikým nemailuji …
Re: Yoker
Si nemejlujete /ganc-uplně-vubec-cype/ a pak se divíte, že jste furt škaredý a starý.
Musíte být chytrý, progresívní, bystrý, mladý, krásný a tak všelijak podobně!!!
A to je naposledy, co jsem vám poradil ZDARMA!!!
(-:
Ale pozor, pokud budete mladý a krásný, bude to Váš největší hendikep.
…protože co nejdříve budete muset být spíš „mladé a krásně neutrum…“. Mužský rod? No, fuj! 🙂
Bingo, já taky ještě žádný nedostala, navíc ti nejchytřejší z chytrých vždy o takových mailech hovoří s ošklivostí, že ti popletení a trochu dementní důchodci si přeposílají hlouposti. A nabádají mladé a ideově pevné, aby na ty poplety dohlédli. No tady ty otázky za mě sedí, takže pokud i jiné řetězové maily jsou podobné, tak potom chápu, že ty s jediným správným názorem plaší.
Stane se krádež presidentské zástavy tématem některé „superdebaty“ ?
Stojí, stojí voli
na volebním poli,
hádají se, koho zvolit
na vedoucí roli.
Slyšelo je tele,
prohlásilo směle:
„Zvolíme si velevola,
ať nám kráčí v čele!“
Výstižné. Ale holt co naděláme.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Proc-pravice-Babise-tak-nenavidi-Miliardar-mluvi-za-ty-dole-to-se-neodpousti-rika-ekonom-Sulc-725670
Na ochutnávku z rozhovoru poslední odstavec:
Ale také se může stát, že některý z těch uchazečů tak oslovil veřejnost, že mu voliči dali více než 50 procent hlasů, a žádné druhé kolo se tak už konat nemusí. Vůbec bych se nedivil, a to je ta moje „idiotská prognóza“, kdyby volby skončily v prvním kole tak, že Babiš bude mít přes 50 procent, a celé volby skončí. To by bylo kyselých obličejů těch manipulátorů, co roztáčejí Čapí hnízdo už tolikátým rokem.
Ano, přiznám se, že to byl i můj sen. Rozlynul se po přečtení těchto diskuzí. Jsme připraveni opět utrpět porážku. Dobře nám tak.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/01/11/nejen-germanicova-sophiina-volba/
Určitě bychom zvládli naházet přes 50 procent i Pavlovi. A určitě by měli někteří kyselé ksichty .. ale kyselé ksichty nejsou cílem, nebo ano?
Měli bychom volit toho, kdo bude brzdit neobolševický progresivismus, teror proti svobodě slova a likvidaci ČR – třeba i milostmi a vhodným výběrem ústavních soudců.
Tuhle kombinaci splňuje jen jeden uchazeč a ten je největším trnem v oku právě těm, co předstírali na demoškách zapálenost pro demise, opouštění Lipské burzy a další věci, které právě tento kandidát prohlásil, že bude hájit. Chtělo by se napsat, že jsou to paradoxy, ale nejsou. Ty demošky měly z hlediska organizátorů jiný cíl než plnění těch hesel. A uvidí se, jak to je s těmi pod podiem.
Aneb sliby nezarmoutíš…