Tak nám prý v Rusku začala občanská válka. Wagnerovci se v dlouhé koloně vydali směrem k Moskvě. Prigožin mluví o nutnosti sesadit Šojgua a Gerasimova. Z Rostova na Donu a s Voroněže jsou hlášeny wagnerovské jednotky. Fejsbůk, Twitter, Telegram i Tik Tok praskají ve švech. Náš kinderministr zahraničí se už tetelí blahem, jak se Rusko rozpadne v občanské válce a Ukrajina díky tomu už brzy zvítězí. Pár dalších se k němu přidalo, aniž by si uvědomovali, co by znamenala občanská válka v zemi s jadernými hlavicemi.
Prezident mlčí, premiér mlčí… Ale Putin už měl projev, kde mluvil o zradě a nutnosti se semknout, aniž by jmenoval Prigožina. Ukrajinci se na frontě pustili do zuřivých útoků, neb ucítili šanci.
Nebudu říkat, jak to teď v Rusku je, protože mám informace ze stejných zdrojů, jako ostatní. Nedozvěděl jsem se nic, co by nebylo všeobecně známo. Poslední, co jsem zaregistroval, byla hláška Sputniku, že Prigožin zastavil svůj pochod na Moskvu. Nebudu tvrdit, že tomu rozumím lépe, než všichni ostatní. Jen vám povím, co mi na celé věci nesedí.
Představte si toho Prigožina. Má svojí soukromou armádu, řekněme, že se na puč připravoval dlouho dopředu a skutečně chce uchvátit moc. Fakt si někdo myslí, že by celý henten konvoj Putin nenechal rozstřílet na hadry? Klidně i s celým Rostovem na Donu? Kdyby se vládce v Kremlu cítil skutečně ohrožený, myslíte, že by nepřilítla nějaká nadzvuková stíhačka nebo nadzvukový bombardér a nezničil je i se všemi, co by zrovna měli smůlu a byli by blízko?
Putin je přece henten diktátor, ne? Je to největší magor, je posedlý mocí, navíc má rakovinu, osobní bezpečnost přehání, neb je paranoidní, atd, atd. Kolem něj je kamarila oligarchů, Rusko není stát, ale zločinecká organizace… vynechal jsem něco? Já totiž celý den poslouchám o občanské válce, ale chybí mi k ní ten nejzákladnější atribut – hory mrtvol. Na to, že se nám prý perou mocenské kliky, tak se vlastně vůbec nic neděje. V ulicích je vojenská technika a vojáci se fotí s místními. Chybí mi stanné právo a hlavně mi chybí vojenské soudy. V takovéto situaci se zpravidla nikdo neobtěžuje čtením občanského zákoníku.
Neříkám, že v Rusku nemůže dojít k občanské válce, ale jsem si celkem jistý, že nebude vypadat takhle. Tam na východě se z nějakého zabíjení a popravování neposerou. Pokud tam někdo chce sesadit Putina, tak na to nestačí prorážet směšný zátaras na silnici. Museli by se jinak prostřílet. Nějak také nevidím stovky a tisíce zadržených – na obou stranách. Někde by měl mít navrch Putin, někde zase Prigožin. To je přece první, co se řeší – zbavit se všech zrádců a zaprodanců a ideálně to hned dát na internet, aby všichni věděli, co je čeká, když nebudou pěkně spolupracovat s tím, kdo jim zrovna vládne.
Co brání Putinovi, aby na svém území, kde nejsou žádné Patrioty ani jiné protiletadlové střely nepřítele, aby prostě poslal svoje letadla? Ohledy? Copak on nějaké má? Doteď to byl přece psychopat, ne? Proč Putin řeší kritickou situaci svého postavení tím, že pár bagrů rozrýpává asfalt na dálnici? Z mého vidláckého pohledu to vypadá tak, že svojí situaci za kritickou nepovažuje. A i když si nemyslím, že by byl Putin magor, nedělám si iluze, že kdyby se cítil skutečně ohrožený, že by nějaký konvoj ušetřil. Nebo že by řešil kolaterální ztráty. V tomto ohledu nemá v Rusku žádná omezení.
Víte, kdy bude zle? Až se na Tik Toku objeví první řada postřílených civilistů… Bude to tak půl hodiny poté, co je nějací kati povraždí. Dneska to jde rychle a všichni mají v kapse kameru. Pokud se tak stane, bude rozumné si zkontrolovat jodové tabletky a přemýšlet, kterým směrem je od vás Praha nebo Brno, abyste věděli, odkud přijde tlaková vlna a záření.
Ne, fakt nevím, co je to tam teď v Rusku za šaškárnu. Dovedu si představit třeba variantu, že Ukrajina svojí ofenzívu ukončila moc brzy a je zapotřebí je přesvědčit (podobně jako u Bachmutu), že stačí jen ještě trochu zabrat, poslat dopředu ještě pár brigád a pár leopardů a ruská obrana konečně praskne. Možná si prostě dvě armádní kliky vyřizují účty a Putin se ještě nerozhodl, jestli zmizí Šojgu nebo Prigožin. Možná se právě vyrábí záminka k všeobecné mobilizaci a vyhlášení stanného práva. Možná je ton způsob, jak přisunout blíž k Ukrajině další jednotky a předstírat, že budou útočit úplně jinam, než na Kyjev. Možná je to jen názorná ukázka Západu, že Rusko může být mnohem nebezpečnější, než je teď.
A také je možné, že Prigožinovi normálně jeblo. Pokud ano, tak si to zapamatujte. Takhle to vypadá, když jebne Rusovi. A modlete se, aby přesně takhle nejeblo Putinovi a aby ho Pánbůh ještě dlouho zachovati ráčil. Představte si, že nějaký takový Prigožin sedí v Kremlu a má na dosah jaderné tlačítko… Ten chlap neváhal vyrazit na Moskvu. Myslíte, že by váhal odpálit ty svoje Sarmaty, Topoly a další střely? Nebo, že by to třeba alespoň zkusil na Kyjev nebo Varšavu?
Jestli je tohle občanská válka, tak jsou ruští warlordi nějak moc útlocitní. Příliš se to podobá operetě a příliš málo se to podobá frontě u Kupjansku. I běžné vojenské cvičení má v Rusku větší ztráty než wagnerovský pochod na Moskvu. A právě proto, že mi k obrazu občanské války chybí masové popravy a další hrůzy, myslím si, že za tím bude něco úplně jiného.
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.
Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“ Všem dárcům děkuji.
Pokud stojíte o moji knihu, máte na to poslední týden. Mohu se zaručit, že odešlu všechny knihy, které si objednáte do 28.6.2023. Ve čtvrtek 29.6.2023 odejde poslední várka. Pokud si knihu objednáte později, přijde vám pravděpodobně až v srpnu. V červenci zřejmě nebudu schopen expedovat vůbec a v srpnu jen omezeně. Vše ostatní zůstává v platnosti. Každý, kdo pošle jako dar Institutu českého venkova alespoň 350,- Kč, si může vyžádat knihu v zasílací aplikaci na Kydech. Systém si váš dar pamatuje, ať byl odeslán kdykoliv.
…a co když jen potřebovali přesunout Wágnerovce do Běloruska, aby to
1) bylo schůdné pro občany Běloruska?
2) aby zahnali chutě Polsku se vměšovat do Běloruska?
3) aby mohli pročistit struktury v ruské armádě?
