Myslím, že každý, kdo si zachoval alespoň trochu zdravého rozumu, ten v pondělí musel vidět, jak se věci mají. Ne, nijak jsem to neplánoval, ale vůbec se nezlobím, že události šly právě tímto směrem. Původně jsem myslel, že budu rád, když některá z televizí odvysílá přenos z demonstrace a nevystřihnou můj projev. Nejlepší taktika vždycky byla, mě vymlčet.
Včera ovšem už intervjuci nedokázali odolat a tak moje jméno dvakrát zaznělo v hlavním vysílacím čase v České televizi, zaznělo na Primě, v Českém rozhlase, objevilo se (a nebo se objeví) ve všech novinách a všude i s mým Vidláckým titulem. Aneb, když můžeš vymlčet stávku jedině tím, že budeš mluvit o Vidlákovi… Janu Komso Moláčkovi jsem už děkoval, že naděje, v něj vkládané, nezklamal. Další adept na jelito roku. Samozřejmě spolu s tou Mazancovou… Jeden Vidlák je víc než všechny ty nářky o vládním nezájmu o vzdělání. Když jde o dezinformátora, tak jsou školské problémy vlastně nicotné…
Včera jste viděli, čeho se doopravdy bojí. Bojí se Vidláka a toho, co říká. Bojí se toho tak moc, že se ani slovem nezmínili o mém projevu a raději riskovali žalobu za nactiutrhání. Raději mluvit o tom, že jsem kolaborant a dezinformátor, než zkusit vítězoslavně vyvracet, co jsem včera řekl na demonstraci. Stejně tak se bojí Dufka. Ten si servítky taky nebral a jeho projev pro jistotu také utnuli. To je to, co je doopravdy ohrožuje. To je to, co si myslí obyčejní lidé. Dufek je poslední táta pracujícího lidu. Stejně tak se nebál Martin Engel, který řekl, že mě neznal, ale s mým projevem souhlasil.
Včerejší demonstrace a události po ní celkem jasně nasvítily, kdo si z médií na prdel nesedne a kdo naopak ustrašeně opakuje jejich mantry, aby si ho náhodou nevzali do huby. Co vám vybojuje Středula, který si tak strašně dává záležet, aby náhodou nebyl za špatného? Když se bojí, České televize, myslíte, že jindy projeví statečnost? A ještě mu to nebylo nic platné, protože mladá a pohledná Prezidentuše se do něj hned obula, i když v prezidentské volbě odstoupil v její prospěch… Danuše Středulovi vlkem…
Nebo ten Dobšík, který byl hotový už z toho, že lidi pod pódiem volali po demisi… Chudák, nejspíš o mě nikdy neslyšel a doteď nechápe, co jsem řekl tak strašného, že teď nějaká jednoprocentní učitelská platforma volá po jeho hlavě. Jak měl asi poznat, že jsem dezinformátor, když jsem ausgerechnet vůbec nepoužil slovo Rusko? Já jsem totiž hrozně zákeřný. Nedívejte se na mě, nečtěte mě, nebo vám to zůstane. Raději se ke mě ani nepřibližujte, protože byste mohli být postiženi vlastním názorem.
Chudáci učitelé. Sice stávkovali, ale ne proti vládě. Demogracyje, vole! Ne, my vůbec nechceme demisi, protože jsme z České televize podělaní až za ušima a evropské hodnoty máme hluboko v sobě. Že po nich právě ty evropské hodnoty chtějí, aby měli doma zimu, nejezdili autem, žrali cvrčky a umírali na východní frontě, to jim ještě nedošlo. Solidarita s učiteli, to ano, ale sakra ne od dezolátů, jasné? Signál jsme přijali a pochopili… Takže až budete dělat nějakou stávku, nezúčastníme se, abyste z toho zase neměli psotník. Třeba se nad vámi lepšolidé smilují…
Chce se mi blejt z takových vůdců. Co asi dokážou, když se připoserou z každého novináře nebo úderky na sociálních sítích? Chtěl bych je vidět, kdyby jednou měli stát proti Putinovi nebo Sitting Pingovi, když nezvládnou ani Daniela Takáče. Bohumír Dufek se jediný před novináři nesklonil. A to prosím spolu vůbec nemusíme souhlasit a mít na všechno stejný názor. Ale prostě není zbabělec. Martin Engel jakbysmet. Klidně se s nimi pohádám nad spoustou věcí, ale vždycky je budu respektovat.
Jo, až se politici přestanou bát mééédií, tak z nich může vyrůst Fico nebo Orbán. Pokud jejich hlavní činnost bude spočívat v tom, aby se líbili CNN Prima News a to bude důležitější než zhasnuté vysoké pece, tak to podle toho bude vypadat. Jestli nedokážou překousnout trochu té dehonestace a sesypávají se z toho, že jim novináři psychicky ubližují, tak prostě nemají na vedoucích postech co dělat. A jestli si tento národ v nadpoloviční většině přeje unylé Blyštivé Petříky a jejich konformitu, tak mu není pomoci. Karel Kramář byl odsouzen k trestu smrti, možná proto pak byl dobrým premiérem, ale co může být z někoho, kdo se bojí, aby neprošel moc blízko kolem Vidláka? A to prosím nemám nic. Jen svojí nevymáchanou hubu.
Podívejte na Fica, jak před ním najednou všichni stojí v pozoru. Přestal se ohlížet na novináře a v té chvíli přestalo fungovat všechno to, čím majnstrým ovládá politiku. Ještě neměl vládu, ještě nebylo jisté, jestli složí koalici a Čaputová už zastavovala vojenskou pomoc Ukrajině. Proč? Protože celé to mediální kouzlo bylo pryč. Teď tam na Slovensku brečí, že jim Fico nedává rozhovory. Nedává… prostě je odkázal do patřičných mezí a najednou na Slovensku nerozhodují mééédia.
K čemu jsou volby, když všichni stojí v lati před Řezníčkem nebo Witowskou? Až se premiér přestane ohlížet, co si myslí tihle dva, tak bude líp. A je úplně jedno, z které strany ten premiér povstal. Kdo se posere z Takáče a jeho televizního studia, ten se posere i z Leyenové a kohokoliv jiného. I nás velestatečný prezidentgenerál se musel nechat ukecat od Čaputové, aby přijal Fica… Co by tomu řekli novináři, že?
A všem těm Šmardům, Zdechovským, Rakušanům a dalším, kteří si mě vzali do huby, vzkazuju, že jejich mediální a twitterovská konformita zasvítila nad celou zemí. Pojďte si to rozdat v debatě před lidmi. Pojďte si popovídat o tom, jaký jsem dezinformátor a proruský kolaborant. Pojďte mi říct do očí, proč jsem extrémista a co je na mě extrémního a nechtě mě odpovědět. Těžko, že?
Jste slabí a ustrašení jako zajíci. Umíte jen zaujmout postoj, ale neumíte stát. Nikdy z vás žádní vůdci nebudou. Jen rektální alpinisté. Nikdy ničeho nedosáhnete, protože stačí málo, abyste se sesypali. Nikdy nesplníte žádné sliby o lidskosti místo sobectví. Nikdy. Nemáte koule ani na jednoho Vidláka, natož abyste zvládli tuhle rozhádanou zemi. Nemáte na to, protože musíte sledovat, jaký správný názor právě máte zastávat. Nikdy nebudete tomuto národu přínosem. Jestli máte bolení břicha z jednoho blogera, který není vůbec ničím a jen mluví jak mu zobák narostl, sorry jako, co budete dělat, až se potkáte s někým, kdo má skutečnou moc a bude mít jiné zájmy než vy?
Vůbec se nedivím, že jeden Babiš už je dneska víc než celá Pětikolka dohromady. A kdyby neměli Českou televizi a liberální úderku na sociálních sítích, tak jsou úplně v řiti. A vůbec se nedivím, že Fiala nic nevyjednal ani s výrobci elektřiny, ani s EU, ani se svými koaličními partnery. Vidí totiž Vidláka za každým křoviskem…
Směju se vám, co se musíte hrbit před takovými, jako je Mazancová nebo Takáč. A naopak vyjadřuju respekt k těm, co se v pondělí nebáli. V nich je nějaká naděje. Ti nás mohou někam dovést. Ať už jsou dneska na jakékoliv pozici. Kdo se neskloní před majnstrýmovým intervjukem, ten se nebude mít potřebu panáčkovat před nikým.
Až půjdeme k volbám, máme další pěkné kritérium. Doba je zlá. Kdo se bojí mééédií, ten se bude bát všeho. Je čas být statečný. Je načase všem říct, co si doopravdy myslíte a nestarat se, co si o tom bude myslet liberální intervjuci České televize.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle agentovné alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Vidláku,
dávám Vám za pravdu. A to si myslím, že jste byl velmi umírněný, protože bez míru na Ukrajině a korektních vztahů s Ruskem lepší živobytí u nás nebude.
Pokud se nevyřeší příčiny dnešního srabu, tak žádné zlepšení nebude.
Vidlák ve svém článku, kde sumarizuje libtardí pozdvižení po pondělním zapíchnutí vidlí do té kupy hnoje, kterou čím dál šílenější 5-ti demolice nazývá vzletně „hodnotovou politikou“ má jedinou chybičku: nejde o média, ale o smradlavé žumpy.
Američané, kteří díky jednoduchosti lidové, nelepšolidní angličtiny mají onen „dar zkratky“, takový stav přiléhavě nazývají „shitstorm“ nebo-li bouři hoven; v krásnější češtině bychom použili slovo hovnometelice, coby produkt hovnometů.
Žumpoidní eskadra ostřílených blbců a blbek vyskočila jako čertíci z krabiček, jako „Rychlá rota“ a jala se pálit z přidělených hovnometů dávkami, hlava nehlava. Rozzuření mravenci, když se jim zapíchne větev do mraveniště, nejsou na rozdíl od nich hysteričtí, ti to mají geneticky naprogramované.
Vidlákovo použití vidlí, tedy jeho projev na pondělní odborové demonstraci, přitom legračně připomínal odhalení císařovy nahoty pravdomluvným dítětem: řekl v několika větách několik syrových skutečností, proti kterým neexistují protiargumenty; jsou to prostě holá fakta, která libtardi přelhávají, případně úplně ignorují – když se pro svou obludnost nedají utajit ani okecat.
Třeskutá debilita libtardího establišmentu, jehož prodlouženými pařáty a honícími psy žumpálisté jsou, dělá Vidlákovi dokonalou virální reklamu. Je to téměř absolutní; kdyby takové „promotion“ měla produkovat reklamní firma, bylo by to za stamiliony, možná i miliardy. Ještě pár takových vydařených performancí, a lidé vynesou Vidláka na ramenou na Hrad.
V budoucnu se jistě objeví mnoho konspiračních teoretiků, kteří budou hledat nějaké ty temné nitky, a zkoumat, kdo za takovou skvěle koordinovanou a usilovně prováděnou akcí ve skutečnosti stál: nikdo, vzkázal bych jim z přítomnosti, je to projev inherentního kretenismu a nenávisti lepšolidí; mocné síly, která vynesla třeba Trumpa do Bílého domu.
Fyzika dosud tuto kreténskou debilitu, coby možnou pátou interakci, neobjevila, ale je možné, že právě tímhle pohánějí eMZáci své mezigalaktické nadsvětelné hvězdolety. Zjevně je to mocnější než elektromagnetismus, silná i slabá interakce, o gravitaci nemluvě.
Je to zkrátka strašná sranda, troufám si říci dokonce veliká prdel (PRavá DEmokratická Legrace). Kino je to čím dál zábavnější, takže gaučování je skvělé. Hodně popcornu a pitný režim!
Krásně, pěkně a (O5) dobře !
Vo cem to bylo ?
Zatim naklepavaji rizky , s taktikou na dalsi volby Okamuru ,Rajchla a Vidlaka , na kteryho nasadili zalohy “ mazanku „….aby vysel vitezne.
Myslíte, že Vidlák může vsadit na vrozený kreténismus Bartkovského, Takáče nebo Moláčka?
Je to nějaká konstanta?
Axiom?
Politicke nazory dobre, vedecke sporne, na AI uplne blbe. Tot vase strucna charakteristika 😀
Jako obvykle výstižné, podepisuji. VIDSLÁK NA HRAD !!
Dnešní Aeronet:
Zatímco pan VK hodnotí vystoupení Vidláka velmi kladně, ta debata pod článkem je velmi „výživná“.
Většinově je tam přesvědčení, že Vidlák je Žid a už svým zjevem připomíná židovského rabína. Nenechali tam na Vidlákovy nitku suchou….
Je to všude stejné, ti co nedělají nic, mají nejvíc blbých keců!
Pokud je to rabin, pak zazracny. V Mukačevu měli kdysi zázračného rabína. Jednou tak vyšel na práh synagogy, zaclonil si dlaní oči před sluncem, a prorockým hlasem pronesl : „V Berehově hoří !“ Po celém městě se hned rozšířila zpráva o dalším jeho podivuhodném počinu. Ale za několik dní šel kdosi do Berehova a zjistil, že tam vůbec nehořelo. Tak jakýpak zázračný rabín , remcal. „No že tam doviděl !“, vysvětlili mu.
Aktuálně ze Slovenska:
Něco k té nenažranosti, kterou zmínil Vidlák ve svém projevu:
Bekmatov s RÁZNOU výzvou: Klepnite bankám a reťazcom poriadne po prstoch
https://www.youtube.com/watch?v=SxsUBlsFOhs
S cenami potravín reálne bojuje len SMER-SSD. V práci pokračujeme aj vo vláde. Viac „Z prvej ruky“
https://www.youtube.com/watch?v=PX7LJijNF3w
————
Chystá sa záplava Európy Afričanmi! Nový migračný pakt je na spadnutie
https://www.youtube.com/watch?v=M19gDXyWs08
Kdo má face, tak jí to napište. Dejte jí odkaz na tento Vidlákův článek a můžete přihodit i Vlkovo otázky https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/11/28/par-otazek-pro-pani-ucitelku-petru-mazancovou-a-par-informaci-pro-bojovniky-od-klavesnic-z-alternativy/
Já nemůžu, po dvou výkopech na ně kálí Bílý tesák. Platforma má veřejný profil a tam jí to lidé dávají pěkně sežrat https://www.facebook.com/photo/?fbid=843132561155180&set=a.127336199401490&locale=cs_CZ
Také je zajímavé, jak rychle byla tahle čučoriedka k dispozici pravdatelevizi
Hm, takže souška navrhuje taky povinné očkování pro všechny. Kdo by to byl řek, jaká je to vizionářka. A jestli tam níž to fakt je její fotka, to vypadá, že by přeprala Sandokana. Ne, že bych ji předtím neviděl, ale to je jak Sitting Threat. Nebo by mohla dělat místo tý color people hrombaby v reklamě na tu aplikaci, co v ní prodala kabát. Třeba jako potah na zazimování auta. Jsem se teď prohřešil svému komentu, že lepší je, když to některá žena řekne „hnusně žensky“ (doufám, že tak to bylo v diskusi uvedeno)…
Ale ten titulek, že Středula rozlítil učitele a je to na jeho odstoupení, to je lepší, než cokoliv. Já se toho nedokážu nabažit, jak Mazancová platforma hřímá pro popravu druhého nejlesklejšího (doleskne přece jen o něco blíž, než Tyranosaurus) potentáta. To nevymyslíš. Do toho jej sundá Netuše. Vždyť to je kanibalismus. Může být něco víc nadavujícího…?
Tak si o to víc říkám, že by to Vidlákovo angažmá, co mu z pohodlí gauče navrhuju níže, stálo za to. Sice na kachní žaludek, ale jak oni se dokážou navzájem zprasit…
Už je tu propraná vrchem spodem, ale ještě k té Mazancové platformě. Platí-li, že odborářští předáci (ti konformní) jsou ve dvojím ohni, kdy vláda jim nic nedá a členové to ale budou chtít, nemůže být odborářských protestů konec. Po novém roce elektřina, značné změny fixací dosti velkého počtu hypoték, k tomu řada dalších faktorů v důsledku uvádění Česka „do formy“, to vše bude situaci vyostřovat. Sice teď bude období tzv. únavy materiálu, blíží se Vánoce, takže nejméně do ledna, spíš déle, bude víceméně ticho. Ale pak už zase ne.
