Někdy před týdnem řekl v rozhovoru jakýsi bývalý polský generál, že Ukrajina prohrává a její ztráty se počítají v milionech… a nestalo se nic. Dokonce to převzala naše majnstrýmová sdělovadla. Nikde nevyletěli faktčekeři, aby to vyvrátili a označili toho Poláka za nepřítele evropských hodnot. Nikdo mu nevysvětloval, že by si měl uvědomit, na čí straně vlastně stojí. Žádná twitterová úderka nedostala notičky, aby toto tvrzení zesměšňovala a nahlašovala účty každého, kdo tuto informaci převzal.
Ukrajina má milionové ztráty… říká generál
O něco dřív proletěl českým internetem frustrovaný povzdech jakéhosi českého adepta na smrt v ukrajinských zákopech, že ukrajinská armáda je stále armádou sovětského typu, nic tam pořádně nefunguje, člověk se ničeho nedovolá a mezi jejich pí ár a zákopovou realitou je obrovský rozdíl. Opět se nestalo nic. Svým způsobem tento dobrovolník řekl něco mnohem horšího než Matouš Bulíř, ale nepřišla žádná nakládačka. Žádný Zdechovský se nesnažil ho umlčet a nepořvával po internetech, že je dezinformátor.
Ukrajinská armáda je prostě bordel na pásech, jako to vždycky bylo… říká český dobrovolník.
Včera Rusové „vypnuli“ několik ukrajinských elektráren. Tentorkát nemířili na trafostanice, ale na turbíny. Tentokrát neničili přenosové sítě, ale přímo výrobu elektřiny. Prý šlo o největší útok na ukrajinskou energetickou soustavu od začátku války. Paradoxně několik dní poté, co všichni analytici mluvili o tom, že Rusko už nemá kapacity na takové útoky.
Ve stejnou dobu si Šojgu prohlížel nové klouzavé bomby FAB 3000, které by měly být ještě mnohem účinnější než jejich menší kolegyně, které Rusům usnadnily dobývání Adějevky. Rusové mají těchto bomb obrovské zásoby. Přidají na ně křidýlka, trochu elektroniky (z ukrajinských praček), odhazují to z bezpečné vzdálenosti a ukrajinské vojáky to ničí i s celou vesnicí okolo nich.
Rusko je ve válce. Už tomu neříkají speciální vojenská operace, už je to válka… říkal Peskov
Vy, co mě čtete dlouhodobě, tak víte, že moje maminka pochází z Ukrajiny a tvrdím o sobě, že polovina mé duše je tam ze stepí. Rozumím východnímu krasořečnění a tomu, co říkají mezi řádky. Já jsem Peskova pochopil tak, že dává Evropě (a především Francouzům) poslední varování. Podle mě v tomto týdnu Rusové přestali předstírat slabost. Zřejmě si vyhodnotili, že Američané jsou už mimo hru a Evropa sice může vykřikovat, ale už nezmobilizuje a válečné hospodářství nezavede. A pokud náhodou zavede, Rusko má tak velký náskok, který celá Evropa nedožene.
Včera došlo v Moskvě k teroristickému útoku… stačí ho jen připsat Ukrajincům a Rusové mohou všeobecně mobilizovat… Útočníci prý unikli, ale jejich lehce ohořelé pasy se dají najít snadno. Ruské jedenácté září už existuje. Teď jde jen o to, jestli ho Kreml použije. Je vlastně úplně jedno, kdo to udělal a proč. Po Telegramu se už šíří neoficiální zpráva, že henti teroristi přijeli v dodávce s ukrajinskou poznávací značkou. Jednoho už prý chytili… Poví i to, co neví.
Včera svým způsobem Rusové řekli, že do války proti Evropě půjdou… S Američany by asi válčit nechtěli, ale s Frantíky a jejich mopslíky si to klidně rozdají. Teď už ano.
Už je těch zatracených signálů trochu moc, aby to byla náhoda.
Dva roky nám média vnucovala pocitové vítězství. To je stejné jako se teď mele o pocitové teplotě. V Brazílii mají léto, teplota vzduchu je pětatřicet stupňů, ale to není dost úderné, tak si tam někdo vycucal z prstu, že pocitová teplota je skoro dvojnásobná. Šedesát stupňů. Stejným způsobem jsme se dopracovali k pocitovému vítězství nad Ruskem. Dokonce to sedí i na ty poměry. Slíbili jsme milion granátů, dodali jsme polovinu. Slíbili jsme stamiliardy peněz, dodali jsme polovinu… Jestli vůbec.
Ale už nám nic nezbylo. Ani peníze ani zbraně. Už jsme všichni v podstatě bezbranní…
Spousta lidí má pořád pocit, že vyhráváme. Najdou se dokonce i blbci, kteří v této chvíli píší svoje jména na ukrajinské drony a dávají o tom důkazy na fejsbůk. Netuší, co se jim všechno může stát. V tomto ohledu mají Rusové nechutně dlouhou paměť a své archivy nikdy neskartují.
Přátelé, nerad to říkám, ale další předpoklady pro válku přibývají. Navíc je to asi poprvé v dějinách, kdy vládnoucí elity naučily obyvatelstvo nenávidět Rusko, ale nepostavily mu k tomu linky na výrobu tanků a muniční továrny. Jako kdyby ten vítězný pocit sám o sobě stačil.
Polský generál nám řekl, že dva roky tohoto vítězného pocitu stály Ukrajinu milion životů… Ty ztráty nevznikly minulý týden. Ty jsou každodenní. Jak dlouho asi Fialenko ví, že Ukrajinci platí za každého mrtvého Rusa deseti svými?
Od včerejška se nemohu zbavit dojmu, že právě toto západní fanfaronství Rusové použili jako základní předpoklad pro svou válku. Ano, český parlament po mnohahodinové diskusi odhlasuje rezoluci o teroristickém Rusku a tím to skončí. Neodhlasují ukončení grýndýlu a rozjetí válečné ekonomiky. Neodhlasují ochranu vlastního hospodářství. Jen se navzájem utvrdí v tom, že všechno dělají dobře, ačkoliv jim polští generálové jasně říkají, že je všechno v háji. Padlo milion lidí… no a co… nikoho to nezajímá. Pro vítězný pocit evropských papalášů máme lidského materiálu ještě dost a dost.
Včera navíc během dne došlo k zablokování celé řady jůtubových, tiktokových i fejsbůkových kanálů. Těch chcimírských.
Po první demonstraci na podzim roku 2022 jsem řekl v rozhovoru u Martiny Kociánové, že jsme s Ruskem v prohrané válce. Teď se rozhoduje, jestli prostě „jen“ trapně prohrajeme a nebo jestli trapně prohrajeme a jako bonus budeme mít zemi plnou vojenských hřbitovů a nebo jestli prohrajeme a budeme mít zemi plnou radioaktivního spadu. Teď se rozhoduje, jestli mezi EU a Ruskem bude nějaká nová hranice a nebo jestli to už bude jedno.
Měli jsme dost času s tím něco udělat. Byly nám dány dva roky, abychom vstali z gauče a porazili neschopnou vládu neschopného premiéra. Byly nám dány dva roky, abychom srovnali do latě jak Černochovou, tak Řehku. Dva roky jsme měli na to, abychom naplnili náměstí, zablokovali Prahu, projevili občanskou neposlušnost a vynutili si změnu.
Myslím, že nám Pánbůh dal dost času, s tím něco udělat. Dostali jsme osm set dní. Dostali jsme proroky, kteří o tom mluvili. Dostali jsme lidi, kteří navrhovali řešení. Dostali jsme komunikační kanály, které měly dosah na celou republiku. Dostali jsme všechno, co bylo zapotřebí, abychom se nenechali stáhnout do propasti.
Ale žádný člověk ani žádné řešení nám nebylo dost dobré. Každý měl svou třináctou komnatu, každý byl něčím nepřijatelný, každá varianta byla moc levicová, pravicová, utopická, nereálná…. vyberte si sami. Možná je to zákonitost. Každý má u nás víc odpůrců jak příznivců. Nenadávám, nestýskám si… jen konstatuji situaci.
Po celé dva roky jsem byl víceméně optimista. Teď už jím nejsem. Myslím, že už je o nás rozhodnuto. Jen ještě nevíme jak. Hrozně rád se budu mýlit.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Co když…. za nynější mizérii může ne útěk před právníky, ale naopak nedostatečný útěk před právníky?
Co mě se týče, právníky bych postavil mimo zákon.
Pravnici sou jen dalsi vydiraci parasiti , kteri organizuji fabriky na zakony ,
ktery kazdej den pripravuji , vydavaji a skudci je schvaluji , jako na bezicim pasu,
novy zakony na teror a na vydirani nas vsech …
Sou zaklad kazdyho rezimu vedou do zhorsovani bezpravi a persekuci ,
ktery pouziva rezim mnozstvim zakonu, do chaosu.
Nikdo zadny zakony nezna a nemuze. Zlociny ,treba vrazdy jsou tak neuveritelne rozpatlany ,kdo zabije 10 lidi dostane mensi trest /straveny v pohodli /,
nez nekdo jinej kdo zabije jenom jednu obet.
Rozpatlany do tisice druhu ,nektery skoro nejsou ,jiny zase sou..
Nejvetsi a nekonecny sou starosti a pece pravniku jsou vo zlocince..
Aby se jim nic spatnyho nestalo..
Moc a vydirani penez ze vsech maji na programu. Kdo jim da nejvic vic ,je nevinej.
Tedy vlady a bohaci.
Kazdopadne zaridili ,pohodli a povzbuzeni vrahum a zlocincum , vsichni vi ,ze se
zadnymu z nich se nic nestane ..Bezva.
Co na to zdejší Vietnamci? Demonstrací a diskusí se neúčastní. Jako by jich nebylo….
Cožpak na ně nedopadají stejné potíže jako na ostatní? Cožpak nemají obavu z války? Nějak se s tím vyrovnávají. Jak? Třeba bychom nalezli inspiraci u nich.
Naposledy když jsem byl nakupovat v Bauhausu, tak tam Vietnamci najížděli s posledníma modelama BMW.
Takže je to jasné!!! Stačí si pořídit BMW a jsme v klidu.
Bingo!
Bwana mít džíp, proto Bwana bohatý. Mbele mít džíp, pak Mbele bohatý. Pak mít ještě víc čas kecat na net jak nejlíp řídit globus.
Jejich svět je jiný.
no, tak uz je pry maji.
„After carrying out the attack on Friday night, “the perpetrators tried to escape by car, fleeing towards the Russian-Ukrainian border,” the FSB said on Saturday. “The criminals intended to cross the Russia-Ukraine border and had relevant contacts on the Ukrainian side,” it added.
According to the agency, “all four terrorists” were arrested in Russia’s Bryansk Region within several hours as a result of well-coordinated actions by the security services and the police. The detainees are now being transferred to Moscow, it added.“
Jestli je to pravda nebo ne, to je uplne jedno (jak pise Vidlak)
Ted veci naberou zrejme rychlejsi spad.
Ted uvidime, jak budou zapadni hodnoty vriskat na obranu teroristu. Podpora umirnenych lidojedu v Syrii byla jenom rozcvicka.
Tak uz to zacina mit obrysy.
Prvniho chytli diky civilovi, ktery ho zpacifikoval. (asi mu ruplo v hlave, nebosi myslel, ze nema co ztratit?)
Ten se rozpovidal…
Uzavreli celou oblast, hlavne smerem k Ukrajine.
Z bezpecnostnich kamer nasli auto, a pak chytli ten zbytek.
Podle zaberu to meli nacviceny predem, vedeli kam se postavit (ke dverim), navic na nic neceali, zadne domlouvani se. Proste vylezli z auta a dali se do toho okamzite.
Dale to vypada, ze maji seriozni vojensky vycvik, strelba kratkymi davkami, pekne jednoho za druhym.
(uz davno jsem psal, co se asi uci Ukrajinci v Libave)
kratke video, jednoducha anglictina, zabery z kamer atd:
https://www.youtube.com/watch?v=jI5rmQPZGgk
Podle prvnich reakci z USA vsadim vyplatu, ze o tom prinejmensim vedeli, ale hadat se nebudu.
„asi mu ruplo v hlave, nebosi myslel, ze nema co ztratit“
civil rika, ze vyuzil nekolikavterinovou pauzu, kdy dotycnej menil zasobnik
Cestou na demonstraci se stavím u Ruské ambasády, položím tam kytku a zapálím svíčku. Su zvědavej jak dlouho to tam vydrží…
A naši „analytici“?
Rusko po teroristickém útoku utáhne šrouby, říká analytik Votápek.
„Zcela nepochybně. Tenhle režim utahuje šrouby nejen v oblasti bezpečnosti, ale třeba už i v oblasti ekonomiky. Nedávno vyhlásil kampaň na přezkoumání výsledků privatizace z 90. let. A tím znejistil majetkové poměry obrovského množství ruských podnikatelů. V 90. letech v Rusku opravdu vládl divoký kapitalismus a privatizoval se i majetek, co se třeba privatizovat neměl nebo nesměl, ale nikdo se to nepokusil až doteď zpochybnit. Celá řada podnikatelů byla vyzvána, aby vrátila svá aktiva, nebo se přezkoumávají vlastnické poměry. Šrouby se opravdu dále utahují…“
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusko-po-teroristickem-utoku-utahne-srouby-rika-analytik-248429
Co říkáte, nešlo by „šrouby“ utáhnout i u nás? To by bylo mrzeníčko!
https://www.aljazeera.com/program/newsfeed/2024/3/22/dozens-killed-trapped-after-shooting-at-concert-hall-near-moscow
To by tak hralo, posvitit si na zlodeje z devadesatek. Nebo i kdyby jenom na ty po roce 2000. A ze jich bylo.
To by “ znejistilo“ peknych par „podnikatelu“…
Nene, ze Cesi radsi budou vracet majetek zabaveny cirkvi reformami prvni republiky.
Jaképak zloděje? Většinou to mělo právní rámec….Přinejmenším právnický.
Rezim v Rusku skutecne poridil lecos. Putin mel silny a svalnaty reci na vsechny
teroristy a co vsecko jim udela , celkem v 1999.
Takze v prubehu jich potom pristehoval /podobne jako stehujou EU a Usa/,
nejmin dvanact milionu ,mladych rovnou do Ruska , tadziku, azerbejdzanu,
tataru ,uzbeku ,vsichni sou ted rusove..
A uz dlouho pachaji zlociny..V Rusku..
Tem vladne velmi prisny nabozenstvi , neposlusnosti se krute trestaji a tak je kazdej
z nich nucenej jeste mimo predstirat na verejnosti ..To umi dobre.
Potom na rozkaz zacinaji akce.
Odmitl Putin katolicky evropany a farmare z Afriky , zijici a nebo taky ne..
Vyhrozovani nepomuze, zadelal, zkonstruoval obrovskej problem .
Obrovskej statni bezpecnostni aparat dobre zaplacenej nevedel , kdyz se utoky na
ruskou populaci rozvijeli v poctu a teroristi se mnozili ,organizovali a vyzbrojovali ,
jako to delaji samozrejme , porad a vsude. …
Sracky…
Doma islamisty Putin zpacifikoval velmi dobre.
Proti importu v rezii Ukraina/USA toho delat moc nemohl.
Zadne bile farmare neodmitl. Tem z Jizni Afriky tam bylo dost zima.
Jinak farmaru z Kanady/USA zije v Rusku celkem dost, nekteri maji na youtube svuj kanal. Nebudte liny…
A „katolicky evropany“, tak ted jsem si skoro poprskal monitor. Dneska sem opravdu poslali elitni vemeno.
Toho sem neposlali, to je Paw. Jinak plný souhlas včetně jeho titulu.
„Doma islamisty Putin zpacifikoval dobre“. *^$##%^^$#@??
Prave vo tom vsude ukazujou..
Delat moc nemohl. To vypada jednou na moc a potom zase na, neee moc.
Co je to v rezii , ze nemohl?
Ve vlastni zemi nemohl. Bezva. Ve vlastni este rezii..Nezpacifikoval.
Kolik je celkem dost tech farmaru. /Tri a pul a nebo vosum/?
Z Usa a Kanady a z You Tube..Nakej ale priklad , pocet, zadnej..
Vemeno opravdu dostatecne bezelitni , si s tim a mezitim , dost zaprska …
Vo dost zimy a dost farmaru..Kolik je dost.Co to slovo asi znamena a vyjadruje?
Farmari ale vyslali delegaci k Putinovi, to je fakt , ale nemohli samozrejme
vedet dopredu /dle Sakura/ ,ze v Rusku je kazdej rok …zima.
Putin jim ale poradil ..Museli by v zime nosit bundy, blby..Nedostali by upal.
To rozhodlo.
Tak radsi zustali i s rodinama v Africe.
Co to je , kdyz je zimy dost? Je taky zimy nedost ? A tecne ?
Kdo tohle dost a zase nedost zimy urcuje. Napiste neco zase…
„Po Telegramu se už šíří neoficiální zpráva, že henti teroristi přijeli v dodávce s ukrajinskou poznávací značkou. “
To zní jako jasný false flag od FSB.
Nebo někdo snad věří tomu, že by si po zuby ozbrojené ukrajinské komando schválně vybralo dodávku s ukrajinskou SPZ, aby na sebe přitahovali pozornost?
To je nesmysl na úrovni tří her Sims, které se našly při údajném pokusu o atentát z Dubna 2022.
Zajimave, to prepadeni autobazaru u Kyjeva v roce 2022 bylo urco prave, vzdyt tam tenkrat utocnici prijeli dodavkou, na ktere bylo sprejem nastrikano azbukou „tankovyj specnaz“ a latinkou „RUS“ bylo brano jako jasny dukaz loupezve povahy Rusu…
To je dost nesmyslné srovnání. Zkuste se zamyslet proč. Za domácí úkol 🙂
Docela slušné shrnutí těch faktů co prozatím a v tomto stádiu víme, plus rozumná analýza celé situace, se nachází u „Vlka“ na jeho Kose:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/03/23/teroristicky-utok-v-moskve/
Protoze se vam to nehodi do kramu. Nic sloziteho.
👍
zajímavé je že amíci hned věděki kdo a proč… proč asi. Nebo je to tvůrčí čin načich press.
ju a
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/americane-uz-pred-15-dny-vedeli-co-rusy-ceka/
taky divné
No pročpak Emo? Řekněte. Nebuďte slušná 🙂
Jako „false flag“ to „smrdí“, pane T A U,
ale to autorství jste možná zvolil ve stylu přání otcem myšlenky, jako na „rumu“24……
Chce to prostě počkat a nepřehnat to s propagandou a méně „rumu“ ,
případně se vrhněte na „přítele po boku“ Koláře, ten to šířil údajně dál po síti X.
ale to je to, co naši a mnozá neumí. Okamžitě vědí odkud vítr fouká.
„Chce to prostě počkat a nepřehnat to s propagandou“
Jako radu autorovi článku podepisuji 🙂
Islamističtí služebníci majitelů KoZa byli vysláni k svatému masakru jinověrců
https://necenzurovanapravda.cz/2024/03/utok-mohamedanu-v-moskve-isis-priznava-ze-cilene-utocil-na-krestany-videa/
Naděje vždy umírá poslední,
lidé dýchejte, jděte se projít nebo si zakřičet na demonstraci – klidně i Rajchla,
prostě zkuste se nějak uklidnit, odreagovat a uvolnit,
neškoďte si „vyšilováním“….
*******
V každém případě šílený a hrůzný teroristický útok v Rusku,
(který americké tajné služby údajně „předpovídaly“ 7. března 2024
a varovaly tehdy i své JEN A POUZE na 48 hodin!),
bude doufejme znamenat na Západě nakonec BOD obratu,
to je můj současný a intenzivní pocit.
První vlaštovku vyslal sám přítel po boku prezidenta
a bude (pro skutečnost) zřejmě úplně nepodstatné, kdo se „přihlásí“…
Diplomat a poradce prezidenta ČR Petr Kolář ,
na síti X sdílel informaci, že ruské kanály na online platformě Telegram uvádějí,
že na parkovišti u koncertní haly byl nalezen „podezřelý bílý mikrobus“
se starou ukrajinskou poznávací značkou.
„Obávám se, že je zaděláno na velký malér…“ napsal Petr Kolář.“
*********
Uvidíme, jakého maléru se právě nadstandardně informovaný Kolář sám obává……
No jak nejvyšší rádce se“ obává“, tak se mi signalizuje/když už u nás vládnou signály/ dojem že něco nevyšlo jak mělo. hmm
Situace a hodne vyhrocena vypada , ze aby nemoh bejt Trump zvolenej ,
budou muset si udelat nejakej majdanovej prevrat , za ucelem se udrzet u moci.
/Treba Nuland z vlady pryc , vcas , aby nebyla taky prevracena s vladou ,asi?
Slibujici prekvapeni Rusku/. Potreba taky vodvratit pozornost vod toho,
co se pece v zakulisi , vzdycky se pece./Sou mezi nima naky prej trockisti/.
Normalni a legitimni volby si nedovedou predstavit , uz delsi dobu.
Ale prachy , ktery doposud vyhravaly , tech ma Trump 500 milionu a jak prohlasil
ze je vsecky utrati na svoje zvoleni../At treba nezeru jen abych byl presidentem/.
To je zase podezrely mne, ze je takovej nezadrzitelnej zavislak na zvoleni a
co asi vsechno si vod zvoleni slibuje , ale zatim nerika.
Mezinarodne mezitim urcujou a jako sichr , ze kdyz vyhraje rus na U.,
bude /uz ted je v mediich a v ujecenych hubach politiku zapadu/, konec sveta,
pri nejmensim , zarucenej ,/ale nebude, jen usak skonci /.
Sou tak v zoufaly a bezvychodny sitaci doma i ve svete..
To je nuti, aby zase naklepavali rizky na to, co chystaji.
/Vybrali si podrztasky na ktery neni spoleh ,pac ty jen cekaji co bude a
to je, co si sami na sebe nachystali/.
Pak v tom litaji jako posranej ,novovetchej papir v prujezdu.
Zdravím banda dezolatska, trochu nostalgie nezaškodí 😁. Ako stará páka a suprák zo západného vojenského útvaru bojového VU 3838 Plzeň a VU4447 Tachov som skončil u bigosov. Doupov bolo druhé bývanie. (1974-1976)Velil nám major Pryms, starý harcovník čo bojoval proti nacistom a banderovcom. Nikdy som ho nepočul nadávať alebo zhadzovať vojská NATO. Proste starý frontový vojak čo nás učil ako prežiť a bojovať. Politické školenie nebolo v duchu bezduchého nadavania a zhadzovania imperialistov a vojnových štváčov. Dnes sa nestačím čudovať koľko je hrdinov ochotných bojovať na sociálnych sieťach. Pôjdu bojavat za neurčité euroatlanticke hodnoty na ktoré sa odvolávajú? Už mi nehrozí „predčasné úmrtie 😂“ a celá táto tzv demokracia a sloboda sú len plané bezduché reči. Neváhal by som otočiť sapik proti vyšším dôstojníkom a kurvam čo toto sposobili…..svetu mier
přidávám se, a doporučuju do polního batohu i bílé triko
Ještě máte dobrou hlavu. Já si čísla VU už vůbec nepamatuju!
Re: Pepa
To není hlavou, to je tím, co mu tam tehdy namlátili do hlavy.
Já si ta čísla pamatuju taky…
Tachov- Stribro- Janovice
Tri prdele v republice
Stříbro Tachov Planá prdel zakopaná. S jsem si užil.
V prdeli a v Tejne, všude je stejně. 🙂 Ale dalo sa to vydržať.
A ještě něco navíc. Vzhledem k tomu, že, co se v mládí naučíš, k stáru jal když najdeš. Jaktak koukám – bude se Vám to hodit – a moc.
Prožidovský a proruský nacista si pamatuje, že do prdelí ala Janovice, byli posíláni zvláštní lidi.
Hrůzu z toho měli i českobudějovičtí lampasáci, kterým v případě nějakého maléru hrozilo převelení právě tam.
Nacista dva roky vegetil u VÚ9117, Žižkova kasárna na Žižkově ulici v ČB, týlová RTZ. Během „míru“ opravárenská spojovací dílna v místě útvaru, při vyhlášení poplachu pak pokusy o nastartování skříňové PV3S, zvané „PSD“ a odjezd do terénu, opravovat nejrůzněji porouchané radiostanice a jinou spojovací techniku.
„Naostro“ by s námi jela ještě jedna, skříňová a na celkových osm tun přetížená PV3S, jako sklad materiálu, neboť druhů a typů spojovací techniky bylo v ČSLA mnoho.
Nacista zažil v provozu ještě poslední „Kačeny“, což byla skřňová Tatra 805, s vestavěnou RDST „RM31M – Třinec“. Snad nejméně spolehlivá a nejvíce problematická instalace na úrovni divizního spojovacího uzlu, jakou ČSLA kdy měla.
Ani RDST, zděděné po Wehrmachtu (TornEb, TornFu, Emil, Cihla…), z nichž některé nacista nacházel zakonzervované a plně provozuschopné na půdě i ve skladech útvaru, nevykazovaly takovou poruchovost, jako RM-31.
Přes ulici sídlilo velení divize a všechno navázané, takže v Žižkárně sloužili poměrně normální lidi.
Nějakým chaosem se tam dostalo i pár kusů z východního Slovenska, ale ti hned po přijímači skončili u spojovacích bigošů.
To jsou ti hrdinové, co s cívkou na zádech a TP-25 u boku, prolézají všude možně, kličkují v dešti střel, plazí se krátery po granátech a bombách, podávají všecky ty heroické výkony – aby nepřítel, nejpozději asi za čtvrt hodiny, nově natažený kabel ustřelil jedním jediným, ručním granátem, či přes něj přejelo třeba bévépéčko 😀
V časech KV a VKV radiostanic, s výkonem už nad 2W, nedávalo jakékoli natahování metalických linek smysl, snad jen u stacionárních týlových uskupení, kde se ale jednalo o linky o délce vyšších desítek metrů maximálně.
Vodič PK-1, vyrobený podle specifikace ČSLA, je dodneška vynikající drát na sušení prádla.
Zelená dvojlinka PK2, podle specifikace ČSLA a v provedení 3/7 (3 ocelové a 7 Cu vodičů 0,22 v licně, bylo víc druhů, např. 4+6 a 5+5), je pak vynikající materiál pro budování terénních 100V rozvodů na závodních tratích, nebo podobné účely, kde je potřeba odolného a levného kabelu. Dá se, jen zhruba zaškrábnutá do země, přejíždět auty, může být položená ve vodě, na větvích stromů i ve velkém větru..
Dodnes se dá ze zásob ČSLA, koupit metr PK-2 asi za 2,-Kč, na 500m cívce.
Vojsko samotné, z nějakého důvodu PK-2 moc nepoužívalo, byly toho plné sklady a dodnes zřejmě ještě jsou.
Nacista kupoval, těsně před covidem, tři enzetové 500m cívky PK-2 za 2.300,-Kč.
Metr pevné a manipulačně praktické dvojlinky, o faktickém průřezu asi 2×0,82mm2 (s jen mírně zhoršenou vodivostí, kvůli těm Fe žilám), ale za kačku padesát…
To je cena, při které tam to vedení můžete nechat. Buď do příští akce, nebo vzít novou cívku..
Spolužák se jako absolvent v Janovicích psychicky zhroutil. Nejen od něj jsem slyšel o Janovicích jen to nejhorší.
Janovice nikdy více, radši kulku do palice! To mi místo slov přísahy vostalo v hlavě navždy!
Tak se jmenovala i knížka , kterou napsal bývalý absik VKVŠ.
Tady je ukázka z té knihy.
https://books.google.cz/books/about/Janovice_nikdy_v%C3%ADce_lep%C5%A1%C3%AD_kouli_do_pa.html?id=yuMNAwAAQBAJ&printsec=frontcover&source=kp_read_button&hl=cs&newbks=1&newbks_redir=0&gboemv=1&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Podíval jsem se na slovníček. Autor některé důležité výrazy kupodivu neuvádí…!
No,Tymákovane, ono srovnávat třeba Torn/a s tak komplikovanou radiostanicí jakou byla RM 31 Ma není zrovna trefa. Co takhle vzít si k tomu ještě A7b, R105 a tak? Sama RM 31 se nějak, na šířce svých rozsahů, při svých 100 W, modulacích, rozsahu provozních teplot, bůhvíjak srala? Zdroj, antenní ladění, vysílač s karuselem, koncákem s tuším 2x GU50 paralelně? Nebo ty dva přijímače (R4 a R5 tuším), s ovládací skříňkou, přepínáním na AKU, elektrocentrálu či vnější zdroj, co s onou „smyčkou“ vysílače neměly technicky nic společného? Dovedu si představit, co se s takovým vysílačem stalo, když do něj hrábnul „mechanik“, absolvent desetiměsíční Školy spojovacích mechaniků (číslo VÚ si už nepamatuju). Nazdar kolego.
Tak mne na to školili ve VU 3412 Prostějov, ale jen 6 měsíců.
Prožidovský a proruský nacista ve zkratce opakuje, že použít pro konstrukci RM-31 víceméně civilní heptal, nebyl dobrý nápad. On nacista chápe, že hoši z Radiospoje, Elektrosignálu a Te-Pa se chtěli taky vytáhnout, že to umějí, ale použít heptál, byť deklovaný a s pérama, fakt nebyl dobrý nápad.
Ta RM-ka byla vynikající jako stacionár, to bez diskuse. V prostředí vibrací a otřesů, neobstojí ani extra testovaný heptál, ani keramické desky přepínačů.
Paradoxně nejlíp obstával v tomto prostředí ten nejpozději dodělaný, 100W PA (80W v A3) se sovětským osazením.
Zbytek se v Kačeně sypal, darmo psát. Včetně těch R-4 a R-5. Všecko zavinily ty civilní baňky, protože na stálici měly R-4 i R-5 a ruské Amury výdrž tisíce hodin.
Ruské Amury, co byly instalované v R-140 (PA 2xGU81, 1kW A1, 750W A3), měly na pár místech taky „civilní“ baňky a sypalo se jim to taky.
Ale pro amatéry to byl po zrušení RMek výborný zdroj materiálů, co by jen těžko sháněli.
Všecko to dostal pak Svazarm. Stříbřené keramické přepínače, co bez potíží a větších parazitních kapacit chodí až do 120MHz, takové jen tak neseženeš. Xtaly, anténní relé a Pí články, stíněné keramické sokly i keramické kostry KV cívek jakbysmet.
Nacistu, co dělá s vf technikou skoro šedesát roků (začal už jako děcko) a dělal s tou profesionální i na vojně a pak se s ní další desetiletí živil, takového nacistu nemusíš školit, kolego 😀
Fajn, Tecočampe. Já se pozastavil nad srovnáním RM31Ma s Torn/em, když už ne s A7b či třeba s R105. Ty Radiospoje a Elektrosignál či Tesla Pardubice, vlastně Supertáňa s koncákem. A bednou antenního ladění s háklivým variometrem. No nevím, jak bylo v oněch časech možné řešit zadání jinak, než celou tou mechanikou, nejen heptálem (víceméně civilním?), motýlákem a karuselem s PKJ. Samozřejmě, každé to zařízení, pokud je vystaveno provozu v mobilních prostředcích, v rozsahu venkovního klimatu, trpí (dodnes) větší poruchovostí než ve stacionárním provozu za „pokojového“ klimatu. RM31Ma, vzato zkrátka, nebyla a ani nemohla být dostatečně „idiotenfest“, pokud měla umět to, co při znalé (a precizní) obsluze, bez problémů, skutečně uměla. Při spolehlivosti a opravitelnosti odpovídající své době.
Ono to sem vlastně nepatří, ale rád jsem se tím pobavil. I já se desítky let tímhle oborem slušně živil, ale proč ne, rád se nechám poučit. Kde co, ovšem, spolknout nemusím. Zdravím srdečně prožidovský, proruský nacistický kolego.
Tecočampe, sakra.
to Tecočamp: věřil byste tomu, že PK 2 používají taky sdělováci u dráhy dodnes ? Jen není zelené, ale modrošedé.
tecočamp 1125
Dle zdejších údajů o ,,armádách pravděpodobného nepřítele“ se metalické vodiče shazovaly z jedoucích automobilů a po využití se nechávaly ležet.
O radiostanicích , vestavěných v helmách jsme vojákům nevykládali, nechtěli by pak běhat s R 105kama.i
My všichni jsme nepochopili. Švejkovi je to už 35 let jasné.,..
Bať.
V souvislosti se současným obdobím Ježíš prohlásil: „Až uslyšíte o válkách a nepokojích, nestrachujte se; neboť musí to prve býti, ale ne ihned naplnění (znamení)“. (Lukáš 21:9)
Ježíšovo znamení – globální jaderná válka začne až po návratu krále severu a rozbuškou bude etnický konflikt. (Lukáš 21:10)
Dovolte mi, abych vám připomněl úryvek z knihy Daniel: „A [král severu = Rusko od druhé poloviny devatenáctého století (Daniel 11:27)] vrátí se do své země s velkým množstvím zboží [1945] a jeho srdce bude proti svaté smlouvě [nepřátelství vůči křesťanům] a bude jednat [to znamená aktivita na mezinárodní scéně] a se vrátí do své země [1991-1993. Kolaps Sovětského svazu a Varšavské smlouvy. Ruské vojsko se vrátilo do své země]. Ve stanoveném čase se vrátí [to znamená války a nepokoje. (Lukáš 21:9) Ruské vojenské posádky se vrátí na místa, kde byly dříve umístěny – a to platí nejen pro Ukrajinu. Rozpadne se nejen eurozóna, ale i Evropská unie a NATO. Mnoho zemí bývalého východního bloku se vrátí k vojenskému spojenectví s Ruskem]. A vstoupí na jih [to bude začátek jaderné války], ale nebude tak jako dříve a tak jako později [tyto války nepovedou ke globální jaderné válce. Tato válka začne až po návratu krále severu a rozbuškou bude etnický konflikt. (Matouš 24:7)“ (11:28, 29) Pak Američané přímo zaútočí na Rusko. (Daniel 11:30a) Bude to vzájemná jatka, mír bude odňat ze země a bude použit meč velké moci. (Zjevení 6:4)
Ježíš ho charakterizoval takto: „Děsivé věci [φοβητρα také [τε] a [και] mimořádné (týkající se neobvyklých jevů) [σημεια] z [απ] nebe [ουρανού] mocné [μεγαλα] budou [εσται]. (Lukáš 21:11) Některé starodávné rukopisy obsahují slova „και χειμωνες“ – „a mrazy“.
Aramejská Pešita: „וסתוא רורבא נהוון“ – „a budou velké mrazy“. (Lukáš 21:11) Dnes tomu říkáme nukleární zima. Evangelista Marek dodává: „και ταραχαι“ – „a nepořádky“. (13:8)
Aramejská Pešita: „ושגושיא“ – „a zmatek“ (o stavu veřejného pořádku).
Budou také značné šoky (kvůli používání jaderných zbraní), nedostatek potravy a epidemie. Nebude to znamenat konec světa. „To vše bude teprve začátek porodních bolestí.“ (Matouš 24:8) A to se nestane brzy, ale náhlým způsobem [εν ταχει]. (Zjevení 1:1) Ještě je čas smířit se s Bohem.
Je čas si uvědomit, kteří si hrají na bohy. Vrchní lupiči a padělatelé KoZa.
Náboženství je nejrozšířenější duševní poruchou.
Není politické přesvědčení podobné víře?
Nemá snad své kněze, modlitebny a symboly?
Nejsou po své politické přesvědčení někteří ochotni umírat?
Šup na sloupek!
Víra v cokoli je hrozně pohodlná. Věřím, čili nemusím přemýšlet. Neargumentuji, o víře se nedebatuje, ta prostě je. Mám souvěrce, něco nás spojuje a posiluje (i když to je v realitě blbost).
🤙
Chápu Vás správně, že správná je víra v nic? Nebo v Oparinovu polévku?
Trojici svatých Rothschild, Rockefeller a Svatý stolec také rozčiluje nevíra. Jste na stejné lodi.
Víra v nic je taky víra.
Se ví!
Takže NATO je na případný konflikt s jadernou velmocí Ruskem připraveno? A mohli bychom to prosím vidět?
by Jana Marková 22 března, 2024
……………………..
Varšava ze strachu z Putina utratí téměř 30 milionů eur za kryty proti bombám
….. Starosta Varšavy ve středu oznámil nový plán vyčlenit 117 milionů zlotých (27 milionů eur) na výstavbu protileteckých krytů a dalších bezpečnostních opatření v příštích dvou až třech letech……
https://www.politico.eu/article/warsaw-e30-million-bomb-shelters-mayor-rafal-trzaskowski-poland-vladimir-putin-war-ukraine/
A co my?
30 mil eur?
to budou tak maximalne ty Sandorovo opevnene zemljanky.
opravdove kryty, jako za sociku, nerkuli atomove kryty stoji mnohem vic.
Re: Sakura
Pro pár papalášů bude těch 30 mega eur stačit. Copak si myslíte, že polskému vedení jde o obyčejné Poláky.
Jenže Poláci (i obyčejní) vždycky rádi mávali šavličkou a cítili se jako velmoc. Jenže to taky vždycky nejvíc odnesli.
Nedostatky na U. jim nevadi ..Kecy na nas a mezitim si megamiliardy ,
si nahamtaji na sebe..Ceho se tak boji ???
Našinec je silný, netřeba mu krytu. Bohatě bude stačit aby držel nad hlavou pokličku od prádelního hrnce.
Kryty…. To se Ušrum Ašram napakuje.
Máme neschopné/všehoschopné premiéra a vládu.
Máme neschopnou opozici.
Máme neschopnou alternativu.
—-
„Ale žádný člověk ani žádné řešení nám nebylo dost dobré.“
To není o tom, že si voliči neumějí vybrat. To je o tom, že politici nabízejí špatné věci.
Správná věta zní: „Nenašli jsme žádného lídra, který by lidi zajímal. Žádné řešení, které by lidi zaujalo. Nechápeme situaci. Nerozumíme tomu.“
Pak je možné se někam pohnout.
Voliči se s váma dohadovat nebudou.
Řeknou, neberete, konec.
Bať.
Ti neschopní jsme …my.
Máme…neschopné obyvatelstvo…
Máme neschopné samy sebe.
při pohledu na hrad a dnešní demošku 👍
Islámský stát
založen americkou CIA v roce 2013, na vzniku se podílel John McCain a 3. oddělení zvláštních operací americké CIA.
Přihlášení se Islámského státu k útoku je podle Solovjova přihlášení se CIA k útoku.
https://aeronet.news/americka-ambasada-v-moskve-varovala-na-svem-webu-pred-teroristickym-utokem-na-koncertech-a-na-velkych-shromazdenich-ve-meste-s-predstihem-15-dni-a-k-utoku-se-prihlasil-islamsky-stat/
„Včera došlo v Moskvě k teroristickému útoku… stačí ho jen připsat Ukrajincům a Rusové mohou všeobecně mobilizovat…
O útoku v Moskvě ve velmi pravděpodobně – analýza MaP:
https://www.michalapetr.com/map-1946-znamy-terorista-isil-abdulkhakim-shishani-vyfotografovan-jak-ridi-teroristicke-utoky-ukrajincu-na-ruskem-uzemi-teroriste-s-falesnymi-vousy-a-dalsi-podivnosti-vcerejsiho-masakru-v-moskve-jd/
Ty „lehce ohořelé pasy“ se to zdají potvrzovat a k tomu i to, co prý „nesedí“ skutečným teroristům z ISIL:
„Praví teroristé ISIL jsou známí tím, že “nepřeruší úspěšný teroristický útok, ve kterém je možné ještě pokračovat, aby si útěkem zachránili holý život”. Opačné chování teroristů při včerejším útoku, tak nenasvědčuje, že tento útok provedli afgánští, či arabští islamisté, ale spíše nějací “méně věřící teroristé”.
A další podezřelá „rychlovka“ z našeho pravdomluvmého mainstreamu:
„K zodpovědnosti za útok se na sociální síti přihlásila teroristická organizace Islámský stát, informovala agentura Reuters. Podle amerických úřadů o tom není důvod pochybovat.“
Navíc v jiném článku píší, že USA „předem varovala“!!!
Teď už jím nejsem. Myslím, že už je o nás rozhodnuto. Jen ještě nevíme jak.
Vitejte v klubu, Vidlaku. My, co vime, ze dejiny maji sve zakonitosti (Hari Seldon se z literarniho koutku jen pochechtava), to vime uz dlouho.
Tak a z čeho Rusko tu teď už oficiální válku financuje? Z prodejů ropy a plynu, převážně. Takže si Evropa vpodstatě platí vlastního řezníka? Kruh se nám uzavřel. Jak proste, milý Watsone
Z čeho, onojeto – přírodní zdroje mají , elektřiny a podobných propriet taky a času si tou zdržovačkou taky dopřáli., Čekali jen na volby, které dle mne byly takovým referendem – co na to ovčané., No a protož i ovčané toho mají taky dost – taky dali souhlas ke dořešení. Nic komplikovaného se mi v otm nezdá
Naše politické vedení spojilo své kariéry s vítězstvím nad Ruskem. Ti co je řídí na to vsadili fakt hodně peněz. Teď jde jen o to, aby se nesnažili získat čas (který by stejně nedokázali využít) tím že vsadí naše životy.
Nevíme kdo a proč a v čím zájmu vraždil v Rusku. Ale Putin to nepochybně ví. A bude podle toho jednat.
To co Vidláku naznačujete, je možná již zde popsáno. Tajné služby a jejich ovečky.https://www.michalapetr.com/map-1946-znamy-terorista-isil-abdulkhakim-shishani-vyfotografovan-jak-ridi-teroristicke-utoky-ukrajincu-na-ruskem-uzemi-teroriste-s-falesnymi-vousy-a-dalsi-podivnosti-vcerejsiho-masakru-v-moskve-jd/
Tady nám Atom bába vysvětluje, jak to funguje.
Ta jistota, že když se rozhodnete použít velkou jadernou zbraň, tak nedokážete zničit všechno, co váš protivník má. To znamená během několika desítek minut se vám to vrátí odněkud ze světa. Tomu se říká vzájemné odstrašení anebo také vzájemně zaručené zničení,“ vysvětlila Drábová. https://www.msn.com/cs-cz/zpravy/other/zm%C3%A1%C4%8Dkne-putin-atomov%C3%A9-tla%C4%8D%C3%ADtko-dr%C3%A1bov%C3%A1-prozradila-jak-to-v-podobn%C3%BDch-situac%C3%ADch-chod%C3%AD/ar-BB1knZhL?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=4b67fa65900d491bab0674ab44523c1f&ei=15
Jo, tak to je už od sedmdesátých let minulého století. Možná i dřív. Je to jedna z nemnoha jistot, která nás chrání před skutečnou jadernou válkou. Před vzájemným sebezničením.
===
Podivil jsem se, že Dana Drábová po delší době promluvila rozumně. Už jsem ji totiž odepsal, když
se začala montovat do politiky.
Dana Drábová je rozumem tak na úrovni PePiho. Nikdy jsem moc nechápal, jak ji mohl někdo jmenovat do čela tak důležitého úřadu a jak tam mohla vydržet tak dlouho. Snad proto, že nikdy nedělala, co měla, a tedy úřad nikomu nepřekážel.
Nejvíce se ztrapnila v aférách s Novičokem. Samozřejmě, že schopnost vyrábět Novičok měla Česká republika a má je celá řada západních států. Kdo to popírá, evidentně ničemu nerozumí.
A co se nauráželi presidenta Zemana, když fakt, že se tu novičok vyráběl, klidně přiznal.
Heh, twitterová a Okouní(.cz) soldateska tomu nevěří dodnes.
Pro případ, že NATO hrdě vyrazí na Rusa, by mě zajímalo, zda má předem připravené pozice, kam bude ustupovat.
Do Atlantiku se toho vejde, nebojte.
Jen takový střípek k dění v Ojropě.
Ve středu jsem napočítal po cestě z Moravy do Práglu tři Tatry s vlečkami ve vojenských barvách s vojenskými čísly a ve špitální úpravě. Fičely kamsi na východ.
A když jsem poskakoval z D11 na Jižní spojku přes Hostivař, v levém pruhu se drásaly vpřed čtyři zelené náklaďáky s britskými registracemi a volanty na pravé straně.
Zbraně, ano bojová vozidla nikde na dohled. Ani do opraven, ani opravené na fronu.
Ta vozidla nejspíš vezla na Ukrajinu mančaft na boj proti černému kašli.
Virtuální vítězství, virtuální armáda, virtuální demokracie, virtuální HDP…….
Jen ta válka je skutečná a zapojit se do ní virtuálně…… zatím ano.
Jak dlouho to vydrží….?
No …proč tolik pesimismu…Amíci, kteří to rozesrali už s tím nechtějí nic mít a „evropská“ armáda bude jako bojovat s čím a za co?…nemá nic jen velkohubý kecy, nemá lídra, ošacení, zbraně a lidi…to spíš bych věřil, že vzniknou v Evropě občanský války…už ta představa, že tento Absurdistán jménem Česká Republika organizuje v čele s hradní gumou armádu na Rusa je komická…budou mít problém ukočírovat vlastní lidi aby se to neotočilo proti evropským nehodnotám a nespláchlo to ten jejich demokratický „nesystém“…
Amíci stále tahají za drátky…
Nepřipomíná Vám to u nás také čím dále tím více klasiku naší dětské literatury, Kocourkov ?
Řekla bych, že Kocourkov stokrát překonán !
No, asi je na čase…
https://www.youtube.com/watch?v=2HSvDP0QW-o
Obávám se, Vidláku, že máte pravdu…
Já jsem teda doufal v to, že by ruské volby mohly být eskalační vrchol a po nich, že by snad mohlo ubývat napětí, ale nestalo se tak, bohužel.
Souhlas. Obávám se , že Doomsday clock odbíjejí vteřiny do půlnoci.
Já nikdy neviděl v ruských volbách nic přelomového. Pokud všichni dopředu vědí, jak to dopadne, těžko čekat na to navázané změny. Podle mého trochu možná americké volby a hodně pád Ukruiny s následnými jednáními.
Tak já jsem vycházel z toho, že bude velká snaha KoZa Putinovi ty volby patřičně okořenit, což se také dělo. No a po volbách jsem očekával, že když už pominul tento důvod, že by vše mohlo mít tendenci se uklidňovat. Zejména proto, že Francie plánuje pořádat LOH a tudíž bude mít přirozenou snahu mít spíše klid než aby muset řešit nějaké Rusko-ukrajinské záležitosti. Stejně tak USA mají před volbami a tak jsem očekával, že budou chtít také situaci spíše uklidňovat a soustředit se na své předvolební kampaně a nebudou chtít své voliče rozptylovat a nahánět je strachem do tábora svého soupeře.
Prostě jsem jen vycházel ze zájmů zúčastněných stran a předpokládal jsem, že se to promítne do reality na bojišti.
LOH, hmmm, víte jak se to říká s Bílým Tesákem ? A americké volby pořád ještě budou, ani zde změna.
„Po celé dva roky jsem byl víceméně optimista. Teď už jím nejsem. Myslím, že už je o nás rozhodnuto. Jen ještě nevíme jak. Hrozně rád se budu mýlit.“
Vítej na mé lodi, Danieli „Vidláku“. Tak, kam to tedy bude?
Vidím, že jsi dospěl ke stejnému konečnému poznání, jako já před 7 lety po dalších pros*aných volbách v roce 2017. Výsledky těch dalších už byly jen potvrzením neodvratné trajektorie česka s.r.o.
Mýlíš se jen v jedné věci – Češi (i Moravané a Slezané) neměli 800 dní na nápravu daného stavu, nýbrž těch dní bylo cca devět a půl tisíce…! Tj. od začátku tzv. „oposmlouvy“, kdy se globalistická ODS sčuchla s globalistickou ČSSD. Tímto megapodvodem na voličích se lež a podvod, spolu s nezměrnou zlodějnou politických špiček establishmentu, staly v ČR normou. Stát, který vlastně vznikl primárním podvodem politiků na voličích (v roce 1992), se o 3 dekády dalších let chystá ke svému zániku – aby se buďto rozpustil v kotli novodobého žaláře národů, pekle EU, anebo shořel v jaderném holokaustu. Obyvatelstvo bylo za těch 32 let mnohokrát varováno a přesto každé další volby dopadly hůře než ty předchozí. I když po Babišovi bylo jen obtížně představitelné, že by mohlo přijít ještě něco horšího.
A přesto – dno bylo proraženo a loď jde ke dnu. Pokud obdrží ránu z milosti, jenom to zkrátí její utrpení. Já už dnes nevěřím ani tomu, že otupělí pasažéři na potápějící se lodi jsou schopni alespoň naskákat do záchranných člunů.
Ano, volby 2017 rozhodly osud republiky na mnoho dalsich generaci.
Tedy, rozhodly….jen stvrdily nenapadne rostouci trend a udelaly z nej normu.
Chárone, zde máte obolus a přepravte mě přes Styx… Když už jsem na Vaší lodi. 🙂
Chytroblb , xpert a masturbaci , ze vostatni sou hloupy a
neschopny a 800 dni a 9 tisic taky a este pul , to ma kcharooon spocitany..
A s kotlem zalare narodu a otupely pasazeri sou ale na potapejici se lodi /,
kam vita Vidlaka ,asi s nim ma zamery/ a nabada ……. tohle je uplna Magoriada ..
Obyvatelstvo a Babis. Prorazeny dno. Dalsi vobet poucek z ucebnic akademiku
Tenhle prispevek je volani o pomoc a vo zasah z nejblizsi psychiatricky instituce..
Musi ale pockat , se nejak rozmnozili.
Pawe proč to zvracíte, když sám víte že ze sebe vydáváte magoriádu ?
Ano, ten průšvih nastal ještě dříve. Oním „útěkem před právníky“ a „na pět minut zhasnem a kdo si co ukradne…“.
K moci se dostali „charaktery“ a už to jelo.
👍
Smutné je, že jeden z hlavních „charakterů“ by měl dnes mluvit na demonstraci.
Fakt jsem vas cetl az po napsani sveho prispevku…
Bravo, Danieli, konečně jste se naučil analyzovat geopolitické události a dojít ke správným závěrům.
Imho „doopravdy“ se začne válčit v průběhu dubna. Předkládám čtenářům dvě predikce, jednu optimistickou a druhou pochmurnou. Ta dobrá zní, že Rusko ve válce zvítězí, ta ponurá, že konflikt pravděpodobně dost Čechů nepřežije. Mladším kolegům doporučuji neprodleně opustit ČR a minimálně na tři měsíce se zašít mimo území EU (Vietnam, Thajsko…).
PS. Nevyčítejte si, Danieli, že jsme (= dezoláti) promrhali dva roky. Na problém zadělala „neprobuzená“ většina…Svojí hloupostí, ignoranstvím, absencí kritického myšlení, vnějšími faktory excitovanou rusofobií atd.
ciki, probuh myslete logicky. Jak by mohlo „dost Cechu neprezit“ ? Jedine ve dvou pripadech : Raketove -jaderna valka, byt omezena, ne globalni. Toto predpokladate ? Ja ne. Anebo konvencni konflikt – cili boje vojenskych slozek na nasem uzemi (protoze vyslat na Ukrajinu tech nasich 7000 kusu vojaku je iluze). To jako cekate ze za 2 mesice se obri, statisicova ruska armada dostane pres geograficke uzemi ktere nas od ni deli, az sem ? Jste normalni ?? Pripominate mi starou TV inscenaci, kde 17 zak gymplu lety zbouchl spoluzacku a kdyz se ho jeji otec ptal ze co chce delat, rikal ze se „chce postarat o svoji rodinu“. A kdyz se tata opakovne ptal ze jak, zoufale klickoval a opakoval ten bezobsazny kec dokola…
Třeba že je pošlou na frontu ? V tom příspěvku je to napsané, čtěte.
JAK „poslou na frontu“ ?? Jak vybavene, jak vycvicene, podle jakho pravniho podkladu ? Podle vas vojak vznika za tyden ? A vnitropoliticke dosledky neberete v uvahu ? Aby toto slo delat, musel by byt nastolen uplny valecny stav se zrusenim civilniho prava, politickeho systemu a s drakonickymi tresty. (nepocitaje v to naprosty rozvrat spolecnosti, kdy by nasi lide videli ze mlade ukacka u nas nejsou jako prvni odchytavane a hazene do vagonu smer domov) Toto se nepovedlo v plne mire ani Zelenskemu doma kdyz honi sve maso do boje. Tyto uvahy mi pripominaji technicky popis Neznalkova automobilu na malinovku 🙂 Jedine co v tak kratkem obzoru muze fyzicky (ne per tlama) hrozit, je dalkove raketove bombardovani, proti kteremu nemame obrany. Ale ani toto by se nedelo „kobercove“ ale byli by zniceny jen dulezite objekty, jako fabrika Explosia, rozvodny, apod. Zilo by se tezko, ale hromadna frontova jatka samopalniku v zakopech by tady nebyla. Nemaji se odkud a jak u nas vzit.
Nedostal jsem se dneska na Novou republiku – je zablokovaná. Nemají k tomu žádný právní podklad, přesto to dělají. Už podruhé, že. Když se chce, cesta se najde.
A právní podklad připravují.
Každá válka je především chaos. A přesně tak, chaoticky, může probíhat ledacos, co se Vám zdá nemyslitelné.
Jo – ale kde k tomu chybi fyzicke predpoklady, tak to nebude probihat ani chaoticky, proste nijak. A na konvencni valku (krome nekolika raketovych uderu) na nasem uzemi naprosto nejsou v kratke dobe moznosti ani na ruske strane. A na nasi uz vubec. A jeste jednou – opravdu si myslite ze v tomto politickem systemu, ktery se drzi jen velice krehce za pomoci nasili tzv. vlady zakona, by slo brat lidi – nevycvicene, nevybavene – a posilat je na frontu ? A kdyby videli ze totez se nedeje s tady vegetujicimi ukacky ? Pane, pripominate mi sovetske politiky 60. let. Zbrzdili si sami kosmicky program, protoze se nechali zblbnout skupinkou sarlatanu, ktery jim nabizeli ‚meziplanetarni kosmicke letadlo“. A opravdovym vedcum dalo leta prace nez ten nerealizovatelny nesmysl vyvratili… Divim se Vidlakovi ze to nebere v uvahu a necha se unest „psychologickym pesimismem“. Ne ze by nebyl opravneny – ale ‚blba nalada‘ jeste neznamena fyzicke ohrozeni v nejake konkretni podobe.
Nová republika. Cz funguje. Zrušili jim Novarepublika. Online
https://www.novarepublika.cz/2024/03/oznameni-odebrali-nam-domenu-novarepublika-online
Novarepublika.cz nie online zrušili im domenu
Pro doplnění:
https://www.novarepublika.cz/2024/03/oznameni-odebrali-nam-domenu-novarepublika-online
Václav.
není zablokovaná, jen změnila doménu. Tady ji máte. https://www.novarepublika.cz/
Václav:
Někam se mi ztratil koment, tak znova. Nová republika není zablokovaná, jen změnila doménu https://www.novarepublika.cz/
u mne nejde už dva dny
kde bude David protestovat?? ☻
A je naozaj nutne, pri posielani vojakov na frontu dat im mundur? Ujo vravel, ze ked isli Nemci hore Kozanami na Rusa, tak boli vyobliekani, kozene boty, kozene opasky … ked isli Rusi dolu Kozanami za Nemom, mali bockory a povrieslo okolo pasu …
Možná Rusové měli válenky (nikoli bačkory), mimochodem mnohem vhodnější do ruské zimy než kožené boty pobité cvoky (přečtěte si vzpomínky našich vojáků z Ruska). No ale hlavně měli v rukou zbraně (nesmíte věřit americkým pohádkám typu Nepřítel před branami). Naši chlapci by na Rusa šli maximálně s klacky v rukou, protože žádné zbraně pro záložáky (nové odvedence) tenhle stát nemá (vše odešlo Kurdům nebo na Ukradinu).
Zbrane ano, ostatnu vybavu nie, ktosi iny mi vykladal, ze ked Rus ‚stretol‘ padleho Rusa, tak mu prve vzal boty, potom prehladal vrecka, ze ci nejaky proviant tam nenajde … neviem ci verit, ci nie … mojej babke blbu lyzicu ukradol, bo vlastnu nemal a potreboval …
Re: bosorečka
Zcela správně. Na vojně je základ mít suché boty, co nejvíc žrádla a bagr (lžíci) v pohotovostní poloze (na cvičení byl zastrčený v levé kanadě).
Nebyla jste na vojně, nemáte žádné měřítko.
Ještě tabák a sirky se hodily. Bylo by škoda nechat je nazmar.
No a kde ti padlí Rusové vzali výbavu, když ti, co je po smrti obrali, nedostali nic.
Pokud si dobře pamatuji, výbava padlých Rusů (válenky, ušanky vaťáky nebo komplet tělogrejky, Špaginy) se těšila i velkému zájmu vojáků Wehrmacht.
Bosorečko, nevím, co zažil ujo v pětačtyřicátém. To byla jiná, pro nás asi nepředstavitelná doba. Ale už v osmdesátkách při společném skotačení na Doupově a v Brdech jsme zaznamenali, že hoši ze SSSR mají zimní vybavení o cosi lepší, než my tehdy. Jednou s námi byli i Maďaři, ti vypadali podstatně líp oblečení než my v uniformě vzor 60. Ale ani ta trávová 60 se dvěma humuskami (vatovaná tepelná vložka) nebyla marná, dokud nepromokla. To se dalo zvládnout i -15. Bohužel, mokrá humuska ztěžkla, nehřála a strašně dlouho trvalo ji usušit.
No pro takové postupy existuje cvičný polygon, kde se na nečisto zkouší co lidi vod vlády ještě skousnou.
Četl jste někdy jak vycvičené a vyzbrojené Ukry posílají na frontu ? Víte koho posílal v posledních dnech Hitler ? Znáte rozsudky Ústavního soudu ? Viděl jste někdy poslední dobou Parlament ? Proboha kde vidíte něco nemožného ?
I ty kluky z Hitlerjugend a dědky z Volkssturmu posílal Hitler na frontu se zbraněmi v rukou. Co by asi tak mohli dát našim klukům do rukou dneska? Klacky?
Máte samozřejmě pravdu, ale ani to podle mého neznamená, že by je tam ti (ne)naši kreteni nechtěli poslat.
Prý se k tomu masakru přihlásil islámský stát, čí je to “franšíza” asi tušíme, že?
A malinko to vypadá jako false flag. Přes pět vycvičených a vybavených atentátníků by zmasakrovalo při takové koncentraci (6000 lidí) mnohem víc obětí. S takovou palebnou silou a obvyklým finálním sebeodpálením útočníků (typické pro muslimy – a které se nekonalo bo útěk) tu něco nehraje. Ani šablona pod kterou se IS hlásí k obdobným zvěrstvům už neodpovídá aktuální.
Na záběrech jednoho zajatce to nevypadalo na typického vousáče, jestli to byl UKR – pak už RF nebude brát ohledy vůbec.
Tohle se RF hodí k eskalaci jako prozatím nic v historii..
Jasně. Rusko provede zatím největší nálet na Ukrajinu, poprvé likviduje nejen rozvodny ale přímo výrobny elektřiny, oznámí, že cílem je osvobození (nejméně) všech do RF nově přijatých oblastí (tj. žádné zmrazení současné linie, kompletní Donbase, Záporoží i Cherson – alespoň pro začátek), pochlubí se výrobou FAB-3000 (zatím použilo nejvýše FAB-1500), ale je to málo platné. Prostě najednou nutně potřebuje false-flag operaci….
Proboha, zamyslete se aspoň trošku – právě skončily prezidentské volby, Putin obhájil s obrovskou podporou obyvatelstva (zcela v souladu s předvolebními průzkumy i jemu nenakloněných agentur), snaží se vypadat jako silný vůdce – ale zorganizuje si útok na civilisty v hloubi týlu, aby i poslednímu Ivanovi došlo, že nikdo není doma v bezpečí a Putin je jim k ničemu. Jak prosté.
A k tomu počtu obětí – v pařížském Bataclanu bylo 90 mrtvých, tady je zatím 70 a nejspíš to bude ještě narůstat. Tož false flag i u žabožroutů, ni? Nevyhodili nakonec Slavatu s Martinicem z okna agenti poslaní z Vídně?
Tak nepíšu, že si to Rusové udělali sami. Pozoruhodně o tom nejspíše věděly cizí rozvědky, hlavně americká. Některé zdroje již uvádějí přes 80 obětí, takže masakr jak hrom a jistě nezůstane bez odpovědi.
Podle reakcí politiků KoZa soudím, že některým docvaklo, že teď to RF bude jednat bez rukaviček. A jestli se prokáže ukrajinská stopa, což by celkem na nějaké zapálené Banderovce sedělo, tak by dávalo smysl i hodit to na IS.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-moskva-uz-ma-jasno-teroriste-byli-napojeni-na-ukrajinu-40465266
Ať už v tom Banderovci nějak namočení jsou nebo ne, tímto končí ohledy na civilisty.
Nevěřím. Zaprvé Rusové již několikrát dokázali, že se nenechají vyprovokovat k neuváženým chybám. Zadruhé proč by měnili perfektně fungující strateii ?
Předtím mohl Putin hodně, ale pořád více či méně bral ohled na civily. To válčení jen zdržuje. Nyní nemusí, když bude Kyjev hořet jako Dráždany 1945, ještě mu budou doma tleskat. A i obchodní partneři budou chápat, že smrt za smrt…
Nepochybuji ani na okamžik, že Vy jako válečník par excellence byste takto postupoval.
Postupoval. Izraelci v Gaze potřebovali “jen” cca 1000 mrtvých vlastních civilistů, aby Gazu prakticky srovnali se zemí – a svět se díval jinam.
Ten vyslýchaný zajatý terorista na typického vousáče z IS fakt nevypadá, takže Gaza nebo Ukrajina, to je skoro jedno. Limitní bude asi jen produkce těch klouzavých bomb.
A jestli ani tohle nepohne RF k přitvrzení, pak je Putin adept na Nobelovu cenu za mír…
A co postup v Gaze udělal se světovým míněním ? Už jsou proti i Američané, schvaluje jim to už jen pár fanatiků u nás. Rusům záleží jak na světovém mínění, i kvůli BRICS, ale i na budoucím dlouhodobém soužití s Ukrajinci. Proto taktiku co se týče civilistů nezmění, nejsou to vypatlanci jako Netanjahu, který nemyslí ani na další volby.
To je nesmysl.
Na civily budou brat ohledy dal, ale podle me skonci doba hajeni ukrajinskych papalasu.
Do tedka se normalne ve dne naparovali pred kamerama na ulicich.
Ale uvidime, co Rusove udelaji.
Zatim je jasme, ze za tim jsou Ukrajinci a zapadni spojenci to MINMALNE vedeli.
Devadesát tři mrtvých. Před půl hodinou.
No tak jak byla ta defenestrace Slavaty z Chlumu a Bořity z Martinic (a sekretáře Fabriciuse) provedená, to skutečně na agenty Vídně odpovídá. Tím spíš, že další přítomným členům zemské vlády, tj. nejvyššímu purkrabímu Adamu ze Šternberka a Matouši Děpoltovi z Lobkovic, se nic nestalo a byli doprovozeni čestným průvodem z Hradu do svých bytů v Praze.
Jindřich Matyáš Thurn a Václav Budovec z Budova (vůdci nespokojených českých stavů) nemuseli být zrovna agenti Vídně, stačilo jim jen našeptávat.
Atentátníci na Františka Ferdinanda d’Este také nebyli agenti srbské ani rakouské tajné služby a jak se to Rakousku-Uhersku hodilo. Piloti, kteří řídili letadla, co narazila do dvojčat a Pentagonu také nebyli agenti CIA, a jak se to SSA hodilo.
Ovšem Putin nic takového nepotřeboval, válka probíhá a nic by tím nezískal.
A proč už před volbami v Rusku Amerika a západ varovali před shromážděními v Moskvě? V tomhle má někdo prsty a hodně krvavavé.
Ten šmejd Obama byl nedávno v UK.
Nejdrive Nuladnova s krivym usmevem sdeli, ze Ukrajinci maji pro Rusy prekvapeni, a ze se budou pekne divit.
Pak US State department vyda prohaseni, aby se obcane USA v Rusku vyhybali mistum, kde je hodne lidi, neb hrozi teroristicky utok.
Jo, false flag jako vysity.
To maji vsichni jepici pamet, ze si nepamatuji, co delali mudzahedinove nebo muslimove z Kavkazu a kdo je podporoval a cvicil?
Pro poradek dodavam, ze atomovou elektrarnu si bombardovali Rusove sami, Nordstrym si vyhodili Rusove do vzduchu sami, Belgorod minuly tyden bombardovali Rusove a doneck celych 8 let jakbysmet.
Jeste se tu nekdo divi, ze je na Hrade bolsevickej lampasak a ve Strakovce ta tlupa smelinaru…
Trefil jsi to všechno skvěle, ale mnohým to zase nedocvakne protože zblblí médii. A učiteli. Blbnou je od 2014
Chcidiotove se zase vyrojili..jim to cvaka ,pac mnohym to
nedocvakne , zase nevime ty mnohy….
vod tech kterym to mnohy, cvaka a pora caka ..
Zakladni posun situace, se nam ted vodehrava pred vocima.
Prchali do U.
Jestlize rus dokaze , ze teroristi meli spojeni
s ukrem, potom vsichni , kteri ukrovi uzce pomahaji ,sou a podileji se aktivne na teroru ukra..Cili sou spolupachatele.
Rus kdyz , s dukazy v ruce , teda bude muset na zaklade
toho jednat. Zrejme jeden ze zameru cely akce?
Do Ruska uteklo mnoho ukru ,pise se vo milionech a s autama ,
jak jinak /byl unor/ a na nich maji ukr poznavaci cedulky..
Eledysentery my dear Watson.
/Nema se kricet predem a predcasne/.
/Nemam to ze sebe, nekde sem to zahlid a precet/.
Pane Jene, kolik atentátníků se odpálilo v Bataclanu? A kolik v Charlie Hebdo? Kolik se jich odpálilo při různých útocích kamionem? Kolik v Beslanu? Kolik při útoku Hamasu?
Aha! ANI JEDEN!!!
Takže to také byly všechno falešné fangle?
V Beslanu 31, v Dubrovce to nestihli odpálit (uspávací plyn). To sebeodpálení je jen takový marker přesvědčeného islamisty, že v jihádu s bezvěrci šupitopresto za svými 72 panami, ale jistě že nemusí nastat. Jinak těch sebevražedných batůžkářů a vestičkářů už v Evropě bylo dost…
Asi špatná paměť. Ve Francii se jeden odpálil a jinde jich taky bylo dost. Občane, jste troll.
Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří. Řiťolezcům je jedno, do jaké prdele lezou.
Řekl bych, že takové Slovensko s Maďarskem na tom bude lépe než zbytek V4. Proč, mají “dezolátské” vlády a nejspíš přežijí. My máme s Poláky vládu liberální, demokratickou a proválčenou. Ona tedy není liberální ani demokratická, ale je naše. A proto si Rusko smlsne napřed na Polácích, a pak i na nás. Možná jen o pár minut, než vyřadí Polskou PVO a doletí sem plutoniový pozdrav.
A protože vláda se k moci dostala témeř nelegitimním způsobem a má již rysy totailty, kdy nás jenom vede na porážku, tak jako nějaký dobytek a ještě nás při tom holí a stříhá (okrádá: viz nové daně, inflace, kartely, nákupy MO atd.), , je jediná cesta nahradit tuto vládu.
Nazval bych to sebeobranou, Fijalenko a spol. musí skončit.
A protože jde o sebeobranu, musí být vedena důrazněji než je útok.
——-
„Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země.“ — Ernest Hemingway
Příkladný rys totality – cenzura:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-A-je-to-tady-Poprask-pred-demonstraci-na-Vaclavaku-Rajchl-totalne-vymazan-752687
A co Targus?
Proč tu nejsou jeho povídky? Prý už má tři.
Protože jsem to prokaučoval… zapomněl jsem na něj. Už jsem mu psal a nějak to dám dohromady.
Re: hg
Jsem do pondělka ráno v práci, tzn. v autě. Mám problém se v klidu nažrat.
Optimismus muze byt v tom, ze se stava i to ze to „panstvu“ nevyjde. Francouzskemu krali se kutalela hlava, Ceausescu skoncil jak cednik, Rusove v posledni chvili unikli globalizaci… Takze neni to natvrdo dane ze to dopadne blbe, cili konvencni valkou velkeho rozsahu a intenzity v Evrope. Jen je to dost pravdepodobne.
Samozřejmě to dopadne dobře, natvrdo blbě dopadneme jenom my. Ani za 35 let jsme nepochopili která bije.
Jenže do Strakovky i na Hrad může přiletět „černá labuť“.
Myslím že černé labutě se ve Strakovce nebojí. Jaká neočekávaná událost by se mohla stát? Vše mají pod kontrolou a většina Pražáků (i část ostatních občanů) je podporuje.
Spíš aby nepřilétla „Bílá labuť „(nemyslím obchodák v Praze) s nákladem Ch-101. I když to by vlastně byla taky přeneseně neočekávaná „černá labuť“.
Nevíme, co všechno by se mohlo stát. To je princip černé labutě. Neočekávanost.