5 července, 2026

Paralela s Kchárlem…

Pamatujete první přímou prezidentskou volbu v roce 2013? Jak se do druhého kola dostal Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg? Tenkrát poprvé pravda a láska vyzkoušela svou mediální sílu a kníža nám neslezl z obrazovek ani na chvíli. Jeho marketing byl všudypřítomný. Udělali mu placku s pankáčským čírem, jeho příznivci si vylepovali plakátky do oken, u nás v Miroslavi se ti správní a evropsky hodnotní zastupitelé předháněli, aby o Karlovi psali do místního zpravodaje a omlouvali tam jeho spinkání v poslanecké sněmovně, ba i v místním evangelickém kostele se za něj dlouze agitovalo a pro mě to byl tehdy jeden z důvodů víc psát.

Tenkrát poprvé nastoupil totální marketing a poprvé přišli lepšolidé s tím, že kdo s nimi nesouhlasí, je zrádce a špatný člověk. Kdo nevolí Karla, ten si nezaslouží volební právo a je třeba ho napsat na proskripční seznam.

A pak kníža Kchárl hladce prohrál, protože ho Zeman v přímém přenosu v podstatě donutil říct, že Edvard Beneš patří před soud do Haagu. Navíc se ještě ukázalo, že Schwarzenberg neumí českou hymnu a vůbec se ze „starého vlastence“ vyloupl úplně normální sudeťáček, který se nejenže třese na majetky, ale ještě na ně potřebuje státní dotace, protože se neumí postarat, aby majetek živil jeho, místo toho musel on živit svůj majetek.

Po zbytek svého života pak už Kchárl jen pospával v senátu, ale ještě na smrtelné posteli viděl, že na nějaké smiřování s německou NSDAP a jejími českými kolaboranty jaksi nedojde. Ještě měl možnost si uvědomit, že snaha Němců o konečné řešení české otázky ještě nebyla zapomenuta, ani odpuštěna. Jeden sedmdesát let mrtvý Edvard Beneš je pořád ještě víc než bývalý aristokrat, i když za knížetem stál Kalousek, Česká televize, Jindřich Šídlo a spousta odkloněných peněz z kupónové privatizace.

O pět let později už Jiří Drahoš raději mluvil jen o stahování králíků a do smiřování s Posselty a jinými nacistickými pohrobky se raději nepouštěl. A stejně prohrál.

Karel Schwarzenberg se svého snu o vedoucí úloze Německa v Praze už nedožil. Zřejmě měl radost z toho, že tady Němcům skoro všechno patří, měl radost, že kolem něj skáče tolik českých lokajů, ale to hlavní mu pořád chybělo. Nedožil se českých skloněných šíjí nad kterými by opět svištěl německý bič. Nedožil se revize výsledků Druhé světové války a nedožil se anulování Benešových dekretů. Když už už sahal po vítězství, proměnilo se v jeho největší porážku, kterou už nikdy nerozdýchal.

Bernd Posselt teď zkouší jinými prostředky to samé a všimněte si, že do toho jde se stejnou germánskou zpupností, s jakou Schwarzenberg mluvil o Edvardu Benešovi. Bude se smiřovat, ať se to Čechům líbí nebo nelíbí. Bude to dělat v Brně, kde jeho milí krajané chodili na veřejné popravy do Kounicových kolejí a pak se hrozně divili, že je po válce hnali do Pohořelic a tam dostali tyfus a nedostali pořádně najíst. Ano, do Kounicových kolejí na střílení Čechů chodily právě ty načančané paničky s dětskými kočárky jako do divadla. Ano, kolektivní vina je nepřípustná, až na jednu jedinou výjimku a tou je německé zacházení s českým národem.

Na pomoc si Posselt bere arménského recidivistu a smradlavé prase Pšenáka, kteří už ohlásili, že v Brně budou (inu, Majdan musí být) a o těch, kteří v Brně nechtějí sjezd nacistických pohrobků, mluví jako o nacistech. Mluví o dialogu, který ale končí ve chvíli, kdy poslanecká sněmovna odhlasuje odmítnutí sudetoněmeckého sjezdu. V té chvíli je z dialogu fraška demokracie.

A protože Lančmítům teče do bot a z brněnského sjezdu začíná být politická událost desetiletí, bylo zapotřebí nasadit dalšího kolaboranta. Petra Pavla. To je ten, který sloužil Sovětskému svazu, NATO a teď slouží Německu. Takový ohebnější Emanuel Moravec říznutý Karlem Čurdou. Zařídí mu to prohru v prezidentských volbách, alespoň ale vidíte, jak jsou Germáni zoufalí, že nasazují své poslední žolíky.

Já dnes neřeknu nic jiného, než co jsem říkal v roce 2013. Pojďme se postarat, aby všichni sudetští Němci i s Posseltem osobně, zjistili totéž, co v prezidentské volbě zjistil Karel, dobroty barel a za dva roky to zjistí i náš rozvědčík. Že Edvard Beneš je i osmdesát let po smrti pořád živější než celý Landsmanšaft a že je silnější než Lukačovičovy presstitutky, Řezníčci, či Bartkovští, ba je silnější než trojnásobný kolaborant z Černoučku. Pojďme se postarat, aby pupkáč s Dolfiho patkou zjistil, že Edvard Beneš je silnější než bavorské příspěvky na konání sjezdu, je silnější než městská dotace pro Meeting Brno, ba je silnější než celý Haagský soud.

Jakýsi bavorský plátek napsal, že Soeder a Posselt mají Čechy naučit slušnosti. Tak jim pojďme ukázat, že takhle se slušnost neučí. Pojďme jim ukázat, že Zeman věděl, proč otevřít téma kolaborantů s nacismem a že udělali chybu, když nás donutili si znovu vzpomenout, jak tady řádili, vraždili a chodili se na ty justiční vraždy dívat i s dětmi a kočárky.

Příští víkend to nebude o ničem jiném než o počtu a disciplíně. Oni se budou snažit z toho udělat Majdan. Stovky kameramanů budou připraveny natočit jasné důkazy, jak jsou Češi zlí na hodné Němce, kteří by mouše neublížili. Neusnadňujme jim to. Schwarzenberg neprohrál díky křiku, ale díky tomu, že neměl dost hlasů. Jediné, na čem záleží, je počet protestujících. Pojďme Posseltovi ukázat, že spolek založený nacisty u nás nikdy nesežene dost hlasů ani za všechny peníze světa. Postarejme se, aby všichni ti sudeťáci odjeli domů a aby i na smrtelné posteli věděli, že přijet do Brna byla chyba, která jim prohrála srdce i majetky a Lidovce definitivně dostala ze sněmovny, Grolich neGrolich. Postarejme se, aby Bernd Posselt dožil s vědomím, že už nikdy nebude váženým občanem Jablonce a že Edvard Beneš je stále víc než on, i kdyby byl desetkrát europoslancem a měl stokrát víc peněz.

Postarejme se, aby Bernd Posselt do konce svého života nadával na Hollana, do čeho ho to uvrtal. Aby do konce života nadával na „čechiše švajne,“ které ho připravily triumf, když ho měl už nadosah. A až bude sedět s Kchárlem v pekle, aby nad tím mohli po zbytek věčnosti lamentovat.

Osobní dodatek:

Pod textem najdete pozvánku na všechny akce, které se kolem sjezdu Landsmanšaftu budou konat. Jsem rád, že se podařilo je organizovat pod společnou hlavičkou všech. V naší zemi je snadné se rozhádat, ale tváří v tvář germánské zpupnosti jsme tentokrát všichni ve společném zákopu. Teď není čas na brblání, že se to mělo zorganizovat líp. Počítá se množství, nikoliv údernost projevů. Jasně se rozliší, kdo má rád naši zemi a kdo ji chce prodat.

Pokud to máte daleko a musíte si vybrat jen jeden den, přijeďte v neděli na hlavní demonstraci. Potkáme se tam.

__________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Vaše podpora bude do poslední koruny využita pro projekt „Vidlákovny“ . Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky.  Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.

Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600

305 thoughts on “Paralela s Kchárlem…

  1. Pro připomenutí uvádím jak zní slib prezidenta republiky při jeho inauguraci:
    Slib prezidenta České republiky je zakotven v článku 59 Ústavy České republiky a zní:
    „Slibuji věrnost České republice.
    Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony.
    Slibuji na svou čest, že svůj úřad budu zastávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.“
    Tento slib skládá prezident při inauguraci před společnou schůzí obou komor Parlamentu České republiky.
    Právně i symbolicky jsou v něm důležité zejména tři roviny:
    věrnost státu,
    ochrana ústavního pořádku,
    a výkon funkce „v zájmu všeho lidu“.
    Právě poslední formulace bývá často předmětem politických sporů, protože různé části společnosti mají odlišnou představu:
    co je „zájem všeho lidu“,
    co je ochrana státnosti,
    a kde leží hranice mezi smiřováním, evropskou integrací a obranou národních zájmů.

  2. Volby jiz dlouho povazuji za nefunkcni, proto nechodim volit. Ty rok stare jsou toho nejlepsim dukazem, nic se nezmenilo a nic se nezmeni. Babis je jen jinak barevny Fiala.
    Ale pri posledni volbe presidenta jsem v druhem kole udelal vyjimku, protoze jsem se zdesil tou hlouposti volicu. Volil jsem Babise s cilem dostat jej na hrad, aby nemohl byt pristim premierem. Volici bohuzel dvakrat rozhodli jinak, Pavel je na hrade a Babis je premierem. Od te doby volice oznacuji za hlupaky, coz se zdejsim diskutujicim vubec nelibi.
    Na politiky je zbytecne nadavat, protoze to jsou jen figury, ve kterych se jen zhmotnila hloupost volicu. A prave ta hloupost volicu prokazuje fakt, ze demokracie a svoboda cloveka je katastrofou sveta.

        1. Aleš je místní prázdná hlava.

          Nechápe, že většinový tupý plebs zajímá jen grilování, chorvatsko a hokej.

          Volí EU a NATO, páč jim řekli, že je to prosperita a bezpečnost. Přitom EU = Eutanázie evropského kontinentu. NATO = teroristická fašistická organizace, která má na svědomí krve a slz, že by se to nevešlo do tichého oceánu.

          Ale vysvětlujte tohle tupým ovcím a Alešům.

          1. Jsem rád, že tu můžu potkat lepší lidi.
            Pokud tupý plebs volí EU a NATO, koho tedy volí ti správní z ne tupého neplebsu?

            Obykle lepší lidé považují za tupý plebs ty, kdo dávají hlasy Okamurovi a pod.
            Takže mi ta kategorizace tuposti není úplně jasná.
            Ale jsem prázdná hlava, tak se rád nechám poučit.

            1. Je to jednoduché Bubu: Aleš a tupý plebs je hloupý jako medvěd. A asdf spolu s vostrým plebsem je zase chytrej jako medvěd.

              Se nedivím že jste hloupej jako medvěd když tak jednoduchou věc nepochopíte =)

    1. Máte pravdu. Já byl v roce 2025 u voleb, ale bylo to naposledy. Seru na to.

      ANO jsou to samé co Fiala jen v lehčí variantě, ale ne o moc. Motoristi zrádci, jen kosmetické změny, že poškrtali dotace pro zelené neziskovky. SPD jen naoko mluví, ale nekoná fakticky. Ministr zemědělství – Mercosur prošel jako prd, takže trhy českých potravin od SPD jen předvolební marketing. Zůna žádné zakázky neprověřuje, jen dál poklonkuje NATO. Černochovou neprověřují, naopak ji zvolili do čela výboru.

      Zbytečné to sledovat a chodit k volbám.

      1. jj také jsem to podobně vyhodnotil. Ale bolí to…stále to obtížné strávit. Furt přemýšlím jak se tohle mohlo vlastně dostat tak daleko (vnitřní rozložení národa). Asi je to holt ten médii pěstovaný narcisismus a tohle všechno už jen jeho důsledky.

        1. Konzum + přetížení lidé + propaganda vychovala nového člověka.

          Já strávím na příšerné cestě do práce tunu času, pak makám, doma rodina, zdravotní problémy atd. Prostě vás utahají, že už nemáte kapacitu cokoliv navíc řešit.

    2. S Alešem Tichým souhlasím i nesouhlasím. Ale chápu jeho názor. Po opakovaném plabiscitu v Irsku o Lisabonském diktátu, který poprvé nevyšel, jak měl, po opakované volbě rakouského prezidenta, kde se objevily nějaké nesrovnalosti a napodruhé už to bylo bez nesrovnalostí, po opakování voleb v Rumunsku opravdu bych řekl, že jsou volby ztrátou času. Teď skoro máme vládu, kterou jsme chtěli, ale ta vláda nemůže prakticky nic. Nebo nechce ?

      Já jsem přesvědčen, že i při našich minulých volbách bylo trochu pomoženo Stačilo, aby hranici 5% nepřelezlo, stejně jako kdysi TOP09 s Kalouskem směrem opačným. Podívejte na Maďarsko. Co se tam za Orbána dělo tak hrůzného, že „Maďar“ vyhrál pomalu vše ? Ale taková půjčka devadesáti miliard už za nějaké úpravičky stojí, nicht war ?

      Čekal jsem, že tato vláda okamžitě zruší náhubkové zákony fašistické soldatesky doby minulé. A NIC. Starosta je vyzván, aby na Den vítězství sundal vlajky Sovětského svazu, který nás osvobodil. Prý propagace komunismu, která je trestná. Tak je sundal, ale i s těmi americkými (opravdu ještě nejsou zakázány vlajky vrahounů v Íránu ?). Liberasti se mohli posrat. Tupým debilům v Prahé už ani nepřijde divné, když jim tam jezdí po městě dobové americké Jeepy jako oslava osvobození Prahy…

      1. Auto 19 května, 2026 (10:51) asdf 19 května, 2026 (10:06) a dalsi diskuteri …

        Volit bych chodil, pokud by nase demokracie mela jinou formu, nikoli nasi dnesni demokratickou demagogii urcenou jen pro hloupe volice. Muj navrh na moji formu demokracie jsem zde jiz popisoval v minulosti … mohu to nekde najit a napsat znovu …

        Poslanci CR oficialne vyjadrili nesouhlas s konanim te sleziny sudetaku v Brne, ale Babisova vlada, jako vykonny organ statu, neudelala vubec nic. Vlada tak zcela selhala. Babis a spol. byli proste posrani udelat v te nasi hloupe demokracii nezakonny krok a konani te slezny nasilim znemoznit.

        Pritom v dobe covidu Babisova vlada vydala spoustu narizeni, ktere zasadnim zpusobem ovlivnily nejen zivot obcanu CR ale i ekonomiku celeho statu. Vetsinu techto narizeni pote zrusil soud z duvodu jejich rozporu se zakonem. V dobe covidu Babisova vlada zcela selhala a nezakonne – a zcela zaporne – ovlivnila stat. A nic se jim, ministrum, nestalo. A hlupaci volici Babise volili znovu !!

        Nase demokracie je katastrofou, protoze je dovedena ad absurdnum, Babis a spol. nechapou, ze existuji situace, kdy je treba jednat, jednat treba nasilne i pokud to zakon vyslovne neumoznuje.

    1. Pro JŠ. Domnívám se, že nejde. Jednoduše není způsobilý spáchat vlastizradu. Tím nechci říct, že má papíry vydávané nickem Katango, ale že funkčně může spáchat velezradu. To je jenom takový rozdíl mezi ním a zbytkem národa.

      1. Katango by k vystavování papírů v tomto smyslu nepustili, i kdyby chtělo a mělo na to žaludek. Na to jsou mezi náma jiní šíbři.

    2. Nelze, bohužel.

      Na rozích ulice se o morálce a evropských hodnotách hodně sice káže a kde jaký nahnědlý křičí, chyťte „nahnědlé“ a pro osobu v roli prezidenta, z titulu funkce neodpovědnou, vlastizradu vůbec ani nijak nelze.

      Jen „velezradu“, která je vyhrazena (Ústava článek 65) výhradně a jen pro ústavní delikt prezidenta republiky a nikdo jiný tuto páchat právně nemůže.

      Navíc žalovat velezradu může jen nynější Senát a pouze před současným Ústavním soudem. A to jistě i Vy Švejku uznáte, že bez ohledu na většinový případný ještě nutný souhlas Poslanecké sněmovny, nepřipadá v této rozpolcené společnosti a v nebohé republice do úvahy…
      To se spíše někteří třesou na vojenské převzetí moci, se může až jevit…

      MAJKA: I to jen bezzubé a formální „Stanovisko vládní koalice ke sjezdu Sudetoněmeckého landsmanšaftu v Brně“ odsouhlasilo pouze 53 z 80 poslanců ANO, 12 z 15 poslanců SPD a 8 ze 13 poslanců Motoristů.
      https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=87380

      Je dobré si to znění sem dát, aby si každý udělal obrázek, co na tom textu může vadit těm, kteří se ohánějí suverénní zemí a „hodnotami“.

      „Poslanecká sněmovna
      I. vyzdvihuje význam Česko-německé deklarace, podepsané 21. ledna 1997 pro utváření moderních česko-německých vztahů v Evropě. Obě země deklarací uzavřely některé sporné otázky v pohledu na minulost česko-německých vztahů. Deklarace je jednoznačným vyjádřením vůle obou stran nezatěžovat své vztahy politickými a právními otázkami pocházejícími z minulosti;

      II. připomíná, že Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky vyslovila souhlas s Česko-německou deklarací dne 14. února 1997 a dne 30. ledna 1997 vyslovil s deklarací souhlas německý Spolkový sněm;

      III. Poslanecká sněmovna oceňuje dosaženou mimořádnou úroveň česko-německých vztahů a vyjadřuje odhodlání se na jejich rozvoji nadále aktivně podílet;

      IV. Poslanecká sněmovna konstatuje, že některé politické aspekty sudetoněmeckého hnutí jsou v českém historickém a společenském kontextu spojeny s důsledky nacistické okupace a s následným poválečným uspořádáním. Proto dodnes představují mimořádně citlivé téma;

      V. Poslanecká sněmovna vyjadřuje nesouhlas s konáním uvedeného sněmu na území České republiky, a to s ohledem na historické souvislosti a na skutečnost, že se v rámci části tohoto prostředí dlouhodobě objevují postoje zpochybňující poválečné uspořádání relativizující historickou odpovědnost, zejména ve vztahu k občanům žijícím v pohraničních oblastech tehdejší Československé republiky a také proto, že význam Česko-německé deklarace je v jejím pohledu na minulost obou národů a jako základu moderních česko-německých vztahů je odmítán či dokonce popírán;

      VI. Poslanecká sněmovna odsuzuje kategoricky jakékoliv projevy historického revizionismu, relativizace nacistických zločinů a zpochybňování poválečného právního a majetkového uspořádání České republiky;

      VII. Poslanecká sněmovna zdůrazňuje význam ochrany historické paměti, úcty k obětem nacismu a zachování společenského smíru;

      VIII. Poslanecká sněmovna vyzývá organizátory této akce, zejména spolek Meeting Brno a vedení Sudetoněmeckého krajanského sdružení, aby od konání této akce na území České republiky upustili.“

    1. A proč ne? V Paříži, v Centre Georges Pompidou (nyní je bohužel zavřeno kvůli rekonstrukci) naprosto vážně vystavovali lopatu na sníh, mám to vyfocené.

  3. Vidlálu, vážně si troufáš udělovat výjimky, kdy je kolektivní vina přípustná? A mohou i jiní udělovat podobné výjimky?

    Beneš totiž jen vystavěl právní rámec svými Dekrety, jak budou aplikovány v ČSR závěry Postupimské konference a pařížské dohody. A nikde se tam nepíše o pogromech a vraždách, že by byly povoleny.

    Takže ještě jednou
    A) Vysídlení v souladu s právem, byť ke spravedlnosti mělo daleko. Ale doba byla vymknutá z kloubů.
    B) Pogromy a vraždy lůzy byly již tehdy nezákonné a jejich schvalování je i dnes trestné. Každopádně lidsky odporné.

    A teď nějak rozlišit, za co tam kdo pojede se vyřvat na barikády. To za B) je stejně odporné jako jít se podívat a pobavit na popravu. Pro zájemce lze i dnes, např. : Saúdská Arábie – veřejné stětí mečem, Írán – veřejné oběšení, Severní Korea – veřejné popravy jako zastrašování. V Číně již od toho upustili – poslední veřejná poprava roce 1983 proběhla před 60 000 diváky na stadionu.

    1. Po druhé světové válce byla na Němce v mnoha ohledech uplatněna forma kolektivní viny, i když právně to bylo složitější a ne vždy oficiálně takto označené.
      Němci spáchali nepředstavitelné zločiny a zvěrstva, která si dnes ani neumíme představit. A tato kapitola dějin měla už zůstat uzavřená.

        1. Z čehoš vyplývá, že tedy během války nemůžou být civilní oběti. Trochu mi to připomíná ty slavné likvidace „vojenských cílů“ v afghu a iráku.

    2. Vy zapomínáte co předcházelo.
      Pokud by Vám někdo vyvraždil rodinu asi by jste nechtěl smiřovat.
      Tehdejší dobu musíte hodnotit tehdejší optikou.
      Tím neomlouvám excesy, ale hodnotit minulost dnešními hodnotami není to pravé ořechové.

      1. Tady se neshodneme, nic ve zlém – znovu zopakuji, že Postupimská konference i Benešovy dekrety daly právní rámec k vysídlení Němců. OK – nespravedlivé, ale pochopitelné a nakonec i nejspíš nejrozumnější řešení. Ale nikdy ne k pogromům, vraždám a trestným činům, které byly na Sudetských Němcích spáchány některými Čechy, jakože „kolektivní vina“.
        Karma je svině, tak ať se jednou nepřipomene, konkrétně.

        1. Těch pogromů nebylo zase tolik, jak se dnes snaží aby to vypadalo. Ale hlavně, na zabránění podobným událostem bylo četnictvo. U nás skvělé. Že ho Němci za dobu okupace zlikvidovali je opět jen a jen jejich vina. Takže ano, excesy byly, ale z viny Němců.

          1. „Nebylo zase tolik?“
            A) Česká historiografie (nejpřesnější a nejopatrnější) – Stanislav Motl, Tomáš Staněk, Adrian von Arburg → 15 000–30 000 obětí – Toto je dnes považováno za nejrealističtější rozmezí.
            Proč tak široké rozmezí – část obětí byla pohřbena anonymně, část zmizela během divokého odsunu, část byla evidována jako „nezvěstná“, část byla zabita v chaotických dnech května–června 1945

            B) Německé poválečné odhady (přehnané, dnes opuštěné)
            200 000–250 000 obětí → Tyto cifry byly politické, nikoli archivní. → Dnes je odmítají i němečtí historici.

            1. Že si vyberete vždy jen jednu věc co se vám zrovna hodí. Číslo na principu nic nemění, bylo jich málo, drtivá většina nemoci, hlad. Tak ať najdou osoby viníků, pořád křičí proti kolektivní vině, tak ať jdou cíleně po osobách. Možná se potom podiví, kolik byli jejich spolupracovníci, kolaboranti, zametající za sebou stopy. Čili opět jejich vina. Prostě ať se díváme z kteréhokoli úhlu, za excesy při divokém odsunu jsou zodpovědní Němci.

              1. Takže vrátíme se na úplnej začátek:

                Kdo spískal/ZAČAL tu válku? Němci!
                To je PŘÍČINA. A odsuny – divoké nebo jakékoliv jiné – jsou NÁSLEDEK.

                Kdyby tu válku nezačali, ŽÁDNÉ odsuny by nebyly – nebyl by důvod.
                Takže za COKOLIV, co se jim (v té jimi vyprovokované válce) stalo, mohou poděkovat POUZE SAMI SOBĚ.

            2. Takže z prý tři a půl milionu celkem půl až jedno procento a nejednalo se o státní politiku, ale o skutečné kriminální činy. Ty byly amnestovány (pro mne pochopitelně). Ale těch 36O tisíc Čechů padá na vrub státní politice Třetí říše. Je zajímavé, že Němci to otáčí a o českých obětech hovoří jako o válečných, což je poodle nich pochopitelné, kdežto o obětech odsunů mluví jako o obětech mírových. Jinými slovy popravy v Terezíně někdy 2. května byly OK, neboť byla válka, ale 10, května válka nebyla, takže lynč byla vražda

              1. 360 tisíc bylo těch, které zavraždili Němci ve válce. Kde jsou ti, co zemřeli po válce, protože jim Němci zničili zdraví.

                1. Můj děda, vrátil se z vězení v pevnosti Bautzen po 2, 5 letém pobytu s váhou 38 kg. Zemřel za 4 roky po válce.

                  1. Moje babička zemřela ve 42. na postoperační šok po urgentní operaci, protože tlumicí léky dostávali vojáci wehrmachtu. Maminčin brácha zemřel po válce na podlomené zdraví z totálního nasazení.
                    Prej smiřovat, svině.

    3. Vyloučení jevu „kolektivní vina“ ze slušné lidské společnosti je podobné přání, jako že na sebe budeme všichni hodní.
      Kolektivní vina byla v minulosti uplatňována prakticky vždy a nic se v tomto směru nemění, jen se hledá fíkový list, který má její uplatňování zakrýt.
      Formy uplatňování trestů za kolektivní vinu se sice mění (vypálení celého města, které se odmítlo vzdát, ačkoliv v ní žili i ti, kteří se vzdát chtěli, plošné bombardování, postřik „Agentem Orange“ atd.), ale princip zůstává stejný.
      Dnes to mohou být kromě obvyklého násilí i finanční a jiné sankce a podobně.
      Proč se bránit skutečnosti, že kolektivní vina existuje a je běžnou praxí v soukromém, profesním, politickém i mezinárodním životě?

      1. Přesto se mi vyplácí životní filozofie, „být hodný“. Nemusíte totiž pořád přemýšlet jak se zrovna zachovat, co by mohlo být výhodnější – prostě automaticky jste „hodný“ a ono to funguje, miniálně jste bez stresu ze špatných rozhodnutí – nemůžete je udělat.

        A proto taky není součástí mého života problém „kolektivní viny“ – prostě ji nepraktikuji. Až tak jednoduché to je.

        1. Teď jsem se kvůli Vám polil čajem. To mi nedělejte. To příště můžete tvrdit že, jste světec a po smrti kandidát na kanonizaci.

          1. Na tom netreba hledat cokoliv smesneho. Nebo si myslite, ze se Mengele nebo ten, co zalozil Interpol povazovali za zle? Naopak, jeden milujici manzel, starostlivy otec a dobry soused vedle druheho.

          1. Sudeťáci teď propagují dědičnou vinu. A to je ještě horší. A které náboženství ji vymyslelo? To by také vysvětlovalo tu příchylnost Židů ( např. syn Wintona, Uhde…) k tomuto sjezdu. Ten bude o dědičné vině. Dědičná vina zdejších obyvatel, že vítala Rudou armádu a byla šťastná, že nacistický teror končí.

    4. Masaryk doporucil dosadit na funkci presidenta Benes ,proto byl zasvecenej do rejdeni Masaryka a sam byl jeho sluha , sluha a neunavnej sluha a pletichar a intrikan. pro cizi zajmy. A preochotnej sluha a to je zkaza naseho naroda.
      Chteji se porad a dodnes ,dalsi , tak povysit mezi vyssi poskoky..
      /Presune se na pozvani sjezd a politici z Nemecka ,z Brna do Prahy na pozvani presidenta a nemeckyho poskoka/…
      Jenom strucne.

      Benes ma velkej podil na vyvolani 2. sv. valky..Ochotne pomahal hitlerovskym nacistum , napr. Heydrichovi , vod kteryho dostal a prijmul dokumenty a dukazy proti marsalovi Tuchacevskymu a dalsim generalum, ktery chystali ozbrojenej prevrat proti Stalinovi. A ty kompromitujici materialy honem predal Stalinovi..

      Ale ruskej sovetskej generalni stab byl ve styku s generalem Beckem a dalsima , kteri chystali prevrat proti Hitlerovi.. nemeckym .Plan Grun.
      Stalin marsaly a generaly popravil …A kdyz Benes preochotne souhlasil Hitlerem a s jeho Mnichovem , zakazal armade obranu naroda.
      Tim seslo pro velkej uspech a oslavy Hitlera ,v cely Evope , z toho planu.
      Za zasluhy a za privezeni naseho zlata , atd dal nam skodil v Londyne.
      Jako sluha Churchilla , zase pro zmenu… Takze jednou vozralej Churchill , napsal na ubrousek pet statu , ktery po valce dostane Stalin .
      A uz preochotnej Benes zase letel za Stalinem , nas vsechny a zase jako preochotnej poskok , Stalinovi dodal ,aby moh bejt president, osvoboditel vod silenych fanatickych fasistu a stalinova ochotna podrztaska a rovnou osvoboditel zase naseho naroda , do rukou fanatickych silenych komunistu..
      Na HItlera a nacisty , taky nejde svadet uplne vsechno..

  4. Záštitu,
    tu prezidentskou poskytl rozvědčík až 18.5.2026 (a možná aktivně i bez žádosti) takto nyní i tomu sjezdu cizího zahraničního spolku, založeného i nacisty (a jen to mělo stačit k zákazu SPOLKU jako takového se prezentovat a natož si dělat výroční sjezd v ČR a to i v Brně).

