Krátký knižní úvodník:
Přátelé, tak knihy mi prý dojdou až ve čtvrtek 12.12. Nastříhali jsme adresy, polepili obálky a vše připravili, ale zásilka včera nedorazila. Přišla jen stručná omluva mailem, že paletu knih budou nakonec odesílat až ve středu. Jsem připraven vše zvládnout tak, že poslední objednané knihy k vám odejdou v pondělí 16.12.
Omlouvám se všem a děkuji vám za shovívavost.
A teď už dnešní text:
Asi nemusím nijak zvlášť popisovat poslední události v Sýrii, že ne? Jednoduše řečeno, režim Bašára Asada se zhroutil jak domeček z karet. Různé skupiny džihádistů vyrazily z více stran do ofenzívy a za deset dní bylo po všem. Samotný Asad s rodinou vyvázli a jsou v Rusku. Víceméně se moc nebojovalo jen popravovalo a bylo to takové překvapení, že to ani Turci nečekali, i když celou tuto válku zahájily proturecké síly.
Novým šéfem Sýrie se prohlásil „polepšený džihádista“ Abu Mohammed al Golaní (podle Golanských výšin, kdy jeho rodina původně žila, než to tam zabrali Izraelci), na kterého sice kdysi Spojené státy vypsaly odměnu, ale on už si to odpracoval úplně stejným způsobem jako Petr Pavel. Prostě pochopil, odkud vítr vane a začal předstírat, že je s Američany kamarád a má rád jejich duhově LGBTNSDAP nápady. V Evropském parlamentu se tentokrát žádné rezoluce nechystají, nikomu nevadí, že byla tak nějak narušena syrská suverenita a to ne ze čtyř, ale z pěti stran. Tentokrát jsou džihádisté zcela v souladu s evropskými hodnotami. Ale dejme jim týden. To bude plenárka ve Štrasburku a tam třeba nějakou rezoluci upečou. Třeba, že má Rusko dát okamžitě od Sýrie ruce pryč.
A protože se to všechno stalo strašně rychle, máme internet přeplněný spekulacemi, kdo koho prodal, kdo koho zradil, kdo tam s kým koaluje a kdo je vlastně proti komu. Já nebudu spekulovat, protože Blízký Východ je tradiční propletený bordel všeho možného, ale pár poznámek bych k celé věci měl.
Jednak je zajímavé, že se sesypala Asadova armáda, která měla tabulkově skoro dvě stě tisíc mužů a která před deseti lety dokázala džihádistům odolávat roky, než jim přišli na pomoc Rusové. Vysvětlení, že vojáci měli hlad a že nedostali pořádně zaplaceno, to mě teda neuspokojuje. Asad si už občanskou válkou prošel a věděl, jak to chodí. Stejně tak jeho armáda dokázala bojovat v obklíčení a fungovat v mnohem horších podmínkách, než jaké tam panují teď. Pár desítek tisíc džihádistů je hladce převálcovalo. Tak hladce, že za tím něco musí být.
Rusové „drze přiznali,“ že jsou v kontaktu se všemi džihádistickými skupinami, jejich válečné lodě se klidně vrátily na svou základný v Tartúsu a dokonce jsem zaslechl, že umírnění lidojedi nic proti ruským základnám v Sýrii nemají. Íránské i irácké jednotky sice vyrazily k syrským hranicím, ale pak se obrátily a ohlásily, že žádné bojování nebude. Hranice překročili jen Izraelci, prý z důvodu, aby si zajistili své linie na Golanských výšinách. To víte, ten Golání to bude jiný sekáč. Ten se nezakecá… Jak jsem psal nedávno, z nějakého důvodu dává Izrael přednost sunitskému zlu před tím šiítským.
A protože polepšený džihádista je stejný protimluv jako polepšený Zdeněk Šarapatka, dá se čekat, že se Sýrie promění v další zhroucený stát plný násilí a krve. Jestli chcete vědět, jaký ten Júsuf je, nemusíte se učit arabsky. Koukněte se na Šarapatkův twitter, to je k nerozeznání. Už se objevují videa, jak noví páni shromažďují syrské křesťany… To by Šarapatka také rád udělal svým odpůrcům… Píše a nabádá k tomu pořád.
Ostatně, první politici už začínají varovat před migrační vlnou, která může být o hodně větší než ta, která už tu byla. Lucie Sulovská to lakonicky komentovala slovy, že Rusko získalo jednoho oftalmologa a my se můžeme těšit na celou záplavu syrských lékařů… Nechtěli jste Asadův režim, budete mít džihádistické peklo.
Ale úplně nejhorší na celé věci je, že jsem si zase mohl ověřit ty nejnižší pudy a motivace, které k tomuto stavu vedly. Je to normální hluboká libtardí nenávist, která jde do hloubek, které bych tedy nečekal. Jeden evropský papaláš za druhým se raduje z pádu sekulárního režimu a vítá režim džihádistický. Proč? Protože to je přece facka Rusku, ne? Tak nějak to komentoval Fiala a takhle o tom exhibují naše pravdomluvná mééédia.
Nezáleží na tom, že v Sýrii teď zemřou desetitisíce lidí tou nejhroznější smrtí. Nezáleží na tom, že se miliony vydají na pochod do Evropy se všemi horory, které to bude obnášet. Nezáleží na tom, že bude roztřískána další země, která byla ještě nedávno docela funkční a dalo se s ní bez problémů mluvit. Hlavně, že to uškodilo Putinovi…
Na Ukrajině je to stejné. Nezáleží na tom, že zemřelo milion Ukrajinců a celá země se z toho sto let nevzpamatuje. Nezáleží na tom, že to stálo evropské důchody a vlastně celý evropský průmysl. Hlavně, že Putin dostal facku. Hlavně, že to nakrátko ukojilo libtardí nenávist. Válka pro ego, nic víc.
Ta facka Rusku je naprosto neadekvátní obětem, které to přineslo a ještě přinese. Rus v Sýrii skoro o nic nepřišel a jestli si někdo myslí, že teď už hladce postavíme z Kataru plynovod do Evropy, tak je tedy naivní. Islamistický bordel tomu zabrání úplně stejně dobře, jako Asadův režim. Jen to bude pro Rusko levnější a bude se to dít samo. Rus nejspíš nepřijde o svůj středomořský přístav ani o letiště. Ale aby se Kaja Kallas mohla radovat ze šťouchance Moskvě, doplatí na to miliony Syřanů a zakrátko i celá Evropa.
Ukrajina zadržuje ruská vojska. Sice má mnohem větší ztráty než Rusko a přišla o deset milionů obyvatel, kteří se už zřejmě na Ukrajinu nevrátí i statisíce mužů, co skončili rozstřílení přesilou ruského dělostřelectva, ale mediálně to vypadá dobře. David vzdoruje Goliášovi už skoro tři roky. Na cenu za tento výron evropských hodnot se nejdřív ptali jen dezoláti. Ale teď se na ni pomalu začínají ptát zemědělci, pracovníci v automotive, oceláři a hospodští.
Papaláši v evropské komisi, se zatím radují, že ruský medvěd má monokl. Sice to na jeho bojeschopnost nemá vliv a ani po třech letech války Rusům nedošla ani nafta ani jídlo ani náboje ani vojáci, ba naopak, podle statistik střílejí stále více raket stále rychleji, ale teď už to určitě vyjde. Ukrajinský geroj už dávno žije jen díky povzbuzujícím injekcím ze Západu, ale ještě jednou by se do Putinova obličeje trefit mohl, ne? Jak to řekl Calvin Candie ve filmu Nespoutaný Django svému gladiátorovi, než ho předhodil psům? Vyhrát nemůžeš, ale zápasit rozhodně můžeš…
Vládnou nám ti nejhorší z nás. Zpívají ódu na radost, že se ze Sýrie stane peklo na zemi kvůli pomíjivé trošce emocí z Putinova klopýtnutí. Tohle se nám jednou vrátí. Jestliže je morálně přijatelné takto uvažovat, bude se jednou takto uvažovat i nad naším vlastním osudem. Jestli se jich urychleně nezbavíme, tak si nakonec vysloužíme stejný úděl, jaký teď přisuzujeme Syřanům. A nejspíš nám ho sami Syřané zařídí. Už se chystají na pochod.
A bude velmi poučné, sledovat, jak se mění rozesmáté obličeje evropských papalášů, kteří teď oznamují zastavení přijímání Syřanů a přehodnocení jejich pobytu v Evropě, protože už tam v Sýrii nevládne zlý Asad, ale umírněný džihádista…
_______________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Jakpak asi budou noví páni Sýrie pohlížet na tamější ušácké základny, okupované Golany a krádeže syrské ropy ušákama a Tureckem? Pro tyto týpky jsou ušáci velkým Satanem, a izraelci genocidními nevěřícími psy.
Moc se mi nezdá, že by byl zachován status quo. myslím, že koza ještě bude po Assadovi škrábat špendlíčkem.
Tyhle typky velci satani vyzbrojuji a financuji, takze se moc cukat nebudou.
To kdysi Usamu bin Ladina také.
„Rusové „drze přiznali,“ že jsou v kontaktu se všemi džihádistickými skupinami, jejich válečné lodě se klidně vrátily na svou základný v Tartúsu“
Zdroj této informace?
To, co tvrdíte je v rozporu s vyjádřením Peskova.
Až bude Rusko vědět, kdo je v Sýrii kompetentní, budou s ním jednat.
https://www.novarepublika.cz/2024/12/michail-polikarpov-to-co-se-stalo-asadovu-rezimu-zachranilo-rusko-pred-dlouhou-a-neprijemnou-valkou-na-dvou-frontach
Já jsem zdroj, Anonyme.
To od onanyma, co se ani nepodepíše fakt sedí. Chápeš že jsi tu jen pro smích ?
Tak od zbabělých onanymů, co se sami zmůžou jen na odkazy na tu nejprofláklejší propagandu, to bude skutečně něco strašlivého, broučku 😀 😀 😀
anonym https://www.armadnymagazin.sk/2024/12/09/vodcovia-militantov-v-syrii-uviedli-ze-zarucuju-bezpecnost-ruskych-vojenskych-zakladni-velvyslanectva/
Jako jo, dobře.
Ale ta válka se přece nevede kvůli nějakému egu! Pošramocená či polichocená jsou ega v podstatě bezvýznamných nahraditelných figurek, roztleskávačů a přicmrndávačů. Skutečně mocní, kteří, sami neviditelní, to všechno řídí tenkými provázky, mají jinou motivaci. Ta válka se vede o zdroje a globální moc. A současně takovým způsobem, že je pro loutkovodiče i dnes převážně výhodná. Minimální náklady, maximální zisky.
Nevěřím, že by Rusko udrželo v Sýrii základny. To je sice slušná ťafka, na druhé straně jim to umožní posílit síly na Ukradině.
Ruská námořní základna bude fungovat i nadále. Je to výhodný zdroj příjmů i pro Sýrii.
Odpoutání pozornosti od Ukrajiny je zase výhodné pro nás – urychlí to vývoj, mír se přiblížil.
Navíc Rusové disponují schopností, s těmi nemilitantními muslimy se dohodnout. Už to dokázali několikrát.
A s militantními se vypořádali také, způsobem jim vlastním.
Proto si myslím, že Rusové sice preventivně evakuovali nějakou „háklivou“ techniku, ale základny i s ostrahou a zbraně k ostraze, tam zůstanou.
Militantní musulmani jsou už poučení. Rusové jim tam prášili kožichy důkladně, takže si těžko dovolí, na ty základny, přístav a letiště zaútočit přímo.
otazka je, ci to este potrebuju…..vychodne Stredomorie maju na dostrel aj bez nej, to ukazali uz svojho casu salvou Kalibrov z Kaspickeho mora, Afriku dosiahnu aj bez Syrie
Teco:
Jojo. A jak se ukázalo, je to velice funkční technika.
OT ze Sýrie
Jedna prozatím neověřená zpráva od Michala Svatoše, která by vysvětlovala pro nás nečekaný průběh událostí tamtéž – Kolaps Asadovy vlády.
Sýrie se podle něj stala labinou a zároveň i distribučním centrem pro zásobování Čtvrté Ojroříše sračkami podobnými americkému fentanylu.
https://www.michalapetr.com/
Věřit tomu samozřejmě nemusíme…
tak to, co hovoril Vidlak aj Svatos, ze EU bude zrejme zaplavena utecencami, to sa zrejme potvrdi
Křesťané ten azyl potřeboval budou a islamisty, by mohli poslat zpět.
Jó – jednu várku syrských křesťanů už jsme tady měli!
Nechtěli bydlet v přemalovaným kravíně, tak vysmahli do Německa.
Křesťane.
článek z roku 2016
https://www.zlato.cz/uncategorized/bulharsko-jde-na-ruku-cia-dodava-isis-zbrane-a-stimulanty/
zpráva 2013
https://bnr.bg/en/post/100184876/bulgaria-is-major-captagon-producer-says-eu-report
Dobrý postřeh z LOS: Strana, která voličům nabídne státní bytovou výstavbu levných nájemních bytů, vyhraje volby. Je Stačilo schopné toto nabídnout, aby to bylo viditelné a důvěryhodné? Nějak nepozoruji ativitu v tomto směru.
Slíbit se dá cokoli.
Asi tak, slíbem nezarmoutíš. A je jedno, jestli to budou Piráti nebo STAČILO!
Horší bude říci „Jak?“.
– Pokud zároveň budou chtít zůstat v EU, tak budou muset dodržet bruselské normy a ESG při kolaudaci, což vylučuje verzi „levné“, a na to stát nemá peníze (60 tisíc bytů 2+1 po 5 milionech je 300 miliard ročně) a jako bonus vycucnutí všech stavebních kapacit, což v době, kdy z rozhodnutí Brusele, se mají veškeré státní a později i soukromé objekty uvádět do souladu ESG, naráží na fakt, že na to všechno nebudou lidi.
– Pokud to chtějí nějak ošolichat a stavět byty v rozporu s Bruselem, tak ten jim to nedovolí a skončí to blbě. Nelze chcát proti větru (tedy lze, ale s následky).
Svobodne volby? To je ale strasna blbost, vzdyt v Ustave je jasne definovana vedouci uloha KSC. To proste nejde obejit, rozumite? NEJDE!
(Eta, leto 1989)
😂
Jakože komunisty někdo svrhl a vedoucí úlohu jim zrušil? To jen jedna parta si spočítala, že bude pro ni výhodnější se přidat k okolnímu světu, a to ještě jako poslední.
To, Jožko, Vaše parta bude mít trochu složitější, a to chcete ještě být první z celé EU.
PS: A ty sobodné volby myslíte vzor Ukrajina, Gruzie, USA, Rumunsko, … ?
👍 🤣 🎯 😂 🏆
Zapomněl jste že je to zabetonované
Jen uvolnit nakeťasené prázdné byty, kde se spekuluje na růst cen bude otřesem na trhu. Jen dobře zacílit dotační a daňovou politiku a……půjde to i bez šílené výstavby. Tady je bytů asi dost, vždyť přišlo kolik 300 000 Ukrajinců a hle, nikdo nespí venku nebo v ubytovně pro bezdomovce. A můžeme se vsadit, že dalších 300 000 se jich vsákne bez zasyčení. Jojo. Když stát z daní zacáluje, bytů je dost, zdá se.
Dle statistického úřadu bylo k roku 2021 neobydlených 859 894 bytů! Celkem v ČR jich bylo 5 340 000, jejich počet přitom dále roste, počet obyvatel k danému roku byl stejný jako před desítkami let. Nyní začíná odcházet generace poválečných let = budou se ve velkém uvolňovat další byty a domy. Anebo mě opravte.
Ne, tady něco nehraje. Tady je třeba jen udělat pořádek. Tady se totiž asi…..keťasí. V miliardách.
I když pomineme těch údajných 800 tisíc bytů, máme na 10 milionů obyvatel cca 4,5 milionů bytů.
Stavět nemusíme nic.
Jistě, tady se jen spekuluje na nejvyšší cenu. Pu.pa má přečerpávání peněz od pracujících daňařů k přemýšlejícím rentiérům. Z základ životní potřeby se prostě stal jen a pouze prostředek „zhodnocení “ peněz. Fuj nemám to slovo rád. Smrdí podfukem. Už se nedá moc na ničem vcelku dostupné zbohatnout, nikdo nic úžasného nevyrábí, patenty moc nejsou, všechno zprivatizováno, tak zůstává odírat ty smolaře, co nedědí nebo prostě neumí vydělávat majlant. PAST. Keťasi skupují byty za mega, a za pár let už nájemník platí jako by ho pronajímatel koupil za dva. Nebo za více. Takže, prachy se mu vrátí ne za obrečených 20 let, ale třeba už za polovinu. A v tom tu žijeme, a nikdo to neřeší. Který politik to zvedne?
Byt za mega? Kde? A mohla bych ho vidět?
Katango:
V Chánově? 😎
Je dobře, že to označení ještě žije – keťas, keťasení.
Bude potřeba tohle mladým dovysvětlit, ale správně – ne podle internetů.
Měna 1953 byla provedena zčásti i kvůli keťasům, ovládajícím poválečný, černý a šedý trh.
Nikde kromě vesnic nebylo k dostání „státní“ hovězí maso.
Keťasi spolupracující, resp. načerno kšeftující, se zbytkem malých a menších hospodářů, které zatím komunisté nerozkulačili, měli hovězího tři prdele. Toho hovězího, které později museli povinně odvést na dodávkách. Jenže keťasi měli to maso za troj- až pětinásobek „státních“ cen a fakticky na ně nebyl metr. Oficiálně – papírově neměli nic.
Tvrdě pracující lidi sice měli peníze, ale pokud se nechtěli namočit do průseru s keťasy a kupovat ho všelijak načerno, tak za vydělané peníze neměli co koupit.
Měna 1953 byla tak trochu kolektivním trestem, při kterém to -ostatně jako vždy- nejvíc odesrali ti nejslabší. Keťasy a boháče sice poškodila, ale ne zase tolik, aby neměli co do huby, jako ti nejmenší, nejobyčejnější lidi.
Nikam se neztratili, jen jsou váženou části společnosti v oblevích. Ale metody se nezměnily.
Imho problem je, ze tie byty su nespravne rozdelene a casto neopravene. Co pomozevse nate kopu domov v stave s nutnou vymenou strechy, kurenia, atd.niekde v dedinach daleko od miest, jed uch potrebujete vo velkych mestach kde ich niet? Co z toho, ze v priemere mate cele kurca na obed, ked vy nemate nic a sused ma dve?
Komouši kdysi rozjeli panelárny a dali – z dnešního pohledu zadarmo – lidem
skoro milion bytů.Za deset let,ale dali.Když budete vládnout,zadotujete
existenci státní panelárny,technologie je známá a dá se i vylepšit.A můžete
stavět.I paneláky se dají dělat hezčí než jen kvádry na stojato.Není to
tak nereálné,jenže dnešní fašistická vláda chce lidi ponižovat a dusit,
tu ani nenapadne nějaký „“lidumilný““projekt.Nemusí to být sliby-chyby.
Lidumilný projekt za čtyři roky ukradený a jiný ještě lidumilnější, a po té nejlidumilnější. Jak by to šlo? Nebylo by lepší mít jednu vládu, Vládu lidumilné myšlenky, která by jen po celá desetiletí korigovala svou milost a jen by se do ní sem tam zvolili noví lidé? Zní to levicově totálně? Nevím.
Za stávajících podmínek voleb jen těkáme a předháníme se a soutěżíme očerňováním. Místo programu by stačila Ústava. Třeba Stačilo by mohlo mít program Ústava.
Re: JP
Paneláky z betonu jsou moc drahé. Ocelová konstrukce s našroubovanými sendvičovými obdélníky ala Tesco vás vyjde levněji a je to už zateplené.
A že to je hnusné, to stejnak nikoho nesere.
Import amerických papírových krabic z chodníků vyjde ještě levněji.
Výstavba bydlení se nepodporuje, protože by to bylo v rozporu s plánem snížení počtu obyvatel Evropy a dalších oblastí na planetě. Plán je realizová válkou, vakcinací, kontaminaci stravy, genderovými experimenty, neplodností, eutanázií atd. Čili v blízké budoucnosti bude místa pro bydlení nadbytek.
Papírový krabice, přesně. Papundekl se tomu tady říká.
Různé variace na sololit, smrkolit, dřevotřísku a jiné materiály, vesměs z lisovaného odpadu a s pojivem zdraví ne zrovna prospěšným.
Viděl jsem video z Detroitu, kde videoblogař procházel takovým tím typickým americkým domkem s verandou, jak v něm bydlel třeba Clint Eastwood ve filmu Gran Torino.
Byly tam vidět zfetovanými negry prokopnuté příčky – papundeklové, ve kterých volně visely protažené dráty bez trubek. Bez vnitřní izolace, izolací byl vzduch.
Vodoinstalace byly vytrhané ze stejných „stěn“ a příček, jako ostatní. Z pevnějšího materiálu vypadaly být udělané jen obvodové stěny a ta přední veranda.
Musí se to celé a každoročně znova natírat, jinak vám to shnije pod rukama, doslova – střechy jsou také z nějakého druhu térpapíru.
Na půdu se tam ani nedalo vylézt, protože prý není funkční, nedá se po ní chodit.
A za takové „bydlení“, chtějí developeři v padlém Detroitu ještě dneska 2.000 USD měsíčně.
Králíci si zvyknou 😀😀
Postavit dnes panelák není nějak moc levnější než něco jiného, spíš to vyjde nastejno.
A teď si ještě připočtěte ESG, tedy v pasivu, tedy solární elektrárna na střeše, nebo někde cíleně pro tento panelák, tepelná čerpadla, předokenní žaluzie a rekuperace napojené a řízené vnitřním centrálním systémem, rozvody i špinavé vody na splachování, … to nejde postavit pod 5 milionů (byt 2+1).
A jako bonus Vám ta hromada systémů bude občas hlásit poruchu, takže opravy Vám docela podraží i samotný provoz. A to Vám ještě politici nasadí třeba 2% daň, vždy k 1.lednu (2% z 5-ti milonů je 100 tisíc každý rok jen na dani).
Opravdu vám nepřijde ani trochu trapné sem pořád tapetovat ty samé lži ?
Dokud bude někdo dokolečka tvrdit, jak je jednoduché stavět vyšší desetitisíce bytů ročně pro potřebné, tak se logicky budu chtít od něj dozvědět, jestli to má domyšlené a dokáže si spočítat kolik by to stálo, kdo by je stavěl a jak by to chtěl někdo následně rozdělovat.
Máme to v programu.
Vláda, která umožní mladým lidem bydlení, nemůže padnout. Problém je , kdo to nastartuje a kdo slízne smetanu. Při dnešní byrokracii není v silách žádné strany během jejího vládnutí uspokojit požadavky na bydlení. Vznikl tu obrovský dluh s byty a zatím žádná vláda od sameťáku tenhle problém nebyla schopna ho vyřešit i díky tomu, že je zde nadměrná demokracie ve střídání stran. Po každé vládě zde zůstane vše jenom na papíře a každá nová vláda vzešlá z voleb to hodí do koše a jede znova, než příjde další a vše se opakuje.
Jediný způsob jak otevřít lidem oči je přesně spočítat kolik finančních prostředků vyletělo komínem na válku v Ukrajině včetně zbraní a humanitární pomoci, kolik nás stála neléčený covid (vacína není léčba), kolik nás stáli neziskovky, přešlapování u tendru na atomovou energii a spostu dalších faktů.
Tohle vše sečíst a přepočítat na byty, aby i každý Jouda pochopil, kdo nám tady vládne.
Našel jsem v kapitole „Efektivní sociální politika, minimální důstojná mzda“ jen hesla
– „Bydlení je základním právem a podmínkou důstojného života.“
– „POŽADUJEME dostupné bydlení.“
– „VYUŽIJEME jakýchkoli prostředků k podpoře nové bytové výstavby především městských bytů.“
– „NAVRHNEME obsáhlejší regulaci krátkodobých pronájmů nemovitostí skrze online platformy.“
Prosím, prosím, nedalo by se říci více? Bude se stavět v souladu s ESG nebo to STAČILO! chce nějak obejít? Přidělovat byty bude nějaký úředník, pořadník (že by se dcera již přihlásila) nebo česká losovačka?
A vážně je tak nutné zakázat Booking a Airbnb? Mnoho let jezdíme, jako rodina ve 4 kusech, na dovolené a je pro nás velký rozdíl si krátkodobě pronajmout vilku či bungalov za pakatel (Toskánsko za 14K, Tatry a Alpy za 12K, USA za 16K, Mexiko a Guatemala za 12K, Tropy za 16K) než se tísnit v hotelu na dvou různých pokojích za násobné ceny. Vždyť jsou tyto platformy ideální i pro střední třídu.
Já nevím, kdo tohle vymýšlí.
Nešťastná formulace.
Právě proto, dokolečka, tlačím, že by to chtělo trochu dovysvětlit. Takto si to chápe každý po svém, což je nejspíš cílem.
Já se trochu obávám, že není co vysvětlovat. Bohužel.
Jakmile totiž někdo začne užívat takovéto naprosto obecné a kategorické výrazivo („jakékoli prosředky“), bez ohledu na umístění v politickém spektru jde buď o extrémistu (a víme, k čemu extrémy vedou a jaký je jejich vývoj), nebo o člověka, který neví, co říká (konkrétně – nemá představu o obsahu a dosahu slova „jakýkoli“).
Ani v jednom případě není o co stát; co je tu ještě k vysvětlování?
Jen ofafrně.
Tohle výrazivo svého času používal i pan domácí.
A vážně je tak nutné zakázat Booking a Airbnb? – v bytových domech určených k bydlení z důvodu klidu pro obyvatele nepochybně. Ve zbytku minimálně zajistit danění příjmů.
Kdysi jsem koupil byt i s Romy v bytovém domě v centru města. Po pár letech, když byl vybydlený a prázdný, jsem jej opravil a přes známého začal krátkodobě pronajímat. Dodnes jsou mi ostatní spolumajitelé vděčni a s hrůzou vzpomínají na kdysi.
Ne, není to černobílé.
Není v pořádku, že mladá rodina finančně nedosáhne ani na startovací 2+1, zatímco jiný má k dispozici takových bytů deset a využívá je pouze k osobnímu obohacení.
Bytový fond je z povahy věci limitovaný. Nejde jej libovolně dokupovat jako stolní lampičky, ani kdekoli a kdykoli.
Stát, resp. státní správa by stavět klidně mohla a měla, jenže nechce – a nejspíš už nemá ani za co.
Miliardy vyfičely do banderostánu, okradli důchodce – a dál se miliardy utrácejí za hovadiny ala F35. K čemu budou mladým párům F35?
Takže pan si koupí byt, opravi ho a a stát mu bude nařizovat co s ním ma dělat?
Pan si nekoupi byt, pokud už jeden ma.
Tim bychom mohli začit.
Takže vy chcete někomu, chcete určovat komu může prodat byt, Nebo barak? Nebo mi zakážete postavit si druhý dům, protože už jeden mám?
Ne, postav si jich, kolik zvládneš.
Ale za svoje. Plně za svoje, komplet náklady.
Pak si taky sám rozhoduj, koho tam necháš bydlet a za kolik.
Ne tak, že si koupíš bývalý státní byt, za pár šupek od šmelinářů – který potom, přebarvený nazeleno, střelíš za desetinásobek.
Všecky náklady na tu výstavbu nesl stát a pro stát to byla ztráta, za kterou měl Klaus ještě dneska sedět.
Tys to za těch pár šupek mohl koupit proto, že se někdo jiný chtěl napakovat.
Zase to otáčíte, bavili jsme tu o bytech, ale né o statnich bytech.
Co teda znamenala vaše věta, – kapitalismus musí z bytového sektoru zmizet – ?
Nic neotáčím. Bývalý státní, nebo družstevní – je to jedno.
Někdo se pakuje na by-to-vé nouzi někoho jiného.
To musí z bytového sektoru zmizet.
Pakuj se, na čem umíš – ale ne na střechách nad hlavou.
Rozumíš tomu už, nebo to potřebuješ ještě víc zkrátit?
To neni jedno. Bývalý po zprivatizování už není státní, ale soukromý. Pokud chce stat rozhodovat o bytech nemá je prodávat, ale pronajímat. To vám nedochází? To ze vláda je jen části skorumpovaného systemu je jen vina občanů, kteří ji volí.
A právě tu zkorumpovanou vládu, tu potřebujeme vyměnit.
Tady se často diskutuje o tom, jak co nejvíc zabránit vyjebávání člověka s člověkem, protože to je zlo. A plodí další zlo.
Už docvaklo, v jaké společnosti diskutujeme?
Gene:
A nenařizuje snad? Jaky byty nevím, domy rozhodně.
Takže, clovek šetří, aby si koupil, nebo postavil něco k pronajímáni a zajistil si nejaky příjem na stare roky a vy mu to hned chcete zdanit? Nebylo by lepsi zrusit všelijaké dotace a podpory organizacim a jejednotlivcům, kteří nic společnosti nepřinášejí? V případě výstavby, nebo zakoupeni prvniho domu, nebo bytu, určeného k bydlení kupujícího, nebo toho stavějícího daňově zvýhodnit? Zvyšování daní je cesta ještě k většímu okrádání lidí. Nejvic na to vždy doplatí střední třída.
Jedna rodina – jeden byt. Bez diskuse.
Fungovalo to.
Klidně si mysli, že jsem komunista, nebo rovnou bolševik.
Provizoria typu jeden byt – dvě rodiny, ta dlouhodobě nefungují.
Mladí potřebují soukromí.
Pokud na to soukromí, kvůli prašivým spekulacím jiných lidí nedosáhnou, nebudou se ani párovat, ani pářit.
Hotovo, není o čem.
Mladi potřebují soukromí, ja jsem pro. Ale tak ať se starají.
Tak zařiďte, aby šikovny čerstvy inženyr měl měsičně 100k.
A oni už se postaraji.
Momentalni ceny bytu jsou kvuli šmelinařum vyšponovane tak, jako kdyby mladi přesně tolik vydělavali.
Teco, já tak můžu nanejvýš postavit ten dům, ale aby měl ten inženýr 100 000 měsíčně, o to se musí postarat on sám. Syn sice nemá diplom, ale řemeslo a těch 100 000+ má a to aniž by někoho okradal. Nevim jakého inženýra máte na mysli, ale firma, pro kterou jsem pracoval hledala inženýry za daleko vic, nez za sto tisic měsíčně a plus ubytování a strava zdarma. Dělali tady i Češi. Podmínka byla znalost angličtiny a cestování. Doba, kdy vám něco zařizoval stát je minulosti.
Já se zas nemůžu postarat o to, abys uměl číst.
Co už teď.
Re: Gene
Vy nám chcete dokázat, že jste mamlas?
Státní a městské byty se prodaly.
Po 35 letech zjišťujeme, že trh nefunguje a Čechistán je s byty totálně v prdeli.
Btw. synek mi chce se svou postelovou kamarádkou vyfičet do Říše.
Proč?
Plat trojnásobný a nájem německého obecního bytu je i s energiemi o 2 litry menší, než holý nájem českého soukromého bytu stejné rozlohy, ve kterém bydlí nyní. A to píšu o dvoupokojáku v českém pohraničí.
Jednou se prodaly, tak jsou soukromé. Koho volili, ten určuje zákony.
Gene
T-T:
Miluju všecky ty devadesátkové vymrdálky!
V devadesátých jsem se v Čechách vykašlal na vše i na ten státní byt a přijal nabidku pracovat v zahraničí. Ač jsem platil v Cechach daně, nikdy jsem od statu nic nepřijal, ani děcke přídavky.
Že jsi platil v Čechách daně z plného výdělku v zahraničí, to vykládej staré Blažkové, ta tomu určitě uvěří.
A že sis nevzal „děcke přídavky“…já pro to nemám název.
Stat si dělal na děcko nároky, tak jsem ho poslal do prdele i s přídavkem. Daně jsem platil přesně podle zakonniku. Je zajímavé jak se snažíte člověka, který s vámi nesouhlasi dehonestovat. Přesně jak to dělá stat. – Miluju všecky ty devadesátkové vymrdálky! –
Vy nám chcete dokázat, že jste mamlas? –
Chcete něco měnit a pritom jste stejní.
Doktory sis platil v zahraničí?
Děcka chodily do školy a dál študovaly v zahraničí?
Údajně sis nevzal přídavky, protože stát si dělal na děcka nárok?
Jaký nárok? To bylo ještě za Lebensbornu?
Kdo tu potom ze sebe dělá idiota?
Nemůžu psát za Targuse, ale za sebe ti napíšu, že já se zrovna nesnažím něco měnit. Ani nemůžu.
Snažím se vybrat si lidi, kteří budou ty věci měnit podle mé vůle, tedy pokud možno. Vybírám si lidi do politiky, nejbližší mému sociálnímu cítění. A je mi úplně jedno, jestli to bude komunista, nebo onanista.
Kdyby to mělo být podle mé, čistě soukromé vůle – to by moc nedopadlo.
Polovička těch devadesátkových vymrdálků, jejichž vymrdávání jsem byl přímým svědkem, by odsud okamžitě zdrhla.
A to není ani taktické, ani praktické. 😀
Teco, doktory, jsem si v zahraničí platil. Mam dobré pojištění. Ano děcko studovalo v zahraničí a jeho školy jsem jsme zaplatili do posledního haléře sami.
O tom statnim naroku, to je spíš soukroma věc. Ale jedna znich bylo to že neumožňoval system vyuky, o jakou jsem žádal.
Vy jste od policajtů, že jste se ujal role vyslychajícího.
Ano, jsem policajt.
Kde se vezmou byty k pronájmu?
V krajním případě se vyvlastní spekulantům?
40% současného bytového fondu, patří 0,1% obyvatelstva.
To není v pořádku.
Teco.
Navíc se to staví jako „investiční byty“. Ten systém mě fascinuje……
Co Vás na kapitalizmu může fascinovat? Základní zákon – trhni co to dá?
U mě to má do fascinace daleko.
Na dohled stojí šest „osmietážovek“ z let 1980-1990, v jedné ze starších z nich, jsem přes 20 let bydlel. Teď tam bydlí jedna dcerka.
Nedávno jsme se bavili o tom, že v některých etážích nemá kdo dělat ani etážový, ani společný úklid. Nikdo tam nebydlí, byty jsou prázdné a jejich majitelé na tyto věci serou.
Tzv. investiční byty, nebo byty nasyslené některými místními týpky.
Byla to původně družstevní výstavba, po rozkladu a rozpadu SBD jsou z toho jednotlivá SVJ, kde se nikdy nikdo a s nikým nedohodne, protože často není s kým.
Dodneška tam v některých etážích nejsou vyměněná okna.
A ta, co vyměněná jsou, tak každý pes jiná ves. Zatepleno je nejlevnějším způsobem, už to od severu plesniví.
Kdyby to tehdy ještě nezatáhl stát, dnes už by se na ničem nedohodli. Není s kým, ze 32 b.j. je obydlených sotva 20.
Švejk:
Ale ne – systém „investičních bytů“.
Copak v Cesku nemůže soukromník postavit bytovku?
Bohužel může a proto nejsou byty.
Proto že soukromník postaví bytovku, tak je v Čechách nedostatek bytu? Neni to spis proto ze system cílevědomě ožebračuje lidí?
Jak ožebračuje zrovna tebe?
Konkrétně?
Teco, podivejte se na státní rozpočet, to vše bude platit občan. Jestli vám to nepřipadá jako ozebračení daňového poplatníka, tak to teda nevim, jak bych vám to vysvětlil. A je naprosto jedno v jakém státu tkz. demokratickeho světa bydlíte.
Re: Gene
V našem městýsku (cca 5k lidu) je soukromých bytovek několik.
A jsou levní. Třípokoják JIŽ OD 15k bez energií.
To bylo před třemi lety. Dnes už chtějí dvácu.
Plat lopaty v nedalekých železárnách, které určují zdejší platovou hladinu, je 25 k čistá ruka, ale v karuselu. Šest dní v háku, pak dva dny dospává a znova.
Úžasný plán, jak se dožít důchodu.
No nevezmi to.
Teco, podivejte se na státní rozpočet, to vše bude platit občan. Jestli vám to nepřipadá jako ozebračení daňového poplatníka, tak to teda nevim, jak bych vám to vysvětlil. A je naprosto jedno v jakém státu tkz. demokratickeho světa bydlíte.
Soukromnik si může pronajímat za kolik chce. Problém je to že stat rozhazuje penize ne na potřebné věcí pro daňového poplatnika, ale doslova rozdává penize na věcí, které nic obyčejnému Emanovi nic nepřinesou, spíš ho poškodí. Žijeme v systemu, kdy se na nějaké moralni základy doplácí a lidé svým chováním ještě s tento systém podporuji. A když neco neklape, tak nedávat na soukromnika.
Tak – a v tomto místě přestává diskuse mít smysl.
Kozy a vozy, to nejde k sobě.
Kapitalismus musí z bytového sektoru zmizet, jinak to nevidím.
Re: Teco
Řešením by bylo obnovit zakládání bytových družstev. Družstvo by stavělo na obecním nebo státním pozemku, nic by nemohlo prodat, ubytovaní by měli pouhé užívací právo. Družstevní byty byly finančně ještě v devadesátkách nejlevnější.
Tím samozřejmě nemyslím tunel družstva Svatopluk…
Přesně.
Je to jen pouhých 40 let nazpět.
To by mělo být ještě dohledatelné v archivech – i včetně dokumentace, kdo a za kolik to tehdy stavěl. Náklady, rozpočítaná anuita, všechno.
Nebude se ti to asi líbit, ale bytová družstva byla v plánu/v diskusi za Paroubka, když byl šéf MMR a potom vlády. Bytovou politiku mu připravoval Ivan Přikryl.
Ale Paroubek je fuj……
V politice trochu slon v porcelánce, ale jinak bez námitek.
Kolik nových bytů slibovali Piráti před minulými volbami ?
Jeden. Pro Babiše. 1+kk s výhledem na buzerplac.
Je pořád volný, pár pirátů v čele s Lipánkem, pokud se nedostane na ten jeho vysněný Krym, by se tam dát dalo.
No, já bych je tam zavřel všecky i s Babišem. A byl by pokoj. Kvadrát cypů…
Desetitisíce každý rok. Ale již také nesdělili jak to chtějí zařídit a jakým způsobem následně rozdělovat.
Celá vláda slibovala 40 tisíc bytů, zřejmě za celé funkční období.
Kolik z toho slíbili piráti se těžko pozná.
Definice teroristy:
zlý terorista vytáhne kudlu a ufikne někomu hlavu
hodný terorista napřed tu kudlu vydesinfikuje, aby oběť nedostala otravu krve
… a hodný politik oběma teroristům navrhne, aby pro něj pracovali …..
Btw, celé to vypadá, že syrští generálové to prostě prodali usákům.
A Rusko s Íránem si zřejmě řekli, že bojovat za někoho, kdo sám bojovat nechce nemá smysl, zejména když „vítězství“ nepřátel uškodí nepřátelům mnohem více.
Mj. bude velice zajímavé pozorovat, jak se KoZa popasuje s imho neřešitelnými problémy:
– ISIL, AQ v Sýrii vs. Kurdové
– Turecko vs. Kurdové
– to vše za situace, kdy usáci vojensky podporují Kurdy a kradou z toho území ropu a obilí
– Izrael si začal vytvářet okupační pásmo v Sýrii – což nový syrský režim ISIL/AQ těžko bude moci ignorovat nebo dokonce podpořit (dtto Golany, dtto turecká okupace části severu Sýrie)
– nadšení syrští „inženýři a lékaři“ v zemích EU po milionech, kteří se ze sociálních dávek EU určitě nebudou chtít vrátit do západem (a jejich terorsitickými spojenci/loutkami) rozvrácené a zbídačené země
Je to takové další „Pyrhovo vítězství Kolektivního Západu“
Mike:
Jojo, hezké Pyrrhovo vítězství. Ale víte, co nejvíc fascinuje na celé věci mně? Ten KoZí myšlenkový tok: Hurá! Asad padl, huráhurá! Občané naší země, okamžitě se vraťte, bude to tam divoký! Hurá!“
Lepševické myšlení v celé nádheře.
Když je teď Sýrie svobodná, můžou se vrátit ty miliony syrských uprchlíků z Evropy domů.
Aleš:
Ale no tak………ovšem jako argument pěkné! 😀 Kdybyste ovšem mluvil na normály, a ne na lepševiky.
K tomu jsem někde viděl pěkné video. Syřani v exilu slavili v ulicích Asadův pád, reportér přišel a zeptal se jednoho, jestli se teď vrátí do Sýrie. Ten začal blekotat něco o to, že eee… eee… eeekonomická situace v Sýrii ještě není úplně nejlepší, takže…
Takže ne. Proč by se ekonomický migrant vracel někam, kde „ekonomická situace není úplně nejlepší“…
Někde jsem četla (není to můj vtip, ale moc se mi líbil), že Rusko získalo jednoho oftalmologa, ale KoZa včetně nás získá tisíce chirurgů a jaderných inženýrů.
Máte pravdu, ale že by šlo o myšlení? Hmm …
Toníček:
To nesmíte brát tak striktně. Prostě ty pochody v mozku. Nebo někde.
Bojovat za někoho, kdo sám bojovat nechce, to jsou zajímavá slova, i v evropském kontextu, z moci vladařů našich. Za roztěkané názory se postavit nelze. O co jednodušší je požadavek na záchranu lidského života.
Možná nevíte, kam tím mířím, ale jenom tak uvažuju nahlas.
Pak se musí následovat bojovník.
Vy si vážně myslíte, že američané pro Kurdy hnou prstem ? Podívejte se na nedávnou historii, kdy je nechali bez mrknutí oka zmasakrovat Turky, ač předtím Kurdové příkladně bojovali na americké straně.
Přesné !
I tento zločin Kolektivního Záchodu se vrátí jako bumerang – a s mnohem větší razancí
Mimochodem, je to další důkaz naprostého úpadku západu.
A stačí se jen podívat na události posledních týdnů – tlak EU a USA na zrušení demokratických a svobodných voleb v Gruzii (protože vyhrál Kolektivnímu Záchodu nepohodlný kandidát), podpora EU a USA teroristickému pokusu o převrat v Gruzii, zrušení svobodných a demokratických voleb v Rumunsku za jásání kavárny a celého Kolektivního Záchodu, podpora a dodávky zbraní a peněz ze strany KoZa zločinnému izraelskému režimu páchajícímu genocidu v Palestině i Libanonu, otevřené spojenectví NATO a Izraele s Islámským státem a AlKajdou v Sýrii, jásání Kolektivního Záchodu nad vítězstvím AlKajdy a ISIL v Sýrii…
Malé DADA:
Taliban hails Islamist victory in Syria
Hamas applauds Syrian revolution
Danuše a prof. Nutella taky vítají ovládnutí Sýrie islámskými extrémisty
Situace otevírá několk otázek:
1. vpád HTS byl připraven Tureckem, ovlivní to nějak snahu Turecka vstoupit do BRICS? a v případě vstupu do BRICS, nebude to nastrčená postava BRICS rozložit? Erdogan celé tohle spustil. Už se vidí Sultánem, ale podtrhl dohody s Rusy z Astany. Turecko se vrací do pozice přirozeného nepřítele Ruska, kde celá staletí bylo. Nějakou dobu bude ještě získávat benefity ze sankcí na Rusko, ale pokud by je Trump zrušil, ekonomiku Turecka to pošle ještě hlouběji.
2. Sýrie byla pod americkými sankcemi. Již desítky let je oficiílní USA strategie vyvážet a udržovat ve světě nestabilitu. Je to logicky potřebné, pokud chtějí držet status hegemona. Musí zkrátka rozesírat všechno a všude. není v tom žádná spravedlnost, nebo demokracie. Prostý boj o moc. A naše vláda si myslí, že rektálním alpinismem z toho něco třeba bude mít. Nebude. S lokaji se nikdo nebaví. Vlastnost tohoto přístupu je, že nás prohodí na počkání. Ostatně zrušení voleb v Rumunsku je na tlak USA.
3. Izrael sice bombarduje nyní Syrii a obsadil část Golan, ale tímhle přístupem zajistí spojení Arabů proti němu. Nečekal bych rychlou akci proti Izraeli. Pomsta se servíruje za studena poté, co proběhne konsolidace sil. Každopádně Izrael zajistí spojení arabských sil proti němu a objednávat nyní zbraně z Izraele je čirý nerozum, který je vlastní české vládě.
4. Irán – to je největší otazník. Mohou si Arabové říci, že Peršané jsou slaboši, protože se s Izraelem bojí do konfliktu? Znamená to, že příště Irán udeří citelně a ne jen na oko? Aby ukázal svou sílu Arabům?
5. vztah Rusko – Irán. Je to manželství z rozumu. Iránci se snažili maximum vytěžit z Rusů, když na tom byli na Ukrajině bledě. Tipl bych si, že Rusové tenkrát museli zaplatit a poskytnout kde co, ale nezapomněli a pokud budou mít možnost, zkusí něco získat zpět. Šmelináři podle mě přestřelili a uvidíme v následujících měsících.
ještě mě napadá jeden bod a to je vliv Ukrajiny. Jak moc si cení virtuální facku Putinovi versus rozbitá oblast, která může stáhnout pozornost z Ukrajiny k Sýrii? Ale Ukrajinci začínají hrát vabank, takže možné je všechno. Mohli poslat zbraně, nějaké muslimy z jednotek, které chtějí bojovat proti Rusku…
K bodu 3: objednávat zbraně odkudkoliv z poza vlastních hranic je čirý nerozum. Zbraně přinášejí tučný zisk státu, na jehož územi se vyrábějí. Na navic v případě, že ke konfliktu, kde jsou ty zbraně potřeba, skutečně dojde, má kdo dodávat náhradní dily a vyrábět nové za ty zničené. Nejedná se tedy jen o nerozum, ale de facto sabotáž …
Vidlák má pravdu. Tím metrem co měříme my, bude jednou měřeno i nám.
Poblahopřál už Fiallah tomu hledanému zločinci s cenovkou 10mil. USD?
Ano, blahopřál… A těší se na spolupráci. No, náckové se vždycky bratřili s arabskejma hrdlořezama.
PeS:
Kecáte! Nebo nekecáte??
Najděte si něco o hitlerovu oblíbenci jménem Otto Skorzeny. Např.
https://intpolicydigest.org/otto-skorzeny-the-nazi-who-influenced-isis/
Toníček:
Mně se to nechce překládat. Uděláte mi výcuc? O Skorzenym vím jen to, že osvobodil Dučeho, a že to byl vůbec dobrodruh.
Ani tak ale nechápu, co proboha může mít Skorzeny společného s Fialenkem.
Fiallah Agbar?
Obyvatel:
😀 😀
Vypadá to (z toho průběhu všeho), že to celé byla gentlemanská dohoda velmocí. Kořist prostě už nestála za nic (jen kosti a sem tam tuhá flaksa), tak se vlčí smečky rozhodly neztrácet s ní čas a jít za lepší.
USA nevyšel původní plán na barevnou revoluci, stálo to hromadu peněz a obsazení ropných polí na kousku Sýrie byla slabá náplast. Mlatou Izrael vs. Hamás, Hizballáh a Irán se tam změnila atmosféra (američtí žoldáci už i utrpěli bebí), do hry vstupuje Trump a už se to prostě nevyplácí.
Rusko sice podrželo Asada, ale kromě základen houby z toho. Debanderizace Ukradiny má přednost. Je otázka, jak moc chce mít vliv ve Středozemním moři.
Turecko ze Sýrie taky nic moc za posledních 15 let nezískalo, jen problémy s Kurdy a syrskými uprchlíky.
A Asad toho měl nejspíš sám plné zuby – je fajn být vládcem, ale ne rozvrácené země obklopené nepřáteli ze všech stran. Navíc ani vládnout původně nechtěl, jen celý ten bordel zdědil. Lepší azyl někde v civilizaci, kde si užije prachy.
No a odserou to tamní křesťané, kurdové a pak Evropa – současné „syrské“ připrchlence z Evropy už nikdo nedostane a noví přilezou, aby to tu dojebali ještě víc. Řekl bych, že tohle zlomyslně uvítali všichni zúčastnění a radostně si na to potřásli rukama.
Mám identický názor.
Amen!
Myslím že i libtardi moc dobře tuší, c za bordel z toho vzejde, ale jako vždy je třeba zachovat kamennou masku a radovat se z „oslabení“ Ruska.
Ti dementi se budou radovat snad i ve chvíli, kdy na nás poletí jaderné hlavice, protože o ten počet raket ve vzduchu jich bude mít Rus přece méně na základnách.
Ti dementi se budou radovat snad i ve chvíli…
BINGO!
To je úplně přesný.
No, mně z toho celého průběhu vychází, že to bylo všechno předem připravené mezi Asadem a Putinem. A nejsem sám, kdo si to myslí. S cílem přímo zaangažovat Izrael a USA. Což se zadařilo.
Možná naši „zúčastnění“ jsou ti, kteří naivně věří, že díky volízaným tlapkám dostanou místo v krytu nebo jednosměrnou letenku ven v pravý čas i oni. Nebo neumí nic iného dělat a musí radostně páchat to svoje. Taky chtěj byt v Praze. Nebo přišli o rozum v duchu rčení, že koho chce Bůh potrestat, tomu odebere rozum. Což je jinak automatický proces po odpadnutí.
Stává se otázkou, za co a pro koho tady má smysl bojovat. Jestli není lepší nechat ten vagon poblouzněnců fičet radostně jimi vyvoleným směrem – do zdi a svůj vagon přehodit na kolej do budoucnosti. To je otázka, kterou se jednou bude muset položit tak jako tak. Jako si ji možná položili ve vztahu k Sýrii. Byla způsobena další ohromná lidská tragédie. A nikoho to tady „na Západě“ nezajímá. Karma je zdarma.
Znáte obraz „Loď bláznů“ od Hieronyma Boshe? Něco jako ten vagón ….
ono jednym z motivov Rusov bolo pomoct Asadovi z vdaky za to, ze plynovod do EU z Kataru cez Syriu neumoznil. Lenze Gazprom sa z europskeho trhu uz stiahol a LNG kraluju Amici. A ti urcite nepodporia vystavbu nejakeho katarskeho plynovodu do EU aby prisli o svoj tazko vybojovany podiel na europskom plyne. No a v Syriii je vyse 70% sunitov, alavitov a krestanov jetam do 20%, navyse sa hovori, ze v predchadzajucich vojnach prave tito utrpeli tazke straty, takze sa to defacto neda nahradit. Teraz Syrcania budu najprv sice stastni ako vladcovia krajiny, ale pravdepodobne za par rokov budu spominat na tie zlate casy vlady Asada, tak ako v Lybii. Aj ked, ako to niekde niekto upozornil, sa to uz dostava do urovne bajov a mytov, kedze dorastla uz generacia, ktora Kaddafiho nikdy nezazila
Vypadá to jako nějaká hra,do které my malí nevidíme.A Rusko
z toho vycouvalo nějak moc rychle – a nakonec mu nikdo ani
nebude škodit.Asada i s rodinou museli nechat žít a pustili
je do Ruska,jistě mají nakradeno tolik,že to Rusko nefinancuje.
A Rusko vypadá jako „“přítel který nechá žít““.Proti komu
ale teď budou bojovat magoři,kteří kromě střílení umějí jen
málo?No proti tomu,kdo je po ruce.Peršani to klidně podpoří.
Je výhodné poštvat proti Izraeli Alláhovy syny.Zbraně mají,
jíst chtějí,tak ať si zastřílejí.A Rusko to bude zpovzdálí
pozorovat……láska Arabů k Američanům je známá,nedivil
bych se ,kdyby „“teroristi““ osvobodili ropná pole a Amíky
vykopali až do moře.V rámci osvobozeneckého boje by si
umyli pověst a zajistili prachy za ropu – tu by jistě někdo rád
koupil.Ale možná se vylíhne jiné překvapení.
Myslím, že Bašár Asad ani nemusel nic krást.
Asadovic rodina Sýrii vládla dost dlouho na to, aby získala naprosto legální podíly z těžby ropy, plynu i horniny s obsahem vzácných zemin, které se tam v jedné oblasti vyskytovaly.
Myslím, že to byly horniny a písky, bohaté na thorium, baryum a tuším kadmium, které se tam i zpracovávaly – sovětskými technologiemi.
Bez thoria a barya, fakticky nelze vyrobit vysoce výkonné elektronky nejen pro velké TV a R vysílače, ale hlavně pro radarovou techniku a komunikace na milimetrových vlnách.
K tomu presidentské platy a všelijaké dividendy – ne, nemyslím si, že by Bašár Asad svou zemi nějak okradl. Ta země už za Háfize, jeho táty, slušně prosperovala a lidi se tam měli dobře. Měli kvalitní vzdělání, slušnou zdravotní péči a armádu na úrovni, do těžby se jim nikdo nemontoval, takže Sýrie byla dobré místo k životu. V dané oblasti zcela jistě.
Před chvílí jsem zahlédl článek o výrobě a distribuci nějaké
drogy,ze které měli špičky Sýrie podíly.Máte asi pravdu v tom,
že v posledních letech už nic krást nemuseli.A Sýrie na tom
byla dobře stejně jako Libye za Kaddáfiho.Je na planetě
nějaká země,která by měla ekonomické zdroje,dobrou
sociální politiku,a kterou by USA nerozvrátily a nerozvraždily??
O jednom jsem si jistý. Je to Ostrov Marie Terezie.
Ale to jenom do te doby, nez je najdou.
U toho bych chtěl být. U toho hledání.
Věřte že nechtěl. Z amerických znalostí zeměpisu by vás ranila mrtvice.
Nebránila. Jsem zocelený. Příklad z dnešního rána: paní vedoucí prosím nesahejte na ten pilník, je to nebezpečný. A proč? Protože si s tím něco uděláte. A co třeba? No třeba já jo císařovna Sissi, tu bodnul jeden ve Švýcarsku pilníkem a ona na to pak umřela. Na to moje paní vedoucí odvětila: no jo, tam je to teď taky hrozný s těma přistěhovalcema.
Takže na idioty jsem celkem zvyklej.
Oprava, neranila.
Asi to tak bude. Jen to zabali do nějakého dárkového balícího papíru, aby se nám to líbilo
Ukrajina, Palestina, Libanon, Sýrie. Právě se otevírá čtvrtá fronta WWIII. A prodlevy se zkracují, protože motivace nezůstat stranou roste. Válka je příležitost, která se dlouho nebude opakovat.
„Válka je příležitost, která se dlouho nebude opakovat.“
A možná už NIKDY. To bude nejlepší řešení.
Lidstvu by se povedlo, co ještě nikomu – definitivně se samo a dobrovolně zlikvidovat. Naopak planeta by si konečně oddechla od lidského nepovedeného pokolení a mohla se zas svobodně rozvíjet po svém.
Příště si už dá jistě pozor na takové nebezpečné sebevražené experimenty.
Co to s váma se všema je? Kdo sem zavedl ten narativ o lidském pokolení nepovedeném?
Oni by nějací lidé přežili, ale všechno by se vrátilo o 5000 let zpátky. Taková nova potopa ….
Dane, ty máš teď hrozně jednoduchý napsat skvělý článek. Kolikrát stačí jenom říkat, žes to říkal. Doba ti jde každý den naproti jak nikdy. (To jen tak konstatuju, abych nemusel konstatovat suchých pět slepic.)
vz.
To říká pořád dokola Holec, že kdyby neměl Fialenka a spol, byla by to mnohem větší dřina, komentovat politiku. A že dnes by se Česká soda nejen nesměla, ale ani nemohla točit, protože se žije.
Ale je tu i německá soda:
Ministryně zahraničí Anna-Lena Baerbock říká “ v Evropě žije 1,3 miliardy lidí…“.
A německá média, ve snaze ji zachránit, její výrok retušují, což občany rozčiluje ještě více…
Asi vyžvanila plány do budoucna.
Aleš:
Jo, to je pravda 😀 😀 ta je boží! A pamatujete na tu její hysterickou šarádku, jak vykřikovala, že se Putinovi nedá věřit, že při nejbližší příležitosti obrátí o 360°?
Po volbách by mohla jezdit s kočovným kabaretem. A vzít sebou i našeho Fialu.
„…j-j-j-já nejsem me-me-medvěd, j-j-já jsem prof. PhDr. Petr Fiala, Ph.D., LL.M., dr. h. c., hanba české akademické obce!“
😀
Kolem krku dáme pozlacený pás a milostné zviřátko uděláme z vás.
Půvabná představa při pomyšlení na tu vděčnost, že onen pás mohl být z úplně jiného materiálu.
…třeba rostlinného původu? 🙂
—
Vy jste mi dal! Teď mi ta árie pořád zní v uších, asi si to budu muset celé pustit 😀
Ano, rostlinného!
(Pro služební Hlaváčky uvedu ze soucitu k nim malou nápovědu : Havajské ostrovy například 🙂 )
Aha, takze o konopi asi nepujde, ze?
Jestli můžete Karla Kryla, tak si potom pusťte ještě Strejček Strach a teta Obava a až do konce.
Alef:
Pánové, děkuju za podstatné posílení imunitního systému. Řehoním se tu jako blázen.
Mne děsí představa milostného zvířátka. Materiál pásu a zlacení jsou mi lhostejné.
Vy to berete moc vážně. Jistě jste byla ve škole hodné děvče. Kdežto já jsem byl zlomyslný syčák, a Martin V. nepochybně též.
Šikanoval jsem spolužáky. Špatně jsem jsem jim napovídal a kradl brejle z pouzdra. – Například jednomu šplhounovi jsem při zkoušení z fyziky podstrčil dezinformaci, že cívkám v induktivní vazbě se říká prezervativ. Soudružce učitelce, která chtěla demonstrovat organický původ uličního prachu (zapálením a hořením), jsem do zkumavky přisypal něco málo chloristanu draselného. Před hodinou občanské nauky jsem na houbu, určenou k mytí tabule, ukápnul kyselinu propionovou. – Je toho víc, možná bych si ještě na něco vzpomněl, a jak jistě víte ze své lékařské praxe, povahové vlastnosti se s věkem jen zhoršují.
Takže představa nebohého premiéra, kterak je veden na řetěze a ukazován jako medvěd/zajíček (nehodící se škrtněte) či jiné milostné zviřátko za zvuků příslušné árie z Prodané nevěsty, ta je jen takovou lehkou skicou mé skrz naskrz zkažené a mrzké povahy. Klidně bych mu i kravatu doutníkem propálil, a ještě bych se tomu smál.
Roli zajíce už si vyzkoušel v televizi…
Co prve sion brother,prehlasil,ze Golany,odjakziva patra k Israel,nedavno ,tak rozpravali v reichu ked okupovali co mohli,ze potrebuju zivotny priestor,nacht osten,neviem ci spravne som napisal.Su velmi stastny z toho,bo zaujali miesta syrskej army,tamsa tam vyjebala na vsetko a Al Asad sobre ze zdrhol,skoncil by jak plukovnik,abo sadam.Toto este nic,ale kurva dnesnsom amikom dristal,ze jich vlade jeblo docista,velky nacelnik tych alahistov,co nemuseli velmi bojovat je Abu Muhammad al-Dzavlani(zvany Jolani) v roku 2013 sa sluzil v ISIL a bol vyslany do syrie,zalozit al kaidu,bojoval v Iraq,kde zabijal us boys,za co v roku 2017 nan us 10 milionov fucken $ za informaciu k jeho dopadnutiu,tak dolezitynto bol terorista prebameriku,silou mocou zajebat,bo mordoval us boys.
Teraz ten umierneny terorista dajak nevadi a cely zapad spieva,ze skoncila skurvena vlada asada,cely skurveny zapad,konecne asad terorista v hajzlu,ani slova o novom demokratickom alahovy Dzavlani,ten tam nastoli lasku namiesto nenavisti a 20 rokov morduje neveriacich psov,sam povedal,ze tam bude demokracia.
Rusi nereagovali,bo israel ma pojebov vysinutych rovno pod nosom ,amerika cakam,ze army povie dost a ta vecna europa,bude v pici aj s ukrajinou.
To ca sa deje ostatne 3 roky,cujem,barz chujovo skonci barz…
Na toho alaha bin aladina doktor zradil za 20 milionov $,bolo viac,mam dost tej skurvenej volnej zeme,ticho su,media tiez,ukazuju toho kokota,co odjebal,ojebavaka z poistovne,toto dolezite,ten co odrezaval us boys sisky,nie az taky zly,kurva….dojeden us vojak,jebat na taku army a vladu,co ma v pici totalne svojich vojakov.
Staré přísloví říká: Dej pozor, co si přeješ, mohlo by se ti to splnit. KoZa si přála svrhnout předposlední sekulární režim v arabském světě, a udělala pro to všechno. Kdyby nebylo západního embarga a západní podpory islamistů, bylo by bývalo dávno po válce. Asaad možná nebyl ukázkový demokrat, ale ono se asi demokraticky nedalo těm lidem v Sýrii vládnout. Jenže to byl sekulární režim, tolerantní k lidem, pokud nešli přímo proti režimu. Byli v něm tolerovány náboženské i národnodní menšiny. Ženy mohly chodit po ulici oblečené v evropském oděvu. To vše skončí. Patrně budou vyvražděny poslední aramejské vesnice, po vzoru toho, co se stalo v Iráku během americké okupace.
Problém je v tom, že si volíme do čela lidi s nízkým IQ. Agent Pávek, se svými 107 je mezi nimi za učence. Pochybuji, že kdokoliv z fialové vlády má IQ vyšší než 100. Možná snad don Pablo, ale ani tím si nejsem jist.
Ano, bohové trestají hlupáky tak, že jim splní jejich přání.
Krásný vtip od Renčína :
Občan přišel do úřadu a má dotaz :“Je přítomen někdo,jehož IQ
je vyšší než dnešní datum???““
Kdo Vám řekl, že agent Pávek má IQ 107?
Od té doby, co mu to změřili, to šlo nejmíň o 10 dolů 🤣
On mu to prej nechal podvodně navýšit jeho fotr, aby se PePa vešel do kritérií k přijetí do nějakého kursu.
Hlavně je to průšvih pro Izrael. Tihle džihádisti se od židů nenechají beztrestě bombardovat, aby tam teď nezačalo být pořádně horko?!
Nemyslím, Izrael podporoval týchto urezávačov hláv, aby mohol rozšíriť okupované územie a spraviť ďalší krok k budovaniu Veľkého Izraela. Veď izraelský agenti školili teroristov a tí sa liečili v izraelskej vojenskej nemocnici!
Ale i tak se to může obrátit proti Izraeli.
obratit sa mozu a asi aj budu, ale zrejme to nebude s podporou oficialnej syrskej novej vlady. Otazka je co so Syriou vobec bude…..ci si ju podelia, ci to bude zlyhany stat, ci to bude niekto, kto ostane v povodnych hraniciach len s novou vladou…..atd. V kazdom pripade vyzera to tak, ze na sucho pride Hizbalah
Já si z pádu Sýrie odnesl, že se nemáme na nikoho z venčí spoléhat. Ne ne Trumpa, ne na vlnu národních stran v EU a ani na to, že Rus porazí Ukrajinu a tím libtardí fašismus padne. Naopak se musíme připravit na to, že KoZa vnutí Putinovi další Minsk či Astanu (Rusové jsou jak se zda nepoučitelní) a v domácí politice ještě více přitvrdí. Co je pak náš program?
Program stejný jako Moravák :
https://youtu.be/Wvyr_BCe4Bw?t=13
Rus už nepřistoupí na žádnou „smlouvu“. Už jsou dostatečně poučení všemi těmi podrazy Západu.
VVP není ani idiot, ani naivka.
Už jsem to tu psal – „buď to bude podle nás, nebo vůbec“.
A jestli Rus řekne, že vůbec, tak Bůh s náma.
Nezapomeňte, že patříme k Západu a chováme se často ještě hůř, než některé státy „skutečného Západu“.
Patříme k nepřátelům, bylo to jasně mnohokrát řečeno a v mnoha souvislostech.
To, že pořád máme plyn a ropu, není díky tomu, jak je chytrá naše diplomacie.
Je to díky tomu, že Gazpromu ani Rosněfti nestojíme za řeč, ani za nějaké akce, kterými by se museli zabývat.
Dokud to brutálně, jen hloupostí vlády přeplácíme, teče to a syčí to.
Nebojte, Rus není hloupý, ví jak jsme k té vládě přišli. Konec konců jaké národnosti byl Gorbačov ?
Rusko poznalo vnitřní nestabilitu Sýrie a změnilo paradigma. Nebude bránit celou Sýrii, ale jen pobřežní oblasti, kde má své základny a kolem obyvatelstvo, kterému hrozí vyhubení od sunnitských džihádistů. Těm jsou alavité trnem v oku. Povstalci – noví demokratičtí Syřani – se raději zaměří na ovládnutí zbytku Sýrie, což nejspíš skončí jako Libyi, nekončícím bojem všech proti všem.
Pro Rusko bude výsledek stejný jako dosud, ale za menší náklady.
A lehká poznámka. Pokud Fiala, Lipavský a spol. něco chválí, tak je pravda pravým opakem.
Jen mě tak napadá, asi Putin věděl, jak je na tom Syrská armáda, ze by muselo Rusko bojovat samo.Pokud by tam byl plynovod,tak by byl další důvod k atentátu na plynovod.Jak píše pan Vidlák, že dojde k dalším masakrům, vyřizování účtu, něco jako v Gaze.Jen se nepíše, nemluví, kdo to všechno koordinoval,aby se ne postříleli mezi sebou.Jak už jsem psal,teď jsou na řadě Kurdové k vyhlazeni.
Kurdistán má 30 milionů lidí. Všichni muži od 10 let jsou schopni a ochotni bojovat.
…a je jedno jestli proti ostatnim nebo mezi sebou.
Když zrovínka nejsou k mání ostatní, tak co jim zbývá.
Tam jsou schopny a ochotny bojovat i ženy.
Aby ta Sýrie nakonec nebyla Putinova výhra. Gargamel ve své analýze to vidí docela optimisticky (pro Rusko, tedy):
https://www.michalapetr.com/map-2161-bude-soucasny-putinuv-syrsky-gambit-logicky-pokracovat-berlinskym-gambitem-dokonceni-vcerejsi-analyzy/
Putin je přece geniální šachista, který myslí několik tahů dopředu.
Není možné, že by se mýlil.
Útěk Asada byl určitě jeho geniání tah, který oceníme až za několik generací.
Není na to nic geniálního. Když samotná syrská armáda není ochotná bojovat a před teroristy prostě odjede, tak rusáci nemají důvod se kvůli nim přetrhnout.
Máte tam chybu. Několik partií dopředu!
no četl jsem asi nejtrefnější popis: KOZA hraje dámu a Putin šachy přičemž je o několik šachovnic napřed 🙂
Rozbor je zde:
https://www.michalapetr.com/
Te pán někdy nekriticky straní, jeho hodnocení jsou přihnutá. Dají se u něj najít zajímavé kousky, originální spojení. Člověk musí být ovšem opatrný vyzbrojený mírnou skepsí.
+1
Admirál:
No tak mírná skepse se hodí všude.
Až se dosmějete, zkuste začít přemýšlet, koho bude pár Sýrie mnohem víc bolet. Dnešní článek by vám k tomu mohl pomoct. A já vám navíc dám k zamyšlení otázku, proč se Rusové vůbec celou tu dobu v Sýrii angažují? Proč tehdy, když se zhroucení Sýrie nehodilo, Asadovi pomohli, a proč teď, když se to s ohledem na geopolitické dění celkem dost hodí (z řady důvodů), celá Sýrie padne fakticky bez boje a její vůdce odletí rovnou směr Moskva?
Jasně, všechno může být úplná náhoda, nebo výsledek naprosto geniální práce západních tajných služeb. Ale je tu nenulová šance, že to byl dlouho chystaný krok někoho úplně jiného.
Ále, pár chyb už VVP taky udělal.
Rozdíl oproti KoZa je v tom, že řídí RF kontinuálně, už přes 20 let a může plánovat dopředu – nikoli na 4-5 let, jak se to protáčí na KoZa.
Měl možnost se z těch chyb poučit – a to dokonce i v časovém horizontu delším, než 10 let!
Ta kontinuita řízení je v RF prostě nesmírně důležitá.
Podívejte, jak si vede např. pan Lavrov, pan Bortnikov, ale i pan Peskov a spousta dalších, stoprocentně VVP loajálních lidí, které nikdy a ničím neuplatíte.
Tady je pěkné čtení o jednotkách Specnaz, které pochází už z roku 1981.
https://www.valka.cz/newdesign/v900/clanek_982.html
ano ano ono dělostřelectvo
samotní seznamáci vždy uváděli, že největší ztráty způsobuje dělostřelectvo
zároveň přiznávali, že dlouhodobě má dělostřeleckou převahu Rusko
pak přidáme pirátskou matematiku a výsledkem je, že Rusko má pětinásobek ztrát než Ukrajina
gratuluji
43.000 je skvělý výpočet
Štěpán Kotrba píše že Rusko Asada normálně podrazilo.
Jo, a proto celá Sýrie padla doslova během pár týdnů prakticky bez boje a Asad pak zamířil rovnou do Moskvy. Kotrba je občas moc hrr a i přes své nesporné analytické schopnosti sem tam přestřelí. Za mě to bylo vzdání se jedné partie ve prospěch vítězství v rámci celého turnaje. A o co skutečně jde a jaké přesně to bude mít dopady, uvidíme teprve v bližší i vzdálenější budoucnosti.
Od jisté doby mám o objektivitě Kotrbových analýz jisté pochybnosti. Dosavadní dohra převratu svědčí o tom, že Kotrba tyto události interpretuje příliš „prozápadně“.
Kromě toho: před několika dny na AK vyšel komentář, který popisuje, jak Rusko i Írán Asada dlouhodobě a opakovaně varovaly, Rusko dokonce nabízelo přebudování syrské armády, což Asad údajně odmítl.
O zradě, o níž Kotrba píše, v tomto konextu zřejmě nelze hovořit. Daleko spíše se nabízí úvaha o tom že Kotrba se zřejmě potřebuje někomu zavděčit.
To je ten komouš, co hrdinně nastříkal slzák do očí nějakým bezdomoveckým troskám?
To nevím, tato informace mě minula. Ale o bezďácích bych si nedělal iluze: drogy a přečíslení, několik na jednoho… je-li boj nevyhnutelný, je třeba udeřit jako první (VVP).
Kotrba je, terminus technicus, zběsilý křesťanský sionista. Od toho se odráží ve všem, co napíše.
Myslím, že ano.
To byla úmyslná skandalizace na hradeckém(?) volebním sjezdu od Pocheho křídla. U dveří stál „spřátelený bezďák“ a pečlivě Kotrbu vysíral.
Připravená hnojomety na soc. sítích dokonaly zbytek, následoval vyhazov od Českého rozhlasu.
Svědkyní proti Kotrbovi byla Apolena Rychlíková (znalci ocení)
Kotrbu nemám rád kvůli jeho nesmyslným názorům na Israel.
No taky ho už nějakou dobu nečtu. Posunul se .
Hmmm, už mám toho vděku plnou náruč. Někteří ubožáci odlišný názor neumí přijout jinak…
to je ten kokot co hájil ČT proti Vidlákovi?
To je on.
Nekrm hydru: 62065
Nekrm Hydru překvapivě narůstá… aniž by se proti ní vedla nějaká kampaň v libtardích médiích.
Dobrá práce!
Přesně, tíhle se ten „pičóšek“ u mě zdiskreditoval navždy. Srát na něj.
Takže už nebudete chodit na nočník?
Kotrbovi od jisté doby nevěřím ani kolik je hodin…
Umírnění lidojedi
jenom droby z těla jedí.
Tělo si pak může žít,
ať je jezíd nebo žid.
Je to jako s tím psím sádlem –
pes se stáhne obinadlem,
usmívá se z obrazovky.
Deset deka za tři stovky.
V mešitě svatého Víta
Fiallah vezíra vítá.
Hubu mastnou od kebabu
hledá vkleče, kde má kábu.
Putin si dal sám sobě hlavně facku,která už je druhá od roku 2022 a další přijdou.
A co ještě?
Putin umírá na třetí rakovinu, souchotiny a plochý nohy. 😀
To jeho šestej dvojník.
No konečně přišel někdo, kdo tomu rozumí a vysvětlí nám, co si máme myslet. Hosana!
Nevím, nevím. Lidi o se neumí podepsat moc fištronu nepobrali
😀😀
😹
A k tomu soudruzi košer fašisti loupí v bývalé Sýrii ropu. Sankce, čili košer teror, a k tomu i košer lupičství a propaganda (též od nedotknutelných). Pak se zbídačenému syrskému vojákovi ani nechtělo bojovat, jeho mozek byl ochromen.
Ropu tam Američani kradou celých těch 10 let.
Je to jejich přirozenost.
Připomněl jste mi jednu větu, prý pochazí z pisemné práce školačky před 40 lety, ve které popisovala prvomájový průvod:
„V průvodu byla nesena pohlaví státníků v nadpřirozené velikosti“. Hezky řečeno, ze?
Dnes by mohla její vnučka napsat o volbách: „Z bilboardů na nás hleděla pohlaví politiků v nadpřirozené velikosti“.
Kdyby uměla psát 😀😀
Z toho je vidět, na co už jako školačky myslely…
To mně se líbilo – V čele církevního průvodu šel jáhel s pozlacenou menstruací.
Izrael včera napadl suverénní stát Sýrii. Začal to tam bombardovat jako smyslů zbavený a dokonce uskutečnil invazi za použití tanků. Učebnicový příklad nevyprovokované bezdůvodné agrese proti sousední zemi, která jim nic neudělala. Kde jsou sankce, kde jsou ostré protestní nóty evropských hovnot? Kde je zmrazení kont izraelců v západních bankách? Kde je výpověď agentů z izraelské ambasády? Aha nikde. My totiž za Izraelem pevně stojíme a jeho systematické vyvražďování okolních zemí podporujeme.
Za mě si Izrael právě ukrojil mnohem větší sousto, než je vůbec reálně schopen pozřít. Sýrie byla soused, kterého se reálně nemusel bát. Teď bude mít Izrael radikální vyznavače islámu všude kolem, stejně tak i uvnitř svého území. Za mě si pádem Sýrie právě vytáhl černého Petra.
tak spekuluje sa o tom, ze tie uplatky pre generalov nesli od Amikov, ktori sa tvarili dost prekvapene, ale od Mossadu….takze mozno nie. Ak si chcu zabrat cast Syrie, tak je to kludne mozne
Putin je šachista a ekonom.
Proč by měl vyhazovat prachy za úklid pobřeží Středozemního moře, když mu totéž zadáčo udělají islamisti.
Ne, trubky s plynem a ropou na tomto místě neočekávejte.
Kdo bude mít další problém, je stát Izrael.
A obyč lidi kadí, stejně jako na Asáda, Bílý Tesák.
Amen…
berete mi ta slova od úst. Když jsem viděl, s jakou bezbřehou radostí Fialenko prožívá svůj orgasmický třas nad tím, že „sázka na Putina se Asadovi nevyplatila, tralala“, udělalo se mi z toho zmrda šoufl od žaludku
Já na tv nekoukám, ale onehdá jsem šel kolem plakátu, z kterého mi s vítězoslavným úsměvem sděluje, že “Spolu děláme, co je třeba” a úplně se mi zatmělo :-).
Já bych teda s ním nic nedělala, ani kdyby to bylo nedejpánbu třeba.
Katango:
A to já jo. Chtěla bych s ním vymalovat aspoň předsíň – ale musel by mít na sobě to svoje feš kvádro, který mu vyhrálo volby.
Jako že vy byste malovala a on seděl na štaflích a četl si knihu? Když už, tak bych s ním umyla podlahu jako pejsek s kočičkou. Nebo kočička s pejskem? A pak bych ho vymáchala, vyždímala a pověsila na šňůru aby uschnul.
KAtango:
Kdepak, přesně obráceně! A až by to vymaloval, i kafíčko by dostal….
Jako kluci školou povinní jsme o přestávkách chodívali spolu na záchod páchat alotria.
Oni dělají, co je třeba; ale dělají to taky na správném místě?
Dělají co je třeba, aby jejich páníčci byli spokojení. A ještě se k tomu drze přiznávají 😋
elsky:
To máte z toho, že chodíte kolem plakátů. Já se vyskytuju převážně v lesích a polích a tam ještě Fialenko nedorazil. Hosana!
to G. W.
Připomíná to ty německý blbečky, co před pár lety nadšeně vyřvávali „welcome refugees“ , a dneska se bojí večer jít po ulici
No, já nejsem polodebilní profesor politologie a tak mi z toho vychází, že celá ta rošáda byla předem důkladně připravena právě mezi Asadem a Putinem (plus tajné služby). Už jen proto, že Asad je v Moskvě – klídek, pohodička, kafíčko. A židi a amíci teď budou mít problém s kozomrdama. Protože to pro ně přestane být zástupná válka, aby za ně zas umíral někdo jinej. Mohu se samozřejmě mýlit, ale zatím mi to vychází, že pro Asada i Putina je to win-win situace. Kterou jim náckové sežrali i s navijákem.
Putin zřejmě hraje svou další šachovou partii.
Třeba řekne v lednu Trumpovi, že mu nechá Sýrii, když mu Trump nechá Ukrajinu.
Američané rádi hrají poker, v Rusku jsou „národním sportem“ šachy. A Putin navíc býval zdatný judista. Judo je úpolový sport, ve kterém využíváte hmotnost, rychlost a sílu útočníka proti němu samotnému. Vlastně mu nic neuděláte, jenom mu umožníte a jemně pomůžete, aby si tu držku rozbil sám
A mám takový pocit, že „diplomatické judo“ aplikuje i Sergej Lavrov…
Z tohoto hlediska se mi zajímavě skládají dosavadní informace o Orešniku. Zdá se, že se jedná ani ne tak o technologicky převratnou, ale o to šachisticky vyladěnější „light“ verzi balistické rakety. Aby spolehlivě zasáhla celou Evropu, ale Američané se jí nemuseli bát.
To je daný už jejím dostřelem 5500 km. Proto to taky USA věděly předem. Rusáci jim dali zprávu. „Klucí, budeme střílet něco, co bude vypadat jako ICBM, ale klid, poletí to jen tady vedle, takže nemusíte otvírat dekly od Minutemanů.“
… které bychom vám stejně sundali. Takhle alespoň ušetříte a neztratíte hned tolik tvář, jako se vám stane v nejbližších letech.
Jo, a zatímco blázni se radujou z překračování ruských červených linií, Putin ukázal, co má připravené k překročení základní linie Nato. A učí Američany si na tu zbraň zvykat.
A dost možná má někde „v záloze“ i jinačí ořechy. Na rozdíl od LGBTBFLMPSVZ#& KoZa jsou v RF orientovaní na technické vědy a vývoj…. Assadův syn údajně právě obhajoval v Moskvě disertačku z matfyz oboru…
Tak, jako byla Československá exilová vláda v Londýně, možná vznikne Syrská exilová vláda v Moskvě?
Budou ty znalosti potřebovat. Když si člověk představí, kam teď ten válkou urychlený vývoj jde.. ruští vojáci už údajně často na ukrajinské pozice útočí po dvojicích, protože na větší skupinky už přilétají drony.
AI se určitě neučí řídit jen civilní auta, velké téma zřejmě bude rušení různých řídících signálů nepřítele.. nic pro genderistu nebo sociálního ekologa 🙂
Ten vývoj rušiček, dokonce s volitelnou vyzařovací charakteristikou a snadno volitelným pásmem, že úžasný.
Dřív byl takový rušič velice širokopásmový, mobilní jen na kolech/pásech, volba vyzařovací charakteristiky velice omezená až nemožná. Rychlé přeladění dtto, protože koncové stupně i anténní systémy byly pevně laděny na maximální účinnost v jednom pásmu.
K tomu všemu ta miniaturizace, maximalizace účinnosti…
Dneska je to všechno tak malé a tak výkonné, že lokální vejdou do batohu. Plošné, s dosahem až kilometr, s ochranou proti zaměření a likvidaci (!!!) klidně namontují na střechu paneláku. FV panel v kombinaci s akumulátorem, to udrží v chodu několik týdnů. Dokud ten panelák někdo neshodí, funguje to..
Velice by mě tahle oblast zajímala, ale informace jsou vesměs nedostupné.
Třeba na pira.cz, je ohledně žádoucího i nežádoucího rušení, spousta užitečných informací, ale ne k tomuto tématu.
Naprostý souhlas… Jemně pomůžete, aby si tu držku rozbil sám…
To těžko, to by nebyl dobrý tah.