10 prosince, 2024

Pořád cajk?

Tak jsem se včera dozvěděl přímo ukázkovou dezinformaci, kterou je třeba okamžitě vyvrátit a já vyzývám všechny Cempery a jiné nástroje naší vlády pro pravdomluvnost, aby okamžitě konali a vyvraceli. Zjistil jsem totiž, že nám tu konají společenské a kulturní akce, které nemají vůbec nic společného s propagací nacismu, jen naopak soucítí s demokratickou Ukrajinou, která byla napadena asijskými hordami a bez jejího heroického boje by Rus brzy zabral i nás, což nechceme.

A tak je třeba všemi prostředky podporovat ukrajinskou armádu, která střeží východní hranici svobody, demokracie a evropských hodnot. důchodci se musejí uskromnit, protože je třeba být solidární s výrobci tanků a stíhaček. Rodiny se musejí uskromnit, protože dětičky nevypipláte, když vám bude v televizi vyhrožovat Medvěděv… A samozřejmě se musejí uskromnit i majitelé nemovitostí, protože to je poslední daň, kde si stát ještě může nahrabat na další raketomety pro východní frontu.

Tohle všechno samozřejmě nestačí, protože ruské nebezpečí musí být zničené jednou provždy a tak se nekladou meze žádným soukromým iniciativám. Vybíralo se na tank Tomáš (někde jsem zaslechl, že už dojezdil), vybírá se na protiletadlové komplety a jak jsem už zmínil, je třeba připravovat národ na solidaritu s těžce zkoušenou zemí.

A tak nám v Praze vlály vlajky praporu Azov a Ukrajinské osvobozencké armády. Vyfoceno a na fejsbůku dostatečně rozšířeno. Určitě je to nějaký hoax, na který jsme všichni naletěli. .,Nic takového se u nás neděje, propagace nacismu je přísně zakázána a trestány jsou i náznaky takové propagace… Tomáš Ortel by mohl vyprávět… kvůli němu zrušili i Slavíka.

Není to tak dávno, co jsem se ptal, jestli je všechno pořád dobrý… Jestli nevadí, že Zelenský pojmenoval horskou brigádu stejným jménem jako ji měli pojmenovanou nacisté? Jestli ten Edelweiss už není příliš velké chucpe. Ne, nevadilo to, spousta renomovaných odborníků s mnoha tituly mi vysvětlilo, že to s nacismem nemá nic společného, že ta kytka je prostě populární a Ukrajinci tím rozhodně nevyjadřovali žádnou příchylnost ke své minulosti, plné různých volyňských masakrů.

Teď se ptám znovu… Pořád je to všechno cajk? Vlajka praporu Azov na Václaváku a na ní dva uznané nacistické symboly zároveň? Kromě té runy i tzv. černé slunce v pozadí? Nevadí? Žádný nacismus to není? Vlajka UPA, která se chlubila likvidací všeho neukrajinského, to je také v pořádku? Stále to nemá nic společného s dávným démonem, kterému padly za oběť desetitisíce Poláků? Nehodnotím, jen se ptám. Všechno je jen metafora, všechno je jen souhra náhod… Chci jen vědět, v jaké zemi vlastně žiju.

Cempere, kde jsi, když tě potřebujeme? Kde je tvá žízeň po pravdě? Nic si nepřeju víc, než abys to vyvrátil. Aby se ukázalo, že se u nás nic takového nekoná. Prosím, prosím, buď jednou užitečný, přestaň pronásledovat jiné názory a řekni, že je to nesmysl. Včera bylo na fejsbůku k vidění, že se v Plzni konají jakési Bandera párty… ale doufám, že to je jen hoax… Nemohl bys to všechno nějak šikovně vyvrátit? Jako že ty vlajky jsou v pořádku a v rukou je drželi kovaní demokrati. Doufám, že ten démon tady ještě nepoletuje, že se zatím jen zastavil na Václaváku a že ho nevzývají naši spoluobčané. Doufám, že ještě žijeme v bezpečném státě, ať si nemusím chystat nouzové zavazadlo a pas na brzké opuštění republiky.

PS.

Dnes končí termín pro objednání knihy. Další objednávky (a platby) zatím nepřijímám. Proto sem už ani nedávám číslo účtu. Knih by mělo být dost, abych vyřídil všechny zájemce z února. Od čtvrtka si budou moci v zasílací aplikaci zadat adresu i ti, kdo poslali platbu v únoru. Knihy jim začnou chodit v příštím týdnu. Očekávám, že vyřízení všech objednávek bude trvat cca 14 dní.

Včera jsem odeslal poslední knihy předplatitelů z prosince a ledna. Pokud jste si v uplynulých týdnech zadali adresu a kniha vám do pátku nepřijde, napište mi na vidlácký mail. Reklamace vyřídíme, případné chyby napravíme. Nějak nevěřím, že by mezi těmi tisícovkami odeslaných zásilek pošta neztratila ani jedinou.

Pokud mi zbydou nějaké knihy, vezmu je na demonstraci, kde se s vámi rád zase potkám.

Během března vypořádám všechny své závazky a dořešíme všechny reklamace. Pro zájemce budou knihy zase k mání, ale až od dubna. S osobním předáním ve vašem regionu.

384 thoughts on “Pořád cajk?

  1. https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=28
    Poctivý výkon Okamury…Řečnit 6,5 hod „v kuse,“ troufám si říci, nedokáže ani pan Rajchl.
    Vidlák sice SPD v každém druhém blogu pohřbívá, ale realita je docela jiná. Tomiovo hnutí vystřelí v parlamentních volbách do ionosféry (=15%). PRO, Trikolóra a další „alternativci“ budou na kolenou prosit velkého Tomia, aby je vzal do koalice…

    1. „Tomiovo hnutí vystřelí v parlamentních volbách do ionosféry“

      Ciki: Myslite? Odmenou za co? Co dosud dokazali pro lid, pro narod? To je opravdova otazka, ja znam jen jejich program (ktery se mi libi), ale ktery je vseobecne bran jako papirovy.

      1. A co dokázali jiní?
        Fiala měl program, který po volbách spláchl do záchodu. Já kromě Babiše nijak nevidím, že by někdo něco dělal. A toho Babiše třeba vůbec neposlouchám, nemám ráda jeho projevy.
        Ale on naší zemi by pozvedl, kdyby v té Americe nebyl na trůně onen pán, kterého Zelensky na jedné fotce vedl za ruku. V Polsku netrefil červený koberec a opět spadl, že.

      2. Docela by mě zajímalo, co tak asi dle vás mohl konkrétně dokázat pro lid a pro národ? Byl snad někdy ve vládě?
        (Například teď se snaží pomocí opozičních obstrukcí zamezit vládě krádež peněz dle zákona určených k valorizaci důchodů).
        Spíš se ptejte, co pro lidi a pro národ dokázali ti co ve vládě jsou a byli.
        Je-li program SPD brán všeobecně jako papírový, což je váš názor, pak program například ODS je nejen papírový, ale vytírací.

        1. Vsici, co jste mi tady odpovedeli, odpovidate mi whataboutismem. Neberu.
          Znamena to, ze tedy SPD nedokazala dosud nic? Proc? Ja ceske politice dost dobre nerozumim, a proto se ptam. Prece ma SPD radu poslancu ve vlade, uz delsi dobu, ne? A penize s tim spojene.

          Ano, i jine programy jsou papirove. Ale o to mi nejde. Nejde mi o to, co se jim treba nedari. Jde mi o to, co dokazali.

          1. SPD ve vládě nemá a nikdy nikoho neměla. Je to strana opoziční, má své poslance v parlamentu. Ve vládě mají své lidi vládní strany.
            Co je na tom k neporozumění?

          2. Vevčo, SPD dokázala protlačit dva poslance do Europarlamentu , jsou tam opravdu užiteční.
            Doma toho , zdánlivě , moc nedokázala, má totiž nulový koaliční potenciál. Je za nácky a nikdo si netroufne se s ní spojit.
            Přesto ale svědomitě okopává těm u volantu kotníky, kdykoli se dostane k mikrofonu.
            Změřit se to pochopitelně nedá, ale jsem přesvědčená, že bez téhle opoziční strany, kterou volí každý desátý volič, by se pětihnus choval ještě drzeji a hnusněji.
            SPD je pro mne vrabec v hrsti. Různé pidistrany, které se snaží převálcovat SPD, jsou pro mne holubi na střeše.

            1. Konecne, odpoved, dekuju, Helo. Aha. Tak Ivan David, a kdo jeste?

              Ja to taky vidim jako vrabce v hrsti, ale Rajchl se do toho cpe, plus je par dalsich pidistran, a tak ty pristi volby muzou byt zase fragmentovane… proto se mi nezda, ze by predpoved buldatry byla realisticka (o te ionosfere). Zvlast, budou-li si lidi myslet, ze Rajchl ma vetsi sanci budovat koalici ci aspon hledat legislativni spojence. Jak to vidite vy?

              1. David a pan generál major Hynek Blaško.
                Jsou součástí stejné frakce ID , jako třeba Marine Le Pen.
                Poctivě zvedají ruku pro všechno , v souladu s ostatní evropskou opozicí. Nemají žádné skandály a byla to dobrá volba, poslat tam tyhle dva. Pan Blaško má pohnutý osud, kdysi mu jeden úchyl zavraždil asi dvanáctiletého syna. Prožil si peklo.

              2. Zlobte se třeba Vevčo (tentokrát editorovi nedám šanci, aby vám poplet jméno) na mě, možná teda spíš zlobte jiní. Ale vrabec v hrsti, to skutečně znamená, že se zobání nutně musí dávat jen jemu? Mám na mysli podporu. Nutně tomu vrabci musí být ponechána exkluzivita? Nemůže do parlamentní opozice přibýt další, protože „to přece“ vrabce ohrožuje?
                Není to trochu myšlenkový zacyklení se, že když je jeden, tak nemůžou být dva, protože je jeden? (Už jsem takový, že moje slova se některým nerady čtou, tak ten myšlenkový stav přirovnám k tomu legendárnímu vojenskýmu – sudruzi, viete, prečo dva na stráž? Pretože keď jeden, tak aj druhý! 🙂 )

                Pokud to dopadne, že další volby budou až za dlouho, má, nebo nemá ten druhej vrabec „morální právo“ etablovat se? Bude-li (zatím není známo) za sebou mít něco výrazněji hmatatelného? A pokud aktivitou prvního SPD vrabce bude jen to, co reálně je?

                Nazval jsem tu jejich aktivitu slovem „jen“. Z jakého důvodu? No, právě SPD, když loni došlo k výraznému pohybu společnosti, to torpédovalo, ano, torpédovalo trucovitou vlastní akcí ve stejném termínu. Proč, třebaže to pak početně a významem bylo k nechuti Okamury plivnutí do moře, ten naschvál přímo tlouk do očí? A proč později vůbec došlo k akci Bašta s následnými „odmitacími“ konsekvencemi?
                No, odpověď je extrémně prostá, navíc Okamurou (jeho chováním, slovy a činy) sice implicitně, ale vyslovená. Buď s námi, přesněji pod naším vedením, nebo vám to rozkopem na hadry.

                Ne, ne, prostě ne! Tamtoho podvodníka neposlouchejte! Ani za nic! A nedopusťte, aby se mu podařilo něco, co by pro tuhle zemi bylo k něčemu rozumnému! Všude říkejte, že je to nesmysl ze samý podstaty, že to je předem odpískaný! Jeho osobu přemalujte na čerta satana démona! Dovedete si vy vůbec představit, že kdyby se mu něco povedlo, tak co bychom pak vedle něj byli za blbce a nemrgoty? Jen si přijde, a bác ho, najednou hned něčeho dosáhne. A my jsme tam takovou dobu, a kulový. Víte, jak by nás znemožnil, odešli by nám voliči, prostě by to bylo víte kde? Konec našeho byznysu!

                Třeba tímto psaním SPD křivdím. Třeba. Ale jestli si ta strana věří, že ona je ta skutečná pravá, že taky má potenciál oslovit lidi, zvednout je do ulic právě v této pro naši zemi kritický době, prostě rozpoutat peklo nejen v tlučhubárně. Jak to, že to nedělá? Jak to, že to nechává zrovna tomu neschopnému nemožnému Rajchlovi?Jak to?? Obstruují v parlamentu. To je ok, ale kdyby ještě ani to nedělali, to by fakt potom byla opozice jak vyšitá. Ale ono jako jich je málo? Oni mají kapacitu jen na ty obstrukce? Takový obří vlastenecký projekt, tzn. poloha, do který se slovně staví? Nebo to podle nich je s tím zapojením lidí stejně blbost? (v ev. překladu – možná, že by se asi to s těma lidma kurnik sice mělo, ale to by pak… Víte vy vůbec, že pořádný ozvučení toho náměstí klidně může vyjít i někam kolem půl míče? A ostatní věci, to taky není zadara, to jako kdo bude…, jako… my snad??)

                Hm, to von ten Rajchl je asi fakt děsná podrazácká svině, když se mu daří ty lidi oslovovat, že za ním jdou, a že od něj taky proto něco očekávají…

          3. „odpovidate mi whataboutismem“

            To je naprosto zcestny argument.
            Podle vas by tedy mohli rezaci hlav z umirnene syrske opozice klidne kritizovat ceske veznice, za to ze jsou moc prisne.
            Nebo by klidne mohly treba USA kritizovat ostatni staty za teroristicke aktiviy.

            Nejdrive si kritik musi vycistit pred vlastnim prahem, nez bude ukazovat prstickem na ostatni.

              1. Nemam, ale i kdyby, naopak prece vubec nevadi.
                Jenom vam to demonstruje fakt, ze „whataboutism“ jako univerzalni argument proti cemukoli, je zcestne.

                1. Sakura: Whataboutismus je argumentacni faul.
                  Predstavte si, ze vam vase zena vycita, ze jste ji lhal, kde jste vcera vecer byl. A misto, abyste se s tim cestne vyporadal, tak ji vyctete, ze zalhala vasi mame minule vanoce. I je-li to pravda ze tenkrat zalhala, tak to neni ferova argumentace; a vy se proste snazite z toho vyvliknout protiutokem.

                  Ono je to lakave, nikdo z nas neni bez hrichu. Ale vetsinou to nepomaha lidskym vztahum… aspon tak to ja chapu.

                  1. @Vevča
                    A co by tak mohli se svoji politickou sílou udělat? Mohla by jste to blíže rozepsat?

                    Je, ale i pravda, že v poslední době se SPD chová divně. Přímo opatrně. Hlasování za vstup Švédska a Finska do NATO, těch přešlapů je více. Když se mají k něčemu rozhoupat tak nám sami říkají, že mají obavu, aby Pekarová nedala návrh na zrušení strany SPD k soudu. Dost často takovou formulaci slyším na setkáních s SPD. Přišla doba kdy už nemůžeme být opatrní. Sami členové se ptají proč panu Foldynovi (velký hráč) neumožnili být v předsednictví strany. Je to řádový člen, který přitom jim přinesl jeden z mála hodně hlasů do strany. Odpověď je, protože se ho někteří bojí, že by je zastínil.

                    Pro mě je to strana opatrných (strana 10 % procent).

                    1. Archandel: Taky to tak vidim. Sedi v teploucku, a jsou radi ze jsou radi.

                      Je to pravda, ze by je mohli zrusit? Anebo to jen pouzivaji jako vymluvu? To by Klara mohla vedet…

                      V Americe se v Kongresu hrozne cachruje. Nekdo navrhne nejaky zakon, a pak horecne sbiraji hlasy na obou stranach, od Republikanu i Demokratu, aby to proslo. Dobre to ukazal film Americky president, s Annette Benningovou. Odmenou pak slibuji podporu tem druhym v budoucnosti. Ruka ruku myje.

  2. Šable hore, jdeme na to.

    Jindřich Rajchl SMS

    drnspSoetof2i6m8cltlflct8t 4ili5huc57068c32fl20hmil2321l4g1m ·

    Jak už jsem v nedělním vysílání slíbil, rozjíždíme akci pro ty, kteří se nemohou naší akce Česko proti bídě zúčastnit osobně.

    Byť se 11.3. na Václaváku bude počítat každý jeden účastník, a proto snažně žádáme každého, kdo jen trochu může, aby do Prahy dorazil, chápeme, že některým lidem to jejich zdravotní stav či pracovní povinnosti prostě nedovolí.

    Pro všechny tyto skupiny souznící s našimi požadavky, jež budeme prezentovat na celonárodním setkání Česko proti bídě nabízíme možnost vyjádřit svou podporu zasláním vzkazu ve formě prosté SMS na níže uvedené telefonní číslo.

    S ohledem na očekávané množství zpráv asi nebudeme schopni všechny přečíst,

    nicméně i zde bude klíčový především jejich počet, jenž samozřejmě 11.3. oznámíme.

    Alespoň touto formou budete příští sobotu s námi, a i Váš “hlas” se bude počítat.

    Naším cílem je totiž ukázat, kolik je v naší zemi lidí, jež se nenechají zmanipulovat mainstreamovou propagandou a jsou připraveni se otevřeně postavit za budoucnost svých dětí a naší krásné České republiky.

    Psát můžete kdykoliv od této chvíle až do 11.3. 13:00.

    Předem za tuto projevenou podporu všem ze srdce děkujeme!
    Telefonní číslo pro vaše sms:

    775 177 479

    Jsem dezolát, proto otázka,
    Text SMS má být Česko proti bídě?

  3. len pre zaujimavost
    https://t.me/MID_Russia/26207

    ⚡️ Ruský prezident Vladimir Putin podpísal federálny zákon „O ukončení platnosti medzinárodných zmlúv Rady Európy vo vzťahu k Ruskej federácii“.

    👉 Od 16. marca 2022 sa Štatút Rady Európy a ďalších 20 medzinárodných právnych dokumentov považuje za ukončené ich uplatňovanie na našu krajinu.

    Nakoniec EU dosiahla co chcela. Rusa prestalo bavit kadejake blekotanie. Cil si bude robit veci po svojom.
    Nieco ako … oddelene stoly i loze

    1. Snad konečně poučeni, že zneužitá agenda okolo „lických práf“ slouží západu pouze jak jeden z nástrojů pro vnitřní rozložení soupeřů.

  4. Proč?
    To jsme to dopracovali.
    Když člověk poukáže na banderovce, je smazám.
    Sláva Ukrajině.
    Dobrý den,
    smazali jsme Vám příspěvek:
    Bandera party!!!!
    Na Ukrajině se prý bojuje za demokracii a demokratické hodnoty. A ti,co za ně bojují pořádají párty v Česku na počest teroristy , který byl odsouzen k smrti za účast na atentátu na polského ministra! V jehož jméně se odehrál Volyňský masakr!!!!
    Aby se u nás, ve Fialově Česku a dokonce v mém městě naši DRAZÍ, opravdu hodně DRAZÍ národní hosté cítili opravdu dobře…..
    Tohle má být moje město, na něž jsem byl pyšný? Co takhle nějaká Horní Dolní? Není náhodou to pravé ořechové? A holt Plzeň přenechat dutohlavům, co s tím nadšeně souhlasí….
    Sláva Ukrajině, sláva hrdinům! Čeho že to je obdoba? Není to takhle ekvivalent Sieg Heil?
    Prostě demokracie roku 2023….
    KOSA NOSTRA
    Publikovaný dne 28. 2. 2023, 17:50 na serveru Seznam Homepage.
    V souladu se Smluvními podmínkami byl váš příspěvek smazán, neboť narušuje chod diskuze z jednoho či více následujících důvodů:
    • Odkazujete na stránky porušující českou legislativu a weby, které jsou vedeny například na seznamu NFNZ či iniciativ Nelež a Konspiratori.sk, či kopírujete texty z těchto stránek.
    • Soustavně šíříte konspirační teorie a narativy.
    • Opakovaně vkládáte identický příspěvek.
    • Příspěvek je celý napsaný velkými písmeny či obsahuje nadměrné množství znaků, jako jsou emotikony nebo interpunkční znaménka.
    • Příspěvek nekomentuje námi publikovaný text, ale témata, která s jeho obsahem nesouvisí, záměrně odvádí pozornost od podstaty věci.
    • Příspěvek se vyjadřuje k administraci diskuzí, nikoli k tématu diskuze.
    • Opakovaně se snažíte provokovat ostatní účastníky diskuze.
    • Zneužíváte diskuzi k šíření reklamy.
    V souladu se Smluvními podmínkami byl váš příspěvek smazán, neboť je v rozporu s dobrými mravy, nepatří do slušné, věcné a kultivované diskuze, a to z jednoho či více následujících důvodů:
    • Obsahuje vulgární výrazy nebo jejich opisy
    • Uráží ostatní diskutující či třetí osoby
    • Projevuje nenávist vůči jednotlivcům či skupinám obyvatel
    • Schvaluje násilí či k němu vyzývá
    • Jde o nevhodný, pohoršující, nekultivovaný komentář
    Při opakovaném porušování Smluvních podmínek vám může být udělen dočasný nebo trvalý ban.
    Případná blokace se týká všech služeb, které využívají službu Seznam Diskuze. Jde například o tyto služby: Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Sport.cz, Stream.cz, Proženy.cz a Garáž.cz.

    1. Hmm Vy alespoň víte proč, já to nevím, a jsem tam blokovaná už skoro rok. A vůbec nevím proč, protože tam jsem pokud vím a pamatuji nikdy nepřispívala a na dalších jmenovaných jsem se taky nepřihlašovala, takže jsem ani diskutovat nemohla. Což je taky zajímavé. No a na Parlamentkách už mám taky jeden puntík, takže ještě dva a ám šmytec, ačekoliv nevím, včera jsem ta cosi vyvracela s odkazem na historii, musím se kouknout. Ale aby pravdu řekla, docela se s tím bavím…

    2. Ale, ale? Jen jestli by se vám neměli omluvit, když ve 20:56 vypustili toto….
      „Tohle v Plzni fakt nechci! Apeluji na všechny slušné provozovatele restaurací a dalších zábavních podniků, aby pořadatelům takových akcí neposkytovali prostor. Zároveň vyzývám ukrajinské občany, aby se v Plzni chovali slušně a děkuji těm, kteří tak činí. Bandera byl válečný zločinec. Banderovci mají na svědomí masakry i na československém obyvatelstvu. Podobné akce jsou pro mě nepřijatelné. S ohledem na jejich konání v soukromé provozovně ale máme velmi omezené možnosti. Jsme proto ve spojení s Policií České republiky,“ uvedl Zarzycký na svém facebookovém profilu.

      https://www.novinky.cz/clanek/krimi-policie-v-plzni-resi-diskoteky-s-nazvem-bandera-party-40424283

  5. Tak, a je jasno. Po setkání fialového mamlasa a jenerála sjednotitele, sjednotitel prohlásil. K penzím, nemůžeme si dovolit dělat další díru do rozpočtu.
    Tož, jasně, stručně, srozumitelně. Kdo ještě čeká na nějaký zázrak, tak sjednotitel do toho právě vhodil vidle

      1. Sibylo, má datum narození 11.11.1961, takže šest jedniček, devítka a šestka. Prázdná nádoba, žádná rovina, z hlediska numerologie. Guma. Teď prezident, bohužel.

            1. Protože ve 20. století měli v datu narození devítku úplně všichni, bylo to také století největších svetovych válek v historii.Numerologove se domnívají, že až tito lidé postupně vymřou a budou nahrazení lidmi,kteří mají v datu dvojku a to budou postupně taky všichni a dvojka značí pár a spolupráci, válek ubyde a bude lépe.Lidé začnou přirozeně více spolupracovat,neboť to bude více odpovídat jejich numerologickému nastavení.

              1. Ti numerologové jsou stejně divná cháska. např tohle datum 8. května 1884 nemá žádnou devítku, a přitom je to člověk, co nechal svrhnout dvě atomové pumy na civilisty. Například Stalin nebo Mao v datu narození žádnou devítku nemají, Mao tam má dokonce 2. Tu měl v datu narození dokonce i Adolf Hitler, i když tam to kazí 9 na konci letopočtu. Třeba Lenin měl dokonce dvě dvojky v datu a žádnou devítku.

                1. Ještě je osobní číslo, to když se všechna čísla sečtou , takže devitku může mit i někdo, kdo ji v datu nemá. Tenhle má sedmicku osobní číslo, to jsou individualisté s nekonvečním pohledem na svět ,takže možná odtud ta bomba Jsou obvykle ambiciózní a s problémy se umějí dobře vypořádat. Ty z osmiček, které však ztrácejí sebekontrolu, bývají pak nespokojené až agresivní či nenávistné. Jejich neklid a nervozita je často dána intenzivní duševní nebo tělesnou činností.

              2. Má to drobnou logickou chybu: v době první světové války ještě drtivá většina lidstva v datu narození devítku neměla a ani v době druhé světové neměli devítku v datu narození zdaleka všichni…

      2. O ČR, respektive o jeho obyvatelstvu už vcelku dlouhou dobu dost věcí vypovídá dost nepěkného… Žádná novinka, jen forsáž, a pryč s maskováním…

    1. I na iDěsu píší, že se čekalo na prezidentské volby. A ty dopadly jak dopadly a pětidemolice teď schválí co chce.

  6. Jsem troll?

    Co na to Bob?

    Co na to Jan Cemper?

    Co na to Pšenka?

    Dobrý den,
    smazali jsme Vám příspěvek:
    Bandera party!!!!
    Na Ukrajině se prý bojuje za demokracii a demokratické hodnoty. A ti,co za ně bojují pořádají párty v Česku na počest teroristy , který byl odsouzen k smrti za účast na atentátu na polského ministra! V jehož jméně se odehrál Volyňský masakr!!!!
    Aby se u nás, ve Fialově Česku a dokonce v mém městě naši DRAZÍ, opravdu hodně DRAZÍ národní hosté cítili opravdu dobře…..
    Tohle má být moje město, na něž jsem byl pyšný? Co takhle nějaká Horní Dolní? Není náhodou to pravé ořechové? A holt Plzeň přenechat dutohlavům, co s tím nadšeně souhlasí….
    Sláva Ukrajině, sláva hrdinům! Čeho že to je obdoba? Není to takhle ekvivalent Sieg Heil?
    Prostě demokracie roku 2023….
    KOSA NOSTRA
    Publikovaný dne 28. 2. 2023, 17:50 na serveru Seznam Homepage.
    V souladu se Smluvními podmínkami byl váš příspěvek smazán, neboť narušuje chod diskuze z jednoho či více následujících důvodů:
    • Odkazujete na stránky porušující českou legislativu a weby, které jsou vedeny například na seznamu NFNZ či iniciativ Nelež a Konspiratori.sk, či kopírujete texty z těchto stránek.
    • Soustavně šíříte konspirační teorie a narativy.
    • Opakovaně vkládáte identický příspěvek.
    • Příspěvek je celý napsaný velkými písmeny či obsahuje nadměrné množství znaků, jako jsou emotikony nebo interpunkční znaménka.
    • Příspěvek nekomentuje námi publikovaný text, ale témata, která s jeho obsahem nesouvisí, záměrně odvádí pozornost od podstaty věci.
    • Příspěvek se vyjadřuje k administraci diskuzí, nikoli k tématu diskuze.
    • Opakovaně se snažíte provokovat ostatní účastníky diskuze.
    • Zneužíváte diskuzi k šíření reklamy.
    V souladu se Smluvními podmínkami byl váš příspěvek smazán, neboť je v rozporu s dobrými mravy, nepatří do slušné, věcné a kultivované diskuze, a to z jednoho či více následujících důvodů:
    • Obsahuje vulgární výrazy nebo jejich opisy
    • Uráží ostatní diskutující či třetí osoby
    • Projevuje nenávist vůči jednotlivcům či skupinám obyvatel
    • Schvaluje násilí či k němu vyzývá
    • Jde o nevhodný, pohoršující, nekultivovaný komentář
    Při opakovaném porušování Smluvních podmínek vám může být udělen dočasný nebo trvalý ban.
    Případná blokace se týká všech služeb, které využívají službu Seznam Diskuze. Jde například o tyto služby: Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Sport.cz, Stream.cz, Proženy.cz a Garáž.cz.
    S pozdravem
    Tým služby Seznam Diskuze

    Co na to kompetentní dozorující orgány?
    Máme jeden metr pro všechny?
    Nebo jsme si rovní, ale někteří, jsme si rovnější?

    1. Akorát jedno, když nesmíte diskutovat, – tedy napravovat chyby psavců či původců, tak tak taky nemusíte chodit. Takže jen houšť a větší kapky. Kdopak jim to bude číst, kdo tam bude chodit…. Počítám že brzo se to mine účinkem. Zatím ještě pořád je víc lidí co má z totáče praxi, která se nezapomíná…. a mlaďoši noviny nečtou. Kde jsou ty doby kdy novinami schránky překypovaly. Včil nula nic a drahoccený prostor na mobilech určitě nebude nikdo utrácet za tisk, jsou tam zajimavější vjeci.
      Patrě budou chtít stopnout net, protiože v zahraničních novinách se člověk má-li zájem dozví víc, a taky si líp pokecá… :-))

  7. No a tohle vyšlo na Idnes zprávy!!!!

    Kdyby to bylo někde jinde, jedná se o rozšiřování poplašné zprávy mezi našimi národními hosty v jatečním věku.

    Kanonýrů Jabůrků není nikdy dost a svéráz ukrajinského národního lovu branců má svá špecifiká.
    Bezrucí mají proti rukým výhody, stačí urychleně objednat uniformy bez rukávů.
    Kromě toho na ně stačí užší pytle.
    ———————————————————–

    „Ukrajinská armáda v posledních týdnech výrazně vystupňovala mobilizační úsilí. Vojáci a policisté rozdávají předvolání k odvodu na ulicích a v obchodech, někde se muži bojí vycházet z domu. Armáda sice tvrdí, že panika je zbytečná, podle odborníků však musí reagovat na částečnou mobilizaci v Rusku a doplnit stavy před očekávanou jarní protiofenzivou.

    Když Ruslan Kubaj koncem ledna dostal předvolání k odvodu, dost ho to zaskočilo. Muž z města Drohobyč na samém západě země se narodil bez rukou a má potvrzení, že jako těžký invalida je od služby v armádě automaticky osvobozen.

    Vojáky ovšem nepřesvědčily ani dokumenty, ani pohled na jeho pahýly. Kubaj byl shledán bojeschopným. Teprve když svůj příběh zveřejnil na Facebooku a povšimla si ho média, vymohl si novou zdravotní prohlídku. Ta konstatovala absenci horních končetin a nešťastník byl z vojenských seznamů vyškrtnut.

    „Byl jsem donucen podstoupit nové kompletní vyšetření jen proto, že všichni jsou slepí a nekompetentní a nedokážou si přečíst diagnózu, kterou mám už od dětství,“ posteskl si na sociálních sítích mladík v zelené mikině a přidal fotku povoláváku.

    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-mobilizace-odvody-branci.A230228_141138_zahranicni_aha?zdroj=vybava_recombee

      1. Jestli EU skutečně vstřebá Ukronáckov, nic nebrání přijetí Konga, Zaire, Pobřeží slonoviny, a především rychlému sbalení kufrů…

      1. Na uzdravování „Simulanten bandy“ bych doporučil poskytnout služby titána adresné a spravedlivé sociální politiky: jistého Drábka… A bylo by po problému…

  8. Český dobrovolník byl po skončené válce repatriován do vlasti. A jak jinak, jeho první cesta mířila do hospody.
    „Tak povídej, kam jsi nastoupil a jak ses měl?“
    „Ef ef.“
    „Vážně? No neříkej. To sis tam tak užíval?
    „Ale kdepak,“ ozve se od sousedního stolu. „Nastoupil tam k SS, jenže pak ho zajali Rusáci….“

  9. Milý Vidláku, včera jste mi ve vaší odpovědi na můj mail napsal, ať se zde občas stavím. Neměl jsem do toho zrovna chuť, jelikož zde jsem obdržel už tři banány, ale vážím si vás, tož jsem to udělal.
    Obávám se, že to nedopadlo zrovna podle vašich představ. Ale já jsem, jaký jsem, to už měnit na starý kolena nehodlám. A když zde zítra napíši, že 2+2=4 tak tím doběla vytočím Sakuru a spol. Má to cenu? Což o to, já s tím problém nemám, ale aby pak vaši příznivci na Litterate nedostali malou mozkovou příhodu, nebo infarkt. Mě toto nepostihne, takovéto ptákoviny mě rozhodit nedokáží, ale někteří mi zde připadají psychicky nevyrovnaní. Tak aby z toho neměli nějaké zdravotní potíže.
    A chudák Alef, chystám sem svůj článek. Ale to poněkud předbíhám.

    1. berrnard napsal:
      28 února, 2023 (19:02)

      Nikdy neříkám nikdy.

      Již jsem byl na pohřbu mnoha gerojům.

      Nemá cenu se rouhat, když člověk nezná dne, ani hodiny.

      „Pamatuj, že jsi prach a v prach se obrátíš“ (srov. Gen 3,19)

  10. Ovšem na druhou stranu, co kdybychom zkusili na ono nahlédnout dialekticky?
    Což tím státní moc neposkytuje legální zástupné symboly těm, které jinak za užívání takových symbolů kriminalizuje s využitím dobrozdání znalců z oboru „Hákologie“ ?
    Nebyli by hloupí kdyby tyto okamžitě nepřijali za své a nezačali je používat? Spolu se všemi symboly , vyobrazeními a fotografiemi nynějšího i někdejšího ukrajinského pronacistického hnutí a jeho skupin?
    Proč riskovat kriminál za „Sig Heil!“ jestliže naopak pod ochranou státní moci, s oněmi symboly lze volat a zdravit „Sláva Ukrajině!“, zapochodovat si a dobově si při tom zazpívat před nejbližší synagogou?
    Není to dar na zlatém podnosu?
    Zeptat se snad můžu, ne?

    1. Jen bacha na výběr písně. Povolená je jen Батько наш Бандера a Червона Калина, Horst-Wessel-Lied se zatím ještě zpívat nesmí.

  11. Lipánek v Indii varoval Indii.
    Neutralita je nepřípustná. Kdo nečůrá s námi, čůrá proti nám a bude potřen.
    To samé si myslel i bolševik, jenom se žinýroval říci to nahlas.
    Pana Módího musel Lipánkův projev notně vyděsit. Určitě už i Indové zjistili, že je Kotlinka nový pupek světa.
    No co. Pokrm se dá připravit na kravím trusu stejně dobře, jako na uhlovodících z RF.

    1. Pionýr Lipánek šel na zvědy, jak pálit nebohé mrtvolné lidičky. Santalové dřevo nemáme, máme i jiné výhřevné dřeviny a náplavka by dostala smysluplné využití, včetně přímých přenosů od naší pravdomluvné ČT, namísto jakýchsi programů v Ukrajinštině.

    2. Helanov – ano, pokrm se dá připravit i na (sušeném) kravím trusu.
      To bychom ovšem nesměli za posledních 33 let většinu krav vymlátit.

    3. Trpaslici vzdycky veri, ze jich velikost zavisi na vysce podstavce. No a Lipavsky si stoupnul na ramena Americana a machruje. Trochu mu nedochazi, ze z o to vetsi vysky bude padat.

    4. To budou v Mladé Boleslavi nadšení. V Číně se nechytají, v Rusku ani v Bělorusku jakbysmet a teď ještě Indie.
      Volkswagen tu Skodu bude muset přestěhovat někam jinam i kdyby nechtěl, přece jim nějací trotlové z Protektorat Böhmen und Mähren nebudou kazit kšefty.

      1. Je pravda, ze vztah nasich politiku a Skody MB by se dal vyjadrit vtipem:

        Sedlákovi umře nejdřív koza, potom kráva a nakonec i manželka. Zničený sedlák se sedne na mez a běduje: „Panebože, co jsem provedl, že mě takhle trestáš?“ Zjeví se mu Pánbůh, škrábe se na bradě a povídá: „Já ti vlastně ani nevím, ty mě prostě tak nějak sereš…“

  12. Realita.
    Dobrý den,
    smazali jsme Vám příspěvek:

    Bandera party!!!!
    Na Ukrajině se prý bojuje za demokracii a demokratické hodnoty.
    A ti,co za ně bojují pořádají párty v Česku na počest teroristy , který byl odsouzen k smrti za účast na atentátu na polského ministra!
    V jehož jméně se odehrál Volyňský masakr!!!!
    Aby se u nás, ve Fialově Česku a dokonce v mém městě naši DRAZÍ, opravdu hodně DRAZÍ národní hosté cítili opravdu dobře…..

    Tohle má být moje město, na něž jsem byl pyšný? Co takhle nějaká Horní Dolní? Není náhodou to pravé ořechové? A holt Plzeň přenechat dutohlavům, co s tím nadšeně souhlasí….

    Sláva Ukrajině, sláva hrdinům! Čeho že to je obdoba? Není to takhle ekvivalent Sieg Heil?
    Prostě demokracie roku 2023….
    KOSA NOSTRA
    Publikovaný dne 28. 2. 2023, 17:50 na serveru Seznam Homepage.

    V souladu se Smluvními podmínkami byl váš příspěvek smazán, neboť narušuje chod diskuze z jednoho či více následujících důvodů:
    • Odkazujete na stránky porušující českou legislativu a weby, které jsou vedeny například na seznamu NFNZ či iniciativ Nelež a Konspiratori.sk, či kopírujete texty z těchto stránek.
    • Soustavně šíříte konspirační teorie a narativy.
    • Opakovaně vkládáte identický příspěvek.
    • Příspěvek je celý napsaný velkými písmeny či obsahuje nadměrné množství znaků, jako jsou emotikony nebo interpunkční znaménka.
    • Příspěvek nekomentuje námi publikovaný text, ale témata, která s jeho obsahem nesouvisí, záměrně odvádí pozornost od podstaty věci.
    • Příspěvek se vyjadřuje k administraci diskuzí, nikoli k tématu diskuze.
    • Opakovaně se snažíte provokovat ostatní účastníky diskuze.
    • Zneužíváte diskuzi k šíření reklamy.
    V souladu se Smluvními podmínkami byl váš příspěvek smazán, neboť je v rozporu s dobrými mravy, nepatří do slušné, věcné a kultivované diskuze, a to z jednoho či více následujících důvodů:
    • Obsahuje vulgární výrazy nebo jejich opisy
    • Uráží ostatní diskutující či třetí osoby
    • Projevuje nenávist vůči jednotlivcům či skupinám obyvatel
    • Schvaluje násilí či k němu vyzývá
    • Jde o nevhodný, pohoršující, nekultivovaný komentář
    Při opakovaném porušování Smluvních podmínek vám může být udělen dočasný nebo trvalý ban.
    Případná blokace se týká všech služeb, které využívají službu Seznam Diskuze. Jde například o tyto služby: Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Sport.cz, Stream.cz, Proženy.cz a Garáž.cz.
    S pozdravem
    Tým služby Seznam Diskuze

    Komentář:
    Co na to pan Rakušan?
    Co na to služebně přítomní?

    Nebojíte se provokace 11.3.2023?

      1. Tak dlouhé zdůvodnění a bez banu? To já vypsal válečné zločiny, kterých se za povstání v květnu 1945 v Praze dopustili Němci a následoval ban na týden.

  13. Bože…. Bože. To jsme neměl číst. Přitížilo se mi. mám asi slabé prášky na tlak.

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-transgender-zena-dostala-osm-let-za-znasilneni-kterych-se-dopustila-jako-muz-40424264#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest217_krokovy_redesign_feedu_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    „Osm let ve vězení si v Británii odpyká transgender žena Isla Brysonová. Ještě jako muž se v letech 2016 a 2019 dopustila dvou znásilnění pod jménem Adam Graham. Její případ vyvolal kontroverze, protože na rozhodnutí o výši trestu Brysonová původně čekala v ženské věznici. Později byla z obav o bezpečí ostatních trestankyň přesunuta do mužské káznice.
    Podle rozhodnutí soudu existuje u Brysonové vysoké riziko recidivy. Po odpykání trestu tak bude ještě další tři roky pod drobnohledem a bude doživotně zařazena do registru sexuálních delikventů.

    „Považujete se za oběť, ale tou nejste. Vaše zranitelnost není žádnou omluvou pro to, co jste dvěma ženám v letech 2016 a 2019 provedla,“ řekl soudce Richard Scott.“

    Tak tenhle ferina se chtěl, lišák jeden jeden pelešivá, prošmejknou do ženské věznice. Jak je možné, že je žena, když mu ho neušmikli?

    To je správný blázinec, jak pravila Růžičková.

    Scallope, volejte se mnou!!

    Putine, přijď:

    Putine, přijď!

    1. pokrok sa neda zastavit :)))))

      https://t.me/kedmi/34656

      Armáda USA bude prvou rodovo neutrálnou armádou na svete. Oznámil to Lloyd Austin, minister obrany krajiny. Aby sa to dosiahlo, musí podiel nebinárneho personálu do roku 2025 dosiahnuť 40 percent. Jednotkám už boli rozoslané nové zmluvné kvóty.

        1. No jsou-li tak krve a války žíznivé jako naše vojministryně tak se ani nedivím. Oni ti mužští, přece jen většinově takoví nejsou.

  14. Vcelku se divím, že se Vidlák ještě něčemu diví, že se vůbec někdo něčemu diví. Nejen, že náckovství a fašounství jak z politické nyní vládnoucí smečky, tak médií i velké části společnosti už dávno v minulosti, stejně jako v hustejsí podobě poslední roky plus před volbami, a zcela otevřeně po volebním vítězství ( kdopak asi tu verbež volil, opakovaně, a podporuje je – přece český volič a česká společnost) přímo tryská, vcelku očekávaně se z nich stává, stala za podpory plebsu norma a státní oficiální doktrína.
    Český volič jásá, tedy vše může nabrat konečně odpovídající intenzitu.
    Je otázkou času, kdy budou rehabilitováni RH, K. H. Frank, Moravec, Gajda, Čurda, a vůbec celá protektoratní plus náckovská „je litá“. Je otázkou, kdy tu budou pochody příslušníků jednotek SS, servisních jednotek a jednotek dozorců SS z přátelské Ukrajiny, kdy „mladí konzervativci, libertariáni, katolíci, piráti, a starostové položí kytku u busty nebo vzpomínkové desky RH, Banderu, Šuchevyče, kdy se bude hromadně vyřvávat : Sláva Ukrajině stejně, jako když řezali nohy pilou na dřevo zaživa…
    Hlavně ta demokracie, hlavně slušně, hlavně opatrně – třeba se polepší, třeba měli těžké dětství, třeba mají trauma z hrozného mužika, komunisty, socialisty, třeba zmínění levicoví devianti vychcípají rychle sami, než jim oficiálně nedočkaví voliči koalice a ukronáckové ( není mezi nimi rozdíl) pomohou sami…
    Hlavně je třeba zachovat středostavpvský klid, nevolit nevhodný slovník či myšlenky – vždyť jsme nositeli genu přežití kohokoliv, umíme se přizpůsobit a poradit si kdykoliv za kohokoliv… A také máme rádi klídek, žádné veřejné nepořádky, a to pochody nácků splňují, navíc udrží pořádek na ulicích v budoucnu a z historie staletími vyzkoušený známý řád…
    Je přece fuč, jestli budeme Banderistán, Horní Rakousy, Dolní Pšonsko, Jižní Sasko, Východní Bavorsko nebo jen vyrabované „Česko“.
    Čemu se proboha kdo diví – příznaky tu jsou dekády, fašismus a nacismus přinesli na hlavních „demokracie“ Havlové, Pithartové, Bendové, disent a demokraté obecně.
    Když jsem před drahně lety varoval – smáli se a byl jsem za blba, když jsem v tom pokračoval relativně nedávno – přestávali se se mnou bavit, a když jsem poukazoval, apelovat opravdu nedávno-před všemi volbami-rozešel jsem se a ztratil mnohé letité známé.
    Ovšem ve společnosti bublal otevřený fašismus, a jak neschopná opozice, tak jalová, salónní a vykleštěná alternativa dělali ( a dodnes dělají), že se nic neděje, že nic nevidí, a ostrakizováni jsou ti, co poukazují, či volají po nápravě).
    Nakonec i u alternativy v otázce podpory českého nacismu ( samozřejmě se pletu, všichni jsou demokraté, že ) není vůbec zřejmé, kdo je kdo.
    Pokračujme v divení se, hlavně ve zvykání si – to je národní, bezpečný sport, vlastnost, a netvařme se, že jde o nějaké zjevení.
    Jen mi není jasné – vlastně je, a vcelku zřejmé, jak budou všichni mlčet, nebo žvanit obvyklé bezpohlavní nesmysly – za co se budou mnozí, vlastně drtivá většina, schovávat.
    Pokud má jeden všech pět pohromadě, netrpí ztrátou příčetnosti, není mentálně-morální kripl, svině a křivák, MUSÍ dlouho vidět a vědět…
    A tak je potřeba znovu konstatovat, že stávající Česká společnost, její podoba, je jednak mimořádně odporná, podlá, schopná masakru pouze na vlastních, tedy zbabělá, pokrytecká, zákeřná a deviantní, tancující a kálející na hrobech a odkaz obětí předků.
    Vládnoucí smečka je pouze zrcadlo tlupy, co si říká česká veřejnost…
    Chybí tu Orbánové, vlastně i Ficové, ovšem o to více je zde Rakušanů, Cemperů, Fialů a Klímů – a je to tak asi dle českých reálií SPRÁVNĚ…

    1. Tak s tím Gajdou opatrně.
      Nebál se oponovat Masarykovi a ten ho proto nesnášel. Nejprve byla Hradem zinscenována kauza údajně špionáže pro sověty (Gajda a sovětský špion🤣). I když se nic neprokázalo (ukázalo se, že to je pomluva), byl na popud Masaryka přeložen do výslužby.
      Pak byl spojován s Židenickým pučem, přes silný politický tlak na jeho odsouzení byl soudem osvobozen, protože mu nebyla dokázána účast na řízení puče. Na podnět Kanceláře prezidenta republiky vyslovilo s rozsudkem nesouhlas vrchní státní zastupitelství a požádalo o jejich přezkoumání Nejvyšší soud. Ten, přestože nebyly získány nové důkazy, odsoudil Gajdu k šestiměsíčnímu vězení.
      Po okupaci v březnu 1939 sice vytvořil Český národní výbor, ale později se stáhl do ústraní.
      Za německé okupace finančně pomáhal českým letcům prchajícím do zahraničního odboje, intervenoval ve prospěch některých perzekvovaných osob a odmítal spolupráci s Němci, také kryl odbojové aktivity svého syna. Po popravě odbojáře Bohuslava Seluckého přijal se svou manželkou Seluckého dceru za schovanku. Při oslavě padesátin v únoru 1942 vyzýval své příznivce, aby nespolupracovali s německými okupanty.
      Přesto byl po válce zatčen a odsouzen na dva roky. V odůvodnění rozsudku se neobjevilo nic, co by svědčilo o jeho kolaboraci s nacisty, odsouzen byl za svou činnost v době druhé republiky, propagaci českého fašismu a přijetí funkce v Českém národním výboru. Prokurátorem v jeho případě byl Josef Urválek, který pro něj navrhoval doživotní vězení.
      Krátce po propuštění zemřel 15. dubna 1948 na leukémii v věku 56 let.
      Ani náhodou nepatří do jedné řady Frankem, Moravcem nebo Čurdou.

      1. Co se týče Gajdy, byl použit ilustrační, proto, že mi díky rozsudku vytanul na mysli. Mohl jsem jmenovat jinou personu, nejspíše vhodnější , ale svojinroli hrál i čas…
        Apropo, tichým a skutečným vlastencem třeba z řad tehdejší „herecké veřejnosti“ byl Karel Höger …

    1. Tady se jim „flinká“ mnoho desítek tisíc, spíše sta tisíce bojesxhopných obránců v nejlepších letech – energií místo v zákopu plýtvají pochody s vlajkami náckovských jednotek plus válečných zločinců, při provolávání náckovských hesel… Nic na tom nemění ani účast SOUKMENOVCE RAKUŠANA – dle mé prosby k nebesům prvního koaličního náckovského hňupa před budoucím soudem…

  15. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-k-utoku-na-rusky-awacs-se-prihlasili-belorusti-partyzani-40424084
    Ruský letoun včasné výstrahy kategorie AWACS Berijev A-50, který je určený také pro organizaci bojových letů, vážně poškodila naše skupina, uvedl šéf běloruské partyzánské organizace BYPOL Aljaksandr Azarau

    Vyzera to tak, ze nam bielorusische partisanen nezne klamu. Asi nedostali dostatocny grant, ci co :))
    https://t.me/milinfolive/97474
    pac A50 je neposkodeny….
    Skor to vyzera na nejaku spravodajsku hru….

    1. Někdo klame ale kdo? Naznačujete že je to falešná vlajka, aby byla záminka zvýšit vojenskou pohotovost v Bělorusku a utužit tam policejní dohled? Machievalli by zatleskal.

    2. Vidite, v Belorusku jsou partyzani a v Iraku a v Afghanistanu byli teroristi.
      Proro je tam cesti spenati jezdili zabijet.

  16. https://casopisargument.cz/?p=4878

    Na !Argumentu dnes velmi decentně kritický a slušný názor na dvě demonstrace – té naší – tj.“vidloraichlovaté“ a té paroubkovsky “ nenaší.“

    Až na dvě-tři věty bych článek podepsal.
    —————————————————————————————————————————————–

    „Strana PRO vedená Jindřichem Rajchlem ohlásila dlouho dopředu na sobotu 11. března demonstraci nazvanou příznačně Česko proti bídě a pracuje na tom, aby účast na ní byla svou masivností co největší.

    Pochybovače o smyslu takového konání, z nichž mnozí se účastnili podzimních demonstrací organizovaných Ladislavem Vrábelem a Jiřím Havlem, přesvědčuje Rajchl informací, že při nesplnění požadavků, jež z této akce vyplynou, budou následovat nátlakové akce.

    Nebudu jistě sám, kdo se s takovými nátlakovými akcemi, které nebudou kolidovat s právem a budou respektovat výsledky demokratických voleb (vygenerované demokratickými médii) na demonstraci rád seznámí.

    Rajchl je podobně jako další členové vedení jeho strany právník.
    Jako advokát umí dobře mluvit,
    už několik měsíců se při setkáních potkává s příznivci v mnoha českých městech, ale i vesničkách a s buldočí odhodlaností pracuje na tom, aby mezi potenciálními voliči straně prostor přes bojkot hlásných trub režimu vybudoval. “
    ———
    Pokud článek dočtete do konce, možná vás překvapí závěrečná slova .
    No a mezi začátkem a koncem je pár řádků o DALŠÍCH opozičních silách a uskupeních, které se ovšem nikdy nesjednotí, zvláště s Raichlem ne.

    Respektive Raichl s nimi.

      1. Srdečný dík za doplnění!
        Tohle mi dělá můj chramlavý tačped ve spolupráci s mými chramlavými prstíky furt. 🙂

    1. Poslední řádky trefné. A je to právě pan rajchl, který nestojí o podle něj dinosaury. Místo, aby se prostě co nedříve svrhla vláda a vypsaly se nové parlamentní volby se to zkrátka tříští.
      Klidně proti této vládě podpořím Havla, Vrábela, Rajchla, Konečnou i Paroubka. Zastavte tu loď, a volby určí, kam otočíme kormidlo na další plavbě.

      1. Hlavně : „kdo se s takovými nátlakovými akcemi, které nebudou kolidovat s právem a budou respektovat výsledky demokratických voleb (vygenerované demokratickými médii) na demonstraci rád seznámí.“, ano, hlavně ten respekt naprosto ke všemu a všem.
        Mezitím protistrana, protivník zvysoka kašlající na jakékoliv mantinely včetně psaných zákonů ( vše je o interpretaci) zinscenuje další kvanta událostí, a na rozdíl od“ zvědavého redaktora “ si už před nedávnem v klidu sama navrhla a odsouhlasila Stav legislativní nouze, který umožňuje ledacos konkrétně tomu, kdo si jej dokáže prosadit – stačí dostatečný počet hlasů. A pan redaktor je zvědav, a rád se seznámí – tedy pokud bude dodržen onen zákonný rámec…
        Hmmm, jen tak na okraj – pokud jde o PR budiž, ale ať se takto akční „alternativa“ nediví poprávu nulové úspěšnosti…
        Teď už jenom spršku odsudků, jaký že jsem pomýlený, divný, nekompatibilní anarchista až terorista, páč jedině salonní gentlemanství v oparu kubánského doutníku plus vůně 50-ti leté skotské zaručí kýženou změnu, a je to mým naprosto zřejmým plebejstvím, křupanstvím, a totálním nedostatkem IQ, společenské násobilky a velkorysosti…
        Jen taková otázka: mimo povídek s Rychlými šípy a románu Ivanhoe, co formovalo mentálně-duševní vývoj, přípravu, takto „akčních komentátorů“? Byli a jsou v jeho okolí všichni zdraví, příčetní, bez poruch vnímání reality?
        Kdyby naprosto náhodou v reálu dopadlo a bylo všechno jinak, dozajista by se důvod k popření reality našel…

      2. Jestli se nepletu, Rajchl mluvil o tom, že s komunisty se nemůže spojit. Že nemůže jít proti útlaku se stranou, která celou dobu čtyřiceti let, co byla u moci, sama utlačovala, a to velmi zásadně a brutálně. Celá věc by tím ztratila kredit. Aha? No, podívejme na ptáčka! Vždyť ti komáři přece vcelku byli v pohodě, sice čas od času nějaká nedůležitá poprava, nějakých pár pendrekem, ale jinak co?
        Je možné, že se vymezil i proti někomu dalšímu, ale on ten padouch jeden podlej u toho vždycky řekne důvod. Když už komáři taky, tak džordž bere přece i marťany. To s Paroubkem nevím, jestli řekl, ani jestli to bude, každopádně je to můj dovětek. Samozřejmě to ale nemění nic na tom, jaká to je rajchlovská ludra (další z mých jazykozpytných nálezů, znamená to někdo velmi špatný).

        Někdo si můžete dokola omílat, že nepřítel mého nepřítele je přece můj přítel. Že jako kdyby se to tamto, tak by možná nějak něco. Nebo kdyby něco jinačího, tak by věcně přece teoreticky možná nějak jinak mohlo…
        Nebo rovnou – Vidíte? Ten Rajchl jen pletichaří a nechce si na svůj dvoreček pustit ostatní! I alternativní alternativy to řikaj, tak to je beton!
        Je nicméně přehlíženo a ignorováno, že od samotného začátku zdůrazňuje, že mu tentokrát skutečně nejde o přehlídku předsedíčků straniček, kteří se tam přijdou vypovídynkat. Není to cíl.

        To je totiž skutečná a pravá tvář alternativy, zvané se vlasteneckou scénou. Tou tváří je, že všichni plakánkují, jak se pod jejich vedením ti ostatní nechtějí sjednotit. Oni by přitom chtěli, z čehož logicky plyne, že to automaticky budou šéfovat. Ale ty druhý to dycinky pokazej! Ti druzí kaziči vyzývají (sic!), aby se přece samozřejmě konečně všichni sjednotili, samozřejmě ovšem pod vedením jejich, kdy ovšem velkoryse deklarují, že ostatní se u nich přeci můžou na pódiu vyvykládat až do kyslíkového deficitu celé čtyři minuty. Tito „prý kaziči“ mnohem líp spontánně bezpečně vědí, že jinej by to šéfoval blbě (zejména ten, co je prve tak nepravdivě osočoval), takže jednoznačně to musí být pod jejich křídly.
        To se jako tamti první, ev. třetí, pátí, osmí (a ostatní) s tím svým šéfováním posrali v kině?? Přece my!! – takový je univerzální vzorec pro vztahy subjekt versus ostatní subjekty v alternativě. Skoro si říkám, že by si toho konečně mohl někdo všimnout.

        Nakonec se teda loni sešli, vyvykládali se na pódiu, vzadu si poškubali pár pleší o tom, kdo měl správně mluvit dřív a dýl a o čem, načež jim Vrábel pravil, že to bude podle něj a hotovo, protože on to celé vymyslel sám jediný, tak ať sklapnou, nebo jim vyfláká po držkách. Tak se urazili a šli svobodně diskutovat o jinačím vlasteneckém spojení, což zkrachovalo na ještě prudší hádce, kdo bude přeceda a kolik bude místodržících podpřecedů s přecedovskými pravomocemi.

        Celému se tomu říká pytel blech, který je provozován s doslovně eunuchovským výsledkem už drahně let.

        A co že na to teď paďouch jeden rajchlovskej? Je vám to konečně všem už jasný? Prej, že nechce do tý blešárny jít, že prej by to celý bejvalo zase přineslo ty stejný eunuší výsledky! To má jako být co?! Vždyť to je tím jasné, že se nechce alternativně vlastenecky sjednocovat!! Až taková to je svině fotbalistická, ano, tento název mu přísluší!! Že prý konec bleších pytlů, dokonce konec bleších cirkusů!! Že tentokrát prý jako proto, aby to místo toho (přitom tak důležitýho, vlastně prvotně podstatnýho) vykecávání se a vyžvaňování se přineslo taky nějaký výsledek!! Jak to chce ten blb bez sedmnácti podpřecedů s přecedovskými pravomocemi vlastně dělat??!! Co si to vůbec dovoluje??!! Tomu chce ta škodná říkat vlastenectví??!! Chce si jen urvat veškerou slávu pro sebe, dokonce tím, že předkládá svoji vytrvalost a zápal pro věc, a co je na tom ze všeho nejhorší, chce něčeho pro tuto zemi aspoň trochu smysluplného docilit!! Je to falešník!!

        To samozřejmě není přímá reakce na váš komentář, velmi samozřejmě je to pouhé prorajchlovské roztleskávání, či jak je to tu nazýváno. A nejsamozřejměji je to trollí kažení věcných diskusí, vidících do hloubky celého problému. Mimořádně nízké a lživé kažení, protože pravdivé…

        A mmch, skuteční demokraté se sice budou osypávat, nicméně velký bič na malém dvorku v ruce trochu osvícenější autority už v historii přinesl asi tak osmsetkrát víc smysl dávajících výsledků, než nekonečné hašteření „po svobodě toužících“ vzájemně se nevraživě požírajících hašteřivců.
        Já už to říkal, že vše nasvědčuje mé mimořádně zlé povaze…

        1. Nic proti názoru a podpoře dle mne současné, sofistikovanější verze VV, včetně adorace jistého Rajchla.
          Klidně ať si za sebe svolává co chce, kdy chce, ale v ten moment drží pysk v případném použivání plurálu v politickém smyslu v momentě, kdy žádá o podporu Všechny ( tedy až na ty politicky méně vhodné) – vždyť jde přece o všechny ( vsuvka, samozřejmě, že ti politicky a jinak závadní nejsou priorita, a je určitě nic nepálí)… A kdyby kdokoliv škodolibě poznamenal, že tento týpek, jehož doslova zázračně nechávají média, šmejdi ve vládě, různí Novotní a Kolářové v klidu být, na něhož samotného, jeho partaj a jak tvrdíte JEHO AKCI se kupodivu nepořáfají mediální a politické fekální kobercové nálety, kdy se členům jeho partaje neříká dezoláti, nejsou titulováni ruskými šváby, a to nemluvím o tom, že si NIKDO neklade otázku, kdo, co platí jeho partaj, a z čeho financuje třeba onu demošku… Politicky je silně vpravo, a jde o potencionálního koaličního partnera na pravé straně pol. spektra. Mimo jiné opravdu vylezl po zádech jiných, především politicky, a jeho odsudky jsou vcelku bezpohlavní, nenapadnutelné. Chlapec klouže po povrchu a loví – nějak se přehlíží, že je sakra ambiciózní karierista, a že verchuška si k reportu povolala předsedkyni Trikolory, vyhrožuje všem ostatním, ale okolo Rajchla je KLID, naprostý klid.
          A právě tento fakt, spolu s dalšími otazníky jsou „bystrý fans“ PRO smích – bohužel však jde o alarmující reálie…
          Zkuste si představit, co by se dělo, kdyby tu samou akci pořádal a oznámil třeba Bocián, Okamora, a odmítli by veřejně aktivní účast členů, šéfů jiných stran, ač by tvrdili, že jde o akci ve jménu VŠECH… Wauuu, to bybyl denně 48 hodinový mazec. Ale jen houšť, s Rajchlrm z deště pod okap, milé Bystroušky…

          1. Nevím, jestli jen tak přehnaně chválím, že jej přímo adoruju. Ale teda ok, jestli to tak někomu zní. Spíš jsem si myslel, že se snažím někoho nějak přimět, aby k tomu „s jiným, jindy a jinak“ dodal i zdůvodnění. Dobře aspoň za to vaše, aspoň se někdo uráčil (bez urážky).

            Především, může vypadat, ale nejsem ani členem, natožpak papalášem té strany. Jen mi až moc rychle běží čas, kdy o ostatních je nula vidu a slechu, kromě občasných útržků rivality mravenců a nadávání na život. A něco se dělat musí, jinak to ku..a brzy bude v pr…i, on ten Vidlák jeden si možná asi nejspíš eventuálně dobře všim, že vládička si ten stav legislativní bídy nevymyslela jen kvůli důchodcům. Na což mravenci eufemisticky řečeno tak jaksi nereflektují či kýho ďasa.

            Oslovuje podle mě spíš lidi jako takový, než stranečky. Ty jistě taky, co se kromě odmítnutí komárů u ostatních týče nevím, ale že by všechny ignoroval, to asi těžko. Každopádně nechce konkrétně na tý demonstraci obvyklej sešrum uraženců, co pak budou říční, že nemohli žvanit, žvanit a žvanit. Že to podzim ukázal zřetelně, to snad vidět je, stejně jako řevnivost protivlády SPDéčkem počínaje a kýmkoli konče. Alternativa ze samotnýho principu lidského bytí nemá jak, neumí si přiznat tu řevnivost a skutečně řešit místo toho tzv. „přecednictví“ věci, který je řešit kriticky potřebný. Záměrně expresivně jsem to připomínal, protože kdo nevidí „plody“ dosavadní alternativní spolupráce, nejen, že je slepej, ale ani netuší, že do lidských smyslů patří i zrak.
            A vy už jste skutečně od něj slyšel něco jako – my, celá alternativa, či dokonce my, celá alternativa pod mým vedením? A co bude po tý demonstraci? Máte ověřený, že kdyby chraňnáspámbu to mělo ohlas, že kolem něj se srdečnou srdečností zničehonic nebude plno dávno to chápajících spravedlivých adeptů na to plnoprávný místopřecedování?

            Datum už se pomalu blíží, jak velkej dezolátos se z něj v médiích ještě stane či až poté stane, uvidíme. Což není jeho o obhajoba. Každopádně ale podle vaší stylizace jako by podle vás byl nasazeným agentem. Přitahuje lidi, svině jedna, že?

            Nezastírá, že buduje stranu, se kterou se chce ucházet o parlament. To je špatně? A pokud přesvědčí lidi a vládu přece jen k něčemu donutí je špatně? Pravicovost je špatně? Když se mmch budeme držet těch pravolevých pouček, jak moc je pravicovej ten jeho dlouhodobý naléhavý apel na „znárodnění“ ČEZu?

            Má sponzoři (to je východočesky), takže je automaticky podezřelý, páč pak bude skákat jak oni pískají? Co když jsem mu zrovna já přihrál slušný love, a to zákonnou cestou, kdy po něm skákání nechci? Možná, že jó, možná, že né…

            Můžu mu přehnaně fandit a sám u toho být slepý. Ale není to ani docela málo tak, že lepšani jej zatím spíš berou jako „jen“ jakéhosi bezvýznamného bývalého rádobyanticovidistu, kterej jak rychle v preferencích vyběh, tak zase zaběhne, právě proto, že pohříchu až příliš pravdivě znají ten bleší alternativní pytel? Berou jej jako jednoho z? A protože ta témata umí formulovat, tak co když jej nemůžou tak lehce topit, jako když se právě profláklej Andík nebo Tomio zrovna prokecá k nějaký kravině? Blbost? Nebo ještě větší, že prostě na něj ještě nenašli vhodný popravčí nástroj, protože ty obvyklý totiž umí velmi snadno odpinknout zpátky? Už to zkoušeli, a to ne zrovna jednou, to si pište, že už je dezolát a ruskej nahrávač. Možná jste si jen nevšim. Fakt jste přesvědčen, že to má v ažůru, žádný akce proti němu, žádný téóčka, že má ten váš versatilkpvej klid? No, mrtvej ve vaku ještě na fasádě vnitra nevisel, to vám musím uznat.

            Politika se nedělá v rukavičkách. Což není jeho vyviňování, klidně mohl udělat něco nedušínovskýho, přinejmenším v očích někoho je přímo po uši zasranej od špíny. Ne pokaždé se stane, ale taky ne nikdy se nestane, že je to otázka osobního pocitu křivdy, způsobené svým neúspěchem. Což je následně „nezaujatě“ rozmazáno po internetu, a čímž je slavná alternativa velmi proslulá.
            Ale ukažte mi jedinýho Mirka Alternativoviče Dušína. Jakou váhu dáte tomuto argumentu proti svému „kurňa, je mi fakt podezřelej“, záleží na vás.

            Víte, až se ukáže, že je opravdickej nefalšovanej podvodník jak sviňa (to není pouze brněnsky, ale obecně moravsky), budu za jeho podporu mít z ostudy kabát. Zatím si ale myslím, že jen netrpím rozhodovací paralýzou.

            No, nepotěšil jste mě. A ani já vás nepotěším, ani jsem si tuhle odpověď nemusel nějak speciálně promejšlet. Spíš jsem jen vždycky, jak my jazykozpytci říkáme, brífly mrk do vašeho psaní a odpovídal…

            1. Juj, to jste to vzal zeširoka, a velmi obsáhle – popravdě nevím, jestli moje odpověď bude stejně rozsahem bohatá , spíše díky pokročilé hodině ne.
              Ani já nejsem politicky činný a aktivní, a co se týče onoho legislativního stavu nouze, který si demolice prosadila, by bylo projevem mozkové nedostatečnosti předpokládat, že jim jde pouze o důchodce, respektive valorizaci. To byla dle mne pouze mediální zástěrka, odvedení pozornosti.
              Na rozdíl od mnohých ty gaunery u moci VŮBEC NEPODEZŘÍVÁM Z NESCHOPNOSTI, NAOPAK. Velmi dobře vědí, co činí, velmi dobře jsou si vědomi důsledků, velmi dobře vědí Komu a za co musí být zde i zahraničně vděční, velmi dobře vědí ČEHO A JAK chtějí dosáhnout, a blbě žvaní mnohdy právě pro odvedení pozornosti – i když někteří pomazaní opravdu budí oprávněné obavy o schopnosti vést i jen děti přes přechod.
              Bohužel, opozice nic moc, a alternativa přímo hanba.
              Rajchl a PRO je z hlediska politického stejný mravenec jako všichni v alternativním okolí. Z Trikolory odešel právě kvůli neukojeným ambicím.
              Jeho straně se z prapodivných důvodů „nevěnuje“ tisk, media obecně, i demolice jako taková, což je téměř po 10 ltrvajícím mediálním LYNČI vybraných osob, straně, spolků, atd. VÍCE NEŽ PODIVNÉ.
              Opravdu jsem si nevšiml jak klasických útoků na něho či partaj, stejně jako zvýšené intenzity či množství – uveďte tedy příklady, konkrétní, v dostatečném množství.
              Vy znáte pozadí financování té strany, nebo jde o Vaši spekulaci , stejně jako v případě oněch mediálně-politických ataků medií a demolice ?
              Z hlediska velikosti a viditelnosti, historie je na tom PRO stejně, ne-li hůře než jiné malé strany, a navíc – kdo jiný je jakkoliv mediálně známý z oné strany – zatím jde o one man show. Naprosto jste cíleně opomenul genezi, politickou genezi té osoby, včetně zmíněných atributů.
              Zkušenosti nabral právě v Trikolóře, a kupodivu I přes fakt, že je Tváří březnové demonstrace od jejího oznámení, je v médiích klid, a policajti si předvolali Zahradníkovou z Trikolory, kupodivu řeší kravinu.
              Ještě zásadnější je prozatímní klid i v momentě, kdy již před časem v jednom předvolebním průzkumu jisté agentury PRO získalo myslím přes 6% preferencí, což bylo překvapení ( celkově nešlo v tomto případě o klasický cinknutý výsledek na objednávku, kterými se honosila většina konkurenčních, uz tak mizerných agentur ) .
              Co strany demolice umí, když cítí konkurenci denně vidíte na příkladu jiných stran.
              Za další – pokud vím, ten pán mimo pár individuálních žalob v covidové době se nemá z hlediska politické praxe, střetu a boje nic za sebou, tedy mimo kvalitní sebeprezentace.
              Řeči o nějaké rozházené alternativě jsou fakt, ale vede je někdo, kdo číhal v pozadí, štítí se části alternativy, ač vyhlašuje něco jiného.
              Je to podle mne bazilišek, pro mnohé velmi komunikační přitažlivý bazilišek, který využil pro něho příznivé situace, ale ten Vámi dehonestovaný zbytek má za sebou střetů, půtek a osočení z vícero stran opravdu podstatně, podstatně více.
              On je solitér a ne spojovník, navíc tendenčně pravicový solitér a spojovník. Pro vcelku velkou část protestujících by jeho vládnutí podle jeho not bylo a bude v mnoha směrech podobné tomu současnému, tedy bolestivé, drahé, likvidační, ovšem o tom klučina cudně mlčí, s tím se elektorátu, především idealistické části nezmiňuje.
              Demolice, respektivecti inteligentní to velmi dobře fedí, a stejně, jako Hamplová před volbami jako kandidát alternativy tvrdila, že hodlá v případě zvolení spolupracovat právě s lidmi od soupeře, páč jsou prý profíci ( za toto měla vypadnout z voleb, prohrát – říká se tomu podraz, kolaborace a otevřené pohrdání vlastními voliči, na což alternativa díky aroganci, kterou si nemohla dovolit, dojela ) , tak stejně vesele by Váš hrdina za odpovídající funkci koaloval s částí demolice, vysvětlil by veletoč potřebným uklidněním politické situace a konsolidací politické a morální ( jak podlé ) scény – na to vemte jed.
              Nic za ním mimo mediálních výstupů v politice není , na těch vesnicích mlčí o důsledcích a podobě tržně-liberálních blaha, de facto stejného, které právě instaluje demolice.
              Jestli se ptáte na můj názor a postoj k pravici a pravicovosti, tak ten díky zkušenosti s ní, díky reálií jimi způsobených, prosazených, iniciovaných, ponouknutých přes užitečné idioty, vzhledem k děsivé míře jejich pokrytectví, neskrývané arogance, zlodějiny, vlasti zrady, geneticky daného gaunerství, povýšenosti a odhodlání sebrat, ukrást, defraudovat, zcizit účelovou privatizací především vše veřejné plus na tom řádně vydělat, spolu s deformací právního, legislativního prostředí, soudnictví včetně SZ a Policie CR, nemluvě o mnoha dalších oblastech , je SILNĚ, VELMI NEDŮVĚŘIVÝ, CHLADNÝ A TĚŽCE PODEZŘÍVAVÝ.
              PROČ ? To jsem zčásti vyjmenoval, a především ONI v praxi impozantně dokazují oprávněnost pohrdání jimi. Ale nepodezřívám je z blbosti – NAOPAK, nebudu specifikovat, jak jejich spolek definují, nicméně 3 dekády nepřetržitě dokazují, že se VŮBEC V NIČEM OHLEDNĚ tzv. České Pravice nemýlím.
              Mráz běhá dodnes z jejich bývalého volebního sloganu z časů před X lety: Dokázali jsme, že to dokážeme.
              Samozřejmě jde o můj názor, podložený realitou a 3-mi hospodářsko-finančními Bílými horami během 3 dekád díky jejich vládnutí.
              A právě kvůli velmi zvláštnímu způsobu, schopnosti vnímání reality plebsem, to vypadá jak vypadá, a spěje k „velkému třesku“ .
              Ptal jste se na pravici-českou novou levici bych rozebral také, na ledačems se ochotně, velmi ochotně podílela , kolaborovala a především klasický zradila, zahodil vlastní voliče. Ovšem proti klukům odcStrak, a dalších klonů téhož, byli a jsou banda ořezávátek a těch, co se vezli…
              Skutečná levice, nyní vlastně ani ta nová, v ČR neexistují, a více solidarity plus sociálního cítění ve finále před klinickou smrtí socanů projevil Bocián …
              O voličích demolice, a mnohdy pravice vůbec, si díky zkušenostem s nimi nemyslím nic pěkného.
              Na konto Rajchla – okolo něho levituje příliš mnoho nejasností až prapodivností, kterými se nejen jeho fans vůbec nezabírají – i přes 3 dekády zkušeností.
              Dle mne velmi problematický až nevhodný“SPOJOVNÍK“, o což ani nestojí, věren svému libtardímu přesvědčení, disponující překvapivě velkou skupinou Fans …
              Ale jsme v Čechách ( zatím ) , a tady není o paradoxy nouze.
              Je už pozdě, tedy dobré ráno a příjemný den …

  17. Tak to vypadá, že se Západ chystá na Ukrajině přitvrdit muziku v syrském stylu:

    22. februára usporiadala vplyvná americká mimovládna organizácia konferenciu o dianí na Ukrajine. Počas tejto udalosti bývalý veľvyslanec USA v Rusku John Sullivan urobil vyhlásenie CITÁT: „…ruské jednotky plánujú použiť chemické zbrane v zóne špeciálnej vojenskej operácie…“.

    Tieto informácie považujeme za zámer samotných Spojených štátov amerických a ich komplicov vykonať na Ukrajine provokáciu pomocou toxických chemikálií.

    ……Zoznam dodávaného majetku obsahuje viac ako 55 000 súprav osobných ochranných prostriedkov, 55 000 plynových masiek, 13 000 jednotlivých protichemických balení. Prednosť majú antidotá na organofosforové toxické látky ako Sarin a Soman – 600 tisíc ampuliek, antikonvulzíva – 3 milióny tabliet, prípravky na detoxikáciu horčičného plynu, deriváty lewisitu a kyseliny kyanovodíkovej inhibítorov chlóracetofenónu – 750 tisíc liekoviek.

    Ministerstvo obrany Ruskej federácie navyše dostalo informáciu, že 10. februára 2023 prišiel na Ukrajinu (Kramatorsk) vlak, ktorého jeden z vozňov obsahoval náklad chemikálií v sprievode skupiny cudzích občanov.

    Auto bolo odpojené a odtiahnuté na územie hutníckeho závodu Kramatorsk pomenovaného po ňom. Kujbyševa, kde pod kontrolou bezpečnostnej služby Ukrajiny a predstaviteľov velenia Ozbrojených síl Ukrajiny prebiehala vykládka chemikálií.

    Náklad pozostával zo 16 zapečatených kovových škatúľ, z ktorých osem malo označenie chemického nebezpečenstva, nápis B-Zet a označenie dvoma červenými čiarami, čo zodpovedá triede jedovatých látok s dočasným detoxikačným účinkom. Päť škatúľ malo nápis „CS – RAYOT“, tri – „CR – RAYOT“ s označením vo forme jedného červeného pruhu, ktorý zodpovedá dráždivým látkam.

    Kam až jsou ochotni ti blázni zajít?

  18. Plzeň,neosvobodili Plzeň Američané!
    Američané jsou kámoši s Banděrou,takže se nedivím,že si tohle Plzeňáci můžou dovolit.
    Fiala i Rakušan budou raději s ticha.

    1. Takže vlastně ano, cajk. V Plzni je jenom taková malinkatá skvrnečka na kráse samotný název Heydrich párty, bohatě vyvážená použitím výtěžku z akce na zabíjení dalších doněckých dětí. (Ale Čechy s tou sběří pro jistotu nemíchají. Péče řádného hospodáře se nezapře.)
      No a vlajících hakenkrojců Praze si (zatím) nevšimli, nebo se usilovně dívají jinam, jak v těchto případech bývá zvykem i v pobaltí, takže tam taky cajk.
      A je vycemperováno.

        1. Aby v Terezíně nedrželi tryznu za Banderu, a nakonec onen tábor neunesl jeho jméno ( díky jeho internaci)… Jen tak dál, zasloužíme si to. A že se budeme fest divit – ukronáckov v Bohemii má čím dál jasnější kontury – náckové všech zemí se rychle spojují…

          1. Vsak taky USA pekne dlouho lifrovali umirnene lidozrouty z Afghanistanu a Iraku do Lybie. Velvyslanec jim tam pak rozdeloval zbrane a oni se mu za to taky kralovsky odmenili.
            Hillary to doma behem slyseni okomentovala slavnou vetou „A co na tom ted zalezi?“

            V Cechach bude asi kolem milionu Ukrajincu, rekneme ze 20-30 % na doma obrazek Bandery.
            A nikdo k tomu Cechny nenutil ani neokupoval.
            Vsechno pekne sami s „demokraticky“ zvolenou vladou.

  19. Vysledoval jsem prohlášení minulého prezidenta Trumpa. Je jakoby z jiného světa, i když nejsem ten, který si myslí, že Trump je spasitel a Vrátí světu řád a spravedlnost pro všechny. Takový naiva nejsem.
    https://www.youtube.com/watch?v=vuRVsSbHvgo
    Co se mi obecně v mojí selské hlavičce ekluje je takové to nálepkování typu liberální, konzervativní- na mně je to prostě jazyk kterým my nemluvíme.
    A taky A zejména to, jak se něco označuje a nálepkuje jako levičácké, nebo neomarxistické apod.
    Naposledy to byl pan Tlustý, který mluvil tak, že jsem zíral, jenže jak označil to co dělá dnešní vláda za levičácké chování, tak tady prrrr.
    Ad zemědělství.
    Myslíte si, že by třeba některé obce mohly obnovovat polní cesty, okolo kterých by se vysazovaly ovocné dřeviny, nebo staré odrůdy, kde by se třeba děti ze škol chodily učit provádět stříhání, roubování, konec konců na podzim sklizně, dělání moštů, sušení křížal…
    Máte někde ve svém okolí něco podobného? Ono to není práce pro jednotlivce a i když teď v posledních dvou letech došlo u nás k takové výsadbě (nevím jestli to jsou ovocné dřeviny), tak nejhojněji přibývá na těch cestách i v lesích křížů. Na můj vkus řekl bych až moc. Kdejaký vzrostlý dominantní strom má na sobě budku s nějakou svatou.
    To snad je záměr dohenestovat levici takovým způsobem. On to

    1. Trump byl/je samozrejme lepsi, nez soucasny senil a klaka za nim, o Hillary ani nemluve.

      Ale vsimete si, ze v jim nastolene politice se navzdory predvolebnim bombastickym prohlaseni, nic nezmenilo.
      Mam ted na mysli imigracni politiku, „zadrzovani“ Ciny, konfrontace s Ruskem, zdimani Evropy.
      Dalo by se rici, ze Biden jeste v Trumpovych hlavnich pocinech pritvrdil.

      K dobru Trumpovi samozrejme musime pricist, ze asi jako jediny prezident USA nerozpoutal nejakou valku.
      Tedy krome te ekonomicne vuci Cine, pak priblizne kazdy druhy mesic bombardoval Syrii, zavrazdil Iranskeho generala na oficialni navsteve Iraku – coz je samo o sobe akt valky…
      Taky samozrejme masivne podporoval banderovce na Ukrajine a snazil se zabranit ekonomicke spolupraci Ruska a EU. Byl to on, kdo uvalil sankce na NS2.
      Pak tu mame jak demokraticky volil Venezuelanum jejich prezidenta, zahodil do kose jadernou smlouvu s Iranem…

      Proste je toho dost i pro ty, kteri nehledaji nejakeho Mirka Dusina.

      Ja ho mam za takoveho americkeho Babise.
      Je to peknej hajzl a jenom blazen by od nej cekal nejake dobro.
      Ale ti ostatni jsou jeste horsi.

      1. Ted jsem s nim precetl rozhovor na Parlamentkach a tam opravdu ukazuje, ze jsem se nepletl.
        Pro USA je on samozrejme prinosem, ale EU by zdimal minimalne stejne, jako Biden.

        https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Ne-Rusko-to-nebylo-Trump-vystoupil-Vydesil-Evropu-730469

        kratky uryvek:
        „Nevyloučil, že k sabotáži došlo ve spolupráci s Ukrajinou, protože Ukrajina je pod totální nadvládou USA. „Poslali jsme jim asi 150 miliard dolarů a Evropa skoro nic,“ prohlásil. Postěžoval si, že vztahy USA a Evropy jsou nevyrovnané, pokud jde o obchod. Evropa je prý „skoro tak špatná jako Čína“. „Nekupují naše auta, naše zemědělské produkty, nechovají k nám respekt,“ míní.“

        Tak USA pry poslaly na Ukrajinu 150miliad a EU skoro nic…
        Neposlaly tam USA nahodou zbrane v hodnote 150 miliard (hodnata, kterou si muzou vycucat z prstu, protoze rada tech veci byla zastaralych, ci brzy na odpis, nebo rovnou pouzitych)
        O tom „EU skoro nic“ snad nemusim psat.
        Takze Trump LZE az se mu od pusy prasi.

        Dale, „Evropa je prý „skoro tak špatná jako Čína“. „Nekupují naše auta, naše zemědělské produkty, nechovají k nám respekt,“ míní.““

        Och och och…
        Evropa ma (zatim, na zmenach se pracuje) zemedelskou nadprodukci, ale je spatna, protoze nekupuje americkou nadprodukci.
        Radsi nekomentuju.
        Evropa vyrobi aut dostatek, nebudu tu hodnotit, jestli lepsich, nebo horsich, ale rekneme, ze automotive je take oblast, kde ma Evropa nadprodukci.
        Presto Evropane meli dovazet auta americka. Proc?
        Aby ukazali, ze respektuji USA.
        Doslovne:
        „„Nekupují naše auta, naše zemědělské produkty, nechovají k nám respekt,“ míní.““

        Pro neamericana je toho dost, abych Trumpa zahodil do popelnice spolu s Bidenem, a dival se jinam. Americanum se jeho pristup samozrejme muze libit.

        ps. jeho nenavistne tiary vudci Cine ted nehodlam komentovat. To je zvlastni pripad nenavisti a idiocie, ktera by byla moc i na Chocholouska

        1. Já bych to doplnil, bylo to za prezidentování Trumpa, kdy v Iráku provedli útok na generála z Íránu.
          Jeho setkání s Kimem, kdy mu předhodil jakýsi papír s ultimáty, asi taky nebylo gesto gentlemana.
          Zkrátka jak píšete, mohl by být zcela jistě lepší pro USA, ale pro nás? Kdo ví.

  20. Vidláku, děkuji za tento článek. Dovolil jsem si jej zkopírovat k sobě. To je téma (nacistické symboly), které nás bude čím dál více trápit. Když může ukrajinský maník v rakouském parlamentu hajlovat, uvidíme za chvíli hákové kříže na zdech našich baráků. Pokud je namaluje Ukrajinec, je to OK, pokud to budu já, zavřou mě. Jsem naštvaný a toto téma by mělo být slyšet na demonstracích. Válka, fašizace, cenzura, chudoba – v tom pořadí důležitosti. Přeji Vám úspěch.

    1. Nedávno byla vystavena vlajka Ukrajiny se symbolem praporu Azov v jednom oknu ostravského bytu. Policejní mluvčí v Ostravě ke zmíněnému „nacistickému“ symbolu vydala prohlášení : “ jedná se o dezinformaci šířenou záměrně ruskou stranou“ . A je pro příště vymalováno.
      Nacismus a nacionalismus – jako synonymum na Ukrajině – nemá místo.

    2. V březnu 2014 vytvořilo Sociálně-národní shromáždění (Соціал-Національна Асамблея) dobrovolnickou skupinu Батальйон «Азов»
      Prvním velitelem byl Андрі́й Євге́нович Біле́цький

      Dle BBC, 2014:
      Cílem je „připravit Ukrajinu na další expanzi a bojovat za osvobození celé Bílé rasy z nadvlády internacionalistického spekulativního kapitálu“
      https://www.bbc.com/news/world-europe-28329329

  21. Dotaz.
    Neví někdo náhodou, kde by šla splašit vlajka Azovu? My s kámošema plánujem pařbu ve městě, tak že bychom tam s ní plápolali. Sice nevíme pořádně, co to znamená, ale natuty víme, že tím někoho naserem a to my rádi.
    (Vidláku, vy jste mi sice včera psal, že zde nemám moc provokovat, ale toto byla jenom taková maličkaťoučká. Že jo? Tohle se ještě smí.)

    1. V každým slušným krystlíkově bude se slevou rovnou ve výhodným balíčku s háknkrajcem, ať to nemusíte shánět zvlášť.

    2. Jseš hňup Bernarde. Táhni si s tím praporem směr Donbas, tam máš možnost realizace. Když dojdeš do Artěmovska tak snad vydržíš maximálně ty čtyři
      hodiny o kterých se mluví , v případě takových jako jsi ty. Určitě se ti bude dobře umírat a nám se zase bude lépe dýchat. Tak ať ti to blbe vyjde.

      1. Vida, druhy den bezvladi a trollove jsou tu uz dva.
        To tu diskuze , pripadne jeji dosavadni uzastnici moc dlouho nebudou.

        Proc je bernard troll?
        Protoze pokud by nekdo chtel vlajku azova, tak prece muze zkusit google, nebo muze zkusit nejaky ukrajinsky nacionalisticky web/fb. Tam je sance, ze by podobne zbozi sehnal.
        Ne. On jde na diskuzi na blogu, ktery se svymi antipatiemi k banderovcum netaji, a zepta se tu, jestli nahodou nekdo nevi. A jeste doda, ze ucelem koupe je nekoho nasrat.
        Presne tohle tu delal i pred zabanovanim, otravoval a provokoval, az nasral par mistnich diskuteru, a pak se odhlasil, ze pry uz musi jit.
        Opakovane, nez mu prave za tohle dal Zakladatel ban.

        ps. budto plati vyse napsane, nebo je bernard totalni debil, ktery nevi ze existuje google, propadne jine vyhledavace.

        1. Na něm je nejsměšnější, že se hraje na dřevorubce a miilovníka lesa, není jedno ani druhé.
          Neni ani tvrdej, ani měkkej chlap, je to persona, kterou si nasadil nějaký ubožák. Posera.

          1. Děkuji chlapci. Litterate nikdy nezklame. (citace vytržené z kontextu)

            Hnidopich: Jseš hňup Bernarde…Tak ať ti to blbe vyjde.
            Sakura: je bernard totalni debil
            dr.voštěp: Neni ani tvrdej, ani měkkej chlap, je to persona, kterou si nasadil nějaký ubožák. Posera.

            Mě Vidlák požádal, abych se tady občas stavil, pochopil jsem, že vám to tady krapet upadá, tak abych oživil asi diskusi. A přesně to, co jsem z vás chtěl dostat, jsem z vás dostal, viz výše. Já normálně bydlím na Kydech, tam mě taky jebou, ale tolik hřejivých slov najednou jsem tam ještě nikdy nezažil. Asi se budu muset stavit častěji.

            1. Pokud si musite v argumentaci pomahat nekolika slovy, vytrzenymi z kontextu, tak si me honoceni plne zaslouzite.

              Normalni by bylo aspon vytrhnout celou vetu, ale to by vas usvedcilo ze lhani. To vy ale urcite dobre vite, a jste na to zvykly.

              Stavte kdykoli zase budete zpruzeny a budete mit potrebu si na nekom vybit vztek.
              Pak tu opet muzete povidat o Azovu apod.
              Chodi sem Scallop, par anonymnich elfu, jeden bernard navic, proc ne. Aspon tu ti zakomplexovani jedinci nebudou mit pocit, ze je jich malo.

              1. Sakura: „Presne tohle tu delal i pred zabanovanim, otravoval a provokoval, az nasral par mistnich diskuteru, a pak se odhlasil, ze pry uz musi jit.
                Opakovane, nez mu prave za tohle dal Zakladatel ban.

                ps. budto plati vyse napsane, nebo je bernard totalni debil, ktery nevi ze existuje google, propadne jine vyhledavace.“

                Nevytrženo. Je to takhle lepší, Sakuro? Cítíte se lip?

          2. Já berrnarda chápu. Je to jeho vzpoura proti masovému kvikotu.
            Asi něco jako když jsme jako děti vyrývali na WC háknkrajce. Už nám lezla krkem ta propaganda a tak jsme asi chtěli trochu nas@at soudružky učitelky. Narodili jsme se po válce a háknkrajc byl pro nás jen symbol, nic víc. Přišlo nám legrační, jak ten symbol přivádí dospělce do varu, jak mají pěnu u huby, když ho někde spatří.

                1. Tak tak, to jediné vysvětluje ty hakenkrajcy v 50 letech,když měla děcka ty válečné útrapy ještě v čerstvé paměti. Ja strávila ve škole život od 6 do 53 a hakenkrajc jsem nikde v životě neviděla.

                  1. Tak to jste asi měli bdělého školníka.
                    Děti politika nezajímá. Symboly vůbec neřeší , žádné.
                    Některé děti už zřejmě byly tak přežrané srpů a kladiv, že si ulevily na WC haknkrajcem. Jen tak, z okamžitého nápadu. Rozhodně ne ze sympatií k náckům.

            1. Pekne, kolik vam bylo, kdyz jste na WC vyryvali ty haknkrajce?
              Kolik si myslite, ze je bernardovi?

              Takze vase „vysvetleni a obhajoba“ je stejne debilni, jako bernarduv napad na to jit provokovat s praporem azova.

              1. Helanov, prosím vás snažně, mě se zde nezastávejte, to je dost vo držku.
                Ale ty symboly jste celkem trefila. Mimochodem, dnes jsem toto téma dost detailně rozepsal na Kydech. Sem to kopírovat nehodlám. Ale mrkněte když tak tam.
                Symbol je symbol. Pro někoho svatá věc, pro jiného totální ptákovina.

                1. Symboly trefila, mentálních 12 trefil Sakura a berrnard je další reakcí potvrdil. Jo a klidně si to nakopírujte do deníčku nekonečných křivd.

                  1. Martine, mentálních 12 je vám.
                    Když vás přivede do varu pouhý symbol, obrázek, aniž víte, co se v tehdejší době na Ukrajině dělo.
                    Samozřejmě to nevím ani já. Ale vím jedno!
                    Že tam rudí komisaři posílali rolníky do gulagů, za trest, když si z vlastního políčka ukradli pár klásků pro svoje hladové děti.
                    A Banderovci potom takovým s chutí párali střeva.
                    Ono všechno fakt není tak černobílé, jak byste to rád viděl.

                    1. Jojo, a slysela jste ze v Osvetimi byli sami ketasove, sizunkove a lichvari?
                      Japonci zase tvrdili, ze sve biologicke pokusy delali jenom na tezkych zlocincich z vrazich.

                      Jsou jedinci, kteri tomu dodnes veri, vy jste toho dukazem.

                      Mimochodem si zjistete, kdy tam rudi komisari posilali rolniky do gulagu a taky jake narodnosti byli ti komisari.
                      No a pak kdy a komu tam banderovci parali streva.
                      Polaci na toto tema zpracovali dost materialu.

                      Dejte pozor, at se nepozvracite. Pokud to zvladnete, tak si bezte dat par facek, a v duchu se tisickrat omluvte tem s rozparanyma strevama.

                2. Berrnarde, pro někoho je symbol svatý grál, nechal by si klidně uříznout hlavu, jen aby ho ochránil/ zničil.
                  Jsou mi stejně protivní ti co kvičej že Bandera byl vlastně bezva, jako jejich oponenti , kteří řvou , že to byl Belzezub v lidské podobě.
                  Mám pocit, že proti sobě bečí dvě stáda vyhejkaných ovcí.
                  Zajímá mě to, co se děje dneska. Co se dělo před pomalu osmdesáti lety bych snad ani neřešila.

                  1. Absolutní souhlas, Helanov.
                    A dovolím si, jelikož to tady máte nějak blbě nastavené, v této odpovědi Vám odpovědět i nad Vámi Sakurovi, jelikož tam už to systém nepobírá a došlo místo.
                    Sakuro, já jsem židák a půlka mých prapředků vyfičela komínem, protože někdo rozhodl, že jsme odpad národ. Já žiji v sudetech a koupil jsem barák po němcích. Dost sem do našeho Českosaského Švýcarska jezdí. Což ale neznamená, že když uslyším němčinu, kterou ovládám, hned začnu autora škrtit. On mi totiž nepovraždil půlku předků. Mámezapočaté nové vztahy. Tomu se říká usmíření. Tohoto ale vy asi nejste schopen.
                    Pokud rusák odhalí konkrétního fašouna, který spáchal konkrétní zločin,ať ho potrestá. Ale ať za zločiny jednotlivců netrestá děcka, ženský a starce, tím, že jim rozseká půl města. Pokud bychom se takto se svými křivdami chtěli vypořádat my, Židé, tak v Evropě nezůstane kámen na kameni a věřte, že jsme rozlezlí všude. Asi bychom vyhráli, ale pro koho by to bylo dobré? Pro nás ne, pro vás taky ne, tak proč to dělat?

                    1. „Pokud rusák odhalí konkrétního fašouna, který spáchal konkrétní zločin,ať ho potrestá. “

                      Jojo, a takhle se v blazincich asi vedou valky.

                      Kdyz vedou valku americane, tak to ovsem neplati, tam se bombarduje kobercove, dokonce humanitarne.
                      bernard jasa.
                      Ukrajinci muzou 8 let v klidku bombardovat Rusy na vychode, hlavne obchodaky a hriste, protoze to jsou prece teroristi.
                      bernard jasa.

                      Rusak ovsem bude hledat ty konkretni jedince, kteri za to muzou.
                      Jinak Rusak valku vest nesmi.

                      Me se ta valka nelibi od zacatku, a psal jsem to tu mockrat. Na rozdil od bernarda a dalsich podporovacu banderovcu Rusa ale chapu.
                      Taky chapu, ze ve valce umiraji nevinni, proto za dnesni situaci davam primarne vinu USA/VB, ktere jednak Ukrajinu dlouhodobe k valce vybizely, a jeste navrch cilene zmarily mirova jednani.
                      Pokud nesouhlasite, tak musite zaroven rict, ze byvaly premier Izraele je lhar.

                      Timto se s vami bernarde loucim, protoze s trolly diskuze smysl nema.
                      Vy jste se tu za trolla dnes sam oznacil nejmen dvakrat, takze je to myslim celkem jasne.
                      Zkuste si najit jinou praci, ze ktere se nebudete vracet domu zpruzeny a nasrany na cely svet.
                      Pak nebudete muset chodit na cizi blogy provokovat.
                      Jak proste.

                      Jeste jednou pripomenu:
                      „Sice nevíme pořádně, co to znamená, ale natuty víme, že tím někoho naserem a to my rádi.“

                    2. Chápu to dobře? kdo zpochybní berrnarda, zpochybní holokaust?:D
                      Hele, kámo, esli fakt makáš s pilou, seš na vzduchu, tak se tomu věnuj naplno, protože tady si za šaša.
                      Že jsi lhář jsem věděl před pár rokama, když ses smál, že u nás v lese děláme s koňama, tohle pilčík ani lesák nikdy neudělá.
                      Takže pracuj víc, čiň pokání a hlavně, hlavně dospěj, synečku.

                3. Sakuro, děti, které vyrývaly na WC haknkrajece, byly jen znechucené vlezlou propagandou.
                  Na jedné straně zlý fašista s háknkrajcem a na druhé statečný rudoarmějec se srpem a kladivem.
                  Kousněte se třeba do pozadí, ale když se hrálo na válku, tak ti kreativnější kluci chtěli být za fašisty. Mazánkové vždycky jen za rudoarmějce.
                  To ale vy, jako milovník černobílého světa, nikdy nepochopíte.
                  Speciálně pro vás :
                  “ Tehdy jsem pochopil, že největší radostí lidu je , může – li společně křičet, a nedbá mnoho o to , proč křičí, nýbrž každý se cítí být silnějším, křičí – li s ostatními, a má pak i věc, pro kterou křičí, za jedině správnou. “
                  Mika Waltari

                  1. Budto neumite cist, nebo zamerne blekotate nesmysly.

                    „Sakuro, děti, které vyrývaly…“

                    To jste napsala vy.
                    DETI.
                    Chcete stad rict, ze bernard je desetilete dite, ktere a hlouposti nebo rozjivenosti adoruje banderovce?
                    Zbytecne to tu zaplacavate hloupymi vymluvami.

                    1. Děti jsou nevinné. Ale i nevinné dítě, pokud je bystřejší, se má potřebu vymezit proti vlezlé propagandě.
                      Nevyjadřuje žádný názor, jenom dává najevo, že ho štve hromadné, povinné, odsuzování něčeho, čehokoli.
                      Snad jsem to trochu srozumitelně vysvětlila.
                      ***
                      “ Každý radikalismus má pouze tři součásti : blbost, špatné svědomí, nebo nezvládnutou nenávist. “
                      Josef Škvorecký

              2. Sakuro, já si pochopitelně žádný takovýto prapor kupovat nebudu, ani s ním nehodlám provokovat někde na náměstí.
                Mě dnes stačilo, že jsem zde imaginárním praporem vyprovokoval vás. Okamžitě jste se chytil a označil mě za debila. A pak jste bohužel napadl i chudinku Helanov, která v tomto vůbec neměla prsty. Té se tímto omlouvám. Vy jste fanatik a když někdo vidí svět jinak, než vy, je to natuty nepřítel.
                Vám, Sakuro, každopádně děkuji. Chtěl jsem být pobaven a vy jste to dal. Díky! Tak zase někdy…

                1. „Sice nevíme pořádně, co to znamená, ale natuty víme, že tím někoho naserem a to my rádi.“

                  Sam jste se tu oznacil za trolla a zamerneho rozesirace.

                  Me vycitate, ze jsem vas za to oznacil za debila.
                  Uprime receno, jsem jeste velmi mirny.

                  Nazyvejte to pro me za me fanatismem, vsak taky Fiala nazyva ukrajinsky rezim demokracii.

                  Zaverem mi nemate mi za co dekovat, debila jste tu ze sebe udelal sam, a k trolleni jste se taky priznal sam.
                  Pokud se vam ale diky tomu ulevilo a zapomel jste, ze vas sef v praci sjel, jako prasivyho psa, tak to jsem rad, ze se vam tady konecne ulevilo.

                  1. Sakuro, kašlete na něj, nemá to cenu. Podívejte se, jak dlouhé vlákno se tu táhne a B. se směje jako blázen, dosáhl svého.
                    Nereagovat, ať si nechá znak Azova třebas vytetovat. Anebo mu Helanov pomůže někam vyrýt haknkrajc, má v tom zřejmě praxi.

    3. Je vidět, že umíte předvídat vývoj. Prapor po té srandě s kamarády schovejte, a až přijdou potetovaní tatínci
      Azovci té mládeže, co má teď v Plzni Bandera ples, vyvěste ho z okna své nemovitosti.
      Třeba vás nechají na pokoji.
      Jako že se tady určitě objeví.

    4. Zkuste Úřad vlády, tam buď mají, seženou, poradí, nebo i dostanete na akci dotaci.
      Doporučuji kombinovat se symboly SS a UPA.

      1. Zmrd radí, najděte si nějaký web, kde budou všichni zastávat váš názor. Když se někdo odchýlí, vyhodit. Pak se tam budete moci spokojeně plácat vzájemně po játrech, všichni budete zastávat stejnou pravdu a bude vám tam dobře. Sice krapet nůďo časem, ale zase budete všichni vědět, že ten svět venku je ošklivý, ale vaší partu na to pustit, byl by ráj na světě.
        S pozdravem hezkého dne, zmrd.

  22. Jen jestli ten David trošku nekecá. Před měsícem mi namontovali TČ NIBE a tvrdili, že médiem není ta škodlivina, co rozkládá ozónovou vrstvou, ale R290 – propan, který má nulový dopad na ozón: https://kaisai.com/cz/chladivo-r290
    Proto se nemusí dělat každoroční revize na únik a je to tím pádem levnější a šetrnější k životnímu prostředí.

  23. Včera jsem pokecala se zeťákem, tedy skorozeťákem o současné situaci.
    Chlapec je nervózní s jenerála Pavla, on tedy k volbám nechodí, ale sleduje co zvolili jiní. Trochu mě tím překvapil, od loňského roku se s ním o politice nebavím, protože měl na ukrajinsko – ruský konflikt jiný názor. O mobilizaci se v práci bavili a protože je tam stále hodně zaměstnanců věkově spíše k 60 letům, než těch mladších, dostal patřičné informace, co to obnáší.
    Nesnáší Ukrajince, na rozdíl ode mne, bo já s nimi nepřicházím do styku, kromě tedy jedné pracovnice z Ukrajiny u nás v práci. Ta se zásadně nebaví. Polky se zase nebaví s ní.

    Říkal, že v Tatře je dost blbá nálada, bo kmenoví zaměstnanci před důchodem, jsou na 60% doma a Ukrajinci pracují za ně. Mají stále placené ubytování, neplatí dopravu a mají šanci chodit na přesčasy a tím větší mzdu. Fakt by mě zajímalo, co tím ten fialový demoliční tým sleduje?
    Tohle přece do budoucna nic dobrého nepřinese.

    I u nás v práci je to na pováženou. Od března do května už je zrušená i odpolední směna, protože nejsou objednávky už ani od Američanů, Dánové zrušili objednávky už v říjnu. Pro Číňany už neděláme dva roky, bo si vlastník z Tchaj-wanu postavil v Číně továrnu a zásobuje Asii. A nebral žádné ohledy na našeho Vystrčila.
    Firma zavádí volné pátky s 60 a 80% , budou na tom mít nějaký klíč. A propustila další pracovníky.

    1. Přidám info ze svého okolí.

      Firma, ve které pracuji, stejně tak i většina firem automobilového průmyslu v okolí je v červených číslech. Ceny energií a materiálů, snížení výroby automobilů udělali své. Bije se na poplach, šetří se, ale jedno je jasné.
      Pokud se nesníží ceny energií a materiálů, pokud se nezařízne zelený úúděl, kde se bude dát šetřit? No přeci jedině na pracovní síle. Platy dolů, méně lidí – propouštět se bude. Další krok následuje – pryč z Čech do energeticky, materiálově do teplých nezelených krajů.

      Už se to blíží.

      1. A bude hůř …až se to pomalinku rozjede,zatím o nic nejde,ukrajinci jsou upřednostněni před vlastními lidmi,děs a běs.

      2. Admirále, je třeba vzít v potaz, při vědomí této situace, že v tomto státě žije ukrutně mnoho škeblí a neubývají. Ba co víc, jsou u kormidla.
        No a podle nich je to v pořádku, je to tak správné a tak to má být.
        Až to půjde i se škeblama z tlustých do tenkých, tak teprve potom se tady něco změní, ale to už bude, obávám se, pozdě.
        Furt a stále jsme v EU a odtud zřejmě není úniku…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *