Přátelé, dnes večer budeme vědět. Dnes večer se ukáže, jak jsme bojovali a také se ukáže, jak bojovali naši protivníci. Nenechme se mýlit, oni také mobilizovali voliče a dělali první poslední, aby odvrátili to, co jsme na ně chystali. Pokud zvítězíme, slavme… pokud nezvítězíme, nepropadejme malomyslnosti.
I kdyby to dopadlo nejlépe jak mohlo, i kdyby se v komunálu Pětikolka odebrala na smetiště dějin, bude to stát ještě hodně úsilí a svornosti, než si naši zemi vezmeme z cizích rukou zpátky. Pamatujte, že po volbách je před volbami.
Je třeba se chystat na další krok. Na středeční demonstraci na Václaváku. Pokud jsme dnes zvítězili, musíme tam zahulákat tak, aby to bylo slyšet každé vesnici i přes mlčení České televize. Pokud jsme dnes nezvítězili, musíme Václavák nejen naplnit, ale přímo ucpat i s přilehlými ulicemi.
Česká televize samozřejmě zase pilně mlčí, takže při trošce štěstí mezi sebe opět uzavřeme pár stovek pražských libtardů, kteří si v tlačenici budou muset vyslechnout, jak to vidí venkovští burani. Stejně by mohli dopadnou i nějací Dojče turisten, kteří by pak mohli doma poreferovat o novém Pražském jaru.
Nezůstávejte doma, přijeďte do Prahy. Že je to drahé? Za pár měsíců nebudete mít ani práci, ani peníze. Že je to daleko? Za pár měsíců se už nikam nepodíváte, protože benzín bude na příděl. Všichni jsme viděli našeho derniéra a jeho jasné signály. Všichni vidíme, pro koho dopravdy vláda pracuje. Bojujeme za naše děti, byť ty to někdy nechápou. Tak sakra bojujme jednou pořádně!
Já pro vás dnes něco mám…
Minulý týden jsme tu několikrát prokydávali naše obavy. Že tady demonstrujeme, snažíme se o změnu, učíme se sounáležitosti a toleranci… a ono to pak dopadne jako vždycky. My si připneme trikolóru složenou do tvaru jedničky, že máme republiku na prvním místě, přijedeme do Prahy, zaplatíme si to, zahulákáme… a nakonec zjistíme, že si náš boj někdo zprivatizoval, vylezl po našich zádech ke korytům a pak rád zapomněl, kdo ho tam vyslal. Všechno bude použito. Budou vytaženy dávné křivdy, fámy, hoaxy, nepravdy… cokoliv. I na spáleništi si někdo ohřívá polívčičku. Tady nejde o nic menšího, než o naše otroctví.
Říkal jsem už několikrát, že potřebujeme ještě druhý symbol. Symbol venkovských vidlí, který bude všem říkat, že tentokrát si to vzít nenecháme. Symbol, že jsme se odposledně poučili. Symbol, že na nás nikdo nemá bianko šek. Symbol, že tu demonstrují lidé práce, tátové od rodin, mámy od dětí, ba i důchodci, kterým to není jedno. Symbol, který ještě nebyl použit, ze kterého naše pravdomluvná mééédia hned tak neudělají jasný důkaz našeho extrémismu. Zároveň je to symbol, že už nepotřebujeme majnstrýmová média, že už máme vlastní komunikační kanály. Symbol, že máme vlastní mluvčí i vlastní zpravodajství. Symbol toho, že mééédia už nerozhodují, o čem se bude či nebude mluvit. A také symbol toho, že si nás nikdo nemůže přivlastnit. To my si budeme volit politiky, oni nebudou volit nás.
Na demonstraci nejdeme lustrovat řečníky. Jdeme tam, aby nás přesvědčili a aby se osvědčili. Necháváme je mluvit i jednat, abychom včas zjistili, koho stojí za to následovat. Ještě nejsou volby do sněmovny. Všichni ti řečníci budou muset vybojovat nejednu bitvu, mnohokrát osvědčit odvahu, překonat nedůvěru a ukázat charakter. Jdeme jim dát příležitost, aby mohli ve svých tornách najít maršálské hole. A zároveň jim jdeme ukázat, že se mají o koho opřít, že náš národ nezahynul. Jdeme jim ukázat sílu, která nemůže být přemožena, může být jenom zrazena… Bratrství a důvěře je třeba se učit. To nepřijde samo. Proto jsem vás vyzýval, ať si připnete symbol vidlí. Fantazii se meze nekladou.
Ale hned jak jsem to napsal, chytilo se toho několik přátel a začali tvořit. Vytvořili toto:
Přejí si zůstat v anonymitě, proto jim chci alespoň takto poděkovat za jejich práci.
Pokud to chcete použít, klikněte zde. Vytiskněte, podlepte, dejte „sichrhajcku“ a máte odznak. Nebo si to prostě natvrdo nalepte pomocí pásky na rameno. Jsme národ improvizátorů a šikovných ručiček. Jistě vymyslíme i spoustu dalších možností.
Na srdci mějme trikoloru ve tvaru jedničky. Aby každý viděl, kde je náš domov. Na rameno si připněte vidle. Aby každý viděl, že se nebojíme vzít za práci i za obranu a že to u nás zpravidla děláme tím stejným nástrojem. Ukažme našim budoucím ministrům, že mají číst Vidlákovy kydy. Ukažme sobě navzájem, kolik nás je. Na znamení, že jsme stále jeden lid, bez ohledu na to, kdo nás svolal a kolik chyb se při tom stalo. Myslete na to.
Sejdeme se pod koněm.
Zatím to nevypadá… 😶
Pane Targusi.
Jste zodpovědný občan a po vykakání používáte 3-vrstvý toaletní papír, tudíž jednu kopii posíláte do Brusele (skloňuje se podle vzoru „prdel“) a druhou kopii do Strakovky.
Srdečně vás zdravím.
Výrazně by pomohlo, kdyby si všechny ty „koalice“ nemohly ze zákona dávat názvy, z nichž není možno na první pohled poznat, kdo to ve skutečnosti kandiduje. Jinak rada pro všechny, nevolit nikoho se všemi těmi dementními eurohodnoto či šorošonázvy. Extrémně podezřelé je vše jednoslovné či sugerující, že volíte „místní“, „PRO-něco“, sebedeklarující se chytrolíny „ROZUMNÍ“, „nezávislé“ apod. Jak už tu bylo řečeno, ve skutečnosti tak volíte pětikolku, speciálně STAN a TOP09. Bohužel lidé opět naletěli jako na SPOLU. Stejný recept, stejný podvod.
Máte pravdu,tdx.
Když člověk čte seznam volebních seskupení, tak se musí trpce smát. Za většinou z nich je totiž schovaná pětikolka… Fiala se může radovat.
Seznam volebních uskupení v našem městě, 15 5000 obyvatel, letošní rozpočet zhruba 500mil (to už za účast ve volbách stojí): Město náš domov, Město pro lidi, Vize pro město, Volba pro město, Naše město. Za město v názvu lze dosadit jakýkoliv název města. Za těmito uskupeními se skrývají většinou minulí zastupitelé, často ze stejné strany, dnes „soupeři“. Samozřejmě jsou na prvních místech kandidátek. A lidi jim to žerou a volí je, přestože na ně předtím nadávali. Prý to teď budou dělat lépe, alespoň to tvrdili před volbami. Fakt ty lidi nechápu, to je snad nějaká davová hypnóza. Ale co se divím při účasti necelých 38%.
Naštěstí senátora jsme nevolili, u nás se to pohnojilo volbou „nezávislého“ Zbyňka Linharta už před dvěma roky.
po bitvě před bitvou…. snad se brňáci vzpamatují, už i press si dovolila :
https://www.denik.cz/volby-2022-senat/boj-o-senat-cetnik-topfer-v-televizi-nefer-reklama-kritizuje-protikandidat-20220.html
uvidíme
Nevzpamatují.
Pak dobře jim tak.
Re: Sasin
Když mám malou potřebu, vykonávám ji na místě, kde se zrovna nacházím a případné kritiky či zvědavce oblažuji proudem vlastní moče, tudíž na tom nevidím nic, co by mohlo někoho jiného nějak inspirovat.
S velkou potřebou je to trochu horší, ale již řadu let se mi osvědčuje tzv. návěsovka.
Vplížím se za tahač, v předklonu sundám kaťata a zachytím se příčky mezi předními opěrami. Je to poměrně luxusní pozice a není na mne moc vidět, proto to je použitelný postup i na rušné silnici.
Výfuk pak čistím trojvrstvým papírem zn. Regina s vůní heřmánku v ceně necelé dva litry za 12 x 32 rolí.
No nekup to!
Když musím silně tlačit , pouštím si do ouška něco takového:
https://www.youtube.com/watch?v=VL3-g-NV2xI&ab_channel=MagyarZeneiDixek
Jmenuje se to – ŘEKNI, KRÁSNÁ DÍVKO…
… prostě k tlačení naprostý ideál.
Ještě nějaké záludné dotazy?
😳😳😳
Zažívání tedy funkční máte…
Re: MP
Zažívání mám zocelené celoživotním nemytím své tělesné schránky.
Ne, kecám, na radu nejmenované a ze zdravotnictví vyhozené zdravotní sestry se nemyji asi tak osm let.
Jestli smrdím, to netuším a je mi to jedno. Kdo nechce, nechť nečuchá.
Zmizela senná rýma, řezání pod očními víčky, výrazně ubyly různé vyrážky a obdobné mňamky.
Zmenšily se projevy virových onemocnění
Zpomalil se postup autoimunitní mňamky (RS).
Tedy buďme rádi, ze jsme s Vámi jen v písemném styku
Dnes i to je náročné
Ještě jsem zapomněl – když mám řídký případ s hustým běháním, osvědčuje se mi tento popěvek:
https://www.youtube.com/watch?v=TrpVI3vcuzY&ab_channel=Skorpio-Topic
Vezzes ét az ejszokán,
česky – Veď mne nocí!
Targusi 🙂 ! Čtenáři diskusí na Kydech si dobře pamatují Sasina a jeho „potřeby“. A teď to rozjíždí i tady…
Nerozjíždí. – Zkusil jsem to, a vidím, že trpělivost a dobré slovo se opět neosvědčilo.
Nešlo by u těchto “případů” nejprve jen omezit délku příspěvku třeba jen na 50 písmen a počet denních příspěvků na 4-5? Neotřelé myšlenky by neutekly.
Sasinovy neotřelé myšlenky jsou tři:
1. muheeee
2. potřeby
3. za všechny životní prohry může pěkná čeština
Přehlédl jsem něco?
Hotove!
Nejsou tam blboni.
Re: AZ
Sasina jsem na Kydech roloval, tudíž tak nějak nevím, vo co gou.
A jelikož se zde zjevil Halef, startuji svého velblouda a mizím do jiných krajů.
„Vplížím se za tahač, v předklonu sundám kaťata a zachytím se příčky mezi předními opěrami“.
Tak to vám moc nezávidím. Mladý, krásný a chytrý. Já seru v lese. Nikde nikdo, ptáčci mi u toho pějí, vítr ševelí mezi větvemi stromů, zpoza kopce štěká srnec, pod nohami se pachtí tesařík jedním směrem, aby za chvíli zjistil, že vlastně chce na opačnou stranu, tak se otočí a zase pomalu jde jinam a v tom lese serou všichni živočichové, kteří tam žijí, takže se svou činností okolí příliš nevymykám.
Ale srát na parkovišti, zachycený mezi příčkami, to vám nezávidím, Targusi.
Re: berrnard
Kdo vám nakecal, že seru na parkovišti? Vy máte představu, že auto může stát jen na parkovišti?
Jinak souhlas, pobyt v lese po ránu je boží…
… na tohle je ideál šestka z Práglu do Varů. Teda než dodělají dálnici…, fuj…
Prolustroval jsem si město, kde žiji, ale nevolím – neb jiné bydliště.
ANO + SPD – pohodlná většina. Radu města si v roce 2018 rozparcelovalo ANO, Změna, Volba, ODS a Piráti.
Jak se panáčci domluví teď, je ve hvězdách. V zastupitelstvu (27) je pouze 7 nových tváři. Kluci, co spolu mluvili už čtyři roky, mají převahu.
Několik mesaliancí by se nabízelo.
2018 2022 stejný dres 2018 ne 2018 jiný dres
Náš Děčín 4 3 3
ODS 2 2 1 1
ČSSD 1 0
KSČM 2 0
SPD 1 5 1 3 1
ANO 9 11 7 3 1
Piráti 2 1 1
Změna DC 2 –
Volba DC 4 5 5
Koukám, že komentáře si formátují, jak chtějí, tak je tabulka nepřehledná. Omlouvám se.
“ Bohužel musí být ještě podstatně hůře, aby se to projevilo naplno ve volbách.“
Jde o to abychom se ještě nějakých voleb, které by mohly něco ovlivnit v náš prospěch, dočkali.
Mohli jsme snad už zaznamenat první nástřel ohledně korespondenční volby. Jenže jim do toho přišel průšvih s Ukrajinou a s energiemi. Avšak oni tu myšlenku rozhodně neopustili. Je to hodně lákavé.
Majdalenko, proti korespondenčním volbám jsem taky.
Klasického voliče můžete uplatit, ale za tou plentou, ze zákona, musí být sám. A jestli tam na just zakřížkuje něco jiného, to už ten podplatitel ovlivnit nemůže.
Tak jsem koukal na ty senátory a zaujalo mě ve všech těch obvodech, že na Vidlákově rodném (?) karlovarsku jej zřejmě čtou 😉 Až komicky tam vyzněly výsledky kandidáta Spolu…
Zřejmě také dost svérázný kraj… https://www.volby.cz/pls/senat/se2111?xjazyk=CZ&xdatum=20220923&xobvod=1
Pro: nemesis k diskuzi o zbraních.
Jednalo se o koment ke sbírce pana Godota, v níž se nalézají dva kusy, původně určené ke střelbě dávkou.
Majitel je má zcela zřejmě ve verzi Tactical, což ovšem nevylučuje jejich případnou ZPĚTNOU předělávku na střelbu dávkou.
Mne osobně jinak nenapadá důvod, proč si takovou zbraň pořizovat.
A jsme zpátky u naší debaty, zda jednoruký kanón, anebo lehoučkou obouruční bouchačku, zaručující značnou palebnou převahu nad jakoukoli pistolkou, zejména pak v případě užití adekvátní munice kalibru 9 mm.
to Targus dtto
Napsal jsem svůj názor a nikomu ho nenutím. Nemám ale důvod ho měnit, z obdobných zbraní jsem cosi nastřílel a vím, co píšu. Navíc .357 Magnum pro combat střelbu není ani náhodou jednoruční záležitost, sportovní střelba je něco úplně jiného a při ní se do bubnu dává terčová .38 s kulí se střižnou hranou, takže takový čajíček. Samo na to musí být zbraň podobojí, třeba nějaký S&W.
On ten automat je pěkná věc, ale u revolveru třeba u selhané jen znovu potáhnu a bouchne to. U automatu vyhazuju selhaný nebo skříplá náboj a to chce čas, který nemusím mít. Je tam i spousta dalších nuancí, ale dál se nebudu rozepisovat a další diskuzi považuji za zbytečnou. Už nebudu reagovat, omlouvám se.
Re: nemesis
Akorát po sobě opravím větu – nenapadá mne JINÝ důvod, proč si takovou zbraň pořizovat.
Kde jste střílel a zda na koho, či pouze na co, je váš problém.
Já své „výstřelky“ rozebírat zrovna tady pro jistotu nebudu, pouze si dovolím poznamenat, že „kosa je kosa“ a proti ní je každá jednoruční a neopakovací zbraň v nevýhodě.
Ohledně zasekávání pouze tolik – občas je dobré si rozpomenout na základní výcvik a mašinu lehce přepucovat a namastit, neboť kdo maže, ten jede.
Střelba dávkou je dobrá, (bavíme se o samopalu, ne o kulometu, to je trochu jiná liga na jiné účely)když je blízko vás mnoho nepřátel, je dost nepřesná. Musíte mít o dost víc nábojů, než je nepřátel. Funguje na kratší vzdálenost.
dle mého je nejlepší dobrá kulovnice s přesnou optikou. To takhle zaměříte cíl, sklidníte se, vydýcháte a pak zastavíte tělo a když jste v úplném klidu a cíl máte přesně zacílený, stisknete spoušť. Nechcete mu ublížit, chcete ho čistě složit. To zvíře není váš nepřítel, je to vaše kořist a vy byste se měli chovat tak, aby netrpěla.
Pochopitelně zbraně jsou různé. Samopaly s krátkou hlavní jsou na kratší vzdálenost, sniperské jsou na dlouhou a Himarsy jsou na rusáky, ale s těmito zbraněmi nemám osobní zkušenost, takže v tomto směru poradit nedokáži. – CLR
To jste posral.
Tim Himarsem? Jo, s tím jsem počítal.
Kdyby 1000 klarinetů….za 60 let se lidstvo nijak neposunulo,spíš naopak. V 60. letech to přitom vypadalo tak nadějně.
Je to vuuul…
Přemýšlím, proč ti choromyslní lezou zrovna sem. Proč ne třeba na iDěs? Nebo na Ricin?
Tam chtějí i občanku
Ale ne.
Jen mu to nechte, za cas sam uvidi, jaky je jelito.
Za cas zjisti, ze jeho hrdinnych banderovcu je pul mega pod drnem a ti zbyli nemaji nic, jak s nima zapad vydrbal.
To bude to jeho vitezstvi medialnich himmarsu. Zapad tomu rika marketing, ale to jeste u Kartouze namaji v instrukcich.
Pamatuje si tu nekdo, jak se bernard smal, ze Rusak uz nebude mit cim rezat stromy, kdyz jim Stihl vypovedel servis?
Tenkrat jsem mu odpovedel, ze nevi o svete a jak funguje vubec nic, kdyz se potrebuje chodit vybit ze svych frustraci sem. A taky, kdyz tvrdi, co tvrdil, tak o pilach vi velky kulovy.
Odpovedi bylo chvastani a typicke silacke/dverorubecke reci.
Jak to dopadlo?
Zakazali jsme si import ruskeho dreva, kdyz uz ho ti zebraci nemaji cim tezit, ne?
No a pak zacal brecet Koh-i-nor, ze pry stoleta tradice, a to drevo je nutne blablabla…
A dneska dovazi to same drevo z Ruska, ktere Rusak nema cim tezit, neb Stihl, pres Cinu s patricnou prirazkou.
Ja mam rad svobodu, takze at si kazdy vybere:
1/ bernard a jeho petikolka jsou geniove a Rusakovi to nandali
2/ bernard a jeho petikolka jsou jelita a vsichni se nam smejou
jo, a tesim se, at to vemeno zase prijde a bute tu tvrdit, ze ty kmeny Rusak kaci perorizkem, protoze Stihl…
Ono s těmi zbraněmi je to jako se ženskými. Od mého odchodu z vojny do seznámení se s mou ženou, jsem jich použil hodně. Jako godot. Ten je na zbraně fanoušek a má je rád a chtěl by i RPG.
Já se v tomto směru už vyblbnul a pak jsem si pořídil jednu ženu a jednu pušku. A u obou vím, jak je mám vzít do ruky, aby nám to fungovalo. Moje puška je vlastně prodloužením mého těla. V tom správném okamžiku prostě se mnou splyne, jsme jedna bytost.