    Je to tedy až po tom oficiálním odmítnutí konání takového sjezdu „vládním“ a většinou sněmovním stanoviskem, kde bohužel vládní poslanci ANO a Motoristů kromě Šťastného všichni chyběli (kdo je ve vládě, neměl by už držet mandát poslance, když obojí nestíhá a nebo hůře se bojí Němců, či ještě hůře, je také na straně toho bavorského mnichovského spolku a jeho cílů):
    „Stanovisko vládní koalice ke sjezdu Sudetoněmeckého landsmanšaftu v Brně“ ze 14.5.2026
    Přečtěte si ten text, jak by mohl někdo na straně republiky s ním vůbec nesouhlasit?
    https://www.psp.cz/eknih/2025ps/stenprot/018schuz/index.htm

    Prezident tedy sám přebírá roli šéfika opozice a to bohužel jeví se údajně i proti republice a de facto dekretům prezidenta, který o politice i zachování republiky na rozdíl od tohoto něco tehdy věděl. Dalo se to zřejmě čekat od zrádce vojenské přísahy. Skokan, který sám říká, že byl v Pionýru, SSM, Leninském kroužku, předsedou ZO KSČ, velebícího 1968 a na vojně působil údajně pod velením ruské GRU a pak hop do NATO, kde udělal otec rozvědčíka, údajně komunista chybu? …. Bohužel je tam díky cca 3 milionům obyvatel naší nebohé republiky a u nich všech furt dobrý?

    „Hradní“ deník N si tedy navíc jeví se neprofesionálně neověřuje informace ze dvou nezávislých zdrojů a rovnou lže o „potřetí“, či šíří „dezinformace“, či propagandu kolektivního Hradu.

    Nešvar servilních zvacích kolaborantských dopisů k té cizí moci, je také pozoruhodný.

    PROČ Hradní kancelář jeví se také nejspíš lže, že už „potřetí“ byla udělena ta záštita prezidenta?

    Možná je to oficiálně dokonce vůbec poprvé (max. podruhé) a hned naprosto jasná ukázka i slepým, jak by rozvědčík svedl držet tu vládní linii (rámec) zahraniční politiky na summitu NATO. Posselt je také cizí občan a politik a jeho cizí SL spolek má zájmy proti naší republice a takové „sjíždění“ se jeví jako test podvolení i celé nebohé republiky. Tedy jde už jasně také o tu zahraniční politiku!
    Lže tedy nejspíš i prezident, že by kde a kdy dodržel vládní rámec.

    A lžou i zastupitelstva Brna a JM kraje, protože jejich opakovaná záštita jasně sděluje, že politicky to celé podporují a opakovaně podporovali a není tedy pravda, že s akcí nemají pak NIC společného, jen nejspíš s ODS Fialou a spolu ocásky a Rakušanem s Piráty nepočítali, že v 2025 ty volby prohrají.
    Toto je z brožur spolku meetingu 2023 a 2024 a tedy důkaz, že rozvědčík to „třikrát“ zvládnout ani nemohl:
    „Festival Meeting Brno se konal POD ZÁŠTITOU ministra pro evropské záležitosti
    doc. PhDr. Mikuláše Beka, Ph.D., hejtmana Jihomoravského kraje Mgr. Jana
    Grolicha a primátorky města Brna JUDr. Markéty Vaňkové.“

    MAJKA: Máte tam někde prezidenta, „sjednocovatele“ takovým rozdělováním občanů a službou jeví se údajně kde komu, jen ne republice? A jakou hodnotu pak má slib věrnosti České republice, čest, o zájmu všeho lidu nemluvě? Má vůbec nějaký profesionální oportunista svědomí?

    A Vystrčil už kromě tchajwance bude navíc i údajně něměcký sudeťák, spolu NEsouhlasící tak s dekrety prezidenta republiky Beneše a pomáhající také cizí moci.

    Fakt chtějí voliči těchto platit „spravedlivé odškodnění“ potomkům minimálně 90 % rozbíječů republiky a nakonec jim vydávat až dosáhnou svého i území?
    Kdo si začal děsivý díl války s desítkami milionů obětí?
    Proč v chartě vyhnanců také lžou, že oni byli „nejtíže zasaženi utrpením doby“?

    To dovolí na válečné oběti plivat (sjezdem SL v ČR ) i ta Židovská obec, viz i slova A. Lustiga:
    „O Německu naopak tvrdím, že mělo za trest ještě tisíc let po holocaustu držet hubu a krok.“

    A Koudelkův oddíl má zřejmě dovolenou a nebo už taky…?

    Ale co čekat v zemi, kde ministr obrany dostane v 2026 přiděleného podřízeného náčelníka GŠ, se kterým sám nesouhlasí…

    Za délku u překlepy se omlouvám.

  5. Vidláku,
    vyděsil jste mě připomenutím budoucí volební kampaně Petra Pavla. Připomněl jste mně tím veškerou tu uměleckou tvorbu na podporu zvolení Karla Schwarzenberga. Některé ukázky:
    https://www.youtube.com/watch?v=NYCXFgLp1s8&list=RDNYCXFgLp1s8&start_radio=1
    https://www.youtube.com/watch?v=i1U_SNBlIdw
    Sice ctím právo na autorskou invenci, ale některé formy lokajství by neměly být vytvořeny vůbec. A pokud už vznikly, neměly by zapadnout.
    Libtardí kruhy stále sázejí na formu vzhledu a okázalosti. Napřed „kníže“, nyní překabátěný generál.
    Není ovšem pravdou, že generál obou stran studené války si pozvání Bernda posselta, někde nazvaného též Hitler po výkrmu, uškodí. Zapomínáte na přepisování historie po dobu po 1989 a nástup nových generací odchovaných správnou ideologií oproti úbytku těch, kdo se o činnosti nacistů učili něco jiného.
    S takovýmhle přístupem naše slavná média brzy z NSDAP udělají brzy spolek milovníků přírody a sportu. I strana NSD už vznikla, jen jí chybí A Přátelé. Ale ti přijedou do Brna.
    Uvidíme, co si lidé vyberou, ale na lidskou hloupost lze spoléhat vždy.

    1. Poskytnutím záštity krajanskému srazu ukazuje rozvědčík koordinaci zahraniční politiky s vládou, jak se domluvil s Babišem.

  6. Profesor Vídeňské univerzity archeolog Wolfgang Neubauer mi minulé léto rázně zdůraznil: „My jsme moc rádi, že už 80 let nejsme Němci!“ Ani tam není nic zapomenuto….

  7. Skvělá přednáška!

    Inovace republiky

    Sudety je nesmyslný pojem – Sudety nikdy neexistoval❗️Michal Téra 🇨🇿 IR PŘEDNÁŠKA 56 min.

    Michal Téra, doc. Ph.D..; „Nikdy neexistovala žádná historická země, která by měla vlastní právo, nebo by byla uzavřená v českém prostoru, nikdy neexistovala historická země, kterou bychom mohli označit jako Sudety. Sudety je nesmyslný pojem, to nikdy neexistovalo. Německé osídlení mělo různý rozsah v různých stoletích. Historicky nelze Sudety vymezit. Protože nikdy neexistovaly Sudety jako historické území, tak také nikdy neexistovali sudetští Němci. To je pojem, který se začal používat až ve 20. stol. jako politický pojem. Můžeme hovořit o českých a moravských Němcích.“

    https://www.youtube.com/watch?v=lyXdDL7X4QU

    1. Vo tom uz sem psal nekolikrat ,ale masy ovci , musi cumet a slyset vsecko z podia vod akademika.Pak tomu vsemu teprve uveri..

  8. Pane domácí, v jediné věci spolehlivě nemáte pravdu a je to spíš přání otcem myšlenky, než reálně uskutečnitelná věc :

    Cituji :
    „A protože Lančmítům teče do bot a z brněnského sjezdu začíná být politická událost desetiletí, bylo zapotřebí nasadit dalšího kolaboranta. Petra Pavla.
    To je ten, který sloužil Sovětskému svazu, NATO a teď slouží Německu. Takový ohebnější Emanuel Moravec říznutý Karlem Čurdou.
    Zařídí mu to prohru v prezidentských volbách, alespoň ale vidíte, jak jsou Germáni zoufalí, že nasazují své poslední žolíky.“

    Nezařídí. Zapomněl jste na to, že libtardů je mnohem víc, jsou organizovaní a mají přístup ke státním financím, ze kterých mohou financovat kampaň do libovolné výše.
    PP107 může následující presidentské volby s přehledem vyhrát, protože libtardi mají převahu všude, hlavně v médiích a ta už se, spolu s Kolářem postarají o to, aby vyhrál.
    Půjde to tak daleko, že oni ani nepřipustí jako protikandidáta někoho, jako jsou třeba Ševčík, Drulák a jim podobní dezoláti. Postaví tam nějakou směšnou figurku a tím vítězství idola „významné většiny“ českých libtardů a vyschlých vagín, ještě podšprajcují.
    Smiřte se raději s tím, že PP107 bude takzvaným presidentem i v dalším období. Okolnosti jsou tomu bohužel nakloněny, pokud se něco velmi zásadního nestane.

    1. Ano.
      Petru Pavlovi nevyšla možnost plout v čele flotily do Hormuzského průlivu a stát se komodorem, jakožto vojenský vysloužilec má cestu k výložkám generalissima zatarasenu, hodlá se tedy za pomoci „telky, kterou nedáme“, stát prezidentissimem. I když mu nedochází, že takto bude v čele spolkové země ještě směšnější než dosud.

    2. Ale to měl Kharl taky. Navíc tehdy byla totální marketingová válka celkem novinka a docela fungoval. Ale když přišlo na sudeťáky, tak mu to bylo málo platné.

      Uvidí se, zda se paralela zopakuje.

      O čemž je dnešní článek.

    3. Já bych takový pesimista nebyl. Přestěhoval jsem se do oblasti dříve osídlené Němci a je to tu trochu jiné. Na Prvního máje třeba pořádají průvod traktorů vyzdobených našimi vlajkami.
      Tady prosudeťácké libtardy hledat netřeba.

        1. Díky za link, poslechnu si to celé. Moje babička byla Egerlanďačka, která mluvila česky jen lámaně, tak o historii té oblasti už nějaké ponětí mám..

  9. CO TEĎ S TÍM?

    Jak zařídit, aby se sjezd, který velkoměsto Moravy – Brno prostřednictvím svých vládců vymyslelo, schválilo, připravilo, povolilo, uspořádalo, zaplatilo, prosadilo a uchránilo před zákazem konání?
    Jak zařídit, aby tahle odporná akce ve finále brňákům nevyšla?
    Jak zařídit, aby účastníci zažili ponižující ostudu?
    Kdo má takový vliv, aby to na poslední chvíli dokázal.

    To jsou otázky, na které do této chvíle neexistuje ta správná odpověď.

    Vzhledem k faktu, že město Brno prokazatelně umí dosazovat a usadit na všechna vlivná místa, do všech důležitých institucí, včetně těch nejvyšších své zvolené progresivisty, své pohledné Danuše, Petry v saku a mnoho dalších „vládců“ s brňenskou občankou?

    Odpověď zní: N E V O L I T!

    1. Brněnská akce má evidentně vyvolat v Česká republice společenský neklid. Počítá s nesouhlasnými reakcemi široké veřejnosti a s oživením vyhrocené diskuse o válce, okupaci, odsunu a o česko-německých antagonismech. Emoce, které má tato akce vyvolat, mají aktéry brněnské události politicky a mediálně zviditelnit. Zajistí jim finanční prostředky a vytvoří novou politickou realitu!!!

      1. Emoce již jsou vyvolány. A možná je to dobře, alespoň se začínají připomínat fakta, která mladí vůbec neznají. Otázkou je, proč je neznají.
        Není to tím, že je důležitější umět anglicky než znát dějiny vlastního národa?

    1. Ta německá Antifa, to jsou vlastně Freikorps. To by mne zajímalo, jak si to vnitro a policie vyhodnotí…
      Šílené, že sem přijedou potomci nácků mlátit nás za to, že v naší zemi nechceme sabat potomků nácků!
      A rezident z Hradu ať už se nepřetvařuje a rovnou navleče uniformu SS, třeba Smrtihlavů….hnus jeden velezrádný!

  10. Jak to chápu, a zdá se mi to důležité, obyvatelé ČSR německé národnosti nabyli odsunuti za trest, ale proto, aby menšiny které tvořili, nemohly být opakovaně příčinou či záminkou další války. Takže diskuze k věci z pohledu nepřípustnosti kolektivních trestů je nesmyslná. Snad to tady není až tak OT

    1. Děkuji za odkaz !
      Lehký šok – budou číst z povídek Arnošta Lustiga… Asi o tom, jak v Osvětimi vraždili celé dětské domovy.
      Dětem slíbili, že jim dají najíst, napít, dětičky RADOSTNĚ BĚŽELY AŽ DO PLYNOVÉ KOMORY, SVLÉKLY SI ŠATIČKY, PĚKNĚ JE SROVNALY NA HROMÁDKU A PAK…
      Donedávna to vyprávění AL bylo na YT.

  11. OT – považuji to za důležité, protože pohár přetekl:

    O M L U V A – nicku MK

    I když jsem neměl možnost si Vaši dnešní zřejmě velmi ostrou reakci přečíst, přesto se Vám omlouvám za to, že ve Vás naše vzájemná komunikace formou indicií vyvolala přesvědčení, že jsem zde veřejně odhalil Vaši identitu.

    To však zásadně odmítám!

    Všechny poznatky a závěry, ke kterým jsem při „luštění“ Vašich indicií dospěl, jsem podle svého nejlepšího vědomí úmyslně a důsledně skryl tak, aby byly čitelné pouze jen Vám, na tom si trvám.

    Dodnes navíc vůbec nevím, zda jsem se trefil, nebo byl úplně vedle.

    Stejně tak se omlouvám za to, že jsem přijal Vámi nastavený humorný styl komunikace, který jste mimochodem zahájila Vy sama svými prvními indiciemi o Alšovi a Jiráskovi. Netušil jsem, že hra, kterou jste sama rozjela a dále přiživovala dalšími indiciemi, povede nakonec k obvinění (jak se tady dozvídám), že jsem „propálil“ Vaši identitu.

    Upřímně — proč bych to dělal? Co bych tím získal?

    Nic takového jsem neudělal a zásadně to odmítám.

    Stejně tak platí, že jste tuto formu komunikace mohla kdykoliv ukončit. Neudělala jste to. Naopak jste pokračovala dalšími indiciemi, a proto jsem byl v dobré víře přesvědčen, že obě strany chápou pravidla stejně.

    Pokud Vás zasáhl i závěrečný trojverš, konstatuji pouze tolik, že nejsem náš Ládik, kterému veršování jde jedna-dvě. A přesto jsem přesvědčen, že i ten mohl dávat smysl pouze Vám samotné — nikomu jinému!

    Možná se ale mýlím a všechno je jinak. Za to, co jsem však vědomě neudělal, se omlouvat nemohu.
    ________________________________________

    A teď k Tymákovanovi. ještě jednou a naposledy:

    Osobní údaje nicku MK byly z mé strany úmyslně skryty. Dával jsem si na to mimořádný pozor. Takže jediné, co mohlo být „rozluštěno“, si mohla spojit pouze sama MK. Nikdo jiný. Za tímto tvrzením si stojím!

    Vy jste se ale okamžitě pasoval do role samozvaného ochránce slabých a bezmocných a bez jediného důkazu jste tu začal předvádět hysterické veřejné osočování, jako bych snad zveřejňoval něčí občanku.

    Neudělal jsem nic jiného, než že jsem přistoupil na hru, kterou sama MK začala. První indicie vedoucí k jejímu po rodičích zděděnému domu nabídla ona sama. Dobrovolně. A opakovaně.
    Ano, přiznávám, považoval onu hru za chytrou, vtipně-humornou a nebudu zapírat i za chytrou vzájemnou komunikaci. A ano, její indicie dávaly jasně najevo, že proti mně nestojí žádná blbka. O to víc mě bavilo používat mozek. A protože se kolem baráků pohybuji celý život, tak se prostě stalo to, co se mi stává skoro pokaždé, když jde o „mé“ baráky — zapnula se mi forsáš (což je mimochodem něco, co třeba vám, Tymákovane, nehrozí ani omylem!) a výsledek se asi dostavil. Tím jediným se cítím vinen!

    To kočkování s nickem MK bylo vzájemné. A pokud by ho MK chtěla ukončit, mohla to udělat kdykoliv.

    Nestalo se však, možná proto, že jsem se blížil, možná z její zvědavosti, možná jen proto, že jsem se nakonec trefil a to téměř „ do její ložnice“, ale možná, že taky ne, netuším a nevím. Ona ani vy, vážení, netušíte v jaké době žijete, třeba MK netuší, že vím, že mají (měli) schodišťové zdi v tom domě obložené palubkami. Až tak ten současný svět funguje, kdybyste si chtěli hrát na soukromí a neprovalitelnost osobních údajů.

    Ale znovu důrazně opakuji:
    žádné údaje jsem veřejně neodhalil. Veškeré indicie byly formulované tak, aby jejich význam mohla chápat pouze sama MK.

    A protože vy tady tak rád moralizujete a veřejně mě vláčíte bahnem, vyzývám vás tímto do zítřejší půlnoci buď:
    • zveřejníte ona údajně „propálená“ data nicku MK,
    nebo
    • se mi tady omluvíte před těmi, před kterými mě zostuzujete,
    nebo mi sdělte
    • kdy a kde
    (kontakt jak tvrdíte, na mne máte)

    Protože bez důkazů je vaše tady předváděné hulvátství převlečené za morální nadřazenost pouze pózou posery skrývajícího se za klávesnicí a já po dnešku netoužím po ničem jiném, než hrubou hovězí silou vám ty vaše urážky narvat do toho vašeho nevymáchaného chřtánu.

    Rozuměl jste tomu dobře, nebo to chcete polopatičtěji?

    Do té doby vás vyzývám a dobře radím, abyste se zdržel toho vašeho zhovadilého hysterického chování, které tady předvádíte.

      1. … ale kdež, příteli, to víte nickname a místní zmetek, megazlodědek, brouk Pytlík, ješitnej narcis, neskutečný prasák, zlodědek … a pak už to s vámi jede jak s přefiklým fibularisem. Ale co Vám mám povídat, to se třeba Vám coby Godotovi ani náhodou stát nemůže, Vy jste navíc přečetl přecs Prousta a to i Tomákovan se neodváží, no a co bych taky zapíral, ani tatarák nemám, ani lahev vína, abych ty urážky zajedl, tak holt ta Vaše bouře ve sklenici vody, alespoň … si říkám, to je v asi tak v kostce celý.

          1. Omluva přijata!
            Máte pravdu, způsob komunikace se mi také líbil, a proto jsem na něj přistoupila. Možná jsem očekávala jiný závěr, ve smyslu Bingo nebo Mám to, napište si o mail Danielovi a pošlete dotazy. Ale stalo se.
            Chtěla bych všechny požádat, aby se tímto toto téma uzavřelo, je mi to nepříjemné.
            Děkuji!

            1. … to je sice hezké, že přijímáte omluvu a že Vám je to nepříjemné, ale snad mám právo vědět, jak a kde jsem „propálil“ Vaši identitu. Pokud jste si nevšimla, vrhli se na mě zdejší hulváti způsobem, který si může nechat líbit jedině srab!

              Co jste očekávala či neočekávala nemohu tušit. Znovu tvrdím, že rozkličkovat mnou Vám poslané údaje jste mohla jedině Vy, a pokud jste je tady zveřejnila, není to moje chyba = jak jsem psal, nečetl jsem Vás, někdo Vaši reakci na mě smazal. Mám to pouze z druhé ruky takto hulvátsky zprostředkované.

              I proto očekávám do dnešní půlnoci ona propálená data o Vás na moje kontaktní údaje, které o mně, mě z neznámého důvodu, shromaždil zdejší StBák a klávesnicový bijec Tomákovan (jak se hlupák sám přiznal), abych si mohl ověřit na vlastní oči, že jsem skutečně udělal nechtěnou chybu, udělal-li jsem ji vůbec?

              Jinak mě ona nešťastná epizoda ani Vy už nezajímáte, prostě se stalo. Přeji Vám vše dobré.

              1. Tudíž už asi ani nemá smysl odpovídat, ale přesto pár slov:
                Vězte, že bych to asi nechala být, dokonce jsem Vás nazvala Colombem, říkala jsem si, koho by zajímal 5 dní nebo kolik starý článek. Ale evidentně zajímal a Tymakovan si mě našel i oslovil. V tu chvíli jsem zpanikařila a požádala Daniela, aby celé vlakno smazal. Toť vše. A žádám timto všechny, aby se v tom přestali hrabat, nemají smysl žádné urážky, jen to vzbuzuje další zvědavost a reakce. Děkuji

                1. A ještě pro Tymakovana, už toho, prosím, nechte. Myslel jste to dobře, ale rozjelo to spirálu zloby a zbytečnou zvědavost. Já jsem tu hru hrála vědomě, ale jak už jsem psala, čekala jsem trochu jiný konec.
                  Děkuji

                  1. … a divíte se, že se bráním, přečtete si třeba dole našeho Vidláka:
                    …nejdřív jste si do mě museli kopnout, až potom jsem zatnul pěsti. Nejdřív jste mě museli vláčet bahnem, až pak jsem začal házet také.“

                  2. Rád vás vidím a samozřejmě toho nechám.
                    Mimochodem nevím, co se tu odehrálo, na co bylo to „Vaši dnešní zřejmě velmi ostrou reakci“.

                    1. Ještě dodatek. Jakkoli stará diskuse se dostane do posledních příspěvků po vložení nové reakce. V době mimo psací špičku tam vydrží dlouho.

                2. Žádat samozřejmě můžete, ale jestli jste si nevšimla, od samého začátku už vůbec nejde o Vás, protože Vy nejste: místní zmetek, megazlodědek, brouk Pytlík, ješitný narcis, neskutečný prasák, zlodědek…“. Přečtěte si třeba dnešního titána Teca, Vy jste akorát tak naše Sibyla.

                  Od Vás mě zajímá pouze jedno: tak propálil jsem Vaši identitu? Stačí ano/ne!!!

                  Mně opravdu nemůže stačit Vaše zpanikaření ani to, že si Vás našel náš StBák Tymákovan, shromažďující, jak sám píše, o druhých údaje. Když ho to baví, je to jeho věc, mne tím však k panikaření ani náhodou nedonutí! Pouze od toho hrdiny očekávám do půlnoci podání důkazů o mé vině a oprávněnosti hulvátsky mi nadávat.

                  Chápete to konečně?

                  Dyť, holka jedna nešťastná, já ani netuším, jestli jsem se do toho Vašeho baráku trefil!!! Pokud ano, tak jsem snad dostatečně vysvětlil, že veškeré informace o Vás — a nejen o Vás, ale třeba také o Vašem baráku — jsem skryl, i když jsou lehce dohledatelné z otevřených, každému přístupných zdrojů! Inteligentnější opice snadno zjistí i ty blbý palubky na Vašem schodišti (tedy pokud je to Váš dům!). Až sem jsme totiž došli s tou ochranou osobních údajů, soukromí a tím vším humbukem kolem GDPR, či jak se tomu správně říká! Panikařit jsme měli v roce 1989, teď už je pozdě! To jen připomínám pro pořádek, aby i Vám bylo jasné, jak nás má velkej bratr v hrsti. Nic si nenamlouvejte/me!

                  1. Četla jsem, a proto jsem i požádala, jestli by to šlo ukončit.
                    Nepropálil jste to přímo, ale kdo chtěl, mohl dohledat, tak jako T.
                    Mimochodem, zde jeden z důvodů, proč jsem od Vás chtěla poradit a důvěřovala Vám:
                    https://files.catbox.moe/83ssod.jpg
                    Ale už se nedá nic dělat, dostalo se to někam kam jsem nechtěla, aby se to dostalo a omlouvám se.

              2. Omluva, ale na toto ještě musím reagovat, to jsem neviděl.
                Zaprvé když je někdo kretén, chová se jako vy, ale přitom pouští svoje vlastní data, nemusí být druhý v žádných strukturách, aby si lehce dohledal zbytek.
                Zadruhé pustil jste, jak jsem ji psal, jméno, ulici a příjmení spoluvlastníka vytučněle, nemohu to sem dát na ukázku, protože bych udělal co vy, ale je tu pár lidí, kteří to před smazáním viděli, případně Vidlák či Alef to jistě mohou vidět i teď. K tomu druhou adresu v „posudku.“
                Zatřetí vám nikdo nic posílat nebude, protož vaše údaje mám já, paní si je ode mne nevzala, a mne úkolovat vy fakt nebudete. Každý soudný člověk si lehce udělá obrázek, zda to propíchnutí identity bylo nebo ne.
                Začtvrté hlupák jste tu leda vy a pokud mne fakt naštvete podobnými výroky jako ten o STB, tak sem dám přesný postup, jak jsem vaše data zjistil, jako důkaz, že je to plně z vašich informací a zcela veřejných zdrojů. Vaše volba. Jedná se o jméno, příjmení, adresu, email, IČO a nějaké nepodstatné popisy.
                Zapáté klobouk dolů před vaší odbornostíí, jak jste od stolu za dvě hoďku vyšvihl „nevykazuje zásadní statické ani havarijní poruchy“, skutečnost vidíme na dnešní fotce, že ? Asi jste posuzoval jiný dům, vy si přeci nejste jistý, že jste uhodl správný. Ach jo.
                Zašesté takovéhle kecy po přijetí omluvy, to už je fakt známka ryzího charakteru.

                Tím s tématem opravdu končím, pokud mne blbiš nedonutí se vrátit.

                1. Sanitrem zdegradována omítka suterénního zdiva opravdu nepatří mezi zásadní statické ani havarijní poruchy! Ale vykládat to zrovna Vám je úplně zbytečné.

      2. 2 Godot :
        Mistře, ani v té sklenici ne – leda snad ve lžičce bylinného čajíčku, v třesoucí se ruce.

        2 ostatní kolegové diskutéři :
        Kdyby ten majitel přiléhavého nicku, o hodně horší verze Zdenka Galušky, zůstal se svými povídačkami na Tribuně, kde si jej věrné fanynky najdou, bylo by tu možná o něco dýchatelněji.

        Protože ale ten horší Zdenek Galuška, vyplýtval všecku svou údajnou intelektuální „forsáš“ spíše na útok proti jinému – tak teď mu ten zbytek v nádrži, potřebný pro další forsáš, bude určitě chybět při úprku na WC, až mu bude troubit hovno v poslední zatáčce.

        A zbude z toho všeho co? No bez forsáše jen „blato na hřišti“ a trocha smradu…

        Nikdo jiný příčetný, by se s nickem MK (bývalá Sibyla) nepouštěl do delší žádné debaty, protože ona ani žádné vážnější debaty není schopna. Všechny předešlé pokusy o ni, skončily vždy stejně.
        Proti jakémukoli podpapučákovi, kterého ona dokáže s pozoruhodnou jasnozřivostí odhalit, má pak vždy poslední slovo – byť by to měla být ptákovina.
        Přesvědčil jsem se o tom sám a už mnohokrát.
        Pokus o debatu s MK nikdy nedával smysl, protože s kyselou prdelí se jednoduše debatovat nedá.

        1. A co se takhle, vy troubo, omluvit jak Sibyle, tak i MK, Dyť ta vaše poblikávající elektronka v hlavě netuší, co je to úcta k ženě, jak jste to tady předvedl na vaší nebožce ženě.

        2. Nechtěla jsem se do toho zapojovat, ale jste na omylu, nick MK nemá s nickem Sibylou nic společného. Pletete si to nickem Motýlí křídla. A urážite obě.

    1. Take jen jedna reakce, tím končím.
      Vy jste napsal dojemný HLP s logickými dírami jak ementál, proč nechcete, aby Alef předal MK váš email, ale potom jste do vaší veršovánky vytučněně uvedl jméno obce i ulice, v ní dotyčná žije. K tomu jste do „posudku“ napsal adresu jejího druhého domu vyhvězdičkovanou tak, že tomu odpovídaly tři adresy, z toho jen jeden dvojdomek. To u vás, který se bojíte předat neveřejně email, není prokopnutí identity ? Co byste dělal, kdybych tu teď ten email napsal, nebo složil podobnou veršovánku o vaší adrese, jak by se vám to líbilo ?
      Opravdu bez ironie oceňuji, že jste se, i kdy zase s okecáváním okolo, alespoň dokázal omluvit. Zkuste navííc pochopit, že vaše akce, i když třeba nejste schopen si uvědomit jj důsledky, vyvolává reakce a nehledejte příčinu toho, co jsem o vás napsal jen ve mně. Ve vlastním zájmu.

    2. Teď už tomu konečně začínám rozumět.

      Dva nicky se sešly pod několik dnů starým, tedy dávno neaktuálním článkem, právě proto, aby nezahlcovaly aktuální diskusi. Nabízí se jednoduchá otázka: koho jiného by vůbec mělo zajímat, co si tam mezi sebou píšou?

      Celé to od začátku mělo lehce humorný podtext založený na hádání indicií a vzájemném pošťuchování. Nikdo další se do diskuse nezapojoval, nikdo ji neřešil, nikdo o ni nejevil zájem.

      Oba nicky přijaly pravidla té hry a tomu odpovídal i způsob „maskování“ údajů. Ne paranoidní konspirace, ne sofistikované krytí — prostě běžná anonymní internetová hra dvou lidí, kteří nepředpokládali, že se jim někdo bude dívat přes rameno a dělat z toho vlastní udavačskou záležitost.

      Když se nick blbíš dostal k cíli, údaje skryl. Dostal se k nim úplně stejným způsobem, jakým by se k nim mohl dostat kdokoliv jiný — pomocí veřejně dostupných informací a indicií. Právě proto nikoho ani nenapadlo budovat kolem toho bezpečnostní bunkr. Nebyl k tomu jediný důvod.

      Nick MK dnes tvrdí, že údaje byly skryté nedostatečně. Ano, zpětně se to tak může jevit. Jenže podstatné je něco jiného: údaje skryté byly a celé jednání probíhalo v dobré víře. Nikdo neměl úmysl cokoliv „propálit“. Jenže pak se ukázalo, že v pozadí seděl někdo třetí. Někdo, koho vzájemné pošťuchování dvou nicků zajímalo natolik, že začal rozehrávat vlastní odpornou hru = Tymákovan.

      A právě tady začíná celé to pokrytectví.

      Blbíš skrýval údaje přesně v rámci situace, kterou oba nicky přijaly. Ano, dnes už je jasné, že to nebylo dostatečné proti člověku, který má potřebu slídit, kombinovat a hrabat se v cizích věcech doslova jako StBák.

      Tymákovan totiž neudělal nic geniálního. Jen posbíral blbíšovy indicie, které už v diskusi byly, doplnil je veřejně dostupnými informacemi a následně ze sebe začal dělat morální autoritu.

      Takže ne — nebyl to blbíš, kdo ve výsledku informace „propálil“! Byl to naopak Tymákovan, kdo se rozhodl cíleně slídit, dohledávat, spojovat a následně to celé použít proti blbíšovi způsobem tak podlým a manipulativním, že mu na to tradičně skočili někteří zdejší, jejichž modus operandi funguje na značně už obehraném Nomen omen, takže jim nedělá sebemenší problém podpořit tohoto zákeřného samozvanému moralistovu, natož aby jim vadilo jeho kontinuální hulvátské nadávky, kterých se dopouští zcela běžně.

      Ale tím jeho role nekončila.

      StBbáckým způsobem následně oslovil i nick MK. Výsledek? Panika, šok a smazaná diskuse. Přesně to, čeho chtěl dosáhnout. Ne proto, že by někoho chránil, ale protože si potřeboval vyrobit aféru, nafouknout vlastní ego a následně se stylizovat do role morálního spasitele.

      Vrchol pokrytectví pak představují jeho slizké fráze typu:
      „Slečnu prosím pozdravujte a ať nás nehází do jednoho pytle.“

      Tohle pseudoempatické divadélko by možná bylo i dojemné, kdyby to zrovna nebyl on, kdo byl člověkem, který onu „slečnu“ kontaktoval, vyděsil a přispěl k celé hysterii. A pak ještě teatrálně vypráví, jak byla údajně „v těžkém šoku“ a jak o tom on sám „přemýšlí skoro celý den!“- umíte si tady někdo představit, že Tymákovan přemýšlí celý den?

      To už není morální postoj. To je sebeprezentace člověka, který si užívá pocit moci, rád zákeřně manipuluje zpovzdálí situací a následně se chodí vystavovat všem tady na obdiv coby samozvaný soudce, žalobce i zachránce v jedné osobě.

      Následné hulvátské nadávky a teatrální odchody typu:
      „Tím s tématem opravdu končím.“
      už jen završují obrázek člověka, který nejdřív vyvolá konflikt, pak se pasuje do role oběti i arbitra a nakonec ještě očekává potlesk za vlastní „mravní zásadovost“.

      Takže podstata celé věci je jednoduchá:
      i samotný nick MK potvrdil, že blbíš se vědomě nedopustil žádného úmyslného propálení údajů. To, co z toho udělalo tuhle absurdní a pro oba nicky nepříjemnou aféru, nebyla ani jejich vzájemná komunikace.

      Byla to cílená, zákeřná a naprosto vědomá aktivita Tymákovana.

      Protože člověk, který nejdřív cíleně rozdmýchává konflikt, vyděsí druhé lidi a následně se tváří jako morální autorita, nepůsobí jako ochránce slabých, ale jako obyčejný manipulátor libující se v cizích problémech.

      Moje údaje Tymákovane máte, jak jste se už zmínil, očekávám omluvu nebo tři termíny kdy a kde. Na jeden z nich se do Tymákova u Plzně dostavím, abych vám dovysvětlit, co vaši rodiče silně zanedbali, že hulvátské a sprosté nadávky nezůstávají bez adekvátní odezvy!

      1. Vždycky, když si přečtu podobnou diskusi o tom, kdo komu víc šlápl na kuří oko, tak lituju, že jsem všechny ty zaslané peníze prostě nezpronevěřil jako Láďa Vrábel…

        1. To mne mrzí, já už jasně napsal, jak i ten blbec v jeho zvratku uvádí, že jsem s tímto tématem skončil. Vidláku, Vy to smáznuté vlákno vidíte, víte že já jsem pouze paní upozornil, že je v něm celá její identita. Identita blbce samozřejmě také.

          1. Myslím, jedinej, kdo by se k tomu ještě měl vyjádřit jsem já. Ano, přistoupila jsem na tu hru, bavilo mě to, ale očekávala jsem jinačí konec, trochu pomalejší a méně otevřenej, možná čekající na další indicii. Možná jsem byla málo pohotová a nenapsala hned, že jste vedle jak ta jedle a bylo by. Opravdu mě nenapadlo, že někdo bude sledovat diskusi u článku starého cca týden a pak mě osloví. A možná, kdyby T. neměl potřebu se ve včerejší diskusi prezentovat, jako že mě ‚zachránil ‚, tak to mohlo zůstat u jednoho smazaného vlákna a nikdo by si ničeho nevšiml. Je mi líto, kam až to vygradovalo a to nemělo být. Už toho, prosím, nechte, všichni. Vzájemné urážky nikam nevedou a jen štěpí.
            Hezký večer!

            1. A nejvíc jsem na tom bita já, protože jsem od B. něco potřebovala poradit. A na to už teď nemůžu ani pomyslet.
              Tak už toho, prosím, nechte.

        2. Mimochodem ve stejné diskusi byl blbec upozorněn, že svými výhradami proti plánům se sýpkou může poškodit Vás, jeho reakce byla obdobná, on prý nic.

  12. Proč by měl sjezd lančmítů Pávkovi prohrát volby? Své voliče má jisté a kdyby to někomu z jeho tábora ještě za dva roky vadilo, tak ho bude volit jako menší zlo proti kandidátovi za ANO. Pokud nějaký bude.

      1. Svátky demokracie! Už se nemůžu dočkat… za dva roky to začne – Teď jde o všechno! největší událost od doby vynálezu havlavičky. Každej si musí vybrat, jinak není vlastenec nebo evropan! Který kandidát má v sobe více svobody a který zase demokracie??? Noviny, průzkumy, televize, reklamy na jůtubu, olepený každý sloup, hlava z každého billboardu. Články na idnesu, seznamech, na psovi, i na vidlákydech, odborné rozbory politologů, prezidentologů a předvolbologů. Demonstrace, besedy ve školách, veřejná podpora, odstupující kandidáti, vláčení bahnem, máčení močí, stranická příslušnost, rodina pod mikrohledem, dnes kandidát baštil makový závin – jasný důkaz jeho drogové závislosti! A konečně pak den D! A konečně budeme vědět, jestli na hradě chceme radši krávu nebo vola.

  13. Cituji: „Ano, kolektivní vina je nepřípustná, až na jednu jedinou výjimku a tou je německé zacházení s českým národem.“

    Pouze bych podotkl, že s tím, co prováděli Němci a jejich pomocníci v SSSR, se to srovnat nedá. Ale teď řešíme Posselta ante portas, samozřejmě.

  14. Oni se budou tak dlouho „usmířovat“, až se z toho posereme. Nebo taky nasereme?
    Proč s námi manipulují a vnucují nám kolektivní vinu za naše některé předky?
    Oni nemysleli usmíření z roku 1997 vážně?
    Nespravedlnosti začaly až v květnu 1945?
    Proč nás provokují?

    1. Re: Kája

      Oni nás neprovokují.
      Oni nám nasrali na hlavu a teď nám to hovno mažou po líci, cpou nám ho do huby a ještě chtějí, abychom volali „papat“.

      1. Nejdriv vsichni skoncujte se stadni a davovou tuposti ovci..
        Tim ,ze se a vsichni vyserete na volby.
        /Protoze my nepotrebujeme vlady , ale vlady potrebujou nas a tak radi prilezou ke krizku/.

        1. Všichni se na volby nevyserou a ti, co přijdou, si zvolí, koho budou chtít. Lidem nedochází, že neexistuje minimální počet voličů, který by byl nutný k uznání voleb. Ke křížku nikdo nepřileze, leda by se u něj chtěli nevolícím vysmívat.

  15. „Navíc se ještě ukázalo, že Schwarzenberg neumí českou hymnu a vůbec se ze „starého vlastence“ vyloupl úplně normální sudeťáček,…“

    Dál jsem to ani nečetl.
    Českou hymnu samozřejmě uměl, ten ji uměl v době, kdy ty jsi ještě někde v Sudetech tahal kačera.
    A na rozdíl od tebe to byl vlastenec.
    Z tebe se zato vyklubal Flastenec, a to velmi rychle.
    Ve sboru to pochopili.

    Ty umíš nejen psát Vidláku, ty umíš být i sprostý a zlý.
    Ale i kdyby ses stokrát oháněl slovy jako vlast a národ, tak svému obrazu neutečeš.
    A koneckonců ani volebním výsledkům…

    1. Si to vygoogluj Schwarzenberg hymna, je toho na tube mraky a mraky parodií , v každém případě, nejenom že neuměl hymnu, on ani neuměl pořádně česky.

      1. To je fakt parádní ukázka – někdy taky takhle zpivám, třeba koledy. Když znám jen první sloku a někdo zpívá další, tak vždycky půl slova počkám, a pak se přidám. Někdy uhodnu i několik slov dopředu, a pak to dokonce vypadá, že tu koledu umím celou 😀😀

    2. „A na rozdíl od tebe to byl vlastenec.“
      Ne, byl to kreténský degenerát, podvodník a zloděj z familie s nacistickými kořeny. Štěstí, že už hnije v hrobě a svým existenčním bzděním dál neotravuje vzduch. Hloupá šišla s hubou plnou prázdných floskulí, z nichž si sedali na zadek akorát pražští kavárenští povaleči.

    3. To video s Kchárlem, jak skvěle umí hymnu, je normálně ke stažení a každý se může přesvědčit sám. Na to netřeba žádného zprostředkovatele.
      Jaký byl vlastenec, to si také každý může zhodnotit sám. Především, jak posílal Beneše do Haagu. To jsem si prosím nevymyslel, to řekl on sám.
      Jo, umím být sprostý i zlý, protože pravda a láska nám udělala svět, kde to jinak nejde. Když o mně majnstrým lhal ráno, v poledne, i večer, když mě nazývali kolaborantem, když tvrdili, že mě platí Rusko, tak se nedivte, že se z lesa také ozývá.
      Já jsem si jenom v klidu psal svůj blog. Nic víc. Nejdřív jste si do mě museli kopnout, až potom jsem zatnul pěsti. Nejdřív jste mě museli vláčet bahnem, až pak jsem začal házet také.

      Nejprve jsme se jen bránili vaší zvůli a sviňárnám. Ale bránili jsme se tak vehementně, že teď už se bráníte vy.

    4. SCHWARZENBERG BYL ZKURVENÁ NACISTICKÁ SVINĚ Z KOLABORANTSKÉ FAMÍLIE ZDEGENEROVANÉ ŠLICHTY, KTERÝ SI TADY PÁSL ZRÁDCE JAKO HAVEL, ABY PO TOM PODĚLANÝM PLYŠÁKU MOHLI ZAČÍT PRACOVAT NA REVIZIONISMU 2. SVĚTOVÉ A OKRADENÍ ČESKÉHO STÁTU STEJNÝMI SVINĚMI, KTERÉ SE ČECHY POKUSILY VYHLADIT.

    5. pane čtenář, jakožto správný internetový vlastenec byste si měl doplnit vzdělání. Pokud vás ti prevíti rodiče v mládí nepustili k internetům, tak jste přišel o spoustu vlasteneckých videjí která jsme jakožto národ předali světu (a jůtubu). Zde mimo jiné také patří informace, že „Vodach učí po lučinách“ a „Boryš umí po skalinách“. nebojte ta videja jsou furt k nalezení a můžete je vesele vstřebat.

      Nu jako přehled, co vám možná mohlo uniknout:
      – Již zmíněná infomrace o schopnostech Boryše s Vodachem… jo a že Jára Květ byl kontaminován cesiem.
      – Pokud se ztratíte v lese a uvíznete pod kořeny, tak vás můžou najít přátele hlasitým voláním Zdeno!
      – Na svatbu se chodí včas a v čepici. Prstýnek není nutný, ale lahváč jo. A hajlovat můžete jen v předsálí.
      – Svarta to nedžampnul, něco mu bylo a ve skutečnosti mu bylo hodně. Byla to totiž výška jak prase.
      – Že v metru máte právo sedět, pokud nejste svině.
      – Že nemáte mačkat hada.
      – Že pokud je to u železa, tak je obtížné nasadit očko. A že to zcela oprávněně nemusíte dělat.
      – A samozřejmě že voda v zimě zmrzne.

      Příště se samozřejmě nebojte zeptat, rádi poradíme.

  16. Pokud se podíváme na program NSDAP, tak se to nějak míjí s programem Obrany národa. To musel plánovat někdo, kdo nezná Brno a jejich program. Demoška v pátek je zbytečná u hlavního vchodu, když hlavní happening NSDAP je na Moraváku u tzv. stolu pro hosty ve 14 hodin.
    Hlavní program bude na Výstavišti a podle mě všichni přijdou zadním vchodem pro příjezd aut. tj. za Voroňěží. Tam by měla smeřovat hlavní demonstrace.

  17. Vidláku díky a souhlas s jednou výhradou.

    Osobně se domnívám, že nasazení Kavárenského Onanesjanova Freikorpsu není primárně zamýšleno jako plánovaná rozbuška násilí, ale naopak jeji avizovaná účast má za cíl předem odradit co nejvíce účastníků demonstrací proti konání Sabatu nacistických pohrobků v Brně.

    Sudeťáci nepotřebují aby kolem jejich potlachu bylo plno kontraverze, ale spíše si myslím, že se chtějí ukázat jako ti hodní strejcové od vedle.

    Velice hezky to vyjádřil ve svém článku Oskar Krejčíř :

    Odsun Němců
    https://casopisargument.cz/70417

            1. Tenkrát se jim to díky Sovětskému svazu nepodařilo. Sovětský svaz už neexistuje, Německo ano. Tenkrát jsme makali pro Němce víceméně nedobrovolně. Nyní většina lidí je rádo, že může pro ně dělat.

      1. Dokud jsme usilovali o vstup do Evropského žaláře národů, tak nás Sudeťáci chladnokrevně vydírali a bránili našemu vstupu, dokud jim nezaplatíme bolestné za Benešovu hromadnou amnestii. Po té co jim jejich vydírací potenciál vyprchal, titíž Sudeťáci pod stejným vedením dramaticky změnili taktiku. Formálně vypustili ze svých stanov majetkové požadavky a skrze prodejné kolaboranty se začali „usmiřovat“ a začali budovat image „hodných strejdů odvedle“. A už si ponechali „jen“ odpor proti prezidentským dekretům. Co bude následovat posléze je celkem zřejmé. Bude to tvrzení, že oni se se svou nacistickou minulostí vyrovnali a že teď je řada na nás. Že by to mohlo spravit bolestné ve výši několika bilionů korun . . .

        Takhle se to jeví mě.

        1. Mně také.
          A jen by bylo zajímavé vědět, proč ten sjezd spolku SL (ten je kvintesencí naopak nesmíření s koncem války právě německými) – spolku, založeného i nacisty, sem někdo zevnitř zve.

          Ne, že by to mělo na výsledek pak vliv, zda je větší to domácí naše banda Jidášů a nebo propagandou naočkovaných, kteří netuší co činí a myslí to možná dokonce i dobře a dopadne to jako vždy….

          Je to prostě taktika a politika a protože nepřítel republiky od 1918 dosud již ví, že potřebuje nyní zrádce zevnitř, značka ideál budou nakonec tací, kteří to budou v ČR sami provádět s jiskrou hodnot a morálního vítězství a správné strany v oku…., jako se jeví dílem i ta „záštita“ brusiče diamantů a dalších (i zbrojařů) na Hradě.

          Tam je ale i snaha kopnout si nyní do vlády rovněž zřetelnou.

          Možná právě tito nic nepochopili a nic se nenaučili, mouřenín nakonec stejně vždy „může jít“…
          a daleko většinou nedojde.

  18. Miroslav Ransdorf byl slušný komunista, když se provalila aféra se švýcarskou bankou, umřel od hanby 🙂 Tolik sarkasmus, ale jedno řekl trefně o Posseltovi : Vypadá jako Hitler po výkrmu. 😀

    1. Re: Hulvath
      O pana Ransdorfa si hubu neotírejte !!! Existuje podezření, že byl zavražděn.
      Ano, byl to slušný člověk.

  19. „Jakýsi bavorský plátek napsal, že Soeder a Posselt mají Čechy naučit slušnosti.

    Tahle jediná věta a už není potřeba žádných dalších komentářů…

    1. Vidím to přesně opačně.
      Češi musí naučit B. Posselta a Soedera obyčejné slušnosti. Víc netřeba.
      Já se s několika Sudeťáky znal osobně (ale už to rychle vymírá) a ti byli úplně jiní. Jejich děti už nejsou Sudeťáci, i když tam bydlí. Už jsem tu o tom psal.

      1. Ten původní příspěvek je ode mě. Víte, my tady v pohraničí máme své zkušenosti se sudeťáky víc než bohaté. Nic jako „úplně jiní“ Němci neexistuje. Němci byli, jsou a budou pořád stejní. V minulé diskusi jsem dával k dobrému jeden díl Alles Gute z legendární České sody. Když si tu scénku pustíte, tak těsně před koncem přijde pointa. To když se Čech s Němcem jakože přátelsky objímají po vzájemné odpuštění si a pak je detailní záběr na Šteindlera hrajícího Němce.

        1. Bene, Němci už nejsou všichni stejní, především ti „cizozemského původu“ jsou a hlavně budou dost jiní. Neočekávám, že snad lepší.

          1. Teď jim to snad ještě neprojde, děti pamětníků ještě žijí, za 30 let už s novoněmci budou jiné starosti a sudeťáci snad vyšumí, jestli nevyšumí i Češi.

        2. Být na sueťáky slušný, to se nevýplaci. Vláda to zkoušela, od návrhu národnostního statutu posilujícím samosprávu v pohraničí až po přiznání široké autonomie sudetským Němcům. Henlein je postupně všechny odmítl a jeho věrní současně v pohraničí vyprovokovávali nepokoje. Oni budou chtít stále víc. Neboli jak říkali: „Lieber Führer mach uns frei, von der Tschechoslowakei!“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *