Středeční superdebata lídrů do evropského parlamentu byla, mírně řečeno, neuvěřitelná. CNN Prima v podstatě převzala úlohu České televize a odvedla tentokrát dobrou práci. Dozvěděli jsme se víceméně všechno o všech a bylo to jak ohnivým písmem. Krásně se vyjasnilo, kdo za co kope, ukázaly se všechny třecí plochy. Podíval jsem se na to dvakrát, abyste vy nemuseli.
Už včera jsem vytipoval pár bodů, které mi přišly důležité, ale to jsem posuzoval spíše kvality jednotlivých řečníků. Aniž bych to chtěl dneska rozvádět znova, jednoznačně bylo vidět, o kolik je opozice lépe připravena. Konečná, Turek, Mach, Dostálová i Zaorálek věděli o čem mluví, bylo to takřka bez frází a prázdného plácání. I když dostali celkově méně času než tři vládní kandidáti, řekli toho o dost víc. Vondra, Kolaja a Nerudová, to byla přehlídka mlácení prázdné slámy a Nerudová z toho svou ynteligencí vyčnívala jak Mrákotínský obelisk. Kdybych měl kandidáty seřadit podle přesvědčivosti a pohotovosti, tak by žebříček vypadal takto:
Konečná, Turek, Mach, Dostálová, Zaorálek… pak dlouho nic, následuje Vondra, Kolaja, pak sto kilometrů nic a pak Nerudová.
Ale dost srandy… Dneska si probereme to důležité, co v debatě zaznělo:
- Rakušan o migračním paktu lhal. Nejen národu, ale i své vládě. Odsouhlasil něco, s čím teď hlasování nesouhlasili ani pětikoaliční europoslanci. Tedy… kromě Nýdrmajera a Maxové… Piráti samozřejmě nesouhlasili, protože migrační pakt je málo přívětivý a ostatní nesouhlasili, protože neplatí nic z toho, co Rakušan sliboval. Žádná výjimka pro Českou republiku, žádné započítání uprchlíků z Ukrajiny, žádné ohledy a navíc ještě mechanismy, které mohou zrušit i to předražené placení za uprchlíky, které nechceme přijmout.
Následovala dlouhá hádka, čí je vlastně europoslankyně Maxová, která se tam dostala za ANO a pak přešla k Sociální demokracii. Myslím, že Vondra byl rád, že se nemluvilo o Nýdrmajerovi, se kterým sdílí kandidátku. Ten totiž také hlasoval pro migrační pakt. Vondra vůbec zněl strašně unaveně, protože má před sebou nemožný úkol. Přesvědčit voliče ODS, že Nýdrmajer nebude dělat potíže euroskeptikům a přesvědčit zároveň voliče TOPky, že Vondra sám nebude dělat potíže eurooptimistům. - Evropa dává na zbrojení čtyřikrát tolik než Rusko a Vondra se bojí toho, že kdyby se s Ruskem uzavřelo příměří, tak by Rus nazbrojil a postupoval dál. To je také asi jediná agenda, která Vondrovi zbyla. Pomoci Ukrajině, aby Rusko neobsadilo Charkov, protože pokud by Ukrajina prohrála, bylo by to…. no prostě to se nesmí stát.
Má pravdu, předseda… Pokud Ukrajina prohraje, bude to takové tsunami, že se tady z toho všichni posereme… nebo vypaříme v atomovém výbuchu.
Nerudová k tomu ovšem dodala, že zbrojíme hrozně málo, protože Rusko vyrobí mnohem víc granátů než Evropa… A to Danuše ještě neví, že Rusko vyrábí víc granátů než Evropa i Spojené státy dohromady. A stačí mu na to čtyřikrát méně peněz. No, on málokdo ví, že Američané sice dávají na zbrojení nejvíc peněz na světě, ale většina z těch peněz nejde na zbrojení, ale na režie armádních zaměstnanců. Pak si odečtěte jejich loďstvo, protože jsou přece supervelmoc a voila, ve skutečnosti zbrojí Rus, protože nedává peníze admirálům v holčičích lodičkách, ale dává peníze do muničních továren.
Jediná záchrana je v tom, že se válčení zastaví dřív, než se ten rozdíl ve výrobě munice víc projeví, protože kromě keců, neudělal Vondra pro zastavení Ruska vůbec nic. A nejen Vondra. Nikdo v Evropě neudělal nic jiného než že zvýšil počet porad, protože pořád platí, že v Pardubicích se vyrábí víc nitrocelulózy než ve zbytku Evropy dohromady a za dva roky války se výroba prakticky nezvýšila.
Kdo mluví o zastavení války? Sami si dosaďte. - Grýndýlem jsou všichni v Evropě tak posedlí, že se s tím nedá nic dělat. Turek měl pravdu, že jediná správná cesta je zrušit, zrušit, zrušit. Ale také z toho jako sláma z bot čouhalo, že se nic rušit nebude, protože to přece nejde a protože musíme zachránit klima. Klimatické cíle jsou správně a čeští zemědělci mají sucho a nemají úrodu… Kolaja říkal a Nerudová se rozhovořila o tom, jak lidi nemají vodu ve studni, protože Babiš si vzal dotaci na linku na toustový chleba. Nekecám. Fakt.
Že mají zemědělci v posledních dvou letech velmi vysokou úrodu a k tomu má i Ukrajina vysokou úrodu a díky tomu jsou ceny tak nízké, že se u nás nedá pšenice prodat se ziskem, to už samozřejmě Ani Danuše, ani Vondra ani Kolaja neřekli.
Vondra sám v podstatě přiznal, že henten grýndýl jen trochu zdržoval, ale jinak také věří v elektromobilitu a syntetická paliva a pak blouznil o vodíku a jaderné energetice… Hele, když po dvou letech války nedokázali rozšířit výrobu výbušnin a většina granátů pro Ukrajinu se vyrábí na Slovensku, protože ten Putinův slouha, Fico, jako jediný nechává rozšiřovat zbrojní výrobu a dělá Slovákům tím zaměstnanost, tak jadernou elektrárnu nikdy, nikdy, nikdy nezvládnou… - Zbytek byly osobní přestřelky, evropské dluhopisy, definice socialismu a mluvilo se samozřejmě o ambicích na eurokomisaře.
Na první pohled bylo ale vidět, jak hloupí a omezení lidé tvoří dnešní příznivce vlády. Já ještě pamatuju Vondru z dob amerického radaru. Tehdy byl velmi sebevědomý rétorický chřestýš…. ale teď už je jen sebevědomý. Nechytal se. I když dostal víc prostoru než Konečná s Turkem dohromady, řekl toho asi nejmíň. Hromada frází o ničem. To i ten Kolaja mluvil více k věci, ale když jsem ho poslouchal, měl jsem husí kůži. Naštěstí už patří k té generaci Bobů Kartouzů a Mikulášů Minářů, kteří mají hodně řečí, ale dotáhnou to jen na občanku v mobilu nebo přelakování pražských tramvají. Kdyby byl Kolaja schopný, byl by opravdu nebezpečný.
Danuši Nerudové budu fandit, ať se tou eurokomisařskou stane. Kam se hrabe Trojský kůň před hradbami. Tohle je Trojská atomovka a i kdyby tento národ zvolil všech jedenadvacet europoslanců z kandidátky Stačilo!, nikdy by nedokázali nasypat písek do evropského soukolí tak dokonale, jako to zvládne Danuše svojí agilností a aktivitou. Kolaja (ale vlastně i Vondra) už jsou jen hedoničtí požitkáři, ale Danuše, to bude aktivní blbec, stokrát horší než třídní nepřítel. Že si ji STAN vzal na kandidátku, tím si tak nadělali do hnízda, že si to ještě nedovedou představit.
Každý, kdo hodí hlas této mladé a pohledné, ten si zaslouží konec světa, mor a neštovice, zaslouží si další zvýšení daně z nemovitosti, zaslouží si být okraden bankami i finančákem, zaslouží si digitální otroctví, zákaz mobility a doživotní pojídání cvrčků.
Ale já jsem už klidný. Opozice má dobré kandidáty a Pětikolka tam má lemply, lemply a lemply.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
https://www.expres.cz/celebrity/jasmina-alagic-rauch.A240411_103652_dx-celebrity_stes
totalita nastupuje. kdo nejde s nami jde proti nam!
nechtěný:
Já sdovolením ne. Ani s vámi, ani proti vám.
Tak Danuše a její „výlet na Šumavu“ v debatě udělal taky dost. Na jednu stranu, na menšině nezáleží v zájmu celku ale zaroveň hlásá podporu menšin o ocharnu před vetšinou. Každopádně ostatní se ji v poradu smějí ale ona to asi ani nepochopila. Linka na tousták, kvůli které nemají na pardubicku studny, to byla perla.
škoda, že někdo ihned nezvedl PROMOPRO, když uz tam byl Vondra, ktery na bilboard musí dát fotku z mládí, protože jeho současná podoba je odpuzující.
Danuše na Twitteru 10.4.:
„…z první superdebaty lídrů kandidátek do EP si odnáším důležité ponaučení.
Dokážu sjednocovat napříč politickým spektrem.
Alespoň v tom, že jsem pro ně terčem…“
Bystrá holka to je.
Volba do EP? Dnes to vidím za sebe takto:
1. SPD.
+ jistota proniknutí do EP, viditelná dobrá práce jeho stávajících zástupců zejména Davida. Členství Davida a Foldyny. Dobrá práce jeho poslanců v českém parlamentu, odvedená práce na budování organizační a členské základny.
-asi přílišné směřování k pravici-
2. Sačilo! Konečná dobrá, směřování doleva – konzervativní levice. Možný sjednotitel konzervativních levicových proudů.
S tim, ze kdyz 1), tak vyloupani orisku. Macha fakt ne.
Dneska je den sv. Jurije Gagarina. Kolem naší planety mu to trvalo 108 minut.
Je třeba se radovat a ne se hádat. [;>D)
Dobrá poznámka, věnuji mu jako hrdinovi světlou vzpomínku.
Kocour.
Jojo https://1url.cz/juAQ0 🙂
Taky jsme mu byli na Bořislavce mávat, když jel z letiště a musím říct, že to bylo za celé mé mládí a dětství jediné dobrovolné mávání.
1 min 54 – tam někde jsem taky mával
a je to hezká vzpomínka
nosím ho/je na ruce
https://sturmanskie.com/catalog/gagarin/2609-9045921/
tak to dopadá když ožralí mužici vylezou ze zemljanky
Ta superdebata se dá na youtube najít a rozhodně stojí za vidění. Filip Turek tam vystupuje velmi dobře, zastává názory „zdravého rozumu“ a může to být černý kůň voleb. Pokud to bude časem vypadat, že mají šanci aspoň na jedno křeslo, má můj hlas. Pokud ne, hodím to Machovi. Ale to hlavní: Od Danuše tam zazněla velmi nebezpečná úvaha, že se bude snažit „nakopnout ekonomiku“ zbrojní výrobou. Jak může něco TAKOVÉHO vůbec z huby vůbec vypustit! Je to zdokumentované na záznamu a je potřeba jí to omlacovat o hubu kdykoliv vyleze do nějaké debaty! Nakopnutí ekonomiky zbrojní výrobou na dluh je přece první stádium 3. světové války! Ona neví, jak to bylo v Německu ve 30-tých letech? Pro mě osobně to bylo to nejděsivější sdělení celé debaty. A tak, jako Benešovy dekrety prohrály Schwarzenbergovi prezidentskou volbu, TOHLE může být zcela rozhodující pro volby evropské. Že místo toho, aby se snažila všemožně dosáhnout příměří a zastavit to zabíjení a mrzačení, tak chce války využít a stavět na válce náhradu za (jejich chybami) krachující ekonomiku. A pak už nepůjde poznat, jestli bylo dřív vejce nebo slepice, jedno potřebuje druhé, a tudíž musíme nenávist k Rusku posilovat a válku přiživovat, jinak bude nezvladatelná nezaměstnanost. To je sdělení Danuše.
Blba a nabrifovana. Smrtelna kombinace.