Jo, mám ještě jednu. Protože se mi jí nechtělo odevzdat, to je puška po mém taťkovi. Je vyčištěná, uzamčená a plně funkční. Ale s ní nestřílím. Prostě mi nesedla. Ale džím jí z piety. Syna nemám, ale třeba vnuk by jednou mohl k ní najít vztah. Se uvidí.
že prej použil…každá normální vzala kramle jen co se začal projevovat. A puška,falický symbol pro primitiva. Je čas na blokaci.
Five hens.
Proč se věci dějí tak jak se dějí? Lidé nepřijdou k volbám, nebo volí proti svým zájmům a životům?
Tato krize není ekonomická, politická, nebo energetická.
Tato krize je duchovní.
Malér je v tom Sasine, že ti tebou opovrhovaní důchodci, všechno to co je kol dokola vybudovali. Nevíš jak to tu po válce vypadalo neuznáš, že ty mraky domů/Havlových králíkaren/ ale s komplet vybavení které ani teď ve většině zemí nejsou, vybudovali vlastní prací. A ani na dědinách to nebylo lepší, krom pár statků, většinou kutě s kadibudkou a pumpou,, uprostřed s hnojištěm a i to vylepšili po práci. To jen Vaše prapodivná generace si myslí, že to všechno spadlo z nebe či co. Vy kteří jste zbudovali prdlajs si dovolíte odsuzovat.
Měli byste se kouknout do muzeí, jak to tu po válce vypadali, nebo skouknout třeba seriál – Byl jednou jeden dům – tak to vypadalo ve většině, tedy krom těch pár vil bohatejch. Pavlačáky s hydrantem ve dvoře, taktéž v každém patře hajzlíky pro všechny obyvatele.
Kdyby to šlo – nějak- dala bych se staré fotky jak „blahobytně a kráásně to vypadalo.
Kdyby Vám to jen krapítko myslelo, tak se dá docela dobře poznat, co bylo a kdy vybudováno.
Tožř tak
Prodali jste to Vy.
Neprodali, bylo jim ukradeno. A to dávno předtím, než tu vůbec nějaký Kaufland začal působit.
Jejich konzumní orientace je dána tím, že jim na nic jiného nezbývá elán ani nálada. Honit slevy není zábava, honit slevy je jediný způsob, jak se alespoň trochu přiblížit normálním dostupným cenám.
Co má dělat člověk, který zjistí, že všechno, co v životě vybudoval on a předtím jeho táta a jeho děda, najednou patří nějakému Bakalovi nebo Křetínskému, a on přitom s jistotou ví, že nikdy nic žádnému Bakalovi ani Křetínskému neprodal?
Nevím odkud jsi a proč to píšeš, A můžeš mi odporovat že němci taky museli budovat, akorát že naši a u nás, na to museli napřed vydělat, zatím co němci to budovali z peněz nakradených nejen u nás a uložených na kontech ve švajcu…. Myslet je nutno než napíšeš kravinu a ukážeš jak jsi omezený
Ani to stavění nedělali vlastníma rukama, na to si pozvali Turky. Teď sklízí důsledky.
Nějak se nemůžu pořád vžít do role fotbalového (politického) fanouška. Nebere mě to, tak pardon.
Procenta, pořadí, zisky, ztráty. Praxe teprve ukáže, kdo bude spolupracovat s kým. Kdo změní rétoriku, (postoje asi tak moc ne, nebudou mít povoleno), kdo si bude stát na svém. Je to asi takový rozdíl, jako když si koupíte něco na internetu podle obrázku. Realita bývá docela jiná. Někdy dokonce lepší než na obrazovce.
Na mém názoru , ale ani na vašich politická situace nestojí. Ba ani na Vidlákovu.
Tu pražskou demonstraci bych neodvolával. Bude nahlodávat věrchušku i kdyby měla být menší než posledně. Budu vám fandit z křesla – natržený stehenní sval pořád bolí. Ty skoro tři kilometry do volební místnosti a zpět se mu moc nelíbily. Ale to se za týden spraví. Musí!
Bo fix!
Opět se ukázalo, že politická situace stojí na volební NEúčasti.
Protože jedině díky ní mohou ve volbách uspět prokazatelní grázlové, vlastizrádci.
Politická situace stojí na ovládání silových složek, médií a všemožných státem placených politických neziskovkách. Ta neúčast jen signalizuje, že jejich situace je taková, že nepovažují za nutné zvednout zadek z gauče …
Odbelhej se do nejbližšího Vitalandu nebo do „kulturistických potřeb“. Kup si kyblík proteinů, rozmícháš ve vodě nebo v mlíčku, v tom chutná nejlíp. Chutě mají vanilkovou, čokoládovou, jahodovou. K tomu pixlu Glutaminu, to je jedna ze základních aminokyselin, tělo jí obsahuje přes šedesát procent. K tomu nějaký Kreatin. Dávkování podle pixly. Funguje to. Po konzultaci s údržbářem můžeš přidat Arginin. Současně funguje, protože metabolizuje na oxid dusnatý, jako vasodilatans. Což může pomáhat při angině pectoris. Ale i potencovat se s léky. Tak proto. Omezit hulení, protože nikotin naopak zužuje cévy. Dobré zásobení živinami a kyslíkem je důležité i pro hojení. A pro potlačení zánětu, už od počátku, to chtělo nějaké antihistaminikum. To je moje oblíbené léčivo, když v těle je nějaká taková ouněť. Od požahání přes obouchliny až po Covid.
Marian K. mi radí podobně, ale příroda je příroda… Věřím na samoopravnost. Jenom to v mém věku déle trvá. A rozumné cvičení. Léky beru jen když už je moc zle. A proti blbcům antihistaminikum nefunguje.
Tak u nás vyhrál, byl zvolen člověk co kradl, okradl obec, lidi to ví a stejně ho zvolili, Vidláku, fakt musí být hodně zle, aby v této zemi lidi dostali rozum…
Po tomto výsledku nevěřím změnu ani republikově 🙁
Jedno důležité poučení z komunálek a vlastně i ze senátek:
„Nezávislým“ kandidátům nevěřit ani nos mezi očima a pečlivě si prolustrovat jejich politickou minulost a případnou skrytou současnost.
Protože před asi pěti minutami jsem si vyposlechl od Rakušana, že Dernerová a Canov jsou vlastně kandidáty STAN.
Takže „nezávislost“ kandidátů je podvodem na voličích a je možná pouze v malých obcích, kde se lidé skutečně osobně znají.
Souhlas. Vidím-li Nezávislý,tak se rozhlížím kam vedou provázky. Je to, jako s velice ziskovými neziskovkami.
Pane Občan.
Toho bych se chytil nezávislý. buď je hnát před soud.nebo hospodskou nakládačku
a také po těch nezávislých vyžadovat nezávislé jednání.
Co jsem to tady nedávno psal o pečlivém „prověřování“ či lustraci politické a jiné minulosti kandidujících?
Bylo mi řečeno, že prý není v zájmu nikoho, všecky kandidáty lustrovat.
Asi si dám tu práci a podívám se, kdo mi to nedávno napsal.
Nejsou sami, to jen přes volby?přesídlili? protože…ALE UŽ JSEM TO SEM PSALA NÍŽ. Chcete-li můžu vypsat jména té třicítky.
Tak o Canovovi se to obecně ví. SLK (starostové pro Liberecký kraj) je béčko STAN. Liberecký hejtman Půta (šéf SLK) byl (nebo možná ještě je) v republikovém výboru STANu. STAN tehdy nebyl v Libereckém kraji moc populární a proto vznikli SLK. Jenže lidi jim to pořád žerou.
Lidi, když projíždím ty senátky, tak vidím vlastně jen tři volební obvody, kde to modré kavky fakt jako vyhrajou. Tím neříkám, že nezískají více senátoru, záleží , jak se lidé mobilizují ve druhém kole a kdo koho podpoří. Ale v zásadě, opravdu jen tři obvody mají na jisto- Prahu 10, Mělník a ještě cosi. Ostatní může být ještě bitva a pořád je ve hře Zastrčil. Jestli se nedostane přes padesát, a už to vypadá, že ne, tak je velká šance ho opravdu vykopat. Počítejte. Je potřeba, aby Rajchl, Okamura a komanči podpořili ANO a přišli ve druhém kole. Já to na rozdíl od sýčka pana Dvořáka vůbec nevidím tak špatně.
Mělník nemají modroptáci ani omylem. Do druhého kola jsou Smotlachová z ODS a Brzobohatá z ANO – obě po sečtení 95% mají 24-25%.
Já už počítám druhé kolo. Tam modré vrány podpoří STANaři a HOPka…tam je to víceméně jasné. Mělník ODSáci uhrajou.
Sýček Dvořák je realista – např. v Ostravě Nytra, což je kandidát KDU+ODS+TOP 09, ODS, cca 6.600 hlasů, Antl, což je kandidát ANO pak cca 5.700 hlasů – sečteno cca 75%.
Co z toho vyvozuji … je to v podstatě plichta. Je jedno, zda ten poměr bude 40:60, 50:50 nebo 60:40 – pořád to ukazuje na velkou skupinu spoluobčanů, kteří politiku pětidemolice podporují, tedy schvalují. Dále z toho vyvozuji, že bez silových složek, mainstreamových médií a všemožných podpůrných neziskovek nemáme šanci (při této plichtě) uspět. Pokud chceme něco změnit, tak je před námi min. 5 let práce (dle Hampla, což souhlasím) a taktikou by nemělo být upouštět páru pomocí demonstrací, ale pomáhat tlakovat ten pomyslný hrnec. Už jsem to rozebíral níže … a denně sázet fakta a dopady na stůl … denně
Takže nyní mají ODSáci třináct senátorů a pokud budou mít, řekněme osm, budete to považovat za úspěch nebo výprask?
Za běžnou obměnu. Výprask by to byl, kdyby jim nezůstal žádný, výborné, pokud by jim zůstal 1-2 kusy.
Tyto volby v podstatě ukázaly zájem, informovanost a politickou důvěru občanů. Od pasu si dovolím odhadnout, že účast bude mírně vyšší než obvykle, ale stále nadpoloviční většina nezvedla prdel z gauče. Z těch co se namáhali je to pak cca 50:50 nebo někde kolem, což ukazuje, že hodně velká skupina spoluobčanů si buď myslí, že to pětidemolice dělá dobře nebo jsou líní přemýšlet nebo nejsou schopni dohlédnout dopady svého chování. Troufám si tvrdit, že to bude mix uvedeného a dále tvrdím, že toto lidé by měli dostat příležitost, aby se seznámili s dopady svého chování.
Nikdy nezískáte dlouhodobě jednolitou masu 100% pro nějakou věc, myšlenku nebo akci, ale změny začínají být reálné při 75% podpoře.
Jo a to podstatné – vše se odehrává už v době, kdy začínají chodit nové vyšší složenky, kdy se nařizuje v podstatě brutální šetření atd. Tedy pětidemolice dělá zatím maximum, aby nám lidi nahnala … ale pořád to je zjevně málo.
Když strana přijde o polovinu křesel, tak je to běžná obměna? Tak to je síla.
Polovina by byla, že jim zůstane 6-7, ale to je detail. Uvidíme, až budou konečné výsledky, ale pokud nepřijdou o výraznou většinu, pak se celkem nic neděje. Nezapomínejte, že tohle se odehrává, kdy na*ranost lidí stoupá, tedy dalo se očekávat, že je nepodpoří.
Možná by bylo zajímavé se podívat, jak to bylo s jejich zisky a ztrátami v historii.
Účast 35,7.
O jaké „velké skupině spoluobčanů“ to vlastně mluvíte?
Nytra dostal 7233 hlasů, což je skupina již už lze znát i osobně. Co to je, ku..a, za legitimitu???
S mravenčí prací souhlasím.
Nejde o počet, ale poměr … je to jak s poctivým průzkumem veřejného mínění.
Okamura už voliče ofiko vyzval, aby v druhem kole senatek volili cokoli mimo Petikolo.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vystrcil-jede-v-ODS-dobra-nalada-Nagyova-urazi-slusne-lidi-desila-se-Nemcova-ve-stabu-715370
Modroptáci v pohodě, Vystrčil vítězí, Němcová jako obvykle zděšená.
Z trochu jiného soudku, nevím jestli to sem někdo nedal. https://www.novinky.cz/clanek/kultura-spisovatelka-katerina-janouchova-byla-ve-svedsku-odsouzena-za-islamofobii-40409595#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart
Dyť je to dobrý!
Šarapatka out, Tajvanec neprošel rovnou v 1.kole (dyť je to přeceda Senátu!) SPD posílila, ANO taky v pohodě, Čapák nečapák
Neprošel, ale bylo to o fous.
Nezbývá než doufat, že si na Vysočině vytáhnou ertepláři hlavy z … píp. Je to docela možné.
Tady je to v haj*lu, je tu plno lobotomů co Zastrčila bezmezně milují….
Obecní volby nejsou úplně referendem o celostátní politice, když hodně voličů volí jednotlivé osobnosti napříč stranami. Senátní volby zase většinu voličů vůbec nezajímají. Nevidí důležitost ve fungování senátu a to částečně oprávněně, i když by volbou do senátu mohli vyslat „signál“ vládě.
Zde musím nesouhlasit, protože RUD (rozpočtové určení daní), které má na komunál veliký vliv.
A u toho VELMI záleží na tom, jak a zda vůbec se spolu dokáží starostové a primátoři domluvit a tlačit na vládu a parlament.
Jenže většina „lidu“ tohle vůbec neví.
No, vzhledem k tomu, ze v rodině převažují alternativní postoje, nesleduji programove TV a idnes a novinky pročítám jen titulky, opájela jsem se představou, ze petidemolice pohoří hůř.
Navíc jsme koukali na ČT na volební výsledky a tam to hrnou tak, ze vlastně všechno báječné, Fiala se usmívá, Rakušan dozimetr již hodnotí jako osobní selhání jednoho komunálního politika. Bartoš s hřibem říkají, ze je to lepší než před 4 roky. To vyvolá depresi. Na prime už jsou zprávy méně optimistické, v souvislosti s petikolkou se mluví o jistém poklesu.
Bohužel SPD ani PRO nezáří. V tom zdejší predikce selhaly. Lidi naklonenych radikální změně je miň, než jsem doufala. A to mě mrzí. Moc.
No tak aspon těm vládním blbum zkazi odpoledne ANO.
Velkou neznámou je pro mne balík nezávislých, jakási kindervejce, která však jasně mají nejvic.
Berme to tak.
Neustavejme a nenechme se otrávit. Zima se blíží.
Ke komunálkám dorazilo 45,35% oprávněných voličů.
K senátkám 42,4% oprávněných voličů.
Skoro DVĚ TŘETINY lidí prostě nezvedly pr…zadele z otomanu!
Jak a čím je oslovit, když ani netušíme, co to je za lidi?
A co jinde v Evropě – je to tam lepší? Nemám měřítko, ale řekl bych, že to bude podobné…
Mrknu se.
Ano, to je asi nejhorší zprava z těchto voleb: ze půlka národa nemá potřebu ani dojít k volbám a nechávají to plynout. Těžko říct, kdo to je. Mladá generace veganů z korporatů a neziskovek?
Nemyslím, je to normální spíš lepší než jindy např.
2016 1.k. 33,54
2.k. 15,38
2018 1. 42.26
2. 16,49
2020 1. 36,74
2. 16,74
2022 1. 42,40 sice o chlup, ale přece nejvíc
2. uvidíme
Když jsem to psala bylo to nějak hezčí, trpaslíci zafungovali.
Jinak víc je toho zde https://www.volby.cz/ ale to asi všichni víte.
Odpověď je jednoduchší, než si myslíte. Většina z těch nezúčastněných dospělá k tomu, že kdyby mohly něco opravdu změnit, tak by je dávno zrušili a alespoň se tedy nechtějí stávat stále znovu užitečnými idioty.
To Občan – vlky z lesa vyhání hlad a zima …
To Marie P. – je úplně jedno, jestli to dopadne 40:60 nebo 50:50 nebo 60:40 … ve všech případech je zde početná skupina, která současnou politiku nepovažuje za katastrofu. Zajímavé to začne být tak od 70:30 nebo ještě lépe 80:20 … to už se pak dá něco udělat. Navíc, je očividné, že je zde obrovská skupina lidí, kteří se nezajímají vůbec a prdel z gauče ani nezvednou …
Vsaďte boty, že Fiala a spol budou volby prezentovat, že občané jejich stranám (a politice) dali důvěru i v komunálních volbách. A bude mít pravdu. Takže pokud bude na všechny světové strany pokřikovat, že dělají správnou politiku, tak bude taky mít pravdu …
Je nutno na naší stranu dostat většinu, která má dnes pohodlí. Nejrychlejší cesta je, že o pohodlí přijdou a denně si budou moci přečíst proč se mají špatně.
Souhlas. Na ČT už lidem sypou do hlavy,- redaktoři i politici- ze vládní strany obstaly a mají důvěru voličů.
Na cnn Prima je debata objektivnější.
To už ale nebudou rýt držkou v zemi, ale klouzat po ní. V lednu může být půda jako kámen.
„Nejrychlejší cesta je, že o pohodlí přijdou a denně si budou moci přečíst proč se mají špatně.“
Dam myslenku, pane Dvoraku:
Proc se maji spatne, se na 100% se nedoctou, za vsechno bude moci Putin. A pokud prijde opravdu krize, pak se budou bourit pouze kvuli sve spatne situaci (same o sobe) a prstem budou ukazovat na kazdeho, jen ne na vinika. Nebot to byli/ jsou oni, kdo ho tam dosadili, coz si jich prizna jen zlomek.
Jinak souhlas v tom, ze tohle vyresinuz jenom velky pruser, ovsem bez zaramovani motivem „zlocin a trest“.
To jsou „obecné vlastnosti“ českého elektorátu, občane … Nakonec ve státě, který nedostal do vínku žádnou sjednocující základní ideu, ve státě, kde je lež celospolečenským fundamentem a kvalifikačním předpokladem, se není čemu a proč divit…
Netušíme Co je to za lidi… Vy jste nikdy žádného / žádnou nepotkal? Dvě práce, děti , systematické vymývání…
Kacířská varianta: jsou chytří, takže vědí ,že by to byla ztráta času. Kdyby něco změnili tak by je zrušili.
Jistěže příliš brzy. Jenže lepší než pozdě. Jestliže vývoj bude pokračovat jako dosud, voličům pětikoalice a nevoličům začne docházet, že ti z Václaváku mohou mít pravdu.
Objektivní revoluční podmínky. Proto například říjen 1918 a ne 1914.
Tak nám ty komunální volby dopadly tak, jak jsem předpokládal.
V Budějicích zvítězila skoro s 30% ods, nahoře na ostravsku zase ano, ony ty komunální volby jsou trošku o něčem jiném, ne o ideologii. Je to o konkrétních lidech, kteří jsou víc vidět. Někteří něco pro ty obce dokázali, někteří to dost posrali. Vidlákův apel, nevolit za každou cenu pětikolku, evidentně lidem nezachutnal.Ona totiž, bližší košile, než kabát.
Když byl Franta starosta a pro obec udělal hodně, ale je v Ano, které nesnáším, ale jeho protikandidát je Pepa, kterej je sice v tý správný straně, ale já vím, že je to debil, prostě to hodím Frantovi. Asi tak.
Jo … Franta starosta je v ODS a Fialovi slouží jen k tomu, aby OPRÁVNĚNĚ do TV řval, že lidé politiku ODS podporují … Takže, když podporují, tak je taky třeba přijmout ta negativa, že?
Házet to pětidemolici a chtít nižší zálohy na energie (např.) je to samé, jako chtít instantní vodu v prášku. Vidlák měl výborný nápad, většina si evidentně řekla, že není ještě tak zle, aby se min. zamysleli nad dopady svých kroků.
Jak říkám, naší činností by mělo být MASIVNÍ poukazování na fakta reálné dopady … nejlépe trefovat krátkodobé pravdivé předpovědi.
Asi to nepůjde tak rychle, jak bychom rádi viděli. Ale v eunii začíná ostřeji foukat (Maďarsko, Polsko, Itálie), třeba to pomůže ke spadení klapek z očí.
Zakladateli, Hampl na Covidu ujel (s úsměvem jsem mu říkal, že Covid zamontuje i když bude dávat recept na bábovku), ale sociolog je pro mě dobrý. Jeho názor je asi znám – několik let tvrdé práce.
Já teď říkám – buď budeme pracovat pilně jako mravenci nebo o něco později jako otroci.
Hezky napsáno, akorát škoda, že jste se nechal unést emocemi, jelikož jinak, pokud byste si pozorněji přečetl můj text, zjistil byste, že Franta je v Ano.
„Franto, jseš dobrej chlap. Vystup z tý partaje a já Tě budu volit.“
„To nejde. Však víš jak to u nás chodí. To bych nebyl ani starostou. Ale ani bych si nevrznul jako radní. Vůbec bych si nevrznul. Voni nezapomínaj.“
Tentokrát souhlasím s berrnardem. Bydlel jsem na malé obci, a tam se lidé sakra dobře znají. Jestli je starosta v KSČ nebo ODS, je jim úplně ukradené. Oni vidí (a já do nedávna také) výsledky jeho práce a pokud by se proti němu postavil nějaký prospěchář a debil, pak i kdyby byl předsedou PRO nebo Trikolory, pošlou jej do ….
Tak je to na vesnici a nezmění to žádné doporučení z vnějšku.
Tady v Ostravě je to jiné, kandidáti jsou už vzdálení.
Homere, já jsem zažil zde a pak v exilu na Kydech fůru vzdechů nad nesmyslným antibabišismem. Před minulými parlamentními volbami. Nevolte Babiše, je to lump, estébák a zloděj. Tohle bylo špatně.
Pak se mi začaly dostávat nové Vidlákovi články a tam jsem četl – nevolte pětikolku. Bez ohledu na to, kdo je na kandidátce, dejte jim to sežrat.
Já nejsem ani v jednom týmu, takže mám ten luxus se na to podívat nestranně a přijde mi, že slyším to samé, co jsem slyšel před tím. Akorát že tehdá toto bylo špatné a dnes je to dobré.
A co si o tom mám myslet já? Já na tomto vidím, že jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet.
Mám uvěřit antibabišovcům, nebo antipětikolkařům? Když se vlastně chovají stejně?
Jak Jurečka statně puchne!
Ve švech se mu trhá sako.
Když vedle něj něco buchne,
vyteče to, sorry jako.
Jak ho pálí dobré bydlo!
A co zadní kolečka?
Štětináč a Dlouhé Bidlo
podepřou ho, drobečka.
Aktuální ČS hymna:
https://vm.tiktok.com/ZMFRkSj84/
Kdybyste jim pomohl s textem, dopadlo by to líp. 😉
Text fakt není žádná sláva… zbitý klečí domov můj: klečí je sloveso, nebo předmět v 7. pádě?
Hymnu prznit nebudu…
To chce klid a chladnou hlavu.
My tady jsme spolek přesvědčených o své pravdě, kterou dokáže Vidlák pěkně popsat.
Ale držme se při zemi, nejsme pupek světa a valná většina národa
a) nečte Vidlákovy návody
b) na senátní volby kašle
Počkejme, s jakými kandidáty můžeme počítat do druhého kola a pak hodnoťme. Myslím, že to zatím není přehlídka vítězství pro pětikolku. David Dvořák už dopředu odepsal národ jako subjekt kterému není pomoci. To je cizím slovem (pozor Zakladateli) defétismus. Vystrčil v Jihlavě – dá se očekávat, že je z kandidátů nejznámnější a senátní volby pro lidi mimo Litterate jsou především známá jména a pak profese (tam vedou lékaři). Nagyová proti Vystrčilovi byl spíš nepodařený nápad ze strany ANO (není to ta podvodnice?). Ale my jsme ji tam nepostavili, tak se nečiňme za Jihlavu zodpovědní (není to náhodou rajón Vidláka? – ten za to může!).
Počkejme jak to dopadne za 14 dnů (pokud během té doby můžeme něco udělat, tak to udělejme) a hlavně hodnoťme výsledek podle toho jak posílí či zeslábnou senátní kluby (v těch zkratkách se možná vyzná čert, já ne).
Už jsem psal, že když se chce, tak i tomu štěstíčku se dá jít trochu naproti.
Kdyby někdo dokázal dát dohromady graf vývoje počtu hlasů pro jednotlivé kandidáty, možná by to vypadalo jako na známém grafu z SSA, kdy modrý panáček čůrá slabě oproti červenému panáčku a pak nastane obrovský skok a modrý panáček toho červeného přečůrá o parník.
U nás v Kotěhůlkách bych se nebál říci, že někdo někoho přechcal.
Takže, ten nahoře je mi svědkem, že defétismus je to poslední, co by mi mohl někdo vyčítat.
Ale jinak jste to vystihl – a dle mého mi dáváte za pravdu: …“Vystrčil v Jihlavě – dá se očekávat, že je z kandidátů nejznámější a senátní volby pro lidi mimo Litterate jsou především známá jména a pak profese (tam vedou lékaři).“ A o tom to je.
Je tady celkem velká skupina spoluobčanů, která z nějakého důvodu si myslí, že volbou podle „známých tváří“ si zajistí lepší budoucnost. Zatím nijak nespojují např. Vystrčila s vyzmizíkováním Škody v Číně … je to daleko, oni tam zaměstnaní nebyli, jich se to netýká. Mám kolem sebe pár lidí, o kterých jsem byl přesvědčen, že chápou co je třeba – min. jít k volbám. A světe div se, dva, resp. 3 z nich na otázku, komu to hodili … odvětili, že volit nebyli. Zůstal jsem stát s pusou dokořán. Ti lidi nadávají, mají naše vidění světa ale … ale zatím to vyhodnotili tak, že se nic neděje, někdo to vyřeší za ně, oni mají jiné starosti … jedna osoba dala přednost návštěvě, další pak svým koníčkům.
