Článek bude velmi krátký s cílem podnítit diskuzi. Kolik lidí je třeba na změnu současné vládní politiky? Minimálně 8,25% (každý 12.), ideálně 15% (každý 6.). Vidlák volá po organizaci demonstrace, kterou asi 825 000 lidí neprovede. Ale pokud demostraci provede malá skupina lidí a bude mít za sebou čin, který vládě ukáže masovou podporu mluvčích z demonstrace těch 825 tisíc až 1,5 milionu osob, bude i demonstrace úspěšná. Co jim chybí je spojení mezi těmi mluvčími a významnou částí populace, jednotnost aspoň v odporu vůči vládě, odložení osobních ambicí za jediným cílem, a čin, který ukáže podporu 15% obyvatel proti vládní politice..
Masa naštvaných lidí zde je a přesahuje už 8,25% i 15%. Ale je roztříštěná a nejednotná, chybí jí organizace a jednotný cíl. Proto dosud všechny demonstrace a akce opozice proti vládě neuspěly.
Dokud si Babiš, Okamura, Rajchl a jiní nedomluví společný postup proti vládě, k žádné změně vládní politiky nedojde. Neplatí, že je mnoho náčleníků a málo inidánů. Náčelníků i indiánů je dost, ale netáhnou za jeden provaz.
Volání po spolupráci, zde jsem si nevšiml, že by někdo sem hodil odkaz. Pokud už ano, omlouvám se. Stejně jako za duplicitu na Vidlákův článek.
https://protiproud.info/politika/7104-vlastovka-na-lavce-nadeje-rozpaky-boj-ci-spoluprace-spd-trikolora-a-pro-osahavaly-teren-vyslanci-ano-babis-ucast-zatrhl-jak-vyuzit-temne-zbrane-protivnika-svym-vlakem-ke-svobode-nebo-cizim-dobytcakem-do-gulagu.htm
Zamrzí Babišovo jasné NE pro „vyslance“ z ANO.
No vida je řečeno na plnou hubu to, co si moc zdejších myslelo, ale neměli jsme jistotu. Na to D.O.S.T. se budu muset víc zaměřit!
Moc děkuju za upozornění, Auto.
… ale pak ani Štěpánek nemá pravdu, když říká, že:
„Tato Pětikoalice, ač zastupuje menšinu voličů, se teď chová jako by byla absolutním hegemonem.“
a ani náš Vidlák, protože k tý pětiblivajzní menšině musíme tedy připočítat voliče „separátněsvézájmové“ ANO a pak se to náhle mění v těžkou převahu voličů rýsujícího se ŠESTI-blebajzu, což mnozí z nás psali, nebo alespoň tušili, když se řekne Babiš.
Takže pokud máme mluvit o sjednocené opozici jako vítěze budoucích parlamentních voleb, tak jí nezbejvá udělat nic jiného, než to co dělá Babiš zcela bezostyšně druhým, tj. přesvědčovat a přetahovat jeho voliče(přívržence) na stranu sjednocené opozice (která zatím sjednocená samozřejmě není!). To je právě ta mravenčí, náročná a zcela nevděčná koordinační koaliční práce, kterou musí absolvovat pouze lídři opozice.
Nakouknul….
Nejčtenější
Podvod č. 1: Američané na Měsíci nikdy nebyli.
To stačilo abych se dalšími mašíblovinami toho mašíbla nezabýval.
Jo. Taky „Covid je zdraví prospěšný a očkování zabíjí“. Problém je v tom, že v jiných věcech je velice rozumný. Nevím, co s tím.
Prozkoumat trpělivě více zdrojů o kovidu a očkování? Pro začátek?
Ale předesílám, že respektuji perlu, kterou jsem tady nebo u Alefa v kovárně nedávno objevil : „neříkej lidem, co mají dělat, oni ti na oplátku nebudou říkat, kam máš jít“.
naozaj pekny vyrok
Nahoďte, Schwamacheři! Co asi tak má společnýho Babišův zákaz pro Vondráčka schůzovat s D.O.S.T.em s Podvodem č. 1: Američané na Měsíci nikdy nebyli?
No, a protože se jedná o kolaps SYSTÉMU, je pro změnu potřeba jenom v Evropě alespoň 150 000 000 dospělých lidí (cca 30% dospělé populace). Celosvětově si to netroufám odhadnout.
Změna asi nebude moci být násilná, ale prostřednictvím voleb a „lidového odporu“. PROTO těch hodně moc lidí.
Nenásilná změna v Evropě ? To je myšleno vážně i přes dennodenní realitu třeba právě v té Evropě ? Teď tu o Perníkové chaloupce …
Jak je vidět, tak jedinej, kdo tady má program je škebla.
No jo, ale ten ho má už od března 1939. Náskok, no.
Na tuhle změnu asi bude fakt potřeba něco jiného než jen lidi:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-dluznikum-na-socialnim-pojisteni-by-se-mohlo-odpustit-penale-40427902
Takže ti zmetci rozfrcali, co šlo, prachy narvali do černých děr a teď nacpou 18 giga do další – odpuštění penále a nákladů exkucí firmám a zejména OSVČ, co neplatí socko. A pak budou vykládat důchodcům, že pro ně nemají 6 giga na valorizaci.
Tohle už fakt demošky nevylepší. Jde o selhání systému a bude potřeba změnit ten. Ovšem změnu SYSTÉMU v žádném případě nepřinesou partaje programově identické s pětikolkou; těmi PRO, 3K, SPD, Šlachta a pod rozhodně JSOU. Kdo si namlouvá, že tomu tak není, je totálně mimo mísu.
No to bylo přece za strejca Kalouska, jenže ten na ně poslal exekutory a pak se divil při dalších volbách.
Občane, vy se vyznáte, jak vidno. No a tak mi prosím prozraďte v čem konkrétně je pětislepenec identický s SPD.
Budu pak zase o něco chytřejší a vo to go.
Že je politika státem organizovaný a chráněný organizovaný zločin, je zřejmé cca 3 dekády. Že místní partaje plodí zmetky, a neúspěšní zmetci zakládají „nové farmy na zmetky-pol.strany“ s původním notovou osnovou, je přece také známý fakt. Rozhodující je, že to plebs respektuje.
Smiřme se už jednou s tím, že je tato společnost tvořena násobně větším počtem zmetků, zlodějů, fašounů, defraudantů, kolaborantů, zrádců, arogantů, bezcitných kariéristických sráčů, práskačů, atd., než se mnozí blahově domnívají…
Plebs je natolik rozdělený, že je potřeba zvednout libtardy a dobrosery hozenou rukavici a tvrdě začít vracet spršku neustálých facek od zmetků všeho druhu
Nalijme si čistého vína. Něco očem by se dalo říci ted nás to povede k lepším zítřkům není. Je jen třeba Babiš ale každý rozumný člověk musí vidět že to je jen menší zlo. Rajchl opět možná menší zlo stím rozdílem že úplně nevíme oproti Babišovi kam by to přesně vedl. Proto je také alternativa také tak roztříštěná nemáme před sebou zářnou budoucnost. Ten hněv je jen že tato 5demolice je tak špatná že snad hůř být nemůže. Vtom je ten problém že změna co by zatím přišla je jen menší zlo ale i to je lepší než cokoliv nám předvádí tato vláda. Bohužel podívejme se pravdě do očí bud tento svět padne úplně na hubu a vykvete něco opravdu dobrého nebo přijde jen změna u které se bude aspon trochu lépe žít než to tato vláda úplně pošle do kopru. ALE I PROTO má cenu se snažit a bojovat
A co když svět padne na hubu a vykvete ještě něco daleko horšího? Na 95% to tak vždy dopadá, byť si vždy lidé myslí opak!!! Já vám nevím, ale bylo někdy fakt jako dobře? Pro normální lidi, tady v Čechách, na Moravě a Slovensku? Znám to z jiných, byť jen třeba zájmových spolkových oblastí, že to co přišlo v rámci lepšího, opravdu lepší bylo.
Ach jo, četl jsem to asi 4x a… …že by to…
Celkový pocit z dnešní diskuze.
Vidlák na P.Listech:
Paní ministryně pokárala olympionika Svobodu za to, že mluvil o míru a poslala ho na převýchovu na Libavou… a takřka zároveň konstatovala, že je pro mírová jednání s Ruskem, i kdyby je zprostředkovala Čína. Jsme jediní, kdo v tom vidíme logický rozpor?
On tam žádný rozpor není. Ukrajina nebude nikdy souhlasit -nedovolí ji to USA (NATO), protože s koncem války by přišli o obrovské prachy a strašáka na lidi,tzv. vnějšího nepřítele.
Vidlák, když mluví o zemědělství je naprosto věcný, logický. Možná je to tím, že já o zemědělství vím houby.
Když mluví o politice, připadá mi jako Hurvínek, který mluví o válce. V jeho věku bych očekával, že bude mít lepší představu o lidské psychice jednotlivce i davu.
Re: Sk
Rozpor je v tom, že Frau ministryně války si dělá vlastním přičiněním z úst hajzlovou mísu, jinak klídek, pohoda, tabáček…
Jestli nevíte, vo co gou, zaostřete na slova a činy soudružky…
Hurvínek dělal zemědělství dlouhá léta, tak se něco naučil.
Jinak připomíná rychtáře a hospodského Nývlta a nejspíš stejně dopadne.
Vidlák na PL. Dobré.
tohle bych dal jako moudrost ne dne ale století: „Národní obrození bude zbytečné, pokud zároveň nebudeme mít národní oplození. „
áááá nechal se nachytat! CHÁ! Program alternativy není založený na poslušnosti Kremlu – von totiž program alternativa nemá žádný! Vona alternativa je chudá, programy jsou drahé, tak je holt shání na poslední chvilu v lídlu, když jsou ve slevě (úplně nejlíp s tím oranžvým proužkem).
Kura zjistěte si někdy něco o té alternativě…
Je to 🐂, ale korunovanej.
=D já ho mám rád… je to jako se koukat na rybičku v akváriu…
nejlépe tuhle:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bubble_Eye
A pokaždé si říkám když narazí do toho skla, co si tak asi myslí. „Voe, vono to sklo tam furt je!“
Sluníčko, když po něm toužíte, požádejte ho, s pánembohem klidně přefikněte, nám ostatním do toho nic není!
Někde tady Vidlák píše:
…“Ale jsme vytížení. Dejte nám trochu času a zkuste nám pomoci tím, že troly nebudete krmit.“.
Tážu se Vás, je tak těžký mu vyhovět? …. přece jen, von to tady vede!!!
Zároveň třeba mě ušetříte kolečko myši, i tak s ním mám co dělat, díky tomu debilnímu obrácenýmu řazení příspěvků.
Díky.
vypadlo:
požádejte ho o mail s pánembohem ho klidně …
A čtyřstého dne Vidlák pravil: „Nekrmťte trollů, neb nehodné jsou jejich myšlenky, mysl jejich jest mlhou a klamem opředena a černotu jejich srdcí i na jazyčisku lze viděti. Děti mé, trollů nekrmťte, slova jejich mazejte a hospodina o odpuštění žádati nemusíte, neb úmysly trollů černé jsou.“ Tak pravil Vidlák, a viděl, že je to dobré.
Vašeho kolečka je mi samozřejmě líto, stejně jako všech koleček… ale nesloužím.
… čo bolo to bolo, terazky Vidlák napsal tohle a … a basta
S pytli se vypravte spacími a košile mějtež bílé!
by Gerd4 dubna, 2023
Kolik lidí je třeba na změnu současné vládní politiky?
Podle mého názoru asi tolik, kolik je potřeba motýlů k vyvolání efektu motýlích křídel.
Pro začátek postačí zaslat vzkaz straně PRO
Naším cílem je ukázat, kolik je v naší zemi lidí, kteří se nenechají zmanipulovat mainstreamovou propagandou a jsou připraveni se otevřeně postavit za budoucnost svých dětí a naší krásné České republiky.
Předem za tuto projevenou podporu všem ze srdce děkujeme!
Psát můžete až do 16.4. do 13:00 hod.
Telefonní číslo pro vaše sms:
775 177 479
Cena SMS je dle Vašeho tarifu, nejedná se o dárcovskou SMS
Změna je ve vzduchu dva motýlci jeli do Číny, asi mají lepší signály, než ti naší.
Další třepetání křídel je slyšet tady:
Hodina vlka 273 2023-03-31 Čína
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
@Josef
ad číslo 775 177 479
Google: https://www.muzutozvednout.cz/telefonni-cislo/775177479
Zda se, že to mají pod kontrolou
pozrel som si. je zrejme ze komentare ktore su negativne su len politicky marketing a NEMAJU REALNE ODPOSTATNENIE
Změnu nepřinese ani 100 Targusových kusů s puškami. Ani půl milionu Vidlákových demonstrantů co pak zatlučou vrata u nějakého úřadu hřebíky nebo co. Momentálně na ni nemá ani jeden z nejbohatších lidí v ČR a je v opozici.
Změna přijde (pokud přijde) z venku, až se pohnou dějiny. (v roce 1989 bylo to stejné) a jediné co se dá dělat se chystat a být připraven. A nebo aspoň vše co se sem řítí přežít než přijde.
Je možné, že Vidlák ví něco co není známo a rvačka někde u úřadů v Praze je součástí plánu na nějakou změnu, která je na na spadnutí a stejně by přišla. Ale nějak nevidím ty padající berlínské zdi či jiné podobné indikátory.
Dějiny se již hýbou. Pohyb je ale v počátku a pomalý, takže není moc zřetelný.
Alternativu totiž spojuje jen nesouhlas. Padouch i hrdina, oba remcají, jinak je nic nespojuje.
A tak mohou být ovládáni, byť mají většinu. Rozděl a panuj.
Podle Michala Svatoše bude mít Fiala v létě problém https://www.michalapetr.com/map-1644-predpoved-padu-fialove-vlady-cerven-gargamelova-analyza/
A po tom co jsem si přečetla na telegramu, tak to může být spojeno i s dedolarizací ekonomik ve světě. Prý co budou Američané dělat, když už i Saudové chtějí obchodovat v juanem. A Brazílie je velká země a chce totéž.
A je ve Francii demokracie když se tam zuřivě stávkuje? Myslela jsem, že jsou lempli a vono ne, oni nesmí jen do předčasného důchodu jít, ten jim Macron odložil na 64 let. A nabídne jim eutanazii. Hajzl.
V Holandsku dopadly volby jinak než se myslelo, čekala jsem nějaké komentáře a zase nic moc. Opět Telegram.
Je v USA demokracie, když se ukazuje, že útok na Kapitol byl jiný než média ukazovala? Kupodivu si to čtu na telegramu. A co Trump, opět dříve mám informace z telegramu než z našich médií.
Bezmocny a nenapravitelny jsou vlady Usa , bez jedineho zavahani meli zacit kseftovat s juanem ,ze vsech nejdriv..
Vyuzit , ze Cina je mekka ani Rusku nepomuze. Z Ruska ten hlavni odejel o den driv.
Ke zmenam vzdy vedou predevsim ty nahore, kdy se octnou v procesu hniti.
Ustupuji a vytvari vakuum a nekteri jsou do nej vtazeni.
Pak stacilo , aby Luther pribil kdysi nekam , nekde na vrata nejakejch 99 tezi , kdyz malokdo umel cist..To vostatni sou pusty reci, teorie a spekulace..
Miliony lidi statecnych a neohrozenych , na barikadach nestaci v Parizi , kdyz se cas jeste nenaplnil , k zmene.
K otoceni kormidla.
Tisice nakladnich aut v Kanade a pocetne davy neuspely, ale nekolik stovek traktoru , nejakej pocet farmaru v Holandsku melo uspech..
K otoceni kormidla.
Luther využil Turka co se cpal do Vídně, klerici neměli moc času. Nebo to byla souhra náhod, že se to tak semlelo.
Evix: Knihtisk Gutenberguv. Najednou slo tisknout letáky i knihy rychleji než je inkvizice stačila pálit. To mistr Jan Hus ještě neměl. Části Němců taky vadilo, že peníze z odpustků jdou přes Alpy do Itálie pro tehdejší nenasytné renesanční papeže.
Nejdrive ale Vatikan ve spolupraci s Benatkami , Vychodni risi pod zaminkou osvobozeni Jerusalema znicil a vyloupil .
Jejich „praci“ dokoncil turek 1453. Potom okupoval az Madarsko a cela stredni a vychodni Evropa musela bojovat za vysvobozeni, z dlouhe okupace .
Protureckej islamskej Vatikan zase nepomohl.
Papez se hluboce omlova za otroctvi. Koho asi.
Zotroceni krestanstych evropanu po staleti ,zen a deti ,papezum nikdy nevadilo.
Většina.
Ne nutne. Podivejte se na Ukrajinu, jak jim ta zmena v roce 2014 krasne klapla.
Nebo současné usa. 🙂
Opět a zcela vyjímečně souhlas s tím, že se musí najít nadkritické množství nespokojenců a co víc, organizovaných. A ještě jedna drobnost, někdo to musí finančmě vyfutrovat.
Poslední věta je však naprosto lichá.
Babaiš nemá povah na spolupráci. To dokázal jak v podnikatelském životě, tak v politickém. Jeho myšlenka je vždy, jak porazit protivníka a se závistí musím přiznat, že je v tom mistr. Okamura, ač vcelku prosťáček to moc dobře ví a tak nikdy neskočí na lep spolupráce Babišovi. Dokonce se ani nespoji s Rajchlem. Ukázal by se onen prosťáčkovský deficit. I na to je dot uvážlivý, že se k takpovému kroku neodhodlá.
Alternativa bude muset nějak za sebe. Jak, to doopravdy nevím.
… pokud máte pravdu, věštci, jakože si myslím, že ji máte, pak nám dezolátům, který sou nejednotně rozkročený do různých stran a hnutí, by měl někdo z těch tří králů -Babiš, Okamura, Rajchl (= když to zjednodušeně zúžím = tím samozřejmě nic nenaznačuju) jasně a názorně dokázat, že ti ostatní dva králové o žádnou koalici nestojí, neusilujou ani nejsou schopni. Tedy, že nejsou za stávající konstelace hvězd ochotní sestavit pro volby nezbytnou sjednocenou opozici, kterou se dá ten pětiblevajz sprovodit ze světa. A já bláhovec si přitom myslel, že Rajchl má schopnosti do tohohle vnést jasno pro nás slepce, ale jak vidno, dává přednost separátním akcím, což mu nevytýkám, ale rozhodně nežeru!
Proč to píšu?
Proto, že třeba já bych tohle potřeboval vědět na tuty. Třeba mně se vůbec nelíbí, jak Vidlák bez mrknutí oka píše o ANO jako o opozici, přitom ANO se mi dlouhodobě jeví jako ukázková separátní strana svých zájmů, jejíž zájem není sjednocovat se, protože si je jistá svých procent!
A taky proto, že třeba já měl v posledních volbách při výběru SPD jediný kritérium, kterým bylo její nekompromisní stanovisko k připrchlický otázce, když to odtržení od EU sem jí stejnak nevěřil. A to každej tady musí uznat, že ve světle nových událostí se jeví jako už značně vyčpělý a zetlelý kritérium (samozřejmě, i když!!!).
Ke změně,byl pokaždé nějaký impuls.
Ať bylo zřízení-založení Československé republiky,první světová válka.
Po druhé světové,také došlo k velké změně.
Pak přišla studená válka a několik menších skutečných,tak došlo také k velké změně.
V současnosti je také skutečná válka,doprovázaná finanční válkou,tak ke změně je nakročeno,proto je dobré být připravení.Jak už jsem jednou napsal,nesmí u toho být ani jeden ze současných politiků a oligarchové už vůbec ne.Jak i píše Ládik!!!,jsou takoví,až se to přežene,opráší kabát a otočí ho.
Pane zemědělče,
změny se již dějí a tou první změnou je, že čím dál více států přestává obchodovat v USD.Nemusíme hodnotit, zda jde o dobrý či špatný jev, pro ČR je to neutrální jev s klady i zápory. Ale jde o příležitost, kterou je možné uchopit.
Kedy to prozapadna ceskoslovenska vlada vo februari 1948 vzdala? Ked komunisti uspesne zorganizovali celostatny generalny strajk. Tym dostatocne demonstrovali svoju silu a organizovanosť a Benes a spol radsej rychlo zdrhali do Velkej britanie so zdravou kožou, nez by cakali, na dalsi Gotwaldov krok, ktorým by bola vyzva na nasilne zvrhnutie vlady.
Mate dnes taku silu aby ste zorganizovali celostatny generalny strajk? Nie? tak si nechajte zajst mokre sny o povaleni vlady.
To si pletete s rokem 1938 až 1939.
V té době byl už Beneš ovšem velmi vážně nemocen. Dlouhodobě trpěl Ménierovou nemocí a častými migrénami.[zdroj?] Již v roce 1943 jej v Londýně postihlo mozkové krvácení.[zdroj?] V listopadu 1944 utrpěl poprvé cévní mozkovou příhodu, na jaře 1945 podruhé.[15] Když ho v roce 1945 v Praze navštívil předseda národních socialistů Petr Zenkl, byl Benešovým tělesným i duševním stavem zděšen.[zdroj?] V červenci 1947 jej postihl záchvat mrtvice; od té doby musel být pod stálým lékařským dohledem. Počátkem roku 1948 musel chodit o holi, trpěl nesnesitelnými bolestmi hlavy, místy i ztrátou řeči, a občas i výrazně slinil a musel odplivávat. Jeho postižení se stále výrazněji zhoršovalo.[50][51]
Hrobka manželů Benešových v Sezimově Ústí
V květnu 1948 se prezident Beneš ještě pokusil komunistům vzepřít, když odmítl podepsat novou československou ústavu, kterou bylo zlikvidováno demokratické státní zřízení.[52] Měsíc poté, 7. června 1948 (abdikační listinu podepsal 2. června[53]), abdikoval Beneš na úřad prezidenta,[15] jeho nástupcem se pak stal Klement Gottwald. Dne 3. září roku 1948 Edvard Beneš zemřel v Sezimově Ústí. Zde v parku své vily je spolu se svou manželkou Hanou pochován.
Jo a ještě k těm komunistům.
Hodně se přetřásá důchody za komunistů, že hlavně ženy měly nízké důchody. Ony je neměly jen za komunistů, ale i za 1.republiky, to je neměly vůbec.
Jednalo se o to, že už od 20.let bylo důchodové zabezpečení a platilo se. Hodně lidí to buď neplatilo, když pracovalo samo na živnost, nebo jim to neplatil zaměstnavatel, hlavně živnostníci tím byli pověstní. O sedlácích ani nemluvě. Ti snad žádní.
Třeba dědové mého manžela problém neměli, jeden pracoval v Tatře a druhý ve vápence ve Štramberku. Ale obě babičky byly u sedláka a ty nebyly evidované a měly jen ten základ, ty 3 stovky.
Ono je to i teď, ti co si práci hledali, měli štěstí, že sehnali práci v montovně, nepobývali v zahraničí, mají důchod v současnosti velmi slušný. Jak je to s těmi co pracovali v zahraničí nevím, paní na sociálce neměla čas, že až nebude takový nával, tak mi to řekne. Kolegyně dlouho pracovala u soukromníka, měla teď 60 let a musí aspoň pracovat 2 roky, jinak bude dost ztratná, když roky měla nízký příjem (část příjmu bylo na ruku).
Tý vole! To je nářez podle všech pravidel. Co je to za dějepis? Alternativní dějiny?
Ale zase má sebevědomí 🙂
Babiš počítá s tím ,že volby vyhraje 30%.SPD počítá také s 10%.Ostatní jsou neznámá ,ale jak znám pravici ,tak zase někdo přijde s novou stranou ,aby se opozice drolila.Současná vláda možná neprohraje ,pokud použije nového Kubického. Pokud se utvoří vláda ANO a spol.,bude trochu líp ,ale jinak vše při starém.
Kolik lidí je potřeba na změnu?
Pokud dáte schopnému maníkovi JEDNO sto nijakzvlášť dobře vycvičených lidí s minimální výbavou (několik aut, radiokomunikační prostředky, útočné pušky a cca sto nábojů na flintu), máte změnu vykonanou za tři hodiny.
To není návod, to je holé konstatování faktu. Třicet kusů na zajištění mluvicích hlav, které si hrají na vládu, třicet kusů na vypnutí sdělovadel, dvacet kusů na blokaci přístupových cest, dvacet jako záloha.
Problém je vyřešen. Za komoušů by to zvládl každý čtvrtý velitel praporu, a to byli mezi nimi NĚJACÍ blbci.
A budoucí pan prezident Pávek by to byl býval zpravodajsky podpořil.
Jedině, kdyby PePa dostal rozkaz!
Emeritnímu plukovníkovi z Pohořelic na to stačil soudní příkaz.
Ak by sa k nim nepridali ozbrojene zlozky, tak 100 manikov by do 24 hodin skoncilo povesaných na 100 stromoch v prezidentskej zahrade a skladkova zuzana by si pri nich robila romanticke fotky.
Re: zlokot
Ozbrojené složky musejí mít velení, jinak nejsouk ničemu.
Pokud jim seberete velitele a uklidíte ho tak, aby ho hned nenašly, jsou vám k ničemu.
Když k tomu odstavíte komunikační kanály, jsou ozbrojené síly na výsměch, protože bez spojení není velení, to byste měl vědět.
komunikační kanály…
Ve městě zmizely telefonní budky(zdědila je nejasným způsobem firma O2 a ta je zrušila).
Při následném požáru to bylo znát.(mobil byl zakladatelem umístěn tak, aby shořel.)Po opravě omítek se zjistilo, že v domě , kde měli nájemníci několik metalických přípojek, nefunguje žádná. Někdo metrovým vrtákem zničil zakopaný kabel. Když jsem případ hlásil policii, nikdo nevěděl , jestli a komu vznikla škoda. Bylo by nutno provést výkop a vyměnit zhmožděný úsek kabelu.
A internet už jen bezdrát. Ten zarušíte jednoduchými prostředky.Stejně můžete zrušit veřejné osvětlení, protože každý přece má osvětlené auto nebo v ruce svítilnu.
Svatá prostoto!
To je Majdan? Ale i tam to trvalo několik měsíců a odstřelovači byli z Gruzie.
Tohle Targusi, tohle je vždy řízeno ze zahraničí, tetka Nuland by měla sepsat paměti, Jak jsem financovala Majdan.
Jenom pak nějak chybí profesionální nástupci těch co chceme odstranit. Pokud nechcete vyvolat absolutní chaos, musíte vědět co a s kým dál, lidi na úrovni co umí řídit stát. Lidi co mají znalosti, zkušenosti, kontakty a umí mluvit jak na veřejnosti (Bašta!), tak cizím jazykem.
Já se domnívám, že bych na to přes poměrně dobrou jazykovou výbavu a snad i vzdělání, témeř určitě nestačil. Nejen, že nemám zkušensti ani z obecního zastupitelstva a určitě ani nejsem dobrý rétor.
Je to blbý, a nemusí se to nikomu líbit, ale takový Babiš možná narozdíl ode mně nezná planety nebo Švejka, možná neví ani nic o přírodních vědách zákonech, ale umí i víc jazyků a vyzná se, „má telefon na…“.
A i té ekonomii bude rozumět lépe než já. I vystupovat celkem umí a přeci, jak se mu smáli za „motýle“.
Zatímco jinému prošly záchody místo zákonů a jakoby se nechumelilo. Takové milé přeřeknutí že?
…to proto, že to vlastně ani přeřeknutí není.
Re: Evix a spol
Nikoli prostoto, nikoli majdan.
Je to popsané provedení změny z TECHNICKÉHO hlediska.
Takovým způsobem se provádějí vojenské převraty.
Dalším krokem je vyhlášení zákazu činnosti politických stran, takže nikdo nemůže škodit v parlamentu.
Obyč lidi se bez vlády a politických stran obejdou velmi dobře.
Možná někde v Africe..
Frederick Forsyth: Žoldáci
(Knížka dobrá, film na hovno)
Ty knížky jsou dobré.
Re: Godot
Ó, nikoli.
Vzpomeňte, kolik dnů panovalo bezvládí za posledních 34 let v Čechistánu a nikdo se z toho nepos*al, ba naopak.
Platí univerzální premisa, že státní zaměstnanec nemůže škodit, není-li ve své funkci.
Jenže tam to dopadlo trochu jinak než si zadavatel přál.
No jo, ale máme tady henty demokraty z Jůesesj a ti se nezakecaj.
A hnedka by tu vkůřili zasej ti z toho východu a ti se po zkušenostech z Ukrajiny už vůbec nezakecaj.
Je to Targusi v pěrdéli.
Targus: O tomhle napsal knihu Luttwak. Nedávno vyšlo po asi 50 letech druhé autorem doplněné vydání. Myslím, že obecně se pravděpodobnost převratů přeceňuje. Spousta jich byla ve třetím světě po dekolonizaci hlavně v Africe v nové nezávislých státech, kde vlády teprve vznikaly a stačilo obsadit jednu čtvrt hlavního města. Ve vyspělé zemi je státní systém a společnost složitá. Politická moc je rozptýlená. Není nikde v pěti budovách. Díky internetu s mobilům se můžou odpůrci převratu rychle mobilizovat. A vzbouření vojáci těžko můžou zasáhnout proti lidu, který začne jejich kolony ve městě blokovat. Tím by projevili, že jsou proti lidu a zdiskreditovali se. Už nejde vyřadit telegrafní nebo telefonní síť ani později rušit rádio a obsadit jednu budovu televize. Potom veřejnost ráno po nočním převratu postavit před hotovou věc. Stačí připomenout Turecko. Do 80. let převraty uspěly většinou. Roku 2016 už ne. Vlády taky závisejí na mezinárodním uznání. Málo států je mimo různé organizace. V Evropě EU a NATO a vlastně u v Africe se může Africká unie postavit proti a stát sankcionovat různě nebo poslat svoje mezinárodní jednotky.
Re: Manuel
Nečtete pozorně (blokování komunikačních kanálů). Není to vůbec složité, když víte, jak na to.
Postačí jen vědět, kde jsou ty správné elektrorozvodny a záložní zdroje.
Pokud se orientujete v problematice, je to pro vás práce podobná rozvozu pizzy.
Pak je o něco vyšší level – zahlcení kanálů, které nepotřebujete vy sám. Z hlediska provedení pouhá technikálie. Jen musíte vědět, kam připojit počítače a jaké programy na nich spustit.
Nouzové kanály IZS – totéž v bleděmodrém.
A co se týká nějakého uznání, jste poněkud legrační. Je to asi jako v tom vtipu o Stalinovi, když mu vykládali cosi o papeži a jeho politickém vlivu. Načež se Koba zeptal, kolik má ten pán k dispozici divizí.
Nebojte se, že by do Čechistánu šel někdo cedit krev za jedině správnou demokracii.
Targus: Jenže je potřeba přípravy utajit. To co jsou u moci už teř, to nepotřebují a ti ostatní ti by zase byli odhaleni. V souvislosti se současnou válkou se pořád psalo o převratech, ale nikdy k tomu nedošlo. Proto taky mají státy několik konkurečních policií a tajných služeb, aby rozložily vlády rizika. Vypnutí elektřiny akorát vyvolá chaos.
Jsme v situaci, že i kdyby toto, tak… By nás asi „přátelé“ z NATO humanitárně lehce pobombardovali, možná i nějakým tím kilíčkem ochuzeného uranu v munici, nikdo by nepřišel na pomoc ( Proč také kvůli trotlům, co po staletí při svém opravdovém nas.ání dělají ve střední Evropě jen chaos ) a bylo by ještě hůř!
Hodne dlouho jsme jeden cas nemeli vladu …
NIkdo si nestezoval a naopak.
Gerde, Gerde – mas optiku jemne vychylenu.
Otazka ma zniet:
Kolko penazi je treba na zmenu.
Ked mas peniaze a nemas v hlave vypatlano, vies ludi motivovat, organizovat, davat tzv nahrady.
Uz na vidlakove demosky potrebujes nejake male pengy. Ak chces viac, potrebujes viac penazi. Na Okjupaj Praga Strit by trebalo donorov a roznasacov jedla. Tiez treba nejaku tu prvu pomoc. Tiez treba nejake to preferovane osetrenie v nemocnici ci u zubara.
Potrebujes zriadit mechanizmus na urovni korporatu.
Ak to vsetko bude, ludia dojdu. Kto by si za par drobnych nezahulakal pri oknach premiera, kludne aj v noci? Ked to bude za male vsimne a pivo zdarma? By som povedal, ze bude pretlak.
Na majdan an UA trebalo 5mld dolci. Iteraciou sa dostanes k predpokladanym pengom pre CR.
Kolik peněz? Evidentně více než má Babiš, nebo je ochoten vydat. A zase méně než na Ukrajině, kde na změnu stačilo 5 mld. USD, zdroj Victoria Nulandovic.
OT pro Godota
Godote, jste LUMP!!!
Včera jsem sjezdil celou Plzeň nikde jsem vás nenašel!!! Ani tu slibovanou FLAŠKU VÍNA, kterou jsem vám slíbil vypít!!!
Upřímně řečeno – byl jsem tím, co jsem viděl z okna auta, poněkud vyděšen. Vjel jsem do města někudy u Koterova, pak jsem se nějakou záhadou dostal na Slovanskou, což jsem pochopitelně NEPOZNAL!
Jen ty koleje mi něco říkaly, ale jinak nula nic.
Zabral jsem až u nádraží (KUWÁÁÁÁÁ) a už bylo po romantice. Udělal jsem čestné kolo směrem k Lochotínu, kde jsem se nechytal taky. No, možná na konci u rybníka…
Což mne přivádí k ideji, kolikže parády se nechá nadělat kýblem barvy a několika štíty s reklamami.
A nějak mi to připomnělo to, co se dnes snaží popsat Vidlák. Reklamy a barvičky…
… jinak ale dobrýýý…
(-:
Měl jste se ozvat, Vidlkák by zrovna vám spojení určitě dal.
Minulý týden jsem se sešel s Alefem Zakladatelem. Příjemný zážitek.
Re: Godot
Mým úkolem není se setkávat s potenciálními přáteli, mým úkolem je šíření blbé nálady. To jest nadávat a urážet.
To abyste nezapomínali, že život je vlastně docela hnusnéééj.
🙂
Však byste mě také pořádně nasral, kdybyste mi vypil třeba Ch. Fombrague 2012 (St.Emilion).
Gerde,
stará poučka říká, že jedinec nevytvoří revoluční situaci, ale revoluční situace si najde svého jedince.
Myslím, že to vyřkl/napsal V.I.Lenin.
Třeba už se to smí připomínat, když teď máme ideově kovaného prezidenta Pávka, který to určitě také zná.
Revoluční situace ještě nenastala. Musí se naplnit podmínky vnitřní i vnější.
Kdy a zda vůbec? Bůh suď.
To bych se také upsal. Jenže, je to marný, je to marný…
Většinu zdejších štamgastů, nemluvě o mileniálských kavárnících, marxák minul. A mnozí, které neminul, ostentativně dávají najevo jak ho ignorovali. Jenže, je výborným zdrojem poznání nejen onoho systému, ale oproštěný od specifické ideologie, obecným poznávacím nástrojem.
Vnitřní podmínky již dozrávají a vnější podmínky se také začínají měnit. Jenže i opozice se musí připravit na změnu, jinak proběhne jen palácový převrat v Pětikoalici, obětují fialového Péťu a jede se dálo močálem černým kolem bílých skal. PePu, alias agenta Pávka sinenašla situace, ale protlačila jej armáda – Václav Bohůnek jistě ví. Má také Pětikoalici, ale nejde o 5 stran, ale 5 prostitutek. 🙂
Mnoho prostých lidí si něco myslí, ale neumí to říci.
Cítí např. faleš, ale neumí říci, v čem přesně se skrývá.
Cítí např. vypočítavou nebo zbabělou konformitu, ale neumí ji přesně popsat.
Cítí kýčovistost postojů představitelů standardních stran a novodobých elit, ale neumí to vyjádřit.
Cítí se islámem, nebo globalizaci, LGBT, apod. ohroženi. Mají však obavy z útoků mainstreamu, který velmi umně pracuje s dehonestací a se zesměšňováním odpůrců.
(Např. – hlupáci, bojí se někoho, kdo tady vlastně vůbec není.)
A proto jsou rádi, že to někdo řekne za ně.
Myslím tedy, že je to takto.
Volba nás prostých lidí je velmi dobře zdůvodněna, jen to tak neumíme říci.
Jistě, chcete-li, můžete tyto lidi prohlašovat za „fašisty“. Petr Hampl něco „říká za ně“. Právě proto je možná považován za tak nebezpečného.
Píšete:
„Mnoho prostých lidí si něco myslí, ale neumí to říci.“
Mnoho prostých lidí buď vůbec nemyslí, nebo myslí na fotbal, chlast a šukání. Hlavně na ně nechodit s moc složitými myšlenkami, nedej bože třeba o převratu a jednotě.
Potřebují leda tak jednoduchá hesla, když doba a podmínky nazrají.
Se vzpomínkou na minulý režim:
„Zatímco lid uvědoměle buduje rozvinutou socialistickou společnost, lidi na to většinou serou.“
JO,
v kostce shrnutý ty na mně v úvodníku komplikovaný procenta i včetně mentality lidí … jen nevím, zda jen prostých
Jenže co když je to tak že islámem se cítí ohroženým kdo je líný udržovat a reprodukovat vlastní kulturu, že globalizace je příležitostí pro schopné, lgbt neohrožuje nikoho tak od přirozenosti neorientovaného třebaže jsou sociálními sítěmi zmanipulované výjimky, jenže to je projevem jiných poruch. A tak dále. Není to tak, že pocit ohrožení uvedeným je založený na neschopnosti orientovat se v mnohotvárném světě, v neschopnosti využívat příležitostí, v nedostatku oněch vlastností odlišujících úspěšné od neúspěšných?
15%, pokud uvažujeme v mantinelech demokracie, je zoufale málo na změnu.
Pokud by šlo o ozbrojený převrat ( cosi ve stylu Kuby ), pak by stačilo i 1%.
Obě verze mají svoje slabiny.
Kam až moje paměť sahá, nevybavuje se mi ( kromě roku 1946 ), že by změny k lepšímu nastávaly pomocí voleb.
Fidel měl svých 20 vousáčů, které nějak převlékal, aby jich vypadalo více. 🙂
Všimněte si faktu, že důležité je, kolik prostoru tomu bude věnovat hlavní mediální proud.
Jel jsem takhle v autě, a ve zprávách povídali: Několik desítek demonstrantů protestovalo v hlavním městě Alžírska.
Takže několik desítek lidí bylo pro hlavní proud třeba víc, než několik desítek tisíců našich s nepohodlnými názory na Václaváku.
Pak je tu psychologicky podobný případ. Problémoví lidé kteří chodí na fotbal. Typicky baníkovci. Určitá malá skupina dělá bordel, a ono to pak vypadá, že co fanda baníku, to vymatlaný chuligán.
Vidlák to v nejčerstvějším článku popisuje v zásadě správně, jestli přijde ke změně, musíme vědět, co bude pak, jenže- odbočka- Kdo četl Nadaci ví, že klíčem k tomu jak předvídat budoucnost bylo, aby masy nevěděly.
A vidíme to tady. My, posádka už řešíme Proč ne Rajchl, proč ne Paroubek, proč ne Okamura.
Já vím, že je důležité vědět, co si počnem posléze.
Ale Ať to ví kapitán a kormidelník. Posádku nechte pracovat.
Nedávno jsem viděl neskutečné „manévry“ na nádraží, kdy se snad stovka policistů snažila zdánlivě umravňovat „sparťany“ před odjezdem vlaku.
Tehdy mi konečně, v celé hrůze, došlo, že tohle zbytečné mrhání našich daní i času policistů probíhá se souhlasem a na pokyn vlády.
Kdyby opravdu chtěli, tak je problém s veškerým vandalismem vyřešen za pár minut. I kdyby to mělo znamenat zrušení fotbalových klubů nebo masové zatýkání hooligans. Jenže nechtějí.
Agresivní kriminálníky tento systém ignoruje a chrání, ale historikové a učitelky jsou vláčeni po soudech…
No protože se osvědčili třeba v Oděse..
Ony „zprávy“ nejsou určeny Vám. Jen Vám poskytují významnou informaci o těch, kterým jsou určeny.
Asi tak 50 000 učitelů, kteří holdují krom svým předmětům také filosofii. A nebojí se.
Ovšem i tak by to bylo obtížné, jsme malým státem.
Ve Wörgl ovšem stačil pouhý jeden člověk (pánové místní kněz a místní lékárník prominou). Pan Unterguggenberger. Někdy se spekuluje, že být takových lidí v krizí zasaženém Rakousku(ale hlavně v Deutsches Reich verze Weimar) více, tak se nekonalo vítězství Schicklgrubera…. a tím pádem by nedošlo ani k světové válce, k holokaustu, k poválečným excesům a geopolitickým dělením, včetně stalinizace části Evropy.
https://slusnafirma.cz/alternativni-ekonomicke-systemy/zazrak-worgelu-jako-historicka-inspirace-tom-nakopnout-solidarni-udrzitelnou-ekonomiku/
Ještě maličkost – centrální banka by musela být nápomocna jednotlivým projektům, ne že by je rovnou zakázala.
Dost dobré. Ale hodně mě pizlo “vyzívat”. To mám dnes, po včerejším maršalu Malinovskem .
https://imgway.cz/4Qwy/96792FB3-760C-4869-9649-B2A0DC7EF910.jpeg
On to Schicklgruber také nedal na první pokus. A nahoru jej dostaly také velké peníze na jeho sociální projekty. Viz národně sociální (socialistická) dělnická strana. To je pravicový název jako poleno.
On sliboval skoro všechno skoro všem. Lidem zbídačeném krizi vnucoval velkou vizi ráje pro všechny Němce. Svoje právě úmysly tajil. Jeho strana byla asi první, která nebyla nejen pro katolíky nebo jen dělníky, ale slibovala všem Němcům. Vrcholný populismus. Vojákům včetně generálů silnou armádu. Dělníkům rekreaci. Mládeži zapojení do tvorby budoucnosti. Obchodníkům a intelektuálům, že už nebudou mít židovskou konkurenci. Továrníkům velké jistě státní zakázky. Zkorumpoval i inteligentní lidi jako byl Speer, kterému slíbil, že může stavět architekturu s neomezeným rozpočtem na rozdíl od předchozí konzervativní vlády, která vyzývala jen k šetření a šetření. Filmařům slíbil, že budou moct novými způsoby točit velké společenské akce jako olympiáda a stranické sjezdy. Ďábel většinou nejdřív neděsí, ale slibuje mnohé, pravou podstatu skrývá a snaží se lidí zlákat k faustovské smlouvě, dokud je nemá jisté jako následovníky.
Gerde,
probůh, Rajchlovi přeci vůbec nejde o to se s někým domlouvat, Rajchlovi jde jen o to zviditelnit sebe sama a svou partaj!
Mimochodem jeden postřeh z Rajchlovy demošky. Na její závěr jakože spontánně naběhly na podium Rajchlovy děti a on demonstraci zakončil slovy „A kvůli nim to děláme…“.
V ten moment se mi vybavily slova Václava Cílka, kterého se kdosi ptal v čase vrcholící migrační krize na toho utonulého syrského chlapce při pokusu o migraci do Evropy společně s jeho otcem, který patřil k té pašerácké partě.
Tehdy Cílek odvětil něco v tom duchu:
„Jakmile vidím, že na mě někdo vytahuje děti nebo zvířátka, tak jdu od toho, protože je evidentní, že se někdo snaží mnou manipulovat přes emoce.“
Každý, kdo se jen mihl někde kolem reklamy, ví, že dítě a zvířátko je sázka na jistotu.
A zamilovaní, samozřejmě.
Takže největší jistotou jsou zamilovaná štěňata?
Jistě. HLP.
Ti 3 jmenovaní nemají vůli se domlouvat. Mají své rozdílné zájmy.
Vypada to tak. Ja bych hadala, ze ti nacelnici se nespoji. Ale mohla by se spojit cela opozice, mineno obycejni lidi. A pak by byla sance, ze by si i oni dali rict…
obyčejní lidi?
Vevčo nefantazírujte ať děláte co dělárte, tak se to bude neobejde bez nějakýho Rajchla a jedno zda růžovýho, zelenýho nebo béžovýho.
kurva, já ten mobil neumím:
dělá
rte, tak sebudeneobejdeMozna, blbisi. Ale ten nejakej rajchl bude delat to, co delaji pred nim, kdyz ho obycejni lidi nebudou drzet zkratka, a mit na nej podstatny vliv.
dyť píšu, že fantazírujete
Moc korumpuje. Ti co jsou u moci se musej hlidat. Kdyz nejste ochotny hlidat, tak to vzdycky dopadne stejne.
Dokud se nespojí, nemohou být úspěšnými v odporu vůči vládě. Kdo z nich má největší ego, kdo by byl ochoten ustoupit a domluvit se na kompromisu? Neuvědomují si, že sami nic nezmohou a jestli se nespojí, voliči je časem opustí ve prospěch někoho nového. Je někdo z nich schopen učinit první krok?
Měli šanci spojit se už dávno. Podle mě Babiš by se spojil i s marťany z ODS.
JO, přesně
Bez Rajchla to nejde a Rajchlovi není co věřit. Takže co?
Normálně nic.