Tak toto sdělení jednoznačně podtrhuje a zvýrazňuje motivace všech milovníků války. Stojí za nimi zbrojní průmysl, kterému válka na Ukrajině maximálně vyhovuje a zcela nepochybně to byli lobbisti z řad této entity, které rozdmýchaly válečné nálady a zapříčinily provokaci Ruska skrze ukrajinské nácky.
Racionální politik nebo obecně jakýkoliv občan se zdravým rozumem nemůže pochopit a schvalovat nesmyslné zabíjení. To podporuje jenom duševně narušený dement nebo někdo, kdo z toho má prebendy.
Kadlas:
No vy co jste to viděli celý jste teda pěkně otrlý. Já to zkusila a nedala, ale já už mám k stáru nějakej slabej žaludek.
Nenavisti a obavy sou ted i na pocasi , v televizi …Nedavno bylo deadly /smrtelny/.
Predtim byl , “ fatal rain“. Osudovej dest..Prselo pul dne..
Protoze slunce votepluje , bylo zatmeni apokalypsy.
Vsude vyli psi..
Někde jsem četl myšlenku, že demokracie nevybírá k moci výkvět populace, ale její vzorek. Kandidáti pěti-koalice tuhle hypotézu potvrzují.
Vzorek??? Snad sedlina ze dna!!! Obvykle vydatně smradlavá.
re Josef Švejk: Vzorek určitě ano. Tedy je-li to vzorek ze stáda imbecilů, dyssociálů, vlastizrádných kariéristů. Řekl bych, že je to, vyjádřeno statisticky, vzorek levé strany Gaussova zvonu. Je to, jako byste šáhnul do TojTojky na fesťáku. Též nevíte jaký přesně vzorek hovna Vám ulpí na dlani, ale vždy to bude hovno…
Tak naše vůdce vytáhli z TojTojky na fesťáku? Původně jsem se domnívat, že je vytáhlo sluníčko z pařezu. Člověk se furt učí.
Sluníčko? Pařez? To jsou příliš nádherné reálie, které mi hážou krásné vzpomínky a asociace. Hovna z fesťáku mi opravdu přijdou mnohem vhodnější, pokud hovoříme o sebrance prodejných hnid.
To je hodně smutná pravda.
Dost často zaznívá, že lidé hlasují vlastní peněženkou. Tak by to měli udělat i v těchto volbách! Máme peníze na to, abychom živili hordy nepřizpůsobivých, které nám sem nastěhují? Máme na to, abychom financovali Green Deal, který ještě ani pořádně nezačal a už je draho?! Já nemám na to, abych financovala politiku této vláda, do které se maximálně promítá politika EU! To jako, že nám vytáhnou z kapes všechny naše peníze, úspory, pak i nemovitý majetek….a až nebudu mít co jim na to jejich rozhazování dát, tak mne utratí jak prašivého psa?! Nemají náhodou politici pracovat pro nás…a nikoliv že my budeme sloužit jejich ambicím naplnit cíle globalistů??!!
Ano, správně by měli hlasovat vlastní peněženkou. Ale bohužel v ČR u cca poloviny rozhoduje ideologie.
Dokazuje to umanutost lidí odeeskou, přestože každá vláda ODS byla katastrofou a znamenala zhoršení životních podmínek.
Ideologie ne. Pocit volby prislusnosti. Vsichni rikaj, ze kdyz volim XY, tak jsem „ten lepsi“.
To jsou vsichni ti studaci a kantori, co to nahazi Blbenam a Pavkum a pak nadavaj.
To je taky ideologie.
Ne, to je debilita.
Tam kde je debilita vítězí ideologie.
„často zaznívá, že lidé hlasují vlastní peněženkou“.
A kdo na to nemá, ať si na to veme hypotéku
Já už mám jasno, Stačilo budu volit, chtěla jsem jet na zájezd, což důchodci dělají a zrovinka v dny voleb jsou velmi zajímavé poznávací zájezdy… Hajzli.
No tak nepojedu, pojedu dřív nebo později.
Předevčírem jsem poslouchala Šimečku ve slovenské TV, opět mi YouTube nabídl pořad, bože do čehož jsto duši dal. Pomlouval tam a byl celkem vulgární a to hovořil s nějakou političkou.
Ví vůbec tihle noví svazáci co to je ta demokracie? Nevyhraje náš kandidát, tak je všechno špatně a opakovat? Voliče kdyby mohli tak je postřílí.
Slovo „demokracie“ je pro tyto lidi podobné bezobsažné zaklínadlo jako byla za minulého režimu třeba „dělnická třída“. Kdo se vhodně uměl ohánět správnými pojmy, mohl si dovolit každou sviňárnu a nebylo jednoduché tomu zabránit. Jsou to úplně stejné typy lidí. Kdyby žili o pár desítek let dříve, byli by z nich ti nejhorlivější soudruzi.
Přesně tak, Vaši poslední větu tesat do kamene a dát místo volebních billboardů.
Tymák:
Víte, co by se líbilo mně? Jak jsou u tramkových zastávek takový ty hejbací a všelijak se prolínající bilbordíčky, tak tam by se to mohlo rovnou prolínat. Beze slov. Začal by jako Fialenko, skončil dejme tomu jako Štrougal….ne ten ne, ten byl praktickej a inteligentní. Tak někdo jinej.
Začalo by to Kolářem a skončilo Biľakem. Kolaja by mohl skončit jako Štěpán…..a jako třešinku bych tam mrskla i Svobodu a PePu, jen tentokrát obráceně.
Jeden imaginární nápad.
Jedním z atributů státu jsou jeho hranice a jejich ochrana a taky rozhodování, koho si v pustí do země.
Naši slovutní demokraté by měli odmítnout migrační pakt v PS a nechat si to potvrdit ÚS.
Někdo může namítnout, že nám EUhnije přiškrtí přidělované peníze z Brusele (skloňuje se podle vzoru „prdel“). Tady by mělo platit heslo „jak vy k my, tak my k vy“, a taky přiškrtíme platby do EUhnije.
Vždyť Brusel hospodaří a veselí se právě z příspěvků států v obskurní společnosti EUhnije a pak nám přidělí část našich peněz a ještě nám nařídí, na co a od koho můžeme ty naše peníze použít.
Resumé – je to jen začátek nějakého procesu.
Zapomněl jste na první, nejdůležitější krok – pochytání všech vůdčích zločinců a jejich postavení před lidový(!) soud.
To nastane až padne Velký Satan za louží, který nás drží pod krkem a je to náš protektor (taky jest protektorem EUhnije a mírové firmy NATO).
On má bratříčka na Blízkém východě a ten chtěl vystěhovat tamní Palestince zrovinka k nám, tedy do celé Evropy. Oni jsou tito semité velice hodní, nemůžou nás úplně ovládat, tak nás předělají a zlikvidují.
Prý i Černochová patří k tomuto humannímu kmenu.
Už to tady někdo psal :
Antisemité jsou ti, kteří nenávidí židy více, než je nutné.
Mi je líto, že ty nepravosti, které prováděli Němci na židech za II.WW si nyní osvojili i židé v Israhelli. Vždyť Gaza je jeden velký koncentrák, obehnaný zdí a příspěvky od EUhnije k nim je měli uchlácholit, aby se moc nebouřili.
*měly
Re berkowitz:
Kolečko přiškrcování plateb proběhne párkrát a jsme obousměrně na nule. Jenže ČR má podepsané záruky za půjčky a musí třetím stranám platit úroky a splácet dluhy vlastní i za EU.
A pokud ČR nebude dodržovat Green Deal (emisní povolenky, omezení a nařízení), tak budou na export do EU uvalena vysoká cla.
Suma sumárum, kolaps a krach ČR.
Stačí jako vždy u vás napsat „Nic nejde, nic nemá cenu, jen poslouchejme a nic neměňme.“, netřeba být tak dlouhý.
Ono je to pěšky nebo za vozem.
Je potřeba být k Danuši korektní,tak jak ona hlásá a zdvořilý,tak jak ona předstírá.
Uberme razanci, když se o ní píše a dejme jí více ženskosti.
Takže ne,, aktivní blbec“ .
Stačí pouhé,,blbka “ bohatě postačí.
Mě k ní dokonale sedi označení BLBĚNA. Je to takové libozvučnější.
Tak ona za to nemůže. Jirka Xindl Doležal používá její levé ucho jako ládovnu a pravé jako sací ventil a tím celou hlavu jako chladící zařízení na inhalaci kouře ze spálené marihuany.
A co třeba „blbuše“?
Podle mne je váš výraz nejvýstižnější. A není čeština krásnej jazyk? Stačí napsat blbuše, prezidentuše, tetuše atd a každej hned ví, o kom je řeč. Stejně jako dřív stačil Jyrka a hned se vědělo. Nebo napíšete dáfki a zase každej ví, o jakou entitu se jedná.
Dokonce se to i rýmuje:
Danuše – hloupé tělo bez duše.
To je ono.
Nabukadnezar:
Blběna je pro ni příliš laskavé. Ta ženská je vychcankyně, všech vychcankyň kapitánka. Mně se líbí přízviska, respektující její jméno – tedy prezidentuše, blbuše a tak.
Je to prezidentuše.
Minulý měsíc jsem měla setkání s bývalou spolužačkou a tak jsme vzpomínali na školní léta.
Také jsme měli spolužačku, která se zásadně nevyvolávala a když se paní učitelka spletla, tak dívčina brečela a nedostala z ní slovo. Nejhorší známku měla za 3, kdokoliv jiný měl kouli.
Dotáhla to na zapisovatelku u policie a co vím, tak více takových bylo po revoluci dlouhodobě nezaměstnaných.
Tohle bude podobný případ, tam ale otěcko či mamička, byli mnohem výše než nějaký okresní tajemník.
Přestože tam má Petidemolice taková trdla, pořád má své skalní voliče, takže moc klidný nejsem. Takže pořád platí, že dokud budou mít ti gauneři pod palcem sociální sítě, bude těžké je porazit. Pak už by to šlo, ráz na ráz.
Kdy má letět ten Fiallah do SSA? Aby nevlezl do řiti mrtvole.
Uvažuju že to hodím Přisaze + Motoristům. A to čistě jen kvůli osobě Filipa Turka. Sleduju ho dlouho a přijde mi že je to přesně ten typ politika který v Česku a vůbec v celé Evropě chybí. Realistický a konzervativní pohled na problémy, jasná vize, žádné fráze a punc selfmademana, který se vypracoval opravdu z ničeho. Takoví lidé většinou do politiky chodí strašně málo. Do budoucna bych si ho dovedl představit jako konzervativního lídra vlastní strany. Vedle „ušatého torpéda“ Šlachty je ho škoda.
Vidím Vesničku střediskovou.
Tak von má na jutubku přímo kanál „po žních k Turkovi“ 😁
Tak to je laciné.
A proč ne Svobodným?
Asi tak. U Svobodných člověk roky furt čeká čeká čeká a… nic. To je můj dojem z jejich strany.
Jsou tam teď noví lidi..
Ale jo, ten argument chápu
Z Turka mám pocit že ještě chápe co to je reálpolitika, která se jinak ze světa vytrácí pod náporem politickÿch aktivistů. Možná se u něj zas spálím, ale holt člověk to musí pořád zkoušet.
Takže nevypadá, že je nasazený? Protože máme vždycky jen dvě skupiny kandidátů, tu, co je proti nám a tu, co je na nás nasazená proti nám nakonec.
Hele, mě je vlastně podezřelej každej týpek co leze do politiky, jenže když von to nikdo normální nechce dělat 😄
Nezbývá než vybírat ty nejmíň podezřelý.
‚)
Hlavně pokud Vám ty hlasy propadnou, tak se poučte pro parlamentní volby.
Nejde o lidi, jde o pozice ve straně a strany mezi ostatními subjekty, což spolu souvisí.
A tak jetřebí nasadit inovaci. Přeji příjemné čekání čekání čekání a… nic.
Protoze jim nevychazi viditelnost v mediich ani pruzkumy. Je obrovska skoda, ze odmitli koalu s Motoristy, neb s nimi by si byvali byli ideove blize, nez Motoriste s Prisahou.
Snad priste. Me sympatie i podpisy v peticich maji, muj hlas vsak nikoliv. Nerad bych opet propadnul…
Motoristé s Přísahou je ukázkový kočkopes. Je to jako pokoušet se sloučit oheň s vodou. Protože Přísaha – to jsou vlastně POLICAJTI. A policajti vs motoristé, to jsou dvě antagonistické skupiny.
Filip Turek sám sebe definuje jako celoživotního voliče ODS, prozradil, že interně svému projektu říkají. ODS revival.
https://www.datarun.cz/p/turek
Význam slova revival:
repríza, obnova, obroda, návrat, comeback, nové uvedení, nové nastudování …. atp.
Kdo chce novou, obrozenou ODS, je jeho člověk …
No, vždyť jich tu je. Jsou spravedlivější.
Jasně. Preference mají lidé různé.
Mě kupříkladu velmi zaujal Charon předevčírem svým názorem, že správná volba je jedině https://www.provystoupeni.eu/
( mimo jiné zřejmě také kvůli sebeurčení Moravanů
https://web.litterate.cz/chcete-vubec-vyhrat/comment-page-2/#comment-271987 )
Od té doby o tom přemýšlím, hlavně o jejich cíli: po odchodu z EU nebo po rozpadu EU by měla být vytvořena Středoevropská konfederace (ČR, Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko a Chorvatsko).
Švýcarsko je také konfederace a má 4 úřední jazyky (němčinu, francouzštinu, italštinu a rétorománštinu).
Předpokládám tedy, že Středoevropská konfederace bude mít 6 úředních jazyků. To je osvěžující. Například to asi způsobí revoluci v obalovém průmyslu – ilustrovat lze na lécích. Zřejmě budou ponovu baleny jako hajzlpapír: středová trubička bude obsahovat blistry nebo lahvičku nebo tubu atp. a kolem bude namotána šestijazyčná příbalová informace (příbalový leták) – jistě všichni vědí, jak jsou ty texty dnes dlouhé.
Příklad jednoho odstavečku:
česky:
Přípravek užívejte každý den přibližně ve stejnou denní dobu (například jednu tabletu ráno a jednu večer). Tento přípravek lze užívat při jídle nebo nezávisle na jídle. Pokud máte obtíže polknout celou tabletu, poraďte se o dalších možnostech s lékařem Tableta může být, bezprostředně před tím, než ji užijete, rozdrcena a smíchána s vodou nebo jablečným pyré. Je-li to nutné, lékař Vám také může podat rozdrcenou tabletu žaludeční sondou.
slovensky:
Liek užívajte každý deň v približne rovnakom čase (napríklad jednu tabletu ráno a jednu tabletu večer). Tento liek možno užívať s jedlom alebo bez jedla. Ak máte problémy s prehĺtaním celých tabliet, váš lekár vám povie o iných spôsoboch užitia. Tabletu môžete rozdrviť a rozmiešať vo vode alebo jablčnom pyré tesne predtým ako ju užijete. Ak je to potrebné, váš lekár vám môže taktiež podať rozdrvenú tabletu žalúdočnou sondou.
maďarsky:
Ezt a gyógyszert készítményt minden nap, lehetőleg azonos időben vegye be (például egy tablettát reggel, egyet este). Ezt a gyógyszert étkezéskor vagy étkezéstől függetlenül is be lehet venni. Ha egészben nehezen tudja lenyelni a tablettát, beszéljen kezelőorvosával bevételének egyéb lehetőségeiről. A tabletta összetörhető, és közvetlenül a bevétel előtt vízzel vagy almapürével elkeverve is bevehető. Ha szükséges, kezelőorvosa az összetört tablettát gyomorszondán keresztül is beadhatja Önnek.
německy:
Nehmen Sie dieses Arzneimitte jeden Tag zur gleichen Zeit ein (z.B. eine Tablette am Morgen und eine am Abend). Dieses Arzneimittel kann unabhängig von den Mahlzeiten eingenommen werden. Wenn Sie Schwierigkeiten haben, die Tablette als Ganzes zu schlucken, sprechen Sie mit Ihrem Arzt über andere Möglichkeiten der Einnahme. Die Tablette kann unmittelbar vor der Einnahme zerstoßen und mit Wasser oder Apfelmus vermischt werden. Falls nötig, kann Ihr Arzt Ihnen die zerstoßene Tablette auch über eine Magensonde verabreichen.
slovinsky:
Zdravilo vzemite vsak dan ob približno istem času (na primer eno tableto zjutraj in eno zvečer). To zdravilo lahko jemljete s hrano ali brez nje. Če imate težave pri požiranju cele tablete, se z zdravnikom pogovorite o drugih načinih jemanja zdravila. Tableto lahko tik pred jemanjem zdrobite in zmešate z vodo ali jabolčno čežano. Če je potrebno, vam lahko zdravnik da zdrobljeno tableto po želodčni sondi.
chorvatsky:
Uzmite ovaj lijek svaki dan u otprilike isto vrijeme (na primjer, jednu tabletu ujutro, a jednu navečer). Ovaj se lijek može uzimati s hranom ili bez nje. Ako imate poteškoća s gutanjem cijele tablete, razgovarajte s liječnikom o drugim načinima na koje možete uzeti lijek. Tableta se može zdrobiti i pomiješati s vodom ili kašom od jabuke neposredno prije uzimanja. Po potrebi, liječnik Vam može dati zdrobljenu tabletu kroz želučanu sondu.
—————-
Vrtá mi to hlavou, jestli Charon nemá pravdu!
Co se nového RU týče, jsem pro.
Ja ne 🙂
Moc bych si to neidealizoval. A vylezt z jednoho rozhadaneho molocha, abych vlezl do jineho… to jsem v pozici tyrane zeny, co utece a nastehuje se k jinemu.
Tady by byli přibližně stejně velké země s velmi podobnými charakteristikami. Spojením bychom se právě mohli zbavit toho údělu malého kopačáku.
Sdílíme stejné hrozby. Podobná mentalita. Nebyla by to „menší EU“.
Jeden z velkých problémů EU snad je disproporce ve velikosti zemí, který z ní udělal nástroj ovládání malých velkými. Proto se jí tu přezdívá Čtvrtá říše.
No, zrovna R-U ukazalo, jak by to dopadlo.
Protože jedna země vládla všem, teď by to byla rovnoprávná spolupráce. Máme dvě možnosti, malý otloukánek nebo spolupráce.
Tymák.
Prsten ještě není v Hoře osudu.
No prave, spoluprace… Ja bych je poukazal, ze CR a Slovensko uz ve spolecnem state byly. Chorvatsko a Slovinsko taky. O Madarsku a Rakousku nemluve…
Uz vidim tu plodnou spolupraci mezi nami a Rakouskem nad jadernou elektrarnou Temelin, mezi Slovinskem a Chorvatskem ohledne more u Koperu nebo mezi Slovenskem a Madarskem pri vodnich stavbach na Dunaji.
Sahnout si na horky kamna neni ostuda. Ostuda je sahat na ne opakovane.
A mimmochodem, mate pocit ze EU je navenek nejak respektovany hrac? To nam tlacili do hlav v devadesatkach, ze je treba se spojit, abychom byli silni. Jenze oni nas potrebovali spojit, aby stacilo ovladnout centrum a bylo vymalovano.
NIkdo nemluví o společném statu ( naprosto nechápu vaše „Ja bych je poukazal, ze CR a Slovensko uz ve spolecnem state byly.“, ten stát byl plně funkční, rozbili ho dnešní loutkovodiči ) ale spojenectví. A nemyslím si, že by do něj někdo chtěl chorvatské fašisty, to už by mohl rovnou navrhovat Ukrajinu. Temelín byl obchodní spor, Rakousko se snažilo přes naše vlastizrádce vedené Vencou Flaškou získat obchodní výhody.
Rec byla o novem RU, na to jsem reagoval.
A všechny překlady by měly týž smysl? Samozřejmě, v těch zásadních sděleních a jeden národ za druhý by nepředjímal?
Je to zvláštní s tou Moravou, s tím útvarem, taky jsem si mnohdy říkal. Asi byla brzy vytěžena.
Tak vona ODSka byla na začátku prezentována Klausem úplně jinak než co se z toho postupně vylíhlo.
Jakože měl Klaus na rovinu říct lidem, že se jedná o mafiánskou stranu a jde jim jenom o rozebrání státního majetku? No to je ale hajzl ten Klaus, že říkal něco úplně jiného a tahal ovčany za fusekli.
Ale to by byl přišel o spoustu hlasů. Mimochodem Klaus neuznal sebemenší chybu dodnes.
Turka sledují min. 5 let. On si jde tvrdě za svým, ale nevěřím mu. On je rozený politik a líbí se ženám, proto si své voliče najde, ale je taky dost inteligentní nato aby pochopil, že pokud se má porazit 5- demolice, musí se tahat za jeden provaz. Počkáme si , jak se vybarví?
Tak tohle je přímo snaha všech vládních swiní a vy to plníte přímo na 1+. Roztříštit, odebrat hlasy jediné straně, která má početně šanci – a to je SPD. ROZDĚLUJ A PANUJ. Kohokoliv jiného budete volit, volíte ODS a spoluzločince.
….Má pravdu, předseda… Pokud Ukrajina prohraje, bude to takové tsunami, že se tady z toho všichni posereme… nebo vypaříme v atomovém výbuchu… vida, jak by Vidlák zbrojil a posílal do boje, jen by to fičelo, to se nám to vidlák odkopává! Všechny debaty v lžidotv jsou pevně nalajnovány a vedeny v tuhé cenzuře, aby vovce náhodou nezačala přemýšlet! Jakmile se debaty stočí k vyřčení pravdy jasné jak facka,
okamžitě „moderátorka“ vykřikne a utne to. Stejně jako krpatá Jílková – vše stejně vedené v tuhé cenzuře, aby náhodou nezazněla věta, která by vovci donutila myslet.
Heleno, proboha, jak můžete napsat, že by „Vidlák zbrojil a posílal do boje, jen by to fičelo“? Spadla jste z višně?
A ještě hlavou na kámen.
Tak si to přečtěte ještě několikrát – jak umně umí vidlák podsouvat! Vidlák je Babišovo kůň a Babiš je jen varianta č. 2 Spolu – Babiš+Spolu mají stejné pasáky a jsou placeni ze stejné kapsy pomocí usambasády/např.Jourová/, jen mají hrát pro vovce divadlo jak proti sobě bojují.
Dejte citaci, tzn. přesné znění toho, že „jak by Vidlák zbrojil a posílal do boje“. Jsem opravdu zvědavá kdy to napsal. Pokud nedáte tak jen nenávistně placate. Ale třeba to najdete. Tak se snažte,myslím, že to bude zajímat více diskutérů.
Připojuji se ke kočce šklíbě.
Helena:
Njn. Jsou podsouvači a jsou podsouvanci……..
Fakt nevím, o čem tu diskutujeme. Podívejte, jaké frakce v EP existují a jakou mají politiku.
Jediná skutečně protiunijní frakce je ID (Identita a Demokracie), do které patří SPD (a další „extrémistické“ strany – Alternative für Deutschland, Rassemblement national (Francie), Vlaams Belang (Belgie), Lega (Itálie), Freiheitliche Partei Österreichs (Rakousko), Dansk Folkeparti (Dánsko) a Eesti Konservatiivne Rahvaerakond (Estonsko))
Částečně proti EU vystupuje i ECR (frakce Evropských konzervativců a reformistů) – ovšem jen proti některým nařízením, za Česko je tam ODS, nyní ale tvrdě podporují pomoc banderovské Ukradině
Částečně opoziční je i frakce Levice, za nás tam byla Katka Konečná za KSČM, frakce ovšem podporuje migraci do EU.
Ostatní frakce bezvýhradně podporují politiku EU.
Kam zamíří naši alternativní Europoslanci?
Europoslanci za SPD jsou jasní (frakce ID), kam však zamíří ostatní? Zůstane Katka Konečná V levici (tentokrát za Stačilo!)? V tom případě nevolitelná. Kam půjde Šlachta s Turkem?( ECR?), v tom případě opět nevolitelní.
Údajně chce Orbán vytvořit novou frakce mezi ECR a ID, ID je pro něj moc radikální, ECR naopak málo radikální. To by mohlo být řešení, ale na frakci musí být strany ze 7 zemí.
Já osobně budu volit SPD, i když Mach se mi nelíbí (ale třeba zrovna překvapí). Nebo budu kroužkovat (2 hlasy)
EUskeptické Estonsko nelze použít jako argument proto, že bez EU by už dávno neexistovalo.
Většina jeho občanů žije daleko na západ od estonských hranic, neb se doma neměla čím živit.
Dnešní Estonsko je v podstatě virtuálním státem takřka bez obyvatel.
Proč by Estonsko nemělo existovat, existovalo i před EU.
Spíš je divné, že zástupce euroskeptické strany má v Estonsku vůbec šanci dostat se do EU parlamentu (1 ze 7 europoslanců). Ono to nejspíš v tom Estonsku bude malinko jinak s tou bezvýhradnou podporou EU než nám tvrdí mainstream.
My máme proti Estonsku 3x víc europoslanců a v EU parlamentu máme pouhé dva euroskeptické zástupce (2 z 21) a z nich je ještě Blaška mimo frakci (takže absolutně bez politického významu, bez frakce nemá šanci ani promluvit v plénu).
https://www.europarl.europa.eu/meps/cs/search/table
Ale stejně by mě zajímalo, podle jakého klíče jsou dané počty europoslanců .
Estonsko (1,8mil) – 7 poslanců, Litva (2,8mil) – 11 poslanců, Maďarsko (9,6mil) – 21 poslanců stejně jako ČR (10,9mil) nebo Portugalsko (10,4mil)
Pan Turek má svůj pořad u Xavera na Xaverlive.
Sleduji jej delší dobu, tak mne včera ani jeho výkon nepřekvapil.
Myslím, že v superdebatě si získal dost nových příznivců
Mladá a pohledná (s kobylím výrazem) se skutečně předvedl v plné parádě. Tohle může volit opravdu jenom naprostý idiot nebo fanatik. Hádám, že u Rakušanů mají okousaný televizor ze všech stran.
Snad to dopadne dle předpokladů a ti největší probruselští idioti budou nově v menšině. Jestli ale vyhrají opět magoři typu Nýdrmajer nebo tato ultra kráva z Brna, tak snad opravdu začnu věřit, že Putin ovlivňuje volby :-)))) Protože tací lidé v europarlamentu, to je pro něj zlatý důl.
Z paláců prapory cizí
jeden po druhém mizí;
ze statků vyjíždí pluhy,
z módy zmizely pruhy.
“Prostři babičko stůl,
už nám nevládne vůl;
nalož do misky tatarák!
Svítí nám Slunce na barák.
Mlaďoši sázejí stromy
a kdo byl 30 let chromý
dostane chytrou protézu
z karbonu nebo nerezu.
Ládik:
Tomuhle bouřlivě tleskám!
Našli jsme jednoho tichého a vděčného migranta, který tímto děkuji ministru Rakušanovi a jeho voličům za migrační pakt. Již brzy i v ČR. Bohu díky.
https://twitter.com/RadioGenoa/status/1753381199160955296
Migrační pakt v EU konečně a finálně schválen! Tzn. zjednodušeně řečeno = ČR (my, daňoví poplatníci) budeme platit každý rok tučné výpalné + až začne do EU (což začne) chodit nadměrečné množství afrických a arabských dobráků, tak se povinnému přerozdělování už nevyhneme ani výpalným.
Tož gratuluji cinkačům a voličům. Můžeme se těšit na obohacení, pí.. herečka Žilková se možná konečně dočká a obohatí ji svalnatí černí dobráci jak o tom roky sní.
https://aeronet.news/evropsky-parlament-odsouhlasil-migracni-pakt-s-mechanismem-na-povinne-prerozdelovani-uprchliku-zpusobem-kteremu-se-nakonec-nepujde-vyhnout-zname-presny-postup/
Až budou Fijalu zatýkat
uslyším někoho zavzlykat?
Kabáty budou na ruby
rozvědčík s písní u huby:
“Dobrý den, maminko v šátku
ať Vám Slunce brzy prádlo usuší.
Dobrý den, kolono chlápků,
hodně dobré atmosféry do duší.”
Až budou zatýkat Bendu
už podle nového trendu
budou vlát jen české vlajky,
v dáli znít balalajky.
Idnes dnes:
“Pavel jednal ve Vilniusu se Zelenským o bezpečnostní dohodě mezi Českem a Ukrajinou”
Dělá, že nic neví.
Prý přes tu kampeličku má ulité miliony ve Švajcu. Švýcaři jsou tímto pověstní.
Ono popravdě je realita horší než si myslíme. Tzn. Danuše nemůže uškodit EU, neboť EU je projekt který ma likvidovat = depopulovat, rozeštvat společnost, oslabit společnost (migrace, LGBT, zadlužení,…..), okrást společnost a ten zbylý zbytek uvést do digitálního sdíleného otroctví.
U politiků je třeba si všímat co dělali a co prosazovali v prvních dvou třetinách mandátu kdy se odhaduje za či tým vlastně hrají. Jestli hrají za své voliče, nebo jestli za ty co jim přispěli na kampaň, za ty co na ně něco ví (ovládání přes „kompro“), případně za ty co si to u nich prolobovali/promazali.
Protože až v poslední třetině volebního období budou politici alespoň na oko plnit zájmy svých voličů, aby to vypadalo hezky a mohli být znovu zvoleni. A po volbách následuje otočka a hrozné divení co se to děje a jak je to možné. Není to nic divného, je to jen odhození krycího kabátu.
Proto platí, že to nejdůležitější se odehrává v prvních dvou třetinách mandátu. Tam se ukazuje za či tým kdo kope. A podle toho je třeba se rozhodnout a volit. Podle charakteru v době kdy je do voleb daleko a politik se nemusí voličů bát. A jedná tak bez nasazené masky.
Teď jsem četl tu Kotrbovu, potažmo ECFR prognózu. „Populisté“ prý mají ovládnout eurovolby dokonce i u nás. Došlo by ovšem k situaci, se kterou by si zdejší P.T. levicové publikum muselo nějak poradit. Totiž, má jít o „radikálně pravicové“ populisty.
Nedávám k tomu koblihu (jak „M“ říká tomu žlutýmu skřítkovi), i když by tu docela mohla být. Zdejší levice nepřipustí ani za kolena vrtáníž, že právě ty nejblbější EU výmysly jsou přímo esenciálně levicového charakteru, pravičák je navíc v jejich očích zlej kapoun nevalného charakteru, jehož vlastností je, že žere děti a důchodce. A teď se to ke všem kapounům teda má posunou doprava!
Jsem si samozřejmě vědom, že jde o jedno výbušné slůvko, které musí být správně a spravedlivě vysvětleno. EU politika totiž není ani úplně trošičku levicová, nýbrž pravicová, ke všemu v nejhnusněji pravicovém provedení. Např. dotace si protlačili právě pravičáci, aby je mohli schlamstnout! Ti, co těm eurohovadinám chtějí bránit, proto nemůžou být pravičáci. Možná ten Turek, ale to je jen chyba systému. Koblih (to není ten obrázek, jen slovo, to dát můžu).
Bez koblihu (já vím, že má být bez koblihy), klasický příklad toho, že ke shodě o tom, co je pravice a co levice, nemá jak dojít. Ještě štěstí, že zbytek zemí EU není Česko. Kdyby jo, žádná euroskeptická strana by tam neměla šanci, protože by se zjistilo, že některý jejich kandidát jednou řek, že Marx je kokot. Tím pádem by ta strana měla hotovo a voliči by si tam vjeli do vlasů, jestli jej nechat být, potrestat nebo popravit. A jedni by pakw volili stranu, které jim slíbí, že jej nechá být, druzí, že bude potrestán a třetí, že popraven. Ani jedna by se samozřejmě nikam nedostala.
Je mi moc líto, jak jsou na vás všichni ti levičáci oškliví. Z vašeho textu čiší těřké trauma.
Ke všem kapounům! A já se tak snažil, aby to…
Kde jsem se prokec?
Tak. Oni to úplní blbci nejsou, takže vidí, kam jejich urputná opakovaná volba pravičáků zemi dovedla. A jelikož je to břímě přetěžké, tak to musí na někoho hodit… Mimochodem tohle začalo už v devadesátkách, když se jimi vytvořený mafiánský kapitalismus snažili vtipně pojmenovat jako „bankovní socialismus“ 😀
Jojo, takže oni to ti vrchní globalisté vlastně dotáhli ke komunismu, že už si mohou vzít cokoli. Krystaličtí levičáci. Tak tak, konečně jsem to pochopil, proto i ten Marx.
Tak ono je to takové úmylné matení pojmů. Důležité je, kam jdou peníze. A komu patří majetky. Pravá nebo levá, to už nalepíte podle potřeby.
Souhlas
Vykašlete se už na rozdělování pravice-levice. V dnešním zglobalizovaném světě to má podružný význam.
Důležité je rozlišování politiků a pol. subjektů na globalisty vs. národovce.
Tvrdil jsem to veřejně už před 25 lety a dnes to platí více než kdy jindy.
Korporátna propaganda dosiahla svoje – rozdeľovanie na pravicu a ľavicu má podružný význam. A možno je to aj pravda, veď ako sa dá deliť na pravicu a ľavicu, keď už žiadna ľavica hodná toho mena neexistuje?
Vy vsichni muzete psat vsichni vo levici a pravici treba sto let , zase nebudete nic vedet.
Jenom ste nekde cetli naky poucky. Ty jenom vopakujete.
Nejste ani schopny neco rozlisit a definovat.
Jen si je zvolte , uz se nemuzete dockat ,ktery budou zvoleny.
Neudelali nic jen vobcas mlatili hubama poucky sem tam na verejnosti ,
abyste na ne cumeli a mohli je zvolit a ted zase neudelaji nic jinde.
Akorat budou bez sebe , ze udelaji karieru,ze muzou slouzit povyseni
tamnim elitam a udelaji vsecko, aby se ty na ne nemracili a nezavrhli je.
A treba je povysili..Ne konecnaaa, je touha a ctizadost slouzit vyssim panum.
A starost vo barvu vlasu.
Nez tady jenom Cechum.
S tou nepatřičností toho pravolevého dělení samozřejmě souhlasím. Proto jsem ten komentář napsal „třeskutě“ a s poukazem na ty radikálně pravicové populisty, aby to vyniklo. Aktuálně vládnoucí politici EU tak označují kohokoli, kdo kritizuje nějakou z nekonečně dlouhé řady jejich zhovadilostí. Automaticky je tím pravicový, a to radikálně. Je snad Konečná radikálně pravicová? To kdyby někdo řek, polovinu zdejšího osazenstva by trefil šlak.
Tím jsme u toho. Politika EU je skutečně levicová. Ta původní levicová témata však znetvořila k nepoznání, navíc je nasměrovala úplně jinam, než kam původně mířila. Říká se tomu kulturní marxismus, respektive neomarxismus. Je to platný politologický termín, neomarxismus navazuje na, či spíše je myšlenkovým plodem tzv. Frankfurtské školy. Vše je to podrobně rozebráno a popsáno mnoha politology.
Už se tady psalo tolikrát, ale ať si někdo zkusí to sem místním levičákům napsat. Mrtvola v zimníku…
Neomarxismus je neskutečný blábol. S fašistickým KoZa nemá Marx nic společného.
Vše co páchá EU je dílo globalistů. USA ovládá Evropu přes svoje lidi vychované ve všelijakých Aspen institutech a přes teroristickou organizaci NATO.
Není třeba žádných třeskutých myšlenek o politice EU.
On i ten název neomarxismus je špatně. Výrobní prostředky nebudou společné.
Spíše by to měl být neofašismus.
Ale to by bylo fuj.
Ono je to zavádějící. Výraz neomarxismus neznamená, že jde o znovuoživení marxismu takového, jak býval ten původní. Jde spíš o zásahy do společnosti s cílem ji rozvrtat a zajistit si vedoucí postavení. Vytvoření nových „diskriminovaných“ menšin a halasný „boj“ za jejich „práva“.
Máte svým způsobem pravdu, ale to je jen další libtardí newspeak, to by tomu mohli říkat i třeba neospartakismus, ale to by tak neznělo. Nebo se snad dá neogotika říkat napodobenině baroka ? To těžko, řekněte mi jediný důvod, proč by se tomu tak mělo říkat. Nemám rád Marxe, i když samozřejmě musím uznat objevnost části Kapitálu, ale nelze na něj házet veškeré zhovadilosti tohoto světa.
Je to produkt tzv Frankfurtské školy, akorát nevím, zda i s názvem.
Frankfurtská škola
„Pro neomarxisty nestojí žádná věc výše, než zničení rodiny, kterou pohrdají jako diktaturou a inkubátorem sexismu a sociální nespravedlnosti. Frankfurtská škola vyvinula ideologií kulturního marxismu, jejímž cílem je rozdrtit všechny zdroje soudržnosti v Západní společnosti: náboženství, rodinu, národ, rasu a kulturu. Základní postulát zastávaný Frankfurtskou školou staví na premise, že pozitivní postoje Evropanů vůči vlastní církvi, rodině, komunitě, národu a rase znamená negativní postoj vůči lidem jiných náboženství, společností, národů a ras. Pokud v této ideologické konstrukci dosadíme místo Evropanů příslušníky jiných ras a kultur, tak tato premisa samozřejmě neplatí.“ Ing. Pavel Fendek, autor knih Soumrak evropské civilizace a Evropa ve smrtelném sevření multikulturalismu a islámu
No nevím Antone Pavloviči. Není ta výroba párků poněkud složitá?
Ano, to je velmi děsivá pravda, dokazující jak nesmyslné je v se současné době nechat jakkoli dělit, včetně pravolevě. Jen si pořád myslím, že ten neomarxismus je tam špatně, napadá mne jiné neo…. , ale to by mne tu sežrali.
Naopak.
Za totality byly taky pronásledované (a státem kvůli tomu podporované) i privilegované entity.
Černoši, a Arabové, co tu studovali VŠ. Nemohu si nevybavit dvě černošky, co s námi chodily do prváku. Ještě stačily rozpoutat humbuk, že jim někdo rasisticky nadával, a pak někam zmizely. Nihil novum sub sole.
No a privilegovanou entitou byli pochopitelně dělníci.
katango – Otázka je, zda Vámi popisované věci, zajisté reálné, lze opravdu házet na triko Marxovi. Já myslím, že ne, že to jde spíše za jeho pozdějšími následovníky.
Přečti si alespoň něco málo od Fromma. Když už sem píšeš o Frankfurtské škole. Pro mě byla nejčtivější kniha Lidské srdce , následovala Anatomie lidské destruktivity.
A až poté hulákej na ulici : “ Neóómááárxismúúúús ! „.
Uvědom si kdo a co vládne, respektive kdo vládne čím vším. Prosím ale bez rasismu.
To tykání jako vážně ???
Pokud je to na mne, tak mi laskavě netykejte. Na to jsem už moc stará. Krom toho si hned tak s nějakým hej počkej tykat nezačínám.
Na to ostatní, co jste napsal, seru.
Neco sem vod nej cet a nebylo to spatny ,naopak zajimavy..
Problém Evropy není “levicové blouznění” ale úplně obyčejná kapitalistická “regulatory capture”, tedy to že finanční zájmy si vytvoří politiky, které jim vyhovují a přináší peníze.
Problém “extremní pravice” je, že ačkoli má pěkné programy, kapitálu který se pase na těchto Eu-blbostech, nakonec nikdy tipec nezatrhne, a i v ostatních věcech zradí – viz Meloniová.
Nicméně teď jsem vše ochoten přehlídnout protože hlavní je dát pětikolce nazadek.
Charone, to můžete tvrdit pouze za podmínky, že přijmete ty dnešní, často i úmyslně zmatené definice pojmů (kategorií?) „pravice“, „levice“. V čem asi, je příčina narůstající krize především „nejvyspělejší“ části tzv. bílé civilizace?
Přesně tak, tito fanatičtí antilevičáci nechápou, že problém je jinde a že svou neznalostí hesla Rozděl a panuj tím jen skvěle slouží protistraně. Pokud se někdy podaří být zase politicky i ekonomicky soběstační, což silně pochybuji, když vidím ten materiál, tak potom bude dost prostředků i času se domlouvat jak moc levě či pravě to nastavit. Velký problém je, že s fanatiky reagujícími na nálepky nelze diskutovat.
Když někdo neví co je být levicový, tak za vším špatným podle něho stojí levice.
Takže vlastně všichni kapitalisti, kteří s nadšením vyházeli spoustu peněz na gryndýl jsou levičáci.
Levičáci jsou užiteční idioti, jako Piráti, kteří jim pomůžou celou věc politicky zabalit a prodat stádu.
No to je moudro! Další kdo neví jak vzniklo, že se strany dělí na pravicové a levicové.
Pak se můžeme divit, kam jsme to od 89. dopracovali.
Ano, lidi jsou nevzdělaní a netuší, že pravičák krade pravou rukou, zatímco levičák levou. Oficiálně, neoficiálně samozřejmě hrabou oběma.
Od toho jsou každé čtyři roky volby. No ale když někdo v devadesátkách „uvědoměle“ a „zodpovědně“ stále dokola volil ODS přes všechny ty zlodějny a podvody, tak ať se pak nediví jaké vychoval politiky, a že důležité instituce ovládla mafie.
Piráti nemají s levicí NIC společného.
No ačkoli první Piráti, jakožto mezinárodní projekt, byli nabíráni od Antify a podobných, dá se souhlasit s extrémní levicovostí některých jejich viditelných členů i šílených nápadů. Protože ale tuto politickou frenčízu drží pevně v rukou globalisté, opět tu platí ta nevhodnost je na pravolevé škále zařazovat. Přiznávám, že moje první reakce na Váš příspěvek byla nevhodnost prvních čtyř písmen v nicku, protože tak kategoricky, jak jste to napsal, je to kravina, ale uznávám, že trošku opodstatněné to je, jen by mělo být vymezeno jací levičáci. Jinak je to stejná hloupost, jako házet všechny pravičáky do jednoho pytle.
Já nevím, jestli je nezbytné vypisovat sem charakteristiku levice a charakteristiku pravice. Dělat to ale rozhodně nebudu, od toho je internet. Jaká mají témata a co kde chtějí aplikovat, to se na něm dá skvěle najít.
S tou mrtvolou v zimníku ale asi skutečně pohnout nejde. Jestli někdo tvrdí, že za vším špatným stojí levice (nebo „středice“ či pravice), je to jeho věc. Nic to však nemění na tom, že produktem Frankfurtské školy je kulturní marxismus potažmo neomarxismus (díky, katango, že jste to také zmínila, ale zdá se, že stejně zbytečně). Jmenuje se to tak z velmi přirozených důvodů, na internetu jsou k tomu opět přebohaté zdroje. Včetně vysvětlení, co vše z marxismu převzal, jak to přepracoval a přesměroval na jiné „dělnické třídy“ (tím je míněna jiná skupina ve společnosti).
Tento dekadentní politický směr plně ovládl činitele EU i nemalou část její společnosti. A je úplně jinou věcí, že globální kapitál si jej ochočil, udržuje jej u moci a dlouhodobě si jej apgrejduje. Pilně využívá idiocie politických rozhodnutí elit toho neomarxismu, hýčká si je, podporuje je, korumpuje a zezadu to moderuje. Má pro to extrémně jednoduchý motiv, ona idiocie mu otevírá dveře dokořán k tomu, aby se nerušeně zabýval svým základním smyslem a potřebou – predátorstvím.
Jestli někdo, hnán epickou potřebou bránit své šlechetné levicově smýšlení, toto všechno odmítá, nic s tím nenadělám.
Milý M, Jiřího Weigla jsem samozřejmě také četl, ale nestalo se mi takové to, že jsem se jej v náhlém prozření naučil nazpaměť, protože mě to jeho psaní pohltilo a stal jsem se jeho svědkem a učedníkem. Nehodlám o něm čtyřicet+ let po jeho smrti napsat evangelium, v němž kázati budu jeho každé slovoť přesně do posledního písmenkať, páč si to pamatujuť koblih. Jen se mu podařilo velmi slušně shrnout… hádejte co? Ano, jednu z realit tohoto světa.
„zmínila, ale zdá se, že stejně zbytečně“, „nic s tím nenadělám“ – proč plýtváte drahoceným časem génia na nás tupce, kteří nejsou schopni vaše myšlenky pochopit ?
Především nejde o mé myšlenky. Frankfurtskou školu, neomarxismus, dokonce ani jeho uplatnění v politice EU, jsem nevymyslel.
Génius versus tupec, možná jde o něco jako syndrom ublíženého.
Soustřeďte se právě no svoji komunikaci s katango (které jsem svůj povzdech adresoval).
Naleznete tam nejprve u neomarxismu svoji poznámku, že tak by se to jmenovat nemělo.
Navzdory tomu, že ten termín je používán již desítky let a důvody takového pojmenování jsou pečlivě a podrobně vysvětleny v bezpočtu publikací.
Následně reklamujete, že Marx za chování svých následovníků nemůže.
Navzdory tomu, že se chovali přesně v duchu jeho filozofie a učení.
Buďte tedy dál rozhořčen mými povzdechy…
No ale nechtěl jsem, aby nechtenyuzivatel přehlédl propagandu Weigla.
„Génius versus tupec, možná jde o něco jako syndrom ublíženého.“ – nikoli, to vyplývá z vašich výroků.
„ten termín je používán již desítky let“ – to je argument typu stokrát opakovaná lež se stane pravdou.
„svoji komunikaci s katango“ – s katango se vždy domluvíme, to se neobávejte
„chovali přesně v duchu jeho filozofie a učení“ – to ani omylem, Marx byl ekonom, Lenin a další nabalovali politické věci
„rozhořčen mými povzdechy“ – nejsem z tohoto rozhořčen ani trochu
Vo tom co je levice at si kazdej zjisti..
Ja umim varit nejlepsi gulas na svete a jak ho varim , to at si kazdej zjisti kde chce.
A nevotravuje mne …
Ja musim napsat velmi dlouhej prispevek ,prave vo tom gulasi..
Prispevek nahore je vo tom ja pouckar velmi chytrej a voni blby.
Pouckar nenavidi neco vysvetlit poskytnout informaci …
Kulturne marxisticky /internet / ,si vo tom prectete jinde /internet/ ,
tento dekadentni smer /internet si najdete, jinak budete vedet uplny hovno/ vodjinud , vyuziva idiocie ,julie ta si to vypije , aby se zabyval predatorstvim , anglictinou na nas plejtva ,apgrejduje maglajzy ,genialni topra cech …
Uz at ste na interneru. Kde se doplazime k elitam neomarxismu ,kdo vi.
Nehodla vo nem psat ,aaale ,cetl jeho dila ,ucil se je nazpamet ,psani pohltilo a stal se jeho svedkem a ucednikem..Pamatuje se koblih….
Asi naky zpravy z psychiatricke lecebny ,vzorek z dilka tech nevylecitelnych..
Se to podarilo shrnout..Hadejte co ?
No, mám to v tom hokej.
Ale Vy to máte v hlavě srovnaný, tak mi řekněte, kam levo-pravě zařadíte mne?
Namátkou:
Privatizaci 90. let pokládám za zlodějnu.
Naše členství v NATO a v EU pokládám za pro nás škodlivé.
Vadí mi islámská emi/imigrace, pokládám ji za bezpečnostní hrozbu.
Jsem nevývratně přesvědčen, že existují jen dvě pohlaví: muž-žena/samec-samice, s odpovídajícím pohlavním stykem – vše ostatní je úchylka.
Myslím, že strategické podniky (energetika, voda, spoje, pošta…) mají být ve státním vlastnistcví. Jsem proti placení školného na státních školách a pro (z veřejných prostředků dotovanou) podporu veřejné (hromadné) dopravy – to je asi levicové, není-liž pravda? Volím poslední dobou SPD, teď se chystám Blaška. SPD a Blaško jsou ovšem označováni za pravicové (populisty).
