Když jdete s dětmi na rodinný výlet do lesa a špatně čtete mapu, takže místo k restauraci, dojdete do bažiny, tak nemá moc smysl se na ně zlobit, že špatně skáčou z drnu na drn mezi kalužemi a mají mokré boty a špinavé kalhoty. Můžete si stokrát říkat, že skákat se dá líp, že kdyby trochu dávaly pozor, tak by nemusely vypadat jako hastrmani. Můžete je stokrát okřikovat, stokrát jim to můžete ukazovat, ale bažina je z podstaty věci mokrá, špinavá a kluzká, takže se vám tam spolehlivě někdo vymáchá. Je to jen otázka času.
Když k takové bažině dojdete, je stokrát lepší si prostě přiznat chybu, zastavit a začít přemýšlet, kde jsme na cestě k restauraci blbě zahnuli a kus cesty se vrátit. Zpravidla je to v konečném důsledku mnohem levnější a jednodušší, než si na příští výlet přibalit gumáky, nafukovací člun, nepromokavé kalhoty a miliony dalších blbin, které vlastně slouží jenom k tomu, abychom si nemuseli ponižovat ego.
Tragická střelba u filozofické fakulty je přesně ta chvíle, kdy první účastník výletu uklouznul a řádně se zmáčel. Můžeme stokrát přemítat, jestli tam policie měla být dřív, jestli neměl někdo na dispečinku lépe reagovat, jestli měl někdo brát vážněji informace, které policie měla v předstihu k dispozici, nebo jestli někdo příliš neváhal s uzavírkami Prahy, apod, apod. Když člověk kouká na policejní a ministerské tiskovky, tak z toho má pocit, jako by policejní špičky věděly o mnoha selháních a nemají moc zájem, aby se na to poukázalo, ale já bych prosím raději přemýšlel, kde se staly systémové chyby, které nás dovedly do současného stavu. Kde jsme jako společnost blbě odbočili? Které reformy nás nedovedly k lepším zítřkům, ale přivedly nás do průseru?
Volám proto, abychom se prostě zastavili a znovu si prostudovali naší vlastní cestu historií k dnešku. V konečném důsledku by to mělo být lacinější a jednodušší, než hned běžet tvořit nové zákony, kupovat do každých dveří bezpečnostní rám, všechny očipovat a lustrovat dnem i nocí, zakázat zbraně, povolit zbraně… vyberte si. Spadli jsme do bahna, to není chvíle, abychom se vrhli vpřed.
Mám proto poněkud jiné otázky, než dotazy po chybějícím policejním odstřelovači. Mám jiné otázky, než se ptát, proč policie nevyhodnotila výpověď matky střelce nějak lépe. Mám jiné otázky, než studovat časový sled tragédie a vyvozovat z toho osobní odpovědnost policejních špiček i ministra Rakušana (a to ho fakt nemám rád)
Například by mě zajímalo, jak se mohlo stát, že střelec dostal výjimku na dlouhou zbraň s velkým zásobníkem? Pokud vím, zbrojní průkaz udělal letos zjara. Ano, chodil do střeleckého oddílu, ano zbraně si pořídil legálně, ale odkdy dává policie takové výjimky mladým klukům, kteří ještě nemají žádnou osobní historii? Pokud jsem v obraze, tak těch výjimek muselo být dokonce víc. Nejen na zásobník, ale i na opěrku. Ptám se, není v tom zase někde nějaký český klientelismus? Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi? Někde se dá cinknout penězi a zelenáč, kterému ještě neoschl zbroják, už může mít zbraň na úrovni policejního odstřelovače? Nevím, jen se ptám.
Je normální, že si mladí čtyřiadvacetiletí kluci kupují celou řadu zbraní takhle rychle za sebou? Vždyť je to v policejní evidenci. Já osobně nemám nic proti českému pojetí práva, nosit zbraň, ale kurňa, když má klouček zbroják sotva půl roku a už si nakoupil zbraně za statisíce, to u policie nevzbudí žádné zvednutí obočí? Je to u nás běžné? Máme u nás stovky pětdvacetiletých, kteří utrácejí desítky a stovky tisíc za zbraně během několika měsíců, i když jsou studenti filozofické fakulty? Kolik potenciálních filozofů s takovým arzenálem chodí po Praze? Nevím, jen se ptám.
Pak by mě zajímalo… byl k něčemu henten kamerový systém za miliardy peněz? Řešilo to něco? Já vím, že to skvěle vyrábí pokuty za rychlou jízdu a zpětně to krásně dohledá celý průběh akce, ale kdyby tam za pultem seděl lepší dispečer, nebo zkušenější policajt, nebo ajťák, který s tím fakt umí dělat, viděli by na těch kamerách něco, co mohlo zachránit lidské životy? Nebo prostě jen kamery nahradily živé policajty, byly důvodem ke krácení úvazků a kamery vlastně fungovaly stejně jako Petr Fiala? Pregnatně popsaly neradostnou skutečnost, na střelce bylo krásně vidět z mnoha úhlů, ale nebyli lidi, kteří by s ním mohli udělat něco víc, než na sebe navádět jeho palbu ? Nebylo by lepší, přestat cpát prachy do kamer, ale raději je dát do živých lidí, kteří v případě potřeby umějí i jiné věci, než se jen dívat? Pokud vím, pražská policie má chronický nedostatek lidí. Mimo jiné i proto, že z policejního platu se v Praze špatně bydlí. Nevím, jen se ptám.
Dále by mě zajímalo, jestli není chyba v celé Langerově policejní reformě. Tehdy vlastně udělali z jedné Policie ČR v podstatě krajské policie. Když kdysi někde chyběli policajti, tak se „půjčili“ z jiných regionů. Dneska to v podstatě nejde. Každý krajský šéf je ve svém rajónu mocnější než policejní prezident a každý si hospodaří na svém. Rivalita je běžnou věcí. Nemohl být problém i v tom, že klánovická vražda měla přesah z Prahy do Středočeského kraje? Nemohl být problém v tom, že matka střelce kontaktovala jedny policajty a ti se s tím museli nějak popasovat a pak museli kontaktovat vlastně úplně jiné policajty, kteří se s tím také museli popasovat? Nevím, jen se ptám.
Nemůže být kus problémů také v tom, že za každou chybu jsou ihned žádány hlavy? Představte si, že by střelec nešel uspořádat masakr, ale „jen“ by se někde v kumbále spořádaně zastřelil. Představte si, že by u policie byl někdo, kdo by na základě matčiny úpěnlivé výpovědi vyhodnotil, že jde o životy a zavelel by k nějaké větší uzavírce v Praze. Tisíce uvízlých řidičů, totální kolaps dopravy… proč? Protože si jeden klouček prostřelil hlavu. Takový policejní šéf už by byl odvolaný, média už by ho nálepkovala, veřejnost by ho nenáviděla… má tohle někdo zapotřebí? Dělat policejního šéfa, to je docela slušný flek… a každý se tam chce dostat, takže takový náčelník je pořád pod tlakem a jakákoliv chybička ho může ukončit. Nevím, jestli to tak je, jen se ptám.
Všimněte si, že jsem se vůbec nedostal k subtilnějším otázkám, jestli není problém v dnešní atomizované společnosti. Kdysi každý patřil do nějakého kolektivu. Hospoda, myslivci, třída… lidi se scházeli a mluvili. Nečuměli pořád to mobilů. Tehdejší sociální skupina měla na jednotlilvce vysloveně terapeutické vlivy. A když to nepomohlo, na magora někdo včas upozornil… „straní se kolektivu.“ Kdysi měl každý svého psychoterapeuta – seděl proti němu v hospodě a poslouchal jeho nářky, jak je život nespravedlivý. Dneska se objednáte k psychologovi, že máte nutkavý pocit někoho zabít… a on vám dá termín až za rok. To si stihnete udělat zbroják, dostat výjimky na zásobník i opěrku, provézt zbraně ve futrálu od kytary do školy kolem milionu kamer, aniž by si toho někdo všimnul, pak zastřelit (zřejmě zcela náhodně) chlapa a nemluvně… a řešit vás začnou, až kropíte kulkami náměstí.
Sociální sítě jsou na jednu stranu úžasná vymoženost, ale na druhou stranu jaksi zvyšují potřebu psychologů… Možná bychom měli fejsbůku uložit zvláštní daň, ze které by se tito terapeuti zaplatili. V kostelech už to nefunguje, v hospodách už to nefunguje… všichni jsou na twitteru a že je někdo magor, to zjistíte, až když po vás střílí. Nevím jestli to tak je, jen se ptám.
Stejně tak jsem se nedostal k tomu, že tady máme desítky různých neziskovek, placených ze státního rozpočtu, které sledují cvrkot na sociálních sítích, udávají jak na běžícím pásu, ale zaměřují se výhradně na politickou opozici, popotahují Čermáka, že chce naházet politiky do Vltavy, ale o skutečně nebezpečné osoby ani nezavadí. Pomohly nám ty neziskovky k něčemu? Tedy… kromě fejkových informací o proruském narativu střelce, které citovali i ti nejvyšší a nejvíc odolní proti dezinformacím? Nevím, jen se ptám.
Na dnešek, tedy sobotu 23.12.2023 je vyhlášen státní smutek. Přimlouval bych se, abychom oběti uctili především tím, že si prostudujeme cestu, která nás dovedla až sem a zkusíme identifikovat křižovatky, kde jsme blbě odbočili. Já vím, bude to chtít si připustit, že se tu nadělala spousta kravin a takřka každý politik má na některé z nich svůj podíl. Pojďme jim to nevyčítat, koneckonců jsme se mnohokrát rádi přidali k honu na čarodějnice… Prosím zkusme se kus cesty vrátit a jít jinudy. Bude to levnější a jistější, než se ozlomkrk prodírat vpřed skrze bažinu, do které každou chvíli někdo zahučí prostě z podstaty věci.
Pojďme uctít oběti minutou ticha a následným návratem do bodu, kdy věci fungovaly lépe.
MT
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/ukrajina-neuspela-pri-dalsim-utoku-na-krymsky-most/
haf haf
Zdravím Vidláku,
máš opět zajímavé otázky. Ale ta o kapacitě zásobníku je naprosto irelevantní. Liga Libe a její hlavní představitel p. Černý natočil na toto téma jedno ilustrační video, tady je:
https://youtu.be/zPXGm35deUE?si=qId2Q9m9Kt5loP_L
Problematice podobných útoků z celého světa se zabívá p. Gawron na „zbrojnice.com.Zde je uvedeno mnoho příkladů z celého světa, včetně závěrečného zhrnutí celého případu. Velice zajímavá je následující statistika 54 případů, kdy ozbrojených civilisté použili zbraň proti aktivním útočníkům. Za uporoznění stojí skutečnost, že úspěšnost ozbrojeného civilisty byla 96%.
https://youtu.be/zPXGm35deUE?si=qId2Q9m9Kt5loP_L
Zajímavosti této analýzy:
a) pokud aktivní útočník narazí na odpor za použití zbraně, je pachatel eliminován civilistou v 75% případech (42%-zastřelen, 12%-postřelen,21%-ostatní) a útok byl zastaven. Takže, nejlepší obranou je aktivní napadení útočníka. To se mimo jiné potvrdilo i tím, že když policista (vedle novináře) zahájil střelbu směrem k útočníkovi na Filozofické fakultě, ten spáchal sebevraždu
b) včera zde v diskuzi padla poznámka, že jít do střeleckého souboje s pistolí proti pušce, tak je předem jasný vítěz. Tímto zdravím k42-ku 🙂 V případě aktivního útočníka proti „měkkým cílům“ to není tak jednoznačné.
První je případ, kdy se misionář s pouhým revolverem úspěšně postavil čtyřem teroristům s útočnými puškami a granáty
https://zbrojnice.com/2018/07/08/cestna-zminka-charl-van-wyk/
Druhý je případ, kdy 22letý mladík v nákupním centru záhájil palbu z cca 30 metrů proti útočníkovi s puškou Sig Sauer M400 v rukou a přibližně 130 náboji. Cituji: „…..Bezprostředně po začátku střelby Dicken tasil svou pistoli a rychle se přibližoval k pachateli. Palbu zahájil ze vzdálenosti přibližně 27 metrů. Podle některých zdrojů střílel při současném přibližování se k pachateli……Zasáhl ho celkem 8 ranami z 10 výstřelů. Pachateli se sice podařilo dostat za roh, ale zde již pouze bezvládně padl k zemi….“
Zapoměl jsme odkaz, tady je:
https://zbrojnice.com/2022/09/13/cestna-zminka-elisjsha-dicken-zastaveni-pachatele-utoku-v-greenwood-park-mall-indiana/
A tady je ta analýza:
https://zbrojnice.com/2022/12/24/analyza-zasahu-54-ozbrojenych-civilistu-proti-aktivnim-vrahum/
Beurling tradičně zase chytrej, jako rádio.
Dneska má ale pravdu.
Samozřejmě, až na tu technikálii mezi puškou a pistolí: nejen jedna, ale ani dvě vlaštovky jaro nedělají – jistě by se snadno dalo najít mnoho případů, kdy útočník s puškou střílel okolní pistoláře jako zajíce na honu.
Jde tam hodně o vzdálenost: dnešní pistole jsou optimalizované na boj do cirka 25 metrů, i když výkon běžného pistolového náboje 9×19 je samozřejmě větší a stačí i na větší vzdálenosti. Mušky bývají tlusté, hranolovité; zářez hledí široký. Je to stavěné na pudovou střelbu na blízko a do 25 metrů, zkrátka.
Zdravím k42-ko,
To jsme ani neplánoval, a ani nečekal, že někdo bude zpochybňovat analýzu. Žádná past to nebyla a přece se někdo „chytil“. Dokonce sám k42-ka. Ověřuješ si někdy svoje tvrzení, názory? Začínám být přesvědčený že ne.
V odkazu na 54 případů, kdy se ozbrojení civilisté bránili proti aktivním útočníkům, je 19 případů kdy byla na straně útočníka dlouhá zbraň a obránce byl vyzbrojen pouze krátkou a útok byl úspěšně zastaven. To je 35% případů, takže žádné „vlaštovky dělající jaro“ !!!!!
Drz hubu konecne..Prestan rozkazovat zhysterizovanej uchyle.
Otazky a dotazy ,bez odpovedi..
Pod ukrajinskym praporem,ukr. sekce university arsenal.
Zbrane a strelivo. Kde ukryty?
Teror vlady na populaci..Zoufale hlasy s navrhy na svrzeni cizi vlady.
Cas zakrocit .Kdo poradil.
Cesty a predem zbytecny ministru do zahranici udajne za plynem.Este do Ciny.
Nezvedavi novinari. Se neptaji ani svedku, maminky ,zranenych ,
nezajem , kde ziskal vrah zbrane..psychystri uz vedi.Zadny forografie.
Ani zvetseny podoby vraha na ochozu. Nic.
Zadny v mediich popis vraha v Klanovicich ,dle svedku. Varovani lidem.
Vrah cestuje autobusem do Prahy , policie vi..Od maminky vraha.
Jak nenajit vraha. Kamery v tisicich nic nevidi , policie nenachazi ,
protoze si vrah chytre vypnul telefon!!!
Vzal si sebou zbran pouzitou v Klanovicich?
Otec ,pracujici na Ruzyni , znamosti s hlidacema /big secret security/ tam ,
styky s cizincema ,clenove vlady cestuji odsud a este doma
shromazduje utocne zbrane. Ktere pouzivaji teroristi. Syn taky.Na co?
Dostal nejake instrukce..?.
Problematika antagonismu, neuveritelny zajimavosti a bezvyznamny,
asi 150 let stary, az v Halici. Brainwashing. Perfektni rustina a anglictina.
Mame nekolik vyznamnych povstani u nas , v Nemecku a v Rusku .
Daleko zajimavejsich ,nez to na blizko Ukrajiny, se stejnou populaci .
Kdyz nekdo nekoho nema rad je to slozity na dizertacni prace.
Vrah kopiruje strileni v Rusku. Aby dokazal co?
Policie placena a za co ,postava, lelkuje za platy opodal a chranila vraha ?
/Cviceni 17.12./ ?
Policie v bezpeci uvnitr budovy v Celetne, stacila hlidka pred budovou.
Po prohledani budovy..Lidi utikaji na Karlove moste.
Jak zjistili az tam v okoli mostu , ze maji prchat tudy , nikoliv dal k divadlu ..
Vrah ma pusku s optikou a stojanek , na strileni za pochodu v uzavrenych prostorach budovy..
Je na to dobre pripravenej..
Tak si lepsi zamiri. Ma snahu. Z ochozu ale nikoho netrefi..
Misto do hlavy je strelenej do krku.
Police nesmi strilet ,policejni reditel Matejicek, protoze je kolem je
spousta budov ../mohla by je zastrelit/.Lidi nevadeji.
Policie je dole a strileni nahoru je zakazany ,kvuli budovam vedle.
Dela to dojem pripravene akce , kdyz je treba , odpor obcanu protivladni, roste.
Vrah z Klanovic unikl a zadna pohotovost a mobilizace rozmnozenych sil policie.
Armada ,vojenska policie ,tajna policie nebyly prizvany na pomoc.
Policie ve zmatku ,paralysovana , tedy nedostatecne a nebo vubec nevycvicena a nepripravena ..Dostane odmeny,medajle ?
Vzrust teroru vsude na svete i u nas. Ostrazitost policie velka.
Malovani tykadel vystrkovani holy prdele na vojensky jednotky ,
pachatele ihned chyceni ,zadrzeni a potrestani..Ostrazitou policii.
Dycky se na pastvě vyrojí tucty rozebíračů a popisovačů mrtvoly. Má tolik a tolik proteinů, má dvě nohy čtyři ruce, osm hlav, změří závislosti a pachové stopy, ale nevědí , proč.
Nezabíjí zbraň, nýbrž člověk. A že se ta tragédie stala v Praze na FF, v tom epicentru libtardismu, působících pol. (ne)ziskovek, a všelijakých dalších chorých mozků, to přece nemůže být překvapením. Spíše mě udivuje, že se to stalo teprve až teď.
Pokud to ovšem celé není fake a false flag, jak mnozí tvrdí. Navíc to okultní datum – 21.12.
Charon se mi libi , je chytrej a hodne..Klisismus zkveta..
Takze ted jenom zbejva jednoduchy , aby vlada .
Nejdrive zjistila a urcila kdo zabiji.
Zbrane a nebo lidi. NIkdo jinej to bejt nemuze. Chytrost nade vse.
A pak je to jednoduchy vlada zakaze lidi. Presne cloveky.
Co ji zbejva. Klise poucujicich urcuje obvineni a presne ..
Charon ma jasno. Uplne. Zadnej tupej vosel ,by na neco takovyho neprisel.
A delaji ty zakazy cloveka vlady, valkama..Kdyz clovek strili ,tak co s nim..
Samozrejme ,kdo do vyroby zbrani v trilionech penez rocne investuje , kdo zbrane
rozdava milionovym armadam ,prodava do celyho sveta , kdo v zachazeni se zbranemi kazdyho vycvici
a zbrane levne prodava a vlady vyroby a ksefty se zbranema povolujou a podporujou,
bez omezeni , ty vymenovany nemuzou za nic. Muze strilici clovek.
Zatocit s nim,co nejdriv , dle Charona.
Až se naučíš psát správně česky, tak potom zařiď, ať se nikde žádné zbraně nevyrábějí ani neprodávají.
A nezapomeň, že kdo bude chtít zabíjet, tak si VŽDY nějakou zbraň opatří. I kdyby si ji měl vyrobit doma „na koleně“.
Úplně jsi pominul hlavní gro mého příspěvku – a to prostředí, kde se ona tragedie stala. O tom to především bylo. Zlo se vrátilo do místa svého vzniku a působení.
Asi bych rád, kdyby mi někdo zodpověděl otázku, proč ten kluk přišel vystřílet část pražské univerzity, venku pak téměř nerušeně pálil po pražské veřejnosti.
Proč to byla Praha, proč zrovna jeho škola, nebo proč na té škole studoval.
Proč to nebylo něco jiného, o dost pohodlnějšího, třeba frekventované nákupní centrum.
Nebo jiné město, jemu známější, třeba to blízké Kladno.
Nemohly být ty zbraně jeho otce?
Vidlák píše: Zkusme se kus cesty vrátit a jít jinudy.
Tak tedy:
Kde jsme špatně odbočili, špatně přečetli mapu?
Snad když jsme slezli ze stromů a začali používat nástroje? – teorie dle Darvina.
Podle bible nás Bůh stvořil k obrazu svému – chybuje tedy stejně jako my, nebo jsme se mu jen nepovedli?
Do r. 1989 jsme kráčeli po špatné cestě.
Pak jsme se vydali na novou špatnou cestu.
Dostali jsme nový kompas a falešnou mapu, která nás zavedla místo do prosperity do bažin.
Odboček na té cestě bylo mnoho.
Například:
– privatizace výrobních prostředků – továrny, cukrovary
– privatizace, prodej bankovního sektoru
– prodej vody
– rozdělení republiky
– zrušení základní vojenské služby a totální odzbrojení státu
– zavlečení do NATO
– vstup do EU na základě falešných tvrzení o prosperitě atd.
– vliv neziskových politických a genderových ziskovek, placených z ciziny i námi, proti našim zájmům vrátit se na cestu z bažin.
odboček prostě bylo mnoho a ještě více a každá další nás přiblížila bažině, kde teď jsme.
Jak se dostat zpět na rozcestí, kde jsme před 34 lety stáli?
Stejnou cestou jakou jsme přišli, jenom by to chtělo jít hodně rychleji, nebo najít zkratku.
Dále než před to 34 leté rozcestí bych nešel, ale otázkou je jak si vybrat jinou cestu, abychom neskončili pro změnu místo v bažině třeba na poušti.
Komentari policie neni co vytknout ….
Extrémní násilí v dosud bezpečném Česku roste
Z českého pohledu by měl varovat obrat v trendu násilné kriminality v posledních letech bez ohledu na to, zda k případům došlo střelnou zbraní či jinak. Zatímco počty všech vražd od svého vrcholu v roce 1998 (313 případů včetně pokusů) až do roku 2021 (105 případů) setrvale klesaly, loni (150) a letos (145 za leden až listopad) je vidět naopak vzestupný trend.
Důvody mohou být v jednotlivých případech různé, samotná policie současný nárůst počtu nejzávažnějších trestných činů komentuje následovně: „Vývoj počtu registrovaných vražd kopíruje negativní změny současné společnosti, z velké části orientované především na materiální hodnoty a s tím spojenou tendencí k silovému řešení problémů. Nárůst je třeba z obecného hlediska přisuzovat znatelnému vyššímu napětí ve společnosti, které ovlivnila i pandemie covid-19, válečný konflikt na Ukrajině a komplikovaný vývoj ekonomické situace.“
zdroj: novinky
Vyhlaska .
A/ Policie ma vzdycky pravdu..
B/ Kdyz nema , vzdycky plati A !!!
Zkuste si nekdo ,nesouhlasit..Sou po zuby vyzbrojeny a jak to asi dopadne.
Z Divokyho zapadu , scenka. „Probuh ,proc si ho zastrelil ? Ale …. moc vedel“..
Možná ten kluk chtěl něco jinýho, než nekonečný úpadek a volení papalášských sviní, v květákových volebních listinách.
Třeba by raději volil svý potřeby, něco, čím by si zachránil život.
vetsina ceskych gunshopu a strelnic patri pribuznym policajtu, neni zajem brzdit tak lukrativni byznys. policajti na strelnicich otevrene prodavaji „recyklovane“ strelivo. takova mensi ukrajina…
To by mě zajímalo, odkud berete tyhle informace. Znám v okolí pět střelnic a všechny patří nadšencům, s policií nemají nic společného, že by nějak vydělávaly se říct nedá.
