3 května, 2024

Chce Tomio z voličů SPD také udělat lobotomizované libtardy?

Moc jsem se smál při četbě včerejšího článku, v němž Vidlák rozvíjel úvahu blogera D-fense o zkratování mozků, jimž byli vystaveni libtardi myšlenkovými veletoči v posledních letech. Náladu mi bohužel krátce poté zkazil fejsbůk, který mi na sklo přihrál příspěvek lídra společné kandidátky SPD a Trikolóry Petra Macha o jeho postoji ke vztahům k Ukrajině. Po jeho přečtení mám pocit, že Tomio Okamura chce po alternativních voličích, aby si sami provedli stejnou lobotomii, jako libtardi. Nebo aby se poohlédli po jiné alternativě.

Na rozdíl od Holandska, Polska nebo Estonska v ČR bohužel nemáme žádnou zemědělskou politickou stranu. Kdysi sice byla založena, ale zmizela už v devadesátých letech. I při minulých sněmovních volbách jsem tedy hledal, kdo by mě jako vesničana mohl svým zaměřením a předchozí parlamentní činností mohl zastupovat v další čtyřletce. Vzal jsem si k srdci Vidlákovo doporučení netříštit síly, aby můj hlas nepropadl a nebyl po částech přerozdělen k dnes vládním stranám.

Lístek SPD jsem minule vhodil do urny, protože jsem v závěru minulého volebního období viděl, že samurajovi poslanci nakonec byli jediní, kdo hlasoval pro úpravu zákona o významné tržní síle, která měla zahraniční hytlermarkety donutit prodávat zákonem stanovený většinový podíl českých, moravských a slezských potravin. Paragrafové znění úpravy zákona, který měl zajistit odbyt domácím zemědělcům, připravili experti Agrární komory – tehdy vedené Zdeňkem Jandejskem. Přesněji řečeno – tým z komory přeložil z francouzštiny a upravil pro zapracování do českého zákona paragrafy, které platí v evropské zemědělské velmoci Francii.

Podle přehledů o výsledcích hlasování, který po volbách zveřejňuje ČSU, samurajové na podpoře tohoto pro české, moravské a slezské zemědělce i spotřebitele výhodného návrhu neprodělali. SPD si při minulých sněmovních volbách na venkově slušně voličsky polepšila. A myslím si, že to nebylo jen Českými jarmarky, kterými předvolební akce SPD podpořila skupina českých zemědělských a potravinářských firem zorganizovaná šéfem Rabbitu z Trhového Štěpánova. Prodej tuzemských potravin na náměstích za ceny, za něž zemědělci a potravináři musí dodávat své zboží hytlermarketovému oligopolu, byla velmi úspěšná akce. Protože o ní hanlivě psali všechna mejnstrýmová média, šlo si za levno nakoupit na předvolební akci Okamurovců i hodně lidí z velkých i malých měst.

Pomocí jarmarků se podařilo ve všech médiích – včetně mejnstrýmu – otevřít téma nekalých obchodních praktik hytlermarketů. Tehdy si spotřebitel mohl poprvé na vlastní peněženku vyzkoušet, jak jej nadnárodní obchodní řetězce berou na hůl. Některá alternativní média jako Parlamentní listy toto téma mapují a analyzují dodnes. A kvůli Fialové drahotě způsobené bezhlavou vládní podporou grýndýlu a protiruských sankcí patří články na toto téma k nejčtenějším.

Podle diskusí v hospodě, v naší vesnické prodejně a na společenských akcích jako myslivecký ples, jsem dospěl k závěru, že SPD osvojením si Jandejskova zákona udělala terno. Před dvěma lety bylo původní Tomiovo téma boje proti nelegální migraci už trochu vyčpělé. K opětovnému protažení se do sněmovny s odřenými zády by několika poslancům asi stačilo. Na růst počtu členů poslaneckého klubu to však bylo málo. Zapojením se do boje proti zlodějským praktikám hytlermarketů si samurajova parta vybojovala srdce nejednoho zemědělce. Řada lidí – včetně mě – jim kvůli tomu odpustila, že nedlouho před tím poslanci za SPD hlasovali pro zákaz chovu slepic v obohacených voliérách – nesprávně nazývané klecové chovy.

Jak říká bývalý prezident Miloš Zeman – jen hlupák nikdy nemění své názory. Byl jsem se na jednom z jarmarků v našem krajském městě espéďáků zeptat, proč hlasovali spolu s Piráty, ODS, TOP 09 a lidovci pro zákaz chovu slepic, který je k nosnicím podle vědeckých výzkumů nejšetrnější, což se projevuje nejvyšší snáškou i nejmenší nemocností a předčasnou úmrtností slepic. Sám Tomio mi přiznal, že si netroufli hlasovat proti jednak kvůli mohutné masáži jednotné mediální fronty. A také proto, že v té době neměli o problému dostatek informací. Podle jeho slov by se podobný průšvih již neměl opakovat, protože nyní už mají kontakty s řadou expertů na zemědělství a potravinářství.

Bral jsem to jako náznak posunu správným směrem. Jako, že na zákoně o českých potravinách se naučili s poslanci lépe pracovat lidé z komory. Stejně jako, že se na tom zákoně naučili lidé od Okamury lépe vnímat ekonomické problémy českého venkova a jejich příčiny. Pro mě to byl důvod hodit do volební urny lístek SPD. Při čtení Okamurových článků, v nichž se i po volbách věnoval srovnávání DPH na potraviny v ČR a Polsku a jejich dopad na spotřebitelské ceny jsem měl pocit, že se během spolupráce s partou expertů od Jandejska o zemědělství přece jen něco naučil.

Četba fejsbůkových příspěvků, v nichž europoslanec Ivan David popisoval a kritizoval proces schvalování nařízení o zavedení o bezcelního a bezkontrolního režimu dovozu zemědělských komodit z Ukrajiny mě na čas utvrdila v názoru, že z SPD by mohla vyrůst venkovu a zemědělství nakloněná strana. Ivan David, i když je původní profesí psychiatr, ve svých článcích správně předpověděl, že bruselské nařízení povede k zamoření vnitřního trhu EU toxickými polními plodinami a hygienickým normám unie nevyhovujícími živočišnými výrobky. Že Okamurův europoslanec svůj postoj k nařízení konzultoval se skutečnými experty ze zemědělské praxe potvrdily aféry s neblaze proslulou moukou „Banderkou“, plnou v EU zakázaných pesticidů a mykotoxinů, které se v ukrajinském obilí nahromadili z plísní během nevhodného skladování v přístavech. Stejně jako aféry s ukrajinským salmonelou nakaženým kuřecím, které v ČR prodávají zahraniční hytlermarkety jako na Slovensku a v Polsku balené „unijní“ potraviny.

Příznivý dojem, který ve mně SPD v posledních letech vyvolala, notně nabouralo jmenování do čela kandidátky bývalého hlavního ideologa ODS a poté předsedy libertariánské strany Svobodných Petra Macha. Ve svém minulém článku jsem na Litterate položil otázku, zda nyní náhodou nehrozí, že SPD se ze strany stavící se proti obchodní dohodě EU – MERCOSUR, která má otevřít unijní trh masivním dovozům zemědělské produkce z jihoamerických zemí, kde jsou pěstovány, chovány a zpracovávány podle mnohem méně přísných bezpečnostních pravidel, nestane stranou, která tuto globalistickou smlouvu bude podporovat.

Příspěvek Petra Macha, který mi dnes fejsbůk přihrál na sklo mého počítače, mé podezření potvrdil.  Lídr kandidátky SPD pro volby do europarlamentu v něm sděluje, že nejenže odporuje volný obchod s Ukrajinou, ale že je navíc výslovně proti tomu, aby Ukrajina musela převzít přísnější pravidla, která v EU platí pro zemědělce a potravináře. Po všech aférách s jedovatou ukrajinskou moukou, salmonelou zamořeným kuřecím nemohu tento Machův výstup považovat za nic menšího než vyhlášení války českému venkovu ze strany SPD. Pokud by lídr kandidátky SPD nebyl tržní fundamentalista, který si ve svém fanatismu nezadá s dogmatismem islamistů z afghánského Talibanu, mohl by si nejen v odborném tisku, ale i v alternativních a SPD nakloněných médiích jako Parlamentní listy snadno najít řadu odborných i populárně naučných článků, které z dat shromážděných ČSÚ a Eurostatem jasně dokládají, jak devastující dopady mají bezcelní a bezkontrolní dovozy ukrajinských „potravin“ a zemědělských komodit produkovaných za mnohem méně přísných pravidel na české zemědělské podniky.

Trochu jsem si Macha progůglil a výsledek je v mých očích pro SPD zdrcující. Přímo na fesjbůkové stránce Ivana Davida jsem našel nedávný rozhovor, který s ním europoslanec vedl ve vinárně 2 deci, kam si pravidelně zve různé hosty za účelem natáčení rozhovorů. Jednička kandidátky SPD v něm v odpovědi na otázku své dvojky týkající se obchodní dohody EU – MERCOSUR vysvětluje, že je to krok dobrým směrem, protože cla jsou špatně – stejně jako snaha donutit vývozce, aby výrobky exportované do EU splňovaly požadavky potravinového práva EU. Takže anabolickými steroidy dopované argentinské krávy jsou podle SPD nyní zřejmě super, stejně jako GMO plodiny postřikované takovými dávkami pesticiců, které jsou u nás zakázány.

Možná má Vidlák pravdu, že cílem SPD je přetáhnout na svoji stranu nějaké voliče, kteří odpadávají od pětikolky. Jenže samurajové si zřejmě nespočítali, že během několika takových veřejných vystoupení je jejich nový šéf kandidátky do europarlamentu připraví o voliče, kteří se na jejich stranu přidali v posledních letech. Podpora globalizace a volného trhu není slučitelná s vlastenectvím. Ne bez lobotomie.

Názorový obrat, který SPD skrze Macha předvádí je na stejné úrovni, jako ty, které libtardi absolvovali v posledních letech, jak to Vidlák popisuje v článku o zkratovaných mozcích. Podobnou úpravu mozku ani myšlení si sám naordinovat nehodlám. Takže budu do eurovoleb zase hledat stranu, která by nabízela aspoň šanci, že bude hájit zájmy našeho venkova, zemědělců a konec konců i spotřebitelů. Jsem zvědav, jestli mi některá strana, hnutí nebo koalice náhodou nenabídne na kandidátce nějakého zemědělce z praxe, který by mohl být nadějí pro náš stav. Hodně by mi to hledání mé alternativy v rámci Alternativy usnadnilo.

139 thoughts on “Chce Tomio z voličů SPD také udělat lobotomizované libtardy?

  1. Dobrý den, kolega v práci mě upozornil na tento blog. Jsem Petr Mach, o kterém tu je řeč. Přečetl jsem si článek i diskusi. Je naprosto normální, že se neshodneme na všem. Za SPD kandiduji, protože v SPD sdílíme shodný názor proti zavedení eura, proti zdražování ve jménu „Green dealu“, proti migrační politice EU… Všichni, kdo mají na tyto věci stejný názor a mají SPD rádi a nelíbí se jim Mach, můžou kroužkovat třeba pana MUDr. Davida. Komu se Mach líbí, můžou kroužkovat Macha. Mimochodem, když jsem pro obchod bez cel a kvót, neznamená to povolení pro dovoz něčeho, co obsahuje jedovaté látky, salmonely apod. Rozdíly v názorech budeme mít vždy, ale věřím, že i s čtenáři tohoto blogu mám mnoho postojů společných 🙂 (https://www.facebook.com/petrmach.ekonom/)

    1. Pane Petře Machu, je skvělé, že jste zavítal na tento blog. Diskuze nad různými tématy tu bývají výživné a bude dobré, když se jich i Vy zúčastníte a před volbami do EP nám představíte své názory.

      Troufám si odhadnout, že zde mezi diskutujícími není ani jeden, který by byl upřímným stoupencem progresivistů a pětidemolice. Jinak jsou tu ovšem zastánci všeho možného od konzervativní levice po konzervativní pravici.
      Občas se tu objeví trollové a provokatéři, kteří se snaží diskuze zničit, ale s těmi si dřív nebo později provozovatelé tohoto blogu nějak poradí.

      Já jsem Vás docela pečlivě sledovala od Vašeho počátku působení v politice a velmi jsem oceňovala Vaši práci, kterou jste vynakládal například nad sběrem „úřadů na houby“. Je to neuvěřitelné, kolik stát vydává naprosto zbytečných peněz z našich daní, chová se jak hloupá rozmařilá panička multimiliardáře.

    2. Ad „… v SPD sdílíme shodný názor proti zavedení eura, proti zdražování ve jménu „Green dealu“, proti migrační politice EU… Všichni, kdo mají na tyto věci stejný názor a mají SPD rádi a nelíbí se jim Mach, můžou kroužkovat třeba pana MUDr. Davida. Komu se Mach líbí, můžou kroužkovat Macha“

      Pro dosavadního voliče SPD existuje ještě třetí možnost, než kroužkovat Petra Macha nebo Ivana Davida:
      Proti zavedení eura, proti Green dealu a proti migrační politice EU je také Hynek Blaško,
      nyní (byv z SPD vyhnán) kandidující za Alianci za nezávislost ČR https://aliancezacr.cz/volebni-program/

      Zdvořile si dovoluji připomenout, že Hynek Blaško získal v minulých volbách 47505 preferenčních hlasů, což je o 1239 preferenčních hlasů více, než získali Ivan David (33055) a Petr Mach (13211 v roce 2014) dohromady.

      Prosím, nic ve zlém. Jen aby se vědělo.

      1. No, hodně preferenčních hlasů je sice bezva, ale to bylo to poslední, čím pan Hynek Blaško za dobu působení v EP zazářil. To Ivan David byl mnohem užitečnější.

        Už to tu psal nedávno v jedné diskuzi myslím že Kopelman, že do EP by se měli dostat ostří hoši, dravci, kteří to tam budou trhat zubama a dokážou se vysmát takovým tlamičkám jako je Frhófštat… nebo che-gevaristi revolucionáři typu Luboša Bláhu ze Smeru.
        A takovým je rozhodně blíž Mach než Blažko.

        1. Jak jsem psal, nic ve zlém. Mé preference jsou jiné než Vaše (volit budu Blaška, jako minule), ale nebude mi vadit, když se tam ze jmenovaných dostanou všichni tři.

  2. Léta volím SPD, jakožto jedinou skutečnou alternativu, a současně dobře organizovanou stranu. Tomio je opravdový lídr – buldozer, který politickou zabíjačku bere jako poctivé řemeslo. A od rozbouranho vepře odchází až, když se tlačenka chladí na parapetu. Tomu bude Vidlak jistě dobře rozumět. A tak to má být, politika je řemeslo. Bít se za zájmy SVÝCH voličů, ne cizích. Tady se jeho i japonské geny výborně užily. Je to řezničina, nic pro slečinky a příliš přemýšlivé typy.
    Budu věřit, že výše napsané je úlet nebo nedorozumění, které opravdu rychle vysvětlí nebo napraví. Jinak, fertik, za mě.
    Pokud to nerozsekne katanou jasného prohlášení, bude se stávat mejnstrýmem, a možná si ho pozve i Véna Moravec. A pro mě e stane těžko volitelným.
    Kladné na tom je, že jeho zdržení voliči by mohli zčásti odpoutat např. K ANS, a tu tak výrazně podpořit a zvětšit. Zviditelnit a možná i dostat do vlády.
    Opakuji ovšem stále, že volby jsou pouze 1 z více věcí, které se musí dělat. Klidně totiž mohou být opět zmanipulovány jako poslední, nebo i odsunutí, jsme přece ve válce. Nebo v kovidu. Nebo…. já nevím.

  3. Bude „veselo“
    Čínský vůdce ohlásil konec jedné éry čínské zahraniční politiky – éry, která se nadále vyznačovala relativní zdrženlivostí, neutralitou a až na vzácné, ale významné výjimky politickým izolacionismem.

    Si Ťin-pching také dodává, že v nadcházejícím roce Čína posílí svou mezinárodní přítomnost a zahájí rozhodný boj proti pokusům kolektivního Západu ji omezit a omezovat.

      1. Požár musí být velký, aby byla pořádná force majeure.
        Navíc, zaútočit moderní technikou na , v podstatě, partyzánské oddíly umožní demonstrovat sílu po výprasku na východě. Budou toho pllllnnnaaaa média, zase, triumfální výprask hadrníkům s kalašema a pár raketami. Bez rizika být zasazen. Skoro. A ještě tam ty lodě zůstanou smrdět, ab, zastrašovaly Čínu a Írán, vlastně budo garantovat řád, založený na pravidlech.

      1. Skandální! A jak je možné, že předseda „jediného parlamentního vlasteneckého hnutí zastupující ČESKÉ zájmy“ se jmenuje Tomio Okamura? A ještě ke všemu imigrant původem z Tokia!

      1. „V roce 2011 se stala zplnomocněnkyní pro stálou výstavu Muzea dějin polských Židů a v dalších dvou letech byla generální ředitelkou této výstavy,“

        prostě světoobčanka.

  4. Mám prosbu na pražály,. když půjdete na špacír, koukněte se jaké vlajky visí na UK. Udajně místo české dali černou a nechali modrožlutou.- Vážně by mne to zajímalo> Dík

  5. Mach je skutečně problémem.
    Kroužkovat!

    Pro Pepu Švejka:
    Ano, je to k nevíře, ale notná část občanstva se skutečně nechá ovlivňovat billboardy. Číslo jsem zapomněl.
    Z vlastní pracovní praxe vím, že to doopravdy zabírá. Když vám nějaká populární osobnost (herec, sportovec apod.) z billboardu podporuje nějakou záležitost, o níž ve skutečnosti vůbec nic neví, je to účinnější než deset vyjádření odborníků, které ovšem široká veřejnost nezná.

    Ostatně můj kamarád Vašek Medvědář Chaloupek vyhrál kdysi senátní volby ve svém obvodu jenom proto, že natočil hezké večerníčky. Je si toho vědom. Ovšem na podruhé už to nezabralo….

      1. Napodruhé nezabere. 🙂 I z večerníčků se procitá, a nepomůže ani vysílání signálů. Fialův signál prostě slábne.

      2. Nejlepší bylo, jak rozdal dětem v nějaké škole, kde oproz9oval 1.září, Karafiátovy Broučky, evidentně nevěda, jak skončili.

  6. OT
    V reakci na ostřelování ukrajinských ozbrojených sil Bělgorodu zasáhly ruské ozbrojené síly rozhodovací centra a vojenské objekty v Charkově, uvádí ruské ministerstvo obrany.

    Úder vysoce přesných raket na bývalý hotelový komplex Charkov Palace zabil představitele Hlavního zpravodajského ředitelství a Ozbrojených sil Ukrajiny, kteří se zde přímo podíleli na plánování a provedení teroristického útoku v Bělgorodu. Bylo tam také až dvě stě zahraničních žoldáků, kteří se měli zapojit do teroristických výpadů na území Ruské federace sousedící s Ukrajinou.

    Ministerstvo obrany Ruské federace: Údery vysoce přesných raket na budovu Ukrajinské bezpečnostní služby v Charkovské oblasti a dočasné místo rozmístění nacionalistické formace „Pravý sektor“ zlikvidovaly představitele vedení SBU, zahraniční žoldáky a militanty jednotky „Kraken“, kteří přímo připravovali diverze na ruském území.

    Ministerstvo obrany Ruské federace: Kromě toho byly provedeny raketové údery na místa dočasného rozmístění jednotek 59. motostřelecké, 79. výsadkové útočné brigády Ozbrojených sil Ukrajiny a zahraničních žoldáků v celkovém počtu až 600 ozbrojenců, jakož i shromaždiště vojenské techniky a dělostřelecké systémy v osadách Selidovo, Kurachovo a na území dolu Korotčenko v Doněcké lidové republice.

    V důsledku toho utrpěl nepřítel značné ztráty. Byly zničeny dvě odpalovací zařízení vícenásobných odpalovacích raketových systémů HIMARS, s jejichž pomocí plánoval kyjevský režim během novoročních svátků provést raketové útoky na Doněck.

    Znovu zdůrazňujeme, že ruské ozbrojené síly útočí pouze na vojenské cíle a infrastrukturu s nimi přímo související.

    Ruské ministerstvo obrany: Vysoce přesné údery zasáhly také pobočku národního vesmírného řídicího centra (v lesích (https://www.google.com/maps/place/48%C2%B051'19.5%22N+26%C2%B042'34.1%22E/@48.8514656,26.7085515,15z/)) u obce Zalestsy v Chmelnické oblasti, kterou ukrajinské ozbrojené síly využívají k průzkumu. Byly zničeny palivové základny v Charkově a Záporoží, z nichž byly zásobovány ukrajinské vojenské skupiny na charkovském a orechovském směru.

    1. Je vidět, jak neskutečně hloupé politiky máme. Podobné údery na UA by jen trochu inteligentnímu jedinci napověděly, že jestliže mají Rusové tak podrobné informace o tom, co kde na UA je (a hlavně kdo kde je), přičemž tyto informace jsou super utajované, co asi tak můžou vědět o ČR, kde se nic neutají. Ale tak možná pár českých politiků plánuje ukončit předčasně svou kariéru nějakým hodně spektakulárním způsobem. Našlápnuto na to rozhodně mají.

    1. Vím, že Belgorod UK bombardovala našimi raketami, ale to: „přiblížilo konečné vyřešení ČR“… mi jaksi uniklo, nahoďte, dík.

        1. nedopsal jsem = mělo bejt „UKáčka“, ale to není důležitý, protože co sem myslel, že se dozvím, sem se od PepíkaS stejně nedozvěděl

          1. Tímto jsme se stali pro „zbytek“ normálního světa spolupachateli teroristů. Jestliže doteď jsme měli nulovou pověst, tak teď máme mínusovou pověst.

            1. Jeden útok Vampiry na centrum Doněcka už proběhl. Komentoval to ve videu ruský vojá, podle kterého se Vampiry poznají od původních Gradů podle zvuku za letu i podle zbytků raket.
              Tehdy to na tržišti v centru Doněcka zabilo 4 lidi.

              Pomodleme se společně za Dědka, Černochovou a další, kteří nás do tohoto svinstva zatáhli, aby si pro ně Rusové později nepřišli.
              Jednu modlitbu věnujme lidem, kteří panu miliardáři Dědkovi, přispěli do veřejných sbírek na útočné zbraně.
              Bůh jim to možná, po důkladném Očistci odpustí, trestní zákoník ČR také, ale Rusové nikoliv.

  7. Fialova vláda je v koncích. V zoufalé snaze najít řešení povolá okultistu. Probírají koho z minulosti požádat o radu, kdo má největší zkušenosti s evropskou politikou a s Ruskem. Nakonec vyvolají v pekle Adolfa Hitlera. Dlouho trvá než se vyřve a nechá si vyložit situaci. Že je to náročné, že potřebuje podklady k hospodářské a vojenské situaci, že se musí poradit s vrchním velením, a že za týden se mají ozvat. Po týdnu se ho ptají jaké řešení doporučuje.
    Hitler odpoví:
    “V této situaci jako jediné možné řešení vidím to, které jsem zvolil 30. dubna 1945.”

    Dezolátům s humorem do Nového roku
    Schumacher

  8. Já naprosto nechápu jak mohl Okamura dát Macha na první místo kandidátky. Pro mne se tím stala SPD pro EU volby nevolitelná, protože Mach je prototypem politika, kteří vždy zavedou zemi do zkázy, pokud se dostanou k moci. Ale já nedávám rovnítko mezi názory Macha a SPD. Jinými slovy SPD je pořád jeden z mála mých tipů pro další volby.

    1. také jsem chvíli uvažoval, že bych poprvé v životě hodil hlas spd. a to pouze do chvíle než oznámili, že lídrem bude mach (a ne dosud spolehlivě pro čr pracující dr. david). v tu chvíli jsem naprosto jistě věděl, že to není moje cesta…

      1. … co je to za úvahu? Copak nevíte, kolik měli Svobodní ve volbách hlasů a kolik z nich asi tak může akceptovat ten fašismus SPD, z kterýho kdysi málem všichni, včetně Macha, blinkali?

        1. Blbíšu, Blbíšojc, fašismus neumí definovat ani vševědoucí wikiprdije!
          Ovšem vždy jsou fašisti prorostlí s financemi a průmyslem, obchodem, správou území…
          SPD toto vše poněkud postrádá a nemá ani na obecní úrovni.
          Naprosto brilantně slouží fašistům Jewropská unie.
          Kdo si zaplatí, tomu svými doporučeními zařídí jakýkoliv kšeft (vakcíny od Bourly-Layen-Pfizera, bezdotykové baterie, nechov norků, nutrií….).
          Jiným pomůže dotacemi, které zaříznou konkurenci!
          Kdo tady rozděluje dotace, na které každému obyvateli seberou stejně?
          Chudýmu seberou 100 Kč, bohatýmu 10 Kč, protože si dá zisky do nákladů!

          1. Tak, tak.
            Philips a Osram si zařídili „úsporky“ namísto wolframových žárovek.
            Nikdo nemáme ani ponětí, co tenhle „kšeftík“ vynesl za stovky miliard euro.
            Celá Amerika svítí v domácnostech kvalitním wolframem, ať už klasickým, nebo s halogenovým cyklem, LED se tam používají jen tam, kde by šlo o příkony wolframů nad asi 300W a tedy obtěžujícím odpadním teplem. Ale ten kvalitní wolfram, s garantovanou životností 2.000h, si z USA neobjednáte. Mají tam 110V.
            Nejlepší wolframky pro Ameriku dělají firmy Thorn, americká Sylvania – a hned po nich ten zpropadený Philips, který tam pořád úspěšně prodává ty své vyhlášené „kryptonky“, které ze západní Evropy zmizely jako první. Skutečně v nich je krypton, wolframka s kryptonem má podobnou účinnost, jako halogenka, jen není tak drahá a výrobně nenáročná.
            Kryptonky od Philipsů, se u nás v ČSSR prodávaly už za těch předchozích komunistů, ale jen nárazově. Byly to takové malé, tvarem nápadné „hříbečky“, balené ve tmavomodro-červených krabičkách, podobných balení elektronek Philips od 30. až do 80.let.
            40W kryptonka Philips E27 dávala světla zhruba tolik, jako obyčejná šedesátka z Holešovic a měla o trochu bělejší světlo. Jednu poslední, co jsem objevil v regálu „špajzu“ u rodičů, jsem si schoval na památku.
            V téhle maličkosti Američani nejsou hloupí. Dávno vědí, že pro přirozené osvětlení domova, do studoven, ale i na pracovní stůl jsou wolframové žárovky pro oči nejméně unavující.

            1. Bača príde do predajni elektra a chce žiarovku.
              „Ktorú?“ pýta sa ho predavač, „Philips alebo Osram?“
              „Koľko stojí?“
              „Philips 9,90, Osram 49,90.
              „Dajte mi Philips, ja si ju doma osram sam.“

            2. O tom neco vim my friend firma vec jedna ,ja este v zivote tu a mam tu kus odlitane nevidel na nijakej ziarovke made in USA,vsetko nasrane z China.
              Dalsa vec hezkej ojeb led ziarovka zerie menej a stoji 150% viac jak holesovicka,plus energia tu ide hore furt ,moze zrat ziarovka 1 Watt svietit jak 500 Watts a cena energie ty jak spotrebitel platis do ojebania jak by si osvetloval cele Las Vegas bo ja vidim cim viac sa usetri a lepsie vsetko to len bu bu ty stara kurvo.

              1. Abys znal sytem tu ojebuje svojich jak kurva posluchaj sebe toho south africana vola sa elon musk to jich uhlavny nepriatel tu,toho ta svobodna zeme nevomezenych moznosti prenasleduje lepsie jak stb u nas disidentov rozdiel jediny,ten african chce dobre pre ludstvo a nasi disidenti chceli mat plne srajtofle a nestitili sa vobec brat a kradnut to to ta zasrana komuna nabudovala.

  9. „Politikům se nevěří, politikové se kontrolují. Věří se v Boha, věří se v přírodu, věří se v krásu, věří se v myšlenku, ideu. V politika se nevěří, a kdo v něho věří, je idiot!“ — Karel Kryl

  10. Pane Starý, zkratovaný mozek má do určité míry každý. I usebraný člověk, který má vysokou odolnost sedat druhým na lep. Už samotný příklon k určité politické straně je symptomem snížené odolnosti. Asi jste ve svém životě hodně vycházel lidem vstříc a snažil se jim vyhovět, takže jste se vyhýbal těžším nárazům se zlem. Nikdy nepodceňujte existenci zla.

    To, co aktuálně prožíváte s Okamurovým Machem, berte jako dar něco o lidech a o sobě pochopit. Pro začátek lze doporučit přednášky Františka Koukolíka „O špatných lidech“ a „Proč lidé válčí“ na YouTube. V instantní podobě jako studijní materiál postačí Agáta Hanychová, kterou si Dopita vzal 14 dnů po svém rozvodu. Čím ho Agáta tak nadchla (zmanipulovala), že učinil tuto volbu?

    Varujte se nadšení pro kohokoliv. Volit někoho ať už jako partnera nebo zástupce vašich zájmů (potřeb) nevyhnutelně končí buď katastrofou, nebo sebedestrukcí. Jsem zastánce názoru, že v období nadšení (zamilovanosti) by člověk neměl činit žádná právní jednání. Stejně tak mírněte své nadšení z blogerské komunity. Uspokojuje rostoucí poptávku po konzumu názorů „zdravého rozumu“. Jejich čtení je konzumní potřeba, stejně jako ranní káva. Někdy vám chutná víc, někdy míň, někdy vůbec.

    1. re: Kopelman: 31 prosince, 2023 (11:04)
      Čím ho Agáta tak nadchla (zmanipulovala), že učinil tuto volbu?

      A už ho má holka v hrsti pro ten kousek černý srsti…
      Třeba mu předvedla cestu kolem světa, možná i několikrát, nebo dokonce cestu na Mars.

      Já mám takového kamaráda.
      Vzal si největší kurvu z okolí, dokonce točila i pornofilmy, do vagíny si ve filmech pro dospělé strkala různé předměty. Každý v okolí věděl, že je to kurva pro tzv. „lepší lidi“, hlavně pro prachaté.
      Nedal si to vymluvit ani ode mne, ani od starosty před oddáním.
      Stáhla ho asi o 4 míče. Nezůstalo mu nic., jen částečný invalidní důchod asi 10 T Kč.

      1. Kunda proti vodě, utáhne tři lodě. Někdy i víc.
        Úplně každý chlap si pamatuje svou první. A každá baba si pamatuje svého prvního.
        A baba si pamatuje taky to, co byl její první schopen i ochoten udělat, aby se jí do těch kalhotek dostal zase a zase.
        Není v tom velká věda. Svět ovládají prachy a kundy.
        U výše jmenované štětky je ale úžasné, jak to dokáže prodat, nebo jak rychle dokáže ráno, popř. za denního světla zakamuflovat to, jak ve skutečnosti vypadá.
        Je to otřesně ohavná ženská, bez všech těch instagramových filtrů a programových korekcí fotek, je to horší, než nějaká obyčejná Mařka od telat. A protože i ta Mařka u těch telat něco dělá, tak v civilních situacích fyzicky vypadá i lépe, než toto kurvisko.
        K tomu tak příšerně držkatá, že každý normální chlap od toho zdrhá, jak daleko se dá.
        Pokud neovládá nějakou magii, spojenou s ovlivňováním myšlení, tak naprosto nechápu ty chlapy, kteří v její přítomnosti dokáží strávit víc, než asi čtvrthodinu.
        Když to nedal ani takový týpek, jako mladý Prachař, tak je k otázce, jak to dávají jiní…

        Naštěstí osobní zkušenost nemám, ale dobrý kamarád-spolužák, kdysi sedl na kvalitní lep.
        A protože se mezi lidmi všecko rozkecá (u nás nikdy neplatí, že džentlmen o dámě mlčí), tak následně barvitě potvrdil, jak strašné je, v kombinaci s kocovinou, osobní prožití těch přísloví, že potmě je každá kráva černá, nebo po osmém panáku krásná.

        1. Není to žádná magie, ale evolučně podmíněný jev. Abych zachoval neposkvrněnou čistotu slohu a nezamořoval diskusi pro někoho neakceptovatelnými sprostými výrazy, budu citovat Jeronýma Klimeše. Jeho vyjádření k dosud rozbouřeným emocím Soukupa, který má s Agátou dceru Rozárku, vystihuje jako pramen jednání Mirka Dopity, tak i některých zde v SPD ortodoxně věřících diskutérů, že SPD je nejmenší zlo:
          „Muže více bolí rozchod. Vazba muže na ženu je silnější a většinou se muži mají tendenci z rozchodu vzpamatovávat déle než ženy. To znamená, že nemají tendenci fungovat jako vypínač, kdy udělají »cvak« ve smyslu zapnuto/vypnuto. Důvod je péče o potomstvo. Chlap musí evolučně těm ženám, s nimiž něco měl, celý život dodávat jídlo, tedy mají silnější vazbu na ženu než žena na ně.“

          Vyhýbejte se a nevěřte v čistotu úmyslů kohokoliv, kdo vás přesvědčuje, že je dobré volit nejmenší zlo. Zlo není malé nebo velké. Zlo je vždy zlem. Velikost následků se liší pouze silou bariér, kterým zlo čelilo. Nenechte se zmást vábením zla. Vždy vystupuje v rouše beránčím jako posel dobra. Proto je tak častý výskyt mezi pomáhajícími profesemi, jako např. lékaři, policisté, politici.

          1. Pozn. k Hanychové
            Jedna z možností: Kalkul, chce do výhradní péče nejmladší dceru, úřadům je zapotřebí se předvést jako úplná a spořádaná rodina, ne jako samoživitelka tří dětí se třemi otci.

            1. To je klidně možné a pokud je jejím cílem, tak pravděpodobné, že jí to vyjde. Patologická porucha osobnosti trénuje herectví od dětství. Takto trénované matky utáhnou pracovnice OSPOD na vařené nudli už v prvním kole.

        2. „Svět ovládají prachy a kundy.“
          A moc, což je nejsilnější afrodisiakum.
          „Pokud neovládá (=Hanychová nějakou magii, spojenou s ovlivňováním myšlení, tak naprosto nechápu ty chlapy, kteří v její přítomnosti dokáží strávit víc, než asi čtvrthodinu.
          Když to nedal ani takový týpek, jako mladý Prachař, tak je k otázce, jak to dávají jiní…)“
          Souhlasím, je škaredá jako noc…Na druhou stranu netušíme, co umí v posteli. Třeba, a teď si dovolím fabulovat, se jí žádná jiná v sexuálních dovednostech nevyrovná. Ten počet uspěšných mužů, který prošel Agátinou ložnicí, vzbuzuje respekt. Nezávidím, pouze konstatuji…Třeba jednou Prachař napíše memoáry a „záhadu“ objasní.

          1. Co asi tak může umět??
            Kouřit tak, že ti prdel vcucne prostěradlo, nebo začne natahovat vzduch, to umí každá druhá.
            Velkou tak, že si musíš strčit vařečky do uší, abys do takové díry nespadl, to má po dvou dětech úplně každá. Poštěváka, jako ventilek gumy od Tatrovky – možná.
            Jestli při tom řve, jak třiapůla v bahně – no možná, někoho to rajcuje.
            Bude to mít spíš jednodušší vysvětlení – ve světě Instagramu:
            Kdo někdy neprcal Agátu, jakoby nebyl. Děti jí jednou pěkně poděkujou..

            Jednu takovou, jsme v městečku měli taky. Říkalo se, že kdo někdy neprcal Petru B., tak je buď buzna, nebo nemá šulina, nebo není z našeho městečka…
            Ona bude mezi pražskými prcíři prostě taková trofej, něco jako dvanácterák:
            „Prcal jsem včera Agátu, vole!“.
            Někteří, zpravidla ti o něco málo chytřejší, do takové pizdy nikdy nezasejou.
            Z opačné strany – ti trofejní, většinou zazobaní blbci, ti jsou využiti k zasetí, následnému velkolepému oškubání zvíci borůvek – viz Soukup a dalšímu zviditelnění.
            A tak furt dokola..

            1. Jo a ještě jsem si vzpomněl na jednu věc.
              To prý ovládají jen některé, zvlášť zkušené profesionálky.
              Podobně jako Pomáhači a chrániči, tyhle kurvy prý ovládají jakési hmaty a chvaty, kterými do deseti sekund udělají chlapa, aniž by mu sáhly na ptáka – a to dokonce několikrát po sobě, až to pak jen zasyčí a nezbyde ani kapka.
              Nevím, jestli to je pravda, ale prý to ovládaly i některé sestřičky sexuologů.
              Když nezafungovaly pornáče, přišla sestřička, udělala hmat a chvat – a z chlapa to lítalo, jako z nahrbeného čokla. Jen jsem to slyšel, osobní zkušenost nemám.
              Možná to ovládá taky..

  11. Ad Mach – pokud svou teorii o volném a neomezeném trhu nedoplní o shodné podmínky, pak je… no, názorově nekonzistentní. Pokud si sami potraviny legislativou zdražujeme už na jejich výrobě, pak samozřejmě bezuzdným puštěním potravin ukrajinských na náš trh vytváříme naopak podmínky nerovné.

    Tady mi drhne Mach sám vůči sobě a to je jednoduše na pováženou. (o otázce samotné (ne)závadnosti daných potravin pak jde v jeho případě až ve druhé řadě, i když pro nás uživatele a strávníky samozřejmě v řadě první).

    Ještě nedávno jsem si říkal, že to tomu Okamurovi snad v parlamentních volbách i hodím. Prostě jenom proto, aby měl na konci tolik hlasů, že se z odpovědnosti nevyvleče a buď vše projede (i s námi), nebo se osvědčí, ale ať už konečně musí ukázat a nebo z toho parlamentu vypadne a přestane utápět protestní hlasy.

    Mně prostě přijde, že Tomio udělá vždycky jeden velký krok vpřed a vzápětí ho vyrovná dvěma úkroky vzad, aby, nedej bože, náhodou nenarostl moc.

  12. Pro Okamuru to je jenom kšeft. Je to již dávno, co jeho „cestovní kancelář“ vozila turisty do Prahy a její průvodci bez licencí vykládali těm cizinncům, že Karlův most byl postaven v 17. století. Tomio pak zjistil, že najít si kšeft v politice je mnohem pohodlnější.
    Ale i tak jsem jim hlas dal. Každé zrníčko písku v kolech systému je dobré.

    1. A co tady celou dobu píšu? Psal jsem o tom i včera.
      Chodí si do PS pro platy, náhrady a shánět šikovné kšeftíky.
      Na lidi u kteréhokoliv politika sere pes, z těch nic nemáte.

  13. Pane Starý.
    To když mluví,píší o zemědělství chytrolíni,co poznají zemědělství podle usmaženého řízku,tak se chytám za hlavu.Ani Babiš,ani Jandejsek,Mil,nevyrostli v zemědělství a jim šlo jde o zisk a dotace.Myslíte zemědělská strana Františka Trnky ze Slušovic?Také byly dva časopisy se zemědělskou tématikou,Černé zemědělky a Zelené zemědělky,bohužel zanikly brzy.U toho všeho mne napadá i přirovnání s Lipskou burzou,vypěstuji brambory a prodám za 100 kč q,pak si je jdu koupit do hitlermarketu za 500 kč q.podobně je to i s dalším zbožím.

    1. Omyl, ing. Zdeněk Jandejsek je zamědělský inženýr – ekonom a pohází z rodiny zemědělců; po vojně pracoval na státním statku v Dolních Kralovicích jako hlavní ekonom. To jen pro upřesnění vašeho příspěvku.

  14. Nedelejte to slozite.
    Mainstream vam z tech zhruba 30 kandidujicich stran vybere 4-5 , ktere jsou nejvetsim zlem.
    No a vy si pak z teto nabidky nejvetsiho zla vyberete nejmensi zlo.
    Jak proste.
    Preci nebudete volit nekoho, kdo vam vyhovuje a kdo nabizi to, co chcete, to byste musel byt na hlavu padlej.

  15. Otázka laika:
    Vím, že některé výrobky se vyrábějí v různé kvalitě. Máslo jednička , dvojka, mléko plnotučné,odstředěné, tuku prosté, laktósy prosté… (mléka prosté 🙂 )
    Nebylo by možno -v zájmu obchodu mezinárodního- přijímat zboží třeba z té Argentiny, nebo Ukrajiny s tou podmínkou, že bude v té kvalitě, které se požaduje u nás? Kdysi se i nás vyrábělo zboží v Exportní kvalitě…
    Co vlastně brání tomu, abychom řekli: „milý Vasile, tuhle partii lesknice, prosa, čumízy nebereme, tu si nechej, chceme tu kvalitu, jako byla posledně!“ Nebo na Ukrajině neumí pěstovat bez ukrutných metráků pesticidů a polojedovatých hnojiv? Nebo je problém před převzetím dodávky zkontrolovat kvalitu?
    Prosím zdvořile o osvětu.

    1. Je to naproto stejný problem jako s elektřinou. Prostě se nechce.
      Legislativně je to docela jednoduché: České zákony a normy musí mít nadřazenou platnost.
      Zavést zpět ČSN z dob před předáním moci.
      A důsledná kontrola s přiměřenými sankcemi podle velikosti obchodníka.

      1. Re: jina

        ČSN? Vy jste zešílela!
        Zavedení ČSN by fakticky znamenalo hermetické uzavření hranic Čechistánu a soudruzi by nás nemohli dál džusovat!
        NEPŘÍPUSTNÉ!

    2. Vlastimil Čech napsal:31 prosince, 2023 (8:58)

      Co Vasil umí, jsme viděli v Rl, H, i u nás.

      Tímhle nás krmí EU:

      Místo olivového oleje prodávaly obchody odpad. Inspektoři popsali hrůzu na českých pultech
      30. prosince 2023 15:34
      https://cnn.iprima.cz/spatna-kvalita-i-neuplne-udaje-na-etikete-u-inspekce-neprosly-dve-tretiny-olivovych-oleju-421425?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1222260&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
      Myslíte, že z UA to bude lepší.
      Co na to pan Prouza?

    3. Re: VČ

      Velmi stručně, z čehož stejně nic nepochopíte.

      Abychom mohli fungovat v EU, musíme mít stejně celní předpisy a celní sazebníky, jako zbytek EU. Takže ČR si NEMŮŽE diktovat nějakou nadstandardní kvalitu či cenovou hladinu dovážených potravin. Konec -tečka.

      Otázka:
      Jak je možné, že potravinový šunt končí jen v Čechistánu?

      Odpověď:
      1/
      Díky působení soudruha Teličky při vyjednávání podmínek přístupových dohod nemáme na to, co jsem popsal výše, žádnou vyjednanou výjimku. Jak jiste dobře víte, v EU panuje základní pravidlo, že všichni jsou si před Evropskými Nařízeními (dále jen EN) rovni a minimálně polovina členů JEŠTĚ ROVNĚJŠÍ, protože vyjednané výjimky.
      2/
      Čechistán ÚDAJNĚ nemá tolik peněz, aby zadotoval ze státního rozpočtu českou zemědělskou produkci na takovou úroveň, že by české a kvalitní výrobky cenově podlezly zahraniční šunty, případně aby mohutně dotoval českou nadprodukcina takovou cenovou hladinu, aby se tato dala exportovat, jedno zda na trhy v EU, anebo jinam.

      Pokud to chcete vědět podrobněji, oslovte mailem Vidláka, možná se smiluje a buď vám odpoví, anebo vým naháže pár odkazů jak na své články, tak na články odjinud.

      1. ještě doplním
        3/
        na pultech obchodů kupujeme to, co si objedná obchodní ředitel toho kterého řetězce. Když napíše do objednávky, že chce tunu z paštiky s jednotkovou cenu 10 Kč/kg, kdokoli z producentů mu ji radostně dodá.
        Že vám ji pak soudruh obchodní ředitel prodá za stovku, vy se po její konzumaci nejdřív poblijete, následně poserete a konečně i osypete, to je problém váš, nikoli producentův. Ten jenom vyrobil paštičku v požadované cenové relaci kilo za pětku.

        Proto se velmi často směji nad lamentací soudruhů, jak hnusné a škodlivé potraviny jsou v Polsku.

        1. V Polsku to není jiné. To jen Poláci si pro své vlastní občany objednávají tunu paštiky za 20/kilo, ne za 10/kilo, jako u nás. To je jediný rozdíl.
          Jiné je to v Německu. Tam by každý Němec obchodníkovi hnusnou paštiku za 20/kilo omlátil o hlavu, chtěl by vrátit peníze, napsal by to do novin, na internety a ten obchodník by tam skončil.
          Tak jednoduché to je.
          V Německu nejsou k dostání čínské elektronické sračky v tom provedení, jako u nás – že vybraný přístroj funguje, až vybalíte třetí krabici stejného typu. Německý zákazník by se při takovém postupu a už u druhé krabice otočil na patě a šel jinam.
          Byl jsem přítomen nákupu jedné paní, která chtěla v Elektru stolní LED lampičku, aby vnučka měla při psaní úkolů víc světla. Lampička v pěti barvách, za baťovských 499,-Kč. Paní si vybrala žlutou, prodavač rozbalil krabici – nefungovala. Ani to nesbalil zpátky, botou to nahrnul bokem a rozbalil druhou krabici. Tam špatně fungoval vypínač, tak až na třetí pokus se povedlo vybrat lampičku, která uspokojivě fungovalo.
          S prodavačem se znám a tak mu říkám, že by před zákazníkem neměl nefunkční zboží hrnout botou do kouta, že to vypadá blbě a vůbec, že vypadá blbě, když se podaří trefit funkční kus až na třetí pokus.
          Odpověď?
          „Ty vole, to má nákupku asi tak čtyři pětky. Dyť to se ani nevyplatí, balit to zpátky a reklamovat. Po cestě z práce to narvu do červeného kontiše a krabice do modrého“.
          Pak jsem ještě dostal k nahlédnutí evidentně falešné Prohlášení o shodě, do ruky křížový šroubovák a vybídnut, ať se schválně zespoda mrknu na ten spínač s kovovým tlačítkem.
          I ten nejnižší úředníček z VDE, by z toho vnitřku dostal mrtvici.
          On je ale jenom prodavač, dováží to sem EMOS, který si nikdy z ničeho nic nedělal, natož z bezpečnosti.
          On ten EMOS má v ruce ten zfalšovaný papír. To v ČR stačí, aby se lampička, jejíž základnu když polejete nějakým pitím, tak je smrtelně nebezpečná, dostala na stůl v dětském pokoji.
          Tak se obchoduje v České republice – a občan, poslušná ovečka, tomu přihlíží bez muknutí.

          1. Re: Teco

            Z Polska jsem kdysi tahal žrádlo ve velkém. Dnes to dělám v malém, protože nás doma nezbyla ani polovička.
            Na hnusné žrádlo značky kilo za dvacet jsem prozatím nenatrefil.
            Skoro máchuť napsat, že „polski Antek“ si dává sakramentský pozor, aby se po něm nezačaly vozit polské kontrolní orgány, resp. aby nenašly důvod si na něj zasednout.

            1. Ale já jsem ochoten věřit, že Poláci si pro svůj vnitřní trh dělají, nebo vozí kvalitní jídlo.
              Ostatně proto byli a jsou tak vzteklí, když začaly ve větším měřítku ty nálety příhraničních občanů ČR na jejich obchody.
              Co se Německa týče – na to přece máme video od premiéra osobně!
              Nikdy předtím jsem neviděl tolik debility pohromadě, jako v tom premiérově videu a komentáři k němu. A že jsem za tolik roků viděl už ledacos.
              Až budete potřebovat něco ze spotřebky, třeba ruční mixér, tak se pro něj zastavte ne v Polsku, ale kdekoli v Německu.
              To jsou prostě jiné kategorie zboží, které se k nám vůbec nedovážejí a naši prodejci je ani neobjednávají.
              Se současnými maržemi našich překupníků, by tady nebyly vůbec prodejné.
              Posledních asi 15-17 roků riskuju záruky a jakoukoliv elektroniku nakupuju v Rakousku, mám to tam nejblíž.
              A to Rakušáci nejsou zdaleka tak „ostří zákazníci“, jako např. Němci, ledacos by v Rakousku prošlo – ale chápete, že tam si to nikdo ani nedovolí? Že to ani nezkusí, protože by to mohlo být naposled?
              To je principiálně úplně jiný přístup k zákazníkovi, úplně ve všem..

              1. Re: Teco…

                Platí to, co jsem již napsal.

                Kdo nic neumí, jde učit…
                Pochopitelně nejlépe na VŠ. Tam se to schová…
                A je-li to tzv. „filda“, je všecko v nejlepším pořádku…

        2. tohle je blud. kdyby lide tyhle s*acky ochotne nekupovali, obchodnici by je museli prestat nabizet. problem je, ze specialne u nas si to porad muzou dovolit. je to hnusne, ale je tp „levne“. maslo zdrazi z 35 na 60. to je impuls nakoupit ho co nejvice, protoze urcite za chvili bude jeste drazsi… a cenovou hladinu si obchodnici nastavi dle libosti, kdyz nemaji konkurenci

          1. Manšaft nebyl spokojen s cenou 10 kč i kvalitou po dobu 30+ let, tak zazvonil klíči a je spokojen. Aneb, kdo chce kam, pomozme mu tam.

    4. Mnoho plodin na Ukrajině produkují americké firmy. Tomu odpovídá i hnojení, GMO a další věci, které si EU zatím hlídá.
      Pokud by Ukrajina měla vstoupit do EU, všechny tyto problémy se musí jasně definovat a vyřešit.

      1. Dostanou výjimku, protože velký strejda za malou louží musí vydělávat.
        Je jedno, že blbečkové v Europě pochcípají.
        Beztak to nejvíc zasáhne ty slovanské untermeschen, tak je všechno cajk.

    5. Vlastimil Čech:
      Kontrolovat kvalitu u UA surovin/zboží, je jednoduše politicky neprůchodné. Tady nejde o obchod jako takový.
      My prostě musíme „pomáhat“, i kdybychom u toho měli chcípat z jedovatých sraček, jasný?
      Co na tom nechápete, že je to nikoli obchodní, ale politické rozhodnutí?
      Ty mouky z plesnivého obilí, pečivo z něj, levná kuřata – to přece sežere plebs.
      Horních 10.000 nakupuje jinde a jinak – nebo si opravdu myslíte, že Černochová nakupuje třeba v jakémkoli hypáči, kde se tahle svinstva mohou vyskytnout? Proberte se, člověče.
      Oni by nikdy nepozřeli něco tak odporného, jako je nok – pardon, jako rozmrazovaný rohlík z hypáče!

      1. Nemáte pravdu. Třeba Fiala nakupuje v hytlermarketech, dokonce i v německých. Nedávno to ukazovali v televizi!
        Konečně máme premiéra derniéra, za kterého se na Ukrajině nemusejí stydět.
        😀 😀 😀

        1. Nevim ,proc nekteri a vetsina diskutujou se zminkama a argumentama
          vo pravde a skutecnosti , kdyz drtiva vetsina nevi , vo co de..
          Ani nema schopnosti a moznosti se dozvedet.
          Porad maji napr. levopravo v hlavach .A este dlouho budou.
          Nebo vedi ,ze vsecko ve 48 zavinil Gottwald. A treba ze JM byl vobet.
          A este po smrti slouzil jako zbran , nepratelum ..
          /Navrch s policii , jako instituci/..A bez potizi..S pouckama v hlavach ,
          si mysli a vedi na beton , ze mysli. Vic nez jiny.
          Ve skutecnosti pomahaji vsemu co kritizuji a sou proti.
          Ani netusi , ze maji takovy povinnosti.

          Chytrost , prechytralost , vzdelancu a inteligence sou jen dodany masky, na maskarach z vetsiny mnoho let vzdelanych, vzdelanych,
          za ucelem vyroby nevedomych sluhu.
          Ty samozrejme potom krepci nejvic..

          Neco na povsim. Vlada a urady sou v obkliceni a sou voblehany spoustou medii.
          V tom sou v mensine. CT taky v mensine ..
          Seznam magazinu desolatistu je nekonecnej a v presile ,tisicu.
          Este maji velky posily ze Slovenska a z jiny ciziny . Konaji protestni demo..
          Vlada se brani ,parlamentem a sereNatem. A neinstitucni policii.
          Za ucelem demochaosu obe strany , /a vsechy dalsi politicky a spolky a organizace /, bojuji sverepe navzajem pricinama a pouckama, treba ,
          dva tisice let starejma , aby taskarice , za stejny cil ,nikdy ,
          neskoncila.

          Kdyz neni nepritel , tak se musi udelat. A kdo to je.
          Vlada a vladou zaplacenej nepritel opozice , dneska navic, se vymrstili ty
          schvalovaci a musi potom po zuby vyzbrojeny tezkoodenci do ulic,
          aby branili ,to vladou porizeny nebezpeci a kazdej byl v bezpeci..
          nebo , Usa a nebezpeci SSSR.
          A to se nejlip kazdej obcan vydira , furt je nebezpeci..
          Potom musi bejt porad vetsi bezpeci a tak uz sou atomovky, chem.a biozbrane, armady , valky proti nebezpeci za vetsi bezpeci ,
          za triliony a furt je nebezpeci a musi bejt este vetsi bezpeci ..

          Nekonecny sou epidemie nenavistny vztekliny ,fanaticky, zurivy konflikty ,
          zbrojeni a valky mezi zakladnima a nikdy neporazitelnejma nepratelema,
          na Smrt , ktery musi bejt porad..Na zivot nikdy.
          Se menujou .Nebezpeci a Bezpeci.
          Aby se nic nezmenilo..
          /Jenom to jinak pro silence v kancelari , v publikacich a v projevech ,
          pojmenujou , ty vynalezeny nepratele, /zfanatizovanej a stedre zaplacenej
          islam, napr., aby se vsechno vetsinou ,co nejvic zhorsovalo/.
          Je nemozny zjistit, kdo je pro lidstvo nejhorsi nepritel.

          Nebezpecnost a nebo , Bezpecnost. Sveta.
          Kdo nas zprovodi ze sveta nakonec.
          Bych rekl ,ze ta bezpecnost, ta zacne premrstene zbrojit jako silena
          a zacne bejt silene nebezpecna , aby potom zase potreba bezpecnosti …
          /Strach a ten vybesnenej, ma velky voci/. Vozbrojenci na ulicich a na koho.

          1. Ty nepratele lidstva , Bezpecnost a Nebezpecnost, smrtelna
            a tragicka taskarice poridi a zajistuje
            este to uplne nejhorsi zhorsovani mezitim , uplne vseho…
            Az dokonce.
            Perte se a zerte se a ty hladomory uz tady taky byly a mockrat..
            A mezitim si taky nikdo niceho nepovsimne. Kdyz to nejde.
            A kdyz vlastne neni ceho ? /A nastudujete si na ty volby/.

  16. PROVOKACE: Co když za nás bojuje Rusko – 1. část
    18.12.2023
    ….„Uplynulo 34 let. Poměr českých a německých platů je zhruba 1:3, tedy stejný jako v roce 1989. V ceně potravin, mnoha výrobků a služeb jsme sousedy skutečně překonali – jsou tu vyšší. Kde se stala chyba? Která vláda, kdo konkrétně to nejvíc podělal?….
    ..Východním bloku můžeme pozorovat tři typy zemí:
    Za prvé, země typu Česka (a Slovenska)…
    …Za druhé, země typu Polsko a Maďarsko…
    …Za třetí, Rusko, samotná kapitola….
    Pokračování příště.
    https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/provokace-co-kdyz-za-nas-bojuje-rusko-1-cast.A231213_184128_p_spolecnost_nef

    1. Josef původní napsal:31 prosince, 2023 (8:40)
      PROVOKACE: Co když za nás bojuje Rusko – 2. část
      Pokračování z minula.
      ….Vítězství Ukrajiny, čistě hypotetické, by bylo pro Česko ekonomická katastrofa. Veškerou levnou subdodavatelskou výrobu, na které stojí česká ekonomika, by neviditelná ruka trhu přesunula na Ukrajinu. Tam by nově směřovala i velká část EU dotací.Abychom byli aspoň trochu konkurenceschopní, museli by platy u nás klesnout na jednu pětinu německého standardu. Tvrzení, že nás zachrání obnova Ukrajiny, je fantasmagorie…..
      …Vítězství Ruska? Jsme součástí Západu, byť jeho apendixem. …
      …Naivita s hloupostí, tak lze vystihnout nedávnou návštěvu českého premiéra v Africe, která skončila ponížením nejen premiéra, ale českého státu. Ze všech těch afrických zastávek měla smysl jen návštěva Nigérie. Ta však na poslední chvíli státní návštěvu českého premiéra zrušila. To opravdu nikdo na ministerstvu zahraničí nevěděl, že Nigérie podepsala vojenskou dohodu s Ruskem? Česká vláda přitom ve své strategii označila Rusko za největší hrozbu. Fakt na vládě věřili, že ministerského předsedu přijme stát, jehož spojence a ochránce považujeme za nepřítele?…
      …Američtí finančníci očekávají, že Trump konečně udělá na Západě pořádek, uzavře pořádný deal s Kremlem, a Rusko se stane oporou Západu. Už teď můžeme domýšlet, co to bude znamenat pro Evropu, a co pro Česko. A západoevropské země už domýšlejí. Aby si zachovali svou moc a životní úroveň, bude nezbytné ještě více přitáhnout šrouby na periferii – žádné právo veta, žádné volné a výhodné nakupování surovin a zboží, atd. atd., vše jen pod dohledem centra.
      Uděláme s tím něco? Teď je vhodná doba.

      https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/provokace-co-kdyz-za-nas-bojuje-rusko-2-cast.A231213_184520_p_spolecnost_nef

      1. „Trump konečně udělá na Západě pořádek, uzavře pořádný deal s Kremlem, a Rusko se stane oporou Západu. “

        To jsou takove vlhke sny nekterych americkych kruhu, kde prave zjistili, ze se ruskych surovinam silou nedomuzou. Tak to chteji zkusit pres zelene papirky.

        Tady jsmem ale na Kydech, to si tu opravdu nekdo mysli, ze Rus je uplny debil?
        Ze Trump nastoupi, zrusi sankce a Rus mu okamzite padne do naruce?
        Ve svete si na rozdil od toho zapadniho pamatuji, jak ze smlouvy s Iranem Trump udelal ze dne na den car papiru. A to ji na rozdil od zapadu Iran dodrzoval!!!
        Ale i kdyby to nakrasne Trump myslel „uprime“, protoze vsichni vime, ze USA potebuji Rusko proti Cine, jinak nic nezmuzou. Trump tam bude maximalne 4 roky a pak se vse vrati do starych koleji, to je temer jiste.

        Jinak pro doplneni, byl to Trump ktery odstartoval vyzbrojovani Ukrajiny tezkou technikou.
        Byl to Trump, ktery uvalil sankce na NS2, diky kterym se minimalne o rok stavba prodlouzila.

        NS2 je fuc, Rus stavi trubky za desitky miliard do Asie, buduje pristavy na vychode na LNG…
        Nene, v Kremlu si spocitali, ze odriznuti Ruska od Evropy je na furt, a podle toho se zaridili.

        Pro USA bude Trump MOZNA dobra volba, ale zbytek sveta od nej nic dobreho ocekavat nemuze.

    2. V roce 89 slibovali politici, že budeme mít za třicet let platy jako v Německu.
      Dnes máme platy jako v Německu před třiceti lety…

      1. Je to v prdeli,po 2.WW bylo Německo v troskách a celá západní Evropa v rozvalu a 15 let po válce,jak to všechno začlo šlapat.My jsme se za těch 34 let moc nepřiblížili a to jsme v r.1989 nebyli po válce.Tak,kde to skřípe?

        1. Skřípe to všude a díky tomu je to (jak říkáte) v prdeli už 34 let. Příští rok to bude v prdeli 35 let a v dalších letech adekvátně 36, 37… let atd.

  17. Je zde ovšem otázka – „ŠTO DĚÉÉÉLAŤ?“, jak se vcelku správně ptal Vladimír Iljič Lenin.

    K tomu vám neporadím nic, páč by mi u dveří v tu ránu trotlovali poskokové soudruha nadplukovníka Koudelky.
    Neboli – na kolchoz… – ééé – sedlá… – to taky ne – farmář se mi hrubě nelíbí, páč není českej, ani moravskej, tak tedy
    na čechistánské zeměhryzy (Vypůjčeno od mého oblíbeného M. V. Kratochvíla)
    serou všichni vždy a všude, protože v zemědělství pracuje malý počet ovcí – totiž ovčanů – totiž občanů.

    1. Targusi,
      už nás sledují a jistě angažovali někoho z Vašeho okolí, aby Vás sledoval. Odhalíte je snadno, stačí vědět, že jste sledován, a dávat pozor na okolí a chování lidí kolem Vás.

      1. Re: Gerd

        No jestli mne někdo sleduje, tak jej upřímně lituji. Čumět 5 – 6 hodin denně na zavřená vrata řadové garáže, to teda není žádná hitparáda.

        1. Targusi,
          nedělejte si iluze, na sledování vrat garáže použijí kameru. Ale jakmile někam půjdete, budou Vás sledovat. Do hledáčku jsme si jim dostali už jen prvními články na Kosa Nostra Zostra nebo zde na Vidlákových kydech. Jen mají důležitější práci jako chytat Čuka s Gekem, tak jim na lidi z Alternativy tolik času nezbývá, ale sledují nás.

          Řekněte si, že když se o generaci mladší dáma zblázní do politika o generaci staršího, že jde o:

          a) nezištnou a upřímnou lásku
          b) dámu okouzlenou mocí a alfasamcem
          c) zlatokopku
          d) agentku, která to dostala za úkol

          Podívejte se na Janu Nagyovou-Nečasovou, Petru Paroubkovou – bývalou manželku Jiřího Paroubka, Gabrielu Koukalovou Hamáčkovou, a přiřaďte ji do správné kategorie.
          Pokud si myslíme, že agentky jsou dle filmů s Jamesem Bondem nádherné krasavice, mýlíme se. Mnohé jsou docela ošklivé a jejich jedinou výhodou je fakt, že by je nikdo nepodezíral. Ale jakmile si připustíte, že jsme sledováni a že na nás nasadí kohokoliv, včetně kolegů nebo kamarádů, a zaměříte se na vše, co je dle Vás podivné, rázem je odhalujete jak na běžícím pásu. Jen Vás nesmí překvapit, kolik jich ve skutečnosti je.
          Konkrétní ukázka, pokud dotyčný člověk měl rodiče, kteří spolupracovali s StB, pravděpodobně i jejich potomci mají nějakou formou spolupracovat s tajnými službami. třeba jen píší hlášení.
          A pokud cestujete do zahraničí, snažte se ubytovat v pokoji v přízemí či prvním patře. Příliš mnoho lidí v zahraničí padá z oken, a nejde jen o Rusy, ale i mnoho českých podnikatelů. Nebo tiskových mluvčích. V ČR je takových pádů podezřele hodně v oblasti kolem lomu Velká Amerika.
          Pokud jel někdo např. do hotelu v Bayerisch Eisenstein, speciálně ke Kleine Abersee, pravděpodobně se jel trénovat v rychlokurzu na agenta. Jen v takovém případě nebudete vědět, zda jde o agenta německé nebo české tajné služby.
          Pokud nějaký kolega při hovoru s Vámi má najednou telefon, a vrátí se za chvíli pochroumaný, a tvrdí, že zakopl a upadl, může to být pravda, nebo dostal malou nakládačku za nesplněný úkol.
          Zrovna tak si všimněte , že mají vousy, které si najednou nechali narůst, nebo ze dne na dne oholit, nebo mají oholenou hlavu (hlavně ženy), pak také zbystřete.
          Pokud se ředitel Vojenského zpravodajství jmenuje příjmením Beroun, pak vězte, že jde o příjmení vymyšlené, aby ochránili jeho rodinu, a jeho skutečné příjmení je na 100% jiné.
          Na rozdíl od agentů ale máme velkou výhodu, že je všem, kdo agenty nejsou, jedno, zda nás ti čeští agenti sledují, a zda vědí, že jsme si jich všimli nebo ne.
          Obvykle ty české agenty něčím vydírají a jednou za rok jim namlátí na pamětnou, aby se báli neplnit úkoly. Takový setrvalý psychický tlak jich většinu zlomí, takže pak najednou začnou hrát hry, chlastat (nelze použít v Gorolistánu) nebo se jinak projeví, že jsou pod psychickým tlakem.
          Samozřejmě spousta lidí je naprosto normálních a jejich neobvyklé konání může mít jiné příčiny. Ale nemusí to tak být. A nezapomeňte, že o tom, že je někdo agentem, nesmí říct ani vlastní manželce. Ale jsou zcela paranoidní a psychicky vyšinutí, takže když dáte pozor, odhalíte je. A není nutné ani čekat na Godota.
          Kdybyste je chtěl někdy navštívit při cestách kamionem, najdete je např. v hotelu Litava v Berouně, motelu Bouchalka mezi Kařezem a Cerhovicemi, či v zadních místnostech čerpací stanice v Kařezu (provozují ji), nebo provozují fanšízy Yves Rocher.
          V Plzni-Božkově jich je také hodně, mají to jako odpočinkovou zónu pro agenty a jejich děti v západních Čechách. Také mají své chatové oblasti, a stačí si všimnout, že ze správního hlediska je hranice katastru nějak podivná.
          Podporují své lidi v kariérní cestě vzhůru, takže pokud dojde k nějakému povýšení kolegy, které nedává moc smysl, mohou být za tím české tajné služby. Dělali to už jako StB, a k tomu provozovali prostituci. A provozují dál, jen si při tom natáčí mladé politiky, a pokud se někteří z nich dostanou výše, vydírají je.
          Provozují eugenický program na děti agentů, které vypadají přesně jak Hitlerův Lebensborn – vysoké, blonďaté, modrooké. Dost často si jako budoucí agenty vybírají potomky lidí z Cibulkových seznamů StB.
          Je jich hodně, v každé vesnici je někdo, kdo donáší buď Vojenskému zpravodajství nebo BIS.
          Zní to neuvěřitelně? I mně to tak znělo, dokud se neukázalo, že je zajímá můj celkem nezajímavý život právě kvůli psaní blogů s vlkem.
          Ale nechtějí jen sledovat vývoj (ať si sledují), ale i aktivně ovlivňují. Byl listopad 1989 náhodný sled událostí nebo změna režimu organizovaná StB či KGB? Všechny verze jsou možné, zatím nemáme dost dalších informací.
          Naštěstí pro nás platí výrok Miloše Zemana o čučkařích. Dělají tolik chyb, že je odhalíte, jakmile si připustíte, že agentem, který na Vás donáší, může být kdokoliv ve Vašem okolí. Stačí si všímat, pamatovat a přemýšlet nad tím, co se kolem Vás děje.
          Většina lidí je naštěstí pro ně nezajímá, protože je na Alternativě tolik lidí, že jejich sledování nemohou zvládnout. Není jich dost, i když jakmile si začnete dávat pozor, neuvěříte, kolik jich ve skutečnosti je. Opravdu hodně. A čeho všeho jsou schopni.
          Pokud si to ale připustíte, začne Vám najednou kandidatura Petra Pavla a jeho zvolení za prezidenta ČR dávat smysl. Má je na konci jeho volebního období všechny amnestovat za zločiny, spáchané českými tajnými službami na území ČR?
          Třeba proč Vojenská policie doprovází dvěma osobními auty s majáky kamion z Holandska na české dálnici. Že by se jednou za měsíc až dva vydal kamion pro drogy,a Vojenská policie má zabránit, aby aktivní policista Policie ČR kamion náhodou nezastavil a nezkontroloval na drogy?
          Jakmile odhalíte pár agentů, budete se v jejich odhalování neustále zlepšovat. Nakonec udělají hrubou chybu jednou za čas všichni z nich. Stačí si všímat, analyzovat a připustit, že je z jejich strany možné úplně vše. Včetně sledování vrat garáže. Nebo se Vás pokusí někde chytit.
          Používejte vlastní rozum a všímejte si okolí.
          Pokud vyloučíme z možných vysvětlení vše, co je vyvráceno důkazy, pak to, co zůstane, jakkoliv neobvyklé, je pravda.

          1. Gerde, jsi magor.
            Díky lidem jako ty, potom jiní lidé vidí agenty v každém křáku a přemýšlejí nad pičovinami, které mají úplně jiné, ale hlavně jednoduché vysvětlení.

            Tady, podle této pasáže:
            „Zrovna tak si všimněte , že mají vousy, které si najednou nechali narůst, nebo ze dne na dne oholit, nebo mají oholenou hlavu (hlavně ženy), pak také zbystřete.“

            Tobě regulérně mrdá v palici a měl by ses léčit.
            Podle mě jsi nebezpečný, jestli myslíš vážně to, cos napsal výše.

            1. Milý Techno šampióne.
              Jste vůl a ve vašem případě jste jen starý vůl. To, že jsem paranoidní neznamená, že mne nesledují. Obavám, se že Gerd jen řekl něco co si obyčejný Vohnout ani nedokáže představit. Vaše reakce je nepatřičná a zcestná.

            2. Tecočampe,
              o mé psychické zdraví buďte bez obav. Navíc to nebylo určeno pro Vás, ale pro celé Vojenské zpravodajství, aby viděli, že jim z jejich eugenického projektu budoucích dětí mohu nadělat třísky. Není zde prostor ani vhodná platforma na to Václavu Bohůnkovi jeho eugenický projekt zničit, protože si pořád myslí, jak důkladně jej utajil. Leda houby. Abych mu to dokázal, jeho dítětem je chirurg Vojenské nemocnice Richard N.

          2. Re: Gerd

            To je ale NÁÁÁÁÁHODIČKA.

            V Kařezu na pumpě jsem byl letos 25. 11. Dal jsem si tam vcelku dobrý oběd.

            No, jestli to tam byli potomci estébáků, tak potěš koště. Polovinu z nich bych
            přerazil soplem, jak říkával můj vojenský spolubojovník Jarda – přezdívka Veruňák.

            Jinak si myslím, že byste měl omezit konzumaci jak návykových látek, tak i US-rodokapsů a samozřejmě i filmových příběhů z této škatuličky. Jak je vidět, může to být návykové.
            Co se týká mlácení, asi tolik. Jednou možná ano, ale vždycky není posvícení.

            Stran těch zahraničních aut s doprovodem.
            Zkuste si o tom něco nastudovat, je to standardní postup při převozu zboží s vysokým celním dluhem (režim tranzitu bez zajištění celního dluhu).
            https://www.ze-cel-ag.cz/celni-dluh/

            Jinak s policejním doprovodem jezdí třeba po D1 nákladní auta úplně běžně. A je tisíc dalších příčin, proč ten doprovod mají, nemusí to být JENOM celní dluh, anebo fety.

            1. Targusi,
              nenapsal jsem úplně vše a nejsem paranoidní. Tohle byl vzkaz celému slavnému Vojenskému zpravodajství, co vše mně dosud stačili prozradit a co vše vím. Je toho hodně i o tom jejich eugenickém projektu. Já vím, že to zní šíleně, jenže oni až tolik šílení jsou a myslí si, že setrvalým psychickým tlakem někoho donutí se zhroutit. Zatím k tomu mají hodně daleko, ale pořád něco zkouší. Nu a seznam agentů se po každém jejich kousku jen prodlouží o další jména.
              O mé psychické zdraví buďte bez obav, já nikoho střílet jak David Kozák nepůjdu. Že si nechcete připustit existenci těchto psychopatů neznamená, že jiní sdílejí Váš názor. Jsou psychopatičtí už svými genetickými predispozicemi a jejich práce je v tom jen podpoří.
              To, co jsem napsal, bylo záměrně, a šlo o vzkaz, že si naivně myslí, jak jsou skvělí a co vše utajili. Ne, neutajili a měli by vědět, že ne. Dosud nevěděli, protože si mysleli, že vím jen málo. Teď už tuší, že vím mnohem víc, než si dosud mysleli.
              V Kařezu se pochopitelně nejedná o jejich zákazníky, celou čerpací stanici Vojenské zpravodajství provozuje a odtud mají příjem peněz. Mají i jiné zdroje, většinu informací jsem si zatím nechal pro sebe.
              Jo, když se Martina Sládková opila, mlela věci, na které jsem poprvé reagoval jako Vy. Ale po delší době jsem změnil názor.
              Zdejší osazenstvo jsem varoval, jestli tomu uvěří nebo neuvěří, je už na každém čtenáři.
              Za normálních okolností to nesděluji, jenže není zbytí, a potřebuji jim vyslat jasný a zřetelný signál, že mohou utrpět významné škody. Vám přijde, že jsem se zbláznil. Dosud ne , a nemám to v úmyslu. Informace o nich nehledám, přichází s nimi a sdělují je sami. 93% komunikace je neverbálních, 7% verbálních. Stačí jen pochopit a zapamatovat a zapsat. Já jejich hru nezačal, ale když už mě k ní nutí, budu ji hrát tak, abych jim po své smrti co nejvíce uškodil. Včetně zničení jejich projektu na budoucí agenty, do kterého se pustili. Zde mají jasný a zřetelný signál, že jim do jejich snažení s chutí vhodím vidle.
              Vy jste jen pozorující strana, jejíž komentář nebo zda uvěříte s Tecočampem, nejsou až tolik podstatné. A jestli se na Vás jednou obrátí, třeba Vám výše uvedené informace přijdou vhod. Já jsem jen hlas volajícího na poušti ke hluchým uším.

              Morior invictus!

              1. Ty blbečku, na mě se „obrátili“ dost nevybíravým způsobem už estébáci z nechvalně známé úřadovny v Uherském Hradišti.
                Bylo to v takovém tom „pozdně-svazáckém“ věku, kdy by z nich mladý člověk, měl být vyklepaný jak Startka, když na vás hrajou zlého a ještě zlejšího – hodný přišel až za hodinu..
                Nevím, jak Targus.
                Tehdy sice slušně, ale přesto srozumitelně jsem je poslal do prdele s tím, že ten nápad, nechat mě popřípadě vyhodit z průmyslovky, není vůbec dobrý.
                A že by si měli nejprve promluvit s člověkem, díky jehož zásadnímu přispění a svému talentu v elektronice, jsem se na ni dostal. Byl to civilní inženýr z tehdejšího VOP014 v Uherském Brodě, který byl tátův dlouholetý kamarád-spolubojovník ze ZVS, který už v mých 10 letech a podle toho, co jsem vytvářel, rozpoznal spolehlivě, k čemu se hodím nejlíp a kde bych měl pokračovat.
                Jinak to byl jejich člověk z tehdejší X. správy a s hodností jejich nadporučíka a nijak se tím netajil, to nebyla sprostá mlátička, ale analytik.
                Na ten uherskobrodský VOP takříkajíc „dával pozor“, resp. hlídal tam lidi z tehdejší III. správy, jestli tam dělají to, co mají. Tehdy to bylo nutné.
                A od té doby, co jsem vyslovil jeho jméno i s hodností, jsem měl víceméně klid.
                Jen jednou mě chtěli, nějací mladí lepáci jakože sebrat – na jedné nepovolené akci, kterou jsem ozvučoval.
                Po kontrole občanky a porovnání s jakýmsi jejich seznamem, se mě ani nepokusili naložit do té skříňové Avie, jen řekli „soudruhu :příjmení:, vy jste volný, běžte si zabezpečit tu aparaturu, než se tam něco stane“.

                Neposrat se z nich na první dobrou – a mít krytý záda, to byl a je základ. Byla to sice 70.léta, nebyla to moc sranda a ani s nimi se moc špásovat nedalo.
                Já měl z jejich hlediska naprosto čistý štít a mohli mi leda hovno – ozvučení si mohl zařídit kdokoliv a já ani nemusel vědět, pro koho přesně to dělám. Mě zajímalo, kdo to platí a kde je 3F zásuvka, nic víc.

                Gerde, pokud jste posraný a neumíte si krýt záda (pokud je aspoň část vašeho fantasírování pravda), tak skutečně úplně nejlepší způsob dneska je, vylévat si svoje připosrané srdíčko na internetech. To je fakt nejlepší v situaci, kdy ty stejné internety používají i ti vaši domnělí agenti 😀

                Ta baba, co o ní píšete, to je nějaká kóča, co vám nedala, nebo co to proboha je?
                A ten chlap, to je její šamstr, co vám dal neprodleně po hubě, když zjistil, že za ní brousíte?
                Potom v tom nemusí být ani žádné spiknutí, ani rozvědka s agenty, ani Lebensborn s tajnou porodnicí pod zemí.
                Prostě jste byl shledán nezpůsobilým k připuštění, prohlášen loudilem, nahlášen šamstrovi a neunesl jste to, co bude nejspíš celý příběh.
                Můj ty Bože…

                1. Tady nejde o posrání, neposral jsem se z nich 5 let, ale překážím jim v tom jejich eugenickém projektu, o kterém si myslí, jak se jim skvěle daří. Podělali jej už jednou v raných 90. na severu Čech. Teď se jim hroutí podruhé.
                  Bylo třeba jim vyslat vzkaz.
                  S StB zkušenost nemám, s Vojenským zpravodajstvím ano.
                  A ano, tento blog čtou jejich služební oka.

                  1. Vy ste G. jenom uplnej teoretik ,samouk ,
                    nic z praxe neznate,
                    jen vopisujete a pouckujete abstraktnosti , vodnekud ,
                    aby ste byl chytrej a poucnej.
                    Nesnazte se a nedrete se tak usetrte se , kdyz nic nevite.
                    Pritom mate voci , abyste videl , ale nepodivate se kolem sebe. Ani divat ste se nenaucil a za ucelem neco videt.
                    ..Este byste moh neco zahlidnout a skutecnyho…

          3. Ale jo, je silvestr, sranda musí být. 😀 Vidím, že je to vše v okolí Plzně – nemáme nějakou buňku také ve Stříbře? 😀 Všem vše nej v tom příštím roce.

        1. Je vtipné, že zrovna včera tam napsal jeden čtenář na Černyševského román pochvalnou recenzi. Nejspíš to za přečtení stojí. Jestli on ten Skála nemá pravdu, že se bez marxistů při budování toho, co přijde po současném marasmu, neobejdeme.

  18. „Příznivý dojem, který ve mně SPD v posledních letech vyvolala, notně nabouralo jmenování do čela kandidátky bývalého hlavního ideologa ODS a poté předsedy libertariánské strany Svobodných Petra Macha. “

    Už jsem to psal. Takhle vypadá v praxi sjednocování alternativy, po které se tak volá. Takhle vypadá pletení sítě na jinak propadnuvši hlasy.

    Strana, která chce více než 10% se musí názorově rozkročit. Je samozřejmé, že některé názorově vyhraněné voliče to nepotěší. Ale cesta k vládnutí vede pouze tudy.

    Pro uklidnění všech, kterým složení a řazení kandidátky SPD trhá játra, ZA PLENTOU VE VOLEBNÍ MÍSTNOSTI MÁTE TUŽKU A TOU MŮŽETE ŘAZENÍ NA KANDIDÁTCE ZÁSADNĚ ZMĚNIT. Funguje to. Dá se říci, že jsou to takové „primárky“.

    1. Re: Admirál

      Názorově se rozkročovat netřeba.
      Postačí počkat, až se lidi ještě více naserou!
      Ono to přijde, nebojte…

    2. Nazorove rozkroceni asi neni problem. Problemem je nazorovy provaz. A Mach na kandidatce SPD takovou mentalni gymnastikou je.

      Holt se bude krouzkovat.

    3. Ne, neprovedu si lobotomii a nezapomenu to, čím Mach byl a je – tedy obrgauner a politický turista.
      Pokud bych měl zavřít oči nad jeho bačováním v pražské Spartě, tak to mohu rovnou volit některou z partají pětidemolice.

      Mimochodem – Mach čelí od 25. 10. 2019 exekuci na obchodní podíl ve společnosti Tree Ave, s.r.o.:
      „PETR MACH, dat. nar. 14. června 1966, Mírová 364/34, Kolovraty, 103 00 Praha 10

      Exekučním příkazem soudního exekutora JUDr. Aleny Blažkové, Ph.D. č.j. 006 EX 2562/19-25 ze dne 21.10.2019 byl postižen podíl. Povinnému se zakazuje, aby svůj podíl ve společnosti převedl na jiného, zatížil jej nebo s ním jinak nakládal.“

      Aby se exekuci vyhnul, přepsal postupně svoje obchodní podíly v dalších společnostech na bratra, syna, manželku a další příbuzné.
      Pokud ani tohle Okamurovi nevadí, pak je namístě se SPD obloukem vyhnout.

            1. Pozor na ty co nejvic krici , ty sou u nich, znal sem jich dost ..
              .Novotfasisti ,Jandajidasisti..
              Na to je penez vzdycky dost a se musim smat, kdyz si vzpomenu, ze zapadni agent byl taky zpevak , Adam . Jaky zpravy asi ten dodaval..
              Jestli nekdo zpival spravne z not. Nebo ktery zpevaci a muzikanti
              zpivaji a hrajou falesne? Nebo se snazil Vobornikovou Libusku ,
              naverbovat na vyzvedacskou a diverzantskou spolupraci..
              Sem mel jednou tchyni a kdyz se nekam jelo , furt ukazovala , hele tamhle byla mrtva schranka a tamhle si predavali ty agenti tajnej material.
              Sama kradla auta po valce v rajchu ,aby papalasi nejaky strany nemuseli
              pesky a dostala flastr za to i s manzelem.
              Ten predtim manzel , zase byl agent, zapadu /a este se zaplet s manzelkou ministra/ , to se vedelo , ale unik ,
              pro ty agenty u nas nebylo vopravdu kam plivnout ..
              Hlidaji a spehujou , ale nejak si nevsim , spadlo mu dite z vokna.
              Dite nic , tak se z toho dal na katolika ,protoze prachy z Vatikanu
              a kdo nebere…
              Jeden inzenyr byl agent a vselijakej a kdyz bylo treba ,byl uveznenej.. Vokolo mne bylo vodjakziva zivo s agentama ,
              musel sem je vodhanet ,ale jednu agentku sem jim presmik ..
              Asi tak jednou za rok sem musel , ale dobrovolne s nejakym kolegou z prace mit diskuse v baru , barman byl taky na poslechu ,aby se dozvedeli , ze moje nazory na ne
              sou neutralni , nebo tak..Udavaci pak meli pohov..
              I na vojne rozvedcik na mne proved vyslech..
              To sem se ale dost zapotil , byly podezrely vokolnosti..
              Kdyz se nikdo nekouka, cloveka to svadi..
              Ale nikdo dneska neni a nemuze bejt a citit se vopustenej sirotek .
              To uz davno neni mozny..

          1. Re: Karfel
            Pro mne je jasným signálem nevolitelnosti termín „vysokoškolský pedagog“.

            Kdo nic neumí, jde učit (na VŠ). To není odsudek, to je má osobní zkušenost. Jak při docházení na VUT, tak i při střetu s REÁLIEMI – soudní znalecký posudek od soudruha, který si dovoluje učit na VŠ.

            1. Sem zvedavej , kolik stoleti musi uplynout…
              Kdy si nekdo konecne , konecne , povsimne , ze zadnej politik
              nesmi do politiky a do vlady a zadny strany nesmi bejt.
              To sou uz davno gangsteri.
              To se muzou nazyvat, jak chteji.
              Tam kde je neco treba vedet a udelat , treba na ekonomicky zalezitosti a hospodarstvi statu se nesmi pustit ani jeden ekonom. A tak dal..
              Neuveritelna zarytost ,neustupnost ,ze se nesmi nic zlepsit a kdyz,
              tak se veci zhorsi daleko vic nez predtim. Zvoli se na to politici.
              Tyhle veci sou pritom kazdymu znamy ,vsichni je vidi a sou votresny..

            2. Pro mne je signálem nevolitelnosti povolání lékaře. Buď něco umím a nejsem psychopat, tak do politiky nelezu. Nebo nic neumím, třeba proto, že jsem už starej, tak si chci nahospodařit na důchod nebo tak něco. Pro prostý lid to bývala motivace volit danou kandidátku, doufám, že už tak není. S JUDrama to samý. S ostatníma kecacíma oborama dtto.

      1. Re: Občan

        S exekucí bych zpomalil. Neexistuje nic jednoduššího, než se dostat do spárů exekutora. To píšu z vlasní zkušenosti, kdy po mně chtěly a částečně doposud chtějí firmy miliony peněz, které předtím obdržely od pojišťoven.

          1. Re: Občan

            Já jsem ale nezaměnil vůbec nic.
            Po mně chtějí zmrdi ze Slovače zaplatit to, co už dostali zaplaceno od pojišťovny, přičemž škoda, kterou OPRAVDU utrpěli, byla třetinová oproti výplatě škody pojišťovnou.

            A na rozdíl od spravedlnosti tomu říkají SLOVENSKÉ PRÁVO.

            Pokud jste doposud mé zmínky o té srandě nezaregistroval, bylo to jakože železniční neštěstí a strojvůdce, o kterém tvrdili, že řídil vlak, neustále sugeroval policajtům, že jel z druhé strany.

            A my se budeme tvářit, že té bajce o spravedlivém a poctivém vyšetření skálopevně věříme…

    4. Jj, parlamentní ČSSD se taky „názorově rozkročovala“. A dělala to tak dlouho, až se z ní stala neparlamentní SOCDEM – zelená, genderově vyvážená.. a nevolitelná pro většinu původních voličů.

  19. Vzkaz autorovi.

    To, co vyvádí soudruh Mach, je naopak NAPROSTO skvělá věc, protože se odkopal a odkopává ještě před volbami.
    Co jiného si český, moravský a slezský volič může přát?

    Skutečnost, že nabídka politických stran je tak mizerná, že si nemůžete vybrat, je v tomto případě okrajová a pro vaše psychické zdraví dokonce přínosná.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *