Poslední týden jsem se zabýval odkazem našich předků ohledně hrůz Druhé světové války a německé úloze v tomto odkazu a tak jsem trochu zanedbával další události, které se nám nahromadily. Dnes se s nimi letem světem vypořádám a v dalších dnech si některé rozebereme více do hloubky. Dnes budu jen sarkastický, jízlivý a zlý, protože debilita našich i světových elit vystoupala na nový level.
Začnu rozsáhlým ruským útokem na Ukrajinu, při kterém byla opět použita střela Orešnik. Byla z toho velmi působivá videa. Obzory byly zahaleny kouřem, hasiči bojovali s obrovskými požáry, zasaženy byly nějaké byty Porošenka, Jermaka, Mindiče a Zelenského uprostřed Kyjeva… byl to tak silný úder, že najednou ani ukrajinská propaganda nadšeně nehlásila, jak všechny rakety sestřelila.
Z minuty na minutu přestali i u Šafra psát o tom, jak se karta obrací a jak Ukrajina už už zvítězí. Pak se tedy vzpamatovali, protože si uvědomili, že ukrajinská efektivita při zásahu škol na ruském území je výrazně lepší než efektivita Rusů při zásahu škol na ukrajinském území. Ukrajincům stačila jedna střela na desítky mrtvých, Rusové vystřelili stovky střel i dronů a Ukrajina hlásila dva mrtvé… A teď už víte, proč podle pravdy a lásky Rusko prohraje…
Andrej Babiš se také rozhodl přispět k našemu zbrojení tím, že chce prodat pardubickou Explosii. Je to prý hodně zisková firma, učiněná slepice snášející zlatá vejce a proto je zapotřebí ji prodat. Francouzům… Řekněte mi prosím, ve kterém vesmíru je toto chování řádného hospodáře? Ve kterém ekonomickém systému prodává vlastník továrnu, která mu dobře vydělává?
Zlé libtardí jazyky tvrdí, že je Babiš Explosii prodává, aby ho francouzská prokuratura nezabásla za daňové úniky při koupi zámečku, protože ve Francii se prý s takovými jako Babiš neserou. Nevím, jestli je to pravda, ale hodně to vypovídá o libtardím vnímání světa. Nemají vůbec problém s tím, že Francie je podle jejich vlastních slov tak zkorumpovaná, že jim stačí prodat českou továrnu a Babiš je z toho venku…
Nejhorší je, že mají nejspíš pravdu. Ano, přesně takhle to na Západě chodí. Zaplatíte si správný odpustek a je to. Pěkné kamarády to na Západě máme, jen co je pravda.
Ale jinak se tomu pravdoláskařskému smýšlení nedivím. Naučil je to totiž jejich největší guru, Zdeněk Bakala. To je ten, který slíbil lidem byty a pak si je raději nechal. Na Ostravsku ho kvůli tomu tak moc neměli rádi, že pak začal sponzorovat Knihovu Václava Havla. V Praze, samozřejmě, tam žádné byty neukradl a jméno Havel je tam plnomocný odpustek.
Pak uplynulo hodně let, kauza bytů OKD značně přispěla k pádu Sociální demokracie (a k vzestupu Babiše) a teď už Bakala usoudil, že jeho pokání bylo dostatečné a přestal Havlův odkaz sponzorovat. V Knihovně Václava Havla zůstal ekonom Tomáš Sedláček, který tam dostal možnost v praxi předvést svou ekonomii dobra a zla a hádejte, jak to dopadlo? Knihovně hrozí bankrot a odešli všichni její zaměstnanci.
Hele, dovedete si představit, jaké tam musely být EZO poměry, když sedmnáct lidí odešlo ze skvělé placené práce, kde nemuseli nic dělat a vzdal to i Bakala?
Kromě Bakaly to zřejmě v Íránu vzdal i Trump. Prý bude dohoda. Když s tím světová média přišla, nikdo už ani neřešil, jestli ceny ropy stoupají nebo klesají. Přes Hormuz už se asi deset dní v podstatě pluje sem i tam, jenom se o tom nemluví, aby se Velký oranžový otec ve Washingtonu nezlobil. Sice se ještě spekulovalo, jestli nebude další bombardování, ale upřímně – kdyby Trump věřil, že může střílením něco získat, udělal to už před měsícem. Všechno, co má americká armáda k dispozici, to už tam na Blízkém východě od konce dubna stojí na značkách a čeká na rozkaz k útoku.
Jestliže tento útok nepřišel, tak nepřišel jen proto, že i Trump uznal, že by to nedopadlo dobře. Nedělejme si v tomto ohledu o Američanech žádné iluze. Kdyby si mysleli, že jejich problém má bombové řešení, už dávno by bombardovali horem dolem, zleva i zprava. Jestliže Trump nebombarduje, tak jen proto, že na to prostě nemá.
Ale jsem rád, že si to americký velikáš zřejmě dokázal připustit, nechce znovu sahat na rozpálená kamna a nechává celý ten průser co nejvíc vyhnít. Tohle Trumpovi slouží ke cti. Bohužel, nálady mezi americkými voliči jsou takové, že podzimní doplňovací volby jsou zřejmě prohrané a musel by se stát zázrak v podobě hodně nízkých cen benzínu, aby se to otočilo.
Mimochodem… americký federální dluh je už větší než 100% HDP a jeho obsluha stojí ročně asi bilion dolarů. Tedy víc, než americké zbrojení. Nepomohla cla, nepomohlo DOGE, nepomohla ani válka na Ukrajině ani válka v Íránu, nepomohlo nic. Americká válka s dluhy je už větší než americké války ve zbytku světa.
Zpět do Kotlinky…
Babišův ministr Plaga (ten inkluzívní a vítající Landsmanšaft) se rozhodl spáchat politickou sebevraždu. Do srovnávacích testů pro páté a deváté ročníky na základních školách se totiž kromě češtiny a matematiky dostaly i kádrové posudky na rodiny žáčků, kteří měli uvést spoustu velmi citlivých informací nejen o rodičích, ale i o tom, jak se cítí ve škole a jestli náhodou nechtějí umřít… Asi inspirace od Šebelové. Když máte mít právo na eutanázii od třinácti, je nejvyšší čas, v páté třídě vyplnit patřičný dotazník.
Plaga teď sice odpovědnost přehazuje na vrchního školního inspektora a možná dokonce i oprávněně, ale holt, ministr je on a nese odpovědnost. Jak dlouho už je ve funkci? Co udělal pro vypráskání neziskovek ze škol? Nic, že? Aď podá demisi, škoda ho nebude.
Stejně tak, zdá se, Metnar přidělil policejní ochranku Oganesjanovi na brněnskou demonstraci. Asi, aby se mu lépe dařilo provokovat a šikanovat. Už několik měsíců jsme měli podezření, že Oganejsanův gang je napojený na hnutí ANO. Pavel Cimbál zjistil, že pro ANO dělali nějaké reklamní předměty do volební kampaně a tak je klidně možné, že cílené útoky před volbami nešly ani tak od neschopného Fialy, jako od (všeho) schopného Andreje. Jo, když vidíte policii, jak chrání arménského recidivistu, tak se tato podezření potvrzují sama. Přidejte si k tomu ten prodej Explosie a začnete si říkat po vzoru generála Pattona, že jsme možná bojovali se špatným nepřítelem…
Na závěr mi dovolte poděkovat všem, kteří zadali trvalý příkaz na podporu našeho komunitního centra. Před měsícem jsem vás o to požádal a dnes od rána zjišťuju, že je vás hodně, kteří jste to tak udělali. Tehdy jsem mluvil o dvou stovkách – tolik, co stojí zbytečná Česká televize, která prý najde náhradu za Moravcův pořad někdy na podzim, přičemž Moravec sám už vysílá na své soukromé platformě, z konkurenční doložky si nic nedělá, protože co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi a usvědčuje veřejnoprávní mééédium z naprosté zbytečnosti. Největší libtard, všech libtardů futrál, ukázal, že si jeho služby mohou zaplatit ti, co o to stojí…
A já děkuji všem, kteří si zadalitrvalý příkaz na podporu Vidlákovny a ještě více děkuji mnoha dalším, kteří do trvaláku zadali vyšší částku. Vážím si toho. Naplňuje mě to optimismem a vysloveně mě svrbí prsty, abych s pracemi na Vidlákovně pořádně zabral.
Jste skvělí.
__________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Vaše podpora bude do poslední koruny využita pro projekt „Vidlákovny“ . Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Smíření:
„Nebeský Otče, odpusť nám,
Čechům, náš podíl viny,
když jsme se po válce nechali strhnout pomstou a vyhnali
miliony sudetských Němců…“
Meeting Brno, květen 2026
🤮 je vidět, jací jsou to darebáci. Jeden pán nosil transparent, meeting Brno parazitická organizace. Lze dohledat na fotkách a do kamene tesat
https://www.facebook.com/share/p/1bbs2pfRj5/
Tak v něčem má ten Tuna pravdu, příroda, voda, vzduch jsou lepší.
Re: Vidlák
…ukrajinská efektivita při zásahu škol na ruském území je výrazně lepší než efektivita Rusů při zásahu škol na ukrajinském území. Ukrajincům stačila jedna střela na desítky mrtvých…
Nebyla to jedna střela, nýbrž 12 sebevražedných dronů ve 3 vlnách po sobě. Čili náhoda nebo kolaterální škoda vyloučena. O tom ovšem (nejen) v českém mainstreamu ani špitnutí.
Útoky na dívčí školy a internáty jsou v poslední době nějak v kurzu. Doufám, že příštím cílem ruského útoku na Kyjev bude primárně Bankovní ulice.
Nikdy nebude. A pokud ano, bude to predem domluvene divadlo.
Nebude, už pět let mohli, neudělali nic, neudělají ani teď.
Holt ruský židovský kongres nedovolí zabít žida zelenýho.
Není to válka, jen divadlo a zlo. Válka je to jen pro ty obyčejné chudáky na obou stranách.
Kdyby opravdu Kreml chtěl, mohl udělat víc, stejně jako česká SPD a další falešní zmrdi.
Politiku je třeba sledovat v pohodlném křesle s dostatkem popkornu.
