Jak je to dlouho? Jasně, stalo se to minulou sobotu. To měl Jindra Rajchl demonstraci, která podle majnstrýmu vůbec nic neznamenala, nic nedokázala, byla jen marginálním setkáním proruských sil, což dokázalo oněch dvacet blbců na schodech Národního muzea… Byla tak nezajímvá že i prezident PePa řekl, že se tímto signálem vůbec není třeba zabývat a náš premiér Petro Ihorovič Fialenko to ani nekomentoval, že to hovoří samo za sebe a náš hluboce mravní a počestný ministr vnitra, který nejede v žádné korupční kauze prohlásil, že s demonstranty nebude mít slitování.
Do minulé soboty byl univerzálním zlem Láďa Vrabel. Alespoň takhle mi to vysvětlilo těch několik posledních líbodémo kamarádů, kteří jsou ochotni se mnou mluvit a alespoň mi vyjádřit morální rozhořčení, když už nic jiného. Nekecám… oni si prostě v novinách přečetli, že Láďa Vrabel je placený z Ruska a je naprosto démonicky strašidelný, je největším nebezpečím pro naší demokracii a vůbec je zapotřebí s ním zatočit. Vlastně se nejvíc divili tomu, že ještě běhá na svobodě a netěží už dávno v Jáchymově uran.
A pak přišla henta demonstrace a šup, není to Láďa Vrabel, je to Jindra Rajchl. Do té doby nikoho nezajímal, ale když přivedl na Václavák sto tisíc lidí, tak to už je jiná. Majnstrým přepnul, Vrabel je zapomenut a od neděle se národu zcela pravdomluvně vysvětluje, že Rajchl je ještě mnohem větší zlo než Vrabel. Článek stíhá článek, analýza stíhá analýzu, jeden politolog za druhé vysvětlují, jak nebezpečné to je, soudruh Šarapatka by mu také nejraději dal do ruky majzlík a kladívko a poslal ho do Buchenwaldu.
Já k tomu mám tři poznámky:
Jednak vidíte moc velkých médií. Od září tlačí do lidí o překot, že Vrabel je zlo, varují před ním, líčí ho jako arcisatana a libtardi tomu věří. Takhle to funguje. Prostě si sami nic nepřečtou, sami se nepídí, jen si otevřou Respekt a tam to všechno je. A kdyby to nestačilo, Jakub Železný jim to vysvětlí z obrazovky. A pak najednou šup… Vrabel přestal existovat a vynořil se Rajchl. Doteď zloduch nebyl, doteď byl jen pro smích, doteď nikdo nevěděl, co dělá a čím je… to jsme věděli jen my na Alternativě. Ale teď udělal demonstraci, ukázal, co za ním reálně stojí a ejhle… král je mrtev, ať žije král.
Zadruhé musím Jindrovi pogratulovat. Nic tak nevypovídá o jeho skutečném dosahu, jako to, že mu teď všichni přimalovávají čertovo kopyto a ozlomkrk hledají nějakou špínu, kterou by na něj použili. Vrchní PePa sice tvrdil, že to není důležité, ale ve skutečnosti všichni majnstrýmoví nedělají dnem i nocí nic jiného, než nastavují hnojomety směr PRO. Všechny jejich podpůrné struktury teď pracují na tři směny a hledají jakýkoliv hřích. Rychle, rychle… na faktech nezáleží, na pravdě nezáleží, na ničem nezáleží, záleží jen na titulku v novinách.
No a zatřetí musím konstatovat, že na Alternativě se také nic nezměnilo. Sice nám Česká televize lže, že kvůli tomu uděláme stotisícovou demonstraci, sice nás neskutečně štve, jak informují Novinky a Seznam zprávy, že jsme ochotni přijet do Práglu a hulákat, sice nás neskutečně žere ta jednotná fronta politických neziskovek, médií i Pětikolky, ale když teď spojí Rajchla a jakési pozemky, tak je to jako slovo Boží.
A už se ozývají první škodolibí, kteří si užívají, že Jindříšek má utrum. Najednou jim vůbec nevadí, že to o něm říkají ti stejní, kterým jinak nevěří ani dobrý den. Všimněte si, Rajchl politicky nic nepokazil. Svolal demonstraci srovnatelnou s třetím zářím. Dal dohromady skutečně efektivní organizační tým. Ohlásil nátlakové akce, udělal to, co měl už dávno udělat Láďa Vrabel. Udělal to, na co všichni čekali. Nezazdil to mnohaměsíčním hemžením a sněním o něčem, co se prostě nestane. Neudělal ze sto tisíc lidí třetinu a méně.
Láďovi Vrabelovi jsem nikdy ani slovem nezalíval to, co o něm psal majnstrým. Kritizoval jsem ho, že projebává důvěru lidí. Kritizoval jsem ho, že ve skutečnosti nemá žádný použitelný plán. Pokud jsem zmínil jeho dluhy, tak jen v tom směru, že zadlužený Láďa Vrabel dokáže svolat větší demonstraci než extrémně bohatý Středula i bývalý premiér Paroubek. Nikdy mě nezajímalo, co o něm říkají na Novinkách.
Teď je na řadě Jindra Rajchl. Bude svlečen z kůže, bude na něj vytaženo i to, co neudělal, protože takhle to funguje. Podívejte na našeho Andreje. Deset let jim vydrželo ho popotahovat za Čapí hnízdo. Deset let mu to bralo voliče, deset let si ho brali do huby, aby ho nakonec soud osvobodil. Důsledky zažíváte dnes a denně na vlastní kůži. Prezident valorizace podepíše a podepíše i to zdvojnásobení daně z nemovitosti. Podepíše i ty emisní povolenky a vůbec všechno, nač si vzpomenete. Proč? Protože nadkritické množství lidí uvěřilo Čapímu hnízdu a neustálému opakování z majnstrýmu, že Andrejko je šestým členem Pětikolky.
Teď nás čeká to samé z Rajchlem. A vzhledem k tomu, jak si leckdo užívá špínu, kterou na něj naši pravdomluvní novináři kydají, tak musím bohužel konstatovat, že se nic nezměnilo a po zásluze prohrajeme i další volby. Proč? Protože když jde o špínu na naše lidi, tak jsou Novinky jako slovo Boží a vůbec nezáleží na tom, že se do čela konečně dostal lídr, který umí. Stačí nakydat hnůj a smrad prostě zvítězí.
Kdyby ten Jindra alespoň něco spáchal proti naší věci. Kdyby nějak zradil Alternativu, kdyby se postavil proti nám, nebo tak něco. Ale nic takového se nestalo. Velká média prostě jedou stokrát opakovanou taktiku, která bohužel stokrát vyšla, protože jsme byli stokrát blbí.
Vidlácky se směju… asi tak stejně, jako kdyby sedlák vypřáhl z pluhu toho nejlepšího koně, protože je postříkaný blátem. Jako kdyby si zápasník uřízl pravou ruku, protože na ní má tetování, z doby, kdy byl mladej a blbej. Jako bychom ze závodu vyřadili nejlepšího borce, pro dávné podezření z braní dopingu.
Fakt se směju… ještě chvíli to takhle bude pokrčovat a budu první, kdo od Alternativy odejde k Líbodémo… Ne z přesvědčení… ale abych sakra taky někdy byl na vítězné straně. Jak dlouho ještě bude naše lídry bavit, dělat kupu práce, aby je pak odkopli jejich vlastní lidé?
Jednou budou volby. Předčasné či řádné. Řekněme, že to dopadne pro nepětikolku dobře, tj. Babiš 35, Okamura 10 a PRO 7. Plus nějací podpětiprocentní vplebě-koaliční partneři. To je maximum, v co lze doufat. Potom se budou muset tyto 3 subjekty nějak dohodnout na něčem, jako koaliční smlouva. Nebo ponechat u moci pětikolku.
Bude tam vystoupení z EU a NATO? Jistě ne. Když to dopadne, bude tam něco jako umírněný Orbán.
