To jsme si mohli přečíst v mnoha příspěvcích v posledních několika dnech. Zpravidla u toho zaznívalo bědování, že jsme jako národ nepoučitelní, že stačí šermovat slovy jako Putin, Rusko a Babiš a zpitomělí Pražáci to Fialově skvadře zase naházejí. Považte, ona ta Pětikolka má pořád 42% a SPOLU má přes 20%. Zkrátka a dobře si tu třetí světovou válku zasloužíme, vlastenci se zase nedokázali spojit, zase propadnou hlasy… vynechal jsem něco?
Dovolte mi k tomu jeden malý vidlácký rozbor:
Houby, SPOLU nikoho nedotahuje. Celé slavné dotahování není nic jiného než porovnání dvou průzkumů, které vyšly o procento jinak. Nic víc, nic míň. Celé velkouhubé Vondrovo chvástání vychází z rozdílu na úrovni statistické chyby. SPOLU má podobné preference dlouhodobě.
Modroptáčtí marketéři si snadno spočítali, že jim Babiš bere hodně hlasů a přiklání se k němu i významní podnikatelé, kteří kdysi do roztrhání těla podporovali ODS. Například takový Šnobr. A tak se samozřejmě vymezují právě proti Andrejkovi – on se totiž hodně snažil, aby byl pro konzervativnější voliče ODS přijatelný. Jednak posílal na Ukrajinu peníze, nezapomněl mluvit o pevném ukotvení v NATO i EU a jen si tam pro Okamurovy voliče nechal i fráze o míru.
Vlastenecké scéně může být tento vzájemný boj naprosto ukradený, protože z něj stejně nijak netěží. Maximálně tak, že co Andrej získá svou vstřícností od ODS, to mu zase odejde na opačné straně směrem ke STAČILO! a trošku možná i k SPD, ale tam o tom pochybuju. Podle všech průzkumů i trendů má Andrej Babiš stále šest mandátů a co u Pětikolky získal, to zase jinde ztratil. To je tak, když se zaměřujete na hlasy zhrzelých voličů ODS. Proto jsem to vždycky považoval za mrtvou cestu a platí to nejen pro Andreje, ale i pro Svobodné a PRO.
Voliči vám totiž kašlou na vaše kvalitní programy o čtyřiceti stránkách. Volby jsou o tvářích, o lidech, o symbolech a o značkách. Nikdy nezískáte voliče ODS tím, že před nimi budete často říkat slovo Orbán. Fakt ne. Ti, na které to dělá dojem, ti už u Modroptáků minimálně tři roky nejsou.
Co jsem napsal výše, neplatí to pro Motoristy, protože oni nevysávají ODS, ale vysávají Starosty. Jde jim to tak dobře, že si Kandidátuše střihla s Turkem duel, po kterém se obě strany mohou cítit jako vítězové a diváci se museli cítit jako idioti. Takže ani tady se nic moc nemění. Vítek udělal debaty bez cenzury, aby Fialovi přetáhl voliče, že právě on je ten správný a jediný liberál a maják na stráži před Východem, ale angažoval Danuši a ta mu to všechno svojí nebetyčnou blbostí a sebestředností zase rozebrala. Jsem rád, že do STAN rovnou vstoupila, takže tam toho ještě hodně zničí.
Rozložení sil mezi Pětidemolicí a opozicí se nijak nezměnilo. Pořád platí, že Pětikolka praděpodobně přijde o tři mandáty a pořád platí, že nejblíž k jejich získání je mimoparlamentní opozice. Pořád platí, že ANO ani SPD zřejmě nezesílí ani nezeslábnou. Pořád platí, že nalevo je koalice STAČILO! jako jediná relevantní politická síla, protože Šmardu ani Paroubka nemá nikdo rád. Pořád platí, že napravo to mají v rukou pravicoví voliči, kteří mají na výběr z několika možností. A pořád platí, že český národ je prosíravý, takže to spolehlivě udělá blbě, protože se mu nedá nic říct. Oni jsou voliči hned naštvaní, když jim někdo sahá na jejich oblíbeného lídra. Akorát tam bohužel jsou oblíbení lídři hned čtyři.
Ve SPOLU jen zvolili dobrý závěr kampaně, vymezili se proti svému velkému odsávači hlasů a Vondra s Vrecionovou zřejmě utekli hrobníkovi z lopaty díky Danuši. STAN zřejmě nebude vítězem těchto voleb, ale zůstanou přesně tam, kam je Kandidátuše navedla – v Bruseli. A i když Vondru fakt nemám rád, protože to jeho kompro na Jandejska byla sviňárna non plus ultra, kterou mu nikdy neodpustím, pořád je menší zlo než třeba nebinární Pekso nebo Kolajo.
Jestli si neparlamentní opozice urve tři mandáty, to záleží zcela a jedině na těch, kteří se v pátek a v sobotu postarají o propadnutí svých hlasů někde mezi Svobodnými, PRO, Motoristy, Aliancí a Petrem Machem. Na nich záleží, jestli dokáží rozlišit mezi zdravým rozumem a nebo se spolehnou na sliby z kampaně své oblíbené strany. Volte moudře. Hodně moudře. Jinak si prožijete volby 2021 ještě jednou. Sázka na jistotu existuje.
Já vím, budete volit srdíčkem a volit to jediné dobro, protože už bylo dost menšího zla, které je pořád zlo. Výsledek tomu bude přesně odpovídat. Zcela škarohlídky řeknu, že propadne akorát tolik hlasů, že mimoparlamentní opozice ten jeden mandát, co by bez problémů mohla mít, zase ztratí ve prospěch SPOLU a získá ho ausgerechnet Ondra Kolářů… papínek bude mít radost. To jen abyste věděli, jak bude ta vaše volba dobra po zásluze potrestána.
Ale abych neskončil tak varovně a pesimisticky, tak na závěr jen zkonstatuji, že ve všech eurovolbách agentury přisuzovaly vládnoucím stranám větší preference než jakých pak dosáhly. Nevidím důvod, aby to tentokrát nebylo stejné. Rozdíly mohou být až o pět procent. To je opravdu hodně. Rozumný člověk se ale nespoléhá na dojmy, nejedná podle zbožných přání, nýbrž upravuje svou taktiku tak, aby byla maximálně úspěšná.
Dumejte, dumejte.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Štěpán Kotrba (fejzbůk)
5. června 2024, 12:40 ·
Dilemata protestního voliče
Volby jsou vždy zkouškou opoziční inteligence. Vláda musí obhajovat, co vykonala, opozice může být kreativní. Vždycky je víc toho, co vykonáno není, než toho, co vykonáno je. Jen čekám na rohu ulice plakát s duhovým čtvercem koalice SPOLU a textem „Snížili jsme vám životní úroveň. Spolu.“
Vytknuto před závorku, je nutné říci, že díky hlouposti většiny médií nevnímáme Brusel jako centrum moci a volby do Evropského parlamentu jako něco, co ovlivňuje naše životy. Ale tak to je. Kdy jste četli názory Jana Zahradila? Přitom byl místopředsedou Výboru pro mezinárodní obchod a kandidátem konzervativců na předsedu Evropské komise.
Víte, jak a o čem hlasovala Dita Charanzová? Přitom byla zařazena mezi 6 nejvlivnějších poslanců ze 705. Ani já nechápu proč. Ale je místopředsedkyně Evropského parlamentu.
Víte, jaké názory mají europoslaneci Hlaváček, Knotek či Kovařík? V životě jsem o nich neslyšel.
Víte, jestli je generál ve výslužbě Hynek Blaško ještě živý nebo už mrtvý? Vzhledem k výroku z roku 2017, kdy kritizoval Tomia Okamuru slovy „Ten pán lže jako když tiskne, my všichni totiž víme, že SPD je stranou jednoho muže, kde se bez něj nic nehne“, to není jisté. I když za dva roky poté jako člen SPD kandidoval, byl zvolen a za jásotu všech dezolátů veleben. Nyní kandiduje zas. Ale už v „Alianci národních sil“ jako lídr za stranu „Bezpečné ulice“ spolu s Vandasovými „Dělníky“.
Výraznou stopu sebeprezentace zanechávají Piráti v dresu frakce Zelených: Marcel Kolaja. Gregorová, která se stará o vývoz zbraní jen do těch zemí, kde je nepoužívají a o vývoz demokracie do zemí, kde ji nechtějí. Peksa, v současnosti předseda Evropské pirátské strany, jehož „První rok v Evropském parlamentu: co jsme zažili?“ se čte jako detektivka. Peksa byl nadšen: „Naše první dny ve frakci se nesly ve znamení vyjednávání o obsazení těch nejzásadnějších pozic pro prosazování naší politiky. A uspěli jsme!“. A jako hlavní úkol si vytkl Babišův střet zájmů a práci europoslance z domova. Co udělal pro nás?
O co všechno vastně jde
Ne, vážně… volby jsou nesmírně důležité. Po letech váhání rozhodneme, zda bude pokračovat stávající politika eurosocialistů, kteří se přejmenovali na progresivity. I my, nejen nejlidnatější země Evropy, rozhodneme, zda má pokračovat přijímání migrantů z Afriky, financování zbraní pro Ukrajinu a tím i války, kterou nelze vyhrát. Rozhodneme mezi válkou a mírem, byť jako spojenci poražených. Ještě můžeme.
Rozhodneme, zda nám velebení ukrajinského nacisty Bandery, zodpovědného za masakry Židů, Poláků a Rusů, ale i volyňských Čechů vadí, nebo ne. Ukrajinští „demokraté“ věří, že masový vrah byl národní hrdina, bojovník za nezávislost. Rozhodneme, zda zakážeme benzínová auta (letadel do Bruselu ani tankerů, vozících „demokratický“ americký plyn, se to netýká), či zda vybijeme stáda krav kvůli prdění jako v Holandsku a budeme žrát trávu.
Zda budeme stavět jaderné elektrárny či pole osadíme soláry a svítit večer bude luxus. Rozhodneme, zda si budeme měnit pohlaví každý rok. Zda svým rodičům budeme říkat mami a tati. Zda budou existovat surogátní matky, plodící děti těm, kteří zaplatí. Zda i malé země mají právo říci kategoricky NE, jako Orbán.
O to vše jde v evropských volbách. Oba tábory jsou nesmiřitelné. Jde o vše.
Kdo je spokojen, bude volit vládní pětikoalici – od ODS po Piráty. Kdo spokojen není, má širokou paletu opozice. Umírněnou či radikální. Demagogickou nebo realistickou.
Je realistické vystoupit z Evropské unie, jestliže 80% zahraničního obchodu máme se zeměmi EU a polovinu s Německem? Dle mého názoru ne. Nic neumíme vyrobit tak dobře, abychom byli pro Unii nepostradatelní. Nemáme ložiska surovin. Z cenných komodit máme jen vodu a pracovní sílu. Je realistické bát se eura? Dle mého názoru jde pouze o to, za kolik korun ho jednoho dne vyměníme. Stejně 80% obchodu provádíme v této měně, ať dovážíme, nebo vyvážíme. Vzhledem k závislosti tak jako tak neseme následky špatných rozhodnutí sousedů… Je lépe být uvnitř než mimo.
Kandidáty pětikoalice volit nebudu.
Nebudu ale volit ani sociální demokraty. Šmardovi SOCDEM jsou zárukou pokračování nynějšího eurosocialistického bláznovství. Snad proto jim fandí odborář „Sebestředula“. ČSSD v čele s Paroubkem prozatím nic nepředvedla, jen existuje. S lidmi jako Petr Benda. Brr.
Nebudu volit SPD. Netuší dopady toho, co slibují a nevědí, jestli jsou pravice (Radim Fiala) nebo levice (Ivan David). Nebudu volit Rajchla. Jeho ego je větší, než náměstí. Opozici nespojil, rozděluje ji. Nebudu volit trpaslíky, ani hranaté. 5% nepřekročí.
Většina těch, kteří nesouhlasí, bude nejspíš volit ANO Andreje Babiše. Naučil se, stejně jako kdysi liberál Miloš Zeman, mluvit s lidmi, vnímat jejich trable a stavět na jejich řešení politiku. Byla to prozatím dobrá politika.
Pro zbytek, kteří miliardáře v čele „partaje pro všechny“ neberou, jsou volitelní komunisté. Vstali z popela a koalice STAČILO dokázala za krátký čas své existence kompetenci, rozum, pracovitost a vůli. Kateřina Konečná už Evropský parlament zná a s nadnárodním kapitálem kamarádka není.
Taková je nabídka – možností spousta. A teď je to jen na vás.
——————————
Vyšlo dnes, v tištěném vydání Mladé fronty Dnes, v mírně zkrácené podobě, za jejíž změny nese odpovědnost dle tiskového zákona vydavatel. @sledující @přidat do výběru
Proč sem nedáte kopii celého vydání Mladé fronty Dnes? To je jako vytržené z kontextu.
Nenapsal na začátku, že je to z fejsbůku?
Vyšlo dnes, v tištěném vydání Mladé fronty Dnes, ……
Na kanále „Xaver Live“ se včera Filip Turek sám vyjádřil k pondělnímu rozhovoru s Kandidátuší.
Jak se zrodil anti-Turek? | Filip Turek | Přísně tajné #82
https://www.youtube.com/watch?v=VjemNy5tKL8
Zde na Kydech bylo uvedeno spousta názorů na Turka i od lidí, kteří ho viděli a slyšeli poprvé, a to třeba jen pár minut. Nejsem Turkův volič, ale pokud si někdo chce na tohoto člověka vytvořit férový názor, pak si by měl poslechnout jeho vyjádření k pondělnímu rozhovoru.
Turek v tomto videu v podstatě jen odpovídá na mnoho přímých diváckých dotazů.
Díky za odkaz, je to zajímavé, ale doufal jsem, že zhodnocením duelu s Blbuší to bude začínat. Třihodiny jsou na mne moc.
Můj duchovní otec Kufa k evropským volbám. Minulý týden jej znectil farář, co se stydí za kolárek, elitář Halík:
https://www.youtube.com/watch?v=qKskl2_t0-4
satanista Halík
na toho už peklo čeká
Satanův zplozenec. Čím dál víc je tomu svýmu zploditeli podobnej.
Pěkné. „Neřikám vám, koho máte volit. To bych mluvil do politiky. Řikam vám JAKÉ máte volit lidi, a tím mluvim do MORÁLKY“.
Stručné a jasné. Podle skutků poznáte je ….
Moc pěkné, děkuji.
Podle mne je Halík ztělesnění pekla, jeho kritika i nenávist, která něj čiší na všechny strany, je označení dotyčného jako dobrého člověka.
Další likvidace
Po Danny Kollárovi na Youtube (psal jsem to dnes ráno zde) byl Ladislavu Vrabelovi zlikvidován účet na Facebooku. Týden před volbami. Podle toho, kdo je likvidován, se pozná, koho je třeba volit. Aby bylo jasno!
Tady je poznat koho se režim bojí a koho ne.
Vrabel je ostrakizován, Konečná se producíruje všude možně.
Rajchlova parta je taky falešná jak pětník (Vacek aspol.) a stejně je do televize neberou. To je konspirace už na druhou? Bo jak to je?
Rajchlově partě nikdo Facebook a YouTube nesmaže. Ani Konečné. Čemu na tom nerozumíte?
FB a Youtube je omezený, velké televizní kanály v prime time mají mnohem vyšší dosahy
na tom FB a i youtube si to musíte cíleně ručně najít
to je velký rozdíl
i nepouštění do massmedií je cenzura, stejně jako mazání FB
btw L. Volnému tehdy taky všechno smazali před volbama
Vrabel není ostrakizován, Vrábel je tragická postavička A to že mu někdo nechal smazat profil na tom fakt nic nemění
Hloupej nadšenec, který je vinen tím, že od tzv. alternativy odehnal umírněnější voliče, kteří jsou sice hluboce nespokojeni ale s tímhle ansámblem nechtějí mít nic společného. Stejně jako s ansáblem božského Jindry ..
Změnu realizuje ten, kdo se ujme ne prekatiátu ale minimálně nižší střední tridy
Souhlasím s vámi.
UFF
https://www.humanite.fr/monde/debarquement/80e-anniversaire-du-debarquement-lelysee-evince-la-russie-a-cause-de-sa-guerre-en-ukraine
Na holy link bez strucne anotace ti sereme.
Tak aspoň část:
U 80. výročí vylodění bude ve čtvrtek na pláži Omaha přítomna většina hlav států a západních vůdců. Vyloučen je pouze jeden klíčový hráč druhé světové války, Rusko, navzdory ústřední roli SSSR při porážce nacismu.
Oslavy 80. výročí přistání v Plumelecu, 5. června 2024.
© Benoit Tessier / POOL / AFP
Joe Biden, Rishi Sunak, Volodymyr Zelenskyj, anglický král Karel III., Justin Trudeau a mnoho hlav států a vlád se očekává na mezinárodní vzpomínkové akci 6. června na pláži Omaha. Pod vedením francouzského prezidenta Emmanuela Macrona chtějí být všechny oficiální oslavy 80. výročí vylodění
Všichni jsou ve volební kampani: prezident Spojených států půjde 5. listopadu k volbám; britského premiéra čekají parlamentní volby 4. července a francouzský prezident vede kampaň pro volby do Evropského parlamentu 9. června. Budou hrát roli demokratického Západu tváří v tvář autoritářským režimům a vzestupu extrémní pravice . Od středy v Plumelecu (Morbihan) Emmanuel Macron během své pocty bretaňským odbojářům a výsadkářům Svobodné Francie konkrétně zmínil „životnost našeho obranného ducha, zatímco nebezpečí narůstají“ .
Rusko chybí na oslavách
U příležitosti vzpomínkových akcí je v centru pozornosti Ukrajina. Její prezident Volodymyr Zelenskyj by měl ve Francii zůstat do 7. června. Po projevu k francouzským poslancům se tento čtvrtek setká i se svým americkým protějškem Joem Bidenem. Instrumentalizace paměti je výzvou. Francouzský prezident přešel od dialogu a touhy „neponížit Rusko“ k nové diplomatické linii, která chce z Francie udělat nejbližšího spojence Kyjeva .
Podpora je neomezená s hypotézou vyslání pozemních jednotek. Zašel tak daleko, že odmítl přítomnost ruské delegace, včetně veteránů nebo členů opozice. Váha obětí, 27 milionů mrtvých pro Sovětský svaz, a značná role Rudé armády při porážce Třetí říše byly z historie vymazány.
80. výročí přistání: Emmanuel Macron, oportunista vzpomínkových akcí?
Élysée svou volbu zdůvodňuje: „Nebyly splněny podmínky pro pozvání ruské delegace vzhledem k dobyvačné válce, kterou Rusko vede proti Ukrajině a v níž v posledních týdnech zesílilo nepřátelství. » Francouzské úřady slíbily, že „rozhodující příspěvek“ SSSR k vítězství nad nacismem bude zmíněn během ceremonií a během „demonstrací“ plánovaných na hřbitovech, kde jsou pohřbeni ruští vojáci.
Promarněná příležitost znovu zahájit dialog
Tváří v tvář této spirále, návratu blokové logiky a polarizaci mezinárodního systému, Dominique de Villepin, bývalý francouzský ministr zahraničních věcí, v rozhovoru pro Le Monde Diplomatique poznamenává, že „provádět efektivní diplomatické prostředky je především vědět, jak si vybrat priority schopné obnovit francouzskou důvěryhodnost. První prioritou je diplomacie závazku sloužit míru. Dlouhodobá a intenzivní práce, protože jde především o obnovení spojení s Jihem. Během posledních dvou desetiletí jsme však ztratili kontakt do té míry, že už ani neslyšíme a nerozumíme tomu, co se nám říká . A vyzývá Francii, aby se „vrátila jako světová země (…) schopná mluvit s každým“ .
80. výročí vylodění: Elysejský ostrov vytlačil Rusko kvůli jeho válce na Ukrajině
První projev Roberta Fica po atentátě:
https://www.youtube.com/watch?v=D1L7FfaLaxM
Jak se Vám daří, Laco?
Nepřijedete do našeho statutárního městyse na kafe nebo tak na něco?
Jaroslav
Děkuji za optání Járo, v rámci možností a díky tomu, že mám ženu, která „umí vařit pivo a navíc utáhne pluh“, to jde. Do Plzně možná v letních měsících.
Ten projev je docela epochální.
To obrovské množství souhlasných a blahopřejných komentů pod videem hovoří za vše…
I z Česka.
Připojuji se.
Výborná řeč. Každý by si ji měl poslechnout celou, nejen úryvky, které nám poskytnou naše média.
přesně tohle jsem řekl po shlédnutí manželce …
Vivat Fico !
Děkuji za upozornění i odkaz.
To je neuvěřitrlně silný projev. Podle mého si Robert Fico vytýčil ozdravení společnosti jako své poslání. Nedělám si iluse, že se něco změní u nás, nejsem si jist, že se povede velká změna na Slovensku, ale zaručeně se dívá celý svět a ti mimo KoZa si z toho vezmou silné ponaučení.
Ficepedemie neustava ,rano vstanu a misto backor tam lezi ficko. Do kafe ,dve ficky.
Se bojim na hajzl …
Zjevne nepochopil ty ctyri dobre minene projektily. Holt proste nezemre v posteli, no. A bude za to moct Putin i on sam.
Mimochodem, opozice a media se uz predvadeji.
Na Seznamu je článek o tom, že zdravotní stav Fica se zlepšil a že se možná po rekonvalescenci navrátí do plného nasazení do své funkce.
V diskusi pod článkem už lidi běžně tvrdí, že vlastně to celé bylo jenom divadlo, že ho vlastně vůbec nepostřelili a že to sehráli proto, aby zakázali Progresivné Slovensko. Tohle je fakt šílená nedůvěra všech k čemukoliv. To už znamená úplný rozklad společnosti, kdy každý předpokládá, že všechno je jen komplot a manipulace, fake a podvod. Nikdo nikomu nevěří ani nos mezi očima. Tohle je konec demokracie. Tohle je konec civilizace.
Pozor! Čtení Seznamu vede k předčasné demenci!
Ruská práce.
Nic není pravda a všechno je možné. To už popsal Peter Pomerantsev.
A šíří to profesor Horák. Čím víc lidí zblbnou, tím spokojenější budou a tím větší odměnu dostanou.
Nebudou mít nic a budou šťastní… (Klaus Schwab)
Juliusi Fučíku,
kdeže Rusové.
To Brusel, panáčku, v nás obnovil pud sebezáchovy s výslednou nedůvěrou. Nechci dohledávat všechny ty jejich nápady na téma „dohnat a předehnat“, které všechny skončily tichým fiaskem.
Ostatně i u nás doma – Fialovy předvolební sliby versus realita po volbách.
Tomu všemu může důvěřovat jen blbec a Putin na tom nenese vůbec žádnou vinu.
Godote teď jste mne šokoval, tím prvním slovem. To už se opravdu může i tak ?
Julie mi přišlo zde takové nějaké antické.
Tak jsem zkusil, jak to bude vypadat „česky“.
Nemůžu se podívat do Pravidel (stěhuji se a knihy už jsou v novém bytě, já ještě ve starém), ale nejspíš je to jako mnoho jiného v tom dílku: „obojí je možné“.
🙂
Máte pravdu. Přípustné je obojí.
Není nutné hledat Pravidla v knihovně, stačí se podívat do Internetové jazykové příručky, což jsou jen stará dobrá Pravidla:
https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=Julius
To je obvyklý postup hňupů z naší vlády.
Zasloužil byste si pečlivou německou péči jako váš jmenovec.
A vy byste si zasloužil změnit nick na Das Auto.
Ja herr Fucik.
Pletete se. Naopak, to je začátek New world order.
Směska nedůvěřivých deviantních lehce manipulovatelných individualistů – sen Rotschildovo bankovního domu.
Právě teď na kanále Smer – socialna demokracia Robert Fico: varujem a odpušťam. Na jutubu. Pohublý, unavený, ale je neuvěřitelné jak se z toho dostal. Popisuje realitu… To zas bude v kavárnách nablito, hlavně asi v té pražské…
Chybí Vám tu odkaz!!!
No a? Tak si otevřte tubku, napište do hledání smer socialna demokracia, to stačí. Je to nejnovější video. Odkazy dávám jen výjimečně, bo jsem stará hloupá baba, krom toho se mi to blbě kopíruje a vkládá. Kdo chce, najde. Já to poslouchala na TG kanálu casus Belli.
Re: Rejpalka
Máte vyřízenu poslouchací povolenku, anebo jedete černotu?
Já jen abych věděl, koho mám nahlásit, to se už dnes zase musí, bo „nová doba – host vyhazuje vrchního“.
Dr Fico osobne: https://www.youtube.com/watch?v=D1L7FfaLaxM
Dík.
zajímavé čtení je nma
https://www.sme.sk/
docela jedou v našich stopách ať psavci, tak televizáci.-zpravodajci. uff
„Vtipná“ je ta diskuse pod článkem. Doslova tam diskutující blijou nenávistí, ale Fica za jeho dost smířlivý a umírněný projev obviňují z nenávisti. S těmihle existencemi prostě není možná dohoda po dobrém. Bohužel.
Jak se snadno a rychle vlky stada zfickujou..
Kadlasi, „Věř, ale komu věříš, měř.“
Nebo po našem (po bolševicku): „Důvěřuj, ale prověřuj!“
Mých sedm křížků mě utvrzuje v poznání, že s důvěrou je třeba zacházet jako se šafránem. Čím je důvěrou obdařený subjekt vzdálenější, tím více se mi důvěra jeví jako…. teď nevím, zda jako debilita, nebo jen donkichotství.
Věřit televiznímu či obdobnému zpravodajství je známkou nedostatečnosti ducha. Tím netvrdím, že Fica nepostřelil ten idiot, jemuž se atentát přisuzuje, jen si uvědomuji, že jsem tam nebyl a neviděl to na vlastní oči.
Skepse se tomu říká? Nebo tak nějak….. sepse?
Nejdřív skepse, pak přijde sepse.
re: Godot
Obojí je správně.
Píšu červený puntík na nástěnku do bodovací soutěže!
(-:
Sem si tady Vidláku, ale i na Vašem FB všiml, že příznivci KK jsou tak nějak více v klidu, více respektující a pokud se ozvou tak umírnění.
Ale obě místa jsou pod náletem agitátorů svatého Jindřicha, zpochybňovačů výsledků práce KK a nebo odrazovači od voleb.
A agitátoři svatého Jindřicha jsou tak nějak poznat … připadají mi jako sektička, která přeběhla od Flákance a spojuje je láska k novému guruovi a syndrom z covidového období… a jako na potvoru bude volební výsledek taky 2 procenta.
Také se domnívám, že příznivci PRO pořádají nálety na FB Vidláka a občas někdo zabloudí i sem 😏.
Je to stejné jako v roce 2021. Takhle na mě dělali nálety voliči Lubomíra Volného. Den po volbách s tím přestali.
Dokonce se nemohu zbavit dojmu, že jsou to ti stejní voliči. Tenkrát nechctěli nic vidět ani slyšet. Dneska nechtějí nic vidět ani slyšet.
Smál bych se, kdyby se ukázalo, že Jindra Rajchl získal stejných sedmdesát tisíc hlasů jako tenkrát Volný.
Jindru mám rád, věřil jsem, že by to mohl dokázat, ale bohužel…
Právě proto jsem to napsal. Ty jejich texty, myšlenky jsou prakticky totožné. Podle mě je to opravdu těch 70 tisíc.
Víte, já jsem tady do vás vandroval kvůli Jindrovi a jsem rád, že jste pochopil, že Kačka je vašemu i mému světu bližší ….
On ten správný lídr přijde. Nemusí být 100 procentní ale musí být pro lidi uvěřitelný. Vrabel to není, Raichl i přes vynikají rétorické schopnost a um uchopovat témata také ne, ani Ken ….
Kačka je, z 3 procent dá 7 ale možná i 10. Celé mé okolí ji fandí a nemálo lidí, co jí volit nebudou ji akceptují… A pokud to nebude ani ona, tak aspoň prošlapala cestu ….
On i Babiš pochopil, že cesta k úspěchu je přes obyčejné lidi. Stejně jako to kdysi pochopil liberál Zeman…
Konečná nalevo, SPD napravo.
To je nejjistější záruka nepropadlého hlasu, pokud chcete volit protivládně. ANo patří do vlády, i když předstírá opozici.
Ale to není až tak podstatné. Ideální to nikdy nebude a abych pravdu řekl, tak za Báby se mi žilo hezky, nikdo mě nestresoval, finančně jsem na tom byl přiměřeně, takovej normální život, a protože mně na Covid nikdo z rodiny neumřel, tak mi ty šaškárny zase tak strašně nevadily ….
Takže vaše volba je jasná. Ale je tu spousta těch, kteří nechtějí, aby jim hlas propadl.
já bch tak nějak – že to prastaré napravo a nalevo už neexistuje. sorry
re ema, klasické napravo nalevo existuje objektivně. Ať si s tím nanovo hraje kdo chce, jak chce.
Re: Vidlák, Pluto
Myslíte těchto 70 000?
Sedmdesát tisíc hrobů
kopají nám před Těšínem.
Časem někdo k nebi vzlykne,
pomoci se nedovolá,
cizí Bůh smích ve tvář střikne,
tupě díváme se v davu,
jak nám k špalku kladou hlavu,
jak vůl na porážku vola.
Bylo z vesny, časně z vesny.
A do Vídně po práci
smilovská děvucha táhla
po mém boku ke štaci.
Jednu ze Smilovic jsem znal, ale nejdřív jsem ji nechtěl, a když jsem si to rozmyslel, nechtěla zas ona.
Naja, co uš fčilek z Marušku, kdyš ani nevim, keho se zebrala za chlopa…
Ale je to tam takové romantické – dědina vcelku na rovince a nad ní trčí strmá Godula…
No ono je to svým způsobem průser, když se začínajícímu politikovi nabalí takováhle sestava. Je jich pár desítek tisíc a víc jich nebude protože spolehlivě odradí umírněnější. Je to víceméně smrt takového politika.
I proto bylo nebezpečné jit si stoupnout poslední demonstraci vedle Vrábela….
Tohle si politik může snadno uřídit. Může ty svoje včas vybídnout k umírněnosti. Může je „vychovávat“ v rámci svých vysílání. Ale také je může hecovat v naději, že to pomůže, protože tonoucí se stébla chytá. Každopádně militantní fanoušci jsou základním znakem prohry…
Amen
Ty jenom hazis spinu na Vrabela si uchyl. Bluto.
Já bych tak nepausalizoval. Jsem bývalý volič SPD, který v době covidove fandil a volil flakance. Byl jediný (+Bojko) kdo se dokázal postavit tomu bordelu a zvuli. Pak jsem viděl naději v PRO, než jsem slyšel co říká Vacek a než od PRO odesli lidé jako Petra Redova, kteří to dělají aby se věci daly do pohybu a ne aby z toho měli prospěch. Dneska jsem volič (pravděpodobnost 90 procent) koalice Stačilo. Nechávám si místo ještě pro SPD, pokud bych nabyl dojmu, že se můj hlas díky 5 procentní hranici propadne do kanálu. Jo a kroužkovat budu určitě, ať už to bude Stačilo nebo SPD.
Ten Flákanec byl jediný, kdo se za lidi kdy opravdu pral. Ostatní jen melou pantem, tak si příště odpuste ty kecy.
Přesně tak. Mám některé kamarády co říkají, že mírnou cestou ta změna nepůjde a když se Flakanec postavil ve sněmovně te sebrance, tak ho nazvali hulvatem a násilníkem.
a volby ukázaly, kolik lidí si to (tj. aby se za ně někdo pral) přálo. míň než málo.
Já mu za tu odvahu svůj hlas dal. Jenomže v Česku se odvaha (i sdělování pravdy) tak nějak od 1. protektorátu většinově necení. Je to pevně zakořeněné, generačně. A mediální presstituti z vás udělají extremistu či něco ještě horšího.
Na Čechy mnohem líp fungují sliby. Co vám český politik-hochštapler naslibuje, to vám nikdo nedá.
ano, nepěkné a pravdivé obvinění průměrného řadového čecha (záměrně s malým č)
Volby a politika mají svoje takřka přírodní zákonitosti. Kdo je nectí, ten prohraje. To platilo i pro Lubomíra Volného a pro Jindru Rajchla. Oběma se to mohlo podařit, ale prostě porušili elementární pravidla pro získávání voličů.
Oba si budovali fanklub místo voličské základny a to vždycky skončí špatně.
Je to tak! Je to tam stejně samej zloděj, podrazák, špína a potkan! To se musí umět říct pěkně jako tady, v klidu, s respektem a umírněně. Navíc, jiný věci odtamtud sice nebrat, ale dobře se v tý Americe vymyslely ty zóny bezpečí. Mají to tam na černochy, co mají trauma ze zlýho bělocha, tak tady by to zase mělo být zóna na ty, co mají trauma ze zlýho pravičáka. Správně by sem žádnýho neměli pustit! 👺 !
Jen technický dotaz. Víte že v příspěvku, na nějž reagujete, o pravici ani levici nic nebylo ?
Jen technická odpověď, víte, že v příspěvku o agitátorech svatého potkana Jindřicha něco bylo?
Zloděj, podrazák a špína v příspěvku není, vlastně ani ten potkan – ten byl od stejného autora v jeho nedávném předchozím, ale nejen (ve smyslu – hodně dalších k tomu) jeho autor takových či podobných „umírněných polibků s respektem“ tady na pravičáky a svatého Jindřicha nalíbali od začátku roku odhadem dva tisíce čtyři sta třicet tři krát. Což do technických záležitostí patří. Já nalíbávám zase polibky zpátky, ovšem aspoň si u toho neprotiřečím a líbám spíš podrypovačně než ze stranické zloby.
Mimochodem, jak byste Vy specifikoval tento diskusní prostor? Taky jako „místo pod náletem agitátorů“?
Tak kvóty na delikventy?
Krumpáč mezi evolventy!
Útočiště pro hnědochy?
Písek mezi kluzné plochy!
Atomové stíhačky?
Srp s kladivem od Kačky!
Allium na každém rohu.
Zarazit to ještě mohu!
Kdo by to byl před 35 roky řekl, že poslední reálnou nadějí na záchranu zdravého rozumu budou tito.
Poslední reálnou nadějí na záchranu je vystoupení ČR z obou totalitně-fašistických uskupení EU a NATO.
A požádání o vstup do BRICS. Je nejvyšší čas, aby to nějaký odvážný opoziční politik naplno a nahlas řekl. Jenomže… to by asi schytal víc kulek, než nedávno slovenský premiér Fico.
ani to by nestačilo
i země, které nebyly v NATO a EU tak se u nich jela stejná covidová faleš
digitální měna pojede taky časem všude, korporáty nás stejnak vlastní, všude jsou nalezlí cizáci (média, politické strany, školy, úřady, soudy…..)
takže jen výstup z EU a NATO nestačí
Můžeme si připomenout třeba Srbsko, které si užilo laskavosti NATO v devadesátkách a když jim Lukašenko daroval několik stíhaček (Mig 29 ?), tak pár dnů na to Srbové zakázali přelety běloruských letadel přes své území. Samozřejmě po donucení od našich západních přátel. A fakt se do NATO zatím nechystají, aby museli panáčkovat KoZe. Přesto to dělají. Kdybyste viděli, kolik dálnic jim tam postavila EU a nijak jsem si nevšiml, že by se někde o tom diskutovalo, zda ANO, postavme v Srbsku dálnice anebo ne. Divím se, že nezatáhli dluh za Černou Horu a její první dálnici. Nebo nakonec také ano ?
Každý vědoucí, jak by poznamenal Jan Campbell.
Tenhle málo, tenhle trochu,
míříme na šikmou plochu.
S údernými verši, hochu
brzy budem v ňákým lochu 🙂 🙂
Nemá to cenu, nemá to cenu, nemá to cenu, nemá to cenu! Jo a hlavně: prostě to nemá cenu. Co myslíte, kolik čtenářů se nechá otrávit a odradit? A co myslíte podruhé, má nebo nemá to cenu pro odrazovače? A co myslíte potřetí: jestli se v Hlinsku půjde k volbám, kdopak asi bude v obálce?
Urputná, urputná snaha se jim nedá upřít, což je známka jednak toho, že režimní spekulanti s byty mají staženo a dvak toho, že někdo to dělá dobře.
👍 👍 👍 👍 👍
Přesně, jen to možná mělo přijít jinam.
Zajimave, ze? Ja sam jsem ve spouste veci skeptik, ale nad takhle systematickou snahou vsem okolo sdelit, ze zadna zmena nema smysl zvedam oboci.
Otázkou je, Kefalín, čo si predstavujetě pod takým názvom ZMENA?
Protože Babišův ANOfert tou změnou zajisté není, a většina mediálně preferovaných spolků a mafií taktéž ne. Představuje pro vězně nějakou zásadní změnu výměna bachařů???
👍
pokud jsem po čelo v h…ch i taková maličká změna, jako zvednout nos nad hladinu, hraje svou maličkou, ale nikoliv bezvýznamnou roličku.
mozna by vlada (kazda, ne jen ultrafialovy gang) ve svem chovani castecne zjihla, pokud by se do parlamentu volilo postupne, jako je to v senatu. cili kazdych 18 mesicu by se cast parlamentu obmenila a vlada by vedela ze za rok a pul muze prijit o mandat za ty sve pripadne lumparny a nebo se u koryta udrzet pokud bude dostatek elektoratu vcas uspokojen.
To by ustál akorát Orbán. Ovšem 18 měsíců je fakt dost krátká doba na proces: záměr, formulace, schválení, legislativní proces, zavedení, vyhodnocení dopadů. Byť by záměry (a ideálně i formulace) měly být otevřeně připraveny dopředu, tak z tohoto důvodu mi 4 roky přijdou tak akorát u těch menších záležitostí. U těch větších bychom museli mít horizonty jako v Číně.
Na druhou stranu by to možná vedlo k nutnosti dohodnout se opravdu velkou většinou, ne většinou jednoho hlasu odsouzeného zločince, případně tří hlasů oficiálně zkorumpovaných.
Vuděl jsem kdysi na toto téma mluvit v TV Karla Kryla. Říkal tehdy dvě věci.
Zaprvé že ideální poměr pro zemi je 50.1% koalice, 49.9% oposice, aby si vláda nemohlaa být jistá a pořád se musela snažit. ( Moje poznámka, ono tylži našich politiků, že lidé nejsou schopni hodnotit kroky vlády platí jen pro teď nově vyšlechtěné libtardy, normální lidé to cětšinou poznají. )
Zadruhé že v prvním období po převratu by se měly volby konat co nejčastšji, aby se tam někdo nezabetonoval. ( Místo toho se na dva roky zvolilo naprosto bez jakéhokoli programu OF a politika se řídila podle výsledků jejich bitek a pokynů z ambasády. )
Byl to moudrý muž.
Tyto Volby jsou ale úplně o ničem, a toliko keců k nim. Konečná v Europarlamentu je jen ztráta pro levicovou opozici. Dovolím si sem dát pohled O Neffa, ať to neopakuji pořád dokola:
Cit.: „Evropský parlament nemá zákonodárnou moc!
Tu má Evropská komise, kterou tvoří 27 komisařů ze zvolených poslanců, po jednom z každé země. Tato komis však nenahrazuje Senát, nevolí se do ní. Komisaře navrhuje země, ze které pochází. Tedy aktuální vláda (nyní Fiala). Přičemž takto určený komisař má být na vládě – a na svých voličích – nezávislý. Skutečná politická moc se soustředí na předsedu komise, který zase není volen členy, ale jmenován Evropskou radou. Načež musí být schválen euparlamentem. Který ale sám aktivně nevolí komisaře, kteří zase nevolí svého předsedu. Kafka hadr! Takže jde o třetí až čtvrtý klon demokratických voleb, mnohokrát vyvařený sáček čaje.
Evropská komise je přitom „politicky nezávislá výkonná složka Evropské unie“. Nezávislá i na voličích Evropské unie! Předkládá návrhy nových právních předpisů Evropské unie a evropský parlament je pouze schvaluje – čili „odsouhlasuje“. Nebo je neschválí, ale pak přijde soudruh předseda či soudružka předsedkyně EK s nějakými drobnými změnami a opakuje svůj tlak tak dlouho, dokud unavení poslanci „neodsouhlasí“. A pak EK tato (v podstatě svá, nikoli evropského parlamentu) pravidla a rozhodnutí „provádí“. A ještě „provádí“ usnesení Rady Evropské unie (“Rady ministrů“).
Takže Evropský parlament je skutečně jen „žvanírna“. Nemá pozitivní vliv, může uplatnit jen ten svůj negativní. Nemůže rozsvítit, může se jenom snažit vypnout. Na(ne?)štěstí zoufalý výsledek počátku zmrveného Green Dealu (reálně „Black Dealu“) přivede do Evropského parlamentu lidi, kterých se budu bát i já.
A potom tu máme ještě Radu EU a Evropskou radu, a ty mají Plán a nekonečné prachy na jeho prosazení.
Nemáte pravdu. Tyto volby můžou být ten pověstný kamínek, který způsobí rozval pevnosti.
Představte si, co se stane, pokud se povede zdecimovat zelený úděl. Okamžitý konec EU.
O to tu jde.
Krumpáč mezi ozubená kola.
Europarlament ale nemůže GD nijak zrušit. Ten jenom může něco neschválit (GD je již schválený, migrace je již schválená, …) a Euroúředníci umí posílat ke schválení tak napsané zákony, že nakonec dosáhnou svého. Dávno ošetřeno a zablokováno. Zvlášť, když si mohou počkat, nechat s drobnými změnami opakovat třeba 6x, a když se proces dostane do časové nouze, tak proběhne finální hlasování a v něm stačí, aby to odsouhlasil jen jeden z Evropské komise a Evropského parlamentu. Ten Plán mají ošetřený.
Eto, když sem postujete tahle bruselská fakta, potom nechápu, proč se tolik stavíte proti tomu ten eurosvinčík nadobro opustit. Viz debata níže.
Nějak si protiřečíte. Anebo si v tom nedemokratickém eurohnoji libujete.
Ten eurosvinčík jej živí.
eta je zdejší idiot
To nikdo soudný nepopírá, že EU Parlament ve skutečnosti žádný parlament není. „Demokratický deficit“ EU je megaprůšvih co ho i ti největší herohujeři nepopírají.
Pokud dostane 5k ve volbách výprask, tak se možná začne trochu krotit. Pokud výprask nedostanou (protivládní voliči k volbám nepřijdou, nebo svůj hlas zahodí volbou malé strany pod 5 procent), po volbách to vláda opět rozbalí. Viz volba prezidenta – jejich kandidát dostal 58 procent, tak snížili penze důchodcům a ani se při tom moc nepárali s ústavou.
Nemluvě o efektu co zmínil Petr Hampl – pokud na nějakého vládního papaláše nezbude tučná trafika v EU parlamentu, může narušit jejich jednotu.
5k ve volbách výprask nedostane. Má svou polovinu voličů, kterou finančně zabezpečuje a dává jim práci (nebo peníze). Řekněme že s mandáty 12:9 klesne na 9:12. Koho to bude zajímat? Co to ovlivní?
ODS má dnes 4 europoslance, bude mít jednoho.
To je výprask.
To by byl výprask.
Potom by mohla následovat revoluce v ODS, protočily by se kádry a zametla by se cesta k našim Parlamentním volbám, ze kterých by vzešla vítězná koalice ANO+ODS. Zbytek do opozičních lavic.
Takže jste právě přiznal, že jste placený. ve vaší řeči se tomu tuším říké comming out. Gratuluji.
Nestíhám Vaše dedukce.
Nechte si to vysvětlit od soudruha Neffa, ten má inteligenci to pochopit. Já už musím pryč a navíc mne lidé vašeho typu silně nebaví, tedy spíše odpuzují.
Soudruh Neff je vyčuraná strana mírného pokroku v mezích zákona.
Typická korouhvička.
Vy jste ale nihilista… Nechcete mít s Kollerem dvojdomek?
Neff ? Vážně ? Větší dlouholetou troubu režimu jste nenašel ?
Co tak opět neřešit, kdo to napsal, ale dohledat si informace a zjistit si, zda je to pravda nebo lež?
Už máš nachystaný akcie?
Samozřejmě.
Ve Volbách sice o nic podstatného nejde, ale po nich očekávám, že se začnou dít věci. Myslím, že čekají všichni.
Pokud si přečtu „Eta : Tyto Volby jsou ale úplně o ničem, a toliko keců k nim. Konečná v Europarlamentu je jen ztráta pro levicovou opozici. Dovolím si sem dát pohled O Neffa“, tak nemarním čas a roluji. Už ta první obvyklá manipulace, snažící se abychom nešli k volbám. Kolik za to platí ?
Sice bych Neffovi taky nejradši do prdele nacpal ruskej budík… ale má pravdu předsedo
Katastrofický popis současného stavu použitý jako manipulace s cílem odradit lidi jít k volbám. Věřím, že dobře zvolený nový EP to začne měnít, třeba pomalu. Ale určitě začnou alespoň silně brzdit. Plus je to varování péťikolce.
Tak znovu. EP nic měnit nezačne. Nemá moc výkonnou. Nic nenavrhuje. Jen čeká a buď schválí nebo neschválí, co mu přijde seshora. A když nesouhlasí, tak se věc vrátí nahoru, tam ji mírně upraví a pošlou ke schválení znovu. To se může několikrát opakovat a dojde k finálnímu hlasování a tam stačí, aby to schválila Rada EU. Takže EP je legálně obejit.
Jinak musím uznat, že od Neffa je to geniálně napsáno, asi proto to Eta dostal na lepíku. Neff je vysoce inteligentní, spisovatel, ale bezcharakterní. Ideální vlastnosti na tvorbu manipulativních textů. Na rozdíl od průhledného Ety, který tu jen tupě opakuje stejné nesmysly. Tento je dokonalý. Když si je přečte alternativec a uvěří, vykašle se na volby. Ale není tam vůbec nic, co by odradilo provládního.
Ten průhledný Eta to tu již 14 dní opakovaně píše, ale když Vy hned rolujete. Děláte potom unáhlené úsudky na základě ad hominem, jen dle Vašich sympatií či spíše antipatií.
14 dní? Nemělo tam být už dva roky? Nepřetržité tšéší, fstejte se, nyc se fám nestáne! Jenom měsíc před volbami to vždycky zesílí: nemá to cenu, nemá to cenu jako úporný kolovrátek. Co kdyby někdo náhodou zapomněl, že to nemá cenu a k těm volbám došel?
Spekulanti s byty, tyjící z režimu, ti chodí ke všem volbám, i k těm „úplně, ale mocinky úplně o ničem“, které nikdy nic nic nic nezmění, protože prostě nemůžou! Ale pro jistotu …
Jo, fakt je to hodně průhledný.
👍 👍 👍 👍 👍
ETA neví která bije, a nebo ví).
Eto,
nastal čas ocitovat čínské filozofy:
„Cesta dlouhá tisíc mil začíná jediným krokem.“ — Konfucius (551–-479 př. n. l.)
„Dělejte těžké věci, dokud jsou snadné, a velké věci, dokud jsou malé. Cesta dlouhá tisíc mil začíná jediným krokem.“ — Lao-c‘ čínský filozof -604
Takže všem, nenechte se odradit a k volbám jděte. Zvolte si podle sebe kandidáta, který je Vám svými názory nejbližší. Na ostatní doporučení se vykašlete.
👍 👍 👍 👍 👍
Martin Koller si ve svém předvolebním speciálu servítky nebere, a to ani vůči takzvané opozici. Jediný, kdo u něj získal nějaké sympatie, byli dva dosavadní europoslanci Blaško s Davidem. Konečná a další rádoby opozičníci zcela propadli.
https://paralelne.cz/2024/06/02/martin-koller-volebni-special-aneb-koho-byste-nechteli-volit-do-eu-parlamentu/
(ale je to již 3 dny staré video, takže jste to nejspíš všichni viděli)
Pokud jen budu moci, tak to nejspíš hodím Moravanům (s podporou Republikánů), vol. str. č.24.
Důvody?
1) Jsou to etablované politické strany, prakticky již od „hadráku“.
2) Vždycky se stavěly proti těm eurobruselským zhovadilostem, a v případě Republikánů i proti členství v EU (a NATO) vůbec.
3) Martin Koller (který má ve zvyku na nikom nenechat nit suchou) se o nich nijak negativně nezmínil.
4) Strana č.24 pojala svou kandidaturu jako jakési (před)referendum o vystoupení ČR z EU.
5) Kandidáti (lídři) strany č.24 se nikam necpou, nejsou za nimi žádné skandály, jsou to slušní lidé.
6) O volební straně č.24 se prakticky všude zuřivě mlčí – a to jak na mainstreamu, tak i na alternativě. Již to samotné je krajně podezřelé v dnešním systému mediokracie. Asi jsou Moravané a Republikáni pro všechny čecháčky krajně nežádoucí.
7) Pocházím z Moravy a Morava je pro mne srdeční záležitost. Potom následuje Slovensko. Pak dlouho nic. Nějaké Čechy se svými idiotskými pražáky (i zparchantělými moraváky) jsou mi totálně ukradené.
Teď budeš Vidláku (co žiješ taktéž na Moravě) jistě namítat, že je to ztracený hlas. Možná – když si totéž poví většina voličů. Já už jsem si na tohle za poslední čtvrtstoletí tak-nějak zvykl. Pokud bych ale volil něco jiného, proti svému přesvědčení, bude to pro mě ztracený hlas jakbysmet.
PS:
O válce v Evropě už bylo stejně dávno rozhodnuto jinde, a nějací europoslanci, co nedisponují zákonodárnou iniciativou, to nijak neovlivní. Řešením je urychlený odchod z tohoto fašistického paktu, včetně odchodu z NATO, a přidat se ke Slovensku a Maďarsku. Plus přibrat Srbsko a pokusit se přibrat i Černou Horu (Montenegro). Vytvořit tak středoevropský blok neutrální národních států. Morava je na to připravena. Česko dozajista nikoliv.
V tomto případě se musím zeptat NO A CO?
O dalších asi 15 stranách z volebního seznamu pro volba do EP nikdo nikdy neslyšel, oni žádnou činnost nevyvíjeli, nikde se nesnažili své názory prezentovat a někdo se diví, že je o nich ticho po pěšině????
Do mainstreamu vás nepozvou jak je volební období dlouhé, a vyvíjet nějakou veřejnou činnost v Mordoru (Praze) bylo vždycky kontraproduktivní. Protože pražáci (a blízké okolí) na to kálejí, a z venkova to už dávno většinu lidí nebaví, z daleka dojíždět na ztracené akce (vzor „ztracený“ hlas, copyr. Vidlák)
O tom se i nedávno přesvědčil jak Okamůra, tak Vrábel. A předtím i zemědělci.
Zbývá ještě jakž-takž (omezeně) svobodný internet a soc. sítě. To už je ale zase spíš doména těch „skalních“. Většina pracujících otroků se ale po šichtě raději svalí na otoman a čučí do bedny. Na víc už jim nezbývá čas ani energie. Volby pak podle toho dopadají.
Dobrá, chápu Vás, ale ostatní, co pronikli přes kladené překážky sebou „hnuli“.
Čekat, až vás někam pozvou, to je čekání na smrt.
Věřím tonu, kdyby se chtěli prezentovat na Literáte, Vidlák by to umožnil.
Podmínky jsou, jaké jsou.
Nemohu za nikoho mluvit, protože jsem se už dávno (podobně jako pan M.K.) od všeho odpoutal. Jenom podotýkám, že ti co „pronikli“, měli značné finanční i politické krytí. Většinou odshora nebo z oněch míst „za oponou“.
Tohle časem zjistí každý, kdo si troufne bez oněch dvou nutných předpokladů do politiky zasáhnout. Kdo nevěří – nechť to sám zkusí.
Saša Vondra za Vaši volbu děkuje. A v těsném závěsu děkuje i Andrej Babiš.
Tuto odpověď jsem tak nějak očekával. Jako argument dost chabé.
Proč neděkuje Okamůura? Anebo pirátstvo?
Protože největší zisk z propadlých hlasů budou mít Spolu a ANO.
Budou posílat děkovné dopisy a kytice.
Každý, kdo nepropadne pětiprocentním sítem, dostane svůj poměrný podíl z propadlého hlasu.
Zatím se zdá, že propadne „jen“ 10% pro strany typu Svobodní, PRO a pod…
Ty volby by se vlastně měly zrušit, když už je všechno předem dané a kapitáni, pardon – admirálové, to všechno ví. Ještě by se třeba nakonec mohlo něco změnit, a pak by ty volby bylo zapotřebí zrušit doopravdy.
Trochu snahy by se melo venovat ,v tech volbach mizejicich prej milionum hlasu. To ale pro volby neni nejak dulezity,vyrabovani naroda je..
Protože D HOndtova metoda přepočtu hlasů na mandáty zvýhodňuje větší strany. Nebudu tady rozepisovat systém, je to dost složité a dá se to najít na wikipédii. Ale zjednodušeně. Nejdřív se prostě rozdělí mandáty, kterých každá strana nepochybně dosáhne. Vypadnou z toho mandáty, které propadly na pětiprocentní hranici a desetinách procenta. Udělá se v podstatě další kolo, kde se tyto mandáty podle volebního výsledku přerozdělí stranám, které se dostaly. Většinou z toho vypadne ještě dalších pár mandátů, které propadly zaokrouhlování a udělá se třetí kolo, kde tyto mandáty v podstatě už berou jen velké strany.
A protože SPOLU a ANO mají největší preference, váš propadlý hlas se několika koly přerozdělování dostane k nim.
Můj argument není vůbec chabý. Já tomu jen doopravdy rozumím.
Ve skutečnosti se propadlý hlas rozdělí spravedlivě podle toho, jak dopadly strany nepropadlé sítem.
No každý máme „složité“ a „spravedlivé“ možná jinak,
ale zrovna a právě TYTO volby jsou i přes toho složitě se tvářícího dělitele i pro jeden volební obvod fakt jednoduché ve způsobu výpočtu počtu mandátů.
Jen dokud se neví KOLIK hlasů kdo (kandidátky) dostal
a kdo se nad 5 %
nedá se nic moc odhadovat a už vůbec ne, kolik kdo dostane nakonec mandátů.
Někdy je rozdíl hlasů fakt malý a jindy ani větší nehraje roli a jediné jisté je,
že víc než 21 mandátů se nerozdělí.
„Víc“ lze dostat dokonce i téměř na konci „pelotonu“.
V 2019 Konečná na jeden jediný mandát potřebovala 164624 hlasů
a přitom druzí od konce Lidovci měli sice jen o pouhých 7099 hlasů víc,
ale vešli se při dělení 2 ještě jednou do 21 (výsledkem dělení)
a hned byly dva lidovecké mandáty
a tedy dokonce o 100 % víc, než v 2019 Konečná…celkem za NIC.
V 2014 zase dostala až třetí ČSSD o celých 29701 hlasů méně než první Babiš
a stejně první, druhá koalice TOP ve STANU, i třetí ČSSD brali každý shodně
po 4 mandátech, inu vešli se 4 x všichni do 21 , tak hotové, viz odkaz.
Tady je to hezky vysvětleno každému (ten jednoduchý výpočet) na výsledcích 2014:
https://www.volby.cz/prg/RozdMandEP19_Priklad.pdf
Prostě kdo se vejde i po dělení získaných hlasů kandidátce číslem 1,2,3,4 ….
pak výsledkem do 21 od nejvyššího po nejnižší, bere mandát a jak máte 21,
nemusíte už dál ani nic počítat a dělit….
A pak se jen řeší možná jiné pořadí kandidátů díky 5 % kroužkování uvnitř jedné kandidátky…
Není to úplně dokonalé, ale alespoň nějaké hlasy pomýlených voličů skončí u těch si rovnějších.
Hm, pokud jsem tu wikinu dobře pochopil, tak „prázdná obálka“ nasere SPOLU a ANO víc, než hlas pidistraně? Neplatný hlas naředí hladinu, ale nerozděluje se dál?
Milion prázdných obálek naštve ANO víc než milion propadlých hlasů. Ale to by musel někdo vyvolat kampaň prázdných obálek.
Platí to takto ovšem pouze za podmínky, že (mediálně zfalšované) předvolební průzkumy = skutečné povolební výsledky. Aby se toho dosáhlo, musí pak během centrálního sčítání vypadnout internetová síť, elektrický proud, případně v budově výpočetního střediska ÚVK praskne voda.
Vše z tohoto se již v minulosti stalo. Proto také bylo za vlády ČSSD a premiérování křišťálově čistého Standy Gr. zrušeno delegování zástupců volebních stran do okresních i krajských VK, a hlavně do ÚVK.
To si Vidláku nedovedete představit, jaký odpor v devadesátkách byl už jen proti tomu, aby jednotliví zástupci volebních stran ve výše uvedených VK mohli předběžně nahlížet a opisovat si výsledky z komisí nižších stupňů. Dokonce došlo k takové absurditě, že když jsem na tom trval, tak si ostatní členové (včetně zástupce za KSČM) proti mě odhlasovali, že právo na předběžné nahlížení do výsledků z okrs.VK mít členové OVK nebudou. Jenomže během mého telefonátu na ÚVK jim zalepilo, a své hlasování revokovali na přesně opačný result…!
Čili jsem dosáhl svého (dle zákona o volbách).
Jenomže šmejdi z ČSSD (a ODS) se následně postarali, aby v příštích volbách do PSP se volební komise vyšších stupňů již žádnými zástupci volebních stran obsadit nedalo.
Prostě – aby jim tam již nikdo nekoukal pod pokličku.
PS:
Vím, co je D HOndtova metoda přepočtu hlasů. Jenom další nedemokratické svinstvo.
Mimochodem, zavedené rovněž za vlády ČSSD. V devadesátkách se to dopočítávalo jinak, spravedlivěji. Účelem zavedení tohoto polovětšinového systému bylo, aby se menší strany nedostaly do PSP. Tím se stalo, že některá strana celkově propadla, i když v některých krajích měla i něco přes 5% hlasů!
Škoda jen, že to voli-čové socanům spočítali až s takovým zpožděním. Teď by měla být na řadě ODS.
Sakra, vypadla mi značka. Tučně měly být jenom 2 řádky v 1. ostavci.
Omluva…
Vidláku,
souhlasím, že d`Hontova metoda nepřiměřeně zvýhodňuje vítěze voleb. Za sebe zastávám názor, že by se pro kandidáty stran, které nepřekročily hranici 5% a zároveň dosáhly nejméně na 1% voličské přízně, měla jejich jména vložit do slosovacího bubnu, odkud by nějaký muž z Hradu s vousem, z dopuštění Fialy prezident, vylosoval poslance pro propadlé mandáty. Tím by skončil zabetonovaný monopol velkých stran. Jenže ty to neudělají a po korespondenční volbě už hlasování nebude mít moc smysl.
Je jen jediná možnost, jak omezit podvody s korespondenčními hlasy, a to jít volit v co největší volební účasti, protože jen na hlasy těch, kdo volby vynechají úplně, je možné zfalšovat korespondenční hlasy. Ono by bylo velmi podivné, kdyby např. ODS s Fialou dostala 5 milionů hlasů z 12 milionů všech sečtených hlasů.
Každý nevolič potom svůj hlas zahodí dvakrát (bude chybět nějaké menší straně k překonání 5%, a bude možné jej v korespondenční volbě zfalšovat), zatímco ten, komu hlas úplně propadne, by jej zahodil jen jednou (vypadl by z možnosti falšování v korespondenční volbě).
jakési (před)referendum o vystoupení ČR z EU ???
A následně opuštění Green Dealu, zejména Emisních povolenek? Tak nějak to myslí?
Obratem následuje zavedení cel (jednak díky tlaku vlastních firem, které by byly silně znevýhodněny a potom také jako výstraha). Následuje totální krach průmyslu a hyperinflace.
Pochopím, že někdo vysoce morální chce spáchat seppuku, ale ať do toho netahá naši rodinu. Děkuji.
Nechlubil jste se tu docela nedávno, že o vaši rodinu se postaráte sám ? Trochu konsistence prosím.
Clům zjevně nerozumíte, tak se o nich prosím nevyjadřujte.
Chlape vyval ty akcie, než ti zruším povolenky a ty přijdeš o vsechno.
Když chcete spáchat seppuku, zůstaňte si v EU a NATO. Podotýkám jen, že z rozbombardovaných elektráren žádná elektřina nepoteče, takže naděje na tučné dividendy jaksi zhasnou.
Martin Koller to možná myslí dobře, ale určitě dělá naprosto blbě. Chová se jako fanatik. Pokud všichni víme, že se alternativa musí spojit, on to žene jasně na rozdrobení. Nikdo mu není dost dobrý. Jeho chování a jazyk jsou strašné, nikdy nemůže mít velký dosah ani důvěru s takovým hulvátským primitivním projevem. Nepíši o obsahu, ač k němu mám také velké výhrady, ale o formě. Osobně si jej poslechnu kvůli nějakým zajímavým informacím, ale jednak mu nelze plně věřit a jednak se jeho projev nedá dlouho vydržet.
Nejsem fanatickým obdivovatelem M.K. Taky mi na něm různé věci vadí. Ale většinou se svým komentem trefí „do černého“. A jeho forma projevu? Jistě – ale v tomto případě platí, že na hrubý pytel patří hrubá záplata.
Vlastenecká scéna se drobí již od roku 2002, a vlastně ještě dřív. A všichni, co se poctivě snažili o její sjednocení, více či méně pohořeli. Česko (Čechy především) je jako národní stát dávno ztracené.
Před Srby, Maďary a nakonec i Slováky, lze jen smeknout.
„A jeho forma projevu?“ – silně omezuje počet naslouchajících. Nikoho tímto způsobem neotočí. Poslouchají jej jen ti nejradikálnější z dávno přesvědčených. A ty štve proti méně radikálním. To u mne není přínos.
Může si to dovolit. Už dávno není v žádné pol. straně ani hnutí (z ČSSD kdysi odešel), ani nikam nekandiduje coby nezávislý. A jako komentátor politické scény je to taková štika v rybníce.
I těch je potřeba, aby se zatuchlé vody s línými kapry trochu rozhýbaly.
Měl by cítit trochu občanské, já vím že to zní jako floskule ale tady je to podle mého nejlepší výraz, zodpovědnosti a nerozeštvávat alternativu, pokud mu její dobro leží na srdci spolu s dobrem našeho státu.
Tak jsem na to kouknul a vypadá to, že Koler je poslední spravedlivý!
Nevíte co jim na té ukrajinské vlaječce najednou tak vadí?
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/slavnosti-svobody-vlajecka-hakovy-kriz-soud-auto-mavani-trestni-prikaz.A240605_092505_plzen-zpravy_vb
Vynikající Okamura v Super debatě lídru stran na CNN Prima News ze dne 4.6.2024!
Okamura: Ani Ukrajinci už nechtějí umírat za Zelenského. Bartoš argumentoval ostře proti
https://www.youtube.com/watch?v=fR8eWe4LBhI
A Okamura toho ostře řekl o Ukrajině daleko víc.
Jen takový dotaz:
Teď skončila každoměsíční zkouška sirén. K čemu?
Kryty – nemáme.
Masky – nemáme.
Atombordel – nemáme.
PVO – nemáme.
Tak proč se vůbec něco zkouší, vy zasraní šmejdi?
Aby mohli touto cestou svolávat „chlapce a chlapy“ do masomlýnku, aby to všichni dobře slyšeli…
🙁
Ráno jsem mluvil s „chlapcem a chlapem“ (23/42), ale oni neslyší, oni na to“serou“.
A co volby chlapci/chlapi; taky na to serou.
Jejich volba údělu.
Amen
Máme domácí kočičku a ta je mentálně na podobné úrovni. Můžu ji říct cokoliv, vysere na to také.
Otevřít flašku vína a udělat si hezky den?
PŘESNĚ tohle mě taky teď napadlo !
A ke všemu: vnimaňje vnimaňje !
Vražte jim ty sirény do zadku a zapněte je alespoň na hodinku, třeba se zorientují.
Zkouška sirén se už dělá každou první středu v měsíci několik let.
Povodeň
Požár
Chemický poplach
Nájezd blbců
„nájezd blbců“ – no, to by ale musela houkat nepřetržitě, obávám se 😁
Zkoušeji je, aby fungovaly, až budou svolávat lidi na apelplatz ….
Ročkův volební návod:
Manželka bude volit Davida, protože se jí nelíbí jaké má Konečná vlasy. Kromě toho jako psychiatrník a správce blázince má David výbornou průpravu. Na mě tedy zbývá Konečná. (František Roček)
„Kromě toho jako psychiatrník a správce blázince má David výbornou průpravu.“
🙂 🙂 🙂
https://cz24.news/tajne-memorandum-plukovnika-foltyna-vladnim-koordinatorem-strategicke-komunikace-fialovy-vlady-dosadilo-americke-ministerstvo-zahranici-presne-v-den-podpisu-tajneho-memoranda-ktere-podepsal-jan-lipa/
Za chvíli je tu máte.
Došlo jen k zoficiálnění loutek a jejich loutkovodičů. Ale i tak to vyráží dech…
Omlouvám se, ale přichází výbušná zpráva z vyšetřování zbrojní mafie.
Policie zabavila 300 milionů na nákup vojenského materiálu pro Ukrajinu
Česká policie v tichosti řeší třaskavý případ, který může mít negativní dopad na zbrojní obchody mezi Českem a Ukrajinou. České úřady totiž zajistily přes 300 milionů určených na nákup vojenského materiálu pro Ukrajinu.
Vyšetřovatelé řeší podezření, že zaměstnanci ukrajinského státního zbrojařského kolosu Ukrspecexport a úředníci z ukrajinského ministerstva obrany s pomocí české firmy Pamco Int. vyvedli do zahraničí přes půl miliardy korun. Šlo o peníze určené na munici a vojenský materiál, které však podle vyšetřovatelů česká firma vůbec nedodala.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/penize-zabaveni-ukrajina-material-valka-dodavka.A240604_190639_domaci_lisv?zdroj=sph_hp
Někdo začíná házet vidle do vojenského soukolí ČR a Ukrajina
Další politické dno, které se objevilo u našich sousedů v Polsku.
Rozporuplné reakce budí v Polsku drsné video, kterým aktivisté z tamní nevládní organizace Akcja demokracja vyzývají k hlasování v nadcházejících volbách do Evropského parlamentu. Dvouminutový spot začíná vpádem maskovaných ozbrojenců do domu ženy, která s malou holčičkou dělá domácí úkoly. Ženu následně spolu s dalšími lidmi odvážejí na korbě nákladního vozu na místo, kde se odvlečené lidi zjevně chystají popravit.
„Tak, chátro…“. Poláky burcuje k eurovolbám drsné video s rusky mluvícími vojáky
https://www.novinky.cz/clanek/volby-tak-chatro-polaky-burcuje-k-eurovolbam-drsne-video-s-rusky-mluvicimi-vojaky-40474880
Přehrejte si video, které je součástí článku.
Další politické dno, které se objevilo u našich sousedů v Polsku.
„Tak, chátro…“. Poláky burcuje k eurovolbám drsné video s rusky mluvícími vojáky
Máte někdo odkaz na tu včerejší večerní CNN Prima předvolební diskuzi? Respektive na tu druhou část, tu první jsem zdlouhavě dohledal, ale tu druhou fakt nejde najít. Díky!
Turek: Mám doma i dýku SS, jsem sběratel artefaktů. Není to normální, nechápala Nerudová
https://www.youtube.com/watch?v=6J0sigbA3CU
A ještě komety k duelu Turek a Nerudová na CNN Prima News
Kometa shořela. Turek byl slabý, jak vylouhovaný pytlík čaje Šlachty, nebere si expert servítky
https://www.youtube.com/watch?v=nQyRbK7C7hA
Všimněte si, jaké tičko se symbolem si vzal Petr Kolář při komentování duelu.
Velmi vkusné, navíc poučuje Turka ( nejsem jeho fanoušek ) a přitom sám koktá, používá slovní vatu, je odstrašující.
Názor – a podle toho částečně i o volebním výsledku za pár dní – si může každý trochu korigovat podle tohoto průběžného stavu průzkumu – viz až na konci stránky – hlasování „NEJLEPŠÍ ČESKÁ VLÁDA – Která česká vláda byla nejlepší“
https://www.kurzy.cz/pdf/www.statistikaamy.cz/wp-content/uploads/2022/10/18042210.pdf
Jakže se to jmenoval ten „důmyslný rytíř“?
L.
Štěpán Cháb
Koupil jsem synkovi poštovní známku s Hitlerem. Bude z něj nácek? Komentář Štěpána Chába
Ani mně se nevyhnula politická diskuse na CNN Prima News mezi Filipem Turkem a Danuší Nerudovou, které po celou debatu srdnatě kryla záda moderátorka Pavlína Wolfová. Diskuse to byla nanejvýš poučná. Pojďme do podrobností.
https://www.krajskelisty.cz/praha/31250-koupil-jsem-synkovi-postovni-znamku-s-hitlerem-bude-z-nej-nacek-komentar-stepana-chaba.htm
Zde je praktický příklad zneužití informací na Turka. Internet si PAMATUJE! Každý má na internetu svoji složku, kterou sám neuvědomněle si plní a plní…
Přijde doba kdy si tvrdě zaplatíme, aby internet cokoliv veřejně o nás zapomněl .
Je to OT, ale souvisí.
@tdx uváděl informace – lidské orgány a Ukrajina. Chtěl bych zmíněné informace rozšířit.
2010 Ukrajinští lékaři obchodovali s ledvinami
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/ukrajinsti-lekari-obchodovali-s-ledvinami-215447
Mrtví na náhradní díly
https://www.csfd.cz/film/361965-mrtvi-na-nahradni-dily/prehled/
Zde se můžete podívat ONLINE. Jen pro silné jedince!
Mrtví na náhradní díly
https://1url.cz/j11e9
No to dá rozum, že ne s játry…
Je celkem jedno koho budete volit, důležité je aby do nebyla vládní strana a aby se tam spolehlivě dostala. Žádné experimenty. V EU parlamentu budou dělat nevládní strany v důležitých věcech zhruba to samé, ANO má větší šanci dostat nějaké své lidi do parlamentních výborů, ale to je detail.
Jedná se o sypání písku do koleček. Tak ho tam nasypte. Moc jiných příležitostí už nebude.
Příště bude už jenom zírat, kolik pravnuků od emigrantů si požádalo o občanství a volí poštou.
Hmm, ANO že bude sypat pisek? Zatim maže ložiska EU kvalitním Litholem!
Mna celkom potesili posledne prieskumy na slovensku, kde Republika ma skoro 10% a SNS ani nie 3%. Tie strany sa delia + – o rovnakeho voliča a dlho obidve oscilovali okolo 5%, takze hrozilo, že obidve skončia niekde okolo 4,9% a bude to v Takze je dobre, ze sa ich volici rozhodli len pre jednu z nich a neprekvapuje ma, ze je to prave Republika.
SNS stoji a pada s Dankem. Jak ji vytahl nahoru tim tahem s nestraniky, tak ji stahuje svoji neriditelnosti a egem. On je bolave misto koalice.
bez Kotlára, Šimkovičové a dalších nestranických vlastenců by se nedostali
Ja vim, ale ten, kdo je tam vzal a dal jim prostor byl Danko.
Ten krok s legionarmi bol dobry, horsie uz boli nasledne kroky po volbach, kde SNS pri rozdelovani kresiel v podstate utrela hubu. A to bola z pohľadu stranikov chyba Danka, ked ani trocha nerobil drahoty, rozdiel od Prdelky, ktory si takto vytrucoval ovela viac ako by mu podla vysledkov patrilo. A tiez tie nominacie na ministrov nebol prave vykvet SNS. Simkovicova nie je ovela ynteligentnejsia od Danuše a na ministerskej stolicke nema co robit. Mali tam dat Farkašovskeho alebo Michelku. A zaklincoval, to Danko, ked v prezidenskej kampani, kde vedel, ze vsetci presstituti budu na neho polovat sa ožerie a sadne do auta, kde nasledne najebe do semaforu, no coment. SNS si ten pad zasluzi, aj do narodnej rady sa dostala len na ukor Republiky.