Zároveň se mi protiví uspořádání zaměstnavatel-zaměstnanec, sám jsem byl „v zaměstnání“ naposledy před 30 lety, protloukám se, jak umím „na svůj účet“ (OSVČ-NV) – to je zase naopak asi pravicové, není-liž pravda?
Tak co jsem? Levičák, nebo pravičák?
Na svém vlastním příkladě si myslím, že toto dělení je přežitek.
Nemám v hlavě srovnaný, kam na tý škále patříte. K zastáncům takového dělení nepatřím. Snad jen, na neomarxistu nevypadáte, víc z toho nevyčtu.
Dělení pravo-levo jsem se dopustil pouze označením EU za esenciálně levicovou. Z titulu neomarxismu, z titulu, že tento byl marxismem (esenciálně levicovým učením, proto má nabídka zájemcům občerstvit si na internetu, co je levice, pravice, marxismus, neomarxismus) odkojen. Atd atd, viz výše.
Ohni a síře (v Sodomě by šlo o síru ve tvaru koulí), která se na mě snesla pro to levicové označení, rozumím. Je to oprávněné rozhořčení, protože ve skutečnosti přece všichni, co se v tom vyznají, vědí, že za to můžou pravičáci. Především kapouni. A na levici to jen nespravedlivě svádějí 🙂
Jestli mohu, tak hlavní věc z toho jasně vyplývající je, že nejste progresivista ani liberál v dnešním smyslu slova. Nejste ani sobecký pravičák, ani sobecký levičák. Jste vlastenec, proto to SPD, za mne v tom není politická orientace, ale řešení nejpalčivějšího problému spojené s optimálním výběrem z dnešní nabídky. Ani averse k zaměstnání podle mého není znak politické orientace, spíše osobnostních charakteristik. Za mne jste mírně levý střed. Dělení není přežité, jen teď není podstatné. Pokud Vám doma někdo zkolabuje, neřešíte zda zaspiníte koberec, ale až bude klidnější situace, vyčistíte ho.
jak muze byt neco vymaslem levice kdyz tu zadna neni? mas dobre vymytej mozek propagandou.
Propagandou a Jiřím Weiglem.
Nemyslím si, že zde uspějete s logikou. To je prostě názor, braný spíše jako definice, že vše špatné je levicové. Raději se v rámci vlastního duševního zdraví neptejte na fašismus.
Ohledně různých předvolebních „superdebat“ obecně platí, že není důležité, co politik nebo strana před volbami říká, důležité jsou jejich minulé činy. Už jsme se spálili dostatečně často. Stačí si vzpomenout naposledy na Fialovy předvolební billboardy a na realitu po volbách. Ale bylo mnoho takových – na billboardech pevní jako skála, a po volbách vagón výmluv a názorové krasobruslení. Tak tedy, zde je přehledná svodka vybraných hlasování v EU-parlamentu:
https://necenzurovanapravda.cz/2023/06/eurovolby-2024-seznam-vybranych-hlasovani-nasich-europoslancu-2021-2023-2-dil/
K zamyšlení je i popis europarlamentních frakcí, který by mohl někomu rozbít iluze
https://necenzurovanapravda.cz/2024/04/pokud-je-pruzkum-do-eurovoleb-pravdivy-pak-jen-potvrzuje-ze-u-nas-euroskepticismus-neroste/
Proč roztleskáváte, nemáte ani tušení jak se dělí moc? Obrázky na silnicích, jste normální?
Za socializmu byl dosazen jen ten, který měl správné předpoklady. Za kapitalizmu je dosazen jen ten, který měl správné předpoklady.
To je vidlákova výchova.
Vo nich pise furt. Takze voni casto vylezou na podiu a vedou popularni kecy.
Nebo sepisujou v kancelarich, vo jinejch ,jak sou spatny a jinak nic.
Sou samozrejme povyseny nad nas..Vzdycky na to nezapomenou
se vznaset nekde nad nami..
Ted aby sme je volili ve volbach. Snazi se podnecovat ,aby sme za ne neco
udelali ,nejsou schopny si ani koupit rohlik..
Vsadim se , ze se nesejdou ani dva , aby sli protestovat pred barak nakyho politika.
By se ponizili , to at delaji ty jiny ..Sou urceny vladnout..Si to sami urcili.
A ted si mysli a chteji neco udelat ve vlade. Nevi jak se do vlady dostat a
neni mozny jim verit , ze kdyz tak co tam asi udelaji.
Plejtvaji abstraktnima pouckama vo vsem a vypada to,
ze misto ministru, z nich budou akorat vladni mini stranti.
Boze vodpust pouckarum jim ty zmateny posedlosti a levopravicovy zachvaty
a ty poucnosti frankfurtskych skolaku..
Vlezlo jim to tam a maji to ,kde my mame mozky..
Vynosem z 1. ledna 1918 , Leninova vlada v Rusku znarodnila zeny a devcata
vod 17 let veku , pro vsechny pracujici .
Od te doby tez se konaly pravidelne ty duhove parady nahych v Moskve ,
davy nahych osob byly vsude k videni u reky ,atd.
Coz parky zpozdenych kulturistu , pouckaru nekulturne neomarxove nezavedli ..
Ty dnesni maji spise radeji trockismus..
Vono , kdyz chce nekdo bejt poradne blbej , musi bejt nejdrive chytrej ,
a bez poucek . S tema to nejde.
A potom kdyz je dovopravdy chytrej ,
tak potom teprve se muze dopracovat a povazovat se za idiota
a bejt dovopravdy blbej.
To se neda vosvindlovat..Blb svoji blbost nezjisti a nevoceni. Nemuze.
Je vod jinejch poucenej a este presvedcenej , ze je nad jiny chytrej.
Něco mi říká, že letošní rok bude vůbec výživný … prezidentuše bude jenom takový malinkatý bonbonek na dortu globálních změn.
Kedmi právě vypustil, že Putin údajně Američanům nedávno jasně stanovil dvě podmínky: 1. přestat s přípravami barevných revolucí v bývalých státech SSSR a 2. návrat techniky NATO do r. 1997. Bez splnění těchto podmínek prý není o čem jednat
Ruští zákonodárci měli oficiálně obvinit vedoucí představitele KoZa a NATO z podpory terorismu. Píšou, že to půjde normální cestou obvinění konkrétních osob a pravděpodobně spoléhají na to, že dají dohromady ten zbytek světa tak, že jim to posvětí. Pokud ano, pak anglosasové budou uvězněni na teritoriu cca 45 států
A poslední pikoška – Putin se údajně dohodl se Si, že zruší západní sankce tím, že je začnou ignorovat (Sev. Korea, Írán atd.) a naopak prý KoZa může očekávat nějaké omezení ze strany toho zbytku světa.
Ještě bude veselo. Na co se nejvíce těším tak to je na ty protažené obličeje našich hujerů, až bude úplně všem jasné, že je anglosasové za to vzorné řiťolezectví hodili přes palubu.
Kedmi:
https://dzen.ru/a/ZhShE0L-YDAbE538
Tak si ten „cordon sanitaire“ nakonec postaví Rusové sami. USA snilo o „Trojmoří“ a vypadá to, že ho nakonec Rusové realizují.
Sní i nadále (Vilnius), ale domnívám se, RF a USA (potažmo EU) nemají na mysli totéž.
Obvinění a vyšetřování:
https://www.kp.ru/daily/27590/4916650/
Po obsazení Mariupolu Rusové slibovali mezinárodní proces s těmi, kdo tam střílel po civilech. Nedošlo k němu. Za to soudy DNR jedou, každý týden je pár týpků, co si uspořádali lov na civily a jsou na to svědci, posláno za mříže, obvykle na 25-27 let.
Když se KoZa bude moc cukat při podpisu kapitulace, tak Rusové přidají i podmínku o konání mezinárodního soudu se jmenným seznamem osob, co mají být doručeny na lavici obžalovaných.
Dohoda Putin & Si:
https://cont.ws/@adskyisatana/2777846
Tak jsem si osvěžil ty slovanské runy, co je Vodra zapomněl, a je to fakt zajimavé …
Ještě že nás to ve škole naučili. A pozor – kdyby nékdo něco, tak na Ukrajině tak píšou taky, jen to i si půjčili od nás 🙂 🙂
Shrnuto…..
„Obecně se jedná o vyčerpávající výčet cílů a záměrů zahraniční politiky! Dalo by se říci, programové prohlášení, se kterým Rusko a Čína vstupují do velké mezinárodní politiky. Západ oficiálně selhal a nyní budou jednat další země – to bylo oficiálně oznámeno a velká hra začala.“
Chce se mi říct……držme si klobouky pojedeme s kopce.
Anglosasove budou uvezneni…to ze jako Biden nebude moci odjet treba do Indie, Brazilie, Indonesie apod. z obav, ze ho tam uvezni?
No, Biden asi ne … i když… když mohli dát zatykač na prezidenta RF, tak proč by nemohl být zatykač na bývalého prezidenta, že?
Každopádně by se ale měli mít na pozoru mopslíci na úrovni Fialy, Tuska atd. Vím, že to zní dnes nepředstavitelně, ale dejte tomu čas.
Zalezi na tom, jak velky klacek ma soudni moc.
řekl bych, že ten klacek bude mít sílu všech, kteří mají anglosasů plné zuby …
Každopádně doba beztrestnosti právě skončila.
Také to tak vidím a těším se na to.
Tak uvidime, zatim misto Putina musi letat po svete Lavrov, kteremu ovsem v Brazilii nechteli nalit do letadla kerosin, protoze sankce. A sankci se bali, protoze za jejich poruseni je rana klackem po zadech.
Podívejte, na planetě zemi platí přírodní zákony – když uděláte i do té nejpevnější přehrady milimetrovou dírku a nezacpete ji, tak je jenom otázka času, kdy se přehrada poroučí … Aktuálně se s tím např. potýká Boeing – v jejich centrále platí zákony kapitalistického zisku, ale ve vzduchu zákony fyziky … kdo asi tak vyhraje??
V politice platí něco podobného – a anglosasové mají problém ten, že dírku, kterou vrtá RF nemohou zalepit. Zatím jsme svědky, kdy „myš, která zařvala“ roste a sílí a ukazuje ostatním, že kočky se už nemusí bát.
Dejte tomu čas – dnes už není úplná fantasmagorie, že by mohla nastat situace, že by odmítli doplnit kerosin US air force One … a to nikoliv, že by BRICS vyhlásil sankce, ale že prostě budou moci jednat s bývalým agresorem beztrestně.
To je obvykly beh sveta. Za nejaky cas zase nekdo navrta dirku do BRICS a tak dale. Ted je ale ted a vetsi klacek vidim v rukach Ameriky.
Ze ho vidim ale neznamena, ze bych z toho mel radost.
Na druhou stranu nemam radost z zadneho klacku a mam-li byt uprimny, tak bych na zadech snesl spise ten americky, nezli cinsky (i kdyz rozdil bude velmi maly, pokud vubec nejaky).
Ale nemeli bychom zapominat, ze k Zapadu patrime i my.
Situace je pro nas velmi rozporna: nakonec mame radost z toho, ze pujdeme k ledu.
Poucky a poucovani vo dirkach a kdyz je nekdo dela do prehrady , to je vopravdu neco..
To neni vsechno, pak expert vi , ze sou nasledky ,
kdyz voni dirku nezacpou. ..Cela prehrada se zriti..
Nejsou ani potreba atomovky ,bomby ,vybusniny a nic , se tak hodne usetri na materialu , jenom
pride nepritel, terorista , ten jenom vyvrta nenapadne
dirku do prehrady a je to..
re: stidor „Ale nemeli bychom zapominat, ze k Zapadu patrime i my.“:
Tak dle mého názoru nás ten slavný západ nikdy ve skutečnosti nepřijal jako sobě rovné! Jo a jsme SLOVANÉ!
Přesně tak !
Dvořáku probuď se.
V Boeingu dávno neplatily zákony kapitalistického zisku, ale zákony uvědomělého ESG.
Jsou toho plné noviny. Důležité bylo, aby měli správný počet negrů a úchylů a ne nějaká bezpečnost a zisk.
ESG nejspíš dodržuje i vaše banka.
Vy uvědomělí jste všichni stejní.
Uverejneny statistiky rikaji, ze astronomicky predrazeny letadlo f35 za trilion a pul a 140 milionu jedno , ma spoustu problemu , neni stealth , nemuze pouzivat afterburner ,
a jenom 27% jich je schopny vzlitnout..
Kseft stoleti..
Proto je potreba dalsi plan na dalsi novy letadlo , kteryho vyvoj bude stat v zacatku 30 miliard , az se letadlo nepovede bude potreba dalsi plan, na dalsi …
Mezitim se budou jinde pouzivat jenom tryskovy drony..
Mezinarodni cirkus kasparu , ktery musi litat kazdej den na produkci dalsiho cirkusovyho predstaveni , maji velky starosti , aby jim letadla neridili vockovany piloti..
Toho se boji nejvic.
Taky soferi jejich aut nesmi bejt vockovany..
Ja nevim , rus slibuje hory doly ,ale az vyhraje a bude se koukat co delaji ty fialovylejnamakronostlberkove ,pocitam ,ze dlouho to nevydrzi a vtrhnou do EU,
aby je zrusili a zavrel jim aspon huby..
Se to neda poslouchat….
Napr. Hurvinkove a valka..
Svajcari uz to nevydrzeli , kdyz ma bejt to jednani vo miru na U. a rekli hodne nahlas , ze to nema cenu jednat vo miru jenom s jednu valcici stranou..
Kdyz ta druha strana ,rusove , se zucastnit na jednani nesmi..
A vy máte anglosasů plné zuby?
Blištivý Fico stejně jako Fialka zazpíval. Prý národní buditel. Záchrana. SPASITEL 🤩
Dostal přímý rozkaz k legalizaci vstupu Ukrajiny do nato a do unie. Servilnosti třikrát zdar. ZDAR ZDAR ZDAR
https://www.youtube.com/watch?v=IVAwy1ghH2w
Jojo, na protiproudu je o tom povidání
Njn, je po prezidentských volbách, vládní kandidát zvítězil, takže bazilišek Fico odhodil masku.
Na PP zajímavé povídání s Gargamelem:
https://protiproud.info/politika/7859-vsechno-je-jinak-orban-fico-pellegrini-zastupci-nove-politiky-usa-v-evrope-kdy-bude-osvobozen-charkov-nabizi-biden-cine-tchajwan-moskva-likviduje-banderovce-ve-velkem-chyli-se-valka-ke-konci-pracuje-syrskyj-pro-putina.htm
Celé jsem to shlédl a zajímal by mne nějaký konkrétní Ficův problematický výrok. Já si ničeho nevšiml. Samá mírová pomoc, mírová jednání, plynovod, odminování, povinná nic neznamenající věta o ruské agresi bez termínu nevyprovokovaná a podobně.
Podle dobře informovaných zdrojů původně Ukrajinci požadovali po Ficovi bezvýhradnou podpora pro Zelenského mírový plán (kompletní stažení ruských vojsk z Ukrajiny, reparace atd). Fico z toho ale dokázal diplomaticky vycouvat.
Aleš : Také mám pocit, že Ukrajinci doma pochváleni nebudou a že Fico stál pevně.
Jde-li o koryto a moc, dokáží být výkonní a „spravedliví“ na to nezapomínat
Jednoho dne jsem pochopil roztleskávače. Tleskají kdo jim zaplatí.
Formy placení jsou sofistikované. Od zaměstnání, podnikání až po ezoterickoplatonické zasírání veřejného prostoru. Na to zákon není, protože lidská práva. (byznys) A mohl bych pokračovat, ale tady je to úplně zbytečné, protože ti co by si měli sypat popel na hlavu mě rolují.
Na vesnici vás může nabonzovat soused že máte nadměrnou střechu, přístřešek nad hlavou, že zákon.
Na ulici ve městě vás může nabonzovat každej blb, že třeba nemáte zameteno, nemáte hajzly v hospodě nebo že nemáte síť na rampouchy. Těch hnusných zákonů je už tolik, že malé děti z toho mají osypky.
Ale na kradení je svoboda pohybu, kapitálu, otrocké síly a ideologií cesta volná. Stále mlčíte na základní potřeby lidí. Že nerozumíte. To je jako se bavit s černochem nebo židem, co se tady kufrují, nakufrovali a ještě mají chuť se nakufrovat, protože až bude po legraci, příjde zůčtování.
Ale ti, co dneska najdete po hospodách, kavárnách nebo na dvanáctkách , co se celé dny baví jen o tom, jak bylo u doktora, započítají mi dva měsíce na důchod nebo jestli nestáli dlouho na pracáku vás neslyší, nečtou, není převodovka jak jim něco rozumného nacpat do palic. Pustí si raději nějaký film a vychrápou se se svou
manželkou, o které stejně ví, že ho jednoho dne okrade. To je celý křesťanský ceremoniál.
Ale když člověk , který by i chtěl žít normálně a sleduje události, a nutí ho počítat kolik granátů, min a dluhů se posílá z této země pryč, bez svolení koho čeho, bez zardění a bez lítosti nad úpadkem společnosti, ze které se stal jen skanzen slídičů po cenách. Mrtvoly, které nemají budoucnosti co nabídnout. tadá tadá…
tohle bych tesal do kamene – Stále mlčíte na základní potřeby lidí. Že nerozumíte.
30 let nikdop neresi absolutne zakladni potrebu a to bydleni, dovolili dokonce aby to stalo tolik ze si to uz skoro nikdo nemuze dovolit. A tohle neresi NIKDO a v cely ty debilni diskusi to neresila ani Konecna a ta by o tom mela mluvit porad, ale nemluvi.
Bydlení a podíly, čí je to země, apod.
Chci být ten, co má budoucnosti co nabídnout. A být ten, komu budoucnost má co nabídnout. Jen je to asi cesta osamělá a nelehká, s nejistým výsledkem. Dokonce mi to připomnělo biblickou úzkou cestu, o které se dobře přemýšlí, ovšem jít po ní, to je výkon. Nevím, jestli mi v tom brání více vlastní pohodlnost a strach z jinakosti nebo nedostatek nouhau jak se s tou budoucností sladit.
Moc pěkné, Vidláku díky. Jen v jednom nesdílím Váš opimismus. Napsal jste „písek do evropského soukolí tak dokonale, jako to zvládne Danuše svojí agilností a aktivitou“, ale já jsem přesvědčený, že si ji ohlídají, nechají ji jen plácat nesmysly, ale škodu nenadělá. Ano, je neuvěřitelně hloupá, ale jsou na tom snad třeba Jourová nebo Uršula von Lejno výrazně lépe ?
Myslím, že rozdíl mezi Danuší a Lejnovou nebude velký. Naše krásná kobyla může klidně za Lejnovou převzít EU kárku a Lejnová si může odnést vydělaný pytlík a užívat si.
Rozdíl je značnýá. Nezapomeňme, že má 7 dětí a ty zabezpečit do budoucna dá fušku. Je to nákladné taková rodinka
Nejblbejsi sedlak nejvetsi brambory to se hodi na germany , sice k tomu potrebujou
vzdycky Himalaje penez , ale prace se jim potom darila.
Pritom , kazdej german kterej vyleze a neco rekne, je pri nejmensim sokujici ,
v blbosti vedou ,nad macaronama a dalsima….
Habeck napr. , chce chytat CO2 a potom to nacpavat a schovavat pod zem..
To neni podvod jako napr. cestujici nakupci vod firmy Zeli a koukajn,
slibujici, ze doda 4 miliony naboju. Nezda se , ze by mu nekdo veril..
Este nerek nic aspon blizko pravdivy skutecnosti..
Vidláku, díky za ten Mrákotínský obelisk, za zmínku. Dnes málokdo ví, co to je. Za Masaryka/Plečnika se mu říkalo „monolith“.
Mám k němu něžný osobní vztah a když jsem v Praze (naposledy v pátek před týdnem na Audienci), vždycky ho jdu zkontrolovat a pohledem pohladit.
Hezké vzpomínky na veselé časy.
On se tam odstal snad až na čtvrtý pokus, pan president si tehdy postavil hlavu, že tam být prostě musí. Ale dobře že tam je. Ale já už tam nechodím, přílišná depka z okolních věcí mi za to nestojí, naposledy jsem byl na Hradcanech 2013.
Sousede,
bylo to na pokus druhý a dokončen byl až v roce 1996 – mám na tom kousek (zbytečná skromnost) zásluhy. Proto takové duševní spříznění – když jste něčím „podepsán“ na Hradě, cítíte trochu pýchy na ten prostor (na toho blba 107 sere pes, ten to má dočasně, však tam byl i Hitler a Heydrich a Hrad to také přežil).
Byl jsem syny a vnuky donucen projít z Hradu na Hlavní nádraží – klasickou cestou přes Hrocha a Tygra. Karlův most téměř neprůchodný…. celkově hnus a dryjáčnická pouť.
Nebyl jsem v pražském centru asi 10/15 let a až do smrti už se bez něj obejdu.
Český rozhlas uvádí třetí. https://regiony.rozhlas.cz/chlouba-mrakotinskych-kameniku-zdobi-pres-osmdesat-let-nadvori-prazskeho-hradu-7441295
Plně Vám rozumím, to bych se také překonal. Nejde mi až tak o generála Zradu, jako o i Vámi popisovaný dryjáčnický cirkus.
Český rozhlas zamlčel (to je jeho současná hlavní pracovní náplň, zamlčovat), že ten druhý skutečný (nepovedený nepočítám) dopravila na Masarykovu žádost Škoda Plzeň, vyvinula k tomu speciální dopravní zařízení/vůz.
V roce 1995 se obrátil Hrad, zosobněný tehdy Havlem (taky to měl dočasně, jako všichni ostatní), na Škodu Plzeň, zda by nechtěla monolit dokončit, a to zhotovením a instalací kovové špičky „ve stylu Plečnikově“. Jako tehdejší šéf PR plzeňské Škodovky jsem se toho chopil i stalo se – v roce 1996 proběhla slanostní instalace toho čtyřhranu. Byla kolem toho veliká sláva a já si to z pohledu firemního PR náramně užil (třeba tvrzením, že špička je zhotovena z oceli, z níž se vyrábějí jaderné reaktory 🙂 ) – spousta veselých historek z natáčení. Některé detaily najdete v mojí knížce.
Tymák:
Není to dobře. Ucpal základní pramen energie Opyše.
Žiži- zapeceteni posvatneho pahorku zednarskym obelixem:
https://czwiki.cz/Lexikon/%c5%bdi%c5%bei
Žiži- pozar
Asterixem.
Parlamentni listy:
“ Přestože kandidáti Přísahy a Motoristů ještě v Evropském parlamentu nejsou, jejich lídr Filip Turek se už podělil o svou první zkušenost. Tu absolvoval díky bruselské předvolební debatě pořádané televizí CNN Prima News, která proběhla ve středu.
„Přiznám se, že mi nebylo příliš dobře. Byl jsem v šoku z toho, kdo vládne 450 milionům lidí. Lidé, kteří mají být největšími politickými oponenty, jsou před kamerami nepřáteli a pak se chovají jako skvělí obchodní parťáci. Z toho mi bylo zle. Když vidíte, kdo řeší energetiku, průmysl, ekonomiku a všechna pro prosperitu zásadní odvětví, že jde o lidi, kteří o svých oborech nic nevědí, jde z toho hlava kolem,“ popisoval Turek.
Politici v Bruselu si dle jeho slov myslí, že po přečtení románů Julese Verna napíšou předpisy s názvem Green Deal a všichni podle toho budou žít. „To je šílené. Je to postavené na technologiích, které neexistují buď vůbec, anebo jen v laboratorních podmínkách. Green Deal je komplexní systém, jak nás všechny převychovat a zbavit peněz. „
Už jsem četl. Hezké.
Kolik nových bloků JE se za jejich panování postavilo ? *
O to jde, pokecat se dá i v jeskyni nebo v iglu.
* Tady má Fialova vláda u mě malé plus. Ještě větší plus by měla kdyby vyhlásila celoeurounijní sbírku na elektrocentrály pro obyčejné lidi na Ukrajině a na vysoušeče pro ty zatopené v Rusku.
Ja osobne milujem Vidlákove kydy, páč ako keby mne bral slová z úst. Súhlasím prakticky s takmer všetkým, okrem politických kydov. Páč neviem, nezaujímam sa, nepotrebujem a hlavne ani nechcem vedieť o týchto našich bezvýznamných oných.
Ja by som len rád upozornil na jednu záležitosť, ktorá dnes prebehla a nedostala sa do českého mainstreamu, a to je stretnutie Fico vs Šmyhal. Akože toto vezme vietor z plachiet mainstreamu…
Ukrajina nedostane zadarmo ani náboj zo štátnych rezerv, páč žiaden náboj tam nie je. Ale môžu si kúpiť od zbrojarskych firiem slovenských.
A bude železnica Košice – Kyjev.
Sľubom nezarmútiš.
No čo robiť, že. Tanky nemáme, lietadlá nemáme, protivzdušnú obranu nemáme. Urán z Ruska si budeme kupovať cez USA…
Tak sa aspoň stretneme a poprosíme, aby neutekali všetci cez Slovensko.
páč = lebo?
Fiha. Poznám to len z „nech sa páčí“ 🙂 🙂
Ve skutečnosti slangová zkratka „poněvadž“
viz https://lidovyslovnik.cz
Moje babička (Východní Čechy) používala podobné zkratky, např. „Kdák tam byl? Cák tam dělal?“
Chápun to jako naše „poněvač“.
Godote to se snad používá ve smyslu „protože“ i v našem okolí.
Bez chytrolínání – poněvadž. Což je to stejné, jako protože (jeden pán tuhle uved svůj komentář slovy, že jej dává jinam, protože jinak by byl u mého. Tak to dělám s tím „protože“ podobně. Mísa koblihů.).
Jestli se ve slovenštině používá poněvadž, to nevím. Myslím ale,, že snad ne. Přítomnost té zkráceniny ve slovenském textu může být obyčejné zavlečení. Pokud bych soudil podle sebe, když mluvím se Slovákem, někdy tam slovenská slova „zavlékám“ úmyslně. Na dotaz odpovím třeba hej, zeptám se prečo apod. Jen tak. Třeba to tam taky dal česky jen tak.
Keď sa už bavíme o jazykových jemnôstkach, tak slovo poneváč ma v hovorovej slovenčine aj veľmi špecifické použitie. Napríklad v istom vtipe sa hovorí, že jeden bača sa chválil poneváčom, na ktorom mu mohlo sedieť v rade 14 vrán. Bolo to v debate s Rusom a Američanom, kde sa každý nehorázne vynášal do neba, čo kto má. A keď po vytriezvení musel každý s farbou von, tak aj bača musel s hanbou priznať, že tá štrnásta vrana mu tam stojí len jednou nohou.
Já to znám z podání Izera. Slovák se vychvaloval, že pozná baču z Dolného Smokovca, ktorému sa tam vedla seba posadia aj tri krkavci. A když pak ostatní začali ubírat, tak on taky ubral. Že si uvedomil, že ten bača nie je z Dolného, ale z Horného…
zavlečení, hmm, ano. Zajímalo by mě, jak se mají slováci k češtině, zda je to jako hnusný západní jazyk, západštější než (stále jen) východní euro.. Takže prostě proto z principu, nebo jim niečo lahodí.
Bez uzardění se nám slovenština líbí. Podařila se ta bratislavská, nechápu to, jak tak krásně tam mluví na souběhu kultur, poněvadž např. čeština pražská se nedá poslouchat. Čímpak to? Vlastně mluvím o přízvuku spíš, o pěvomluvě.
Nemyslím, to je spíš protože a lebo je nebo.
Re: JanaJ
Slováci používají jako ekvivalent našeho „nebo“ spíše „alebo“. V hovorové „slovenčine“ ovšem nabývá slůvko „lebo“ obou významů.
TT alebo… bo 🙂 bo chcal bo sral …. 🙂
v Praze pouzivano bezne
Robertko dnes jednal se Šmyhalem, kde si málem padli do náručí, jako Husák s Brežněvem.
Já v tom vidím malý podtext. Ukradina od Nového roku nechce přepravovat plyn od Gazpromu do EU, kde by plyn Slovakia brala? Molekuly svobody od vrahů z Volstrýtu (copyright Jasánek) jsou za prve strašně drahé a taky jejich přeprava je nejistá.
Takže Robertko se bude tvářit jako zavilý přítel a Ukradina přehodnotí svůj postoj k přepravě plynu od Gazpromu, především na Slovensko.
Kdo ví, třeba ty trubky pokroutí žár z A-bomb.
Ano, Ukrajina potřebuje penízky za dopravu trubkami, ale je hrdá a nechce je od Rusů. Na konci letošního roku končí platné smlouvy, tak hledá, kdo za ten provoz trubek zaplatí, nejlépe zálohově a na pár let dopředu. Kandidáti jsou 3 – Maďarsko, Slovensko, Rakousko.
Pěkně shrnuto.
Teď ještě, aby situaci pochopili ti, kteří přijdou k urnám.
Ale – ti pražení broučci nejsou až tak špatní! (Ale jako každodenní jídlo bych je nechtěl.)
MM: Obsazení CCCP jsem zažil v 1968 na vlastní kůži. Až se uklidnily vášně, dalo se to přežít.
Možná lépe, než stávající „progresspárty“
Přežít se to dalo, ale ti jejich zdejší pohůnkové byli pěkná sebranka.
I dnes se to musí přežít a současní pohůnkové jsou taky pěkná sebranka.
Domácí pohůnkové cizí mocnosti jsou vždycky sebranka.
Všichni pohůnkové jsou sebranka!
Stálo by to za esej na téma „divergence českých elit a českého/moravského národa“ nebo tak nějak.
To by bylo jako popisovat průběh pádu kávového šálku na kamennou podlahu.
Každý tuší, jak to dopadne.
Jo, každej vidí, jak to vypadá, když to padá. Ovšem interpretuje to každý jinak. Fyzik si vybaví přírodní zákony, hospodyně vidí, že se jí rozbil hrneček ze soupravy a hospodyň vidí, že to bude muset zamést, když už to shodil. Pro malé dítě to bude úžasné dobrodružství. Pro výtvarníka inspirace rozhozenými střepy či vylitým obsahem hrnku. Hudebník možná uslyší nějaký nosný hudební motiv.
Obávám se, že ti, zejména postnormalizační pohůnkové, zdaleka tak neškodili, jak ti dnešní. Hádám, že co do hospodářských škod, dá se to i vypočítat.
Jestli to nebude tím, že dnešní pohůnci jsou potomci normalizačních pohůnků?
To jste si ještě nevšimli, že největší „demokraté“ mají typicky bolševické názory?
crusadere, bylo by zajímavé povědět, co myslíte těmi „typicky bolševickými názory“. Pochlubte se.
Já byl tenkrat na vojně. Seděli jsme zavření v kasarnách, Déveťák střežil řetěz, který byl provléknutý skrz samopaly, aby si je nikdo nemohl vzít, a bylo to tam jak o funuse. Větší sranda byla v r. 1969. Na vlajky stačila injekční střikačka s benzinem a zapalovač. Ve Vodičkový nasadili hasiče, ale ti neměli v hydrantech tlak, takže jim to střikalo jen asi metr daleko. Ale pak mi nějaký milicionář málem rozbil hlavu pažbou samopalu.
Od té doby také vím, že si musím nejvic dávat bacha ne na cizí, ale na našince, co se nechali koupit nebo zblbbnout …..
… twdy ty pohúnky 🙂
Zabránil milicionář třetí světové nebo naší suverenitě? Co měl v rukou on a co vy? Oba světové dějiny, vy statečnost, on informace. Nevíte, co je pohůnek, víte jen o koloritu světa.
Z těchto určitých důvodů by mělo být pro lidi nesnadné rozhodnutí, chtít stát se pohůnkem. Jak to tedy s těmi kandidátkami vlastně je, a s tím pískem v zařízení..
Milicionář měl informace ???
Ne takové, jaké vy myslíte, ale formující, proto se zamýšlím nad přijetím té veřejné služby.
Literatura pro zájemce o hlubší studium:
Lidové milice 1948 –1969
https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/23639/IPTX_0_0_11410_0_70536_0_88771.pdf?sequence=1
Několik milicionářů jsem potkal, a byli to vesměs vypatlaní primitivové.
Zajímavé je i to, že Sověti jim v r. 1968 sebrali zbraně (píše se o tom též v odkazu výše).
… zamýšlím,.. co s lidmi dělá přijetí služby.. , (abychom rozmotali, co jsem zamotal).
Mám za to, že – přinejmenším v 70. a 80. letech – většina příslušníků Lidových milicí byli členové KSČ, kteří členství v LM dostali jako „stranický úkol“.
Aha, tak, že by to šlo. To je tedy odlišná disciplína
No, Harfytone, proti invazi do ČSSR roku 1968 se zprvu postavila i celá tehdejší kompartaj (krom jejího „zdravého jádra“), tedy i tehdejší Lidová milice, co „ozbrojená pěst dělnické třídy“. Proto také byla, dílem, invazními jednotkami odzbrojována podobně, jako některé části a jednotlivci z ostatních silových složek státu. Po podpisu „Moskevských dohod“ to celé šlo do klidu, postupně k tomu, čemu se říká „normalizace“ a ta zas, postupně, povolovala. Až do převratu 1989. Tomu otevřela cestu „perestrojka“, kdy Gorbačovův SSSR přestal mocensky opírat své dosavadní satelity. Nic, dnes, až tak nesrozumitelného.
Ja sem byl na Prikopech a kolem jezdili ty svine milice a hazeli slznej plyna ,
hodili to na jednu holku. Potom u Obecniho domu sme bojovali dlazebnima kostkama kdyz jeli kolem v nakladnich autech a strileli po nas vostrejma..
Predtim nas rozhaneli za Decinem ,se psama a samopalama a vozraly
a byl z toho soud…
„…a strileli po nas vostrejma…“ a nikoho netrefili, anonyme?
Počkejte až nám sem natrvalo přesídlí cizáky z Afriky a PV…do našeho domova?!
Ještě budou vzpomínat se slzou v oku.
A ti hodní Izraelité tu chtějí vystěhovat zlobivé Palestince, oni to už podle libanonské rozvědky chtěli udělat už v roce 2015, jenže nepočítali, že se budou v EU některé státy škubat.
Ty vášně se uklidnily brzy ne? V září jsem nastoupila do první třídy, do normální školy.
To bylo tak 14 dní po té hrůze v uvozovkách. Já si to opravdu pamatuju, nebyl tam žádný soldát s kalašnikovem, jen starší paní učitelka.
Škoda, že už nežijí ti co pamatují 39 rok. Ti by hovořili trochu jinak.
Podle toho kde žili a jakou řečí mluvili.
Byla místa (málo jich bylo), kde Němci ochraňovali své sousedy Čechy před vystěhováním a Češi pak po roce 1945 bránili Němce před odsunem. Ostrůvky pozitivity. Mám to přímo od dětí těch aktérů.
I to, Starý kocoure“, má svůj praktický výklad. Není pravdou, že Češi byli z okupovaného pohraničí ČSR (1938) vyhnáni. Mohli zůstat, ale pokud se nehlásili k německé národnosti (podmínkou jazyk a nějací ti předci …), nestali se říšskoněmeckými občany. Takže všichni ti, kteří opouštěli zabrané pohraničí (nepřesně a nejen Sudety) byli uprchlíky. To proto, že buď takto protestovali, nebo se, co do budoucnosti, cítili ohroženi (nejen existenčně). Kocoura „ostrůvky pozitivity“ byly dány spíš osobními vztahy, než čím jiným.
Takový popis si dovoluji jsouc (Alefe?) z uprchlické rodiny, se kterou jsem se do rodného domu vrátil už někdy v červnu 1945. Jsem tedy pamětníkem Protektorátu Čechy a Morava (1939 -1945), odsunů obyvatel německé národnosti (1946), Únorového vítězství pracujícího lidu (1948), Internacionální pomoci (1968) až dodnes. Co chvíli žasnu nad kdejakým výkladem či popisem všech těch událostí. Ušetřím případné čtenáře ilustrujících historek.