OT
Vánoce se blíží…
Štědrý večer pana rady Vacátka
https://www.uschovna.cz/zasilka/NQFL3M7Z5XTVVMWN-V7J/VL7CMZ6KYG
Je to rip z filmu, ale poslech to neruší.
Miroslav Horníček – Dvě štědrovečerní „katastrofy“
https://www.uschovna.cz/zasilka/NQDZEXI6J9WX5YVJ-IWF/FKMFR3GMZJ
Nevím, jak se povídka jmenuje, ale je vtipná, pamatuji si ji z mládí.
Děkuji.
Tady se nemá cenu jakkoliv ozývat. Jeden vztekloun a současně nafoukanec vedle druhého. A ještě k tomu hulváti.
Dobrou noc, pánové.
Napište pod sebou deset základních životních potřeb, keré by volili ostatní, bude mír.
Blboni, co jim z režimu hrabe by se mohli připojit. Jenže tady volby potřeb nelze pověsit, páč pantáta si myslí, že se z teho vykecá.
Zdravím všechny idioty co se tady slezli za účelem kritizovat a urážet. Obzvláště ty, co nemají koule se ani podepsat.😁
Za to vy jste právě do diskuse přispěl vskutku hodnotným materiálem,.
No ne – král všech diskusí a sociálních sítí osobně! Co vás sem přivádí, Veličenstvo?
No ono to může být i jinak. Třeba ten povolovací úředník byl kamarád, nebo prostě jen stejně naladěnej mlaďej ouředník. Mám takovou zkušenost z nedávna. Zjistila jsem že mám propadlou občanku a kupodivu i pasy. Tak jsme naklusali na příslušná místa. Před námi byl taky mlaďoch a docela se bavili, ovšem když jsme došli na řadu my tak z rozsmátého byl komisní ostrej ouředník – který nás postavil do latě. hmm že jsem v duchu zuřila o tom žádná, ale že nejsem tak neschopná jak mi předvedl, No a přitom mne napadlo kouknout se kam se dostanu na tu čumkartu. Docela dost míst. Takže rozhodnuto, pasy netřeba, ušetřené peníze. Vlastně bych mu mohla poděkovat že nám něco máloi ušetřil.-Jen mne mrzí že tentokrát při vracení pasů, tam byl starší, příjemný a já se těšila že to tomu mlaďochovi vrátím. No nestalo se.
Takže kdo ví, třeba kamarád či stejně naladěný ouředník, co nemyslí dál než ….. njn pokud vůbec myslí… kdo ví.
emo !!! Taky patrite do fanclubu a nezajima vas fakticky stav veci ?? NIC z toho co tu Vidlak nadhazuje jako „problem“ nema smysl, protoze nic z toho nepodleha zadnemu povolovacimu rezimu ci tzv. spravnimu uvazeni ! Jsou to narokove polozky, ktere musi automaticky dostat kazdy drzitel ZP ! Tim padem je naprosto nesmyslne vest kolem toho polemiku, ci cokoliv „nechapat“… Jste schopna to pochopit ?? Aleny ci kocoura se ani neptam 🙂
hjá oi voze Vy o koze njn co nadělám
Obcansky prukaz ,zavedenej pro otroky v koloniich..Komunistickej vynalez furt dobrej,
pro demokraty.
Odporný čin šílence s vysokým IQ se dá bohužel těžko předvídat.
Neidealizujete si trochu tu tradiční společnost před internetem? Taková Hepnarová právě neunesla vnucovaný kolektivismus tehdejší doby a kdyby mohla pracovat v IT a žít sama nebo být strážkyně majáku, možná by to tak daleko nezašlo. Někomu může pomoct solidarita okolí s jeho psychickými démony, ale jsou i individualisté, kteří nechtějí být součástí kolektivů. Mimochodem po většinu doby té tradiční společnosti byla v Česku větší sebevražednost než v té dnešní atomizované společnosti, aspoň když se porovná doba od začátku 20. století do současnosti. Nebude to tak jednoduché s tím porovnáváním výhod a nevýhod společnosti v různé době.
Je to možné, že někteří vlivní budou chtít tragédii zneužít k omezení svobody slova, shromažďování a k postupnému zákazu legálního držení zbraní. Jako argument k zavedení dohledu Velkého bratra posíleného o AI nad společností.
Je to jen hypotéza, ale nemohl to být z nějakého důvodu incel a proto byl frustrován? Možná by se ale zbláznil v jakékoli době.
Re: Manuel
Kde jste přišel na to, že měl vysoké IQ?
Targus: Netvrdím, že rekordní, ale s takovými studijnými výsledky muselo být nadprůměrné. Kdo je hloupej, pravděpodobně se něčím prozradí už při přípravě.
Jsou i jiné druhy inteligence, dle Gardnera jich je 8, a iQ je jen jednou z nich (matematicko -logická).
Este se M. specializoval na Hepnarovou, aby moh poucovat.
Vi kulovy …Vo kolektivisticky propagande , akademicky , zaroven .
Schopnosti se pilne ucit vrah mel , umel nejmin dva jazyky ,
dale musel taky ve dne v noci studovat mnozstvi materialu vo Halici
a potom to sepsat z poznamek.
To uceni a biflovani z poucek nazpamet na prani stada ucitelu vzdelavaciho aparatu,
ditete uz vod 6ti let , celkem nekonecnych 18 let !!! , nenecha ,ani nemuze nechat , nikoho normalnim , kdy
IQ je zase jenom bodovaci soutez, kdo je z akademiku vic nazpamet nabiflovanej ..
A dulezity pro obecnej lid , aby je vsecky vobdivoval na vsecky casy a nikdy nic jinyho…
To je povinnost lidu a obcanu obdivovat a jasat , pilne cist jejich tlusty ucebnice a knihy ,publikace ,poslouchat prednasky a ucit se, ucit se, vod nich ,
jinak se nekvalifikujou na radny obcany.
/A nemaji pak zadny IQ a nemuzou ani vynalezat, lbgtq a mit to IQ/.
Myslím, že by diskutéry mohlo zajímat aktuální prohlášení ministra Rakušana na twitteru.
https://i.postimg.cc/XYHmZf8L/rakusan.jpg
Nělteří to považují za zvláštní souhru náhod. Šílený střelec s podivným množstvím zbraní, klidně přenesených a uschovaných v budově FF … a Rakušan:
„Je logické se bavit i o tom, jak víc zpřísnit držení zbraní, po kterém začala veřejnost volat. Zrovna teď Sněmovna projednává novou zbraňovou legislativu, která zpřísnění přináší, a policie by měla mít větší možnost za určitých okolností odebírat i legálně držené zbraně.“
Taky nevím, jen se ptám…
Koluje také fáma, že Rakušan je velevůl. Má smysl citovat kdejakého velevola?
Je to zatím ministr a já jen upozorňuji na zajímavou náhodu, že zrovna nyní sněmovna se 108 hlasy projednává novou zbraňovou legislativu + možnost odebírat legální zbraně…
Proti tomu by se jistě zvedl rázný odpor věřejnosti, ale teď?
Rázný odpor veřejnosti v tomto státě nikoho nezajímá. Jestli se zvedne rázný odpor pak jedině výrobců zbraní a blbců, kteří mají pocit, že bez nich nelze žít.
Svejku, mate pravdu, nelze bez nich zit 🙂 Nejmarkantneji je to videt na velkem meritku, jadernych. Kdo je ma, s tim i Majitele Vesmiru – USA, jednaji. Treba i s Kimem. Nebo velmi opatrne naslapuji kolem Ajatollaha. A kdo je nemel, treba dzamahirista, nebo jihoafricane – ti si podepsali rozsudek smrti ve chvili kdyz se jejich zajmy potkali se zajmy amiku. V mikro meritku – ten zeleznicar co mel pistoli kdyz k nemu vlezl oknem vrah, nebo Milan Knazko kdyz nasel v noci v kuchyni ceskeho lumpa – ti by take meli mirne odlisny nazor nez vy 🙂 Ne nadarmo se rika ze pacifiste prezivaji jen diky tomu, ze se nakonec vzdy najde nekdo ozbrojeny kdo i je brani…
Jistě že má. Odstrašující příklad!
Co od toho zmrda taky jiného čekat.
