Příští měsíce budou brutální, řekl Orbán po jednání v Rusku. V podstatě zhodnotil to, co se dozvěděl od představitelů NATO, od Zelenského a od Putina. Prý bude mnohem víc obětí než v uplynulých měsících a možnost, že by Putin prohrál, je zcela nereálná. Ukrajinci jsou ale optimističtější, protože teď dostali hodně zbraní a tak na frontě zlepšili svou situaci.
Na Ukrajinu mají „v brzké době“ dorazit stíhačky F 16, Rusové ve větší míře ničí Ukrajincům letiště, narozdíl od loňského roku, kdy stříleli na ukrajinské transformátory, teď střílejí na elektrárenské haly. V minulých dnech zničili továrnu Antonov. Ukrajinci zase na Krymu a v jižních oblastech zapalují pomocí dronů úrodu na polích a lesy. Teď je tam teplo, sucho a větrno, takže to jde velice dobře.
Bělorusové si stěžují, že se u jejich hranic nějak moc shromažďují ukrajinská vojska. Ukrajinci si stěžují, že se v Bělorusku nějak moc soustřeďují ruská vojska. V Kyjevě dopadla ruská raketa na dětskou nemocnici… internet už je teď plný fotek i videí, že je to zaručeně ruská raketa i že je to zaručeně ukrajinská střela protivzdušné obrany. Můžete si vybrat. Začíná to být jako v Sýrii. Vždycky když Rusové vyhrávají, tak dělají chemické útoky a střílejí na nemocnice. Jestli to takhle půjde dál, ukáže se, že je Ukrajina je vedle Sýrie zemí s nejhustší sítí nemocnic na světě a každý den Rusové zasáhnou tu nejposlednější z posledních.
Co bychom také čekali, máme summit NATO. Na něm se bude rozhodovat, jestli už toho hraní na vojáčky stačilo a nebo jestli se teda půjde do opravdu velké války, protože ekonomické sankce jaksi nezabraly a Rusové si včas zařídili vojenskou podporu z KLDR… a taky z celého globálního Jihu i z Číny. To jsou absurdity, pane (Ferdinand) Vaněk, že?
Já jsem při brouzdání po internetu našel jednu zajímavou noticku… Vlivní Demokraté prý chtějí, aby Biden odstoupil z prezidentského klání a to do tohoto pátku, (Do zitřka, Smiřický!)protože pak „nastanou události, které zcela pohltí pozornost Američanů.“ Já vím, je to jen střípek, ale tyto střípky jsou jediné, co nám liberální demokracie občas pustí. Jinak jsou skoupí na slovo. Jaképak události asi zahltí pozornost Američanů?
Mám z toho všeho pocit, že obě strany chtějí ještě před americkými volbami vyložit všechny trumfy. Tentokrát se už nemluví o žádné ukrajinské ofenzívě, ale nemohu se zbavit dojmu, že ji Ukrajinci chtějí uskutečnit. Musejí teď v létě, protože až v říjnu přijde rasputica, už nikam se dopředu nepohnou. Pak budou v Americe volby. Putin také potřebuje mít nějaké páky na nového amerického prezidenta, protože co kdyby to ten senil nevyhrál ani díky podvodům, že? Nebo, co kdyby ho fakt vyměnili za Michelle Obamovou?
Do toho Orbán jezdí po světě a mluví o míru. Možná už tuší, že brzy budou obě strany ochotnější, protože si teď ještě jednou řádně dají do držky, zemře hodně lidí, odhodí se i poslední rukavičky a zhasne hodně elektráren, vyhoří hodně rafinérií a doufejme, že Putin nedojde k názoru, že je zapotřebí odpovědět přímo na území NATO, někde v nějakém státě s vysokou hustotou obyvatelstva, který ho nadstandardně sere… Náměšť, Mošnov, Pardubice, Čáslav… My ostatní si na vesnicích můžeme vyčistit studny a naplnit sklepy zásobami, ale vy, co bydlíte blízko, vy byste spíš měli přemýšlet, ke komu se když tak uchýlíte. Mít chalupu v Beskydech, to začíná být docela terno.
Jak jsem psal včera, Orbán si vzal úkol, který je opravdu hodný státníka. Vyjednat mír (a nové uspořádání Evropy). To je trochu větší cíl, než jakým se chlubil po českém předsednictví v EU Fiala. Žádný spalovací motor a nebo hokynaření se o EURO 7. Žádné handrkování o prkotinách, které odporují fyzikálním zákonům a tím pádem se stejně neuskuteční.
Evropa se třicet let přestavovala, aby jela na ruský plyn, ruské železo, ruské uhlí, ruské dřevo, prostě na ruské všechno. To se žádnou stavbou terminálu na LNG nezmění. Evropská prosperita je založena na levných ruských zdrojích. Tohle žádný ojropolitik nezmění. Tak rychle se infrastruktura přestavět nedá. Aby se vše napravilo, tak je zapotřebí skutečný mír, nejen příměří. Je zapotřebí důvěra a partnerství.
Orbán to dělá a ti, kteří mu fandí, jsou už třetí největší skupina v EU. Mimochodem, moc hezký byl jeho postřeh, který napsal v tak tajném dopise evropských státníkům, že okamžitě unikl do mééédií, že Zelenský i Putin interpretují realitu úplně jinak. Oba si myslí, že čas pracuje pro ně. Hádejte, kdo má pravdu a kdo je mimo realitu…
Samozřejmě jsou tu ještě pořád ti, kteří si myslí, že Západ zvítězí a kteří chtějí, aby válka pokračovala. Kteří vědí, že jejich čas skončí, pokud nedostanou Rusko na kolena. Následující měsíce budou brutální, protože se ještě jednou pokusí zvrátit situaci. Už jim k tomu nebudou stačit Bayraktary. Nebudou jim stačit HIMARSy, nebudou jim stačit Javeliny, ani rakety ATACAMS ani Leopardy a ani F16. Budou muset zkusit operace pod falešnou vlajkou, incidenty v Tonkingském zálivu, Kolumbijce zapalující autobusy, teroristické útoky na Olympiádě, nařčení z použití zbraní proti civilistům… všechno už bylo vyzkoušeno.
Já vím, už existuje asi pět mých článků, kde vždycky mluvím o nejnebezpečnějším okamžiku války. Ale oni to vždycky překonají a vymyslí něco ještě nebezpečnějšího. Vypadá to, že je zaděláno na tu poslední eskalaci. Poslední pokus nějak zvrátit situaci na frontě. Poslední pokus, vtáhnout NATO do války. A také poslední pokus Ruska ještě obsadit nějaké ukrajinské území, případně otřást tamním režimem.
Pak už se bude jednat o hranicích, demarkačních čárách a o poválečném uspořádání. A tam chce Orbán hrát první housle. Jednou se to třeba bude jmenovat Budapešťský mír.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
SPD, PRO a Trikolora se oficialne spojili do dalsich voleb.
https://www.facebook.com/rajchl.jindrich/videos/1564295044483378/
tiskovka v odkazu vyse
tady je to v lepší kvalitě, šlo to dokonce na ČT…., spojili se i se Svobodnými v některých krajích
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10101491767-studio-ct24/224411058280711/
Chudák Tereza Hyťhová… ta má takovou smůlu… 🙂
z SPD do Trikolory z ni do PRO a ted obloukem na počátek kruhu
po odchodu z SPD říkala, že okamura fuj, když se pak Triko spojili s SPD, tak vzala zpátečku, že Oki tak fuj není, to ji nezachránilo tak odešla do PRO……
pech no 😀
Ona nemá smůlu. Ona jen nepochopila, co je politika. A vlezla do ní.
Nejvyšší čas, aby ústavní soud vrátil původní procenta pro volební koalice :-/
Napište jim to, určitě Vám vyhoví.
OT
Německo pošle ukrajinské občany odpovědné za vojenskou službu na Ukrajinu, pokud bude u moci největší opoziční blok Křesťanskodemokratické unie a Křesťanskosociální unie (CDU/CSU) a pokud bude obdržena odpovídající žádost z Kyjeva, řekl bavorský premiér, šéf CSU Markus Söder.
https://t.me/bbbreaking/185911
A Syrcania co, ti sú horší? Keď požiada Assad o návrat, tiež mu ich vrátia?
A mezitím chocholské dívenky, zhruba mezi 20-25 lety, loví v českých vodách.
Majitel malé zámečnické firmy, která jako vedlejšáky provozuje drobné soustružnické a frézařské práce, montáže žaluzií, občas dělají nějaké extra oplechování apod.
Vzal dvě tyhle chocholské dívenky s sebou na moravskou letní tancovačku, že ať si trochu povyrazí.
Normálně ve firmě tři uklízejí a jedna pomáhá s účtem a skladem, protože prý umí latinku, má ekonomku a už za rok umí velice slušně česky.
No, povyrazily si – ale navzájem zuby, teda málem – když šlo o to, která půjde tancovat právě s majitelem a která s jeho kolegou, spolumajitelem. Majetkově jsou na tom zhruba stejně.
Byl jsem u něj předevčírem, přesně ustřihnout kus pozinku, tak se rozpovídal.
Průměrný Čech by tomu nevěřil 😀
Ony prý vědí, že všecko v jejich generaci, s čím by se šlo spárovat, je u nich doma už vybité, nebo k ničemu, zmrzačené údy či hlavy.
Na tom Wieweghově příběhu něco bude.
Orbán?
Je to VYVRHEL!
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-stredni-evropa-znovu-za-trumpem-orban-nastval-spojence-unie-ho-chce-izolovat-255616#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest244_hpdop_comments_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Všichni eurobzuci to říkají, i stará Blažková a vrátný z TOSu to tvrdí.
A výživná diskuse vymytejch mozků tamtéž.
To, že Lipavský označil Orbána za „užitočného idiota“ … to treba brať vážne, ved Lipavský predsa niečo o užitočných idiotoch musí vedieť, sám sa v tej pozícii ocitá až príliš často.
Inak sa mi vybavil Nárožný „Je to rebel!“
https://www.youtube.com/watch?v=k2gM1zk6lD8
No vida. A já myslel, že je řeč o pivě Rebel.
😃😃
ukrajinské učebnice (bis?) údajně adorují hitlera jakožto osvoboditele od CCCP
já tomu však nevěřím!
Sláva ua!
https://www.facebook.com/MUDrIDavid/posts/pfbid02rno3SWrxBwFGqsKVSJ6y3sxSaPkJvU6WKNUFccwrpd8jrbKWgS8Pc2T88E9bNgVUl
Z mého pohledu vnějšího nezúčastněného…zatím … pozorovatele, válka je pro Rusko i Ukrajinu vysoce ztrátová. Přes milion převážně mladých, zdravých, schopných. Vyřazených z reprodukce. Mrtvých.
A z mého pohledu zdejšího bohužel avšak naštěstí, zatím, jen ekonomicky nuceně zúčastněného, je rovněž ztrátová.
Čistě z obecného ekonomického obecného pohledu, účast České republiky, která se facto je „Res privata“ protože její akcionáři, kteří ani většinou nemají zájem účastnit se valné hromady, jsou ve prospěch cizích zájmů nejen obelháváni představenstvem za podpory dozorčí rady, ale dokonce jim je vyhrožování a za hlasitější projevy nesouhlasu jsou trestáni, na válce i na proti ruských sankcích, je vysoce ztrátová.
Nehledě na to, že jiný podnik v takovém stavu by směřoval do úpadku a konkurzního řízení, a jeho vedení před trestní soud za porušení povinností při správě cizího majetku.
Pak si položte otázku, pro koho je ta válka zisková.
Ajtakrajta….. to je ale překvapení.
Pro Rusko. Roste mu hospodarstvi, rozsiruje portfolio spojencu, upevnuje rubl…
V pořádku.
Co s tím?
Jaderný úder? To asi neklapne bez odvety.
V čem to vzalo počátek?
Odpusťte otázky, jen se tak ptám.
A otázka poslední:
Bylo by na tom Rusko lépe bez války, kdyby mu NATO a spol. nelezlo do kuchyně?
To jen tak na okraj.
Coby ryby…otazka znela, pro koho je valka ziskova.
Ctete diskuzi: samozrejme pro Rusko!
A co takhle zbrojní průmysl v Koza a deep state?
Furt nic?
Zisková válka pro Rusko? To je vtip nebo co?
Snad ctete mistni diskuzi, ne?
Vsechno jde podle planu Ivana, ktery demilitarizuje Zapad a pri tom mu roste hospodarstvi.
Cim pomalejsi konflikt je, tim lepe, cim vice zbrani, tim taky lepe.
Kdo si to nemysli, je idiot, to uz mi tu bylo vysvetleno mnohokrat.
To je totiz soucast planu, vime?
Nečte. Jen chodí okolo. Původně dělal peška a teď je po rekvalifikaci.
ReKolem…
Válka je pro Ivana ohromně ztrátová, protože mu roste HDP, to je jasná věc.
Pro nás ztrátová není, protože nám roste HDP. Sice jenom skrze inflaci, ale to neva – idioti, kteří si šetřili, to všecko zacálujou.
Další dotazy?
Příkladmo Lockheed, Boeing, McDonnell, Rheinmetall…. Strnad…
Když už tady mluvíme o té válce, mám tady takový krátký příběh…
Je to cca 2 týdny zpět, kdy jsem se pravidelně každý den budil v 5:16 ráno. Přesně. Asi 5 dní po sobě. A dnes mi žena řekla, že se už třetí den po sobě budí ve 4:54 ráno. Přesně. Na minutu.
Nejspíš to nic neznamená, ale pokud na to nebudeme hledět přísně materialisticky, může to taky znamenat třeba to, že brzy zemřeme. Žena ve 4:54 ráno a já o 22 minut později. A raketové údery se obvykle provádějí brzy ráno.
Ale třeba mám jen děním posledních týdnů příliš zjitřelou fantazii. Snad…
Také já, obdobně. Manželka, že ve vodě že studny našla chlupy. Že utopená myš.
A voda že nevoní. Nehrnul bych se do toho, máme druhou studnu. Jenže nedalo mi, otevřel, vytáhl čerpadlo, toho sajrajtu a smradu… Studnu vyčerpal, vyčistil, propláchl, vydezinfikoval, propl propláchl až celá čistá, i dno, nová voda jak křišťál. Možná, že také podvědomí.
Takový Jung by vám pravil, že to rozhodně náhoda není.
https://www.youtube.com/watch?v=g-fwRv9K17o
(cca 30:00 – 35:00)
Re: SB
Já mám taky krátký příběh.
Večer co večer mě vyhazujou z hospody přesně v jedenáct. Vůbec nevím, čím to je. Sice pingl povídal, že sám jim tam moc tržbu neudělám a on že chce chrápat, ale pořád mi to vrtá hlavou.
Jestli si ten pingl nechce udělat dobře, než v pět ráno přiletí hen ta atomovka…, to by mohlo bejt, že jo…
Nějakej Bouška z Libně dopadl podobně u Exnerů. Jen ho vyhodili vosumnáctkrát. Hotovej nezmar.
Vod Banzetů v Nuslích taky vyhazovali, jen si už nepamatuju, koho. Ale voknem jim tam lezl zpátky.
Já těm hospodskejm nerozumím. Neustále si stěžují na malé tržby a přitom hosty i s peněženkami vyhazujou.
Takovej se neztrati. Ale spravnej postup je koupit si cisnika. Toho vrchniho.
Pak je vsecko a zadara..este se zepta jestli mate dost..Zaviraci hodinu nevi co to zapomnel….
Možno, mozno v skutočnosti ide o niečo iné. Mam pocit ze oba časy sú kedy zlyháva najviac srdce a pľúca. Skúste na to nejaké čaje rano-vecer lyzicku
Jádro a kvůli náckům? Kvůli zchudlé Evropě? To asi ne.
Když už, tak proti prokazatelně soustředěnému NATO v chochlistánu.
Pokud se teda Ivanovi povede prokázat, že někde jich je soustředěných třeba 10.000 a mají s sebou ohledně zbraní něco, s čím se doteď nepočítalo a do budoucna nepočítá, protože to sám Ivan považuje za hazard.
Začít to může třeba kýblem rychlého cesia či jiných podobných sraček, jehož obsah někdo vysype okolo záporožské jaderky. Tím by šel pro detekce ve světě vytvořit dojem, že došlo k havárii, nebo k jadernému útoku na elektrárnu – prostě false flag, nějaká sprostá prasárna, jak má ostatně KoZa ve zvyku.
Nebo nějaký jiný – tady mi vážně dochází fantazie…
Kdybych chtěl útočit na evropské myši, udělám to cca ve tři ráno.
To chrápou i fízlové a kurvy. Vzhůru jsou jen tiráci. Dokonce i pekaři a mlíkaři jezdí až o hodinu později.
Ve tři, nebo o půl třetí ráno by to bylo dokonalé.
Dokonalý chaos a říká se, že nejkrásnější smrt je ve spánku.
Takhle umřel strejda – po vynikajícím obědě si šel dát „dvacet“ a bylo vymalováno.
Jak potom řekli doktoři – mozková mrtvice takového rozsahu a rázu se jen tak nevidí. Vůbec netrpěl, bylo hotovo během pár minut. Dalo by se prý říct, že si to mozek ani neuvědomil.
Takhle bych to chtěl taky, ale takové štěstí mít nebudeme, asi nikdo…
Třeba já chodím spát kolem půl třetí ráno a ve tři obvykle ještě bdím. To víte, sůva. Celej život jsem se musela přemáhat, tak teď si vyhovím.
Vyse uvedenou adaptaci potkanu na podminky taky neznaji ,kdyz nikdo..
Co je úkolem pro budoucí vládu a na čem by už nyní opozice měla pracovat:
Účelem státu je služba občanům. Ne naopak. A už vůbec ne cizím zájmům.
Snažit se o co nejlepší vztahy s bezprostředními sousedy a nejen s nimi.
Zdrženlivost v zahraniční globální politice.
Zdržet se účasti v zahraničních válečných intervencích. Účelem armády je teritoriální obrana, strategickým záměrem je odrazení agresora hrozbou jeho vysokých ztrát. Účast na kolektivní obraně ve prospěch jen v případě obraně proti agresi nevyvolané válečným aktem napadeného.
Zdržet se jakýchkoli zásahů do vnitřních záležitostí jiných. Zdržet se účasti na cizích válkách. Smyslem armády není být světovým četníkem, ani k tomu účelu sloužit cizí moci.
NATO je veskrze mírová firma, hle:
Severoatlantická smlouva
(Washington D.C., 4. dubna 1949)
Strany této smlouvy znovu potvrzují svoji víru v cíle a zásady Charty OSN a svoji touhu žít v míru se všemi národy a
všemi vládami. Jsou odhodlány hájit svobodu, společné dědictví a kulturu svých národů, založenou na zásadách
demokracie, svobody jednotlivce a právního řádu. Jejich snahou je podporovat stabilitu a blahobyt národů v
severoatlantickém prostoru. Jsou rozhodnuty spojit své úsilí o kolektivní obranu a zachování míru a bezpečnosti. Proto
se dohodly na této Severoatlantické smlouvě:
ČLÁNEK 1
Smluvní strany se zavazují, jak je uvedeno v Chartě OSN, urovnávat veškeré mezinárodní spory, v nichž mohou být
účastny, mírovými prostředky tak, aby nebyl ohrožen mezinárodní mír, bezpečnost a spravedlnost, a zdržet se ve
svých mezinárodních vztazích hrozby silou nebo použití síly jakýmkoli způsobem neslučitelným s cíli OSN.
Ano. Nanejvýš vhodné připomenutí.
Velmi silný argument.
Připomíná mi to „Helsinky“ a následný vznik Charty 77 poté co komunusti předvedli, že závazky, které podepsali nemíní dodržovat.
Jsem zvědavý, jak nyní se z toho nynější „soudruzi“ vylžou.
Jděte s tou BRICS propagandou někam. NATO si rozvracet nedáme!
Di s tim do prdee, valku budu resit, az tu bude, voe!
Zaslechnuto, to neni na vas.☝️
Putin neodhadl…..
Jak se to vezme. Před více než dvěma roky jsem i tom psal na Šumavákovi.
Ještě před invazí, TV konference za účasti náčelníka FSB. ….
Putin rázně „To není na pořadu dne.“
Zatrnulo mi.
Je to tak, že Putin není v pozici všemocného diktátora. Jede na tygru, snaží se udržet. Jeho zprvu dobře vedenou šachovou partii „siloviki“ v Dumě a na významných pozicích změnili v zápas v bahně. „Speciální operace“ se změnila ve vleklou válku. Nezdařený výsadek v Hostomelu, neúspěšná pozemní operace vedená „tlustými plukovníky“. Snaha o vedení války včerejším způsobem. Pod tlakem toho došlo k výměně a změně taktiky. Jenže současně k eskalaci s vměšováním Západu. Dílčím úmyslem bylo pokračovat v obkličování Ruska, vyvíjet tlak, způsobovat vnitřní nestabilitu s cílem přivodit jeho rozpad, přinejmenším oslabit centrální vládu a ovládnout jeho zdroje. Současně ze strany USA, toto je nástrojem války USD proti Euru, a pro zabránění propojení průmyslu EU s ruskými zdroji. Za současného tlaku na zvýšení nákladů na „obranu“ , v překladu na nákup zbraní z USA a podřízení tomu celé infrastruktury a logistiky a s ní spojených dalších nákupů. Tak jak je přičítáno Putinovi, že neodhadl, lze vládě USA přičíst, že neodhadla globální důsledky. Mobilizační efekt který Rusko posílí, posílení BRICS, pokračování v ústupu od USD jako globální měny, vytvoření bloku
Rusko, Čína, Severní Korea, Indie, emancipační snahy bývalých kolonií majících zdroje, bez negativního sentimentu k nekoloniálnímu Rusku. Oproti tomu příkladmo Pobaltí je nevýznamné. Dalším významným hráčem je zatím zdrženlivé Japonsko, které se přidá k úspěšnější straně. Nápovědou je, že je závislé na vnějších zdrojích. To bylo určovatelem jeho aktivit před poslední světovou válkou.
Považuji za jisté, že globální nadvláda USA skončila. Co se týče významu nových technologií, využití dronů, tak jak se ukazuje v nynější válce, tyto směřují politiku dělových člunů, nyní svazů s letadlovými loděmi do starého železa. Poměry sil se mění. Příkladmo Británie, která má větší admirality než v době největší slávy a víc admirálů ne za lodí, už by válku o Falklandy nevyhrála. Už nemají ani bombardéry Vulcan.
Taktická situace je stejná jako v případě jaderných zbraní. Při zahlcení a vyčerpání kapacity obrany stačí to málo co projde. Stále platí co odpověděl Suvorov na otázku, co je základní podmínkou vítězství: „Přesila“.
I to co napsal Clausewitz: „Žádné území nelze považovat za dobyté jestliže na něm nestanula noha pěšáka.“
K tomu dodávám, kde je vaše pěchota, hlupáci?
Ovšem a zajisté, platí pro všechny strany.
Schumacher 👍🏻👍🏻👍🏻
Kolik pěšáků má Izrael?
No právě. Stále dobývá Gazu. Když se podívám na mapu „Velkého Izraele“, na průměrnou porodnost Židů v porovnání s izraelskými a okolními muslimy…
Zjišťují že prostředek ke zničení nepřítele není využitelný k jeho ovládnutí. Jistěže, obyvatele země zaslíbené lze jaderně vybombardovat. Jenže co tam pak?
Bez ohledu na propagandu, účel války je vždy pragmatický. Byť ne očividný. Z mého pohledu, válka, třebaže nejen *Rakušané“ ale i ostatní ekonomové hlavního proudu, tak jak je vyučován, to neuznávají, je ekonomickým pojmem.
