Poslední týden chováme prase na čisté podestýlce. Krmíme ho vlákninou, aby mělo střeva v co nejlepším stavu. Zajistíme mu dostatek vody a co nejméně stresu. V den zabíjačky se ho snažíme co nejméně vyvést z míry neobvyklou činností a snažíme se, aby do poslední chvíle nevědělo, co přijde. Vykrvovací vpich provádíme bezprostředně po omráčení…
Tak tato řeznická doporučení jsme poněkud nesplnili. V posledním týdnu naopak udržujeme všechny poslance z Pětikolky v patřičném napětí. Všichni vědí, že bude volební zabíjačka a jsou patřičně nervózní, jak to dopadne. Výzva, nevolit kandidáty Pětikolky, je úplně všude. Vědí to. Teď už jen doufají, že dopad nebude zase tak velký.
Já vím, že mi to neuvěříte, ale dneska jsem mluvil s jedním místostarostou od STAN. Odkudsi ze západních Čech. Ptal se mě, zda bych o něm napsal článek, že se distancuje od své strany. Doufá, že by mu to mohlo zachránit místo na radnici. Je tam už tři volební období, lidi ho mají rádi, on sám čte dlouhodobě Kydy a ke Starostům se už dávno dostal jako slepý k houslím, kdy se ještě nevědělo, co jsou zač. Byl by ochoten se jednoznačně identifikovat.
Shodli jsme se na tom, že by jeho političtí kolegové řvali jak to píchlé prase a udělali by mu ze života peklo, ale nejspíš by neměl problém dostat nabídku od těch nových a mladých sekáčů. Za tu odvahu, říct na celou republiku, že jeho předseda je škůdce národa. Celkem logicky se rozhodl raději mlčet.
Vůbec se mu nedivím, my tady v té naší demogracyji máme tak vysokou politickou kulturu, že by mu něco takového mohlo zničit nejen politickou kariéru, ale také rodinu. Tohle by si užila i celá řada novinářských hyen a manuály, jak zlikvidovat člověka, ty se teď předvádějí na Vrábelovi. Takže si to nakonec rozmyslel. Je lepší přijít o místo na radnici, než si podělat život.
Ale Vítku… jsou tam… Vědí, že na ně dojde. Kvůli tobě!
Mňo a my si dneska dáme pokyny, jak se taková politická zabijačka v praxi udělá.
Zaprvé tak nějak předpokládám, že když čtete zde na Kydech moje sáhodlouhé výplody, komentujete je, dáváte jim lajky a sdílíte je, tak máte také přehled o situaci ve vaší obci, kde budete volit. U senátních obvodů to bude horší, protože volby do senátu jaksi nemívají hojnou účast. Ale obzvlášť vy, co jste v senátních obvodech, kde se letos volí, vy prostě volit musíte. Sestřelení senátoři je totiž budou bolet ještě mnohem víc. Do toho se dává dost peněz i času, také prebendy jsou podstatně větší a je to teplé místečko opravdu nadlouho. Za šest let v senátorském křesle dokážete třeba i zničit Škodovku v Číně. Zdravíme Vystrčila. Ten prostě nesmí obhájit za žádnou cenu.
Dávejte si pozor a řádně si to projděte – leckde se kandiduje za Pětikolku pod různými místními hlavičkami a zdánlivě neškodnými názvy. Ani tohle jim nesmí pomoci. Jakmile někde bude jen stín podezření na Modroptáky, lístek zmuchlat, zahodit, spálit.
Já ještě do pátku podpořím nějaká konkrétní jména, především pro volby do senátu, ale teď říkám rovnou, že vy jste tam doma a vy víte asi tak stokrát líp než Vidlák, jaké jsou šance kandidátů, tím pádem víte mnohem lépe než já, co je a co není reálné. Moje doporučení si přečtěte, ale zacházejte s ním velice opatrně.
Hlavní je, aby váš hlas v komunálkách nepropadl. Protože jinak je to stejné jako ve volbách do sněmovny – pokud zvolíte někoho, kdo se nedostane, o váš hlas se podělí ti, kteří se dostali. A pětikolka všude bude mít nějaké voličské jádro, které jim to hodí, i kdyby Fiala mluvil o demolici české státnosti na plnou hubu. Kandidátky pětikolky musejí být přečísleny jinými kandidátkami a tak je důležité, jim nepomáhat volbou stran, které nemají šanci uspět.
Hlavně nenechat propadnout hlas.
Obecně bych to viděl jednoduše – kde můžete, tam to hoďte SPD. Ti mají kandidátek hodně, leckde je mají dohromady i s Trikolorou a dalšími menšími stranami. SPD jsou zavedení, program mají pořád stejný, takřka každý, kdo v naší republice mezi politiky za něco stál, měl trochu odvahy a nesklonil koleno před EU, ten nakonec skončil u Okamury… to také o něčem svědčí. Volbou SPD se zároveň vyhnete volbě různých místních břídilů, kteří si udělali kandidátku a už se cítí být mistry světa.
Hele, jak se tváří Okamura, to všichni víte ne? Představte si ten jeho úsměv, jak bude chodit příští týden po sněmovně a vyjadřovat Fialovi upřímnou soustrast…
Kde není SPD nebo kde si nebudete jistí s preferencemi jiných stran, tam to hoďte hnutí ANO. Pochybuju, že by se kdekoliv v republice kandidátka ANO nedostala do zastupitelstva. Spolehlivě nepropadlý hlas. Já vím, že někomu se z toho budou prsty u nohou zatínat v pěst, že Veľkému Bociánovi to nelze hodit ani náhodou, ale nezapomeňte, že v těchto volbách máme jako hlavní úkol, k smrti vyděsit Fialu, Rakušana, Jurečku, Pekarovou a Bartoše. Máme za úkol jim vyrobit tisíce a tisíce naštvaných spolustraníků. To je nejdůležitější. A že ANO v komunálu přidáte pár procent? Co už… Navíc vidět Fialu, jak mu Babiš vyjadřuje soustrast hned po Okamurovi… to za to stojí ne? Berte to jako malou pomstu za ty televizní projevy, kde se nám derniér vysmívá do očí.
Jděte na jistotu, nenechte propadnout hlas a nevolte Pětikolku. Nezapomeňte, že starosta vám levnou energii nezařídí a pracovní místa vám také nezachrání. Maximálně vám lépe zorganizuje frontu na chudinskou polívku. A všichni ti pětikoaliční komunální kandidáti musejí vědět, že to projeli kvůli svým předsedům.
Stejně to musí dopadnout i ve všech sedmadvaceti senátních obvodech. Tady můžeme dosáhnout ještě mnohem většího triumfu, protože volební účast bývá ubohá. Pokud všichni přijdete i k senátním volbám, můžete úplně přeházet pořadí a z favoritů udělat nýmandy.
Ale specifika této volby si zaslouží svůj vlastní článek.
Zítra.
A teď si všichni vzpomeňte na nějakého dlouholetého nevoliče mezi svými kamarády, běžte za ním a dostaňte ho k volbám. Ať mu nepropadne hlas a ať nevolí pětikolku. Každý nevolič na naší straně, který teď volit půjde, je cenný. Ten mění celkovou bilanci. Každé procento vyšší volební účasti, které bude směřovat mimo Pětikolku, je důležité, protože sníží sílu tvrdého jádra jejich voličů.
Takže asi jediná reálná cesta jak teď srazit Pětikolku je Ano a SPD, z toho hlas pro ANO bude v mnoha případech účinnější. To mě dostává dost do „deprese“. Kde berete jistotu, že ANO nepojede ve stejném směru jako Pětikolka, viz, co předváděli za Covidismu? Já už tady nechci vládu huhlavýho Bureše, třetí návrat Vojtěcha a podobný exoty… A to pak půjdeme demonstrovat a budeme příště volit modrý ptáky? Popravdě ani SPD bych si nebyl tak jistý, že by u koryta neotočili… Rád bych, aby mě někdo pozitivně motivoval.
🙂 To neřešte viz Bobošíková
„Čeští europoslanci z řad KDU-ČSL, STAN a Pirátů hlasovali pro usnesení, že Maďarsko již není čistou demokracií, ale spíše volební autokracií.
„A pozor! Pro hlasovali také europoslanci hnutí ANO,“ upozornila Bobošíková. „Že by se Viktor Orbán hodil Babišovi jen jako maskot před volbami, když ho přijel podpořit na Ústecko?“ zeptala se.“
Ještě doplním.
Proti hlasovali i Svobodovi kolegové u lidovců Michaela Šojdrová a Tomáš Zdechovský, dále zástupci ODS Evžen Tošenovský, Jiří Payne (Strana svobodných občanů), Jan Keller (za ČSSD), komunisté Jaromír Kohlíček, Kateřina Konečná a Jiří Maštálka.
Pro zahájení řízení se naopak vyslovili členové klubu evropských liberálů, zvolení za ANO: Dita Charanzová, Martina Dlabajová, Petr Ježek a Pavel Telička, jakož i Stanislav Polčák (Starostové a nezávislí), poslanci za TOP 09, Jiří Pospíšil a Jaromír Štětina a z řad socialistů Miroslav Poche.
Europoslanec za TOP 09 Luděk Niedermayer považuje dnešní hlasování, kterým EP vyvinul tlak na Maďarsko, za správné.
To jste si nějak popletl termín hlasování. Řada Vámi uváděných osob už poslanci EP není.
Omluva máte pravdu – oprava
Jak hlasovali přítomní čeští europoslanci
Pro přijetí rezoluce:
Hnutí ANO – Dita Charanzová, Martina Dlabajová, Martin Hlaváček
TOP09/STAN – Luděk Niedermayer a Stanislav Polčák
Piráti – Marcel Kolaja, Markéta Gregorová, Mikuláš Peksa
KDU-ČSL – Tomáš Zdechovský, Michaela Šojdrová
NEZAŘAZENÍ – Radka Maxová
Proti přijetí rezoluce:
ODS – Jan Zahradil, Alexandr Vondra
SPD – Hynek Blaško, Ivan David
Zdrželi se:
ODS – Evžen Tošenovský, Veronika Vrecionová
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-madarsko-uz-neni-demokracie-shodli-se-europoslanci-40408798
Dita Charanzová, Martina Dlabajová, Martin Hlaváček.
Ti už nemají s ANO nic společného. Stejně jako Ďourová. ANO použili jako výtah ke korytu. A teď jsou tam za jen sebe …
Jestli něco Ježibabišovi neodpustím, tak je to ta sestava v EP, co tam poslal.
jedním slovem – EKLHAFT.
To jste mě moc nepovzbudil :). Jj, o té volební autokracii jsem už slyšel a teda nestačil jsem se divit… V tomhle blázinci mi přijde, že nejpravicovější jsou snad komunisti… Mě snad potěší jen to, pokud se fakt povede vystrčit Vystrčila, to by mi udělalo fakt radost v té vší marnosti.
Těžko vás motivovat, cítíme to stejně.
Ba ne, Okamura se neotočí , byl tak dlouho ostrakizován,že nemůže. Takže já mu věřím, Babišovi ne.
Aspenisté to s námi zcela jistě dobře nemyslí. Ale nejsou v Ano všichni aspenisté.
Pane Hnidopich.
Naprosto souhlasim.
Mimochodom , to je vseobecne problem dnesnej doby, ze vacsina je furt PROTI niecomu, ale ma problem sa zjednotit na tom, byt ZA nieco. A potom sa v tom boji PROTI niecomu spaja aj s diablom a vysledkom je, ze musia byt zase PROTI niecomu inemu.
Zahradníku, to je kňučení… „motivujte mě“???
Šmarjá, volte tak, aby váš hlas nepropadl, a nedávejte to pětikolce. Záruku za kandidáty tu nedostanete, ale tu jste doposud taky neměl, nebo ano?
Však já volit půjdu o to nejde, ale ANO to u nás prostě nehodím protože toho člověka znám osobně. Nejspíš můj hlas bude opět mezi těmi propadlými, ale pro mě je asi důležitější si zachovat nějakou hrdost. V našem městě máme spolek nepolitiků, který má snad i nějakou šanci se tam dostat a do senátu se za Nielsena nemusím rozhodně stydět, tomu to hodím fakt rád.
Kdyby si všichni zachovali hrdost, bude tam 5 hrůza s Fyjalláhem, do důchodu.
Vzdyt ANO uz delalo to same, co petikolka, jen doma v mediich tvdilo, ze to nedelalo. To Fiala ma alespon koule to priznat 🙂 Za me ANO naprosto neprichazi do uvahy, ani nahodou, staci se podivat, jak hlasuji jeho europoslaci a vzpomenout na babisoviny z posledni doby. Era Babise skoncila, neverim mu ani nos mezi ocima.
Přihořívá!
Putin vyhlásil částečnou mobilizaci…
https://m.youtube.com/watch?v=wgu-WKE1ZnM
Já bych z toho až takovou radost neměl.
Jestliže se náš svět řítil do prdele, tak teď to bude ještě s forsáží.
A je to jenom krůček k tomu, jestli někomu rupnou nervy, nebo nějakou chybou, zmáčknout magické resetovací tlačítko.
Však jsme v Evropě. Pro USA jsme kolaterální ztráty.
https://meduza.io/news/2022/09/21/desyatki-tysyach-chelovek-podpisali-petitsiyu-protiv-mobilizatsii-v-rossii
Umíte rusky, dexxi?
Muj prekladac umi:
Petici proti mobilizaci v Rusku, která byla spuštěna na webu Change.org, podepsaly desítky tisíc lidí.
Ja ji taky podepsal :), a muze to udelat kdokoli odkudkoli, staci zadat vymyslene jmeno prijmeni a email – umite myslet?
Referent Péťa zase vystartoval, dal si dokonce číslo! 🙂
A petici za vyjmutí západu z jejich konfliktu jste taky podepsal?
Pokuď vím, tak zbrojíte, až si od huby odtrhujete
Pro ws :
A proč bych tu petici měl, doprdele, podepisovat? A ještě pod vymyšleným jménem a mailem?
Já přece nejsem Rus, nemám s RF nic společného.
Krom jiného, považuju VVP za dobrého presidenta a nejlepšího vůdce národa, jakého kdy Rusko mělo. Proč bych se tedy měl, byť jen podpisově, montovat do jejich mobilizace?
Jebe Vám už, ze všech těch sociálních sítí a internetů?
Stále to platí a platit bude – aktivní blb je horší, než třídní nepřítel.
No dobrá,
* vidličkou hrob nevykopu
* proto je nutné naše sepsané potřeby doručit jim vidličkou do jejich falešných blyštivých úst.
* 1. při volbách volit okamžitě naše potřeby současné, ale hlavně budoucí
* 2. kdo může, jít na Václavák
* 3. protože na demisi nepřistoupí, jako první krok vyhodit Kavky do pryč
* 4. sestavovat průběžně co je třeba, snažit se zajistit energie přímo u zdrojů, zajistit, aby naše zdroje
( elektřina ) byly k dispozici naší republice – vytvořit nový ČEZ pracující ve prospěch republiky, nikoliv akcionářů.
* 5. informovat lidi, upozorňovat, kde informace najdou
* 6. průběžně sepisovat naše potřeby, postupy, jak jich dosáhnout s oslabenými financemi, zdroji,…
*. 7 nedopustit zvrtnutí
A nyní underground:
Je třeba velmi vážně vzít v úvahu, že každý člověk, který zabíjí, neskutečně zhrubne, jen o tom neví.
Takže opatrně, velmi, velmi opatrně s tím, pokud to není nutné.
Ano, i když jim „zabíjíme“ jen jejich ambice, oni zvlčí. Dofejme, že my ale ne….
matko, když už jste zmínila ten ČEZ :
Je to krásný příklad mediální manipulace.
Původně to přece byly/jsou České Energetické Závody a.s.. Ale ti zatracení, zelení mediální zmrdi (pardon), už vymysleli „Čistá Energie Zítřka“.
Jeden přesně takový, čistý zítřejší energetik, občas chodí agitovat i sem.
Ta mediální manipulace lidmi, je slyšet už skoro každou půlhodinu, například na takzvaném slušném RockRádiu, které je taky dobře zblblé, jen co je pravda.
Když ještě tu síť kmitočtů využívalo zlínské rádio RockMax, tak se jako skuteční rockeři, do politiky skoro nemontovali. Proto byli vystřídáni tímhle aktuálním, „slušným“ Rock Rádiem. Z jejich webu je skutečnému rockerovi leda na blití.
To mi současně připomíná, že zbavit se zemských škůdců a vlastizrádců na Kavčích horách, bude velmi těžké.
Mám tam člověka a proto vím, že jedou aktuální politický kurs, nepřipustí sebemenší odchylky od něj – a míní se ho držet pevněji, než hovno košile. Kdo uhnul nebo uhne, sebeméně či jenom náznakem vlastního názoru, bude odejit. Všimla jste si, kolik lidí odtamtud odešlo za posledního 2,5 roku?
A pamatujete se, jak dlouho v roce 1989 trvalo, než televize otočila?
bubububu …
Podle šéfa české diplomacie by referenda o připojení k Rusku představovala „flagrantní porušení mezinárodního práva“, za které musí Moskva nést důsledky. Podle Lipavského se jedná jen o další pokus „ilegálně anektovat“ ukrajinské území, podobně jako se to stalo v případě Krymu v roce 2014. „Pseudoreferenda nikdy neuznáme,“ napsal Lipavský.
Jak vznikla Republika Československá?
Jak vznikla Česká Republika?
Vy mne udivujete – myslíte si, že to snad Lipavský ví???
Tady jde o to, jak vzniklo Kosovo.
Když se v USA chce, jde to hrubým násilím a i bez referenda.
Přitom Kosovo je historické, srbské území. Kolébka státu.
Východní UA je také historické území – ale naposledy Ruska.
Zvláště, když jsou benefitem uhelné doly a na barevné kovy, taky.
A pro Krvavou Madlu kosovský telefonní operátor, tehdy za 400 000 000 $.
A pro vojáky největší základna v Evropě.
Pořád stejný vzorec. My vám zbraně, masakrujte našeho nepřítele a vyčistěte si zemi.
My shrábnem aktiva.
tym ze ju uznali mocnosti a vacsina statov sveta. Ked ta neuznaju ostatni, neexistujes. Referendum sem alebo tam.
Odhliadnuc od toho, ze ako sa asi hlasuje pod hlavnami pusiek…
https://ex-browser.gulas.sme.sk/upload/posts/1/15/152211/large/a8a62083463c30f04713c8be81b5fb7c.jpg
Hezký Photoshop.
Území se stanou součástí Ruské Federace a Rusům bude fuck, co si o tom myslí USA a EU.
A názor ministra zahraničí Protektorátu Böhmen und Mähren, pardon České republiky, nikoho nezajímá.
Navíc většina států světa za západ nekope, viz poslední hlasování V OSN.
Zdravím do trotlí kanceláře. (Vysvětlivka: troll-proruský, trotl-proamerický).
obrazok z humoristickej stranky mal len podciarknut a prehane vizualizovat ako prebieha referendum v case vojny
este by ste si mali precitat aj ake otazky napr. boli v referende na Kryme. Mozno by ste pochopili, ze iny vysledok ani nemohol byt. Ale vy radsej zostanete trollom.
a ktore posledne hlasovanie mate na mysli?
V marci odsudilo 141 krajin invaziu na Ukrajinu (proti 5, zdrzalo sa 35)
V aprili 93 krajin hlasovalo za vylucenie Ruska z organu pre ludske prava. 24 proti, 58 sa zdrzalo.
101 krajin hlasovalo za to, aby Zelenskyj mohol vystupit pocas aktualneho zasadnutia valneho zhromazdenia. 7 proti, 19 sa zdrzalo.
Pro jelito od Boba posilam obrazky z voleb v Iraku.
Jak rekl jeden americky mirotvorce, je to „bastion demokracie“
https://english.almayadeen.net/news/politics/iraq:-thousand-security-personnel-to-provide-security-during
https://diyaruna.com/en_GB/articles/cnmi_di/features/2018/05/11/feature-01
ps. kdyby vam dal vas sef ted par facek, za tupy trolling, tak mu reknete, ze tohle karikatury nejsou.
ako sme sa zase dostali k acohentizmu s irakom?
ale nevadi, presne rovnake fotky ako z krymu.
https://www.youtube.com/watch?v=XGnliHHQH3o
Az na to, ze krymske referendum malo dve otazky veduce k skoro tomu istemu vysledku.
https://time.com/16318/ukraine-crimea-referendum-russia/
pre jednoduchsich vizualne to iste:
https://khpg.org/files/img/1526590274.jpg
Copak copak, Irak vam nevoni?
To uz asi tech 1,200 000 mrtvych obzivlo.
Kolikpak lidi zemrelo na tom vasem Krymu?
To jsou totiz ta nejdulezitejsi cisla, kterymi se ale v zajmu humanismu a demokracie verchuska vubec nechlubi.
Nedivim se, s vysledny takove humanitarni rezniciny by byl spokojen i Hess.
a dokedy maju Ukrajinci Rusom ustupovat? Maju sa vzdat aj celeho vychodu, len aby nikto dalsi neumrel? Aj celeho juhu? Alebo celej krajiny? Mozno. Ale je to ICH rozhodnutie. Ale zabijaju ich Rusi…
A keby sa rozhodli inak, kto by bol dalsi na rade?
A neviem, kde beriete svoje cisla, ale tie su riadne prehnane. A neviem ani kde beriete istotu, ze obhajujem irak. Nie neobhajujem. Ale aky zmysle ma porovnavanie? Resp. s akym cielom porovnavate? Aj Irak bola chyba a zlo. Ale co to ma spolocne s Ruskom? Rusko tu chcel byt moralny ochranca svetoveho mieru a rozputa v europe takuto vojnu? dokonca proti vlastnemu narodu (tak to predsa prezentuju).
Off Topic:
Šojgu hovořil o ztrátách ruské armády během speciální operace.
„Od počátku SVO zemřelo v ozbrojených silách RF 5937 lidí,“ uvedl ministr. Z celkového počtu raněných v ozbrojených silách RF se 90 % vrátilo do služby, poznamenal Šojgu.
– v počáteční fázi války byl počet ozbrojených sil Ukrajiny asi 200 tisíc, od té doby se Ukrajině podařilo zmobilizovat asi 300 tisíc lidí.
– ztráta Ukrajiny – asi 60 tisíc zabitých vojáků a asi 40 tisíc zraněných, uvádí Šojgu. Rusko podle něj ztratilo 5937 lidí.
– Podle něj se „západní velení“ nachází v Kyjevě. Nyní je na Ukrajině asi tisícovka západních instruktorů a „žoldáků“.
– asi 70 vojenských a více než 200 civilních satelitů – celá skupina NATO – pracuje v zájmu Ukrajiny.
ak Rusi stratili len 5937 vojakov, naco potrebuju mobilizovat 300.000 kvoli trojdnovej specialnej vojenskej operacii?
Nekrmit!
netreba, staci sa zamysliet.
Vladimir Putin ohlásil v Rusku čiastočnú mobilizáciu. „V záujme ochrany našej vlasti a jej celistvosti považujem za potrebné podporiť čiastočnú mobilizáciu,“ povedal v mimoriadnom prejave.
Niekto na Rusov utoci? Ved sankcie nefunguju a Rusko prekvita. Nejako mi to nejde do hlavy. A zjavne aj inym:
„Rusi vykupili všetky letenky na 21. septembra do Istanbulu a Jerevanu“
https://censor.net/ua/news/3368585/rosiyany_rozkupyly_usi_kvytky_do_turechchyny_virmeniyi_ta_gruziyi_odrazu_pislya_vystupu_putina_rosiyiski
Ironie je zcela namístě a podobně se ptají i Rusové. Na druhé straně je tu evidentní fakt rozpoutání konfliktu mezi USA a Ruskem ze strany USA, který nejspíš přešel hranici možného odložení. Takže Rusové se nakonec budou muset rozhodnout, jestli jít do boje za Rusko i pod vedením mamlasů a doufat, že situace vynutí racionální kroky, nebo riskovat rozpad, občanskou válku a v podstatě zotročení.
Jestli to nechápete, zkuste si představit situaci, ve které Čína dělá konference o budoucím uspořádání oblastí v někdejších USA, provedla puč v Kanadě, ovládá jejich armádu a žene Kanaďany do války proti USA.
az na to, ze puc na ukrajine nespravili USA ale sami Ukrajinci, ked ich vtedajsia vlada oklamala a otocila svoje dovtedajsie zahranicne ambicie a Ukrajinci bojuju za vlastnu zem a nie preto, ze ich USA do toho zenu. Takze ten vas priklad s cinou trosku moc pokulhava, ne?
Tak, jak budete volit, Kajo? Abychom se drželi tématu článku…
volte ZA svoje hodnoty, ZA konkretny program. nie proti niecomu.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-komunalni-volebni-kalkulacka-2022-koho-volit-213918
Tak to jste Kajo hodně mimo, jestli netušíte, co dělaly USA na Ukrajině minimálně od roku 2014 a co třeba říkala paní Nuland o roli USA.
Podobně, jako právem ironizujete debilní propagandu Kremlu, budete muset asi snést ironii na debilitu svoji vlastní, pokud takhle selháváte v práci s daty a papouškujete propagandu Lipavsko-Bidenovskou.
myslel som, ze ste tu proti dvojakemu metru
a co delali USA na Ukrajine od roku 2014?
a co delalo Rusko na Ukrajine od roku 2014?
to ste vazne presvedceny o tom, ze USA zorganizuju zo dna na den puc, len preto, ze Ukrajinsky prezident sa vzda snahy o priblizovanie k EU? To sa mozete potom sam seba opytat, kto organizuje 100.000ve zhromazdenie na Vaclavaku. A preco by niecoho takeho mali byt schopni iba Cesi a Ukrajinci nie.
Tych ruskych zelenych „turistov“ bolo vidiet. Preco nebolo vidiet tych americkych? Aj o tych ruskych turistoch rusi klamali. Klamu o vsetkom. Aj o majdane.
USA sa o svojej podpore Ukrajine netaji.
Organizovali puč a směřování Ukrajiny dlouhodobě, jak správně píšete, netajili se spoustou věcí. Tak proč se tak divíte?
Kdyby to proběhlo stejně s Kanadou a Čínou, USA by reagovaly mnohem dřív a mnohem krvavěji.
Ukrajina bola odmietnuta NATOm uz v 2008. Co tam dlhodobo americania organizovali?
skor ma zaujima to, cim sa nechvalia rusi.
Tak to prostě sledujte, naučte se jazyky, kterými se tam mluví, čtěte Ústavy a zákony a udělejte si vlastní obrázek.
Víte Kajo [cenzurováno], ale pořád ťukáte do klávesnice. Tož pokračujte, místa na kokotiny je tu dost a Zakladatel taky nespí – a pokud přitvrdíte, bude místa ještě víc.
zakladatel ma sam pozval, takze by som sa neobaval.
nikomu tu nenadavam, snazim sa normalne diskutovat.
rozumiem sice, ze vam tu narusam bublinu, ale ked ste taki presvedceni o vlastnej neomylnosti, tak by vam to nemalo robit problem, ci? vsimam si ale dost casto, ze ked dojdu argumenty, dochadza trpezlivost a zacnu nadavky a vyhrazanie sa.
ak vidite kokotinu, kludne ma na nu upozornite, rad sa opravim.
Mám na „Kaja“ dotaz :
Takže těch 5 miliard dolarů, o kterých mluvila a opakovaně potvrdila Nulandová už v roce 2015, necelý rok po Majdanu, těch 5G USD, šlo výhradně do civilní infrastruktury, ano?
Naprosto všude, třeba i v těch nejzapadlejších dírách okolo Žytomyru, jsou už natažené trubky s pitnou vodou, kanalizace, všude je zavedená elektrika, plyn a jsou vyasfaltované všechny důležité silnice, ano?
Za takový balík prachů, by tedy mělo.
Pokud není, tak vás prosím o vysvětlení, co s tolika prachama ukravínci udělali.
ale ved ani tu nie je treba o niecom spekulovat a konspirovat. samozrejme, ze tie peniaze isli aj do vyzbroje. ved na vychode krajiny zuril vojnovy konflikt a rusky vojaci sa premavali po krajine.
Tak co mali ukrajinci nakupovat holubice mieru?
inak, asfaltovych ciest, kanalizacie, vodovodov, keramickych toaliet je na ukrajine urcite viac ako v mocnom a bohatom rusku.
Těch 5 giga tam šlo do roku 2014
aha, ano. od roku 1991. Cize 5 miliard pocas 23 rokov. no kolko je to v priemere na rok?
mimochodom, len pre porovnanie – ceska republika mala cisty prijem z europskych fondov v prepocte 7 miliard dolarov len za roky 2020 a 2021. a celkovo od roku 2004 skoro 30 miliard dolarov.
https://www.mfcr.cz/cs/aktualne/tiskove-zpravy/2022/cista-pozice-cr-vuci-eu-dosahla-v-roce-2-46333/
a co jako?
Nechte Kaju být, buď je trotl, nebo naivka. Pokud to druhé, tak „… Blahoslavení chudí …“.
Ty vogo, tyhle stránky už jsou slavný.
Už sem chodí trolit elfovia zo zahraničia.
„poznaj svojho nepriatela“
😉
Vona už má Nudelmanová ukrajinský vovčanství?
A ti další „západní demokraté“, co tam jezdili vyřvávat na náměstí a v zákulisí rozdávat prachy z kufru a zbraně v rámci „humanitární pomoci“, taky?
Kájo, tady fakt nejste na Novinkách.
ty vole. ked nedvojaky meter, tak mi povedzte, co robili Rusi na Ukrajine. Bez kufrikov, za to s bojovou technikou, v maskacoch, s protilietadlovymi raketami strielajucimi na dopravne lietadla.
Opět bych doporučil studovat reálnou historii těch událostí. Bez těch vašich fantasmagorií, obvyklých v místní tupé propagandě.
Uvědomte si, že ta debilní kremelská je oproti té vaší ještě poměrně blízko realitě.
a kde mam s tou historiou zacat? Pytam sa vazne.
Minuly tyzden mi tu totiz jeden diskutujuci povedal, ze mam zacat tym ako zapad Gorbacova oklamal ohladne rozsirovania NATO. Ked som mu povedal, ze sam Gorbacov tuto rozpravku odmietol ako klamstvo, tak to zase skoncilo len utokmi a nadavkami.
https://www.rbth.com/international/2014/10/16/mikhail_gorbachev_i_am_against_all_walls_40673.html
To je otázka.
Rozpadem SSSR? Nebo Volyňským masakrem? Nebo atentátem na polského ministra?
Nebo Majdanem anebo prvním referendem na Krymu? Minské dohody, Budapešťské memorandum, nebo záruky nerozšiřování NATO? Ústavu Ukrajiny v roce 1991?
Nakonec se dostanete ke všemu, protože na to narazíte.
takze studujeme rovnake veci a dospievame k rozdielnemu nazoru. To znamena, ze sledujeme rozne zdroje. A sme zase na zaciatku, ze ktorym zdrojom verit a ktorym nie. castejsie sa ale akosi ukazuju tie proruske ako falosne….
Nevím, jestli máme stejné zdroje.
Já jsem sledoval spoustu videjí natočených z ruky v roce 2014, které už youtube zlikvidoval.
Já jsem sledoval projevy Porošenka a pořady v jeho TV. Tam bývaly strašně zajímavé věci.
Taky jste to sledoval? Rozhovory s lidmi na Krymu. Bavil jsem se s lidmi na online platformách – paní z Gorlovky, paní z Kyjeva.
Minské dohody jste četl?
Peripetie v ukrajinském zákoně o jazyku?
S temi zlikvidovanymi videi… jsem nedavno zkousel dohledat videa a fotky z doby Majdanu (treba to s tim ukradenym bagrem)… a nedohledal. Po osmi letech se po nich slehla zem. Ale mozna jsem jen spatne hledal, nekde jsou, jen zasuta pod hromadou novejsich veci.
@gogo: Nic z toho, co ste vymenovali, neospravedlnuje rusko a jeho bestialnu vojnu, nicenie a vrazdenie. Bez ohladu na to, ako si tie udalosti interpretujete.
Já jsem tady nevyjmenovával nic k ospravedlnění ničeho. Já jsem vyjmenovával témata ke studiu a pochopení.
Kdybychom měli posuzovat stejným metrem, tak by měly být USA dávno pod správou OSN a platit reparace za všechny neospravedlnitelné zločiny příštích 1000 let.
Porozumět dění neznamená zastávat nekriticky stranu.
tak potom nechapem tie recicky o „stejnem“ prip. „dvojakem“ metru.
rusi nemaju na ukrajine co robit. ukrajina ma pravo sa branit. my mame pravo si vybrat koho budeme podporovat. nikto normalny nemoze mat predsa pochyb, komu.
Stejné to je v případě Afg, Iráku, Srbska, Libyi, Syrii, Mali ….
Jestli chcete, můžete se začít analogicky vyjadřovat vůči USA, Británii, Francii….
eeeee, v ktorych z tych krajin je 150 tisicova US/GB/FRA armada a nici krajinu, muci, vrazdi a unasa civilistov, vyhraza sa jadrovymi zbranami, vydiera zbytok sveta zatvaranim kohutikov?
Kolik máte let že si nepamatujete války za posledních 30 let?
pamatam si dokonca este tak o 5-10 rokov viac ako 30 rokov. a teraz mi uz konecne odpoviete?
Klid, von je tu sluzebne. Ja jsem s nim diskusi vzdal, kdyz popsal Majdan jako „byly demonstrace a pak svobodne volby“.
Je to stejny, jako diskuse s entitou „neo“ kdysi na aktualne.
a co presne na tom nesedi? to by ma fakt zaujimalo.
parlamentne volby 2014, 2019
prezidentske 2014, 2019.
Argumentačně mi ho silně připomíná.
To jsem si vzdycky vzpomnel na tenhle vtip….
takze k veci nic, nevadi.
Já bych něco k věci měl.
Tohle má být co?
„nikto normalny nemoze mat predsa pochyb, komu.“
a co presne sa vam na tom nepozdava?
Ukrajinci si brania vlastnu krajinu.
Rusi utocia v cudzej krajine.
~140 krajin sveta to odsudilo.
Kto fandi Rusku?
Co budou dělat Rusové, kteří utekli před mobilizací, když je Západ nepřijme s otevřenou náručí?
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Musite-setrit-kaze-Fiala-Tak-se-podivejte-jak-se-z-dani-lidi-rozsoupl-on-Bobosikova-ma-uctenky-714948
—–
Neměly by elity jít příkladem?
papaláši vždycky musejí mít luxus. to bylo i za komančů. kdyby byli stresovaný existenční nejistotou, mohli by pod tlakem špatně rozhodovat o vašich penězích, to byste přece nechtěl.
RF zvažuje ,že ukončí dodávky ropy / z ruských webů/
Česká republika zabavuje první ruské firmy.
Pavla Tajanová 20.9.2022
„Škoda JS“, výrobce zařízení pro jadernou energetiku, který patří ruské strojírenské skupině OMZ, spadl do sankcí, které by znamenaly, že ČEZ bude mít nedostatek zařízení pro provoz svých jaderných elektráren, které od této firmy nakupoval.
Proto bylo rozhodnuto antimonopolním úřadem, že se firma Rusům zabaví (=ukradne) a nově přejde pod správu samotného ČEZu.
Stejné to může být s dovozem surovin, konkrétně jsem četla s železnou rudou – rovněž z ruských webů. On ten Rus může takto položit Západ na lopatky bez jediného výstřelu. Prostě přestane dodávat suroviny. Jenže má to jeden háček. Z čeho by pak žil. Opakovaně jsem na diskuzích těchto webů četla, že Rusku chybí výrobní podniky s výrobou finálních výrobků. Ale vše je otázka času, takže hutě by s tímto měly kalkulovat.
Prostě přestane dodávat suroviny Západu a bude je prodávat číňanovi.
A máte vymalováno i s tím, z čeho teda budou Rusové žít, Kamilko.
A to nepočítám, že Rusové jsou jako národ, poměrně skromní a nenároční, schopní i dlouhodobě takto žít – pokud budou vědět, že to dělají pro svoji rodnou zemi.
Takhle bych vyřešil zejména zdroje elektřiny a veškerou přepravní infrastrukturu na plyn a elektřinu.
Zdravím všechny diskutující a pisatele článků,kteří se snaží rozptýlit mé pochyby s volbami,děkuji vám.
Zde odkazem odpovím na dotaz nicku Holanov jak by mohla volit,je to od Vlka a je to výživné ,stejně jako předvolební články zde.
Vlkova volební kuchařka pro komunální volby.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2022/09/21/proc-jit-k-volbam-koho-a-proc-volit-a-kdo-nesmi-dostat-ani-hlas/
Jde nám všem o společnou věc ,tak věřím ,že odkaz je vhodný pro co možnou nejširší informovanost voličů
a nevoličů.
Díky!🥰
Včera jsem jel na pravidelnou kontrolu do libereckého špitálu. Vždycky parkuju v podzemních garážích areálu Plaza. Tentokrát jsem si tam připadal jak v tmavé jeskyni. Svítílo jen každé desáté svítidlo a kdoví jestli. Asi už opravdu teče z tlustýho do tenkejch. Brzo začnou obce omezovat veřejné osvětlení, protože na to nebudou mít. S tím půjde ruku v ruce omezování a zdražování veřejné dopravy. Ach jo!
Tuhle jsem jela autobusem a hrůza. Jediná s rouškou a lidi chrchlali,prskali ,kašlali,hrůza.
Teďka hlásili, že už dva roky nebyla pořádná chřipková epidemie. Že jako bacha.
Já roušku nosím, nijak mě to neobtěžuje a mám příjemný pocit, že to možná pomůže. Nerada bych se zmítala v horečkách a utrácela hříšné prachy za nějaké Coldrexy a já nevím co.
ja by som sa na to az tak nespoliehala:-) V minuly utorok som prisla z dovolenky, na letisku a v lietadle som bola jedna z mala s respiratorom a v stvrtok covid a nie uplne najlahsi priebeh. Isla som s dalsimi 3 ludmi, podstatne starsi, podstatne horsi zdravotny stav, kopa diagnoz a oni nic. Pritom sme sa pomaly od seba ani velmi nepohli, museli prechadzat tym istym prostredim ako ja.
Redukce verejneho osvetleni pres noc je jenom dobre, uz aby to bylo.
To myslim naprosto vazne.
Vetsi cast noci to na dedinach sviti uplne zbytecne a likviduje to moznosti pozorovani oblohy (a zver je z toho taky pekne zblbla, zvlast v tech super bio eko obcich, kde vymenili sodikovky za LEDky s modrym svetlem!).
Jakmile dojede posledni autobus a ubehne dalsich 15 minut, VO je vice nez vhodne vypnout a nechat vypnute az do 15 min pred prvnim rannim spojem.
Samo, trochu vetsi mesta (15k+ obyvatel) s nocnim zivotem jsou trochu o jinym, ale treba tady v prdelakovech na Sumave mne to verejne osvetleni pres noc vyslovene prudi.
Tak Putin v osm ráno našeho času vyhlásil částečnou mobilizaci: https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&p=288536#p288536
A do průlivu mezi kontinentální Čínou a ostrovem Taiwan vplulo US a kanadské válečné loďstvo.
Čínská armáda vyhlásila bojovou pohotovost.
To vůbec nevypadá dobře.
Ale lidem to je asi úplně jedno, jak se zdá.
Po nějakém mírovém hnutí ani vidu, ani slechu. Žádné demonstrace. NIC.
Na té stránce mne zaujala věta:
Konfucius: “ Můžete obětovat vojsko, hospodářství či blahobyt, ale nesmíte obětovat zdravý rozum!“
A snad ještě trefnější :
“ Nevšímá – li si člověk problémů které jsou vzdálené , bude s nimi mít starosti až se přiblíží. “
Konfucius
Včera jsem na FB psal, že se toho v této válce ještě víc nestalo, než stalo. Teď mohu jen dodat, že takhle to je, když se míru dosahuje zbraněmi.
Bude tuhá zima. Obzvlášť vevnitř.
Rus tou mobilizaciou a odovzdavanim zbrani ukrajincom len predlzuje vojnu. Kedy s tym prestane?
Dokud nevyhraje nebo nebude poražen.
staci ich ale porazit len na Ukrajine. Aby odtial vypadli. Nikto sa za nimi nebude hnat za hranicu.
Tak to pak jistě platí i pro US jednotky, ne? Je fakt, že je nikdo z Afg nepronásledoval do Washingtonu. Zatím….
Já si myslím, že v případě jasné vojenské porážky na Ukrajině by se Rusko stalo nestabilním a velmi pravděpodobně by se boje přenesly i na jeho území.
Ony se tam přenesly v nějaké míře i dnes – od jarního ústupu a nedávného debaklu ta intenzita ostřelování a útoků podstatně narostla.
Tady místní Kydalové si myslí opak, že totiž co největší natahování konfliktu, balancování na hraně porážky a přilákání co nejvíc zbraní a vojáků NATO do konfliktu, je ve prospěch Ruska. Já si myslím, že je to naprosté a tragické nepochopení situace a spíš obraz ideologické zaslepenosti, kdy kvůli jakési absurdní víře ohýbají realitu a elementární logiku do komplikovaných a totálně mimózních konstruktů.
