24 listopadu, 2024

Vidlácky pragmatická…

… a trochu ironická úvaha

Předevčírem měla strana PRO svojí dlouho avizovanou tiskovku na které svolala na 11.3.2023 velkou demonstraci na Václavák. Spustili k tomu příslušné stránky, budou to propagovat jak to jen půjde, Jindra Rajchl i Jana Zwyrtek Hamplová kolem toho budou pořádně hopkat, v PRO je celá řada aktivních členů, kteří to znají a vědí, jak se roznášejí letáky, jak se dávají bannery na profily, ba dokonce i vědí, jak se organizují autobusy a pokud vím, mají domluvené i nějaké sponzory.

Proti Rajchlovi je možné mít lecjaké výhrady, ale nikdo mu nemůže upřít aktivitu. Zrovna dneska se potkáme ve Šlapanicích u Brna, v sále bude natřískáno, o demonstraci se tam bude hodně mluvit… A než přijde březen, nebude mezi dezoláty nikdo, kdo by o demonstraci nevěděl. Nějaká Česká televize na to nebude mít žádný vliv. Jejich perrpetum silentium už dávno nefunguje.

Samozřejmě nevím, jestli se podaří znovu navrtat stejný pramen nadšení, jaký tu byl na začátku září. Ale tenkrát také byla celá řada škarohlídů, kteří předpovídali fiasko, aby pak po úspěšné demonstraci začali radit, jak toho nejlépe využít. Dnes jsme všichni o něco zkušenější a Rajchlův (i můj vlastní) dosah se s tím tehdejším nedá vůbec srovnat. Od té doby navíc přibylo i spolupracovníků, kteří také vědí, jak se dělá propagace. Ať to v březnu dopadne jakkoliv, rozhodně se ale nestane, že by někdo o demonstraci nevěděl. Pokud lidé nepřijdou, tak jen proto, že přijít nechtějí.

To se dá brát jako fakt, ne?

Dalším faktem je to, že Jindra Rajchl má plné sály, má plné sokolovny, má opravdu velký dosah na fejsbůku a tím pádem má opravdu hodně příznivců, kteří na tu demonstraci pojedou už jen proto, že je svolal Jindra Rajchl. Prázdno na Václaváku rozhodně nebude. Navíc se leckdo ztotožní s mojí tezí, že je to možná poslední pokus něco udělat, než přijdou ty náhubkové zákony a i když nebude věřit, že by demonstrace mohly něco změnit, prostě si řekne, že je to naposled, že to minule byl krásný výbuch sounáležitosti, že to chce ještě zažít, než nastane normalizační bezčasí… a prostě pojede. Na Václaváku možná nebude narváno, ale bude tam hodně lidí, kteří jsou aktivní, kteří to umějí s fejsbůkem, kteří chodí k volbám a kteří se o politice baví se svými sousedy.

Dál bych bral jako fakt, že Rajchl přivede na pódium dost lidí, kteří mají národu co říct. Kteří jsou známí. Bude je ohlašovat v příštích týdnech a každý z těchto hostů přivede nějakou skupinu svých příznivců, kteří dále rozmnoží dav pod tribunou, protože důležitý je hlavně počet. Množství… Největší demonstrace dezolátů všech dob. To jediné hraje roli. Plné náměstí a okolní ulice. Kolaps dopravy, přetížené vlaky, narvané autobusy. Ne, nevím, jestli to bude stačit, ale vím, že bude ke komu mluvit a půjde o lidi, kteří neseděli na gauči silní jen na hubě, ale „zvedli prdele,“ popadli české vlajky a šli alespoň zahulákat vládě do oken.

Navíc, leckdo Rajchlovi už vyjádřil podporu, fejsbůk se naplnil odezvou… ne, prázdno rozhodně nebude.

Hele, já rozumím tomu, když se proti Rajchlovi někdo vymezuje. Nikdo se nezavděčí všem a jen ten, kdo nic nedělal, nic nezkazí. Rozumím tomu, že ho někdo nemá rád, jde mu to proti srsti, považuje stranu PRO za nesmysl… a tak se na Rajchlovu akci zlákat nenechá. To tak prostě je, ještě pořád tu máme svobodu a každý se rozhoduje podle svého vědomí i svědomí.

Ale co nechápu, že se proti tomu už vymezují i ti, kteří chtějí také uspět v politice. Prý je to propagace strany PRO… no samozřejmě, že je! Strana PRO chce uspět ve volbách a potřebuje nabrat příznivce, kteří uvěří, že to Rajchl fakt může dokázat… Zatím se nemůže předvést ani výkonem ve funkci ministra, ani jako řečník u pultíku ve Sněmovně a tak se předvádí jako řečník v sokolovnách, bojovník u soudů a jako organizátor demonstrací. Jak jinak to má dělat, aby mohl uspět? Novináři k němu nepřijdou jako k Petru Pavlovi, aby si s ním přátelsky popovídali. Pokud s ním vůbec budou dělat rozhovor, tak jen, aby ho nachytali na švestkách a pak znemožnili.

Takhle se to prostě dělá. Chcete uspět ve volbách? Tož se musí politicky makat. Nestačí se scházet na ideových konferencích a napsat program. Je zapotřebí ho dostat mezi lidi. Je zapotřebí o něm s lidmi mluvit, je zapotřebí si lidi získat. Jindra Rajchl teď zúročí svojí roční práci. Za měsíc na Václaváku bude na první pohled jasné, jestli byl a nebo nebyl dobrej.

Strana PRO teď zve víceméně každého, aby se přidal. No jasně, řekli jsme si, že roli hraje množství. Rajchl se nezavděčí všem, byť tam nebude mít málo lidí. Proto vyzývá i další, aby se přidali a přišli. Aby přivedli své věrné. Nebylo by rozumné se prostě přidat, protože bude možné mluvit k opravdu hodně lidem? Protože bude možné říct něco chytrého, něco, co vezme za srdce, bude možné tam stát a říci: „podívej národe, my jsme tu také a také se ucházíme o tvojí přízeň. Také máme nápady, jak to tu zachránit.“ Pamatujete po první demonstraci, kolik nových jmen se národ naučil?

Fakt chcete někdo udělat stejnou chybu, jakou udělal loni Okamura? Že nenechal vystoupit nikoho za SPD na akci, kde bylo sto padesát tisíc lidí? Protože přece nebude pomáhat konkurenční straně, ne? Výsledek jste viděli teď v prezidentské volbě… a ve včerejší tiskové konferenci hnutí ANO, ke které se zítra vrátím samostatným článkem.

Uvědomujete si, že by Rajchl mohl uspět a vy u toho nebudete? Pro nějakou dávnou křivdu, která už teď fakt nemá žádnou relevanci…

Je lepší mít deset procent podílu v dobrém kšeftu, než mít sto procent v propadáku. Jasně, že úspěšná demonstrace pomůže straně PRO, ale pomůže také i všem, kdo tam vystoupí.

Lu-lina o mě před časem napsal, že jsem Henry Kisinger české alternativy střižený Broukem Pytlíkem. Tož si to dovolím Kisingerovsko-Pytlíkovské shrnutí:

Bude demonstrace.

Její úspěch záleží na množství lidí… takže jsou otevřené dveře, tam vystoupit. Kdokoliv, kdo má za sebou nějakou skupinu lidí, ten je potřebný.

Kdo tam vystoupí, osloví hodně lidí za pár minut. Pokud bude dobře mluvit, otevře mu to spoustu dveří. Prakticky zadarmo a bez poklonkování pravdomluvným novinářům.

Kdo bude stát opodál, ten sice nepomůže tomu šmejdovi Rajchlovi… ale sobě taky nepomůže.

Je váš spor s Rajchlem tak vážný a tak důležitý, abyste kvůli němu zahodili takovou příležitost? Dovedete si představit tu jízlivost v mých článcích, pokud Rajchl uspěje a vy budete koukat na to nadělení, jak si tam pro statisícový dav pěkně mluvil sám? Fakt to takhle chcete?

Politika, Halík… myslete politicky.

383 thoughts on “Vidlácky pragmatická…

  1. Právě jsem se vrátil z hradu, ale blbost, ze stránem PRO.

    Řízení státu musí být vždy založeno na strategické úvaze s operativními kroky, s jasně definovanými a ověřitelnými cíli vedoucí k naplnění určeného koncového stavu

    Tak nějak by mohlo začínat další prohlášení UVKSČ. Zřetelné cíle, rozhodnost, strategie a nesmlouvavé rozhodování.
    Úkoly předsednictva UVKSČ budou bezezbytku splněny a překročeny.

    1. Už ten slovník.
      🤪
      Rajchl by mohl být užitečný v mnoha směrech, ale né jako lídr. Tahle parketa k němu nepasuje.

    2. Ale to je pravda – jen když jde o to, jak oni sami řídí sebe. Jak organizují demošku, volby .. když se na toto zeptáte jich, aby ukázali na vlastním příkladě v organizaci, kterou stoprocentně ovládají, jak to umí dělat, tak se do vás pustí akorát Vidlákovi ratlíci, že pokládáte nepřijatelné otázky.

      To je vždycky nejlepší měřítko – jak aplikují tyhle zásady sami na sebe.

  2. Nabízí Rajchl změnu politického systému? Bez změny vztahů ČR k velmocem to nemůže udělat. Jinak půjde jen o kosmetickou změnu, totéž, co je dnes – ale v bleděmodrém.

  3. Reichlův kargokult sv. Václava.
    Výsledek bude jako na podzim.
    Proč, tehdy jsem psal.
    Jestli nepřiletí „černá labuť* v podobě významné vnější události světového významu s významným všeobecným existenčním dopadem. Ale i tak, musela by přijít v nejbližších dnech, protože sociální odezva má zpoždění. Hamplová? Právnické vidění světa. Účast v bitvách které již byly svedeny.
    Komu není rady, tomu není pomoci.
    Rada vládě…nedělat nic. Nechat proběhnout. Řečníci se vykecají, auditorium upustí páru a rozejde se za chlebem vezdejším.
    Řešení? Pokud, tak dlouhodobé. Národní obrození. Jestliže to šlo ve století již osmnáctém a devatenáctém. Jenže ne samo od sebe, nýbrž v důsledku světového a především evropského vývoje, na základě hospodářsky podmíněných změn. Nyní takové změny nejsou. Nejsou ani hybatelé. Není poptávka. Není kultura. Aby byla, muselo by být obrození.
    Jdi pro vodu, milý Jindro…

  4. No a kde je nějakej politickej program, kde jsou jasné požadavky, kde jsou cíle?

    Nikde.

    Na stránkách pro to je rozklikávačka a program vypadá tak všeobecně, že by to snad mohl použít i generál Pavel.

    Píše se tam o odbornících a sami političtí vůdcové nejsou odborníci na politiku, když není jasné, co chtějí.

    Chtějí zakazovat neziskovky a zabavovat jejich majetek? Chtějí demonopolizovat ČT a zatýkat všechny ty Witowské a Moravce? Chtějí rušit ústavní soud? – Nějak to na to nevypadá.

    Problém je, že Rajchl je kromě fotbalového činovníka ještě právník a právníci zákony respektují, místo aby ty nevyhovující smetli a nahradili novejma.

    1. Právníci jsou především archeologové prohledávající ruiny a spáleniště a sepisující elaboráty kdo co měl. Jejich pohled je zaměřený do minulosti a jejich mysl spoutaná v okovech „lege lata“.

    1. Žádné. Není řešení z této pozice nabídnutelné a z vládní pozice určované vnějšími silami přijatelné.
      Ledaže mimo jiné, z Řeže by oznámili, že mají několik jaderných hlavic připravených k použití, a z Vodochod, že pro ně mají dopravní prostředky.

    1. Není. Volný byl podle mě srdcař, možná jednodušší, ale šel do toho opravdově. Don Quijote byl vykreslený jako snílek a idealista.
      Rajchl je opakem obou. Kombinace primitivního populismu, bafuňářství, zištnosti, pletichaření atd…

      Můžete mi oponovat, že i to je potřeba v reálné politice – ano, navíc Rajchl je buldozer, který se nebojí pustit do diskuse.
      Tj. byl by to velmi cenný člověk ve straně, která by tyhle jeho schopnosti dokázala použít pro dobrou věc způsobem, který by ji nediskreditoval.

      1. Možná byl Volný srdcař, ale jednoznačně poškodil SPD. Ubráním hlasů.
        To se samozřejmě pětikolce velice líbí. Čím víc Rajchlů, tím méně poslanců SPD v parlamentu.
        Neříkám, že má Rajchl špatné úmysly. Ale reálně, z mého pohledu, škodí.

        1. Já jsem toho názoru, že je to téměř vždy otázkou organizace. Důležité je, jaké jsou cíle a hodnoty.
          Těch lze dosahovat různými metodami a procházet různými trajektoriemi (a chystat si je je ta základní potřeba) a organizačně pak využívat schopností lidí, v čem jsou dobří.
          Já pana Rajchla nevidím vůbec jako nepřítele (jako vidím Pavla, Fialu, Kalouska a další kolaboranty… ), jen jsem přesvědčen o tom, že to jak, co a proč dělá, nevede k cíli, který bych chtěl nejen já, ale i který naznačuje on. Tak se snažím na to upozornit. Je možné, že ten cíl naznačuje jen jako klamný pro pitomce a sleduje jiný, nebo to prostě je tak, že hasí oheň benzínem a věří tomu, že je hasič.

          Jestli se má něco dělat proti zkáze, je potřeba zapojit všechny, kteří to jako zkázu vnímají. Tím ale nemyslím předstírat, že Babiš je jediná alternativa. Ale i Babiš by mohl být součástí – minimálně donedávna jsem to připouštěl, dnes už si to moc nemyslím, ale mohu se mýlit.

  5. Vážení! Současná vláda bude brát v potaz nespokojené občany tehdy, až dáme najevo svoji sílu a všichni potáhneme za jeden provaz, protože pouze v jednotě je síla, to věděli už husité. Takže je hodně důležité, aby na březnové demonstraci byla široká plejáda řečníků z celého politického spektra, aby oslovila co nejširší masy nespokojených občanů různého politického smýšlení. Je také důležité, aby demonstranti a ti, co na demonstraci nepřišli, ale jsou nespokojení, viděli, že demonstrace k něčemu jsou a i vláda si všimla, že je tu síla nespokojených mas, kterou je nutno brát vážně. Zatím vládě stačí heslo- rozděluj, osočuj a panuj.

    1. 250 000 lidí na Letné nesvrhlo Babiše, 100 000 na Václaváku nesvrhne Fialu. Soustřeďme se na volby 2025. Babiš už začal…

      1. Ano, to by bylo racionální – tedy pro tyhle lidi mentálně nedosažitelné.

        Oni tráví čas v zálibě v hopsárnách, pak přijdou volby, seženou prachy na billboardy, obsadí první místa těmi, kdo dal nejvíc a Vidlák pak doporučí rozumem volit Babiše. To je taktika i strategie v jednom hrnci.
        Nato se odvalí vysíleni, pokyvujíce moudře hlavami, že voličská chamraď ještě nedocenila jejich genialitu, o které oni jediní nepochybují.

        Chystat se na volby a budovat struktury, bylo nezbytné začít už před rokem. Jediný, kdo to chápal, byl mladý Klaus, ovšem u něj dodnes nevím, jestli nechtěl, nemohl nebo nesměl.

      1. Je to organizované kvůi těm pár lidem, kteří zažívají extáze z hučícího davu pod sebou. Jiný důvod to nemá .. bohužel.

        Jeden se považuje za Duce a druhý za Mojžíše.

    2. To je jako by z židovské obce poslali Himmlerovi dopis, že to s holocaustem přehání, a že by transportů nemuselo být tolik.

      1. a rebe doporučoval volit rozumem Himmlera, protože to je alternativa k Hitlerovi. Rozhodně ale z táborů neodcházet a neposlouchat řeči o otevírání bran.

  6. Myslel jsem si, že Rajchl má potenciál vybudovat tady nějakou seriózní pravicovou stranu, kterou by mohli volit současní voliči ODS, kteří to modroptákům hážou se skřípěním zubů… ale evidentně jsem ho přecenil a je na nejlepší cestě k tomu se znemožnit, k čemuž tato hurá akce nemalou mírou přispěje. Třeba ten web to je úplný amatérismus. Ty požadavky sepsané mrňavým písmem v hustém bloku textu, které nejvíc ze všeho připomínají text nějaké smlouvy mají oslovit ty masy lidí?

    Ale zbytečný k tomu něco psát, tady se očekává jen idiotské nadšení, to jsem už pochopil. Jediné co na tom může být zajímavé, jak z toho průseru po té agitaci na konci Vidlák zase vybruslí. Začíná mi to tu připomínat nějakou sektu a Vidlák se coby vůdce fajnově osvědčil. A že se ten předpovídaný konec světa nekoná? Nevadí, jedeme dál :). Zdá se, že takové ztrátě kontaktu s realitou a opojením z vlastního vlivu podlehl i kdysi za covidu racionální Rajchl. Jenom mi to potvrzuje domněnku, že dnešní doba je úplný blázinec a nevyhne se to nikomu:).

    1. Zatím se zdee stalo tradicí, že taková nadšená agitace funguje jako spolehlivý polibek smrti. Probatum est.

  7. Osobně mám dva problémy s demoškou.
    -PROČ tam jít. Jít tam jenom pro samotnou účast, dělat dav, nepovažuji pro sebe za přínosné.
    -CO řeknou možní řečníci na řečništi? Bude to opakování již tisíckrát opoakovaných srdceryvných prohlášení, nebo někdo dokonce předestře nějaké nové myšlenky?

  8. 1. Znamená to (že neudělá stejnou chybu jako Okamura), že na PRO demošce budou vystupovat i lidi z SPD?
    2. K čemu je demoška svolána, co je cílem? Za cíl neberu to, že tam přijdou lidi. To už jste si přece přes několikeré varování vyzkoušeli víckrát.
    3. Chápu to dobře, že očekáváte náhubkové zákony, a proto svoji aktivitu směřujete tam, kde se nejlépe aplikují? Facebook, fyzické demošky, kde se lidi snadno ztotožní a identifikují.
    4. Co máte pro ty lidi, co přijdou, kromě tělesných a dechových cvičení? Odejdou domů zase jen provětraní, nebo pro tu tisícovku, co by se ráda nějak zapojila, máte něco na práci?
    5. Bude to jako dosud, kdy voláte po alternativě, ale u voleb mají všichni volit jen Babiše?

    Každopádně držím palce, abyste nešlapali pořád na ty stejné hrábě a nenabíhali si na svoje vlastní vidle.

    A doufám, že kluci z Útvaru jen monitorují, ale neorganizují…

      1. Je zde drobný rozdíl, že já netřesu.
        Je to spíš podobné tomuto
        https://youtu.be/2YU7rCqzHW0?t=33

        Ufoukli jste bez užitku tlak na podzim, ještě s křepčením a radostí idiota z toho, jak to pšouklo a jak vysoko vyletěl plamen. A teď si říkáte, jestlipak už se to zase natlakovalo k vaší další radosti z navrtání a neplodného zmaření energie. To bude zase legrace…
        Jestli to organizují kluci z Útvaru, tak asi není co kritizovat, ale já myslím, že oni mají s takovými lidmi easy money.

      2. Ach, ty gogovy otázky, po kterých následují další otázky a pořád dokola. Ke spokojenosti nemohou být nikdy zodpovězeny a o to přece jde, ne? 🙂

        1. To jsou ty otázky, které mají být položeny a které nemohou být zodpovězeny do detailu. Ovšem cílem není samotná odpověď, nýbrž její hledání, které nastartuje analýzu a určitý druh strategického myšlení, pokud jsou toho jedinec nebo skupina schopni.
          Vám to samozřejmě nic neříká, píšu to sice v odpověď na váš komentář, ale cílová skupina nejste přímo vy.

  9. Zábavný aforismus praví, že v demokracii demokratůře můžete veřejně říkat, co chcete – tudíž slova ztrácí sílu, nikdo nikoho neposlouchá; zatímco v totalitní diktatuře stačí jedno nevhodné slovo, a poslouchají všichni (hlavně ovšem ti, kteří poslouchají služebně). Přijde mi, že zlomu mezi těmito dvěma krajními extrémy jsme se již v ČR přiblížili, pokud jsme ho dokonce nepřekonali.

    Ve skutečnosti je úplné politické bezčasí – politika jako taková docela zmizela: máme údajně pravicovou vládu, k ní údajně pravicovou opozici ANO a údajně opoziční (a údajně pravicovou) SPD. Jediný „politický“ boj se vede o koryta; kdo hlouběji zaleze protektorům do řitních otvorů. A jaké z toho získá „benefity“ pro své partikulární zájmy.

    Problém je ve skutečnosti hlavně v tom, že protektoři zešíleli. Mají bláznivé sny o světovládě, čemuž neodpovídá jejich rychle upadající síla – jejich loď se rychle potápí. Chtějí se udržet na hladině o chvilku déle a cenu za to máme zaplatit my v ČR – nechat se úplně vyžrat do mrtě a dokonce by si představovali, že nás naženou do zákopů proti svým protivníkům. Vše proti našim nejvlastnějším zájmům.

    Establišment a jeho poskoci, včetně lepšolidů se změnili ve skutečnou okupační kolaboraci s nepřítelem. V nepřítele všeho života v ČR: proti energetice, průmyslu a zemědělství počínaje a poslední malotřídce někde v zapadlé vesnici konče. Cokoliv horlivě prosazují, je škodlivé. A nejen to: je to také ujeté, úplně pavědecké a v normálních časech na odvoz do blázince. Jsou to zkrátka totální národní škůdci.

    Každý odpor proti výše uvedenému má smysl, i kdyby byl úplně pitomý a sebevražedný. Jaksi z principu. Nezáleží ani moc na tom, že „není ještě vhodný čas“, „nebude to mít žádný velký účinek“, „bude to jen prázdné gesto“, … Což je sice v zásadě pravda, ale v tomto boji nejsou „zbytečné oběti“.

    Realisticky vzato, demonstrace je potřeba. Jenže režim to nejenže nezlomí, ani nevyděsí – dost pravděpodobně to povede v tomto čase jenom k represím. Proti organizátorům a „výstražným příkladům“ – represe zatím nebudou masové; tedy kromě cenzury a všeobecného očerňování a pronásledování v žumpách.

    Bohužel, krotil bych nadšení, protože úspěchu stejně dosaženo nebude, dokud nepadnou režimy našich okupantů a protektorů. Dokud nebude změna ve Fašingtonu, Bruseli a Berlíně, bude panovat „bezčasí“ jako v ČSSR v 70.-80. letech nebo koncem 19. a začátkem 20. století „za Rakouska“. Jak tady zaznělo v diskusi, hytlermarkety jsou plné, účty za energie většina zvládne proplatit, zdravotnictví se dosud nepoložilo, zima je mírná, nezaměstnanost dosud neudeřila, důchody chodí na účty. Voli a krávy sice začínají nespokojeně bučet, ale pořád táhnou na plno.

    Přijde mi to, jako konec roku 1942: vše vypadá velmi nepěkně, ale vyhlášení Hlavního stanu o dobytí Stalingradu se ukazují jako „poněkud předčasná“…

    1. Ale k42
      – meleme to tu přece pořád, každý jinými slovy. Nejméně my dva. Ale je nás tu víc, které neoslovují agitky.
      Aby se mohlo cokoliv zažehnout je potřeba suchého dřeva, nebo hladových vlků, kteří vyběhnou z lesa. Gaučové rozbory „profesionálů“ všech myslitelných profesí (hlavně sociologové, politologové, vojenští stratégové) a/nebo demonstrace, kde si každý přihřívá tu svoji polívčičky. Nic.
      Dřevo je ještě mokré, zapálit ho je velký až neřešitelný problém. Tak leda od velkého požáru v sousedství.

      1. Souhlasím.

        Nicméně, druhá strana pravdy je v tom, že náš nesouhlas musíme nějak masově vyjádřit – čím masověji, tím lépe – aby bylo vše jasné. Aby bylo vidět, že nejsme noví nacisté táhnoucí nadšeně na Moskvu (nebo kam protektoři ukáží), že se nám nelíbí pavěda a snaha o porušování všech možných lidských, právních, společenských, a dokonce i fyzikálních zákonů. Že jsme proti zahození naší kulturní a historické anticko-křesťanské minulosti. Že předkládaná „nová humanita“ nemá s humanitou nic společného – kromě toho, že je dokonalým popřením humanity.

        Bohužel, mám dojem, že je to podobné jako československé masové protesty proti obsazení Sovětčíky – jen vyjádření stanoviska, ze kterého si ovšem vzdálený silně prohnilý protektor dělá úplně kulové. Dokud nevyhnije úplně, změny nebudou.

        Ale i tak to má význam, protože ona projektovaná „cesta ke dnu“ bude obstruována a zpomalena. I vládnoucí zločinecká mafie kolaborantů musí nějak společensky fungovat a jen represemi to nejde. Nakonec budou mít ve svém středu velké množství „oportunistů“ a „zrádců“, kteří z různých důvodů budou házet režimu klacky pod nohy. Nic nového – jako typická „normalizace“ z těch 70.-80. let. To už známe…

  10. Na podzim jsme sli do ulic. Verili jsme, ze kdyz nas bude hodne, neco zmenime. A bylo nas rekordne, takze dnes vime, ze ani obrovske mnozstvi lidi nic nezmuze. Ukazeme se, zahulakame si a jdeme domu. A Rakusan to vi. I Fiala to vi. Vysedi to, vseho neschopna opozice jim to dovoli… Ukazte mi 3 rozdily oproti Vrablovym demonstracim a ja tam nadsene pujdu s celou rodinou. Ale jinak na tohle uz fakt nemam cas…

    1. Vůbec bych se nedivil zjištění, že Rakušan tyhle akce přímo organizuje. Lidi si trochu zařvou, pochválej se, jak jim to hezky vyšlo, rozejdou se a stane se lautr hovno. A na místě Fialy bych Vidláka platil zvláštním fondem. Lepšího agitátora bych si nemohl přát.

  11. Mě přijde zvláštní, že o Rajchlově tiskovce referovala i ČTK!

    A to mi smrdí na sto honů!!!!!!!!!

    Rajchla zjevně ten mainstream začíná tlačit vpřed, proč asi?!

    Rajchlovo PRO mi tak začíná připomínat Milion chvilek pro demokracii 2.0.

  12. Možná mi něco uniklo.

    Vím, co nastane, když přijde na Václavák málo lidí.

    Nevím však, co nastane po tom, když přijde mnoho lidí.

    Co bude den poté?

    Dobře to napsal David Dvořák:
    Výzva ke spolupráci aneb: Selhaly-li všechny pokusy, nastal čas přečíst si návod.
    by David Dvořák 4 února, 2023

    „….Představte si reálnou situaci – v diskuzi v hospodě s přáteli budete chtít někoho „přetáhnout“ do našeho tábora.
    Dotyčný logicky uvažuje a je nakloněn souhlasit s logickými závěry.
    Takže začnete: „Víš přidej se k nám, my chceme ….“ a nic, ticho. …..“

    https://web.litterate.cz/vyzva-ke-spolupraci-aneb-selhaly-li-vsechny-pokusy-nastal-cas-precist-si-navod/

    Nejsem škarohlíd, ale než někam vykročím, tak se koukám, kam došlápnu, protože u nás nejsou všude pouze fialky.

    Možná by bylo dobré přizvat i Havlíčka z ANO, Okamuru z SPD, Středulu, Šmardu z ČSSD, ať se vyjádří, zda se přidají.

    To by pak byla jiná jízda.

    Ať vyloží karty na stůl.

    Šmarda, i s voliči ČSSD, dopadl po vyhazovu ze Sněmovny na hlavu, nebo zádel, když varuje před „monopolem na opozici“?

    …. ČSSD Michal Šmarda, který varoval před „monopolem na opozici“: „‚Monopol je vždycky zhoubný, monopol na moc je zhoubnější, ale monopol na opozici, ten je nejzhoubnější…‘ psal Egon Bondy v roce 1988. A měl recht,“ uvedl na svém twitteru. …

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Vase-nenavist-media-Babis-perlil-novinari-se-neudrzeli-728686

    1. I já si myslím, že cesta je přizvat předáky z politických stran. Nepůjde Šmarda, půjde Paroubek, možná někdo jiný z ČSSD, každý z nich nesmýšlí jako marný Šmarda. Za mě klidně i Konečná a Skála, oslovit z SPD třeba Foldynu. Určitě i ANO, ideálně Babiš, ale je unavený a stáhnout se trochu stranou je konstruktivní, pod takovým tlakem nelze žít dlouho. Někdo jiný z ANO by mohl vystoupit. Samozřejmě Trikolóra, Svobodné a opět odborníky, protože to je tmelící prvek, na který každý slyší.
      Je třeba se spojit, stejně jako to udělala pětikoalice. Kdyby to neudělali, kde by dnes byli. Drží slepenec pohromadě, co to jde. Ví, že jinak neuspějí.

      1. „…Ke svým politickým plánům a podobě hnutí ANO následně dodal: „Dnešní předsednictvo se usneslo, že hlavními tvářemi hnutí ANO budou předsedkyně poslaneckého klubu ANO Alena Schillerová a stínovou vládu bude řídit Karel Havlíček.

        Já zůstanu na pozici předsedy hnutí a ve Sněmovně jako poslanec.

        Budu dál hájit zájmy lidí a budu se dál věnovat hnutí ANO, musíme dobudovat strukturu hnutí a hledat nové tváře….“

        https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Babis-ve-Snemovne-zustane-Ale-vyhlasil-valku-o-volice-SPD-a-CSSD-728684

    2. Josef původní napsal:
      9 února, 2023 (6:29)

      Co bude den poté?

      Revoluce?
      Stávka?
      Další demonstrace?
      Další videokonference?
      Další diskuze?

  13. Jestli nějaký rajchl je, tak je to vidlákův produkt. V mém koutě bych jinak o rajchla nezavadil a sousedi taky ne. Zatím mě ale nenapadlo si ho vyhledat na YT, nevím ani, jak vypadá. Je to moje chyba? Je to vůbec chyba? Nevím, uvidíme. O Okamurovi začínám mít pochybnosti. Třeba nakonec na postarší kolena přestanu chodit volit.

      1. Rajchl nikdy nedosáhne alespoň úrovně SPD. A s tím smrákáním nad SPD bych byl opatrný, zatím tu kromě SPD není jediná opoziční strana. ANO to není a nikdy nebude.
        Kdo zná Rajchla? Jak ho mají lidi poznat, když například k nám do Šluknovského výběžku ještě nepřijel. Varnsdorf, Rumburk a Šluknov ho nezajímá? Nebo neví nic o problémech lidí tady v pohraničí a proto nepřijede?
        Navíc na mě Rajchl nepůsobí jako vůdce mas. Takhle si lidi představují fotbalové šíbry (což vlastně byl). Uhlazené vystupování, kravaty, drahé obleky a přitom jednají o svinstvech (netvrdím, že se to Rajchla týká). Navíc tu práci na fotbalovém svazu proti němu určitě vytáhnou. Ve výsledku tu bude druhá SPD, taková opoziční strana mírného pokroku v mezích zákona.
        Pro mě by byl ideální představitel opozice Jarda Foldyna. Co na něj můžou vytáhnout? Že je proruský? To jsme pro libodemo všichni, co máme jiný názor.
        Ještě k tomu PRO. Tady na severu (Ústecký kraj) lidi PRO znají. Jenže bohužel ne Rajchlovo PRO ale libodemo sluníčkové hnutí PRO! kraj (nebo jejich místní odnože, PRO!Ústí, PRO!Chomutov), což jsou zelení, piráti a TOP09 nebo jejich sympatizanti.
        Zrovna ten Chomutov je klasický. Je tam aktivní Rajchlovo PRO(PRO Chomutov) i hnutí PRO!Chomutov. Jak se má obyčejný Franta vyznat, kdo je kdo? Taky si myslím, že si to dost voličů při komunálních volbách pletlo a házelo to PRO! (měli víc procent než obvykle) protože díky podzimním demonstracím se vědělo o straně PRO.

        1. Lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše.
          Někomu může jít mocinky o rozdrobení antisystémové scény. SPD má dva užitečné zástupce v EP, rozhodně se tam neflákají, hlasují svědomitě s frakcí IDE.
          Kolik rychlokvašek vzniklo a zase zaniklo, třeba Veverky a mnoho dalších, SPD trvá.
          Se všemi chybami je to jediná protestní strana. Hlavně mám příjemnou jistotu, že když jim to hodím, můj hlas neskončí v koši.

  14. Já tvrdil Vevče, že nebudu agitovat. Hm, není na mě spoleh. Jsem lhář prolhanej…

    Jestli někdo chce burcovat o tom, že to je k ničemu, Rajchl je přece divnej atd atd. Prorokovat tomu tutový špatný konce. Cokoliv proti, jakýmikoli slovy. Ať si burcuje výsostně dle svý osobní úvahy.
    Ať k tomu ale otevřeně dodá do komentáře, že je proti tomu, aby se to konalo. Že je tím pádem proti tomu, aby se vůbec něco proti vládě dělo.
    Ne, že to chce jinak. Žádný jinak totiž na krutě dlouhou dobu není.
    Ať to tam ale má zřetelně a jasně, třeba – já osobně prostě nechci, jsem zásadně proti demonstraci a proti všem na ni navazujícím následným aktivitám vůči tuto zemi ničící vládě.

    Pokud není proti, ale i tak se chystá něco v tom smyslu zvěčnit na web, stejně ať pak nějaký důvod toho svýho psaní uvede. Musí přece nějaký mít.
    Musí přece, jinak to nedává smysl. Co by to bylo za pisatele, pokud by to sem nebo kamkoli jinam psal či někde říkal vyloženě jen tak, jen aby nemlčel?
    Bez uvedení důvodu kritiky z toho pak totiž nezbytně bude plynout buď, že jednoduše proti je. Nebo jen má tu potřebu…, jak to říct? Potřebu se vyvykládat?

    Nenastavil jsem takový schéma já. Je automatické, vyplývající z prvotní elementární logiky. Píšu/říkám, tedy jsem.

    Nejen Rajchl osobně, i další veřejně a nahlas řekli, že do toho jdou upřímně a připraveně. Opakovaně řekli. Na vlastní duši. Že tuto zemi zemi mají rádi, že jim na ní záleží. I já to říkám. To je závazek.
    Je to málo? Že nas..t?

    Nejde totiž o tu jednu demonstraci. Tou to nekončí, naopak začíná. Jde o koncepci, jíž je tato součástí. Valí se jedna katastrofa za druhou. Třeba to zase nevyjde, třeba je právě Rajchl jen druhej Okamura nebo dokonce nastrčenej agent. Třeba. Že mně to tak nepřipadne i zrovna kvůli tomu, že se veřejně zavázal, to jistě není měřítko. Ale v tom případě je to přece jedno, tam nehraje roli, že se kdyžtak „zase spálím“. Co když už se pak ani pořádně nebude jak spálit?

    Každý si tohle všechno může pro sebe posoudit právě u vztahu ke své zemi.

    1. Já bych, být vámi, začal analyzovat ten podzim. Měsíc Rajchl propagoval demošku, byl tam hlavním hrdinou, pak to ještě zopakoval … a nic.
      A teď má asi deficit, tak si to zopákne, už i s vlastním financováním ozvučení a ostatního.
      Tak si zkuste probrat to, co se o tom psalo v srpnu a září, co kdo (i vy) očekával, co se stalo doopravdy a co se dá čekat při dalším (v pořadí x-tém) došlápnutí na ty stejné hrábě.

      Když vyhlásím, že proti vládě si dáme ve 12 hodin všichni pět rumů, čekám, že většina lidí rozpozná, že pítí rumů nebude mít na vládu vliv. Můžete si dát i 10, můžete po lidech štěkat a tvrdit jim, že kdo nepije, podporuje vládu, ale bude to jen váš vnitřní běs.

      Zkuste si zpracovat ten podzim, pak proberte plány na tu březnovou a jestli tam uvidíte nějaký zásadní posun, tak dejte vědět. Tohle myslím bez jakékoliv ironie.

      1. Nejste mnou.

        Pokud někdo několik let pracuje proti vládní zvůli. Pokud projeví otevřenou aktivitu, vyzve lidi k účasti nejen na demonstraci, ale vyzve právě taky k účasti na tom ostatním. Pokud jim řekne, že těmito aktivitami tu vládu chce společně se všemi, kdo se chtějí zúčastnit, dotlačit když ne k odstoupení, tak k tomu, aby přestala dělat ty věci, který jsou pro naši zemi sebezničující. Pokud nezastíraně oznámí, že chce do parlamentní politiky, aby tam pracoval pro tuto zemi opravdu, tzn. ne pouze politizoval či dokonce oportunisticky politizoval. Pokud upozorní, že další kroky budou oznamovány průběžně, aby dopředu neinformoval ty, proti kterým jsou namířeny. Pokud je kolem něj dost schopných lidí, aby to neskončilo jako posledně – trapná one man show. Pokud navíc jsou k tomu finance. Pokud lidem otevřeně řekne svůj důvod, proč to dělá. Pokud je požádá, aby se protentokrát přestali hádat o malých věcech a přidali se.

        Potom vystupte, a řekněte – Ne. Jsem proti! Nechci, aby se tu cokoliv takového dělo! Nechci to z těchto a těchto důvodů!
        Literární útvary o tom, že „se něco chce“, ale s někým jiným, někdy jindy a nějak jinak, jsou irelevantní. Někdo jiný a nějak jinak není. Ani někdy jindy není. Prostě není. Jsou jen teoretické řeči o tom, co by, jak by, kdy a pokud by.

        Nechcete? Neberte.
        Nutně ovšem musíte otevřeně uvést artikulované a srozumitelné důvody a argumenty ke kritice, odsuzování a torpédování aktivit proti této vládě. Musíte je mít, musíte vědět, proč nechcete jít proti vládě. Argument, že já přece netorpéduju takový věci, já torpéduju jen tuto, není argument. Je argument, když někdo racionálně zdůvodní, proč nechce.
        V opačném případě, tzn. nemáte-li takovéto argumenty, nemá-li je kterýkoli kritik, nutno, aby stejně tak otevřeně uvedl, že vlastně ani neví, proč je proti. Že jen remcá, jako remcal pokaždý, tak mu na tom ani nepřijde nic divnýho.

        To, že nutně musíte, není můj příkaz. Takový věci se dělat nepokouším. Vyplývá to samo z toho, že jde o velmi binární situaci. Buď platí jedno, nebo platí druhé. Pozn., ono to platí i bez souhlasu zúčastněných, tím pádem vlastně oni nic nemusí.

        A raději ještě jednou, na kdyby, pokud by, se nehraje. A argumenty, že předtím se někdo účastnil jiné demonstrace, organizované někým jiným, kdy pak spolu se všemi dalšími, kdo se nechali ze spravedlivých důvodů strhnout, rozeznal , že chybí koncepce? Ty už jsou podrobně probrány. Včetně toho, že ten někdo měl i vlastní demonstraci. Pokud by se přesto na tom chtěl někdo točit, její záznam, tzn. obsah, je na internetu k dispozici.

        Jestli to někoho dovedlo do hibernace, že tak to já už na všechno kašlu, ať hibernuje. Ať tam čeká na nějakého Godota a doufá, že mu jej ostatní neuštípou tak, jak uštípal on. Ale tiše. Ve spaní se totiž nemluví. A pokud to někomu nedá, prostě mluvit musí, co to znamená ta parafráze – mluvím, tedy jsem? Znamená, že jak mluvím, takový jsem.

        1. Picco: „Pokud jim řekne, že těmito aktivitami tu vládu chce společně se všemi, kdo se chtějí zúčastnit, dotlačit když ne k odstoupení, tak k tomu, aby přestala dělat ty věci, který jsou pro naši zemi sebezničující.“

          Nevidim nikde zadny dukaz ci i jen zablesk toho, ze aktivity PRO nejak tlaci na vladu v tomto vasem smyslu.

          A zda se mi dost zly psychologicky dopad na lidi, kdyz uveri takovym nadejim, ktere se pak rozplynou jako dym.

          1. Nevím, jestli jste se o něj či o PRO někdy zajímala. Z jaké iniciativy vznikla, co tomu předcházelo. A co se děje po ani ne roční existenci té strany. Bez toho ale nemáte jak hodnotit. Zkuste, jestli chcete, aspoň tu tiskovku. Kousek níž je na ni u nicku černá tečka odkaz.

            Když něčemu lidi nedají svojí otevřenou podporou váhu, jaký následný tlak?
            Zlý dopad bude na lidi mít tahle vláda. Zlý dopad bude mít na lidi, když si jen budou sdělovat, jak to nejde. Zlý dopad bude, když se místním politologům podaří od toho odradit co nejvíc lidí Tak, jak naprosto systematicky ze všech sil činí –
            Je to blbec, nemá to šanci! Neexistuje, abychom to dopustili! A naivní Vidlák mu navíc fandí, taky díky jeho hloupý podpoře už o tom zbytečně vědí velký statisíce, možná miliony lidí. My ale zaručeně víme, že to nemá šanci. Všem to říkáme co nejvíc hlasitě, aby to nějakej jouda snad nechtěl podpořit. Když MY říkáme, že nic nebude, tak se taky postaráme, aby nebylo! Nic, rozumíte? Nic!! Víte, co to ale teď dá za práci, vytlouct to joudům z těch hlav, když to jouda Vidlák všude rozkecal??!!

            Nemám jak vás přemluvit, třeba si aspoň to zkuste poslechnout…

  15. Tiskovka dobrá. Podle všeho se tam vyskytla i nějaká novinářská šmíra, která prostor pro dotazy úspěšně ignorovala. Zatím Rajchla nepovažují za nebezpečí. Počkejte ten masakr, až bude viditelnější. Co za špínu na něj vytáhnou nevím, ale na 100% vytáhnou.
    Jen tak hypoteticky. Když se Rajchlovi zadaří a přeleze ta procenta, bude pro něj Babiš stejně toxický, jako pro slepenec?

    1. Proti Rajchlovi nic nemám. Ale že by byl prvoplánový myslitel, tak to asi né. Navíc se vymezuje proti Okamurovi, k velké radosti 5kolky. Diplomacie asi není obor, ve kterém by vynikal. Působí na mne dojmem jájínka. Třeba se pletu a je to týmový hráč.

  16. Já si myslím, že zájemců o vystoupení bude cca 50x víc, než je únosné a budou pindat 5x déle, než bude přínosné.
    Ale samozřejmě PŮJDU!

  17. Rozhodla jsem se obeznámit s lídrem PRO, panem Rajchlem.
    Pustila jsem si na YouTube pořad Kecy a politika ( tři mačety) , s Bohumilem Pečinkou, Rajchlem a nějakým Řekem.
    Vydržela jsem to asi čtvrt hodiny, dál to nešlo. Obrázek si učiní rozumný občan sám.
    Z mého pohledu žvanili všichni , ale jeden z nich nejhloupěji.
    Pečinka je zkušený matador, a tak si řečičky, jak báječně ČT pokryla demonstraci si mohl odpustit.
    Demonstraci pokryla TV Raptor.
    ČT byla velmi opatrná, aby se nějaký rozumný projev nezprostředkovala diváctvu. A Pečinka to moc dobře ví.
    Docela by mi zajímalo, jestli pan Rajchl těm snům o svržení vlády pomocí generální stávky sám věří.
    Věří? Nevěří? V obou případech , ech. .. raději nic.
    Že Pečinka nálepkuje občany, kteří jsou proti válce, jako “ proruské” , tady to mám taky nejasné. Ví, že kecá, anebo neví?
    Ách jo.

    1. Zkuste si raději tu úterní tiskovku. Je celý video na parlistech. Jestli jste to neviděla, fakt si to pusťte. Podle toho, co píšete, neviděla.

      1. Neviděla. Po shlédnutí diskuze pana Rajchla s Pečinkou a tím Řekem ani vidět nechci.
        Z mého pohledu ten člověk není politik, ale zapálený amatér. Nedovedu si představit, že by s ním někdo třeba z okruhu Argumentu! hodlal spojit své jméno.
        Je to jenom můj názor, pokud se mýlím, budu jen ráda.

        1. K Helanov 9 února, 2023 (9:37):

          K větě „Nedovedu si představit, že by s ním někdo třeba z okruhu Argumentu! hodlal spojit své jméno.“:

          To Rajchlovi neuškodí, spíše naopak.

          !Argument není tak dobrý, za jak dobrý jej vy považujete, což je naše škoda, ale ne Rajchlova chyba.

    2. Dole „nebudu se vymezovat“ a hodinu na to, se vymezuješ? 😀 No, tak to dopadá, slovany vždy dostalo to, že se pobili mezi sebou, nikdo je nemusel porážet… 🙁

      1. Nevymezuji se, jenom jsem shlédla to video a napsala jsem svůj pocit. Budu moc ráda, když pan Rajchl mile překvapí. Možná neměl svůj den, když diskutoval na Kecy a politika.
        Ten kdo se vymezuje – proti SPD – je Rajchl.

        1. Pro Helanov 9:41
          SPD jsem docela uznávala. (Dokonce jsem se jich zastávala v rodinných debatách proti svým dětem). Ale události uplynulého roku jim daly za pravdu. SPD nemá zájem jít do vlády. Stačí jim, když budou v parlamentu a pobírat prebendy. Jejich cíl a zájem je zůstat v opozici. Cožpak o to, ani to nemusí být zlé. Opozice je potřeba i v parlamentu. Jako hlídací pes demokracie (resp. vlády). I taková síla je tam potřebná a nutná. Ale považuji za férové, aby to jasně vyslovili: „nechceme být vládní stranou, chceme vždy zůstat v opozici a dělat opoziční politiku“. Na tom není nic špatného. Ale v tom případě by měli jasně podpořit i všechny další opoziční síly v ČR. Což mi nepřijde, že dělají.

          1. Sorry – chtěla jsem napsat „což mi přijde, že nedělají“ (člověk by si to měl po sobě přečíst, než to pustí do éteru☹)

            1. Zakladateli, prosím o vymazání dovětku 11:08. Poněkud jsem se v tom zamotala 😅. Zdejší diskutující to jistě pochopí a určitě i odpustí, ale stejně…
              Děkuji.

  18. Já nikoho jiného nevidím. Mlha, mlha…
    Možná na bednu vyskočí někdo s charismatem a podporou velké strany. Nebo taky ne.
    Ostatně, na poslouchání EU a Ameriky zas tak velké osobnosti nepotřebujeme. Tady stačí loajální úředník. A budeme vařeni jak žáby. Demonstrace nebude mít ten účinek, jak si myslí JUDr. Rajchl.
    Ostatně – co když i on je „zbrojnošem královým“ a ten předpokládaný neúspěch je naplánován jako důkaz, že dezoláti nemají žádnou sílu. Ti sedí doma, ťukají do klávesnice plamenné výzvy – a bojí se, až někdo zazvoní.

    1. Za Klause ml. neni nahrada. On mel realnou sanci zbudovat silnou opozicni stranu, prijatelnou pro vetsinu ne extremne smyslejicich. A ja myslim ze nejsem jedinej chytrej na svete co mu toto doslo 🙂 a ti co jim to doslo take, ho brutalne uzemnili.

      1. No mě Raichl připadá jako štěkajíci čivava…….
        Zatím nevygeneroval nic pozitivního, jen křik.
        Až zveřejní nějakou pozitivní vizi, tak uvidím.

        1. To je zajímavý, ale to přirovnání ke štěkající čivavě mě u těch jeho videí napadalo už dávno :D. Asi že je to plné ostrých výroků, ale člověk za tím necítí tu energii.

          1. Rajchl je jak ten chlap z filmu Akumulátor 1
            On energii čerpá z davu, je to přesný opak toho, jak by to být mělo. Ale to vzal čert, kdyby většinu nasměroval nějak rozumně. On si vysaje procento pro sebe a zbytek pšoukne do prázdna. On má z toho radost a Orgáni taky, protože vědí, že je to v dobrých rukách.

      2. RE : BANdita
        Klaus ml. měl kapacitu na opravdového lídra. Ale dal přednost rodině, moc jsem se mu nedivila.
        Hodně občanů má averzi ke Klausovi st. , tak se rozhodl to zabalit. Škoda.

    2. Malér je v tom, že většina právníků jsou jako ti zástupci státní v Pery Masonovi. Ale Pery Mason je jen jedenm ale ten se zatím v našich končuinách neobjevil.
      Budou-li to někdy dávat je zajímavé je pozorovat… jako bych slyšela ty naše… opravdu

  19. Jindra by měl pozvat na tribunu samozřejmě i Peltu, ten je taky dobrej, ten umí sehnat prachy, znám ho z Jablonce. Oni tihle fotbaloví funkcionáři vědí jak sportovní nadšenci dovedou rozvášnit lidi, to se může hodit. Třeba Hašek na Hrad, to by se taky mohlo použít!

      1. Berbra s Damkovou ne, Berbr se s Rajchlem neměli rádi, proto se Rajchl nestal předsedou FAČR.
        Rajchl patřil k partě kolem Františka Chvalovského, zastupoval ho od roku 2001, pracoval i jako výkonný ředitel Chvalovského FK chmel Blšany. Jestli na něho něco mají bude to buď z tohoto období, nebo později z funkce místopředsedy FAČR.

  20. Bohužel , Rajchl je již jetý . A ti , kteří dlouho chtějí změnu si již ověřili , že běžnělidské snažení již ničemu nepomůže . Aby to k něčemu bylo , muselo by to proběhnout podle amerických not . To by musela být naverbována dopředu celá mainstrýmová armáda a zaplaceny podpory demonstrací a řízení ziskovkami . Jako zde https://cs.wikipedia.org/wiki/Vra%C5%BEda_J%C3%A1na_Kuciaka_a_Martiny_Ku%C5%A1n%C3%ADrov%C3%A9 . U bratrů na Slovensku je padlá vláda a přesto to amíci posunují , jak chtějí . Stačí jim barbína na hradě . No a barbínu máme již nyní i my . Když to dobře půjde , ale v to již ani nedoufám , tak se sejdeme v normálním čase u voleb . JENŽE . Zase přijede skupina pracující na občanech a dopadne to zase stejně , zase špatně . To jsou skupiny , které pracují na občanech nejen státně , ale jsou skupiny , které pracují pro jednotlivé kraje , uhnou lidi přešsně na míru . bohužel jsem ochoten to vsadit . A to si ještě uvědomte , že do té doby všechny podobné aktivity včetně vidláka zavřou . To jsme si vyzvonili . Když nám bolševici říkali , že kapitálisti jsou svině , tak jsme jim nevěřili . Tak si to musíme vyžrat . Novák

    1. K Novák 9 února, 2023 (0:07):

      Za tohle vás nadřízený nepochválí, lidé si už existence SW Dominion všimli a jen těžko na to zapomenou.

      Vaše snaha je marná.

      Ale s tím posunováním máte pravdu, děje se tak prostřednictvím na osobní míru střižených vyděračských „materiálů“.

      Proč si myslíte, že vůbec vznikla myšlenka Facebooku?

      Aby na sebe lidé sami řekli téměř (i úplně) všechno.

      A proč jsou systémy Huawei tak fuj?

      Protože by další kompromitující údaje na téměř všechny obyvatele planety získávala Čína a ne „slunce naše nejjasnější“ USA.

  21. AŽ BUDE U PANA DOKTORA REICHLA VISET program SV legendární značky PNZ(+)

    a pan Reichl tady na lidovém webu SV osobně nad jeho postuláty bude vést a zajišťovat diskusi, tak teprve potom nastane klid,mír a hotový ráj!
    No ni?

    1. „program SV legendární značky PNZ(+)“

      Co to proboha znamená??? Furt ty zkratky na Kydech píšete dokola a spousta lidí neví, o čem to pořád brblete.
      Už to jednou vysvětlete a nepište ve zkratkách, které jste si sam/sama vymyslel/vymyslela.
      No ni?

      1. Maneco , mám tady zákaz něco vysvětlovat je to totiž Program Národních Zájmů plus,prozatím 5 postulátů !Hned první je návrh na změnu režimu tak,aby nekradl dvě třetiny platů a penzí! Zajímáte li se kritický co by mělo být dal vás uvítáme vedle u pana Vidláka,když se TAM zeptáte vysvětlím vám vše co budete chtít podrobne a jsem zvědavá zda tomu budete rozumět a jak!
        No ni?

        1. Anna z KSH: Primlouvam se za Annu, aby ji byla dana sanci toto vysvetlit. Nemam na stare Kydy zaludek.
          Moje otazka zni (k vasemu navrhu zmenit rezim aby nekradl dve tretiny platu a penzi): Mate taky navrh na zpusob, jak toho v praxi dokazat?

    2. Já jsem v prvním okamžení četl AŽ BUDE PAN DOKTOR REICHL VISET…..

      Až pak jsem přečetl důkladně.

      Program SV? To je program Stalina Visarionoviče? To mu schvaluju.

    1. … tak na to tedy bacha, BANdito, samozřejmě míru v jakékoliv formě není rozhodně nikdy dost, to rozhodně není debilní téma …že dosud ve skutečnosti je = zažíváme, bohužel, už dávno na vlastní kůži!

  22. Na
    http://www.petrhampl.com
    narazíte na titulní straně na 22 minutové video o knize Petr Hampla
    Poznámky o elitách, válce a míru.
    Ve videu hovoří Petr Drulák o české společnosti, která negeneruje státníky, ale jen politické hokynáře a generál Štefec, který upozorňuje na změněnou bezpečnostní pozici ČR v Evropě.
    Sice se nezasmějete, ale budete upozorněni, že nás čeká cesta na desetiletí.

  23. Jste strašně nedočkaví a zbrklí…Nenaplnil se (doposud) katastrofický scénář, tj.
    1) Dlouhá tuhá zima a z ní vyplývající chlad v obytných místnostech
    2) Extrémní nárůst cen potravin, případně jejich nedostatek
    3) Jarní doplatky za energie a plyn v řádu desítek tisíc Kč,-
    4) Krach firem, restaurací, živností…nezaměstnanost 25%
    5) Zvýšení počtu osob v exekuci ze současných 850 000 na 2 000 000 = indukce protivládní nenávisti
    6) Redukce pracovních míst v korporátních firmách (včetně bankovního sektoru), dopady krize musí pocítit i vyšší střední třída, neb i ta platí hypotéky a především kolaboruje se stávajícím establishmentem.
    7) Náhubkový zákon, který ale nemusí nutně schválit PS.
    Co pozoruji v reálu? Dopravní zácpy v Praze…Šťastný lid v hitlermarketech s narvanými nákupními vozíky…Zkrátka a dobře bída ještě nezadělala na revoluční kvas. Ale nechci lidem brát iluze. Absolvoval jsem dvě demonstrace a ta první (3.9.) mě nadchla. Pokud do března vyléčím zánět sedacího nervu a zaberou rehabilitace páteře (ultrazvuk) dorazím…Abych náhodou nepropásl historickou revoltu.

    1. Těžko nebýt zbrklý, když máme válku pomalu za humny.

      “ Nevšímá – li si člověk problémů které jsou vzdálené, bude s nimi mít starost, až se přiblíží. “
      “ Muž který hýbe horou, začal přenášení kamínků. “

      2 x Konfucius

    2. ciki333, 8 února, 2023 (23:23).
      Jen doplněk:
      ad 1) – počasí a extrémně teplá zima hraje vládě do karet
      ad 2) – potraviny nechybí a chybět ani nebudou, ale nárůst cen je markantní – hodně jsme – jako rodina – omezili nákup potravin ve smyslu nákupu jen toho nezbytného (pečivo, mléčné výrobky, sem-tam maso, pulty se zeleninou a ovocem míjíme)
      ad 3) energie – přišel nám rozpočet záloh na energii – budeme platit 3x víc
      Zaměstnaní zatím jsme.

  24. Já pana Rajchla vůbec neznám, vlastně jen odtud vím, že existuje. Paní Hamplová je mi sympatická tím, že zastupovala Druláka a je proti válce.
    Nikdy bych se nevymezovala proti nikomu z opozice. Naštěstí díky chabé tělesné kondici na žádné demonstrace chodit nemůžu, takže nic nemusím řešit.
    Budu jim držet palce, aby všechno proběhlo v klidu. Protože ministr drobů určitě učiní všechno, aby tam načapal nějaké extrémisty.
    Vystavit pytel na mrtvoly s obsahem hlavy zlobivého státu, to smí jen Pravda a Láska. Takže , holoto, žádné šibenice, pěkně slušně, nebo…
    Ách jo

    1. … a to já bych si zase klidně poslechl reakci kazišuků na ty pytle s hlavama vládních pětikolek. Docela by mě zajímala ta argumentace, pokud by tedy demonstrantům Rakušan nevypustil předem rybník tou metaforou, jak to udělal Fiala s tím svým tvrzením, že sme ve válce. Já totiž už kašlu na to furt a furt náma předváděný:„nejsme jako oni“

      1. A nestačilo by na plakáty s černými pytli a hlavami pětihydry prostě jen napsat – Myšleno metaforicky?

  25. Byl jsem za slunka, byl jsem i za deště. Proč bych nešel za mrazu. Je potřeba aby věděli že obyčejný prostý lid je na ně nasrán.

    1. Za trochu Rajchla šel bych světa kraj.
      Šel s hlavou odkrytou a šel bych bosý,
      šel v ledu – ale v duši věčný máj,
      šel vichřicí – však slyšel zpívat kosy,
      šel pouští – a měl v srdci perly rosy,
      Ta trochu Rajchla šel bych světa kraj
      jak ten, kdo zpívá u dveří a prosí.
      🥰

    1. Hast du etwas Zeit für mich,
      singe ich ein Lied für dich.
      Von neunundneunzig Luftballons,
      auf ihrem Weg zum Horizont.
      Denkst du vielleicht g’rad an mich,
      singe ich ein Lied für dich.
      Von neunundneunzig Luftballons
      und dass sowas von sowas kommt.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *