Před několika dny jsem napsal článek o nadcházející Rajchlově demonstraci, který jsem uvedl frází, že zůstat doma znamená souhlasit. Pokud bych zůstal doma, tak souhlasím s vládou v tom, co dělá. Pokud bych zůstal doma, tak vládu nechám dokončit její práci v podobě dalšího ožebračení, elektronických voleb a podobně. Pokud zůstanu doma, tak mi vládní kroky vlastně nevadí.
Vysloužil jsem si za tento článek pár štiplavých komentářů, že už jsem jak Rudé právo. Ti také říkali, že kdo není s námi je proti nám a kdo se nezúčastní, ten je revanšista… Prostě ať nepoužívám tak silná slova, Rajchl ostatně taky nemá žádné řešení, demonstrace nemají smysl, atd, atd.
Všem, kteří to tak mají, chci vzkázat, že vůbec nejde o to, jak se demonstrace dívám já nebo Rajchl. Jde o to, jak se na demonstrace dívá naše skvělá, úžasná, dokonalá a eurohodnotná vláda. Včera vyšel průzkum, který říká, že vládě už opravdu důvěřují jen dvě procenta lidí. Všichni ostatní už s vládou mají nějaký prolbém od výhrad až po čirou nenávist. I majnstrým o tom napsal, že vládě už nedůvěřují ani její vlastní voliči… Já osobně si myslím, že své voliče neštvou ani tak tím, jak jim to vládnutí nejde, ale prostě tím, jak se prsí, že to dělají dobře. Opozici štvou a z vlastních voličů dělají debily…
Nemyslete si, on se teď Fiala bude bedlivě dívat, jestli ten průzkum ultraslabé důvěry zůstane jen na papíře. Průzkum je jedna věc, kliknutí na kolonku nic nestojí, ale děláme to tak blbě, že lidi prostě zvednou zadek a přijdou na Rajchlovu demonstraci i přesto, že naše spřátelená média mu neustále nasazují psí hlavu? Je skutečně nedůvěra vládě tak velká, že to lidi začíná zvedat ze židle?
Lidi nepřišli? Výborně, protestní hlasy jsou pořád slabé, roztříštěné, Zbyňku, tak vytáhnem ten další balíček a já to pak v televizi okecám, jak to děláme dobře. Lidi nepřišli na demonstraci? Skvělé, tak vytáhneme ten zákon o elektronické volbě a snížení volebního věku. Babiš nám tady bere voliče, musíme si je sehnat mezi mladými a blbými. Pro STAN a TOPku je to jediná možnost, jak se udržet ve sněmovně.
Na demonstraci nevystoupil nikdo za SPD? Skvělé, Okamura se chce držet stranou a nechce se k tomu přihlásit, i když půlka lidí, co na demonstraci přijeli, jsou jeho voliči a druhá půlka by mohla být jeho voliči. Na demonstraci nevystoupil nikdo za ANO? Dvojnásob skvělé, Andrej cílí na zhrzené voliče ODS, ale před volbami naše nezávislá a pravdomluvná Česká televize vytáhne zase nějaké Pandora papers, voliči se leknou a ještě rádi to zase hodí Blyštivému Péťovi. A mezi alternativními influencery se tentokrát Babiše nikdo nezastane, protože je štve obranná dohoda s USA a protože jasně řekl, že českým Orbánem být nechce…
Lidi jsou naštvaní? Ale zase tak moc naštvaní nejsou, jsou naštvaní jen na kliknutí kolonky v průzkumu. Zavolat koordinátorům a nechat se tam i zpátky dovézt autobusem za tři stovky, to už jim za to nestálo. Naše vláda to dělá dobře, zavolejte filmaře, uděláme si další spot na fejsbůk, jak plníme naše sliby a snižujeme drahotu i inflaci…
Když na tu demonstraci lidi nepůjdou, je to signál pro vládu, která si z něj vezme, že všechno dělá dobře. Je jedno, z jakých důvodů tam lidi nepřijdou. Jako ohnivým písmem z toho bude svítit, že lidi jsou naštvaní na zaškrtnutí kolonky s nedůvěrou, ale nejsou naštvaní, aby chtěli Blyštivého Péťu vyměnit. Takhle se na to budou dívat ze Strakovky.
Pokud lidé na demonstraci nepřijdou, tak PRO prostě bude méně investovat do masových akcí a více do kontaktní kampaně. Jindra bude dál objíždět republiku, skládat kandidátky a vysvětlovat svojí vizi. Ale na vládě budou mít krásný den, protože jim bude jasné, že už dovládnou a mají dost času si zabetonovat pozice.
Liberálové nás totiž nijak nerozlišují. Pro ně jsme zhruba to samé, co byla husitská revoluce pro církev. Koncily se také tetelily blahem nad každou zprávou o tom, jak se kacíři mezi sebou mydlí a vůbec nechápali jednotlivé proudy. Z vnějšku vypadalo husitské hnutí jako hnízdo hadů.
Podívejte na všechny zprávy o „dezinformační scéně.“ Majnstrým tam míchá dohromady ezoteriky s politiky, aktivisty i influencery, opisují jeden od druhého, soutěží v dehonestování a nálepkování, ale až na výjimky se nikdo nikdy nepřijel mezi alternativu podívat. Prakticky nikdo se nepřijel normálně zeptat, co tady kdo vlastně chce. Jen chrlí zprávy, na kterých máme čertovo kopyto. My to pak čteme a smějeme se tomu, protože je to tak prostoduché a ubohoučké. Otevři svou mysl oni zařadí do stejné kolonky jako Hájkův Protiproud… nebo Duška porovnávají s Rajchlem.
Jeden příklad za všechny… Když se místní evangelická komunita bavila o mém případu, tak to hlavní, co mi kladli za vinu, že se kamarádím s hentím Vrábelem. Protože to je přece ten nejhorší mor. Takhle si to před půl rokem přečetli v Respektu. Tenkrát byl Láďa Vrábel ještě v kurzu a majnstrým ho vykresloval jako hlavní zlo. Co na tom, že jsem se s ním osobně nikdy nepotkal. Co na tom, že už v zimě bylo jasné, že z jeho projektu nic nebude. Co na tom, že udělal demonstraci, kde skoro nikdo nebyl. Správný liberál prostě věří České televizi a co tam řeknou, to je svaté. Nemají ani základní přehled. Jen sledují, kdo zrovna vyčnívá, tomu přiřknou ty nejhorší vlastnosti, aby jím mohli řádně pohrdat a pak po něm jdou. Až jim média určí jiného arcilotra, tak prostě přepnou.
Mimochodem… teď jsem někde zaslechl, že Láďa Vrábel zakládá politickou stranu… Je to pravda? Málem mi vypadly oči z důlků. Ten, který loni odmítal pro svůj projekt založit obyčejný spolek, teď zakládá politickou stranu? V jeho případě tedy spíš politickou individualitu, než stranu.
Zkrátka a dobře, pokud vláda neuvidí odpor, bude si dělat, co chce, protože přece může. Ale podívejte se na soudce Fremra… Tam se to obešlo dokonce bez demonstrace. Samotný Fremr má z ostudy kabát a vrchní rozvědčík taky. Navíc ještě ukázal celému národu, že si komoušké myšlení v celé šíři uchoval. Proč se tak stalo? Protože byl vidět odpor. Velký odpor. Pro mě je to obzvlášť zajímavá situace, protože tady se hladce shodli alternativní influenceři, lidi kolem SOSP a Marek Hilšer… Kdo by to byl kdy řekl. Ať je Hilšer jaký je, rozhodně si zachoval víc nezávislého myšlení než třeba atombába Drábová.
Ptám se. Kdo další u nás umí svolat stotisícovou demonstraci? Kdo další to demonstrantům ulehčuje organizací autobusů? Kdo další objíždí republiku několikrát týdně? Kdo má dost prostředků a autority, aby už nejen lepili letáky, ale dávali to i na bilbórdy, které místní platí sami? Kdo má největší dosah na alternativě? Kdo reálně přetavil všechny protestní události v něco, co se nejvíc podobá funkční organizaci? Všímáte si, že Rajchlovo PRO už je na alternativě vlastně druhá nejstarší strana po SPD? PRO vzniklo před rokem a půl. Všechny ty Česka na prvním místě, Národní rady obnovy, HONy, Stávkové výbory a podobně, vznikly později. A leckteré už stihly i zase zaniknout nebo se znemožnit. PRO organizuje nejviditelnější odpor proti vládě. Nemyslete si, Fiala se bude dobře dívat, jestli počet lidí bude na Václaváku zase dosahovat až tam k tramvajové trati nebo ještě dál. A pokud nebude dosahovat až ke kolejím, tak si s Rakušanem oddychnou, na nepříjemný průzkum zapomenou, sáhnou do šuplíku a vytáhnou další vládní fremrovinu. Však se tím netají…
Oni tam ve Strakovce (ale i leckde jinde) nerozlišují. Větší demonstrace pro ně znamená, že se ta rozhádaná alternativa hádá míň, víc spolupracuje a odpor sílí. Stejně nevědí, kdo je kdo a proč. Nevědí, na čem se tříštíme. Menší demonstrace pro ně znamená, že je všechno v pořádku a zprávy z Vnitra a BISky mají pravdu. Takhle se na to bude dívat náš Péťa, takhle se na to bude dívat Petr i Pavel, takhle se na to bude dívat Rakušan. Jim je jedno, kdo je tady s kým a proti komu. Oni koukají jen na to, co vyčnívá. A když nic vyčnívat nebude, tak si prostě pojedou dál svojí agendu a v příštích volbách se ve volebních grafech nadějeme typických bidenovských křivek, volební výsledky nepůjde přezkoumat a zatímco Rajchl bude objíždět sokolovny, Marketa Pekarová Adamová bude objíždět gymnázia, aby šestnáctiletým děckám vysvětlila, že jí mají volit.
Ale pokud demonstrace bude větší než posledně… Sakra, soudruzi, ten průzkum nelhal. Už tu začínáme být po Jakešovsku jako kůl v plotě… Sype se to všude kolem… na Slovensku Fico, v Rakousku Svobodní, válka na Ukrajině jde blbě, AfD v Německu, Lotyšsko směřuje k euroskeptické vládě, Soros se stahuje z Evropy…. není dobré, abychom zrovna my vydrželi nejdéle. Naposled vydržel nejdéle Caucescu a místo aby dostal důchod jako Biľak, tak dostal olovo… Péťa bude pečlivě měřit, jestli stojí lidi až dole na Můstku. Do poslední chvíle bude nervózní jak pes.
Jo a na závěr… Myslíte, že za alternativu zasáhne do voleb ještě nějaká jiná strana než PRO? Myslíte, že vůbec nějaká stihne vzniknout, konsolidovat se a dát dohromady alespoň kandidátní listiny? Když sleduju cvrkot, tak jsem si skoro jistý, že to dopadne podobně jako v prezidentských volbách. Řečí o kandidátech bylo hodně… ale nakonec jsme všichni pěkně volili Babiše, protože nikdo jiný nebyl… Jestli to všichni ostatní povedou dál tak, jak doteď, tak se PRO stane pravdou, která zbyla. Jindra Rajchl je hodně výrazný náčelník. Ale alespoň má i nějaké indiány, kteří jdou a vylepí letáky. Ostatní mají jenom náčelníky.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat moji knihu. Kdo pošle alespoň 200,- Kč, může si stáhnout audioknihu.
Jen tak ciste mezi reci… jestli si fakt myslite ze voby neco zmeni, sledujte Slovensko. Tam uz se nejaka demokracie ani nepredstira, najeli na cistokrevne ukrajinsky kurs.
Divení…
Ano. Jako kdykoli předešle. A stejně tak bez poučení.
Jestlipak si gogo pamatuje, jak si tu trhal vlasy nad matlaly z vlatizradci z Kremlu, diky kterym byli masove likvidovani rusti vojaci.
Nemajici boty, jidlo…
Jo a taky ty zakonzervovave linky na zapade, cekalici jenom na spusteni :-))))))
Vsechno zarucene zpravy z telegramu.
Ted se to jelito divi, ze je tu vsem pro smich.
Dnešní večerníček – poslech jsem si jen Fica, abych usnul. Je to na FB, ale vyvěsil to TV-Raptor
https://www.facebook.com/watch/?v=831537898273810&aggr_v_ids%5B0%5D=831537898273810¬if_id=1692299178635417¬if_t=watch_follower_video&ref=notif
Odkazujte na naše, né cizácké zdroje.
Povolit v prohlížeči použití souborů cookie z Facebooku?
Soubory cookie a podobné technologie nám pomáhají poskytovat a vylepšovat obsah v produktech společnosti Meta. Používáme je rovněž k zajišťování bezpečnějšího prostředí, a to s využitím informací získávaných ze souborů cookie na Facebooku i mimo něj, a k poskytování a vylepšování produktů společnosti Meta pro lidi, kteří mají zřízený účet.
Nezbytné soubory cookie: Nezbytné při používání produktů společnosti Meta. Díky nim naše stránky fungují, jak mají.
Soubory cookie od jiných společností: Slouží k zobrazování reklam mimo produkty společnosti Meta a k poskytování funkcí, jako jsou mapy a videa, v produktech společnosti Meta. Tyto soubory cookie jsou volitelné.
Volitelné soubory cookie, které používáme, máte plně pod kontrolou. Další informace o souborech cookie a o tom, jak je používáme, najdete v našich zásadách používání souborů cookie, kde můžete také zkontrolovat a kdykoli změnit jejich nastavení.
Dovolim si opat zopakovat otazku – KTO JE SEF?
Idete robit bububu pod okna blystiveho Peti? A?
Fiala uz urobil co mal. Podpisal. Bude nahradeny, odideny, pac sa na neho nieco vytiahne. Idete SK cestou. Cakaju vas predcasne volby.
Finska i svedska premierka odisli len co schvalili vstup do NATO.
Kto vsak po Fialovi?
Godo, sejříte mě, ale marně hledám něco, čím bych Vám oponoval.
Štika v kalných vodách se někomu nemusí zamlouvat, ale já Vám fandím …
(Nedejte se.)
Omlouvám se stran oslovení: Gogo
Furt se tady skloňuje jakási alternativa… Doporučuji slovník cizích slov, který k významu slova alternativa uvádí: volba mezi dvěma nebo několika vzájemně se vylučujícími možnostmi ! No a přesně to se děje – existuje několik možností a ty se vzájemně vylučují. Neexistuje situace, že by třeba mohly spolupracovat. Takže je vlastně všechno v pořádku…
Tato vláda je legální ale i legitimní bez ohledu na to jakou politiku vede. Byla založena na základě preferencí významné části voličů. Ano, získala těsnou většinu kritizovaným avšak ústavně uznaným manévrem. Nynější opozice měla stejnou možnost. Pak by ona sestavila vládu. Třebaže jsem toho názoru, že její politika by nebyla významně odlišná, protože zdejší politika je diktována externalitami. Proto vnitřní vývoj je podmíněn vývojem vnějším.
Svůj názor prakticky vyjádřím ve volbách. Jinou možnost k ovlivnění situace nemám.
S vědomím své individuální bezvýznamnosti a s nynějším vědomím, že za nynější situace nynější opozice není schopna změnit byť lokální tok dějin. Změna tak jako kdykoli jindy a jinde bude podmíněna natolik významnou změnou poměrů, že povstanou síly, které ji přivodí nebo se o ní pokusí. Takové události vynesou do čela jiné lidi než nyní známé zabetonované v pohodlných opozičních křeslech, prakticky bez reálné odpovědnosti.
Jak víme z dějin, průvodní jevy a bezprostřední důsledky takového převratu nemusí být lidsky příznivé.
Pro postupnou změnu politickou parlamentní cestou nyní nevidím podmínky. Chybí pro to kultura, která by spojovala potřebnou většinu, chybí společný zájem i společná vůle. Chybí společný strategický cíl. Bez tohoto je veškerá taktika marná. Pokud přináší změnu, pak jen pro občany nepřínosnou, a pokud přínosnou tak pro ty, kteří v politických křeslech střídají předešlé.
Nojo no.
Má smysl takové věci psát tady?
Má. Přinejmenším proto, že člověk si po ránu si tak i netělesně pěkně uleví. A když se mu dostane spravedlivého vyhubování, ba dokonce když jsou mu řádně a příkladně proprány držďky, je utvrzen v tom, že lidský svět je v pořádku tak jako kdykoli před tím.
Ostatně proto sem také lezeš.
Tohle jsou úvahy na rychlo. Takové průjmíky. Jestli ve mně vykvasí něco hutného, pošlu do Tvé útulny.
Má a právě tady. Lidé vše hodnotí ze své perspektivy. Surová pravda je vždy nepříjemná. Jak tvrdil italský ekonom Carlo Cipolla, rozložení stupidity je stejné ve všech socioekonomických skupinách. Podíl hlupáků mezi lékaři je stejný jako mezi popeláři. Stejně mezi voliči sedmikoalice (všech v parlamentu), tak mezi vzpurnými dezoláty.
Včera jsem se byl podívat na bývalé kolegy v korporátu. Dva ze sedmi jsou čtenáři tohoto diskusního pop-blogu. Jeden z nich dělá projektového manažera, protože je hloupá a nic pořádného neumí. Kombinace aktivismu a pýchy mu neschází, jeho hodnotu definují extrémně zachranitelské skutky pro dobro světa. Druhý je chytrý, nic před ostatními neventiluje, nic nevnucuje a jen se směje pod fousy.
Ostatní korporátní otroci, stejně jako naprostá většina společnosti, se utápí v banalitách, jako např. světaznalou prezentací fotek z dovolené. Nebo si přejete být zavalován lavinami banalit i tady?
Prostě (mj.) nemohou volička či volič odvolat svůj hlas (předpokládá se totiž plnění programu navolených stran a jakási zakonzervovanost vnější přírody, nepředpokládá se neefektivní kvazifašistické vládnutí, ovšem nevadí válcovací mechanismus, stále ještě zvaný “ parlamentarismem), diktatura kvazivětšiny (stačí brát v potaz počet voliček a voličů kteří přišli k volbám) tak může být absolutní, prakticky neodvolatelná (když dokonce ministři či ministryně hlasují coby poslankyně a poslanci o důvěře v sebe samé).
A to je problém.
Volička či volič tak vlastně kolaboruje (nese i část odpovědnosti – ovšem de facto i de iure je ta odpovědnost imaginární, v tom se nic nezměnilo, po převratu 1989) s těmi, které by chtěl nahradit – což nejde.
Polystranickým tmelem může být spravedlnost. Prakticky pak lze poukazovat na příklady nespravedlnosti a vysvětlovat, jak by v těchto případech postupovala spojená opozice.
Ale i křesťanství, a třeba i to moje – s výhradami (pythagorejské peras apeiron – např. omezení imigrace na určitý počet, číslo….). Náboženství je silným společenským tmelem – viz judaismus, křesťanské výrobní komunity v Sev. Americe i jinde……
Jeden maličký příspěvek k vzájemné větší snášenlivosti nevěřících a věřících : Bůh stvořil i evoluci.
A už to zase začíná, kdo komu šlápl na kuří oko, případně se na to šlápnutí jenom chystá. Sakra, já chci, aby tato zločinecká vláda šla do pekel, a kdyby všichni šli časem nejméně do kriminálu, tak to by byla klíčenka navrch. V podstatě je mi fuk komu se podaří tyto vládní zmetky shodit, hlavně, ať už to je, hádat se můžeme až u případných nových voleb, stále doufám, že ještě nějaké budou. Jsem zde pouze přestárlý čtenář, ale číst některé zdejší příspěvky je vážně utrpení a toho rezignovaného skučení…..V jednotě je síla, to jako fakt a tady??!! Jsou v této zemi, obecně, ještě nějací chlapi? Stále doufám….
https://media.allure.com/photos/5e0f91c40765060008deb776/master/w_800,c_limit/transgender-author-activist-jacob-tobia.png
Šibeniční humor, no.
Dejme tomu. Jenže, co dál?
Lidé mají názory jaké…. mají. Na základě svých priorit, které určují sami. Proto e každý jedná tak jak pro sebe považuje za nejvýhodnější. Bez ohledu na odlišný názor vnějšího pozorovatele a bez ohledu na korekci svého nynějšího názoru v budoucnu. Ta nemá zpětný účinek.
Lidé nějak volili ve volbě parlamentní, nějak v obecní a v doplňovací senátní, nějak ve volbě prezidentské.
S důsledky, které jsou.
Ptejme se, jak budou volit příště. K jakým změnám by muselo dojít aby změnili svůj politický názor, své priority. Aby svoji volbou přivodili změnu. Nejen to, ale změnu, která většinou bude vnímána jako změnu k lepšímu.
A nejen to. Změnu, která projde časovým testem, a i v budoucnu, dalšími generacemi bude považována za změnu k lepšímu.
A…ptejme se na to nejobtížnější. Jestli většina je toho schopna. Protože, pokud by toho byla schopna, proč ne už nyní?
Přesně. A proto se nejprve rozbíjí školství a rodina, potom začne aplikovat Rozděl a panuj. Gaussova křivka je neúprosná, proto pokud se to vždy funguje, pokud se to nezastaví v zárodku. Opravy jsou na desetiletí.
Ano.
Nic nového pod sluncem v kolonii říše, nad kterou slunce nezapadá. I když v názvech plánovacích organizací ční slovo inteligence (intelligence agency/service), stále opakují staré a ohrané postupy. Naletět koncem devadesátek na „Děkujeme, odejděte!“ šlo ještě omluvit nezkušeností, ale dnes? Zdmi prosakují drby, že nová ajfr opozice se měla jmenovat PROTI, jako čelo každého hesla. PROTI vládě, PROTI bídě, PROTI drahotě, PROTI válce. Ale když si uvědomili, že nemají v rukávu nic, pro co vlastně jsou (kromě NATO a EU), tak to zkrátili na PRO. PRO nic. PRO co Jano jdeš? Pro funkci.
Domnívám se, že tak jako kdykoli jindy, tak to je.
Výborně, Kopelmane!
Vláda se dívá na Izrael (už vzhledem ke svému původu). Kterak se tam měsíce protestuje. K tomu se nemůžeme ani přiblížit.
Logicky bychom mohli uvažovat, že tím více bude usilovat o korespondenční volby, čím méně je bude moci normální vyhrát.
Demonstrativně apelovat na morální integritu ochlokracie zdá se mi poněkud nešťastné.
To je asi jako když „Putin se raduje z toho, že nepodporuješ LGBT“.
achjo….
Jo Vidláku máte to těžké. Jak jde vidět z komentářů, tak většina vlastně ani změnu nechce. Rajchl fuj, Babiš fuj, pětikolka vládne skvěle, tak proč se namáhat. Povolíme nějaké ty malé strany, Babiš opět nesestaví většinu a pětikolka se opět nějakou tou fintou dostane ke žlabu.
A další 4 roky tady budou brečet, že svět je nespravedlivý.
Já na demonstraci půjdu. Protože KDOKOLIV bude lepší než současná vláda.
To je právě ten váš vidlácký můstek – „Vy nehodní chlapci, za trest vám dnes neprozradím nic nového o ježkovi“, pravil učitel Zelí zdivočelým žákům v Grossmannově povídce.
My budeme brečet nejenom že svět je nespravedlivý, ale i nad váma.
Mělo by cenu jít tam na tu demonstraci ,ale to by nám musel naš plán Šef D.D,D zajistit tady nejprve nejen diskusi nad Plánem Národní Záchrany PNZ
Demonstranti ,tedy my voliči všichni členove SV , by pak mohli nést transparenty té legendární značky a programu PNZ a volat přitom “ PNZ PNZ,“což by vyznělo navrch ,jako „Peníze ,Peníze „a bylo by to jasné jak facka.
To už ráno deklaruje skwéla ANNA z KSH 🇨🇿💥💇♥️
Plán národní záchrany?
Budiž.
Jenže, přeje si národ být zachráněn!
A…. Vy kolem sebe vidíte nějaký národ?
Národ o sobě, národ pro sebe, národ spojený sdílenou pozitivní kulturou?
Co vidíte, když se rozhlédnete, od Aše po Vakaško. Národ anebo obyvatelstvo?
2 x 25 % Poláka, 25 % Germána a 25 % Slezana. Národnost česká. Kusů: 1.
A tak to má kde kdo. Jaký národ?
50% Polaka, 50% Cecha, pricemz ten Cech 100% Slovaka. Vysledek? Cech jak poleno.
Já nevím. Nezjišťoval co jsem za směsku. Ale s touhle zemitou se velmi shodnu.
Ne, diskuse o PNZ jsou na demonstraci nezávislé, protože jejich výsledek lze uplatnit až po pádu této vlády. Naopak pokud nepadne, můžeme jej mít jakkoli jasný, ale nebude k ničemu. Za mne demonstrace určitě, volit PRO ani omylem.
„Kdo nic nedělá, nic nezkazí, kdo nic nezkazí, bývá pochválen, kdo je pochválen, bývá povýšen, kdo je povýšen, nic nedělá, kdo nic nedělá … je oblíben.“
Lidová moudrost, ale 100% pravdivá.
Ale reálně. Karty jsou momentálně rozdány a musíme si připustit, že pětikolka udělá všechno pro to, aby tuto zemi další 4 roky devastovala. Mají pohodlnou většinu a nebudou se štítit ničeho, což nám dokazují dnes a denně.
Takže jednoduché dvě otázky: jsme smířeni s tím, že nynější vláda bude vládnout dál? A když ne, tak co pro to mohu udělat?
jj, asi bych dneska bral zkušenou svini Babiše, než ohrádku s pitomým osel a blbou kravkou.
S tím se dá snad i souhlasit. Nejhorší je aktivní idiot. Babiš je patrně velká sfiňa, ale rozhodně ne idiot. Pokud ucítí nový směr větru, mohl by nás provést tím bo@delem určitě líp, než tahle grupa mazaných podržtašků, kteří neumějí nic jiného než číst pečlivě noty.
A tlumočit befele z Brusele potažmo z Washingtonu .
Navíc je Babiš patrně silně ctižádostivý a nechce se zapsat do dějin jako lump. Tuhle stránku jeho osobnosti bych nepodceňovala.
PRO se chce dostat do vlády, to znamená s někým utvořit koalici. To znamená jedině s Babišem. Babišův byznys je silně závislý na dotacích, teda na EU. PRO teda musí vypadat jako proevropské, aby s nimi Babiš šel.
A vo tom to je.
ALE, tato kombinace se mi stále jeví lepší než stávající.
Zarámovar ..
Myslím, že to byl někdo jiný …
Gogo, sejříte mě, ale/neb obávám se, že nejste daleko od pravdy …
Gogo: Předstírání čeho?
Docela rád bych s Vámi seděl u oroseného … (nejspíš však máte od Brněnských křovin daleko …
Ok
Dojímá mě, že nově i Firefox mi gumuje můj nick …
No vidíte. Někdo má porsche, někdo medvěda a někdo Hyundai.
A někdo stále bydlí u maminky.
A anonym furt na odrážedle ze Sapy. Ani tu tříkolku mu mamka nechce koupit.
😀
Vidláku , snažím se sem moc nepsat protože i když něco nepodporuji tak to nebudu kazit(každá kapka dobrá). Ale občas hrnec přeteče.
Píšete: „Rajchlovo PRO už je na alternativě vlastně druhá nejstarší strana po SPD?“
Už několikrát jsem Vám psal aby jste si našel ve slovníku slovo alternativa , jeho význam a napsal proč lze aplikovat na PRO. Alternativa je něco jiného. Pokud myslíte opoziční strany tak rozhodně není druhá nejstarší zcela neúmyslně jste vynechal Trikoloru, Svobodné, ksčm, čssd, policejního náčelníka traktoru a spoustu dalších.
„Kdo další u nás umí svolat stotisícovou demonstraci?“ – no před Vráblem to byl myslím milion chvilek. Vrábla dehonestujete Vy a o MCH se nemusíme bavit k čemu došli. Proč myslíte že to bude tentokrát jiné?
„Na demonstraci nevystoupil nikdo za SPD? Skvělé, Okamura se chce držet stranou a nechce se k tomu přihlásit, i když půlka lidí, co na demonstraci přijeli, jsou jeho voliči“
Nechcete říct že zatímco příznivci SPD jdou podpořit i jiné projekty tak příznivci PRO demošky SPD podporovat nechodí. Asi aby bylo jasno kdo je nejlepší svolávatel stotisícových demonstrací a potažmo má největší podporu a tím mandát hovořit za alternativu ke které vůbec nepatří.
„Všem, kteří to tak mají, chci vzkázat, že vůbec nejde o to, jak se demonstrace dívám já nebo Rajchl. Jde o to, jak se na demonstrace dívá naše skvělá, úžasná, dokonalá a eurohodnotná vláda.“
Překvapuje mě že Vám záleží na tom jak se na to dívá vláda??? Nikde jste nenapsal že Vám záleží jak se na to dívají demonstranti –tedy z výjimkou Vás a Raichla.
Nerad konstatuji , že jste se za ta léta co čtu vaše články změnil. Stal se z Vás politik a přenášíte to do psaní –bohužel.
V počátcích Vidlák psal o tom, „jak to je“ v oblastech, které znal a v článku stály informace proti bludům režimu. Pak začal psát o tom, co by rád viděl a vydával to za to, jak to je. Myslel jsem zprvu, že je to pouhá neinformovanost, která se dá snadno napravit.
Následoval aktivismus, kdy píše, jak předstírat, že něco je.
A dnes dokonce klesl na úroveň, že chce uspokojovat potřeby vlády v tom, jak on si myslí, že oni situaci vidí a chce po lidech předstírat cosi, aby podle něj vytvořili u vlády dojem, který on si myslí, že ví, jaký vláda bude mít.
To je fakt sešup…
Jen krátce…
Trikolora je už SPD. Ti se spojili, jen se to tak ještě nejmenuje.
Svobodní budou navždy jednoprocentní
Šlachta vyleze těsně před volbami, aby uzmul pár procent a zase zmizel.
KSČM ztratila punc protestní strany a že je v háji, to zjistí nejpozději v eurovolbách
ČSSD už neexistuje ani pod tímto názvem
Vrábelové, Havlové, Hrabákové a další ještě ani nezaložili stranu. A mám neblahý pocit, že jim to zakládání půjde stejně dobře, jako sbírání podpisů pro prezidentské kandidáty.
PRO je nejvýraznější tváří protestů. Rajchl je majnstrýmem vláčen bahnem každý den. Víc než Okamura.
Ano, změnil jsem se. Rozhodl jsem se, že nebudu jen jízlivě komentovat. Nechtěl jsem se totiž podobat Gogovi. Šel jsem a začal jsem aktivně něco dělat. A vidím dokonce i výsledky. Což je asi tak o milion procent víc, než co může o sobě říct Gogo a jemu podobní.
Já vidím spoustu spolupráce. Dokonce i mezi SPD a PRO. Vidím spolupráci i jinde. Vidím spoustu úspěšných věcí. Ale také už vím, že s kverulanty nemá cenu se zdržovat. Nemá cenu brát ohled na gaučové bojovníky. Nemá cenu zkoušet přesvědčovat ty, které nikdo nikdy o ničem nepřesvědčil.
Dotáhnu do konce, co jsem si předsevzal. Buď to bude mít úspěch a nebo nebude. Buď se mi podaří něco změnit, nebo prohraju, ale budu vědět, že jsem udělal vše, co bylo v mých silách a v mém rozumu. Odradit se nenechám. Obzvlášť ne těmi, kteří kritizují z domu. Chcete mi vysvětlit, že to dělám špatně? Dělejte to líp.
ještě jednou
strany jmenované jsem uváděl jako starší než PRO ne jejich potenciál.
„Rajchl je majnstrýmem vláčen bahnem každý den. “ děláte si ze mě legraci ? Vzpomínám na vstup Okamury do politiky a co zažíval vůbec neznáte a kdyby jo – nejspíš nepřiznáte.
„Ale také už vím, že s kverulanty nemá cenu se zdržovat. Nemá cenu brát ohled na gaučové bojovníky. Nemá cenu zkoušet přesvědčovat ty, které nikdo nikdy o ničem nepřesvědčil.“ -potřebujete voliče bez mozku? Nemají o věcech vůbec pochybovat – to si pamatuju ale od jiných -kupředu levá.
Odrazovat Vás nikdo nechce jen poukázání na možné chyby , jak to vypadá tak o nic z toho nestojíte jste přesvědčen o své pravdě a tu nic nezvyklá. Budiž.Pamatujete na diskuze o covidu?
Gogo, ale tohle je už nad prahem chápavosti věrných … (kognitivní disonance)
Jasně – štika v kalných vodách škůdcem …
Vidlák: Chcete mi vysvětlit, že to dělám špatně? Dělejte to líp.
Podle mě je vaší slabou stránkou touha po uznání, po ocenění. Šikovný manipulátor by toho dokázal využít, měl byste si na to dávat pozor. Zbystřete, pokud se o vás někdo vyjadřuje uznale, s respektem. To chcete slyšet, to je vaše achilova pata.
Čili tady jste v bezpečí. 🙂
Čekal bych, že osvícený Vidlák uvítá či aspoň bude schopen tolerovat názor vymykající se poněkud prostoru, který sám nasvítil …
Inu, věřím že na sobě trochu popracuje (očekávání stran délky koncového „i“ v zájmenech jsem vzdal) …
Njn, na druhé straně dlužno podotknout, že léta dřiny a odříkání mě přesvědčila o tom, že ani já nejsem ideální …
To se pise jinak;
V mladi jsem byl nafoukany, ale pracoval jsem na sobe, a dnes jsem dokonaly.
Jura: Takhle to lidově vyslovují lidé v Čechách. Vidlák vyrůstal v (západních) Čechách.
Včera jste napsal https://web.litterate.cz/hlavne-ho-nechte-mluvit/comment-page-1/#comment-178053:
„Protože to má asi tak stejný smysl, jako podávat v roce 1985 trestní oznámení na Jakeše, že naše republika nedodržuje mezinárodní úmluvy, které sama podepsala.“
OK, v roce 1985 nemělo smysl podat trestní oznámení na Štrougala (ne Jakeše, ale to je detail).
A mělo (by) v roce 1985 smysl pokoušet se o svržení vlády prostřednictvím demonstrace?
K čemu je politika, když ti, kteří prosazují stejné věci, se spolu neumí domluvit? Co tak sleduji alternativu, každý především vysvětluje a obhajuje, proč ne s tím druhým.
Je to velmi smutný obrázek individualismu a zahleděnosti do sebe. Nikam to nevede. Vzbuzuje to velmi silné pochybnosti o skutečných motivacích.
„Jakoalternativa“ není alternativa …
Mrzí mne že Vidlák, oplývající bystrým rozumem a srdcař, který mnohé, co nás tíží, otravuje a stahuje do hlubin, podrobuje tvrdé kritice, navíc s velkou dávkou humoru, že tedy Vidlák fandí tu Babišovi, tu Rajchlovi, jako by právě tihle byli nějakou alternaivou. Rajchl hned od počátku svého veřejného vystupování deklarovat úmysl zničit SPD, nechce vystoupit ani z EU ani z NATO, tedy z organizací, které utvrzují a prohlubují naši koloniální závislost a jsou zdrojem většiny našich problémů včetně vysávání naší ekonomiky nadnárodními korporacemi, zdražování a vtahování do války s Ruskem a s Čínou. To (Rajchl) přece není žádná aletrnativa, to není ani svorník opozice. To je prostě jen TOP09 vz 2. Až propadne Fiala, Pekari atd. – nastoupúí noví Rajchlové. Nezlobte se, ale na žádnou Rajchlovu demonstarci už nikdy nepůjdu a doporučuji i ostatní, aby se na Rajchla a jeho psolek zvysoka …
Navíc teď Rajchl prohlásil, že mu jde o úspěch v eurovolbách. Takže si přilepí eurosesli pod prdel a má vystaráno. Podobně, jako Mach od Svobodných… IMHO, prospěchář, kterýmu je nějaká Česká Republika přesně tam.
Ale jiné demonstrace teď přeci nejsou. Já to beru tak, že pořádáním demonstrace dělá Rajchl pro nás, samozřejmě je to z jeho strany dobrá investice, my bychom pro něj dělali až pokud bychom jej volili. Tím že přijdeme na demonstraci pomůžeme více sobě než Rajchlovi.
Docela bych očekával, že někdo z alternativy začne mluvit o alternativní koalici stran jako má současná 5ti koalice. Že se objeví nějaký oficiální sjezd apod. kde se politici z jednotlivých stran sejdou a uzavřou nějakou koaliční smlouvu…. tím dají jasný signál, že pokud chce někdo např. volit PRO nebo Svobodné nebo SPD apod., tak jeho hlas nepropadne, hlas se přičte koalici. Nebo se rovnou zaregistruje jako subjekt ta koalice a bude možno volit koalici, posty ve vládě se pak budou rozdělovat podle % ve volbách… nebo nějaká jiná varianta. Nechce se mi detailně studovat náš volební systém, ale třeba někdo poradí jak to udělala současná 5ti koalice, aby se ve volbách prosadila.
zkuste Příčovy ☻
Nechci tapetovat, ale nemohu si pomoci:
Připadá mi, že Vidlákovým představám by nejvíc (nejideálněji) vyhovovalo, kdyby v den oné démošky se celá republika přestěhovala do Prahy, aby si toho filajové hnus dostatečně všiml.
A neodpustím si (opakovaně) dodat něžně, že když organizuju co nejmasovější demošku v Praze, nepřímo se též postarám o to, aby něco podobného neproběhlo (neorganizovalo se) jinde … A když se furt sází výhradně na Prahu (na účast v Praze), není to ono (přinejmenším otázka saturace). A začalo to ve mně vyvolávat
nelibý pocit …
Jsem přesvědčen o tom, že kdyby souběžně se MOHLI ozvat lidé i jinde, onen hnus by to také postřehl … A jak!
Njn, já na chvíli zapomněl, že Juru je třeba rolovat, abych byl IN …
Ať vyhraje kdokoliv,musí poslouchat Brusel a USA.
Už jsem to psal,jsme pod řízením MMF a SB.všechny baličky od Stanjury odpovídají jejich požadavkům ohledně půjček a zlepšení státního rozpočtu.Pokud nepomůžou dosavadní,přijdou další.
Mnoho slov a málo informace.
Vidláku prosím, kdy a kde se má demonstrace konat?
Koukám že nejsem sám kdo neví jak to zjistit. Na stránkách strany PRO nic není (pokud to není podvrh) a z Googla mi lezou jen články médií o demonstracích minulých. Už u minulého článku mi to přišlo divné
https://ceskoprotibide.cz/
Proti bídě bojuju 33 let sám a zatím ji na hlavu porážím.
To je, p. Ládík!!!, odkaz, kde nick adx najde informaci o konání demonstrace. Ptal se na to, kde to najde a jelikož mu odpověď neposkytl strýček Google, napsala jsem mu odkaz já…. 😄
Česko proti bídě je prosystémově při zdi. Žvanírna bez perspektivy zlepšení.
vysvětlení odkazu – viz výše 8:40
To nevadí, jsou to přesto diskusní příspěvky.
16.9.2023 ve 14 hod. na Václaváku: https://www.facebook.com/rajchl.jindrich/
Mno, máme tu tedy PRO. Je hezké, že tato alternativa nachází čas, prostředky, dokonce i podporu etablovaných jedinců i některých už zorganizovaných skupin. Má dokonce i místopředsedu, který ví, že příčinou všech našich problémů je to, co přichází z východu. Nehledě na Věrozvěsty a třeba i arabské číslice namísto římských ….
Mám dojem, že chytřejším, díky tomu i lépe materiálně zajištěným dochází, že pokud nemají chudnout a zchudnout, musí se aktivizovat. Nabízené řešení je „pravicové“. Třeba zpoplatnit vzdělání a zdravotnictví. Jak jsem si našel, „svolavatel“ Vrábel taky zakládá hnutí. Aby obstál. Nemá šanci, Pomáhat těm „obyčejným“, prakticky vlastně málo schopným, lidově hlupákům, je nevděčné. Jak napsal před nějakými ětyřmi sty lety Miguel de Cervantes y Saavedra (mj. i autor slavného románu Don Qujote de la Mancha): „Konat dobro hlupákům je jako vlévat vodu do moře“.
Takže co? Když svou věc PRO, současný reprezentant těch chytřejších vyhraje, z toho co deklaruje mi vychází, že všichni ti méně zdatní, lidově „hlupáci“, tak jako většinou, si na to připlatí. Pak to může být cosi o stlačované pružině. O nějakém tom „předvoji“ těch, co nemohou než ztratit svoje okovy, že?
Na demonstraci vedenou Rajchlem fakt nejdu. PRO je dvojče s asociální TOP jen s jiným ksichtem v čele. Kdyby účastníci minulých demonstrací četli Rajchlův program, polovička by jich tam nešla, protože je proti jejich zájmům a pod jeho případnou vládou by se měli ještě hůř…
Důvod – zdravotnictví, školné, nesmyslně nízká daň, postoj k východu – podpořil bych tím politickou stranu, která jde proti mým životním zájmům … Navíc jsou za ní nejasní sponzoři..
To budu raději skučet pod současným hnusem a věřit, že přijde zlom, který to všechno posune jinam než náhrada jednoho hnusu jiným pravicovým hnusem (byť s méně odpudivou tváří). Takhle by se jen agónie pravicového řízení státu bez levicové protisíly jen prodloužila…
Moc bych si přál, aby vznikla levicová strana s konzervativním postojem s Kačku Konečnou nebo Stropnickým v čele..
A co Příčovy tuto sobotu,
Příčovy rozhodně ano. Není to politická masáž, ale široká diskuse.
Ano, to jsou zásadní výhrady. Nahradit „hard“ pravici, která se zhlédla v západu, nějakou „soft“ pravicí, která se s obdivem dívá stejným směrem, této zemi nepomůže.
Dokud Rajchl neodvolá Vacka a nedá jasně najevo, že to bylo kvůli jeho kecům a postojům, tak mou podporu nemá.
Pokud by jej odvolal, tak by to byl jen PR tah naoko. Nevěříte snad, že to Vacek z ničeho nic z vlastní vůle nečekaně na tiskovce řekl.
Pokud to nebylo z vlastní vůle ( resp. z vlastní blbosti ), ale pod nějakým tlakem plnil zadané notičky ( třeba ze strany cizích, tajných služeb, kterým buď naivně důvěřuje nebo ho nějak vydírají ), tak to byl mistrovský úder, protože tím znevěrohodnil jedinou větší, ucelenou a relativně aktivní alternativu v ČR.
Rajchl mohl tuhle nepříjemnou šupu značně neutralizovat, pokud by okamžitě Vacka zrušil a řekl by proč. Ale neudělal to…
Misto sokolovny , moh by tady Rajchl neco vysvetlit. Nebo ma raci ty sokolovny..
Aby sme vedeli. Zadnej alternator sem ani nepachne.
K tomu zdravotnictví ještě dodám. Určitě pamatujete ty dva zmrdy z ODS, Julinka a Cirkrta a jejích individuální zdravotní účty….. po létech přiznali, že to realizovali v součinnosti s největší americkou pojišťovnou… Takže zničení solidárního systému ve prospěch komerční firmy …
A já se tedy oprávněně ptám v čím žoldu jede Raichl
…a u Raichla vidím nebezpečí… Současná vláda hlupáků a kašparů sere všechny … jen trvalo než to pochopili i jejich voliči. Raichl by nemusel být neschopný a v těchto pro život zásadních věcech by se nezakecal …
Ano, s Kaiser Permanente. Ale to se, alespoň mezi doktorama, vědělo už při propagaci té zrůdnosti.
To jsem já.
Vy jste, Pluto, do téhle chvíle, fakt ještě nepobral, že účast na demonstraci nerovná se automaticky volit Rajchla? Nebo Vám někdo nakukal, že na demošce budou volební urny, do nichž to budete muset pod pohrůžkou násilí házet straně PRO?
Jak si vlastně představujete, že se Vám podaří dostat do vlády Vámi preferovanou Kačku, když se nepostaráte o odchod té vlády stávající?
Chybí Vám selský rozum nebo jste placený od toho, abyste účast na demošce cíleně rozbíjel….?
Nepůjdu na demonstraci vedenou klonem TOPky … Svojí účastí bych legimizoval Raichla jako vůdce vzpoury proti současné vládě a v důsledku toho bych mu pomohl dostat se do parlamentu.
Pro mne jako levičáka je to nestravitelné … a v dané chvíli, přestože mne Fiala sere, považují za vhodnější počkat až pružinu lží a útisku ještě více stlačí…
To že mám jiný názor neznamená že nemám selský rozum, jen věci vidím jinak. No a s tou placenou … to fakt nemyslíte vážně …. aneb kdo nejde s námi …..
OK, omlouvám se za trochu zbrklou reakci. Vidět věci jinak je Vaše právo.
Jen mi prostě nešel v té chvíli nějak dohromady bojkot demošky za demisi vlády za situace, kdy hrozí reálné riziko jejího „zabetonování se“ na pozicích na věčné časy (korespondenční volba, prosazení volit od 16 let atd..) a tedy i jednoznačné omezení šancí tam následně dostat ty, které preferujete…
Takže promiňte ten útok…
OK, nemám s tím problém … Štve nás to všechny …
Teta Karla- absolutní souhlas. Z diskuze si tu zoufám. Takže jen zesílím váš příspěvek. Pro ty pomalejší- účastí na demonstraci opravdu a fakt nevolíte nikam Rajchla, jen vyjádříte protest proti této škodlivé vládě. Kdyby se náhodou podařily předčasné volby, tak si pak zvolíte koho je vašemu srdci milé. Když budete typicky po českém způsobu brblat u klávesnice a sedět doma na židli, tak se nadějete maximálně toho, že v řádných volbách už díky korespondeční volbě a elektronizaci voleb tam budou titíž už na jedno furt.
Jde o zviditelneni Rajchla obecenstvu na podiu ,aby ve vol bacha , kazdej vedel koho ma volit..
Do cirkusu privedou slona a kazdej si slona pamatuje..
Jo to je ten slon z cirkusu..
Kdo neni na podiu volenej nebude..Jde vo to se vobtisknout do vedomi volicu..
I kdyby mel min hlasu ve volbach , vono se to vzdycky da nejak udelat..
Nikdo neni perfektni a chybicka se vobcas taky vloudi..
Vlada a urady dokazou hodne to uz dokazali mockrat..
V demokracii se vzdycky pocita s tim , ze se oponenti vzdycky nejak dohodnou.
Jeden povladne ted a druhej za chvili..Zadnej z nich potom neni skodnej..
Připadá mi, že bych se měl cítit jako debil …
Připadá mi, že Vidlákovým představám by nejvíc (nejideálněji) vyhovovalo, kdyby v den oné démošky se celá republika přestěhovala do Prahy, aby si toho filajové hnus dostatečně všiml.
A neodpustím si (opakovaně) dodat něžně, že když organizuju co nejmasovější demošku v Praze, nepřímo se též postarám o to, aby něco podobného neproběhlo (neorganizovalo se) jinde … A když se furt sází výhradně na Prahu (na účast v Praze), není to ono (přinejmenším otázka saturace). A začalo to ve mně vyvolávat
nelibý pocit …
Jsem přesvědčen o tom, že kdyby souběžně se MOHLI ozvat lidé i jinde, onen hnus by to také postřehl … A jak!
To jsem byl já.
P.S.: Trocha psychologie nikoho nezabije …
Jindra ten má program o jednom slově „DEMISE“což v překladu znamená ,že plně podporuje stavajici,ASOCIALNi režim a chce se prý dostat sám k zobu .
To zrní mu už začalo vypadávat že zobáku ,on totiž .LŽE ,že udělá to co budou chtít jeho voliči,ale jak se dozví co chtějí jeho voliči a co je obsahem jejich PNZ tj Programu Národních Zájmu a potřeb tedy znova SV tj Společenství Voliču. ,když se tu. mezi námi neobjeví a neprosadí na našem Šefovi panu D,D_D diskusi nad jednotlivými body PNZ ,které jsou jako Noemova archa k heslu naší námi zvoleně vlády
„PO NAS POTOPA?!“
Vzkazuje Anička naše dušička . . . .
Tento koment opět uvázl a neobjevil se 😭🇨🇿💥🙂oj ,oj ,oj bože můj co to děla ten pan pan Belzebub asi člen KDU s námi SV ,které té potopě zla musí bezmocne prihlizeti?!
Šestidemolice jede podle scénářů košer mafie.
Plácat do toho Fremra a ještě Gekundova úchyla Hilšera? Proč tímhle oblbovat? Proč libtardům nevadila ta fašistická Sorosova agentka? Navíc ji rovnou dosadili za místopředsedkyni. Henten údajný odpor proti komunistovi zakryl tuhle komunisticko fašistickou pravdolásku. Tlampače hlavního proudu štvou vždy podle zadání kabalistické mafie, která je provozuje. Otroci si těmi ubohými nálepkami nechají vymýt mozek. Stejně jako ovečky v evangelické buňce v Miroslavi.
Slovanka;
1 % ovládá svět (spíš ještě méně)
4 % jsou jejich loutky. ( takže skoro 5%)
90% spí.
5 % je vzhůru a snaží se těch 90 % probudit.
1 % použije 4 % loutek, aby zabránily 5 % v probuzení zbývajících 90 %.
PRO řeší co? Drahotu! EU a NATO jsou jen dočasně pomýlené? Že vláda je neschopná? Nejvýš, že F-35 jsou nejen za dvojnásobnou cenu, ale ještě jsou to krámy. Ale podstatu problémů, kořeny zla, samocenzurně vynechávají.
Vláda není ani tak neschopná jako všehoschopná. Aspenistický, ž..zednářský ksindl, který jede podle scénářů své košer vrchnosti.
Vysvětlování snah by mělo být pochopitelné. Několik srozumitelných bodů, které objasní, o co se kabalistická sekta pokouší.
Chcete vykastrovat své děti pod lstivou propagandou změny pohlaví? Případně méně expresivně.
Podobně stručně a jasně připomínat další úchylnosti svaté mafie; grýndýl, biopatogeny (ptačí chřipky, mor, covid..), newspeak a propagandu, ničení zemědělství, krimigraci, okupační smlouvu s Amrdolem, CBDC a UBI, Schwabův kapitalismus zúčastněných stran a koncentrák nebudete nic vlastnit…
Zločinných programů kabalistické mafie je mnoho. Bylo by přínosné z nich vybrat důležité a zpracovat do forem, které by byly stručné, zajímavé a pochopitelné i těmi šestnáctiletými oběťmi inkluzivního „vzdělávání“.
Stotisícový dav proti drahotě neřeší chápání podstaty, systémového zla, otrokářské a genocidní strategie.
Vo co, že mnoha reakcí se nedočkáte? (Nejen pro Váš nick.)
Obávám se, že myslíte vlastní hlavou …
Anonym opravdu není dobrý nick, když už jste líný si nějaký vymyslet, přidejte alespoň nějaké číslo, např. Anonym 33, aby vás neházeli do stejného pytle s některými libtardími debily, spousta lidí ani nečte a nereaguje na nick Anonym.
(dobrá rada zdarma)
Tak aby těch reakcí bylo víc 😉
Celé jsem to převzal ze zajímavého frankofonního webu a tapetuji přeložené z webtranslátoru, aby to bylo pohodlnější ke čtení:
https://reseauinternational.net/lunion-europeenne-na-aucune-volonte-politique-en-propre/
Není jen můj názor, že volby se staly jen Velkým divadlem pro vazaly. Ve stínu nedávných voleb prezidenta si myslím, že záleží jen na míře občanské negramotnosti, jak velký šašek se dosadí. A možná jsem tu kdysi už napsal, že kupodivu byly procenta volby u Macrona, Čaputové i Pávka totožné. Lišily se jen kosmeticky v setinách procent. Tedy ve zdroji, který se vyskytoval na Fb a to není až tak věrohodný zdroj. Asi jde o to, čemu chce člověk věřit nebo nevěřit a na základě čeho……..
V předvečer summitu NATO zveřejnily New York Times článek podepsaný dvěma autory (Gray Anderson a Thomas Meaney), publikovaný pod názvem: „ NATO není to, za co se vydává “ .
Článek začíná diskusí o přijetí Finska a také o pozvání Švédska a pokračuje mimořádně důležitým odhalením: „Od samého počátku své existence se NATO nikdy primárně nezabývalo budováním armády. V srdci studené války, ovládající 100 divizí, tedy malý zlomek personálu Varšavské smlouvy, nemohla organizace počítat s odražením sovětské invaze, i když byly jaderné zbraně kontinentu pod kontrolou Washingtonu. . Cílem této organizace bylo spíše zapojit západní Evropu do mnohem většího projektu, vedeného Spojenými státy, s cílem nastolit světový řád, ve kterém by americká ochrana fungovala jako páka k získání ústupků v jiných otázkách, jako je obchodní a měnová politika. Překvapivě bylo tehdy NATO při plnění této mise pozoruhodně úspěšné.
Článek dále vysvětluje, jak se nám i přes neochotu několika východoevropských zemí ke vstupu do NATO podařilo je do NATO dostat pomocí nejrůznějších triků a manipulací. Útoky z 11. září 2001 rozdmýchaly hru Bílého domu, který poté vyhlásil „ globální válku proti teroru“ , čímž v podstatě nastolil stejný teror, stejně tak na doslovné úrovni (v Iráku nebo v Afghánistánu), jako obrazně kopání. do rozjetého vlaku nových členů. Stalo se to tak, protože tyto země byly po vstupu do NATO snadněji kontrolovatelné.
Gray Anderson a Thomas Meany také odkazují na strategičtější úkoly prováděné Spojenými státy a uvádějí, že „NATO jedná přesně podle plánu amerických poválečných plánovačů a přivádí Evropu do závislosti na americké moci, což omezuje její svobodu manévrování. NATO zdaleka není drahým charitativním programem, ale levně zaručuje americký vliv v Evropě. Příspěvky USA do NATO a dalších programů bezpečnostní pomoci v Evropě tvoří podle nedávného odhadu jen malý zlomek ročního rozpočtu Pentagonu, méně než 6 %. Obraz ukrajinské situace je jasný a ostrý. Washington bude i nadále zajišťovat vojenskou bezpečnost země tím, že svým korporacím umožní těžit z velkých objednávek zbraní z Evropy, a jsou to Evropané, kdo zaplatí náklady na rekonstrukci budoucnosti. něco, na co je Německo připraveno lépe než na budování vlastních vojenských sil. Válka je formou generální zkoušky na konfrontaci USA s Čínou, pro kterou nebude evropská podpora samozřejmá.»
Kromě NATO ovládá Washington ještě druhý klíčový prvek: je to Evropská unie.
Před více než sedmi lety přinesl britský Telegraph zprávu, když odhalil, že EU není nic jiného než projekt CIA .
Článek tvrdil, že Schumanovu deklaraci, která připravila půdu pro francouzsko-německé usmíření a postupně vedla k vytvoření Evropské unie, vymyslel Dean Acheson, ministr zahraničí USA, během setkání na ministerstvu zahraničí.
Americký výbor pro sjednocenou Evropu , vedený Williamem J Donovanem, který byl během válečných let šéfem Úřadu strategických služeb – na jehož základě byla CIA vytvořena – tvořil hlavní frontovou organizaci CIA. Jiný dokument uvádí, že v roce 1958 tentýž výbor financoval evropské hnutí až z 53,5 %. Členy její rady byli Walter Bedell Smith a Allen Dulles, kteří řídili CIA v 50. letech.
Konečně také víme, jakou roli hrají Spojené státy za vytvořením a poté vnuknutím Lisabonské smlouvy do EU. Washington musel usnadnit své prostředky kontroly nad Bruselem tím, že postavil své loutky.
Přesto se zdá, že to ve Spojených státech stále nestačí. Předchozí den citoval článek ve Financial Times Stuarta Eizenstata, bývalého velvyslance Spojených států v Evropské unii, jak řekl, že je třeba vytvořit novou transatlantickou strukturu mezi Spojenými státy a EU, srovnatelnou s NATO , moderní problémy.
Dovolával se potřeby zavést nový formát koordinace, tedy fakticky vytvoření Spojených států amerických a Evropy, v jehož rámci by se evropské státy měly stát čistě a jednoduše přívěsky Spojených států v reakci na politická přání vyjádřená Washingtonem.
Všechna prohlášení a prohlášení Německa a Francie na téma strategické autonomie je proto třeba považovat za prázdná slova.
Jak bylo latinsky řečeno, Ducunt Volentem Fata, Nolentem Trahunt ( osud řídí ochotné a vzdoruje neochotným ). To může být pro mnoho Evropanů nepříjemné. Faktem ale je, že země Evropy jsou tlačeny směrem, kterým se ve skutečnosti ubírat nechtějí.
Jindra ten má program o jednom slově „DEMISE“což v překladu znamená ,že plně podporuje stavajici,ASOCIALNi režim a chce se dostat k zobu .
To zrní ledu mu už začalo vypadávat že zobáku.LŽE ,že udělá to co budou chtít jeho voliči,ale jak se dozví co chtějí a co je obsahem PNZ tj Programu Národních Zájmu a potřeb SV ,když se tu. mezi námi neobjeví a neprosadí na našem Šefovi panu D,D_D diskusi nad jednotlivými body PNZ ,které jsou jako Noemova archa při heslu naší námi zvoleně vlády
„PO NAS POTOPA?!“
Vzkazuje Anička naše dušička . . . .
Jenom bacha na to, aby preVítek, nebo jeho podržtašky nezorganizovaly nějaké protiakce.
Jsou schopni všeho.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/peticni-stanek-ondrej-thor-napadeni-vykaly-utok-urad-vlady-strakovka.A230816_085620_domaci_ikro
Tohle je sice fuj, ale horší by byla nějaká provokace.
Nebylo by to poprvé, kdy verbež z vnitra najala nějakého duševně omezeného recidivistu na krvavou akci. Pokud takovému loserovi hrozí třeba doživotí, tak udělá za slib shovívavosti pro hodné pány z kriminálky všechno. A vůbec ho netrkne , že si tím současně podepisuje i vlastní smrt.
To jsem napsala já.
Ok, PRO je volba pro pravicově smýšlející, bo tam mají to placené školství a zdravotnictví, což má svou logiku, když patříte ke střední třídě a výš. Ale je to (symbolicky) rudý hadr pro levicově smýšlející voliče. A jejich „pravda“ není o nic menší pradou než „pravda“ těch druhých. Ale oni nemají na alternativě nikoho, kdo by sliboval rvát se za jejich zájmy – a není jich málo, jak je vidět i zde v diskusích. ČSSD se do stavu klinické smrti dostala sama a dorazit se ji chystá jakýsi z vůle Sorosovy miliardář Barta. KSČM naprosto nesmyslně bazíruje na zprofanovaném názvu, což ji bohužel dostává ze hry, přestože má v čele nejlepšího rétora (respektive rétorku) na české politické scéně.
Chybí tady prostě levicový alternativní projekt. Protože, přiznejme si to zcela otevřeně, střední třída a výš jsou (drtivě) většinově voliči pětikoalice. Vidím to dobře ve svém okolí. Rajchl volí v těchto vodách a to je náramně těžká práce. Přítom na ulici leží hlasy levicových voličů, kteří dnes nemají koho volit, tak se v zoufalství uchylují k Babišovi nebo prostě rezignují.
Takže na Vidlákovu otázku, jestli může do voleb z alternativy nějak významně zasáhnout někdo jiný než PRO zní: rozhodně ano. Pokud nabídne akceptovatelný program pro (klasicky) levicové voliče a nebude mít v názvu slovo „komunistická“. Jako kandidát na lídra takového subjektu se nabízí třeba Matěj Stropnický. Teď ještě najít nějakého Bartu, který by do toho narval nějaké ty miliony z fondů nejasného původu, pardon, z „podnikání“ na burze…
… Rajchl loví…
Včera mě velmi pobavil celoživotní levičák Zeman. Jeho myšlenka zrušit dvě daňové výjimky a získat tak 200 mld. Rychlým výpočtem mi vyšlo, že by to stálo každého pracujícího v ČR 40.000 ročně, v průměru. Samozřejmě ti chudší by v procentech platili výrazně více.
A pak volte levici 🙂
Moc se mi to líbí a souhlasím s Vámi. Jen v jedné věci mám trochu jiný názor. V „placené školství a zdravotnictví, což má svou logiku, když patříte ke střední třídě a výš“ nevidím logiku ale sobectví. Není to jen otázka morálky, proč má být chytrému dítěti odepřeno vzdělání pro nemajetnost rodičů, je to podle mého i plýtvání lidským potenciálem. Navíc pokud takové děti nemohou své schopnosti použít ke vzdělání a práci, často je použijí mimo zákon. ( Nějak už to nejsem v noci schopen napsat kulturně, ale myšlenku jistě chápete. )
Tak samozřejmě, že je to sobectví, ale politika je o skupinovém sobectví, o prosazování zájmů určité společenské skupiny… (Sobecký) zájem střední a vyšší třídy je moci ze svých (často tvrdě vydřených) peněz dopřát svým dětem šanci na lepší život, dát jim v pouliční válce zvané život „konkurenční výhodu“ oproti jiným. V tomto smyslu mi to připadá logické.
Já, i přesto že příjmově patřím ke střední třídě, jsem samozřejmě pro to, aby školství a zdravotnictví bylo nadále hrazeno z veřejných zdrojů, ale je podle mne potřeba nějak řešit zneužívání tohoto principu. Například když se všichni poskládáme na vystudování řekněme lékaře, no a on(a) pak odejde za prací do ciziny a ještě odtamtud rozdává velkopanské rozumy a volí TOP09… Příkladů zneužívání ze zdravotnictví známe taky dost a dost. Já například nevěřím na středověký koncept stěhování duší a to, že se někdo cítí jiným pohlavím, než jaké má pohlavní znaky, považuji za psychickou poruchu, ne za důsledek toho, že se „mužská či ženská duše dostala omylem do nesprávného těla“. Proto třeba nesouhlasím s tím, aby se operace „změny pohlaví“ hradily z veřejných prostředků, jak je tomu dnes. Hradit se takovému člověku má podle mne pomoc psychologa či psychiatra.
Autor: Stan Borowitz
My patříme také ke střední třídě, ale placené zdravotnictví je pro nás nepřijatelné.
To pro mne taky, ale jak píšu, stejně nepřijatelné je pro mne hrazení středověkých operací „změny pohlaví“ z veřejných (tedy i mých) prostředků. Takže je otázka, co se pod pojmem „placené zdravotnictví“ přesně rozumí. Musím se podívat, co vlastně Rajchl k tomu v programu píše. Aby to zase nebylo tak, jako když někdo navrhne vyšší zdanění osob s příjmy nad 10 mega ročně, okamžitě je všude prezentován jako lump, který chce dělníkům a zdravotním sestrám daněmi pokrátit i to málo, co si těžkou ptací vydělají.
Aby se tu provedla operace změny pohlaví, musí dotyčný projít dost dlouhým procesem. Nejdřív tuším se nasadí hormony kýženého pohlaví a měnéí se jméno v neutrální tvar – třeba Nikola Kočí. Psychoterapie. Pak komise. Operace až úplně nakonec. A až po ní úřední změna pohlaví.
Ono lidí, co by tím prošli, protože mají opravdu velkem problém, zase tolik nebude.
A co říkáte na bariatrické operace, různé to zmenšování žaludků u lidí, co se prachsprostě vyžrali? To si taky neplatěj sami.
Mně spíš vadí prachy vrážené do léčby alkoholiků, co odmítají přestat chlastat. Myslím tm somatickou léčbu – jyterní poruchy až jaterní selhání a dokonce i transplantace jater, léčba poruch centrálního i periferního nervstva atd.
Ano. Stropnický dozrál do tvrdě levicového (nebo spíš antikapitalistického), ale také tvrdě konzervativního politika. Jako snad jediný náš politik napadá samotnou podstatu kapitalismu.
Měl by se spojit s Paroubkem, který je na tom podobně, jen je realističtější.
A já bych k nim přidala ještě další, jako třeba Skálu nebo Zdeňka Ondráčka…
Jejich nová strana (něco jako „národní konzervativní levice“) by mohla oslovit původní autentické sociální demokraty, autentické komunisty srdcaře (ne karieristy) a odlákat voliče Babišovi a Okamurovi (mě by teda asi odlákali :)).
Myslím, že Paroubek se Stropnickým by se pak spíš domluvili s Babišem než s Okamurou.
Paroubek by to cele jenom zabil.
Jeho doba je pryc.
Dovolím si hlasitě nesouhlasit.
Paroubek už snad několikátý rok (téměř denně) komentuje veškerá dění na svém portálu Vaše věc a konzistentně prokazuje, že stále patří mezi několik málo politiků v této zemi, kteří jsou kompetentní a udrželi si selský rozum, svébytnost a nezávislost.
Paroubek je (stále) profesionální politik. Ti se už u nás dají spočítat na prstech jedné ruky.
Tady je příklad jednoho z jeho posledních článků:
Jiří Paroubek: Obchodní marže řetězců, oligopolní charakter české ekonomiky
https://www.vasevec.info/komentare/jiri-paroubek-obchodni-marze-retezcu-oligopolni-charakter-ceske-ekonomiky
Ale když Paroubek vystoupil na Vrábelově demonstraci, tak lidé rozhořčeně odcházeli.
To nemá s Rajchlem co dělat, tady se bavíme o silné konzervativní levicové straně v rámci alternativy, která tady zoufale chybí. Já bych tam Paroubka a jeho zkušenosti samozřejmě bral, ale ne jako lídra a tvář takové strany. Z důvodů, které tady uvádějí ostatní. Jeho čas coby charismatického vůdce je pryč a už se nevrátí. Jako lídra bych já rád viděl Matěje Stropnického.
Slyšel jste ho mluvit někdy v poslední době? Pokud ne, tak za své mluví jistě fakt, že si ho už přestali zvát do TV… Samozřejmě, ze to není ideál, ale má tyto nezanedbatelné přednosti:
1. Je mu 39 let, ideální věk na to, aby ještě oslovil mladé, ale nebyl zas tak nezkušený na to, aby ho ignorovali starší.
2. Je homosexuál, ale takový normální, není tedy homosexualista ani transgenderista. Neagituje pro „manželství pro všechny“.
3. Umí mluvit a vystupovat v médiích. Vypadá poměrně dobře.
4. Prošel si proměnou z mladého zeleného progresivisty v konzervativního socialistu, takže zná recept, jak „konverze“ dosáhnout.
5. Je proti válce a uznává, že Rusko bylo k SVO dohnáno rozpínavostí NATO. Je silný odpůrce „obranné“ dohody s USA.
6. Má zkušenosti z politiky, není to žádný zelenáč, ví, jak to tam chodí.
Pokud by si kolem sebe vytvořil silný tým z lidí, jako je mimo jiné Jiří Paroubek, dokázal by takový subjekt podle mne oslovit lidi, kteří po faktickém zániku ČSSD nemají koho volit nebo se z nouze uchýlili k Babišovi.
Je ale samozřejmě otázka, zda on sám by do toho šel, neboť bod 7 výše…
Prekvapil me kdysi tim prerodem jak vypadl z Prahy. A casto mluvi rozumne. Nevim, cim se zivi, na kom je zavisly atd, ale asi by s nim uz byla i zajimava debata.
Nekdy mrknu, jak dozral.
Ja vam to neberu, ja vim, ze Paroubek pise libive a velmi levicove.
Ale to je malo.
Jeho cas uz je pryc.
Stejne jako z druheho brehu V. Tlusty, Macek a dalsi
Pro mne je Paroubek mrtvý muž. Jak chtěl vládnout s Marťanama, to bylo silné kafe. Vlastně bylo silné kafe i produkce v bulváru, když se škrdlali s bejvalkou o prachy a o dcerku. Botičky od Diora, to se moc nerýmuje s levičákem.
Rozumný politik by neměl krmit bulvár a svoje domácí problémy by si měl umět vyřešit v klidu a sám. Tohle na 1* zvládnul Babiš.
Plán národní záchrany?
Budiž.
Jenže, přeje si národ být zachráněn!
A…. Vy kolem sebe vidíte nějaký národ?
Národ o sobě, národ pro sebe, národ spojený sdílenou pozitivní kulturou?
Co vidíte, když se rozhlédnete, od Aše po Valašsko. Národ anebo obyvatelstvo?
Co chce ono obyvatelstvo?
To co projevuje ve volbách.
Klíčová otázka: Proč to tak chce?
Přesně tak, politika je showbusiness, každý má nejvýš svých pět minut slávy. A to, jestli se mu jich vůbec kdy dostane, závisí na tom, co říká a jak hezky píše, jen částečně. Paroubkových pět minut už je je dávno pryč. Stačí se podívat na pokusy o návrat lidí, kteří dřív zaplňovali náměstí, třeba Miroslava Sládka.
Teoreticky by to šlo, ale chtělo by to mít obrovský balík peněz a média na své straně. Ani jedno z toho nemáme. Musíme najít osobnost, která to ze začátku zvládne i bez nich. Až za ním nebo ní půjdou davy, peníze i média se přidají samy.
Čas oponou trhnul – a změněn svět!
Jiné priority.
Jako muž v pozadí dobrý. Je pragmatik.
Přesně tak, možná je pro dost lidí nestravitelný podobně jako býval M. Zeman, ale je to člověk z praxe, s velkými zkušenostmi a přehledem. Nikdo mu nemůže upřít, že i přes veškeré podpásovky měl tah na branku, nebojí se vyslovovat pravdu.
Takové lidi je dobré mít minimálně v pozadí jako mentory, má co předávat.
Přesně tak, možná je pro dost lidí nestravitelný podobně jako býval M. Zeman, ale je to člověk z praxe, s velkými zkušenostmi a přehledem. Nikdo mu nemůže upřít, že i přes veškeré podpásovky měl tah na branku, nebojí se vyslovovat pravdu.
Takové lidi je dobré mít minimálně v pozadí jako mentory, má co předávat.
Paroubek je schopný ale má smůlu. Média z něj udělala stvůru a lidé se od jeho slov odvracejí aniž by je poslouchali.
Stejnou stvůru udělali že Zemana, který díky nemocem boj vzdal a nakonec rád bez potlesku odešel do ústraní.
Stejnou zrůdu udělali z Babiše. Ten zatím válčí a má prospěch z neexistence levice.
Nakonec to dopadne tak, že Babiše očistí Fiala, Vykulenec, kteří ze sebe udělají zrůdy vlastním přičiněním…
Blbé je, že buldozér Paroubek není týmový hráč. Bude se snažit prosadit za každou cenu. ( Jinak mu profesionalitu samozřejmě neupírám. Dokonce mu i věřím, že to myslí upřímně. )
Pro mě je hádankou Šlachta… Mám kolem sebe pár lidí co ho znali z doby kdy byl u četníků…
Chlap se smyslem pro spravedlnost a s velkým nasazením. A je úplně jedno co z Nagyagate udělala justice a média ….
Odešel k clu, kde pro něj nebyl dostatečně velký piseček a pak založil Přísahu. U cla i v přísaze ho doprovází parta schopných policajtů… I když to u voleb nedali, nemyslím si, že o něj ještě neuslyšíme…
Tak tady mě bliká červená kontrolka. Bohužel Šlachtu i přesto, že v základu ho zřejmě hnaly čisté myšlenky, považuji za naivku a slona v porcelánu, bez schopnosti komplexního, strategického myšlení.
V tom máte pravdu, cítím to podobně nicméně on nefungoval sám ale byla to skupina … a ta určitě někde vyvýjí nějakou činnost … No uvidíme …
Příčinou krize je morální bída.
(Tomáš Baťa)
Chudoba z lidí lotry činí..
(F. Villon)
Tož si vyber… [;>D)
Myslím, že jste na Šlachtu moc hodní. Jestli Vám bliká kontrolka, tak mě celý maják.
Já ho vidím jako člověka, co dostal zaplaceno za vytvoření „alternativní“ strany pro nespokojené voliče (jako byly VV). Tím se zabrání, aby se KSČM dostala do parlamentu a SPD získá míň hlasů. Pokud se Šlachta dostane do parlamentu, OK nic se neděje, je to „náš člověk“, pokud ne, je to taky OK, splnil úkol, co jsme mu dali. A přesně to se stalo, Šlachta opozici odčerpal skoro 5 % hlasů (k tomu další 2% debil Volný) a máme tu 108 většinu poslanců 5 koalice (opozice přišla minimálně o 10% (Šlachta, Volný, KSČM není v parlamentu).
Bohužel kontrolka mě varuje, jestli něco podobného není Rajchl, když vidím člověka, co byl ve VV jako místopředsedu PRO, když Vacek z monarchistické Koruny České je prvním místopředsedou PRO (a plácá nesmysly o zlu z východu), když předseda kontrolní komise pracuje jako ředitel v PPF
Souhlasím, že i to jsou možné varianty, které mají svojí váhu.
Vždycky, když si takto připomenu, jakou měli ti zmetci k tomu všemu ještě neuvěřitelnou kliku a jak jim někteří blbci typu Volného pomohli, tak na mne padá hluboká deprese…
Šlachta je povahou mstivý skřet-fízl.
Analogie za života:
Když mířím na dovolenou někam, kde jsem ještě nebyl, čtu zásadně negativní recenze.
V katalogu se člověk dozví, že z hotelu je skvělý výhled na moře a ostrovy kolem, že západ slunce nad obzorem snivě dohasíná v narůžovělém oparu, že z nedalekého minaretu zní teskný nápěv písně moslemínovy, a že ceny jsou mírné a obsluha vzorná.
Z negativní recenze, kterou psal zapšklý, zlomyslný a nevděčný hajzlík, se člověk doví, že z druhé strany za hotelem vede čtyřproudová dálnice, která je zdrojem nepřetržitého rámusu; bodejť by pak ty ceny nebyly mírné, ehm, že.
Člověk, nadaný rozumem a obdařený portfoliem zkušeností, jistě si dá dvě a dvě dohromady.
Určitě o něm ještě uslyšíme. Až bude ministrovat namísto Víti Rakušanů na vnitru, leckoho napadne, že ten Rakušan vlastně ani nebyl tak špatný. Ušatý
traktoristakombajnista nám to ještě ukáže.Nemyslete, vládě se klepe pérdel.
Při dnešní tiskovce ani jednou nepadlo ukravína, no možná jednou. Už jim dochází, jak to lidem leze krkem.
Na rovinu, nemůžu. Potěšilo by, kdyby z pódia zazněl požadavek, aby politici byli placeni podle stavu země, které bačují.
Ok na demonstraci půjdu, ostatně jsem byl zatím na každé, ale pokud budou ještě volby a o tom dost silně pochybuji, volím jedinou současnou opozici a to SPD….už to nejsou takový nazdárci a i personálně to začíná být zajímavé…Okamura je sice, jak kolovrátek, ale nebojí se a jede pořád svoje…
Souhlasím, že počet lidí na demonstraci je extrémně důležitý pro další vývoj.
Ale „Myslíte, že za alternativu zasáhne do voleb ještě nějaká jiná strana než PRO?“ fakt ani omylem. 15% rovná daň z příjmu, placené školství, placené zdravotnictví, to by mohlo skončit koalicí ODS + PRO, která vše uzákoní. A ti další budou jen utahovat šrouby i v těchto novinkách.
Kdyz tak ctu:
„15% rovná daň z příjmu, placené školství, placené zdravotnictví“
No nemuzu si pomoct, ale to je prece Vlastik Tlusty ve svych nejlepsich letech.
A i on se z toho placeneho skolstvi a zdravotnictvi pak podelal.
S tou 15% dani to byla ovsem kulisarna, typicka pro „odklaneci“ ODS.
Vazne rika levicovy Vidlak, ze tohle je to prave, a jedine prave?
Ja Rajchlovi neberu, ze maka jako kun, objizdi republiku, vysvetluje a tak dal.
Ale to uz mi prijde skousnutelnejsi Okamura.
No… ještě jste zapomněl na těch 20 procent 🙂
Doufám, že vás neurazí, když s vámi budu souhlasit…
Hele, vsimnul si velky guru Japa, ze Rus letel na mesic?
Ja jenom, ze jista klaka tu prec casem hykala, ze Rus nema chipy a zaostal za zapadem o 20 let.
Pry vsechno z overenych zdroju na telegramech.
Pamatujete?
Citite se aspon jako uplny debil?
Ale spis jste stejne kluzky a splachovaci, jako ty jelita ve Strakovce.
Budu si přát, aby Rajchl odebral hlasy (pokud ještě nějaké jsou) topce, starostům a zrejmě něco i ODS. Přednost zatím stále dávám SPD. Líbilo by se mi spojení ANO s SPD, ale bohužel očekávám spíše fůzi ANO a ODS a ta Babiše podpoří stejným směrem jako by to dělalo PRO, nic pro většinu občanů.
ANO je součást šestikolky, Babiš možná měl někdy myšlenku, že by nakročil k SPD a trochu to tam vykradl, ale i takto formální krok mu jeho poručníci zakázali.
Rajch má mafiánsko-bafuňářský sociální genom, který je blízký ODS, ANO atd.
Není to tak, že by Rajchl chtěl aktivně provádět to, co Fiala, ale já si taky myslím, že ne všechno, co vláda dělá, dělá superaktivně od počátku. Prostě to dostali příkazem, tak to dělají usilovně, protože jinak budou vyměněni za Rajchly, kteří to budou dělat taky usilovně, nebo za Babiše, který to bude dělat za něco. Výměna vykonavatelů téhož není změna. Možná změnu nechcete, možná se jí bojíte, většina si ji nedokáže vůbec představit (jako v roce 1988 sesazení KSČ), ale k čemu nám bude Štěpán místo Jakeše?
Já si změnu dovedu představit velice dobře. Přímá odpovědnost, snadná odvolatelnost, ocenění politiků na základě konkrétních výsledků.
Souhlasím, že A. Babišovi se SPD (která jedinná prosazuje změnu systému) příčí. Pokud se dá ANO dohromady s ODS, bude to drsné. Andreje usměrňovala ještě trochu sociálně smýšlející ČSSD a KSČ.
Danielo, ale pokud nebude většinový systém, tak bych do něčeho takového nešel ani já. Nést za všechno osobní odpovědnost bez možnosti samostatně rozhodovat a s nutností tvořit koalice s někým, kdo vám bude házek klack ypod nohy? Ani náhodou.
To je zřejmé, s tím souhlasím. Mají velmi úzký manévrovací prostor a to se nezmění, dokud se nezmění situace u páníčka tj. USA, Británie.
Nebudu tam.
Moje staré nohy by to už letos neustály a navíc: Vlakem do Stověžaté, vlakem zpátky.
Dlouhý pochod…
Ale pošlu něco málo na obnovu českého venkova.
Pokud jde skutečně o blaho obyvatel této země, měly už dávno jednat parlamentní, mimoparlamentní, odbory,a další síly- zemědělci, dopravci, popeláři, ano i odborníci nestraníci.
A pro tentokrát se nevymezovat tu vůči tomu nebo onomu, ale shodnout se na 4 bodech a ať volby ,necinknuté, ukážou.
Takhle je to prostě politikaření. Hoří nám střecha stodoly, ale každý si bude bránit ten svůj roh.
Kde je nejakej fakt , ze ta vlada je nase. Prapory jinyho statu a vlady visi vsude.
Behem demonstraci visi kolem..Kdo je nechce na toho judrove upozorni vcas policii.
Jde jen o zmenu vlady , aby se nic nezmenilo. Vubec nic. Opakovani.
Uprchlici podpori a zvoli vladu, ktera jim dava..NIc novyho.
Dalsi vlada bude slozena zase jen z clenu nejakych politickych stran.
A z Vacku. Opozice dostane zaplaceno za mirny nekostruktivni protesty z kancelare.
Kdyby opozice byla skutecnou opozici , nemusely by byt demonstrace..
Kdo nic nedela nic nezkazi…Vsude jen sluhove.
Fremra neschvalil Soros.
Vsechno pada s neschopnosti lidi , jejich zenske pasivity zvatlani u pocitace a nic .
Taskarice s mirnou opozicni a negativni kritikou a nechat vsecko na nejake
cleny nejakych „politickych“ stranicek. Kazdej rezim ma na tohle skoly.
Zotroceni je predevsim pohodlnost. Sed v lavici ani se nehni , nebo!
Otrok nachazi utociste a jistotu , kdyz se vse opakuje kazdej den , v donuceni
chodit do skoly a pasivne sedet a sedet.Pod stupinkem.
Donuceni od malicka k totalni poslusnosti v jejich prvni v zivote , prvni totalni
vlady diktatoru ucitelu a reditelu ,
musi sedet bez v necinnosti a zadne mysleni. /Bez povoleni nesmi nic ,vubec nic,ani rodice /.
Vezen se muze vymocit bez povoleni ,pohnout a nemusi se biflovat denne a vykonavat rozkazy…
Ucitele , bachare ma za dvermi.
K tomu si musi zvyknout otrok na pridely vseho co nechce.
Naucit se musi treba nazpamet neco vo Habesi. Za osm let je zpracovanej jak vlada potrebuje.
Potom zase dostava vod vlady pridely toho co nechce ,ale je uz zvyklej..
Parlamentni system nic nevyresi ani nezlepsi ..Ani v EU.
Byrokratizace znamena vladu uredniku v kancelarich..
Z jedny louze az po krk do baziny..Predstirani demokracie..
NIkdy si otroci nevyberou kandidaty ze sveho stredu , ktere znaji delsi dobu.
Ktere by pohnali k zodpovednosti.Nebo vymenili. Kteri by zmeny predem dali k diskusi.
Nic takovyho. Nic se nezmenilo , knez kaze davu , ucitel kaze skolackum,
z podia politik kaze davu ,media poucuji , vzdycky je to pasivni umisteni davu ochotnych
stat a preslapovat
a poslouchat porad stejny nekonecny falesny reci..Zase dalsi oslavy 1. maje..
Clenove vlady na tribune../System dovoli vymenu jednotlivcu v dalsi vlade ,ale zadnou zmenu/.
Proslovy . Opakovani znamena , ze se nic nezmeni ,nemuze ani nesmi..
Jako za komunistu , bazina a poslusne a ochotne preslapovani v bahne. Nebo na ulici.
Novy komunisti ,ale vedeli a pomahali zapadu ke zmene. Ze si pomuzou a nic se jim nestane.
Zadna nova vlada neda zaruku. Ze ministr odstoupi okamzite , kdyz selze.
Nic jen ucitele a zaci. Vod zacatku az do konce. Opakovani…
S dvěma kamarády jedeme na demonstraci v Praze 3.9.2023. Budu mít na tričku Vidláckou placku. Potěšilo by mne, kdybych tam uviděl v davu i pana Daniela, určitě bych se k němu hlásil.
Roluju. Dalsi pivo, pane vrchni!
Vynikající volební klip z Finska
https://www.youtube.com/watch?v=73UKnDUPR_M
Ctyri roky stary. Ale klasika.
Ale přiblížilo se to zas blíž a blíž.
V Davosu na WEF 2022 Michael Evans hovořil na Světovém ekonomickém fóru o vývoji trackeru, který sleduje vaši stopu CO2. Co jíte, co kupujete, jak cestujete, vše bude tímto registrováno. V budoucnu by tak měl být sledován 24 hodin denně každý jedinec na této planetě. Jen tak pro srandu elit, už mají 300 satelitů s 11000 senzorů po světě na hlídání uhlíkové stopy
Na zahradě s dětmi si budeš chtít opéct špekáčky na ohni, přiběhne uhlíkové komando, oheň ti uhasí a vystaví ti pokutu přes bezpečnostní kybernetický kanál.
https://www.climatetrace.org/
https://rumble.com/v15yin7-may-24-2022.html
Sice starý, ale pořád dobrý .
Super, díky !
Pěkné, přesné, dobrý klip.
Jezdil jsem po jezerech ve Finsku a přesně takhle tam ti Finové v lesích mezi jezery bydlí. Typická finská vesnice. 20 samot na 20 km2. Klid a příroda. Jen asi v zimně tam musí být asi až moc velký klid a velká samota. Bydlet tam, asi bych taky chlastal, jako to dělají oni.