Před třemi roky šla dnešní vláda do voleb se dvěma uskupeními. SPOLU a PIRSTAN. Zafungovalo to náramně. Vlastně se vůbec nedivím, že v tom chce Fiala pokračovat, byl to jeho nápad, on na něj vsadil politickou budoucnost a podařilo se mu tím zařídit (a Rychetský tomu trochu pomohl), že stačilo 43% hlasů k tomu, aby jeho vláda měla pohodlnou většinu sto osmi poslanců. Ale, ona to nebyla tak úplně Fialova zásluha, spíš souhra okolností.
Probírali jsme to už mockrát, na opozici tehdy propadlo milion hlasů a čtyři větší uskupení. Kdyby kterékoliv z nich překročilo pět procent, Fiala by nevládl. Druhá šťastná okolnost pro Fialu byla, že voliči STAN vykroužkovali poněkud problematické Piráty, takže i teď, po jejich odchodu z vlády, se prakticky vůbec nic nemění. Ale byli to právě Piráti, od kterých voliči nejsnáze odcházeli k opozici, což potvrdily dvoje volby.
Hned po volbách jsem začal razit tezi, že je třeba především získat tyto propadlé hlasy, protože reálně je možné získat pod jeden prapor minimálně dvě třetiny z nich. Kdo to dokáže, ten bude mít rázem patnáctiprocentní stranu. Navíc, tito voliči malých stran jsou skeptičtí k majnstrýmu, informace si hledají na alternativních kanálech a zažili zklamání, takže jsou ochotni měnit své voličské preference. Pro začínajícího politika jsou to samé výhody.
Tehdy byla blbá doba. Babiš měl za sebou zpackanou dobu covidovou, většina jeho voličů se rozhodovala podle hesla, že už nemůže být hůř, ČSSD si ještě slibovala volební výsledek, Šlachta byl nový a neokoukaný, KSČM ještě také měla důvod k optimismu a SPD těžila z Babišových chyb. Ještě do toho zasahoval Volný blok, který se navenek jevil mnohem silnější než ve skutečnosti byl. Podle toho volby dopadly. Viselo to na vlásku… koalice SPOLU by se už dávno zase rozpadla, kdyby volby dopadly o jedno procento hlasů jinak.
Dneska to začíná vypadat přesně naopak. SPOLU si už koalici nemůže dovolit. Riskovala by, že jedenáctiprocentní práh do sněmovny nemusí překročit. ODS sama je s preferencemi na úrovni SPD. Starostové jsou sice stabilní a při penězích, ale Piráti chybí. Přeliv hlasů se uskutečnil právě na jejich úkor. Do toho je skoro jisté, že Kalousek založí svůj KASTRÁT (Kalouskova strana temna) a po včerejšku to vypadá, že vznikne i společná strana progresívních lůzrů z Pirátů, Strany zelených a Petříčků ze SOCDEM. Progresívní Česko. Mohou si hned udělat zkratku PROČ a dát si tam otazník, protože přesně to budou řešit druhý den po volbách až dostanou krásná tři procenta hlasů.
Minule byly na vládní straně dvě uskupení a na opozici jich bylo sedm. Z toho pět propadlo. Teď to vypadá, že na naší straně budou strany tři – ANO, SPD a STAČILO! Všichni ostatní se někam přidají, zfůzují, dostanou pár míst na kandidátkách nebo tak něco, ale kdo to zkusí sám, toho nikdo nebude volit, protože jestli se něco povedlo, tak právě ten apel na voliče, aby nenechali propadnout svůj hlas. Dá se čekat, že tentokrát u nás moc hlasů nepropadne.
Na vládní straně to ale vypadá na docela přetlak. ODS (nejspíš dohromady s Lidovci) KASTRÁT, STAN, PROČ?… A to v tom lepším případě. V tom horším tam bude ODS, Lidovci, TOP09, Kalousek, STAN, Piráti, Zelení, PROČ… Osm stran. To by bylo, aby nějaké hlasy nepropadly… Relativní jistotu má jen ODS a Kalousek. Všichni ostatní se tak či onak dostanou na pětiprocentní hranu a bude strašně snadné nedostat dvacet tisíc hlasů, které je pošlou do háje. Najednou by i opozici mohlo stačit 43% hlasů na pohodlnou většinu.
Situace se prostě obrátila. Před třemi roky měli problémy Babiš, ČSSD a KSČM, protože spolu vládli a měli krizi. Podle toho to dopadlo. Dnes spolu vládne Čtyřkolka a mají krizi, proti které byla ta Babišova jen selanka. Reakce je stejná jako tenkrát. Kvůli Babišově krizi šly do kytek některé strany a vznikly jiné, aby na to reagovaly. Kvůli Fialově krizi jdou do kytek současné vládní strany a vznikají nové, aby na to reagovaly.
Před třemi roky málokdo z nás slyšel na to, že má volit rozumem a nikoliv srdcem. Že má dobře rozvážit, co udělá se svým hlasem, protože většina těch našich hodnot jaksi není dost silných, aby překročilo pět procent. Teď přesně stejně budou na své voliče apelovat liberálové. Volte srdcem, volte hodnoty… a nejspíš také zjistí, jak malé vlastně jsou. U nás se mezitím situace protříbila a vyjasnila.
Je třeba říct, že dnešního stavu bylo na opozici dosaženo především oběťmi. Velkými ztrátami. Spoustou práce, která nevedla k cíli, spoustou marné snahy, spoustou deziluzí a frustrace. Hodně lidí v tom utopilo svoje úspory, zadlužilo se, věnovalo kus života práci pro národ, zničila si pověst, ba i do kriminálu se dostala… hodně jich vyběhlo do závodu, ale málokdo to doběhne až do cíle. Všech si vážím. Nejvíc těch, kteří nebyli vidět, ale měli lví podíl na tom, že vůbec něco vzniklo. Před třemi roky jsme si to všichni představovali úplně jinak, než jak se to nakonec vyvinulo. Ale tak to prostě bývá.
Teď zbývá poslední dějství. Fiala má svou krizi, liberální politická scéna reaguje přesně stejně, jak jsme reagovali my na Babiše před třemi roky. Stejné věci generují stejné výsledky. Tentokrát to bude naopak. Opozice bude zkonsolidovaná a liberálové budou rozdělení. Volby dopadnou podle toho. Tentokrát propadnou hlasy liberálům. Ani bych se nedivil, kdyby jim propadly stejně hojně jako minule nám.
Prosím, všimněte si, že nemluvím o Motoristech. Ti podle mě udělají předvolební koalici s ANO. Je to totiž nejjednodušší cesta… v senátních volbách už ji začali prošlapávat.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Tento článek (naštěstí) nevyjadřuje oficiální názor Evropského parlamentu.
Tak jsem si bláhově myslel, že Vidlák už dostal rozum – a pic ho do vazu!
Není žádný vesmír, kde by byl Bureš na „naší“ straně. Byl, je a bude na jejich. Kdyby chtěl být na naší, měl tisíc příležitostí. Neodstoupí z okupační smlouvy, nevypoví bilionové ztráty z nákupu letadýlek a dalších válečných hraček, nevystoupí z Nato, nepostaví se Eurohniji.
Seskupení Proč? by zcela jistě nepropadlo. Piráti mají svůj spolehlivý elektorát v debilizované mladeži a pokud na svých zádech vytáhne z bahna nevolitelnosti nějaké obzvlášť obskurní a dementní progresivce (typu toho obtloustlého hovada, které předstírá, že řídí MZV), když ve svých řadách už žádné další nadějné a neprofláklé nemají, bude jejich zřizovatel přešťasten. Mimochodem, pokud by skutečně zřídili něco jako Progresivní Česko, jen by tím zviditelnili svého společného zřizovatele s Progresívním Slovenskem, což by nebylo moc chytré, myslím.
A vrcholem demence by bylo koaliční spojení motofízlů s Burešem. Obojí je jednoznačně řízená opozice, určená ke kanalizaci občanské nespokojenosti. Každý jiné jejich části. Ale Burešovi by to moc hlasů nepřineslo. Motofízlové – tedy jejich motoristická část – jsou typickými „králíky z klobouku“, vytaženými před volbami (obdobně jako Šlachtovi fízlové u předchozích voleb) a kanalizují odpadlíky od „pirátských“ vystřízlivělců, obecně debilizované mládeže. Koalovaní s Burešem by je spolehlivě od jejich volby odradilo, natolik progresivní a gumoví ještě nejsou.
Ty voe, to je masakr. A tohle někdo volil. Ještě k navrhovanému kapesnému pro hradní gumičku.
„Ta role není tak jednoduchá, jak vypadá. Já bych to přirovnal ke královně Alžbětě, která v podstatě svůj život obětovala Anglii,“ našel srovnání šéf senátního klubu hnutí STAN Jan Sobotka.
A přitom jediné, o co jde, je, aby ta trubka měla nadstandardní důchod jednou.
A co tedy ta gumička dělala před tím, než se usalašila na hradě? Pracovalo to někde?
Fakt by mě to zajímalo.
Á, už to mám. Ale je to ze stránek hradu, tak brát s rezervou.
No, nadřela se 😁
1990-2004 různá zařazení v Armádě České republiky, ve vzdušných i pozemních silách (vzdělávání, personalistika, psychologie)
2004-2018 různá zařazení na Generálním štábu, především u zahraničních vojenských přidělenců
v ČR, později doprovázela manžela na zahraničních misích v rámci EU nebo NATO
2018 odchod z armády (podplukovnice v.v.)
2020-2021 asistentka v pražském centru rodinné mediace
2022-2023 podpora manžela v prezidentské politické kampani
2022 – zastupitelka obce Černouček
Není plukovník v.v.?
Plukovník v.v. musí mít pinďoura v.v..
Však ho má doma.
V.v. znamená velmi velký? A protože příroda je spravedlivá a když někde přidá, jinde ubere, tak asi má v.m. mozek.
Ale jestli je to „sexy mozek“ ™, tak je to jedno ☺.
To máte pravdu . Mělo být plukovnice .
Ano, tak jsem to myslel.
A podali mu prášek na hlavu. Tak vidíte, jak krásně pravda a láska táhne za 1 provaz. Který nás dole svírá stále více kolem krku.
Diagnóza je jednoduchá.
Pávek je prostě pod pantoflem, to je zřejmé.
A z toho všechno pramení.
Na první manželce se prej dopouštěl domácího násilí. Je tedy otázkou, zda v tom nepokračuje i na té druhé. Čort znájet. Jak se madam projevuje, docela bych se tomu násilí nedivila. A jak se milostpán snaží hrát roli laskavého tatíčka z lidu, to mu taky nežeru.
To si nikdo nepamatuje jak Veškrna požadoval pravomoci pro tu svojí?
https://youtu.be/haDHamcv8tA?feature=shared tak tohle je pecks
Opravil bych ten titulek. Neselhal stát, ale ti, co se vedrali do řídících funkcí. Chamtiví, mocichtiví, ale totálně neschopní idioti.
A zase špatně. Žádní „idioti „, ale skvěle fungující sluhove a podepisovači parazita. A vše začne dávat smysl.
Vážně jsou tyto řízené procesy dílem dosazené figurky , která se jmenuje fiala ?
Skutečně bílý kůň fiala přesvědčil figurku rychtského , aby spolupracoval na fialovo plánu , jak převzít řízení protektorátu ČR ?
To by znamenalo , že ten celoživotní trouba , který je pouze schopen vydávat ze sebe pantominu , je schopen řízení procesů , na úrovni vnější a globální politiky .
Takže fiala je dalším Putinem .
Myslím, že pětikolka programově příští volby vyhrát nechce, bude jen lehce držet pozice. Snaha přidělit výživné politručce je jednou z indicií. Příští vláda se totiž vedle upadajícího hospodářství bude muset vypořádat s emisními povolenkami pro domácnosti a začne působit migrační pakt.
Dává to smysl. Úkol splnili, vše podepsali za nás. Můžou do trafik.
Chcípl pes na Ukrajině….
Jednání kontaktní skupiny pro obranu Ukrajiny na americké letecké základně Ramstein v Německu se z plánované soboty odložilo. Oznámil to dnes odbor komunikace české prezidentské kanceláře.
Milton je darebák….. 🙂
Nelze jinak, když za louží fouká vítr.
Čeká se na volby v USA
Ne, čeká se, až naprší a uschne. A dofouká. Protože počkáme, co řekne, se nedostaví osobně, tak by zbylých dvacet bylo úplně bezradných.
Spíše zapomněl, co jim chtěl sdělit. Jinak by jim zavolal nebo poslal Blinkena nebo Loyda. Nechce říct vůbec nic.
Ani ti dva tam neletí. A si budou pomáhat z odklidem trosek.
Na Ukrajině nebo v Libanonu? Jestli budou odklízet trosky v USA, možná odklidí Bidena.
Tak Motoristé jsou dobrá voba pro městské voliče, kteří jsou pod takovou společenskou šikanou, že volit Ano napřímo nemohou. Motoristé splňují základní požadavky na stranu, která je nezelená-netelpá-nemigrační, není bigotně protiruská, spíš taková realpolitik, není to ani bývalá KSČ a má koaliční potenciál buď s ANO nebo s konzervativní částí ODS. ANO nebo ODS – oboje jsou stejní tuneláři a mafiáni, takže je to nakonec jedno, s kým to upečou. I ODS navrácená do doby „Evropě to osladíme“ by nebyla úplně špatným partnerem. Systémová změna nesmí proběhnout dřív než pro to budou mezinárodní podmínky nebo to bude strašný fiasko. A já si nejsem jistý, že už to je, ono pořád není tak zle. Kupříkladu životní úroveň mojí rodiny je rozhodně nejvyšší od roku 2000 právě teď poslední 2 roky. Prostě z těchto důvodů by Motoristé do přímé koalice s ANO jít neměli nebo tyto hlasy nezískají.
Re: Kadlas
A životní úroveň mojí rodiny už NIKDY nedosáhla výše, kterou měla za komoušů.
A při porovnávání do toho nepleťte počet praček, patlafónů, počítačů, aut a drahých pobytů v nějaké tropické prdeli světa. Porovnávejte náklady na „bytí“, tj. bydlení a jídlo, všeliké poplatky a daně (doktoři, školy) a výši odměny za vykonanou práci.
A v úvahu je pochopitelně nutné vzít i razantní úbytek počtu pracovních míst – viz zbytečně zavřené šachty a železárny.
Tak jedna věc jsou náklady, druhá věc jsou příjmy. Růst nákladů nevadí, když příjmy rostou rychleji. Jde o to, co si můžete reálně dovolit za „ejchuchů“ po odečtení fixních nákladů. Jak vypadalo to „ejchuchů“, které jste si mohl dovolit za komoušů?
Rúst nákladů a příjmů znamená jediné – že vaše úspory ztrácejí hodnotu.Já bych se tak neradovala. I když my se špatně nemáme.
Když vidím Kadlasovy argumenty, myslím si, že Vaše vysvětlování inflace je tu k ničemu, nezní jako člověk, který by se zabýval spořením nebo kulturními statky.
Souhlasím. Úspory jsou v řiti a není cesta, jak je bezpečně uchovat. Vše se dá zdanit, zabavit, zneplatnit.
Jistě, ale to zlato se špatně hledá…tolik domů k prohledání a těch možných míst k úkrytu. Nechtěl bych být na místě drábů poveřených nalezením cenností.
Hlavně se při jeho zakopání neorientujte podle stromů. Ty rostou, jsou káceny, padají. Pak budete vykopávat marně.
Re: Kadlas
To ejchuchů vyadalo následovně.
Když jsem se ženil v šestadvaceti letech, měl jsem družstevní byt, který jsem zhruba do tří až čtyř měsíců vybavil nábytkem podle přání manželky (ten nábytek kupodivu slouží bez oprav dodnes) a když asi tak po roce manželka projevila přání vlastnit osobní auto, prostě jsme si ho koupili.
