Dnes budu pokračovat v tom, co jsem včera nakousnul. Jak k nám Američané zařízli vývoz pokročilých čipů. Náš nejhorší diplomat všech dob, který trufnul i knížu Kchárla, co má k lidem blíže, to řekl přesně. Kupujeme americké stíhačky za šílené miliardy, ale ani to z nás nedělá zemi první kategorie. Náš světový lídr mluví o respektu našich spojenců a pak najednou přijde tohle. Západní Evropa je hodna čipů a východní Evropa hodna není, i když jsou v té stejné EU a mělo by pro ně platit to společné evropské řešení, když my sami tady elektřinou krmíme půl Německa.
Ano, můžeme se naší vládě pošklebovat, že lokaj zůstane lokajem, což je úplně nejhorší kategorie lidí. Můžeme se posmívat našemu premiérovi, že měl možnost vidět senilního Bidena tváří v tvář a stejně na něj vsadil svou politickou budoucnost, díky které teď kouká doma do zdi, místo aby s Trumpem domlouval společné projekty, ale pojďme teď odhlédnout od vládní neschopnosti a zasaďme poslední události do širšího kontextu.
Hele, nemáte pocit, že jsme vlastně uprostřed evakuace průmyslu? Dneska už se to dělá jinak než za Velké vlastenecké války, ale výsledek je vlastně stejný. Poslední dva roky sledujeme, jak tady na východě něco zkrachuje a na Západně se za společné evropské peníze naopak něco postaví. Liberty steel zrušit, v Itálii nebo Španělsku něco podobného postavit. Končí Mitas, končí Spolana Neratovice, potichu se mluví o zavírání Škodovky. Východní Evropa čipy nepotřebuje, západní Evropa je dostane. Na východě se důchody zkracují, na západě se zvedají. Na východě se školy osekávají, na západě se rozvíjejí.
Jako by někdo věděl, co bude a že na tomto území nesmí zůstat nic doopravdy strategického. Jen lehké haly, které tu dneska jsou a zítra být nemusejí.
Má tu být válka a nebo nás prostě odevzdávají nepříteli řádně vyplundrované a očištěné o všechno cenné? A ještě nám dodají nějaký předražený obrněný šrot, nefunkční letadla, která evidentně máme koupit, ne s nimi lítat… ani servisovat je nemáme. Týl se staví někde v Německu či Španělsku, ale tady buď nemá být co rozstřílet, nebo prostě po odevzdání do jiné sféry vlivu tam nemáme být žádným přínosem. A vlastně si přeju, aby šlo o tu druhou možnost. Lepší být chudý než rozbombardovaný.
Víte, chtěl jsem dneska psát o tom, že STAČILO! v programu právo na život offlline, právo na hotovost a nechceme euro. Ale ono se to tak nějak vyplňuje samo. O zavedení eura už mluví jen největší hujeři, kteří ještě nepochopili, co se děje. Pokročilé čipy nám Američané nedodají, asi proto, že jsme koupili málo letadel. Tykač brzy zavře uhelné elektrárny, čímž je blackout zaručen a místo Visa kartami budeme platit asi žabími kůžemi nebo hlavičkami veverek. Život offline nám když tak zavede první Orešnik a ta nehorázná cena za to, že vám pošťák donese důchod až domů, bude vlastně docela přijatelná.
Jo, chceme, aby nikdo nemusel mít datovou schránku a mohl si věci vyřizovat na úřadě osobně, aby si nemusel zakládat bankovní účet, když nechce a aby mohl všude platit v hotovosti, když chce. Chceme, aby nám tu zůstala naše česká koruna pod kontrolou naší vlastní národní banky… a samozřejmě nemáme nic proti, když někdo bude chtít mít eurový nebo dolarový účet… ale ono to skoro začíná vypadat, že nám bude vládnout čínský juan a nebo dokonce… libtardi, zakryjte si oči… ruský rubl!
Začínáme být území, o které budou velcí kluci licitovat. Začínáme být kartou do hry a s každou zavřenou továrnou máme menší a menší hodnotu. A na to, že nám za 45 dní má dojít plyn v zásobnících, jsme všichni nějak vysmátí… O důvodech, proč to tak máme, si řekneme zítra.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Ostatně Paroubek nezveřejnil záznam. Jen prohlásil, že může prokázat pravdivost svých tvrzení.
Je mi jasné, že pro Konečnou to musí být těžké, protože dohodnout se s těmi egy, agenty a kdejakým zmrdem je fakt těžké. Ale. To, že odmítli na kandidátku Paroubkovce je přesně ten problém, proč tu šéfuje megazmrd Fiala. Propadl minule milion a sto tisíc hlasů ve volbách. Tentokrát máme opět úžasně nakročeno do sraček. Stačí aby se nedostala Konečná, Okamura, Macinka a další pidišašci a můžeme tu opět mít zmrdy díky propadlým hlasům.
Být naivní, přál bych si aby Konečná vzala úplně všechny šašky od Paroubka po nejmenšího Vrabela, aby nic nepropadlo, když už zmrd Macinka jede sólo a Okamura nabídl kandidatury jen Rajchlovi, Majerové, Svobodným a Šlachtovi.
Třeba mám inteligenční deficit, ale z možností jaké jsou, nejlepším předsedou vlády by byl Paroubek.
A nadpoloviční parlamentní většina složená z „Paroubků“.
Nepotřebujeme michelinské politické kuchaře. Potřebujeme kuchaře, kteří umí solidní „svíčkovou se šesti“ a jiné domácí „hotovky“.
Tak to teda nechápu, proč si tam na to jednání Paroubka zvali?
Aby ho teatrálně odkopli?
Proč se před tím jednáním Konečná s Klusáčkem ohledně Paroubka nedohodla?