To je jediné, v co lze v domácí politice doufat. Pokud se do té doby nerozpadne EU nebo NATO (málo pravděpodobné), jinak to dopadnout nemůže. Změna postoje ČR z jasného patolízala v potížistu je maximum, čeho lze dosáhnout.
Kdo tomu půjde na ruku, to je můj člověk. Kdo tomu chce sypat písek do převodovky, to je podle mě nepřítel národa.
Jakékoli okopávání kotníků do té doby může způsobit přesun volebních preferencí těchto subjektů tak +- 2%.
Řeklo se jasně, na škále od nuly do sta z třicítky alespoň na padesátpět
No, konečně to Vidlák pochopil. Ale jenom intelektuálně, ještě se musí dostatečně vyčerpat a spadnout na hubu/projít depresí, aby to přijmul reálně.
Dobrá zpráva je, že na geopolitické kry, které se daly do pohybu, má české křepčení jen nepatrný vliv.
Za pár měsíců bude už úplně jiná situace.
Smysl má tudíž se spojovat, setkávat, nikoli proti vládě, ale kvůli sobě, kvůli nám samým. Kvůli pozitivnímu naladění. Láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí, nechť si humanitární bombardér říká co chce. 🙂
Tady (ČR) to ztrácí perspektivu: zákazy/příkazy z EU, týkající se všeho možného, povedou ve výsledku jen k jedinému: nakonec zúžení životního prostoru do nesnesitelných mantinelů: zákaz spalovacích motorů, zákaz topení fosilními palivy, příkaz zateplení všech (!) staveb a jejich osazení FV panely za nesmyslných podmínek a v šibeničním termínu, česko-americká dohoda o dočasném pobytu spojeneckých vojsk… a to zdaleka, ale opravdu zdaleka není vše.
To všechno se sice může změnit, ale procesy, které by ke změně mohly vést, mají setrvačnost v řádově desítkách let, a ještě nezačaly. Lepších časů se snad dožijí má vnoučata, dřív nikdo.
Zachraň se, kdo můžeš.
Stačí maličkost. Ve volbách zatím ještě relativně svobodných, zvolit politický základ jiné vlády.
Pro to je nutné splnění objektivních podmínek, viz Starý kocour a my někteří ostatní, až to dojde těm méně chápavým.
😉 Rozhodně. – Je to něco podobného, co objevil ten cigán, když zvedl kapotu auta, které se zastavilo a odmítlo pokračovat v jízdě, a vítězoslavně zvolal: „Já už vím, co tomu je! Je to pokažený!“ – A samozřejmě, k tomu, aby se auto rozjelo, stačila maličkost: opravit je. Nebo zvolit, jak říkáte, politický základ jiné vlády.
Jak jednoduché!
Tak, teorie by byla… to to trvalo. Pár milionu let. Ačkoliv, možná se to počítá až od zhůrydána písma
Ono nic není tak horké, jak se uvaří.
Přimlouval bych se za přístup „proroka“ Jirky Ledvinky na YT.
Máme v sobě moc věci pozitivně změnit, ale to nejde skrze vztek či malomyslnost.
Mě svého času tyhle stránky pomohly, když jsem začal mít dojem, že jsou všichni úplní magoři. 🙂 „Upadne-li jeden, druh jej zvedne. Běda samotnému, který upadne“, praví biblický Kazatel. 100000 už je hodně, kdyby každý přiložil pomocnou ruku, vyletí Vidlák do nebes. (A my s ním. 🙂
No zrovna u toho podvodu s TJ Tesla Karlín si najděte, jak to bylo. Hodně bych se divil, kdyby to dokázal Rajchl vysvětlit.
Snaha vyvést pozemky pro stavbu budov ze spolku důvěřivých starších tenistů a měli namále, aby se jich vůbec alespoň později zastal soud.
Šméčko jako s Čapákem.
Otázka znamená ten zatykač že ho na návštěvě náké země můžou zatknout?
Nebude smět do 112 zemí světa.
Mne spíš napadá že Haagsky tribunál je politický sbor služebníků USA.
BUDE PAN ŠEFVIDLAK BRZY ZATČEN?
U tohoto članku vedle na webu VIDLAKOVY KYDY ,mu byla zničena komplet celá diskuze na jeho webu,prostě zničeho nic už tam není!
Prý tam byly odhaleny zpusoby jak podvádí Asociální vláda Satanistú komplet všechny voliče a jak musejí vyznávát jejich náboženství zvané Satanismus,kde je dovoleno okrádat naivní voliče ohlupovat je lživou veřejnoprávní televizi,kde funkce GŘ nebyla zrušena a proto nikdo neví proč MUSI být proveden nejprve totální rozvrat republiky a co bude potom výsledným skutečným CILEM,který měli tamní lidoví komentátoři zkusit odhalit a prásk celá diskuze zmizela!
Bude tento koment ignorován a zajde za obzor naprosto nepovšimnut?
Kdo z vás se tam zúčastnil diskuse,byly tam totiž stovky komentu,dokonce že Švycarska,které vypadaly mírumilovné a pamatuje si někdo co tam bylo tak nebezpečného,že to kdosi bez nijakého vysvětlení MUSEL diskuzi totálně zlikvidovat!?
Bude likvidace pokračovat panem doktorem REICHLEM panem Ševčíkem za dobrotu se tam psalo byl zlikvidován i nevinný pan Babiš ,který prý má jít na žebrotu neboť podporoval duchodce ,bude prý muset prodat firmy,které má v republice a odejít do vyhnanství?
Co se to děje za nepravosti a je tu na kydech levota ta ,ta ,ta ,ta bum bum bum a třese se dúm??Vi to někdo?
Zda se, že komusi došlo,že by neměl být gumova hlava a 136 komentu jsem uviděl vrátit se u sousedu zpět tam kde patřily a jsou zase vidět !
Kdoví které z nich navzteklily režim ,který ztrácí nervy a leze si sám sobě do nerva,tak se tam objevte a drcneze tam taky nějaký koment do pranice,když budete chtít!!
Mne sa pacia tie nahody:
na jednej strane je tu zatykac na VVP + ombudsman za to, ze odoberaju deti
Soud zahájil jejich stíhání kvůli únosům ukrajinských dětí z okupovaných území do Ruska.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/mezinarodni-trestni-soud-haag-icc-zatykac-putin-zlociny-urajina.A230317_160704_zahranicni_bro
Na druhej strane je v tom istom mediu clanocek ako Barnevernet v Norsku kradne deti cudzincom.
https://www.idnes.cz/kultura/film-televize/norsko-rodina-barnevernet-deti-film.A230317_132615_filmvideo_itimp
Ja viem, podobnost cisto nahodna bo Nori to robia demokraticky, aby deti ochranili pred ich rodicmi a Rusi to robia nedemokraticky aby ochranili deti pred vojnou.
Ten dvojaky meter v EU je totalische katastrofen.
a sorry – som si len terazky vsimol, ktoze je el presidente toho slavneho sudu v Haagu
ICC President Judge Piotr Hofmański
Cirou nahodou psonek so spravnym svetonazorom 🙂
„Zločiny byly údajně na ukrajinském okupovaném území páchány nejpozději od 24. února 2022. Existují opodstatněné důvody domnívat se, že prezident Putin za ně osobně nese odpovědnost,“ stojí v prohlášení soudu.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/mezinarodni-trestni-soud-haag-icc-zatykac-putin-zlociny-urajina.A230317_160704_zahranicni_bro
Takze staci ze
UDAJNE
a
SU OPODSTATNENE DOVODY SA DOMNIEVAT
tykokot, to je dokazova situacia ako blazon
https://youtu.be/UKvs_nUWVps Super rozhovor Martin Koler, nádherný rozbor Ukrajiny a vztahů s Ruskem.
Zvedavec no bude to zaujímavé…… Zelenský ho pôjde zatknúť …… 🙂 dobrí baviči v tom Haagu 🙂
Ono to nie je o baveni. Je to o utiahnuti skrutiek.
V podstate sa EU diskvalifikovala, bo teraz nik nemoze jednat s medzinarodnym zlocincom.
Ozaj jedname ako mopslici USA.
https://t.me/swodki/239278
zjavne na to prisli aj inde….
Никто не будет вести переговоры с Россией пока в ней нынешняя власть. И никто не отменит это решение. В принципе.
Mier teda bude az jedna strana kapituluje. Rusku ide o zivot. Dolaru a teda USA ide tiez o zivot. Nemam z toho dobry pocit….
Už to řekli ve zprávách. Putin nebude smět jet do 112 zemí světa.
No kdyz to rekli ve zpravach…
Zvedavec jasné, je to skôr smutné ……. nedalo mi ironicky 🙂
https://en.wikipedia.org/wiki/American_Service-Members%27_Protection_Act
Zajímavý federální zákon mají SSA – takzvaný Hague Invasion Act, který má „chránit vojenský personál Spojených států a další volené a jmenované úředníky vlády Spojených států před trestním stíháním mezinárodním trestním soudem, jehož nejsou Spojené státy smluvní stranou“
Tento zákon, cituji, „umožňuje prezidentovi SSA nařídit americkou vojenskou akci, například invazi do Haagu, kde sídlí Mezinárodní trestní soud, aby ochránil americké úředníky a vojenský personál před stíháním nebo je zachránil z vazby.“
Teď si nemůžu vzpomenout, jak se to jen nazývá, začíná to na „d“ a končí na „vojí morálka“
Norsko prostřednictvím sociální služby „Barnevernet“ již drahnou dobu krade děti zejména cizím státním příslušníkům, s cílem ozdravit vlastní genofond.
Ještě v 50letech minulého století před objevením ropných nalezišt v Severním moři patřila tato skandinávská země mezi nejzaostalejší na evropském kontinentu. V izolovaných osadách a vesnicím byl běžný incest a sňatky mezi příbuzními…rodily se zdegenerované a mentálně postižené děti. Následky pociťuje Norsko do dnešních dnů, proto krade a unáší děti cizincům zejména z bílého etnika. Indové z úvodního článku představují vzácnou vyjímku…
To už přestávají i ty exkrementy smrdět. „Jurečka chystá kampaň. Do vysvětlování důchodů se pustí kreativní agentura“
Okrademe staroušky a vrazíme to kreativcům.
Alespoň dvě stě tři sta milionů by to stát mohlo.
Ono se to vyhraje samo … Společnost vedená idioty nemá šanci dlouhého přežívání …
V Haagu vydali zatykač na Putina, co k tomu dodat …, blázni neschopní uvědomovat si realitu, natož nějak směrovat svoji existenci k nějaké vlastní budoucnosti …
Lidé, kteří se dokážou jenom trochu odpoutat od své většinou hloupé sebestřednosti (tím si tu hloupost uvědomí), kteří tak získají možnost pohledu na současnost z vyšší perspektivy se samozřejmě baví nad tou lidskou ubohostí primitivů -lidských opic …
A večer přestal být nudný…
Situation in Ukraine: ICC judges issue arrest warrants against Vladimir Vladimirovich Putin and Maria Alekseyevna Lvova-Belova
https://www.icc-cpi.int/news/situation-ukraine-icc-judges-issue-arrest-warrants-against-vladimir-vladimirovich-putin-and
Vtipné by bylo, kdyby RF a Čína vydala zatykače na všechny autory a vůdce vojenských agresí zvaných „export demokracie“. V USA by zůstal asi Trump sám samotinký …
O mezinárodním soudu v Haagu si nikdo rozumný nemůže dělat iluze.
Sakra, proč mi teď proběhla hlavou zpráva o možném novém ústavním soudci – mladém Bendovi ?
Nemá sice kvalifikaci soudce a za sebou jenom rychlokurz v Plzni, ale… Navrhovatelé sdělili, že složení ÚS by mělo být pestré.
Bez komentáře.
🤡
maxim.
To Milošeč by mohl vyprávět, kdyby žil o schopnostech Haagskeho tribunálu. Jinak di Putin počká, až odsoudí všechny USA prezidenty,kteří rozpoutali válku v posledních 70 letech.
https://pbs.twimg.com/media/Frbqyj8XoAQ6U0x?format=jpg&name=large
Putin se asi nad tím rozhodnutím opičáků náramně baví …, měli by si ale dát pozor aby Putina vážně nenaštvali …
Hm… A nezebránili tím náhodou jen tomu, aby se Putin zúčastnil jakýchkoli mírových rozhovorů?
Putin jednat s opicemi nebude, na to má Lavrova …
Mýlíte se. Na to má Prigožina.
Společnost je prostě v hlubokém úpadku a není už schopna pochopit, co se zde vlastně děje a kam směřuje. Takže snahy o nějakou změnu vlády, která by se chovala racionálně a měla zároveň podporu většiny voličů – to je naprosté sci-fi. A pokud se chceme pohnout někam dál, je potřeba si to prvně přiznat. (https://web.litterate.cz/a-proto-nikdy-nevyhrajeme/comment-page-2/#comment-126791) — Jo jo… Tohle si zasluhuje nejen ocitovat (aby bylo jasno, nač že to reaguji), ale ocitovat tučně.
S tím souhlasím, a zároveň jsem nucen upozornit, kde je problém. (Tedy, jeden z mnoha.) Veliký rozdíl oproti době před 40 lety spatřuji v tom, že tehdy už skoro každej* viděl, že ten socyjályzmus je zásadně špatně. Neuměl to třeba vždy pojmenovat jasně, ale jasné mu to bylo. Chápal a dávnou již pochopil, že jsou i skvrny, jichž nelze vyčistiti bez porušení podstaty látky, jak napsal Hrabal desítky let předtím.
A možná to někde někdo vlastně doopravdy neviděl, jen tu rétoriku přejímal, protože mu umožňovala zdůvodnit si, proč on sám také nic pořádného nedělá, nýbrž pouze vše fláká, jak jen lze. Systém je v zásadě vadný, tak co by se snažil…
Ke své lítosti, tohle zde dnes neshledávám ani zdaleka. Ba naopak, nejenže si většina lidí nechce připustit myšlenku, že by tadlencta „liberální demokracie“ přinejmenším mohla obsahovat jednu či několik principiálních vad, natož o nich přemýšlet. Oni jdou ještě dále, pokud jde o to, jak nakládají se svým vlastním životem…: Systém totiž je v zásadě správný, tak co by se snažili.
— • —
Ještě ocituji tento rozhovor: https://www.youtube.com/watch?v=1ErMGKCA4xc . Kratochvil tam říká: „V Čechách nemusej lidi bojovat, ale stačí nespolupracovat. To je strašně důležitý.“ Ale i přesto mi vše připadá marné. Při všeobecné, zprůměrované úrovni zdejšího konformismu bohužel nevidím žádnou naději.
— • —
Tak kdyby to někoho vážně zajímalo, řešením je pracovat hlavně sám na sobě. — Spíše snad osobní východisko než řešení. Jednak dlouhodobější trend je (na rozdíl od tehdejška) zjevně nepříznivý, jednak by to chtělo být o výšeuvedených 40 let mladší.
— — —
*) Tedy, neviděl to úplně každý, to ne. Například někteří komunisti to neviděli, podobně i další oudové režimu. Naopak někteří jiní komunisté to viděli velice jasnozřivě, mnohem jasněji, než průměr nekomunistů.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kdyz-utichla-demonstrace-tak-se-tancovalo-Za-miliony-Ze-statni-kasy-zjistila-Bobosikova-732322
Omlouvám se, ale nevidím spojitost se svým příspěvkem.
finaNCE
A proto, kvůli nemožnosti vyčistit ony skvrny bez změny podstaty, jsme reinstalovali a zvolili systém, jenž se v krvi po generace koupal, systém, jenž při uplatnění stejně kritických měřítek, jako vůči tomu socíku, vlastně ani žádnou podstatou nedisponuje – pouze ji předstírá, by měl být minut obloukem, a přesto je velebnosti, a vlastní minulost nenáviděna čím dál víc…
V této souvislosti je na místě se ptát: co vlastně chce tato společnost měnit, a proč … Je to stejné, jako se oženit, a po první hádce žádat o rozvod. Divné, že. Obzvláště, když oba snoubenci deklarovali společnou nenávist vůči své vlastní minulé formě existence – vždyť to samé tvrdí většinou volený domovní důvěrník a správce. A má pravdu, ona míra nenávisti vůči vlastní minulosti naopak roste, a demonstrativně je použita při každé možné příležitosti, v jakém kolik slovním nebo písemném projevu.
Co tedy sakra tedy chtějí – neznají se první týden, svéprávní jsou také, informace o sobě měli také, své možnosti znali… A oba vědí, že se s časem mění i oni sami.
To samé při volbě domovního důvěrníka a správce – znám ho léta, vím a měl bych pamatovat spoustu, přesto jdu a volím tak jak volím a divím se , že domovníkem a správcem je právě on, nicméně s ním rád hraju hru: Vyzvracej se na svoji minulost, v které ta osoba exceluje , ale nám to nedá … Páč o sobě všichni tvrdí, jak jim to pálí, měli by počítat s tím, že i domovní prošel a prochází jistou genezí …
Samozřejmě, že volený má i své pravomoci, a dává najevo, že se mnoha partajím nelíbí jak naše hádky, tak náš nesouhlas se správcovým vměšováním – vždyť chce pouze klid na práci a klid pro ostatní partaje…
Nicméně se s ním tak pěkně zvrací na minulost – nebudete věřit, ale ono to spojuje, ta nenávist spojuje, a její demonstrace zbavuje i minimální možnosti nalezení kladů v ní…
Fakt mi není jasné, o co vlastně české společnosti jde – svoji minulost nenávidí, přítomnosti se vzpouzí, a o budoucnosti mektá kraviny, navíc dle tradice jedná stylem: každý sám za sebe a přitom má plná ústa národa, tedy možného čísla…
To nepochopíš…
O co vlastně v Čechách jde ?
https://t.me/MariaVladimirovnaZakharova/5021
Myslim si, ze toto je otazka dňa. Co s partnermi, co seru na zmluvy. Na zavazky.
SK – a nie len SK – porusuje medzinarodne dohody a pravidla.
Je to sice uz tak, ze SK toho velmi vela nevyvaza a uz vobec nie nieco ozaj sofistikovane, ale i pri softveri sa povinne odklikav kadejake ustanovenie o tom, ze nie je mozne reselling, pac si koncovy uzivatel.
Cize si to mam vysvetlit tak, ze na SK je aktualne dovolene prdiet na vsetky zmluvy o resellingu?
Vidláku,
neprohrajeme. Jindřich Rajchl není snílek a určitě se obklopí schopnými poradci a podporovateli. Věděla bych o dalším. Na tribuně v dubnu by měl promluvit i VLK. Je fundovaný a má dost velký vliv v naší bublině. No a Rajchlovi prozatím nevěří, možná je na čase, aby se spolu setkali. Ve včerejší debatě na Trikolóře se nechal slyšet, že kdyby byl pozván, neodmítl by. Bylo by fajn vás vidět na tribuně společně.
KOmplet divné, Myslím že by si Vidlák měl udělat od politiky pauzu, a zatím co se bude věnovat už dlouho slibovaným tématům – komplet vyčistit hlavu, jinak se rozumných nápadů nedočká/me. Ta pauza je třeba
Někdy je to s fialovou pětikolkou i sranda.
https://www.facebook.com/mika.moto.104/videos/920560242322193/?notif_id=1679056947375826¬if_t=video_processed&ref=notif
Toto je také svým způsobem legrační .
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-do-prace-v-nedeli-ctvrtek-volno-nedostatek-elektriny-muze-prepsat-tyden-227859
Ano, komunistům se smáli, že zaváděli pracovní soboty. My jdeme mnohem, mnohem dál. Vyspělá libtardí ekonomika, která se ze zcela ideologických důvodů kombinovaných s totální neschopností stávajícího systému řešit (a hlavně vyřešit) problémy spojené s infrastrukturou a energiemi odřízne od racionálně možného a fungujícího řešení problémů, má řešení. My totiž zavedeme pracovní neděle. To je náš způsob řešení problému. Hlavně nedovolit zlému Rusku nám prodávat uhlovodíky zla či nedejbože je nechat postavit další bloky jaderné elektrárny. Ne ne. Ne ne ne.
Tak hlavně že v neděli, né v sobotu. To by se mohli někteří spoluobčané vnímat jako zákeřný útlak.
Měl byste si doplnit znalosti. Neznalosti mladých generací mi připadají nepochopitelné. Kde jste chodil do školy?
Komunisté nezaváděli pracovní soboty, oni je naopak rušili, stejně jako byly ve stejné době rušeny na Západě. Nejprve byla zachována jedna pracovní sobota v měsíci, pak byla zrušena i ta.
Dříve byly pracovní soboty naprosto normální, den odpočinku je podle katolíků pouze v neděli. Vůbec bych se nedivil, kdyby nám katolík Jurečka pracovní soboty zavedl, neboť volná sobota je komunistický nesmysl, který okrádá podnikatele.
Všechna abrahámovská náboženství mají volný jen jeden den v týdnu. Jenom každé jiný den.
Ale já přece vím. Byla to jen součást vtipu, který vycházel z té absurdity v článku. Ale dík za tu mladou generací 😂 Pracovní soboty jsem pravda zažil jen v poměrně mladém věku.
Malé OT zamyšlení nad podpisem prezidenta …
Tak PePa nám s těžkým srdcem podepsal neústavně přijatý zákon na okradení důchodců a to retroaktivně s tím, že věc bude muset rozhodnout ÚS.
Rad bych přeložil jeho jednání do lidštiny, aby tomu porozuměla i Vlasta prodavačka s Pepou soustružníkem. Takže, co vlastně udělal prezident PePa:
Jako prezident republiky jsem podepsal zákon, o kterém vím, že byl přijat protiústavně a navíc působí retroaktivně, nicméně požádám Ústavní soud, aby můj podpis zrušil.
… no neberte takového prezidenta :-). Láska, pravda, rozum a čest zvítězila.
… no hlavně, že se stihly všechny lhůty …
Nekde jsem cetl, ze je to od PePy velmi chytry tah, ze vlastne uspokojil vsechny.
Me to ale tak neprijde, spis je to takovej priposranek. Nechapu, komu se to muze libit.
Libi se mi, jak to popsal Jakl:
„V jaké roli tedy bude prezidentův tým vystupovat u Ústavního soudu? Bude tvrdit, že prezidentův podpis je protiústavní? A bude-li prezident účastníkem řízení v případě, že ústavní stížnost podá opozice, bude spolu s ní na jednání ÚS útočit nejen na autory novely, ale i sám na sebe, nebo se naopak za svůj podpis postaví a bude proti opozici hájit předlohu, na kterou si sám chtěl stěžovat?“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Ladislav-Jakl-Slavny-soude-muj-dnesni-podpis-je-protiustavni-zrus-ho-732300
Spíš bych řekla, že do PePy vložil jeho programátor správnou disketu.
Ani obutá, ani bosá, ani na koni, ani pěšky… V té pohádce ta holka slušně zabodovala.
😀
Co nad PePovým činem tak mudrujete – je to voják a voják nejprve splní rozkaz a až po tom se ptá, zda-li byl správný.
IQ 107+křivá páteř.
Vůbec bych se nad nějakým podpisem a zdůvodňováním nezdůvodnitelného u té entity nezamýšlel.
Situace je naprosto jasná.
A to si teď jako budeme hrát na překvapený? 🙂 Jako já opravdu nevím co si myslet, to Rajchl nepočítal s tím, že na něj něco vytáhnou? Mám pocit, že jsem jeho inteligenci dost přeceňoval… O těch pozemcích se to vědělo dávno, o tom ČT dělala kdysi reportáž, to není opravdu nic nového. Mě jen překvapuje, že si ti lidé co se nazývají alternativa a kteří se zde bijou za svého mesiáše nedokážou zjistit ani pár obecně dostupnejch drbů a pak jsou zklamaný a překvapený. Já si myslím, že veškerý problémy, který jako společnost máme, pramení z nedostatečné inteligence a zanedbaného vzdělání v základních věcech. A tady taky spatřuju jediné skutečné řešení, i když to rozhodně nebude tak rychlý, jako ono pseudořešení z Václaváku :). Důkazy lze vidět i tady v diskuzi, velká část lidí v komentářích není schopna reagovat na obsah textu a předvádí pouze nějaké své smyšlenky a výměšky domněnek, ve kterých se vzájemně utvrzují. O mainstreemu nemá snad ani cenu mluvit. Nedávno jsem někde na Seznamu zahlídl článek, který zesměšňoval článek pana Bašty, který jsem shodou náhod také četl. Bylo evidentní, že ten „novinář“ daný článek na který reagoval vůbec nepochopil a ještě to tam dokládal svými hloupými dotazy na Baštu :). Diskuze pod článkem ukazovala, že čtenáři Seznamu jsou ještě dál, asi tak dvě úrovně pod dnem toho pisálka, mají problém chápat i ten jeho přihlouplý článek a omezují se jen na nenávistné štěkání. Společnost je prostě v hlubokém úpadku a není už schopna pochopit, co se zde vlastně děje a kam směřuje. Takže snahy o nějakou změnu vlády, která by se chovala racionálně a měla zároveň podporu většiny voličů – to je naprosté sci-fi. A pokud se chceme pohnout někam dál, je potřeba si to prvně přiznat.
Očekávám, že tu dostanu jako vždy stejný dotaz, co jako navrhuju a jestli mám nějaké lepší řešení… (to je taková vychytávka, jak obhájit řešení špatné :)). Tak kdyby to někoho vážně zajímalo, řešením je pracovat hlavně sám na sobě. Tím člověk má alespoň šanci ovlivnit to své blízké okolí a někoho inspirovat.
Pane Zahradník.
Bude těžké najít anděla,po těch letech rozkrádaček,odklánění majetku.
V prvé řadě,by se musela zneplatnit privatizace,která tomu dala průchod.,by přímo zákony k tomu navádějí.
Pak to důležité,když už se něco zjistilo,nepřišel trest,nebo to zlegalizovala amnestie.
Co je ještě horší,takto je řízena ekonomka USA a protlačována do dalších států a těm co to vyhovuje,nedovolí změnu a mají dost možností,jak to zarazit.
I ty nějčistší duše se za ta léta musely přizpůsobit, jinak by nepřežily, neuživily by rodinu atp.
Zahradník
Na každého se něco najde, asi i na vás by se něco našlo a tak doufám , že na tom zapracujete, protože jste jistě inteligentní, což pan Rajchl (podle vás) asi není a má máslo na hlavě.
Protesty proti vládě jsou oprávněné a jestli je pan Rajchl něčím vinen, jistě se to brzy dozvíme a nemůže to popřít fakt, že Pětikolka jedná protinárodně a protiústavně, že lže a žene Česko do bídy a války.
Opět si dovolím překopírovat text od Hampla (https://www.petrhampl.com/aktuality/ ; zvýrazněno mnou):
O zoufalství a konspiracích (16. 3. 2023)
Ve Velké Británii sestavili „konspirační mapu“. Tedy mapu, na které je vyznačeno, kde věří kolik lidí těm nejstupidnějším historkám – jakési moderní obdobě historek a o hejkalech a rusalkách. Autoři té mapy si správně všímají, že nejvíce se konspirace šíří tam, kde lidé trpí, kde s nimi zachází bez jakéhokoliv slitování a kde jsou oběťmi nejrůznějších elitářských experimentů. Ti lidé každý den zakoušejí, že řeči o demokracii a rovnosti šancí jsou jen cynickým výsměchem.
Jenže ono to taky ukazuje, proč současná finanční a mocenská elita téměř nenaráží na účinný odpor.
Prostě proto, že když jsou na tom lidé špatně, tak nekladou otázky typu „jaké jsou ekonomické kořeny těch problémů?“ „čím by mohlo být současné uspořádání nahrazeno?“ nebo „jak narušit momentální mocenskou strukturu?“ Ty otázky jsou příliš těžké a lidé se raději uchylují do světa zábavných konspiračních fantazií.
A co hůř. Politická opozice, místo, aby ty otázka kladla, se lidem podbízí a dává jim to, co chtějí slyšet. Vyberete od nich peníze, získá pár poslaneckých křesel a žádné další ambice nemá.
Dokážete si představit, že když se rozbíhalo národní obrození, přišli by obrozenci s tím, že „lidé chtějí vyprávění o čarodějnicích, budeme tedy místo vědy mluvit o čarodějnicích.“ Jak by takové obrození asi dopadlo?
Samozřejmě nijak nechci tvrdit, že na tzv. alternativu má být aplikován takříkajíc jedna k jedné (tj. v plném rozsahu a na „alternativu“ celou). Zas ale na druhou stranu, troufl by si někdo říci, že je nepřípadný zcela?
Hampl je mi velmi podezřelý. Jeho setkání jsou profízlována a BISáci si tam otevřeně fotí lidi. Na osobní setkání v putyce, kam nás se známým pozval (5 lidí), přišel taky kluk z vnitra. Co to k…a mělo být??? Nábor?
A fotí si lidi BISáky?
Podezřívat je správné. Žijeme totiž v orwellovském světě. I Winston nakonec zradí Julii.
Jenže to ani v nejmenším neznamená, že bychom neměli brát v úvahu, co ti lidé říkají.
Správně se ptáte, kdo je Hampl. Ale kdo jsem já? A kdo jste Vy?
Se svým podezřením se musíte nějak vypořádat. Možná nejlépe tak, že důsledně odseparujete obsah sdělení od jeho nositele. V opačném případě se Vám může stát (a snad lze říci, že v tomto orwellovském světě nevyhnutelně stane), že skončíte u jedné ze dvou možností:
• o nositeli režimní media tvrdí cosi nepěkného, je tedy podezřelý, a co říká, nutno ignorovat;
• o nositeli režimní media mlčí, je tedy podezřelý již tím, a co říká, nutno ignorovat.
A brzygenerál plk. Koudelka si může mnout ruce.
— — —
Jestli si na Hamplových setkáních BISoni otevřeně fotografují účastníky, spíše než by je (jako to většinou dělávala StB) fotografovali skrytě, podle mého názoru odtud* nelze vůbec dovozovat, že Hampl pracuje pro režim. Spíše z toho myslím plyne, že se takovouto ostentativní formou snaží BIS odrazovat veřejnost od širší účasti. (Anebo prostě mají svůj modus operandi, od kterého nejsou schopni upustit.)
*) To pochopitelně neznamená, že by to (hypoteticky) nešlo dovozovat z něčeho jiného; tam ale zatím nejsme.
Souhlas. Otevřené focení může znamenat jedině : Bacha! Ví se o vás!
Po ovoci poznáte jej.
Hampl co se týče analýz, úvah, glos a predikcí je dobé chuti.
Že ho sledují BISáci? To je podle Vás známka, že je podezřelý? BISce? Nebo snad nám?
pit ve 12:54
Sorry, ale mně jste zase velmi podezřelý Vy. Odkud znáte „kluky z vnitra“?
Neznám. Sám nám to řekl.
Klidně mě podezřívejte. Unesu to. A hlavně se nikam necpu a nesvolávám lidi na své akce.
Když jsem PH napsal o tom focení a natáčení, jen se kroutil, že příště dají pozor.
Dokud nás ušáci nepustí ze spárů, můžeme se stavět na hlavu, demonstrovat, upalovat či upalovat odsud (ale není kam).
Zajímavý byl názor, že se jedná o přípravu kádrů, nikoliv revoluce.
No, právě jako příprava kádrů mi to připadá jako dost veliké zoufalství… Ještě že Revoluce požírá své děti.
Je mi jedno, zda Vrábel je nebo není v exekuci. Je mi úplně jedno, zda Rajchl má nebo nemá nějaké pozemky. Zajímá mě něco jiného … např. pokud Rajchl řekne, že zakotvení v EU a NATO je správně, pak mohu usuzovat, že chce současnou mizérii vyřešit jemným poštelováním – což je blbost.
Co se týče demonstrací , tak se nedá říct, že jsou úplně na nic. Nesporně formují informační pole, resp. náladu ve společnost se všemi průvodními jevy s tím souvisejícími. Očekávat ale, že něco změní je diletantismus – a PROTO PROHRÁVÁME!
Místo pohledu do historie a kritickému vyhodnocení jak dál, se organizují akce „zahulákat pod okny vládě“. Demonstrace u nás zatím vládě potvrzují skutečnost, že nespokojených je množství větší než malé, ale není většinové = mohou být tedy v klidu. Koukněte do Francie – tam ani miliónová demonstrace nezabránila vyslovené maličkosti – přijmout zákon „Rodič1 a Rodič 2“. Dnes se tam melou ve velkém a co udělal Macron? … vynechal diskuzi v parlamentu a další zákon protlačil ganz natvrdo.
Tady si zatím málo lidí uvědomuje, že prožíváme moderní rok 1948. Do příštích voleb schválí korespondenční hlasování a je hotovo. Komunisti měli Národní frontu, novodobí uchvatitelé moci budou mít ke stejnému účelu korespondenční hlasování. Výsledek bude stejný – udrží se u moci.
Představa, že je porazíme při dodržování jejich pravidel … to snad už nemůže myslet dnes nikdo vážně. Když budou prohrávat, tak ta pravidla jednoduše změní – viz. naposledy Rychetský. Ovládají už vše – když začnete ukrajinsky hajlovat a připnete si SS nášivku Azovu a někdo Vás udá, tak se nic nestane … pokud by se nějakým nedopatřením našel soudce, který by to odsoudil, tak jsou zde odvolání a nejpozději na ÚS Vám Rychetský nebo jeho nástupce vysvětlí, že podkopáváte nejvyšší demokratické hodnoty. Udělejte ale oslavu pro kamarádku Zuzanu a na dort nechte udělat velké „Z“ …
Zatím nás není dostatečné množství, proto tento čas je nutno využít jak nejlépe jde, nikoliv „hulákáním pod okny“. A musí to být formou „tekutých písků“, aby to nešlo zastavit odstraněním 1 vůdce. V neděli dám 1 konkrétní návod, co dělat, aby to i od malého počtu lidí vládu řádně zabolelo. Blokovat vchody do vládních budov je pitomost.
Na závěr – je nutno se ztotožnit s faktem, že za svobodu a práva se nedemonstruje, nehuláká pod okny, ale BOJUJE! … přičemž v každém boji vznikají ztráty a jsou zranění.
„Zuzánóóó…“
Naprostá pravda! A čím déle bude boj odkládán, tím více bude bolet.
Re: JŠ
Jenže k boji musíte dostatečným způsobem zradikalizovat dostatečný počet kusů…
Tentokrát možná omyl Targusi … mělo by to jít i z pohodlí domova 🙂 … a to myslím vážně. Vydržte do neděle :-).
Zatím něco úsměvného:
https://www.nepodvoleni.cz/wp-content/uploads/2023/02/Divan_expert_720x468.jpg
Další tajuplná neděle na obzoru.
Jako tenkrát https://web.litterate.cz/vyzva-ke-spolupraci-aneb-selhaly-li-vsechny-pokusy-nastal-cas-precist-si-navod/
Jak to dopadlo?
No, úspěch zatím tak 1% … ale ještě nevzdám. Jak to mělo vypadat se můžete podívat na nepodvoleni.cz – rubriky Věda-vztah-sex-zdraví. Zatím bohužel jen 1 redaktor, ale návštěvnost to i tak zvedá. Paní souhlasila, že než se dá dohromady parta na samostatný web, tak to bude dělat na nepodvolených. Uvidíme, třeba ještě přesvědčím další.
Henry Thoreau odmítl platit daně. Odmítl podporovat vládu, která vede válku a toleruje otrokářství.
————————
Množina „diskutujících“ na Seznamu apod. není společností.
Pane Vidláku, neposuzujte situaci v alternativě jen podle komentářů pod svými članky. Vyjadřují se rovněž lidé , kteří to se slovy umějí, rádi diskutují a někdy se rádi poslouchají . Jedno staré pořekadlo praví , že jim možná chybí převod z huby na ruce. Je spousta lidí, kteří Vás čtou a fandí Vám. Jen nepíšou příspěvky. A byli díky Vám na Václavaku. Jen to nikde netroubili. Takže za mne jste vykonal dost a rozhodně ne zbytečně. A nikomu jste na špek neskočil. Díky.
Já také Vidláku respektuji za všech okolností.
Realita je, že spokojení lidé souhlas nevyjádří, nespokojenci se ozvou. Tak už to na světě chodí. ( Vidlák to určitě ví. )
Nikdo neřekne : Včera jsem si u vás koupil dobrou tlačenku. Díky !
Ozve se, až když v ní najde kus kůže i s černými chlupy. Řekne : Ta tlačenka včera nestála za nic. Fuj !
😀
Jako místní starousedlík, ba jeden z nejstarousedlejších, tvrdím zodpovědně, že Vidlák si respekt zaslouží.
Nějaké drobné výhrady? Ty mám i k vlastnímu bratrovi (kterého nemám). To nepadá na váhu.
Jasně, že je to už „trochu jiný“ Vidlák, než když psal svůj první traktát o majdanu a Donbasu u Vlka. Společnost kolem něj se vyvíjí (dost blbě), děti mu rostou (doufám, že dost dobře) – proč by měl být stejný?
Podobně je to i s každým z účastníků zdejších diskusí. Někdo má k Vidlákovi za tu dobu blíže, někdo se mu myšlenkově vzdálil – nu a co? To je snad normální, ne?
Ale respekt, respekt – to zas jo, ten si opravdu zaslouží.
Souhlas, Godote.
Většina z těch, co sem chodí skoro po každém Vidlákově článku vytýkat autorovi to či ono, sama zatím nehnula ani prstem! Kritizovat od kompu, to je jediné, nač se zmůžou.
Re: Godot
A já jako Jedině Správný Novo-Starousedlík mám výhrady k nějakému Godotovi, že mě ešče furt nepozval na něco dobrého (ty vole, už zase slintám) do dcery všech měst (matky už jsou obsazené), to jest do Plzně.
Jsem nedávno zjistil, že se mi tam líbí furt stejně, i když to je úplně jiné – UplněFšeckoGancCype.
Tmto zdravím všecky pilsneráky.
(-:
Jo, jo, Plzeň je matka všech měst. Dokonce už to má i na papíře.
To museli Plzeňáci zuřit, když se o první místo nejkulturnějšího města museli dělit se stejně ojropokrokovým belgickým Monsem. 😀
A ze z Plzně je i nejpokrokovější biskup Tomáš Holub. Ten se nezakecá. Je to odvážný muž a prošel i “ mírovou misí” v bývalé Jugošce. Kolik tam požehnal děl a granátů, ví jen on sám.
😀
Rektální alpinizmus nikomu (ani Danielovi) moc nepomůže …
P.S.: Spíše naopak.
Neni co dodat…
V polovině února 2023 proběhla v americkém Senátu diskuze s experty na klimatickou změnu. V jedné části kladl otázky senátor John Kennedy.
V diskuzi vystoupili: John Kennedy: republikánský senátor za stát Lousiana, Robert Litterman: bývalý bankéř, nyní je předsedou senátního environmentálního výboru a ředitelem několika environmentálních organizací, Douglas Holtz-Eakin: ekonom a bývalý ředitel rozpočtové komise.
Senátor: „Pane Littermane, kolik by stálo USA, aby se staly do roku 2050 uhlíkově neutrální.
R. Litterman: „Nevím.
Senátor: „Takže podle vás by Spojené státy měly tyto věci udělat, ale nevíte, kolik to bude stát.”
R. Litterman: „Ne, nevím, kolik to bude stát, ale měli bychom to udělat.”
Senátor: „Pane Douglasi, vy víte, kolik to bude stát?”
D. Holtz-Eakin: „Záleží, jak to uděláme. Dohromady 50 tisíc miliard dolarů.”
(Pozn. autora: Je to zhruba deset amerických federálních rozpočtů. Pokud mají být tyto peníze investovány do roku 2050, je to více než čtvrtina rozpočtu každý rok do roku 2050.)
Senátor: „Pokud utratíme 50 tisíc miliard dolarů do roku 2050, o kolik se sníží světová teplota.”
R. Litterman: „To, záleží, co udělá Čína, Indie a zbytek světa. Musíme spolupracovat.” Senátor: „Co když USA utratí 50 tisíc miliard dolarů, Evropa a další západní státy spolupracují, ale Indie a Čína ne. O kolik se sníží globální teplota?” R. Litterman: „To nevím.”
Potom začne globální ochlazování. Vědci za dobrý grant podpoří. Ekologové z neziskovek podpoří. A ekoprůmysl si zamne ruce.
ja jsem to psal uz jednou,libertarianskej projekt nema sanci, sanci ma jedine levicovy strana lidi prace a to ne nejakymi upravami snadno zkorumpovatelneho systemu liberalni demokracie, ale zmenou vlady na system ktery maji v cine to kde stat ridi jedna sttrana a vlada ktera drzi vsechny dulezite veci od nerostnych zdroju, pres energie az po nbanky a DOVOLUJE lidem podniikat, s tim ze i to ma pod kontrolou.
je to toiz aktualne jeprogresivnejsi forma vlady vedouci k nejrychlejsimu rozvoji a pokroku a jedina forma vlady ketra skutecne ridi stat.
vymena loutek proste nestaci.
Všechny mazané a složité argumenty směřují k jednomu: Nic se nemůže povést, Defétismus.
Myslím, že může. Až bude opravdu zle většině. Pak ty složité konstrukce kdo ano a kdo ne, jak a kdy zmizí.
Nikdo je nebude poslouchat. Zbude „hněv mas“. Vlci vyběhnou z lesa.
Opět mi berete, SK, slova doslova z klávesnice !!
Jen aby … Vlky ve velkém produkuje a vychovává, cíleně vychovává Demolice, přičemž si velkou reprodukční smečku ze zahraničí, a vůbec se nebude rozpakovat právě touto diasporou nahradit ty fest vzpurné. On toho Novotný praskne víc, než by třeba chtěl, ale jeho zvratky jsou špatně interpretovány, dány do souvislostí. Navíc jsou ty výstupy připravené – bohorovný klid ať už modrých, nebo všech orgánů činných v tr.řízení řve do světa.
On je skutečně v pozici, roli, kategorii „nestíhatelný“. Dokonce ani smrt jeho zaviněním, i vražda, by byla zametena pod koberec, bagatelizována či během chvílec samotnými orgány překvalifikována na sebeobranu.
Jde tedy o poměr mezi počtem vlků a levnou zvěří – na dav stačí překvapivě malé množství skutečných vlků, a pokud už v zárodcích důsledně eliminujete, i exemplárně, vůdčí či schopné osobnosti, je stádo krotší a na větší počet stačí méně vlků- obzvláště, když mezi ně rozhodíte pozornosti, i ty ohlodané kostičky, a na poslušné se budete usmívat, a vyvoláte dojem, že stačí přece tak málo, aby jste byl „jedním z nás “ …
Bohužel, množství těch, co budou poslouchat – pokud nejste amatér, poroste, a zvěř, co se mylně sama pasovala za lovce ( alternativa, oponenti, plebs ) ovladatelnější …
To je a bude realita …m
Podle „The Jerusalem post“ komisař OSN prohlásil, že Rusko se na Ukrajině nedopouští genocidy. Ovšem, nejvyšší exkvizitor, ale i soudce to vědí líp. Za „Z“ na vehiklu je flastr za „schvalování“.
Právní stát. Tak pozor na to.
Tak ona genocida vypadá fakt maličko jinak, takže pokud si „vysoký komisař“ nechtěl vyloženě nasrat do huby a už k tomu něco říct chtěl/musel, neměl celkem moc na výběr.
Např. k půl milionu mrtvých dětí, který podle krvavý báby „za to stály“, tam ještě celkem dost chybí.
Jistěže. Jenže vykládejte to zdejším „expertům na extremismus“ a u soudu…
Ačkoli, „Z“ a podobná dráždidla idiotů nejsou ke spokojenému žití potřebná ani užitečná v tom smyslu, že by něco změnila. Jen jsou nákladovou stranou rovnice. Jako s kališnickým praporem lézt mezi křižáky. Či naopak…
Jaké pořadové číslo v abecedě má „Z“ ?
Tak to já jsem taková výjimka, kalich mám rád (zvlášť když je plný dobrého moravského vína). Ale ne krev Páně, já jsem spíš na bílé😎😍.
V anglický 26. V český 27, v český diakritický asi 33. V ruský 9. Pro jistotu by se mělo střížit použití všech čísel mezi 25 a 35 a po každém jednotlivém výskytu požadovat řádně odůvodněné vysvětlení.
Ono záleží na tom, na kom se ta genocída provádí.
Hitler ji prováděl na nevinných. Pan Zelený ji provádí na zločincích, čímž se stává , v tomto případě, genocída užitečným nástrojem na osvobození lidstva od zákeřných škůdců.
Ách jo
Jestli to Z bylo zelené, tak je to OK, to je logo Zelených. Stačí mít potvrzení, že je barvoslepej.
PS: Každopádně, že to vytáhli již teď, znamená, že se hodně bojí následující demošky a nátlakových akcí (leda by měli v záloze ještě větší kalibr).
Za B je správně… A oni se bát NEMUSÍ, zatím opravdu ne …
Pokud odhodíme veškeré předsudky, pak polická scéna má jistou pěti koalici dostatečně podporovanou voliči. ANO s Babišem je takové pěti koaliční béčko. SPD je spíš podnikatelský, než politický projekt. No a v tento okamžik přichází na scénu Rajchl a přisuďme mu budoucích 10%, Okamurovi SPD 10%, ANO Babiš svých pěkných 30% a budou mít většinu. CO se změní na směřování EU atudíž i v načich životech.
Jsou zásadně jako vždy dvě kraní řešení.
– demokratické, za našich životů již nedosažitelné,
– radikální, na což není v současnosti dost sil.
Změny se demokratickou cestou nikdy neudály, tedy k lepšímu. Zbývá nám vyčkat, kdy z lesů vyjdou vlci. A to, že vyjdou, je víc než jisté, neb demokracie.
Vlastně bych úplně zapomněl na Vidlákou oslavnou ódu. Vlastně nezapomněl, je úplně zbytečná.
Já bych taky chtěl být VĚŠTEC!
Vlci z lesů vychází v případech hladu, velkého nedostatku potravy – souvislost s plebsem je špatná kategorizace. Vlčí farmou jest Demolice.
Plebs jest krátkým, snadno zastrašitelný, a navíc si demolice dovezla velkou smečku ukrowolfů, kterou rozpustil mezi plebs v ovčím kožichu… K tomu připočtěte domácí fanatiky, a byl bych sakra opatrný…
K jakékoliv změně SNAD může dojít pouze v případě hospodářsko-sociální katastrofy, a kdo ví, jestli nemají kluci politicko personální řešení i pro tento případ. Ti skutečně velcí , venku, v pozadí, dozajista ano …
Žádní Blaničtí rytíři nejen, že nepřijedou, ale nepřisuzoval bych jejich údajné vlastnosti běžnému plebsu …
Jako placebo budiž, ale opravdu jen placebo …
Asi jsem mimo, ale co vytáhli na Rajchla?
Taky nevím. Asi to bude tím, že na mainstream typu Hovínky, I-Děs, Nočník N, apod. nechodím a televizi jsem už před pár lety vyhodil.
A je mi srdečně jedno, co si tam kvákají.
‚Asi jsem mimo, ale co vytáhli na Rajchla?‘
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-z-rajchlova-klubu-zmizely-pozemky-za-desitky-milionu-ted-je-zabavuje-stat-227738
Děkuji.
Čili nic mu nedokázali, ani ho neobvinili, takže to musí bejt pěknej hajzl. A přislo se na to ausgerechnet 15.3. Taková novinařina přesně scallopům po chuti.
Pozoruji silnou korelaci mezi tím, jak v takových situacích reagují levicoví a pravicoví politici.
Levicový politik se nechá nachytat na hruškách a pak se snaží vycucat z prstu nějaké trapně průhledné výmluvy třeba o strýčkovi nebo o poctivě zneužitých poslaneckých náhradách, zatímco pravicový politik řekne jen „no comment“, protože předem ví, které aktivity je třeba outsourcovat přes bílé koně. A stejně profesionálně byla zvládnuta i ta demonstrace: během oficiální části žádná ruská vlajka a ‚žádný převržený odpadkový koš‘, a následný útok na museum a demolování automobilu už není možné organizátorům přišít.
Je to šedá eminence. Samotnej Merta, co tam kdysi hravával tenis, to o něm pravil. Normálně se tam kvůli němu přihlásili noví členové! Přihlášku si podali, copak Merta s tím moh něco dělat?
Cosi mi říká, abych začal být ostražitý. Jestlipak on nebude šedou eminencí taky toho celýho čurbesu, kterej on teď podniká! A pak za něj půjde sedět Hamplová!
Staří Číňané měli poučku, že voda je silnější než kámen. Rajchl, Vrábel, Babiš, dříve i Klaus ml. či Konvička… to jsou ty kameny. Jsou vidět a jsou jasně definovatelní a proto i odstranitelní. Někteří jsou z pískovce, jiní z křemene, nakonec ale dopadnou stejně. Voda je ta víceméně anonymní masa nových totalitářů, kteří už stačili nasáknout do všech škvír. Nejdou definovat a nedá se do nich strefit, do konce nemají ani jednotný název.
Nám zbývá jenom stavět více kamenů a držet vodu aby netekla tak rychle a odvádět ji jinam. A pokud z jejich vody vykrystalizuje nějaká výrazná osobnost, je to vhodný kámen pro naši vodu. Musíme být připraveni na to, že jejich voda se jednou sama zkazí.
Jako velmi mnoho příkladů se dá i tento zcela otočit. Kamenem je současný establishment a vodou „Rajchl, Vrábel, Babiš, dříve i Klaus ml. či Konvička…“ Kapka ke kapce postupně narušuje hegemonitu kamene a tan se začne drolit. Není to pravý kámen ale pouhopouhý slepenec až přijde čas, že se i malou silou rozpadne.
Ano. To je ta optimistická verze.
‚Ohlásil nátlakové akce, [] Udělal to, na co všichni čekali.‘
Pro srovnání ukázka z diskuze u článku „Aktivisté navzdory policii zabrali na magistrále tři pruhy, řidiči nadávali“:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/aktiviste-snizeni-rychlosti-praha-magistrala-posledni-generace.A230317_084100_domaci_remy/diskuse
„Takže když to nepůjde demokraticky ve volbách, tak to půjde silou. A když to nepůjde silou, tak to půjde ještě větší silou. Všichni vás budeme milovat, milí aktivisti…“
Nevyhrajeme. Psal jsem o tom pod článkem „nohama na zem“.
Bez obav, pane Vidlák. Pořád si tu setrvačností žijeme dobře. Až budeme rýt držkami v zemi, s hyperinflací, bez jídla a tepla, to pak lidi budou volit nebo bojovat pod praporem naprosto KOHOKOLI kdo jim slíbí skývu chleba (viz Německo v meziválečném období). Jenže to se tam pak už nedosrane celkem normální člověk jako je Rajchl, ale ten nejuřvanější a nejnásilnější pitomec z davu.
A my si toho blba a to co bude dělat plně zasloužíme, protože v době kdy to šlo jsme opovrhlii relativně normálními lidmi.
…stejně jako si teď jako národ zasloužíme to řádění pětidemolice.
Přesně tak. Zima byla mírná, ta jediná studená škola se zásahem strany a vlády promptně vyřešila, plyn teče, světlo svítí, v bytech je teplo, jídlo v regálech je a nenažrané řetězce berou po vánočních žních trochu zpátečku (stejně to lidi kupovali), benzín je pod 40 (Sláva sláva! Je zapomenuto, že za „Babišovy drahoty“ se nadávalo na cokoliv nad 30), dokonce i energie „zlevňují“, i když v reálu zatím jenom ve zprávách. Katastrofické předpovědi na zimu se nevyplnily, mlčící pohodlná většina nemá důvod k protestům.
Pokud se začnou sypat banky i u nás, mohla by to být trochu jiná liga, ale to už moudrá matička národů dobrotivá umí: Nahlas – z brusele všechny vaše vklady zachráníme, vidíte to?!?! A potichu – na vaše vklady sere pes, ale z vašich daní je potřeba hlavně zachránit ubohé bankéře, zbrojaře a spekulanty a když už se to bude dělat, tak vám daně napálíme i o vaše vklady, ať vám je pak milostivě dáme zpět. Samozřejmě, pokud to celé bude v souladu se zámořskou finanční legislativou, protože ta je (už teď) pro vás, spořící evropská chátro, určující.
Nechápu, že se někdo diví tomu co vytahují tentokrát na Rajchla a že tomu někdo věří. Médiím nejde o pravdu ale o ovlivňování a směrování lidu a za to jsou dobře zaplaceni ze všech možných směrů. Důkazů je mnoho. Jenže lid se začíná nemít dobře a procitává tj. začíná hledat informace a to ne z hlavního proudu, začíná demonstrovat, začíná být aktivní. A to bude sílit. Vsadím se, že vláda skončí dříve než by měla.
Přesto by to měl Rajchl logickými argumenty smést ze stolu, jinak poškodí alternativu. Toto nevyhnije.
PS: Každopádně, že to vytáhli již teď, znamená, že se hodně bojí následující demošky a nátlakových akcí (leda by měli v záloze ještě větší kalibr).
V zájmu alternativy by si měl k sobě Rajchl vytáhnout dalšího lídra, který by mohl převzít štafetu, Pro jistotu.
Říkal, že přece ví, že se po něm půjde s rozběhem. Že to ale nechá ležet, protože přesně to chtějí, aby se dokola ze všeho vymlouval a aby se v tom mohli dokola vrtat.
Musí vědět, co jej čeká, vždyť je to starý jako lidstvo samo. A co s tím dokáže/nedokáže dělat, spíš nedokáže? Bude to žít vlastním životem, s ním nebo bez něj. Je to nutné zlo, se kterým do toho šel. Takové, které by čekalo bez vyjímky každého, kdo by do toho šel.
Buď to udejchá a udejchají to i lidi, nebo neudejchá buď on, nebo lidi. Ale ihned bezpečně vědět (tím nemyslím právě vás), že je vyřízenej, to se rovnou mohlo zůstat u 3J. Přesněji 3J + V, kde V znamená vůbec.