18 května, 2024

Potvrzení realitou

Dnes se chci odpíchnout od mého včerejšího výroku, že Rajchl už nepotřebuje chodit do velkých médií, protože Rajchl už je velké médium…

Povím vám jeden moc pěkný příběh. Vítek Rakušan dal včera večer na fejsbůk status, jak skvěle dělali české předsednictví EU a jak je zapotřebí v tom pokračovat a to udělají nejlépe tím, že budou spolupracovat s Danuší Nerudovou. Jeden z prvních komentářů stihl dát právě Jindra Rajchl, který mu na plnou hubu napsal, že jsou vláda kolaborantů, nedokázali nic a jsou jen pudlíci soudruhů z Brusele.

Ostatní komentáře byly vesměs podobné. Jeden dlouhý šestisetpoložkový výsměch pětikolce a Starostům obzvlášť. Prakticky žádná sdílení… jen asi čtyřicet libtardů bylo ochotno nést kůži na trh a dát si na svůj profil takovou šmíru. Já sám mívám sto sdílení během prvních pár minut a pokud můj článek nedosáhne alespoň pěti set sdílení, považuju to za mizerný text. Rajchlův komentář měl sám o sobě dvakrát tolik lajků než Rakušanův status.

To všechno jen za první hodinu.

Antonín Baudyš to lakonicky okomentoval, že tahle vláda se skutečně opírá už jen o dvě procenta voličů… Průzkumy si v tomto ohledu zcela notují se reakcemi pod jakoukoliv placenou fejsbůkovou reklamou ODS a kterýmkoliv pokusem o komunikaci na sociálních sítích našich ojrohodnotných ministrů. Velký guru Kalousek už prý s vládou také ztratil trpělivost… I ta velká média začínají měnit rétoriku, protože ten úprk diváků a čtenářů k nám na alternativu (a hlavně k Rajchlovi) je tak masivní, že už si toho museli všimnout i šéfredaktoři.

Chybí už jen jedna poslední kapka. Potvrzení realitou.

Nemyslete si, Vítek má pěkně stažené půlky. Ten pocit, když Rajchlův komentář, na kterého dělají mediální embargo, má dvakrát tolik lajků než sám status… Ten pocit, když cokoliv někde řeknou a okamžitě je za to vypískají. Teď už je úplně jedno, co říkají, ale automaticky to vyvolává nesouhlasné reakce. Ten pocit, když vidí, že se na Slovensku ty ojrohodnotné strany nejspíš vůbec nedostanou do parlamentu a průzkumy říkají, že by Slovákům vlastně ani nevadilo, být znovu v ruské sféře vlivu… Ten pocit, když to Čaputová už vlastně zabalila a teď si nejspíš píše rezignační řeč.

Nemyslete si, i když před kamerami dělají ramena, jsou z toho pěkně na nervy. Oni všechny ty lajky a sdílení dobře sledují a mají z toho žaludeční vředy. Když jim všechny ukazatele říkají, že je lidi nemají rádi, tak je lidi asi opravdu nemají rádi. Nějaká Danuška Nerudová nebo Dominik Hašek to fakt nezachrání. Vykukuje to všude.

Chybí už jen jedno. Potvrzení. Přenos z virtuálního světa do skutečného. Potvrzení realitou. Potvrzení tušeného, potvrzení výsledků průzkumů. Přetvoření lajků a statusů na osoby z masa a kostí. Eliminace mlhy vytvářené Českou televizí, která stále ještě honí dojem, že libtardí svět je ještě v pořádku a Evropská unie je u národa oblíbená.

Do voleb je daleko… Tak prostě přijďte na demonstraci. Přisypte na největší hromadu. Postavte se do největšího davu a ukažte, že Václavák se naplnil. Odshora až dolů. Ukažte Rakušanovi, že jeho fejsbůk nelhal a skutečně ho už nikdo nemá rád. Ukažte Fialovi, že může sice Cukerbergovi platit reklamu, ale je mu to houby platné.

Je úplně jedno, co na to bude Fiala říkat a je úplně jedno, co na to bude říkat Rakušan. Na Václaváku nejdete k volbám, tam chceme, aby vláda viděla, že neodejde-li sama, bude co nevidět vynesena v zubech. Ukažme vládě, že se naše situace sakra podobá té slovenské. Ne, že jsou na tom ještě hůř, protože alternativa tu má větší dosah a Česká televize je nezachrání. Ukažte jim, že silácké řeči už nejsou na místě.

Až budou volby, budeme řešit volby. PRO není jediná strana. Ale teď pojďme vládě ukázat, že je v Bruseli.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihu (nebo knihy) z nabídky.  

232 thoughts on “Potvrzení realitou

  1. S podzimem nám přichází náš oblíbený covid, kterým se nechalo naočkovat asi 70% české populace, skoro to vypadá, že válka skončí a místo granátů se opět začneme likvidovat vakcínou. Takže, kdo má už čtvrtou, neměl by otálet, neboť již není řádně ochráněn, tolik Prymula.
    https://www.novinky.cz/clanek/koronavirus-covid-opet-nabira-na-sile-varuje-who-40442374#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  2. For z Fora24:
    „Zatímco v některých politických kruzích zaznívají názory, že se nedá dobře definovat, co jsou dezinformace, a že postupovat proti nim by mohlo ohrozit svobodu slova, proruští (tedy proputinovští) mloci lezou z Vltavy a odhodili všechny zábrany. Některým lidem připadá postup vlády proti otevřeně proruským silám bezzubý. Ministr Vít Rakušan o problému vedl v sobotu ráno spontánní twitterovou debatu.

    „Občas se doslechnu, že dělám málo proti ‚dezinfoscéně‘. Dezinfoscéna si to evidentně nemyslí, protože si ze mě udělala nepřítele číslo jedna. Z pozice ministra vnitra budu dál dbát na to, aby policie důsledně postupovala proti těm dezinformacím, které ohrožují bezpečnost státu. Ať vyznavači Kremlu třeba puknou vzteky. A u těch ostatních, ‚běžných‘ dezinformací apeluji na osobní odpovědnost každého z nás,“ napsal Rakušan.“

      1. A neoháněli se komančové Husem a Žižkou? To je napuodto noumání, Uuďo.
        😀
        Henten Jan z Husi byl vlastně takový zapálený komunista. Jenom měl místo rudé hvězdy kalich.
        😻

        1. Ja nejsem proti lidem, kteri jsou zapaleni pro pravdu, jak ji nejlepe rozumi. A myslim, ze Hus by byl prvni, kdo by rekl, ze i on je jenom omylny clovek, jako vsichni smrtelnici. Ze tu nejpravdejsi pravdu zna jen Buh.

          Jeden problem s komunismem byl, ze lidi si (zase!) mysleli, ze maji tu nejpravdejsi pravdu, tentokrat v ateistickem havu. Zadna pokora. Ta uz se nenosi. Pokora neni moderni.

          1. Vevča.
            Socialismus řízení komunisty,byl zatím nejspravedlnejší systém.
            Většina zapomíná,na každou možnost od západu,jak ten socialismus ničit.
            Prvním neznámějším odpůrcem,mamonu vykořisťování lidí byl Ježíš Kristus.

            1. No jéžiš!
              Komunismus si ty tisíce lidí, kteří zahynuli v pracovních táborech nemohou vynachválit.
              A co teprve ti, kteří dostali kulku, nebo je v zájmu všeho lidu pověsili.
              A se jménem Krista na rtech vyvraždili zbožní křesťané značnou část obou Amerik, neflákali se ani v Africe, v Austrálii, v Indii a obecně v Asii, Kristova láska je nekonečná.
              Ách jo
              Každá ideologie se dá převrátit ve svůj pravý opak. To si zemědělec asi neuvědomuje.

              1. Paradox je, že komunisti „vraždili“ zhruba stejně jako demokrati.
                Kolik lidí zařvalo v „demokratickejch“ koloniích?
                Kolik lidí nechal Masaryk postřílet přímo v ulicích při stávkách a demonstracích?
                Devadesátkovej antikomunismus je mozkovej mor.
                Nutí lidi říkat strašný píčoviny a dělat ze sebe úplný idioty…

                1. Kolik „nechal Masaryk postrilet stavkujicich“? Nasla jsem 4. Vi nekdo?

                  „V roce 1953 vedení KSČ vyhlásilo boj proti takzvanému masarykismu, bouraly se prezidentovy pomníky, jeho jméno muselo zmizet z veřejného prostoru, přejmenovávaly se ulice i instituce, v novinách se objevovaly články o jeho nenávisti ke komunismu, dokonce i spekulace, že financoval nezdařený atentát na Lenina. A aby obraz prvního československého prezidenta ve vědomí lidí znectili co nejvíce, přišli komunisté s tvrzením, že to byl právě on, kdo za první republiky „nechal střílet do dělníků“. “

                  https://www.stoplusjednicka.cz/na-rozkaz-prezidenta-skutecne-nechal-masaryk-strilet-do-delniku

                    1. Ten z Rajky: A kolik lidi bylo zavrazdeno za 20 let komunistu v Ceskoslovensku, ve srovnani? V politickych soudech/popravach, na hranicich, v uranovych dolech a pracovnich taborech?

                      Zastiplny muze byt kazdy. To moc umu nevyzaduje. Komu to slouzi, hazet hnuj na Masaryka? Nikdo netvrdi, ze prvni republika byla utopie.

                    2. V-Kolik „nechal Masaryk postrilet stavkujicich“? Nasla jsem 4
                      T-za tatíčka Masaryka bolo zastrelených 150 ľudí (muži,ženy,deti)
                      V-A kolik lidi bylo zavrazdeno za 20 let komunistu v Ceskoslovensku, ve srovnani?

                      (to ja jen kdyby nekdo chtel vedet, co je ‚zenska logika‘ strihnuta americkym mesiasstvim)

                  1. Vevča re: len som odpovedal na Vašu otázku bez môjho komentovania 1.ČSR. Nemusíte sa prudiť 🙂 prasknutá cievka nerobí dobre 🙂 …. V Černovej (časť Ružomberka) si obyvatelia z vlastných financií a z iniciatívy Andreja Hlinku (1907 rok za U-R), rodáka obce, postavili katolícky kostol. Dedinčania trvali na tom, aby kostol požehnal ich rodák. Spišský biskup Párvy rozhodol inak. Hlinka bol v tom čase suspendovaný a odsúdený pre „poburovanie proti maďarskej národnosti“. V čase udalostí v Černovej bol na prednáškovom turné na Morave. Do Černovej tak prišli dva panské koče s cieľom požehnať kostol cudzím farárom Martinom Pazúrikom. Keď dedinčania protestovali, uhorskí žandári začali do ľudí strieľať. Takže neberte to osobne ako útok na otecka vlasti Masaryka 🙂

                2. Problém bych viděla v tom, že komančové vraždili svoje vlastní lodi. Jinak souhlas. Fakt je, že v USA se za Mc Cartyho také blblo, ale né v takovém rozsahu.
                  A to střílení do dělníků? Nebyla jsem tam. Rozparádění dělníci si snad měli počínat poněkud násilně. Násilí netoleruje žádný stát. ( Ale nic o tom nevím. )

                  1. „Násilí netoleruje žádný stát.“
                    Dobře si to prohlášení pamatujte.
                    V Duchcově chtěli demonstrující „jen“ jít dál.

              2. Helanov.
                Jak jsem napsal,západ využil všeho,jak uškodit komunistům,kolik bylo jen falešných udání,provokaci,něco si pamatuji kolem obvinění Slánského.

                1. Operace CIA Splinter Faktor. Slánského mají na triku amíci.
                  V Rusku procesy kolem Tuchačevského zase němci, i když to není na 100%.
                  Nemci to nikdy nepřiznali, na rozdíl od amíků. Hony na neexistující agenty, a následnou smrt podezřelých, v 50 letech, další amícká operace. Museli z toho mít obrovskou srandu, jak komunisti zabíjejí nevinné na základě podvržených informací.
                  Obě víte prd.

                  1. S tím Slánským je to možné. Ale jistě nechcete říct, že 1. tajemnik KSČ byl Mirek Dušín a dobrák od kosti. Já v tom žádnou tragédii nevidím, že si souzi pověsili svého nejvyššího souha.
                    😻

              3. oběti komunismu jdou častokráte na vrub dosazených loutek ze západu = trockisti atd.

                Západ vlastní média a je agresivní nejen vojensky, ale i propagandou

                největší lež dějin je, že západ = dobro

                staletí či tisíciletí zotročování, kolonizování, mučení, vraždění, lhaní to jste vy zápaďáci

                rusové, slovani, sověti ti v africe a jinde neměli kolonie, naopak pomáhali dekolonizaci

            2. Velice spravedlivy. Az na ty cistky, gulagy, a monstrprocesy. To je prece zanedbatelna malickost, ze. Kolik ze tech milionu zamoroval Stalin, Mao a Pol Pot dohromady? I kdyz, mezi nami, Pol Pot byl zabar.

              1. Platilo, když se kácí les, lítají třísky. Zemědělec měl jenom kliku, že nikdo z jeho příbuzných nebyl tou třískou. Všichni asi drželi v ruce sekeru.

                  1. Víte, že za posledních 10let v USA zemřelo 12k tisíc věznů? z toho 2/3 před vynesením rozsudku. Špatné podmínky, nedostatek lékařské péče, sebevraždy. Za 40let komunismu v ČSSR zemřelo 8 tisíc, 4,5 v čechách.
                    Trochu soudnosti.

                    1. Vevca ma v tomhle ohledu pekne vygumovano.
                      Ona ani nevi, ze za sve uspechy vdeci Pol Pot Americanum.
                      Bez jejich podpory by to nedotah ani na okresniho tajemnika.
                      A po tom, co ho vyhnali Vietnamci do lesu a ukazali svetu, jaky to byl reznik, tak Pol Potovi drzeli Americani jeste leta letouci kreslo v OSN.
                      Pry to byl jediny legitimni vudce Kambodzi 🙂

                    2. Nikdy mě toto téma nezajímalo.
                      Ale snad tento web není dezinformační :
                      https://www.statista.com/statistics/220918/number-of-state-prisoner-deaths-in-the-us/
                      Příčiny : https://www.statista.com/statistics/220872/number-and-cause-of-local-inmate-fatalities-in-jail-in-the-us/
                      Ovšem chtělo by to porovnat s jinými zeměmi per capita nebo nějak podobně.