A tehdy bych Vidlákovi navrhl znovu dělat toho Černého Petra. Ve smyslu nabídnutí předákům své další účasti. Jednak mezitím, v rámci vojenského jak vy k my, tak my k vy, dotyčnou děvu řádně ohovnit. Není nutno něco prefabrikovat, sama se o svoji reputaci dávno postarala, stačí činit jí dlouhodobou reklamu. Ne samotným Vidlákem, ale všemi. Opakovaně šířit její kausy, ono je to slizký počteníčko. Já to rozhodně dělat budu tak jako tak. K tomu opakovaně řečnické kladení otázek médiím, co vlastně zrovna taková existence má co do toho všeho mluvit. Ve zkratce, co nejvíc ji znevýhodnit pravdou o ní a trošku médiím zakalit rybníček.
A pak, odboráři, odpovězte mi, zda mne tam stále nechcete i poté, kdy se ukázalo, koho si média proti mě stvořila. Ano, vypadá to Vidláku, že jakkoli asi ne úplně rád, ale stal jste se indikátorem. Vědom si jisté lacinosti toho, posílat jiné tahat horké brambory, na druhou stranu to podle mě za to stojí. Vaše důležitost vzrostla, předáci budou nuceni se svým lidem předvést, co jsou zač.
Budete jimi odmítnut? I přesto, že lidí, kteří vědí, jak to celé s tou proruskostí a dezinformátorstvím je, stále přibývá? To ty lidi radikalizuje (což je dle mne potřebné). Budete přijat? Předáci budou sice očerněni tiskem (což ovšem pro něj bude střela do kolena), ale u svých lidí obstojí. A jestli ten tisk znovu vyleze s Mazancovou platformou, o to víc bude k smíchu. Předáci, jedno, zda po své vůli, prostě budou nuceni říct vládě, že jdou proti ní. Jinou cestu nebudou mít.
Teď budu hódně velkorysý, o to hůř budou tito předáci moci odmítat spojit se ať už s PRO (lhostejno, jakou reputaci si vytvořili u zdejšího klanu 🙂 ), či jiným subjektem, majícím kapacitu zvednout nepřehlédnutelné množství lidí. Ještě jednou k tomu zpropadenému PRO, ona tu kapacitu stále má, vaše vztahy navíc přece nejsou tak kriticky špatné a jde o dosažení největšího možného objemu protivládních hlasů v jednu chvíli. Ke všemu to, objeví-li se někdo vhodnější, nutně nemusí být zrovna ona…
Jakkoli jsou hlasy, že né, že není koho tam místo vlády dát, tak jako tak vyhraje ANO, to je konstanta. Ale není konstantou, že tato vláda musí dovládnout a s ANO (v koalici s co možno nevládními stranami) by to stejně bylo to samé. Nebylo. Tato vláda je dno, ke všemu se dále prohlubující. Vzdát se snu o vládě tentokrát konečně spravedlivé levice, to je jen přiznání si reality. Cokoli jiného, než tato vláda, to je ta dostupná realita. Vrabec v hrsti místo holuba na střeše.
Dovedení odborových předáků do bezvýchodné situace. Otevřené jejich vystoupení proti vládě, zesměšnění médií a Mazancové platformy (to druhé jen pro radost, protože právě média ji použila i přes její nedůležitost jen jako nástroj). K tomu eskalace protivládního odporu.
A co víc, očištění jména Vidlák. Prostřednictvím mediálního hnojometu, po kterém si o to víc lidí přečte kydy a litterate a zjistí, jak to u něj s tou proruskostí a dezinfo ve skutečnosti je. To přirovnání teď nebude nemístné, bylo by to jako bezpečná dezinfekce rány močí zdravého člověka.
To vše za cenu ještě větší ztráty soukromí a ještě většího vláčení mediálními stokami. Za cenu přemiklíkování se z protisystémového bloggera ve veřejně výraznou osobnost, okolnostmi tlačenou do politiky. Za cenu, kterou se Vám tolik nechce platit. A ke všemu k tomu dotlačen z mého gauče… 🤕
Jestlipak já se nakonec nestanu tvůrcem dějin, kdy se ale děti budou učit o Vidlákovi… 🙂
Skvělé!
Středula je agentem Aspen institutu. Stejně jako Ropušan, PePa107, MPA…
Šmarjá a Zdechlina? Pěkně se k nim zařadí stranicky uvědomělá soužka učitelka angličtiny z Litoměřic Mazancová, která vystupuje jako My! My, Platforma a My TOP00. My – Veličenstvo korouvičky.
Úderky v diskuzích na iDěsech odráží nejen sílu pátých čtvrtí, ale i vymytost mozků gojimů způsobenou i uvědomělými učitelkami jako je Mazancová.
Postoje mění podle aktuálního zpravodajství banksterských sdělovacích prostředků, zvaných také mainstream.
Banksteři a jejich poskoci ovládají finanční systém, současná velká média. Silně ovlivňují i Hollywood a velká západní filmová studia. Ovládli velké IT služby jako Facebook, Twitter/X nebo Google. My zas nemusíme být úplně bezmocnými figurkami v jejich hrách. K odklonění z cesty do propasti je podstatné si to vysledovat a pochopit. Vláda ČR slouží nepříteli, proto tak lže a oblbuje, a podle toho vypadá i její „hospodaření“ a směřování.
A můžeme se oprávněně ptát, jaký vztah měla či má soudružka Namazaná09 k Domoušovi Ferině09?
Von rád mladý maso, tuhle by nejspíš nebral ani značně vyhladovělý.
PRO-ti odklonění z cest do propasti musíš nejdříve sečíst potřeby našich lidí, né cizáků ani přivandrovalých, a potom rozhodnout právem podílníků na zemi.
Prvních dest bodů potřeb bude desaterem přikázání.
Ale oni ovládají zdroje, „zákony“, debilizační a represivní složky. To si buď významná část obyvatelstva uvědomí, nebo ze zúčastníme Great Reset. Marasmu a propasti.
První volbou je uvědomit si zhoubnou Moc.
Vidíš to? Vidíš?!? Chčijou nám všem na hlavy a ani se to nesnaží vydávat za déšť.
Možná se z Vidláka jednou stane nový Mňačko a napíše knihu „Jak chutná moč“.
JIste , Vidlak nerozumi systemu ,organizaci a vlade statu.
Kdy stat drzi zuby nehty a nepusti strategicky zalezitosti z ruky a z dohledu.
Tedy , voda, potraviny a zemedelstvi , obchod , energie a obstarani ,zdravotnictvi ,komunikace ,administrativu a vyvoj spolecnosti,vyzkum atd.
Zadny mizerny dvekorunky za elektrinku.Nebo tri.
Zavede dane, aby na to bylo. Vetsi neproduktivni prijem , bezpracnej zisk , vetsi dane.
Na kulturu malo , at si zacnou lidi delat kulturu sami doma.
Vodhodi pryc z toho vostatni , co stat a spolecnost potapi…
Když se vláda konkrétní země bojí více médií (které politiky dělají a popravují) a jejich páníčků za hranicemi než vlastních lidí, nemůže dojít ke změně k lepšímu. Nejsme jako oni – tak čeho se bát, že jo.
Matix vládne dnes skoro všude, proto také problémy jsou skoro všude stejné. Inženýři, gryndýl, CBDC, WHO a tak dále. Všechno jeden zdroj. Nepolitická politika v plné parádě – už Véna flaška říkal, že to přijde a on sám to praktikoval = řízení státu ne politickými stranami, které zastupují zájmy voličů – lidu a navzájem soutěží o prosazení svých, ale zájmy zvenčí. Nadiktované místním dípstejtíčkům, kteří s pomocí nezisku (zahr. agenti), médií a předpřipravených voleb lid ovlivní a oni volí z předvolené palety politiků. Nabídka odráží zájmy zvenčí, ne zájmy lidu. Proto důraz na „otevřenou společnost“, „tržní – volnou ekonomiku“, aby se tam dalo volně vstoupit a vzít si, co třeba. Nenápadně si tam proplouvat a brát pro sebe.
Ještě jsem neslyšel vysvětlení toho, odkdy se ironické řečnické otázky („Nechcete to ministerstvo zemědělství rovnou zrušit?“) berou jako reálné výzvy, jak prezentoval mainstream (a mám pocit, že i někteří diskusní blbové zde).
Nebo další faux pas Novinek: „Sterzik, bývalý neúspěšný kandidát za SOCDEM ze Znojemska, loni například na svém blogu publikoval smyšlenou historku o údajném zaměstnanci ČEZ, co chodí po jižní Moravě a odpojuje jeden elektroměr za druhým. __ČEZ se proti tomu ohradil a hrozil právními kroky. Argumentoval tím, že na jižní Moravě vůbec nepůsobí a k odpojování elektroměrů přistupuje výjimečně.__“
Aha, takže ČEZ údajně hrozil, ale pak nic nepodnikl, protože… protože… protože proč vlastně? Zalekl se jednoho Vidláka? Nebo nechtěl, aby se náhodou celé věci nechytily nějaké velké ryby mezi právníky (třeba Klára Samková) a v médiích pak nevyplavala nějaká ta špína ČEZu na povrch? Co Novinky? B k tomu A už nebude? Jen bezobsažný flusanec jako obvykle?
Jinak se mi už z těch jejich postupů, jak někoho dehonestovat výběrem „těch správných“ epitet, pořadí slov a účelově vybraných (dez)informací, fakt chce smát. Až se začne takhle někdo na alternativě zajímat o vybrané soudruhy novináře a bude o nich psát třeba: „Třikrát rozvedený promiskuitní takynovinář, opakovaně léčený z pohlavních chorob a druhou manželkou před čtyřmi lety důvodně obviněný ze sexuálního obtěžovaní jejich tříletého syna (skrývajícím se ve svých nejhorších článcích zbaběle pod značkou -jk-), opět „zaperlil“ ve svém posledním článku, v němž se neobratně – ostatně jak jsme u jeho podprůměrných výtvorů zvyklí – pokouší navážet do některých osobností alternativy.“
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-odbory-jsou-v-sobe-kvuli-infiltraci-demonstrace-dezinformacni-scenou-40452356
Dopřávat si smích každý den je velmi důležité. Slova dezinformační scéna od PSYOP scény mně dopřávají tohle štěstí.
Pane vidláku, esli chcete být prezidentem budiž, lepší jak to, co tam je, ale vás nezajímají lidské potřeby, nechcete je zjišťovat ani z nich vytvářet plán na jejich plnění.
Podíly na půdě, rozpočtu a rozhodování o zemi taky nechcete. Jedete mantru jenom o tem , vládo, povol, nech nás žít , LÉPE.
Sasinovy plány:
„Každý nejstarší potomek žijící v řadě má podíl na půdě, to jest matka a otec.
Potomci přebírají virtuální podíly po předcích, dílem. O podílech na půdě rozhoduje matka a otec.
Podíly na půdě jsou neprodejné, nezastavitelné. Půdu mohou vlastnit jen otcové a matky země ve keré žijí a mají na to důkazy v rodové linii. 100% půdy na našem území patří otcům a matkám z rodových linií našich předků.
Návrh pro blboně bych formuloval třeba takhle.
1) chci zdravou vodu v zemi i v dosahu obydlených částí a v každém domě….
2) chci zdravé domácí, dostupné, levné potraviny … v kvalitě ( další odsek potřeb) ..
3) chci kvalitní bydlení nárokem pro každého našeho potomka, kerý o něj požádá…
4) chci dostupný oděv a obutí z naší výroby…
5) chci bezpečnost na území naší země
6) chci kvalitní ošetření při nemoci či úrazech a to zadarmo…“
váš Sasin
Jó, eště by se to dalo vyleštit aby každej blboňj to úplně přirozeně odkřížkoval na volební listině, nebo v počítači na úřadu voleb.
Trocha logiky neuškodí.
Čí to byla demonstrace?
Odborářů a zástupců škol.
Je vidlák odborář?
Není.
Je vidlák učitel?
Není.
Tudíž neměl na té demonstraci co dělat.
Jasné jak facka.
A vy jste hlupáka především nejspíš sobec, také jasné jako facka. Jedině když se stávek, demonstrací, zúčastní co nejvíc lidí, pak se možná, možná, něčeho dosáhne.
Á, jeden z našich oblíbených komiků Hans. Jsi učitel? Nejsi. Jsi odborář? Nejsi. Jsi dezolát? Nejsi. Tak drž pec a vysmahni.
Vy budete, osobo, jistě „mladší kus“, kterému už nic neříká zkratka SRPŠ.
Pomůžu.
„Sdružení rodičů a přátel školy“
Je Vidlák rodič?
Je.
Je „přítel školy“.
Takové, kterou nevede „NeTOP 09“, jistě.
Proč by jako rodič a přítel školy neměl být na tribuně a mít projev?
L.
PS
Ti, co mají v hlavě více jak 107 jistě pochopí…..
PPS
A když chcete kousek té vaší „logiky“, vysvětlete mi logiku toho, že proti vládní politice /jak píše „Občan“/, kterou koaluje ta Mazancové partaj, stávkuje ta partaj, resp. její představitelé.
To je jasny ,ze sou blby.
A ted este pomahaji Vidlakovi tema kecama, aby mel vetsi ohlas.
Nezavrou huby ,dyz sou ty huci tele.
Jaká demonstrace? Já si doteď myslel, že to byla stávka.
Stávka by měla byt ve své podstatě demonstace sily. Významově tedy ok.
Jan:
Neuškodí. A protože Vám se té logiky zjevně nedostává, zde přímá citace ze stránek ČMKOS ke dni protestů (zdůrazňuji: KE DNI PROTESTŮ):
„Toto jsou některé z hlavních důvodů pro Den protestů ČMKOS:
-zásadní zhoršení životní úrovně zaměstnanců a jejich rodin
-kroky vlády v oblasti důchodů
-neochota vlády snížit věk odchodu do důchodu pro náročné profese
-zásadní hrozba zdražení energie
-neakceptovatelný pokles reálných mezd a platů za posledních mnoho let
-dopady konsolidačního balíčku, před kterými jsme varovali“
„Obracíme se na všechny odboráře, zaměstnance a ŠIROKOU VEŘEJNOST, aby se k našim aktivitám PŘIPOJILI. Jde i o vaši budoucnost“.
❤️
Tak, broučku, tak. Dneska tady bude od služebních čtenářů velký sběr, takže jen decentně prokázat angažovanou přítomnost a jinak operativcům při práci příliš nepřekážet. Nadskakování dobře živených zadků bude při čtení o dosud nepodmaněných sborovnách slyšet do daleka.
Česko jako rozzuřený mravenec.
https://mail.centrum.cz/download.php?msg_id=000200004b1000078740057896d5&idx=1.2&filename=VID-20230917-WA0001.mp4&r=9.49896025603374
Jituš, bez přístupu na odkazovaný e-mail (jméno, heslo) si ten odkaz NIKDO nepřečte, víme? Zkuste se z e-mailového účtu odhlásit a pak ten odkaz otevřít.
nemesis: Jejda, tak bohužel, to asi neumím, to bych se v tom nejspíš úplně zasukovala, omlouvám se.
Tady by se ten rozzuřený mravenec mohl zadařit, snad.
https://www.facebook.com/search/top?q=rozzu%C5%99en%C3%BD%20mravenec
Pane Vidláku, já jsem váš blog neznala…ale po tom nenávistném a hysterickém prskání našich mediálnich slepic a volů jsem si váš blog našla a jo, . souhlasím. Čte vás teď celá sborovna. Všichni učitelé nejsou vypatlaní eurohodnotama.
Tak vám udělali super reklamu a držte se!!
👍
Zdravím Bardotko. Ať se Vám u nás líbí 🙂
A Vašim kolegům také.
Budeme se navzájem potřebovat.
Hm, Bardotka ? Chceme videt fotku !! 😀
Vidláku, z toho vidíte, že negativní reklama je taky reklama.
Vítejte a ať se Vám tu líbí! Děkujeme ČT, že Vidlákovi přihrávají další fajn čtenáře!
Vítejte! 🙂
Vidláku, stávka škol (NIKOLI POUZE učitelů) skutečně nebyla za demisi vlády, ale PROTI vládní politice, jež vede k faktické likvidaci VEŘEJNÉHO školství, v němž se vzdělává většina českých dětí i cizinců zde žijících.
SOUKROMÝCH škol se vládní škrty nijak nedotknout.
Školy stávkovaly en bloc – učitelé, asistenti, ředitelé, školníci, kuchařky… POPRVÉ!
