Přátelé, od posledních voleb jsem skoro zdesetinásobil svou čtenářskou základnu. Moji dlouhodobí čtenáři mě znají, zažili se mnou několikery volby i jiné zápasy. Včerejší článek a diskuse pod ním mě ale utvrdily v tom, že je zapotřebí si zase jednou trochu probrat, o co mi vlastně jde a proč dělám, co dělám. Zase mám pocit intenzívního deja vu, že znovu děláme stejné věci a očekáváme jiné výsledky, což je definice šílenství. Bude tedy dobré, abychom si to trochu ujasnili.
Takže:
Píšu pro lidi, kteří nejsou liberální, kteří neobdivují Havla, nejsou příznivci evropských hodnot. Píšu pro konzervativní voliče, kteří nevěří České televizi, kteří netleskají duhovým průvodům, chtějí, aby se ve škole učilo číst psát a počítat, nikoliv gender a LGBT. Píšu pro voliče, kteří si oškliví grýndýl a v emisních povolenkách vidí podvod století. Obsluhuju čtenáře, kteří by nejraději opustili EU i NATO a kteří jsou znepokojeni trendem, kterým se Česká republika vydala.
Píšu proti současné vládě, vysmívám se Danuši Nerudové, nemám rád generála Gumu a chtěl bych, aby tihle už nikdy v této republice nevládli, aby odtáhli na smetiště dějin, ideálně s pořádnou ostudou. Ošklivím si zaváděnou cenzuru, nemám rád liberální twitterové úderky, bojuju proti majnstrýmovým médiím.
Ale bojuju tak, že se snažím pomáhat stavět nová média, novou politiku a nové podpůrné struktury. Myslím si, že žádný etický kodex nevyřeší aktivistické novináře a těžko v současnosti můžeme nějak rozehnat politické neziskovky, když dostávají peníze nejen ze státního rozpočtu, ale i ze zahraničí. Potřebujeme vlastní alternativní média, vlastní alternativní politiku a vlastní alternativní neziskovou (spolkovou) činnost. Angažuju se ve všech třech těchto kategoriích.
Nejsem příznivcem postoje, že nejprve musí tento národ padnout na hubu, aby se probral, protože to budeme my, kteří padneme na hubu. My, kteří už jsme probraní. Ti, kteří by probrat potřebovali, ti hned tak na hubu nepadnou. Proto jsem pro demonstrování a burcování, tak jak to jen jde. Uznávám, že EU je Titanic, který se naklání a nabírá vodu a tak se snažím zároveň o nápravu, aby se díry ucpaly, aby se vyměnil kapitán a aby se připravovaly záchranné čluny. Nemyslím si, že je dobrým řešením, skočit bez přípravy do temných a studených vod globalizované multipolární ekonomiky.
Vidlákovy kydy nejsou nositelem pravdy, ale nositelem názoru. Jiného názoru, než uslyšíte v České televizi. Lidé totiž přemýšlejí ve slovech. Většina obyčejných lidí má tolik starostí, že fakt nemají čas na složité a podrobné hledání informací a vytváření názoru. Většina lidí přemýšlí ve větách, které slyšeli. Když jim doma běží televize a tam se doslechnou o skvělém premiérovi, za kterého se konečně nemusíme stydět, tak jim to bude šrotovat v hlavě. Když se dozvědí, že premiér zase není tak skvělý a je to lokaj první kategorie, budou o tom přemýšlet, porovnají to s první informací a mohou dojít k závěru, že Fiala je blbec.
Snažím se proto o koordinaci napříč alternativními médii a alternativními influencery. Snažím se rozbít monopol velkých médií pomocí sociálních sítí. Nejsem v tom jediný a snažím se kamarádit se všemi, co to takhle také dělají. Chci, aby velkým médiím ubývali čtenáři a přecházeli postupně k nám. Chci, abychom byli schopni sami nastolovat celospolečenská témata a to se nám stále více daří.
Jako Vidlák mám samozřejmě vlastní politické preference… jako každý. Jsem proti progresivismu, proti líbodémo a proti evropským hodnotám. Ale nejsem tu od toho, abych vám říkal, kdo je hodný a kdo je zlý. Nehodnotím lidské ani politické povahy. Hodnotím, kdo je úspěšný a kdo je neúspěšný. Porovnávám politické činy, zda povedou k posílení volebního výsledku a nebo k jeho oslabení. Snažím se zjistit, jaký mají politici názor na migraci, válku na Ukrajině, Evropskou unii, NATO, na vlastní ekonomiku, na sociální i ekonomické otázky, zajímá mě, jak mají vymyšlené kampaně, jak komunikují s veřejností, jaké mají charisma, vzdělání a rozhled, zamýšlím se nad jejich chybami v minulosti, ale nikdy nikdy nikdy neříkám, kdo je hodný a kdo je zlý.
Snažím se mluvit o tom, mezi čím si vybíráte, ale nevybírám za vás. Všechno má své pro a proti, není nebe bez mráčku, pracujeme s tím, co je k dispozici a ne s tím, co bychom chtěli.
Nedělám si iluze, že je možné nějakým apelem či výzvou zařídit, aby se lidé semknuli a volili dle Vidlákova rozmaru. Nejsem ten, kdo rozhoduje o politickém úspěchu druhých, ale vždycky se mi celkem dařilo odhadnout, jak si jednotliví politici vedou, co udělali dobře, co udělali špatně a díky tomu mívám celkem úspěšné předpovědi. Ani při eurovolbách, co budou za sedm týdnů, se nesnažím ovlivnit, koho budete volit. Většina mých čtenářů je už stejně dávno rozhodnutá a své rozhodnutí už nezmění. Snažím se posoudit, jak volby dopadnou a pokouším se analyzovat, proč tak dopadnou. Vždycky svými předpověďmi někoho zklamu. Volby rozhodují středoví voliči, nikoliv ti, kteří se teď snaží v diskusích přesvědčit ostatní, že jejich oblíbený lídr je mnohem lepší a oblíbenější než jiný lídr. Volební kampaň se dělá pro přelétavé středové voliče, nikoliv pro ty přesvědčené.
Jestli si někdo myslí, že moje psaní nějak rozdrobuje hlasy nebo naopak někomu nadržuje, tak děkuji za uznání, ale takovou moc fakt nemám a nikdy jsem neměl. Jestli od svých oblíbených lídrů slyšíte nějaké nářky na Vidláka, že mu ničí jeho pracně vybudované preference, tak si buďte jisti, že je to lídr na baterky, který to nikdy nikam nedotáhne. Milion hlasů ve volbách nepropadlo proto, že by je někdo drobil svým kverulantstvím, ale proto, že příslušné strany měly mizernější osobnosti, mizernější marketing a mizernější strategii než ti, co se tam dostali. Jen měly tlampač, kterým přehlušily námitky. Všechny hlasy, které propadnou v těchto volbách, to budou mít stejně. Propadnou, protože za nimi stála nevhodně zvolená strategie, nevhodní lídři a nevhodná propagace. Ve volbách jsou úspěšní ti, kteří kampaní udělají dobrou nabídku pro co nejvíc voličů, nikoliv ti, kteří se kampaní snaží voliče převychovávat. Tlampač je důležitý, ale sám o sobě nestačí. Pořád platí, že je důležité mít sto tisíc sledujících na fejsbůku, ale ještě důležitější je, co těm sledujícím říkáte.
Největší medvědí službu dělají svým lídrům ti, kteří v diskusích označují každého jiného za ovce a jejich názor za zradu. Není nic horšího, než napsat příspěvek, že lidi jsou hloupé ovce a zrádci, protože volí Babiše, kdežto já volím Luboše Volného. Neexistuje příšernější způsob agitace. Volby se nevyhrávají vybudováním stranického fanklubu.
Eurovolby považuji za výjimečně důležité, protože úspěch či neúspěch v nich bude předznamenávat úspěch či neúspěch v budoucích parlamentních volbách. Proto je sleduju velmi bedlivě a budu se nimrat v každém detailu. Zároveň budou eurovolby prvním skutečnou a nezpochybnitelnou známkou, zda se u nás po třech letech Fialovy hrůzovlády pohnuly politické preference a kterým směrem se pohnuly. Úspěch v eurovolbách bude zadělávat na úspěch ve volbách parlamentních. Zároveň jde o nejjednodušší volby. Celá republika je jeden volební obvod a stačí osmadvacet kandidátů i s náhradníky. Kdo neuspěje v těchto nejjednodušších volbách, ten se těžko bude chytat ve volbách parlamentních.
S trochou nadsázky řeknu, volte si teď koho chcete, ale v parlamentních volbách buďte k těm neúspěšným nemilosrdní. Padni komu padni…
Já osobně budu volit STAČILO! a zakroužkuju Petru Rédovou, protože už déle než rok, den co den, namlouvá moje články. Vždycky jsem si vážil každého, kdo je schopen každodenní drobné mravenčí práce. A Kateřina Konečná pospojovala na alternativě, co se pospojovat dalo. Považuju to za krok správným směrem a sám bych postupoval stejně. Ale jinak je mi úplně jedno, koho budete volit vy. Pořád ještě máme demokracii. Já pak jen zkonstatuji, jak to dopadlo a co to pro tuto zemi bude znamenat.
V minulých parlamentních volbách jsem varoval, že jiná volba než ANO či SPD bude hlasem propadlým. Teď to vypadá, že z tohoto hlediska bude nabídka o něco širší. Každý během kampaně udělá něco dobře a něco špatně. O tom budu psát. Ale komu dáte hlas a jestli k těm volbám vůbec půjdete, to záleží jen a jedině na vás. Nikomu neberu jeho sympatie i antipatie.
Ve všem, co říkám, se samozřejmě mohu mýlit a také určitě něco odhadnu špatně. Stejně tak jsem v uplynulých třech letech ušel dlouhou cestu plnou slepých uliček a chybných úsudků. Nic nezkazí jen ten, kdo nic nedělá. Ale chtěl jsem velké Vidlákovy kydy a mám je. Chtěl jsem, aby se propojovala a koordinovala alternativní média a děje se to. Chtěl jsem, aby se co nejvíc pracovalo s oním milionem propadlých hlasů a byl jsem v tom vyslyšen. Jestli se mi podařila osvěta ohledně volby menšího zla, to se ukáže ve volbách, ale v tomto bodě jsem nejskeptičtější. Pořád existuje příliš mnoho voličských iluzí o politickém dobru, jehož hlasy spolehlivě propadnou. Znovu hodně lidí udělá stejné věci v očekávání jiných výsledků.
Za sedm týdnů se ukáže, kdo za poslední tři roky pracoval úspěšně a kdo pracoval neúspěšně. Ukáže se, jestli demonstrace k něčemu byly a nebo nebyly. Ukáže se, jestli se změnilo politické rozložení sil, ukáže se, nakolik se minulé propadlé hlasy přesunuly k úspěšnějším projektům a doufám, že se objeví alespoň několik nových úspěšných jmen ke stávajícím dlouholetým politickým dinosaurům. Stejně tak se ukáže, zda a jak moc vzrostl vliv alternativních médií a jak moc poklesla důvěryhodnost České televize. Ukáže se, jak moc posílil nebo neposílil konzervativní program. Důležité budou trendy, nikoliv okamžitý výsledek.
A až dlouho po volbách se ukáže, jestli ti zvolení lídři byli hodní či zlí, jestli měli rovný nebo křivý charakter a jestli své předvolební sliby splnili a nebo nesplnili. Jejich osobnosti se projeví, až opravdu o něco půjde. Do té doby to budou jen dohady.
Zítra si probereme Rakušana a jeho migrační pakt… málokdy se vidí tak dokonalý příklad vlastizrady.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Drobnou vadou na kráse volby Stačilo je, že např. K.K. je ve frakci „Evropská sjednocená levice a Severská zelená levice“ a už jen z názvu je patrné, že se K.K. potažmo komukoli, kdo bude za toto hnutí zvolen, nemůže dařit sypat písek do soukolí grýndýlu .. takže v tomto smyslu je asi dost problematické jim to házet… Bohužel.
Volby potřeb je pravá politika našich lidí. Volby zaprodanců za peníze je politika cizích zájmů.
Každý den si vybíráme něco. Oni vždy vyberou jejich potřeby. Abyste robotovali, odevzdávali biliony a makali do smrti jako eunuchové. Komu to nevadí je jejich. Neolže to žádnými politickými bláboly.
Potřeby jsou na stole, jako kupa zlata.
Stačí si jen dosadit , jako oni, vykonavatele v jejich zaměstnaneckém poměru. Nebo vykonat potřeby obyvatel, které se sečetly ve volbách. Jednu po druhé. Potřeby nemají svou čest ani svědomí. Nepřísahají že vás okradou. Jen vyjdou na světlo. Každý to světlo uvidí.
Nejhorší hajzlové jsou ti, kteří to světlo vidí a zatahují rolety.
Jan Lipavský Ostrava – pro silné povahy
https://www.youtube.com/watch?v=QyGFbDQLXwY
✊ ❗️
Na začátku videa cca 12 min. dostal přes „držku“ od sdružení Svatopluk za vychvalování akce Vrbětice.
Dobře Lipavského zmáčkl!
A v minutě 34:30 host od Svatopluku rozstřelil Lipavského úplně.
https://youtu.be/QyGFbDQLXwY?t=2083
To jsou ONI, na nepohodlné otázky nebude odpovídat.
To se nedá poslouchat. Na ně se hodí – Bože bože-proč’s dal dušu do barana
Já dal hodinu, ale pozoruji na sobě psychické následky, jdu kompensovat.
Dostatečné množství antistressového roztoku s libovolnou příchutí to spraví.
U mne to dnes spravila nová kniha. Na doporučení profesora Druláka https://youtu.be/7DkZW8DIY4g?t=618 jsem si koupil https://www.kosmas.cz/knihy/516896/zapomenuty-ostrov/ a dnes se dal do čtení. Zabralo na sto procent.
Já si dnes objednala z 1.podzemního antikvariátu knihu: Pellar, Štěpán
Hrdí orli ve smrtelném obklíčení, Polské stereotypizované vidění moderního světa. Nějak mi přišlo, že by to mohlo bejt zajímavý.
Katango.
Myslíte s příchutí švestkovou? To je vynikající roztok, ano.
Přiznám se, že mně stačila ta 34 minuta, víc nejsem schopna vstřebat. Bože dobrý, to je skutečně idiot, ten Lipánek.
Jo, s jakoukoli chutí, hlavně musí obsahovat dostatek antistressově účinné látky.
Díky za odkaz, jdu sledovat. Mne zaujal už ten první záběr v 0:03. Opravdu dobře vyžrané prase. V jeho věku má zaděláno na pěkné zdravotní problémy.
To snad ani není možné!!!! A tohelto nám vládne, nad našimi životy to má moc…a my nic, furt to eště nevisí ve futrách za guliska! Je mi z nás zle, že se toho nedokážeme zbavit. To je jak být zavšivený a nic s tím nedělat!
Málem jsme přišli o prezidenta!
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
19. dubna 2024 15:44
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal tento týden při dvoudenní návštěvě Zlínského kraje, zranil v obličeji. K drobné tržné ráně u obočí přišel při střelbě dlouhou zbraní s optikou.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/petr-pavel-zranen-v-obliceji-pri-strelbe-ve-zbrojovce.A240419_154120_domaci_remy
Tvl, vypích si oko bajonetem?
Jak jinak může dojít k „drobné tržné ráně“ při střelbě dlouhou zbraní?
Druhá možnost, že to držel jak Žižka telefon a nezapřel pažbu pořádně do ramene a ona ho flintička trošku „kopla“. I když…, moderní kvéry snad mají kompenzátor.
klicova slova – „tržné ráně u obočí … dlouhou zbraní s optikou“
Videl jste nekdy, jak debil strili s puskohledem? Prilepi oko k ocnici, stejne jako guma107
Sklidněte se. Nebo tady bude střelecký koutek. Minule takhle vyštípali K 42. V mládí jsem se vyskytl na střelnici, kde probíhala oslava silvestra. Ještě ve fázi bezalkoholové se mezi stanovišti s jednotlivými zbraněmi vyskytlo stanoviště s ‚mosinkou‘. výrobce Zavod imperatora Petra Velikovo r. 1912. Disciplína vestoje, nositel 1. VT v disciplíně malorážka, první výstřel a pád zbraně na podlahu za střelcem. Mechanismus vzniku zranění tedy jasný. Nepřítomnost puškohledu zabránila zranění. Mimo jiné jsem tehdy pochopil nadšení předků pro bodákový útok.
Všechny klasické pušky kopou, je potřeba opřít si je pořádně do ramene – opravdu silou, o hodně více než SA-58.
Kde jste zahlid neklid???
Hovno ve zbrojovce, šrám mu udělala jejich kočka, když jí škrtil…
No, a co by se tak stalo?! Guma by měla hezkej drahej státní funus…ale bylo by to pořád levnější, než to jeho strašení na Hradě.
To bych snad i šla.
Prožidovský a proruský nacista neví, pod co by vlepil, co ho právě napadlo.
Nejlíp se ovládají ustrašení, vyděšení a zároveň nevzdělaní, nebo neinformovaní lidi.
Hloupost a strach zaručujou, že se takoví lidi nikdy nesjednotí a nic společného nepodniknou.
Co myslíte – chce se samožer a egoista Lex, s někým sjednocovat? S náma, nevzdělanýma a hloupýma dezolátama? Teď se mě zeptej, proč si tě beru do huby!
Určitě se Lex chce sjednocovat s dezoláty, kterými ve skutečnosti pohrdá? Čtěte jeho posty pozorně, doprdele!
Nacista se důležitě ptá:
Jestliže se nechce sjednocovat s námi a případně pomáhat (už se od zdejších textů několikrát písemně distancoval, aby si to internety pamatovaly! ), tak proč se kurva nesjednocuje s jinými samožery?
Protože by ho jiní samožeři, na typicky samožerském, pseudoprávnickém webu, za jeho povýšenecké kecy a nejpozději za minutu, kopli do prdele? A proto je tady, protože tu může předstírat chytrého?
Nacista vidí jednu zvláštní věc:
Pětikolku. Vlastně teď už šestikolku.
Hlupáky by mezi nima jeden mohl přehazovat vidlema. Vyděšení z ničeho nebyli, ustrašení taky ne – a i přesto, že je to hňup na hňupovi a egoista na egoistovi, tak pět stran se kurva sjednotit dokázalo.
Měli společný zájem – sestřelit estébáka a uzurpovat si moc nad občany, pro sebe.
Nacistu by teda zajímalo, co brání nám dezolátům, s internetem i různými „postranními kanály“ při ruce, sjednotit se taky a něco podniknout? Málo nás není.
Soudě podle těchto diskusí, internet tady umí používat úplně každý, někteří až nadstandardně zručně.
Že by tu bylo tolik velkých eg a bránilo to tomu?
Nacista si uvědomuje, že i ten, kdo dnes umí používat internety k vyhledání informací, může být naprostý hlupák, idiot, ještě k tomu egoista – příklady jsou vidět na origoš Kydech.
Na Litterate se najdou dokonce i origoš nacisti!
Že jsou to zároveň dezoláti, prožidáci, prorusáci a mají společný zájem třeba s Vidlákem, jinou, Markýzou a dalšíma, to teď není podstatné.
Podstatný je, že je to ofiko origoš označený nácek a nemusí teda brát a nebere ani ohledy, ani zajatce a střílí dlouhými dávkami.
Nacista Vás všecky prosí o pokusy formulace toho, co nám brání ve sjednocení.
Jestliže to prokazatelně není strach, vyděšenost, nedostatek informací, pár samožerů, ani Institut českého venkova.
Pětikolka se sjednotila, protože společný sponzor/loutkovodič.
My se nepořidíme sjednotit, bo dostat pětikolku od moci je každému málo.
Viz eurovolby jedni jsou noc praví, druzí moc leví, třetí neumí počítat, čtvrtí těžce provaření ….
Zájem republiky nikomu až tak moc neříka, aby ustoupil.
Rašín: Za práci pro vlast se neplatí.
Dali by to naši (euro)poslanci?
To je divný gag, když nacista vzývá eg!
Vy si po Vašemu „nevidíte do huby“ a to bohužel dost často,
proč urážíte jiné lidi, je tady snad již plně „nacistovo“?
Někdy se to tak jeví!
Proč sakra jiný názor nemůžou ostatní (Vy first) prostě brát jen jako jiný názor,
Vidlák se alespoň snaží a za to ho mám ráda.
Zrcadlo doma jistě máte a o trámech a třískách jste určitě také slyšel …
Tak tam někdy mrkněte než se sem pokaždé agresivně vysypete.
Nevím, zda jste nacista, agresivní osoba s narcistními rysy se mi bohužel jevíte a divím se,
že máte zbrojní průkaz, když startujete tak snadno a na první dobrou….
Lex jen napsal svůj názor a kdo stále hledá viníky, měl by to zrcadlo použít častěji – se domnívám.
To snad ještě mohu.
Lex skutečně není ten, kdo se tu nad kde koho povyšuje,
to mu jen podsouvají ti, kteří vodu káží a víno pijí!
Nedá mi to:
Mějte hezký večer a myslím to upřímně.
Lex je ten, který by měl chodit v předklonu a některým zdejším lidem se hluboce omluvit. Však on ví.
Orel much nelapá, byť by to byly masařky s přikšandovanými andělskými křídly.
L.
🙂
L.
OT – chlapci a devcata uz ani neskryvaji, ze se vmesuji do nasich voleb, oni se tim jeste chlubi.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Velvyslanec-VB-Dali-jsme-penize-aby-se-tu-nemohly-vmesovat-Cina-a-Rusko-753788
Perlicka – #DuverujAleProveruj – jestlipak vedi, komu se tento vyrok pripisuje puvodne? Neni to nahodou ideodiverze?
🙂
Když jsem se na toho Barbarossu podíval, bylo mi hned jasné, co je zač — Normanský bojovník toužíci po válečné kořisti. Kdo TOHLE udělal vyslancem GB u nás je totální idiot.
Kdyby tvrdil, že „Zahraniční aktéři se snaží zasahovat do volebních procesů v našich zemích“, tak bych s nim souhlasil, protože USA, GB, Německo, Brusel a další se o to snaží opravdu velmi usilovně. Jenže jeho dutolebá excelence říká, že to dělají „Zahraniční aktéři napojení na Rusko a Čínu“, což je naprostá pitomost ….
David Dvořák napsal:18 dubna, 2024 (23:20)
Volit „své potřeby“ je sice pěkné, ale celkem prázdné heslo. Pojďme to probrat konkrétně – máme před námi EU volby a tak by mě celkem zajímalo, jak se zachovat podle hesla „volte své potřeby“.
Každý se může podívat jak dopadá statistické šetření příklonu ke stranám. I za současného stavu by pětikoalice měla většinu ve sněmovně. Babiš nemá parťáka a navíc je trošku umírněnější pětikoalice. Tudíž zbývá jen SPD a ony propadnuvší strany. Dle Gausse se propadovost bude opakovat, tudíž sázka Vidláka na tuto skupinu voličů je jednoduše chyba. Dnes mohu volit mezi svrabem (5k) a neštovicemi (Babiš), politickým podnikatelem Okamurou, nebo svůj hlas odhodit do nepostoupivších. Za sebe NASRAT. Chcete jít do prdele s těmito figurkami, běžte. Mám jiné představy.
Má zkušenost říká, že pokud se má něco pohnout ve společnosti, nebudou to politická rozhodnutí ani volby, ale ekonomická nutnost.
Volím tedy své potřeby jako nejzákladnější prioritu. Dá se vcelku dobře předpokládat, že bude problém s energiemi. S její dostupností a tudíž cenou. Volím dělat vše pro to, abych se stal co nejméně závislý na tomto neduhu, tedy byl co nejvíce soběstačný a nezávislý. Nemám zemědělské sklony, leč pokud bude i tato potřeba, zvládnu i toto. Vedu v tomto duchu i své děti.
Toto může dělat každý, kdo to jen trošičku se sebou myslí vážně. Ti, co sní o tom, že se události udějí na ulici, či politikou, se šeredně pletou, ale nebráním jim v tom pokračovat. Jen mi je trošku líto Vidlákova osudu.
Máte 2 možnosti. Buď vzít flintu a jít si svoje potřeby hezky po bolševicku vybojovat nebo se i se svými potřebami spláchnou do záchodu.
Pokusím se vysvětlit, proč je strategie „volím své potřeby“ chybná … přesněji, proč je chybná strategie „POUZE své potřeby“ a ostatní „nasrat“.
Realita je taková, že nežijete ve vzduchoprázdnu, ale v komunitě lidí – ať se Vám to líbí nebo ne. Ta komunita je nějak organizovaná a dnes to není dědičná monarchie (kde s tím nic neuděláte), ale tzv. demokracie, kde přeci jenom nějaké páky na straně lidí jsou.
Pokud budete volit JENOM své potřeby, tak se zcela jistě zařídíte tak, aby jste byl maximálně nezávislý na druhých. Až sem fajn. Potíž je, co v mezičase bude dělat ten zbytek, na který máte metodu „nasrat“. No a ten zbytek si klidně může užívat života a smát se Vám, jak se staráte a pracujete. Oni si mezitím volbami obsadí všechny mocenské posty od nejvyšších státních až po nejnižší v obcích. Lidi s jejich názory budou ovládat exekutivu, soudní systém i represivní složky.
No a jednoho dne – až jim třeba dojdou zdroje, tak si vzpomenou, že tady jsou pracanti, kteří vše neprohýřili a staralise uspokojit nezávisle své potřeby. A tak … třeba vydají vyhlášku, že každý, kdo se stará sám o sebe jim bude platit a odevzdávat výpalné … „jejich“ starosta vydá vyhlášku, „jejich“ soudce to posvětí a „jejich“ policie Vás donutí …
Takže já si vidlácky myslím, že správná strategie je starat se podle svých potřeb, ale SOUČASNĚ se účastnit voleb tak, abych v rámci svých možností zabránil tomu možnému kartelu. Nejlépe by pak bylo, kdyby vyhrála skupina s Vaším vidění světa.
Pokud budete volit jenom své potřeby velmi ulehčujete svoje ovládnutí těmi, kteří chtějí žít na úkor druhých … proto to je špatná strategie, dopadne to hlavně na Vás, Vy budete nakonec tou obětí k oškubání.
Ale kdo chce kam … šup s ním tam 🙂
Také je dobré preferovat potřeby podle potřeby. Neakcentovat velkou před malou, nebo naopak. Zanedbávaná potřeba má totiž pak tendenci vyřešit si svou potřebu samostatně, třeba i v nevhodný okamžik.
… což se samozřejmě už davno děje. Například povinné každoroční kontroly kotlů a komínů, placení solárním baronům za OZE, nově zvýšení daně z nemovitostí či poplatek 10.000 Kč za povolení vykopat si studnu.
Ostatně inflace, která sežrala lidem 30 % úspor je ze stejného soudku. Když jsi tak blbý a nežiješ na dluh, tak plať 🙂
„A tak … třeba vydají vyhlášku, že každý, kdo se stará sám o sebe jim bude platit a odevzdávat výpalné …“
Omyl, oni již to dělají. Zvýšená daň z nemovitostí, zvýšená DPH, zvýšeny „silniční“ pokuty a body, zadlužování a tak by se dalo pokračovat ještě hodně dlouho.
Jako největší zvěrstvo vyvolání a udržování inflace. Zatím nám ukradli 30 procent úspor a zdrojů. Politicky jsme opustili laciný ruský plyn a ropu, abychom kupovali „očištěný“ drahý ruský plyn a ropu. Toto prodraží ve své podstatě vše v různé míře.
Tento problém mám již vyřešen. Mohou mi ukrást všechno, ale jen jednou a pak již nebudou mít nic ani oni.
Nepochopil jste trestuhodně zmínku o ekonomické nutnosti. Ono i Ukrajina má bezesporu odhodlané vojáky i velitelstvo, včetně odvahy, leč západ neudrží ekonomický „krok“ s Ruskem a tudíž je odsouzena k prohře. Stejně tak i my prohrajeme v ekonomické soutěži se zbytkem nastupujícího světa. S touto skutečností nepohnou žádné volby ani sebelepší politická rozhodnutí. I když jsem za svůj život neviděl ani jedno politické rozhodnutí jež by cokoli kdy zlepšilo. Politická rozhodnutí mohou mít jen jednu podobu, velké skupině vzít a malé dát a taky trošičku pro sebe spotřebovat. Nic jiného politika od nepaměti neumí.
Neni penys, neni laska.
Mne neni jasny proc mnozi tady musi pomahat vlade a kdyz ta umyslne kupuje zdrazenej plyn a naftu a je za to zodpovedna, proc se to svadi porad na ty sme..Takhle se jim vsem porad pomaha, aby za nic nemohli..A zadarmo..
Na tom je hodne, ovsem co neni jasne, je ona ekonomicka nutnost.
Zalezi na tom, kdo drzi ekonomicke nastroje a co kdo za nutnost povazuje.
Subjektivni nutnost (rozmar) se totiz nemusi kryt s nutnosti objektivni (zakonitostmi).
A rozmar -bezvychodny a nicivy- muze prevazit nad objektivni nutnostivelmi lehce.
Tim neoponoji, jenom rozvijim- spolecnost muze byt pohnuta diky neci nutnosti smerem, ktery si sama nepreje.
Já volím Vandase. DSSS mi jako strana s přímým tahem na branku chybí.
Pokud ve volbách neuspěje, tedy nepřekročí hranici volitelnosti, pak jste odevzdal hlas 5demolici 🙂
Neuspěje. Bohužel, ale to je realita. 99,8 % lidí kolem mně v životě o p. Vandasovi neslyšela a vůbec netuší, že existuje nějaká „Aliance za nezávislost ČR“. To není z mé strany invektiva ani pošklebek, je to pouze konstatování situace. Je mi líto, ale v konečném důsledku je to opravdu hlas pro pětikolku. P. Dvořáku, máte pravdu.
Omlouvám se, ale kdo to je?
https://aliancezacr.cz
Děkuji
Vážení, tahle doba se nezapomenutelně zapíše do historie. Události se hrnou přímo zběsile a navíc máme možnost, dle mého, vidět realizaci mistrovské strategie. Pokud zatím vždy anglosasové byli právem považování za mistry s manipulaci davem, tak nástupem VVP se poměr sil začal vyrovnávat a dnes si troufám i tvrdit, že začínají tahat za kratší konec špagátu … zkrátka, protivník je učenlivý žák a učí se velmi rychle a má výsledky.
Takže, napřed zopakuji – anglosasové pro svou (hlavně ekonomickou) záchranu potřebují vyvolat větší konflikt. Naposledy Izraelci napadli v podstatě výsostné území Íránu, doufaje, že Íránci „skočí na špek“. Nepovedlo se … Íránci situaci vyřešili tak, že před zbylým světem neztratili tvář a ekonomicky pustili žilou anglosasům. Nejenže ti rozsvítili svou protivzdušnou obranu, ale útok „mopedy“ a jiným obstarožitným haraburdím v ceně cca 20 mio USD „odvrátili“ super-uper zbraněmi za 1,3 miliardy USD, kterých navíc mají zoufalý nedostatek bez možnosti rychlé obnovy stavu. Navíc Íránci VEŘEJNĚ prohlásili, že tímto POTRESTÁNÍ Izraele (jaká to potupa) je vyřízeno a věc mají za ukončenou.
Anglosasové tedy byli „přehráni“ a veřejně potupeni. Jejich ego silně utrpělo a pýcha způsobila, „že to tak nenechají“ … že musí dát odvetu a reputaci si napravit. A tak se opět v Íránu ozvaly detonace …
Že anglosasové nějak odpoví bylo jasné, ale celou dobu jsem přemýšlel, jak by asi mohli Íránci odpovědět, aby je opět potupili. To s čím Íránci nakonec přišli jde mimo moji představu … rád bych věděl, kdo je opravdu autorem strategie.
Takže – Íránci uznali, že na jejich území nějaké drony dopadly a vybouchly, ale přišli s tvrzením, že drony nepřiletěly ze zahraničí :-). Klobouk dolů, na tohle musí čumět i anglosasové :-).
Co to totiž znamená? … pokud anglosasové věc nechají tak, tak všichni budou vědět, že Izrael prošel exemplárním profackováním a NEZMOHL SE nebo NEMĚL ODVAHU zareagovat, jak halasně vytruboval (drony totiž nebyly jeho, ale nějakých sympatizantů uvnitř Íránu). Tedy, všichni budou vědět, že časy beztrestných výprav anglosasů jsou ty tam.
Druhá možnost je, že se anglosasové budou mediálně rvát o to, že těmi agresory napadající druhý stát jsou oni … něco ve smyslu mediální vlny „ne! ne! to my !! to my jsme útočili !!!“ … no a ten zbytek světa (o jehož přízeň se hraje) v podstatě uslyší: … my !! my jsme agresoři !!! nevěřte Íránu, to my jsme ho napadli !! napadli poté, co věc byla veřejně prohlášena za uzavřenou !!! to MY chceme větší konflikt !!!
Já myslím, že K42 spokojeně sedí ve svém ušáku, chroupe arašídy a náramně se baví … doporučuji následovat.
diky, hezké počtení 🙂
Jasné je, že Izrael chce za každou cenu vyvolat širší konflikt a Írán ne a ne na to přistoupit. Jak se k tomu staví USA tak úplně jasné není.
Anglosasové nejsou židé, jsou to dvě rozdílné skupiny s vlastními zájmy, které se nemusí shodovat. Viz Zelenského stížnost, že USA se do obrany Izraele aktivně zapojily, na rozdíl od Ukrajiny, kam už ani zbraně aktuálně nedodávají, protože s nimi musí šetřit.
Důvod je zřejmý, Írán není jaderné Rusko. Zapojení USA do války na Blízkém východě bude vyžadovat větší angažovanost anglosasů na ukrajinské frontě, která se navíc pro ně nevyvíjí dobře. To není v zájmu anglosasů.
Izraelcům jde o to, zatáhnout USA do války proti vůli většiny Američanů. Pokud by to znamenalo, že se mají nechat od Íránu profackovat, s radostí takovou cenu zaplatí.
Vypada to ,ze se izrove chteli taky este sami potrestat..Celej zapad se tresta a nevynecha zadnou prilezitost..A jak to dopadlo..
Iranci vyslali drony v prvnim sledu aby nalakali obranu..Potom rakety ,co uz byli u konce pouzit , tedy do srotu….Odbornici se shoduji , ze jedna zakladna byla zarucenen nejvice strezeny misto na zemi , poslednimi nemodernejsimi obrannymi zbranemi , taky z Usa a kdyz se tam iranci prece probili ,
ze slava tech zbrani pohasina , jako leopardu ,armat a challengeru..
Iran pak taky respektuje prani a jedna v zajmu svych spojencu.Na rozdil vod utocnika.
K 42 nedoporucoval chroupat arasidy, nybrz kazal zprazenou kukurici..
Takhle prekrucovat jeho nazory a presvedceni..Se nedivim ze zahork.
Zvanou za ucelem vylepseni dojmu vsevedouciho svetaka , v english, popcorn..
Pop je, ze se kukurice /corn/ zahriva a vona pak, pop vyskoci a zvetsi se na vetsi zisky
a vetsi skody na nezdravi pro pozivace..Lidi to zerou v kinech , /nepsana povinnost/
, pro navstevniky ,/nevenujou se tomu / a preziraji se pak na kyble..Ksefty se hejbou ..
Chcete neboztika zase urazit. Este po slavnym skonu..Funebraci zhrouceni zalem ,‘
stale oplakavaji..
Ani jeden zatim nerekl, co vlastne …
No že se Kateřině daří je vidět i z toho že ji nazi-mládež na redditu dnes hejtí za to že vlastní apple sluchátka.
Jak říká klasik:
Když bojuješ za rovnost a jsi chudý tak jsi závistivá luzrovská socka co závidí schopným a pracovitým a máš držet hubu
Když bojuješ za rovnost a nejsi chudý tak jsi zasraný pokrytec, salonní levičák a máš držet hubu
Jak říkám já:
Když je komunismus tak špatný tak proč skoro všechno co jsi kdy nakoupil vyrobeno v Čínské lidové republice?
Hmm, malokterá idea je ve svém základu špatná. Křesťanství, Budhismus Kominusmus a dalši -ismy nelze z ničeho vinit. Dokonce i ten kapitalismus byl v principu dobro a pokrok.
Problém začíná tam, kde tu ideu uchopí jistý druh lidí a začnou na ní budovat sobě prospěsnou IDEOLOGII. Tam konči sranda …
Idea se stává zbraní, klackem k mlácení bližního, cukrátkem k nalákaní naivních idiotů do smečky, kterou pak lze poštvat proti těm druhým …
Prožidovský a proruský nacista si doteď myslel, že kapitalismus je založen na vykořisťování lidí jinými lidmi. Až ho vykořistí, tak ho odhodí jak posmrkaný kapesník.
To je podle toníčka dobro a pokrok?
Pardon, Kominusmus je samozřejmě překlep. I když i Komínismus by mohl být zajímavým hnutím – třeba za zachování komínů 🙂 🙂
ze všech -ismů nakonec vždy vyhraje onanismus
Vždycky ne. Musí být co a musí být čím.
Taková EUhnije už nemá co, protože to uhnije.
Re: toníček – to samé říkával můj děda před čtyřiceti lety.
Málokterá idea je ve svém základu špatná… dokud je na papíře, a jen na papíře. V momentě, kdy ho opustí, se jí opravdu chopí specifická část populace a dopadne to, jak říkáte….
Problém je, že v jakékoliv větší skupině lidí (dejme tomu nad 1000 jedinců) bude až několik desítek výše uvedených. Což vylučuje možnost aby jakákoliv idea dopadla dobře. V historii našeho druhu se to opakuje dokola co jsme slezli ze stromů.
Klamani telem a nebo vyrobkama , kapitalista uz neni davno kapitalista ,ten se aspon nestaral vo prodelecny hovadiny a komunista ,darmo mluvit a ted se cpou komici ,
do sluzby nepratelskyho EU este..
Ukazovali, kdyz se podel slozi 50euro bankovka vyleze obrazek ,sakra ted nevim ,
naky hruzy s rohama ..
Co si asi tak mohu myslet o lidech (voličích), kteří nás pod praporem grýndýlu táhnou na západ (kde není fašismus, nebo nacismus), zatracují komunistickou Čínu a neustále poukazují na zvěrstva komunismu (který vznikl na západě) a zároveň volí za prezidenta odvar všech těchto nectností?
Jak mohou tito lidé mluvit o komunistických a fašistických zločinech v Rusku a jak mohou nevidět Banderu na Ukrajině? Ti to lidé co volili Pětikolku a prezidenta, jsou pro kvoty na migranty, pro grýndýl , nechali se napíchat sajrajtem si označení „OVCE“ zaslouží a je to slabý odvar toho, co oni dělají nám „dezolátům“.
Tyto „čistí a ušlechtilí“ voliči, kterých je asi 30% , jsou morálně zkažení, lžou si do vlastní kapsy a mě je z nich na blití.
Oni budou znovu volit tu špínu, co nám dnes vládne a nic jiného než odsudek a pohrdání si nezaslouží.
Člověk může udělat chybu, ale nesmí ty chyby dělat celý život a kdo jiný jim to má připomenout než my , spoluobčané, kterým ONI celý škodí?
„Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstali stejní; jenomže teď víme líp, kdo je kdo. Kdo je slušný, byl slušný vždycky; kdo byl věrný, byl věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív. Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslí vždycky jenom na sebe. Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl vždycky. Kdo mění víru, neměl žádnou. Člověka nepředěláš, jenom se Ti vybarví.“
Karel Čapek
„kterým ONI celý život škodí?“
Trochu jsem se nasral a ani jsem si to po sobě nepřečetl.
Lidé jsou stále stejní. V Mezopotámii kdosi vytlačil do hliněné tabulky sdělení:
Kamkoliv pohlédnu všude samý pitomec.
A to platí už tisíce let, tak si na to už konečně zvykněte.
Švejk:
Mezi archeology byl oblíbený vtípek – co že je nejstarší písemný záznam? No prý mezopotamská tabulka s nápisem „ach, není již, jak bývalo“ 😀
jj, a dolu bylo drobnym rydlem vyryto datum – 4000let BC.
Banderovy bratry údajně nacisti odvlekli do Osvětimi.
Tam je měli zabít polští spoluvězni.
ano, taky jsem se bohužel narodil se sociálním cítěním a se smyslem pro spravedlnost
jsou to hrozné vlastnosti, radši bych je neměl
vidět po pokrytectví v historii a tím spíše naživo dnes
mladí v komentářích ke knize o holokaustu pláčou, jak prý „to ta společnost mohla nechat dojít až sem“ a přitom oni sami podporujou to samé – oni nevidí, že Goebbelsovo – „za to můžou židi“, je to samé jako – „za to můžou rusáci“; oboje je nacismus, rasismus a zlo, ale to jim nevysvětlíte, a ti co to chápou tak radši stejně drží hubu, protože i bez toho maj problému v současném bájném demo-kapitalismu dost problémů….
Mladí jen převzali a vylepšují to, co staří v 89-tém nastartovali.
ano, cinkání se většině lidí opravdu vyplatilo a to jsme teprve na začátku, bude mnohem hůř
tedy respektive: ano, vrstvě prominentních rodin se cinkání opravdu vyplatilo, za cenu černého svědomí – tedy pokud by nějaké měli, jakože nemají
Možná by stačil hraný film Útěk ze Sobi Boru.
Aby si uvědomili, že spolu s osobami, které germánští aj. rasisté označili jako Židy, vyvražďovali Germáni a spol. i Slovany, mezi nimi i Rusy, ale i Ukrajince.
Kratičká úvaha.
Měli snad věznění nastavovat i druhou tvář ?
Anebo je tomu tak, jak píše Hájek , ve svém výkladu Matouše…že tedy pokud předpokládáme, že naprostá většina lidí i ve starověku byla pravoruká, tak potom vše vyznívá jinak. A sice že úder do pravé tváře je veden vnější stranou ruky, jde spíše o urážku, ne o násilí. A že pokořený má se nechat ještě jednou pokořit.
V Bibli není napsáno “ Nezabiješ“, kolega hebrejista tvrdí, že je tam napsáno “ Nezavraždíš“.
Pročež povstalci v Sobiboru jednali v souladu s Písmem.
Trochu jsem si oddech od politiky špetkou chemie se Zborceným Harfytonem, tak ještě tady.
I když je to jen zamyšlení, počítám s tím, že to někým bude bráno jako standardní útok. Totiž, proč nejen evangelia a nejen Hájkem musí být vykládána? Ten a ten šel tam a tam a udělal to a to. Z čehož plyne ponaučení, že takto a takto je to správné a jinakto a jinakto zase špatně. Nebo, že když někdo něco nějak řekl, plyne z toho jednoznačně, že… A tak dále.
Otázkou je, jak by to vypadalo, kdyby se dala vedle sebe Origénova Septuaginta a současná „kostelní“ (nebo jiná, ona je těch verzí hromada) verze SZ. Nebo Vulgáta se současným NZ. Jak by to bylo co do obsahu i co do zápisu pasáží, které jsou tam i tam.
„Hnusná spekulace „, možná by bylo zajímavé znát počet úprav biblických textů, ke kterým došlo nejen u jejich prvních pisatelů, ale pak u postupně druhých, patnáctých a dalších „redakčních zásahů“. Odkud se ty úplně první texty vzaly, co se jak přeložilo nejprve do latiny, řečtiny, zpátky do hebrejštiny, pak zase do tý řečtiny, z ní do latiny a dál dokola, následně různý církevní rozhodnutí o „jediném možném“ znění a následném výkladu a finalizováno rozličnými verzemi překladů do dalších rozličných jazyků. To by – kdoví – bylo možná pak zajímavé sledovat, jak se to postupně vyvíjelo třeba zrovna s tím fackováním. Ony ty první zápisy evangelií prý byly napsány v řečtině různé desítky let po Kristově smrti. Vzhledem k tomu museli ti evangelisté vynikat dlouhověkostí, geniální pamětí a být dokonalí řecko – aramejští bilingvisté. Což v žádném případě není ironie. Kdyby si některý přečetl to svý v současném českém vydání, skutečně by bylo mimořádně zajímavé, jak by to komentoval. Třeba tu fackovačku.
A Desatero je specifikum samo o sobě. Někdy tuším v 8. stol. se rozhodnutím církve jedno – teď nevím které – odtesalo. A aby se to nemuselo přejmenovat na Devatero, tak se jiný roztesalo na dvě. Na internetu se dá najít hodně srovnání, jak co původně znělo v hebrejské verzi a pak v křesťanské. V hebrejské se taky všechna přikázání morálního charakteru vztahovala na chování judaisty k judaistovi. K jinověrci se mohl chovat libovolně, včetně vraždy, okradení a odvedení jeho ženy do sexuálního otroctví.
Skutečně to míním jen informativně, mnoho lidí nakonec ví samo, jak to bylo s tím všemožným překládáním a přepisováním biblických textů „košaté“.
Dnes se tuze chce po politicích, aby mluvili ve smyslu toho biblického (no prosím…) ano, ano, ne, ne. Vždycky jsem si říkal, že i v té Bibli by to kromě osy hlavního děje mohlo být v tom jí samotnou nabádaném stavu. Vůbec by pak nemuselo existovat slovo hermeneutika, tzn. učení/nauka o správném pochopení a výkladu náboženských textů. Za velekněze všech hermeneutiků (nebo za něco podobného) se prohlašuje a nechá se prohlašovat doktor a magistr patrně všech věd, co kde kdy existovaly, jistý Halík. Ten toho ví, že to snad ani není možný, kolik toho ví. Kdyby existoval starozákonní prorok Bublifukáš, který by ve verši 12, 3 pravil, že marno chytati bublinuť vezdejší, tenhle Halík by na to mrk jedním okem a hned by věděl, jak von to tam v těch hlubinách věkův myslel.
Ale predelas a snadno , staci utlak , nasili , demokracie, gestapo a bejcak..
Zmlatis jednoho a to staci..A kazdej hraje barvama..Maji metody.
Abychom si to ujasnili… „bude mnohem hůř, než bude lépe“, to je závěr velmi poučné nejnovější debaty s John Mearsheimerem: https://www.youtube.com/watch?v=Y789SugNiA0
Hezky napsaný a úderný článek. A už potřebný …
Velmi pozitivní dojem ve mně vyvolalo poslední slovo, na které jsem dlouho čekal …
Byť vím, že jít k ojrovolbám znamená nepřímo projevit víru v reformovatelnost unie, dovolím si ten luxus/přešlap a STEJNĚ VOLIT PŮJDU! (Nějak se s tím problémem vyrovnám.)
Vidláku, díky.
Odevzdání hlasu ve volbách je dle mého podpora systému a nevede ke změně systému, k tomu vedou dvě cesty: buď zhroucení nebo probuzení dostatečného počtu lidí. Je třeba pracovat na probouzení a na tom nejen Vidlák úspěšně pracuje. A teď trochu popřu to, co jsem psal výše, protože k eurovolbám půjdu, neboť volbami sice nelze změnit systém, ale lze upravit režim (v rámci systému) tak, že ten náraz do zdi nemusí tak bolet, neboť tam bude víc lidí, kteří budou šlapat na brzdu. Nevolím tedy žádné velké dobro, žádného mesiáše, ale brzdu neboli veš v kožichu. Kdo jsou ti probuzení? Nejsou ti „woke culture“ progresivci, ale lidi, kteří už prohlédli a nejsou tak snadno manipulovatelní, ale zároveň přebírají zodpovědnost za svůj život, své zdraví, myšlenky, slova a činy. Systém můžeme změnit odspodu a Vidlák má pravdu v tom, že je to drobná mravenčí práce v sypání písku do soukolí a budování nových struktur, kde lidé budou sloužit sami sobě, jako tu bývala (především na venkově) ta lidská sounáležitost. A toto je ta naděje, jsou věci, které mohu ovlivnit a ty mám dělat. Je to práce na sobě, která začíná tím, že přestanu být a žít v roli oběti a najdu odvahu vystoupit ze své komfortní zóny. Mějte se a něco pro to dělejte.
Mezitím na BV a SV v noci opět válečně přituhlo:
https://www.infovojna.bz/article/sionisti-na-cele-s-netanjahuom-sa-zahravaju-s-ohnom-izrael-zautocil-na-iran
Vidláku, na první dobrou si protiřečíte, když píšete že jste tu pro ty, co chtějí vystoupit z EU a zároveň cit.: „Nemyslím si, že je dobrým řešením, skočit bez přípravy do temných a studených vod globalizované multipolární ekonomiky.“, ale máte vlastně pravdu, zde platí oboje současně.
Eto, to není protiřečení. Existuje cíl a k tomu cíli vede nějaká cesta.
„skočit bez přípravy“ to je to jádro pudla
Příprava na samostatnou ekonomiku by musela být ukončena zejména:
– vlastní výrobou pokročilých čipů (nebo zaručeným dovozem z trhu, který poptává naše produkty, event. zprostředkovaně). A to samé u ostatních high-tech primárních komponent.
– zajištěním energetické a surovinové soběstačnosti, resp. dovoz za dlouhodobě poptávané produkty MADE IN CZECH.
– zajištění trhů pro export finálních produktů MADE IN CZECH.
– a to za navýšení platů a kvality života pro poptávané profese. Nebo zadrátovaní hranic, aby tito nemohli odejít.
A protoze presne protoze k tomuto nas EU nepusti, neni zmena mozna na veky vekuv. Amen.
Normalne slysim toho soudruha jak v dubnu 1989 rika, ze opustit RVHP je nemozne.
Na úrovni rodiny využít čas a zabezpečit se na to dobu, co přijde po rozpadu EU. Potom se začne hrát jiná hra.
A neměl ten soudruh v 1989 tak trochu pravdu? Opustit RVHP šlo, jenže ti noví nám tu jaksi si přerozdělili průmysl, zemědělství, suroviny včetně vody, výzkum, prostě fšecko. Jako bonus nás nesplatitelně zadlužili.
V dubnu 1989 ji mel. A v dubnu 1990 uz ne.
Prožidovský a proruský nacista moc dobře pamatuje, že RVHP nebylo třeba „opouštět“.
Stačilo pouze nevyužívat to, co bylo problematické.
Nacista například pamatuje, když nestíhající Metra Blansko, zkusila předat výrobu panelových měřicích přístrojů řady MP a FP do Rumunska, k tamní firmě AEM.
Dopadlo to katastrofálně, protože Rumuni na jemnou a citlivou, doslova hodinářskou práci s měřicími přístroji s otočnou cívkou, najímali celé autobusy vězňů, nacistů a jiného nekvalifikovaného ksindlu, co kde nasbírali.
Na skutečně odborných a kontrolních postech, tam museli po celou dobu „kooperace“ dohlížet naši vyškolení nacisti – ale ani to nezabránilo fušeřině a prasení, takže produktivita někde u 15% a i těch 15% funkčních přístrojů se do půlroku posralo.
Kdo má dneska v něčem vestavěný MP80 s logem „aem“ a funguje mu, je vlastníkem velmi vzácného exponátu.
Dost podobně dopadaly některé „kooperace“ Tesly Eltos s Maďary či Poláky, přesněji v oblasti finální výroby spotřební elektroniky.
Jediná funkční a kvalitní kooperace a bez uvozovek, byla podle nacisty s NDR, v oblasti polovodičů.
Kdo je z nacistova oboru, jistě pamatuje B061-B084, A277D, A290D a doslova mraky dalších užitečných IO i diskrétních aktivních a pasivních součástek.
Denacifikovaní Němci zase v rámci RVHP důvěrně poznali naše výkonové tranzistory nad 50W ztráty, tyristory a výkonové diody nad 3A.
Podle nacisty RVHP fungovalo jinak perfektně, pokud výběr oblasti, kde se bude vzájemně pomáhat, řídil někdo s mozkem.
Neni kam skocit , globalni ekonomikove outsajdry mezi sebe neberou..
Jen si vod nich vsecko seberou..Seberou ..
Zminene oboji plati soucasne ,pro tzv. rozkolisane akademicke yntlektyualy a dochtory , kteri proto nemuzou nazvat lopatu, lopatou..
Chteji neco stiznostmi , uplakanych kritiku , ale zaroven nechteji , za zadnou cenu zadne podstatne ,prevratne ,zmeny , vyhodne pro ne ..
A stale vice nevyhodne pro narod. I kdyz svet plnej problemu primo krici ,
ze vsech stran , ze jiny reseni neni a bejt nemuze..
Zase to zahnali do krajnosti , ze po dobrem to nejde.
Tak se ocitaji mezi dvema zdmi v uzke uliccce , mirnych reformicek, aby
se eu vlk nazral a /voni/,koza se mela dobre..
Zisk koryt je pak v takovy situaci, nejlip zarucenej..
Kdyz je ale lopata prasti po hlave hned vedi , ze to byla lopata….
Pripravy sou neco co nikdy nekonci nic nerealizujou a co neni pouckama
naucitelny ,muzete se pripravovat a poslouchat poucky celej den, ale jenom preslapujete na brehu a plavat vas to ani za celej zivot nikdy nenauci..
Zhusta sou ty pripravy este na neco uplne jinyho a toho je dnes plnej svet..
A nase lidska svoboda neni houska na krame , preslapovanim pred kramem ,
si ji nikdy nevezmete a nikdo vam ji taky neda ..
A ekonomika je co? V praxi..
Ekonomika je , kdyz se vlada chysta na valku, tak vam nejen zvysi dane na vsem , ale jeste je musite platit ihned z kazdyho prijmu..
/Usa pred vstupem do I.svetovy/. Jindy vam vlada zase sebere vsecko
vase rodinny zlato..
Je lepsi tohle vedet..
Nekdo by mel vedet ,ze jejich potreby sou nejdriv a treba pres vase mrtvoly…aspon pred volbama…
Sasin, Dvořák a volba potřeb
Je to prosté. Volit svoje potřeby znamená vymanit se z role poddaných a převzít do své moci svoje životy.
Rozhodně toho nelze dosáhnout tím, že si budeme volit systém, který nás ovládá a určuje pravidla.
Takto ale nefunguje ani rodina, ani obec a ani stát. Potřeby jsou často vzájemně nekompatibilní, navzájem se vylučující.
Nesmysl, když se chce nebo musí – tak to jde. Už jsme to tu probírali mockrát -důležité je aby lidi věděli že existuje řešení a Když se pak zadaří – pojede to jako po másle. Dělat jakékoliv plány , postup a ještě k tomu veřejně je nesmysl. Protistrana – neboli ti co mají zájem o setrvačnost – mají pak čas udělat plán a blokovat. A když víme že zoufalí lidí dělají zoufalé věci – jakpak by to asdi dopadlo>
Zásadní pro eurovolby je to, aby přišlo co nejvíc lidí.
To se povedlo v druhém kole presidentských voleb na Slovensku a progresivisti měli smůlu.
A jestli chcete nějak pohnout zahnilými strukturami, tak propadlé hlasy nalevo bude sklízet Konečná, napravo Okamura.
Obskurní spolky kolem Rajchla a pod asi taky mají své skalní fanoušky, ale pravděpodobnost prosazení je minimální.
Souhlas s to potřebnou vysokou volební účastí – ale bohužel lidi budou nadávat, ale právě ti středoví voliči co mají sílu to naklonit na druhou stranu volit do Evropy nepůjdou – volební účast bude malá jako vždy a progresivisti si pozice udrží …
Na Slovensku se „spící“ voliči dokázali do druhého kola probudit.
Možná bude Rakušanův migrační pakt motivem, proč jít k volbám. A přemluvit i pár kamarádů.
Hmm, je vidět, že se už zase blíží nějaké divadlo pro plebz, zvané volby. Všechny lišky se snaží chválit svůj ocas a pohanět ten cizí.
Tady např. jistá Vlad. Vítová, původním příjmením Al-Malíkí:
https://www.youtube.com/watch?v=joIG8LmEAVg
Fiala není blbec, je to jen zbabělec. Úplně stejný zbabělec, jako byl i Babiš a jakým se nakonec ukázal i bývalý prezident Zeman, o současném gumákovi nemluvě. Ono je potřeba si uvědomit, kdo vlastně české republice vládne. A těmto figurkám nezbývá, než poslouchat pány, nebo skončit v politice. Zbabělci v politice zůstávají za bakšiše od mocných. A že se tohle změní podobrém, je jen naivní víra.
Posledním nezbabělcem byl císař pán František Josef I. Odvážně, přec jisté obavy, se pustil do boje na zničení Srbska. Je to více než sto let, co jeho dědičná monarchie byla zničena.
Je to dost velký důvod na to aby se nad odvahou přemýšlelo.
Milý strejdo, pokud jsme by c.k. RU monarchie, mohli jsme si dovolit nezavislou
domácí a zahraniční politiku. Se vznikem samostatné republiky ovšem vznikla potřeba někam se začlenit a tak naše československá, potažmo česká závislá politika připomíná jízdu na horské dráze. Obávám se, že tento stav bude i nadále setrvávat, pokud nás cele nepohltí moloch EU nebo nějaký jiný vyšší celek.
Ti my, kdo si mohli dovolit nezávislou politiku, jsou kdo? Vídeňští úředníci?
V reálu to bylo dost podobné. Protičeská režimní politika, jenom místo brusele byla Vídeň.
Internacionalni bohaci a porucnici diktuji svobodne po mnoho staleti ,
vladam a cisarum..Dodnes..
Nebo si myslite , ze vrcholem vlady a moci byl u nas rakousko- nemeckej
knize ..vsecko co najde vylize..
Za komunistu nas ovladli taky ty ze zapadu , ktery nikdy v Cesku dlouho nepobyli , a spol..V Rusku taky..
Ja ja, naturlich k und k zahranicni politika byla svou nezavislosti vyhlasena. Zejmena ve vztahu k Dutsches Reich.
Milý astore, RU rajch nás zatáhla do germánské války (Bagdád a dal.), už to stačí k vyvrácení názoru, že jsme si mohli dovolit nezávislou domácí a zahraniční politiku.
Emancipaci zemí Koruny české válka ale paradoxně pomohla, stejně jako Slovensku, Maďarsku a mnoha dalším zemím. I Masaryk volal po tom, ať válka trvá co nejdéle, byl si vědom toho, že Germánie delší konflikt nevydrží.
Mezi mnoha Vidlákovými myšlenkami považuji tuto za podstatnou:
„Nejsem příznivcem postoje, že nejprve musí tento národ padnout na hubu, aby se probral, protože to budeme my, kteří padneme na hubu. My, kteří už jsme probraní. Ti, kteří by probrat potřebovali, ti hned tak na hubu nepadnou. “
V tom má bohužel naprostou pravdu, ale jak z toho ven?
Re: Anno…
Skutečnost, že Vidlák je či není něčeho příznivcem, NIJAK neptredikuje, že to či ono se skutečně nestane.
Targusi, tohle je bohužel velmi trefný komentář… 🙂
Vidlak ukazal , ze je prece neceho tu a tam priznivcemi skutkama vo kterych napsal. Chvalou a pisemnou vo dalsich , jak taky pilne pracuji….
Co je „neptredikuje“ se ani neodvazuju uhodnout. I kdyz je to trefny..
Netrenuje,netrikuje ,netridiktuje , co tu je..
Lepsi nez tohle , je ze naky zemedelci zacali prodavat sve produkty
primo lidem a bez zbytecnyho teoretizovani a diskusi vo co de….
V tomhle se s Vidlákem neshodnu. Myslím, že musí na hubu padnout ti, právě oni, kteří sveřepě volí pětikolku. Ti ostatní, kteří jsou už v bídě jistě 5tikolku volit nebudou – pokud nerezignují na vše včetně voleb (dost reálné!) hodí to Konečné, SPD a Babišovi.
Možná jim v tom pomůže migrační pakt a islámská kultura znásilňování a podřezávání kafirů (bezvěrců), ono už se pomalu budí i Němci… V tom bude preVítkovo lhaní o paktu možná k něčemu dobré. Pak to ale bude chtít někoho s hroší kůží, který silou pochytá krimigranty, a buď je deportuje (složité) nebo trvale internuje za podmínek, kdy odtud budou sami chtít utéct..
Asi tak…
Re: Jan z Polovidlákova
Nemyslím si to. Až padnou na hubu, viníkem bude Putin „ruská pátá kolona“ (tedy my).
je to možné, jen jste vynechal Babiše a Okamuru, tedy Bureše a Pitomia.
Oni to někteří mají na způsob víry v ďábla a čarodějnictví…
Když utíkali bratři Mašínové, tak cestou loupili a zabíjeli. Nevadí to? A když doutíkají na hranice, kde je chytnou, tak je vrátí zpět. A tak dokola.
Deportovat chcete kam? Řeknou, že jsou ze Sýrie, ale Sýrie řekne, že ne. Tak poučeni Člověkem v tísni, řeknou, že jsou za Švýcarska.
Internovat jako nepřátelské osoby – nespolupracují, lžou např. o původu, věku. Strava na dolní hranici kvality a kalorické potřeby bez ohledu na náboženství (vepřové ), dtto teplotní komfort daná (českou) normou . Oddělit pohlaví, režim vězeňský, žádné mobily, návštěvy, žádné neziskovky s právníky.
A za půl roku je po všem, rádi půjdou zpátky nebo jinam.
Náklady minimální ve srovnání s doživotním vydržováním na sociálních dávkách a škodami z trestné činnosti.
A všechny ty aktivisty z od Šimona Pánka, Rozoumka, Faltové zavřít s nimi…
Těmi aktivisty nutno začít
Rozhodně, neziskovky (snad cca 120.000 / 1 ČR !!!) odčerpávají z rozpočtu miliardy a jen škodí. Spolu s aktivisty pak skutečně rozvrací zbytky demokracie, ničí školství, vzdělanost a podsouvají celé populaci zvrhlosti
(to, že je někdo „jinej“ mi žíly netrhá – tak se narodil i umře, to že se producíruje po Praze nahatej a svoji úchylku hrdě prezentuje za naše daně a před dětmi mě vytáčí do běla).
Takže aktivisty pochytat a dál… dál to už musím autocenzurovat bo by mě z toho nedostala ani JUDr. Samková 😀
Neziskovkou je dnes kazdy sportovni klub (sam figuruji ve dvou). Tech skutecne rakovinnych bunek zas tolik neni, jsou ale o to zhoubnejsi.
ProBoha. Chápete, že i migranti jsou lidi?
Ano myslím, že my to chápeme. Jenže ti zločinci z EU a také z naší vlády už nepovažuji za lidi zdejší obyvatelstvo. Alespoň co se týká imigrantů z Ukrajiny. Ti mají, oproti zdejším obyvatelům aniž by odvedli do SR alespoň třeba 1/4 toho co zdejší, velmi štědré dávky.
A co se týká imigrantů z afrických zemí a BV, tak ti rovněž v mnoha případech nepovažuji za lidi obyvatele Evropy. Příkladů jejich zvireckeho chování je mnoho, nemusím to snad vyjmenovávat.
Chapete, ze i lidi musi dodrzovat zakony?
Ovšem jak kteří. Původní obyvatelé určitě.
Jde o to odstranit příčiny. A také o parametry, o tom je evropanství (Pythagoras peras apeiron). Vše má mít své limity. Nebo by ti nevadilo, když by sem přišlo během dejme tomu deseti let 100 000 000 imigrantů – s prázdnýma rukama a někteří i s prázdnýma hlavama ?
Dle mého je na prvním místě voda. Spočítal jsem si to, že cca 130 desalinizačních stanic více než středně velikých (dle Saudské Arábie…mimochodem, dopravují tam vodu do vzdálenosti skoro 400 km) by zabránilo zvyšování hladiny oceanů a poskytlo dostatek vody poměrně velké části Afriky. Plus dotační programy na hnojiva a další technické zabezpečení farmářů. Joint ventures, lokální paralelní měny, know how, investiční celky – např. Singapurský Hjundaj , montovna blízké budoucnosti….a školy ? Učiť sa, učiť sa, učiť sa.
Jinak než cestou Teng Siao Pchinga (zemědělské přebytky – těmi to začlo) to prostě nepůjde. Nebo vlastně i cestou Evropy (zavedení chomoutu * a následné přebytky zemědělské, z nich se pak financovaly třeba i Krámy Páně).
* Také chomout sem přišel z Číny, tedy z východu.
Ale i papírové peníze (Marco Polo).
———————-
„….Ráz penieze králova takovýto jest: Ze tří kuór dřeva morskéj jahody prostřední kuóru vezmúce, a ty dobře utvrdí a učiní jako papírový list, i zkrájie je na malé a věčšie kúsky, jakžto haléře nebo penieze neb groše,i vrazie na ně královo znamenie rozličné, podlé kteréhož znamenie jest cena jeho, tak že jeden ten malý haléř v téj ceně jest, jakžto turonský haléř, a jiní věčší v téj ceně jako puól benátského grošě. Třetí stojí za dva benátské, jiný za pět benátských a jiný za deset benátských, a jiný opět za zlatý, ješto slove byzancius, jiný za dva byzancie neb za tři neb za pět neb za deset. A těch peněz káže král veliký množstvie nadělati v tom městě Kambalu. A pod hrdlem ve všech královstviech, ve všech zemiech, kteréţ podeň slušejí, jiného rázu nelze učiniti, ani kterém jiným tržiti ani sě odpověděti jich bráti kto smí. A také žádný cizozemec v zemiech velikého kám na jiné penieze tráviti nesmie. A také těch peněz neb toho rázu žádný jiný nedělá než úředníci královi jeho kázaním……Z těch také peněz svým služebníkóm a úředníkóm žold vydává, a také, což k dvoru třeba, to za ty penieze kúpí, a tak velikých peněz jako za nic nemá. A v tom každý móž zjevně znamenati, že veliký kám /rozuměj Kublajchán/ na stravě, na bohatství a na pokladech všeckna kniežata v světě přepanuje…..“
(Marco Polo – Milion)
Než používat 130 desalinizačních stanic ke snížení hladin moří, mi přijde ekonomičtější použít jenom čerpadla. Např. hasiči a požárníci by mezi hašením a zakládání požárů mohli v pauzách prostě vodu z moří odčerpávat.
Opět bylo rozumnější mlčet, Pepiku.
Jde o tu vodu pro Afriku (řeč byla o migraci, já tvrdím, že levnější a udržitelnější by bylo odstranění, omezení motivací k migraci…než všecky ty handle a potíže s imigranty v Evropě ), synergický efekt (snižování hladiny mořských spoust) je byproduct.
Ještě apendix.
Já mám takový dojem, že se toho chopí Číňani….a tak ovládnou Afriku. Je to jen dojem, hodně mlhavý, spíše jde o podvědomí, než o vědomí. Uvidíme.
Re: Člověk
Člověče, vy jste MAMLAS!!!
Oni NECHTĚJÍ mít vodu v Africe!!!
Oni CHTĚJÍ mít Afričany a slimáky v celé OJROPĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A to je ta příčina, kterou byste furt jenom řešil!!!
!!!!!!!!! F-U-J !!!!!!!!!
Silenstvi je zvat miliony s votevrenou naruci a nepostavit jedinou nemocnici , zlepsit hospodarstvi , zvysit vyrobu elektriny/naopak elektrarny si german lstive zrusil/, rozsirit dopravu ,nepostavit ani jeden novej hajzl, zadny novy obytny budovy ,vezeni , vsecko nekolikrat zdrazit , rozdavat denne miliardy zadarmo ,
/a kde je vzit ? Krast !!!/, atd.. Co kde najdou dodaji s dalsima miliardama a zadarmo na U..Stehovat hute z jednoho konce na druhej ..
Resit problemy vetsiho vyzbrojeni..
EU dava rozkazy ,ale jinak taky nic. A uprchlici uprchavaji ,svoje hranice zrusili ,ale jiny na U. ty musi celej zapad za kazdou cenu branit …
Nezájem. Naložit, vyklopit na břehu Afriky a odjezd.
Jediné migrační řešení
https://static.wixstatic.com/media/142fd2_88593fbcd7ff42f998939c86abb8ed1d~mv2.png
Poprosit Koženého ať nám půjčí „naše“ lodě a připlout do Afriky (Egypt? Turecko? Maroko? …) V tu chvíli máte lodě zabavené a posádku v tamějším kriminále.
Ale oni volí Pětikolku právě proto, že místo nich padáme na hubu my! Nebo myslíte, že Daniel Beneš padne na hubu? Nebo Křetínský? My padáme na hubu a oni volí Pětikolku Takhle snadné to je a čekat, až na hubu padnou oni, to se načekáme.
Jestli padne na hubu Daniel Benes nebo Kretinsky je nepodstatne. To jsou dva. Podstatne je, jestli padne na hubu Franta Jetel, co dela kantora na zakladni skole a jako uvedomely obcan by si nikdy neposkvrnil ruku volebnim listkem jine strany nez te Peti koalicni. Protoze takovych uz je sila.
Bingo !!
Vidlak je nas kompas. Vidlak poruci – my nasledujeme !
Prosím majitele webu, aby prominul, ale nemohu se nepodělit – v US /tedy v „Americe“, ne v Uhelných skladech/ už se třesou o své bytí cestou eráru – cituji – „Pavel vyzval Spojené státy, aby schválily balík pomoci Ukrajině“. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-amerika-pavel-vyzval-spojene-staty-aby-schvalily-balik-pomoci-ukrajine-40468487
Kristepanenanebesích!
Jestli se mu třeba najednou nestalo, že se mu po konzumaci toho sajrajtu z polské „Biedronki“ neudělalo dobře a nechytla ho fantas!?
L.
Vcera nakrapli republikana Johnsona, dnes tahnou natovskym PePou.
Mne to jako spatna taktika neprijde.
Američané odvahu Čechoslováků jistě ocení. Jen aby tu medajli poslali na správnou adresu.
Nebo možná Čečenců. Kdo se v těch pidistátečkách má vyznat, že.
Rozhodovat se bude v Kongresu. Kongresmani většinou vůbec netuší kde leží ČR a kdo tam je či není prezidentem, a je jim to upřímně jedno.
Plácnutí do vody, jak to jen PePa 107 umí.
Vážení, ta výzva přece nebyla určená republikánům v USA, ale voličúm 5kolky u nás doma. Řekl jinými slovy: „Podívejte se, jak jsme silní! Dokonce radíme USA! Tak nás koukejte zase volit!“ 🙂 🙂
Nezbyva mi, nezli pogratulovat tem, kterym je to ted jasnejsi.
Cituji: „Vidlákovy kydy nejsou nositelem pravdy, ale nositelem názoru“
Tesat do kamene!
To už sice ti bystřejší dávno vědí, či tuší, ale nechat se ukolebávat ve své bublině je daleko pohodlnější.
Potize je v tom , ze Vidlak zabira skutecnost ze siroka i z uzka a zdaleka a zblizka
a z vysoka i z nizka a taky z melka..Na jednu kupu nahazi….
Nazory ma vymenitelny ..
Potrebuje se zabydlet na jenom jedny parkete a vodsud pak co chce..
Aby ctenar s tim pocital a souhlasil a nebo ne. A vsecko mezitim..
Se to nazejva nekdy svetonazor..Proste treba napr. cumet porad na svet furt zdola nahoru a tem nahore poradne umejt pr…le. Ktery opacne cumi na nas, zhora dolu.
A nedat jim ani nahodou prilezitost aby vypadali lepsi …Hlava nehlava.
To zahrnuje i vsecky politiky ,ktery sou prozatimni ,to vysvetlim doufam, potom.
Nejenze nelezt, ale nenechat se utahnut na vareny nudli vod panu, na ten led..
Potiz je ale vubec rozumet a vyznat se v necem v ty chaoticky zaplave vseobecnyho upadku..Utoci to ze vsech stran..
Ja sem myslel , ze je potreba, jako to rikaji sportovci , si hrabnout na dno a vode dna
se vodrazit ,voni vedi a maji zkusenost /druhej dech/, ze s nejakou zasobou reservy v tele ,
nahle ziskanou energii se potom vode dna zase vodrazit nahoru.
Coz na prvni pohled dava nejakej smysl.
Jenze vsecko je na vode a orientace skoro neni..Udesnej problem, je taky , kde je
to dno a co je dno. Jak a co poznate , zjistite, kde ste a kdy..
A uz je to zase nekde v …..dali..Takze zase zbejva , bejt ten proletar..
Jo, ten co se plavil na Titaniku se taky odrážel ode dna.
Ftypnej jako flastr , my neplujeme na vode..
Re: VIDLÁK.
Mám technický dotaz.
Proč zde na webu nefunguje počítadlo návštěv?
Místo čísel je tam pouze stav N/A.
Děkuji.
To bude tím, že to číslo je tak obrovské, že už došly číslice… 😎
Aha.
Tím se to vysvětluje.
Západní společnost je nemocná, nelze ji vyléčit jejími léky a jejími postupy.
Mnoho staletí žije z bídy okrádaných zemí. Vytvořila si k tomu náboženství, ekonomiku, která ji opravňuje, podle jejich zákonů sebrat si co chtějí, a najímají si na to zaměstnance, robotníky, kterým tisknou bankocetle. Já vím, nechcete to slyšet. Každý osel, který někomu prostřednictvím zákona něco sebere, se hájí, že to má jako zaměstnání, že to je jeho práce, že mu doma křičí malé děti, nebo že touží jezdit po Maledivách, Tenerife a tak dále. Je mi líto, všechno je to špatně. Vy je nemůžete změnit.
Volte svoje potřeby , starejte se sami o svoje potřeby a bude na světě mír. Ale vy to nechcete, raději budete zase volit.
Alexandře, ten uzel je ve tvé hlavě.
😀
Lidi budou donekonečna volit své otrokáře ať se skrývají za jakékoli úřady, tituly a banky. Oni jim dají vždy na výběr, protože i oni se množí. Mají různé množiny a nedoufejte, že nemají deset pojistek aby jim to vždy nějak vyšlo.
Volit „své potřeby“ je sice pěkné, ale celkem prázdné heslo. Pojďme to probrat konkrétně – máme před námi EU volby a tak by mě celkem zajímalo, jak se zachovat podle hesla „volte své potřeby“.
V teoretické rovině mám několik možností:
– ignorovat volby a neúčastnit se.
– jít volit
Takže dotaz: které možnost je dle hesla „volit své potřeby“? … pak budeme pokračovat dál.
Neobracejte. Volit potřeby je opakem, psát pamflety a volit zastupitele. To není heslo, to není slovo do prázdna. To je závazek.
OK, takže Vás cituji: „Volit potřeby je opakem, psát pamflety a volit zastupitele.“
Pokud tedy rozumím česky, pak „volit potřeby“ – v případě voleb do EU, znamená neúčastnit se voleb.
No a já si myslím, že to je chybná strategie … nicméně Vám ji neberu ani nerozmlouvám. Každopádně už máme jasno v tom, že „volit potřeby“ je v podstatě závazek neúčastnit se na správě věcí společných.
Děkuji za vysvětlení, ale jak jsem napsal – v tomto s Vámi nesouhlasím.
Pak už vám zbývá jedině volit …
Rasputin Putin
https://www.youtube.com/watch?v=6uw_czggrtk
Tak podivejte se pane D. Volit kohokoliv do EU , satana
a nebo andela , je predevsim ,predevsim a predevsim ,
potvrzenim a uznanim
existence EU a schvalenim a souhlasem s EU systemu a cinnosti.
A dale pridat nezvolenymu vedeni /proc narody si nesmi volit to vedeni , je EU pokracovanim IV .rise ,jinymi prostredky , volbama uznat do budoucnosti zajem prave toho vedeni EU , vsechno ukrajine a este vic, cela Afrika a Arabie do EU /, je priznat jim absolutni duveru do budoucnosti at udelaji cokoliv.
Leyno,Mitchels, Lagarde a Bordell-Fontelles.Jouro..
To si chcete volit???
Nezucastnit se na sprave veci spolecnych , kdyz spravci sou totalitni svine. A davat jim porad duveru a nikdy jinak ??^%##$$$$
I s covidem.Totalni podrizeni a posluha Usa.
A ze sou schopny toho nejhorsiho,iracionalni nenavisti, to vi ted i maly dite.
Vy si myslite , ze je to chybna strategie nevolit do EU ,ale nevysvetlujete jako obvykle nic.
Zaver nemuze bejt jinej ,ze tedy nemyslite…
Kazdopadny jasno mame, pisete /kdo ma jasno a proc, zase naky mame a zase nic/,ze volit potreby a co to sou potreby.
Potreba jit na hajzl.
Tech je tisice a kazdej ma jiny..Je treba zase aspon ,aspon ,aspon
uvest ty hlavni a spolecny a konkretne a konkretne a konkretne…
A kdo , ze ty potreby zrealizuje???? Vase zvoleny a nezvoleny EU??
Hry ,ktery s nami hrajou… na jedny strane globalni megakorproace nici planetu ,prave systemem globalizace , cesnek z Mexika se vozi pres vsude pul zemekoule , voda z Fidzi taky a na druhy strane zavadeji ty samy megakorporace opatreni , ktery stoji tisice miliard za ucelem usetreni planety a snizovani emisi..
Clovek muze snizovat jako silenenc a za svuj zivot nic nesnizi..
Ani milion lidi nic nezmeni..Tankery a obrovsky lode na oceanech ,ktery nici oceany a klima ,se mnozi , bez omezeni …
Formální logika je roztomilá záležitost. V extrémním podání může sklouznout do sofistiky, ale toto zatím není ten případ.
🙂
Dobrej priklad je zoufala snaha pred volbu presidenta v Usa..
Nynejsi zakazal utocit na rusky rafinerie s oduvoddnenim , ze vzroste cena pohonych latek a to by mu uskodilo ve volbach.
Lide by reagovali na vyssi ceny ,jeho nezvolenim treba.
Jaka cena pohonnych latek, ale bude po volbach to uz je jedno.
To uz bude zvolenej …
Volit SVÉ potřeby? Takto ale nefunguje ani rodina, ani obec a ani stát. Potřeby jsou často vzájemně nekompatibilní, navzájem se vylučující.
Jiste potreby sou jen soucast..
V Dubai ,meli tu potrebu , chteli aby trochu zaprselo a tak vystrelili neco nahoru a ted jim prsi..
Kapka na kapku se vrsi..
Ukazovali jak sou zase protesty v Polsku a zablokovany hranice s U. a ted sem,
tam zahlid cesky transparenty a cesky traktory , prapory a cesky lidi a velka solidarita s polakama a to je neco..President Duda nevi ci je a vselijak klickuje recma jako zajic ,kazdej den neco jinyho..
Porad sou ty veci stejny vod 16.stoleti ,kdo stal napr. za Metternichem ,kterej vlad cisari ,vladam a uradum .. Dizraeli udelal statni pujcky za miliony aby, britove navic platili uuuurokyyyy a nekecaaaali. A komu?
A potom tam stoji palace /asi 40/, z do krve vodrenejch rukou, vodrenejch
z pocitani penez v milionech..
Odhaduju , ze tyhle veci vic zhorsili vod zhruba 1848 ,ktery ty nepokoje taky nebyly sami vod sebe..Napoleon nebyl , tak honem vymrstili na svet tu zrudnou svini, Bismarcka,Wilhelma ,c 1, a svini France Josefa, abych nezapomnel…
Jako ty v Rusku 1917 ..Hned vlitli do banky v 1918,
aby poslali prvni splatku ve vysi asi 450 milionu zapadnim soudruhum, dollarmarxistum…Vono se rika kapitalista ,ale votocis se a von soudruh ,
tamhle cestpracuje ….
A kdo voli EU, voli toho pfizera ,blakroka a sorosgatesa..A miliardy zadarmo
pro toho zelinare a pro vic mrtvych ..
Tak hura…ovcanska povinnost vola…
Izrael zautocil na Iran a tady je priklad trochu normalni vlady ,ktera nechce valku ,ale je donucena jinym statem, aby si poridili , co nejdriv nuklbomby.
Iran slibil ,ze vodpovi maximalni urovni..
Ten hlavni nemuze resignovat ,protoze hned pude do vezeni..
Este nevyhnal hamasy ze sklepa a poridil si na sebe Iran…
Ukazovali jak strasne mlati zidy,ktery maji cleny rodiny rukojmi a chteji jenom,
aby neco pro ne udelal …
A ted usak a eu budou pomahat ve dvou valkach..
Kdyz vocas uz nevrti psama , vocas ted mlati dva cokly najednou. A nebo tak…
Vidláku, děláte to dobře a máte bezvadně nastavené mantinely.
Jenom malá poznámka k SVO na UA:
Prokletý Žid Zelenský částečně mobilisuje, ale mnohem víc mogilisuje! Dej Bože, ať je taky osobně mogilisován. A to co nejdřív.
Liberalismus bez přísudků je mlhavý pojem. Z liberalismu vycházeli i ti, kteří vymohli na svých vládách či parlamentech zákaz dětské práce, osmihodinovou pracovní dobu, přístup k zdravotnické péči i pro ty nejchudší, školy , ochranu životního prostředí, antimonopolní zákony……….
Evropské hodnoty existují už od starověku.
Jen se všelijak překrucují, komodifikují, překroucené evropské hodnoty se používají jako nagajka na ty “ neuvědomělé“ (což je vpravdě neevropské), kolektivizuje se vina za excesy – napáchané evropskými subjekty, vše se děje zhusta v dezinformačním prostředí (informací má být rozdíl, často zesměšňovaný slovem “ whataboutismus“)…
Například vlastenectví a demokracie. Nebýt jich, tak by možná Peršané Řeky převálcovali a celá Evropa by byla naprosto jiná.
Pro zasmání , už nevím kdo to tvrdil…zhruba asi že mít Kleopatra větší nos, mohlo být všecko jinak.
😀
Předpokládám, že jste měl na mysli liberalismus bez „přívlastků“.
Jinak pro mne OK.
A dovolte otázku – myslíte si, že naše Ústava připouští aby se Česká republika jako stát řídila tzv. „liberální demokracií“? – viz čl. 2 odst. 1 LZP https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1993-2
L.
Pokud naše ústava připouští souběžný výkon funkce ministra a poslance (dámy prominou) , tak může připouštět ledasco.
Když se Solona ptali : „Jaká je nejlepší ústava ?“, tak odpověděl : „ Pro koho a kdy ?“
😀
Priklad je osoba, ve funkci nepresidentujiciho presidenta..
U nas i jinde.
Nevíme co bylo před dvě stě lety. Všechno psala církev a pak vítězové. A my jsme stále poraženi.
Nemáme proto žádné povědomí o tom co se kdy ve skutečnosti odehrálo.
No já, s dovolením, se budu držet např. Herodota.
Asi také fabuloval, možná byl korumpován (nějakým vládcem, aby se o něm zmínil pochvalně, viz úplatní takynovináři).
Však i ty stély mohly být vytesávány na objednávku, už nevím která to je, co prý se nadsazovaly počty usmrcených nepřátel – aby daný faraon měl vyšší prestiž apod.
No ale na nějakou objektivní historii si musíme počkat, až se vesmír začne smršťovat v čase a prostoru tak, že pocestujeme zpátky. Zatím nám v tomto musí stačit aktualní vláda. 😀
Např. vhledy Federici (už nevím podle kterého názvu jednoho Šejk -spíra nazvala jednu svou knihu) jsou zajímavé. Tak trochu musí srát hodně (ne)mocných lidí.
Malá zajímavost. Platona, když ho syrakuský vládce nechal provádět reformy dle Platona, nakonec raději prodali do otroctví. Vykoupil ho užnevímkdo.
Platon kdesi v antikvariátu nakoupil Pythagorovy spisky a spisy, za mnoho min. Které se nedochovaly.
Co když ho vykradl ? Co když je Platon nic než Pythagoras ?
Mnoho mnoho textů bylo zničeno, například při několika požárech Alex. knihovny, Alexandře. 😀
Kolega tvrdí, že velká část tkzv. historie nejsou nic než produkty prodejných novinářů. Pravda, stély se těžko opisují a přenášejí….ale i tak.
Ostatně nic není pravdou, ani toto.
A dokonce Kreťan pravil, že všichni Kréťané lžou.
Nejvíce se vyplatí držet si tu pravdu, za kterou jsou peníze nebo výsady či výhody.
Na tom se asi shodneme, nicht wahr ?
Platón, Patágoras, neveřím že to kdy chodilo po zemi. Nevěřím že seděl někdo v sudu a psal tam knížky.
Re: AM
Já jsem seděl v sudu a napsal jsem v něm knížku.
Že jo? Záleží na velikosti sudu, v některejch by mohlo bejt i celkem luxusní bydlení. A ve starém Řecku by měli mít velké sudy, už vzhledem k tomu, kolik vína se tam pilo, byť ho mísili s vodou.
Když už tedy jsme zabrousili až sem, tak PROTAGORAS, prosím.
Důležitou oblastí ovládání populace je matení pojmů.
Proto plno lidí:
– nenávidí levici (která mu zajistila pracovní dobu, lékařskou péči, volné soboty, …)
– nenávidí pokrok a hledá štěstí v idealizované minulosti (kdy většina lidí měla skoro pořád hlad, kdy se pracovalo, dokud na to bylo vidět, kdy byla většina lidí otroky nebo nevolníky, kdy údělem lidí byla nekonečná dřina, kterou ukončila jenom brzká smrt, …)
atd.
Podstatná část lidí na alternativě považuje současnou vládu EU za levicovou, za analog RVHP. To je důležitým ukazatelem, že se matení pojmů velmi dobře daří.
Podle některých rekonstrukcí měla dost velkej nos.
Vidláku,
pod tenhle článek si klidně připojte i můj podpis.
L.
Děkuji Lexi… 🙂
A půjdete tedy volit ?
Re: Tymák…
Ani za kus masa!
To píšete za sebe nebo Lexe ?
Tymákovane,
četl jste Vidlákův článek /který jsem bez výhrad virtuálně podepsal/?
Dosud jsem byl přesvědčen, že patříte k těm, kteří rozumí psanému textu.
L.
A půjdete tedy volit?
Et tu, Brute?
Ale abyste neřekl, že jsem k vám příkrý.
Uvidím.
Jestli dožiju příštích voleb do Poslanecké sněmovny PČR /nikdo si nikdy nemůže být jistý/.
Možná.
Bez záruky.
L.
A jako občan?
Podělaní latiníci, lízači faking hesel jahvistů.
„Et tu, Brute?“
Děkuji za kompliment. Dělal jsem si naděje na základě v podepsaném článku se vyskytujícím odstavci začínajícím „Eurovolby považuji za výjimečně důležité …“. Já Vašemu názoru rozumím, ale podle mého jít k volbám stojí trochu času a je to to jediné, co nám ještě, možná naposledy bez mraku falešných hlasů, zbývá.
Nevytrhujte fragmenty, které se vám hodí, z textu. Nectí vás to.
A pokud jde o váš názor na účast v těch volbách, ponechte si ho a řiďte se jím.
Nenechávejte se ovlivnit „jabkem v tlamě hada“, pokud by se o to někdo pokoušel.
Já se budu zásadně řídit názorem svým.
Dosud mě nezklamal.
L.
Nechtěl jsem manipulovat, pokud to tak vyznělo, tak se omlouvám. Bral jsem to jako ( nedílnou ) součást článku, tak to ve mně opravdu vyvolalo naději, proto jsem se zeptal.
Víte, úplně upřimně, pro mne je cesta k volbám také trochu osobní nostalgie, i proto chodím rád.
To vám chválím.
Já mám naštěstí psa, takže si procházky taky užívám….
L.
Občas také chodím na procházky s takovým hodně přerostlým psem, tak Vám rozumím.
Chápu.
Já mám čivavu.
L.
Re: Lex
Čivavy sou zfííííně! Na ty pozor!
Moje Jahoda má kámošku a té její Chihuahua (původní jméno čivavy) zrasovala nohu tak, že dotyčná musela opustit svůj luk (look) a namísto sukýnek a šortek musela nastartovat spešl kalhotky bramboroidně pytlovitého střihu…
To muselo být vleže, tak vysoko čivavky nedosáhnou!
A vůbec… .
No, nevím, nevím.
L.
PS
Můj Bacardi už není z Mexika, ale z Prokopova kopce v Brně. Otec Odys z Šípkových růží a matka Viktorie Showmanna z Údolí Vrchlice.
Bráchové jsou Bayleis a Bodyguard, sestra Barbucha.
Bacardi, Bayleis, Barbucha… investiční Belgický ovčák?
Můj taky!
Patří pod pana Lex.
Volby porucniku EU ,/ktery nikdo nevoli , nekdo dosazuje , je zase cirkusova prehlidka sasku v manezi , ktery vybira reditel , opakovana a pro nase casy tak typicka a nektery veri , ze voli, taky nekonecne typicky / a nebo zvoleni chihuahua , vyjde to nastejno , voboji vas vohryzaji na kost..
Ani jim to neprijde , ze by udelali neco jinyho..Aspon ze slusnosti ,pac
to bije do voci.
Splnte svo obcanskou povinost . Vod mlejnu k Leynu…
Byl sem taky denne vohryzavana vobet zminenyho zmetka..Navic zmetek se vam dostane pod kuzi, vochoci si majitele a udela z nej rovnou masochistu..
/Neni nemocnej , este mne dneska nekous , nacpavate zmetka kurecim a von vas potom za to vohryzava/.A este sou zmetkove popularni..Moh sem se seznamovat s peknyma holcinama, obdivujicima denne zmetka ..