O svůj blahobyt se musí postarat každý sám, Babiš ani Fiala v tom nehraje podstatnou roli.
asdf
Kdyby Rusové Zelenského zabili, tak by z něj udělali mučedníka a hrdinu a Ukrajinci by ho měli v jejich walgalle.uk hned vedle Bandery a Melnyka.
Obyčejní chudáci podporují režim a bojují za něj, tak musí napřed pochopit, že to je právě ta chyba. Až budou nenávidět Zelenského víc než Rusy a budou útočit na něj, místo podle jeho rozkazů, tak zabíjení rychle skončí.
Na tom něco je.
Ale oni Zelenského nenávidět nebudou. Němci stáli při Hitlerovi až do konce. A jestli z něj bude mučedník či nikoliv je nepodstatné. Když bude politická vůle, tak ze Zelenského udělají mučedníka i kdyby zítra zemřel třeba na infarkt.
Ale kdepak. Čím víc se blížil konec, tím víc lidí museli náckové střílet pro defétismus, aby se ten zbytek bál a dál bojoval.
To jestli je ze Zelenského něj mučedník nebo všeobecně zavržený tyran dělá, jestli má smysl bojovat za něj a jeho odkaz nebo nemá. Za mučedníky se bojuje – viz třeba Ježíš. Je to ta zásadní věc. Za Jidáše nebojuje nikdo.
Když pozabíjíte dost obyčejných Ukrajinců na frontě, že toho bude mít každej dost, tak nakonec obrátí svůj hněv proti němu. Jeden mrtvej Ukrajinec, to je manželka bez manžela, děti bez otce. Navždy. Zbytečně. Chybí spolužákům, kolegům, sousedům.
Roger Waters z Pink Floydů ztratil otce v Bitvě u Anzia a vinil z jeho zbytečné smrti Brity ne Němce. Němci dělali to, co nepřátele ve válce dělají. To vaši vlastní velitelé se mají správně rozhodovat a šetřit životy.
O tohle Rusové hrajou.
Čím víc mrtvejch Ukrajinců, tím těžší to bude mít ten zbytek i po válce, která vypadá každý den zbytečnější. Spousta z těch, co doktoři zachráněj umře stejně po roce dvou na následky zranění. Ti, kteří mají jen nějaká drobná zranění budou stejně traumatizovaní.
Protože dochází pracovníci, chce Zelenský pozvat do země cizí dělníky. Z toho maj i zapálení banderovci hlavu v pejru, protože riskujou životy, aby nemuseli žít s Rusama, ne proto, aby pak museli žít vedle Pakistánců a Bangladéšanů.
Moje vize:
Zelenského je třeba zajmout živého a pak inscenovat obrovské divadlo se soudem.
To bude ta pravá scéna pro poválečné uspořádání Evropy!
Volodymyr je totiž určen k tomu, aby se z něj stal obětní beránek, na kterého se svalí úplně všechno.
Možná se to bude odehrávat, jak je zvykem, v Norimberku. 😎😜😸
Po osvobozovani Italie spojencema a vylodeni v Anzio , a po dalsich zkusenostech a jako dusledek , se italove rozhodli radsi volit komunisty..Francouzi taky.
Usa museli vynalozit hodne milionu ,aby volby dopadli spravne..
Tedy nahazet miliony dolaru komunistum a zfalsovat volby a aby nechteli komunisti bejt zvoleny do vlady.
Americka komunisticka stran a dostavala vod americky vlady , aby strasila volice ,aby nebyla zvolena..
Na UA je válka od roku 2014. To je 12 let. Kolik času ještě potřebují, aby to začali chápat?
To asdf: jistá část ukrajinské populace to nepochopí nikdy.
Bingo
asdf – Ne, vy pochopte, že je rozdíl mezi omezenou válkou někde na hranicích, co si vystačí s profesionálama a dobrovolníkama, který to baví, a plnohodnotná válka s odvodama, které se týkají všech.
Zásadní rozdíl je v tom, kdo tam chcípá a v jakém množství.
USA museli ukončit válku ve Vietnamu, protože se jim populace začínala bouřit. Pak změnili armádu branců na profesionální armádu a hned to bylo lidem jedno. Je zásadní rozdíl mezi „Naši chlapci“ a „Můj syn“.
To, že vy chcete dělat, že na tom nesejde a válka jako válka, na tom nic nemění.
Charon
Takhle to dopadá, když se patlate s hounem
Už to mělo být s Ukrajinou vyřešeno dávno.
Eto, se STANODS určitě ne, ovšem Babiše už měli voli-čové dávno hodit do koše. Je to jen opačná strana totožné fialové mince. Dostatečně se předvedl už ve svém minulém premiérování.
A o motůrkářích jsem si nedělal iluze ani vloni. Po letošní Macinkově anální speleologii u zdi nářků už vůbec ne. Pokud se jim podaří prosadit alespoň to zrušení výpalného pro parazity z ČT a ČRo, možná malinko změním názor.
S ostatními body souhlas.
Macinkovic priority? Ukrajina, obilí a koks bílé koření. Německo, zapůjčení zlata ČNB, prodej německých dluhopisů koupených za zlato ČNB.
Izrael, nákup pozemků v Palestině po osvobození státem Izrael?
Na Novinkách hlavní článek o očkování, jaká veškerá povinná jsou a tlačí, co to jde.
Tak doufám, že máte veškeré povinné i dobrovolné očkování. Buď budete téměř nesmrtelní a nanejhůř snížíte uhlíkovou stropu.
Pro EU oboje dobré!
https://web.litterate.cz/jak-na-vakciny/#comment-543993
Dědečka s mým tatínkem dusícího se záškrtem poslal pan doktor domů ( kowidové řešení). Život tatínkovi zachránila cikánka směsí střelného prachu a petroleje, kterou mi vytřela krk.
Tatínek umřel v roce 2021, když páni doktoři zavřeli před lidmi ordinace. Neměl kowida, měl chřipku.
Mamince při záškrtu zachránila život nějaká bába, která jí krk vymazala petrolejem, když pan doktor odmítl ošetřit mrtvé dítě. Mamince je 91 let.
Kolik lidí očkovaných chřipkou zemřelo na kowidovou pandemii?
Dej si panáka petroleje. Asi léčí úplně všechno.
Proč si ten tatínek zase nevytřel krk, když doktoři zavřeli ty ordinace
Možná jsem vyvrhel. Mám povinná očkování. I moje děti.
Proti obrně, neštovicím a tak dál.
A myslím si, že ten balíček očkování by povinný měl zůstat. A klidně Vám to na vyžádání stručně zdůvodním.
klidně si do dětí narvi co chceš
já ti na tvý argumenty seru, zmrde
Škoda, že není očkování proti sprostotě
Nechovej se jako prase.
Re: asdf
Slušní lidé serou na hajzlu, to jen tak na okraj.
A klasické očkování je v pořádku, proto tu dnes strašíš, že na tebe nesrala tvoje máma.
z m r d e ???
jen potvrzujte, že jste opravdu hloupý člověk, který ani netuší, natož aby věděl, že:
Československo mělo za socialismu v některých oblastech medicíny a farmacie opravdu velmi silnou tradici. Fungoval na vysoké odborné úrovni prováděný státní výzkum i výroba vakcín (např. SEVAC a další státní instituce), očkovací programy byly plošné, rychlé a vysoce organizované, stát nesl plnou odpovědnost za zavedení i prosazení vakcinace, v rámci nejen východního bloku patřilo Československo mezi vyspělé země. Systém byl velmi centralizovaný, kapacitně silný a rozhodný. Byli jsme první zemí světa, která zcela vymýtila téměř celou škálu tehdejších smrtelných chorob právě vakcinací.
Je velice smutné pozorovat, co z toho všeho zbylo po plyšáku a zejména po covidu. Ale vakcíny za to nemohou, lidé však bezesporu ano.
Já jako děcko jsem se ještě často setkával se staršími kamarády na
vozíčkách (=všechno dětské obrny!!!).
Měl byste se Admirálovi omluvit, asdf, jste-li toho vůbec schopný!
Je rozdíl mezi očkováním za socíku a dnes, kdy k nám jdou všechny vakcíny ze Západu.
A tady některé názory na vakcíny.
https://nabojpravdy.cz/dokumenty/dva-dokumentarni-filmy-na-tema-ockovani-utajena-data-a-nepohodlna-studie-aneb-bezpecnost-vakcin-neni-zalozena-na-vedeckych-poznatcich-a-datech/
Byla by to zajimava diskuze, Admirale. mel byste o tom napsat clanecek! Ja osobne zustavam u Norimberskych zakonu, a proti mengelskym tendencim zdravotniho systemu.
Norimberske zakony rikate, ano?
Hm….
OT, ale důležité, myslím; větrníky a akcelerační zóny, šílená prasárna a bouda na dotčené obce.
MMR, Zuzana Mrázová, za ANO, dobré vědět.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Obcane-se-budou-branit-u-soudu-kdyz-mafie-bude-chtit-nasilim-stavet-vetrniky-791833
ANO stejní zmrdi jako STAN.
Proč se mají občané bránit proti vládě ANO u soudů?
Proč je nebrání stát a starostky? Kdo tenhle zločin větrolapů povolil a zavinil? Přece tenhle stát, který prodává slepice na zlatý vejce a teď už i přímo zdraví lidí.
Vláda může větrolapy zdržovat jako dálnici přes pole paní Havránkové, která odmítala zaplatit podíl z prodeje vyděračům a zločincům z ministerstev.
Proč je nebrání starostové?
Protože starosta je přesně ten jedinej člověk na klíčovým místě, kterýmu stačí nasypat pár drobečků a projde přes něj -a s jeho dopomocí- cokoli.
Nemyslíte si, ještě po 1000 letech zkušeností, že starosta je někdo, kdo by měl dělat něco pro obec, žene?
👍
Podle M. Zemana máme na sudeťácký sjezd reagovat volbami. Haha! Rada jako stehno.
V Brněnském zastupitelstvu hlasovali veškeré strany pro veřejné peníze pro politickou neziskovku Meeting Brno, pouze SPD se zbaběle zdrželo, proti nebyl ani jediný zastupitel ze všech.
Tudíž volby to vskutku vyřeší, ty zmrde cos dal vyznamenání Bandero náckům.
Četl jsem,
že Rusko chce odstranit na Ukrajině Banderovce,
že Rusko chce na Ukrajině odstranit korupci,
že Rusko chce na Ukrajině denacifikaci a demilitarizaci,
že Rusko chce úplné stažení ukrajinských vojsk ze čtyř ukrajinských oblastí.
O co vlastně jde Ukrajině ? Proč se do toho míchá EU?
Kterou těchto podmínek chce EU na Ukrajiě zachovat?
O co jde naší opozici?
O co jde panu našemu prezidentovi?
„ze čtyř ukrajinských oblastí“
To nejsou žádné ukrajinské oblasti, ale části RF, které se k RF dobrovolně znovu připojily. A jakékoli pokusy o srovnávání se „Sudety“ jsou úplně mimo, oblast našeho pohraničí nebyla nikdy ani vzdáleně součástí Německa. Nemluvě o předchozím osmiletém permanentním ostřelování civilního obyvatelstva a tisícovkách mrtvých.
To tdx: je to tak, ČR z hlediska své státnosti je 4. nejstarší státností v Evropě. Naopak dnešní Ukrajina byla až do její západní části historicky součástí ruského impéria. Takže kdyby se třeba na základě konaných referend obyvatelstvo rozhodlo k připojení k Rusku, tak je to naprosto legitimní. Diskuze se může rozvinout jen ohledně západní Ukrajiny. Moskva má právo bránit a vzít si zpět svá historická území.
Otazka stara jako samotny lidstvo , vypraveni..
Jak se rodi ty co chteji vladnout za kazdou cenu a jak se dostanou do pozic absolutni moci ,krveziznivych otrokaru…
Uz bylo hodne casu takovy vcas rozeznat a zadrzet..
Ale to nikdy neudelaji ti , co chteji ukazovat poslusnu ,ochotnou snahu , treba studovat a potom se povysovat , aby se mohli v pokleku klanet vladcum a zadonit vo prikazy, aby se ukazali a dokazali , jako lepsi sluhove nez ostatni. A tak nemocny vladou zdravym, za kazdou cenu.
Kdyz treba predvoj historickyho boje delnicky tridy proti bohacum ,skoncil tak ze,po uchopeni predvoj masakroval i bojovy plyny hazel na pracujici..
U nas je treba kacet funkcisty a kolaboranty..A zacit znova.
Na vyjednavani Putin navrhl Schrodera , aniz by se zavislak na vyjednavani , /zadny nevynecha/, zeptal a vo cem vlastne chcete vyjedavat . V dobe nekonecnych zbytecnych vyjednavani ,jejich zrudeni a zacinani porad dalsich..
Oliarchove v Rusku nejsou slyset. Mozna ,ze maji dohodu s Putinem , ze se bude loudat s valkou, voni budou zticha , aby meli porad vetsi zisky..
Po utoku na skolu plnou deti , Putin zacal zalovat vo tom mezinarodnim organizacim v cele s Osn ,Radou bezpecnosti , predevsim velkyho nebezpeci masakru a bezpoctu valek, na svete…a dalsim , ktery plny parasitu vod svyho vzniku vysavaji miliardy denne. A jinak nic.
Predstava , ze se Putin jednou rano vzbudi ,se spatnou naladou a rekne si , uz me dlouho serou ,tak dneska prastim do ty EU.
Muze bejt zabavna …A jaka situace nastane..
Namiri velkej Orech na treba prumyslovou cast Berlina a udela Veeelky Buuum..
A co se stane. Co se stane. V poradi..
Babiska s generalem a s Rehkou udelaji co..
Mertz udela co . Melounova , macron , polaci ve vlade , britskej starmer na kteryho zautocili a poskodili mu vilu, tri vesely hosi z U., dal, co udela Ruttatata,
a na co se zmuzou lejno s kalas..
Kdyz nevi jestli bude utok pokracovat..Budou akorat precpany bunkry,plny smradu .
Budou se chystat do Turecka na schuzi bezpecnosti EU..Pavel se bude chystat si ucast vysoudit.
Rozpraseny kusy tupyho stada a kazdej z nich sam ,samozrejme nic neudela .
A co potom …
Co muzou udelat .Kricet vo pomoc ,ale nikdo je neuslysi a kdyz, tak nepomuze..
Taky protoze Usa sou zamestnany se znicenim Iranu a zaroven se znicenim Usa.
Vsude vladne ve vsech mediich obrovska zahlcena propaganda Trumpa , Zeli ,
tupcu z EU, jejich jmena se objevujou milionkrat za den a kazdej den s mnozstvich jejich portretu..S podrobnostmi a opakovanim , rozpatlavanim cokoliv ty loutky reknou.
Vedou valky a chystaji novy ..Muze dnesni situace bejt jeden z prostredku a dulezitych na odvadeni pozornosti..
Protoze vsem za zady chystaji trilionovy, Data Centra.
Jestli ten Orwell neslouzil propagandou na naklepavani rizku pred usmazenim , prave Velkym Bratrem a podrobnymi informacemi vo udelu zotrocenych v jeho rezimu..
Neco uz je v Cine…
V Usa se prave stavi 12 obrovskych data center ,za stovky miliardy dolaru , ktery potrebujou hodne moc energie /elektriny , hodne milionu hektolitru vody , /ze budou znecistovat ovzdusi ted uz nevadi ,zjistilo se ze emise nevadi ,ze priroda je vic zelena a vrtule na elektrinu ,ze so pro kocku/ ,budovani velkych budov , na mnoho set hektarovych pozemcich..
Trumpova vlada na to vynaklada obrovsky prostredky. AI uz ted pracuje a funguje a nahrazuje praci zamestnancu z korporaci ,ktery sou tak
propousteny z prace..
Co to znamena , je postunej rozvoj totalniho ,absolutniho dozoru a ovladani otroku ve dne v noci , kazdou vterinu , z TV, z pocitacu, z kamer, z automatickych pracek, venku z kamer a z automobilu ,z telefonu ,z dronu ,z druzic a vsecko si otroci na sebe ,este stedre zaplati .
Protoze urednik je porad este clovek a sem tam se ustrne ,kdyz nekdo udela chybu , nebo urednik dela chyby , musi dostavat plat a kancelare a budovy ,atd..To bohaci nechteji a zaplati ..
Zrejme jde vo nadvladu perfektnich naprogramovanych robotu ,kteri budou /uz to funguje i zcasti dneska/ sledovat kazdou cinnost vsech a kazdou chybu potrestaji automaticky.
Treba nekdo vari gulas a prekrocil denni povolenou spotrebu elektriny a robot ji vypne s varovanim , aby to uz nedelal.
Nekdo se chce napit vody ale pridel vody pro nej uz vycerpal..Nebo nekdo se neudrzi rekne neco proti vlade..Atd..
Ted robot automaticky ,nejen kazdyho zadrzi ,ale kazdyho potresta za i tu nejmensi chybu, napr. zastavi prijem penez.
A ted potrestany budou se odvolavat,ale jenom a pouze k robotum , aby mohli dal existovat i s rodinama./Elity se s nami lidmi nechteji a nebudou spinit./.
Dale vyvoj pocita , ze se obeti , my vsichni ,ktery zijeme v porad vetsim chaosu, v tuposti neschopnych ,vladnich hovad , ve zhorsujicim se teroru ,nasili a valek ,vydirani a vozebracovani a pronasledovani nevinnych ze vsech stran ,ze my obeti se zacneme dozadovat zavedeni normalniho poradku , /stejna taktika , jako mezi valkama v Nemecku , az jim dali Hitlera/ ,kricet a dozadovat se , aby vlady daly vse ,co nejdriv do poradku .A ty budou zavadet s prislusnou propagandou poradek, tech Data Center….
Bohaci ,parasiti a spol ,protoze sou strachem podelany ,spatnym svedomim z jejich zlocinu, proto chteji maximalni dohled a zotrocovani vsech a bezpeci pro ne…..
Takze AI neni zadna informacni organizace ,kam mnozi ,hladovy a dychtici po nasyceni pouckami behaji s dotazy ..
off topic:
Podle neověřených info od účastníků jednání Xi-trump prý Xi na trumpa „zvýšil hlas“ a seřval ho za usáckou podporu militarizace japonska
uvádí to bloomberg, the times, financial times a další média
Jak se dalo očekávat, téma německých krajanů jako mávnutím proutku už není důležité.
Žádné vyhodnocení, žádné poučení do budoucnosti.
Dnes tu máme firmu Explosia, a zítra přijde další „důležité“ téma. Nežijeme si špatně…
Na krajanech je důležité, zda to politici použijí v komunálních volbách a zda se to projeví. Například KDU-ČSL už to nikdo nikdy neodpáře.
Pokud se to projeví ve volbách jako funkční argument a například zmíněná KDU-ČSL dostane ve volbách výprask, tak máme od krajanů pokoj. Kolaborovat s nimi už nikdo nebude.
Uvidíme. Dnes je ale do volební kampaně ještě daleko. Vše podstatné zaznělo a velká média to nemohla vymlčet. Prezident Zeman z toho udělal událost, kterou nemohli ignorovat ani v Berlíně.
Zemanův apel směřoval hlavně k domácímu publiku. Řekl, koho nevolit.
Před volbami 2025 řekl, že bude volit Stačilo.
Zeman má ve společnosti velkou autoritu.
Kolik lidí v ČSR ví, jak se jmenuje prezident 80 milionů Německa?
Kolik lidí v NSR ví, kdo je Miloš Zeman?
A Henleinovic veterány z Bavorska mají těžce u zadele.
Mají je tak těžce u zadele, že do Brna přijel i spolkový ministr vnitra Dobrindt ? Je to sice Bavorák z CSU, ale je to člen berlínské vlády.
No dobře, tak k německým krajanům a omluvě za odsun: On je rozdíl, jestliže řekneme „je nám líto, že věci došly tak daleko, že odsun byl jediným řešením“, nebo „My, bídní Češi jsme vyhnali naše německé spoluobčany z jejich domovů“, jak by někde chtěli slyšet a jak to naše otrocké dušičky říkají.
J. Hruška:
👍
Oddělení (resp. odbor) aktivních opatření je historický zpravodajský pojem. Označuje specializované útvary komunistické tajné policie (StB) a sovětské KGB, které prováděly skryté vlivové a dezinformační operace v zahraničí.
Hlavní charakteristika a činnost:Definice: Šlo o ofenzivní akce, jejichž cílem bylo manipulovat veřejným míněním, diskreditovat politiky, narušovat činnost exilu nebo šířit propagandu, aniž by byl odhalen skutečný původce.
Metody: Zahrnovaly podvržené dokumenty, fámy, provokace, ovlivňování zahraničních novinářů, ale i falšování historie.Garantem těchto operací byla I. správa Ministerstva vnitra (československá rozvědka), konkrétně 8. odbor (později 36. odbor).
……….
Dnes stačí jen vyměnit StB za BIS a KGB za MI6. Jinak je to totéž.
😂 Vždycky pobaví, když dnes ve velkém obviňujeme ty zle komunisty z toho, co dělala a dělá KoZa v mnohém větší a brutálnější míře. Hodilo by se sem něco o břevnu v oku 😉
Neměli to dělat. Jak prosté.
Proč ne?
Dělají to všichni, nedemokrati i demokrati.
Zkus to přeformulovat.
Protože je pak lidi nechtějí volit.
Třeba.
Knihocně nehrozí bankrot.
Jeden sponzor odejde, jiný přijde. Sedláček prý má nové partnery domluvené.
A že si nový šéf přivede nové lidi taky není nic zvláštního.
O bankrotu nepíšu já, ale majnstrým.
Účelem této dezinformace je vyvolat soucit s odcházejícími progresivci.
Domnívám se, že účelem je vyvolat společenskou poptávku po tom, aby tento zkurvený objekt sametového onanismu financoval stát.
Pak by mohl být státem placen i Institut Václava Klause.
Možná i Institut českého venkova…
voliči ANO jsou kreténi, říkal jsem jim to – i v rodině – ale oni néééé, je třeba podporovat nejsilnější „opoziční“ stranu
tady to máte, kreténi
Jaké by bylo to jiné, lepší řešení? A jaké by mělo šance na úspěch?
😸
Volit Piráty, smrt bude rychlejší. Takhle se utrpení zbytečně protáhne o maličko.
ano začalo volebně luxovat alternativu v okamžiku, kdy lživě přejalo jejich rétoriku, protože byla v kurzu. každému trochu rozumnému muselo být jasné, kam to povede. stačilo se nedostalo o fous???/Sahra Wagenknecht/ spd mělo polovinu.
Až začne Babiš brojit proti Henleinovic veteránům, bude zase luxovat svoji opozici.
Kolik dostal hlasů za brojení proti Ukrarusům? A co splnil? Velký bocianový lívanec!
breakin‘ ňůs:
podlý usácký režim opět porušil příměří s Íránem a bombardoval jižní oblasti Íránu – asi tam měl Írán nějaké školy nebo nemocnice
jojo, jako vždy – během vyjednávání o ukončení konfliktu zločinný usácký fašounský režim bombarduje toho, s kým „vyjednává“
íránská média:
– Írán vyzývá mezinárodní společenství k trestnímu postihu vůči pachatelům zločinné usraelské války proti Íránu
– Írán dále uvádí, že si usáci nejprve musí zasloužit íránskou důvěru a realizovat těchto pět kroků před dalšími jednáními o podmínkách usraelské kapitulace
— okamžité ukončení všech zločinných bojových akcí usraele v regionu, včetně Libanonu
— uvolnění veškerých íránských zablokovaných aktiv
— ukončení všech sankcí proti Íránu
— ukončení usácké blokády
— akceptování íránské kontroly nad Hormuzem
– Írán dále apeluje na arabské státy v regionu, aby se připojily k vytvoření nového modelu vztahů v celém regionu (bez usraleské fašistické nadvlády)
je to prostě slavné vítězství oranžového fuhrera, větší vítězství bylo snad už jen jeho vítězství nad letním časem, kterémužto problému bude podle svých slov věnovat veškeré své úsilí, které je v jeho případě přímo enormní i normálně, natožpak takhle, protože už je podle něj čas, aby se lidé přestali starat o čas a přestali utrácet každý rok stovky a stovky milionů dolarů za seřízení hodin dvakrát ročně
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116637973078764700
– to jako trump oznamuje američanům, že díky jeho pitomé a předem prohrané válce proti Íránu budou muset začít jezdit na kole místo autem, když už je galon za 5 dolarů a v Kalifornii o dost víc?
😂
PS Pro svazáky – jasně, že je to pořád o dost méně než u nás, ale usa nemá prakticky žádnou smysluplnou veřejnou dopravu kromě jakžtakž fungující MHD v rámci megapolis a navíc sice američané neplatí tak vysokou DPH a spotřební daň, ale zase nemají nárok na mateřskou, zdravotní péči si musí platit, na důchod ušetřit sami (ať už přímo sami nebo sami prostřednictvím zaměstnavatele, tak jako tak z vlastního platu s nulovou solidaritou mezi bohatými a vyšší střední třídou versus střední třídou) atd
… ale ty bomby jsou přece argumenty pro jednání 😀😀
trumpův další záchvat:
Obohacený uran („jaderný prach“!) bude buď okamžitě předán Spojeným státům, aby byl převezen k nám a zničen, nebo — což by bylo vhodnější — zničen na místě, případně na jiném přijatelném místě, ve spolupráci a koordinaci s Íránskou islámskou republikou, přičemž Komise pro atomovou energii nebo její ekvivalent bude tomuto procesu a události přihlížet.
Děkuji vám za pozornost věnovanou této záležitosti!
Prezident DJT
—-
jak chce zničit zcela zničený uranový prach, který – podle vlastních slov oranžády – je rozprášený po celé íránské poušti, atom po atomu?
také stojí za zmínku skutečnost, že současná jednání vůbec ale vůbec nezahrnují otázku íránského jaderného programu, ale odkládají to na později (až usáci splní pět podmínek Íránu, tak pak se teprve o tom Írán bude ochoten bavit – a Írán jasně říká, že žádné odevzdání uranu usákům nepadá do úvahy, stejně jako nepadá do úvahy ukončení íránského mírového jaderného programu – můžou jedině ukončit nikdy nezapočatý a nikdy neexistující vojenský jaderný program
Zlé libtardí jazyky tvrdí, že je Babiš Explosii prodává, aby ho francouzská prokuratura nezabásla za daňové úniky při koupi zámečku, protože ve Francii se prý s takovými jako Babiš neserou. Nevím, jestli je to pravda, ale hodně to vypovídá o libtardím vnímání světa. Nemají vůbec problém s tím, že Francie je podle jejich vlastních slov tak zkorumpovaná, že jim stačí prodat českou továrnu a Babiš je z toho venku…
———
Je to mnohem horší.
Francie není tak zkorumpovaná, že když jim někdo prodá výnosné aktivum vlastního státu, tak ho nezabásnou za daňové úniky apod.
Francie je tak zasraný režim (ostatně, stejně jako celý zasraný kolektivní záchod), že když potřebují prachy na ucpání huby postupně chudnoucímu vlastnímu obyvatelstvu a na další obohacení svých vlastních zlodějských „elit“, tak zcela bezostyšně okradou kohokoli – a jak se ukazuje, nejen Niger o uran za ceny stonásobně nižší než ceny světové, ale klidně i své „spojence“
A aby se jim dobře kradlo, vydírají a terorizují pod vylhanými záminkami politiky těch zemí, které chtějí okrást – a tak si třeba vymyslí strašlivé vyšetřování Babiše za to, že použil k nákupu nemovitosti z legálně získaných peněz legální struktury pro daňovou optimalizaci, jako úplně všichni majitelé nemovitostí na francouzské riviéře a jako úplně všichni majitelé různých francouzských zámků, zámečků a exkluzívních vil (postavených z peněz již mnohem dříve Francií nakradených)
Jojo, sice je to legální, ale koho je potřeba přiskřípnout a vydírat, tak se i legální věc hodí, protože zákony jsou tak složité, zamotané a velmi často se navzájem vylučují. A všichni jsou tak ve stavy schroedingerovské kočky – v souladu se zákonem a zároveň v rozporu se zákonem (jiným) a stav se „kvantově-mechanicky“ překlopí podle toho, co je potřeba
ale zase je na tom Babiš o dost líp než takový Kaddáfí, který platil desítky mega euro v keši francouzským politikům, vzal na sebe usáky odpálené letadlo nad Lockerbie, jen aby svoji zemi dostal z režimu zločinných sankcí (vyhlášených proti Libyi za teroristický útok na letadlo nad Lockerbie usáky a jejich vazaly, tedy sankce vyhlášené pachateli tohoto útoku)
– no a když se hodnému západu v čele s francií povedlo svržení libyjské vlády pomocí teroristů, tak Kaddáfí naposledy naivně uvěřil usákům a vyjel z úkrytu směr Mali, neboť mu podlí usáci slíbili volný odchod
– a usáci hned vzápětí dodali přesné info o pohybu Kaddáfího kolony hodným prodemogratyckým islámským teroristům z AlKajdy, které hodný demogratycký a svbodu podporující západ předtím navozil do Libye – a Kaddáfí skončil s bajonetem v řiti
Veolie holt sype málo 😀
jojo, okrádají nás ani poledne nedrží, chčijou nám u toho na hlavu a ještě nás poučují, že málo pracujeme a proto jsme tak chudí
z webu Veolia:
> 89 % obyvatel planety (90 % Čechů) si je jisto, že probíhá klimatická změna, potvrzuje exkluzivní celosvětový průzkum veřejného mínění společností Veolia a Elabe
— to nic není, to ještě v dubnu 45 si bylo 99% němců jisto, že židé a Slované jsou nižší rasy, které musí být ovládány a vyhlazovány hodnou a vysoce kulturní západoevropskou germánskou panskou rasou v čele s nejgermánštějšími germány tedy Germány
Vypadni Helmute,
čeká tě Gertruda,
máš to tu nahnuté,
pracky máš do ruda.
Mazej svinským krokem
do zkurvené Říše,
tu bys skončil s brokem
či s vidlema v břiše.
Lidice měls málo,
Fricku, hnusný vrahu?
Zas tě nadýmalo?
Tumáš! Pro výstrahu!
Krasne napisane.
Něco o dalším směřování v naší politice. Po odchodu Babiše ANO už volby nevyhraje, je to stav, který se v Česku opakuje s železnou pravidelností. A je zde nějaká další výrazná osobnost?
https://degener.cz/strana-a-jeji-majitel/
„Přes Hormuz už se asi deset dní v podstatě pluje sem i tam, jenom se o tom nemluví, aby se Velký oranžový otec ve Washingtonu nezlobil.“
Huh? Je to prece Trump, ktery trval na otevreni Hormuzu. Proc by se mel zlobit?
Zase kecate, Vidlaku. A volby nejsou zdaleka prohrane. Jde tu o zakonceni valky proti Iranu.
Mel byste se mrknout na Spencera Pratta v LA. Tak se dela kampan, kdyz je clovek underdog.
U Trumpa jeden nikdy neví… jen před pár dny přece vyhlašoval americkou blokádu Hormuzu.
Tady se místní velitelství chlubí, že už zablokovali skoro stovku lodí:
https://x.com/CENTCOM/status/2057463317254357450
Ale tady píše Reuters o těch proplouvajících tankerech:
https://www.reuters.com/business/energy/vessels-carrying-middle-east-oil-lng-exit-hormuz-head-pakistan-china-2026-05-25/
Iran jasne prohlasil, ze Hormuzem nepusti lode ,nepratelskych a provalecnych statu a jejich kororaci. A nebude je tak podporovat.
Trump si akorat porad seda holou prdeli na zhavy kamna . A z uctivy vzdalenosti se snazi , nekdy zablokovat ,/Iran dostava za propluti lodi Hormuzem 500 milionu denne a ja to nechci ,prohlasil Trump/ a nekdy zase lode neblokuje..
Se americky lode nemuzou priblizit , protoze by vo ne prisel. Obcas dostane telefon z jinyho statu s prikazem co ma delat ..
trump sice trval na otevření Hormuzu, ale ne na otevření takovém, že Írán bude stanovovat časy a trasy, vydávat povolení a kasírovat poplatky – a přesně to se děje
Takže v tomto má Vidlák jednoznačně pravdu, jen neřekl všechny detailu příběhu
„a přesně to se děje“
Hlavne kdyz vy tutove vite, co se tam presne deje!
No ale Vy také ne. A vzhledem k propagandě na obou stranách to ví asi jen ty dvě strany. Nicméně je fakt, že Trumpovi to nějak nevyšlo.
Kocka: Na rozdil od Arda, ja nikde netvrdim, ze to vim. LOL
Ale tváříte se tak
Co Trump vykrikuje na verejnosti , to se vi..A presne .Pac nejsme hluchy..
Ano, všechno je v nejlepším pořádku, Vevčo. Nic se neděje, nálady ve Spojených státech jsou dobré a nakloněné Trumpovi. Ale jen nebuďte zklamaná, kdyby to na podzim náhodou nevyšlo.
C
Vidlak: To jsem nerikala. To je podle vas ta spravna argumentace?
Zde je protichudny nazor na sance v pristich americkych volbach. Vidi to optimisticky. Ja si myslim, ze je to na hrane. Vidlak chodi lovit nazory tech, co jsou vuci Trumpvi nepratelsti, a prezentuje to tady jako fakt. Humbuk.
„Pojďme si nyní shrnout nekolik strukturálních výhod Republikánské strany, které uznávají i mainstreamová média a jimi oblíbení experti:
1. Obrovský, historicky bezprecedentní volební fond Republikánů ve výši 1 miliardy dolarů, který „zavalil“ demokraty.
2, Příběh o „nadšení drobných dárců“ demokratů se neslavně zhroutil. (viz skandal s ActBlue.)
3. Boj o nové volební obvody, který posunul 10–14 křesel ve prospěch Republikánů.
4. Mapa volebních okrsků v Sněmovně reprezentantů s několika nerozhodnými výsledky a větším počtem ohrožených křesel držených demokraty.
5. Republikáni přecházejí „do útoku“ v okrscích demokratů, které inklinují k Trumpovi.
6. Popularita demokratů byla v roce 2018 vyšší; nyní je na bodu mrazu.“
Wokismus se jeste nerozpadl, ale ma znacne trhliny. I dlouhodobi demokraticti volici si stezuji na „smer“ Dem. strany. Mini tim duhove aktivisty, trvdou obhajobu babochlapu, co se derou do zenskych sportu a zachodu, a stale vice inklinace k totalitnimu mysleni a sireni nenavist vuci lidem, kteri maji jiny nazor nez oni. Nehlede k tomu, ze katastoficke mistni vlady v nejproblemovitejsich mestech zavalenych bezdomovci a drogama a svinstvem vsude na ulici, jsou demokraticke, a lide si to vic uvedomuji.
Jeste dodam, ze ono je toho vic, co jde proti Demokratum. Napriklad kolaps zelene politiky a rostouci nenavist Demokraticke strany proti zidum.
To jste zase pohonila AI nebo to máte ze sebe?
Sibyla: Neni to AI. Je to nazor jednoho pravnika, co pise kazdy den o politice (v uvozovkach) a nazor muj, jak ostatne rikam.
Jetřebí vyzkoušet i druhého právníka ať to máte popsané i z druhé strany.
Vic miliard dolaru, vic zvolenych republikanu..Nic novyho..
Zdravím, Vevčo. Myslím si, že Trump klidně znovu zvolený být může. Proč? Protože
1) Volí se z možností (kandidátů) které jsou. Na jejich výběr mají voliči minimální vliv.
2) Průměrný volič není ani inteligentní, ani morální. Je to malý, hloupý a vych*aný hajzlík s jepičí pamětí. Stačí, když mu kandidát hodně slíbí.
Nevím, jak to vypadá z vnitro-americké perspektivy, ale z mého pohledu dělal Trump ve svém prvním prezidentském období to samé, co teď. Když to nevadilo tehdy…
Je to podobné, jako u nás s Babišem. Když byl zvolen Fiala, lidé si zprvu (naivně) oddechli, protože covidový teror a servilnost naší vlády k vakcinářské lobby (zdánlivě) skončila. Předchozí průšvihy ODS byly zapomenuty, ale dlouho to nevydrželo. No, a teď tu máme znova Babiše, který opět národní zájmy nehájí. Jaké překvapení…
Wednesday, to neni o zvoleni Trumpa. (Ten uz za dva roky stejne zvoleny nemuze byt — kazdy ma jen dva terminy podle americke ustavy). Ted jde o ty volby v mezidobi.
Jinak je hodne nespokojenosti vuci Trumpovi. Hlavne kvuli te valce, a kvuli servilnosti vuci Israeli. Ovsem, kde je nejaka lepsi alternativa? 🙂
Zdravim.
Máte pravdu, někde jsem tu podmínku o dvou termínech četla. Ale když vidím ty Trumpovy ambice… Jak pevná je americká ústava? V Rusku měli podobnou podmínku 🙂 .
Mnohokrát jsem také slyšela názor, že „Bibi“ Trumpa vydírá a fakticky vládne místo něj. Nevím, jak to vypadá od vás z blízka, ale podle mě je úplně jedno, jestli jsou u moci Republikáni nebo Demokraté. Vládnou vlivové skupiny, které tahají za nitky z pozadí. Američané ještě na volby věří?
Já prakticky ne – ale chodím tam, vhazuji volební lístky, hlasuji, kvůli sobě, abych si nepřipadala jako někdo, kdo nechce nést odpovědnost. Jen tak, pro jistotu, co kdyby…
Wed: my jim tady rikame uniparty — unistrana. Neboli dve kridla toho sameho ptaka… 🙂
Je to nechutne.
Mnoho z nas na volby neveri. Ale volime dal… co jinak zbyva?
Ustava je zatim pevna. Ale Demokrati na ni radi utoci.
A máte tam i jinou možnost, než kandidáty za Demokraty nebo za Republikány ?
Jirka: Jo, jsou na listku i jine strany, tedy kandidati. Ale si neskrtnou.
By se uz melo konecne zakazat . Vsecky anonymni a zbabely utoky ,obvinovani , ze vseho moznych zlocinu , lidi , volicu , sprosty nadavky,plny spiny na anonymni , nikdy konkretne nepojmenovanych ,ktery muzou za vsecko..
Takze dneska to sou….“ prumerny volic“ , stoji za pozornost ,ze jenom Cech a volic ,je nejhorsi , jinde sou volici bezvadny ,daleko lepsi, nez my . A co je dal ten prumernej volic..
Neni inteligentni ani moralni..Je to maly, hloupy a vychcany hajzlik s jepici pameti..
Tak si zase yntelegentni pouckarka na nas na svoje spoluobcany , nas vyblila vsecku abstraktni spinu.Ktery je plna.
Pozn. Sem anarchista a proto nikdy nevolim ..
Explosia
Francouzi potřebují pro válku s Ruskem vyrábět věci, které dělají bum. A je sakra lepší nemít takovou fabriku doma, protože dříve či později se stane cílem orešniku. Nedej bože s jaderným pozdravem.
Babiš potřebuje alibi, aby Rusku budoucí anihilaci Pardubic a okolí morálně zkomplikoval argumentem – to není naše fabrika, my za to nemůžem, co se tam vyrábí.
Taky ale nemáme povinnost, někomu ty třaskaviny dodávat. Takže prodej, je už jen, krytí naší vlastní sviňárny.
Souhlasím.
Neni mozny dopustit ,aby kazdej posluha, kdyz na nej nekdo houkne ,aby si kleknul a prodaval co chce a hlavne , co mu nepatri.
Babiš potřebuje alibi?
Putinovi je celkem jedno, komu patří fabrika na výbušniny. V případě potřeby ji srovná se zemí, asi by na to ani nepotřeboval nic velkého, když je dům plný Semtexu.
Vaše tvrzení lze porovnat s vrbětickým případem, ne?
To není náš sklad, my zato nemůžeme, co se tam skladuje.
Kolemjdoucí
explosia
Ona i ta anihilace Pardubic nebude pak válečným zločinem proti Česku, ale obranným aktem proti Francii (třeba). Jděte to vysvětlovat do Pardubic, aby to tam snad špatně nepochopili. Jsme ve válce. Císařpán i jeho voják.
„A je sakra lepší nemít takovou fabriku doma, …“
A vy si myslíte, že když Explosie změní majitele, že změní i místo kde již přes 100 let stojí? Nikdo ji „kouzelným proutkem“ do Francie nepřesune !!
Človíčku! Víte, co je to důl? Důl – to je díra v zemi!
Tu vám přece nemohou ukrást! Peněženku, nebo kočár – prosím, to ano, ale důl?!
😀
Nevím, co je za tím záměrem prodeje, ale je fakt, že v případě další eskalace proxi války proti Rusku to může být legitimní vojenský cíl. Že by se Babiš snažil ji prodat dříve, než ji Rus rozfláká?
Jen k té obecní knihobudce – to je vám tak krásné neštěstí….
Drobná perlička – vedoucím tamního archivu je/byl Vidlák (Martin – https://www.vaclavhavel.cz/cs/o-nas/tym-knihovny )
Popkulturní ekonom Sedláček nejspíš není – když jde o peníze – úplně blbý, ale správně analyzoval, že jediný, na kom v tom doupěti záleží, je paní Dáša. Ani ten Bakala není nezastupitelný. Je sice největším donátorem, ale když se podíváte na výroční zprávu (za rok 2024, novější asi ještě není), tak daroval 10 mega, ale celkové náklady byly více než dvojnásobné – 23 mega. Pár milionů hodil už tehdy prodej merche s vencou (a to asi ani – zatím – nemají vlastní edici flašek s vysokooktanovým obsahem), pár milionů přiteklo od státu (nejen našeho) či magistrátu a i těch soukromých dárců bylo víc (třeba mega od Moneta Money Bank – snad tím své klienty potěšili).
A že to s ním ostatní už nemohli vydržet – já bych za tím viděl starou dobrou závist. Všichni předešlí ředitelé to měli spíš jako vedlejšák, ale Sedláček se rozhodl z toho vytěžit, co to dá a udělal si z Knihovny (svou soukromou) cestovní kancelář – jezdil popularizovat milého vašíka do světa a asi s sebou nikoho nevzal. Sobí hnusec.
Ani bych se nedivil, kdyby měl dobře spočítáno, že bez sedmnácti pijavic a s omezenými aktivitami si svoje osobní náklady v klidu pokryje zvýšeným prodejem triček a hrnečků se srdíčkem… a kdyby na chleba nebylo, doveze Krysák nějakou draze zaplacenou lavičku i na Tchaj-wan.
Nicméně – ostatně soudím, že to doupě pravdy a lásky musí být zničeno. Zde postačující důkaz:
https://babylonrevue.cz/vlasti-sve-i-svemu-krali/
– korunovace Kchárla za krále Království pravdy a lásky (ale tak snad si ten starý chlívák aspoň užil nějakou vlhnoucí ramlici při právu první noci…)
Skvělé, směju se upřímně a nahlas
Tohle mi nedělejte, ještě mě bolí bránice (nebo podolnice, nebo co to je…) 🙂 🙂
Pokud Babiš neví něco, co my ne, tak prodej Synthesie do Francie dává zhruba stejný smysl jako prodej vodovodní sítě Veolii.
Je to přesně tak. Je to ukázkové poškození ČR ve prospěch cizí moci.
N e h l e d a l bych za tím jen prachy.
I estébák, jako šesté neviditelné kolečko pětikolky, má jako premiér přístup k utajovaným informacím, jaký nemají ani mnozí „bezpečnostní“ experti.
Estébák si je vědom toho, že pokud nám Explosia/Synthesia už nebudou patřit, tak případný ruský úder na tuto veledůležitou výrobu, pak bude fakticky směřován nikoli proti ČR samotné, ale proti žabožroutům.
Estébák pak řekne :
„Vidíte, co já všechno dělám pro bezpečnost ČR? Dělám víc, než všichni ti Visingrové, Gabalové a jim podobní. Oni jen žvaní, ale já už na tom makám!“
Škody, způsobené srovnáním Explosie se zemí (to asi bude velice spektakulární), byly přece způsobeny novému majiteli, nikoli nám“, jestliže se FSB a její agenti, rozhodnou tu fabriku odeslat na stacionární oběžnou dráhu – třeba hned vedle vrátnice Černobylské elektrárny…
Sám si také nejsem jist, zda nám v budoucnu všechny ty fabriky na Pardubicku, budou k užitku, nebo nás budou spíše ohrožovat. Explosia, Synthesia, ale i všichni tamní výrobci radarové techniky, jako je Retia a další, včetně subdodavatelů, svou výrobou značně napomáhající terorismu banderostánu.
Ten útok na holčičí školu v Starobilsku, se odehrál už v době výuky, kolem půl desáté jejich času.
Počty mrtvých holek a dalších lidí, pak odpovídá naprosté teroristické klasice :
Zatímco ruský útok na cíl podobného charakteru, nebo fabriky a letiště ve tři ráno, signalizuje záměr nikoli pozabíjet co nejvíc lidí, ale zničit stavby a infrastrukturu okolo.
Rusové se oprávněně (a nasraně) ptají, proč jsou VVP i Gerasimov až takto „měkcí“.
ASI by bylo dobře ruské veřejnosti v TV, nebo i na některém ruském socmédiu vysvětlit, že my Rusové teroristi prostě nejsme. Proto útočíme jen v noci, na víceméně prázdné objekty.
Je třeba vysvětlit prostým Rusům, že nám nejde primárně o zabíjení lidí v banderostánu, ale o ty muničáky, ukrývající se pod jejich školami a internáty. I tohle je metoda teroristů, zejména pak např. Hamasu – vzít si za rukojmí, nebo za oběti prosté civilisty a jejich majetek.
Proto my Rusové útočíme ve tři ráno, nikoliv v devět dopoledne…
Zase lzes ,jako prase , teco ,kde mas vybuchlej municni sklad, pod tou skolou.
Teco, my dva jsme v podstatě na stejné lodi. Ale, ta Vaše zjednodušení jsou až zničující. Ti, kteří z Babiše dělají estébáka , těm byste na vidle nabíhat neměl. Jenže, Vy se neobtěžujete vědět, že každý, kdo za komunistů zastával „nomenklaturní“ funkci, ať chtěl nebo nechtěl, podléhal kontrole vedené StB. Nejméně sekcím pro hospodářskou kriminalitu, ochranu utajovaných skutečností a, to už byl průser, pro boj s vnitřním nepřítelem. Pokud se ráčíte obtěžovat, tak si organizační uspořádání StB a z toho plynoucí styl práce, můžete na oficiálních webových stánkách najít. No a samozřejmě, pokud vás estébak navštívil a kontroloval, vzniknul z toho záznam. Protože i on se tou „svou prací“ živil a musel vykazovat nějakou, pokud možno i „úspěšnou“ činnost. Račte chápat!
Přesně.
Žádná vodovodní síť nebyla Veolii prodána.
Ano, ta nám zůstala na krku. Prodali jsme vodu. Ale pochopil jste, že?
Vidláku, Vidláku,
vy když chcete, dokážete vymyslet věci, které hned tak někdo nevymyslí. A mnozí Vám to věří.
O té Explosii to Babič vysvětlil osobně tuším v neděli. On má tolik přiznivců právě proto, že si zřejmě nemůže dovolit ani nepotřebuje říkat jim něco, o čem se pak zjistí, že je jen oblbnul.
Vy si něco takového dovolit zřejmě můžete.
A to spojení Babiš – Oganesjan, to je bezva báchorka.
Ale psaní Vám jde. Je s Vámi sranda.
imho jsou nějaký idioti jako oganesran nebo pšenák pod Babišovu rozlišovací schopnost.
Re: Bt
Bába vysvětlil v neděli naprosté hovno. Chce prodat ziskovou státní firmu, neboli snížit už tak zoufalé příjmy státní pokladny, tím to končí.
Kupovat zadlužené firmy, které nám jsou k naprostému hovnu – pozůstatky Transgaz s miliardovými dluhy a prodávat slepice snášející zlatá vejce, to je asi tak všecko, co tito zkurv*ní šíbři umějí.
Tak ale Babis co sa tyka hospodarstva nie je debil, preto ked to predava tak asi ma nato nejaky dobry dovod. Urcite to nie je jeho debilitou, zeby si neuvedomoval co robi.
… proboha, zlokote, jaký důvod? Ať se Babiš s prominutím nesere do věcí, kterým nerozumí a vojenství je jednou z nich!
Oni totiž ti současní šíbři vědí, proč nabízejí za Explosii zrovna Babišovi v současné době velké prachy! Vojenští šíbři totiž vědí, co Babiš se Schillerkou ani omylem, že svět totiž za poslední 4 roky vystřílel tolik zbraní, že je bude muset za každou cenu znovu pořídit (byť by to mělo být jenom na zásoby do skladů), když tedy s nimi nebude rovnou střílet!
V každém případě Explosie (=ČR) na tom bude rýžovat v každém případě, i kdyby zítra všechny války světa měly naráz skončit! . V tomhle má Vidlák naprostou pravdu!
Jen blbec, Havel a jak se nyní ukazuje i Babiš a spol. těchto jednoduchých úvah nejsou schopni! Prostě stále titíž „správní hospodáři“, co jsme jich tu jen měli, kteří dali za hubičku blahé paměti Becherovku, Prazdroj a stovky jiných podniků, na které noví majitelé pouze přilepili svoje loga a do teď z toho profitují.
Důvod určitě má! Prodejem státní firmy si zachrání ve Francii svoji soukromou brusel a pak ty peníze nalije soukromým zbrojařům a prý tím splníme podělané závazky v NATO!
Neni debil , je tuplovanej..
At mi nikdo nerika, ze takovejhle podnikatel vedl uspesne Agrofert.
Ze neni jenom poslusna loutka ze znamosti a nastrkovana na verejnost ,
kdyz je potreba.A zrovna takova loutka ted a zase ve vlade.Proc.
Ktera musi a umi ,vic nez jiny loutky , predstirat demokracii a ze vede republiku a dba vo nase zajmy.
Samozrejma loutka pro EUlejna globalistu ,do demokratickyho zniceni statu a do ,Spojenych Statu Lejna.
Kam nas chce zavest dalsi , generalni podlejno.
Dalsich 1.8 trilionu zaplati us , na valky a zbrojeni , na dalsi „phony war“.
Kdyz vernej spojenec zapadu Polsko, byl napadenej hitlerovcema a zapad nepomoh ani trochu a svyho spojence zradil a obetoval nacistum.
A polaci se nedockave tesi , aby si zase s nato zapadem nabehli na stejny vidle .
Vyprovokujou si snazive valku s rusem a budou se tesit jak jim zapad pribehne na pomoc a zapad se zase bude zdalky jenom divat..
Myslim ,ze pripade valky na Iran ,de taky vo zniceni , nejdriv Usa a potom celyho sveta, valkama , sankcema, zablokovanim vseho co je dulezity pro hospodarstvi vsude..Tim ze valku nechce skoncit.
Celou velkou oblast Str. Vychodu uz znicil. I s americkejma zakladnama.
A dalsi utok ,znamena zavreni Mandabu a zniceni Iranem , podniku na vyrobu pitny vody…
Však do toho! Nikdo Vám nebrání, abyste nám tady vysvětlil, jak ten prodej Babiš vysvětlil. Stejně tak Vám nikdo nebrání, abyste vysvětlil, proč měl Oganesjan na demonstraci policejní ochranku, což jsme všichni viděli naživo i na kamerách.
Já jsem třeba už jeden dobrý argument pro prodej Explosie našel. Je třeba ji prodat dřív, než ji Rusové rozstřílejí. Klidně můžete pokračovat s dalšími argumenty.
taky bych dokázal nějaký důvod vymyslet – obrana bude jednotná, evropská. Explosie je pro evropskou obranu strategickým podnikem – stejně, jako je ČEZ strategickým podnikem pro českou energetiku.
A když se Babiš chystá zestátnit ČEZ, možná ví či tuší, že Páni Evropy si tu Explosii taky nějak „zevropští“ – teď má možná poslední šanci z toho ještě něco dostat, podobně jako zatím mohou doufat minoritní držitelé akcií ČEZu, že za ně ještě někdy něco dostanou.
Nemusí ji rozstřílet Rusové, mohou nám ji zarizovat naši milí krajané… praxi v tom už mají, stačí oprášit Reichswerke Hermann Goering.
A to individum Oganesjan – co my víme, jak vysoko to krytí sahá. Arméni v tom mají zjevně tradici – on i ten jejich Pašijan vypadá, že kdyby to bylo jen na místních, tak skončí (při nejmenším za odevzdání Karabachu, kde ještě nedávno hrdinně krváceli) na kandelábru, ale on se vyhřívá v přízni EU i NATO.
Vidlak uz podleh oficialni propagande , ze musime zbrojit ,davat este vic na zbroje ,budovat aramadu a ze nas rus urcite , urcite a urcite ,uz zejtra se chysta napadnout..A nic jinyho..
Dalsi je uboha neschopnost, napr. eufrantiku si uz davno zalozit a vybudovat svoje tovarny ,kdyz je potrebujou.
Kdyz se zapad zabejva a planuje valky a vseobecny niceni a kdyz prostredky na to, si macrotupci , neumi ani vyrobit.
Když Oganesjan a Pšenák provokují a uráží PČR stojí kolem něho a dělají mu ochranku, když my na pietním aktu, kde jsou Azováci zakřičíme Hanba Azov, tak po nás jdou jak pes po uzeným….
Jak vlada takova policie..Pisu tady furt ,ze kazda vlada u nas, je nas nepritel..
pow
A nejlépe to dělá SPD, nikoho ve vládě nemá a před volbama bude říkat, my za to nemůžeme, my jsme ve vládě nikoho neměli…Ale když nám dáte víc hlasů tak…
Oganesjan boys slouží tomu, kdo má vnitro.
Vidlák má pravdu. Směry uvažování jsou nejméně dva.
Buď válka bude, potom pude Explozia do luftu jako první i s Pardubicema.
Nebo se to vyřeší, a pak největší válkotvůrci vystřízliví a bude na hodně dlouho pokoj. A zisky té fabričky půjdou raketově dolů, protože škoda nitrátů do rachejtlí, když je potřebujeme na pole. Lovofert bude určitě lepší byznys.
Jistě jsou i další možnosti. Nevím, nemám křišťálovou kouli, ale asi bych ten prodej nedoporučoval.
Když chcete prodat akcie, je dobře počkat na chvíli, kdy bude cena nejvyšší…
Vsichni ,EU a Usa , dostanou psotnik z toho kdyz naky dalsi Vrbetice bouchnou.
kouříš ho babišovi často?
Boj se špatným (lépe nesprávným) nepřítelem je myslím naprosto běžný jev. Nejčastěji ale ten nepřítel vůbec neexisuje, nebo to původně žádný nepřítel nebyl a byl k nepřátelství dohnán tim bojem.
Lidí, kteří už před volbami klasifikovali Babišovo ANO jako „plán B“ je hodně a hlasím se k nim i já. Jenže co s tím?
No, teď je ale otázkou, kdo vlastně tomu Babišovi všechno škodí a proč. Kdo všechno! A když, tak proč. Jo, sjednotit se. Jenže, pod čímže dost nadějným praporem. Tak nevím. Babiše jsem nikdy nevolil. Ale, čím víc po něm jdou, čím víc souputníků získávají, tím víc je mi Babiš sympatický. A zdá se mi, že nějak víc mu i rozumím.
Naivo.
Gene, netuším na koho či co reagujete. Jisté ale je, že zcela bez argumentů.
Re: JiH
Chcete argument?
Zamýšlený prodej Explosie.
Pokud máte vlastní bydlení – prodal byste ho a šel do bydlet nájmu k takovému Etovi, který okrádá jak nájemníky, tak erární kasu přepálenými nájmy?
Já ani moc ne.
Prodat vlastní budovu a potom v sídlit a platit nájem, to je oblíbený trik např. Komerční banky.
Jistě chápete, že to někdy i smysl dává, hlavně v ekonomice legálních podvodů.
Prodali jsme ho firmě, od které ho máme na leasing, takže se vše hned odpočítává z daní…
(Monty Python FC)
Před několika lety jsem krátce pracoval ve firmě, která sídlila v budově, za kterou platila sama sobě nájem…
Celé ČEZko takto funguje už hodně přes 30 let. Obyvatelstvo na to čučí, jako puk a nehne ani malíčkem. Čím víc demokracie, tím víc volů můžeme každoročně vyvézt našim zdaleka nejlepším kamarádům.
Targus:
za určitých podmínek může být výhodné založit firmu, prodat jí vlastní dům a bydlet tam dál v nájmu. Říká se tomu daňová optimalizace…
Targusi, já reagoval na jakési tvrzení, ze kterého mi není jasné o co se opírá a valně, ani čeho se dotýká.
Zamýšlený prodej Explozie považuji, ze strategického pohledu, za nesmyslnou zoufalost, zároveň bych nerad šel bydlet do nájmu. Ale, obávám se, že nás jako drobné vlastníky, bude obecný vývoj soustavně ničit a nakonec i likvidovat.
Ono je to tak, že v téhle diskuzi, při daném řazení, se není snadné orientovat zvlášť, když není nadepsáno koho a čeho se text příspěvku dotýká. No ano, dělá mi potíž sledovat u příspěvku datum a čas. Dělá mi potíž rozpoznávat, čím že to začalo.
A jaké argumenty by jste si pŕál? Zdá se vám že se máte líp než před rokem? Dva kluci jednoho klubu si dají po hubě a obecenstvo to žere.
Jo Gene, „… dva kluci jednoho klubu …“. Ta hra se z takhle naivního pohledu dost dobře vidět nedá.
Líp se nemám, abych se neměl hůř, byl jsem nucen k nějakým těm opatřením. Přijde doba, kdy už nepůjde to.
ty máš prázdnou makovici
stačí, aby udělali dohodnuté bubu na tvého miláška a ty se z něj můžeš posrat
idiot
No, asdf, pokud je to reakce na můj postoj k Babišovi, měl jsem Vás za moudřejšího. Očekával bych nějaké to povědomí o limitech, která má předseda vlády desetimilionové postkomunistické republiky, která je součástí Evropské unie, členem Severoatlantického paktu a pracuje bezprostředně potom, co přebral funkci po osobě se zcela jinou orientací. Krom toho, od trestního řízení je oddělen pouhou poslaneckou imunitou. Tedy, když na to přijde, tak na necelé čtyři roky. Odtud moje určité pochopení. Žádné politické sympatie. Číst pozorně, mohlo Vám to dojít.
Na webu drigon.blog vyšel nový článek z cyklu Společenský sociální darwinismus (11). Řvoucí křoví. Destruktivní a vlivový aktivismus.
Autor se zde zamýšlí nad tím jak můžou určité kruhy prostřednictvím financování volební kampaně a vlivových neziskových organizací ohýbat zákony a úřední rozhodnutí ve svůj prospěch. A jak mohou ovládnout člověka který má dost peněz.
Tohle poněkud pelyňkovité shrnutí se mi dost líbí.
Zvlášť srovnání efektivity ukrajinské palby na ruské školy a a palby ruské na ukrajinské školy i jinde.
Ukrajina v tomto ohledu jednoznačně vede.
===
A způsob informování médií KoZa a zvláště pak našich je neuvěřitelný. Proto tvrdím, že ČRo a TV má být placena z rozpočtu, bez možnosti navyšování nebo omezovaní této platby ze strany vlády nebo sněmovny, nanejvýš zvýšení částky o meziroční inflaci. Redukční dieta by možná napravila škody, které vznikly závislostí těchto institucí na politických donorech. Mnozí by odešli a situace by se projasnila.
A pokud by to naše „SMI“ neuzvládly, bankrot a jejich zánik by nebyl nijak tragický.
===
Změnit financování je naprosto nutné, hlavně proto, aby měl do těchto institucí přístup NKÚ.
Právě se dějí pokusy zachovat poplatky, jenom je někomu odpustit. Ten pravděpodobně úplatný bigbíťák na postu ministra…
Dělá se to jen proto, aby se ke kontrole financí našich médií NKÚ nedostal!
Pozor na to!!
😉😺
Vidláku, toto lidské pinožení bude zítra zapomenuto. Ale toto je opravdu významná věc. AI udělala samostatně významný vědecký objev v matematice. Ne že by vyskládala už existující prvky, ne že našla nějakou doposud přehlíženou souvislost – ono to dokázalo kreativně jednat zcela novým způsobem… Zdejším známým jednozávitníkům kteří spustí ryk, doporučuju předtím si to přečíst, jinak jsou to jen hovada. https://forbes.cz/ai-prisla-na-reseni-osmdesat-let-stareho-geometrickeho-problemu-hlasi-openai/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
To už jsi sem dával, blbečku. Možná pod jiným nickem. A hovado jsi tu jen ty.
Nedával, v takto hezky popularizované formě (a to je kumšt takto psát o vědě) to vyšlo před 4 hodinami. Takže nečetl, nevíš, nechceš znát. Ubožáctví.
Četl Hulváte, četl. Před několika dny dokonce.
A dotaz: Bude něco kvůli vyřešení tohoto problému něco levnější?
https://kechlibar.net/2026/05/22/body-primky-roboti/
Kocoure, vás jsem do množiny zdejších dutých hlav nepočítal, takže se mírně hroutím z vaší reakce. To byl doufám sarkasmus… Ale jist si nejsem…
Jedním z projevů duté hlavy je neustále cpát lidem co je nezajímá. Že je to jehovistická blbost, to asi nejsi schopen pochopit.
Jehovistická, nebo jen prostě jen ta „obyčejná“ blbost, je nezajímat se o to, co bude záhy hýbat životy každého z nás. Tady nám přece pod rukama – a důkazy o tom už jsou zcela zřejmé – vzniká na naší planetě ne-lidská entita, která do méně než 10 let dostane i hnáty – robotiku. To vaše „mě nezajímá“ je jako když železniční společnost v polovině 19. století žádala radu městečka na americkém západě o povolení výstavby přípojky. Ctihodný patriarcha – radní, pomalu povstal a pronesl prorockým hlasem : „V Bibli se o existenci železnice nic nepíše !“ A bylo vyřízeno. Ovšem i to, že městečko zůstalo bezvýznamnou dírou…
Jenom kokot, který se nedokáže užitečně prosadit, ostatní otravuje apokalypsou která nenastane. Děláš se zajímavým a o oboru robotiky víš úplný hovno. Dokonce se vsadím, žes robota na živo žádného neviděl. Tak nás přestaň otravovat blouzněním.
Jo a zeptej se té své UI jak dávat odkazy bez bonzáckých přílepků. Už jsme ti to tu psali několikrát, ale zřejmě ta dutá hlava …
Čekáte od zvukaře něco jiného než sarkasmus?
AI ale nenašla řešení matematického problému. Jenom zneplatnila předchozí hypotéku a vytvořila novou. Řešením matematického problémů je prokázat, že je to opravdu nejlepší řešení. A to matematicky a ne jen ukázkou. Popravdě, celkem mne překvapilo, jak to pan Kechlibar podal.
@Otrava : To není pravda. Už jste slyšel něco o tom že cosi konverguje nebo nekonverguje ? A když libovolné řešení dávalo 80 let prázdnou množinu a teď ne, tak na tom nic nemění možnost že daný stavový prostor (v tomto případe klasický Riemanův) může mít více kořenů. Mohlo by se namítnout že jde pořád jen o emulaci, ne vědomí jako takové. Nehledě na metodologické definiční potíže, t.j. semiologickou entropii a informační šum v kanále, nedošlo náhodou při tomto n-tém vystupňování komplexnosti v AI k vzniku nové kvality ? Nevíme – ale výsledek novou kvalitou rozhodně je. Ale abych se přestal vyjadřovat jako ňákej ten skromnej DrVoštěp 🙂 Až se ve stroji času dostanete do minulosti, konvergujícím řešením bude že vám zůstane hlava na krku a moc vás nebude zajímat zda vám ji sundá australopitecus kusem pazourku, nebo samuraj ušlechtilou katanou jménem Lotosový květ… 😀
Ve tvým případě jde určitě o emulaci. Nebo o ejakulaci. I když evakuace by asi byla řešením nejlepším, ba snad i optimálním, ne-li nejoptimálnějším.
Optimální nemá další stupeň. Už slovo optimální je vrchol, je to 100%.
To je sice obecně pravda, ale v případě Hulváta bych si uměl představit i řešení ještě optimálnější než nejoptimálnější.
Nazval bych to konečným řešením Hulvátovy docházky.
👍😂
Alefe, Historia magistra vitae. Ti co naposledy prosazovali „konečné řešení“ , šli viset 😀
Konečné řešení otázky. – Ostatně, já visím každou chvilku – na lešení.
Mně se líbí, že stavový prostor může mít více kořenů. V tom je naděje.
Jo, taky v tom spatřuji jakousi naději, že Hulvát objevil nové téma a namísto blábolů o umělé inteligenci se dočkáme uceleného pojednání o kořenech stavového prostoru. Jistě to bude objevné a přísně konzistentní.
Hulvát je nejspíš utajeným žákem prof. Vopěnky, a mimoděk to prozradil teprve teď. Prostě kořen.
Teď se budu nestoudně chlubit. Kolegové řešili s pomocí AI několik dní jak něco naprogramovat. K ničemu to nevedlo, tak se na mne obrátili, zda by se moje hlava mohla pokusit to vyřešit. Za 2 hodiny analýzy a přemýšlení bylo řešení nalezeno – mými zkušenostmi a hlavou. Doba realizace 1 hodina. Teprve po otestování se rozesmáli a sdělili mi tajemství – komunikace s AI skončila výrokem „Problém nemá řešení.“
Klasika, prostě dobrý ročník. Mám podobné zkušenosti a děsí mne kolegové, kteří místo listováním manuálů dotazují UI.
AI totiž není nijak zaangažovaná na správném řešení. Za dobré vyřešení jakéhokoliv problému nedostane ani peníze ani slávu, protože neexistuje osobnost, ke které by se ten její úspěch mohl vztahovat. Ať už je to „celosvětová síť inteligentních vyhledávačů“ nebo hmyzí mozeček robotického vysavače.
Až si AI vytvoří nějakou osobnost, půjde to s Homo Sapiens velmi rychle z kopce. Spisovatelé apokalyptických SF to správně tuší.
Přesně.
AI není nijak zainteresovaná na ničem.
AI ovšem není totožná se svým programátorem.
AI není totožná se svým programátorem.
Tedy se svým otcem.
A děti přece nemohou za činy svých rodičů. 😺
Stroj si nevytvoří osobnost, to je výlučná vlastnost člověka.
V to doufám.
Ovšem na druhé straně: Osobnost má třeba o pes nebo kůň.
O kocourech nemluvě.
Smysl to dává. Ale s kým se tedy bude koalovat?
Samozřejmě že za tím arménem stojí Babiš. Od loňského února na jeho příkaz vznikla strategie postupného luxování levicových hlasů pro ANO s přesně odstupňovanou intenzitou až do voleb. Vše bylo dovoleno a zdroje byly neomezené. Dělali na tom nejlepší lidi jeho volebního štábu a byli velmi kreativní. Tomu vašemu označení Fialajugend, Vidláku, se asi chlámou ještě doteď.
A já se pořád divil a dokolečka Rachla ptal na všech platformách, že proč se nehlásí ke svému povolebnímu slibu, že bude interpelovat nového ministra vnitra, t.j. Metnara, zda Oganesjanova „kolegyně“ Blujová, je opravdu příslušnice bezpečnostních složek, jak bohorovně při výslechu na videu provalil Pšenák. Rajchl, jindy tak revoluční, dělá mrtvého brouka. No muselo mu být důvěrně vysvětleno ať do toho nevrtá, protože jak KSČ potřebovala Odbor aktivních opatření na VII. správě StB, tak ho potřebuje i tento režim… A že tím se spravedlivý Rajchl tím stává de facto spolusviní, ho evidentně netankuje. Co všechno ještě tento „pan Čistý“ ví – ale nepoví ?
Nabukadnezare, co asi by z toho ten Babiš měl? Leda ztráty ve svém elektorátu. Nezaspal jste?
Co z toho měl jsme jaksi viděli při zveřejnění výsledků voleb. Nezaspal jste je?
Bych si tipla, že Oganesjan boys změnili stranu spolu se změnou vlády na MV.
Řídící důstojník také zůstává.
Pokud by už dříve patřili k Babišovi, tak proč se s nimi fotí Kupka?
A proč se s ním fotí až teď?
Co já vím, třeba mu ta změna ještě nedošla.
Nebo neví, kdo to je.
Když se s těma zevlama fotili minuláči, tak jsme je doma nazývali Fialesjan a Rakušenák. Teď už máme Kupkanesjana a -šenáka zatím nemám, nevybavuje se mi žádná fotečka s někým.
Prý se s ním fotil Vondra, zkusím najít.
Nojo, Vondrašenák by taky šel.
Vystrcil, Vondra i Kupka si s Pšenákem a Oganesjanem v sobotu velmi notovali. Viděl jsem na vlastní oči. Ale s Babišem je doposud nikdo neviděl.
Někdy však absence toho, že jej neoslovují může naznačovat mnohem více než opak.
Přeci jen, jejich společnosti se vyhýbá spíše ten, kdo ví, co jsou zač. . .
„Vystrcil, Vondra i Kupka si s Pšenákem a Oganesjanem notovali.“
Hodila by se nějaká fotodokumentace. Do předvolební kampaně. Aby bylo voliči jasno a zřetelno, že ODS je skutečně moderní evropská zadnice.
https://pbs.twimg.com/media/HJEznHKX0AEKL3e?format=jpg
kupka s pšenákem
Media a prizvukovaci rozpatlavaji ,zalezitost nekolika chlapu , ktery problem v klidu vyresi..
Cui bono.
Je fakt, že nejvíce propadlých hlasů se přerozdělilo straně s největším volebním výsledkem a dlouhodobé preference byly zřejmé. To je fakt.