Proti krácení prostředků jak na výuku, tak na provoz. Nikoli za platy učitelů, ale za platy „těch ostatních“ a za prostředky na provoz a výuku.
Což, bohužel, nepochopila či odignorovala ČMKOS a „nezávislé odbory“, které si k tomu zcela neorganicky přifařily svoji agendu, takže to důležité zaniklo ve volání po demisi a po levnějších energiích.
Jenže veřejným školám jde o krk TEĎ, HNED, od ledna 2024!!!
I kdyby se totiž nějaká demise a eventuální předčasné volby uskutečnily, tak školství už tu kudlu bude mít zapíchnutou v zádech.
PROTO byla slezina na Malostranském náměstí skutečně mimo mísu 🙁
A PROTO se toho s nadšením chopily jak mainstream, tak topinkářská Mazancová a další pochybné spolky.
Oprava: …nedotknou…
Nesouhlasím. Protest, který nikoho neurazí, je k ničemu.
Děkuji, ano vystihla jste stručně a dobře. A zejména to těší od člověka ze stejného oboru jako je Občan.
Skoly a ministerstvo a stat nepotrebuji reformy ,ale rovnou revoluci…
Trida vykoristujicich ucitelu, uredniku ,ministerstva musi bejt svrzena .
Vlada tridy detskych proletaru nastolena a okovy a sveraci kazajky odhozeny.
Po 300 letech trvajici ,nepretrzity ,vlady feudalniho utlaku ,
rakousky monarchie , ve skolstvi …
Odstranit to monstrozni dedictvi minulosti.
Kazdej vidi ty nasledky , ale videt si zakazuji.
Jsou treba novy formy vlady, /struk tuuury, aby yntel pochopil /,
bez monstr ministerstev, bez koalicistu ,co bouchaji akorat do stolu…
Kazdej muze videt a slyset ,to hastereni postizenych ,jak nevi co chteji.
Se nedozvi ,protoze nevi ,ze musi uniknout z klece,
zaprahu do postroje ,vlastni zdeformovane mysli.
Chteji dalsi osoby ve zbyrokratizovanych skrz veskrz skolach ,
kazdej urednicek , venuje nejvic usili , chce mit podurednicka ,
kdyby se vyhazovalo. Bez vzajemneho zotrocovani a zavislosti na tom.
Top heavy se to nazyva tlak shora desitek tisic zotrocenych uredniku na deti.
Nestaci stavet skoly, budovat ministerstva a byrokracie ..
Hazet vic penez na problemy nestaci, penize na valky ,
jeste zhorsuji problemy , do krizi.
Budovani nasi nove a svobodne budoucnosti ,osvobozenim deti..
A jejich rodicu z poroby..
Všude a všem vykládám, že stávka, aby splnila svůj účel, musí bolet.
Trenér AS Roma (Mourinho ) říká, že hodní hoši nikdy nevyhrají,
A jak školám pomůže to, že jejich důvody byly překřičeny?
A čeho by školy dosáhly izolovanou stávkou ve školství, jíž se účastnila jen část škol?
Tak měly ČMKOS a další odborové svazy PŘEDEVŠÍM hlasitě podpořit veřejné školství.
A při tom si klidně zmínit i svou agendu.
Protože třeba drahé energie jsou další z oprátek na krku veřejného školství.
Odbory jsou ze své podstaty zájmové organizace, které hájí zájmy především svých členů a profesních skupin. Vzhledem k tomu, jaká roztříštěnost mezi odbory existuje, je div živý, že se vůbec nakonec na takhle monstrózní společné akci domluvily. Takže je prakticky nemožné si představit, že si ještě do detailu vyladí své požadavky a domluví se na jednom či několika málo společných mluvčích a přednesou omezený okruh požadavků týkajících se jen nemnohých z nich.
Ano, energie jsou obrovský problém. Ale s ohledem na to, co všechno za ty dva roky tady všichni víme, a naprosté sabotování ze strany vlády to jakkoliv a ve prospěch občanů ČR řešit, a to i přes protesty proběhlé doteď, je evidentní, že jen další zdvižený prst bez dalšího, k ničemu nepovede.
ČMKOS na stávku škol
jak dusítko na dechový nástroj
Tak. Líp bych to nenapsal.
A nezdá se Vám Občane, že je dobré spojit síly proti vládě, a tedy i pro její případnou demisi, teď a nejen si tzv. „hrát na vlastním písečku“? To co píšete pak opravdu zavání těmi prachy, co vám, učitelům, tady někteří vyčítají. Alespoň mně to teď tak připadá.
Protože NEJDE o vlastní píseček, ale o AKUTNÍ situaci.
Která, až zanedlouho nastane, se dotkne několika milionů lidí, a to bezprostředně.
Jenže čekat, že ti ostatní budou teď stávkovat jen kvůli situaci v oboru, do nějž tak úplně či vůbec nevidí, a dopady si tak nedokážou představit, je nereálné.
Pokud rodiče a prarodiče nezajímá, za jakých podmínek se vzdělávají jejich děti, pak máte pravdu. Přitom to budou právě oni, kdo bude skuhrat, až ke zhoršení dojde.
Docela absurdní situace, že…
Občane, učitelé by primárně měli stávkovat kvůli dětem, ale na to se váže všechno ostatní. Protože až rodiny nebudou mít na energie, nebo rodiče přijdou o zaměstnání, opět se to dotkne dětí. Už teď jich hromada má dotované obědy, nebo jsou sociálně znevýhodněné. A těm je, upřímně, úplně jedno, jaký je systém výuky. Mají svých starostí dost a škola pro ně je nutné zlo, kde se necítí dobře. Pracují s nimi. A bude jich přibývat s tím, jak bude klesat životní úroveň rodin. Takže ne, není to jen o školách. Ale ano, souhlasím s tím, že rodiče se ozvou, až když bude pozdě.
Tím spíš je správné spojit síly, takže je to přesně naopak než jste napsal.
„stávka škol (NIKOLI POUZE učitelů) skutečně nebyla za demisi vlády, ale PROTI vládní politice, jež vede k faktické likvidaci VEŘEJNÉHO školství, v němž se vzdělává většina českých dětí i cizinců zde žijících“
Pokud je vládní politika pětikolky tak mocinky koncepční, jak tvrdí vládní strany (a zejména ODS), tak tu žádné kosmetické úpravy nepomohou, protože současný stav je nutně výslednicí systematických snah a směřování vládní politiky a dále bude směřovat vytyčeným směrem. Tohle teď nesměřuje na vás, ale naivní představa, že ti nahoře jsou jen špatně informováni a stačí jim tedy pouze v hlubokém předklonu dodat lepší informace, než mají od svých rádců, přičemž se nesmělí členové deputace přiškrcenými hlásky jen snaží sdělit jisté drobné připomínky a návrhy, dost připomíná naivitu poddaných v době čarodějnických procesů, že císař o ničem neví.
Máme proti sobě bandu prohnaných zmetků, kterým se nejrůznějšími podrazy a křivárnami podařilo vyhrabat se až do nejvyšších pater, a to za každou cenu. A teď jen splácejí dluhy svým politickým věřitelům.
Země, kerá bude řízena volbami potřeb vlastních podílníků, má potenciál státi se nejmocnější zemí na planetě. Vznikne-li potřeba, vstanou myslitelé a vymyslí uspokojení potřeby na proti všem. Obrana? Jistě, ale taková aby se lidi nemuseli babrat z baráků. Potraviny? Jistě, ale aby nemuseli lidi běhat po poli. Suroviny? Jistě, vymyslíme jiné postupy a jiné zdroje použijeme.
Můžeme převorat veškeré imbecilní znalosti satanských anciášů. Můžeme změnit i fyzikální rovnice, keré vymysleli otrokům aby nemohli nic proti nim uskutečnit.
Nejlepší ftipy ve fyzikálních oborech. Vymysleli si předpoklady, že todle pro otroky néní, a zakufrovali to do příšerných rovnic, keré si blboni musel roky lámat do hlavy a gdyž s něma zatřesete nebo je odvedete někam jinam tak si to nepamatují.A fšechny rovnice platí jen v rámci dohody. Jakoby se fyzika, principy RAmchy, se daly chápat a ohýbat jako politika. A spousta morbidit mezi lidma koluje a tady to tříská dvéřama.
Ostatní smazáno
V překladu to znamená: Chci se jenom válet, a aby mi pečení holubi létaly do huby.
Fyzikální zákony mě nezajímají, já to prostě CHCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logicky, tyto představy nemohou přežít setkání s realitou.
Problem detske budoucnosti a nasi , neni v opakovanem pristipkareni
bez konce starych,shnilych , ale zidolizovanych krapu.
Systemu otrocke strnulosti. A reseni problemu ,podurednickama a jejich
skudlenim. Ktery se prodrazuje samozrejme ,jen do opakovanych krizi..
Re: Občan
Vy jste se pomátl, že?
O školy jde podle vás od 1. 1. 2024.
Od kdy se mají zvedat tarify za elektriku? Jakou máte představu, že to firmy vydrží? Máte ponětí, kolik firem ke konci TOHOTO roku propouští?
A propos – vy ve škole netopíte a nesvítíte? Vy jste přešel na výuku tučňáků? Tak pozdravujte ode mne lední medvědy, ti jsou hned vedle.
A ráno mrkněte do zrcadla, jestli vám náhodou nespadly klapky z očí. Kdysi se to dávalo koním, aby táhli hezky rovně a „nebočili“.
Tak tohle Vás není hodno, Občan tu už mockrát dokázal, že je in a ve školství zvlášť.
Nemyslete si, jedny z prvních oborů bude nahrazeno umělou inteligencí školství. Ve svý podstatě je to stejný jako čtení zpráv ČT z protilehlého monitoru.
si robite srandu?? Nie som ucitel, ale tiez som presla ako vsetci skolou a viem velmi dobre, ze dobry ucitel musi vediet naucit, to nie je len nejake odrapotanie uciva, musi klast otazky, ked dieta nerozumie, tak vysvetlit inym sposobom. Mozem Vam ziodpovedne povedat, ze vacsinu toho, co som sa na ZS a gympli naucila bolo ucitelmi a nie knihami, tie boli skor doplnok. A keby to bolo na nich, tak asi ziadnu fyziku nevystudujem. A velmi pochybujem, ze niekto iny je na tom od narodenia inak…..mozno nejaky autisti
Pan Občan jest asistentem dětí s diagnózami, nikoli učitelem. Produkt paní Kateřiny Valachové.
Učitelé mají víceméně své jisté, ale tenhle inkluzivní personál, ten má na kahánku.
Učitelé jsou nasraní, protože platy asistentů a protože nabořená výuka.
Rodiče jsou nasraní, protože nabořená výuka produkuje v zásadě to, že zdravá a pozorná děcka, je ještě nutno doučovat doma, nebo najatou učitelkou v důchodu.
Už vůbec nechci rozvádět skutečnost, že mnozí rodičové si pro svého, jen nevychovaného, drzého a rozmazleného spratka, u dětského psychiatra doslova vydupou „diagnózu“. Už i mezi samotnými asistenty, se spekuluje minimálně až o polovině „diagnóz“, které by rozhodně bylo záhodno přezkoumat, ale jiným psychiatrem.
Sám s jednou takovou učitelkou v důchodu, žiju pod jednou střechou. Není to sice úplně jednoduché, ale ještě žiju..
Schází se prakticky obden a nejen s bývalými, ale i s aktivními kolegyněmi a kolegy, takže mám aktuální informace skoro z první ruky. Konkrétně mne a s tímto „zázemím“, nějaký Občan rohlíkem rozhodně neopije.
Já chápu, kvůli čemu brečí, ale na špatném hrobě.
Ať pan ctěný asistent reklamuje rušení zvláštních a pomocných škol. Nynější asistenti, po nutném doplnění vzdělání pak speckaři, tedy speciální pedagogové, by si tam vydělali mnohem víc, s větším uspokojením i radostí z výsledků práce.
Občane, koho tím chete oblbnout?
..“Vidláku, stávka škol (NIKOLI POUZE učitelů) skutečně nebyla za demisi vlády, ale PROTI vládní politice“..
Neprotestujeme proti sraní, ale proti sraní . Muheeeee
Zadejte si do strejdy G „dotace státu pro soukromé školy“ a zjistíte, že hrubě manipulujete. Zbytek je vata.
Občane, promiňte, to je jen část pravdy o učitelích. Na problém veřejného základního a středního školství je dobré nahlédnout z větší výšky. Veřejné školství systematicky likvidují všechny vlády 30 let. Aktuální rána není zdaleka první. Za celou tu dlouho dobu jsem nezaznamenal, že by se učitelé likvidaci svého poslání postavili na zásadnější odpor. Co teď čekají, že je ještě někdo bere vážně?
Je tu ještě jedna podstatná okolnost. Během Covidových her, před kterými strkají hlavu do písku i zdejší „alternativci“ se drtivá většina učitelů rozhodla pro strategii podlézání vládě a dobrovolně se připojili k protiprávním opatřením. Stali se z nich bachaři v koncentráku, kteří organizovali každodenní sebepoškozování dětí. To, že devastovali důvěru a psychiku dětí, jim vůbec nevadilo. Navíc nadšeně přistoupili na digitální výuku, která z podstaty poškozuje vyvíjející se mozek. Neuvěřitelných cca 40% dětí a mládeže dodnes trpí psychickými problémy. Ničím neomluvitelná hanba učitelů!
Sorry Občane, ale na učitele sere pes. Nemálo rodičů pochopilo, že s tímto neseběvědomým a hloupým materiálem cesta ke vzdělání jejich dětí nevede a začali své děti učit sami. Devastace veřejného školství bude pokračovat. Protesty bývalých bachařů dětí mají lidé u zádele.
„Za celou tu dlouho dobu jsem nezaznamenal, že by se učitelé likvidaci svého poslání postavili na zásadnější odpor. Co teď čekají, že je ještě někdo bere vážně?“
Te jsem to chtel napsat.
Když se můj malý snažil ve škole náhubek stáhnout aspoň pod nos, protože se mu dělalo po těch hodinách s ním mdlo, paní učitelka ho veřejně vyhubovala. Bylo mu 7.
Digitální výuka znamenala učit děti doma sami a často řešit pětky za úkoly, které byly poslány, ale nedošly, nebo paní učitelka neuměla je otevřít a tak.
Přeji si školství veřejné a opravdu fungující. Snad se netěším zbytečně.
Člověk si přeje hodně věcí. Jen ty, kterým jde přes všechny překážky bolestivě a houževnatě naproti, se naplní. K příčině degradace společnosti nejen ve školství jsem pár kamínku do mozaiku poskládal zde:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2022/12/15/babraci-vsech-zemi-polibte-mi-prdel/
Jen bych připomenul, že to co se odehrálo teď na a po demonstraci potřebujeme, aby se odehrálo i ve velkých volbách 2025. Za dva roky je nemožné vybudovat skutečnou opozici, takže by si všichni měli uvědomit, že vyhrát v příštích volbách nemůžeme … jednoduše i proto, že nejsme připraveni, nemáme žádné funkční rozsáhlé struktury.
Takže taktika by měla být donutit protistranu, aby se demaskovala kdo je vlastně kdo a za koho kdo ve skutečnosti kope. Odhoďte předsudky k SPD nebo Okamurovi a naházejte to SPD. Je vyloučeno, aby SPD vládla (sledujte např. Wilderse), takže čím více bude mít hlasů Okamurova SPD, tím méně bude mít hlasů protistrana a Babiš, jako předpokládaný vítěz, bude muset sesbírat VŠECHNY probruselské, aby dal většinu.
Představte si tu krásu, kdyby musel vládnout s ODS, STAN a TOP09 … protože jenom tento součet by dával většinu. Jakékoliv řeči o tom, že je opozice by tím dnem skončily.
Myslete takticky Halík, takticky …
Dneska v 18:30 si Okamura opravdu namazal na chleba intrvjůka na čt 24
Je někde prosím záznam? Na to se rád podívám.
Martin V. : Tady by měl být Okamura, jestli se mi to podaří sem dát.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/223411058041128/
Díky. Příjemně mě překvapil a se slizounkem solidně vytřel.
Konecne jeden chytrej tady 🙂 Ale mel by se vyjadrit na toto tema predevsim Vidlak. Ne se kroutit jako zenaty chlap, kdyz mu prijde na krk tata 17-ky, ktera zustala v tom 🙂 ale jasne rict to co vy : Novou stranu kde je jistota ze hlasy nepropadnou, nelze s prijatelnou mirou jistoty do voleb zbudovat – viz de facto krach Rachla, u ktereho se nepovedlo spinave pradlo vyprat na vlastnim dvorecku. Tak to lidi hodte SPD. Neni jine volby co by dosahla alespon taktickeho uspechu, jak ho popisujete vy. Ale udela to Vidlak ? Tam skladam jiste nadeje, ale do egomaniaka Rajchla, v tomto smeru naprosto zadne.
Souhlas, je třeba jít na jistotu a minimalizovat propadlé hlasy.
Píšete o taktickém úspěchu. Vznikne li po volbách možnost možnost sestavit dobrou většinu ANO SPD, tak i kdyby nakonec ANO koalovalo s jinými, bude to mít podstatný vliv. Je to taktický úspěch ve strategickém směru.
Důležité je také nevypustit volby do EP.
žádný volbec 2025 nebude .
Ano, v kontextu aktuální situace s vámi souhlasím a pokud se situace nějak dramatický nezmění, bude nutné to Okamurovi nahazet.
Pekne se ten vyber zuzuje, ale s Okamurou ma alternativa problem.
Napr. jeden precitlively blogger mu soustavne rika „japonska zahneda“.
Po prudkem uhnuti Rajchla doprava toho uprostred ci nalevo moc nezbyva.
Vpravo je takovy naval, nacpali se tam i zeleni a dredari, kteri jsou na zapade povazovani za extremni levici.
Pokud bude alternativa se slzou v oku vzpominat na sociaopaty typu Spidla zaroven snit o nejake super hyper stredo-levicove partaji, tak to dopadne jako vzdycky:
budto ze vzteku zustanou doma, nebo to ze zoufalstvi nahazou Koblihovi a pak se z toho vybreci u sebe na blogu.
Lepsi by bylo si ujasnit co je vlastne na tom Okamurovi tak hrozne, ze je tak odporny, a misto tupeho nalepkovani se na nej podivat blize, ci mu nejakymi kanaly sedlit, co na nem tak vadi.
Me na nem treba hrozne vadi, jak zamerne odsabotoval prezidentskou volbu nominaci, sice moralne pevneho, ale jinak vetsinove nevolitelneho Blekoty.
Zaroven m uz neni 20 a vim, ze nic neni dokonale Vetsina alternativcu a bloggeru uz ma taky Kristova leta davno za sebou, ale presto je pro ne akceptovatelny jenom ten kristalove cisty ideal. (na masinfyru jsem ted opravdu nemyslel, ten toho mel s alternativou spolecneho hodne malo)
Politik musi umet zvolit dosazitelne, jit za extremnimi idealy nikam nevede. Viz Svobodni a jine pidistrany.
Lidi jsou proste ruzni, a to je dobre.
A zas tu chybí ti komunisti… Jejich vynecháváním z výběru a konstatováními, že „jsou odepsaní“ děláte změně medvědí službu. Okamura nad 20 procent neporoste, ani kdyby se zapojili všichni, které vzýváte. Je zapotřebí, aby se do Sněmovny dostala minimálně jedna další „alternativní“ strana a k tomu mají nejlépe našlápnuto komunisté. Je zvláštní, že jak se na alternativě obvykle nevěří průzkumům, tak v případě KSČM je podle nich předem jasné, že nemá šanci. Podle mého názoru má právě KSČM z neparlamentních stran největší šanci pro překročení prahu volitelnosti. Ale jejím „vymlčováním“ rozhodně změně nepomůžete. Nemám nic proti SPD, ale je to prostě netaktické. SPD se dostane zcela jistě, tři procenta navíc (od alternativy) dají pár křesel, ale na většinu, třeba s ANO, to stačit nebude. Ale tři procenta z alternativy pro KSČM udělají 15 mandátů a tím potřebného třetího do party, kteroužto roli vždy „dobře“ plnili lidovci. Se svými 15 poslanci 4 ministerstva, protože bez nich se to prostě nebylo. Chci záruku změny, nelavírování, možnosti pronárodní koalice i politiky. Chci KSČM ve Sněmovně.
Také bych ráda 😊. Mají tam dost odborníků v dobrém slova smyslu a Konečná se mně moc líbí, tedy její názory.
Morybundusi, ale tady u štamgastího diskuzního stolu s tímto názorem pochopení nepoberete. Komunisti fuj, odboráři hnůj. A nejlépe šup s nima do jednoho šuplíku a tam zůstat.
Jinak váš příspěvek hodnotím kladně.
I odulý Bartkovský opět nezklamal:
„Na pódium právě přišel bloger Vidlák. Veškerá legitimita akce je definitivně pryč. Dezinformátor vydávající se za zemědělce nedávno opustil Rajchla a má kandidovat do europarlamentu na společné kandidátce komunistů. Křičí, aby se zrušilo min. zemědělství. Gratuluji, pane Středulo…“
https://twitter.com/bartkovskym/status/1729114699839721943
Oni nemají protiargumenty, mají jen nenávist a lež.
Jdu si objednat knížky…
Přesně o tom to dneska je. Legitimitu milionového protestu bude určovat jelito vydávající se za novináře, které navíc lže v přímém přenosu.
Asi Bartkovskému chutnala jelita a chtěl by další.
Ze sveho noveho domova tohle uz znate davno, do Cech to dorazilo o neco pozdeji.
Nalepka je novy typ protiargumentu.
Pokud mozno dehonestujici, aby se dotycny nejdrive pokusil nejak ocistit a mezitim se na puvodni problem uplne zapomene.
Tak funguji zapadni novinari uz pekne dlouho.
V Cechach s tim ale nezacli novinari, tuto odpornou metodu s oblibou pouzival Klaus proti svym nazorovym oponentum.
Pametnici to urcite dobre vedi.
Ano, vědí. Když v roce 2008, po téměř dvacetileté mediální servilitě, začal občas polehounku otáčet na stranu rozumu a dočkal se stejné metody coby terč, nějak mi ho vůbec nebylo líto.
Skvělé pane Vidláku. Zapíchl jste vidle mezi trpaslíky a teď pobíhají jak blázni. Trošku si provětrají faldy a snad budou i méně smrdět.
Za tri najzbytočnejšie veci sa na Slovensku pokladajú (v poradí rastúcej zbytočnosti): (1) zimník pre mŕtveho, (2) padák v ponorke a (3) Odborový zväz pracovníkov školstva a vedy. Zdá sa, v ČR to bude veľmi podobné, ešte dokonca s čerešničkou navrchu v podobe Učiteľského fóra.
Re: GZ
Musíte to brát tak, že ta paní má funkci mucholapky.
Soudruzi jí něco nasypou a ona pak na sebe lapá pitomce stejného kalibru, kteří budou řvát, že jsou střední třída, i když budou bydlet v pronajaté garáži bez elektriky a na večeři budou chodit do popelnice u Lidlu.
No jo, ale když von ten novej režim proti tomu hnusnýmu starýmu umí dávat ty garáže a popelnice tak ňák vznešeně. Po knížecku. To se jeden hnedle cejtí jako víc než ten plebs dole.
Re: tdx
Doplním.
Nejdřív školství!
Pak dlouho nic.
Opravdu dlouho nic.
Ještě pořád nic.
Ať se koukám, jak se koukám, furt nic.
Ááá, už vidím! Na druhém místě je ŠKOLSTVÍ!!!
Ne, žádné problémy ve zdravotnictví nejsou, to jen doktoři jsou líná hovada a pacoši si vymejšlej. Drahý plyn nevadí, bo má molekuly svobody. Ještě dražší elektrika je óóó kááá, protože za demokracii sou soudruzi učitelé rádi připlatí – dostanou přece přidáno.
Zbývá školství a zasraná inkluze, která pohřbila jakoukoli šanci na to, že by NORMÁLNÍ děcka uměly aspoň čtvrtinu toho, co si pamatujeme ze školy my, důchodci.
Targus 23:29:
Poslední odstavec potvrzuju a podepisuju.
Pod zasranou inkluzí je podepsaná Kateřina Valachová. Socanka ročníku 76.
„Překrásný nový svět“ od A. Huxleyho. Docela vizionářský popis budoucnosti,.
I noblesně? 🙂
👍👍👍
Jo ! Plný kurník i s kohoutem.
jako dnes skvělé…neuvěřitelné, jak se vás bojí…držím vám palce ..
Excelentní, pane vidláku, naprosto přesné. Tohle je kritérium, na kterém selhává Babiš (aspoň se to tak velmi intenzivně jeví) a naopak naprosto vítězí zmíněný Fico.
Jinak samozřejmě ta vždy pravdomluvná mééédia jen z nedostatku místa na spodní liště zapomněla uvést, že paní jednoprocentní horlivá je členkou TOP 09.
Ta strana se už jmenuje jinak, Martine: neTOP24.
https://aeronet.news/uz-vime-proc-sefce-ucitelske-platformy-vadil-aktivista-vidlak-jako-recnik-na-odborarske-demonstraci-v-praze-behem-celostatni-stavky-proti-fialove-vlade-petra-mazancova-je-totiz-clenkou-top-09/
Danielovi se dostalo zastání z pro mne prestižního webu AE News.
„Ta neuvěřitelná nenávist proti Vidlákovi a jeho vystoupení na demonstraci odborů, a rovněž ty neuvěřitelné výroky na Twitteru a rovněž v médiích mají své vysvětlení. Naší redakci se podařilo zjistit, že zmíněná předsedkyně Učitelské platformy Petra Mazancová je členkou TOP 09 na Litoměřicku. Petra Mazancová je od února 2021 rovněž i členkou Regionálního výboru TOP 09 v Litoměřicích. Tím se ta mediální nenávist šířená proti Danielu Sterzigovi tak nějak ideově a ideologicky vysvětluje…“
Vidláku, držím vám palce a doufám, že tu mediální masáž prečkáte v pořádku.
(Co naplat, je to na patnáct slepic.)
Bojí se toho největšího kolektivního řvouna. Médií. Státních. Nebo veřejnoprávních?
Když se bojí jednoho Vidláka a těch, kteří ho slyší je to docela fajn.
A báli by se kohokoliv, kdo vysloví pravdu.
A odkopali se dokonale. Používají paní, která chce jen větší prachy pro sebe a pro ty své. Nic ro pstatní.
Jen ať se bojí!
Jenom – jste v tom až po uši. Budete muset plavat, ať vás nepotopí.
Husita, Husité získali pojmenování svého hnutí po Mistru Janu z Husi. Jsem Vidlákysta!
Nebo vidlista. To zní útočněji, bodlovitěji a hodně špičatě, například ve frázi „někoho zavidlit“.
Mezi Fiallahem a Jakešem je nápadná podobnost.
Ano, nějaká podobnost tam je. Ale najdou se i rozdíly: Jakeš nebyl profesorem politologie, a přesto se Fiala vyšplhal na stejnou příčku (dneska se říká – level, kdyby někdo nevěděl, co je to příčka) jako Milouš blahé paměti.
Něco mi říká, že Nutella Milouše už předběhl.
Tak, je to možný. Situace v pelotonu se mění každým okamžikem a ještě zdaleka nejsme v cílové pásce. A Nuteliér do toho šlape… jen aby mu vyšly antidopingové testy!
Kůl v plotě. Už to tu bylo. Tenhle ulízpatka je naprosto mimo. Odstavený od dějů okolo něj.
Když naskočí na takový špek, jako byla akce s nutelou…
Jakeš byl schopen se uživit rukama.
Vyškolen v BŠP a po celou válku pracoval u Bati, v navijárně elektromotorů a transformátorů, v 1.etáži původně pracovně propojené 22. a 32. budovy, která později vyhořela.
Navíjely se tam motory a transformátory pro potřeby celé firmy. Nemohl to být pitomec, pakliže úspěšně absolvoval Baťovu vyšší průmyslovou školu elektrotechnickou.
Baťa byl všecko možné, jen ne vzdělavatel a zaměstnavatel blbců, či lemplů.
👍
Signalizování přechází do chrčení. To překonává i umělecky sestříhanou nahrávku z Hrádku a Jakešovy bojlery.
k AN
Příček je spousta. Jen tak mimoděk: nenosné, samonosné, nosné. U žebříku by bylo hezčí používat krásné české „špršel“.
…a zavěšené, visuté, rabicka, moniérka, jsou i montované, též mobilní. Už jsem toho dost zapomněl 😁
My říkáme „šprušle“.
Také jsem tento tvar slyšel.
Jenomže i ten Jakeš dokázal vyplodit své vlastní názory, ať byly jakéhokoliv směru a kvality.
Nepamatuju se, že by Fiala někdy řekl něco, co by posluchač mohl třeba jen omylem považovat za jeho vlastní tvorbu. Ony asi ani ty jeho tragické výroky nejsou z jeho hlavy.
Ten člověk, i když mluví, doposud neřekl nic. Ani toho Batmana nikdy necitoval.
👍👍👍🙏 Vidlošu dobře Ty !!!
Palec hore Vidláku 👍🏻👍🏻👍🏻
Právě jsme hrál mariáš s kamarádem od nás s ANO.
Na téma politiků (mezi řečí) sdělil, že stejně jako já nevidí a nepotkal (ví co říká) ani koaličního, ani opozičního politika, který by byl na „úrovni“ problémů. To vše s vhledem na své své schopnosti (osobně považuji za ne úplně špatné).
Shodli jme se na tom (a už to psal i Hampl) že špatná situace si své „schopné“ vytáhne na světlo .
To už psal Marx.
Proboha „z“ ANO.
I Bůh dělá chyby, což logicky plyne z toho, že nás stvořil k obrazu svému 🙂
Pořád existuje nenulová šance, že nás stvořil jako vtip pro pobavení. Špatný vtip. Nebo měl ten poslední den, kdy tvořil, už trochu náladičku (jako pravděpodobně ti Admirálovi mariášníci).
To je otázka náhledu. Za mě je to dobrej vtip. Akorát je strašně málo těch, se kterýma se mu dá společně zasmát:-)
Marx toho napsal tolik, že se to nevejde ani do knihoven a z nedostatku místa se to vkládá i do písní.
Třeba:
Až ten proletariát
Svrhne kapitalistickej řád
Nastanou ty krásné chvíle
O nichž psal Marx ve svém díle…
Máte tam těch chybek trochu víc, ale bereme to shovívavě, mariáš asi nehrajete doma u čaje 😁
Kdyz nejde sedlak na chalupu , de chalupa na sedlaka.
Nekdy nestaci donekonecna opravovat.
Napriklad bezohlednost pedagogu nebere koncu.
Deti sou az na poslednim miste a mozna ani tam chudaci nejsou..
Jde o zdravi deti.
Shromazdovat davy deti do jedne budovy znamena vzdy , hrozbu epidemii.
Dalsi dospely tam musi bejt.
Tedy hrozi pozary, panika, udrzby , sanitarni dohled, hygiena, nutnost uredni inspekce vseho ..atd. Pak nezbejva ani koruna na skutecnou peci vo dite.
V Usa maji problem s terorismem ve skolach..
Dite je to hlavni ve vsem .Nejdriv.
Je vubec mozny se neco takovyho dozvedet ,zjistit a neco v tom udelat???
Neni.Je az posledni za vladama uradama , ucitelama.
Kdy je nutne poridit tisice malych trid , dle zajmu deti.
Dite a zajem ditete je hlavni,hlavni, hlavni a hlavni. Vsecko jiny az potom,potom potom.
Normalni lidi se zeptaji ditete co asi. Casto dite nevi ..
Necha se seznamit ,ukaze se mu jaky vsechny ma moznosti .At si vybere.
Dite je velmi chytrej tvor nez zblbne a je zpedagogovany.
Kdyz za pet let si vybere neco jinyho , tak zmeni miniskolu.
Jiny zase sou manualne zrucny , tak se poslou do dilen a neco ,
k tomu trochu kecu vo teorii.
Nejdrive je dite , ucitele az potom , ministerstva nejsou nejdrive ani jejich penize.
Vedet co dite potrebuje ,dat mu moznosti si vybrat , za rok zase vybrat , bez rozkazovani ,
a zavirani do vezeni s pedobacharema.
Se na detech nerajtuje , neco se jim rekne , na hodinu na dve a pustej se ven ..
At se ucej na pochodu v synchronu s vyvojem , celej zivot, ale trochu a postupne.
Neni spech , tyranii nasili je nacpavat do vseho a vsim a co nejdrive 8 hodin denne ,
je zhouba…