4) aby mohli zaútočit na Kyjev od severu bez angažmá běloruské armády a maskovali přesun vojsk?
5) aby integrovali do armády Ruska zbylé Wágnerovce, které bez kontraktu nemohl Prigožin živit?
6) aby se mohl protektorem Ukrajiny stát Prigožin se sídlem v Kyjevě…?
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-zacharovova-se-vysmiva-lipavskemu-vas-pokoj-na-krymu-je-pripraven-cekame-40435881
Existuje způsob, jak ze sebe udělat ještě většího trotla? A předsedovi vlády to vůbec nevadí?
Že si z ministra zahraničních věcí, doslova a jmenovitě dělá prdel ruská tisková mluvčí téhož ministerstva? 😀
Je pod Prahou dost kanálů?
Vlastně jo, tam je to asi jedna velká stoka.
Může chodit tamtudy a nikdo kromě Marie si asi nevšimne, že chybí.
Tyvole, to je ostuda.
Pane Vidláku, doufám, že Vaši lidi na sociálkách tohle patřičně rozmáznou!
Velice mne zaujala poslední věta v tom článku:
Medvěděv slíbil, že ruská vojska vyženou hnusný banderovský neonacismus, jak už to udělala v SSSR.
To je vše. Žádné dovysvětlení o tom, že ruská propaganda nepravdivě obviňuje Ukrajinu z údajného nacismu a že Bandera je rozporuplná postava a že on sám nikoho nezabil a blablabla… však to znáte. Buď na to redaktor zapomněl a editor si toho nevšiml (což bylo donedávna nemyslutelné), nebo se opatrně začíná měnit kurs…
Žádná vzpoura, prostě vycházka směr Moskva a zpět.
Výkřiky Jasánka, Černošky, Zdechovského a dalších jen ukazují komičnost naší aktuální vlády.
Je smutné, že toto reprezentuje naši zemi. Výkřiky do tmy alá uhrovitý puberťák s flekem na trenclích asi není ta pravá reprezentace naší země. A premiér opět mlčí. A Pepa107 tentokrák díkybohu mlčí.
V normálním světě by už tyto existence byly dávno od válu.
Bohužel o normální svět jsme již přišli.
Zajímavá pohádka. Jenže samé „možná“ nebo „kdyby“.
Napište raději v těch bodech naše potřeby, za keré se budete bít.
Půl roku tvrdím, že je jen otázkou času, kdy některému/rým generálům dojde trpělivost a „sáhnou po čudlíkách“, protože SVO nikam nevede. No tak to nebyli generálové, ale Prigožin; armádu má velkou dost, v SVO se fest angažuje, a to úspěšně, a donekonečna čekat nebude.
Což je fakt.
Kdyby tu intervenci vedli amíci, rozstříleli by Donbas nacimprcampr zcela bez ohledu na počet obětí, pak by v Kyjevě dali hudlana Khakimanovi a jeli by domů.
Rusku stejně nakonec nezbude nic jiného než udělat z krajiny kolem Dněpru zemi nikoho, protože jinak nebude klid nikdy. A mělo by to udělat dřív než lidem dojde ochota snášet nejistotu. Lidi, co tam žili a teď nemohou (jedno, zda rusko-, ukrajinsko- nebo jinojazyční), už mají plné kecky čekání a rádi se dozvěděli, jestli se někdy budou moci vrátit domů.
Takže mám pro Prigožina celkem pochopení, že mu ruplo v kouli a jel si vynutit změnu strategie.
Já totiž absolutně netuším, na co RF vlastně čeká. Ač mám HODNĚ velkou představivost, v tomto případě mi definitivně došla fantazie.
Trochu pozapomínáte na to, že vlastně nikdo neví co se tam odehrálo, takže ani vy. Třeba Prigožinovi vůbec neruplo v kouli, třeba to bylo divadlo, těch možností je spousta. Prostě musíme čekat co se z toho vyvrbí a jestli se vůbec něco dozvíme.
Na prvni pohled vypada proste uplne normalni..
Doplním vaši vantazii, pohledem gaučového generála. Otázka zní: co je nejnevýhodnější pro útočící stranu. Odpověď je vcelku jednoduchá: útok do zajištěné obrany. Představte si co muselo stát peněz, námahy a techniky přivést k linii dotyku USA OTéčka, tanky s tím, že vydržely „bojovat“ kolem jednoho týdne.
Takhle vést ofenzívu, potažmo útok je sen každého obránce. Ničit techniku a živou sílu nepřítele s minimem vlastních ztrát.
Ne, Rusi nejsou pitomci, dělají to velice dobře, bohužel někdo si myslí, že je dobré to dělat jinak a hůř.
Co tímhle Rusové získávají? Odpověď může být velmi prostá – čas. Protože na rozdíl od nich pracuje proti všem ostatním zúčastněným.
Rusové musí čekat až do doby, kdy se Ukrajinci samovolně přeformátují do chcimírů. Ten čas přijde až poznají beznadějnost svého počínání. Pak se jejich nenávist obrátí na Zelenského a jeho podporovatele. To nebude operetní převrat ale krvavé drama – krátká ukrajinská občanská válka.
Rusové jinou možnost nemají a Západ Ukrajině nepomůže. Zajímavá bude následná ochota Západu platit rekonstrukci zničené, zbídačené a vylidněné Ukrajiny. To se teprve ukáže solidarita Západu.
Myslíte, že některému z hlavounů EU a členských států EU dojde, že si na hranicích EU vyrobili Libyi?
Re: Občan
O hlavouny z EU v tomto mači nejde ani náhodou, ani omylem.
Úkoly, které nastínil Vladimírek:
1/ zlikvidovat zbrojní arzenály NATO.
To se mu celkem daří.
Snad byste nevěřil pohádce paní Tančíkové, že se Řehka škubal kvůli nějakým srandovním povyšováním, když KAŽDÝ, kdo byl na vojně, dobře ví, že frčka navíc neznamená kromě vyšší číslovky jedné (z několika!!!) části platuVŮBEC NIC, protože důležitá je funkce, nikoli hodnost. Prostě paní Tančíková vyexpedovala na Donbass něco, co učinilo český zájezdový sbor naprosto nefunkční operetní partičkou.
2/ převychovat Ukry tak, aby z banderomagorů byli zase ve většině normální lidé.
Což nelze jinak, než je bolestivě a hlavně DLOUHÝ ČAS nechat přinášet BEZVÝSLEDNÉ oběti na oltář Banderistánu a probudit v co největším počtu Ukrů zuřivou nenávist k Vrchnímu Zelňákovi a jeho partičce.
Proto ještě není Zelňák rozmáznutý na zdi nějakého bunkru s proraženým stropem. A že to Ivan umí, to nám dokázal odprásknutím poradního NATO-genštábu v kyjevském socprc podzemí.
Ad lidi, o kterých jste psal.
Lidí je jako sraček, proto na ně kadí Bílý Tesák i Vladimírek. A oni stejně zase rádi přilezou, nebojte se. Stačí jim jen trochu zvednout jesle s futrem a oni zkrotnou a postaví se do vzorového štrůdlu před Báťušku…
Targus: nějaká vojenská vláda na UA by mohla bojovat účinněji, když by ji do toho žádný politik nemluvil. Mohli by se stáhnout, když by to strategie vyžadovala a nemuseli by držet pozice kvůli propagandě. Vybrali by si ty pozice, které by se bránily lépe.
„““Nějaká vojenská vláda na UA by mohla bojovat účinněji, když by ji do toho žádný politik nemluvil. Mohli by se stáhnout, když by to strategie vyžadovala a „““nemuseli by držet pozice kvůli propagandě“““. Vybrali by si ty pozice, které by se bránily lépe.““..
Bazmegkečke.
Nemůžou si dovolit, pro budoucnost, udělat ze Zelí hrdinu. Jak se říká, musí se znemožnit sám.
Dost trefné , i Libye se po “ bratrské pomoci” rozpadla na tři kusy.
Jinak : Přes Libyi proudí do Evropy nekontrolovaně poněkud exotické obyvatelstvo, což u Ukrajiny nehrozí.
Slované se dají přecijen snáz vstřebat. Aspoň nestavěj mešity a nepožadují halal stravu.
Prokrista…
Ne zato zřejmě někteří hajlují, nakonec Bandera a další nacističtí zločinci jsou jejich národní hrdinové.
Výrobci oceli podle států, v tisíci tunách. Předstihl nás i Bangladeš :
https://worldsteel.org/steel-topics/statistics/annual-production-steel-data/?ind=P1_crude_steel_total_pub/CHN/IND
Ona je ocel a ocel. Něco jiného je legovaná ocel nástrojová či na pancíře a něco zcela jiného tkzv. ocel „šufánková“, jak ji nazýval jeden můj známý. Ta čísla jsou bez upřrsnění kvality jen informativní.
Re: nemesis
A kde byste u nás chtěl vařit nástrojovku, anebo pancéřovku?
Vždyť už to nikdo neumí!
Soudruzi nejsou schopni zapálit vysokou pec po výhasu a vy tady s nástrojovkou!
nejen neumí
ani nechcou
Náš hlavní mainstream a presstituti – „odborníci“ analytici v akci Prigožin
https://t.me/ksbspravy/74687
To je nějaký nový formát? Zpravodajské sci-fi a věštby z křišťálové koule?
Je to odtržené od reality, ale lidé to hltají. Pak vám řeknou „říkali to v televizi“.
Ten Kaizr má snad stejného dealera jako řeporyjské prase, ne ?
Docela by mě zajímalo, co na to říká Strelkov-Girkin.
Ne, dělám si prdel.
Nezajímalo…
😀
Říká: „My všichni jsme Gogo.“
😀
Z USA
Zase nákladní vlak a zase cisterny
‼️ V blízkosti Laurel v Montane sa po zrútení mosta zrútil nákladný vlak do rieky Yellowstone.
Vzhľadom na obavy, že vlak viezol nebezpečné materiály, úrady vyzývajú obyvateľov žijúcich v blízkosti rieky, aby okamžite znížili-odstavili spotrebu vody.
https://t.me/ksbspravy/74689
Úplně OT: Věděl by nějaký zkušený chovatel, kolikrát se musí kočičce vymáchat čumáček v loužičce, než jí dojde, že takhle se to nedělá?
Kočičkám v ničem čumáčky neráchejte. Jak uvidíte, že kotě začíná hrabat, odneste ho na kočičí wc. Ono se to rychle naučí. Kočce nikde čumák neráchejte ani ji fyzicky netrestejte. Ona by se vám pak pomstila a kočičí msty bývají hrozné!
Já vím, že to nebylo o kočkách. Ale jako kočkomil se ohradit musím.
Jak je to ve Švejkovi o tom, co ho od Banzetů vyhodili dveřma a on tam lez oknem?
Moje všechny kočky chodily jedině do kočkolitu.
Jenom jednou udělala jedna kočka loužičku pod oknem. Zrovna tam montér instaloval WAWky a tak ten sypký bordýlek považovala za kočkolit.
Pro kočku je velké trápení, když nemůže nečistotu pečlivě zahrabat/ uklidit. Psovi je to fuk.
🐱🐶
kockolit neplytvat na kocicky. ucinne filtruje barvivo ze zemedelske nafty.
V bedýnce je pochopitelně kočkolit. Myslela jsem, že to je naprosto jasné a tudíž to nemusím zmiňovat. I když naše kočky mají v bedýnce dřevěné pelety (prodávané jako kočičí podestýlka, ne ty, co se s nima topí) a to je ve srovnání s kočkolitem nebe a dudy. Vydatně to saje, má se to dát i splachovat do WC a skoro to nesmrdí, ani když uklízíte ty produkty kočičího metabolismu.
Já už kočku nemám. Ta první chodila do fotomisky na písek. Pro písek se chodilo v noci s kbelíkem na dětské pískoviště.
Ale všechny kočky svoje nečistoty pečlivě zahrabávaly.
😻
Jak které. máme druhou britku od koťete a když je naučená na wc, a dostane se dovnitř, nehrozí, že by udělala potřebu mimo. Nehody se stávají ale nebudu zabíhat do podrobností.
Už vám někdy (čistokrevný mainský mývalí) kocour umístil v rámci kočičí pomsty bobek pod polštář? Mně jo.
Fakt???
Čistokrevní prý bývají přešlechtěni, přesně řečeno blbečkové.
Moji mladí myjí psa bišonka a z toho blbost úplně kape.
😀
Vlastně to mohl být i mimořádně inteligentní kocour . Pokud se z nějakých důvodů nemohl dostat k bedýnce, třeba ho Katango omylem zavřela v ložnici. Tak to vyřešil pomocí polštáře.
Jedni známí měli chytrého jezevčíka. Jednou ho nestačili vyvenčit, když přišli domů, cítili strašnej smrad. Ale hovínko nikde !?
Až asi za hodinu si všimli, že jezevčík stepuje stále na jednom místě v obýváku. Po odhrnutí koberce objevili smrdutou placku. Jezevčík odhrnul koberec a vyrobenou šišku zase úhledně přikryl. Pahorek na koberci se mu nelíbil, tak ten hrbolek srovnal s okolním terénem.
Jezevčíci jsou nejmazanější psiska ze všech.
😀
Ó nikoli. Kvůli našim kočkám máme permanentně otevřené dveře mezi oběma pokoji, mezi pokojem a kuchyní, dveře do předsíňky, pak do koupelny a okno v koupelně, vyjma větších mrazů. Buď si jdou ven nebo na misku a tu mají v kuchyni. Katango ho nikde nezavřela. To byla kočičí pomsta.
Proboha, co jste mu provedla??? Nedostal kousek roštěnky , nebo plátek čerstvého lososa?
😻
Myslím, že jsme o něm nepěkně mluvili. My máme takový zvláštní smysl pro humor, nebo smysl pro zvláštní humor – koneckonců jsme oba psychiatři. Asi jsme mu zcela vážně slibovali, že mu utrhneme ocásek, ouška a nakonec nožičky. Nebo něco takovýho. Už je ostatně na pravdě boží, doživ se skoro 16 let. A ocáek, ouška i nožičky mu zůstaly.
Co se potravy týče, kočky jsme vždycky krmili kapsičkama, granule mají taky, kdyby byl hlad mezi krmeníma. Taky dostávají syrové maso, nejraději mají hovězí nebo vepřová srdce, případně rybí filé, to lehce obdělané v mikrovlnce. Naše kočka si k tomu občas chytí a sežere nějakou tu myš nebo ptáčka.
Jednou sežrala takovýho menšího ptáčka od zobáku přes letky a ocas až k pařátům. Byla jsem u toho. A taky už domů přitáhla ulovenýho holuba.
Smutny pripad… kdyz si prilis benevolentni kocka poridi takoveho zhuverileho panicka.
Nasi dva mladi kocouri dostavaji kapsu rano+vecer plus granule, sem tam neco na prilepsenou a obden odnasim za plot mys, rejska, krtka, a dvakrat uz i slepyse. To peri na zahrade nevidim. Proste ne!
Asi se mi msti za to, ze maji doma zakazane stoly a kuchynskou linku. Zrovna rano jeden letel ze dveri obloukem (paragraf „kuchynska linka“).
Naše kočka si jednu dobu myslela, že nás naučí chytat myši a v rámci našeho tréninku je nosila domů polomrtvé. No, nenaučili jsme se a tak to vzdala. Jinak myšku, to ona si dá. Zbydou jen střeva, někdy hlava nebo jen krvavej flek. A přitom byste to do ní neřekli, je taková něžňoučká, menší než běžné kočky (je z útulku a jako malá asi měla hlad) a úžasně se mazlí, nastavuje bříško, abychom jí ho hladili a tak vůbec.
Ty ptáčky bych jí zarazil do chřtánu, jednou provždy..
A ano, nesnáším ty uřvané, drzé potvory, jejich majitelé jsou taky dost „charakterističtí“..
Maji to casto v Usa horsi, nez na U.
Dalsi vec , ktera probiha bez povsimnuti , je uloha Lukasenka v celym pripadu.
Zalezitost ciste ruska , vnitrnich zalezitosti a reseni je ciste ,
na Rusky vlade a armade, nebo tak a najednou vyskoci Lukasenko ,
kde se vzal a tu se vzal a uz resi.
Vi jak to ma vyresit , zna vsecky podrobnosti a hned ma uspech
a v pravej cas , s Prigem s jejich podrizenym,
si zrejme v Rusku nevedi rady a nevedi rady..
Nejsou schopni v Kremlu , neco udelat a problem skoncit.
To je urcite bezva vlada..
Jak je mozny , ze president jinyho statu , rebelii zrusi pro vladu a armadu
jinyho statu. Velkym fofrem ..
Co je Lukasenkovi do toho , jak muze vedet vsecky problemy ,detaily ,
mezi Prigem a vladou Ruska.
Jak vi, jak to vyresit za den .. Jak vi predem , ze vsechno ,
co dojednal v Kremlu schvali….
Jak vi a vedet nemuze , vsecky okolnosti a problemy vnitrnich zalezitosti Ruska..Lecos je tajny pro uzkej kruh zasvecenych..
Vypada to na predstaveni loutek , ktere maji role , predem pridelene a nazkousene podle nejakeho scenare a ten se odehraje a odehrava nam pred ocima ,
nas vsech , vcetne zureni Putina a kde je ten vejprask co Prigovi sliboval ,
kdyz si vsecky zradce odehnal az na Belorus.
Formalne tam do vnitrnich veci Beloruska , nemuze zasahovat..
Takze jim nemuze ted nic udelat…Sou za hranicema Ruska..
Za hranicema Ruska a hodně blízko ke Kyjevu.
Prigožin dostal matroš od Zeleniny
🍀‼️😂
t.me/ksbspravy/74695
🍀❤️ A vyplouváme
https://t.me/ksbspravy/74691
Oprava
Prigožin dostal matroš od Zeleniny
https://t.me/ksbspravy/74695
To je to s tím Čukem a Gekem?
Mně se zobrazují pořád nějaké jiné příspěvky.
A v TG nevidím číslo toho příspěvku.
Co se tak složit Lipavskému skutečně na letenku a poslat mu ji? Z legrace. Ten by čuměl. Vážený pane mimistře, vaši dezoláti.
Kdyby sbírku zorganizoval Vidlák, zbytek by si mohl nechat pro svůj Institut.
Vyhozené peníze, protože Lipánek by neměl koule letět na Krym.
Tak by letenka propadla.
Ale pouze jednosměrnou.
A souboj o nejb.bější příspěvek na twitteru včera vyhrává , jak jinak, Džamila.
https://i.postimg.cc/BQpJ8xF7/D-amila-2.png
To bych nečekala, že se Džamil nechá přešít na Stehlíka.
🤔
Džamilova debilita zjevně nemá hranic. Připomíná mi to jak kdysi pořvávaly ty opice, zjevně výrazně inteligentnější nez tato odporná obluda, „Nic není nemožné“.
‼️🇧🇬Ve skladu zbraní a munice v jihovýchodním Bulharsku zaznělo několik explozí, informuje o tom bulharská telegrafní agentura.
https://t.me/ksbspravy/74694
Třeba zas něco vybuchne i ve Vrběticích. 🙂
My na Moravě výbuchy nechceme, stačí nám letiště Mošnov.
AM.
Ve Vrběticích snad už nic není,všechno přestěhovali k nám do Květné,takže se můžeme těšit na raketu.
Jenže,jak někteří tvrdí,že toho v muničákoch moc není,většina byla darem převezena na Ukrajinu.
Ad raketu…Nedávno ve videu říkal pan Štefec, že by se na našem území našly dva, možná tři cíle pro jaderný úder. Ne že by na tom záleželo, dokonce ani odkud by takový úder přišel, ale kam?
Osobně bych tipnul obě naše jaderné elektrárny, a ten třetí buď mostecká pánev, nebo nějaká přehrada na vltavské kaskádě. pak bychom se zřejmě ocitli v době kamenné.
No, rozbombardovat vltavskou kaskádu a bude po Praze. Já bydlím na okraji Prahy a na kopci. Můj otec kdysi spočítal, že v takovém případě bychom vyvázli, ale ne o moc.
Situaci v RF se podarilo vyresit a uklidnit, a nasi experti sotva stihli naplanovat meeting … 😀
Ministr zahraničních věcí Jan Lipavský svolal na dnešní večer krizový štáb ministerstva k poslednímu dění v Rusku.
„Tématem jednání bude mimo jiné analýza posledních událostí v Ruské federaci a koordinace s dalšími členskými státy EU a NATO,“ sdělil resort diplomacie.
Krizový štáb MZV se sejde v 18:00 v pražském Černínském paláci.
Tak si tam aspoň ten blb Lipavský může naplánovat tu dovolenou na Krymu, tolik tam chtěl a Zacharovová ho nezklamala a pozvala ho 😉 . Mohlo by jich tam jet víc, a už se nevracet a užívat si slunce, moře.
Ať si to Budulínek užije. A mohl by ssebou vzít třeba Afročechovou, Dvousvetrovou, vyštudovaného záškodníka PePu 107-ku, Austriána a vlastně celou tlupu…
Krymplovský má pořád šanci. Možná by se mu mohli dezoláti složit na letenku. A vzít se sebou může i Zdechlinovského, se kterým si včera tak notovali.
Jestliže touží po dovolené na Krymu, k výběru je spousta destinací. Pankrác, Vinařice, Mírov, Valdice….
jestli pak by to hlavní pirát řekl dneska
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/ivan-bartos-rozhovor-narod-svejku/r~8cfb234c74c711ed8c6f0cc47ab5f122/
Už im to dochádza 🤔
Keď to hráš na pokus
o vojenský puč
a premiestniš
armádu Wagner na sever od Kyjeva do Bieloruska
🎼🎸🎷🎻🎺
PMC „Wagner“ môže začať
ofenzívu proti Kyjevu
z Bieloruska, – Sky News. ㅤ
Prigožin okolo seba držal desaťtisíce bojaschopných bojovníkov,
ktorí môžu pre Ukrajinu predstavovať významnú hrozbu.
Britský generál Dannatt povedal, že je „celkom možné“, že
Rusko použije
orchester 🎼🎸🎷🎻🎺 Wagner,
aby sa znova pokúsilo dobyť Kyjev.
t.me/miroslavkamensky
Najsamlepsie na tom je, ze JP dostal do daru 6 vrtulnikov a jedno lietadlo – lietajuci riadiace stredisko IL22.
Vsade pisu ze ho zostrelili Wagnerovci, ale nikde ani len pokus o foto. Ani len zmienka o zachrannej operacii.
Stale recykluju jedno spadnute Ka a aby to obnovili, tak tam dosli hasici, a pustaju penu na zhoreniste.
kym bol JP v Rusku, mohol ist len na zapad.
Z BY sa moze zatulat ci na sever, ci na zapad, alebo ak bude vela vodky, na juh.
Terazky som len zvedavy, kde sa bude fotit JP 5.8.2023.
Je třeba dočkat času jako husa klasu… Ono to vyšumí na povrch… Chtěla bych vidět ksichty těch na západě.
Zvědavec: těžko říct, jestli to někdo přehnal a střílel PVO opravdu, protože jinak na zemi asi nikdo nebojoval, nebo jestli zničili dvě prázdné helikoptéry v rámci klamné akce a řekli, že jich bylo šest. Jen samé spekulace.
No a teď si představte ten vítr v hlavách NATO jenerálů, když jim dojde, že i muzikanti v Bělorusku mohou být jen manévr k odvedení pozornosti. Během potlačování „puče“ totiž evidentně Rusové posunuli směr západ docela dost vojenských sil. A teď, babo raď, odkud tedy co přijde a co dělat.
Pro Lipavského doporučuji Bludného Holanďana, pro celou vládu Soumrak bohů.
😀
Michal Svatoš sepsal analýzu k včerejšímu teatru v Rusku https://t.me/michalapetr/768
Tak zase něco pozitivního :
Na Novinkách zajímavý rozhovor se Zaorálkem.
ZAORÁLEK : VLÁDNÍ KOALICE NENÍ DEMOKRATICKÁ, OHROŽUJE ZEMI
***
Já to říkám furt, že Zaorálek nejde za dolárek, ale má gule. Jestli mě někdo příjemně překvapil, tak právě tenhle člověk.
„Má gule“ pokud není ve vládě, jak tam vleze je to už jen loutka. Myslím že jeho angažmá ve vládě jednou nebo dvakrát stačilo přemýšlejícím aby věděli co je zač.
Přesně, teď má gule volné tak vyskakuje, pak si je dá do svěráku a žvaní nesmysly.
Myslím si, že opravdu prozřel. Ale jinak máte pravdu, když byl ve funkci, tak byl hodnej a přítulnej.
Teď už se k volantu nedostane, to je jasný. Pro mne je povzbudivé , že se i někdo z věrchušky může pochlapit a projevit vlastní názor.
tady je prozřelejch jak nastláno
Helo, vy jste zapomněla? On byl jeden z nejlepších rétorů, které sněmovna v řadách ČSSD měla. Spolu s Rathem. Pak při kauze Rath dal od něj v projevu ruce pryč, načež byl i povýšen do role ministra zahraničí. A tam, panečku, dostal jiné notičky co má říkat.
Takže za mně, věřím upřímnost Zaorálkovi asi tak, jako že by Železný s Moravcem začali skutečně nestranně hovořit z tv obrazovek.
Folďasi, já socany nemusím. Takže jsem ho vnímala jako vzteklé uřvaného skřečka. Jako ministr zahraničních věcí se změnil, asi si našel svojí parketu. Přestaly s ním cloumat emoce a vystupoval jako úplně jiný člověk. A po funkci se dokonce vyprofiloval jako odvážný muž.
teď sem se rozplakal 😁
Kéž by takových bylo víc. Mně to udělalo radost.
Udělalo Vám radost co? Další křivák, který umí obrátit kabát? Jako generál Zrada? Tenhle sice už „jen“ po hadráku ale to nic nemění na tom, že je to křivý charakter.
Možná.
Někdo řekl, že napravený hříšník má větší cenu, než deset vzorných.
Vzpomeňte si na Pražské jaro. Poměry se začaly zlepšovat díky polepšeným souhům.
😻
Na Pražské jaro si bohužel nepamatuji, ale vím, že křivák zůstane křivákem a Zaorálek je jeden z nich.
Souhlasím s váma.
Podle ovoce poznáte jej.
Zaorálek? Spousta hezkejch keců a když přišlo na akorát – hovno.
Tužka napíše,…tak to vypadá, že kluci jen tak hráli divadylko, jakože spolu nemluví,…ale, jinak to vypadá na domluvu,…. potřebovali si doma ujasnit,….kdo s kým, jak a za co, a za kolik. A taky provětrat názory hvězd na modrým lajntuchu.
Protřelí političtí harcovnicí zachovali pokrovou tvář, vyčkali, nemuseli dlouho,…no a politická jelita vystartovala….a jsou za šášuly.
Projev Putina byl příliš dobrý a vyvážený, než aby ho smolil narychlo, třesoucí se rukou ve všeobecném chaosu. Vsadila bych hodně na tvrzení, že dopředu věděl,…a měl domluveno, jak se to bude odvíjet. S žádnou velkou odchylkou asi nepočítal. I když, …tyhle velikášské hráty jsou občas i pro aktéry vohubu. Oni vědí, že proradnost je jejich vlastnost i těch kolem rovněž.
Pravdupravdoucí se nedovíme,…a opět, řekla bych, že ani historie ji nebude znát. To by všichni, co tuhle komedii zahráli, to by museli najednou mluvit pravdu,…to se nestává….v historii jsou toho důkazy.
No,…uvidíme,…kamufláž jistě bude dál,….Tužka.
jsou dvě kategorie, prostředek k dosažení cíle a vlastní cíl, který je nám zastřen právě těmi prostředky.
To jsme viděli při humanitárním bombometením vrahů z Volstrýtu (copyright Jasánek), kdy cílem bylo vybudování (jistě mírové) voj. základny Camp Bondsteel v Kosovu, takže se rozhodli rozervat Srbsko na dvě části jakýmisi starostmi o Kosovany. (další historii jistě znáte).
Cíl včerejší akce (Prigožin) je nám zatím zahalen a přebíjí ho starosti Liberálů o graždanskuju vojnu v Rusku.
Trošku to odlehčím, když kadet Lipavský touží jet na dovču na Krym, o to se pokoušel i Hitler a jak dopadl
(je to kompilace pro polechtání bránice).
Hitler se dozvěděl, že nepojede na dovolenou na Krym.
https://www.youtube.com/watch?v=ONkxYb66iEg
😀🥲😂🤣
s šachistama je to těžký a se špičkovejma nejmíň dvojnásob
A což ještě k tomu s judistama a bejvalejma pouličníma rváčema? Šachista promyslí tahy daleko dopředu, judista užije sílu protivníka proti němu a pouliční rváč ví, že musí praštit dřív, než ten druhej praští jeho.
Já si myslím, že Putin je teď trošku na větvi. Že by to bylo celé divadlo – údajně sestřeleno 7 vrtulníků a letadlo, min. 15 mrtvých vojáků. Nikdo nedokázal udělat pořádné zátarasy a nechali si obsadit velitelství… Nechali si obsadit města.
Jediné, co může Putin udělat, je přepřáhnout a udělat pořádné čistky ve vedení, protože bordel tam musí být obrovský a hlavně neochota samostatně rozhodovat, být aktivní a proaktivní. Otázkou, jestli to půjde čistky vůbec udělat. Trumpa DeepState rozebral. Putin tu moc nemusí mít v rukou tak dobře, jak jsme si mysleli.
Za mě, a ano, jenom s veřejně dostupnými informacemi, je to stejně políček Putinovi a Rusku. Můžou být rádi, že ta občanská válka opravdu nezačala.
Válka pro Rusko a jeho vedení přineslo spoustu materiálu na zlepšování. A spanilá jízda Prigožinova konvoje je jedno z témat.
Argonaut napsal:
25 června, 2023 (11:39)
Možná je všechno jinak.
Abych nebyl generálem po bitvě.
Josef původní napsal:
24 června, 2023 (16:50)
Prigožin asi sehrál roli užitečného id*ota ruským vojenským jestřábům, kteří chtějí „přitlačit“ Putina k ráznější akci na Ukrajině, nebo k (dohodnutému) odstoupení, aby si zachoval čisté ruce.
Putin stanovil mnoho nepřekročitelných červených linií, které byly téměř všechny překročeny.
Jako málo pravděpodobná varianta, to může krytí pro stažení vojsk z východu.
Žádná z těchto variant, není pro nás dobrá.
Nyní se nezakecají, a my budeme rádi, když se zastaví na slovenských hranicích.
Hoďme atomovku na Poznaň, odvetu nerisknou, říká doyen ruské diplomacie
Lipavský: Moje letní dovolená na Krymu se přibližuje.
Nevím, jestli se Lipavský nespletl, když chtěl napsat Moje letní dovolená v krymu se přibližuje.
Vzbouřenci postupovali na Moskvu po dálnici M-4, která je přecpaná elitními ruskými vojenskými základnami. A nikdo se jim nepostavil? Neuvěřitelné!
https://gfsis.org.ge/maps/russian-military-forces
https://www.michalapetr.com/map-1716-prigozin-s-putinem-zase-vsechny-dokonale-napalili-perfektne-vcera-sehrana-ruska-psyops-jaky-ma-cil/
Hezké shrnutí u Bavora
https://bavorv4.wixsite.com/bavorovy-poznamky/post/larry-johnson-rusk%C3%BD-oscarov%C3%BD-v%C3%BDkon-za-nejlep%C5%A1%C3%AD-p%C5%99evrat-prigo%C5%BEin-z%C3%ADskal-cenu-za-nejlep%C5%A1%C3%ADho-herce
Lubomír Man shrnuje reakce některých našich špičkových politiků na operetní pokus o převrat
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/lubomir-man-dovolena-lipavskeho-na-krymu-se-oddalila/
„„Prigožinovy povstalecké oddíly stojí prakticky u bran Moskvy“ řekl a hlas se mu přitom třásl nadějeplným vzrušením, které se marně snažil ovládnout.
A netopil se v přívalu štěstí sám.„Jak já to vidím, je tohle začátek občanské války v Rusku“ prohlásila taktéž v sobotním pořadu ČT 24 česká ministryně obrany Černochová, a její tvář i hlas přitom vyzařovaly tolik štěstí a radostného očekávání, že nemohly vyvěrat z ničeho jiného než z představ a obrazů zkázy, které občanská válka nenáviděnému Rusku přinese.
Byla to zkrátka pohádka, a čím byla pro takové jako Lipavský a Černochová nádherná a unášející, tím byla kratší. Ba dá se říct, až nehorázně krátká.“
Pro nás je to velmi špatná zpráva. Neinteligentní lidé s tak špatným úsudkem (většina politiků ve světě se vyjadřovala velmi zdrženlivě) řízení nenávistí a bez vhledu do dění řídí náš stát.
Ptám se Scallopů: Je to i ve vašem zájmu?
Dovolená na Krymu se Lipánkovi neoddálila – klidně může vyrazit.
„„Věřím, že Jan drží slovo. Ubytování je zarezervováno. Čekáme,“ zareagovala na Telegramu mluvčí MZV RF Maria Zacharovová na slova Jana Lipavského, který včera dopoledne okomentoval dění v Rusku.“
A potom že není slavný. Všimli si ho už i v Moskvě.
O jeho chytré hlavě si určitě povídají i tučňáci v Antarktidě.
😀
Jo, takhle si zazdít dovolenou…
https://i.postimg.cc/vBdFKtcb/lipo4.jpg
Někdo na tvitru to nazval „předčasný výstřik“
😀
Éjaculation précoce
To je nadělení a zkažený život. Vsadím se, že ani jeden z těch protagonistů nemá děti 🙂
Neku*věte prosím latinu: Ejaculatio praecox
Mohlo by také být: Ejaculatio ante portas (vyvrcholení před branami)
Nenapsal to francouzsky?
Stréc píše francouzsky.
Inak jedna drobnost k dokresleniu planovaneho stahovania Wagnerovcov do BY.
Na zaciatku dna, ked vlastne nik nevedel, ci je to habadura, alebo real, tak v hlavnom sidle Wagnerovcov bolo ticho, klidek.
Ked sa rusi ubezpecili, ze im na spek skocili vsetci na zapade a v Rusku sa spolocnost postavila proti rebelii, resp. zachovala vyckavaci status, tak sa teda pokracovalo.
Treba si polozit otazku, ako bezpecne prestahuje clovek 4mld rublov a zopar desiatok zlatych tehiel z Petrohradu do noveho domova v BY?? Ked Wagnerovci zasadne platia cash?
No predsa pod specialnou ochranou OMON a specnazu.
A tak napochodovali do centra omonaci, nasli packy rublov a tehlicky. Na zaciatku dna to vyzeralo, ze ich chudakovi JP zabavia. To je verejne a pre divakov.
A na konci dna je jasne, ze len zabezpecovali bezpecny transfer. To je neverejne. Otazku, kdeze su tie 4mld a zlato asi nikdy ziadny novinar nepolozi….
Někde jsem četla, že se chvíli cukal i Duda v Polsku, ale jen chvíli.
Co když se připravoval útok na Bělorusko a proto se tam Wagner přesouvá?
Pan Vidlák BINGO
Rebjata pašli kuda ich nužno eto genialno
Oni jsou tak navyklí:
V době, kdy byly ze strany USA vyhlášeny sankce proti významným osobnostem a politikům z Putinova okolí, se americká novinářka dotázala jednoho z dotčených generála Šamanova, velitele vzdušně výsadkových vojsk Ruské Federace, zda mu na něj osobně uvalené sankce nevadí. „Naprosto ne, jsou mi zcela lhostejné“, odpověděl generál. „A vy se do Spojených států nechystáte?“, pokračovala reportérka. Na to generál: “ Nechystám, ale když dostanu z vrchního velitelství rozkaz…“
off-topic … 😉
Vojenská technika PMC „Wagner“ poškodila více než 10 tisíc metrů čtverečních vozovky v Rostově na Donu, silnice budou opraveny do dvou dnů, řekl starosta města.
To je hektar, čilo hovno.
U nás by to opravovali minimálně dva roky, stalo by to tak sto miliard, a stejně by se silnice začala rozpadat do půl roku.
Čtyři roky včetně výběrového řízení, dvanáct let a dvě stě miliard včetně arbitráží.
to neni vse. jejich tank prorazil branku mistniho cirkusu.
Hmmmm….
https://echo24.cz/a/Hnmc8/zpravy-svet-bily-dum-o-prigozinove-akci-vedel-predem
… minuta konspirace:
Co když jste právě narazil na klíč k celé rošádě?
Zkuste si říct nahlas – „měli to vědět PŘEDEM…“
jj – vsetci vsetko vedeli dopredu.
len terazky nevedia, je JP s nami ci s rusmi.
Rusi teraz chodia s technikou hore dole od Rostova po Moskvu, Wagnerovci k tmu chodia este aj bocnymi ulickami – rusi predviedli americkym satelitom skrupinky v ruskom vojenskom podani.
A JP cely cas sedel a popijal kafco v Rostove a ked sa akoze dohodol s Lukym, sadol do auta a ide o dum dal.
A americke tajne sluzby a ich planovaci su z toho zmateni ako baca v Tuzexe.
„Prigožin 5000 svých mužů zastavil v sobotu ___jen pár set kilometrů___ před Moskvou, když se podle ruského tisku podařilo běloruskému vůdci Alexandru Lukašenkovi dojednat návrat bojovníků na základny. Prigožin se podle dohody údajně nyní odebere do Běloruska.“
Jen? Tak jen? Takže podle E24 je to vlastně, co by kamenem dohodil. V redakci by fakt měli přestat hulit a fetovat, leze jim to evidentně na mozek.
Je otázkou, co měli přichystáno na BílouRus. Ta zahraniční prezidentka a spol. si nedávno jaksi vyskakovala. Tož kdo ví.
To není žádná prezidentka. Ničeho. Místní předseda zahrádkářů má vyšší moc.
To je něco, jako byli naši emigranti typu hňupa Landovského, tak v roce 1985.
Naprostá nula, ratlík poštěkávající zpoza plotu.
Podle našich hytrých áno
A vy jste jejich tlumočník, že áno?
Nemáte vlastní názor? Jenom to klasické „kdo ví“?
K čemu je Bělorusům nějaká štěkna, co štěká kdesi z Litvy? Zlepší to nějak životy těch obyčejných Bělorusů?
Musela odtamtud zdrhnout, aby mohla štěkat dál a nedostala za to po té své sprosté hubě.
Mimojiné všecky Bělorusy, včetně těch úplně obyčejných lidí, obvinila ze zrady na národu a z vlastní pohodlnosti.
Biden se chystal učinit prohlášení k situaci kolem Wagnerovy PMC, ale zatímco mu bylo vysvětlováno, kdo je Prigožin, situace skončila. 😀
A… koukám, že už to tady je, tak omluva. Za duplicitu. Každopádně opakování je matka moudrosti 😉
Takže – po cca 12 hodinách bylo jasné, že se o žádné nastartování rozpadu RF nejedná a Lipánek si zase může vybalovat kufry pro dovolenou na Krymu. Doporučil bych mu, aby si spíše opatřil seznam povolených věcí na jinou „dovolenou“ neboť příprava války a zločiny proti míru jsou nepromlčitelné a dříve nebo později zase začne platit právo.
Zbývá zodpovědět otázku, zda Prigožinovi je*lo nebo to celé byla naplánovaná bouda. Protože si pro Prigožina nepřijeli soudruzi a slušně ho nevyzvali na pokec v odhlučněné místnosti, ale naopak ho omluvili a poslali na dovolenou k baťuškovi, tak se přikláním k variantě, že se jednalo o více-méně plánovanou akci.
Všimněte si jak vlastně Putin pracuje – on v podstatě reaguje až na „poptávku zezdola“. A ta nyní je a je očividná – ve vedení je něco blbě, protože největší hrdinové se snažili sami situaci napravit. Putin tedy může začít konat – tipuji, že se začne vyšetřovat, co je vlastně pravdy na důvodech Wágnerovců.
Dále si myslím, že se s tím svezlo několik dalších věcí – reálné cvičení pro případ napadení, odhalení sympatizantů se Západem a zcela jistě i něco co nám uniklo, protože pozornost všech byla zaměřena na eskapádu Prigožina.
A poslední – je úplně jedno, zda to bylo celé pečlivě naplánováno i s chováním Prigožina nebo se kalkulovalo, že je to impulsivní magor a tak ho trošku „popostrčili“, aby sám začal iniciativně konat.
Doporučuji sledovat vedle osudu Prigožina i osud Medvěděva a kdo další bude obětí čistek. Můj tip je, že Šojgu a Gerasimov zůstanou, protože jsou aktivními aktéry i v tomto představení … stejně jako v představení „Bachmut“ a „torpedování“ úsilí Wagnerovců. Vzpomeňte si, jak celkem dlouho před zahájením SVO odjeli Putin a Šojgu na pár dní do tundry – tam dle mého upekli, kdy a za jakých podmínek SVO začnou a upřesnili si, co to asi způsobí.
Deník Wall Street Journal na základě prohlášení Kremlu potvrdil, že „v rámci dohody Prigožin odjede z Ruska do Běloruska a trestní obvinění proti němu bude staženo, uvedl Putinův mluvčí Dmitrij Peskov. Jeho bojovníci budou moci podepsat smlouvy s ruskou armádou.“
Takže myslím, že v jednom bodě to už je jasné …
Jak byste asi dostal nenápadně armádu – jakoukoliv- na místo , kde je potřeba obrany ?
Pořád mi vrtalo,co tak nastartovalo Wágnerovce. Večer se pak objevila informace,že na jejich stanoviště byl proveden raketový útok .. šéf Wagnerovců tvrdí, že jich cca 2000 zabyli.. to vše v pátek odpoledne. Rakety měly přiletět z Ruska a šéf Wagnerovou měl být po smrti.. není! Asi se stále někde chyba v plánování . A to je pak sakra důvod udělat pořádný humbuk, aby se zjistilo kdo dal příkaz..
Re: MVU
Něco málo je na vlkově Kose, když tak se na to jukněte.
Nikde žádné mrtvoly a tak…
Sledujem cosi, co Ivani celkem trefně pojmenovávají slovem „tyjátr“.
Vidíme poskakovat pimprlata a netušíme, kdo za ně mluví a kdo tahá za špagátky.
Targus: Nevíme zatím. O raketách na tábory přesvědčivé důkazy nejsou. Kdyby chtěli žoldáky zatknout, mohli jejich velitele vylákat někam do vnitrozemí na odpočinek místo dráždění vosiho hnízda, dokud jsou v táborech. O puči v Turecku taky měli lidí pochybnosti. Opravdový vojenský puč byl v posledních letech asi jen ve Myanmaru.
Přesně, balšoj těater a s patřičným patosem, jak se na Rusy sluší a patří.
Kdo to nikdy neviděl na vlastní oči, tak ať si najde někde na YT video z ruského pohřbu někoho důležitého, na kterém jsou přítomné ruské plačky. To jste ještě neviděli.
Plačky jsem zažila i v naší dědině koncem 80. let a bylo to velmi nepříjemné, vdova neměla daleko k infarktu.
Od té doby pohřby nesnáším a když můžu, vyhnu se.
Myslím, že pohřby v arabských zemích, kde jsou lamentující a hořekující plačky úplně všichni, tedy klidně stovky či tisíce lidí, se s tím klidně srovnají.
V žádné arabské zemi jsem nikdy nebyl a ani to neplánuju. Neplánoval jsem ani pohřeb v tehdejším SSSR, ale prostě se to přihodilo. Nebyl to ani náš přímý kolega, ale vedoucí ze sovětského servisního nám nenápadně naznačil, že prokázáním úcty zesnulému, účastí na jeho pohřbu, se na nás i stávající sovětští kolegové, začnou dívat malinko jinak.
Neskutečné divadlo. Myslím, že tohle u nás nesvedou ani cikáni.
Bylo nám pak, po vyděšených dotazech řečeno, že to je letitá ruská tradice od nepaměti a že tohle prý bylo prd, že už se na to dost kašle 😀
Tyhle plačky byly taky dobré
https://www.youtube.com/watch?v=ZqJBImZ5gxA
hlavně žvásty krvavé Madly
jako president zdechl, ……. nikdy nebyl uspokojen
A byl takový příkaz vydán?
Spojené státy odloží přijetí nových sankcí proti Wagnerově vojenské společnosti. Nechtějí, aby to vypadalo, že jsou na straně ruského prezidenta Vladimira Putina, kterému se podařilo přestát jejich vzpouru.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/usa-wagnerovci-sankce-moskva.A230625_071314_zahranicni_vlc
Americké rozvědky se o Prigožinových záměrech dozvěděly v polovině června a obratem informovaly Bílý dům a další vládní orgány, píše WP. Podle NYT se o věci dozvěděla i úzká skupina lídrů Kongresu, a to ve čtvrtek, kdy tajné služby získaly další informaci potvrzující, že wagnerovci chystají ozbrojenou akci uvnitř Ruska.
https://echo24.cz/a/Hnmc8/zpravy-svet-bily-dum-o-prigozinove-akci-vedel-predem
takže je otázka, co o tom věděla FSB a kdo komu práší
Taky si myslím, že to by to mohl být poslední zoufalý čin západu po zpackané ofenzivě.
Ale je tu tolik otazníků, že bude lepší si počkat na vývoj.
Každopádně se asi hnuly ledy.
Je zajimave, ze se o dozvedeni dozvime vzdycky az po akci, aniz by dozvedeni jakkoliv ovlivnilo situaci viz vybuch Nord Streamu 😀
Já myslím, že američtí archeologové kopali a kopali, a když nic nenašli, tak prohlásili, že jejich předci již v době ledové používali bezdrátový telegraf. (A ano, vím, že mnou upravený „vtip“ byl původně mířený na SSSR.)
Věc: Vzkaz pro prezidenta České republiky a všem na Hradě
Je to vzkaz hlavně pro Vás pane prezidente, vám všem na Hradě a politické demoliční pěti-koalici.
23.6.2023 RNDr. Ján Baránek
Fašizmus na pokračovanie, princíp kolektívnej viny.
https://www.youtube.com/watch?v=a9j0tTIMqPc
Co uniklo…
Skutečný důvod nahrazení rodných čísel…
Čeho si obecenstvo nevšimlo, že jedinečné rodné číslo trvale přidělené při narození je identifikátorem pohlaví. Bez ohledu na pozdější předělávku „genderu“.
Tak abyste věděli, kvůli čemu zaplatíte miliardy.
Re: Šumi
Podle toho, co jsem slyšel v Rááádyjožumpálu, původní RČ zůstanou, akorát soudruzi vymyslí JEŠTĚ JEDNA RČ, která budou v občance a na jiných dokadech.
A celá ta sranda má stát snad 50 giga…?
Njn., Bartoš je hladový…
Snažím se ničemu se nedivit a nedívat se na sebe do zrcadla, protože to se pak všelijak oslovuji a nadávám sám sobě, co tu ještě dělám…
Tak fakt je, že rodná čísla která by reflektovala 57 pohlaví by byla nepřehledná. Navíc máme i pohlaví fluidní.
Takový jedinec by měl ráno jiné rodné číslo než večer. Dobře to vymysleli ojrosouzi.
😀
Vono je to jednoduchy. Chteji, aby sme zrali cervi a jeste byli cervi ../Worms/.
Takovej cerv ma oboji pohlavi a kazdej cerv se muze parit s kazdym.
Nikdo na tohle neupozorni..Uz s tim zacali u deti..
No nebyl by problém řadu, určující pohlaví rozšířit o jedno číslo. třeba 9 – jako volitelné, /oo,50,90/s tím že v dospělosti by si mohl jedinec určit co je. Akorát mlér – a velký – nevyneslo by to těm oným předkladatelům či věrchušce žádný vývar, protože by se nic nemuselo vyměňovat .
https://cs.wikipedia.org/wiki/Rodn%C3%A9_%C4%8D%C3%ADslo
Akorát jestli taky nejde o to aby byli lidi nedohledatelní – nebo lépe se ztráceli.. kdo ví.
hlavně máme fluidní i samotnej počet pohlaví, taky se mění ze dne na den
možná by s tím novým číslem stálo myslet trochu dopředu a udělat ho .. řekněme .. na 64 znaků?
A toho s 65 pohlavím byste nechal zabít? No to snad né!
😳
Tak třeba svrhnout ze skály, jako ve Spartě blahé paměti?
O jednom z těch „pohlaví“ dneska už bezpečně vím, že by bylo vážným kandidátem
na vrhnutí.
A nebo to je vysoká hra zúčastněných na oklamání Západu. Wágnerovci se přesunou „jako z donucení“ do Běloruska a odtamtud následně spolu s běloruskou armádou začnou od severu odpárávat po Dněpru levobřežní Ukrajinu až po Cherson.
Tahleta slepice, sloužící jako užitečný idiot, by měla být ráda, že je ještě stále naživu a na svobodě.
Zřejmě její existenci i působení Lukašenko nepokládá za tak důležité, aby jí věnoval vůbec nějakou pozornost.
A Bělorusko vypadá docela spokojeně, jsou odtamtud nějaká videa. Tamní občané působí poměrně uvolněně, chodí do práce, utrácejí a baví se, po ulicích se nepovalují feťáci a bezďáci.
Úplná idylka to tam asi nebude, ale ve srovnání s naší normalizací v 70.letech, je to jako nebe a dudy.
I tyhle přehmaty je potřeba připomínat, aby se nezapomnělo, kdo byl kdo.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-putin-ani-prigozin-nejsou-prateli-beloruska-varovala-cichanouska-40435859
Začíná čím dál tím víc připomínat naše druhové předky v evoluci.
Ta je tak blbá, že by na ni novičok neúčinkoval a amortizovat si o ni vozidlo by byla škoda. Takže se ji nikdo ani nepokusí zabít, protože by to vůbec nikoho nezajímalo.
Jakže daleko to teď budou mít Wágnerovci do Kyjeva?
Nebude příštím vládcem Kyjeva J.Prigožin?
A koho bude potom obviňovat Západ nebo Rada bezpečnosti OSN za obsazení Kyjeva? Bělorusko? Rusko? Wágnerovce?
Podle mapy vzdušnou čarou cca 110km
Správná otázka