Tak to bylo teda od Stačilo politicky velmi amatérské gesto.
Jak víte že jej zvali ? Necpal se tam náhodou on, zvláště když i Vidlák psal, že tam nebude ?
My jsme Paroubka nezvali. Chtěl s námi jednat a tak jsme se sešli. Jednání nedopadlo… z mnoha důvodů. Volfová…. nahrávací zařízení…
A zná někdo důvod, proč paní Konečná Paroubkovce nechtěla?
Progresivismus v současné ČSSD ? Lidé co byli v pohodě se Šmardou ?
Nepleteš si Volfové ČSSD se SocDem?
Paroubek je provařenej a neoblíbenej politik u velké části obyvatel. Jako politik je silně za zenitem, nelze od něj čekat žádné zázraky. Možnosti už v politice měl, ale neuchytil se a dnes je to politik okresního formátu. Nebrat!
Z pohledu PR by byl Paroubek přítěží.
Proti němu byla štvavá kampaň a ta „neoblíbenost“ byla uměle vyvolaná. Tady přeci nemohla vládnout levicová strana co by dělala něco pro lidi. Ale je to už 20 let a je za zenitem, s tím souhlas.
Ano, protože si nás nahrávali.
A protože Volfová
Nahrávání je důvod skutečný anebo až následný?
Volfová, čím je tak nepřijatelná? Je skutečným důvodem anebo zástupným?
Volfová už toho rozvrátila dost. Třeba Islám v ČR nechceme.
Volfová toho už rozvrátila tolik, že prostě nemůže být ničeho součástí. Stejně tak jsme jaksi nesouhlasili s tím, že Paroubek je nejlepší osobnost, kterou můžeme na kandidátce mít.
A když jsme se pak dozvěděli, že nás Paroubek nahrával, tak jsme byli rádi, že to ukončili. My jsme z jednání odcházeli s tím, že jednání budou pokračovat.
Tím by se na kandidátku dostali i progresivisté, po volbách by se část zvolených odštěpila, nynější dění na Slovensku budiž příkladem, a Stačilo by ztratilo důvěru. Jsou určité hranice, s kým do koalice jít a s kým nejít. Volič má být svéprávný a vědět, kdo nemá na 5% šanci.
Souhlas, taky nechápu proč se nedají dohromady! Hrozí opět, že propadnou hlasy!
Třeba proto, že by se stali nevolitelnými pro lidi, co Paroubka (z dobrých důvodů) nesnášejí?
sdfh, nemějte obavy, ono to nakonec nedopadne špatně. Dá se pedpokládat, že to naopak vyjde docela dobře. A jako vždy, někomu se to zase nebude líbit. S tím se nedá nic dělat. Vládnout budou tentokrát ti, co prokazují, že mají řídící, podnikatelské a organizační schopnosti. Ti co nevykřikují jen tam, kde o nic nejde. Ti co vědí, že se nedá vyhrávat za hromadami hnoje.
I Konečná bude mít, hlavně díky Vidlákovi, opět štěstí. Ona se udrží a Vidlák pomůže svými aktivitami do parlamentu i jejímu S! To je možné pro levičáky, po všech těch zkušenostech s nimi, v dnešní době považovat za úspěch.
O Macinku, o kterém vy se vyjadřujete tak sprostě, já nemám strach, ani o Šlachtu. Oba jsou Patrioti a vědí co a proč dělají. Patrioti to není jen ta frakce europoslanců, kvůli které všem ostatní v EU praskají žilky v halvě. Macinkovi Motoristé budou v politice, navzdory svým nevýznamným nepřátelům, úspěšní. Budou ve vládě, protože takový je jejich cíl. Je velmi správné, že se nespolčují s kýmkoliv dopředu už před volbami, tak jak to udělali ti co jsou Spolu a jak právě bastlí i někteří další. Takhle se před volbami houfují slaboši.
Podstatné je, aby neuspěli Piráti, Fialové, Rakušanové a další jim podobní. Jinak se stane, že zase výsledek rozhodnou Novopražáci a vládnout opět budou Novobrňáci.
Okamura, Majerová a jim podobní jsou političtí podnikatelé a opozice je jejich cíl. Dělají to tak pořád. Co s tím?
Nic!
Ne, není možné vzít na kandidátku Volfovou a není možné vzít na kandidátku někoho, kdo jde na jednání a nahrává si ho.
Zcela souhlasím.
Doplňovací volby do senátu v Brně za zemřelého senátora Krause /ODS/:
Už v prvním kole vyhrál p. Papoušek, který kandidoval s podporou vládní koalice, pirátů a Zelených.
Netajil se směrováním na západní hodnoty a orientace na EU + NATO.
Brno je zabetonované, tady i na podzim vyhraje Fiala + spol….
Řezníčku, Řezníčku!
Klid, to v Praze jistě také. Ale jde o celková výsladky.
Když jsou zdejší obyvatelé idioti, tak dostanou co si přejí, EU likvidaci, dobře jim tak.
Já to neodsuzuju, jednak jeden senator jaro nedela, druhak 5k se uklidní před volbou na podzim.
Ať zůstanou v Brně a nelezou do Prahy aby z ní kurvili celé Česko. Nakonec, bez pragocentristické podpory, skončí i v Brně. K úlevě všech.
Papoušek dostal asi 2000 hlasů. Ne, fakt to neukazuje, kdo vyhraje v Brně
https://www.volby.cz/app/senat/20250117/cs/results/!_60
Voliči v seznamu: 96 797
Vydané obálky: 19 962
Volební účast v %: 20,62
Papoušek Zdeněk PhDr. (Volební strana KDZeODSSTPiTOFB): 11 788
ale samozřejmě to opravdu neukazuje, kdo vyhraje v Brně (ani v Jihomoravském kraji, ani v ČR)
Ještěže Stačilo nepostavilo v Brně kandidáta. To by byl výprask.
Dnes jsem se při obědě nechtěně dozvěděl z rádia, jak funguje občanský průkaz v mobilu. To načtete v volební místnosti QR kód, pak se přes Modrý zub spojíte s komisním mobilem, ten si vytáhne z vašeho debilu potřebné údaje a potvrdí je – a už můžete volit! Ne, že byste jenom ukázali plastovou kartičku- OP.
Trvá to asi dvakrát déle. Opravdu, digitalizací vpřed!
A když ten mobil ztratíte, rozbijete, někdo vám ho ukradne atd, tak jste nejen u voleb v prd… pytli,.
Někdo totiž mobilem platí v obchodech, jezdí tramvají atd. Takže si budete muset někde u kamaráda stáhnout svá osobní data, která jsou kdesi na cloudu do nového mobilu, ale který si nemůžete koupit, protože ještě nemůžete mobilem zaplatit. Ale kamarád vám třeba pár tisíc půjčí, ne?
Zlatý pytlík s nuggety!
Ale zas když vás chytí poliši při přestupku, tak nebudou vědět, kdo jste, občanku v mobilu nedokáží přečíst v autě.(moje zkušenost). Já byla tak vstřícná, že když si mě vygooglili přes číslo auta a zeptali se, jste ta a ta, tak jsem kývla. Být v ukradeném autě, tak jsem vyvázla, protože ani pokutu 400kč neuměli přijmout z mobilu a museli poslat složenku.
Ten, kdo si aplikuje občanský průkaz do mobilu, je s prominutím blb, ktery si kope vlastní hrob. Pokud se najde hodně takých lidí bude to časem povinné. Pak už jen zrušit hotovost a je to. Pomalu, ale jistě se dobrovolně se zbavujeme i toho zbytku svobody co ještě máme.
Dát si tu věc do mobilu, to bych neudělal už z toho důvodu, že každý státní software zatím stál za hovno a byl z bezpečnostního hlediska děravý jak řešeto.
Digitální recepty, recepty na občanku a idiotské vybavení lékáren způsobily, že odbavení jednoho klienta trvá asi tak 6x – 8x déle, než když člověk přišel s „papírovým“ receptem.
Hlavně, že tam mají dva monitory, ten monitor pro klienta stejně zobrazuje jen reklamu, částku k zaplacení a zbytek času překáží. V Benu jim to namontovali tak debilně, že to překáží i tomu výřezu v plexisklové kukani a musíte tam podstrkovat peníze, jako pod dveře.
Magistry furt jen na něco klikají, pak zase několikrát po sobě Esc a celé to trvá strašně dlouho. Nemocný člověk má akorát tak náladu, čumět a přešlapovat v lékárně, nacpané dalšími nemocnými lidmi.
Dřív byly v lékárnách stále v provozu ionizátory, které ničily bakterie a viry příchozích, vonělo to tam levandulí a bylinkami. Dnes tam nic takového nemají. Namísto ionizátoru, pohlcujícího i všelijaké pachy, tam mají smrad, potichu naprděno a v sobotu zavřeno.
Otřesné.
V lékárně to vonělo, protože vzadu byla laboratoř se spoustou chemikálií a spousta přípravků se dělala přímo tam vzadu. To dnes není, dnešní lékárny jsou obyčejné výdejny krabiček. To dřív, kolik chemických objevů udělali lékárníci, morfium, mangan molybden wolfram kyselina mléčná, citronová, šťavelová fluorovodík nakonec i komerčně úspěšný sirup vymyšlený lékárníkem, dnes prodávány pod názvem Coca cola.
Opravník omylů
A ještě k tomu vzdělání. Dřív, když byly lékárny takové malé laboratoře. stačilo vzdělání střední všeobecné plus 2 letá nástavba a bylo. Dnes 4 roky VŠ a jste jen podavač krabiček.
Není to tak docela pravda nebo aspoň ne tady v Ostravě.
Tady e-recept na občanku funguje skvěle, odbavení rychlé, SMS beru jenom jako avizo, že můžu už jít do lékárny. Pomocí čísla si zkontroluji, jestli lékař něco nezapomněl. Pokud něco nemají, odepíšou ze systému jen to vydané a dají mi papírový výpis toho, co neměli.
Ovšem nevím jak to vypadá tam u vás,neboť nevím. kde to je. Asi toje na různých místech různé.
A v lékárně Dr.Max to tady rozhodně nesmrdí.
Ale ani nevoní
Nevoní, nesmrdí.
Ale v lékárně to má vonět. Tak to bylo dřív.
I žena má vonět!
Má mít ten.. ..bigbít!
[; >D)
Kocoure,
mám s e-receptem také dobré zkušenosti. Ani nepotřebuju mobil, stačí plastová občanka.
V lekárni Dr. Max smrdí nenažraná Penta, len to necítiť nosom, ale peňaženkou.
To je všude, u nás je 6 lékáren ( město 10 000 obyvatel) a Max nevyčnívá, spíš ty řetězce jsou levnější, než echt soukromník.
Ono záleží na lekárníkovi. Ten náš si řekne o plastovou občánku, oskenuje číslo! a je v mých receptech. Rozhodně to má dřiv, než by přeluštil doktorské klikyháky na receptu…
Spadne internet, dojde elektřina a kde jste ?
Přesně tam, kde zdejší se svými přínosnými příspěvky. Na cloudu! [;>))
Synonymum „je to v prdeli“ je „je to v cloudu“.
Ano, tohle rčení používám docela často.
K diskuzi: Už jenom podle téhle zdejší diskuze je pochopitelné, proč „alternativa“ není úspěšná. Chybí aspoň jeden důvěryhodný Vůdce. Z té diskuze se mi fakt dělá nedobře. Jak už jsem již mnohokrát psal, u nás je 8 000 000 voličů s více než osmi miliony jediných správných názorů.
No dobře, budou mit co chtějí…
Já bohužel taky.
U mnoha diskutérů mám pocit, že jsou to placení nebo dobrovolní rozvraceči. Vidlák má štěstí, že nejsem Alef. Diskuze by byla mnohem kratší. Nejsem totiž demokraty, používám mozek a klávesu Delete.
Ovšem take by se mohlo stát, že v diskusi zůstanete sám, nebo pouze s úzkým kolektivem přicmrdů a opět houby dokážete.
Moje babička tomu způsobu uvažování říkala „Od rantlu k rantlu!“
Stačí se podivat v jakém stavu je opozice dnes. Proč si myslíte ze tomu tak je? Podle mne, je to proto že každý prosazuje jen to svoje, nejsou schopní respektovat jiný názor. Skoro každý je přesvědčený jen o té svojí spravnosti. Samozřejmě že ANO neberu jako opozici.
Bingo
Pan Vidlák netrefil hřebíček na hlavičku, ale hřeb na hlavu.
V jednom se ale mýlí, o naše území nikdo licitovat nebude .
Proč?
Dělali jsme si legraci z lidí, kteří měli dvě sady pracovních oděvů a čepici
Tito lidé nám přivezli vzorky z odvrácené strany Měsíce.
Dělali jsme si legraci z opilých mužíků, kteří nyní umí oříšky, ocel, potraviny, hnojiva, ….
Dělali jsme si legraci z bosých domorodců tak dlouho, až nám ukázali, kde tesař nechal díru.
Mám ještě pokračovat?
Jak na tom jsme?
Nemáme peníze.
Nemáme energie.
Nemáme suroviny.
Nemáme lékaře, techniky, řemeslníky, ….
Nemáme děti.
Máme dluhy.
Máme odborníky všeználky, kteří však mají obě ruce levé.
Nepotřebujeme lidi, kteří si jenom dělají legraci z jiných.
Potřebujeme osobnosti, které umí přijímat signály, mají kompas a dobré orientační schopnosti.
Potřebujeme vůdčí osobnosti, které mají vize, a umí přesvědčit ostatní.
Čísla a fakta najdeme na https://vlkovobloguje.wordpress.com/
Signály a vize na https://rumble.com/v68z4as-prof.-peter-stank-s-dr.-josefem-sklou-svt-pod-novou-vldou-usa.html
Pravda… Jenže slyším za tím…“Hej, vy osobnosti! Zařiďte nám….!“
Jenže každý takovou osobnost zná. Vídává ji v zrcadle.
odverpánku napsal:
18 ledna, 2025 (18:20)
Když chci dělat boty, musím předvést „mistrovské dílo“
Za kecy nikdo ševce platit nebude.
Když chci vládnout, musím prokázat, že na to mám.
Je špatný dotaz na schopnost přijímat signály, orientační schopnosti, koaliční potenciál, a kompas?
Kolik, po minulých volbách, zůstalo ležet na ulici hlasů?
Je cílem lavice hanby v opozici?
Ovšem, když se někdo takový začíná rýsovat, okamžitě se rozjedou hnojomety od do té doby znepřátelených stran. Spojí se proti potenciálnímu vůdci.
Až ho zaříznou, zase se začnou prát mezi sebou.
Josef původní napsal:18 ledna, 2025 (16:03)
Satira volby nevyhraje
Předvolební sliby neplatí, je válka. Fiala připustil, že před třemi lety udělal velkou chybu
https://www.youtube.com/watch?v=IBJK1rdye5M
Petr Fiala lže, protože si to může dovolit. Exposlankyně ODS ostře o současné situaci.
https://www.youtube.com/watch?v=6W4q2VCpuyo
Josef původní napsal:18 ledna, 2025 (18:46)
Petr Fiala: České předsednictví EU ukázalo, že jsme dobří vyjednavači. V Evropě máme silný hlas
https://www.youtube.com/watch?v=cuk1fMSZtGE
Fiala lže sněmovně a slaví další prohru, povodňová hyena Hladík a vajgly od Blbuše | Petr Holec #193
https://www.youtube.com/watch?v=-fiq9LFaIaU
Josef původní napsal:18 ledna, 2025 (18:47)
Petr Kolář – Fiala plácá naprosté nesmysly !
https://rumble.com/v2xqh3k-petr-kol-fiala-plc-naprost-nesmysly-.html
Fiala už lže i sám sobě: V rozhovoru pro denik.cz překroutil vlastní slova a pokračoval v demagogii
https://medium.seznam.cz/clanek/honesty-fiala-uz-lze-i-sam-sobe-v-rozhovoru-pro-denik-cz-prekroutil-vlastni-slova-a-pokracoval-v-demagogii-101882
? ? ?
Jiří Paroubek:
„V závěru jednání jsme byli poněkud překvapeni vystoupením předsedy ČSNS pana Klusáčka, který reprezentuje zhruba 15 členů své strany, že jeho strana, jako významný úd společenství STAČILO! nesouhlasí s účastí ČSSD v tomto společenství. Když jsem se dotazoval na důvody, žádné relevantní informace k tomuto údajnému rozhodnutí předsednictva své strany mi pan Klusáček nesdělil.
(…)
Bohužel, musím konstatovat, že seriózní jednání mezi partnery vypadá jinak, než to, jak je vedli dva představitelé STAČILO a také přítomná předsedkyně KSČM K. Konečná.“
https://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/chce-stacilo-jednat-s-levicovymi-politickymi-subjekty-seriozne
Jiří Paroubek naší redakci řekl: „Komentuji celý průběh jednání tak, aby nedošlo ze strany Konečné a spol. k dezinformaci. Pokud by ze strany Konečné a spol. ke lhaní došlo, jsme připraveni zveřejnit i záznam jednání.“ (…) „Myslím, že bude držet ústa a balamutit jen vlastní členy. Když bude potřeba, tak to zveřejníme,“ uzavřel.
https://www.prahain.cz/politika/paroubek-poridil-tajny-zaznam-jednani-s-konecnou-a-spol-21822.html
A o tom je politika. Fuj!
S takovou se to Stačilo ani těch voleb nedožije.
Bohužel, musím pane Paroubku konstatovat, že seriózní jednání o budoucí spolupráci vypadá jinak. Dobře udělali Konečná a spol.
Kdyby nic jiného, tak vydírání tajným záznamem z jednání dělá u mne z Paroubka politickou mrtvolu.
Doplněk : touto akcí Paroubek jasně dokázal, zda mu více záleží na osudu země nebo jeho osobním úspěchu.
No dobře to píše výše Starý kocour. O tom to je. Proto je v politice málo slušných lidí a vypadá to jak vypadá
A ty neslušné se snaží do Stačilo nepustit.
Paroubek tím dokázal, že je to prvotřídní zmrd.
Tímhle ano, taky s tím Kočkou to bylo divné, ale že by byl špatný premiér, to bych netvrdila. Už díky tomu, jak proti němu štvala kavárna, to vajíčkování, dehonestace manželky Zuzany a tiskové mluvčí, naznačovalo, že nebyl špatný ani jako předseda vlády ani ČSSD. Ale je to 20let a je starý.
Byl relativně hodně dobrý premiér, ale viděl jsem jej na demonstraci zemědělců v Praze, vetchý třesoucí se stařřeček. Přeji mu to nejlepší, ale na politiku už nemá síly. Dokázal to i teď.
O to horší, že pravdivost toho co říká může doložit důkazem, hajzl jeden. To se mezi slušnými politickými mafiány nedělá.
Schvalujete tajné nahrávání jednání ?
Schvaluji.Pro účel usvědčení z nepoctivosti.
V dnešní době je lehce s něčím takým manipulovat.
Již přede dvěma měsíci Vidlák napsal, že Paroubek za Stačilo! kandidovat nebude
https://web.litterate.cz/spojene-nadoby/comment-page-1/#comment-363184
Nyní se dozvídáme, že včera s Paroubkem o tom jednali, a (včera) účast Paroubka odmítnul (zablokoval) Michal Klusáček jako předseda České strany národně sociální. Není to divné, když to Vidlákovi bylo jasné už 13. listopadu?
Nevypadají takhle nějak ty vlastní góly, o kterých Vidlák psal, že se na ně hraje politika?
Vidlák píše své názory, ne oficiální informace. Musíme mu pogratulovat, trefil se.
Z podaného jeví se tak, že ze Stačilo byly předpokládány personální požadavky prohlásitelné za nepřijatelné pro přijetí ČSSD do koalice. Na tom základě byl připraven a uskutečněn pevný scénář konference, včetně finále, třebaže tyto požadavky ze strany ČSSD nebyly vysloveny. Paroubek je za hajzla, protože se zařídil tak, že průběh konference může prokázat.
Nejsem voličem ČSSD, Paroubka osobně neznám, jen jsem ho kdysi potkal na Zemi živitelce, ale nebavil jsem se s ním. Hodnotím ho na základě informací z veřejných zdrojů.
Ano. Pamatuji. Tak proč ta komedie…
Kdo tu komedii dělá ? Kdo veřejně křičí ? Komu tím děla radost ?
Já sleduju nálady a hodně toho vím. Vím toho víc než Paroubek. A tak si mohu dovolit, odhadovat, jak to dopadne.
Největší legrace je, že o serióznosti mluví někdo, kdo si nahrává jednání.
LOL – k čemu tato diskuze?
Senát: Papoušek Zdeněk (ODS) cca 60%
Ano, současná vláda je neporazitelná.
Diky opozici , pracujici naplno pro vladu..
Taky jsem si všimnul! Jede se dál!
Přijmout Euro dnes je jako vstoupit do KSČ 1. listopadu 1989.
👍 🎯 🥇
Bingo
Dámy a pánové, přepněte na chvilku na nouzový provoz.
Když bude velký blackout (nelze vyloučit, zeptejte se na Ukrajině), generátory se přistaví k nemocnicím a BTS, bude se šetřit naftou, ale ta stejně dojde. Pak nebude vhodná doba na takové diskuze, to mi věřte. Budete řešit, jak svítit a jak uvařit. Co udělat s potravinami v mrazničce i mrazírnách. Jak dopravit tátu s infarktem do nemocnice. Atd.
Neboli některé debaty jsou stejně smysluplné, jako spor o to, kolik andělů se vejde na špičku jehly.
Nenechte se ale rušit, pokračujte…
Nebude se svítit, topit, nepůjde televize, telefon. Začne se číst, chodit spát se slepicemi, zahřívat se pod dekou a……souložit. A porodnost se bude zvedat.
Když se nebude svítit a topit, nebudou fungovat porodnice. Horečka omladnic. Dětská podvýživa. Úplavice. Žloutenka. Cholera. Tuberkulóza.
Nejste nějak trochu moc zborcený?
Za středověku decimaci obyvatelstva dokázaly jen epidemie nebo války. Teď už o epidemiích něco víme – a války? Pokud by šlo o opravdu velký black out i ta technika zabíjení by se vrátila poněkud zpět, tedy nebyla by tak efektivní.
Tak, přál jste si (13:50), abychom přepnuli na nouzový provoz, ne? A že bude blackout a budeme řešit, jak svítit a jak uvařit.
Horečka omladnic, úplavice, žloutenka či cholera jsou potlačené, popř. zvládnutelné za předpokladu fungující hygieny. Když dlouhodobě nepůjde proud, nepoteče voda a nebudou léky, je to zpátky raz-dva. Tubera není vymýcená dodnes.
Při skutečném nedostatku potravy bude i dětská podvýživa. Stačí se podívat do světa.
Tubera byla na našem území vymýcená kompletně.
Znova ji sem zavleklo, dokonce nějaké otevřené formy, okolo miliónu banderovců.
Zkorumpovaná a rozkradená zem, plná nacistů se starala o všechno možné, jen ne o prevenci a trochu slušné zdravotnictví.
Zem, kde zarazíte motyku do země opačným koncem a ona se na jaře zazelená..
Idioti.
kromě válek a moru byla také obrovská úmrtnost novorozenců pane Vachmajstr
A mladých žen, koukněte na Karla IV. A tam byla péče jistě nadstandard. A vdovci děti mají těžko
On by ten bkackout především spustil plošné rabování obchodů a skladů a bezostyšné okrádání lidi, kteři se nedokážou bránit.
Tak horečka omladnic asi ne. Pokud vím, ta byla způsobena neexistencí hygieny. Od pitvy rovnou k porodu nebo tak něco.
Ano.
Ale nebude tak zle.
Kobzole a zelí, oheň, studna, sousedské vztahy. Slivovice.
A svět se začne narovnávat. A zjistíme, že jsme žili v Matrixu.
Na vesnicí, ano. Ale co bytovky?
Pane Starý kocour
Po 35 letech budování kapitalismu, bychom se vrátili o 100 let zpátky, nebo snad na jeho začátek. Jisté v prvé řadě by to odnesli domácnosti, aby jeli aspoň pekárny,zásobování.
Starý kocour napsal:
18 ledna, 2025 (13:50)
Souhlas
Někdy na slunečníky snad chytneme SMS a mail.
Vrchnost přece musí mít možnost ovčanům udílet příkazy, zákazy, varování.
Toho již někteří využili, a například zahrádkáři umožnili registraci, pomocí které budou společně postupovat proti škůdcům.
Například: Poradna AgroBio Opava poradna@agrobio.cz
Kadeřavost broskvoní – kdy začít s prvním postřikem? 🍑
Mladi si zvykli, že je všeho dost a jsou přesvědčení že to tak zůstane na věky.
Prý že pravice snižuje daně. Tak určitě 🤣
Novinky: „Ministr Dvořák: Výdaje na obranu by se měly zvýšit za cenu vyšších daní. Výdaje na obranu bychom měli zvyšovat, desítky či stovky miliard však nelze získat škrty v rozpočtu, říká ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN). Pokud se zpřísní požadavek NATO na členské země, mělo by Česko hledat další peníze na armádu ve vyšších daních, například ze zisků či z nemovitostí. STAN jde do voleb s cílem porazit ANO, předseda Vít Rakušan by podle Dvořáka mohl být vynikající premiér.“
Takže STAN jde do voleb s požadavkem zvýšení daní, které se mají nasypat do zbrojení, tj. americkému zbrojařskému lobby 👍
Poděkujte Vladimírovi.
Nebýt ruského imperialismu, byl by v Evropě klid.
Tak určitě 🤣 Jako že by se třeba F-35 bez SVO nekupovaly, jo? 😂
A mužici by makali na nás.
A j8m se to jaksi nezdálo férové.
To je jak s malými dětmi, ty se taky vždy hádají,kdo začal. A kdo začal, to se ve škole nikdy nevyřešilo. Tak dobrý učitel vždy věděl, že je případné potrestat oba. A ne jedny imperialisty krmit za cenu zbídačení národa a druhým jen nasazovat psí hlavu.
A ten Dvořák, vždyť koukněte jen co je to zač, ta řeč těla, vulgarismy v projevu a věčně řve, jak Hitler, ten taky měl potřebu pořád řvát
Ministr Dvořák je fašista.
Asi jste nechodila do školy s cikány. Tam to bylo jasné.
S cikány problémy nebyly, to až s Romy.
Jo děkujeme Vladimírovi, že přibližuje svoje hranice k NATU.
Pepíčku, kolik ti je let?
Je ti aspoň 25? To by sis mohl pamatovat akci „americký radar v Brdech“ – tehdy ještě strašení „ruským imperialismem“ nefungovalo, to musela mediální mašinérie teprve zapracovat a vtlouct to kmánům do hlav.
Takže tehdy se strašilo Íránem a dokonce zlým Kimem (tehdy ještě otcem toho současného). A kdyby náhodou nebyl Írán či jiná „osa zla“, vždycky se najdou jiní teroristé, jiné darebácké státy – a i kdyby došly, tak poslouží i spojenci (jsi připraven jít bránit územní celistvost Evropské unie do Grónska?).
Zkus se zamyslet (vím, bolí to, ale v životě by se ti mohlo ještě někdy hodit) a uvědom si, že když je o peníze, důvod jak je z vazalů vytáhnout se najde vždycky. Tady vůbec nejde o Vladimíra, Rusko, dokonce ani o Evropu – jediné, na čem záleží: koření musí proudit. Pardon – peníze se musí dojit.
Začni si odkládat. Děkovat nemusíš, ale klanět se můžeš směrem k Washingtonu.
A celých 13 procent ovčanů s dozimetrem stan plně souhlasí. Čím víc zbraní nakoupíme, tím budeme silnější! Nejméně jako silnice!
13% jsou lepševici, tzv. „občanská společnost“. Dalších 13% jsou vlastenci, neboli sfině. Ti spolu zuřivě bojují o směřování země.
Zbývajících 74% se “ špinavou politikou raději nezabývá „, a třeba griluje. A take proto to tu jde do kytek a občanská společnost si tu dělá, co chce. Proto tu dělají pravidla vnější hráči. Třeba se něco zlepší, až dojde ta elektřina nebo propan-butan na grilování. A většina zvedne zadek a oči od roštu a začne volit a vyjadřovat se. Stanou se zase tvůrci, a ne jen konzumenty.
Kdyby se nám populace ozdravila odečtením těch 13%, bylo by jenom dobře.
Dal jsem si to do kalendáře. 4. března dojde plyn, tak abych ráno nezapomněl zatopit v kamnech.
4. března žádný plyn nedojde, Vidlák bohužel opakovaně chybně vyhodnocuje údaj „Zásoby by při spotřebě v zimním období měly vystačit“.
Máte představu, kdy končí topná sezóna? Pokud ne, tak si to vygooglete.
Já musím rychle koupit kamna! Topíme doma jenom plynem! 😟
A jak se bude topit v kamnech v králikárnách?
Naprosto pohodlně.
Na ventilačce v kuchyni vytlučete sklo, namísto něj natlučete o něco větší kus pozinkovaného plechu s dírou na rouru. Kamna postavíte na další kus plechu k té ventilačce a můžete topit, pokud máte čím. Nebo někoho, kdo Vám to do bytu přiveze a nanosí.
Je to mnohokrát vyzkoušeno v Chanově i jinde. Funguje to.
Jo – až sem jsme to s tím kapitalismem dopracovali.
Soudruzi holt měli jistotu a smlouvu na padesát let, že plyn nikdy nedojde a bude laciný tak, že se jím mohou vytápět i nezateplené paneláky.
Soudruzi už znali pěnový polystyren dávno, ale taky znali rizika plesnivění i zapaření betonových panelů.
Plyn byl za 0,80,-Kč/m3 a byl furt. Při tužší zimě se dalo topit až do konce dubna.
To jo, dopracovali. Něco cenově dostupného, spolehlivého, s vytvořenou infrastrukturou a v podstatě i ekologického, ( trubky ze Sibiře), jsme z politických důvodů vyměnili za neekologické břidlicové plyny z hlubin nebo Aljašky, převážené tankery po moři a 100x přečerpávané s ůniky do ovzduší
Pane Vidláku,nesouhlasím s Vámi ve věci datových schránek.Je to
pohodlná věc,když cokoliv pošlete a je to autorizováno cestou –
schránkou.Navíc – máme půl milionu úředníků – Vy jim chcete
dát důvod k existenci tím,že budeme chodit na úřady a hledat
úředníka,jehož IQ je vyšší než dnešní datum???Proč??Právě nyní
se po zavedení neosobního vyřizování zbytečností nabízí cesta
k zavedení interních auditů úřadů.Auditor si sedne vedle úředníka
a týden bude monitorovat,co dělá – a když tam bude auditorů více,
tak se ukáže,jakou nudu a prázdnotu úředníci prožívají.Po
vyhodnocení následuje snižování počtu – prostě se v tabulce
,která je součástí organizačního pavouka,sníží počet lidí.
A bude těm kteří odejdou nabídnuto přeškolení a práce v průmyslu.
Byrokracie nabobtnala o 300 000 lidí – nejméně,tento počet by
se v průmyslu jistě uplatnil.A rozbily by se rodinné klany na úřadech.
Vidlák datové schránky rušit nechce. Chce, aby se občan sám mohl dobrovolně rozhodnout, zda datovou schránku bude mít nebo ne.
Ale to občan snad může,já jsem se rozhodl sám bez nátlaku.
Jiné to je u živnostníků a obchodních společností.Těm je
schránka prostě přidělena s povinností ji používat.Ale i pro
podnikající subjekty je to spíš dobré.Možná něco nevím,
ale zatím proti datovým schránkám nic nemám.
Uz dvakrat bylo v navrhu ze datoblbka bude povinne pridelena vsem obcanum.
Je to porad lobby firem, kteri pres datove scranky tuneluji stat
A pak to muze treba znamenat ze vse budete muset delat datove jako danove priznani.
Ale vam to zatim nevadi.
A kterým všem? I novorozencům? Nebo jen těm, co mají OP? Nebo jen lepšolidem?
No víte, dobrý sluha,zlý pán, takto je třeba k tomu přistupovat a píše i Brebta níže
Já mám proti datovým schránkám to, že zpráva po 3 měsících z nich zmizí .
Nemusí zmizet, ale musíte za to zaplatit.
Bingo. Jakoby to provozovalo nejaké sro.
Datové schránky jsou jen další ilustrací toho, jak (ne)funguje tenhle stát – vezme se nějaký v základu dobrý nápad, který mohl prospět občanům i státu – a uchopí se jako „investiční příležitost“ pro vybranou skupinku „podnikatelů navázaných na politické strany“, jak podojit stát i lidi, zajistit si zisk – a na původní službu klidně nasrat.
Veškerá funkcionalita datových schránek se dala implementovat pomocí otevřených technologií a zárodky (národní certifikační autorita) tady už byly. Stát ale přidělil uzavřenou zakázku soukromé firmě, ta si na tom namastila kapsy a přisála se už na věky na státní cecík.
Exemplární problém je pak ta trvanlivost zpráv. Když vám došlo z úřadu lejstro s razítkem, mohli ten cár papíru najít klidně za 30 let vaši potomci při vyklízení pozůstalosti a stále to byl platný dokument, který se dal např. předložit u soudu. Dneska vám dorazí zpráva do datové schránky a pokud ji chcete někdy v budoucnu použít, musíte:
– s tím počítat dopředu a připravit se na to (vím, zní to triviálně, ale už v tomhle je dost velký problém)
– musíte zaplatit – buď průběžně (tj. nikoliv jednou za uložení zprávy na věky, ale každý rok znovu a znovu pokud nechcete o uložené zprávy přijít) platit za Trezor (další nevyžádaná služba) nebo si to celé vytisknout a dojít si to nechat oštemplovat na CzechPoint.
Další problém je pak třeba i to, že chcete-li poslat „nikoliv úřední“ zprávu třeba nějaké firmě přes datovou schránku, tak platíte další poplatek a pokud byste chtěl poslat datovou zprávu soukromé osobě, tak i pokud má schránku, nemusí mít povolený příjem – čili jste stejně v kýblu. Takže to není náhrada poštovních služeb pro občany ale jen a pouze usnadnění života pro úřady.
No a samozřejmě to celé je jen důsledek a další prodloužení zvrhlosti zvané „fikce doručení“ – v civilizovaných státech vám stát (či kdokoliv jiný, kdo vám něco chce) musí zprávu opravdu doručit. U nás stačí odeslat do černé díry (trvalé bydliště nebo datová schránka) a pokud třeba zrovna ležíte po havárce na dovolené v nemocnici v cizině tak máte smůlu – zpráva se z hlediska zákona považuje za doručenou ať už jste se k ní dostal nebo se o ní vůbec dozvěděl. Stát tu přece není kvůli občanům, ale nevolníci pro stát.
Všechny moderní vymoženosti (datové schránky, platby kartou, doklady v mobilech, …) mají být dobrovolné a neomezující. Ne povinné, placené a v důsledku horší než klasické analogové postupy fungující od dob Rakouska či ještě starého Říma.
👍 🐓 🎯 🏆 ✅ 💡
Téměř encyklopedické shrnutí. Pro mladší služební čtenáře Encyklopedie je taková papírová wikipedie, ale s ověřenými a pravdivými informacemi.
Velice dobrý text či rozbor na této stránce Vidláku a ostatní stojí za to si přečíst
https://www.blogosvet.cz/article/chybna-strategie-nasi-mimoparlamentni-opozice-Bgw0t
Tohle jako jeden z mála pochopil Martin Kuba v Č. Budějovicích.
Však mu za svoji naivitu také platí. Smekám před ním jen v jediném – udělat z kraje kde nejsou doktoři, zubaři, mají nižší výdělky, skoro nic nefunguje, co bez jakýchkoliv podmínek v jiných krajích jde, udělat z toho „nejlepší kraj v ČR“. Peníze, které na službách jinde plynou ku prospěchu lidí, tak se v kubozemi asi nespotřebují a z uspořeného se třeba někomu něco platí. Hlupáci si ho plně zaslouží.
A z Kuby báječného manažera, protože ODS obhájila v krajských volbách mandát snad jen ve 2 krajích. Aspoň v TV byl Kuba denně jako jediný spravedlivý ODEsák
Svatá pravda, ale neodpustím si rýpavou poznámku, co dělá v duchu těchto idejí sám pan Robejšek ?
Vtipná parodie reklamy na Českou poštu
https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-uprimna-reklama-na-ceskou-postu-sklizi-uspechy-na-sitich-pobavila-i-statni-moloch-40504955?timeline–pageItem=40505162#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart
No pokud to siri mejnstrym tak vemte jed, ze se nekdo chysta postu privatizovat, a cena jak je znamo se musi nejdriv stlacit dolu… treba i takhle
Komu za to všechno máma poděkovat po řádným kopancem
V prvé řadě prognostickemu ústavu a jeho členům včetně M.Zemana.
Disidenti to byl jen kompars.Teprve se ted ukazuje,jak na tom jsme,nejen na dovozu ropy,plyny i tu naší elektřinu,?si musíme zpětně nakupovat na burze.Pochopitelně se to pak projeví v ceně výrobků, nemůžeme pak nikomu konkurovat,jen co odkoupí Němci.
Dalsi karta do hry na rozhodovani …
„Výdaje na obranu bychom měli zvyšovat, desítky či stovky miliard však nelze získat škrty v rozpočtu, říká ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN). Pokud se zpřísní požadavek NATO na členské země, mělo by Česko hledat další peníze na armádu ve vyšších daních, například ze zisků či z nemovitostí. STAN jde do voleb s cílem porazit ANO, předseda Vít Rakušan by podle Dvořáka mohl být vynikající premiér.“
Vyšší daně z nemovitostí jen omezí ještě více domácí poptávku, protože odčerpají peníze od lidí, a díky tomu klesne i spotřeba v jiných částech ekonomiky. Už jsme daleko za rovnovážným bodem Lafferovy křivky, takže každé další zvýšení daní jen omezí daňové příjmy, protože dojde k pákovému efektu a narušení celého řetězce spotřeby.
Martin Dvořák by v případě realizací jeho plánů koukal jak Rakušan na dozimetr.
A výroba bezdomovců. To někoho mrzí, že jich je málo?
Vyšší daně z nemovitostí mají dostat daleko více našeho nemovitého majetku do vlastnictví cizinců.
Aby byl předseda vlády vynikající, musí v něčem vynikat…
V čemkoli…
A jiný cíl než Antibabiš?
Není to málo, Antone Pavloviči?
Dvorak a cela vlada jiste pujdou vzorem a president a jeho kubena a radi odevzdaji 90% a dobrovolne , zaplati ze svych dani
na to co je nanejvys potreba a zbyde jim na slusny zivobyti..
Padladementi a serenati , soudci a Rehka a generalove , vysoci urednici a diplomati ,akademici jiste nechteji zustat pozadu v prispeni na takovou uslechtilou zalezitost a muzou ocekavat ,ze potom se obcane pridaji..
A nebudou, co je jim tak tak vzesene, a uslechtile jako je obrana U. , podle vydirat ,jako lupici , ktery co neni pribity vsecko urvou i malym detem z jejich rucicek. ..
Litva chce dobrovolně platit 6%,to jsou grófové