Jinak obvyklé životní náklady (tzn. bydlení a strava) činily 20 % součtu našich tehdejších výdělků!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poznámka č. 1:
to osobní auto nám nebylo vlastně k ničemu, protože autobusy jezdily pořád a všude, a nás, díky mému zaměstnání, stály DVAKRÁT DVACET korun československých ROČNĚ!!!
Poznámka č. 2:
vše, co jsem popsal výše, jsme nabyli BEZ DLŮHŮ!!!
Nechtějte mi nakecat, že vaše běžné životní náklady jsou POD 20 % vašich čistých výdělků.
Ještě dodatek.
Ten družstevní byt byl třípokoják o výměře 70 m2 BEZ chodby a sociálního příslušenství. K tomu byla sklepní kóje cca 6m2m, dále společná kočárkárna, prádelna, ve které už tehdy nikdo nepral, a sušárna. V sušárně byl společný mandl na žehlení ložního prádla.
Takový jsem byl chudák, utlačovaný hnusnými komunisty.
Targusi,
Kromě toho, že jste stejně starý, hloupý a ošklivý jako já, vidím, že jste byl i podobně utlačovaný.
Já navíc dostal ještě bezúročnou půjčku z FKSP na nákup baráku.
Měli by nám to komunisti všechno nahradit.
To jak jsme trpěli a tak.
No jo, ale oni nejsou ve vládě, aby nám to vrátit a nahradit mohli.
Tak je budu (STAČILO!) volit, aby se tam dostali a nám se to vrátilo a nahradilo.
Tak.
Re: JzH
Já jsem byl utlačovanéééj úplně-cype-ganc tak moc, že si moje vychcaná famílie na mne vybrala i novomanželskou půjčku 50 litrů a moc jí nešlo pod nos, že odpis z půjčky 4K na děti jsem jí nechtěl darovat.
To byl ale ÚÚÚTISK!
Targus podojil famííílii o 4 litry, sfíííně jedna…
Před asi 10 lety se psalo, že by se to mělo opět vrátit komunistům, ať dají republiku do pořádku, aby se mohlo zase krást.
A nejdřív by měli postavit tu chybějící přehradu v Jeseníkách a dodělat jaderky. A PAK MŮŽOU ZASE JÍT…
Kurňa Targus vy si koledujete, takové numera tu hodit…Dyť mu teď bude rotovat mozek v hlavě…To se dělá? Soudruzi byli FUJ, FUJ a ještě jednou FUJ.
Bydlení, energie, pojištění, internet, mobily a strava (to je nejvyšší položka v rodinném rozpočtu) – pod 20% to není, je to cca 50% čistých příjmů. Ovšem když to beru od roku 2000 do teď, tak to vždy bylo víc. Mnoho let to bylo pouhé přežívání s odřenýma ušima do výplaty. Jde víc o to, v jaké fázi životního cyklu se nachází vaše rodina a vaše pracovní pozice, než jaká je celková ekonomická situace státu.
Re: Kadlas
Hahaha, teď jste mne dostal! To je teda lepší, než někdejší slovenský pořad Vtipnejší vyhráva!
NEBERTE TO od r. 2000, protože pro mne dějiny rokem 2000 OPRAVDU nezačaly.
V r. 2000 byly platy státních zaměstnanců DÁÁÁVNO v prdeli oproti jejich hodnotě před Velkým Maňáskovým Dííívadlem V R. 89.
A v jaké fázi je rodinka?
Náklady na potomky nula nic, protože už vyfičely. Jahoda marně sní o kupní síle totalitní výplaty ve školství a já na práci doslova a do písmene seru, protože NEMÁM šanci v jakékoli práci – i kdybych ji omylem sehnal, protože rok výroby – vydělat ekvivalent toho, co za komančů.
Šedesát litrů za 300 hodin v kabině měsíčně?
Pětadvacet za nervy v hajzlu na dispečinku?
Totéž za pobyt v montážní jámě?
Kdo z normálních lidí sedí v práci 300 hodin?
Kdo normální dnes dělá za litr na den?
Proč bych to měl dělat, když mi z toho, co zbyde ukradou polovinu zmrdi zČNB?
Přesně, jedině jednou jsem brala podobnou výplatu jako za komančů a to v automobilce v Hyundai. Jo jenže to bylo před 10 lety. Teď po té inflaci tehdejších 2100 Kčs v JZD by dnes muselo být okolo 30 000 Kč, spíš možná víc. Nikdo z bývalé práce takové peníze nebere, nikdo. Všichni jsou rádi, když mají 24000 Kč.
Pár let jsem bydlel v Kolíně a pracoval v Pardubicích. Jednosměrná jízdenka vlakem 6 Kčs, týdenka obousměrná včetně soboty 9 Kčs.
Přeju Kadlasovi mnoho optimismu do dalších let.
Náklady rostou dříve než příjmy….
No, fialový hnus to povýšil na novou kvalitu: náklady rostou, příjmy ne. A kdyby měli čas a mohli by, příjmy by rovnou klesaly jako za Kradouska.
No, jo. My žili od výplaty k výplatě a já neměl ani kolo. Holt, fotr neměl červenou knížku……..
Re: Nosoca
Možná tenkrát stačilo udělat dvě věci.
1/ naučit se nerozházet prachy hned první týden po výplatě a
2/ najít si PRÁCI, nikoli zašívárnu za půl peněz.
To si vykládej tomu kdo žere seno. Komu dneska dají byt jen zato, že ve firmě pracuje?
Nejvíce bytů se postavilo do konce 80.let. Žádné hypo nebyly, neexistovalo, aby někdo přišel o majetek kvůli nemoci, dnes naprosto běžné.
Proč žádala o pomoc manželka po tom psychologovi Ptáčkovi? Asi z legrace chtěla 10 milionů, protože ovdověla. Za komunistů tohle nebylo.
Dívejte, možná jste si neuvědomil jinou věc – za komunismu byly platy všech dost vyrovnané (kromě horníků, ti byli páni..).. Dneska mohou být platy i v korporátu 5-10x rozdílné v rámci jednoho podniku..
Takže pokud má Kadlas nějaké privilegované zaměstnání, může mu plat růst třeba i 2x rychleji než výdaje. Pak jeho tvrzení, že se má výrazně lépe, může být klidně pravda..
„Kupříkladu životní úroveň mojí rodiny je rozhodně nejvyšší od roku 2000 právě teď poslední 2 roky. “
A čím to je? Všiml jsem si, že se lidé vůbec nrmají špatně.
To bude tím, že jste všímavý hoch. Až si všimnete také jiných věcí, možná budete mít pocit, že na Vás spadl barák.
Re: JŠ
Už mne vážně serete! Kdo má furt PO VÁS čistit poslintaný monitor a zasmrkanou klábosnici?
TVL, já snad budu muset číst Švejkovy Kydy s repirátorem na xichtě!
Přijde Fialáh na zasedání vlády a prohlásí:
Zařídím, aby se lidi měli dobře!
Stanjura zbledne a začne blekotat – to, to, jako, teda, kde, kde na to vemememe…
Fialáh rázně mávne rukou, aby zmlknul.
Pak mu podá papír velikosti A4 a řekne:
A tady je seznam těch lidí.
Re: JzH
To jo, to by šlo…
Je to vše divadlo, „levice“ a „pravice“, jedno jest. Obě strany ovládají v pozadí stejné ruce. Vůbec nezáleží, kdo bude u moci, zda Fiala nebo Babiš, nebo jiný komediant… Snad alespoň menšina pochopila, že je to jen iluze, která nám má dát pocit, že tu o něčem rozhodují obyčejní lidé.
Přirozeně, když obyčejní lidé nechtějí o ničem rozhodovat, bude jim rozhodováno někým jiným.
Lidé se rozhodují ať už na základě svého přesvědčení, nebo manipulace zvenčí. Ovlivňováním se řídí většina. Věří, že se tak sami rozhodli. Systém je nastaven tak, aby vždy dosáhl svého. Metodou rozděl a panuj. Je jen otázkou, zda přitom poteče méně krve.
Dokud lidé nepochopí, že v jednotě je síla, přestože mají odlišné názory, mnoho se toho nezmění.
Lidé to nechápou už několik tisíciletí. Lze předpokládat, že jim to vydrží pár tisíciletí i v budoucnu.
Zkuste to primárně sledovat jako liberální progresivisté proti národním konservativcům. Jak říká pan profesor Drulák, o pravici a levici můřeme diskutovat až se zbavíme vlivu liberálních progresivistů.
Jana K.
Naprosto souhlasim.
Možná Babiš sníží DPH na pivo.
Nebyl to právě Babiš, kdo zavedl tři různé sazby DPH na pivo podle toho, jestli ho pijete v hospodě, z džbánku doma nebo v bufetu na koupališti?
Zdravíme Tondu Blaníka! Na další třeskutě vtipnou tvorbu během posledních tří let došly dotace, inspirace nebo se náhle dostavila selektivní slepota?
Prosím, prosím, to tak docela není. To co dnešní fláda dělá s radostí, to bude dělat Babiš s viditelnou nechutí.
Pane Vidláku proč pořád zviditelňujete Kalouska? Má snad nějakou
pozitivní vizi pro tuto zem a zveřejnil ji?Ne,jenom shání partu pro
další tunely.Je to vlastně náborář tunelářů,a Vy mu věnujete pozornost.
Nebo Vás jeho mafie drží pod krkem???
Já myslím, že se Kalouska bojí hlavně Pětikolka a Vidlák patrně zaslechl šum těch, co se lekli. A osobně si myslím, že ten hajzl vycítil, že už některým voličům vadit nebude.
Jardo, lichotí mi to, ale já fakt nerozhoduju, koho kdo bude volit a nemám moc svými články někoho pozvednout a nebo poškodit. Čtenáři nejsou blbí a fakt nepodlehnou mému kouzlu osobnosti a nebudou volit podle mého přání.
O Kalouskovi mluvím, protože pokud svoji stranu udělá, bude to hrát významnou roli. Naopak už skoro nemluvím o Rajchlovi, protože jeho čas skončil.
Pořád mi tady vyčítají neobjektivnost, protože mám své vlastní preference. Ale pořád jsem schopen psát i o jiných. Kalousek k tomu patří.
Mně na té úvaze nějak skřípe to zařazené ANO do kolonky „my a opozice“ spolu se STAČILO! a SPD. Vždyť chtějí a prosazují naprosto opačné názory (NATO, EU, Ukrajina, dotace, Brusel, …). To by musely být veletoče.
No prostě hlavně nechoďte k volbám, protože nejdEto! (To začíná celkem brzy, po tom fiasku v eurovolbách 😀 )
jj vozit se po ETĚ byla strašná zábava. Bylo to vlastně takové velké autíčko s chobotem co dělalo vžůůů.
Tady je to podobná inteligence i projev, zábavy bohužel pomálu.
Ježíš, nebudte natvrdlý !!!
Slova se mluví, voda teče.
Nebo „Sliby se slibují, blázni se radují atd..“
Nejsou důležité slova, ale činy – čili Babiš může k EU říkat cokoliv, ale může – pokud to půjde – z EU vystoupit (spolu s dalšími)!!
Vždyt i Fico chce aby Ukrajina byla v EU, protože ví, že „SLIBEM NEZARMOUTÍŠ“ a ví, že UA v EU nikdy nebude. Ale aspon nedává možnost opozici ho kritizovat . I to je polika..
Politik nemůže někdy mluvit napřímo, pokud váš oponent soustavně lže – tím by odkrýval své karty.
Musí se přizpůsobit hře dalších (klamstvu západu) ale musí být připravený na otočku ihned, jak to půjde !!
Plukovnice strádá bídou,
říkají si veška s hnidou.
Snad nepůjde k holiči!
To bysme šly do čiči.
Na hubě se množí vrásky.
V kapsách staré husopasky
zejí díry jako vrata.
Na kanadách vrstva bláta.
Lidé, přestaňte být svině!
Chovejte se pohostinně!
Dejte holce statisíce,
ať jí zčervenají líce!
„… první dáma, stejně jako president, slouží této zemi …s tím jsou spojené výdaje…“
hájil Petr Pavel plat pro svou manželku.
Podle tehle logiky by od „tehle zeme“ nemel dostat Petr Pavel ani vorla.
Přesně.
Re: lujjza, jozka, Aleš
Dobrý koment na téma služby vlasti je u vlka
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/10/09/ubozak-na-tento-den/
Službu vlasti netřeba platit, ovšem služba proti vlasti už musí být vydatně placená. Je náročná, takový člověk dře jako kůň. Rodina rezidentů to cítí na vlastní kůži.
Znal jsem jednoho, co slouzil Vlaste. A zaplatil za to. Dost.
Rozvědčík se mohl zeptat Dagmar Veškrnové-Havlové z čeho platila sociální a zdravotní pojištění a z čeho jí vypočítali důchod.
Celé mi to připadá jako vrtění psem, uměle vytvořené téma pro odpoutání pozornosti od větších sviňáren.
Vlk ma pravdu. Ovsem se plete v tom, ze uz neni feudalismus.
Neofeudalismus uz klepe na dvere. A moc se neostycha.
https://postimg.cc/q6N9BfBb/1362b779
https://postimg.cc/nCv34VWK/59aa9be8
přidám trošku humoru
Prostě se nám tu rozmáhá takový mega-papalášský možná až korupčně zavánějící
5K -prezidentský ….nešvar:
-14 % cca chce navíc Kancelář prezidenta (kapitola 301) jen pro rok 2025, což je cca 60 milionu, samozřejmě se nějaké to logické zdůvodnění vždy najde, o tom nepochybuji.
-Prezident a jeho žena věděli a měli vědět a zjistit si předem, do čeho jdou…
Mnozí (i bez závisti, jako třeba já) se mohou podivit, že jim zřejmě ve společném jmění manželů za tu dle nich „službu“ nestačí ani super bezplatné bydlení, kde co zdarma a nahrazované a zajišťované přes rozpočet „kanceláře“, i na podmínky politiky ČR skvělý (letos základní měs. 341 200 Kč) a každoročně zvyšovaný prezidentský základní plat…, v návrhu vlády v 2025 již dokonce 388 000 Kč, plus stejně pravidelně zvyšované (procenty z platové základny) částky právě na tu prezidentskou reprezentaci ve výši letos MĚSÍČNĚ 317 500 Kč a v návrhu vlády pro 2025 pak už dokonce navýšené skokově na MĚSÍČNĚ dokonce už na 361 000 Kč.
Na to, aby se prezident se ženou podělil (jak on mlží a divně obhajuje a ona mlčí) o kus jeho % výdajů na „repre“ není vůbec třeba měnit zákon, to není přiléhavý argument.
Nic přece nebránilo (a nebrání ani zákon) Pavlovi převést manželce na účet třeba těch cca 30 % jeho „repre“ na její výdaje s tím pojené rovnou, pokud by to tak údajně myslel.
Protože to však v návrhu je jak je, záměr byl získat a zajisti NAVÍC dalším 30 % „repre“ pro první pár.
Argument prezidenta o „nezávislosti“ ženy rovněž nemůže obstát ani s takto případně stvořeným „platem“, který stejně a vůbec platem ženy ani nebude, ale je novou a další % náhradou „repre“ výdajů…
Nu a náhrady výdajů, poskytovaných procentem z platové základny představitelům státní moci ze zákonů o pojistném vůbec do vyměřovacího základu ani u sociálního ani veřejného zdravotního pojištění stejně nevcházejí. Pak si člověk říká – zda je horší, že toto prezident neví a nezjistili si to s vládou od nějaké té „mladé účetní“ dopředu, či zda jen záměrně neříká (neříkají) neznalé veřejnosti pravdu a mlží i v tomto punktu. I tento argument prezidenta o zajištění nějakých pojistných odvodů ženě a „obhájců“ tak zase padá a ani takové zbrklé a hodně neuvážené rozdávání vlády navrhovanou novelou zákona č. 236/2005 Sb. v tom tedy podplukovnici NIJAK nepomůže.
Naopak, NIKDO právě v 21. století nebrání ani této ženě současného prezidenta si jinde mzdu,
či plat s odvody zajisti….
I předchozí manželky to uměly a musely řešit a nepožadovaly další peníze jako plat na hru na „první dámu“, či její odvody nebo reprezentaci navíc. Pojistné navíc není zakázáno si případně hradit i dobrovolně a „z čeho“ snad opravdu již dnes „první manželé“ bezpochyby mají…
Možná dřívější dámy znaly míru a prezidenti měli trošku soudnost nebo alespoň politický odhad.
Parlament by to měl radši rovnou smáznout i s ohledem nakonec na všechny předcházející „první dámy“ a argumentaci prezidenta pro minutí se účelem.
Jediné, co se prezidentovi i vládě povedlo JISTĚ už nyní, je naštvat nebo pohoršit možná nejen manželky minulé, ale mnohé voliče i vládní, napříč spektrem….a to jsem ještě vůbec nenapsala,
co si myslím o tom zvyšování platů „činitelů“ mlžením vlády o Nálezu Ústavního soudu z 5/2024.
A lže se dál, vlastně u mediálně veřejnosti podávané „paušální“ sumy cca 95 tisíc pro tu Pavlovou, protože letos to určitě nenastane a dle návrhu vlády by se začalo nejdříve v 1/2025 měsíčně
rovnou již na 108300 Kč měsíčně ze zákona, pokud to 5K a vyhořelá pojistka Senát protlačí a prezident ve střetu zájmů podepíše. Navíc každoročně závisle suma navyšovaná s navyšováním % „repre“ u samotného prezidenta (měsíční sumy k posouzení dostatečnosti pro oba manžele jsou výše).
Co by za takovou částku mzdy ve výši jen meziročního navýšení paušálů samotného prezidenta mnohý z dolních dal, třeba namátkou zase kde jaká ta stávkující soudní úřednice….
Prostě jim měl někdo (třeba ten přítel po boku) poradit v intencích „ mysli politicky, když už žereš, aspoň nemlaskej.“ A také je vidět, kam to vede, když se do vrcholně politické funkce cpou a voliči navolí lidé, dlouhodobě zvyklí i se ženou na „službu“ jen a pouze za nějaký „žold“ a výhody k tomu
a uhrazení všech myslitelných nákladů navíc.
Mně to v rozumné míře u skutečně sloužících státu a vlasti nevadí, ale tito mají zřejmě stále málo….
***************
P.S. Kdyby chtěl prezident pro ženu plat s pojistným, může jí ho jako podplukovnici v.v. zajistit
„za ty službu státu“ přímo třeba Vojenská kancelář prezidenta ze stávajícího rozpočtu,
NAMÍSTO placení úplně jinde pracujícího a „sloužícího“ Foltýna.
Ten pracuje a „slouží“ pro civilní vládu v civilní funkci prý rád a dokonce „zadarmo“.
A s ústy plnými „hodnot“ by tedy neměl být Foltýn „černou duší“ , placenou u Vojenské kanceláře prezidenta, když maká jinde…Jistě je jen pomluva, že chce také veškeré ty výhody „vojáka“ a proto se pravda a skutečnost „hodnotově“ ohýbá, že?!
Pod-plukovnice Pavlová by mohla navíc rozpočtu VK prezidenta proti plukovníkově Foltýnově platu i něco (pod) uspořit…a to by se už veřejnosti dobře prodat dalo!
Chtít to Zemanová Ivana, tak se Milion chvilek po.ere a média také.
To by bylo zase protestů .
Smutné hodnocení České republiky. Kam jdeme a co nás čeká.
Nikdo nic nechce slyšet, nikoho nic nezajímá, ale realitu dnešní doby pan Zaorálek popsal přesně.
Zaorálek: Nechápeme, co se na Ukrajině děje. Rusko má jaderné zbraně, hrozí nám náraz do zdi
https://www.youtube.com/watch?v=iQ-9QfNeqE8
Re: AM
Pan Zaorálek nechť drží hubu, krok a řadu, falešný je jak pěťák.
Pamatuji si velmi dobře, kterak vyřvával v r. 2014, že Janukovič FŮŮŮJ a Ukraruina musí do tří vteřin do EU a nikdy jinak.
Zaoralek tenhle pristup prokazuje dlouhodobe. Kdyz je mimo funkci mluvi prevazne rozumne. Kdyz funkci ma, drzi lajnu.
Mám tentýž názor. Za 30 stříbrných zapomene, co říkal včera.
re: K´62
A nemusí jich být ani třicet, ani stříbrných.
U nás se říká
„za suché z nosa“.
Btw. nemáte nějako výživnou zprávičku z Donbassu? Už jsem vám velmi dlouho nevynadal, že si dovolujete psát zítřejší pravdu…
ále prd za suché z nosa – Zaorálek to má rovnou ve jméně… „Nonan imám“ nebo tak nějak…
Za orálek?
Přesně Targus.
Zaorálek je skvěle namazaná korouhvička, co při otáčení ani neskřípe.
Takových darebáků mít v PS třeba deset, tak to tady můžeme zabalit.
Takzvaně „rozumně“ žvaní Zaorálek jen tehdy, když se do nějaké funkce potřebuje dostat, nebo se zviditelnit. Je to jeden z největších farizejů na politické scéně, když nepočítám malýho bendu.
Naprostý souhlas.
Už léta slýchám názor, že je důležité sledovat to, CO někdo říká, a nikoliv to, KDO to říká.
Konkrétně Zaorálek je zářným příkladem toho, že je to (nebezpečná) blbost.
Rozumný názor je potřeba pochválit. Jeho nositele důkladně prověřit. Souhlas s předřečníky, že Zaorálek mluví rozumně jenom když je v opozici. Když je v exekutivě, tak ho ani nenapadne, aby mu skutky z huby do rukou vraziti ráčily. Takže jako stínový ministr zahraničí je skvělý. Jako opravdový, no, horší než škrlová s nadváhou to asi není, ale to je zase dost nízká míra.
👍
👍👍
On rozumně hovoří, jen když není u korýtka.
pokud někdo zapoměl, jak to vnímá realitu, stačí zadat do googlu Zaorálek a vrtulník
proti tomu je kapesné politručky kapka v moři
Název strany Progresívní Česko bych místo zkratky PROČ, navrhoval zkratku PRČA (Progresívní Česká Aliance).
Název strany nesmí mít háček, to odporuje atlantickým hodnotám. Navrhoval bych proto PROGRC.
PRogresivni Unie Svrchovane Evropske Republiky. PRUSER.
A co _PR_ogresivní _DE_mokratická _L_iga?
Ja vím, vypadá to divně, ale život tropí všelijaké naschvály. Znáte to o tom profesorovi, co na tabuli zkrátil „pravá délka“ na PR.D.? Když se studenti začali hihňat, opravil to na PR.DÉL. A když se rozeřvali smíchy, opravil to na PR.DÉLKA😃
Jo, známe. Od dětství. Ale vtip je to hezkej.
Z cyklických krizí
do krize stálé.
Nastal čas dát
kapíku vale.
Běžné jsou války,
běžný je strach,
ať se ten kapík
obrátí v prach.
Kde se mám poučit?
Kde vidět příklad?
Něco jsi zažil?
Tak hádej třikrát.
Pěkné. Chytrému napověz.
Obávám se, že za to nemůze „kapík“, ale lidská nátura. Je stejná už tisíce let a žádný spasitel s tím nedokázal nic udělat ….
Hele pepici z czechia,ja 19 rokov mam asi computer a citam tu vase nazory,hlavne jak volby,ktora strana s ktorou,sance ,prehry,dosiahnutia,sluby a podobne pindy,nic sa nezmenilo vo vasich pohladoch,furt to iste ,tak jak koruny mate svoje,nezabudajte ja tam chodil pred 40 rokmy i teraz,co ma najviac jeblo,ze 100 kacek,to za mojeho mlada bolo 8 korun,tak bez finacnej gramotnosti mi to vychadza,vsade sa zveda hladina aj na oceane,ale u vas to kurevsky v praglu drahsie pivo,zradlo a koralka,jak vo vegas a kava na ploscadke vaclava,drahsia,jak vo swiss airlines business clas.
A hej este primark okolo vaclava,ja kukal jak kokot jake tam ceny,tu to 3 klasa made in china a lewi’s straus o 80$ drahsie jak v kolebce a tiez china jak tu,tu vlastne vsetko china,len sa nedrista v mandarin.
My nerozumět řeči tvého kmene… 😀
Já jo.
Já taky, je potřeba si na cobolikovo psaní zvyknout. Psal dlouho k Bavorovi a tak už rozumím.
No … je znakem minimálně přerostlého ega generovat texty zralé na průchod přes dEwYpAtLáToR. A mně osobně zatím teda nutnost luštění (nebo „zvykání si“) těchto textů nevyvažuje jejich případný přínos.
Tak nějak…
Ja k Bavorovi nechodil, ale rozumím mu. Rád jej čtu.
Slovenština řízla hantecem. Běh přes překážky za obsahem a smyslem.
Jsou chvíle, kdy jsem ochotná se takhle honit. Ovšem převažují ty, kdy si řeknu, že takovej hon nebude vyvážen kvalitou poskytnutých informací a vyservisuju se na to.
Ve své praxi i v životě jsem se dopracovala k názoru, že není zas až tak důležité, co říkáte, důležitější je, jak vám druhá strana rozumí. A je na vás, pokud chcete být slyšen či vyslyšen, mluvit tak, aby ta druhá strana porozuměla. Jinak to je jen bezobsažný žvást.
Celkem souhlas, jen asi čtyři věci:
1) Byla-li by po volbách v roce 2021 ve Sněmovně poche-hamáčkovská ČSSD, nedal bych zlámanou grešli za to, že by ve straně a poslaneckém klubu zvítězila
touha po korytechstátotvornost a v případě chybějících pár mandátů pro pětišméčko by je ČSSD ochotně dodala. Tyhle hlasy bych k opozici nepočítal. Stejně tak bych na to nespoléhal u tehdejšího Šlachty. ODS ho sice nenávidí, ale kdyby jim chybělo pár hlasů od Přísahy … stejně jako u ČSSD. Babiš byl tehdy naprosto „toxický“, tu atmosféru si pamatuju, každý se od něj rád odstřihl.2) K těm „celkem jistým“ sólo stranám bych přidal i STAN. KASTRAT Sice ještě není v průzkumech, ale ten podle mě posbírá hlasy zklamané, pár lidovců, pár nostalgických ODSáků, ale STANu podle mě moc neubere. Těch, co vždy z principu volí nejdostupnějšího velehajzla, u nás doufám zas tolik není. Kromě toho jsou celkem ukotvení v regionech.
3) Souhlasím, že KDU nepůjde sama. Jedině snad v případě, že by to výrazně přebral Čunek, pak má šanci znovu oslovit tradičních +- 7% konzervativních křesťanských mírně levicových voličů, se vzornou volební docházkou.
Případná koalice bude záviset na poměrech u potenciálních koal. Pokud v ODS proběhne domácí zabijačka, pak s ODS buď vůbec nebo za hodně ponižující cenu. Pokud zabijačka navenek neproběhne, ale Fiala bude mít (to co vydává za) koule ve svěráku, pak to bude hodně podobné.
Druhou možnost vidím, pokud by přepřáhnutí proběhlo v KDU (ale ne směrem k Čunkovi) v možné spolupráci s Kalouskem, samozřejmě prodané jako naprostá krajnost, ale nutná pro záchranu demokracie. Kalda by musel trochu uhnout s cílením na voliče, asi by to nešlo s Hilšerem, toho by lidovci fakt nedali, ale v hrubých rysech si to představit dovedu.
4) A konečně – co s tím? Režimní marketéři tohle všechno vidí taky (nebo si to nejpozději tady přečtou). Já tipuji tradiční a osvědčený předvolební šrapnel. V dlouhé tradici jeho použití začal už Havlův Ruml obviněním Bartončíka, pokračoval Klaus svojí „mobilisací“, pak to byla Kubiceho zpráva, potom Czechtek a „bijou naše děti“, potom Čapí hnízdo, Panama papers, nahánění psychiatrických pacientů, pokus o rozbití SPD naivní operací Volný mlok (to neslo všechny známky práce chlapců od nadplukovníka) a konečně Vrbětice. A já tipuji právě něco jako Vrbětice. Není-li možné získat hlasy ani od voličů, ani kreativním sčítáním, ani úpravou volebních pravidel, ba ani korespondenčním způsobem, je nutné odradit voliče protistrany. Voliči SPD a Stačilo budou nasraní do neodraditelné míry, takže cílem bude ANO. Možností je hodně – zopakováním Vrbětic by přinutili Babiše k jasnému „atlantickému přihlášení“ (a ztrátě skupiny voličů), v některém z krajů, kde ANO vládne, je možné koupit nějakého dalšího Vondráka, případně tam cokoliv vykubicovat (a způsobit ztrátu jiné skupiny voličů), Foltýni a preVíti se neštítí ani Cintuly, další metodou je nějaká ta vnadná ruská agentka no a další metody nebudu naznačovat, aby se Bartkovský nemusel začít dívat přes rameno častěji než je pro krční páteř zdrávo.
Jj, taky čekám, že přijde Rychtecký a zachrání naše evropské hodnoty nějakou všivárničkou.
Rychecký odpočívá v pokoji
Kdepak… ten se teprve bude smažit. Má 81.
V pokoji může odpočívat v jakémkoli věku :o)
Záleží na tom, v které budově se pokoj nachází, jaká jsou okna a dveře.
mozete mi vysvetlit, cim bol Babis tak strasne toxicky?? ja si tiez pamatam tu atmosferu, ale normalne to nechapem…..ano covid, ale ved MSM tlacili to svoje podstatne silnejsie a on sa skor snazil lavirovat ako tlacit……ano dotacie, ale tie idu na nadnarodnej urovni a nikto proti Bruselu nebojuje……mne pride az neuveritelne aka nenavist sa proti nemu vytvorila, to ani jeden politik (a ze ich malo maslo na hlave viac nez dost) nieco take neuniesol. U nas tak Fico a predtym Meciar. Ale Babis to viac menej schytaval z oboch stran, z pravice aj z lavice, z medii, alternativy, vsade. Pritom za jeho vlady sa CR viedlo relativne dobre ekonomicky aj politicky, iste ludia chcel viac, ale preco ta nenavist?? To ani Klaus ci Zeman snad nemali proti sebe tak zjednotenu protisilu
asi někomu rozkopal bábovičky…. no, a o ten zbytek se postarala naše vždy čestná, nezaprodalená, objektivní a nestranná mééédia
oprava: nezaprodatelná
Když chcete vlastnit majlant, musíte šátrat v něčích peněženkách a jsou mezi námi tací, které to nasere až do běla. Tím nemyslím voliče.
Blokoval ODS s Pětikoalicí přístup ke korytům. Po letech strádání se jim k vládním funkcím chtělo moc a moc.
Potřebovali bychom ve vládě asi tak 10, lépe 20 Čunků.
Někteří si kauzu Vsetín už nepamatujou.
Jen připomenu, že všechen ten mediální shitstorm ve všech „velkých“ médiích, který tehdy pan Čunek ustál (včetně podrazu od vlastní sekretářky!) a dokonce se od něj dokázal očistit, to by neustál nikdo ze současné vlády, pokud by byl na Čunkově místě.
Ten chlap má (kromě morgošů) ve Vsetíně a okolí podporu občanů asi takovou, jako má VVP v RF.
A to je na místní bordelózní podmínky až neuvěřitelné.
Valaši se prostě vysrali na vřískání neziskovek, Romey i velkých médií – a naházeli mu to znovu a v takovém počtu, že to snad muselo vypadat, jako cinknutý. Ale nebylo.
Vsetíňáci ukázali svůj vděk a podporu svému starostovi.
Netuším, jak si vedl ve funkci hejtmana, to jsem už moc nesledoval, ale s ohledem na jeho přímost a razanci bych řekl, že úřad hejtmana byl řádně pročištěn od zmrdů. Na ty má pan Čunek čuch.
Na Vsetínsku je Čunek oprávněně fenomén, takže senátora a starostu má nejspíš už nafurt. V ostatních okresech zlínského kraje už to zřejmě taková hitparáda není, nemá tam (a vlastně ani nemůže mít) tak hmatatelné zásluhy jako ve Vsetíně.
Přímo ve Zlíně je tam spor o novou krajskou nemocnici v Malenovicích, kdy Čunek je hot a Holický z ANO je čehý a osobně se prý vzájemně velmi nemusí. A navíc je Čunek pořád lidovec, takže se svezl na vlně všeobecné míry tamní popularity 5k. V kraji celkově drtivě vyhrálo ANO. (Kdyby se krajsky volilo jen na vsetínsku, zřejmě by to dopadlo jako s Kubou v JČ, ale stejně jako tam je to zásluha Čunka, ne KDU a už vůbec ne 5k.)
Proslavil se zkrocením ci.ánských hajzlů, kteří dělali bordel vedle vsetínské nemocnice. A tehdy si lidé hlasitě stěžovali, že dělají randál přímo pod okny špitálu, kromě jiných známých dovedností tohoto etnika.
A tak koupil kontejnérové domky, udělal z nich dva obytné bloky a milí morgoši museli uklízet okolí, prostě byl nad nimi dohled. A některé asi zvlášť podařené rodinky vystěhoval úplně pryč do opuštěných domů v jiném kraji, tuším až někde do Olomouckého kraje.
Bylo z toho haloo, reportéři běhali a plakali s opáleným etnikem, ale s Čunkem to nehlo a s lidmi už vůbec né. Tohle mu přineslo hlasy.
Ty kontejnery jsem viděla a vůbec by mi nevadilo v nich bydlet, co by za ně vytopení lidé v Jeseníku dali.
Ubytuju vnadnou ruskou agentku 😀
To si koledujete o agentku českou.
Možná BIS používá nějaké hezké agentky, ale Vojenské zpravodajství používá ženy průměrného až podprůměrného vzhledu, a i velmi vysokého věku. Opravdu vetché stařenky. Vycházejí z předpokladu, že byste to do nich nikdy neřekl. Stačí si připustit, že to možné je, a všímat si. Dělají hrubé chyby, které je prozradí, a to i zpětně. Většina lidí kolem nás agenty samozřejmě není, ale občas se někdo vyskytne, zejména z těch českých, a pak se jen divím, koho všeho v zoufalství posílají. Asi trpí personální nouzí, protože některé z nich odhalí okamžitě průměrně vnímavý člověk.
Samozřejmě jsou pevně přesvědčeni, že kdo je odhalí, musí být ruský agent, aniž by si připustili, že pravda je daleko prostší: Jen dělají opravdu hrubé chyby.
Dobře, upřesním :
Něco, jako Elisha Cuthbert, mluvící perfektně česky? 😀
To by Vás obvinili z nacismu, chtít modrookou blondýnku. K multikulturnímu obohacení dostanete imigranta z Afriky. 🙂 Nebo 150 kg Afroameričanku.
Než nové Vrbětice bych čekal že vytáhnou na Babiše něco takového jako „Strache, úplatky a fejkvideo“. Tohle už bude chtít opravdu velký kalibr.
Stačilo bude mít problém se do sněmovny dostat. Na levici začíná být přetlak.
Na konzervativní levici žádný přetlak není.
Socdem byť s Maláčovou je zase jen progresivní levice chválící EU a NATO. Nikde jsem neviděla/neslyšela, že chce Socdem hájit české zájmy a že je za mír a proti válce. Katka Konečná s Ondrou Dostálem to říkají pořád.
Ona ta Maláčová se chce jen „svézt“ se Stačilo! do parlamentu, protože samotné Socdem se tam prostě nedostane. Přitom zdůrazňuje, jak se komunistů štítí a nikdy by se s nimi nekoalovala.
Ať jde do brusele baba jedna.
„Ať jde do brusele baba jedna.“ z Aspenu …
Ano, to byl tehdy Zemanův majstrštyk – usnesení, že s komunisty nikdy.
Neboli jinak: Chci vládnout, ale nechci vaše hlasy.
Zvláště v situaci, kdy komunisty vedli lidé jako Filip.
A dojel na to Paroubek.
Obávám se, že Maláčová jenom odebere hlasy Stačilo a ničemu nepomůže.
Pro socdem je již pozdě.
Aspoň ještě čtyři roky vydrží socialistické zdravotnictví a vysoké školy. Lichtenštejni zatím nic nedostanou. A mne to za to stojí.
U nás se to obrátí až když budou všechny země okolo dávno v Brics, ale je třeba do tel doby minimalizovat škody.
Ano, toto je jádro pudla – musí být příhodná „revoluční“ situace ve světě, aby se dalo otočit od západu k východu+jihu.
Jinak to nemá šanci..
„Relativní jistotu má jen ODS a Kalousek. “
Troufám si ti sdělit, že se mýlíš, Kalousek nemá vůbec nic jistého, málokdo ho bude znovu volit.
„Prosím, všimněte si, že nemluvím o Motoristech. Ti podle mě udělají předvolební koalici s ANO. Je to totiž nejjednodušší cesta… “
Jo, to mě zatím nenapadlo, ale je to dobrá cesta. Jen někteří voliči Turka by to nezkousli.
Jestli toho hajzla Kalouska bude po všech těch jeho kurvárnách a ruinování státní pokladny volit tolik lidí, aby se dostal znova do parlamentu, pak nám asi už opravdu není pomoci.
Kalousek je sice hajzl, ale nejchytřejší. Troufnu si tvrdit, že ani sumární rozum našich politiků nepředčí Kalouskův. Určitě nás překvapí nečekaným tahem a průměrnýá volič mu to tam s radostí hodí.
Problém je, že on je Kalousek vždycky nejchytřejší leda tak pro svoje zájmy.
Když se státu výjimečně dařilo a mohlo se investovat do čehokoliv, tak Kalousek to všecko zařízl – ve prospěch kmotrů ze spřátelené ODS, se kterými se pak dělil.
Je to krysa, kterou patří otrávit a hodit na hnůj, ať ho sežerou červi.
Za všecky ty kurvárny, co státu provedl.
Já vůbec nechápu, proč sem pan domácí Kalouska vůbec tahal. Buď je tak mladý, že si Kalouskovy kurvárny nepamatuje, nebo nevím a dám se podat.
Každopádně každý druhý občan, se při vyslovení toho příjmení otřese hnusem.
Slizký odporný parchant, bez jakékoli stopy morálky a špetky odpovědnosti směrem ke státu.
https://ceskavec.com/2024/10/prezident-konvertoval-k-judaismu-zlato-odvezl-k-soukmenovcum-do-londyna-a-40-tamejsi-populace-uvrhl-do-otresne-bidy-uhadnete-tu-zemi#comment-24402
Komentář k větě „… Až vám bude někdo nabízet „liberální reformy“, vezměte hole a žeňte ho ze země. …“ – citace:
„Stále je dost idiotů, a to i Čechách, kteří těmto kecům naletí. Vzpomeňme jen na Kalouskovu akci „řecký scénář“, kdy začal občany ČR přesvědčovat, že při Paroubkově deficitu 90 miliard, že nás čeká kolaps jako Řecko. Pravice díky tomu vyhrála volby, nakonec nasekat Kalousek za jeho ministrování daleko větší deficity než Paroubek, a hlavně, dnes při Fialově deficit 350 miliard Kč nikdo už řecký scénář nevzpomíná, ani sám Kalousek. A ten se znovu cpe do politiky a přijde již s jednou osvědčeným kouskem, a to- konsolidace veřejných financí. Těch idiotů je tu dost, aby mu na to podruhé skočilo.“
„Stále je dost idiotů…“, ne stále dost, ale stále víc! Množí se rychlostí trpaslíků.
Kalousek je všemi mastmi mazaný skořápkář. Jeho jednou z mála kladných vlastností je smysl pro humor. Prostě s ním byla v parlamentu prča.
Ale… před volbami by se měly oprášit a vytáhnout na světlo Kalouskovy činy, třeba jak se snažil zdanit důchody daní z příjmu – což mu ÚS zrušil. …atd…
Sranda s ním byla, když měl naváto.Jednou byl takhle v TV a bylo to opravdu zábavné.
Teď už mu to ÚS nezruší.
Voliči Filipa Turka, ke kterým patřím, to skousnou bez problémů. Turek jasně vysvětlil co chce prosadit, jak a proč. Turkovi voliči mu to hodili a zakroužkovali jeho jméno, právě kvůli těmto předem známým, konkrétním věcem. Motoristé Petra Macinky, včetně Turka se k dosažení konkrétních věcí – konkrétních cílů, spojí s kýmkoliv, kdo bude mít zájem spolupracovat. Hnutí ANO, nevyjímaje. Pro voliče motoristů jé uvedený postup v pořádku.
Čerstvé:
Peníze na reprezentaci? Za mě v pořádku | Po Žních k Turkovi
V.O.X. NEWS
https://www.youtube.com/watch?v=jFia9fGPJi4
————
Se.e mě ta prsatá moderátorka, občas zbytečně pindá.
Nejpozoruhodnější zprávou je páchání další progresivní podvraťácké bandy.
Snad se uvedou propagandou;
bez korupce pro lidi,
o dostupnosti zdravotní péče,
o kvalitě dopravy,
o životním prostředí,
o vzdělávání,
o zákulisních hráčích (v jiných, podobných košer partajích),
o digitálních technologiích,
o umělé inteligenci.
A podobné kydy, když sebranka staronových progresivních šmejdů bude ještě hutnější škodnou než devastační Pětidemolice/Čtyřdemolice či AnoFert.
Myslím že Spolu půjdou dohromady. To že možná nepřekročí 11% si vůbec nepřipouští – viz rozhovor s Marečkem Bendovým….
Nějak v tom kalkulu není Přísaha se 4%.?
Spolu překročí 11% hravě. Nezapomeňte, že v sněmovních volbách hrají zásadní roli velká města, tam jsou Spolu silní.
jen ať si to tak malujou ☻
Pane Vidláku, nevzal jste do úvahy jednu proměnnou:
korespondenční volba.
Tam je taková možnost manipulace, že ta taškařice Rychetského, jak „jít štěstíčku trochu naproti“ proti tomu bude opravdu jen taškařice.
Vše může být dvojsečné.
Hypoteticky může volit ten, který o sobě prohlásí, že se cítí býti Čechem, i když nemá české občanství.
Třeba v Rusku /i jinde, třeba na Slovensku/ se může cítit být Čechy množina 500 tisíc občanů a mohou korespondenčně volit, to by zamíchalo kartami voleb.
Ve skutečnosti mohou u nás volit prasata, křečci a netopýři, protože nejsou podmínkou rodem, ale přesvědčením. Čechů a Moraváků už tady zbylo opravdu málo. Přehlasovali je upíři svým přesvědčením. A když bude málo robotníků, dovezou si je. Nevím čemu tady odbory ještě vládnou, asi zaměst-nancům.
Nebude důležité kdo korespondenčně bude volit, ale kdo ty hlasy bude počítat.
tak když se jim povede zasadit do systému pár kamiónů lístků jako v našem vzorovi největším, tak vás klidně k tomu počítání můžou pustit, ať si to překontrolujete.
@berkowitz: hypoteticky může volit kdekdo, to je pravda, ale nebude. naše strana k tomu, aby kontrovala svým vlastním kamiónem, nemá vůli, prostředky ani příležitost. tohleto je čistě jednostranná záležitost státní moci.
Myslím, že korespondenční volba sehraje menší roli, než si všichni myslíme. A pokud ano, tak pomůže Motoristům.
To je pravda pouze než se zjistí, že někde udělili milion nových občanství, ten zákon do voleb v pohodě stihnou, plus Ukrajinci.
[progr]“demokracie“=[cz]“vyhrajeme a vládnout budeme MY. jakýmkoli způsobem, za jakoukoli cenu“
Re: Vidlák
Chacháááááááá…
Souhlas.
Jukněme se na statistiky preferencí mladých voličů u sousedů. Podívejme se na výsledky Turka u nás.
Pětikolka přišla zřejmě s korespondenční volbou po sezóně.
Byl jste rychlejší.
Přesně tak. I když Fialláh, preVítek & spol. nejen vypadají ale nejspíš opravdu jsou blbí, tak ti, kteří je vytáhli z nicoty tam, kde jsou, blbí nejsou. Tohle jim muselo být jasné už před těmi třemi lety a pokud to nepovažovali už tehdy za jistotu, tak při nejmenším za jednu z velmi pravděpodobných variant vývoje. A dobře se připravili.
Nezáleží na tom, kdo hlasuje, ale kdo hlasy počítá. A korespondenční volba (a patrně i další úpravy v zákulisí) jim to posychrovala – vzpomeňte si, že už při volbách v roce 2017 se při sčítání držela TOP 0,9 pod hladinou – a pak najednou buch („dosečetla se velká města, bašta pravice Praha-ha-ha-ha….“) a 5.31% to jistí. Tehdy ještě nestihl Rychetský změnit pravidla pro koalice (možná ještě nebylo tolik progresivních nových soudců na ÚS) a lidovci se stánkaři se před volbami pokakali z možnosti, že by partner v koalici nezajistil svých 5% hlasů a stáhl by i je do nicoty – a šli raději sami. A ejhle – lidovci 5.80% a stánkaři krásných 5.18%. Tehdy. Opravdu si někdo myslí, že teď, když mají obsazené nejen všechny instituce, které by to mohli ovlivnit či alespoň zkontrolovat, ale obsazené samozřejmě mají i všechna velká méééédia, by se mohlo stát, že tam někdo z jejich klubu „velkých kluků, co spolu mluví“ neprojde?
To bych se opravdu nasmál…. I kdyby se mělo na poslední chvíli zhasnout, tak Bidenova křivka je zárukou demokracie. Protektorát si rozvracet nedáme.
Jediné, co mně dává naději, je české švejkování a lempláctví. Oni sice mají naplánovanou korespondenční volbu s Bidenovou křivkou, ale realizaci nebudou dělat plánovači nýbrž najaté lopaty, které ať úmyslně nebo neúmyslně se budou snažit svou práci jako udělat, aby dostali zaplaceno a ve skutečnosti bude největší snaha směřovat k o.ebání.
Za gag desetiletí by byl přímý přenos příjezdu kamiónu s korespondenčními hlasy ze zemí bývalého SSSR. Nejen potomci legionářů, svobodovců ale i budovatelů ropovodu by si rádi zahlasovali.
Omlouvám se za totální OT, ale tenhle překlep je prostě kouzelný: „Tehdy byla blbá doma.“
Už jsem to opravil, ale tentokrát jsem pobavil sám sebe… 🙂
A ví se kde teda byla, když ne doma?
Nebo byla blbá jen doma a jinde byla chytrá.
To přece musíte znát : Hra na blba. Švejkování. Myslím, že v tomhle oboru jsme hodně dobří.
Proto jsme jako národ pořád ještě tady.
Já spíš čekal, že to bude o nějaké významné české političce. „Tehdy byla blbá doma, ale brzy to dotáhla na evropskou úroveň.“ Měl bych na to hned několik kandidátuší 😉