Tvrdím, že nejkratší cesta, jak zařídit, aby tito lidé se začali zajímat o příčiny je nechat pětidemolici pracovat. Škoda auto už uvažuje o přestěhování výroby (dle mého pravděpodobnost 80%), ostatní se asi zachovají obdobně – ostatně co v zemi, kde jsou nejdražší energie. Likvidace Škody v Číně se jich netýkala, tady se jich to týkat už bude.
Za této situace považuji další demonstrace za službu protistraně – je to v podstatě salámová metoda, přesněji pomalé vaření žáby. Ty demonstrace jen upustí páru, nic víc. Naším cílem by mělo být neupouštět páru. Upustit páru si přejí loutkovodiči pětidemolice, aby pak mohli zase přitvrdit. Naše práce by měla být intenzivnější, ale jen v poukazování na fakta a příčiny.
Opakuji znova – upouštět páru v této situaci je proti nám, proti naším zájmům. Náš zájem by měl být, aby ti, kteří dostanou vyhazov nebo desetinásobné předpisy záloh neztráceli čas a energii na demonstracích, které nic nezmění, ale dostalo se jim vysvětlení, proč to tak je, proč to až sem došlo.
Jediná nevýhoda zde je – bude to trvat dlouho.
„Tvrdím, že nejkratší cesta, jak zařídit, aby tito lidé se začali zajímat o příčiny je nechat pětidemolici pracovat.“
To je přesně to, co si myslím. Bohužel musí být ještě podstatně hůře, aby se to projevilo naplno ve volbách. Takže: jedeme dál….
Trefa, pane Dvořáku…
Vidím to tak, že aktuální situace není tak naléhavá aby většina lidí svoji volební účast nebo změnu volebních preferencí považovala za existenční nutnost.
Signalista je úplně mimo.
Právě běduje na ČRo, že občani nepochopili smysl komunálek. Že právě teď jde o to, které silnice se vybudují a kde se postaví čistička.
Současně ale cpe národu, že jsme ve válečném stavu.
Během válečného stavu by se občani měli zajímat výhradně jenom a pouze o dění ve svojí obci. Ostatní zařídí Fiala s pětikolkou.
Tak určitěééé
něco odjinud aale:
https://www.osel.cz/12504-americka-armada-dostala-s-predstihem-300-kw-bojovy-laser.html
začíná to být ……
Zdravím,
čtu už asi 2 roky a nikdy jsem nic nenapsal. Spokojil jsem se se čtením článků a příspěvků v diskuzi, které velmi často konvenovaly s mými názory, takže nebyla potřeba duplicita. Teď poprvé mám potřebu reagovat. V naší malé obci na severu Brna je v komunálu posun už docela významný a v senátním obvodu Blansko se do druhého kola asi dostane současná senátorka Vítková KDU a Žirovnický ANO. Původní jednoznačný adept na druhé kolo, Sukalovský STAN, je v háji. Pokud v druhém kole voliči neúspěšných kandidátů proti pětidemolici zatnout zuby a hodí to ANO, je o jednoho škůdce v senátu méně. Není to ideál, ale lepší ať tam sedí oportunista než aktivní škodička. Takže za mě: není to na bouřlivé oslavy, ale ledy se hnuly..
pro Stratas: nevím, jestli se ledy hnuly, ale Vítkovská má našlápnuto. Proti ní žádné sračkomety nejedou. Má také výhodu “ ženy v politice“. Zkusil jsem Rokose, ale bohužel.
Já původně chtěl taky SPD, ale hodil jsem to Žirovnickému za ANO protože měl podle kurzů Fortuny (tam jsem o prachy, a kurzy většinou trefí slušně) větší šanci dostat se do druhého kola. Pokud alternativa dle hesla „nepřítel mého nepřítele, je můj přítel“ zatne zuby a půjde to do druhého kola hodit ANO, šance vyrazit že senátu Vítkovou pořád je. Jasně že ona není kontroverzní, protože jen spokojeně sedí v teploučkém senátu a tiše hlasuje v souladu se zadáním pětidemolice.
Přehledné sloupcové diagramy nebo barevná mapa, jak to bývalo v minulých volbách, nahradil pohyblivý pruh – nepřehledný do poslední chvíle. Podle mě jde o záměr, pětikolka nemá nad čím jásat. Tahle prasečí grafika byla zcela jistě variantně připravená.
ONLINE: Babišovo ANO vede v devíti ze 13 krajských měst
Oznamuje seznam.cz
Začínám tušit, kde se asi stala chyba. Kapku jsem analyzovala a pokud jsem dobře počítala a odškrtávala, vyšlo mi že z 3 nezávislých zvolených kandidátů z minulých voleb máme letos nárůst těch bezpartijních na 33. Zaměřili jsme se jen na škůdce a nebrali v úvahu ostatní, kteří kdyby fungovali jak mají, nedali by škůdcům šanci. Možná poučení pro příště. Jen tak pro info údajně změnili příslušnost ANO-3,ODS-4, STAN-11,KDU-5, TOP-4, ostatní většina neznámé zkratky, kdo ví zda existující.
: -))
Hlavně se senátem naprosto souhlasím. Podobné svinstvo, které Klaus st. neuznával a za něj nebylo, zavedl snad Zeman. Pletu se ? Naši bývalí „brat´ja“ ho nemají a kupodivu žijí, dokonce SS fon Lejno nekřičí nic o nedostatku demokracie v tomto koutě německého protektorátu. U nás teď volby do tohoto chlíva neprobíhají, já je naopak ostentativně VŽDY odmítal, ale naposledy už jsem si alespoň papíry vzal a hodil to Tomiovi.
K dotazu volební komise, hodlám-li volit i do senátu: byl jsem na to připraven. Dnes ráno jsem volil už v osm nula pět, jiné voliče nebylo široko daleko vidět. Zmíněný dotaz zazněl, ohradil jsem se – zda se vůbec takhle smějí ptát, jakou asi tak odpověď očekávají a jestli třeba nechtějí vidět i vyplněný / vybraný lístek.
Komise pravila, že dotaz položit MUSÍ. Důvod nesdělili. Jen jsem viděl, že si mne odškrtli ve dvou seznamech – jeden pro volby komunální, druhý pro senátní. Nevím, je-li to v souladu se zákonem. Počet hlasujících přece snadno zjistí podle odevzdaných obálek.
Já se komise zeptala, jestli ten jejich nenápadný vchod má odradit voliče, tak prý oni místo neurčují. Pravda. Ale bylo to divné. I sousedka byla zmatená!