Rezignaci? Ale to je nemístný optimismus…
To by muselo být v jiném státě. Tady se koryta neopouštějí dobrovolně.
Zase, je zde velka moznost ,ze neco dulezityho a tak zapiranyho provali..
Nekricel bych na nej ted ,az potom..
Naklepavani rizku a priprava na smazeni..
Otec vraha na Ruzyni se nesetkal nedavno s nekym ze 150 clenu delegace ukru a
jinych tajnych vyprav k nam. Se spoustou pasujicich uprchliku cokoliv.
Syn studoval na ukr sekci ,pod praporem ukra,
zbrane tez skladoval. Hamas prej taky zbrane vocad kupoval.
Schvalovani utoku se rovnez prisne tresta..Mezi nami se najde vzdycky kazdej ,
kdo se hodi a je momentalne vcas a v kazdy situaci pro ne potreba..Na ty vopatreni ..
Jako obvykle, besni se jenom na nasledky. /Cely stada si na nich radi zabesni/.
A kdo by se staral vo priciny , to by pak vubec nic neslo…. jenom bordel.
Kdyz nejsou priciny, tak , potom sou…..to je taky uplne snadny….
kdo chce psat bit ,
klacek si dycky najde.
Vidláku, brzděte. Vždyť těm kreténům co lezou z týhle školy do neziskovek a Bruselu jen napovídáte hromadu témat na další nesmyslné regulační buzerace. Je to smutný, ale prostě to měli v knihách osudů. Lidí je jako sraček, statistiky jsou neúprosné, a tím jak to celý rozmazáváte nám ostatním jen zkazíte Vánoce.
My jsme nikde špatně neodbočili. Jedeme porád stejným směrem.
Na ten tolik vysněný a omílaný Západ (psáno schválně s velkým písmenem).
Lidi se navzájem odcizili, měřítkem všeho jsou prachy.
Z médií nám valí do hlavy, že jsme ve válce.
A jsme.
Vrchnost rozeštvává lidi mezi sebou.
Bohaté proti chudým.
Očkované proti neočkovaným.
Mladé proti starým.
Progresivisty proti konzervám.
Grýdýl, žabičkáře, ekobio, poslední generace a podobné gretény proti lidem, kteří ještě nemají úplně vymyté mozky.
Zoláty proti dezolátům. Atd.
Dalších příkladů si jistě vymyslíte desítky.
Aby některý nahrabal za jakoukoliv cenu, musí obvykle mnoho jiných rýt držkou v zemi.
Nebyli dost úspěšní, málo se snažili.
Ještě je v tomto státě dost co dorozkrást.
A mám pocit, že tam úspěšně směřujeme.
Nahrabat. Zbohatnout ještě víc. Samozřejmě jen pro některé, zejména pro ten vysněný Západ.
Vysát a zruinovat kolonii.
Nic jiného nejsme.
I když připouštím, že i u nás vyvoleným hulibrkům pár drobečků od páníčka z hodovnického stolu spadne.
Pod tohle bych se klidně podepsal.
Mnohé by nám mohl pbjasnit pan Godot.
Jinak dobré přirovnání s bažinou, opravdu jsme dost hluboko v té bažině, že už nemůžeme sní přeskakovat a bez pomoci,není možnost k návratu. Víme jak dopadl Trump,co chtělo vysušit Washingtonské bažiny.
Jinak řečeno, když se špatně vykročilo,tak to nemohlo jinak dopadnout.
Trump se opatrne nezminil konkretne, vo jakou bazinu se jedna a kde ji presne najde,
na to vysuseni a tak se cela abstraktni vec,nejakyho bahna s baziny ,
samozrejme nevydarila.
Kdyz vod zacatku nemohla. A vyparila . Ha, ha , tomu se uz zadnej klaun nemuze ani smat.
Nic novyho , jenom dalsi lecka na volice a vosly zaroven..
Nazev bazina byl umyslne rozpatlanej , zrusime a potlacime nejaky a nekde baziny, obcane.. Po volbach Trump se dostal uplne doprostred baziny ,rovnou ve Washingtonu,
ale bazina zase zahadne zmizela..Ha,ha…
Trump nedopadl s vysusenim , pac dopadnout nechtel. A nikoho dopadnout taky ne.
To se dela jinak , tak , ze vyjmenujete presne a konkretne , kdo je ta bazina..
Obvykla akademicko epidemicka lecka , pouzivana politkandidatama na celym svete…
Nepochopil jsem, co bych mohl objasnit.
Snad jen „sílu slova“.‘
(Skoro)všichni označují pachatele jako „střelce“. (Skoro)nikdo nepoužívá daleko trefnější označení „vrah“.
Vinen je tedy jedinec z množiny „střelců“, nikoliv z množiny „vrahů“?
Množstvím (zatím přesněji nedefinovaným) asi spíše atypických zbraní, které vrah vlastnil, získává celá záležitost velký potenciál k tvorbě konspiračních teorií, podtrženo ještě profesním vrahovým zaměřením na oblast Ukrajiny/Haliče.
Zbraně doprovázejí lidstvo od té doby, kdy první opočlověk vzal do ruky klacek. Zbraně jsou součástí lidské kultury od onoho klacku až k balistickým raketám. Diskuse zda je to dobře nebo špatně mně osobně připadají celkem plané, realitou je, že prostě jsou a vymýtit je nelze. Velké ani malé.
Aktuální případ hromadné vraždy je nepochybně odpornou zálěžitostí (navíc to mrtvé mimino!), ale za krátký čas se ukáže, že to byla jen pěna dnů.
Co víc dodat? Celkem ani nic.
Například by mě zajímalo, jak se mohlo stát, že střelec dostal výjimku na dlouhou zbraň s velkým
zásobníkem? Pokud vím, zbrojní průkaz udělal letos zjara. Ano, chodil do střeleckého oddílu,
ano zbraně si pořídil legálně, ale odkdy dává policie takové výjimky mladým klukům, kteří
ještě nemají žádnou osobní historii? Pokud jsem v obraze, tak těch výjimek muselo být dokonce
víc. Nejen na zásobník, ale i na opěrku. Ptám se, není v tom zase někde nějaký český klientelismus?
Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi? Někde se dá cinknout penězi a zelenáč, kterému ještě
neoschl zbroják, už může mít zbraň na úrovni policejního odstřelovače? Nevím, jen se ptám.
VIDLAKU, jsi idiot.
Vis uplne hovno jak ziskat zbrojni prukaz.
Vis uplne hovno jak dostat zbrojni pas a povoleni na dlouhou zbran C.
Vis uplne hovno, proc ze zavedlo povoleni o prodej a nakup velkokapacitnich zasobniku.
Vis uplne hovno, proc se zavedlo povoleni pro prodej munice A1.
Vis uplne hovno, co to znamena byt clenem klubu.
Ale budes tu vykladat uplne picoviny. Blahopreji, jsi pripraven stat po boku Blystiveho Peti a Ctyr-Svetrove vudkyne.
TOTO NEMA NIC CO DELAT s tim, co se stalo. Je to VELKA tragedie.
Spis se zamysli, proc nikdo nezasahl.
Proc ta zkurvena policie reagovala, jak reagovala.
Proc dispecer na 158 reagoval, jak reagoval.
Proc nikdo nevytahl zbran a nestrilel – statisticky, by meli mit a 0.9% kratkou zbran pri sobe.
Proc, kdyz pouzijes zbran na osobni ohranu ci ochranu ostatnich, Ti hrozi vetci trest nez utocnikovi.
Proc je policejnim prezidentem takovy KOKOT, ktery nezvlada svoji funkci.
Proc je ministrem vnitra nekdo, kdo je podezrely z okrupce…
Mam zbrane a tolik munice, ze by jse si s Toho posral.
Mam v tom asi 1.5M. Mam vybaveni na urovni. ktere presahuje ‚standard‘ zasohove jednotky.
Mesicne vystrilim, co obycejny prislusnik zelenych kokotu tak za celou svouji katieru.
– jednak je to zajimave reseni, jak si realne ulozit penize do neceho hmotneho
– bavi me to
– nejsem zavysly na zelenych kokotech a na ostatnich
– jsem pripraven na obranu sveho majetku a jiz jsem byl nucen pouzit toto vybaveni.
TVOJE MYSLENKA:
– byt clenem klubu
KURVA PROC? Co sy myskis, ze se zmeni?
Prirovnal bych to k Tvemu clenstvi ve zboru.
– co meles za kokotiny, ze mel prodlouzeny zasobnik?
Co by se zmenilo, kdyby mel kratky? Odpoved je jednoducha. Strilelo se mu lepe.
Nemas kurva ani poneti, jaky je mezi nimi rozdil. Jak se snimi strili, zachazi. Prehodi se
behem par sekund a vubec to nepoznas na rychlosti strelby, specialne, pokud miril.
– co by se ziskalo byt clenem klubu?
Dalsi … od Tebe. Je videt, ze vis uplne hovno o zbranich, strelivu a lidech okolo.
Vetcina s nas, co ma zbrane pro ochranu, nestoji o to byt v klubech, svazech a podobne.
Tedy ja urcite ne. Je to uplna ztrata casu a nic se neziska.
Vetcinou na strelnici potkaz zajimave lidi. Staci se podivat.
Prichazi vetcinou sami, jsou si na svem a nestara ji se o ostatni. Ale jsou ve strehu. Sleduji vse okolo, ale nepletou se.
Ja napriklad reaguji jen tehdy, kdyz si nekdo nevi rady, ci kdyz vidim, ze dela neco spatne. A par lidi mi take reklo, kdyz jsem delal neco spatne, ci kdyz jsem mohl a mel vylepsit bezpecne chovani na strelnici. Popripdne, kdyz ma nekdo zajimavou zbran, techniku a pod. Tak se nenasilne zeptam, ale nevynucuji si pozornost, nevnuciji se.
Myslim si, ze timto odstavcem jsi nazvedl nejenom me, ale i ostatni majitele zbrojniho prukazu.
Kdopak to asi psal…? 🙂 Stejný agresivní styl, bez diakritiky, to určitě neuhodneme!
Pise expresivne, ale ma pravdu predseda.
Pokud si dotycny udelal zbrojni prukaz, tak ma narok si koupit jakoukoliv flintu, kterou mu zakon povoluje.
Pokud chtel dotycny vystrilet fakultu, na to nepotreboval dlouhou zbran, ostatne ta se do interieru ani zvlast moc nehodi.
Pokud se tyce zasobniku, pokud po strelci nikdo nestrili, tak prebiti zbrane trva par vterin.
A na zadne rucky, dvojnozky a optiku neni treba zadne extra povoleni.
Az na ty technikalie, s Vidlakovym clankem souhlas.
„Aaani pes policejni , nad kteryho nejnii , stopu vraha nenaseel“…
/Pejsek to ma do Klanovic moc daleko/.
Vrah tam byl zrejme bez auta, pesky.
Policie se uci pilne strilet, aby vraha netrefila , hlavne ani nezasahla strelbou okolni budovy, nezranila je a nezabila.
Dle reditele policie, Matejicka..
De vo to trefit stodolu z deseti metru..
Homer napiste na jaky zbrane ma drzitel licence narok dle zakona
a na ktery nema. Berete to hakem jako kazdej..
Muze si koupit tezkej kulomet ,nebo ne , dle zakona. Vite co ?
Odpovezte si sam. Zakon k tomu neni treba.
Pokud ma dotycny odpovidajici skupinu zbrojniho prukazu, tak si klidne muze koupit i kulomet, ktery ale musi byt predelany na samonabijeci verzi (ze zbrane nelze strilet davkou, pouze jednotlive rany) a raze kulometu je max 12,7mm.
Doufám, že máte i mobil, nejenom zbraň. V dnešní době má totiž mobil kdejaký debil.
Nemusel si tak expresivne, ale chapu tvou nasranost. Dneska jakoby pan Strezik spechal k 25 lete kypre selce na opacny konec dediny 🙂 a psal „srdcem“ – bez nejmensiho nastudovani si realne problematiky. Autor (novinar) takovymi ulety extremne skodi sve duveryhodnosti jako celku…
Co je to „Vetcina“? To je veterán z Číny?
Podobně afektovaná reakce není zrovna příkladná zodpovědného držitele tolika zbraní. 🙁
Pokud někdo někoho nadzvedl, tak jste to vy. Vybraný jazyk a stejně podobné argumenty. Pokud jste takový i v životě, tak se nedivím – ničemu.
Vetcina s nas, co ma zbrane pro ochranu … Mam v tom asi 1.5M.
Ptám se, není to málo? Opravdu se cítíte bezpečně?
Já, a nejen já, by rád žil v zemi, ve které nepotřebuji být na ochranu vyzbrojen zbraněmi za 1,5M.
Každý by rád žil v zemi, ve které nepotřebuje mít na ochranu zbraně.
Na této planetě nevím o zemi, kde by byla nulová zločinnost.
Pravděpodobnost, že budu napaden má být co nejnižší. Výjimečná. Nula a Jedna jsou ne moc praktická čísla. Má raději něco mezi tím, Jene.
ono je to trošku jinak. Někdo sbírá zbraně, i když je reálně nepotřebuje.
Když ráno pojedete po silnici, uvidíte paletu aut, od levných starých aut po auta za miliony. A kdo potřebuje auta za miliony? dovezou vás stejně. Stejná logika, proč každý nemá fabii. Proč každý nekouká na Růžovou zahradu? Proč každý nemá jedny tepláky a jednu mikinu a někdo nosí oblek? Proč má ženská velkou garderobu?
Lidi jsou zkrátka různí a mají různé potřeby a koníčky. Někdo má holt koníček zbraně. A co?
Je mi líto, jak je tu zase snaha z tragedie udělat příležitost k utažení šroubů a hlavně nepromeškat to, že lidi jsou na vlně emocí a vlastně nepřemýšlí, co to pro ně bude znamenat za omezení dále.
Jako já se nemontuju do zemědělství a to máme velkou zahradu, mám včely a kde co, tak bych vidlákovi doporučil vyhnout se oblasti zbraní, pokud o nich vůbec nic neví.
Kdybyste se v mládí namísto říkání si v obrázkových knížkách věnoval četbě psaného textu, tak by vám při čtení Vidlákovo článku došlo, že téměř každý odstavec jeho dnešního příspěvku končí konstatováním“ „Nevím, jen se ptám“.
Bohuzel ne. Vidlak opravdu predklada explicitni tvrzeni a jakoze „nechape“ jak jakoze k teto skutecnosti mohlo dojit. Bude zato vvycemperován a zmoláčkován – bohuzel dnes poprávu.
Zdravím Nasraný Střelče,
chápu tě, ale příště bez tech vulgarismů. Fakticky máš pravdu, ale naší společné střelecké komunitě podobný styl odpovědi nepomáhá. Tento tón ji poškozuje. Prosím, příště reaguj v klidu. Předem díky.
George, ale chapete to ? Co se dnes probuh tomu Vidlakovi stalo ? Dyt pise – s opacnym znamenkem – stejne jako ‚ti druzi“… Par takovych uletu a zustane mu jen pri cteni patrne vlhka Alena Z., apod. … 😀
Trapné…
Jak „trapne“ ?? To pro vas prece čest, ze navzdory tomu ze jsem vasi p… nevidel, tak verim ze ji mate… 😀
Ubohost.
Holt tihleti „bandite“ s malym c*rackem (nevidel jsem ho ale evidentne ho ma malyho) jsou k zenam takhle ramenati jenom na internetu – katango by to nazvala kompenzaci, ja reknu ze je jen malej prizdisrac
Vidláku,
BANdita v 0.07 je další příklad zpětné vazby, které si tolik ceníte?
Re: BANdita
Pokud je paní AZ vlhká ze čtení, vy si poměrně efektivně slintáte po kravatě.
A nejen dnes.
Chtel se na ty svy pravde vopravdu vyrajtovat ,je tak spravedlive rozzurenej ,
ze sou vobavy aby nespachal nejaky nasili,nejen grafomansky..Z ty pravdy .
Agresivita snazivcu je v boji za /jejich /pravdu ,znacna…
To nad je vo strelcovi..
Střelče,
Vidlák o palných zbraních moc neví a jak psal, dívá se na věc pokaždé z jiné stránky.
Třeba si zbraně dostuduje a za týden tu budeme mít článek opačného vyznění.
Z mého pohledu se jedná o systémové selhání policie.
Jak píšete obránci hrozí větší trest než útočníkovi – proto možná řadoví policisté na toho magora nestříleli.
Jak jsem psal v minulé diskusi:
Statisticky vzato – zákaz zbraní by nesnížil kriminalitu, ale zvýšil by počet nelegálních zbraní o kterých by policie nevěděla nic. (tedy nepoznala by ze střely ani nábojnice majitele)
Magor, který chce zabíjet, si vždy cestu najde.
Viz Hepnarová s náklaďákem, nebo v Německu ten šílenec s kamionem, či pomatenec co kácel strom na koleje.
KURVA PROC? Co sy myskis, ze se zmeni?…
co meles za kokotiny, ze mel prodlouzeny zasobnik?…
Nemas kurva ani poneti, …
Je videt, ze vis uplne hovno o zbranich…
Hele, ty fakt dokazes resit problemy bez emoci, tobe bych sveril zbrane i za vic nez jedenapul mega a nebal bych se, takhle chladnokrevne a s nadhledem „reagovat jen tehdy, kdyz si nekdo nevi rady“ – to je to co chybi nasi spolecnosti.
Hlavne bud ve strehu „a v pravou chvili se do toho vloz“! (c) princ Drson
Podepisuje též!!!
Osobně bych téma „zbraně“ nechal pár týdnů odležet.
Měl bych myšlenku k oponentuře, proč se máme – ač materiálně vlastně v dějinách nejlépe (myslím Západ, i včetně jeho kolonií jako ČR) – jsme na tom po všech ostatních stránkách (nerodí se děti, převládá hedonismus, chybí úcta k životu i stáří, absentují vyšší ideály, vlastenectví se interpretuje jako zápor atd.) asi nejhůře od počátku věků civilizace?
Máme vše, nakonec i tu demokracii a přesto cítíme, že je něco špatně, že se vše zhoršuje a nějak nemá příliš smysl – jak ta demokracie, tak se adorují se devianti a nepodporují se rodiny (více než půlka dětí nemá celou rodinu). Adoruje se promiskuita i pornografie (“tvůrkyně” na OnlyFans!), tolerují se drogy i mezi politiky, nejvyšší hodnotou jsou peníze.
Máme se jako ty potkani Calhounově experimentu [1]. Také měly vše, a jejich společenství brzy začalo vykazovat podobné úpadkové rysy. Namítnete, nejsme potkani. Ale vězte, že s nimi máme společného mnohem víc než těch 99 % genů.
[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Behavioral_sink
Spíš chtějí,abychom se zabarikádovali všichni doma za almarou, pos..ní strachy. Jsem na SK….ve vlaku už běhají lidé s náhubkama a řeč jde o tom, kam se zašít, kdyby si “ dajaký český bazmek“ udělal výlet do Blavy. Ale stále se nemůžu zbavit otázky „qui bono“?
Opět výborný článek, kterému takřka nelze nic vytknout, smekám.
článek dobrý, pouze faktografie zavádějící.
Nikdo nedokázal, že ten klučina vraždil v lese. Nikdo nedokázal, že zabil svého otce, ale je dokázáno svědectvím děkanky fakulty, že policie byla na fakultě 3 hodiny předem. Za socíku by študáka vytáhli z autobusu ještě před práglema ve vazbě by ho stihli i převychovat.
takže malý čésky brajvik nebo ten novozélanďan co kosil v mešitě musulmany.
V Bostonu zase teroristi z bejvalyho SSSR. Blackwater museli zasahnout.
Meli bouchaci pekelnej , Papinuv hrnec. Velky skody.
Kozak se vyzbrojil velkou nenavisti taky na barak ,kde vyrustal .
Vyhodit nenavidenej barak, musel se studujici akademik hodne snazit a ucit ,
/vetsinou tyhle teoretici samouci sou neprakticky v zivote/,
komplikovanej aparat vyrobit a sestrojit , shanet a kupovat potreby , co mu ten barak asi spatnyho proved ?
Ale ten nejde zastrelit.. Tak vyhodit do vzduchu a zapalit.. Se nadrel.
Musel studovat a psat ty prace , shanet a kupovat zbrane, vydelavat statisice na ne , zucastnit se prednasek a dojizdet na ne , chodit pilne na strelnici ,
vrazdit u Klanovic , skladovat zbrane na universite , vrazdit rodice ,
mel starosti jak vybouchnout svuj barak a sestrojit bouchaci aparat,
psat v rustine hojny informace vo sobe . Unikat policii …. a co este..A.
Dole je este informace vo policejnim zapalu boje …na toho super mana.
Re: kv
Poliši našli balistické shody na jedné zbrani s kulkami vypálenými na „cíle“ v lese, takže asi už dokázal.
A jestli jel do Práglu busem, anebo autem, o tom ještě nikdo nemluvil.
A že poliši vyklidili jinou budovu, to se prostě v zápalu boje stává. Soudruhům polišům jednoduše nedocvaklo, že soudruzi filozofové, okupují povícero budov. Zřejmě nikoho z nich nenapadlo ke svému policajtství navíc vystudovat fildu na Karlovce.
Uznávám, že je to trestuhodné, když žádný poliš není vzdělán třeba v oboru kulturologie, politické geografie, anebo není seznámen s novými poznatky tajemného vlivu války na život v míru.
Targus: Humanitní obor je i historie nebo politologie, které vystudovali někteří důstojníci armády.
„..je to trestuhodné, když žádný poliš není vzdělán třeba v oboru kulturologie, politické geografie..“
Ono by někdy zcela stačilo, kdyby poliši uměli číst v mapě, rozeznat Škodovku od Trabanta a dejme tomu i přečíst popisná čísla na baráku a porovnat je s tím, které mají napsáno na povolení k prohlídce.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-policejni-zasahovka-omylem-prevratila-dum-na-ruby-40101786
A kdyby se policie i státní zastupec obtěžovali čtením a znalostí zákonů, bylo by to téměř dokonalé.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-leta-vystavoval-torza-starych-zbrani-nedovolene-ozbrojovani-rekla-najednou-policie-a-obvinila-ho-40354214
Ale jeho maminka volala, aby upozornila , ze ma v Celetny prednasku ve dve vodpoledne.Uverili a ..
Proto tam spechali.
Targusi, ale policejní balistika takto rychle nefunguje. Nemohli to vědět už 2h po prohlídce toho baráku v Hostouni, technicky to prostě není možné.
Za 2h by tak maximálně stihli deaktivovat ten NVS, prohledat barák, zabavit zbývající kvéry a dojet zpátky do Prahy – a to by museli pěkně máknout, protože na místě byl zastřelený otec.
Podle mě je to ze strany policajtů jen podvod k uklidnění veřejnosti, zejména pak Pražáků.
Jen se jim to hodilo do krámu, protože mrtví -otec a syn- už se bránit nařčení nemohou.
Potom ale vrah z Klánovic, vesele běhá po svobodě, semtam si někoho picne, aby nevyšel ze cviku – a to se mi taky 2x nelíbí.
K otázce evidence zbraní jen tolik – řeší se hlavně, kde a za kolik vybrat pokut, ne, kdo co vlastní a jestli to není nějak podivné, proč v mladém věku student asi tolik zbraní potřebuje atd.
Moje praktická zkušenost – před dvěma léty jsem si koupila plynovou pistoli! a nenahlásila jsem se do evidence (pán v prodejně mi to řekl a já zapomněla). Letos v létě mi přišel doporučený dopis se zeleným pruhem, tak mi vysvětlili, že jsem se do jednoho roku od koupě nezaregistrovala, kolik času už uběhlo, že mi Vyřešila jsem to, ovšem platila jsem pokutu. V tom policejní mašinerie funguje bezchybně.
Nešlo mi o peníze, ale štvala mě ta buzerace, na babičky musí zřejmě být přísnost. Přitom ta pitomá pravidla platí teprve od roku 21, takže mezi lidmi jsou tisíce plynovek bez registrace.
vypadla mi část textu:
… že pokud to nenapravím, budu stíhána soudně. Vyřešila…
Před mnoha lety jsem z malicherného důvodu zápalu plic nestihl o pár dní dostavit se (s papírem že jsem jinak zdráv) na PČR za účelem prodloužení ZP. A dostal jsem takový kartáč (+ přestupek!), že na to nikdy nezapomenu.
Před ještě více lety jsem také zapoměl ZP prodloužit.
Musel jsem odevzdat zbraně (zaplatit pronájem příslušné úschovny) a dělat nový ZP.
Pak jsem si mohl zbraně vyzvednout.
Já spadám pod Kolín a chodí nám dopis že se blíží datum konce platnosti. Takže si to nemusíme tolik hlídat.
Státní smutek bych zavedl i zpětně, od doby bačování zaprodaných vlád.
Ano, zhruba od roku 1989.
permanentní a hluboký, se zákazem zpěvu, svateb, křtin, pouze pohřby povoleny.
Co to kurva je tohle ?! Kdo ty „Vidlakovy kydy“ ve skutecnosti pise ?? Vzdyt tahle pasaz svedci no naproste neznalosti pisatele zakladu zbranove problematiky… Co mu nebrani ovlivnovat verejne mineni. Cekam omluvu ! : „Například by mě zajímalo, jak se mohlo stát, že střelec dostal výjimku na dlouhou zbraň s velkým zásobníkem? Pokud vím, zbrojní průkaz udělal letos zjara. Ano, chodil do střeleckého oddílu, ano zbraně si pořídil legálně, ale odkdy dává policie takové výjimky mladým klukům, kteří ještě nemají žádnou osobní historii? Pokud jsem v obraze, tak těch výjimek muselo být dokonce víc. Nejen na zásobník, ale i na opěrku. Ptám se, není v tom zase někde nějaký český klientelismus? Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi? Někde se dá cinknout penězi a zelenáč, kterému ještě neoschl zbroják, už může mít zbraň na úrovni policejního odstřelovače?“
Jen aby nakonec nektere nicky tady nebyli jednou a tou samou osobou…
Člověče bandito, když večer pijete, tak nepište!
Aleno, mate potuchy jake nesmysly jsou v te casti ? A ze ho znalci problematiky doslova vysmejou – a pravem – a tim se znici i vyzneni zakladni myslenky clanku, proti ktere nelze jinak namitat ?
To samozřejmě jsou, jsou… není nad věcné komentáře zkušených.
Taková tabulka, tabulička, se záhlavím „Kdo je kdo“…
Kéž tabulko, kéž bys promluvila – držela hubu *), **)
—-
*) Nehodící se škrtněte
**) paní Petře děkuji za inspiraci
V diskuzi pod minulým článkem jsem Vám před chvílí napsal ještě odpověď + nějaké odkazy…
Děkuji! Odkaz jsem si prošel a i sám něco našel: https://test-mb.hys.cz/.
INTX.
Nad některými částmi testu jsem se trochu divil 🙂
Alefe,
škrtám ve Vašem příspěvku z 22:44 tu část „promluvila“.
A možná by její zveřejnění (v mírně oseknuté podobě-bez adres) bylo účinnější, než jakýkoli jiný druh „čisticího“ zákroku, který by teď byl nanejvýš zapotřebí.
Dovolte upřímnost, příteli. Pravděpodobně ani vy byste mým sítem neprošel. Naše názory se často sejdou, občas rozcházejí, ale – zjednoduším, vy mě pochopíte – vaše příspěvky do diskuse se dost často nesou v duchu „kurva do piče, už mě s těma sprostýma slovama serete, mluvte slušně!“
To je samozřejmě trochu sranda, trochu nadsázka, trochu podobenství, ale nějaké moje zdejší původně přátelské vztahy na to definitivně a neopravitelně dojely.
Dnes jsem naštěstí už jen pozorovatel bez odpovědnosti za cokoli a chodím si sem ucvrknout jako všichni ostatní.
ISTJ. Je nás prej takových povícero 😀
Re: AN
Na test jsem se pro zajímavost podíval a zjistil jsem, že u většiny otázek nejsem schopen zaznačit JEDNU z odpovědí. Buď mému většinovému chování odpovídají obě, anebo žádná.
Konečné resumé:
Test naprosto katastrofálně zjednodušuje a nemůže podat aspoň trochu odpovídající obraz.
Už jen proto, že vůči sobě NIKDY nejsme natolik objektivní, jak by bylo k vyplnění takového testu potřeba.
Vy asi nejste normální, že? Nebo to tady píše nějaký režimní provokatér, abysme si mysleli, že držitelé zbraní jsou magoři?
A oni nejsou?
Teroristi maji casto /ne vzdycky /, vyjimky a vyhody ..
Na rozdil vod vobyc lidi. /My jenom to vopacny/.
I kdyz verejnost nevi, ze teprve budou .
Psali zrovna tuhle vo hamasovi ,co vsecko moh…
Este prej dostaval vod vlady na prilepsenou..Asi tak.
To stejné platí třeba pro školství. Již několik desetiletí nám v něm operují neziskové organizace, které údajně vedou děti k jejich lepšímu já. Přibývají nám k někdejším výchovným poradcům školní metodici prevence, nověji školní psychologové a profilují se i další údajní odborníci, kteří mají v dětech rozpoutávat hento vnitřní dobro a lásku. Na ně je samozřejmě navázána celá síť vyšších oblastních, krajských atd. nadřízených a nejrůznějších pomocných center, dalších neziskovek a kdovíčeho všeho ještě. K tomu ještě ta úžasná inkluze, která nás obšťastňuje už minimálně osm let.
Tím pádem celým tímhle úžasným systémem muselo za dobu jeho existence projít už nějaký ten milion dětí. Lze tedy velice krásně zjistit, jestli to celé funguje. Jestli skutečně ze škol vycházejí tolerantní, mírumilovní lidé, kteří podporují ty ostatní a vytvářejí onen vysněný ráj na zemi. Anebo jestli nám náhodou ze škol nevycházejí čím dál tím agresivnější a sobečtější jedinci a celý tenhle „systém páchání dobra“ není jen velice drahý zmetek. Osobně to vidím na to druhé. I masový vrah ze včerejška prošel celou touto agendou dobra a lásky evidentně bez povšimnutí.
Re: tdx
Asi tak nějak…
Pravdolaskova generace.
A jak chcete někoho přesvědčit, aby změnil azimut, když jeden z jeho vůdců požaduje při obratu směrem zpět otočku o 360 stupňů ?
Neuskutečnitelné.
S takovými lidmi a vůdci.
Moc pěkně napsané. Děkuji.
Vyjjímka na nadlimitní zásobník je nároková. Ono, po tom co se tu desetiletí prodávaly laciné zásobníku do Sa.58 je jich mezi lidmi neevidovaných bambilion.
Pokud má někdo již ZP, může si pořídit s výjimkou plně automatických zbraní cokoliv a kolik chce. Ty plně automatické jsou na výjimku, kterou už ale nedostane každý a váže se k tomu větší kontrola. Kontrola se týká především jejich zabezpečení.
Nic se študovat nebude.
Nic!
Nikam!
Jinak aby bylo jasno, kamery na placení výpalného – pardon – placení pokut za překročení rychlosti se už dělají BEZ zásahu homo sapiens.
Chytrá mašinka přečte registrační značku – postaru SPZ – a pošle to do kompu, v němž už je předchystaný dopis. Mění se jen datum a čas spáchání přestupku. A samozřejmě taky částka podle velikosti překročení.
Je to něco podobného, jako když soudruhům „f Eméryce“ dojde hotovost, takže zapnou rotačku…
dalším vylepšením těch šmírovacích bedýnek bude zasírání pokuty i za průjezd menší rychlostí než povolenou (utajenou), takže výpalné budete platit všichni (i sedlák s fůrou hnoje a mamina s kočárkem).
O zbranįch to není..chtěl bych znát motiv..
nejhodnotnější příspěvek