Tak nám od demonstrace na Václaváku uběhlo čtrnáct dní a já jsem se včera dozvěděl, že policie zahájila trestní stíhání proti sedmi osobám, které pochytala spolu s dalšími na hentěch schodech před Národním muzeem. Dočetl jsem se rovněž, že většina předvedených byla pochytána, protože neuposlechli výzvu k rozchodu. Zbytek budou ti hoši, co měli na batohu zetko nebo znak Wagnerovců, že? Tak nějak nepochybuji, že ti dva borci, co měli stejné boty a úplně nové nášivky na suchý zip, které vyfasovali ten den ráno, mezi obviněnými nebudou.
Ať jsem dělal, co jsem dělal, nenašel jsem žádnou zmínku, že by policie chtěla obvinit děkana Ševčíka. Takže akademickému senátu přeju příjemné křeče při projednávání návrhu rektora (od slova rektum) na jeho odvolání, protože Ševčík nic neudělal…
Ale jinak dobrý ne? Podle našich pravdomluvných intervjuků a vládních politiků došlo k bezprecedentnímu útoku na veřejnou instituci a na bezpečnostní složky, všichni na policejních videích jasně viděli, že demonstranti byli agresivní (a všechna ostatní videa byla dezinformační), ministr vnitra řekl, že s demonstranty nebude mít slitování… vůbec se toho hodně naexhibovalo, jací nepřátelé státu se tam sešli… vlastně to byl nejhorší útok na naší demokracii všech dob… a výsledkem je sedm lidí, kteří budou mít oplétačky…
Mimochodem… ti tři zranění těžkooděnci se zranili z jednoduchého důvodu – boj za záchranu demokracie probíhal na schodech. Tři chlapi jak hory zakutí do kevlaru, vybavení pendreky a dalšími bojovými prostředky se zranili v šarvátce s důchodci s mávátky na vlajky (já vím, oni s nimi nemávali). Bitva totiž probíhala v těžkém terénu… Jak vidíte, můžete být materiálně vyfutrovaní, můžete mít výcvik, můžete být patřičně mladí, motivovaní, silní… a stejně to není jednoznačné. Nohu si snadno zvrtnete, i když bojujete proti lidem třikrát starším, než jste vy.
Ale abych se nevysmíval jen Vítkovým policejním složkám…
Milí demonstranti, prosím uvědomte si, že u nás se proti režimu bojuje vždycky a zásadně beze zbraní. U nás se nezapalují ulice, nestrhávají se vlajky ani policajti ze schodů. U nás se nikdy neposlouchají výzvy k násilí. U nás se proti režimu bojuje tak, že se necháte od policajta zmlátit. On je naadrenalinovanej a má výcvik. To mu tak trochu vymeje mozek. Ale když bude mlátit už třetí babičku a čtvrtou bezbrannou holku, tak mu to začne v hlavě šrotovat, jestli náhodou není na špatné straně.
Pokud policajt uvidí, že na něj lítají dlažební kostky, že jeho kolega hoří od zásahu molotovovým koktejlem a druhého kolegu vtáhl dav mladých bijců mezi sebe a od té doby o něm nejsou zprávy, tak bude bojovat. Pokud ten stejný policajt bude dostávat rozkazy k mlácení bezbranných, tak ho to za chvíli psychicky odrovná. Uvědomte si, že i kovaní příslušníci SS se psychicky hroutili, když ve velkém museli popravovat bezbranné židy.
Chcete, aby tato vláda odešla na smetiště dějin? Chcete, aby pětikoalice přestala škodit? Choďte na demonstrace a nechte se mlátit. Je úplně jedno, že média budou psát o vaší agresivitě. Je úplně jedno, že na Seznamu budou psát o hajlování. Důležité je, co uvidí obyčejný zmobilizovaný policejní těžkooděnec. Nemyslete si, většina z nich je úplně normálních a nebude se jim zamlouvat, pokud dostanou rozkaz k útoku na bezbrannou stařenku nebo mámu od dětí.
Chcete zvítězit? U nás to jde jedině mírumilovnou cestou a za cenu osobních obětí. Vemte si bílé košile, aby byla vidět krev, jak jste dostali nakládačku, postarejte se, abyste na fotkách klečeli a nad vámi stála brutální síla ministerstva vnitra. Postarejte se, aby nebyli zranění policajti, ale zranění demonstranti. U nás se policistům dávají do klopy karafiáty a růže. Dlažební kostky ať si házejí v Paříži. U nás se policii ukazují holé ruce. U nás se vítězí po Ghándíovsku.
U nás se odpírá poslušnost. U nás se dělá pasivní rezistence, u nás se bojuje trpělivostí a ochotou umřít, nebo nechat se zabít, dříve než stačíte odvolat (kdopak to řekl?). U nás se bojuje ochotou dostat po hubě. Pamatujte si to, až budete stát na příští demonstraci a budete dělat nátlakové akce. Neposlouchejte žádné Popelky a podobné blbce. U nás se vyhrává tak, že se policie přidá na vaší stranu. U nás se vyhrává tak, že jednoho dne bude Vítek Rakušan ve svém úřadě zoufale osamělý. U nás se vyhrává tak, že Fiala jednoho dne zjistí, že už mu všichni věrní utekli. U nás se vyhrává tak, že všichni režimní intervjuci a aktivisti na twitteru zjistí, jak málo jich je.
U nás nikdy nevyhrajete silou. Nikdy nevyhrajete tím, že někoho zkusíte přinutit, aby byl na vaší straně. U nás se vyhrává tím, že z nepřátel děláte přátele. U nás se vyhrává tím, že eurohujeři přecházejí k Alternativě. U nás se vyhrává tím, že naštvaný volič ODS přejde k Okamurovi a naštvaný volič Okamury přejde k Rajchlovi, ale nikdy se nevrátí mezi pravdu a lásku. U nás se vyhrává tím, že ves a nenávist se ukáže být srdečnější a kamarádštější než Praha a láska.
Vyhrajeme ve chvíli, kdy i běžný policejní těžkooděnec zatouží být na naší straně.
Mějte to na paměti a zkuste to příště nepokazit.
Já myslím, že naše vláda a mainstreamová média mohou být právem hrdá na to, že za nás na UA bojují právě takovíhle: https://cms.parlamentnilisty.cz/image.ashx?w=632&h=307&f=11_638155132184449350.JPG&id=178438
„Kdyby jeden hákový kříž. Náš bojovník na Ukrajině toho má víc
Na Ukrajině se několik dní pohřešoval český dobrovolník bojující pod krycím jménem Sendy Storm. Údajně čtyřiapadesátiletý muž s křestním jménem Miloš se měl nakonec ozvat českým humanitárním pracovníkům poté, co zjistil, že se po něm pátrá. Pozornost mimo jeho zmizení vzbudil i obsah jeho sociálních sítích: hákové kříže, zdvižená pravice i odkazy na neonacistou symboliku, která v minulosti dostala do problémů slovenského exposlance Kotlebu. „Udělil Zeman povolení k boji na Ukrajině náckovi?!“ zaznělo. Věc by měla podle právníka Tomáše Tyla prošetřit kancelář prezidenta Pavla.“
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Kdyby-jeden-hakovy-kriz-Nas-bojovnik-na-Ukrajine-toho-ma-vic-733258
Takoví psychopati jsou vždycky štěstím bez sebe, když dostanou příležitost někoho odkráglovat.
V tomhle případě by za to humanitární pracovník dostal i metál.
Ovšem na druhou stranu, užítí oněch symbolů nutno vykládat v kontextu doby a situace.
Třídně nutno myslet, soudruzi, třídně!
Taky OT ale.
Udělali jsme si několikadenní výlet po vlastech českých.
Orlík u Humpolce, Zruč, nad Sázavou, Vlašim.
Nádherná místa, bohužel i na Vysočině lesy vyrabované.
Ubytko v Průhonicích v levnějším hotýlku. Co ale jezdilo okolo, tak jsme hodně z chudé čtvrti.
Praha. Turistů hafo, ale na Václaváku už visí před muzeem i dvě naše vlajky a dokonce jsme jim poslali echt techniku, která byla u nás ve firmě vloni, Pěkné exponáty to jsou.
Z cizích jazyků jednoznačně dominovala ruština. Nejsem specialista na rozdíly mezi Ukrajinštinou a Ruštinou, ale jenom ve 3 případech jsem bezpečně identifikoval ukrajinštinu, a jedním z nich byl pomocný personál hotelu.
Co na mně ale udělalo extrémní dojem byla návštěva památníku v Lidicích. Tam se mi tak sevřelo srdíčko, a zároveň se ve mně vzedmula fakt zloba, kdy zrovna ti hajlující byli ti co masakrují a ztotožňují se s tímto.
Prostě Vzít ty nácky k památníku a říct jim ,podívejte se ,pořádně se podívejte, ještě chcete hajlovat?
A to si neumím představit ještě tu hrůzu a atmosféru Osvětimi.
A do toho, jdete přes Karlův most, a na druhé straně žlutomodrá stuha s anglickým nápisem Hands off ukraine, Putin.
Jaký to kontrast…A tyhlety nápisy a symboly jsou na univerzitách a církevních budovách.
Mimochodem jsme šli uličkou kde má ambasádu hegemon.No, před vchodem policejní auto s posádkou, ulice hlídána kamerami atd atd. Prostě, zdá se mi, že tato adresa je střežena a zabezpečena lépe, než mají adresy našich nejvyšších státních činitelů.
Ještě jeden postřeh mám. V obchodech a tak různě, v MHD řidiči s pasažéry jsou na sebe obecně lidštější, milejší, empatičtější, než u nás na ostravsku. Nemarkuje se v tak zběsilém tempu, řidič vám ochotně vysvětlí jak lze platit a kde vystoupit, prostě tohle mně mile překvapilo.
K Vidlákově textu, ono sice na tom něco bude, ale spíš nás ke změnám dokopou stávky v Německu či Francii, nebo nějaký opravdu silný finanční otřes kteréžto nám naše jedině pravdomluvná média nebudou umět nikterak vysvětlit.
Vezměte v úvahu, že nejsme oporou NATO. Jsme motorem NATO. My a Spojené státy.
Pan Zelený má v ČR opravdu nadprůměrně velké množství přátel. A na těch nejvyšších pozicích.
„Hands off, Ukrajine, Putin.“
Nemělo to být:
Hands up Ukrajine, Putin.
?
https://i.postimg.cc/7h99X8QX/SDC15841.jpg
No, holka, jak se říká u nás na Moravě, rest in pieces. Až si to ti totalitáři přečtou.. Samozřejmě to myslím metaforicky.
Co na to asi řekli její rodiče?
To nedomyslela. Že by jim musela doplácet nebo by vše prodali, kdyby nevyšli a ona neměla co dedit.
Myslím, že jí fandíte. Ne že nedomyslela, ona evidentně nikdy nemyslela. Zjevně vůbec netuší, jak celý důchodový systém funguje, stejně tak nechápe, že jednou, pokud vůbec bude mít to štěstí, bude stará i ona a zůstane odkázaná na ostatní. A vzhledem k tomu, že se nejspíš „živí“ nějakou super kůl prací typu influencer, tak jí vůbec nedochází, že skutečným příživníkem v tomhle systému je ona.
Vážení spoludiskutující:
Nenapadlo vás, že to je sakrkastický článeček? A ta dívenka (pokud to není starý vousatý chlap) se fantasticky baví , jak se zdejší dědci rozčilují? Já nevím, mi to došlo poštou jako fotka s rozhořčeným komentářem, takže zdroj asi nevypátrám. A na soc.sících nejsem.
Samozřejmě že tahle možnost člověka napadne asi jako první, protože člověk v první chvíli nevěří, že by mohl být reálně někdo takhle hloupý. Na druhou stranu, pokud jste v kontaktu s příslušníky mladších generací… A mimochodem, dědek ještě pěkně dlouho nebudu.
Vše chyba, měl jste začít dřív!
Ale klid, mladí za mě rozhodli, že mě ochrání před tím, abych se stal dědkem. Místo dětí mají stádečko koz. Takže jsem jenom stařík, ne dědek.
Já tu holku docela chápu.
Fakt je, že my důchodci máme vystaráno, mladí jsou často v beznadějné situaci.
Sehnat bydlení, bez hypotéky a za rozumnou cenu je nemožné. Koho nezaloží rodiče a prarodiče, tak sežene leda sdílené bydlení, když má štěstí.
Možná i proto junioři nezakládají rodiny a nemají děti.
Já jsem před svatbou bydlela na podnikové ubytovně. Po svatbě jsme okamžitě dostali služební byt.
5+1 ve Vejprtech jsme odmítli, je to strašná díra a manžel by tam musel dělat náčelníka. Takže jsme vzali jednu cimru blízko Prahy, manžel dojížděl a nemusel opustí práci, kterou měl rád. Já jsem ale musela dělat pakrovou, což je honosný název pro staniční služku.
Topit pánům výpravčím v kamnech, skládat uhlí, čistit WC , mazat výhybky a dolévat petrolku, nakládat balíky , opravdu hnusná práce.
Naštěstí jsem brzy přišla do jiného stavu, takže jsem byla převedená na lehčí práci.
A když se narodilo i druhé dítě, dostali jsme krásný 3+1 s lodžií na Jižním městě.
( Tedy, já jsem dostala. Manžel byl kancelářský, těm se byty nepřidělovaly. Jenom těm, co pracovali jako modré límečky v turnusu. Nebyly lidi a bolševik byl chytrý. )
Myslím si, že takové možnosti dnešní mladí už nemají. Ale třeba se pletu.
Nemají. Ale pokud jsem si všiml ani takové možnosti nechtějí, mama-hotel řeší tu praktickou stránku života. Až do smrti rodičů. Pak nastává životní realita.
A skuhrání a hledání, kdo za to může..
No, popravdě, ti mladí za to asi nemohou. Už se do toho narodili.
Takže z nedostatku jiné příležitosti karpédyjémují a užívají si.
Jsou cyničtí, je jim jasné, že probíhá tuhý boj o zrno. Mají obrovské možnosti, ale jen někteří.
Tedy paní Helanov,
vy nám tu pěkně lžete.
Tedy alespoň dle rudé feny Šiklové, odvážné a perzekvované to chartisky, nechť jí peklo není milostivo. Snad je satan přísný, ale spravedlivý chlap.
Kdysi jsem přepnul TV na ČT1 (nebo 2 ?) a tam měla tato dáma, VŠ pedagog, diskusní pořad se svými VŠ studenty. Padla tam i otázka ohledně přidělování bytů za socialismu. Tak prý to, že za socialismu se DÁVALY byty je LEŽ, jen občas se prý tedy stalo, že třeba se dal byt v severočeském či ostravském kraji dvěma začínajícím lékařům, kam nikdo moc nechtěl. Jinak ne.
Nejspíše už tehdy KSČ byla velmi pokroková a podporovala soužití osob stejného pohlaví. Nechápal jsem, že se ze studentů NIKDO neozval.
Vedle „pochybuji“ je tu taky dost výrazně plamennějších varování typu – to vám říkám, že je to celý na houno! Já to totiž musím vědět, páč já jsem tak životem vošlehanej, že to snad ani není možný! Mě tam nedostanou!
Jen pro orientaci, životem vošlehaný se tam dostat nikdo nesnaží. Naopak je respektováno jejich právo volat ze všech sil, že já vám to říkám vod samýho začátku, že je to celý na kahánku, smrdí to vojnou, digieuro, zakázaný auta, budou se žrát cvrčci, povinnost nic nevlastnit, ani chovat slepice! A tihle to z ruky nepustí, ti se tam zabarikádovali a celý to protlačej! To vám povídám, že jestli ale tihle pitomci proti tomu pudou něco dělat, tak jsou to pitomci! To má totiž celý bejt jinak! Asi! Kdyby jako tohleto! Možná!
I všechny další, životem získané moudrosti mají vošlehaný právo všem sdělit. Neuzmutelně.
Už nás na to připravují. Holt vybudovat ten tábor Pravdy a Lásky něco stojí. ( Neplést s táborem Míru a Socialismu. )
Tady se nesmí koukat na nějaké to pohodlí , anebo dokonce naslouchat chcimirům. Chcimíŕi jsou zákeřní štváči. Prahnou po totalitě a obratně to maskují , aby ošálili ty jediné správné libtardy.
Ách jo
Inkluzivní nacionalista. Novým skotským premiérem bude Humza Yousaf.
Utrel som slzu v oku.
Dobře jim tak Keltum. To se Slovanům stát nemůže. Leda bych se spletl.
V pořádku. Výsledek svobodné volby.
Bude nosit kilt? Umí hrát na dudy? Jasně, vždyť jeho otec je Pákistánec a matka pochází z Keni.
Typický obyvatel Britských ostrovů dnešních dnů.
Praktikující muslim, říkali v TV.
Datum narození: 7. dubna 1985 37 let, Glasgow, Velká Británie
Vzdělávání: University of Glasgow, Hutchesons‘ Grammar School
Funkce: Člen skotského parlamentu od 2016
Strana: Skotská národní strana
https://indiasmagazine.in/wp-content/uploads/2023/03/Humza-Yousaf-family-243×300.jpg
Kde sou ty penize , ktery si kazdej platil na duchod vod 48.
A pred tim. Ktery se ukladaly na nejaky konto, aby potom kazdej mesic neco z toho co si predplatil /vul to nevi, tomu to ukradnou/, dostal formou pense…
Pocitam, pocitam si kazdej platil uz nejmin 75 let.
Sel kazdej do duchodu a pensi dostal z toho co si predplatil..a mlady si zacali platit a predplacet na svoji penzi dopredu.
A ted najednou imbecilni kecy ,ze vsecko musi platit dnesni danovej poplatnik. Ani inteligent neuvede priklad.
Kolik dneska z dani jde rocne na duchody a kolik se z toho na duchody vyplaci..
Nesmíte nad tím přemýšlet. Stejně jako jde většina peněz ze zdravotního pojištění na ten asi milion nově příchozích neplatičů, z nějakého balíku peněz na sociální záležitosti je potřeba jim vyplácet štědrou státní podporu. My na to přece máme.
Vidlákův otvírák …. Chcimírové jako Stalinovy děti?
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/vidlakuv-otvirak-chcimirove-jako-stalinovy-deti/
Trochu OT, ale k odkazovanému článku. Když v USA vyvraždili miliony původních obyvatel, další miliony lidí zotročili, utýrali v nelidských podmínkách, například při stavbě trati z jednoho konce na druhý, tak to bylo vše ve jménu pokroku, se jako omluvíme, a tak nějak to byly ty dějiny, kdo by to řešil. Když totéž údajně udělal Stalin jen o pár desetiletí později, mimochodem taky ve jménu pokroku a industrializace, byl to nejhorší zločin v dějinách. A zatímco jsou prezidenti USA, za jejichž vlád se všechna ta zvěrstva odehrávala, velebeni coby největší demokraté v dějinách, Stalin je pasován na nejhoršího diktátora.
A co víc, ono vlastně má na svědomí ty miliony těch, kteří jsou jinak odpornými ožralými mužiky vylezlými kdesi z asijské stepi, které bychom nejraději atomem vybombardovali do doby kamenné a tenhle pronárod odstranili z povrchu země, ale zároveň jsou to vlastně nebohé oběti nejhoršího tyrana všech dob. K jejich smůle jsme je demokraticky nevyvraždili my, jak po tom soustavně veřejně mnozí volají, ale on, což z těch odporných podlidí náhle dělá nevinné lidské oběti. Doufám, že jsem tu jedině správnou libtardí dějinnou dialektiku uchopil správně.
Tak nějak.
Drobný rozdíl bych viděla v tom, že dnešní Rusko se od stalinismu distancuje. Pár stalinistů se tam ještě najde, ale Komunistická strana má nepatrné množství stařičkých voličů a chcípá na úbytě.
Ve Spojených státech dodnes hrdě oslavují Den díkůvzdání.
Děkují za to, že když je původní obyvatelé – indiáni – vylovili z moře , nakrmili krocanama a kukuřicí, umožnili jim přežít první zimu.
Potom se velmi divili, když je tahle svoloč nahnala do rezervací u ukradla jim jejich zemi. Dneska jsou z původního obyvatelstva jenom ožralé, zdecimované trosky.
Fakt důvod k oslavě.
Naprosto brilantní!
Odborníci mají pro takové „dialektické“ myšlení název : schizofrenie. Těžké případy jsou deponovány na uzavřeném oddělení.
U některých „institucí“ by stačilo vyměnit jejich název a vhodně instruovat ostrahu.
👍
https://www.tydenikhrot.cz/clanek/cerne-more-valka-rumunske-lodstvo-se-snazi-zadrzovat-rusy?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Tak si rikam… Vidlak tady vyzyva, aby se lidi obetovali, ale nikde nevidim, ze by pro ty, co se obetovali pred muzeem, a hrozi jim krute existencni poskozeni, ze by neco rajchlovci organizovali na jejich pomoc. Vidlak psal nedavno obdivne o tech, co jezdi na Ukrajinu pomahat ranenym. Ale kde je pomoc ceskym obetem systemu? Co takhle organizovat pomoc ceskym ucitelkam, co je skripli, ze se snazi trochu privest deti myslet? Co takhle organizovat pomoc tem, co na demonstraci osobne skarede doplati?
Ještě k demonstraci.
Svolaná demonstrace nebyla v prostoru před Muzeem, ale ne Václavském náměstí pod magistrálou. Samotná demonstrace proběhla bezkonfliktně. Potyčka s policií před Muzeem, ať už vyvolaná kýmkoli, politicky poškodila demonstraci i její organizátory.
Záměrem demonstrace nebylo stržení ukrajinské vlajky z Muzea.
Pro následující považuji za nutné důsledně se držet tématu a scénáře, a nedopustit jejich narušení. Dodržení základní disciplíny je nezbytné. To platí obecně.
Mají- být získány sympatie uniformovaných příslušníků policejního sboru navelených na potlačení případného protizákonného jednání, nejlépe toho lze dosáhnout disciplinovaným chováním a bezkonfliktním průběhem. Sami nežijí ve společenském vakuu, i oni mají své osobní životy, rodiny, starosti jako všichni ostatní, i oni musí platit složenky, i jich se dotýká zdražení. Nejsou tam pro své povyražení, ale pracovně.
Bez dodržení taktického postupu vedoucího k definovanému strategickému cíli je veškerá snaha marná. Chce-li kdo jednat za sebe, ať jedná na své riziko, na svoji odpovědnost, ať nezneužívá hnutí jiných a nezakrývá se jím. Jestliže toto pravidlo nerespektuje a takové hnutí ohrozí, musí proti němu být zakročeno a to i využitím systému proti němuž hnutí směřuje. Každého takového je nutno považovat za provokatéra, tak se k němu chovat, a rozhodně se od něho všemi prostředky distancovat. Nepřipustit aby nezodpovědný jedinec ohrozil zájem celku.
Veškeré projevy mají být důstojné a prosté vulgarit. I velmi kategorické požadavky lze formulovat slušně a bez překročení hranice zákona. I silné teze, tím spíše lze vyjádřit srozumitelně prostými slovy.
Schumi: Jenomze to neni tak cernobile, nadsenci se daji obcas strhnout, zvlast, kdyz jsou naivnejsi. Co vy mi rikate, to mi zni, „obetuj se, a az na to doplatis, tak se na tebe vyserem. A jeste reknem, ze je to tvoje vlastni vina.“
Kdyby rajchlovci lidem pomahali porozumet provokacim a pripravili je na takove veci, mozna bych se pak na to divala jinak.
Ne. Nebyli vyzváni. Takové „sebeobětování „není v programu. Je projevem nazdrženlivosti, nediscipliny a svévole mařících účel, význam a účinek akce. A projev vnitřní rozkladné slabosti.
Ovšem, toto je marginálie. Chybí positivní strategický cíl. Svržení vlády takovým cílem není.
Tak nějak. Ve snaze aplikovat ji v odlišných kulturních podmínkách.
Ani v Rajchlovi nevidím vhodnou vůdčí osobnost. Tu zrodí až jiné poměry, jiná situace.
Souhlasím. Dosud nenastala revoluční situace.
Pro Vevča:
Ale J. Rajchl na to, že tam budou provokatéři, opakovaně upozorňoval. Lidé také byli organizátory na tuhle skupinku kolem Popelky upozornit. Organizátorům však bylo od policie řečeno, že o nich vědí a že je mají ignorovat. Tož tak nějak. Jedině, co se asi mělo udělat, tak v průběhu demonstrace vystoupit, upozornit lidi, že tam takovýhle spolek je a upozornit lidi, že se nemají nechat od nich strhnout. No, jo, no, ale po bitvě je každý generál, dobře se mně říká, co se mělo nebo nemělo… Tak snad je to poučení pro příště. Je třeba na takové věci upozorňovat opakovaně a opakovaně, a to i v průběhu akce.
To je dobry, teto Karlo! Meli by varovat a ucit o provokacich, a prubezne. A nekolikrat behem demonstrace varovani opakovat. Vsak vime, jak tu cela rada lidi nedokaze odolat provokaci trollu… trva to, neni to snadne…
Když není vůle, tak se můžete na hlavu stavět. Bylo zadání, tak se jelo podle něho. Čas 10.31 https://www.youtube.com/watch?v=aLwYiJ3239A
Čas 10:31 ✔
Ten chlap – Popelka nebo jak se jmenuje – bude nejspíš agent BIS. Proto si PČR proti jeho provokacím netroufla zakročit.
Vidlák si přečetl návod na „barevnou revoluci“…
Světlo na konci tunelu
problikne a zazní rána.
Je to záře od šrapnelu,
do budoucnosti brána.
Fabriky sčítaj čistý zisk
erár se na daně třese
cítím pod krkem pevný stisk
Bidet nám svobodu nese.
Demokrat radí „drž hubu,
nebo ti seberu důchod!“
a tak se hlásím do klubu
kde slyším srdce buchot.
OT:
Asfaltový holub
všechny zdraví z nemocnice, kam ho po propuštění po operaci znovu přijali, bo CRP furt 100. Kyslík, potrhané útroby, problémy s nádechem a výdechem, zítra jde po čtvrté na magnet – zatím nic nenašli. Řeč ho unavuje, rád jsem ho slyšel – říká, že je otupělý po narkózách – ale nevypadalo to tak, já jsem otupělý víc i bez narkózy. Na cimře dělá i mediátora, je v tom kovaný.
Všechny zdraví a děkuje všem, kteří na něj myslí. Na netu nebyl 14 dnů, nemá tam nejchytřejší mobil a kredit si šetří na hovory (asi tam bude problém s dobíjením).
jo,dík
Díky, pozdravujte!
Díky, chtěla jsem se zeptat, jak na tom je. Držím moc palce, aby bylo vše brzy v pořádku, moc tady chybí!
Vzpomínám na něj často. Držím mu palce a doufám, že v rámci hospitalizace obrací na dezolátní víru své spolupacienty. Aby se tam jen tak nepovaloval… 🙂
Asfaltak by mal zacat zobat giga davky vit. D a vit.C a riadit sa tym babskym povedackam, co sa davali ku koronaku na sposob Dr. Bukovskeho.
Ten previt koronak serie na vsetky testy. Jeho x-ta mutacia je natolko vpredu, ze zastarale testy nic nechytia.
Treba uznat ze v tom labaku v Cine sa im to dokonale podarilo.
Nevyziadana rada – podla toho treba k mojmu prispevku aj pristupovat.
Také mám o pana A.H. obavu.
Často psal pod nickem Jáchym.
Možná je to tak dva roky,prozradil něco horšího.
Jak píše Ládik o znovu přijetí do nemocnice,tak nějakým pooperačním komplikacím se nevyhnul.
Neměli ho domů vůbec pustit… ale prý přijali nějaké akutní případy mladších pacientů, matku od 2 dětí atp., tak měl „černého Petra“ z důvodu věku (tak si to vysvětluje). Podle mě měl šedého Petra i Pavla.
Jáchyme, drž se, bojuj. Sláva Jáchymovi. Sláva hrdinovi.
Take mam o pana A.H. obavu. Unikl tedy z oblezeneho Berlina nebo ne ??
Ládik!!!
V nemocnici jsou machři, přesto je nemocnice ohledně virů a bakterií vysoce rizikové místo.
Moc jej zdravím a přeju rychlé uzdravení a hodně sil. Mám jej ráda, chci jej ještě dlouho číst, ať maká, co mu síly stačí! Díky za vyřízení.
Přeposláno … a taky děkuji za reakci.
Držím palec!
Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří. V podstatě nic z toho, co Kydy předpovídaly, se nesplnilo v plné síle. Energie se zdražily pouze na dvojnásobek, potraviny o 50% a benzín dokonce jenom o 20%. Pokud se na to člověk včas připravil (a časem mu přidali na platu), dá se v tom žít celkem slušně. Mainstream teď objevuje to, co my jsme tady diskutovali už víc než před rokem. Díky Kydům, máme náskok a to je naše konkurenční výhoda. Prostě my tady včas víme a včas myslíme, takže pak, až to přijde, jdeme do připravených pozic.
Co mě ale trápí je, že je to takové nekonečné krájení salámu. Kdykoliv se o kousek přizpůsobíte, hned zase zakážou nebo zvorají něco dalšího. Poučení ze života předchozích generací je na nic, protože tak, jak se to dělalo před sto lety se to už dneska nesmí. Ono se nesmí už ani to, co se dělalo před dvaceti či deseti lety. A za deset let se nebude smět to, co se smí dneska. Nelze plánovat nic dlouhodobě dopředu. Jen co se o kousek přizpůsobíte, už to zase nestačí. EU je jako rybářova žena. Máme jedinou jistotu, že budeme cálovat další a další peníze za další a dražší nařízené blbosti. A takhle to půjde až do úplného zruinování všech obyvatel EU. Mě v tomhle uklidňuje Bulharsko. To je pasivní rezistence! To je tak chudá a zbídačená země, kde je všechno předpotopní a zanedbané. A taky jsou v EU a platí pro ně stejná nařízení. A serou na to a všem je to jedno. U nás by jejich auta ani neprošla STK. Jejich domy nejen že nemají energetické štítky, ale často ani omítku. Všechno toto povede časem jenom k tomu, že se to bude hromadně ignorovat. A je fakt, že je třeba dívat se po atraktivnějších vzorech než je EU. Je třeba vidět, jak žijí jinde ve světě – mimo praštěná nařázení EU.
Diky za popis Bulharska, o tom jsem nemel ani tuseni 🙂
Tohle srovnání mnohé napoví:
https://www.fondik.cz/clanky/bulharsko-platy
A nemyslím si, že by Bulhaři pořád platili nějaké pokuty za nedodržování něčeho…
Kadlas.
Velice dobře napsané.
V tom je ten problém,když si někdo zvykne žít nad poměry a k tomu má dlouhý klacek,tak si to vynucuje.
Také to tak vidím,že to Bulharsko doženeme,ale stačí se podívat i do USA,tam to má rychlejší sešup.
To cálování je jen koloniální daň.
Všechna ta ekologická opatření nejsou nic jiného než nucené vytváření poptávky po zboží a službách, které by jinak nikdo nechtěl. Důmyslné mechanismy ignorování a pasivní rezistence nám umožní přežít v EU (bude-li nutno), aniž bychom byli individuálně zruinováni. A pečlivě sledovat, jak žije ta naprostá většina lidí mimo EU – z hlediska automobilů, vytápění, potravin atd. Budeme potřebovat pořádné zpravodajství ze svobodného světa mimo EU.
Gigadotovaná bída jedněm, plné kapsy nemnohým. Nebo tak trochu obráceně ?
Hop aby se v tom vyznal.
Kéž by tady politici taky na vše srali. Bohužel naši jsou papežstějši než papež a aktivní, bohužel aktivní blbec horší než třídní nepřítel , jak praví starý vtip
Ano, tak. Tudy cesta vede…
Bulharsko.
Telegram:
Šéf diplomacie EU Josep Borrell ve své nové knize analyzující zahraniční politiku EU v roce 2022 vyjádřil naději, že rok 2023 ukáže, že na Ukrajině lze dosáhnout „spravedlivého míru“, a zároveň to bude „znamenat vítězství Ukrajiny nad Ruskou federací“.
Rusko bude rozvíjet hospodářskou spolupráci se suverénními zeměmi, uvedl tajemník Rady bezpečnosti Ruské federace Nikolaj Patrušev
Rusko rozhodne o dalších vyhlídkách na spoluprací se západními zeměmi za vlastních podmínek, až jejich vedení vystřízliví, řekl Sergej Lavrov.
Nejdriv jsme chtel napsat neco jako: Kde ty posuky berou?
Ale pak jsem si uvedomil ze Ceska republika tam poslala takova esa jako Spidla nebo Jourova…
Pridam jeste jedno „eso“:
„Estónska premiérka Kaja Kallasová to na samite EÚ v Bruseli nevydržala a predniesla epický prejav.
Citát: „Rokovania o každom balíku sankcií voči Rusku sú zložitým procesom, do ktorého sú zapojení všetci členovia EÚ. Schválenie nových sankcií trvá týždne, mesiace. Napriek tomu si Rusi dovoľujú na internete vtipkovať o každom novom balíku sankcií a otvorene sa vysmievať z našej práce. Dôrazne ich vyzývam, aby to brali vážne a prejavili trochu rešpektu.““
Neverim. Tak blba fakt byt nemuze…
Cha! – vy toho teda o životě ještě hodně nevíte :-DDD
Prozradím vám tajemství: může!
Mala oprava. Je spousta veci, ktere o zivote NECHCI vedet. Neberte mi iluze!
Je to levnejsi nez herak…
0,95 MPA. Zřejmě fakt může.
Jestli je to skutečně tak, tak Pán Bůh s námi.
Takových se stejnou mentální výbavou tam bude podle gausse víc….
Baditismus. A Spravedlnost.
Kdyz dostanete vejplatu do ruky nebo do banky a nez si stacite za ni neco koupit ,uz vam stat, bleskem rychlosti asi 50 Machu , ukradne z ni cast ..Koupite min.
Dobre. Za to ma povinnsti, ale ktere plni stale mene , stale vice , krade dan , drze uloupi ,dalsi dan ze vseho, krade z toho co si koupite ,abyste si nevsimli , vase dane dodava jinam, este krade duchody na ktery nema pravo, nebrani vas, atd..
Nektery si reknou dobre , pudou za to mozna a nekdy ,do basy.
Nebo jiny zase dostanou flintu ,kdyz tolik chteli valku budou ji mit ,tu valku a pudou na rusa.
Dneska je povidani vo Spravedlnosti a ze kazdej muzete bejt soudce.
Je to tak..Bat se Spravedlnosti a bejt soudce, nemusite.
Jako hodne tech veci mezi nebem a zemi , v nasem svete Spravedlnost je neco , na co si nikdo nemuze sahnout prstem atd. Ale.
Jako hodne tech veci mezi nebem a zemi a z Vyssi moci existujici , dela si z nas blazny, /Vyssi moc i jeji Spravedlnost /,zneuziva ji snadno kazdej, je potouchla a predevsim svindluje. A tak.
Napriklad se tvari treba sto let , ze neni. Nikdo nikdy, ji sto a vice roku nespatril , hledaji ji vsude , i pod posteli , ale nenachazi a , reknou si a jinejm, neni. A smytec. A navic.
Kozina , Hus ,nacisti…Vsecko marny..
A najednou ta Spravedlnost , vylitne a jako nepricetnej silenec zacne delat paseky..
Takze nejdrive vo tom , jak kazdej muze bejt soudce.
Reknete ty slepy vosobe , aby drzela pevne ty misky a ted dejte na jednu misku 300let poroby vseho druhu , co vsechno spachali na nas, okupace vod germanu a neni toho zrovna malo .
A jak se meli z nas dobre…Jako prasata v zite a meli na vsechno.
Ted na druhou misku polozte to utrpeni sudetskych germanu, ktere zazili mezi 45-47 , od nas,myslim to skutecny ,ze jo , kdyz de vo tu spravedlnost , s tim ,ze nekomu zabili strejcka a jinymu rovnou celou rodinu a ty si rekli cekat na spravedlnost je volovina atd..
A ted se divejte co ty misky dve udelaji…A rozhodnete si sami ,co vidite a neda to zadnou potiz..
Mate to.Jasny jako facka.
Ted dal. Este horsi..
Jako vzdycky se vzdycky vynori ty chytry dochtori , zacnou strasne kricet , ze sou jediny experti na Spravedlnost a lidem ji sproste cmajznou..
Uz od malicka vsem detem ulisne namlouvaji , ze musi dlouho studovat ty chytrosti , jinak ,ze Spravedlnosti nemuzou rozumet..A nic o ni vedet…
Krici jako posedly a ze vice zakonu, narizeni,prikazani ,uradu ,tezkoodencu ,se rovna vice Spravedlnosti.
Ja to reknu rovnou, sou to svine podly. Ulisny,prolhany svine.Nic jinyho.
Cim vice zakonu, tim vice nasi Spravedlnost zabiji a masakruji ,pro sve zajmy.
Tu Spravedlnost , kde kazdy muze byt soudce , unesli, uloupili pro sebe.
/Sem zahlid kecy nejakyho uplne neutralniho ministra a zacala se mi varit krev/..
Ten dal na jednu misku utrpeni a zabijeni tisicu mirumilovnych lidi a deti , niceni vseho 8 let ,vinu Ruska za napadeni Ukrajiny a na druhou misku polozil mezinarodni zakony…
A ta svine ulisna ,dochtorska ,ministerska kricela , ze ty mezinarodni zakony jsou vic!!!!
Ze jsou Spravedlnost..A ze von tuhle Spravedlnost musi branit..A napravovat.
Upozornoval sem,pred chvili , ze se ta nase Spravedlnost snadno zneuziva , a vesi se nam na nos ta jejich svinska dochtorska a hnusna odporna ,atrapa..
Verte sobe , sudte smele a budte spravedlivi, k sobe a k jinym..
Kdo nepochopí rok 1948 ,tak si zopakuje rok nástupu fašistů.Rok 1989 byl obratem k úpadku všeho ,včetně Československa a dnes Česka. Nevidím světlo na konci tunelu Klaus ,spíš víc Rakušanů a Fialů.
Každá civilizace potřebuje především zdroje (energii), dejme tomu že i nové trhy.
Někdy si holt při tom nalézání ušpiní ruce(ale i hlavy či srdce). A to fest, dokonce se i nelegitimně popravuje, i na genocidy dochází.
Peníze však špinavé nejsou, parafrázuji V. Klause (když tak se vytvoří nadace či něco podobného, viz např. kniha The Robber Barons, i ty Stalinovy různé početné „kulturní“ organizace měly za jeden z cílů očistit se – poukazovaly pouze na pokrok, ideovou nadřazenost, vyšší stupeň kultury, humanitu atd. – jedna větší lež jak druhá : pod pozlátkem krev, maso, špína, bordel, ubohosti).
A peníze nakonec končí kde , súdruh Kefalín ?
Nu především v bankách přeci, to ví každé malé dítě.
OT … kurva a zas kurva, tohle už nedá nikdo dohromady!
… tak právě čtu, že prej „Karlovarský kraj již učinil veškeré nutné, možné a potřebné kroky, aby zubní pohotovost ve všední den zachoval. Snažili jsme se vyjít vstříc zubařům (říká hejtman) a byli jsme připraveni přijmout jejich finanční požadavky i úpravu provozní doby.“… a výsledek? …. jedno velikananánský kulovaný a ještě ten šmejd Šmucler s vytlemenou držkou se nechal slyšet, že prej lidi z celýho Česka maj jezdit za zubařema do Prahy (třeba zrovna na jeho kliniku)!
… a ještě si pamatuju, když začaly ty „SMLOUVY O DÍLO, v kterých bylo ze zákona stanoveno, že prej ceny dohodou… a jak ten narcis to v bedně tím jeho charakteristickým opovržlivě-přehlížejícím způsobem obhajoval, že prej kontrola z (tehdy „jeho“) FÚ dokáže přesně spočítat ziskovost toho či onoho subjektu (tedy oprávněnost a správnost kalkulace, z níž se odvozuje ona „cena dohodou“) a… a že prej „cena dohodou“ se nedá zneužít!!! A podívejte se, jak to dopadlo. Už od Devadesátek to každej rval, co to dalo, všechny ceny sou dohodnuty kartelovejma dohodama těch, co spolu mluvěj a … a finančáky??? = uměj spočítal leda tak kulovaný, nebo leda tak nějakou upachtěnou kadeřnici coby OSVČ a její „hřebíkový“ účetnictví.
Tyhle současný hodinový sazby všech těch politiků, právníků, zubařů … a vím já, koho ještě , jako i třeba teď ceny potravin nespadly z nebe jen tak náhodou. To je výsledek toho neskutečnýho patlalismu a naprostýho amatérismu, který měly jedinýho jmenovatele, a to vypočítavou záměrnou chamtivost!… a tohle (jen tak pro pořádek) odstartoval (i tady některejma) tolik vyzdvihovanej Klaus a jeho melody boys.
Jo a ještě pamatuju, jak naše Komora inžů (ČKAIT) dostala od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže mastnou pokutu, když vydala v Devadesátkách v dobrý víře „Ceník projektových prací“, kterej už tehdá byl cca na ¼ ceně tehdejších hodinových sazeb právníků.
Je to v tom, že Cech právníků je vlivnější než Cech inžů.
Píšu o (záměrným) selhání koordinační činnosti státu a Vy na mě s cechama.
Cena dohodou se opravdu nedá zneužít!
Pokud ovšem existuje konkurence a ne kartel.
Taky jsem si říkala, jak to lidi v karlovarském kraji bez pohotovosti budou řešit. U nás znám dost lidí, co nemají zubaře a jen pohotovost jim trochu odpomuze, taky s vážnou tváří jsem slyšela rady, že v Pardubicích je i noční pohotovost a když se posledním rychlikem z České Třebové( jsem od Vysokého Mýta) kolem půlnoci dojede do Pardubic, tak prý kolem třetí v noci tam moc lidí nebývá a dockate se ošetření.
Pak se dohadujte o ceně. Tržní ?Člověk v takové situaci by asi dal cokoli, když je nucen podnikat takové výlety za zubarem..
U nás že se vítězí po Ghándíovsku?
Hmm, o tom bych si dovolil pochybovat.
U nás, když se jakože vítězí, tak po příchodu vlivu vítězství někoho na jedné nebo druhé straně. My se pak k němu přidáme a držíme se ho jak jen to jde.
Nyní se držíme minulého vítěze, ale co když nakonec bude jeho a tedy i naše vítězství zase jako v Afghánistánu? Tenkrát se to nějak zakecalo, ale to příští vítězství (a je k němu nakročeno) bude mnohem, mnohem horší.
No, v současnosti-když si odmyslíme to výše uvedené, by si člověk toužící po změně, po nápravě věcí, měl uvědomit jednu zásadní věc, nebo poznatek, či poučku. Ta v podstatě konstatuje, proč je změna záležitost nelehká pro normální slušné lidi:
Je to pravidlo Emmanuela Todda, které říká, že tzv. demokratické volby v západních demokraciích vždy vyhraje 43% bohatších občanů, protože 57% chudších občanů se proti nim nedokáže spojit, protože jsou chudí, a nemají na lobbing a politiku ani čas ani peníze.
Že poučka nekecá, je snad jasné každému, kdo vidí a slyší a žije takovým tím obyčejným životem, stačí se rozhlédnout a zaposlouchat.
Tento procentuální stav vládcovstvo a papalášstvo dneška poctivě udržuje s mírnými výkyvy úspěšnosti.
Diskuze by se tedy asi měla vést v duchu, jak jim do toho hodit vidle, popřípadě, jak tuto poučku využít, či použít proti nim, potažmo změnit ve svůj prospěch.
Nekecá. Jenže to, že jsou chudí, a že nemají na lobbying a politiku ani čas ani peníze, není vysvětlením na základní úrovni.
Vysvětlením na základní úrovni by bylo vysvětlení proč jsou chudí.
jen drobna poznamka:
nemohou byt vsichni bohati. tak jako nemohou byt vsichni krasni, zdravi nebo chytri. gaussova krivka je v nasem vesmiru neuprosna.
Všichni nemohou bejt bohatí. Kdyby byli všichni bohatí , tak by bylo na světě tolik peněz, že by z toho byl každej druhej člověk úplně chudej.
To není jenom o bohatství, ale o propasti mezi bohatými městy, se vzdělaným obyvatelstvem, a chudým venkovem.
Na venkově žije daleko víc lidí. Ale média, propagandu a takové věci ovládají městští.
Lojza z Horní Dolní se do televize nedostane. Lojza z Prahy, z Brna, nebo z NY, ten je tam pořád.
Navíc vzdělanci jsou jazykově vybavení, je jim fuk, kde provozují svůj byznys. Jsou to kosmopoliti. Naopak venkovští si hájí svoje teritorium před vetřelci. Jsou silně vázáni k místu.
Aha, jako příkladmo Gándí. Budiž.
V tom případe je nutno nenásilí mít zpravodajsky a mediálně pokryto.
Narušitele pokojného shromáždění a provokatéry zachytit obrazem a zvukem. Zveřejnit. Padni komu padni.
Trestním oznámením požadovat identifikaci a potrestání oněch dvou se „znaky“. Souběžně s tím zkusit identifikaci podle sociálních sítí. Policejní krytí tímto způsobem a za těchto okolností nevylučuje trestnost. Nešlo o krytí při průniku do zločinecké extremistické organizace, nýbrž o snahu diskreditovat pokojné shromáždění a připravit podmínky pro jeho kriminalizaci a kriminalizaci jeho svolavatelů, řečníků, účastníků, anebo i nepohodlných kolemjdoucích. Přinejmenším o politickou, občanskou denunciaci a profesní a existenční zničení vybraných „případů“, viz ekonom Ševčík.
Co se týče vývoje vnitropolitické situace, je podmíněn ekonomicko politickým vývojem evropským a globálním. Tímto jsou vymezeny hranice reálných možností vnitropolitických změn.
Pro budoucnost, pro volbu cíle a prostředků nutno vědět nejen co nechceme, ale především co chceme.
Co se týče médií. Po porážce ANO a Babiše, a po tápání kde vzít dalšího pro propírání držděk, protože „Každá špatná zpráva je dobrá“ protože nejvíce zvyšuje sledovanost podmiňující mediální reklamní byznys, a pouštějí se, jak jinak, do vlády, před tím hájené opozice.
Očekávám, že tento trend bude sílit.
Kontrolní otázka: Jak se zachovat, když k Vám přijde se žádostí o práci nějaký odborník mající skvělé doporučení od Jurečky?
Jako polibek smrti.
„Lituji, ale tato pozice je již obsazena.“
Ale fuj, fuj, fuj, to jsou zlá, zlá slůvka a falešné větičky a já moc prosím, nestrašme se těmito ničím, ale skutečně ničím nepodloženými falešnými obviněními, mmmm.
…jako bych ho viděl!
No, hlavně záleží na tom, ve kterém patře máte pracovnu a kam vedou okna… Pokud je pracovna v přízemí a okna vedou do zahrádky, nutno operativně zvážit jiné řešení…
Děkuji, že jste zmínil Gándhího. Velkofilm téhož jména se do ČSSR dostal v roce 1988 a měl mimořádný vliv mezi studenty a mládeží přesně v tom, co uvádíte – v ochotě se nechat zmlátit, v odvaze. (Podobných filmu tenkrát běželo víc, např. Pokání.) A právě v tom vidím největší rozdíl – mladí jsou neskutečně prorežimní, samí woke, cancelculture a sexuální zmatení. V 89. jsem skládal státnice na VUT, tehdy tomu bylo naopak. Chtěli jsme svobodu projevu, svobodu pohybu. Dnešní studenti přemýšlí o patnácti minutových sídlech, o trestech nejen za projevy, ale i za pocity. To je neuvěřitelný zvrat. Nelze s nimi hovořit, argumentují výhradně idejemi a emocemi, a jejich řešení? Předpokládají, že se to nějak vyřeší, protože ty jejich úžasné myšlenky musejí být uskutečnitelné. A víte proč? No protože jsou tak úžasné.
Zúčastnil jsem se na demonstracích v letech 1988 a 1989, v posledním roce jsem stihl čtyři, naposledy v březnu. Už jen proto, abych se opět a opět přesvědčoval, že máme „tu nejvíc prolhanou vládu, jakou jsme kdy měli“ (Václav Cílek) a že naše veřejnoprávní média lžou, jak kdysi Rudé právo tisklo ( to nemyslím obrazně). Musím. Musím, abych si nepřipadal jako blázen, že v médiích zobrazuji zcela jinou skutečnost, než kterou prožívám.
Mému otci bylo v roce 1948 osmnáct let a studoval gymnázium na Velehradě. Ptal jsem se ho, jak je ohně, že za třetí republiky dokázali komunisti převzít moc? Copak to netušili? „Ale tušili“. Věděli o tom, jenže ovládli ministerstvo informací a vnitra a strašili lidí revanšizmem, návratem nacistů, atd… A nesmírně jim pomohla hloupost a mocichtivost představitelů ostatních stran národní fronty, kteří je ochotně zbavili největších rivalů – agrárníků. A všichni chtěli budovat nový lepší svět.
Dnešek v mnohém rok 1948 připomíná. To nechám na každém z vás. Ovšem za varující pokládám, že převládající ideově směry (woke, cancel culture, gender, enviromentalizmus) nesměřují k budování, ale k destrukci (za potlesku studentstva).
Dokud mi to zdraví dovolí, budu jezdit na demonstrace dál. Přeci musí vědět, že s nimi všichni nedrží basu. Optimista nejsem. Obsadili všechny důležité instituce. Tato noc nebude krátká.
Podnětné.
K volbě prostředků….
Ani nenásilí ani násilí.
Rozhoduje situace. Někdy tak, někdy jinak. Někdy trochu tak, trochu jinak.
Rozhoduje televize, rozhlas a velké weby. (Trochu taky tištěná media.) Ale hlavně ta svatá trojice TRW.
Neochota lidí si opatřovat i jiné informace než ty, které ji přistanou u pohovky.
no, myslím si, že část lidí po žádných informacích ani nebaží. Jsem ve styku i generací 20+ a jim je hodně věcí úplně jedno. Ke všemu se staví buď z naprostou kolouškovskou tolerancí, nemají na to názor, nebo jsou plně ztotožnění s narativy dnešní doby, které zaslechli nebo se dočetli na webech své sociální bubliny. A není třeba o tom nějak hloubat a přemýšlet.
Volí Piráty, volí Nerudou, volí Pávka… z jejich programu neznají nic.
Tak jest.
A to je průšvih, který se teprve projeví až tihle veplují do „reálného života“. Buď nasadí svoji osobní laťku vysoko a budou ji muset odlézt, nebo, aniž by zkusili zabojovat začnou skuhrat. Na vládu, na starší a ostřílenější, na Putina. Nikdo si nepřizná, že šel do pralesa bosý. Pak se stane, že zboží v hypermarketu doplňuje PhDr. Je ponížen a hledá chybu jinde. Ne v tom, že sociologů je tady nadpočet, ale chybí zámečníci ale prostě jinde.
výstižné. V zemědělství aktuálně pracuje 1% obyvatelstva. Nejspíše zlomek absolventů FFUK nebo UJAK v populaci .
Nekorektně a na plnou hubu:
Blbost a lenost. V naprosté většině vedoucí se za ruce.
Nekdo zradi jednou a potom uz porad..
Mimo skoly, malym detem nejvic zacaly skodit ty pocitacovy hry.
Stale vice casu stravi ve virtualnim ,digitalnim svete a prostoru poskytovanem pocitacem a tim vice je ten svet ovlivnuje ..
A je to videt..Skutecnost a jeji videni a chapani a virtualni realita/iluse skutecnosti/ v pocitaci se prolinaji..
Ze prani studentu , ze chteji bejt dochtori k jejich potizim a deformacim vseho druhu jen prida..
Mladi potrebuji inspiraci. A woke melou (jak komunisti za davnych casu) o idealech. Pak delaji casto opak, ale to se jaksi uz promine.
Inspiraci?
Dobrý příklad potřebují! Ten jsme my měli. Zasloužilí umělci, které někdo náhodou našel na ulici, dostali šanci a chopili se jí. Protože pochopili, že vzdělávat se musí až do penze respektive do smrti, Papírů netřeba, ale vědomostí ano. Papír nic neříká o kvalitě pracovníka. A o kvalitě člověka už teprve ne.
Vaša interpretácia je prevzatia moci komunistami v roku 1948 je veľmi pozoruhodná, hlavne preto, že váš otec, ako gymnazista, to videl úplne ináč, ako môj otec. Ten bol v tom čase už o niečo starší, mal za sebou pár rokov úspešnej úradníckej kariéry u Baťu v Zlíne, neskôr v slovenskej banke, ale aj dva mesiace bojov ako vojak v SNP. Nikdy nebol v KSČ, ale február 1948 hodnotil vždy pozitívne. Ľudia už mali biedy prvej republiky plné zuby, hovoril, mali až pokrk vyvolených, ktorým prechádzali všetky zlodejiny a bežný človek sa mohol na to len bezmocne dívať. Ľudia chceli jednoducho niečo iné, čo bude spravodlivejšie ako dovtedajší systém a možnú zmenu aj väčšinovo podporovali. Zdá sa, že aj teraz prichádzajú časy, kedy ľudia začínajú spoločenskú situáciu pociťovať veľmi podobne, ako v rokoch 1945-1948.
PPKS
Pět a půl roku za svalnaté řeči na webu? Wow… Tenhle režim hravě předstihuje ten minulý:
„Krajský soud v Plzni poslal na 5,5 roku do vězení Tomáše Čermáka, který čelil obžalobě, že podporoval a propagoval terorismus, když vyzýval k útokům na politiky. Hrozilo mu až 15 let vězení.
Ve videu mluvil například takto: „Je zapotřebí udělat pořádný uragán, vyvést ty dobytky ven a nakopat jim ty vyžraný prdele. Je na čase nastolit radikální odboj, nesmíme se z nich posr..““
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-cermak-znovu-pred-soudem-celi-obzalobe-kvuli-podpore-a-propagaci-terorismu-40426916
Takže dostal pět a půl roku za mírnější verzi toho, jak se průměrný diskutér na Novinkách vyjadřuje o příslušnících jiného národa nebo svých spoluobčanech. Nicméně tam je to kvitováno a tito diskutéři mají pravidelně nejvíc oceňované příspěvky.
V noci se mi zdálo, že:
Průměrný diskutér na novinkách je bot ve verzi AI píšící si i ty příspěvky, proto jsou vždy od startu ti nejoblíbenější. Hlavně prý nereagovat – prý to není diskuze, ale propaganda tvářící se jako diskuze.
Tady AI vystupuje pod jakým nickem?
chtít po AI nick? chá!
„Anonym“
Tdx: mohl se hájit tím, že ho inspirovala naše vláda a média, když chválila Majdan, kde obsazování veřejných budov patřilo k podstatě věci, a on, že se chtěl jen přidat k majdanizaci společnosti. Jeho činnost odmítám, ale je jasné, že se všecko Západu vrací, Majdan i uznání Kosova.
Zajisté, umím si představit. Z naprosto dezorientované vlády crčí studený pot. Na Václavském náměstí přes sto tisíc „dezolátů“ v tričkách s logem Azov, s portréty Zelenského, Bandery, Šucheviče, s ukrajinskými symboly, skandujících „Majdan! Majdan!“ Požadujících vyhlášení války Rusku. Vydávají se na pochod k Parlamentu a Strakově akademii. Pokryto světovými mediálními agenturami, CNN…
Ten humor je trochu morbidní, Schumi!
Test hlásané ideologie jejím důsledným uplatňováním.
Kdyz sel Havlicek po navratu z Brixenu po ulici , ctihodni obcane presli radeji na protejsi chodnik, aby nemuseli Havlicka nejen potkat ,ale ani se s nim pozdravit.
Zajde nekdo , kdo bydli blizko ,aspon na navstevu tech uveznenych ?
A vynecha na chvilku psani prispevku. Nebo doporucovane zmlaceni do bezvedomi..?
Přirovnání těhle k Havlíčkovi je …velmi nepřiměřené.
Tak pod tohle se znovu moc ráda podepíši.
Násilí podněcuje jen další násilí, v tom měl Ghándí velkou pravdu.
Může se stát, že mezi sympatizanty s opozicí se vmísí i nějaký magor. Třeba penzista Balda, nebo ten úchyl, který vraždil před bratislavskou Teplárnou. Tomu se zabránit opravdu nedá.
V tom případě by se – podle mne – opozice měla takového škodlivého pošuka hlasitě distancovat.
Já se distancují i od těch horkých hlav, které se dobývaly do Národního muzea a chtěly odstranit cizí vlajku.
Bohatě stačí vtípky na netu. A fotky, jak na muzeu vlaje vlajka s háknkrajcem. Tady si i jednoduchý občan uvědomí, že je něco asi fakt sakra blbě.
Pět slepic
🐓🐓🐓🐓🐓
Kdyz mate v kuchyni horko vod distancujte se na toaletu..
Zadny nasili..Ani sobe , ani jinejm..
S tim Gandhim si taky nedelejte zadny starosti , jako vsechno , to byla zase jen pitoma komedie , na jeste pitomejsi duverivce..
Co veri a predevsim chteji verit…
Jaký to má mít smysl? Velké demonstrace mohly uspět, když už režim praskal a probouzela se mlčící většina oproti menšině režimu věrných. Pokud režim se opírá o legitimitu většinové podpory z voleb, je mnohem silnější. Jakým právem má menšina vnutit svou vůli většině? Jak když Chvilkari i s podporou médií se dřív taky stavěli proti většinové podpoře vlády z voleb…
Myslím, že nevíme kolik občanů podporuje tuto vládu.
Hodně lidí nesnáší Babiše a volilo proti ANO. A určitě i velkému množství lidí vadí extrémisté. A podařilo se národu nakukat, že SPD = nebezpeční náckové.
A tak si vybrali tu nejpřijatelnější stranu z establishmentu. A teď jenom zírají, co ten kočkopes vyvádí.
Helanov: Výsledek prezidentských voleb opět neukázal na silnou nespokojenost, když se facto vládní kandidát vyhrál rekordně v historii přímé volby prezidentů. Současné vládě můžu vyčítat mnohé, ale tohle je jen realismus, nedělat si iluze o nekonečných milionech lidí proti vládě. Je šance na změnu ve sněmovních volbách, ale musí se to udělat chytře. Využít kandidátky v koalicích. Zaměřit se na témata jako ceny energií, potravin, mír, skandály pětikoalice. Nemarnit energii minulým, jako je covid nebo naopak vzdálenou budoucností, jako je možný rozpad EU.
Vládní kandidát 58,1%, Čaputová 58,1%, Macron 58,1%. No není to úžasné?
Volba generála ukázala jedno :
Opravdu hodně lidí nerado Babiše. Není pro ně důvěryhodný.
Generála volilo velké množství lidí jen ze zoufalství, ze dvou kandidátů se jim jevil být snesitelnější.
Já jsem takhle dvakrát volila krajně nesympatického Zemana. Jevil se mi jako menší zlo než Schwarzenberg a později Drahouš. Prostě jen hezčí holka z ošklivince, nic víc.
Teď se směji , že i havlérka volila hnusného komunistu, určitě většina z nich s velkým sebezapřením.
Mám pocit, že všude na kolektivním Západě probíhají “ volby” stejně jako u nás.
PR mágové už nedovolí postavit na kandidátku slušného a schopného člověka. Viz USA.
„Opravdu hodně lidí nerado Babiše. Není pro ně důvěryhodný.“
Nepravda – Proti Babišovi byly použity v masivní míře všechny mediální, právní a jiné prostředky aby došlo k jeho diskreditaci. Dlouhodobě – podařilo se.
To máte pravdu, šli po něm fest.
Ale, mluvím za sebe, pro mne byl nečitelný a tudíž nedůvěryhodný. Čekat se od něj dalo cokoli.
Takhle aspoň vím na čem jsem, generál je jasný. Vzorný plnič úkolů z Washingtonu. Nic víc. Aspoň se nemůžu zklamat.
Nečitelný by vás mohl příjemně překvapit, Vzorný plnič úkolů z Washingtonu bude pořád jen Vzorný plnič úkolů z Washingtonu.
Ano, lze se skutečně oprávněně ptát, kde brali všichni ti chartisté a disidenti právo si osobovat požadavek na změnu režimu. Většina chtěla zachování stávajícího režimu.
Tdx: tehdy nebyly svobodné volby, aby se to poznalo, jaké je rozložení sil. Pokud jsou svobodné volby, zavání to majdanizací.
Řekněme, že jeho vylepšení.
„Dávej mi najíst a pouštěj mě ven.“
Vidlák napsal v posledním odstavci „U nás nikdy nevyhrajete silou…“ Říkává se, že s mocí obvykle Češi vyhrávají nějakou fintou, např. výsměchem, šklebením, dobře organizovaným odbojem… a teď by snad mohlo nastat VVV – vidlácké vítězení výpraskem? Za tři čtvrtě století svého života jsem byl dost bitý, často bezdůvodně fyzicky i psychicky. Nepral jsem se, byl jsem odbojník. Vždy jsem s mocnými figurkami, zastupujícími momentální systém, prohrával! Staroušům ubývají síly. Myslíte si, že mlaďoši odboj chtějí a umějí?
Dřívější myslitelé z různorodých oborů se shodovali na tom, že v evropské kultuře je rozhodujícím činitelem jedinec. Jen jedince, lépe řečeno osobu, lze vychovat. Těžko vychovávat národ či masy. Sociolog Max Weber (1864 – 1920) uvádí trefný příklad rozporů v hodnotách: Který člověk si troufne chtít „vědecky vyvrátit“ etiku Kázání na hoře, třeba větu: „Neodporuj zlému“ či podobenství o jedné a druhé tváři? A přece je jasné, že viděno světsky je etika, která se tu káže, zbavena důstojnosti: máme volit mezi náboženskou důstojností muže, která káže něco docela jiného: „Odporuj zlému, jinak budeš spoluodpovědný za jeho převahu.“ Vždy podle posledního stanoviska je jedno pro jedince ďáblem a druhé bohem, a jedinec se musí rozhodnout, které je pro něho bohem a které ďáblem. A tak je tomu se všemi řády života.
Tydle rady vod tech inteligentu do nekonecna vomilany sou k nezaplaceni..
Neni mozny spocitat ty miliony rad a poucek tech nekonecnych dochtoru, nekonecny moudrosti.
Co vsechno podle nich mate delat , mysli to s vama dobre a kdyz je vsecky neplnite kazdej den a co se s vama stane ,kdyz misto plneni jich se beda, treba navobedvate.
A ted si Hitler klidne muze delat co chce, kvuli vam. A Stalin taky co chce.
A kolik je takovejch jako vy ..Otresny.
Dobre vam radili a vcas , varovani vazna vydavali, porad , v milonech knih ..
.Nic nepomohlo. Pac ste ty nepolepsitelny..Jenom je vsude vomilate ,ale nedbate..
Nedbali ste a radsi se navobedvali a ted je s vama zarucenej konec..
To vam patri. Dobre vam tak. My inteligenti sme vam to davno predpovidali, my mame vzdycky pravdu , je vam 99 let , tak ted umrete..
Moh ste zit vo tejden dyl..
Pořád jsem přesvědčen, že karty jsou rozdány voliči a proto je ZATIM předčasně vyvolávat stávky, nebo nepokoje. Pro mě je vítězství Petikolky taky nepochopitelné, stejně tak posílání zbraní do válečného konfliktu, ale zároveň chápu, že nyní tahám zakrátko konec pily. Dokud se většině lidí nerozsviti v makovici, nemá smysl něco podnikat. V národě, kde velká část obyvatel nepochopila „Covidovou diktaturu“, nelze dělat revoluci. Lide musí ke stávce a odporu dozrát, což v národě Švejku trvá o trochu déle, než třeba u Maďarů.
Jsem toho názoru, že jen velice malá část národa, během covidu pochopila, že to byl současně test, kam až lze na vládní úrovni a beztrestně zajít. Výsledek? Zatraceně daleko, překvapivě i pro ně samotné.
Doslova a do písmene beztrestně, neboť není znám jeden jediný případ, že by byl někdo, za svá zásadní, často mnohonásobná selhání obžalován – včetně čtyř tehdejších ministrů zdravotnictví a tehdejšího ministra vnitra aka velitele krizového štábu.
Nechci spekulovat o tom, nakolik na zakázku byl ten virus vyroben a kdo určil míru smrtnosti tak šikovně, aby to ještě nevyvolalo sociální paniku typu morové rány. Ostatně Dr. Peková, Dr. Turánek a profesor Beran už vše potřebné řekli.
Umírali jen staří a velmi nemocní lidé, kteří by podle jiných „umřeli tak jako tak, jen o trochu později“. Neumírali až na drobné výjimky mladí lidi a děti, což v důsledku zabránilo tomu nejhoršímu.
Že to byl test „poslušnosti“ národa, nebo jeho ochoty, nechat se oblbovat, tak na tom trvám.
Nesouhlasím vytahovat pořád Covid je hloupost i když dnes si o plno věcí myslím že se dělali špatně, ale
po boji je každý generál. A když vám lidé umírají a nemocnice už nezvládají je lehké kritizovat horší je to ale zvládnout. Nikdo z lidí jako VY a vaším pohledem nemůžete vědět jak by to bylo kdyby se jednalo po Vašem. Ano souhlasím jednoznačně Babišova vláda to nezvládla. Ale jsem přesvedčen že by to nezvládla žádná vláda s jakýmkoliv současným politikem, navíc s takovou opozicí v zádech jaká byla.
Co třeba ta ve Stockholmu?
Něco si k tomu nastudujte. Ale obecně:
Ve Švédsku nebyla nařízení ale jen doporučení a lidé je dodržovali.
Ve ČR byla nařízení a lidé je nedodržovali. Babiš nebyl schopen si to vynutit.
Tomu bych i veril.
V Japonsku jenom doporuceni na masky a dodrzovali temer vsichni.
Nutno rict, ze lockdown byl priblizne 2 mesice, do skoly se chodilo 1x tydne pro ukoly, a pak to zrusili, nechali jenom masky a alkohol v restauracich do 6 vecer.
Ockovani taky na doporuceni. Vetsina lidi sla, ale znam par lidi, kteri nesli, jako ja.
Postih zadny.
Zadny vyhazov z prace, nebo ze skoly.
Mimochodem me ockovani nedoporucil doktor v jedne z nejlepsich nemocnich s tim, ze to pry nepotrebuji…
Nevim, kolik takovych je, protoze v mediich samozrejme jela masirka, jak lidi stastne a dobrovolne cekaji na injekci, ale kdyz to rekli me, ze to nepotrebuju, tak hadam, ze jsem urcite nebyl sam.
Je to třeba vytahovat a poučit se z toho. Z 80% lidí udělali pokusné králíky a 20% zavřeli.
Tečka. Není omluvy.
Nevěšme hlavu, s očkováním není konec ,bude další ,prý účinější,kvalitnější, smlouvy jsou prý podepsány.
Nějaká fakta? Jebo jenom JPP?
S covidem je ještě další problém. COVID rozděluje národ na jiné části a jinudy, než třeba nesouhlas s pětikolkou. Hezky to bylo vidět na poslední Rajchlově demošce, kdy část přítomných dezolátu byla občas tam přetřásaným tématem COVID dost rozladěna.
Hrabě alias tata-
Léky na covid byly, ale neléčilo se. Po týdnu neléčení se rozvinul zápal plic a pak už bylo pozdě. Covid ukázal, jak lze manipulovat s veřejností, bez ohledu na sociální postavení a inteligenci. Staří se báli smrti a mladí o ztrátu požitků. Vznikl tak úžasný nástroj „dobrovolného holokaustu“ a bonusů v podobě COVID Pasů, validačních aplikací pro mobilní telefony – Tečky, s kterými se mnozí z nás ještě chlubili, jak jsou zodpovědní, moderní a ohleduplní. Dnes se takto „napálení“ ke covidu už nechtějí vracet, že už to není téma dneška, jako by covid a to jančení kolem ani nikdy neexistoval.
Ano, prozatím , je to minulost, stejně jako Havel a rok 1989 a naše bezbřehá naivita. Každými dalšími volbami se necháme tahat za nos a znovu a znovu se chystáme zatočit se zrádnými politiky. Za pár dní opět naletíme dalším věrozvěstům a začneme opět marný boj proti politikům, které jsme si zase svobodně zvolili.
Přitom pořád platí Krylovo: „Politikům se nevěří, politikové se kontrolují. Věří se v Boha, věří se v přírodu, věří se v krásu, věří se v myšlenku, ideu. V politika se nevěří, a kdo v něho věří, je idiot!“
Prostě platí: Ta banda tam už dávno nemá co dělat! Jediné co platí , vyházet je a soudit!
Asi jsem naivní…
A Vy jste pochopil co?
1) Že až příště někdo vyrobí jiný virus a pustí jej do světa a my nebudeme vědět co časem udělá, tak to máme risknout? Hlavně žádná omezení, uzávěry?
2) Až zjistíme že to tentokrát neodnesou důchodci a ti co měli smůlu, že zrovna byli těžce nemocní (třeba po havárce na motorce někdo ležel na ARO), ale třeba se budou rodit postižené děti, tak se budou chránit jen těhotné matky a ostatní bez omezení?
Takhle to myslíte?
Dneska je C-19 zástupný problém, něco, co už není aktuální, ale dokáže zabavit diskutující. Pěkně se o tom od plic pohádají a přitom svět pomalu, po malých krůčkách spěje k III. WW.
A my tu dokola řešíme Pekovou a další herce v té minulé komedii nebo se hrozíme, že někdo vyrobí a rozšíří nový virus a bude na něm testovat ochotu lidí se podřídit atd.
Antivaxeři i chřipečnáři jsou výborný materiál na odvedení pozornosti od momentálního problému, kterým je .boj velmocí o světovou dominanci.
Tedy u nás v Kotlince. Jinde to budou jiné pseudoproblémy. Třeba odchod do důchodu. Víte proti čemu se Frantíci bouří? A víte, jaké jsou parametry pro odchod do důchodu u nás, v Kotlince? Tak to srovnejte a zjistíte, že buď jsme tady naprosté ovce nebo Frantíci jsou hysterici. A problém je v tom, že se Evropa nechala a nechává ovládat USA ohledně sankcí proti Rusku, které dopadly na ni (USA si mne po židovsku mne ručičky), platí Ukrajině válku a tak není na důchody – a nebude ještě na jiné věci.
A my tu řešíme Covid-19.
(Ech, dubínuška…)
Francii a ČR je ohledně důchodů někde jinde a nejde srovnávat, protože:
– V ČR je dnešní průměrný důchod na 48% průměrného platu. Takže daňový poplatník (a to zdaleka nejsou všichni nedůchodci) musí vydělat na důchodce, ale i na veškeré další náklady na důchodce, dále na nezaměstnané, na státní zaměstnance, na armádu a dokonce i na zaměstnané, kteří z různých důchodů přímé daně neplatí (viz. Vidlák, ale ten to nejspíš zaplatí a přeplatí přes svoje děti v budoucnu), (nebo viz. někteří OSVČ).
– Francie důchody platí většinově přes firmy působící převážně mimo Francii nebo značkové firmy exportující do světa luxusní zboží.
Dobrý pokus.
Kde sou ty penize , ktery si kazdej platil na duchod vod 48.
A pred tim. Ktery se ukladaly na nejaky konto, aby potom kazdej mesic neco z toho co si predplatil /vul to nevi, tomu to ukradnou/, dostal formou pense…
Pocitam, pocitam si kazdej platil uz nejmin 75 let.
Sel kazdej do duchodu a pensi dostal z toho co si predplatil..a mlady si zacali platit a predplacet na svoji penzi dopredu.
A ted najednou imbecilni kecy ,ze vsecko musi platit dnesni danovej poplatnik. Ani inteligent neuvede priklad.
Kolik dneska z dani jde rocne na duchody a kolik se z toho na duchody vyplaci..
Tak proč teda Makron zvedá důchody a tvrdí že zbankrotuje, když je neplatí?
Starý kocour napsal:27 března, 2023 (13:29)
Co se nehodí, zameteme pod koberec, přece si nepřiznáme vlastní selhání, že? Jako by covid s ničím nesouvisel. Zklamal jste Starý kocoure!
Milan44: Právě příliš velký důraz na rozhořčenost na covidova opatření vedl k porážce opozice a vítězství pětikoalice. Volebni výsledek hnutí zaměřených jen na covidovou svobodu mluví za vše. Druhý důvod je kontroverzní minulost Babiše, která neutralizovala minulost Pavla. Voliči si často řekli, že pokud mají volit mezi bývalými komunisty nezvolí toho, který má za sebou Čápi hnízdo a lockdowny. To je jako s Trumpem, který prohrál, protože mu jedni vyčítali, že covid moc řešil a druzí, že ho málo řešil. K tomu možná došlo k volebním podvodům a třetí příčina je změna ve složení obyvatel. Staří voliči odcházejí a mládí často volí ve stylu green deal. Navíc Republikáni většinou nedokáží získat voliče z řad Hispancu, kteří jsou přitom většinou konzervativní křesťané. Jenže většinou patří k chudším vrstvám, které odpuzuje asociální lpění na neoliberální volném trhu a upřednostňování korporací. Bohužel Trumpovy sliby se moc nepodařilo naplnit o přesunu výroby zpátky do USA a obnovení hrdosti výrobců oproti přebujelým především finančním službám.
Babiš nebo Pětikolka? Velký rozdíl tam nevidím, ale možná je chyba v nás voličích, že si nechceme připustit jinou volbu než 20-2 =18 , nebo 18?
Ano, rozdil Babis x petikolka je priblizne stejny, jako Trump x Biden.
Mezi tema dvojicema jsou rozdily, ale kdyz se to secte, tak je to zhruba prast jako uhod.
Asi jako kdyz si vybirate mezi dvouma kariernima komousema, kteri se derou na post prezidenta.
Kdykoli se nad tim zamyslim, je to deprese.
Přesně tak.
Zajisté. Nutno počkat až se kulička z polohy v misce dostane do polohy na misce.
Kromě toho zvolit cíl. Změnu vládní politiky anebo změnu vlády?
Změna vládní politiky je podmíněná pudem sebezáchovy členů vlády.
Změna vlády je podmíněná volbami. Volební preference jsou podmíněny mírou spokojenosti voličů, mající ekonomický základ.
Ad „Milí demonstranti, prosím uvědomte si, že u nás se proti režimu bojuje vždycky a zásadně beze zbraní. U nás se nezapalují ulice, nestrhávají se vlajky ani policajti ze schodů. U nás se nikdy neposlouchají výzvy k násilí. U nás se proti režimu bojuje tak, že se necháte od policajta zmlátit. On je naadrenalinovanej a má výcvik. To mu tak trochu vymeje mozek. Ale když bude mlátit už třetí babičku a čtvrtou bezbrannou holku, tak mu to začne v hlavě šrotovat, jestli náhodou není na špatné straně. “
tohle jste napsal z vlastní blbosti, nebo za cizí peníze?
Jedno popírá druhé.
On je naadrenalinovanej a má výcvik. To mu tak trochu vymeje mozek.
Tak proč by mu mělo při mlácení bezbranných holek neco v hlavě šrotovat, když tam téměř nic nemá – notabene ne něco, jako je empatie, soucit a lidství?
Měl bych nápad, kým nahradit biskupa Malého, kterého v té době znali jen Pražáci a to kdoví jestli – měl nějaké potíže už dlouho předtím.
Navíc by to byl člověk, kterého všichni znají, mají téměř bezvýhradně rádi nejen jeho, ale i jeho bezchybnou práci. Až dodělá trojku, zkusme ho oslovit. Za optání nic nedáme.
Jiří Strach.
Clanek z webu CT o tristnim stavu boje proti dezinformacim, ktery vedou, suplujice necinnou vladu, jen statecni aktiviste 🙂 Ale tato zaverecna veta svedci o tom ze i pravdolaskari maji nahnano a uznavaji ze jsou v nebezpeci : „Podle Františka Vrábela se navíc „dramaticky radikalizuje“ dezinformační scéna. „Obávám se, že se velmi brzy dožijeme toho, že začnou velké problémy ve státě,“ míní.“ Zdroj : https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3574652-168-hodin-vlada-v-boji-proti-dezinformacim-preslapuje-na-miste-vedou-ho-hlavne
Popelka nemá důchod a je to v pořádku?
Tak proč na Václavák jezdí šaškovat ti ostatní? Na jeho úroveň se stejně nikdy nepropadnou.
Jsou to stejní šašci jako vláda.
: – ))
https://www.e15.cz/inflace-v-cr-a-ve-svete-ceny-graf?me_uid=5b204c5e-50df-4661-8b7d-a6607e60e23b&me_ts=1679906295586
Lu Lina opět výborně, koukněte:
http://nonserviam.cz/medialni-hovinka-lxxvii/
V závětří za těma zbitejma stojí v jednom šiku budoucí elita s plány, jak s nima v budoucnu vyj….t (s těma zbitejma). Proto do toho babky s dědkama půjdou jen v rámci praporů Parkinson a Alzheimer. Tohle se snad ani nedá nazvat krátkodobou pamětí, to je přímá cesta k opětovnému průšvihu dnešních rozměrů včetně soudruhů na hradě.
Z hlediska revoltujích ten teror nebyl bezdůvodný. Měl přinejmenším zajistit, aby si už nikdo nedovolil znovu nastolit stav před revolucí. Ostatně podívejme se jak dopadla evropa s denacifikací (EU zvláště)
Mám úctu k demonstrujícím, nicméně plně souhlasím s Vámi.
Nedávno jsem tu pod jiným článkem napsal –
„…principiálně jakýkoliv pokus ty „jevy“ eliminovat, ohnout, přizpůsobit do jiné podoby, představují něco jako činnost Strany mírného pokroku v mezích zákona, anebo z novějších dějin budování „socialismu s lidskou tváří“. Protože ty „jevy“ u nás ovládají úplně jiní týpci než je Fiala, Rakušan etc. – to jsou je pěšáci. Karty, ty trumfové, má v ruce někdo úplně jiný, a to ten, kdo má zatím ekonomickou sílu ovládat světové dění, „kupovat“ si státní rozpočty celých států, ne ty pouhé marionety, které jim už pak slouží tak nějak z „musu“. ….. Protože kdo chce, najde si paralelu mezi oním snažením o „kosmetické úpravy fungování režimu“, o kterém jsou ty demonstrace a výměny figur, a mezi parametrickými změnami výdajové stránky „důchodového účtu“. Protože v obou případech podstata problému leží někde úplně jinde, než tam, kam se zaměřuje/odvádí pozornost.“ https://web.litterate.cz/plna-odpovednost/comment-page-2/#comment-123849
Možná, že „budoucí elita s plány, jak s nima v budoucnu vyj….t (s těma zbitejma)“ ani ty plány mít nemusí, může mít úmysly čisté jak lilium, ale z PODSTAY té situace, tj. z podmínek panujícího GLOBÁLNÍHO
KAPITALISMU jim naprosto nic jiného nebude. Vždycky budou jen těmi pěšáky, jen těmi marionetami v rukou „vlastníků světa“.
Vždycky je při slibech o změně jevu třeba si uvědomit, že ten jev je jenom vnější podoba té podstaty.
L.
Inspirativní . Zhruba tak nějak.
Co se týče nynějšího „globálního kapitalismu“ a jeho vývoje, s jistotou předvídám jeho dějinnou dočasnost řádově nanejvýš ve staletích. Dynamika společenských procesů se zvyšuje světovou provázaností v celek. Nehledě na unikátnost v celých lidských dějinách, že na Zemi už není kam expandovat. Euroamerická civilizace a její úspěch jsou založeny, mimo jiné, na expanzi.
Co se týče globálního celku a společenských formací, tyto jsou podmíněny zákonitostmi vývoje člověka jako živočišného druhu. To co je nazýváno „demokracií“, je jen šlehačka na dortu. Korpus je založen na oněch obecných zákonitostech, které „demokratické“ nejsou. Ilustrativně, z pozice přírodovědného redukcionismu, přirovnal bych ke hvězdě. Čím vyšší hmotnost, tím kratší setrvání na hlavní posloupnosti a tím bouřlivější vývoj. Anebo k množství jaderného štěpného materiálu jehož vývoj závisí na množství, hustotě a dalších parametrech a vnějších vlivech.
Pod fasádou „demokracie“ obrazně jako pod zemskou kůrou, civilizační kulturní slupkou probíhají stejné procesy, jako po celý dosavadní vývoj Homo Sapiens sapiens. Tu a tam více či méně bouřlivě vyvěrají na povrch. A, proměňují a hýbou celými kontinenty.
I někdejší jevy, příkladmo
křížové výpravy, chiliastická hnutí, kaceřování, klatby, inkviziční procesy, mají novodobou podobu.
Jak se liší „sankce“ uvalovaných „papeži“ ve Washingtonu od někdejších klateb uvalovaných papeži v Římě ?
Putin a spolu s ní Rusko byli dáni do klatby. Putin by se měl vydat Koncilu Haagskému. Neučiní-li tak dobrovolně, pro takový případ byl vydán edikt nařizující všem vládcům „demokratického světa“ aby byl jat a předán k inkvizici.
Je tento příměr tak nepřípadný?
Či „klatby“ uvalované například na Facebooku“ a podobně?
Co se týče „demokracie“ této novodobé mantry ideolgicky a liturgicky nahradivší příkladmo u nás „socialismus“, ve skutečnosti je polykracií, komplexem různých složek, jejichž zastoupení a význam jsou proměnlivé.
Samozřejmě vše co zde píši a co by si někdo mohl vyložit jako něco proti něčemu, je vysoce metaforické.
Tak jsem se díky vašemu příspěvku Lexi dostala do „minulosti“ a tam jsem nalezla tento příspěvek paní Sibyly :
Sibyla napsal:
10 března, 2023 (19:03)
Děti stojí stát taky pěkné peníze, školství zdravotnictví přídavky úlevy, tak to s duchodcema vyjde šulnul.Málo dětí málo výdajů .A v budoucnu i málo důchodů.
Paní Sibyla je zajímavá žena. : ) Byla to přece generace dnešních důchodců, co prodala vodu do cizích rukou a celé hospodářství. Ilona Švihlíková vykládá kolik peněz odpluje do ciziny.
Tak tam za to mají větší důchody….Energie proudí od nás k nim, proč jste to nezařídili lépe, když jste chtěli velké důchody ?
Určitě se shodneme na tom, že důchody mají přednost před zbrojením, ale vyjádření
Sybily, mi příjde takové… po mě potopa, ať je teda míň dětí, hlavně, že já se ještě budu mít dobře.