                      Srovnávat to s obětmi totalitního režimu vedeného členy a členkami strany s názvem „komunistická“ a jejich byrokracií u nás…..to mi nepřipadá rozumné. U nás zavírali do vězení také lidi kvůli pouhým názorům, kvůli třídní příslušnosti, kvůli snahám dostat se do jiné země apod. (i kvůli vykonstruovaným obviněním)

                    3. TencokydaHnuj: vykonstruované procesy měli dost často na svědomí západní rozvědky, dost se tím i chlubili, jak to komoušům nandali. Že umírají nevinní? Nezájem.

                    4. Sakura: vy ani snad neumite mluvit, nez utokem. Smutne a pitome.

                      Pol Pota predevsim vypiplali francouzsti komunisti. Vite, ti sami komunisti, co zabranili, aby se OSN vyslovila proti invazi Ceskoslovenska.

                      To jsou ty pady, kdy se z mladistvych idealistu udelaji starsi masovi vrazi. Neni nad to, vytvaret utopii.

                      Ze se mu ty vrazdy tak darily, a ze umrel v posteli, o to se pak postarali Amici.

                  2. Guas
                    ntanámo hejá, Guantanámo!

                    Hele, od čeho se Niger, Gabon a dalších x afrických států teď osvobozuje? Že by od západního vysávání a vraždění?

                    Co Írák a jeho zbraně hromadného ničení?

                    Co k tomu říká Kaddáfí?

                    Atd.

                    A teď 40 agresivně napadených států ze strany USA od 1945?

                    A to nemluvě o loutkových vládách dosazených CIA…

        2. O tom, že je Jan Hus zapálený komunista nevěděli čestí buditelé, pak obrozenci, poté národovci. Pak přišli legionáři, kteří Husa a Žižku zbožňovali. Za Republiky, řečené První se zpívaly táhlé písně typu :

          Hranice vzplála tam na břehu Rýna,
          na ní umírá dálné vlasti syn.
          A vůkol něho kacíře proklíná
          temnoty vášeň velebíc svůj čin, —
          A vy se ptáte: kdo v těch plamenech?
          — Toť Mistr Jan — toť nejslavnější Čech!

          Zpíval ji i můj tatínek.
          Pak další vojenský odboj. Předúnorová republika již nezpívala, komunisté natáčely filmy. Husa i Žižku ale stále považovali za velké historické postavy.
          Dnes za liberální demokracie píšeme, že Jan Hus byl obtloustlý požitkář a fanatik a Jan Žižka nebezpečný lapka.
          O tempora, o mores

          1. Já myslím, že není žádné „MY“, kteří píšeme.
            Je jen pár krystlíků a ti budou smrdět, vysírat a skelopovat vždycky.
            Je to patologická ssedlina, něco hnusnýho, co uzraje na dně baňky do který nacpete uzrát psí a šakalí hovna.
            Tabery, Kundra, Lauderová, Švehla, Železný, Fridrichová, kterýkoliv Stránský, Fištejn, Romancov, Bartkovský, Strakatý, další sračky a hnůj si doplňte samůůi.
            Nebude jich víc než sto.
            Sto sráčů, sto kozích bobků, sto kravích hoven, sto koňských koblihů.
            To není žádný „MY“

          2. To píšou dnešní obtloustlí požitkáři a majitelé „pravdy“.
            Já Mistra Jana Husa vnímám kladně, byť se mi nelíbí jeho kacerování valdenských či jeho žádosti k arcibiskupovi, aby ten něco udělal s lidmi, kteří “ chodí na hory“ a tam se modlí (asi pozůstatek z keltského zdejšího osídlení).
            Jan Žižka byl jedním z nejlepších vojevůdců své doby.
            Mimochodem-biblický David byl také žoldnéřem a lapkou. No a co ? Kolik evropských potentátů se v historii kasalo, že jsou pokračovateli , dědici Davidova trůnu…např. Karel tkzv. Veliký.

            1. Patrně nejpravděpodobnější verzí je, že na horách kázali Valdenští. Počátkem XV. stol. už v německých zemích byli vyloženě škodnou, Václav IV. ale okázale kašlal i na jejich pronásledování. V jižních Čechách proto měli jakýsi azyl, na chudém venkově i popularitu. Hus je měl nerad, protože jako čistému katolíkovi mu šlo o nápravu církve, samozřejmě katolické. Valdenští, Albigenští a podobní pro něj byla hereze.
              Nekřesťanské kulty (podobné těm, které jsou zobrazeny v dějově o ca 200 let starší Markétě Lazarové) asi/možná/patrně u nás tehdy ještě přítomny byly, ale už jen velmi lokálně, utajeně a nejspíš jen v rámci rodin.

    1. Jenže jak jak se v tom mám orientovat? Jak mám vědět které dezinformace jsou které?
      Ministerstvo vnitra by mělo vydávat aktualizovaný seznam dezinformací abychom věděli, za šíření kterých hrozí flastr.

  3. Cituji pana Vidláka:

    „Do voleb je daleko… Tak prostě přijďte na demonstraci. Přisypte na největší hromadu. Postavte se do největšího davu a ukažte, že Václavák se naplnil. Odshora až dolů. Ukažte Rakušanovi, že jeho fejsbůk nelhal a skutečně ho už nikdo nemá rád. Ukažte Fialovi, že může sice Cukerbergovi platit reklamu, ale je mu to houby platné.
    Je úplně jedno, co na to bude Fiala říkat a je úplně jedno, co na to bude říkat Rakušan. Na Václaváku nejdete k volbám, tam chceme, aby vláda viděla, že neodejde-li sama, bude co nevidět vynesena v zubech. Ukažme vládě, že se naše situace sakra podobá té slovenské. Ne, že jsou na tom ještě hůř, protože alternativa tu má větší dosah a Česká televize je nezachrání. Ukažte jim, že silácké řeči už nejsou na místě.“

    A má pan Rajchl, nebo celé PRO už detailně promyšleno, co přesně udělá po tom vynesení vlády v zubech?
    Pověsíme je na kandelábry, jako v Maďarsku 1956 členy ÁVH a začneme úplně odznova?
    Jak dokáže pan Rajchl eliminovat lidi, co umějí převlékat kabáty tak, jako to udělali v roce 1989?
    Do vlády totiž potřebujete nemálo skutečných odborníků, nebo aspoň těch, co vědí jak a co dělat. A mezi těmito lidmi budou skrytí převlečení libtardi!

    1. ono ukazovat svaly a poměřovat si pindíky cca dva roky před volbami je trochu předčasné stahování si kalhot. brod je fakt ještě dost daleko.
      zajíci se počítají po honu (volbách). tam se budeme muset všichni dostavit a hodit svůj hlas do do urny. leč pozor, sčítat stejně budou rakušan a jeho lidé. takže ta převaha nad libtardími voliči bude muset být sakra masová.

          1. Když jsem mazala svůj text , někdy jsem smázla i kousek jména. A tím jsem se vymazala. Pochopitelně jsem si toho nevšimla.
            Ale už se mi to dlouho nestalo.

      1. NO ony ty uhnijní jsou taky důležité a ne že nééé, zvlášť v době kdy se i jinde začínnají LIDI PROBOUZET.

        Zlo a války chtiví by se tam neměli dostat.

    2. Teco rekl: „Do vlády totiž potřebujete nemálo skutečných odborníků, nebo aspoň těch, co vědí jak a co dělat. A mezi těmito lidmi budou skrytí převlečení libtardi!“

      Neni to bezpredmetne. Zvlast, ze se to nepovedlo ani v Nemecku po valce, ani v Cesku po 89. Tak babo rad.

      1. Když nebudou škodit, proč ne. To, že je někdo kam vítr, tam plášť, ještě neznamená, že není kvalitní odborník. Nemáme zase tolik chytrých hlav, abychom s nimi mohli plýtvat .
        Obě emigrační vlny, po 48 i po 68, poškodily náš národ. A hodně!

        1. To se vi ze poskodily.

          Ale ti prekabatovani spis skodit budou, protoze kde neni charakter, neni ani nic jineho. A vetsina lidi opakuje to, co umi. Podraznici podrazeji.

          1. Já myslím, že takoví lidé se chovají pragmaticky. Za dobrou práci dobrá odměna, kdyby škodili, škodili by nejvíc sami sobě. Moc srdcařů, kteří by se chtěli mstít, mezi nimi asi nebude .
            Bývají přizpůsobiví, bohužel, až moc.

      2. Myslím, že ne.
        Některým vybraným libtardním dobytkům bude nutné vystavět most ze zlata a jiným dokonce nabídnout spolupráci.
        Každému z nich z jiných důvodů, ale bude jich mnoho.

        Když Klaus měnil režim po roce 1989, umožnil místním komunistickým předsedům, pomocníkům VB a spolupracovníkům STB zúčastnit se malé privatizace, mohli si zřídit vesnický hospody, koloniály, autoškoly, hlídací služby.

        Co nabídneme místním libtardím sviním dnes my? Vždyť už není co privatizovat ani rozkrást. Navíc – když předseda ODS dnes nabídne nějakýmu svýmu straníkovi, ať jde podnikat, nejspíš mu ten nebožák píchne propisku do oka a zkopne toho píčuse ze schodů.
        Nejjednodušeji se začínalo podnikat za Milouše Jakeše.
        Každej další zasranej ÓDeSák to jen dál zkurvil.

        Havel nabídl Čalfovi post premiéra a Junkovi prodal Lucernu. Lorencovi a jinejm dobytkům nabídl beztrestnost.
        Co nabídne Rajchl libtardím prasečím pohlavárům?
        Dovedete si představit, že Rajchl bude muset postavit most ze zlata Koudelkovi? Rakušanovi?
        Pekarový Adamový?
        Bude muset nabídnout spolupráci Miroslavě Němcový?
        A co takový blbý kundě nabídně?
        Co z toho bude za průser za dvacet let?

        Ta změna režimu nepůjde lehko a spousta z vás ji neskousne…

    3. Po vynesení vlády budou volby. Otázkou je kvůli Hradu samozřejmě, kdy. Až ale budou, vyhraje ANO a otázkou je, zda a jak složí vládu s podporou parlamentu. Pokud se do něj PRO dostane, třeba i s ní. A že se tam přichomejtnou nějací přeběhlíci, to je realitou lidského bytí. Do té reality totiž patří, že nikdy to v politice není nejlepší, výjimečně je to lepší, občas míň horší, většinou špatné až úplně špatné. Kdo to nepřijme, dosáhne pouze a jen toho úplně špatného. Kéž by to byla jen má zmatená spekulace a ne staletá praxe…
      To je čistá nedeformovaná skutečnost, ve které se nacházíme, stejná, jako ta, že pokud se nevynese tato vláda v zubech, zůstane tam. Zůstane tam.

      Je na každém, jak si ji pro sebe zpracuje. Zda mu bude milejší a sympatičtější (úžasný slůvka…) ta současná. Třeba proto, že mu přijde, že by to pak bylo to samé. Nebo mu to zas tolik sympatické nebude a půjde s tím něco udělat // zkusit udělat. Buď pak zjistí, že to opravdu nešlo nebo to pak opravdu zůstalo stejné, nebo zjistí, že je to míň špatné.

      I když už se tím vším potolikáté opakuju, je podle mě důležité to pořád připomínat. Taky to, že lidi, co s tím takzvaně mají co do činění, nejsou nějací „tamti“, ale jsme to my. Tento smutný příběh se děje ne jim (těm, kdo někde „pořádají zbytečný happening“, kdo naopak nechtějí, kdo jsou takoví a makoví atd), ale nám. To díky právě této vládě, protože ta dosáhne na každého…

      1. Vláda neodstoupí, ani se nezhroutí, není to naše vláda, jen protektorátní správa…
        Bude se čekat do voleb, které opět vyhrají. Mají zdroje, lidi, zkušenosti a podporu z venku.

      2. Zúčastníte se zítra vypuštění tří holubic míru v přítomnosti baletního mistra?
        Organizátoři v prvé řadě požadují demisi vlády a následné předčasné volby, dalším bodem je ukončení zbrojení a finanční podpory Ukrajině. S tím souvisí třetí bod, kterým je apel na českou vládu na iniciování rychlého zahájení jednání o míru, a koneckonců i čtvrtý, jímž je »nezúčastněnost ČR v mezinárodních konfliktech«. Bod číslo pět nese název »zákaz jaderných zbraní« a »šestkou« je »pravda o ekonomické situaci v ČR«.
        https://www.iportal24.cz/featured/vlada-na-nas-vsech-pacha-zlo-odpurci-kabinetu-se-sejdou-v-nedeli-na-letne/
        Kdo nepřijde, podporuje vládu pětikoalice!

        1. A Kájínek vypustit holubici nepůjde? A dámy Štikovy? Bohdalka?
          Tak hlavně že nechybí hvězdopravec Baudyš a ortodoxní rabín Bohbot.

        2. Patrně míříte na „můj“ (on je taky toho padoucha jednoho s vidlemi a dalších) slogan.
          Tak schválně, jestlipak se mi z toho podaří pak nějak vykroutit, když tam s fotbalistou nepudem… No, uvidíme. V tuto chvíli si nejprve říkám sám pro sebe, že mě opravdu vadí, když se odpůrci vlády neumí dohodnout. Nejen „jedni s druhými“, ale i „druzí s prvními“.

          Rámcově, tedy pozorováno zvenčí, na podzim měla velkou kapacitu akce, ve které vypadali Vrábel. „skuteční“ i Rajchlovci, že táhnou za jeden provaz (pozn. kdy Okamura předtím, tehdy, potom i dnes táhl pouze za ten svůj). No, viditelně netáhli, po českém způsobu se to rozdělilo.

          Když měřím já, tzn. dívám se na to svýma očima podle svého metru, byli to jen Rajchl a PRO, kdo to rozčarování lidí z podzimu dokázali zlomit. Své akce avizují, organizují dopravu atd., umí je přivést znovu ven. Ať se to komu líbí či nelíbí, měřeno měřitelnými parametry jde o protivládní subjekt s největší kapacitou. Jehož řeč navíc zní – my musíme, spolu s vámi se všemi, nejprve svrhnout vládu, pak udělat toto, toto a tamto. Nezní – oni to dělají špatně, mělo by se to někým , někdy a nějak dělat líp. Neboli, činí konkrétní kroky a říká konkrétní věci. Samozřejmě je zatím druhou kapitolou velká část lidí, kteří tím ze svých důvodů nejsou osloveni, nicméně ty konkrétní kroky a slova jsou skutečností.
          A co dělají Vrábel a „skuteční“? No, Vrábel ani nevím, druzí setkání na statku, při nočním návratu pak oznámí, že „již příští rok“ se bude, alespoň podle jejich slov, zakládat protifialovská strana. Teď holubice…

          Teď tedy budou vypouštět holubice, takže bych tam měl v rámci sloganu petat (to je úžasné a vynikající moravské slovo pro – rychle běžet). Ale já radši fotbalisty, co útočí, aby dali gól, než ty, co v noci přemýšlí, jestli se příští rok bude útočit, jak se bude útočit a jestli má smysl útočit. Proti silnému soupeři bych raději postavil nejsilnější tým, do kterého ty slabší dodají své dobré hráče. A když že svých osobních důvodů nedodají, tak sice nerad, ale bez nich…

          1. Já tedy nevím, kde organizuje Rajchl dopravu na demonstrace, ale z našeho města autobus na demonstraci v Praze vždycky organizovala místní SPD. Bodejť by taky ne, když tady Rajchla nikdo na vlastní oči (kromě demonstrací v Praze neviděl). Asi je pro něj Šluknovský výběžek příliš daleko od Prahy. Můžete Okamurovi nasazovat psí hlavu, ale toho jsme tu už párkrát viděli, z PRO tu nikdo nebyl.

    4. Asi takhle , za demonstracemi jsou zamery tech na podiu , ze se lide
      nejdrive sroti a ze preskoci jiskra /jinak to nejde/ a pridaji se jiny
      a budou pozadovat odchod vlady az vlada odstoupi ,pro ty na podiu.
      Jako napr. v 1918. V 89.
      Ukazte rakusanovi..Ukaze Fialovi./Vy ukazte/.
      Prisypte na vetsi hromadu /potrebujou pocty/.
      Postavte se do nejvetsiho davu..Ukazme vlade. Ukazte jim.
      Na u. ukrove zase ukazujou rusum. /My chceme vy bojujte/.
      Ukazte a kdyz vas budou mlatit a zavirat ,my budeme v suchu..MY nic.
      My sme nic neukazovali..To vy. My sme nic Fialovi neukazovali..
      Je to porad dokola ,dle Marxe ,jeden vyvolenej ma fabriku
      a druhej dole buntuje delniky na stavky a potom ty dva se spolu ,
      v tajnym jednani v kancelari na delniky dohodnou..

      Problem s diskusi o nasi minulosti . Co vam nacpali do hlavy
      to se ve vas nemuze zmenit. Hlavne prehodnotit dle novych moznosti
      informacni revoluce dnes.
      Proto sou na vas od zacatku zivota ,postvany pedagogove.Dnes vic nez jindy.
      Kdyz vyvoj pokracuje ,pak nemate moznost jit s nim , zustavate u skolnich
      vedomosti, protoze vas vyukou umyslne ,zabrzdili. .
      Neni mozne aby vase chapani, postrehlo , zaznamenalo a zaregistrovalo zmeny, potom zapricinilo jeste zmeny ve vasem chovani , reakci zase podminene premyslenim o pritomne situaci ..
      Informace se musi tridit dle dulezitosti, registrovat a reagovat
      pripadne na ty hlavni zmeny..
      S vedomostmi ,brzdami ,jako vyzbroji vetsiny od pedagoga ,
      /voni tohle vedi a vsazeji na to/,pro cely zivot s vami snadno pak manipuluji..
      Ve skole vas nauci automaticke /otrocke/ pohodlnosti, kazdej den
      do skoly, vse se opakuje a pedagog dodava vedomosti , staci sedet a
      poslouchat. To je hlavni zvyk , kterej pak chteji na vas dodrzovat ,celej zivot.
      Nekdy vas pedagogove pozvou do „skoly“, aby jste se tam za neco demonstrovali..
      Pod rouskou vzdelani je tvrda neuprosna vychova k tomu.
      Ja chytrej vy blbi,sedte ukaznene a ja musim vas poucovat..
      Ted v prubehu vetsina pedagogu zacne zaky nenavidet.
      Tady prichazi lety frustrace , poucuje ,poucuje pedagog cokoliv a
      zaci sou vzdy pozadu a miluje jen ty sprty, dava za vzor…
      Tady je vedomi, kdyz ja , pedagog jsem se to naucil nazpamet, /jednu,dve ucebnice,poucky z nich opakuje dokola ,proc ty zabednenci nejsou
      schopny toho co ja a musim je trestat a donucovat, aby se ucili nazpamet,
      poucky, brzdy a aby celej zivot se podle nich ridili ,
      aby cela trida videla, co je ceka, kdyz nebudou pilny/..

      Schopnyho /nerad pouzivani inteligent , to akademik vedec ,
      meri IQ pravitkem a secte/, schopnosti je mnoho druhu , je predevsim adaptabilita na okolni podminky. Jenom tak sme se vyvijeli vod praveku..
      Registrovat na pochodu podminky a zmeny a promyslene na ne reagovat a predevsim se naucit je samostatne,individualne resit .
      /Tohle kazda skola zakazuje , zacky tvrde a nelidsky /nemasakruje nejdrive
      a zatim jako Pol Pot, az potom /, donucuje si zvykat , ze jsou jen
      poslusny stado a nic jinyho/.

      Nejprve na preziti a potom neustaly vyvoj k zlepseni situace v zivote..
      Velkej a rychlej uspech se dostavil a nebyly skoly ani ucitele.
      V tomhle Evropa rychle a neuveritelne predbehla celej svet..
      Technickej vyvoj zase rychle predbehl , ten spolecenskej vyvoj v mezilidskych vztazich../Nebo vztahy napr. clovek a krava/
      Kazdej sam tedy musel reagovat a myslet na to jak jednat v novych podminkach..
      Tohle neni videt a vrchnost nema prehled. Proto i demonstrace ,
      musi bejt ukazneny ,kazdej musi mit prehled /jako reditel a ucitelskej
      sbor ve skole , ten zodpovida ministerstvu a vlade/ a
      dba o to pedagog na stupinku, na podiu.

      1. Deserce a casty ze skoly , koncily pro mne v prirode a v modernim kravine..
        Jeden priklad, neskolniho studia .
        Jak se vyvinul vztah mezi kravou a clovekem..
        Krava zacala uz davno bejt , rozmazlovanej a rozmnozovanej tvor,
        vod svyho narozeni, velmi draha v cene,
        zavisel na ni casto zivot celych rodin a vesnic, zradlo, vylety na pastvu ,
        drahe ubytovani , pozdeji zdravotni pece a laboratore a ustavy a ministerstva a urednici, veterinari a dojicky a uklizecky ,cistota, v kravinech,
        obstaravani potravy ,pestovani a planovani zasit a sklidit , to co potrebujou
        v zime v lete atd..Nekonecna drina lidi, vzdelavani za ucelem starosti,
        vo kravy a za co, dostaneme akorat mleko, podojeni si musime taky vodpracovat a nekdy tele. To je vse., pak vam idiot ve skole rika ,
        ze sme si my ,ochocili domaci zvirata.
        To je priklad ty zmineny adaptability ,ale ktera konci v zavislosti.
        V absurdnim zotroceni kravou..Nejsme schopny stihnout vsecko v zivote a kazda chyba a nebo dobry umysly skonci jinde nez chceme,
        ..Jsme tak zavisly sami na sobe ,
        ale nemame potrebny schopnosti vyresit vsechny problemy naseho vyvoje..
        A nikdy mit nebudeme..

  4. Německo nebude obnovovat využívání jaderné energie, vsadí na obnovitelné zdroje energie, řekl v sobotu německý kancléř Olaf Scholz.
    „Téma jaderné energetiky v Německu je uzavřené. Každý, kdo bude chtít postavit novou jadernou elektrárnu, bude potřebovat 15 let a 15-20 miliard eur na každou,“ cituje jeho slova agentura Associated Press.

    1. Zmrd Scholz je šabesgoj, kolaborant pekla👹 Likvidací inženýrských sítí se ži.ovksý protektorát Německo, stejně jako Francie a Itálie, ocitne v inkluzi s dašími vytunelovanými protektoráráty Mezinárodního ži.a!

      1. Na tvým místě bych Židy a všecko okolo nich nechal být.
        Pokud nechceš, tak potom každý svého štěstí strůjce.
        Víme snad všichni, jak jsou Židi i po tolika letech, hákliví na prakticky cokoliv, co se jich týká a nevyznívá to úplně pozitivně.

        1. Vypada to tak , napr. Prigozin byl Hrdina Ruska , vysoka medajle a za co?
          Skutecnej vudce a opravdovej byl ten Utkin a Prig se jenom prisak..
          Jako obvykle, dostaval medajle vod vlady a ty megadary penez
          taky vod vlady , /Utkin , zdaleka nejlepsi vojak a udesnej a skutecnej hrdina ve vsech ruskych valkach , nic/ a media snadno zajistily,
          ze nikdo jinej ,je hrdina a vede ty Wagnery..
          /Na frontu ani nepach , na miliardy a zlato , ktery mel v aute na ulici ,
          v byte a v kancelari , nikdo ani nesah ,lupici nejsou tak blby,
          aby nevedeli /..
          Tedy, nejdrive ty miliardy vod vlady a potom hned ty slavny medajle ,
          vod vlady../Jak se dela hrdina/.
          Ze ma vsecky zasluhy, jenom von.
          Kuleba, ted rve na schuzi nejvyssich EU , vemte si samopaly
          a jdete bojovat na U. misto vasich kecu. Sam ovsem nejde..
          Kdo je tady porucnik a kdo sluha..
          Tady je mozny lecos videt a to kolektivni a ponizene plizeni
          zapadu v pokleku s mega dary do Kyjeva , jsou fakta.
          Na nikom nezalezi, jenom na Ukrajine.
          Celej svet jim dluzi , delal jim to nejhorsi ,od zacatku civilizace
          a nikdy nesplati ten dluh. A musi bejt potrestanej..
          Nektery posluhovacsky narody /komu/, jako germani , museli bejt
          vyhaneny, aby skoncili s okupacemi jinych narodu..
          Jeden narod ma rekord v poctu tech vyhaneni. To je nase vina.
          To je narod , kterej se porad povysuje nad jine narody…/Fuck EU/.
          Lide zase meli stiznosti na jejich opakujici se povysovani.
          Za tim ucelem ve vetsine studovali ,kseftovali mezi sebou
          za ucelem zbohatnuti ,az ovladli vsecky banky, aby ovladali …
          To je prava pricina jejich stiznosti , proti celymu svetu….
          Nacista mel vod zacatku ty umysly a povysoval se ,aby ovladl
          populaci a ty umysly potom moh realizovat , to se vi.
          Vedel vo tom a davno celej svet a dobre…A nevadilo to nikomu.
          Na konferenci v Evianu 38 , nikdo je nechtel .
          Usa , napr. se zmohli z emigrace , v milionech , rocne .
          Ale najednou nic. Ani slyset..
          V informacni revoluci vychazi na povrch , ze zde byly ,
          umysly za umysly. Vsude je velka propaganda vo umyslech,
          ale jen toho nacisty..
          Ted koho mel rad Stalin , vod zacatku a koho ne.
          Ty co pribehli ze zapadu , delat revoluci, ty rad nemel.
          Procesy , Bucharin,Kamenev , Bronstejn aby zapad videl a vedel.
          Co ten mel spolecnyho se zapadem a s konferenci v Evianu.
          Proc se nejak poradne nebranil proti nacistovi . A nebranil ty uzemi ,
          kde jich bylo hodne ,nejvice , aby tam nacisti a banderove ,
          mohli pachat ty strasny hromadny masakry..
          Vo koncentracich nikdo na zapade nevedel..
          A jakou mel a hral roli v tom ten zdrogovanej , slabomyslnej ,jesitnej ,
          loutkovej nacista..
          Nebo si kazdej mysli a ma myslet , ze porucnici sveta a jejich sluhove Chamberlainove , Daladierove , Mussoliniove ,Benesove , toho nacistu nechali delat, co chtel, /sluhove ridili a vedli za ruku ,toho sluhu /…
          /Utok na Polsko a jejich „pomoc“, potom na Ukrajinu , prave tam bylo
          nejvice tech ,ktery nikdo z porucniku , na obou stranach nechtel./.
          To je co si mame myslet a vedet /jen to, co chtel a delal nacista/,
          a porad to opakuji , na tube , abychom nezapomneli..Inu ,jako ve skole.
          Aby z nas porad nedelali blbce..

  5. Nebezpečí technologií…..
    Ovšem na druhou stranu, co dříve se po ulicích našlapal a po hospodách na sucho navysedával takový Bretschneider. Dnes se líní lovci stahují za línými lovenými ke krmelci do virtuálního prostoru. Tím se reálný prostor stává svobodnějším. Až axiomatickým se stává předpoklad, že mobilní telefon je tam kde je jeho uživatel. To a navíc s dalšími technologiemi a s mezilidskou kooperací poskytuje zajímavé možnosti. Profil na sociální síti? AI zajistí jeho založení, udržování i vhodný obsah.
    Tak manželka si myslí, že jsem u milenky, milenka si myslí, že jsem u manželky, můj šéf si myslí, že fandím jeho fotbalovému klubu a že usilovně pracuju na projektu spolupráce s neziskovkou přes kterou tuneluje veřejný rozpočet, tajná služba si myslí, že v hospodě kuju pikle. Zatím co ve skutečnosti jsem na rybách.

    1. No, na něco takového budeš potřebovat ty mobily aspoň tři a profily na sítích aspoň dva 😀
      A nevyhmátnou Tě žádní agenti, ale jedna z těch bab, kterou jsi nechtěně nasral 😀

      1. A někoho kdo mobil vezme vyvenčit. Místo svého, samozřejmě. Aby nebyly lokalizovány společně. A pošle předpřipravenou komunikaci. S babami si to zařídím, nemají přístup k datům mobilní sítě.

    1. Mám podezření, že pan Prigožin je živý a zdravý. Letadlo, které s ním mělo spadnout a měly se tam najít jeho ostatky, to všechno lze realizovat snadno, pokud nikdo z jeho rodiny nepožaduje identifikaci jeho ostatků, což se v tomto případě nestalo a ani nestane.
      Je to jedna z poměrně často používaných metod, jak „zmizet ze světa“, přičemž mám tolik peněz, že ani nepotřebuju prokazatelnou identitu a historii. Mohu si nechat špičkovým plastickým chirurgem upravit tu svou křivou hubu do nějaké pěknější podoby – a nikdo ve mně toho Prigožina hledat nebude. Nějaké nutné „papíry“, abych mohl chodit po ulici i v jižní Americe, jsou brnkačka.
      Celé se to dá stihnout, pokud je dost škváry, za dobu i kratší, než měsíc – přičemž nejdéle z toho, zřejmě trvá hojení řezů na ksichtu, případně kompletní výměna chrupu a odstranění různých dalších znaků, jako je tetování, nebo laserové vyhlazení jizev po předchozích zraněních. Naučit se mluvit jinak, jiným jazykem a bez přízvuku, je s dobře zaplaceným odborníkem taky brnkačka – takoví kluci z MI6, ti by mohli vyprávět, jak se dá z normálního mladíka udělat Conchita Wurst a z ní potom vicemiss World. 😀
      Jsem si jist, že ten chlap žije a je zdráv, jako řípa.

      1. Všechny možné „konspirace“ mají někde nějaké slabé místo ale jsou dvě věci, které byly z asi stovky článků co jsem četl zmíněny jen u Vlka ….
        …. nikde nebylo uvedeno kdo letěl druhým letadlem ….
        dle Vlka byly seznamy cestujících stejné…..
        …… pokud měl Prigožin možnost použít obou letadel, kdo dal bombu do/vystřelil na správné letadlo …

        Proč se tématem Prigožin (kdo za to může) prakticky nezabývá ruský tisk, jen jedna zmínka že tam měl podíl jeden z jeho pilotů a že v den odletu byly na palubě 2 tzv. kupci …. Ale nikde žádné informace o obou skutečnostech, že je chytili, že zmizeli, že spadli z okna …
        Dle mne to smrdí …

        1. Přihodila bych další věc:

          Nikdo se ani nepokoušel najít věrohodné vysvětlení toho, proč – v rozporu se svými zvyky, zásadami bezpečnosti a zdravým rozumem – letěli 3 klíčoví wagnerovci v jednom letadle (Prigožin, Utkin a jméno toho třetího mi vypadlo).

            1. Ne, StK.
              Až takto jednoduché by to nebylo ani v bývalém Svazu a není ani teď v RF.
              VVP a jeho spolehlivé lidi nemám za pitomce. Zbavit se takovým průhledným způsobem chlapa, který má obrovský vliv na nejméně pětadvacet tisíc lidí, chlapů válkou a různými konflikty důkladně ošlehaných, zkušených a znalých moderního válčení, ochotných jít do čehokoli – to by byla pitomost, která se VVP nepodobá.
              Je fakt, že si poslední půlrok dost nevybíravě otvíral hubu na skoro kohokoli – kromě VVP a jeho nejbližších, snad s výjimkou Sergeje Šojgu, kterého vinil z chaotického a předem dohodnutého zásobování.
              Je vysoce pravděpodobné, že došlo k nějaké dohodě – nasvědčuje tomu i skutečnost, že těch pětadvacet tisíc chlapů prakticky mlčí, neprahnou po pomstě a nevolají po nějakém zásadním a podrobném vyšetřování.
              Spíš je to celé „jakože“.
              Ty budeš odteďka jakože mrtvý, nebudeš už do smrti komunikovat veřejně a nebudeš muset až do smrti mít starosti o peníze pro sebe a svou rodinu.
              Tím by se dosáhlo zabití nejméně čtyř much jednou ranou, což mají Rusové rádi – když se jedním promyšleným krokem současně vyřeší X dalších věcí.

              1. – Někteří Prigožinovi chlapi nemlčí, ale temně hučí
                – nevěřím, že Prigožin dokáže mlčet. Je na popularitě psychicky závislý

                Se zbytkem nepolemizuji, neb nemám spolehlivějších informaci. Pro RF je 25 000 byť dobře vycvičených lidí ne tak veliký problém. Horší je podhoubí.
                Nicméně si tu tak fantazírujeme a nic nevíme.
                Celé mi to připomíná kauzu „Elvis žije!“ Myslím, že se objeví několik svědectví o současném Prigožinově životě. Jedno jsem už zaznamenat a bude jich víc. Fenomén „stále žijícího Prigožina“ je politicky docela použitelný. Něco jako fenomén Vodníka či krále Ječmínka.

          1. Nejsou zadny a nemuzou bejt , pochyby , ze Prigozin
            nechal do detailu zkontrolovat vsechno , co je potreba ,
            pred letem..Obzvlaste , kdyz leteli vsichni najednou..
            Z Moskvy do Leningradu..Ale meli to zakazany ,
            poletovat v Rusku jak chteli..Pac byli pucisti.

        2. Konspirace a magorace ,rovnou na place..
          Faktem zustava , ze si ty agresivni pucisty , /hura na dobyti a okupaci Kremlu a Moskvy , temer bez vojska , v plnym poctu,
          po zuby vozbrojeny , po ceste strileli na ruskou armadu a na vsecko
          a vzdycky se trefili a tedy zadny kocicky/, i s velitelema
          asi za tejden pozval Putin do Kremlu a vsechny , zadnej nechybel a rozmlouval s nima , bez obav , ze nekdo z nich …
          Dav pucistu /a upozornuju, ze to nebyli a nejsou, zadny vorezavatka v celym svete /, kolem nej , si moh , z nej udelat na fleku udelat ,
          treba rukojmi..
          Coz by nejak slo..

  6. Zabavné je číst na webu ministerstva vnitra, např. „Proč je nebezpečná pro-kremelská dezinformační kampaň?“ Ti hlupáci na ministerstvu vnitra ještě nepřišli na to, že tu žádná pro-kremelská dezinformační kampaň není. Neznám nikoho, kdo by podporoval Rusko. Všichni se ale chápeme, že válka proti Rusku ohrožuje naše národní zájmy a dokonce i evropské zájmy. Váleční štváči, kteří ji podporují, jsou jediní, kteří pro-kremelskou dezinformační kampaň provádí. Zejména, když nám tvrdí, že platí dvě vzájemně se vylučující tvrzení: tvrzení, že nás Rusko ohrožuje se vylučuje s tvrzením, že Rusko je naprosto neschopné a za pár dní se zhroutí a bezpodmínečně kapituluje (co jiného je 10 Zelenského bodů než požadavek na bezpodmínečnou kapitulaci Ruska ?)
    https://www.mvcr.cz/chh/clanek/definice-dezinformaci-a-propagandy.aspx

    1. Třeba to vzít rozumem. Je to politické zadání. Na nějaké pozici na ministerstvu je někdo kdo tohle má v náplni práce. Zadání plní tak aby se nestal nezaměstnaným. Aniž s těmi pindy musí vnitřně souhlasit.
      Může se tím i bavit. Je-li dostatečně inteligentní.

    2. Russofrénie:

      Stav, kdy pacient věří, že Rusko je před kolapsem a rozpadem, ale zároveň reálně hrozí ovládnutí celé civilizace barbarským Ruskem.

        1. Tyhle epidemie vsude ,tech otrepanych klise , se pokousejici vo nejakou ironii ,sou uz rovnou trapny..
          Ironical, sarcastic,mocking /the king/, bantering, derisive a satirical …
          Muzeme si predstavit, ty male posmevacke za plotem a
          v docasnem bezpeci. Ale .
          Ironie je vzdycky plac, stiznosti a utecha , tech malych , ublizovanych ,
          bezmocnych a ponizenych..
          Ktery si nechaji masochisticky ublizovat, aby si mohli potom,
          vod srdce zakvilet..
          Zase vodkoukany , vod podobnych akademiku./Voltaire/.
          Posmivaji se takovy za plotem , snazi se kousat z kancelare slovicky ,
          zdaleka hlasite hystericky pokrikuji a sou
          vsecko jiny nez chlap. Kdyz k necemu dojde , vzdycky sou
          schovany a daleko a nastrkuji za sebe ostatni..

  7. Nějaký mediální expert říka u Xavera, že na každou událost se za 21 dní ve veřejném prostoru zapomene. Tak si vezměme za úkol jim vše připomínat.
    Například se takto zapomnělo, že nějací čeští vojáci byli podezřelí ze spáchání válečného zločinu, protože byli u umlácení nějakého Afgánce. Ten sice před tím zabil české vojáky, avšak to nikoho neopravňuje k jeho umlácení. Snaží se fialová vláda válečný zločin „schovat pod koberec“? Zejména v době, kdy Čermáka poslala za hloupé řeči na 5,5 roku natvrdo?

    1. Jaképak hloupé Čermákovy řeči? Vláda, policajti, prokurátoři a soudci jsou svědci Hitlerovi kolaboranti. Adepti na nucené prÁce!

      1. Ale, drahoušku, nečíst Protokoly totontské, sioniské nebo biblické? Co ti v myšlení brání?

        1. Je potřeba posílit „společnost zábavy“, která nám doposud prokazovala velkou službu.
        Uspokojení individuálních očekávání lidí řízené jejich prvotními pudy je slabé, přičemž
        výsledkem jsou ovlivnitelné a manipulovatelné generace. V zájmu toho, musíme využít
        všechny výdobytky audiovizuální technologie, a jejich prostřednictvím vychovávat lidi (s
        důrazem na mládež) k individualistickému světonázoru, neboť člověk budoucnosti, má být
        takový. Sobecký člověk nemá ideály, nemá sny a ani vnitřní charakterové držení.
        2. Posilovat rozšiřování anarchistických ekologických názorů, s důrazem na posluchače
        univerzit a vysokých škol, neboť oni jsou nepřáteli národních států. Takzvané myšlení
        „ochrany přírody“ a „Zelení“ jsou našimi přirozenými spojenci (ale jen taktickými), ale jen do
        té doby, dokud útočí na systém národního státu.

        Svobodný obchod bez hranic, napomůže zvyšování nezaměstnanosti,
        menší národní státy ztratí konkurenceschopnost a tradiční odvětví národních ekonomik se
        vyčerpá a ztratí své trhy.
        5. Naši lidé a sympatizanti v první řadě obsadí oblasti v národních státech, a to na
        ministerstvech zahraničí, na migračních úřadech a v mezinárodních migračních agenturách.
        Jejich úkolem je, aby brány vyspělých zemí otevřely co nejvíce pro migranty přicházející ze
        zemí třetího světa (hlavně z Afriky a Asie), neboť tak se zvýrazní napětí mezi domácími a
        přistěhovalci. Manipulováním tisku ovlivňovat veřejné mínění námi požadovaným směrem..“

        ž.dofašismus jako obě světově války👹🕎👹 A koronafaßismus s Banderismem.

        Usilujme o přirozenost. Úchylnost, genderismus, grýndýlismus a krimigrace ďžihâdistů fakt nejsou přirozenost!

        1. V tom případě je otázka, jaký prospěch z toho mají strůjci toho programu a jak se proti němu sami brání?
          A jestliže progam je znám, co brání jiným, například nám, aby tuto známou strategii a taktiku využili ke svému prospěchu.
          Co třeba….hloupost a lenost?

          1. Pracovitost ksindlů jsi oslavoval již v předchozích příspěvcích. To je samo o sobě diagnóza. Podobně jako můj odpor k jejich vyznání zrůdnosti a genocidy.

            🕎co brání jiným, například nám, aby tuto známou strategii a taktiku využili ke svému prospěchu.

            Ustrašenost, soudruhu! Většina gojimů, ale i ž.dů, je připosraná strachy jen pomyslet, jací zmrdi, a s jakou podlou lstivostí, a soustavou lží, nás zotročují.

              1. Chudáčci, ti mocí posedlí!
                Jejich mojžšské SSpasitelství jim dává sílu. Mohou se cítit pozvneseně, jakože šíří dobro, pravdu a lásku, a tyhle ojrohodnoty, náhrady původního, upadajícího obavatelstva Evropy. Odporných bílých gojimů. Novoevropany pak obohatit AIDS nebo vpichy mRNA Pfizeru.

                1. Ne, že spiknutí obecně by nebyla. Jenže takovýmihle spiknutími o kterých je řeč, hloupí a líní sami před sebou a mezi sebou obhajují své vlastním přičiněním posrané životy.

                2. Třeba nejde o byť pokroucenou snahu někoho spasit. Já bych řekla, že to dělají prostě jen proto, že můžou.

          2. Co bolo ,to bolo , terazky som majorom.
            My jsme ponekud jiny..Nebavi nas to jejich ,“terazky majorovani“..
            Terazky som s lidskou tvari, terazky som frajtrom,
            citat pisat neumim, ale vojnu vam udelam,
            terazky som generalnim tajemnikom jeste presidentom..
            /Udelam vsecko co se mi poruci, abych moh tim bejt
            a treba pres mrtvoly , zalzu vsecko, predstiram cokoliv ,
            co je treba, sem blbej a tak musim bejt daleko vic poslusnejsi a snazivejsi ,agresivnejsi a kricet vic…nez ty vostatni, abych
            se nad ne vysvih..Motivace, udesnej ,nepricetnej ,komplex menecennosti.
            /Inferiority complex/.
            Nevis co je hlupost a lenost a kecas.
            Ty co neumeji nic , bez jedine schopnosti , ani zadelat a potom
            upect rohlik se pouzivaji prave z tech duvodu..
            Terazky som majorom….

