Tak zítra to začne… summit NATO, který měl původně porcovat ruského medvěda po úspěšné ukrajinské protiofenzívě. Místo toho je Ukrajina donucena dělat přesně to, za co se naši presstituti smáli Rusku. Pomalý pohyb vpřed pomocí pěších družstev.. ovšem, narozdíl od ruských vojsk“ v podmínkách bez vlastního letectva a překvapivě i bez vlastního dronstva. Minimálně, ty chybějící ukrajinské drony jsou pro mě překvapením. Od té doby také skončily filmečky o tom, jak ruští soldáti umírají za svého diktátora a vystřídaly je záběry, jak ukrajinští vojáci v minových polích radostně rozhazují rukama i nohama až třicet metrů daleko.
Stále více náznaků ukazuje, že Ukrajina do NATO přijata nebude a nějak se úplně vytratily zvěsti o henté koalici ochotných, kteří pošlou svoje vojáky na Ukrajinu. Zřejmě to také souviselo s úspěšnou ofenzívou. Ukrajinští, polští i čeští vojáci jsou totiž vycvičeni přesně k tomu, co se teď tam na frontové linii ale vůbec nedaří. Tečka. Petr Hampl napsal, že ukrajinská ofenzíva prostě počítala s tím, že ruští vojáci utečou. Ale oni neutekli.
Německý Der Spiegel to nedávno napsal jasně a bez obalu. Ukrajina prostě dostala málo zbraní. Měla je dostat mnohem dřív a v mnohem větším počtu, k čemuž jejich reportéři nabádají právě teď. Pokud má Ukrajina zvítězit, musí dostat zbraně, zbraně, zbraně. Hoši ze „Špíglu“ ovšem opomíjejí jednu věc… ty zbraně se na Ukrajinu neteleportují. Ty tam někdo musí dopravit a někdo je musí obsluhovat. Pamatuju si, jak maršál Petrla radostně popisoval neuvěřitelnou učenlivost Ukrajinců, kteří se naučili ovládat Leopardy za třikrát kratší dobu než kdokoliv jiný a pak se musel spolu s námi všemi dívat, že v minovém poli manévrují stejně, jako jsme to viděli u Rusů loni. Z toho letadýlka je to moc hezky vidět a člověku se nechce věřit, že tankové posádky mohou být tak blbé, ale na zemi to tak přehledně asi nevypadá. A tak první tank vybuchne na mině, druhý vybuchne vedle, třetí také… a ty další pak při couvání. Inu… výcvik se prostě zkrátit nedá. Dá se naučit, na co je které tlačítko, ale fígle, ty vznikají až dlouhým opakováním do úmoru a pak zase znovu.
Žádná zbraň sama o sobě nezměnila situaci na bojišti. Ani Javeliny, ani Himarsy, ani Leopardy ani nic jiného. V této válce vítězí levný čínský dron a hóóódně moc kanónů a munice do nich. Vše ostatní se zatím ukázalo jako obrněný šrot. Z jedné i druhé strany. Rusko najelo na válečnou výrobu… najeli jsme na ní také, Kefalín? Z mého vidláckého pohledu to vypadá tak, že zvítězí ten houževnatější. Jsme my ti houževnatější?
Když to shrnu… ano, ještě by se daly dodat nějaké zbraně. Ale ty přijdou zase pozdě a půjde zase o jiné stroje, takže to zase jen zvýší logistickou noční můru. Ukrajina může ještě mobilizovat další vojáky, ale když vidíte, s jakou ochotou se nechají od verbířů odvádět, fakt si někdo myslí, že budou se zápalem a s nasazením života bránit vlast? Než si Ukrajina vycvičí nové posádky do obrňáků, budou ruská minová pole zase hustší, zákopy hlubší a propracovanější, zázemí konsolidovanější a šance na průlom menší.
Jo… kdyby teď Ukrajinci stáli před Mariupolem, to by bylo polských fanfaronů ochotných jim přijít pomoci. Jenže oni tam nestojí a ani Moraviecki by si doma nezodpověděl, proč nechává Poláky vykrvácet na minách. Vítězný nájezd husarů, kteří ničí poslední demoralizované zbytky mongoloidních hord, to by se Polákům líbilo, i nějaká mrtvola by se snesla… ale takhle?
Rusové nemusejí dělat nic. Jen vyměňovat směšně malé kousky území za šílené množství krve a čekat, až jednoho dne ukrajinské zálohy dojdou. Rozhodně nezahálejí a pokládají další miny a připravují další opevnění. Ukrajinci se svými prohlášeními sami dostali do pasti. Vítězství je jen úplné osvobození území. Včetně Krymu. Vše ostatní je prohra.
A tak se ptám, jestli na hentom summitu vytáhnou nějaký nečekaný trumf? Má náš Západ ještě něco, co nepoužil? Zdá se, že Ukrajinci právě zjistili limity západní pomoci. Ano, ještě vám dáme zbraně a peníze, protože je to nejlepší investice do zabíjení Rusů (že ano, senátore Grahame), ale krev budete cedit sami. A s těmi zbraněmi to už nebude tak jednoduché, protože každá další dodávka na Ukrajinu teď už znamená vlastní odzbrojení. Rus se zdál tak slabý, že to za válečný stav v celé Evropě nestálo. Ale nebyl.
Je něco, co může změnit situaci? A teď nemyslím nějakou lapálii v záporožské jaderné elektrárně… Je něco, co může Západ bez velkého rizika ještě nasadit? Jsou k dispozici ještě nějaké wunderwaffen? Je nějaká armáda, kterou je možné poslat tam na Donbas na pomoc, bez extrémního politického rizika? Jsou k dispozici ještě zásoby zbraní, které na Ukrajině ještě nejsou? Neřekl bych.
Je už Rus natolik vyčerpaný, že povolí? Neřekl bych. Má Rus stejnou nouzi o zbraně i munici? Neřekl bych. Má Rus nouzi o vojáky? Zvonku to tak nevyzerá…
Jestli tam ve Vilniusu zítra či pozítří nevytáhnou něco z rukávu, tak to bude začátek konce. A nedej Bože, kdyby nějaký trumf vytáhl Putin…
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.
Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
V červenci nebudu knihu rozesílat. Vidláci jsou od slunka do slunka na poli. Ale žádná adresa ani platba se neztratí a od srpna budeme opět distribuovat. Systém si váš dar pamatuje, ať byl odeslán kdykoliv.
Všem dárcům děkuji.
Mimochodem, takove OT… copak asi dnes dela Jacenuk? Jak se mu kouka na to, co pomahal rozjet?
Co by dělal. Na Floridě je fajn. Ryby berou, počasí pěkný a jídlo taky v pohodě.
Podle diskuzi jsou Ukrajinci v prdeli a západ už nemá prakticky nic, co by jim poslal.
Vzpomene si na tento blog někdo za měsíc? I prd, už zítra na to zapomenete.
Podle oficialnich zprav (ze zapadu) nema Rusko rakety, munici, chipy, ale ani boty…
Moralka je na dne a vojaci se hromadne vzdavaji, ci primo utikaji, ovsem vzdy se zachodovou misou na zadech.
Putin ma uz nekolikatou rakovinu (Dzamila).
Ruske banky krachuji (Biden).
Ukrajinci vitezi a tlaci Rusa pred sebou hlavne dily zapadnim superzbranim (Miley).
Nejpozdeji do konce ledna 2023 bude Krym v rukou Ukrajiny (Zeli).
Mohl bych klidne pokracovat, treba ze Rusove nemaji ani paletaky, ale mistni elf neudrzi ani moc, natoz pamet.
A kradou ledničky a pračky, aby měli čipy do dronů a raket!
Ano, ano, hnal jsem nepřítele za sebou až sotva dechu popadal.
Dalo se čekat, že slezina NATO ve Vilniusu, kterou by se spíše hodilo nazvat smuteční tryznou či dokonce pohřbem – nejen vojenské – hegemonie USA a Západu, bude plná natolik šílených výroků a prohlášení, že zábavnou absurdností překoná i největší klenoty divadla, filmu a literatury.
„Nejmocnější vojenská aliance na planetě“, která otevřeně vyhlašuje, že jí došly dělostřelecké granáty a nemá je jak vyrobit; že nemá tanky ani další pozemní těžkou techniku, že nemá dost PVO ani pro sebe a PRO doslova žádné – tedy žádné funkční, což Wunderwaffen Patrioty opravdu nejsou. Není to k smíchu?
Legrace není u konce: aliance nemůže nasadit ani své „neporazitelné letectvo“, anžto se nechytá proti ruskému PVO/PRO, proti ruskému elektronickému boji, ani proti ruskému bojovému letectvu s dálkovými protileteckými raketami. Kromě toho, většina Západních letadel nemá náhradní díly ani dostatečnou provozní spolehlivost pro operační nasazení do skutečné války – kde protivník nepase kozy a nejezdí na velbloudech.
A kde nepřítel má nesestřelitelné hypersonické či téměř nesestřelitelné supersonické bojišťové rakety dalekého dosahu a kromě toho převyšuje USA i Západ několikanásobně ve výrobní kapacitě křižujících křídlatých střel, které má ještě ke všemu modernější a s pasivním i aktivním rušením a protiopatřeními – takže jejich sestřelitelnost je velice nízká.
NATO není schopné uchránit ani své hluboce týlové základny, střediska velení a řízení, ani strategické sklady a už vůbec ne své letecké základny ani přístavy. Natož pak taková zařízení v přífrontovém zázemí či dokonce přímo u fronty. Nemá totiž PVO/PRO; co má je hrubě nedostatečné jak výkony tak počtem.
Celá bojová doktrína NATO spektakulárně selhala: vše je založeno na vzdušné převaze a na informační převaze, přičemž hlavní údernou silou je letectvo a letecké prostředky; kde pozemní jednotky jsou spíše lehce obrněné „protipovstalecké síly“. Těžké tankové síly jsou minimální, navíc s nevhodnou technikou: Západní tanky jsou příliš těžké, příliš přetechnizované, příliš závislé na servisu.
Letectvo je závislé – kromě leteckých základen s velice sofistikovaným servisem – na leteckých tankerech a leteckých střediscích průzkumu AWACS a velení C4ISR. Operační dolet bojových letounů NATO je proti těm ruským poloviční, čímž jsou v bojovém nasazení plně závislé na vzdušném tankování blíže než 400 km od cílů; Rusové mají pozemní PVO rakety s doletem 600 km proti tankerům a AWACSům, a letecké rakety s doletem 400 km – tudíž NATO letecké síly nejsou do války nasaditelné; bez tankerů to zkrátka nejde.
Zábavné je také dělostřelectvo, hlavně tím, že chybí. Jako nadbytečné a zastaralé bylo většinově zrušeno, jelikož jeho funkci přece mnohem lépe převzala letadla, že. Raketové dělostřelectvo se místo masových frontových úderů orientuje na „přesné zásahy“, takže NATO má místo tisíců MLRS systémů jen pár stovek vymazlených Wunderwaffen HiMARS/MARS/M270.
Vrcholem celé té absurdní komedie jsou vyčerpané zásoby munice – k čemuž stačil v podstatě malý a omezený lokální konflikt relativně nízké intenzity v Ruině – protože „plnotučná válka“ to není, ne z ruské strany.
Zkrátka, NATO je vykradený papírový tygr, navíc značně opelichaný a olezlý. Vojenskou sílu má minimální: něco mezi naštvaným spolkem akvaristů a tlupami myslivců, kterým došla pálenka – řečeno s legrační hyperbolou, která nicméně vystihuje zoufalou skutečnost.
Co z tohoto zábavného spolku šílenců na jejich „summitu“ vypadne, je předem určeno k vyvěšení na nástěnku blázince, kam pacienti umisťují své duševní výtvory. Ale s dostatkem popcornu, chlazených nápojů a v dohledu bazénu je to celkem snesitelné.
Monty Pythoni nebo další díly Červeného trpaslíka jsou dnes zbytečné, když máme NATO. Celé je to hodno Mistrova pera, bohužel Jaroslav Hašek už mezi námi není.
Pane k42.
Perfektní.
Proto se USA snaží ze vším vojenským harampádím,dostat co nejblíže k Ruským hranicím.
Nejen rakety,ale i letadla z větší dálky,jdou lépe odhalit a likvidovat.
Proto chtěli to Bělorusko dostat pod svoji kontrolu,to samé Kazachstán.
Jak už jsem psal,vůbec nepočítají s návratem letadel,buď by byly sestřeleny,nebo jim došlo palivo.
Díky; ano, tak to je. USA se snaží dostat jaderné rakety a úderná letadla co nejblíže k Rusku: je to kopie „americké krize“ s amíckými jadernými raketami v Turecku a Itálii ze začátku 60. let – které se díky prolhané propagandě říká „Karibská krize“ (jelikož tehdy Sovětčíci reagovali na toto bezprecedentní jaderné vydírání instalací svých jaderných raket na Kubě).
Nebezpečí není v síle USA ani v síle jejich směšného NATO spolku: nebezpečí je v jejich slabosti. Že by mohli v nějakém vyšinutém zkratu sáhnout po jaderných zbraních s myšlenkou na jakousi „omezenou jadernou válku“ s Ruskem. Neustále se totiž objevují vážně míněné fantaskní šílenosti o „ruské nepřipravenosti“ a „dekapitačním úderu na Moskvu“.
Zásadní je doba letu raket z Polska či Rumunska – neřkuli z území Ruiny – nebo z baltské oblasti do centrálních částí evropského Ruska – kolem St. Petěrburgu a Moskvy. Časem i USA mohou nasadit nějaké primitivnější formy hypersonických zbraní – třeba balisticky vynášené klouzavé hypersonické střely, urychlené při sestupu gravitací – a tím se reakční doba na takové napadení dostane hluboce pod bezpečné limity – hrozí to vyvoláním větší jaderné války.
Zásadní požadavek pro zachování míru je stažení vojenských instalací NATO na hranice z roku 1997. Je to naprosto oprávněné, asi jako by se Amíkům také „velice nelíbila“ instalace ruských hypersonických raket na Kubě či stálá přítomnost ruských raketových lodí a ponorek na dohled od amíckých pobřežních vod.
Vono se rekne snadno letectvo , ale kdyz se dozvidate, jak nejmodernejsi ,
stihacka F-18 , zautocila na cinskej balon velikosti 3 autobusu , nejmodernejsima raketama ,
objevi se ruzny pochyby..
Podle upřesněných informací bude jeho výše činit 700 milionů eur namísto 600 milionů eur a bude zahrnovat:
– 25 tanků Leopard 1A5;
– 40 vozidel BMP Marder 1A3;
– 2 systémy Patriot SAM;
– 5 tanků Bergepanzer 2 BREM;
– 20 000 dělostřeleckých granátů ráže 155 mm;
– 5 000 kouřových granátů.
Jj, dodame na Ukrajinu jen blembaky… Nemci uz taky hezky slapou brazdu.
Asi jsou poslední, kdo ještě nevyprázdnil sklady.
Zelenskyj okomentoval rozhořčení některých občanů USA ohledně dodávek zbraní Ukrajině:
Redaktorka: „Co byste řekl těm Američanům, co si myslí, že už jsme dali dost? Máme své vlastní problémy. Nemůžeme v tom pokračovat!“
Zelenský: „Chtěl bych poděkovat všem Američanům za to, co jste udělali. A vážím si těch, co říkají, že jste udělali dost. Věřte, bez ohledu na cokoliv, vážím si vaší pomoci.
Ale co se týče slova „dost“. No, my, Ukrajinci nejsme lidé známi přehnanými chutěmi. Naše vítězství, to je pro nás „dost“. Když budeme mít dost k našemu vítězství, tak to bude „dost“.“
https://twitter.com/42TCen/status/1678459847581245446
Jak se rika, kazdej si muze vyskakovat do vyse sveho platu. A Ukrajinci vubec nemaji prehnane chute. Oni by jen chteli, aby jim ostatni to skakani platili sakumprdum.
Vždyť je ta dodávka úplně směšná
25ks Leopard A1, když na Ukradině hoří Leo 2A6
40 zastaralých BMP, starších než údajně zastaralé BMP-2
20 000 dělostřeleckých granátů (na jak je to dlouho, na dva či tři dny palby?)
Ten zbytek je úplně směšný, kouřové granáty a vyprošťováky?
Snad jen ty Patrioty, ale Ukradinci měli i mnohem lepší systémy S-300 a kde je mají?
To nerozporuju, jen poukazuju na „vyvoj“.
Podle přehledu potvrzených ukrajinských ztrát, lze předpovědět:
– Leopardi vydrží 7-10 dní, pokud se nezopakuje osud Challengerů
– BMP 6-10 dní
– granáty 3-4 dny
– Patrioty tak měsíc, pokud je budou držet v hlubokém týlu
Jen doufám, že Poláci vidí tu silnou a neochvějnou podporu KoZy a zkrotí svoje válečnické choutky.
Pardon, s těmi Leopardy je to přehnané, Leopard 1A5 prostřelí průbojná kulometná munice, Při jejich spatření musí tankové osádky RF nabíjet tříštivou munici proti pěchotě. Při použití průbojné protitankové munice hrozí, že střela prolétne a mnoho škody nenadělá (jako u čs. žebřiňáků vzor 1421).
ajaj, je-li rpavda co píší… tak jsme zase měli pravdu
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pavel-pavel-prezident-cesko-vilnius-litva-nato-summit-ukrajina-clenstvi.A230711_113415_domaci_ihal
vyklubal se z něj,…. ani jsme se moc nemýlili
Ono se nic nevyklubalo. Je pořád stejnej. Kdyby nebylo plyšáku, seděl by dneska soudruh generál na generálním štábu Varšavské smlouvy a přednášel podobné projevy, jenom s opačným znaménkem. On prostě plní rozkazy.
Jasně řekl, že do konce roku se to posere
Sib, zas jako obvykle – rub a líc. Na takového lampasáka je to divně odvážné a tak ta druhá strana, zná svoje Papenheimské, a kdo ví jestli to neřekl proto, aby se konečně rozhoupali a nevlítli do toho. U těch zelených makovic nikdy nevíte co zplodí.
ad Villnius: V podstatě Ukrajincům říkáme: „Uděláme všechno proto, aby Vaše válka s Ruskem nikdy neskončila. Nejsme ochotni vám pomoci natolik, abychom Rusko porazili. (pokud by to vůbec šlo) Jsme vám ochotni pomoct tak akorát na to, abyste nikdy neprohráli. Ergo vás čeká Věčná válka, leda by se rozpadlo Rusko tak nějak od sebe.“
Slíbit Ukrajině členství v NATO po válce, ač riziko členství Ukrajiny v NATO bylo samo o sobě jedním z důvodů války, je fascinující ukázka toho, jak „vypadat doma hezky a zároveň udržovat válku v chodu a nezaplést se víc, než chceme“. Současný konflikt může mít jen několik vyústění (a pomiňme potenciální hrátky s příměřím a mírem jakožto pojmy):
a) …zamrzne donekonečna, protože ani jedna ze stran (v případě Ukrajiny by to bez pomoci západu nešlo) slovy Moltkeho „nepozná, že prohrála“. Obě strany v sobě budou živit naději na výhru (nebo alespoň neprohru), protože si jinou možnost nebudou moci dovolit. Každopádně příslibem členství Ukrajině v NATO vzal západ Rusku další z možností, jak „poznat svou prohru“ se zachováním zdání tváře doma. Jednoduše, dokud bude platit daný příslib a dokud se na to Rusko bude cítit, mír nenastane právě kvůli tomu příslibu. Je to dobré pro Ukrajinu a Ukrajince?
b) …dojde k příměří a mírovým jednáním…
b.1) …podle ukrajinského scénáře: Znamenalo by to však zjevnou porážku Ruska, získání zpět všech území odtržených po roce 2014. Naprosto si nedokáži představit situaci, kdy by se Rusko vzdalo dobrovolně Krymu. Leda za situace zhroucení se Ruska (je toto dobré pro Ukrajinu a Ukrajince, nedej bože pro celý svět? Zhroucená jaderná velmoc plná warlordů bojujících o moc?). Scénář pouhého odstranění stávající ruské vlády a její nahrazením „prozápadně směřujícím demokratem“ se mi jeví jako chyméra. Pokud už dojde ke střídání v Kremlu, obával bych se, že se moci ujme nějaký ten „Prigožin“. Daleko větší sekáč. Je toto dobrý scénář pro Ukrajinu a Ukrajince? Může to vést k míru dle Ukrajiny?
b.2)…podle ruského scénáře. V takovém případě je otázka Ukrajiny v NATO zcela mimo mísu. V nejlepším možném případě…
c)…“kompromisní scénář“ v podobě…
c.1)…výměny území za NATO. Může dojít k takovému vzájemnému vyčerpání obou stran, že se obě strany na míru dohodnou. Rusko zváží reálný stav věcí (v NATO je už Finsko a Balti) a spokojí se s proměnou v danou chvíli držených území ve vlastní „nárazníkové pásmo“ a vymění je za ochotu nebránit Ukrajině vstoupit do NATO…
c2)… jenže to naráží na skutečnost, že bez významné změny ve vedení jednoho nebo druhého státu jen těžko po všech těch Minsk-1 a Minsk-2 dojde ke skutečné akceptaci dojednaného míru jako trvalého řešení pro budoucnost. Jednoduše, bylo už nedodrženo tolik smluv, že jen těžko jedna nebo druhá strana uvěří té druhé. Opravdu si někdo myslí, že by někdo příčetný v Rusku za podmínky, že není zcela poražen, uvěřil, že ten „zbytek Ukrajiny“, který zůstane Ukrajinou, po svém vstupu do NATO nesnil dál revanšistický sen („získáváme čas na nové vyzbrojení, tentokráte s NATO v zádech“). Jedinou nadějí by bylo, že to bude paradoxně NATO, kdo by ze strachu o zatažení sebe sama do války držel Ukrajinu dál od touhy získat zpět ztracené území – ale to by bylo možné jenom tehdy, pokud by si Rusko samotné udrželo vojenskou sílu. Protože pokud ne, příklad minimálně Srbska hovoří jasně o „obranném charakteru“ NATO. Tedy se mi scénář jeví jako málo pravděpodobný, jeda snad…
c.3) … by ukrajinský režim prohrál (píšu režim, ne stát) a došlo v něm k „návratu do ruského světa“. A ten nový režim by o žádné NATO ani nestál a Rusové by měli samozřejmě pojistky pro rychlou reakci, kdyby se Ukrajina o vstup do NATO přesto pokusila – třeba v podobě „humanitárních sborů“.
d)… Ukrajina prohraje (a je jedno z jakéhokoliv důvodu) a scénář c.3 a c.2 bude obohacen o odtržení se západních oblastí a vytvoření jakési nové „Ukrajinské Ukrajiny“ dostatečně slabé na to, aby ji ani nenapadlo snít o revanši.
Shrnu to – nejblíže míru jsme byli (pomineme-li historii před rokem 2022) nejspíš v době, kdy to západ Ukrajincům v Istanbulu zatrhl uzavřít příměří a vyvolal v nich naději na vítězství. Kterou, ve světle letošní protiofenzivy, paradoxně posílilo rychlé získání velkých území zpět. V tuto chvíli nevidím žádnou šanci na mír, obzvlášť ne ve chvíli, kdy Ukrajině slibujeme následný vstup do NATO. Muselo by s tím být srozuměno samo Rusko – což by znamenalo buď jeho naprostou porážku nebo rozpad. Nebo nějakého naivního Gorbačova v čele.
A protože si myslím, že většina špiček v NATO tuto rovnici chápe, vychází mi z toho, že jen cynicky mává Ukrajině před nosem mrkvičkou, aby dál bojovala až do posledního Ukrajince za nesplnitelný sen, ale reálné oslabování Ruska a zároveň hraje politiku gesta do vlastních zemí. Protože pokud to myslejí vážně, vládnou nám nekompetentní šílenci. A vlastně by mě ani nepřekvapilo, kdyby se pustili s Ruskem do hry na kuře a tu Ukrajinu prostě přijali hned ve víře, že by si Rusko pak už netrouflo hrát vabank.
Vojenská pomoc Ukrajině , jak ukázal poslední rok, nepotřebuje, aby byla Ukrajina členem NATO. Na stranu druhou je potenciální členství v NATO jedním z důvodů SVO. Slibem „po válce vás vezmeme do NATO“ tak nezajišťujeme Ukrajině pomoc, ale utvrzujeme Rusko v tom, proč má v SVO pokračovat.
Bůh buď milostiv spojencům Západu…
Nejen Vy, ale vsichni zapadni analytici a politici jaxi neuvadite take mozny bod 4] – Bezpodminecna kapitulace Vasila a nasledne vojenske obsazeni CELEHO uzemi okrajiny Ivanem. Mlci i on. Body 1-3 jsou zboznym pranim KoZa. Otazka je, proc se o teto moznosti tak urputne mlci.
Tak nějak jsem tuto variantu zahrnul do c.3.
Faktem je, že jsem v něm stále předpokládal zachování ukrajinské státnosti a elementární vnitřní souhlas (významné části) Ukrajinců.
Varianta bezpodmínečné kapitulace spojená s pohlcením Ukrajiny do Ruska se mi reálně zdá stejně nepravděpodobná jako totéž na straně Ruska se vzdáním se území před 2014. Něco mi říká, že než by k ní došlo, obsadily by minimálně západ „humanitární jednotky Polska“ a dostali bychom se tak jako tak do verze d
…a také si nejsem jistý, zda by Rusko o Volyň skutečně stálo. Vzhledem k jejímu přínosu na straně jedné a následným obtížím na straně druhé.
Stále si nemyslím, že reálným cílem je obsazení Ukrajiny jako takové. A také si myslím, že „zahrnutí obsazených částí do Ruské federace“ byl až důsledek potřeby posílit ochotu Rusů válku akceptovat v době nejsilnější ukrajinské loňské ofenzivy, než že by to původně bylo v plánu.
Nemyskím, že by rus chtěl ukrajinu, vždyť je to nenasytnej moloch. A do toho vrážet prachy, když se zase začas zvencnou a budou zase chtít válčit o bezpracné zisky z parcelizace ruska. ne e.
Má možná varianta předpokládá vojenské obsazení, ne převzetí zejména ekonomické odpovědnosti za západní okrajinu. Na západě by vznikl na hranicích s KoZa důkladně vymýcený, zaminovaný a střežený sanitární kordon o šířce řekněme 200-300 km a totéž na hranicích s RF a BY, jakož i s tím územím bývalé okrajiny, které Ivan bude chtít. Do toho zbytku okrajiny povedou jen případné humanitární koridory a nebudou v něm žádná města a žádný průmysl. Vše se zdemoluje nebo vyveze včetně atomových elektráren. Chochli budou žít ve vesnicích, živit se zemědělstvím a nikomu nebude bráněno v emigraci, samozřejmě po důkladné kontrole. Vlastnictví vojenské zbraně = smrt. Samozřejmě je to z mé strany jen taková mýtická metafora.
já myslím, že i vojenské obsazení zahrnuje ekonomickou odpovědnost. Tak nějak mi to vypývá
Rusko připojí maximálně oblasti, ve kterých proběhlo referendum. Nebude ovšem bránit dalším ruskojazyčným oblastem Ukradiny v budoucích referendech o dobrovolném připojení k RF (limitem by byl Dněpr a Oděská oblast). Obsazení celého území by byl nesmysl, proč do toho vrážet prachy, když to může dělat EU (a přitom se sama slušně oslabovat).
Čím podkládáte variantu bezpodmínečné kapitulace? Taky Anonym vychází ze stávající situace přijetí UA do Nato. Jaký je teď tah na řadě tedy? Zajmout účastníky summitu snad byste navrhoval?…
Nic nového. Jen postupné vyhubení vasilovy armády. Makají na tom fest.
Bod a)
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/stoltenberg-podporil-konec-akcniho-planu-predstupne-clenstvi-ukrajiny-v-nato/2388032
Zrušení akčního plánu členství. No výborně. Dokud budou v čele NATO takoví jako SS Stoltenberg, tak je členství v něm spíš pro ostudu.
Podle mého je jakékoliv členství v NATO, minimálně, ostudou.
Akční plány,to je jak na pracáku. Tam nejsou schopni mimo administrování zdravotního pojištění pro lidi nic udělat, tak tisknou na 2 A4 akční plány a razítkují a podepisují a skutek utek
Co mě aktuálně zaujalo (a za případnou duplicitu se omlouvám, nestíhám číst vše):
Zelenskyj podle švýcarské rozvědky vykazuje čím dal častěji autoritářské rysy: https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zelenskyj-podle-svycarske-rozvedky-vykazuje-cim-dal-casteji-autoritarske-rysy/2388444 – Ne, že bychom to netušili, ale zaujalo mě, že to vůbec u nás někdo vydal v době největšího hýkání nad jeho státní návštěvou u nás.
Pokládám si otázku, jak to, že jej nevítaly okolo silnic z letiště, na hradě a vůbec davy jeho krajanů? Nebo alespoň sympatizantů, nejlépe s nápisy v angličtině, welcome our hero, refugees against teror apod.
Kde je ta spontánní samozřejmá reakce sluníčkářů? Pro příště se musí polepšit. Tohle by jo vytunilo obraz khakimana ve|Světě a na sociálních sítích by měl spoustu lajků, srdíček a plusů.
Když oni všichni sluníčkáři byli ve Varech…
Takže ve Vilniusu půjde o to zachovat si tvář bílou jako stěna
Polský prezident Andrzej Duda připustil, že po skončení ozbrojeného konfliktu na Ukrajině by tam NATO mohlo vyslat mírovou misi, které by se zúčastnily polské jednotky. V rozhovoru pro Welt, Bild a Politico Duda před účastí na summitu NATO řekl, že vše bude záviset na tom, jaké dohody budou dosaženy v mírových rozhovorech, pokud se Ukrajina rozhodne je vést.
Vidláku,
uklízeč/ka má dovolenou?
Já jen, že se tu už zase brodíme sračkama.
Prstíčkem hrabu po Alefovi, kterej tu vysírací špínu dokázal fofrem uklidit a i vydezinfikovat…
Re: lujjza
Realita. Je potřeba zpětné vazby. Ale tahleta forma je poněkud smutná. Byly doby kde se s oponenty dalo krásně diskutovat. Nyní jsou to už jenom nenávistné a urážlivé vyštěky, které je ideální ignorovat.
Ale velkou výhodou je to, že jsou všichni stejní a padají z nich stejné věty. Jako kdyby je někdo naprogramoval. Takže není těžké je poznat.
Celej clanek je zase opakovani na dane tema.
Vedeny zase snahou se zavdecit obecnemu vkusu za ucelem popularity.
Vejit se do vkusu vetsiny..Na to je spoleh.
Vedeny v tonu nezodpovedne a povrchni povysenosti nad „idioty“.
Ja chytrej , voni blby. Dve nohy spatny, ctyri nohy nejlepsi.
Vyuziva se zde temer 100% negace humanity , zduraznene ironii ,
ktera zase jen zduraznuje stav bezmoci a pasivity ,
pro levnou zabavu davu ,
vyuziva se nasi lidske nedokonalosti a vyskyt chyb ,
bez kterych se zadna lidska cinnost neobejde a nemuze tak obejit.!!!!!
Jaky sou vysledky. Spoluprace s negativni a skodlivou cinnosti vlady.
Zaplavou a zduraznovanim tsunami vseobecne skodlive tuposti z ktere neni vychodisko ani unik.
Ostatni v nejake vetsine se radi pridaji v takovem uspokojovani,
ja chytrej voni blby a pouzivaji vse, co pochyti nekde .
Absence mysleni je zde vseobecna.
Ti kteri nedavno diskutovali s Helanov a dostali se az na dno sutereni inteligence az do minusu -IQ107 , velmi radi se soucasne posmivaji inteligenci generala.
Napr. trochu hysterickej idiot ovladne pozornost cele tridy i s ucitelkou a uspesne snizi uroven vsech na nejnizsiho jmenovatele ,
tedy ma schopnost stahnout vsechny na svoji uroven…
Akademik krici o prednostech demokracie ,pise svazky ,
ktera neni a potom obvinuje jine ze nejsou demokrati , ze demokracii skodi a obvinuji je z Rozdel a panuj a netusi ,
ze Rozdel a panuj ,je spravny a skutecny nazev pro demokracii.
Uz davno vsichni ukriceli kazdej positivni pokus o hledani lepsi formy vlady.
Porad ,tisice let vladne ten nejhorsi system vubec a zdokonalovanej
v prubehu.
V soucasne situaci na U. , nejde o nic jineho jde o obetovani snad statisicu lidi ,velke prevaze ruskych zbrani..
To je videt, kdyz nekdo vidi a mysli ..Vidi vsichni , nemysli nikdo a proto nic takoveho nikdy ,nikdo nenapise.
Mimo to vymysl IQ a umele yntelygance , brane vazne v sirokych vrstvach populace , kterym se to podarilo vnutit , jde vzdy o povysovani ,tech kteri nasprtali vo 5 ucebnic vic , nikdo nevysvetli jakej je rozdil mezi nekym,
kdo ma IQ 120 a dalsim, kdo ma IQ 122.. To je k smichu.
Dalsi vseobecne zavedeny termin Umele Yntel , je dalsi nesmysl , jde o zdokonalovani totalni kontroly utlaku dokonalejsiho sledovani , ovladani a manipulaci kazdeho 24hod. denne…
Zase jde o zneuziti technickeho vyvoje do dalsi zkazy sveta..
A nasleduje vyber tematu v clanku a dokazovani i velmi nechutne ,
kde vevodi a dominuje vysmivani , ze ukrove jsou trhani minami na kusy.
Jde o lidi jako jsme my , lidi pomylene falesnou propagandou , lidi kteri jsou nahnani nasilim na frontu.
Tech ucinnych metod manipulace s lidmi je dnes hodne a porucnici maji hodne prostredku jak uskutecnovat sve plany..
Včera byl v Krasnodaru zastřelen místní šéf odvodové či náborové komise pro armádu. Nějakou špatnou fotku pravděpodobného pachatele mají. Onen nebožák byl zapsaný ve slvném ukrajinském seznamu Mírotvorec (či mírotvorce), kde jsou veřejně vypsaní lidé, kteří jsou banderovskou partou určeni k lidvidaci.
Jak za islámského státu. Sakryš, to Putin fakt nemá pár chlapů, aby naopak autorům onoho seznamu (už bylo zabito dost lidí) zařídili to, co spravedliví banderovci chystají pro ostatní ?
Proc? Dovedete so predstavit lepsi reklamu na potrebu denacifikace?
Jojo, ruští občané prostě musí chápat (a chápou jistě) že dobro státu stojí nad jejich bezpečností.
Jojo, kazdej musi chapat, ze problem neni existence samotneho Mirotvorce, ze?
Ve Wilnu budou hledat způsob, jak prohrát bez ztráty kytičky. Aby se vlk nažral a koza zůstala celá.
Coz by byla dobra zprava. Znamenalo by to, ze neztratili kontakt s realitou. Takovy nazor ovsem nesdilim.
Jde o to, co znamená víc. Neztratit kontakt s realitou nebo neztratit tvář.
Pokud ztratite kontakt s realitou, o moznosti ztraty tvare ani netusite.
Začiatkom júna v meste Azaz zadržala miestna polícia Sýrskej národnej armády (SNA) militanta Abu Muhammada, ktorý sa pokúsil kúpiť motorku za falošné peniaze.
Zadržaný militant priznal, že po vypuknutí konfliktu medzi Moskvou a Kyjevom odišiel spolu s 200 ďalšími bojovníkmi na Ukrajinu, kde podpísali zmluvu s VSU a tri mesiace bojovali proti Rusom.
Po splnení kontraktu dostal za svoju službu platbu a vrátil sa domov. Militant, šokovaný svojím zadržaním, obvinil ukrajinské orgány z toho, že ho vyplatili falošnými dolármi, vyhlásil, že sa už na Ukrajinu nevráti a vyzval svojich bratov v zbrani, aby neopakovali jeho chybu v boji za Ukrajinu.
https://greekcitytimes.com/2023/07/10/pro-turkish-mercenary-ukraine-war
Nájemný vrah si stěžuje, že mu kunčaft zaplatil falešnými bankovkami.
Plaky , plaky, no totok?
😉
Celá staletí sere Západ, že s Ruskem se nedá vytírat prdel tak jako s jinými. Rusové jsou svébytní, konzervativní, vlastenečtí, hrdí. Čili přesný opak současného trendu západního světa, kde odevzdávají klíče od svých bran komukoliv včetně těch, o kterých přitom dobře vědí, že budou (někde už jsou) jejich zkázou.
Dle mého je otázkou času, kdy průměrně dementní český primitiv (cca 65% národa) vyvěšující dnes nacistické vlajky a povinně nenávidí Rusko prozře a dojde mu, že to Rusko je mu vlastně přirozeně bližší než zdegenerovaný Západ. A to je něco, čeho se současná věrchuška a její média bojí.
Přibývá. Generační výměna. Není mezigenerační přenos. Přibývá vypláchnutých mozků. Už si pletou i osmatřicátý, osmačtyřicátý, osmašedesátý, devětaosmdesátý. O předešlém nemluvě. Jsou na úrovni „když nám imperialisti upálili soudruha Žižku“. I „vzdělaná inteligence“. Musí si to vyžrat. Pak někteří budou sepisovat hustorická veledíla a jak je možné, že.
Čekají je zajímavé časy. Tahle země není pro starý. Dezoláty. Mladí jsou mediálně sedativovaní. A zatím je jim hovno zle. Řítí se k propasti s optimistickou obrazovkou místo čelního skla.
Já náležím k mladší generaci a potvrzuji. Ideofiltr má spousta mých soukmenovců a neprojde jím jen tak něco. Je to jako davová psychóza. A to stačilo jen natočit v průběhu 15ti let pár filmů o zlých komančích, utlačovaných sudeťácích a neskutečně technologický vyspělých nacistech 🤔… Levné. Pak stačilo ještě mladým nepopsaným dementům naslibovat, že řemeslo a opravdové vzdělání a memorovaní znalostí je fuj a stačí se učit jazyky a a tzv. efektivně se učit bez „zbytečných faktů a pouček“ a svět je otevřený-pokud možno bezpracně….Když takhle vychovávaní lidé vstoupí do pracovního procesu,byť jsou třeba vysokoškolsky vzdělaní, tak zjistí, že nic z toho, na co se připravovali nefunguje, nikoho nezajímá l, že umí výborně anglicky nebo německý, a že strávili oulnroku v Londýně nebo v Curychu… Ostatní zajímá jen to, aby drželi hubu a krok pracovali a nevyčnívali….. No a z takového nespokojeného a v podstatě nedostatečně otesaného materiálu pak snadno vznikají rusobijci, genderisté, ekoúchyláci a nepřátele starší generace, protože na někojonse ten neúspěch nebo nemožnost profesně vyrůst hodit musí 😃. Takže tolik k zamyšlení, proč jsou mladí lidé takoví.
Pěkně shrnuté. Nejenom odevzdáváme klíče od svých bran, ale ještě kvičíme blahem, že je přijali.
Že nás, zaostalé blbečky, přijali do svého klubu.
..co já vím, klíče od Prahy převzal ještě za Zemana nějaký Číňan.
Re: jurek
A když ses probudil, měl jsi ruku v nočníku, že jo…
To se mi taky kdysi jednou stalo…
Číňan? Ten nemůže chybět.
Jóó, Penzión Česko…
Já bych vám ten optimismus i předpověď od srdce přál. Ovšem jen málokdo si dokáže přiznat, že někdy udělal chybu, nebo že se mýlil. Proto si myslím, že u velké části populace dnes pomýlené k tomu nedojde.
Aj tá najhoršia diera v Európe je lepšia než Rusko.
A v blízkej budúcnosti sa to nijak nezmení.
Povídejte, přehánějte.
Kdy a kde jste v Rusku byla?
Jestli Západ prohraje, tak dobře pro něj. Pokud si teda přizná porážku i v žumpách a přehodnotí svoje priority. Ekošílenství a genderismus se tak ukážou jako zcela liché nepotřebné pro další vývoj. Pokud to, ale neudělá, tak důsledkem stejně bude jeho postupné pomalé vyhnívání, protože tyto šílené ideologie jsou dost nepraktické a nikomu nic nepřináší. Asi jako, když se ve středověku vášnivě diskutovalo o některých náboženských problémech… Třeba, kolik andělů se vejde na špičku jehly.
Západu zbývají už jen staré dobré nepokoje v ruských sousedních zemích a investice do umírněné opozice s eventuálním palácovým převratem.
Prosím o osvětu. Je politicky korektní a fakticky odpovídající skutečnosti nazvat samozvaného presidenta Ukrajiny „PROKLATÝM ŽIDEM“ ?
————————————————
židem je nepochybně- nestydí se za to
Prokletý byl – dokonce knězem(!) v Bulharsku. (mimochodem klidné spaní asi po tomhlr nemá)
————————————————
Ale přes ta fakta- „prokletý Žid“- zní trochu … divně. Smí se říkat pravda?
Doma, potichu a potmě.
Godot re: a v bunkrovom labyrinte kde vás nenajdú 🙂
🙂
Re: VČ
Pravdu pochopitelně MUSÍTE hlásat.
Zejména pokud je JEDINĚ SPRÁVNÁ.
Pochopil jste?
Re. Targus
Kdysi jsem se učil o jenom, co taky hlásal pravdu a jak dopadl.
Jak on se to jmenoval? Vím, že to bylo podle nějakého ptáka. Jan Kačer, ne ten to není, ten hustí do mladých herců nesmysly na AMU.
Jo už vím, jmenoval se Jan Hus, a mistroval někde na nějaké jiné vysoké škole, údajně taky svobodná umění.
Toho prý za hlásání pravdy upálili, ale máte pravdu nehlásal JEDINOU (povolenou) PRAVDU.
Zpráva ČTK: „Zelenskyj požádal o jasný signál ohledně členství Ukrajiny v NATO“
To určitě pochytil od Fialy. A pak, že česká zahraniční politika nemá dopad…
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zelenskyj-pozadal-o-jasny-signal-ohledne-clenstvi-ukrajiny-v-nato/2388486?utm_source=rss&utm_medium=feed
SIGNÁL! To je to spráVné slovo, ten správný výraz.
SIGNÁL, SIGNALIZOVAT, SIGNALISTA…
Jako admirál byste mu mě doporučit námořní vlajkovou abecedu.
https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1mo%C5%99n%C3%AD_vlajkov%C3%A1_abeceda
doporučuji pro Khakimana vyvěsit následující vlajky
November-Alfa-Sierra-Romeo-Alfa-Tango
případně
Hotel-Oscar-Victor-November-Oscar
Dámy prosím, nepřekládejte si to.
Signálů by bolo neurekom. 😉 Ale mnoho si za ně Kyjev nekoupí.
Jen tak něco z NR:
Mojmír Grygar: Válku ukončí jen řešení sporu, který ji vyvolal
https://www.novarepublika.online/2023/07/mojmir-grygar-valku-ukonci-jen-reseni-sporu-ktery-ji-vyvolal
Generál se nechal nedávno slyšet, že v protiofenzivě bude mít Ukrajina jen jednu šanci.
Nevíte, jestli už ta šance proběhla, nebo ještě přijde?
Trumfem ve Vilniusu by mohl být nečekaný příjezd Putina, na pozvání Erdogana.
už se ho na to někdo ptal.
Pávek svůj dřívější výrok vysvětlil tak, že jediná šance pro tento rok. Na podzim už bude bahno, v zimě zima a tak pak další vhodné počasí by bylo až příští jaro.
Kromě toho už Ukrajina nikoho nebude příští rok zajímat, protože se budou řešit problémy ekonomické a v Evropě už budou k dispozici jen praky a košťata.
no jo, Pávek, z božího dopuštení český král, ehn prezident
Aspen institut není žádný bůh…
PePa se snaží…
https://i.postimg.cc/Yq01p5qb/jak-se-pozna-statnik.jpg
a konečně!
https://i.postimg.cc/6Qq3RXgm/konecne1.png
🙂
Putin do Vilniusu nemůže… V Hágu ho prokleli. Ti z Brusele by z toho měli ujímání. Vozili by ho po městě s namalovanejma čertama na čepici. Pak by ho u jezera upálili.
Leda, že by mu Binden dal glejt…
Putin tam za sebe pošle mimořádného a zplnomocněného velvyslance RF. Nějakého Prigožina, Jevgenie Viktoroviče, s velkou delegací
…a vlastnim cateringovym vybavenim…
Jak jinak u „Putinova kuchaře“
Vono to vypada , ze neco nebylo v planu .
Ted ale nastalo zrejme zjednoduseni problemu.
Otazka : Co by se stalo , kdyby Putin zejtra nejak prestal vladnout ?
Kdyz to je klidne mozny.
Jaka by byla novaruska vlada a jak by postupovala.
Je vyhrozovani nuklearnim utokem na Rusko , signal , delejte neco ,
Putin se zasprajcoval a nechce ani ustoupit ani se smirovat..
Moc pěkný článek…
Pri tych dronoch je to jednoduche.
90% a mozno i viac elektronickych suciastok je vyrabanych Cinou.
Dokonca aj ked si niekto montuje doma vlastne zariadenie, samotne svaby kupuje z Ciny.
Vacsina elektronickych veci ma uz z principu zadne dvierka. Staci teda, ak cinania dodaju rusom kodovnik.
Pri prikaze tom a hentom sa napriklad zablokuju vrtule, alebo sa da cip na 15 sekund do sleep modu.
Potom staci len REB vysielat zmatocne kody a drony padaju ako ked kodou kosis.
Ked im na to v UA pridu – vyhlasi sa to za chybu programatora. Vsak ked mohol mat terminal bash v sebe desiatky rokov chybu podobneho typu…..
Mne sa paci, ako Bayraktar ci Rheinmetall indu spustat vyrobu na UA. A to tam bude pracovat akoze kto?
Ze 400 ks Leopardov rocne…. tak to som sa zasmial.
Zdc re: položia základy a priletí pozdrav čo vytvorí kráter 🙂
To jsem taky cetl.
Clovek by myslel, ze zbrojovky budou rady, kdyz budou mit odber v zahranici a zamestnanost doma.
Ne, Nemci a Turci sve lidi zamestnat nechteji, radsi presunou vyrobu do valcici zeme, kde jim to muze rozbit jedna jedina raketa…
Ono to bude tak ako pise Jan Schneider – ked nevies najst nejake logicke vysvetlenie – pozri sa na to cez optiku penazi.
Vobec by som sa teda nedivil, ak by turci i nemci umne vyuzili nejaky europsky fond mieru pre UA alebo fond na obnovu UA.
Maju projekt? Maju.
Ma opodstatnenie? Ma.
Prinesie pracu a rozvoj na UA? Prinesie.
Zaplati to EU? Zaplati.
Zahoja sa na tom nemci i turci? Zahoja.
Vsjo.
A ze im to sfukne jedna raketa alebo zopar Muskatov? Koho to zaujima?? Dost to pripomina budovanie cyklochodnikov na SK pred par rokmi – co viedli od nikial nikam. Boli vybudovane? Boli. zaplatila to EU? Zaplatila. Nabalil sa na tom zhotovitel? Nabalil. A ze je prakticke vyuzitie nulove? Koho by to akoze zaujimalo.
Vtip ovšem je, že tu továrnu prý otevřou do tří měsíců a úplně největší fór je, že tam budou údajně vyrábět KF51 Panther, který není nikde zaveden a existuje údajně jen demonstrátor (ovšem často vystavovaný)
https://www.natoaktual.cz/zpravy/tank-panther-rheinmetall-eurosatory-leopard.A220614_194022_na_zpravy_m00
Nejhorší je gdyž čověk zjistí, že už fšechno řek a fšechno napsal a zůstal blbej. mu he he
Proč se o to hádat.
A to je demosgráca.
A přesto všechno stále plkáte a plkáte…
Oficiální důvody SVO jsou ta demilitarizace a denacifikace, nebolí zabránit právě tomu chystanému členství Ukrajiny v NATO. Nějaká obzvláště vytuněná mluvící hlava ale bezesporu vystoupí na tom summitu, že ať se to Rusko jde bodnout. Asi všichni to tam budou vykládat. Že až to skončí, nejlépe fatální porážkou Ruska (o tom, že je prakticky na spadnutí, se tam bude odborně diskutovat), stejně se militarizovat bude, a to dokonce nejvíc právě Ukrajina, protože se z nich udělá ozbrojená pěst dělnické třídy proti vrahům z Wall Streetu. To už koneckonců říkaly všechny možný mluvící hlavy mockrát. Asi jen neříkaly, že dělnické třídy a že z Wall Streetu. Jenomže Rusko na to jednoduše nepřistoupí. A že nejvíc keců se dál povede o tom, že se jej nikdo na to nebude ptát, je sice naprosto absurdní, nicméně ono to jinak než absurdně tam proběhnout nemá jak.
V každém případě tam padnou silná slova, bude to znít skutečně tak, že zejtra se de do války na Rusa. Klidně možná s tím taky vyleze ta naše pipena. Ale to budou řeči a jen řeči. I ta nejsilnější slova tam budou padat, ovšem u toho bude zdaleka nejvíc chybět další naše pipena, která by to nazvala strategickou komunikací a na dotaz novinářů odpověděla, že to znamená, že se strategicky komunikuje. Ji uvádím za příklad cíleně, proto, že právě takovou hodnotu, jako ty její, budou mít i všechny ostatní „nejsilnější“ řeči.
Vlastně tam ale něco opravdu zajimavýho může nastat, protože přece má dorazit ten Biden. Třeba odněkud svalí sudy, bude tam prdět nahlas, nebo vyhlásí válku Venezuele. Z těch různých deklamací (a že jich tam bude) nejspíš někoho bude mrazit, ale to radostné očekávání, že tam něco vyvede, je lepší…
No vzhledem k tomu že naše odpornice na atom tvrdí, že to není nebezopečné, kdo ví. Jestli tam bude takových „znalců“ víc věrchušce by se to mohlo zalíbit. Ale stejně divím se, že si ten mejdan dělají ve Wilnu, že se nesešli někde na bezpečnějším místě. Ono stačí jeden rapl a že jich tam není málo a…..
Já vlastně nečetl, o čem mluvila, ale z reakcí vyvozuju, že popisovala dosah účinků nějakého (asi taktického, tzn. nižší tonáže) výbuchu do nějaké vzdálenosti. Podobně daleko od Prahy jako Doněck, je řekněme Barcelona, kdyby to bouchlo tam, taky tu z toho nic nebude. Maximálně by si toho všimly měřící přístroje.
Jestli teda mluvila o tomto, nekecala. Ať je jaká je, rozhodně svý práci rozumí, takže těžko mohla tvrdit nějaký nesmysly. Spíš asi jde o kontext, v jakém co uvedla. Je na to odkaz?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-cernochova-pouziti-takticke-jaderne-zbrane-na-ukrajine-by-obcany-cr-neohrozilo-228793
Zkusil jsem si to zadat, vyběhla mi Černochová. No, ta vyloženě perlí. Nejlepší, že NATO dělá vše pro to, aby situace kolem Ruska neeskalovala. Dobrý je taky, že Česko neuvažuje o rozmístění takových zbraní na svém území. Asi vychází (dopředu, ten článek je ze začátku dubna) z tý smlouvy, jak tam nesmíme vědět, co si sem Amerika natahá… No a ty řeči o tom neohrožení tam má, ovšem vůbec o tom mluvit by dávalo smysl jen tehdy, kdyby mělo dojít k použití „pouze“ na Ukrajině, „pouze“ v její dalece východní části. Což je absolutně (opakováno třikrát za sebou a podtrženo) nemožné.
Ještě jsem teda koukal, našel jsem i tu Drábovou. Ta zas říká, že Rusko elektrárnu „normálně ukradlo“. Ale že ji nemůžou potenciálně změnit na jadernou zbraň. Tak to jo, to už jsou standardní „mírově demokratický“ kecy…
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-erdogan-posle-svedskou-zadost-co-nejdrive-do-parlamentu-40437313#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest228_personal_layout_3_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Sultán si z cara dělá bezostyšně prdel. Jestli po tomhle Putin nezruší cestu do Turecka, tak je u mě mrtvej Homolka.
Nesmíte se dívat jen na Ukrajinu. Klíčem k současnému stavu rusko-tureckých vztahů jsou události v Sýrii.
Tam bylo cosi dohodnuto, Turecko dohodu nedodrželo, syrské síly s podporou Rusů si dohodnuté podmínky splnily vojensky – pozice, které měly být podle dohody vyklizeny a nebyly – vojensky zničily. Turecko pustilo azovské velitele z „domácího vězení“, řada tureckých pozic v Sýrii byla ostřelováno. Turecko přišlo s podmínkou, Švédsko do NATO, když my do EU.
Proč by Turci bránili vstupu Ukrajiny do NATO, když jsou proti USA i Německo?
Azovští velitelé si moc nepomohli. Dokud byli v Turecku, byli nedotknutelní, teď je na ně otevřena lovecká sezóna a ti chytřejší z nich si to uvědomili.
A Kurdové si mohou říct : Nechoď Kurde s pány na led, pán uklouzne a Kurd si nohu zláme.
Tak pojede Putin do Turecka? Dá se čekat, že mu Erdogan ještě před cestou uštědří dalších pár diplomatických facek, ale LiliPutin stejně cetsu nezruší.
Asi to Putinovi stojí za to. Třeba se mu to vyplatí. Erdogan ho už jednou ponížil, když nechal Putina čekat. Putin to přežil. A vypadalo to, že po startu je Rusko v izolaci, tak Putin Erdoganův zámysl přijal.
Je to jeho práce, poletí pokud to bude pro Rusko přínosné. Zatím ale nebyl dohodnut termín. Také občas v rámci své práce musíme jednat s lidmi, kterým bychom se v soukromí vyhnuli obloukem.
nebo opačně. Nastane obrácení Ferdyše Receypa a vytáhnou červený koberec.
A že zrovna Turek tak najednou usiluje o vstup dalšího potenciálně islamistického státu. Jestli on neplánuje v dohledné době změnu NATO na nějaké to ITO (Islamic Treaty Organisation). Stačí si jen spočítat, kolik takto potenciálních islamistických států už členem je. A že by takovou organizaci šlo využít k zahájení nějaké té islámské revoluce, na to člověk může vzít jed.
No když on Erďa tak nějak. Ještě si neuvědomil že z něj ATATURK nikdy nebude. Proč no je starej. zatím co Mustafa dokázal všechny ty úžasné změny v Turcích realizovat do 57 let, on celou tu dobu proflákal šplháním se na posty vyšší a vyšší. Včil už je starej 69 let a spoléháním se na náboženské instituce a pohlaváry, je to nejhorší co mohl udělat. Myslím že budou v prvních řadách iodboje, ať jim dává jakákoliv privilegia. Taky že s jídlem roste chuť. Navíc lidi, tri obyčejní ví a je jich stále dost, co pro ně udělal Kemal. To je velký malér… Proto lavíruje a pletichaří, ale má to marný.
Turek však údajně / Radiožurnál/ podmínil souhlas se vstupem Švédska do NATO vstupem Turecka do EU, protože se cítí pokořen desítkami let čekání.
Perfektní analýza – skoro tak dobrá, jako když Vidlák psal o tom, že ČEZ na jižní Moravě odpojuje maminky od elektřiny.
Co je to vlastně v dnešní době „analýza“, Ondřeji?
Říká někdo, kdo se neumí ani podepsat.
Chybějící podpis dělá člověka nedůvěryhodným? Tak jste byl mnoho let ukázkovým příkladem. Ale s tou peticí Vám to nedalo, věrnost carovi se podepsat musí hned na prvním místě 🙂
Váš nejslavnější blog se stal na twittru symbolem pohádkářství. Musím ocenit, že jste obyčejnou lež o odpojování elektřiny tehdy vyšperkoval řadou dalších drobnách výmyslů (ty maminky, které nemohou dětem ohřát oběd, byly perfektní). Takhle se dělá důvěryhodnost!
PS A kdybych se podepsal, tak byste také hnal dav, aby mi sliboval rozbití hlavy? Na Bartkovského to zabralo. Tohle Vaše boží požehnání mu zavřelo zobák.
No vidíte to. Pro mnoho lidí je zase symbolem pohádkářství ČT , ČRo a jiná zaručeně pravdivá méédia. Pro vás zřejmě přímo svatý grál.
Škebloňu, běž do řiti, jsi otravný, jak čtvrtodenní zimnice.
Celkovo bolo od začiatku špeciálnej vojenskej operácie zničených 453 lietadiel, 241 vrtuľníkov, 4956 bezpilotných lietadiel, 426 protilietadlových raketových systémov, 10.615 tankov a iných obrnených bojových vozidiel, 1137 raketometov, 5399 poľných diel a mínometov, ako aj 11.565 špeciálnych vojenských vozidiel.
PS Pane Vidláku, teď vážně. V blogu je spouste větiček, které se tváří jako faktické informace. Odkud to čerpáte? Nebo si to všechno jako obvzkle vymýšlíte?
😀 vy si fakt myslíte, že jste génius obklopený prosťáčky.
Re: Anonym
Například:
Video https://vk.com/video-133441491_456269998 dĺžka 2:57 min.
Zdroj https://vk.com/wall-133441491_958362 z 10.07.2023
Chce to dřepnout ke kompu a hledat, blbečku.
Pardon, nejste blbeček, jste chytrý, mladý a krásný soudruh, já zapomněl.
Pri meste Orechov v Záporožskej oblasti bolo zasiahnuté veliteľské stanovište 47. mechanizovanej brigády Ozbrojených síl Ukrajiny.
V oblastiach miest Nikolajev a Kramatorsk boli tiež zničené muničné sklady ukrajinskej zjednotenej skupiny vojsk „Cherson“ a 56. mechanizovanej brigády Ozbrojených síl Ukrajiny.
Systémy protivzdušnej obrany zostrelili päť riadených striel protilietadlového raketového systému S-200 odpálených Ozbrojenými silami Ukrajiny.
Okrem toho bolo zničených osem ukrajinských bezpilotných lietadiel v oblastiach Chleborobnoje v Záporožskej oblasti, Gorlovka a Marinka v Doneckej ľudovej republike a Novokrasňanka a Svatovo v Luganskej ľudovej republike.
Na anonyma obvykle nereaguji, ale včil musím. Chce to jen maličkost… umět hledat na netu, divil byste se co se dá najít a číst či rozumět psanému slovu. No a taky nepřejímat cizí návody, ale umět si spočítat 1+1 pokud Vám nevyjde 11. Ju a taky to chce logiku a analytiku a ještě zepár těch oných, ale to Vás ve škole neučili.
Mne vždycky štvalo to „co tím chce básník říci“. Teď už vím na co to bylo, nutili nás přemýšlet
Poučný obrázek z ukradinských bojišť.
Co na to soudruzi v Vilniusu?
Zkopírováno z AK.
Celkovo od 24.02.2022 oficiálne pricestovalo na Ukrajinu 11675 zahraničných žoldnierov z 84 krajín, aby sa zúčastnili nepriateľských akcií na strane ozbrojených síl Ukrajiny. Najväčší počet žoldnierov pricestoval na Ukrajinu v 03 až 04/2022, ale po prvých stratách sa dynamika ich príchodu prudko znížila. Najpočetnejšie skupiny pochádzali z Poľska (viac ako 2,6 tisíc ľudí), SŠA a Kanady (900+ ľudí), Gruzínska (viac ako 800 ľudí), Veľkej Británie a Rumunska (okolo 700+ ľudí), Chorvátska (viac ako 300 ľudí), ako aj z Francúzska a Tureckom kontrolovanej časti Sýrie (okolo 200+ ľudí).
K 30.06.2023 bolo spoľahlivo potvrdené, že v priebehu bojov bolo zabitých 4845 zahraničných žoldnierov (41,4989%), z ktorých prevažná väčšina pochádzala zo SŠA, Kanady a európskych krajín. Z územia Ukrajiny utieklo ďalších 4801 zahraničných bojovníkov (41,1221%), ktorí sa zaoberali postojom Kyjevského režimu k nim. V súčasnosti v radoch VSU naďalej pôsobí 2029 žoldnierov (17,379%).
Podľa informácií získaných počas výsluchov zajatých ukrajinských vojakov nie sú velitelia jednotiek VSU pôsobiacich na kontaktnej línii zodpovední za straty medzi zahraničnými žoldniermi. Ukrajinské velenie vrhá predovšetkým do „mäsových útokov“ na ruské pozície jednotky obsadené zahraničnými žoldniermi. Evakuácia zranených žoldnierov je organizovaná na zvyškovom základe až po odstránení ukrajinských vojakov.
Podľa správ Kyjevský režim kvôli vysokým stratám personálu v poslednom mesiaci zahájil nábor zahraničných žoldnierov v Argentíne, Brazílii, Afganistane, Iraku a v oblastiach kontrolovaných Američanmi v Sýrii. V dôsledku viacnásobného poklesu záujmu o umieranie „za Kyjevský režim“ v Poľsku, Veľkej Británii a ďalších európskych krajinách sa zintenzívnili náborové aktivity v SŠA a Kanade. Táto práca sa vykonáva na základe ukrajinských zahraničných inštitúcií za pomoci západných spravodajských služieb, predovšetkým CIA a ňou kontrolovaných súkromných vojenských spoločností (Akademi, Kubik a Dean Corporation).
Zahraničných žoldnierov využíva Kyjevský režim ako „potravu pre delá“. Nikto z ukrajinského velenia neľutuje ľudské životy. Preto majú žoldnieri len jednu možnosť – utiecť z Ukrajiny alebo zomrieť.
Ruské ozbrojené sily budú počas špeciálnej vojenskej operácie naďalej ničiť zahraničných žoldnierov bez ohľadu na ich umiestnenie na území Ukrajiny.“
Video https://vk.com/video-133441491_456269998 dĺžka 2:57 min.
Zdroj https://vk.com/wall-133441491_958362 z 10.07.2023
A kolik pivařů tam přijelo z čekolandu?
1 nebo 2.
Vychází to tak že to současné předhánění západních politiků v nápadech jak protáhnout UA do NATO co nejrychleji bude akorát motivovat Rusko buď válku protahovat neúměrně dlouho anebo ukrajinu zmrazčit tak aby už nikdy nebyla do NATO přijatelná. Lze toho docílit? V momentě kdy by UA do NATO vstoupila tak jakákoliv další vojenská intervence ze strany Ruska už nebude možná a Rusi to dobře ví. Docela by mě zajímalo jak to mají v Kremlu naplánováno. Ukrajina v NATO je bezpečnostní hrozba nejenom pro Rusko ale i pro Evropu. Jak to Pávek asi myslel když říkal že je vstup ukrajiny do NATO v českém zájmu, mohl by ten zájem nějak kvantifikovat?
“ V momentě kdy by UA do NATO vstoupila tak jakákoliv další vojenská intervence ze strany Ruska už nebude možná a Rusi to dobře ví.“
Jak víte, že to Rusi dobře ví. To jako Rusko odradí od svých záměrů nějaký formální akt přijetí?
Nebo si to představujete tak, že Rusi by najednou přestali bojovat a nechali se postřílet, případně by houfně prchali z Ukrajiny a Krymu?
Rusi s touto variantou jistě uvažují a zcela určitě mají i scénář, jak pokračovat. Odhaduje spekulativně, že by se nic nestalo, jen by přibylo výhrůžek ze strana Západu.
Zapomínáte na jednu drobnost. Rusko zcela jasně deklarovalo, že pokud se bude cítit ohroženo Západem i konvenčními zbraněmi, použije jaderné.
Zkusme si představit jen tu možnost, že ČR bude podrobeno zkoušce několika kinžálů s konvenční náloží v Praze, Brně a Ostravě. Ten chaos bude neskutečný. Ve své podstatě se uválčíme sami se sebou.
Nestane se nic. NATO už s Ruskem válčí několik měsíců.
Proč Fiallah nepošle kamarádovi pyrotechnickou divizi a šiče končetin? O chemickém vojsku jsem dlouho neslyšel a polní nemocnici jsme možná potratili na jiných misiích.
Stačí, že vozí kokainistu ve vládním speciálu a dovezl mu i ty Ukroše z Turecka. Znám několik lidí, kteří nedostávají podporu v nezaměstnanosti, dokonce nedostávají ani nemocenskou, mezi ně patřím i já. Důchod mi už přiznali, jenže až od října.
já myslím, že i vojenské obsazení zahrnuje ekonomickou odpovědnost. Tak nějak mi to vyplývá
Opět informační NULA!!!!!
Tak to napravte, Proroku! [;>)
Drahý kocoure,
nemám ambice denně jalově psát o podružnostech.
Napravit se dá jen něco, co napravit jde.
Jak napravit například větu „Ukrajina donucena dělat přesně to, za co se naši presstituti smáli Rusku„. Má nějakou informační hodnotu?
Jak napravit větu „ Ukrajina do NATO přijata nebude a nějak se úplně vytratily zvěsti o henté koalici ochotných„. Pokud NATO překročí veškeré své přijímací zásady, tak Ukrajinu přijme. Západ dovede být velice kreativní, co se týče porušování čehokoli. Co o tom vést politologické spekulace vždy končící slovem-uvidíme. Koalice ochotných. Kolik si myslíte, že by Česko nabídlo ochotných se životností asi tak kolem jednoho týdne. Myslíte si, že když Ukrajinci veřejně uvádí, že právě zahraniční žoldnéře posílají do prvních linií, najdou se jedinci jež budou toto dobrovolně podstupavat. I poláci již ochladli. Jaký výsledek by byl, pokud by Evropa poslala 100 000 kanonen futru.
Politici sní o koalici ochotných, leč jaksi nejsou lidi na tu ochotu. Blázni budou do nekonečna psát o těchto „zásadních“ problémech a zasírat veřejný prostor.
Tak by se dal napravit každý odstavec. Pokud mlátíte prázdnou slámu, neočekávejte nějaký pozitivní výsledek.
Věštče, Vám jsem ještě nikdy nevyhověl. Nikdy. Ale vyhověl jsem 200 tisícům jiných čtenářů. Takže se nedivte, že mám Vaše hodnocení poněkud… … u zádele.
Vidláku, máme přece hen tů demokráciu, tudíž pro své 200 000 stádo piště dále a stále dle libosti. Nebráním vám v tom. Jen mi nemějte za zlá, že nejsem ono 200 000 stádo a mám vlastní kritický názor.
dalsi zneuznany genius…
a presto sen denne chodi.
ale sam nic nenapise, jenom „hodnoti“ praci jinych.
takove mam nejradsi.
Já to také nechápu. Když se věštci nelíbí jak Vidlák píše (i Sasinovi) proč sem neustále chodí? Takový člověk by měl mít svůj blog, tam sdělovat svoje názory a poté sem třeba chodit diskutovat s Vidlákem, ale nejdříve by to chtělo jeho aktivitu na kterou se bude moci odvolat. Sasin zde pořád píše o blábolení, ale jeho příspěvky plně, podle mého, splňují právě to blábolení. Blábolí a blábolí a ……..nic, prázdná slova.
V tom se s Lujjzou asi neshodnu (psala myslím včera aby Sasin v psaní pokračoval).
V alternativě se pohybuje více vychcaných zvěstovatelů. Namátkou cesty k sobě, příznaky transformace a spousta dalších odnoží. Nedávno sem našel Zákony Bohatství tady pro ilustraci a už nabaluje. https://www.youtube.com/@ZakonyBohatstvi/videos
Blábolení za peníze. Řeknou vám, že je země placatá, zaplať. Řeknou vám, že na orbitě už je galaktická federace, zaplať, je teho vážně mraky a eště ty neziskovky, si myslím, že vyrábějí různé kanály, třeba s praštěnou nebo aji normální hudbou, jen aby ti pitomí potomci furt čuměli na mobil. je to zoufalý, pane.
Dete po ulici a potkáte blboňa s batohem a z něj duní huh aha, aha ha he he, muheeee.
Takk pokud text nemá informační hodnotu, lze jej napravit jiným, kde ta informační hodnota bude.
no, berte to tak, že věštec chtěl napsat dlouhej, fakt dlouhej příspěvek, ale na poslední chvíli se nad náma slitoval a dal sem z toho jeho textu jenom abstrakt.
věštcovi děkujeme.
Re: věštec
Tak nějak jsem nepobral čí hovna se snažíte semlít.
Zvolte si jedno hovno – pardon – téma a neopouštějte jej, dokud jej nerozemelete. Pardon – nerozeberete.
Jinak se stáváte nečitelným.
Capito?
Prostě ideální text pro vidlákovu sektu: dostali jste pocity, fakta hledejte jinde.
Když jsme u těch pocitů: Snad nezávidíte že Vás neadorují?
Co jiného než závist by ho tu drželo ?
Ale já zde mám svůj věrný fanklub – s některými fanoušky se znám ještě od Stejskala, což už bude pomalu 15 let. Za tu dobu jsem byl odhalen jako Jakub Janda, elf měnící IP adresy, Bím a kdovíkdo ještě.
Jste samozřejmě totálně mimo, jako vždy. Ale baví mě, jak jste si mě nastěhovali do svých hlavulinek.
Říká někdo, kdo se bez Vidlákových kydů nejspíš ráno ani nevyprázdní…
Já čtu Vaše pohádky na dobrou noc, ráno na to čas nemám.
Tech 200 tisic a jeste vice.
Dokud vedl zemi zamecnik bez vzdelani a inteligence akademiku , s ale inteligenci vrozenou , navic se znacnymi schopnostmi a tvrdohlavej Cech , Novotny , zeme a spolecnost zkvetala a budovani socialismu bylo velmi uspesne..To se neda uprit..
Vyvoj k lepsimu a pokrok byl viditelny..
Vo necem jinym nechtel Nocotny ani slyset.
Pro narod vsechno.
Dodnes se ty casy oplakavaji..
Vladci v Kremlu , ale meli uz delsi dobu umysly dovest celej Vychodni blok do sparu zapadu..
Vymenili proto Novotneho za snad nejhloupejsiho , nejubozejsiho , tupce z cele republiky.
„Eto vse delo“ posmival se nam Beznev z Kremlu.
Rikali jsme mezi nami ,Dubcek blbcek.
To potvrzuje cast telefonickeho rozhovoru , nekde uverejneneho mezi Breznevem a prave Dubcekem.
Uspesne studujici yntelygent /zadnej zamecnik/ ,
z Moskvy , byl vybranej prefektne , uzitecnej idiot ,kterej mysli vsecko dobre , kterej tim a tak velmi tak snadno ziskal duveru , obdiv a lasku skoro 15 milionu,
/a dalsich milionu na celym svete/ ,spackal vsechno a zaroven pripravil zemi k okupaci za rekordne kratkej cas.
Slo o odstraneni a zniceni socialismu tentokrate dalsim sokem.
Aby sok byl a mel ohlas a popularitu na celym svete.
To se zdarilo.
Okupace ale nebylo treba na sirici se kontrarevoluci vedle v Polsku, dokonce si tam proti socialismu pozvali na pomoc papeze..
Za tim ucelem dosazenyho ve Vatikanu..
Spoluprace zapadu a Kremlu byla velmi uspesna..
Okupace znicila posledni iluse ,prehlusila uspechy socialismu. Dalsi perfektni uzitecnej idiot Kremlem nasazenej Husak,
jen navazal na umysl a plan , skoncit socialismus..
Ale vitez si nemuze pomoc a prebira od porazeneho ,
/napr rimani od reku /,co nejvic a tak na zapade
ted prevlada nejaka forma zpatlany ideologie a v praxi diktatury trockismu a leninismu..
V cele zase s uzitecnymi idioty samozrejeme..Jak jinak.
Jenom jako průchozí informaci. Jako sloup viděný z rychlíku. (Mluvím za sebe.)
Tak nám řekněte fakta. Těch skutečně nikdy není dost. Jenže je potřeba nezapomínat na všechny fakta. Problém mnohého je v tom, že třeba jsou známa fakta, ale nejsou známy jejich okolnosti, resp. nejsou řečeny. Nebo ani všechna fakta nejsou řečena. Třeba organizace latinskoamerických a karibských států teď odmítla schválit již podepsanou dohodu s EU o volné zóně obchodu. Argentinský prezident (premiér?) řekl, že nechce být odsouzen do role věčného poskytovatele surovin. Co na tento fakt říkáte? Nejsme prostě tak skvělí, jak se oblbujeme.
Fakta jsou taková, že Ukrajinci – pomale – postupují.
Postupují ke koncům skladů a na bojišti dozadu.
To snad nemyslíte vážně. Oni třeba postupují, ale ten postup nemá žádný význam
Jenom se třeba o kilometr přiblíží k opevnění, ale za příšernou cenu, a dál už nemůžou. Ukrajinci nepostupují. To že někde získají kilometr, někde 500 metrů, to není postup. To se jen třepetají jako uzavření ve sklince. To nemá absolutně žádný význam ten jejich postup teď. Je to úplně k ničemu. Rusové to třeba za půl roku vše vmžiku zvrátí, všechny ty ukrajinské zbytečné postupy. A pak bude vše zbytečné. Tohle fakt přece není postup, fronta se stabilizovala v téhle fázi války. A Rusové to vše můžou zvrátit. Tak k čemu pak byly tyto postupy. Vedoucí osoby na Ukrajině fakt obětují hodně svých lidských zdrojů. A k čemu?
Ukrajina je ovládaná odvrchu. Ti dole netuší, co se děje nahoře. Ti nahoře ovládají ty dole informačním prostředím. Ti dole ani netuší, jak můžou být ovládáni. Co vím, je že třeba Zelenský a další vysocí představitelé Ukrajiny nehrají s jejich lidmi dole čistou hru.
No, dalo by se shrnout, že „Ostře sledované vlaky“, scéna s radou Zedníčkem, by měla být povinnou součástí výuky… Mám dojem, že skopčáci si už začínají uvědomovat, že minule takhle postupovali až do Berlína… No a ten nápad namalovat na techniku trámové kříže je prostě genitální. To jen Rusům připomene, že taková technika se stejnými kříži se jim tam už jednou promenovala… A adekvátně reagují.
Cena ukrajinskeho postupu:
Pokud by ukravinci chteli timto tempem osvobodit sve uzemi, bude jim to trvat 16 let a 20 milionu mrtvych ukravincu.
V krasno-limanskom smere jednotky, letecké údery a delostrelectvo zoskupenia vojsk „Centrum“ ničili živú silu a techniku 21., 63. a 67. mechanizovanej brigády Ozbrojených síl Ukrajiny pri obciach Jampolovka a Torskoje v Doneckej ľudovej republike a Kuzmino v Luganskej ľudovej republike. Nepriateľské útoky boli odrazené pri obciach Červonaja Dibrova a Karmazinovka v Luganskej ľudovej republike. Za deň bolo zlikvidovaných 85 ukrajinských vojakov, štyri bojové obrnené vozidlá, dva pickupy, ako aj samohybná húfnica „Akacia“.
V južnodoneckom smere delostrelecká paľba a ťažké plameňometné systémy skupiny vojsk „Východ“ odrazili nepriateľské útoky pri obciach Rovnopoľ v Doneckej ľudovej republike a Rabotino v Záporožskej oblasti. Činnosť ukrajinskej diverzno-prieskumnej skupiny bola zmarená pri obci Prijutnoje v Záporožskej oblasti.
V záporožskom smere koordinované akcie ruských jednotiek zničili koncentráciu živej sily a techniky 106. brigády teritoriálnej obrany pri obci Lugovskoje v Záporožskej oblasti. Straty nepriateľa v týchto oblastiach predstavovali 150 vojakov, päť bojových obrnených vozidiel, dve ďalšie vozidlá a dve húfnice D-20.
Stačilo napsat, že Spojených států a jejich vazalů už mají všude plné zuby. Amíci to moc dobře vědí.
Kamkoli šlápnou, tam tráva neroste. V mnoha případech několik desetiletí. Rozvrácený Irák , Sýrie , Libanon, zničený Afghánistán, nesmyslné vraždění na Balkánu, těch mrtvol už jde za válkychtivým strýčkem Samem moc.
Jaký smysl má třeba embargování a deptání KLDR ??? Ten šílený režim by už dávno vyměkl, nebýt šikany ze strany USA. Takhle docílí Bílý dům jedině toho, že lotr Kim Čong- Un vysvětlí národu, že nemá co žrát vinou zlých Američanů. A malér je, že má vlastně pravdu.
Ten sviňský režim by už byl dávno po smrti, kdyby KLDR nedotovala Čína. Radost z toho určitě nemá, ale zase nechce další americké vojenské základny i na hranici s KLDR.
A tlusťoch vesele vypouští další rakety a dělá na USA dlouhý nos. Krmí se lahůdkami a čučí na americké filmy a jediným poraženým je obyčejný severokorejec.
Tak tak, někdo už psal, že jakmile skončí vliv KoZa, Koreje se ihned spojí. Korejci jsou hodně soudržný národ.
Myslím, že si to Jihokorejci ani nepřejí. Že by to spojení ekonomicky neutáhli. I bohaté Německo těžce vstřebalo chudší NDR.
Hodně emigrantů z KLDR se není schopno zapojit do úplně jiné společnosti a jeví snahu vrátit se do KLDR. A někteří volí dobrovolný odchod ze světa. Zřejmě se opravdu podařilo na severu vychovat nového člověka se zvláštním myšlením a jinou mentalitou.
Nevím na základě čeho myslíte, ale uvidíte. Snad docela brzy.
Muž šátrá železným pohrabáčem pod postelí a řve „´Vylez koťátko, já tě chci jenom pohladit!“ Muž se jmenuje Sam a žije za Atlantikem. Koťátko je libovolné.
Old Felix re: presne tak ……… a kočička uverí raz ………
Nechal bych vestce na pokoji , ukazuje v prispevku vsechny priznaky ,
ze mysli /a treba se nesikovne vyjadruje/a to je co se pocita
a automaticke negativni reakce se dostavily ,bohuzel bez jedine znamky trochy zamysleni.
Ale s patricnym a uzitecnym /trendy/, stadnim povysovanim..
/casto zneuzivanych do sebe ponizeni/.
V kupjanskom smere zasiahlo operačno-taktické a armádne letectvo a delostrelectvo skupiny síl „Západ“ živú silu a techniku Ozbrojených síl Ukrajiny pri obciach Liman Pervyj, Peršotravnevoje a Siňkovka v Charkovskej oblasti. Útoky nepriateľa boli úspešne odrazené a pri obci Novoselovskoje v Luganskej ľudovej republike bola zmarená činnosť diverzno-prieskumnej skupiny. Straty nepriateľa predstavovali 65 vojakov, bojové vozidlo pechoty a dve ďalšie vozidlá.
V chersonskom smere bolo v dôsledku paľby zlikvidovaných počas dňa viac ako 30 ukrajinských vojakov a osem áut.
Operačno-taktické a armádne letectvo, raketové sily a delostrelectvo Ozbrojených síl Ruskej federácie zasiahlo 63 delostreleckých jednotiek Ozbrojených síl Ukrajiny v palebných pozíciách, živú silu a vojenskú techniku v 89 miestach.
Lidská blbost je nekonečná a čekám ve Wilně její dokonalou prezentaci.