A je to venku… Bývalý tajemník NATO Anders Fogh Rasmussen dal rozhovor britskému Guardianu a poprvé tam nahlas zaznělo to, o čem jsme si tu zatím všichni jen šuškali a odvozovali to od střípečků různých vyjádření. Pokud Ukrajina nedostane na summitu ve Vilniusu záruky, což v praxi znamená, pokud nebude přijata do NATO, mohly by blíže nejmenované země NATO vstoupit do konfliktu samy pod vedením Polska. Někdo to říct musel, Rasmussen je na to ideální, protože oficiálně už nikým není.
Taky se vám stahují půlky?
Černochová nás už půl roku přesně na tuto situaci připravuje. Fiala také. Řehka už vlastně nemluví o ničem jiném. Konflikt NATO s Ruskem… a všechna čest, vymysleli to moc hezky. Henten Západ bude z obliga, jich se to týkat nebude, protože to rádoby nebude válka NATO s Ruskem, ale jen válka některých států NATO s Ruskem.
Jak jsem to říkal včera? Někde tam na Sibiři se nachází atomovka, která má na sobě napsáno Praha… A možná i Brno…
Starý britský sen se naplňuje. Slovani se budou vyvražďovat mezi sebou. Zalužný má nvíc díru v lebce, takže se na něj dá hodit i ten odpálený Nordstrým, že to byla jeho osobní iniciativa a Zelenský o tom nevěděl. USA jsou z obliga… atomová válka nebude a pokud ano, tak to schytá jen Varšava… a nějaká bezvýznamná hlavní města okolo.
Svým způsobem nám Rasmussen sděluje, že není alternativa. To je teď na Západě hrozně oblíbené. Není alternativa, než přijmout migranty. Není alternativa, než přijmout grýndýl. Není alternativa, než bojovat proti Rusku, protože kdyby vyhrálo, tak je to konec Západu. Ohledně Ukrajiny se řeklo už tolik slibů, že se z toho vlastně nedá vycouvat. A výhrou je jedině osvobození celého území, včetně Krymu. Jsme upadající civilizace, stačí se podívat, kdo šéfuje Evropské komisi a jaké Kryštofy Stupky si Fiala platí jako poradce… Naštěstí je tu všude dost kluků v jatečném věku, aby ten konec svojí krví ještě řádně oddálili.
Nebo to čtete jinak? Přeháním?
Vidíte, jak se vyvíjí ukrajinská ofenzíva? Dost bídně. Výsledkem patrně nebude grandiózní osvobozovací operace, kterou by si přál maršál Petrla. Výsledkem bude signál pro Vilnius, že Ukrajina sama to nezvládne. I když si díky protržené Kachovce zkrátila frontu a zabezpečila si jižní křídlo. Načasování je tak akorát. Podívej Západe, podívej Praho, jak tu za tebe bojujeme, honem nám pojď na pomoc. Mimochodem… když jsme u té Kachovky… už víte, proč se Rusové včas stáhli ze západního břehu Dněpru? Prostě jim bylo jasné, že jim tento scénář kdykoliv hrozí a znamenal by katastrofu pro jejich jednotky v Chersonu.
Jasně, ofenzíva ještě nezačala, ty ztráty Ukrajiny jsou jen průzkum bojem a mohou si je dovolit. Určitě je to jen perfektní past a brzy se všechno v dobré obrátí.
Kroky vlády začaly konečně dávat perfektní smysl. Výdaje na obranu o sto miliard nahoru, místo obranných zbraní se nakupují ty útočné, daně zvednout a ždímat… žádné volby už nebudou, takže o houby jde. Národu se zpovídat nebudou, jen svým loutkovodičům. Rychle rychle ještě vyhrabat nějaké prachy… pak už bude válka a to se nikdo na dluhy neptá.
Nedávno jsem napsal, že Vilnius v půlce července je dobrý termín na začátek Třetí světové a že bychom měli sledovat signály, které by nám mohly napovědět, jak moc se dostáváme na hranu války. Tohle je slušný signál, ne? Chystá se koalice ochotných, kteří odpovědnost vezmou na sebe. A Jindra Rajchl správně řekl, že z ní brzy bude koalice obětovaných.
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.
Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“ Všem dárcům děkuji.
Myslím, že proti rukování tu je docela silná psychologická bariéra – spousty bojeschopných Ukrajinců, kteří se tu před tím rukováním schovávají. Těžko si představit, že tatík od rodiny pojede na frontu a Ukrajinci v bytě vedle budou dál pobírat dávky.
I tak se ale bojím, že si zastřílíme. Včera zase náš ministr udělal krůček k válce, kde rukování nebude potřeba.
Pokud budou dobrovolné odvody, tak to bude jen pár dobrodruhů a pár magorů pro peníze. Nucené odvody nebudou, jelikož jsme nebyli napadeni a ani nepředpokládám, že v brzké době tady přijedou ruské tanky.
Takže klasická střílečka nebude.
Nicméně až začnou nad námi lítat rakety, to už bude jiná liga, ale to už nás moc zajímat nebude.
Žijeme ve zkurvené době, kdy nás elity ženou do války a my nejsme schopni pro to nic udělat.
Čekáme na smrt a věříme na zázrak.
Ach jo………………
K dobré náladě.
‼️🇨🇿 ČR, Tak tohle nemá chybu. 😂😂😂
https://t.me/ksbspravy/73015
Někde tam na Sibiři se nachází atomovka, která má na sobě napsáno Praha… A možná i Brno…
Kdyby jen to. Vyrustal jsem ve meste, ktere melo taky svoji atomovku, jen byla tenkrat za oceanem. Takze zase vsechno jako za komancu.
Udává se, že RS-28 Sarmat může nést 10-16 oddělitelných hlavic. Takže pro všechny cíle v České republice (prý jich je 12) stačí jedna raketa Sarmat.
Naprosto souhlasím, kroky vlády začaly konečně dávat perfektní smysl.
Nesouhlasím ale, že koalice ochotných, vezmou odpovědnost na sebe.
Nechci být ironický, ale asi to bude asi tak:
My nic, to Babiš.
My nic, to Putin.
My nic, to EU.
……
Omlouvám se, ale až dnes jsem našel čas na Trikolóra 121- 2023- 0608.
To na veřejnoprávních, ani soukromých médiích neuslyšíte.
Nechci nic naznačovat, ale ….
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/trikolora/
Až vše projde podle plánu B7, tak bude pozdě bycha honit.
https://info.dingir.cz/2023/02/tresty-za-odmitnuti-vojenske-sluzby-z-duvodu-nabozenstvi-ci-svedomi-na-ukrajine-jsou-v-rozporu-s-mezinarodnimi-umluvami/
Můj názor.
Nejdříve si musíme udělat pořádek na vlastním dvorečku, pak můžeme poukazovat na nepořádek u sousedů.
Steinerova ofenzíva nepochybně začala.
Místo jásání
Vůdcova hlavního stanu/OKWžump o brzkém vítězství nastoupila hysterie s nezlomným odporem další „koalice ochotných“, Pšonů a dalších obětovaných. Vše samozřejmě jen ve virtuálních oblacích a vlhkých snech, protože NATO je vykradený papírový tygr. Je už poněkud trapné to pořád opakovat, ale zjevně je to potřeba.Proč ukrošská armáda – v podstatě tajná NATO armáda – nemá nejmenší šanci? Protože doktrína NATO je směšná, dávno mrtvá. Počítá s převahou letectva, kterou by ve válce s Ruskem – předtím se Sojůzem a Varšavskou smlouvou – Západ nikdy neměl. Od 60. a 70. let tuplem měli Rusové, tehdy Sovětčíci, mohutnou PVO/PRO převahu, v obraně státu a zázemí (PVOS) i v bitevním poli – mobilní ochraně vojsk.
Kromě toho, USA a Západ blábolili a psali všude o strategii, ale jak to dopadlo? Žádnou nemají; strategické hledisko úplně vygumovali, jelikož nesouhlasilo s jejich nabubřelými ideologiemi o jejich vlastní výjimečnosti a předurčenosti. Klidně hodili do kanálu 300+ let studií o geopolitice, a zaútočili současně na Rusko a Čínu – na „Světový ostrov“, proti kterému nikdo nemá žádnou šanci, jak psal už jejich vlastní imperialista Mackinder a mnoho dalších.
Nedosti na tom: USA a Západ nemají ani žádné operační umění; co uměli, ignorovali a pominuli – protože … ano, správně tušíte, nevyhovovalo jejich světonázoru, tedy ideologii. Neporazitelnost, „technologická převaha“ (kterou ve zbraních nikdy neměli) a další narativy jim nedovolí nic takového, jako operační velení a řízení: dnes by nemohl MacArthur ustoupit stovky kilometrů jako za Korejské války – byl by zadupán žumpami a politiky do země, aniž by dostal příležitost k „zázračnému“ vylodění do týlu Severokorejců.
Ruské stažení se z charkovské oblasti a od Chersonu považují Amíci a Západ za ruskou porážku a vítězné postupy Ukrošů: viděli jste něco legračnějšího? Kromě toho je to neskonale pitomé, hlavně když při tom svém „vítězení“ Ukroši v prvním případě ztratili asi 8 tisíc a ve druhém dokonce 10 tisíc na své poměry elitních vojclů a jejich výbavičku z NATO: nadšeně naběhli do ruských palebných kotlů, kde je ruské dělostřelectvo a letectvo bez vlastních ztrát zničilo. Pěremoga! Operační umění, věc neznámá…
Amíci a Západ se „nakazili hitlerovštinou“, upínají se jenom na taktické otázky. V nich dosud vítězí, když nasadí převahu sil, jinak už také ne. V Iráku a Afghoši „neprohráli jedinou bitvu“, každému řeknou – no ale prosrali obě války parádně. Wotomtoje. Předtím ve Vietnamu to bylo to samé v bleděmodrém.
Ale zpět do současnosti: nasazení kanonenfutteru z Polska, ČR, SR, … se netřeba obávat. Válka nebude, protože to nejde. NATO je mrtvé. Fašington se zachová vyzkoušeným způsobem: vyhlásí vítězství a s ocasem mezi nohama prchne z Ruiny za vítězného pokřiku, jak nad Ruskem zvítězil…
Budou zase vrtulníky nad amíckou ambasádou? To je aktuální otázka, o hodně zábavnější než plané spekulování nad nesmrtelností chrousta, mobilizací v ČR a podobnými úchylárnami.
Je úplně šumafuk, jaké hovadiny podepíše nynější 5-ti demolice: 100 miliard sem, 1000 miliard tam… nic z toho se realizovat stejně nebude. Stačí požírat popcorn a sledovat vše z pohodlného kanape nebo jak máte rádi. Vezměte ručníky, plážové stany, matrace a běžte někam k vodě… nebo tak něco.
Opat raz si dovolim oponovat.
Vsetci vidia, ze UA nemoze a nedokaze zvitazit. Tvrdi to dokonca i sef Mark Milley, predseda Zboru náčelníkov štábov americkej armády, ze UA v tomto roku nezvitazi vojensky. (akokeby UA mohla v dalsom roku zvitazit vojensky )
Nemecki, svajciarski ci rakuski generali davaju prehlasenia, ze vsetko je v prdeli a UA by sa mala vzdat.
Nemeckych jeneralov za to vyhadzuju zo sluzby.
Ma to vplyv na chut UA bojovat? No predsa nema. Je jedno ako vyzera, politici maju INY NAZOR.
a wotomtoje….
Generali bojuju, ale do boja (abo z boja) ich posielaju politici. Americkym i europskym politikom sa chce bojovat. Ked cely zivot zijes na TopGun ci Rambovi a rusky muzik je ozrla aneschopny nicoho, tak predsa nie je mozne, zeby nase vundervafen nezabrali.
Je jedno nakolko je NATO papierovy vykradnuty tiger. Ked sa vlada CR rozhodne poslat armadny expedicny zbor do Afgosu ci na Ukradinu, tak ho tam posle. Bo sa tam bojuje o Prahu. Vojaci sklapnu opatky, sadnu do tankoch ci gripenoch a poficia.
Vojensky by to UA uz davno vzdala. Preto podla mna nie je Zaluznyj k dispozivcii ani na najnovsich fotkach. On by to hodil a mozno to i chcel hodit cez palubu. Tak sa to liecilo olovom. Z takej funkcie sa neodchadza dobrovolne.
Ale Zelensky bojuje o zivot. A nie len Zelensky. Kopec oligarchov si chcen nakradnute uzit. Bo ak to poseru, tak im v banke zavru ucet a su na nule. To iste nasi transatlanticki politici.
Vojna je len robenie politiky inymi prostriedkami. A politikov mame chujovych – vo tom niet ziadneho sporu. Preto z nasledujuceho tyzdna mam viac obav ako som si kedy myslel ze mat budem.
ad „Vojaci sklapnu opatky, sadnu do tankoch ci gripenoch a poficia.“ – a kde ty tanky a gripeny vezmou? Vždyť už žádné nemáme!
Se to ma rozhodnout v cervenci na nejaky schuzi , ze ukr nejdrive pozve polaka do boje a z nim musi vsichni clenove potom.
Pane k42
Perfektní,díky.
Jen k té Kachovce,zapomíná se ne třetího,kdo pomáhá Ukrajincům,nebo přímo řídí voj.operace.
Souhlasím s jedinou výjimkou. Podle mého názoru to Pšonci zkusí. Fašington je tam nepožene, ale velkoryse jim to (když tolik chtějí) dovolí a dá ruce pryč. Vidina obsazení části či anexe celé zbývající Ukrajiny je příliš lákavá. Krev není voda. V Polsku ještě není.
Podle me, kdyz Psonkovi USA neposkynou garance pomoci, tak do toho sam nepujde.
Castecne uz tam je, ale oficialne si netroufa.
Věcně mám stejný názor. Jen doporučuji držet se věcného stylu. V odborném pojednéní neupadat do populární laciné a kontraproduktivní rétoriky.
A že jste ten názor nenapsal, Schumachere!?
Zatím tu ve svých příspěvcích dlouhosáhle věštíte zkázu a končíváte tím, že co jsme si zvolili, to máme, naše chyba atd.
Já naopak vítám, že K42 urputnou debatu trochu odlehčil. Dík!
Souhlasím s Vámi. Navíc by Schumacher mohl dát alespoň nějaký příklad tohoto “ populární laciné a kontraproduktivní rétoriky.“
Tohle je z dnešního Macka…
CNN:
Ukrajinské ztráty v Záporožské oblasti se ukázaly být vyšší, než se původně očekávalo.
Dodávám:
Američtí představitelé se dle tamních medií ovšem domnívají, že ztráty nebudou mít vliv ns pokračování ukrajinských útoků.
Takže z dřívější dezinformace, že USA povedou na Ukrajině proxy válku s Ruskem do posledního Ukrajince, začíná být – jako ostatně mnoho dalších „dezinformací“ – informací.
Ale co když anglošaškům jde o to, aby se co nejvíce Slovanů mezi sebou vymlátilo? Plus nahrabali na prodeji zbraní? To jim zatím velmi vychází.
No, kdyz jsou ti Slovani tak blbi, tak proc by je Anglosasove nenechali se mezi sebou vybijet?
Modlitba před bojem.
Dědo náš, jenž dlíš v Bílé chýši
ať tvé uši moje přání dobře slyší.
Ať tvůj mozek není nikdy chorý
ať vyběhneš z Pece na Rýchory
a nehážeš pořád tu rybičku
ať máš zas ruměnec na líčku.
Buď vůle tvá jak na zemi tak i na nebesích
ať nešlapeš do hoven lidských anebo psích
tož pošli nám další miny jakož i my posíláme
ať bezbožník si zuby též vyláme
a k tomu ještě děla nebo náboje
anebo to radši pošli oboje.
Ať namastíš si kapsu v řeži Slovanů
nechť vonné větry nos ti ovanú
ale hlavně ten chléb dej už dnes
bo žerem púpavu a černý bez.
Z toho mrazí.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/migrace-reforma-evropska-unie-eu-svedsko-povinna-solidarita.A230608_205402_zahranicni_dtt
A este k tomu ziadny headline. Proste sprava niekde dole. Nezaujimave.
Ani na sk weboch nie je nic.
Povinna solidarita. Proti boli len HU a PL.
Nemci si tam mloky zavolali, a Merkel tvrdila wirsafendas a ono toto??
Jak asi hlasovali naši zástupci? Bez hledání na netu bych řekl, že 6-ti koalice „pro“ a SPD „proti“. Mýlím se?
Za nás hlasoval Rakušan (Vít), takže to je myslím jasné, jak. Bylo to jednání a je to dohoda ministrů vnitra, které teď musí ještě schválit Evropský parlament (náš ne, to je docela signifikantní).
Rakušan se chlubí, že prej mu slíbili nějakou výjimku. I kdyby to byla pravda, bude to nejspíš něco jako ten přislib nerozšiřování NATO na východ, který přece nebyl právně závazný a kdoví, jak to vlastně bylo, asi to bylo špatně pochopeno a tak dále. Vždyť to znáte.
Upozorneni , prispevky Paw, vyzaduji trochu mysleni ,pri cteni..
Povinná solidarita – to je něco jako vítané znásilnění?
Já jenom doplním, že polský jasnovidec Jackowski už o tom mluví několik týdnů – že to prý bude koalice 6 zemí.
Ostatně, nedávný kontroverzní polský zákon o prošetřování ruského vlivu do toho z širšího pohledu zapadá. Situace se nevyvíjí podle představ, nabízí se bojechtiví Poláci, Pobaltí, ostatně i fialové kurvy dělají zač jsou placeny.
Putin se kdysi při rozmluvě s Marconem vyjádřil o možném demonstrativním použití jaderné zbraně na menší město, jako prostředek k ukončení války (americky: „ušetření životů našich chlapců“). Pokud by to bylo mimo neangažované státy NATO… Američané by tak následně mohli rozumně přistoupit k jakési dohodě sovětského typu, aniž by příliš ztratili tvář. Železná opona by se vztyčila, zbrojaři by měli žně a dolar by mohl trochu déle přežívat.
Kdyby snad jeste nekdo pochyboval, kdo ma na svedomi tu prehradu, tak Ukrajina prave odmitla mezinarodni vysetrovani.
Soucasti tymu meli byt experti z Ruska, Ukrajiny, Turecka a UN.
https://www.azerbaycan24.com/en/ukraine-rejects-turkiye-s-kakhovka-dam-proposal/
Zatímco naše úřady řeší podstatné věci a chybí jim k tomu úředníci. To jsou paradoxy? 😀
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-ceske-sankce-proti-rusku-se-zadrhly-ministerstvo-nema-lidi-232220#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Sakura napsal:9 června, 2023 (5:26)
Dobrý odkaz, dobrý zdroj.
Čína zřídí na Kubě špionážní základnu – WSJ
Peking údajně souhlasil s tím, že zaplatí Havaně miliardy dolarů za vybudování elektronického sledovacího zařízení zaměřeného na US FILE PHOTO. Hotel Nacional v Havaně na Kubě © Getty Images / Joe Raedle
https://www.azerbaycan24.com/en/china-to-establish-spy-base-in-cuba-wsj/
https://www.kurzy.cz/zpravy/723363-trh-prace-hleda-lidi-se-zakladnim-vzdelanim-zadna-mozkovna-nebudeme/
Už jim to začíná docházet.
ChatGPT
Průmysl 4.0
Vědomostní ekonomika
Lisabonská strategie
Blouznění, ztráta smyslu pro realitu.
Realita je:
Nejdražší elektřina v evropě, s uzavíráním uhelných a plynových elektráren a náhradou ekonesmysly čím dál nespolehlivější (nové technologie jsou náročné na energie a jejich stabilitu)
Klesající úroveň vzdělání (gender NENÍ vzdělání)
Nízká úroveň mezd zabetonovaná přílivem imigrantů z ukrajiny a dovozem pracovníků z filipín (levnou práci se se nevyplatí nahrazovat drahými technologiemi)
Čeká nás pozvolný úpadek, zaostávání a chátrání.
Nebude to nic náhlýho ani nesnesitelnýho, jen klesneme na úroveň běloruska, potom albánie atd.
Zlatý komunisti…
A nikdo si ani nevzpomene na plkani Kovandu a Sichtarovych, jak nizkokvalifikovane profese zaniknou a lide by se meli vzdelavat. Jinak skonci na pracaku.
A nehorsi na tom je, ze ty sama jelita dneska radi vlade, jak z to ho ven.
Nikdo si nepamatuje vice, nez 14 dni.
A Pirati planuji udelat z Cech polovodicovou velmoc. Pry nam pomuze Tajwan.
Asi si nevsimli, ze na Tajwanu ziji Cinani, a pro Cinana je byznys na prvnim miste.
Vyroba mikroskopickych vecicek , vyzaduje manualni zrucnost a predevsim trpelivost a udrzeni dluhy pozornosti pri vyrobe tech mikroskopickych vecicek.
Na to je cinan a asiat jako stvorenej…
Už i V. Vlk st. zřejmě tuší, že největší nepřítel není ten „před branami“ ale ten vně.
https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/pad-v-jakem-jsme-patre.A230608_171941_p_spolecnost_nef
Protože je to velmi výstižně napsáno, překopíruji sem:
„Prakticky nikdo, ani vláda ani lid, nepochybuje, že jsme na tom jako onen zedník, co padá z 30. patra mrakodrapu. A po cestě si u každýho patra povídá: „pořád je to ještě dobrý“. Rozdíl mezi tím je jen, zda mají pravdu ti, co tvrdí, že už jsme v pátém patře nad zemí, nebo vládou, která tvrdí, že jsme ještě ve osmadvacátém. Což je sice rozdíl značný, ale neřeší otázku, jak ten pád zastavit.
Premiér Fiala, který se snaží přesvědčit národ, že ví: „kudy, kudy, cestička“, nakonec na setkání s českými byznysmeny na summitu ReVize Česka, který v pondělí 5. 6. 2023 pořádala iniciativa „Druhá ekonomická transformace“ a Hospodářské noviny, prostě už s „poker face“ nevydržel. A sdělil, že česká byrokracie, tedy různá ministerstva a stovky různých úřadů zásadně jakoukoliv změnu blokují. Stěžoval si, že nemůže nikomu prozradit, kde ve skutečnosti chce šetřit, protože mu to vládní a další úředníci prostě ihned „odsabotují“. Prostě promluvil tak nějak, jako to bylo v tom slavném Večerníčku o Rákosníčkovi, kde si jistá nebeská hvězda stěžuje: „Nikdo mě nemá rád, nikdo si nechce hrát, uáááá!“
Ale nikdo ho přeci nenutil, aby se natolik politicky pomátl, že se dal dohromady s partou hecovanou medii, jak to správně říkal kdysi Jan Werich, kteří to dělají: „Částečně z blbosti a částečně za cizí peníze“. jejichž jediným heslem bylo zničit Babiše. Touha po moci a „političtí přátelé“ mu pak jaksi automaticky po vyhraných volbách vyplodili neuvěřitelnou vládu. Stačí se na ni podívat:
Bývalý pan učitel Rakušan, dnes ministr, se zřejmě zhlédl v jakýchsi historkách a filmech o tajuplných zločincích, kterých je plná země. A které, aby údajně mohla zvítězit „pravda a láska“, (dnes „demokratická vláda“) je potřeba zničit, kdekoho fízlovat a pokud možno umlčet a zavřít. Jako signatář Charty 77 si troufám říkat, že by dneska měl tehdejší Václav Havel se svou „Mocí bezmocných“, reagující na dnešní poměry, na krku BIS a Policii ČR. A zvláště pak šéfa státních zástupců, který působil jako vyšetřovatel a vojenský prokurátor i v době, kdy byl Václav Havel v komunistickém kriminále, a já chodil na výslechy na StB každou chvíli. Nevím, zdali jsou vzory pana ministra Rakušana francouzští fanatici Jakobíni, nebo dnešnímu Tálibánu se podobající středověcí čeští „Táborité“. A to raději nepřemýšlím o vzorech odněkud ze západu našich hranic anebo z matičky Rusi.
Nejsem natolik ekonomicky vzdělaný, přestože na to mám platné vzdělání a VŠ zkoušky, abych dokonale rozebral tu hrůzu, kterou nám předvádí současný ministr financí pan Stanjura. Jsem však natolik starý, abych si pamatoval z 50. let podobné politicko-ekonomické šílence a nedouky za dob vlády Klementa Gottwalda a Antonína Zápotockého, jejichž řádění skončilo rozvalem hospodářství a měnovou reformou. Ostatně, když se podívám na dnešní inflaci, jak ožebračuje obyvatelstvo i české firmy, ona žádná taková „měnová reforma“ ani není potřeba. Ona se děje tak nějak kontinuálně. Holt, pokrok se nedá zastavit.
Další neuvěřitelnou figurou je ministr životního prostředí Petr Hladík, kterého se zbavili lidovci tak, že ho vnutili Fialovi do vlády. Divím se, že mu nedělá náměstkyni Janka Michailidu. Piráti ji sice vyloučili ze svých řad jako komunistku, ale ona není představitelkou jen takového obyčejného komunismu. Ona je vyznavačem komunismu, jak jej prosazoval soudruh Pol Pot, který při budování své „úžasné spravedlivé společnosti“ nechal vyvraždit třetinu obyvatelstva Kambodže. Ostatně nic jiného progresivisté nechtějí. Nedávno se totiž sešli v Bruselu, ti propagátoři „ekonomického nerůstu“, v Německu zvaní Die letzte Generation, u nás „Poslední generace“. To jsou ti, co se přilepují k silnicím a obrazům a brání jízdě sanitkám atd. Požadují podle nového Marxe, Němce Helge Paukerta, pro „lepší zítřky“ a „záchranu planety“ zásadní snížení životní úrovně, zrušení platů a přídělový systém, zrušení soukromé dopravy a také „nepřátelského vzdělání“. Mimochodem ona Pirátka je tak duševně …řekněme… alternativní, že vykládá, že je scifistka a obdivuje Star Trek, aby se zároveň přiznala, že vůbec nic z toho neviděla ani nečetla. Ale myslí si, že ve Star Treku nejsou peníze a každý dostane, co potřebuje. Proboha, jak může něco takového vystudovat VŠCHT?
Brněnský lidovec Petr Hladík je v podstatě duchem bolševik, který o tom sice méně mluví, ale v praxi se snaží zničit český průmysl, fungující zemědělství a prosadit Green Deal. A „plánované a řízené“ hospodářství. I kdybychom měli všichni chcípnout hlady. To, že budeme chodit pěšky, a nebudeme mít auta, to v plánu ovšem už má!
Ono by se dalo jmenovat ještě několik dalších dovedů, ale rozhodně nelze opomenout na naši neuvěřitelnou ministryni obrany Černochovou. A ty její způsoby! Když kvůli jedné ukrajinské raketě, co dopadla do Polska vyzývala NATO ke spuštění války s Ruskem! A která nepohodlného sportovce, který si dovolil pochybovat o běloskvoucím profilu Ukrajiny, posílala na školení mezi ukrajinské vojáky, aby pak byl lépe uvědomělý. Asi si myslela, že mu Ukrajinci, jak se mezi vojáky dělá, „dají pořádnou deku“. Když jsem byl v „přijímači“ v Československé lidové armády, tak se za nevhodná slova posílalo umývat záchody. To je asi tak stejná intelektuální úroveň.
Já jen doufám, že naši vojáci, kteří se osvědčili jako vynikající odborníci, nepropadli zoufalství, když začala dělat kádrovou politiku mezi vojáky ženská, která toho o armádě ví asi tolik, kolik já o „Vlivu gama paprsků na měsíček zahradní“ (viz stejnojmenná hra od Paula Zindela).
Dosti mě děsí představa, jak asi tato dáma vyjednávala smlouvu s USA, kterou jsme prostě v současné době museli podepsat. Ale protože jsem zahlédl v televizním šotu při příjezdu naší delegace k ministerstvu obrany USA také zkušeného diplomata Hynka Kmoníčka, tak tam snad u toho někdo soudný byl.
Co se týče vlády pana Fialy, napadá mne staré české přísloví: „Kdo chce kam, pomozme mu tam!“ Takže když se značná část národa nechala profesionálními mediálními manipulátory vyhecovat proti Klausovi, Sobotkovi, a neprotestovat proti státnímu převratu organizovanému policií, hýkat podle dodaných „notiček“ proti M. Zemanovi a hlavně Babišovi, tak máme Fialu. Za mého hodně raného mládí jsme povinně museli na Prvního máje v průvodu zpívat: „Teď už máme, co jsme chtěli, do rachoty zvesela“. Aby pak soudruzi tuto píseň přestali propagovat, protože náhle dostala setsakra jiný význam. Dneska také.
Chtěli jsme pětikoalici? Tak ji máme. Chtěli jsme Fialu? Tak ho máme. Chtěli jsme změnu? Tak ji máme. Momentálně se jmenuje dvouciferná inflace, ničení živnostníků, největší státní dluh za pár měsíců, kterému se může rovnat jen záměrně vyvolané zhroucení financí zemí Koruny české, po prohraném bitvě na Bílé hoře (viz Kostlán, Antonín – Finanční zhroucení ve střední Evropě na počátku třicetileté války: Ústav československých a světových dějin ČSAV).
Dneska si vlastně měnu a vlastní hospodářství, podle pokynů a v obklíčení bruselských šílených nápadů a politických neziskovek a za vlády, která neumí vládnout, ničíme sami.
Jsem optimista. Nepamatuji si, kdo to řekl přede mnou, ale pamatuji si ten citát: „Úspěchu jsme nedosáhli nikoli díky vám, ale navzdory vám“.
A doufám, že to dopadne nakonec po nějaké době dobře. I když mi vzadu v mozku sedí text od Karla Havlíčka Borovského z básně „Křest svatého Vladimíra“. Kde se praví: „Jenom caři, samovláda, a takové sloty, potrvají věčně věkův, jak juchtové boty“.
P.S. Kolik pater nám zbývá k zemi?“
Mele nesmysly. Ano v něčem má pravdu ale také tam má hodně blbostí. Například o Jance Michailidu. Nemám ráda Piráty ale to co mele je prostě blbost.
Další, hospodářství v rozvalu? A že se postavilo od té doby zde v zemi postavilo tolik věcí? Nebudu je vyjmenovávat, každá chce je zná, ale kdyby bylo hospodářství v rozvalu (jako je teď za 30 let bačování těch úžasných i, mimochodem, chartistů) tak by to nebylo možné.
….každý kdo chce….
Takovejch, jako je Michailidu je plná Brusel. To jsou přesně ti správní, co tlačí LGBT, migranty, elektroauta, děsí se z uhlíku a zakazují pálit dřevo. To vše se zápalem a metodami výborů pro veřejné blaho, bolševických akčních výborů.
Michailidu je názorová sestra piráta Peksi z EP. Stejnej ideovej kotec. Jako ostatně u všech zelených v EU.
Michailidu mi líto teda není.
Nepsala jsem že mně je jí líto, ale prostě ten člověk píše nesmysly. Navíc jí nevyloučili, i když takový Michálek, Lipavský, Bartoš, Hřib by to rádi udělali. A že by tihle zrovna byli pro naši zem prospěšní? Řekla bych že jsou ještě horší než Michailidu. Zrovna v tom, co Vy píšete, si s ní tihle mohou podat ruku. Ale zřejmě chartistovi vyhovují.
Jsou jeste horsi. Ale jen proto, ze Michalidu nema moznost prevest sve nazory do praxe.
To je možné, zas tak do Pirátů nevidím, nicméně nyní je ta sbírka, co jsem vyjmenovala, mnohem horší (a je jich tam samozřejmě také mnohem víc).
Nyní Piráti řeší svůj postup ve věci Blažka. Je to docela zajímavé, Gregorová se musí nějak před volbami do EP zviditelnit. Ne že bych se zastávala Blažka, je to, tak jako celá vláda, gauner. Tak uvidíme co vymyslí 😉 . Jen at se požerou, nicméně Bartoš, Lipavský a tak dál, se zatím, nejspíš, nevyjádřili. No protože by také mohli přijít o koryta.
Dobrá. Nevyloučili. Vyloučili jen z Ustředního výboru. Souhlas s tím, že je to „jeden za 18, druhý bez dvou za 20“.
Vlk je chartista. To není stigma. Je to člověk, který si drží své názory vypadá to, že nejde s davem a je schopný rozpoznat, když se totalita vrací, nedá se splést tím, že má jiný kabát.
S některými jeho názory nesouhlasím, některé mi konvenují. Vyvíjí se. Jak jsem napsal v úvodní větě k jeho článku: „Už i V. Vlk st. zřejmě tuší, že největší nepřítel není ten „před branami“ ale ten vně. „
Ano chápu, jen by se neměl dopouštět takových nesmyslů jaké v tomto textu čtu. Nejde jen o Michailidu, to je nakonec marginální. A netvrdím, že chartista je stigma, jsou i jiné chartisté s vlastním názorem, například Schneider. Ten má dobré postřehy.
Další sklad dostal zásah https://t.me/Globalsk4/2821
Kdesi na diskuzi na iDěsu psal jeden kupodivu normální diskutující, že na Ukrajině bojuje 60 tisíc Poláků a že je to dohledatelné. Na zuřivé elfy dal odkaz v angličtině, jednalo se o vojácích z Polska, nějak tak to formuloval, že stačí to zadat do Google. Pak už ti pitomci drželi prsty od klávesnice.
Zkoušet to hledat nebudu.
Loni na podzim jich tam bylo udajne 20 tisic.
Odkazovalo na to vicero gaucovych generalu.
Pise se verejne , ze polaci sou vodvazeny letadla na pohrby do Polska.
Z Odesy.
Ale hlavni pruser ,pisou , je napadeni uzemi Ruska , utok polaku , ktery si rikali opozicni rusove na Belogorod..
Jeste sou vybaveny zbranemi NATO, za penize NATO a vycviceny v NATO , vsude se to ukazuje.
Clen NATO napadl a utoci dovnitr Ruska.
Jak tohle vysvetli ,ze zadna valka nebude , nektery co vsugerovali zapadu , ze je vopatrnej.
Ze vopatrnej zapad valku jako obvykle a mirumilovne nechce..
NO, až se ukrajánští židláci vystěhujou, že už je to tam vyžraný a těsný a euhnie jim nepošle žádnej matriál ke zničení, Putin to srovná do latě a ze ptá se gdo je RUS.
Co si myslíte že bude pane Vidláku? Na rovinu, neříkám kerej jinej by to z našich blboňů nedělal, taky by bral gáži z ukradenýho léna velkého babiše, co byste odpověděl?
A ukrajánků je z poslední doby ve světě 25 milionů. Bajvoko.
A přitom si tady stěžujou, že u nich je v červnu aji 30 stupňů přes den a 20 v noci, že je tady chladno.
Co zapíchnou do země roste samo. Surovin plná prdel.
Jakej smysl má dávat do železa miliardy, co se za miliardy rozseká na maděru, dejte to lidem.
Ále je to zase ta samá písnička, kerou neznáte, ta o potřebách, co by si lidi volili aby se navzájem nemuseli pozabíjet. Nu što.
Až obsadí Putin jevropu, co řeknete že ste zač?
Co pořád máte s tím obsazování jurop Putinem. Co by z toho měl. Jen kopu blboňů ke krmení. Vždyť tady už se nic nevyrábí, teda kromě furt žvanění,.
Musím odpovědět.
Tady se vyrábí blboňi do války nebo problémy pro Rusko. A esli rusové nejsou tupani, budou muset to řešit. Nechápete, je mi jasný. Dobrou moč, noc.
Ano, zadne obsazovani nebude.
Obsazena uzemi musite taky zivit. a to by se planovacum za morem velmi libilo.
Ale vybombardovat zazemi je neco jineho.
Treba Litvinov, Kralupy, pak elektraren…
Jak rychle se Cechy sesypou?
Před 50 lety se hovořilo, že Ukrajina je schopná být obilnicí Evropy, on o tom snil i jistý Rakušák s knírkem.
Treba ty rusky Ikony a Vyssi moc nejak spolu souviseji…..
Podobnosti dalsi sou taky. A sou ciste nahodny …
Gitler krad ukrovi a fanatickymu spojenci ,co moh , uz tenkrat , nepohrd ani tunami hliny , kterou vozil do Raichu.
Nejdrive fanatici vitali nacisty a potom zase Rudou armadu..
Kdyby mel cas , schopna vobilnice , by byla prestehovana do Nemecku..
Hlina se neda pribit proti ukradeni. Ukrove za to umirali s nadsenim..
Pro uplnost , ale musi se dodat , ze dalsi cast naroda bojovala statecne a hrdinne , proti nacistum.
Mam dojem, ze kdyz se tyhle veci siri a ze nam svet dlouho a prave proto ,nemuze vytrvat..
Putin ,kterej ma asi jedinej na svete dneska , schopnosti a potencial , je rychle ziskat na pochodu mimo jiny , dale vlastni charakter a stabilitu jeho osobnosti a potom z toho pochazi /svete div se/,stabilita statu a naroda , vono to nejak souvisi , neda se zvotrocit penezma a majetkem a tak faktem zustava , ze je nenahraditelnej, to vi kazdej ,ted vytah hlavni zbran .
/Asi vi vic , nez my ,ma voci aby videl/.
Je to po staleti slavna ikona , Andreje Rubleva . Trinity…
Podobne jako v 1941 ,Stalin prikazal , aby jina slavna ikona , byla umistena do letadla , s kterou potom voblitavala Moskvu , aby Gitler Moskvu nikdy nedobyl..
A nedobyl..Ikony porazeli nepratele a okupanty a vitezily v rusky historii….
Jiny to svadeji na ruskou zimu atd.
Na Stalina a jeho generaly a Rudou Armadu ,ktera utikala a utikal zpet a ztraty byly mega a najednou , z niceho nic zautocila a wehrmachty zahnala….
Kdo vi..Treba ty rusky ikony a…..
Asi, nebo teda určitě nejsem světový stratég. Pořád se ale u toho všeho dívám na Rusko. Přesněji, pokouším se dívat ruskýma očima. Vždyť ono přece jde taky, či spíš především o to, jak se na to budou dívat oni.
Jak moc je bude zajímat, kdo aktivoval/neaktivovat nějaký čl. 5? Jestli „zatím“ nebyly použity ZHN? A to jako si řekne, že teda jo, tak se bude pokračovat na Ukrajině a jen se taky pošle něco do tý blbý Evropy, když nedaj pokoj?
Hm, nevím, ale spíš bych neřekl. Spíš naopak. Spíš si myslím, že k tomu přistoupí – když to musí být, tak se vším všudy. Na co pak čekat? Až si začnou zase odněkud odjinud zase jejich rukama? Jak dlouho by to trvalo? Nejdýl rok?
Znovu, nejde o „sedm statečných“ východoevropských debilů, co si něco usmyslí, nebo jim to navelí Amerika. Jde o přístup Ruska. Telefon do tý Ameriky furt mají. Tak tam brnknou.