        2. Nic novyho je to , ze metody osvedcene u komunistu se pouzivali na zapade.
          Obe strany se od nepameti vzajemne ucili ,jak na nas..
          Tady sou vzdy stejny principy, ktery diktujou jejich skutky.
          Velkej ramus strasnyho nepratelstvi zapadu a komunistu ,
          byl jen predstiranej , vyroba zbrani, sjednocovani populace , zisky ,
          a za ucelem si udrzet veskerou moc nad svetem ,na obou stranach ,
          je hlavni zajem .
          Nikdo si nedovede predstavit, jak se pakovali u nas ,
          ty kolem kultury.
          Kdyz gang Gotta ,Staidla a spol, ovladali , casto nekvalitni
          a kycovitou zabavou ./Dam delovou ranu,bum,bum,bum ,
          lady karneval atd./.
          Zpival machr na vasi zabavu..Hlas mel taky umelej a naucenej.
          Odvadeli pozornost. A ty davy amateru , trapnych komiku , jich byly..
          U nas mame radi zabavy..Pohadky.
          Pakovali se u nas a byli za tim samym ucelem zvany na zapad..
          „Mam rozpravkovy duom“ ,zpival vam …A mel, to je sichr.
          Porad a vsecko s velkou slavou nas Kaja ,vyhraval.
          Vydelaval vic nez Skodovka ,pravda i trochu pro nas ..
          Za nim , byl celej zabavni prumysl nepredstavitelne a
          daleko vetsi nez CKD a dalsi dohromady..
          Ted je nejdulezitejsi omezit vsechno i pokutama ,
          aby kazdej zustal co nejvic doma a v isolaci telefonu,
          pocitacu a televizi, od stada…
          Kazdy novy informace o jejich verejnych aktivitach je dulezity vyhodnotit
          z hlediska jejich zameru a planu na nas..Vyse uvedenych..
          To ovsem vadi ,tem , co maj vsecko nacpany ze skoly,
          vidi oddelene jen jednotlive skutky ,ktery nikdy nedaji
          do sirsiho kontextu..
          S vyjimkou ,zmineny jejich „nasi lide“ , sou vetsinou velmi spatne vybrany a nekvalitni ,ale maji za sebou veskerou moc.
          Feministky ,sou slabsi mentalne a nevydrzi dlouho ty psychicky tlaky ,protoze taky sou pasivnejsi , kdyz naroky na energii a psychicka odolnost ,vyplnovat a pprovadet ty rozkazy , jsou znacny..Aby to kun vydrzel..

  8. Obávám se, že ještě bude muset ekonomicky přituhnout, aby se hnuly davy. Zatím k tomu nedošlo, ale dochází. Zima a ceny energií tomu pomohou.

      1. Tehdy ceny začaly růst, ale vláda slibovala celoevropské řešení. Teprve nyní všichni vidí, že obyvatelé ČR s nízkými platy mají být solidární s obyvateli Německa s vyššími platy. Ale asi se ještě nic nestane, na obyvatele dolehnou důsledky vládní politiky tíživěji ještě v příštím roce.

      2. Iggy:
        Této zkurvené vládě nahrálo to, že loňská zima byla parodií na zimu. Skoro vůbec nemrzlo a tam, kde ano, venkovní teploty nepadaly pod nějakých -8 až -10°C.
        A lidi byli tak zmasírovaní a vyděšení cenami plynu, že jím šetřili, jak se dalo. Tak se stalo, že se loňská zima podle ulhaných médií „bezproblémově zvládla i bez závislosti na ruském plynu“.

        Je potřeba, aby následující podzim byl řádně studený, uchcaný, s ranními teplotami pod nulou, aby baráky rychle vychládaly.
        A v zimě bude potřeba, aby mrzlo tak, že zamrzne i to, co čtvrt století nezamrzalo. Budou praskat všelijaké rozvody, mrazy a námrazy budou strhávat důležitá vedení a tak podobně.
        Pak se uvidí, kdo co „bezproblémově zvládl“ a o co se kdo přičinil.

      1. Ale co když volby drtivě vyhraje vláda Petra Fialy, protože dostane 3 až 4 miliony korespondenčních hlasů? A Pekarová Adamová jich dostane i 12 milonů z 10,5 milionů. 🙂

    1. Potěšilo by mě, kdyby zima a ceny energií byly mírné. Třebaže bych na tom tratil. Čím hůř tím lépe není mým heslem. Vláda se znemožňuje i tak. Obávám se nečekaného průseru přinejmenším kontinetálního rozměru.

  9. Pan Alexej Makarov již od patnácti let bojuje proti hrůzovládě v Rusku. Celých 23 let, spolupracuje s organizací Memorial, kterou diktátor Putin označil jako cizí propagandu.
    Pán učí na SŠ společenské vědy. V base ještě nebyl, dokonce ani u něj nedělali domovní prohlídku, čemuž se velmi diví. Asi je to tím, že je opatrný a vyhýbá se obezřetně policii.
    Momentálně je v ČR, na pozvání spolku Gulag.cz, který ho pozval na festival Nevermore68.
    Má to složité, v Rusku je těžké hlásat demokratické myšlénky, nikoho to nezajímá. V Česku je to prima, tady demokracie zajímá každého a proto má pan Makarov moc rád naši pokrokovou demokratickou zemi.
    ( Mimochodem, na fotce vypadá jako Hutkův mladší brácha. K shlédnutí na irozhlasu. )

    1. Jak je to možné,
      23 let pracuje pro cizí a systému nepřátelskou propagandu
      a dokonce přímo státem označenou organizaci,
      je tak „opatrný“, že se tím chlubí i v zahraničí (nyní třeba v ČR)
      a ten hrozný ruský režim ho ještě nevyhodil ze školy,
      nikdo ho ani neudal,
      ba ani nezavřel, no toto!?

      To by u nás, v liberálně demokratickém zřízení neprošlo,
      u nás se umíme vypořádat s každým soudem limitně a po liberálně-demokraticku,
      to by učitel společenských věd koukal….

      A jestlipak jako ruský občan zná názor našeho ministra vnitra,
      že u Ruska má být potrestán stát včetně VŠECH občanů, že to jinak nejde!?

      Nu, tak co mu popřát,
      snad aby brzy neměl důvod si říci ach, TAK PROTO……

      1. No právě. Intervjůk Smatana by měl jít klečet. Nějak to odflákl. Tenhle narativ asi moc posluchačů nepozře.
        Pan Makarov vyznává evidentně podobný způsob obživy jako Hutka. Chtělo by to ještě kytáru. Domů vyrazí s kufříkem oběživa na další udatné dyzydentování. Kdo z vás to má?
        😻

  10. Kdyby mel nekdo zajem ….. 😉

    “ Pokud jedním z vašich přání podržet si v ruce pero prezidenta Petra Pavla, pak dnes máte nemalé štěstí. Pavlovo pero totiž může být vaše a coby bonus vám může být i to, že jej v rukou držela i předsedkyně Sněmovny Markéta Pekarová Adamová (TOP 09), která se jej rozhodla prodat skrze video na svých sociálních sítích. Pokud po záběrech na Pavlovo pero v rukách předsedkyně Sněmovny nebudete moci odolat, raději se přesvědčte, že na něj máte na účtu připraven dostatek financí – aktuálně se již draží za 65 tisíc.“

      1. Mám lepší. „President“ od firmy Senator. Už se nevyrábí. Nejklasičtější velké „podpisové“. Pístová mechanika. Nerez zlacený hrot. Píše výborně, nezasychá. Na ebay je se zlatým hrotem za daleko vyšší cenu. Asi před třemi lety v koupil poslední nové nepoužité z jakési zdejší skladové zásoby. V originál krabici s návodem. Zatuchle voněla jak starý knižní archiv. Kvalita klasických per od dvaceti tisíc výš. Mont Blanc a podobně. Když bylo na trJenže na běžné psaní až škoda, používám pera obyčejnější. Lamy, Parker 51, jeho čínské kopie, bohužel Hero 329 u nás není ke koupi. Bohužel, „spotřební“ klasická pera s pístovou mechanikou už na trhu nejsou. Senator je vyráběl, pěkná, byla v prodeji v ceně okolo tří set Kč. Měl jsem tři, jenže jako jsem je tahal po kapsách a všemožně, tak se rozbila. Škoda, že jsem jich nekoupil víc. Nejlevnější klasické pero s pístovou mechanikou je Pelican Souvereign. Řada 200 a dražší 400, pěkné, stojí kolem osmi tisíc. Jenže v té kvalitě byla pera i za několik set. A dobrá i za dvě stovky. Levnější i při započtení inflace.

        Zdravím zdejší peraře. Plnící pero se nevylučuje s nejnovějšími technologiemi. A…lze je plnit i „neviditelným“ inkoustem.

          1. pithart: Vím. Neuvěřitelně jsem nadsadil. Kdo by si také chtěl zasvinit ruku tlející chaluhou za cenu dobrého rohlíku. Možná dvě koruny z prosté zvědavosti stárnoucího felčara. Ale raději s gumovou rukavicí.

              1. Hospodu Vidlák nechává otevřenou pro všechny. Výsledek je vidět výše.
                Ale – je to jeho věc. Já tady už jenom nakouknu ode dveří.
                Sedával jsem s bezdomovci u jejich „garáže“. Bylo to tam, po lidské stránce, daleko příjemnější.

  11. jen malé OT: Nahlédl jsem k psovi a koukám, že tam B.Kuras zasvěceně píše o sovětské okupaci Olomouce. Sledoval to z bezpečí prvního patra budovy rozhlasu na rozdíl ode mne, kdy my s kamarády jsme stáli až pod sloupem Nejsvětější trojice, takže nad terénem náměstí a celou situaci jsem tedy měl z nadhledu.
    U jeho líčení příjezdu dvou ruských OT na náměstí (naproti rest.Opera) mu nějak z líčení vypadl malý detail a to, že dav se k těm dvěma OT nahrnul a začal je rozhoupávat. Když už to vypadalo, že se jim to podaří, ten první transportér vystřelil do vzduchu krátkou dávku asi tří ran, byly to fest šupy a dav se rozběhl, jako když střelí do vrabců. Tolik k objektivitě Kurase a modernímu výkladu dějin vůbec. Ještě je brzo, pamětníci dosud nevymřeli.
    Viz https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/big-ben-sovetska-okupace-po-hanacku.A230815_145333_p_spolecnost_nefiz https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/big-ben-sovetska-okupace-po-hanacku.A230815_145333_p_spolecnost_nef

    1. Tihle pamětníci hrůzného násilí asi nikdy neviděli, jak to vypadá , když někam vlítnout Amíci.
      Těm by fakt těžko lámal antény na bojových vozidlech a házel pod poklop tanků hořící papíry.
      Konkrétně tanky u rozhlasu nebyly pomalu ani vidět, neb na nich skákali rozčílení a naštvaní junioři . Válku nezažili, tak v tom viděli spíš takový happening jako.
      Bylo očividné, že pokud došlo k lidským ztrátám, tak šlo buď o nehody , anebo vyděšenému jednotlivci bouchly saze. Po masakru v Budapešti tentokrát měli soudruzi bratři rozkaz nestřílet.
      Bylo to rozumné, my také nejsme žádní hrdlořezové. Na lucerny nikdo nikoho nevěšel, ani na to nepomyslel.
      A to je moc dobře.

      1. Nevím, ale masakry v Maďarsku se odehrávaly už před zásahem Sovetů. Oni tomu udělali přítrž.
        Pochybuji, že ty fotky oběšených lidí se zkrvavenými místy místo očí, byly po zásahu Sovetů. Jo a ti vzbouřenci masakrovali i děti, bylo jím to jedno.
        Když se člověk začte co prováděli se Srby za Rakouska – Uherska, nemůže se divit jak vypadalo Slovensko v roce 1918.
        Prostě ta fašistická zvěř musela vymřít.

        1. Já o tom nic nevím. Ale před rozhlasem s námi chodil i jeden Maďar, který zažil Budapešť 56, jako osmiletý. Byl naprosto vyděsený, mysleli jsme, že se zbláznil. Z nás se nikdo těch vojáků nebál, já jsem jednomu s přehledem rozmázla tavený sýr o helmu. Měl vystrčenou hlavu z bojového vozidla a čučel jako puk. Hned zalez. ( Dneska už na to pyšná nejsem. Tenkrát jo. )

      2. Pokud je mi známo, jeden tank u rozhlasu se jim podařilo zapálit a vybuchla v něm munice. Na následky výbuchu zahynuli i nějací Češi z davu.

        1. Další zahynuli v okolních domech. Od toho tanku z začaly hořet domy okolo a někteří lidé se udusili, někteří se pokoušeli zachránit skokem z okna a přitom zemřeli.
          Další zahynuli, když na stejném místě parta blbečků odbrzdila náklaďák a poslala ho na ruské tanky obležené demonstranty (ÚSTR u těch obětí píše o sražení nákladním vozem).
          https://www.ustrcr.cz/uvod/rok-1968-na-webu-ustr/srpen-1968/obeti-okupace/obeti-okupace-praha/
          Těch skutečně zemřelých na střelbu není ani třetina a dost často to jsou odražené střely.

        2. Tak to nevím, ale opravdu se podařilo zapálit pár tanků , to jsem viděla. Ale rychle to uhasili.
          Střílelo se vysoko, do oken, pokud to někdo chytil, tak šlo o odraženou střelu. Jestli nějaký blbec koukal z okna, mohl to chytit taky.
          To zabití studentky na Klarově si vysvětluji tak, že nesla papírový tubus a nějaký trouba to mohl vyhodnotit jako nějakou nebezpečnou zbraň. Někdo jim nakukal, že mají počítat s ozbrojeným odporem. Jinak si to vysvětlit neumím.

    2. nedivte se, osmdesátka n a krku, tak na pravdu už není čas. Ostatně slovy ze Zemana – Oni ti“ básníci a spisovatelé byli vždycky vědomím a svědomím tohoto národa“. Akorát jako větzšinově – když se jim předloží pravda tak se jim to nelíbí

    3. Z článku: „Přede mnou stojí mohutný chlap o hlavu větší než já, s tankistickou přilbou na hlavě“.
      Nebývajú tankisti skôr menšieho vzrastu? Alebo je pán Kuras taký štupeľ?

  12. Asi předevčírem jsem četla na telegramu, že nějaké německé médium uveřejnilo průzkum, kdy 62% obyvatel v Čechách, chce okamžitě ukončit válku na Ukrajině i za cenu ztráty území.

    Co se týče Fialova kabinetu, ten se spoléhá na 107 poslanců a není šance, že by k nějaké možnosti jako předčasné volby, došlo.
    Oni tam vydrží i kdyby Prahu lidi zavezli hnojem.

    1. 107 Jidášů a předčasné volby – možná začíná být slušná šance, že organizátoři demonstraci do řádných voleb pochopí, k čemu ty obrovské shromáždění lidí využít …

  13. Jen podotek… tak padne vlada. PePa udela to same jako Vajana a najmenuje si nejakou svoji (jejich). Ta duveru v parlamentu neziska. Tak vypise volby s terminem na svateho Dyndy. A mezitim si udelaji co potrebuji. Mimochodem s temi ojrohodnotnymi stranami… posledni pruzkum slovenskeho Medianu jste videli? Je to realita? Neni to realita?

    1. Samozřejmě že to není realita. Ale mainstreamová média jsou dnes hrdými následníky Goebbelse a vědí, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Navíc jsou známy modely chování voličů a jedním z nich je to, že když voliči vidí, že má někdo většinu, tak mu to taky naházejí, i když původně nechtěli, protože mají pocit, že hodit to někomu jinému postrádá smysl.

  14. Tak jsem si u Rajchlů počet (početl?). Až padne tahle vláda, ta nová má, pokud dobře chápu onen šetrně formulovaný text, dosáhnout, že se každý bude muset snažit. Budiž. Tam kde je (ještě) nasypáno, tam to ujde. I pro těch slabších 50 a víc procent cosi zbude. Hůř, kde toho až tolik není.

    Nevím, jestli už jsme tak daleko, že k záchraně státu (národa?), nebo čeho, nezbývá než čerta ďáblem vyhánět. Vypadá to, že tu socializující demokracii (Masaryk, Beneš) i socialismus (komunisti) zřejmě, ten čert nám byl dlužen. Když tolik toho tady (po nich) zůstalo.

    Až se všichni budeme muset snažit, ač nebohatí a nechytří, na plný pecky makajíc, procpeme potomka školným, zaplatíme si individuální zdravotní a sociální pojištění, utáhneme hypotéku, stáří si zajistíme akciemi a tak, budou mizivé daně … i vyrovnaný státní rozpočet. A budeme se mít. I ceny budou stálé. Vsaďme si.

  15. „Pronikavé vítězství“ nad bláboly různých panáků z 5-ti demolice na sociálních sítích, jak píše dnes Vidlák, je sice pěkné, ale obávám se, že pro většinu voličů v ČR naprosto okrajové.

    Nejsme v USA nebo Britanistánu, kde účty na sociálních sítích má „každý“ – absence „digitální stopy“ může být pro zaměstnavatele důvodem k odmítnutí uchazeče o práci, protože je podezřelá; označuje „vyloučeného“.

    Bohužel či bohudík, situace v ČR je naprosto jiná, většina lidí velké socsítě ignoruje nebo je aspoň nepoužívá ke sledování nějakých politických či ekonomických zpráv – jen ke komunikaci ve své společenské bublině. ČT a další televizní stanice mají stále určující vliv na tvorbu veřejného mínění.

    Ale ani ČT nedokáže zastírat realitu donekonečna: katastrofa v ukrošské zabijačce brzy vyběhne na světlo v plné palbě, stejně jako ekonomická recese v Euhniji vlivem proti-ruských sankcí, zeleného šílenství a další zhovadilostí.

    Rajchl se může ujezdit a uřečnit k smrti, demonstrace na Václaváku mohou být v řádu statisíců účastníků, ale s 5-ti demolicí to ani nehne – protože oni jsou odpovědní jen Bruseli a Fašingtonu. Ryba smrdí od hlavy etc etc etc…

    1. Tak to si nemyslím.
      Kdyby jim demonstrace nervaly játra, tak by proti nim tak hlasitě neřvali. Minimálně od svých pánýšků nesklidí pochvalu, že je národ jednotný ve svém boji za potření agrresora a záchranu KoZy.
      Signalista a PePa dostanou od Washingtonských černý puntík a mrzení z toho bude i v Bruseli.

    2. Druhý odstavoblok od slova „.. účty..“ již u nás též. Představte si, že vás na pohovoru vstupním, výběrovém osloví jako „ká42.. posaďte se. Kávu, čaj, vodu?“ Dávám vás jen za příklad a asi by nepoužili přezdívku právě odsud, nýbrž odjinud.
      Lidé se stávají čitelnějšími v digitální době. Čitelnost byla zřejmě důležitá vždycky. Věda o záhadě a rozklíčenosti člověka se rozvíjí snad stejně rychle jako neživé vědy. (dobrá přednáška- Blahynka- Svatopluk v Uh. Hr. v červenci). Pryč jsou doby, kdy uchazeči kreslili stromeček při pohovoru, aby se odkryl stupeň schopnosti jejich týmovosti, apod.
      Nyní podle toho okruhu dění, o který se uchazeč zajímá, je pro vedení možné, snáze se rozhodnout, zda s potenciálním kolegou bude dobré se kamarádit. No ano, řeknete si, neupíchne se ten který tam, upíchne se jinam, jenže řeč je zde spíše o vyloučených..
      A jsou. Stále jsou mezi námi a budou, a v každém věku. Tedy v blízké budoucnosti ještě budou, dokud nevyjde vládní nařízení o povinném zřízení soc. účtu a povinné aktivitě stanovené min. jednou týdně, jinak.. No, prostě pod pohrůžkou.. nikde se s ním, ani v bance, ve školských zařízeních, atd. nebudou vybavovat. A až by se tento problém dostal opravdu silně do médií, mohla by vláda vydat zákon, že soukromé tlachání obyvatelstva, nesmí ovlivňovat kvalitu sociálního a materiálního života, jehož dodržování bude těžko dokazatelné, protoże když lidem někdo nepůjde pod fousy, tak nepůjde a ještě na svůj subjektivní, momentální úsudek budou mít jasný důkaz, totiž, že dotyčný je nečitelný.
      Zavání to vznikem paralelní společnosti. Ale opravdicky. A tam už nebude stačit Rajchlovo před Úřadem vlády: „.. za právo být offline..“ když s lidmi v tomto ohledu nehne ani pár lokomotiv. Co mají před očima, to vidí, ale dál nic.
      Nejúčinnější kontrola je ta sociální. Nemám to teď čas tak rozebírat, třeba mě někdo doplní, ale alternativa pro území České republiky a pro lidi, kteří tady chtějí žít z nějakých nostalgických důvodů, třeba že na ně od dětství nějak působila staromilná láska k vlastně pokračování toho, čemu zhloubi hlouby, rozumíme, asi ty písničky nebo co.. má široké úkoly před sebou, jak pochopit život různých lidí. A ono už se toho pochopilo hodně. A taky mě může mrzet, proč tu alternativu, která pracuje a nezahálí a ví už systémově hodně věcí, nedokáží lidé (záměrně nedokáži uchopit jací) vidět v celé šíři najednou. Jasně, máme tu tu nejednotnost, řeknete… Ale. Namítnu já. Pořád tady vidím potenci sjednocení. Bohatého sjednocení

      1. No, asi jak kde. Asi to začíná ve službách, v nevýrobním sektoru a zejména v nadnárodních firmách, u kterých náš čadský kindrmenežment v LZ s láskou drží korporát. Nedovedu si to ale představit v průmyslu, kde se horko těžko shání technické profese… Tam to zatím neproniklo. Zatím.

        1. Notak, samozřejmě, že ta četnost je zatím zanedbatelná jako zatím všechny těžkosti světa jsou zanedbatelné, když je možné zatím pořád ještě nějak žít dál. Ono stačí, když na volné místo se přihlásí uchazeči dva.
          Moje zprostředkované poznatky jsou z technických oborů soukr. firem. Uchazeči byli vystopováni (třeba nějakou náhodou) (mladí se z toho nehroutí, protože jejich svědomí je čisté a stojí si za svým, i když vznášejí oprávněné kritiky třeba složkám řízení státu, jim konkrétně, apod.) a zatím na bázi takové srandy: “ tak to si budem rozumět“. Přičemž si dovedu představit tu nečitelnost toho výlupka vyloučeného, neaktivního jiného (samozřejmě je to v rovině časově nekonečně dlouhé, pročež se užívá pojmu, že je to zaněčím zastrčené.. za tím. Ale jde o to, že se to týká spíše pracovního kolektivu (prostě lidského faktoru, lidskosti, chcete-li.., z níž by mělo vycházet uspořádání legislativy, a ačkoliv člověk disponuje legitimacemi, není na něho brán legitimní zřetel.. atd., atd.) než odvětví, tedy dokud se ještě najdou stejně erudovaní alespoň „dva“)

      2. „Co politika rozdeluje ,to slivovicka sjednocuje“.
        G.Husak o tom ,kdyz se zucastnoval vecirku a nacisty ,v hotelu Carlton v Bratislave..

    3. Souhlas, častokrát je to „přesvědčování již přesvědčených“, ale i tak to má smysl (ale nesmíme moc očekávat, resp. nesmíme nic očekávat rychle – jinak je to jistota vyhoření). Okolo sebe častokrát slyším (zvláště od covid zločinu), že lidi už TV zprávy vůbec nesledují a k volbám nechodí a prostě se „stahují“ do svého „malého“ života.

    4. V Pětikoalici si jdou po krku, chytřejší krysy se připravují na včasné opuštění lodi. Jestliže po vládě jde i Kalousek, kterého v lecčem chápu, něco to značí.

  16. Pávek po dalším povelu
    podepsal penzijní novelu.
    Aby penze menší byly
    a na zbraně prachy zbyly.

    Ty jsi, Pávku, milec lidu!
    Dáš důchodcům nouzi, bídu
    aby v Česku skromně žili,
    larvy, červy opražili.

    V pánvi suché, bez omastku.
    Kde by vzali takou částku!
    Dukovany, Temelíny
    stavěli ti, když byls líný
    vyučit se kloudné práci.
    Pracující z tebe zvrací.

  17. Už neni čo do huby.
    Na letisku Tri duby
    nepristane Globetrotter
    bo ten Fico, to je loter.

    Na Chabencu ohne horí
    u Dunaja palác borí
    na Královej holi
    Čaputovú holí.

    Zleteli orly z Tatry,
    z Veľkej, Malej Fatry.

    „- Hoj, mor ho! detvo môjho rodu,
    kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu:
    a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:
    mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.“

  18. Uklízečky v noci dřely.
    Na Mírově čistí cely.
    Bude tady bydlet PePa.
    Spravedlnost má být stepá.

    Oholí mu bílou bradku
    bude chodit jenom v chládku;
    žádné horké maliny
    nebo důtky dominy.

    Každý sám a přece Spolu.
    Na Mírov jak stádo volů
    poputují v antonech.
    Už aby byl na nich mech.

  19. Přilétají hejna vran.
    Konec vlády pěti stran!
    Brzy srazí podpatky,
    zbudou po ní odpadky.

    Zpovykaná pražská chasa
    vykradená státní kasa
    ozbrojenci beze zbraní
    maximální výše daní.

    Zákony jen proti lidu
    po právu ni slechu, vidu
    křesla, gauče vyprodány,
    popcorn, chipsy dochroupány.

  20. Vítek stáhl půlky
    přiskřípl si kulky
    když si dával nohy křížem
    Spolu s PePou i Ostřížem.

    Přesto to má konec břitký
    případ to je víc, než řídký;
    posrává se tekutě,
    má strach jít i na kutě.

    Vyvaleně poulí oči
    jak mu prdel sama močí;
    denně mění fusky,
    když mu čvachtaj křusky.

    1. Re: Ládik!!!

      KHB byl proti tobě profesně ubožákem, F. L. Věka (tak dobrá F. V. Heka) si zastrkáváš do tří kapes najednou.

  21. Ačkoli se o ekonomiku nezajímám, zaujalo mě, že už i mainstreamoví ekonomičtí komentátoři kroutí hlavou nad výroky pana premiéra.
    Tvrdí národu, že vláda podporuje vědu a výzkum, inovace, bla bla, ačkoli škrty postihly hlavně školství.
    Program ODS , tradičně malé daně, šel totálně k ledu! Přesně naopak, vláda daně zvyšuje všude kde to jde a co je nejhorší, vesele pokračuje v rozfrcávání erární kasy. Nejhorší jsou mandatorní výdaje, tvoří už snad 90% rozpočtu. Takže co??? Prodlouzíme ještě víc výplatu zálohového výživného, přeci nikdo nemůže nutit mamku, aby si našla solventniho chlapa, který je schopný zaopatřit rodinu.
    Já vím, že se hodně žen dostane do svízelné situace nezaslouženě. Ale kdyby tady nebyl erár se svojí záchrannou sítí, možná by některé slečny veselé v rozkroku víc uvažovaly o kvalitách budoucího otce jejich dítěte. Fakt mi nepřijde normální, že se už přes 50% détiček rodí svobodným matkám.
    ( O enormních výdajích na zbrojení si zatím nedovolí nikdo od mainstreamu ani kviknout. )

    1. Je to tak, Helo. V Americe tema davkama pro svobodne matky zrujnovali cernosske rodiny. Chlapi vedeli, ze se muzou na rodinu vykaslat, a tak se vykaslali. Posleze to postihlo i bile… znala jsem rodiny, kde chlap o deti pecoval, ale rozvedli se aby matka mohla pobirala davky.

      Ne kazdy socialni napad levice pred sto lety byl dobry. Ono se pekne vymejsli, jak bude svet spravedlivejsi, ale na opravdove nasledky se uz se jaksi nedomejsli.

      1. Nic tak neznici cloveka a narod a stat ,jako bezpracnej zisk.
        Clanek zase o vlku a vlk zase dverma …Neni!!
        Furt se vo nem pise a chce bejt velkej vladce a tady nas ani
        nenavstivi jedinym slovickem.
        Ani zastupce Vacek a jezdi do telocvicny.
        Ani sekretarka a nebo aspon vratnej ty strany Pro.
        Upir z Nosferatu prijel tehdy do Evropy a byl nafilmovanej..
        A popularni. Fesak na prvni pohled ..
        Budou nejak zasekly na tom podiu.
        Asi lid nepotrebuje a nic a ma to po tyhle vlade jisty.
        Nevim, co si mam vo tom myslet.
        A zejtra se bude, rajchlovat vsude ../vo Rajchlovi/.
        Aby mi ty porad dokola tisickrat vopakovany mena nelezli krkem.
        Dalsi den zase ty samy,popularita velka, tuhle sem si je chtel
        namazt na chleba.
        Rakusan,Cemper,Fiala,
        Nerudova ,Vitek,Kalousek ,Caputova..
        Voni jsou neco jako , co se ukaze zlymu psovi , ukaze se rukou
        zlymu psovi na ne a poruci se , Vorechu , ,trhej ,trhej, trhej, Vorechu.

      2. Vevčo, tady žijí páry, které dobře fungují, ale je výhodné, když matka může vystupovat jako samoživitelka. Jenom z toho důvodu se nevezmou. Podle mne je to zálohové výživné špatný nápad.
        V některých kulturách je nepřípustné, aby rodina neměla otce. Vdova se musí rychle vdát, někde je povinnost bratra vzít si vdovu po bráchovi, klidně i jako druhou ženu. A okolí hlídá, jestli se dobře stará i o ty vyženěné děti. Je to extrém, ale má to něco do sebe. Hlavní není blaho rodičů, ale prospěch dětí.
        Ostatně i Plzák hlásal, že romantická láska je moderní vynález. Manželství má vyloženě praktický účel, aby bylo dobře postaráno o potomky.

        1. Panebože, kde na to chodíte 🤐👎
          Dcera také žije s přítelem na hromádce, mají barák a neberou žádné zálohové výživné. Prostě jsou spolu a fungují jako normální rodina.
          Skorozeť se ženit nechce, pamatuje z dětství boje rodičů, jeho matka nakonec zemřela mladá, ženy alkohol ničí více než muže. A otec se o ně staral sám, když je matka zanechala osudu.
          Tady jsou i normální rodiny, kdy jeden nefunguje „normálně“. Bohužel ne vždy razítko na oddavácím listu znamená spořádaná rodina.

          1. Evix: Vaše tvrzení nijak nerozporuji. Janžurka určitě nežila Remundou na psí knížku kvůli dávkám v hmotné nouzi a různým výhodám.
            Nejste zbytečně vztahovačný/vztahovačná ?

        2. Helanov,
          až k takovým koncům snad dojít nechceme, protože jsou i kultury, kde když si vdova do určité doby nenajde nového živitele pro své děti, jsou všichni vyhnáni, protože není, kdo by je živil.

          1. Jasně že ne . Ale možná by to chtělo zlatou střední cestu. Každému se nemusí líbit, že kromě vlastních dětiček živí i sousedovy potomky. Je to blbé, ale něco jiného je pomoc bližnímu dobrovolná a něco jiného ošetřená zákonem.
            Znám případ, kde chodí samoživitelka v kůži a ověšená zlatem, děti si nosí do školy svačinky z KFC , ( pravda, jen asi týden po výplatě dávek , potom se do školy nejde, neb není na svačinu), a příjem si dáma doplňuje večerním úklidem, jakž jinakž, načerno. Pokud není přítel zrovna v base, nějaký peníz také donese.
            Dovedu pochopit, že spořádaný otec , který pracuje za minimální mzdu , a celá rodina se obléká v sekáči , vidí rudě.

            1. U voleb půjde o to, kterých voličů bude více. Těch závislých na státu nebo těch, kdo závisí na své práci? Vláda se snaží, aby druhých bylo co nejméně, ale výsledkem je postupné zavedení socialismu v novém typu. Důsledkem bude nevýkonné hospodářství a ekonomický úpadek.

              1. V jednom emerickém filmu sem viděl scénu jak pravník jedné osočené osoby vyměňoval předvolání pravníkovi dotčené osoby, asi občana, tam nebyla nezaměstnanost, páč každej měl pravníka a z vybraných peněz na soudní řízení fšichni asi žili, nebo sem to zvojtil? Mu he he

      3. Re: Vevča, Hela

        TVL, to tu zas je se změnou data veselo.
        Dámy, vy jste fakt myslivečky.

        Navrhuji,abyste dne 2. října vymyslely a napsaly, jak vymlátit všechny důchodce – BO PŘECE MANDATORNÍ VÝDAJE.
        Jediná podmínka – aby to bylo RYCHLE a BEZBOLESTNĚ.
        Bezbolestnost myslím pochopiltelně pro soudruhy, kteří budou provádět granulaci nevhodných gerontů.
        1/ jednak, aby se moc nenamakali a
        2/ aby u toho moc psychicky netrpěli.

        Rázem vyřešíte i katastrofální nedostatek financí ve zdravotnictví.

        1. Na tohle nebudu reagovat. Kdybych napsala, že tam, kde se kdysi volal velebníček , aby poskytl poslední pomazání, dneska se volá rychlá. Babička Boženy Němcové by v dnešní době mohla strávit po různých LDNkách anebo v domově důchodců ještě čtvrt století. Po výměně ošoupaných kloubů , na hadičkách se dá přežívat docela dlouho.
          Nešťastná to žena.
          Samozřejmě nic takového nenapíšu, protože by se spustil strašlivý řev.

              1. Ema asi nikdy neviděla staříka po těžké mrtvici s cukrovkou. Díky oživení žil ještě deset let, deptal svoje okolí, stal se postrachem všech domovů dúvhodců a LDNek v okolí, nakonec ho udolali až na geronto pavilonu v Bohnicích. Až na to ochrnutí a uříznutou nohu byl celkem zdravý, jenom neuměl stonat a strašně se změnil psychicky. Požadoval cvrkot 24 hodin okolo sebe, všem nadával a bylo to peklo i pro něj.

            1. Já už v tom věku jsem. Zatím funguju, až už to nepůjde, tak v klidu odejdu do věčných lovišť. Hodně lidí rozpozná že už nadešel jejich čas. A dá se to zařídit i tak, aby to vypadalo jako přirozený odchod. Navíc, kdyby mě náhodou trefil šlak, tak by dcera zařídila, aby mi nezavedli umělou výživu a dali mi pokoj. V tomhle máme stejný názor.

    2. Bezesporu. Socanská myslitelka Maláčová, která se zálohovaným výživným vyrukovala, tehdy blekotala, kterak erár z nezbedných, neplatících fotříků vyrazí dlužené oběživo rozhodně lépe, než samotné maminy, od nichž jejich nabíječ prchl a neplatí výživné.

      Skutečnost? Nápad prodloužení výplaty zálohovaného výživného na čtyři roky – není to mimo jednoznačný důkaz brutální neschopnosti eráru donutit dlužníky k platební kázni?

      Naprostá většina z těch samoživitelek, či „samoživitelek“ (kolik z nich asi žije s nabíječem, nepřiznaným ouřadům kvůli dávkám a příspěvkům?) má rodiče, rodiče mají i ti uprchlí tatíci. Takže – ať se na úhradě výživného podílejí oni, nikoliv erár, koneckonců, jde o jejich vnoučata.

      A ty slečny „veselé v rozkroku“ by snad lépe uvažovaly o otci svých dětí… jsou-li uvažování schopny.

      1. Re: C – r

        Tak vy jste překonal soudružky doslova levou zadní.
        Obrat o důchod dědky a báby, kteří si jej dovolují pobírat.
        Momentálně mne nenapadá dostatečně vysoké vyznamenání, kterým byste měl být odměněn.
        Předpokládám, že Nobelovka za ekonomii by vás urazila a ponížila.

        Co takhle pro báby „Myslivečka roku“ a vám „Mysliveček na druhou“?

        1. Patrně vám nedochází, že malá země v srdci Evropy nedokáže z vybraných daní a poplatků, očištěných od příjmů z Evropské socialistické unie, uhradit ani mandatorní a kvazimandatorní výdaje, důsledkem pak je raketový růst zadlužení země. Dluhová služba, čili správa dluhu, neboli prachsprosté úroky atakují zhruba 70 mld ročně a hbitě se blíží ke stovce miliard ročně – dost značná zátěž a každoročně vyhazované prachy, které by při rozumném hospodaření vlád (nejen současné), by byly výrazně nižší, v nedostižném ideálu, tedy při vyrovnaných rozpočtech, žádné…

          Nelíbí se vám, že by se rodiče samoživitelek a těch, s nimiž mají potomstvo, a na své děti neplatí, měli podílet na nákladech? Mně se zase nelíbí, že jsou tyto náklady házeny na hrb všem ostatním. Je na čase si přiznat, že sociální stát v současné nechutně rozbujelé podobě vede do pekel.

          Kam jsme se to dostali? Přirozená solidarita v rodinách se vytratila, kdekdo spoléhá na erár – eráre dej, dej víc, a ještě víc…

          Ještě doplním, že za zhovadilost také považuji pětistovku k penzi za tzv. vychované dítě. Je snad vychovaným dítětem osminásobný recidivista, který brány nápravného zařízení opouští jen nakrátko, aby se vbrzku vracel do jemu důvěrně známých míst? Je snad vychovaným dítětem nemakačenko, trávící roky na dávkách a podporách? Je vychovaným dítětem samoživitelka se třemi, čtyřmi dětmi, každé s jiným tatíkem?

          Jako ideální stav bych viděl nikoliv pětikilčo za každé dítě, nýbrž přesměrování části odvodů sociálního pojištění pracujícího potomstva na účty rodiče – penzisty. Jak jednoduché – potmstvo pracuje, odvádí daně a pojištění, rodič je odměněn. Potomstvo nepracuje, daně a pojištění neodvádí, nevidím tedy důvod vyplácet rodiči – důchodci měsíčně pětikilo.

          Takže – neshodneme se. „Obrat o důchod dědky a báby, kteří si jej dovolují pobírat“, píšete? Podle mne jste poněkud mimo, socialismus skončil již v roce 1989, i když se v Evropské socialistické unii vlastně v jiných podobách vrátil zpět.

          1. Blboňům se v režimu nesvobody a otroctví přihodí všelico a gdyž nemají ani podíl na půdě, gde by mohli dožít bez poplatků za život, řeší svůj osud různými způsoby. Gdyby šichni našinci měli podíl na rozpočtu země, nigdo by neměl právo se osoplovat na bratry a sestry jiné rodiny. Jistě, nemakají nemají, ale taky gdo krade bude viset nebo bude vychován rodinou. O rozhodování fšech o fšem se ani nesmí mluvit, irituje to vrchnost plnou zásluh o lezení do prdelí cizákům. Tak je to!!!

          2. Píšete hrozné nesmysly, které je nutno uvést na pravou míru. Především, ve všech rodinách, které znám a kde mají problém s tím, že otcové neplatí výživné, podporují své dcery a vnoučata jejich prarodiče. Jenže o tom ten problém není. Problém je se státem, že nedokáže zajistit vymáhání spravedlnosti. Konečně, stále jde jen o půjčku, kterou má stát možnost z neplatičů vymoci. Navíc, z hlediska státního rozpočtu se jedná o naprosto zanedbatelnou položku.
            Máte pravdu, že ty ženy udělaly chybu, když se zapletly s grázly. Ale mají za chyby rodičů platit i jejich děti? Mají ty děti platit za to, že nejsme schopni si zvolit vládu, která by navrátila vládu práva do této země?
            Ve skutečnosti zadlužení České republiky je vůči ostatním zemí EU naprosto zanedbatelné. Strašení z našeho zadlužení, to je Kalouskova lež, kterou nás Pětikolka straší, aby mohli politici dál odklánět veřejné prostředky. To je celé.

            1. „Problém je se státem, že nedokáže zajistit vymáhání spravedlnosti.“ —— To každopádně, zde mohu souhlasit, zde ovšem již méně: „Navíc, z hlediska státního rozpočtu se jedná o naprosto zanedbatelnou položku.“ Kapka ke kapičce, znáte to… A takových „zanedbatelných položek“ bude spousta, a každá z nich jistě najde obhájce, že je zcela nezbytná.

              „Ve skutečnosti zadlužení České republiky je vůči ostatním zemí EU naprosto zanedbatelné“? Snad… zatím, nicméně trend růstu dluhu je poněkud děsivý, a předpoklad, zmiňovaný povícero ekonomy, totiž, že se úroky z rostoucích dluhů státu vbrzku vyšplhají ke 100 mld korun ročně, je poněkud děsivý.

              „Ale mají za chyby rodičů platit i jejich děti? Mají ty děti platit za to, že nejsme schopni si zvolit vládu, která by navrátila vládu práva do této země?“ To přece netvrdím, spíše soudím, že za chyby dětí naopak by měli zaplatit jejich rodiče, nikoliv celá společnost – o tom přece je můj názor, aby místo nezdárného fotříka přispěly na jeho děti, tedy na jejich vnoučata, prarodiče.

              Chápu, že se tento názor nebude mnohým líbit, zejména těm, kteří museli řešit popsaný problém ve vlastní rodině, nicméně tvrdím, že sociální stát značně přebujel a přibývá nároků, či spíše „nároků“ na erární oběživo.

              A jestliže „zadlužení České republiky je vůči ostatním zemí EU naprosto zanedbatelné“, nemusí to tak trvat do skonání věků. Tvrdím, že stát musí, nebo by měl pomoci těm, kdo si sami (nebo s pomocí rodiny) pomoci nemohou a nedokáží, ale nesmí cpát prachy těm, kteří je jen chtějí.
              Pak by časem nemuselo být ani pro ty první…

            2. Špatně, stát dokáže vymáhat cokoli, jen peníze tečou do jiných kapes než mají, v tom je zakopaný pes, největším nepřítelem veřitelů nejsou dlužníci, ale exektoři.

            3. Podílník na neprodejné půdě, podílník na rozpočtu a souběžně s podíly na obou základních potřebách rozhodující o celé zemi bez zastupitelů, sou de facto chroničtí neplatiči cizáckým okupantům a jejich zastupitelům. Tak je to.

    3. Problém je, že té ekonomice opravdu vůbec nerozumíte. Nic nevíte a platete věci dohromady. Zálohové výživné je z hlediska rozpočtu státu naprosto zanedbatelná položka a rozhodně neovlivňuje makroekonomické parametry tohoto státu. Ostatně, je to jen půjčka, stát má možnost to z neplatičů vymoci. Dále to není problém dívek veselých v rozkroku. Často se to stane i starším ženám, na které se jejich partner vykašle. Problém je spíše v tom, že společnost nepovažuje takové jednání od otců za problém. Kdyby byli ti muži ostrakizováni, jistě by se k tomu postavili jinak.
      To, že se lidé neberou, je problém daňového systému, který de facto rodiny, které žijí v manželství sankcionizuje. Např. v sousedním Německu mají ženatí muži a vdané ženy nižší daně a u nás to bylo to samé i za socialismu a myslím si, že to tak zůstalo ještě z doby před socialismem. Stačí změnit sazby odvodů a bude vše jinak.
      Problémem našeho státního rozpočtu je Topolánek. To za něho byla zrušena progresivní daň, která tady byla sto let a dobře fungovala, stejně jako dobře funguje již 230 let ve Velké Británii a všude na Západě.

      1. No vždyť já uznávám, že je to složitý problém. Mám ale zato, že v některých případech by se dalo manželství, pokud by nechyběla dobrá vůle, udržet. Přijde mi zvláštní, že žádost o rozvod podávají častěji matky, než otcové. To se dá doložit. Zákon straní ženám, tak se některé pomstí za nevěru rozvodem a odpíráním styku s dětmi.
        A zálohové výživné je mandatorní výdaj. Mandatorní výdaje jsou nezrušitelné, tudíž nebezpečné. Je to na furt.

  22. Nechci jim zvedat sledovanost. Dívat se na to nebudu, ale titulek je kouzelný. Buď je to regulérní blázen, nebo něco zobe. A ještě další možnost je, že na nás mají připravenou nějakou jobovku. „Petr Fiala: Pokles důvěry v půlce mandátu je normální, volby 2025 vyhrajeme.“
    Dobrá zpráva je, že holčině to na účtu stále cinká.

  23. No a gdyž budu mít málo, poslechnu si eště
    Václav Cílek 4. díl: S odvahou, houževnatostí a nadějí se dá přežít i konec světa
    https://www.youtube.com/watch?v=m83Tht79_9U

    Ten je taky moudrej. Pré stačí alespoň malej cílek gdyž blboni nemaj žádnej velkej cíl. Mu he he
    No, ale vy si tady bez volení potřeb a se svýma názorama jako obvykle poradíte.
    No a zítra, či pozítří poletí do koše. 🙂

  24. Proč furt přemýšlíte o nich. Obstavte jim účty, pošlete na ně policii nebo alespoň jednoho wágnerovce do bytu a budete slyšet ten kvykot. Kvůli takovým se mají zase na nějaké posrané pržácké tržiště trmácet tisíce lidí? Nebo ho tam chcete dotáhnout a ukázat blboňům v klepetech? aháá

  25. Říkáš – Vítek má stažené půlky? To má dobrý! Stavební firmy mají málo dělníků, o šikovné železáře je teprv nouze… až Vítek doministruje, může po stavbách půlkama cvakat žebírkovou desítku.

    Ten se neztratí, tím jsem si jist.

      1. Ani Řím nepadl přes noc, takže nějaké bezpečné korýtko v Bruseli ještě Víťa i Péťa nejspíš stihnou. Odvanou v zapomnění, jen ten Augijášův chlívků bude muset vymést někdo jiný – a ten se u toho pěkně ušpiní…
        Leda by se to oběma soudruhům malinko vymklo a byli zavčas “vy-okněni”, vymácháni ve Vltavě a celkově podrobeni rozlícenému davu.
        Dehet dodá pan Targus, ostnáček na slušivou kravatu mám v garáži… 😛

        1. Ono je to jako vyvracet pařez… kýve se hned od začátku, ale musíte s ním dlouho lomcovat, než opravdu povolí.
          Bohužel schopnost držet se koryta, ta je zpravidla ze všech schopností úplně nejsilnější.

          1. moc si to malujete, ukáčka jdou jak ovce na porážku, odpírače střílí, a přechodnou vládu bude jmenovat Čurda z hradu…

            1. Re: Luboš

              Klídek.
              Když soudruzi špekulují, jak doručit „utečené maso“ z EU zpátky na Ukradinu, asi už těch vojclů do granulační linky Vrchní Zelí moc nemá.
              Zatím si za domácí úkol představuju, jak naši soudruzi znásilní ústavu a zabásnou válečné uprchlíky za útěk před granulací.
              Ale jsem v klidu, oni to dají…

              1. jj našich 40k policistů bude nahánět třičtvrtě milionu ukrajinců, nebo čt odvysílá zprávu, ať se hlásí na nejbližším konzulátu😀

                1. Tím bych se úplně neutěšoval. Podle mě spíš nějakou mezinárodní smlouvou mezi UA a ČR zajistí, že je tu bude chytat přímo UA kontrarozvědka. To budou jiní sekáči. A podle ústavy má jakákoli mezinárodní smlouva přednost před vnitrostátním právem. Už jen za tuhle klauzuli měli tvůrci ústavy dostat minimálně doživotí.

                  1. Re: tdx

                    Pokud by tomu bylo tak, jak píšete, bude to mít pár háčků.

                    1/ Ukrácké ozbrojené jednotky zasahující v teritoriu ČR je potřeba nějak zlegalizovat, určitě na to nebude stačit nějaká dohoda. Minimálně musejí mít české zbrojáky a určitě budou mít problém, kdyby se tu chtěli producírovat s koktavým železem na hrbu, jak jsou zvyklí doma.

                    2/ Úřední řečí v ČR je jazyk český – silně pochybuji, že by soudruzi uměli plynně česky. Takže minimálně překladatel. Problém!

                    3/ stejnokroj – mrkněte na to, kdo může používat stejnokroj a jak musí být tento označen.

                    4/ pokud budete svědkem zásahu, nic vám nebude bránit zavolat na č. 158 a tak si vynutit asistenci PČR. Pokud máte pocit, že jsem idiot, vězte, že už se mi dvakrát podařilo poštvat na silniční hlídku PČR soudruhy sloužící na 158. Jednou se mě pokoušeli zkasovat na přímo dálnici, podruhé se mě pokoušeli zastavit v civilním autě se zatmavenými skly, za nimiž měli doplňková světla namísto regulérní majákové rampy. Takže jsem po příjezdů jejich kolegů požádal o zdokumentování přestupků.

                    Z čehož vyplývá, že nějaká partička v montérkách či maskáčích sbírající násilně chlapy po stavbách či ubytovnách to asi moc jednoduché mít nebude.

                    5/ veškeré trestné činy spáchané proti takové partičce budou spadat do jurisdikce ČR. Neboli OPĚT by byl potřebný zákon, aby se ukráčtí lovci stali veřejnými činiteli, jinak když dostanou na budku, nic moc z toho nebude, resp. lovená zvěř bude muset být vyšetřována a souzena nejdříve v ČR a posléze vydána k odpykání trestu na UA.

                    6/ policajt v ČR vás v podstatě nesmí legitimovat, pokud nemá důvodné podezření ze spáchání nějakého přestupku. Naposledy takto poslal do prdele soudruhy od PČR předevčírem můj synek, když jej zastavili při silniční kontrole. Ukázal jim pouze řidičák.

                    Pokud tedy bude někdo chtít nějakého Ukra v ČR legitimovat, dotyčný se samozřejmě může zeptat, proč by mu měl ukazovat nějaký pas či občanku. A sbalit chlapa bez ověření totožnosti, to je prozatím v ČR docela problém.

                    Ano, vše se dá ošéfovat, ale je otázkou, jestli na to bude mít Pětidemolice odvahu a zejména čas.

                    1. A ještě jedna perlička ze života.

                      Když nás hoši z Páté Bé (VB) hodně sejřili a kazili nám zábavu v hospodě, pár mládenců vyfičelo hajzlovým okénkem ven a zrychtli jim auťák. Takže soudruzi přišli ke služebnímu brku a měli prázdné gumy, jindy zas byli bez majáku a na anténě byl přivázaný chcíplý potkan, anebo byl žigulík zaparkovaný ve vedlejším dvoře. Dvůr byl kolchozní, vprostřed byla skládka „voňavé“ siláže, za plotem dva hafani.
                      A to nám tenkrát o život rozhodně nešlo.

                    2. Z videí, jak na UK loví brance je vidět, že málokdy jsou lovci neúspěšní. Odpor je jaksi individuální, nepřipravený. Místo aby vzali nohy na ramena* tak se s hlídkou hádají. Lidé okolo jsou podobně jako u nás slepí a hluší. Jenže lovci na Ukr. jsou motivováni tím, že když nenaloví dost kusů, musí na frontu místo nich.
                      P.S.: Díval jsem se na protestní akce proti válce v Kyjevě. Chabota, nestálo to Khakimanovi ani za rorzehnání.
                      */ U&U Uper a uteč!

                    3. Re: Sk

                      Na videa nemám moc času čumět, ale podle toho co jsem shlédl, soudruzi vždy loví za dne a na ulicích.
                      Ale je to možná tím, že v noci se blbě točí záznamy.
                      Čímž mám na mysli, že soudruzi by se v Čechistánu teoreticky měli odhodlat vyrazit přes den na stavby a v noci do ubytoven.
                      Což je poněkud nepravděpodobné, protože v těchto místech je příliš velká koncentrace nevhodných předmětů a lovené zvěře.

                  2. Doufám , že se v tom případě najdou Češi, kteří těm nešťastníkům umožní najít nějaký úkryt. Přeci to válečné blbnutí nemůže trvat zase moc dlouho.

                    1. Pokud vezmeme za bernou minci předpoklad, že zněkdejších 51 mio kusů na UA zbyla polovina (emigrace probíhala už od r. 1991) mohlo by být na UA nějakých 26 mio „člověků“.
                      Z toho je 13 mio. chlapů, z toho by mohla nastoupit do války max. třetina – produktivní věk, schopnost nesení fyzické a zejména psychické zátěže.
                      Takže jsme na 4 mio potenciálních branců.

                      Z toho už Ivan zlikvidoval čtvrtinu – Vlkova Kosa a údaj o počtu nenávratně odepsaných SIM-karet v oblastech bojů.
                      Takže počítejte minimálně dvojnásobek toho, co jsme doposud zažili (tři roky), přičemž bude nezbytně nutné suplovat povolané kusy v logistických službách. Řidiči, skladníci, opraváři.
                      Na řadu tedy půjdou báby a soudružské kusy z blízkého zahraničí – Pšonci, Čoboli, Čížci, pár blbců se zajisté najde i v Pobaltí. Dohromady by mohli dát 1 mio kusů.
                      Dostáváme se časově na úroveň již předešlých válek – WWI. a WWII.

                      Pak si Ivan nasere a nedodá plyn, takže zbytky průmyslové výroby půjdou zcela do hajzlu a my přes poslední zimu kapánek omrznem.
                      Ale bude „bezválčí“, bo už nezbyde ani to slovanské maso.

              2. Jinak soudruzi dobyli za 3 měsíce ofenzívy 12 km a dostali se na první ruskou obrannou línii. Úžasný plán, úžasný výkon. Kdyby bylo Ukrů tolik, co Kitááájců, bylo by vymalováno.

                Jakže mi to tenkrát říkal ten bosenský major – KRVI AŽ PO GRLO…
                Co znamená slovo grlo, si najděte v překladači…

                1. Odborník na ČRo míní, že cílem ukrajinské armády není dobýt nějaké území, ale blokovat russácké vrahouny. Tím se postupně russáci vyčerpají a potom je Khakiman & spol. snadno dorazí. Chce to jen vydržať.
                  🤔

                  1. Divize ze Slovenska z Chrorvatska , pomerne dost polaku s hitlerem na rusa a dnes uz pres 400 tisic ztrat zase na rusa ,
                    a ze zapad pomejsli poslat dalsi posily slovanu na rusa , as i vi proc..

                  2. Re: Helanov

                    Odborník na ČRo je blbej jak dlabané necky.
                    Jak a proč chce blokovat Ivany, když ti sedí schovaní v betonových krytech za minovými poli a na sčotech počítají výbuchy min – co výbuch to Vasil bez nohy?

            2. V americe uz maji jasnej ten stalinismus jako vymalovanej ,
              pohnes nejakym plotem 17 let flastr v gulag…ve vezeni..
              A dalsi davy na sou sou na rade..
              Solzenicin urcite nebude zapomenutej..
              Trump , ten aspon ved valku v Afganistanu a ukladne zastrelil toho v Iraku..Vsecko zhorsil za svy vlady..
              Rakety idiot strilel na Syrii.
              Ted se jim posmivaji, prej 4 presidenti, 20 let valky , triliony na vosvobozeni vod Talibana , vsichni desertovali a vladne tam
              zase Taliban. A hranice svoje si nehlidaji, ale musej hlidat
              celej svet na zakladnach…
              Todle se Rimu taky nevyplatilo..Sedet na zakladnach a nic nedelat ,za penize , je pro vojaka to nejhorsi..
              Deset cviceni za rok ma za vysledek , ze sou precviceny ..
              Maly deti si hrajou takhle nekdy na vojaky..

          2. Spíš než pařez, ze kterého třeba ještě vyroste hlíva, václavka nebo korálovec, jsou jak zub se zanícených kořenem. Vleklý zánět otravuje celé tělo, našinec doufá, že se to nějak (samo) spraví a jsou dny, kdy to vypadá už skoro i dobře, ale organismus slábne a při nejbližším oslabení imunity se zánět rozjede naplno.
            Ne, tohle nespraví Klacid s Tramalem/DHC – to jen dá trochu času navíc a rizika nejsou malá, ale radikální extrakce, augmentace a zasazení implantátu, pokud nejde odvrtat kořeny…
            A my jsme, v situaci, kde se kýve většina zubů a léčíme to obklady z heřmánku.

          3. Sou jako “ bolavej , zkazenej zub“ , vikla se a boli , nechce ven ,
            boli potom cela huba a este hlava.
            Nektery lezou na podium, potom je boli cela huba a nas hlava.

      1. Re: Trixi

        U nás se říká taky hřebínek a armovači.
        Kdysi to byl dokonce výuční obor.
        Ale tenkrát byla jiná doba a všichni jsme byli staří, hnusní a blbí…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *