Předchozími dvěma články jsem se k německým protestujícím zemědělcům jednoznačně hlásil. Vyjádřil jsem pochopení pro jejich problémy, konstatoval jsem, že se jejich trable neliší od těch našich, protože mají stejné příčiny v podobě neschopných elit odtržených od reality. Symbolem těchto protestů je pro mě text, který jsem zaznamenal na jednom traktoru: Nesejí, nesklízí, ale všechno vědí nejlíp. Němci mají problém s bruselskou hydrou a zdebilizovanou mládeží, která se pokouší o kulturní revoluci. My, Češi, jsme na tom úplně stejně.
Pardon… jsme na tom hůř. Němci jsou kolonie USA. My jsme kolonie Německa. Jsme kolonie na druhou. Proto, jestliže jsem včera říkal A, musím dneska říct i B.
Největší touhou otroka není svoboda, ale mít také svého otroka… Je to totiž snazší, než se dobrat svobody. Je to méně riskantní, protože vašemu pánovi nevadí, když jste také někomu pánem. Stačí mu, když poslušně plníte rozkazy.
Proto je třeba říci, že pokud se naši němečtí bratři svými protesty něčeho domohou, jejich elity to budou především řešit na náš úkor. Koneckonců, proto tu kolonii mají, ne? Investovali sem, aby jim to vydělávalo. A jestliže jim v Německu přitáhnou trochu uzdu, tak si ušlý zisk budou kompenzovat na nás. Nikdo v Německu nepovede obchodní válku s USA. Aby trochu narovnal obchodní podmínky. Prostě přijdou a nařídí svým obchodním řetězcům, aby u nás zdražily ještě víc a ještě víc dřely z kůže potravináře i prvovýrobce.
Jestliže německé zisky nebudou stačit na novou jachtu či expanzi do Afriky, zaplatí to český krmelec Evropy.
Německý sedlák je bratr českého sedláka, ale kdyby se mohl domoci svých výhod na úkor toho českého, tak neuvidí zlo a neuslyší zlo. Bližší košile než kabát. Německý politik nebude riskovat hněv amerických neziskovek a liberálních médií. Mnohem raději bude riskovat hněv českých spotřebitelů, protože ten je podstatně méně nebezpečný. Přitvrdit v protektorátu Bémen und Méren, je první a nejjednodušší lákadlo současných podprůměrných Olafů Scholzů… Nedělám si iluze, že by dnešní generace Uršul Leyenových chápala, že spojenec má smysl jen tehdy, když je také silný. Slabý spojenec není žádný spojenec.
Pokud německé protesty uspějí, budeme mít další konsolidační balíček. Fialova protektorátní vláda se postará. Jestli Blyštivý Péťa něco umí, tak odezírat z berlínských úst. Nejspíš budeme mít i další zdražení energií…
Nejsem z těch, kteří, když vidí u souseda kozu, tak se modlí, aby mu chcípla. Nesnáším závist N-1. Když už, tak raději závist N+1. Když má soused kozu, tak já budu mít krávu. Vy brizolit, my kachličky… Ale úplně nejlepší je obdiv N+1. To je totéž jako ta závist, ale bez vnitřního užírání se. Obdivuju, co soused dokázal a chci ho překonat.
Proto musíme s protesty uspět také. Musíme se nasadit a dokázat totéž, co Němci. Protože jedině silná a pronárodní vláda může do Berlína vyslat jasný signál, že bude lepší si to vypořádat doma, protože od nás už žádné úžerné nepřijde. A naopak by nemusela přijít ani elektřina… Současná vláda to neudělá. Ta se postaví do pozoru a předem splní každé německé přání. Chceme, aby Němci s protesty uspěli, protože pak uspějí i naše protesty. Ještě více a ještě lépe. Jestliže němečtí farmáři chtějí zpátky své výsady, tak my musíme jít dál a chtít jinou vládu. Tihleti jsou totiž příliš jako ten Scholz a Habeck.
Tisíc let jsme s Němci propojeni a pořád to vypadá stejně. Když mohou, tak obírají.
Ale když nemohou, tak dávají Zlaté buly sicilské!
Je rozdíl, jestli v Praze vládne Jindřich Břetislav a nebo Přemysl I. Otakar. Teď přišla doba na toho druhého. Ano, bude muset měnit strany, bude muset lavírovat, bude muset někde podlézt a jinde přeskočit, ale pokaždé by z toho měli Češi něco mít. Tisíc let jsme německý zadní dvorek, ale někdy jsme byli největší a nejsilnější zadní dvorek. Až jim z toho bylo za Šumavou a Krušnými horami úzko.
Také vždycky platilo, že když šli Němci dolů, tak šli Češi nahoru. Ať si Josef Pekař říká co chce, úspěšní jsme nebyli, když jsme se k hentomu Západu přimkli, ale když jsme s ním hráli rovnou hru. Úspěšní jsme byli, když jsme uměli mít svoji cenu a když jsme naše služby draze prodávali. Samozřejmě nás za to nechválili a štvalo je to. Ale když jsme dávali zadarmo a dělali jim lokaje, také nás nechválili a ještě se nám posmívali. Vůl, který dobře táhl, tomu naložili. Podívejte se na společné eurofotografie z Brusele… Orbán v čele, Fiala v koutě u hajzlíku. Ano, Orbán je teď ten, komu dávají zlaté buly. Nemají ho rádi. Štve je…. ale dávají mu zlaté buly.
Sauronovo oko se teď bude chvíli dívat jinam. Biden má problémy na mexické hranici, Scholz má problémy s traktory na dálnicích, Macron má vládu v demisi. Tusk v Polsku rozvrací média, Zelenský je jednou nohou na útěku, Izraeli se rozhořívá severní hranice a ani v té Gaze to nejde moc dobře. Írán blokuje západní lodě v Rudém moři, Číňan nepokrytě mluví o znovusjednocení s taiwanským čipovým průmyslem, KLDR nepokrytě dodává do Ruska rakety a náboje ve velkém. Maršál Petrla ztratil víru v konečné vítězství nad mongoloidními hordami a čeští majnstrýmoví novináři píšou takové sračky, že to už nečtou ani liberálové. Zdravím Jana Komso Moláčka. Ten je v poslední době ještě lepší, než mladý Bartkovský a to je co říct.
Kdy jindy, než teď? Kdy jindy zabojovat? Teď je třeba být připraven obětovat protestům nějakou dovolenou i rodinnou oslavu. Je třeba mít ve vrecku nějaké peníze na cestu do Prahy a sbírat odvahu na zablokování silnic. Je třeba podporovat ty, kteří jsou v čele protestů a je třeba neposlouchat škarohlídy.
Úplně čtu tu diskusi pod tímto článkem… nemá to smysl, stejně se nic nezmění, copak nevidíš, Vidláku, že nám vládne světové židovské spiknutí, Soros, Bilderberg, globální prediktor, Bill Gates a jeho farmabysznys… Rajchl je řízená opozice, Okamura je politický podnikatel, Babiš nás zavíral za koronaviru, Konečná je to samé co Gottwald, Šlachta je fízl, Macinkovi kouká arogance z očí… ba kdybych se do čela postavil sám, tak to samozřejmě dělám jen kvůli korytu. Nic jsem si nevymyslel, všechno tohle jsem si přečetl jen za poslední dva dny.
Vy, co si tohle myslíte, tak se běžte modlit, aby sousedovi chcípla koza. Nic jiného vám nezbývá.
Já se pokusím pomoci Přemyslu Otakarovi. Pokusím se, aby nám nebrali dividendy, ale dávali zlaté buly. Možná neuspěju. Možná to doopravdy dopadne špatně. Ale alespoň budu žít s vědomím, že jsem se pokusil. Budu vyprávět vnoučatům, že jsem opustil pluh i pole a šel jsem na Kulikovo pole, kam přišlo spousta bojovníků, každý s jiným názorem i jinou letorou i jinými představami, ale prostě jsme se nakonec seřadili, každý pod svým praporcem. Pokud bychom totiž vyhráli, zasloužili bychom si prapor společný. A to stojí za pokus, i kdybychom měli prohrát.
Přemysl přebíral mnohem více zbídačelou zemi, která byla v mnohem horším područí Říše římské. Měl proti sobě císaře i papeže. Ale za pár let bylo všechno jinak…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Cit.: “ …. když šli Němci dolů, tak šli Češi nahoru“ je sice pravda, ale platilo to až do doby kdy i Svatá říše Římská byla celý náš svět. Jinde již obchodovat a ani válčit nešlo, neb to bylo daleko. Jedině snad prodávat otroky na nichž bylo bohatství Přemysla Otakara vybudováno a jejich lov byl motivem i jeho veškerých expanzí na východ, což uživilo početnou armádu.
Ale proč to píši: Dokázal bych i volit Konečnou, i když nejsem typický levicový volič, jen mi vadí, že má namířeno do Europarlamentu, takže co potom?
bohatstvi Premysla otakara postavene na otrocich. To uz je ten novy dejeBIS?
A taky vexloval před Tuzexem.
0% vědomostí, 100% názor.
😂
Takze po te, co nam Nemci znicili Zizku, tak se pustili do Premysla Otakara.
Tusim, ze dalsi bude na rade Jirik z Pdebrad a pak uz zbyva jenom Karel IV. Ale toho Nemci povazuji za sveho, tak ho snad usetri.
Že jsme kolonií je fakt. Kde ale začít s občanskou nespokojeností nejdříve? Já bych začal tou válkou, která bere životy mladým lidem, přináší bídu a zmar. My tady máme jedinou možnost jak omezit masakry v nesmyslné válce, která je importem ze západu a tou naší možností je – odmítnout posílat zbraně do válečného konfliktu. Říká se , že „Nespravedlivý mír je pořád ještě lepší než spravedlivá válka.“ , protože každá zbraň poslaná do konfliktu má na svědomí mnoho lidských životů, navíc jsou to vyhozené peníze, protože TAHLE VÁLKA NENÍ NAŠE!
Prostě , nemá smysl uklízet barák, když nám hoří kůlna vedle baráku !!!
Re: Milan44
Uklidněte se, my už žádné zbraně nemáme.
Můžete plynule navázat dalším bodem.
Sice nemáme, ale můžem si půjčit love u emeryckých bank, MMF a pod, na zaplacení emeryckým výrobcům, aby za naše prahy ty zbraně dodali uáčkům, kteří je z velké části rozkradou a rozprodají slimákům, kteří s nimi pak budou střílet třeba nás blbce ve střední Jevropě.
Trambus – Targus:
https://www.e15.cz/valka-na-ukrajine/ceske-firmy-mohou-na-ukrajinu-vyvezt-zbrane-za-117-miliard-polovinu-licenci-uz-vycerpaly-1412250
Myslím, že nemáte pravdu, protože naše vyzbrojování Ukrajiny ještě neskončilo, ani to finanční.
Nevím, jaká je celková situace v obchodech, ale v letácích je máslo za 33 a jogurt za 6,50 Kč…
Co si z toho má volič odnést?
A. Že snížení DPH o 3 procentní body opravdu zafungovalo?
B. Nebo že se globální kapitál radši na pár měsíců uskromní, aby podržel loajální loutku v kolonii u moci? Nebo že na másle za 70 jsme poslední dva roky natahováni o 47 korun ?
Myslím, že mladí krásní perspektivní lidé mají jasno, za A…
Ad B) ja bych to zkusil spocitat jeste jednou.
naozaj je najpodstatnejsia na jeho hlaske aritmeticka chyba a nie merito veci??
Ne, neni.
Co zafungovalo je fakt, že lidi přibrzdili s nákupy a zdá se že docela fest. Nevím jestli nemají many many, nebo jestli šetří pro budoucno. Ale ty mininákupy jsou evidentní a aby se krátkotrvanlivé potraviny nezkazili holt musí kít s cenou dolů.
Napoř. Slováci dělají lentilkovou Marilu. Stávala kolem 40a něco. Pak před svátky naráz stála 95 no a onehdy už jenom 4o. Jsou to pokusy řetězců – co si mohou dovolit. Ale jak vydno asi nic moc nemohou, aby se jim zboží nekazilo.
Ale snaží se snaží.
Ano přesně tak. Je třeba při nakupování přemýšlet a hlasovat vlastní peněženkou. Vybírám z nabídky obchodů jenom to, co mi chutná a jenom za ceny, které jsem ochoten akceptovat. Pokud nemají požadované za rozumnou cenu, buď nakoupím v jiném řetězci nebo nekoupím vůbec. Jejich šílené ceny nejsem ochoten akceptovat. Taky si myslím, že obchodníci/překupníci zkouší kam až mohou zajít.
Moon:
Někdy je to ovšem těžké. Dnes jsem dostala zálusk na svůj oblíbený jihočeský jogurt ve skleničce, ovšem za 30 kaček….
Přesně. Zkouší, co Čech snese. Penny na pár dní „slevnilo“ o nějaké směšné haléře – doslova výsměch vládě i občanům – aby vzápětí o stejnou míru předchozího zlevnění zdražili.
My, kteří se tam stavujeme cestou autem okolo, to vidíme a ještě udržíme v paměti ceny, které tam byly před týdnem, nebo dvěma.
Oni se nám doslova vysmívají, všichni ti manažírci i ředitelé českých poboček.
Chčijou nám na hlavy a říkají „ano, jsou to chcanky, není to déšť“.
Co když se každý obchodník snaží prodat co nejdráže, vždy a všude? Přemysl Otakar to s otroky nedělal jinak.
Ano, v kolonii je potřeba znesvetit a zneuctít jejich historii, z významných osobností udělat sexuální maniaky a opilce nakazene chorobami ( Mysliveček, divím se, že něco podobného nenatočili i o Bedřichu Smetanovi k dvousetletému výročí jeho narození, měl prý taky syfilis, tak postelove scény mohly být doprovázeny úryvky jeho oper), z ceskych králů udělat obchodníky s otroky a z Rakušanky, za jejíž vlády zesílila v českých zemích germanizace , náboženský útlak a vyhánění Židů z Prahy, udělat ve filmech přívětivou domácí tetku , ochránkyni Čechů.
Nemci povazuji Smetanu za vlastniho. Fridrich Smetana.
Denik si psal Nemecky a to, ze necitil Cestinu je docela casto znat v jeho operach.
Takze Smetanu nam Nemci nechaji na pokoji.
Ano, Cesko, ta slavna otrokarska velmoc 🙂
Jeste chvili takhle budete plkat, a budete platit reparace.
Re: Onanym
A tyz je kokot brezový, plechom pobitý, ako by povedali bratia z Čobolistánu.
„Nejhoršími sviněmi byli takřka pravidelně ti, kteří byli nejvíce šikanováni, resp. kteří se nejméně šikaně vzpírali.“ Anonym potvrzuje?
… dřevitý … 😇
(bez háčku)
T-T keď už tak dubový a u nás v Čobololistáne máme aj onakvejšie spojenia napr. kuťafas jalový ….. 🙂
Re: tzR
Tak to neznám. Já znám jen „konského“ fáse. Psího slyším – nebo teda čtu – poprvé.
Z toho je vidět, jak moc jsem blbéj, staréj a hnusnéj, že neznám hen tu onú vyonďatú maďarčinu.
Jinak u nás byl dub vzácností, proto se pobíjely „drevené“ věci plechem.
Plech se ukradl z válcoven plechu.
Válcoven plechu byly kdysi v širším Gorolistánu mraky.
Dnes nám tu zbyly akorát mraky hoven.
Ještě se vrátím k původnímu tématu.
Zřejmě každý, kdo absolvoval ZVS v ČSLA principiálně chápe to, co chtěl dnes Vidlák sdělit.
Mám na mysli tzv. šikanu, kdy dnem odchodu do civilu se bývalí bažanti měnili v mazáky, resp. šikanovaní postoupili na místa šikanistů, kteří byli drženi na šňůře pouze občasnou přítomností vojáků z povolání, resp. jejich povětšině planými vyhrůžkami vojenským prokurátorem.
Nejhoršími sviněmi byli takřka pravidelně ti, kteří byli nejvíce šikanováni, resp. kteří se nejméně šikaně vzpírali.
Naprosto stejný vztah platí i pro vazbu USA – SRN – východní kolonie.
To jen tak na okraj pro mladší kusy a ženy, které se dvouletých radovánek neúčastnily ani zprostředkovaně přes vyprávění svých životních partnerů.
to sa mi nezda. sikanovaný bol fyzicky slabí jedinec, ktorý sa nedokazal šikanistovi ubranit
a tým, že po roku bol z neho „mazak“ sa nestal zaroven Rambom, keby takyto fyzicky slabý jedinec skusil sikanovat bazanta, tak by proste dostal na hubu a bol vybaveny (a navyse aj s hanbou medzi mazakmi). jedine ze by si nasiel niekoho este slabsieho, ale to by bol celkom problem
Re zlokot.
Představujete si to jako Hurvínek vojnu. Šikanovaný mladý kus byl šikanovaný z různých důvodů. Prostě někomu něčím vadil. Za ten rok si leccos schytal. Pak se stal mazákem. Jen někteří z nich se stali těmi vysoce efektivními šikanisty. Přesvědčenými, že teď oni můžou, ba co víc, že to příkoří ze sebe setřesoui tím, že je pošlou dál. A mohli, aniž se pro to museli změnit v Ramba. Málokterý mladý kus si mohl dovolit plně použít své fyzické převahy. To by totiž proti sobě postavil i ostatní mazáky. Patrně ne všechny, ale dost na to, aby se mu na nějaký čas proměnil život v peklo.
Tak si predstavte takeho Jasanka, slabeho neduživeho jedinca, ktory sa stane tercom šikany od starsich mazakov. Ostatní bažanti v jeho ročníku ho mozno nešikanuju (niektori vsak mozno tiez) ale aj u nich je na najnizsom stupni hierarchie. A po roku tento Jasanek v nejakom mazackom rauši uveri tomu, že už aj on moze šikanovať. Tak to na niekoho skusi, okamzite dostane na hubu a čo asi tak spravia ostatní mazaci (byvaly bazanti)? Pojdu ho kolektivne pomstit alebo sa budu valat od smiechu – pozerajte, Jasanek, ten kokot dostal prave na hubu od bažanta, to je ale prdel!
No anebo nastoupi logika „dali na drzku Jasankovi, je to sice debil, ale je to mazak, na koho si vyskoci priste?“ a uz to pojede.
Berte to z moji strany jako ciste teoretizovani, k vyjadrovani o vojenskych zalezitostech mam tu nejvyssi moznou kvalifikaci. Modrou.
Jozko, i když máte modrou, systém jste pochopil.
Zlokote, Vaše fantazírování je zcela mimo mísu. Já tam byl na 730, vlastní zkušenost je k nezaplacení.
Re: Laban, zlokot
Bohužel, Laban má pravdu. Měl jsem tu pochybnou čest, že jsem dělal „skoro“ panského kočího (autobus) lampasákům, kteří řešili občasné průsaky šikanovacích průserů.
Ono to nebylo až tak jednoduché, jak si představujete. Nikdo ze starých nemusel být Rambo. Úplně stačilo, když mladej dostal na měsíc rajony na hajzlech a všichni mazáci mu srali vedle mís. Anebo měl uklidit chodbu 100 x 4 metry a někdo mu tam nalil vodu z hasičské proudnice a rozlil pětilitrovou pikslu jaru. Možností, jak naučit nováčka správně šlapat brázdu, bylo nepočítaně. Když bylo nejhůř, stačilo mu nalít v noci vodu do kanad, anebo mu hodit hovno do skřínky s oblečením.
Už jsemto tu psal několikrát, že za druhý půlrok služby (už bojového útvaru) jsem se s mazáky serval třikrát. Z mého dnešního pohledu jsem byl absolutní kokot, protože nic zásadního a nesplnitelného po mně nechtěli. Tak mne to stálo jen nervy nonstop na pochodu a neustálé čekání, co mi staří provedou.
Sám jsem byl „šikanován“ jen mírně, pokud se plnění denních povinností dá považovat za šikanu. Nepoznal jsem bufet, saharu, jahody se šlehačkou ve dvě ráno, gagarina, nebo metro.
Byli jsme rota poměrně inteligentních lidí a NAŠTĚSTÍ se mezi nás tedy nedostali ti vymaštění idioti z východního Slovenska, co byli o patro níž a ve vedlejším baráku.
Bylo řečeno, že ty dva roky jsou už i tak za trest, tak proč si to budeme ještě kurvit navzájem.
Jako mladí jsme pochopili, že někdo to udělat musí a staří to prostě nebudou.
Přesně k tomu jsme vedli i naše vlastní mladé, až už z nás byli mazáci. Věděli, že to udělat musí, jinak bude pojeb od nadporučíka a skončí to zaraženými vycházkami, na které jsme si jinak chodili podle libosti – pověřen tím byl výkonný praporčík, takto četař našeho ročníku.
Mladí pochopili, do jednoho všichni, takže nebylo koho a proč šikanovat – jak už jsem napsal – nebyli jsme dementi, ale rota poměrně inteligentních lidí, naše „četa“ pracující na fakt složité i drahé technice, kde se dementi prostě vyskytovat nesměli (podobně to bylo u rakeťáků, nebo u radioelektronického boje).
Hleděli jsme si každý svého a svých kšeftíků mimo kasárna, neboť se profláklo velmi rychle, že na rotě existuje pár kusů, kteří umí velmi dobře opravovat jakoukoli elektroniku, hlavně ale televizory. V době mé vojenské služby, to byla velmi poruchová, po Oravách 1xx a 2xx teprve nabíhající řada Salermo.
Času bylo dost, peněz taky a nebylo třeba nikoho nikam honit pro cigarety, nebo občas flašku něčeho dobrého. To jsme si koupili za své a kdykoliv.
Možná to vypadá až moc idylicky, ale tak to skutečně bylo. VÚ9117 České Budějovice, Žižkova kasárna.
Možná proto mám na vojnu výhradně krásné vzpomínky.
Vidláku, správně jste odhadl, že diskuse nebude navrhovat žádné kroky, které by podpořily Vaši výzvu. Ve skutečnosti je v ní (aspoň zatím) i málo připomínek, jak to nemá cenu a diskuse je spíš mimoběžná. Je vidět, že tudy asi cesta nevede.
Podle mého názoru je to tím, že spektrum Vašich čtenářů je velmi široké s širokou paletou názorů. Řada pohledů je svět je přímo protichůdných.
Pokud chcete aktivizovat populaci, musíte jim dát jednoduchý, společný, aspoň zdánlivě dosažitelný cíl.
V Německu se bouří zemědělci a mají poměrně jednoduché a jednoznačné požadavky na vládu. Možná uspějí aspoň v něčem, možná ne. Určitou šanci ale mají. Řada jiných je podporuje, ale ne tak razantně. K pádu vlády to povede jenom v případě, že se toho chytne nějaká politická strana (FD? Nová levice?) a dá živelným protestům nějakou strategii.
Několikrát za uplynulý rok jsem se vyjádřil k tomu, že demonstrace prakticky určitě nevyvolají pád vlády. Myslím si to pořád. Tento cíl, který asi skutečně sdílí skoro všichni Vaši čtenáři, je příliš velký, aby se dal dosáhnout živelnými protesty.
Pokud by se měl organizovat velký protest, měl by být pro něco jednoduchého, co by stejně cítila většina populace, ale co by bylo aspoň do jisté míry dosažitelné. Umím si představit, že by v tom okamžiku vláda mohla couvnout, aby uklidnila situaci.
Roztříštěnost názorů (a jinak se to nazvat nedá – viz. včerejší diskuse) je možné řešit jenom tím, že bude vytvořena nějaká strategie, se kterou je schopna souhlasit aspoň část populace. Pokud byste se připojil k nějaké straně (třeba k paní Konečné, nebo k PRO, nebo k SPD), podstatně by Vám ubylo čtenářů, ale podstatně by vzrostla šance, že něco prosadíte.
I na Slovensku zvítězila cílená strategie Ficovy strany, ne živelné bouře.
Já sám za sebe můžu říct, že jsem podpořil převrat v roce 1989. Dokonce jsem to dotáhl na mluvčího občanského fóra. Chtěl jsem, aby se socialismus řízený geronty vylepšil, ale zůstal socialismem. Tehdy to podobně cítilo přes 90% obyvatel. Výsledek byl podstatně odlišný. Teď je slovo socialismus fuj pro skoro 100% populace, přestože je současná situace zcela logickým důsledkem nastoleného režimu.
Proto se od půlky 90tých let vyhýbám živelným akcím. Protože si nemyslím, že nemůže být hůře. Může. Majdan je varovné memento.
Vadí ceny potravin (od supermarketů, přes vietnamské večerky, až po obchůdky na vesnicích), tak snad jedině postavit v každém městě až městečku státní zastřešené neziskové tržiště a za nákladovou cenu pronajímat českým potravinářům jednotlivé regály.
Vadí ceny energií, tak uvést na trh státního neziskového distributora a hlavně nakoupit tyto energie co nejlevněji, bez politických ohledů. Byl by Babiš ochoten?
Atd. Nezakazovat, nenařizovat, ale rozšířit konkurenční nabídku.
Masivní, skutečně masivní letákovou kampaň … ale hlavně propánajáníčka stébélko nepřeložit. To se mohli mocinky i zamračit.
A hlavně nejdeto, nejdeto, nejdeto.
K Václavovi: Souhlas. Krom toho dochází (mimoděk?) k odvádění pozornosti od věcí podstatnějších či aktuálnějších. Podle mne je třeba MÍR ( a nezavlékánį naší vlasti do války) mnohem důležitější než třeba valorizace.
Ono to nejspíš souvisí. Bez zavlékání do války by na valorizaci bylo peněz dost. Aspoň si to myslím.
Vidlákův příměr vztahu Českých zemí k Říši ve středověku a dnes sedí.
Za Fridricha Barbarossy, když byla pod jeho vládou říše jednotná a silná byl úpadek Českého státu největší. Císař si měnil knížata ne pražském stolci dle libosti, vždy měl na svém dvoře několik uchazečů v záloze. Došlo i k odtržení Moravy od Čech. Po smrti Fridricha Barbarossy došlo v říši ke zmatků, boj mezi uchazeči i trůn. Pak přišla hvězdná chvíle Přemysla Otakara I. a vzestup Českého státu korunovaný Zlatou bulou sicilskou.
Těch případů takto fungující úměry rannějších i pozdějších je vícero.
Za příměr je mezi by se dal použít i porovnání vlády Jana Lucemburského s vládou Karla IV.
Oba dva schopní panovníci s přínosem pro Český stát. Rozdíl byl v tom, že Jan Lucemburský utrácel výnosy z Čech v cizině ale Karel IV. je investoval do rozvoje doma a tím začal bezprecedentní éru vzestupu Českého státu.
Tím by se někdo měl také inspirovat.
závist N-1 když vidím u souseda kozu, tak se modlím, aby mu chcípla
závist N+1 když má soused kozu, tak já budu mít krávu
obdiv N+1 obdivuju souseda, že našetril na kozu, a já chci našetrit na krávu
Všetky tieto schemy majú spoločné to, že suseda povyšujem za bernú mincu mojich priorit a tužob. A to je zle, lebo svoje priority si mam určovať ja a nie niekto iny.
Spravny pristup je takýto:
nezajem N+1 sused má kravu a ja to mám v piči
oprava:
nezajem N=0 sused má kravu a ja to mám v piči
Re: zlokot
Asi takto?
https://www.youtube.com/watch?v=yYvI4wT5Z5I&ab_channel=noexpictures
A máte tam chybu. Pravý Slovák NIKDY nevsune do tohoto pořekadla ukazovací zájméno „to“.
ja nie som slovak ale vyhodňar
zlokot správne…. a v každej župe sa to hovorí po ich 🙂
Přesně. Člověk se má porovnávat se svou vlastní minulostí – ne s tím, co má soused. Tam může srovnávat, jestli udělal pokrok nebo ne a jestli ten pokrok byl směrem, kterým chtěl nebo ne.
👍
zlokot:
-„“Spravny pristup je takýto:
a)nezajem N+1 sused má kravu a ja to mám v piči““
——————————————————————–
– b) nezajem N+1 sused má co jíst a já to mám v piči 😜.
imho je to blbost……sused ma kravu, ja nemam nic a ani ma to nezaujima, len potom chcem davky
Lepsie by bolo, sused ma kravu, ja nemam nic a ani ma to nezaujima, lebo programujem pre banku…….lenze kazdy nemoze programovat. A cela pointa je, ze sa zaujimam o zlepsenie svojej buducnosti bez toho, aby som sa snazila o poskodenie ineho. Pretoze Vas spravny pristup nehovori nic o tom, kvoli comu to robite. Ak len kvoli sebe a pripadnej lenivosti, tak je to neproduktivne rovnako ako urcovanie priorit podla susedov
Podrizena zeme doda suroviny nadrizene zemi.
Nadrizena zeme ze surovin vyrobi zbozi a proda je podrizene zemi.
SSSR dodal CSSR zeleznou rudu.
CSSR ze zelezne rudy vyrobila auta a motorky, ktere prodala SSSR.
Jsem z teho volajako zmeteny ….
Re: Homér
Škodoffky to moc v Rasýji nedávaly. Nevím, kolik se jich tam za socíku vyváželo – jestli vůbec, ale v době, kdy jsem tam začal dojíždět docela pravidelně, nebylo po nich ani vidu, ani slechu.
Pokud vim, nevyvazely se tam.
ale tatrovky ano, pamatam si ako nam ucitel zemepisu s hrdostou vykladal, ako sa naše Tatry 148 osvedčili v tazkych podmienkach východnej sibiri.
Re: zlokot
Pletete si osobáky s nákladními auty.
Tatry se tam vyvážely podle toho, jak fabrika stíhala, Ivan bral FŠECKO-UPLNĚ-GANC.
LIAZ totéž, ale v podstatně menším množství, hlavně s desetitunovými mrazáky zn. Orličan – Choceň.
Jinak Tatra měla kdysi u Magadanu dokonce pomník. Ale jestli tam je ještě dnes, anebo následovala maršála Koněva, to netuším.
Jo, na tom pomníku stála T-111, nikoli 148.
T-148 už byla oproti konkurenci slabší na motor. Je smutnou pravdou, že od dob Ledwinky nikdo pořádný motor v Tatře nebyl schopen postavit, resp. rozjet jeho výrobu. V osmdesátkách se nové motory testovaly v ostrém provozu (v ČSAD F-M, soudruzi v provozovně Č. Těšín této nabídky nevyužili), ale to bylo asi tak všecko.
Tatry 111 postavily půl republiky a všecky velké, důležité stavby.
Kvičení větráků té V12 bylo slyšet už z dálky, řazení nějakého nováčka taktéž 😀
Generace Uršul ví, že slabý spojenec není žádný spojenec, ale košile bližší, než kabát.
Jestli chceme Zlaté buly sicilské, tak musíme odmítnout euro a zachovat koruny.
Lukáš Kovanda to vysvětlil tak srozumitelně, že jsem to i já pochopil.
Lukáš Kovanda | Xaver s hostem
https://www.youtube.com/watch?v=VLheg5RoIGw
Josef původní napsal:10 ledna, 2024 (9:15)
A poučit se od sousedů
Setkání vlastenců v Hranicích
Petr Bureš
https://www.youtube.com/watch?v=KVQvfOLgSdc&t=4006s
Dobré rady ze Slovenska čas od 54:11
Dobrý rozbor situace čas od 1:46:39
Problém je, že Euro není tím posledním článkem ve vývoji. Následuje digitální Euro a potom digitální Euro s expirací, kdy je musíte utratit třeba do 1 roku, jakožto sen všech bankéřů, že prachy se musí točit.
a poslednym stupnom je dolar, nie euro. To je tiez len podriadene v hierarchii, tak ako koruna
Chtěl bych chovat otroka
dýchal bych si zhluboka
tak, jako si dýchá Sas,
když má na řetěze nás.
Když by nedal elektriku
přerazil bych o něj kriku;
když by nežral odpadky
zbyly by z něj ostatky.
Mlátil bych ho dnem i nocí
měl bych k tomu pravomoci
potvrzené každým soudem,
dřel by na mě každým oudem.
Seru, seru na svobodu!
Musel bych dobývat vodu,
v potu tváře dobýt chleba!
To mě ale vůbec, vůbec neba.
Na pěšině kopu jámu:
snad do ní nechytím mámu!
Navrch dávám slabé proutí.
A už se v ní otrok kroutí!
Blbě na mě oči poulí
když mu kovu k noze kouli.
Hned ho vedu k lopatě.
Budu jako ve vatě.
Ne každý má na to hlavu
otrok musí mít byt a stravu.
A to leze do peněz
I když ho dáš do želez.
Dej mu zdání svobody
a pak se válej u vody.
Zdraž mu vodu, zdraž mu jídlo,
a budeš mít dobré bydlo.
Poškrtej mu doktory
a pak si zajeď na hory.
Bydlení si koupí sám
na hypotéce vydělám.
Sice se to trochu vleče
třicet let ti neuteče.
To jsou dnešní pokroky
jak pěstovat otroky.
Výborne, táto cesta Vidláku je správna. Bude bolieť ,ale má veľkú šancu na úspech.👍👍👍
Jenže když někdo nabídne „krev, pot a slzy“, těžko vyhraje volby…
Slava! Na podlidi odjakživa patří přísnost!
Kdybyste se víc vdělával, tak byste nebyl za podčlověka.
Gender aspekty romského fekalismu. Indikátory zranitelnosti transsexuální autoerotiky. Specifické praktiky v rámci LGBT komunit.
To je přesně to, co tu libtardům ještě chybí.
Každým dnem jsou Vidlákovy eseje lepší a lepší. Zde mě kromě jiného zaujala jeho teorie N-1 vs. N+1. Pro mě novinka a bezchybná úvaha mající obecnou platnost. Díky.
Nevladnouci si prijede na navstevu a president je pro nej nastoupenej..
Takovy vladnout ani nemuzou.
Muze Vidlak to samy. Nebo mame rozdily. Pracujicimi masami je podporovanej
a velmi dobre placenej za to ,Dufek a dobre mu tak ,
a este potrebuje zrejme dalsi vydatny podpory.
Duchodce potrebuje ,asi ne.
Vymysl pedagogu, zase opakovany a vnucovany , byl zlatej a este zeleznej.
A proto nam tak blbe zrezivel ..
Kazda valka je zaroven revoluce a tak v ty bitve a zaroven barevny revoluci ,
Votakara svrhli . Se to tahle hodilo a vyuzilo…
Nedavno to bylo napriklad , nastrazeny na toho ukra Janukovice , na beloruskyho, ale , t vcas bezeli do Kremlu.
Sou tvrzeni jako klady a maji este protiklady..Necham to bejt..
Jedno pouceni tady mame vod driv..Blbej nacista mel u nas vladu a to mu nestacilo
a este k nam nacpal Protektora..Misto, aby ten zival nekde v Berline.
A tak se vyhnul nejakym protestum , bez nasledku ,vazny ublizeni na tele , treba..
Brusel je daleko vzdalenejsi a tak vyhodnejsi.
Germani protestujou stekanim na spatnej strom, na sluhy , aspon by meli na lepsi sluhy ,ale to je daleko a tak vladne protektorova ale , beznasledkova vyhoda.
Jako ma usak atd.
Mimo Gretu , mela tu cest pozvani a dokonce devet projevu v OSN ,pomocnice
jistyho dnes v mediich hodne propiranyho a pomlouvanyho stejna.
Byl sledovanej jenom asi 15 let.
/Co proved byly zlociny ,ale vse se ihned prisne zapecetilo/.
Dostala za ty vypomoce a sluzby flastr. Ale byla vybrana a dulezita.
Taky nevladla , to neni mozny, dyz pak je ta zbytecna zavist na kozu.
Na co je OSN ,asi na nic a dela se z toho ,porad vic ,nanic.
A krátké čtení OT – ale jen trochu – od vlka.
Aneb i toto je důvod, proč se Frickové probouzejí do těžkého rána, plného nových daní…
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/01/10/nemecky-automobilovy-prumysl-je-ohrozen-existencni-krizi/
Nejdřív jsme měli prdelky z Japonců.
Pak následovali Korejci.
Teď máme smíchové záchvaty z Rejžáků.
Blíží se doba, kdy se budeme smát už jen sami sobě…
Pro nick Lex, debata o pajdácích.
Ta „povinná vejška“ platila i pro policajty a celníky, pokud chtěli větší prachy, ale samozřejmě nevím od kdy (to je jedno).
Proto všichni „houfně“ vzali útokem pajdáky, ale třeba i bohoslovecké fakulty.
S úžasem jsem čuměl, kterak mí rovesníci – státní zaměstnanci, blbí jak dlabané necky (troky) náhle zchytřeli a zkrásněli a stávali se z nich „aspoň magoři“ v tak věhlasných studijních lokalitách, jako je Třinec, anebo Čadca.
Několika z nich jsem pomáhal se semestrálními úkoly, byla to docela p-del, když jsem oprašoval středoškolské znalosti, abych „udělal“ první ročník jakési podivné VŠ. Ještě si vzpomínám, že největší problém byl zjistit v matematice či fyzice, jakým postupem mám dojít k žádanému výsledku. Neměli učebnice, neměli zápisky, nevěděli, co se jakože probíralo…
Pak už naštěstí matematiku a fyziku neměli…
Jo, a ještě jsem se nechal navnadit na písemnou práci z psychologie, to jsem dával podle Koláře z obyč knihovny, jestli vám to něco říká…
https://cs.wikipedia.org/wiki/Michal_Kol%C3%A1%C5%99
A tak tu žijem…
Re: Trambus – Targus
S tou vzdělaností je to v p.deli na celém Západě. Tedy aspoň doufám, že na Východě to je lepší.
Doporučuju tento článek.
V USA se rozhodli předělat Minutemany III.
A zjistili, že mají problém přečíst příslušné výkresy, pokud se tedy vůbec našly. Takže termín nových superraket posunuli o rok, na rok 2030. Protože to je daleko a pak se dá termín znovu posunout, že.
https://www.armadnymagazin.sk/2024/01/10/upadok-jadroveho-priemyslu-dosiahol-nevidanu-hlbku-mohla-amerika-stratit-jadrovu-triadu/
Dost jsem začal pochybovat, že USA opravdu byly na měsíci, ale ve světle tohoto… Možná jenom opravdu jenom degradovali.
Smáli se Rusům, že se jim sonda rozbila o Měsíc. A teď prý jim klekla jejich vlastní, ještě než k Měsíci doletěla. Indická přistála v pohodě. Jojo, vyspělý Západ a rozvojové země. Velké kulové.
Hned od příštího roku bych těžce zpoplatnil humanitní, genderové a jiné nesmyslné obory. Zrušil bych státní dotace těmto školám – ať se snaží sami.
Zrušil bych americký systém studia. Umožňuje příliš snadno absolvovat bez skutečných, užitečných znalostí. Vrátil bych se k systému platnému do roku 1989 (samozřejmě bez povinného studia Vědeckého komunismu).
Pořád plácali o rozvoji tvořivosti a zrušení memorování, a to jsou výsledky.
U nás se taky stavěly atomové reaktory. Uměl by to ještě někdo? Obávám se, že velké kulové. Jenom kecy.
V Rusku uz reforma vysokeho skolstvi probehla. A presne v tom duchu jak to popisujes. Minimum volitelnych predmetu, tvrdy predepsany program. O Cine nasi krasoduchove rikaji ze orientalni despocie, apod. Jenze tam se dostat na lepsi VS (a ty jejich lepsi uz masivne pronikli do rebricku spickovych svetovych univerzit) je uz jen co do prijimacek takove, ze se uchazeci z toho nejednou hrouti, najimaji si soukromne ucitele, apod. A naka stranicka nebo jina protekce tam nastupuje az potom. Kdyz mlady Teng neudela ty extremne narocne prijimacky – tak mu nepomuze ani strycek okresni tajemnik.
ja som na tom podobne. Tiez sa mi ten projekt Apollo nezda, vzhladom k tomu, ze tvrdia, ze nemaju vsetky tie technologie dostupne, kedze to bolo vo viacerych firmach, ktore casto uz zanikli. Lenze NASA by mala mat podklady, kedze ona to zadavala a imho museli dostavat nieco aj naspat, aby to vedeli koordinovat a organizovat. Lenze ked zistujeme, ze oni nedokazu uz ani 5 rocne HIMARSY ci JAVELINY vyrabat a musia kvoli tomu dotiahnut tam starych dochodcov so vsetkymi diagnozami, aby ich to na novo naucili, tak mozno to fakt len zabudli:-(( Som zvedava na ten projekt Artemis, let k mesiacu. Mal sa zrealizovat do konca tohto roku, teraz to odlozili o rok. Pride mi to prilis kratka doba na odkopnutie programu do stratena, na druhej strane divne, ze na to prisli az teraz, ze to za 11 mesiacov nestihnu
Pokud jde o „vzdělávání“, pak u nás ve firmě preferovali andragogiku na UJAK. U ajťáků to bylo trochu mimo obor ..
Trochu tě Vidláku poopravím. Česko je kolonií 3. řádu, nikoliv druhého. Poněvadž i ti (běžní) Američané jsou obyvatelé kolonie. Obnovené kolonie 1. stupně, již od roku 1913. Jistě víš, co mám na mysli.
Asi jo, zřejmě občas pročítá diskuzi;
„…copak nevidíš, Vidláku, že nám vládne světové…“
USA je kolonie majitelů patentu na padělatelství dolaru. Ti podle mě ovládají i leckteré hitlermarkety v protektorátu ČR.
S Německem, jako přítelem a ochráncem, už nikdy nebudeme čelit nepřízni osudu sami.
váš Emanuel Moravec
https://www.csfd.cz/film/777163-anatomie-zrady/recenze/
Nojo, ale je to od Kosatíka. Kdyby jim poraděnka k filmu dělal třeba Karel Kosík, tak by tam nebylo tolik antirusujícího balastu. Kdyby žil tedy.
Pravda. Kosatík by v padesátých letech udělal úžasnou kariéru. Tomu nevěřím ani slovo.
Bronislav Sedláček a Vladimír Štěpán – zásadní stanoviska
https://www.youtube.com/watch?v=1dQ_uGXPGnQ
Zdravím všechny,
na Radio universum je nový rozhovor s p. Staňkem. Zdá se, že jdeme do finále 🤷🏻♂️🤔
https://www.radiouniversum.cz/stanek-peter-1d-ve-virtualnim-svete-ziskate-nepodmineny-prijem-do-prace-pujde-vas-avatar-a-budete-mit-kybersex-ale-bude-to-jeste-lidsky-svet/
Pana Staňka si moc vážím.
Ale občas nemá pravdu.
Podle něj, ptala se ho posluchačka na nějaké přednášce na Slovensku, v červnu už mělo být Maďarsko pryč z Unie.
Pak podle něj měl Fico na Slovensku prohrát volby.
Tak třeba to nebude tak horké 🙂
Pozor, rozlisujme mezi predpovedmi konkretnich udalosti a trendů. Videno třeba optikou Ruska, trend byl od 2008 takovy, ze bylo kolektivnim Zapadem zatlacovano a nechat tomu volny prubeh, bylo by co ? V roce 2021 nejvyšší rada Ukrajiny přijala zákon umožňující stavbu cizích základen a přítomnost cizí armády na Ukrajině. Dle mého názoru právě toto bylo poslední kapkou, která rozhodla o ruském útoku. Kdyby to Putin nechal být, tak by začal relativně pomalý několikaletý proces na konci kterého by na Ukrajinsko-Ruské hranici stála mohutná armáda NATO včetně raket a Rusko by mohlo pouze vydávat protesty, ze kterých by USA měli jenom legraci a napůl vážně by odpovídali, že Ukrajina je suverénní stát a – pokud s tím souhlasí – může na jejím území být tolik vojáků a raket NATO, kolik chce. Ale tento trend neumoznil predvidat jak a kdy Rusko zasahne. Nemusela to byt horka valka jako ted – meli teoreticky i jine moznosti. Treba vydat ostrou notu a par set km od pobrezi USA nechat pod vodou bouchnout atomovku. Ja myslim ze by to byl docela silny argument 🙂 Jenze Putin se rozhodl ze je nakonec vyhodnejsi zocelit celou svou zemi a jeji armadu v konvencni valce, ktera byt s potizemi a s obetmi, ale nesmirne skvalitnila ruske ozbrojene sily a den po dni upevnuje i geopolitickou situaci Ruska. Takze schopny teoretik spravne urci trend – ale vyhyba se konkretnostem. Stejne je to se Stankovymi prognozami vyvoje spolecnosti, ktery prinese umela inteligence atd. Vidi to stejne jako já – nevyhnutelna obrovska nezamestanost, ktera se sice docasne, do nastupu dokonalych fyzickych robotu bude dat (teoreticky a castecne…) eliminovat presunem lidi do fyzicke prace. Kterou ovsem ti lidi nechteli, takto si zivot v zadnem pripade nepredstavovali a budou nenavidet rezim ktery je k tomu donutil… Takze bezpecnejsi bude je nechat valet se za nepodmineny prijem – ale to sebou velmi rychle prinese nutnost omezit jejich politicka práva. Desetinasobek ci stonasobek prilepovacu se k silnicim apod., proti kterym se stat v jeho dnesni podobe boji ucinne zasahnout, apod. by ucinilo system neriditelnym. Čeká nas dystopie, hledani rovnovahy metodou pokus – omyl. To hledání bude i velice surové.
Re: Hulvath
S tím ukráckým zákonem o povolení, resp. umožnění pobytu cizích vojsk jste mne poněkud zaskočil.
Uměl byste to ozdrojovat?
Ne, že bych vám nebyl ochoten věřit, čistě jen pro potěchu oka bych si to rád přečetl.
K vašemu (prozatím jen) tvrzení připojím „podivné“ stavby u města Očakov – kousíček od Krymu.
Kuwa – ono by to tak nějak zapadalo…
Je tim mysleno hlavne toto : 10. listopadu 2021 USA uzavřely s Ukrajinou Chartu o strategickém partnerství. V dokumentu je deklarována podpora USA na vstup Ukrajiny do NATO. USA se zavazují k udržování sankcí a zavádění dalších opatření vůči Rusku za účelem získání území Krymu,teritoriálních vod Krymu a Donbasu pod státní správu Ukrajiny. Dokumentem se prohlubuje spolupráce USA s Ukrajinou v oblasti reformy obrany a obranného průmyslu.
To máte z toho, že věříte SMI (stredstva massovoj informacii) – tedy médiím. Všem médiím. Všichni lžou a není možné z toho vydolovat nějakou „pravdu“. Nedá se to to sečíst a dělit dvěma nebo pěti. Vznikne nesmysl.
===
Mám takovou jednoduchou až „kocouří představu“. Jsem-li slabý, tak nebudu plakat, že jsem slabý, ale zkusím si najít silného kamaráda. Takového, který mi pomůže, ne zadarmo, pochopitelně, musím mu něco nabídnout, třeba, že mu očistím kožich na místech, kam si nedosáhne. Ale nebudu mu sloužit jako otrok. Něco za něco. Musí vědět, že si můžu najít jiného kamaráda, to kdyby mě chtěl mít jako otroka.
Honí-li mě kocour, dám se do holportu s buldokem.
O Rusku se dá uvažovat jako o protiváze KoZa. Nejsme Rusy považováni za skutečného nepřítele, spíš za hodně zmateného přítele. Poslouchám mimo jiné i ruské politické agitky a tam to je mezi řádky řečeno jasně.
Když mu přestaneme sprostě nadávat, můžeme se pokusit získat přízeň medvěda. Ale – odsud posud. Medvěd sílí, KoZa slábne. Neměli bychom se snažit být „semknutí“ ani s jednou stranou. Každé z nich musí být jasné, že máme na druhé straně plotu jiného kamaráda. To je myslím princip „multipolárního světa“ s jakousi vyrovnávací, zpětnovazební schopností.
===
Mimo jiné – naše kultura, ta hlubší, je z velké části slovanská, ale i německá (anglosaská). Poměrně málo anglosaská. (Hudba, výtvarno, filosofie.) Ostatně ta ruská má v sobě dost té německé a francouzské. Převzít od souseda to lepší, to, co se mi líbí je přece skvělé. Mít možnost si vybrat.
Jenom se nenechat orientovat na jednu stranu. Výlučně na strejdu Sama nebo na Ivana. Nezavrhovat jednoho pro druhého. Nepokoušet se měnit dějepis. Ti mladší jsou z toho popletení a těm starším je to buď k smíchu nebo se cítí trapně.
===
Starý kocour je středoevropská směs. 25% Poláka, 25% Germána a k tomu 25% Slezana a 25% Poláka s běloruskými kořeny.. Považuje se ale za ryze českého kocoura.
👍👍👍
Re: Sk
Bljáááď, što takóóje DĚ – JE- PÍÍS? U nas étava njéét!
Óu, magááád, uadýzyt hysturý? Óa hysterý? Adou nóóu!
Možná mne budete pokládat za idiota, ale v Gorolistánu je výuka dějepravy jaksi poněkud potlačena, až zrušena. Úplně ganc…
!!! BO NÁ CO, TYSTÁRYCYPE !!!
Neboli soudruzi si pospíšili a řádně přitlačili na pilu…
Kocoure, řečeno slovy Targuse Trambuse, jste chytrý, mladý a krásný! Souhlasím s váma.
StK, tohle jsem si myslel o Rusech taky.
Že nás mají za Západem dočasně zblbnuté školáky, kterým bude stačit pár pohlavků a budou zase sekat dobrotu.
Není to tak a nebylo tomu ani v roce 2005, kdy jsem naposled v té zemi byl. Nenaváželi se do nás a nedělali si z nás srandu dotud, dokud jsme Rusy nezačali nasírat my, zbytečně, sprostě a křivácky. Dokonce jsme se pokusili překrucovat historii a jak víme, na to jsou Rusové obzvláště hákliví. Stejně jako na znevažování hrdinů VVV a relativizace podílů na výsledku války.
Zhruba od toho roku 2015 vidím přesný postup „jak vy k my, tak my k vy“ – začali jsme relativizovat úspěchy RA za VVV – oni natočili film o svém pohledu na rok 1968.
Začali jsme v lednu 2009 držkovat na to, že ruské velvyslanectví tady má nějak podezřele moc lidí – a ejhle, předávací stanice plynu kdesi na UA měla nepředvídatelnou poruchu, jejíž oprava se protáhne. A místním blbečkům to tehdy ještě došlo, tak řekli novinářům „držte tlamy, nebo budeme bez plynu čtvrt roku, oni si to umějí zdůvodnit“. Já tuhle reakci Rusů nepokládám za vydírání, jako dneska libtardi. Byl to pohlavek, abychom se chovali slušně, protože Rusové tady mohou mít diplomatů, kolik uznají za vhodné sami – a nikdo jim do toho nemá co kecat.
No, konečná fáze začala instalací „památníku“ Vlasovcům a vyvrcholila sejmutím Koněva.
To se nikdy nemělo stát, za toho Koněva, za toho si Koláře najdu a osobně ho pověsím za žebro na řeznický hák, to prase jedno nezdvořilé, zfetované.
Dokud je to ve verbální či diplomatické rovině, nic se neděje. Sice to není prospěšné nikomu, ale furt o nic nejde.
Jakmile ale začneme bourat pomníky a památníky jejich hrdinů VVV, to je pro Rusy konečná.
Oni zvysoka serou na to, jestli budeme, či nebudeme brát jejich plyn či ropu a suroviny pro hliníkárny a rafinerky mědi.
Nezajímá je to, žádnou škodu jim tím nezpůsobíme, jen jim dáváme záminku k tomu, aby se nám vysmáli, jací jsme blbci, že překupujeme od někoho jiného ten jejich plyn 8x dráž, než za kolik jsme ho dostávali původně – ať už z Německa, nebo přes Slovensko. Mimochodem, ta původní cena byla přátelská, bylo to 215,-USD/1000m3. Teď platíme průměrně 8x víc, jak za které období a jak za který tanker s kapalným, na NL terminál.
My se sami okrádáme a pan domácí to ignoruje.
Re: Teco
Nikoli. My sami se DOBROVOLNĚ okrádáme a náš nový pan domácí se jen tiše usmívá pod fousky, protože nezanedbatelný bakšiš jde i do jeho šrajtofle.
Štěně, které se vyčůrá na parkety je vyplísněno a je mu v tom namočen čumák.
Předpokládám, že tak nějak podobně dopadneme my. Namočí nám do toho čumák, ale na mráz nás nevyhodí.
V Rusku jsem byl naposledy 2020 v létě. Večeřel jsem tam uchu s bezďáky na břehu Něvského zálivu, obědval s dělníky jedné tiskárny na kraji města, ale pokecal i s rozhlasáky na Italské. Není to jednolité. O 68 se moc bavit nechtějí pokud o tom něco ví, nebo nemohou, pokud o tom neví nic. Ona to přemazala Čečna. Pokud o tom věděli tak tvrdili, že nikdo nic v Rusku o tom nevěděl pořádně. Ale bylo vidět, že se ošívají – stejně jako s Čečnou.
===
Takže bronzový Koněv bude možnám naleštěn a postaven zpět na piedestal, ulice se zase přejmenují a „zapomeneme“. Tady v městě uhlí a železa jsme přejmenovávali tak dlouho, až nás to přestalo bavit a jenom jsme zrušili německé názvy. Takže zůstala ruská, Matrosovova. Gagarinovo náměstí atd. Nikdo se nepohoršuje. (Nemáme tu totiž Koláře a spol. Bývalé oceláře a havíře tohle zrovna nedráždí.)
„Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní neb nikdy nikdo neví co se může státi.
Řekne se třeba že se to a to stane tak a tak ono to pak dopadne docela naopak.“
Na svejch cestách po Rusku jsem za 68 zaznamenal několik omluv. Zpravidla od starších lidí s neuvěřitelným rozhledem (bývalý učitělnice atp.). Taky několikrát proběhlo hrdé „iz Prágy ? Ja vas v 68 osvobožďal !“
Re: Sk a PzV
Na téma roku 68 jsem vždy reagoval při velmi nepočetných zmínkách větou – VYSER SE NA TO!
Nevzpomínám si na negativní reakci z ruské strany.
Naopak kusy, které zde („zde“ je ČSSR) sloužily, mi ihned započaly projevovat jistou náklonnost. Takže jsem to tak nějak lehoučce vy- až zne-užíval…
Mám-li tedy být opravdu upřímný, civilní Ivani v naprosté většině reagovali slovy „gasti prijéchali“ a ihned začali spekulovat, co mohou přinést na stůl, i když jsem je o nic nežádal. A bylo to v letech, kdy měli opravdu pořádně hluboko do kapsy, o prázdném špajzu nemluvě.
Zažil jsem dokonce situaci, kdy jsem většinu jídla, které jsem táhl sebou, jednoduše rozdal. To byl rok 1992 a Ivanovi se vozilo žrádlo z celé Ojropy, protože jeho satelitní republiky prodávaly na západ…
SK po plyšáku niečo takéto rozprával Jirka Dienstbier. Žiadne spolky, politika všetkých strán a most V-Z …….
Nedodrželi jsme to. Ale ono to s opilcem Jelcinem ani nešlo. Věrchuška byla promořená malými „jelciny“ a Putinovi dalo moc práce, aby se jich zbavil Ale pořád je jich tam ještě dost. Na jednoho jsme narazil i já.
SK Přidejte k tomu nějaké ty asimilované Kelty.
O Keltetech nic nevím.
Jenom tady na Slezské Ostravě máme ulici Keltičkovu – to je ten kovář který podle pověsti objevil užitečnost uhlí. (Není to docela pravda, uhlím si přitápěli i pra-ostraváci na Landeku.)
Proč se kurňa jmenoval zrovna Keltička, že?
Kocoure dobrý komentář! Musela by se vyměnit vláda!
Myslím, že o to jde.
Obávám se, že by to nestačilo.
Musela by se vyměnit vláda a zhruba půl národa.
Zřetelně to vidíme nyní na Slovensku. Tam se vláda změnila /myslím, že přesně podle našich představ/, a? A jaká je tam situace?
Situace stále na vážkách, jestli to Ficova vláda /a většina v NR SR/ ustojí.
Zemi ve skutečnosti ovládá ten, kdo má v rukou masmédia – mainstreamový tisk, rozhlas a zejména televizi. O dalších státních institucích jako je justice, policie, armáda, kontrolní mechanismy apod. ani nemluvě.
Ale souhlasím, že s vládou se musí začít.
L.
Starý kocour napsal:
9 ledna, 2024 (23:28)
Pane Starý kocoure, velmi si vážím Vás i Vašich názorů, ale myslí si, že dopadneme jako obvykle.
Nikdo se nás nebude ptát na náš názor, ale budeme postaveni před hotovou věc.
https://www.eurasiagroup.net/live-post/risk-3-partitioned-ukraine
Arestovič vyzval Ukrajinu, aby vyjednávala s Ruskem a opustila Západ
24. prosince 2023, 14:04
https://strana.today/news/453733-arestovich-zajavljaet-chto-ukraine-sleduet-otkazatsja-byt-chastju-zapada.html
Pěkně napsáno! Už sedlám koně!
..“ Největší touhou otroka není svoboda, ale mít také svého otroka… Je to totiž snazší, než se dobrat svobody. Je to méně riskantní, protože vašemu pánovi nevadí, když jste také někomu pánem. Stačí mu, když poslušně plníte rozkazy. „..
To je docela trefný
Ale to určitě není z vaší hlavy, to ste musel něgde číst.
Hmm
No vidíte, proto se tady volbama potřeb nechcou nikeří zašpinit, páč mají něgde svýho otroka. A raději je to nezajímá.
To někde citoval Bulat Okudžava, jestli to vymyslel nebo jen opsal nevím.
„Největší touhou otroka není svoboda, ale mít také svého otroka… Je to totiž snazší, než se dobrat svobody. “
Znamená to, Vidláku, že místo svobody bychom měli začít hledat svého otroka?
A kdopak by to tak mohl být? Dřív bych si tipla, že by si Češi mohli zotročit Slováky, ale za Fica to už nepůjde.
Že on nutelier zkoušel někoho zotročit na podzim v té Africe a nevyšlo mu to?!
Re: Maneca
Vidlák nepsal o českých lopatách, Vidlák psal o jedině správném, protože Američany povoleném pumpování peněz z Čechistánu směrem do Berlína.
Je ovšem fakt, že Berlín má těch otroků povícero, aby se to nepletlo…
Ta Vidlákova věta zněla docela obecně, proto jsem to pojala jako sérii vytváření otrokářů z otroků.
Maneco, Nutelliér … velké „N“ … neubírejte mu na vážnosti 🙂 🙂 🙂
.. bych řekl: není jméno ale název funkce .. za letopočtu před Nutellou jste také nepsal Premiér … 😉
Přesně tak to bylo myšleno – nutelier jako funkce.
Tak Maneco – beru zpět, název funkce, to mě nenapadlo … 🙂
Když chcete velké N, tak Nutella I. hlava po-mazaná.
Vládce náš, slunce naše jasné…
Re: Maneca
Ano, ale proberte se, Untrmenš přece NEMŮŽE mít své „koníky“, kam by ten svět dospěl!
No ale gdyž vy neotročíte, tak gdo otročí na vás abyste mohla platit v korporátech?
Jaký názor na to máte?
Moje IQ na Vás nestačí, Sasine, nerozumnět otázce.
oprava: nerozumět
Nutelier nemohl zkoušet někoho zotročit na podzim v Africe, protože je loutkou jako Prezidentuše. Danuše začala s agitkou pro přijetí eura, že jsme se zavázali a jaká to bude výhoda pro malé a střední podniky. Tihle agenti přeříkávají propagandu obdrženou od pasáků, PePa107 pak za pomocí čtecího.
Hovno, padající z USA přes Německo, se nezastaví v praze. Praha a vláda taky cukne a propadne to na Ostravsko. Nakonec ho chytí Targus, bo já už jsem taky cuknul. Jedině by ho pustil až do Bukovca na Komorovský Gruň, za Hrčavu.
V Bukovci jsem trávil mládí … fajna obec 🙂
Tady to dopadne:
https://ibb.co/LrXz1M9
Ten šutr neznám … ale vím, kde je hospoda „U Turka“
Re: DD
To je přeci “ Na Oleckim“.
Většina lokality „Oleckigo“ patří dnes do Polska.
Od hospody U Turka jdete dál, na první křižovatce vlevo směrem „do Polski“, pak okolo bývalé celnice do kopce. Přejdete kopec a když sejdete k polské celnici, resp. k hraniční čáře, odbočíte vpravo do kopečka (jak jinak v Beskydech) a po cca 100 metrech vlevo a pak už furt rovnou za nosem po polňačce.
Ale dá se tam dojít i cestou, která vede okolo hospody „U lípy“ a dál na Hrčavu.
Tak kolem celnice jsme chodili ke splavu – fajny, ale studená vod. Po té cestě nahoru směr Polsko jsem šel tuším jenom jednou … ale od toho splavu nahoru do těch lesů – tam jsme chodili na houby.
re: DD
Za splavem vpravo pořád proti proudu Olzy – to je původní cesta do Wieliczki, tudy se chodilo pro sůl. Vyjde se z lesa u Biedronky v Istebné.
Za splacvem rovně moc cesta není, uhýbá na polskou stranu. Ale dá se projít na osadu Bystré, pak je Bahenec, Kyčera, Velký Stožek, Čantoryja…, to už jsme skoro u Třince…
V Polsce mají jiné starosti:
Tuskova junta využila nepřítomnosti prezidenta Polské republiky v Prezidentském paláci a vyslala policii, aby zaútočila na rezidenci hlavy státu, zatímco Andrzej Duda se v paláci Belvedere setkal s běloruskou opozicí. Během invaze se důstojníci chovali agresivně a vedoucí Kanceláře prezidenta Polské republiky ministryni Grażyně Ignaczak-Bandych, která byla v paláci, nepředložili žádné dokumenty. „Oznámili mi, že je mít nemusí a že je podle nich vše v pořádku ,“ řekl šéf Kanceláře prezidenta republiky v televizi Republika.
Policie v paláci zadržela dva hosty – Mariusze Kamińského a Macieje Wąsika. „Když se pan prezident o této skandální události dozvěděl, rozhodl se okamžitě vrátit. Bohužel podivnou shodou okolností byl výjezd z Belwederu zablokován městským autobusem ,“ uvedl ministr.
„To, co se stalo, byl skandál. Toto nezákonné jednání však nezmění postoj prezidenta k panu Kamińskému a Wąsikovi,“ zdůraznila Grażyna Ignaczak-Bandych.
ZDROJ: TELEWIZJA REPUBLIKA
Vedoucí Kanceláře prezidenta Polské republiky, ministryně Grażyna Ignaczak-Bandych, oznámila, že prezident Andrzej Duda napíše hlavám států a šéfům mezinárodních institucí, že v Polsku řešíme porušování zákonů a ústava výkonnou mocí. Využití toho, že prezident opustil palác a jeho hosté byli zadrženi, je to nejhnusnější, co si lze představit. Stalo se tak, když se prezident setkal s Bělorusy. To je výmluvné,“ řekla ministryně v rozhovoru pro TV Trwam.
ZDROJ: TV TRWAM
To k nám nedojde……
Re: Ra
To že k nám nedojde?
A kdo vám to nakecal?
Re: DD
Ja, fajnocypje. Ovšem tehdy bylo potřeba dávat pozor na základní orientaci v Bukoveckém trojúhelníku definovaném vrcholy v pohostinstvích U Turka, U lípy a Las Vegas. Tam to bylo horší, než trojúhelníku bermudském…
Las Vegas zahájilo provoz až potom, co jsem tam přestal pobývat … U Turka – tam byl fajny malý kulečník a ta druhá hospoda se tuším jmenovala „Pod lipou“ a vyznačovala se dobrým pivem.
Re: DD
Já o pivu nic nevím, v Buku jsem nikdy žádnou babu neokouzlil a s koňmi jsme pravidelně tankovali v Písku, osvěžovna U Labaje.
A když jsem rozvážel pivo, jezdil jsem na flaškách, takže hospod nebylo tolik.
To jsem byl já.
Stejně je kouzelné, že na webu jihomoravského Vidláka, se slejzají převážně Ostraváci, kříženci různého stupně s Poláky a z takových prdelí, o jakých jsem nikdy neslyšel.. 😀
Tam na tom Ostravsku můžete dělat revoluci leda tak zapichnutím vlajky na nejvyšší místo některé haldy a jít do knajpy, tam se na to všeci vyserou, protože z Poruby vím, že tam si každý hledí svého, každý sám na sebe.
Je tady vůbec někdo z bývalého KM, ZL, nebo OL okresu ??
Jo a vyserte se laskavě na ty Vaše pokurwene polsko-ostravsko-cypovsko-haviřske dialekty, bo jim nikdo nerozumi 😀
Dialektickým vrcholem je čobolík a to z hlediska obsahu i formy. Až na něj narazíte, potrénujte a porozumíte všemu.
Nejvíce životaschopní jsou právě kříženci. Čistá rasa je náchylná chytit fatální nemoc.
re: Tecočamp, 10 ledna, 2024 (5:08)
Jo.
V Bukovci sem netravil svoje mladi….nefajna.
Taktika a hodne opakovana , nazyvat vlady , nasimi vladami je zamerena na presvedceni vsech vychytralejma akademidochtorama ,ze potom postaci , ze se vymeni nejaka
jmena a je vymalovano. Pres noc, instant uberdobre.
Nadavanim na spatnosti jedincu.
Potiz je ,ze se nikdo nezmini, jak to dokaze.
Nedotknutelnym systemem s politiky a osvedcenym ,kterej vsecko nici ,nam pred ocima..
Jasnej dukaz dalsi , zotroceni. Matka moudrosti dokola.
Shoda s ostatnimi medii , tak timhle tvrzenim panuje..
Nemame zadnej talent ,kolem ktereho by se lide instinktivne seskupili.
Dale, roz zvraceni tzv.opozicku ,zarucene nejednoty , zabranuje , uz sem se zminil ,vubec myslence aspon nejake spolecne obrany naroda..
Taktika , ze vlada je nase ,je tak, efektivni.
Odehrava se zde velka soutez kdo vic pouci , z ucebnice. Pedagogie totalne vladne.
A nedostatek mysleni..
Tribun lidu vyhlasil ,ze nepodporuje politicke strany , ale jejich politicke a odborove predaky. Ha?
Vo tech odborovejch na jejich spolupracujici podporu , nevim, cim se zabyvaji
ale je slyset o nizkych ,katakombovych platech /a zdrazovani este,inflaci/,
pracujicich ve srovnani s jinymi cleny EU, ani jine podminky pracujicich nezname.
Na tom je deka. A zaslouzi si podporu.
/See no evil,hear no evil/. Vedi jiny , co a jak , na ty globalisty plati…..
Odborar neinformuje /ani tady informacka/ ,zrejme neni treba zadne zlepseni,
pro nase pracujici. Zustava a otali dojem , ze pedadogy sou nejvic pracujici.
A proc potrebuji podporu spoluprace predaci odboru , vice nez obyc pracujici .
Cort znajet a este ,neznajet.
Sou ty masy pracujicich ,/muze bejt neco dulezitejsiho, nez nasi pracujici si nedovedu predstavit ani trochu ^&*(*^%%%$$$$/!!!!
ale pritom a zaroven jsou nezbytni a do jednoho potreba ,na ty plany, na celodemo.
Nemecko kolonie bejt nemuze /tady ani poucky z ucebnice nepomahaji/, ani dalsi zkolonizovany mnohostupnovy kolonie ruznych vykonstruovanych stupnu ,
druhu a podruhu.
Co je to kolonie Mazanku..
Snad by postacilo si na vterinu uvedomit , na co a k cemu takova kolonie asi slouzi.
Kolonie je na zisk a vejvar a co nejvice. Musim ponekud poucit,
/ctenar at to vezme jako vysvetleni/,z donuceni.
Kdyz si znicim kolonii ,mam asi co? Zacina to s napadne velkym H.
Usak se nici soubezne a solidarne s ostatnimi..Miliony emi grantu /grant je udeleni ,co je potreba ,to dostavaji stedre /,vyslo najevo si porizuje ,aby mohli ted volit ..
Tedy jestli se vubec vysavaji ted kolonie do posledniho a ekonomicko plynovyho ,
roz zvraceni /staty vedene vladami zvraceji to posledni/ ,jde , domnivam se
o paberkovani elity bohacu ..Co neni pribity..
Zamer vede staty do postupne, bezpotravinove ,bez energie a co nejvetsi bida,
situace a zpomalovani do paralysy, az do zastaveni cinnosti, funkce statu,
aparatu a uradu..
Kdyz president potrebuje vodice /mimo prace presidenta by nemoh vubec nic jineho vykonavat/ ,kdo vodi presidenta..A kdo vodi ty vodice ? Bizar a volnej politbazar.
Kterej ma bejt este zvolenej za kazdou cenu na dalsi ctyri roky../A dve valky na krku/.
Zdravím Vidláku,
Taky tomu fandím a vítám tvé spojení s „Přemyslem Otakarem“ (předpokládám že je to p. Dufek). Trefil jsem se?
Mám k jeho práci výhrady, ale neznamená že ho bych byl proti němu. Jsem rád, že se ujal této práce.
Jinak dávám 👍🏻👌🏻 přirovnání ke králi železnému a zlatému.
Nemyslel jsem nikoho konkrétního… 🙂 Ale doufám, že se někdo tím Přemyslem stane. Dufek ale asi ne, on chce zůstat odborářem a nechce do politiky.
Narozdíl od Sebestředuly.
Král železný a zlatý byl až ten druhý Otakar. Vnuk prvního.
Má už Dufek vnuka?
To asi mít bude… 🙂 Ale ten bude použitelný tak za 30 let… 🙂
Však času dost, Vidláku … náprava bude na více než 1 generaci 🙂
A co babicku, tu ma ? Pobliz Bukovce?
Naprava kdyz prave tezce pracuje.
Bude za generaci. Nekdo to holt musi udelat.
Z Bukovca na Hrčavu, říjen 2023:
https://ibb.co/K2vJ2Tt
Ládiku, napsal jsem vám pár poznámek pamětníka k rané historii SPUSA pod příspěvek, kde píšete o svém známém, co SPUSA spoluzakládal. Podle všeho bychom se s ním měli aspoň letmo znát…
Mrknu ráno, díky.
Společnost přátel USA? Přátelé země, co kurví Evropu a odstřelila Němcům i nám trubky s laciným plynem?
Běžte do prdele i se slavnou Spusou. Stejní magoři, jak celá jazzová sekce, kvůli kterým ještě za socialismu vyletělo dost lidí z práce. Ve Spusa byl kromě Hutky i Vondra, že?
Ty dva spolky bych tady, být Váma, vůbec nezmiňoval, pokud teda nemáte nějakou formu schizofrenie.
S Hutkou ma Ferda čerstvou fotku. To ale nic nemění na tom, že jsme kamarádi.
Po bitvě je každý generálem, Tecočampe. Dnes to vidím stejně jako vy, jenže tehdy jsem byl skoro o čtyřicet let mladší, vládli tady pevnou rukou komunisti a nikdo netušil, kam se celý slavný Západ pod vedenim USA časem posune (nebo jak se vybarví – dle libosti). Bylo to myšleno jako protiváha SČSP, odpor proti vnucované lásce k Sovětskému svazu a nenávisti vůči USA. Něco jako kdyby dnes někdo založil Spolek přátel Ruské federace (SPRF).
Tenkrát za to hrozil kriminál a dnes taky. To jen na dokreslení.
Ale já to tak trochu chápu.
Taky se mi líbily americké džíny, americká muzika a americká elektronika, ale že bych té divné zemi, musel lézt až tolik do prdele, to zase ne.
Vidíte – v našem podniku nic, jako SČSP neexistovalo. Vrchol bylo ROH a jeho využívání pro naprosto cokoli, včetně typicky protistátních činností, jako pašování „zápaďáckých“ desek z výletů ROH do Maďarska 😀
Kádárův socialismus měl něco do sebe. Jasně, nechodili jsme v botách Maďarů, ale byli jsme tam často a lidi si tam moc nestěžovali..
Posílám jeho fotku a požadavky po zpopelnění:
https://ibb.co/kDwrckF
On tu Spusu bere vážně i teď, když vymírá.
Tedy když vymírá Spusa. Ferda je vitální i v79 – loni někoho zmlátil v hospodě za opačný názor. Sejmul ho jednou ranou.
Jj, na ty roky fakt dobrý. Nepamatuji si, jestli jsem se s ním někdy tenkrát potkal, ale tehdy jsme ještě oba ještě vypadali úplně jinak…
Škoda, že neprohlédl, ale asi patří k lidem, kterým by se tím zhroutil jejich celý život a možná by si to i hodil. Něco jako Donutil v Pelíškách, akorát na té Donutilem ve filmu zmíněné „druhé straně“.
Zdravím Vidláku,
díky za upřesnění, přehlédl jsem chybějící „římskou dvojku“.
Byl sice železný a zlatý, ale skončil na Moravském poli. Protože byl náladový a zbrklý a chyběla mu státnická rozvaha, která naopak nescházela habsburskému Rudolfovi. Pravda je, že byl velkým zakladatelem královských měst, čímž se zasloužil o budoucí prosperitu země. Budoucí! Jinak ovšem byl Přemysl II. Otakar jedna válečná výprava za druhou, což je nákladné i v případě, že se jde od jednoho skvělého vítězství k druhému. Ty Přemyslovy války ovšem až tak slavné nebyly, a pokud už něco získal, tak to vzápětí vydal všanc kvůli posteli (s Kunhutou).
Oč jinak vypadalo kralování Karla IV., který války nevedl vůbec, ale řídil se zásadou, kterou později přivedlo k naprosté dokonalosti Rakousko: Války ať vedou jiní, ty, šťastné Rakousko, uzavírej sňatky.
Karel ma tak u historika smytec, zadna valka.
To je na valku historiku a klavesnic a kecu ,na nej a na povazenou..
A taky sabotuje klise slavnyho foun Claunsewitze.
Ze valka je politika provadena jinymi /poradne masakrujicimi /,prostredky.
Desitky milionu nevinnych zahynou strasnou smrti a vono je to jenom
nejaka ,politika. /Sam do zadnych valek taky nelez/.
Zadnej ,automaticky mirumilovnej politik ,pedagog ,by tu politiku nechtel zrusit.
Takovy se drzi se na hony vod valky. Dou jiny.
German nebyl nic jinyho , nez posedlej fanatik ,drogou valky.
Tak je zase uplne jasny, proc je tak popularizovanej …
Vic nez bezvalecnej K.
Za to udesnej valecnej zlocinec ,Alexandr, Nejvic Veliky ,je na vysi
velky pouckovy slavy..
Cest praci soudruzi, cest praci ,soudruhu uciteli.
Karel mel chybu , sam se financoval a nebyl v holportu s bohacem.
Tim se velmi lisil a negativne..
Neco jinyho byl german vseho druhu vod Vatikanu a vod bohace placenej
a vzdy po usi zadluzenej..
Barbarossa, Karel Veliky , Fridrich zase Veliky atd. Na bliti..
Z toho stada psychopatu. Skolou povinnych.
„Karla IV., který války nevedl vůbec“
Co Braniborsko?
Taková Kutná Hora Přemyslovi vydala za rok až 20 tun stříbra. Za takový prachy se dá najmout hodně žoldnéřů a uplácet spojence…
Sebestředula! To je krásný. Není čeština úžasnej jazyk?
Ajajaj … L Vrábel napsal dopis Putinovi … to bude kvikotu. Tady čte obsah:
https://www.youtube.com/watch?v=RAcW_NDLjwY
Ten se měl napsat a poslat i odsud. Otázka je, zda by do Kremlu vůbec dorazil.
Nebylo by špatné, dostat se s ním třeba do RT1, aby i normální Rusové věděli, co si myslí normální Češi.
Pane Danieli, asi víte, co je tzv. „Kancléřeský akt“, mohu tady uvést zdroj. Proto jsou na území Dojčlandu US mírové voj. základny. Situace by byla naprosto jiná (i ve vztahu rozšiřování US servisní firmy NATO směrem na východ), kdy by si následník SSSR (RF) ponechal nějakou taky mírovou základnu na území bývalé DDR, tak by to rozšiřování US pašalíkování směrem na ost ztratilo význam.
To je tak, když si někdo něčí dobrou vůli vyloží jako poraženecké vyklizení pole a začne se chovat jako pán všehomíra.
Pax Americana končí. Skončilo bipolární uspořádaní světa, pak nastalo unipolární, nyní je na obzoru multipolární uspořádání a k tomu napomůže BRICS.
A pěkný večer.
Není pěkný, je -18°C a letí to dolů. Kdoví, jak je v zákopech.
Někteří se vzdali zákopů a svěřili se do péče sociálních pracovnic.
Někde bylo napsáno : nur für oficieren.
Naše vláda se ani nepostaví do pozoru. Bude v předklonu, prdelemi vpřed.
S kalhotami pod koleny a dlaněmi na půlkách.
OT:
“Kyjevu docházejí drahocenné střely do systémů Patriot.” (idnes)
To snad není pravda.
I Vy škarohlíde 🙂 … excelovské tabulky přece ukazují, že to není problém … prostě se vezmou ze skladu další. Elektřinu máme v zásuvce, teplo v radiátorech a rakety do Patriotů kde?… no kde Ládíku?… ve skladech přece.
Snad není pravda, že v idnesu píší dezonformace. Šémredaktor by měl uskutečnit autocenzuru.
Re: Ládik!!!
A nebo by se mohl sám naprášit na nejbližší služebně, či přímo na lince jedno sto padesát osm.
Není třeba:
Víte co je to Pol Point?
To je taková fízlárna bez fízlů.
Je to prý ,,pro podání oznámení, které snese odkladu.“ (citace z webu PČR).
Jak to funguje?
Přijdeš k BB (moje zkratka Bonz bouda), zazvoníš na zvonek a po otevření si sedneš k počítači s kamerou a jedeš.
– soused blbě parkuje
– sestra na venerologii nenosí roušku
– další soused nevyvěšuje vlaječky na den Evropy
– kolega v práci pije ruský čaj a kritizuje vládu
– bratr nedržel minutu ticha za Karla Schwarzenberga
– atd….
Na druhé straně obrazovky fízl vše zapisuje, až se mu od ceruzky kouří.
Vše je samozřejmě nahráváno.
Prý se i uvažuje o tom, že BB bude fungovat obousměrně. Prostě si tě cajti pozvou k podání vysvětlení do BB. Pozn.
BB je v ČR už několik desítek.
Re: borisek
Odmítnutí bonzování v boudičce lze provésti jednoduchým způsobem.
Řeknete soudruhům, že IHNED po ukončení nuceného bonzu chcete zápis.
Pochopitelně na papíře s příslušným datem a místem vyhotovení, razítkem a podpisem pasáka – pardon – soudruha okrádače – pardon – soudruha pomahače.
To není totéž co seppuka?
Nějak mi to připomíná výuku počítání se zápornými čísly pro děti:
– V autobusu jede 5 dětí.
– Na zastávce jich vystoupí 8.
– Kolik dětí musí na příští zastávce nastoupit, aby v autobusu nebylo žádné dítě?
Na Patriot platí matrjoška.
🙂 Boží!
JG … Češi jsou fakt smějící se bestie 🙂 🙂
… plný kurník slípek 🙂
To musí být nějaká proruská propaganda. Naše zbraně přece neochvějně postupují vpřed.
Novinky: „Rusku se zimní ofenziva nedaří ze stejných důvodů jako Ukrajincům ta letní“
https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-zbytecna-valka-rusku-se-zimni-ofenziva-nedari-ze-stejnych-duvodu-jako-ukrajincum-ta-letni-40456585
Z AK za včerejšek a dnešek:
„Ruská armáda útočí na Pervomajskoje a postupuje 500 metrov po krídle Avdijivky“
„Po dobytí Marinky ruská armáda postupuje ku Kurachovu a zaberá +1,5 km²“
„Ruská armáda útočí, postúpila pri Bogdanovke a Georgievke“