Kdybyste si ověřoval, co píšete, byl byste důvěryhodnější:
https://www.timesofisrael.com/israeli-population-growth-slowing-as-fertility-rates-continue-to-fall-report/ (leden 2024)
Židé mají v Izraeli zdaleka nejvyšší porodnost:
Cit.: „…Between 2018 and 2022, the average fertility rate for Jews dropped from 3.17 to 3.03 children per woman, according to the Taub Center’s demography expert, Prof. Alex Weinreb. Among Muslim and Christian women, the decline was greater — from 3.20 to 2.91 among Muslims, and from 2.06 to 1.68 among Christians. Among Druze women, the decrease was from 2.16 to 1.85….“
V Gaze používají sionistickožidovští nacisté stejnou taktiku, jakou používali němečtí nacisté a vlastně stále používají i západní „humanističtí demokraté“ – rozbombardovat na prach, vyhladovět, utýrat žízní a ty, co to všechno přesto přežijí, štvát z místa na místo bez možnosti úniku a průběžně je střílet a bombardovat.
Sionáckové jsou běsní, protože čím víc Palestince týrají, vraždí, ponižují, vězní, mučí, okrádají, okupují, tím jsou Palestinci silnější a odolnější. Některým z těch nacistických zrůd začíná docházet, že nejenže nedosáhly svých cílů, ale svými zvěrstvy zavinily vznik silné skupiny naplněné strašlivou nenávistí (oprávněnou). A teď nevědí, co s tím.
Je to genocida, nic jiného. Žádné dobývání.
Myslím si, že Israel na součesném území je obdoba toho člověka, co padá z mrakodrapu. Zatím se cítí skvěle.
Pešáky možno najmout. Lipánek také štěká na Rusy kvůli ukrajinské nemocnici, a tedy pochopitelně nikoli na Izraelce kvůli nemocnicím v Gaze.
Jenomže to má své limity. Ne každý je Lipánek či Fiala, tedy veřejné mínění zde hraje roli a v dnešní době se obtížněji reguluje.
Izrael desítky let ovládal (zejm. pomocí AIPAC a tisku) USA a skrze ně držel okolní nepřátelské pěšáky v šachu. Z toho důvodu musel vykreslovat sebe jako jedinou skutečnou demokracii na Blízkém východě, ačkoli to je a byl regulérní apartheid. Biden nemůže před volbami genocidu otevřeně podporovat, natolik americké volby zfalšovat nejdou a zbraní je tam víc jak lidí, na to je třeba dávat pozor.
Uz tisickrat vam tu bylo vysvetleno, ze stazeni od Kyjeva byl operacni plan a cim dele valka potrva, tim lepe pro Rusko.
Kolik že už mrtvých?
Sice „nás mnógo“, jenže Sovětský svaz se z druhé světové války nevzpamatoval. Třebaže Britské impérium také ne.
Minuly tyden zdvihli naborovy prispevek na SVO na 1,1- 1,3 mio rublu.
Lidi vysychaji, stejne, jako u Bankove.
„Kolik že už mrtvých?“
Tady pisou, ze kvalifikovany odhad je 70tis. +- za 2a pul roku = cca 2300 za mesic.
https://simplicius76.substack.com/p/bombshell-report-claims-russian-casualties
„Lidi vysychaji, stejne, jako u Bankove“
Pocatkem dubna MO RF zverejnilo informaci, podle ktere za prvni tri mesice podepsalo kontrakt s armadou (tj placeni vojclove, ne mobilizovani) vic nez 100tis. lidi
https://www.rbc.ru/politics/03/04/2024/660cef139a79471fcadca9bc
Takze jenom za 1. ctvrtrok 2024 se prihlasilo do armady vic, nez bylo zabito za celou dobu SVO
Dnes bol článok na aftershaku o tom, komentáre hovorili ze to závisí kraj od kraja. Niekde je to 800 tis., niekde 250 a ešte si musia kúpiť uniformu
Schumi:
Zajímavé i pro takového military ignoranta, jako jsem já. Jen bych dodala, že snah o obklíčení (případně rozlámání) Ruska jsem si všimla i já, a to poměrně dávno a od té doby si myslím, že ti, kdo tyto snahy vyvíjejí a) v životě neviděli mapu
b) netuší, na jaké ploše se rozkládá jedenáct časových pásem.
Jinak to přeci není možný.
Dneska von Claunsewitz..Se napr. nikdo nesnazil dobejt Cernobyl , aspon jednou nohou pesaka.
Taky přidám citát (George Friedman, Chicago 2015):
Doporučil bych vést takovou politiku, kterou vedl Ronald Reagan proti Iránu a Iráku. Sponzoroval obě strany a tak zajistil, že nepůjdou proti nám. Je to cynické, určitě ne morální, ale funguje to. Trik je v tom, že USA nemohou okupovat Euroásii. Jakmile vstoupíme na pevninu, zjistíme, že jsme totálně demograficky přečísleni. Nemůžeme porazit armádu, nemůžeme okupovat Irák. Představa, že 130 tisíc vojáků okupuje zemi s 25 miliony lidí je nemyslitelná. Např. poměr policistů a občanů v New Yorku byl větší, než jsme nasadili vojáků v Iráku. Takže nemáme tuto možnost, ale máme schopnosti podporovat v prvé řadě vícero soupeřících sil tak, aby koncentrovaly politickou podporu na sebe. Umíme hospodářskou podporu, vojenskou podporu, poradce. A v krajním případě to, co jsme dělali v Japonsku, severním Vietnamu, Iráku a v Afghánistánu pomocí preventivních útoků, které nejsou určeny k porážce nepřítele, ale k jeho vyvedení z rovnováhy. To se nám podařilo v každé z těchto válek v Afghánistánu, kdy jsme narušili např. rovnováhu. Ál-Kaidy.
Problém, se kterým jsme se střetli, protože jsme byli mladí a hloupí je to, že místo toho, abychom si řekli OK – dobře odvedená práce a jdeme domů – jsme si říkali OK – to byla hračka, vybudujeme tady demokracii. To byl náš moment demence. Je jasné, že USA nemohou zasahovat napříč celou Euroásií. Musí zasahovat selektivně a jen velmi zřídka. Takže nemůžeme jako první krok hned posílat americké vojáky, a když, tak tomu musíme skutečně porozumět. Doufejme, že jsme se už poučili.
Dětem chvíli trvá, než pochopí látku. Myslím, že máte absolutní pravdu a takové věci jako impérium dělat nesmíme. Británie neokupovala Indii, zabrala několik indických států, poštvala je proti sobě a dodala britské důstojníky do indické armády. Římané také neposílali obrovskou armádu, raději umístili vlastního krále. Několik království bylo vytvořeno a zodpovídali se císaři. A tito byli pak zodpovědní za udržování míru. Např. Pontský Pilát. Takže: Impéria, která jsou řízena jen vojenskou silou tak, jako např. Nacistická říše, zákonitě zaniknou. Nikdo na to nemá tolik sil. Musíte mít určitou míru vychytralosti, ale to ještě není náš problém, zatím jen přiznáváme, že máme impérium. Takže jsem se konečně dostal k tomu, abychom si mohli říci, že můžeme jít domů, vše je hotovo. Nejsme ještě připraveni na další kapitolu.
Takže ne, nejsou. Nejen dětem chvíli trvá, než pochopí látku …..
Viktor Orbán aktuálně na facebooku:
„NATO bylo spuštěno před 75 lety jako mírový projekt. Nezaškodí si to připomenout ani dnes!“
„NATO musí vyhrát mír, ne války kolem něj!“
https://www.facebook.com/orbanviktor/
Zajímavé je v této souvislosti video maďarské televize z aktuálního sjezdu NATO (viz 1:20-1:30) https://www.youtube.com/watch?v=7FxVT2LRhJ0
(neříkají tam nic nového, ani to nemá cenu překládat)
Vidíš to, Petře Fialo, ty bezpáteřní skřete s úsměvem blbečka postávající někde u hajzlíku? Vidíš ten respekt a úctu, kterou mu dnes projevuje Biden a Stoltenberg? Jen kvůli němu se tam šli natáčet.
Orbán jako hyena lvu:
„A přes držku bys nechtěl?“
Ostatně, když se ohlédne, vidí, že za ním stojí Maďarsko.
Co vidí Fiala?
To hyena lvu neřekne, protože na rozdíl od Lipánka, není blbá. A tak nechce býti sežrána.
Jenže to je alegorie z přírody a v ní to tak je. Hyena je rychlá, hbitá, silně kousavá. Snažit se o takový oběd hrozí nízkým výnosem a extrémními náklady.
Zdeněk.
Ale říkají to často – ovšem v případě, že je jich víc. Jsou neuvěřitelně chytré a bojovné…….tak uvidíme, najde-li Orbán nějaké spoluhyeny.
Kazdej si ten mir predstavuje trochu jinak. Jedni tech je moc , chteji , zadny valky.
Jiny ty este vic a nejvic mirumilovny ,sou pro mir ,za kazdou cenu a znicej valkama a jejich modernima zbranema , treba celej svet..
holé zadky …
Pane Vidláku taktně zapomínáte na Vlašim – Sellier&Bellot – střelivo a na Zbrojovku
Uherský Brod.I v Brně je firma vyrábějící pistole,a jáma uprostřed Brna by mohla
posloužit jako následné jezírko s kachničkami.Dále přítomnost Číny na cvičení v
Bělorusku asi nabídne mnoho dalších úvah – vzroste spotřeba čepic a betonu.
Zatím čím víc tlačí Západ (málem jsem napsal záchod) na pilu,tím větší část planety
sjednocuje.Až dostanou Husité od Rusů hypersonické rakety – a nepochybuji že se tak
stane,bude veselo na mnoha místech.Chudáci ryby.Spustí-li ZLO větší válku,měli
bychom trvat na jeho fyzickém vyhubení,a tentokrát opravdu důkladném.Na
Ukrajině se Stalinova blahovůle projevila po letech obnovou fašismu.Nyní by ale
vítězové měli vyhubit hlavy – ty co toto ZLO spouštějí a vymýšlejí.Sil na to má
Země dost,jenom chtít.
Dívejte, Vlašim a Zbrojovka to jsou jen malé ryby a dají se nahradit..
Stejně jak Mošnov, Pardubice, Čáslav atd..
Pokud chcete zničit chobotnici, nestačí useknout jedno malé chapadlo, ale musíte useknout (zasáhnout) hlavu !!
Čili můj názor je, že Rusko nebude dávat poslední varovný výstřel třeba na nás, protože
1) jsme sluhové západu, o ničem nerozhodujeme a jsme nahraditelní
2) ani zničení třeba Mošnova atd. nemusí přinutit západní elity k rozumu – řeknou si, na nás stejně nebude mít odvahu zaútočit, jedeme dále..
3) aby jste někoho vystrašil tak, že kapituluje, musíte učinit exemplární a neočekávaný čin
4) no a protože hlava západní chobotnice sídlí v GB, pak bych tipoval nějaký varovný úder tam.
Uvidíme, čas ukáže, jak se kdo trefil..
Jinak na závěr dodatek – jsem pro mír a proti válce a není to návod k teroristickému činu !!
Jen prostě taková konspirační teorie normálního čtenáře do debaty..
Putin jasně deklaroval, že (první)údery půjdou tam, odkud se to řídí. Tedy i na Londýn.
“ Vlašim – Sellier&Bellot – střelivo a na Zbrojovku Uherský Brod“ – myslím, že nezapomíná. Ve světovém měřítku marginálie.
Rucni zbrane jsou dneska na dve veci …
80% ztrat ukrajincu ma na svedomi delostrelectvo a drony, takze takovy chudak si z kalacha ani nevystreli …
Re: Homér
S tím dělostřelectvem to bylo vždycky tak. Největší množství poranění je od šrapnelů, chcete-li od střepin, úmyslně vkládaných do dělostřelecké – a dnes raketové – munice.
Zlutym nebezpecim se strasilo , vestbama predpovidalo , uz davno a ted sou na Belorusi..
Mašín už asi vyznamenání nedostane…
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Opona-spadla-Loutka-Biden-Josef-Masin-rozebral-jak-jej-objevili-a-vytvorili-758224
„Debata, kterou Biden proti Trumpovi ztratil, nebyla ta první ztráta. V dnešní Americe se prezidentem prakticky může stát pouze ten, kdo hraje s tisíci lobbisty usídlenými ve Washingtonu, reprezentujícími obří investiční firmy. Například společnost Black Rock spravuje aktiva v hodnotě více než deset bilionů dolarů, což je více než hrubý domácí produkt (HDP) čtyř největších ekonomik Evropské unie (EU), a sto dalších globálních firem. Jejich vedení a analytici investičních fondů „woke generace“ (v překladu probuzená či procitlá generace. Pozn. red.) neznají hranic nebo loajalitu k nikomu a k ničemu. Tyto loutky, jako Biden, a jejich rodiny si po skončení svého úřadu nestojí špatně. Clintonův klan má 240 milionů dolarů. Clintonova dcera Chelsea 40 milionů dolarů, přitom dávala přednášky bankéřům o průjmu novorozenců v Africe a její manžel si hledá práci. Obama má majetek v hodnotě 135 milionů, Nancy Pelosiová s manželem130 milionů dolarů. Biden dostal desítky milionů dolarů od Číny, Ruska a Ukrajiny, ale je stále v úřadě.
Tato mohutná lobby ve věku informačních technologií a „woke ideologie“ zastoupená Demokratickou stranou si po Obamovi našla Bidena zrovna tak, jako si komunisté v Československé socialistické republice (ČSSR) při sametové revoluci zvolili svou loutku Havla. Trump se jim nehodil, nebyl na prodej. On byl ten první prezident, který se od konce komunismu, Lenina a Stalina snažil navrátit Ameriku tam, kde byla před Obamou a Bidenem, kteří kandidovali a působili pod heslem „změnit Ameriku“. Tedy do pozice obhájce svobody a demokracie podle představ otců zakladatelů.“
To jsou satanské verše. Klatbu na něj.
Demokracii v USA lze, s nadsázkou, považovat za zaniklou dynastickým nástupem Bushe mladšího.
De vo to, co z nich to bohatstvi udelalo. A z kazdyho udela.
Obavam sa, ze Orban neriesi podstatu dnesnej situacie, ktorou je ekonomicky pruser KoZa, ale zastupny problem a to je, ako to nechat zaplatit u hostinskeho Ruskom. Amerika ma moznost pokracovat v starych kolajach, ale pri kazdej vyhybke ukazuje Amerike fuckera. A riadneho. Ma tato americka cesta nejadrove riesenie? Nema. Polozme si ruku na srdce. Naozaj je rozumne prevziat moc v USA s tym, ze sa stanete ekonomickym hrobarom? Cudujem sa Trumpovi. Takto s usmevom na tvari skakat do ekonomickej zumpy.
Existuje pre Trumpa ina cesta? Ano, otazkou je ale jeho IQ. Pre Ameriku je jedinym vychodiskom… vstup do BRICS. To by si mal Trump dat ako podmienku. Bud BRICS, alebo nech si tie sracky vyzeru Demokrati.
Otázka je, jestli by v brics chtěli usa. I s Trumpem v čele.
Nechtěli.
Us je ted plnej autobus, pred havarii..
„Pre Ameriku je jedinym vychodiskom… vstup do BRICS.“ To by žádný BRICS nikdo zakládat nemusel. V okamžiku, kdy by došlo k přijetí USA, tak by se ty stejné finanční oligarchické rodinky, které ovládají SWIFT, a tedy stávající globální finanční systém, pokusily znovu o totéž v rámci BRICS. Takže ne, to se opravdu nestane. Jedním z cílů BRICS je položit banskterské kruhy US – Londýn a zbavit je oné globální nadvlády.
Je to paradox:
Jediná hypotetická možnost, jak hospodářsky zachránit EU je, přijmout ji do BRICS.
Jediná hypotetická možnost, jak hospodářsky zničit rusko je, přijmout ho do EU.
Rozhovor s europoslankyní za dýzl a fízl Bartůšek.
Závěry nechť si každý udělá sám.
Hlavně poslední odstavec je zajímavý.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-europoslankyne-prisahy-bartusek-v-konfliktu-na-ukrajine-mame-jasno-40479733#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest244_hpdop_comments_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Jeví se mi také tak.
OT. Vypadá to, že se vzdává větší množství ukrajinských vojáků.
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-slozili-zbrane-presto-byli-cynicky-zastreleni-ukrajinsky-prokurator-vysetruje-zabery-z-desiveho-videa-40479766#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest244_hpdop_comments_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
A propaganda se vojáky od takového jednání snaží odstrašit. Vytváří pěkná vídea.
Já bych to dělal taky tak.
O summitu NATO se nějak moc nepíše, že byl halasně vyhlašován plán na zabavené 300 mld. USD blokovaných v belgických bankách, a nic takového se nestalo, neb diktátoři celého světa se tím chtěli inspirovat a odsunout finance do bezpečnějších přístavů, ale především, chtěli přestat nakupovat dluhopisy vydávané ECB a FED pro EUR a USD!
A protože je nějak ticho po pěšině, asi k žádnému zabavování nedojde, protože by se tím EU i USA střelily do vlastní nohy. Což nevylučuje variantu, že k zabavení peněz Rusku nakonec dojde, Rusko zase zabaví majetek na oplátku, diktátoři začnou masivně převádět finance jinam, a přestanou kupovat dluhopisy vlád Západu. Země EU pak budou plnit Maastrichtská kritéria, protože jim nic jiného nezbude, protože nebudou moci vydávat dluhopisy nové. A bude ve výprodeji za levno dost starých již vydaných dluhopisů. Prostě se začne brutálně šetřit, a toho se všichni politici nesmírně děsí, raději rozdávají cizí peníze.
Taky se nám stupňuje válka, protože Ukrajina dostala nové zbraně a Rusko dle zpráv na internetu mluví o přehodnocení pravidel pro použití taktických jaderných zbraní. Dá se odhadnout, že Ukrajinci a Rusové se navzájem nenávidí na mnoho dalších generací, a pustí se do sebe letadly a raketami už v létě, bez ohledu na rasputicu na podzim, kdy generál Bláto zastaví pochod tanků. Jen nevíme, kdy k těm útokům dojde, ale nejspíše už letos v létě, protože čas se krátí a vojáci ubývají.
My jsme na jedné straně konfliktu, tak jestli k něčemu dojde i v ČR, nečekejme rakety, ale spíše si Putin a spol najme nějaké místní české zločince, aby podpálili výrobu střelivin v Pardubicích. My si pořád myslíme, že sem pošle znovu Čuka a Geka. Spíše pošle nějakého diplomata, aby najal nějakého místního kmotra za dlouhý peníz, jehož parta provede špinavou práci za něj. Jestli služební voka sledují zdejší provoz, měla by se zaměřit tímto směrem, jestli tedy opravdu chtějí hlídat bezpečnost ČR, a nejsou mezi nimi Putinovi agenti pracující na obě strany, nebo infiltrovaní zločinci, kteří pracují výhradně pro sebe a naoko pro všechny, kdo jim zrovna velí. Co bychom měli nyní udělat? Důkladně hlídat továrnu Semtínských explosiv s okolím a pouštět tam jen místní zaměstnance. A vyhlásit tam bezletovou zónu. Jak se ukazuje z Ukrajiny a Ruska, požáry může založit i dron. Takže všechny drony tam střílet brokovnicí.
Co se týká případného použití jaderných zbraní, myslím si, že je Rusko ještě nepoužije a počká na výsledky voleb prezidenta USA v listopadu. Zatím padáme z mrakodrapu a někde v 37. patře si říkáme, že je to ještě dobré a náraz je ještě daleko.
A my bychom se měli pomalu chystat na skutečnou a plnohodnotnou válku. Podmínky k tomu jsou, politici jsou dostatečně hysteričtí, a my sedíme na sudu se střelným prachem. Takže co budeme dělat v době, kdy jídlo bude k dispozici jen výměnou za něco hodnotného, a nikoliv potištěné papírky?
Protože jestliže jsou podmínky k velké válce, a mír je denně testován proválečnými politiky, jednou taky mohou chciválkové uspět a válku rozpoutat. Apk budou jen dvě strany konfliktu, a nic mezi nimi. Vyhraje pak jen jedna strana, která potrestá poražené.
Re: Gerd
Najímat nějakého idiota na to, aby vyhazoval do vzduchu Semtín, je blbost. Úplně postačí zastavit přísun plynu do Pardubic, nejlépe někde na počátku produktovodu.
Totéž uhlí, totéž ocel.
A bude po válce.
Ono možná bude stačit, když se rozhodnou chtít platbu předem, když jsou naše země ve válce. Když o osudové válce ČR s Ruskem mluví náš prezident, premiér i ministr azhraničí a ministr obrany, asi jsme ve válce s Ruskem.
Najme si Oganesjana, a ČR je řiti😂😂😂
to je ňákej osadník?
MikeJePan neznáte?
Je to snad Armén, co sem nalezl a cítí se tu jako nadčlověk.
Dodavky zbrani na Ukrajinu jsou vodou na rusky mlyn. Cim vice jich Zapad doda, tim rychleji se demilitarizuje.
Zákulisí té konfiskace peněz Ruska je pěkně popsána zde..
http://www.regionalninovinky.cz/zpravy/zpravy/rijad-hrozi-ze-proda-dluh-eu-pokud-g7-zabavi-ruska-aktiva/
Pane. To jste spadl z višně..
Výroba v Explosii je prostorově rozložená, včetně skladů. Když bouchne jeden nebouchá další. Ostatně areál sahá prakticky do půli cesty do HK (no spíš do 1/3). Až skoro ke Stéblové. Takže nějaká sabotáž by škody nenadělala.
Zaměstnanci jsou při vstupu podrobeni filcunku. Zapalovače, cigára pryč, kovová spona na opasku pryč atd…. Nikdo cizí se ke kritické výrobě nepřiblíží.
Oni jaksi soudruzi vědí, co vyrábějí a jak snadno to bouchá….
Ono i Cintula střílející na Fica se zjevil jako překvapení – a přesto se stalo.
Patrani za Cintulou , uz taky neni..Nikdo vedet nechce, to nejlepsi je prece..
A cas je voda, co uplyva v rece..
Nač tak primitivně.
Telefony, co v sobě mají GPS, se do té fabriky nosit mohou, ne? 😀
A oni už si ty souřadnice pro Iskander přepočítají, když by bylo třeba.
A Iskander, to je takový ten hyper-bzuk, co jeho zvuk uslyšíte až po jeho dopadu.
Nepochybuju, že ty souřadnice dávno mají. A nejen Semtína, ale kolejí a trubek na Slovensku, vvn linek tamtéž..Když by bylo potřeba odříznout chochlistán ze všech stran, není nic jednoduššího.
Ale pamatuju se, že jeden z cílových bodů SVO zněl „demilitarizace“.
Zatím se na něm pracuje. Sveze se s ním paralelně i část dalšího cíle, „denacifikace“.
Mach 9, kolik že to dělá, přepočteno na km/h? Zvuk letí zhruba 340m/s.
😀
Mě by zajímalo, jak to vidí místní s plány Melenchona ve Francii. Dopadne to dobře nebo špatně, když chce zdanit příjmy vysokopříjmových 90% a peníze použít na nižší věk odchodu do důchodu a zvýšení platů ve státní sféře?
Každopádně jestli to dopadne dobře, bude to dobrá inspirace.
Jakmile o tom Mélenchon začne, bohatí, kteří by měli daň hradit, se odstěhují do okolních zemí. Daň sice vypíše a uzákoní, jen ji nebude mít, na kom vybírat. Zůstanou mu jen chudí francouzští voliči.
Re: Gerd
Nemovitost se do zahraničí stěhuje dost blbě.
Neboli je to o parametrech budoucího zdanění.
Neboli soudruhovi se nic z toho, o čem před volbami fantazíroval, nepodaří.
Proč?
Protože do politiky nikdo dostatečně chytrý už dávno nevstupuje.
Bohatí diversifikují, významná část jejich kapitálu je mibilní, a stát nemovitost nepodojí Za této situace ani neprodá protože nebude mít komu. Nikdo se nechce dostat do situace bývalého majitele.Tak to může dopadnout jen na „chudší bohaté“, na vyšší střední a na střední vrstvu, které mají relativně velký majetek, ale ne možnosti nejbohatších.
Re: Šumi
Stát nemovitost, resp. majitel samozřejmě podojí. Viz avízovaná daň z nemovitosti ve výši 2 % z TRŽNÍ ceny. neboli za 50 let si koupíte svůj domeček či byteček znova. I s inflační přirážkou.
Ideální stav.
A ano, saozřejmě je to bič na tzv. střední třídu, nikoli na ty soudruhy, kteří mají konta na Kajmanech.
Je to 90% zdanění příjmu nejbohatších, ne nemovitostí či majetku.
viz.: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/francie-parlamentni-volby-melenchon-ekonomika-macron.A240710_180817_zahranicni_vals
jen do nich, stejne jim zbude nesmysl. tohle hromadeni majetku bezosama musi skoncit. nebo skonci socialni smir a pak to bude 100% zabor majetku a gilotina.
Ten sociální smír, co máte na mysli, skončil už dávno.
Teďka se jen tlakuje papiňák, přičemž někdo na ten horní ventilek něčím tlačí.
Ono to má ještě jednu pojistku, tuším tavnou v tom šroubu na deklu, ale ta myslím zapůsobí až od nějakých 155°C, až vystřelí či shoří to gumové těsnění deklu.
Dolarových i korunových miliardářů je už tolik, že ty „nůžky“ nejdou přivřít ani teoreticky.
Toho nesmyslně nahromaděného majetku, by se museli vzdát sami, což dobrovolně neudělají. A z toho mi vychází, že případné narovnání, nebude nic moc pěkného.
Ovšem na druhou stranu…
zvýšení daňové zátěže má krátkodobý pozitivní fiskální efekt, ale dlouhodobý negativní multiplikační hospodářský efekt. Nehledě na nižší efektivitu úředně alokovaných zdrojů.
Navíc funguje efekt „pracuji jen do výše svého zisku (platu)“
Je hranice výnosu práce, se započtením daně z majetku nabytého prací, za kterou už se nevyplatí vynakládat úsilí a vkládat do nich životní čas.
Na tom není nic špatně. I pracovat je potřeba s mírou. A hromadit soukromý majetek taky s mírou.
„Kdyz na Trafu potkam devce , svoje s jinym chlapkem jit, povidam ji moje mila, to mi musis vysvetlit..Nashledanou krokodyle,
nashledanou kajmane , zadna laska neni vecna kazda jednou pomine“…
/Prazskej folklor/.
K prosazení čehokoliv mu chybí 100 poslanců …
To se dá zobchodovat. Něco za něco. Zvlášť, když chudí to budou požadovat. A kdo by nechtěl přidat na výplatě a jít ještě dřív do důchodu.
Dá. Europoslanec Bžoch to už avizoval. Pokud nebude frakce Patrioti dostatečně protiruská, nebude se cítit vázán příslušností k ANO a odejde.
Fuck off, Babiš.
Budou korumpovat, jako korumpovali Charanzovou a ty další.
Taky jsem to již zaznamenal. Kreslený vtip na kterém Bžoch zvedl nad sebe ceduli „Jsem na prodej“.
Macron tajně jednal s republikány o zachování moci. Levice vážně varuje prezidenta
https://echo24.cz/a/HHdjL/svet-zpravy-macron-tajne-jednal-republikany-zachovani-moci-levice-vazne-varuje-prezidenta
tojsou porad ty samy zvasty, bohati se odstehuji atd. neodstehuji, je treba danit nemovitosti a jejich spotrebu, takze pekne dan na luxusni auta, jachty a dalsi veci pro zbohatliky. a kdo se odstehuje nebo optimalizuje, tak sebrat pas a at se teda zivi jinde.
Re: ufff
Problém je systém smluv, zabraňujících dvojímu zdanění, neboli vývoz kapitálu.
Jinak mám stejný názor. Znovu uvést v platnost nostrifikační zákon pro všechny ekonomické subjekty v Čechistánu. Problém s děravým rozpočtem by byl vyřešen.
Bingo! Fiala a později Babiš prostě nařídí, že se PPF přesune z Holandska do ČR, že se vedení VW přesune do ČR, že se vedení Hyundai, to samé banky, pojišťovny, … a všichni budou danit zisky v ČR. To jako vážně?
Re: Eta
Vy jste mamlas na entou, viďte?
Každá firma, která chce posílat prachy ven, je tady musí napřed zdanit adekvátní sazbou.
Neboli žádná hra na matky v zahraničí. Mladoboleslavská Škodovka má poslat prachy do Říše v podobě investice? Jo, klidně, až tě stát zkasuje.
Praxe je úplně jiná. Zahraniční matka si klidně ze zisku tuzemské dcery stáhne kolik bude chtít, třeba komplet a ČR obdrží klidně nulu. Asi tak.
Stačí upgrade kompletního systému za 5 miliard a je vymalováno. Kolik tak asi platí český LIDL své zahraniční matce za celosvětovou reklamní kampaň? Školení pracovníků přes ústředí, poplatek za know-how, poplatek za stylisty, designéra, logo, … Nikdo ty čísla nedokáže napadnout a tak se s nimi dá kouzlit.
PS: Kolik že vybral stát od našich bank z nadměrných zisků? Nebyly, stačilo zakouzlit s čísly.
Vy jste fakt debil. Samozřejmě když to bylo péťikolkou domluveno. Kdyby bývaly prošly pozměňující návrhy oposice, platili by jko mourovatí.
Globalista je debil…
Světový koncern, fabriky ve 100 zemích, fiskální rok končí 31.12.
K 31.10. se dělá v ČR kvalifikovaný odhad/dopočet roční závěrky. Vyjde nějaký zisk a jeho podstatnou část potřebuje firma přelít do země, kde je nejvýhodněji daněná. A začnou chodit faktury, kde ústředí rozepisuje centrálně poskytované služby, třeba takovou platbu za software. Pak zjistíte, že jednotková cena byla v ČR 30ti násobek ceny na Slovensku. A jen těch používaných softwarů je desítka.
Samozřejmě nějaký zisk zůstane v ČR, aby na sebe firma nepoštvala úřady.
1.) Je to 90% zdanění příjmu nejbohatších, ne nemovitostí či majetku.
viz.: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/francie-parlamentni-volby-melenchon-ekonomika-macron.A240710_180817_zahranicni_vals
2.) Auto, jachtu a další věci si zbohatlíci přepíšou na firmu se sídlem v jiné zemi, tak jednoduché to je.
dfgdgdfg
Kdo je určovatelem co už je a co ještě není luxusní?
Proč bych měl své úsilí a životní čas vynakládat na něco, co mi bude vzato, či tak zatíženo, že se mj to nevyplatí!
Zdanění může mít jednorázový efekt. Zdanění a přerozdělení již nabytého. Další k přerozdělení již nebude. Protože zákon mezního užitku.
Kromě toho, některé potřeby jsou zaměnitelné. Pocit spokojenosti je vytvářen chemickými procesy v mozku. Přirozenou snahou je či nejvíce slastis co nejnižšími náklady. Někdo si příslušnou chemikálií, příkladnou dopamin, vyvolává nákupem luxusní věci, jiný nákupem heroinu, jiný krabicí levného vína, jiný mocí nad ostatními. Někdo nějakou nenákladnou činností pro svoje potěšení.
Zdroj potěšení lze vnějaké míře substituovat změnou struktury spotřeby od více zdaněné k méně zdaněné. Například od hromadění spotřebního zbytného samoúčelného „luxusu“, k nákupu služeb, oříadmo i v zahraničí. Kromě toho, „kapitál“ má mnoho podob,i obtížně zdanitelných, i nezdanitelných. Navíc, není v moci úřední postihnout všechno,bez ohledu na legalitu. Příkladmo přechovávání statků s vysokou směnnou hodnotou v malém objemu. Takové snahy byly nejen za socialismu. Příkladnou v USA, při zrušení zlatého standardu.
Ostatně již Platón, opora všech totalitářů. ..
přečtěte si jeho Ústavu a Zákony.
A, vlastníci nemovitostí jsou významnou voličskou skupinou.
mam pocit, ze toto tu uz bolo. Ak si dobre pamatam, mnoho miliardarov sa prestahovalo so svojimi peniazmi…..mimo ineho vtedy tusim aj Gepardieu zrazu sa zacal kamaratit s Rusmi, kvoli ich vtedy tusim 13% daniam (davno pred Ukrajinou)
Daně v Rusku jsou 13+, tak to asi nebude ono.
vsak to bolo niekedy za predchadzajucich socialistov…..aj ak nemali 13% ale 16, pre miliardara sa to ako motivacia nezmeni
Ted je v procesu prijimani sazba 13%-25%.
Mimochodem, mafie si bere 10%.
at tahnou, zkrouhnout jim investice, firmy atd. toho rozmaszlovani uz bylo dost, kdyz muzu platit ja ze svyho ubohyho platu vic nez pulku na dane, tak muzou oni taky a klidne vic a zbyde jim stejne nesmysl penez.
Vy, osobně, platíte půlku na daních z příjmu? A reálně je to cca kolik (třeba v Kč za rok)? Kolik toho potom zase zpětně spotřebujete.
A kolik zaplatí na daních z příjmu, ti se 100tisíc+ platy a kolik ti ještě více bohatí? Tušíte?
60% celkem a po nich chci totez. pro mne je to vetsi sebeobetovani nez pro ne zbude jim daleko vic. absolutni hodnota nezajem, ta nezajima ani pri daneni chudaku.
1) Tak 60% jako daně z příjmu jistě ne. V tom bude i zdravotní, sociální, …
2) Jak by asi vypadal svět, kde by „absolutní hodnota nezájem“? Výplata v % podle zisků firmy, ceny v obchodech v % dle příjmů kupujícího, a kdyby jste šel někomu vymalovat byt, tak faktura dle % z příjmů zákazníka?
Re: Eta
Socko a zdravko není daňová zátěž?
Můj ty Tondo kolenatej, vodkaď ho vyhrabali…
No tak třeba já v životě sociální neplatil a taky neočekávám od státu třeba důchod.
Zdravotní je u nízkopříjmových v drtivé většino i následně vyčerpáno. U vysokopříjmových, kteří platí násobně více, zase většinou ne. A to je ta povinná solidarita. Nic proti.
Další skryté daně jsou svoz odpadu, koncesionářské poplatky, vlastně i dálniční známka, …, taky DPH, daň z nemovitostí, …
Ale Melenchon mluví jen o dani z příjmu, já tedy také. Neplést si.
a jeje zase jeden co az ho klepne mrtvice tak mu to budem muset platit mi protoze odvadel minimalni zdravotni. prosimte mlc a kdyz mluvis se skutecnymi danovymi poplatniky tak soupej nohama 🙂
Jestliže „společnost Black Rock spravuje aktiva v hodnotě více než deset bilionů dolarů, což je více než hrubý domácí produkt (HDP) čtyř největších ekonomik Evropské unie (EU), „, tak je s tím třeba něco dělat.
Malachonuv recept zřejmě účinný nebude (je 100 důvodů proč).
Oligarchizace světa je největší nebezpečí pro kapitalizmus, svobodný svět a je s tím třeba něco dělat. Nevím co. Melechonův recept ale to pravé nebude.
Pokud s tím ale nedokážeme nic udělat, povede to ke kolapsu, zhroucení. Války už tu máme. V podstatě jsou to vzorové imerialistické války, jak o nich psali Marx leninští klasici. A přicmrdl také J. London – Železná pata.
Chtete-li rušit oligarchizaci, musíte zrušit kapitalismus, ten totiž k oligarchizaci vždy nakonec přirozeně vede.
Souhlas – vede. Kapitalizmus už se rušil. A nedopadlo to. Tudy cesta nevede. Recept nemám.
Re: Admirál
Pak ovšem není jiné cesty, než znovu a znovu světová válka…
A je úplně jedno, kdo s kým. Prostě každá hra jednou končí a přijde „aubštych“ (z německého Haupt Stich). Neboli poslední kolo. Pak se seberou štychy a počítají se „masne“ (desítky a esa), aby se vzápětí balíček promíchal a rozdalo se znovu k další hře.
A furt dokola až do úplného zblbnutí, nebo příletu kinžálu.
OT. Proč se někteří zemědělci chovají k druhým takovým hnusným způsobem, jako je zde? Pro peněz pár za pár litrů nafty? https://www.facebook.com/100008831177767/videos/1182344929475511/?__tn__=%2CO-R
Nebuďte zbytněle přecitlivělý. Pokud Vám na vesnici vadí o žních zemědělská technika na polích, pak se odstěhujte do sterilního města, kde se jezdí jen a pouze po zpevněných plochách.
Aneb jak pravil klasik „Beton, to je materiál!“
Drda:
Marně hledám na videu druhou cestu, zástavbu i traktor. Zástavba by při dobré vůli mohl být ten jeden barák v rohu, traktor dejme tomu ten zvířený prach.
Každopádně panu Dudlíkovi Pudlíkovi odpověděl nějaký sedlák hned, a já odpovím vám: žiju ve výsostně zemědělském kraji. Když mi tuhle nacákalo do okýnka auta zalévání brambor, neptala jsem se ukřivděně, proč se ke mně zemědělci chovají tak hnusným způsobem, ale řekla jsem si dobře ti tak, kozo, měla sis zavřít okna.
Víte, tuhle jsem se našich dětí zeptala, co je nejdůležitější práce na světě. Odpovědi byly – no, dětské 😀 Tak povídám dobře – co potřebuješ každý den? Čůrat…..no, to taky. No jíst! (to byli chlapci) – jojo, jíst. Tak si zkus představit, že se teď hned vypaří všichni traktoristi a ošetřovatelé krav a slepic, všichni na sušičkách obilí a ve mlejnech.
Chvíle mozečkového chroustání a pak – a sakra….a na jak dlouho prý? No – já na to – ať nežeru, tak na měsíc. To bychom umřeli hlady! No vidíš. Tak znova – co je nejdůležitější práce na světě?
No a vám i všem Dudlíkům doporučuju, říkejte si to taky, až vám zalívačka zelí cákne do okna a traktor napráší do kuchyně.
Vážení přátelé, trochu, však, z jiného „soudku“ …
1) létá (a je, z různých pozic a od různých osob, rozebírána a komentována) elektronickým éétherem internetu zpráva o tzv. „záblesku“
…https://www.youtube.com/watch?v=GkQFVgcGx1A
Co, tedy, má nastat ???
Nejdůležitější informace jsou podávány od 01.00.00 záznamu. Buďte ve střehu před událostmi, které jsou před námi !
… „Aktuální informace, otázky a odpovědi“ – 09.07.2024 (odysee.com)
————————————————————————————————————————————–
2) Četli jste knihu Den trifidů ? od Johna Wyndhama
(lidstvo/převážná část/ byla, protože se dívala, oslepena, tedy úplně přišla o zrak „ohňostrojem“, který
„kdosi“, již si nepamatuji, celosvětově „uspořádal“ na noční obloze, po celé zeměkouli)
—————————————————————————————————————————————
3)Tzv. Agenda 2050 byla časově přeuspořádána na Agendu 2030(!). Jistě si pamatujete, že jedním z
hlavních úkolů, né li konečným cílem, bylo „snížit stav obyvatel na planetě“. Na jednu miliardu. Ideálně
na 500 milionů. cca 10 až 100 milionů „pantsva“ zbytek obslužní otroci. „vakcíny“ jaksi nezabraly, tak ,
jak to, sakra, stihnout ?! Tak se, pro „snížení“ počtů (nás, ne „jich), využije okolností, účinku a pozadí
„záblesku“. Jenom nevím, zda depopulační „činidlo“ „půjde“ přes lidské oči, či bude působit energie
přes sítě 5G a bude zasažen (hlavně) mozek nebo jiné lidské orgány. Kdyby, opravdu, nastal ten
„záblesk“ (trvale zavřené oči nikdo nedokáže udržet), tak použít , k lícím dostatečně přiléhající,sluneční
pokovené brýle (zrcadlovky) a hlavu mít obalenou alobalem (to už si, opravdu, dělám legraci(?) nebo „TO“ přečkat v plechové kabině výtahu v podzemí železobetonové budovy.
——————————————————————————————————————————————
4) A pamatujete si film „Tři dny kondora“ ? Tam byla, plánovitě, vyvražděna téměř celá redakce, protože
jeden muž vše četl a na „NĚCO“ přišel (?) .
Tak by mne zajímalo, k jakému závěru dojde hloubavý člověk, který si, shora uvedené, pořady prohlédne
dá do souvislostí náměty popsané v číslovaných bodech tohoto příspěvku. (?)
Stejně to, pro jistotu, považuji popis prožitého snu, či, ještě lépe … za METAFORU. Etalon na toto byl
již ustanoven !
Kašlete na film. Přečtěte si knížku.
Záblesk
Blip – Humanity’s 300 year self-terminating experiment with industrialism _ Chris Clugston
https://www.amazon.com/gp/product/1644380684/ref=dbs_a_def_rwt_hsch_vapi_taft_p1_i0
To, co děláme, abychom umožnili svou existenci, zároveň naši existenci podkopává…
Naše obrovské a stále rostoucí využívání neobnovitelných přírodních zdrojů (NNR) non-renewable natural resources – omezených a neobnovitelných fosilních paliv, kovů a nekovových nerostů, které umožňují naši průmyslovou existenci – způsobuje, že se naše existence
– stále více se šířící globální nedostatek NNR, který způsobuje.
– klesající globální prosperitu lidstva, což způsobuje
– rostoucí globální politickou nestabilitu, ekonomickou křehkost a společenské nepokoje.
Tento scénář se bude v nadcházejících desetiletích stupňovat a vyvrcholí trvalým globálním společenským kolapsem lidstva, téměř jistě do roku 2050.
Zní to nepředstavitelně? Přečtěte si Blip a pak se rozhodněte…
Chris Clugston syntetizuje kvantitativní a kvalitativní důkazy, které vytvořily stovky vědců, badatelů, výzkumníků a analytiků z různých fyzikálních a behaviorálních věd, kteří se zabývají vznikem a vývojem industriálního lidstva a lidského industrialismu.
Tito odborníci vytvořili „body“, které Clugston v knize Blip jasně a srozumitelně propojuje.
Brzy zjistíme, že experiment lidstva s industrialismem, který sám sebe ukončil, představuje pouhý 300letý „blip“ na třímilionové časové ose lidské existence.
Při čtení této knihy pochopíte, že vašim dětem a všem, kteří budou v roce 2050 žít ve velkých městech a vysoce industrializovaných zemích, hrozí katastrofický kolaps. Věk ropy bude mít svůj běh. Jak bez tohoto hlavního hnacího motoru energie pro provoz našich civilizací uživíte v roce 2050 10 miliard lidí? Jak bez těchto nerostů a kovů usnadníte provoz všech přístrojů, které používáme k životu? Odpověď: Na těchto hodinách neexistuje žádná technologie, která by lidstvo zachránila.
Tato kniha musí být nejčtenější a nejčastěji používanou knihou 21. století. Pokud nezačneme plánovat přechod k jednoduššímu životu a také nesnížíme počet obyvatel, zcela jistě nás čeká „Darwinovo řešení“. Vytvořili jsme faustovskou dohodu s koncem Hobsenovy volby, tedy Darwinovo řešení. Doufám, že si tuto knihu přečtou světoví lídři, guvernéři, starostové, senátoři a všichni lidé z médií. Pokud tak učiní a začnou vytvářet řešení, lidstvo by mohlo mít šanci. Pokud ne, lidstvo nemá šanci, spolu se všemi ostatními živočichy. Kdyby existovalo hodnocení deseti hvězdičkami, tato kniha si je zaslouží. Frosty Wooldridge, Amerika na pokraji: Příštích přidaných 100 milionů Američanů
Co má dělat dítě ve středním věku? Přestat se starat o povrchní vyprávění ve zprávách a žvýkačkové „naděje“ na hospodářské oživení, které se nikdy nenaplní. Možná by bylo rozumné lidsky minimalizovat své výdaje a zároveň maximalizovat své příjmy, aby se člověk mohl dobře najíst, spravit si ten úsměv, začít pravidelně cvičit, občas se pobavit, navázat nějaké dobré lidské vztahy, koupit si kvalitní doplňky stravy a podívat se na korálový útes, dokud je ještě živý.
Recenze knihy:
Rob Mielcarski – Un Denial
https://un-denial.com/2021/04/20/overshoot-doubt-chris-clugston-kills-it/
Clugston napsal dvě knihy: V roce 2012 napsal knihu Scarcity a v roce 2019 knihu Blip.
Jeho jedinečným přínosem je výzkum naší spotřeby vyčerpávajících se neobnovitelných zdrojů. Všech více než 100 z nich, nejen fosilní energii.
Pro mnoho lidí je vyčerpání fosilní energie mlhavou hrozbou, protože je to složité a existuje mnoho roztleskávačů falešných názorů. Totéž platí pro hrozbu změny klimatu s jejími propagátory zeleného růstu a strojů na zachycování uhlíku.
Clugston předkládá tolik hmatatelných neoddiskutovatelných hrozeb pro moderní civilizaci, že po vstřebání jeho díla nezbývá prostor pro pochybnosti a není kam se schovat.
Jeho závěr je bezútěšný. Clugston vypočítává, že moderní civilizace skončí do roku 2050, ať už se změnou klimatu, nebo bez ní, ať už s ropným vrcholem, nebo bez něj, a ať už s jakoukoli zelenou myšlenkou nové dohody, nebo bez ní.
Drsné ano, ale skutečné a upřímné a užitečné pro ty, kteří se stále snaží, aby budoucnost nebyla tak špatná, protože jeho práce ukazuje, že nejlepší cestou je demokraticky podporovaná politika rychlého snižování počtu obyvatel.
Clugstonova viditelnost na internetu je nízká. Nevím, zda je to z vlastní vůle, nebo kvůli nepříjemnosti jeho sdělení. Byl bych rád, kdyby se to napravilo, aby lidé, kteří pracují na tom, aby budoucnost nebyla tak špatná, mohli jeho práci použít jako munici.
https://www.readblip.com/
Nezbývá Vám nic jiného, než se chystat na konec světa.
V Evropě to máme nacvičené. Už před letopočtem 1000 to lidé v Evropě nacvičovali. Máme z čeho čerpat.
Doporučuji pochody flagelantů.
A rozdat veškerý majetek chudým…
Kocour:
Až tím pádem chudí zbohatnou, komu rozdají oni?
Nikomu, bude přece konec světa!
A kdyby nebyl, tak to dopadne jako za prvního milénia: Bohatí slezou z kopců a budou chtít svůj majetek zpátky.
Nikde jsem se nedočetl, s jakým úspěchem.
Kocour:
nojo, já hlava děravá, na konec světa jsem zapomněla! To je pak ovšem veškeré rozdávání na prd.
zdroju je ve vesmiru hromada. takze staci jen trochu technologicky pokrocit a tezeni asteroidu vse vyresi. zatim musime brat ze zeme nez se dostaneme takhle daleko.
Čerstvý podcast týdeníku ECHO:
Babišovi Patrioti nejsou služebníci Ruska. Ukrajina v NATO nikdy nebude
https://www.youtube.com/watch?v=N9QJTxiAV-g
Njn Putin tuhle válku prohrál už v květnu 2022 neodhadl celou situaci správně a ted budou mít na 20 let vystaráno ekonomicky atd… Ztráta důvěry je to nejhorší co se může stát
Re: Onanym
Jenže teď je červenec 2024, milý onanymku.
CRRRRRRRR – budííííčéééééééék !!!!!!!!
Samozřejmě že to prohrál zisk rozbitého území nevykompenzuje budoucí problémy, ekonomické, válečné reparace,přístup k technologiím, oficiální mezinárodní spolupráce… Prostě dvacet let hodili do koše.
Ekonomické problémy mají všichni, válečné reparace bude platit kdo je zatím otázka, přístup k technologiím je přes Čínu bezproblémový, oficiální mezinárodní spolupráce se západem není nutná – západ nemá co nabídnout,
Babica zřejmě emigroval do Ruska. Neuvěřitelné jaký příběh jsou schopni média vybájit.
https://www.msn.com/cs-cz/zpravy/Zahrani%C4%8Dn%C3%AD/ft-rusk%C3%A1-raketa-kter%C3%A1-zas%C3%A1hla-d%C4%9Btskou-nemocnici-v-kyjev%C4%9B-m%C4%9Bla-z%C3%A1padn%C3%AD-sou%C4%8D%C3%A1stky/ar-BB1pMdIZ?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=236caa3917344d059b556064688269b8&ei=9
Tak bodejť by ta raketa neměla západní součástky, když ji vyrobil Raytheon.
Zbytek jsou žvásty-
Nevšiml jsem si, že by měl s Čínou nějaké špatné vztahy.
Reparace?
Doufám, že rusové k nám budou milosrdní…
pithart
Kde nic není ani smrt nebere
Re: Onanym
Dvacet let čehopak hodili do toho koše?
Dvacet let systematického vykrádání Ukradiny?
Re: Onanym
Jinak na DOnbassu se nebojuje o Území východní Ukradiny, nýbrž o parcelování Sibiře, hlupáčku…
Die Welt: Ruská ekonomika je v lepším stavu než kdy jindy – navzdory západním sankcím. Putinovi ekonomové očekávali po začátku války mnohem větší hospodářský pokles a sami jsou pozitivní situací překvapeni.
https://www.welt.de/wirtschaft/article252427092/Russland-Es-waechst-nicht-nur-die-Ruestung-Fast-alle-Branchen-profitieren.html
Válečné reparace platí poražená strana a to bude BRICS? Nebude. Putin se objímá jak s Čínou, tak s Indií, tak s Afrikou.
Anon:
Vy vtipale. Reparace – no chci vidět, jak je někdo donutí je platit. Ekonomické?? Proboha, vy si pletete bohatství s tiskárnou peněz, co? A přístup k technologiím….kdo má dnes nejrozvinutější technologie a jejich největší rozmach? A kdo to kamarádí s Ruskem? A koho to nebetyčně minule nasralo NATO? No tak vidíte.
Ztráta důvěry?
Vy teda asi nemáte Fialu fakt rád, zdá se mi.
Zkuste odhadnout, jaké asociace asi vyvolá v kotlince slogan „ztráta důvěry“.
kazdy den Fijallahovi vlady je dobrodini ktere lidem ukazuje ze vlada zvolena falsovanim voleb, nenavidena vetsinou obyvatel se muze drzet u moci a zavadet do praxe dalsi zakony ktere ji umozni opet pokrivit volby na svoji stranu. jen at to lidi vidi, uz i kolem me to zaicnaji chapat i ti tupejsi co by driv na ODS nedali dopustit.
Ano, vítězné mocnosti WWII, které se nepřidaly k denacifikaci Ukrajiny a naopak skrytě či otevřeně nacistické banderovce podporovaly, ztratily důvěru a tvrdě zaplatí. Nejen reparacemi ..
obavam sa ze skor to plati naopak. Strata dovery k Zapadu je to najhorsie co sa nam mohlo stat. Na rozdiel od nas Rusko sa reindustrializuje a kedze predava suroviny, po ktorych je vzdy dopyt, nemyslim si, ze az skonci vojna, ze to bude pre nich problem. Na druhej strane my sme stratili zdroj lacnych surovin a kedze budeme superit na svetovom trhu s Cinou, tak vo viacerych oblastiach asi zacneme s nou prehravat. Ci ten zvysok nas dokaze vytiahnut aspon na porovnatelnu uroven ako pred SVO, to je otazka. Napr. Rusi teraz podpisali zmluvu na dodavku bravcoveho masa do Ciny, cim nahradzaju Europu a Cina navrch nahadzala na bravcove maso z EU cla. Myslite, ze luxusne kabelky a francuzske vina budu stacit na nahradu exportu pre EU? Adriana 6 tusim zhavarovala, vystavba francuzskych JE sa natahuje ako sopel, europske zbrane zatial sa nejak v boji nedokazuju ako uspesne a hodne cien, ktore za ne zbrojari pytaju. EU predtym exportovala priemyselne linky, lenze rusky trh je fuj, cinsky trh bude za chvilu zavrety, kam to chcete vyvazat?? Do Afriky?? Aj tam skor pojde Cina nez EU
Až bude zle, tak to poznáme. Nemusí to tady nikdo sýčkovat.
A když už bude zle, neznamená to, že nemůže být ještě hůř.
Smrt taky nepoznáte, vařená žábo.
Za deset let vás tady bude polovina, za dvacet let už vám potomci začnou chcát na hroby.
Pár informací.
Za prvé se ztrácí čas komentováním oslovin.
Za druhé, není tady nikdo kdo by něčím mohl pohnout.
Za třetí volby potřeb vám smrdí.
Za čtvrté, každý politik ať se tváří jak chce nenese svoji kůži na trh.
Vidlákovy kydy jsou na prvním místě slovy https://www.webcrawler.com/serp?q=vydl%C3%A1kovy+kydy&sc=uldUBN6QLjrZ20
Na slovo Orbán gůůgl nenahodí vidláka, ani nikoho z místních kteří květnatě řídí celý svět od píva, ani na šesté stránce. A to už je mimo chápání velblboňa s plným vozíkem žrádla co to tahá do SUV.
Potřeby chce každý. Buď dotační, sociální, dluhové nebo výpalnické. Každý chce druhého nějak okrást , ale aby se na to nemohlo ukázat prstem.
Na tomto sousloví „volby potřeb“, by byl vždy na prvním místě vidlák aji s celou bandou místních tlučhubů a zadarmo chytráků. Tak je to v dnešním světě. Ale on nadrmolí všecky jména které našel na internetu, pospojoval to do souvětí a chce od papá gůglu aby byl na prvním místě s něčím, co kdo ještě nemá. S něčím svěžím, novým, úderným, poctivým nebo přímo národním.
Gůůůgl je stroj, nahodí a pak se co děje? Taky jsem čuměl na křivky, stoupá , klesá, co je. A tak udělej toto, nebo támto. Sranda pro blbé.
Jestli budou potomci (máš nějaké?) chcát na hrob tobě, udělají jen dobře.
Všeobecně, pokud máme mít alespoň minimální šanci, tak co jsme si, to jsme si. Jsme pro ně míň než bezdomovci, všichni, ani akcie ČEZu, nebo padesát bytů na tom nic nemění.
Už by pomalu mohli začít. Sasín nudí.
Re: Sk
Nudí tak, jako Píseň o rose?
https://www.youtube.com/watch?v=vnUolq-nATQ&ab_channel=semaforcz
Jen taková poznámečka – píšou tam sólo na klarinet, mně to ale připadá jako ságo, rozeznáte to najisto?
Prý zpívám pod balkónem balkóninu. 😁
Karel Gott – Písnička pro Martinu
https://www.youtube.com/watch?v=M-6QpBXMLPA
Podle mne jednoznačně saxofon, jsou tam momenty, které se na klarinet z principu zahrát nedají.
A palec nahoru za ten příspěvek jako takový, naprosto souhlasím.
Re: SB
No, já o „foukalistických “ nástrojích nevím zhola nic, proto se tak blbě ptám.
Tedy ptám se opravdu jen na základu toho, co slyším, tedy barvy tónů, které bych rovněž štěbenci nikdy nepřiznal.
Jinak děkuji za reakci.
Altsaxofon (též altový saxofon) je čtvrtý nejmenší z rodiny saxofonových nástrojů a zároveň nejčastěji používaný. Tzv. altka. Raději mám tenor saxofon, jeho zvuk provázel vedle klarinetu celé mé mládí. Jak se říká – muzikanti, veselá bída.
Wiki píše:
altsaxofon je laděn v Es a zní o velkou sextu níže než v notovém zápise. Při transponování altsaxofonového partu pro nástroje in C (například když chceme zahrát saxofonový part na klavír nebo jiný nástroj laděný in C) lze použít následující pomůcku: saxofonový part čteme jako kdyby byl napsán v basovém klíči, jen ho hrajeme o oktávu výše a k předznamenání přidáme tři béčka.
Tónový rozsah altsaxofonu začíná nejčastěji na b a pokračuje do f3 nebo fis3, v závislosti na konstrukci nástroje.
Altsaxofon je velice často používán v jazzu, funku, blues nebo v dechových orchestrech, existují ale i koncerty klasické hudby pro sólový altsaxofon.
Re:Targus.
Je to naprosto jednoznačně altsaxofon.
Re: Jukan
No prosím! Další vzdělaný „foukalista“.
Nejdříve pochválím sám sebe.
I přesto, že jsem hluchej, furt eště slyším uplně-fajně-cype-ganc.
Teď pochválím vás.
Poznáváte to dobře, protože jste to poznal úplně stejně, jako já.
(-:
🙂
Sasine kdo si myslíte že jste ? Kdo vám dal právo nám tu takto spílat ? Co jste udělal vy, že nám tady vykládáte co děláme špatně ač nás ani neznáte a nevíte co děláme ? Co si to tu sakra dovolujete ?
Pokud to píšete ze zoufalství a bezmoci, tak se sakra vzpamatujte, zamyslete se a přestaňte kopat do lidí, kteří jsou v tom s vámi.
Mně to třeba nevadí, že mi spílá, protože má velký kus pravdy.
Já ho roluju.
Též. Když vidím slovo „potřeby“ napadá mě jenom jedna: Písmenkový průjem.
https://web.litterate.cz/prohra-valecneho-narativu/comment-page-1/#comment-308478
Přesně, včera se přizná, že to dělal, dnes z toho nařkne Vidláka.
Nepochopeno
Minimálně arogantně píše, že je v chápání dále než Vidlák.
Chce, aby algoritmus googlu dal mezi sousloví volby potřeb a vidlákovy kydy rovnítko
Od kdy patří Vidlákovy kydy Sasinovi, že o nich chce rozhodovat. A mimochodem kde je souvislost s tím, co jsem napsal já, tedy s urážením všech zde ač sám nic neudělal ?
Vida, mě totéž napadá, když vidím „Starý kocour“.
Sasina (a Pawa, pokud není strašlivě dlouhý) čtu, Starého kocoura roluji.
Dost by mě mrzelo, kdyby jste to nedělal. Není tam nic pro Vás.
Naaapodobne.
Já asi začnu také, takovéto špíny číst nehodlám.
Prosím ? Vám přijde v pořadku, když tu píše „volby potřeb vám smrdí“ přitom nikdy nevysvětlil, ani na opakované dotazy, jak si představuje realisaci. Píše o nás “ celou bandou místních tlučhubů a zadarmo chytráků“, „vám potomci začnou chcát na hroby“, „z místních kteří květnatě řídí celý svět od píva“. Teď uráží Vidláka, že se snaží být vysoko na Googlu ač tu včera přiznal, že to se kdysi pokoušel sám.
To je podle Vás v pořádku nebo mi můžete ukázat ten velký kus pravdy, který přináší, který je něčím užitečný ?
Pokud se jej začnu ptát na konkrétní věci jeho plánu, nikdy se nic nedozvím, buď zamumlá nebo neodpoví.
Největší eso Koudelky, nejlepší rozesírač diskuzí. Scallop je proti němu nula.
Pokud ho neplatí, dělá chybu.
Tymák:
Tak se neptejte a taky rolujte. Já roluju pilně a čtu je lidi a příspěvky, co mě zaujmou.
Stan: Taky si myslim. I Paw, aspon dneska.
Paw , nejdrive mne zatrollovali , v krku se mnou davili , potom
se mi posmivali a fujtajblovali ,z mych textu oci jim svidrali a
potom este a pohrdali a rolovali ..
Ste ale moc posedly S. , prectete a to staci..
Sasin nastavuje zrcadlo. A všechny potrefené husy si to uvědomují. A to je dobře.
Ne všechna zrcadla odrážejí reálný obraz. Můžou vás učinit hubenějším, tlustějším, pokřivenějším.
KAtango:
Ba některá vás dokonce nechají zmizet.
Potvrzení od trolla jdoucího kolem, že jen rozesírá ( pro nedostatek lepšího výrazu ).
rozesiras ty tim ze nereagujes na to co Sasin napsal ale jen na nej plives
Ale reaguji na to, ptam se kde bere právo nás urážet. Plive on na nás, pokud jste si nevšiml. Mimochodem já Sasina četl a dokonce jsem se jej kdysi párkrát zastal, některé jeho myšlenky opravdu nejsou špatné, ale tou formou vše ničí.
No, jen se neposer, pytlíku.
—
Katango svou úvahu o zrcadlech namířila správným směrem: není zrcadlo jako zrcadlo, nejsou všechna zrcadla rovinná.
Sasinovo zrcadlo je parabolické a v ohnisku je Sasin. – Teď jde o to, jak je to zrcadlo nasvíceno.
Je-li opravdu v ohnisku, doporučuji namířit na Slunce.
(Mám takvý zapalovač cigaret. Z Číny. Do ohniska vložíš cigaretu, namíříš na Slunce a za pár vteřin cigáro hoří. Absolutně ekologické, neškodící životnímu prostředí. A bezporuchové. Jenom musí svítit to Slunko)
Neco jako v bludisti na Petrine..??
Nejvetsi nepritel demokracie a je prave demokracie..
Tady mate laciny a stupidni klise ,ale pravdivy bohuzel.
Aspon nevotrely ,kdyz novy a originalni.
Napr. za tejden uplne zpackana , Francie. Az potom.
Ale nechte S. a jak to je../Potrefeny husy/….
Co delate spatne.Prave , ze na to ani nepomyslite.
Takze mame dulezity zpravy , nakej profesor rekl horkou pravdu v schwabach,reich, padlmentu, EU za 2 minuty.
Orban reci Cine a pak v Usa. Frakce frakcujou. Hodne cestujou..
Fiala rekl neco jinak nez v 2014.
Ted ja pridu do kramu a zase je neco potravin drazsi. Zdrazovani jinde este.
Myslite ze to nekoho zajima??
Rekl neco v Cine a je clen Frkce. Jiny maji taky frkce.To je vsude.Nic novyho a jinyho.
.Frkce vsecky maji zajmy.Vo sebe.Krici naplno na vsechny strany..
Zajima se nekdo vo lidi a cloveka , deti , rodiny a jejich situace.??
Kdo Konecna, Barbabis..Laaa ,laa ,la ,fraakceee.My komunistiiii..A milionaristi..
Stara se nekdo aspon vo snizeni cen ,z tech ktery se staraji ,ze vsude zerou
a vsecko maji zadarmo? Navrch hrabou miliony pro sebe na svoji korupci.
Jiny zpravy nejsou. Takze politici , dalsi vokolo politiku a ctenari ,
zadnej zajem vo nas.. Ani napad.
Neco zlepsit na neco se konkretne pripravit , nic a nikdo.
Nejdulezitejsi je zaridit este propagandou vsecko negativni, spolu s vladou..
Kdyz. Valka se neda odvratit ,jenom zazrakem. Polaci se nemuzou dockat a maji v parlamentu svicen, aby spravne videli..Ted muze se klidne vopakovat rok 39..
Mysli si ,zase veri , ze Nato prijde ihned pomoc , ale ty se nejdriv sejdou a budou na schuzi resit ,aby ,a potom ,kdo vi?
Na rusa ?..Ted je v kasi Cina taky na Kube , Korea..Iran taky..
A Nato vedeny ,nepovedenyy m, Napoleonem antifrantikem ..
Volby ve Francii muzou klidne zvopaknout usaci, vyskocej nakou osobu pred volbama a ta uz bude president..Ze by vo tom neuvazovali ,kdyz muzou…..
A kde je nekdo , kdo by se aspon zminil vo detech. Takovy nemaji zajem …
Zajem je jenom vo ministry , byrokaty a ucitelky, pouckare. Markova napr.
V hystericky snaze zachytit nakou pozornost z klavesnice ,na vesnice. Jinak nic.
Demokracie je sobe nejvetsim nepritelem a este nema dost a dalsi nepratele
si vytvari a s velkou energii a usilim.. Ted kdo je jejich skutecnej nepritel , je to zeli,kterej vladne zapadu a nebo Putin…A s miliardama dolaru , ty nelitujou..Samozrejme..
Aby rec nestala a nedelali ze mne furt blbce..
Šašíni může…
můj pes chčije na lavičku Václava Havla
asfdsf:
Můj na lavičku, kterou tvoří pokácený topol. A to je to fenka!!
asdf
Dobrý nápad, ale nebudu kvůli tomu jezdit do sousedního města.
No ale třeba se naše sluníčkářské zastupitelstvo pochlapí (požení, pobinární, ponebinární…….) a nějakou lavičku VH mému psovi za pakatel 300 000 pořídí.
Alespoň by milenci mohli vylupovat skleněná srdíčka pro své přítelkyně.
pekne sASIN, TREFNE
Šedý semiš kolem lebky
na motorce samolepky,
třásně, cvoky, helma –
motorkář je šelma.
Celý život samý úskok,
dneska USA, dříve Rusko.
Umí zabít jednou ranou,
školený je vojskem, stranou.
Předvádí se na Hradě,
s hudbou, v plné parádě –
u koberců lokaji;
zvaní hosté tokají.
Chtěl by navěky ukrajinu v nato….
Dva roky se jede jak podle příručky od Luttwaka, ČSSR bylo peklo, russák nás chce zničit, máme nejlepší vládu v historii, jen s EU a NATO máme budoucnost.
debilní Fiala se chová, jak židi v ghettu, před odsunem do plynu, když budeme platit a makat, tak to dobře dopadne.
Nic nám tady nepatří, nemáme průmysl, armádu, jen pitomý čecháčci si myslí, že je všechno v pohodě. Třicet let tady všechno ničí, ale Orbán to domluví a pojede se dál, jako by nic. Ano, přesně tak to bude.
Orbán jde už s křížkem po funuse. Chce snad Rusku a Číně, potažmo osvobozující se miliardě otroků v Africe, nabídnout jednu nebo dvě továrny na sklíčka a plechovky?
Prosperita, soběstačnost, bezpečnost, všechno je pryč, jen Češi tady pořád vysíraj.
Prosperita, sobestacnost, bezpecnost- to je budoucnost, plan rozvoje.
A plan znamena cil a cil znamena podrizeni se mu.
A to Cesi odmitli a zvolili kazdodennost.
Sasin:
Možná. A možná ne, víte stejné prd, jako vědí hlavní protagonisté. A vážně jste si nevšiml, co jim to vlastně nabízí?
to urcite nie…..ale ono sa skor ci neskor musi nejaka zmluva o mieri/kapitulacii/primeri podpisat, to sa inak neda. A obavam sa, ze z EU tam nikto iny nebude akceptovatelny, uz aj Svajciari stratili svoj gral neutrality. A ono vojna sa zrejme bude este natahovat nejakeho pol roka. Pre mna je naozaj skor otazka na Putina, co vlastne chce dosiahnut. Ak len tie 4 uzemia, co sa priclenili+nejaky bezpecnostny koridor, tak mi pride, ze sa toho az tak vela nevyriesi. Ak viac menej celu UA (povedzme okrem Zapadnej casti), tak ide na to dost pomaly.
Na strane druhej, ako Vidlak pripomina, vacsinou mu jeho kalkulacie vyjdu (casto k dost velkemu uzasu oponentov). A ja nikdy nezabudnem na jeden komentar cloveka, ktory sa ucastnil rokovani s Putinom kvoli Cecensku (bol zo Zapadu). Podla neho neexistuje clovek s vacsou neuprosnostou, kym sa rozhoduje, mozete s nim rokovat, tahat ho za fuz, zda sa makky……ked sa rozhodne, tak proste mate smolu. Nikdy ste to nemali skusat. Tie dosledky budu to najhorsie co v zivote zazijete. Vzhladom k tomu, ze potom bol Groznyj zrovnany so zemou, mu verim
No čeho chce Putin (a za ním stojící Čína a celý globální Jih) dosáhnout je jasné – kapitulaci Západu a zrušení monopolárního systému ovládání světa západem. Nic víc, nic mín.. Z toho je jasné, že jde o boj „kdo z koho“ a na kompromisy (příměří..) tu není asi místo – příměří požaduje prohrávající strana a slouží k tomu, aby „nabrala další dech – dále se vyzbrojila“ před další fázi konfliktu. Takže ani na misi pana Orbána moc nevěřím, ale snaha se cení a bude jednou zapsán v historii jako „poslední politik, co chtěl uzavřít mír před horkou fází 3.WW..“
Souhlasí zde někdo se mnou s touto tézí ??
Čili na brzký konec moc nevěřím, mluví se až o letech 2025-27.
No a zkusím si zakonspirovat – protože svět řídí elity, které dbají na symboliku čísel a zvláště mají v oblibě číslo „11“, tak mi uzavření trvalého míru vychází třeba ideálěn na 4.7.2027 (4+7=11/4+7=11). – Je tu opět někdo, kdo se mnou souhlasí ??
S tou prvou časťou súhlasím. S tou druhou neviem, je otázka co zasa zapad vymysli on je kreatívny v tom ako kopať tu plechovku pred sebou
Na Putina je takovej naval ,ze musi zajemce vodhanet, celkem,
zatim 59 statu …
…Co bychom také čekali, máme summit NATO. Na něm se bude rozhodovat, jestli už toho hraní na vojáčky stačilo a nebo jestli se teda půjde do opravdu velké války, protože ekonomické sankce jaksi nezabraly…
Žádný mír jako opravdu mír nebude.
Vojenskoprůmyslový komplex SSA by přišel o zisky.
Zase vymyslí nějakou flignu, ale myslím, že tentokrát jim to VVP nesežere.
A myslím si, že skutečný mír nechce ani RF.
RF nemá na to, obsadit celou UA a dokud se s UA „kočkují“, tak U404 do NATO nikdo nevezme.
Rusko se začne chovat jako usa, ukrajinu si koupí za dluhopisy v Brics.
tak ak by sa zajtra vojna skoncila, tak podla mna maju zbrojari roky co vyrabat, aby doplnili zasoby. A osobne neviem kolko bilionov dlhu, z ktoreho budu tym zbrojarom to financovat, este budu moct tvorit USA/FED bez toho, aby sa im ten domcek z karat zacal sypat pod vlastnou vahou…….mozno 5-10bil (lenze to je tak na max.5 rokov), mozno viac, mozno menej.
Za Bidena vylitla vysoko inflace i ta nepriznana statistikama tak ,ze zisky sou taky udesne redeny a musej korporace prodavat za vic..
A kdyz kazdyho ziskuchtivci vozebracili, nejvic usa…
Navic lzou jako kdyz tiskne a vyrabi si dolary jako kdyz tiskne, ale netiskne , jen zmacknou knoflik na stroji..Zacina to bejt jenom honba za …nepeknou chimerou ,na konci…
Vidláku,
nejprve velmi chválím váš cit pro titulek. Urbi et Orban…. to možná vstoupí do dějin marketingu. TItulky máte velmi často chytlavé, rafinovaně dvojsmyslné, zapamatovatelné a krátké. To jste se naučil u té silážní věže, nebo kde jste to pracoval?? Máte dar slova, při vaší denní produkci textů, neuvěřitelná kvalita!
On ten Orbán zkouší realizovat ideu, kterou jste ve svých textech postuloval, nebo aspoň několikrát naznačoval: Mírové soužití národů od Lisabonu po Vladivostok. V dnešních rusofobních časech to je nepředstavitelné, ale jednou možná….
Mírové soužití od Lis po Vla nabízel prezident Putin na známé mírové konferenci v Mnichově 2007.
Tam se mu západ vysmál a dneska vidí důsledek.
Nějak mě není do řečí…
ani mě
Re: P-G, prpost
Odpovím vám slovy hejtmana Königa z filmu Signum laudis.
Na to se vyserte.
Rece sou jenom krece…
Vidlák OPĚT nemá pravdu.
Ivan se na nic netřepe a ze všeho nejmíň chce narychlo obsazovat Ukradinu.
Ivan má čas.
A Ivan samozřejmě obsazuje.
Proč obsazuje?
Protože pár mrtvých Vasilů se mu vždycky hodí do domácnosti (parafráze V.Buriana v pohádce Byl jednou jeden král) a nic nenasere kyjevské Vasily více, než ranní zpráva o tom, kterou vesnici zase Ivan od včerejška obsadil…
A Lipavský vysírá z USA a úkoluje asistenty, jak nas r at ruského velvyslance
Marnost nad marnost a nic než marnost. VVP je silikonový a splachovací,.
TO MUSEL BEJTE ROHOVOR – LIPANEK – VY JSTE ZASAHLI RAKETOU EMOCNICI – RUSKY DIPLOMAT – NE TO JSME NEBYLI MY – LIPANEK RUDNE – A BYLI A BYLI A BYLI, DUPE NOZICKOU – RUSAK – LOL 🙂