10 prosince, 2024

Řeknu to jen jednou…

Přátelé, včera jsem psal, že se nám krátí čas. Že se mílovými kroky blížíme ke kriminalizaci svobodného projevu, která bude ošetřena velmi gumovým paragrafem, pod který půjde schovat úplně cokoliv. Pokud se toto stane, tak na alternativě skončili všichni, co umějí psát a mluvit. Buď budou muset být extrémně opatrní na každé slovo, což jakýkoliv projev v podstatě vykastruje, a nebo jim bude hrozit trestní stíhání se vším, co k tomu patří.

Jsem přesvědčen o tom, že ta „uniklá pracovní verze“ bude naopak ještě zpřísněna a vylepšena, aby se jakýkoliv jiný názor dal potírat lépe a radostněji. Slovy Karla Kryla – zlatá doba nenastává, bude kamenná.

Hele, v uplynulých měsících jsem si nic z té práce, která se dělala na náměstích, nevzal pro sebe. Neprosazoval jsem se na pódium, nežádal jsem o žádnou stranickou funkci, neprosazoval jsem žádný svůj plán, nikoho jsem odnikud nevyhazoval, nepřišel jsem s dalším řešením do plejády nápadů na záchranu republiky, nepožadoval jsem za své bubnování žádnou odměnu. Mojí jedinou ambicí bylo být mostem mezi rozhádanými a mým jediným přáním bylo, aby se vše vrátilo na začátek té první demonstrace, kdy ještě bylo všechno správně.

To neříkám, abych se chlubil svými ctnostmi, ale abych řekl, že to platí i nadále. Nechci nikomu nic brát, nic si od nikoho neslibuju, neočekávám žádné napřímení své stezky do budoucnosti, nečekám ani pocty, ani odměnu. Jsem bloger a chtěl bych blogerem zůstat… jen by se mi líbilo, kdybych mohl být jen bloger a nemusel být ještě i něčím jiným.

Šetřím přímočarými radami do života, protože nejsem o nic chytřejší než vy všichni. Pořád si myslím, že než vám radit, co máte dělat, je lepší, když vám prostě jen „nasvítím“ další aspekty nějakého problému. Než vám říkat, jak máte volit, je lepší to prokydat z různých stran a nabídnout vám řadu hypotéz. Vždycky jsem se snažil „prolézat tmavé kouty“ a zjistit, jestli v nich není něco, co bychom měli vidět a vědět.

Dneska to poruším. Řeknu vám, co si myslím, že by se teď mělo (a dalo) udělat, protože jaksi už nemáme čas na další marné pokusy, které zase někdo zkazí. Máme podle mě čas na jednu jedinou poslední demonstrační akci. Pak se šrouby přitáhnou a za chvíli budou všichni rádi, že si jich trestní mašinérie nevšímá.

Řeknu to jen jednou. Dnešním článkem. Podle mě je to jediná možnost a pokud to tak neuděláme, tak to prostě prokaučujeme. A rovnou říkám, že i když se to udělá podle mých úvah, tak se to stejně nemusí podařit. Ale je to podle mě poslední pokus, který má alespoň nějakou pravděpodobnost na úspěch.

Pokud se vám má úvaha nebude líbit, je zbytečné mi kvůli tomu nadávat. V neděli si dám od psaní voraz a v pondělí se vrátím ke své běžné prokydávací praxi, jak jste zvyklí. Nejsem tu od toho, abych vám radil, kudy máte jít. Mohu vám trochu posvítit, ale cestu si vybíráte sami. Navíc vím, jak pomalu se mění lidské smýšlení a kdyby nám nechtěli zavádět henten paragraf za rozvracení demokracie, tak bych se o takovou radu ani nepokoušel, protože si k tomu prostě musíte dojít sami. Pravda nevítězí, ta prostě zbyde, až se všechno ostatní prošustruje.

Ke své úvaze jsem dospěl jednoduchou vylučovací metodou…

Od koho jsem se dozvěděl o první demonstraci? Od Rajchla.

Kdo po celé prázdniny otapetovával sociální sítě pozvánkami na demonstraci? Rajchl.

Kdo imrvére všude psal články a horoval za demonstraci? Rajchl.

Kdo měl na první demonstraci nejbouřlivější ohlas? Rajchl.

Kdo před první demonstrací věděl, že existuje nějaký Vrabel a Havel? Skoro nikdo.

Kdo si myslel, že demonstraci svolal Rajchl? Skoro všichni.

Kdo se sebral a na první dobrou přijel za Vidlákem, aby mu řekl o demonstraci? Rajchl.

Kdo měl a má nějakou představu o taktice a o tom, jak usměrnit a znásobit tu energii vzniklou z demonstrací? Rajchl.

Kdo má opravdu viditelný fejsbůkový profil a snaží se tam každý den něco přidat? Rajchl.

A samozřejmě Jana Zwyrtek Hamplová. Ale oni dva v podstatě jedno jsou.

Říkám to od mých prvních deziluzí po druhé demonstraci a všech těch hádačkách a neochotách uznat realitu. Jediné, co máme, je Hamplová v senátu a Rajchl, který politiku žere a objíždí republiku, aby ze své strany fakt něco udělal. Jeho texty i videa mají hlavu a patu. Všechno ostatní už vyšumělo, rozpadlo se a nebo se opájí nereálnými iluzemi.

Vy, co se pohybujete kolem organizace demonstrací, vy prostě posbírejte ty žalostné zbytky spolků, záborů prostranství a peněz, odneste je Rajchlovi, předejte mu to a zameldujte se u něj do služby. Dokud Rajchl bubnoval na demonstrace, tak to bylo slyšet a mělo to logiku. Vraťte se prostě do bodu, ve kterém z nuly vzniklo sto padesát tisíc lidí. Všechny pozdější milníky už byly obráceně. Ze sto padesáti tisíc lidí jich vznikalo stále méně.

Vy, co na henty demonstrace chodíte a nechcete tam jednou stát sami, tak pěkně napište Rajchlovi, ať další demonstraci zorganizuje on, ujistěte ho, že tam přijdete a dáte na jeho slovo. Tohle byl začátek všeho. Tam se musíme vrátit. Do bodu, kdy Rajchl svolával.

Jestli si někdo myslí, že je tu kromě Rajchla ještě někdo mladý, nadějný, co se nezakecá, tak o tom silně pochybuju. Všichni ostatní, co se teď v nějakém odporu angažovali, nic nedotáhli do konce, nebo to nikoho nezajímalo. Je hrozně hezké, že se potká sto lidí se svíčkami. Mně se taky líbilo, když jsem se potkal před demonstrací se svými čtenáři a příznivci. Ale nedělal jsem z toho žádné hogo fogo, že Vidlák zachrání republiku.

Tak nějak se nemohu ubránit dojmu, že paragraf za rozvracení republiky pomocí dezinformací tu bude dřív než třeba projekt Nekrm hydru. Nebo se mýlím?

Kdo by chtěl argumentovat Rajchlovou minulostí, že tu a támhle někomu něco řekl, nebo někoho zablokoval v diskusi, tak na to se vykašlete. Prostě nikdo jiný nezbyl. Neběhá tady deset podobných nebo dokonce lepších. Buď vemte, co je k dispozici, nebo si ještě chvíli užívejte internetové svobody a čekejte na zázrak, který se nestane. Nikdo už nás nebere vážně… zmocněnec Klíma je toho nejlepším důkazem.

Heleďte, já neříkám, že se to povede. Já neříkám, že se podaří něco změnit. Je možné, že to stejně nedopadne. Překážek je i tak víc než dost. Vylučovací metodou jsem se dostal k poslednímu člověku, který s plným nasazením dělá politickou práci, věří v úspěch, nabaluje na sebe lidi a má i nějaké povědomí o taktice. V téhle chvíli tu nikdo jiný než Rajchl není a všechno ostatní je čekání na Godota.

Berte, nebo nechte být. Buď budete ctít realitu a nebo si počkáte na někoho jiného s tím rizikem, že třeba vůbec nepřijde.

To je jediná rada, kterou pro vás mám do nového roku. Už se k tomu nebudu vracet. Řekl jsem vám svůj osobní názor, nic víc. Jestli se podle něj zařídíte nebo nezařídíte, to už je na vás. Nebudu nikomu vyčítat, že to vidí jinak. Jsem člověk omylný, jako kdokoliv jiný. V této úvaze se jednoduše opírám o všechny zkušenosti, které jsem s českou politikou (a českými politiky) v posledních měsících udělal. Pokud má někdo šanci všechny ty dojebané příležitosti alespoň zkusit nějak dát do kupy, tak je to Rajchl. A fakt nevím, jestli už to není tak rozkulačené, že se s tím nic udělat nedá. Prezidentské volby nám za čtrnáct dní ukážou (podle mě chmurnou) realitu.

Čas se krátí a já jinou možnost prostě nevidím.

PF 2023

269 thoughts on “Řeknu to jen jednou…

  1. A víte, že se těším? To se bude judikovat, to bude tvůrčí proces, famózní exploze blbosti.
    „Dezinformací může být informace, která se později ukáže pravdivou, ale v době svého šíření je v rozporu s vládní politikou odrážející důležitý zájem státu“
    „Dezinformací může být informace, jejícž pravidvost je známa omezenému okruhu osob, ašak je popřena příslušnou úřední autoritou, a přiznáním její pravdivosti by byla vyzrazena utajovaná infornace, či byl ohrožen důležitý zájem státu. Proto důkaz opaku je vyloučen.“
    To jsem nastřelil jen tak „z voleje“, když jsem ze sebe tlačil včerejší oběd. To člověka napadají myšlenky….
    To budou nádherné procesy. A nejlepší na tom bude, že na základě schálení občany svobodně voleným parlamentem. Občané sobě. Demokraticky. Co démos chce, to dostane. To je demokracie. Vláda nejlepších.
    Popírání globálního oteplování, schvalování globálního oteplování, podněcování ke globálnímu oteplování, způsobování globálního oteplování…
    Chcete mít Zemi placatou? Přejte si. Nařízení každodenního ranního školní omlouvání se dinosaurům za to co jsme jim my savci provedli?
    Stačí zadat. Nemožné ihned, zázrak do tří dnů. Úplné znění, včetně důvodové zprávy. Černá koule je bílou krychlí. A pozítří obráceně anebo úplně jinak.
    Bandar -lóg.
    Osazenstvo Archy B
    Toužíte po pekle? Nic snazšího. Stačí si přát.
    Nemusíte podepisovat vlastní krví. Stačí sken rohovky, bukální stěr. Jsme moderní peklo.

    Vaše Peklo na Zemi ltd, inc, s.r.o., a.s.
    Pobočky na všech kontinentech a všude jinde kde si račte přát.

      1. Schumi, pojď rychle zpátky na sloupek.
        Tam povodeň ještě chvíli nedosáhne. A možná časem zeslábne. A dvorek bude opláchnutý.

        To povídání o čajovně mě rozesmutnilo,. Některé sny jsou prostě smrtící.
        Třeba ten sen o celosvětové nadvládě na věčné časy a nikdy… Více?

  2. Konečně na kvalitnějším připojení pročítám Novinky, iDnes. A po nějakém náznaku, že tu proběhl a dále tiše probíhá zavádění cenzury, už ani písmenko.
    O Baštovi, Rajchlovi pochopitelně také nic.
    A to to jde, sejde z očí, sejde z mysli.
    Pamatujete například na mem : “přemluv bábu”?, to fungovalo, že?
    Potřebujeme vlastní mem…
    Pěkný mem mají v Polské Vratislavi, dnes už je to jen turistická atrakce, ale o ty stovky dnes bronzových trpaslíků zakopáváte témeř všude.
    Náš mem by mohl být jiný, nenákladný a přitom docela silný. Navrhoval bych vytvořit Parte pro svobodu slova.
    Stačilo by vytisknout na A4:
    Svoboda slova
    1989-2023
    Skonala tragicky nebo po krátké fijalové nemoci nebo co Vás napadne výstižného.
    Hrobník: Michal Klíma
    Alternativně: Rozloučení proběhne dne, v X:Y hodin na místě demonstrace (např. připomínající pietu se svíčkami).
    Takové pietní místo s vytištěným partem, svíčkami, květinami a plyšáky před domem Klímy nebo před ministerstvem vnitra by asi mohlo prorazit i do večerních zpráv…
    Dokázali bychom zorganizovat alespoň takovou akci?

        1. Jiný rok než aktuální by tomu neprospěl. Teď to spojit v podvědomí lidí s nějakou akcí, happenigem, demonstrací, pietou a ono to vytištěné a přilepené na kdejaké nástěnce, lampě, veřejném místě ve výši očí může působit déle a nezávisle na médiích…

  3. Vidláku,
    podle toho, co lze najít ještě před koncem roku na různých webech, vzrůstá ve mně obava, že ve skutečnosti se už čas zkrátil: už jsme se – jako součást onoho kolektivního Západu – do té slepé uličky nechali zatlačit.
    Ve slepé uličce není žádná cesta vpřed, je potřeba projít vnější i vnitřní katarzí (=úplným přehodnocením), aby bylo možno připustit, že jediná cesta, je cesta po vlastních stopách zpět, k ústí slepé uličky. A protože je to spojeno s pokorným převzetím osobní viny vlastní spoluúčasti, které není úplně každý schopen v takové míře opravdovosti, aby to mělo alespoň nějaký očistný význam, budou vidět i stavy na toto téma – to raději zemřu, než abych připustil, že jsem se mýlil/a…
    Ze zpráv lze totiž vyčíst změnu narativu. Loutkaři kolektivního Západu totiž – po proslovu VVP – začínají otáčet své medialní mainstreamy ve smyslu „válka je mír“ a chystají se ty – jimi nechtěné – Východní evropany použít/obětovat pro vlastní záchranu; a kdyby se ani toto nepovedlo, mediálně již bubnují k ospravedlnění taktického vymazání obyvatelstva Ruska jadernými hlavicemi. U Loutkářů totiž nepřipadá v úvahu pokora a přiznání viny – to raději zničí celou planetu a přilehlé okolí, aby jejich vina nebyla viděna a pojmenována.
    Takže – z mého pohledu – každý, nejen Rajchl a Zwyrtek-Hamplová, ale úplně každý, kdo je schopen přiznat, že vlastním pohodlím dovolil situaci dojít do slepé uličky, musí zcela zapomenout na vlastní představy a prosazování vlastních názorů odmítáním názorů jiných, a najít pro sebe a své okolí cestu z té slepé uličky právě teď.
    Za mne totiž vidím, že čas už prostě došel.

    Držím nám palce do Nového i nového roku.

  4. Pro jistotu bych připomněl, že až se režim rozhodne, že ho doopravdy serete, tak si na těch fejsbůkách neškrtne ani Rajchl, ani Vidlák, ani nikdo další.
    Dochází panu Vidlákovi, že všecky ty fejsbůky někomu patří a ten někdo Vás může zaříznout, kdykoli si zamane?
    Když to bude muset jít natvrdo a nepůjde to přes gumová pravidla fejsbůků, tak se dvacet lidí domluví, že Vás budou denně nahlašovat za závadné příspěvky.
    To majiteli a jeho personálu způsobí takové problémy, že Vás od sítě odstaví ještě rádi, aby to nemuseli složitě „oficiálně“ řešit.
    Jestli chcete s budováním a šířením opozičních struktur pokračovat na těch fejsbůkách, tak Vás mám za neskutečné naivky.
    Protože tohle sám vůbec nepoužívám, neboť to považuju za nesmírně nebezpečné, nepropadl jsem nikdy pocitu, že mi ten prostor patří a že si tam mohu psát, co chci.
    Nepatří, nemohli jste, nemůžete a nikdy nebudete moci.

      1. A děláte to? Jak to jde?
        Daří se Vám zablokovat profily lidí, kteří fakticky opakují mantru vlády a mainstreamu?

    1. Jak to bylo s rozšiřováním informací před Internetem? Nebyly ilegální tiskoviny? Jistěže, není to tak pohodlné, je nutno zvednout zadek. Jenže, jsou flešky…Kolik se toho vejde na šifrovanou SD, nesenou holubem? Tajné schránky. Mikro SD, „šmudlo hledej“… Bezkontaktní přenos dat z tajné schránky pomocí nfc, prostřednictvím krátkodobě aktivované místní sítě… S úžasným vedlejším efektem osobního setkávání lidí, příležitost zajít do hospody, kam Bretschneider z kanceláře od počítače nedosáhne. Obnovení společenského života. Narušení politiky „rozděl a panuj“.

  5. Již dávno tomu co jsem vyčetl mezi řádky, že se nám Vidlák zamiloval do Raichla a je dobře, že to konečně přiznal takto na rovinu. Já zas na rovinu přiznám, že to mám přesně opačně. Raichla mám zařazeného v kategorii rozesíračů opoziční scény a dokonce jej podezírám z toho, že tak nečiní jen z důvodů zbytnělých osobních ambicí, ale že byl na tuto práci najat. Velmi úspěšně rozložil TRIKOLORU a nyní poměrně úspěšně okopává kotníky SPD a snaží se jí odlákat její vlastenecky orientované voliče.

    Často si říkám, co bych asi tak dělal, kdybych byl čučkařem, který má krýt záda vládnoucí demokrtuře. No vychází mi, že bych si asi najal nějakého schopného advokáta, který se nezakecá a který za peníze bude dělat přesně to, co dělá Raichel (nebo Šlachta) … vzbuzuje naděje, váže na sebe aktivní občany, kteří by jinak byli ochotni podporovat největší opoziční stranu, ale jen tak aby odepral pár procent, ale do parlamentu se vůbec nedostal.

    Takže ano, klidně si za tím svým světlonošem běžte, ale beze mě.

    PS: Člověk, který se v éře Romana Berbra pohyboval ve strahovských strukturách FAČRu nemůže být žádný Mirek Dušín. To my nikdo nenamluví, takový naiva opravdu nejsem.

    Natvrdo: vstali noví minářové a volní
    https://www.novarepublika.online/2022/09/natvrdo-vstali-novi-minarove-a-volni

    1. Tak tak, jen bych k tomu dodal, že si nemyslím, že by byl přímo nastrčenej a zaplacenej, nebo to dělal vědomě. Dokonce bych mu i věřil, že to dělá z přesvědčení a má dobré úmysly, což ale nic nemění na výsledku. Když ho člověk poslouchá, musí souhlasit, je to racionální, chytré, smysluplné. Je vidět, že si umí získat lidi na svou stranu. Ale několikrát, když jsem poslouchal ty jeho projevy, jsem z něj měl vyloženě špatný pocit, přestože to co říkal dávalo smysl. Ale vím, že moje intuice je neomylná, nedá se opít rohlíkem jako rozum. Definitivně mě v tom utvrdilo takové to jeho vysmívání se oponentům, tam jsem pochopil, že jeho hlavním cílem je rozeštvávat a ne tvořit. Myslím, že každému kdo trochu přemýšlí v souvislostech je dávno jasné, že nás nespasí žádný vůdce, ale každý si to musí vyřešit na své osobní úrovni. Jsou lidé, co nás mohou inspirovat, povzbudit, to je pro mě třeba Láďa Vrábel a to je něco, co bych čekal třeba od Vidláka. Akorát Kydy jsou bohužel spíš takovou Vidlákovou dojmologií a věštěním budoucnosti, místo aby přinášely nějaké zajímavé informace a inspirovali k tomu, aby člověk sám přemýšlel a hledal souvislosti.

      1. S tím Vrábelem – prvního dubna bude zhruba za čtyři měsíce..
        Vy nemáte pocit, že ten chlap byl prostě použit a poté odhozen, jako použitý?

      2. Zase snuska blabolu.
        Tohle je Vidlakuv blog. Pokud se vam to jevi, jako dojmologie, je to vas problem.
        Vetsina Vidlakovych predpovedi bohuzel vychazi, a to mnoho nymandu sere. Nic noveho pod sluncem.
        A s tim Vrabelem uz bezte do… meli tak naslapnuto, a posrali vsechno.

        ps. „Ale vím, že moje intuice je neomylná…“ to rikla Dzamila taky, nejste nahodou sprizneni?

        1. No nevím. Poslední senátní volby nejsou tak dávno, abyste zapomněl, koho Vidlák doporučoval volit a jak to dopadlo všichni víme…

          Takže byl bych v tomto ohledu velmi opatrný a kolegy Zahradníka cítím potřebu se zastat.

          1. Ja si to dobre pamatuju, a taky vidim, ze z toho Vidlak vyvodil dusledky.
            Na rozdil od par mistnich slaboduchych mimonu, klidne si to berte osobne, kteri opet burcuji k volbe disidenta s udajne rovnou pateri.
            To jenom ukazuje na naprostou neschopnost videt realitu, poucit se z chyb a smysluplne pokracovat.
            Jenom hloupi naivove veri, ze kdyz budou dostatecne dlouho mlatit hlavou do betonu, tak, ze ho rozbiji.

            „Vetsina Vidlakovych predpovedi bohuzel vychazi“

            Jsem rad, ze jste svou slaboduchost dokazal nepochopenim jednohuche vety.
            Nikdo tu netvrdi, ze VSECHNY predpovedi vychazi.
            Takze vy jste si svazacky vybral jedno doporuceni (to nebyla zadna predpoved), a ted tu bolsevicky jasate, jako byste nejak zvitezil.
            Ubohe.

            1. Ale děte. Vybral jsem jen tu poslední, kterou byste si mohl pamatovat. Stejně tak bychom mohli jít v čase nazpět a vzpomenout si na to jak burcoval k účasti na demonstracích a kde je jejich výsledek? Nikde. Po první početné to strmě padá a vládní moc si z nich dnes vůbec nic nedělá o čemž svědčí i to, že už řízeně pouští do éteru přes svou hlásnou troubu Deník N věcný záměr náhubkového zákona…

              A kde je ono Vidlkovo poučení? Místo podpory jediné skutečně opoziční parlamentní strany se přidává na stranu těch, kteří ji okopávají kotníky…

              Copak Vám není jasné, jaký dopad na preference SPD by měl debakl jejího kandidáta v prezidentských volbách? Volbou Bašty v prvním kole přitom nic neriskujete. Andrej Hrabiš má svých 30% jistých.

              Druhé kolo je samozřejmě jasné. Podpořit kohokoli mimo kandidáta Pětidemolice. A je jisté, že ta tam bude mít jen jednu Čapuši. Osobně typuji, že Pávek těsně před prvním kole odstoupí podobně, jako to udělali Sorosovci na Slovači. A kdyby ne, tak budou mít každý z nich do 18% hlasů.

              Ale jestli Vám to uleví, tak s těmi invektivami poslužte.

              1. Haha, dosly argumenty, takze jste se opet uchylil ke lhani a demagogii.
                Pokud vas za to soudruzi pochvali, prosim.
                Na me to neplati, ne jsou tyhle typy odporne a komuninakaci s temihle jedinci nepestuji.
                Uzijte si podporu 3% jelimana, a pak jeho neuspech svadejte na jednoho bloggera. To urcite zvladnete.

                ps. pokud vas moje charakteristika vaseho jednaci jakkoli urazi, hledejte chybu nejdriv u sebe.

                1. Co to melete za nesmyly. Jaké lhaní, jaká demagogie?
                  Tak hecoval vidlák k účasti na demoškách nebo nehecoval? Jasně že hecoval.

                  Jaký mají demošky trend, stoupající nebo klesající? Jasně že strmě klesající.

                  Dělá si vláda z těch demošek nějaké vrásky? Jasně že nedělá, když už vypouští do éteru přes Sorosem ovládaný Deník-N věcný záměr náhubkového zákona.

                  Tak kdo tady lže, uchyluje se k demagogii a nadává druhým do jelimanů?!

                    1. Tak kde máte ty výsledky?

                      Pochlubte se, vy jeden nactiutrhači (pak komuže to došly argumenty).

                    2. @Kolemjdoucí, @Sakura
                      Pánové, vážím si vaší přítomnosti zde, a rád bych vám proto připomněl jednu příhodu ze SNP, jak o ní vyprávěl přímý účastník bojů.


                      Nuž, prvý deň sme nečakane zaútočili a vyhnali sme Nemcov z doliny.
                      Druhý deň nečakane zaútočili Nemci – a vyhnali nás z doliny.
                      Takto to išlo striedavo celý týždeň až do soboty.
                      V nedeľu sa bača nasrdil a všetkých nás vyhnal z doliny.

                      Na vašem (plurál) místě bych toho baču moc nepokoušel. – Pěkného Silvestra vám i všem ostatním přeji!

                    3. Je to jen tuctovej vysírač – najednou se odněkud vynoří, chvíli smrdí a pak zmizí.
                      Různý nicky, v pravidelných intervalech.
                      Asi má zrovna službu…

                    4. Tady vidíte jasný důkaz, že alternativa se NIKDY nesjednotí. Čeští alternativci totiž, pokud nemají možnost hádat se s exponenty režimu, hádají se zuřivě mezi sebou…
                      Dohadují se, jestli je lepší Štětináč nebo Bohouš, další přijde s tvrzením, že jedině Dlouhé Bidlo má šanci… atd. atp.
                      Přitom ti ubozí daňoví nevolníci (případně dluhoví otroci) nechápou, že je ovládá celé „Bratrstvo kočičí pracky“.
                      Téma nadcházejících (pseudo)voleb je toho jasným důkazem.
                      Apropo – pojem „jediná skutečně opoziční parlamentní strana“ jsem kdysi v devadesátkách taky často slýchával… a podle toho taky dopadla!

                    5. Zakladatel 31 prosince, 2022 (15:09)

                      Zakladateli, myslím, že by bylo dobré začít vnímat, kdo komu začíná nadávat. Přeci jen pokud mě někdo nadá do bolševických lhářů, tak je myslím zcela na místě označit takového člověka za nactiutrhače. Naprosto přiměřená reakce, řekl bych.

                    6. – On si začal!
                      – Ne, to on si začal!
                      – Ale o mi řekl „…..“!
                      – To není pravda, „…..“ mi řekl on!
                      – Ale on „…..“ to řekl první!
                      – Protože on si začal!
                      – Ne, to on si začal!
                      … (da capo al fine)

                      Jste jeden jako druhý (a třetí, a…). Jsem tady vůbec mezi dospělými lidmi? Nebo už jsme dospělí tak moc, že dětinštíme?

                    7. Sakuro promiňte, ale na tyhle typy diskutérů jsou nejlepší neprůstřelné argumenty, které prostě nelze označit za lži.
                      Stalo se – nestalo se, přišlo X lidí, nepřišlo X lidí, cíle bylo dosaženo, nebylo dosaženo, nastoupená cesta průchozí je – není.
                      Tahle hloupá agresivita, když dojdou použitelné argumenty, v kombinaci s překlepy a absencí diakritiky, je prostě nahovno.
                      Tohle nefunguje a do budoucna ani nebude.

                    8. Zakladatel: 31 prosince, 2022 (15:09)
                      Znám taky jeden:
                      Potkají se v roce 1946 dva bývalí partyzáni, jeden ze Srbska a jeden z Protektorátu B und M, a vzpomínají.
                      Ten Srbský:
                      „Tak jsme ty Němce bili, přepadávali a podřezávali…“
                      Český odpověděl:
                      „No, my bychom je třeba taky bili a přepadávali, ale u nás to bylo zakázaný!“

                    9. Kdyz nekdo lze primitivne, jako bolsevici, tak ho proste nazvu bolsevickym lharem.
                      Zadna urazka to pro dotycneho neni.
                      Pokud se to dotycnemu nelibi, tak proste bude muset prestal lhat jako bolsevici.
                      Tecka.

                      Zakladatel> chapu vas.

                    10. Bolševici nelhali jen primitivně. Někteří z nich lhali i docela sofistikovaně, a lžou tak dodnes a mají úspěch – sahají dokonce po prezidentském stolci. Nebo stolici, nevím přesně.

                      Když tedy někdo bude lhát sofistikovaně jako bolševici, taky ho nazvete bolševickým lhářem?
                      Kdo to posoudí – Vy?

                      Ještě že dneska máme toho Sivestra.

                    11. Zakladatel 31 prosince, 2022 (15:55)

                      Tak jinak. Možná by nebylo od věci začít rozlišovat, kdo na koho jakým způsobem reaguje. Nebo se mám snad tvářit, že nadávky do „ubohých bolševických lhářů“ jsou snad OK?!

                    12. Tecočamp >

                      Souhasim s vami, a to jsem prave udelal. Citoval jsem tupou lez dotycneho:

                      „… kde je jejich výsledek? Nikde…“

                      Nevidi pouze slepi, nebo s jepici pameti.

                    13. Sakura 31 prosince, 2022 (16:08)

                      A jaké tedy jsou ty výsledky?

                      Buďte, prosím, konkrétní.

                2. Anketa
                  Který z prezidentských kandidátů je podle vás nejpoctivější?

                  Jaroslav Bašta
                  75%
                  Andrej Babiš
                  16%
                  Petr Pavel
                  3%
                  Pavel Fischer
                  0%
                  Tomáš Zima
                  0%
                  Josef Středula
                  0%
                  Marek Hilšer
                  5%
                  Karel Diviš
                  1%
                  Danuše Nerudová
                  0%
                  hlasovalo: 10381 lidí
                  —–
                  (kopírováno dnes 14:35 hod.)
                  Připadne mi to dost zvláštní… ta procenta… dejme tomu srovnání Bašta x Nerudová aj.

            2. Zkuste se trochu zamyslet nad tím, proč se zde děje co se děje…. protože to dovolíme! Prezidentské volby jsou víceméně fraška a nedá se očekávat, že by figurka na hradě měla nějaký reálný vliv. Pan Bašta neumí mluvit, není to ten typ, co by zaujal masy a strhnul pozornost. Ale jako jedinej prohlásil, že nechce válku a že odvolá vládu. Nemá charisma jako ti ostatní exhibicionisti, ale má sakra odvahu, když si toto napíše na billboard. Opravdu si nemyslím, že má nějakou reálnou šanci vyhrát, ale přesto za tohle mu ten hlas půjdu dát, protože jeho prostřednictvím můžu vyjádřit svůj názor a postoj k tomu válečnickému šílenství. Takže díky za něj. Můžou mě stíhat, zastrašovat, zotročit, ale nikdy jim k tomu nedám svůj souhlas. V tom to je.

        2. Ano, možná to je opravdu snůška blábolů co jsem napsal, ale na rozdíl od některých si to uvědomuji a jsem si to schopen i přiznat, že jde hlavně o mé osobní dojmy :). Příbuzní určitě jsme, přes několik kolen jsme totiž statisticky příbuzní naprosto všichni :).

    2. Jestli někdo z těch socanů, co přeskočili z potápějícího se parníku ČSSD do Okamurovy džunky, za něco stojí, je jedině Jarda Foldyna. Holt srbská krev se nezapře… Tohle měl být kandidát SPD na prezidenta!
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Takova-odpoved-je-pry-zlocin-takze-Jaroslav-Foldyna-rekl-sve-k-valce-na-Ukrajine-A-nejen-to-724560
      Jinak je to děs běs. Ivan David je slizský had z kterého papalášství jenom kape… Poslední čtyři minuty v tomto rozhovoru s ním jsou nádhernou ukázkou nabubřelosti, které ve vedení SPD panuje a která jim taky následně zlomí vaz: https://www.youtube.com/watch?v=18BCIFL8wGI
      Doporučuji si přečíst i komentáře pod videem. Apropo, i ten název svého portálu NOVÁ REPUBLIKA pan zakladatel a europoslanec svého času „obšlehnul“ od Republikánů (těch ne-Sládkovských).

      No a co říci o Jaroslavu Baštovi, který je kandidátem SPD na prezidenta ČR?
      Ponechám stranou neskutečně naivní představy, které tuto figuru označují jako jedinou naději apod., pouze chci v souvislostech připomenout, že je to exministr ze Zemanovy vlády. Cituji:

      „V současné vládě České republiky jsou Židé: E. Lánský (kterému je svěřeno připojení ČR k Evropské unii), V. Grulich, V. Vetchý, P. Dostál (zpola Žid, zpola Cikán), P. Mertlík, J. Schling, V. Špidla, P. Rychetský, J. Kavan, I. David, J. Bašta, I. Svoboda, O. Motejl, atd. Celá vláda je atheistická, svobodomyslná a všichni jsou členy zednářských lóží! Ve vládě je členem B’nai B’rith (židovského zednářského řádu) pouze E. Lánský. Je to velmi vzdálený potomek jednoho z největších gangsterů USA Meyera Lanskyho, který byl bankéřem zločineckých syndikátů v USA.
      V parlamentu ČR je cca 11% Židů a asi 23% svobodných zednářů. V senátu je cca 18% Židů a cca 22% zednářů. Ostatní poslanci jsou zcela bezcenní a bezvýznamní lidé, ovládaní a řízení zmíněnou organizovanou menšinou“
      (Miroslav Dolejší, soukromá korespondence, 1999)

      A tady je ještě fotečka oné Zemanovy vlády. Zemanova vláda (1998-2002). J. Bašta je mezi hlavami Lánskýho (Löwyho) a Zemana. Ukázková izraelitská vláda. Žid Ivan David tam figuruje taky:
      https://g.cz/sites/default/files/field/image/2017/vlad.jpg

        1. Njn, nějakou takovou reakci jsem očekával. Bojíte se podívat pravdě do očí. Dolejší nikdy nepsal nic jiného. Jste dokonale převychován. Čili zapomeňte na Miroslava Dolejšího a jeho Analýzu 17. 11.1989, vemte si mávátko, postavte se před Úřad vlády a křičte „Sláva Ukrajině, ať žije vláda, apod.“ Nic jste totiž nepochopil.

                    1. Jste vedle jako stará jedle. Jenom mám vlastní pohled na svět, který jsem si skládal po velmi mnoho let. Vás to evidentně ještě čeká.

                    2. Charon 31 prosince, 2022 (13:34)

                      Jo, vlastní pohled na svět, který shodou okolností kryje jedna k jedné s bludy, které šíří čučkařský AREONET. Jo, to běžte vyprávět nějaký teanegerům.

                    3. 2 Kolemjdoucí:
                      Vy ten Aeronet zřejmě pilně čtete, viďte? To není na závadu, číst se má všechno, co nejvíce.
                      Víte, já už byl v životě lecčíms. Za minulého režimu pro-emerický agent, po převratu fašista, chvíli rasista, potom ruský troll, teď zase čoudelkův čučkař… A vždycky jsem z toho měl materiálně prdlajs, jenom potíže. Se zaťatými lidmi jako Vy, kteří neuměli argumentovat, a tak rychle sahali k hanlivým nálepkám a poté i k represím.
                      Zato mě hřeje vědomí, že jsem nikomu nechtěně neposluhoval a mám tak čistou karmu. Jsem totiž zvyklý říkat nahlas nepříjemnou pravdu a studuji pak reakce „potrefených hus“.
                      Vás už mám taky přečteného.
                      (Omlouvám se za zpožděnou reakci, ale musel jsem jít venčit psa. Má také svoje potřeby…)

                    4. Tak jistě, pokud chce mít člověk přehled, tak by měl číst co nejširší spektrum médií, aby si právě mohl udělat svůj vlastní názor. A to co vy tady šíříte o SPD, jako by vypadlo z pera pan VK čučkařského AREONETu. Tak proč to nenazvat pravým jménem?!

                    5. 2 Kolemjdoucí (15:02):
                      Co já už takových zaťatých straníků zažil! Nesnesou jakoukoliv kritiku, byť by byla sebepravdivější.
                      To je pokaždé stejné: „Ať žije pan XY! – Jedině strana XYZ je ta jediná správná (nejpravicovější, nejradikálější, jediná opoziční, jediná vlastenecká… atd. atd…)
                      Jakmile se jich dotknete na jejich bolavém místě, byť oprávněně, stanete se jejich smrtelným nepřítelem. Protože KAŽDÁ partaj je v podstatě mafiánské spolčení s předsedou tuti-kapi, a žádná mafie nesnese oponenta! Natož toho vnitřního z vlastních řad. Mnozí by mohli vyprávět… jakým způsobem byli „odejděni“.
                      Na SPD to platí více než stoprocentně. Chcete to rozvést?

                    6. Charon 31 prosince, 2022 (15:22)

                      Vidím, že jste znalec naší politické scény, mohl byste mi tedy něco povyprávět také o zákulisí a temných zákoutích strany PRO pana Rajchla?

                      Nebo to je konečně ta jediná správná volba, která nás spasí?!

                    7. Kolemjdoucí: 31 prosince, 2022 (15:29)
                      Sorry jako, nemohu sloužit. Zatím. S tímto pánem a jeho projektem jsem nepřišel do styku… a nejsem děd vševěd. Znám jej pouze zprostředkovaně ze záznamů na YT.
                      Proto, jak jste možná zaregistroval, jsem se k němu doposud nevyjadřoval.
                      Ovšem, staré židozednářské pravidlo vyžaduje zakládat (nebo alespoň ovládat) VŠECHNY politické strany a hnutí. I ty nejopozičnější a nejradikálnější. Takto už to mají v jejich Protokolech S.M. z roku 1897… Takže překvapen bych nebyl.

                    8. A je to venku, Charon je placený jen za pomluvy SPD a jejich poslanců. Prostě čučkař.

          1. Vy jste asi vnitrácký bot. Píšete jen nepodložené pomluvy a sázíte na to, že se najde pár pitomů, co vám na to skočí. Inu, židobijecký Aeronet, dílo cizích vlivových agentur.

      1. Jak se pozná Žid? Vy to poznáte? Kdybyste se narodil od dost dříve v jiné zemi, mohl jste s tím poznávacím talentem udělat kariéru.

        1. Ale vždyť ONI se tím dnes netají! Kdo dnes ovládá USA? Ta stejná grupa jako EU. Z londýnské City. Pravověrní křesťané to nejsou… A aby nedošlo k mýlce – neštěstím lidstva není judaismus, nýbrž světový sionismus!

    3. Okamurova SPD je řízená opozice. SPD je tady os toho, aby naslibovala lidem vše možné, ale stejně to nikdy nesplní! SPD zůstane na svých 10% bez možnosti něco změnit a oni to vědí.
      A Vy, co jste napsal ten příspěvek, jste ovce Okamury…

      1. Áááá, Antisystém, další čučkařský bot, který musí SPD pomluvit, jinak nejsou čtvrtletní prémie.

  6. Achjo, to má být ten coming out? Tohle je ale přece každýmu, kdo jen občas očima prolétl nějaký ten článek z poslední doby, naprosto jasný. Osobně jsem čekal nějaké oznámení kandidatury za PRO :). Onu radu ani nebudu komentovat, přijde mi to zbytečný. Kdo je trochu v kontaktu s realitou a má paměť delší než pár týdnů, tak si závěry dávno udělal. Zjišťuju, že tyhle Kydy asi fakt nejsou pro mě.

  7. Tohle bylo dobře řečeno:
    U nás se něco hne, hned jak padne vnější moc- a nikdy jinak.
    Padlo Rakousko -ejhle republika
    Padla Říše- padl Protektorát
    Padl SSSR- ejhle demokratůra
    Co padne příště? Půjde sama Brusel do brusele nejtemnější? Rozvrátí se dokonce sám Fašington?
    Do té doby není pro nás cesty ven. Do té doby je všechno prostě v bruseli.
    PŘEJU VŠEM JEN TO NEJLEPŠÍ V ROCE 2023.
    A taky peníze. Zdraví a štěstí popřeje kdejaký hejhula. A na peníze se zapomíná. A úplně bez peněz nebude nikdo úplně šťasný- leda by byl zhulený. A nebude mít na zubaře a na brejle. A kdo vám popřeje ty peníze?
    Vlastimil Čech

    1. Podle ústavy byste ty zuby a brejle měl dostat zadarmo (respektive, Vy, a další jste to už dávno zaplatili v daních). Ale jasně, to už nikdo nebere vážně. Copak Ústava. Stačí, že máme Ústavní soud, ne? Ten to vždycky správně vysvětlí. Zdravím soudruha Rychletského and company!

  8. Delší dobu postrádám Občana a Hnidopicha.
    Už tady bylo několik pokusů o alternativu a pak se zjistilo,že je to Sorosův projekt,proto bude mít Rajchl problém se prosadit.Jinak se nedivím těm pokusům trestat alternativu,každý diktátorský režim si chce své pozice udržet a tento zlodějský režim vůbec.

    1. Občan tu byl před pár dny. Hnidopich – nevím. Třeba se ozývají jen občas. Jen aby ostatní věděli, že ještě neumřeli. Jako já.

  9. Můj pes pravil něco o tom, co všechno je možné ve „stavu ohrožení státu“ případně „stavu válečném“ ..

        1. Díky.
          Já to nemám ani na titulce, ani po rozkliknutí na prvních dvou stranách.
          Je možný, že by to někdo (provider?) nějak „upozaďoval?“

          1. Re: pithart

            Dnes je možné úplně všechno.
            Zejména pokud fičíte na W-10. V tomto programu si připadám jak Alenka v Říši divů.

            Například dne 15. 12. se mi spustila automatická aktualizace i přesto, že jsem ji měl zablokovanou z důvodu placeného množství dat.
            Samozřejmě sežrala celý předplacený balík a pak se mi Wokno hezky zaseklo, protože data nebyla stažena.
            Úžasný vynález, ještě více takových 3,14-čovin a váš život se změní v pohádku, anebo v horor, podle toho, co zrovna budete chtít udělat.

            1. Re: Targus
              Měl jste si nechat staré Widle 7, nebo frčet na Linuxu.
              Už to, jak Mrkvosoft svého času ty desítky všemožně vnucoval, bylo krajně podezřelé…

              1. Jo, jo. Byl jsem tehdy na prášky. Dokonce existoval nějaký prográmek na blokaci přerodu W7 ve W10. Vydržel jsem do poslední chvíle, ažkoupě (přesněji – poskládání) nové strojovny a několika prográmků, které už W7 odmítaly, mě donutilo přejít. mimochodem, dnes je taková měkčí verze tohoto tlaku na přechod na W11. Tak jsem si softvérově udělal starší komp, nekompatibilní s W11

                1. Jistě, při dnešních cenách hardware je to taky určité řešení – mít ty kompy 2.
                  Nový, a starý na komunikaci. Nejlépe s nainstalovanou VPN, případně s TORR browser(em). Anebo si nainstalujte do nového kompu ještě další, virtuální OS a do něj pak vložte třeba Linux… Možností je více.

              1. Nebo se na celý Windows vyflákněte. Nepoužívám je minimálně 15 let a nijak mi nechybí :). Doby, kdy bylo těžké Linux nainstalovat a spravovat jsou dávno pryč. Kdybyste nebydlel tak daleko, klidně vám ho nainstaluji.

            2. : Targusi, „a po americky vietě ?“ S těmi automatickými aktualizacemi…
              https://www.youtube.com/watch?v=OYvVtFE7Ufk
              Funguje to ovšem jen na verzi „PRO“. Pokud máte „HOMO“, tak ne.
              Jen potom při ručním stažení aktualizací ta potvora W10 chce přítomnost prohlížeče Edge na mašině. Jinak po UPDATE vám vyhodí chybu. Takže vždy prohlížeč nahraju, aktualizuji a opět mažu.

          1. Ať si o Tomiovi říká kdo chce co chce, Foldyna je pro mě svým způsobem zárukou a vážím si ho.
            Mno …, a docela bych si je uměl představit makat s Rajchlem. Myslím, že by to lidi oslovilo, třeba na to čekají …

            1. Rajchl, fotbalový bafuňář, přece jasně prohlásil, že SPD zničí. Tak o jakou spolupráci s nepřítelem od čučkařů vám jde?

  10. Jo. Až se přidají zaměstnanci, nebudeme péct pečivo, nebudeme řídit vlaky a MHD, zavřeme pošty, úřady, pak se něco dít bude. Ale státním zaměstnancům i učitelům se zvýšením mezd jaksi zavřela ústa. Zklamání největší je mlčení odborů. Buďto to ukazuje, že už je to jen obal bez obsahu, nebo se ti tam nahoře něčeho bojí. Ovšem kdyby byli co k čemu vojíni dole tlačili by na ty nahoře, aby se něco dělalo.
    Samotného mně opravdu překvapuje jak velké téma je stále ještě opatření covidu. Dokázal bych podpořit i Rajchla, jistě. Mám sice určitou výhradu, ale není na světě člověk ten, který by se zalíbil všem.
    Píšete Vidláku, nechte to na Rajchlovi, i on potřebuje ty divize, jak psal někdo v diskuzi, a plamenné projevy na náměstí nebudou na odvolání vlády stačit.

    1. Ta neochota se přidat pramení ze strachu.
      Ne, že někdo dostal přidáno.
      Ze strachu, že když vyrazíte v čele nadšeného davu „na zteč“ a pak se ohlédnete – a za vámi nikdo.

      O tom jevu je natočená krásná scénka Horníčka a Wericha. O svobodě projevu. O odvaze stát si za svým názorem.
      Na konci té scénky je krásná, typicky česká větička: „Shakespeare byl, alespoň jak on říká, veliký básník!“

  11. Vidlák má pravdu v tom, že Rajchl je osobnost, která má sílu ( a tedy i možnost ) pohnout zhruba třetinou obyvatel republiky, což není málo.

    Ale na druhou stranu je to v divadýlku označovaném jako „demokracie“ podkritické množství a to ještě je třetina ten nejoptimističtější odhad.

    Na jeho výzvy, návrhy, slova nebudou reagovat ( nebo budou, ale jen nenávistně ) všechny kreatury v kotlince. A těch jsou celé legie, jak je vidět nejen u voleb. Počínaje fanoušky respirátorů ( od mladých studentek po důchodce ) pro které je Rajchl vyvrhel. Přes mnohé novináře, bohaté neziskovky, státní úředníky, policii, soudce, atd. až po rentiéry, což jsou všechno lidé, kteří opravdu tyjou z toho bordelu, který tu je a nemají důvod na něm nic měnit k lepšímu. Jejich zdrojem informací o světě je výhradně mainstream a o politice či historii brutálně deformovaná, ideologicky cenzurovaná Wikipedie. Sami od sebe ( staré knihy ) nečtou, informace si neověřují, nerozšiřují, nehledají souvislosti. Pro mnohaleté rozhodování a „názor“ jim stačí floskule o rozsahu jedné věty a fakty neotřesitelná víra, že „co vrchnost činí, dobře činí“.

    Proč by tyhle améby šly někam demonstrovat nebo stávkovaly ?

    Takže tip na Rajchla je dobrá trefa, ale ani Che Guevara nezvládl sám osvobodit Kubu. A hlouček lidí s transparenty, byť by jich bylo sto tisíc, ten vývoj nezvrátí, jak vidno.

    Proto i ty prezidentské volby dopadnou tak, jak dopadnou. Tenhle národ si nezaslouží svobodu ani spravedlnost, protože žije ve lži a dokonce ji miluje. Celé dekády dává najevo, že si přeje být okrádán. Radek Novotný, Alena Vitásková, Ilona Švihlíková, Jana Lorencová, Stanislav Motl a mnozí další by mohli dlouze vyprávět.

    Takže Rajchl ano, ale kolik má divizí ?

    1. „Tenhle národ si nezaslouží svobodu ani spravedlnost, protože žije ve lži a dokonce ji miluje. Celé dekády dává najevo, že si přeje být okrádán.“ …jistě ne celý národ, ale řekl bych, že jste to trefil naprosto skvěle.

    2. Hnutí SPD je v parlamentu, získalo při posledních komunálkách, dokonce i v Praze prorazilo na Magistrát. To už je divize.
      Kandidáti od Rajchla pohořeli, Rajchl pln ostychu ani nekandiduje.

  12. Nuže, já vám Rajchla neberu. Nicméně já se přidržím svého „po ovoci… “ a budu podporovat Babiše. Pokud to tedy nezabalí. Myslím, že to by mohla být jediná cesta k nějaké „orbanizací“ České republiky. Žádná větší změna není v dohledné době reálná.

    1. Orbanizace České republiky je nemožná. Nemáme ani náturu Maďarů, ani osobnost typu Orbána.

      U nás dojde ke změně jedině tehdy, když dojde k radikální změně (u) našich protektorů (otázka: Můžeme k tomu nějak přispět, nějak to uspíšit?). A do té doby bude prosperovat i Okamurův podnik.

    2. Babiš je osobně srab, co hrabe především pod sebe. Po ovoci poznáte ho: Jourová, Charanzová a mnoho dalších vlastizrádců a hrobařů demokracie bylo vygenerováno právě Babišem.

  13. Už delší dobu mám pocit, že Okamura s rolí opozice skončil. S válkou měl tisíc příležitostí a možností splnit svou opoziční funkci. Protestní hlasy, které mu přitekly bez jeho přičinění, mu odplynou. A naruší se i tvrdé jádro. Ale na slušný život to bylo. Jen těch keců … Volil jsem ho 3x, jako předtím Sládka. Nebylo koho. Na Rajchla mám zatím brzy. Bez Vidláka bych o něm nevěděl.

    1. Zdravím. Když vás tu tak vidím – mohl bych zveřejnit některé vaše vtipné aforismy na svém blogu na iDnesu jako dílo „neznámého autora“? Děkuji.

        1. Chtěl jsem tam něco pověsit už dneska ale nechcu si kazit svátky. Ten prostor ovládají novodobí svazáci a světlonoši a přiznám se, že se mi z toho občas dělá fyzicky nevolno… Ale říkám si, že je třeba ty sračky občas aspoň trochu rozředit. Mějte se. Myslím, že vaše veršované glosy jsou hodně dobré a některé přímo geniální.

          1. A Vám dělá dobře, s těmi svazáky tam být?
            O údajném rozkládání systému zevnitř, už jsem nejméně jedenkrát slyšel. V roce 1989 bylo najednou plno těch, co pomáhali rozkládat zevnitř a ředit. Dejte si na to pozor. Být ve společnosti Kroupů není imho žádné terno a můžete od nich něco chytit.
            Mimochodem, jste tím jmenovaným prostorem tak superkorektně načichlý, že je to cítit i tady.

            1. Každý je nějak načichlý. Představte si, že podobné komentáře dostávám od těch nejmodernějších svazáků na tom iDnesu. Víte, chtěl jsem vás původně poslat do prdele, ale raději pouze popřeju šťastný nový rok.

      1. Je to trochu líbivé heslo.
        Mám takový dojem, že by bylo potřeba rozlišit opozici (nyní prakticky jen ANO) od alternativy.

        Normální opozice se od normální vlády neliší v cílech (zajistit prosperitu státu a jeho občanů), ale v prostředcích, jak toho dosáhnout. V tomto smyslu rozhodně nemáme normální vládu, protože jejími cíli rozhodně prosperita ČR a jejích občanů není.

        Zásadní změna cílů nutně doprovázená změnou systému, to je spíš alternativa.

        1. Ještě jsme jako lidi zatím na tak vysoké úrovni, že bychom chtěli jít každý za někým jiným (ačkoliv to stále ani tak nikdo nijak moc ještě nedokáže) a někdo by šel i za vámi.
          K Vidlákovi… nejvíc mě nenechává v klidu ta Rajchlova mohutná energie vyprskaná skoro pomalu teď už do prázdna, zatímco v něm neutuchá. S tím si nevím rady, cítím k tomu trochu odpovědnost. Ten zákon o zachování energie… Je to zákon?

            1. Co myslíte, že jen pro hovádka boží je dobré kvaltování ve všelikém tom klokotání světa, kde tma nemá sil odstraniti světlo neb učtelé nejsouce jen sloupy u cest, aby cestu ukazovali, ale sami po ní kráčeti jim hodláno býti bylo. Ach, kéž bych více mohl, než bych chtěl.
              Krásný N. r.

        2. Ano a opozice? Viděla jsem opoziční projev Fjály k EU asi z r. 2014. Dalo by se pod to podepsat.
          Viděla jsem nyní Havlíčka na trubce. Hezké.
          Ale pomatuji si co prováděl Havlíček jako ministr a vidím fialovou vládu v akci.
          Tolik, co Vám já slíbím, to Vám nikdo nedá…

          1. To bylo pod KuJi.
            Podpořit Rajchla, proč ne? Slibuje hezky i něco dělá.
            Přeji všem zdraví a štěstí do nového roku.
            Budeme je potřebovat.

    2. Tipuju, že Rajchl je taková náhrada za Okamuru, kterého už většina prokoukla. Ale lidi ta hra evidentně stále baví :).

      1. Okamura díky bývalým ministrům a poslancům ČSSD (Bašta, David, Foldyna) i díky mnoha vlasteneckým křesťanům se rozkročil a v posledních komunálních volbách získal. Dokonce i v Praze. Takže kdo koho prokoukl?

  14. Kdo nezná svou minulost, je odsouzen ji opakovat. (George Santayana).

    Pane Vidláku, nejsme ve sporu, ale vsadit všechno na jedinou kartu, se nemusí vyplatit.

    Nedávno jsem uváděl příklad Jardy Jágra.
    Pan Paroubek by mohl vyprávět.

    Poučme se, jak to dělali naší předchůdci.

    Podle Václava Bělohradského „disident v první řadě hájí to, co nesmíme obětovat v žádném politickém systému.“

    Rozlišuje mezi disidentem a pouhým odpůrcem systému; disident se podle Bělohradského „liší od odpůrce nějakého režimu tím, že se nesnaží vyměnit jeden režim za druhý, socialismus za liberalismus například, nebojuje za jednu politickou alternativu, ale hájí prostor, v němž mohou alternativy vznikat – hájí podmínky působení svobodného rozumu ve společnosti“.[3]

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Disident

    Můžeme zadávat strejdovi Gůůlovi vyhledávat nějaké slova?
    Strejda to vyhodnocuje, a informuje vrchnost, která znejistí.

    Můžeme viditelně umístit v autě součást povinné výbavy, případně nosit žluté reflexní prvky?
    Někdo má na autě otisk psí tlapky, jiný ryby.
    Můžeme mít vidle?
    Ať vidí, kdo je chovatel, rybář, nebo zahrádkář.
    Někdo nosí viditelně čistý list papíru, někdo svíčku.
    Je to trestné?
    Na papír si můžeme napsat služební čísla, a svíčky, mobily, LEDky již tady byly.

    Praha je Praha, ale i vidlákovy se mohou hodit, tak jako před Listopadem.

    Možná z toho nezaprší, ale co kdyby?
    https://www.facebook.com/ktvlive2.kanal/

    1. Kopí zapíchnuté do země znamená boj. Hrotem vzhůru mír. Widle jsou totéž – je to takové české kopí, které místo na bizony slouží jiným účelům.
      Zkřížené widle bych si dal na auto. Ne widle a kladivo nebo widle a myš. Spolupráce selského rozumu, ne spolupráce tříd.

    2. Ano, to všechno můžete. Nicméně, podobně jako Bělohradský, nedosáhnete v praktické politice vůbec ničeho. Jenom tak budete neškodně demonstrovat svůj názor.

      1. Bělohradský byl zklamáním i pro mě. Zpočátku jakoby cosi – a pak ty jeho „tekuté“ hypotézy, až začal být úplně mimo realitu.
        Kavárenský tlachal, bezpáteřní oportunista, karikatura, tragédie.

    3. Josef původní napsal:31 prosince, 2022 (4:01)

      Za Babiše, se všichni obávali o osud demokracie, lidských práv, či likvidací všech nepohodlných

      Reakce na vládní Covid opatření:
      Ředitel Divadla Na Jezerce, herec Jan Hrušínský, označil v březnu 2020 vládní opatření za „likvidaci všech nepohodlných“
      Senátor a bývalý ředitel Masarykova onkologického ústavu v Brně Jan Žaloudík vyzval v dubnu Politolog, dramaturg a produkční Jan Civín upozornil v dubnu 2020, že restriktivní opatření, která mají zabránit šíření viru v populaci, představují bezprecedentní zásah do lidských práv a svobod, tedy do jednoho ze základních pilířů demokracie.

      Podnikatel a filantrop Luděk Sekyra varoval v dubnu 2020, že epidemie strachu ohrožuje osobní svobodu

      Předseda Pirátů Ivan Bartoš řekl, že v současnosti žijeme v „nejtemnějším období“ od roku 1989 kvůli ohrožení právního státu či svobody médií.
      Jeho strana má podle něj stále elán a sílu proti tomuto bojovat. Spolupráce demokratických politiků a občanské společnosti může podle Bartoše vést ke změně.
      Zdroj: https://www.denik.cz/z_domova/demonstrace-proti-babisovi.html

      Ovace sklízely návrhy řečníků na to, aby co nejdříve odstoupil. Novinář a historik Luděk Navara mimo jiné zmínil to, že někteří žurnalisté v Česku čelí nejrůznějším politickým tlakům, a hovořil také o snaze „zamést pravdu pod koberec“, což se podle něj ale rozhodně nepodaří. Potlesk také sklízely zmínky o možných předčasných volbách.
      https://www.novinky.cz/clanek/domaci-bures-za-katr-pujdes-tisice-lidi-demonstrovaly-proti-babisovi-cast-zamirila-na-hrad-40264396

      Kmenta: Babiš a Zeman jsou největší ohrožení demokracie od roku 1989
      VERONIKA KUČÍKOVÁ / REPORTÁŽ
      Publikováno 3. 10. 2020

      Jaroslav Kmenta, novinář a autor bestsellerů Boss Babiš, Rudý Zeman nebo Kmotr Mrázek, považuje duo vládnoucích politiků Andreje Babiše a Miloše Zemana za největší ohrožení demokracie od listopadu 1989.
      Řekl to minulý týden na besedě ve Znojmě. Stejně tak prohlásil, že dokud budou Babiš a Zeman u moci, z novinařiny neodejde.

      Nyní je klid i když:

      „Bude to řežba, jakou jsme ještě neviděli“. Kvůli stíhání dezinformátorů to prý v koalici vře
      29.12.2022 17:29
      Pracovníci Úřadu vlády ČR a Ministerstva vnitra vypracovali plán na boj s dezinformacemi.

      Stát by mohl jejich šiřitele stíhat, odstřihnout takové weby od reklamy státních institucí nebo desítkami milionů korun podporovat nezávislá média, která se snaží dezinformace potírat. Současný vládní zmocněnec pro oblast dezinformací Michal Klíma by se pak mohl stát národním gestorem této politiky a určovat způsob, jak s takzvanými fake news bojovat. Celou věc na sociálních sítích okomentoval europoslanec Jan Zahradil (ODS).

      Byl Jidáš z levného kraje?

      Co by si Jidáš mohl koupit za 30 stříbrných dnes? Třeba …
      2. 4. 2010 — Současná cena za jeden stříbrný šekel činí podle expertů asi 300 nebo 400 euro. To znamená, že 30 stříbrných je celkem přibližně 10 tisíc euro.

  15. Je nepochybně pravda, že JUDr. Rajch působí celkem příčetně a léta se pokouší dostat do aktivní politiky, je to „homo politicus“ a zjevně ho to baví. Přičemž to vždy zkouší způsobem, kterým to evidentně skoro nejde – na té správné straně, slušně a pro-česky, pro-národně, pro-ČR… Doufám, že v tomhle ho čeká skvělá budoucnost – už jen „pro nás všechny“, protože takových lidí mnoho není.

    Režim byl zatím demonstracím odolný, jako každá demokratůra – říci můžete, co chcete, ale nikdo si z toho nic nedělá, dokonale to ignorují. Téměř 200 tisíc lidí na Václaváku je neobtěžuje ani natolik, aby to zaplácli jak obtížnou mouchu; ani vodní stříkačky, ani trochu toho slzáku neobětovali. Vyjelo proti tomu jen pár vyšinutějších, zmagořených libtardů, aktivních slouhů režimu té nejpokleslejší úrovně.

    Jenže vše přechází pomalu, ale jistě do další fáze, nazval bych to „vnitřně zhroucená demokratůra“, která se naopak vyznačuje hypercitlivostí na každé řečené slovo, které se jim až tak úplně nelíbí. Taková „jakobínská“ fáze, kdy se budou sekat hlavy a upalovat za každou okrajovou blbost. V Západní Evropě a USA už to mají pár let, i když zatím omezené jen na pár témat – ale rozšiřuje se to jak rakovina v posledním stádiu, stále rychleji a všude.

    Pořádat v takové situaci protivládní demonstrace nebo protistátně blogovat je stejně hrdinské a stejně pitomé, jako třeba roznášet letáky za nacistické okupace v roce 1942. Vrcholu demence dosahují v této disciplíně tradičně Němci, vítězství Soffie Scholl(ové) a jejích přátel a příbuzných je nepopiratelné. Stejnou sebevražednou psychopatií u nás trpěla JUDr. Horáková… a to za ještě ani nedávali Darwinovu cenu v kategorii politiky! Jen jednu blbou ulici na Praze 7, nic moc. Myslete na to…

    IMHO vše dospělo – nebo brzy dospěje – do stavu, kdy politická činnost proti tomu všemu je víceméně k ničemu, kromě páchání poměrně sadistického způsobu sebepoškozování až sebevraždy; a navíc se režim nezastaví ani před rodinou a přáteli ubohého vítězného Darwinisty.

    Ryba smrdí od hlavy – až padne zrůdný a bazálně zločinecký režim ve Fašingtonu s pobočkami v Londonabádu a Bruseli, je nutno být připravený, a také hlavně živý – a pokud možno stále ještě silný, svobodný. Dojde k tomu poměrně rychle, i ta věčná Velkoněmecká 1000. letá říše trvala jen 12 let.

    Kdo napsal nejdebilnější větu? Asi autor sloganu „pero je silnější než meč“. Asi si užíval Dolce Vita někde v bezpečí za bukem, takže meč nepotřeboval, jinak by ho taková děsná hovadina nenapadla.

    1. PS. Všem, hlavně Vidlákovi, Zakladateli, jakož i dalším besedujícím, přeji Šťastný Silvestr a Nový rok! PF2023; počítat s nejhorším, doufat v nejlepší a hlavně hodně zdraví a pohody.

    2. „Ryba smrdí od hlavy – až padne zrůdný a bazálně zločinecký režim ve Fašingtonu s pobočkami v Londonabádu a Bruseli, je nutno být připravený, a také hlavně živý – a pokud možno stále ještě silný, svobodný. Dojde k tomu poměrně rychle, i ta věčná Velkoněmecká 1000. letá říše trvala jen 12 let.“

      Přesně tak!

      Změny u nás se dají dělat pouze při zhroucení vnějšího hegemona. To se blíží. Měli by jsme hlavně vědět CO CHCEME.

        1. Myslím že ne.
          Každý dokáže okamžitě vyhrknout celou řadu věcí i lidí, které nechce a je to pořád dokola, jako kafemlejnek, jako zaseklá deska.
          Málokdo dokáže říct co chce.

    3. „Ryba smrdí od hlavy – až padne zrůdný a bazálně zločinecký režim ve Fašingtonu s pobočkami v Londonabádu a Bruseli, je nutno být připravený, a také hlavně živý – a pokud možno stále ještě silný, svobodný. Dojde k tomu poměrně rychle, i ta věčná Velkoněmecká 1000. letá říše trvala jen 12 let.“

      Z našeho rybníčku na chvilku do světa….
      https://www.michalapetr.com/map-1555-usa-zuri-tajna-vanocni-jednani-berlin-moskva-peking-usa-nebyly-informovany/
      cit.:
      …..O letošních vánocích se ve Washingtonu strašně vyděsili, co že se to ve světě děje; a jak to, že je nikdo nežádá o souhlas, aby mohl uzavřít mír! A tak hned 25. prosince zrána nechali probudit ministra zahraničí Blinkena, a poslali ho do světa vyzvídat! Blinken proto zatelefonoval svému čínskému protějšku Wang Yi, a snažil se ho výhružkami donutit, aby Američanům prozradil, na čem se těsně před vánocemi domluvily Berlín, Moskva a Peking…..

      Zní to alespoň trochu nadějně v té beznaději a vzhledem k nastávajícímu roku je nám trochu naděje třeba. Přeji nám všem, aby byl lepší než ten minulý. Nemusí zrovna pršet stačí když kape, ale kéž by se trend obrátil od šílenství konečně k rozumu.

    4. To k42:
      Takhle hypercitlivý byl v sedmdesátkách i bolševik. Imitace Husáka či Bilaka v hospodě, znamenala spolehlivou poukázku na dva roky, v lepším případě podmíněně.

  16. Ještě mne napadlo, že sice budou trestné jedině nesprávné kecy, ale zaručeně beztrestné se prozatím jeví zavírání členů vlády do pytlů na mrtvoly.
    Co brání všem nespokojeným vsunout soudruhy, s jejichž činností nejsou spokojeni, do igelitového spacáku?
    A dost možná, že by to bylo dobré „namalovat“ a pustit do světa před hlasováním o tomto zákoně.
    Soudruh Austriján nám přece prošlapal cestu!
    Přece tu platí rovnost před zákonem!

    1. Jako ze namalovana vlada v igelitu na A1-A4 za oknem auta, nebo domu ?

      To by se dalo tisknout i ve velkem, nebo jako kalendar s odskrkavacimi policky

  17. Nic se nestane. Ale můžeme o tom do nekonečna rozumovat.
    Připomíná mi to tady sraz fantastů, nějaký ten „…con“.
    Realita nezmizí, i když ji budeme popírat.

    „Co myslíte – je Vesmír projekce nějakého Boha?“ 😼

  18. Jedna OT, ale jenom trochu.

    Zelenský podepsal zákon o „médiích“, kde stránky médií mohou být smazány bez rozhodnutí soudu. To požadovala Evropská komise v rámci přibližování Ukrajiny k EU
    https://youtube.com/shorts/7OGYrzDY01w?feature=share
    https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&start=15460

    TVL, jak může EK po někom pochtívat porušování svobody slova a ty ostatní další frky?
    Neumí to někdo poslat našim jedině správným soudruhům Ojroposlancům, aby se zeptali, co má znamenat mazání obsahu bez soudního rozhodnutí?

    Jinak si myslím, že zakazovací soudruhy by bylo možno s přispěním dobrého právníka docela brzy chytit za koule.

    1/Je potřeba si přečíst pořádně ústavu.
    2/ až proběhne „první úspěšný zásah“ mazacích a bonzovacích soudruhů, obrátit se na úsatvní soud, aby potvrdil „nepopření ústavních principů svobody slova“.
    3/ v momentě, kdy ústavní soud podá výklad v tom smyslu, že kecálista patří za mříže, požádat ÚS o zrušení všech paragrafů o svobodě slova v ústavě samotné na základě zabásnutí kecálisty.

    Problém je vyřešen, protože pokud ÚS vydá rozhodnutí či rozsudek v tomto znění, soudruzi nemohou žvanit vůbec nic o demokracii.
    Tudíž budeme moci svobodně a neohroženě mluvit a psát o další nové totalitě.
    Následně budeme moci označit EK jako klíčníky Ojropského žaláře národů.

    V každém případě nás čekají zajímavé časy. Nebudem se nudit.

    1. Ta vaše jinak dobrá úvaha má jednou „drobnou“ závadu v konstrukci. Ústava ČR Hlava I:

      „Článek 10
      Vyhlášené mezinárodní smlouvy, k jejichž ratifikaci dal Parlament souhlas a jimiž je Česká republika vázána, jsou součástí právního řádu; stanoví-li mezinárodní smlouva něco jiného než zákon, použije se mezinárodní smlouva.

      Článek 10a
      (1) Mezinárodní smlouvou mohou být některé pravomoci orgánů České republiky přeneseny na mezinárodní organizaci nebo instituci.
      (2) K ratifikaci mezinárodní smlouvy uvedené v odstavci 1 je třeba souhlasu Parlamentu, nestanoví-li ústavní zákon, že k ratifikaci je třeba souhlasu daného v referendu.“

      1. Re: tdx

        A kde máte něco o tom, že nesmíte u ústavy vyjmout částky, které jsou v rozporu s příkazy protektora – pardon – mezinárodními smlouvami?

        A kde máte něco o tom, že příkazy z Rady Evropy jsou víc, než mezinárodní smlouva?

        My jsme se ty příkazy zavázali , což není totéž, jako přepsat, anebo připsat do svých sbírek zákonů.

        1. TVL, zas mi blbne klávesnice na kompu.

          Má tam být – my jsme se ty příkazy zavázali implementovat, což není totéž … blablabla…

          Zde kousek definice podle wikiny:
          Implementace je proces uskutečňování teoreticky stanovené myšlenky nebo projektu za účelem jejího dalšího použití. Implementaci předchází analýza zadání, plánování postupu a očekávaných výsledků. Nesoulad mezi předpokladem a skutečností může být způsoben chybou implementace nebo chybou samotné metody. Správná metoda je funkční nezávisle na způsobu implementace.

          Pokud byste měl naplnit implementaci do všech důsledků, nezbyde z „bruselských chlebíčků“ (podcast na Ráádyjožumpálu) ani ten pověstný použitý hajzlpapír.

          1. Targus: Svoboda slova je podle ústavy a LZPS zaručena, ale lze ji omezit zákonem. Pod to se schová skoro všecko. Původně to asi bylo myšleno jako zákony proti šíření poplašné zprávy, pomluvy atd. Potom se z toho začala stávat kontrola politických článků.

  19. Akorat nas muze utesovat, ze nevyhlasi Vedouci ulohu strany a vlady, pac se neschodnou, ktera strana z petidemolice by byla tou vedouci . Tedy akorat Lidovci hned vyhlasi, ze jdou do jednotne fronty, nebot s tim maji velkou zkusenost. 🙂

    1. Ale jedinou správnou oficiální ideologii už máme: libodemo a z ní vyplývající nedotknutelné evropské či spíš euroatlantické hodnoty.

  20. Demonstrace v zari: hodne lidi, slava.
    Vysledek zadny.
    Dalsi demonstrace: min a min.
    Plan B? Zadny.

    A ted Vidlak radi, jeste jednou, udernici! Opacko! Kupredu leva! Demonstrujte a demonstrujte!
    A demonstrujte…

    ??? (!)

      1. Targusi,
        mám teď problém s významem rčení “být mimo mísu”. Doteď jsem o tom nepřemýšlel a myslel jsem, že to znamená být z dosahu (jedno čeho).
        A nejsem já sám mimo mísu? Není to “sereš vedle”?

    1. Ano, demonstrovat až do úplného udemonstrování… Sice je to k hovnu, ale vykazuje se činnost! Tohle není jen tak nějaká blbost, tohle je záměr. Jen doufám, že je za to aspoň slušně placenej…

  21. Ale no… Ten navrh neprojde, nebo jen ve velmi vykastrovane, symbolicke podobe, to aby se nezdalo ze se Rakusan a spol. nakonec lekli. Toto je totiz natolik dvousecna vec, ze se toho lekli uz ted i nekteri z jejich staje. To je asi jako nikdy a v nicem jinem nevidana jednota politickeho spektra ke zbrojnim zakonum. Jak jsem uz rikal, v parlamentu hlasovali proti EU odzbrojovaci smernici vsichni krome divnotvora Zlatusky – ktery pozdeji take priznal ze to udelal jen proto aby se nasel „jeden statecny“ 🙂 Proc, kde se najednou vzala ta uslechtilost a statotvornost ? Certa, zadna nebyla. To jen kazdemu jednomu doslo ze ochranku za zadkem nebudou mit vecne a nemeli nejmensi chut zrusit si tuto osobni pojistku. A v podobne rovine bude rozhodovani o tomto nahubkovem zakonu. Vsichni vedi, ze tato hul ma dva konce – a ten druhy muze byt zatracene blizko.

    1. Použiju s dovolením Vaše slova, BANdito:

      „To jen kazdemu jednomu doslo ze ochranku za zadkem nebudou mit vecne a nemeli nejmensi chut zrusit si tuto osobni pojistku“.

      Hamáček dělal takový sviňárny a grázloviny během čbch – a stalo se mu něco?
      Dal mu někdo z těch buzerovaných, na ulici aspoň přes držku, když už dneska nemá ministerskou ochranku?
      Leda hovno.
      Po roce 1989, kdy jsem byl ještě mladý, silný a rychlý, jsem se osobně vypořádal s několika největšími osobními, ale hlavně veřejnými nepřáteli. Byl jsem při této činnosti bohužel prakticky sám, jen jednoho opravdového kamaráda, jsem požádal o krytí.
      U samotné exekuce pak zásadně sám a vždy beze svědků – a i tak jsem musel ve všech třech případech čelit vyšetřování, neboť i padesátkový komouš, co nechal jen o své osobní vůli, pozavírat cirka 20 otců od rodin, je u nás chráněn ústavou a má svá práva!
      Pravda, všecka další vyšetřování už byla jen formální, neboť rukopis byl až na výjimky čitelný, následky viditelné a úšklebky příslušníků taky. A oni ani ti tehdejší příslušníci, nebyli zas úplně pitomí, aby si nedali pár věcí dohromady. Jenže – tehdy byli sakra opatrní a sami pořádně nevěděli, co už zase mohou a co ještě ne. I oni věděli, co jsou ti „postižení“ zač.
      Žádný Zorro mstitel, jak to může vypadat. Jen věc osobní cti a každý tohle máme jinak.
      Nikdo další v mém blízkém okolí, se nenamáhal. Možná, že jinde také docházelo k nějakému „narovnání“ a jen o tom nevím – ale s tím odstupem času, jaký už uplynul, o tom dost pochybuju.
      A víte, co na tom všem bylo paradoxní?
      Že ti dotyční dacani, co jiným ničili životy a zdraví, ty exekuce nevnímali jako zasloužený trest za předchozí sviňárny. Oni to ještě šli požalovat a vnímali to, jako něčí svévoli a jako újmu na svém zdraví.
      Jim vůbec nedocházelo, že to co provedli jiným, bylo špatné a někomu to ukradlo třeba pět let života.
      Oni byli skálopevně přesvědčeni (ano, Skálopevně), že co činili, dobře činili a mělo to tak být.
      Všichni tenkrát mávli rukou, protože ten dacan za to nestojí a podle Hajzla vlastně „nejsme jako oni“.
      Nejpozději za deset let, byli všichni ti, nad kterými se jen mávlo rukou, nalezlí zpátky.
      Buď ve vedoucích-řídících funkcích, nebo už jako noví „majitelé“, do té doby fungující jen jako tichý společník, ale se zásadním finančním podílem.

      Nepřijde-li po zavrženíhodném konání, spravedlivý a citelný trest, tak ti lidé to udělají znovu a znovu. Nepřijde-li trest, jen je to ujistí o tom, že to dělají správně.

  22. Ano, čas dozrál na ofenzivu. A bez rukaviček. Pojďme kromě dalšího důležitého, jak píše Vidlák (Rajchl atd.) také odhalit adresy, soukromí, kontakty všech těch konfidentů, udavačů, bonzáků, takzvaných elfů, shnilých sluníčkářů – tak jak to dělají oni nám, a vystavme je tlaku a zlobě čím dál naštvanější občanské společnost. Ta je ostatně tam, kam ji oni dostali. Ať ochutnají vlastní medicínu podanou lidmi jež pomohli uvrhnout do bídy a nesvobody.
    A je jich mnoho co “se zasloužili”, na každého musí dojít.

    1. celkem souhlasim. Cemper, Mitrofanov, Safr a podobne hovada, by mohli mit adresu zcela verejnou, tak jak oni zverejnili adresu vidlaka… schvalne, jak dlouho tito sraci by do nekoho jen tak beztrestne startovali… To co se deje uz nadzvedava i me, a tuhle vladu jednou minimalne zavreme… minimalne, protoze si dokazu predstavit mnohem radikalnejsi vec co se muze stat s vlastizradnymi totalitnimi arogantnimi svinemi.

      1. OK, tak kdo se toho ujme jako první a zveřejní jejich adresy aspoň tady?
        Místňáci – Pražáci, ti by snad mohli vědět?
        Jako není těžké zjistit přesnou adresu třebas Daniela Landy na Vyšehradě, tak stejně lehké to může být i u těch zmetků, ne?

        Pan Vidlák sám nemůže, protože on má nařízeno zpátky házet chlebem, ne tím stejným šutrem, co mu předtím rozbil hlavu.

    2. Omlouvam se, pred casem jsem slibil jsem preklad clanecku autora/ky/o s prezdivkou Greta Thunbergova z abclinuxu do lidstiny, nebo aspon o klicove highlights ze zivotopisu nekterych nasich bojovniku proti dezinfo.

      Vsechno bude, i clanek bude. Snad jeste letos.

      P.S.: Hleda se korektor, hodim to nekam na openpaste…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *