Dnes budu pokračovat v tom, co jsem včera nakousnul. Jak k nám Američané zařízli vývoz pokročilých čipů. Náš nejhorší diplomat všech dob, který trufnul i knížu Kchárla, co má k lidem blíže, to řekl přesně. Kupujeme americké stíhačky za šílené miliardy, ale ani to z nás nedělá zemi první kategorie. Náš světový lídr mluví o respektu našich spojenců a pak najednou přijde tohle. Západní Evropa je hodna čipů a východní Evropa hodna není, i když jsou v té stejné EU a mělo by pro ně platit to společné evropské řešení, když my sami tady elektřinou krmíme půl Německa.
Ano, můžeme se naší vládě pošklebovat, že lokaj zůstane lokajem, což je úplně nejhorší kategorie lidí. Můžeme se posmívat našemu premiérovi, že měl možnost vidět senilního Bidena tváří v tvář a stejně na něj vsadil svou politickou budoucnost, díky které teď kouká doma do zdi, místo aby s Trumpem domlouval společné projekty, ale pojďme teď odhlédnout od vládní neschopnosti a zasaďme poslední události do širšího kontextu.
Hele, nemáte pocit, že jsme vlastně uprostřed evakuace průmyslu? Dneska už se to dělá jinak než za Velké vlastenecké války, ale výsledek je vlastně stejný. Poslední dva roky sledujeme, jak tady na východě něco zkrachuje a na Západně se za společné evropské peníze naopak něco postaví. Liberty steel zrušit, v Itálii nebo Španělsku něco podobného postavit. Končí Mitas, končí Spolana Neratovice, potichu se mluví o zavírání Škodovky. Východní Evropa čipy nepotřebuje, západní Evropa je dostane. Na východě se důchody zkracují, na západě se zvedají. Na východě se školy osekávají, na západě se rozvíjejí.
Jako by někdo věděl, co bude a že na tomto území nesmí zůstat nic doopravdy strategického. Jen lehké haly, které tu dneska jsou a zítra být nemusejí.
Má tu být válka a nebo nás prostě odevzdávají nepříteli řádně vyplundrované a očištěné o všechno cenné? A ještě nám dodají nějaký předražený obrněný šrot, nefunkční letadla, která evidentně máme koupit, ne s nimi lítat… ani servisovat je nemáme. Týl se staví někde v Německu či Španělsku, ale tady buď nemá být co rozstřílet, nebo prostě po odevzdání do jiné sféry vlivu tam nemáme být žádným přínosem. A vlastně si přeju, aby šlo o tu druhou možnost. Lepší být chudý než rozbombardovaný.
Víte, chtěl jsem dneska psát o tom, že STAČILO! v programu právo na život offlline, právo na hotovost a nechceme euro. Ale ono se to tak nějak vyplňuje samo. O zavedení eura už mluví jen největší hujeři, kteří ještě nepochopili, co se děje. Pokročilé čipy nám Američané nedodají, asi proto, že jsme koupili málo letadel. Tykač brzy zavře uhelné elektrárny, čímž je blackout zaručen a místo Visa kartami budeme platit asi žabími kůžemi nebo hlavičkami veverek. Život offline nám když tak zavede první Orešnik a ta nehorázná cena za to, že vám pošťák donese důchod až domů, bude vlastně docela přijatelná.
Jo, chceme, aby nikdo nemusel mít datovou schránku a mohl si věci vyřizovat na úřadě osobně, aby si nemusel zakládat bankovní účet, když nechce a aby mohl všude platit v hotovosti, když chce. Chceme, aby nám tu zůstala naše česká koruna pod kontrolou naší vlastní národní banky… a samozřejmě nemáme nic proti, když někdo bude chtít mít eurový nebo dolarový účet… ale ono to skoro začíná vypadat, že nám bude vládnout čínský juan a nebo dokonce… libtardi, zakryjte si oči… ruský rubl!
Začínáme být území, o které budou velcí kluci licitovat. Začínáme být kartou do hry a s každou zavřenou továrnou máme menší a menší hodnotu. A na to, že nám za 45 dní má dojít plyn v zásobnících, jsme všichni nějak vysmátí… O důvodech, proč to tak máme, si řekneme zítra.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Jsme na prodej? Na výměnu?
Líbí? Nelíbí?
Znovu jsme „na pultě“. Po kolikáté už. Od rozpadu R-U počítám 4x.
Opakuji. Rozpad R-U byl pro ČR a nástupnické státy krok stát se „zbožím“.
To jsme byli i předtím. Od doby co tuhle zem ovládli zdegenerovaní habsburští kokoti, to nestálo za nic.
Dokonce za ,,členství“ v Rakousko-Uhersku jsme si v rámci reparací po První světové platili
až někdy do 60. let(poslední splátka).
Stali jsme se zbožím a ještě jsme za to platili.
Tak nějak si vzpomínám – my přece nejsme Východní Evropa, ale Střední. Nevim jestli to ví Trump, ale proč se do té Východní Evropy řadíme my sami?
Angláni nás řadí odjakživa do východní Evropy.
Nevím kde bydlím, to je přeci karma naší hymny.
Opravník:
Na to stačí změnit jediné písmenko. Jen jedno. Třeba pak přestaneme být tím zbožím.
Zařaďte Anglány do prdele a budou odjakživa v prdeli.
Možná proto, že Plzeň a Berlín jsou na stejném, poledníku, Vídeň je východně od Prahy.
Jsme jako zaražený slovanský klín do německého moře. To vadí už tisíc let. Proto i klín na naší vlajce. Karma.
Karma smrdí leda u vás v koupelně.
Měli bychom být rádi a do smrti posledního Čecha být vděční Rusům, že jsme po druhé světové nebyli souzeni za kolaboraci s německými nacisty.
Stalin nás, slovanské kverulanty, nezaslouženě vzal pod sebe, takže na stranu vítězů nad germánskými loupeživými a vražednými kmeny.
Vás ve škole neučili, co ten modrý klín na vlajce opravdu znamená, že tady melete takové pičoviny?
Jste moc radikální. A karma nesmrdí.
Klaply dveře ve Škodovce,
za posledním zhaslo světlo.
Na dlažbě se pasou ovce,
tisíce se jich tam střetlo.
Békají, bečí, békají,
slzičky kanou z očiček.
Na betonu se nenají,
kdyby byl aspoň trávníček.
Z dáli se ozvaly skřeky,
někdo sem rychle kvačí.
Bača od Žluté řeky
říká, že málo stačí.
Včera Spolana, dnes Mitas. Vzpomněl jsem si na kolegu librarda jak si v roce 2022 pochvaloval: Fiala pěkně vyřešil problém energií a že všechny řeči dezolátů o deindustrializaci jsou jen řečí.
Re: JVO
A v Ostravě Liberty, že ano.
Ukázková tuneláž a všichni jsou v klidu.
V Pokrovsku:
https://m.youtube.com/watch?v=qURbC42RQpo
Ládik:
A to jsou věci………
My máme parní stroj, úžasné síly zdroj od Stačilo, njatatá…..
Můj pes mi připomíná, že před předchozím překreslování geopolitických čar, anglosaské bombardéry tak nějak omylem bombardovaly nějaké fabriky a kostely ..
https://m.youtube.com/watch?v=z7HyeQfcB8o&pp=ygUWQm9zdG9uIG1hbMO9IGdlbnRsZW1hbg%3D%3D
…a školu https://www.pokec24.cz/politika/premysl-votava-smrt-na-sv-valentyna/
http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/pravda-o-bombardovani-160429.htm
Odkdy se tu začal praktikovat Valentýn?
Na tom Pokecu vycházejí teda pěkné sračky, to Vám povím. Ten druhý link je stejná „kvalita“.
Ještě k reformně vzdělávání. Možná je její pozadí pragmatičtější. Už mnoho let se ví, že pedagogický sbor stárne. Dá se spočítat, kdy se z průšvihu stane průser.
Ale tohle je přesně ten typ problémů co dnešní doba neumí řešit. Může se na to 20 let kašlat a nic se neděje. Ale až se dít začne (ti důchodci před tabulí už to nedají), tak problém nemá řešení.
A jak vyřeší byrokrat na ministerstvu, že nemá kdo by učil přírodovědu, chemii, fyziku, dějepis, zeměpis …? Tím že se to přestane učit a nahradí se to žvanivými hodinami, co je zvládne přeškolená bývalá asistentka. K tomu se přidá nějaký marketing o komunikaci a zvyšování kompetencí žáků a problém je vyřešen.
Strategie „poslední zhasne“. Nic jiného dnešní doba neumí.
„Může se na to 20 let kašlat a nic se neděje“
To mně něco přopomíná: Topím dřevem. V létě přišel ke mně kamarád, viděl nacpaný dřevník dřevem a ptal se, jestli s tím vůbec topím. Já na to Proč ? A on No že to máš pořád plné. Tak říkám že neustále doplňuju. To dá rozum. Nemůžu přece čekat do posledního polínka a pak si vzpomnět, že vlastně už nemám čím topit.
A on na to Tý vole, na to bych se vysral. Radši pojedu na výlet.
Jinak typický progresivista. Současné skolství mu nevadí a je pro každou změnu k horšímu. Když jsem se mu zmínil, že mám strach, jak budou moje děcka učit na škole LGBTQ, tak jenom obrátil oči: Kdes to četl? To zas s tím straší nějaký Okamura, že ?
U nás babča to samé. Proč objednáváš uhlí když ve sklepě ještě trochu zbylo?
Protože by nevydrželo do jara
Tak ho snad objednáš až dojde…
Dál už jsem to neřešil…
Mizerná kvalita za katedrou (příkladmo kvalita pedagogického sboru gymnázia kdysi patřícího do lepší ligy, pod čtyřicet let všeobecně mizerná, nad čtyřicet let částečně mizerná), mizerná kvalita před katedrou, mizerná kvalita národa. Co s tím chcete dělat? Že to není pravda? Tak proč výsledky a důsledky jsou jaké jsou? Proč si stěžujete?
Achtug, Vnimanije, Uwaga, Bacha!
Dejte si pozor na přesun mírového vojska z GB přes nás, jede do Roumenie, blíží se tam nové volby a tak je potřeba dohlédnout, aby zvítězil kandidát KoZa.
Jestli jako obvykle, tak Roumenie není konečná.
No to snad ne, to musí být jistě nějaký houks. Západ přece žádné malé zelené mužíčky nemá a nikdy neměl. To vždycky jen zlý russák, co neustále svou rozpínavostí přisouvá své hranice ke státům NATO.
Vy vyloženě přehlížíte naše milé zelené trpaslíky z našeho ministerstva války.
Hra se bude hrát i doma, ten Koudelka a eventuálně další lampasáci ve státní správě se chystají…
https://www.echo24.cz/a/HCSq7/zpravy-domov-seminar-koudelka-dezinformace
Donalda už koupou
mažou vonnou mastí
pomeranč mu loupou
způsobují slasti.
Vylézá ze zlaté vany
fénuje si zlaté vlasy
kol dokola chrastí many
trylkují mu zlaté hlasy.
Fiala mu nese závoj
PePa cestu umetá
preVít zacvakává náboj.
Naše země nevzkvétá.
😂👍
Tak si říkám, jestli by ta kniha neměla mít kroužkovou vazbu. Aby se u takových perel nemuselo čekat na další, doplněné vydání.
Odpady od přátel z Německa
Teď informovali ve zprávách, že Němci k nám vyváží na tajno nebezpečný odpad. Já se ani nedivím. Vy ano?
Němci nás mají a budou mít za chudinu, za otroka. Vždy to tak bude. Tak proč by nevozili k nám odpady. Kdo ví kolik toho tady už navozili.
Vždy si najdou nějakého hajzla (prominou) za peníze, který tu špinavou práci udělá.
Zde je výmluvný příklad, jak to s námi myslí, že si budeme pomáhat.
Odboráři Škody bijí na poplach: koncern VW na nás chystá lstivé pasti
Nepsaný a nevyřčený pakt o neútočení a vzájemná loajalita a soudržnost značek koncernu VW s bojem o jeho přežití asi přestává platit. Že jde do tuhého, přiznává i vedení německého koncernu, nově se ve svém týdeníku ozvali škodováčtí odboráři.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/odbory-skoda-vw-volkswagen-odborari.A250116_144803_automoto_fdv?zdroj=cxrecs#cxrecs_s
Kdo nepochopil brzo pochopí. Bude se jednat o přežití – kdo z koho.
Re: A_M
Odpady z Říše se tu tahají už asi tak 30 let.
Doktor Kuba jim staví spalovny u téměř všech měst v JČ. kraji. Nejlepší je ta v ČB – umístěna „v širším centru“, jak píší realitky, když tam prodávaj nějaký barák. Těm zpravicovaným oslům to tam vůbec nevadí, neslyšel jsem ani, že by někdo protestoval. Já z toho oudolí plného hloupých lidiček vycouval už před časem. Asi byli uvyklí celé věky někomu sloužit, poklonkovat až se jim ta devotnost překopírovala do genů. Jiné vysvětlení nemám.
Teď jsem byla velice překvapená, když byl v Budějovicích prezident, že prý v krajském městě nemají pediatry. Proboha kde jinde by měli být, když ne v tak pěkném kraji a pěkném, dokonce krajském městě. To už se fakt nikdo nechytne za nos, že je něco špatně, ale úplně ganz, jak by řekl Targus. To chceme mít generaci neočkovaných se zanedbanými nemocemi, které by v zárodku šlo řešit, v horším případě co budou roznášet nakažlivé choroby,protože jim nikdo neřekne,že je nakažlivá a jakš tak péče bude už jen v Praze?
Před třiačtyřiceti lety jsem absolvovala Fakultu dětského lékařství UK. Od začátku jsme krom všeho, co se učili studenti z 1.LF (tzv terapeuti, i když nevím, proč) jsme měli v náplni studia i to, ajk to je u dětí. Od anatomie přes fyziologii, patologii atd atd. Ve druhém ročníku jsme měli tzv propedeutiku, takový úvod do studia dětského lékařství. Od 4. ročníku jsme se více či méně pohybovali na klinikách pro děti, čuchli jsme k ambulantní praxi, měli jsme praxe v nemocnicích i v ambulancích mimo Prahu. Takže po absolutiriu jsme měli o dětském lékařství už solidní přehled. Po nástupu do praxe stačily tři roky, ostatně jako u ostatních oborů, člověk udělal 1.atestaci a mohl pracovat samostatně.
Po r. 1989 se všechno zrušilo, z Fakulty dětského lékařství je 2. LF UK, z pediatrie zkouška, možná státnice, to přesně nevím. Po absolutoriu to trvá rozhodně víc než tři roky k atestaci.
Nechali jsme si rozbít a zničit jak vzdělávání dětských lékařů, tak postgraduální vzdělávání všech lékařů, systém prevence v pediatrii, místo propracovaného očkovacího kalendáře monovakcínami do chudáčků píchají hexavakcínu…
No tak se nedivte, že stav je, jaký je. Do důchodu pomalu odcházejí poslední absolventi fakult dětského lékařství.
katango:
Co znám lékaře, tak většina z nich dělá až do smrti, nebo dokud mohou. Vy jste se na to vykašlala dost předčasně, není to škoda?
Dělala jsem dětskýho psychiatra, ovšem po rozsáhlé mrtvici v 54 letech jsem toho musela nechat. Vy byste snad do tý práce v takovýmhle případě chodil?
katango:
Tak to je mi líto. Jedna naše známá gynekoložka se pohoršovala nad mojí ženou, že nechce jít na kovidové injekce (měla ji 3x), ale jenom do té doby, než měla ucpané cévy do hlavy. Mrtvici naštěstí neprodělala, ale utekla tomu jenom proto, že je i její manžel lékař internista a býval zde primařem. Dnes nadává na Válka a tu bandu kolem. Je jí 72 let a praxi gynekoložky dělá stále.
Pro mne to je OK. Tak nějak jsem se svépomocí vcelku rozcvičila včetně mozku a relativně funguju. Nemám moc sil a energie, spastický svaly mne bolej a dávaj se do nich křeče (ale zato je mám vyrýsovaný skoro jako kulturista), a spousta dalších obtíží. Ale dá se to.
katango:
Přeji vám hodně zdraví .
Milan44
Děkuji.
Jen bych doplnila, když jsem se trochu posbírala, asi za tři roky, začala jsem pracovat na čtvrt úvazku (víc jsem nezvládla) v jednom ambulantním zařízení jako psychiatr a psychoterapeut; zvládala jsem to 12 let, ale pak se můj organismus vzbouřil a už to nešlo.
A dva roky z těch tří, co jsem byla po mrtvici a ještě jsem nezačala pracovat, jsem strávila překlady odborných článků z angličtiny, sice v rámci pracovní terapie, ale byl to dost záhul.
A prezident se usmál do kamery, duchem už u recepce telecí na lanýžích, jak jsme se dozvěděli ve zprávách, takže nedostatek pediatrů ve zprávách hned vedle této a nic, nazdar. Možná ani nezaregistroval. Na opravdu nemocné vybereme na léčení ve Francii a ostatní si musí poradit.
Třeba na netu. Tam však každy problém konci navštivte lékaře. Ale jakého?
Ledvinky se musí jíst teplé.
Jiné vysvětlení není, protože ….není.
Kultura je součástí evoluce. Její dlouhodobé působení, po generace, promítá se do genofondu. Do vloh, dispozic.
Tak jsme to přece většinově – demokraticky chtěli! A cinkali k tomu klíči!
Volali k tomu cinkání „Končíme“ a vítali praxi „Za peníze v Praze dům“.
Tak proč teď kvičíte nad navezeným německým odpadem?
Za jeho navezení, někdo dostal zatraceně dobře zaplaceno.
To je přece taky součást svobodného podnikání, ne?
Jsem přesvědčen, že i na tohle naši zákonodárci mysleli. Nebo ne?
„Důležité je, že opravdu velkým tlakem jsme zažehnali propuštění 448 zaměstnanců v závodě Kvasiny s dopadem na závod Mladá Boleslav (cca 80 zaměstnanců)“ To určitě není pravda, nedávno tu služební anonym přece tvrdil, že Vidlák o propouštění ve Škodovce kecá. Ten článek by měl onanym ihned hlásit výš.
Ten „nějaký hajzl“ je regionální kmotr z ODS:
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-za-koupi-arealu-v-prirodnim-parku-kde-se-hromadi-nemecky-odpad-stoji-ostravsky-politik-40504700
„Areál v Těchanově, kde se odpad hromadí, patří firmě Calves Group … jméno jediného společníka a jednatele firmy, ostravského podnikatele a komunálního politika Marka Juráše … je členem rady místního sdružení ODS ve Slezské Ostravě a v minulém volebním období působil i jako radní jednoho z největších městských obvodů, Slezské Ostravy. … Slíbil, že médiím pošle vyjádření, ale neučinil tak a v úterý už nezvedal telefon.“
Anglicky již od první třídy. A není to pozdě, Antone Pavloviči? Nebylo by lepší už od školky? Nebo nejlépe – už od narození?
To by bylo ideální. To by každý rozuměl a mluvil už za 3 roky nejmíň úroveň B2
Ano. Přijde mi legrační, že se kritizuje výuka angličtiny zrovna v Česku, v zemi, kde je její znalost na nejhorší úrovni napříč EU.
Jak to kontrastuje s hrdou Francií, kde Francouz „nerozumí“, ale mluvíte-li na něj klopotnou francouzštinou, vystřihne odpověď v dobré bohaté angličtině s naprosto francouzským přízvukem.
To bych se dost divila
Hoho, hohoho, chachachacha.
I když může to být Pákistánec, Egypťan, Maročan a jen K43 to nepostřehl, že to není žádný Francouz a ani chyby ve Francouzštině nepozná.
Re: Gaia
Mýlíte se. Soudruh Káčko má naprosto precizně vypilovanou výslovnost. A pozná fšeckouplněcypeganc.
BYRRÁÁÁN ŽURRÉÉÉ TRRAVŮŮŮ (beran žere trávu).
Možná je i barvoslepý , v každém případě však hustě pravicový,
Dalo by se najít i označení s méně písmeny.
Přátelé, bylo by napříště možné reagovat na tvrzení/názory a nikoli na osobu mluvčího? Činí to diskusi zajímavější a více funkční. Děkuji.
Sranda musí bejt.
Ja ve Francii parkrat byl a mimo lidi, kteri meli jednani s cizaky v naplni prace to bylo horsi nez u nas. I ten felcar ze ne parle ingles. Kdyz uz prej, tak spanelsky.
Takze:
Hoho, hohoho, chachachacha
Přesně tak, naprostý nesmysl, klasický XXXXXXX k43. Ve Francii firmy, kde je nutná angličtina, mají strašnou úroveň kvality zaměstnanců, protože jsou nuceni vybírat právě podle jazyka. Pokud by k tomu přidaly ješte odbornou způsobilost, skončily by bez lidí. Možná se to časem trochu mění, ale velmi pomalu.
Ti idioti, prosazující časnou výuku angličtiny pro všechny, buď naprosto nechápou následky nebo jsou to vlastizrádci.
Re: K43
Jestli to nebude tím, že víceslabičná anglická slova jsou přebrána z francouzštiny, co říkáte?
Neboli je to hodně podobné tomu, co máme na okrajích „regionarazovitehocype“. Mám vzdělání výhradně ve školách s českým vyučovacím jazykem a když přijedu „nad morze“, místní Kašubové se diví, jak je možné, že jim ukazuju českou občanku.
To je pravda, románské jazyky se vzájemně učí snadněji, rovněž tak slovanské mezi sebou , ruštinu u nás dával každý blbeček, pro mamlase ze západní EU učit se rusky je větší hrozba, naz třetí světová, jak nedávno předvedl v parlamentu.
Pro mě byla podobnost ruštiny za trest. Když jsem něco chtěla říct, tak jsem si často nebyla jistá, jestli je to rusky nebo slovensky s ruským přízvukem. A azbuka, to byl maglajz. g/d, c/s, p/r…
Jj, ten klacek ma dve strany. Ja to mam s polstinou,
To písmo vzniklo postupným vývojem z hlaholice a cyrilice. A bylo by pro nás mnohem výhodnější. „Maglajz“ je spíš používat písmo určeného primárně pro románské jazyky pro ty slovanské. Opět jedna z blbostí našich předků ve snaze se přiblížit tomu „západu“, což nás stálo například ve vývoji pravopisu ani nevím kolik století. A dnes neumí psát pořádně česky bez chyb prakticky nikdo. Ono to totiž používané písmo má přímý dopad na jazyk samotný, jeho vývoj i užívání. Například Číňané jsou v tomhle mnohem chytřejší a uznalejší vůči své vlastní kultuře a jejím kořenům.
Polákům latinka taky moc nesvědčí, ty spřežky, to je hnus . A nabodeníčka, to každý ajťák ví, že za to upálili Husa.
Možná že jo, sám neposoudím; jsem na jazyky extrémně nechápavý, takže za cenu obřího úsilí mluvím dobře anglicky a ten zbytek jazykových znalostí je na úrovni „massa Bob“.
Každopádně proti Vaší teorii mluví anglická jazyková úroveň Estonců a hlavně Finů, jejichž jazyky jsou nepodobné čemukoliv (mimo maďarštiny jistě).
Byl jsem loni v Thajsku a světe div se, domlouval jsem se tam rusky. Předloni v Turecku, světe div se rusky. Uvidíme jak letos ve Vietnamu.
.. česky ..
Když ony to jsou příbuzné jazyky. Asi jako pro nás Ruština.
Ale jsem zvědavý, jak to dopadne, až se na tom „malém poloostrově na západě Asie“ (čti: v Evropě) začneme povinně učit Čínsky 😀
Češi (a slovanské jazyky vůbec) mají při studiu čínštiny výhodu: žščř(cj)ďťň jsou u nás zcela běžné zvuky, jiné jazyky jsou na tom o něco hůř 🙂
@Alef Nula: Navrhuju jako součást porodu zavést amputaci hlasivek (rodičce i novorozenci). Otroci mluvit nepotřebují, ještě aby do něčeho kecali.
Kdyz je zase ten K43 chytrej az je blbej. Zvatla vo falesne potouchle ,povysene pobaven na kritiku vyuky anglictiny u nas a mysli si ze je chytrej ..
Debate je vo zavadeni vyuky prilis brzy na zacky.
Nam je znalost anglictiny a EU u prdele. My sme Cesi .
Porad leze za nama , drzi se nas jako hovno kosile .
At leze za nima do jejich euprdele.Necha nas na pokoji.
Pedagogismus ,terorismus ,se ukazal zase v plny nahote kdy vod ministra dolu byrokrati ,akademici , vsichni Herodesove , utoci na na ty malicke bezbrane prvnacky ,kteri jeste neumi cestinu a nic nemuzou..A proc .
Jako obvykle vzdelani je jen rouska,jen jiny slovo pro zotroceni , lez na teror zotrocovani , kdy vzdelani musi bejt i pres mrtvoly..i tech malickych .
Kdyz nekteri velmi chytri ,pisou ,ze vidim akademiky i pod posteli a trousi jejich chytrosti za sebou jako slepice h…ka ,pri kazde prilezitosti ,ale nemaji nic na cem by stali ,jde jim jen o reakce povrchnich tanecku slov.
Anonyme, je dobré znát jazyk svého pána. A ještě lepší je, když on nezná ten náš.
Ale povinně a všichni?
Začínají brzy, coz dobré není. To že to je povinné s tim částečně souhlasím (podle mne by mel být větší výběr jazyků ). A jestli všichni? Asi, jo. Ovšem vynechal bych vliv známky na celkové vysvědčení.
Nemuze poroucet.
Trefa! To se tak někdo má, za Kanálem, narodit se s vysokoškolskou kvalifikací.
Toho času, který lze vynaložit na jinou kvalifikaci.
Tady se člověk někdy zasměje, že. Zvlášť když něco napíše z legrace a druhý mu odpoví zcela vážně.
Vnučce je 3,5 a angličtinu má ve školce 2x týdně s rodilým mluvčím. Když chce jablko , volá apple. Barvy částečně česky, částečně anglicky.
To náš soused, taky 3,5, kouká na tlapkovou patrolu a když vidí policajta, křičí máršl
Povzdech odněkud z komentářů: „Chápu, že cizinci mluví cizí řečí, ale proč, proboha, nemluví všichni stejnou cizí řečí.“
Nebožtíci přejí lásce.
Staří Čechové ty nečechy nazývali němci. Neb byli němí – vyluzovali divné zvuky ..
Možná v životě offline nebudete potřebovat ani ty čipy. A bude dost času přemýšlet nad tím, proč ten průmysl od nás odchází, když údajně máme co nabídnout.
Zpátečníci.
Namísto opony závoj
namísto Bayernu Slavoj.
Šumavou projíždí patrola –
to bude hraniční kontrola.
Nedají nám chytré čipy!
Nám postačí luky, šípy.
Vytěžené doly, hutě,
vytahaná břicha, chutě.
Je tu další kalné ráno.
Nechtěl jsem tě zabít, vráno,
ale jiné maso není.
Až takhle jsme uskromnění.
Nemusíš po ránu maso míti
vegetariánem můžeš býti
A s holou prdelí
budeš otužilý
Pránické ladění přichází
vyvede vás z nesnází
Jak nežrat bude v kurzu
dozvíte se v kurzu
https://monikakunovska.cz/produkty/pranicke-ladeni-21denni-online-4-25-3/
Teda než to smažou jako spam – já na tom kurzu byl, asi před 2 léty. A opravdu asi 5 dní kdy jsem nic nejedl bylo super – nehubnul jsem, plno energie, skvěle mi to myslelo. Ale pak jsem se lehkovážně najedl a šmitec.
Ono to není jen tak, si říci či si poručit.
Podle mě v bude hrát velkou roli stejně naladěný kolektiv (+ lektorka, pochopitelně). Jako v těch energiích, že se společně násobí a pak působí, řekl bych.
Vidlák vlastně něco podobného tvrdí, implicitně, v bleděmodrém.
Ale není cesta utápět se v negativních sračkách.
Leda s humorem.
To je velmi zajímavé. Autorka před deseti lety tvrdila, že nic nejí https://zena-in.cz/clanek/monika-kunovska-fyzickou-stravu-k-zivotu-nepotrebuji
Zřejmě je stále naživu. Zajímalo by mne, zda celou dobu od roku 2015 doteď nic nejedla.
Třeba si dává infuze, buď i.v. nebo mikroklyzmata s výživou do konečníku. Výživu má a přitom nejí!
Tvrdí že jí jen velmi málo, a prý jen když dělá s lidma (léčení) v zimě a je unavená, tak prý si dá třeba trochu rohlíku, nebo sušenku.
Byl o tom natočen dokument Na počátku bylo světlo.
https://breatharian.eu/clanky/anfang.php
Je to o energiích no.
Jídlo není jen energie. Jedná se i o látky stavební a funkční.(minerály vitamíny)
Nevím jak to je. 🙂
Ale třeba v lese, kde jsou vysoké stromy, třeba 10m.. to by ta půda musela být úplně vycuclá.
Proč? Je tam na zemi spousta destruentů, googli a studuj.
No… kdyby ony byly jen v zemi…
No prostě žrát se musí, stačí?
Jak kdy jak kdo.
Třeba já jsem držel půst jen o vodě i 4 týdny. A taky se kdysi léčil (a vyléčil) energií ala Bruno Groening.
Chytrému napověz…
Ono totiž nejde o to být odezdikezdi, jde o to, že lze využít energii i od jinud než jen z hmotného jídla. A pokud tělo bude u toho vyžadovat minerály či vitamíny, proč by mu je člověk nedal. Jenomže to by mělo určovat tělo samo, ne chytrolínské ego.
Pokud je někdo vyžranej jako prase, na metrák a něco, tak s přívodem vody a vitamínů ty 4 týdny klidně dá, tělo si má z čeho brát.
Chlap, co má stabilně 75kg už od 18 let a výšku 186cm jako já, prostě jíst musí. Nemám zásoby ve vaně a ve špekách, na celé 4 týdny!
Nejvíc jsem paradoxně přibral na vojně, asi tím pravidelným režimem, nebo spíš přežíráním se dobrotama od lampasáckých paniček.
Jezdil jsem po celých ČB, ale převážně na lampasáckou Vltavu, rok a půl služebním žigulíkem, opravovat televizory a veškerou tehdejší domácí elektroniku. Díly byly volně v místní Tesle, nebo ve spojovacím skladu v Táboře.
A protože z civilu jsem měl známost na přístup i k zahraničním dílům, tak jsem uměl i na vojně nejen Rubíny a Seleny, BRG či Beag, ale i Europhon, Sanyo a Aiwu, které se tu na přelomu 60. a 70.let prodávaly.
Vracel jsem se z vojny skoro s 80 kily, ale už po 2-3 měsících civilního fungování jsem byl na svých 75kg.
Zdeněk:
A jak rychle vás přešel hlad při tom měsíčním půstu?
Teco:
Ježišmarjá, vy jste vyžle…….
Teco:
No tak já bych na sebe nebyl tak příkrý, „vyžranej jak prase“. Prostě trošku při těle, no.
Ale máte pravdu v tom, že tělo má v tom případě bohaté rezervy, a tedy má dlouhou dobu z čeho brát.
Nicméně tzv. breathariánstí není půst, je to výživa netradičním způsobem. Půst k breathariálnství může být cesta, ale určitě ne zakaždoucenu cesta ega, které by se tak chtělo ukájet ve své výjimečnosti. Třeba Henri Monfort půst někde ve svých spisech vůbec nedoporučuje. https://cs.wikipedia.org/wiki/Henri_Monfort
Markýza:
Po 3 dnech už jsem obvykle nepociťoval žádný hlad (a tak to má většina půstařů). Ale jakoby únavu, jako by měl člověk lehkou chřipku. Pak se dostavuje motání hlavy při rychlém vstávání a různé další obtíže, podle toho jak se uvolňují škodlivé látky a jak je člověk zanesen bordelem.
Problém je, že když se člověk po půstu nají, dostane neodolatelnou chuť se nažrat k prasknutí (zejm. ti s ajurvédskou tělesnou konstitucí kapha, tj. podsaditější). Což je po půstu nejen nebezpečné, ale z delšího hlediska způsobuje jojo efekt hubnutí/tloustnutí.
Jinak ale já už jsem s klasickým půstem o vodě přestal, stejných nebo podobných výsledků dosahuje i tzv. Breussova dieta, která je mnohem šetrnější k tělu a mnohem snazší.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Breussova_dieta
(někteří půstaři mají ego jako kráva)
Zdeněk:
Jojo, vzpomínám si, jak zmíněná kamarádka taky bojovala s touhou nepřežrat se 😀 a to rozhodně není kapha, ale váta.
Zdeněk:
Já nevím. Blízká moje kamarádka držela třikrát v životě ten čtyřicetidenní půst a pokaždé na konci tvrdila, jak se cítí báječně, ale báječně rozhodně nevypadala. Energie, jejich toky a proudění beru zasvé, takže u ní mi připadalo, že pěkně zpomalily. Dost se tomu divila, když jsem jí to říkala – kdoví, jak to s tím hladověním je.
Já kdysi držívala jednodenní půst každý týden, což je trochu utrpení, protože máte vlastně fur hlad – nestihne vás přejít. Tak jsem se na to vyprdla.
Tajemství úspěšného dlouhodobého půstu mi prozradila jedna kamarádka:
„Já držím půst, ale během jídla ho vždycky přeruším.“
A o tom to je.
Alef:
😀 😀
Markýza:
Pokud jde o breathariánství, důležité je, aby člověk neztrácel váhu a měl při tom energii. Což jsou spolehlivá kritéria (vedle potřeby méně spánku). Proto by si měl dopředu stanovit váhu, pod kterou nepůjde, tedy pokud ji dosáhne, vrátí se k běžnému stravování.
Protože v extrémních případech po delším hladovění už tělo nemusí znovu získat schopnost trávit a nastává smrt, podobně jako se to může stát u anorexie.
Zdeněk:
Díky za info – mám to ale posazený úplně jinak. já musím začít vždycky od hlavy, případně si nechat vyčistit podvědomí, jinak mi nefunguje lautr nic.
Ano, je to tak. Co kdyby otrok byl chytřejší
USA omezí vývoz čipů k AI, dotkne se to i Česka
Bidenova administrativa plánuje ještě před skončením svého působení dále omezit vývoz výkonných čipů pro umělou inteligenci. Postihlo by to i Českou republiku a další země východní Evropy. Uvedl to list Bloomberg. Omezení by mohlo platit od pátku. Jeho cílem je, aby se k těmto čipům nedostalo Rusko a Čína.Možná v životě offline nebudete potřebovat ani ty čipy. A bude dost času přemýšlet nad tím, proč ten průmysl od nás odchází, když údajně máme co nabídnout.
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-usa-omezi-vyvoz-cipu-k-ai-40504608
Sankcionovat, to oni umí výtečně. Dělali to celých 40 let, když byla železná opona, ale výborné PR. Svedli to na malou výkonnost zdejšího systému a lidé jim uvěřili. Pravda byla ale zjevně někde jinde.
Potřebujeme AI? Opravdu a nutně?
Donedávna jsme docela dobře vegetili i bez ní.
Dokonce i bez mobilů a bez 1234 kamer v každém větším městě.
AI ve škole, no já myslela, že do školy se chodí, aby člověk kultivoval vlastní inteligenci, ale to jsem asi ta stará zakrnělá.
No na vás to je vidět celkem exemplárně.
Že jste někdy v životě učila, to vám nikdy neuvěřím.
Kdybych neměl jeden extra bláznivý exemplář doma, tak možná jo – ale mám echt srovnání, víte? A mám na kantory taky extra čuch, právě díky „tréninku“ od bláznivé.
Ale znám jednu „učitelku“, co celý život strávila jako družinářka. Ale na internetu je učitelka.
A ta družinářka vystupuje podstatně kultivovaněji, než vy.
Nemáte vůbec žádný nárok na Opravník omylů, na Sibylu už vůbec.
Sorry.
Tak to je pro mě pocta, že nejsem „extra bláznivý exemplář po čuchu“ . A družinářka být nemohu, když nejsem “ kultivovaná“, to by bylo proti logice, být druzinářka a nemít její znaky 🙂
Matematika je určitě důležitější než zeměpis, ale přesto se zeptám:
od kdy je Česko ve Východní Evropě?
Odjakživa.
Západ bohatl vždy na úkor někoho. Do USA vozili miliony otroků přes oceán, když domorodci se zotročit nenechali. Volnost, rovnost, bratrství. Kapitalismus a demokracie jsou 2 různé věci – nyní představeno v plné nahotě. Koněc fiľma.
Demokracie ve starém Řecku taky platila jen pro řecké občany, otroci se do toho nepočítali. Ti přece byli jen pracovni sila 😀
No oni se do toho mepocitali ani mene majetni, zenske a podobny povl.
Volkswagen vyjednává o prodeji některých závodů čínským firmám.
Třeba se Škodovka nezavře.
Re: Aleš
Všeobecný trend v koncernu VW je již několik desetiletí takový, že takřka všechny montovny lokalizované do prostoru BRD (Bundes Republik Deutschland) POUZE VYTVÁŘELY ekonomickou ZTRÁTU, která byla vykrývána zisky přečerpávanými z provincií Čtvrté (ojro)říše, něco málo pak i v na území bývalé DDR (Deutsche Demokratische Republik), protože tam se platy srovnávaly s německými jen pozvolna.
Proč?
Protože bylo potřeba zachovat:
1/ klid uvnitř BRD
2/ zdání vysoké ziskovosti při účetních uzávěrkách
3/ vytváření Ojrobubliny pro panáky z Bruselu (jsme nejlepší a nějaká fyzika nás ale VŮBEC nesere).
Jelikož bych si dovolil odhadnout, že každý, kdo měl špetku rozumu, už koncern opustil asi tak před deseti lety, kdy šel pozvolna na kolena vývoj motorů, Ojrosvazáci europorážku koncernu hravě dokončí, a to způsobem odkoukaným od privatizátorů v postsovětském prostoru.
1/ Podniky, které jsou v plusu, obratem prodají.
2/ Podniky, které jsou v mínusu, nechají pozvolna zemřít a následně rozprodají technické zařízení (viz česká Avia)
3/ poslední nezhasne, nýbrž ukrade vypínač a žárovku i s objímkou.
Další odborné dotazy?
Ten, co vytrhá elektriku, je předposlední. Poslední vytrhá futra.
Re: Ládik!!!
Kabeláž a futra trhají kofoly. Ty umějí vyseknout i překlady na dveřmi a okny. Pro Ojropanáka to je moc kraválu a prachu.
Kdepak. Na posledního spadne strop 😄😄
Už měla být zavřená!
Třeba ty tisíce lidí bez práce s někým, nebo s něčím pohnou.
Přesně, změna musí přijít z Německa. A musí pochopit, že elektrauto za 2,4 mega (ve čtvrtek jsem koukala na autosalon) si u nás málokdo koupí. Na to není trh. Trh byl za Forda, malá levná auta i pro dělníka že šroubárny.
Třeba mit 2,4 mega nebude za chvíli problém. Jenže si za ně nekoupite auto, ale bochnik chleba. ….
No, za starýho Forda stál „model T“ tři měsíční platy dělníka od pásu z jeho fabriky.
a po volbách k Turkovi 😀😀
Aha, takže brzy se od první třidy
nebude učit anglicky, ale činsky 😀😀
A něco k programu STAČILO! – právo na život offlline, právo na hotovost a nechceme euro.
Nemám problém. Jen pár bodů:
– Jenže již jsou některé banky (a samozřejmě i veškeré další platformy), které nemají kamené pobočky a vše lze jen přes net. Co s nimi?
– Pokud to zúžíme jen na stát, tak to půjde, jen to bude dražší, výrazně. Musíte platit kamené pobočky a celý úřednický aparát. A hádat se o dojezdové vzdálenosti. A vyskakuje otázka, Neměli by ty zvýšené náklady hradit ti, co si to chtějí vyřizovat offline sami a nechtít to platit od ostatních?
Co takhle zeštihlit státní byrokracii, zrušit zbytečné úřady..? Od nástupu havlobolševika k moci se neustále zvyšuje počet státních zaměstnanců, teď jich je okolo 500 000.
@astor: Proboha! Nenavrhujte rušení úředníků, to je depopulační strategie! Čím by se živili?
A banky bez kamenných poboček je problém zákazníků? Kde je ten vyzývaný pravicový trh, co to všechno sám vyřeší?
A to druhé je přímo krystalická ukázka spekulanta maskovaného za pravičáka.
Když už je hulákání nejdEto! trapný i pro referenty, tak se začne hulákat „tohle si odhlasovat můžete, ale MNĚ za to budete platit“.
Čím dál tím průhlednější 😉
Určitě, ale ti online potom budou sami platit náklady na software. Uvidíme, kdo zaplatí více.
A nebude ten přesun fabrik od nás do pryč třeba tím, že majitelé zaregistrovali, jak se mluví o vyšším zdanění, o snaze zabránit k přístupu k dividendám, o zkušenosti s okradením akcionářů ČEZu, o kecch o dalších regulacích firem, …
Co by se asi stalo, kdyby jsme to udělali obráceně, třeba jako Irsko? Tedy razantně snížily daně firmám až tak, že by k nám ty firmy převedly své centrály a danily u nás za celou EU? Od té doby Irsko neví jak utrácet vybrané prachy a je v plusu.
Ještě nižší firemní daně než Irsko má Bulharsko.
Nevšiml jsem si, že by v Bulharsku měl centrálu Pfizer, GSK, Google, HP, Apple, IBM, Facebook, LinkedIn, Twitter…
Tuším aj Maďarsko na nízku daň
Maďarsko má 19%, za určitých podmínek pro malé firmy 10%.
Geniální nápad, země se začnou předhánět v nižších daních pro korporace, aby je přilákaly. Lze až do záporných čísel. Tak to myslíte ? Ale nezačali jsme my tento boj již před lety ?
Ono může být napřed válka (aby o něco narostla konta globálních židáků v City) a pak to odevzdání nebo nárazníkové pásmo se všemi radostmi s tím spojenými.
Odhadoval bych předání do sféry vlivu BRICS, tedy Rusko, Čína.
A pokud se někdo v Anglosasku zabývá dlouhými cykly, jako že asi ano, připravuje se na (potenciální) předání od 1990.
Pro jistotu.
Pořád to ještě není ta úroveň jako na Ukr. tedy před ústupem spálená země a zaminovat.
Proto se rušila mj. letiště jako Žatec, strategicky postavená na obranu ze směru západ.
Zrušilo se nevratným způsobem, tedy přistávací dráhu a budovy odstranit a na pozemku postavit skladiště.
Lidí, kteří něco umí ubývá a proto by mělo být prioritou návrat školství, alespoň na úroveň do r. 1989.
Bez lidí co umí, jsme v ….
O školství třeba tady:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Drulak-Utok-na-narod-a-na-Evropu-Plizive-zmeny-na-skolach-767896
Nemusí to být válka abychom prohráli.. zlikviduje nás ekonomie.. stačí si vzpomenout na situaci v Japonsku po válce, kdy mělo zakázanou armádu a přes to prosperovalo, protože peníze nesetrkali do armády ale o chytře do rozvoje..
Re: Ýčko
Nehrozí. Už máme jedině správně vychované dvě generace.
lepší příklad máme hned vedle – Bundewehr byl založen v r.1955 – tedy 10 let bez výdajů na vlastní armádu, což umožnilo restaurovat zemi a položit základy k bývalému “hospodářskému zázraku” v části země.
Jan:
Vy odhadujete, já doufám, snad to klapne.
ano, doufat v nejlepší, ale připravit se na nejhorší ….
Toníček.
Pravda. To taky 🙂
Samozrejme bez rozpatlavani , ty havni zamery ty, pod povrchem zacnou bejt videt , komu , vsecko pod prikazy bohacu ,zase stehuji a uz delsi dobu.
Pod rouskou nepratelstvi. Typicka ukladna zrudnost demokratu.
Tedy otazka ,ktera visi ve vzduchu visela, kdyz nepratele nici EU ,proc nicitele
nici tim sami sebe taky. Proc musi??
Kdyz nebude hospodarska ,prumyslova ,financi spoluprace a vzajemnej obchod atd..
Oba celky ztraci..Navic, dalsi rany do potrubi a nikdo napr. nevi, kdo potrubi
furt alqaeduje, usamabinladuje , terorizuje.Osvobozuje potrubi ,osvobozuje populace,
vod plynu ,zrovna jako ted Syrii ,vod legalni vlady. Asi zadnej..
V situaci kdy totalni je jen spoluprace s ukr a jeho valkou.
Kdyz ten krade udesne a dela co muze, aby valku sabotoval a prohral ,
aby prohral valku nejvic tem svym bojujicim, za U. vojakum , az to neni to mozny zatlouct.
Kdyz veleni ukra pomaha nicit U. zbytecnym provokovanim nevochotnyho rusa . Este.
Dobrej priklad totalniho zotroceni poulace velky zeme ..
Vysava obe dve imperialisticky seskupeni , samou ochotou a s megadary ,se plazici u nohou Kyjeva.
Hlavni brit uz byl taky honem v Kyjeve zebrajici .aby ukr
prikazal co chce. Muzeme mit v tom jasno.
Cinan se tvari jako budha a nereaguje na hlavni udalosti , mlci jako zarezanej..
Slouzi jako strasak na Us a EU populace. I na sjednoceni populace cinsky.
To je dulezity asi nejvic ted.
/Snad nekdo by chtel kritizovat vladu ,kdyz ta nas brani proti strasnymu cinanovi a naopak v Cine, nekdo snad chce kritizovat vladu ta ma starosti vo celej stat a narod
ubranit je pred strasnym nepritelem , kritikou za maly chybicky, kdyz de vo vsecko/.
Zadnej z inteligentu neuhodi na cinana , rekni pravdu. Kvakaji neuveritelny infantilni rozpatlanosti vo vsem jinym ,na zatajeni a odvedeni pozorosti vod skutecnych zameru,planu a jejich realizaci .. A kdyz se to provali ,zatloukaji dal.
Taktika naklepavani rizku pred usmazenim ,zatloukanim , kriticky psavci zacnou sirit vsude, vo tom jak naky zatim jenom trochu pomysleji ,nic dulezityho,
vodstehovat, jenom verejny zachodky do ciny ,nekoho to napadlo…
A brzy se nenapadne postupne zjisti ,ze se v Cine vobjevily velky fabriky z EU..
A se nevi, jak se to stalo..Za 20let se to potom, asi a zbytecne zjisti..
Lidi, co opravdu umí, mají většinově pár let před důchodem.
Anebo šli, otrávení jako švábi z toho bordelu tady, do předčasného.
Už to tu kdosi psal – znalosti a zkušenosti není komu předat.
Buď o ně nikdo nestojí, anebo se mladým nechce pracovat.
Jiné důvody nevidím.
Ještě je jeden důvod, a to umělá inteligence. Zřejmě vyřeší i nedostatek učitelů v ČR nebo nový plán školství.
Jedině, když si čipy na ni vyřežeme z bukového dřeva! Bohužel tu není nikdo k vyřezávání. Jednak to nikdo neumí a druhak mají plné ruce mobilů.
a ti mladší, pokud mají jiné ambice než propagovat v nějaké neziskovce LGBTXYZ, se rozhodují, jestli odejdou na Nový Zeland nebo někam do Jižní Ameriky ….
Jak se můžou západní země ekonomicky rozvíjet s drahou energií na vstupech do výroby? Samozřejmě, že nemohou. Americká ekonomika na nich bude parazitovat, jako to do současnosti praktikovala ve světě. Nám by přechod do jiné sféry vlivu naopak ekonomicky pomohl. Levnější suroviny -ropa, plyn – , orientace na BRICS. Z kolonie se stali zase suverénní zemí.
Tak anglosasové tím velmi blízkým Slav a slave vyjadřují, co si o nás myslí!
Jo, to sedí. Bohužel. Ale je dobré si to uvědomit a nezapomenout.
Zdálo se jim snad, že jsme jako děti? Že snad šišláme nebo co? No ale, to by znamenalo, že jsme jim do něčeho vážně kafrali. Ne-li do všeho.
Ono vlastně i „Kike“ je dost podobné „kick out“ 🙂
Bingo!
Samozrejmě, pro ně je to totéž 😀
Západ nás nikdy nepřijal mezi sebe, vždy nás jen oškubal, podrazil. A vypadá to, že máme být návnada pro Rusko. Jenže „lepšolidé“ zapomněli, že Putin a jeho lidé nejsou idioti a na návnady neskáčou. Rusko bojuje hlavně na západě Ukrajiny, kde jsou nerosty a průmysl a kde je co obsadit. Není důvod, proč nás rozstřílet, rozbombardovat, když to u nás stále více vypadá jako u Snědeného krámu.
Nebudeme mít čipy z Ameriky, budeme je mít z Číny a levnější. A potenciál stále máme. Ještě je tady pracující generace, která umí postavit továrny, případně je obnovit, postavit elektrárny. Je nejvyšší čas na změnu systému. Generace Husákových dětí má před důchodem a potřebuje své dovednosti někomu předat. Zatím není moc komu. Nelze se divit, když máme takovou vládu diletantů jako je ta naše. Ta vše jen zavírá a ničí. Brzy se to změní, ještě letos přijde změna systému. A to je pro nás štěstí.
Vypadá to na to, že nás Západ prodá tomu nenáviděnému Rusku. A nejen nás. Spolu s námi i země Východní Evropy. Amerika přece nebude dodávat nepřátelským zemím své čipy. My je ani nepotřebujeme, budeme je totiž mít levnější z Číny. A budeme mít také levné suroviny.
Někoho prodat, v tom je Západ je opravdu dobrý. Vlastně nás už jednou prodali. Jmenovalo se Mnichovská dohoda. Tehdy nás prodali Hitlerovi, jen aby si zachránili kůži. Tu si stejně nezachránili.
A není překvapením, že nás pravděpodobně prodají Putinovi. A tentokrát nejen nás, ale také další země východní Evropy. Ať nepřítel nemá pokud možno nic cenného. I tentokrát se přepočítali. Mohou zavřít továrny, ale my je umíme obnovit. Nám stačí levné energie. A úspěch se dostaví.
Budeme na tom mnohem lépe než západní Evropa, ta se zničí sama svými výmysly jako je Green Deal, klimatická hysterie, vítání migrantů 150 a více pohlaví a další nesmysly. Německo si vesele ničí ekonomiku svou blbostí. Tu jim pomáhá ničit i spousta migrantů a nejen Německu. Tak je na tom spousta zemí západní Evropy. Tam je dovedla korektnost a další nesmysly.
Nevím nevím…. Změna systému je změna vlastnictví výrobních prostředků, k tomu by muselo dojít revolucí – a k té nejsou podmínky (zatím). Hlavně se vyvázat ze sféry vlivu USA.
Nezapomínejte, jak to udělal Putin po únoru 2022.
1) Západní firmy pod dojmem zaváděných sankcí se snažily zbavit svých podílů ve firmách a vrhly na trh své akcie. Nikdo je nechtěl, cena šla dolů až je koupilo Rusko z fondu národního bohatství. Bylo to připravené dopředu a proběhlo to tak rychle, že než KoZe došlo, co se děje, bylo po všem. My bohužel nemáme fond národního bohatství.
2) Západní firmy pod dojmem zaváděných sankcí, zavřely svoje podniky, propustily pracovníky až na pár nejnutnějších. Rusko je podle zákona o dobrém hospodáři, zabavilo – podle zákona neexistoval důvod k zavření.
3) Sankce v bankovnictví způsobily, že zisky západních firem nebylo možné vyvézt. Byly uloženy na speciálním účtu a firmám bylo oznámeno, že pokud si najdou banku, která přijme ruble a vydá jim dolary, tak se k penězům dostanou. V druhém roce SVO firmy už daly vale snahám zisky vyvézt a investovaly v Rusku s nadějí, že v budoucnosti se situace změní.
3)
Re: K´62
K absolutnímu ÚSPĚCHU dle ruské receptury nám chybí pár zcela maličkých detailů:
1/ nemáme potřebné zákony
2/ máme pouze fond nesplatitelných závazků
3/ máme příliš málo Putinů.
Zapomněl jsem na něco?
@Trambus – Targus
4/ a to je vlastne za 1/ – nemame jadernou triadu
Ale máme ministryni války a ta má tank v kabelce!
Někdy je fakt lepší mlčet.
Re: Homér
Triády by ani nebylo potřeba.
Nejmladší z rodu Hamrů – pardon – Kimů ji nemá taky a z Donalda udělal kokota – pochopitelně na tři doby.
No ano, Kim si s Donaldem v podstatě vytřel řiť.
Zjistil, že z Donalda stejně nic užitečného nevypadne, že Donald by Kimovi chtěl vnutit tu svou „demokracii“, tak už potom ani nereagoval na Donaldovy urážky o rakeťácích. Jen Kimova ségra cosi výhružného zasyčela a byl klid.
Směrem k jižní Koreji jsou už zlikvidovány silnice, železnice, stožáry, je to dvojnásob střežené a v podstatě tam Kim namontoval elektrický plot, jako byl u nás.
My jsme měli luxusní – 2,5kV/50Hz a bez omezení proudem. To zabije i tunového buvola.
Tahle ruská receptura, jak popisováno Králíkem1962, zdá se být velice účinná!
A taky si myslím, že tu recepturu nevymyslel Putin, ale někdo úplně jiný – ovšem tomu Putinovi a své vlasti loajální.
A máme tu další překážku:
Máme loajální vysoké státní úředníky?
Nebo aspoň takové, co jim to myslí a nesypou si koks do řiti trubičkú?
Re: Teco
Soudruzi ruští úředníci nebyli o nic lepší, než ti naši nebo bruslogradští. Tedy alespoň co mohu soudit já z přímého styku.
Nicméně Vladimírek je dokázal postavit do haptáku, stejně jako ruské oligarchy.
A KoZatí blbečci mu v tom ještě pomáhali vyhlašováním sankcí, blokováním účtů a zabavováním aut a nemovitostí.
Fabriky sice potavit můžete, ale předtím by jste měl vědět, co v nich budete vyrábět a hlavně, kdo si to od Vás koupí, aby se alespoň zaplatily suroviny.
Ten, kdo by to věděl, ten by to již vyráběl. Takže nic takového neexistuje. A vývoj a výzkum (až na výjimky) nám již dávno ujel – to za generaci nedoběhneš a víc nepřežiješ.
Kdyz imperialisti rozpadli prvni svetovou valkou ,velmoci. Rusko, rakouskouheracko,
britsko, turecko jenom ne svoji..Co chteli.
Zalozili podobny rakouskouheracky zrizeni ,bez cisare ,nejdriv na stejny snadnejsi
a daleko horsi , zniceni nas. Potom snadnejsi celou Evropu..
Britove vypomohli , v pravej cas utekli. Demokrat horsi nacisty ,si nacistu vytvoril.
Takvopravdu stedra nadilka demokrautu pro nas CR …7 milionu Cechu, 3.5 milionu zase , este nase prozatimni jejich vlada ,/dle ruskyho vzoru/ jich nemela po 300 letech ,porad dost , germanu, dale 2.5 miliony slovaku, 550 tisic rusinu a statisice madaru a polaku..
Vsicki dostali to Wilsonovo sebeurceni..Vic populace vetsi sebeurceni, samozrejme.
Skoncili jako fasisti.
Dopadlo to jako vzdycky. Ale to jinak dopadnout neslo. Tragikomedie demo silencu.
Jem je škoda těch drátů na hranicích. Kdyby je ti Havlové a Dýnstsbíři nerozstřihali, mohly jestě dobře poslouzit 😀😀
Vidlák samozřejmě nemá vůbec žádnou pravdu. Tak například můj potomek dostal „nabídku, která se neodmítá“.
V polských Katowicích se bude otvírat spešl terminál pro spešl lííítadla. Co to bude zač, je přísně tajné. Ale soudruzi již pilně shánějí letecké mechaniky. A jelikož potomek absolvoval potřebnou výuku a složil zkoušky, byl vypátrán, an šteluje místním kravkám (opravdovým, ne člověčím) elektrovýbavu v jejich bivaku, a rázem lapen do sítě lovců neblbých hlav a alespoň polozručných rukou.
Do práce po dálnici za hoďku, patnáct šichet po dvanácti hodinách, žrádlo za paušál, montérky a gumáky hovenprosté, má jim vzkázat, kolik chce peněz.
Ptal se mě, co já na to.
Mlčky jsem mu ukázal na ponk, kde na něj čekala bankovka za dvě hodiny jeho elektro-melouchaření. Jo! Byl tam litr! Pro mne nepředstavitelná cifra (jako mechoš jsem měl netto osm stovek na šichtu), pro něj běžný stav.
Co ten můj malý velký mamlas udělá, netuším…
Pyrzowice mám za 1:32 podle Waze. Naposled ve středu. Čím tam bude lítat?
Re: Ládik!!!
Lítat určo nebude, je lítací mechoš.
Už měl nabídku do Vídně za šede bez jakýchkoli zkoušek a nešel.
Když chce víc peněz musí dělat zkoušky z tzv. modulů. Modul je název přesně definovaného opravárenského zásahu, který pak může provádět na „živých“ letadlech daného typu.
Nejlíp jsou placení mechoši, kteří mají moduly na ruské vojenské „samaljóóty“.
🙂 za celkem strategickou chybu bych tedy osobně viděl, kdyby se rval dělat zkoušky na moduly z F35 … 🙂
Re: DD
Jeho boj, osmnáct už mu bylo. Já už můžu jen udílet cenné rady a opakovat si sprostá slova, abych je nezapomněl…
Ještě zbývá dovysvětlit drobný rozdíl mezi zdaněným a nezdaněným litrem.
Jedině šede ojro za hodinu.
Jestli jsem to správně pochopil, tak nemá létat, ale servisovat na budoucím vojenském letišt letadla (drony).
A riskovat že budepřítomen při případném úder…
Lítat po cestě. Na lotnisko Pyrzovice to za hodinu nejde stihnout ani v RSku.
Re: Ládik!!!
Pyrzowice jsou 60 km za Kat., to je od nás na dvě hoďky cesty.
A Pyrzowice to nejsou.
Je to blíž k nám a na mapě to prý ještě není. Možná něco vojenského…? Do Čáslavi je vnadili, ještě když byl ve škole.
Aha, tak to je jiné lotnisko. Proč ne Mošnov? Tam chcípl pes?
Re: Ládik!!!
Když nastupoval do školy, slibovali jim třicítku po nástupu. Do toho přišla chřipka, takže málo kšeftů, protože se nelítalo, platy šly dolů, propouštělo se.
Po maturitě mu dávali nějakých osmnáct nástup. Místo do práce šel na učňák, udělal si za 9 měsíců silnoproud. U kravek má bez přesčasů netto 24 základ plus prémie do 5K. Má zhruba tolik, co by vydělal v TŽ v karuselu.
A do práce to má 2 km.
Kunovice si své letecké mechaniky nepropouštěly. Ani za chřipečky, ani jindy.
Je to tak úzkoprofilová specializace, že to žádná soudná letecká firma nedělá.
Nebude to přeci jenom toto? [Pyrzowice]:
W I kwartale br. rozpocznie się zakładana na 12 miesięcy budowa czwartego hangaru do obsługi technicznej samolotów. Trwać będzie budowa multimodalnego węzła przeładunku towarów i paliw w oparciu o bocznicę kolejową oraz rozbudowa parkingów P1 i P4. Do użytku zostaną oddane nowa baza działów utrzymania lotniska oraz parking P5.
https://www.propertynews.pl/polityka-i-spoleczenstwo/lotnisko-katowice-w-tym-roku-chce-zamowic-projekt-nowego-terminala,182159.html
Hotovo má být do roka (do konce ledna 2026)
https://www.katowice-airport.com/pl/nasze-lotnisko/aktualnosci/195
Re: ZHt
Potomkovi tvrdili, že nástup by měl být po školních prázdninách, ale mohlo by to být ono, proč ne. nejdřív zácvik na starých hangárech, pak nějaké školení, zkoušky…
Když ptáčka lapají…
Aby pak z toho nakonec nebyl nějaký ne úplně dobrovolný přesun někam na UA.
To je tak, když se spaktujete se všehoschopnými pšonky.
Už jsem tu popisoval svoje zkušenosti s nimi, nebudu to opakovat..
Taky jsem si říkala, že tohle by měl synek na prvním místě vzít v potaz.
Rusové píšou, že Polsko stahuje hodně techniky ke Kaliningradu.
Stačí jedna vymyšlená provokace, jakých je teď hodně (podvodní kabely, azerbajdž.letadlo), kdo se už potom bude starat o pravdivost.
A Poláků včetně okolí není západu líto, cílem je přece Rusko. Takže kdoví.
Re: verba
Je to pomoc Ukradině, aby Ivan musel posílit svou exklávu.
Jinak v malém Rusku je hafo (hafo je „hodněcypeuplněganc“) všelijakých raket, které dolétnou nejen nad Varšavu, ale i nad Berlín další všelijaká města.
A byl by to přímý útok NATO na Ivana, tudíž důvod k hrábnutí do jaderných arzenálů.
Modelově úplně stejná situace je i v Bělorusku. Chystají tam volby a Jacek s Livonskými esesáky stojí u hraničních závor.
Proti této situaci je hovno zákuskem, jak povídávali můj praujec…
Vašemu praujci tleskám!
Jen drobnost na uřesnění. Ten váš odkaz je bohatý na informace, kromě jedné- o vojenské technice. A že to bude velké:
V rámci projektu v jihovýchodní části letiště, Na Wojciech Korfantego v Pyrzovicích bude vybudována železniční vykládací fronta se třemi vedlejšími kolejemi (každá o délce 300 m), které budou sloužit pro nakládku zboží a pohonných hmot. Bude sousedit se čtyřmi cisternami o objemu 1000 m3 a vykládacími stanovišti cisteren a také rampou umožňující vykládání kontejnerů a vojenské techniky. V části umístěné v uzavřené zóně katovického letiště vzniknou čerpací stanice pro letecké tankery. Celek bude propojen železniční vlečkou s tratí č. 182 (Tarnowskie Góry – Zawiercie).
https://www.katowice-airport.com/pl/nasze-lotnisko/aktualnosci/213
Ideální terč pro oříšek.
Odhad situace. Horecny pripravy na valku s rusem..
Hlavni sou rumuni /zadnej spatnej president , Cerny more/,
polaci nazhaveny /Balt/a ted este norove /obrovsky zakladny/ , pripravy sou ve stadiu stupnujicich se provokaci na rusa ,podobne jako ukr predtim , vod 2014..
Prvni svetova 1914. Fiala ,sme ve valce. Rekne pravdu a este mu za ni nadavaji.Situace z bahna do bahna.
Vozebracovani us a eu je soucast priprav..Jako na ukra honba ,
bude snadna, votroci daleko neutecou..
Odhad , protoze chaoticky udalosti , meni situaci snad kazdou hodinu..
Na zacatku byla ta bojovnice Nuland , Fuck the EU..
Z Ruska EU dostavali levne vyrabeli levne a dobre prodavali.
Usa rovnez na rusovi neprodelavali..
Schwabachove, sorosove zjistili ,ze prave to je spatne..
Vysledek je ,ze i prestehovani prumyslu z EU do Usa, tam potom , znici. Vlaky z koleji ,kazdej den je neco.
Hori prave naky obrovsky transformatory a nejvetsi tovarna sveta na baterie..Pozary nejsou z niceho nic..
Hori v Argentine a Brazilie ma zaplavy , bud jedno nebo to druhy,napr. v N.Orleans , nebo katastrofa v Mexickym zalivu ,zaplava ropy , za kterou zase nikdo nemoh..
Dalsi lode s ropou potopeny v Cernym mori ,hori hodne
v U. a v Rusku..
Pro uplnost , usaci utoci sami na sebe , kdyz vcera Musk bohac vypustil 100metru dlouhou raketu , na co ma bejt 100metru a ta spadla zpatky rovnou na lidi v Usa.
NIc se nestalo , normalka..Vypusti dalsi rakety a zase dalsi..
Takže jestli tomu dobře rozumím, tak bude dělat proti Rusům. Syn dostal podobnou nabídku v Kanadě. Všichni nejbližší příbuzní prohlásili, že pokud do toho půjde, nemá se kde vracet. Naštěstí to nevzal.
Re: Gene
Nebude dělat, nyní je fáze vyhodnocování nabídky. Jestli půjde do světa, anebo bude doma servisovat automatické utěráky kravských vemen a prdelí, to netuším…
Targus Re:
Ten příběh o ledačem vypovídá. Třeba, že obecné proklamace a boji za národ jdou stranou v okamžiku zajímavé konkrétní nabídky, třeba zvenčí (v mém podání vždy terčem kritiky).
Není přece nic špatného jít za práci do světa. Naopak, pokud je člověk dobrý, jen to zvýší prestiž národa.
Jste nic nepochopil Gene.
Tak to se omlouvám.
Ty mlady potrebujou praci , zit a nehladovet a ne resit problemy fasistu.
Výborná definice toho co se teď děje ve světě : Vojenský analytik Tyler Weaver nabídl vysvětlení, proč se Západ chová právě takhle. „Jednoduše řečeno, Západ si stále hraje na světového policajta a tuto svou roli si vynucuje silou. Teď momentálně tuto sílu uplatňuje vůči Ukrajině. Weaver o tomto systému, kterému se říká „řád, založený na pravidlech“, říká, že se jedná o „amorfní, stínové, nadnárodní veřejno-soukromé oligarchii, která ovládá politický konsenzus západního světa“ a nazývá ho „Režim“. „Spojené státy jsou legitimním vymahačem Režimu, zatímco použití síly mimo monopol na násilí se považuje za kriminální čin, vysvětluje“ Západ jeho slovy zachází při vyjednávání s vnějšími aktéry stojícími mimo jeho sféru vlivu stejně, jako jako když policista jedná se zločincem. Snaží se ho přesvědčit, aby přestal páchat své zločiny a počítá přitom s tím, že za ním stojí další policista „s odstřelovací puškou a čeká, až ten padouch vystrčí hlavu“. Toto uvažování podle něj vlastně vychází z klasického modelu státu, který si platí policii udržující pořádek v ulicích a každý, kdo tento pořádek narušuje podle zákona potrestán. „Západní režim jako takový je ze své podstaty neschopný dohody. Jako domnělý mezinárodní suverén nemá žádnou povinnost jednat v dobré víře se vzpurnými nižšími mocnostmi o nic víc, než je policie povinna v dobré víře jednat se zločinci, kteří drží rukojmí,“ vykreslil své vidění celého Západu v čele s USA Weaver. Západ se vidí jako policista, který ve městě používá sílu proti zločincům oprávněně. Kdokoli jiný použije stejnou sílu, je vnímán jako zločinec.„Monopol na legitimní násilí je to, co funkčně tvoří suverenitu – tedy Režim je suverénní, zatímco nižší mocnosti jsou nesuverénními subjekty,“ píše Weaver a dodává, že to je důvod, proč jsou na Západě tak rozdílné reakce, když sílu používají Spojené státy a když ji používá Rusko.“
+1
1*
Maglajz , blabol , kterej rezim je suverenni a jak , co sou nizsi, vyssi a nebo stredni mocnosti. Napr. Polsko je stredni, vyssi a dulezitejsi mocnost nez naka Cechia.
Proc a jak muze mit suverenni rezim , rozdilny /rozkladny/ reakce..
Protoze sou za tim umysly.
Nejvic dulezitej a nejdriv je monopol moci ,kterou uchopi gang nekolika sjednocennych fanatiku,
v kazdym a potom v jejich rezimu/kterej se jim hodi aby jim slouzil, kterej prosazuje svoje zamery a potom teprve prichazi cokoliv i to nasili..
Nejdrive tedy priciny a az potom, az potom nasledky ,jako nasili napr..
Nasili nevyskajuje z niceho nic. To neni zase jak si infantilni akademik blouzni, ze monopolni nasili si rano rekne, ted si budu vytvaret rezimni suverennosti..
Jde o uchopeni totalni co nejvic absolutni moci,nekolika ,akumulace moci nad ostatnimi a nad svetem a pak to ostatni.
Slepice jsem nenašel, tak aspoň tenhle opeřenec: 🦤🦤🦤🦤🦤
Nastává doba převlékání kabátů, a tak dojde na slova Karla Čapka:
„Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstali stejní; jenomže teď víme líp, kdo je kdo. Kdo je slušný, byl slušný vždycky; kdo byl věrný, byl věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív. Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslí vždycky jenom na sebe. Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl vždycky. Kdo mění víru, neměl žádnou. Člověka nepředěláš, jenom se Ti vybarví.“
Zdroj: https://citaty.net/citaty/2019031-karel-capek-ano-mnoho-se-zmenilo-ale-lide-zustali-stejni-je/
Ale také bychom si měli připomenout heslo kdysi ražené vlkem:
Nový bordel se neotevírá se starými kurvami.
Naka doba se rozhodla ,ze poridi prevlikani kabatu a zadnej priklad , kdo a jaky kabaty ,ale prevlika a proc..Aby doslo na reci nakyho Capka. Kterej slepej jako kote se nevobtezoval si povsimnout, jakej narodnostni maglajz nam poridil masaryk s versajlama ,pod rouskou CR , demokratu a jejich pronacistickych a prohitlerovskych zajmu .
Nejvyssi rozkaz zapadu.Vod 1918…
Hitler uber alles. Gemani ,kdyz si nacistu nezvolili ,tak svetovy demokrati/gang mocnych ,
jim Dolfa nacpali nasilim.
Nektery si zacali povsimnout demokratickych voleb az ted..
Nejvyssi rozkaz nevidi a nekterinechteji . Ted veci zase na rusa dostavaji smysl …
Kdyby revoluci vyhrali komunisti s Hitlerem v jejich radach v Nemecku ,Hitler by zaridil nepratelstvi s ruskym bolsevikem, /jako prozapadni Trocky, mel jinej komunismus a Stalin zase jinej a Stalinuv vyhral a Hitler mel bejt dalsi trockej ,na Stalina /, kterej vyfouk a ukrad demokratum Rusko a jeho vyloupeni a zkolonizovani/ , jak to puvodne bylo v planech..
Fanatismus nemeckych komunistu pouzili a jenom Dolf je prejmenoval , na bezmarxovej nacismu..Aby se nazvy rozlisily na orientaci a nespletly se vselijaky druhy komunismu germanum ,do chaoticky vanocky.
Vezměme to prakticky – jsme jiní, protože jsme většinově Slované. Nikdy nás nepřijali a nepřijmou za sobě rovné. Z dlouhodobého hlediska je jasné, že bychom byli jen potížisti, taková Slovanská veš v anglosaském kožichu.
Na toto téma, tuto úvahu jsem už psal – myslím si to zkrátka podobně. Těch variant, proč u nás všechno likvidují může být samozřejmě více, ale osobně tipuji, že budeme předmětem geo-handlu, což je pro nás asi ta nejlepší varianta.
To budeme mít plynu plnou p..el. Ani nebudou třeba zásobníky.
Nepřítelem bytí není Anglosas, ale nedotknutelný.
Nedotknutelný, jehož jméno je lépe nevyslovovat! Ten totiž vládne i tomu Anglosasovi.
Jsme jiní a proto vezměme situaci i z druhé strany.
Každá mince má dvě strany, nicht wahr?
Výrobny a montovny a další západní „dary“, které nám neříkají pane, se odstěhují směrem ke svým, na západ.
Čipy přijdou jen druhořadé a Lipánek se zřejmě rozpláče.
Nicméně, tam na západě se tak nějak budou muset popasovat s novozápadoevropany a jejich nechutí makat a chutí vybudovat chálifát. Mají k tomu dost dobře nakročeno. Buďme přejícní a přejme jim to, páč mají, co chtěli.
A oni to jistě zvládnou, jak říkala již v patnáctým Die Mutter Angela.
Každopádně máme na to, abychom se dokázali o sebe sami postarat.
A budoucnost potvrdí domněnku, že svět se bude zas a znova měnit a sféry vlivů se budou přerozdělovat.
Nikde není napsáno, že pro nás nutně k horšímu.
Docela mě pobavila ta veš v anglosaském kožichu — oni totiž ani ti Amici nejsou žádní anglosasové (i když kdoví proč mluví anglicky), ale pytel vší z celého světa 😄😄
ne anonym, ale toníček. Nějak se mi vypaďila identita ….
Identita se sama vypaďit neumí.
Musite zacit od zacatku , aspon treba vod Charlemagne. Nejsou to anglosasove , jenom a dalsi snusky povrchnosti..Tedy vod pricin k nasledkum ,veci vyjasnuje a jiny a vostatni ,pouckama desorientuje…
Anebo jsme tak pokrokoví, že již nyní se máme lepe než zítra a každý podnikatel co nechce přijít na buben, bere kramle někam, kde ho stát neumoří byrokracií, daněmi, genderismem, energiemi a nepředviídatelností…
“Je někdo proti? Ne, není tomu tak.” Pravil Alois Indra.
Je ještě jedno vysvětlení: Vystěhovává se vše, co má nějakou cenu, ať hospodářskou nebo vojenskou, protože KoZa už počítá s tím, že padneme do vlivu BRICS. Bez boje…
[;>D)
Kdy se začne instalovat železná opona?
Duhová opona… železo je drahé. 🙂
Duhová? Jakože z holých řití?
tdx:
Z pavích per, hádám.
Hádám, že v tomto kontextu se to bohužel vzájemně nevylučuje 😁
Jsem, jako bývalý Pohraničník, připraven vrátit se na pozice, či demarkační linie, ve stavu před XI/1989.
Imigranti do republiky neprojdou.
Tohle by bylo zajímavé – zda by se našli DOBROVOLNÍCI, kteří by byli ochotni dnes bránit hranice …
Mno, šedému zákalu jsem se postavil čelem. Ať tak či tak, udělal jsem dobře …
Dejte mi joystick od dronu a jdu do toho. Zahrát si War Thunder v reálu by mě bavilo.
polo:
😀 😀
Jo, tohle říkal princ Harry, když byl na vojně a řídil vrtulník, který bombardoval nevinné lidi v Afghánistánu. Když se ho ptali, jestli mu to nevadí, odvětil novinářům, že mu to nepřijde,že jen mačká joystick.
Von je Harry tak nějak dost intelektuálně nesmělej.
Z kancelari, to neni videt ,ale u as uz sou a existujou.sdruzeni na obranu republiky..Kdo nehleda nenajde..
Doufám, že je Vás alespoň deset tisíc naklonovaných… 🙂
Nohavica:
1. AmiMy, ročník padesátý třetí, půjdem jako prví,
vyfasujem Dmibordel-atom, Gsamopal a Cdžem,
Dmipošumavský lesy Gzalijem svou Amikrví,
Dminejhorší bude Ena tom, Amiže nic E7nezmůAmižem.
2. Nikdo nic nezmůže, skončí to, a basta,
na chodníku zbude po mém srdci stín.
Byli lidi, byli, zůstala jen pasta,
nebude už vinných a nebude už vin.
3. Zůstane jen díra, černá díra v nebi,
poletíme kosmem, pomletí na prach.
Člověk všehomíra, takovej tu nebyl,
kámo, co jsme, to jsme, k čemu je ten strach.
Re: JzH
Takto zmordovaný text pomocí akordových značek jsem ještě neviděl. Dokonce mi to chvíli trvalo, než jsem pochopil, vo co gou.
Pochopil jsem bezy, ale nechapu do teď, proč to sem takhle dal
Ja tomu fandim.