Přitom je to jednoduché ( z ruského pohledu) – Rusko nemělo dopustit, aby se z Ukrajiny stal jakýsi US nástroj typu ISIS, a když už k tomu došlo, mělo jej zneškodnit co nejrychleji.
Proč to neudělali, co k tomu vedlo a co tomu bránilo a brání, jsou už debaty na podstatně jiné úrovni, které tady nejsou obecně možné.
Tady se totiž ještě pevně věří, že SVO jde podle plánu a čím víc Himarsů střílí, tím lepší pozice pro Rusko.
asi som sprosty, ale ake nebezpecenstvo predstavovala Ukrajina pre Rusko? Co sa odtial podnikali teroristicke utoky proti Rusku? Lebo inak to porovnanie s ISIS nechapem. Jedinym nebezpecenstvom pre Rusko bolo, ze Ukrajina by bol dalsi prikald toho, ako demokracia funguje a je zarukou lepsieho zivota svojho obyvatelstva.
A este otazka, co by Rusko ziskalo, ked si proti sebe otocilo celu Ukrajinu, cely svet a do NATO pribudli dalsie dve krajiny, z toho jeden priamy sused Ruska? Ked si z Ruska uz utahuju nie len v Cine ale aj v inych byvalych sovietskych republikach.
A ten debakel bude este vacsi. Putin patri na sibenicu. Za vlastizradu. (teda okrem toho, ze je aj vojnovy zlocinec. ale verim, ze rusom bude viac vadit ta vlastizrada).
Zkuste se prostě zamyslet. Já chápu, že v důsledku tragické neznalosti a mentálního uvěznění v opravdu tupá formě propagandy, to bude problematické.
Zkuste si pustit autentické rozhovory lidí z Krymu. Před rokem 14, během roku, po něm. Zkuste se zaposlouchat do projevů Porošenka, Jaceňuka a dalších.
Sledujte, co říkal Biden o svém kousku s prokurátorem. Co říkala Nuland.
Prostě to tam sledujte sám, jestli chcete něco pochopit.
Ale nemusíte, můžete zůstat v jistotě pod pokličkou té asi nejtupější propagandy a věřit tomu, že celý svět a celá Ukrajina atd…
Tak, jak zdejší mimoni vymýšlejí komplikované a absurdní báchorky o geniálních plánech, jak nalákat co nejvíc NATO na Ukrajinu, vy zase můžete podobnbě tupě bájit o tom, jak Putin pláče z toho, že nám Němci zlikvidovali plyn, energetiku a hospodářství a že za to může právě on.
co z toho ohrozovalo Rusko. Ved napiste jeden priklad. Ked je toho tolko, tak to nemoze byt problem, ci?
Nie. Za energeticku krizu nie je na vine Putin. Na vine su vlady, ktore Putinovym rozpravkam verili. Ktori nediverzifikovali a stavili na jednu kartu – lacny rusky plyn (a ropu). Teraz vieme, preco bol lacny. Von der Leyen to pomenovala presne – parafrazujem – chyba bola, ze sme nepocuvali/ignorovali tie hlasy, ktore mali a maju s Ruskom/Putinom skusenost.
a mala poznamka: uvedomte si, ze tie vase komentare typu „mentálního uvěznění v opravdu tupá formě propagandy“ sa da pouzit aj opacne. Takze si ich skuste odpustit. Ja viem, ze je to tazke, ked sa clovek stretne s niekym s opacnym nazorom. Ale aj ja sa snazim. A s vela ludmi sa tu ozaj neda vazne diskutovat.
Dám Vám otázku. Jaké nebezpečí představovalo pro USA, že SSSR umístí v r.1962 své rakety na Kubě?
zabudli ste povedat
– jadrove rakety
– v case studenej vojny.
tym som dufam aj odpovedal.
koukám, že vy dva si vystačíte ☻
Kájo, studená válka jede na plné koule.
Jakmile si NATO někde pořídí základnu, nikdo nesmí zkontrolovat co tam mají. Všechny ty komise MAAE a podobné si dají sakra bacha, aby neviděly co vidět nemají… Mimochodem, byla už MAAE v Izraeli?
Jak by mohla. Vždyť tam nic nemají, že?
Hurá na Írán. Tam sice mají opravdu kulové, ale vynacházejí se na Ose Světového Zla.
a co tam teda maju? kradnu deti a robia na nich pokusy…
Šojgu: Studenti – absolventi vojenských kateder a vojáci základní služby se nebudou účastnit akcí v zóně vojenské aktivity
Dodávám, mají tam být jen ti, co se skutečné války již dotkli.
Plánuje se povolat (postupně) asi 300 000 záložáků.
Jestli jsem správně pochopil úmysel, povolanci budou rozmístěni jen na území RF, čímž se vysvobodí příslušný počet „kontraktnikov“ – kádrových vojáků co mají podepsaný kontrakt s armádou RF, kteří následně budou nasazeni na území bývalé UkrSSR
ani doteraz branci zakladnej vojenskej sluzby neboli prevelovani na Ukrajinu. Napriek tomu tam zomierali.
Pred tyzdnom este Peskov tvrdil, ze Rusko ziadnu mobilizaciu (ani cistocnu) neplanuje.
Rus klame uz len ked otvori usta.
Rus klame uz len ked otvori usta.
To dělají všichni politici 🙂
bohuzial vacsina ano. ale nebude to tym, ze si takych opakovane volime? a ze sa im to klamanie alebo populizmus oplati? ze proste v demokracii kazdy hlas plati rovnako a niektori sa daju lahsie obalamutit a ze ich je stale viac?
Ale to je přeci srozumitelné na první dobrou – pokud projde referendum, a NATO okamžitě nezastaví činnosti v zákrytu s VSU na Donbase, jde o válečnou činnost přímo proti RF, která bude mít legální a všeobecně uznávanou možnost se adekvátně bránit.
Pokud NATO a VSU „ukončí“ svou činnost na Donbase, lze očekávat vyostření u Tajwanu a Čína si to tedy bere k srdci…
Zbývají ale ještě na „pořadu dne“ i kritické referendum o „válce“ Gruzii, popichování konfliktů Azerbajdžán-Arménie, Kirgistán-Uzbekistán.
Nás (i EU) se už podařilo odzbrojit pomocí „pomoci Ukrajině“ tak, že nejsme schopni nějakého významného „posunu“ sil.
a ako chce Rusko porazit NATO, ked si nevie ani rady s 3x mensim susedom.
https://twitter.com/noclador/status/1572353191131619328
Asi jako USA, které vykopali kozomrdi přesně před rokem.
a kolko americkych vojakov tam vtedy bolo?
Myslím, že vy dva jste se hledali, až jste se našli… 😉 Určitě na to do týdne přijdete….
Putin naletel na Strelkovovy fantasmagorie a vyhlasil mobilizaci:
https://strana.best/news/408395-putin-objavil-chastichnuju-mobilizatsiju-v-rossii.html
Dole na strance je cely text vynosu.
tady z první ruky
https://www.youtube.com/watch?v=_7ICK2zNTBE
– a hned první reakce lidí -SVO jde přece podle plánu, tak co takhle začít s mobilizací u synků oligarchů a vysokých úředníků?
Putin málo čte Kydy, aby věděl, že nemá poslouchat Strelkova a že čím víc bude na hraně průseru a čím víc zbraní a jednotek NATO naláká na Ukrajinu nebo později do Ruska, tím lepší to bude.
Gogo, vy bejt teď v Rusku tak už jdete ke zdi.
K čemu jsou takové kecy dobré?
Hovno víte a Strelkov jen o trochu víc. Tohle je prostě eskalace na základě chování západu. To, že je Putin opatrný je fakt a tak nám dával určitou šanci na prozření, mnozí již prozřeli a já doufám, že zbytku to taky rychle dojde.
aneb Komu tím, prospěješ, soudruhu?
Tyto kecy jsou dobré k nastavení zrcadla pro ty, co mají zbytky soudnosti. Říkat pravdu a reflektovat realitu pomateným lidem je správné.
Vy si to Rusko myslím poněkud démonizujete. Ani ten zde tak nenáviděný Strelkov nešel ke zdi – a že se vyjadřoval velmi jednoznačně a konsistentně celých 8 let a říká nepříjemné pravdy i ohledně tzv. SVO.
Není nenáviděnej, jen je ublíženej
Vy jste se v něm shlédl ale Strelkov a vy už tuplem nevíte nic ze zákulisí. Víte i Kutuzov musel ustupovat a nechat spálit Moskvu aby pak Napoleona hnal svinským krokem .
Vy si fakt myslíte, že my co zde kydáme jsme si nepřáli to samé co vy? Ale přáli milý gogo, jen jsme chápali, že Putin prostě na velkou válku zatím neměl dost sil. Teď opět nazrál čas a také tlak západu jej popohnal a tak je zde mobilizace. To, že to zase Strelkov bude kritizovat, že se znovu objeví pátá kolona je věc jasná. Budou psát stejně hovadiny jako vy, protože povětšinou patří mezi stejnou sortu jako jsou sluníčkáři u nás. Tím nemyslím zrovna vás, ale chováte se stejně, prostě nechápete,že mudrování Strelkova je určeno dovnitř společnosti a ne ven. Od vás je to jen hloupé a hlavně únavné .Věřte, že si Putin poradí i bez vás.
doteraz nevedeli vyzbrojit, osatit a nakrmit svojich vojakov na Ukrajine. ako to zvladnu s dalsimi 300.000?
A naco treba mobilizovat 300.000 vojakov ak doteraz stratili podla Sojgu len 6000 a 90% ranenych sa vratilo do boja?
A kde sa citi Rusko ohrozene, ked na svojom uzemi ho nikto nenapada a sankcie predsa nefunguju? A dokaze porazit Europu bez jedineho vystrelu zastavenim vyvozu ropy, plynu a inych surovin?
nejako mi to do seba nezapada. Ale to asi preto, ze som slnieckar.
To, co píšete, je prostě důsledek debilní ruské kremelské propagandy.
Jestli šlo do včerejška všechno podle plánu (a tady na Kydech byli ještě jásavější, tady se věřilo, že je v zájmu Ruska protahovat konflikt co nejvíc a nalákat tam co nejvíc zbraní a vojáků NATO), je samozřejmě legitimní se ptát, na co mobilizace? Přece nikde nebyl problém, co tak naráz? Změnilo se něco? Něco soudruzi neřekli?
Ale kdo se orientoval v realitě, ten samozřejmě ví, že to je nezbytné a že to přišlo dost pozdě.
a ked klamu v tomto, neklamu nam nahodou aj v tom, ze ich NATO chce znicit, na Ukrajine sa to hemzi nacistami, vsade su tam biolaboratoria, ktore chovaju netopiere s antiruskymi virusmi (ale kedze Rusi a Ukrajinci su jeden narod, tak asi su ti Ukrajinci samovrahovia), rusky hovoriace obyvatelstvo bolo v smrtelnom nebezpecenstve (a preto ich treba oslobodit totalnym zrovanim so zemou)?
Ci vsetko ostatne je pravda a pomylili sa len ohladne ako ide vsetko podla planu, ze umrelo len 6000 vojakov, kriznik moskva sa stal ponorkou, vojska na donbase sa len preskupuju, atd atd.
Už jste našel ty ZHN v Iráku a Afghánsku stopu v těch zbořených mrakodrapech? Tak co, budeme měřit stejným metrem?
Klamú všeci .. ale od toho mají někeří lidé hlavu a v ní mozek, aby to dovedli zpracovat.
ale citite ten rozdiel, ze o klamstvach ohladne ZHN v iraku sa otvorene diskutuje, spolocnost reflektuje, politici su potrestani v slobodnych volbach, pripadne dokonca vysetrovani?
s tym talibanom a 9/11 ste to ale nemysleli vazne, ci?
No já teda rozdíl vidím.
O klamstvách USA se psát nesmí, to se blokuje na FB a Stříž vyhrožuje 3 roky kriminálu a lidi vyhazují za to z práce.
O klamstvách Kremlu se žvaní i v případě, že tam říkají pravdu.
Klamstvá USA se šíří a vynucují jako pravda, a pravda z Moskvy se pod hrozbou trestu vynucuje označovat za klamstvá.
Rozdíl je to obrovský.
odkial to mate, ze o klamstvach USA sa pisat nesmie?
https://www.google.com/search?q=usa+false+claim+nuclear+weapons+iraq&rlz=1C1FKPE_enDE944DE944&oq=usa+false+claim+nuclear+weapons+iraq&aqs=chrome..69i57.6301j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Od cenzorů a Stříže.
Pro mě je hlavní to, jak věrně reflektuje realitu a jak kvalitní výstupy dává v oblasti analytiky a predikcí.
Za těch 8 let jsem se přesvědčil, že je sice brutálně skeptický, ale to, co říká, přesně sedí – ne vždycky je to ale patrné všem v době, kdy to říká. Vyplatí se jej ale sledovat, i když byste byl na vlně naivní víry v geniální plány a perfektní plnění cílů SVO s předstihem.
Presne to si myslim taky. Genialita planu spociva v JAKO mobilizaci, ale ruske jednotky pritom takticky ustopi ke Kursku a tim padem dostanou Ukrajince do kotle Minsk- Moskva- Volgograd.
Jinak ocekavam od diskuteru vyjadreni v tom smyslu, ze treti etapa operace byla podle planu uspesne zakoncena a ze mobilizace je logickym a predem propravenym dalsim krokem smerem k ruske nevyhre.
Chce se to jen donutit trosku premyslet, urcite na to prijdete sam.
minsk-moskva-volgograd??? to si fakt myslite, ze ukrajinci ich budu hnat az za ural? No nie ze by si nezasluzili, ale co by z toho prosim pekne Ukrajinci mali? Oni chcu len svoju krajinu spät.
Jen se zeptám, Krym je podle vás ukrajinský nebo ruský? A žijí na Donbase Ukrajinci ?
mozem sa opytat naspät?
Zaviazali sa Rusi dodrziavat uzemnu celistvost Ukrajiny po rozpade ZSSR, budapestianskym memorandom?
Je podla tejto dohody Krym ukrajinsky alebo rusky?
Je Donbas ukrajinsky alebo rusky?
Na juznom Slovensku ziju madari. Je to slovensko alebo madarsko?
Mimochodom, davam do pozornosti:
https://dennikn.sk/minuta/3012047/?ref=mpm
Výsledky prieskumu tiež ukázali, že ústupky Moskve odmieta 57 percent ukrajinských etnických Rusov a 85 percent rusky hovoriacich etnických Ukrajincov.
Len 24 percent etnických Rusov podporuje vzdanie sa území s cieľom dosiahnutia mieru.
Jste na řadě .. a taky se podívejte, co měla Ukrajina v Ústavě.
Pokud byste se k Maďarům začali chovat tak, jak kyjevský režim k lidem na 2/3 Ukrajiny, mohli byste se dočkat snadno toho, že ty oblasti by k Maďarsku přešly, nebo se o to snažily.
Kdybyste bombardovali vzbouřené Komárno, ve Velkém Mederu jste upálili zaživa 100 Maďarů a Čaputová měla projev o tom, že maďarské děti budou muset kůvli jejímu bombardování sedět ve sklepích, kdežto vaše děti půjdou slavnostně do školy, můžete si být jist, že by to neprošlo jen tak.
stale vychadzate z toho, ze tie rozpravky o genocide rusky hovoriacej mensiny su pravdive. Keby boli, tak by ta laska k rusku a osloboditelom na vychode ukrajiny musela vyzerat inak, nie? preco tych rusov nikto nevita?
v kazdej krajine najdete niekoho, kto sa k mensine nesprava pekne. v kazdej krajine najdete hlupy vyrok namiereny proti mensine. v kazdej krajine najdete sadistickeho vraha, hlavne v miestach kde bezi ozbrojeny konflikt. Ale je za tym system? vazne ukrajinci systematicky likvidovali rusky hovoriacu mensinu? kde je o tom pojednavanie v OSN? preco to rusi neriesili ziadnou inou cestou, len vojensky?
a sprava sa osoboditel tak ako rusi? ze zrovnavaju cele obce a mesta so zemou? ze mucia, vrazdia a unasaju obyvatelov oslobodenych uzemi?
ukrajinci rozhoduju o svojej ustave sami. ano, mali v nej neutralitu. opustili ju, lebo im bola prd platna, kedze sa im rusi premavali po celom vychode krajiny a zobrali im Krym. Tak o akej neutralite potom moze byt este rec?
A jak vy víte, jak vyzerá? Nevíte nic… vsadím se, že jste nikdy nesledoval, co říkali lidi na Krymu a Donbase.
Jen papouškujete lokální tupou propagandu.
Nemáte nejmenší tušení, jak se chovají jednotky na Donbase. Kdo koho likviduje, jak a proč.
Jste v situaci, kdy sledujete Říšskou propagandu Goeblese, věříte tomu na slovo, Londýn neposoucháte a čekáte, že vyhrajete u Stalingradu.
Vyhrát můžete, ale taky nemusíte.
Dnes máme výhodu, že nejsme odkázaní pouze na dvě hloupé propagandy. Je to na vás, je to na každém.
stale sa uberate cestou osobnych urazok. Sice podprahovo ale predsa.
preco neexistuju tisice videi o tom ako su rusi vitani na donbase. Alebo v Mariupole, alebo hocikde inde na Ukrajine. Ved takymi by sa propaganda urcite nevahala pochvalit a legitimovat. Ci aj tie youtube maze? tak preco nie su na telegrame, vkontakte atd?
fakt ma zaujima vysvetlenie na tuto otazku, ak vsetky tie rozpravky o genocide su pravdive. Ale do tej rozpravky tie fakty akosi nezapadaju. Cina, India sa od Ruska tiez odvracia (vid posledny shanghai summit). Preco?
Částečnou mobilizaci, najděte si rozdíl
A pro vás s gogem písnička na přání
https://www.youtube.com/watch?v=GKvlt6rpb4Y
Ano, přesně ten druh mobilizace, který zmíněný Strelkov propagoval od jara.
přesně ten druh mobilizace
tohle odvážné tvrzení by zasluhovalo citaci a odkaz na originál, to by pro vás neměl být problém?
Mate to skoro v kazdem breznovem az kvetnovem Strelkovove videu.
Těch odkazů jsem sem dal nespočet. Tak si obtěžujte.
Takže nic, obadva. (nebo jeden a ten samej?!?)
Jak nic, naposledy jsem dal odkaz a zeptal se, kdo si to pustil a zkusil poslouchat .. JEDEN člověk.
Vy jste si to už pustil? Jestli ne, tak tam začněte. Pak vám pošlu další.
Já jsem si to taky pustil 😀
Já mám dojem, že o částečné mobilizaci mluví prakticky ve všech vystoupeních od cca května (a proč je nezbytná) a tu a tam i podrobně vysvětluje její pravý obsah a význam.
„Mobilizace nutna, alespon castecne.“
Uz to znam nazpamet.
Mnaugli si to tu plete s doucovacim krouzkem pro zaskolaky.
A to já bych i doučil, kdyby byl reálný zájem, ale nemám chuť tady hledat konkrétní pasáže, když reálný zájem není – nemá to prostě smysl.
Tady vůbec málokomu jde o realitu a seriozní interpretace.
Zname to…budete v potu tvare hledat a on se pak na to ani nekoukne a jeste vam rekne, ze je to tam jinak a ze to jen potvrzuje jeho slova.
Ani nahodou.
Ano pane učiteli.
Není, gogo, není.
Vaše vášnivé „ať už se jen perou!“ ze situace na Donbase vychází úplně naopak – „Ať se neperou za žádnou cenu.“ A pokud se NATO neumravní, bude to velmi rychlé, neužijete si té své vášně sdostatek.
Částečnou mobilizaci vysvětloval x-krát, dokola, pro úplné blbce. Proč ne totální, co tím myslí atd… dával jsem sem odkazy mnohokrát, není mojí vinou, že je ignorujete.
Na to, že si pletete příčiny a důsledky, se uvyknout dá. Na to, že si plete formu s jejím provedením, nám dejte ještě chvíli, ale i na to se dá uvyknout.
Co bychom pro vás neudělali, že ano….
😉
Hned na začátku je v překladu, že francouzský prezident Vladimír Putin vyhlásil – jak je to v orginále se mi nepodařilo zjistit, neb překladač je proklatě rychlý
Že by déjà vu naruby?
Myslím, že nenaletěl. Narozdíl od vás, „horkých válečných hlav“, Putin zabezpečuje situaci pro důsledek referend na Donbase. To s Girkinem souvisí jen tak, že se jedná o jedno území.
Nemůžete někdo udělat výcuc toho nejdůležitějšího z dnešního Vlka a dát to sem? – „vlk“ je totiž klasicky mnohomluvnej a ty důležitý myšlenky tím malinko rozmělňuje/upozaďuje (udělala bych ten výcuc sama, ale bohužel nemám tolik času).
Link sem už někdo dával, ale opakování…
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2022/09/21/proc-jit-k-volbam-koho-a-proc-volit-a-kdo-nesmi-dostat-ani-hlas/#more-989475
lujjzo výcuc?
… to snad né, dyť protože je to tam popsaný polopaticky pro úplně všechny varianty, nemůžete očekávat něco krátkýho, natož to požadovat krýtký jakoby ušité pro fialovce a nazývat to rozmělňováním. Pro zdejší vidláky netřeba dělat výcuc, to byste mě překvapila.
A že to tam vlk má i s koutkem pro zasmání, když se zmiňuje zase o svý OSOBNÍ srdcovce ČSSD a ještě tak ujetě!. Píše tam o skalním (tvrdým, nesmlouvavým a vím já jakým ještě) jádru ČSSD. Jó, kdyby nepsal o jádrech a skalách, ale o socanských myšlenkách, to bych ani necek, to by byla jiná. Dyť ten skalní socan si zase nevšiml, že ta tvrdá jádra počínaje Špidlou tak ztvrdla, že maj z mozku kostku, když skončila (prozatím) v holportu s úplně vymaštěnou zezelenalou babou Šabatovou, zatímco myšlenkovej trast socanů se současnou ČSSD nechce mít nic společnýho!
a to je některý hanbatý průzkumy tlačej k pěti procentum
☺
Trump řekl,že Fialu posadili na pohřbu mezi představitele třetího světa. Přitom seděl vedle Poláka. Je vidět,za co mají v USA východ Evropu. Přitom měl odsud manželku. William,když představovali někoho od nás,řekl,že tomu by babička neuvěřila,asi si spletl s Čečnou.
Myslíte asi Bidena posadili, ne Fialu.
Trump chtěl především co nejvíc ponířžit Bidena, což se mu myslím povedlo dokonale. Navíc má v meritu věci pravdu, on by jim tam udělal v zákulisí takový bugr, že by ho raději posadili do první řady, protokol neprotokol. Jen si vezměte, kolik protokolárních zvyklostí porušili kvůli té americké zlatokopce, co si vzala Harryho…
Nás by mohlo škodolibě těšit ještě to, že za ten třetí svět označil Poláky, kteří Američanům tak snaživě lezou do… víte kam.
A s trochou černého humoru se taky dá říct, že Trump je prozíravý státník a poodhalil roušku nepříliš vzdálené budoucnosti…
Trumpa by rozhodně posadili do přednější řady, protože tuším kdesi psali, že politiky posazovali podle „délky v úřadu“ a pokud by Trump vyhrál byl by samozřejmě v úřadu déle, takže lepší místo.
… a já myslel, že by ho položili k Bětě = až tááákovej bych očekával bugr
Jistěže. Držím se svého protipětikoaličního manuálu.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-putin-vyhlasil-castecnou-mobilizace-v-rusku-40409281#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest204_anketa_k_prihlaseni_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Ajaj
A je to…
Nad všechny mobilizace by bylo vypnout elektriku, plyn a ropu
Na to nejspíš dojde v nejbližších týdnech.
Ano, teď už to nebude jen SVO, ale plnohodnotná válka a stěží bude Rusko dodávat energie nepříteli.
Taktika pro víkendové volby je jasná a jednoduchá:
1.
Určitě jděte volit.
2.
Ani hlas Pětilhářům
3.
Každý hlas pro partaj mimo Pětilháře i pseudoPětilháře, pro partaj, která má šanci překročit 5% je správně. Takhle je to jednoduché.
Žádné blbíšské žvanění a dumání coby kdyby, konejte za 1., 2. a 3. .
Takže ještě jednou, Raz, Dva, Tři!
Děkuji.
taky se koukout na ten zvýšený počet „bezpartijních“. A jejch bývalou příslušnost či navrhovatele
U nás do městské části z pětikolky jenom Piráti, ODS, TOP09 . Ten zbytek neznám.
Uskupení “ Naše PRAHA 1 – ANO 2011 + další spolky, vč. bizáru B’nai B’rith Renaissance .😳
Hodila bych jim to, abych podpořila ANO. Ale nejsem pobožná a necítím se být synem smlouvy . Ani dcerou. 😀 Takže nic. Ách jo.
Jaképak nic? Helanov, vy se tu denně stokrát i vícekrát angažujete, ale jakoby po vás vše stékalo jak po zdi. Nakonec to zase řešíte emocionálně, stylem Babiš-fuj…
Já bych u vás volila ANO, to je u vás na jedničce jediná možnost, jak jít k volbám, uplatnit svůj hlas a nenechat ho propadnout.
https://www.seznamzpravy.cz/p/vysledky-voleb/2022/komunalni-volby/obvod/500054-praha-1/kandidati
Letošní volby nejsou o tom, zda máme toho či onoho rádi.
V mé části Prahy budu zase volit SPD v koalicis Trikolorou, protože ANO tam koaluje s ČSSD a těm hlas dávat nehodlám.
A ve volbách do Magistrátu SPD, ať to tam trochu provětrají! 🙂
Do Magistrátu SPD+ Triko- hnutí PES = jasná volba. Tady to mám bez nerváků.
😀❤️
Alenko, Babiše nepovažuji za fuj, popravdě o něm nic nevím. Jenom to, že mu lidi od Pravdy a Lásky šlapou usilovně na přezky. Což by teoreticky mohl být bod pro něj.
Ale něco bych věděla o organizaci B’nai B’rith.
Jako nevěŕící nijak neprahnu po náboženských spolcích ve veřejném prostoru. A je mi úplně fuk, jestli se do politiky cpou velebníčci , imámové anebo Synové Smlouvy.
Vidím v západní Evropě že to vůbec, ale vůbec nedělá dobrotu. Každou chvíli tam vyhoří nějaký svatostánek. Který zapálili zbožní věřící.
nebolo by lepsie mobilizovat ZA nieco ako PROTI niecomu? Aky bude asi vysledok okrem toho ze sa porazi dnesna koalicia? Aka bude ta nova? takymto pristupom asi nie lepsia….
nebolo
Vypadá to, že volby do senátu v naší familii řeším jen já.
Budu volit SPD, je to Nový Jičín.
Lidé tady kupují dřevo, uhlí není. Mladí topili dřevěnými briketami a ty mají půlroční čekání. Tedy až na jaře na ně dojde řada.
Automotive stále zaměstnává množství Poláků a nově i Ukrajinců.
A ti by chtěli větší platy a říkají to nahlas… Naši drží hubu. Ví jak to tady chodí.
Jenom poznámka, co je nám do fabriky Folksvagna v Číně?
Protože minimálně zrušené subdodávky z českých podniků = míň peněz z Číny do Česka.
Ale možná máte už dávno nasušeno a „o grošíky vám nejde.“
Do Česka??? To si děláte srandu? A víte o tom, že ty subdodavatelé jsou taky všichni Skopčáci? Ty grošíky chyběj Hitlerjugend, koho to zajímá? Budou možná muset propustit ty Ukrajince a Mongoly, tak to je mi moc líto.
Třeba to, že ta fabrika se postavila ze škodováckých investic. Stála miliardy peněz. Z peněz, které se mohly investovat třeba u nás. Takže škodovka vyrobila auta, ze zisku postavila továrnu v Číně a Vystrčil jí probendil. Kdybychom tohle věděli předem, mohla škodovka ty peníze investovat tady a postavit další továrnu zde.
a vozili by tie skodovky/volkswageny do Ciny z Ciech? Hmmm
Ty miliardy jsou FauCvaj, nic není naše, jen tam dělá pár desítek, možná stovek Čechů. Tak holt budou muset dělat instalatéry nebo pokrývače. Se asi rozbrečím. Zkuste nějakýho sehnat, specielně v těhle končinách. BTW do kontextu – bydlím u Boleslavi a jsem volič SPD.
Jak mám volit v Praze 9?
SPD to tu má hodně nejisté. Do magistrátu jsem rozhodnutý volit ANO i když jsem původem z venkova, kde má rodina obhospodařuje dvě středně velké farmy. Navíc docela můžu jejich lídra Patrika Nachera. Včera mi od něj přistál dopis ve schránce a nebyl vůbec špatný.
Chtělo by to, aby se SPD víc propojila s Trikolorou, ale i Svobodnými. Také nevolím Svobodné pro to, že tu nechci asociální stát po vzoru USA nebo dokonce Texasu.
Jinak 28.9. na Václavák jdu. Zase. Už jsem tam byl 3.9. d dobrý. Doufám, že se řečníci ještě zlepší a vytříbí.
Jdu tam také reprezentovat naši rodinu. Jestli bude další termín třeba 28.10., tak věřím, že už dorazí i mladší část té rodiny z venkova.
Já volím na obě místa ANO. Jako jedni z mála se nenechali v minulém období převálcovat dnešní pětikolkou. Za dvě volební období je za nimi vidět kus práce, modernizace obcí i města. Předtím se tu střídali ČSSD a ODS a vedli tu mafiánský život. Každý rok zdražovali MHD a investovali hlavně, spíš jenom, do svých kont a majetků.
akorát u nás malér s ex primátorem… hmm
No hlavne Babis je priam symbolom antikorupcie
Ale vždyť odpověď na Vaši otázku z článku v podstatě vyplývá – hrajte na jistotu. Tedy pokud si nejste jistý že má SPD šanci tak to hoďte ANO. Cílem je nenechat propadnout hlas a nevolit pětislepenec. To volbou ANO splníte. A Nacher se jeví jako jeden z nejrozumějších poslanců ANO, názory je to v podstatě poloviční SPĎák.
Tááákže, když si Luhanští a Doněčtí odhlasují začlenění do RF a RF to akceptuje, máme ze dne na den, ze Zelenského osvoboditelů okupační armádu, pohybující se na území RF. To je fakt gól.
Na jiných serverech se objevily informace o tom, že některé tureckébanky pozastavily platební karty MIP, Kazachstán pozastavuje tranzit zboží do Ruska, arménskoázerbájdžánský konflikt se někdo snaží zase rozdmýchat, už dlouho nikdo neslyšel o Ciuchanovské, oni to nepřestanou zkoušet.
A taky mně napadá: Pokud není schopna se celá luhanská a doněcká oblast zapojit do referenda poněvadž je zčásti pod správou rusů zčásti ukrajinců, jak regulérní nebo vypovídající to referendum bude?
Budou chtít to připojení i Rusové, kteří jsou v současných hranicích Ruska? Bude to možná znamenat vyeskalování konfliktu, možnost ztráty pohodlí, dokonce i životů. Četl jsem o tom jak se jednalo o šanghajské organizaci, ale v tom světle mi výše popsané kroky Turecka a Kazachstánu nepřijdou jako přátelské. Zkrátka, není to jednoduché.
Zatím dobrý – Ukři se ještě nedostali přes stávající hranice správních oblastí.
Proto ten fofr.
Když se luhaňští a doněčtí rozhodnou pro RF, tak bude možné konečně poslat armádu zcela legálně. A také bude právně odůvodněno nebraní žádných ohledů na ukronácky.
Když se rozhodnou pro Ukrajinu, SVO patrně skončí. RF provede rozsáhlou evakuaci ohroženého obyvatelstva a odřízne oblasti od přístupu k moři.
Rozhodně budou, protože jedině tak udrží cca 5 mega doběla nasraných Donbasanů na Donbase.
O evakuaci do Ruska nestojí ani Donbasané – obě strany dobře vědí, jaké problémy by to znamenalo.
Turecko se bojí o kurdská naftová pole.
Kazachstán jsou převážně turkičtí vyžírkové, avšak… Čtvrtinu populace tvoří Rusové a 3% Ukrajinci, kteří na nějakou turkizaci nejsou zvědaví.
Fakta ke třem regionům.
– Chersonský, Donecký a Luhanský region zabírají plochu téměř ekvivalentní rozloze Velké Británie
– Celkový počet lidí z této oblasti je přes 11 milionů obyvatel
– Na území těchto 3 oblastí se nachází nejkvalitnější orná půda v Evropě
– Tyto tři oblasti tvoří 70 % HDP Ukrajiny
Tady nejde o mezinárodní právo – ostatně Kosovo vzniklo bez referenda, v Katalánsku referendum neumožnili. Svět podle (USA) pravidel znamená, že je pouze pravidlo silnějšího, který vše dále určuje podle aktuální potřeby.
Tady jde jednoznačně o to, že Putin přistoupil na všechny provokace anglosasů a veřejně se jím tímto postavil. Pokud začlení ty oblasti jakoukoliv formou do RF, pak se situace celkem dost mění.
Zuřivost anglosasů je pochopitelná. Právo silnějšího made in USA narazilo na právo silnějšího made in RF.
Prezidentka Cichanowska byla spatrena v budove OSN, asi taky vystoupi na plenarce – mozna spolecne s prezidenty Guaidem a Bidetem
už chybí jen Zeman ☺
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2022/09/21/proc-jit-k-volbam-koho-a-proc-volit-a-kdo-nesmi-dostat-ani-hlas/
Tak já to v Brně hážu SPD.
Jen neověřený drb, aby prý univerzita ušetřila, tak studentům na filosofické fakultě sundali stipendia o několik tisíc Kč. To jsem se dozvěděl včera večer (a po takové pracovní”rychtě”, že jsem sotva udržel volant v ruce, tak kdyby to někdo uměl ověřit? – já tam nikoho soudného neznám, -to budou to studenti k oslovení. Náklady na život v Praze rostou a tohle je jistě muselo dost dožrat.
Také by nebylo marné oslovit řidiče, zejména ty Pražské. Soudím, že Ti by osazenstvo magistrátu rádo před defenestrací grilovalo na ojetých pneumatikách.
Asi bych se přidal….
Overit to bohuzel nemuzu, ale pokud je to pravda, tak bozi mlyny melou nejak rychle.
Mam na mysli aktivity a vystupy studentu z Filozoficke fakulty.
– nejvetsi vitaci
– nejvetsi genderiste
– nejvetsi eko-prilepovani se k silnicim
– nejvetsi rusofobove
– penize od Kellenra jsou cinske a tedy smrdi
– chvilkari
a mnoho dalsiho…
Jednotu pánové, jednotu!
Studenti FF jsou pro budoucnost užiteční nebo jsou jen vyžírky?
Pokud v budoucnosti užiteční, tak čím?
Jediný co má na FF smysl jsou jazykový fakulty. Ještě bych přihmouřil oko nad archeologií…
Můj nejmaldší vnuk (21) studuje (jako civil) policejní akademii. Měl by pro nastávající ročník právo na prospěchové stipendium. Nebude, protože….. nejsou peníze!
Zatím jenom doktorandům, a to ze 13000 Kč/měs. na 10500 Kč/měs.
Teď jde o to, aby pochopili, kdo za to skutečně může.
Speciálně pro studenty fildy to bude automaticky Víra v Putlerovy nadpřirozené zlé síly, jeho českou pátou kolonu a nedotažený Grýndýl.
O nějaké fyzice, chemii, energetice a ekonomii tam přednášky nějak moc nevedou…
Přitom reálný případ v příjmech o cca 20% a dalších – 20% dík inflaci je zejména v Praze citelná bolest. A proti komu pak obrátí svou zlobu?
Dávala jsem to sem už včera či předevčírem…..
Vláda vlastizrádců vyzývá voliče, aby nechodili k volbám, mají-li příznaky chřipky, které se nyní říká covid. Bez možnosti volit!!!! Tak to je v rámci naší polistopadové demogracii vůbec poprvé, kdy je lidem upíráno volební právo. Bravo, dotáhli jste to do netušených výšin.
Budu pokračovat ve Vidlákově metafoře – tahle vláda vlastizrádných přizdisráčů, tohle prase, musí být poraženo, vykrveno, pověšeno, pak znova projistotu poraženo, rozmleto a vyhozeno na hnůj. Protože takový hnus, bych nenabídl ani nepříteli.
Podle WHO, pokud covid nebude mít další mutaci, tak skončil. Ale nějak podezřele se dost píše o opičích neštovicích.
Jak klasik kdysi řekl … parafráze – „To jsou neštovice opičí, ty na člověka nejdou“…
tož hezký den všem …
Tak se to na základě sledování vývoje u nás jeví i mojí maličkosti, podívejte na počty v nemocnici, úmrtí a množství lehkých průběhů kolem vás které ani nejsou evidované
Minimálně od pondělka to masivně tlačí i rádio – že lidi nemají chodit volit, pokud se necítí dobře, nebo pokud mohou být sami ohroženi nákazou!
Pěkné svinstvo.
Ti dacani se snaží přimět lidi, aby nechodili volit a znova je straší!!
Citace z AK:
„bratia cesi su oproti slovakom opat pozadu… U nas je k tomu prijata aj legislativa v zakone, kde hlavny hygienik moze zakazat volit ludom co i len podozrivym ist k volbam a to tak ze na miestne volebne komisie zasle zoznam NE-volicov. Ze sa o tom dotycny clovek mozno dozvie az vo volebnej miestnosti a moznost rozkladu voci rozhodnutiu je nulova, kedze sa rozhodne az po volbach… Uz sme si to tohoto roku aj v praxi vyskusali a nestrhla sa daka velka burka, takze to bude mozne plosne aplikovat aj v komunalnych volbach pripadne referende…
„
To by mě zajímalo podle kterého zákona je takovým lidem zakázáno uplatnit ústavní právo volit. Zákon o ochraně veřejného zdraví navíc jasně říká, že pokud nakažený člověk přijme opatření k snížení rizika šíření nemoci, může vykonávat činnosti které jsou běžnou součástí života (§64 odst. d).
Já jsem při posledních volbách do PS byl zrovna v izolaci a volit jsem šel. A hygiena s tím nezmohla nic…
1)
K tomu dnešku by se měli vyjádřit spíše zdejší právníci a tápajícím přesně vysvětlit případné dotazy týkající se platnosti hlasu u komunálních a senátních voleb. To jsou ale administrativní záležitosti.
2)
Dovolil bych se vrátit ke včerejšku, protože tam zazněly dva opačné, ale podle mého zásadní názory, na kterých se pravděpodobně bude lámat chleba. Proto si vás dovolím požádat o jejich hlubší prokydání, protože si o nich myslím, že povedou k nehezkým přím a konfliktům.
2a)
Názor Hnidopicha i Vidláka by se dal pracovně nazvat: “zachraň, co můžeš”“, vyzobávám z nich:
Hnidopich napsal: (14:00) “Tak si zmrzněte spolu s Fialou.Vy si fakt myslíte , že půjdou lidi na Václavák a budou skandovat vládo vydrž, my už se těšíme až padneme na držku. Copak vám nedochází, že už se to ani teď nedá tak úplně zastavit a stejně spousta lidí přijde o práci, zastaví se i tak velké procento firem a lidi si budou brát životy, protože nebudou schopni zaplatit zálohy za energie?”
Vidlák napsal: (14:26) “Já jsem také pro, aby se raději udělala jen polovice potřebných reforem, než abychom dopustili US základnu a skutečnou zimu a hlad.”
2b)
Názorový protipól by se dal pracovně nazvat: “bez prozření nebude většina”“, ten zastávají Dvořák s blbíšem, vyzobávám z nich:
Dvořák napsal: (14:47) … ”Vybíráte mezi dílčí nezastavitelnou prohrou a hanbou, dostanete prohru a dav lidí, kteří si budou myslet, že jste „reformami“ nenechali dokončit realizaci úžasné myšlenky … které měla na cestě realizace jenom nějaké dílčí neúspěchy. Zkrátka, kdyby jste do toho „nehodili vidle“, tak stačilo jenom trošku poštelovat” …
blbíš napsal: (0:34) … … “bez přitlačení ke zdi to asi už nepůjde. Jenže aby k tomu mohlo dojít, je nezbytně nutné, aby i ta druhá půlka mých spoluobčanů, která ještě dneska nadšeně volí Fialu a spol. prozřela …
Ten nyní ze zdola pomalu se probouzející a probublávající občanský odpor doporučuji proto zatím JEN moudře a chytře podchytit, abychom tomu vládnímu panoptiku a jeho přívržencům zabránili činit jakékoliv nevratné kroky, zatímco oni se budou v těch jejich lejnech válet(a my s nimi). Dopřejme jim/si/ k tomu prozření čas do března 23. Jinou cestu, bohužel, nevidím!”
a teď babo raď … je to vaše, pokuste se to rozkydat, díky, blbíš.
nebo stačí jen bez kydání napsat, neb taky názor:
jsem pro 2a)
nebo
jsem pro 2b)
do budoucna je lepsi B
pro lidi a soucasnost je lepsi A
poznamka: o F35 a US zakladne se rozhoduje jinde. U jakychkoli ceskych ceskych voleb urcite ne.
je aj nie je to pravda……posledne radar rozhodla verejnost, vlada sa neodvazila ist proti. Teraz keby padla vlada, neviem si predstavit, ze nova by presadzovala zakladne. Na strane druhej trochu pochybujem, ze budu chciet stavat zakladnu v Cechach…..maju ju uz u nas a je to coby kamenem dohodil pre letectvo. Malo by to zmysel jedine, keby sa museli stiahnut zo Slovenska
No… radar hlavne odpiskali sami Americani, nedelejte si iluze, ze kdyby o to stali, ze by tu nestal.
Energetickou a inflační krizi je třeba zastavit hned teď. Ne zítra, ne až budou lidé mrznout a přicházet o práci. Hned teď. US základny a nákup US stíhaček je třeba zastavit hned teď. Ne zítra, ne až budou podepsány smlouvy. Hned teď. Demise a změna vlády sama o sobě však ničemu nepomůže. Věřím, že je potřeba změna celého systému. A na to nemá ani Rajchl, ani Okamura, ani nikdo. Nikoho nevidím. Můžeme jen doufat a věřit, že demise vlády je jen začátek velkých změn. První krok. Nemůžeme se, ale dívat na to, až budou lidé mrznout a hladovět. To by jsme nebyli jiní, než ty hovada. Takže ano, vykopat vládu co nejdříve to půjde.
„Takže ano, vykopat vládu co nejdříve to půjde.“
Máte pravdu, ale ono to nejspíš nepůjde dříve, dokud nebudou lidé mrznout a hladovět.
Myslím, že se tomu říká definice kruhem, nebo tak nějak?
😀
Jenže, jestli jsem to správně pochopil, pan Blbís/Dvořák chtějí ČEKAT až bude společnost dost „promrzlá a hladová“. Pak využít celkové nasranosti a teprve se pokusit vládu shodit. Možná, že strategicky to je tak správně. Já,ale takto prostě nemůžu vidět svět. Raději pomůžu dnes najisto třem lidem, než zítra možná třiceti. Nejsem stratég, jsem emoční typ.
Ale já okolo sebe vidím stejný problém, lidi si moc neuvědomují, že co bude až nebude plyn a energetická soustava nevydrží nápor přímotopů.
Pracovní místa zatím nikoho moc nepálí, Poláků a Ukrajinců se vozí do fabrik stále hodně. Aumotive sice snížil výrobu, ale lidi nepropouští, jen už nemusí ti stávající zaměstnanci linek chodit na přesčasy.
Takže bez hladových a hlavně promrzlých nebude tak velká změna.
Jo a místní důchodce po baipasu rube kamna jak o život, musel obnovit živnost. Tedy on ty kamna staví.
Já tomu rozumím. Chápu, že s mnohými pohne jen to, až padnou na hubu. Rozumím i tomu, že je dobré strategicky uvažovat a plánovat. Přesto sám za sebe trvám na tom, co jsem napsal. Nemůžu a nebudu se dívat na lidi, jak ryjí držkou v zemi, jen proto, že si neuměli představit, že to může přijít.
Zapomínáte na setrvačnost. Velkou lod také neotočíte na fleku.
A Fjála boys and girls sami nepůjdou.
Lenze dneska sa uz nenosi divat sa do buducna. Carpe diem je heslom doby. Takze kym je doma teplo, kym maju ludia na ‚plne nakupne voziky, tabak a chlast‘, tak sa bude vrieskat, ze pohlad do buducnosti je zbytocnym strasenim.
Kedy sa naposledy sedliak chystal na zimu? Asi ked tu este sedliak bol, a neboli cerstve jahody na vianoce …
A preto nemozete toho robit moc naviac, nez sa len bezmocne divat na cvrcka, jak cele leto cvrlika na huslicky, aby v zime prekvapeny zmrzol …
O změně systému organizátoři ČR na 1. místě také mluví. Tak jsem pochopila, že k to bude na programu v období úřednické vlády.
Mandalane, píšete: „Na to nemá Rajchl ani Okamura..“ Čekáte na spasitele ? Když na to nemá sám Rajchl, Okamura nebo kdo, musíme jim pomoci my všichni.My co nechceme mrznout,být zatažení do války, zlikvidovat průmysl v naší zemi. Konat co konat lze a neustávat. Prostě “ solidarnošč“ !
Spasitele ne, ale někoho, kdo bude mít odvahu nahlas říct „tak pánové, končíme s tím kapitalismem“ a zároveň to bude mít srovnané a bude vědět, co dělat. Ano bez nás to nepůjde. Demonstrace, demise vlády, Vidlákovy kydy atd, to je to vytváření podhoubí , to je vytváření možnosti, tady se zapojujeme my.
Šmankot!
Vždyť kapitalismus je jediný systém , který funguje !
První kapitalista byl praotec Janeček. Vymyslel díru na mamuta a přemluvil sousedy aby mu pomohli kopat.
Potom chytili velkého mamuta a spokojeně si všichni nacpali bříška.
A Janeček si vybral nejlepší kus masa a nejhezčí zuby, kterými ozdobil svoje ženy.
Všichni to respektovali. Páč věděli, že bez Janečkovy chytré hlavy by pojídali jenom krysy a zajídali je žaludama.
No, nemyslím si, že Orbán vykřikuje , že končí s kapitalismem.Stačí , že garantuje prosazování rozumných řešení konkrétních problémů.
Mandalane,
lehce se pletete s tím kapitalismem. To, co teď tady je, už není kapitalismus, ale plutokracie.
A ano. S plutokracií jde skončit rázně a idey kapitalismu se to nemusí ani dotknout. Jen se tí nezruší možnost nového opakování starého příběhu, kdy bohatí „najímají“ ukřičené aby ukřičeli dav.
Ta možnost změny je v tom, že lidé nesmí dopustit, aby se změnili ze společnosti v dav.
Otázka je,Blbíši, jestli by voličům pětikoalice vůbec kdy došlo,z jakého důvodu mrznou a hladoví, vždycky jim jejich intelektuální kapacita předhodí jednoznačné viníky – Putina, Babiše,Zemana,Okamuru. A my, kteří věci vidíme jinak, budeme kvůli jejich nezaručenému prozření a obrácení mrznout a přihlížet nevratné devastaci naší země ? Taky bych ráda viděla, jak ti,co si dnešní stav vyřvali,vyšvindlovali a jedině spravedlivě vyvolili nesou následky svých rozhodnutí.Ale stáhli s sebou nás všechny a klesáme stále níž…. Kvůli takovým dospělým lidem, kteří se nerozpakují nazývat lidi našich názorů fašisty,nacisty a rusofily jedním nádechem, kteří cítí absolutní nadřazenost nad „sockami“ z Václaváku…. které nepřesvědčily žádné argumenty ani dosavadní zkušenost s průběhem událostí ? Děti a hlupáky třeba ochraňovat před dosahem jejich možných činů a sami sebe taktéž. Takže raději se snažit tu národní katastrofu odstavit od moci co nejdříve,půjde – li to ještě vůbec.A hledat cestu jak už nikdy neumožnit její návrat. Ať si lepšolidi kvičí a ryčí jak je jim vlastní.
Hezky napsané a naprosto pravdivé.
Já za sebe říkám, že tu máme dva téměř nezávislé okruhy problémů. První je energetická krize a s ní související krize průmyslu. Tady se bude dít spousta nevratných bankrotů a krachů. Z tohoto hlediska je zapotřebí vládu co nejrychleji vykopat, protože Fiala zaujal podle mě ten nejhorší možný postoj – rétoricky jsme ve válce a děláme vůči Rusku válečné kroky, ale hospodářsky ve válce nejsme – neděláme válečné hospodářství. Prostě kretén musí pryč, ideálně hned, včera bylo pozdě. Je třeba mu naložit všechny hříchy posledních třiceti let a vyhnat ho do pouště i s Rakušanem.
Věřil bych, že politická likvidace Fialy, by udělala trochu manévrovacího prostoru pro „bezprecedentní opatření“. Alespoň v tom smyslu, aby průmysl a domácnosti nepadly na hubu vysokými cenami energií. Prostě zkusit odvrátit bezprostřední rizika bankrotů a bezprostřední rizika pádů do bídy, což obnáší přídělové systémy, moratorium na exekuce, vyvázání se z lipské burzy, pokus o plyn z Ruska… apod, apod. To by pod tlakem veřejnosti klidně mohla dělat nějaká „babišova vláda národní jednoty.“ Rozumíme si – řešit bezprostřední nebezpečí a bezprostřední problémy.
Druhým okruhem problémů jsou příčiny, které nás dovedly do tohoto stavu. Tam to bude horší, protože je to šílený propletenec cizích zájmů. NATO, EU, Česká televize, postavení ČR jako kolonie, apod, apod. Tady konstatuji, že žádné snadné řešení neexistuje. Možnosti sice jsou, ale vyžadují skutečně mimořádné osobnosti. A že by se tu teď naráz našel výborný diplomat, výborný národohospodář a výborný obchodník, kteří by v sobě našli zalíbení a v tandemu prostě vymanévrovali pro republiku lepší podmínky, tomu se mi nechce moc věřit.
V tomto ohledu asi platí, že čím hůř, tím líp. Čím víc toho u nás padne, tím větší šance je, že se to dostane do ústavy. Pokud u nás fakt zhasne proud a zemře hodně lidí na zápal plic, tak se energetika může dostat do ústavy a EU může jít do prdele. Ale bude to za vysokou cenu. EU neodchází jako komunisti – že by tu všechno nechala. Ne, ta odejde a všechno si vezme sebou.
Jak bude po volbách a po demošce, zaměřím se na jeden aspekt, který považuju za nejsnáze vyřešitelný – zničit Českou televizi. Především tu jejich budovu televizních novin.
pro Vidláka…. přesně tak Česká televize …. zpravodajství ….. rozkopat až do základů a postavit zcela nově – protože tam je největší problém v ovlivňování velké části populace . Vidíme to každý kolem sebe , dokonce i v rámci rodin.
Ano. Já sám ale řešení nevidím. Neuvěřím mluvící hlavě když začne hlásat něco jiného. Je to jen kam vítr tam plášť, nyní ovšem koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Dlouhé roky už o Kavčích horách říkám jediné- Srovnat se zemí, zatravnit, udělat park na psí hovínka. Zaměstnance (s výjimkou techniků, servisu atd.) nahnat na malý dvůr, s hóóódně velkým bičem. Třikrát denně chlebová polévka, v neděli salát z brouku, které mi tak přesvědčivě reklamuje pipina Boková. Archiv zpřístupnit všem komerčním televizím. Nic jiného s tím veřejnoprávním hnojem nevymyslíte.
Podle mě by bohatě stačilo jim zarazit financování z kapes lidí. Ať si na sebe vydělají sami.
Dostali by státní zakázky a zakázky od neziskovek placených státem …
no, ale jednou z veci, ktore by nova vlada mohla urobit a z hladiska domaceho by to bolo bezbolestne…..zakaz financovania politickych neziskoviek zo statneho rozpoctu a je jedno, pod aku hlavicku by sa to chcelo schovat. Akonahle sa zisti, ze niektore ministerstvo ci statom kontrolovana firma, to financuje dalej, na vyhazov riaditela. Vela veci by sa preriedilo. Samozrejme ze nie vsetky, ale velka cast ano
Zatravněno už to tam bylo. Počátkem šedesátých se tam v akci Z vybudoval Park mládeže.
😀
A ještě před tím tam byla známá rasovna, kam se svážely psí mršiny z celé Prahy. Tamní antoušek by výkonný.
Když jsem tam bydlela já, tak nějací kynologové provozovali na Kavčákách cvičiště psů.
Kavky mají bohatou historii
😀
ved si pusti russia today
Souhlas . Jenže vše může být jinak.
Za hodinku se ozve gavari Moskva a pan Putin nám udá nový směr . Co bylo včera již nebude muset platit dnes. Takže já si s nějakým rozborem počkám. Už to nebude trvat dlouho.
Propána myslete, co by si na nás rusové vzali, vždyť už tu není nic naše. Akorát že je to pohodlný slogan. Je to stejné jako s ukradinou. Sponzorovat obnovu….? …
škoda peněz, co jsme si navařili tož to taky musíme zbaštit… sorry
Ono je to stejné jako ve světě. Všichni doufají že rusko podlehne a oni budou mít pohodlný život tak, jako měli v dobách , kdy byli kolonizátoři a čerpali z kolonií….
Kdyby této „naděje“ nebylo, už by se ozvali ale zatím furt doufají…..
Nemyslím, že nás začnou bombardovat, ale ropu a plyn nejspíše zastaví. No a pak to konečně všem dojde a začnou volat společně s námi, že chceme mír a demisi.
Jasné Emo? Nebo mě fakt máte za hlupáka?😄
Myslím si, že se vám po skutečné depresi velmi stýská…
Rusko by muselo mít důvod, aby porušilo vztahy. My vidíme desítky důvodů, proč bychom to udělali my, ale Rusko to nedělá… Kde je chyba? U nás – my předpokládáme, že Rusko MUSÍ myslet stejně jako my. Ne, nemusí. 😉
Ano je to tak
https://www.youtube.com/watch?v=7HBXg59zWZM&list=FLnbloFY9gu5MuVYRhlwz58g&index=2
Také mám ten názor i zkušenost.
Ano, ČT je velké zlo. Je jedno, jestli bude privatizována nebo zestátněna, hlavně musí zmizet tzv. „veřejnoprávnost“, tj. aby majiteli byly neznámé, nevolené osoby, které ČT ovládají přes manipulovatelné redaktory.
Ale i financování SEZNAMU z našich daní je velké zlo. Je to sice pod zástěrkou propagace očkování, teď zase propagace, Češi berte sociálky útokem, nestyďte se. Zde dokonce příjemcem není jen Seznam, ale např. i Šafrovo tlachání.
Nemuselo by to byt az tak slozite …
Fialovi na cestu smer Mirov/Pankrac pribalit Reporyjce, Kolare a jim podobne.
Z NATO neni treba vystupovat, staci garantovat, ze na nasem uzemi nebudou ani kratkodobe pobyvat cizi vojska nebo utocne zbrane.
Z EU neni treba vystupovat, staci se pridat k Orbanovi.
To by jako startovaci pozice mohlo stacit.
Přesně, Homere.
Někdy je vhodné se podívat, jak to dělají jiní – a jestli to náhodou nedělají líp, levněji či efektivněji.
Logika říká 2b,
ale správnější bude 2a.
A to mrznutí a ostatní nepříjemnosti přijdou stejně, protože setrvačnost.
30 let se to tu pomalu (a záměrně) kazilo, náprava bude dlouhá.
Je třeba začít co nejdříve.
Když kdysi Němci padli na dno, stejně zůstalo velké množství těch, kteří byli přesvědčeni, že nacismus bylo to nejlepší a je jen škoda, že to nevyšlo.
Považuji za pravděpodobné, že někteří lidé neprozřou nikdy. Zvláště pokud jim bude někdo horem dolem tlačit do hlav, že za jejich potíže může Putin.
Lidé ve své většině nemají dostatek znalostí z fyziky a chemie, aby pochopili, že stabilita a tedy i funkčnost elektrické sítě je dána souladem mezi příkonem všech zapnutých spotřebičů a výkonem připojených elektráren, a to v každém okamžiku. Že elektrická energie je součin elektrického výkonu a času. Nedojde jim, že čas nikdo nevyrábí, ten plyne sám. Že to, co je potřeba vyrobit je ten výkon, kterého musí být v každém okamžiku přesně akorát, ani víc, ani míň, jinak celá elektrická síť zkolabuje. Že elektrický výkon nejsou cihly, že ho nelze uskladnit.
Mnoha lidem chybí znalosti z matematiky. Možná si ještě pamatují z prvního stupně základní školy, že jedna krát nula je nula. Už jim mnohdy nedojde, že milion krát nula je také nula. Takže u zdroje elektrického výkonu, který v noci, nebo pod sněhovou pokrývkou dává nulový výkon či dává nulový výkon když nefouká vítr, je úplně jedno, jestli ho je deset metrů čtverečních, nebo milion metrů čtverečních. Nevědí, že elektrickou energii, kterou takový zdroj vyrobí (vzniklou vynásobením jeho výkonu a času, po který má příznivé podmínky a je tudíž schopný nějaký výkon podávat) také nelze uskladnit. Proč? Protože lidský um ještě nedospěl tak daleko. Zatím dokážeme elektrickou energii akumulovat pro pozdější využití formou tužkových baterií, baterií v mobilu nebo v počítači, případně v baterii u auta. Na řešení akumulace přebytečné elektrické energie v množstvích, úměrných množstvím pro elektrickou síť, si ještě nějaké století musíme počkat.
Také řešení přebytku okamžitého výkonu a v čase vzniklé elektrické energie její přeměnou na jiný, skladovatelný druh energie, je teprv v plenkách. V naší zemi jsme si vyzkoušeli systém přečerpávací vodní elektrárny, kdy se přebytek výkonu elektrické sítě použije na vyčerpání vody do umělé nádrže na kopci a tam, ve formě potenciální energie vody, počká na svou chvíli. Při nedostatku výkonu v elektrické síti se spustí voda na vodní turbínu, tím se potenciální energie vody změní na kinetickou, a soustrojí turbíny a generátoru promění kinetickou energii vody na elektrický výkon a počas vyprazdňování horní nádrže dodá do elektrické sítě energii. Další takový projekt nevznikl, takže je zřejmé, že náklady byly neúměrně vysoké.
Jsou pokusy přebytečný výkon elektrické sítě využít na výrobu vodíku, který lze uskladnit a v případě potřeby využít energii, vzniklou jeho hořením, a proměnit ji na elektrickou, ale ty jsou zatím v plenkách. Na vypracování řešení, použitelného v praxi v energeticky významném množství, si ještě počkáme několik desetiletí. U některých navrhovaných řešení je už předem jasné, že jsou to slepé uličky.
Náš evropský problém je v tom, že o uzavírání uhelných a atomových elektráren rozhodovali a hlasovali lidé, kteří mají téměř nulové znalosti z fyziky a chemie, a nejspíš i z matematiky.
Pokud padneme na ústa, bude to kvůli energetice. Ale stejně bude hodně lidí přesvědčeno, že se to stalo proto, že jsme mali málo metrů čtverečních slunečních kolektorů a málo větrných elektráren.
V jejich očích budou vinni technici. To oni měli hned po hlasování teoreticky vynalézt systémy na skladování elektrické energie z občasných obnovitelných zdrojů, vyprojektovat je a postavit!!! Co na tom, že doteď pokrok probíhal tak, že nejdřív byl vynalezen fyzikální princip a pak následovala postupná realizace. Oni odhlasovali, že to tentokrát bude naopak a tečka!
Žaluji na naše školství!!!
Ve skutecnosti je to jeste horsi. Jsou lide a mihnou se i tady, kteri to vi. Ale nemaji s tim problem, protoze za dvacet let uz to budeme umet (akumulaci) a bude to fajn.
Nedava vam to smysl? Nevadi, jim ano!
Nebo si staci precist europoslance a tusim i matfyzaka a prvni co trena mne napadne je, ze proc potom ty zeme, ktere nezaspaly (Nemecko) jsou ve srackach tak, ze je rozstrikuji napric kontinentem.
Tohle totiz neni nic o vzdelani. To je o vire. Nebo vychcanosti. Pripadne obojim.
Zatím nemrzlo, kaufland je plný a nic není na příděl. Až bude hlad a tma, zeptají se mladí, kde mají nabít mobil.
Ládiku, Ládiku, s Váma to de s kopce jak s naším Asfalťákem! No přece před Kauflandem – u košíků, při svíčkách = to dá přeci rozum, né?
Kaufland bez elektřiny neotevře.
Ale možná si jej otevřou ti lidé.
Řešíte, s prominutím, blbosti … elektřina je přece v zásuvce, pokud bude rozbitá nebo nefunkční v Kauflandu, pak se např. mladí připojí na nějakou zásuvku před Kaufem … jednoduché logické, co je na tom k nepochopení? A když bude úplně, ale úplně nejhůř, tak si ten svůj fejsbůček budou lajkovat při svíčkách … no ni?
Jsou někde k nalezení věrohodný/ vůbec aspoň nějaký průzkumy preferencí ve větších městech? Hodit to např. v Praze SPD je nejspíš ekvivalent použití volební obálky na podpal, aspoň podle všech dosavadních výsledků. A městské části jsou už taky prolezlé různými obskurními nečitelnými spolky.
Tak to hod ANO, ta v Praze projde i když jenom do „opozice“ 😉
Dotaz:
Mám volit do magistrátu a dalším volebním lístkem do městské části.
Volba do magistrátu je jasná. Zaškrtnu SPD+ Trikoloru.
Ale z těch lidí, kteří kandidují do městské části nikoho neznám.
Jak to mám udělat, abych nemusela volit, ale aby z mého hlasu nedostaly ani kousek ty neznámé strany ?
No tak pokud kandidáty do městské části vůbec neznáte, tak holt asi bude potřeba sednout si na pár hodin k internetu a něco si o nich zjistit jako o osobách. Začněte prvními místy na kandidátkách protože to jsou vždycky ti aktivní, co se chtějí nechat zvolit. A jakmile při tomhle „kádrování“ narazíte na někoho kdo Vám nebude sedět, tak kandidátku zahodit a začít s další.
Pokud tomu až tolik času věnovat nechcete, tak se u kandidátů dívejte na jejich pracovní profese, pokud jsou na těch kandidátkách uvedené. A volte lidi z praxe – techniky, manuálně pracující, drobné živnostníky, zkrátka lidi co jsou spojení s tvrdou realitou života. Nevolte lehkoživky typu koordinátor něčeho, umělce, novináře, politology, neziskovkáře atd.
No a pokud si ani tak nevyberete, tak zkrátka hoďte do urny prázdnou obálku nebo obálku s viditelně „zneplatněnou“ kandidátkou (lístkek natržený, roztržený, popsaný). Zvýšíte tak alespoň procento volební účasti, aby se pak zhrzený pětislepenec nemohl po volebním výprasku vymlouvat na nízkou volební účast.
Ponořila jsem se do zkoumání uskupení, kde je ANO + pár obskurních spolků. Asi nejobskurnější B’nal B’rith Renaissance.
Pravdu děl pan hostinský Aaron Ginsberger z hotelu King Solomon na Staromáku. Ondyno sdělil, že na sedmičce to má ošéfované, ale na ruku mu jdou i na jedničce… Musím uznat, že přilepit se na ANO byl výborný nápad.
( Pan Aaron je ten udatný muž, který málem nechal postřílet Konvičkovce během jejich happeningu na velbloudech. Dobře to dopadlo, pinglové jenom tasili ale nezmáčkli to. 😉)
O pomerech v brazilskych organech ochrany prava, kdysi napsal jeden novinar vystizny titulek : „Az vas v Riu nekdo prepadne, nekricte. Riskujete, ze upoutate pozornost policie.“ Nekteri se tady divi tem, co maji odvahu otevrene jit proti stavajicimu rezimu. Neni to jen Vidlak, ale uz i rada dalsich, staci cist treba dnesniho D-Fense. Proc nejsou tito Odvazni muzi na psacich strojich 🙂 zmizevsi, zlikvidovani ? Pac i takovi prirodni sociopate, jako jisty nas nejmenovany silovy ministr 🙂 vedi k cemu by to vedlo. K zhrubnuti verejnych mravu, k posunuti norem. A sami nechteji zivot v obklopeni pocetne ochranky, s radou omezeni – ktere by pro inteligentniho a odhodlaneho protivnika nebyli stejne k nicemu. Staci se podivat s jakym vypetim sil a ohromnymi prostredky musi pracovat americane, aby ochranili jedineho cloveka. Takze to se strachem zas netreba prehanet.
Jo, tak já se podle toho Vidláku zařídím. Musíme je zaříznout a vykrvit, pak nechat odležet, ale jen krátce. Vše vyvrcholí žranicí 28.9. na Václaváku, já si sebou beru tu vidličku s těmi čtyřmi hroty. Nožem bude naše účast. Přežrat se jest dovoleno. Tak dobrou chuť vespolek.
Jestli pozvou ve stejný čas lidi do krajských měst, účast se rozdrobí. Na václavák pak nepřijedou venkovani., ti zvolí Brno, Zlín, Karlovy Vary…
A ještě poznámka k jiným – máme problém v tom, že i když na tu hubu padnem, vždy bude za to moct u značného počtu lidí, komunista, Babiš, nebo Putin.
Jasně, strašit a lekat, ODS přeci nic jiného nedělá… stačí si jen vzpomenout, dříve to byli komunisti, pak to byla krize, potom zase komunisti, a teď Rusko v čele s Putinem. Nic nového pod sluncem. Ono by možná i stačilo vzpomenout si, jak to bylo v listopadu 1989 – stávka v Praze, generální stávka v Praze a potom rozšiřování na kraje a města, ať se to šíří, ale ať se to nedrobí… a pak to loupnout všechno najednou a uvidělo by se. Trošku přiblokovat silnice, dálnice půjde skoro sama. No a ČT 1, tam dohlédnour, aby nám přestali vymývat mozky tím, co sami chtějí šířit, ale aby to bylo doopravdy z celého světa a podle pravdy….. válečné zločiny páchají ve válce obě strany, protože všechny kombatanty ohlídat nelze, ale my se dovídáme jen o jedné straně.
To srovnání se zabijačkou trošinku kulhá. Tohle prase nikdo nezapíchne, bude si vesele chrochtat dál.
Pravda, sice v jiném chlívku, možná i bez služební káry s řidičem a dalších prima benefitů.
A je docela možné, že některým čuníkům se i uleví. Od strachu, od stresu, možná budou rádi , že už to mají za sebou. Já být premiérem, tak bych byla.
Asi máte pravdu. Ale na druhou stranu – oni tam jsou všichni zbabělci. Sráči. Oni se bojí. Oni ten stres nezvládnou, neustojí ho. Jen nesmíme povolit. Musí nás být hodně, musíme hodně hulákat, musíme je zaříznout ve volbách co nejvíc. A nepřestat tlačit.
Zdravím, to je sice pravda, ale oni jsou jak kočka – mají více než osm životů. Kolikrát se už ODS zvedala se země po pádu na ústa a zase je tam. KDU-ČSL byla u všeho a panečku, jak se drží a z ní se díky Kalouskovi a Schwarzenbergovi vyvinula TOP 09, a to je čiré zlo…… tyhle klasické politické strany se musí vyhnat od koryt i malých komunálních korýtek, aby prostě pochopili, že v tomto státě jim pšenka nepokvete. STAN se zlikviduje sám, stačí aby vypadl ještě nějaký kostlivec ze skříně a Piráti to sami neustojí…… a pak stanou noví bojovníci, ale kde je zaručeno, že nepůjdou po vyšlapaných stezkách. Ona ta moc doopravdy chutná.
Tyhle tři názory jsou podle mě pravdivé. Všechny. Takový je život…
(To že je starý kocour na sloupku už docela paranoik jsem zjistil dávno. Ale aspoň to o sobě í.)
Je to složitý , nó…
Jenže je tu jeden podstatný rozdíl – minulé vlády těchto stran ještě nikdy nedovedly stát k eminentní hrozbě celospolečenského kolapsu. To se podařilo až teď vládě autistického signalisty. A nová situace bude mít pro vládní strany i nové následky.
On ten Fiala vypadá, že se nebojí. Ale údajně baští Lexaurin jako chleba. Tomu odpovídá i jeho posunčina rukama a tik ve tváři.