Hele, pasmatri, Joe. Taková jedna věc. Chceš na nás pohnat ty psíky. A je ti jistě jasný, jak dopadnou. Ale co my s tím? Do Moskvy nikdo z nich nedostřelí, my k nim naopak kam nás napadne. Tak teda jako jim to tam rozmlátíme, vy se budete koukat a pak se pojede dál? A my budeme čekat, co dalšího za stračky na nás vymyslíš? Si děláš kozy? Proč bychom to měli dělat? Pověz mi, proč? Co bychom z toho měli?
Víš o tom, že dostřelíme i k tobě do baráku? No, víš to. Jako, jo, znamenalo by to tu velkou válku se všemi důsledky. Ale koho pak bude zajímat, kdo si podle nějakého mezinárodního práva začal? On snad někdo takový zůstane?
Prostě, jestli myslíš, že budu válčit s kusem Evropy, ale ty budeš jen čumět a vymejšlet, co ti z toho kápne, tak si to nemysli. Mně je úplně jedno, co ty chceš nebo nechceš, jednoduše ti to tam nasypu. Tak jim koukej tam říct, ať si teda štěkaj, když to musí být. Ale ať to nepřeženou ani tady o ten jeden centimetr, co jsem ti nakreslil. To ti kurva povídám, protože já se pak neznám!!
Vzhledem k tomu, že právě Rusko si tohle dovolit může, proč by si to dovolit nemělo? Proč by mělo dál válčit, ekonomicky i lidsky se vyčerpávat a nechat Američana, aby na to zálibně koukal?
Re: Piccolomini s malým „p“
Víte, proř Ivan ten červený telefon nezvedne a nezavolá?
protože:
DEMILITARIZACE
DENACIFIKACE.
Přeloženo do češtiny – Ivan ztratil iluze a když US Džou na své Šemíky (určo víte, kdo byl Šemík) sere zvysoka, není důvodu, aby je Ivan šetřil.
Koně se také střílejí. Je o tom natočen film a napsána stať zde na Litterate.
Ta dvě „Dé“ výše se totiž netýkají Ukrajiny, nýbrž celého toho spolku, ve kterém vězíme. Tedy vlastně dvou spolků. Německé unie a NATO.
Potvrzuji.
DEMILITARIZACE
DENACIFIKACE.
Majetek bude podělen, tak jako tak. De jen vo to, gdo bude dělit a esli bude ctít český volby potřeb a český podíly na půdě, český podíly na rozpočtu země „“státu““, a podíly na rozhodování všemi našimi potomky, vyjma všech cizáků. To už by se mělo dát dohledat na matrice. Hotové
Máte něco proti temu?
Šemík? To byl vladyka nebo kůň?… No jo, už vím. Ale tohle jsem koukal, že přes Radotín to na Neumětely zas tak oklikou není.
Jsem dnes samá legrace, se mi asi zapalujou vojenský lejtka.
No, Rus, ač slovansky duševně rozložitě přátelsko melancholický, jistě má důvod srát z balšoj výšky. Postřílet pár Šemíků by jej nerozhodilo. A slovo balšoj má, což bezesporu víte, v ruštině význam, že opravdu hodně moc. Když jsem Rusovi ukazoval Moravu a říkal, že to je naše balšája řeka, moc to nekomentoval. Jen, že nu, da. Pak mi ukázal Ob a říkal, že to je tóže jejich balšája řeka.
Nicméně, jste si jistý, že už nezvedl a nezavolal? Mohl, taky nemusel. Jaký ale má důvod pouštět na Radotín a Neumětely rachejtle? Možná výchovný pohlavek, v ruském provedení se na nalomený krční obratle zas tolik neohlíží. Možná. Ale ví, že každý rubl, raketa i voják dobrý i v tom velikášském ruském přístupu. Proč by vlastně zbytečně investoval. A co je mu do nějakých středoevropských peripetií, sere jej především tamten s hvězdami a pvuhy.
Předeslal jsem, že když se brala strategie, byl jsem zrovna po nemoci. Tak jsem moc nedával pozor. Ale pvuhovanej by jej tady tím už fakt mohl dožrat, takže by se mohl začít už neznat. To je ta jeho rozložitost, do které nedohlédneme, na což se přece jen trochu chci spoléhat. I na to, že na druhé straně s tím počítají, a že si tu prdel opravdu nechtějí nechat ugrilovat, protože to už by pak nebyla jen hra se šířka, ale třicetimetrovýma sirkama.
Tak či onak, jak kousek výš nebo níž mám ten gigantický křik, tak do toho všeho jdu nejvíc, jak jsem kdy do čeho šel.
…hra se šířka… Co ještě na mě ten chytrý podsouvač slov vymyslí? Jsem si bezpečně jistej, že jsem psal hra se sirkama, abych to dal do kontrastu s třicetimetrovýma sirkama. Takový bezva bonmot jsem vymyslel, a ono pak tohle. Asi se místo psaní půjdu přihlásit na kurz tóčnogo vystrela spíčkoj !
Kurník, já si toho prve nevšim. Že mám na piccolominim malý p, to snad je tam pokaždý vidět. To se přece nemusí…, poslyšte, má to snad být nějakého technického charakteru?! Nějaká konsekvenční presumpce?!
pico alo mini.
Kdyz chcete vedet, co vase maly dite ma v hlave date mu pastelky a papir. Kdyz namaluje domecek ,zahradku , strom , plot a pred nim dva postavy , co se drzi za ruce , je zdravy jako ripa.
Kdyz tam prida ale cernej mrak a pod , je v nem jeste neco dalsiho…
Takze malir taky ma ty hlavni veci, postavy a potom nejaky detaily , aby doplnily celek obrazu.
Dneska detaily nasledku pricin dominuji obrazu sveta..Nikoliv priciny.
Dneska je to vo voslave tech uplne povrchnich vedomosti , znalosti a zkusenostech a zaveru , z nich casto overovanych ,ale dulezite povrchnich.
Nebot zaplavy detailu a podrobnosti uciva , jsou zacpa detsky a lidsky mysli. Lidska mysl v nich plave a topi se dokola. Sou.
Prehrada, ktera se nikdy neportrhne a spoustami jich zadrzuje , blokuje od sveta. U zen pozornost a soustredeni na prakticky detaily jsou ale zivotne dulezity.
S kym chtel Putin bejt partner .
S Evropou. Sousedi a tak je to normalni , ale.
Neschazel ale tady , povsim, neceho.
Nepreklenutelna isolace jazykem , vzdalenosti a velikosti Ruska .
Nabozenstvim a jinym zivotnim stylem jsou priciny v dusledky a tech veci je hodne a to utvari a formuje jinyho cloveka..pokr. , na dovysvetleni..
S kym ale chtel bejt mirumilovnej Putin soused a partner..
A u nas taky porad chteli a chteji.
Nekonecny dlouhy evropsky valky , nekonecnyho nasili , vyhlazovani a agresi , nekonecny revoluce , nekonecny besneni navzajem,
stvavych a nenavistnych ideologii , neochota k dobrovolnymu miru ,bez prinuceni..Deformace a psychozy /neurozy/.
Vyhlazovani milionu a za kazdou cenu..
Dalsi miliony porad prchali a musely v hruze z pekla zvanyho Evropa.
Nejhorsi z nich s dusledky nacismu, je tady ideologie a fanatickej z ni vseobecnej protestantismu../Akademik to svadi na Nietzsche/.
Laska k penezum , nekonecna fanaticka a rasova ,nenavist a masove vyhlazovani nepratel, hladomory , epidemie , nepritel uvnitr byly zeny a devcata , carodejnice v desitkach tisic ,atd.
Zvrhle, bestialni muceni a upalovani nevinnych.
Fanatiky a spojenectvi s islamem.
Dnes kruta udesna deformace mysli v dusledku pokracuje , neni jina cesta ,zase agrese , zase na mirumilovny nepratele.
Zase nepricetna laska , zavislost , ochota a zvrhla radost z nenavisti.
Ideologie ,hon na carodejnice neustava , treba ty presidensky , pritel nepritel to je jedno , laska a touha na vyhlazovani nevericich satanu , propaganda vrazednych monster Terminatoru , Rambu v „kulture“, jeste vice v mediich , neustava zbesile hledani vetsinou mirumilovneho nepritele /nebo vytvoreni a zavedeni terorismu aby byl nepritel, Cina taky nepritel/ , ,za ucelem zvitezit nad urcenym a prikazanym nepritelem, chronicka otrava mysli mas , dale jsou to vyskyty mnozstvi serialovych a jinych vrahu , jejich popularizace ,nikde jinde se nevyskytuji a masove masakry deti ve skolach a mladych lidi jinde..
Zkaza , protoze. Navic.
Kdyz prave oni vod nepratel potrebuji nejvic prvni a posledni …
A s kym ze to chtel bejt Putin partnerem a ty „partneri“ to jemu zakratko a rychle ,jako vzdycky ,zvosklivili.
A mrtvi a zivi dal , skodi zivym…A tem nevinnym ,co do sveta prichazeji.
Dole.
V neposledni rade , miliony uprchliku z Evropy prenaseli tu nejhorsi evropskou epidemii silenstvi jinam , dobre videt kam..
Re: piccolomini
Mým posláním zde je všechny urážet a ponižovat.
Ono se to pak hodí nikoli do domácnosti (jako diamant v pohádce Sůl nad zlato s V Burianem), nýbrž do obyč života mezi vlky – pardon – mezi lidmi.
Tgs re: bič a malý dvor …… 🙂 samozrejme metafora 🙂
Tak to potom jo. Tak to su klidný.
Píšete hezky ale má to háček… Angličané a Francouzi mají také ZHN. Kdysi, asi před léty šesti, prohlásila na jedné z tiskových konferencí premiérka Mayová, že je schopna zmáčknout červené tlačítko i první. Nevyprovokovaně! Pokud uzná, že čas pro tento krok je nutný… Osobně si myslím, že Putin nikdy jako první ZHN nepoužije. NEPOUŽIJE!
Ona je to v podstatě hra (po americku) „na kuře“. Kdo první cukne.
Kdyby Rusové chtěli, už dávno by naše aktivity za přímé zapojení do konfliktua nás za jeho stranu označili a zachovali se podle toho.
Taktika „nahnat tam nadšence z východní Evropy“ jako individuální záležitost s níž nemá NATO společného nic, dává šanci právě i tomu Rusku tvářit se, že jako nic a nemuset splnit hrozbu – ani přiznat, že hrozí planě.
ALE.!
Co když?
Co když ani jedna ze stran neuhne? To je velké riziko téhleté hry „Na kuře“.
Jen mala poznamka k tomu telefonatu s Pepou (nikolo PePou). Probihal by asi nasledovne:
„Ahoj, Joe, tady Vladimir“
„Ahoj, docela dobre“
„Vis, Joe, chtel jsem ti neco rict tomu, co se ted mezi nami deje…“
„Eeee, kdo vola? Kde to sakra sem? A proc drzim v ruce to cerveny?“
Je to nehezký článek a nehezká diskuse. Bavíme se o příliš vážných věcech.
Jedinou naději vidím v tom, že je to pořád jen válka slov.
Ukrajinci jsou už přece dávno na Krymu a blíží se k Moskvě.
Věrchuška utrácí a podepisuje smlouvy, které se nebudou moci naplnit.
Ve výsledku to dopadne patrně úplně jinak. Nic není nomen omen.
Jak dlouho trvala Tisíciletá Třetí říše? A jiné říše před ní?
Naši spojenci se stali našimi nepřáteli, protože nás klidně obětují, tak jak to udělali v Mnichově.
Jenže i to může dopadnout i jinak. Zapomíná se, že kromě Ukrajinců tu nikde není tak silně zfanatizované obyvatelstvo. Počet pochybovačů je větší, než se zdá.
Není síla, která by nás nahnala do války. Těch pár, kteří tam chtějí (v každém národě jsou takoví) bude třeba vybavit a poslat tam, kam chtějí.
Mrtví nežvaní.
A pak se můžeme Rusku omluvit, že jsme byli pod tlakem Západu a uzavřít smír. Mohlo by se to povést, protože (zase jen podle slov) nás Rusko nepovažuje za skutečné nepřátele. Nás, Maďarsko, Slovensko atd. považuje jenom za „nedrúžestvěnnye straný“. Nejsme sice přátele, spíše jme nezbední ztracení synové, kterým ale bude, pokud se budou kát, odpuštěno. Nebudeme likvidováni ani uvržen do otroctví.
Nikdy bych netušil, že bych se raději viděl v zablešeném pelechu medvěda, než venku, na svobodě. Ale venku je to horší, tam jsme v pozici lajky, která má na medvěda útočit bez ohledu na to, bude-li to k něčemu. Farmář nechce mít poblíž svého panství žádné medvědy nebo draky, lajek mu mu líto není.
On to chce mít všechno v richtigu. Na věky. Jako každý.
Každý si myslí, že tu bude na věky. Nebude. Nic netrvá věčně a co začalo, musí taky skončit.
Myslím, že ani celé lidstvo ani jiný život nevyužije ty dvě – tři miliardy let které Zeměkouli zbývají, než ji spálí Slunce. A nezůstane nic. Bílý trpaslík a nějaké spálené zbytky velkých planet.
A potom i ten trpaslík postupně vychladne.
No máte recht, ale co kdybychm si dali sraz tak, stačí za jednu miliardu, v šest večer poválce místo u Kalicha třeba u Radegasta?
https://www.pustevny.cz/radegast/
to převtělování už prý západ vyřešil, co toho využít a kouknout se jak to pitomci/potomci vyřešili?.
🙂
Detsky spekulace vo trpaslich vo nelitostnych farmarich a co nechteji , vo medvedech a lajkach /co to je/ , zarucenym spalovani nas sluncem a
jinych vaznych vecech , hazenych na hromadu jako shnilej maglajz odpadku ,
na hromadach skladek ,
s treti risi a Ruskem navrch ,tlaky zapadu s omluvami Rusku , bez ocividneho faktu nasi vlady nenavisti a nepratelstvi ,mnohymi schvalovany. Tak.
Fakt , ze Z. je nepritel. Odvaha zbabelcu..
Zbabelci mistni , taky generalove ,politici a dalsis velkou ulevou a protoze je strilejici probuh , nepritel je uplne daleko , tak s ulevou,
ze je nikdo je na nej neposle /s jistotu , ze kdyz tak misto sebe , poslou jiny/,
musi hledat a vymejslet nepritele , pobliz kolem sebe..Za kazdou cenu.
Maji za zady tezkoodence s tanky a kulomety , s obrnenymi helikopterami a najdou jednoho nebo dva neozbrojeny a na ty maji pak velkou odvahu z kancelari ,treba z ty presidentsky zautocit..!!!
Odvaha zbabelcu. Umernost a zavislost prima.
Cim vic je urceny nepritel vzdaleny , tim vic je jejich statecnost nejnejvys odvazna, zkracovanim vzdalenosti , zase jejich odvaha mizi..
/rychle a jako sracka/.
Zadny nase zotroceni nikdy , my se dozivame vsichni vokolo sedmdesatky
a prej si myslime /neco takovyho asi pobije i propagandu zapadu / a jak si to muzeme myslet , navzdory faktu, ze denne umiraji lide na stari
a co ty si asi mysli vo tom , ze tady sou na veky , jejich a nikoho mysleni se jako obvykle nevysvetli , se nevysvetli , nemyslicim se nevysvetluje ,
ze tu budem na veky..
A kdo si tohle asi muze myslet ?
Má vůbec podle Ústavy vláda pravomoc odeslat občany mimo profesionální armádu do zahraničí na vojenskou misi? Ta novela umožňující bez souhlasu Sněmovny poslat české muže na 60 dnů do ciziny ještě nebyla schválena.
Re: J,t
Vy si myslíte, že tu někoho serou nějaké písmenka v pitomé ústavě?
Jak napsal Vidlák, zruší volby, vyhlásí výjimečný stav a problém je vyřešen.
No já myslím že na konci všeho ti anglosassti kozomrdi nepočítají s naší slovanskou záludností, co se snad vyrovná s jejich přirozenou bezohledností. Konkrétně já osobně pokud si to někdo lajsne a povolá mě, rovnou říkám že po vzoru svých předků přejdu do legií i s plukovní pokladnou:-). Metafora soudruzi. Klid…
To by bylo logicke chovani, ale uz to zkouselo hodne Ukrajincu.
Zpravy o postrilenych jednotkach zezadu, nebo o zavarenych poklopech tanku jsou z Ukrajiny caste.
Vsechno asi pravda nebude, ale cast urcite ano.
Reko bych, ze angosassti kozomrdi jsou na slovanskou zaludnost pripraveni.
Tgs re: u nás si s ústavou kľudne vytrú anál 🙂
Momentálně je ústava to, co řekne pětikolka a ti, co ji platí – místní oligarchové (Bárta, Bakala) zahraniční oligarchové (Soroš) místní firmy (ČEZ) zahraniční firmy (Westinghouse) zahraniční vlády a zahraniční tajné služby.
Můžou cokoliv, NSS i ÚS jim to kdykoliv potvrdí.
Samet byl omyl…
Mili spoluobcane ….Ste.
Zdroj , veskere moci ve state.
Zdroj pak bezi do masakru na nepritele , urcenej tou moci , zase zdroje.
Vod dochtru a ludru vsech zakonu, prikazanych ustavou a vybranymi lekari justice.
Aby nevonemocnela..Ktery zdroj nejsou nikdy.
Mili spoluobcane ,co si myslite , ze jste lide ?
A jeste vas nevomrzelo bejt porad jenom zdroj..
Na nekonecne vysavani..Na cokoliv.
Pawe,
nedá mi to, abych na Váš příspěvek nereagovala. A sice vložením textu, který tu jistě všichni dobře známe, takže spíš jen tak pro připodotknutí k Vašemu komentáři (a taky tu někdo nějaký čas tomu nazad napsal, že hudba, hudba schází… možná Ládík!! ? Omlouvám se moc, že si nepamatuji přesně.. A také, že vynechám refrény..).
Když poprvé jsem spatřil pyramidy,
Proklel jsem všechny Cheopse a Ramsese,
Jsem totiž jeden z téhle miliardy lidí,
Který to za ně vždycky odnese.
Oni si projektují pískovcové sfingy,
Aby snad historie nezapomněla,
A já pak kroutím šroubky na peršingy,
A kdyby snad ne, tak mi dají do těla.
.
Za svazek ředkviček a taky za cibuli
Jsem šašek dějin, bezejmenný muž,
Rohožka Caesara a kopí Caliguly,
Negativ dějin připravený na retuš.
Zvedal jsem často hlavu, vždycky přišla rána,
Ač v různých formách demokracie,
Přestávám věřit v dobro Krista Pána,
V to, že snad vůbec nějaký je.
.
V novinách o mně píšou, že jsem páteř světa,
A já jsem jenom jeho unavený sval,
K Měsíci co půl roku raketa létá
A já se plazím jako brouk hovnivál.
Mám přeci taky srdce, srdce, které bouchá.
A nemyslete, že furt myslím na žrádlo!
Proč mne však na tom světě nikdo neposlouchá?
Proč mám být jenom malé hloupé děladlo?
.
Nevěřím v žádný kecy, věřím už jen v sebe
A to, co neurvu, to nebudu mít.
Pročpak mi slibujete po mý smrti nebe?
Když jsem se jednou narodil, tak chci žít.
Jsem jenom jeden z téhle miliardy lidí,
Kolečko v soukolí, co krásně zapadá,
Já nechci stavět vaše blbé pyramidy,
Dejte mi pokoj a vlezte mi na záda.
https://www.youtube.com/watch?v=47E6SYDJDrU
Poslední bitva?
Ještě platí, kdo po mě kamenem, …….
KTV Live je v Dům kultury Akord.
Sesotprondggmm3l7m044atah3c1g390 tg33h0a155mcc72l48l76am1uc5 · Ostrava, Moravskoslezský kraj ·
JUDr. Jindřich Rajchl v Ostravě – 8.6.2023
#ktv #zprávy #judrjindřichrajchl
https://www.facebook.com/hashtag/zpr%C3%A1vy
: https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=802701
Josef původní napsal:8 června, 2023 (23:13)
Poslední bitva?
https://www.youtube.com/watch?v=IHNzncQJjBM
https://www.youtube.com/watch?v=C2KnqckRNbI
Prý v Ostravě ca 900 lidí. To není málo. Navíc, bez vyjímky všude je na každé akci sál plný, vždycky stovky. To se sčítá, taky nejde zdaleka jen o lidi, co přišli.
A je velmi, obrovsky, spíš giganticky nutné co nejsilněji to všude křičet, aby to všichni slyšeli.
Křičet – kdo může zastavit tuhle zrůdnou vládní smečku? Vždyť kromě ničení této země ji už naprosto nepokrytě chce zatáhnout do války. Přece vy, my všichni můžeme. Nejen můžeme, ale musíme. A kdy to vy a my všichni musíme udělat? Přece co nejdřív. Co nejdřív. A nejde o nějakou fanatickou propagandu nějakýho Rajchla, vždyť nám už prakticky doslova jde o krk! To už dávno není jen nějaká blbá poplašná zpráva!
Není důležité kolik lidí je v sále, ani kolik lidí křičí. Důležité je kolik lidí má v ruce vidle a hodlá je použít! Až tu budeme mít základny, bude pozdě. Naši kamarádi z poza louže nám to z hlav vyženou, tak jak to umí.
Kolik lidi pouzilo vidle behem protektoratu a kolik lidi poslusne vyrabelo kvery pro Risi?Neni duvod, aby to ted bylo jinak.
Naopak není důvod se sám po sobě opičit. Není důvod si všechno pořád dokola svádět na „malomocenství“, že stejně už jsme takoví.
Ano, jsme především co do občanské aktivnosti budižkničemové, až to krutě bolí. Ale i tak je, i přesto je důvod vylézt konečně z ulity. Bez vidlí. Vidle jsou ne, že k ničemu, ale jsou nejkratší cesta do pekla. Proto, že pak jdou jedny vidle proti druhým, proti těm bez vidlí, hlava nehlava. Na to jsou lidi až moc těmi lidmi, než aby to někdy bylo jinak.
Je ale důvod říct válce ne, bez ohledu na to, že takto napsáno to zní „srandovně hipísácky“. Kývne Orbán, že taky jde do Justice League? Teda, do Demented League? Pod vedením Polska? Fiala kývne dřív, než se jej vůbec zeptají. A dokývne, spíš předkývne jej ta s tančíkem v jejím maskovacím Louis Vuitton, hrazeným ministerstvem coby reklamní upomínkový předmět.
Nechci se tím utěšovat. Žádné vzdušné zámky. Za posledních cca 10 dní jsem se ale shodou věcí dostal mimo svůj běžný okruh do tří od sebe různých skupin lidí bez jakékoli specifické bubliny. Ani věkové, ani postavením, politické, příjmové, vzdělanostní. Vždycky směs. A všude bez ohledu na důvod setkání prakticky to stejné téma – takto už to dál nejde. A teď do toho ten šulin Rasmussen.
Co už víc? Opravu až to žraní bláta, zde zkrvaveného?
Krik zoufalych ,ze vsech stran..
Čtu tady, že „postavíme s bídou dvě brigády“. Tak abych trochu zchladil ten optimismus – tohle mám od vojáků, pár jich se mnou mluví.
1. zapomeňte na to, že to tam naženou naši nepočetnou profi-armádu. Pár ks. tedy jo – někdo tomu musí velet, plus asi spojaři, rakeťáci, dělostřelci atd. – ale většina musí zůstat v zázemí, s cílem vycvičit skutečnou moderní armádu 2. a dalších sledů, a pak ji velet v poli.
2. ideální potravou pro děla prvního sledu – tj. ti, kdo pomašírují bez keců rovnou – jsou paradoxně znavení tatíci z generace 45-60. Protože: Absolovali ZVS, často jsou ještě technicky zdatní (jako šoféři, mechanici atd.), už zpravidla mají odrostlé děti ( = stát to nebude muset živit), v civilu uvolní místa pro mladší generaci. Ale hlavně, hlavně jsou zdravotně a fyzicky za zenitem, takže jejich rychlým obětováním do budoucna ušetří zdravotní a penzijní kasa. I proto je z toho nevyreklamují drobné neduhy středního věku – takže zapomeňte na vysoké tlaky, krátkozrakost nebo a cholesterol. S dlouhými vítěznými pochody se v první fázi beztak nepočítá, naopak na vyčerpání materiálu a munice protivníka jsou tatíci naprosto idelní – nemůžou zdrhat tak rychle.
3. „Přednost“ samozřejmě budou mít tatíci bez významného společenského postavení – což se zhusta kryje s množinou tzv. „dezolátů“, což je další plus pro vládu. Bohatí a vlivní se z toho samozřejmě vyzují, ať už legálně, nebo za prachy (což je další plus … možná ne pro vládu, ale pro její zaměstnance ano).
4. Aby se v téhle první fázi ušetřil profesionální armádní kádr, pošlou se tam ve velících či instruktorských funkcích členové Armádních záloh. Jsou bojovní, tělesně zdatní, umí to se zbraněmi – ale dali se k zálohám dobrovolně, z různých nečitelných pohnutek, takže nejsou zcela spolehliví a bude se hodit, trochu jim pustit žilou.
5. Zatímco budou tatíci krvácet, bude úkolem souč. profesionálního vojska vycvičit druhý… třetí… sled. To už budou mladí a fyzicky zdatní chlapi a kluci (a ženy a slečny, i když ty až později). Armáda má s rychlým výcvikem nevojáků zkušenosti, ty srandičky s Ukrajinci na Libavé se něděly náhodou.
6. Až budou tatíci vykrveni v defenzívních akcích (s velkými ztrátami), mladé vycvičené jednotky budou nasazeny do ofenzívních akcí (s ještě většími ztrátami). Počítám, že tak 4. sled (kde 1. sled = tatíci) si vyslouží ostruhy při šturmování Moskvy … nebo ústupu od Dukly. Ale tak daleko nevidím.
(Až to celé vypukne, tak se razantně zostří hraniční kontroly a omezí provoz letišť – abyste si nemysleli)
Re: MK
Rakeťáky a dělomrdy nemáme už dost dávno, takže nic, nikam.
Jelikož už nemám v životě žádný důležitý úkol (děcka jsou z hnízda), je poměrně nebezpečné mne vybavit byť jen příborovým nožem.
S armádními zálohami bych taky moc jistý nebyl, ty se jakože budovaly, když sem táhli hnědáci. Je otázkou, jestli by se nechali nahnat na Rusa až tak dobrovolně, jak plánují soudruzi.
A jelikož jsem stará kuwa, tak mě fčilek jen tak napadlo, co by soudruzi dělali, kdyby jim na vojenském vlaku někdo uřezal rychlospojky ze vzduchových hadic. 50 vagonů je 50 řezů a brzdit nebude ani jeden.
Tedy on by stačil jen jeden řez, hned za mašinou, ale když už jeden řeže…
Anonym píše, že bude zabrzděno a já s ním souhlasím. Ve vlacích se používá samočinná tlaková brzda (např. DAKO), která při ztrátu tlaku v hlavním potrubí zastaví samočinně jednotlivé vozy.
Jasně. Přesně tak. Když klesne tlak vzduchu v průběžném potrubí pod 5 barů, všechny vozy zabrzdí.
Je to i princip záchranné brzdy: zatažením za rukojeť se otevře záklopka potrubí, z něj unikne vzduch, klesne tlak, vozy zabrzdí.
Viz též úplnou zkoušku brzdy https://www.youtube.com/watch?v=ytB7KacAM4Q
Jenom doplním – dobrovolci záložáci z těch pofidérních klubíků vojenské histórie se rovněž budou hodit pro udržování klidu v zázemí. A věřte, že se přetrhnou! Viz. akce (tehdy pravidelných) ozbrojených složek vnitra za Rakouska, tamtý republiky pátečníků, protektorátu. Bohatci vzniklí umným kradením v devadesátkách nejenom že do pole nepůjdou, ale budou mít pochopitelný zájem na udržení majetků&dědiců. Takže se možná dočkáme soukromých armádek, které budou bránit tyhle podšívky.
Wagnerovci by mozna meli uspechy i na ruskou armadu..
Svet je planovanej jako vlada globalnich korporaci /bez zvolenych pro ne vlad , volbami porad trochu jeste se zodpovednosti k masam, vlady napr. neubranili nikoho proti epidemii a naopak / a v obcansky valce mezi mistnima a pribehlikama budu valcit a rozhodovat , kdo vyhraje , prave zoldaci korporaci , ktery na ne maji penize a majetek , vydreny se statu , tedy z nas , ovladajich uz ted zdroje vody zradla a energie…
Teorie je jedna věc, praxe druhá. Chápu, že si to armádní profíci takhle malují, ale tohle bych chtěl vidět zajistit materiálně, technicky, finančně, v druhém sledu pak ekonomicky i jinak další chod země. Ono to na papíře může vypadat stejně super jako Stanjurovy rozpočty. Nažeňte tu vámi jmenovanou skupinu do mlýnku na maso a ekonomicky i jinak se tenhle stát položí do několika týdnů až měsíců, protože právě tahle věková generace jeho chod drží.
A co se týká toho „šturmování na Moskvu“. Jestli s tímhle fakt někdo v armádě počítá, tak se nedivím ničemu dalšímu. Už jsme to psal několikrát, po vstupu kohokoli na území RF budou tito vyzmizíkováni z povrchu zemského. Se všemi následky, které to bude mít. Konvenční válka se povede jen mimo území Ruska.
To všechno, samozřejmě, RÁD slyším.
mohl bych ďábeladvokátovat, např., že položení se chodu státu věrchušku 1) zabolí až na posl. místě, 2) mají u prdele, protože on stát v posl. době vůbec moc nefunguje (důchody, lékařská péče, vzdělávací politika – a věrchuška stejně nepociťuje větší nepohodlí, tak co už.
(Co ve st. sféře t.č. funguje, je do značné míry profesní hrdost, snaha jednotlivců se z toho nezbláznit, švejkování, a jánošíkování (K tomu posl. můžete říkat „rozkrádačky“, ale děje se i „legální odklánění prostředků pro potřeby ilegální práce / přežití / investic“ do rukou, kde by je Plnohodnotní Evropané asi moc nechtějí vidět – naštěstí).
národní instinkty prostě jakž-takž fungují. Otázka je, zda to bude stačit.
Arm. profíci si tak malují tu mobilizaci.
Moskva, Dukla a další geogr. lokality jsou už jen moje licence.
doba metaforám přeje.
„se tenhle stát položí do několika týdnů“
.. skoro na mě dělají dojem, že zrovna tohle je jim tak nějak úplně jedno. Tady je to určeno ke spotřebě, buď do mlenjku a nebo doma atomovkou přes palici – a oni se v té době už přece dávno budou cachtat někde na Floridě, tak jim to aspoň Bijan slíbil, nebo ne?
Na tohle potřebujete vždycky dvě strany. Jednu, která chce posílat do mlýnku na maso, a druhou, která se tam nechá poslat. Buď s dobrovolně a s nadšením, nebo pod hrozbou drakonických následků nejen pro dotyčného, ale i jeho rodinu. Jinak vám hrozí to, co třeba rakouské armádě za první světové. A toho drába tu bude dělat kdo? Místní? Tedy ti, jichž se to bude přímo či nepřímo týkat? Nebo US boys, aby si tu „zvedli“ popularitu takovým způsobem, že by jim i Brežněv mohl závidět?
Pak se mi jeví jako efektivní, všecky potenciální dráby postřílet hned, jak dostaneme do rukou kvéry a munici. Je dobře vědět, že to je založeno na strachu a jakémsi kvazi-respektu z autorit, ale současně je třeba vědět, že těch drábů je početně výrazně méně, nežli drábovaných – řekl bych tak 1:20, jeden dráb na 20 chlapů. Potom je celkem snadné, ve 20 lidech postřílet vcelku libovolný počet drábů. Moment překvapení je namístě – oni v té své nabubřelosti vůbec nepočítají s tím, že by se kdo odvážil, proti nim obrátit hlaveň.
Stat nikdo nechce , ani vlady.
Ovladani je porizeny vzdy , zradlem , vodou, energii a strechou nad hlavou a prinuceni k poslusnosti zaroven..Zradlo je nejdriv..
A ochota potom udelat vsecko..
Napřed se vždy bere mladý maso. Jednak je snadné zpitomět mladý kluky, což umocňuje jejich telecí věk a pocit nesmrtelnosti/nezranitelnosti i touha po cti a slávě, a pak, stát do nich ještě tolik neinvestoval (vyšší vzdělání, rodiny atd.)
Tatíci jsou jako kanonfuter to poslední spolu s pubescenty nastoupí, jak za Hitlera. Ve své věkové třídě jsem asi jedn z mála, co ještě něco vidí bez brýlí, ujde 20 km terénem, a i něco nastřílí z kulovnice(8×57, a to dost nerad víc než pár ran). Kromě toho, je nám bližší nechat se bez odporu zaujmout než s odporem jít pod kytky.
S MK souhlasim, ze ceska „profi armada“ nikam dopredu asi moc nepujde, na to jich je moc malo, zato jsou hodne drazi.
Pak uz bych rekl, ze to jsou prilis ruzove vize jedne bezdetne blondyny.
Jak pise Jan z Polovidlakova, mladym se snadno vymyje mozek, takze pak masirujou bez odporu a jeste strili tam, kam se jim ukaze.
Tatici 45-60?
Ti uz toho videli a zazili moc na to, aby se nechali snadno zblbnout.
Dat mi kver a rozkaz masirovat na Rusa?
Pred par mesici jeden navrativsi se Anglican smutne rikal, ze zivotnost novych vojclu v Bachmutu jsou 4 hodiny. (samozrejme v mainstreamu Ukrajinci porad kosi Rusky po tisicich denne)
Takze nez 4 hodiny nekde v zakopu, tak to radsi poslu na onen svet nejblizsich par lampasaku, kteri byli tak blbi a sverili mi kver.
Varianta s bilou vlajkou je taky mozna, ale urcite nekde budou poschovavani politruci, Ukrajinci by mohli svedcit.
Nevim, jak to v Cechach ted je.
Ale neco mi rika, ze nevetsi chcivalkove jsou kavarnici. A tem se osobne do zakopu urcite nechce. Ti umi nejlepe plivat na twitteru, nebo v tlupe rozbijet opozicni predvolebni shromazdeni.
(schvalni se ted predstavte treba Hrebejka nebo Zelezneho s flintou v zakopu)
Takze si myslim, ze nejvetsi nebezpeci je ruske bombardovani, ktere je nevyhnutelne.
Jestli si Cesi mysli, ze Rus nebude bombardovat rozsirene zazemi, protoze se bude bat aktivace slavneho clanku 5, tak jsou blazni.
Zazemi se bombarduje prednostne, a Ukrajina je moc hezky priklad.
Patrioty nefunguji, a navic je stejne nemame 🙂
Jinak to na 90% budou takticke atomovky, protoze tolik konvencnich hlavic by bylo nehorazne plytvani.
Rafinerie, elektrarny, vyroba munice, letiste, nadrazi.
Takze kavarnici v Praze se bat nemusi.
..“Nevim, jak to v Cechach ted je.“..
Co dál?
Tim jsem myslel, ze par kamaradu, kterym se do valky nechce neni zadny reprezentativni vzorek.
A byvale spoluzaky a zname jsem z facebooku vsechny vyhazel loni, kdyz po me zacli chtit neprustrelne vesty, naboje a taky penize. Pry aby mohli plne nalozit dodavku na Ukrajinu.
Jo a taky vsichni, kdo meli ukrajinskou vlajku taky leteli.
Takze nejsem v konaktu s beznou populaci, a i kdyz Vidlak casto tvrdi opak, tak Kydy jsou jenom mala bublina, jak uz ukazaly mnohe volby.
Klub Hypersoniku. Rusko,Cina , Severni Korea /umiraji tam hlady a nemocemi nic jinyho/ a Iran.
Rus ,jako vojak valci nejradsi raketovou protiliteckou obranou, za sestreleni letadla , helikoptery za to ma nejvic a ty s tema Kadetama na leopardovy tanky .
Potom .
Skrblik a bohac v Kremlu dokonce vodemkne pokladnicku se zlatakama a v milionech je rozdava..
Vopilec , votrapa , vezen , delnik , rolnik , pracujici inteligent,
/v Rusku sou a musej bejt jiny/, de do valky a vrati se potom jako bohac. Komunismus zase vladne …
Rikam to furt , valka je revoluce a revoluce je valka.
Zanech marnych nadeji, kdo sem /do sveta/ vchazis .
Nase vrozeny instinkty jsou prikazy , aby bylo dost ,vseho co je treba na valky a na nase tragedie .
Narozeni kazdeho je nas trest a utrpeni , nas nevinnych , za ten hlavni hrich.
Holky, kdeste? Kluci tady chytaji valecnou horecku.
A Vidlak zitra napise, ze to tak nemyslel, ze to jenom zkousel.
Neni nad valecne divadylko. To sype! Covid uz nikoho nedesi, klimaticka zmena se zacina pekne zajidat, tak hodime atomovou valku.
Re: Vevča
K tomu, aby tu („tu“ je Ojropa) nic nezbylo, není potřeba atomky. Ivan roztočil svůj masomlýnek na oblíbené otáčky – 1 000 denně. Za tři roky bude vymalováno. Nepomůžou ani migroši.
Migoši, když jsme u toho, to tady přeberou. Bude spousta válečných vdov…
Pokud si jenom trochu udrží vnitřní soudržnost, což si podle mě v podmínkách odvodů atd. udrží (protože kdo jiný, než imám, bude vydávat potvrzení o tom, jak je který Abdul nezastupitelný pro komunitu, kolik má dětía o kolik se stará nemohoucích), tak si prostě přesednou z mešit a směnáren do vedení různých úřadů a složek.
A lidi budou rádi, protože raději Abdul, keterý se s nějakým tím Kadyrovem v klidu domluví, než něco jako Černochová.
Hm. Se mi zda, ze na to jich neni v Cesku dost. A Ukromafie by jim rychle zatnula tipec.
Ne, to se fakt neudrží. Nemáte podle mě úplně představu, kdo jsou současní Češi v nejrůznějších generacích.
Tak to prr, to nebude fungovat, ono to nefungovalo ani na Balkáně.
taky dobře…
A válečná vdova se ráda nechá vomrdat nějakým tím imigrantským negrem…
Ale fuj. Nejak tady ta cestina pustne.
nebo psi
ad Targus 8.6.2023 – 23:10 „Ivan roztočil svůj masomlýnek na oblíbené otáčky – 1 000 denně“:
Ano, „mlýnek“ skutečně setrvale jede na velký výkon. Už v květnu bylo „уничтожено военнослужащих“ přes 16 tisíc. To je (bylo) v průměru něco přes 500 denně.
zdroj: https://iz.ru/1520735/2023-05-30/shoigu-soobshchil-o-bolee-16-tys-unichtozhennykh-voennosluzhashchikh-vsu-za-mai
Vevča napsal:8 června, 2023 (22:58)
Holky, kdeste? Kluci tady chytaji valecnou horecku.
Ani Vám nevím jak, Vevčo, ale při téhle Vaší větě mi naskočila replika: „..doma bude, už se narajzoval dost…“
Přituhuje:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/migrace-reforma-evropska-unie-eu-svedsko-povinna-solidarita.A230608_205402_zahranicni_dtt
Nejak se to fasizuje:
povinna solidarita
povinne dobrovolne odvody
To vypada, ze totalita (socik) byl vlastne klidek.
Byli jsme všichni varováni s dostatečným předstihem mnoha desetiletí, že se tak stane. Nedbali jsme, tak teď to tu máme se vším všudy: https://ceske-narodni-listy.estranky.cz/clanky/prispevky/nadcasove-varovani-pana-prezidenta-e.-benese-stale-aktualni.html
Zdravím všechny přítomné,
1) když jsem před rokem (po ukončení jednání o příměří na popud Boriska Jonsona) říkal, že válka bude trvat dlouho, PROTOŽE JE V OBĚHU PŘÍLIŠ MNOHO BANKOVEK ničím nekrytých, se zlou jsem se setkával.
2) už více jak 1/2 roku odpovídám na komentáře typu „USA bude na Ukrajině válčit do posledního UA-áčka“, že je to mylná teorie. USA budou válčit na Ukrajině do posledního příslušníka jakéhokoliv EU státu. Nedělejme si iluze že se to Němců, Angličanů nebo Francouzů nebude týkat. Budou obětováni v další „vlně“ po nás „východoevropanech“ vzhledem k ekonomické situaci v USA.
3) jinak tímto výrokem považuji projekt USA „Trojmoří“ za oficiálně za zahájený. EU se snažila do tohoto projektu „přisypat“ trochu písečku tím, že některé východoevropské státy přijaly €, ale válka s Ruskem tento „problémek“ vyřeší (viz ad 2).
Docela dost často jsem se setkával s nadšením pro „Trojmoří“ jakožto únikem před „Brusselem“. Pokud toto nadšení sdílíte, tak si prosím nastudujte historická fakta o tom jak Poláci „umí bačovat“ na jimi ovládaných územích, která obývají i jiné národy. Jedním z výsledků tohoto „bačování“ byly události na Volyni v letech 1943-1944 kdy se z normálních občanů stali zrůdy „aby smyli krví křivdy minulosti“.
To Rusko neudělá
To samé tvrdil i Hitler.
Zachvátí- li tě, zahyneš. Na plakátu byly Hradčana a pařát s ostrými nehty, srpem a kladivem.
Takže se jede druhé kolo záchrany Evropy před rudým nebezpečím. Fýrer by byl spokojený, na jeho slova došlo. Byť i se zpožděním, libtardi mají stejný názor.
Fýrer byl snad ve všech ohledech, od vegetariánství a paranoiu z tělesné špíny po jemnou uměleckou duši, prapředkem libtardů/lefturdů. Jenom to trochu popletl, že miloval německý národ a ne evropské hodnoty, ale za to on nemohl, byla holt jiná doba.
Mozna leckdo uveri , pocitam za dveste let …
Dolf, vopravdovej milovnik psu a zvirat, vegetarian, dorticek a kaficko , taky milovnik deti , zidovsky dite ,napr. a musela s zidovskou samozrejme maminkou casto
bez utajeni Dolfa casto na jeho hrade navstevovat.
Sakra, zidovsky dite , milujici Dolf , bezohlednost a nerespekt k vlastni propagande /byli Dolfove dva?/., ale vlastne k propagande a heslum
dochtoru a tak Borman prikazal a zakazal.
Jak tohle muze bejt? Muze.
A neuveritelnej ramus , ze muze jeste za uplne vsecko lecos odhaluje..
Mel bejt jenom ta trouba , dochtorama virou vybavena ,
aby ale jinejma a zboreni aby hradeb sveta, zapricinila ?
Tema co zase uverili dalsim viram…
Stalin byl chytrej jako vopice , neveril a nevopicil se a nebyl dochtor, jako Dolf nebyl , ale , Lenin, Luther , Hus, Wyclef , Kennedyove, Castro , teologove , televizelogove a toaletologove atd…Byli.
A nejhorsi ze vsech ..
Potreba hesel, toaletologu , ver a tva vira te spasi rovnou do hrobu , tak zni jejich hlucne a hystericke rozkazy a za vsech casu.
Byly casy ale , kdy se takovy zvali Fools.
Opravdu byly ty casy..
Moment ,ze zodpovednosti ke ctenari cumim do presny knihy.
Tedy fool je kazdej , kdo nema zdravej rozum , je smesnej a potrhlej , jeste proto sebevrazednej kdyz neni schopnej ani posoudit svet kolem.
Do ty kategorie patri kouzelnik Zito i nas Hus.
Posouzeno ocima staleti , nepracujici , oplyvajici recma , zalozil Hus prectenim knihy vod Wyclefa a kazanim z ty knihy ,svou viru /ctete a ucte se moudrosti z knih,z poucky v nich a ucte se z ucebnic..Jako Hus , Lenin z Marxe,atd.
nabada neunavne po staleti kazdej akademik ,kazdyho rezimu a uhlavne verte/.
A poridite si na sebe velky nestesti. Virou.
A treba jako fool , Sokrates, taky modla akademia.
A jako kazdej fool jeste mel viru a veril posetile , sam sobe.
Nekdy a casto pak veri jiny ideologii ty jiny.
Jako Hus. A ted at kazdej shromazdi svoje chatrny vedomosti a co vsechno z ty viry na nas dopadlo..
Vznik fanatiku z casti naroda a valek husitu , silenyho fanatickyho protestantismu , puvod tricetilety valky, vira zpusobila , trista let Temna a TGM byl taky protestant..
Vznik fanatiku nacismu , dnesich fanatiku demokracie ..
/Ve kterych se svet dodnes topi a krici pomoc , pomoc/…
Fools :
https://www.youtube.com/watch?v=-EE1xk54ZhM
O Sokratovi (nejen o něm) napsal čtivou beletrii můj oblíbený autor Gerald Messadié, kniha má název Xantypa.
Tady:
https://www.fronta.cz/plakat/zachvati-li-te-zahynes
Když jsem tu psal, že vládní sebranka nás bude chtít nahnat do ukráckých zákopů, byl jsem za kokota.
No, nemám radost, že to zatím vypadá ještě hůř, než jsem si myslel.
To nevím pro koho. O tomhle tu přece „sýčkujeme“ už víc jak rok. Akorát doteď jsme byli za ty konspirátory, šiřitele fejkňůs, dezoláty atd. Už jsem tady to přirovnání dával, všichni ti hystericky uřvaní debilové z diskusí v mainstreamu, kteří se jak hyeny vrhnou na kohokoli, kdo sebeméně zpochybní vládou, EU a USA hlásaná dogmata, připomínají beze zbytku dozorce ženoucí lidi do plynové komory. Nedejbože aby si někdo dovolil vyslovit pochybnost, že nejde o rutinní koupel ve společných sprchách.
No jo, ta doba, během který se desinformace mění na realitu, se zatraceně zkracuje…
Ukryju zběha.
Agresívní Rusko je nutno zastavit. Jinak se rozšíří ke hranicím NATO až za Ural.
Nikoliv. Je třeba jim pomci ať napochodují přes Brusel až do Berlína.
Bude mobilizace? Já se přihlásím dobrovolně. A doufám, že nebudu sám. A až nám dají zbraně, tak ukážeme těm imperialistickým válečným štváčům z Washingtonu a Bruselu, co je to drtivá pěst lidu. Nikdo se nás neptal, jestli chceme do NATO. Nikdo se nás neptal, zda souhlasíme s teroristickou politikou Západu. Nikoho nezajímalo, že většina z nás si přeje žít v míru. Jenom se prohlásit za chcimíra však nestačí. Za svobodu a demokracii se musí bojovat zbraní, zejména když slova už nic neznamenají. Zřejmě nadchází čas, abychom si vzali zpět všechno, co nám ukradli. Svoboda, za kterou bojovali a umírali naši předci, netrvá věčně. Nyní je na řadě naše generace, aby nastoupila na jejich místa a navázala na jejich odkaz.
Patrot musí být vždy připraven bránit svoji zem před svojí vládou.
Re: Slávek
Pokud vám je 60+, už moc parády nenaděláte. A pokud jste mladší, leda si vypíchnete flintou oko.
Včera večer jsem na plnicí lávce při fólování cisteren v litvínovské rafinérce kecal s jedním Slovákem. Byl na vojně jenom rok a bylo to těsně po rozdělení ČSFR.
Jako kuchař prodělal vojenské cvičení tak, že vyvezli z autoparku polní kuchyně k jídelně a týden vařili v nich. V naftových krbech topili nábytkem a parketami ze školních prostor, protože neměli naftu a někdo před nimi už stejně ukradl hořáky.
Finále bylo takové, že po třech dnech začali vařit v noci v normální kuchyni a vyrobený bufet pak „na tajňáka“ přenášeli do polních kuchyní.
A jak bude dneska kuchar varit vojakum na cem , kdyz EU ukrad sancema vsecko i plyn, ropu atd…Dostanou vrtule a fotovoltaicky panely?
Víš co, jsi hloupej. Snad si nemyslíš, že dostaneš zbraň (i s municí) u odvodu nebo třeba i během přijímače. V takovém případě by bylo rychle vymalováno, což si verbíři a jejich páníčkové dobře uvědomují. Zbraň dostaneš až někde na Ukrajině a náboje k ní až ve chvíli, kdy budeš mašírovat do zákopů – s kulomety poháněčských jednotek za sebou.
A tak to má být, na chcimíry patří Přísnost!
Ano, Vidlák má pravdu.
Všecko do sebe zapadlo, jako kostičky lega.
Pšonci půjdou pomáhat na Ukradinu za Polsko, nikoli za NATO.
Kdyby Ivana napadlo škodit v Pšonkostánu, bude to napadení NATO.
Jak by řekl lecjaký Pšonek – WSZYSTKO GRA I ŚPIEWA (všechno hraje a zpívá).
K tomu, co zde rozprostřel Vidlák jen tolik.
Občane, gogošu, Stridore, už vám dochází, PROČ Ivan nikam neleze a sedí u svých hranic?
Jestli nedochází, nevadí. Máte čas do semletí polského masa – pardon – do podzimní ofenzívy.
Mrknul jsem se na wikinu. Podle ní mají Pšonci nejnebezpečnější armádu v Ojropě, resp.
V KOALICI ODSOUZENÝCH,
totiž asi 100K kusů do masomlýnku.
Vzhledem k tomu, co Ivan předvádí, lépe řečeno, jak dokázal seštelovat donbasský mlýnek na maso (jen na jednom směru za noc sešmelcoval jeden tankový prapor a jeden bigošácký prapor v rozšířených počtech, je nějakých 100K jen další krůček ke
KONEČNÉMU ŘEŠENÍ.
DEMILITARIZACE,
DENACIFIKACE.
Jo dobrý,ale co bude až Polsko zaútočí na Kaliningrad?
Re: Ivo H.
Červená čára. Ivan varoval, že na ruské území opravdu ne. A pokud ano, je tam hafo Iskanderů, které v poho dolítnou až do Berlína.
Takže předpokládám, že ring je vymezen ukráckými hranicemi.
a Belgorodská osa jako precedent?
Re: MK
U Belgorodu nejsou Iskandery namířené na Ojropu.
Červených čar už namalovali hodně. Coby blbá, stará a úplně dezolátní nevojačka bych smazala z mapy rzeszow a POTOM řekla, že to byla červená čára, přes kterou psonci neměli chodit. Nastal by kvikot, a libtardi z kavárny by čuměli na tu solidaritu a ochotu aktivovat nějaký blbý článek 5.
Když tak čtu nějaké ty články odjinud, tak před pár dny jsem četla, kterak britský cvičitel ukr vojáků si stejskal, že NATO příručky jsou naprd. Vojáci nedostávají výcvik pro SKUTEČNÝ boj, což ve finále znamená, že i ti vycvičení prý ukrspecialisti maj krátkou životnost. Přeložila jsem si do rejpalkovštiny, že západní vycvičený bojec uspěje někde v afghánské pustině, no, tedy někdy, ale proti ruským hordám to půjde blbě. Což konečně poznali na vlastní skuru i ti namachrovaní hurá západni prej dobrovolníci na dovolené, co se vraceli domů v pytlíku. Když měli kliku a někdo je sebral a odeslal.
Válkychtivost pšonků, no nevím. Asi jich početně bude více než těch našich chcivalků, ale nemyslím si, že by se nějak masově hrnuli do ruského masomlejnku. Ukry nemiluju o moc víc než Rusy, a nemám dojem, že by fanatický šli umírat za zájmy jejich vlády, která je stejně populární jako ta naše, akorát má možná o chlup větší společné íkvé. Ukři měli vymytý mozky, ale to, zda se, pomalu končí při srážce s frontovou realitou, soudím tak z ochoty nechat se „povolat“ – chytaj je tam v poslední době dost obtížně, a už naboráři dostávají i na budku. U nás je sice dost blbejch, co s radostí na rusa půjdou, ale počítám, že vystřízliví ještě cestou na frontu. Jestli bude i dost ochotnejch střílet do zad i ty, co bojovat odmítnou, si nejsem jistá. Jednotek, co se vzdaly Rusům je docela dost, i když se o tom taktně mlčí.
A konečně, čím bojovat. Už kolik tejdnů čtu ty nářky našich euro i amickejch soudruhů, že maj prázdný sklady. Teda nějaká železná zásoba je, ale tu nevyplejtvaj, aby ji dali blbejm vychodňarum. Ne že by to bylo něco extra. Germáni tuhle brečeli, že zásoby munice mají tak na tejden bojů. A to je ještě otázka, jestli by ty zásoby před skutečným bojem nebyly kalibrovány. Jinde to asi nebude lepší.
Jinak si představuju ty „odvody“ u nás v barvě. Než příslušné ministerstvo vysoutěží dodavatele uniforem, spodního prádla, bot, rukavic, tkaniček do bot a batohů, samozřejmě s příslušným všimným, bude to jakej ten měsíc trvat. Pak se to bude pár let vyrábět, mezitím může mužstvo cvičit s klacky a kameny. Leda by to objednali u číňanů…ale aha. S těma jsme též na kordy.
Bože, to jsem se zas rozmáchla…
Naprosto souhlasím. K válčení jsou potřeba zbraně, které už nenáme. Staré zbraně jsme dílem rozdali, dílem rozprodali a nové nepořídíli. Nemáme zásoby munice, náhradních dílů, pohonných hmot, zdravotnického materiálu, výstroje. Takže my rozhodně do války nepůjdememe. Max. družstvo protichemické ochrany z Liberce.
Re: PS
Když zvážíte průměrnou trvanlivost nového vojcla na Donbassu (prý 4 hoďky), 95% věcí, které jste vyjmenoval, se jeví jako zhola zbytečný balast. Takže na hrb malou polní s KáDéčkem (kádéčko je konzerva) a litrem vody, k ní jednu čínskou kopii AK-47 (některé kusy vydrží i 200 výstřelů), deset nábojů do zásobníku zkráceného podle EU pravidel stačí a marš na Rusa!!!
No jo. Ale jak tady nekdo jiny spekuloval, pak proc nezabit toho, co mi ten rozkaz do boje dava? Na to ta cinska AK-47 staci. Lidi, co uz nemaji co ztratit, nejsou zrovna vhodny kanonenfutr.
Ještě druhou půli 90. byly vojenské sklady dost plné tzv. nedotknutelných zásob, neboli značně kvalitní výstroje, aby se daly brakovat. A taky brakovaly. Počínaje legendárními „obuv vz. 60“, konče třeba stany vzor koliksi, teď nevím. Výzbroje taky, tam to ale bylo jen pro velký kluky.
Pak to začalo být „jinak“, což ovšem neznamená nijak. Že se to všude nepíše včetně množství a dalších podrobností, to nic nemění na tom, že něco na těch enzetách rozhodně je. V jednotkách či desítkách tisíc, což pro tuto věc stačí. Takže kdyby se mělo rukovat, nezůstali by ve svých džínách a mikině. I nějaké to železo by se jim pak pověsilo na krk. To není přímo k tomu komentáři, jen doplněk k někdy chybně vnímanému – nemáme lautr nic. Něco jistě ano.
Druhou věcí je, koho do toho nacpat. Sice válka dokáže lidí naučit válčit dost rychle, v našem případě by se ale začínalo velmi nízko, v důsledku by to spočívalo jen v tom, trochu se naučit v tu příslušnou chvíli někam schovat. Pokud by bylo kam. A to je fakt válčení jak Brno. Když se to zavede do extrému, můžeme si zkusit představit, že by se naši „motostřelci“ dostali do kontaktu s wagnerovci. Nejen samotnou bojovou, spíš „bojovou“ činnost, taky braní mrtvol kolem sebe a jejich vnitřností na sobě jako normálku. Ne, že bych někdy válčil, ale jednou jsem se připletl na vojně do mimořádky s magorem, co měl v sapiku ostrý. To úplně pro ten vjem stačí. Pocit a vědomí, že se právě teď v tuto chvíli může stát, že do mě… No, možná si to někdo v nějaký podobný situaci vyzkoušel. Je to jak tělesná i mozková paralýza. Říká se, že ve válce tohle všechno z člověka brzy spadne a otrne mu. A jistě je to pravda, protože zabíjecí stroje se už staly ze mnoha dříve pacifistických jedinců. Otázka ovšem, kolik by naši warriors vůbec na nějaký to otrnutí měli času.
Když se jeden zamyslí nad těmito všemi konsekvencemi, nevyjde mu nic jiného, než právě to, že by to byla jatka s předem známým průběhem. Na to stačí i jen teoretický úvahový model, kdy kromě výjimek se chvála všem bohům v takové praxi většina nikdy neocitla. A nevyjde mu jinak taky další věc. Totiž, že pokud by k tomu (kdy jsem velmi přesvědčen, že nedojde) snad mělo dojít, musí si naši politici toho všeho být vědomi. Toho, že by posílali lidi na prakticky jistou smrt, pro někoho rychlou. pro někoho pomalejší v krutých bolestech. Ke všemu naprosto zbytečnou.
Což ve výsledku znamená, že i kdyby se to nakonec nestalo, tak už jen to, že vůbec o tom přemýšlí, je řadí do kategorie zmrd všech zmrdů. Sori za ten výraz.
V Záporoží, v týlu, na ukrajinské straně čeká na nasazení do boje ještě 70 tisíc „bojechtivých“ Ukrajinců vycvičených na Západě. Na ruské straně stále ještě nebylo nasazeno cca 200 000 mobilizovaných, ti v týlu nesedí, ale dle všeho je stále honí po cvičišti. Při současném počtu ztrát by VSU koncem srpna mohlo být bez bojových jednotek.
Nicméně ruské zprávy o odposleších na některých liniích dotyku(kde se útočilo leopardy) stále více zdůrazňují, že na té druhé straně se víc mluví polsky než ukrajinsky a rusky.
Uvidíme, co se vyvrbí na setkání ve Vilniusu.
Nevíte někdo, zda se už EU domluvila, kdeže bude nakupovat ten 1 milión nábojů?
Re: Králík´62
Soudruzi se meusejí nejdříve domluvit, pak to musejí vysoutěžit, pak musejí počkat, kdo se odvolá, pak se to zkontroluje, jestli úplatky (ne)dorazily na správná místa ve správný čas, no a pak se začne mluvit o nějakých nábojích a termínech dodávek.
A vy jste protivný a dotěrný králík s naprosto nevhodnými dotazy.
Nemůžete se v klidu čechrat kožíšek, pilovat zuby, stříhat drápky, nebo tak něco?
Loni na podzim tam udajne bylo Psonku 20 tisic.
Urcite to nemelo sestupnou tendenci.
Jedna pani povidala, ze jich je tam ted kolem 60 tisic. (nemam jak overit)
Ukrajinskeho masa je jeste dost, ale je otazka jak a k cemu byli vycviceni.
Taky jak je chytali po ulicich, jak zver, to asi nebude moc motivovana armada.
Pane Vidlaku, Vy si vazne myslite, ze Rusko a zbytek sveta bude rozlisovat mezi „jen nekterymy staty NATO“ a celym NATO?
Re: cerberus-moc-šestek
Myslím, že Ivanovi to bude vyhovovat.
Jeho průmysl jede, jeho HDP roste, ukrácký mlýnek funguje.
V čem vidíte problém?
V hnusném socprc školství nás učili, že mezinárodní intervence proti bolševickému Rusku se účastnilo 14 států. Teď to bude tak třetinka, protože maďarský Šaňo ani náhodou a rumunský prezident už se taky vyslovil, že ani hovno. Bulhaři mají podle průzkumu nejvlažnější postoj k lovu na Rusa, takže Ivajlo to osalámuje rovněž, nu a chorvatský Josip v létě nepracuje a v zimě lyžuje.
Nevím, jak vám, ale mně zbývá Hloupý Honza a Chorý Ďuri. My postavíme s bídou dvě brigády, Čoboli polovic, takže pro Ivana to je práce tak na dva týdny.
Problem je, ze v momente, kdy se prvni vojak „jen neco z NATO“ zapoji do boje, tak to „jen neco z NATO“ je ucastnikem valky. Takze Rus muze v klidu zacit bombardovat uzemi „jen neco z NATO'“. „Jen neco z NATO“ zacne kricet – “ Clanek 5, clanek 5….. “ a ted co?
Pujde zbytek NATO na pomoc?
a – pujde >>> regulerni valka NATO vs Rusko
b- nepujde >>>> hlavne USA na obrovskej problem
Minimalne Japonsko a Jizni Korea si reknou: „Hele bacha, tak USA vmanevrovalo ty uzitecny idioty do valky s Ruske a ted jako dela, ze nic? A to po nas chce, abychom ho jako podporili proti Cine?“
No a mile USA ztrati podmoru nejen v Japonsku a Jizni Korei, ale i jinde, protoze si reknou, ze ty smlouvy jsou jim na dve veci a kdyby k necemu doslo, tak se na ne USA v…., jak na placatej kamen.
A zbohem dominance USA.
Re: Trojhlavý čokl
Právě proto Ivan povolil soudruhům území, kterému se na vojně říkalo nástupní prostor, v délce nějakých 1 000 km.
Soudruzi nastoupí, napochodují, Ivan je rozemele, a tak furt pořád dokola, až nic nezbyde. Proč by plýtvali střelivem na nějaké pitomé bombardování měst daleko za nástupním prostorem? Dělá snad něco takového nyní?
Kolikrát by bombardován Žitomir a kolikrát to schytali civilisti? Totéž Chmelnickij a Nikolajev.
Jistě. Je-li přísun materiálu dostatečný a pravidelný, není nutné jej pracně vyhledávat.
Re: JŠ
Zejména když má Ivan potřebné koordináty už jednou naházené v kompu.
To pak může do obsluhy delegovat blbečka z páté obecné, který zvládl poznávat číslíčka (našich=arabských je méně, než počet písmen), hýbat kurzorem a mačkat čudla na myši.
Likviduje se zradlo , jak hladovy se pohnou a nekam nastoupi a co je tam vodveze , na jaky palivo..Jak budou zasobeny a cim budou asi strilet.
Kdo to poridi..Koupi to vod rusa.
Okamzita ,sankcova recese vladne .
Vyvoj vod vyvoje , zpet do doby aspon kamenny..
Ivan nejdriv zautocil treba na Lvov a mel duvod..
Mrkněte na září 1938, také nikdo od nás na západ k nám nepřispěchal s flintou pomoci navíc, jen s připraveným papírem o nějaké kapitulaci. Jsme pro ně šmejd, nehnou prstem!
Pokud je mi známo, tak chorvatský prezident je jasně proti účasti Chorvatska ve válce. Slovensko do války také nepůjde, protože veřejnost tam není tak zmanipulovaná, jako u nás. Asi mají více informací od Maďarů.
Takže zbývá Estonsko, Litva, Lotyšsko, Polsko a Česká republika. Osobně pochybuji, že bychom postavili dvě brigády.
Rasmussen je oficialni poradce Zeliho
Je to tak, a ta skutečná otázka teď zní, co teď?
Naše načálstvo do té války chce, a je celkem jasné, že by do ní lezlo, ať by Zelenského ofenzíva dopadla jakkoli. Protože
1) kdyby uspěla, třeba jen trošičku, bylo by přece jasné, že Rus je kolenou, stačí malinko přisypat živý materiál, tak čtvrmilionek pro začátek, a není Boha, abychom tu Moskvu nedobyli…
2) no a kdyby neuspěla, třeba jen trošičku, bylo by přece jasné, že Ukrajinec prohrává, ale stačí malinko přisypat živý materiál, tak čtvrtmilionek pro začátek, a není Boha, abychom tu Duklu neubránili…
Fiala, Černochová a další se prostě vidí jako pokořitelé Východního démona, rytíři na bílých koních, atd. atp., a že jsou to celé fantasmagorie psychických narušenců si psychický narušenec vysvětlit nenechá.
Takže: Co teď?
(a ne že to sem budete psát, Koudelkovi hoši nikdy nespí)
Co teď? Všemi silami nesouhlasit. Nechci válku, nesouhlasím, odmítám. Ne mým jménem. Ne naše země. To není naše válka.
Re: levandule
Dnes jsem tu psal o tom, že Ukrajinka dostala v Říši basu a pokutu za to, že dostatečně okázale neplivala na Ivana.
Za měsíc pofičíte do lapáku i tady v Čechistánu, jen ceknete, že jste proti vojně.
Už jste podepsala petici proti pobytu cizích vojsk a petici proti ratifikaci dohody mezi ČR a USA? Tím bychom měli všichni začít.
https://portal.gov.cz/e-petice/386-petice-proti-ratifikaci-dohody-mezi-ceskou-republikou-a-spojenymi-staty-americkymi-o-spolupraci-v-oblasti-obrany
Běžte s těmi peticemi už do prdele.
Je jich plný internet a vláda je, obrazně řečeno, používá na WC.
Momentálně je tu spousta lidí, schopných vytvořit aplikaci k tisícinásobnému podpisu petice, přičemž použijí identitu žijících lidí, pobývajících dlouhodobě v zahraničí, ale majitelů českého občanství.
Je to nahovno a vždycky bylo, tyhle petice. Na internetech se tím blbečci jen baví.